چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

 
helpkade
چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم
چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

سماتک

چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

مرد متولد آذر ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که شاید شما ندانید اگر به دنبال راههای جذب مرد متولد آذر هستید در اینجا متوجه می شوید که مرد متولد آذر از چه زنی خوشش میاد و روش جذب مردان آذری را بلد خواهید شد.

 

اگر می خواهید به شما توجه كند ، باید وانمود كنید به او توجهی ندارید . این مسئله در مورد كلیه متولدین برجهای آتش صادق است . یادتان باشد او شكارچی منطقه البروج است و در چذب دختران استادی قدیمی است . طوری رفتار كنید كه شما را با هوش و علاقمند به یادگیری بداند و با او نرد عشق ببازید. از آنجا كه گاهی مرد متولد آذر و شریك او در شروع آشنایی تعریف درستی از روابط خود ندارند . این رابطه سالهای سال از نقطه شروع فراتر نمی رود . اما وقتی ابعاد دیگری از وجود هم را كشف كنند، روابط وستانه شان رشد می كند .

آیا می دانید که مرد متولد آذر از چه زنی خوشش می آید ؟ از امتیازاتی که موجب جلب مرد متولد آذر به طرف یک زن می گردد، هوشمندی است، مرد متولد آذر هرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند. از اینکه مورد سؤال های متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر میخواهید که او را همیشه از آن خود بدانید، سعی نکنید غل و زنجیر به پاهایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدهید و بخواهید که از همه اسرار دل او باخبر شوید. او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از هر جهت راحت باشد، اگر بتوانید دنیا را از همان دیدگاهی که او به آن می نگرد، نگاه کنید و انسان ها را به همان صورتی که هستید، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به هنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را بر می گیرد، شما آن هم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواهید بود و او هرگز شما را به دیگری نخواهد فروخت.

برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه های دیگری هم وجود دارد: سعی کنید پیوسته هوشیار باشید، بگذارید او فرمانروای خانه باشد، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوهنوردی همراهی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدهید، ناز و کرشمه داشته باشید . بالاخره هرگز نخواهید که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است همین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما هم روح آزادمنشی دارید.

هرگز با افکار « انقلابی » او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مرد متولد آذر که تحت تأثیر صورت فلکی کماندار است، بیش از هر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوهر خود قرار گرفته اید، وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفته و تیرهایش را یکی پس از دیگری به سوی هدفی غیرممکن رها می کند، بهترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگر معطوف سازید و ان وقت در یک شب عاشقانه خواهید دید که صادقانه به شما می گوید: به راستی همسر ایده آلی برای او هستید.

 

اغلب مردان متولد آذر به طرز و حشتناکی از تشکیل دادن خانواده امتناع دارند، اغلب آنه ها به خاطر اینکه اعضای خانواده او هستند، آنها را دوست دارد و به همین دلیل همیشه بین ایشان و سایر اعضای خانواده مثل خواهران، برادران، پدر و مادر نوعی جدایی آشکار مشاهده می گردد. او درست مثل متولدین ماههای دیگر با پدر و مادر و برادر و خواهر خود رفت و آمد می کند و نسبت به آنها علافقه مندی نشان می دهد، اما هرگز مایل نیست و اجازه نمی دهد که آن ها در زندگی خصوصی او دخالت بکنند. شما هم اگر زن عاقلی باشید، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و هرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید.

از جمله چیزهای عجیبی که باید در منزل یک شوهر متولد آذر داشته باشید، یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت است زیرا بدون شک مسافرت های زیادی انجام خواهید داد. شما در این مسافرت ها می توانید با خیال راحت سگ و گربه خود را هم همراه ببرید زیرا شوهرتان عاشق حیوانات است. در این مسافرت ها او خواهان آزادی بیشتری است، پس با کمال سخاوتمندی بر تعداد شب هایی که او می تواند بیرون بماند، بیفزایید و طبق معمول یادتان باشد که صبح روز بعد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید.

مرد متولد آذر عصبانی بشود، به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می آید و به قول معروف تا عقده خود را خالی نکند، آرام نمی گیرد. بین زحمت ترمیم خرابی هایی که او به هنگام عصباینت به بار می آورد و زحمت خودداری از متهم کردن او به نادرستی، انجام این آخری به مراتب راحت تر از آن دیگری است. اگر او کار خلافی انجام بدهد، بدون شک خودش به شما می گوید( در حالی که معلوم نیست شما تاب تحمل شنیدن آن را داشته باشید.)

مرد متولد آذر چگونه است؟ مردی خوش لباس، خوش گذران از هفت دولت آزاد كه همیشه بلیطش برنده می شود را بشناسید ، او كسی جز مرد متولد آذر نیست. اگر خواستید سراغ او را بگیرد كافی است سری به محلاتی بزنید كه نتایج بخت آزمایی را اعلام می كنند حتماً‌ نامش را جز برندگان خواهید خواند. او مردی خانگی نیست و دست كم تا وقتی آماده نباشد قید وبند و تعهد را نمی پذیرد و از آن دوری می كند . چون برای تنفس به فضای باز نیاز دارد .

هر جا هم كه بشود اطراق می كند. من كسی را می شناسم كه بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با پای پیاده دور دنیا سفر كرد ، ازدواج كرد ، همسرش را طلاق داد، برای زندگی به آمریكا بعد هم به كانادا رفت و تا ده سال بعد برنگشت ! مرد متولد آذر هیچ تمایلی ندارند كه بشنوند زمین گرد است یا اقیانوس اطلس به علت یخبندان مسدود است، آنها مانع نمی شوند و باید هر چیز را خودشان بفهمند .

بسیاری از مردان متولد برج آذر مجرد هستند و احساس می كنند از هفت دولت آزاداند، خودمان را گول نزنیم آنها دوست دارند گل سر سبد باشند و می خواهند بفهمند دردنیا چه خبر است تا جایی كه ممكن است به تنوع نیاز دارند ، اگر شمازنی حسود هستید اصلاً زوج مناسبی برای او محبوب نمی شود. اگر شریك شما كمانگیر است باید بدانید شاید او روزی از خواب بیدار شود و برود و تا یك ماه پیدایش نشود اما اگر در برخورد اول خواسته باشید او را به صندلی زنجیر كنید و تمام درها و پنجره ها را برای جلوگیری از فرارش او چفت و بست بزنید، ممكن است هیچ وقت پیدایش نشود .

مرد متولد آذر وقتی پدر می شود ، پدر خوبی نیست . اغلب به نوزاد علاقمند نیست. اماوقتی صدای بچه كوچولو را بشنود، عقیده اش تغییر می كند. به این ترتیب درنگهداری بچه اهل همدردی و همدلی نیست و همانطور كه كارهای خودش را بدون شما انجام می دهد، شما ا در نگهداری بچه به راستی تنها می گذارد.

اما وقتی بچه ها بزرگ می شوند،اوضاع جور دیگری است او از آنها خوشش می اید. بچه ها هم می توانند با پدر گفتگوی درست و حسابی كنند و او هم می تواند بچه ها را به تفكر در مورد مفهوم زندگی و موضوعات جدی دیگر وادار كند. سیاره او مشتری است و مشتری باعث خوش خلقی اوشده ، او واقعاً اهل خوشمزگی است و وقتی حال و حوصله داشته باشد باعث می شود بچه ها شادمانه از ته دل بخندند .

متولدین ماه آذر معمولاً بلند قد و سفید رو هستند و بسیاری از آنهاپیشانی بلندی دارند. یادتان باشد هیچ وقت به آنها نگویید كه دارند تاس می شوند. !

مرد متولد آذر شما یک موجود احساساتی است اولین عشق واقعی او همراه جای خاصی درقلب او دارد بدست آوردن او آسان است ونگهداشتنش مشکل دانستن این موضوغ بخصوص برای شما مهم است که او به چه چیزهایی علاقه ندارد به این ترتیب می توانید خودتان را دقیقا به قالب زنی که او جستجو می کند او کمی بد خلق است وبه آسانی افسرده می شود شما به وسیله شادی درونی خود می توانید به او کمک کنید . از نظر هوش بسیار سریع است وفکرش تمام مدت کار می کند او به آسانی خسته می شود وبه شما هرگز نباید زمانی که احتیاج ومیل به استراحت دارد اورا وارد به کار کنید او از شنیدن جزئیات درمورد هر موضوعی متنفر است ومردمی را که به نحو خسته کننده ای راجع به خودشان صحبت می کنند دوست ندارد . برا یش ناخوشایند است که دراجتماعات بزرگ شرکت کند وبخصوص از جو اغتشاش وهرج ومرج درخانه خشمگین می شود . به هر حال او مهمانی های کوچک رادوست دارد جایی که بتواند تمرکزش را روی شما حفظ کند او لباسهای جالب را که از پارچه های خوب با طرحهای هنرمندانه درست شده است دوست دارد.

 

راجع به بد زبانی و نحوه سخن گفتن او باید گفت که مقصود خود را به راستی شبیه تیرهایی که صورت فلکی او یعنی « کماندار» در چنته دارد، بیان می دارد. یعنی بدون سیاست و ملاحظه کلمات را از چله کمان دهان رها می سازد. کلام او ممکن است درست مانند این تیر قلب شما را جریحه داز کند، اما اگر قدری مقاومت به خرج دادید و به آن عادت کردید، ‌آن وقت تا آخر عمر از قرار داشتن در جوار مرد متولد آذر که دل و زبانش یکی است، چنان احساس آرامشی خواهید داشت که بی شک برای بسیاری از زنان رشک آفرین خواهد بود. یکی از اشکالات بزرگی که مرد متولد آذر با آن مواجه است، پیدا کردن و بکار بردن لغات مناسب در موقع حرف زدن است. در نتیجه اغلب مجبور می شود گفته های خود را با جملات دیگری حل و اصلاح کند.

برای مثال او ممکن است در یک گردش عاشقانه در زیر مهتاب با لحن مؤثری به شما بگوید: « عزیزم، بدون شک تو مناسب ترین زنی هستی که یک مرد ممکن است به عنوان دوست خود انتخاب کند» سپس با مشاهده آثار عصبانیت در قیافه شما با دستپاچگی اضافه می کند که : « آخر عزیزم، مرد وقتی اقدام به گرفتن دوست دختر می کند که زنش پیر و زشت شده است»، آن وقت سعی می کند زیباترین دختران دنیا را برای معشوقه بودن پیدا کند. به هر صورت اگر این اصل مهم خاصی نیست و به هیچ عنوان مایل به آزرده خاطر ساختن کسی نمی باشد، آن وقت می توانید با خیال آسوده در جوار او قرار بگیرید و از داشتن نامزد یا همسر صادقی چون او لذت ببرید. از نظر امور عاطفی باید بگویم که عشق در قلب او نه تنها به کندی صورت می گیرد بلکه هرگز نمی تواند شور عشق به اعماق آن برسد اما شما می توانید به همین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید، اگر شما به دورویی هایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است، آن وقت دیگر وقتی او از عشق های قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحتب می کند . یا گاهی با زخم زبان شما را کمی می آزارد، قلبا ناراحت نمی شوید.

دخترها و در دوستی خود با مرد متولد آذر اغلب دچار اشتباه می شوند و رابطه خود را خیلی جدی تر از آنچه که واقعا هست فرض می کنند و این امر بالطبع منجر به قضاوت های ناروایی درباره او می گردد، اما در اینجا نیز شانس معروف به کمکش می آید و دیری نمی گذرد که این دخترها پی می برند اشتباه از ایشان بوده و او نظر خاصی از این دوستی نداشته است. دمدمی مزاجی او در روابط عاشقانه ای که در دوران تجرد و جوانی با جنس مخالف بر قرار می سازد، به خوبی مشاهده می گردد و به قول معروف هر روز با یکی سر می کند و اگر در این میان کسی پیدا شد که این رابطه را جدی گرفت و خواست قدمی فراتر بگذارد، به احتمال قوی از عکس العمل طنز آمیز او افسرده خاطر می گردد.

شما متولد چه ماهی هستيد؟

چگونه خصوصیت مردان متولد آذر را بشناسیم تا در زندگی عاطفی خود به شادی دست یابیم چگونه می توانید یک مرد متولد آذر را جلب کرده و خشنود سازیدچگونه می توانید با یک مرد متولد آذر ازدواج سعادتمندی داشته باشید متولدین آذر و مسایل عاطفی در مورد مردمتولد آذر از کارهای زیر اجتناب کنید.

متولدین این ماه دارای توانایی زیادی برای کارهای اجرایی هستند.می توانید تقریبا در هر موقعیتی که بوجود می آید روی کارآیی و لیاقت او حساب کنید.برای اینکه او را جذب کنید بایستی تقریبا یک شخصیت کامل داشته باشید که شامل صفاتی از قبیل ملاحظه,عزم و تصمیم,وقار,جذابیت و قدرت تطبیق می باشد.البته منظور این نیست که در همه موارد بالا به حد کمال رفتار کنید, ولی او حداقل مقداری از هر کدام از این صفات را در کسی که دوست دارد می پسندد و احتیاج دارد.او به نظر اشخاص بیگانه ممکن است سرد و خودخواه برسد, ولی در واقع این طور نیست.این طرز رفتار یک نوع حفاظت عاقلانه از انرژیهایش می باشد.او منطقا می داند که نمی تواند هر چه را که در این دنیا اشتباه و غلط است,اصلاح کند.بنابراین وقتش را با تاسف و صحبت کردن راجع به این مسایل تلف نمی کند,در عوض به کسانی که به او نزدیکند و دوستشان دارد عملا کمک های سخاوتمندانه می کند.
او را از ظاهرش که به طرز گمراه کننده ای بی عاطفه به نظر می رسد قضاوت نکنید او را وادار کنید بر خلاف عقاید منطقی اش عمل کند. به احساس منصفانه او در تمام مسایل با دید خوشایندی برخورد کنید,زیرا او شریف و عادل است.تصمیماتش عموما نتیجه قضاوت آرام و بالغانه اوست.بگذارید مکانهایی را که می رودو کسانی را که می بیند,خودش انتخاب کند.او دوست دارد نسبت به اشخاص مورد علاقه اش حالت پدرانه داشته باشد,بنابراین بگذارید احساس کند که شما همیشه به او تکیه می کنید.غرایزش قوی است و شما می توانید به راهنمایی صحیح آنها اعتماد کنید.به پدر و مادرش علاقه و احترام نشان دهید زیرا او آنها را بسیار دوست می دارد.بچه ها و حیوانات را می پرستد ولی علاقه ای که به نظم و ترتیب دارد ایجاب می کند که آنها در محلهای مناسب خودشان نگهداری شوند.

مرد محبوب آذرماهی شما یک موجود احساساتی است اولین عشق واقعی او همراه جای خاصی درقلب او دارد بدست آوردن او آسان است ونگهداشتنش مشکل دانستن این موضوع بخصوص برای شما مهم است که او به چه چیزهایی علاقه ندارد به این ترتیب می توانید خودتان را دقیقابه قالب زنی که او جستجو می کند او کمی بد خلق است و به آسانی افسرده می شود شما به وسیله شادی درونی خود می توانید به او کمک کنید. از نظر هوش بسیار سریع است و فکرش تمام مدت کار می کند او به آسانی خسته می شود و به شما هرگز نباید زمانی که احتیاج و میل به استراحت دارد او را وارد به کار کنید او از شنیدن جزئیات درمورد هر موضوعی متنفر است و مردمی را که به نحو خسته کننده ای راجع به خودشان صحبت می کنند دوست ندارد. برایش ناخوشایند است که دراجتماعات بزرگ شرکت کند و بخصوص از جو اغتشاش وهرج ومرج درخانه خشمگین می شود . به هر حال او مهمانی های کوچک را دوست دارد جایی که بتواند تمرکزش را روی شما حفظ کند او لباسهای جالب را که از پارچه های خوب با طرحهای هنرمندانه درست شده است دوست دارد.

شما به شوهر آذرماهی خود افتخار خواهیدکرد ودرعین حال درمورد اونگرانی هایی خواهید داشت اوفوق العاده محبوب است شخصی است دوست داشتنی که سایر زنان نیز به دور او جمع می شوند بسیاری از مردم درجستجوی مصاحبت با او هستند دوستان بیشماری دارد وبا این محبوبیت خود خیلی طبیعی برخورد می کند. طبیعت او جذار با کشش و روشنفکرانه است او شاگرد بزرگ طبیعت بشری است و واقعا مردم را دوست دارد اما شما باید این مطلب رابدانید که در ازدواج بایستی تحت کنترل باشد همانگونه که یک اسب سرکش محتاج افسار است ممکن است پس از ازدواج نیز محبوبیت دوران تجرد خود را فراموش نکند او میل دارد مقدار زیادی از وقتش را همچنان با دوستان نزدیک دوران تجرد خود بگذراند شما بایستی این قسمت از طبیعت او را درک کرده و سعی کنید صبور باشید هر چند ممکن است برایتان خیلی سخت باشد این در ذات و طبیعت اوست که مشتاق دوست داشته شدن و محبوب بودن است برای حفظ علاقه او بایستی اورا بطرزی افراطی دوست داشته وبه او محبت کنید خیلی زیاد با او اینطرف و آنطرف بروید. سعی کنید با دوستانش آشنا شوید و به آنها علاقه نشان بدهید تا آنجا که می توانید برایش یک رفاه کامل فراهم آورید در اینصورت او متوجه می شود که در ازای کنار گذاردن آزادی زمان تجردش واقعا” چیز بهتری نصیبش شده است همیشه پیپ روزنامه و دمپایی هایش را حاضر و آماده دم دستش بگذارید برایش غذای خوب بپزید و بالا تر از همه محیط خانه را مطبوع و آرام بسازید به طور مداوم دوستهایش رابرای بازی بریج سایر سرگرمیها شام و مصاحبت دعوت کنید اگر شما همه اینها را با مهارت اداره کنید زندگی او بر محور خانه می چرخد ولی اگر برای لحظه ای فراموش کنید که گوش به زنگ باشید او این آمادگی راخواهد داشت که به جستجوی زندگی آزادی که قبل از ازدواج می شناخت بپردازد هیچ نشانه ای از حسادت از خود بروز ندهید گرچه او به طور مکرر این احساس را در شما بر می انگیزد درواقع دلرباییهای کوچک او معمولا بدون خطر است اوفقط دلش می خواهد به خود این اطمینان دوباره را بدهد که هنوز نزد دیگران محبوبیت دارد او مستعد این است که نسبت به یک نفر علاقه قوی وشدیدی داشته باشد وگرچه ازدواج به تنهایی دراین مورد یک تضمین کافی نیست ولی روابط نزدیکی که ازدواج معمولا بوجود می آورد این شانس رابه شما می دهد که آن یک نفر خودتان باشید دراو این آمادگی هست که به دلیل شیفتگی ازدواج کند اینجا دیگر وظیفه شماست که این احساس رابه یک عشق پردوام تبدیل کنید . او موجودی عمیقا صادق است ودرجستجوی طلاق وجدایی نیست مگر اینکه شرایط غیر قابل تحمل گردد . درکارهای شغلی اش احتیاج به تشویق دارد . تملق روی پیشرفت او خیلی اثردارد بایستی احساس کند که استعداد های او واقعا” بهتراز دیگران است او عاشق بچه ها وحیوانات خانگی است وبایستی حداقل دو بچه داشته باشد اگر شما به اندازه کافی مهارت وزرنگی دارید که او رابه طور مناسبی اداره کنید زندگی شما با هم به طور حسادت برانگیزی مطبوع ودوست داشتنی خواهد بود .چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

©
2021 دقیقترین مطلب موجود

با نیروی وردپرس

خصوصیات مرد متولد آذررگ خواب مرد متولد آذرمرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج کندطالع بینی و سرگرمی ( تاروت )طالع بینی هندی مرد متولد آذرچگونه با مرد متولد آذر رفتار کنجذب مرد متولد آذرچگونه بدست آوردن دل مرد متولد آذر

برای بدست آوردن دل مرد متولد آذر :همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان متولد آذر در زنان جستجو می‌كنند . ۹۹ درصد از مردان متولد آذر در نظر‌سنجی‌های گوناگون که توسط متخصصین ما در روان تاروت گرفته شده است این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

در زندگی با مرد متولد آذر :پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، برای بدست آوردن دل مرد متولد آذر هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

برای نگهداشتن مرد متولد آذر :به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان متولد آذر از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

در برخورد با احساسات مرد متولد آذر : به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. بگذارید غافلگیرتان نکنم ((( مرد متولد آذر به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد ))) به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند. مرد متولد آذر نباید شما را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كند. بنابراین همان طور كه شما نیاز دارید استقلال فردی خود را به مرد متولد آذر نشان دهید ، باید مشخص كنید كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌تان ( مرد متولد آذر ) هستند.چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

مطالب جاری را در روان تاروت در حال مطالعه هستید ، به منظور بدست آوردن جداگانه اطلاعات از خصوصیات مردان آذر ماهی در عشق و نیز جذب مردان متولد آذر ، هدف این قسمت بدست آوردن رگ خواب مردان است که به صورت کلی قابل استفاده می باشد .

لطفاً کلیه موارد زیر را بررسی کنید.

۱- مخاطب ما درون گرا است یا برون گرا :وقتی در تنهایی است می تواند مشکلاتش را حل کند یا زمانی که در جمع است انرژی بیشتری از خود به نمایش می گذارد ۲ – در تعریف یک داستان به کلیات آن توجه دارد یا از جزئیات سخن می گوید . ۳ – فردی است که اگر به سوی هدف حرکت کند انگیزه می گیرد یا ترس از شکست او را به جلو هدایت می کند؟ ۴ – الگوی زبانی فرد ، در توضیحاتش شنیداری است ، دیداری یا حسی ؟

پس از بررسی رگ خواب مرد متولد آذر و مشخص کردن چگونگی عمل کردن در هر کدام از موارد بالا ، با وی هم مسیر شوید (فقط در بخورد با وی مثل خودش فکر ، عمل و حرف بزنید … البته که اگر با دیگران اینگونه باشید رگ غیرتش گل می کند ) حال شما رگ خواب مرد متولد آذر خود را در اختیار دارید .

در جذب مرد متولد آذر باید بدانیم :از امتیازاتی که موجب جذب این مرد به طرف یک زن می گردد، هوشمندی است، مرد متولد آذر هرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند. در جذب مرد متولد آذر باید بدانیم : از اینکه مورد سؤال های متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر میخواهید که او را همیشه از آن خود بدانید، سعی نکنید غل و زنجیر به پاهایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدهید و بخواهید که از همه اسرار دل او باخبر شوید. او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از هر جهت راحت باشد، در جذب مرد متولد آذر باید بدانیم : اگر بتوانید دنیا را از همان دیدگاهی که او به آن می نگرد، نگاه کنید و انسان ها را به همان صورتی که هستید، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به هنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را در بر می گیرد، شما آن هم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواهید بود و او هرگز شما را به دیگری نخواهد فروخت.در جذب مرد متولد آذر باید بدانیم : برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه های دیگری هم وجود دارد: سعی کنید پیوسته هوشیار باشید، بگذارید او فرمانروای خانه باشد، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوهنوردی همراهی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدهید، ناز و کرشمه داشته باشید. بالاخره هرگز نخواهید که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است همین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما هم روح آزادمنشی دارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3615موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4152موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1830موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35848موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4162موضوع : چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9226موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19061موضوع :

آیا مردی که عاشقش هستید و می خواهید با او ازدواج کنید یک مرد آذرماهی است؟

آیا می دانید مردان آذرماهی چه زنانی را برای ازدواج انتخاب می کنند؟

مردان آذرماهی زنانی را برای ازدواج انتخاب می کنند که بدانند چگونه باید با آن ها رفتار کرده و آن ها را به خود جذب کنند. درواقع روش جذب یک مرد آذرماهی برای ازدواج روش پیچیده ای نیست. کافی است بدانید عشق برای مردان آذر ماهی چگونه است و یک مرد متولد آذر عشق را چگونه می بیند.

در این مطلب نوین اطلس دات کام یک طالع بینی هندی نیز در مورد مردان متولد آذر برای شما گردآوری کرده است که می توانید از آن کمک بگیرید برای جذب و ازدواج با مردان آذرماهی زیرا طالع بینی ها اطلاعات خیلی خوبی در مورد شخصیت ماه ها مختلف به شما می دهند.

در ضمن با توجه به علایق مرد متولد آذر اگر نمی دانید چگونه او را خوشحال کنید و چه هدیه ای برایش بخرید ما بهترین کادوها را برای این مردان به شما معرفی خواهیم کرد.

ازدواج با مرد آذر ماهی

یکی از نکات مهم ازدواج با مردان آذرماهی این است که بیشتر آن هابه طرز و حشتناکی نمی خواهند ازدواج کنند اما بعد از اینکه راضی به ازدواج شدند در عین حال که با پدر و مادر و برادر و خواهر خود رفت و آمد می کند و نسبت به آنها علاقه مندی نشان می دهد، اما هرگز مایل نیست و اجازه نمی دهد  که آن ها در زندگی خصوصی او دخالت بکنند.

اگر زن عاقلی باشید، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و هرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید. از جمله چیزهای عجیبی که باید در منزل یک شوهر متولد آذر داشته باشید، یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت است زیرا بدون شک مسافرت های زیادی در پیش خواهید داشت.

مرد متولد آذر با زن متولد ماهی ازدواج می کند که محدود کردن مرد از خصوصیات اخلاقی اش نباشد. پس به او آزادی بدهید و یادتان باشد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید. اگر مرد متولد آذر عصبانی بشود، به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می آید پس اگر می خواهید با یک مرد آذرماهی ازدواج کنید باید توانایی کنترل خشم و عصبانیت او را داشته باشید

چگونه با مرد آذر ماهی رفتار کنیم

اگرمی خواهید بدانید چگونه با یک آذرماهی رفتار کنید باید بگویم:

۱- اگر او دوست ندارد شما کار کند اصراری نداشته باشید که بعد از ازدواج هم به شغلتان ادامه دهید.

۲- دوستان نامطبوع خود را رها کنید زیرا این آمادگی در اوهست که شما را از روی دوستانتان قضاوت کند.

۳- در مورد برنامه ریزی برای نامزدی خانه و مسایل مشابه خواسته های او را در نظر بگیرید.

۴- در مورد کارهایتان اقوام خود را دخالت ندهید و از غرولند و انتقاد اجتناب کنید.

روش جذب مردان آذری

از امتیازاتی که موجب جذب این مرد به طرف یک زن می گردد، هوشمندی است، مرد متولد آذر هرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند. از اینکه مورد سؤال های متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر میخواهید که او را همیشه از آن خود بدانید، سعی نکنید غل و زنجیر به پاهایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدهید و بخواهید که از همه اسرار دل او باخبر شوید.

او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از هر جهت راحت باشد، اگر بتوانید دنیا را از همان دیدگاهی که او به آن می نگرد، نگاه کنید و انسان ها را به همان صورتی که هستید، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به هنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را بر می گیرد، شما آن هم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواهید بود و او هرگز شما را به دیگری نخواهد فروخت.

برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه های دیگری هم وجود دارد: سعی کنید پیوسته هوشیار باشید، بگذارید او فرمانروای خانه باشد، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوهنوردی همراهی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدهید، ناز و کرشمه داشته باشید. بالاخره هرگز نخواهید که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است همین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما هم روح آزادمنشی دارید.

طالع بینی هندی مرد متولد آذر

مرد متولد آذر، نماد : قوس

بر اساس طالع بینی هندی مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناکترین شوهردنیاست.

حقیقت این است که مرد متولد آذر از نظر بعضی ها خیلی دمدمی مزاج است، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان می تازد تا به رتق و فتق امور بپردازد و اندکی بعد او را مشاهده می کنید که خود را نخود هر آشی می کند و پابه پای تمام برنامه ها نقشی ایفا می نماید.

کنجکاوی مرد متولد آذر و بی قراری او در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد. یکی دیگر از ویژگی او این است که پیوسته گروهی در اطراف وی دیده می شوند و در نتیجه برای دستیابی به چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، از سوی دیگر لازم است عنوان کرد که به هیچ وجه جایز نیست نسبت به این شخص بدبین باشید، چه او بلاشک یکی از خوشبین ترین افرادی است که خداوند کرده است.

او آنقدر خوشبین است که اگر یکی از دشمنایش یک دهانه اسب برای او ارسال دارد، به خود می گوید حتما اسبش را فراموش کرده است. طبیعی است یک چنین خوشبینی ممکن است خطرناک باشد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که حدی بر آن متصور نیست، البته من منکر آن نیستم که این خوش بینی از نظر زن و فرزندانش یک امتیاز جالب محسوب می شود.

مرد متولد آذر و عشق

عشق مرد متولد آذر تا مدت ها عشقی پنهان خواهد بود و تمام اعمال و رفتار های شما را زیر نظر دارد و از نظرات وپیشنهادی ها شما دفاع می کند البته با سکوت .

مرد متولد آذر شما را از دور زیر نظر دارد . روزی که موضوع را با شما در میان می گذارد مطمئن باشید قبلا بارها روی آن فکر کرده و عشق خود را با جدیت تام و با خیره شدن به چشمانتان  بیان می کنند در بعضی از آن ها  ترسی از عدم پاسخ وجود دارد که ممکن است هیچ گاه موضوع را باز نکند.

شما هنگام رو به رو شدن با عشق یک مرد متولد آذر در یک دو راهی قرار میگیرید، از یک سو با تمام وجود ابراز علاقه کرده  و از سوی دیگر درخواست تغییری اساسی در دنیای خود ازشما بخواهد اگر واقعا او را دوست دارید پس به حرف های او گوش دهید در غیر این صورت ممکن است عشق او به نفرت تبدیل شود او از ارتباط رسمی خشک بیزار است و نوعی تنوغ پذیر است.

بهترین کادو برای مرد متولد آذر

متولدین آذر پر جنب و جوش و عاشق سفر هستند. بنابراین هر چیز مرتبط با سفر از چمدان، چادر مسافرتی و سشوار مسافرتی گرفته تا بلیط تور آنها را خوشحال می‌کند. همچنین متولدین آذر بیشتر از آنکه به مد روز توجه کنند به راحتی و آزادی خود اهمیت می دهند.

برای متولد آذر پرهیجان و فراموشکار، خرید یک ساعت مچی می‌تواند یک یادآور برای انجام کارهای او باشد. و کیف پول و کارت می تواند باعث خوشحالی یک آذر ماهی شود.

مطالب مرتبط:

چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

مردان جذب چه دخترانی میشوند

احساسات مردان نسبت به زنان

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

وابسته کردن پسر به خود

خصوصیات متولدین آذر

روش های دلبری از پسر

مرد متولد آذر

چگونه جذاب شویم برای پسران

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

دمدمی مزاج بودن ویژگی بارز اغلب مردان متولد آذر ماه است ، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان رفته تا به انجام امور بپردازد و اندکی بعد خود را نخود هر آشی می کند.

دمدمی مزاج بودن ویژگی بارز اغلب مردان متولد آذر ماه است ، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان رفته تا به انجام امور بپردازد و اندکی بعد خود را نخود هر آشی می کند و پابه پای تمام برنامه ها نقشی ایفا می نماید.

کنجکاو بودن و برقراری مرد متولد آذر در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات به قدری است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد. ویژگی دیگر این است که اغلب گروهی از افراد در اطراف وی دیده می شوند. در نتیجه چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید ، به هیچ وجه جایز نیست که نسبت به این شخص بدبین باشید ، زیرا وی یکی از خوشبین ترین افرادی است که خدا آفریده است . آنقدر خوشبین و مثبت اندیش است که اگر یکی از دشمنان دهانه اسبی را برای او ارسال کند ، به خود می گوید حتما اسبش را فراموش کرده است. البته این خوشبینی ممکن است خطرناک باشد و کار دستش دهد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که نمی توان حدی برای آن قایل شد ، گاهی اوقات این ویژگی می تواند در خانواده یک امتیاز جالب به شمار می رود.

طالع بینی مرد متولد آذر

خوشبختانه مرد متولد آذر انسان بسیار خوش شانسی است یعنی اگر به مس دست بزند ، طلا می شود .پس طبیعی است که آدمی با چنین خوش شانسی خوش بین هم می شود. خوش شانسی او در مسائل عاشقانه نیز مشاهده می شود و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد ، زود به ریشه آن پی برده و کنار می گذارد.چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

دوست و دشمن متولد آذر ماه

بزرگترین مجموعه دوست و آشنا در دنیا از آن مرد متولد آذر ماه است. این دوستان اغلب دوستان واقعی هستند زیرا به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دوستان ، به باطن آنه توجه بیشتر می کند.در مقابل تعداد دشمنان مرد آذر ماهی بسیار کم است. رک گویی مرد متولد آذر ماه باعث آذرده شدن خاطر دوستان شده و آنها چند روزی و یا چند هفته ای با او بد می شوند و در جرگه مخالفین در می آیند ، اما پس از مدتی متوجه بی غرض بودن صحبتهای او شده و درک می کنند که فقط حقیقت تلخ را گفته و قصد آزار و اذیت نداشته است.

اغلب متولدین این ماه دارای طبع گرم و خشک هستند. رنگ آنها گندمگون بوده و به رنگ های سفید و آبی روشن حساسیت دارند.با عجله در تصمیم گیری ، زود خشم و پرگو هستند. اگر چه گاه نیز مدتی سکوت اختیار میکنند. اغلب تمایل به بودن در جمع بزرگان دارند.

مرد آذر ماهی رفاه مادی خوبی در زندگی داشته و بیشتر در کارهای خیر شرکت می کنند. در ضمن مال حرام با آن ها سازگار نیست. دارای روحیه ای سازگار با صنعت کشاورزی و تجارت و معاملات می باشند.

اغلب تا سن 30 سالگی با دوخطر مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از آن بگذرند ، به عمر طبیعی و گاه به سن نود سالگی می‎رسند.

متولدین آذر ماه در زندگی اغلب از حمایت مادر ، همسر یا یک زن برخوردار می‎شوند.

اگر مراقب کار های خود نباشند ، ممکن است در یک کار حساس درگیر می‎شوند.

اغلب مردان متولد آذر ماه دوستی مشفق و دلسوز دارند که از برادر به آن ها نزدیکتر است. عموما در طالع خود دو زن داشته که از یکی از آن ها نفع می‎برند. اغلب بر اثر سودا و صفرا بیمار شده و آب انار شیرین با شیر و شکر ، برای آنان مفیدمی باشد.

این مردان در زندگی زناشویی نیز کم و بیش موفق هستند و اغلب آنان صاحب فرزند پسر می‎شوند. انگشتر فیروزه با این افراد سازگار است.

سخن گفتن مرد متولد آذر

سیاره متولدین آذر ماه ، مشتری است و کسی که تحت تأثیر این غول منظومه شمسی قرار داشته باشد ، کمی در رفتار و گفتار بی ملاحظه است ، اما بدجنس و موذی نیست؛ منظور خود را به راستی شبیه تیرهایی که صورت فلکی او یعنی “کماندار” در چنته دارد ، بدون ملاحظه و بی سیاست بیان می کنند.ممکن است موجب جریحه دار شدن قلب شما شود ، اما با کمی مقاومت به خرج دادن به آن عادت خواهید کرد.آن وقت تا آخر عمر از قرار داشتن در جوار این مرد چنان احساس آرامشی خواهید داشت که موجب حسادت بسیاری از خانمها خواهید شد.

یکی از اشکالات بزرگی که این مرد با آن مواجه است ، پیدا کردن و بکار بردن لغات مناسب در موقع حرف زدن است. در نتیجه اغلب مجبور می شود گفته های خود را با جملات دیگری حل و اصلاح کند. برای مثال او ممکن است در یک گردش عاشقانه در زیر مهتاب با لحن موثری به شما بگوید : عزیزم ، بدون شک تو مناسب ترین زنی هستی که یک مرد ممکن است به عنوان دوست خود انتخاب کند ، سپس با مشاهده آثار عصبانیت در قیافه شما با دستپاچگی اضافه می کند که : آخر عزیزم ، مرد وقتی اقدام به گرفتن دوست دختر می کند که زنش پیر و زشت شده است ، آن وقت سعی می کند زیباترین دختران دنیا را برای معشوقه بودن پیدا کند.

از نظر عاطفی عشق در قلب او نه تنها به کندی نفوذ می کند بلکه هرگز شور عشق به اعماق آن نمی رسد . اما شما می توانید به همین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید ، اگر شما به دورویی هایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید ، آن وقت می بینید که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است ، آن وقت دیگر وقتی او از عشق های قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحبب می کند . یا گاهی با زخم زبان شما را کمی می آزارد ، قلبا ناراحت نمی شوید.

دمدمی مزاجی او در روابط عاشقانه ای که در دوران تجرد و جوانی با جنس مخالف ، به خوبی مشاهده می گردد و به قول معروف هر روز با یکی سر می کند . در این میان کسی پیدا شود که این رابطه را جدی گرفته و بخواهد قدمی فراتر بگذارد ، به احتمال قوی از عکس العمل طنز آمیز او افسرده خاطر می گردد.

عشق مرد متولد آذر

با هوش بودن از امتیازات زن مورد علاقه این مر است .دوستی نزدیک با زنی سبک سر برای مرد متولد آذر هرگز قابل تصور نیست چه برسد که با او پای سفره عقد بنشیند. از پرسیدن های متعدد بیزار است .برای داشتن مرد متولد آذر ماه نباید او را در غل و زنجیر کرد و یا نسبت به حسادت کنید.همچنین هرگز نخواهید که از همه اسرار دل او باخبر شوید. او را آزاد بگذارید ، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید . انسان ها را به همان صورتی که هستید ، قبول داشته باشید ، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به هنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را بر می گیرد ، شما آن هم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواهید بود و او هرگز شما را به دیگری ترجیح نخواهد داد.

مرد متولد آذر با مغز و دل خود به تناوب فکر می کند ، به همین دلیل اصلا نباید انتظار داشته باشید که پیوسته احساساتی و عاشق پیشه و یا دائما منطقی و عادل باشد.

برای بهترین زن بودن در نزد او راههای زیادی وجود دارد :

هرگز مخالف با افکار انقلابی او نباشید. به یاد داشته باشید که پس از ازدواج با مردی که تحت تأثیر صورت فلکی کماندار است ، بیش از هر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوهر خود قرار گرفته اید ، وقتی دیدید که تیرهای کمان خود را در دست گرفته و یکی پس از دیگری به سوی هدفی غیرممکن رها می کند ، بهترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگر معطوف سازید.آن وقت در یک شب عاشقانه خواهید دید که صادقانه به شما می گوید : به راستی همسر ایده آلی برای او هستید.

سعی کنید همیشه هوشیار باشید ، همسرتان را فرمانروای خانه را بدانید ، ورزش کنید ، او را در سفر و کوهنوردی همراهی کنید ، احساسات به خرج بدهید ، دست و دلباز باشید ، ناز و کرشمه داشته باشید .هرگز مانع آزادی و رفت و آمد او نباشید. لطفا زود قضاوت نکنید ، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است همین امتیاز را برای شما قائل بشود ، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما هم روح آزادمنشی دارید. هماهنطور که دیدید خیلی از ویژگی های مرد آذرماهی مشابه زن آذر ماه است.

مرد آذر ماهی و خانواده

اغلب پسران متولد آذر به طرز و حشتناکی از تشکیل دادن خانواده امتناع دارند. هرگز مایل نیست و اجازه نمی دهد که پدر و مادر یا خواهر و برادرش در زندگی خصوصی او دخالت بکنند. شما هم اگر زن عاقلی باشید ، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و هرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید.

داشتن یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت از جمله موارد عجیب دیگر است. زیرا بدون شک مسافرت های زیادی انجام خواهید داد. شما در این مسافرت ها می توانید با خیال راحت سگ و گربه خود را هم همراه ببرید زیرا شوهرتان عاشق حیوانات است. در این مسافرت ها او خواهان آزادی بیشتری است ، پس با کمال سخاوتمندی بر تعداد شب هایی که او می تواند بیرون بماند ، بیفزایید و طبق معمول یادتان باشد که صبح روز بعد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید. اگر مرد متولد آذر عصبانی بشود ، به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می آید و به قول معروف تا عقده خود را خالی نکند ، آرام نمی گیرد. بین زحمت ترمیم خرابی هایی که او به هنگام عصباینت به بار می آورد و زحمت خودداری از متهم کردن او به نادرستی ، انجام این آخری به مراتب راحت تر از آن دیگری است. اگر او کار خلافی انجام بدهد ، بدون شک خودش به شما می گوید ، در حالی که معلوم نیست شما تاب تحمل شنیدن آن را داشته باشید.

خشم مرد آذر ماهی در خانواده

تنها موردی که می تواند یک پدر آذر ماهی را عصبانی کند ، موقعی است که از بچه های خود دروغ بشنود. رک و راستی این پدر گاھی اوقات که کودکانش نیاز به ھمدردی دارند ، ممکن است توی ذوق ایشان بزند ، از آن گذشته کنجکاوی او ھم گاھی موجب ناراحتی بچه ھایش می شود زیرا بچه ھا نسبت به اسرار خود سخت حساس ھستند و در مواجه با سوالات متعدد این پدر ممکن است که ناراحت شوند.

هرگز به خاطر بچه ها مرد آذر ماهی را فراموش نکنید . زمانی که می خواهد با شما و در کنار شما باشد ، بچه ها را فراموش کنید ، ممکن است بگویید مگر این کار ممکن است ، اما یادتان باشد که تا چه اندازه همراهی با این مرد دمدمی مزاج و تند که ریشه های عشق به انتهای قلب او رسوخ نمی کند ، شما را در معرض خطر طلاق قرار داده است ، پس اولویت در خانواده را باری همسر خود در نظر بگیرید.

مرد متولد آذر صادق و راستگو ، دمدمی مزاج ، در عشق کم اعتنا ، خواهان آزادی و بی قیدی ، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناکترین همسر دنیا می باشد.

ماههای متناسب با پسر متولد آذر ماه :

دختر فروردینی (روشنفکر) ، دختر مردادی (رهبر) ، دختر مهر ماه ، دختر آذر ماه (همدرد و دلجو) و دختر بهمنی.

ماه های ناجور با پسر آذر ماهی :

چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

دختر اردیبهشتی (خود پسند و مغرور) ، دختر تیر ماه (عاشق خانه و زندگی) ، دختر شهریور ماه (پر حرف) ، دختر آبان ماه (خلاق) و دختر دی ماهی.

آذر ماهی ها با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه رو دارند. یعنی نه خیلی خوب و نه خیلی بد.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

تاریخ پرداخت یارانه حمایت معیشتی دولت در بهمن و زمان واریز بسته کمک معیشتی بهمن و زمان واریز یارانه حمایت معیشتی بهمن دولت و ساعت واریز نقدی بهمن و یارانه حمایت معیشتی دولت بهمن ماه کی واریز میشه در نم نمک.

شهلا ده بزرگی اولین خلبان زن ایرانی است که پیش از انقلاب مدرک خلبانی خود را اخذ کرده است ، او و شوهرش هر دو خلبان هستند و از پرواز لذت می برند.

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

افرادی که در ماه آذر متولد شده اند علایق و احساسات جنسی خاص خودشان را دارند و برای یک زندگی بهتر، لازم است که شریک جنسی اش این علایق را بداند.چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

 

 کنجکاوی مرد متولد آذر و بی قراری او در فیصله دادن ھر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاھی نمی توان حدی برای آن قائل شد .

 

یکی دیگر از ویژگی او این است که پیوسته گروھی در اطراف وی دیده می شوند و بالنتیجه برای دستیابی به چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، از سوی دیگر لازم است عنوان کرد که به ھیچ وجه جایز نیست نسبت به این شخص بدبین باشید، چه او بلاشک یکی از خوشبین ترین افرادی است

 

که خداوند کرده است .و آنقدر خوشبین است که اگر یکی از دشمنایش یک دھانه اسب برای او ارسال دارد، به خود می گوید حتما اسبش را فراموش کرده است.

 

طبیعی است یک چنین خوشبینی ممکن است خطرناک باشد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که حدی بر آن متصور نیست البته من منکر آن نیستم که این خوش بینی از نظر زن و فرزندانش یک امتیاز جالب محسوب می شود.

 

خوشبختانه برای او و احتمالا برای او و احتمالا برای شما، مرد متولد آذر آدم فوق العاده خوش شانسی است و این شانساغلب در لحظاتی که خوشبینی ھای بی دلیل او برایش گرفتاری ایجاد می کند،

 

به داد او می رسد، او آنقدر خوش شانس است که اگر به مس دست بزند، طلا می شود و طبیعی است که آدمی با چنین خوش شانسی خوش بین ھم می شود .

 

خوش شانسی او در مسائل عاشقانه نیز قابل رؤیت است و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد،

 

زود به ریشه آن پی می برد و دست از آن می شوید . مرد متولد آذر صاحب بزرگرترین کلکسیون دوست و آشنا در دنیاست و این دوستان اغلب دوستان واقعی و ھستند زیرا به ھنگام انتخاب مرد متولد آذر به جای توجه به ظاھر دوستان، دقت خود رامتوجه باطن آنھا می سازد، در مقابل تعداد دشمنان

 

او بسیار محدود است کسانی که از رک گویی او آزرده خاطر می شوند، چند روزی و یا چند ھفته ای با او بد می شوند و در جرگه مخالفین در می آیند، اما پس از مدتی پی می برند که او بدون ھیچ گونه قصد و غرضی حقیقت تلخ را گفته و منظور آزار و اذیت نداشت است.ھمانطور که قبلا گفته شد،

 

سیاره کسی که در ماه نھم سال متولد شده، مشتری است و کسی که تحت تأثیر این غول منظومه شمسی قرار داشته باشد، کمی در رفتار و گفتار بی ملاحظه است، اما بدجنس و موذی نیست.راجع به بد زبانی و نحوه سخن گفتن او باید گفت که مقصود خود را به راستی شبیه در چنته دارد ، بیان می دارد .

 

یعنی « کماندار « تیرھایی که صورت فلکی او یعنی بدون سیاست و ملاحظه کلمات را از چله کمان دھان رھا می سازد . کلام او ممکن است درست مانند این تیر قلب شما را جریحه داز کند، اما اگر قدری مقاومت به خرج دادید و به آن عادت کردید ، آن وقت تا آخر عمر از قرار داشتن در جوار مردی که دل و زبانشیکی است ،

 

چنان احساس آرامشی خواھید داشت که بی شک برای بسیاری از زنان رشک آفرین خواھد بود. یکی از اشکالات بزرگی که این مرد با آن مواجه است،  پیدا کردن و بکار بردن لغات مناسب در موقع حرف زدن است.در نتیجه اغلب مجبور می شود گفته ھای خود را با جملات دیگری حل و اصلاح کند. 

 

برای مثال او ممکن است در یک گردش عاشقانه در زیر مھتاب با لحن مؤثری به شما عزیزم، بدون شک تو مناسب ترین زنی ھستی که یک مرد ممکن است به : « بگوید سپسبا مشاھده آثار عصبانیت در قیافه شما با « عنوان دوست خود انتخاب کند آخر عزیزم، مرد وقتی اقدام به گرفتن دوست دختر » :

 

دستپاچگی اضافه می کند که آن وقت سعی می اصل مھم خاصی ،« می کند که زنش پیر و زشت شده است نیست و به ھیچ عنوان مایل به آزرده خاطر ساختن کسی نمی باشد، آن وقت می توانید با خیال کند زیباترین دختران دنیا را برای معشوقه بودن پیدا کند. به ھر صورت اگر این آسوده در جوار او قرار بگیرید و از داشتن نامزد یا ھمسر صادقی چون او لذت ببرید.

 

از نظر امور عاطفی باید بگویم که عشق در قلب او نه تنھا به کندی صورت می گیرد بلکه ھرگز نمی تواند شور عشق به اعماق آن برسد اما شما می توانید به ھمین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید، اگر شما به دورویی ھایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید

 

که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است، آن وقت دیگر وقتی او از عشق ھای قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحتب می کند . یا گاھی با زخم زبان شما را کمی می آزارد، قلبا ناراحت نمی شوید .

 

دخترھا و در دوستی خود با مرد متولد آذر اغلب دچاراشتباه می شوند و رابطه خود را خیلی جدی تر از آنچه که واقعا ھست فرض می کنند و این امر بالطبع منجر به قضاوت ھای ناروایی درباره او می گردد، اما در اینجا نیز شانس معروف به کمکش می آید و دیری نمی گذرد که این دخترھا پی می برند

 

چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

اشتباه از ایشان بوده و او نظر خاصی از این دوستی نداشته است. دمدمی مزاجی او در روابط عاشقانه ای که در دوران تجرد و جوانی با جنسمخالف بر قرار می سازد، به خوبی مشاھده می گردد و به قول معروف ھر روز با یکی سر می کند و اگر در این میان کسی پیدا شد که این رابطه را جدی گرفت

 

و خواست قدمی فراتر بگذارد، به احتمال قوی از عکس العمل طنز آمیز او افسرده خاطر می گردد.از امتیازاتی که موجب جلب این مرد به طرف یک زن می گردد، ھوشمندی است ، مرد متولد آذر ھرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند .

 

از اینکه مورد سؤال ھای متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر میخواھید که او را ھمیشه از آن خود بدانید ، سعی نکنید غل و زنجیر به پاھایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدھید و بخواھید که از ھمه اسرار دل او باخبر شوید. او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از ھر جھت راحت باشد،

 

اگر بتوانید دنیا را از ھمان دیدگاھی که او به آن می نگرد ، نگاه کنید و انسان ھا را به ھمان صورتی که ھستید ، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به ھنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را بر می گیرد، شما آن ھم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواھید بود و او ھرگز شما را به دیگری نخواھد فروخت.

 

برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه ھای دیگری ھم وجود دارد: سعی کنید پیوسته ھوشیار باشید ، بگذارید او فرمانروای خانه باشد ، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوھنوردی ھمراھی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدھید ، ناز و کرشمه داشته باشید . بالاخره ھرگز نخواھید

 

که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است ھمین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما ھم روح آزادمنشی دارید.او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مردی که » انقلابی » ھرگز با افکار تحت تأثیر صورت فلکی کماندار است،

 

بیش از ھر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوھر خود قرار گرفته اید، وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفته و تیرھایش را یکی پس از دیگری به سوی ھدفی غیرممکن رھا می کند، بھترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگر معطوف سازید و ان وقت در یک شب عاشقانه خواھید دید

 

که صادقانه به شما می گوید: به راستی ھمسر ایده آلی برای او ھستید . اغلب مردان متولد آذر به طرز و حشتناکی از تشکیل دادن خانواده امتناع دارند، اغلب آنه ھا به خاطر اینکه اعضای خانواده او ھستند، آنھا را دوست دارد و به ھمین دلیل ھمیشه بین ایشان و سایر اعضای خانواده مثل خواھران،

 

برادران، پدر و مادر نوعی جدایی آشکار مشاھده می گردد. او درست مثل متولدین ماھھای دیگر با پدر و مادر و برادر و خواھر خود رفت و آمد می کند و نسبت به آنھا علافقه مندی نشان می دھد، اما ھرگز مایل نیست و اجازه نمی دھد که آن ھا در زندگی خصوصی او دخالت بکنند.

 

شما ھم اگر زن عاقلی باشید، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و ھرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید. از جمله چیزھای عجیبی که باید در منزل یک شوھر متولد آذر داشته باشید، یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت است زیرا بدون شک مسافرت ھای زیادی انجام خواھید داد شما در این مسافرت ھا می توانید با خیال راحت سگ و گربه خود را ھم ھمراه ببرید زیرا شوھرتان عاشق حیوانات است.

 

در این مسافرت ھا او خواھان آزادی بیشتری است ، پس با کمال سخاوتمندی بر تعداد شب ھایی که او می تواند بیرون بماند، بیفزایید و طبق معمول یادتان باشد که صبح روز بعد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید. اگر مرد متولد آذر عصبانی بشود ، به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می آید و به قول معروف تا عقده خود را خالی نکند، آرام نمی گیرد .

 

بین زحمت ترمیم خرابی ھایی که او به ھنگام عصباینت به بار می آورد و زحمت خودداری از متھم کردن او به نادرستی، انجام این آخری به مراتب راحت تر از آن دیگری است . اگر او کار خلافی انجام بدھد ، بدون شک خودش به شما می گوید ( در حالی که معلوم نیست شما تاب تحمل شنیدن آن را داشته باشید . )

 

علاقه او به کودکانش در سنین بالا زیادتر می شود ، اما علی الاصول از مشاھده بچه مخصوصا بچه ھای کوچک شاد می گردد . متولد آذر مردی است که کودکان خود را خیلی زیاد برای انجام کارھای ورزشی به گردش می برد و به این دلیل روابط او با پسرھایش نزدیکتر از دخترھا برای ورزش، مخصوصا ورزش ھایی نظیر کوه نوردی دارند

 

و بھتر می توانند پابه پای او قدم بردارند، از سوی دیگر بچه ھای پسر ھم او را خیلی به خود نزدیک و صمیمی احساس می کنند به نحوی که پس از سن سیزده چھارده سالگی نوعی حالت رفاقت بین ایشان پیدا می شود و ھر قدر بچه ھا بزرگتر می شوند، این رفاقت عمیق تر و افزون تر می گرد

 

رک و راستی این پدر گاھی اوقات که کودکانش نیاز به ھمدردی دارند، ممکن است توی ذوق ایشان بزند، از آن گذشته کنجکاوی او ھم گاھی موجب ناراحتی بچه ھایش می شود زیرا بچه ھا نسبت به اسرار خود سخت حساس ھستند و وقتی با سئوالات پشتسر ھم پدر خود مواجه شدند،

 

ناراحت می گردند.تنھا موردی که پدر متولد آذر از خود خشونت و سختی نشان می دھد، موقعی است که از بچه ھای خود دروغ بشنود .یادتان باشد که به خاطر بچه ھا او را فراموش نکنید و وقتی دیدید که می خواھد با شما و در کنار شما باشد، بچه ھا را فورا فراموش کنید، ممکن است بگویید مگر این کار ممکن است،

 

اما به ھر صورت ھمیشه یادتان باشد که تا چه حد در جوار این مرد دمدمی مزاج و تند که ریشه ھای عشق به انتھای قلب او رسوخ نمی کند، در معرض خطر طلاق قرار دارید، اگر نمی خواھید او را از دست بدھید، بچه ھا را به وی ترجیح ندھید مرد متولد آذر با مغز و دل خود به تناوب فکر می کند، به ھمین دلیل اصلا نباید انتظار داشته باشید که پیوسته احساساتی وعاشق پیشه و یا دائما منطقی و عادل باشد.

 

مرد متولد آذر و مقایسه کهن الگوی دیونیسوس و هرمس را همینجا بخوانید. اگر مایل به شناخت مردانی با جذابیت های بصری بالا هستید قطعاً خصوصیات مرد متولد آذر را مطالعه کنید. معمولاً مردان متولد آذر ماه مردانی با جذابیت های ظاهری و بصری بالا هستند این گروه از مردان ممکن است همیشه خوش پوش و خوش قیافه نباشند، اما نکته مهمی که در وجود این گروه از مردان قرار دارد جذابیت و کاریزمایی ذاتی و درونی است که از آن بهره برده اند. در ادامه خواهید فهمید که مرد آذر ماهی چه ویژگی های عجیبی دارد.

اگر به دنبال خصوصیات مردان آذر ماه و نقاط ضعف مردان آذر ماه هستید باید بدانید که مردان آذر ماه در کل مردانی با انرژی مثبت روانی هستند و میتوانند در اکثر موارد مردانی خوش رو، بذله گو و خوش مشرب باشند.

از آنجایی که در مورد خوش خلقی و خوش اخلاقی مرد متولد آذر ماه نوشته ایم قطعاً هیچ کسی انتظار نخواهد داشت که مرد متولد آذر ماه خصوصیات منفی نیز داشته باشد. اما نکته دقیقاً در همینجا است که هر فردی بنا به اخلاقیات خود میتواند نکات مثبت و منفی زیادی در درون خود داشته باشد. به عنوان مثال از خصوصیات مردان متولد آذر ماه میتوان به کینه جویی و حسود بودن اشاره کرد.

با این تعریف که اگر این گروه از مردان احساس کنند کسی از حسن اخلاقیشان سوء استفاده میکند قطعاً در یک موقعیت مناسب با او برخورد خواهند کرد و این برخورد میتواند با حرفی درشت باشد که فرد تا مدت ها طعم تلخی را از این گروه از مردان به یاد بیاورد.

چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

در واقع این نحوه از رفتار مرد متولد آذر ماه میتواند تمام خوبی های مرد آذر ماه را به یکباره محو کند و از بین ببرد. اما نکته مهم در معاشران مرد متولد آذر ماه در این است که خود معاشران مردان متولد آذر ماه میتوانند جایگاهشان را در کنار آنها حفظ کنند اگر قصد توهین و یا زیرکی نداشته باشند.

عشق در متولدین آذر ماه، قطعاً چنین مردانی با خوش خلقی و انرژی روانی بالا میتوانند زنان بسیاری را به خود جذب کنند و این نکته را فراموش نکنید که هیچ رفتاری مانند شوخ طبعی در جذب زنان اثر گذار نخواهد بود. به همین دلیل مردان متولد آذر ماه تلاش زیادی برای به دست آوردن زنان مورد علاقه شان به خرج نمیدهند، بلکه فقط کافی است بخواهند با فردی وارد معاشرت بشوند و شروع به طنازی کنند.

اما اگر بخواهید بدانید این گروه از مردان از چه گروه زنانی خوششان می آید لازم است به زنان منظم و سرزنده و مطیع در اطراف مردان متولد آذر ماه نگاه بیندازید. زنان تنبل پر حرف قطعاً به هیچ عنوان نمیتوانند موارد مناسبی برای مردان آذر ماه باشند. این گروه از مردان مایل به داشتن همراهانی هوشمند و توانا هستند که بتوانند خود و اطراف خود را مدیریت کنند و از بهره هوشی بالایی برخوردار باشند.

زنانی که وابسته و سردرگم هستند و استقلالی از خود ندارند قطعاً نمیتوانند همسران و همراهان مناسبی برای این گروه از مردان باشند. جذابیت های ظاهری مانند زیبایی و لوندی و خوش اندامی نیز جزو جذابیت هایی است که قطعا به چشم مردان آذر ماه خواهد آمد و میتواند آنها را با یک زن درگیر یک رابطه مستحکم کند.

مردان آذر ماه به دلیل خوش اخلاقی و خوش خلقی خود هم صحبت های بسیاری در اطرف خود خواهند داشت، اما یکی از اساسی ترین تقاط ضعفشان تعدد معاشرانشان است. مردان آذر ماه وقت کافی برای خود ندارند و آنچه که در توان دارند را برای اطرافیان خود صرف میکنند.

اگر همسر شما مرد متولد آذر ماه باشد قطعا این گلایه را از او خواهید داشت که فرصت های گپ های دو نفره تان بسیار کم و محدود است و مایل به همنشینی های دو نفره بیش تری هستید. اما به دلیل اینکه این گروه از مردان انرژی خلاق بالایی دارند میتوانند این هماهنگی را به مرور میان معاشران خود و خانواده خود به وجود بیاورند و به تعادل نسبی در روابطشان دست پیدا کنند.

مردان متولد آذر ماه در کهن الگو های یونگی میتوانند مشابهت هایی با کهن الگوی دیونوسوس و هرمس داشته باشند. نا گفته نماند که تمام کهن الگو های یونگی میتوانند هم خصلت های مثبت و هم خصلت های منفی را با یکدیگر داشته باشند.

به طور مثال کهن الگوی هرمس میتواند در منفی ترین خصلت خود دزد و کلاهبردار باشد اما در خصلت های مثبت خود میتواند سخن ور دانشمند و شوخ طبع باشد. بنابراین با مطالعه کهن الگو های یونگی میتواند به قسمت های منفی و مثبت بعد وجود خود کمی اشراف پیدا کنید تا بتوانید قسمت های مثبت را رشد داده و قسمت های منفی را با آگاهی و بدون سرخوردگی کم کنید و یا استفاده ایی از آن خصلت ها نداشته باشید.

مرد متولد آذر ماه با ترکیب کهن الگوی دیونوسوس و هرمس ترکیبی از یک مرد خوش اخلاق و بذله گو که دارای مهارت های زندگی است را به نمایش می آورد. همانطور که دیونوسوس سرمست و شاد و خوش مشرب است باید به وسیله کهن الگوی هرمس خود که خلاق و بازیگر است و دارای روابط عمومی بالایی است بتواند تعادلی در داشته ها و معاشران و زندگی خود ایجاد کند.

مردی با این دو گروه اولیه از کهن الگو های یونگی احتمال شکست در شغل و حرفه خود را دارد. زیرا مدام مشغول به صحبت و خوش مشربی میشود و قطعا هر فردی با بیان بلیغ تر میتواند او را در شغل و حرفه درگیر کند و تمام سرمایه اش را از چنگ او خارج کند. بنابراین استفاده از کهن الگوی هرمس برای مردان متولد آذر ماه بسیار مهم است اما شرط استفاده صحیح از کهن الگوی هرمس برای این گروه از مردان هوشیاری است که بتواند او را به مقصد اصلی برساند و نه اینکه صرفا با چرب زبانی دست آوردی جزیی داشته باشد.

مرد متولد آذر ماه بهتر است با کهن الگوی هفائستوس خود ارتباط بیش تری برقرار کند و به دنبال رشد بیشتری در کهن الگوی هفائستوس خود داشته باشد. زیرا اگر مدام به دنبال خوش مشربی و ایجاد روابط جدید و حفظ اطرافیان خود باشد قطعا در زندگی خود با شکست های مالی عظیمی مواجه میشود.

هفائستوس کهن الگوی کار و پیشه داری است که میتواند از نیروی خلاقیت خود و استفاد ه از ابزار و احساس خوشایند درونگرایی بهره ببرد. بنابراین معاشرت و طنازی و سرگرم بودن برای او معنای جدی ندارد و میتواند تمام توان خود را برای ایجاد یک ابزار جدید و یا یک پیشه جدید به کار ببندد و با این توانایی میتواند از دارایی های خود محافظت نیز بکند. مردان آذر ماه با پرورش کهن الگوی هفائستوس در کهن الگوی خود میتوانند خانواده خود را بیش از قبل حمایت کنند و دوست داشته باشند و ابراز علاقه کنند.

مردان متولد آذر ماه در تست های MBTI میتوانند در بیشتر موارد در گروه های شخصیتی INFP قرار بگیرند. این گروه از مردان با شناخت عمیق به وجوه شخصیت خودشان در بیشتر موارد به دلیل نوع شخصیت فعال، با انگیزه و مشتاقی که دارند میتوانند در هر گروهی مورد توجه قرار بگیرند. نقش رهبری در گروه های ورزش و بازیگری میتواند از جمله فعالیت های مناسب برای مردان آذر ماه با این وجه از شخصیت MBTI است.

مردان آذر ماه در معاشرت با دیگران بسیار سرزنده و شاد هستند، در واقع انرژی روانیشان در ارتباط با دیگران شارژ میشود و مایل به داشتن ارتباط های مداوم با دیگران هستند. روابط سطحی و بدون عمق نیز از جمله روابطی هستند که مردان آذر ماه برقرار میکنند و خود را نیازمند آن میدانند. حمایت کردن دیگران و مورد تایید قرار گرفتن از طرف دیگران نیز یکی دیگر از میل های مردان متولد آذر ماه است.

رویا پردازی های مداوم در مردان آذر ماه با این وجه از شخصیت میتواند بسیار پر رنگ باشد. این گروه از مردان رویا پردازی را صرفاً به دلیل از بین بردن وقت نمیدانند بلکه رویا پردازی میکنند تا به آنچه میخواهند دست پیدا کنند. مرد آذر ماه میتواند تقریباً به تمام اهداف خود برسند تا زمانی که فقط به شهود خود اعتماد نکنند و بتوانند همه شرایط را در نظر بگیرند.

مردان آذر ماه میتوانند با کم کردن روابط سطحی خود به روابط عمیقی با دوستان صمیمی و معاشران واقعی خود پیدا کنند و همچنین از اطمینان به هر فردی که مواجه میشوند اجتناب کنند تا در موقعیت های مهم زندگی بدون شکست قدم بردارند.

1. خصوصیات بارز مرد آذر چیست؟ خوش صحبت، خون گرم و صمیمی. مرد آذر ماه مردی منطقی و جذاب است که میتواند هر کسی را به راحتی به خود جذب کند و بدون هیچ تلاشی دوستان بسیار زیادی در کنار خود داشته باشد.

2. رگ خواب مرد آذر ماه چیست؟ جذابیت های ظاهری رگ خواب مرد آذر ماه است که میتواند به بهترین شکل مرد آذر ماه را تحت تاثیر قرار بدهد. خوش رو بودن و ظواهر اولین معیار مرد آذر ماه برای به دست آوردن رگ خوابشان است.

3. چه زنی مناسب مرد آذر ماه است؟ زنان جذاب که بتوانند قدرتمند نیز باشند و جسارت ورود به رابطه با این مردان را داشته باشند زن مناسبی برای مرد آذر ماه هستند. زنان ضعیف که احساسات دخترانه دارند نمیتوانند در کنار مرد آذر خوشبخت باشند.

4. تعریف کهن الگوی مرد آذر ماه چیست؟ کهن الگوی دیونوسوس و هرمس که خدای پیام رسان و روابط عمومی است. گفتاری شیوا و تنوع طلب است، ضد ازدواج و شوخ طبع است. بازیگر، خوش سفر و بیزار از مسئولیت است.

لطفا جهت مشاوره در مورد «مرد متولد آذر و مقایسه کهن الگوی دیونیسوس و هرمس» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

تلفن: 22623587 021

همراه: 1671664 0935

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

نگاهی به مهم ترین خصوصیات فردی زن و مرد متولد آذر. در ابتدای این بخش بدانید این مطالب تنها جنبه سرگرمی دارد ولی در تمام جهان بسیاری از افراد بر این باورند که طالع بینی برگرفته از سیاره ها و کائنات است و بی شک به این پیشگویی ها اعتقاد و باور دارند.

بسیاری از افراد نیز این طالع بینی و خصوصیات متولد هر فرد را مهملات و خرافات می دانند. وبسایت نازوب آنچه که توسط طالع بینان چینی و هندی بیان شده است را در این بخش گنجانده است صحت یا خرافه بودن آن بسته به باور خود شما دارد. از این که با ما هستید سپاسگزاریم.

 

ویژگی های کلی متولدین زن و مرد آذر ماه/ پادشاه عشق. آخرین فصل دلدادگی!

General characteristics of the male and female birthdays of December / King of Love. The Last Season of Noodleچطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

 

 

1- نشان : کمان یا کمانگیر

2- سیاره : مشتری

3- عنصر : آب

4- عدد موافق : ( 3-0 )

5- سنگهای موافق : یاقوت اصغر – فیروزه

6- سنگهای مخالف : عقیق – یاقوت کبود

7- فلزات موافق : طلا –آهن – روی

8- رنگهای موافق : سیاه – سفید – سبز – آبی – ارغوانی

9- حرف موافق : ف

10- روز موافق : پنجشنبه

11- سمت موافق : شرق – شمال شرقی

12- رابطه بین متولدین ماههای دیگر: با متولدین فروردین و مرداد ، خیلی خوب – با مهر و بهمن ، خوب – با خرداد و شهریور و اسفند ، بد – با اردیبهشت و تیر و آبان و دی ، دشمن

13- بیماری ها: امراض عصبی – امراض خونی – امراض گلو – امراض کبدی – امراض داخلی – فشار خون – غش و صرع – درد زانوها – درد رانها – درد شانه ها – روماتیسم – زخمهای مختلف

14- عضو حساس : ران ها

15 – طبع : گرم و خشک

16- سوره های موافق : فجر – فیل – فلق

17- مشاغل مناسب : مهندس – معلم – استاد – مدیر و رئیس – مربی – پزشک – داور – واسطه – شاغل در امور معاملاتی – کاسب و …

 

 

متولدین آذر، نماد : قوس
ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ آذر ماه‌:
خوش‌ بین‌،خوش‌ خلق‌، مهربان‌، خونگرم‌ و شاد،
درستکار، صادق‌، شریف‌، رو راست‌،
راستگو، بی‌غل‌ و غش‌ و بی‌شیله‌ پیله‌
اندیشمند، روشنفکر و فیلسوف‌ منش‌جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ آذر ماه‌:
خوش‌ بینی‌ کورکورانه‌، بی‌خیالی‌، بی‌دقتی‌، بی‌احتیاطی‌ و بی‌توجهی‌
ظاهر بینی‌ و بی‌ملاحظه‌گی‌

 

 

سکس و خصوصیات اخلاقی مردان متولد آذر
برای مردان آذر زندگی جنسی او پر هیجان و ماجراست.در یک شب طوفانی در چادر،در کنار دریای طوفانی،در یک جنگل بیسو و هر مکان عجیب غریبی که به ذهنتان میرسد دوست دارد س-ک-س داشته باشد.

از آمیزش های آخر هفته که با یک دوش گرم و موسیقی آرام و صحبت های لطیف آغاز میشود بشدت نفرت دارد و دوست دارد تکنیک های آمیزش از خاور میانه گرفته تا آفریقای جنوبی را امتحان کند.

نميخواهيم شما را نسبت به اين مرد نااميد كنيم ولي حقيقت اين است كه مرد متولد آذر عادتهاي عجيب و غريبي دارد. مثلاً ممكن است بعد از ازدواج با شما به اين مقوله عادت كرده و چندين بار ديگر هم ازدواج بكند!

و يا به دليل اينكه به كار كردن در نيمههاي شب عادت دارد كف اتاقش را كه سقف همسايه طبقه پايين محسوب ميشود به وسيله كلنگ خراب كرده و همان موقع از نو سراميك بكند.

مرد متولد آذر بسيار بلندپرواز است به طوري كه ممكن است برود روي كوه دماوند و خودش را رها كرده و پرواز بكند! سعي كنيد هيچ وقت عاشق يك مرد آذري نشويد زيرا اگر منزل شما در حوالي كوه دماوند باشد

او حتي حاضر نيست براي ديدن شما با ماشين هم به آنجا بيايد چه برسد به اينكه بخواهد كوه دماوند را با تيشه فرهاد خراب كند و خودش را به شما برساند.

اگر اصرار به ازدواج با مرد آذرماهي داريد سعي كنيد با يك مرد آذري خارجي ازدواج كنيد. دليلش اين است كه مرد آذري خارجي به شدت شيفته ورزش فوتبال است و دوست دارد

براي رفتن به استاديوم شما هم همراه او باشيد و از آنجايي كه در ايران حضور زنها در استاديوم ممنوع است اين ممنوعيت در درازمدت زندگي شما را سرد خواهد كرد.چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

 

 

 

سکس و خصوصیات اخلاقی زنان متولد آذر

به عشق و س-ک-س مانند بازی نگاه میکنند اما این موضوع را سرسری نمیگیرند.یک عاشق آتشی است و زمانی که عاشق میشود به افکار دور و برش زیاد اهمیت نمیدهد.

در عشق نیز خصلت خوش منشانه ای دارد و دوست دارد با همسرش دوست باشد.زنان آذر نیز مانند مردان آذر بسیار پر ماجرا هستند و از این مورد هرگز خسته نمیشوند.در عشق هرگز او را محدود نکنید چرا که از این رفتار بشدت متنفر است برای بدست آوردن قلبش طوری رفتار کنید تا در کنار شما راحت باشد.

 

 

زنهاي متولد آذر از اتفاقات بيرون از خانواده بيشتر از اتفاقات درون خانواده اطلاع دارند. مثلاً ممكن است زن متولد آذر به خواهرش كه براي شام به خانه آنها آمده بگويد:

پس چرا شوهرت را نياوردي و اين در حالي است كه خواهر او مدتي است با شوهرش متاركه كرده است! يك زن آذري را ميشناسم كه بعدازظهر يك روز زنگ زده بود به شوهرش و گفته بود: عزيزم شب مهمان داريم لطفاً ميوه فراموشت نشود و شوهرش جواب داده بود:

لطفاً بگو كه بابا جانت براي ميوه بخرد، چون ما شش ماه است كه از هم جدا شدهايم!اگر ميخواهيد با يك زن آذري ازدواج كنيد، از همان صبح عليالطلوع روز خواستگاري برويد و روزي پنج دقيقه ورزش بكنيد زيرا زن آذري شما از دو چيز بيزار است اول مرد و دوم مرد ضعيف.

البته در نظر داشته باشيد كه بيشتر از پنج دقيقه هم ورزش نكنيد زيرا اگر شما بهعنوان شوهر او در برنامه قويترين مردان ايران هم مقام اول را كسب بكنيد ولي در مقابل غذاي شور اعتراض نكنيد، او اين عدم اعتراض شما را ضعفي عميق تلقي كرده و طلاقش را ميگيرد.

 

 

از ويژگيهاي ديگر زن متولد آذر Woman born in December  شلختگي اوست. در توضيح شلختگي زنهاي اين ماه همين قدر كافيست كه بدانيد آنها معمولاً ظرفهاي كثيف را در يخچال و باقيمانده غذا را در آشپزخانه ميگذارند!

اگر يك زن آذري به شما گفت كه عاشقتان شده همان الساعه غش نكنيد زيرا عشق اين زنها مثل گل لاله عباسي است و فقط شبها باز ميشود و روز بعد كه بسته شد ديگر براي هميشه بسته ميماند. البته تمام این مباحث فرضیه افراد پیشگو است و بیشتر جنبه سرگرمی دارد ولی به طور کل بیشتر افراد دنیا به این پیشگویی ها و طالع بینی ها اعتقاد دارند!!!

 

 

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ زن و مرد متولدین‌ آذر ماه‌:

صورت‌ فلکی‌ قوس‌ بر روی‌ باسن‌ و رانها حکومت‌ می‌کند و در نتیجه‌ متولدین‌ آذر ماه‌می‌بایست‌ مراقب‌ باشند تا به‌ بیماری‌ هایی‌ مثل‌ سیاتیک‌ و روماتیسم‌ مبتلا نشوند.گفته‌ می‌شود که‌ به‌ خاطر کمبود طبیعی‌ سیلیسیم‌ در بدن‌، پوست‌، ناخن‌ و مویی‌ضعیف‌ دارند.

از آنجایی‌ که‌ ورزش‌ دوست‌ و دارای‌ روحیه‌ ورزشکاری‌ هستند، بایدمراقب‌ حوادث‌ و اتفاقات‌ ناشی‌ از همانها باشند. در قدیم‌ بسری‌ از آنها در هنگام‌سوار کاری‌ از اسب‌ یا چهار پایان‌ دیگر به‌ زمین‌ سقوط می‌کردند و صدمات‌ زیادی‌می‌دیدند. هم‌ چنین‌ باید در هنگام‌ کار با آتش‌ و گرما نیز به‌ شدت‌ محتاط باشند.

 

 

علاقمندیها: مسافرت‌، یک‌ سره‌ به‌ سراغ‌ اصل‌ مطلب‌ رفتن‌، تمایل‌ به‌ آزادی‌،قوانین‌ و معانی‌، درک‌ احساسی‌ از مسایل‌

بیزاریها: مواجهه‌ با نظریات‌ دست‌ و پاگی گرفتاری‌های‌ داخل‌ خانه‌، مقید بودن‌،مداخله‌ دیگران‌ در مسایل‌ خصوصی‌ زندگی‌شان‌، سر و کله‌ زدن‌ با جزییات‌.

 

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ ماه‌ تولد شما (آذر ماه‌):
حیوانی‌ که‌ در ارتباط با برج‌ تولد شماست‌، قنطورس‌ می‌باشد. یونانی‌های‌ باستان‌ آن‌چنان‌ به‌ اسب‌ عشق‌ می‌ورزیدند که‌ در افسانه‌ و اسطوره‌ به‌ قنطورس‌ منزلت‌ و لقب‌دادند. قنطورس‌ به‌ واسطه‌ خرد و توانایی‌های‌ شفا بخشش‌ مشهور شده‌ بود. قنطورس‌سمبل‌ طبیعت‌های‌ دو گانه‌ انسانها به‌ عنوان‌ یک‌ مخلوق‌ روشنفکر است‌. (به‌ نفع‌ بشر)

 

 

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ آذر ماه‌ «ارغوانی‌ سیر» است‌.

سنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ آذر ماه‌ «زبرجد» است‌. زبرجد، این‌ سنگ‌قیمتی‌ در رنگ‌های‌ متعددی‌ یافت‌ شده‌ و جزء خانواده‌ کوارتز است‌. همراه‌ داشتن‌این‌ سنگ‌ به‌ شما کمک‌ می‌کند تا در تمام‌ مشکلات‌ موفق‌ شده‌ و ویژگی‌های‌ رهبرگونه‌تان‌ را پیش‌ ببرید. این‌ سنگ‌ باعث‌ می‌شود که‌ بیشتر احساس‌ کنید که‌ تحت‌کنترل‌ خودتان‌ هستید و در موقعیت‌های‌ پر درد سر و ناراحت‌ کننده‌ به‌ شکل‌ قابل‌قبول‌ و خوبی‌ عمل‌ نمایید. هم‌ چنین‌ گفته‌ می‌شود که‌ زبرجد در افزایش‌ انرژی‌ وایجاد سازگاری‌ کمک‌ شایان‌ توجهی‌ به‌ متولدین‌ آذر ماه‌ می‌نماید.

نام‌ افراد مشهوری‌ که‌ در ماه‌ آذر متولد شده‌اند:
وینستون‌ چرچیل‌
لودویگ‌ وان‌ بتهوون‌
مارک‌ تواین‌

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

Sexual Interests Male and Female Born in December / Personality

 

طالع بینی متولدین پاییز | فال عشق و احساس زن و مرد متولد پاییز

فال میل جنسی و طالع بینی جنسی زنان و مردان در ماههای سال

عکس نوشته های خصوصیات متولدین آذر

بهترین مرد متولد کدام ماه است| شخصیت شناسی

برچسبها: متولدین آذر

همه زنان به دنبال برترین مردان برای ازدواج هستند ولی معیار های زنان برای مرد ایده آل با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت به ماه تولد شما نیز مربوط است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، همه خانم ها ، به دنبال مرد ایده آل هستند، مردی که خوش قیافه ، خوش اخلاق ، پولدار و دارای ظاهری مناسب و… باشد. معیارهای مرد ایده ال برای شما چیست و شما چه نوع مردی را دوست دارید.

مرد ایده آل متولدین ماه های مختلف

ویژگی های مرد ایده آل خود را بنویسید و بگویید چه کسی می تواند شما را خوشبخت تر کند؟ در اینجا به شما می گوییم که می توانید با چه مردانی ازدواج کنید و ازدواجتان با کدام مردان می تواند پایدار باشد.

زنان متولد اردیبهشت مرد دارای اعتماد به نفس ، شجاع را دوست دارد و دوست ندارد مرد ایده آلش برای هر چیزی عذرخواهی کند . زنان اردیبهشتی مردی را دوست دارند که خود واقعیش باشد و این احساس را در آنها ایجاد کندکه فقط او (زن) تنها شخص مورد توجه است. برای به دست آوردن این زن باید تلاش کنید و دوست واقعی او باشید، به حرف هایش گوش دهید.چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم

ماه های جور با متولد اردیبهشت

ماه های جور با متولدین تیر:

قشنگ بود
خوشم اومد
اگرچه در روانشناسی هم این موارد صدق پیدا می کند…

من یه دختر تیرماهیم خودم تو کل خانواده پدر و مادر تکم و این نامه هایی که شما گفتید تو خانواده مون زیاده ولی من با هیچ کدوم نمیسازم

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم
چطور یک مرد آذر ماهی رو عاشق خود کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *