چطور لب خود را کوچک کنیم

 
helpkade
چطور لب خود را کوچک کنیم
چطور لب خود را کوچک کنیم

مجله دانستنیها و سبک زندگی

فهرست مطالب

در این مطلب اطلاعاتی درباره روش‌های کوچک کردن لب، کوچک کردن لب، راه‌های کوچک کردن لب بدون جراحی، هزینه عمل جراحی کوچک کردن لب، چگونه لب‌های خود را کوچک کنیم، کرم کوچک کننده لب، هزینه جراحی لب، چگونه لب بزرگ را کوچک کنیم و کوچک کردن لب با آرایش می‌خوانید. 

  اگر لب‌های‌تان بیش از اندازه بزرگ هستند و دل‌تان می‌خواهد آن‌ها را کوچک‌تر کنید، چند گزینه پیش روی‌تان قرار دارد. برای این‌که لب‌های‌تان کوچک‌تر به نظر برسند، سریع‌ترین و ساده‌ترین راه این است که از آرایشی استفاده کنید که بخش کوچک‌تری از لب‌های‌ةان را نشان دهد. برای این‌که راه‌حل دائمی‌تری را دنبال کنید، در مورد جراحی کوچک کردن لب، مشاوره‌ی پزشکی بگیرید. دلایل پزشکی و زیبایی شناختی برای جراحی کوچک‌کردن اندازه‌ی لب وجود دارد، ولی توجه داشته باشید که چنین اقدامی، ریسک‌های مختص به خودش را دارد.

این گام را باید با دقت انجام دهید.– به یک داروخانه، فروشگاه، آرایشگاه، یا کسب و کار مشابه مراجعه کنید که یک میز آرایشی در آن وجود داشته باشد.– با کارکنان آن‌جا مشورت کنید و/ یا به جدول نمونه‌های‌شان نگاهی بیاندازید تا رنگ پوست اطراف لب‌تان را مشخص کنید و نام رنگ آرایشی مورد نیازتان را شناسایی کنید.– اطمینان حاصل کنید رنگ انتخابی‌تان سهوا تأثیر معکوسی بر رنگ پوست‌تان نخواهد داشت.چطور لب خود را کوچک کنیم

حتما مجموعه‌ی خوبی از رنگ‌ها داشته باشید یا در صورت لزوم لوازم آرایشی بیشتری بخرید.– شما در کیت آرایشی‌تان به یک ابزار آرایشی، با رنگ تیره‌تر، و/ یا یک کانسیلر نیاز دارید. اکثر این محصولات را می‌توان در داروخانه‌ها یا فروشگاه‌ها پیدا کرد. اگر در یافتن آن‌ها با مشکل مواجه شدید، سعی کنید از یک آرایشگر مشورت بگیرید.– به رنگ‌های بنفش، قهوه‌ای، برنز، و رنگ‌های مشابه توجه کنید.– شما می‌توانید از یک برس آرایشی استفاده کنید و این رنگ‌ها را در بالای لب یا زیر لب پایین استعمال کنید تا آن‌ها را با رنگ پوست‌تان ترکیب کنید. این روش برای کوچک کردن لب بسیار موثر است

برای این کار به یک ابزار آرایشی نیاز دارید. شما می‌توانید در اطراف خط لب‌تان از رنگ یا کانسیلر استفاده کنید.– کانسیلری استفاده کنید که سازگاری نزدیکی با رنگ پوست اطراف لب‌تان داشته باشد.– کانسیلر را به لبه‌ی بالایی لب بالا و لبه پایینی لب پایین‌تان بزنید – تقریبا یک میلیمتر دورتر از لب.– برای ترکیب کردن کانسیلر بر پوست‌تان از یک تکه اسفنج آرایشی (یا گلوله پنبه‌ی یا انگشت‌تان) استفاده کنید. این کار را با حرکت بالا و پایین انجام دهید به‌گونه‌ای که لبه‌های لب‌تان به‌صورت طبیعی با رنگ پوست بالا و پایین لب تان ادغام شود.– اگر خط ایجاد شده تراز نیست، با کشیدن نوک اسفنج بر خط کانسیلر موازی با لبه‌ی لب‌تان آن را صاف کنید. 

این کار را می‌توانید در کنار گام‌های مربوط به آرایش و کانسیلر یا به‌صورت تکی نیز استفاده کنید.– از رنگ‌های روشن برای انتخاب رنگ رژ لب اجتناب کنید، رنگ‌های روشن باعث می‌شوند لب‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند.– رنگ‌های تیره‌تری پیدا کنید که با رنگ پوست‌تان سازگار باشند. از یک آرایشگر مشاوره بگیرید.– اگر تنها یکی از لب‌های‌تان به توجه و رسیدگی نیاز دارند این روش بسیار جواب می‌دهد. به‌عنوان مثال، اگر تنها لب بالایی‌تان را باید باریک‌تر نشان دهید، از رنگ تیره‌تری بر لب بالای‌تان استفاده کنید درحالی‌که برای برجسته‌تر کردن لب پایینی‌تان از رژ با رنگ اندکی روشن‌تر استفاده می‌کنید (یا بالعکس).

اگر نتیجه‌ی آرایش برای‌تان مطلوب نبوده است یا نمی‌توانید از این روش استفاده کنید، پس باید گزینه‌های دیگر را در بررسی کنید.– اگر از آرایش استفاده نمی‌کنید، پس ممکن است رویکرد‌های سلامت محور/ پزشکی را به‌خاطر بسپارید.– اگر آرایش جواب نمی‌دهد، می‌توانید از رنگ‌های هم خانواده‌ی رنگی استفاده کنید که امتحان کرده بودید، شاید پیشرفتی حاصلشود و به روش‌های پزشکی نیازی نباشد.– پیش از آن‌که وارد فرآیند‌های آرایشی تهاجمی یا پزشکی وارد شوید. با یک آرایشگر یا متخصص پزشکی مشورت کنید. 

تراکم رگ‌های خونی در لب‌ها موجب افزایش سرعت درمان اکثر آسیب‌ها در این ناحیه می‌شود، ولی چند چیز وجود دارند که به این فرآیند کمک می‌کنند.– هر قسمت از لب را که دارای بریدگی یا جراحت است کاملا با آب و صابون تمیز کنید.– اگر خونریزی دارد با یک پارچه‌ی تمیز روی آن فشار دهید.– برای کاهش تورم یا کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.– در صورت پاره شدن لب بهتر است از مواد ضدعفونی کننده و/ یا پروکسید هیدروژن استفاده کنید. ولی پارگی‌ها معمولا خود به خود بسته می‌شوند. ولی پارگی‌های بزرگ‌تر به درمان‌های تخصصی پزشکی – مانند بخیه – نیاز خواهند داشت.– هر نوع جراحت قابل توجه باید بلافاصله توسط پزشک معاینه شود.

برای حفظ رطوبت لب‌ها و سالم نگه داشتن آن‌ها از یک بالم لب، ترجیحا بر پایه‌ی روغن، استفاده کنید. استفاده از بالم لب از تحریک و متورم شدن پوست لب جلوگیری می‌کند.– توصیه می‌شود از بالم لب با روغن زیتون، شی باتر، لیمو، و دیگر مواد سرشار از آنتی اکسیدان استفاده کنید.– شما می‌توانید به صورت روزانه و/ یا هر زمان که احساس کردید لب‌های‌تان در حال خشک شدن یا ترک خوردن هستند، از بالم لب استفاده کنید.– انجام این کار به‌ویژه در آب و هوای سرد بسیار مهم است.

اگر دلیل بزرگ‌تر نشان داده شدن لب (های) تان این است، به سادگی باید از شر این مو‌های زائد خلاص شد.– از موچین یا موم استفاده کنید. برای این که خودتان این مو‌ها را از ریشه درآورید می‌توانید از موچین استفاده کنید.– از موم استفاده کنید. موم بر ناحیه‌ی مورد نظر اعمال می‌شود و سپس پارچه‌ای روی آن قرار داده می‌شود و بلند می‌شود و مو‌های زائد را از بین می‌برد. موم انداختن بسیار مؤثر است، ولی کمی دردناک است.– از الکترولیز نیز می‌توان استفاده کرد. استفاده از این روش به یک متخصص نیاز دارد. متخصص از یک سوزن کوچک با جریان الکتریکی استفاده می‌کند که برای از بین بردن ریشه‌ی مو‌ها به هر یک از آن‌ها وارد می‌شود.– از لیزر پالسی استفاده کنید. این روش به روش الکترولیز شبیه است چرا که متخصص انجام این کار، از یک اشعه‌ی نور کوچک، ولی قدرتمند برای از بین بردن دائمی فولیکول‌های مو استفاده می‌کند.-از اصلاح کردن یا خمیر ریش زدن خودداری کنید. اصلاح یا خمیر زدن، با وجود این‌که مو‌ها را از بین می‌برند یا خمیر ریش سرعت رشد مو‌ها را کاهش می‌دهد، به‌صورت دائمی مو‌ها را از بین نمی‌برند. 

چیز‌های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است باعث شوند لب‌های‌تان بزرگ‌تر به نظر برسند و در کنترل شما نباشند. اگر این چنین است، شاید نخواهید از روش کاهش اندازه‌ی لب‌ها استفاده کنید.– اگر از سیم ارتودنسی استفاده می‌کنید، بهتر است تا برداشتن ارتودنسی‌تان صبر کنید و آن وقت ببینید آیا لازم است در مورد اندازه‌ی لب‌های‌تان کاری انجام دهید یا نه.– اگر به یک مشکل پزشکی در این ناحیه گرفتار هستید، مثلا شکاف لب یا شکاف کام، هرکاری که روی لب‌های‌تان انجام دهید باعث بروز مشکلاتی در این ناحیه می‌شود. پس اقدامات‌تان را زیر نظر یک پزشک انجام دهید.

اگر هیچ یک از تکنیک‌های مراقبت از لب به شما در کوچک کردن لب‌های‌تان کمک نکردند، پس شاید لازم است به رویکرد‌های جراحی بیاندیشید.– بررسی کنید آیا برای کوچک کردن اندازه‌ی لب‌های‌تان، در استفاده از لوازم آرایشی مرسوم و رویکرد‌های بهداشتی زیاده‌روی کرده‌اید.– شناسایی دلایل بالقوه‌ی بزرگ بودن اندازه‌ی لب‌های‌تان. 

در هر جراحی زیبایی مواردی وجود دارد که ممکن است روال طبیعی خود را طی نکند و خطراتی به همراه داشته باشد. بهتر است خطرات آن را با ارزش کاهش دائمی اندازه‌ی لب‌های‌تان مقایسه کنید.– مشکلات مربوط به بیهوشی در تمام جراحی‌ها وجود دارد، از جراح تان یا متخصص بی‌هوشی‌تان در این مورد مشورت بگیرید.– ریسک عفونت در اطراف منطقه‌ای که عمل شده و/ یا لب یا دهان ریسک بالایی دارد.– خونریزی شدید یا آسیب داخلی ممکن است به جراحی‌های بیشتر منتج شود.– آسیب به عصب، دائمی یا موقتی، می‌تواند باعث ضرورت یافتن جراحی‌های بیشتر و بی‌حس شدن یا درد در آن منطقه شود.– ممکن است در منطقه‌ی جراحی شده اسکار (جای زخم) باقی بماند و به جراحی‌های بیشتر برای برداشتن ناحیه‌ی آسیب دیده نیاز باشد. 

لازم است این فرآیند توسط یک جراح متخصص و مجوزدار انجام شود. این جراح، همان پزشکی است که وظیفه دارد واجد شرایط عمل بودن‌تان را بررسی کنید.– این جراح، سابقه‌ی پزشکی‌تان را بررسی می‌کند، ارزیابی بالینی از لب‌های‌تان به عمل می‌آورد، درباره‌ی مخاطرات این عمل با شما صحبت می‌کند و سپس وارد فرآیند می‌شود.– اگر جراح به شما توصیه کند این فرآیند را انجام دهید، جزئیات، هزینه، ریسک‌ها و دوران نقاهت را برای‌تان شرح می‌دهد.– برای انجام این فرآیند که ۱ ساعت زمان می‌برد، جراح به شما بی‌حسی موضعی یا بی‌حسی کامل دهانی می‌دهد. سپس در راستای طول لب، درون دهان‌تان تزریق می‌کند، یک نوار از بافت را برمی‌دارد و آن را بخیه می‌زند.– این جراحی در گروه جراحی‌های زیبایی است و تحت پوشش بیمه نیست.

التهاب، سفتی، و درد از جمله حساسیت‌های متداول پس از جراحی کوچک کردن لب‌ها است. ممکن است جراح‌تان دستورالعمل‌هایی برای بهبود در اختیارتان بگذارد و برای تسکین ناراحتی‌ها، مسکّن تجویز کند.– از تمرینات شدید جلوگیری کنید.– در زمان خواب، سرتان را بالا بگیرید، شاید بهتر باشد چند بالش زیر سرتان بگذارید.– از خوراکی‌های اسیدی اجتناب کنید. در دوره‌های بهبود از خوراکی‌های نرم و پوره شده استفاده کنید.– آن ناحیه را با دهان‌شویه‌های ضدعفونی کننده بشویید تا از بروز عفونت جلوگیری شود.– اگر همه چیز خوب پیش برود، بخیه‌ها می‌بایست در مدت یک هفته تا ده روز پس از جراحی برداشته شوند. تا آن زمان التهاب یا تورم از بین خواهد رفت.– اگر هر یک از نشانه‌های زیر وجود داشته باشند باید بلافاصله پزشک‌تان را در جریان بگذارید: درد شدید، خونریزی، یا عوارض غیرمنتظره. 

خوب همه چیز تمام شداکنون می‌توانید از لب های‌تان لذت ببرید و به زندگی عادی‌تان برگردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لب‌ها اصلی‌ترین جزء یک سوم تحتانی صورت هستند و در بروز احساسات و جذابیت‌های فردی سهمی اساسی دارند. در حالت معمول اگر…

ژلی كه در طب استفاده میشود قوامی شبیه ژله خوراكی دارد. این ژل از موادی درست شده است كه برای بدن بی‌ضرر بوده و دارای ماندگاری طولانی باشد. ژلهای مختلفی توسط كارخانه‌های متفاوتی برای مصارف پزشكی تهیه و توزیع شده‌اند لذا فرمولهایی با كیفیتها و قیمتهای متفاوتی وجود دارد.تزریق ژل تحت بی‌حسی موضعی و توسط سرسوزن خیلی نازك انجام میشود و تقریبا بی‌درد است. بعد از تزریق تا ۳ ساعت از كمپرس سرد استفاده نمایید و تا چند ساعت از دراز كشیدن خودداری نمایید.

لب‌ها اصلی‌ترین جزء یک سوم تحتانی صورت هستند و در بروز احساسات و جذابیت‌های فردی سهمی اساسی دارند. در حالت معمول اگر از روبرو به صورت فردی نرمال نگاه کنیم خطی که از قرارگیری لبها روی یکدیگر حاصل میشود به‌اندازه فاصله بین مردمک دو چشم است یعنی کمی بزرگتر از فاصله بین پره‌های بینی است. اگر از نمای نیم رخ به چهره فردی نرمال نگاه کنیم لب پائین حدود ۲ میلیمتر عقب‌تر از لب بالا قرار می‌گیرد و چانه نیز عقب‌تر از لب پائین است.

در سالهای اخیر روشهای مختلفی برای برجسته کردن لب‌ها معرفی شده و  مورد استقبال قرار گرفته‌اند. بعضی از این روشها دائمی و بعضی دیگر موقتی هستند. در بعضی از این روشها با وارد کردن موادی طبیعی (مثل چربی)  یا مصنوعی (مثل ژل) به درون لب، بر حجم آن افزوده میشود اما در روش جراحی مقداری از پوست بیرون لب به موازات خط لب برداشته میشود و خط لب به محل برش دوخته میشود و با این کار لب‌ها برجسته‌تر میشوند. اشکال روش جراحی جای اسکار و بخیه است که تا حدی باقی می‌ماند.اینکه چه روشی برای شما مناسب‌تر است به میزان زیادی به وضعیت فعلی لب شما و به حالتهایی که می‌خواهید لب شما بخود بگیرد بستگی دارد. بدیهی است در جلسه مشاور‌ه‌ای که با پزشک خود خواهید داشت در این مورد با شما صحبت خواهد شد.مواد مختلفی برای تزریق به لب وجود دارند که مهمترین آنها عبارتند از کلاژن، چربی  و ژل.چطور لب خود را کوچک کنیم

کلاژن  معمولا از کلاژن پوست گاو تهیه میشود. هر چند کلاژن گاوی تلخیص میشود اما چون منشاء حیوانی دارد ممکن است بدن فرد به آن آلرژی نشان بدهد لذا قبل از تزریق باید تست آلرژی انجام شود. کلاژن تحت بی‌حسی موضعی  توسط سرسوزن ظریف تزریق میشود. از آنجا که بدن به تدریج آن را جذب میکند لذا یکی از روشهای موقتی است. دوام آن یک تا سه ماه است. در صورت لزوم میتوان تزریق را تکرار کرد.

چربی تحت بیحسی موضعی از ران یا شکم خود فرد برداشته میشود و با سرسوزن مخصوص به لب تزریق میشود. دوام چربی شبیه کلاژن است اما فرق اساسی این دو اینست که چون چربی از بدن خود فرد برداشته میشود آلرژی‌زا نیست و نیازی به تست ندارد. برای حصول نتیجه بهتر ممکن است لازم باشد تا بیش از یکبار تزریق انجام شود.

از تزریق ژل نیز برای برجسته‌تر و کلفت‌تر کردن لبها میتوان بهره جست. از آنجائیکه ژل یک ماده غیر طبیعی است باید دقت شود که از مارکهایی استفاده شود که استانداردهای لازمه را دریافت کرده باشند. ماندگاری آنها بسته به جنس آنها متفاوت است. تحت بیحسی موضعی در مطب قابل تزریق هستند.بعد از تزریق لبها تا چند روز کمی متورم هستند. برای کاستن از این تورم بهتر است ۲۴ ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید. ضمنا لازم است برای پیشگیری از عفونت از آنتی‌بیوتیک نیز استفاده کنید.

هر چند تمایل عمومی به برجسته‌تر و کلفت‌تر بودن لبها است اما گاهی کسانی که لب‌های خیلی بزرگ و برجسته‌ای دارند برای کوچک‌تر کردن لبها و نازک‌تر کردن آنها مراجعه میکنند. بعضی از دختر خانمها در سنین نوجوانی ممکن است از بزرگی لبهایشان دلخور باشند اما بهتر است تا حدود ۲۰ سالگی صبر کنند که تا آن موقع  بدلیل کامل و بالغ شدن اجزای صورت، ‌اندازه نسبی لبهای آنها نیز حالت طبیعی به خود خواهد گرفت.گاهی اوقات ممکن است فردی از بزرگی لبهایش دلخور باشد اما برجسته بودن لبهایش ناشی از بزرگی خود لب‌ها نباشد بلکه بزرگی فک و یا وضعیت دندانی وی باعث شده باشد که لبها برجسته‌تر و بزرگتر از معمول به نظر بیایند. بدیهی است که در چنین فردی اصلاح  وضعیت فک یا دندانهای بیمار باعث میشود مشکل برجستگی لبهای وی نیز  بر طرف شود.عمل نازک کردن لب زیر بیحسی موضعی قابل انجام است و برای هر لب حدود ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. تکنیک عمل بدین نحو است که باریکه‌ای از پوست سرتاسر لب برداشته میشود و محل برش بخیه میشود. مدت ۲ هفته طول میکشد تا زخم التیام یابد. بعد از عمل لبها مقداری متورم میشود که در عرض چند روز برطرف میشود.هر چند عمل کوچک کردن لبها عمل نسبتا ساده‌ای است ولی مثل هر عمل دیگری احتمال عوارض خاص خودش را داراست که در این مورد میتوان از احتمال غیر قرینگی  و بی‌حسی لب نام برد که غیر قرینگی قابل اصلاح است و بی حسی معمولا در عرض چند هفته برطرف میشود.این عمل جزو عملهای زیبایی است و بیمه‌ها هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌کنند. 

بیشتر بدانید : چرا موقع بیماری لب ها خشک و ترک خورده می شوند؟

بیشتر بدانید : چگونه مراقب سلامت لب ها باشیم

گردآوری: گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthمنبع: پزشکان بدون مرز

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به طور مرتب مسواک میزنید و از نخ دندان استفاده میکنید اما این ها برای داشتن لب و دهان زیبا کافی نیست یک سری ترفندها و نکات مهمی وجود دارد که زیبایی لب و دهان شما را چند برابر میکنند.

لب ها هم نیاز دارند چند وقت یکبار لایه برداری شوند و سلول های مرده خود را از دست بدهند، برای لایه برداری لب ها به وازلین و شکر نیاز دارید به این صورت که کمی شکر و وازلین را مخلوط کنید و با مسواک روی لب هایتان بمالید.

آب چقندر برای خوشرنگ شدن لب ها تاثیر شگفت انگیزی دارد، کافیست قبل از خواب آب چقندر روی لب هایتان بمالید و تا صبح لب های خوشرنگی خواهید داشت. عسل برای تقویت و نرم شدن لب ها بینظیر است در صورتی که هر روز کمی عسل روی لب هایتان بمالید و بعد از چند ساعت بشویید.

چطور لب خود را کوچک کنیم

هرگز اجازه ندهید لب هایتان خشک شوند مخصوصا در فصل پاییز و زمستان، برای جلوگیری از خشک شدن لب ها از برق لب و یا مرطوب کننده استفاده کنید تا همیشه لب هایتان نرم و زیبا باشند.

روغن بادام و لیمو ترش مانند یک نرم کننده قوی عمل میکنند، هرشب لب هایتان را با این نرم کننده طبیعی ماساژ دهید تا لب های زیبا و خوش رنگی داشته باشید.

 

امروزه برای تغییر شکل و سایز هر قسمت از صورت از طریق جراحی زیبایی، راهکارهای متعددی وجود دارد و مهمترین عامل توسعه جراحی زیبایی صورت، درخواست مراجعه کنندگان برای رفع نازیباییهای ظاهری صورت است.
یکی از درخواستهایی که برای تغییر در صورت وجود دارد، کوچک کردن دهان است. برخی از افراد از عریض بودن دهان خود مخصوصا در حین خندیدن ناخوشنودند. اغلب آنها می گویند از اینکه تمامی دندانهای آنها در زمان خندیدن دیده شود، احساس بدی دارند و گاهی این احساس بد باعث می شود از فعالیتهای اجتماعی دوری کنند و یا در اجتماعات، برخی از احساسات واقعی خود را نشان ندهند (مثلا از خندیدن در حضور دیگران خودداری می کنند).
به منظور کوچک کردن دهان می بایست در نظر داشته باشیم که به عملکرد دهان نباید خللی وارد شود. یعنی کوچک کردن دهان به گونه ای انجام پذیرد که برای صحبت کردن و غذا خوردن مشکلی ایجاد نگردد.
عمل کوچک کردن دهان از ناحیه گوشه ها ( دو طرف دهان) امکان پذیر است. اغلب افرادی که مراجعه می کنند، دوست دارند به طرز افراط آمیزی دهانشان کوچک شود. ولی در چنین مواردی، من با صحبتهایی که از نتیجه نهایی جراحی با آنها انجام می دهم، می پذیرند که این عمل برای آنها به صورت طبیعی انجام گیرد.
عمل کوچک کردن دهان، عمل مرسومی نیست و بسیاری از افراد حتی نام آن را هم نشنیده اند. تنها کسانی که واقعا از کودکی از عریض بودن دهانشان ناراضی بوده اند به فکر این عمل می افتند. تجربه ای که از بیمارانم دارم این است که برخی از آنها بسیار بیش از حدی که در واقعیت وجود دارد دهان خود را عریض می بینند. با اینحال بعد از کوچک کردن دهان و با اینکه معمولا 6 تا12 میلیمتر تغییر در عرض دهان ایجاد می شود، بسیاری از آنها کاملا راضی می شدند. به ندرت لازم است دهان بیش از 12 میلیمتر کوچک شود.

جراحی کوچک کردن دهان هم از داخل و هم از خارج بخیه می شود.اما ممکن است مقداری خط برش باقی بماند.
این جراحی با دو روش قابل برگشت و غیر قابل برگشت می تواند انجام گیرد. در بسیاری از موارد، من به متقاضیان این کار روش قابل برگشت را توصیه می کنم. زیرا در چنین مواردی، هر وقت تمایل داشته باشد، به راحتی می تواند وضعیت دهان خود را به حالت قبل از جراحی بازگرداند.

وقت بخیر. برای همیشه لیفت گوشه ی لب (کرنر) رو انجام نمیدید؟ اگر ترکیبی با پلک باشه هم انجام نمیشه؟ تنها مرکزی هستید که میشه نتیجه ی خوبی گرفت. امیدوارم بتونم تو مرکزتون انجام بدم

سلام وقت بخیر دوست عزیز
ممنون از لطف شما، متاسفانه در حال حاضر این جراحی از لیست جراحی های ما حدف شده و این نوع لیفت دیگر انجام نمی شود.

سلام آخرش شما این عمل را انجام میدید یا نه ؟ تو سایت گذاشتید بعد زنگ میزنیم مطب میگن دیگه انجام نمی دیم!چطور لب خود را کوچک کنیم

سلام وقت بخیر دوست عزیز
موقتا عمل کوچک کردن دهان از لیست جراحی های ما فاکتور گرفته شده و این مقاله برای اطلاعات شما عزیزان قرار گرفته است.
هفته خوبی داسته باشید

جای بخیه ها میمونه یا میره حداکثر چند روز طول میکشه و هزینش حدودا چقدره

جهت اطلاع از هزینه های جراحی از طریق واتش آپ یا شماره های ثابت مجموعه، با مشاوران ما در ارتباط باشید، تا ضمن بررسی و دریافت مشاوره، از قیمت دقیق مطلع شوید.

شماره واتس آپ: 09120606335

شماره تلفن های ثابت: 02122342766
02122342978

سلام و خسته نباشید خانم بزرگ می خوام کوچیکش کنم با شام می خوام درستش کنم قیمت روز نیم چقدر

سلام وقت بخیر دوست عزیز
تا آنجایی که متوجه شدم قصد کوچک کردن دهان را دارید.
اگر همین قصد را دارید ما دیگر این جراحی را انجام نمیدهیم

نميشه كارى كرد كه جاى بخيه ها نمونه😔😔واينكه هزينش چقده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
مدت زمان از بین رفتن جای بخیه بستگی به بدن خود فرد دارد دوست عزیز

ببخشید هزینه عمل چقدره

سلام وقت بخیر دوست عزیز
شما میتوانید جهت اطلاع از هزینه ها و راهنمایی بهتر به تلگرام و یا واتساپ مشاوره ی ما پیام بفرستید تا مشاورین ما شمارو راهنمایی کنند.
09120606335

سلام. میشه بفرمایین هزینه جراحی چه قدره؟

دکتر اگ از داخل عمل کنید بازم جای بخیه میمونه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

چطور لب خود را کوچک کنیم
چطور لب خود را کوچک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *