چطور صدامو تغییر بدم

 
helpkade
چطور صدامو تغییر بدم
چطور صدامو تغییر بدم

ورود


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


وبلاگ

چطور صدامو تغییر بدم

آموزش تغییر تن صدا لازمه موفقیت در زندگی و احساس رضایت از خود است. تا به حال شده به صدای ضبط شده خوتان گوش دهید؟ در آن لحظه چه احساسی نسبت به صدای خود داشتید، حس رضایت مندی یا تنفر؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا عوامل موثر بر صدا را بشناسید و به شما آموزش دهیم که چگونه صدای خود را تغییر دهیم .

اگر از اغلب افراد در مورد صدای شان بپرسیم، کمتر کسی پیدا می‌شود که از صدای خود راضی باشد. اغلب افراد صدای خود را دوست ندارند و آن را با کلماتی از قبیل خشن، نازک، بم، اعصاب خرد کن، تو دماغی و… توصیف می کنند.

باید بدانید که اصلا صدای خوب و بد وجود ندارد و مهم داشتن صدایی مناسب است. صدایی که با جنسیت، شخصیت و منش شما تناسب داشته باشد.

توصیه می کنم بعد از خواندن مقاله پیش رو، برای یادگیری مطالب بیشتر در زمینه صداسازی، مقاله لینک زیر را مطالعه فرمایید.

تقویت کردن صدا به صدایی خوب و جذاب برای همه‌ی افراد لازم است. صدا بخشی از وجود همه‌ ماست و وسیله ای است که توسط آن با دیگران ارتباط برقرار می کنیم. هر چند حرکات و لباس ما گویای شخصیت‌ ماست، ولی صداست که می‌تواند به خوبی، اندیشه و احساس ما را برای فرد مقابل آشکار کند.

مثلا در هنگام اضطراب، صدای‌ ما دچار لرزش می‌شود و یا نداشتن اعتماد به نفس و خجالتی بودن، صدا را ضعیف می کند.

داشتن صدای خوب به ما کمک می کند تا در جاهای شلوغ صدای خود را بهتر به گوش بقیه برسانیم، که این امر باعث افزایش اعتماد به نفس ما می‌شود. اگر صدای قدرتمند و جذابی نداشته باشیم، توسط فرد مقابل جدی گرفته نشده و در نتیجه کمتر کسی به حرف های ما گوش میدهد، هرچند پر مغز و مفید باشند.

در ادامه به معرفی ۱۱ عامل می‌پردازیم که در ایجاد صدای ناخوشایند تاثیر بسزایی دارند، این عوامل هم درونی هستند و هم بیرونی. اما بدون شک می‌توانیم بر هر دو مورد از عوامل پیروز شویم. عوامل بیرونی عبارتند از:

همه‌ی ما صحبت کردن را از دوران کودکی و طی روندی ناخودآگاه می‌آموزیم. از سوی دیگر این یادگیری روندی تقلیدی دارد، به این صورت که به همان روشی صحبت می کنیم که در محیط خانواده صحبت می‌کنند، با همان تن، نوسانات و لهجه. این فراگیری در آینده روی کیفیت صدای شما، مثلاً میزان ارتفاع (زیر و بمی)، تأثیر بسیار زیادی دارد.

با بالا رفتن سن به طور حتم صدای افراد تغییر می کند. این اتفاق به پیرصدایی مرسوم است. هر چه کمتر مراقب صدای خود باشید، زودتر از آنچه فکر کنید به این عارضه دچار خواهید شد. به همین دلیل صدای اغلب افراد سالخورده ضعیف و لرزان است.

منظور از گوش، دریافت و تشخیص صداها است. برخی از مردم صداها را بهتر می‌شنود و در نتیجه تنوع‌های مصوت‌ها و صامت‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهند. بنابراین اگر شما گوش خوبی داشته باشید، با سرعت و دقت بیشتری از زیر و بم صدا و تبدیل آن به صدای خوب آگاهی پیدا خواهید کرد.

در هنگام صحبت کردن، همه‌ی اندیشه‌ها و منظور ذهن به عمل فیزیکی تبدیل می‌شوند. توانایی و آزادی عضلانی در اندام‌های گفتاری افراد متفاوت است. نیمی از این تفاوت به دلیل شکل‌گیری و کیفیت اندام‌های گفتاری و بدن و نیمی دیگر وابسته به محیط می‌باشد. برای مثال، یک شخص درون‌گرا و ملاحظه‌کار چالاکی فیزیکی کمتری دارد، زیرا در هنگام صحبت کردن نمی‌تواند اندیشه‌ی خود را به روند فیزیکی تبدیل کند.

صحبت کردن این فرد با نوعی اکراه همراه است که بر عضله‌های اندام‌های گفتار وی تأثیر می‌گذارد و از استحکام حرکت آن‌ها می‌کاهد، در نتیجه سخنانش از قاطعیت و تاثیر کمتری برخوردار است. این امر با تقویت صدا بهبود پیدا می‌کند.

در شخصیت افراد هم عوامل ارثی، مانند شکل و اندازه‌ی تارهای صوتی و هم عوامل محیطی مانند محیط زندگی و طبقه‌ی اجتماعی مؤثرند. نحوه‌ی صحبت کردن شما و برخورداری از صدای خوب، نشان‌دهنده‌ی شخصیت شماست، بنابراین باید با دقت و احتیاط همراه باشد تا تأثیرات مخرب بر جای نگذارد.

عوامل درونی که برای پاسخ به این سوال که چگونه صدای خود را تغییر دهیم ، باید بشناسیم عبارتند از:

برای داشتن صدای خوب لازم است مراقب مواد غذایی که مصرف می کنید، باشید. باید غذاهایی مصرف کنید که به تارهای صوتی شما انرژی بدهند و شما را سرحال نگه دارند نه این که آن‌ها را از بین ببرند. مصرف مواد غذایی مانند غذاهای تند، انواع ترشی ها، سرخ کردنی ها، نوشیدنی های خیلی سرد، چایی پر رنگ داغ و از این قبیل موارد در طولانی مدت باعث تخریب تارهای صوتی می‌شوند.

بهترین مواد غذایی برای تقویت صدا پروتئین ها هستند. زیرا هنگامی که در حال فکر کردن هستیم و یا قرار است تصمیم مهمی بگیریم، پروتئین بدن خود را می‌سوزانیم.

یکی از بهترین درمان ها برای رفع گرفتگی صدا، خوردن آبلیمو و عسل، آب سیب و آب هندوانه است. مصرف سبزیجاتی مانند فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، کلم پیچ و اسفناج نیز در بهبود صدا نقش اساسی دارند.

مصرف سیگار، قلیان، پیپ و مواد مخدر صدمه های جبران ناپذیری بر صدای شما وارد می کنند. این مواد باعث خشکی، ساییدگی و به وجود آمدن تاول های کوچک روی تارهای صوتی می‌شوند و آن‌ها را از بین می‌برند.

علاوه بر این‌ها شانس ابتلا به سرطان ریه و حنجره و تنگی نفس را نیز بالا می‌برند. پس اگر قصد دارید صدایی گیرا داشته باشید، از مصرف دخانیات به شدت پرهیز کنید.

بیشتر افراد به غذاهایی خاص و فصول مختلف حساسیت دارند و به طور حتم در صدای شان تغییراتی را احساس می کنند. آلرژی ها باعث التهاب حنجره شده و صدای ما را دچار تغییر می کند.

برای جلوگیری از این مشکل سعی کنید مواد غذایی که نسبت به آن حساسیت دارید را بشناسید و مصرف نکنید و یا در فصل هایی که آلرژی دارید از ماسک استفاده کنید.

مصرف بسیاری از دمنوش های گیاهی نیز می‌توانند شما را از شر آلرژی نجات دهند اگر درست و به موقع مصرف شوند.

اگر زیاد سرفه می کنید و یا سرفه های خشکی دارید، حتما به دنبال راهی برای درمان شان باشید تا صدای تان خشن و گرفته نشود. در این مواقع بهتر است در طول روز با مصرف آب ولرم، گلوی خود را تر نگه دارید.

زمانی که معده ما ترش می کند، مواد اسیدی به گلو راه پیدا کرده و باعث سوختن گلو می‌شوند. در طول روز اگر این اتفاق برای تان افتاد حتما گلوی خود را با آب ولرم شست و شو دهید و کمی آب بنوشید.

بیماری های مختلف به خصوص بیماری های تنفسی صدای ما را از بین می‌برند زیرا مشکلات زیادی را برای اندام های گفتاری ما به وجود می‌آورند. مصرف داروهای مربوط به بیماری ها نیز تاثیرات مخربی بر صدا دارند.

بیماری هایی مانند فلج مغزی، سکته مغزی، پارکینسون و ضربه های مغزی نیز از این دست بیماری ها هستند.

اگر شغلی دارید که صدای تان خیلی برای تان مهم است، حتما قبل از تجویز دارو به پزشک خود اطلاع دهید.

اگر از صدای خود راضی نیستید و دوست دارید آن را تغییر دهید، علاوه بر اینکه به عوامل موثر بر تغییر صدا باید توجه کنید، حتما باید به توصیه ها و راهکارهای زیر نیز عمل کنید تا صدایی رسا و واضح داشته باشید.

بهترین راه، آموزش تغییر تن صدا از تغییر انجام تمرینات صداسازی است. مانند تمرین تنفس شکمی، ضبط فایل صوتی، خوب گوش کردن، خودکار، بلندخوانی و ….

اگر این تمرینات را با دقت و به طور مکرر انجام دهید، به مرور متوجه رسایی و تغییرات صدای خود خواهید شد. برای آشنایی بهتر با تمرینات بیان شده، حتما مقاله زیر را بخوانید. در این مقاله تک تک تمرینات را به طور کامل توضیح داده ایم.

تمرین کنید که در هنگام صحبت کردن تن صدای خود را تغییر داده و آن را کنترل کنید. زیرا کنترل آن باعث می‌شود تا به خوبی بتوانید منظور خود را به مخاطب منتقل کنید. به عبارت دیگر صحبت های تان قابل فهم تر خواهد شد.

هر زمان که لازم است مخاطب بیشتر به صحبت های شما توجه کند، تن صدای خود را پایین بیاورید و هر کجا که صحبت های تان عادی است، تن صدای خود را بالا ببرید تا واضح و رسا باشد.

اگر لهجه دارید، سعی کنید بدون لهجه صحبت کردن را نیز بیاموزید. این کار بیان و صحبت های شما را واضح تر می کند و اعتماد به نفس تان را نیز افزایش میدهد.

بهترین تمرین برای کنترل لهجه، تمرین ضبط صداست. متن کوتاهی آماده کنید و در حین بیان کردن آن، صدای خود را ضبط کنید. سپس چندین بار به صدای خود گوش دهید تا متوجه لهجه خود در هنگام صحبت شوید و آن را رفع کنید.

چطور صدامو تغییر بدم

راه حل بعدی برای تغییر لهجه، گوش دادن به نحوه صحبت کردن مجری های تلویزیون است. با دقت به صحبت کردن آن‌ها توجه کنید و سعی کنید کلمات را مانند آن‌ها بیان کنید و حتما صدای خود را ضبط کنید.

مهمترین عامل تغییر صدا، تنفس شکمی یا دیافراگمی است. این نوع تنفس جزو تمرینات صداسازی است. اگر قصد دارید صدای واضح و رسایی داشته باشید، حتما تنفس شکمی را برای خود به عادت تبدیل کنید.

تنفس شکمی به این صورت است که در هنگام دم باید اکسیژن را به جای شش ها به شکم منتقل کرده و شکم خود را باد کنید و سپس در بازدم اکسیژن را خارج کنید.

باید بتوانید سرعت صحبت کردن خود را به خوبی کنترل کنید تا صحبت های تان مفهوم تر شود. اگر بسیار آهسته و یا تند صحبت کنید علاوه بر اینکه فهم و درک صحبت های تان سخت می‌شود، مخاطب خود را نیز کلافه خواهید کرد.

تمرین کنید تا سرعت صدای خود را کنترل کنید و تنها در مواقع لزوم آهسته و یا تند صحبت کنید.

برای کنترل سرعت صدا به این نکته نیز توجه کنید که در حین صحبت باید احساسات خود را کنترل کنید تا سرعت صحبت کردن تان یکنواخت باشد. برای مثال اگر احساس خجالت کنید، آرام صحبت کرده و اگر احساس عصبانیت داشته باشید، تند صحبت خواهید کرد.

ادای صحیح تلفظ کلمات نیز می‌توانند صدای شما را زیباتر کنند. تلفظ صحیح باعث می‌شود تا در هنگام صحبت کردن لب ها و دهان خود را به اندازه باز کنید و صدای رساتری داشته باشید.

در این قسمت لیست عوامل و کارهای موثر بر صدا را برای تان به طور مختصر می‌نویسیم که باید از انجام‌شان دوری کنید:

-زیاد گریه کردن

-خندیدن با صدای بلند و قهقهه زدن

-داد و فریاد کردن

-جیغ زدن

-با صدای زیادی بم و یا زیادی نازک حرف زدن

-زیاد صحبت کردن

-با فک بسته حرف زدن

-مصرف دخانیات

یک راه حل آسان برای پاسخ به سوال چگونه صدای خود را تغییر دهیم ، وجود دارد و آن هم این است که زیاد آب بنوشید. آب برای حفظ و داشتن صدای خوب اهمیت حیاتی دارد. به این صورت که اگر همیشه در حال صحبت کردن هستید، تارهای صوتی شما مرتعش شده و در طولانی مدت باعث ناراحتی می‌شوند.

اما اگر آب کافی بنوشید بدن ماده مخاط نازک آبی را برای محافظت از تارها تولید می کند که حکم روغن کاری تارها را دارد.

در نهایت با شناخت عوامل موثر بر تغییر صدا ، به راحتی می‌توانید به صدایی رسا و قدرتمند برسید. داشتن صدایی قدرتمند، جذاب و زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس شده و در نتیجه در ارتباطات شغلی و خوانوادگی موفق تر خواهید بود.

بنابرین اگر می‌خواهید با توجه به صدای شما، افراد به خوبی به شخصیت تان پی ببرند و دچار سو تفاهم نشوند، توصیه می کنم از امروز در صدد تقویت صدای خود اقدام کنید.

توصیه می کنم حتما برای این کار از آموزش های تغییر تن صدا کمک بگیرید. اگر در این زمینه سوالی دارید حتما در کامنت ها از ما بپرسید.

7 بازدید

27 بازدید

49 بازدید

48 بازدید

55 بازدید

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

عالی دمتان گرم

متشکرم از همراهی و حسن نظرتان
اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری را در زمینه صداسازی بخوانید، به لینک زیر مراجعه کنید.https://memariezendegi.com/%d8%b5%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b5%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ما در وبسایت آموزش مهارت های ارتباطی، سخنرانی و فن‌بیان در «مجموعه معماری زندگی» به ارائه سمینار‌ها، دوره‌ها، کارگاه‌ها و محصولات آموزشی در زمینه مهارت‌های ارتباطی، سخنرانی و فن بیان می‌پردازیم.

این سامانه زیرمجموعه سرویس حرف‌به‌من فعالیت می‌کند و کاربران از آن برای گذاشتن افکت روی صدا استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید به کسی وویس بفرستید و در عین حال ناشناس بمونید، می‌توانید با بات تغییر صدا @VoiceChangingBot صدایتان را تغییر دهید.

تغییر صدا در تلگرام

موبوگرام این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در زمان ضبط ویس (Voice) یا پیام صوتی، صدای خود را تغییر دهند. انجام این کار به سادگی امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر صدا در موبوگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

یکی دیگر از ویژگی‌ها یا قابلیت‌های کاربردی و جالب موبوگرام مربوط به امکان تغییر صدا می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از موبوگرام در حین ارسال ویس (Voice) یا همان پیام صوتی نسبت به تغییر صدای خود وارد عمل شوید.

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تغییر صدا در موبوگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چطور صدامو تغییر بدم

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

به منظور تغییر صدای خود در برنامه موبوگرام، ابتدا باید از فعال بودن این ویژگی از منوی تنظیمات اطمینان حاصل کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را نمایید:

حال که قابلیت مورد نظر در برنامه موبوگرام فعال شده است، می‌توانید صدای خود را برای ضبط پیام صوتی یا اصطلاحا ویس تغییر دهید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

به همین سادگی در برنامه موبوگرام قادر به تغییر صدا خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر صدا در موبوگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی اس 20 اولترا

تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو

قطعات آیفون ایکس آر

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

من موبوگرام را روی تبلتم نصب میکنم ام بعد از نصب و وارد کردن گد و ورود به برنامه …موبوگرام به صورت خودکار بسته و ایکون برنامه حدف میشود…چرا؟
برنامه تلگارم هم روی تبلنم دارم.
لطفا راهنمایی کنید

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

صدا یکی از مهمترین عوامل تشخیص زن یا مرد بودن است، تراجنسی ها در حین انجام مراحل تغییر باید برای صدای خود نیز برنامه ای بریزند تا اعتماد به نفس بیشری به دست آورند. معمولا اولین راهی که برای اصلاح صدا به ذهن انسان می رسد داروها و جراحی سیبک گلو است اما این روش ها کم اثرترین روش برای تغییر صدا است. برای نازک یا کلفت شدن صدا بهترین و موثرترین راه تمرین هایی است که حنجره و پرده صوتی را برای صدای جدید آماده سازد
در این مطلب  ۸ راه ساده ولی موثر برای کلفت یا نازک شدن صدا رابا هم مرور خواهیم کرد.

۱- خواننده شوید

 

یکی از بهترین روش های تغییر در صدا همراهی با خواننده مورد علاقه خود است. به عنوان مثال خواننده زن مورد علاقه خود را پخش کنید و با صدای بلند با آن همخوانی کنید و سعی کنید صدای خود را تا جای ممکن به آن شبیه کنید. سعی کنید خواننده ای را انتخاب کنید که ارتفاع صدای بالایی داشته باشد (مانند خوانندگان اپرا)

۲- گوش خود را عادت دهید

چطور صدامو تغییر بدم

 

گوش یکی از مهمترین عناصر در تنظیم صدای شماست. شما اگر صدای خود را نشنوید در تنظیم بلند یا یواش بودن, نازک و کلفت بودن و … مشکل خواهید داشت، پس بهتر است در تمرین های خود با صدای بلند صحبت کنید تا گوش شما به صدای جدید عادت کند

۳- سه دو یک امتحان می کنیم!

صدایی که شما از خودتان می شنودید با صدایی که دیگران از شما می شنوند متفاوت است، زیرا شما از طریق استخوان های صورت صدای خود را می شنوید اما دیگران از طریق گوش! پس بهتر است صدای خود را ضبط کنید و به آن گوش دهید تا ببینید صدای شما از نظر دیگران به چه صورت است

۴- با سیگار روشن وارد نشوید

سیگار، قلیان، پیپ و … باعث ضخیم شده پرده صوتی و در نتیجه کلفت شدن ناهمگون صدای شما می شود، دود باعث دورگه شدن غیر طبیعی صدا می شود و خش دار شدن آن می شود پس لطفا سیگار خود را خاموش کنید

۵- همدم من، آیینه من

بهتر است تمرین های خود را در مقابل آیینه انجام دهید، این کار باعث می شود شما خود را در حین ادای کلمات ببینید و مشکلات آن را رفتار کنید

۶- یک سیب اما نه برای خوردن

تا به حال به سیب یا سیبک گلوی خود دقت کردید؟ این سیبک مهمترین بخش تنظیم صدای شماست، هرچه سیبک پایین تر باشد، صدا مردانه تر و هرچه سیبک بالاتر باشد صدا زنانه تر است، در واقع کنترل سیبک به کنترل طول مجرای صوتی کمک می کند. شما میتوانید این سیبک را با تمرین جا به جا کنید، با سفت کردن عضلات شکم، عضلات نیزه ای گلو یا با منقبض یا منبسط کردن فک خود می توانید این سیبک را جا به جا کنید، دست خود را روی سیبک خود قرار دهید و با انقباض یا انبساط گلو آن را جا به جا کنید (بالا برای زنانه و پایین برای مردانه)، با تمرین و تکرار سیبک گلو آرام آرام به سمت دلخواه شما حرکت می کند.

۷- زنگ ادبیات

ادبیات صحبت کردن مردان و زنان متفاوت است، شماباید ادبیات و الگوی صحبت کردن خود را مطابق با تشخیص عرف و منطقه خود از زنانه یا مردانه بودن صحبت کردن، تنظیم کنید و الگوی صحبتی خود را عوض کنید. تا به حال زنی را ندیدیم که در خیابان دست روی سینه اش بگذارد و با صدای بلند بگوید «سلام، خیلی کوچیکم، نوکرم»

زنان اکثرا احساسات خود را سوالی مطرح می کنندمانند: «امروز روز قشنگی هست مگه نه؟» در واقع زنان برای بیان احساسات خود نیاز به تایید دارند اما در مقابل مردان احساسات خود را صریح بیام می کنند مانند: «امروز روز قشنگی است»

۸- ناز نکن

البته برای زنان باید بنویسیم ناز بکن! پس تشخیص آن با خود شما. زنان در الگوی صحبتی خود جملات را با لحن نرم تر و آرام تری می گویند، همچنین زنان جملات خود را با آهنگ بیشتری ادا می کنند در مقابل مردان جملات خود را صریح، قاطع و یکنواخت بیان می کنند.

http://www.mahtaa.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – مقالات روز تکنولوژی، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر

برنامه‌های تغییر صدا از جمله برنامه‌های سرگرمی هستند که در گوشی‌های با سیستم عامل اندروید و iOS یافت می‌شوند.

چطور صدامو تغییر بدم

احتمالا همواره از گوشی خود به عنوان یک وسیله سرگرم کننده استفاده کرده‌اید. در گوشی‌های هوشمند جدید انواع برنامه‌ها و بازی‌های سرگرمی قرار داده شده است. در کنار بازی‌ها، یک سری از اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده دیگر وجود دارد که از جمله آن می‌توان به برنامه‌های تغییر صدا  یا ویس چنجر (Voice changer) اشاره کرد. در ادامه بهترین برنامه‌های تغییر صدا در اندروید و آی‌اواس را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

یکی از بهترین برنامه‌های تغییر صدا Voice changer with effects است. این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های محبوب است، بیشترین تعداد نصب را دارد، رایگان بوده و استفاده از آن نیز راحت خواهد بود.

برنامه را باز کرده و در صفحه اصلی روی دکمه ضبط صدا کلیک می‌کنیم. زمانی که روند ضبط به پایان رسید یک سری افکت‌های صوتی پیشنهاد می‌شود که می‌توانید از آن‌ها برای تغییر صدا استفاده کنید. از این افکت‌ها می‌توان به ربات، هلیوم، آواز کلیسا و صدای فرازمینی اشاره کرد.

قبل از ذخیره‌سازی فایل صوتی، کاربر می‌تواند صدای اصلی را بر روی هر افکت تست کند.

گزینه جالب این برنامه، چسباندن صدا روی تصویر است. به این صورت که مثلا برای تبریک تولد دوستان، می‌توانید صدای خود را ضبط کنید، افکت دهید، روی تصویر بچسبانید و ارسال کنید.

قابلیت استثنایی دیگر این نرم افزار استفاده از پیانو است. می‌توانید زمانی که با برنامه پیانو می‌زنید، بخوانید و صدای خود را با افکت‌های مختلف ضبط کنید.

برای دسترسی به صداهای ضبط‌شده، در قسمت بالا، سمت چپ منو کشویی برنامه را باز کنید و روی گزینه Saved Recordings کلیک نمایید.

دانلود برای آی‌اواس

دانلود برای اندروید

یکی دیگر از برنامه‌های تغییر صدا Voice Changer است که رایگان بوده و توسط شرکت smart apps & smart tools ساخته و عرضه شده است. این اپلیکیشن از رابط کاربری ساده و کاربرپسندی استفاده می‌کند و افکت‌های اضافی را نیز با خود به همراه دارد.

برای ضبط صدا باید روی دکمه قرمز رنگ صفحه اول کلیک کنید و برای متوقف سازی آن مجددا دکمه را لمس نمایید. افکت‌های موجود در این نرم افزار، لکنت زبان، صدا زیر آب، فیلم ترسناک و غیره است.

به منظور مشاهده فایل‌های ضبط‌شده در قسمت بالا سمت چپ طبق تصویر روی دکمه هدفون و پلی کلیک کنید. کاربران می‌توانند صدا را افکت دهند، کوتاه کنند و یا به اشتراک بگذارند.

قابلیتی که در برنامه Voice Changer وجود دارد و در برنامه قبلی موجود نبود، امکان ایجاد افکت روی آهنگ‌های موجود بر روی گوشی است.

دانلود برای آی‌اواس

دانلود برای اندروید

Narrator’s Voice کمی با دو برنامه دیگر تفاوت دارد چرا که در این برنامه به‌جای اضافه کردن افکت به صدا، متنی را که روی فایل نوشته‌اید می‌خواند. این برنامه در پلی استور و اپ استور به صورت رایگان قابل دسترس است.

زمانی که فرایند بازگو کردن متن انجام شد می‌توانید فایل را در بخش ضبط‌شده‌ها ذخیره کنید. فایل‌های ذخیره‌شده در این برنامه مستقیما به بخش موسیقی گوشی شما می‌روند.

برای تغییر صدای راوی در قسمت بالا سمت چپ روی گزینه منو کلیک کنید، بخش Configuration و سپس Voice را انتخاب نمایید. بهترین نوع گفتار در این گزینه‌ها را مایکروسافت کورتانا دارد.

برای این که گوینده، متن‌های زبان‌های دیگر را نیز بتواند بخواند به بخش Configuration رفته و در آنجا زبان‌های مورد نظر را انتخاب نمایید.

دانلود برای آی‌اواس

دانلود برای اندروید

نظر شما در مورد بهترین برنامه‌های تغییر صدا چیست؟ آیا تا به حال از این برنامه‌ها روی گوشی خود استفاده کرده‌اید؟

دعوای تند قوه قضاییه و دولت بر سر اینستاگرام / به نظر شما حق با کدام است؟

تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان به 4.66 میلیارد نفر رسیده است!

رکورد فروش بیش از 90 میلیون آی‌فون‌های‌ اپل طی 3 ماهه چهارم سال 2020

چطور صدامو تغییر بدم

اپل واچ جان دوچرخه‌سوار انگلیسی گرفتار شده در طغیان رودخانه را نجات داد

برنامه های جالبی بودن ممنون

برنامه های تغییر صدا خیلی مسخرس

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد.

ذخیره اسم و ایمیل من

آخرین مطالب سایت

دعوای تند قوه قضاییه و دولت بر سر اینستاگرام / به نظر شما حق…

تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان به 4.66 میلیارد نفر…

رکورد فروش بیش از 90 میلیون آی‌فون‌های‌ اپل طی 3 ماهه چهارم…

اپل واچ جان دوچرخه‌سوار انگلیسی گرفتار شده در طغیان رودخانه…

اینتل از پردازنده گرافیکی اختصاصی دسکتاپی موسوم به Iris Xe…

آخرین قیمت‌ها

لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار ایران

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ در بازار ایران

لیست قیمت آیفون در بازار ایران

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس در بازار ایران

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های لنوو در بازار ایران

لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار ایران

سرگرمی

معرفی بهترین فیلم‌ها در مورد اسکیزوفرنی

معرفی فیلم Amelie به کارگردانی Jean Pierre Jeunet: یک کمدی عاشقانه

معرفی ۱۰ تا از بهترین کتاب‌های مناسب نوجوانان

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

۰۲۱-۹۱۰۱۴۵۶۵ از ۹ صبح الی ۱۷ (پاسخگویی تلفنی)

۰۲۱-۹۱۰۱۳۵۶۵ آماده پاسخ به شما هستیم

پر سرعت با هزینه اقتصادی

سرور با پردازنده قدرتمند و شبکه پر سرعت

چطور صدامو تغییر بدم

پر سرعت با هزینه اقتصادی

لینک های مفید در این زمینه :  سرور مجازی چیست ؟    |   چه سروری را انتخاب کنم ؟!   |    مشاهده همه لوکیشن های سرور مجازی(۳۹ کشور)

پلان های متنوع به جهت خرید سرور اختصاصی ایران

شهر مونترال − دیتاسنتر ovh

از فرانسه با بالاترین کیفیت و پایین ترین پینگ تایم

لینک های مفید در این زمینه :  سرور اختصاصی چیست ؟    |   چه سروری را انتخاب کنم ؟!   |    سوالات متداول در مورد سرور اختصاصی

پر سرعت و بهینه شده

هاست وردپرس

پرسرعت و بهینه شده

هاست اختصاصی

استاندارد با هزینه اقتصادی

هاست اشتراکی

لینک های مفید در این زمینه :  سی پنل چیست    |    وردپرس چیست    |    چه هاستی را انتخاب کنم ؟!    |    هاست رایگان    

پاسخ گویی تلفنی از : 9 صبح الی 17

پاسخ گویی 24 ساعته

آموزش تغییر صدا در تیم اسپیک

با سلام خدمت تمامی کاربران
در صورتی که نیاز به تغییر صدا در نرم افزار تیم اسپیک دارید میبایست ابتدا پلاگین ساند برد (از این لینک میتونید دانلود کنید) پس از دانلود این پلاگین از طریق آموزش زیر پیش برید:

از تب های بالای تیم اسپیک بر روی گزینه Plugins  کلیک کرده SoundBoard  کلیک کرده و بر روی گزینه Configure  کلیک کرده
در قسمت Configure  بر روی Voice FX  کلیک کرده و گزینه Enable Voice FX را تیک بزنید هم اکنون مرال به پایان رسیده است
برای تنظیم حالت صدا از نوارد  Pitch میتونید اسفاده کنید با جلو و عقب کردن این نوارد صدای شما تغییر خواهد کرد
برای اینکه خودتون هم بتونید صدای خودتون رو تست کنید از گزینه Enable Monitoring (Local Loopback) میتونید استفاده کنید زمانی که این تیک فعال باشد فقط شما صدای خودتون رو میشنوید و کاربران صدای شما به به صورت عادی میشنوند  این گزینه فقط برای تست میباشد .
برای غیز فعال کردن کافیست تیک گزینه  Enable Voice FX را بردارید

Ts Address : TeamSpeak.ir

 

021-91013565021-91014565

آدرس دفتر : تهران، صادقیه،

بلوار فردوس شرقی ، پلاک ۱۶۸ − واحد ۱۸

قوانین سرویس دهی

چطور صدامو تغییر بدم
چطور صدامو تغییر بدم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *