چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

 
helpkade
چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم
چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

برای همه ما پیش آمده که درحالی وارد گروه یا کانال تلگرام می شویم که مدت زمانی است از تشکیل این گروه یا کانال تلگرام گذشته است، و حال می خواهیم اولین پیام در کانال تلگرام را مشاهده کنیم.

تصور کنید گروه یا کانالی که روزانه چندین عکس یا پیام در کانالش قرار می دهد، فقط کافیست یک ماه از تشکیل گروه یا کانال گذشته باشد، حال اگر بخواهید با اسکرول کردن به اولین پیام در کانال تلگرام برسید، چه قدر زمان باید صرف کنید؟!!!

چه قدر هم حوصله باید به خرج دهید!!! شاید هم بعد از کمی حرکت به سمت بالا کاملاً پشیمان شوید. اما راهکارهایی وجود دارد که می توانید به راحتی به اولین پیام در کانال تلگرام یا گروه و یا چت برسید.

تمامی مطالبی که در گروه و یا کانال تلگرام فرستاده می شود، لینکی دارد. اگر بر روی پیام(متن، فیلم، عکس و …) راست کلیک کنید می توانید با انتخاب گزینه copy post link آن را کپی کنید. حال اگر آن لینک را در در ورد پیست کنید می توانید آن لینک را به برای مثال شکل زیر مشاهده کنید:

عدد ۲۵۰ نشان دهنده شماره آن پیام می باشد. حال به راحتی به جای عدد ۲۵۰، می توانید شماره ۱ را جایگزین کنید و به این ترتیب لینک اولین پیام در کانال تلگرام به دست می آید. چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

حال همین لینک را برای خود بفرستید. با کلیک بر روی آن به اولین پیام فرستاده شده در گروه یا کانال مورد نظر هدایت می شوید.

در گروه یا کانال مورد نظر در بالای سمت راست، بر روی علامت سه نقطه کلیک کنید.

حال بر گزینه search for messages تپ کنید.

کادری برای جستجو ظاهر می شود که در کنار آن یک علامت برای تقویم وجود دارد.

وارد تقویم شوید و تاریخ آن را به تاریخ تشکیل گروه یا کانال ببرید.

با رفتن به تاریخ موردنظر، شما به اولین پیام در کانال یا گروه می رسید.

همانطور که می بینید با تغییر تاریخ، شما به اولین پست کانال منتقل می شوید.

منبع: انزل وب

اعضاء جدید اصلاً نگرانی در مورد مطالب پیشین کانال نخواهند داشت و می توانند تاریخچه کامل پیام های ارسال شده در کانال را مشاهده کنند حتی از روز اول ایجاد شدن کانال
ولی در کانالی که برای کلاسهای مدرسه درست کردیم اعضاء جدید الورود مطالب قبلی را نمیبینند چه کنیم

سلام وقت بخیر،امکانش نیست که مطالب قبل قابل دیدن باشند فقط میتوانید تاریخچه گروه را برای ان ها از قسمت تنظیمات ارسال کنید .

خیلی مفید بود ممنون

ایا در کانالهای عمومی که شخصی می گذارد پیامهایی که ارسال می کنیم را می بیند با این که شماره اون طرف را نداریم ولی عضو کانالش می شویم

سلام وقت بخیر ، سوالتون رو واضح بیان کنید.

سلام خسته نباشین
از یه گروه تلگرامی لفت دادم بعد از چند روز دوباره جوین شدم الان بخاطر پنهان بودن تاریخچه گروه به پیامای قبلی دسترسی ندارم. راه حلی هست که بشه پیامای قبل جوین شدنم رو ببینم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

برای رشد فوری فالوور ها و لایک های پیجتان روی لینک زیر کلیک کنید :

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .

چگونه به ابتدای صفحه کانال ، گروه و چت تلگرام برویم ؟ شاید این سوال برای شما نیز بعد از چند مدت گشت و گذار در گروه ، کانال یا محیط چت که از ایجاد شدن آن مدتی می گذرد پیش آمده باشد و برای دیدن پست های اول تلگرام زمان زیادی صرف کرده باشید. در صورتی که بخواهید به اولین پست تلگرام و یا کانال بروید و آن را از اول مطالعه و بررسی کنید باید مداوم  به بالا اسکرول کنید که وقت زیادی از شما گرفته می شود و احتمالا بعد از مدتی پشیمان خواهید شد. امروز در انزل وب سه روش متفاوت را به شما معرفی می کنیم که به کمک آنها می توانید به اولین پست گروه ، چت یا کانال تلگرام منتقل شوید.

How to find the first message in Telegram chat , channel and group

پیام‌رسان محبوب Telegram، یک پیام‌رسان سریع، سبک و امن است که از قابلیت‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری را بدون محدودیت حجمی برای دوستان خود ارسال نمایید و از امنیت آن در فضای ابری تلگرام مطمئن باشید. در صورتی که در گروه یا کانال این فایل های صوتی و تصویری و متنی به صورت انبوه ارسال شود پیدا کردن اولین پست مشکل خواهد بود. در صورتی که عکس و فیلم  های شما در تلگرام باز نمی شود پیشنهاد می کنیم پست ۷ روش حل مشکل عدم ارسال ، پخش و باز نشدن عکس ، فیلم و.. در تلگرام را مطالعه بفرمایید. در ادامه سه روش خیلی ساده را برای پیدا کردن اولین صفحه تلگرام معرفی خواهیم کرد. امیدواریم که مفید باشد.

هر نوع مطلبی ( متن، فیلم، صوت و غیره) که در کانال و یا گروه قرار می گیرد به عنوان یک پست در نظر گرفته می شود و تلگرام یک لینک به آن اختصاص می دهد که با کلیک راست کردن روی پست و انتخاب copy post link و آن را در جایی مثل ورد پیست کنید می توانید لینک پست را ببینید که به صورت https://t.me/anzalweb/517 خواهد بود.چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

این به این معنا است که ریستارت کردن سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ خطرناک است ؟ پست ۵۱۷ در کانال انزل وب است. شما می توانید این عدد ۵۱۷ را به عدد ۱ تغییر بدهید https://t.me/anzalweb/1 و آن را برای خودتان بفرستید. با انتخاب https://t.me/anzalweb/1 شما به به پست اول کانال یا گروه در تلگرام منتقل می شوید.

قبلا در انزل وب مجموعه ای از ترفندها را در پست مجموعه ترفند های تلگرام بخش دوم به شما عزیزان معرفی کردیم. امروز در انزل وب می خواهیم با استفاده از جستجو و تقویم خود تلگرام به دسترسی به اولین پست کانال ، گروه و حتی چت های شخصی تلگرام داشته باشیم. برای این کار وارد گروه و یا کانال مورد نظرتان شوید برای مثال ما وارد کانال انزل وب می شویم.

روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست  تپ می کنیم. گزینه  search for messages را انتخاب می کنیم.

در کنار کادر جستجو یک تقویم قرار دارد تصویر زیر را ببینید.

این تقویم را انتخاب می کنیم و تاریخ را به عقب می کشیم ( نزدیک ترین تاریخ ایجاد کانال را انتخاب کنید) به طور مثال ۲۱ نوامبر ۲۰۱۵

همانطور که می بینید با تغییر تاریخ، شما به اولین پست کانال منتقل می شوید.

استفاده از https://t.me/anzalweb/1 ظاهر زیبایی ندارد. به خاطر همین می خواهیم به جای https://t.me/anzalweb/1 از دکمه های زیبایی استفاده کنیم که در ادامه خواهید خواند. قبلا در انزل وب بهترین و کاربردی ترین ربات ها را در پست معرفی بهترین و کاربردی ترین ربات های فارسی تلگرام به شما معرفی کردیم. امروز در انزل وب یک ربات کاربردی دیگر را برای دستیابی به اولین پست تلگرام به شما معرفی خواهیم کرد.

برای این کار ربات @sscapachebot را استفاده خواهیم کرد.

از بین دستورات ربات گزینه ی newlist/ را انتخاب کنید.

تیتر مناسب و دلخواهتان را وارد نمایید.

بعد از آن متن روی دکمه را تایپ کنید.

اکنون آدرس اولین پست کانال را که قبلا ساخته بودید در این قسمت وارد کنید و Submit/ را انتخاب کنید.

کدی که برایتان ارسال میشود را کپی نمایید.

کد را در کانال یا گروه تایپ کرده و منتظر لود شدن آدرس شوید و روی گزینه ی اول (نمایش لیست) کلیک نمایید.

از ترفند دیگری برای رفتن به ابتدای یک کانال ، گروه و چت در تلگرام استفاده میکنید ؟ نظرات و تجربییات خود را در مورد رفتن به اولین پست تلگرام را با ما از طریق بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.


سلام و ممنون از مطلب مفیدتون
بهترین و سریعترین روش برای مشاهده اولین پست همون روش لینک پست هس

سلام.من به shared content میرم. گزینه‌ی عکسها را میزنم‌ ، روی اولین عکس کلیک میکنم بعد با تقویم به تاریخ اون عکس میرم.که معمولا اون عکس جزء اولین پستها ست.

سلام
من مدیر دوم کانال تلگرام هستم
خانمم مدیر اول بوده حذف کرده کانال را
الان بعد از یکسال من پست جدید میفرستم علامت قرمز میزنه
و پست ارسال نمیشه
چه کار میشه کرد ؟چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

@…

سلاام
چطور و توسط چ رباطی میشه در یک کانال به ابتدای اون روفت ….رباط sscapachelهم گذاشتین اما نحوه کار کردن با گوشی رو توضیح ندادین

ممنون

سلاام
خسته نباشین

ببخشید یه رباط میخواستم که منو ب به ابتدای مطالب کانالی که ساختم یا بقیه کانال ها و آرشیو ها هماهنگ کنه…ممنون میشم در این مورد چند رباط معرفی کنین

رباطsscapachebotهم هست که نحوه کار کردن و نصبش روی گوشی رو نگفتین

عالی بود
ممنون از شما

سلام وقت بخیر راهکارهایی ارائه شده خیلی خوب استوار. وبسایت خوب ورزنده است تشکر می نمایم.

بسیار جالب و زیبا توضیح دادید
موفق باشید
سپاس

خعععلی خوب بود
یعنی خدا بچه هاتو نو زیاد کنه
یکی از بهترین سایتهای تولید محتوا از نوع پرسش و پاسخ هستین

با سلام و خسته نباشید
مشکل اول: من دو سال پیش یک سوپرگروه ساخته‌ام. کلیک بر روی اولین پست، گزینه‌ی copy post link را ندارد و حتی Reply هم نمی‌شود. پیام می‌دهد: در سوپر گروه امکان پاسخ به پست‌های قدیمی وجود ندارد فقط می‌توانید بازفرست (Forward) کنیدکه این کار هم خواننده را به اولین پست نمی‌برد.
مشکل دوم: برای سوپرگروه، به طور ناخواسته و تصادفی، لینک دعوت ساخته‌ام که امکان حذف کامل آن وجود ندارد، فقط می‌توان آن را تغییر داد (Revoke) کرد، در حالی که از داشتن لینک منصرف شده‌ام و می‌خواهم آن را حذف کنم، ظاهراً راهی برای حذف کامل لینک از صفحه‌ی مشخصات گروه، وجود ندارد.
در صورت امکان راهنمایی نمایید. می‌توانید پاسخ را به نشانی رایانامه‌ام بفرستید.
سپاسگزار مهرتان هستم.
ارادتمند شما
بختیار

سلام آیا با رفتن به قسمت مشخصات کانال، و کپی کردن آدرس کانالتون و اضافه کردن ۱/ به اخر آدرس کنالتون و ارسال به خودتون شما نمی تونید به اولین پست برید؟
متاسفانه ریوک تنها راه حله که با اون لینکتون مسدود میشه و به طور کامل حذف نمیشه

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

چگونه به اولین محتوای کانال تلگرام برسیم؟ چگونه به اول یک کانال تلگرام برویم؟ شاید براتون پیش اومده که عضو کانالی شده و دوست دارین از ابتدای کانال مطالبش رو مشاهده کنین! خوب برای اینکار چه راهی رو در نظر دارین؟؟ شاید مثل خودم که تا چند روز قبل با مکان نما میرفتم به ابتدای پست که خوب راهی بود خسته کننده و گاها مشکل. چرا که اگه اون کانال دارای مطالب زیادی باشه شما برای رفتن به اول کانال باید چندین بار جابجا میشدین. اما امروز میخوام ترفندی رو بهتون یاد بدم که علیرغم ساده بودنش کار شما رو هم تا حد زیادی ممکنه راه بندازه. ببینید مثلا ما دوست داریم بریم اول کانال خودمون یعنی همین ITPRO . برای اینکار از قسمت مشخصات کانال، آدرس کانالمون رو کپی کرده (مطابق شکل)

و در انتهای اون یک 1/ اضافه میکنیم و اون رو همونطور که گفتم برای یه نفر می فرستیم. حالا اگه روی لینک مورد نظر کلیک کنیم، دقیقا به ابتدای کانال و روز تاسیس کانال خواهیم رفت.

این کار برای زمانی خوبه که میخوایم مطالب یه کانال رو از ابتدا شروع به خوندن کنیم. این رو هم بگم شما به جای عدد 1 هر عددی رو بزارین به همون شماره پست مربوطه میرین. موفق باشین.

ثبت نام شما تکمیل شد. اکنون می توانید با نام کاربری و کلمه عبور خود به سایت وارد شوید.

یک پیام به پست الکترونیکی شما ارسال شد. بر روی لینک ارسال شده کلیک کنید تا ثبت نام شما کامل شود.
چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

از ثبت نام شما ممنونیم. کد اعتبار سنجی به شماره موبایل شما ارسال شد.

بعد از ثبت نام، کلمه عبور و کد فعال سازی به شماره وارد شده ارسال خواهد شد.

شماره های تماس با + شروع شده، سپس کد کشور به همراه شماره تماس بدون صفر

کد اعتبار سنجی دو مرحله ای به شماره همراه یا پست الکترونیک شما ارسال شد.


Downloads-icon

تلگرام ، مسنجر پرطرفداری میباشد که در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است همچنین با قدرت میتوان گفت که در جمع مردم ایران کمتر کسی میباشد که با این مسنجر آشنایی نداشته باشد!

حتی با وجود اینکه حدود یک سالی است که این مسنجر توسط مراجع قضایی فیلتر شده آمار نشان از افزایش فعالیت کاربران ایرانی در این مسنجر میدهد.

همه ما از قابلیت های بی نظیر این مسنجر به خوبی آشنا هستیم و یکی از این قابلیت ها ایجاد کانال و انتشار مطالب دلخواه میان کاربران است!

از بحث ساخت کانال دور میشویم و مستقیم سراغ اصل مطلب میرویم! شاید شما هم چند وقتی است که در کانالی عضو هستید و به فرض مثال تعداد پست های این کانال بیش از ۱۰۰۰ مطلب است و شما میخواهید به اولین مطلب کانال دست یابید اما قطعا نمیتوان همینطور صفحه را با پایین اسکرول کرد قطعا خسته خواهید شد!

ما در این مطلب قصد داریم روشی نوین در این زمینه را به شما آموزش دهیم که با همراهی گرم شما در ادامه به آن خواهیم پرداخت!چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

برای رسیدن به اولین مطالب کانال های تلگرامی که در آنها عضو هستید از آموزش زیر استفاده کنید:

ابتدا وارد کانال مورد نظر شده و آدرس کانال را کپی میکنیم مثل تصویر زیر

سپس وارد تلگرام شده و وارد صفحه چت با خودتان شوید saved massage

در این صفحه باید عبارت https://t.me/mebile/1 را وارد کنید البته شما باید بجای قسمت mebile که آدرس کانال ما میباشد آدرس کانال مورد نظرتان را وارد کنید و ارسال کنید.

توجه داشته باشید عدد ۱ که در آخر عبارت وجود دارد وظیفه هدایت کردن شما به اولین مطلب کانال را دارد اگر میخواهید به هر چندمین مطلب کانال دست یابید میتوانید آن عدد را به دلخواه تغییر دهید.

همانطور که میبینید به اولین مطلب کانال تلگرام میبایل هدایت شدیم!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام این چیزی که شما میگی با آموزش ما مرتبط نیست دوست عزیز…

سلام باید با باکس بزنید…

سلام آموزش دو روش هم در وبسایت موجوده…

سلام با کینگو روت امتحان کنید اگه نشد با کامپیوتر بزنید…

سلام اگر آنتن گوشی در تاریخ اعلام شده نرفته ، پس بعد از اون…

گویا آی تی – متفاوت ترین مجله اینترنتی …

کانال های تلگرامی در واقع سرویسی هستند که در تلگرام، به وجود آمده اند تا برخی از محتوا ها را از طریق پنجره تلگرام برای همیشه در دسترس کاربران قرار دهند. این کانال ها بر خلاف گروه ها از امکان ویرایش و حتی دخالت اعضا برخوردار نیستند و تنها چند ادمین آن ها را مدیریت می کنند. اما به پاس تغییراتی که سریع روی کانال ها رخ داد، حالا کاربران می توانند به راحتی، این کانال ها را پست به پست شناسایی کنند.

یکی از مشکلاتی که من با کانال های پر محتوا دارم این است که هرگز نمی توانم به سادگی به اولین پست آن مراجعه کنم! چرا که هر چقدر هم اسکرول کنیم باز هم مطلبی قبل از آن وجود دارد. البته تا قبل از اینکه تلگرام برای هر پست یک لینک اختصاص دهد این مشکل وجود داشت اما حالا با کمترین کار می توان به ابتدای کانال، و حتی به N امین مطلب کانال مراجعه کرد! در این مقاله قصد دارم از طریق گویا آی تی تجربه خود را در اختیار شما قرار دهم پس با ما همراه باشید.

چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

هر مطلبی که در کانال تلگرام قرار می گیرد به منزله یک پست به شمار می آید، بدین صورت شما می توانید فارغ از نوع محتوایی که روی کانال قرار داده شده، اعم از متن، فیلم، صوت و غیره، یک لینک اختصاصی برای ان توسط تلگرام داشته باشید. این لینک با کلیک راست بر پست ها کاملا مشهود است. به این نمونه دقت کنید:

شما وارد هر کانالی که در تلگرام بشوید، وقتی که روی هر پست، یک بار کلیک راست کنید ( مثلا کلیک در نسخه ویندوزی نرم افزار تلگرام ) می توانید زیر منو های مختلفی را ببینید که زیر منوی Copy Post Link به سادگی قایل مشاهده است. اگر این دکمه را بزنید، و آن را در جایی paste کنید متوجه می شوید، که به این پست، یک لینک اختصاص یافته که شامل، آدرس کانال و یک عدد مجزا است که این عدد شمارنده پست به شمار می آید. در واقع تلگرام برای تمام مطالب کانال ها یک شماره به ترتیب اختصاص داده است و شما می توانید به تناسب ترتیب، به مطالب دسترسی پیدا کنید.

چیزی که من در این کانال کپی کردم به صورت زیر بود:

https://t.me/alamdarkomeil/5708

خب این یعنی این مطلب ۵۷۰۸ امین مطلب این کانال بوده است! حالا اگر بخواهید به اولین مطلب این کانال برویم کافی است که رقم ۵۷۰۸ را به ۱ تبدیل کنیم! حتی اگر بخواهید به مطلب ۳۰۰۰ ام مراجعه کنید، می توانید عدد مورد نظر را به ۳۰۰۰ تبدیل کنید و در بخشی از تلگرام آن را بنویسید. وقتی لینک آن فعال شد، به سادگی روی ان کلیک کرده و به مطلب مورد نظر مراجعه کنید:

با کلیک بر این لینک، در کمتر از یک ثانیه، حتی اگر عضو کانال مورد نظر نباشید، می توانید به مطلب شماره ۱ و اولین مطلب این کانال مراجعه کنید:

بدین ترتیب می توانید به هدف خود برسید. دقت کنید که بالای پست اول همیشه زمان ایجاد کانال تلگرامی مورد نظر نوشته شده است که از این طریق هم می توانید به زمان ایجاد کانال و اولین پست اطمینان پیدا کنی
د.

این یک ترفند ساده بود که از طریق خود کانال تلگرام و امکانات آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. خوب است که مدیران کانال ها، برای اینکه بسیاری از افراد و اعضای کانال بتوانند به اولین پست ها مراجعه کنند، این لینک ها را در کانال قرار داده و موجبات بررسی قدیمی ترین محتوای کانال را برای کاربر فراهم کنند. در این باره آیا تجربه یا دیدگاهی دارید که برای کاربران گویا آی تی مفید باشد؟ آن را با ما در میان بگذارید و این مطلب ارزشمند را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟

چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟

نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch

چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

چگونه حساب Snapchat خود را حذف کنیم؟

نحوه استفاده از ویژگی تشخیص موسیقی Shazam در iOS 14

خیلی ممنونم انجام دادم به اولین پست مورد نظرم رسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار فناوری

امکان دو برابر شدن آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران

اعلام آمادگی چین برای توزیع جهانی واکسن/واکسن کرونای چین در…

ساخت اسپری بینی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

حذف عجیب اعلام آمار کرونای ایران از اخبار رسانه ملی | اوضاع…

آموزش‌ها

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟
چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم


چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟


نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch


چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

چگونه به ابتدای صفحه کانال ، گروه و چت تلگرام برویم ؟ شاید این سوال برای شما نیز بعد از چند مدت گشت و گذار در گروه ، کانال یا محیط چت که از ایجاد شدن آن مدتی می گذرد پیش آمده باشد و برای دیدن پست های اول تلگرام زمان زیادی صرف کرده باشید. در صورتی که بخواهید به اولین پست تلگرام و یا کانال بروید و آن را از اول مطالعه و بررسی کنید باید مداوم  به بالا اسکرول کنید که وقت زیادی از شما گرفته می شود و احتمالا بعد از مدتی پشیمان خواهید شد. امروز سه روش متفاوت را به شما معرفی می کنیم که به کمک آنها می توانید به اولین پست گروه ، چت یا کانال تلگرام منتقل شوید.

How to find the first message in Telegram chat , channel and group

پیام‌رسان محبوب Telegram، یک پیام‌رسان سریع، سبک و امن است که از قابلیت‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری را بدون محدودیت حجمی برای دوستان خود ارسال نمایید و از امنیت آن در فضای ابری تلگرام مطمئن باشید. در صورتی که در گروه یا کانال این فایل های صوتی و تصویری و متنی به صورت انبوه ارسال شود پیدا کردن اولین پست مشکل خواهد بود.  در ادامه سه روش خیلی ساده را برای پیدا کردن اولین صفحه تلگرام معرفی خواهیم کرد. امیدواریم که مفید باشد.

هر نوع مطلبی ( متن، فیلم، صوت و غیره) که در کانال و یا گروه قرار می گیرد به عنوان یک پست در نظر گرفته می شود و تلگرام یک لینک به آن اختصاص می دهد که با کلیک راست کردن روی پست و انتخاب copy post link و آن را در جایی مثل ورد پیست کنید می توانید لینک پست را ببینید که به صورت https://t.me/anzalweb/517 خواهد بود.چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

شما می توانید این عدد ۵۱۷ را به عدد ۱ تغییر بدهید https://t.me/anzalweb/11 و آن را برای خودتان بفرستید. با انتخاب https://t.me/anzalweb/1 شما به پست اول کانال یا گروه در تلگرام منتقل می شوید.

امروز می خواهیم با استفاده از جستجو و تقویم خود تلگرام به دسترسی به اولین پست کانال ، گروه و حتی چت های شخصی تلگرام داشته باشیم. برای این کار وارد گروه و یا کانال مورد نظرتان شوید برای مثال ما وارد کانال انزل وب می شویم.

روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست  تپ می کنیم. گزینه  search for messages را انتخاب می کنیم.

در کنار کادر جستجو یک تقویم قرار دارد تصویر زیر را ببینید.

این تقویم را انتخاب می کنیم و تاریخ را به عقب می کشیم ( نزدیک ترین تاریخ ایجاد کانال را انتخاب کنید) به طور مثال ۲۱ نوامبر ۲۰۱۵

همانطور که می بینید با تغییر تاریخ، شما به اولین پست کانال منتقل می شوید.

استفاده از https://t.me/anzalweb/1 ظاهر زیبایی ندارد. به خاطر همین می خواهیم به جای https://t.me/anzalweb/1 از دکمه های زیبایی استفاده کنیم که در ادامه خواهید خواند.  امروز یک ربات کاربردی دیگر را برای دستیابی به اولین پست تلگرام به شما معرفی خواهیم کرد.

برای این کار ربات @sscapachebot را استفاده خواهیم کرد.

از بین دستورات ربات گزینه ی newlist/ را انتخاب کنید.

تیتر مناسب و دلخواهتان را وارد نمایید.

بعد از آن متن روی دکمه را تایپ کنید.

اکنون آدرس اولین پست کانال را که قبلا ساخته بودید در این قسمت وارد کنید و Submit/ را انتخاب کنید.

کدی که برایتان ارسال میشود را کپی نمایید.

کد را در کانال یا گروه تایپ کرده و منتظر لود شدن آدرس شوید و روی گزینه ی اول (نمایش لیست) کلیک نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

  این قسمت از آموزش فقط برای کاربران ویژه قابل استفاده می باشد در صورت

  این قسمت از آموزش فقط برای کاربران ویژه قابل استفاده می باشد در صورت

  این قسمت از آموزش فقط برای کاربران ویژه قابل استفاده می باشد در صورت

  این قسمت از آموزش فقط برای کاربران ویژه قابل استفاده می باشد در صورت

تلگرام یک شبکه اجتماعی چند سکویی هستش که در ایران بیشتر از هر شبکه اجتماعی دیگه طرفدار و کاربر داره به طوری که امروزه به مهم ترین و بزرگترین رسانه در ایران تبدیل شده.
این شبکه ی اجتماعی بعد از عید سال 1394 طرفدارهاشو جذب کرد و به سرعت به مجبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شد.
در تابستان همان سال (1394) یک قابلیت جدید برای تلگرام ایجاد شد که اونو بیش از پیش مجبوب کرد.قابلیت داشتن کانال (channel) : این قابلیت باعث شد که هر کاربر تلگرام بتونه بدون هیچ هزینه و با کم ترین هزینه و زحمتی یک صفحه برای خودش بسازه.دیگه نه لازم بود پول زیادی به سازندگان وبسایت پرداخت بشه و هم اینکه از وبلاگ سریعتر میشد پست گذاشت.و تا الان هم این ویژگی بسیار مهم و حساس شده به طوری که اکثر شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای و بنگاه های خبررسانی و خبرگزاری ها و یا حتی برای مواردی مثل تفریح و جوک و سیاسی و غیر بدنبال ساختن یک کانال باشن تا بتونن مطالب خودشون رو برای کاربران مختلف به اشتراک بزارن.
اما چجوری میشه فهمید که اولین پست یک کانال یا مثلا صد و پنجاهمین پست یک کانال کدومه؟
با ما باشید …

آموزش رفتن به اولین پست تلگرام/چگونه به ابتدای کانال تلگرام برویم

به عنوان مثال ما کانال توییتر فارسی رو در نظر می گیریم و میخوایم اولین پست اش رو پیدا کنیم.

نکته: توجه داشته باشید که شما باید اول از یک پست از یک کانال لینک بگیرید.در نسخه ی کامیپوتر تلگرام روش لینک گرفتن رو در مرحله 1 توضیح دادم ولی در نسخه ی اندروید شما باید ابتدا اون فلش کوچکی که در آخر هر پست نمایانه رو بزنید که این فلش برای فوروارد به دیگران هست ولی شما نباید به کسی فوروارد کنید بلکه سمت راست قسمت سرچ باید گزینه copy link رو انتخاب کنید تا لینکش براتون کپی بشهچطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم

مراحل زیر رو به دقت انجام بدید.

1-روی یکی از پست های این کانال کلیک راست کنید و گزینه ی copy post link رو انتخاب کنید.

2-این لینک رو تو هر صفحه چتی که دوست دارید کپی کنید: https://t.me/OfficialPersianTwitter/52022

نکته : این عدد 52022 رو آخرش می بینید؟؟؟ این شماره پستشه.

3-حالا شما فقط باید اون عدد رو به عدد دلخواهی تغییر بدید.که اگه اولین پست کانال رو میخواید ببینید بزاریدش 1 یا چه میدونم 100 هر عددی.(البته بهتره با قابلیت ویرایش تلگرام)

4-بعد روش کلیک کنید و می بینید که رفته رو پستی که خواستید.

به همین سادگی …

دانلود جزوه ایستایی و فن ساختمان استاد احسان سروش نیا

ساندویچ پانل یکی از بهترین و مفیدترین مصالح ساختمانی که در قرن اخیر ساخته شده است.

مشاوره خانواده

معرفی ۴ شهر زیبای امارات

شناخت انواع تومور مغزی

گرفتن آب میوه های مختلف

نحوه ضد عفونی کردن درب ضد سرقت

روش صحیح پخت و نحوه صحیح خرید گوشت مرغ و طبخ آن

سیستم هوشمند ساختمان به مجموعه ای از تجهیزات سخت افزاری مانند ماژول روشنایی و پریز

درب ضد سرقت و درب ضد حریق و درب ضد سرقت ترک در نوع های بسیار گوناگونی از جنس MDF و HDF سا

بیشتر سمعک‌های مدرن، سمعک‌های دیجیتالی هستند. سمعک‌های دیجیتال با عبور صدا از طر

داشتن دستانی زیبا، ناخن‌های زیبایی را می‌طلبد. کاشت ناخن همواره در بین خانمها طرف

صنایع فلزی آهن سازه تولیدکننده انواع حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ پنجره ، حفاظ آکاردئونی

این دستگاه از سیستم پردازش نور که البته در نسخه های قدیمی تر و جدید تر متفاوت است در

رضاپور استودیو به عنوان یک آژانس تبلیغاتی شامل مشاوه تبلیغاتی رایگان همچنین موارد

آهنگ های جدید را با لینک مستقیم و همراه با کاور اصلی و کیفیت ارجینال از سایت پارسیا

جدید ترین روش کسب درآمد ( خرداد 1398 ) از سرویس قدرتمند ایرانی به نام بکوریتی و با فروش

ایجاد جشنواره خوشنویسی برای اینگونه خطوط می تواند انگیزه و ذوق بیشتری را برای هنرم

دیابت یک بیماری مزمن است که روی چگونگی تولید و استفاده انسولین در بدن اثر می‌گذارد

برای دریافت اخبار عضو خبرنامه شوید

فعالیت های وب سایت کاربر محور پرشین ای همسو با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و کپی دستی و یا از طریق feed یا rss از مطالب نویسنده ها پیگیری قانونی دارد .

چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم
چطور به صفحه اول کانال تلگرام برویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *