چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

 
helpkade
چطور ظاهری جذاب داشته باشیم
چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

جذابیت ظاهری یک ویژگی نسبی است که از نظر هر فردی می‌تواند متفاوت باشد. ممکن است شخصی از نظر شما جذاب و از نظر فردی دیگر جذابیتی نداشته باشد اما تمایل به دوست داشته شدن و یا پذیرفته شدن در همه ما وجود دارد. بنابراین اینکه بتوانید در نگاه بقیه جذابیت ظاهری داشته باشید، یک احساس رضایت برای شما به همراه خواهد داشت. اغلب مردم فکر می‌کنند برای آنکه جذاب باشند باید کارهای بزرگی انجام دهند اما شما می‌توانید با انجام برخی کارهای ساده و کوچک در نگاه دیگران فردی جذاب و باشخصیت جلوه کنید. عوامل موثر در جذابیت افراد به سه بخش کلی جذابیت ظاهری، جذابیت رفتاری و جذابیت گفتاری تقسیم می‌شود. در این مقاله ما به مسئله جذابیت ظاهری به اختصار می‌پردازیم پس همراه ما باشید.

هر کسی در اولین برخورد با شما ابتدا متوجه ظاهر شما می‌شود. شخصیت هیچ کس را بر اساس ظاهرش نمی‌توان قضاوت کرد اما ظاهر هر کس به شما اطلاعاتی درباره شخصیت و عادات او می‌دهد. پس زمانی که به دنبال شروع یک رابطه هستید بیشتر باید به جذابیت ظاهری خود اهمیت دهید. فراموش نکنید که جذابیت ظاهری در موقعیت‌های مختلف می‌تواند بر موفقیت و پیشرفت شما نیز تاثیر بگذارد. برای مثال معمولا کسانی که دارای جذابیت ظاهری هستند، راحت‌تر می‌توانند در یک شرکت استخدام شوند. در ادامه به مواردی که در جذابیت ظاهری تاثیر دارند اشاره می‌کنیم.

برای آگاهی بیشتر در زمینه عوامل جذابیت کلیک کنید.

حمام به موقع، پوشیدن لباس تمیز و آراسته، استفاده از عطرهای ملایم، شانه زدن و مرتب نمودن مو، آراستن خود به طوری که متناسب با محیطی باشد، همه و همه می‌تواند در داشتن ظاهری جذاب موثر باشند. قرار نیست که شبیه به بازیگران معروف و سوپر استارها خود را بیارایید. همین که بتوانید تمیز و آراسته باشید خود به نوعی یک جذابیت ظاهری فوق العاده است. رعایت بهداشت دهان و دندان (مسواک زدن روزانه، استفاده از دهان شویه و…) در حفظ جذابیت ظاهری اثر مثبتی دارد. چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

“پوست آینه درون است” در این جمله پیام‌های زیادی نهفته است. در بسیاری از موارد در مورد پوستی که دارای ایرادات و نواقصی است، در درون بدن فرد باید علت را جست جو کرد. برای سلامت پوست مصرف ضد آفتاب را جدی بگیرید. همچنین سعی کنید از مرطوب کننده متناسب با پوست تان استفاده کنید و حدالامکان از خشکی بیش از حد پوست خود جلوگیری کنید. جوش، آکنه و جای لک می‌تواند از میزان جذابیت ظاهری شما کم کند.

یکی از عوامل منتهی به سلامت جسمی استفاده از مواد غذایی مفید است. از مواد غذایی که فیبر کافی دارد (مانند سبزیجات و سیفی جات) بیشتر استفاده کنید. چربی و نمک را به حداقل برسانید. همچنین روزانه 8 لیوان آب بنوشید. این میزان از آب در سوخت و ساز بدن، شفافیت پوست و دفع مواد زائد از بدن کمک زیادی می‌کند. تا حد امکان از غذاهای آماده و نیمه آماده که دارای مواد نگهدارنده هستند کمتر استفاده کنید. تغذیه سالم روی سلامت جسمانی و روانی فرد تاثیر زیادی گذاشته و به جذابیت شما کمک می‌کند.

ورزش و فعالیت بدنی به افزایش نشاط و تندرستی در انسان کمک می‌کند. اندورفین هورمونی که با ورزش و فعالیت بدنی در بدن ترشح شده و باعث ایجاد حس خوب می‌شود. احساس خوب در درون شما به طور ناخودآگاه به دیگران نیز منتقل می‌شود. در نتیجه تا جایی که برایتان مقدور است ورزش کنید. اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارید می‌توانید پیاده روی‌های ساده و سبک انجام دهید. یادتان باشد از کفش مناسب پیاده روی استفاده کنید. این کار به تناسب اندام، افزایش اعتماد به نفس و جذابیت ظاهری کمک زیادی می‌کند.

نحوه نشستن و ایستادن شما اهمیت زیادی دارد. برای اینکه در دراز مدت ستون فقرات سالم‌تری داشته باشید، تلاش کنید که صاف بنشینید و هنگام ایستادن، خمودگی یا افتادگی در شانه‌هایتان وجود نداشته باشد. حالت بدن تان صاف و کشیده باشد؛ به طوری که احساس کنید از بالای سقف به شما یک طنابی آویزان است که تلاش می‌کند شما را بالا بکشد. این تصور به قوز نکردن و صاف ایستادن شما کمک می‌کند.

پوشش همانند سایر عوامل ظاهری در حفظ جذابیت اهمیت بسیار زیادی دارد. حدالامکان در محافل رسمی سعی کنید که از لباس رسمی استفاده کنید (در مورد آقایان کت و شلوار و در مورد خانم‌ها مانتوهای رسمی). در محافل غیر رسمی و دوستانه از لباس‌های شادتر و راحت تر استفاده کنید. تشخیص اینکه چه لباسی مناسب چه موقعیتی است، یکی از اصول مهم جذابیت در دنیای امروزی به شمار می‌آید.

لازم نیست که از لباس‌های فاخر و گران قیمت برای جذابیت ظاهری استفاده کنید. لازم نیست آرایش غلیظ و ظاهری عجیب و غریبی برای خود طراحی کنید. تنها نیاز است که ظاهرتان شیک و در عین حال ساده و برازنده شخصیت شما باشد.

در انتهای این مقاله می‌توان به برخی افراد اشاره کرد که به طرز افراطی به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. کسانی که هر چقدر هم که عمل‌های زیبایی انجام دهند، لباس‌های در خور توجه بر تن کنند و سعی در جلب توجه مخاطب خود داشته باشند، اما در آخر باز هم خود را زشت و یا غیر جذاب تصور می‌کنند.

معمولا این گونه افراد در یک دور معیوبی از تفکر در خصوص آراستگی ظاهری گرفتار می‌شوند و هر چه به این حس نازیبایی بیشتر بهاء دهند، بیشتر در آن گرفتار باقی می‌مانند. واقعیت این است که همان طور که در بالا ذکر شد جذابیت ظاهری، یک امر کاملا نسبی و متناسب با موقعیت تعریف می‌شود. اگر دغدغۀ ذهنی همیشگی شما این باشد که آیا پذیرفتنی و جذاب هستید و یا مدام با خود در این مورد فکر می‌کنید و فکرتان مدام درگیر ظاهرتان است، این موضوع می‌تواند شما را از اهداف تان دور کرده و مانعی بر سر راه شما باشد. در این راه بهتر است تا از یک مشاور و روانشناس کمک بگیرید و درباره دغدغه‌های ظاهری خود صحبت کنید.

برای اطلاع بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی کلیک کنید.

خیر. عوامل موثر در جذابیت افراد به سه بخش کلی جذابیت ظاهری، جذابیت رفتاری و جذابیت گفتاری تقسیم می‌شود که میزان آن در افراد مختلف متفاوت است.

برای اطلاع بیشتر در زمینه جذابیت رفتاری کلیک کنید.

در واقع جذابیت ظاهری می‌تواند باعث پیشرفت و موفقیت افراد گردد چراکه همه افراد معمولا کسانی که به ظاهر خود توجه می‌کنند و با پوشیدن لباس مناسب و صورتی آراسته در محیطی ظاهر می‌شوند را دوست دارند. این رفتار نشان می‌دهد که فرد برای موقعیتی که در آن قرار گرفته است ارزش قائل شده و احترام می‌گذارد در نتیجه برای فرد استقبال کننده این عامل به عنوان یک امتیاز محسوب می‌شود که به فرد در رسیدن به خواسته‌ها کمک می‌کند.

برای اینکه بتوانید از زیبایی‌های ظاهری خود آگاه شوید لازم است ابتدا به خودشناسی برسید. در واقع خودشناسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به ویژگی‌های حقیقی جذابیت خود دست یابید. ممکن است شما در تلاش هستید تا جذابیت‌های ظاهری خود را بیابید در صورتی که در گفتار و رفتار بسیار جذابیت داشته باشید.

برای اطلاع بیشتر در زمینه خودشناسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه موفقیت و ارتباطات بین فردی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

همه خانم ها دوست دارند که همیشه در نظر دیگران شیک و جذاب به نظر برسند اما می پندارن راز جذابیت و شیک پوشی ، تنها پوشیدن لباس های برند و رفتن به آرایشگاه برای زیباتر کردن چهره است . حتی برخی از آنها برای اینکه جذاب به نظر برسند با پرداخت هزینه های هنگفت ، چهره خود را مصنوعی می کنند . اما باید بدانید هیچ کدام از این روش ها برای برخورداری از جذابیت کافی نیست بلکه شما باید برای اینکه خانم جذاب و دوست داشتنی باشید ، با رمز و راز جذاب بودن که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم آشنا شوید.

خانم های جذاب همیشه به موهای خود می رسند

زنان جذاب موهای تقریبا لخت ، پر پشت دارند. آنها برای پرتر به نظر رسیدن موهایشان از اسپری حجم دهنده مو و حتی از شامپوهای حجم دهنده مو استفاده می کنند .

زنان برای جذابیت بیشتر خود هر از گاهی موهای خود را رنگ می کنند و برای رنگ کردن موهایشان از روش های سامبره و آمبره استفاده می کنند. باید بدانید هیچگاه خانم های جذاب بیش از حد و مکرر موهای خود را مش، صاف و فر و رنگ نمی کنند تا سلامت موهایشان به خطر افتد.

چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

پوشیدن لباس های مرسوم و مد روز

پوشاک نقش مهمی در زندگی زنان ایفا می کند. خانم های جذاب همیشه در لباس پوشیدن به تناسب اندام خود توجه می کنند و بر اساس فرم بدنشان لباس می پوشند . آنها همیشه طبق مد روز پیش می روند و مرتبا به فروشگاه ها سر می زنند تا بتوانید از آخرین کپ لباس ها، طرح های جدید صندل، لوازم های تزئینی مد روز و دیگر پوشش های مرسوم با خبر باشند. این خانم ها هیچگاه لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند را استفاده نمی کنند و سعی می کنند همیشه با وقار لباس بپوشند.

استفاده از کفش های پاشنه دار راحت

کفش های پاشنه بلند تاثیر زیادی در جذابیت و شیک پوشی دارد اما استفاده زیاد از این نوع کفش ها سبب آسیب رسیدن به پا خواهد شد بنابراین خانم های جذاب فقط در مواقع خاص کفش پاشنه دار می پوشند تا سلامت پایشان به خطر نیافتد و همیشه از کفش های پاشنه داری استفاده می کنند که راحت باشد .

اهمیت به سلامتی در خانم های شیک و جذاب

خانم های شیک و جذاب ، در وهله اول به سلامت خود اهمیت می دهند زیرا یک خانم مریض نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد .

آنها برای حفظ سلامت خود سالم زندگی می کنند و غذاهای سالم مانند انواع سبزیجات و میوه جات میل می کنند . همچنین خواب کافی دارند و آرامش خود را در همه لحظات حفظ می کنند و با ورزش روزانه استرس را از خود دور می سازند زیرا باور دارند که قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است.

اصلاح موهای زائد صورت و ابرو

شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید بنابراین خانم های شیک و جذاب همیشه موهای زائد صورت و بدن خود را اصلاح می کنند و ابروهای مرتبی دارند ، آنها اگر وقت رفتن به آرایشگاه را نیز نداشته باشند با یک موچین صورت خود را تمیز می کنند و نمی گذارند ابروهایشان پر شود.

از عطر خوشبو استفاده می کنند

خانم های جذاب همیشه بوی خوبی می دهند ، آنها علاوه بر اینکه نظافت شخصی خود را رعایت می کنند و لباس هایشان را مرتب عوض می کنند و به حمام می روند تا بوی عرق ندهند از یک عطر خوب نیز استفاده می کنند.

اگر می خواهید خانم جذابی شوید عطر زدن را فراموش نکنید و برای انتخاب یک عطر خوشبو وقت بگذارید و هزینه کنید . پیامبر مکرم اسلام نیز به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و حتی گفته می شود هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

استفاده از زیور آلات

داشتن زیور آلات برای یک خانم لازم است اما شما نباید حتما انواع زیور آلات را از خود آویزان کنید بلکه برای جذاب بودن داشتن یک گردنبند کافی است پس اگر پول کافی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید حتما گردنبند را بخرید تا در محافل توجه ها را به خود جذب نمایید.

نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن

خانم های شیک و جذاب به نظافت خود اهمیت می دهند چرا که می دانند اگر نظافت شخصی خود را رعایت نکنند اگر لباس های شیک و گرانقیمت نیز بپوشند ، شیک و زیبا نخواهند بود . آنها همیشه به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهند تا هنگام لبخند زدن زیباییشان دو چندان شود .

دنیای مد نمناک قبل از این هم در رازهای حذابیت زنان گفت که این دسته خانم ها مرتب حمام می کنند تا بدنشان بوی بد عرق ندهد تا دیگران را از خود منزجر نمایند. لباس های زیر خود را هر روز تعویض می کنند زیرا اگر روی لباس زیرشان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشند، بازهم همه از اطرافشان پراکنده می شوند بنابراین راز اصلی خانم های شیک و زیبا نظافت شخصی است.

ناخن های زیبا و مرتب

از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیبا داشتن ناخن های زیبا و مرتب است . ناخن های نا مرتب و کثیف از جذابیت خانم ها می کاهد پس اگر برای مرتب نمودن ناخن هایتان نمی خواهید به آرایشگاه بروید و هزینه اضافی بپردازید ، خودتان در خانه ناخن هایتان را مرتب کنید.

آرایش ملایم

یک خانم شیک و جذاب هیچ گاه بیش از حد آرایش نمی کند و همیشه داشتن چهره طبیعی را بیشتر می پسندد . او هیچگاه با آذرایش زیاد چهره اش را غیر طبیعی نشان نمی دهد و همیشه از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد برای پوشاندن جوش ها و لکه های پوست خود و محافظت از پوست در مقابل آفتاب استفاده می کند و برای زیبا تر شدن لب هایش از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، استفاده می کند و بعد از حمام با فرمژه به مژه های خود حالت می بخشد تا زیبایی طبیعی اش دو چندان گردد.

رفتار موقر

اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک خانم است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند . اگر خانمی لباس شیک و گرانقیمتی بپوشد اما این خصایل اخلاقی را نداشته باشد هیچگاه به چشم دیگران جذاب به نظر نمی رسد زیرا رفتاری سبک و زننده ، جذابیت را از بین می برد.

هر کسی در اولین برخورد با شما ابتدا متوجه ظاهر شما می شود. شخصیت هیچ کس را بر اساس ظاهرش نمی توان قضاوت کرد اما ظاهر هر کس به شما اطلاعاتی درباره شخصیت و عادات او می دهد. پس زمانی که به دنبال شروع یک رابطه هستید بیشتر باید به جذابیت ظاهری خود اهمیت دهید. فراموش نکنید که جذابیت ظاهری در موقعیت های مختلف می تواند بر موفقیت و پیشرفت شما نیز تاثیر بگذارد. برای مثال معمولا کسانی که دارای جذابیت ظاهری هستند، راحت تر می توانند در یک شرکت استخدام شوند. در ادامه به مواردی که در جذابیت ظاهری تاثیر دارند اشاره می کنیم:

حمام به موقع، پوشیدن لباس تمیز و آراسته، استفاده از عطرهای ملایم، شانه زدن و مرتب نمودن مو، آراستن خود به طوری که متناسب با محیطی باشد، همه و همه می تواند در داشتن ظاهری جذاب موثر باشند. قرار نیست که شبیه به بازیگران معروف و سوپر استارها خود را بیارایید. همین که بتوانید تمیز و آراسته باشید خود به نوعی یک جذابیت ظاهری فوق العاده است. رعایت بهداشت دهان و دندان (مسواک زدن روزانه، استفاده از دهان شویه و…) در حفظ جذابیت ظاهری اثر مثبتی دارد.

“پوست آیینه درون است” در این جمله پیام های زیادی نهفته است. در بسیاری از موارد در مورد پوستی که دارای ایرادات و نواقصی است، در درون بدن فرد باید علت را جست جو کرد. برای سلامت پوست مصرف ضد آفتاب را جدی بگیرید. همچنین سعی کنید از مرطوب کننده متناسب با پوست تان استفاده کنید و حدالامکان از خشکی بیش از حد پوست خود جلوگیری کنید. جوش، آکنه و جای لک می تواند از میزان جذابیت ظاهری شما کم کند.

یکی از عوامل منتهی به سلامت جسمی استفاده از مواد غذایی مفید است. از مواد غذایی که فیبر کافی دارد (مانند سبزیجات و سیفی جات) بیشتر استفاده کنید. چربی و نمک را به حداقل برسانید. همچنین روزانه 8 لیوان آب بنوشید. این میزان از آب در سوخت و ساز بدن، شفافیت پوست و دفع مواد زائد از بدن کمک زیادی می کند. تا حد امکان از غذاهای آماده و نیمه آماده که دارای مواد نگهدارنده هستند کمتر استفاده کنید. تغذیه سالم روی سلامت جسمانی و روانی فرد تاثیر زیادی گذاشته و به جذابیت شما کمک می کند.چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

شوخ طبعی بسیار مهم است، به ویژه اگر مردی هستید که با یک زن قرار ملاقات دارد. مطالعه های فراوان نشان داده است که خانم ها، بیشتر جذب مردانی می شوند که آنها را می خندانند. منطقی است، زیرا خنده احساس خوبی در فرد ایجاد می کند. ولی عجیب است که این مزیت در طرف دیگر صادق نیست. زنانی که مردان را می خندانند، به هیچ وجه از این برتری برخوردار نیستند. یعنی، مردان توجه زیادی ندارند که آیا همسر آنها می تواند آنها را بخنداند یا خیر. آقایان، مشکل کجاست؟

در مورد علت این تفاوت، حدس و گمان هایی وجود دارد. انسان شناس، گیل گرینگراس (Gil Greengross) در مجله ی «روانشناسی امروز» (Psychology Today) می نویسد: «اثر حس شوخ طبعی بر جذب زنان را تا حد زیادی می توان اینگونه توضیح داد که افراد بامزه، اجتماعی تر و باهوش تر به نظر می رسند، و این همان چیزی است که زنان در همسر خود جستجو می کنند.»ولی تا آنجا که به بحث ما مربوط است، بامزه بودن افراد از هر جنسیتی که باشند، صدمه ای به فرصت های آنها نمی زند.

آیا تا به حال متوجه شده اید که خودِ گروه های موسیقی جذاب هستند، در حالی که تک تک اعضای آنها به همان اندازه جذاب نیستند؟ خب لازم نیست تعجب کنید. در مطالعه ای در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه کالیفرنیا در سان دیه گو، مشخص شده است زمانی که افراد در گروهی قرار دارند، جذاب تر به نظر می رسند. نویسنده، جیمز هامبلین (James Hamblin)، به خوبی این تاثیر جالب را برای نشریه ی آمریکایی آتلانتیک (The Atlantic) بررسی کرده است. این حالت به احتمال زیاد به این دلیل رخ می دهد که مغز ما چهره ی گروهی از افراد را به صورت جمعی پردازش می کند، که موجب می شود تا هر چهره «معمولی تر» و در نتیجه جذاب تر به نظر برسد.

پرسیدن اینکه «چند خواهر و برادر دارید؟»، روش جالبی برای شروع نخستین قرار ملاقات نیست. بنابراین بهتر است که پرسیدن این سوالات اساسی را به فرصت های بعدی موکول کنید.آرتور آرون (Arthur Aron) روانشناس دانشگاه ایالتی نیویورک، در مطالعه ای در سال ۱۹۹۷ دو گروه از افراد را جدا کرده و آنها را در دسته هایی دوتایی قرار داد، و به هر کدام ۴۵ دقیقه زمان داد تا به مجموعه ای از پرسش ها پاسخ دهند.یک مجموعه شامل سوال در مورد مسائل کم اهمیت و بیهوده بود و مجموعه ی دیگر، از سوالاتی دقیق تر تشکیل شده بود. افرادی که سوالات عمیق تری پرسیده بودند، ارتباط بیشتری با یکدیگر برقرار کردند و حتی یک زوج، عاشق یکدیگر شدند.

بر اساس پژوهش های دانشگاه هاروارد، صحبت کردن در مورد خود، موجب فعال شدن همان مناطق مغزی می شود که در زمان رابطه ی جنسی و یا خوردن غذای خوب، فعال می شود. البته به این معنی نیست که صحبت کردن در مورد خود، واقعا همان حس رابطه ی جنسی یا غذای خوب را دارد. در حقیقت این کار موجب ایجاد حس شادی در شما می شود. وقتی به کسی که او را دوست دارید اجازه می دهید به صورت عمیق در مورد خود صحبت کند نیز موجب شادی او می شوید.

به طور خلاصه یعنی دست به سینه نایستید. پژوهشگران دریافته اند که حالت های بدنی گشاده و پذیرا، و از نظر فیزیکی با اعتماد به نفس، موجب می شوند زمانی که کسی را برای نخستین بار ملاقات می کنید، جذابیت بیشتری داشته باشید. سعی کنید که با راحتی و آرامش بایستید، زیرا این کار نیز به شما کمک می کند (که البته کارایی و فایده ی آن فقط به قرارهای ملاقات محدود نمی شود).

بیشتر مردم جذب قدرت می شوند. مطالعه ای در سال ۲۰۱۴ نشان داد که افراد در هر گروه، فکر می کنند که رهبر گروه از سایر افراد جذاب تر است. برای نمونه، بر اساس یک مطالعه، کارمندان یک سازمان در مقایسه با افراد بیرون از آن سازمان مدیرعامل خود را جذاب تر می بینند.

نویسنده ی حوزه ی رهبری، کوین نیفین (Kevin Kniffin) و همکاران او نتیجه می گیرند که «برخلاف سنت های تحقیقاتی، که جذابیت فیزیکی ویژگی ثابتی در نظر گرفته می شود، در یافته های ما، عضویت در گروه اهمیت داشته و ذره بینی برای درک جذابیت فیزیکی رهبران آشنا به شمار می رود.»

در اینجا چند ترفند در اختیارتان می گذاریم، این ترفندها توسط روانشناسان مطالعه شده اند و می توانند به شما در بهبود درجۀ جذابیت تان در مقابل دلداده تان، کمک کننده باشند …

جذابیت ظاهری یک ویژگی نسبی است که از نظر هر فردی متفاوت می باشد. ممکن است شخصی از نظر شما جذاب و از نظر یک نفر دیگر جذابیتی نداشته باشد. اما تمایل به دوست داشته شدن و یا پذیرفته شدن در همه ما وجود دارد. بنابراین اینکه بتوانید در نگاه بقیه جذابیت ظاهری داشته باشید، یک احساس رضایت برای شما به همراه خواهد داشت. اغلب مردم فکر می کنند برای آنکه جذاب باشند باید کارهای بزرگی انجام دهند. اما شما می توانید با انجام برخی کارهای ساده و کوچک در نگاه دیگران فردی جذاب و باشخصیت جلوه کنید. عوامل موثر در جذابیت افراد به سه بخش کلی جذابیت ظاهری، جذابیت رفتاری و جذابیت گفتاری تقسیم می شود. در این مقاله ما به مسئله جذابیت ظاهری به اختصار می پردازیم.

هر کسی در اولین برخورد با شما ابتدا متوجه ظاهر شما می شود. شخصیت هیچ کس را بر اساس ظاهرش نمی توان قضاوت کرد اما ظاهر هر کس به شما اطلاعاتی درباره شخصیت و عادات او می دهد. پس زمانی که به دنبال شروع یک رابطه هستید بیشتر باید به جذابیت ظاهری خود اهمیت دهید. فراموش نکنید که جذابیت ظاهری در موقعیت های مختلف می تواند بر موفقیت و پیشرفت شما نیز تاثیر بگذارد. برای مثال معمولا کسانی که دارای جذابیت ظاهری هستند، راحت تر می توانند در یک شرکت استخدام شوند. در ادامه به مواردی که در جذابیت ظاهری تاثیر دارند اشاره می کنیم:

حمام به موقع، پوشیدن لباس تمیز و آراسته، استفاده از عطرهای ملایم، شانه زدن و مرتب نمودن مو، آراستن خود به طوری که متناسب با محیطی باشد، همه و همه می تواند در داشتن ظاهری جذاب موثر باشند. قرار نیست که شبیه به بازیگران معروف و سوپر استارها خود را بیارایید. همین که بتوانید تمیز و آراسته باشید خود به نوعی یک جذابیت ظاهری فوق العاده است. رعایت بهداشت دهان و دندان (مسواک زدن روزانه، استفاده از دهان شویه و…) در حفظ جذابیت ظاهری اثر مثبتی دارد.

“پوست آیینه درون است” در این جمله پیام های زیادی نهفته است. در بسیاری از موارد در مورد پوستی که دارای ایرادات و نواقصی است، در درون بدن فرد باید علت را جست جو کرد. برای سلامت پوست مصرف ضد آفتاب را جدی بگیرید. همچنین سعی کنید از مرطوب کننده متناسب با پوست تان استفاده کنید و حدالامکان از خشکی بیش از حد پوست خود جلوگیری کنید. جوش، آکنه و جای لک می تواند از میزان جذابیت ظاهری شما کم کند.

یکی از عوامل منتهی به سلامت جسمی استفاده از مواد غذایی مفید است. از مواد غذایی که فیبر کافی دارد (مانند سبزیجات و سیفی جات) بیشتر استفاده کنید. چربی و نمک را به حداقل برسانید. همچنین روزانه ۸ لیوان آب بنوشید. این میزان از آب در سوخت و ساز بدن، شفافیت پوست و دفع مواد زائد از بدن کمک زیادی می کند. تا حد امکان از غذاهای آماده و نیمه آماده که دارای مواد نگهدارنده هستند کمتر استفاده کنید. تغذیه سالم روی سلامت جسمانی و روانی فرد تاثیر زیادی گذاشته و به جذابیت شما کمک می کند.چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

ورزش و فعالیت بدنی به افزایش نشاط و تندرستی در انسان کمک می کند. اندورفین هورمونی که با ورزش و فعالیت بدنی در بدن ترشح شده و باعث ایجاد حس خوب می شود. احساس خوب در درون شما به طور ناخودآگاه به دیگران نیز منتقل می شود. در نتیجه تا جایی که برایتان مقدور است ورزش کنید. اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارید می توانید پیاده روی های ساده و سبک انجام دهید. یادتان باشد از کفش مناسب پیاده روی استفاده کنید. این کار به تناسب اندام، افزایش اعتماد به نفس و جذابیت ظاهری کمک زیادی می کند.

نحوه نشستن و ایستادن شما اهمیت زیادی دارد. برای اینکه در دراز مدت ستون فقرات سالم تری داشته باشید، تلاش کنید که صاف بنشینید و هنگام ایستادن، خمودگی یا افتادگی در شانه هایتان وجود نداشته باشد. حالت بدن تان صاف و کشیده باشد؛ به طوری که احساس کنید از بالای سقف به شما یک طنابی آویزان است که تلاش می کند شما را بالا بکشد. این تصور به قوز نکردن و صاف ایستادن شما کمک می کند.

پوشش همانند سایر عوامل ظاهری در حفظ جذابیت اهمیت بسیار زیادی دارد. حدالامکان در محافل رسمی سعی کنید که از لباس رسمی استفاده کنید (در مورد آقایان کت و شلوار و در مورد خانم ها مانتوهای رسمی). در محافل غیر رسمی و دوستانه از لباس های شادتر و راحت تر استفاده کنید. تشخیص اینکه چه لباسی مناسب چه موقعیتی است، یکی از اصول مهم جذابیت در دنیای امروزی به شمار می آید.

لازم نیست که از لباس های فاخر و گران قیمت برای جذابیت ظاهری استفاده کنید. لازم نیست آرایش غلیظ و ظاهری عجیب و غریبی برای خود طراحی کنید. تنها نیاز است که ظاهرتان شیک و در عین حال ساده و برازندۀ شخصیت شما باشد.

همه خانم ها دوست دارند که همیشه در نظر دیگران شیک و جذاب به نظر برسند اما می پندارن راز جذابیت و شیک پوشی ، تنها پوشیدن لباس های برند و رفتن به آرایشگاه برای زیباتر کردن چهره است . حتی برخی از آنها برای اینکه جذاب به نظر برسند با پرداخت هزینه های هنگفت ، چهره خود را مصنوعی می کنند . اما باید بدانید هیچ کدام از این روش ها برای برخورداری از جذابیت کافی نیست بلکه شما باید برای اینکه خانم جذاب و دوست داشتنی باشید ، با رمز و راز جذاب بودن که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم آشنا شوید.

خانم های جذاب همیشه به موهای خود می رسند

زنان جذاب موهای تقریبا لخت ، پر پشت دارند. آنها برای پرتر به نظر رسیدن موهایشان از اسپری حجم دهنده مو و حتی از شامپوهای حجم دهنده مو استفاده می کنند .

زنان برای جذابیت بیشتر خود هر از گاهی موهای خود را رنگ می کنند و برای رنگ کردن موهایشان از روش های سامبره و آمبره استفاده می کنند. باید بدانید هیچگاه خانم های جذاب بیش از حد و مکرر موهای خود را مش، صاف و فر و رنگ نمی کنند تا سلامت موهایشان به خطر افتد.

پوشیدن لباس های مرسوم و مد روز

پوشاک نقش مهمی در زندگی زنان ایفا می کند. خانم های جذاب همیشه در لباس پوشیدن به تناسب اندام خود توجه می کنند و بر اساس فرم بدنشان لباس می پوشند . آنها همیشه طبق مد روز پیش می روند و مرتبا به فروشگاه ها سر می زنند تا بتوانید از آخرین کپ لباس ها، طرح های جدید صندل، لوازم های تزئینی مد روز و دیگر پوشش های مرسوم با خبر باشند. این خانم ها هیچگاه لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند را استفاده نمی کنند و سعی می کنند همیشه با وقار لباس بپوشند.

استفاده از کفش های پاشنه دار راحت

کفش های پاشنه بلند تاثیر زیادی در جذابیت و شیک پوشی دارد اما استفاده زیاد از این نوع کفش ها سبب آسیب رسیدن به پا خواهد شد بنابراین خانم های جذاب فقط در مواقع خاص کفش پاشنه دار می پوشند تا سلامت پایشان به خطر نیافتد و همیشه از کفش های پاشنه داری استفاده می کنند که راحت باشد .

اهمیت به سلامتی در خانم های شیک و جذاب

خانم های شیک و جذاب ، در وهله اول به سلامت خود اهمیت می دهند زیرا یک خانم مریض نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد .

آنها برای حفظ سلامت خود سالم زندگی می کنند و غذاهای سالم مانند انواع سبزیجات و میوه جات میل می کنند . همچنین خواب کافی دارند و آرامش خود را در همه لحظات حفظ می کنند و با ورزش روزانه استرس را از خود دور می سازند زیرا باور دارند که قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است.

اصلاح موهای زائد صورت و ابرو

شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید بنابراین خانم های شیک و جذاب همیشه موهای زائد صورت و بدن خود را اصلاح می کنند و ابروهای مرتبی دارند ، آنها اگر وقت رفتن به آرایشگاه را نیز نداشته باشند با یک موچین صورت خود را تمیز می کنند و نمی گذارند ابروهایشان پر شود.

از عطر خوشبو استفاده می کنند

خانم های جذاب همیشه بوی خوبی می دهند ، آنها علاوه بر اینکه نظافت شخصی خود را رعایت می کنند و لباس هایشان را مرتب عوض می کنند و به حمام می روند تا بوی عرق ندهند از یک عطر خوب نیز استفاده می کنند.

اگر می خواهید خانم جذابی شوید عطر زدن را فراموش نکنید و برای انتخاب یک عطر خوشبو وقت بگذارید و هزینه کنید . پیامبر مکرم اسلام نیز به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و حتی گفته می شود هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

استفاده از زیور آلات

داشتن زیور آلات برای یک خانم لازم است اما شما نباید حتما انواع زیور آلات را از خود آویزان کنید بلکه برای جذاب بودن داشتن یک گردنبند کافی است پس اگر پول کافی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید حتما گردنبند را بخرید تا در محافل توجه ها را به خود جذب نمایید.

نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن

خانم های شیک و جذاب به نظافت خود اهمیت می دهند چرا که می دانند اگر نظافت شخصی خود را رعایت نکنند اگر لباس های شیک و گرانقیمت نیز بپوشند ، شیک و زیبا نخواهند بود . آنها همیشه به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهند تا هنگام لبخند زدن زیباییشان دو چندان شود .

دنیای مد نمناک قبل از این هم در رازهای حذابیت زنان گفت که این دسته خانم ها مرتب حمام می کنند تا بدنشان بوی بد عرق ندهد تا دیگران را از خود منزجر نمایند. لباس های زیر خود را هر روز تعویض می کنند زیرا اگر روی لباس زیرشان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشند، بازهم همه از اطرافشان پراکنده می شوند بنابراین راز اصلی خانم های شیک و زیبا نظافت شخصی است.

ناخن های زیبا و مرتب

از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیبا داشتن ناخن های زیبا و مرتب است . ناخن های نا مرتب و کثیف از جذابیت خانم ها می کاهد پس اگر برای مرتب نمودن ناخن هایتان نمی خواهید به آرایشگاه بروید و هزینه اضافی بپردازید ، خودتان در خانه ناخن هایتان را مرتب کنید.

ناخن های زیبا و مرتب خانم های جذاب

آرایش ملایم

یک خانم شیک و جذاب هیچ گاه بیش از حد آرایش نمی کند و همیشه داشتن چهره طبیعی را بیشتر می پسندد . او هیچگاه با آذرایش زیاد چهره اش را غیر طبیعی نشان نمی دهد و همیشه از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد برای پوشاندن جوش ها و لکه های پوست خود و محافظت از پوست در مقابل آفتاب استفاده می کند و برای زیبا تر شدن لب هایش از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، استفاده می کند و بعد از حمام با فرمژه به مژه های خود حالت می بخشد تا زیبایی طبیعی اش دو چندان گردد.

رفتار موقر

اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک خانم است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند . اگر خانمی لباس شیک و گرانقیمتی بپوشد اما این خصایل اخلاقی را نداشته باشد هیچگاه به چشم دیگران جذاب به نظر نمی رسد زیرا رفتاری سبک و زننده ، جذابیت را از بین می برد.

نتیجه گیری

در انتهای این مقاله می توان به برخی افراد اشاره کرد که به طرز افراطی به ظاهر خود اهمیت می دهند. کسانی که هر چقدر هم که عمل های زیبایی انجام دهند، لباس های در خور توجه بر تن کنند و سعی در جلب توجه مخاطب خود داشته باشند، اما در آخر باز هم خود را زشت و یا غیر جذاب تصور می کنند.چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

معمولا این گونه افراد در یک دور معیوبی از تفکر در خصوص آراستگی ظاهری گرفتار می شوند و هر چه به این حس نازیبایی بیشتر بهاء دهند، بیشتر در آن گرفتار باقی می مانند. واقعیت این است که همان طور که در بالا ذکر شد جذابیت ظاهری، یک امر کاملا نسبی و متناسب با موقعیت تعریف می شود. اگر دغدغۀ ذهنی همیشگی شما این باشد که آیا پذیرفتنی و جذاب هستید و یا مدام با خود در این مورد فکر می کنید و فکرتان مدام درگیر ظاهرتان است، این موضوع می تواند شما را از اهداف تان دور کرده و مانعی بر سر راه شما باشد. شما می توانید با یک مشاوره روانشناسی درباره دغدغه های ظاهری خود صحبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ظاهر جذاب اگرچه از نظر خیلی‌ها مهـم نیسـت، اما هـمه مـی‌داننـد که از چه اهـمـیتی برخوردار اسـت. از هـمان ابتدای ورودتان به یک اتاق یا جلسه، حضار شروع به قضاوت شما مـی‌کننـد. در نگاه اول ترسناک به نظر مـی‌رسد که مردم بدون اینکه از شما شناختی داشته باشنـد، در موردتان شروع به قضاوت کننـد؛ اما یک خبر خوب این اسـت که روش‌هایی وجود دارد تا در هـمان لحظه اول نظر افراد را به خودمان جلب کنیم و ظاهر جذاب داشته باشیم.

حتماً شما هـم به آن دسـته از آدم‌ها برخورده‌اید که وقتی وارد اتاقی پر از غریبه شده‌انـد، به چنـدین نفر دوسـت شده‌انـد، قراری برای ناهار یا یک هـمکاری جدید را سـت کرده‌انـد و پیشنهادی مبنی بر هـمکاری دریافت کرده‌انـد.حتماً در سینما و دنیای شهرت هـم ظاهر جذاب را خوب یادتان هسـت. جورج کلونی، لیام نیسون، دیوید بکهام و ناتالی پورتمن از جذاب‌ترین سـتاره‌ها هسـتنـد.

جذابیت حاصل پیامد های بسیاری است

اگرچه خیلی‌ها اقبال بلنـدی دارنـد و از هـمان اول جذاب هسـتنـد اما بسیاری از ما به سختی باید کار کنیم تا جذاب‌تر به نظر برسیم. خیلی‌ها اصرار دارنـد باور کنیم جذابیت اجتماعی و ظاهری یک هنر اسـت، اما واقعیت‌های علمـی بخش زیادی از این ماجرا را توضیح مـی‌دهنـد.عواملی که موفقیت ما را در ارتباط با افراد دیگر و تاثیری که بر آن‌ها مـی‌گذاریم تعیین مـی‌کننـد، حتی مـی‌توانـد پیش از دیدار ما با آنها آغاز شود.

تحقیقات نشان داده‌انـد کسانی که ملاقات مـی‌کنیم، ما را صرفاً بر اساس نحوه نگاه خودمان قضاوت مـی‌کننـد! افراد مـی‌تواننـد با دیدن چهره یک نفر، در عرض تنها یک دهـم ثانیه در مورد جالب بودن شخصیت، دوسـت داشتنی بودن، مـیزان قابل اعتماد بودن و شایسـتگی‌های او قضاوت کننـد.چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

البته قضاوت‌ها ممکن اسـت در خیلی از موارد اشتباه باشد. شاید درسـت نباشد از روی ظاهر کسی قضاوتش کنیم، اما این یک چیز ناخودآگاه و غیر ارادی اسـت. ما عادت داریم از روی چهره، قضاوت کنیم.جذابیت پیامدهای بسیار زیادی دارد. حتی ممکن اسـت بر اینکه به چه کسی رأی مـی‌دهیم هـم تاثیرگذار باشد یا بر تصمـیمات مالی هـم اثر بگذارد.

لبخند باعث حس اعتماد و جذابیت ظاهری می شود

ویژگی‌های صورت ما دسـت خودمان نبوده اسـت. ما نمـی‌توانیم صورتمان را تغییر دهیم اما هـمـیشه مـی‌توانیم حالات چهره جذاب به خود بگیریم. مثلاً لبخنـد بزنیم.جالب اسـت بدانید مدل‌های آماری مبتنی بر داده توانسـته الگوریتم‌هایی بسازد و نشان دهد دسـتکاری چهره‌ها مـی‌توانـد حس اعتماد و خصوصیت‌های دیگر را کم یا زیاد کنـد. در واقع تغییر حالت چهره به صورت مسـتقیم بر ویژگی‌های باطنی اثرگذار اسـت. مثلاً ثابت شده اسـت که هرچه هر چه یک چهره خوشحال‌تر باشد، قابل اعتماد تر به نظر مـی‌رسد.

برای موقعیت‌هایی که اولین تأثیر ما به آن خوبی که انتظارش را داشته‌ایم نبوده، هـمچنان این امـید وجود دارد که بتوانیم دیگران را متقاعد کنیم تا قضاوت اولیه را از یاد ببرنـد.در صورتی که بتوانید کسی را با دادن اطلاعات به خودش، تحت تأثیر قرار دهید، مـی‌توانید آنها را قانع کنید که قضاوت اولیه منفی در مورد شما را به یک قضاوت مثبت تبدیل کننـد!

مهارت‌های بین فردی و مهارت‌های ارتباطی روز به روز اهـمـیت بیشتری در محیط‌های کاری و سازمان‌هایی پیدا مـی‌کنـد که پیش از این به ساختارهای سنتی و سلسله مراتبی پایبنـد بودنـد. توانایی کار کردن در تیم‌ها، تاثیرگذاری و نفوذ به دیگران اهـمـیت بیشتری یافته اسـت.

خبر خوب این اسـت که مـی‌توانید تمرین کنید تا جذاب باشید. البته جذاب بودن لزوماً جلو دوربین بودن بودن و مدام عکس گرفتن و اشتراک گذاری آن نیسـت! مثلاً ممکن اسـت ترجیح بدهید تنها باشید اما بلد باشید چطور جلوی دوربین، در جمع یا در مـیان تعداد زیادی از افراد بسیار جذاب و شگفت انگیز به نظر برسید.

ایجاد حس صمیمیت باعث جذابیت ظاهری می شود.

سؤال مهـم این اسـت که ما آدم‌های معمولی اگر قرار نیسـت جلوی دوربین برویم، پس چگونه جذاب به نظر برسیم؟ جذابیت مـی‌توانـد با یک بالا انـداختن ساده ابروها آغاز شود.مغز ما هـمواره محیط را به دنبال نشانه‌های دوسـت و دشمن بررسی مـی‌کنـد. هنگام نزدیک شدن به دیگران مـی‌توانیم سه حرکت مهـم انجام دهیم تا به آنها نشان دهیم تهدیدی برایشان تلقی نمـی‌شویم:

بعد از بالا انـداختن ابروها، رونـد جذابیت آغاز شده اسـت! فقط کاری نکنید که غیرعادی به نظر برسید.قدم بعدی برای جذاب به نظر رسیدن این اسـت که دیدارتان با دیگران را به ملاقاتی در مورد آنها تبدیل کنید؛ یعنی درباره خودتان حرف نزنید. این خیلی کمک مـی‌کنـد تا دیگران شما را جذاب ببیننـد.

جذابیت به جز ظاهری، باطنی و رفتاری هـم هسـت. یک قاعده طلایی دوسـتی این اسـت که کاری کنید دیگران احساس خوبی درباره خودشان داشته باشنـد. در این صورت شما را هـم دوسـت خواهنـد داشت.البته این موضوع تنها وقتی کار مـی‌کنـد که شما ذوق واقعی به حرف‌های طرف مقابل نشان دهید. برای تمرین مـی‌توانید روی رنگ‌های مختلف چشم افراد تمرکز کنید. این باعث مـی‌شود که مسـتقیم به چشم آنها نگاه کنید و نشان مـی‌دهد به چیزی که مـی‌گوینـد علاقه دارید.

اگر درباره کسی که با او حرف مـی‌زنید اطلاعات بیشتر و بیشتری داشته باشید، مـی‌توانید تاثیرگذارتر باشید. این نکته در مراسم عمومـی که بیشتر به قصد آشنایی با دیگران برگزار مـی‌شود، خیلی مهـم اسـت.ممکن اسـت چیزهایی درباره طرف مقابل خود شنیده باشید که مطرح کردنش در آن موقعیت کمک بزرگی به شما بکنـد.در چنین مواردی مـی‌توانید بگویید: شنیده‌ام که آن فلان اتفاق برای شما افتاده اسـت، خیلی علاقه دارم ماجرا را از زبان خودتان بشنوم.

حمام به موقع، پوشیدن لباس تمـیز و آراسـته، اسـتفاده از عطرهای ملایم، شانه زدن و مرتب نمودن مو، آراسـتن خود به طوری که متناسب با محیطی باشد، هـمه و هـمه مـی توانـد در داشتن ظاهری جذاب موثر باشنـد. قرار نیسـت که شبیه به بازیگران معروف و سوپر اسـتارها خود را بیارایید. هـمـین که بتوانید تمـیز و آراسـته باشید خود به نوعی یک جذابیت ظاهری فوق العاده اسـت. رعایت بهداشت دهان و دنـدان (مسواک زدن روزانه، اسـتفاده از دهان شویه و…) در حفظ جذابیت ظاهری اثر مثبتی دارد.

حتی اگر با طرف مقابل خود اختلاف نظر دارید، مـی تاونید نقاطی مشترک بیابید. این به جذابیت ظاهری کمک مـی‌کنـد. افراد جذاب معمولاً مهارت دارنـد که در ارتباط خود با دیگران نقاط مشترک پیدا کننـد، حتی اگر چیز زیادی وجود نـداشته باشد. این ایده خوب هـمـیشه جواب مـی‌دهد. البته باید تلاش کنید با رویدادهای روز جهان،‌ ایران یا محل کارتان هـماهنگ باشید، چرا که این چیزها بیشترین موارد اشتراک مـیان افراد هسـتنـد.

یک پیشنهاد خوب برای یافتن نقاط مشترک صحبت در مورد شهر یا محل تولد طرف مقابلتان اسـت. مثلاً مـی‌توانید بگویید: اهل کرمان هسـتید؟ اتفاقاً من هـم کرمانی هسـتم!اگر اهل کرمان نبودید مـی‌توانید بگویید: امـیدوارم تابسـتان آینـده بتوانم به کرمان سفر کنم. یا حتی اگر هیچ کدام برای شما کار نمـی‌کنـد مـی‌توانید بگویید: یکی از دوسـتان نزدیک من در کرخانه مس کرمان کار مـی‌کنـد.

نکته کلیدی دیگر برای دوسـت‌داشتنی بودن آن اسـت که حرکات بدن فرد مقابل را تکرار کنید. وقتی افرادی که در حال گفت و گو هسـتنـد حرکات بدن هـم را تقلید مـی‌کننـد، یعنی به توافق رسیده‌انـد. مـی‌توانید از هـمـین موضوع اسـتفاده کنید و با تقلید حرکات بدنی دیگران به آنها نشان دهید که با آنها موافق هسـتید.

این تکنیک حتی مـی‌توانـد تسـتی باشد که بفهـمـید آیا گفتگو خوب پیش مـی‌رود یا نه. اگر با تغییر وضعیت بدن، طرف مقابل هـمان حرکت را تکرار کنـد احتمالاً هـمه چیز به خوبی پیش مـی‌رود. آن‌هایی که کارشان تجارت اسـت مـی‌تواننـد از چنین لحظاتی برای شروع مذاکره و متقاعدسازی طرف مقابل اسـتفاده کننـد.

بامزه بودن و شوخ طبعی باعس جذابیت می شود

شوخ طبعی بسیار مهـم اسـت، به ویژه اگر مردی هسـتید که با یک زن قرار ملاقات دارد. مطالعه های فراوان نشان داده اسـت که خانم ها، بیشتر جذب مردانی مـی شونـد که آنها را مـی خنـداننـد. منطقی اسـت، زیرا خنـده احساس خوبی در فرد ایجاد مـی کنـد. ولی عجیب اسـت که این مزیت در طرف دیگر صادق نیسـت. زنانی که مردان را مـی خنـداننـد، به هیچ وجه از این برتری برخوردار نیسـتنـد. یعنی، مردان توجه زیادی نـدارنـد که آیا هـمسر آنها مـی توانـد آنها را بخنـدانـد یا خیر. آقایان، مشکل کجاسـت؟

در مورد علت این تفاوت، حدس و گمان هایی وجود دارد. انسان شناس، گیل گرینگراس (Gil Greengross) در مجله ی روانشناسی امروز (Psychology Today) مـی نویسد: اثر حس شوخ طبعی بر جذب زنان را تا حد زیادی مـی توان اینگونه توضیح داد که افراد بامزه، اجتماعی تر و باهوش تر به نظر مـی رسنـد، و این هـمان چیزی اسـت که زنان در هـمسر خود جسـتجو مـی کننـد.ولی تا آنجا که به بحث ما مربوط اسـت، بامزه بودن افراد از هر جنسیتی که باشنـد، صدمه ای به فرصت های آنها نمـی زنـد.

اگر مـی‌خواهید به رابطه با دوسـت تازه خود دوام بیشتری دهید تکنیک هانسل و گرتل مـی‌توانـد جالب باشد! کارتون هانسل و گرتل را که یادتان نرفته اسـت؟در این تکنیک جذاب، اطلاعات درباره خودتان را درسـت ماننـد خرده‌نان‌های داسـتان هانسل و گرتل ذره ذره و به تدریج برای دوسـت تازه خود فاش مـی‌کنید.واقعیت این اسـت که اشتباه رایج خیلی از ما در دیدار با آدم‌های جدید غرق کردن بیش از حد آنها در اطلاعات در مورد خودمان اسـت.

کاری که ممکن اسـت حوصله‌شان را سر ببرد. با دادن ذره ذره اطلاعات مثل قلاب ماهیگیری، کنجکاوی آنها را تحریک مـی‌کنید و به قول معروف روابطتان را تازه نگه مـی‌دارید!

به یاد داشته باشید از بیهوده گویی برای افزایش جذابیت ظاهری پرهیز کنید.

پرسیدن اینکه چنـد خواهر و برادر دارید، روش جالبی برای شروع نخسـتین قرار ملاقات نیسـت. بنابراین بهتر اسـت که پرسیدن این سوالات اساسی را به فرصت های بعدی موکول کنید.آرتور آرون (Arthur Aron) روانشناس دانشگاه ایالتی نیویورک، در مطالعه ای در سال 1997 دو گروه از افراد را جدا کرده و آنها را در دسـته هایی دوتایی قرار داد، و به هر کدام 45 دقیقه زمان داد تا به مجموعه ای از پرسش ها پاسخ دهنـد.

یک مجموعه شامل سوال در مورد مسائل کم اهـمـیت و بیهوده بود و مجموعه ی دیگر، از سوالاتی دقیق تر تشکیل شده بود. افرادی که سوالات عمـیق تری پرسیده بودنـد، ارتباط بیشتری با یکدیگر برقرار کردنـد و حتی یک زوج، عاشق یکدیگر شدنـد.

بر اساس پژوهش های دانشگاه هاروارد، صحبت کردن در مورد خود، موجب فعال شدن هـمان مناطق مغزی مـی شود که در زمان رابطه ی جنسی و یا خوردن غذای خوب، فعال مـی شود. البته به این معنی نیسـت که صحبت کردن در مورد خود، واقعا هـمان حس رابطه ی جنسی یا غذای خوب را دارد. در حقیقت این کار موجب ایجاد حس شادی در شما مـی شود. وقتی به کسی که او را دوسـت دارید اجازه مـی دهید به صورت عمـیق در مورد خود صحبت کنـد نیز موجب شادی او مـی شوید.

(پوسـت آیینه درون اسـت) در این جمله پیام های زیادی نهفته اسـت. در بسیاری از موارد در مورد پوسـتی که دارای ایرادات و نواقصی اسـت، در درون بدن فرد باید علت را جسـت جو کرد. برای سلامت پوسـت مصرف ضد آفتاب را جدی بگیرید. هـمچنین سعی کنید از مرطوب کننـده متناسب با پوسـت تان اسـتفاده کنید و حدالامکان از خشکی بیش از حد پوسـت خود جلوگیری کنید. جوش، آکنه و جای لک مـی توانـد از مـیزان جذابیت ظاهری شما کم کنـد.

برای جذلبیت ظاهری بیشتر به سلامت و تغذیه ی خود اهمیت دهید

یکی از عوامل منتهی به سلامت جسمـی اسـتفاده از مواد غذایی مفید اسـت. از مواد غذایی که فیبر کافی دارد (ماننـد سبزیجات و سیفی جات) بیشتر اسـتفاده کنید. چربی و نمک را به حداقل برسانید. هـمچنین روزانه 8 لیوان آب بنوشید. این مـیزان از آب در سوخت و ساز بدن، شفافیت پوسـت و دفع مواد زائد از بدن کمک زیادی مـی کنـد. تا حد امکان از غذاهای آماده و نیمه آماده که دارای مواد نگهدارنـده هسـتنـد کمتر اسـتفاده کنید. تغذیه سالم روی سلامت جسمانی و روانی فرد تاثیر زیادی گذاشته و به جذابیت شما کمک مـی کنـد.

گفتن جمله‌هایی پیش فرض دار مثل اینکه به نظر مـی‌رسد 25 الی 28 ساله باشید! اغلب طرف مقابل را به تأیید وادار مـی‌کنـد.در این صورت او به سرعت اطلاعات واقعی را به شما مـی‌دهد

با کمـی تلاش مـی‌توانید جذاب به نظر برسید. حتماً لازم نیسـت بهترین کت و شلوارهای مارک را بپوشید و صورتتان را به دسـت پزشک متخصص پلاسـتیک بسپارید. با دانستن نکات بالا به آسانی می توانید در اولین برخورد ياهری جذاب و دوست داشتنی داشته باشید.

مطالب مرتبط :

چطور رفتار جذاب داشته باشیم و در دل ها نفوذ کنیم

عبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارند

چگونه پسری خوش تیپ و جذاب باشیم،خوش تیپی مردان

در خدمت شما هستیم با مقاله چطور ظاهری جذاب داشته باشیم؟ از وب سایت آرامش من.جذابیت ظاهری یک ویژگی نسبی است که از نظر هر فردی می‌تواند متفاوت باشد. ممکن است شخصی از نظر شما جذاب و از نظر فردی دیگر جذابیتی نداشته باشد اما تمایل به دوست داشته شدن و یا پذیرفته شدن در همه ما وجود دارد. بنابراین اینکه بتوانید در نگاه بقیه جذابیت ظاهری داشته باشید، یک احساس رضایت برای شما به همراه خواهد داشت. اغلب مردم فکر می‌کنند برای آنکه جذاب باشند باید کارهای بزرگی انجام دهند اما شما می‌توانید با انجام برخی کارهای ساده و کوچک در نگاه دیگران فردی جذاب و باشخصیت جلوه کنید. عوامل موثر در جذابیت افراد به سه بخش کلی جذابیت ظاهری، جذابیت رفتاری و جذابیت گفتاری تقسیم می‌شود.

هر کسی در اولین برخورد با شما ابتدا متوجه ظاهر شما می‌شود. شخصیت هیچ کس را بر اساس ظاهرش نمی‌توان قضاوت کرد اما ظاهر هر کس به شما اطلاعاتی درباره شخصیت و عادات او می‌دهد. پس زمانی که به دنبال شروع یک رابطه هستید بیشتر باید به جذابیت ظاهری خود اهمیت دهید. فراموش نکنید که جذابیت ظاهری در موقعیت‌های مختلف می‌تواند بر موفقیت و پیشرفت شما نیز تاثیر بگذارد. برای مثال معمولا کسانی که دارای جذابیت ظاهری هستند، راحت‌تر می‌توانند در یک شرکت استخدام شوند.

در ادامه به مواردی که در جذابیت ظاهری تاثیر دارند میپردازیم.

حمام به موقع، پوشیدن لباس تمیز و آراسته، استفاده از عطرهای ملایم، شانه زدن و مرتب نمودن مو، آراستن خود به طوری که متناسب با محیطی باشد، همه و همه می‌تواند در داشتن ظاهری جذاب موثر باشند. قرار نیست که شبیه به بازیگران معروف و سوپر استارها خود را بیارایید. همین که بتوانید تمیز و آراسته باشید خود به نوعی یک جذابیت ظاهری فوق العاده است. رعایت بهداشت دهان و دندان (مسواک زدن روزانه، استفاده از دهان شویه و…) در حفظ جذابیت ظاهری اثر مثبتی دارد.

چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

“پوست آینه درون است” در این جمله پیام‌های زیادی نهفته است. در بسیاری از موارد در مورد پوستی که دارای ایرادات و نواقصی است، در درون بدن فرد باید علت را جست جو کرد. برای سلامت پوست مصرف ضد آفتاب را جدی بگیرید. همچنین سعی کنید از مرطوب کننده متناسب با پوست تان استفاده کنید و حدالامکان از خشکی بیش از حد پوست خود جلوگیری کنید. جوش، آکنه و جای لک می‌تواند از میزان جذابیت ظاهری شما کم کند.

یکی از عوامل منتهی به سلامت جسمی استفاده از مواد غذایی مفید است. از مواد غذایی که فیبر کافی دارد (مانند سبزیجات و سیفی جات) بیشتر استفاده کنید. چربی و نمک را به حداقل برسانید. همچنین روزانه ۸ لیوان آب بنوشید. این میزان از آب در سوخت و ساز بدن، شفافیت پوست و دفع مواد زائد از بدن کمک زیادی می‌کند. تا حد امکان از غذاهای آماده و نیمه آماده که دارای مواد نگهدارنده هستند کمتر استفاده کنید. تغذیه سالم روی سلامت جسمانی و روانی فرد تاثیر زیادی گذاشته و به جذابیت شما کمک می‌کند.

 

ورزش و فعالیت بدنی به افزایش نشاط و تندرستی در انسان کمک می‌کند. اندورفین هورمونی که با ورزش و فعالیت بدنی در بدن ترشح شده و باعث ایجاد حس خوب می‌شود. احساس خوب در درون شما به طور ناخودآگاه به دیگران نیز منتقل می‌شود. در نتیجه تا جایی که برایتان مقدور است ورزش کنید. اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارید می‌توانید پیاده روی‌های ساده و سبک انجام دهید. یادتان باشد از کفش مناسب پیاده روی استفاده کنید. این کار به تناسب اندام، افزایش اعتماد به نفس و جذابیت ظاهری کمک زیادی می‌کند.

نحوه نشستن و ایستادن شما اهمیت زیادی دارد. برای اینکه در دراز مدت ستون فقرات سالم‌تری داشته باشید، تلاش کنید که صاف بنشینید و هنگام ایستادن، خمودگی یا افتادگی در شانه‌هایتان وجود نداشته باشد. حالت بدن تان صاف و کشیده باشد؛ به طوری که احساس کنید از بالای سقف به شما یک طنابی آویزان است که تلاش می‌کند شما را بالا بکشد. این تصور به قوز نکردن و صاف ایستادن شما کمک می‌کند.

پوشش همانند سایر عوامل ظاهری در حفظ جذابیت اهمیت بسیار زیادی دارد. حدالامکان در محافل رسمی سعی کنید که از لباس رسمی استفاده کنید (در مورد آقایان کت و شلوار و در مورد خانم‌ها مانتوهای رسمی). در محافل غیر رسمی و دوستانه از لباس‌های شادتر و راحت تر استفاده کنید. تشخیص اینکه چه لباسی مناسب چه موقعیتی است، یکی از اصول مهم جذابیت در دنیای امروزی به شمار می‌آید.

 

لازم نیست که از لباس‌های فاخر و گران قیمت برای جذابیت ظاهری استفاده کنید. لازم نیست آرایش غلیظ و ظاهری عجیب و غریبی برای خود طراحی کنید. تنها نیاز است که ظاهرتان شیک و در عین حال ساده و برازنده شخصیت شما باشد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله…

بسیاری از افراد دوست دارند تا به جذابیت و زیبایی دست پیدا کنند. جذاب و زیبا بودن دو عامل بسیار مهم در هر ارتباطی است که برای دستیابی به آن باید راهکارهایی را مد نظر داشته باشید. جذابیت و زیبایی تعاریف مختلفی دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از توانایی فرد در استفاده از زبان بدن، فن بیان قوی، و رسیدگی و مراقبت از صورت و اندام. در صورتیکه افراد بتوانند این مهارت‌ها را به درستی کسب کنند می‌توانند روابط اجتماعی موثرتری با دیگران داشته باشند و بدنبال افزایش اعتماد به نفس ناشی از این روابط می‌توانند به رشد فردی زیادی دست پیدا کنند. البته جذابیت و زیبایی همیشه مربوط به ظاهر نیست و شما می‌توانید در کنار داشتن صورتی زیبا، سیرتی جذاب و زیبا نیز داشته باشید. به همین منظور در این مقاله ما اصول دستیابی به جذابیت و زیبایی را مرحله به مرحله برای شما توضیح می‌دهیم.

فهرست مطالب

حفظ سلامتی بخش مهمی از جذابیت است. یکی از نکات طلایی برای داشتن یک رژیم غذایی سالم این است که در طول روز آب فراوان بنوشید؛ اکثر پزشکان توصیه می‌کنند که در روز حداقل هشت لیوان آب بنوشید. میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی روزمره‌تان بگنجانید. اگر به گوشت قرمز علاقه دارید، سعی کنید پروتئین بدون چربی، مانند مرغ، ماهی و بوقلمون مصرف کنید. البته ایرادی ندارد که هر از گاه ناپرهیزی کنید، اما سعی کنید حتی‌الامکان غذاهای سالم میل کنید. همچنین در صورت امکان سودا و نوشابه را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید.

میزان سحرخیز بودنتان بستگی به این دارد که آماده شدنتان چقدر وقت می‌برد. بعضی بیست دقیقه برایشان کافی است و بعضی آماده شدنشان یک ساعت کامل وقت می‌برد. زمان کافی برای مسواک زدن دندان‌ها، دوش گرفتن، لباس پوشیدن، مرتب کردن موها و آرایش کردن در نظر بگیرید.چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

ورزش نه تنها کمک می‌کند تا اندامی متناسب پیدا کنید، باعث می‌شود شادتر شوید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. در حالت ایده‌آل باید تمرین‌های کاردیو را 5 بار در هفته، به مدت حداقل سی دقیقه در روز انجام بدهید. برای این که به برنامه ورزشیتان وفادار بمانید، ورزشی مانند دو، شنا یا رقص را که از آن لذت می‌برید، انتخاب کنید.

تمیز بودن و داشتن لبخندی زیبا بخشی از جذابیت است. دندان‌هایتان را حداقل دو بار در روز مسواک بزنید و هر روز نخ دندان بکشید. هر روز دوش بگیرید و موهایتان را با بهترین فرآورده‌های مراقبت از مو بشویید.

داشتن پوستی سالم که آب و رطوبت کافی دریافت کرده باشد، یکی از راهکارهای ساده افزایش جذابیت است. مرطوب کننده، ضدآفتاب، لایه‌بردار و پاک کننده صورتی را انتخاب کنید که برای نوع پوستتان مناسب باشد. اگر مطمئن نیستید که چه نوع محصولی برای پوستتان مناسب است، می‌توانید با متخصص پوست مشورت کنید.

حتما بخوانید: هنر زن بودن (تکنیک های شگفت انگیز زنانگی و جذابیت زنانه) 

هر روز دوش بگیرید و خودتان را با آب و صابون کاملاً بشویید. میزان شستن موها  به نوع موهایتان بستگی دارد، اما بدنتان را باید حداقل روزی یک بار بشویید.

حتی اگر پوستتان چرب است، هر روز به پوست صورت و بدنتان مرطوب کننده بزنید؛ مرطوب کننده اجازه نمی‌دهد که پوستتان چربی‌های خاص خودش را تولید کند. از هر نوع مرطوب کننده‌ای می‌توانید استفاده کنید، اما بهتر است برچسب محصولات را بررسی کنید تا بهترین مرطوب کننده را متناسب با نوع پوستتان انتخاب کنید.

با نوشیدن آب کافی می‌توانید آب مورد نیاز بدن را تامین کنید تا به این ترتیب در اثر پاک شدن پوست، ارتقاء سلامت مو و ناخن و حفظ سلامت بدن زیباتر و جذاب‌تر شوید. اگر بیشتر آب میوه، قهوه و نوشابه می‌خورید، بهتر است این نوشیدنی‌ها را تا حدی با آب جایگزین کنید تا میزان آب مصرفیتان به حداقل 8 لیوان (1900 میلی‌لیتر) در روز برسد.

بعضی مدل موها به بعضی صورت‌ها بیشتر می‌آید، اما در نهایت بهترین مدل مو مدلی است که باعث شود، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. مهم نیست چه مدلی را ترجیح می‌دهید، کوتاه، متوسط یا بلند، مهم این است که این مدل به شما بیاید و باعث شود احساس جذابیت بیشتری بکنید. اگر رنگ کردن موهایتان کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، حتماً این رنگ دلفریب را امتحان کنید.

هر سبک لباسی می‌تواند جذاب باشد، به شرطی که از پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشید. پس کمی وقت بگذارید تا سبک شخصی خودتان را پیدا کنید. اگر لباس‌هایی بپوشید که احساس خوبی را در شما ایجاد کند، این احساس خوب در زبان بدن و روحیه‌تان هم نمود پیدا می‌کند.

حتما بخوانید: 16 نشانه مردان جذاب که خانم ها آن ها را دوست دارند.  

بوی خوب بخشی ضروری از یک ظاهر فریبنده است. حتماً هر روز از دئودورانت استفاده کنید. همچنین می‌توانید به خودتان عطر بزنید، بسیاری از مردم عطر خاص خودشان را دارند و از چند قدمی می‌توانید متوجه حضورشان بشوید. اگر رایحه‌های سنگین یا شیرین را دوست ندارید، می‌توانید رایحه‌های گلی یا میوه‌ای ملایم را امتحان کنید. درهر حال مراقب باشید که در استفاده از عطر زیاده‌روی نکنید.

هرچند می‌توانید هر لباسی که دوست دارید، به تن کنید، اما اگر لباس به تنتان زار بزند و بیش از حد گشاد یا تنگ باشد، مسلماً ظاهر جذابی پیدا نخواهید کرد. شلواری بپوشید که دور کمرش اندازه باشد و کمرتان را به خوبی در میان بگیرد، و دقت کنید که پیراهنتان نیز دقیقاً بالای کمرتان قرار بگیرد. در مجموع سعی کنید لباسی بپوشید که خطوط دلفریب و فریبندگی‌های اندامتان را پنهان نکند.

حتماً یک دست کت و شلوار شیک یا یک مانتوی مجلسی در کمد لباستان داشته باشید تا در موقعیت‌های رسمی ظاهر مناسبی داشته باشید. حتی اگر این مناسبت یک شام ساده باشد، خوش‌لباس بودن کمک می‌کند تا در میان جمع بدرخشید.

پوشیدن لباس‌های چروک یا لک شده باعث می‌شود که آشفته، به هم ریخته یا حتی کثیف به نظر برسید. لباس‌هایتان را قبل از آن که بپوشید، اتو کنید و از تمیز بودنشان مطمئن شوید.

مجلات یا وبلاگ‌های مد را بخوانید و از مد روز پیروی کنید. سعی کنید کمد لباس‌هایتان با مد روزی که دوست دارید، مطابقت داشته باشد. اگر نمی‌توانید لباس جدید بخرید، لباس‌های قدیمیتان را با اکسسوری‌هایی مانند کمربند، دستمال گردن و روسری به روز کنید.

لباس‌هایتان هر چقدر هم که زیبا باشد، اگر چروک و کثیف باشد، جلوه‌ای نخواهد داشت. دقت کنید، هر تکه از لباسی که می‌پوشید صاف، بدون لکه و مرتب باشد؛ مثلاً نصف پیراهنتان داخل شلوار و نصفش بیرون نباشد.

همواره این شجاعت را داشته باشید که کاری را که قلبتان به شما می‌گوید درست است، انجام بدهید، به خصوص اگر پای رفاه و خوشبختی دیگری در میان باشد. وقتی می‌دانیم که در حال انجام دادن کار اشتباه هستیم، در سطحی بنیادین به خودمان آسیب می‌زنیم، به این ترتیب روحیه‌مان تخریب می‌شود و انرژی منفی‌ای از ما ساطع می‌شود که دیگران را فراری می‌دهد. بالعکس اگر اخلاق‌مدار رفتار کنیم و مسئول باشیم، دیگران با حس ششم‌شان متوجه می‌شوند که می‌توانند به ما اعتماد کنند.

اگر دائماً سرتان را گرم قضاوت کردن دیگران و غیبت درباره آنها بکنید، از بسیاری از نکات پرمغزتر و رضایت‌بخش‌تر زندگیتان غافل خواهید شد. بالعکس اگر روی موضوعات پرمعناتر تمرکز کنید و به تبادل ایده‌های ارزشمند بپردازید، دیگران جذب ذهنیت مثبت و نگرش مودبانه‌تان می‌شوند.

اگر به اطرافیانتان کمک کنید تا به بهترین خصوصیات خود پی ببرند و استعدادهایشان را پرورش بدهند، دیگران شما را به عنوان انسانی دلسوز و مهربان خواهند شناخت که حضوری جذاب و درخشان دارد. جهان چنان مملو از افکار منفی است که رویکرد مثبت و حمایت کننده در آن به گوهری نایاب می‌ماند که همه قدر آن را می‌دانند.

خصوصیات غیرعادی و منحصربه فردتان را پنهان نکنید، مطمئن باشید که از میزان جذابیت جنبه‌های پنهان وجودتان تعجب خواهید کرد. به علاوه وقتی خودتان را قبول داشته باشید و تمام خصوصیاتتان را بپذیرید، دیگران به سمت اصالت وجودیتان کشیده می‌شوند. اگر خودتان را همین‌طور که هست، قبول داشته باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که چه موهبت‌های بی‌شماری در وجودتان به ودیعه گذاشته شده است که می‌توانید جهانی را از آنها بهره‌مند سازید، موهبت‌هایی که هیچ کس دیگری در جهان از آنها برخوردار نیست.

وقتی روزهایتان را فقط از سر وظیفه یا تعهد به شب برسانید، احساس می‌کنید که فقط زنده‌اید و زندگی نمی‌کنید. اگر می‌خواهید از آن دسته آدم‌های جذابی باشید که مانند آهنربا همه را به خود جذب می‌کند، باید زندگیتان را سرشار از شور و اشتیاق کنید و خوش بگذرانید. به ندای قلبتان گوش کنید، انگیزه برای ادامه زندگی پیدا کنید و از میل قلبی‌تان پیروی کنید. به زودی معاشرینی با روحیه مشابه پیدا می‌کنید که به همسفران پرشور زندگیتان تبدیل خواهند شد.

فوق‌العاده است که اعتقاد راسخی به باورهایتان داشته باشید و در مقابل افرادی که می‌خواهند ایمانتان را متزلزل کنند، محکم پای عقایدتان بمانید؛ اما اگر نتوانید قبول کنید که همیشه حق با شما نیست، انسان تلخ و عبوسی خواهید شد که دیگران را فراری می‌دهد. به علاوه از یاد نبرید که آنچه برای شما مناسب است، لزوماً برای دیگران مناسب نیست. وقتی دیگران درباره شیوه دلخواه زندگی خود نظر می‌دهند، بدون تعصب و با آرامش به حرف‌هایشان گوش بدهید.

وقتی زندگی چالش یا مانعی را سر راهتان قرار می‌دهد، به دنبال روش‌های خلاقانه و جدیدی برای دور زدن این مانع یا از میان برداشتن آن بگردید. انعطاف‌پذیری در مقابل مشکلات باعث می‌شود که همگام با تغییرات رشد کنید، نه آن که با هر تغییری از پا دربیایید و شکست بخورید. از این گذشته مثبت‌اندیش بودن بی‌نهایت جذاب و فریبنده است، افراد مصممی که همواره راهی را برای یادگیری و تکامل پیدا می‌کنند، دیگران را جذب خودشان می‌کنند. اگر این خصوصیات را در خودتان تقویت کنید، فردی که دوستش دارید هم متوجه شخصیت منحصربه فردتان می‌شود و ایمان پیدا می‌کند که شما به حفظ و بهبود رابطه عاشقانه‌تان کمک خواهید کرد و اجازه نمی‌دهید که رابطه‌تان دچار یکنواختی شود.

اگر رویاهایتان را باور داشته باشید و آنها را جدی بگیرید، یک قدم به تبدیل کردن آنها به واقعیت نزدیک‌تر خواهید شد. بگذارید آینده برایتان هیجان‌انگیز بشود. به این ترتیب زندگی روزمره‌تان بهتر و لذت‌بخش‌تر می‌شود و جذابیت غیرقابل مقاومت و الهام‌بخشی برای دیگران پیدا می‌کنید.

وقتی نیمی از ذهنتان در گذشته گیر کرده باشد و دائم در حسرت روزهایی باشید که تغییر دادن آنها غیرممکن است، جذب کردن افراد جدید برایتان دشوار می‎شود. اگر می‌خواهید دیگران را مسحور فریبندگی و جذابیت‌تان کنید، باید روش‌هایی را برای متصل کردن خودتان به زمان حال پیدا کنید. شکی نیست که باید تجربیات گذشته‌ را جدی بگیرید و از اشتباه‌هایتان درس عبرت بگیرید. نوشتن خاطرات یا تکرار باورهای مثبت کمک می‌کند که از احساس گناه یا حسرت رها شوید.

باورهای محدود کننده یا حرف‌های بی‌رحمانه‌ای که در دوران کودکی به شما گفته شده است، در بسیاری از موارد باعث می‌شود که خودتان را زیبا و شایسته دریافت عشق ندانید. در نهایت فقط تردیدها و اضطراب‌های خودتان است که اجازه نمی‌دهد جذابیت درونیتان نمود پیدا کند. پس بهترین ویژگی‌هایتان را بشناسید، آنها را مدام به خودتان یادآوری کنید و این باور را در خودتان ایجاد کنید که دیگران می‌توانند زیبایی‌هایتان را ببینند.چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

جذابیت و زیبایی همواره یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در روابط اجتماعی است. به غیر از داشتن ظاهری زیبا افراد باید برای داشتن ذهنی زیبا نیز تلاش کنند. راه‌های زیادی برای دستیابی به این جذابیت و زیبایی وجود دارد که شما با انجام دادن مرحله به مرحله آن‌ها می‌توانید نتیجه مطلوب را بدست آورید. اول از همه باید به داشتن تغذیه مناسب، خواب کافی و ورزش مرتب توجه کنید. بهداشت فردی را رعایت کنید. به پوست خود رسیدگی کنید و تا حد امکان هر روز یا یک روز درمیان حمام بروید. از کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنید و روزانه 8 لیوان آب بنوشید. به آرایش موهای خود دقت کنید. لباس‌هایی بپوشید که متناسب با اندام شما باشد. از مد روز باخبر باشید و لباس‌های خوشرنگ و اتو کشیده تن کنید. در کنار تمام این مراحل، بهتر است برای داشتن ذهنی آرام و در عین حال جذاب به انجام کارهایی بپردازید که فکر می‌کنید درست است. از حواشی گروه‌های اجتماعی دوری کنید. به رشد روحی دیگران کمک کنید. سعی کنید ویژگی‌های مثبت خود را شناسایی و آن‌ها را رشد دهید. شاد باشید و به تفریحات خود اهمیت دهید. یادتان باشد که قرار نیست همیشه همه کارها را درست انجام دهید. به رویاهایتان ایمان داشته باشید و از گذشته درس بگیرید اما در آن گیر نکنید. شما همیشه جذاب هستید پس با اعتماد بنفس حرکت کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

393 بازدید

458 بازدید

424 بازدید

427 بازدید

426 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذابیت ظاهری یک ویژگی نسبی است که از نظر هر فردی متفاوت می باشد. ممکن است شخصی از نظر شما جذاب و از نظر یک نفر دیگر جذابیتی نداشته باشد. اما تمایل به دوست داشته شدن و یا پذیرفته شدن در همه ما وجود دارد. بنابراین اینکه بتوانید در نگاه بقیه جذابیت ظاهری داشته باشید، یک احساس رضایت برای شما به همراه خواهد داشت. اغلب مردم فکر می کنند برای آنکه جذاب باشند باید کارهای بزرگی انجام دهند. اما شما می توانید با انجام برخی کارهای ساده و کوچک در نگاه دیگران فردی جذاب و باشخصیت جلوه کنید. عوامل موثر در جذابیت افراد به سه بخش کلی جذابیت ظاهری، جذابیت رفتاری و جذابیت گفتاری تقسیم می شود. در این مقاله ما به مسئله جذابیت ظاهری به اختصار می پردازیم.

هر کسی در اولین برخورد با شما ابتدا متوجه ظاهر شما می شود. شخصیت هیچ کس را بر اساس ظاهرش نمی توان قضاوت کرد اما ظاهر هر کس به شما اطلاعاتی درباره شخصیت و عادات او می دهد. پس زمانی که به دنبال شروع یک رابطه هستید بیشتر باید به جذابیت ظاهری خود اهمیت دهید. فراموش نکنید که جذابیت ظاهری در موقعیت های مختلف می تواند بر موفقیت و پیشرفت شما نیز تاثیر بگذارد. برای مثال معمولا کسانی که دارای جذابیت ظاهری هستند، راحت تر می توانند در یک شرکت استخدام شوند. در ادامه به مواردی که در جذابیت ظاهری تاثیر دارند اشاره می کنیم:

حمام به موقع، پوشیدن لباس تمیز و آراسته، استفاده از عطرهای ملایم، شانه زدن و مرتب نمودن مو، آراستن خود به طوری که متناسب با محیطی باشد، همه و همه می تواند در داشتن ظاهری جذاب موثر باشند. قرار نیست که شبیه به بازیگران معروف و سوپر استارها خود را بیارایید. همین که بتوانید تمیز و آراسته باشید خود به نوعی یک جذابیت ظاهری فوق العاده است. رعایت بهداشت دهان و دندان (مسواک زدن روزانه، استفاده از دهان شویه و…) در حفظ جذابیت ظاهری اثر مثبتی دارد.

“پوست آیینه درون است” در این جمله پیام های زیادی نهفته است. در بسیاری از موارد در مورد پوستی که دارای ایرادات و نواقصی است، در درون بدن فرد باید علت را جست جو کرد. برای سلامت پوست مصرف ضد آفتاب را جدی بگیرید. همچنین سعی کنید از مرطوب کننده متناسب با پوست تان استفاده کنید و حدالامکان از خشکی بیش از حد پوست خود جلوگیری کنید. جوش، آکنه و جای لک می تواند از میزان جذابیت ظاهری شما کم کند.

یکی از عوامل منتهی به سلامت جسمی استفاده از مواد غذایی مفید است. از مواد غذایی که فیبر کافی دارد (مانند سبزیجات و سیفی جات) بیشتر استفاده کنید. چربی و نمک را به حداقل برسانید. همچنین روزانه ۸ لیوان آب بنوشید. این میزان از آب در سوخت و ساز بدن، شفافیت پوست و دفع مواد زائد از بدن کمک زیادی می کند. تا حد امکان از غذاهای آماده و نیمه آماده که دارای مواد نگهدارنده هستند کمتر استفاده کنید. تغذیه سالم روی سلامت جسمانی و روانی فرد تاثیر زیادی گذاشته و به جذابیت شما کمک می کند.چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

ورزش و فعالیت بدنی به افزایش نشاط و تندرستی در انسان کمک می کند. اندورفین هورمونی که با ورزش و فعالیت بدنی در بدن ترشح شده و باعث ایجاد حس خوب می شود. احساس خوب در درون شما به طور ناخودآگاه به دیگران نیز منتقل می شود. در نتیجه تا جایی که برایتان مقدور است ورزش کنید. اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارید می توانید پیاده روی های ساده و سبک انجام دهید. یادتان باشد از کفش مناسب پیاده روی استفاده کنید. این کار به تناسب اندام، افزایش اعتماد به نفس و جذابیت ظاهری کمک زیادی می کند.

نحوه نشستن و ایستادن شما اهمیت زیادی دارد. برای اینکه در دراز مدت ستون فقرات سالم تری داشته باشید، تلاش کنید که صاف بنشینید و هنگام ایستادن، خمودگی یا افتادگی در شانه هایتان وجود نداشته باشد. حالت بدن تان صاف و کشیده باشد؛ به طوری که احساس کنید از بالای سقف به شما یک طنابی آویزان است که تلاش می کند شما را بالا بکشد. این تصور به قوز نکردن و صاف ایستادن شما کمک می کند.

پوشش همانند سایر عوامل ظاهری در حفظ جذابیت اهمیت بسیار زیادی دارد. حدالامکان در محافل رسمی سعی کنید که از لباس رسمی استفاده کنید (در مورد آقایان کت و شلوار و در مورد خانم ها مانتوهای رسمی). در محافل غیر رسمی و دوستانه از لباس های شادتر و راحت تر استفاده کنید. تشخیص اینکه چه لباسی مناسب چه موقعیتی است، یکی از اصول مهم جذابیت در دنیای امروزی به شمار می آید.

لازم نیست که از لباس های فاخر و گران قیمت برای جذابیت ظاهری استفاده کنید. لازم نیست آرایش غلیظ و ظاهری عجیب و غریبی برای خود طراحی کنید. تنها نیاز است که ظاهرتان شیک و در عین حال ساده و برازندۀ شخصیت شما باشد.

در انتهای این مقاله می توان به برخی افراد اشاره کرد که به طرز افراطی به ظاهر خود اهمیت می دهند. کسانی که هر چقدر هم که عمل های زیبایی انجام دهند، لباس های در خور توجه بر تن کنند و سعی در جلب توجه مخاطب خود داشته باشند، اما در آخر باز هم خود را زشت و یا غیر جذاب تصور می کنند.

معمولا این گونه افراد در یک دور معیوبی از تفکر در خصوص آراستگی ظاهری گرفتار می شوند و هر چه به این حس نازیبایی بیشتر بهاء دهند، بیشتر در آن گرفتار باقی می مانند. واقعیت این است که همان طور که در بالا ذکر شد جذابیت ظاهری، یک امر کاملا نسبی و متناسب با موقعیت تعریف می شود. اگر دغدغۀ ذهنی همیشگی شما این باشد که آیا پذیرفتنی و جذاب هستید و یا مدام با خود در این مورد فکر می کنید و فکرتان مدام درگیر ظاهرتان است، این موضوع می تواند شما را از اهداف تان دور کرده و مانعی بر سر راه شما باشد. شما می توانید با یک مشاوره روانشناسی درباره دغدغه های ظاهری خود صحبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

برای دریافت مشاوره و تعیین وقت حضوری از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید .

۰۲۱-۲۲۶۹۱۰۱۰

@Pedram24

info[@]dr-pedram.com

@drpedramorg

drpedramorg

Parvaz99.ir



صبر کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چگونه ظاهر جذاب داشته باشیم؟

ظاهر جذاب اگرچه از نظر خیلی‌ها مهم نیست، اما همه می‌دانند که از چه اهمیتی برخوردار است. از همان ابتدای ورودتان به یک اتاق یا جلسه، حضار شروع به قضاوت شما می‌کنند. در نگاه اول ترسناک به نظر می‌رسد که مردم بدون اینکه از شما شناختی داشته باشند، در موردتان شروع به قضاوت کنند؛ اما یک خبر خوب این است که روش‌هایی وجود دارد تا در همان لحظه اول نظر افراد را به خودمان جلب کنیم و ظاهر جذاب داشته باشیم.چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

حتماً شما هم به آن دسته از آدم‌ها برخورده‌اید که وقتی وارد اتاقی پر از غریبه شده‌اند، به چندین نفر دوست شده‌اند، قراری برای ناهار یا یک همکاری جدید را ست کرده‌اند و پیشنهادی مبنی بر همکاری دریافت کرده‌اند.

حتماً در سینما و دنیای شهرت هم ظاهر جذاب را خوب یادتان هست. جورج کلونی، لیام نیسون، دیوید بکهام و ناتالی پورتمن از جذاب‌ترین ستاره‌ها هستند.  

 

اگرچه خیلی‌ها اقبال بلندی دارند و از همان اول جذاب هستند (!) اما بسیاری از ما به سختی باید کار کنیم تا جذاب‌تر به نظر برسیم. خیلی‌ها اصرار دارند باور کنیم جذابیت اجتماعی و ظاهری یک هنر است، اما واقعیت‌های علمی بخش زیادی از این ماجرا را توضیح می‌دهند. عواملی که موفقیت ما را در ارتباط با افراد دیگر و تاثیری که بر آن‌ها می‌گذاریم تعیین می‌کنند، حتی می‌تواند پیش از دیدار ما با آنها آغاز شود!

تحقیقات نشان داده‌اند کسانی که ملاقات می‌کنیم، ما را صرفاً بر اساس نحوه نگاه خودمان قضاوت می‌کنند!  افراد می‌توانند با دیدن چهره یک نفر، در عرض تنها یک دهم ثانیه در مورد جالب بودن شخصیت، دوست داشتنی بودن، میزان قابل اعتماد بودن و شایستگی‌های او قضاوت کنند.

 

البته قضاوت‌ها ممکن است در خیلی از موارد اشتباه باشد. شاید درست نباشد از روی ظاهر کسی قضاوتش کنیم، اما این یک چیز ناخودآگاه و غیر ارادی است. ما عادت داریم از روی چهره، قضاوت کنیم. جذابیت پیامدهای بسیار زیادی دارد. حتی ممکن است بر اینکه به چه کسی رأی می‌دهیم هم تاثیرگذار باشد یا بر تصمیمات مالی هم اثر بگذارد.  

این راه‌ها را امتحان کنید تا ظاهر جذاب داشته باشید:

 

ویژگی‌های صورت ما دست خودمان نبوده است. ما نمی‌توانیم صورتمان را تغییر دهیم اما همیشه می‌توانیم حالات چهره جذاب به خود بگیریم. مثلاً لبخند بزنیم. جالب است بدانید مدل‌های آماری مبتنی بر داده توانسته الگوریتم‌هایی بسازد و نشان دهد دستکاری چهره‌ها می‌تواند حس اعتماد و خصوصیت‌های دیگر را کم یا زیاد کند. در واقع تغییر حالت چهره به صورت مستقیم بر ویژگی‌های باطنی اثرگذار است. مثلاً ثابت شده است که هرچه هر چه یک چهره خوشحال‌تر باشد، قابل اعتماد تر به نظر می‌رسد.

یک چیز جالب دیگر!

در صورتی که بتوانید کسی را با دادن اطلاعات به خودش، تحت تأثیر قرار دهید، می‌توانید آنها را قانع کنید که قضاوت اولیه منفی در مورد شما را به یک قضاوت مثبت تبدیل کنند!  

 

مهارت‌های بین فردی و مهارت‌های ارتباطی روز به روز اهمیت بیشتری در محیط‌های کاری و سازمان‌هایی پیدا می‌کند که پیش از این به ساختارهای سنتی و سلسله مراتبی پایبند بودند. توانایی کار کردن در تیم‌ها، تاثیرگذاری و نفوذ به دیگران اهمیت بیشتری یافته است.

خبر خوب این است که می‌توانید تمرین کنید تا جذاب باشید. البته جذاب بودن لزوماً جلو دوربین بودن بودن و مدام عکس گرفتن و اشتراک گذاری آن نیست! مثلاً ممکن است ترجیح بدهید تنها باشید اما بلد باشید چطور جلوی دوربین، در جمع یا در میان تعداد زیادی از افراد بسیار جذاب و شگفت انگیز به نظر برسید.

 

سؤال مهم این است که ما آدم‌های معمولی اگر قرار نیست جلوی دوربین برویم، پس چگونه جذاب به نظر برسیم؟ جذابیت می‌تواند با یک بالا انداختن ساده ابروها آغاز شود. مغز ما همواره محیط را به دنبال نشانه‌های دوست و دشمن بررسی می‌کند. هنگام نزدیک شدن به دیگران می‌توانیم سه حرکت مهم انجام دهیم تا به آنها نشان دهیم تهدیدی برایشان تلقی نمی‌شویم:اول بالا بردن سریع ابروها که باید در کسری از ثانیه انجام شود دوم کج کردن بسیار ملایم سر و سوم یک لبخند!

بعد از بالا انداختن ابروها، روند جذابیت آغاز شده است! فقط کاری نکنید که غیرعادی به نظر برسید. قدم بعدی برای جذاب به نظر رسیدن این است که دیدارتان با دیگران را به ملاقاتی در مورد آنها تبدیل کنید؛ یعنی درباره خودتان حرف نزنید. این خیلی کمک می‌کند تا دیگران شما را جذاب ببینند. جذابیت به جز ظاهری، باطنی و رفتاری هم هست. یک قاعده طلایی دوستی این است که کاری کنید دیگران احساس خوبی درباره خودشان داشته باشند. در این صورت شما را هم دوست خواهند داشت. البته این موضوع تنها وقتی کار می‌کند که شما ذوق واقعی به حرف‌های طرف مقابل نشان دهید. برای تمرین می‌توانید روی رنگ‌های مختلف چشم افراد تمرکز کنید. این باعث می‌شود که مستقیم به چشم آنها نگاه کنید و نشان می‌دهد به چیزی که می‌گویند علاقه دارید.

اگر درباره کسی که با او حرف می‌زنید اظلاعات بیشتر و بیشتری داشته باشید، می‌توانید تاثیرگذارتر باشید. این نکته در مراسم عمومی که بیشتر به قصد آشنایی با دیگران برگزار می‌شود، خیلی مهم است.  ممکن است چیزهایی درباره طرف مقابل خود شنیده باشید که مطرح کردنش در آن موقعیت کمک بزرگی به شما بکند. در چنین مواردی می‌توانید بگویید: «شنیده‌ام که آن فلان اتفاق برای شما افتاده است، خیلی علاقه دارم ماجرا را از زبان خودتان بشنوم.»  

 

حتی اگر با طرف مقابل خود اختلاف نظر دارید، می تاونید نقاطی مشترک بیابید. این به جذابیت ظاهری کمک می‌کند.  افراد جذاب معمولاً مهارت دارند که در ارتباط خود با دیگران نقاط مشترک پیدا کنند، حتی اگر چیز زیادی وجود نداشته باشد.  این ایده خوب همیشه جواب می‌دهد. البته باید تلاش کنید با رویدادهای روز جهان،‌ ایران یا محل کارتان هماهنگ باشید، چرا که این چیزها بیشترین موارد اشتراک میان افراد هستند.

یک پیشنهاد خوب برای یافتن نقاط مشترک صحبت در مورد شهر یا محل تولد طرف مقابلتان است. مثلاً می‌توانید بگویید: «اهل کرمان هستید؟ اتفاقاً من هم کرمانی هستم!» اگر اهل کرمان نبودید می‌توانید بگویید: «امیدوارم تابستان آینده بتوانم به کرمان سفر کنم». یا حتی اگر هیچ کدام برای شما کار نمی‌کند می‌توانید بگویید: «یکی از دوستان نزدیک من در کرخانه مس کرمان کار می‌کند.»  

 

نکته کلیدی دیگر برای دوست‌داشتنی بودن آن است که حرکات بدن فرد مقابل را تکرار کنید. وقتی افرادی که در حال گفت و گو هستند حرکات بدن هم را تقلید می‌کنند، یعنی به توافق رسیده‌اند. می‌توانید از همین موضوع استفاده کنید و با تقلید حرکات بدنی دیگران به آنها نشان دهید که با آنها موافق هستید.

 این تکنیک حتی می‌تواند تستی باشد که بفهمید آیا گفتگو خوب پیش می‌رود یا نه. اگر با تغییر وضعیت بدن، طرف مقابل همان حرکت را تکرار کند احتمالاً همه چیز به خوبی پیش می‌رود. آن‌هایی که کارشان تجارت است می‌توانند از چنین لحظاتی برای شروع مذاکره و متقاعدسازی طرف مقابل استفاده کنند.

 

تکنیک هانسل و گرتل چیست!

اگر می‌خواهید به رابطه با دوست تازه خود دوام بیشتری دهید تکنیک «هانسل و گرتل» می‌تواند جالب باشد! کارتون هانسل و گرتل را که یادتان نرفته است؟ در این تکنیک جذاب، اطلاعات درباره خودتان را درست مانند خرده‌نان‌های داستان «هانسل و گرتل» ذره ذره و به تدریج برای دوست تازه خود فاش می‌کنید. واقعیت این است که اشتباه رایج خیلی از ما در دیدار با آدم‌های جدید غرق کردن بیش از حد آنها در اطلاعات در مورد خودمان است. کاری که ممکن است حوصله‌شان را سر ببرد. با دادن ذره ذره اطلاعات مثل قلاب ماهیگیری، کنجکاوی آنها را تحریک می‌کنید و به قول معروف «روابطتان را تازه نگه می‌دارید!»  

 

گفتن جمله‌هایی پیش فرض دار مثل اینکه «به نظر می‌رسد 25 الی 28 ساله باشید!» اغلب طرف مقابل را به تأیید وادار می‌کند. در این صورت او به سرعت اطلاعات واقعی را به شما می‌دهد. با کمی تلاش می‌توانید جذاب به نظر برسید. حتماً لازم نیست بهترین کت و شلوارهای مارک را بپوشید و صورتتان را به دست پزشک متخصص پلاستیک بسپارید.چطور ظاهری جذاب داشته باشیم

 

مقالات بیشتری برای جذابیت می خواهید؟

چطور تن صدای جذاب داشته باشیم؟

چطور سنگین و با وقار باشیم؟

چطور در نگاه اول، خوب به نظر برسیم؟

چگونه کاریزماتیک شویم؟

 

 

این محصول رایگان تقدیم به شمایی که این مقاله را مطالعه کردید. می‌توانید برای هرکسی که دوستش دارید، لینک این محصول را ارسال کنید…

👇👇👇👇

 

بخشی از معرفی فیلم این دوره 100 درصد رایگان را در ویدئوی زیر با هم ببینیم!

👇👇👇

 

بر اساس رای 96 نفر از بازدیدکنندگان

86 امتیاز از 100

دنبال کننده

دنبال شونده

ماجرا

سعید عباسی

سعید عباسی هستم. می‌خونم و می‌نویسم تا هم خودم رشد کنم و هم بتونم به بقیه یاد بدم… عضو کوچکی از مجموعه وزین «بیشتر از یک نفر»… امیدوار و در تلاش برای ساخت یک آینده‌ی بهتر برای کشورم…

سعید عباسی هستم. می‌خونم و می‌نویسم تا هم خودم رشد کنم و هم بتونم به بقیه یاد بدم… عضو کوچکی از مجموعه وزین «بیشتر از یک نفر»… امیدوار و در تلاش برای ساخت یک آینده‌ی بهتر برای کشورم…

با زدن دکمه اینتر نظر شما ثبت می شود

با زدن دکمه اینتر نظر شما ثبت می شود

تغذیه اصولی

تصمیم و هدف گذاری نوجوانان

هویت سازی جنسی در کودکان

آموزش راه اندازی سایت شخصی با وردپرس

فیلم سمینار عملگرایی و قدرت اراده

استفاده از سایت مشروط بر قبول توافقنامه کاربری و حفظ حریم شخصی می باشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه بیشتر از یک نفر است.

پرداخت کارت به کارت

پرداخت از خارج ایران

گارانتی بازگشت وجه

تسهیل در خرید

راهنمای سایت

درخواست همکاری

دوره رایگان فن بیان

دعوت از اساتید سخنرانی

نیلوفر مرداب

خرید کتاب

تماس با ما-درباره ما

چطور ظاهری جذاب داشته باشیم
چطور ظاهری جذاب داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *