چطور یک مرد را خوشحال کنیم

 
helpkade
چطور یک مرد را خوشحال کنیم
چطور یک مرد را خوشحال کنیم

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم ؟ چقدر مرد زندگیتان برایتان ارزش دارد؟ همسر شما مردیست که همراه و شریک تمام لحظات زندگی تان است. هر چه به او محبت کنید و ارزش دهید، عشق و علاقه میان‌تان را تقویت کرده‌اید و در نتیجه انسجام و خوشحالی خانواده خود را افزایش داده‌اید. فرزندانتان نیز شما را الگو قرار داده و برای خوشحال کردن پدر و مادر و حتی در آینده خوشحال کردن همسر خود تلاش خواهند کرد. شاید با گذشت سال‌ها از ازدواج، فراموش کرده اید که با چه کارهای ساده ای می‌توانید همسرتان را شاد کنید. با اهمیت دادن به همسر خود به راحتی می‌توانید او را شاد کرده و احساس خاص بودن را به او هدیه دهید. در ادامه به چند مورد از راهکارهای خوشحال کردن مردان اشاره کرده‌ایم.

همان قدر که خوشحالی و سلامت روحی مادر بر فرزندان و خانواده تاثیر دارد، خوشحالی پدر و مرد خانواده نیز حائز اهمیت است. شما به عنوان همسر با انجام کارهای ساده می‌توانید شوهر خود را خوشحال کرده و به او انرژی دهید. در ادامه با ما برای اطلاع از این کارهای ساده همراه باشید. با رعایت نکات همسرداری این خوشحالی‌ها را دو چندان کنید. برای آگاهی بیشتر از نکات همسرداری کلیک کنید.

به یاد داشته باشید برای اینکه خانواده و شوهرتان را خوشحال کنید، اول باید خودتان شاد باشید تا این انرژی مثبت به خانواده نیز داده شود. سعی کنید همیشه صورتی خندان و شاد داشته باشید. با شادی شما و همسرتان فرزندان نیز تلاش می‌کنند تا پدر و مادر خود را خوشحال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خوشحال کردن پدر کلیک کنید.

غذا برای بیشتر آقایان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از زن و شوهرها تنها بر سر غذایی که یا به درستی پخت نشده یا به موقع آماده نبوده و سوخته دعوا می‌کنند. این اتفاق به راحتی می‌تواند باعث ایجاد مشکلات و دعواهای مداوم شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای همسرتان غذای مورد علاقه‌اش را با تمام مخلفات آماده کنید، به راحتی او را خوشحال کرده‌اید. همچنین می‌فهمد که برای او وقت گذاشته و ارزش زیادی برایش قائل هستید. چطور یک مرد را خوشحال کنیم

برای همسرتان جشن تولد بگیرید و حتما خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری با ویژگی‌های بی نظیر تربیت کرده‌اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب می‌شود. همسرتان هرگز این محبت و برنامه‌ای که ترتیت داده‌اید را فراموش نمی‌کند؛ حتی اگر به زبان هم نیاورند، در دلش شما، شعور و مهربانیتان را ستایش می‌کند. اگر در برقراری ازتباط با خانواده همسرتان مشکل دارید، ضروری است که با یک روانشناس صحبت کنید چراکه خانواده نقش بسیار مهمی در کیفیت رابطه زناشویی دارد. 

با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می‌دهید. همواره او را تشویق کرده و طرفدارش باشید حتی اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و دیگران بزرگ و برنده نشان دهید. از خوبی‌های او تعریف کرده و مهارت‌ها و استعدادهایش را به او یادآوری کنید. در کارها به همسرتان اعتماد کرده و او را تکیه گاه خود بدانید. بالا بردن اعتماد به نفس مرد از اصول شکل گیری خانواده سالم است. برای آگاهی بیشتر در زمینه خانواده سالم کلیک کنید.

گاهی به زبان بیاورید که دوستش دارید. برای موثرتر بودن گفته تان جمله “دوستت دارم” را در گوشش زمزمه کنید. هیچ وقت نگویید که “من دوست داشتنم را با رفتارم ثابت می‌کنم”؛ رفتار و زبان تکمیل کننده هم هستند. ابراز احساسات باعث پایداری رابطه عاطفی و در نتیجه انسجام خانواده می‌شود. برای آگاهی بیشتر در زمینه انسجام خانواده کلیک کنید. 

گاهی پیامک‌های عاشقانه برای او بفرستید. متاسفانه اغلب جوانان در دوران دوستی یا آشنایی ابتدایی به هم پیامک‌های عاشقانه، استیکر قلب و… می‌دهند، اما بعد از عروسی این کارها را به طور کل فراموش می‌کنند. حتی بعد از گذشت سال ها از ازدواج، باز هم به یکدیگر پیام، تصاویر یا استیکرهای عاشقانه بدهید. حتی می‌توانید برای شوهرتان نامه عاشقانه بنویسید.

خود را خوشگل کرده و لباس‌هایی که شوهرتان دوست دارد را بپوشید. مخصوصا وقتی از سرکار بر می‌گردد حتما به ظاهرتان برسید. نگویید “از ما گذشته است”، حتی اگر 50 ساله هستید. اگر فرزندانتان بزرگ هستند و نمی‌توانید هر لباسی بپوشید، از رنگ‌ها دلنشین و شاد استفاده کنید، یک گلسر زیبا به موهایتان زده و با یک عطر ظاهر زیبای خود را تکمیل کنید.

یکی از روش‌های خوشحال کردن شوهر این است که او را از دوست هایش جدا نکنید. توقع نداشته باشید که او با ازدواج، گذشته اش را از ذهنش پاک کند و از دوستان دوران مجردی‌اش دور شود. هر فردی چه زن و چه مرد نیاز دارد که در کنار هم سن، هم فکر و یا هم‌نشینی از جنس خود باشد. البته نوع دوستان آن‌ها هم مهم است. اجازه دهید با دوستانی که به نظرتان خوب است و به مورد اعتماد هستند، رفت و آمد کند.

این کار حتی باعث پیشرفت شما و زندگیتان هم می‌شود. بگذارید دوستانش را به منزل دعوت کند. اگر دوستانش متاهل بودند، همسرانشان را برای شناخت و ارتباط بیشتر به خانه خود دعوت نمایید.

برای خوشحال كردن شوهر خود خوبی‌هایش را به او بگویید. هر زنی توقع دارد که شوهرش مدام از او تعریف کند. مثلا بگوید که “چه غذای خوشمزه‌ای پخته‌ای یا چه لباس زیبای پوشیده ای”. به همین اندازه شوهر هم توقع دارد که زن از او تعریف کرده و خوبی‌هایش را بیان نماید. مثلا بگویید “امروز چه خوش تیپ شده ای یا این مدل ریش به تو خیلی می‌آید”. یا مثلا “چقدر تو دست و دلبازی یا چقدر تو خوش صحبتی یا چقدر قدرتمندی”، “من به تو در این مورد افتخار می‌کنم”. خاطراتی که در دوران نامزدی داشتید را  برایش زنده کنید. هیچ وقت تو ذوقش نزنید و اگر موافق کاری نیستید یا کوتاه بیایید و یا با آرامش او را منصرف کنید.

به یاد داشته باشید که با خوشحال کردن همسرتان می‌توانید خانواده موفق و شادی داشته باشید و با دریافت مشاوره خانواده آرامش را به زندگی خود بازگردانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خانواده موفق کلیک کنید.

برای پایداری یک رابطه عاطفی و زناشویی لازم است که زوجین به دنبال خوشحال کردن یکدیگر در زندگی مشترک باشند. زمانی که زن و شوهر خوشحال باشند، فرزندان نیز شاد هستند و در نتیجه خانواده سالم آنان شکل می‌گیرد. متاسفانه این باور وجود دارد که تنها مردان باید همسر خود را خوشحال کنند در حالی که هردوی آن‌ها وظیفه دارند که زمینه شادی و خوشحالی یکدیگر را فراهم نمایند. روانشناس و مشاور خانواده راهکارهایی را به شما آموزش می‌دهد تا همسر خود را خوشحال کرده و این شادی را پایدار و همیشگی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه زناشویی و راه های خوشحال کردن مردان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


روانشناسی
مشاوره خانواده

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

Publisher –

اگر زنی زندگی اش را دوست بدارد، و تلاش برای موفقیت شخصی و خانوادگی اش داشته باشد خیلی خوب می داند که چقدر حمایت شوهرش را لازم دارد.

اما این حمایت ساختنی است. نمی توان دست روی دست گذاشت تا یک مرد مثل بت تو را بپرستد.

اما برای این که دریافتی هایت انرژی بخش باشد لازم است که برای شاد کردن مرد زندگی ات تلاش کنی و  خروجی هایی داشته باشی

با این خروجی ها می توانی در دنیای ارسال و دریافت موفق تر عمل کنیچطور یک مرد را خوشحال کنیم

اگر مرد زندگی تو شاد باشد، تو شاد تر خواهی بود و موفق خواهی شد که به هدف های شخصی ات بهتر برسی.

در مورد کار کردن روی رابطه، چند توصیه داریم که می تواند به طور عجیب و غریبی مردان را شاد و خشنود کند.

 

معمولا مرد ها از محدود شدن از هر نظر بیزارند. مخصوصا وقتی که احساس ناراحتی و نگرانی دارند بهترین کار برای خدمت به او و خودت این است که به او فضا دهی تا برود و دق و دلی هایش را از سر تنهایی اش رفع کند.

اما در این شرایط خانم ها می گویند که واقعا دور ماندن از شوهرمان آن هم برای یکی دو ساعت و حتی یک روز بیزاریم و احساس خفگی داریم. برای این حالت هم راهکارهایی وجود دارد.

اگر واقعا به دنبال بهبود رابطه تان هستی، بهترین کار این است که با همسرت صحبت کنی و در زمان وقوع ناراحتی کاری کنی که این ناراحتی ها روی هم جمع نشود.

برای این مساله باید به چند نکته توجه داشته باشی

 

در این باره یک مثنوی حرف است اما دو چیز را فراموش نکن

بگذار بفهمد که تو می دانی چقدر دارد برای تو تلاش می کند.

بگذار بفهمد که کارهایش چقدر تو را خوشحال کرده است.

وقتی برایت کاری می کند که خوشحالت می کند با بوسه و یا تشکر کردن و ابراز علاقه کردن برای شاد کردن مرد زندگی ات قدم بردار

توجه داشته باش که برای یک رابطه خوب دو طرف باید با هم تلاش کنند

اگر تو به این حالت باشی که بخواهی همیشه برای او کار کنی و او هم تماشاگر باشد زمانی است که باید استاپ کنی و بگویی که آیا ارزشش را دارد؟

شاد کردن مرد واقعا کار سختی است و هر زنی باید از پس آن برآید اما اگر این کار وظیفه یک طرفه تو باشد، کاملا اشتباه آمده ای.

تلاش مرد برای شاد کردن همسرش خودش شادی آفرین است و به او انرژی می دهد.

اگر حس می کنی پر رو شده و یا رابطه یک طرفه است مدتی دست نگه دار.

 

برخلاف زن ها که اولین چیزی که می خواهند عشق و علاقه است مرد ها نیاز به امنیت هم دارند تا شاد باشند.

البته زن ها این روزها عشقی را می پسندند که در پس آن امنیت کافی داشته باشند.

در این باره چند راهکار وجود دارد که در زیر به آن ها پرداخته ام:

با مرد خود صادقانه صحبت کنید بگویید که با چه کسی جلسه دارید، کجا می خواهید بروید و با کی می روید.

حتی اگر مرد شما از این موضوع خوشش نیاید بهتر است که به او بگویید چرا که حتی اگر ناراحت باشد می تواند به شما اعتماد کند و با این موضوع کنار بیاید.

 

مرد ها دوست دارند مورد تمجید باشند بنابراین نباید ویژگی های مثبتش را فراموش کنید .

برای این که در این باره موفق شوی لازم است که:

مردان دوست دارند این کار را جلوی دیگران انجام دهید. وقتی که این کار را انجام دهید آن ها هم شیفته تر می شوند و تلاش می کنند هنوز هم بهتر شوند

 

اشتباهی که زنان می کنند این است که وقتی از دست مرد خود ناراحت هستند سعی دارند او را عصبانی کنند یا حسادتش را بر انگیزند. این کا پیامد هایی مهم دارد که از جمله می توان به

اشاره داشت

شاید سه مورد اولی دل شما را خنک کند اما گزینه آخر آتشی است که به جان زندگی ات خواهد افتاد بنابراین هرگز حسادتش را بر انگیخته نکن.چطور یک مرد را خوشحال کنیم

همه مردم نقطه ضعف های خاص خود را دارند.

مرد شما نیز از این قاعده جدا نیست.

توصیه ای که داریم این است که وقتی اشتباهی می کند به جای متهم کردن او، و یا تو سری زدن به او! ( مجازا! ) سعی کنید یا سکوت کنید یا شیوه های مثبت خود را بکار بگیرید.

اگر مردی احساس کم بودن کند، زندگی خودش را تباه می کند و اطرافیان از جمله تو را به مردابی می کشاند که از این خود کم بینی ساخته است.

 

احترام گذاشتن برای یک مرد معنی ها مختلفی پیدا می کند. برای شاد کردن مرد لازم است که احترام خود را هر جور که باشد به او اعطا کنید.

احترام کردن به مرد احترام خریدن برای خودت است و این موجب می شود که جلوی برخی رفتارها را از مرد بگیری.

به او نشان بده که به او تکیه کرده ای

اما وابستگی بیش از حد از خودت به او نشان نده. مردان از زنان وابسته بیزارند. بگذار اعتماد به نفس ات همیشه جلوی چشمش باشد. در عین حال، نشان بده که از وقتی او در زندگی ات قرار گرفته زندگی امن تر و بهتری داری.

انجام فعالیت های خوب و لذت بخش کمک می کند که حال و حسش خوب باشد و شاد باشد. شاد کردن مردان از برخی جهات ساده هم هست. آیا تو باور می کنی که یک مرد با کارهای زیر شاد می شود؟

تمام این کارها به تو کمک می کند که زنی فوق العاده باشی که یک مرد از بودن در کنارش لذت می برد. اگر تمام این کارها را انجام دادی اما مرد از تو گریزان است بدان که تنها علتش بیماری و عدم تعادل روحی او بوده است.

برای من بنویس که چه کارهایی واقعا عشقت را به وجد می آورد؟

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

11 چیز برای پیدا کردن انرژی و انگیزه در یک روز کسالت بار

Next Post

پاکسازی و دستکاری کوانتومی چه تفاوتی با قانون جذب دارد؟

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

با چه کاری توی بگو مگو ها و دعوا عزیز تر شوم

سلام به نظر من تمام مطالب سایت شما برای مردان هم کاملا کاربردیه ولی باز زدن برچسب زنان روی اون موجب میشید نیمی از مخاطب های بالقوه خودتون رو از دست بدید و اونها هم از این مطالب مفید و عالی شما بهرمند نشند.

سلام ممنون از نظر دهی شما
اما فکر میکنم مردان وقتی یه چیز رو اختصاصی زنان هم ببینن بیشتر میان به سمت مطلب و یه جور آموزش غیر مستقیم محسوب میشه.
اینطور نیست ؟

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

هشت − 4 =

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

+ چهار = 8

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

+ چهار = 13

جستجو در سایت


اصولا خانم
های برای شاد کردن شوهر شان مدام راه های تکراری را امتحان می کنند نه به این دلیل
که تنوع طلب نیستند بلکه به این علت که شاید ایده ی نویی ندارند. به همین دلیل در
این قسمت از خانواده پلاس نمناک راهکارهایی را به شما می آموزیم که از طریق آن
بتوانید شوهر خود را شاد کنید.

1. یک نامه عاشقانه بنویسید :

به خودتان یادآوری کنید که اوایل آشنایی با همسرتان چگونه رفتار می کردید. ممکن است
بعضی از شماها از روش های قدیمی استفاده می کردید و مثلاً برای یکدیگر نامه نیز می
نوشتید. اکنون نیز می توانید همین کار را بکنید. یک نامه عاشقانه برای شوهر بنویسید
و از او در مورد کارها و زحماتش قدردانی کنید.چطور یک مرد را خوشحال کنیم

2. شنونده خوبی باشید :

زمانی که شوهر شما عقاید و افکارش را بیان می کند و شما با سرا پا به حرف های او
گوش می دهید، این کار شما نشان دهنده احترام به اوست و هیچ چیز نمی تواند بیش از
این یک مرد را راضی نگه دارد.

3. با یک لبخند از او تشکر کنید :

زمانی که همسر تان کاری برای شما انجام می دهد، حتماً باید از او تشکر کنید و نشان
دهید که ارزش کارش را می دانید. با این کار باعث شادی قلبی او خواهید شد.

4

4 غذای مورد علاقه اش را آماده کنید :

بعد از اینکه از محل کار به خانه بر می گردد،
نباید یک روز معمولی داشته باشد. پس حتما او را با یک شام مورد علاقه سوپرایز کنید.
قطعا او با این کار شما خوشحال می شود و قدردان زحمات تان نیز خواهد بود

بیشتر بخوانید:

مردها چگونه وابسته می شوند

5. اختیار کنترل تلویزیون را دست او بدهید

قطعاً همسر شما دوست دارد که مدت زمان زیادی را در کنار شما سپری کند اما یکی از
علاقه مندی های او تماشای تلویزیون و کانال های ورزشی می باشد. پس این حق را از او
نگیرید و به آن احترام بگذارید.

افزایش محبت همسر

6. به چشمان او نگاه کنید :

زمانی که با همسرتان صحبت می کنید، یا به حرف های او گوش می دهید، حتما مطمئن شوید
که ارتباط چشمی خوبی با او برقرار کرده اید. این کار شما به او تضمین می کند که
توجه و احترام لازم را به او می گذارید . همچنین می تواند قدرتمندی او را نشان دهد
که باعث اعتماد به نفسشان خواهد شد. ارتباط چشمی تان را حفظ کنید و سعی کنید که
همیشه پالس های رمانتیک و عاشقانه به یکدیگر ارسال کنید.

7. برای تعطیلات برنامه ریزی کنید :

حتما برای یک تعطیلات عاشقانه برنامه ریزی کنید. مقصد شما می تواند یک مکان جدید
باشد تا به همراه یکدیگر عشق و هیجان بیشتری را تجربه کنید.

والدین همسرتان می توانند با ارزش ترین دارایی او محسوب شوند. پس بهتر است که
روزهای تعطیل از آن ها دعوت کنید که به منزل شما بیایند و عشق و احترامتان را به آن
ها نشان دهید.

9. مجله مورد علاقه همسرتان را به او هدیه دهید:

این یعنی شما از علائق او حتی در مورد ساده ترین چیزها مثل روزنامه و مجلات هم با
خبرید و او اینگونه از صمیم قلب در عین سادگی خوشحال می شود.

10. دسر و کیک مورد علاقه همسرتان را خریداری کنید:

علاوه بر پخت غذاهای خوشمزه گاهی پا را فراتر گذاشته و برایش شیرینی و دس مورد
علاقه اش اماده کنید.

11. اجازه دهید اوقاتی را در کنار دوستانش باشد :

همسر شما باید بداند که چقدر به علایق و اهمیت می دهید. پس اجازه دهید که زمانی را
با دوستان سپری کرده و با انجام کارهای مورد علاقه شان بپردازند.

مثلاً اگر همسر شما به مبحث خاصی علاقه دارد، می توانید کتاب مورد علاقه او را در
این زمینه خریداری کنید و او را شگفت زده کنید. دنبال کردن سرگرمی های مورد علاقه
او، احساس شادی و غرور زیادی را در همسرتان به وجود می آورد.

13. اگر همسرتان تمایل دارد، می توانید یک مسابقه گلف را برای تعطیلات برنامه ریزی
کنید.

14. پیامک های زیبا به همسرتان بدهید؛ مخصوصاً زمانی که می دانید شدت کار او بسیار
زیاد است

15. هنگامی که در حال تماشای فیلم مورد علاقه یا فوتبال می باشد، حتما خوراکی های
مورد علاقه او مثل پاپ کورن را در کنارش قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

چگونه شوهرم را عاشق خودم کنم

16. بلیط فیلم یا کنسرت مورد علاقه او را تهیه کنید.

17. از برند مورد علاقه او در ساعت خریداری کنید.

18. به او غر نزنید :

حتی اگر کاری که قول داده بود را فراموش کرده باشد.

19. دوباره می توانید قرار ملاقات اولتان را یاد آوری کنید:

مثلا همان جایی قرار بگذارید که اولین بار یکدیگر را ملاقات کردید و خاطراتتان را
در کنار یکدیگر مرور کنید.

چطور یک مرد را خوشحال کنیم

نباید اجازه دهید که خستگی و پژمردگی در چهره شما نمایان شود. پس تا جایی که می
توانید مانند روزهای اول ازدواجتان به خودتان رسیدگی کنید.

21. به همسرتان بگویید که لبخند بسیار زیبایی دارد.

22. گاهی اوقات بهتر است که عشق خود را جلوی دیگران به او ابراز کنید.

23. زمانی که در جمعی نشسته اید و یا جایی قدم می زنید، دست یکدیگر را بگیرید و به
دنبال افزایش صمیمیت بین خودتان باشید.

24. از تلاش برای تغییر دادن همسرتان دست بردارید و او را همانگونه که هست دوست
بدارید.

25. در صورت مهیا بودن شرایط کاری او ، برای صرف ناهار به محل کارش بروید و او را
غافلگیر کنید. همچنین می توانید غذای مورد علاقه او را بپذیرید و با خودتان همراه
کنید.

26. دفعه بعدی که تصمیم گرفتید بیرون از منزل غذا بخورید ، اجازه دهید که همسرتان
رستوران و منوی غذایی را انتخاب کند.

27. از او بخواهید که همیشه فانتزی هایش را با شما به اشتراک بگذارد، می
دانید

فانتزی جنسی مردان چیست؟ شما نیز به
دنبال امتحان کردن این فانتزی ها باشید.

28. در کنار یکدیگر کارهای هیجان انگیز و سرگرم کننده مثل مسافرت رفتن ، پارک رفتن
، سیرک رفتن و یا موزه رفتن را امتحان کنید.

29. اگر همیشه همسرتان بعد از تمام شدن کلاس های ورزشی یا مدرسه ، فرزندانتان را به
منزل می آورد، بهتر است که این بار خودتان این کار را انجام دهید و اجازه دهید تا
استراحت کند.

پیش از این هم در خانواده پلاس نمناک گفتیم حتیاگر فرصت و شرایط بیرون رفتن برای
شام را هم ندارید همچنین می توانید نیمه شب ها با همسرتان به پارک رفته و یک بستنی
دونفره بخورید.

31. اگر همسرتان به خرید کردن علاقه ای ندارد، می توانید برای یک بار هم که شده
خودتان به همراه دوست یا مادرتان به خرید بروید و او را از این کار خسته کننده معاف
کنید.

32. به همسر تان یادآوری کنید که جذاب ترین مردی است که تا به حال دیده اید. حتماً
یک یادداشت عاشقانه در خودروی او به جا بگذارید. یادداشت نباید بیش از حد طولانی
باشد. به یک جمله زیبا و عاشقانه اکتفاء نکنید.

33. با یکدیگر به کوهنوردی بروید و مانند دو دوست صمیمی همراه یکدیگر باشید.

34. برای مهمانانی که برای او بسیار مهم هستند، مثل همکاران و یا رئیسش، بهترین و
عالی ترین میزبان باشید.

سورپرایز همسر

35. حتماً یک مهارت یا یک زبان جدید یاد بگیرید:

همسر شما لذت می برد که موفقیت ها و دستاوردهای شما را نظاره گر باشد.

36. عکس های گذشته مربوط به دوران مدرسه و دانشگاه همسرتان را مرور کنید و به او
یادآوری کنید که از همان زمان ها هم خوشتیپ و جذاب بوده است.

37. حتماً نجواهای عاشقانه با همسرتان داشته باشید. در گوش او بگویید که چقدر عاشقش
هستید.

خوشحال کردن یک مرد به عنوان همسر اصلاً کار سختی نیست. کافی است که عشق و و
قدردانی بی قید و شرط خود را به او نشان دهید.

منبع: سایت
نمناک

برای شاد و خوشحال کردن شوهرم چکار کنم

جملاتی که باعث خوشحالی مردان می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


9111


بازدید امروز:


46256


بازدید دیروز:


232352416


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

شاد کردن مرد همان چیزی است که باعث می شود او احساس رضایت کند. به عنوان یک زن، یاد بگیرید که مردان را بهتر درک کنید. در این مقاله از سایت همسرتایم، قصد داریم، مواردی را به شما خانم ها بگوییم که باعث خوشحالی مردان می شود.

 

بیشتر بخوانید:

5 عامل مهمی که باعث خوشحالی زنان می شود

5 مشكل مردان تازه ازدواج کرده و ارائه راه حل برای آنچطور یک مرد را خوشحال کنیم

 

 

خوشحال کردن همسر چیزی است که شما باید به طور دائم روی آن کار کنید و آن را تبدیل به عادت برای خود کنید. به عنوان یک زن موارد زیر را مد نظر قرار دهید تا باعث خوشحالی شوهرتان شود.

 

 

 

شاد باشید

تحقیقات نشان می دهد که مردان هنگامی که همسرشان خوشحال است، در ازدواج بیشترین احساس رضایت را دارند. چیزی درمورد یک زن شاد وجود دارد که باعث می شود مرد با شوق و انگیزه دوباره به خانه برگردد! هر یک از زوجین سهم خود در شادی ها و مشکلات را دارند ، این طرز برخورد شماست که مهم است. به جای اینکه بر روی مشکلات تمرکز کنید، به سمت راه حل ها بروید.

 

شوهرتان را با فرد دیگری مقایسه نکنید

سبک زندگی یا دارایی های خود را با دیگران مقایسه نکنید و به آنچه دارید راضی باشید. بعد از یک روز کاری سخت، هیچ شوهری نمی خواهد از همسرش بشنود که “همسایه ما بهتر از شما درآمد دارد یا تلویزیون بزرگتر از ما دارند.” این گونه جملات شوهرتان را ناراحت و افسرده خواهد کرد. البته میل به پیشرفت در خانم ها به زندگی زوجین کمک می کند اما بیان بعضی از عقاید، آداب و رسوم خود را دارد. اگر شادابی و خوشحالی مردان خود را می خواهید، دنبال بهانه های غیر منطقی نباشید.

 

منتظر روزهای تولد و سالگرد نباشید تا شوهرتان احساس ویژه ای داشته باشد. هر روز جشن بگیرید. غذای مورد علاقه او را بپزید، یک هدیه غافلگیرکننده برای او بخرید و به ظاهر و روحیه خود اهمیت دهید.

 

لحظات عاشقانه را حفظ کنید

بیشتر زوج ها در سالهای ابتدای ازدواج، عاشقانه هستند. اگرچه با افزایش مسئولیت ها و تولد بچه ها، تمرکز آنها تغییر می کند. آنها در یک روال روزمره قرار می گیرند و عاشقانه ها به حاشیه می رود. لحظات عاشقانه را با ایجاد فرصت هایی که می توانید، زنده نگه دارید. خانم ها می توانند کارهایی انجام دهند که لحظات زندگی شان درست مانند روزهای ابتدایی شود.

 

به ظاهر خود اهمیت دهید

مردان به ظاهر خیلی اهمیت می دهند. این امر باعث می شود که سعی کنید همیشه آراسته و مرتب باشید. لباس هایی را بخرید که به خوبی مناسب شما باشد و ظاهر شما را تقویت کند. به اندازه کافی ورزش کنید. نباید اجازه دهید که بعد از ازدواج، اندامتان و ظاهرتان دچار ایراداتی شود. با داشتن ظاهری جذاب به خوشحال کردن همسر خود کمک کرده اید.

 

به همسرتان احترام بگذارید و هرگز در جمع از او انتقاد نکنید. این می تواند صدمات جبران ناپذیری به عزت نفس وی وارد کند و او را به شدت آزار دهد. اگر احساس می کنید که باید به او تذکر دهید، در خلوت و با زبان خوش این کار را انجام دهید.

 

به همسرتان اعتماد واقعی داشته باشید

به شوهر “husband” خود اعتماد کنید و فضای خاصی که نیاز دارد را به او بدهید. اگر او می خواهد یک شب در کنار دوستان خود باشد به او اجازه دهید این کار را انجام دهد زیرا باعث خوشحال کردن همسر می شود. علاقه ها و سرگرمی های خود را نیز انجام دهید و به خودتان اهمیت دهید تا باعث خوشحال کردن همسر خود شوید. برای خوشحال کردن همسر خود دنبال فرمول خاصی نباشید بلکه به این نکات کلیدی عمل کنید.

 

جمله ” دوستت دارم ” را فراموش نکنید

به او نشان دهید که او را دوست دارید. از او به خاطر ویژگی های خاص یا استعدادی که در اختیار دارد تعریف کنید. برای بیان جمله ” دوستت دارم” تردید نکنید و به هیچ عنوان خجالت نکشید. این امر را در مقالاتی که مربوط به مردان است، به آن ها نیز می گوییم. خوشحالی مردان گاهی در چهره شان مشخص نمی شود اما باور کنید هر مردی نیاز به شنیدن چنین جملاتی از سمت خانم خود می باشد.

 

بیان جملات عاشقانه، زندگی شما را شیرین تر می کند. گاهی شما آغاز کننده رابطه جنسی باشید تا او بداند که برای شما جذابیت دارد.

 

از نقاط قوت او تعریف کنید

خوشحالی مردان ، کار پیچیده و سختی نیست. از همسرتان بخاطر آنچه که هست قدردانی کنید. هر فرد منحصر به فرد است و با یک سری از نقاط قوت و ضعف همراه است. شوهر خود را به خاطر آنچه هست قبول کنید و دوست داشته باشید. اگر مرد احساس کند که همسرش احساس خوشبختی می کند، از زندگی خود راضی و خوشحال خواهد بود.

 

رفیق و دوست او باشید

اگر بتوانید با شوهر خود به گونه ای رفتار کنید طوری که انگار با او رفیق هستید، همسرتان همیشه حال بهتری خواهد داشت. مردان از زنانی که هیچ وقت موافق تفریح و گردش نیستند، فراری می شوند و در نتیجه این گونه نیازهای خود را با رفقای خود ، برطرف می کنند.چطور یک مرد را خوشحال کنیم

 

پیام های عاشقانه برای او بفرستید

روزهای اول آشنایی و یا نامزدی تان را به خاطر بیاورید. آن زمان حتما برای نامزدتان ، پیام های محبت آمیز و عاشقانه ارسال می کردید. مشکلات زندگی نباید انجام چنین فعالیت هایی را از شما دور کند.

همه مردان احتیاج دارند که جملات و پیام های عاشقانه از همسرشان دریافت کنند. پس این کار ساده و مهم را از او دریغ نکنید. هیچ مردی به شما نمی گوید که به چنین پیام هایی نیاز دارد و این هنر زنانگی شماست که این موارد را رعایت کنید.

 

با خوشحال کردن شوهر خود، تغییرات مثبت در زندگی خود را به مرور زمان احساس خواهید کرد و در نتیجه زندگی زناشویی شیرین تر و شادتری خواهید داشت.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مقاله در رابطه با خوشحالی مردان از  سایت همسرتایم در رابطه با ” آنچه باعث خوشحالی مردان می شود ” اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

 

 

کلمات کلیدی :

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم ، مردان با چه چیزهایی خوشحال میشوند ، مرد خوشحال ، کارهایی که مردان را خوشحال میکند ، شاد کردن شوهر ، شاد کردن مردان ، خوشحالی شوهر ، خوشحالی مرد ، خوشحال کردن مردان ، خوشحال کردن شوهر ، خوشحال کردن آقایان ، چه چیزی مردان را خوشحال میکند ، چه چیزی باعث خوشحالی مردان میشود ، چگونه یک مرد را خوشحال کنیم ، چگونه همسرم را شاد کنم ، چطور مردان را خوشحال کنیم ، چطور یک مرد را خوشحال کنیم ، چگونه شوهرم را خوشحال کنم

 

خیلی عالی بود مقاله بزرگ و جامع بود

مقاله خوب و جامعی بود و ممنون از سایت خوبتان

خوشحال کردن مردان بستگی به شخصیت اون داره. هر مردی یه رگ خواب داره که باید اونو پیدا کرد

خوشحال کردن مردان باید در دستور کار هر زنی قرار داشته باشه.
کتاب خواندن و مراجعه به مشاور خیلی میتونه به خانم ها کمک کنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

همسرتایم، سایتی است برای آموزش رفتارهای درست به زنان و مردان با دسته بندی های متنوع شامل : مسائل جنسی، رفتارهای متقابل با همسر، حل مشکلات در خانواده و مسائل مربوط به فرزندان و همچنین تناسب اندام و زیبایی.


Email address:


 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

پرطرفدارترین شوینده های نایاب در بازار


انواع جراحی زیبایی سینه

 

 

چطور یک مرد را خوشحال کنیم

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و … می شود از او حمایت کنید.

 

در این مطلب به نکات و مواردی اشاره خواهد شد که به شما کمک می کند هر چه بیشتر محبوب همسرتان شوید و روابط زناشویی تان، بیش از پیش مسالمت آمیز و توام با خوشحالی و نشاط گردد.

 

عموماً نکات و مطالبی که در اختیار زوجین قرار می گیرد، برگرفته از متون اروپایی و آمریکایی است که به طور قطع تفاوتهای فرهنگی، اعتقادی و نگرشی بسیاری با ما ایرانیان مسلمان دارند. در فرهنگ و تمدن ما ایرانیان مسلمان، علاوه بر تأکید و اهمیت فراوانی که بر کیان خانواده داده شده است، وظایفی خاص و منحصر به فرد به هر یک از زوجین واگذار می شود که رعایت آن نقش بسزایی در رضایت زناشویی خواهد داشت.

 

فراموش نکنید که شما نه تنها یک زن ایرانی بلکه یک زن مسلمان بوده و با زنان سایر کشورهای دنیا متمایز بوده و حتی به جرأت می توان گفت منحصر به فرد هستید چرا که تعهد، عفاف، مسئولیت پذیری، فداکاری و … که در یک زن مسلمان ایرانی مشاهده می شود، در هیچ یک از زنان سایر ملل دیده نمی شود. زنان ما نه تنها دارای فرهنگ و تمدن غنی ایرانی هستند بلکه این فرهنگ و تمدن با آموزه های اسلامی و اعتقادی آنان نیز درآمیخته است.

 

از سوی دیگر مردان ایرانی نیز در وفاداری، مسئولیت پذیری، سخت کوشی و خانواده دوستی از منحصر به فردترین مردان دنیا هستند؛ لذا آموزه های تربیتی زنان و مردان ایرانی باید مختص خود آنان باشد و نه الگوبرداری از دیدگاههای روان شناسان غربی. در ادامه نکات کلی شیوه های همسرداری به شما بانوان ایرانی ارائه می گردد:

 

1 – میزبانی جذاب باشید

پس از بازگشت همسرتان از مسافرت، محل کار، دانشگاه و… با روی خوش به استقبال او رفته با چهره ای بشاش و خنده رو با او سلام و احوال پرسی کرده و بهترین لباسهایتان را برای همسرتان بپوشید، عطر بزنید و به ظاهر خود رسیدگی کنید. در مورد اتفاقات و خبرهای خوشی که در طی روز دیده یا شنیده اید صحبت کنید و اخبار و ناگوار را به زمانی بعد از استراحت همسرتان موکول کنید. تلاش کنید تا در حد توانتان فضای منزل را برای استراحت همسرتان مهیا کنید.

 

2 – با صدایی آرام و ملایم با همسرتان صحبت کنید.

حتی در بدترین شرایط هم بر سر شوهر خود فریاد نکشید.

 

3 – همیشه بوی خوش داشته باشید و به زیبایی ظاهرتان توجه کنید

به تناسب اندام و بهداشت جسمانی خود توجه داشته باشید. بهترین لباسها و پوششها را نزد همسر خود داشته باشید ، نه اینکه لباسهای زیبایتان را مختص مهمانی ها و مجالس کنار بگذارید. اجازه ندهید همسرتان شما را با ظاهری نامرتب و ژولیده ببیند. از آرایشهای حرام به شدت بپرهیزید (یعنی در مقابل نامحرم ظاهری مناسب و عفیف داشته باشید و زیبایی هایتان را مختص همسرتان بدانید).

از رنگها، لباسها و آرایشهایی استفاده کنید که مورد علاقه همسرتان است و هر چند وقت آرایش ظاهر، لباسها و موهای خود را تغییر دهید ( البته فراموش نکنید که در این زمینه حتماً به توانایی اقتصادی همسرتان توجه داشته باشید ).

 

4 – راضی به رضای خداوند باشید

به خاطر درآمد کم همسرتان غمگین و افسرده نباشید و با او درگیر نشوید و خودتان را آزار ندهید. برای کنار آمدن بهتر با این وضعیت به زندگی افراد کم درآمدتر از خود توجه کنید و نعمتهایی را (سلامتی و خانواده خوب و…) که خداوند به شما داده، شکر گذار باشید و به خاطر داشته باشید که ثروت واقعی در ایمان و تقواست.

 

5 – تحت تاثیر تجملات زندگی اطرافیان خود قرار نگیرید

خانه و زندگی خود را همان طور که هست دوست داشته باشید و از همسر تان تقاضاهایی فراتر از توان و قدرت مالی اش نداشته باشید. در مقابل به همسرتان کمک کنید تا هر ماه پس انداز هر چند اندکی ذخیره کند و از طرف دیگر او را تشویق کنید تا به افراد نیازمند و فقیر کمک کند.

 

6 – از همسر خود تشکر و قدردانی کنید

درست است که مردان مسئول تأمین هزینه های زندگی زن و فرزندان هستند اما این مساله به معنای نادیده گرفتن تلاشها و زحمات مردان نیست. از همسر خود به خاطر تلاشهای بی شائبه اش تشکر و تقدیر کنید. نتیجه این رفتار، عشق و علاقه بیشتر شوهرتان نسبت به شما و خانواده خواهد بود.

 

7 – وفاداری خود را به همسرتان اثبات کنید

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و … می شود از او حمایت کنید. این حمایت می تواند شامل حمایت و توجه عاطفی تا کار کردن شما در بیرون از منزل ( برای کمک اقتصادی به همسر) را شامل شود.

 

8 – زمانی که عصبانی است او را بشاش نمائید

قبل از هر کاری از چیزهایی که او را عصبانی می کند پرهیز کنید، اما چنانچه این اتفاق افتاد با استفاده از تکنیک های زیر سعی کنید او را آرام کنید:

 

چطور یک مرد را خوشحال کنیم

1 _ اگر اشتباهی از شما سرزده و مقصر هستید غرور را کنار بگذارید و عذرخواهی نمایید

2 _ اگر او مقصر است آنگاه :

_ به جای غر زدن سعی کنید آرام باشید

_ هرگز کاری نکنید که همسرتان مجبور باشد بین شما و خانواده اش یکی را انتخاب کند

_ صبر کنید تا عصبانیت او فروکش کند و سپس با آرامش و مهربانی در مورد مشکل بوجود آمده با او صحبت کنید.

3 _ اگر عصبانیت وی عامل خارجی دارد:

_ تا فروکش کردن خشم او ساکت بمانید.

_ از پرسیدن پرسش های زیاد و طولانی پرهیز کنید و تنها سعی کنید با سؤالات کوتاه بفهمید که چه اتفاقی افتاده است مثلاً بپرسید: ممکن است به من بگویید چه اتفاقی افتاده؟ چرا این قدر عصبانی هستید؟ دوست دارم کمک کنم. همه چیز را به من بگو.

_ وظیفه سرپرستی خود را هنگام غیبت ایشان به خوبی انجام دهید.

 

9 – رازدار باشید

از گفتن آنچه شوهرتان دوست ندارد بقیه افراد فامیل از آن مطلع شوند خودداری کنید. از منزل و بچه ها به خوبی مراقبت نمائید. مواظب دارایی ها و مخارج خانواده باشید.

با هماهنگی و اطلاع شوهرتان کارهای خارج از خانه را انجام دهید. با افراد یا اقوامی که شوهرتان با آنها رابطه ی خوبی ندارد در ارتباط و یا رفت و آمد زیاد نباشید. در غیاب ایشان با والدین و اقوام شان خوش رفتار باشید.

_ با دوستان و اقوام ایشان محترمانه رفتار کنید.

_ با مهمان های شوهرتان با رویی گشاده رفتار کرده و به خوبی از آنها پذیرایی کنید.

_ از هر گونه مشکل با اقوام و خویشاوندان شوهرتان بپرهیزید.

_ هرگز کاری نکنید که او مجبور باشد بین شما و خانواده اش یکی را انتخاب کند.

_ شوهرتان را تشویق کنید که با اقوامش در ارتباط باشد و آنها را به منزلتان دعوت کنید.

_ با خانواده شوهرتان به صورت تلفنی، حضوری و … در ارتباط مستمر باشید، به آنها هدیه بدهید و در مواقع نیاز به آنها کمک نمایید.

 

10 – صبور باشید و از شوهرتان حمایت عاطفی نمائید

هنگامی که با تنگدستی و شرایط مالی سخت مواجه می شوید، هنگام ابتلا به حوادث ناگوار برای اقوام، نزدیکان و یا والدین از قبیل تصادف، بیماری یا مرگ و نیز هنگامی که او با شما کمی غیرعادی برخورد می کند صبور باشید و حمایت عاطفی خود را از او دریغ نکنید.

 

11 – خانه دار خوبی باشید

دکوراسیون خانه را با نظر یکدیگر بچینید و به نظافت خانه برسید. غذاهای سالم و مورد علاقه شوهرتان را تهیه کنید و در تربیت فرزندان دقیق و کوشا باشید.

منبع :tebyan.net

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین


بهترین موسسه آموزش زبان کدام است؟


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی

باکلاسهای غیرحضوری،چطورکمک درس فرزندم باشم


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

دوات آنلاین -مردان از چه کارها، رفتار و حرف‌هایی خوشحال میشوند؟ چگونه شوهر خود را شاد کنیم؟ چه کنیم که با نشاط ‌تر شود؟ پاسخ این سوالا را می‌توانید در زیر بخوانید اما قبل از آن یادتان باشد مهم‌ترین اصل برای این‌که بتوانید همسر خود را خوشحال کنید این است که خودتان شاد و سرشار از انرژی مثبت باشید.

غذا برای بیشتر آقایان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از زن و شوهرها تنها بر سر غذایی که یا به درستی پخت نشده یا به موقع آماده نبوده و سوخته دعوا می‌کنند. این اتفاق به راحتی می‌تواند باعث ایجاد مشکلات و دعواهای مداوم شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای همسرتان غذای مورد علاقه‌اش را با تمام مخلفات آماده کنید، به راحتی او را خوشحال کرده‌اید. همچنین می‌فهمد که برای او وقت گذاشته و ارزش زیادی برایش قائل هستید.

 

هر فردی، چه مرد و چه زن، دوست دارد که در کنار فرد دیگری احساس امنیت و آرامش کند. در واقع این خصلت تمام انسان‌ها است؛ بنابراین اگر در کنار مرد زندگی‎تان احساس امنیت و آرامش دارید، این احساستان را در حضور او به زبان آورید. اگر او از شما حمایت می‌کند، اگر او نمی‌گذارد آب توی دلتان تکان بخورد به طوری که تمام تنش‎هایتان را در کنار او از یاد می‌برید، به او بگویید که بداند قدردان حمایت‎هایش هستید. همین کار باعث می‌شود که او برای دادن حس امنیت به شما، بیشتر تلاش کند.چطور یک مرد را خوشحال کنیم

 

برای همسرتان جشن تولد بگیرید و حتما خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری با ویژگی‌های بی نظیر تربیت کرده‌اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب می‌شود. همسرتان هرگز این محبت و برنامه‌ای که ترتیت داده‌اید را فراموش نمی‌کند؛ حتی اگر به زبان هم نیاورند، در دلش شما، شعور و مهربانیتان را ستایش می‌کند. اگر در برقراری ازتباط با خانواده همسرتان مشکل دارید، ضروری است که با یک روانشناس صحبت کنید چراکه خانواده نقش بسیار مهمی در کیفیت رابطه زناشویی دارد.

 

طرفدار تیم ورزشی مورد علاقه وی باشید، این کار مردها را به وجد می آورد، اگر خانه دار هستید، در حین انجام امور خانه، می توانید از نتیجه و مراحل بازی سوال کنید، بعضی از مردها عاشق ورزش مورد علاقه اشان هستند. با این کار خود را به وی نزدیک تر کرده و روابط خود را مستحکم تر می کنید. در این صورت، شما برای وی، حکم رفیقی را دارید که او را در تمام مراحل و هیجانات بازی همراهی می کند.

 

بیشتر بخوانید: 10 فرمول برای خوشبختی در زندگی مشترک

 

هیچ چیزی به اندازه اعتماد به نفس به زنان جذابیت نمی‌دهد. وقار، آرامش، سلیقه و خودداری خصوصیاتی هستند که می‌تواند یک مرد را جذب کند. اعتماد به نفس انرژی مثبتی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد. کمبود عزت نفس باعث ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می‌شود. هیچ مردی مجذوب این انرژی‌های منفی نمی‌شود پس وقتی به زیبایی خودتان شک دارید هرگز نباید از او انتظار داشته باشید که شما را جذاب و زیبا ببیند.

حقیقت این است که بیشتر مردها اوقات فراغت خود را دوست دارند جلوی تلویزیون بنشینند و استراحت کنند، شما نیز در دیدن فیلم و برنامه های دلخواه وی، او را همراهی کنید. در صحنه های هیجان انگیز یا خنده دار، از خود عکس العمل نشان دهید و او را به هیجان بیاورید. برای این کار وقت بگذارید و سعی کنید طی فیلم پشت سر هم از جای خود تکان نخورید.

 

با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می‌دهید. همواره او را تشویق کرده و طرفدارش باشید حتی اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و دیگران بزرگ و برنده نشان دهید. از خوبی‌های او تعریف کرده و مهارت‌ها و استعدادهایش را به او یادآوری کنید. در کارها به همسرتان اعتماد کرده و او را تکیه گاه خود بدانید. بالا بردن اعتماد به نفس مرد از اصول شکل گیری خانواده سالم است.

 

مردان دوست دارند که قهرمان زن زندگی‎شان باشند، از این رو اگر احساس کنند که برای آن‌ها کم هستند، اعتماد به نفسشان کم شده و در رابطه طور دیگری عمل می‌کنند. آن‌ها مدام نگران هستند که به چشم شما فردی ضعیف به نظر آیند، بنابراین این شمایید که باید این اطمینان را به آن‌ها دهید. کافی است هر از چند گاهی به آنبگویید: «من به تو افتخار می‌کنم» یا «تو بهترین هستی». همین جملات به آن‌ها قوت قلب داده و مطمئن می‌شوند که کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

 

برخی از مردان زمانی که نمی‌دانند برای خوشحالی همسرشان چه کنند، ناامید شده و ترجیح می‌دهند که از همسرشان جدا شوند؛ بنابراین با بیان جملات تاکیدی افتخارتان را به داشتن چنین مردی، نشان دهید.

 

بیشتر بخوانید: قوانین طلایی برای گفت‌وگو با همسر

 

گاهی به زبان بیاورید که دوستش دارید. برای موثرتر بودن گفته تان جمله “دوستت دارم” را در گوشش زمزمه کنید. هیچ وقت نگویید که “من دوست داشتنم را با رفتارم ثابت می‌کنم”؛ رفتار و زبان تکمیل کننده هم هستند. ابراز احساسات باعث پایداری رابطه عاطفی و در نتیجه انسجام خانواده می‌شود. برای آگاهی بیشتر در زمینه انسجام خانواده کلیک کنید.

 

گاهی پیامک‌های عاشقانه برای او بفرستید. متاسفانه اغلب جوانان در دوران دوستی یا آشنایی ابتدایی به هم پیامک‌های عاشقانه، استیکر قلب و… می‌دهند، اما بعد از عروسی این کارها را به طور کل فراموش می‌کنند. حتی بعد از گذشت سال ها از ازدواج، باز هم به یکدیگر پیام، تصاویر یا استیکرهای عاشقانه بدهید. حتی می‌توانید برای شوهرتان نامه عاشقانه بنویسید.

 

وقتی دروغ می‌گویید مجبورید با دروغ‌های دیگر دروغ قبلی را بپوشانید و این باعث می‌شود ناخودآگاه یک رشته دروغ بگویید که برملا شدنش نابخشودنی است؛ بنابراین سعی کنید صادق و روراست باشید و یک زندگی تقلبی و دروغین نسازید. زیرا در نهایت روزی نقاب از چهره کنار می‌رود و حیله‌ها و تزویر‌ها برملا می‌شود.

طبق تحقیقات، تقریبا اکثر آقایان دوست دارند که همسرشان را بخندانند، اما خب همه آن‌ها موفق به این کار نمی‌شوند. ولی اگر شما تحت تاثیر حرف‌های طرف مقابلتان قرار می‌گیرید یا به بیان دیگر، او شما را می‌خنداند، سعی کنید که این موضوع را به زبان آورید. مثلا به او بگویید: «تو خیلی بامزه هستی» یا این که «تو همیشه مرا می‌خندانی». او از این که بداند در کنار او به شما خوش خواهد گذشت، احساس غرور خواهد کرد.

 

قبول داریم، کلمه ضعیف به نظر خیلی احساساتی می آید. اما تا کنون در جامعه جایی برای آن جنبه احساسی مردان، و قبول شکست و نقاط ضعف شان وجود نداشته است. در جامعه ما، مردان نمی توانند گریه کنند و یا احساس ترس و آزردگی خود را ابراز کنند. آن ها اکثرا از این کار ابا دارند، چون این کارها مردانه نیست. اما در حقیقت، عادلانه نیست اگر اینگونه رفتار را از کسی انتظار داشته باشیم. این مسئله می تواند به دوگانگی در رفتار و شکست روابط منجر شود. اجازه بدهید اتفاقات ناراحت کننده مربوط به گذشته اش را برایتان بازگو کند و بگذارید بفهمد که ابراز احساساتش بد نیست. از او نخواهید که یک حمایت کننده صرف باشد. اگر می خواهید او در زندگی مشترک تان مردی خوشحال باشد، به لحاظ روحی از او حمایت کنید.

 

بیشتر بخوانید: باج گیری عاطفی چیست و چه تاثیری بر زندگی مشترک دارد

 

این مسئله از قدیم تا کنون باعث اختلافات بین زن و شوهر بوده، بدون شک هر مردی دوست دارد اوقاتی را با همجنس خود و دوستانش بگذراند، مردها افکاری دارند که تنها خود جنس مرد می فهمد، این طبیعیست، باور کنید!

 

آنها نیاز دارند که حتیّ برای چند ساعت، آزاد از مسئولیّت های زندگی، با دوستان خود تفریح کنند، بنابراین تحمّل داشته باشید، با غر زدن و شکایت، تنها اوضاع را بدتر می کنید. در صورت ملایمت، او نیز متقابلاً خوشحال می شود که شما نیز با دوست های دخترتان رفت و آمد کنید.

 

چطور یک مرد را خوشحال کنیم

فعالانه به همسرتان گوش دهید. وقتی همسر شما در مورد کار، دوستان، سیاست، ورزش یا خاطره ای صحبت می کند یا عقیده یا فکرش را می گوید، به او توجه کنید. این کار نشان می دهد شما به مسائل، نگرانی ها، علایق و عقاید او احترام می گذارید و هیچ چیز بیش از این او را راضی و شاد نمی کند.

 

وقتی که کنارش نشسته اید دستش را بگیرید و نوازش کنید. همسرتان از این رابطه صمیمی لذت می برد.

 

گاهی نیز بگذارید کنترل تلویزیون دست همسرتان باشد. درست است که دوست دارید همسرتان بیشتر وقتش را با شما بگذراند، اما اجازه دهید مسابقات ورزشی مهم را که خیلی دوست دارد تماشا کند.

 

ظاهرتان را همیشه زیبا نگه دارید. به خاطر اینکه سال های زیادی از ازدواجتان گذشته، از زیبایی ظاهرتان و مرتب بودنتان نگذرید. همسر شما از اینکه هنوز هم به ظاهرتان می رسید از شما قدردانی خواهد کرد.

 

هنگامی که همسرتان از سر کار می آید و وارد خانه می شوید از او به گرمی استقبال کنید.

 

وقتی با همسرتان صحبت می کنید، اطمینان حاصل کنید که تماس چشمی دارید. این کار موجب اطمینان خاطر او از توجه و احترام شما می شود و به هر مردی قدرت می بخشد.

 

هنگامی که با همسر و دوستان او با خودتان هستید به همسرتان توجه کنید.

 

 

منابع: هنر زندگی- زندگی مثبت- عصر ایران-تبیان-تسنیم

 

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

آخرین باری که به همسرتان احساس خاص بودن داده اید، چه زمانی بود؟ همسر شما مرد زندگی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او پدر فرزندان شماست. چه تازه عروس باشید یا مادری با چند فرزند، راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، ما به شما می گوییم…

اینکه ما خانم هستیم و احساسات لطیف و حساسی داریم و مدام باید از طرف شوهرمان تامین عاطفی و احساسی بشویم درست است اما این مسئله باعث نمی شود همسرمان به حکم مرد بودنش از این احساسات و عاطفه مبرا و بی نیاز باشد.

در نتیجه ما هم باید به نوبه خود برای تامین عاطفه مرد و شادی او دست به کار شده و موجبات شادی و خوشحالی او را فراهم کنیم. شادی و خوشحالی که با روش هایی قابل اجراست و ما به چند مورد از آن اشاره می کنیم:• غذای مورد علاقه شوهرتان را بپزید بیشتر آقایان به غذای خود اهمیت زیادی می دهند. در صد بالایی از دعوای بسیار ساده اما ماندگار زن و شوهر سر غذایی است که یا به درستی پخت نشده و یا به موقع آماده نبوده و این اتفاق به راحتی توانسته باعث ایجاد مشکلات و دعواهای زیادی شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای شخص همسرتان غذایی خوشمزه و مورد علاقه او با تمام مخلفاتش را آماده کنید باعث خوشحالی او شده اید. • دائم کنارش نباشید در مسیر سر کار تا خانه دائم به این موضوع فکر می کرده که هر چه زودتر به خانه برسد و برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون ببیند اما شما با این انتظار که باید بنشیند و با شما گفتگو کند و دائم به شما توجه نشان دهد نقشه های او را نقش بر آب کرده و اسباب ناراحتی اش را فراهم کرده اید. اما اگر به جای این انتظار ساعتی او را در خلوتش خودش تنها گذاشته تا او هم به علایقش برسد نه تنها احترام خود را حفظ کرده بلکه باعث شدید او به برنامه دلخواهش رسیده و از لحاظ روانی آرامش پیدا کند. با این جمله که “عزیزم! تا شما توی این یک ساعت تلویزیون نگاه می کنی منم به کارهام می رسم تا بعدش مفصل با هم صحبت کنیم و شام بخوریم” او را خوشحال کرده و خیالش را آسوده کرده اید که هم شما را دلخور نکرده و هم به برنامه مورد علاقه اش رسیده است. • خانواده اش را در شادی هایتان شریک کنید اگر برای همسرتان قصد گرفتن جشن تولد دارید خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری را با ویژگی های بی نظیر تربیت کرده اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب گردیده است. همسرتان هرگز این محبت و برنامه ای که تربیت داده اید را فراموش نکرده و اگر به زبان هم نیاورد در دل، شما و شعور و مهربانیتان را ستایش خواهد کرد. • به او کمک کنید به طور قطع او کارهایی دارد که به دلیل کمبود وقت از پس انجامشان بر نمی آید. اگر شما وقت و شرایطش را دارید در یک غافلگیری دست به کار شده و کارهایش را انجام دهید. شاید انجام این کارها، خیلی ساده و پیش پا افتاده باشد اما انجامش توسط شما برای کسی که وقتش را ندارد دنیایی از خوشحالی به همراه می آورد.

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چطور یک مرد را خوشحال کنیم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

خوشحال کردن مرد از جمله نکاتی است که زنان باید در زندگی زناشویی خود به آن توجه کنند. زنان پخته و با تجربه به خوبی میدانند که خوشحال کردن مرد هم از لحاظ وظایف همسری آنها مهم است و هم این که با خوشحال کردن مردان آنها به وضوح تاثیرات مثبتی در زندگی زناشویی خود احساس خواهند کرد. از جمله کارکردهای خوشحال کردن مرد برای خانم ها میتوان به این موارد اشاره کرد:چطور یک مرد را خوشحال کنیم

بنابراین خانم ها باید خیلی به مسئله خوشحال کردن مرد خود توجه کنند اگر یک زندگی زناشویی با کیفیت تر و پر نشاط تر را مد نظر دارند. اما چگونگی خوشحال کردن شریک زندگی نیز میتواند سوالی باشد که در ذهن زنان شکل ببند که در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

خوشحال کردن مردان و نحوه رسیدن به این اتفاق از جمله سوالاتی است که زنان را برای مشورت به کلینیک های مشاوره خانواده رهنمون می سازد. برای خوشحال کردن، زنان باید ابتدا در مورد شوهر خود به یک سری از نکات توجه کنند:

1- با مطالعه و یادگیری در مورد انواع شخصیت و خصوصیات مردان تشخیص دهید همسرتان در کدام دسته قرار می گیرد. شما با این کار میتوانید راهکارهای مناسب با شخصیت همسر خود را برای شاد کردن او به کار ببندید که نتیجه را دقیق تر و سریع تر برای شما حاصل میکند. برای شروع میتوانید کتاب های موجود در بازار که تعدادشان هم زیاد است را در مورد شناخت جنس مرد، احتیاجات و نیازهای او به لحاظ جسمی و روحی تهیه کنید و بخوانید. البته شرکت در کارگاه های مهارت زندگی نیز میتواند انتخاب خوبی باشد.

2- برای خوشحال کردن مردان و به کار بستن ترفندهای آموخته شده و مد نظر شما به صبر و حوصله خیلی زیاد احتیاج دارید. این اتفاق یک پروسه آهسته و پیوسته است. بنابراین عجله نکنید و کار درست را در زمان درست انجام بدهید. گاهی عجله کردن باعث میشود که ما نتیجه عکس بگیریم. به خصوص در مورد زوجینی که تازه با هم زندگی زناشویی خود را آغاز کرده اند این مدت زمان مورد نیاز بیشتر هم خواهد بود. زمان مورد نیاز بیشتر به این دلیل است که ما برای انجام کاری که همسرمان را خوشحال کند نیاز داریم به طور دقیق بدانیم که چه کاری را از چه راهی باید انجام دهیم.

برای خوشحال کردن همسر شناخت نقش مهمی دارد. ولی میتوان نکاتی را به صورت عمومی برای خوشحال کردن اکثر مردان در نظر گرفت. تعدادی از این نکات را بیان میکنیم:

1- توجه به لحاظ ظاهری

یکی از راه‌های خوشحال کردن همسر توسط خانم ها میتواند این باشد که زنان به لحاظ ظاهری تا حد ممکن به خود توجه کنند. اگر مقداری در مورد ویژگی‌های ذاتی مردان مطالعه داشته باشیم متوجه میشویم که ارتباط از دریچه دیدن یکی از موثرترین درگاه های تاثیر پذیری مردان است و مناظر زیبا میتواند کاملا بر رفتار و اعمال آن ها تاثیر مثبت بگذارد. حتی در خانواده های سنتی که اغلب رسومات را سر لوحه تصمیمات خود را قرار میدهند، همواره مادران به دختران خود در مورد زیبا بودن برای شوهر و تاثیر آن بر گرم شدن زندگی زناشویی تاکید میکنند.

2- توجه به رابطه جنسی

گرم بودن و گرم نگه داشتن رابطه جنسی نیز میتواند در خوشحال کردن همسر یک نکته کلیدی و حذف نشدنی باشد. ترشح هورمون های جنسی در مردان چندین برابر زنان است و به همین دلیل مردان مخصوصا بعد از ازدواج به شدت به نظم در رابطه جنسی برای با نشاط بودن نیاز دارند.

3- احترام و ارزش قائل شدن

به همسر خود نشان دهید که برای او احترام و ارزش قائل هستید. هیچ انسانی در این دنیا وجود ندارد که بی عیب و نقص باشد. ما باید همسر خود را با تمام کم و کاستی ها و خوبی و بدی هایش در درجه اول بپذیریم. بعد از آن که همسر خود را همانطور که هست پذیرفتیم باید با کلام و رفتار به او بفهمانیم که با تمام وجود او را پذیرفته ایم و این اتفاق باعث میشود حس خود ارزشی فرد بالا برود که فاکتور مهمی برای خوشحال کردن مرد میباشد.

خوشحال کردن شوهر بدون شک یکی از اقدامات مهم در راه رسیدن به یک زندگی مشترک آرمانی میباشد. اما گاهی خانم ها کارهایی را به اشتباه انجام میدهند که نه تنها شوهر خود را خوشحال نمیکنند بلکه ممکن است زندگی زناشویی را هم با آسیب رو به رو کنند و صمیمیت در خانواده را کاهش دهد. اشتباهاتی که خانم ها نباید آن ها را انجام دهند را به صورت فهرست وار در ادامه میبینیم:

برای خوشحال کردن شوهر طوری به او محبت نکنید که عملکرد شما بیشتر نمایش به نظر برسد. یادتان باشد که اگر از همین لحظه تصمیم گرفتید محبت کلامی و عاطفی خود را نسبت به شوهر خود بالاتر ببرید کم کم این کار را انجام بدهید. چرخش ناگهانی رفتار شما بیشتر ممکن است موجب سوءتفاهم در این مورد شود.

به هیچ عنوان به همسر خود دروغ نگویید. برای خوشحال کردن شوهر دروغ اکثرا نتیجه عکس میدهد. مثلا اگر می‌خواهید از همسر خود تعریف کنید همان چیزی که هست را به صورت جذاب و قابل تایید نشان دهید و بزرگنمایی نکنید. مثلا اگر شوهر شما در انجام دادن کاری خوب عمل میکند همان قدر که متعادل است از او و عملکردش تمجید کنید. احساس اینکه شما قصد دارید به همسرتان چیزهایی را غیر واقعی نشان دهید بیشتر حالت شک را در مردان برانگیخته میکند.

اعمالی که برای خوشحال کردن او انجام میدهید را فقط معطوف به زمانی که در کنار شما حضور دارد نکنید. برای مثال مثال خوب است که در حضور همسر خود از او تعریف و تمجید کنید ولی حتما وقتی که او در جمعی نیز حضور ندارد که شما هستید روی حرف های خود بمانید. مبادا که سوءتفاهمی برای همسر شما به وجود بیاید و تلاش های شما نتیجه برعکس بدهد.

بیشتر بخوانید: چگونه به همسرم محبت کنم؟

 زنان هیچگاه نباید تاثیر محبت کلامی را برای شاد کردن شوهر خود دست کم بگیرند. وقتی دو نفر با هم زیر یک سقف زندگی میکنند، بعد از مدتی ناخودآگاه بیشترین تاثیر مثبت و منفی را از یکدیگر میگیرند.

زنان باید بدانند که ممکن است حتی وقتی توجه لازم را ندارند به صورت غیر عمد کلامی از دهانشان خارج شود و از کنار آن ساده بگذرند و حتی فراموشش کنند. اما همین کلام به ظاهر ساده میتواند کم کم در ناخودآگاه مرد پرورش بیابد و از یک مسئله پیش پا افتاده به یک مشکل پیچیده تبدیل شود. برعکس این قضیه هم وجود دارد. اگر حتی زمانی که مرد شما از لحاظ روحی و روانی در سطح پایینی قرار دارد یک کلام مثبت بکار ببرید، چون آن را از زبان شما شنیده است حتی اگر بدترین شرایط را داشته باشد ناخودآگاه از انرژی میگیرد و به همین دلیل اعتماد به نفس زیادتری نسبت به قبل پیدا میکند. بنابراین پشتیبانی به لحاظ کلامی حتما در پروسه شاد کردن مرد به خانم ها توصیه میشود.

در بالا به صورت اجمالی به اهمیت کیفیت رابطه جنسی بین زن و مرد اشاره شد. حالا اگر بخواهیم توضیح مفصل تری را در این مورد ارائه کنیم، میتوانیم با اشاره به این نکته شروع کنیم که مردانی که به لحاظ جنسی با همسر خود مشکل جدی دارند، مثلا مدت هاست که باهم رابطه جنسی مناسبی ندارند خیلی زودتر از چیزی که انتظارش را داریم به لحاظ روحی و روانی فرسوده میشوند.

مردانی که در مورد این نیاز با مشکل ارضا شدن رو به رو هستند و از سمت همسر خود تامین نمیشوند قطع به یقین در ابتدای جاده پرآسیب افسردگی قرار دارند. جالب است بدانیم که همه مردانی که به همسران خود خیانت میکنند به دنبال مسائل جنسی و از روی هوس این کار را نمیکنند. برخی از آنها به دنبال رفع حال بد خود و به خاطر نیاز عاطفی وارد رابطه های فرازناشویی میشوند. بنابراین اهمیت رابطه جنسی به هیچ عنوان نباید در روند شاد کردن مردان نادیده گرفته شود.

براي مشاوره در زمينه چگونه یک مرد را خوشحال کنیم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

با همسر دروغگو چگونه رفتار کنیم؟

راهکارهای کاهش استرس در خانواده چیست؟

چرا صداقت در زندگی زناشویی مهم است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

چطور یک مرد را خوشحال کنیم

avijeee@ 

info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران – میرداماد

021-62999066 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاهده

برای طرح سوالات خود ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شروع گفتگو

مشاوره برای هموطنان خارج از کشور

چطور یک مرد را خوشحال کنیم
چطور یک مرد را خوشحال کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *