چطور مهره مار پیدا کنیم

 
helpkade
چطور مهره مار پیدا کنیم
چطور مهره مار پیدا کنیم

دو هفته پیش بود که شنیدم «فریال» به ایران بازگشته و برای تعدادی از مشتریانش «مهره مار» آورده است. مهره‌های مار «شاه‌کبری» که فریال می‌گوید از بهترین نژاد مارهاست و آدم‌ها را «جذاب، ثروتمند و خوش‌شانس» می‌کند!

خبر بازگشت فریال از هند را یکی از مشتریان پر و پا قرصش به من داد و گفت که برای تعدادی از مشتریانش «مهره مار» اصل آورده و در منزلش که باغی بزرگ در اطراف تهران است، سفارش‌ها را تحویل می‌دهد. از او خواستم با فریال برای من قرار یک گفت‌وگو را ترتیب دهد، در همان باغ خارج از تهران که مشتریانش رفت و آمد دارند.

فریال درخواست گفت‌وگو را پذیرفت و صبح روز موعود راهی خانه‌اش شدم. خانه‌اش انتهای یک کوچه‌باغ باریک و خلوت بود که یک در آهنی بزرگ و زنگ‌زده هم داشت. همین که زنگ را زدم، صدای نحیفی پاسخ داد: « بفرمایید داخل عزیزم.»

در انتهای باغ و مقابل در ورودی منتظر ایستاده بود. بر خلاف تصور من اصلا لباس‌های عجیب و غریب نپوشیده بود و آرایش اغراق‌شده هم نداشت. بلوز و شلوار مشکی ساده تن کرده و موهایش را هم با حوله بزرگ آبی پوشانده بود. مرا به سمت مبل‌های استیل بزرگ خانه‌اش همراهی کرد و یک فنجان قهوه برایم گذاشت و بعد با خنده کش‌داری گفت: «با خیال راحت بخور عزیزم. قهوه قجری نیست!»

ترجیح دادم بدون حاشیه سراغ پرسش‌هایم از او بروم. گپ و گفت کوتاه ما را بدون کم و کاست در ادامه بخوانید:چطور مهره مار پیدا کنیم

فریال جان! من از دوستانم شنیدم که تو هر چند وقت یک‌بار از هند به ایران می‌آیی و برای مشتری‌هایت «مهره‌ مار» اصل می‌آوری. تا آنجا که من می‌دانم، می‌گویند مهره‌ مار حاصل جفت‌گیری مار نر و ماده است؛ تو چطور این مهره‌ها را پیدا کنی و برای فروش می‌گذاری؟

ببین! به دست آوردن مهره مار کار اصلا راحتی نیست. همان‌طور که خودت گفتی مهره مار حاصل جفت‌گیری مار نر و ماده است. مارها هنگام جفت‌گیری تکه‌استخوانی از نزدیک سرشان جدا می‌شود که اگر کسی بتواند، مهره هر دو مار را بردارد به چیزهایی که می‌خواهد، می‌رسد. در هند، مارگیران حرفه‌ای زیادی هستند که زمان زیادی را در دشت یا کوه سپری می‌کنند تا در زمان مناسب مهره‌ مار را به دست بیاورند. من هم مهره‌ها را از یک مارگیر حرفه‌ای می‌گیرم و برای مشتری‌هایم به ایران می‌آورم. این دو تکه استخوانی از نظر مغناطیسی خیلی قوی هستند و افراد زیادی هم به آن اعتقاد دارند.

طبیعتا همچنین مهره‌ای قیمت بالایی هم دارد. تو مهره‌ها را چند می‌فروشی؟

مهره‌ها متعلق به مارهای مختلف هستند و قیمت‌هایش هم متفاوت است. مهره مارهای خاکی، افعی، زنگی و… قیمتشان کم‌تر است؛ اما مهره شاه‌کبری که خودم اعتقاد بیشتری بهش دارم قیمت بالایی دارد. من در هند دیده‌ام که مهره شاه‌کبری با قیمت 40 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود؛ اما من آن‌قدر گران نمی‌فروشم. قیمت مهره‌هایم را وقتی می‌گویم که مشتری‌ام بشوی و بخواهی بخری. (می‌خندد.)

اشکالی ندارد. حالا از کجا باید بفهمیم مهره‌ای که تو می‌فروشی اصل است؟

برای تشخیص مهره اصل چند روش وجود دارد؛ اما من به تو و همه مشتری‌هایم می‌گویم که مهره‌ مار آن‌قدر چیز عجیبی است که تو بعد از یک هفته پس از داشتن آن متوجه تغییرات بزرگی در زندگی‌ات می‌شوی. اگر این تغییرات را در یک هفته ندیدی، بدان مهره‌ات تقلبی است. روش حرفه‌ای‌اش هم این است که مهره مار نر و ماده را در سرکه انگور می‌اندازی و اگر بعد از چند دقیقه به همدیگر چسبیدند، یعنی مهره‌ها اصلند. من توصیه نمی‌کنم کسی این آزمایش را انجام دهد؛ چون سرکه انگور خاصیت مهره‌ها را از بین می‌برد. دوم اینکه باید از آدم مطمئن و حرفه‌ای خرید کرد. کسی که مهره می‌فروشد باید حتما مهره‌ها را جفت تحویل دهد. اگر ناشی باشد و اشتباهی دو مهره نر یا دو مهره ماده بفروشد، هیچ اثری نخواهد داشت.

مهره‌مار دقیقا چه خاصیتی دارد؟

مهره‌ مار ویژگی‌ای دارد که باعث افزایش اعتماد به نفس و آرامش برای صاحبش می‌شود. آدم‌ها را جذاب، ثروتمند و خوش‌شانس می‌کند. اصلا یک احساس رضایتی به فرد دست می‌دهد. خیلی از انسان‌های مهم و موفق که می‌بینی یا سیاستمداران بزرگ مهره‌مار دارند! اتفاقا مهره شاه‌کبری هم دارند که در هند پیدا می‌شود.

من شنیدم به مهره‌ها دعا هم می‌خوانند؟

بله؛ وقتی فرد مهره‌ها را می‌خرد، دعایی می‌خوانند که مهره به اسم آن شخص شود. کار خیلی مهمی هم هست و باید حتما درست انجام شود.

تو خودت مهره مار داری؟

بله؛ دارم. (به کیف چرمی که به گردنش آویخته اشاره می‌کند.)

این ویژگی‌هایی که گفتی را خودت داری؟ یعنی با مهره مارت عشق و موفقیت و ثروت را تجربه کردی؟

ببین؛ من در زندگی‌ام مشکلی نداشتم. هیچ‌وقت؛ نه مالی نه عشقی و نه هیچ‌چیز دیگر. با مهره مارم احساس خوبی دارم. احساس جذابیت و اعتماد به نفس و خیلی چیزهای دیگر.

فقط مهره مار می‌فروشی؟ یا چیزهای دیگر هم هست؟

«فرج کفتار» هم هست. یعنی اندام جنسی کفتار ماده را بعد از مرگ از آن جدا و در شرایط خاصی خشک می‌کنند. فرج کفتار برای بهبود روابط زن و شوهرهاست. برای ثروت هم خوب است. قیمتش از مهره‌مار خیلی کمتر است. معمولا آن‌هایی که توانایی خرید مهره‌ مار ندارند، من فرج کفتار را به آن‌ها توصیه می‌کنم، قیمتش حدود 200 هزار تومان است.

این‌ را هم از هند می‌آوری؟ یعنی در فرودگاه برای حمل این اشیاء به مشکل برنمی‌خوری؟

بله؛ در فرودگاه مشکلی ندارم. مهره‌ مار که اندازه یک لپه است و فرج کفتار هم که خیلی کوچک است. اصلا حمل این اشیاء کار سخت و پیچیده و یا عجیب و غریبی نیست.

تو در هند تنها زندگی می‌کنی؟

نه؛ با همسرم زندگی می‌کنم.

با شغلت مشکلی ندارد؟

شوهرم هندی است. خرید و فروش این اشیاء هم در هند کار عجیبی نیست؛ یعنی از نظر شوهرم من کار غیر قابل قبولی انجام نمی‌دهم.

مشتری این اشیاء در ایران چه قشری هستند؟ نیت‌شان برای خرید بیشتر چه چیزی است؟

مهره‌ مار خیلی طرفدار دارد. هم مشتری پولدار دارم هم معمولی. مردها بیشترشان به نیت ثروت بیشتر از من مهره شاه‌کبری می‌خرند و زن‌ها هم برای حفظ جذابیت و بهبود روابط عاطفی‌شان.

فکر  می‌کنم، درآمد خوبی هم داری، درسته؟

درآمدم بد نیست. خدا را شکر.

فریال تو به چیزی به اسم خرافات هم اعتقاد داری؟ یعنی خرافه در زندگی تو چطور تعریف می‌شه؟

بله. اعتقاد دارم. مثلا فالگیری و رمالی از نظر من خرافه محض است. اما اگر  منظورت این است که چیزی مثل مهره مار هم خرافه است، من قبول ندارم. این چیزیست که از قدیم بوده و ثابت شده هم هست. من واقعا به مهره اعتقاد دارم. اگر اعتقاد نداشتم که اصلا نمی‌فروختم. ببین این کار اصلا برای من راحت نیست؛ چون اعتقاد دارم، انجامش می‌دهم.

زنگ خانه فریال به صدا درمی‌آید. می‌گوید یکی از مشتری‌هایش از راه دور آمده و نمی‌تواند برای گفت‌وگویمان وقت بیشتری بگذارد. از هم خداحافظی می‌کنیم و او به من قول می‌دهد که در یک فرصت بهتر مرا با مارگیری که مهره‌ها را به او تحویل می‌دهد، آشنا کند.

اعتقاد به «مهره‌مار» و تاثیرات عجیب و غریب آن غیرمنطقی و ثابت نشده است، خیلی‌ها چنین مواردی را «خرافات» می‌دانند و برخی دیگر هم شاید براساس گرایش‌های فرهنگی، اجتماعی و نیازهای درونی به آن باور دارند و برایش پول هم خرج می‌کنند. علامه دهخدا در لغتنامه گرانقدرش در مقابل واژه خرافه نوشته است: «سخنان پریشان و نامربوط و موهومات». همچنین ظاهرا در زبان عربی به هر سخن عجیب که از عالمی غیر از عالم بشری و علم و تجربه انسانی آگاهی بدهد خرافه می‌گویند. در نهایت اما پیدا کردن یک تعریف مشخص و همه پسند درباره خرافه بسیار دشوار است. خیلی از آنچه به عنوان خرافات معروف شده مربوط به یک فرهنگ خاص هستند؛ مثل «مهره مار» که متعلق به فرهنگ هندی‌ها است، اما به مرور زمان با فرهنگ برخی دیگر از جمله ایرانی‌ها هم عجین شده است.

من از «مهره مار» تجربه‌ای ندارم و سعی می‌کنم درباره درستی یا نادرستی تاثیرات آن هم قضاوت نکنم، اما این کاری است که متخصصان و پژوهشگران حوزه‌های دینی و فرهنگی باید برای مردم انجام دهند.

ایسنا – سهیلا صدیقی

انتهای پیام

مهره مار از دیرباز تا کنون مورد توجه و استقبال مردم و قومیت های مختلف قرار گرفته است. بطوری که شنیده ها حاکی از آن است که در زمان های گذشته اقوام مختلف و برخی از پادشان برای موفقیت درامورات خود و حکمرانی از مهره مار استفاده می کردند. دلیل روی آوردن به مهره مار اصل این بود که از خواص فوق العاده آن بهرمند شوند.

با گذشت زمان افراد زیادی در پی یافتن این سنگ گرانبها به جستجو پرداختند تا به واسطه ی قدرت خارق العاده آن بتوانند به خواسته و نیازهای خود برسند.

به مرور زمان خواص مهره مار باعث شد که این سنگ در دسته سنگهای گرانبها و پرخاصیت قرار گیرد. در نتیجه مهره مار با محبوبیتی که برای خود کسب کرد توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

اولین محبوبیت این محصول در کشور هندوستان پدیدار شد. امروزه کشور هندوستان و جزایر اطراف آن به دلیل دارا بودن گونه های مختلف مار ها از جمله مار شاه کبری (King Cobra) ، دابویا (Daboia Russelii) ، افعی (Eurasian Vipers) ، پیتون (Python) و  … توانسته که بخش اعظمی از مهره مارهای اصل را در دنیا به خود اختصاص دهد.

از برترین نژاد های مهره مارمی توان به مهره مار افعی – مهره مار هندی شاه کبری – مهره مار دابویا هندی و مهره مار مامبای سیاه اشاره کرد. که در این میان با توجه به تجارب گذشته می توان مهره مار شاه کبری و دابویا را در اولویت اصلی قرار داد.چطور مهره مار پیدا کنیم

این 2 نژاد برتر به خاطر دلایل خاصی که در ادامه مطلب به آن شاره کرده ایم از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

این مهره ها در آمیزش های فصلی مار ها بدست می آیند. افرادی زیادی در هند به کار مارگیری مشغول هستند و با استفاده از تجربه دیرینه خود در این زمینه اقدام به جمع آوری مهره مار می کنند.

شغل اصلی این افراد مارگیری می باشد که علاوه بر در آوردن مهره مار از پوست مار و روغن مار و … در سایر موارد استفاده می کنند.

احتمالا شما نیز از بزرگان خود ( پدربزرگ و مادر بزرگ) حرف هایی در مورد مهره مار شنیده باشید. و یا مهره ماری برای شما به ارث رسیده باشد که مشتاق باشید در مورد آن بیشتر بدانید.

در زمان های قدیم تعداد انگشت شماری از افراد بودند که مهره مار را بسختی بدست می آوردند و حاضر نبودند مهره های خود را به هر قیمتی بفروشند لذا این طرز فکر نیز کماکان بین اقشار مختلف در جامعه حکم فرما است.

بیشترافراد بر این باور هستند که  مهره مار براحتی پیدا نمی شود و اگر کسی بتواند آن را بدست آورد باید پول زیادی بایت آن پرداخت کند.( این موضوع به قدری ریشه انداخته که متاسفانه برخی از فروشنده ها از قیمت های چند میلیونی برای مهره مار اصل صحبت می کنند.)

بله شاید علت این موضوع در گذشته این بوده است که بدلیل کمبود ارتباطات و نبود امکانات ارتباطی سریع، فردی که مهره ماری تهیه می کرد حاضر نبود به قیمت پایینی بفروشد و شاید هم چون این مهره ها دست به دست می شد هر کسی به نوبه خود سود کلانی روی مهره ها می کشید

از این رو قیمت مهره مار بسیار بیشتر از قیمت واقعی خود بفروش می رسید. و امروزه شاهد این هستیم که متاسفانه برخی از فروشندگان با سودجویی اقدام به فروش مهره مار به قیمت های بسیار بالایی می نمایند.

این در حالی است چون سنگ های با ارزش همچین مهره مار قیمت واحدی نداردند این موضوع باعث شده تا فرصت طلبی در این زمینه ایجاد شود.

برای اطلاع از واقعیت این موضوع پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا آخر بخوانید تا حقیقت برایتان آشکار شود.

در این مقاله قصد داریم تا به خواص مهره مار و حرف و حدیث هایی که در مورد آن وجود دارد بپردازیم تا بتوانیم با استفاده از تجربه چندین ساله و با استناد به علم سنگ شناسی اطلاعات مفیدی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

سعی بر این داریم تا مطالب را بصورت تیترهای جداگانه و بصورت عامیانه بیان کنیم تا درک مطلب برایتان آسان بوده و بتوانید از مطالب ارائه شده بهره کافی را ببرید.

در ادامه به بررسی و پاسخ به سوال هایی که ذهن اکثر کاربران را در مورد انواع مهره مار به خود مشغول کرده را در حد توان خواهیم پرداخت.

چنانچه برای سوالات خود در این مطلب پاسخی دریافت نکردید ، می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما بصورت تلفنی شما را راهنمایی نمایند.

در پایان این پست می توانید نظرات و پیشنهادات خود را (در قسمت نظرات) با ما درمیان بگذارید. تا با دریافت نظرات ارزشمند شما بتوانیم قدمی نو در بهبود مطالب انتشار شده در سایت برداریم.

شاید اولین سوالی که از خودتان بپرسید این باشد که مهره مار چیست و چگونه بدست می آید؟

گونه های مختلفی از مارها درجهان وجود دارند که در طول سال چندین بار اقدام به جفت گیری می کنند که در زمان اتمام این آمیزشها از خود مهره هایی را رها می کنند که به سنگ مهره مار معروف هستند.

این مهره ها از مارهای نر و ماده بدست می آید یعنی بعد از انمام جفت گیری یک سنگ مهره مار را مار ماده و سنگ دیگر را مار نر از خود رها می کند. این سنگ ها در حالت اولیه ژله ای مانند و بسیار نرم هستند که بعد از گذشته چندین ثانیه کاملا سفت شده و به سنگ مهره مار تبدیل می شوند.

اگر در مهره های خود خراشیده گی و یا شکستگی جزئی مشاهده کردید هیچ نگران نباشید این موارد کاملا طبیعی هستند چون هنگام افتادن مهره مار روی زمین و یا روی سنگ این اتفاق رخ می دهد. توجه داشته باشید که این موارد تاثیر منفی روی عملکرد مهره مار نمی گذارد.

توجه داشته باشید که مهره مار باید توسط خود مارها بعد از عمل جفت گیری رها شود و برای بدست آوردن مهره مار نیازی به آزار و اذیت مار وجود ندارد. همانطوری که در تصاویر موجود در سایت مشاهده می کنید شکل مهره مار اصل گرد نیم دایره بوده که یک طرف آن کاملا صاف و طرف دیگر آن گرد می باشد. اگر بجز این موارد سنگی مشاهده کردید بدانید که مهره مار نیست.

گاها در فضای مجازی فیلمی منشتر شده که در آن فردی با چاقو یک چیز سیاه رنگی را از پشت سر مار در می آورد. توجه داشته باشید که این فیلم کاملا ساختگی بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

دلیل اول: شکل ظاهری مهره مار باید گرد و کرمی رنگ باشد نه اینکه سیاه و بیضی  شکل

دلیل دوم: مهره مار باید توسط خود مار رها شود نه اینکه آن را از سر مار در بیاورند.

 

مارها بدلیل ساختار و متابولیسم بدنشان نسبت به سایر جانداران از مغناطیس قوی تری برخوردار هستند و همین امر باعث می شود که مهره هایی که از این گونه مارها بدست می آیند از مغناطیس قوی و اثر بخشی بسیار فراوانی برخوردار باشند.

البته باید در نظر داشته باشید که قدرت و کارایی مهره مار کاملا به نوع و نژاد مارها بستگی دارد که از قویترین نژاد های مار ها می توان به مار شاه کبری و مار دابویا اشاره کرد.

اگر دقت کرده باشید در دنیا مکان هایی وجود دارند که دارای گونه های بخصوصی از حیوانات را به خود اختصاص داده است. بعنوان مثال برای دیدن فیل ها می توانید به آفریقا سفر کنید و یا برای مشاهده گونه ها و انواع مختلف کانگورو (Kangaroo) به استرالیا بروید.

در این میان کشور هندوستان نیز به دلیل وجود گونه های مختلفی از مارها در جهان به یکی از کشورهای معروف در زمینه پروش و نگهداری انواع مارها شهرت یافته است.

احتمالا شما هم در برخی از تصاویر و یا فیلم ها مشاهده کرده اید که در آن مرتاض هندی در حال نواختن نی بوده و در مقابل سبدی وجود دارد که با صدای نی ماری از داخل سبد به بیرون روانه می شود. و با انجام یکسری حرکات خاص ، مار وحشی و سمی را به کنترل خود در می آمورد.

البته در کشورهای آفریقای جنوبی و یا در مصر باستان گونه هایی مختلفی از مارها وجود دارند ولی این نژاد مارها به گستردگی و تنوع کشور هند نمی رسد. پس نتیجه می گیریم که کشور هندوستان توانسته با توجه به وجود نژاد های مختلف مارها در این سرزمین رتبه اول در جهان را به خود اختصاص دهد.

در این شکی نیست که کشور هندوستان مهد گونه های مختلف مار در جهان است. در گذشته اشخاصی که به کار مارگیری مشغول بودند به مرور زمان متوجه شدند که بعضی از مارها هنگام جفت گیری یک شئ عجیبی از خود رها می کنند که بعد از مدت ها تحقیق در مورد این سنگ ها به این نتیجه رسیدند که این مهره ها همانند سنگهای قیمتی دیگر دارای یکسری خواص و تاثیرات مثبتی هستند.

قدرت جذب و مغناطیسی این مهره ها به طور شگفت آوری قوی و اثربخش بود که در کوتاه ترین زمان توانست مخاطبان بیشتری را سمت خود جذب کند. و در مقایسه با سایر سنگ های اثر بخش می توان اینگونه بیان کرد که درصد بیشتری از افرادی که مهره مار اصل تهیه میکنند ، خیلی بیشتر از افرادی است که به خرید سایر سنگ ها روی می آورند.

شاید این سوال هم در ذهن شما باشد که بهترین گونه مهره مار مختص کدام نژاد است؟ از این همه انواع مختلف مارها که در جهان وجود دارد به جرأت می توان گفت که اصلی ترین و بهترین مهره مارها مربوط به مهره مار شاه کبری هندی و مهره مار دابویا هندی است.

این دو نژاد برتر دارای خواص مغناطیس بسیار قوی و فوق العاده ایی هستند که دارای میدان مغناطیسی وسیع تری می باشند که به واسطه این میدان مغناطیسی میتوان از خواص معجزه آسای مهره مار اصل بهرمند شد.

این نژاد مارها بدلیل دارا بودن جثه و اندازه بزرگ خود مهره هایی بزرگتری از خود رها می کنند.( در نتیحه به واسطه سایز و اندازه بزرگ این مهره ها قدرت مغناطیسی قوی تری که در درون آنها نهفته است با فعال کردن مهره مار به شخص و صاحب مهره ها انتقال داده می شود.چطور مهره مار پیدا کنیم

این بدین معنی است که می توان گفت هر چقدر سایز و اندازه مهره مار بزرگ تر باشد قدرت جذب آن مهره نیز بیشتر خواهد بود.

در فضای مجازی راه و روش های مختلفی برای تست مهره مار وجود دارد که توسط فروشندگان مختلف ارائه شده است و هر شخصی یک روشی را برای شناخت اصالت مهره مار پیشنهاد می کند سوال اینجاست که این روش های تست تا چه حدی قابل اطمینان بوده و میتوان صحت اصل بودن مهره مار را تشخیص داد.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به دنبال روشی هستید تا بتوانید مهره مار اصل را از تقلبی تشخیص دهید ولی با شنیدن حرف های مختلف فروشندگان کاملا سردرگم شده و نمی دانید که کدام حرف را باور کنید.

در ادامه این مطلب سعی داریم تمامی مواردی را که در مورد تشخیص و شناخت مهره مار اصل وجود دارد را تک به تک بررسی کنیم تا شما مخاطبان عزیز بتوانید با دید باز و شناخت کامل اقدام به شناسایی و تشخیص مهره مار اصل نمایید.

برخی از افراد بر این باورند که اگر مهره ها را در یک ظرف که حاوی سرکه سفید است بیاندازید بعد از چند دقیقه مهره ها شروع به حرکت کرده و نزدیک هم می شوند. اگر مهره ها شروع به حرکت کنند و همدیگر را جذب کردند یعنی مهره مار شما اصل است. آیا به نظر شما این تست صحت دارد؟

پاسخ: این تست از نظر ما و کارشناسانی که در زمینه علم سنگ شناسی و علوم غریبه فعالیت دارند کاملا رد می شود و با یک آزمایش و تست ساده می توانیم این ادعا را رد کنیم.

سرکه بدلیل دارا بودن خاصیت قلیایی و اسیدی هر شئ آهکی و استخوانی را که درون آن قرار گیرد تجزیه میکند ، در نتیجه آن شئ درطول فرایند تجزیه شروع به حرکت می کند .

اگر مهره های خود را بعد از چند دقیقه از داخل سرکه بیرون بیاورید و با دقت به آنها نگاه کنید متوجه خواهید شد که قسمت هایی از آنها حالت پوسیدگی و ساییدگی پیدا کرده و ذرات ریز در داخل سرکه به صورت کامل حل شده است.

در واقع هنگامی که عمل تجزیه انجام می شود در پی انجام واکنش شیمیایی سرکه با جنس استخوانی مهره مار ، آن ها را به سمت های مختلفی به حرکت در می آورد و مهره مار های نر و ماده به هم نزدیک می شوند.

شما میتوانید این آزمایش را با چند تکه استخوان کوچک و یا حتی پوست تخم مرغ انجام دهید تا کاملا متوجه تجزیه شدن تدریجی آنها در داخل سرکه بشوید.

نکته مهم و حائز اهمیت این است که اگر مهره های خود را داخل سرکه قرار دهید با تجزیه شدن مهره ها علاوه بر اینکه شکل ظاهری آنها تغییر خواهد کرد ، قدرت مغناطیسی مهره ها نیز ضعیف شده و یا به صورت کامل از بین خواهد رفت و در عمل مهر مار ها هیچ کارایی و خاصیتی برای شما نخواهد داشت.

در بسیاری از موارد مشاهده شده که سرکه باعث از بین رفتن اثر کامل مغناطیس مهره ها شده و به هیچ عنوان قابل بازگشت به حالت قبل نخواهد بود. و این حس کنجکاوی باعث می شود که کارایی و خواص مهره مار کاملا از بین برود.

پس نتیجه می گیریم که ادعای تست مهره مار با سرکه کاملا اشتباه بوده و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود که حتی جهت ارضای حس کنجکاوی این آزمایش را انجام دهید.

چون کارایی و عملکرد مهره ها کاملا از بین می رود و اگر مغناطیس مهره ها از بین برود عملا همانند این می ماند که شما دو سنگ بی ارزش را با خود حمل می کنید و انتظار دارید که از خواص آنها بهرمند شوید.

برخی ازافراد براین باورند که اگر مهره مار اصل باشد وقتی جلوی نانوایی بروید تمامی نان ها می سوزند و یا هیچ کدام از آنها به تنور نمی چسبند.

سوال اینجاست به نظر شما این حرف تا چه حدی می تواند صحت داشته باشد و یا اینکه مگر می شود مهره مار چنین کاری انجام بدهد؟ و سوال دیگر اینکه نچسبیدن نان به تنور چه ربطی به اصالت مهره مار دارد.

هر شخصی که مهره مار را تهیه می کند می خواهد از خواص و فواید آنها بهرمنده شود و به کمک این خواص به خواسته ها و نیازهای خود برسد. آیا به نظر شما این آزمایش تا چه حدی می تواند صحت داشته باشد؟ و یا اینکه در حالت کلی همچین تستی برای مهره مار با عقل انسان مطابقت دارد یا نه؟

پاسخ: جواب این سوال بسیار ساده است . پس از تحقیقات فراوان متوجه شدیم که درگذشته برخی از فروشندگان مهره مار برای اثبات اصل بودن مهره مار از این روش استفاده می کردند .

این روش به این صورت بود که فروشنده از قبل با یک نانوا هماهنگی لازم را انجام میداد و با خریدار به سمت آن نانوایی میرفتند . نانوا به محض اینکه فروشنده را میدید داد میزد چه کسی مهره مار دارد؟ تمام نان های من سوختند هر کسی با خودش مهره مار دارد از اینجا دور شود.

و این کار باعث می شد که خریدار با کمال اطمینان خرید خود را انجام دهد. این آزمایش مهره مار از نظر ما کاملا نقض می گردد چون نه به صورت منطقی و نه به صورت علمی نمیتوان از مهره مار و مغناطیس آن چنین انتظاری داشت.

مواردی مشابه بسیاری در این زمینه دیده شده است . در یکی از این موارد که یکی از خریداران سایت ما برایمان بازگو کرده به این صورت است که از یک فردی مهره مار تهیه می کند و برای برای اطمینان فروشنده او را به نانوایی در محل زندگی خود می برد تا بتواند تست مهره مار در نانوایی را انجام دهد که این اتفاق می افتد.

سپس مشتری برای اطمینان بیشتر به نانوایی دیگری مراجعه می کند و هیچ اتفاقی نمی افتد و به همین ترتیب چندین نانوایی را نیز تست می کند ولی کاملا بی فایده بود. دوباره به نانوایی اولی که با فروشنده مراجعه کرده بود به تنهایی می رود ولی هیچ اتفاقی نمی افتد و بعد ها متوجه می شود که فروشنده با نانوا که پسرعموی خود بود هماهنگی لازم را انجام داده بود که بتواند مهره مار خود را بفروشد.

پس نتیجه می گیریم که اینگونه تست ها و آزمایشات که کاملا من درآوردی هستند هیچ گونه ریشه و منطق کافی برای شناخت اصالت مهره مار ندارند. و باید در نظر بگیریم که با عقل منطقی و دید بازتری اقدام به شناخت تشخیص مهره مار اصل اقدام کنیم.

بعضی از فروشنده گان با شگرد اینکه مهره مار حرکت می کند اجناس خود را بفروش می رسانند و به مشتریان خود این وعده را می دهند که اگر مهره ها را روی زمین و با فاصله از هم قرار دهید شروع به حرکت کردن می کنند. بنظر شما این مورد آیا صحت دارد؟ ( مگر چنین اتقافی ممکن است بیافتد !!! شعبده بازی که نیست…!!!)

پاسخ : با قاطعیت باید اعلام کنیم که خیر به هیچ عنوان منطقی نیست و با عقل انسان جور در نمی آید که این اتفاق بیافتد مگر سنگ مهره مار موجود زنده است که بتواند حرکت کند.

برخی از افراد که این آزمایش را انجام می دهند و هیچ واکنشی نمی بینند و بعد از تماس با فروشنده پاسخی که دریافت میکنند این است که مهره ها را داخل ظرف حاوی سرکه قرار دهید تا شروع به حرکت کنند.

مهره مار شاه کبری      

450 هزار

تومان

5 تکه

ضمانت نامه کتبی ندارد

دعا عمومی دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 4 مورد

ضمانت تعویض ندارد

کارایی: خوب

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت

درصد رضایت مشتریان

✩✩★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) ندارد

بار مغناطیسی ( کمتر از 10 مگا هرتز)

مهره مار شاه کبری طبیعی          

ویژه جزیره گوا هندوستان          

660 هزار تومان

550 هزار

تومان

10 تکه

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 8 مورد

ضمانت تعویض دارد

کارایی: عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

✩★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 20 مگا هرتز)

مهره مار دابویا هندی     

15 سال قدمت

890 هزار تومان

690 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: بسیار عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 35 مگا هرتز)

مهره مار مامبای سیاه

آفریقایی

20 سال قدمت

1350هزار تومان

950 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: فوق العاده بالا

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 45 مگا هرتز)

پس با شندین چنین حرف هایی دوباره به خانه اول باز می گردیم که حرکت کردن مهره ها داخل سرکه هیچ ربطی به اصل بودن مهره ها ندارد. و باید یک راه و روشی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانیم از اصالت مهره مار اطمینان حاصل کنیم.

بعد از مطالعه مطالب بالا شاید سوالی که ذهن شما را درگیر کرده این باشد که ما از کجا مطمئن شویم که مهره ماری که خریداری می کنیم اصل است و چطور می توانیم آن را امتحان کنیم و از اصالت آن مطمئن شویم؟

درابتدا باید عرض کنم که مهره مار هیچ روش تست علمی و ثابت شده ای ندارد و بهترین و مطمئن ترین روش برای اطمینان از اصل بودن مهره مار مشاهده تاثیرات آن بروی فرد می باشد.

(فردی که مهره مار خریداری می کند در واقع می خواهد از تاثیرات و خواص آن بهرمند شود ، نه اینکه مهره های خود را به روشهای فریبنده تست کند) البته ناگفته نماند که شناخت نوع مهره مار و نژاد آن نیز در الویت اول قرار دارد

که در ادامه به شناخت انواع نژاد مهره مار و بررسی اصالت آنها خواهیم پرداخت. پس تا ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا ساده ترین و مطمئن ترین روش برای شناخت مهره مار اصل را برایتان آموزش دهیم.

همانگونه که در جهان گونه های مختلفی از مارها وجود دارد طبیعتا مهره های این مار ها نیز کاملا متفاوت از یکدیگر می باشند و نسبت به نوع و نژاد مارها دارای اندازه و ظاهری کاملا متفاوت هستند.

مارهای هندی یکی از بهترین نژاد های مطرح در دنیا می باشند. در نتیجه مهره های این مار ها نیز از قدرت بسیاری بالایی برخوردار هستند که از معروفترین آنها می توان به مهره مار شاه کبری و مهره مار دابویا اشاره کرد.

البته برخی از نژاد های آفریقایی و مصری نیز وجود دارند که از مهره های آنها نیز استفاده می شود.

ولی تجربه نشان داده است که نژادهای هندی مهره مار تاثیرات بیشتری نسبت به سایر گونه های مهره مار دارند و این تفاوت ها بیشتر در خواص و کارایی مهره مار و نوع دعاهایی که روی آنها خوانده می شود کاملا قابل مشاهده است.

از این رو اکثریت افرادی که از نژاد های هندی استفاده می کنند کاملا ابراز رضایتمندی می نمایند.

مار شاه کبری یکی از قوی ترین و قدرتمندترین مار های جهان است از این رو مهره هایی که از این نژاد مارها بدست می آیند از خاصیت مغناطیسی قوی و قدرت افسون گری بالایی برخوردار هستند که به مهره مار هندی شاه کبری اصل معروف هستند

البته برخی از افراد به آن شاه مهره نیز می گویند که کاملا یکی است. مهره مار شاه کبری به قدری قوی و کارا است که توانسته در بازار های جهانی طرفداران بیشتری را سمت خود جذب کند.

نژاد دابویا نیز همانند شاه کبری دارای قدرت و کارایی بالاتری است با این تفاوت که مهره مار دابویا از میدان مغناطیسی وسیعتری نسبت به شاه کبری برخوردار است.( البته با کمی تفاوت که در ادامه به آنها می پردازیم) از این رو می توان گفت که دابویا یک سر و گردن بالاتر از شاه کبری است.

در حالت کلی نژاد شاه کبری را میتوان به دو دسته تقسیم کرد.

دسته اول مهره مار هندی شاه کبری پرورشی است که نحوه بدست آوردن این مهره ها به این صورت است که در هند مکان هایی برای پروش انواع مارها وجود دارند که علاوه بر استفاده از خواص دیگر مار ها مانند تهیه پوست مار – روغن مار و … از مهره های آنها استفاده میشود.

دسته دوم مهره مار هندی شاه کبری طبیعی وحشی است که زیستگاه اصل آنها کوه ها ، جنگل ها و بیایان ها می باشند و افرادی که به کار مارگیری مشغول هستند می توانند با تجارب خود و کمین کردن در اطراف این مار ها بعد از جفت گیری مهره های آنها را بدست آورند.

هر دو دسته از مهره ها کاملا اصل هستند ولی تفاوت بسیار عمده ایی که وجود دارد این است که شاه کبری طبیعی دارای قدرت بسیار بالایی است و می تواند میدان مغناطیسی بیشتری را جهت جذب انرژی های مثبت اطراف ارائه دهد.

دابویا نیز از آن دسته مهره مار هایی است که از قدرت مغناطیسی بالایی برخوردار بوده و می تواند انرژی مثبت بیشتری را به سمت خود جذب کند و به کمک افسون مهره مار انرژی های مثبت جذب شده از اطراف را به صاحب مهره مار دابویا انتقال دهد.

مهره دابویا در شکل و ظاهر کاملا شبیه مهره مار هندی شاه کبری است و اندازه آن کمی بزرگ تر از مهره مار شاه کبری وحشی می باشد.

این نژاد از مهره مار که از مارهای مامبای سیاه آفریقایی بدست می آید، یکی از بهترین نژادهای مهره مار از نظر قدرت بار مغناطیسی محسوب می شود. سایز این نوع مهره ها بزرگ بوده و اندازه بزرگ این نژاد از مهره ی مار باعث می شود که انرژی های بیشتری را جهت تقویت کردن مغناطیس بدن جذب کرده و به صاحب مهره مار انتقال دهد.

از دیگر خصوصیات بارز این مهره مار می توان به وسیع بودن میدان مغناطیسی و کارایی های خارق العاده آن اشاره کرد. قدرت مغناطیسی این نژاد به قدری بالا می باشد که قابلیت خوانده شدن تمامی دعای مهره مار و بخصوص دعای بخت گشایی – دعای باطل السحر و چشم زخم و زباندی را روی آن را دارد.

از جمله مواردی که می توان روی دعای مهره مار مامبای سیاه خواند شود به می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر شدن رزق و روزی

رونق کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر

ایجاد آرامش و افزایش اعتماد به نفس

ایجاد جذابیت و افزایش مهر و محبت بین اطرافیان

خوش شانسی و خوش اقبالی در افراد مختلف

باطل السحر بودن و دفع بلا

بخت گشایی سریع

و ….

این نژاد مربوط به مارهای کوچک و ریزی است که زیستگاه اصلی آنها آب می باشد و مهره هایی که از آنها بدست می آید کاملا کوچک بوده و از قدرت بسیار پایین تری برخوردار هستند.

پس نتیجه می گیریم که مهره مار ایرانی را با نژاد هندی نمی توان در یک کف ترازو قرار داد.  این نوع مهره ها از نظر کارایی بسیار ضعیف بوده و در عمل هیچ عملکردی برای شما نخواهند داشت.

همان طور که مطلع هستید هدف از خرید مهره مار بهرمندی از خواص آن می باشد. در واقع سنگ های انرژی زا مکملی برای بهبود روند زندگی شخص می باشد که در این میان مهره مار به واسطه خواص فوق العاده قدرتمندی که دارد می تواند شما را در مراحل مختلف زندگی یاری کرده و تا حد بسیار زیادی شما را به خواسته هایتان برساند.

این در صورتی امکان پذیر است که اعمال مهره مار به درستی روی آنها انجام شود تا در کمترین زمان ممکن خواص مهره مار برای شما پدیدار شود. و بتوانید به واسطه پدیدار شدن این خواص از کارایی و خاصیت مهره مار برای بهبود روند زندگی خود بهره کافی را ببرید.

همانطوری که در بالا به انواع نژاد های مختلف مهره مار اشاره کردیم ، هر کدام از آنها نیز دارای خاصیت های متفاوتی هستند. البته بیشتر این خواص در مهره های مختلف یکسان میباشد ولی در برخی گونه ها این خواص کامل تر و بصورت شگفت آوری عمل می کنند.

( برای مثال خواص مهره مار شاه کبری و مهره مار دابویا هندی) قدرتی که این دو نژاد دارند براحتی می توانند با میدان مغناطیسی وسیع تمامی خواص مهره مار را برای شما پدیدار کنند.

از آنجایی که مهره مار شاه کبری از قدرت بالایی برخوردار است در نتیجه می توان از خاصیت هایی فوق العاده آن نیز بهرمند شد. این خواص به واسطه دعا و اعمال بنام زدن که روی مهره مار انجام می شود

(در ادامه مطلب مراحل دعا و بنام زدن مهره مار را کامل توضیح خواهیم داد) برای شخص کارساز خواهد بود.

خواصی که تا بحال مهره مار شاه کبری طبیعی از خود نشان داده است ، باعث شده که افراد بیشتر از مهره های مار شاه کبری استفاده کنند. قدرت شگفت آور این نژاد باعث شدن که استفاده کنندگان از این نوع مهره مار در کمترین زمان ممکن از تاثیرات فوق العاده آن شگفت زده شوند.

مهره مار دابویا نیز همانند شاه کبری هندی از قدرت و کارایی بالاتری برخوردار است. میدان مغناطیسی وسیعی که در دابویا وجود دارد باعث شده است کارایی و اثرات به مراتب بهتری نسبت به مهره مار شاه کبری داشته باشد.

هر دوی این دو نژاد کامل اصل بوده و دارای خاصیت های متفاوتی هستند ولی تجربه نشان داده است که مهره مار دابویا در برخی از موارد خاص عملکرد بهتری داشته است. و توانسته درصد رضایتمندی مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهد.

با توجه به خواص اشاره شده در مورد مهره مار اکنون میخواهیم کارایی مهره مار اصل را برای شما بازگو کنیم. مهره های مار به واسطه خواص مغناطیسی قوی ای که دارند یکسری کارایی های منحصر بفرد دارند که در دیگر سنگهای انرژی زا وجود ندارد.

بیشتر افراد این سوال را از خود می پرسند که آیا کارایی مهره مار واقعیت دارد؟ در جواب باید بگوییم که بله صد درصد. و اینکه مهره مار اصل چه کارهایی انجام می دهد و چه انتظاراتی از عملکرد مهره مار می توان داشت؟

فردی که مهره مار تهیه می کند انتظار دارد که از خواص و کارایی آن به بهترین شکل بهرمند شود تا بتواند در مراحل مختلف زندگی از آنها استفاده لازم را ببرد. در ادامه به صورت کامل به برخی از کارایی های مهره مار اصل اشاره خواهیم کرد.

البته باید این مورد را در نظر بگیریم که این کارایی ها به واسطه دعا و طلسم مهره مار فعال می شوند و تا زمانی که بنام شخص استفاده کننده (صاحب مهره مار) زده نشود این خاصیت ها کاملا نهفته باقی خواهند ماند.

پس نتیجه می گیریم که ایتدا مهره مار باید فعال شود ، سپس بتوان از خواص و کارایی های آن استفاده کرد.

در ادامه مطلب به برخی از خواص و کارایی مهره مار اشاره خواهیم کرد که حتما مطالعه آن را به شما پیشنهاد می کنم. با دانستن خواص و کارایی مهره مار اصل می توانید براحتی نسبت به نیاز و خواسته خود مهره مار مورد نظر خود را تهیه کنید. و هر آنجه نیاز دارید برای برطرف کردن مشکلات خود و رسیدن به آرزوهای خود از این مهره ها بدست آورید.

افرادی که دارای کسب و کار و شغل هستند و از نتیجه کار خود ابراز نارضایتی می کنند به واسطه استفاده از مهره مار می توانند به شغل خود رونق داده و با جذب مشتری بیشتر و ارتباط موثر با آنها درآمد خود را افزایش دهند.

این کارمستلزم این است که از مهره مار به صورت مداوم و اصولی مورد استفاده قرار گیرد تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن از تاثیرات آن بهرمند شد.

افرادی که بعد از تلاش های متعدد برای پیدا کردن شغل و کسب وکار مناسب برای خود کاملا نا امید شده اند و یا به قول خودشان که می گویند (به هر دری میزینیم به بن بست میخوریم) به واسطه تاثیرات مهره مار می توانند به شغل مناسب و مورد علاقه خودشان دست پیدا کنند.

برای مثال شما برای استخدام در یک شرکت یا فروشگاه با مدیر آنجا صحبت میکنید ، مهره مار با انتقال انرژی مثبت از طرف شما به سمت مدیر می تواند نظر مدیر مربوطه را بیشتر از همیشه به سمت شما جذب کند ودر تصمیم گیری او تاثیر فراوانی داشته باشد و مسلما در مثبت بودن جواب تاثیر گذار باشد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که احساس می کنید از جذابیت پایین تری برخوردار هستید و یا اصلا جذابیت ندارید و یا در جمع مورد توجه اطرافیان قرار نمی گیرید می توانید از مهره ی مار استفاده کنید.

این محصول پرطرفدار میتواند با جذب کردن اشخاص به سمت شما و انتقال انرژی مثبت شما به آنها یک محبوبیت و جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین اگر با فردی رابطه دوستی یا عاشقانه دارید و احساس می کنید رابطه شما سرد شده است میتوانید از خواص مهره مار برای افزایش مهر و محبت بیشتر استفاده کنید.

اشخاصی که همیشه ادعا میکنند که کاملا بدشانس هستند و در هیچ کاری به نتیجه نمی رسند و یا در لحظه آخر همه چیز بهم می ریزد و به نتیجه نمی رسند میتوانند از خواص و فواید مهره مار برای خوش شانسی و خوش اقبالی استفاده کنند.

مهره ها با دادن انرژی مثبت به شما میتوانند شما را در رسیدن به خوشبختی و خوش اقبالی یاری کنند. درصدی از خوش شانسی در افراد به نوع نگرش و دیدگاه آنها بستگی دارد و درصد بیشتری به نوع انرژی های مثبت اطراف فرد بستگی دارد که دریافت این انرژی های مثبت به واسطه مهره مار امکان پذیر خواهد بود.

برخی از افراد هستند که همیشه احساس پوچی و ناامیدی میکنند و آینده خود را کاملا تیره و  تاریک می بینند این در حالی هست که افکار منفی بر این افراد غلبه کرده و اجازه نمی دهد تا تصمیم بهتری نسبت به روند زندگی و آینده خود بگیرند.

مهره مار با ایجاد انرژی های مثبت در افراد باعث می شود که در کمترین زمان ممکن به آرامش و آسایش برسید و باعث می شود اعتماد به نفس شخص بالا رفته و به یک حس امیدوار کننده مثبت و خوشایندی در او ایجاد شود. این گونه افراد همیشه از اعتماد به نفس پایین خود صحبت می کنند و می گویند که این موضوع باعث میشود که از ارتباط با اطرافیان به دور باشند و گوشه گیر شوند.

اگر با همسر خود مشکل دارید و یا همسرتان نسبت به شما کم توجه شده است و یا دخالت اطرافیان باعث شده که نسبت به شما حس سردی داشته باشد ویا اینکه در زندگی مشکلات و بحث های بی مورد به وجود می آید ،  به کمک مهره مار اصل می توانید این رابطه را به سمت مثبت و مطلوب تری هدایت کنید و به مرور زمان بهترین نتیجه را از زندگی مشترک خود بگیرید.

با انرژی مثبت مهره مار علاوه بر انجام کار زبان بندی اطرافیان میتوانید شریک زندگیتان را بیش از قبل به خود علاقه مند کنید. اثرات مثبت مهره مار باعث می شود که دید بهتر و حس خوش آیندی نسبت به زندگی خودتان داشته باشید و بتوانید از لحظه به لحظه زندگی خود لذت ببرید.

اگر به هر دلیلی رابطه شما با عشق خود به هم خورده است و یا مسائلی باعث شده که رابطه شما با همسر خود سرد شود و یا هر مشکل دیگری در رابطه با معشوق بوجود آمده است ، با کمک گرفتن از مهره مار میتوانید به بهبود رابطه و بازگشت معشوق خود کمک کنید.

در نتیجه با دریافت انرژی های مثبت که به واسطه استفاده از مهره مار انجام می پذیرد می توانید مشکلات سد راه خود را یکی پس از دیگر پشت سر گذاشته و در نتیجه این رابطه عشقی را از نو شروع کرده و با علاقه ی بیشتر به محکم کردن پایه های عشق خود تلاش کنید.

اگر احساس میکند در اطراف خود اشخاص حسودی وجود دارند که به پیشرفت شما و یا حتی زندگی تان حسادت می ورزند ، می توانید از فواید مهره مار برای دفع حسد و بلا استفاده کنید. شاید خودتان متوجه نشوید که این افراد با حسادتی که نسبت به شما دارند مدام در حال ارسال انرژی منفی به سمت شما هستند و سعی در مأیوس کردن شما دارند.

در نتیجه این انرژی های منفی باعث می شود که روحیه شما تضعیف شده و احساس نامیدی و عصبانیت داشته باشید و نتوانید تمرکز لازم را داشته باشید. پس راه حل شما این است که به کمک مهره مارمی توانید این انرژی های منفی را از خود دور نگه دارید و همچنان به مسیر پیشرفت با انرژی مثبت فراوان ادامه داده و قدم های بزرگتری در زندگی خود بردارید.

پسران و دختران دم بختی که مشکل بخت گشایی دارند و یا در لحظات آخر خواستگاری همه چیز بهم میخورد و یا مشکل ازدواج دارند باید عرض کنیم که یکی از خواص فوق العاده ای که مهره مار اصل دارد، این است که مشکلات ازدواج و بخت گشایی شما را سهل و آسان می کند و با گذشت زمان می توانید به خواسته های خود برسید.

موضوع بخت گشایی کمی زمان بر است ولی با رعایت یکسری اصول و قواعدی که باید در مورد مهره مار رعایت کنید ، میتوانید با رعایت اصول نگهداری  مهره مار در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید.

زمان نتیجه دهی برای بخت گشایی در افراد مختلف کاملا متفاوت است البته با راهکارهایی که اشاره خواهیم کرد میتوانید در کوتاه ترین زمان به نتایج دلخواه خود برسید.

شاید برای شما هم جذاب باشد که در مورد دعای مهره مار مطالبی یاد بگیرید. سوال اکثر مخاطبان این است که دعای مهره ی مار چیست و چگونه می توان روی مهره ها دعا خواند؟ و یا اینکه مهره ی مار خریداری کردیم ولی دعای آن را نداریم از کجا پیدا کنیم؟

این سوالات مواردی است که در مورد دعای مهره مار مطرح می شوند. در ادامه می خواهیم بطور کلی به بررسی و توضیح این موضوع بپردازیم تا بتوانیم تا حد امکان به سوالاتی که ذهن شما را در مورد دعای مهره مار به خود مشغول کرده را پاسخ دهیم.

در یک جمله باید اظهار کنیم که تمامی خواصی که در مورد مهره مار در بالا اشاره شد به واسطه دعاهایی که روی مهره ها اعمال می شود قابل فعال شدن است.

اگر دعای مخصوص مهره مار روی آنها خوانده نشود در عمل مهره ها برایتان هیچ کارایی نخواهند داشت. تمامی مواردی که باعث فعال شدن خواص مهره مار می شود باید بصورت مجزا روی آنها اعمال شود تا مهره ها بتوانند برای شخص کارامد باشند.

در واقع خواند دعا روی مهره مار باعث فعال شدن آنها می شود اگر این اعمال انجام نشود هیچ تاثیرات و فواید از مهره مار نخواهید دید. فعال کردن مهره مار یکسری اصول و قوانینی دارد که در اصطلاح به آنها اعمال مهره مار نیز گفته می شود، که در ادامه این مطلب به بررسی این اعمال خواهیم پرداخت.

زمانی که دعا بروی مهره ها خوانده شود بعد از مدت زمان یک هفته شروع به فعال شدن می کند که به آن طلسم مهره مار می گویند زمان شروع جوابدهی نسبت به مغناطیس بدن هر شخصی متفاوت است.

افرادی که دارای انرژی مثبت بیشتری هستند اثرات مهره مار زودتر شروع به فعالیت می کنند و می توانند در همان روزهای نخستین از اثرات آن بهرمند شوند. این دعا و طلسمات باید توسط یک شخص ماهر و خبره در زمینه علوم غریبه انجام شود تاهیچ تداخلی در کارکرد مهره مار ایجاد نشود.

نوع خواص و دعاهایی که شخص برای عملکرد  مهره مار درخواست می کند تا بروی مهره های خود انجام پذیرد ذکر مخصوص مهره مار نام دارد. برای مثال فرد اعلام می نمایید که من مهره مار را برای رونق کسب و کار و رزق و روزی مغازه میخواهم.

و یا شخصی می خواهد که تمام دعا های موجود بروی مهره های خودش خوانده شود و خیلی موارد دیگر مثل مهر و محبت ، خوش شانسی ، بخت گشایی ، بازگشت معشوق و … که با در نظر گرفتن درخواست شخص موارد اعلام شده بروی مهره های آن فرد انجام می شود.

دعای بنام زدن و یا عقد مهره مار یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل کار می باشد. زمانی که مهره مار خام است باید شخصی که می خواهد از آن استفاده کند با گرفتن یکسری مشخصات فردی می توان دعای بنام زدن مهره مار را انجام داد.

توجه داشته باشید که از یک جفت مهره مار تنها یک شخص می تواند استفاده کند. اگر مهره مار بنام شخصی زده شود فرد دگیری نمی تواند از همان مهره ها استفاده کند.

دعای بنام زدن بعد از خواندن دعاهای اصل انجام می شود تا تداخلی در عملکرد مهره ها بوجود نیاید. این دعای بنام زدن یا عقد کردن مهره ها باعث می شود که مهره مار انرژی های مثبت را نسبت به مشخصات شخصی که روی مهره مار انجام شده انتقال دهد.

به همین خاطر است که  دعای مهره مار را فقط می توان به نام یک شخص خواند و تنها آن فرد می تواند از مهره مار خود استفاده کند.

توجه داشته باشید که تمامی مراحلی که در مورد دعای مهره مار و مراحل بنام زدن مهره مار به آن اشاره شده توسط افراد خبره و حرفه ای در زمینه علوم غریبه توسط فروشگاه ما برای شما مشتریان عزیز انجام میشود.

فروشگاه شامگاه با تجربه جندین ساله در زمینه فروش مهره مار اصل تمامی محصولات خود را با تضمین اصالت و ضمانت نامه کتبی عرضه می نماید. از این رو چون تمامی مراحل خرید از هند بدون واسطه و مراحل خواندن دعا و بنام زدن مهره مار توسط فروشگاه ما انجام می شود در نتیجه با خیال راحت و اطمینان خاطر بیشتر می توانیم محصولات خودمان را با ضمانت نامه کتبی ارسال کنیم.

توجه داشته باشید که مهره مار های اصلی فروشگاه با بسته بندی مطمئن و هولوگرام اورجینال برای مشتریان ارسال می شود. ضمانت نامه کتبی ارسالی توسط فروشگاه هم با هولوگرام اورجینال ارسال می شود. پس توجه داشته باشید که هم خود بسته بندی مهره مار و هم ضمانت نامه کتبی دارای هولوگرام اورجینال اصل بودن کالا هستند.

شما مشتریان عزیز به 2 روش می توانید سفرش خود را ثبت نماید.

روش اول: استفاده از جدول قیمت که در قسمت پایین سایت قرار داده شده است.

روش دوم: برای سفارش می توانید با شماره 09195916264 تماس گرفته تا همکاران ما سفارش شما را ثبت نمایند.

بعد از ثبت سفارش و گرفتن مشخصات لازم از مشتری تمامی مراحل دعا و عقد مهره مار به صورت کامل انجام می شود ، سپس با بسته بندی مناسب و کاملا مطمئن برای مشتری ارسال می گردد. مشتریان عزیز هزینه محصول را هنگام تحویل کالا درب منزل یا محل کار خود پرداخت می نمایند ، و هیچ گونه هزینه اولیه بعنوان پیش پرداخت از مشتری دریافت نمی شود.

مشتریان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره کاملا رایگان قبل از خرید با شماره 09195916264 تماس بگیرند و سپس با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

پس با خیال راحت و آسود در محیطی کاملا امن و کاملا قابل اطمینان میتوانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و پس از دریافت محصول هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

مهره مار شاه کبری      

450 هزار

تومان

5 تکه

ضمانت نامه کتبی ندارد

دعا عمومی دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 4 مورد

ضمانت تعویض ندارد

کارایی: خوب

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت

درصد رضایت مشتریان

✩✩★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) ندارد

بار مغناطیسی ( کمتر از 10 مگا هرتز)

مهره مار شاه کبری طبیعی          

ویژه جزیره گوا هندوستان          

660 هزار تومان

550 هزار

تومان

10 تکه

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 8 مورد

ضمانت تعویض دارد

کارایی: عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

✩★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 20 مگا هرتز)

مهره مار دابویا هندی     

15 سال قدمت

890 هزار تومان

690 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: بسیار عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 35 مگا هرتز)

مهره مار مامبای سیاه

آفریقایی

20 سال قدمت

1350هزار تومان

950 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: فوق العاده بالا

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 45 مگا هرتز)

کامل ترین توضیحاتی که در مورد مهره مار تا حالا خوانده بودم . بی نهایت ممنون مطالب ساییتون خیلی عالی بود

بزرگوار.شماواقعازحمت میکشید ووقت میزاریدولی اگه امکانش هست یه توضیح واقعاکاملی بدین تاامثال ماتوبقیه سایت هاکه ببینن هی سوال براشون پیش نیاد.الان تویه سایت زده واردکردن مهره بین المللی باضمانت وهلوگرام.۲۹۰مگاهرتزبارمغناطیسی.زده شاه کبری.ولی شمابهترین روزدین۴۵مگاهرتز.تشکرمیکنم ازتون بفرماییدچطوریه؟؟!

با سلام
دوست عزیز مطالبی که ما در سایت ارائه دادیم برحسب تجربیات و مطالعات علمی هست
در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید با شماره تماس موجود درسایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

سلام آقا سید خدا خیرتون بده از مهره ی که گرفتم خیلی راضیم فقط دارم تبلیغ شمارو میکنم
دستتون درد نکنه

سلام سید خدا قوت . من قبلاً از شما مهره مار دابویا سفارش داده بودم خدا رو شکر خوب بود الان می‌خوام مهره ی مامبای سیاه که جدید اوردین خریداری کنم آیا تداخلی نداره با این مهره ای که دارم ؟

با سلام
خیر مشکلی درعملکرد مهره مار ایجاد نمیکنه

سلام دوستان من همش یک عدد دارم آیا کارایی دارد جفت این جای دیگه و دست شخص دیگه می‌باشد در شهر دیگه

با سلام
باید مهره مار جفت (نر و ماده ) باشد تا برایتان کارایی داشته باشه
موفق باشید

با سلام ممنون از سایت خوبتون کامل ترین مطلبی بود که در مورد مهره مار دیدم سایت شماست
من سفارش ثبت کردم همکاران شما هم تماس گرفتن راهنمایی کردن ممنون

سلام، خسته نباشید، من میخواستم مهره مار سفارش بدم و ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
و اینکه همه میگن دابویا خوبه
الان تو سایت مهره مار مامبای سیاه هم دیدم
میشه بگین مامبا بهتر جواب میده یا دابویا؟

باسلام
ما هر 2نژاد دابویا و مامبای سیاه را ضمانت می کنیم
اگر برای حالت کلی بخواهید می توانید از مهره مار دابویا استفاده کتید

سلام اقا سید
امروز مهره ی مار بدستم رسید خواستم تشکر کنم بسته بندی عالی بود
انشالله که بتونم نتیجه دلخوام را بگیرم
با تشکر

سلام آقا سید
خواستم تشکر کنم وقعا دستتون درد نکنه مشکلاتم رفته رفته داره حل میشه خدا خیرتون بده

سلام. واقعا از مهره ی مار جواب گرفنید.؟ واقعی بود؟

سلام استاد واقعا جنساتون حرف نداره من مهره مار مامبای سیاه سفارش دادم که ۱۰ روزی میشه رسیده دستم خیلی راضی هستم خدا خیرتون بده

سلام مهربون مهره مار سفارش دادم هنوز به دستم نرسید سید خدا میشه یه پیگیری کنی الان ۷ روز شد

سلام من مبینا مرعلی هستم 26 ساله سه بچه دارم شوهرم میخواد زن بگیره اون باپسر های زیاد روابط جسمی داره من مهره مار سپارش دادم کدام مهره خوبه

با سلام
خانم میر علی سفارشتون در سایت ثبت شده همکاران ما با شما در اولین فرصت تماس می گیرند
موفق باشید

سلام میخواستم بپرسم آیا به خارج از ایران هم ارسال دارید ؟

با سلام
متاسفانه خیر باید داخل ایران آدرس بدید تا ارسال کنیم
موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای اینکه مهره مار بتواند انرژی مغناطیس خود را به صاحبش انتقال دهد می بایست همراه شخص باشد ولی همراه داشتن مهره مار آداب خاصی دارد و اینکه حتما باید بدانیم مهره مار را کجای بدن بگذاریم.

بدن انسان انرژی کائنات یا هر انرژی دیگری را از طریق چاکرا های خونی دریافت میکند . انرژی مثبت مهره مار نیز از این قاعده مستثنی نیست . یعنی برای دریافت مغناطیس و انرژی مهره مار اصل باید نزدیک به مکان های خاصی در بدن به نام چاکرا ها باشد.

در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با چاکرا ها که بهتر است مهره مار در آن نواحی قرار گیرد و همچنین مواردی که در مورد مهره مار را کجای بدن بگذاریم ، خواهیم پرداخت.

هفت چاکرا در بدن انسان شناخته شده است که که نام های آنها چاکرا ریشه ، چاکرا خارجی ، چاکرا خورشیدی ، چاکرا قلب ، چاکرا گلو ، چاکرا پیشانی و چاکرا فرق سر می باشد

برای اینکه بتوانید از مهره مار حداکثر میزان انرژی را دریافت کنید و اینکه با مفهوم مهره مار را کجای بدن بگذاریم آشنا شویم، کافیست مهره ی مار را در یکی از این چاکرا ها قرار دهید که از نظر علم سنگ شناسی بهترین و مناسب ترین چاکرا برای دریافت انرژی مهره مار چاکرا خورشیدی که محل دقیق آن چهار انگشت بالا تر ناف است و چاکرا ی قلب می باشد.چطور مهره مار پیدا کنیم

همچنین برای دریافت انرژی مهره مار میتوانید آن ها در بازوی چپ و یا راست خود که یکی از چاکرا های فرعی است بگذارید . ولی فراموش نکنید که استفاده از چاکرا قلب و خورشیدی بهتر از سایر محل ها می باشد.

شرایط نگه داری مهره مار یکی از مهمترین عوامل در دریافت صحیح انرژی مثبت از آن است. بارها مشاهده شده که برخی از افرادی که از اصل بودن مهره مار خود اطمینان دارند در مورد اینکه مهره مار آنها کارایی نداشته گلایه میکنند.

دلیل این امر این است که شرایط استفاده و نگهداری از مهره مار را درست رعایت نکرده اند. نگهداری از مهره مار باید ها و نباید هایی دارد که حتما باید رعایت شود.

در غیر این صورت دعای مهره مار باطل شده و اثر مغناطیس خود را از دست میدهد و عملا هیچ خاصیتی نخواهد داشت. یکی از این شروط دور کردن مهره مار از خود هنگام خواب شب است.

مغناطیس بدن هر شخصی هنگام خواب با مغناطیس بدن او هنگام بیداری متفاوت است. این در حالیست که مهره مار فقط یک فرکانس مغناطیس دارد و در صورتی که با دو نوع مغناطیس در یک شخص روبرو شود اثرات آن مختل شده و کارایی خودش را از دست خواهد داد.

یکی دیگر از شرایط نگهداری مهره مار این است که مهره مار نباید تحت هیچ شرایطی خیس شود. در روزهای بارانی و یا هنگام حمام کردن باید دقت کنید که مهره مار همراه شما نباشد.

البته توجه داشته باشید که رطوبت عادی مانند آب و هوای شهرهای شمالی ایران و یا عرق بدن شخص مشکلی برای مهره مار به وجود نمی آورد و فقط خیس شدن مهره مار به مدت طولانی می تواند اثرات آن را از بین ببرد.

همچنین چند مورد مهم دیگر در رابطه با استفاده و نگه داری مهره مار وجود دارد که این مطالب به خریداران محترم سایت شامگاه هنگام تحویل بسته به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

روش های استفاده از مهره مار به این مفهوم است که بدانیم برای نتیجه گیری بهتر از اثرات مهره مار با چه فوت و فن هایی باید آشنا شد. در واقع در چه مکانی و در چه شرایطی می توان از مهره مار استفاده کرد.

سه روش برای نتیجه گیری بهتر از عملکرد مهره مار هندی وجود دارد که با رعایت کردن این اصول می توانیم از خواص فوق العاده مهره مار بهرمند شویم که در زیر به ترتیب توضیح داده شده است.

روش اول: خودتان انرژی مثبت داشته باشید. در واقع مهره مار از انرژی مثب شما تغذیه میکند یعنی باید به مهره مار انرژی دهید تا بتوانید چند برابر انرژی از آن دریافت کنید

روش دوم: به مهره هایتان اعتقاد داشته باشید. اینکه برخی افراد به مهره مار اعتقادی ندارند و با بدبینی کامل به موضوع مهره مار نگاه میکنند ، خود یک انرژی منفی بسیار وسیع است که در مقابل مهره مار دیواری ایجاد میکند که نتوانید از انرژی مثبت آن بهرمند شوید.

روش سوم: آداب و شرایط استفاده از مهره مار را دقیق و به درستی رعایت کنید. آداب استفاده از مهره مار در پاراگراف بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

افراد کهن سال بر این باورند که مهره را باید زیر پوست قرار داد تا بتوان از آن نتیجه گرفت. در گذشته افراد زیادی بودند که با انجام این کار دچار مشکلات عفونی و بهداشتی فراوانی شدند.

ما انجام این کار را به چند دلیل کاملا بیهوده میدانیم. اول اینکه مهره مار در صورتی که در زیر پوست گنجانده شود باعث عفونت شده و عواقب جبران ناپذیری برای شخص خواهد شد.

مورد دوم اینکه برای جلوگیری از باطل شدن دعای مهره مار باید در برخی اوقات مهره مار را از خود دور کرد ، در صورتی که مهره مار زیر پوستتان باشد نمیتوان این کار را انجام داد و باعث باطل شدن دعای مهره مار خواهد گشت.

بهتر است بدانید که در قدیم از مهره مار ایرانی که قدرتی بسیار ناچیز داشت استفاده میشد و اعتقاد بر این بود که هرچقدر مهره مار به گوشت و استخوان انسان نزدیک تر باشد نتیجه ی بهتری خواهد داد.

امروزه این موضوع در مورد مهره مار هندی صدق نمیکند. مهره مار هندی با توجه به سایز و اندازه ای آن میدان مغناطیسی بسیار بالایی تولید میکند و نزدیک بودن آن به شخص کافیست . این مهره از فاصله ی یک متری نیز میتواند مغناطیس را به بدن شخص انتقال دهد.

برای اینکه بدانیم روش صحیح استفاده از مهره مار چه فایده ای خواهد داشت باید به چندین نکته توجه داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از مهره های خود نتیجه مطلوب را دریافت کنیم.

نکته اول: ابتدا باید هدف خودمان را مشخص کنیم. یعنی اینکه هدف از خرید مهره مار چیست؟ بعضی افراد مهره مار را صرفا برای انجام تست خریداری می کنند. مثلا اگر مهره مار داخل سرکه حرکت کند یعنی اصل است.

این افراد کاری با خواص مهره مار ندارند و ملاک اصلی برای آنها حرکت کردن مهره مار و برخی از آزمایشات غیر علمی درباره مهره مار است و هیچ وقت هم از مهره های خود نتیجه نمی گیرند.

نکته دوم: یکی از مهمترین نکات استفاده مهره مار، شرایط نگهداری آن می باشد. چون دعای مهره مار طی آداب خاصی روی آنها اعمال می شود در نتیجه باید یکسری اصول و شرایط استفاده ای که در مورد مهره مار وجود دارد رعایت شود.

نکته سوم: عنوان این مطلب «مهره مار را کجای بدن بگذاریم» است و کاملا متوجه می شویم که یکی دیگر از نکات اصلی درباره روش استقاده مهره مار، محل قرار دادن مهره ها در جای مناسبی از بدن است.

فعال کردن مهره مار کار بسیار ساده ای می باشد. با رعایت چند نکته ی ساده و صبر و حوصله میتوانید مهره مار خود را فعال کرده و انرژی مثبت آن نهایت استفاده را داشته باشید.

پس از به دست آوردن مهره مار مهمترین نکته بنام زدن مهره مار است . این کار باید توسط یک فرد متخصص در این زمینه انجام شود. چنانکه مهره مار را از سایت شامگاه خریداری کرده اید ، نیاز به انجام این مرحله ندارید زیرا این کار توسط ما به صورت کامل و دقیق قبل از ارسال انجام می شود .

مرحله بعدی نیت کردن و تمرکز روی اهداف است. کافیست روی اهداف خیر خود نیت کنید و با توکل به خداوند متعال شروع به استفاده از مهره مار نمایید. پس از شروع به استفاده از مهره مار تلاش کنید افکار منفی را از خود دور نگه داشته و به خودتان انرژی مثبت دهید.

امیدتان تحت هر شرایطی به خدا باشد و به مهره مار های خود انرژی ارسال کنید. مهره مار شما از همین مرحله به بعد فعال می شود ولی برای فعال نگه داشتن و تثبیت انتقال انرژی مهره مار باید شرایط استفاده و نگه داری از مهره مار را رعایت کنید .

شرایط استفاده از مهره مار در ابتدای همین متن بصورت کامل توضیح داده شده است. باید خاطر نشان شویم که ابتدا باید دعای مهره مار بدرستی انجام شود سپس شرایط استفاده از مهره مار توسط صاحب مهره مار بدرستی اعمال شود.

از بهترین نژاد های مهره مار اصل می توان به نژاد های هندی و آفریقایی اشاره کرد. بهترین نژاد هندی مهره مار که کارایی بالایی دارد مهره مار دابویا هندی است و از نژاد های آفریقایی می توان به مهره مار مامبای سیاه اشاره کرد.این 2 نژاد از قدرت مغناطیسی بالایی برخوردار هستند و می توانند انرژی های مثبت مورد نیاز را برای شما تامین کنند.

مهره مار مامبای سیاه بار مغناطیسی بسیار قوی دارد که می توان تمامی دعاهای مهره مار را روی آن اعمال کرد. بهترین زمان اثربخشی این مهره ها بین یک هفته تا نود روز است که شروع به کار می کند و بعد از 90 روز عملکرد بهتری خواهد داشت. توجه داشته باشید که هر چقدر از مدت زمان استفاده مهره مار بگذرد تاثیرات آن بیشترو قوی تر خواهد بود.

مشتریان عزیز به دو روش می توانند سفارشات خود را ثبت کنند:

روش اول: در زیر جداول مربوط به نژاد های مختلف مهره مار وجود دارد که هر کدام دارای لینک جداگانه می باشند. برحسب نوع نژاد و قیمت آن می توانید مهره مار خود را سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش همکاران ما برای بررسی سفارش و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

روش دوم: می توانید با شماره تلفن 09195916264 تماس بگیرید تا همکاران ما سفارش شما را بصورت تلفنی ثبت کنند. زمان پاسخگوی با تلفن ( از ساعت 10:30 صبح تا 20:00 عصر) می باشد.

مهره مار شاه کبری      

چطور مهره مار پیدا کنیم

450 هزار

تومان

5 تکه

ضمانت نامه کتبی ندارد

دعا عمومی دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 4 مورد

ضمانت تعویض ندارد

کارایی: خوب

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت

درصد رضایت مشتریان

✩✩★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) ندارد

بار مغناطیسی ( کمتر از 10 مگا هرتز)

مهره مار شاه کبری طبیعی          

ویژه جزیره گوا هندوستان          

660 هزار تومان

550 هزار

تومان

10 تکه

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 8 مورد

ضمانت تعویض دارد

کارایی: عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

✩★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 20 مگا هرتز)

مهره مار دابویا هندی     

15 سال قدمت

890 هزار تومان

690 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: بسیار عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 35 مگا هرتز)

مهره مار مامبای سیاه

آفریقایی

20 سال قدمت

1350هزار تومان

950 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: فوق العاده بالا

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 45 مگا هرتز)

سلام من داخل ساعت مچی جاساز کردم وبه دستم هست آیا اشکال دارد یانه

با سلام
نه اشکالی نداره مهم این است که همراه شخص باشه

سلام مهرمار تو جیب سمت راست شلوار باشه مشکلی پیش. میاد

با سلام
نخیر مشکلی نداره مهم اینکه همراه شخص باشه
اگر دور گردن باشه عملکرد بهتری خواهد داشت
موفق باشید

سلام مهره مار دابویا یکم تخفیف رو بیشتر کنین من بردارم

با سلام
قیمت های موجود در سایت با نهایت تخفیف حساب شده است.
هزینه ارسال هم رایگان است

چطور میتونیم اطمینان کنیم که تمامی دعاهای مخصوص روی مهره مار خوانده شده وبه اسم ما زده شده است؟ سجادقاسمی

سلام من یه مهره کاری دارم تو تکه بود روز دختر داییم بهم دادشون الان فقط یکیشو دارم یکی دیگه اش بیشه داییم و ازم گرفتنش من 12سالمه الان باید من باهمین یدون کنار بیام یا اونم ازش بگیرم

با سلام
مهره مار باید جفت باشد ( نر و ماده ) تا برایتان کارایی داشته باشه

سلام وقت بخیر من یک سوال داشتم ایابامهره مارمیشه رفت دستشویی وقتی توگردنه ادمه ویکی اینکه باغسل جنابت یاحیض اگه کنارمون باشه مشکلی داره یادورکنیم اون زمان ها

با سلام
اگر داخل کیف باشه مشکلی نداره
مورد دوم باید دور باشه

سلام ببخشید راست میگن باید موقع خواب مهره مار از خود دور کرد

با سلام
بله موقع خواب باید مهره مار را از خود دور کنید

اگر یک تا مهره مار داشته باشیم فرق نه داره یا که باید جفت باشد

با سلام
مهره مار باید جفت باشه (نر وماده) تا تاثیر گذاری داشته باشه
اگر یک دونه باشه تاثیری نخواهد داشت

سلام. فرق بین مهره ایرانی چیه؟ و عملکرد مهره؟

سلام در بعضی سایت گفته میشود برای فعال شدن مهره مار باید به مدت چهل روز همرات باشه.شما هم این موضوع رو تصدیق میکنید یعنی بعد از چهل روز اگ کمتر همراه مون بود مشکلی پیش نمیاد؟

سلام من مهره مار دارم .دعاشو پیدا نمیکنم تا روش بخونم

سلام من یه مهره مار گرفتم و به اسم زدم بعد از اون کسی که گرفتم گفت به مدت 2 هفته بزار یه جای تاریک و بعد استفاده کن آیا درسته

من دوتا دارم شکل یکی ازان نرش قهوه ای است یکی ازان ماده سبز ایا درسته همین شکل یه

با سلام
با تصاویر موجود در سایت مقایسه کنید در ضمن مهره مار هندی باید به اندازه ناخن انگشت شست باشد.

سلام واقعا این مهره مار اثر داره ؟ من میخوام سفارش بدم ولی شک دارم اخه این همه پول بدیم وتاثیر نکنه چی ؟

با سلام
مهره مار نیز همانند سنگهای دیگر دارای انرژی های مثبت اثبات شده هستند که باعث جذب شدن انرژی مثبت می شوند
تمامی محصولات دارای گارانتی تعویض و عودت هستند.

سلام
برای رزق و روزی کبری سفارش بدم یا دابویا

با سلام هر دو نژاد مورد تایید هستند
ولی مهره مار دابویا میدان مغناطیسی قوی تری نسبت به سایر نژاد ها دارد

سلام من مهر مار میخوام چجورز باید سفارش بدیم میخوام مهر و محبت شوهرم به من ززاد بشه و
کار و کاسبیش بچرخه

با سلام
برای سفارش با شماره 09195916264 تماس بگیرید و یا داخل سایت در انتهای مطالب از جداول قیمت مهره مار برای ثبت سفارش اقدام کنید
موفق باشید

سلام بنده مهره مار خریدم الان نزدیک به سه ماه ولی هیچ تاثری ازش ندیدم
من با این مهره مار موقع خوابم کنار خوذدم میذاشتم و چند بار با مهره مارم به دسشویی رفتم این این کارهای باعث باطل شدن مهره بنده شده یا ن
ممنون

با سلام
برای راهنمایی بیشتر با شماره موجود در سایت تماس بگیرید

سلام
من عذر شرعي داشتم از صبح تا ظهر همراهم بود.
چكار بايد كنم
دعاي مهره مار باطل شده؟؟

سلام. فرق بین مهره ایرانی چیه؟ و عملکرد مهره؟

سلام آیا با مهره مار میشه به دستشویی رفت

با سلام
اگر داخل کیف باشه مشکلی نداره

سلام خسته نباشید کسی که مهره مار داشته باشد تشهیه جنازه یا درقبرستان برود اشکال داردممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام
مشکلی نداره ولی بهتر است جدا کنید

سلام من مهره مار موقع خواب گردنم بوده جدا نکردم از خودم ایا باطل شده یا مشکلی داره؟

با سلام
لطفا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی کنند

سلام
موقع خواب مهره مار رو از بدن جدا کنم یا نه؟

با سلام بله باید جدا کنید

سلام راست میگن اگر مهره مار را گذاشتی تو سرکه برای فهمیدن اصل یا نااصل قدرتش کمتر میشه دوم اینکه من ی مهره مار پیدا کردم آیا میشه اون بزنم به نام خودم ؟

با سلام
سرکه خاصیت مغناطیسی مهره مار را از بین می بره

سلام وقت بخیر من بخام بخرم چطور اصل و تقلبی بودنش مطمن بشم

با سلام
همراه مهره مار اصلی یک جفت هم مهره مار تقلبی ارسال میشه تا بتونید از نزدیک مقایسه کنید

سلام من مهر مار میخواستم چجوری سفارش بدیم تا کی بمون جواب میده مهره مار براز کار و کاسبی اقا مون میخوام
ایا مهرو محبتم زیاد مزشه

با سلام
از سایت میتونید سفارش بدید یا با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما سفارش شما را ثبت کنند
کارایی مهره مار برای تمامی مواردی که در سایت نوشته شده است مفید است
موفق باشید

باسلام.اگه چند جفت مهره مار باهم داشته باشیم دنبالمون داخل کیف باشه اشکال داره؟

باسلام
مشکلی نداره اگه از نژاد های برتر باشه هیچ مشکلی نداره
موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فروش مهره مار این روزها در فضای مجازی رونق دارد و افراد زیادی از تحصیل کرده و بیسواد، سلبریتی و مردم عادی، زن و مرد، و … طرفدار خرید این مهره به اصطلاح جادویی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از قدیم مردم داشتن مهره مار را راهی برای جذب افراد و به کرسی نشاندن حرفشان می‌دانسته‌اند و همچنین مواردی مثل محبوبیت بین دوستان و آشنایان، بهتر شدن وضع مالی، پیشرفت در شغل، خوشبخت شدن در زندگی و هزاران ای کاش و اگر دیگر است که افراد با سن، تحصیلات و از قشرهای مختلف را به سوی رمالانی می‌کشاند که با ترفندهای جدید مردم را اغفال می‌کنند، “مهره مار” این روزها یکی از پرطرفدارترین یکی از بیشترین و شاید جذاب‌ترین مواردی است که رمالان برای جذب مشتری از آن استفاده می‌کنند.

شاه مهره دارم!

این بار حرف از رمالی به اسم “شیخ رجبی” در میان است که در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارد و در صفحه شخصی در اینستاگرام با شش هزار دنبال کننده فروش مهره مار اصل هندی با ضمانت و تعهد را تبلیغ می‌کند.

او پیجش را اولین و معتبرترین پیج فروش مهره مار اصل هندی می‌داند و می‌گوید” همراه داشتن مهره مار جهت کارگشایی است و این مهره‌ها از قوی‌ترین نوع آن می‌باشد که قدرت فوق العاده‌ای دارد، مهره‌های من شاه مهره‌اند و ۱۰ برابر بزرگتر از مهره‌های معمولی است، تمام این مهره‌ها دارای دعا و موکل خاص و مورد نیاز مشتری است.”چطور مهره مار پیدا کنیم

“شیخ رجبی” بازگشت معشوق، بخت گشایی، مهر و محبت، رزق وروزی، کسب ثروت، مورد توجه بودن، شفای بیمار و حل صدها مشکل دیگر را تنها در یک پکیج با خرید مهره شاه کبری که آثار مغناطیسی و جادویی خاصی دارد را با قیمت گزافی به مشتریانش معرفی می‌کند که چند میلیون هم قیمتش دارد.

او خود را استاد فقه دانشگاه معرفی می‌کند و معتقد است” بعد از چهار سال فعالیت اینترنتی در این زمینه و رضایت مشتریانش دیگری نیازی به تبلیغ برای کارش ندارد، چرا که هر مشتری برایش مشتری می‌آورد و از داشتن شش هزار دنبال کننده، خوشحال است” او خود و مشتریانش را مانند یک خانواده خوشبخت و خوش شانس می‌داند و برای تمام اقشار جامعه مهره مار با قیمت‌های متفاوت و بی‌واسطه عرضه می‌کند.

مهره‌های ماری که ضمانت نامه رسمی دارند

“شیخ رجبی” ۱۸ سال است که تمام مدل‌های مهره مار مثل مهره مار شاه کبری، افعی را از هند و پاکستان وارد می‌کند و مهره‌های مار با قیمت پایین را تقلبی و بدون اثر می‌داند، مهره ماری که قیمت بیشتری دارد، میزان انرژی بیشتری نیز خواهد داشت و این قیمت بیشتر برای انجام مراحل موکل‌دار کردن مهره‌هاست که باید توسط فردی واجد شرایط و طی سه الی ۱۰ روز انجام شود.

 ادمین پیج از مشتری‌ها می‌خواهد که تمام هزینه را قبل از ارسال مهره‌ها که توسط پست به در منزل آن‌ها می‌رسد، واریز کنند، قیمت‌ها از یک میلیون ونیم به بالا است و البته ناگفته نماند به یمن ماه رمضان و لطف شیخ هر کس توانایی مالی کمتری دارد می‌تواند در دو یا سه قسط هزینه را بپردازد و بعد مهره‌ها را دریافت کند.

“شیخ رجبی” علت گرانی را ضمانت نامه‌های رسمی مهره مار عنوان می‌کند و می گوید: “کپی برداری از فعالیت آن‌ها حرام است و قسم می‌خورد مهره‌های جدیدی را که به تازگی به دستش رسیده، دست هیچ کس نیست و فقط خود او از آن نمونه دارد”، بازار گرمی‌های شیخ و ادمین‌های پیجش مردم را بیشتر تحریک می‌کند تا هر چه زودتر و قبل از تمام شدن مهره‌ها خرید کنند.

شیخ رجبی در خصوص روش های تشخیص اصل و یا تقلبی بودن مهره‌های مار می‌گوید: “باید مهره‌ها را در سرکه سفید اصل بیاندازیم و اگر مهره‌ها در سرکه حرکت کردند، اصل است و بعد از دیدن حرکت مهره‌ها باید آن‌ها را زود از سرکه بیرون آورد تا اثر طلسم آن باطل نشود.”

انتشار عکس از نام مخدوش شده مشتری‌ها و بسته‌هایی که برایشان می‌فرستد، کم نیستند و قطعا این کار را برای اعتمادسازی بیشتر انجام می‌دهد تا به بقیه مشتریانش نشان دهد، بسته‌ها حتما ارسال می‌شود و اگر کسی بعد از چهل روز اثر مهره‌ها را نبیند پول به حسابش واریز می‌شود، اما آیا واقعا این کار را می‌کنند!

سلبریتی‌ها هم مهره مار دارند

مهره مار روی سر مار است و زمان جفت‌گیری مارها از روی سرشان به زمین می‌افتد و این مهره‌ها که خاصیت مغناطیسی دارند در زمان جفت‌گیری، مارها را به سمت هم می‌کشاند.

نذر خرید مهره مار برای دیگران در صورت رسیدن به حاجت نیز موضوع جالب دیگری است که از سوی کاربران دنبال کننده پیج های مهره مار به چشم می خورد، کاربری در  این خصوص اینچنین نوشته است: ” اگر به حاجتم برسم کمک می کنم کسانی که توانایی خرید مهره مار را ندارند، مهره مار بخرند.”

“شیخ رجبی” ادعا می‌کند که به برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها نیز مهره مار فروخته و از بردن نام آن‌ها به علت از بین نرفتن اعتماد مشتریانش خودداری می‌کند.

مهره مار در منابع دینی

حسن صفرزاده، کارشناس مسائل دینی در باره صحت داشتن تاثیرات مهره مار در منابع دینی به خبرنگار ایمنا می‌گوید: داشتن مهره مار برای جذب محبت و یا حل مشکلات و چیزهایی از این قبیل در هیچ منبع دینی معتبری ذکر نشده و دور از تعقل است که برای حل مسائل زندگی به این گونه خرافات روی آوریم، چرا که افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، فقط و فقط ادعاهایی بی پایه و اساس و به دور از عقل و دین دارند، اعتماد به آن‌ها نشانه دوری از معرفت، دانش و امور مذهبی است.

او اظهار می‌کند: تمام این مسائل ادعاهایی ثابت نشده  و غیر معقول است، استفاده از تعابیر عامه پسند در مورد مهره مار اصل و بیان تاثیرات عجیب و غریبش تنها برای واقعی جلوه دادن آن است تا اعتماد افراد که درگیر مشکلات هستند و به دنبال راهی برای حل هرچه سریع‌ترمشکلاتشان می‌گردند، را جلب کنند،اگر این مهره ها تاثیر داشت خود شخص فروشنده باید با داشتن مهره‌ها تمامی مشکلاتش حل می‌شد.

صفرزاده با اشاره به اینکه رمال‌ها با دروغ گویی و حیله‌گری دکانی برای به دست آوردن منافع شخصیشان باز کرده‌اند، بیان می‌کند: این افراد برای خرافه پراکنی از ابزارهای مختلفی مانند فضای مجازی بهره می‌برند و بازار خود را داغ می‌کنند تا مردم ساده را راحت‌تر به این بازار پر دغل بکشانند، جامعه‌ای که با خرافات پرورش یابد به راحتی به انحراف کشیده می‌شود.

او با تاکید به اینکه نیاز است مردم  به این آگاهی برسند که اگر مشکلی دارند با قدرت عقلی که خداوند به آن‌ها بخشیده باید مشکل را حل کنند، اضافه می‌کند: روش‌های زیادی مانند کمک گرفتن از آیات قرآن و روایات معتبر مرتبط با این موضوع، باید انجام شود تا آرام آرام گرایش مردم به چنین مسائلی کم شود و به صفر برسد، البته رسانه‌ها، اهل قلم و هنرمندان نیز نقش بسزایی در آگاه ساختن مردم جامعه دارند و هرگز نباید تأثیر این افراد در این زمینه را نادیده گرفت.

افزایش کلاهبرداری‌های ناشی از رمالی و فروش مهره‌مار در فضای مجازی

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتا استان اصفهان نیز در خصوص خرید و فروش مهره مار در فضای مجازی می‌گوید: رمالی، دعا نویسی و فالگیری و همچنین فروش مهره مار در فضای مجازی رو به افزایش است و علت اصلی این امر نیز استقبال شهروندان از آنها است.

او با بیان اغلب فعالیت رمالی و فالگیری و همچنین فروش مهره مار کلاهبرداری است، ادامه می‌دهد: ممکن است برخی دعا برای کاربران بنویسند و تاحدودی برای کاربران ارسال کنند اما در نهایت این اقدامات به کلاهبرداری منتهی می‌شود و شکایات زیادی در این زمینه داشتیم.

رییس پلیس فتا استان اصفهان با بیان اینکه برخی از شهروندان به دلیل اعتقادات ناسالم برای این کلاهبرداران بازارگرمی می‌کنند، ادامه می‌دهد: هوشیاری شهروندان در  این زمینه امری ضروری است تا در دام این شیادان گرفتار نشوند.

گزارش از: فهیمه نظری – خبرنگار سرویس جامعه ایمنا

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

راز معجزه گر مهره مار و ناموس کفتار-طلسمات

سوالی که همیشه خریداران عزیز از خودشون میپرسن مهره مار را کجا بگذاریم ؟ یا همین که مهره مار را کجا نگهداری کنیم ؟ در کل این سوالات به استاد خودش برمیگرده و اینکه محصول مهره مار اصل باشه بسیار مهم هست و چندین مورد که در ادامه توضیح داده ایم.برای اینکه بیشتر در رابطه با این مورد که مهره مار را کجا بگذاریم بیشتر اثر میکند با ما همراه باشید.

مهره مار را كجا بگذاريم: همه کسانی که مهره مار دارند اول باید این را متوجه بشن که مهره مار آنها اصل هست یا نه در این رابطه مقاله ای آماده کردیم به نام تشخیص مهره مار اصل هستش که توصیه می کنم حتما این مقاله را هم بخوانید. مهره مار در نظر خیلی از کسانی که در حوضه ی دعا نو یسی فعالیت دارند اشتباه است.

راهنمایی ای که این عزیزان برای اینکه مهره مار را کجا بگذاریم اشتباه است زیرا بعضی ها ایمان دارن که باید جایی از بدن را با تیغ سوراخ کرده و مهره مار را در آنجا قرار دهیم. به غیر از بیماری هایی که در پی می تواند داشته باشد مضرات فراوانی دارد که توصیه می شود به هیچ وجه به حرفای چنین آدمهایی گوش ندهید.چطور مهره مار پیدا کنیم

مهره مار را کجا نگه داری کنیم , مهره مار کجا بگذاریم

غالبا مهره مار را روی بازوی سمت راست و یا جیب سمت راست نگهداری می کنند تا تاثیرات فوق العاده اش را نشان دهد. افرادی که مهره مار دارند دلربا هستند و به راحتی در همه جا مهرشان به دل می نشیند و در نظر همه افرادی که با آنها ارتباط دارند، زیبا جلوه می کنند و تمام چاکراهای بدن را پاکسازی می کند و سلامتی روحی و جسمی به فرد موردنظر خود می دهد. در واقع مهره مار، به فرد کمک می کند خود درونش را بهتر بشناسد و آرامش درونی که در فرد ایجاد می کند، کمک می کند به راحتی بر مشکلات غلبه کند و پیروز شود.

عشق و محبت دو فرد را به یکدیگر زیاد میکند، کسانی که در امر ازدواج به مشکل بر می خورند فقط کافیست مهره مار را با خود به همراه داشته باشند، چرا که کسانیکه با خود مهره مار را به همراه داشته باشند، خوش اقبال ترند و از شانس بیشتری برخوردار هستند. مهره مار را كجا بگذاريم: یا همان مهره مار را کجا نگهداری کنیم

همچنین موجب می شود، دارنده به مقام و ثروت بزرگ برسد و حرفشان برش داشته باشد. همچنین مهره مار باعث ایجاد ارتباطی توام با محبت بین دوستان و آشنایان می شود به گونه ای که همه او را قبول دارند و با به همراه داشتنش می توانند تاثیرات فوق العاده اش را ببینند. یونانیان و رومیان معتقدند کسانی که مهره مار دارند، مشکلاتی در زندگی نخواهند داشت و یک زندگی توام با موفقیت و خوش اقبالی را تجربه می کنند.

یادتان باشد مهره ها بایستی بنام زده شود تا تاثیراتش را در فرد بگذارد و کسانی مانند دعا نویسان و مرتاضان و همچنین افرادی که در علوم غریبه فعالیت دارند می توانند این مهره ها را بنام زنند. به راستی که خداوند در مهره ها نیروی عجیب و خارق العاده گذاشته است که می توان با آن به آرزوهای خود رسید و در کمال عزت نفس و عشق زندگی کرد. نگهداری و جای دقیق مهره مار کجاست ؟

بروزرسانی ۹۸

مهره مار را میتوان یکی از بهترین مهره ها در زمینه خوش شانسی و خاص بودن و محبت اطرافیان و پیشرفت هر چه سریع در مسیر زندگی دانست، مهره مار به همین راحتی بدست نمیاد و کسانیکه در این زمینه فعالیت و مارگیر ماهر و یا در زمینه علوم غریبه میباشند میتوانند این مهره ها را با سختی و خطر کردن بدست آورند.

از قدیم مهره مار ارزش بسزایی در بین مردم داشته و بیشتر حکام و اشراف و شاهان که از بزرگان و یا کسان تجار که از لحاظ مالی مشکلی نداشتند مهره مار را برای محبت مردمی و برای مورد اعتماد بودن و کسب مقام و ثروت و حکمرانی و حفظ جانی و مالی استفاده میکردند.

و مردم عام بخاطر قیمت مهره مار و کمیاب بودن مهره مار نمیتوانستند مهره مار داشته باشند، مصریان بر این باور و اعتقاد بودند که مهره مار اگر کسی داشته باشد به صاحبش خوشی و عزت و احترام بین مردم و ثروت جلب و جذب صاحبش میکند و زندگی برایش سهل و آسان و خوشبختی را در زندگی به وضوح تجربه میکند.

شیوخ اعراب که بیشتر از لحاظ مالی تأمین هستند مهره مار را برای جذب و جلب محبت شدید…استفاده میکنند. گونه های مختلفی مار وجود دارد و مهره مارهای متفاوتی هم هست، مهره مار هر مار برد و قدرت خاصی دارد و از گونه های مار میتوان چند نمونه نام برد که مهره مار شاهکبری یکی از بهترین مهره مارهاست.

چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کاربردش و یا مهره مار افعی که یکی از خاص ترین و کمیاب ترین مهره ها میباشد و سالی یک بار جفت گیری میکنند و مهره هایش بسختی با هزار زحمت و خطر بدست می آید، مهره مار به تنهایی هیچ تأثیری ندارد و باید نر و ماده باشد و مهره ها باید از یک جفت ماریکه جفت گیری شده بدست بیاید، و مهره ها با مهره های دیگر قاطی نشود که در این صورت هم بدرد نمیخورند،، مهره مار فقط بنام یک فرد میتوان کرد و فقط به صاحبش اثربخش هست و نه کس دیگری…

مهره ماریکه بنام شده بدرد هیچ کسی نمیخورد جز صاحبش، کسانی هستند در این زمینه فعالیت میکنند و بخاطر سودجویی میگویند مهره مار را میتوان بنام کس دیگر هم کرد و یا اگر باب میلتان نبود پس یا تعویض (عودت) میدهیم ولی این حرف معلوم میکند که در زمینه علوم غریبه فعالیت و علمی نداشته و چیزی در این باب نمیدانند و یا میداند برای سودجویی میگوید.

در هر حال مهره مار فقط مختص یک فرد هست و نه ارثی هست و نه برای دیگری اثربخش، مهره مار بدون افسون کردنش یا همان بنام کردنش به هیچ عنوان بدرد نمیخورد، باید مهره مار بنام فرد شود تا تأثیرات شگفت انگیزش را تجربه کنید و برای بنام کردنش باید کسیکه در زمینه علوم غریبه فعالیت دارد و علمی در این زمینه دارد مراجعه شود.

مهره مار را بعد از خرید و بنام شدن میتوان همراه نگه داشت، مهره مار برای تاثیر بیشتر در کیف بازوبند به بازوی راست میبندد. و یا در کیف گردنی نزدیک قلب آویزون میکنند.

اگر کنار مهره مار ناموس کفتار باشد تاثیراتش چندین برابر میشود و نتیجه ی مطلوبی را از همه لحاظ میگیرید، در کنار هم بودن این دو محصول فرد را از همه لحاظ و از هر حیث ساپورت میکند.

اگر مهره مار با ناموس کفتار باشد میتوان درکیف بازوبند به بازو گذاشت و یا در جیب راست همراه گذاشت و برای کسانیکه نمیتوانند مهره مار یا ناموس کفتار را همراه نگه دارند میتوانند در بالش یا همان متکایی که مختص خودشان هست در داخلش بگذارند و همان تاثیرات را دارد چون بنام فرد شده و هر کجا که باشد برایش کاربرد دارد.

در کل بخاطر بنام شدن مهره مار و یا ناموس کفتار فرد چه همراه گذارد و یا در مغازه در دخل پولش و یا در خانه و از بالای درب اتاقش یا درب ورودی خانه آویزان کند همان کارکرد را برای صاحبش دارد، مهره مار با فرج کفتار را اگر میخواهید همراه نگه دارید در سمت راست بدن بگذارید بهتر جواب میگیرید حالا بازو میبندید یا درجیب راست یا در سینه طرف راست میگذارید و یا درکیف طرف راست…

به راحت بودن خود فرد بستگی دارد،مهره مار هیچ تست خاصی هم ندارد و هر چه که میشنوید تماما مسائلی هستند که شما خبر ندارید.

مثلا تست سرکه که خیلی جاها مورد تبلیغ مهره مار هست، برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان سرکه بخاطر خاصیتیکه دارد و یا آبلیمو بخاطر خاصیتش هر مهره یا سنگ و یا استخوانی با وزن کم در داخل آبلیمو و یا سرکه بیندازید حرکت میکند.

پس ربطی به مهره مار ندارد، صدف های دریایی در بازار هستند که بخاطر بار مغناطیسی دریا و خاصیت خود سرکه و آبلیمو و بخاطر بار منفی و مثبت این صدفها در سرکه و آبلیمو بحرکت در می آیند و بنام مهره مار معروف شدند که اصلا مهره مار نیستند و مهره مار ربطی به سرکه و یا آبلیمو ندارد،ممکن هست کسانیکه تا به امروز و قبل از خواندن این مقاله با همین تست ساده احساس میکردند مهره مار اصل خریدند.

در حالیکه مهره مار اصلا هیچ تستی ندارد و مهره هایی که با این تست های گیج کننده که مشتری خبر ندارد میفروشند صدف دریایی هستند،

مهره مار فقط از شکل ظاهریش خریداری شود، و غیر این هر تستی هم بگویند یا خرافه هست و یا یجور شعبده بازی هست که شما از حقیقت واقعیش خبر ندارید و برای شما مبهم هست، مهره مار به همین راحتی بدست نمی آید و فراوان به تعداد زیاد نیست که مثل نقل و نبات بیرون برای فروش باشد.

قیمتش هم ارزان نیست لطفا قبل از خرید در کوچه و بازار و…هوشیار و تعقل خود و اندیشه خود را بکار گیرید که مثلا مهره مار به قیمتی که میخواهم بخرم ارزش خود مهره مار اصل را دارد یا خیر ؟ مهره مار آیا صد هزار تومان یا سی صد هزار تومان میدهند؟ عقل حکم می کند که به همین راحتی بدست نمی آید که با این قیمتها بدهند!!!پس حتما مشکلی در کار هست.

یاتقلبی هست یا از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نیستند (حتی مهره مار باشند از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نباشند بدرد نمیخورد و تاثیرگذار نیستند) یا اینکه آخر سر صدف دریایی هستند. با اینکه وارداتی هم باشند مهره مار ها اگر به این قیمت هم باشند مطمئن باشید چیز درستی نیست ، پس فریب احساسات خود را نخورید.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

و در آخر اینکه امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه دعوتتون می کنم به امتیاز دادن ستاره ای از کاربران عزیز مچکرم.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

قیمت مهره ی مار اصلی : ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان میباشد برای خرید با شماره ی روی عکس تماس حاصل فرمایید.

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۲۰

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

چطور مهره مار پیدا کنیم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

نوشتن دیدگاه

سایت sarmohre در راستای اطلاع رسانی و فروش محصولاتی همچون مهره ی مار اصلی، ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … فعال میباشد.

 

شماره تماس : 09127454304 ارسال به تمامی نقاط ایران

SARMOHRE.COM

راز معجزه گر مهره مار و ناموس کفتار-طلسمات

تشخیص مهره مار اصل از بدل و ” تست اصل بودن مهره مار ” مطلب امروز سرمهره است. همچنین درباره فیلم حرکت و تشخیص مهره مار اصل با سرکه ، چگونه مهره مار اصلی را بشناسیم ؟ (چگونه بفهمیم مهره مار اصلیه) و مهره مار اصلی چه شکلی است ؟ هدف از این مقاله آگاه سازی خریداران محترم قبل از خرید مهره مار اصل است.

تشخیص مهره مار اصل از بدل یکی سر درگمی های تمام خریداران می باشد.

پیشنهاد من این است که مقاله را کامل مطالعه بفرمایید. که جای سوالی باقی نماند. اکثر مشتریان محترم به دنبال” تشخیص مهره مار اصل از بدل ” هستن. اما همیشه از خواندن مطالب پرهیز میکنند. و تنها سوالشان این است که چطور تشخیص بدم ؟ جواب شما در همین مطلب به طور کاملا جامع و روان داده شده است.

تشخيص مهره مار اصلی – روشهای تشخیص مهره مار اصلچطور مهره مار پیدا کنیم

برای تشخیص مهره مار اصل از بدل باید به چند نکته توجه بفرمایید:

ازینکه این ۵ مورد را برای تشخیص مهره مار اصل از بدل مطرح کردم. برای تجربه ی چندین و چند ساله که در زمینه این نوع محصولات داریم بود. ۹۹% مشتریانی که به دنبال خرید مهره مار اصلی هستند. به هیچ وجه به دنبال اطلاعات بیشتر نیستند.

تنها به یک جواب فروشنده بسنده می کنند. جنس ما اصل است و هیچ تحقیقی در این باره ما از مشتریان ندیده ایم تا به حال. فقط و فقط بعد از خرید از فروشگاه های مختلف به دنبال این هستند که جنسشان اصل هست یا خیر . آیا کارای دارد یا خیر ؟

در جواب این نوع مشتریان عزیز مهره مار اصلی مانند اجناسی مثل لوازم برقی نیست که ضمانت نامه داشته باشد. کمی با خود فکر کنید واقعیت این است که این مهره ها تنها با استفاده کردن اصل و بدل بودن آن را متوجه خواهید شد و بس.

آزمایش اصل بودن مهره مار

در نظر داشته باشید ضمانت اصل بودن این نوع مهره ها برای چیست ؟

اینکه شما به خواسته دقیقتان برسید ؟ یا زندگی شما از ۲ ماه بعد متحول خواهد شد به صورت کاملا رویایی ؟

جواب مشخص است اینها تماما وعده های دروغ و پوشالی هست که از فروشندگان قبل از خرید می شنوید.

مهره مار اصلی خواص و خاصیت های زیادی دارد که می توانید به صورت واقع گرایانه مطالعه کنید.

در ادامه با تشخیص مهره مار اصلی از بدل با ما همراه باشید.

برای تست اصل بودن مهره مار همانظور که در بالا به آن اشاره کردم. مطلب های بسیاری در اینترنت منتشر شده است. که بسیاری ازین مطالب غیر واقعی بوده و فقط برای جلب نظر مشتریان این مطالب و ویدیو ها تولید شده است.

در مورد تست اصل بودن مهره مار خرافات بسیاری وجود دارد. افرادی که قصد کلاهبرداری و  ترویج این مطالب برای فروش بیشتر را دارند. تنها دلیلش هم کمیاب بودن مهره مار اصلی می باشد.

چگونه مهره مار اصلی را بشناسیم؟

در واقع این ها فقط یک مشت اعتقادات بی پایه و اساس می باشد. که به سود خوشان آنها را منتشر میکنند و هیچ علم و منطقی پشت آن نیست.

تنها واقعیت و تست اصل بودن مهره مار این است. که مهره مار اصلی را از یک فروشگاه معتبر تهیه کرده و به نام خود کنند. بعد از ۴۰ روز این مهره ها فعال خواهد شد.

هر چقدر هم زمان بگذرد تاثیراتی که فرد مورد نظر خواهد دید بسیار  قوی و محکم خواهد بود.

اما موردی که اینجا تفاوت دارد در تاثیرات مهره مار که اشاره ای هم در پاراگراف بالا به آن کردم.

مهره های زیادی وجود دارد که می توانید تهیه کنید و از آن بهره ببرید.

تفاوت این مهره ها در قدرت آنها است. مهره مار آبزی یا پرورشی اسم صحیح آن (صدف دریایی) هست. که هزار مدل تضمین و اثبات اصل بودن دارند. ولی بسیار ضعیف هستند و کارآمد نیست.

به قیمت های پایینی هم در بازار فروخته می شود. این مهره ها اصل هستند اما از مارهای آبزی و پرورشی به وجود می آیند. به اندازه لپه بوده یا کمی بزرگتر قدرتی ندارند.

مهمترین نکته روش تشخیص مهره مار اصل این است. که مهره ها باید از یک جفت ماری که با هم جفت گیری کرده اند به دست آمده باشند.

سایت سرمهره بعد از تجربه ۱۲ ساله در زمینه علوم غریبه، اشیای تاثیرگذار و دعانویس مجرب اولین ارائه کننده مهره مار اصل در ایران می باشد.

تست اصل بودن مهره مار را می توانید با به همراه داشتن مهره های اصلی و دیدن خاصیت های آن تجربه کرده و با نظر خود ببینید. تنها تست این مهره ها این است که از جایی آنها را تهیه کنید که تخصصشان این نوع محصولات باشد.

فیلم حرکت مهره مار اصل در سرکه ، عنوانی که برای کاربران اینترنت بسیار جالب است.

آزمایش مهره مار اصل با سرکه

به اطلاع می رسانیم سنگ یا استخوان یا خیلی چیزهای دیگر در آبلیمو و سرکه می تواند حرکت کنند. و حرکت مهره مار اصل در سرکه یک فریب است.همینطور هیچ ارتباطی به اصل و بدل بودن مهره مار ندارد.

تنها به دلیل خاصیت اسیدی بودن همینطور جریان مغناطیسی سرکه و آبلیمو هست که مهره ها و اشیای دیگر حرکت می کنند. این یک آزمایش علمی است. که بسیاری افراد سودجو از این آزمایش به نفع فروش خودشان بهره می برند.

فیلم حرکت مهره مار اصل با سرکه که در رسانه های ویدیو محور منتشر شده است. واقعیتی برای تمام مهره ها و سنگ ها حتی استخوان ها هم می باشد. اما دروغی بزرگ برای تست مهره مار اصل از بدل بوده است.

تمام کسانی که به دنبال فیلم مهره مار اصلی هستند. که اصل بودن آن اثبات شود باید بگویم چنین فیلمی وجود خارجی ندارد. و هر فیلمی در این باره که دیده اید فقط یک نمایش است برای گول زدن شما.

فیلم تشخیص مهره مار اصل با سرکه وجود ندارد. گول افرادی را که برای بازارگرمی همه کار می کنند را نخورید.

این مطالب تجربه و تحقیق چندین ساله سایت سرمهره است. اینکه چگونه مهره مار اصلی را بشناسیم در ادامه توضیح داده می شود.

چگونه بفهمیم مهره مار اصلیه ؟ اولین موردی که درباره مهره مار باید بدانید. این است که مهره های مار اصلی به سختی به دست می آیند. آن هم به دست مارگیران و مرتاضان هندی و پاکستانی که بسیار کار خطرناکی است.

از آنجایی که تنوع مارها زیاد و از نژادهای مختلفی هم هستند. از این رو تنوع در تعداد آنها نیز بسیار زیاد است. اگر بخواهیم اصلی بودن مهره مار را متوجه شویم به اثری که بر روی شخص می گذارد می شود تکیه کرد.

روش شناسایی مهره مار اصل

مارها در زمان جفت گیری بسیار حساس هستند. اگر فردی در حال جفت گیری به مارها نزدیک شود بی شک با حمله مارها مواجه می شود.چطور مهره مار پیدا کنیم

مارگیران وارد بکار میدانند که چطور در هنگام جفت گیری نزدیک مارها شوند.  وگرنه انسان عادی که در این زمینه هیچ اطلاعاتی ندارد خود را به خطر میندازد.

این مهره ها سالی یک بار در بهار جفت گیری می کنند به همین راحتی به دست نمی آید با خرید قیمت پایین از فروشگاه های نامعتبر خودتان را گول نزنید.

نکته ای مهم بود که گفته شد تا بدانید این سنگ مهره های جادویی به همین راحتی به دست نمی آید که مثل نقل و نبات در بازار به هر قیمتی به فروش برسد.

مواردی که در چگونه شناختن مهره مار اصلی باید بدانیم

نکاتی مهم برای چگونه مهره مار اصلی را بشناسیم گفته شد. در آخر مهره مار اصلی چه شکلی است می پردازیم.

مهره های مار هم شکل نیستند و نسبت به نژادهای مارها با هم متفاوتند.

معمولان مهره های مار اصل به شکل دایره شکل بوده و اندازه ی آنها تقریبا هم اندازه یک سکه ۱۰ تومانی است.

مهره مار هایی که در سایت سرمهره ارائه می شود به نام های مهره مار شاه کبری اصلی و مهره مار هندی نام دارند که تصاویر آنها را در اینجا قرار می دهیم.

قدرتمند ترین مهره هایی که در ایران ارائه می شود.

یک جفت مهره مار هندی اصلی پشت و رو

مهره مار اصلی شاه کبری اصلی

از تمامی کسانی که این مقاله را تا انتها دنبال کردند کمال تشکر را دارم.

کاربران محترم و خریداران عزیز توصیه می کنم در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر محصول مورد نظر را تهیه بکنند.

چگونه بفهمیم مهره مار اصلیه ؟

اول استفاده از آن هست و دووم شکل ظاهری آنها که متفاوت هستند. برای اینکه بفهمیم مهره مار اصلیه یا نه باید از یک فروشگاه معتبر تهیه و از آن استفاده کنیم.

مهره مار اصلی چه شکلیه ؟

دایره شکل است و به اندازی تقریبی سکه ۱۰ تومانی در همین مقاله تصاویری از مهره های مار اصلی  وجود دارد.

فیلم مهره مار در سرکه چیست ؟

فیلم هایی که در رابطه با اثبات اصل بودن مهره مار در سرکه و امثال آنها منتشر شده است دروغی بیش نیست. و فقط برای افرادی سودجو این آزمایش یک نوع راه گول زدن افرادی هستند که به دنبال مهره مار اصلی هست.

آزمایش مهره مار اصل چیست ؟

آزمایش مهره مار اصل و امثال این سوالها را در همین مطلب به طور کامل توضیح داده ایم. از پست و سایت سرمهره دیدن بفرمایید .

چگونه مهره مار را تست کنیم ؟

برای تست مهره مار تنها راه حل صحیح آن استفاده از جنس اصلی است . و شگرد سرکه و آبلیمو اصلا درست نیست و تنها بازار گرمی یک سری افراد سود جو است. توصیه سایت سرمهره در داخل همین مطلب به وضوح قابل مشاهدی است.

فیلم تشخیص مهره مار اصل , تشخیص مهره مار دانه برنجی اصل , تشخیص مهره مار دانه برنجی اصل , فیلم مهره مار اصل , آزمایش مهره مار اصل , تشخیص مهره مار اصل از تقلبی , چگونگی تشخیص مهره مار اصلی , راه تشخیص اصلی بودن مهره مار , راههای تشخیص مهره مار اصل , راههای شناخت مهره مار اصلی , روش تست مهره مار اصل , روشهای تشخیص مهره مار اصل , شناخت مهره مار اصلي , طریقه تشخیص مهره مار اصل , نحوه تشخیص مهره مار اصلی , آزمایش اصل بودن مهره مار

 

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۱۳۹

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

نوشتن دیدگاه

برای مشاوره در رابطه با خرید مهره مار و خرید ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … با شماره موبایل 09127454304 تماس حاصل بفرمایید.

سایت sarmohre در راستای اطلاع رسانی و فروش محصولاتی همچون مهره ی مار اصلی، ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … فعال میباشد.

 

شماره تماس : 09127454304 ارسال به تمامی نقاط ایران

SARMOHRE.COM

 

چگونه مهره مار پیدا کنیم؟ البته منظورمان مهره ي مار نیست! بلکه منظورمان از مهره مار کانون توجه بودن و داشتن جذابیت برای همه ی اسـت. جذاب بودن «برد پیت و جانی دپ» بودن نیست! بلکه جذاب بودن یعنی: باقی بشما توجه می کنند و برای شان هم مهم نیست چقدر زیبا هستید! بلکه نیرویی در شـما اسـت کـه انها رابه سمت خود می‌کشد و این نیرو نامتناهی و تمام نشدنی اسـت، با پارس ناز همراه باشید.

 

محبت کنید، اما بی‌ هیچ توقعی

چطور مهره مار پیدا کنیم

بـه دیگران بدون هیچ چشم‌داشتی خوبی کنید، بـه این معنی کـه از کسی کینه بـه دل نگیرید، بـه‌روی دیگران لبخند بزنید، بـه لطیفه‌هایي کـه تعریف میکنند بخندید، بـه کسانی‌کـه مِهرشان را در دل دارید، هدیه بدهید، پای درددل‌‌شان بنشینید، تجارب‌ و شکست‌هایتان را نزد دیگران بازگو کنید تا از اشتباهات شـما درس بگیرند. خلاصه‌ي کلام این کـه عشق و محبت‌تان رابا دست‌ودل‌بازی خرج کنید.

کلمه‌ي کاریزما از کلمه‌اي یونانی با مفهوم لطف بی‌دریغ ریشه میگیرد. ماهیت کاریزما درواقع عشق و علاقه اسـت و خیلی‌ از افرادی راکه در آماج محبت شـما قرار میگیرند، مجاب می کند تا لطف و توجه‌تان رابا خوبیِ متقابل پاسخ بدهند و شاید روزی درجایی‌کـه انتظارش را ندارید، دست‌تان را بگیرند. اما اگر محبت‌تان بی‌پاسخ بماند یا طرف مقابل‌تان قدرنشناسی کرد، بـه خودتان یادآوری کنید کـه شـما بدون هیچ چشم‌داشتی خوبی کرده اید، پس جای ناراحتی نیست!

 

روراست و دست‌ و دل پاک باشید

هرگز دروغ نگویید و بـه‌خلاف انچه عمل کرده اید، وانمود نکنید. یادتان باشد کـه دیگران حواس‌شان بـه شماست و رفتار و کردارتان را رصد میکنند. اگر واقعا سعی دارید کـه بـه شخصیتی کاریزماتیک تبدیل شوید، باید آن‌قدر شجاع باشید کـه از بیان حقیقت، حتی اگر بـه گوش مخاطب تلخ و وخیم بنشیند، نهراسید. پس درهرحال از دورویی بپرهیزید و خودتان رابه فریب و تظاهر آلوده نکنید.

 

خوش‌بین و امیدوار باشید

برای این کـه کاریزماتیک شوید، ناگزیرید باور کنید کـه دیگران نیز ظرفیتش را دارند کـه خوش‌جنس و باذکاوت باشند یا از پسِ انجام کارهای خاص برآیند. بـه‌جای این کـه انرژی خودرا با اخم و عصبانیت هدر بدهید، لبخند بزنید تا دیگران نیز روحیه بگیرند. یکی از خصوصیات بارز «فرانکلین روزولت» این بود کـه:

در دوران ریاست‌جمهوری خود هرگز به توانایی مردم کشورش در مقابله با بحران اقتصادی‌ فلج‌کننده‌اي که درسال‌هاي پیش از جنگ جهانی دوم رخ داده بود، شک نکرد. جالب است بدانید کـه در آن دوران، نظر اغلب مردم نیز این بود کـه اوضاع رو به بهبودی اسـت، درحالی‌کـه «روزولت» راه‌حلی برای رفع بحران نداشت و سیاست‌هاي وی اساسا نامنسجم بودند.

 

بـه اهداف خود ایمان قلبی داشته باشید

از خودتان بپرسید کـه بـه‌طور قطع چـه‌چیزی برای‌ شـما اهمیت دارد و کار درست را در چـه اقدامی میبینید. خیلی سخت اسـت کـه دیگران را درمورد چیزی کـه خودتان بـه آن باور ندارید، قانع کنید. ناپلئون می گفت بیشتر از این کـه خودش بـه مردم فرانسه احتیاج داشته باشد، این مردم فرانسه هستند کـه بـه او احتیاج دارند و مردم وی را سلطان فرانسه کردند و حتی وقتی شکست خورد، مجددا عده‌اي کوشیدند تا بار دیگر بـه تاج‌وتختش برگردد.

 

خوش‌قول باشید

تنها چیزی که دراین دنیا دارید، چیزی جز آبرو و اعتبارتان نیست. برای این کـه از خود نام نیک برجای بگذارید، باید یک عمر تلاش کنید، اما فقط یک لحظه لغزش کافی اسـت تا آبرو و اعتباری را که طی سالیان دراز جمع کرده اید، به باد فنا بدهید.

خوش‌قولی یکی از خصوصیات بارز انسان‌هاي آبرومند و معتبر اسـت. پس حتی اگر دیگران سر قول‌شان نماندند، شـما همیشه سعی کنید کـه قول‌تان قول باشد.

 

تقصیرات رابه‌ جان بخرید

آیا بـه‌دنبال مقصر اتفاق اخیر می گردید؟ گاهی‌اوقات سیاست حکم میکند کـه حتی اگر خودتان مقصر نیستید، تقصیر رابه‌گردن بگیرید. بعد از این که خودتان را دستی‌دستی مقصر اعلام کردید، باید اتفاق تحت بررسی را عیب‌یابی کنید و ببینید کـه اول چه کاری از دست‌ خودتان و بعداً چـه کاری از دست دیگران ساخته اسـت و درنهایت، در جست‌وجوی راه‌حلی باشید تا از بروز مجدد همان خطا در اتفاقات آینده بکاهید.

برای مثال فرض کنید کـه مربی یک تیم ورزشی غیرحرفه‌اي هستید و مشکل‌ اصلی تیم‌تان این اسـت کـه بازیکن‌ها در همه ی‌ي بازی‌ها یکسان تلاش نمیکنند و هرکدام‌شان در بازی‌هاي مختلف بسته بـه میزان علاقه‌اي کـه بـه بُردِ همان بازی دارند، انرژی میگذارند. درچنین حالتی می توانید پیش از هر بازی از تک‌تک بازیکن‌ها بپرسید کـه از ۱ تا ۱۰ چقدر برای بُرد بازی میکنند.

 

سپاسگزار و قدرشناس باشید

از تمامی کسانی‌کـه می‌شناسید، سپاسگزاری کنید؛ اگر از معلم محبوب‌تان کـه سالها پیش شاگردش بودید، خبر دارید، برایش پیغام تشکر و قدردانی بفرستید. خانواده و دوستان‌تان را از صمیم قلب درآغوش بگیرید و اعتراف کنید کـه چقدر مایه‌ي افتخارتان هستند. بـه نویسنده یا سخنرانی کـه آثار و بیاناتش را می‌پسندید، نامه بنویسید. تنبلی نکنید و پست‌هاي تحسین‌برانگیزی راکه در صفحات اجتماعی می بینید، لایک کنید.

 

از افراد شایسته تعریف‌ و تمجید کنید، اما صادقانه

مردم بـه رفت و آمد با کسانی بیشتر تمایل دارند کـه در کنارشان علاوه‌بر احساس شادی و خوشی احساس امنیت و آرامش داشته باشند و از حس زیبای دوست داشته‌شدن بهره‌مند شوند. در نقطه‌ي مقابل، مردم از کسانی‌کـه هیچ‌کدام از این حس‌وحال مثبت رابه انها ندهند، دوری خواهند کرد. تعداد زیادی از مردم بـه‌قدری کـه شایسته‌اش هستند، مورد تعریف‌ و تمجید قرار نمیگیرند.

 

بـه دیگران حال بدهید

هرازگاهی دیگران رابا هدایای غیرمنتظره‌ي خود شگفت‌زده کنید و انها را خوشحال و سوپزایز کنید. برای مثال این‌بار کـه بـه رستوران یا کافه میروید، دوبرابر مبلغ همیشگی انعام بدهید.

یا پروژه‌اي راکه دردست انجام دارید، بـه جزئیات جذابی، اضافه‌بر از سفارش مشتری، توجه کنید حتی چـه اشکالی دارد کـه زمان‌هایي از تکالیف دانشجویان یا وظایف کارمندان‌تان بکاهید تا بتوانند، حتی بصورت تفریحی، بـه یادگیری مهارت‌هاي دلخواه‌شان گریزی کوتاه بزنند.چطور مهره مار پیدا کنیم

 

شنوندۀ خوبی باشید

همه ی‌ي مردم از این کـه کسی پای درددل‌شان بنشیند، بسیار خرسند میشوند. وقتی کسی چند لحظه از امور زندگی شخصی خود فاصله می گیرد و پای درددل دیگران مینشیند، بـه‌طرف مقابل این حس منتقل می شود کـه مهم اسـت. از آنجایی‌کـه قصه‌ي زندگی اغلب‌مان پر از تلخی و شکست اسـت، کمتر کسی حوصله‌ي شنیدن این تلخی‌ها و شکست‌ها را دارد. اگر پای این درددل‌ها بنشینید، میتوانید شخصیت طرف مقابل‌تان را بهتر بشناسید.

 

بـه‌طورکلی، بینش خودرا درمورد طبیعت انسان‌ها وسعت ببخشید. با دانستن این کـه طرف مقابل چـه فرازونشیب‌هایي را پشت سر گذاشته‌ اسـت، آسان‌تر می توانید درمورد طرز برخوردتان با او تصمیم بگیرید. اگر جایی از قصه‌‌اي کـه می شنوید، برایتان مبهم بود، میتوانید از طرف مقابل بخواهید کـه قضیه را واضح‌تر توضیح بدهد. بـه‌بیان‌دیگر، درمورد کلمات و جملاتی کـه ابهام‌آمیز بـه‌نظر می رسند، از حدس‌وگمان بپرهیزید و درعوض، سؤال بپرسید.

 

شرایط و تجارب خاص زندگی هرکس آن‌قدر منحصربه‌فرد اسـت کـه نمیتوانید برای شناخت طرف مقابل فقط بـه پیش‌ فرض‌ هاي تان بسنده کنید. توجه داشته باشید پیش از این کـه شخصیت‌تان کاریزماتیک‌تر و قدرتمندتر شود، باید حسابی تمرین کنید تا بـه شنونده‌ي قابلی تبدیل شوید، چون خوشبختانه یا متأسفانه، خیلی از مردم در مقابل افراد کاریزماتیک و نیرومند طوری رفتار میکنند کـه با طرز برخوردشان با افراد معمولی متفاوت اسـت.

 

روش همدردی را بیاموزید

یکی از اهداف تعامل با دیگران این اسـت کـه بتوانیم با نحوه‌ي خاص هر فرد در مواجهه با موضوعات مختلف آشنا شویم. باید سعی کنید کـه احتمال بروز سوء‌تفاهم را در روابط‌تان بـه حداقل برسانید تا کسی بیهوده از دست‌تان ناراحت نشود و بعد وادار نباشید جهت رفع سوء‌تفاهم وقت و انرژی اضافی صرف کنید.

اگر در ابراز همدلی با دیگران از مهارت‌هاي کافی برخوردار نیستید، از کسانی هم چون روان‌شناسان کمک بگیرید. بـه‌ویژه توصیه میشود کـه درمورد تئوری‌هاي شخصیت و علائم زبان بدن مطالعه کنید تا یاد بگیرید کـه برای نمونه گریه، نشانه‌ي ناراحتی از یک اتفاق ناخوشایند اسـت.

 

دوست خوبی باشید

حتماً بارها از دوران کودکی شنیده‌اید کـه باید در انتخاب دوست با هوشمندی و دقت فراوان عمل کرد. دوست خوب از جمله معیار هـای ثابت سنجش ثروت در زندگی بـه‌شمار میرود. دوست خوب حداقل دارای یکی از خصوصیاتی اسـت کـه مورد تحسین شماست و دلتان میـــخواهد کـه آن خصوصیت را در خودتان نیز پرورش بدهید.

 

هرروز یک چیز جدید یاد بگیرید

دانش خودرا درمورد موضوعات مختلف ارتقا بدهید و دایره‌ي واژگان‌تان را غنی‌تر سازید تا بتوانید پیرامون مباحث بیشتری صحبت کنید و وقتی با کسی دمخور میشوید، شانس بیشتری جهت یافتن علایق مشترک داشته باشید. هرچه درمورد موضوعات بیشتری بتوانید صحبت کنید، با اعتمادبه‌نفس‌تر جلوه خواهید کرد.

هرچه با اعتمادبه‌نفس‌تر ظاهر شوید، دیگران آسان‌تر بـه سمت‌تان متمایل خواهند شد. برای مثال بد نیست کـه اطلاعات‌تان را در حوزه‌ي علوم رایانه بالاتر ببرید، چراکه امروزه عده‌ي زیادی از مردم بـه‌واسطه‌ي پیشرفت سریع علم دراین حوزه مایلند کـه درمورد نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای رایانه‌اي بیشتر بدانند.

 

 

توصیه میشود حداقل در ابتدا، از نظریه‌هاي فروید و انبوه منابعی کـه درمورد بیماری‌هاي روانی دردسترس اسـت، آغاز نکنید، زیرا این‌ قبیل اطلاعات در اکثر موقعیت‌ها و دربرخورد با افراد نرمال کارایی چندانی ندارند. درعوض، با مطالبی پیرامون نظریه‌ي پروکسِمیک یا همجواری، برنامه‌ریزی عصبی‌-کلامی، نظریه‌ي نفوذ اجتماعی، نظریه‌ي قدرت یا برای نمونه نظریه‌هاي ارتباط‌ جمعی شروع کنید.

 

 

علاوه‌بر مطالعه‌ي نظریه‌هاي روان‌شناسی و جامعه‌شناسی لازم اسـت درمورد سیاست، اقتصاد و حتی جنگ‌هاي تاریخی نیز اطلاعات کسب کنید تا طبیعت انسان‌ها را بهتر بشناسید. با مطالعه دراین زمینه‌ها با شخصیت‌هاي تاریخی کاریزماتیک نیز آشنا خواهید شد.

خالی از لطف نیست کـه با «فردیناند ماژلان»، سیاح و دریانورد پرتغالی‌، کـه قصد داشت بـه دور دنیا سفر کند، آشنا شوید. «ماژلان» در میانه‌ي سفر درگذشت، اما همراهانش بـه این سفر ادامه دادند و هدف وی را تحقق بخشیدند.

 

افزون بر همه ی‌ي انچه گفته شد، درمورد علم اخلاق و مذهب نیز مطالعه کنید و ببینید کـه با چـه مباحثی دراین دو زمینه موافق یا مخالف هستید. سعی کنید درمورد ادیان مختلف بدانید و دانش خودرا دراین موضوع خاص تقویت کنید. حتی در باب ادیانی کـه با منطق‌تان سازگار نیستند، اطلاعات کسب کنید و درنهایت، از خودتان بپرسید کـه چرا مردم بـه ادیان مختلف گرایش پیدا میکنند.

 

ارتباط‌تان رابا کسانی‌کـه می‌شناسید، حفظ کنید. چطور می توانید بـه کسیکه مدت طولانی از او خبر نداشته‌اید، رو بیندازید تا لطفی در حق‌تان بکند؟! اهل گفت‌و‌گو باشید ودر شنوندگی نیز کم نگذارید. برای این کـه در زمینه‌ي روابط اجتماعی پیشرفت کنید، باید یاد بگیرید کـه چطور سرصحبت رابا دیگران باز کنید.

برای مثال وقتی در ایستگاه مترو یا مطب پزشک منتظر نشسته‌اید، میتوانید بـه‌جای این کـه با گوشی همراه خود سرگرم شوید، سر صحبت رابا کسیکه کنارتان نشسته اسـت، باز کنید. شاید در دفعات اول تیرتان بـه سنگ بخورد و نتوانید سر صحبت را آن‌طور کـه انتظار داشتید، باز کنید، اما بـه‌تدریج با تکرار این تمرین خواهید دید کـه دیگران بـه ادامه‌ي صحبت با شـما ترغیب خواهند شد.

 

سرزنشگر نباشید

کسی‌کـه در انجام کاری بـه‌اصطلاح گند میزند، خودش در اکثر مواقع متوجه اشتباهش می شود و احساس خیلی ناخوشایندی دارد، اما اگر بـه‌عنوان مافوقِ فرد خاطی خشم بگیرید و وی را جلوی دیگران تحقیر کنید، قطعا کاری از پیش نخواهید برد و فقط باعث می شوید کـه طرف مقابل احساس ناخوشایندتری پیدا کند.

این رفتار نسنجیده حتی باعث خواهد شد فردی کـه مرتکب اشتباه شده اسـت و نیز سایر کسانی کـه شاهد دادوبیدادتان بوده‌اند، از شـما بیزار شوند یا بترسند. برای این کـه دیگران درموردتان احساسات منفی پیدا نکنند، همان‌ طور کـه پیشتر نیز گفته شد، گاهی در صورت امکان می توانید بدون این کـه کسی را مقصر اعلام کنید، خودتان خلل ایجادشده رابا تدبیری کـه خاص افراد کاریزماتیک اسـت، سروسامان بدهید.

 

پرسشگر باشید

از پرسیدن سؤالات واضح و بدیهی نترسید، چراکه نباید با حدس‌وگمان پیش بروید. ازطرفی، مردم دوست دارند مسائلی راکه بـه حوزه‌ي تخصصیشان مربوط میشود، برای دیگران توضیح بدهند و بـه این ترتیب، باهوش و کاربلد بـه‌نظر برسند. پس چـه بهتر کـه این فرصت جلوه‌گری رابا سؤال‌پرسیدن در اختیارشان قرار بدهید.

 

با مردم رفت و آمد کنید

باید با آدم‌هاي خیلی زیادی رفت و آمد کنید تا بتوانید یاد بگیرید کـه چگونه با انواع شخصیت‌ها روبرو شوید. از روش‌هاي ارتباطی مختلف استفاده کنید؛ صحبت رودررو با برقراری ارتباط ازطریق ارسال پیام متنی یا صوتی متفاوت اسـت و مهارت‌هاي خاص خودش را می‌طلبد. باید بفهمید کـه دربرقراری ارتباط با چـه روشی و چـه گروهی از افراد احساس اسانی نمی کنید و البته علت را نیز جویا شوید.

 

در جمع سخنرانی کنید

باید یاد بگیرید کـه آسان درمقابل جمع صحبت کنید. حتی اگر چندان علاقه‌مند نیستید کـه بـه‌عنوان متکلم‌وحده در کانون توجه قرار بگیرید، باز هم بـه نفع‌تان اسـت کـه این مهارت را در خودتان تقویت کنید.

وقتی درمقابل جمع صحبت میکنید، میتوانید از مشاهده‌ي این کـه دیگران مسحور کاریزما و جاذبه‌ي شخصیت شـما شده‌اند، احساس قدرت کنید و بسیار انرژی بگیرید.

 

اگر در بچگی می‌توانستید حین بازی‌هاي کودکانه‌تان بـه‌اسانی در قالب نقش‌هاي مختلف فرو بروید و هنوز هم این روحیه‌ي بازیگری را در خودتان حس می‌‌کنید، دیگر ضرورتی ندارد کـه حتماً بـه کلاس‌هاي بازیگری بروید. بـه‌طورکلی، توانایی بازی در قالب نقشی کـه بـه‌لحاظ شخصیتی با خودتان فاصله دارد، مهارت بسیار مفیدی محسوب میشود.

 

درمورد شخصیت‌هاي کاریزماتیک تاریخ ازجمله استیو جابز، روزولت، ناپلئون، ژاندارک، هانیبال، سزار، هیتلر، آیزنهاور، استالین و امثال این ها مطالعه کنید و بـه الگوهای رفتاریشان دقت داشته باشید.

سرگذشت این افراد را بخوانید و از اشتباهات‌شان عبرت بگیرید. هم چنین یادتان نرود کـه تکنیک‌هاي رفتاری شخصیت‌هاي کاریزماتیک را گلچین و تمرین کنید.

 

از احساسات ویرانگر دوری کنید

هرگز وقتی بسیار خشمگین، ناراحت، دستپاچه و مضطرب هستید، اقدام بـه تصمیم گیری نکنید، چراکه با این وضع در آخرِ کار بازنده خواهید شد. هم چنین بـه‌خاطر داشته باشید کـه اگر بـه هریک از این احساسات ویرانگر دچار شدید، سعی کنید خیلی زود بـه‌حال طبیعی برگردید و آگاه باشید کـه این حالات دردسرساز میتوانند شیره‌ي جان‌تان را بمکند و از کاریزمایی کـه بـه‌دنبالش هستید، منحرف‌تان کنند.

 

عمر همه ی‌ي مـا انسان‌ها محدود اسـت و هیچ‌کس نمیتواند تا ابد دراین دنیا زندگی کند. عاجز‌ترین مردم دنیا کسانی هستند کـه بدون درک زیبایی‌هاي زندگی زانوی غم بـه بغل میگیرند و بـه انتظار مرگ می نشینند.

درست اسـت کـه همه ی‌ي مـا بالاخره از این دنیا رخت برخواهیم بست، اما این واقعیت دلیل نمی شود کـه فرصت زندگی‌کردن را از دست بدهیم و لحظات عمرمان را فقط بـه‌خاطر این کـه روزی خواهیم مرد، بـه بیهودگی و تباهی بگذرانیم. زندگی زیباست و این فرصت را نباید با ناشکری از دست داد.

 

دقیق و باریک‌ بین باشید

مردم هیچ‌کاری را بی‌دلیل انجام نمی دهند. این دلایل را نادیده نگیرید، بلکه سعی کنید انگیزه‌اي راکه پسِ انحام هرکاری نهفته اسـت، با تکیه‌بر دانش و تجربه‌ي خود ردیابی کنید. خیلی بـه‌ندرت پیش می آید کـه مردم انگیزه‌‌هایشان را در هرکاری یا رفتاری برای کسی توضیح بدهند، چراکه مسئله‌اي شخصی و خصوصی اسـت. اما کسی برنده اسـت کـه خودش بتواند انگیزه‌‌هاي دیگران را در ارتکاب هرعمل یا رفتاری کشف کند.

 

مهر بورزید و گذشت کنید

با دیگران با نهایتِ درک و مهربانی برخورد کنید و امیدوار باشید کـه می توانید با این طرز برخورد متقاعدشان کنید. هرگز دیگران رابا اِعمال ناصحیح قدرت‌تان از خود نرنجانید و بدون این کـه قصه‌ي زندگی‌شان را بدانید، قضاوت‌شان نکنید.

یادتان باشد کـه همه ی‌ي مردم دراین دنیای پرهیاهو با تمام توان‌شان در تلاشند کـه شاد و پربار زندگی کنند. پس باگذشت باشید و هر موضوعی را زیادی جدی نگیرید.

 

هرکسی حتی یک فرد کم‌هوش و بی‌درایت نیز اگر قادر بـه ارتکاب اَعمال شنیع و نابه‌هنجار باشد، می تواند دیگران رابه انجام کار دلخواهش وادار کند، برای مثال تهدید جانشان. اما نیازی بـه گفتن نیست کـه چنین طرز برخوردی از اخلاق و انسانیت بـه‌دور اسـت. افراد کاریزماتیک قادرند بدون این کـه بـه اهرم اجبار متوسل شوند، دیگران رابه انجام آنچه در ذهن دارند، ترغیب کنند. کاریزما یعنی این کـه در ارتباطات‌تان با مردم باهوش و کاردان باشید.

 

از ناامیدی بگریزید

اگر کسانی‌کـه برای‌تان کار می کنند، بـه دام ناامیدی گرفتار شوند، ادامه‌ي موفقیت‌آمیز مسیر ممکن نخواهد بود. از این روست کـه همیشه باید آرامش خودرا حفظ کنید، خوش‌بین و امیدوار بمانید ودر تحقق اهداف‌تان سست نشوید. از کسیکه در رأس کار قرار دارد، انتظار میرود کـه با آگاهی دست بـه هر اقدامی بزند. مافوق کـه باشید، بـه‌علت تفکر راهبردی و دوراندیشی، شـما زودتر از دیگران متوجه شکست خواهید شد.

در نبرد کانای کـه طی دومین جنگ کارتاژ بین کارتاژ و رم درگرفت، ارتش کارتاژ بـه فرماندهی هانیبال توانست ارتش حریف راکه پرشمارتر بودند، زمین‌گیر کند. ارتش رم از سربازان بیشتری برخوردار بود، اما چون شکست محاصره را ناممکن دید، تضعیف روحیه شد و نبرد بـه سود ارتش مقابل پایان یافت. پس مراقب باشید کـه بـه تله‌ي ناامیدی گرفتار نشوید و واقعیت موجود رابا سخت‌کوشی فراوان بـه سود خود تغییر بدهید.

 

افراد کاریزماتیک موقعیت‌شناس‌هاي حاذقی هستند و بـه‌خوبی می دانند کـه چـه‌زمانی میتوانند از اصولی‌کـه تا بـه این جا مرور کردیم، تخطی کنند و باز هم جذاب و گیرا باقی بمانند، بـه این معنی کـه در تشخیص موارد استثنا بسیار هوشمندانه عمل میکنند. پس تا وقتی‌کـه حسابی استاد نشده‌اید، بهتر اسـت از همین اصول پیروی کنید، چراکه شاید هنوز در شناسایی موقعیت‌هاي استثنا بـه‌قدر کافی ماهر نباشید.

 

 

چـه بخواهید گفت‌وگوهای بهتری در زندگی اجتماعی‌تان داشته باشید، یا قصد ارائۀ بهتر ایده‌هایتان را در محل کارتان داشته باشید، یا بخواهید رابطۀ گرم‌تر و صمیمی‌ تری با اعضای خانواده‌ تان داشته باشید، وضعیت مشابه اسـت. شـما میخواهید با افراد دیگری ارتباط برقرار کنید. اینکار بنظر خیلی ساده می آید: باید منظور واقعی‌تان را بیان کنید.

اما اغلب، مخاطب‌ تان چیزی بسیار متفاوت از انچه شـما میخواهید بگویید، برداشت می کند. شـما یک‌ چیز میگویید، طرف مقابل چیز دیگری میشنود ودر نهایت سوءتفاهم، سردرگمی و اختلاف بـه وجود می آید. خوشبختانه این موضوع دردی نیست کـه درمان نداشته باشد. مشکلات ارتباطی را می توان بـه اسانی با یادگیری مهارت‌هایي دراین زمینه حل کرد. در حقیقت ارتباط مؤثر یکی از مهم ترین مهارتهای زندگی اسـت کـه میتوانید بیاموزید.

 

شـما بطرف مقابل‌تان میگویید کـه آماده‌ي صحبت کردن هستید، اما دست بـه سینه می ایستید. می گویید دارید بـه حرف‌هاي او گوش میکنید، اما سرتان را از موبایل‌تان بلند نمی کنید. اشارات غیر کلامی و نانوشته‌ي مـا طبق معمول بیش از انچه فکر میکنیم، احساس و افکار واقعی مـا را آشکار می کنند. نحوه‌ي برقراری ارتباط چشمی با دیگران، نوع دست دادن و حتی طرز نشستن‌تان طی یک گفتگو‌ي ویدئویی، همه ی جزئی از ارتباط هستند.

فراموش نکنید کـه شـما دائما در حال ارتباط برقرار کردن هستید، حتی وقتی کـه یک کلمه هم حرف نزنید. اگر می خواهید پیش از یک گفت‌وگوی مهم، اعتماد بـه نفس‌تان را افزایش دهید، یک ژست قدرت‌بخش را امتحان کنید. یا درک و تفسیر زبان بدن دیگران را یاد بگیرید تا بتوانید واکنش‌هاي مناسبی نشان دهید.

 

تکرار آواهایی مانند «اِممم» یا «اِاا» هیچ کمکی بـه ارتقای سطح گفت‌وگوهای روزانه یا سخن‌رانی‌هاي‌تان نمیکند. این آواهای اضافه را حذف کنید تا متقاعدکننده‌تر بنظر برسید و اعتماد بـه نفس بیشتری داشته باشید. یکی از راه‌هاي اینکار این اسـت کـه دقت کنید کـه چـه زمان‌هایي در صحبت‌هاي‌تان از کلماتی مانند «اِممم» یا «مثلاً» استفاده میکنید.

هم‌ چنین می توانید دست‌هاي‌تان را از جیب‌هاي‌تان دربیاورید یا فقط صبر کنید و پیش از شروع صحبت کمی مکث کنید. این سکوت‌هاي گاه‌بـه‌گاه بیش از دیگران، برای خودتان عجیب و مسخره بنظر می آید. مطمئن باشید.

 

برای گپ‌ هاي معمولی و موقعیت‌ هاي دیگر از قبل نمایش‌ نامه‌ اي در ذهن داشته باشید

گپ زدن یکی از هنرهایی اسـت کـه افراد زیادی در آن مهارت ندارند. برای زمان‌هایي کـه در مواجهه با افرادی کـه بـه سختی انها را می‌شناسید و سکوت‌هاي اجتناب‌ناپذیر و ناراحت‌کننده بین‌تان پیش می آید، داشتن یک نقشه‌ي ذهنی بسیار کمک‌کننده اسـت. این کـه بدانید چطور سر صحبت را باز کنید یک هنر اسـت.

یعنی بتوانید موضوعاتی برای گپ زدن «خانواده، شغل، تفریح و سرگرمی، رویاها و آرزوها» پیدا کنید. هم‌ چنین می توانید با اشتراک‌ گذاری اطلاعاتی کـه می توانند برای پیدا کردن زمینه‌ي مشترک بشما و طرف مقابل‌تان کمک کنند، گپ زدن رابه گفت‌ و گو تبدیل کنید. گپ زدن در بلند مدت میتواند شـما رابه فردی خوشحال‌تر تبدیل کند.

 

قصه بگویید

قصه‌ها بسیار قدرتمندند. انها ذهن‌تان را فعال می کنند، از خراب شدن ارائه‌هاي شغلی جلوگیري میکنند، باعث می شوند متقاعدکننده‌تر بنظر برسیم، هم چنین می توانند در موفق شدن در گفتگو‌ها هم کمک‌کننده باشند.

یاد بگیرید کـه چطور بـه یک قصه‌گوی افسانه‌اي تبدیل شوید. هم‌ چنین می توانید از واژه‌ي «اما» بیشتر استفاده کنید تا داستان‌تان را سامان‌دهی کنید. هر شخصی حداقل یک قصه خوب برای تعریف کردن در آستین دارد.

 

سؤال بپرسید و حرف‌ هاي طرف مقابل را تکرار کنید

بیایید صادق باشیم… برای همه ی‌ي مـا پیش آمده اسـت کـه وقتی شخص دیگری حرف می زند، حواس‌مان پرت شده باشد یا صحبت‌هاي وی را اشتباه شنیده باشیم. سؤال کردن و تکرار چند کلمه‌ي آخرِ طرف مقابل نشان می دهد کـه بـه انچه او میگوید علاقه‌مندید و برای‌تان جالب اسـت، هم چنین شـما را وادار میکند کـه توجه و تمرکز داشته باشید و اگر در مورد نکته‌اي دچار سوءتفاهم شوید، بـه واضح شدن آن مطلب کمک میکند.

برای نمونه: «پس درست متوجه شدم، می خواهید برای روز یک‌شنبه بلیت‌ بخرید؟» اینکار هم چنین برای گپ زدن و پر کردن سکوت‌هاي ناخوشایند نیز مناسب اسـت. بجای این کـه سعی کنید مصاحبه را حول موضوعاتی اجباری مانند آب‌وهوا ادامه دهید، از طرف مقابل سؤال بپرسید و بـه پاسخ‌هاي او واکنش نشان دهید. مثلاً: «برنامه‌تون برای تابستون چیه؟» یا «آخرین کتابی کـه خوندید چی بوده؟»

 

حواس‌ پرت‌ کن‌ ها را کنار بگذارید

هنگامیکه کسی با شـما حرف میزند یا قرار اسـت کـه با او وقت بگذرانید، وَر رفتن با موبایل‌تان بسیار بی‌ادبانه اسـت. شاید خلاص شدن از دست همه ی‌ي چیزهایی کـه حواس‌مان را پرت میکنند یا کنار گذاشتن تکنولوژی بطور کل، ممکن نباشد.

اما همین کـه بـه خودمان زحمت بدهیم و سرمان را از روی گوشی یا تبلت‌مان بلند کنیم، بـه شدت روی ارتباطات‌مان با دیگران تاثیر گذار اسـت.

 

پیام‌ تان را برای مخاطب‌ تان متناسب کنید

این را بدانید: افرادی کـه بهترین ارتباط‌ها را دارند، بسته بـه این کـه طرف مقابل‌شان چـه کسی اسـت، صحبت‌هاي‌ شان را تنظیم و بررسی می کنند.

شـما احتمالا برای صحبت کردن با همکارها یا رئیس‌تان در مقایسه با هنگامیکه با مخاطب خاص‌، فرزندان‌ یا بزرگ‌تر‌هاي‌تان حرف می زنید، زبان و کلام متفاوتی در پیش می گیرید. هنگامیکه سعی میکنید پیامی رابه کسی منتقل کنید، همواره تلاش کنید کـه دیدگاه وی را نیز مد نظر داشته باشید.

 

مختصر و مفید باشید

یک مخفف برای واژه‌ي «BRIEF» بـه معنای «مختصر» در زبان انگلیسی وجوددارد کـه از سرنام‌هاي کلمات زیر تشکیل شده اسـت:

 

= Background: زمینه‌چینی

= Reason: دلیل

= Information: اطلاعات

= End: پایان

= Follow-up: پی‌گیری

 

این مخفف برای این اسـت کـه در هنگام ایمیل نوشتن بشما کمک کند تا همه ی‌ چیز را بیان کنید ودر عین حال، مختصر و موجز باشید.

این سیاست خوبی برای ارتباطات کلامی و نوشتاری اسـت «همیشه می دانم بعنوان یک نویسنده، کارم این اسـت کـه پیامم رابه طور واضح بیان کنم و هر چـه سریع تر این مقاله را هم تمام کنم. نگران نباشید، تنها دو مورد دیگر دراین فهرست باقیمانده اسـت!».

 

همدلی‌ تان را تقویت کنید

ارتباط یک خیابان دوطرفه اسـت. اگر تمرین کنید کـه دیدگاه‌هاي مخالف را نیز درنظر بگیرید، میتوانید دشواری و اضطرابی راکه گاهی هنگام ارتباط برقرار کردن با دیگران دارید، کاهش دهید.

برای نمونه، وقتی کـه مخاطب خاص‌تان میگوید خسته‌تر ازآن اسـت کـه بتواند حرف بزند، متوجه می شوید کـه منظورش واقعا چیست. همدلی کردن بشما کمک می کند کـه حتی بخش‌هاي ناگفته‌ي ارتباط‌تان با دیگران را نیز بهتر درک کنید و کمک می کند کـه واکنش‌هاي مؤثرتری نشان دهید.

 

گوش دهید، واقعا گوش دهید

در پایان، با بکار بردن نکات بالا، بهترین کاری کـه میتوانید برای التیام مهارت‌هاي ارتباطی‌تان انجام دهید، این اسـت کـه یاد بگیرید واقعا گوش دهید، توجه کنید و اجازه دهید طرف مقابل حرفش را بزند، بدون این کـه صحبتش را قطع کنید. مـا می دانیم کـه اینکار سختی اسـت.

اما یک گفت‌ و گوی خوب، مجموعه‌ اي از واژگان اسـت کـه بـه زیبایی با گوش دادن پیوند خورده باشد. دراین صورت، حتی اگر سبک‌ هاي ارتباطی‌تان باهم سازگار نباشد، دستکم درک درستی از یک‌ دیگر خواهید داشت و می توانید امیدوار باشید کـه مخاطب‌ تان هم با همان دقت بـه حرفهای شـما گوش میدهد.

 

 

چطور مهره مار پیدا کنیم
چطور مهره مار پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *