چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

 
helpkade
چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم
چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران واتساپ، ارسال عکس به صورت فایل در واتساپ بدون افت کیفیت هستش. همونطور که میدونید وقتی میخواید یه عکس رو از طریق واتساپ یا تلگرام یا هر برنامه پیام رسان دیگه برای کسی بفرستین، برنامه اول فایل عکس رو فشرده میکنه تا حجم فایل کم بشه. به همین دلیل خب کیفیت عکس هم کم میشه. اگرچه ما خیلی وقتا به عکس های با کیفیت خیلی بالا نیاز نداریم اما بعضی وقتا لازمه نسخه اصلی عکس رو داشته باشیم. مثلا ممکنه بخوایم اون عکس رو تو فتوشاپ ویرایش و بعدش در ابعاد بزرگ چاپ کنیم.

اگه بخوایم یه عکس رو بدون افت کیفت (یعنی نسخه اصلی عکس) رو برای کسی بفرستیم باید اون عکس رو به عنوان فایل بفرستیم. چون همونطور که عرض کردم اگه به صورت photo بفرستین کیفیت عکس به طرز قابل توجهی کم میشه! شاید تو گوشی متوجه این افت کیفیت نشید اما تو فتوشاپ یا بعد از چاپ قشنگ تابلو میشه! حالا الان میخوام بهتون یاد بدم چطور یه عکس رو به صورت فایل در واتساپ بفرستین بدون اینکه اینکه کیفیتس عکس کم بشه. خب من در ادامه بهتون یاد میدم که چطوری این کار رو در سه نسخه مختلف واتساپ انجام بدین.

خب برنامه واتساپ رو باز کنید و بعد مراحل زیر رو برید:

■ برید تو صفحه چت مخاطب مورد نظرتون. مثلا من در این مثال میخوام چنتا عکس واسه محمد بفرستم.

■ از پایین صفحه از قسمت راست کادر متنی چت روی آیکن گیره کاغذ بزنید.

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

■ خب چنتا گزینه با آیکن ظاهر میشن. گزینه Document رو انتخاب کنید.

روش ارسال عکس به صورت فایل در واتساپ اندروید – مرحله 1

■ خب حالا اینجا فهرست فایل های موجود در حافظه گوشی نمایش داده میشه. اما متاسفانه این فهرست خیلی شلوغ پلوغه و پیدا کردن عکس (فایل) مورد نظر خیلی سخته! برای اینکه بتونید عکس ها رو به صورت Thumbnail ببینید از قسمت بالای صفحه گزینه Browse other documents رو بزنید.

ارسال عکس با کیفیت اصلی در واتساپ اندروید – مرحله 2

■ خب اینجا تشخیص عکس مورد نظر یکم آسون تره اما اگه بازم نمیتونید فایل مورد نظر تون رو تشخیص بدین فقط کافیه از قسمت بالا و سمت راست صفحه روی اون آیکن کنار سه نقطه کلیک کنید. تو عکس مشخص کردم.

حالا میتونید عکس ها رو در اندازه بزرگتر ببینید و خیلی راحت عکس مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

■ رو یکی از عکس های مورد نظرتون دو ثانیه لمس کنید تا انتخاب بشه بعدش روی عکس های بعدی ضربه بزنید تا انتخاب بشن (تیک بخورن).

■ حالا از قسمت بالا و راست صفحه دکمه open رو بزنید. همونطور که میبینید یه پیغام نمایش داده میشه و از شما میپرسه که این فایل (یا فایل ها) رو برای فلانی بفرستم؟ گزینه Send رو بزنید.

■ تموم شد! عکس مورد نظر شما به صورت فایل و بدون افت کیفیت برای مخاطب تون ارسال شد.

هر چند که من از نسخه کامپیوتر واتساپ متنفرم اما خب به هر حال بعضی وقتا آدم مجبور میشه ازش استفاده کنه 😐 روال ارسال فایل در واتساپ کامیپوتر خیلی راحت تر از گوشیه.

■ برنامه واتساپ کامپیوتر رو باز کنید. روش نصب و راه اندازی واتساپ کامپیوتر رو قبلا توضیح دادم.

■ برید تو چت مخاطب مورد نظرتون.

■ از قسمت بالای پنجره برنامه روی آیکن گیره کاغذ کلیک کنید. و بعدش روی گزینه Document کلیک کنید.

روش ارسال عکس به صورت فایل در واتساپ ویندوز – مرحله 1

■ همونطور که میبینید پنجره Open ویندوز باز میشه که میتونید باهاش فایل یا فایل های مورد نظرتون رو انتخاب کنید. بعد زا اینکه انتخاب کردین روی دکمه Open کلیک کنید.

روش ارسال عکس به صورت فایل در واتساپ ویندوز – مرحله 2

■ تموم شد!

یه راحل حل ساده تر
فقط کافیه فایل مورد نظر تون رو از هر جای ویندوز مثلا دسکتاپ، درگ کنید (بگیرید و بکشید) و بعد بندازید تو چت مورد نظرتون؛ همین!

متاسفانه برنامه واتساپ رابط کاربری خوبی نداره و واسه افرادی که با تلگرام کار کردن، استفاده از واتساپ یکم اعصاب خوردکنه. اگه به تلگرام دسترسی دارید و طرف مقابل تون هم میتونه از تلگرام استفاده کنه بهتره اینجور کارها رو از طریق تلگرام انجام بدین.

ابراهیم درویش هستم متولد مرداد سال 65. برنامه نویس وب ، علاقمند به برنامه نویسی اندروید و نرم افزار های رایگان و Open Source . در وقت آزادم درباره متد های بازاریابی و تبلیغات وب مطالعه می کنم . مسلط به انگلیسی و آشنا به زبان Español .

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .
حمایت مالی از علم فردا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سوال امنیتی *
2
 × 
چهار
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

با سلام
توضیحاتتوپن فوق العاده مفید،قابل فهم و واضح بود و استفاده از عکس ها همراه متن در تفهیم مطالب بسیار موثری بود.
سپاس از زحماتتون

سلام همکار محترم

ضمن تشکر از شما واقعا بسیار خوب بود من میخواستم یک عکس را به صورت فایل بفرستم و از هر کسی میپرسیدم بلد نبود و شما واقعا لطف کردین زنده و پایدار باشید ممنون از بزرگواریتون واقعا ممنون

تشکر واقعا ممنون

ممنون از سایت تون

ممنون موفق باشید

دانلود فیلم

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

دانلود فیلم هندی جدید

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور اینستاگرام


Downloads-icon


شارژر خورشیدی ، MP3 پلیر ، فرستنده FMDownloads-icon

صادق توسلی پویا

اپلیکیشن و نرم افزار, تکنولوژی

ارسال دیدگاه

آموزش فرستادن عکس به صورت فایل در واتساپ اندروید و دسکتاپ کامپیوتر همراه با تصاویر

پیام رسان واتساپ یکی از اپلیکیشن های محبوب مربوط به چت و گفتگو بوده که می توانید به راحتی در آن با مخاطبین خود چت کنید که از قابلیت های خوبی که میشود روی آن حساب باز کرد؛ ارسال و دریافت فایل های نظیر موزیک، عکس، ویدیو و …. بوده که می توانید از گالری موبایل خود، اطلاعات را با مخاطبین خود تبادل کنید. (اینم داخل پرانتز بگم که پیام رسان واتساپ در ایران، خیلی مورد علاقه مخاطبین نبوده چرا که در آن زمان، کاربران از تلگرام استفاده می کردند و خب البته که Telegram به صورت کاملا حرفه ای، در زمینه طراحی محیط کاربری، بیشتر برای مخاطبین ارزش قائل شده است و ماجرا از اونجایی شروع شد که تلگرام به صورت فیلترینگ در ایران بسته شد و به همین دلیل، مخاطبین به سمت واتساپ رجوع کردند)

اما نکته ای که در این پست میخواهیم به آن اشاره کنیم؛ اینه که گاهی اوقات پیش میاد، میخوای عکس رو به فرمت فایلی برای دوستان خود در واتساپ ارسال کنید (ماجرای این قضیه هم مربوط به کیفیت عکس می باشد، یعنی چی؟؟ یعنی این که اگر عکس رو به صورت ساده در چت ارسال کنید؛ کیفیت تصویر افت پیدا می کنه و به همین خاطر، طرف مقابل شما از این که عکس رو با کیفیت کم دریافت کرده، بسیار شاکی می شود و خلاصه نگم براتون….)

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

پس شما تنها کاری که نباید انجام دهید، اینه که عکس رو ساده ارسال نکنید تا مخاطبین شما با افت کیفیت رو به رو نشود… راهکارش هم خیلی ساده می باشد و شما فقط باید عکس را به صورت فایل در چت بفرستید (حالا منظورم این نیست که بری یه فایل بسازی و عکس رو داخل اون بندازی و ارسال کنی) در همین زمینه، برای بسیاری از دوستان، این سوال پیش میاد که چگونه در واتساپ عکس را به صورت فایل بفرستیم؟؟

سایت باشعوری یکی از منابع اصلی در زمینه ترفند های شبکه اجتماعی و طراحی عکس نوشته های اختصاصی بوده که می توانید هر روزه شاهد بهترین پست های مفید و با ارزش باشید…. نکته ای که قبل از شروع کار باید به آن اشاره کنم، اینه که آموزش ارسال فایل عکس در واتساپ به صورت تصویری و قدم به قدم می باشد چرا که هدف ما از تولید آموزش ها به گونه ای است تا بتوانیم تصویر سازی مرحله ای را برای شما عزیزان مهیا سازیم تا زمانی که خودتان خواستید آن را انجام دهید، بدون هیچ سوالی نسبت به آن موضوع اقدام نمایید.

دومین نکته ای که لازم است همین حالا آن را عنوان کنم، اینه که برای آموزش ارسال عکس فایلی از دو سیستم عامل اندروید و دسکتاپ استفاده شده است و جفت آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم (پیشنهادی که برای مخاطبین پلتفرم اندروید دارم، قبل از اینکه مراحل زیر را انجام دهید، ابتدا به گوگل پلی مراجعه کنید و واتساپ خود را آپدیت کنید تا در روند کاری به مشکلی برخورد نکنید)

برای ارسال عکس به صورت فایل باید به واتساپ خود بروید و در قدم اول، مخاطب هدف خود را تعیین کنید و وارد چت و گفتگو شوید (به گونه ای که می خواهید با طرف مقابل خود گفتگو داشته باشید) سپس همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ گزینه و شکل سنجاق، درست در سمت راست و پایین تصویر در دسترس شما قرار دارد که باید روی آن ضربه بزنید (در واقع گزینه سنجاق برای به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری و دیگر فایل ها بوده که می توانید برای مخاطب خود ارسال کنید، البته در نظر داشته باشید که هر فایلی، میزان حجم خودش رو داره و اینترنت خودش رو صرف به اشتراک گذاری میکنه)

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، چندین دکمه با رنگ های مختلف در تصویر ظاهر می شود (دکمه Camera برای زمانی است که می خواهید دوربین فعال شود و عکس فیلم خود را ضبط و ارسال کنید – با کلیک بر روی دکمه Gallery می توانید به گالری گوشی خود دسترسی داشته باشید فایل های تصویری و ویدئویی را ارسال کنید – دکمه Audio نیز برای زمانی است که می خواهید فایل صوتی خود را از پوشه مورد نظر انتخاب و ارسال نمایید)

اما دکمه و گزینه ای که برای تبدیل کردن تصویر به فایل باید از آن استفاده نمایید؛ دکمه بنفش رنگ «Document» می باشد که البته با کلیک بر روی آن به تمامی فرمت های فایلی که در مدیریت فایل موبایل شما ذخیره بوده، دسترسی پیدا می کنید.

با ضربه بر روی گزینه Document به فارسی: اسناد، همانطور که در پاراگراف فوق به آن اشاره شد؛ تمامی فایل های که در گوشی خود دارید را می توانید به صورت یکجا نگاه کنید از بین آن ها، فایل مربوطه را انتخاب نمایید. اما از اونجایی که هدفمان، ارسال عکس می باشد، باید شما در همین قسمت به گالری گوشی خود دسترسی داشته باشید: پس برای اینکار، در ابتدای صفحه، دقیقا اولین گزینه؛ عبارت «Browse other Docks» در دسترس می باشد که باید روی آن کلیک کنید.

پس از ضربه بر روی گزینه فوق، سریعا گالری موبایل روی صفحه ظاهر می شود و می توانید عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس روی کلمه Send یا ارسال کلیک نمایید و بلافاصله متوجه میشوید که بلهههه عکس به صورت فایلی در چت واتساپ فرستاده شده است.. اینم از پایان موفقیت آمیز شما دوستان عزیز که همیشه در حال چت با مخاطبین واتس اپی خود هستید

اگر از من بپرسی که میگم اصلا از واتساپ سیستم عامل دسکتاپ کامپیوتر استفاده نکن چرا که محیط کاربری آن به گونه ای طراحی شده که زیاد به صرفه نمی باشد؛ برای مثال: نمیتونی دانلود خودکار فرمت های چت ها رو غیر فعال کنی و هزاران دلیل دیگه بری اینکه به شما عزیزان ثابت کنم که فعلا از این پلتفرم در کامپیوتر استفاده نکنید……

اما خب برای بسیاری از عزیزان این سوال پیش آمده که چطور با واتساپ کامپیوتر عکس ها را به صورت فایل ارسال کنیم و برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید بگم که تمامی مراحلی که باید برایتان توضیح دهیم، دقیقا شبیه به مراحل فوق می باشد اما خب چون محیط کاربری متفاوت می باشد، یکسری گزینه ها جابه جا می شوند..

پس از اینکه واتس اپ کامپیوتر خود را باز کردید، در قدم بعدی مانند نمونه های فوق باید روی شکل سنجاق کلیک کنید و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، بلافاصله دکمه های اشتراک گذاری فایل ها، روی صفحه ظاهر می شود و همانطور که خودتان استاد شده اید، باید روی گزینه «Document» بنفش رنگ که به شکل پوشه می باشد، ضربه بزنید….

پس از ضربه بر روی گزینه فوق، فایل سیستم شما باز می شود و می تواید عکس مورد نظر را دابل کلیک کنید تا به چت مخاطب شما ارسال شود (یکی از خوبی های واتساپ کامپیوتر اینه که بسیاری از عکس و …. کلی اطلاعات دیگر در سیستم می باشد و می توانید آن را از سیستم خود برای مخاطبین خود ارسال کنید)

یکی از ترفند هایی که دوست داشتم در آخر مطلب با شما عزیزان به اشتراک بگذارم، اینه که شما می توانید در واتساپ خود، ذخیره شخصی درست کنید تا هر موقع دلتان خواست، بتوانید عکس، ویدیو، موزیک و …. برای خودتان ذخیره داشته باشید “دقیقا مانند تلگرام که یک چت شخصی با خودتان همیشه در دسترس بوده می توانید از آن به عنوان جیب شلوار استفاده کنید و هر روزه اطلاعات خود را در آن ذخیره کنید” این ترفند به این گونه است که می توانید لینک زیر را در چت یکی از دوستان خود ارسال کنید و به جای کلمه number ، شماره موبایل خود را تایپ کنید “البته دقت داشته باشید که شماره خود را بدون صفر و قبلش کد ۹۸ را بگذارید”

https://api.whatsapp.com/send?phone=number

پس از اعمال تغییراتی که براتان توضیح دادم، آن را در چت یکی از مخاطبین بفرستید و بلافاصله خودتان روی آن لینک کلیک کنید تا چت شخصی شما فعال شود و همیشه در واتساپ خودتان در دسترس می باشد (حالا میدونی برای چی اسن ترفند رو بهت گفتم؟؟ برای اینکه با این کار میتونی فایل های کامپیوتر خودت را به صورت مستقیم به واتساپ دسکتاپ بفرستی و از اونور با گوشی خودت دانلود کنی، بدون اینکه بخوای از فلش استفاده کنی – همچنین از این به بعد دیگه لازم نیست که برای ذخیره فایل های واتساپی، اونا رو برای مخاطبین دیگه ارسال کنی )

برچسبآموزش کامل واتساپ

آبان ۳, ۱۳۹۹

مهر ۲۶, ۱۳۹۹

مهر ۱۰, ۱۳۹۹

مهر ۴, ۱۳۹۹

شهریور ۲۸, ۱۳۹۹

شهریور ۲۳, ۱۳۹۹

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

هشت

 − 

 = 

دو

.hide-if-no-js {

display: none !important;

}

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

صادق توسلی پویا

اپلیکیشن و نرم افزار, تکنولوژی

ارسال دیدگاه

آموزش فرستادن عکس به صورت فایل در تلگرام اندروید و کامپیوتر همراه با تصاویر

یکی از قابلیت های ویژه تلگرامی که بسیار می تواند برایتان مفید باشد، ارسال و دریافت فابل هایی از قبیل؛ صوتی، عکس، ویدیو، PDF و …. بوده که می توانید با مخاطبین خود به راحتی به اشتراک بگذارید و خوشبختانه پیام رسان تلگرام برای اینکار توانسته بهترین محیط کاربری را برای کاربران مهیا سازد (یادمه قبلا برای اینکه بخوام فایل ها رو برای طرف ارسال کنم، به هزار دردسر می رفتم سراغ زاپیا که همین موضوع هم باید طوری پیش میرفت که دو طرف کنار یکدیگر باشند و اگر نزدیک هم نبودند که باید قید اون فایل رو میزدند)

اما موضوع اصلی این پست برای زمانی بوده که می خواهید یک یا چندین عکس را در تلگرام برای مخاطب مورد نظر ارسال کنید که البته می توانید این کار را در سریع ترین حالت ممکن انجام دهید، اما موضوعی که ناخوشایند بوده و می تواند برایتان غیر مفید باشد؛ اینه که وقتی عکسی رو در تلگرام برای طرف ارسال میکنی، در واقع آن عکس با کیفیتی که در گوشی خود شما بوده، ارسال نمی شود و بعد از این که طرف مقابل آن را از چت تلگرام دانلود می کند، بیشتر ضرر ها رو اون طرف متحمل میشه چرا که عکس با اون کیفیتی که میخواد رو نداره…..

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

پس چاره ای این ماجرا چیه؟؟ اصلا چه کار باید کرد که عکس رو با همون کیفیت اصلی برای مخاطب مورد نظر ارسال کنیم؟؟؟ ببینید دوستان؛ برای اینکه عکس ها را با همان کیفیت اصلی ارسال کنید، باید آن ها را به صورت فایلی در تلگرام بفرستید… شاید با خودتون فکر کنید که یا خدااااااا حتما باید برم توی مدیریت فایل گوشی و برای هر عکسی که میخوام بفرستم، فایل بسازم و عکس ها رو داخل فایل بریزم……. نه نه نه اصلا هم اینطور نیست و در واقع منظورم من هم اینی که فکر میکنی نبوده داستان..

خوشبختانه پیام رسان تلگرام انقدر حرفه ای طراحی شده که اینجور مشکلات رو هم بتونه حل کنه و به همین خاطر، قابلیت ارسال عکس فایلی رو برای کاربران مهیا کرده و به راحتی می توانید بدون این که خودتان دست به کار بشید و کار های عجیب انجام بدید، می توانید کل این کار ها را از داخل چت تلگرامی به ساده ترین حالت ممکن انجام دهید.

پس اگر شما هم یکی از دوستانی هستید که به تازگی برایتان سوال پیش آمده که چگونه یک عکس را به صورت فایل در تلگرام بفرستیم؟ در این پست می توانید به صورت کامل و تصویری به مراد دلتان برسید البته قبل از اینکه بریم سراغ اصل مطلب، باید بگم که برای آموزش ارسال عکس به صورت فایلی از ۲ پلتفرم و سیستم عامل اندروید و دسکتاپ کامپیوتر استفاده شده است و می توانید در یک پست از دو آموزش برخوردار شوید.

در ابتدا به نحوه و طریقه ارسال عکس فایلی در تلگرام سیستم عامل اندروید اشاره می کنیم و از شما می خواهم که سفت و محکم در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید (در مجله اینترنتی باشعوری می توانید به تمامی ترفند های شبکه اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و … دسترسی داشته باشید و به قول قدیمی ها، آقای خودتون باشید، در ضمن میتوانید هر روز به سایت ما سر بزنید تا بهتری عکس نوشته های پروفایلی را برای خودتون دانلود کنید)

برای شروع کار کار ابتدا باید وارد چت و گفتگو با فرد مورد نظر شوید و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ام؛ در بخش کادر چت، در کنار دستتان، یک علامت و شکل سنجاق در دسترس بوده که در قدم اول باید روی آن کلیک کنید…

پس از ضربه بر روی گزینه فوق، همانطور که خودتان متوجه شده اید؛ چندین گزینه برایتان وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان به Gallery اشاره کرد (می توانید عکس و فیلم های خود را در چت به اشتراک بگذارید) همچنین با گزینه «location» می توانید برای دوستان خود، لوکیشن و موقعیت لحظه ای خود را ارسال کنید… گزینه هایی که به آن ها اشاره شد؛ جهت یادآوری کردن قابلیت های تلگرامی می باشد… اما دومین قدم برای اینکه عکس خود را به صورت فایلی ارسال کنید، باید روی دومین دکمه که به گزینه «File» معروف بوده، ضربه بزنید…

پس از کلیک بر روی گزینه فایل، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ سه گزینه اصلی برایتان مهیا می باشد که اولین آنها عبارت «Internal Storage» می باشد و با کلی بر روی آن، به پوشه مدیریت فایل گوشی خود دسترسی پیدا میکنید و می توانید فایل یا عکس مورد نظر خود را با توجه به پوشه مربوطه انتخاب کنید… گزینه «Telegram» نیز همان فایل های تلگرامی بوده و اگر عکس مورد نظر شما در آن قسمت می باشد، می توانید آن را انتخاب و ارسال کنید

اما گزینه ای که فکر کنم بیشتر به دردتان بخوره، گزینه «Gallery» بوده که می توانید به راحتی وارد گالری موبایل خود شوید و عکس مورد نظر خود را از آنجا انتخاب کنید (بعد از اینکه وارد گالری شدید، در گوشه تمامی عکس ها، دایره کوچکی قرار دارد که با لمس انگشت به شکل تیک آبی نمایان می شود این حالت به معنی انتخاب یا Select عکش مربوطه می باشد که البته می توانید چندین عکس را به صورت یکجا ارسال کنید و دیگر مجبور نباشید، برای چند تا عکس، دونه به دونه این مراحل را اجرا نمایید)

پس از انتخاب عکس ها از گالری؛ بر روی دکمه آبی رنگ موشکی Send ارسال کلیک کنید تا چندین عکس به صورت همزمان ارسال شود … اگر دقت کرده باشید، عکسی که به صورت فایل ارسال شده، دیگر شبیه عکسی که در گذشته به صورت کامل ارسال می کردید، نمی باشد و اینبار با سایز کوچک و مانند فرمت file فرستاده شده است (کار شما در این قسمت با موفقیت انجام شده است و از این پس می توانید سر خود را مثل یک مرد بالا ببرید و بگویید؛ من میتونم در تلگرام، عکس رو به صورت فایل ارسال کنم )

در قسمت بعدی داستان می خواهیم ترفند و طریقه ارسال عکس به صورت فایل در تلگرام کامپیوتر را به شما عزیزان آموزش دهیم… مراحل اولیه دقیقا مانند نمونه های فوق می باشد (ابتدا به چت شخصی مخاطب مورد نظر بروید و روی آیکن سنجاق که مربوط به اشتراک گذاری فایل ها می باشد، کلیک کنید) به محض اینکه روی سنجاق ضربه بزنید، فایل دسکتاپ شما روی صفحه کامپیوتر نمایان می شود که باید عکس دلخواه خود را انتخاب کنید..

در قدم بعدی، عکس انتخابی شما روی چت تلگرامی ظاهر می شود که باید شما را با دو گزینه آشنا کنم؛ عبارت «Send as a photo» برای زمانی است که می خواهید عکس را به صورت ساده برای طرف ارسال نمایید اما در زیر همان، عبارت «Send as a file» قرار دارد که دقیقا برای تبدیل عکس به فایل در دسترس شما می باشد و نکته ای که در این مورد باید مطرح کنم، اینه که قبل از ارسال عکس، حتما دکمه آبی رنگ Send as a file را فعال کنید و با کلیک بر روی گزینه «Send» در چت شخصی ارسال می شود

همچنین قبل از زدن بر روی گزینه Send ، می توانید در کادر «caption» توضیحات مربوط به عکس را تایپ کنید تا زمانی که عکس ارسال شد، متن مورد نظر شما دقیقا زیر همان عکس، درج شده باشد (این نکته برای اشخاصی بوده که نمی دانستند که چطو در زیر عکس، متن خود را بنویسند و ارسال کنند)

برچسبآموزش کامل تلگرام

آبان ۳, ۱۳۹۹

مهر ۲۶, ۱۳۹۹

مهر ۱۰, ۱۳۹۹

مهر ۴, ۱۳۹۹

شهریور ۲۸, ۱۳۹۹

شهریور ۲۳, ۱۳۹۹

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

 + 

چهار

 = 

دوازده

.hide-if-no-js {

display: none !important;

}

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – مقالات روز تکنولوژی، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر

این روزها تلگرام به عضوی جدانشدنی از زندگی ما ایرانیان تبدیل شده و هر کسی بنا به شغل و کار و خود به دنبال ترفندهای این نرم افزار پیام‌رسان محبوب است. همان‌طور که می‌دانیم تلگرام روز به روز از لحاظ امکانات بهتر شده و نیازهای بیشتری را برای ما برآورده می‌سازد؛ اما یکی از قدیمی‌ترین امکانات این برنامه توانایی ارسال عکس، فیلم، فایل و … به راحتی هرچه تمام‌تر است. یکی از مهم‌ترین مشکلات ارسال عکس در تلگرام، کاهش کیفیت اصلی تصاویر و کاهش سایز آن هنگام ارسال است.

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

خب این قابلیت خوبی است و با توجه به سرعت اینترنت عجیب و غریب در مملکت ما، یکی از بهترین قابلیت‌های تلگرام برای ارسال و دریافت سریع تصاویر است. اما خب اگر می‌خواهید تصاویر را باکیفیت اصلی و حجم بالای آن برای دوستان خود بفرستید، این کار آن‌چنان هم سخت نیست!

کافی است در هنگام لمس گزینه سنجاق برای ارسال تصاویر، به جای اینکه به سراغ گالری خود بروید، گزینه File را انتخاب کرده و سپس از طریق مسیری که جلو شما قرار می‌گیرد فایل عکس مورد نظر را انتخاب و آن را ارسال نمایید.

به همین راحتی شما تصویر مورد نظر خود را بدون هیچ گونه افت کیفیتی برای دوست خود ارسال نموده‌اید! البته توجه داشته باشید که در این روش مدت زمان ارسال و دریافت عکس مورد نظر شما طبیعتا بیشتر خواهد شد.

بگذارید تا این چند مرحله ساده را به صورت تصویری ببینیم:

چگونه در تلگرام پیام‌های محو شونده ارسال کنیم؟

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

آموزش نصب اپلیکیشن بر روی تلویزیون اندرویدی بدون نیاز به گوگل پلی

چه مقدار حافظه رم برای یک گوشی هوشمند کافی است؟

سپاس بسیار عالی و مفید

سلام.من یه کانال برای ویدیوهای شخصیم ساختمو امشب حدود ده تا فیلم رو به صورت فایل آپلود کردمو هیچ مشکلی هم پیش نیومد و از حجم فیلمهام کم نشد…اما حالا هرچقدر ک گزینه ی فایل رو میزنم و فیلم رو انتخاب میکنمو آپلودش میکنم…با کاهش حجم ویدیو مواجه میشم متاسفانه…اعصابمو خورد کرده…چه دلیلی میتونه داشتخ باشه ک این روش یهو ج نده دیگه؟؟؟ من رشتم آی تی بوده و میدونم چنین چیزی تقریبا غیر ممکنه…اما متاسفانه باهاش درگیر شدم

ممنون عالی بود دمتون گرم

عالی بود دمتوووووووووووووووووون گرم

عالی و مفید. تشکر از شما

مرسی دمت گرم

عالی بود خیلیی ممنون

ممنون مفید بود

سلام خسته نباشید . برای ارسال گیف بدون افت کیفیت چه روشی است ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد.

ذخیره اسم و ایمیل من

آخرین مطالب سایت

مقایسهٔ دیگنیتی بهمن موتور با دیگر کراس‌اوورهای کوپه چینی!

آیا تصاویر ثبت شده از ماه توسط دوربین سامسونگ گلکسی S21…

دومین واکسن کرونا ایرانی مجوز آزمایش انسانی را دریافت کرد

چگونه در تلگرام پیام‌های محو شونده ارسال کنیم؟

تعرفه پهنای اینترنت زیرساخت کاهش یافت؛ آیا تعرفه اینترنت…

آخرین قیمت‌ها

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

لیست قیمت کنسول بازی در بازار ایران

لیست قیمت گوشی‌های هواوی در بازار ایران

لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار ایران

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ در بازار ایران

لیست قیمت آیفون در بازار ایران

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس در بازار ایران

سرگرمی

تصاویری خنده‌دار و فتوشاپی از سناتور برنی سندرز در مراسم تحلیف جو بایدن

معرفی بهترین فیلم‌ها در مورد اسکیزوفرنی

معرفی فیلم Amelie به کارگردانی Jean Pierre Jeunet: یک کمدی عاشقانه

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

شما می‌توانید از طریق تلگرام هر فایلی که در حافظه داخلی یا حافظه SD گوشی هوشمندتان ذخیره شده را با سایر کاربران اشتراک گذاری کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال فایل از طریق تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تلگرام مسنجری است که به ساده‌ترین شکل ممکن امکان اشتراک گذاری فایل های مختلف را ارائه می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این مقاله‌های متعددی را در مورد نحوه اشتراک گذاری انواع مختلف فایل در تلگرام تنظیم و خدمتتان ارائه کردیم که لیستی از این مقالات در بخش زیر موجود هستند:

اما شما برای اشتراک گذاری فایل در تلگرام فقط محدود به فایل هایی همچون عکس، ویدیو یا آهنگ نیستید، بلکه تقریبا می‌توانید هر نوع فایلی را از طریق این مسنجر ارسال و دریافت کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال فایل های مختلف از طریق تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

به منظور اشتراک گذاری یا ارسال یک فایل از حافظه داخلی یا حافظه SD دستگاه از طریق تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

گزینه Internal Storage: این گزینه محتوای حافظه داخلی دستگاه را شامل می‌شود. با انتخاب این گزینه می‌توانید فایل یا فایل های مورد نظرتان را از حافظه داخلی دستگاه انتخاب و ارسال کنید.

گزینه SD Card: با انتخاب این گزینه به حافظه SD دستگاه هدایت می‌شوید و می‌توانید فایل های مورد نظرتان را از این بخش انتخاب و از طریق تلگرام ارسال نمایید.

گزینه /: این گزینه شما را به بخش سیستم روت (System Root) هدایت می‌کند. این گزینه برای اشتراک گذاری فایل چندان کارایی ندارد.

گزینه Telegram: با انتخاب این گزینه به بخشی منتقل می‌شود که زیرشاخه‌های دیگری همچون Telegram Audio، Telegram Video و غیره را ارائه می‌کند. از طریق این بخش می‌توانید به آرشیو تمام فایل های پیشین اشتراک گذاری شده از طریق تلگرام دسترسی پیدا کنید و هر یک از آن‌ها که مد نظرتان باشد را انتخاب و در پنجره گفتگوی فعلی ارسال کنید.

گزینه Gallery: با انتخاب این گزینه به گالری دستگاه هدایت می‌شوید و می‌‌توانید عکس مد نظرتان را از گالری در پنجره گفتگوی انتخاب شده ارسال کنید.

بخش RECENT: اما اگر دقت کنید در بخش زیرین صفحه مجموعه‌ای از فایل‌های متفرقه با فرمت‌های متفاوت ارائه شده است. این فایل‌ها در واقع فایل‌هایی هستند که به تازگی یا اخیرا در تلگرام از آن‌ها استفاده کرده‌اید. می‌توانید از این لیست هم به منظور انتخاب و اشتراک گذاری فایل های مورد نظرتان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال فایل از طریق تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

قطعات آیفون XS

قیمت گلس آیفون 6 اس پلاس

قیمت تاچ ال سی دی A42 5G

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

صفحه شما اصلا کمک کننده نیست و اتلاف وقت است کارشناسان تعلیم دیده بیارید

سلام ببخشید چطوری میتونم وقتی که میخوام یه عکسو به صورت فایل ارسال کنم موقع ارسال برای اون فایل پسوند یا فرمت بزارم؟؟؟

سلام من یه سوال داشتم ولی هر چی گشتم گزینه تماس با ما رو پیدا نکردم می خواستم بدونم اگه بخوایم تو تلگرام فیلم رو به صورت غیر فایل شر کنیم چکار باید انجام بدیم. فیلم هایی رو که من از یوتیوپ دانلود می کنم وقتی تو تلگرام شر می کنم به صورت فایل می یاد. و از آنجایی که من برای یه کانال خبری کار می کنم فیلم به این صورت بازدید کننده نداره. ممنون می شم جواب منو بدید امکان تماس برام نیست. چون تو ایران زندگی نمی کنم. ممنون

سلام خسته نباشین میخاستم بدونم چطوری میشه فایل کامل نرم افزار کتیا رو بفرستم میخام استادم بتونه به نقشه ام دسترسی داشته باشه

بگید چجور از تل ایمو بفرستم

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در دنیای شبکه های اجتماعی است. WhatsApp در طی سالیان ویژگی ها و قابلیت های خود را بهبود و افزایش داده است. از طریق این برنامه میتوانید انواع عکس ها و فیلم ها را برای مخاطبان خود ارسال کنید. ولی شیوه کار واتس اپ به گونه ای است که تا حدودی از کیفیت عکس های ارسالی می کاهد تا سرعت کار را بیشتر کند. ولی این شاید مطلوب خیلی از کاربران آن نباشد. همچنین در واتساپ محدودیت فایل در ارسال فیلم و.. نیز وجود دارد. در این مطلب انزل وب می خواهیم به روش های رفع این محدودیت ها و همچنین نحوه ارسال فایل عکس با کیفیت اصلی در واتس اپ بپردازیم.

How to Send Files and Pictures In Original Quality On WhatsApp

پیش از این در انزل وب به آموزش آپلود و دانلود بدون دردسر فایل های بزرگ با قابلیت توقف و ادامه فرآیند آپلود و نیز آموزش کامل تصویری استفاده و نصب واتس اپ پرداخته شده است. در این مطلب قصد داریم به آموزشی دیگر در رابطه با واتس اپ بپردازیم. روش های ارسال عکس بدون افت کیفیت در واتس اپ شاید سوال خیلی از کاربران این اپلیکیشن محبوب باشد که در این مطلب به آن نیز پاسخ خواهم داد.

ابتدا وارد واتس اپ شوید. سپس وارد پروفایل یکی از کاربرانی که می خواهید عکس را برایش ارسال کنید شوید. در پایین صفحه روی آیکون Attach در پایین صفحه را لمس کنید تا پنجره ای باز شود. در این پنجره گزینه Document را انتخاب کنید. در اینجا میتوانید انواع PDF، فایل های APK و همچنین فایل های متنی را انتخاب نمایید. اما به جای این ها گزینه Browse other docs را لمس کنید.

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

تصویر مورد نظر خود را از پوشه مد نظرتان انتخاب کنید.

مثلا می توانید این تصویر را از پوشه Camera انتخاب کنید. سپس برای فرستادن فایل عکس در واتس اپ دکمه Send را انتخاب کنید.

تصویر مد نظر با کیفیت و اندازه اصلی برای مخاطب مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

در این روش  ارسال فایل عکس با کیفیت اصلی از برنامه Solid Explorer File Manager استفاده خواهیم کرد البته شما میتوانید از فایل منیجرهای دیگر نظر نظیر ES FILE manager نیز استفاده کنید. پس از دانلود و باز کردن آن به پوشه Pictures رفته و تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید. حالا روی سه نقطه گوشه سمت راست بالا را لمس کرده و گزینه Archive را انتخاب کنید.

فرمت مورد نظر خود را برگزینید. پس از تغییر نام فایل فشرده کلید Create را انتخاب کنید.

بسته به تعداد تصاویر عمل فشرده سازی چند ثانیه ای طول خواهد کشید. همچنین می توانید با فعال کردن گزینه Protect with password فایل را رمزگذاری کنید.

پس از پایان فشرده سازی می توانید به راحتی فایل Zip را برای مخاطب خود از طریق واتس اپ ارسال کنید.

یکی از قابلیت هایی که در نسخه های جدید واتس اپ اضافه شده است امکان استفاده از دوربین است. با استفاده از این قابلیت می توانید تصاویر و حتی فیلم های خود را بلافاصله پس از گرفتن آن ها به صورت مستقیم در واتس اپ برای مخاطب مورد نظر خود بفرستید. همچنین می توانید بین عکس های قبلی خود جابجا شوید و یکی از آن ها را برای ارسال انتخاب کنید.

در واتس اپ برای ارسال فایل های ویدیویی تنها تا حجم ۱۶ مگابایت آزاد هستید. این حجم بسته به کیفیت فیلم از ۹۰ ثانیه تا ۳ دقیقه را پوشش خواهد داد. همچنین در نوع فایل های ویدیویی نیز در واتس اپ محدودیت وجود دارد. در ادامه به شما دو روش را معرفی خواهیم کرد که از طریق آن می توانید به رفع این محدویت ها بپردازید. روش کار تقریبا مشابه روش های مطلب  ارسال فایل های بزرگ با جیمیل ، یاهو و سایر سرویس های ایمیل انزل وب است.

بهنرین روش برای ارسال فایل های ویدویی بزرگ و حجیم در واتساپ کامپیوتر و گوشی استفاده از گوگل درایو است. شاید پیش از این نام گوگل درایو را جهت ذخیره و پشتیان گیری از انواع فایل ها شنیده باشید. اما برای اراسال یک فایل ویدیویی از این طریق می توانید مراحل زیر را طی کنید:

۱- ابتدا فایل خود را در گوگل درایو آپلود کنید.

۲- پس از اتمام آپلود، فایل را لمس کرده و ثانیه ای نگه دارید تا گزینه هایی ظاهر شوند از این گزینه ها Copy Link را انتخاب کنید.

۳- حالا واتس اپ را باز کرده و وارد پروفایل شخصی که می خواهد فابل را برای وی بفرستید شوید. در ادامه کافی است لینک را برای وی ارسال کنید. مخاطب شما با دانلود آن می تواند فایل ویدیویی مورد نظر شما را تماشا کند.

جهت یادگیری نحوه آپلود فایل در گوگل درایو مطلب آموزش ۵ روش آپلود مستقیم فایل از لینک در گوگل درایو را مطالعه کنید.

سرویس معروف دیگری که مانند گوگل درایو برای ذخیره و پشتیبان گیری از داده ها استفاده می شود دراپ باکس است که میتوان از آن نیز برای فرستادن فایل در واتس اپ آیفون و اندروید استفاده کرد. برای استفاده از این سرویس ابتدا باید در آن ثبت نام کرده باشید. سپس اپلیکیشن دراپ باکس را روی گوشی خود نصب کنید. حالا از طریق مراحل زیر ویدیوی مد نظر خود را برای مخاطبتان بفرستید:

۱- دراپ باکس را باز کرده و ویدیوی خود را در آن آپلود کنید. سپس روی سه نقطه عمودی سمت راست کلیک کرده و گزینه Share را انتخاب کنید.

۲- در صفحه بعد شما قادر به ایجاد یک لینک دانلود خواهید بود. سپس آن را کپی کرده و مانند قبل برای مخاطب خود در واتس اپ ارسال نمایید.

جهت یادگیری کار با اپلیکیشن واتس اپ می توانید مطلب آموزش کامل نحوه گذاشتن استوری عکس ، فیلم و.. در واتس اپ را در انزل وب مطالعه کنید.

امروز در انزل وب روش های فرستادن عکس ، آهنگ ، فیلم و.. به صورت فایل در واتس اپ را به شما آموزش دهیم. آیا روش دیگری می شناسید که امروز در انزل وب بدان اشاره نکرده باشیم؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.


داخل واتساپ وب چجوری عکسارو بفرستیم؟
واتساپ وبی ک داخل کامپیوتر باشه…

عالی و کاربردی

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

آموزش آیفونش کو؟ اینا که همه اندروید بود و دراب‌باکس اش هم اصلا انتقال فایل در واتساب نبود!!!!!!!!!!!!

عالی بود مشکلم حل شد

آیامیشود بیش از فیلم ۱۶مگابایت فرستاد؟

تشکر.بسیار مورد استفاده من قرار گرفت.

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

با IT-Planet دنیای آی‌تی را بهتر بشناسید

آموزش

سیاره‌آی‌تی

اپلیکیشن واتس‌اپ یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار برای کاربران آیفون و آیپد به به عبارت دیگر برای سیستم عامل iOS است. یکی از امکانات این پیام‌رسان، ارسال عکس و ویدیو و فایل‌های مختلف مثل ورد، پی‌دی‌اف و غیره است. اما برای ارسال عکس با رزولوشن کامل و افت کیفیت، چه باید کرد؟

در این مقاله به روش ارسال عکس در پیام‌رسان واتس‌اپ بدون افت کیفیت می‌پردازیم. با ما باشید.

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم


ارسال عکس به کمک واتس‌اپ در اندروید و iOS بسیار ساده است. کافی است از منوی به اشتراک‌گذاری استفاده کنید و WhatsApp و مخاطب موردنظر را انتخاب کنید. اما ارسال عکس با رزولوشن کامل و کیفیت اصلی، روش متفاوتی دارد. در iOS روش کار کمی پیچیده‌تر از اندروید است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

روش اول این است که پیام‌رسان واتس‌اپ را با روشی ساده فریب بدهیم تا تصور کند که فایل عکس، در حقیقت یک فایل داکیومنت است و آن را فشرده نکند. برای این مهم می‌توان از سرویس ابری اپل که آی‌کلود است، کمک گرفت. و اما روش کار:

ابتدا اپلیکیشن Photos‌ را باز کنید و عکسی که می‌خواهید ارسال کنید را انتخاب کرده و روی آیکون Share در پایین صفحه تپ کنید.

در ادامه گزینه‌ی Save to Files‌ را لمس کنید. سپس روی iCloud Drive تپ کرده و گزینه‌ی Add را انتخاب کنید.

اکنون سراغ اپلیکیشن WhatsApp بروید و روی آیکون + تپ کنید. در منوی ظاهر شده روی Document تپ کنید و فایلی که در آی‌کلود ذخیره کرده‌اید را انتخاب کنید.

روش بعدی برای ارسال کردن عکس‌ها بدون فشرده‌سازی و کاهش رزولوشن این است که عکس را به صورت فایل ZIP ارسال کنید. با زیپ کردن هر فایلی مثل عکس‌ها، واتس‌اپ در فایل‌ها تغییری ایجاد نمی‌کند و لذا کیفیت اصلی عکس حفظ می‌شود.

برای فشرده‌سازی فایل‌ها در سیستم عامل iOS، اپلیکیشن‌های مختلفی موجود است. یکی از اپ‌های ساده در این زمینه، Bundler است:

دانلود Bundler از آیتونز

خوشبختانه با نصب کردن این اپلیکیشن، گزینه‌ی مربوط به آن در منوی به اشتراک‌گذاری آیفون و آیپد اضافه می‌شود که کار را سریع‌تر و ساده‌تر می‌کند.

روش کار به این صورت است:

ابتدا اپ تصاویر یا Photos اپل را اجرا کنید و طبق معمول عکس موردنظر را انتخاب کنید. روی آیکون منوی به اشتراک‌گذاری در پایین صفحه تپ کنید.

با توجه به اینکه گزینه‌ی مربوط به اپ Bundler معمولاً به صورت پیش‌فرض در این منو اضافه نمی‌شود، روی More تپ کنید. صفحه‌ای از تنظیمات iOS باز می‌شود. سوییچ روبروی Bundler را در حالت فعال قرار بدهید تا گزینه‌ی آن در منوی شیر کردن اضافه شود.

اکنون می‌توانید از منوی به اشتراک‌گذاری و گزینه‌ی Bundler برای زیپ کردن عکس یا چند عکس انتخاب شده استفاده کنید.

اگر اولین مرتبه است که فایل ZIP با این اپلیکیشن ایجاد می‌کنید، در مورد نام فایل سوال می‌شود. اما در مراتب بعدی استفاده، می‌توانید روی Add تپ کنید تا فایل به آرشیو زیپ اضافه شود. البته می‌توانید فایل زیپ جدیدی نیز ایجاد کنید.

گام بعدی مراجعه به اپلیکیشن Bundler است. در این اپ روی گزینه‌ی Share بالای آرشیو حاوی عکس‌ها، تپ کنید و واتس‌اپ را انتخاب کنید. در ادامه مخاطب موردنظر را انتخاب کرده و روی Send تپ کنید. به این ترتیب فایل زیپ حاوی یک یا چند عکس ارسال می‌شود.

اگر مخاطب شما از اندروید استفاده می‌کند، باز کردن فایل زیپ با اپلیکیشن‌های مدیریت فایل مثل Solid Explorer یا ES Explorer بسیار ساده خواهد بود.

به علاوه اپ‌های رایگان برای کار با فایل‌های آرشیو مثل ZIP و RAR متعدد است:

اما اگر مخاطب از iOS استفاده می‌کند، می‌تواند روی فایل دریافت‌شده تپ کرده و با تپ روی گزینه‌ی Preview Content، فایل‌های داخل آرشیو زیپ را مشاهده کند.

برای اکسترکت کردن یا به عبارت دیگر استخراج کردن فایل‌های موجود در ZIP نیز می‌بایست از منوی Share استفاده شود. با انتخاب گزینه‌ی Save to Files و سپس On my iPhone یا مشابه آن در تبلت‌های اپل On my iPad و ادامه Documents و تپ روی Add، فایل‌ها روی حافظه‌ی داخلی آیفون یا آیپد ذخیره می‌شود.

بنابراین با استفاده از روش زیپ کردن، می‌توانید عکس‌ها را بدون افت کیفیت ارسال کنید و اگر به مخاطب توضیحی در مورد روش باز کردن فایل زیپ بدهید، باز کردن و ذخیره کردن محتویات آن بسیار ساده خواهد بود.

guidingtechسیاره‌ی ‌آی‌تی

مهندسی مکانیک، عاشق موسیقی، انیمه و فیلم هنری، نقاشی و خطاطی و همین‌طور بازی‌های نقش‌آفرینی جذاب. علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به ویژه کامپیوتر، موبایل و تبلت.

تناسب اندام در منزل بدون نیاز به باشگاه

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

خرید دستگاه ارزان برای انواع حرکات فیزیوتراپی در منزل + آموزش

فروش ویژه‌ی نیم‌کراس (سیم‌کش ورزشی)

با یه نیم کراس عضلاتت رو بساز!

یک وسیله کوچک و جمع و جور برای تقویت عضلات مختلف بدن

فروش ویژه دستگاه سیم‌کش حرفه‌ای برای تناسب اندام، فقط ۳.۹۵ میلیون

استفاده از پیام‌رسان WhatsApp در کامپیوتر و ارسال اسکرین‌شات، بدون نصب کردن نرم‌افزار واتس‌اپ امکان‌پذیر است. در واقع از سال ۲۰۱۵ به بعد، استفاده از این پیام‌رسان در محیط ویندوز، مک‌او‌اس و لینوکس و سایر سیستم عامل‌ها، امکان‌پذیر شده چرا که نسخه‌ی تحت وب این اپلیکیشن در هر پلتفرمی که مرورگر اینترنت با قابلیت‌های متداول امروزی داشته باشد، در دسترس است.

یکی از ویژگی‌های مفید پیام‌رسان واتس‌اپ این است که می‌توانید در آن گروه بسازید و افراد زیادی را در یک گروه اضافه کنید تا گفت‌وگویی دسته‌جمعی ترتیب دهید. با ارسال یک پیام در گروه، همه‌ی اعضاء آن را دریافت می‌کنند درست شبیه به کانال‌های تلگرام یا دیگر پیام‌رسان‌ها. اما مشکل گروه‌ها این است که افراد عضو هم می‌توانند پیام ارسال کنند و این ممکن است موجب شلوغی شدید گروه شود.

یکی از قابلیت‌های پیام‌رسان واتس‌اپ این است که می‌توانید پاسخ دیگران در چت‌های گروهی را به صورت خصوصی بدهید. در واقع پیام خصوصی دادن به اعضا در یک گفت‌وگوی گروهی در اغلب پیام‌رسان‌ها امکان‌پذیر است و در WhatsApp می‌توانید مستقیماً از طریق چت گروهی، پاسخ را در چت و گفت‌وگوی خصوصی برای فردی خاص ارسال کنید.

دیلیت کردن فایل‌ها و خالی کردن فضایی که واتس‌اپ با دانلود و ذخیره کردن فایل‌های ویدیو و عکس و داکیومنت‌ها اشغال کردن، در کوتاه‌مدت ضروری نیست اما در درازمدت ممکن است حجم این فایل‌ها بسیار زیاد شود و بخش زیادی از فضای حافظه‌ی داخلی گوشی یا حتی هارددیسک کامپیوتر را پر کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a3fe9e945aaac3f4462bc8874800cee5” );document.getElementById(“e0e4a42d31”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام:

ایمیل:

برای نوشتن کد از

CODE

استفاده کنید.به عبارت دیگر قبل و بعد از کد

  و 

تایپ کنید.

برای دنبال کردن نظرات و پاسخ‌ها، پایین صفحات سایت یا صفحه‌ی ۲۰۰ دیدگاه اخیر را دنبال بفرمایید.

بازنشر مطالب در رسانه‌ها تنها با ذکر نویسنده و نام منبع:
it-planet.irمجاز است.

واتس اپ را امروزه می توان به جرات‌یکی از محبوب ترین پیام رسان‌های رایج در دنیا دانست. اما این محبوبیت به این معنا نیست که این برنامه بدون نقطه ضعف باشد. وقتی شما می خواهید در واتس اپ تصویری را برای‌یکی از مخاطبانتان ارسال کنید، واتس اپ حجم تصویر را فشرده می‌کند و همین امر را می توان‌یکی از نقطه ضعف‌های واتس اپ دانست.  به دنبال همین فرایند فشرده سازی کیفیت تصویر برای گیرنده کاهش می‌یابد – این کاهش کیفیت شامل تغییر در رزولیشن و وضوح تصویر می‌شود.

همه ما می دانیم که واتس اپ برای بالا بردن سرعت تبادل اطلاعات از این فشرده سازی استفاده می‌کند اما این ویژگی واتس اپ برای کسانی که برای کیفیت تصاویر اهمیت خاصی قائل هستند، بسیار آزار دهنده است. البته شاید بهتر بود که واتس اپ برای انجام چنین کاری از کاربر سوال می پرسید که آیا او کاهش کیفیت تصویر را تایید می‌کند‌یا خیر. شاید در بروز رسانی بعدی واتس اپ ما شاهد اضافه شده این ویژگی هم باشیم. هر چند که  ما منتظر بروز رسانی جدید واتس اپ  نمانده ایم و در این پست می خواهیم راه‌های حل خاصی را برای حل این مشکل  به شما کاربران واتس اپ ارائه دهیم.

راهنمای ارسال تصاویر در واتس اپ بدون کاهش کیفیت

همانطور که گفتم، ما در این پست برای شما سه راه حل برای حفظ کیفیت تصاویر ارسالی در واتس اپ را مطرح خواهیم کرد.

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

تصویر مورد نظر شما ارسال شد. با توجه به حجم فایل ارسالی شما می‌توانید متوجه شوید که فایل مورد نظر شما، بدون هیچگونه فشرده سازی و با کیفیت اصلی برای مخاطبتان ارسال شده است.

اگر شما قصد ارسال تعدادی تصویر را به صورت هم زمان برای مخاطب خود دارید، این روش می تواند بسیار مفید باشد. شما می‌توانید این تصاویر را آرشیو (بایگانی) کرده و آن‌ها را به عنوان‌یک فایل ارسال کنید.

قدم اول: برای آرشیو کردن تصاویر شما به‌یک برنامه مدیریت فایل (File Manager) نیاز دارید – برنامه ای مانند: ES File Explorer که قابلیت فشرده سازی تصاویر را داشته باشد.

قدم دوم: در این مرحله همه تصاویری را که قصد ارسال آن‌ها را دارید را آرشیو کنید. برنامه ES File Explorer را باز کنید. تمام تصاویری را که قصد ارسال آن‌ها را دارید را انتخاب کنید. بعد از اینکه تصاویر را انتخاب کردید، در قسمت پایین صفحه سمت راست، آیکن سه نقطه را انتخاب کنید و روی گزینه Compress  ضربه بزنید.

قدم سوم: برای فایل مورد نظر نام مناسبی انتخاب کنید. نوع و سطح فشرده سازی را انتخاب کنید و کلید OK  را انتخاب کنید. با توجه به حجم و تعداد فایل‌های انتخاب شده، برای تکمیل فرایند ذخیره سازی باید چند لحظه صبر کنید.

بعد از اینکه فرایند فشرده سازی به پایان رسید، می‌توانید مراحل روش اول را دنبال کنید و فایل خود را در قالب‌یک سند (Doc.) ارسال کنید. توجه داشته باشید که بعد از ارسال فایل، مخاطب شما برای دیدن تصاویر، در مرحله اول باید تصاویر را از حالت فشرده (Zip) خارج کند.

قدم اول: قبل از هرچیز باید اپلیکیشن Google Drive را روی گوشی خود نصب کنید.

قدم دوم: حالا شما باید تصاویر را به Google Drive  خود اضافه کنید. به قسمت گالری گوشی خود بروید و تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید. حالا گزینه Share  را انتخاب کنید. در این مرحله  باید روی گزینه Save to Drive ضربه بزنید.

قدم سوم: بعد از اینکه تصاویر کاملا آپلود شدند، حالا گوگل درایو را باز کنید و روی آیکون سه نقطه در پایین صفحه ضربه بزنید. اکنون باید گزینه  Link   Sharingرا روشن کرده و روی Copy link  ضربه بزنید.

قدم چهارم: حالا از طریق واتس اپ لینکی را که کپی کرده اید را برای مخاطبتان ارسال کنید. دوستتان بعد از دریافت لینک فقط باید روی لینک ضربه بزند و گزینه دانلود را در بالای صفحه انتخاب کند. با این سه روش شما به راحتی می‌توانید تصاویر خود را بدون کاهش کیفیت در واتس اپ ارسال کنید.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

با سلام خدمت کاربران عزیز مجله نمایندگی رسمی دل؛ با یک مقاله مفید با موضوع آموزش ارسال عکس در واتساپ بدون کاهش کیفیت و حجم در خدمت شما عزیزان هستیم و امیدواریم این مقاله هم مانند سایر مقالات مورد توجه شما قرار بگیرد؛ با ما همراه باشید.

 

واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان است که در بین کاربران ایرانی نیز طرفداران زیادی دارد. همه به خوبی با این پیام رسان آشنا هستیم و از مزایا و معایب آن نیز خبر داریم. با وجود تمام ویژگی های عالی و کاربردی که این برنامه دارد، برخی از ویژگی های آن ممکن است برای عده ای از کاربران دردسرساز باشد. یکی از این موارد، فشرده سازی تصاویر برای کاهش حجم آن هاست که مزیت های زیادی دارد؛ از جمله اینکه تصاویر با سرعت بیشتری در بین گفتگو های ما ارسال می شوند، حجم نت مصرفی پایین می آید و نیز فشار کمتری به سرور های واتساپ وارد می شود، اما این ویژگی با وجود تمام مزیت های آن، زمانی باعث ایجاد درد سر خواهد شد که شما بخواهید تصویری را با کیفیت اصلی آن برای کسی ارسال کنید. در این صورت کلافه خواهید شد؛ زیرا واتساپ به شما این امکان را نمیدهد که قبل از ارسال عکس خودتان، انتخاب کنید که آیا فشرده سازی صورت بگیرد و یا خیر.

بنابراین در این مقاله سعی کردیم تا این مشکل یعنی فشرده شدن تصاویر و پایین آمدن کیفیت عکس ها در WhatsApp را بر طرف کنیم پس در ادامه همراه کندل، نمایندگی رسمی دل در ایران باشید.

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

 

مرحله 1 : ابتدا آیکن گیره کاغذ را لمس کنید و از گزینه های موجود، Document را انتخاب کنید.

 

مرحله 2 : پس از انتخاب Document در صفحه باز شده تنها فایل هایی مثل PDF برای شما نمایش داده خواهد شد. برای آوردن تصاویر، روی Browse Other Docs ضربه بزنید.

 

مرحله 3 : در این مرحله کافیست به در فایل منیجر تصاویر مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت گزینه Send را انتخاب کنید.

 

YOWhatsApp یکی از نسخه های مود شده (یا اصطلاحا اصلاح شده) ورژن رسمی واتساپ می باشد که توسط برخی از توسعه دهندگان شخص ثالث توسعه پیدا کرده است. این نسخه دارای ویژگی ها و قابلیت های بیشتری نسبت به واتساپ اصلی است که یکی از این ویژگی ها، اشتراک گذاری تصاویر بدون فشرده سازی و افت کیفیت می باشد.

 

در ادامه به توضیح نحوه ارسال تصاویر بدون فشرده سازی در اپلیکیشن YOWhatsApp می پردازیم.

دانلود YoWhatsApp

مرحله 2 : اکنون یک صفحه مانند تصویر زیر خواهید دید. در اینجا شما نیاز به تایید شماره تلفن خود دارید، درست همانطور که در برنامه WhatsApp رسمی انجام می دهید.

 

مرحله 3 : پس از انجام، شما میتوانید تنظیمات بیشتر و قابلیت های جدید را در پنل تنظیمات YoMods کشف کنید.

 

 

کار ، انجام شده است! YoWhatsApp اساسا اجازه می دهد تا تصاویر بدون فشرده سازی ارسال کنید. در نهایت، فشرده سازی تصاویر را در این برنامه می توانید غیر فعال کنید و فایل های تصویری بدون تغییر را  با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

با استفاده از این روش میتوانید تصاویر مورد نظر خود را در یک فایل آرشیو به صورت Zip یا RAR در بیاورید و برای دیگران ارسال کنبد، دیگران فقط باید زحمت اکسترکت کردن آن را به خود بدهند. روش های زیادی برای این کار وجود دارد. برنامه مدیریت فایل پیشفرض گوشی های موبایل تا برنامه های کمکی مانند ES File Explorer که قابلیت فشرده سازی تصاویر را داشته باشد یا RAR for Android میتوانند به سادگی این کار را انجام دهند.

اما در این آموزش با استفاده از یک سرویس آنلاین استفاده میکنیم تا همه بتواننند از آن بدون نیاز به نصب برنامه جانبی استفاده کنند.

مرحله 1 : به وبسایت ezyzip.com مراجعه کنید.

مرحله 2 : در صفحه باز شده بر روی Choose Files کلیک کنید و پس از باز شدن پنجره Open در فایل های خود، تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید.

 

مرحله 3 : در قسمت Provide a filename کافیست یک نام دلخواه وارد کرده و در پایین روی Zip Files کلیک کنید تا تصاویر شما در فایل زیپ قرار بگیرند. در نهایت کافیست یر روی دکمه Save Zip file کلیک کنید تا فایل ایجاد شده بر روی دستگاه شما ذخیره شود. و در نهایت آن را در واتساپ برای مخاطب خود بفرستید.

 

در این روش از اپلیکیشن Google Drive استفاده میکنیم.

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم

گوگل درایو یکی دیگر از بی نظیرترین و بهترین خدمات شرکت گوگل، یک سرویس ابری تحت وب برای عموم افراد جهان می باشد که امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل های شما با دیگر کاربران جهان را در اختیارتان قرار می دهد. این سرویس قدرتمند که از افزوده های گوگل داک می باشد، به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی انواع فایل های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره نمایند و در صورت مایل بودن، آن ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. اپلیکیشن Google Drive در اکثر گوشی های اندرویدی به صورت پیشفرض نصب است، در صورتی که روی تلفن شما این نرم افزار وجود نداشت، به راحتی می توانید آن را از طریق لینک زیر از گوکل پلی نصب کنید.

دانلود Google Drive از گوگل پلی

در ادامه فرض بر آن است که شما Google Drive را بر روی تلفن خود نصب و با حساب گوگل خود در آن وارد شده اید.

مرحله 1 : به گالری گوشی خود مراجعه کرده و تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید، سپس گزینه Share یا اشتراک گذاری را انتخاب کنید. از گزینه های آمده Save to Drive را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

 

مرحله 2 : در نهایت پس از آپلود شدن تصاویر بر روی سرور های Google Drive روی آیکون سه نقطه در پایین تصاویر ضربه بزنید و در ادامه باید گزینه Link Sharing را روشن کرده و روی Copy link ضربه بزنید.

 

مرحله 3 : اینک میتوانید لینکی را که کپی کرده اید، در واتساپ برای مخاطب خود ارسال نمایید. دوستتان بعد از دریافت لینک فقط باید روی لینک ضربه بزند و گزینه دانلود را در بالای صفحه انتخاب کند.

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، در صورتی سوال و ابهامی دارید، می توانید از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ خواهند داد.

باسلام متشکرم

اطلاع از آخرین محصولات:

دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی:


ezyzip.comDownloads-icon

چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم
چطور عکس رو به صورت فایل بفرستیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *