چطور در عکس زیبا بیفتیم

 
helpkade
چطور در عکس زیبا بیفتیم
چطور در عکس زیبا بیفتیم

اختصاصی آلامتو ؛ با رعایت کردن این نکات زیبایی و خوش پوشی، در هر زمانی برای دوربین آماده خواهید بود.

سعی کنید توجه را به سمت جذابترین ویژگی صورت خود ببرید، چه این ویژگی خندۀ شما، موی یا چشمانتان باشد. مثلا اگر گردن ظریفی دارید سعی کنید لباس‌هایی بپوشید که آن را به نمایش بگذاند. اگر که لب‌های زیبایی دارید، با استفاده از یک ماتیک روشن بگذارید دنیا این را بداند. اگر که توجه بیننده را به بهترین ویژگی خود جلب کنید، خود شما نیز با اطمینان بیشتری عکس می‌گیرید که نتیجه آن عکس بهتری خواهد بود.

مستقیم به دوربین نگاه کنید. درست است که با نگاهی رویاگونه به دوردست هم می توان عکس خوبی انداخت، اما اکثر ما وقتی به دوربین نگاه می‌کنیم عکس‌های بهتری خواهیم داشت. این به معنی آن نیست که نمی‌توانید صورت خود را به سمتی کج کنید تا بهترین زاویه خود را داشته باشید.

شما نمی‌خواهید که بسیار شق و رق یا از طرف دیگر بسیار شل و ول به نظر بیایید. فکر کنید که در چه حالتی می‌خواهید عکس خود را بندازید. ایستاده، تکیه زده یا نشسته؟ مثلا ممکن است نخواهید بشینید چرا که ویژگی مهم شما قدتان است.

چطور در عکس زیبا بیفتیم

هیچکس تا به حال در هنگام حرف زدن، یا جویدن یا گرفتن حالت‌های مضحک دست نتوانسته عکس خوبی داشته باشد. پس از کاری که می‌کنید دست بکشید، به عکاس دقت کنید و لبخند بزنید. به چیزی فکر کنید که باعث خندۀ شما می‌شود.

اگر که با گوشی‌های هوشمند عکس می‌گیرید باید بدانید که وقتی انگشت شما از روی دکمۀ عکس گرفتن برداشته شود، عکس گرفته می‌شود. پس دقت کنید که با زود تکان دادن گوشی عکس خود را خراب نکنید.

شاید که کلاه و عینک به شما بیاید، اما در هنگام عکس گرفتن بهتر است آنها را بردارید. عینک ها بهترین ویژگی ما، یعنی چشم هایمان را مخفی می کنند – در حالیکه عینک دودی کاملا آنها را می پوشاند. به علاوه، عینک‌های عادی می‌توانند هنگام عکس گرفتن با فلاش یک بازتاب زشت را نیز در عکس شما بیاندازند.

مطمئنا نیاز به آرایش هست تا عکس شما خوب باشد، اما این به معنی آن نیست که می‌بایست در اینکار زیاده روی کنید. تمرکز خود را به روی خط چشم و ریمل بگذارید تا چشم هایتان را مشخص تر کنید، که زیباترین قسمت یک عکس هستند.

سعی کنید که تیپی هماهنگ و بخصوص داشته باشید. خوب است که لباس های شما هویتی به شما بدهند و فرق‌های کوچکی با مد روز بکنند.

قبل از عکس گرفتن هر موی به هوا رفته‏‌ای را به سر جای خود بازگردانید. حالت موی شما تاثیر بزرگی در عکس صورت شما خواهد داشت. اگر که پیشانی بزرگی دارید بگذارید یک دسته مو روی صورتتان بریزد. این باعث می شود که پیشانی شما متناسب به نظر آید. و به عنوان یک قانون کلی، نشان دادن موی بیشتر بهتر است، چرا که تمرکز را روی صورت شما بیشتر می کند. پس قبل از اینکه دکمه را فشار دهید موهای خود را حتما مرتب کنید.

آن دختری نباشید که می گوید “اه، من هیچوقت در عکس ها خوب نمی افتم!” عکس های بد خود را بازبینی کنید تا بفهمید که چه چیزی جواب می‌دهد و چه چیزی نمی‌دهد. و خجالتی هم نباشید: در خانه از خود عکس‌های تمرینی بگیرید تا وقتی که قیافه‌‏ای را داشته باشید که می‌خواهید. با اینکار دفعه بعد که قرار بود در جایی عکس بگیرید مطمئن‌تر هستید.

من همیشه خوشگل هستم☺️همیشه هم در عکس هام خوب میفته ام فقط از بی کاری اومده ام به این سایت☺️

ممنون از سایت خوب شما تشکر

عه ببخشید من اشتباه اومدم

عه ببخشید من اشتباه اومدم

چرا همه افرادی که دنبال اینجور مطالبن همه خوش عکسن. متاسفانه من بدعکسم و سعی میکنم اینارو تمرین کنم ممنون

خوش عکسم .خواستم بیشتر خوشمل تر شم.اط راهنماییاتون ممنون

mrccccc khodaro shokr khosh axam vali az in be bad bishtar khoshaxtar misahm ba khundane in matlabaaa

عااااااااااااالی بود. البته من همیشه خوش عکسم 😀

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پورتال جوانان ایرانی

لبخند بزن و بگو، “سیب!”

آیا از عکس گرفتن متنفرید چون همیشه در عکس‌ها بد می‌افتید؟ آیا همیشه به آن دوستتان که در عکس‌ها عالی و بدون اشکال می‌افتد حسودی می‌کنید؟بااینکه فتوژنیک بودن در بعضی‌ها ژنتیکی است اما راهکارهایی وجود دارد که می‌توانید به کار گیرید تا در عکس‌ها بهتر بیفتید.

مراحل

چطور در عکس زیبا بیفتیم

۱٫ فتوژنیک بودن به توانایی جذاب دیده شدن در عکس‌ها اطلاق می‌شود.

فتوژنیک بودن به توانایی جذاب دیده شدن در عکس‌ها اطلاق می‌شود. اینکه طبیعتاً زیبا باشید ارتباطی به فتوژنیک بودن در عکس‌ها ندارد. فتوژنیک بودن یعنی بدانید چطور بهترین حالت خودتان را به دوربین نشان دهید. این شامل تکنیک‌های اکتسابی می‌شود مثل علم مربوط به بهترین پس‌زمینه، نورپردازی و قرارگیری بدن.

• سعی کنید تکنیک‌های زیر را طوری یاد بگیرید که جزء طبیعت وجودتان شوند و غیرارادی انجامشان دهید.
• هرچه فرصت‌های بیشتری برای تمرین جلوی دوربین داشته باشید، بهتر است.
• طبیعت دوبعدی عکس باعث می‌شود درک از عمق را از دست بدهیم؛ برای بعضی‌ها این باعث می‌شود چطور جذاب دیده شدن در دنیای واقعی را هم از دست بدهند.

۲٫ لباستان اهمیت دارد.

به لباستان اهمیت دهید. حتی اگر قرار نیست عکسی از شما گرفته شود، اینکه بدانید چطور خودتان را نشان دهید، میزان جذابیت شما را تعیین می‌کند. سبک لباس پوشیدن و رنگبندی لباس‌ها بر جذابیت فتوژنیک شما در عکس‌ها تاثیر می‌گذارد.

لباس‌های درست انتخاب کنید. رنگ در خوب بودن عکس مهم است. طرح‌های لباس بر ظاهر شما اثر می‌گذارد، مثلاً راه‌راه‌های افقی شما را پهن‌تر به نظر می‌رساند  و پوشیدن لباس یکرنگ، باعث می‌شود تعریف‌نشده و بیش از اندازه آرام به نظر برسید. بهترین رنگ‌ها رنگ‌های خنثی و جامد است.

• رنگ‌هایی برای لباستان انتخاب کنید که مناسب شما باشد. بعضی رنگ‌ها با بعضی رنگ‌پوست‌ها جور است درحالیکه بعضی دیگر اصلاً به آن رنگ‌پوست نمی‌آید. همچنین رنگ موهایتان را هم باید در نظر داشته باشید.
• از رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید خودداری کنید. دوربین‌های دیجیتال با این سه رنگ مشکل دارند و کانتراست بالایی از آنها نشان می‌دهند.
• نکته: این فقط برای دوربین‌هایی که روی “اتوماتیک” تنظیم است صدق می‌کند. دوربینی که روی اتوماتیک تنظیم است به جای فرد عکاس فکر می‌کند. عکاس حرفه‌ای دوربین خود را خیلی خوب می‌شناسد و می‌تواند بهترین قرمز، سیاه و سفید را تنظیم کند و برای هیچ رنگی که انتخاب کنید مشکل نخواهد داشت. فقط دقت کنید عکاس به صورت دستی “white balance” دوربین را تنظیم کرده باشد.

۳٫ صورت و آرایشتان اهمیت دارد.

به صورت و آرایشتان اهمیت دهید. کارهای زیادی برای بهتر کردن آنچه ذاتی به شما داده شده است می‌توانید انجام دهید. اصلاح کردن عیب و ایرادهای عمومی برای عکس خیلی مهم است.

• لکه‌های پوستتان را بپوشانید. یک نکته بد درمورد عکس این است که چون عکس تصویر یخ‌زده از یک لحظه شما در زمان است، نمی‌تواند همه ویژگی‌های خوب شما را نشان دهد. نکته خوب عکس هم این است که می‌توانید خیلی راحت خیلی ایراداتی که دوست ندارید را پنهان کنید. مراقب رنگ آرایشتان باشید:  رنگ‌های آرایش در عکس غلیظ‌تر می‌شوند. مدلینگ عکس تکنیک‌ها و اصول خاصی دارد که از زیبا دیده شدن در حالت عادی متفاوت است.
• کمتر از برق (شاین) استفاده کنید. خیلی مهم است که در ناحیه بینی و پیشانی از برق استفاده نکنید. این مسئله در روزهای گرم اهمیت بیشتری دارد زیرا حتی سرمایی‌ترین ما ممکن است جلوی لنز دوربین کمی عرق کند.
• از آرایش برای پوشاندن قرمزی روی پوست که در عس‌ها بدمنظره می‌شود، استفاده کنید.
• عکس درواقع شکل یک چیز را ثبت نمی‌کند بلکه آن را از طرح‌های نور و سیاه مشخص می‌کند. سایه زدن با آرایش (که قوانینی دارد) می‌تواند یک صورت بدون شکل و نازیبا را زیبا نشان دهد به شرط آنکه بتواند تضاد خوبی با نور و سایه واقعی ایجاد کند.
• برای از بین بردن قرمز شدن چشم در عکس‌ها از تکنیک eye drop در فتوشاپ استفاده کنید. خیره شدن به یک منبع نور برای چند لحظه مردمک چشم شما را کوچکتر کرده و احتمال قرمز افتادن چشم را کمتر می‌کند (بااینحال به نور خورشید خیره نشوید!). اگر در فرایند عکس گرفتن، کمی آماده‌سازی‌ وجود دارد، بهتر است به نور فلش خیره نشوید زیرا مردمک‌های بزرگ جذاب‌تر هستند.
• موهایتان را خوب شانه کنید. موهای شل و وارفته یا وز شده در عکس بسیار بد دیده خواهد شد. از طرف دیگر، نباید موها را صاف به پشت سر دم‌اسبی بست یا شانه کرد.

۴٫ تعادل صورتتان را حفظ کنید.

به صورتتان در آینه نگاه کنید. این آن صورتی نیست که در عکس خواهد افتاد. حالا به انعکاس خودتان خیره شوید. بعد از چند دقیقه صورتتان به ظاهر عادی خود می‌رسد. حالا ناحیه چشم‌هایتان را غیرفعال کنید و ناحیه لب‌ها را فعال کنید. دندان‌هایتان را قفل نکنید. فقط کافی است که فک بالا و پایینتان روی هم قرار گرفته باشند. اگر با دهان باز لبخند می‌زنید، نباید اجازه دهید لب بالایی‌تان قسمت زیادی از لثه‌هایتان را نشان دهد. اگر پوستتان تیره است باید حتماً لبخند بزنید و دقت کنید که لبخندتان کوچک باشد. در عین حال، کمی گوشه‌های چشمتان را جمع کرده و ابروهایتان را بالا ببرید. این تمرین را هر روز جلوی آینه انجام دهید. ظرف یک ماه برایتان به عادت تبدیل شده و هر بار که کسی خواست از شما عکس بگیرد، همانطور لبخند خواهید زد.

۵٫ روی زاویه‌ها کار کنید.

همه مسائل مربوط به کار کردن با دوربین هم اسرارآمیز نیست: بیشتر افراد خوش‌عکس می‌دانند که کدام زاویه‌ها برای آنها بهتر است و بیشتر وقت‌ها روی آن زاویه عکس می‌گیرند. علاوه‌براین، چند حقه هم وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره ببرید:

• بهترین زاویه خود را کشف کنید. پیدا کردن زاویه درست صورتتان ممکن است کار سختی باشد. با دوربین دیجیتال آزمایش و امتحان کنید تا بتوانید فوراً نتیجه هر حالت را ببینید. خیلی زود خواهید فهمید که صورتتان در کدام زوایا بهتر است. وقتی این را فهمیدید، برای عکس گرفتن در آینده از همین زوایا استفاده کنید.
• حالت کلاسیک عکس گرفتن این است که بدنتان را به صورت سه‌رخ قرار دهید، طوریکه یک پا جلوی پای دیگر قرار گیرد و یکی از شانه‌هایتان نسبت به دیگری به دوربین نزدیک‌تر باشد. خانم‌ها معمولاً به صورت غیرارادی این کار را می‌کنند اما برای مردها که معمولاً صاف جلوی دوربین می‌ایستند این کار سخت‌تر است. اگر سرتان را کمی به بغل خم کنید و مستقیم را نگاه کنید، در هر حالتی هم که ایستاده باشید به نظر می‌رسد که نگاهی مستقیم به بیننده دارید. بااینحال مثل مُدل‌ها عکس گرفتن برای همه هم مناسب نیست و اگر این حالت در عکس‌های خانوادگی تکرار شود، یکنواخت و خسته‌کننده می‌شود.
• اگر در عکس نشسته هستید، کمی به بدنتان زاویه دهید.
• سعی کنید موقعی که عکس گرفته می‌شود، به کمی بالاتر از دوربین نگاه کنید. اگر عکاس در سطحی پایینتر از شما قرار دارد، سعی کنید تقریباً به روبه‌رو نگاه کنید نه به دوربین تا چشم‌هایتان بسته نیفتد.
• کمی بدنتان را به سمت دوربین خم کنید. این علاقه‌ و جذابیت و تعریف چهره را افزایش داده و به کمتر کردن ظاهر چین‌وچروک‌ها و شل‌شدگی‌ها و افتادگی‌های پوست کمک می‌کند.

۶٫ مراقب کج کردن خودتان باشید تا در عکس غبغب نداشته باشید.

سعی کنید سرتان را کمی به عقب خم کنید و بدنتان را طوری حالت دهید که دوربین کمی بالاتر از شما یا در سطح چشمانتان قرار گیرد. این روش، غبغب را در عکس‌ها به کلی ناپدید می‌کند. همچنین می‌توانید یک دست را زیر چانه قرار دهید. روش دیگر این است که موقع گرفته شدن عکس، زبانتان را به سقف دهانتان بچسبانید.

۷٫ روی حالت و وضع‌ قرارگیری خود متمرکز شوید.

این کار نه تنها در عکس گرفتن مهم است، بلکه داشتن وضعیت قرارگیری خوب در همه اوقات زندگی را ساده‌تر کرده و اعتمادبه‌نفستان را بالا می‌برد. داشتن فرم خوب ظاهر شما را در عکس‌ها عالی می‌کند. صاف نشستن و ایستادن باعث می‌شود سالم‌تر و هوشیارتر به نظر برسید و اگر عکستان گروهی باشد از بقیه جذاب‌تر به نظر خواهید رسید. طبیعی نفس بکشید و شانه‌هایتان را ریلکس کنید. اگر معمولاً حالت قرارگیری خوبی ندارید، صاف ایستادن یا نشستن ممکن است برایتان دشوار باشد بنابراین بهتر است جلوی آینه تمرین کنید.

۸٫ ریلکس باشید.

هرچه ظاهر ریلکس و آرام‌تری داشته باشید، عکستان بهتر خواهد شد. خیلی‌ها به این دلیل در عکس‌ها بد می‌افتند که حالت چهره‌شان را با لبخندی مصنوعی می‌پوشانند. موقع لبخند زدن، سعی کنید لبخندی آرام و دهان‌بسته داشته باشید که لب پایینی در آن ریلکس و پایین قرار گرفته باشد. می‌توانید مقابل آینه تمرین کنید. اگر همیشه بدعکس بوده‌اید، احتمالاً جلوی دوربین ناخودآگاه عصبی و مضطرب می‌شوید و این می‌تواند عکستان را بدتر کند. وقتی می‌دانید که قرار است عکسی از شما گرفته شود، یک نفس عمیق بکشید و هوا را طبیعی بیرون دهید، دست‌ها و شانه‌هایتان را ریلکس کنید. وقتی نفس را بیرون می‌دهید، لبخند بزنید و هر حالتی که فکر می‌کنید خوب است را بگیرید.

• نفستان را حبس نکنید، چه در داخل و چه خارج، در غیراینصورت در عکس طوری به نظر می‌رسید که انگار تحت فشار هستید.
• اگر می‌بینید که عکس دیر گرفته می‌شود، نترسید و سعی کنید حالت عکستان را بهتر کنید. در این مواقع شانس بیشتری برای بهتر قرار گرفتن و درست کردن حالت خود دارید تا زمانیکه عکس فوری از شما گرفته می‌شود.
• لب‌هایتان را ریلکس کنید.
• نباید آنقدرها هم خودتان را ریلکس کنید که به نظر برسد حواستان نیست. فقط کمی بدنتان را آرام کنید تا عکستان عالی شود.

۹٫ به چیزهای خوب فکر کنید.

یک لبخند زورکی مصنوعی باعث می‌شود خشک و ناجور به نظر برسید. وقتی افراد لبخند می‌زنند و منتظرند که عکسشان گرفته شود، عضلات صورتشان ممکن است حالت‌های عجیبی بگیرد. برای برطرف کردن این، سعی کنید لبخندتان را زمان‌بندی کنید تا مجبور نشوید که خیلی آن را نگه دارید. همچنین به چیزی خنده‌دار فکر کنید یا به کسی فکر کنید که شادتان می‌کند. با اینکار، لبخندتان واقعی خواهد شد نه مصنوعی. اگر لبخند با دندان‌هایتان را دوست ندارید، سعی کنید لبخندتان بسته‌تر باشد. صرفنظر از نوع لبخند زدنتان، هرچه لبخندی ریلکس‌تر و شادتر داشته باشید، بهتر خواهد بود.

• با چشمانتان هم لبخند بزنید. هیچ چیز بیشتر از خندیدن چشم‌ها، شادی و زیبایی را نشان نمی‌دهد. برای ایجاد این تاثیر، تجسم کنید که دوربین فردی است که دوستش دارید و در حال وارد شدن به اتاق است. این باعث می‌شود چشمانتان بازتر شده و لبخندی ریلکس‌تر داشته باشید. به عشقتان فکر کنید؛ این باعث می‌شود گونه‌هایتان هم کمی گل بیندازد.
• وانمود کنید، اما طبیعی. خیلی‌ها به این دلیل فتوژنیک هستند که دوست دارند از آنها عکس گرفته شود. به همین دلیل وقتی دوربین سراغ آنها می‌آید خوشحال و ریلکس هستند. اگر نمی‌توانید عشق واقعی به دوربین را نشان دهید، وانمود کنید که دوربین را دوست دارید. تصور کنید که دوربین کسی است که دوستش دارید، یک دوست یا عشق قدیمی و یا هر چیز دیگری که باعث شود با عشق به دوربین نگاه کنید.

۱۰٫ موقعیت و محیط عکس را بهتر کنید.

چیزهای خارجی هم مثل موقعیت و محل عکس، عکاس یا مهارت‌های بعد از عکس هستند که می‌توانید برای فتوژنیک دیده شدن در عکس‌ها تغییر دهید.

• بهترین محل را برای عکس گرفتن انتخاب کنید. مشخص است که اگر در مسافرت می‌خواهید عکس بگیرید، نمی‌توانید تصادفاً محل را انتخاب کنید. اما می‌توانید عکاستان را راهنمایی کنید که کدام محل بهتر است. گاهی‌اوقات، خوب است که جلو یک پس‌زمینه ساده عکس بگیرید اما اگر در مسافرت باشید، استفاده از مناظر بسیار عالی است.
• عکاس بهتری پیدا کنید. عکاسان حرفه‌ای می‌دانند که چطور باید زیبایی یک فرد را در عکس به معرض نمایش قرار دهند. انتخاب عکاس همیشه دست شما نیست اما گاهی اوقات می‌توانید.
• از لنز تله (tele) یا لنز با بزرگنمایی منفی استفاده کنید. این باعث می‌شود بینی شما بیش از اندازه به دوربین نزدیک نباشد و نسبت به کل صورتتان بزرگ به نظر نرسد. همچنین تاثیر و تمرکز بر پس‌زمینه را کمتر می‌کند.
• از نورپردازی مطلوب استفاده کنید. برای بهتر کردن ظاهر چهره در کنار محیط، از فلش دوربین یا نورهای مختلف با شدت‌های مختلف استفاده کنید. وب‌سایت‌ها و کتاب‌های زیادی درمورد نورپردازی عکاسی پرتره وجود دارد که می‌تواند کمکتان کند.
• برای آقایان از کانتراست بیشتر و برای خانم‌ها از کانتراست کمتر استفاده کنید (چروک‌ها و منافذ پوست برای آقایان جذاب و جالب دیده می‌شود اما برای خانم‌ها اینطور نیست).
• از عکاس بخواهید دوربین را در سطح چشمها یا کمی بالاتر از آن قرار دهد. این باعث می‌شود عکسی طبیعی‌تر و زیباتر به دست آید. اگر لنز پایین‌تر باشد، ممکن است عکستان با غبغب بیفتد.
• عکس‌ها را ویرایش کنید. اگر همه چیز را امتحان کردید، اما باز هم نتوانستید در هیچ محیطی عکس خوبی از خود بگیرید، می‌توانید کمی عکس‌های دیجیتالتان را ویرایش کنید. تغییر اثرات نور و فیلترهای خاص می‌تواند عکس شما را بسیار بهتر کند.
• نورپردازی جانبی را انتخاب کنید—عکاسان این حقه را می‌دانند، پس مراقب آن باشید. در محیط‌های مسقف سعی کنید جایی بایستید که نور روی سمت خوب شما بیفتد. در محیط ‌های باز سعی کنید صبح‌ها یا عصرها عکس بیندازید نه ظهرها. هیچوقت رو به خورشید یا پشت به آن نایستید مگراینکه عکاس از شما بخواهد. نور جانبی بسیار بهتر از نور از جلو ویژگی‌های شما را نشان می‌دهد. سعی کنید از دوستان یا خانواده بخواهید عکس بدون فلش از شما بگیرند زیرا فلش مستقیم دوربین یکی از متهمین اصلی خراب شدن عکس‌های خانوادگی است.

۱۱٫ اعتماد‌به‌نفس داشته باشید! 🙂

نکات

• عکس‌های مُدل‌ها و سایر افراد فتوژنیک را بررسی کنید. اگر درخور شخصیتتان است، سعی کنید حالات، زوایا و فیگورهای آنها را امتحان کنید.
• سعی کنید همیشه سه‌رخ و با کمی زاویه جلو دوربین بایستید.
• دوستان و اعضای خانواده در عکس‌ها به دنبال مُدل‌ نیستند. سعی نکنید بیش از حد لزوم از فیگورهای مدلینگ استفاده کنید.
• وقتی عکس گروهی نشسته می‌گیرید، دقت کنید که صندلی‌ها به اندازه کافی به هم چسبیده باشند. به جای خم شدن و قوز کردن، سعی کنید صاف اما ریلکس بنشینید.
• از دوست صمیمی‌تان بخواهید به عکس‌هایی که گرفته‌اید نگاه کند و بهترین حالتتان را انتخاب کند.
• لبخند زدن را جلوی آینه تمرین کنید. در مدت زمان کوتاهی می‌فهمید که کدام نوع لبخند روی صورتتان مصنوعی به نظر می‌رسد و کدام لبخند جذاب‌تر است. یاد گرفتن نحوه تکان خوردن صورتتان کمکتان می‌کند. با استفاده از ردیف بالایی دندان‌هایتان لبخند بزنید: شاید غیرطبیعی به نظر برسد اما لبخندی که در آن هر دو ردیف دندان‌ها مشخص باشد کاملاً مصنوعی است.
• زبانتان را پشت دندان‌هایتان نگه دارید.
• اگر عکستان قدی است، بدنتان را در زاویه ۴۵ درجه (سه‌رخ) مقابل دوربین قرار دهید، سپس صورتتان را به سمت دوربین برگردانید. سعی کنید یک پا را جلوی پای دیگر قرار داده و همه وزنتان را روی پای پشتی بیندازید. این حالت شما را لاغرتر نشان داده و بسیار جذاب است.
• وقتی از شما عکس می‌گیرند، سعی کنید همه قسمت‌های بدنتان را تا می‌توانید به بدن و صورتتان نزدیک نگه دارید. زیرا هر چیزی که نزدیک دوربین شود، بیش از اندازه بزرگ به نظر خواهد رسید. به استثنای کمی بیرون‌تر از بدن قرار دادن یکی دست‌ها برای خانم‌ها زیرا چسباندن آن به بدن بازوها را شل نشان می‌دهد.
• سه ثانیه قبل از اینکه عکس گرفته شود، سرتان را پایین انداخته و بعد بالا بگیرید. سرتان را تکان تند ندهید، اما ممکن است این هم خوب باشد. وقتی سرتان را بالا می‌برید لبخند بزنید. وقتی عکس گرفته شد، دهانتان باید در حالت لبخندی کاملاً ریلکس قرار داشته باشد. به این ترتیب، صورتتان کاملاً ریلکس خواهد بود. چشم‌هایتان را هم ریلکس کنید و کاملاً احساس آرامش کنید. این شاید برای همه موثر نباشد، به همین دلیل باید از قبل امتحان کنید.
• به دوربین نگاه نکنید، به داخل آن نگاه کنید.
• اگر خودتان بخواهید از خودتان عکس بگیرید، نیاز به تمرین زیاد دارد. باید بتوانید زاویه درست را پیدا کنید تا بتوانید دستتان را به آن سمت بچرخانید.
• عکس‌های عادی دوبعدی و فاقد عمق هستند و این باعث می‌شود فرد پهن‌تر دیده شود. برای خیلی‌ها این باعث جذاب‌تر دیده شدن آنها هم می‌شود. جالب است که عکس‌های ۳D این مشکل فتوژنیک بودن را ندارند زیرا درک عمق آن محفوظ است. در این عکس‌‌ها به همان اندازه واقعیت، جذاب دیده خواهید شد.
• اگر پشتتان مشکل دارد و نمی‌توانید حالت قرارگیری خوبی داشته باشید، جلوی آینده آنقدر تمرین کنید که بتوانید قوز خودتان را به حالتی جذاب تبدیل کنید. می‌توانید به چیزی تکیه دهید تا آن را طبیعی جلوه دهد.
• داشتن پس‌زمینه خود، یک امتیاز است.

هشدارها

• از به زبان آوردن کلمه “سیب” یا هر چیز دیگر خودداری کنید. این کار لبخندی مصنوعی روی صورتتان ایجاد می‌کند. از تکنیک افکار خوب و شاد استفاده کنید.
• مطمئن شوید که عکس‌هایتان شبیه خودتان شود. این تکنیک‌ها کمکتان می‌کند بتوانید زیبایی طبیعی خود را جلوه‌گر کنید اما اگز بیش از اندازه روی عکس‌هایتان کار کنید باعث می‌شود شبیه کسی باشید که نیستید. عکس شما باید به درستی نشان‌دهنده خود واقعی شما باشد.
• تو دادن و سفت کردن شکم باعث می‌شود زیبا و جذاب به نظر نرسید زیرا دنده‌هایتان از زیر بلوزتن نمایان خواهند شد. بدتر اینکه باعث می‌شود صورتتان حالتی ناراحت و تحت فشار پیدا کند.
• کمی پایین انداختن سر بیشتر اوقات موجب ایجاد غبغب می‌شود تا اینکه آن را پنهان کند.

برچسب ها : چطور خوش عکس باشیمچطوری توی عکس خوب بیفتیمعکاسیعکس حرفه ایعکس خوبعکس زیباعکس فتوژنیکفتوژنیکمردمان

۹ اسفند, ۱۳۸۸

چطور در عکس زیبا بیفتیم

۲ تیر, ۱۳۸۷

۸ مرداد, ۱۳۹۲

aliii……mamnon kheyliii ziyad ……… 😉 : *

سلام مرسی عالی بود.

برای آموزش دوره عکاسی کدوم موسسه برم بهتره کسی میشناسه؟؟؟

کسی میدونه کدوم موسسه برای دوره عماسی خوبه؟/

پوران پژوهش

مطلبتون خوب بود …مرسی

من همیشه عکسهایی رو تو روز میگیرم قشنگ میشه و کاملا شبیه خودم میوفته اما موقعی که تو شب عکس میگیرم با اینکه از فلش هم استفاده میشه ولی عکسم بد میوفته و شبیه خودم نمیشه اصلا . کسی نمیدونه علتش چیه؟ در حالی که بقیه عکسهای قشنگی تو شب میندازن. بخاطره همون اصلا دوست ندارم تو شب عکس بگیرم

تو یه درصد حساب کن ملت ما اعتماد به نفس نداشته باشن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

دنبال کردن

مد و مسائل زندگی

چگونه خودِ واقعیتان باشید

۳۰ مرداد, ۱۳۹۲

روشهای موفقیت

چگونه سر کار جدی تلقی شویم؟

۲۲ خرداد, ۱۳۸۷

روشهای موفقیت

خلق و ایجاد نوآوری در زندگی

۲۲ خرداد, ۱۳۸۷

روشهای موفقیت

چطور با حسادت در محل کار و همکاران حسود کنار بیاییم

۱۸ خرداد, ۱۳۸۹

روشهای موفقیت

۵ قانون برای مدیران و رئیسان

۲۲ خرداد, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چه مدل لباس‌هایی را در هنگام ورزش کردن نباید پوشید؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

نکات مهم برای لباس پوشیدن در یک دورهمی دوستانه که هر خانم باید بداند

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

۷+۱ ماده غذایی که باعث افزایش وزن می شوند

۳ اسفند, ۱۳۹۸

ازدواج و خانواده

۳ راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

۳ اسفند, ۱۳۹۸

روشهای موفقیت

۳ اصل مهم برای دستیابی به موفقیت در زندگی با الگو گرفتن از دانشمندان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

معرفی ۵ کتاب ایرانی برتر از میان صدها اثر داستانی برگزیده جهان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

آشنایی با مهم ترین دانه های روغنی و فواید هریک از آنها برای بدن

۳۰ دی, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

گیاهخوار در برابر گوشت خوار، کدام رژیم برای بدن سالم تر است؟

۳۰ دی, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۱ نکته مهم برای انتخاب لباس های با کیفیت

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۷ ویژگی مهم که یک ساعت مچی را به بهترین ساعت برای انتخاب تبدیل می‌کند

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۰ روش تضمین شده انتخاب کفش استاندارد برای پیاده‌روی های طولانی

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

جستجو در سایت


ژست مناسب عکس گرفتن برای
خوش عکس بودن چیست ؟ چطور در عکسهایمان خوب بیفتیم ؟

حتما دقت کرده‌اید که برخی
خانم‌ها، بیش از حد نگران این هستند که به اصطلاح در عکس خوب نیفتند و حتما پس
از این‌که عکسی از آن‌ها گرفته شد، اصرار به دیدن چهره خود دارند. شاید یکی از
دلایل حساسیت‌ بیش از حد درباره عکس‌شان این است که با ترفندهای گرفتن عکس آشنا
نیستند. در ادامه می‌خواهیم چند ترفند برای بهتر شدن عکس‌تان به شما پیشنهاد
بدهیم.

   مراقب نورهای کافه و
رستوران باشید: چون نور در چنین فضاهایی از بالا تابیده می‌شود، پوست صورت
را نامطلوب و زیر چشم را تیره نشان می‌دهد. صورت را مقابل منبع نور یا
ترجیحا به ‌سمت نور طبیعی خورشید بگیرید تا لکه‌های زیر چشم را محو و شما
را جوان‌تر کند.

چطور در عکس زیبا بیفتیم

 

   از ژست‌ سلبریتی‌ها
الگو بگیرید: بهتر است سه ‌چهارم بدن را رو به دوربین قرار ‌دهید و یک سمت
بدن به عکاس نزدیک‌تر باشد. در این حالت بدن‌تان کشیده‌تر به‌نظر می‌رسد.
شکم را داخل ، شانه‌ها را عقب، پشت را صاف و بدون خمیدگی نگه دارید. این‌ها
ترفندهایی است که تقریبا همه سلبریتی‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

   بهترین چهره خود را
مقابل دوربین قرار‌ دهید: موقع آرایش، کرم پودر خود را از رنگ‌های روشن‌تر
انتخاب کنید. آرایش‌های تک‌ رنگ و بدون سایه ‌روشن، صورت را صاف نشان‌
می‌دهد. برای طبیعی‌تر شدن صورت ازکانسیلرها فقط در نقاط دارای لکه، تیرگی
و ناصافی استفاده‌ کنید. از رژگونه و رژلب با رنگ گرم و طبیعی استفاده کنید
تا در برابر فلش دوربین محو نشوند.


   زاویه مناسب خود را در
عکس بشناسید: در حالت نشسته از عکاس بخواهید از بالا عکس بگیرد چون در این
زاویه وقتی صورت رو ‌به دوربین قرار ‌می‌گیرد، چانه بهتر به‌ نظر می‌رسد.
در حالت ایستاده نیز از او بخواهید از زاویه پایین‌تری از شما عکاسی‌ کند
تا کشیده‌تر و لاغرتر به ‌نظر برسید.

   در انتخاب لباس دقت
کنید: ترجیحا لباس‌های طرح‌دار و گشاد نپوشید. بهتر ‌است از لباس‌های راه‌
راه عمودی یا دامن و پیراهن‌هایی‌که از بالا به پایین گشادتر می‌شوند،
استفاده‌ کنید. هر اندازه پاشنه ‌کفش نازک‌تر باشد، قد شما بلندتر و هرچه
پهن‌تر باشد، شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

   برای عکس‌های
دسته‌جمعی روی یک خط قرار بگیرید: بهترین عکس‌های این‌چنینی، آن‌هایی هستند
که افراد با قدهای مختلف در کنار هم و ردیفی هستند. تا‌ جایی که امکان
‌دارد نزدیک‌ترین فرد به ‌دوربین نباشید.

 

   این شکلی بخندید: 
برای طبیعی‌تر بودن به ‌جای گفتن چیز به ‌معنی پنیر، کلمه مانی به
‌معنی پول را جایگزین آن کنید چون با گفتن این کلمه، گوشه بالای دهان‌تان
به سمت بالا می‌رود و  خطوط ایجاد شده در اطراف چشم، حالتی طبیعی به چهره
می‌دهد. به یک خاطره خوب فکر و حس خوش آن‌را به عکس منتقل‌ کنید.

بیشتر بدانید : اعتیاد به دیدن تصاویر زنان برهنه

نویسنده : فاطمه قاسمی|
مترجم منبع: Readers Digest



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 

چطور در عکس زیبا بیفتیم


 افراد آنلاین :


36302


بازدید امروز:


46256


بازدید دیروز:


232379607


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

مرا به خاطر بسپار

بسیاری از ماها بدنبال عکس گرفتن از هم هستیم و همیشه بعد از عکس گرفتن بدنبال این هستیم که آیا در عکس خوب افتادیم یا نه؟ در بسیاری از موارد بخاطر رعایت نکردن یکسری اصول بسیار ساده ممکنه از عکس گرفتن زده بشویم و همیشه از دوربین به اصطلاع فرار بکنیم.

چطور در عکس زیبا بیفتیم

همه افراد بسیار علاقه دارن عکسی که از خودشون گرفته می شود و وقتی به آن عکس نگاه میکنن لذت ببرن.

عکس خوب گرفتن خودش یک مهارتی دارد که شما با رعایت این سری اصول به راحتی می توانید یک عکس خوب از خودتان داشته باشید.

دانستن یکسری اصول در ژست گرفتن در موقع عکاسی علاوه بر شخصی که قرار است از اون عکس گرفته بشود مفید است برای شخصی که عکس می گیرد هم می تواند بسیار مفید باشد و دانستن یکسری اصول ساده و ابتدایی به راحتی می تواند به سوژه عکس برداری خودش منتقل بکند و یک عکس بسیار با کیفیت و زیبایی از اون بگیرد.

ما قصد داریم در این مقاله به شما آموزش بدهیم که چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم را بطور کامل برای شما تشریح بکنیم و امیدوار هستیم از این بعد دیگه این سال که چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم را از خودتون نپرسید و همیشه عکس های زیبا و جذابی را داشته باشید.

چندتا متد بسیار ساده ای وجود دارد که ما بصورت گام به گام برای شما تشریح میکنیم که چگونه عکس زیبا از خودمان بگیریم و با رعایت این سری متد با خیال راحت عکس های خودتان را به دیگران نشان بدهید و چاپ عکس و یا چاپ عکس روی شاسی بسیار زیبایی را به چاپ برسانید.

انتخاب نوع لباس یکی از اصلی ترین نکته در داشتن یک عکس بسیار زیبا و ماندگار از خودمان می تواند دخیل باشد. انتخاب یک لباس بسیار زیبا و در عین حال نه سایز بزرگ و کوچیک بلکه یک سایز استاندارد و استفاده از رنگ بسیار مناسب که باعث تیره تر شدن پوست ما در هنگام عکس برداری نشود بسیار مهم می باشد. اگر از اضافه وزن خود ناراضی هستید و دوست ندارید توی عکس این اضافه وزن شما نمایان باشد می توانید لباس های تیره بپوشید این لباس های تیره سبب می شود توی عکس لاغر به نظر برسید و این اضافه وزن شما را تا حدود زیادی پوشش می دهد.

سعی کنید در عکس برداری زبان خودتان در در پشت دندان های خودمخفی نگه دارید بخصوص افردای که دندان های سفید و بسیار زیبایی دارند می توانند از این ظرفیت خود در داشتن یک عکس بسیار زیبا استفاده بکنند.

اگر قصد دارید قبل از عکس از لوازم آرایش استفاده بکنید به چند نکته توجه بکنید: نکته اول اینکه از استفاده بیش از حد لوازم آرایش جدا خودداری بکنید ، نکته دوم: اگر قصد دارید چشم های شما درشت تر در عکس دیده بشود از خط چشم حتما استفاده بکنید ، از پودر پنکک به اندازه استفاده بکنید و سعی بکنید بیشتر نقاط تیره صورت مثل زیر چشم اطراف بینی و روی گونه ها استفاده بکنید زیرا این نقاط ممکن است در عکس برداری سبب تیره شدن پوست شما بشود نکته آخر از ژر لب قرمز استفاده بکتید زیرا سبب می شود در عکس بیشتر نمود پیدا بکنید.

دقت بکنید که در هنگام عکس برداری چشم های خودتان را کاملا باز نگهدارید زیرا بسته بودن چشم ها بیشترین نکته منفی در عکس برداری شما محاسبه می شود.

در هنگام عکس برداری از ژست های سلبریتی ها الگو بگیرید. و دقت بکنید کدوم بازیگر المان های نزدیک به شما را بیشتر دارد و کلیات و حالت صورت کدوم بازیگر به شما نزدیک تر می باشد و براساس اون بازیگر از ژست های آن بازیگر در هنگام عکس برداری خود استفاده بکنید.

بسیاری از بازیگرها به دلیل اینکه بسیار در مقابل دوربین قرار میگیرند و مدام در معرض عکس برداری از خودشان هستند قشنگ ترین و بروز ترین متدهای ژست عکس برداری آگاهی کامل دارند و یک الوگوی بسیار مفید برای شما می توانند باشند.

به عکس های خودتان نگاه بکنید و بهترین زاویه ای که صورت شما در معرض عکس برداری قرار بگیرد و عکس خوبی به شما می دهد را یاد بگیرید و همیشه در عکس های خود به اون شکل و به اون زاویه قرار بگیرید.

البته نکته بسیار مهم این است که یک سمت و یک ژست در همه عکس ها سبب تکراری شدن همه عکس های شما می شود لذا سعی بکنید چند موقعیت عکس برداری از صورت خود پیدا بکنید و عکس خودتان را بگیرید.

سعی کنید اگر در آن عکس قرار است پاهای شما هم بیافتد به پاهای خودتان هم یک حالت هایی بدهید (بصورت ضربدر ، عقب جلو ، روی پاشنه ایستادن و…) این موارد سبب جلوه دادن بیشتر و دادن جزئیات بیشتر به عکس شما می شود.

به بدن خود یک زاویه بدهید و به اصطلاح به بدن خود یک پیچش بدهید این امر سبب می شود بدن شما لاغر تر به نظر برسید و خوش فرم تر در عکس دیده بشوید.

نور محیط عکس برداری خودتان را به گونه ای رعایت بکنید که تصویر شما به خوبی در عکس نمایان بشود. برای مثال در برابر نور مستقیم نور خورشید قرار نگیرید زیرا محیط نور برداری عکس شما بشدت پر نور و چهره شما اصلا دیده نمی شود و یا پشت به نور خورشید نباشید که این امر سبب می شود تصویر شما بشدت سیاه و تیره بشود.

سعی کنید در موقع عکس برداری سرو صورت خودتان را بالا بگیرید این امر سبب می شود تصویر شما بهتر نمایان بشود و یک تصویر زیبایی را خلق بکنید.رعایت این اصل سبب می شود چشم های شما حالت خواب آلودگی به خودش نگیرید.

در موقع عکس برداری به لنز دوربین خیره نشوید زیرا سبب می شود عکس شما مصنوعی به نظر برسد. در عکس برداری به محیط اطرف دوربین خیره بشود.

برای افرادی که دوست ندارد اضافه وزنشون در تصویر دیده بشود به بدن خود یک زاویه ۴۵ درجه بدهند این امر سبب می شود که لاغر تر به نظر برسند.

نداشتن خنده به مراتب از خنده های مصنوعی بشدت بهتر می باشد سعی کنید به یاد یک خاطر و یا یک اتفاق جذاب قشنگ بیافتید و به اون اتفاق بخندید این امر سبب می شود عکس شما طبیعی تر به نظر برسد.

سعی کنید بعد از عکس برداری به همه عکس های خود نگاه بکنید و اونها را باهم مقایسه داشته باشید که به یک ژست عیده آل و همچین به شناخت نقص ها برسید. دقت در عکس ها و محیط و تنوع لباس و آرایش به راحتی می توانید به یک فرم عیده آل عکس برداری برسید.

با رعایت همه اصولی که در داشتن یک عکس خوب و قشنگ که برای شما بیان شد بازهم با این حال وقتی قرار است از خودتان عکس گرفته بشود از یک محیط و یک زاویه چندین عکس بگیرید زیرا ممکن است در همان لحظه ای که در حال عکس بردارید هستید حالت شما مناسب نباشد ولی با شات بعدی عکس شما در موقعیت بهتری قرار گرفته باشد.

ما سعی کردیم در این مقاله چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم را برای شما مراحلش رو بطور کامل تشریح کرده باشیم و دیگر نیازی نباشد که از خودتان بپرسید چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم را برای خودتان بیان بکنید. امیدوار هستیم یک عکس زیبا و جذاب بتوانید با گوشی های خودتان خلق بکنید اگر تمایل دارید می توانید مقاله آموزش عکاسی حرفه ای با گوشی را مطالعه بفرمایید که براحتی بتوانید اصول عکس برداری با گوشی هم فرا بگیرید و بتوانید در نهایت یک چاپ عکس فوری و چاپ عکس روی شاسی زیبایی داشته باشید.

خوش عکس باشید.

آدرس شرکت:

تهران، بهارستان، خیابان ظهیر السلام، خیابان درویش غربی، پلاک ۱۸ واحد۱

شماره تماس: ۰۲ ۴۲ ۶۲ ۷۷ -۰۲۱

آدرس شرکت:

تهران، بهارستان، خیابان ظهیر السلام، خیابان درویش غربی، پلاک ۱۸ واحد۱

شماره تماس: ۰۲ ۴۲ ۶۲ ۷۷ -۰۲۱

متاسفانه در این بازه زمانی هیچ مطلبی وجود ندارد

نوشته

آیا تا به حال به خودتان گفتید ژست عکس گرفتن من در تمام تصاویر بد شده است؟ دانستن چند ترفند می تواند عکس های شما را زیبا نماید. با آی آر میکس همراه باشید تا نحوه چگونه زاویه دادن به بدن، موقعیت دوربین، میزان نور و .. را برای شما بیان کند.

How to Look Good in Pictures

چطور در عکس زیبا بیفتیم

همیشه احساس می کنید که نمی توانید عکس خوبی بگیرید؟ اینکه چگونه خوش عکس باشیم برای شما سوال است؟ گرفتن عکس های خوب بدان معنی است که چگونه کار دوربین، ژست گرفتن، نحوه لباس پوشیدن و.. را یاد داشته باشید. با ما همراه باشید تا درباره ژست عکس گرفتن، لبخند فتوژنیک و تمام مواردی که عکس شما را حرفه ای و زیبا می کند را به شما آموزش دهیم.

۱- به عکس های که قبلا گرفتید دقت کنید و علت را بررسی کنید که چرا ژست عکس گرفتن خوب یا بد شده است. به نظر شما تفاوت عکس های خوب و بد شما در ژست عکس گرفتن چیست؟ به عکساهای که دوستان شما خوب افتاده اند نگاه کنید و علت را بیاید. بعضی از این مشکلات در ژست عکس گرفتن به دلایل زیر است:

۲- همه یک زاویه صورت دارن که در اون حالت زیباتر دیده می شود. میتوانید جلو آینه یا دوربین تمرین کنید تا زاویه مناسب استایل و صورت خود را پیدا کنید. خسته نشوید و تلاش کنید تا ژست عکس گرفتن خود را بیابید.

۳- لباس های که مناسب ظاهر خودتان است انتخاب کنید و بدانید که چه رنگ لباسی به چهره و موهای شما می آید. لباسی انتخاب کند که شما را لاغرتر نشان دهد . انتخاب رنگ و مدل لباس مهمترین فاکتور برای گرفتن یک عکس خوب و ژست عکس گرفتن است.

۴- سعی کنید تا جایی که میتوانید لبخند تصنعی و مصنوعی نداشته باشید مطمئنا یک لبخند فتوژنیک به صورت شما زیبایی و جذابیت می دهد. زمانی که قصد دارید عکس بگیرید بهترین و طبیعی ترین لبخند را بزنید تا عکس شما زیبا شود.

۵- نوع آرایش در صورت برای خانم ها عاملی مهم در خوب یا بد افتادن در عکس است. سعی کنید نقاط که لازم است در صورت خود برجسته کنید و به چشمان خود حالتی زیبا دهید تا عکس خوبی داشته باشید.

۶- قبل از گرفتن عکس به موهای خود حالت دهید. یا با دست موهای خود را تکان دهید یا سر خود را به اطراف بچرخانید تا موهای شما پر و حالت دار شود.

حال از خودتان می پرسید چگونه سلفی های جذاب بگیریم؟ در آی آر میکس درباره بهترین سلفی ها و ژست عکس دخترانه اسپرت، تک نفره صحبت کرده بودیم. در ادامه برای اینکه چگونه سلفی بگیرید تا عکس شما زیبا شود با ما همراه باشید.

۱- موقع عکس گرفتن سر خود را شل کنید و مستقیم به دوربین نگاه نکنید. نگاه خود را به بالا یا پایین تر از دوربین معطوف کنید. سپس برای زاویه مناسب سر، به بالا یا پایین بچرخانید.

۲- برای گرفتن یک عکس خوب، نور بسیار مهم است. اگر دوربین شما فلش ندارد سعی کنید روبروی نور را برای گرفتن عکس انتخاب کنید. دقت کنید نور از روبرو باشد نه از کنار.

۳- به بدن خودتان زاویه ۴۵ درجه دهید زیرا شما را لاغرتر نشان می دهد تا کاملا جلوی دوربین باشید.

۴- بعد از درست قرار دادن بدن جلویی دوربین، وقت آن رسیده به دست و پاهای خود زاویه دهید. دست و پاهای خود را صاف نگه ندارید. سعی کنید دست های خود را خم کنید و ژست بگیرید. خم کردن دست و پاها باعث لاغرتر نشان دادن شما می شود.

۵- به گرفتن یک عکس اکتفا نکنید. بهترین روش برای داشتن یک عکس خوب گرفتن تعداد بیشتری عکس از یک موقعیت است. ۱۰ تا عکس بگیرید تا یکی از بین آنها خوب شود.

۶- در مقابل دوربین اعتماد به نفس داشته باشید و به خودتان افتخار کنید که منحصر به فرد و خاص هستید. تمرکز روی این تفکر باعث می شود شما لبخند طبیعی و واقعی داشته باشید. داشتن یک لبخند واقعی در عکس، تصویر شما رو بی نظیر می کند چون عکس ها فتوژنیک و طبیعی هستند و میتواند یک تصویر مناسب برای پروفایل تلگرام باشد.

امیدواریم که مطلب تمام آنچه که باید در مورد ژست عکس پسرانه و مردانه بدانید به شما کمک کند.

امروز با موضوع چگونه عکس های هنری بگیریم با شما بودیم. به نظر شما عکس های فتوژنیک چه خصوصیاتی دارند؟ و چگونه سلفی های جذاب بگیریم؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

بدون دیدگاه





چطور در عکس زیبا بیفتیم

تاسیس : مرداد ماه 1394 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است.

طراحی و توسعه : استدیو طراحی و برنامه نویسی دویکس

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

چطور در عکس خوب بیفتیم و چطور در عکس زیبا شویم و چگونه در عکس خوب بیفتیم؟ و خوب افتادن در عکس و روش خوب افتادن در عکس و برای خوب افتادن در عکس

اگه میخواین در عکس خوب بیفتید و و زیبا باشید اینجوری آرایش کنید و گاهی اوقات به برخی عکس های نگاه می کنیم و با خود می گوییم چطور این افراد در این عکس های چهره ای بدون نقص دارند؟ از جادوی فتوشاپ که بگذریم، باید بدانید که چطور برای زمانی که می خواهید عکس بگیرید آرایش کنید تا چهره تان به بی نقص ترین شکل ممکن باشد و با مواردی نظیر برق صورت یا سفیدی بیش از حد چهره، مواجه نشویئ و بهتر بودن در عکس ها را تجربه نمایید.

پریمیرهای صورت نیز همانند پریمیرهای نقاشی روی دیوار هستند، آنها ایرادهای طبیعی را می پوشانند و پوست را برای آرایش آماده می کنند. پریمیرها سدی بین پوست و آرایش شما هستند که میزان چربی و برق پوست را کنترل می کنند و در نهایت باعث می شوند تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید. وقتی که با دوربین های حرفه ای عکس می گیرید، این دوربین ها نور را متناسب با فضا کم و زیاد می کند و باعث می شود چهره شما بیشتر نمایان شود. اگر از پریمیر استفاده کنید هر خط یا لکی که روی پوستتان باشد پوشیده می شود و شما در عکس های پوستی بی نقص خواهید داشت.

چطور در عکس زیبا بیفتیم

ما همه دوست داریم چهره ای جذاب و بدون هیچ عیبی داشته باشیم اما گاهی فراموش می کنیم باید این کار را با پوست گردن نیز انجام دهیم تا با پوست صورت یکدست و هماهنگ شود. اگر کرم یا پودری که به صورت می زنید به گردن نزنید باعث می شوید که تضاد رنگ بین گردن و صورت شما بیشتر نمایان شود و این امر موجب می شود آرایش غیرطبیعی به نظر برسد، بخصوص زمانی که با دوربین های حرفه ای از شما عکس گرفته می شود به وضوح این تفاوت نمایان می گردد. بنابراین به یاد داشته باشید که استفاده از کرم پودر را پس از زدن به چانه متوقف نکنید و تا روی گردن آن را ادامه دهید تا شما نیز بتوانید همانند افراد مشهور بهتر بودن در عکس را تجربه کنید.

این همیشه مهم است که به پوست رسیدگی کنید، اما نباید این کار را فقط به آرایش کردن بسپارید بلکه باید از درون نیز سالم باشید تا پوست شما شفاف تر و سرحال تر باشد. بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که به اندازه کافی آب بخورید و به میزان کافی بخوابید تا پوست به صورت طبیعی شاداب باشد و زیر چشمان سیاهی یا پف نداشته باشد. هر چند برای پوشاندن این ایراد نیز کافیست از کرم پودر یا کانسیلر استفاده کنید فقط دقت داشته باشید که رنگ کانسیلری که برای زیر چشم استفاده می کنید با رنگ پوست به اندازه کافی هماهنگی داشته باشد. اگر بدون کانسیلر، جلوی دوربین بروید پف یا سیاهی زیر چشم در عکس چند برابر دیده می شود.

معمولا در عکس ها صورت شما بزرگتر دیده می شود. مهم ترین نکته ای که باید در آرایش برای عکس گرفتن رعایت کنید این است که کمی از رنگ های گرم و برنز کننده ها روی استخوان گونه استفاده کنید تا عمق بیشتری به چهره تان بدهد. این مرحله باعث می شود صورت شما جزییات بیشتری را نمایش دهد و وقتی عکس می گیرید طبیعی تر و زیباتر دیده شوید.


آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر


چطور آرایش کنیم تا زیباتر شویم؟

اگر پوست چربی دارید، هنگامی که کرم می زنید، روی پیشانی و بینی که به اصطلاح به آن منطقه T شکل صورت گفته می شود، برق میفتد و باعث می شود در عکس ها پوست یکدست نباشد. برای از بین بردن این برق روی صورت با استفاده از یک براش پر مو و بزرگ کمی به صورتتان و بخصوص روی پیشانی پودر بزنید تا این برق را بگیرد.

ابروها به چهره  ساختار و جزئیات بیشتری می دهد بخصوص در عکس ها. بنابراین به خوبی نکات مربوط به ابرو کشیدن را رعایت کنید و با استفاده از سایه یا مداد ابرو آنها را مرتب کرده و فرم دهید. اگر ابروهای باریکی دارید این مرحله را حتما به یاد داشته باشید و کمی ابروهایتان را ضخیم تر کنید . ابروهای خیلی باریک باعث می شود در عکس ها بدون ابرو به نظر برسید.

حتی اگر از خط لب کشیدن متنفر هستید برای اینکه لبانتان در عکس جلوه بیشتری داشته باشند و زیباتر دیده شوند بهتر است پیش از رژ لب زدن دور لب را خط لب بکشید تا لبتان کمی برجستهتر شود.

رنگ رژ گونه ملایم و صورتی باعث می شود چهره تان سالم تر به نظر برسد. از استفاده از رژ گونه صورتی یا هلویی نترسید. فقط باید این رنگها را به درستی روی گونه تان بزنید.

خط چشم مایع باعث می شود آرایش چشم برق خاصی در عکس ها به خود بگیرد. اگر طرفدار خط چشم مایع نیستید برای اینکه چشمانتان در عکس ها بهتر دیده شوند ابتدا با یک مداد چشم خط بکشید سپس روی آن را با خط چشم مایع دوباره بکشید.

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ چیز شما را در عکس ها زیباتر از لبخند زدن نمی کند.

 

آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر

چطور آرایش کنیم تا زیباتر شویم؟

آموزش کانتورینگ صورت بصورت آسان بصورت تصویری

مدل مو و آرایش بازیگران زن هالیوود در جشنواره فیلم…

آموزش مرحله به مرحله آرایش ابرو زیبا و سریع

آموزش برجسته کردن لب و کشیدن خط لب صحیح

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

با سلام ممنون بابت مطالب خوب شما تشکر

مطالب جدید

عکس جدید شبنم قلی خانی با شوهرش داخل ماشین لاکچری ایشان!


عکس الیکا عبدالرزاقی تو بغل برادرزاده اش

علت درگذشت محمد رضا شجریان خسرو آواز ایران چه بوده است؟

دانلود مداحی چه فراقی من ایرانم و تو عراقی نوحه زیبای…

عکس متفاوت شبنم قلی خانی در حال قایق سواری در رامسر

تست کرونای ترامپ مثبت اعلام شد او و همسرش ملانیا ترامپ…


عکس پروفایل دخترونه با گیتار ژست های مختلف!

چطور در عکس زیبا بیفتیم

عکس پروفایل دخترونه پاییزی بیش از 124 تصویر دختر پاییز فوق…

عکس پروفایل دخترونه غمگین بیش از 120 تصویر زیبا فاز…

عکس پروفایل دخترونه شاد 132 تصویر فوق العاده زیبا با ژست…

خانه » مجله زیبایی » مد و زیبایی » چگونه خوش عکس باشیم؟

بعضی‌ها دوست دارند در تمام عکس‌ها باشند، در حالیکه بعضی‌ها از اینکه کسی از آن‌ها عکس بیندازد متنفرند! گروه دوم فکر می‌کنند که همیشه در عکس‌ها زشت میفتند، اصلاً هم مهم نیست چقدر تلاش می‌کنند که فیگور قشنگی بگیرند. با این تفاسیر، آیا کسی می‌تواند یاد بگیرد که چطور خوش عکس باشد و چگونه وضع عکس‌هایش را بهتر کند؟ البته! ادامه‌ی این متن را بخوانید و بیاموزید که چطور یک فرد خوش عکس باشید.

خوش عکس بودن ربطی به این ندارد که چقدر زیبا هستید. حتی زیباترین اشخاص هم می‌توانند در عکس‌ها زشت بنظر برسند. خوش عکس بودن، به این بستگی دارد که شما چقدر می‌توانید شخصیت خودتان را مقابل دوربین ابراز کنید!

اولین نکته درباره‌ی خوش عکس بودن، این است که در انتخاب لباس‌هایی که می‌پوشید بهترین تلاشتان را انجام دهید. اینکه چه پوشیده‌اید در خوش عکسی شما نقش مهمی ایفا می‌کند. پس در انتخاب لباس‌ها و رنگ‌های مناسب اندام و ویژگی‌های بدنتان توجه خاصی داشته باشید.

قدم بعدی در بوجود آمدن یک شخصیت فوتوژنیک، آرایش صحیح است. یک آرایش خوب، مشکلات پوست شما مثل آکنه یا قرمزی را پنهان می‌سازد. حتی می‌توانید گودی تیره رنگ زیر چشمانتان را با آرایش اصلاح کنید تا چشم‌هایتان درخشنده‌تر شود.

چطور در عکس زیبا بیفتیم

از موهایتان هم غافل نشوید. موهای شما نیز می‌تواند برای مخفی کردن قسمتی از پیشانی یا چشم‌هایتان به شما کمک کند. حتی می‌توانید با آراستن صحیح موها، جلوه‌ی بهترین به صورتتان بدهید.

حالات چهره‌تان را از قبل مقابل آینه تمرین کنید. صورتتان باید ریلکس باشد، برای فیگور گرفتن یا خندیدن نباید به خودتان فشار بیاورید یا دندان‌هایتان را بهم بسایید. حالات مختلف صورتتان را تمرین کنید و انواع لبخند را تست کنید. سعی کنید تا با چشمانتان لبخند بزنید!

ببینید بهترین زاویه‌ای که در آن بهتر میفتید کدام است. پیدا کنید که بهترین منظر صورتتان کجاست. و همیشه قبل از اینکه شرایط عکس گرفتن پیش بیاید، جلوی آینه فیگورهای مختلف را تجربه کنید.

نکته‌ی اصلی این است که باید از درون زیبا بنظر بیایید! خوش عکس بودن همه‌اش این نیست که تصویر زیبایی از بدنتان گرفته شود. بهترین عکس، تصویری است که شخصیت شما درون آن بدرخشد.

احساسات درونی‌تان را بروز دهید، همان احساساتی که می‌خواهید در تصویر منعکس شوند. باید با دلتان بخندید. از درون شاد باشید و اجازه دهید که شادی شما به بیرون بتراود. بهترین‌ها را برایتان آرزو می‌کنیم.

خیلی درسته ، مخصوصا اینکه بعضیا فکر میکنن اگر اخم کنن یا پوکر باشن بهتر میفته در صورتی که همیشه خندیدن خیلی قشنگ تره

ب نظرم تمام این نوشته درست است شما با انجام دادن این افکار ها میتوانید زیبا ترین عکسارو داشته باشید قبل از این ک من این نوشته ها رو بخونم همیشه این حرکات را انجام میدادم و بعد از خواندن این مطلب متوجه شدم ک حرکاتم درس است..♥♥♥

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور در عکس زیبا بیفتیم
چطور در عکس زیبا بیفتیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *