چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

 
helpkade
چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم
چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

روش‌های متعددی برای ثابت کردن عشق به مرد وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها به یک نفر که دوستش دارید نشان دهید که به او توجه زیادی دارید. این حرکات عاشقانه می‌توانند باعث تمایز بین ارتباطات متقابل حمایتی و روابط احساسی و عاطفی شده و به‌خودی‌خود اتفاق می‌افتند. هر چه شما انرژی بیشتری در دوست داشتن بگذارید، عشق بیشتری هم دریافت می‌کنید. این ساده است.

در اینجا برخی پیشنهادهای اثبات‌شده برای این که عشق خود را طرف مقابلتان نشان دهید ارائه می‌کنیم:

فهرست مطالب

شاید بتوانید کمی بیشتر با عشق با یکدیگر رفتار کنید. زوج‌هایی که برای یکدیگر طنازی می‌کنند به طور معمول بهتر از کسانی زندگی می‌کنند که فقط می‌خواهند برای رابطه جنسی به رختخواب بروند.

با دل و جان به حرف‌هایش گوش کنید و در حالی که گوشی تلفن در دست تلویزیون تماشا می‌کنید با او صحبت نکنید. برای او زمان بگذارید و به حرف‌هایی که می‌زند با دقت گوش کنید. حرف‌های او را تکرار کرده و تشویق کنید و پاسخ‌های متفکرانه بدهید تا متوجه شود که شما واقعاً به او توجه دارید. این باعث می‌شود که وی بفهمد که به او توجه دارید و دوستش دارید.چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

زوج‌هایی که کارهای جدید را که قبلاً انجام نداده‌اند با هم انجام می‌دهند با هم صمیمی‌تر می‌شوند زیرا این تجربیات جدید باعث ترشح هورمون اکسی توسین که به هورمون عشق نیز معروف است می‌شود. حتی اگر رفتن داخل قفس کوسه، اضطراب کمی داشته باشد اما در آینده شما داستان‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت و با هم انرژی بیشتری می‌گیرید.

این که چه چیزی باشد مهم نیست. می‌توان یک گیاه جدید کاشت یا یک کسب و کار جدید را شروع کرد. بله، کاری انجام خواهد شد اما صمیمیتی که شما در نتیجه آن تجربه می‌کنید می‌تواند شما را از روزمرگی در زندگی عادی دور کند.

توانایی به اشتراک‌گذاری لذت‌ها و دردها باعث تعمیق رابطه شما می‌شود. زمانی که یک نفر کمبودهای شما را احساس می‌کند، شما را به خاطر احساساتتان قضاوت نمی‌کند و از شما حمایت می‌کند عاشق شما است. فقط به یاد داشته باشید که او کسی است که دوستش دارید و درمانگر شما نیست.

اگر شما نزد مشاور خانواده می‌روید، باید پس از بازگشت از نزد او کاری ساده انجام دهید. شما از اول شروع نکرده‌اید بلکه دستاوردهایی داشته‌اید و باید برای رشد خود جشن بگیرید. اگر شما به درمانگر مراجعه نمی‌کنید می‌توانید در محضر خدای خود این کار را انجام دهید.

شنیدن این که فردی که دوستش دارید می‌خواهد برای همیشه در کنار شما بماند، راهی عالی برای شروع زندگی است. این غذای روح شما است و زمانی که او نیز به شما می‌گوید که احساس مشابهی دارد باعث دلگرمی است.

اگر شما عاشق یک نفر شده‌اید، شما باید بستگان و دوستان او را نیز بپذیرید. احتمالاً شما دوست ندارید کسی در زندگی عشقتان باشد اما این طبیعی است. شما باید به یاد داشته باشید که نباید در مورد افرادی که در زندگی او هستند انتقاد کنید اما باید هر موقع که او تمایل دارد در مورد خانواده خود صحبت کند گوش کنید. بی‌طرف بودن در این موارد باعث می‌شود که زندگی راحت‌تر پیش برود.

اگر شما گاهی اوقات به او نگویید که دوستش دارید ممکن است پیش خودش فکر کند چرا شما که این همه کارهای زیبا برای او انجام می‌دهید، یک بار هم علت آن را به زبان نمی‌آورید. گفتن جمله “دوستت دارم” یک شروع خوب برای اثبات عشقتان به کسی که دوستش دارید است.

کاهی اوقات دادن یک هدیه صنایع دستی ایده‌ای عالی است اما شاید آن چیزی که او می‌خواهد نباشد. شاید بهتر باشد که شما چیزهایی به او هدیه بدهید که بتوان آن را کمی شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید کادوهای مختلفی به او هدیه کنید. مثلاً یک کالکشن موسیقی قدیمی خاطره‌انگیز، یک بن تخفیف کتاب رمان یا چیزی خوراکی ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. هدایای صنایع دستی شامل چیزهای مختلفی می‌شود و یک راه عالی برای نشان دادن عشقتان به او است. زمانی که یک نفر به شما کادو می‌دهد می‌فهمید که به فکر شما بوده و واقعاً می‌خواسته که شما را خوشحال کند.

داستان‌های شخصی خود را که تاکنون برای کسی تعریف نکرده‌اید به کسی که دوستش دارید بگویید. این نیز یک راه نشان دادن عشقتان به او است زیرا با نشان دادن این که به او اعتماد دارید، به او میگویید که احساس شما نسبت به او واقعی است و شما می‌خواهید رابطه‌ای بلند مدت با او داشته باشید.

این که چه مدت است با هم هستید مهم نیست، پوشیدن لباس‌های مورد علاقه او این پیام را به او می‌رساند که به او توجه دارید و خود را برای او آراسته‌اید. مغز مردان نسبت به پیام‌های بصری واکنش بهتری نسبت به زنان نشان می‌دهد. دیدن این که لباس مورد علاقه او را پوشیده‌اید باعث می‌شود که بفهمد شما واقعاً به او تمایل دارید. به لباس‌های قرمز رنگ توجه داشته باشید. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه روچستر در نیویورک انجام شده نشان می‌دهد که زنان در لباس قرمز برای مردان جذاب‌تر هستند.

زمانی که پیش عشقتان نیستید خیلی زیبا خواهد بود اگر برای او پیام‌های عاشقانه ارسال کنید که نشان می‌دهد دلتان برای او تنگ شده و به آنها فکر می‌کنید. همه پیام‌ها نباید طولانی و عاشقانه باشند – این پیام که امیدوارم روز خوبی داشته باشی کافی است. با این کار وی متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود زیرا شما در طول روز و در حالی که مشغول به کار هستید برای او پیام می‌فرستید.

با تشویق و ترغیب او برای رفتن سوی اهدافی که دارد، عشق خود را به او نشان داده و به او می‌فهمانید که رؤیاهای او برای شما هم مهم است. زمانی که یک نفر را دوست داشته باشید می‌خواهید که او موفق باشد و کارهایی را انجام می‌دهید که باعث خوشحالی او می‌شود، آیا این طور نیست؟ پس، راهی بهتری به جز تشویق کردن زیاد او وجود ندارد.

قطعاً این یک روش عالی برای نشان دادن عشقتان به او است اما این تنها راه نیست. شما باید خلاق هم باشید! اما آن کاری را که تمایلی به انجامش ندارد انجام ندهید و چیزهایی را برای او تهیه کنید که توانش را دارید – این که عشق خود را به یک نفر دیگر اثبات کنید برای شما نیز باید لذت‌بخش باشد. همچنین به یاد داشته باشید که رابطه یک خیابان دو طرفه است و او نیز باید عشقش را به شما اثبات کند (شاید لازم باشد که این مقاله را در لپ‌تاپ او هم باز کنید). شما هرگز نمی‌دانید، ممکن است شما هم شگفت‌زده شوید.

بله، امروزه ارسال یک نامه دست‌نویس یک کار قدیمی محسوب می‌شود. ما به این فکر کنید که برداشتن قلم و نوشتن احساساتتان روی یک تکه کاغذ چقدر می‌تواند دوست‌داشتنی و عاشقانه باشد. این باعث می‌شود که فردی که دوستش دارید احساس کند که نزد شما جایگاه ویژه‌ای دارد و زمانی که دستخط شما را (به جای یک نامه تایپ‌شده) می‌خواند متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود.

زمانی که بیمار یا ناراحت است در کنار او باشید و از او مراقبت کنید، این کار عشق شما را نسبت به او اثبات می‌کند. روی او پتو بکشید، برای او نوشیدنی و میان وعده‌های غذایی بیاورید و به او عشق بدهید. خواهید دید که او بلافاصله احساس بهبودی خواهد کرد.

بهترین حالت این است که شما این کار را در زمان‌های عادی انجام دهید و در عین حال هم به دنبال بهترین حالی که از او سراغ دارید نباشید. به طور مثال این کار را زمانی انجام دهید که او با لباس راحتی در حال تماشای تلویزیون است یا تازه از خواب بیدار شده، البته نباید انتظار داشته باشید که تشکر کند.

هر کس ویژگی‌هایی دارد که خودش آنها را دوست ندارد و فرد مورد علاقه شما هم استثنا نیست. این یک روش خوب برای اثبات عشقتان به او است و همچنین روش مناسبی است که به او احساس خوب در مورد خودش بدهید.

مانند زمانی که با او به یک رستوران مجلل می‌روید؛ اما غافلگیر کردن چیز دیگری است. بهترین کار برای سوپرایز کردن او می‌تواند یک کار بزرگ باشد مثلاً او را این هفته به پاریس ببرید یا ممکن است کار کوچکی مانند خرید شیرینی مورد علاقه او باشد.

گاهی اوقات شما اصلاً نباید حرف بزنید. داشتن یک شب آرام بدون صحبت کردن در مورد مسائل مختلف یک روش عالی برای نشان دادن توجه و عشقتان به او است و فراتر از آن به کاهش استرس وی نیز کمک می‌کند. گاهی اوقات سکوت خود را به او هدیه کنید. اجازه دهید ذهن او بدون وجود سر و صدای اضافی احساس کند که در بهشت است. مردان به زمانی برای رهایی از فشارهای زندگی نیاز دارند و بهترین چیزی که در این مواقع شما می‌توانید به آنها بدهید یک اتاق آرام و خنک است.

در جشن تولد یا مناسبت‌های ویژه، غذاهای مورد علاقه او را بپزید. میز را بچینید و چند شمع روی آن قرار دهید تا جوی عاشقانه ایجاد شود. او علاوه بر این که این کار شما را دوست خواهد داشت بلکه واقعاً احساس خواهد کرد که به او توجه دارید زیرا غذای مورد علاقه‌اش را پخته‌اید.

با این که ممکن است شما از او بخواهید که برای شما وقت بگذارد اما فردی که دوستش دارید ممکن است در بیان نیازهای خود مشکل داشته باشد. گاهی اوقات، به او پیشنهاد دهید که با دوستانش باشد، بازی‌های ویدیویی انجام دهد، به اتومبیل برسد یا فقط بخوابد. این حمایت را نشان می‌دهد و به او آزادی می‌دهد تا نیازهای خود را برطرف نماید. وی این زمان‌های آزادی که فارغ از نگرانی‌های روزمره به او می‌دهید را به عنوان هدیه‌ای که یک همسر عالی به او داده می‌بیند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام یکیو خیلی دوست دارم اما نمیتونم ابراز کنم اونم باورش نمیشه که دوسش دارم همش میگه که دوسم نداری چطور باید بتونم ابراز کنم ؟ چطور ثابت کنم

سلام دوست گرامی مختصر نوشتید و جزییاتی درباره خودتان و طرف مقابل نگفتید. می‌توانید برای جذب صحیح عشق، در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشین من یه دختر هجده ساله ام و جایی مشغول به کارم ودر محل کارم یه پسر۲۵ساله هست که دندون پزشکه من خیلی دوسش دارم و حسم میگه اونم منو دوست داره چون خیلی اخلاقش از روزا اوله کارم باهام خوب شده و بیشتر اوقات سنگینی نگاهش رو روی خودم حس میکنم ولی چون من دخترساده پاکیم و زیبایی ام هستم وتاحالا با هیچ پسری حتی یه کلمه صحبت نکردم واین اولین باره که عاشق شدم ولی سردرگم شدم نمیدونم اون واقعا به من علاقه داره یانه اینجوری حس میکنم آخه اون دکتر هست وکلی اختلاف طبقاتی داریم لطفا به من کمک کنین

سلام دوست گرامی تا زمانی که به طور جدی و مستقیم ایشان ابراز علاقه نکردند، روی او حساب ویژه عاطفی باز نکنید. برای اینکه بتوانید به طریقه درستی مهارت ارتباطی و جذب عشق را یاد بگیرید؛ در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشید بنده هر کاری می کنم عشقم بهم اعتماد نداره میخواستم ببینم چه جوری عشقمو بهش ثابت کنم لطفا توضیح بدین برام ممنون میشم

سلام دوست گرامی اعتماد یک فرآیند است و به خودی خود بوجود نمی‌آید. ابتدا باید دلیل این بی‌‌اعتمادی را پیدا کنید. گاهی یکی از اقدامات قدیمی شما باعث شده است که طرف مقابل به شما اعتماد نکند. اما کاهی خود ایشان شخص بی‌اعتمادی است و ربطی به رفتارهای شما ندارد. ابتدا دلیل این بی‌اعتمادی را کشف کنید و سپس برای آن دنبال راه‌حل متناسب باشید.

سلام ….. من خیلی وقته عاشق یه پسری هستم الان نزدیک ۳ سال هس ولی می ترسم بهش بگم شاید اون منو دوست نداشته باشه و خوب صددرصد ضربه میخورم

اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون میشم☺😻

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. نگرانی شما طبیعی است که اگر ابراز علاقه کنید از سوی او طرد شوید و یا این علاقه را نپذیرد. اما روش‌های درستی وجود دارد که بتوانید از نظر ایشان راجع به خودتان آگاه شوید. این روش‌ها با توجه به شرایط شما و علت علاقمندی‌تان به او و توسط مشاور آموزش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر «سوالات رایج دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کنید.

سلام عشقم منو زیاد اذیت کرده با یاد عشق سابقش الانم بهش فکر میکنه میخواستم بپرسم چیکار کنم که براش ثابت شه ک من اون کاراشو فراموش میکنم و دوسش دارم ؟ چیکار کنم ک دو دل بودنش رفع شه؟

سلام دوست گرامی پرونده عشق قدیمی در صورتی بسته می‌شود که خود طرف مقابل‌تان این مساله را بخواهد و بپذیرد که عشق قدیمی دیگر وجود ندارد. بنابراین بهتر است که شما نقش یک درمانگر یا فداکار را نداشته باشید، بلکه به او بگویید که به تو زمان می‌دهم تا بتوانی اعتماد از دست رفته را برگردانی مسئولیت زندگی و فکر و رفتارهای طرف مقابل‌تان با خودش است نه با شما

سلام ی پسری هست که منو دوست داره منم اونو دوست دارم ولی نمیدونم که بهش بگم یا نگم وقتی میبینمش نگم براتون واقعا دوسش دارم خیلی ام دوسش دارم لطفا کمکم کنید که باید بهش بگم یا نگم چون اگه بگم خودم راحت میشم ام و میترسم که اون منو دوست نداشته باشه و داره بهم دروغ میگه ولی نگمم دیگه نمیتونم الان ۱ساله که دوسش دارم

سلام دوست گرامی سوال شما بسیار کلی و فاقد جزییات است. اگر ایشان شما را دوس دارد چرا اقدامی انجام نداده است؟ هردو چندساله هستید؟ از چه طریقی آشنا شدید؟ طریق ابراز علاقه به صورت مستقیم نیست و باید به شیوه غیرمستقیم به ایشان نزدیک شوید. چون هیچ توضیحی درباره رابطه نداده اید، نمی توان بیشتر راهنمایی کرد. شما می توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام خسته نباشین من چندروزیه بانامزدم مشکلی پیداکردم میگه اخلاقم اذیت میکنه…….. الان چیکارکنم که عشق بینمون مثل سابق بشه ممنون میشم راهنماییم کنیم خیلی خیلی مهمه برام😔😔🙏

سلام دوست گرامی وقت در یک رابطه دو طرفه و احساسی، یکی از طرفین احساس خستگی و سردی میکند زنگ خطر به صدا در می اید که کجای رابطه اشتباه هست برای حل مشکل بهترین کار صحبت کردن با نامزدتان هست تا اشتباهات رابطه را متوجه یشید و سعی در رفع انها کنید.مشاوره حضوری هم به هردو کمک میکند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

روش‌های متعددی برای ثابت کردن عشق به مرد وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها به یک نفر که دوستش دارید نشان دهید که به او توجه زیادی دارید. این حرکات عاشقانه می‌توانند باعث تمایز بین ارتباطات متقابل حمایتی و روابط احساسی و عاطفی شده و به‌خودی‌خود اتفاق می‌افتند. هر چه شما انرژی بیشتری در دوست داشتن بگذارید، عشق بیشتری هم دریافت می‌کنید. این ساده است.

در اینجا برخی پیشنهادهای اثبات‌شده برای این که عشق خود را طرف مقابلتان نشان دهید ارائه می‌کنیم:

فهرست مطالب

شاید بتوانید کمی بیشتر با عشق با یکدیگر رفتار کنید. زوج‌هایی که برای یکدیگر طنازی می‌کنند به طور معمول بهتر از کسانی زندگی می‌کنند که فقط می‌خواهند برای رابطه جنسی به رختخواب بروند.

با دل و جان به حرف‌هایش گوش کنید و در حالی که گوشی تلفن در دست تلویزیون تماشا می‌کنید با او صحبت نکنید. برای او زمان بگذارید و به حرف‌هایی که می‌زند با دقت گوش کنید. حرف‌های او را تکرار کرده و تشویق کنید و پاسخ‌های متفکرانه بدهید تا متوجه شود که شما واقعاً به او توجه دارید. این باعث می‌شود که وی بفهمد که به او توجه دارید و دوستش دارید.چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

زوج‌هایی که کارهای جدید را که قبلاً انجام نداده‌اند با هم انجام می‌دهند با هم صمیمی‌تر می‌شوند زیرا این تجربیات جدید باعث ترشح هورمون اکسی توسین که به هورمون عشق نیز معروف است می‌شود. حتی اگر رفتن داخل قفس کوسه، اضطراب کمی داشته باشد اما در آینده شما داستان‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت و با هم انرژی بیشتری می‌گیرید.

این که چه چیزی باشد مهم نیست. می‌توان یک گیاه جدید کاشت یا یک کسب و کار جدید را شروع کرد. بله، کاری انجام خواهد شد اما صمیمیتی که شما در نتیجه آن تجربه می‌کنید می‌تواند شما را از روزمرگی در زندگی عادی دور کند.

توانایی به اشتراک‌گذاری لذت‌ها و دردها باعث تعمیق رابطه شما می‌شود. زمانی که یک نفر کمبودهای شما را احساس می‌کند، شما را به خاطر احساساتتان قضاوت نمی‌کند و از شما حمایت می‌کند عاشق شما است. فقط به یاد داشته باشید که او کسی است که دوستش دارید و درمانگر شما نیست.

اگر شما نزد مشاور خانواده می‌روید، باید پس از بازگشت از نزد او کاری ساده انجام دهید. شما از اول شروع نکرده‌اید بلکه دستاوردهایی داشته‌اید و باید برای رشد خود جشن بگیرید. اگر شما به درمانگر مراجعه نمی‌کنید می‌توانید در محضر خدای خود این کار را انجام دهید.

شنیدن این که فردی که دوستش دارید می‌خواهد برای همیشه در کنار شما بماند، راهی عالی برای شروع زندگی است. این غذای روح شما است و زمانی که او نیز به شما می‌گوید که احساس مشابهی دارد باعث دلگرمی است.

اگر شما عاشق یک نفر شده‌اید، شما باید بستگان و دوستان او را نیز بپذیرید. احتمالاً شما دوست ندارید کسی در زندگی عشقتان باشد اما این طبیعی است. شما باید به یاد داشته باشید که نباید در مورد افرادی که در زندگی او هستند انتقاد کنید اما باید هر موقع که او تمایل دارد در مورد خانواده خود صحبت کند گوش کنید. بی‌طرف بودن در این موارد باعث می‌شود که زندگی راحت‌تر پیش برود.

اگر شما گاهی اوقات به او نگویید که دوستش دارید ممکن است پیش خودش فکر کند چرا شما که این همه کارهای زیبا برای او انجام می‌دهید، یک بار هم علت آن را به زبان نمی‌آورید. گفتن جمله “دوستت دارم” یک شروع خوب برای اثبات عشقتان به کسی که دوستش دارید است.

کاهی اوقات دادن یک هدیه صنایع دستی ایده‌ای عالی است اما شاید آن چیزی که او می‌خواهد نباشد. شاید بهتر باشد که شما چیزهایی به او هدیه بدهید که بتوان آن را کمی شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید کادوهای مختلفی به او هدیه کنید. مثلاً یک کالکشن موسیقی قدیمی خاطره‌انگیز، یک بن تخفیف کتاب رمان یا چیزی خوراکی ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. هدایای صنایع دستی شامل چیزهای مختلفی می‌شود و یک راه عالی برای نشان دادن عشقتان به او است. زمانی که یک نفر به شما کادو می‌دهد می‌فهمید که به فکر شما بوده و واقعاً می‌خواسته که شما را خوشحال کند.

داستان‌های شخصی خود را که تاکنون برای کسی تعریف نکرده‌اید به کسی که دوستش دارید بگویید. این نیز یک راه نشان دادن عشقتان به او است زیرا با نشان دادن این که به او اعتماد دارید، به او میگویید که احساس شما نسبت به او واقعی است و شما می‌خواهید رابطه‌ای بلند مدت با او داشته باشید.

این که چه مدت است با هم هستید مهم نیست، پوشیدن لباس‌های مورد علاقه او این پیام را به او می‌رساند که به او توجه دارید و خود را برای او آراسته‌اید. مغز مردان نسبت به پیام‌های بصری واکنش بهتری نسبت به زنان نشان می‌دهد. دیدن این که لباس مورد علاقه او را پوشیده‌اید باعث می‌شود که بفهمد شما واقعاً به او تمایل دارید. به لباس‌های قرمز رنگ توجه داشته باشید. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه روچستر در نیویورک انجام شده نشان می‌دهد که زنان در لباس قرمز برای مردان جذاب‌تر هستند.

زمانی که پیش عشقتان نیستید خیلی زیبا خواهد بود اگر برای او پیام‌های عاشقانه ارسال کنید که نشان می‌دهد دلتان برای او تنگ شده و به آنها فکر می‌کنید. همه پیام‌ها نباید طولانی و عاشقانه باشند – این پیام که امیدوارم روز خوبی داشته باشی کافی است. با این کار وی متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود زیرا شما در طول روز و در حالی که مشغول به کار هستید برای او پیام می‌فرستید.

با تشویق و ترغیب او برای رفتن سوی اهدافی که دارد، عشق خود را به او نشان داده و به او می‌فهمانید که رؤیاهای او برای شما هم مهم است. زمانی که یک نفر را دوست داشته باشید می‌خواهید که او موفق باشد و کارهایی را انجام می‌دهید که باعث خوشحالی او می‌شود، آیا این طور نیست؟ پس، راهی بهتری به جز تشویق کردن زیاد او وجود ندارد.

قطعاً این یک روش عالی برای نشان دادن عشقتان به او است اما این تنها راه نیست. شما باید خلاق هم باشید! اما آن کاری را که تمایلی به انجامش ندارد انجام ندهید و چیزهایی را برای او تهیه کنید که توانش را دارید – این که عشق خود را به یک نفر دیگر اثبات کنید برای شما نیز باید لذت‌بخش باشد. همچنین به یاد داشته باشید که رابطه یک خیابان دو طرفه است و او نیز باید عشقش را به شما اثبات کند (شاید لازم باشد که این مقاله را در لپ‌تاپ او هم باز کنید). شما هرگز نمی‌دانید، ممکن است شما هم شگفت‌زده شوید.

بله، امروزه ارسال یک نامه دست‌نویس یک کار قدیمی محسوب می‌شود. ما به این فکر کنید که برداشتن قلم و نوشتن احساساتتان روی یک تکه کاغذ چقدر می‌تواند دوست‌داشتنی و عاشقانه باشد. این باعث می‌شود که فردی که دوستش دارید احساس کند که نزد شما جایگاه ویژه‌ای دارد و زمانی که دستخط شما را (به جای یک نامه تایپ‌شده) می‌خواند متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود.

زمانی که بیمار یا ناراحت است در کنار او باشید و از او مراقبت کنید، این کار عشق شما را نسبت به او اثبات می‌کند. روی او پتو بکشید، برای او نوشیدنی و میان وعده‌های غذایی بیاورید و به او عشق بدهید. خواهید دید که او بلافاصله احساس بهبودی خواهد کرد.

بهترین حالت این است که شما این کار را در زمان‌های عادی انجام دهید و در عین حال هم به دنبال بهترین حالی که از او سراغ دارید نباشید. به طور مثال این کار را زمانی انجام دهید که او با لباس راحتی در حال تماشای تلویزیون است یا تازه از خواب بیدار شده، البته نباید انتظار داشته باشید که تشکر کند.

هر کس ویژگی‌هایی دارد که خودش آنها را دوست ندارد و فرد مورد علاقه شما هم استثنا نیست. این یک روش خوب برای اثبات عشقتان به او است و همچنین روش مناسبی است که به او احساس خوب در مورد خودش بدهید.

مانند زمانی که با او به یک رستوران مجلل می‌روید؛ اما غافلگیر کردن چیز دیگری است. بهترین کار برای سوپرایز کردن او می‌تواند یک کار بزرگ باشد مثلاً او را این هفته به پاریس ببرید یا ممکن است کار کوچکی مانند خرید شیرینی مورد علاقه او باشد.

گاهی اوقات شما اصلاً نباید حرف بزنید. داشتن یک شب آرام بدون صحبت کردن در مورد مسائل مختلف یک روش عالی برای نشان دادن توجه و عشقتان به او است و فراتر از آن به کاهش استرس وی نیز کمک می‌کند. گاهی اوقات سکوت خود را به او هدیه کنید. اجازه دهید ذهن او بدون وجود سر و صدای اضافی احساس کند که در بهشت است. مردان به زمانی برای رهایی از فشارهای زندگی نیاز دارند و بهترین چیزی که در این مواقع شما می‌توانید به آنها بدهید یک اتاق آرام و خنک است.

در جشن تولد یا مناسبت‌های ویژه، غذاهای مورد علاقه او را بپزید. میز را بچینید و چند شمع روی آن قرار دهید تا جوی عاشقانه ایجاد شود. او علاوه بر این که این کار شما را دوست خواهد داشت بلکه واقعاً احساس خواهد کرد که به او توجه دارید زیرا غذای مورد علاقه‌اش را پخته‌اید.

با این که ممکن است شما از او بخواهید که برای شما وقت بگذارد اما فردی که دوستش دارید ممکن است در بیان نیازهای خود مشکل داشته باشد. گاهی اوقات، به او پیشنهاد دهید که با دوستانش باشد، بازی‌های ویدیویی انجام دهد، به اتومبیل برسد یا فقط بخوابد. این حمایت را نشان می‌دهد و به او آزادی می‌دهد تا نیازهای خود را برطرف نماید. وی این زمان‌های آزادی که فارغ از نگرانی‌های روزمره به او می‌دهید را به عنوان هدیه‌ای که یک همسر عالی به او داده می‌بیند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام یکیو خیلی دوست دارم اما نمیتونم ابراز کنم اونم باورش نمیشه که دوسش دارم همش میگه که دوسم نداری چطور باید بتونم ابراز کنم ؟ چطور ثابت کنم

سلام دوست گرامی مختصر نوشتید و جزییاتی درباره خودتان و طرف مقابل نگفتید. می‌توانید برای جذب صحیح عشق، در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشین من یه دختر هجده ساله ام و جایی مشغول به کارم ودر محل کارم یه پسر۲۵ساله هست که دندون پزشکه من خیلی دوسش دارم و حسم میگه اونم منو دوست داره چون خیلی اخلاقش از روزا اوله کارم باهام خوب شده و بیشتر اوقات سنگینی نگاهش رو روی خودم حس میکنم ولی چون من دخترساده پاکیم و زیبایی ام هستم وتاحالا با هیچ پسری حتی یه کلمه صحبت نکردم واین اولین باره که عاشق شدم ولی سردرگم شدم نمیدونم اون واقعا به من علاقه داره یانه اینجوری حس میکنم آخه اون دکتر هست وکلی اختلاف طبقاتی داریم لطفا به من کمک کنین

سلام دوست گرامی تا زمانی که به طور جدی و مستقیم ایشان ابراز علاقه نکردند، روی او حساب ویژه عاطفی باز نکنید. برای اینکه بتوانید به طریقه درستی مهارت ارتباطی و جذب عشق را یاد بگیرید؛ در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشید بنده هر کاری می کنم عشقم بهم اعتماد نداره میخواستم ببینم چه جوری عشقمو بهش ثابت کنم لطفا توضیح بدین برام ممنون میشم

سلام دوست گرامی اعتماد یک فرآیند است و به خودی خود بوجود نمی‌آید. ابتدا باید دلیل این بی‌‌اعتمادی را پیدا کنید. گاهی یکی از اقدامات قدیمی شما باعث شده است که طرف مقابل به شما اعتماد نکند. اما کاهی خود ایشان شخص بی‌اعتمادی است و ربطی به رفتارهای شما ندارد. ابتدا دلیل این بی‌اعتمادی را کشف کنید و سپس برای آن دنبال راه‌حل متناسب باشید.

سلام ….. من خیلی وقته عاشق یه پسری هستم الان نزدیک ۳ سال هس ولی می ترسم بهش بگم شاید اون منو دوست نداشته باشه و خوب صددرصد ضربه میخورم

اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون میشم☺😻

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. نگرانی شما طبیعی است که اگر ابراز علاقه کنید از سوی او طرد شوید و یا این علاقه را نپذیرد. اما روش‌های درستی وجود دارد که بتوانید از نظر ایشان راجع به خودتان آگاه شوید. این روش‌ها با توجه به شرایط شما و علت علاقمندی‌تان به او و توسط مشاور آموزش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر «سوالات رایج دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کنید.

سلام عشقم منو زیاد اذیت کرده با یاد عشق سابقش الانم بهش فکر میکنه میخواستم بپرسم چیکار کنم که براش ثابت شه ک من اون کاراشو فراموش میکنم و دوسش دارم ؟ چیکار کنم ک دو دل بودنش رفع شه؟

سلام دوست گرامی پرونده عشق قدیمی در صورتی بسته می‌شود که خود طرف مقابل‌تان این مساله را بخواهد و بپذیرد که عشق قدیمی دیگر وجود ندارد. بنابراین بهتر است که شما نقش یک درمانگر یا فداکار را نداشته باشید، بلکه به او بگویید که به تو زمان می‌دهم تا بتوانی اعتماد از دست رفته را برگردانی مسئولیت زندگی و فکر و رفتارهای طرف مقابل‌تان با خودش است نه با شما

سلام ی پسری هست که منو دوست داره منم اونو دوست دارم ولی نمیدونم که بهش بگم یا نگم وقتی میبینمش نگم براتون واقعا دوسش دارم خیلی ام دوسش دارم لطفا کمکم کنید که باید بهش بگم یا نگم چون اگه بگم خودم راحت میشم ام و میترسم که اون منو دوست نداشته باشه و داره بهم دروغ میگه ولی نگمم دیگه نمیتونم الان ۱ساله که دوسش دارم

سلام دوست گرامی سوال شما بسیار کلی و فاقد جزییات است. اگر ایشان شما را دوس دارد چرا اقدامی انجام نداده است؟ هردو چندساله هستید؟ از چه طریقی آشنا شدید؟ طریق ابراز علاقه به صورت مستقیم نیست و باید به شیوه غیرمستقیم به ایشان نزدیک شوید. چون هیچ توضیحی درباره رابطه نداده اید، نمی توان بیشتر راهنمایی کرد. شما می توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام خسته نباشین من چندروزیه بانامزدم مشکلی پیداکردم میگه اخلاقم اذیت میکنه…….. الان چیکارکنم که عشق بینمون مثل سابق بشه ممنون میشم راهنماییم کنیم خیلی خیلی مهمه برام😔😔🙏

سلام دوست گرامی وقت در یک رابطه دو طرفه و احساسی، یکی از طرفین احساس خستگی و سردی میکند زنگ خطر به صدا در می اید که کجای رابطه اشتباه هست برای حل مشکل بهترین کار صحبت کردن با نامزدتان هست تا اشتباهات رابطه را متوجه یشید و سعی در رفع انها کنید.مشاوره حضوری هم به هردو کمک میکند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

روش‌های متعددی برای ثابت کردن عشق به مرد وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها به یک نفر که دوستش دارید نشان دهید که به او توجه زیادی دارید. این حرکات عاشقانه می‌توانند باعث تمایز بین ارتباطات متقابل حمایتی و روابط احساسی و عاطفی شده و به‌خودی‌خود اتفاق می‌افتند. هر چه شما انرژی بیشتری در دوست داشتن بگذارید، عشق بیشتری هم دریافت می‌کنید. این ساده است.

در اینجا برخی پیشنهادهای اثبات‌شده برای این که عشق خود را طرف مقابلتان نشان دهید ارائه می‌کنیم:

فهرست مطالب

شاید بتوانید کمی بیشتر با عشق با یکدیگر رفتار کنید. زوج‌هایی که برای یکدیگر طنازی می‌کنند به طور معمول بهتر از کسانی زندگی می‌کنند که فقط می‌خواهند برای رابطه جنسی به رختخواب بروند.

با دل و جان به حرف‌هایش گوش کنید و در حالی که گوشی تلفن در دست تلویزیون تماشا می‌کنید با او صحبت نکنید. برای او زمان بگذارید و به حرف‌هایی که می‌زند با دقت گوش کنید. حرف‌های او را تکرار کرده و تشویق کنید و پاسخ‌های متفکرانه بدهید تا متوجه شود که شما واقعاً به او توجه دارید. این باعث می‌شود که وی بفهمد که به او توجه دارید و دوستش دارید.چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

زوج‌هایی که کارهای جدید را که قبلاً انجام نداده‌اند با هم انجام می‌دهند با هم صمیمی‌تر می‌شوند زیرا این تجربیات جدید باعث ترشح هورمون اکسی توسین که به هورمون عشق نیز معروف است می‌شود. حتی اگر رفتن داخل قفس کوسه، اضطراب کمی داشته باشد اما در آینده شما داستان‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت و با هم انرژی بیشتری می‌گیرید.

این که چه چیزی باشد مهم نیست. می‌توان یک گیاه جدید کاشت یا یک کسب و کار جدید را شروع کرد. بله، کاری انجام خواهد شد اما صمیمیتی که شما در نتیجه آن تجربه می‌کنید می‌تواند شما را از روزمرگی در زندگی عادی دور کند.

توانایی به اشتراک‌گذاری لذت‌ها و دردها باعث تعمیق رابطه شما می‌شود. زمانی که یک نفر کمبودهای شما را احساس می‌کند، شما را به خاطر احساساتتان قضاوت نمی‌کند و از شما حمایت می‌کند عاشق شما است. فقط به یاد داشته باشید که او کسی است که دوستش دارید و درمانگر شما نیست.

اگر شما نزد مشاور خانواده می‌روید، باید پس از بازگشت از نزد او کاری ساده انجام دهید. شما از اول شروع نکرده‌اید بلکه دستاوردهایی داشته‌اید و باید برای رشد خود جشن بگیرید. اگر شما به درمانگر مراجعه نمی‌کنید می‌توانید در محضر خدای خود این کار را انجام دهید.

شنیدن این که فردی که دوستش دارید می‌خواهد برای همیشه در کنار شما بماند، راهی عالی برای شروع زندگی است. این غذای روح شما است و زمانی که او نیز به شما می‌گوید که احساس مشابهی دارد باعث دلگرمی است.

اگر شما عاشق یک نفر شده‌اید، شما باید بستگان و دوستان او را نیز بپذیرید. احتمالاً شما دوست ندارید کسی در زندگی عشقتان باشد اما این طبیعی است. شما باید به یاد داشته باشید که نباید در مورد افرادی که در زندگی او هستند انتقاد کنید اما باید هر موقع که او تمایل دارد در مورد خانواده خود صحبت کند گوش کنید. بی‌طرف بودن در این موارد باعث می‌شود که زندگی راحت‌تر پیش برود.

اگر شما گاهی اوقات به او نگویید که دوستش دارید ممکن است پیش خودش فکر کند چرا شما که این همه کارهای زیبا برای او انجام می‌دهید، یک بار هم علت آن را به زبان نمی‌آورید. گفتن جمله “دوستت دارم” یک شروع خوب برای اثبات عشقتان به کسی که دوستش دارید است.

کاهی اوقات دادن یک هدیه صنایع دستی ایده‌ای عالی است اما شاید آن چیزی که او می‌خواهد نباشد. شاید بهتر باشد که شما چیزهایی به او هدیه بدهید که بتوان آن را کمی شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید کادوهای مختلفی به او هدیه کنید. مثلاً یک کالکشن موسیقی قدیمی خاطره‌انگیز، یک بن تخفیف کتاب رمان یا چیزی خوراکی ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. هدایای صنایع دستی شامل چیزهای مختلفی می‌شود و یک راه عالی برای نشان دادن عشقتان به او است. زمانی که یک نفر به شما کادو می‌دهد می‌فهمید که به فکر شما بوده و واقعاً می‌خواسته که شما را خوشحال کند.

داستان‌های شخصی خود را که تاکنون برای کسی تعریف نکرده‌اید به کسی که دوستش دارید بگویید. این نیز یک راه نشان دادن عشقتان به او است زیرا با نشان دادن این که به او اعتماد دارید، به او میگویید که احساس شما نسبت به او واقعی است و شما می‌خواهید رابطه‌ای بلند مدت با او داشته باشید.

این که چه مدت است با هم هستید مهم نیست، پوشیدن لباس‌های مورد علاقه او این پیام را به او می‌رساند که به او توجه دارید و خود را برای او آراسته‌اید. مغز مردان نسبت به پیام‌های بصری واکنش بهتری نسبت به زنان نشان می‌دهد. دیدن این که لباس مورد علاقه او را پوشیده‌اید باعث می‌شود که بفهمد شما واقعاً به او تمایل دارید. به لباس‌های قرمز رنگ توجه داشته باشید. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه روچستر در نیویورک انجام شده نشان می‌دهد که زنان در لباس قرمز برای مردان جذاب‌تر هستند.

زمانی که پیش عشقتان نیستید خیلی زیبا خواهد بود اگر برای او پیام‌های عاشقانه ارسال کنید که نشان می‌دهد دلتان برای او تنگ شده و به آنها فکر می‌کنید. همه پیام‌ها نباید طولانی و عاشقانه باشند – این پیام که امیدوارم روز خوبی داشته باشی کافی است. با این کار وی متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود زیرا شما در طول روز و در حالی که مشغول به کار هستید برای او پیام می‌فرستید.

با تشویق و ترغیب او برای رفتن سوی اهدافی که دارد، عشق خود را به او نشان داده و به او می‌فهمانید که رؤیاهای او برای شما هم مهم است. زمانی که یک نفر را دوست داشته باشید می‌خواهید که او موفق باشد و کارهایی را انجام می‌دهید که باعث خوشحالی او می‌شود، آیا این طور نیست؟ پس، راهی بهتری به جز تشویق کردن زیاد او وجود ندارد.

قطعاً این یک روش عالی برای نشان دادن عشقتان به او است اما این تنها راه نیست. شما باید خلاق هم باشید! اما آن کاری را که تمایلی به انجامش ندارد انجام ندهید و چیزهایی را برای او تهیه کنید که توانش را دارید – این که عشق خود را به یک نفر دیگر اثبات کنید برای شما نیز باید لذت‌بخش باشد. همچنین به یاد داشته باشید که رابطه یک خیابان دو طرفه است و او نیز باید عشقش را به شما اثبات کند (شاید لازم باشد که این مقاله را در لپ‌تاپ او هم باز کنید). شما هرگز نمی‌دانید، ممکن است شما هم شگفت‌زده شوید.

بله، امروزه ارسال یک نامه دست‌نویس یک کار قدیمی محسوب می‌شود. ما به این فکر کنید که برداشتن قلم و نوشتن احساساتتان روی یک تکه کاغذ چقدر می‌تواند دوست‌داشتنی و عاشقانه باشد. این باعث می‌شود که فردی که دوستش دارید احساس کند که نزد شما جایگاه ویژه‌ای دارد و زمانی که دستخط شما را (به جای یک نامه تایپ‌شده) می‌خواند متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود.

زمانی که بیمار یا ناراحت است در کنار او باشید و از او مراقبت کنید، این کار عشق شما را نسبت به او اثبات می‌کند. روی او پتو بکشید، برای او نوشیدنی و میان وعده‌های غذایی بیاورید و به او عشق بدهید. خواهید دید که او بلافاصله احساس بهبودی خواهد کرد.

بهترین حالت این است که شما این کار را در زمان‌های عادی انجام دهید و در عین حال هم به دنبال بهترین حالی که از او سراغ دارید نباشید. به طور مثال این کار را زمانی انجام دهید که او با لباس راحتی در حال تماشای تلویزیون است یا تازه از خواب بیدار شده، البته نباید انتظار داشته باشید که تشکر کند.

هر کس ویژگی‌هایی دارد که خودش آنها را دوست ندارد و فرد مورد علاقه شما هم استثنا نیست. این یک روش خوب برای اثبات عشقتان به او است و همچنین روش مناسبی است که به او احساس خوب در مورد خودش بدهید.

مانند زمانی که با او به یک رستوران مجلل می‌روید؛ اما غافلگیر کردن چیز دیگری است. بهترین کار برای سوپرایز کردن او می‌تواند یک کار بزرگ باشد مثلاً او را این هفته به پاریس ببرید یا ممکن است کار کوچکی مانند خرید شیرینی مورد علاقه او باشد.

گاهی اوقات شما اصلاً نباید حرف بزنید. داشتن یک شب آرام بدون صحبت کردن در مورد مسائل مختلف یک روش عالی برای نشان دادن توجه و عشقتان به او است و فراتر از آن به کاهش استرس وی نیز کمک می‌کند. گاهی اوقات سکوت خود را به او هدیه کنید. اجازه دهید ذهن او بدون وجود سر و صدای اضافی احساس کند که در بهشت است. مردان به زمانی برای رهایی از فشارهای زندگی نیاز دارند و بهترین چیزی که در این مواقع شما می‌توانید به آنها بدهید یک اتاق آرام و خنک است.

در جشن تولد یا مناسبت‌های ویژه، غذاهای مورد علاقه او را بپزید. میز را بچینید و چند شمع روی آن قرار دهید تا جوی عاشقانه ایجاد شود. او علاوه بر این که این کار شما را دوست خواهد داشت بلکه واقعاً احساس خواهد کرد که به او توجه دارید زیرا غذای مورد علاقه‌اش را پخته‌اید.

با این که ممکن است شما از او بخواهید که برای شما وقت بگذارد اما فردی که دوستش دارید ممکن است در بیان نیازهای خود مشکل داشته باشد. گاهی اوقات، به او پیشنهاد دهید که با دوستانش باشد، بازی‌های ویدیویی انجام دهد، به اتومبیل برسد یا فقط بخوابد. این حمایت را نشان می‌دهد و به او آزادی می‌دهد تا نیازهای خود را برطرف نماید. وی این زمان‌های آزادی که فارغ از نگرانی‌های روزمره به او می‌دهید را به عنوان هدیه‌ای که یک همسر عالی به او داده می‌بیند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام یکیو خیلی دوست دارم اما نمیتونم ابراز کنم اونم باورش نمیشه که دوسش دارم همش میگه که دوسم نداری چطور باید بتونم ابراز کنم ؟ چطور ثابت کنم

سلام دوست گرامی مختصر نوشتید و جزییاتی درباره خودتان و طرف مقابل نگفتید. می‌توانید برای جذب صحیح عشق، در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشین من یه دختر هجده ساله ام و جایی مشغول به کارم ودر محل کارم یه پسر۲۵ساله هست که دندون پزشکه من خیلی دوسش دارم و حسم میگه اونم منو دوست داره چون خیلی اخلاقش از روزا اوله کارم باهام خوب شده و بیشتر اوقات سنگینی نگاهش رو روی خودم حس میکنم ولی چون من دخترساده پاکیم و زیبایی ام هستم وتاحالا با هیچ پسری حتی یه کلمه صحبت نکردم واین اولین باره که عاشق شدم ولی سردرگم شدم نمیدونم اون واقعا به من علاقه داره یانه اینجوری حس میکنم آخه اون دکتر هست وکلی اختلاف طبقاتی داریم لطفا به من کمک کنین

سلام دوست گرامی تا زمانی که به طور جدی و مستقیم ایشان ابراز علاقه نکردند، روی او حساب ویژه عاطفی باز نکنید. برای اینکه بتوانید به طریقه درستی مهارت ارتباطی و جذب عشق را یاد بگیرید؛ در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشید بنده هر کاری می کنم عشقم بهم اعتماد نداره میخواستم ببینم چه جوری عشقمو بهش ثابت کنم لطفا توضیح بدین برام ممنون میشم

سلام دوست گرامی اعتماد یک فرآیند است و به خودی خود بوجود نمی‌آید. ابتدا باید دلیل این بی‌‌اعتمادی را پیدا کنید. گاهی یکی از اقدامات قدیمی شما باعث شده است که طرف مقابل به شما اعتماد نکند. اما کاهی خود ایشان شخص بی‌اعتمادی است و ربطی به رفتارهای شما ندارد. ابتدا دلیل این بی‌اعتمادی را کشف کنید و سپس برای آن دنبال راه‌حل متناسب باشید.

سلام ….. من خیلی وقته عاشق یه پسری هستم الان نزدیک ۳ سال هس ولی می ترسم بهش بگم شاید اون منو دوست نداشته باشه و خوب صددرصد ضربه میخورم

اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون میشم☺😻

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. نگرانی شما طبیعی است که اگر ابراز علاقه کنید از سوی او طرد شوید و یا این علاقه را نپذیرد. اما روش‌های درستی وجود دارد که بتوانید از نظر ایشان راجع به خودتان آگاه شوید. این روش‌ها با توجه به شرایط شما و علت علاقمندی‌تان به او و توسط مشاور آموزش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر «سوالات رایج دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کنید.

سلام عشقم منو زیاد اذیت کرده با یاد عشق سابقش الانم بهش فکر میکنه میخواستم بپرسم چیکار کنم که براش ثابت شه ک من اون کاراشو فراموش میکنم و دوسش دارم ؟ چیکار کنم ک دو دل بودنش رفع شه؟

سلام دوست گرامی پرونده عشق قدیمی در صورتی بسته می‌شود که خود طرف مقابل‌تان این مساله را بخواهد و بپذیرد که عشق قدیمی دیگر وجود ندارد. بنابراین بهتر است که شما نقش یک درمانگر یا فداکار را نداشته باشید، بلکه به او بگویید که به تو زمان می‌دهم تا بتوانی اعتماد از دست رفته را برگردانی مسئولیت زندگی و فکر و رفتارهای طرف مقابل‌تان با خودش است نه با شما

سلام ی پسری هست که منو دوست داره منم اونو دوست دارم ولی نمیدونم که بهش بگم یا نگم وقتی میبینمش نگم براتون واقعا دوسش دارم خیلی ام دوسش دارم لطفا کمکم کنید که باید بهش بگم یا نگم چون اگه بگم خودم راحت میشم ام و میترسم که اون منو دوست نداشته باشه و داره بهم دروغ میگه ولی نگمم دیگه نمیتونم الان ۱ساله که دوسش دارم

سلام دوست گرامی سوال شما بسیار کلی و فاقد جزییات است. اگر ایشان شما را دوس دارد چرا اقدامی انجام نداده است؟ هردو چندساله هستید؟ از چه طریقی آشنا شدید؟ طریق ابراز علاقه به صورت مستقیم نیست و باید به شیوه غیرمستقیم به ایشان نزدیک شوید. چون هیچ توضیحی درباره رابطه نداده اید، نمی توان بیشتر راهنمایی کرد. شما می توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام خسته نباشین من چندروزیه بانامزدم مشکلی پیداکردم میگه اخلاقم اذیت میکنه…….. الان چیکارکنم که عشق بینمون مثل سابق بشه ممنون میشم راهنماییم کنیم خیلی خیلی مهمه برام😔😔🙏

سلام دوست گرامی وقت در یک رابطه دو طرفه و احساسی، یکی از طرفین احساس خستگی و سردی میکند زنگ خطر به صدا در می اید که کجای رابطه اشتباه هست برای حل مشکل بهترین کار صحبت کردن با نامزدتان هست تا اشتباهات رابطه را متوجه یشید و سعی در رفع انها کنید.مشاوره حضوری هم به هردو کمک میکند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

روش‌های متعددی برای ثابت کردن عشق به مرد وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها به یک نفر که دوستش دارید نشان دهید که به او توجه زیادی دارید. این حرکات عاشقانه می‌توانند باعث تمایز بین ارتباطات متقابل حمایتی و روابط احساسی و عاطفی شده و به‌خودی‌خود اتفاق می‌افتند. هر چه شما انرژی بیشتری در دوست داشتن بگذارید، عشق بیشتری هم دریافت می‌کنید. این ساده است.

در اینجا برخی پیشنهادهای اثبات‌شده برای این که عشق خود را طرف مقابلتان نشان دهید ارائه می‌کنیم:

فهرست مطالب

شاید بتوانید کمی بیشتر با عشق با یکدیگر رفتار کنید. زوج‌هایی که برای یکدیگر طنازی می‌کنند به طور معمول بهتر از کسانی زندگی می‌کنند که فقط می‌خواهند برای رابطه جنسی به رختخواب بروند.

با دل و جان به حرف‌هایش گوش کنید و در حالی که گوشی تلفن در دست تلویزیون تماشا می‌کنید با او صحبت نکنید. برای او زمان بگذارید و به حرف‌هایی که می‌زند با دقت گوش کنید. حرف‌های او را تکرار کرده و تشویق کنید و پاسخ‌های متفکرانه بدهید تا متوجه شود که شما واقعاً به او توجه دارید. این باعث می‌شود که وی بفهمد که به او توجه دارید و دوستش دارید.چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

زوج‌هایی که کارهای جدید را که قبلاً انجام نداده‌اند با هم انجام می‌دهند با هم صمیمی‌تر می‌شوند زیرا این تجربیات جدید باعث ترشح هورمون اکسی توسین که به هورمون عشق نیز معروف است می‌شود. حتی اگر رفتن داخل قفس کوسه، اضطراب کمی داشته باشد اما در آینده شما داستان‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت و با هم انرژی بیشتری می‌گیرید.

این که چه چیزی باشد مهم نیست. می‌توان یک گیاه جدید کاشت یا یک کسب و کار جدید را شروع کرد. بله، کاری انجام خواهد شد اما صمیمیتی که شما در نتیجه آن تجربه می‌کنید می‌تواند شما را از روزمرگی در زندگی عادی دور کند.

توانایی به اشتراک‌گذاری لذت‌ها و دردها باعث تعمیق رابطه شما می‌شود. زمانی که یک نفر کمبودهای شما را احساس می‌کند، شما را به خاطر احساساتتان قضاوت نمی‌کند و از شما حمایت می‌کند عاشق شما است. فقط به یاد داشته باشید که او کسی است که دوستش دارید و درمانگر شما نیست.

اگر شما نزد مشاور خانواده می‌روید، باید پس از بازگشت از نزد او کاری ساده انجام دهید. شما از اول شروع نکرده‌اید بلکه دستاوردهایی داشته‌اید و باید برای رشد خود جشن بگیرید. اگر شما به درمانگر مراجعه نمی‌کنید می‌توانید در محضر خدای خود این کار را انجام دهید.

شنیدن این که فردی که دوستش دارید می‌خواهد برای همیشه در کنار شما بماند، راهی عالی برای شروع زندگی است. این غذای روح شما است و زمانی که او نیز به شما می‌گوید که احساس مشابهی دارد باعث دلگرمی است.

اگر شما عاشق یک نفر شده‌اید، شما باید بستگان و دوستان او را نیز بپذیرید. احتمالاً شما دوست ندارید کسی در زندگی عشقتان باشد اما این طبیعی است. شما باید به یاد داشته باشید که نباید در مورد افرادی که در زندگی او هستند انتقاد کنید اما باید هر موقع که او تمایل دارد در مورد خانواده خود صحبت کند گوش کنید. بی‌طرف بودن در این موارد باعث می‌شود که زندگی راحت‌تر پیش برود.

اگر شما گاهی اوقات به او نگویید که دوستش دارید ممکن است پیش خودش فکر کند چرا شما که این همه کارهای زیبا برای او انجام می‌دهید، یک بار هم علت آن را به زبان نمی‌آورید. گفتن جمله “دوستت دارم” یک شروع خوب برای اثبات عشقتان به کسی که دوستش دارید است.

کاهی اوقات دادن یک هدیه صنایع دستی ایده‌ای عالی است اما شاید آن چیزی که او می‌خواهد نباشد. شاید بهتر باشد که شما چیزهایی به او هدیه بدهید که بتوان آن را کمی شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید کادوهای مختلفی به او هدیه کنید. مثلاً یک کالکشن موسیقی قدیمی خاطره‌انگیز، یک بن تخفیف کتاب رمان یا چیزی خوراکی ایده‌هایی برای هدیه دادن هستند. هدایای صنایع دستی شامل چیزهای مختلفی می‌شود و یک راه عالی برای نشان دادن عشقتان به او است. زمانی که یک نفر به شما کادو می‌دهد می‌فهمید که به فکر شما بوده و واقعاً می‌خواسته که شما را خوشحال کند.

داستان‌های شخصی خود را که تاکنون برای کسی تعریف نکرده‌اید به کسی که دوستش دارید بگویید. این نیز یک راه نشان دادن عشقتان به او است زیرا با نشان دادن این که به او اعتماد دارید، به او میگویید که احساس شما نسبت به او واقعی است و شما می‌خواهید رابطه‌ای بلند مدت با او داشته باشید.

این که چه مدت است با هم هستید مهم نیست، پوشیدن لباس‌های مورد علاقه او این پیام را به او می‌رساند که به او توجه دارید و خود را برای او آراسته‌اید. مغز مردان نسبت به پیام‌های بصری واکنش بهتری نسبت به زنان نشان می‌دهد. دیدن این که لباس مورد علاقه او را پوشیده‌اید باعث می‌شود که بفهمد شما واقعاً به او تمایل دارید. به لباس‌های قرمز رنگ توجه داشته باشید. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه روچستر در نیویورک انجام شده نشان می‌دهد که زنان در لباس قرمز برای مردان جذاب‌تر هستند.

زمانی که پیش عشقتان نیستید خیلی زیبا خواهد بود اگر برای او پیام‌های عاشقانه ارسال کنید که نشان می‌دهد دلتان برای او تنگ شده و به آنها فکر می‌کنید. همه پیام‌ها نباید طولانی و عاشقانه باشند – این پیام که امیدوارم روز خوبی داشته باشی کافی است. با این کار وی متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود زیرا شما در طول روز و در حالی که مشغول به کار هستید برای او پیام می‌فرستید.

با تشویق و ترغیب او برای رفتن سوی اهدافی که دارد، عشق خود را به او نشان داده و به او می‌فهمانید که رؤیاهای او برای شما هم مهم است. زمانی که یک نفر را دوست داشته باشید می‌خواهید که او موفق باشد و کارهایی را انجام می‌دهید که باعث خوشحالی او می‌شود، آیا این طور نیست؟ پس، راهی بهتری به جز تشویق کردن زیاد او وجود ندارد.

قطعاً این یک روش عالی برای نشان دادن عشقتان به او است اما این تنها راه نیست. شما باید خلاق هم باشید! اما آن کاری را که تمایلی به انجامش ندارد انجام ندهید و چیزهایی را برای او تهیه کنید که توانش را دارید – این که عشق خود را به یک نفر دیگر اثبات کنید برای شما نیز باید لذت‌بخش باشد. همچنین به یاد داشته باشید که رابطه یک خیابان دو طرفه است و او نیز باید عشقش را به شما اثبات کند (شاید لازم باشد که این مقاله را در لپ‌تاپ او هم باز کنید). شما هرگز نمی‌دانید، ممکن است شما هم شگفت‌زده شوید.

بله، امروزه ارسال یک نامه دست‌نویس یک کار قدیمی محسوب می‌شود. ما به این فکر کنید که برداشتن قلم و نوشتن احساساتتان روی یک تکه کاغذ چقدر می‌تواند دوست‌داشتنی و عاشقانه باشد. این باعث می‌شود که فردی که دوستش دارید احساس کند که نزد شما جایگاه ویژه‌ای دارد و زمانی که دستخط شما را (به جای یک نامه تایپ‌شده) می‌خواند متوجه عشق شما نسبت به خودش می‌شود.

زمانی که بیمار یا ناراحت است در کنار او باشید و از او مراقبت کنید، این کار عشق شما را نسبت به او اثبات می‌کند. روی او پتو بکشید، برای او نوشیدنی و میان وعده‌های غذایی بیاورید و به او عشق بدهید. خواهید دید که او بلافاصله احساس بهبودی خواهد کرد.

بهترین حالت این است که شما این کار را در زمان‌های عادی انجام دهید و در عین حال هم به دنبال بهترین حالی که از او سراغ دارید نباشید. به طور مثال این کار را زمانی انجام دهید که او با لباس راحتی در حال تماشای تلویزیون است یا تازه از خواب بیدار شده، البته نباید انتظار داشته باشید که تشکر کند.

هر کس ویژگی‌هایی دارد که خودش آنها را دوست ندارد و فرد مورد علاقه شما هم استثنا نیست. این یک روش خوب برای اثبات عشقتان به او است و همچنین روش مناسبی است که به او احساس خوب در مورد خودش بدهید.

مانند زمانی که با او به یک رستوران مجلل می‌روید؛ اما غافلگیر کردن چیز دیگری است. بهترین کار برای سوپرایز کردن او می‌تواند یک کار بزرگ باشد مثلاً او را این هفته به پاریس ببرید یا ممکن است کار کوچکی مانند خرید شیرینی مورد علاقه او باشد.

گاهی اوقات شما اصلاً نباید حرف بزنید. داشتن یک شب آرام بدون صحبت کردن در مورد مسائل مختلف یک روش عالی برای نشان دادن توجه و عشقتان به او است و فراتر از آن به کاهش استرس وی نیز کمک می‌کند. گاهی اوقات سکوت خود را به او هدیه کنید. اجازه دهید ذهن او بدون وجود سر و صدای اضافی احساس کند که در بهشت است. مردان به زمانی برای رهایی از فشارهای زندگی نیاز دارند و بهترین چیزی که در این مواقع شما می‌توانید به آنها بدهید یک اتاق آرام و خنک است.

در جشن تولد یا مناسبت‌های ویژه، غذاهای مورد علاقه او را بپزید. میز را بچینید و چند شمع روی آن قرار دهید تا جوی عاشقانه ایجاد شود. او علاوه بر این که این کار شما را دوست خواهد داشت بلکه واقعاً احساس خواهد کرد که به او توجه دارید زیرا غذای مورد علاقه‌اش را پخته‌اید.

با این که ممکن است شما از او بخواهید که برای شما وقت بگذارد اما فردی که دوستش دارید ممکن است در بیان نیازهای خود مشکل داشته باشد. گاهی اوقات، به او پیشنهاد دهید که با دوستانش باشد، بازی‌های ویدیویی انجام دهد، به اتومبیل برسد یا فقط بخوابد. این حمایت را نشان می‌دهد و به او آزادی می‌دهد تا نیازهای خود را برطرف نماید. وی این زمان‌های آزادی که فارغ از نگرانی‌های روزمره به او می‌دهید را به عنوان هدیه‌ای که یک همسر عالی به او داده می‌بیند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام یکیو خیلی دوست دارم اما نمیتونم ابراز کنم اونم باورش نمیشه که دوسش دارم همش میگه که دوسم نداری چطور باید بتونم ابراز کنم ؟ چطور ثابت کنم

سلام دوست گرامی مختصر نوشتید و جزییاتی درباره خودتان و طرف مقابل نگفتید. می‌توانید برای جذب صحیح عشق، در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشین من یه دختر هجده ساله ام و جایی مشغول به کارم ودر محل کارم یه پسر۲۵ساله هست که دندون پزشکه من خیلی دوسش دارم و حسم میگه اونم منو دوست داره چون خیلی اخلاقش از روزا اوله کارم باهام خوب شده و بیشتر اوقات سنگینی نگاهش رو روی خودم حس میکنم ولی چون من دخترساده پاکیم و زیبایی ام هستم وتاحالا با هیچ پسری حتی یه کلمه صحبت نکردم واین اولین باره که عاشق شدم ولی سردرگم شدم نمیدونم اون واقعا به من علاقه داره یانه اینجوری حس میکنم آخه اون دکتر هست وکلی اختلاف طبقاتی داریم لطفا به من کمک کنین

سلام دوست گرامی تا زمانی که به طور جدی و مستقیم ایشان ابراز علاقه نکردند، روی او حساب ویژه عاطفی باز نکنید. برای اینکه بتوانید به طریقه درستی مهارت ارتباطی و جذب عشق را یاد بگیرید؛ در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق شرکت کنید.

سلام خسته نباشید بنده هر کاری می کنم عشقم بهم اعتماد نداره میخواستم ببینم چه جوری عشقمو بهش ثابت کنم لطفا توضیح بدین برام ممنون میشم

سلام دوست گرامی اعتماد یک فرآیند است و به خودی خود بوجود نمی‌آید. ابتدا باید دلیل این بی‌‌اعتمادی را پیدا کنید. گاهی یکی از اقدامات قدیمی شما باعث شده است که طرف مقابل به شما اعتماد نکند. اما کاهی خود ایشان شخص بی‌اعتمادی است و ربطی به رفتارهای شما ندارد. ابتدا دلیل این بی‌اعتمادی را کشف کنید و سپس برای آن دنبال راه‌حل متناسب باشید.

سلام ….. من خیلی وقته عاشق یه پسری هستم الان نزدیک ۳ سال هس ولی می ترسم بهش بگم شاید اون منو دوست نداشته باشه و خوب صددرصد ضربه میخورم

اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون میشم☺😻

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. نگرانی شما طبیعی است که اگر ابراز علاقه کنید از سوی او طرد شوید و یا این علاقه را نپذیرد. اما روش‌های درستی وجود دارد که بتوانید از نظر ایشان راجع به خودتان آگاه شوید. این روش‌ها با توجه به شرایط شما و علت علاقمندی‌تان به او و توسط مشاور آموزش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر «سوالات رایج دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کنید.

سلام عشقم منو زیاد اذیت کرده با یاد عشق سابقش الانم بهش فکر میکنه میخواستم بپرسم چیکار کنم که براش ثابت شه ک من اون کاراشو فراموش میکنم و دوسش دارم ؟ چیکار کنم ک دو دل بودنش رفع شه؟

سلام دوست گرامی پرونده عشق قدیمی در صورتی بسته می‌شود که خود طرف مقابل‌تان این مساله را بخواهد و بپذیرد که عشق قدیمی دیگر وجود ندارد. بنابراین بهتر است که شما نقش یک درمانگر یا فداکار را نداشته باشید، بلکه به او بگویید که به تو زمان می‌دهم تا بتوانی اعتماد از دست رفته را برگردانی مسئولیت زندگی و فکر و رفتارهای طرف مقابل‌تان با خودش است نه با شما

سلام ی پسری هست که منو دوست داره منم اونو دوست دارم ولی نمیدونم که بهش بگم یا نگم وقتی میبینمش نگم براتون واقعا دوسش دارم خیلی ام دوسش دارم لطفا کمکم کنید که باید بهش بگم یا نگم چون اگه بگم خودم راحت میشم ام و میترسم که اون منو دوست نداشته باشه و داره بهم دروغ میگه ولی نگمم دیگه نمیتونم الان ۱ساله که دوسش دارم

سلام دوست گرامی سوال شما بسیار کلی و فاقد جزییات است. اگر ایشان شما را دوس دارد چرا اقدامی انجام نداده است؟ هردو چندساله هستید؟ از چه طریقی آشنا شدید؟ طریق ابراز علاقه به صورت مستقیم نیست و باید به شیوه غیرمستقیم به ایشان نزدیک شوید. چون هیچ توضیحی درباره رابطه نداده اید، نمی توان بیشتر راهنمایی کرد. شما می توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام خسته نباشین من چندروزیه بانامزدم مشکلی پیداکردم میگه اخلاقم اذیت میکنه…….. الان چیکارکنم که عشق بینمون مثل سابق بشه ممنون میشم راهنماییم کنیم خیلی خیلی مهمه برام😔😔🙏

سلام دوست گرامی وقت در یک رابطه دو طرفه و احساسی، یکی از طرفین احساس خستگی و سردی میکند زنگ خطر به صدا در می اید که کجای رابطه اشتباه هست برای حل مشکل بهترین کار صحبت کردن با نامزدتان هست تا اشتباهات رابطه را متوجه یشید و سعی در رفع انها کنید.مشاوره حضوری هم به هردو کمک میکند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

من ۱ساله که عاشق فامیلمونم وقتی میبینمش از خود بیخود میشم اما حدودا دو سه ماه پیش بود که گفتن میخواد بره خواستگاری منم از روی لج و لجبازی مثلا خواستم تلافی کنم وانمود کردم عاشق پسر خالشم اما حتی خواستگاریش هم بهم خورد و الان اون مطمئن بود که من عاشق یه نفر دیگه ام حتی دوباری باهم چت کردیم وبهم گفت هرکاری داری روی من حساب کن و بهم بگو   یا مثلا یبار ازم پرسید   عاشق شدی …    اما از شانس بده من دختر خالم بهم نارو زد اون به عشقم پیامک داد و گفت من عاشق پسر خالشم   و الان هم بطور ناشناس باهاش ارتباط داره وبهش علاقه داره اما۱۰۰درصد عشقه من به دختر خالم بی حسه حالا اون فکر میکنه من دارم با اون چت میکنم        اما یک بار که چتاشونو خوندم   گفته بود تو مهدیه ای   اونم گفته بود نه  بعد توی چت های بعدی که دختره اسم منو اورد گفت گیر دادی به مهدیه هاو…

بنظرتون من چطور بهش عشقمو ثابت کنم ؟؟؟؟ 

درضمن مشکلم اینه دانشگاه میره و من حداقل۴ماه یکبار میبینمشچطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

ودرکل همه چیش خوبه اما غیرتیه

شاید فردایی بود و عشقی نبود 

خیلی نامحسوس بگو قلبم کلا خالیه از احساس ب پسرها اما تو برام یه جورایی یه حس  جدیدی

ولی اعتراف کامل ب عشق نکن

دیدیش خودتوناراحت نشون بده بگونمیدونم کی برام حرف دراورده ک عاشق فلانیم😆

مطمئنم عاشقشم

یعنی مستقیم بهش بگم یا با پیامک؟

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

مشکل اینجاست که هر وقت میبینمش حداقل ۳ نفر پیشمونن

بهش پیام بده. یه موقع فرصت از دستت میره پشیمون میشی ها. دیگه هم از رو لجبازی همچین کاری نکن دختر خوب. 

خب به دربگودیواربشنوه😐

مشکله من اینجاست که غیرتیه و واقعا هم برای ازدواج میخوامش نه برای دوستی

بنظرت کار درستیه؟

اگه میدونی حست درسته و انتخابت عاقلانه هست یک اقدامی بکن. نذار بعدا حسرت بخوری که کاشکی یک کاری می کردم.

تو هم بهش پیامک بده سر صحبت رو باز کن مثلا بگو ….عاشق شدی تا حالا؟

😐

خب منم نمیدونم چه کاری انجام بدم که مطمئن بشه عاشقشم

خودتو کوچک نکن.

پسرا تا بفهمن دختری بهشون حس داره پررو و غوز میشن. فرداهم که ازدواج کنی باهاش میگه تو اومدی دنبال من.. هیچ نوعی ابراز نکن.

من فقط به یکی علاقمو مستقیم گفتم اونم چون انگار به دلم افتاده بود تا قیامت نمیبینمش!😩 بعدش بدبخت مرد.

چه جوری غیرتیه؟ ببین با خواهراش یا نزدیکان چه طور رفتار میکنه اگه برات سخته تحملش بیشتر فکر کن. 

من اگه جای شما بودم حتما بهش پیام میدادم حرف میزدم یا دوطرفه بود دیگه اونم میومد جلو یا اگه هم یه طرفه بود دیگه از این دودلی درمیومدم تکلیفم روشن بود

اینو پرسیدم گفته هزار بارالبته جدی یا شوخیشو نمیدونم

شما که بهم پیام میدید این بار ازش بپرس یه سوال ازت میپرسم جدی جوابم رو بده …. تو به من علاقه داری؟؟   

چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

پسر خیلی خوبیه خودمم فامیلشم همیشه میخنده وباهمه شوخی میکنه اما خجالتی هم هست  

خواهرم نداره برادر داره فقط

مثلا یقت معلوم باشه یا حجابت بد باشه یا با پسر باشی و…روی اینجور چیزا حساسیت نشون میده

نه فقط دوبار به هم پیامک دادیم

همه مردا در این حد غیرت رو دارن 

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب,سلامت

نوشته شده توسط

مدیر  

· در۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸.

 

قبل از مطالعه ی این پست مانند همیشه بخونیم سوالات رایج کاربران دختر و پسر در باب این موضوع:چگونه ثابت کنم دوسشتش دارم؟چگونه میشه بهش ثابت کنم که دوستش دارم؟چطوری باید به دوست پسر و یا همسرم ثابت کنم که دوستش دارم؟چگونه بهش بفهمونم که من دوستش دارم؟چطوری بگم دوستت دارم؟چطوری ثابت کنم دوستت دارم؟چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

پاسخ ها:

برای اثبات دوست داشتن نباید کارهای انچنانی کرد و یا خودت رو خسته کنی گاهی فقط یک پیامک دوستت دارم در طول روز میتونه کفایت کنه و یا این که حالت چطوره گاهی فقط یک زنگ کوتاه و این که حالت چطوره و چیکار میکنی گاهی دادن یگ گل به صورت غیر منتظره گاهی پیشنهاد یه قدم زدن گاهی فقط یک نگاه عاشقانه گاهی دعوت به یک بستنی و گاهی درد و دلی مختصر و یا تعریفی کوچک از اون

دیگر پاسخ ها:

پسرها معمولا تیز هستن و حتی اگه دختر رفتار غیر مستقیم از خودش بروز بده زود متوجه تمایل او نسبت به خودشون می شن مگه اینکه رابطه قبلا بوده باشه و مثلا بدبینی ایجاد شده باشه یا اینکه رابطه عادی قبلا بوده باشه و پسر فکر کنه که این رفتار ادامه همون رابطه عادی سابقهبنا بر این در صورت وجود رابطه قبلی اگه در ذهن پسر نقطه منفی مثل بدبینی هست ، دختر باید قبل هرگونه اقدامی اول اونو برطرف کنه اگرم فقط یه رابطه عادی بوده در این صورت دختر باید تمایلش رو در رفتارها و برخوردها و صحبتها صریح تر نشون بده تا طرفش متوجه بشهولی یه حرف هست : این اشتباهه که دختر فکر کنه اگه پسر بفهمه که اون دوستش داره حتما برای ازدواج به طرفش خواهد امد در صورتی که این طور نیست و ممکنه پسر بره تو خط سوء استفاده یا اینکه بذاره طاقچه بالاپس دختر بهتره به جای اظهار علاقه به پسر تمایلش رو به صورت غیر مستقیم بهش نشون بده به مقداری که اون بفهمه دختر ازش بدش نمیاد و اگه بخواد بیاد خواستگاری دختر اجازه می ده وگرنه اگه دختر بیشتر از پسر اظهار علاقه کنه ممکنه حتی در صورتی که پسر علاقه هم داشته باشه با این کار یواش یواش سرد بشهخلاصه اینکه اگه علاقه از طرف پسر نیست یا اینکه کمه، اظهار علاقه از طرف دختر ممکنه کار رو بدتر کنه و اونو بیشتر ازش دور کنه بنا بر این بهتره که قدم به قدم جلو بره و اظهار تمایل رو در صورتی بیشتر کنه که پسر به اظهار تمایل قبلی جواب مثبت داده باشه ولی اگه هرکاری می کنه اون از یه حدی جلوتر نمیاد بدونه که این راه فایده ای نداره و حتی ممکنه اثر منفی هم داشته باشه

برچسب ها:
چگونه بگم دوستش دارم
چگونه ثابت کنم دوستت دارم
چگونه بهش ثابت کنم دوستش دارم


۰۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸


۰۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵


۰۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵


۰۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۱


۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳

سلام وقتی یه پسر ازت میخواد بهش ثابت کنی ک دوسش داری چطور این کارو کنیم خودش میگه مطمعنم دوسم داری ولی ثابت کن خب واقعا سخته

ثابت کردن این موضوع چیزی نیست که قابل لمس باشد بلکه با گذشت زمان و بتدریج با برخی از رفتار ها و برخوردهای متقابل حاصل می شود

چجوری به عشقم ثابت کنم ک دوسش دارم
هرمدلی میخواد لباس نیموشم
به حرفش میکنم‌
ولی چجوری بهش ثابت کنم ؟

چطور به کسی ک دوستش دارم ثابت کنم دوست داشتنم رو

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل
چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی R

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹

دانلود عکس

عکس پروفایل حرم امام حسین

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

دانلود عکس

آلبوم عکس لوگو بارسلونا

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

دانلود عکس

عکسهای حروف انگلیسی h

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی n

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

دانلود عکس

تصاویر زیبا از حرف A با نوشته بزرگ

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

دانلود عکس

سبد گل برای تبریک تولد زیباترین و شیک ترین گلها

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دانلود عکس

جدیدترین تصاویر مه لقا جابری مدل ایرانی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

دانلود عکس

عکس دختری که شبیه باربی است

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۲

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

تصاویر زیبا از حرف A با نوشته بزرگ

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی R

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹

دانلود عکس

سبد گل برای تبریک تولد زیباترین و شیک ترین گلها

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دانلود عکس

عکسهای حروف انگلیسی h

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

دانلود عکس

آلبوم عکس لوگو بارسلونا

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس پروفایل حرم امام حسین

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی n

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

دانلود عکس

جدیدترین تصاویر مه لقا جابری مدل ایرانی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

دانلود عکس

عکس دختری که شبیه باربی است

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

بیشتر

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن خوش آمد گویی به گروه واتساپ

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن سخنرانی در مورد 22 بهمن

۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴


طراحی قالب از PressCustomizr.

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

اثبات دوست داشتن همسر یکی از چالش هایی است که معمولا زن و شوهر ها با آن درگیر هستند. شاید در نگاه شما، عشق ورزیدن کار ساده ای باشد. بله درست است. محبت کردن به دیگران و عاشق بودن کار ساده ای است. اما مشکل کار اینجاست که این عشق همیشگی و مداوم نیست. برای حفظ تعادل عشق در زندگی باید مهارت داشت. خصوصا برای زن و شوهر هایی که  به دنبال رابطه سالم و پایدار هستند.چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

چگونه به همسرمان ثابت کنیم که دوستش داریم ؟

قدم اول برای اثبات دوست داشتن همسر، توجه به همسر است. این توجه نباید گاهی شدت و حدت داشته باشد و گاهی کاملا از او غافل شوید. بلکه باید متعادل و از روی اصول به او عشق بورزید. زیرا اگر زمانی حوصله نداشته باشید و همسرتان از شما توقع عشق داشته باشد و شما نتوانید این عشق را به او بدهید به اصطلاح دل او را شکسته اید.

یکی از نکات ریز و کلیدی در اثبات دوست داشتن همسر این است که  خودتان را برای همسرتان آراسته و زیبا کنید. زن و مردی که این کار را برای یکدیگر انجام دهند یعنی اینکه همسرشان برایشان مهم است و او را دوست دارند. خانم ها سعی کنند محیط خانه را زیبا جلوه دهند و آقایون گاهی برای خانه وسائل تزئینی بخرند.

از مهم ترین نکات در اثبات دوست داشتن همسر، تشکر و سپاسگذاری از اوست. سعی کنید از همسرتان سپاسگذار باشید. زمانی که همسرتان متوجه قدرشناسی شما شود قطعا انگیزه دو چندانی برای ادامه زندگی خواهد داشت و فکر میکند که شما چقدر برای او ارزش و احترام قائل هستید.

می دانستید که آغوش همسر، امن ترین جاست. آرامشی که زن و مرد در آغوش یکدیگر دارند در هیچ کجا پیدا نمی کنند. سعی کنید به مدت طولانی همسرتان را در آغوش بگیرید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید و هر کاری برای او خواهید کرد. شاید بعد از محبت و عشق، در آغوش گرفتن مهم ترین کار در اثبات دوست داشتن همسر باشد.

سعی کنید در روز حداقل یک ساعت با هم صحبت کنید. نه سر مسائل منفی. به یکدیگر انرژی مثبت دهید. در مورد کارها و برنامه هایتان برای او بگویید. اجازه دهید همسرتان فکر کند که نظر او برای شما مهم است. از همسرتان مشورت بگیرید. در کارها از او کمک بخواهید و تمام این کارها را در محیطی عاشقانه انجام دهید. گاهی دو استکان چای بیاورید و در سکوت حرف های دلتان را به او بزنید. این کار بسیار ساده است و مهارت خاصی نمی خواهد تنها کافی است مرد بودن و زن بودن خود را فراموش کنید.شما دو روح در یک بدن هستید.

از دیگر رموز موفقیت در اثبات دوست داشتن همسر، استفاده از جملات عاشقانه و کلمه دوستت دارم است. گاهی برای او نامه ای بنویسید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید. مخصوصا زمانی که باورش نمی شود برای او پیامک عاشقانه بنویسید و آن را به شکل نامه به یخچال بچسبانید. این فوت کوزه گری است که باید آن را بدانید. البته همه شما آن را می دانید ولی تنها بعضی از شما آن را عملی می کنید. شاید غرورتان اجازه نمی دهد شاید مشکلی دارید. اما باور کنید چیزی از شما کم نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: 9 راه برای انتقاد از همسر

اگر نمی دانید به همسرتان چه بگوییدمی توانید بعضی از این جملات را استفاده کنید:

بیشتر بخوانید: از کجا بدانیم اولویت زندگی همسر خود هستیم؟

دیدگاه مشاوره خانواده:

یکی از مهمترین مهارت هایی که یک مرد باید به اون توجه ویژه داشته باشه اینه که باید به خانمش اثبات کنه اونو دوست داره دراین صورته که خانمش همیشه ،همه جا و در همه تصمیم ها همراهش است. و اگر این کار رو نکنید رفتار و گفتار خانم یه مشکل بزرگ در زندگی خواهد شد که تمام فکر و ذهن مرد رو مشغول خودش خواهد کرد و آرامش زندگی هم از دست میره.

قبل از هرچیز باید بدانیم یکی از اهداف اصلی ازدواج یک زن با مرد کسب توجه مردش اونم به شکل کاملا صددرصد هست که یکی از راههای حصول این مساله بیان و اثبات محبت است اما باید بدونید اثبات محبت در زن و مرد کاملا فرق میکنه. برای این کار یک تفاوت عمده رو بین زن و مرد در خصوص دوست داشتن بیان میکنم.

مردان دوست دارن محبت رو ببینند

اصلا وقتی یکی بهشون میگه دوست دارم اولین چیزی که به ذهنشون میرسه اینه که خوب چه کار داری که بهم گفتی دوست دارم؟ و وقتی اون طرف میگه هیچ کاری ندارم اقایون میگن مگر میشه همینطوری بدون هیچ درخواستی دوستم داشته باشی ؟؟
اما وقتی همین اقا یک نفر کرایه اش رو حساب میکنه یا یه لیوان اب دستش میده آنچنان کیف و لذتی میبرن که اگر یک نفر بیاد و پشت سر اون بنده خدا حرف بزنه این اقا از اون دفاع میکنه.

آقایون دیدید وقتی خانوادتون از یکی از دوستانتون که به قول خودتون بامرام و پول خرج کن و مادرحساب تفریحاتتون است انتقاد میکنن شما ناخودآگاه از ایشون دفاع میکنید و وقتی خانواده شما از اون دوستت که خیلی نصیحت مشفقانه بهتون میکنه و دوستون داره تعریف میکنن چه قدر دوست دارید از اون بد بگید!!!! وحتی رابطه تون رو کم رنگ کنید!!!
بر همین اساس شما اقایون فکر میکنید اگر صرفا رفتاری رو برای خانمتون کنید که اونا ببینند اونا خودشون محبت رو درک میکنن مثلا همین که کار میکنید و یخچال خونه رو پر میکنید به نظر خودتون دیگه به خانمتون اثبات محبت کردید در حالی که این کاملا اشتباه است.

خانم ها باید محبت رو بشنوند بعد اونو تو رفتارتون ببینند. یه نکته خیلی مهم: درسته که گفتیم خانم ها باید محبت رو بشنوند ولی اونا یه ویژگی دیگه هم دارند و اون جزیی نگری اوناست. پس وقتی میگیم خانم ها باید محبت رو بشنوند یعنی اونو از همه و عمق وجود تو بشنوند نه اینکه فقط زبانتون بیان کنه چون همان طوری که گفتیم اونا از بیان محبت تو به اونا میخوان توجه کسب کنند اونم توجهی همه جانبه و 100درصد. این یعنی هیچ چیزی نباید مانع این توجه بشه.

باید حس کنه وقتی داری بهش میگی دوست دارم از عمق وجودت است و اون لحظه به هیچ چیز دیگه ای فکر نمیکنی.

پس اقای محترم! وقتی داری تلویزیون نگاه میکنی و فوتبال میبینی گفتن دوست دارم به خانمت فقط یه حس زودگذر در اون ایجاد میکنی ولی اثبات محبت به او نیست!!
پس تلویزیون رو خاموش کن و برو کنارش و به او بگو دوست دارم.
یا وقتی باخانمت هستی همش با موبایلت صحبت نکن و یا بازی نکن. چون اگه اینجا حتی بهش بگی دوست دارم اون باور نمیکنه چون توجه تو همه جانبه به خانمت نیست.
در پایان باید بگم خانمها بیشتر از آنکه کمیت و تعداد گفتن دوست دارم به اونا مهم باشه کیفیت و چگونگی اون براشون مهمه. اگر به خانمت تونستی اثبات کنی دوستش داری همیشه کنارت و همراهت و یاورت خواهد بود و اون رفتارهایی رو بهت واکنش میده که آرزوش رو داری.

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه چطور به همسرم ثابت کنم دوستش دارم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

با همسر دروغگو چگونه رفتار کنیم؟

راهکارهای کاهش استرس در خانواده چیست؟

چرا صداقت در زندگی زناشویی مهم است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم

avijeee@ 

info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران – میرداماد

021-62999066 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاهده

برای طرح سوالات خود ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شروع گفتگو

مشاوره برای هموطنان خارج از کشور



۱. سایت خود را در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی http://95.38.61.105/Default2.aspx ثبت نمایید

۲. به درگاه “درخواست رفع فیلتر” کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به نشانی   rafefilter.internet.ir مراجعه نموده و به وسیله شناسه کاربری و کلمه عبور خود در ساماندهی (سایت فعلی) بعنوان مدیر سایت و با ارائه توضیحات کامل، درخواست رفع فیلتر نمایید

۳. بعداز درخواست رفع فیلر جهت پیگیری درخواست خود میتوانید با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور ساماندهی،در درگاه رفع فیلتر کارگروه، از روند انجام رفع فیلتر سایت خود مطلع و تا پایان مراحل قانونی رفع فیلتر موضوع را پیگیری نمایید

شایان ذکر است پس از ثبت تارنما در پایگاه ساماندهی ، تمامی مراحل رفع فیلتر ،از ابتدا تا انتها ، بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه   rafefilter.internet.ir انجام شده و هیچ گونه نیازی به مراجعه حضوری با ارگان ها و نهادهای مختلف وجود ندارد.

چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم
چطور عشقمو به یه پسر ثابت کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *