چطور طفل زیبا داشته باشیم

 
helpkade
چطور طفل زیبا داشته باشیم
چطور طفل زیبا داشته باشیم

دوران بارداری یکی از خوشایندترین و شادترین دوران زندگی خانم ها است . خانم ها در این دوران می توانند با پیش گرفتن سبک زندگی سالم ، دوران بارداری خوبی را تجربه کنند و فرزند سالم و زیبایی به دنیا آورند چرا که تولد نوزاد سالم و زیبا ، همیشه به ژن ها وابسته نیست بلکه مشکلاتی که مادر در دوران بارداری به آن مبتلا می شود بر سلامت جنین و مادر اثر منفی می گذارد . در این بخش از نمناک شما را با نکاتی آشنا می کنیم که باید خانم باردار رعایت نماید تا فرزندی سالم و زیبا به دنیا آورد .

در سه ماهه اول بارداری تغذیه مناسبی داشته باشید

تغذیه دوران بارداری اهمیت فراوانی دارد . جنین از طریق جفت از آنچه که مادر تغذیه می کند ، بهره مند می شود . در سه ماهه اول که جنین در حال رشد و نمو است و اعضای مختلف بدن او تشکیل می شود مادر باردار باید به غذاهایی که می خورد ، توجه نماید و سعی کند تا حد الامکان مواد خوراکی مضر را مصرف نکند تا فرزندی زیبا و سالم به دنیا آورد .

مادر در دوران بارداری باید از همه مواد غذایی مفید استفاده کند تا فرزندی سالم و زیبا به دنیا آورد :

پروتئین ها :

چطور طفل زیبا داشته باشیم

پروتئین ها مهمترین گروه غذایی برای جنین در حال رشد می باشند زیرا پروتئین سبب تشکیل و رشد بدن جنین می شود بنابراین به خانم های باردار توصیه می شود روزانه از مواد پروتئینی مانند :گوشت سفید و قرمز و تخم مرغ و ماهی و … استفاده کنند.

کلسیم :

خانم های باردار برای تامین کلسیم بدن خود باید هر روز یک تا دو لیوان شیر یا ماست مصرف نمایند زیرا کلسیم یکی از عناصر ضروری برای حفظ سلامت استخوان ها است و به کودک کمک می کند تا استخوان ها و دندان های قوی و همچنین اعصاب و عضلات سالم (از جمله قلب) داشته باشد.

کربو هیدرات ها :

کاهش چشمگیر کربوهیدرات از رژیم غذایی در دوران بارداری خطر تولد نوزادان مبتلا به نارسایی مادرزادی را افزایش می دهد. کربوهیدرات ها که شامل نشاسته و برنج و نان و… هستند . میزان مورد نیاز کربوهیدرات در بارداری، 550 گرم در روز است. کربوهیدرات ها انرژی زا هستند و در صورت داشتن اضافه وزن قبل از بارداری باید به میزان مصرف این گروه از مواد توجه شود.

میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات حاوی مواد معدنی و ویتامین هستند که برای مادر باردار و جنین بسیار مفید می باشند . سعی کنید از همه نوع میوه و سبزی 5 وعده درروزمصرف نمایید. خوردن برخی از میوه ها در دوران بارداری موجب زیباتر شدن فرزند خواهد شد .

آب

در دوران بارداری، حجم خون تا بیشتر از 1.5 لیتر افزایش می یابد بنابراین در این دوران مادران باید آب فراوان میل کنند تا دچار کم آبی بدن نشوند زیرا بدن نیاز به آب فراوان دارد تا این گردش خون را حفظ کند. نوشیدن حدودا 2 لیتر آب در روز را توصیه می شود، اما مقداری که شما واقعا نیاز دارید به نسبت هر فرد متفاوت است.

گرسنه نمانید

فشار به دستگاه گوارش در دوران بارداری به خصوص ماه های آخر و به هم ریختگی هورمون ها سبب ترشح زیاد اسید و حالت تهوع مادر می شود. مادران باردار اگر می خواهند جنین سالمی داشته باشند نباید به هیچ وجه گرسنه بمانند بلکه باید غذای سبک با حجم کم و دفعات زیاد میل کنند زیرا گرسنگی عوارض جدی و خطرناکی برای جنین دارد .

مادران باردار چه چیزهایی نخورند؟

مواد غذایی دارای اسید فولیک

مصرف مکمل¬ها یا مواد غذایی حاوی اسید فولیک، در چهار هفته قبل از آغاز دوران بارداری و هشت هفته بعد از شروع این دوران، علاوه بر باهوش شدن جنین سبب می شود جنین پوست و موهای زیبایی داشته باشد . مواد غذایی مانند اسفناج، مرکبات، عدس، ماکارونی و غلات صبحانه سرشار از اسید فولیک هستند.

زعفران به همراه شیر

زعفران، دارای عطر و طعم خاصی است و سبب زیبایی ظاهر و آرامش روان جنین داخل رحم زنان باردار می شود اما این ماده غذایی نباید بیش از حد مصرف شود، زیرا انقباضات رحمی را در بدن زنان باردار به همراه داشته و منجر به سقط جنین می شود.

کره روشن کننده و براق کننده پوست جنین:

مادرانی که در دوران بارداری خود کره (به¬ویژه کره آب¬شده) مصرف می کنند ، در روند زایمان طبیعی کم¬تری خواهند داشت و رنگ پوست نوزاد آنها روشن و براق تر خواهد شد .

بادام

زنان باید در طول دوران حاملگی خود بادام خشک مصرف کنند تا نوزادی دارای عضلات قوی با رنگ پوست روشن داشته باشند . خانم های باردار می توانند چند بادام خشک را پودر کرده و به شیر بیافزایند و بنوشید.

آب انگور

آب انگور سرشار از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) می باشد که موجب رشد جنین درون رحم ، سلامت و زیبا یی جنین می شود.

تخم مرغ

برای داشتن یک کودک سالم با پوستی زیبا و روشن ، به اندازه کافی در بارداری به خصوص سه ماهه دوم تخم مرغ مصرف کنید.

شیر نارگیل

برای تولد یک کودک سالم، زیبا و قوی به طور منظم شیر نارگیل مصرف نمایید.

دانه های روغنی:

در هفته های اول دوران بارداری و قبل از مصرف هر نوع ماده غذایی در وعده صبح، دانه های روغنی در آب بخیسانید و آب آن را بنوشید تا رنگ پوست فرزندتان شفاف و روشن گردد.

میوه هایی برای زیباتر شدن جنین :

مادر باردار بهتر است در طول دوران بارداری از میوه های زیر استفاده کند تا فرزندی سالم و زیبا به دنیا آورد:

دیابت بارداری

اگر میل زیادی به خوردن شیرینیجات دارید و هر روز یک ظرف بزرگ میوه می خورید ممکن است به دیابت بارداری دچار شوید .چطور طفل زیبا داشته باشیم

قند خون بالا در دوران بارداری می تواند منجر به رشد زیاد جنین و بزرگ جثه شدن نوزاد شود که خود این موضوع می تواند مشکلاتی هنگام زایمان ایجاد کند. همچنین کنترل نشدن مناسب دیابت بارداری ممکن است منجر به تولد نوزادی با قند خون پایین، یرقان یا مشکل تنفسی شود. دیابت می تواند زمینه را برای بروز بیماری های قلبی، چاقی و … فرزندان در آینده فراهم کند.

فشار خون بالا

زنان باردار، باید در دوران بارداری مصرف بیش از حد نمک و خوراکی های شور و کنسرو شده را کنار بگذارند تا دچار افزایش فشارخون نشوند. فشارخون بالای مادر در دوران بارداری، سبب تنگ شدن رگ های خونی جفت و دشوار شدن رسیدن اکسیژن و مواد مغذی ضروری به جنین می شود. از عوارض بالا بودن فشارخون مادر در دوران باردار، تولد نوزاد کم وزن ، نوزاد مبتلا به مشکلات عضلانی، نوزادمبتلا به قند خون پایین و مشکلات رشدی است.

چاقی

اگر در دوران بارداری دائم خوراکی های پرکالری می خورید تا فرزندتان تقویت شود ، باید بدانید که تنها سبب می شوید آسیب جدی به سلامت خودتان و او وارد شود . مادرانی که در دوران بارداری چاق هستند ، فرزندشان ممکن است مبتلا به دیابت شود . همچنین احتمال زایمان زودرس و تولد فرزند نارس در میان این زنان بیشتر از سایر خانم ها است .

کم خونی

برخی از خانم های باردار در این دوران از کم خونی رنج می برند . این مادران برای سلامتی خود و فرزندشان باید از مواد غذایی خون ساز و رژیم غذایی غنی از آهن، ویتامین b12 و فولات در این دوران استفاده کرده و بنابر تشخیص پزشک از مکمل های دارویی برای تامین آهن مورد نیاز بدنشان بهره بگیرند. کم خونی مادران باردار سبب می شود فرزند آنها با وزن کم به دنیا آید و به اختلالات رشد دچار شود .

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

چطور طفل زیبا داشته باشیم

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp


زوج های جوان، هنگامی که در مورد بچه دار شدن صحبت می کنند، همیشه کودکی بسیار زیبا با موهای بور، صورتی سفید و تپل با چشمانی زیبا به ذهنشان می آید. می توان گفت که همه ی مردم، دوست دارند فرزندی زیبا داشته باشند.

این آرزو تا حدود زیادی به ژنتیک پدر و مادر وابسته است. یعنی شما نمی توانید خودتان سیاه باشید و انتظار فرزندی سفید را داشته باشید. البته این مسائل به عنوان مسائل وراثتی می باشد و ممکن است یک فرزند شبیه نسل های بسیار گذشته خود بشود. اما علم پزشکی، راهکارهایی قبل از بارداری و در حین بارداری برای پدر و مادر بیان کرده است که هم می توانند جنسیت فرزند خود را تایین کنند و هم تا حدودی در شکل ظاهری فرزند خود تغییراتی صورت دهند.

نکته ای که باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که، زیبایی فرزند به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و حتما توجه داشته باشید که دچار سود جویانی که با وعده های دروغین، شما را در دام خود می اندازند، گرفتار نشوید. از طرف ديگر توجه كنيد كه مصرف هر گونه مواد غذايي بايد با مجوز پزشكتان باشد چرا كه بعضي از مادران ممكن است يكسري مواد غذايي برايشان مفيد نباشد.

ما در این مقاله در مورد مواد غذایی ویژه ای که نقشی در زیبایی نوزاد دارد، صحبت می کنیم. لازم به ذکر است که این مواد غذایی درست است که در زیبایی نوزاد نقش دارد، ولی باز هم قوانین و قواعد بسیار زیادی در زیبایی كودك نقش دارد.چطور طفل زیبا داشته باشیم

این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که مواد غذایی طبیعی از جمله میوه ها، در سلامتی کودک نقش زیادی دارند و مواد غذایی مصنوعی و صنعتی می تواند آسیب رسان باشد.

تغذیه در دوران بارداری اهمیت فراوانی دارد. جنین از طریق جفت از آنچه که مادر تغذیه می کند، بهره مند می شود. در سه ماهه اول که جنین در حال رشد و نمو است و اعضای مختلف بدن او تشکیل می شود مادر باردار باید به غذاهایی که می خورد، توجه نماید و سعی کند تا حد امکان مواد خوراکی مضر را مصرف نکند تا فرزندی زیبا و سالم به دنیا آورد .

مصرف مكمل ها يا مواد غذايي حاوي اسيد فوليك، در چهار هفته قبل از آغاز دوران بارداري و هشت هفته بعد از شروع اين دوران، علاوه بر باهوش شدن جنين سبب مي­شود پوست و موهاي زيبايي داشته باشد. مواد غذايي مانند اسفناج، مركبات، عدس، ماكاروني و غلات صبحانه، سرشار از اسيد فوليك هستند.

مادراني كه در دوران بارداريِ خود كره مصرف مي­كنند، رنگ پوست نوزادشان روشن و براق خواهد شد.

مصرف بادام خشك در دوران بارداري باعث مي­شود كه كودك شما داراي عضلات قوي با رنگ پوست روشن داشته باشد. اگر خوردن بادام خشك به تنهايي رو دوست نداريد مي تونيد آن را پودر كرده و در شير بريزيد و نوش جان كنيد.

آب انگور سرشار از اسيدهاي آلفا هيدروكسي (AHA) مي باشد كه موجب رشد جنين درون رحم، سلامت و زيبايي جنين مي شود.

تخم مرغ سرشار از پروتئين است و باعث مي شود كودكي سالم با پوستي زيبا و روشن داشته باشيد.

مصرف شيرنارگيل باعث مي شود كودكي سالم، زيبا و قوي داشته باشيد.

استفاده از دانه هاي روغني در هفته هاي اول بارداري توصيه ميشود. بهتر است كه دانه هاي روغني را در آب بخيسانيد و مصرف كنيد. آب آن را نيز مي­توانيد بنوشيد كه برايتان مفيد است.

پرتقال، آناناس، به، سيب، انار، عناب، هلو و گلابي از ميوه هايي هستند كه توصيه مي­شود مصرف كنيد. اين ميوه ها در زيبايي جنين تاثير گذار هستند.

بيشتر بخوانيد: چگونه لباس هايمان را ست كنيم؟

بيشتر بخوانيد: چگونه لب هاي زيبا داشته باشيم؟

همچنين ما در زير به مواد غذايي كه براي سلامتي شما و كودكتان مفيد است و مواد غذايي مضري كه نبايد استفاده كنيد اشاره كرده­ ايم.

يكي از مهمترين گروه هاي غذايي براي جنينِ در حال رشد، پروتئين مي­باشد. چرا كه پروتئين باعث تشكيل و رشد بدن جنين مي­شود. بنابر اين به خانم هاي باردار پيشنهاد مي­شود در اين دوران حتما از مواد داراي پروتئين مثل گوشت سغيد و قرمز، تخم مرغ، ماهي و … استفاده كنند.

لازم است كه روزانه يك تا دو ليوان شير يا ماست مصرف كنيد چرا كه به اين وسيله كلسيم مورد نياز بدنتان تامين مي­شود. توجه كنيد كه كلسيم بسيار براي بدن لازم است و به سلامت و استحكام استخوان ها كمك مي­كند. برخورداري از كلسيم كافي باعث مي­شود كه كودك شما استخوان ها، دندان هاي قوي و اعصاب و عضلات سالم داشته باشد.

اگر با كمبود كربوهيدرات رو به رو باشيد ممكن است كودكتان مبتلا به نارسايي هاي مادرزادي بشود. مواد غذايي كه داراي كربوهيدرات هستند عبارت اند از نان، برنج، نشاسته و …. كربوهيدرات ها انرژي زا هستن و در صورت داشتن اضافه وزن قبل از بارداري بايد به ميزان مصرف اين گروه از مواد توجه شود.

ميوه و سبزيجات حاوي مواد معدني و ويتامين هستند كه براي مادر باردار و كودكش بسيار مفيد مي­باشد. سعي كنيد فقط از يك نوع ميوه و سبزيجات استفاده نكنيد بلكه از همه نوع و متنوع در وعده هاي روزانه خود استفاده كنيد. در نظر داشته باشيد كه خوردن بعضي از ميوه ها باعث زيباتر شدن فرزندانتان مي­شود كه در بالا به آن اشاره كرديم.

مادران بايد در دوران بارداري آب فراوان ميل كنند تا دچار كم آبي نشوند. زيرا بدن در اين دوران نياز به آبِ فراوان دارد تا گردش خون را حفظ كند.

ما در ادامه به عواملي كه مي­تواند در دوران بارداري، مادر و كودك را دچار آسيب كند نيز اشاره كرده­ ايم

اگر علاقه زيادي به خوردن شيرينيجات داريد بهتر است در دوران بارداري اينكار را ادامه ندهيد.

قند خون بالا در دوران بارداري مي­تواند باعث رشد سريع جنين و بزرگ شدن جثه آن شود كه اين خود باعث بروز مشكلاتي در زمان زايمان مي­شود. همچنين كنترل نشدن مناسب ديابت بارداري ممكن است منجر به تولد نوزادي با قند خون پايين، يرقان يا مشكل تنفسي شود. همچنين ديابت مي­تواند باعث بروز بيماري هاي قلبي، چاقي و … در فرزندان شود.

مصرف بيش از اندازه نمك، مواد غذايي شور و كنسرو شده در دوران بارداري مي­تواند باعث افزايش فشار خون شود. فشار خون بالا باعث مي­شود اكسيژن و مواد مغذي ضروري به سختي به جنين برسد. از عوارض فشار خون بالا مي­توان به تولد نوزادي با وزن كم، مبتلا به مشكلات عضلاني، مبتلا به قند خون پايين و مشكلات رشدي اشاره كرد.

سعي كنيد در اين دوران از مصرف خوراكي هاي پر كالري بكاهيد. از عوارض چاقي مي­توان به زايمان زودرس، تولد فرزند نارس و تولد فرزندان مبتلا به ديابت اشاره كرد.

مادراني كه از كم خوني رنج مي برند لازم است كه از مواد غذايي خون ساز و رژيم غذايي غني از آهن، ويتامين b12 و فولات در اين دوران استفاده كنند. كم خوني باعث مي شود كه فرزند شما با وزن كم به دنيا آيد و به اختلالات رشد دچار شود.

فشار به دستگاه گوارش در دوران بارداري به خصوص ماه هاي آخر و به هم ريختگي هورمون ها سبب ترشح زياد اسيد و حالت تهوع مادر مي­شود. مادران باردار اگر مي­خواهند جنين سالمي داشته باشند نبايد به هيچ وجه گرسنه بمانند بلكه بايد غذاي سبك با حجم كم و دفعات زياد ميل كنند زيرا گرسنگي عوارض جدي و خطرناكي براي جنين دارد.

نتيجه گيري: در آخر مجددا توصيه مي­كنيم كه دوران بارداري براي هر پدر و مادري جزو بهترين و خاطره انگيز ترين دوران زندگيشان است. شما در اين دوران بايد به خوبي استراحت كرده و از مواد غذايي مغذي و مفيد استفاده كنيد تا كودكي سالم و زيبا به دنيا آوريد. حتما براي مصرف كردن يا نكردن مواد غذايي با پزشكتان صحبت كنيد و مطمئن شويد كه دوران بارداري سالمي را سپري خواهيد كرد.

بيشتر بخوانيد: چگونه ناخن هايي محكم و زيبا داشته باشيم؟

بيشتر بخوانيد: ۲۰ ماده غذايي كه چهره شما را زيباتر مي سازد

 

منبع: نمناک

شماره روابط عمومی:

09301607871

چطور طفل زیبا داشته باشیم

آدرس:

اصفهان- دروازه تهران- خیابان خرم- خیابان شهیدان شرقی- ساختمان پیام نور


“>

مهکام-در دوران بارداری چه بخوریم تا فرزند زیبا داشته باشیم ؟

یکی دیگر از پرسش های مادران باردار این است که می پرسند : در دوران بارداری چه بخوریم تا فرزند زیبا داشته باشیم ؟ برای داشتن یک نوزاد و بچه زیبا اضافه بر ژنتیک که در زیبایی نوزاد تاثیر دارد می توان از برخی مواد غذایی که تاثیر مثبت در زیبایی و قشنگی کودک دارد نیز در دوران بارداری  استقاده کرد . و بعد از آن نیز نتیجه را که ان شاءالله یک فرزند زیبا و قشنگ می باشد را به احسن الخالقین سپرد.

هموطن گرامی :

هزینه کردن برای آموزش و یادگیری ، سرمایه گذاری برای آینده است . چطور طفل زیبا داشته باشیم

پدر و مادری می توانند یک خانواده موفق و فرزندانی سرآمد تربیت کنند که با آگاهی کامل از چگونگی پرورش و تربیت فرزند از همان دوران حاملگی و حتی قبل تر، آموزش های لازم در این زمینه را ببینند .

به عنوان مقدمه ای بر تعلیم و تربیت صحیح فرزند سالم لازم است که تمام مواردی که در هنگام بارداری و دو سال اول زندگی کودک بدان نیاز دارند را آموزش ببینند . به همین منظور ما به شما سفارش می کنیم با اطمینان خاطر از اینکه هزینه کردن برای داشتن فرزندی بهتر سرمایه گذاری برای آینده است. حتما راهنمای کامل دوران بارداری و شیردهی را ملاحظه کنید و با عزمی راسخ تصمیم بگیرید.

برای تغذیه بهتر در زمان حاملگی و بارداری می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید :

نکات بسیار مهم تغذیه در دوران بارداری

نوزاد سالم و زیبا با تغذیه دوران بارداری مناسب

تغذیه معنوی در دوران بارداری – دانستنی های بارداری

تغذیه در دوران بارداری-دانستنی های دوران بارداری

مهمترین دانستنی­ های دوران بارداری را بدانید

راه‌های مقابله با کاهش اشتها در دوران بارداری

در دوران بارداری چه چیزهایی نباید خورد ؟

چگونه بچه خوشگل داشته باشیم ؟

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده و فرزندپروری

آموزش کامل تربیت فرزند از پروفسور دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی – با داشتن این مجموعه کامل می توانید هر جایی که هستید حتی در حین رانندگی ، آشپزی و … اصول تربیت فرزند و نکات مهم تربیتی را از دکتر فرهنگ هلاکویی بیاموزید  ادامه مطلب »

خرید آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی کارشناس برنامه خانواده – می توانید فنون و روشهای ، طراحی برش و دوخت را یاد بگیرید و با کمترین هزینه به یک خیاط ماهر تبدیل شوید  ادامه مطلب »

راهنمای کامل دوران بارداری و بچه داری و نگهداری نوزاد از بدو تولد و حتی حاملگی تا 2 سالگی کودک- اگر قرار است که ما فرزندی داشته باشیم چه خوب است که بهترین بچه دنیا مال ما باشد … ادامه مطلب »

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

مصرف چی سقط جنین را کاهش می دهد.
یادتون رفته بنویسید
ممنون از شما

با سلام به شما هموطن گرامی:
همانطور که در متن شماره 11 بدرستی آمده است مصرف میوه به باعث کاهش سقط جنین می شود. البته برای اینکه از این به بعد به را درست بخوانیم کلمه میوه در متن اضافه شد. بازهم متشکریم از این که انتقادات خودتون رو برای ما ارسال کردید.

09351034457

مشاوره تلفنی : 9099072932

مطالب پر بازدید

همه ی ما دوست داریم صاحب فرزندی زیبا و دلنشین شویم؛ چون داشتن فرزندی با ویژگی های زیبا در چهره باعث میشود تا هم کاریزمای ما بالا برود هم در آینده فرزندمان بتواند از چهره ی خود به عنوان یک امتیاز ویژه استفاده کند. در کل زیبایی در جامعه ی امروزی نوعی برتری به حساب می آید؛ اگر دوست دارید فرزندتان صاحب این برتری باشد؛ باید به راه و روش هایی که به شما معرفی میکنیم، تن دهید.

داشتن فرزند زیبا یکی از آرزوهای هر زن و مردی است. البته میدانیم که سلامتی از هر چیزی مهم تر است. اما همه دوست دارند در درجه دوم بعد از سلامتی فرزندی زیبا داشته باشند. در این پست از سایت آسان طب 15 مورد از راههای داشتن فرزند زیبا را برایتان بیان میکنیم

راههای داشتن فرزندی زیبا , روشهای داشتن فرزند زیبا, راههای داشتن نوزاد زیبا, راههای داشتن بچه زیبا, راههایی برای داشتن فرزند زیبا, چگونگی داشتن فرزند زیبا
چطور طفل زیبا داشته باشیم

1-یکی از راههای داشتن فرزند زیبا ، خوردن میوه ها و سبزی هایی که ویتامین ث دارند .

2-برای داشتن فرزندی با موی مشکی و پوست نرم استفاده از حرارت آفتاب وغذاهایی که ویتامین د ، گوگرد و منگنز دارند را فراموش نکنید . مثل پیاز ، سفیده تخم مرغ ، کلم ، خیاربوته ای و ترب.

*اگر آفتاب به بدن برسد ولی عوامل ویتامین د نباشد موی نوزاد سرخ خواهد شد .

*اگر ویتامین د به جنین نرسد بور خواهد شد .

*ویتامین آسبب مو خرمایی شدن فرزند میشود.

3-طبق بررسی های بدست آمده خوردن بابونه و گل آن و دم کرده بومادران خصوصا گل آن در بور شدن موی نوزاد تاثیر زیادی دارد .

4-یکی راههای داشتن فرزند زیبا نترسیدن طی بارداریست . دلیل این امر آنست که مادر اگر در دوران بارداری دچار ترس شدید شود پوست جنین دچار لکهای تیره میشود . در موارد ترس مادر سریع باید از شربت عسل یا میوه شیرین مثل سیب درختی و به و گلابی استفاده کند و  هرگزترشی نخورد .

راههای داشتن فرزندی زیبا , روشهای داشتن فرزند زیبا, راههای داشتن نوزاد زیبا, راههای داشتن بچه زیبا, راههایی برای داشتن فرزند زیبا, چگونگی داشتن فرزند زیبا

5-یکی از راههای داشتن فرزند زیبا مصرف سیب است. سعی کنید در ماه هشتم بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

6-همچنین پیشنهاد میکنیم برای داشتن نوزادی با چشمان شهلا و زیبا،  رازیانه و بادیان را مصرف کنید.

7-طبق گفته محققان ، خوردن خربزه درهنگام بارداری سبب زیبایی جنین خواهد شد و شیر در مشاعر کودک تاثیر نیکویی خواهد داشت.

راههای داشتن فرزندی زیبا , روشهای داشتن فرزند زیبا, راههای داشتن نوزاد زیبا, راههای داشتن بچه زیبا, راههایی برای داشتن فرزند زیبا, چگونگی داشتن فرزند زیبا

8- به گزارش آسان طب ، برای نظافت، زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مصرف آب آناناس به همراه یک قاشق عسل را فراموش نکنید .

9-اگر می خواهید فرزندتان رنگ و روی خوب داشته باشد در هنگام بارداری سراغ خوراکیهای دوستان کبد بروید.

10-به گزارش آسان طب ، برای درمان ناتوانی جنسی مردان باید انجیر، زیتون و آب لیموترش را در وعده های غذایی شان قرار دهید .

11-خوردن گلابی توسط پدر، سبب زیبایی فرزند می شود.

12-حتی الامکان هر روز صبح ناشتا یکی از میوه‌های گلابی، به، انارشیرین، سیب درختی را میل کنید.

13-یکی از راههای داشتن فرزند زیبا مصرف معجون شیر گردو و خرما است . طبق برسیهای بدست امده  مغز بادام و مغز بو داده تخمه‎ی خربزه نیز قوای جنسی مرد را تقویت کرده و در زیبایی فرزند موثر است.

راههای داشتن فرزندی زیبا , روشهای داشتن فرزند زیبا, راههای داشتن نوزاد زیبا, راههای داشتن بچه زیبا, راههایی برای داشتن فرزند زیبا, چگونگی داشتن فرزند زیبا

14-یکی از راههای داشتن فرزند زیبا خوردن هلو است . خوردن هلو سموم را از بدن دفع می کند. نکته دیگر اینکه برای کم کردن وزن بهتر است هلو را فراموش نکنید.

15-اگر میخواهید فرزندتان موهای پر و بلندی داشته باشد در بارداری شنبلیله بخصوص خام مصرف شود.

مطالب مرتبط

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

آیا می توانم برای زیباتر شدن نوزادم کاری انجام دهم؟

چگونه می توان در زیبایی کودک تاثیرگذاشت و برای زیباشدن فرزند آینده چه کارهایی لازم است.

حتما زمانی که باردار شده‌اید از برخی قدیمی‌ها شنیده‌اید که به شدت به شما توصیه میکنند به بچه‌ها و نوزادان زیبا نگاه کنید، با این تفکر که فرزند شما هم وقتی به دنیا آمد زیبا باشد. اما آیا واقعا نگاه کردن به کودک زیبا، فرزند شما را زیبا می‌کند؟ پاسخ منفی است. در اصل این باور قدیمی است که هر چیزی که خانم می‌چشد، می‌بیند، می‌شنود یا لمس می‌کند می‌تواند جنین را تحت تاثیر قرار دهد.

باورهای غلط

این باور که نگاه کردن به نوزاد زیبا، فرزند شما را هم زیبا می کند می‌تواند بسیار گمراه کننده باشد و مسیر ارتباطی شما با جنین را در روزها و هفته‌های اول بعد از بارداری را عوض کند. در واقع سنتهای زیادی وجود دارد که به ما می‌گوید کارهایی که مادر انجام می‌دهد می‌تواند جنین در حال رشد را تحت تاثیر قرار دهد اما این به ظاهر و زیبایی کودک ربطی پیدا نمی‌کند چون کودک شما براساس ژن‌هایی که از شما و همسرتان دریافت می‌کند شکل می‌گیرد و این ژن است که رنگ پوست، مو، شکل بینی و حتی قد کودک را مشخص می‌کند.چطور طفل زیبا داشته باشیم

نوزادتان عوض می شود

نوزادان معمولا با آن چیزی که والدین انتظار دارند متفاوت هستند چون ظاهر نوزاد تحت تاثیر 9 ماه ماندن در رحم مادر است. داشتن سر مخروطی شکل او به دلیل زایمان طبیعی و فشاری که از طریق دهانه رحم وارد شده قرار دارد. حتی پاهای خمیده کودک به دلیل محدودیت فضای موجود در رحم بوده است. بینی له شده او هم به دلیل است که استخوان بینی نرم است و حین عبور نوزاد از مجرای زایمان این امکان وجود دارد که شکلش عوض شود اما مهم این است که بدانید همه این اثرات موقتی است و در دو سال اول زندگی کودک از بین می‌رود. شیوه‌هایی سنتی وجود دارد که برخی فکر می‌کنند کمک می‌کند ظاهر نوزاد کمی تغییر کند کارهایی مانند:

• فشار دادن سر برای آنکه گرد شود.
• فشردن تیغه بینی با دست برای قلمی شدن آن
• مالیدن ترکیباتی بر پایه شیر روی بدن نوزاد برای نرمی پوست او.
• صاف کردن پاها هنگام ماساژ
اما در اصل هیچ کدام از این شیوه‌ها کمک کننده نیست و حتی ثابت شده در صورتی که بیش از حد به کار رود خطرناک است. بنابراین بهتر است به نوزاد اجازه دهید کم کم رشد کند و ژنهایش به صورت تدریجی خود را نشان دهد.

محیط زیست هم مهم است

برخی جنبه‌های ظاهری و فیزیکی وجود دارد که علاوه بر ژن تحت تاثیر محیط زیست هم هست. اما این فقط در مواردی مانند قد و اندام که می‌تواند تحت تاثیر رژیم غذایی یا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد اما آرایه عمومی فرزند شما بسیار قبل‌تر از زمان تولد چیده شده است. در حالی که شما باردارید می‌توانید کارهایی انجام دهید که به اطمینان برسید هنگام تولد نوزاد سالمی خواهید داشت چون بارداری سلامت، کلید داشتن نوزاد سلامت است. تغذیه سالم، ورزش و به حداقل رساندن استرس را به حداکثر برسانید. همه اینها در کنار هم می‌تواند احتمال به دنیا آوردن نوزادی زیبا را قوی می‌کند. / hidoctor.ir

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

چطور طفل زیبا داشته باشیم
چطور طفل زیبا داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *