چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

 
helpkade
چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم
چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

دختران، همه ما تو محیط هایی که قرار میگیریم برامون پیش اومده که از آقایی برای ازدواج خوش مون بیاد، تو اون موقعیت باید چی کار بکنیم، در واقع چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟ به خصوص در محیط کار و تحصیل .آقایون، دیدن چه رفتاری از طرف یه دختر باعث میشه که شما احساس کنین داره برای ازدواج چراغ سبز نشون میده؟ و چه رفتاری از طرفش باعث میشه که شما اون رو دست کم بگیرید؟

بیشتر بخوانید …

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

نکنه عکس العمل هایی که نشون دادم چراغ سبز تلقی شده ؟

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

سلام من یکیو دوس دارم با تموم وجودم ولی بهش نمیگم و هیچ چراغ سبزی هم نشون ندادممم ولی دارم دیوونههه میشممم من دوسش دارم بگین چیکار کنمممممم ؟؟!! 🙁

 

چرا همیشه باید دختر پا رو دلش بذاره و کسی به دلش نشست فقط حسرت بخوره و بشینه شاید یه فرجی بشه!

وقتی یکی و میبینی و حس خوب بوجود میاد،میدونی میتونی باهاش یه زندگی شاد بسازی،تمام حست و براش خرج کنی چرا باید فرصت و از دست داد.

 

همش تو فکر باشی چطور چراغ بدم!خب اگه انقد از خودت مطمئنی فکر تو بگو،البته اگر طرف تو فضا و توهم نیست.

یا میشه یا نمیشه،که تو هر دو شرایط همچنان میشه به زندگی کردن ادامه داد.

 

اگر مرد واقعی باشه بدش میاد یه خانم فهمیده و اهل زندگی نصیبش بشه؟

 

اگر هم بقول خودشون از دختری که محل نده و غیره و ذلک خوششون میاد که باشن تا پیدا کنن انشالله سالیان سال هم زندگی کنن

 

از اول دبستان تو گوش دختر خوندن بشین تا بیاد..

قدم برداشتن به معنی بی اخلاقی نیست،به معنی کوچیک شدنم نیست اگر دل در گرو انسانی با خدا دارید

 

اگر بد بود خدیجه(س)پا پیش نمیذاشت برای حضرت محمد.البته اینم هست اگر مردی و پیدا کردی که یک صدم محمد(ص)آگاهی و اشراف به زندگی داشت.

 

اگه اقوامی بود می تونی ضایعش کنی پسری که دختر ضایعش می کنه میشه کنه ی دختره ، ول کن هم نیست

 

مثلا می گی سعید برای ناهار چی می خوری برات درست کنم ، طرف قند تو دلش آب میشه هزار تا فکر می کنه بعد میگی قارچ یا گوشت طرف بیشتر ذوق می کنه و توی اونجاش عروسی میشه ، بعد میری یه تخم مرغ براش می پزی می آیی و میزاری جلوش و خیلی جدی می گی همینم از سرت زیاده ، بعد با فیس و افاده می گی سری بعد قره قوروت یاد نره ، طرف هم اگه خر نباشه می فهمه که شما دوستش داری و اگه براش مهم باشی هر وقت که بیاد برات چیزی می آره اگه نیورد محل سگ هم بهش نزار که شعورش بیشتر از این نیست دیگه 

 

یا وقتی پیشش نشستی بگو من عاشق فلان چیزم ( الکی مثلا پیتزا قارچ یا اصلا یه چیز جدی ) طرف اگه آیکیو نباشه می فهمه که باید برات بگیره اگه دیدی طرف حالیش نیست یاد خودشو به نفهمی می زنه ولش کن بره گمشه کسی که به اندازه یه چیز ساده پول نداره یا برات خرج  نمی کنه بهتره که همش از ش فرارکنن

 

 

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

اگه غریبه هم بود و همکار  ، کاراتو با اشوه و ناز بنداز رو دوشش اگه طرف برات انجام داد یعنی فهمیده و هی رابطتون بیشتر میشه اگه هم ازتون بدش بیاد ازتون فرار می کنه بهتر هم دیگه فرار کنه چون لیاقت شما  رو نداره و باید خاک تو سرش کنن

 

اگه هم توی خیابون دیدیش چند بار به بهوونه از جلوش رد شو تا بینم عکس العملش چیه بعد یه راه پیدا کن بری پیشش و یه سوال الکی بپرسی مثلا فلان مغازه کجاست و خلاصه هی به طعمه نوک بزن مثه کوسه ها اگه دیدی طرف سرزنده است و از عشق و محبت چیزی حالیشه تو هم ادامه بده اگه نه برو سراغ کیس بعدی 

اگه از یه پسر شوخ توی محل کار خوشمون بیاد باید چیکار کنیم؟🥺⁦☹️⁩

اهل چراغ سبز و این چیزام نیستم روی به زبون آوردن هم ندارم 

علاقم بهش از رابطه چشمی شروع شد که باعثش خودش بود چون من کلا بیشتر از دو ثانیه به هیچ مردی نگاه نمی کنم و نگاهمو می دزدم  یعنی در  این حد خجالتی

ولی نگاه اون فرق داشت انگار آهنربا داشت

 تقریبا مطمئن بودم میخواد بهم پیشنهاد بده که بعد از گذشت ۶ ماه متوجه شدم اشتباه کردم

به نظرتون راه حلی داره؟

سلام

من دختری هستم که مدتیه از یکی هم دانشگاهی هامون که همسن من هم هستن خوشم اومده، منتها نمیدونم چه باید کنم، یا اصلا چطور بفهمم آیا علاقه ی متقابلی وجود داره یا نه، چون اون آقا پسر هم ظاهر مذهبی ای دارن و در عین حال آروم و شاید خجالتی باشن، خود من هم خجالتی هستم و این مسئله رو خیلی سخت تر کرده؟

کلا برای ایجاد علاقه ی متقابل در یه پسر تقریبا مذهبی باید چه باید کرد؟ و اینکه چطور بفهمم اصلا پتانسیلی برلی قضیه وجود داره یا نه؟

سلام وقت بخیر

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

من 29 سالمه، کارشناس ارشد هستم و وضع مالی خانوادگی مون خوبه، علاوه بر کارم پرونده های نظام مهندسی رو هم بر میدارم، توی نظام مهندسی یک آقایی همکارمونه که بعضی مواقع پرونده هامون مشترک میشه و شاید ماهی یک بار همدیگه رو ببینیم، تو این 2 سال من علاقه مند شدم ولی این آقا خیلی ساده پوش و خاکی اند، 28 سالشونه و اصلا به خودشون نمیرسن، حتی پسوند روستاشون رو از فامیلی شون حذف نکردن، اصالتا بچه یکی از روستاهای فارس نشین شهرمونن، وضع مالی خونوادگی ما از اون ها خیلی بهتره ولی خونواده با فرهنگ و با اصالتی دارند.

مشکل اینجاست که من تو اجتماع خیلی مغرورم، اصلا به کسی رو نمیدم، حتی سر کارم و مطمئنم این آقا اصلا به خودش اجازه نمیده به من نزدیک بشه، خیلی در برابر من محتاط عمل میکنه و فاصله رو به خاطر اخلاق من حفظ میکنه.

چطوری غرورم رو از بین ببرم و اجازه بدم کمی باهام راحت باشه، میترسم با این آقا خوش رفتاری کنم باقی همکاران فکر بد بکنن و یا اینکه پر رو بشن.

سلام دوستان

من دیشب یه متنی رو نوشتم که امروز بیام اینجا پست کنم، ولی برحسب اتفاق توی نظرات یکی از پست ها به این نظر برخوردم:

“من فکر میکنم با جنس مخالف هایی که اطرافم هستند، با اینکه خوش برخورد هستم، ولی بلد نیستم در طرف طوری حس ایحاد کنم که با من ارتباط عاطفی ایجاد کنه. به قولی: حس خواهرانه ایجاد کردم!”

 این نظر کاملا گویای سوال اولی هست که من می خوام بپرسم.

 من سال آخر دانشگاه هستم تا الان نه از سمت کسی پیشنهادی مبنی بر دوستی دریافت کردم، و نه کسی ازم خواستگاری کرده.

 من بیبی فیسم و رفتارم ناخودآگاه بعضی وقتا علی رغم تمایل خودم معصومانه، زیادی مثبت و مودب جلوه میکنه (چون میخوام راه درست رو برم، در حدی که با وجود اینکه بارها به دوستان دخترم هم گفتم جلوی من راحت باشن، ولی باز جلوی من هیچ حرف بدی نمیزنن یا اگه سریع میگن هم بعدش عذرخواهی می کنن) . حدس میزنم این معصومانه به نظر رسیدن یکی از علت های این باشه که پسرها هم بیشتر از اینکه منو به چشم یه زن ببینند، به چشم خواهر میبینند.

سلام

دختر مورد علاقه م گاهی وقت ها یه جوری رفتار میکنه مثل اینکه اونم بهم علاقه داره، بعضی وقت ها یه جوری رفتار میکنه، بی محلی میکنه، مثل اینکه ازم بدش میاد، یعنی یه موقع ممکنه نگاهم کنه وقتی حواسم نیست، دور برم یه کم دست پاچه بشه، یه وقتایی هم دور از من می ایسته، مث اینکه اصلا مهم نیستم، حتی اندازه پشه هم ارزش ندارم پیشش.

به نظر من خودش رو بی میل ترین آدم نشون میده، رفتار دو گانه ش منو سست میکنه، دوستان راهنمایی کنید اگه تجربه چنین رفتار هایی رو از طرف مقابل تون دارید.

خواهش میکنم کامنت کنید، مرسی 

مرتبط:

دختر مورد علاقه م منتظر حرکتی از طرف من هستند؟

وقتی پسر مورد علاقه م رو می بینم ناخودآگاه تابلو بازی در میارم

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

سلام دوستان

شاید مشکلی که براتون مطرح میکنم در نظرتون بچگانه و لوس بیاد، احتمالا هم حق با شما باشه، اما همین مشکل بچگانه خیلی خیلی فکرم رو مشغول کرده و کلافه شدم. 

اینکه این قضیه چطور شروع شد و اتفاقاتی که این وسط افتاده خیلی طولانیه، شاید یه روز کامل براتون تعریف کنم اما مشکلی که الان دارم اینه؛

من دانشجو هستم و عاشق یکی از دخترهای همکلاسیم، اما هیچ وقت نذاشتم این قضیه رو کسی بفهمه، با اینکه معمولا کنار من میشینن اما همیشه جلوی خودم رو گرفتم که نگاهش نکنم، چون میدونم که حتی اگه چشم تو چشم هم نشیم، خانم ها متوجه این جور نگاه ها میشن. 

اما یه روز در کلاسی که استادش خانم بود، ما پسرها تو تایم استراحت میان کلاس رفتیم بیرون و دخترها به همراه استاد تو کلاس موندن. همون موقع استاد به اون دختر گفتن که من همیشه یه نگاه خاصی به اون میکنم و مثل اینکه من اون رو …، نمیدونم کی و چطور استاد متوجه شد و نپرسید که چطور این قضیه به گوش من رسید … 

سلام

من بیست سالم هست و دختر هستم، حدود سه ماه میشه که تو یک محیطی که خیلی رفت و آمد ندارم به یک پسر علاقه مند شدم، این علاقه م برای خودمم عجیبه چون حتی باهاشون حرف هم نزدم.

اما متاسفانه من چون تا حالا علاقه ای به جنس مخالفم نداشتم خیلی تابلو بازی در میارم، منظورم از تابلو بازی اینه که همه ش دلم میخواد نزدیک ایشون باشم و ببینم شون و بیشتر رفتار ها و عملکرد هاشون رو‌ نگاه کنم، از خودم داره بدم میاد، این کارها رو اصلا در شأن خودم نمیدونم، ولی واقعا دست خودم نیست حتی زمان هایی هم که اونجا نیستم و کاری ندارم دلم تنگ میشه، واقعا نمیتونم خودم رو درک کنم.

بدتر از اون حس میکنم حتی یک درصد اگر اگر و اگر ممکن بود ایشون هم از من خوشش بیاد با این ضایع بازی هایی که ناخودآگاه انجام میدم کلا زده میشه و اون درصد کمی هم که میشد امید داشته باشم از بین میره.

نظر شما در مورد این رفتارها چیه؟ تا حالا تجربه ش رو داشتین؟، مشکل خاصی دارم که اینطوری هستم و خیلی تمایل به دیدن شون دارم؟ (اینم بگم بیشتر از فاصله ی زیاد نگاه میکنم و بعضی وقت ها دنبال شون میگردم پیداشون کنم ولی نزدیک که باشم اصلا نمیتونم به سمتی که وجود دارن حتی نگاه کنم، به واسطه ی همین کلا یک بار چهره شون رو بیشتر ندیدم، بیشتر رفتارها و عملکرد و خودشون واسم خاص شده)

دختران، همه ما تو محیط هایی که قرار میگیریم برامون پیش اومده که از آقایی برای ازدواج خوش مون بیاد، تو اون موقعیت باید چی کار بکنیم، در واقع چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟ به خصوص در محیط کار و تحصیل .آقایون، دیدن چه رفتاری از طرف یه دختر باعث میشه که شما احساس کنین داره برای ازدواج چراغ سبز نشون میده؟ و چه رفتاری از طرفش باعث میشه که شما اون رو دست کم بگیرید؟

سلام خانواده برتری های گل

سال نوی مبارک، ان شالله سال بسیار خوب و پربرکت و موفقیت آمیزی داشته باشید.

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

اگه یک دختر از یک پسری که فامیل دورشونه، خوشش بیاد واسه ازدواج، باید چی کار کنه؟ در صورتی که خودش به خاطر حیا و غرور دخترونه ش پا پیش نمیگذاره و اصلا از این کار خوشش نمیاد و واسطه هم نداره. باید چی کار کنه؟ چطور چراغ سبز نشون بده که اون آقا از علاقه دختر اطلاع پیدا کنه؟ 

سلام دوستان 

عاشق شدم نمیدونم چکار کنم !؟

من کارشناسی ام اما نه جوگیرم نه نه چیز دیگه، میدونم چکار کنم اما چند قطعه پازل کم دارم تا موفق بشم، راستش موضوع از این قراره ، من آدمی ام با ظرفیت بالا ،از وقتی یادمه دور احساس و عشق و این حرفها رو خط کشیده بودم، با دختری دوستی نداشتم چون با دخترها زیاد رفت و آمد دارم تو دانشگاه قرار باشه عاشق بشم از درس و زندگیم میمونم.  اما یکی از همکلاسی هام خوشم اومده . نمیدونم چطور بهش بفهمونم. 

تقریبا همه نظرات و موضوعات خوندم تو بایگانی اما کمکی نکرد بهم ،با اون دختر کم و بیش در ارتباطم نه چتی ،فقط کمک درسی میگیرم ازش ، واقعیتش اینه اگه دوسش نداشتم سمتش نمیرفتم ، این دختر خانم چند تا دوست کنه داره، وقتی باهم اند نمیشه جدی باهاش صحبت کرد ، دوستان خصوصا دخترها بگن چیکار کنم بفهمه دوسش دارم کار خاصی انجام بدم !؟

سلام به همه خانواده برتری ها

میخواستم نظرتون رو درباره این مطلب بدونم که فرق با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن با کم محلی واقعی چیه ؟ منظورم رو اگه واضحتر بخوام بگم اینه که چه موقع میشه فهمید پسری که به دختری کم محلی میکنه واقعا داره کم محلی میکنه یا نه برعکس داره با دست پس میزنه و با پا پیش میکشه؟ بارها واسم پیش اومده این موضوع از طرف آقا پسرها ولی هر دفعه هم تشخیص اینکه هدف واقعی اون پسر چی بوده واسم سخت بوده و در نهایت گیج شدم. ممنون میشم تجربیات تون رو بگید. فرقیم نمیکنه چه پسرای وبلاگ چه دخترای وبلاگ. نظرات تون در این باره واسم ارزشمنده .

سلام

واقعا دیگه نتونستم تحمل کنم و باید حتما این پست رو میذاشتم ، خیلی از خانوم و آقایان بارها در پست های مختلف ذکر کردن که دختر خانوما تا چراغ سبز به آقایون نشون ندن اقدام نمیکنن و همچنین متذکر شدن که وقتی یک آقا اقدام میکنه و میره جلو خود دخترِ چراغ سبز نشون داده. واقعا تاسف میخورم واسه جامعه ای که قشر مثلا تحصیل کرده اینطور نظری دارن. وقتی اقشار تحصیل کرده جامعه این طور عقیده ای دارن دیگه چه انتظاری از بقیه میره ؟

نخیر اصلا این جور نیست ، من به عنوان دختری که چند مورد پیشنهاد داشتم تو دانشگاه ( هم دوستی و هم ازدواج ) دارم این پست رو مینویسم من هیچ چراغ سبزی نسبت به هیچ کدوم از اون آقایان نشون ندادم حتی حاضرم دست بذارم رو قرآن که دو سه موردشون هم حتی یک بار  ندیدم تو دانشگاه قبل اینکه بیان جلو و پیشنهاد بدن، پس لطفا نظرات تون رو تعمیم ندین .

سلام

موضوع چراغ سبز دادن ذهنم رو درگیر کرده. من دختری هستم که نمیدونستم لبخند زدن به نامحرم و خندیدن به کارها و حرف های بامزه شون، کمک کردن بهشون و … نادرسته و ممکنه فکر بدی در موردت بکنند و اینها رو به منزله چراغ سبز برداشت کنند و کسی هم بهم نگفته بود تا اینکه تو این سایت متوجه شدم. این رفتارها رو هم تو فامیل داشتم هم دانشگاه.

حالا همش فکرم درگیره که دیگران چه فکری در موردم میکنند و واقعا اذیت میشم وقتی به این رفتارهام فکر میکنم، مخصوصا فامیل که همیشه هستند. یعنی همه الان من رو دختر بدی میدونند که میخواستم چراغ سبز نشون بدم ؟

 

بیشتر بخوانید …

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

سلام

من یه خانوم مطلقه هستم سی ساله . چهره معمولی دارم و نسبتا مذهبی و با پوشش چادر . ولی مشکلم اینه که نمیدونم به خاطر مطلقه بودنمه یا نه ولی احساس میکنم با هر اقایی در رابطه کاری یا هر چیزی ارتباطی به وجود میاد طرف مقابلم فکر میکنه من دارم بهش چراغ سبز نشون میدم .

من کلا تو احوال پرسی گرم رفتار میکنم. ولی از حد و حدود خارج نمیشم و دلیلی هم نمیبینم که بخوام ارتباطی غیر از ارتباط کاری باشه .

سلام به همگی

یکی از دوستان من دختر خانمی حدود 30 هستند که یکی از همکلاسی هاشون مدتی بهشون چراغ سبزهایی برای ازدواج دادن، هر دو هم مومن و مذهبی هستند..

این اقا پسر در ابتدا حدود یک دو ماه به بهانه های مختلف به پی وی دختر خانم میومدن و  احوالپرسی و سوال و … میخواستن یه جورایی نسبت به ایشون شناخت پیدا کنن…

ولی اون دختر خانم متوجه قصد و نیت آقا پسر نشده بودن و خیلی محترمانه و معمولی برخورد میکردن و چراغ سبزی به ایشون نداده بودن بعد از یه مدت آقا پسر دیگه رفتارش تغییر میکنه و دیگه خیلی سراغی از اون دختر خانم نمیگیره…

انگار یه جورایی سرد شده بوده به دختر خانم… بعد از چند ماه حالا دختر خانمه که خیلی به این اقا علاقمند شده تا حدی که خیلی محترمانه دختر خانم  از ایشون خواستگاری میکنه… البته حضوری نه… از طریق تلگرام و پیام گذاشتن…

سلام

کاربرای محترم پیشاپیش از اینکه به من کمک میکنید سپاسگزارم  .

دختر 18 ساله هستم که برادرم حدودا 8 سال از من بزرگتر هستن . ما وقتی تو مهمونی های خانواده پدری شرکت میکنیم کاملا متوجه میشم که دختر عمه و دختر عموهام به برادرم نظر خاصی دارن مثلا سر سفره به عمد جلوش میشینن یا شال شون رو بازتر از حد معمول میذارن یا وقتی که برادرم داره با کسی صحبت میکنه توی حرف میپرن و اظهار نظرهایی میکنن که در واقع به اون ها مربوط نیست اصلا!!!

راستش این موضوع داره عذابم میده با توجه به اینکه عمه و عمو ها نفوذ زیادی روی برادرم دارن و پدر بزرگم قبلا گفته ازدواج داداشم باید تو فامیل باشه میترسم با این کاراشون یه جورایی بخوان خودشون بندازن به ما چون داداشم شرایط نسبتا خوبی هم داره .

شما بگید من چه کار کنم چه برخوردی با دخترای فامیل داشته باشم که بفهمن منو مادرم اصلا ازشون خوشمون نمیاد و اگه قرار باشه روزی دختر هم انتخاب بشه اونا نیستن . 

روابط فردی ، نشانه های عشق در خانم ها در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

 

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

 

از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟!

از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟! سوالی است که ممکن است برای آقایان مجرد پیش بیاید. برای هرفرد مجردی ممکن است پیش بیاید که در محیط کارش جنس مخالفی وجود داشته باشد و نظرش را جلب کند اما اگر مردی در محیط کارش دختری باشد و دوست دارد بداند که نظرش چیست از کجا باید بداند. ایا می توان فهمید که دختری چراغ سبز نشان می دهد.

۱- جلب توجه نمودن

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان، نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است. این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

 

۲- فعال شدن زبان بدن

خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش، به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

 

۳- کنجکاوی کردن

در صورتی که دختری نسبت به پسری علاقه مند شود, مدام در مورد او کنجکاوی می کند. در واقع دختران با این عمل سعی در شناسایی علایق پسر و پیوستگی بیشتر با او دارند. این بدان معنا است که دختران با کنجکاوی بیشتر از مرد مورد علاقه خود, سعی می کنند علایق مشترک را شناسایی و آن ها را جلوه دهند.

 

۴- سنجش وضعیت مالی

دختری که به پسری علاقه دارد و او را همسر آینده خود تصور می کند, وضعیت مالی او را می سنجد. بنابراین در صورتی که وضعیت مالی شما, برای دختر مورد نظرتان اهمیت دارد, می تواند نشانه این باشد که دختر نیز به شما علاقه مند است. این خصوصیت به دلیل این است که دختران دوست دارند وضعیت مالی همسر خود را بدانند.

 

۵- صحبت کردن در مورد آینده

دختری که به پسری علاقه مند شده, دائما آینده خود را با آن پسر تصور می کند. بنابراین اشتیاق بیشتری به صحبت کردن در مورد آینده با پسر نشان می دهد. بنابراین در صورت مشاهده این علایم, احتمال دهید که دختر به شما علاقه مند است.

 

۶- بی قرار شدن

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه شدیدی دارد و قصد ازدواج با شما را دارد. در این صورت پیشنهاد می کنیم تست روانشناسی ازدواج را امتحان کنید.

 

۷- حسادت ورزیدن

حسادت یکی از خصوصیاتی است که در زنان بیش از مردان مشاهده می شود. دختری که به پسری علاقه دارد, از مشاهده آن پسر با دختر دیگر ناراحت می شود. این ناراحتی به دلیل حسادت در او ایجاد می شود.چگونگی و آنالیز نگاه های دخترانه از دیگر نشانه های علاقه مند شدن دختران محسوب می شود. با آگاهی و شناخت این علائم و نشانه ها به راحتی می توان بفهمیم دختری دوستمان دارد و با برخورد صحیح و درست در برابر این نشانه ها, می توان عشق دختران نسبت به خود را افزایش دهیم.

 

۸- هر جا هستید، او آنجاست

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

 

آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و برای این است که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما « قدم اول» را بردارید. مساله اینجا است که بسیاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابراین اگر زنی مکررا” شروع به قرار گرفتن سر راه شما نمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا” انجام می دهد زیاد است.

 

۹- او حرکاتی ویژه انجام می دهد

یک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنگام ابراز علاقه بی اختیار شروع به انجام یک سری حرکات جسمانی مشخص می کند. این اعمال غیر شفاهی از گشاد شدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

 

نشانه های عاشق شدن زنان

نشانه های عاشق شدن زنان از این جهت برای مردان مهم است که اگر دوست داشتن و عاشق شدن خانمی را به اشتباه برداشت کنند ، برایشان گران تمام می شود. اگر شیوه ابراز علاقه و عشق طرف مقابل را بدانید شاید هر گز جواب رد از زن جذاب و مورد علاقه خود نشنوید.

 

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

در این مقاله شما را با برخی از نشانه های عاشق شدن زنان آشنا می کنیم.

چشم برنداشتن خانم از یک مرد در هنگام صحبت کردن ، لبخندش هنگام نگاه کردن به او ، بازی با موهای خود شاید از نشانه های عاشق شدن زنان باشد. کنجکاوی زنان در مورد مردان مخصوصا یک مرد جذاب ، صحبت آنها از آینده ، حسادت به زنی دیگر که شما با او در ارتباط هستید ،عوامل مهمی است که در دوست داشتن و ابراز علاقه زنان به مردان مهم است.

 

شما مردها می توانید با تعریف کردن یک داستان خنده دار یا جوک ، عاشق شدن زنان را امتحان کنید. شناخت تیپ شخصیتی زنان در فهمیدن میزان دوست داشتن آنها تاثیر زیادی دارد.

چگونه به نشانه های عاشق شدن زنان دست یابیم؟

نشانه های عاشق شدن زنان پیچیده و سخت است. دنیای خانم ها به گونه ای است که به راحتی دوست داشتن یا عشق خود را نشان نمی دهند. به ویژه به صورت کلمات رک و صریح. شما مردان می توانید با زیرکی خاص و از روی نشانه های خاص رفتاری و گفتاری خانم ها ، نشانه های عاشق شدن زنان را تشخیص بدهید. خانمی که همیشه همراه و همگام با شما باشد می تواند نشانه این باشد که علاقه مندی خود را نشان می دهد.

 

زنان معمولا برای ابراز عشق خود از حرکاتی مخصوص دست و صورت استفاده می کنند. آنها به راحتی به تماس های شما جواب می دهند و هیچ‌گاه برای شما وانمود نمی کنند که سرشان شلوغ است. مدتی از رابطه گذشته آنها در مورد شما کنجکاوی می کنند. از شما می پرسند: “در مورد مسافرت هایت بگو ، دوستانت چه افرادی هستند؟ شغلشان چیست؟”

 

آنها دوست دارند از وضعیت مالی شما با خبر شوند و در مورد آینده شغلی و درآمد شما صحبت می‌کنند

اگر شما سربه سرشان بگذارید آنها بی‌قراری و بی‌تابی می‌کنند. اگر در یک جمع یا مهمانی مشترکا شرکت کنید ، به خاطر عشق به شما نسبت به زنان دیگر، حسادت می‌ورزد.

 

 

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر

 

نشانه های عشق واقعی در زنان

برای مردان فهم دنیای زنان با پیچیدگی های مخصوص به خود، گاهی بسیار دشوار است. درک نشانه های علاقه مندی زنان به مردان کمک میکند تا در برقراری رابطه با زنان اندکی آسوده خاطر تر باشند. از نظر مردان، زنان هنگام ابراز علاقه به صورتی زیرکانه و پیچیده عمل می کنند و اکثر آنها جوابهای ضد و نقیضی می دهند چون خودشان مطمئن نیستند که چه چیزی در سرشان می گذرد. بنابراین آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی است که به وسیله آنها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابلشان می شوند.

 

زنان برای بروز دادن علاقه مندی و عشق خود از زبان جسمانی خود زیاد استفاده می کنند. مثلا با دست یا پاهای خود به سوی شما اشاره دارند. در هنگام صحبت کردن بدن خود را به سوی شما خم می کنند. اگر خانمی باشد که شال به سر داشته باشد ، معمولا با موهای خود بازی می کند. دخترانی که از جواهرات استفاده می کنند هنگام رضایت از یک رابطه ، با جواهرات خود زیاد ور می روند. اگر در یک رستوران نشسته باشید طرف مقابل به جای نگاه به اطراف ، چشم از شما بر نمی دارد.

 

زنان هنگام عاشق شدن دوست دارند از حرکات شما تقلید کنند. اگر پاهای خود روی هم بگذارید آنها هم تقلید می کنند.

زنان چگونه عشق خود را به شوهر نشان می دهند

عشق زنان را بیشتر می توان از میزان احترام به همسر و چگونگی روابط جنسی با او تشخیص داد. البته در این موارد هم ، زنان چندان صریح و روشن عمل نمی کنند و ملاحظات زیادی را در عمل خود لحاظ می کنند. اما به هر حال در این دو زمینه عملکرد روشن تری را نشان می دهند. در مورد زنان نیز مردها فکر می کنند وقتی زنان از خانواده خودشان جانب داری می کنند، نشان می دهند که خانواده خود را به همسرشان ترجیح داده اند. برای قضاوت در چنین مواردی باید در نظر گرفت که شاید جانبداری زن به خاطر ترس از قدرناشناسی، ترس از ایجاد اتفاقات ناخوشایند، نوع تربیت خانوادگی و یا … باشد .

 

زنان هنگام عشق به همسر نگاه خاصی دارند. اگر می خواهید همسر جذاب خود در آینده را بیشتر بشناسید، ابتدا به نحوه نگاه کردن او دقت کنید. از این طریق متوجه می شوید که رابطه شما در چه سطحی است. اگر نگاه او به شما از روی مهربانی و بدون هیچگونه تردیدی باشد، متوجه خواهید شد که رفتار شما با او مناسب بوده است و همسرتان از بودن با شما رضایت دارد.

 

زنان عاشق، انجام کارهای دو نفره را پیشنهاد می دهند. یکی از نشانه های عاشق شدن زنان ، پیشنهاد آنان به همسر برای انجام کارهای دو نفره است. زنی که اصرار بر نوشیدن چای با همدیگر دارد و یا پیشنهاد رفتن به پارک و سینما دارد ، دوست داشتن خود را بیان می کند.

 

همسر عاشق ، با شما در ارتباط است. خانمی که در هنگام رفتن شوهر خود به محیط کار ، با لخند و آغوشی باز همسر را بدرقه می کند و یا در هنگام ورود به منزل با با روی خوش برخور می کند ، این رفتارها نشانه های عاشق شدن زنان است. زنان عاشق در طول روز ارتباط خود با همسر را قطع نمی کنند. از اینکه همسر شما جویای حال شما می شود ، استقبال کنید و آن را نشانه گیر دادن یا چک کردن یا شکایت ندانید.

 

اگر می بینید همسرتان در مورد مسائلی حتی کم اهمیت که برایش بازگو می کنید مشتاقانه اظهار نظر و ارائه پیشنهاد می کند، شاید در نظر اول این حرکت همسرتان را دخالت در امور کارتان تصور کنید در حالی که شاید این اظهار نظر همسرتان نشانه این باشد که او شما را بسیار دوست دارد و حتی کوچکترین مسائل شما نیز برای او دارای اهمیت است.

 

به پدر و مادر شما احترام می گذارد. خانمی که همسرش را دوست بدارد ، پدر و مادر شوهر را به منزله پدر و مادر خود می داند. اگر از همسرتان دلخور هستید اما شاهد احترام او به خانواده شما هستید ، ابرزا علاقه او را قدر بدانید.

عشق زن به غیر از شوهر

روابطی مانند مرد متأهل با زن شوهر دار و زن شوهر دار با مرد متأهل در دل خود عشق زن به غیر از شوهر را نشان می دهد. مرد و زن در کنار همسران خود به نیازها و انتظارات و خواسته خود نمی رسند. این رابطه از سوی جامعه و عرف پذیرفتنی نیست و غیر منطقی محسوب می شود، بدون اینکه عواقب این گونه روابط را در نظر بگیرند، تنها به آرامش موقتی در کنار همدیگر فکر می کنند، با این که حتی آرامش موقتی همراه با احساس گناه و تعارض درونی می باشد.

 

این گونه روابط باعث کاهش هر چه بیش تر تحمل روانشناختی همسر شده ، در طرف مقابل هم نیازهایی به وجود می آید که به تدریج طرف مقابل هم به دلیل کمبودهای به وجود آمده ممکن است رابطه ای غیر منطقی با افرادی داشته باشند که بتوانند درک بهتری از شرایط روحی شان داشته باشند. اینجاست که رابطه به سمت خیانت می رود.

دخترها چگونه عاشق می شوند

بیشتر دختر ها شاید به ویژگی اعتماد به نفس و وضعیت اجتماعی پسر توجه می کنند و از این طریق جذب آنها می شوند و عشق خود را بیان می کنند اما هر دختری به طور جدا یک ملاک جداگانه و خاص عاشق شدن دارد.

 

قبل از اینکه بخواهید بدانید آیا دختری عاشق شماست ، باید او را بیشتر بشناسید. دختران نشانه های دوست داشتن یا علاقه مندی خود را زیرکانه نشان می دهند. در اینجا زیرکی مردان برای تداوم عشق آنان مهم است. آنها در شرایط بحرانی و زمانی هم که دچار مشکل هستید همراه با شما هستند.

 

پس از اینکه مدتی از رابطه شما بگذرد ، متوجه میشوید که او در همه شرایط و جاهایی که شما هستید او هم حضور دارد. به طور ناگهانی هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می زند، یا تصادفی به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

 

برای جلب توجه شما کارهای زیادی انجام می دهد ، او تلاش می کند که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما قدم اول را بردارید.

 

اگر شما مردان نسبت به این کار زنان بی توجه باشید، بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند و خود را از عشق زنان محروم می کنید. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر خانمی به طور زیاد در سر راه شما سبز می شود ، احتمال اینکه او اینکار را از روی قصد یا نیتی انجام می دهد زیاد است.

 

 

عشق در دختران

 

 

منبع : هالی زندگی / الودکتر

مفید بود استفاده کردیم تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

خرید فالوور اینستاگرام

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

عکس پروفایل شاد

عکس امام رضا

متن عاشقانه

صبح بخیر عاشقانه

شب بخیر عاشقانه

دیلیت اکانت اینستاگرام

دیکته شب کلاس اول

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

نمیخوام تابلو شم البته

یه چراغ قوه بگیر،لامپشو درار،یه لامپ سبز بنداز جاش،حالا یه چراغ سبز داری،برو پشت پرده که نبینتت تابلو نشه،براش چراغ سبز رو خاموش و روشن کن

یواشکی نشون بده خیلی نامحسوس

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

بستگی به فرهنگ اون داره

انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل و موکت، با سرویس دهی به کلیه نقاط تهران.

قیمت های شفاف – لکه گیری – رفوگری – شستشوی اسلامی و….

  

(بهم فشار نیار همین راهنماییو از طرفم قبول کن )

  

اخه یکیم توضیح بده. طرف کیه. چندسالشه؟ اخلاقش چطوره؟ مغروره ؟ مهربونه؟ بلاخره هر ادمی یه نخی داره :))

🤦🏻‍♀️😂وااای مردم 

اگه آشناس بیشتر بهش توجه کن  مثلا اب میوه بیار شیرینی حالشو بپرس اگه غریبه اس بیرون بهش نگاه کن زیاااد 

چجوری؟ 

وای من نگاه ب نامحرم😂😂😂😂😂هماناتیری ست از چراغ سبز😂😂😂😂

لطفا برعکسشم بگید ….چطوری نامحسوس چراغ قرمز نشون بدیم طرف ناراحت نشه 😁😁😁😁؟؟؟؟؟؟

دکتر شیری گفت تحسینش کنین

به قهرمان های زندگیش علاقه نشون بدین

اونو من باب شوخی گفتم ولی درکل از من میشنوی اصلا توجهی نشون  نده پسرا از دخترای سرکش خوششون میاد رام باشی ب چشش نمیاد حتی ممکنه غرورتو خورد کنه

ایییییی بیرون هرکی به ادم زیاد نگاه میکنه یعنی ازش خوشش میاد؟؟ راستکی؟؟؟

به راهنمایی من نخند گنا دارم 😅😢

اها بذارین بگم:)  طرف همکلاسیمه..بشدت ساکته یکم خجالتیه ۲۱ سالشه.. مغرور فک نکنم باشه..ینی از اوناییه ک باهاش خوب شی اونم خوبه اما من اصصصلا باهاش خوب نیستم همش ازش فرار میکنم 🙁

همین که این خواهر گفتن

خوب هنوز که قهرمان زندگیش نشده

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😬😬😬😬😬😬

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

در مطلب  مرد مورد علاقه تان را شوهر خود کنید در روش اول نوشتین دختر نباید پیشنهاد آشنایی و یا ازدواج به پسر بدهد بلکه باید با رفتارهای خود به وی بفهماند که نسبت به ازدواج با وی موافق است و اگر پسر خواستگاری کند پاسخ رد نمی شنود،
دوست دارم  این جمله رو آقایون بیشتر توضیح بدهند و  از تجربه اینکه دقیقا خانوم چه رفتاری کردن و ایشون مطمن شدند و پا پیش گذاشتن و از رفتار دختر هم بدشون نیومده چون ما دخترا از ابراز رفتاری که احتیاط میکنیم مبادا جلف بنظر بیاییم

————————————-

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.welayatnet.com/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.welayatnet.com/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش بعد از فعالیت مفید، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.welayatnet.com/fa/user/register

اطلاعات بیشتر در مورد فرمت‌های متنی

ی دختر چادری چطوری میتونه ب ی پسر بفهمونه ک دوسش دارع؟؟

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

سلام یکی ازم پرسید که چه حسی نسبت به من داری نمیدونم باید چی بگم

دختري يا پسر؟طرفت دختره يا پسر؟حس واقعيتو بگو تا بهتر کمکت کنيم

سلام من یه سوال داشتم.ممنون میشم جواب منو باید..من نامزد داشتم…..

سلام. سوال شما در این آدرس مورد بررسی قرارخواهد گرفت:

http://welayatnet.com/node/150289

سلام دادش.ببین حقیقتش اینه که همونطور که دخترا چند گروهن و هرکدومشون یه سلیقه و عقیده دارن،پسرا هم همینجورین.

ولی خب من خودم به شخصه دختری رو که بارفتارش به پسری فهمونده ک دوسش دارم رو به دختری که میره و مستقیم میگه من دوست دارم و اینا ترجیح میدم.

ببین خودتو بزار جای یه پسر،،،اگه یه دختر بیاد و ازت خاستگاری کنه حالا یا درخواست دوستی بده به احتمال50درصد با خودت میگی بابا این دختره اصلا خودشو سنگین نشون نمیده و لابد من اولین نفرهم نــــــیــــسـتـــم که بهم پیشنهاد میده….کلا شاید بیشتر پسرا از اینجور دخترا خوششون نیاد…من خیلی از دوستام هستن هی پــز اینو میدن که نمیدونم چند ماه دنبال gfشون بودن تا بالاخره باهاش دوست شدن و از اول اصلا قبول نمیکرد.

حالا میگم،پیشترشاید خوب نباشه که دختر پیشنهاد بده….بهترین راهش رفتارشه…اگه دختره سنگین باشه و مثلا وقتی ترف رو میبینه یکم بخنده(جوری نخنده که از دسته اول بدتر بشه) و بعد سرشو بندازه ، به نظر من 99%پسرای جنتلمن و با شخصیت ازش خوششون میاد(نه لات و لوتیا…که اگه ترف جزو این دسته باشه دوتا تیکه هم میندازه)

ولی مهم ترین نکته اینه که پسره رو بشناسی……………….ببخشید طولانی شد

سلام میخواستم بگم من از یکی خوشم اومده  بعد اونم ازم خوشش اومده بهم پیشنهاد دوستی داد جلو دوستام من روم نکرد گفتم نه بعد چطوری بهش پیشنهاد بدم

 

از دست شما دخترا…منم به یه دختر که چند ساله عاشقشم پیشنهاد دادم هیچ قبول نکرد،چنتا فش هم بهم داد…ولی الان دیگه خودش داره پا میده..ولی هنوزم عاشقشم و قطعا یبار دیگه بهش میگم.(تگه اون پسرم عاشقت باشه صددرصد یبار دیگه بهت میگه ولی اگم تاحالا

اگه زیاد اون پسر رو میبینی میتونی چندبار روی خوش بهش نشون بدی دیگه بقیش حله..یعی بقیشو بسپار به پسره(پسرا گیرنده ی بسیار قوی دارن)

من خودم از اون دختره ناامید شدم ولی الان چند بار که منو دیده توی کوچه یا مراسم عروسی جایی هی نگا میکنه و میخنده

خلاصش این میشه ک اگه چند بار بخندی و نگاش کنی حله

حالا اگرم که پسره نگرفت داستان از چه قراره میتونی یکی رو(مثلا یکی از دوستات) رو واسطه قرار بدی که بهش بگه

اگرم که خودت بتونی که اونم بد نیست…….مثلا بهش بگی ببخشید اگه اون روز از دستم ناراحت شدی ، اون روز حالم خوب نبود..اصلا نمیدونم بهت چی گفتم یا چجوری برداشت کردی ولی منظور بدی نداشتم

همین

یه دختر وقتی سرد رفتار میکنه حتما خوشش نمیاداز طرف من اینطوری فکر میکنم ‍همونطور که خانومها غرور و شخصیت و احساسات دارن آقایون هم دارن همونطور که ‍سر ابراز علاقه میکنه دختر هم بایدواکنش مثبت به همون میزان نشون بده

عالیه اگر تکنولوژی نبود  نسل ما چیکار میکردن؟؟

دخترا وخانوم های عزیز لطفا کمک کنید اگه تفاهم خوش اومدن مرحله رسید امار دقیق بدین که من دق نکنم همیشه دخترا با پسرا شنیدم دیدم ویلا میروند گ میخورند بعد بامن دوست هم نمیشوند والا

به نظرم باید طوری تو چشمای طرف نگاه کنه که خودش بفهمه عاشقشه!
یا باید انقدر جلوش باشه که از یاد اون شخص نره و موقع نگاه کردن اون شخص بهش لبخند بزنه و چشماش رو درخشان کنه تا اون بفهمه واقعا عاشقشه …
البته خودم هم عاشق یه پسری شدم که نمی تونم بهش بگم!
دوست دارم بهش با روش ها بفهمونم که حاضرم حتی براش جونمو بدم!!!!
تورو خدا به من هم کمک کنید!

سلام 

چیزی که گفتی درسته با منم اینجوری هم میشه ولی نمیدونم که دوسم داره یانه

ما پسرها  از  دختران پر جرات خوشمون میاد و زیاد اهل نمایش بازی کردن نیستیم

مرسی از نظراتتون خانوما کاملا حرف دل منو زدن ولی آقایون  کمی شعاری حرف زدن قرار بود با مثال  و خاطره بگین تا برام ملموس باشه  آقای عشق پاک  کمی راهنمایی نمودن

سلام علیکم  خدمت شما 

نظری که میدم با توجه به مطالبی که تا به امروز خوندم و تجربه هایی هست که کسب کردم …. 

هیچ عمومیتی در رفتار پسرها وجود نداره … 

عده ای از پسرها از اینکه دختر دست نیافتنی باشه و حتی ازشون بدش بیاد …. ناراحت و پشیمون نمیشن و اتفاقا بیشتر علاقه پیدا میکنن تا بدستش بیارن 

عده ای از پسرها هم وقتی رفتارهای دفاعی ببینن و متوجه بشن دختر بهشون علاقه نداره …. بیخیال میشن و سعی میکنن فراموش کنن تا با خواستگاری تحقیر نشن 

عده ای از پسرها هم از اینکه یک دختر بهشون ابراز علاقه و محبت کنه خوششون میاد … که البته کم هستن اینگونه افراد اما دیدم و حتی ازدواج های موفقی هم ازش دراومده 

پس هیچ کلیتی در این باره وجود نداره ….. اما یک نکته این وسط هست ….. 

هر دسته از این پسرها تقریبا شخصیت های مختص به خودشونو دارن ….. و این میتونه خیلی مهم باشه 

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

اینکه پسری از ابراز علاقه دختر خوشش بیاد نمایانگر مجموعه روحیات و رفتارهای خاص اون پسر هست …. که در انتخاب شریک زندگی میتونه نقس حیاتی و مهمی داشته باشه و کلید اولیه تفاهم یا عدم تفاهم باشه …… 

بهتره که بدونیم با هر کدوم از این رفتارها چه تیپ پسرهایی بهمون علاقه مند میشن …….. و تا چه حد شانس ازدواج برای خودمون کم یا زیاد میشه 

موفق باشید 

بله همه اقایون یه جور برخورد نمیکنن همونطور که همه خانوما یه جور برخورد نمیکنن . من تا دیروز فکر میکردم همه دخترها از پسرای حاضرجواب و سرزبون دار خوششون میاد چندتا پست دیدم از اینکه پسر خجالتی و با حیا بود خوششون میومد.
البته به نظر من گروه دوم و سوم یکی هستند یعنی پسرهایی که معمولا خجالتی تر هستند و بقولی سرزبون ندارن اینجور پسرها معمولا تا مطمئن نشن جلو نمیرن واس همینه که خیلی مهمه دختر چطور چراغ سبز نشون بده که پسر تقریبا مطمئن شه بره جواب نه نمیشنوه. این پسرها یه بار میرن اگر دختر اوکی نداد و به غرورشونم برنخورد شاید یکی دوبار دیکم برن ولی بازم جواب نگرفتن دیگه نمیرن. همین پسرها هستن که معمولا اگر دختر سمتشون بیاد و ابراز علاقه کنه بدشون نمیاد چون کارشون رو خیلی راحت کردی. من خودم تو این گروه جا میگیرم و اگر یه دختر بهم پیشنهاد بده اصلا حس بدی پیدا نمیکنم.

گروه اولی هم که اشاره کردین که پسرای سمجی تشریف دارن اون دسته از پسرها هستند که باصطلاح پر رو تشریف دارن. شنیدن جواب نه از دختر رو معمولا مساوی شکستن غرورشون نمیدونن. واسه همین خیلی فکر نمیکنن که ایا دختر مثبت میده و یا نه . نمونشم خیلی دیدم پسره اونقد پر رو بود بعد کلی رفتن سراغ دختره و جواب نه شنیدن یه تنبک برداشته بود اورده بود تو سرویس دانشگاه جلوی دختره با دوستاش میزد و واسه دختره میخوند. حالا من تا صدسال همچین کاری میتونم بکنم؟ عمرا

به نظر من خانوما باید نگاه کنن ببینن جزو کدوم دسته هست پسر. اگر جزو دسته اول هست که شما چراغ سبزن ندی اون خودش میاد حالا واس اینکه خودتو راضی کنی میتونی یه چراغ سبز هم بدی. اما اگر جزو دسته دوم هست که حتما باید چراغ سبز باشه والا خیلی سخته واس پسر بیاد. نهایتش بعد چند سال شاید ببینه عجب گزینه خوبی رو از دست داده. اگر پسر جزو این گروه هست حتی شاید چراغ سبز هم نتونه کمک کنه و اشکارا منظور رو برسونی چون وقتی پسری خیلی کم با دخترا هم صحبت شده باشه واسش سخته منظور دختر رو بدونه. یه حرکت معمولی دختر رو ممکن دلیل دوس داشتن بدونه اما یه کار تابلو رو بگه نه شاید اشتباه میکنم و از اونجا که میترسه ریسک کنه نمیاد.

در تکمیل نظرم و پاسخ به خانم برفی باید عرض کنم 

پیش از اینکه بدونید نسبت به پسری که علاقه بهش دارید چطور برخورد کنید …. باید بدونید هر دسته از این پسرا چه روحیاتی دارن و با توجه به اون تیپ شخصیتی که شما می پسندید رفتار کنید …. دیگه مهم نیست اون پسر خوشش میاد یا نه ….. 

یعنی پسرایی که نسبت به ابراز علاقه دخترا واکنش مثبت نشون میدن اخلاق و روحیات خاصی دارند .. اگه از این روحیات خوشتون میاد پس باید نسبت به اون کسی خوشتون میاد همونطور عمل کنید …… البته قبلش باید منتظر عکس العمل نامناسب از اون پسر باشید …. چون میتونه همون پسری که شما فکر میکردید نباشه …. اما حداقل شما شانس خودتونو امتحان کردید که اگر عکس العمل خوبی نشون نداد یعنی همون پسری که شما میخواستید نبوده که اگه بود استقبال میکرد …. 
 

این دسته بندی واقعا وجود داره و نمیشه برای همه ی پسرهایه نسخه پیچید
من دیدم پسرهایی که از دسته ی اول بودن و از دسته ی دوم و هم از دسته ی سوم
در همین نزدیکی خودم در رابطه با دوستانم واقعا این ها رو مشاهده کردم

اما اینکه پسر مد نظر ما از کدوم دسته هست خیلی فهمیدنش سخته…
و معمولا به خاطر همین عدم تشخیص درست دخترها دچار اشتباه می شوند و به اون چیزی که می خوان نمی رسن…

در جواب پروانه جون و اقا ایمان هم بگم که حق با اقای عاشق واقعی ست… 
ماها اگر از پسرهای مورد نظرمون فرار می کنیم به خاطر این هست که فکر می کنیم با دسته ی اول مواجه هستیم چرا که بیشتر پسرهایی که من از شخصیتشون خوشم میومد از همین دسته هستن…

ولی اگر کسی می دونه که چه طوری می شه تشخیص داد که هر پسری از کدوم دسته هست بگه ممنون میشیم…
 

سلام.
بهترین راهکار اینه که با مشورت خانوادتون و واسطه قرار دادن کسی, این مسله رو با ایشون مطرح کنید.هر چی پنهان تر هم باشه بهتره .

سلام برشما تا وقتی پسرچیزی نگه وخواستگاری نکنه چراغ سبزبی معنیه

به نظر من اول باید مطمئن شد اون اقا دختر رو دیده و نظرش مثبته چون اقایون اگه از یه خانومی خوششون نیاد حتی اگه اون خانوم همسایه شون هم باشه اصلا متوجه حضورشون نمیشن. بعد که دیدن اقا پسر نظرش مثبته باید دختر خانوم کم کم رابطه اش رو صمیمی تر کنه یه جوری رفتار کنه که اون اقا بفهمه که خاص تر هست بعد اگه جو صمیمی تر شد خودبه خود اون اقا اگه بخواد بحث رو میکشونه به سوالهای خصوصی در مورد نظر دختر خانوم در مورد اینده اش. ولی خانم ها باید سعی کنن صبر داشته باشن یعنی ممکنه این کارها شش ماه یا یه سال طول بکشه یه کاری نکنن یه هفته ای بخوان به هدف برسن وگرنه اون اقا زده میشه.
یه جورهایی باید مردهارو معتادشون کنین بعد که الوده شدن خودشون میان دنبالتون اگر هم که نیومدن وقتتون رو هدر ندین.

به نظر من البته در حد تجربس …. به هیچ پسری چراغ سبزم نباید نشون داد…خیلی بی ظرفیت هستن واز طرفی برای یه خانم وجهه خوبی نداره……
اگه قصد ازدواج داری بازم تجربه به من ثابت کرده در درجه اول باید به خودت برسی ..ظاهر وتیپ منظورمه..دوم اعتماد به نفس بالایی داشته باشه ..سوم اخلاق خوب………
که این آخری از همه مهم تره ……..

اینکه خودت باید بری حتما یا واسطه بفرستی رو خودت بهتر میدونی چون در متن کار قرار داری ولی اولویت اول برخورد خودت هست دوم واسطه و اگه اینا جواب نداد مستقیم برو جلو
به نظرم فاکتور خیلی مهمی که دختر میتونه پسر رو جذب کنه توجه هست خیلی بی دلیل حالشو بپرس اگه حالش خوب نیست بگو چی شده و… نسبت به دیگران به این بیشتر توجه کن تا قیاس کنه رفتارت رو و منظور رو بگیره. البته گاهی پسر متوجه هم میشه ولی جلو نمیاد چون میگه منکه زوده واسم چرا برم. نوع برخوردت باید فرق کنه اگه با بقیه جدی حرف میزنی با این یه لبخندی بزن و بامهربونی رفتار کن. البته خیلیم فیلم بازی نکنیا فردا بگه زمین تا اسمون با قبلت فرق کردی

سلام
به نظر من اول باید ببینید که اون پسر تا چه حد شما و خانواده شما رو میشناسه ، آیا شرایطش برا ازدواج کامل هست یا نه؟! چون پسرا معمولا اگه شرایطشون فراهم نباشه به سختی راضی میشن برا ازدواج
اگه از اقوام و آشنایان هست اگه همسایه و هم کلاسی و یا همکار هست طوری که همیشه شما رو میبینه و شما هم اون رو میبینید و مدت زیادی هست که همین منوال طی میشه ؛ که اصلا هیچ اقدامی نکنید!
چون اگر اون پسر شما رو میخواست و شما به دلش نشسته بودید و با معیارهایی که تو ذهن خودش داره جفت و جور می بودید ؛ حتما شما رو انتخاب میکرد و پا پیش میگذاشت برا خواستگاری
باستثنای موقعی که ممکنه اون پسر با وجود اینکه توی دل خودش شما و خانوادتون رو تایید کرده ؛ تنها دلیلش برای پیشقدم نشدن ، فراهم نبودن شرائط خودش هست ، که اینجا بیشتر مواقع اگه دختر بتونه با تشخیص خودش اقدام به موقع و بجایی انجام بده آقا پسر به احتمال قوی بخاطر این ابراز علاقه ای که دختر بهش کرده واکنش مثبتی از خودش نشون میده
حالا این اقدام میتونه مستقیما توسط خود دختر صورت بگیره یا غیر مستقیم و توسط واسطه که البته من خودم شخصا اگه همچین دختری خودش بهم ابراز علاقه کنه اصلا نمیتونم جواب مثبت ندم و حتما بهش ابراز علاقه میکنم و حرف دلم رو بهش میزنم
من یه تجربه دارم که متاسفانه به ازدواج منتهی نشد یعنی اگه اون دختر مستقیما بهم گفته بود ( البته غیر مستقیم گفت ، خودش همیشه ازم فرار میکرد ، جایی که من بودم نمیاومد! اینا همش تاثیر داره ) با وجود اینکه تنها دلیلم برا مجرد موندن تا الان فراهم نبودن شرایطم بوده نمیتونستم ردش کنم با توجه به اینکه تا حدودی با معیارهام جور بود!

اگر هم اون پسر زیاد شما رو نمیشناسه و شما دوست دارید باهاش ازدواج کنید باید متناسب با موقعیت خودتون سعی کنید خودتون رو بهش بشناسونید که اینجا به نظرم نقش واسطه پر رنگتر میشه تا خود دختر ؛ حالا در این مورد رفتارهایی که شما باید داشته باشید تا اون پسر یا بطور کلی هر پسری جذبتون بشه از نظر من اینا هست :
سعی کنید در برخوردهاتون با اون پسر خوشحال و خوشرو باشین ، خشک و بی احساس نباشین ، البته با حفظ متانت و سنگینی تمام ، جوری که این برخوردها کوتاه باشن
اینکه چهره شما هم به دل اون پسر نشسته باشه یا نه! بحث دیگریست
اینها همه نظر شخصی من بود(یه ساعت شد تا نوشتمشون!)
امیدوارم که در راه جذب پسر مورد علاقتون موفق باشید و در نهایت هم خوشحال و خوشبخت.

فاطمه خانوم 4 ماه که چیزی نیست من 4 سال دوره کارشناسیم رو تموم کردم 1 سال هم از ارشدم گذشته بود که تازه پی بردم یکی از خانومای کارشناسی چقدددد ادم خوبی بود.  البته همون موقع که همکلاس بودیم همین فکرو میکردم اما گفتم نه بابا ظاهرش اینجوری نشون میده باطنش معلوم نیست. یا یکی دیگه از پسرامون بعد که فارغ التحصیل شدیم رفت سراغ یکی از دخترها. البته شما هم خیلی نمیتونی منتظر بمونی مگه اینکه خودت پا پیش بذاری. به نظر من اگر فکر میکنی همونیه که میخوای خودت یه حرکتی بزن . من یکی از همین پسرهام اونقد برام ازدواج دست نیافتنی شده که میگم بذا زمان بگذره یا میشه یا نمیشه.

سلام فاطمه خانوم
کار خوبی کردین پروژه رو قبول نکردین چون شاید همون پول کم هم روتون نمیشد ازش بگیرین این اتفاقات زیاد افتاده دارم میگم. بعضی بعضی بعضی از آقایون وقتی یه دختری رو میبینن که سطح علمیش خوبه میخوان به طرق مختلف از علمشون استفاده کنن وگرنه قیمت انجام پروژه که مشخصه .آخر سر کارشون که تموم شد به سادگی این مدل دخترا هم میخندن (دارم کلی عرض میکنم فاطمه خانوم .خودم از این سادگیا کردم تازه اون موقع ها سنم کمتر بود و به ازدواج فکر نمیکردم)
مشاور ها هم درست فرمودن شما که به گفته ی خودتون برخورد بدی نداشتین دیگه بیشتر از این اگه ادامه میدادین یه جورایی درست نبود. ببینید اگه شرایط ازدواج داره با وجود اینکه شماره تلفنتون هم داره میتونه خیلی رسمی زنگ بزنه و حرفشو بگه
در حالتی هم که شرایطشو نداره پس به هیچ وجه حالاحالاها پا پیش نمیذاره.
در حالتی که دوباره دیدینشون میتونین مودبانه و با روی خوش باهاشون صحبت کنید که اگه قصدی دارن اقدام کنن.موفق باشین

آقا ایمان من آداب اجتماعیه خوبی دارم. حتی فک می کنم بخاطر آداب اجتماعی خوبمم بود که ایشون بسمتم متمایل شدن چون خودشونم اینطور هستن. ولی من هم از مشاور پرسیدم و هم اطرافیانم می گفتن که اگر اون قصدی داشت دیگه باید مطرح می کرد. چون حدود 4 ماهی بود که به دلایل مختلف چه توی تلگرامو وایبر و چه از طریق ایمیلو تماس تلفنی و پیامک با من در رابطه با مباحث مختلف درسی و کاری صحبت می کردن!!!
به همین دلیل من وقتی متوجه برخورد خاصشون شدم با چند مشاور صحبت کردم و اون ها نظرشون این بود که باید رابطه رو قطع کنم که اگر ایشون نظری داشتن مطرح کنن. منم بخاطر همون بود که سرد جواب دادم!!!
دلیل رد کردن پروژه هم به این دلیل بود که پولی که بابتش به من می دادن کم بود ولی این دلیل رو به ایشون نگفتم!!!
لطف می کنید بمن بگید چیکار کنم؟
آیا راهی هست برای برگشت؟؟؟؟؟

متاسفانه این اشتباهات به خاطر عدم شناخت دختر و پسر از روحیات جنس مخالفشون پیش میاد:|

بله من هم چه گزینه هایی که از دست دادم و کلی هم بدو بیراه گفتم که چرا یهو رفتارش عوض شد نگو اشتباه فک میکردم.

ممنون آقاایمان
ولی شماهم زیاد تعجب نکنید احتمالا بچه ها، تجربه یا سن شون کمه که اینطوری فکرمیکنن
منم وقتی سنم کمتربود و تجربه زیادی نداشتم، همینطوری رفتار میکردم، چندتا موقعیت خوب ازدواج رو هم بااین مدل رفتارکردن، ازخودم گرفتم. 🙂
بعد که تجربه م بیشترشدفهمیدم رفتارم غلط بوده، ولی خیلی دخترها اینطوری رفتارمیکنن چون هم خجالت میکشن.و هم احساس میکنن غرورشون جریحه دارمیشه اگه طوردیگه ای رفتارکنن ولی خب اشتباهه

حرفتون درسته خانوم پروانه . خیلی متعجب شدم بعضی از خانوما همچین فکری میکنن اصلا منطقی بنظر نمیاد

ببینید دوستان اینکه شما از پسر رد علاقه تون فرار کنید خیییلی اشتباهه، قطعا جواب عکس میده، پسراها این به حساب حیای شما و این حرفا نمیزارن، فکرمیکنن تمایلی بهشون ندارید که اینطوری رفتار میکنید، این کاراشتباهیه که بیشتردخترها انجام میدن
شماهم اشتباه کردین که سرد برخوردکردی فاطمه خانم، اگه به اون آقا تمایل داشتی باید خوب برخوردمیکردی، البته نمیگم بگو و بخند باهاش داشته باشی و رفتاری خلاف شان خودت انجام بدی، ولی حداقلش این بود که خوب برخورد کنی و کمی هم تحویلش بگیری تا اگه قصد خواستگاری کردن داره، حرفش رو بزنه
اون پروژه روهم بهتربود قبول میکردی، فرصت خوبی برای آشنایی بیشتربود، حالا به نظرم ازاین به بعد رفتارت رو تغییربده تا اون آقا هم متوجه علاقه شمابشه

ببینید دوستان اینکه شما از پسر رد علاقه تون فرار کنید خیییلی اشتباهه، قطعا جواب عکس میده، پسراها این به حساب حیای شما و این حرفا نمیزارن، فکرمیکنن تمایلی بهشون ندارید که اینطوری رفتار میکنید، این کاراشتباهیه که بیشتردخترها انجام میدن
شماهم اشتباه کردین که سرد برخوردکردی فاطمه خانم، اگه به اون آقا تمایل داشتی باید خوب برخوردمیکردی، البته نمیگم بگو و بخند باهاش داشته باشی و رفتاری خلاف شان خودت انجام بدی، ولی حداقلش این بود که خوب برخورد کنی و کمی هم تحویلش بگیری تا اگه قصد خواستگاری کردن داره، حرفش رو بزنه
اون پروژه روهم بهتربود قبول میکردی، فرصت خوبی برای آشنایی بیشتربود، حالا به نظرم ازاین به بعد رفتارت رو تغییربده تا اون آقا هم متوجه علاقه شمابشه

فاطمه خانم ربطی به غرور نداره در مورد گزینه شما بهتون پروژه پیشنهاد بشه و قبول نکردید از نظر من یعنی بی مییلی شما . یکی دوبار طرف به بهونه مختلف میاد جلو وقتی این برخوردو ببینه عقب میکشه نمیگم تا اونو میبینید نیش تا بناگوش باز بشه ولی کاملا معمولی و منطقی باهاش رابطه برقرار کنید که دال بر بی حیایی نشه و اونم اگر قصدی داشت بیان کنه. این از اون خصلتهای خانوما بود که تازه متوجه شدم از یکی خوششون بیاد بعد ازش فرار کنن. خب دونفر که از هم بدشون میاد یا تمایل به رابطه ندارن هم از هم فرار میکنن حالا پسر از کجا تشخیص بده این کدوم حالته؟
من خودم کسی این حالتو داشته باشه حس بدی بهش پیدا میکنم چون میگم یا ازم بدش میاد و تو دلش فکر خوبی نمیکنه یا اینکه میلی نداره مثلا گزینه بهتری پیدا کرده واس همین این کار رو میکنه تا منو از خودش دور کنه ضمن اینکه میگم اداب اجتماعی هم بلد نیست. بجاش کاملا منطقی رابطه رو ادامه بدین کاری که محول میشه رو خوب و بموقع انجام بدین و.. تا بشناسه شمارو و بیاد جلو

منم با خانم برفی موافقم. تقریبا بیش تر دخترا وقتی می بینن زیر نظر پسری هستن از این بابت حیا می کنن و سعی می کنن خودشونو از اون محیط دور کنن. خوب این واقعاً طبیعیه!! این نشون دهنده حیای اون دختره که بهش اجازه نمی ده خودشو زیاد در معرض دید اون فرد قرار بده. یکی از دلایلش هم اینه که ما دخترا توی اون موقعیت با خودمون می گیم نکنه الآن پسره بدونه که من متوجه علاقش نسبت به خودم شدم، به خاطر همین به شکل کاملاً مصنوعی خودمونو می زنیم به اون راه!! و از طرفی می گیم اگه من تمایلمو به اون آقا پسر نشون بدم خیلی برام بد می شه و ممکنه اون آقا پسر با خودش بگه این دختره چقد جلفه، و یا ممکنه اون آقا پسر پر رو بشه(البته با عرض پوزش)…

راستش این موقعیت برای خود منم خیلی پیش اومده، منم دقیقاً رفتار اون دختر خانم رو انجام می دادم، و دیدم که متأسفانه نتیجه عکس داد و اون فرد که خودمم نسبت بهش آشنایی داشتم و می دونستم فردیه که با معیارای من همخونی داره، کناره گرفت!!! البته هنوز هم انگار منتظر نشونه ای از سمت من هست ولی من نمی تونم کاری انجام بدم!!! چرا پسرا این موضوع رو درک نمی کنن که ما دخترا در زمینه ابراز علاقه محدودیت های خاص خودمونو داریم و چرا دل رو به دریا نمی زنن و اقدامی نمی کنن؟؟آقای “عشق پاک” من از شما می پرسم که آیا اقدام نکردن از سمت آقایون مربوط به غرور اونها نمی شه؟؟

الآن من نمی دونم باید چیکار کنم!! اون آقا پسر به مدت یکسال همکارم بود اما بعد از اینکه من دیگه اون کار رو ادامه ندادم ولی ایشون تماس تلفنی با من داشتن و همش صحبتای کاری و درسی پیش می کشیدن… منم می فهمیدم که همه اون حرفا بهونه اس(از صحبتاشون می فهمیدم و اینکه مسائلی که مطرح می کردن مسائله کاملا پیش پا افتاده ای بود) … تا اینکه من برخلاف میلم کمی سرد پاسخشونو دادم، چون دیدم صحبتاشون در این زمینه به درازا کشید و من دوست نداشتم ارتباط این گونه داشته باشم. ایشون یا باید حرفشونو می گفتن یا با توجه به خصلتی که از من دیده بودن باید می فهمیدن که من اهل خوش و بش با پسرا به اون صورت نیستم!! بعد دیگه ازشون خبری نشد… البته اینکه اصلا خبری نشد که نهههههه!!! دو هفته بعدش باهام تماس گرفتن و گفتن می خوان پروژه ای رو در اختیارم بذارن که من نرفتم…
الآن نمی دونم باید چیکار کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به عشق پاک
من اتفاقا دیروز داشتم به اینم موضوع فکر میکردم که چرا دخترا تمایل ندارن کسی متوجه علاقشون بشه………
مواردز یادی به ذهنم رسید ……..
یکیش به نظرم حجب وحیا ذاتی دختر هاس……….
در برخی افراد چیز دیگه ای هم اضافه هست که علت اصلیش بافت فرهنگی و سیطره فرهنگه ..مثلا فرهنگ ما برخی چیز ها رو بد میدونه مثل ابراز علاقه از سوی دختر رو در حالی که نفسا ممکنه عمل بدی نباشه …..
یا انگ های اجتماعی زاید که داریم مثلا انگ سر خود بودن …انگ فاسد بودن …انگ هایی که بی جهت به هم نسبت میدیم ندیده و نشناخته…… یه جور سایه بد بینی که توی جو فرهنگیمون هست ……
سوم تجربه های عاطفی بد و بد تر از اون تعبیر نادرست از اون تجربه ها …
مثلا یه خانم مثلا از یه ااقایی خوشش میاد فرضا چن بار سعی میکنه خودشو به اون اقا نزدیک میکنه ….باز خوردی که دریافت میکنه بی اعتنایی و نگرش منفی از سوی اون فرد است ……..این مسئله براش تبدیل میشه به یه تجربه بد و شکست …….
بعد ها احتیاط های زیادی رو چاشنی رفتارش مکینه ….مثلا سر سنگین تر میشه به هیچ پسر یا مردی اعتنا نمینه ……..یا کلا نسبت به پسرا بد بین میشه .در حالی که غافل بوده از خصایص روحی اون فرد یا تاهل اون فرد یا نداشتن شرایط اون و بسیاری از مسائل دیگه بوده 
و در واقع بعدا ها اونجا هم که باید درست رفتار بکنه من بعد خطا رفتار میکنه و نتیجش میشه این ……….

یه واقعیتی هم هست البته در حد تئوریه من به این نتیجه رسیدم پسرا تا زمانی که درگیری عاطفی نسبت به فردی داشته باشن به هیچ نوع تمایلی از سوی دخترا جز اون فرد پاسخ خوب نمیدن …. یه دختر به نظرم اگه این مسئله رو درک کنه اولا میفهمه که نباید تا اون مقطع که تکلیف اون پرونده روشن نشده که اون آقا نزدیک بشه دوما این که نباید از بی اعتنایی اون فرد نتیجه بگیره که دوست داشتنی نیست یا عیبی داره چون یان یه واقعیه که همه ادم ها در ان واحد نمیتونن چند نفر رو باهم و به یک اندازه دوست داشته باشن …………..!!!

خانم برفی گل سلام
یه ضرب المثلی هست که میگن ؛ طرف هم خدا رو میخواد هم خرما رو !
شما دوست دارید که اون پسر بفهمه ولی از طرف دیگه ازش فرار میکنید ! آیا اینجوری اصلا جور در میاد؟!
بقیه پسرها رو نمیدونم ولی من خودم وقتی از طرف دختر بی اعتنایی ببینم که حتی یه سلام خشک و خالی هم نکنه اصلا احساس خوبی بهم دست نمیده و به ازدواج با اون به هیچ وجه فکر نمیکنم یه جورایی ازش بدم میاد
اصلا هم انتظار ندارم که دختر از وقار و متانت خودش کم کنه تا به دل یه پسر بنشینه
فقط کافیه که خوشرو و خوش برخورد باشه
برای مثال همون دختری که میگم وقتی من خونه پدربزرگم بودم و اون هم از راه میرسید و حس میکرد من اونجا هستم دیگه داخل نمیاومد!
خب من خیلی ناراحت میشدم و با وجود اینکه سالها با فکر اون زندگی میکردم وقتی این رفتارها رو ازش میدیدم دلسرد میشدم علم غیب هم نداشتم که بدونم اون هم به من علاقه داره !
چون رفتارش یه چیز دیگه میگفت . آخر سر هم وقتی براش خواستگار اومد چقدر واسطه پیش فرستاد که تمایل خودش به من رو نشون بده ولی خب من بخاطر رفتارهاش دلسرد بودم ، با این وجود من با شناختی که از خودم دارم مطمئنم که اگه خودش باهام حرف زده بود نمیتونستم باهاش مخالفت کنم
حالا آخر سر دوست دارم بدونم شماها چرا اینجوری هستید؟؟؟؟؟؟!!

منم همین طوریم وقتی توی ذهنم از یکی خوشم بیاد اصلا نمی تونم بهش توجه کنم همش ازش فرار می کنم چون می ترسم بفهمه … البته می خوامم که بفهمه اما نمی تونم دیگه… از ده متریم که ببینمش یه جوری برخورد می کنم که ندیدمش!!! مگه این که خودش بیاد جلو من باهاش حرف بزنم!!!!

من اون دختر رو درک میکنم اما فکر کنم شما اقایون هیچ وقت درک نکنین که ماها چرا این طوری ایم!!!!!!!!!!!!

 

بله منم دقیقا اینجوریم.اما با این فرار کردنام باعث شد کسی ک ازش خوشم اومده بود ب دوستم پیشنها داد و ازدواج کردن.دوستم رفت سمتش ب بهانه های مختلف پیام داد بهش و بالاخره ب دستش آورد 

دختره ازت فرار میکرده تا نشون بده دوست داره؟ یه دختر همچین کاری بکنه فک میکنم بدش میاد البته برخورد دیداریشم مهمه که چکار کنه

1- علائم علاقه مندی مردان

2- چگونه بفهمیم که یک پسر وجودش عشق و
علاقه و محبت نسبت
به دختر دارد و فقط با وی است؟

3- چطور
توجه شوهر را به خود جلب کنیم ؟

پس از آشنایی اولیه و مختصر، در اولین فرصت اقدام به
خواستگاری کند، نه این که با وعده خواستگاری بخواهد ارتباط را نزدیک‌تر
کند. اگر شرایط ازدواج را نداشت، خودش زود ارتباط ببُرد.

مردان زمانيكه نسبت بچيزی يا
كسی علاقه داشته باشند بصورت غير ارادی و ناخودآگاه حركات جسمانی بخصوصی از
خود نشان ميدهند كه نشانگر وجـود اشتياق نسبت به آن چيز يا فرد است. در
اين قسمت برخی از اين علائم را يادآور ميشويم.

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

نزديك آمدناگر مردي علاقه مند باشد، به
شـما نزديـك مي شود، شكمش را تو و سينه اش را جلو ميدهد، صاف مي ايستد و
سپس ژست گرفتن شروع ميشود…!ژست *
دستش را به طرف گلويش برده و كراوات خود را صاف ميكند * يقه اش را
ميزان ميكند * گرد و غبار فرضي روی شانه هايش را مي تكاند * آستين،
پيراهن و لباسهاي ديگر خود را مرتب و صاف ميكند * موهايش را مرتب
ميكند.قلاب كردن شست در كمربنداين
عمل به معناي ابراز و بيان قدرت و صلابت مردانگي بوده و فرد سعي در نشان
دادن قدرت و توانگري خود ميكند.حالت بدنوضعيت
بدن يك نشانه است، اگر او علاقه مند باشد، به سمت شما قرار خواهد گرفت.
اگر در حال نشستن پايش به سـمت شما اشاره نمايد، اين يك علامت خوب خواهد
بود.خيره شدنخيره شدن به شما حتي
چند ثانيه بيشتر از حد لزوم، همراه گشاد كردن چشم ها به معناي نشان دادن
چراغ سبز است. نگاه معني داربه
حالت نظاره سه ضلعي او توجه كنيد: – چشم در چشم – سپس بسوي دهان و
چانه – بسمت قسمت هاي ديگر بدن- برگشت دوباره بسمت چشم ها بفرمي سه
ضلعي دست به كمر ايستادناين حالت
ايستادن براي بزرگتر جلوه نمودن و ابراز آمادگي براي گرفتاري و درگيري
است!نشانه هاي ديگربالا بردن
ابروها جدا شدن لب ها از يكديگر تكان خوردن لبه هاي بيني بازي
كردن با جوراب و بالا كشيدن آن برانداز كردن طرف مقابل باز و بستن
دكمه ژاكت لمس نمودن صورت خود هنگام صحبت فشردن دسته عينك

از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟! سوالی است که ممکن است برای آقایان مجرد پیش بیاید. برای هرفرد مجردی ممکن است پیش بیاید که در محیط کارش جنس مخالفی وجود داشته باشد و نظرش را جلب کند اما اگر مردی در محیط کارش دختری باشد و دوست دارد بداند که نظرش چیست از کجا باید بداند. ایا می توان فهمید که دختری چراغ سبز نشان می دهد.

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان، نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است. این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش، به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

در صورتی که دختری نسبت به پسری علاقه مند شود, مدام در مورد او کنجکاوی می کند. در واقع دختران با این عمل سعی در شناسایی علایق پسر و پیوستگی بیشتر با او دارند. این بدان معنا است که دختران با کنجکاوی بیشتر از مرد مورد علاقه خود, سعی می کنند علایق مشترک را شناسایی و آن ها را جلوه دهند.

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم

دختری که به پسری علاقه دارد و او را همسر آینده خود تصور می کند, وضعیت مالی او را می سنجد. بنابراین در صورتی که وضعیت مالی شما, برای دختر مورد نظرتان اهمیت دارد, می تواند نشانه این باشد که دختر نیز به شما علاقه مند است. این خصوصیت به دلیل این است که دختران دوست دارند وضعیت مالی همسر خود را بدانند.

دختری که به پسری علاقه مند شده, دائما آینده خود را با آن پسر تصور می کند. بنابراین اشتیاق بیشتری به صحبت کردن در مورد آینده با پسر نشان می دهد. بنابراین در صورت مشاهده این علایم, احتمال دهید که دختر به شما علاقه مند است.

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه شدیدی دارد و قصد ازدواج با شما را دارد. در این صورت پیشنهاد می کنیم تست روانشناسی ازدواج را امتحان کنید.

حسادت یکی از خصوصیاتی است که در زنان بیش از مردان مشاهده می شود. دختری که به پسری علاقه دارد, از مشاهده آن پسر با دختر دیگر ناراحت می شود. این ناراحتی به دلیل حسادت در او ایجاد می شود.چگونگی و آنالیز نگاه های دخترانه از دیگر نشانه های علاقه مند شدن دختران محسوب می شود. با آگاهی و شناخت این علائم و نشانه ها به راحتی می توان بفهمیم دختری دوستمان دارد و با برخورد صحیح و درست در برابر این نشانه ها, می توان عشق دختران نسبت به خود را افزایش دهیم.

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و برای این است که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما « قدم اول» را بردارید. مساله اینجا است که بسیاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابراین اگر زنی مکررا” شروع به قرار گرفتن سر راه شما نمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا” انجام می دهد زیاد است.

یک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنگام ابراز علاقه بی اختیار شروع به انجام یک سری حرکات جسمانی مشخص می کند. این اعمال غیر شفاهی از گشاد شدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

دکتر علی سمیعی

کلینیک پوست و موی دکتر مسعود جعفری

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا

مرکز روانشناسی و مشاوره موفقیت

دکتر محسن نراقی

دکتر علی سمیعی

570 بازدید

554 بازدید

562 بازدید

338 بازدید

504 بازدید

2266 بازدید

1041 بازدید

08 بهمن 1399

07 بهمن 1399

07 بهمن 1399

07 بهمن 1399

07 بهمن 1399

07 بهمن 1399

07 بهمن 1399

چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم
چطور به یک پسر چراغ سبز نشان دهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *