چطور عروسی زیبا باشیم

 
helpkade
چطور عروسی زیبا باشیم
چطور عروسی زیبا باشیم


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر

تمامی خانم ها مایل هستند که در مهمترین شب زندگیشان همچون الماس بدرخشند و زیباترین چهره را از خود ارائه دهند. مهمترین نکات باید مورد توجه قرار بگیرد این است:

 

چطور عروسی زیبا باشیم

 

هر چه زیبایی طبیعی خود را تشدید کنید بهتر خواهید درخشید؛ غیر از موارد خاص از گذاشتن لنز یا کلاه گیس خود داری کنید .

 

حدالامکان برای شینیون از موهایی که به رنگ موی فعلی تان نزدیک باشد استفاده کرده و از ناخن مصنوعی کوتاه بهره ببرید.

 

اگر از مشکلات پوستی مانند آکنه، لک ،کک ومک و یا چربی و خشکی زیاد پوست رنج میبرید حداقل ۱ ماه قبل به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و مشکلات پوستی را درمان کنید.

 

 

از استفاده ی هرگونه لوازم یا کرم های آرایشی و بهداشتی برای اولین بار در هفته های آخر بپرهیزید!!

 

از گرفتن رژیم های سخت در ماه آخر خودداری کنید و ترجیحا روزی ۲۰ دقیقه نرمش سبک انجام دهید.

 

حتما شب ها مژه ها و ناخن هایتان را با روغن زیتون چرب کنید و ابروهایتان را با محلول تقویت ابرو آغشته کنید.

 

به زیبایی پوست صورت و بدنتان بیش از هرچیز اهمیت دهید.

استفاده از آمپول ‌‌‌‌Bootax را در صورت لزوم برای لب یا گونه را برای اولین بار به ماه آخر موکول نکنید زیرا در صورتی که از نتیجه راضی نباشید راه بازگشتی ندارید.

 

اگر به مهارت آرایشگر خود اطمینان دارید روی میکاپ یا عکس خاصی تاکید نکنید زیرا صورت و استخوان بندی افراد باهم متفاوت بوده و ممکن است آرایش مورد نظر روی صورت شما جلوه خوبی نداشته باشد.

 

برای موهایتان از رنگ های بلوند خیلی روشن یا نقره ای یا رنگ های مشکی و شرابی استفاده نکنید و ترجیحا رنگ های قهوه ای متوسط یا روشن با تن گرم یا بلوند کاراملی یا عسلی را انتخاب کنید چون معمولا این گونه رنگ ها مد مخصوص به سال خاصی نیستند و بعد از گذشت چندین سال عکس هایتان جلوه خود را از دست نمی دهد.

 

به یاد داشته باشید که هر فردی زیبایی خود را دارد و همین تفاوت هاست که زیباست،اگر قرار بود همه افراد گونه های برجسته و بینی سربالا و لب های درشت داشته باشند دیگر حق انتخاب و سلیقه حرفی برای گفتن نداشت.

 

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

دستگاه خانگی ماست ساز با قیمت فوق العاده


حریر طرحدار ترک /*سفارش آنلاین


دانستنی های سلامت واژن

تدارکات جشن ازسفارش غذاتااجاره میز وصندلی


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

چطور عروسی زیبا باشیم


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


واسه همه چی جا هست!

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

عروس جذاب لزوما یک عروس خیلی زیبا با لباس های خیلی گران نیست. عموما وقتی به یک خانم عروس جذاب می گویند که در انتخاب اکسسوری های شب مراسم از لباس گرفته تا آرایش و زیورآلات دقت کرده باشد و البته انتخاب های متناسب با فرم بدن، رنگ پوست و اندام خود انجام دهد.

بدون نقص بودن در یک چنین شبی کار راحتی نیست و باید از مدتی قبل در مورد آن برنامه ریزی داشته باشید. مثلا اگر اضافه وزن دارید و برایتان مهم است که خوش فرم به نظر برسید حتما باید حداقل سه ماه قبل از مراسم رژیم بگیرید یا اگر مشکلات پوستی دارید کمی قبل از مراسم به پزشک مراجعه کرده یا از ماسک های طبیعی مفید استفاده کنید. این راه حل ها به میزان بیشتری شما را جذاب نشان خواهد داد و در بسیاری مواقع هم خرج زیادی ندارد فقط باید کمی حوصله داشته باشید و وقت بگذارید. در این مطلب ما شما را برای تبدیل شدن به یک عروس جذاب راهنمایی می کنیم.

لباس عروس شاید مهمترین فاکتور برای خانم ها در مراسم ازدواج باشد. همه خانم ها قبل از اینکه به مراسم ازدواج برسند در مورد لباس عروس در ذهن خود تصورات و رویاهای خاصی پرورانده اند. مثلا بعضی ها دوست دارند لباس پفی بپوشند و برخی به لباس های ساده تر علاقه بیشتری دارند. اما موقع مراسم ازدواج در خیلی مواقع بهتر است رویاهایتان را با واقعیت اندام و فرم بدنتان تطبیق دهید.

برخی خانم ها کمی قوز  دارند و یا اینکه اضافه وزن داشته و قسمت بازو و آرنج آنها حجیم است، این خانم ها بهتر است، لباس دکلته نپوشند چون این موضوع را در آنها تشدید خواهدکرد. بهترین لباس برای این فرم بدنی آستین کوتاه یا آستین حلقه ای است که شخص را جمع و جورتر نشان می دهد.چطور عروسی زیبا باشیم

برای خانم هایی که پایین تنه بزرگی دارند، بهترین فرم لباس دامن کلوش یا پفی بوده که جزئیات اندام آنها را نشان نخواهد داد و ظاهرشان را خوش فرم تر می کند.

عروس خانم هایی که بالاتنه بزرگی دارند برای اینکه عروس جذابی باشند، بهتر است لباسی انتخاب کنند که نیم تنه آن تنگ و گنی بوده و پایین تنه پفی دارد. در مقابل خانم های لاغر که اضافه وزن نداشته و فرم باسن و شکم آنها بزرگ نیست، می توانند لباس های اندامی و یا ماهی شکل بپوشند.

عموما لباس های ساده و بدون زرق و برق و اندامی که البته خیلی تنگ نباشند به همه اندام ها می آید و ظاهر مناسبی به شخص خواهد داد. برای همین اگر فرم اندام معمولی دارید، می توانید از یک لباس عروس ساده بدون چین استفاده کنید که قطعا شما را بسیار جذاب خواهد کرد.

مطالب مرتبط =>

انتخاب مدل دامن لباس عروس بر اساس فرم بدن

انتخاب یقه مناسب با فرم بدن

لباسهای مناسب برای اندامهای مختلف

لباس زیر برای خوش فرم نشان دادن بدن بسیار مهم است. برای انتخاب لباس زیر اول از همه باید به فرم بدن و بعد از آن به مدل لباستان توجه کنید. اگر لباستان اندامی و تنگ است حتما باید از لباس زیری استفاده کنید که اندازه بود و سینه هایتان را بزرگتر یا کوچکتر نشان ندهد. برای شب مراسم ازدواج بهتر است از لباس زیری استفاده کنید که بندهای نامرئی داشته باشد به خصوص اگر لباستان دکلته است. حتی اگر انتخابتان دکلته نبود استفاده از لباس زیر بدون بند بهتر است چون برجستگی ناشی از آن از زیر لباس دیده نمی شود. از جاهایی خرید کنید که امکان تعویض داشته باشد تا هنگام پرو در صورتیکه دیدید با لباستان سازگار نیست، بتوانید آن را عوض کنید و مجبور به هزینه دوباره نشوید.

در مراسم ازدواج عروس و داماد بیش از هر کس دیگری مرکز توجه هستند و برخورد آنها با مهمان ها در تبدیل شدن به یک عروس جذاب بسیار مهم است. نحوه تشکر از مهمان ها و تردد در سالن و یا حتی گرفتن دست داماد و گفتگو کردن با او ، همه زیر ذربین مهمان ها بوده و بعدا قطعا در مورد آن صحبت خواهند کرد. پس تا می توانید خونسرد و آرام باشید و با طمانینه حرف بزنید. به هیچ وجه نگذارید شرایط عروسی شما را عصبانی یا ظاهرتان را نگران کند همه این واکنش ها در دوربین و همچنین چشم مهمان ها ضبط شده و بعدا ممکن است باعث ناراحتیتان شود. لبخند را فراموش نکنید؛ لبخند زدن باعث افزایش جذابیت شما خواهد شد و نشان می دهد اعتماد به نفس بالایی دارید.

قبل از اینکه به مرحله عکاسی از مراسم برسید در مورد ژست های شیک و زیبا تحقیق کنید و یادتان نرود حتما تمرین هم داشته باشید. بهترین عکس ها آنهایی نیستند که در جاهای خاص گرفته شوند، عموما بعد از مراسم عکس هایی برایمان جذاب هستند که درعین سادگی حس و حال آن لحظه را به یاد ما می آورند. برای همین خیلی ها عکس های لحظه ای و ناگهانی را بیشتر دوست دارند تا عکس هایی که چند ساعت برای آن وقت گذاشته شده است . البته این موضوع با ژست خوب داشتن منافاتی ندارد. لبخند دایمی و صورت شفاف و برخوردهای شیک با مهمان ها در واقع بخشی از این ژست ها است که عکس های خیلی خوبی بوجود می آورد.

برخی فکر می کنند هر چه قد بلند تر باشی جذاب تر به نظر می رسی. البته ما انکار نمی کنیم که داشتن قد بلند می تواند یک مزیت و یک فاکتور جذابیت برای برخی افراد باشد اما خانم های با قد متوسط و حتی کوتاه هم می توانند با انتخاب لباس و کفش مناسب جذاب به نظر برسند. اگر قد کوتاه یا متوسطی دارید، پوشیدن یک کفش پنج تا ده سانتی شما را خوش فرم تر نشان می دهد اما در سایز پاشنه کفش افراط نکنید چون علاوه بر اینکه راه رفتن را برایتان سخت می کند، کفش های با پاشنه خیلی بلند کمر را قوزدار هم نشان می دهد و بدن را به سمت جلو متمایل خواهند کرد که این شکل خوشایندی ندارد.

برای جلوگیری از یک چنین مشکلی پاشنه کفش را متوسط در نظر بگیرید و در کنار آن صاف و با سینه جلو راه بروید این فرم راه رفتن علاوه بر اینکه شما را قد بلند تر نشان می دهد، بیانگر اعتماد به نفس بالا هم خواهد بود.

برای آرایش سر و صورت قبل از اینکه به دنبال مد روز باشید به این فکر کنید با چه شیوه آرایشی جذاب تر به نظر می رسید اینکه الان آرایش خلیجی یا لایت و غیره مد است دلیل نمی شود که شما هم حتما این مدلی صورت خود را آرایش کنید. عموما آرایش های ساده و لایت جذاب تر و شیک تر هستند و ظاهر باکلاس تری به عروس می دهند. استفاده از سایه های پررنگ و یا رژگونه های اکلیلی و با رنگ های خیلی تند مدت زیادی است که کمتر استفاده می شود و فقط اقوام خاصی از این شیوه آرایشی استفاه می کنند.

قبل از مراسم برای تست پیش آرایشگرتان بروید و رنگ های مختلف را روی صورتتان امتحان کنید و بهترین ترکیب رنگی را پیدا کرده و همان را برای مراسم ازدواج استفاده کنید. استفاده از مژه مصنوعی و تاتو کردن ابروها فقط بستگی به فرم صورت هر شخص دارد و لزوما همه نباید از آن استفاده کنند. اگر مژه های نسبتا خوبی دارید از مژه مصنوعی استفاده نکنید.

رنگ موها در ظاهر هر فردی بسیار موثر است. برخی عروس خانم ها شب ازدواجشان موها را بلوند یا شرابی و یا قهوه ای می کنند، برخی هم رنگ مشکی موهایشان را تغییر نمی دهند. انتخاب هر یک از این شیوه ها فقط به این بستگی دارد که چه رنگی بیشتر به صورتتان می آید. اگر با موهای مشکی جوانتر و جذاب تر به نظر می رسید اصلا لزومی ندارد برای مراسم ازدواج رنگ آنها را تغییر بدهید. یا اگر قبلا موهای رنگ کرده داشته اید و مطمئن هستید، زیباتر خواهید شد رنگ کردن آنها هیچ ایرادی نخواهد داشت.

سرویس طلا و برخی زیورآلات دیگر مثل انگشتر و گوشواره ظاهر جذابی به خانم ها می دهد. اما برخی خانم بر طبق رسم و رسوم یا احیانا نشان دادن طلا و جواهری که همسرشان خریده است، اصرار دارند همه آنها را در شب عروسی استفاده کنند. زیورآلات زمانی می توانند ظاهر شما را جذاب و شیک کنند که به اندازه استفاده شده و البته سایز آنها هم متناسب با فرم صورت و بدن باشد.

مثلا اگر در طول دوران نامزدی ده تا النگو و یا چند تا گردنبند هدیه گرفته اید اصلا لزومی ندارد همه آنها را استفاده کنید. بر عکس آویزان کردن یک گردنبند ظریف به همراه حلقه و ساعت بسیار شیک تر بوده و ظاهرتان را باکلاس تر نشان می دهد. اگر نگران هستید اقوام شوهرتان ناراحت شوند که چرا هدایای آنها را استفاده نکرده اید می توانید رسما و در حضور همه از آنها تشکر کرده و قدر شناسی کنید.

رنگ زیورآلات باید متناسب با رنگ پوستتان انتخاب شود خانم هاییکه پوست تیره دارند، بهتر است از طلای زرد استفاده نکنند و زیورآلات طلا سفید یا ترکیبی از طلا سفید و طلای زرد برای آنها مناسب تر است. در مقابل خانم هایی که پوست سفیدی دارند، طلای زرد جلوه دیگری به پوستشان خواهد داد.

مطلب مرتبط => قواعد خرید طلا متناسب با رنگ پوست و مو

انتخاب کیف و استفاده از آن در شب مراسم برای خیلی خانم ها فاکتور مهمی است و سعی می کنند دنبال گران ترین و شیک ترین آن بروند. برای انتخاب کیف مناسب چند مسئله مهم را فراموش نکنید اول اینکه کیف عروس باید کوچک و جمع جور باشد. استفاده از کیف های با رنگ تیره و یا رنگ های قرمز و سبز و آبی چندان جالب به نظر نمی رسد. در عوض یک کیف کوچک کرم یا عسلی یا سفید می تواند ظاهر جذاب تری به شما بدهد. برای انتخاب کیف بهتر است از نوع بدون بند آن استفاده کنید.

انداختن کیف روی دوش در شب عروسی خیلی جذابتان نخواهد کرد. برای عروس جذاب بودن کیف هم فاکتور مهمی است.

مطلب مرتبط => انتخاب مناسب برای کیف عروس

تاج و تور قطعا اکسسوری هایی بسیار مهم در جذابیت عروس هستند. اگر می خواهید یک عروس جذاب و شیک به نظر برسید در انتخاب تاج و تور وسواس به خرج دهید و لزوما نیاز نیست تاج گران بخرید ولی استفاده از یک تاج ظریف و با مهره های براق و زیبا روی موهایتان قطعا شما را شبیه پرنسس ها خواهد کرد.

مطلب مرتبط => انتخاب تاجی مناسب برای عروس

انتخاب دسته گل عموما توسط آقا داماد انجام می شود ولی به این معنی نیست که عروس خانم نمی تواند در مورد آن نظر بدهد. انتخاب گل های رز قرمز یا سفید یا ترکیبی از هر دو به همراه تعداد کمی رز آبی در کنار هم در دستان عروس خانم جلوه ای بسیار زیبا ایجاد خواهد کرد و البته در زیبایی عکس ها تاثیر مستقیم دارد.

مطلب مرتبط => نکاتی برای انتخاب دسته گل عروس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور عروسی زیبا باشیم

چگونه کت و شلوار مناسب انتخاب کنیم ؟

بهترین مزون های لباس عروس تهران و ۲۰ نکته مهم

رنگ سال ۲۰۲۰ به سلیقه ملکه‌ها، شاهزاده‌ها و سلبریتی ها

شیک ترین حلقه های نامزدی مردانه و زنانه ساده و نگین دار

 آدرس:تهران، خیابان شریعتی

 تلفن :77648734-021

 کد پستی :85714-19816

Copyright © 2017 Luxaroos.

در این مقاله برای کاهش استرس و آماده سازی شما 10 راهکار را پیشنهاد می دهیم. همچنین یک مثال از تجربیات شخصی به نام بتی را مورد بررسی قرار می دهیم.

بتی تقریبا مدت هاست که برنامه ریزی می کند و الان زمان ازدواجش رسیده است. او در تایلند ازدواج خواهد کرد. در حالی که ازدواج در یک کشور دیگر هیجان انگیز است اما بسیار مخاطره آمیز نیز هست، مخصوصا اینکه شما می خواهید از نظر فیزیکی، ذهنی و احساسی عالی باشید.

مثل بقیه عروس ها، برای بتی نیز روز عروسیش فرصتی برای درخشیدن است. مخصوصا زمانی که او می خواهد برای داماد خود موقر، جذاب و زیبا و با اعتماد به نفس باشد. به خاطر بسپارید که در این روز تمام چشم ها شما را نگاه می کند و شما باید اعتماد به نفستان را حفظ کنید. زیبایی شما برای همیشه در ذهن همه و دوربین ها حفظ می شود.

 

چطور عروسی زیبا باشیم

صبح روز عروسی زمان خوبی برای آزمایش آرایش، مدل مو و لاک ناخن نیست. به عبارت دیگر، شما باید برنامه ریزی کرده باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اگر موهای شما مشکی است چند روز قبل از مراسم موهایتان را رنگ نکنید. اگر هیچ وقت ناخن بلندی نداشته اید، زمان خوبی برای امتحان آنها نیست و اگر تا به حال از مژه مصنوعی استفاده نکرده اید، بهتر است مجدداً برای استفاده کردن از آنها فکرکنید. همه چیز را آرام و در محدوده شخصی خود نگه دارید. کلاسیک فکر کنید. با امتحان چند مدل آرایش قبل از مراسم، بهترین مدل را انتخاب کنید و استرس خود را از بین ببرید.

بتی باهوش است. او چندین مدل مو را امتحان کرده و چند پیش بینی برای روز عروسی اش کرده است. او و دوستش در حال امتحان مدل دیگری هستند. پیشنهاد ما به بتی انجام دادن کاری است که او در حال انجام دادن است! امتحان چندین مدل مو که هم به لباس شما بیاید و هم به گلتان! به فکر عکس ها باشید که ممکن است بیشتر از بیست بار دیگر آنها را نگاه کنید. ممکن است آن زمان مجدداً از زیبایی تان متحیر شوید و ممکن است از آن متنفر باشید.

از مجلات و روزنامه ها مدل های موی زیبا را جدا کنید. اگر مدل زیبایی دیدید آن را نگه دارید تا با آرایشگرتان آن را امتحان کنید. از لباس و پوششتان آگاهی کامل داشته باشید. مدل موی شما باید متناسب با لباس شما باشد، نه کس دیگری.

موها را تمیز نگه دارید تا از مجعد و خرده دار شدن آنها جلوگیری کنید تا نرم و زیبا بنظر برسند. اگر می خواهید کوتاه کنید، دو تا سه هفته قبل از عروسی این کار را انجام دهید تا طبیعی و تازه بنظر برسد.

شش هفته تا عروسی بتی مانده و زمان مناسبی است تا هر گونه ترمیم و یا کوتاهی انجام گیرد. شما می توانید موهایتان را با یک حمام گرم و یک نرم کننده خوب، نرم کنید. هفته ای یک بار به متخصص مو مراجعه کنید. چون بتی موهای بلندی دارد می تواند با تمرکز بر انتهای مویش تغییر چشمگیری به وجود آورد.

اگر می توانید یک آرایشگر حرفه ای استخدام کنید و هفته ای چندبار تا قبل از مراسم او را ملاقات کنید و لباس و دسته گل خود را نشان او بدهید. به این ترتیب می توانید بدانید که قبل و بعد از مراسم دقیقاً چه شکلی خواهید بود.

موهایتان را یک روز قبل از مراسم بشویید نه صبح مراسم. چربی کمی که در زمان باقی مانده به وجود می آید به موهایتان فرم و زیبایی می دهد، مخصوصا موهای فر. وقتی مو کاملاً تمیز است به خوبی فرم نمی گیرد.

پیشنهاد بتی: اگر مطمئن نیستید که بهترین مدل مو چیست و یا اعتماد به نفس ندارید بهتر است بدترین شرایط را در نظر بگیرید. با ساقدوشتان لوازم ضروری را بردارید حتی اسپری مو، اتو مو و… تا اگر در لحظه آخر نظرتان عوض شد بتوانید مدل را تغییردهید.

 

بتی تنها نیست. او مثل تمام عروس های دیگر می خواهد تا پوستش در روز عروسی عالی باشد. با استرس عروسی، بدون خواب کافی و سفرهای مختلف با دوستان و خانواده این کار یک چالش بزرگ است و جوش اجتناب ناپذیر است. چند راه وجود دارد که بتی انجام داد تا به سرعت تغییرات بزرگ بوجود آورد.

مهم نیست تا حالا چه برنامه ای برای پوستتان داشته اید اما الان بدون شستن صورت به تخت نروید. تمام آرایش مخصوصاً ریمل باید پاک شود. یک شب خوابیدن با آرایش صورت شما را مثل عروسک خشک و بیمار می کند. پس آب گرم و تمیز کننده مناسب اولین راهکار برای داشتن پوست بی عیب است.

پوست ما وقتی آب رسانی شده است عالی بنظر می رسد. هیچ وقت استفاده از کرم شب خوب قبل از خواب را فراموش نکنید. صبح روز بعد هم حتما از یک لوسیون مناسب استفاده کنید تا پوستتان را نرم کند و آب رسانی انجام شود. برای بتی نشستن برای چند ساعت در هواپیما باعث خشک شدن پوست می شود و اگر در معرض نور خورشید هستید حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

در روز عروسی تان ممکن است مقداری گریه کنید. گریه باعث می شود تا اعصاب شما هنگام شب مخل شود و شما خوابتان بگیرد و چشمانتان بیافتد. پس قبل از مراسم حتما از حالت چشمانتان مطمئن شوید. از کرم دور چشم در روز برای سفت کردن چشم و کرم شب نیز استفاده کنید.

آماده شدن برای مراسم فقط به صورت ختم نمی شود. برای عروس، هر سانتی متر از پوستش باید عالی باشد. یک اسکراب خوب می تواند تمام پوست مرده را جدا کند، حتی برای صورت. هفته ای یک بار پاک سازی پوست باعث نرم تر شدن می شود و حتی آرایش شما ماندگاری بیشتری پیدا می کند. تمامی قسمت ها باید اسکراب شود. شما حتی خودتان با روغن زیتون و شکر می توانید اسکراب درست کنید.

 

فاکتور های زیادی در انتخاب آرایش نقش دارند. همه می خواهند زیبا، جذاب و بدون عیب در عکس ها ظاهر شوند. اگر نمی توانید آرایشگر حرفه ای استخدام کنید، در مجلات عکس های مناسب را پیدا کنید. آرایش های سبک و روشن را انتخاب کنید نه تیره و سنگین. یک آرایشگاه مناسب می تواند به شما بهترین مدل ها را با توجه به لباس و ظاهرتان ارائه دهد. حتما همراه خود مادرتان و چند ساقدوش خود را ببرید. روز خوبی خواهد بود.

کیف آرایشی برای مراسم آماده کنید. اصلا نگران نباشید و مقداری لوازم آرایش، لاک، خوش بو کننده دهان و یک کفش راحت همراه داشته باشید. این ها کمک می کند تا استرس لحظات آخر از بین برود و روزتان عالی شود.

دندان ها را از یاد نبرید. حتماً خیلی خوب مسواک بزنید و نخ دندان بکشید و از سفید کننده استفاده کنید چون دندان ها هر باری که بخندید دیده می شوند.

نگاهی به خودتان بیاندازید. دستانتان خوب هستند؟ در وضعیت صحیح قرار دارند؟ در هر نقطه قوتی که دارید از خودتان تعریف کنید و لذت ببرید.

برای آماده شدن در روز مراسم عروس و داماد باید در فعالیت هایی شرکت کنند. بهتر است یک ماساژ بگیرند و یا زمانی صرف استراحت و خنده بکنند و بعدا برنامه ریزی را ادامه دهند. می توانند شامی آرام را داشته باشند و یا یک فیلم قدیمی ببینند. داشتن چنین چیز هایی آرام بخش از ابتدا تا انتهای کاری پر استرس، آن را خاطره انگیز می کند.

در پایان روز مراسم چیزی خواهد بود که شما هیچ وقت فراموش نمی کنید. بتی توسط اطرافیان و فامیل و دوستان احاطه شده بود و تمام عشق و توجه را از آنان دریافت کرد. شما باید از این روز لذت بخش نهایت لذت را ببرید. نه نگرانی، نه استرس بوسیله برنامه ریزی و پیش بینی چیز هایی که ممکن است رخ دهد.  شما احساس زیبایی و اعتماد به نفس می کنید و شما مکررا خواهید شنید که چقدر در آن روز زیبا و جذاب بودید.

[…] (8) آتلیه عکاسی عروس و داماد مناسب وآتلیه عکاسی عر…

ایده های جالبی هست برای گیفت های حنابندون.مرسی از مطلب مفیدت…

ما برای عروسیمون به پیشنهاد آتلیه آرایشگاه داماد شاهکار را ا…

تری دی کارت، اولین فروشگاه اینترنتی کارت عروسی 3 بعدی در ایر…

برای اولین با در ایران می توانید زیباترین کارتهای عروسی 3 بع…

[…] (8) آتلیه عکاسی عروس و داماد مناسب وآتلیه عکاسی عر…

ایده های جالبی هست برای گیفت های حنابندون.مرسی از مطلب مفیدت…

ما برای عروسیمون به پیشنهاد آتلیه آرایشگاه داماد شاهکار را ا…

تری دی کارت، اولین فروشگاه اینترنتی کارت عروسی 3 بعدی در ایر…

برای اولین با در ایران می توانید زیباترین کارتهای عروسی 3 بع…

تولد

مهمونی

چطور عروسی زیبا باشیم

انجمن

ویدیوها

اگر می خواهید در روز عروسی تان همه توجه ها به شما جلب شود باید یک پوست سالم بدون جوش و کک و مک داشته باشید و از یک شنیون با رنگ نزدیک به رنگ موهای خودتان استفاده کنید .

همه دختر خانم ها تمایل دارند در روز عروسی شان بهترین آرایش را داشته باشند و از همیشه زیباتر شوند . برای رسیدن به این خواسته باید نکاتی را دانست . در این مطلب یاد می گیریم چگونه عروسی زیبا باشیم و زیبایی خود را بیشتر کنیم .

تمامی خانم ها مایل هستند که در مهمترین شب زندگیشان شب عروسی همچون الماس بدرخشند و زیباترین چهره را از خود ارائه دهند.
مهمترین نکات باید مورد توجه قرار بگیرد این است:

۱- هر چه زیبایی طبیعی خود را تشدید کنید بهتر خواهید درخشید؛
غیر از موارد خاص از گذاشتن لنز یا کلاه گیس خود داری کنید .

۲- حدالامکان برای شینیون از موهایی که به رنگ موی فعلی تان نزدیک باشد استفاده کرده و از ناخن مصنوعی کوتاه بهره ببرید.چطور عروسی زیبا باشیم

۳- اگر از مشکلات پوستی مانند آکنه، لک ،کک ومک و یا چربی و خشکی زیاد پوست رنج میبرید
حداقل ۱ ماه قبل به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و مشکلات پوستی را درمان کنید.

۴- از استفاده ی هرگونه لوازم یا کرم های آرایشی و بهداشتی برای اولین بار در هفته های آخر بپرهیزید!!

۵- از گرفتن رژیم های سخت در ماه آخر خودداری کنید و ترجیحا روزی ۲۰ دقیقه نرمش سبک انجام دهید.

۶- حتما شبها مژه ها و ناخنهایتان را با روغن زیتون چرب کنید.
و ابروهایتان را با محلول تقویت ابرو آغشته کنید.

۷- به زیبایی پوست صورت و بدنتان بیش از هر چیز اهمیت دهید.

۸- استفاده از آمپول ‌‌‌‌Bootax را در صورت لزوم برای لب یا گونه را برای اولین بار به ماه آخر موکول نکنید زیرا در صورتی که از نتیجه راضی نباشید راه بازگشتی ندارید.

۹- اگر به مهارت آرایشگر خود اطمینان دارید روی میکاپ یا عکس خاصی تاکید نکنید،
زیرا صورت و استخوان بندی افراد باهم متفاوت بوده و ممکن است آرایش مورد نظر روی صورت شما جلوه خوبی نداشته باشد.

۱۰- برای موهایتان از رنگ های بلوند خیلی روشن یا نقره ای یا رنگ های مشکی و شرابی استفاده نکنید و ترجیحا رنگ های قهوه ای متوسط یا روشن با تن گرم یا بلوند کاراملی یا عسلی را انتخاب کنید چون معمولا این گونه رنگ ها مد مخصوص به سال خاصی نیستند و بعد از گذشت چندین سال عکس هایتان جلوه خود را از دست نمی دهد.

به یاد داشته باشید که هر فردی زیبایی خود را دارد و همین تفاوت هاست که زیباست، اگر قرار بود همه افراد گونه های برجسته و بینی سربالا و لب های درشت داشته باشند دیگر حق انتخاب و سلیقه حرفی برای گفتن نداشت… !

لوازم آرایشی که قرار است روی پوستتان استفاده شود را از قبل به کمک آرایش گر خود روی پوستتان تست کنید.
تا هیچ حساسیتی نسبت به آن نداشته باشید مانند کهیر یا اگزما.

قبل از عروسی حتما تغییر هورمون های بدنتان را تحت نظر یک پزشک کنترل کنید،
زیرا گاهی اوقات با تغییر یکباره ی هورمون ها پوست ممکن است پر از جوش و آکنه شود.

مجله نور بانوان – آرایشیک





©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

عروسیتون نزدیکه و می خواهید در بهترین شب زندگی شان مثل الماس بدرخشید؟ با سوربان همراه باشید تا در 10 گام بهترین و زیباترین عروس باشید.

گام ۱

همیشه به زیبایی و سلامت پوست صورت و بدنتان بیش از هر چیز اهمیت دهید؛ و به یاد داشته باشید سلامت پوست با رژیم غذایی صحیح و تحرک و زندگی سالم تأمین خواهد شد نه صرفا با انواع وسائل آرایشی.

گام ۲

‎ هر چه زیبایی طبیعی خود را تشدید کنید بهتر خواهید درخشید. غیر از موارد خاص از گذاشتن لنز یا کلاه گیس خودداری کنید.چطور عروسی زیبا باشیم

گام ۳

حتی الامکان برای شینیون از موهایی که به رنگ موی فعلیتان نزدیک باشد استفاده کنید و از ناخن مصنوعی کوتاه بهره ببرید.

گام ۴

‎ اگر از مشکلات پوستی مانند آکنه، لک، کک و مک و چربی یا خشکی زیاد پوست رنج می برید، حداقل از یک ماه قبل به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید و مشکلات پوستتان را درمان کنید.

گام ۵

چند هفته مانده تا مراسم عروسی استفاده از هر گونه کرم یا وسائل آرایشی را متوقف کنید.

گام ۶

از گرفتن رژیم های سخت در ماه آخر خودداری کنید و ترجیحا روزی ۲۰ دقیقه نرمش سبک انجام دهید.

گام ۷

حتما شب ها مژه و ناخن هایتان را با روغن زیتون چرب کنید و ابروهایتان را به محلول تقویت کننده ی ابرو آغشته نمایید.

گام ۸

اگر به مهارت آرایشگر خود اطمینان دارید روی آرایش یا عکس خاصی تأکید نکنید، زیرا صورت و استخوان بندی افراد با هم متفاوت بوده و ممکن است آرایش مورد نظر روی صورت شما جلوه خوبی نداشته باشد.

گام ۹

برای موهایتان از رنگ های بلوند خیلی روشن یا نقره ای یا رنگ های مشکی و شرابی استفاده نکنید و ترجیحا رنگ های قهوه ای متوسط یا روشن با تن گرم یا بلوند کاراملی یا عسلی را انتخاب کنید، چون معمولا این گونه رنگها مد مخصوص به سال خاصی نیستند و بعد از گذشت چندین سال عکس هایتان جلوه ی خود را از دست نخواهد داد.

گام ۱۰

به یاد داشته باشید که هر فردی زیبایی خود را دارد و تفاوت های شما با دیگران است که شما را منحصر به فرد می کند. اگر قرار بود همه ی افراد گونه های برجسته و بینی سربالا و لب های درشت داشته باشند، دیگر حق انتخاب و سلیقه معنی نداشت.منابع

شماره ی ۵ مجله نور بانوان

Save

Save

Save

Save

Save

با ما بهترین بازدهی تبلیغات رپورتاژ را تجربه کنید:

سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و دفتر عقد، تالار و باغ عروسی، دسته گل عروس، سفره عقد، مزون عروس، کیک عروسی، آتلیه عروس و … را دربر می گیرد. این سایت تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات خدمات عروسی انتخاب را برای زوج های جوان آسان کند.


تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سوربان می باشد و هرگونه کپی و نقل قول با لینک مستقیم امکان پذیر است.

 مسئولیت آگهی در سوربان بر عهده آگهی دهنده می باشد.

همه دختر خانم ها دوست دارند که در محفل عروسی خود بدرخشند و بدون کوچکترین نقصی دیده شوند اما ممکن است برخی از دختران نتوانند آن طور که باید اندام خودشان را قبل از عروسی ایده آل کنند و بخشی از بدنشان چربی موضعی داشته باشد . اگر شما جزو این دختر خانم ها هستید و فرصت کمی تا جشن عروسیتان باقی مانده است ، نگران نباشید ، با این بخش از نمناک همراه شوید تا بتوانید ترفندهایی را فراگیرید که شما را تبدیل به یک عروس جذاب کند.

مهمترین بخش خرید قبل از عروسیمربوط به انتخاب لباس عروس است . بهتر است برای انتخاب لباس عروس مد روز و آنچه در رویای خود داشتید را فراموش کنید و با توجه به اندامتان یک لباس عروس مناسب انتخاب کنید ، لباس عروسی که بتواند نقص های بدنی شما را بپوشاند تا بتوانید به یک عروس جذاب تبدیل شوید.

چطور عروسی زیبا باشیم

یکی دیگر از خرید های مهم قبل از عروسی خرید لباس زیر مناسب برای لباس عروس است . باید بدانید اگر لباس زیرتان مناسب نباشد ممکن است ظاهر لباس عروستان را بد نشان دهد .

لباس زیر تنگ موجب برآمدگی و فرو رفتگی در بدن می شود بنابراین دقت کنید که لباس زیرتان دقیقا اندازه بدنتان باشد تا اندام شما در لباس عروس بی نقص به نظر آید .اگریک لباس عروس تنگ انتخاب کرده اید باید بدانید،لباس زیرتان باید دقیقا اندازه بدنتان باشد زیرا در غیر اینصورت بند لباس زیر تان از زیر لباس برجسته می شود یا نوار آن سبب جمع شدن پوست و بالا و پایین رفتن لباس زیر و ایجاد حالت برآمدگی و تو رفتگی در ناحیه پشت و زیر سینه تان می گردد.قبل از خرید لباس زیر مخصوص لباس عروس کیفیت آن را در نظر بگیرید و شرایط تعویض آن را از فروشنده بپرسید.

امروزه بیشتر عروس خانم ها از لحظات زیبای جشن عروسیشان تصاویری را ثبت می کنند . بهتر است برای اینکه تصویرتان به بهترین شیوه ممکن ثبت شود و در خاطره ها ماندگار گردد ژست ها عالی بگیرید . اگر می خواهید یک عکس خوب داشته باشید باید ژست خوبی نیز بگیرید، برخی از این ژست ها را برایتان بازگو می کنیم.

یکی از ترفندهای مناسب عروس خانم ها در شب عروسی برای قدبلندتر به نظر رسیدن پوشیدن کفش پاشنه دار است . پوشیدن کفش پاشنه بلند نه تنها سبب افزایش قد می شود بلکه در چشم بیننده مقدار وزن نیز تعدیل می گردد وافرادی که کفش پاشنه دارمی پوشند لاغرتر به نظر می رسند. بهتر است اندازه پاشنه کفش عروس بیش از 8 سانتی متر نباشد.

ما در اینجا کارهایی را که باید هر آرایشگری برای زیباتر کردن عروس خود انجام دهد را بیان کرده ایم که با توجه کردن به این نکات مطمئن باشید که در نهایت عروسی زیبا با چهره و نگاهی کاملا جدید و خاص خواهید شد.

مراسم عروسی یکی از مهمترین و به یادماندنی ترین لحظاتی است که برای هر فرد ممکن است بوجود آبد و برای هر فرد فقط یبکار چنین چیزی پیش می آید. یکی نکات مهم در شب عروسی نحوه آرایش عروس است که به زیبایی عروس مربوط می شود. در ادامه 5 نکته ضروری در آرایش را به شما می گوییم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

چگونه از پاک شدن رژ لب از روی لب های مان جلوگیری کنیم ؟قبل از اینکه رژ لب اصلی را روی لب هایتان بمالید، از آرایشگر عروسی تان بخواهید تا ابتدا یک پودر فکس کننده را روی لب هایتان بمالد و بعد رژ لب اصلی تان را برایتان بزند. اینکار موجب می شود که رژ لب شما تا پایان مراسم عروسی از روی لب هایتان پاک نشود. چگونه دندان های سفیدی برای روز عروسی داشته باشیم ؟لبخند یک عروس در روز عروسی اش بسیار مهم است که دندان هایش کاملا سفید و تمیز باشد و اطمینان پیدا کند که از رنگ رژ لب بر روی دندان هایش نباشد. برای اینکار از رژ لب هایی استفاده کنید که مایع و چرب نباشد. پاک سازی پوست قبل از عروسیاینکه عروس خانم ها قبل ار مراسم عروسی خود پوست صورتشان را پاکسازی می کنند کار بسیار خوبی است. اما باید اینکار را قبلا هم انجام داده باشید. چراکه اگر اینکار را برای اولین بار قبل از عروسی تان انجام دهید، امکان بروز آلرژی و حساسیت پوستی است. بنابراین بهتر است اینکار را چند ماه قبل از عروسی انجام دهید. چه زمانی برای تست آرایش عروس مناسب است ؟بهتر است 6 الی 8 هفته قبل از روز عروسی تان از آرایشگرتان بخواهید آرایش و مدل موی روز عروسی شما را روی صورت و چهره شما امتحان کند. اینکار موجب از بین رفتن عیب ها برای روز عروسی شما می شود. مدل و سبک شینیون عروسیکی دیگر از نکاتی که می بایست به آن توجه کرد مدل و سبک شینیون عروس است. دقت کنید که نوع شینیون می تواند با توجه به موهای شما، فرم صورت شما و لباس شما انتخاب شود.

عروس جذاب یک عروس خانمی است که در تمام انتخاب ها و حرکاتش دقت کند و حتی کوچکترین قسمت های جشن عروسی را با هوشیاری انجام دهد.

هر دختر خانمی دوست دارد در شب عروسی خود بدون کوچکترین نقصی باشد این وسواس در مورد اندام خیلی بیشتر مشهود است اما با توجه به فشار برنامه ریزی عروسی گاهی تبعیت از رژیم غذایی و برنامه ورزشی قبل از عروسی برای خانم ها دشوار می شود و ممکن است چربی های موضعی ظاهر دلخواه ما را در لباس عروس از بین ببرد. اگر شما هم چنین مشکلی دارید این نکات را بخوانید.

 

انتخاب لباس عروس جذاب مناسب 

آنچه که همیشه در رویاهای خود به عنوان لباس عروس می پرورانده اید را فراموش کنید و به اندام امروزی خود بنگرید. در انتخابلباس عروس باید بدانید کدام مدل لباس برای پوشاندن قسمت نامتعادل اندام تان مناسب است. مثلا:چطور عروسی زیبا باشیم

اگر بازوها و سرشانه ها بزرگ و قطوری داشته یا کمی قوز دارید نباید لباس مدل دکلته را سفارش دهید. در عوض لباس تان باید یا آستین کوتاه یا آستین حلقه ای باشد.

اگر پایین تنه تان بزرگ است باید به دنبال لباس هایی که از زیر سینه گشاد می شوند باشید.

اگر می خواهید بالاتنه تان را کلا جمع وجورتر کنید باید لباسی با نیم تنه گن شکل و تنگ و دامنی که از کمر پف آلود است را برگزینید.

اگر می خواهید برجستگی های اندام خود را نشان دهید بهتر است از مدل ماهی استفاده کنید.

اگر هم در هیچ یک از دسته های بالا قرار نمی گیرد بهتر است سراغ این مدل ساده و کشیده بروید زیرا بر بیشتر اندام ها می نشیند و ظرافت یک عروس را نشان می دهد.

 

 لباس زیر مناسب لباس عروسی تان را بخرید

اگر لباس عروسی تان مدل تنگ و کشیده است حتما باید در بازار بگردید و لباس زیر کاملا اندازه و مناسب بدن تان را انتخاب کنید.

برای این که بند لباس زیر تان از زیر لباس برجسته نشود یا نوار آن سبب جمع شدن پوست و بالا و پایین رفتن لباس زیر و ایجاد حالت برآمدگی و تو رفتگی در ناحیه پشت و زیر سینه تان نشود باید لباس زیرتان را دقیقا اندازه بدن تان بخرید.

از آنجا که کیفیت و اندازه لباس زیر مخصوص لباس عروسی مهم است حتما از فروشنده بپرسید که پس از فروش تعویض انجام می دهد یا خیر؟

 ژست های عالی بگیرید

اگر می خواهید تصویر زیبای جشن عروسی تان همیشه در خاطرتان بماند بهتر است در تهیه عکس های عروسی دقت به خرج دهید. یکی از مهم ترین موارد در داشت عکس خوب، گرفتن ژست خوب است. برای این منظور هنگام ثبت عکس کمی سرتان را پایین تر بگیرید تا تیزی استخوان چانه تان در تصویر نمایان شود. بهتر است کمی هم بدن تان را به راست یا چپ متمایل کنید تا اندام تان در لنز دوربین کشیده تر نشان دهد برای چنین ژستی شانه های تان را محکم بالا و روبه دوربین بگیرید و پایین تنه تان کمی به یک سمت متمایل کنید. هر کس بعدا عکس را ببیند حتما از شما می پرسد:« برای عروسی ات چطور لاغر کردی؟»

 

 هنگام عکاسی بایستید

حالت بدن در حالت ایستاده بسیار متفاوت از حالت نشسته است. اگر می خواهید در عکس ها اندامی متناسب از خود به یادگار بگذارید بهتر است ایستاده ژست بگیرید. البته توصیه ما به این معنی نیست که در تمام طول مراسم عقد و عروسی بایستید اما بهتر است این نکته را در طول عروسی در ذهن داشته باشید. نکته بعدی این که در روز عروسی سعی کنید شانه های تان را عقب نگاه دارید، پشت تان را صاف بگیرید و قوز نکنید. یک راه برای به خاطر سپردن این نکات مهم این است که فکر کنید میله ای از مرکز سر شما به سمت کمرتان فرو رفته و نباید اجازه دهید این میله خم شود.

 

کمی قد بکشید

اگر چه بسیاری از عروس ها فقط هنگام گرفتن عکس و فیلم کفش های پاشنه بلند خود را می پوشند و در طول جشن کفشی راحت تر به پا می کنند اما پوشیدن کفش پاشنه بلند یکی از ساده ترین راه های بهتر درخشیدن در لباس عروسی است. تصور کنید 165 سانتی متر قد و 65 کیلو وزن دارید حال اگر یک کفش با پاشنه 7 سانتی متری بپوشید وزن تان همان 65 کیلوگرم می ماند اما قدتان به 172 سانتی متر می رسد. بعضی ها تصور می کنند پوشیدن کفش پاشنه بلند تنها سبب بلندتر به نظر رسیدن پاها می شود اما در واقعیت این کفش ها وزن را در نگاه بیننده بین طول قامت بلندتری پخش می کنند. البته بهتر است در عروسی پاشنه کفش تان بیشتر از 8 سانتی متر نباشد.

 

یک ژست خوب و زیبا برای عروس خانم ها

به جای این که بازوهای تان را به بدن تان بچسبانید کمی آنها را از خود دور کنید و کف دست های تان را با متانت در دو سمت کمر و پایین تنه تان بگذارید.

 

 

منبع: طعم زندگی

 

 

* مدل دسته گل عروس اروپایی

* زیباترین مدل مو عروس برای سال ۹۴

* راهکارهایی برای داشتن پوستی درخشان قبل از عروسی

 

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

این سوالی است که شاید برای خیلی ها پیش بیاد که چطوری توی مراسم عروسی ظاهر بشم؟ چیکار کنم که توی عروسی خوش بدرخشم؟ چیکار کنم که توی عروسی جذاب به نظر برسم؟ به این نکته دقت کنید که منظور و هدف ما بحث و گفتگو در رابطه با مهمانان یک مراسم عروسی می باشد و نه عروس یا داماد. پس اگر به یک مراسم عروسی دعوت شده اید، این مقاله حتما برای شما مفید خواهد بود. با تشریفات عروسی ژوان همراه باشید.

وقتی که شما به یک مراسم عروسی دعوت می شوید، دیگر نمی توانید همانگونه که به محل کار و یا مهمانی خانوادگی میرفتید، بروید و همانگونه رفتار کنید. مسلما رفتار شما باید درخور مکانی که هستید متفاوت باشد. در این مقاله نکاتی کوچک اما مهم را بیان خواهیم کرد که با رعایت آنها می توانید یک مراسم عروسی عالی را تجربه کنید و در آن عالی باشید.

زوج خوشبختی که شما را برای مراسم عروسی خود دعوت نموده اند مسلما برنامه های متنوع و مختلفی برای برگزاری مراسم عروسی خود دیده اند که برای مثال می توان به پذیرایی ها ، مراسم های کیک بری و … اشاره نمود. حال اگر شما به این برنامه ها با تاخیر برسید آنها را از دست خواهید داد. همچنین بودن شما در کنار عروس و داماد می تواند حس دلپذیرتری به آنها القاء نماید.چطور عروسی زیبا باشیم

نمی گوییم که عکس نگیرید. عکس های زیبای خود را در طول عروسی بگیرید اما انتشار آن را به بعد از مراسم عروسی بیندازید. اینکه شما درون مراسم عروسی شبکه های اجتماعی خود را چک کنید و جواب فالورهای خود را بدهید اصلا چهره خوبی ندارد و شما را بد نشان خواهد داد.

و واقعا هم انجام دهید نه صرفا فقط پیشنهاد. پیشنهاد کمک کردن برای آماده کردن مقدمات مراسم عروسی به زوج عروس و داماد می تواند حس خوبی برای آنها به وجود بیاورد و آنها نیز هیچگاه کمک های شما را فراموش نخواهند کرد. این کمک ها می تواند خیلی خیلی کوچک و پیش پا افتاده باشند اما بهرحال کمک هستند و کاری را از روی دوش دیگران کم خواهد کرد.

این عروسی شما نیست! پس نباید در برخی موارد زیاده روی به خرج دهید. مثلا بیش از حد عکس سلفی نگیرید یا بیش از حد نرقصید. سعی کنید به دیگران هم فرصت اجازه برخی کارها را بدهید. انصاف را رعایت کنید و زیاده خواهی نداشته باشید.

یا اینکه تلفن همراه خود را در ماشین بگذارید. یکی از اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است بین مراسم عروسی رخ دهد این است که تلفن همراه شما با صدای بلند شروع کند به زنگ خوردن و شما نیز آن را جواب دهید. پس سعی کنید تلفن همراه خود را بر روی حالت پرواز قرار دهید و یا آن را بر روی سایلنت (بی صدا) قرار دهید.

از اینکه دیگران درباره شما چه فکری میکنند نگران نباشید. سعی کنید با دیگران رابطه برقرا کنید و بگو بخند داشته باشید اما بازهم زیاده روی نکنید. لطفا در مورد مسائل سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و …. صحبت نکنید.

درست است که به مراسم عروسی دعوت شده اید و برای خوردن است اما سعی کنید پرخوری نکنید، هم برای سلامتی خودتان مضر است و هم اینکه ظاهر ناخوشایندی برای شما خواهد داشت.

ممکن است حین برگزاری مراسم عروسی، عروس یا داماد از شما درخواستی داشته باشند. سعی کنید اگر می توانید درخواست آنها را قبول کنید و آنها را از خودتان نا امید نکنید. ممکن است این درخواست کوچک باشد یا کمی باعث خجالتی شما شود. برای مثال اینکه از شما بخواهند برای آنها کاری انجام دهید و یا اینکه با آنها برقصید. می توانید با قبول درخواست، آنها را خوشحال نمایید.

تمام مواردی که در بالا گفته شد برای این است که شما در مراسم عروسی خوب ظاهر شوید و جذاب به نظر برسید اما نباید از هدف اصلی دور شد. هدف اصلی از شرکت شما در این مراسم عروسی این است که چند ساعت را در کنار عزیزان و دوستان تان سپری کنید و هم به شما و هم آنها خوش بگذرد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

تشریفات مجالس ژوان، از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون با برگزاری بیش از 1000 مجلس و انواع خدمات مجالس سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود نموده است. تشریفات مجالس ژوان همواره بر کیفیت خدمات خود که شامل برگزاری مراسم تولد، مراسم سالگرد ازدواج، مراسم فارغ التحصیلی، مراسم نامزدی، برگزاری جشن عروسی و … می باشد تاکید دارد و درصدد برگزاری بهترین مراسم هاست.

آدرس :سعادت آباد ،میدان کاج ،سرو شرقی ،خیابان مجد همراه : 09122723788 شماره تماس : ۲۶۷۶۶۳۳۵ ایمیل : info @ tashrifatmajales.com

چطور عروسی زیبا باشیم
چطور عروسی زیبا باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *