چطور مهره مار داشته باشم

 
helpkade
چطور مهره مار داشته باشم
چطور مهره مار داشته باشم



چگونه مهره مار پیدا کنیم؟ البته منظورمان مهره ي مار نیست! بلکه منظورمان از مهره مار کانون توجه بودن و داشتن جذابیت برای همه ی اسـت.

جذاب بودن «برد پیت و جانی دپ» بودن نیست! بلکه جذاب بودن یعنی: باقی بشما توجه می کنند و برای شان هم مهم نیست چقدر زیبا هستید! بلکه نیرویی در شـما اسـت کـه انها رابه سمت خود می‌کشد و این نیرو نامتناهی و تمام نشدنی اسـت، با پارس ناز همراه باشید.چطور مهره مار داشته باشم

محبت کنید، اما بی‌ هیچ توقعی

بـه دیگران بدون هیچ چشم‌داشتی خوبی کنید، بـه این معنی کـه از کسی کینه بـه دل نگیرید، بـه‌روی دیگران لبخند بزنید، بـه لطیفه‌هایي کـه تعریف میکنند بخندید، بـه کسانی‌کـه مِهرشان را در دل دارید، هدیه بدهید، پای درددل‌‌شان بنشینید، تجارب‌ و شکست‌هایتان را نزد دیگران بازگو کنید تا از اشتباهات شـما درس بگیرند. خلاصه‌ي کلام این کـه عشق و محبت‌تان رابا دست‌ودل‌بازی خرج کنید.

کلمه‌ي کاریزما از کلمه‌اي یونانی با مفهوم لطف بی‌دریغ ریشه میگیرد. ماهیت کاریزما درواقع عشق و علاقه اسـت و خیلی‌ از افرادی راکه در آماج محبت شـما قرار میگیرند، مجاب می کند تا لطف و توجه‌تان رابا خوبیِ متقابل پاسخ بدهند و شاید روزی درجایی‌کـه انتظارش را ندارید، دست‌تان را بگیرند. اما اگر محبت‌تان بی‌پاسخ بماند یا طرف مقابل‌تان قدرنشناسی کرد، بـه خودتان یادآوری کنید کـه شـما بدون هیچ چشم‌داشتی خوبی کرده اید، پس جای ناراحتی نیست!

روراست و دست‌ و دل پاک باشید

هرگز دروغ نگویید و بـه‌خلاف انچه عمل کرده اید، وانمود نکنید. یادتان باشد کـه دیگران حواس‌شان بـه شماست و رفتار و کردارتان را رصد میکنند. اگر واقعا سعی دارید کـه بـه شخصیتی کاریزماتیک تبدیل شوید، باید آن‌قدر شجاع باشید کـه از بیان حقیقت، حتی اگر بـه گوش مخاطب تلخ و وخیم بنشیند، نهراسید. پس درهرحال از دورویی بپرهیزید و خودتان رابه فریب و تظاهر آلوده نکنید.

خوش‌بین و امیدوار باشید

برای این کـه کاریزماتیک شوید، ناگزیرید باور کنید کـه دیگران نیز ظرفیتش را دارند کـه خوش‌جنس و باذکاوت باشند یا از پسِ انجام کارهای خاص برآیند. بـه‌جای این کـه انرژی خودرا با اخم و عصبانیت هدر بدهید، لبخند بزنید تا دیگران نیز روحیه بگیرند. یکی از خصوصیات بارز «فرانکلین روزولت» این بود کـه:

در دوران ریاست‌جمهوری خود هرگز به توانایی مردم کشورش در مقابله با بحران اقتصادی‌ فلج‌کننده‌اي که درسال‌هاي پیش از جنگ جهانی دوم رخ داده بود، شک نکرد. جالب است بدانید کـه در آن دوران، نظر اغلب مردم نیز این بود کـه اوضاع رو به بهبودی اسـت، درحالی‌کـه «روزولت» راه‌حلی برای رفع بحران نداشت و سیاست‌هاي وی اساسا نامنسجم بودند.

بـه اهداف خود ایمان قلبی داشته باشید

از خودتان بپرسید کـه بـه‌طور قطع چـه‌چیزی برای‌ شـما اهمیت دارد و کار درست را در چـه اقدامی میبینید. خیلی سخت اسـت کـه دیگران را درمورد چیزی کـه خودتان بـه آن باور ندارید، قانع کنید. ناپلئون می گفت بیشتر از این کـه خودش بـه مردم فرانسه احتیاج داشته باشد، این مردم فرانسه هستند کـه بـه او احتیاج دارند و مردم وی را سلطان فرانسه کردند و حتی وقتی شکست خورد، مجددا عده‌اي کوشیدند تا بار دیگر بـه تاج‌وتختش برگردد.

خوش‌قول باشید

تنها چیزی که دراین دنیا دارید، چیزی جز آبرو و اعتبارتان نیست. برای این کـه از خود نام نیک برجای بگذارید، باید یک عمر تلاش کنید، اما فقط یک لحظه لغزش کافی اسـت تا آبرو و اعتباری را که طی سالیان دراز جمع کرده اید، به باد فنا بدهید.

خوش‌قولی یکی از خصوصیات بارز انسان‌هاي آبرومند و معتبر اسـت. پس حتی اگر دیگران سر قول‌شان نماندند، شـما همیشه سعی کنید کـه قول‌تان قول باشد.

تقصیرات رابه‌ جان بخرید

آیا بـه‌دنبال مقصر اتفاق اخیر می گردید؟ گاهی‌اوقات سیاست حکم میکند کـه حتی اگر خودتان مقصر نیستید، تقصیر رابه‌گردن بگیرید. بعد از این که خودتان را دستی‌دستی مقصر اعلام کردید، باید اتفاق تحت بررسی را عیب‌یابی کنید و ببینید کـه اول چه کاری از دست‌ خودتان و بعداً چـه کاری از دست دیگران ساخته اسـت و درنهایت، در جست‌وجوی راه‌حلی باشید تا از بروز مجدد همان خطا در اتفاقات آینده بکاهید.

برای مثال فرض کنید کـه مربی یک تیم ورزشی غیرحرفه‌اي هستید و مشکل‌ اصلی تیم‌تان این اسـت کـه بازیکن‌ها در همه ی‌ي بازی‌ها یکسان تلاش نمیکنند و هرکدام‌شان در بازی‌هاي مختلف بسته بـه میزان علاقه‌اي کـه بـه بُردِ همان بازی دارند، انرژی میگذارند. درچنین حالتی می توانید پیش از هر بازی از تک‌تک بازیکن‌ها بپرسید کـه از ۱ تا ۱۰ چقدر برای بُرد بازی میکنند.

سپاسگزار و قدرشناس باشید

از تمامی کسانی‌کـه می‌شناسید، سپاسگزاری کنید؛ اگر از معلم محبوب‌تان کـه سالها پیش شاگردش بودید، خبر دارید، برایش پیغام تشکر و قدردانی بفرستید. خانواده و دوستان‌تان را از صمیم قلب درآغوش بگیرید و اعتراف کنید کـه چقدر مایه‌ي افتخارتان هستند. بـه نویسنده یا سخنرانی کـه آثار و بیاناتش را می‌پسندید، نامه بنویسید. تنبلی نکنید و پست‌هاي تحسین‌برانگیزی راکه در صفحات اجتماعی می بینید، لایک کنید.

از افراد شایسته تعریف‌ و تمجید کنید، اما صادقانه

مردم بـه رفت و آمد با کسانی بیشتر تمایل دارند کـه در کنارشان علاوه‌بر احساس شادی و خوشی احساس امنیت و آرامش داشته باشند و از حس زیبای دوست داشته‌شدن بهره‌مند شوند. در نقطه‌ي مقابل، مردم از کسانی‌کـه هیچ‌کدام از این حس‌وحال مثبت رابه انها ندهند، دوری خواهند کرد. تعداد زیادی از مردم بـه‌قدری کـه شایسته‌اش هستند، مورد تعریف‌ و تمجید قرار نمیگیرند.

بـه دیگران حال بدهید

هرازگاهی دیگران رابا هدایای غیرمنتظره‌ي خود شگفت‌زده کنید و انها را خوشحال و سوپزایز کنید. برای مثال این‌بار کـه بـه رستوران یا کافه میروید، دوبرابر مبلغ همیشگی انعام بدهید.

یا پروژه‌اي راکه دردست انجام دارید، بـه جزئیات جذابی، اضافه‌بر از سفارش مشتری، توجه کنید حتی چـه اشکالی دارد کـه زمان‌هایي از تکالیف دانشجویان یا وظایف کارمندان‌تان بکاهید تا بتوانند، حتی بصورت تفریحی، بـه یادگیری مهارت‌هاي دلخواه‌شان گریزی کوتاه بزنند.

شنوندۀ خوبی باشید

همه ی‌ي مردم از این کـه کسی پای درددل‌شان بنشیند، بسیار خرسند میشوند. وقتی کسی چند لحظه از امور زندگی شخصی خود فاصله می گیرد و پای درددل دیگران مینشیند، بـه‌طرف مقابل این حس منتقل می شود کـه مهم اسـت. از آنجایی‌کـه قصه‌ي زندگی اغلب‌مان پر از تلخی و شکست اسـت، کمتر کسی حوصله‌ي شنیدن این تلخی‌ها و شکست‌ها را دارد. اگر پای این درددل‌ها بنشینید، میتوانید شخصیت طرف مقابل‌تان را بهتر بشناسید.

بـه‌طورکلی، بینش خودرا درمورد طبیعت انسان‌ها وسعت ببخشید. با دانستن این کـه طرف مقابل چـه فرازونشیب‌هایي را پشت سر گذاشته‌ اسـت، آسان‌تر می توانید درمورد طرز برخوردتان با او تصمیم بگیرید. اگر جایی از قصه‌‌اي کـه می شنوید، برایتان مبهم بود، میتوانید از طرف مقابل بخواهید کـه قضیه را واضح‌تر توضیح بدهد. بـه‌بیان‌دیگر، درمورد کلمات و جملاتی کـه ابهام‌آمیز بـه‌نظر می رسند، از حدس‌وگمان بپرهیزید و درعوض، سؤال بپرسید.

شرایط و تجارب خاص زندگی هرکس آن‌قدر منحصربه‌فرد اسـت کـه نمیتوانید برای شناخت طرف مقابل فقط بـه پیش‌ فرض‌ هاي تان بسنده کنید. توجه داشته باشید پیش از این کـه شخصیت‌تان کاریزماتیک‌تر و قدرتمندتر شود، باید حسابی تمرین کنید تا بـه شنونده‌ي قابلی تبدیل شوید، چون خوشبختانه یا متأسفانه، خیلی از مردم در مقابل افراد کاریزماتیک و نیرومند طوری رفتار میکنند کـه با طرز برخوردشان با افراد معمولی متفاوت اسـت.

روش همدردی را بیاموزید

یکی از اهداف تعامل با دیگران این اسـت کـه بتوانیم با نحوه‌ي خاص هر فرد در مواجهه با موضوعات مختلف آشنا شویم. باید سعی کنید کـه احتمال بروز سوء‌تفاهم را در روابط‌تان بـه حداقل برسانید تا کسی بیهوده از دست‌تان ناراحت نشود و بعد وادار نباشید جهت رفع سوء‌تفاهم وقت و انرژی اضافی صرف کنید.

چطور مهره مار داشته باشم

اگر در ابراز همدلی با دیگران از مهارت‌هاي کافی برخوردار نیستید، از کسانی هم چون روان‌شناسان کمک بگیرید. بـه‌ویژه توصیه میشود کـه درمورد تئوری‌هاي شخصیت و علائم زبان بدن مطالعه کنید تا یاد بگیرید کـه برای نمونه گریه، نشانه‌ي ناراحتی از یک اتفاق ناخوشایند اسـت.

دوست خوبی باشید

حتماً بارها از دوران کودکی شنیده‌اید کـه باید در انتخاب دوست با هوشمندی و دقت فراوان عمل کرد. دوست خوب از جمله معیار هـای ثابت سنجش ثروت در زندگی بـه‌شمار میرود. دوست خوب حداقل دارای یکی از خصوصیاتی اسـت کـه مورد تحسین شماست و دلتان میـــخواهد کـه آن خصوصیت را در خودتان نیز پرورش بدهید.

هرروز یک چیز جدید یاد بگیرید

دانش خودرا درمورد موضوعات مختلف ارتقا بدهید و دایره‌ي واژگان‌تان را غنی‌تر سازید تا بتوانید پیرامون مباحث بیشتری صحبت کنید و وقتی با کسی دمخور میشوید، شانس بیشتری جهت یافتن علایق مشترک داشته باشید. هرچه درمورد موضوعات بیشتری بتوانید صحبت کنید، با اعتمادبه‌نفس‌تر جلوه خواهید کرد.

هرچه با اعتمادبه‌نفس‌تر ظاهر شوید، دیگران آسان‌تر بـه سمت‌تان متمایل خواهند شد. برای مثال بد نیست کـه اطلاعات‌تان را در حوزه‌ي علوم رایانه بالاتر ببرید، چراکه امروزه عده‌ي زیادی از مردم بـه‌واسطه‌ي پیشرفت سریع علم دراین حوزه مایلند کـه درمورد نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای رایانه‌اي بیشتر بدانند.

توصیه میشود حداقل در ابتدا، از نظریه‌هاي فروید و انبوه منابعی کـه درمورد بیماری‌هاي روانی دردسترس اسـت، آغاز نکنید، زیرا این‌ قبیل اطلاعات در اکثر موقعیت‌ها و دربرخورد با افراد نرمال کارایی چندانی ندارند. درعوض، با مطالبی پیرامون نظریه‌ي پروکسِمیک یا همجواری، برنامه‌ریزی عصبی‌-کلامی، نظریه‌ي نفوذ اجتماعی، نظریه‌ي قدرت یا برای نمونه نظریه‌هاي ارتباط‌ جمعی شروع کنید.

علاوه‌بر مطالعه‌ي نظریه‌هاي روان‌شناسی و جامعه‌شناسی لازم اسـت درمورد سیاست، اقتصاد و حتی جنگ‌هاي تاریخی نیز اطلاعات کسب کنید تا طبیعت انسان‌ها را بهتر بشناسید. با مطالعه دراین زمینه‌ها با شخصیت‌هاي تاریخی کاریزماتیک نیز آشنا خواهید شد.

خالی از لطف نیست کـه با «فردیناند ماژلان»، سیاح و دریانورد پرتغالی‌، کـه قصد داشت بـه دور دنیا سفر کند، آشنا شوید. «ماژلان» در میانه‌ي سفر درگذشت، اما همراهانش بـه این سفر ادامه دادند و هدف وی را تحقق بخشیدند.

افزون بر همه ی‌ي انچه گفته شد، درمورد علم اخلاق و مذهب نیز مطالعه کنید و ببینید کـه با چـه مباحثی دراین دو زمینه موافق یا مخالف هستید. سعی کنید درمورد ادیان مختلف بدانید و دانش خودرا دراین موضوع خاص تقویت کنید. حتی در باب ادیانی کـه با منطق‌تان سازگار نیستند، اطلاعات کسب کنید و درنهایت، از خودتان بپرسید کـه چرا مردم بـه ادیان مختلف گرایش پیدا میکنند.

ارتباط‌تان رابا کسانی‌کـه می‌شناسید، حفظ کنید. چطور می توانید بـه کسیکه مدت طولانی از او خبر نداشته‌اید، رو بیندازید تا لطفی در حق‌تان بکند؟! اهل گفت‌و‌گو باشید ودر شنوندگی نیز کم نگذارید. برای این کـه در زمینه‌ي روابط اجتماعی پیشرفت کنید، باید یاد بگیرید کـه چطور سرصحبت رابا دیگران باز کنید.

برای مثال وقتی در ایستگاه مترو یا مطب پزشک منتظر نشسته‌اید، میتوانید بـه‌جای این کـه با گوشی همراه خود سرگرم شوید، سر صحبت رابا کسیکه کنارتان نشسته اسـت، باز کنید. شاید در دفعات اول تیرتان بـه سنگ بخورد و نتوانید سر صحبت را آن‌طور کـه انتظار داشتید، باز کنید، اما بـه‌تدریج با تکرار این تمرین خواهید دید کـه دیگران بـه ادامه‌ي صحبت با شـما ترغیب خواهند شد.

سرزنشگر نباشید

کسی‌کـه در انجام کاری بـه‌اصطلاح گند میزند، خودش در اکثر مواقع متوجه اشتباهش می شود و احساس خیلی ناخوشایندی دارد، اما اگر بـه‌عنوان مافوقِ فرد خاطی خشم بگیرید و وی را جلوی دیگران تحقیر کنید، قطعا کاری از پیش نخواهید برد و فقط باعث می شوید کـه طرف مقابل احساس ناخوشایندتری پیدا کند.

این رفتار نسنجیده حتی باعث خواهد شد فردی کـه مرتکب اشتباه شده اسـت و نیز سایر کسانی کـه شاهد دادوبیدادتان بوده‌اند، از شـما بیزار شوند یا بترسند. برای این کـه دیگران درموردتان احساسات منفی پیدا نکنند، همان‌ طور کـه پیشتر نیز گفته شد، گاهی در صورت امکان می توانید بدون این کـه کسی را مقصر اعلام کنید، خودتان خلل ایجادشده رابا تدبیری کـه خاص افراد کاریزماتیک اسـت، سروسامان بدهید.

پرسشگر باشید

از پرسیدن سؤالات واضح و بدیهی نترسید، چراکه نباید با حدس‌وگمان پیش بروید. ازطرفی، مردم دوست دارند مسائلی راکه بـه حوزه‌ي تخصصیشان مربوط میشود، برای دیگران توضیح بدهند و بـه این ترتیب، باهوش و کاربلد بـه‌نظر برسند. پس چـه بهتر کـه این فرصت جلوه‌گری رابا سؤال‌پرسیدن در اختیارشان قرار بدهید.

با مردم رفت و آمد کنید

باید با آدم‌هاي خیلی زیادی رفت و آمد کنید تا بتوانید یاد بگیرید کـه چگونه با انواع شخصیت‌ها روبرو شوید. از روش‌هاي ارتباطی مختلف استفاده کنید؛ صحبت رودررو با برقراری ارتباط ازطریق ارسال پیام متنی یا صوتی متفاوت اسـت و مهارت‌هاي خاص خودش را می‌طلبد. باید بفهمید کـه دربرقراری ارتباط با چـه روشی و چـه گروهی از افراد احساس اسانی نمی کنید و البته علت را نیز جویا شوید.

در جمع سخنرانی کنید

باید یاد بگیرید کـه آسان درمقابل جمع صحبت کنید. حتی اگر چندان علاقه‌مند نیستید کـه بـه‌عنوان متکلم‌وحده در کانون توجه قرار بگیرید، باز هم بـه نفع‌تان اسـت کـه این مهارت را در خودتان تقویت کنید.

وقتی درمقابل جمع صحبت میکنید، میتوانید از مشاهده‌ي این کـه دیگران مسحور کاریزما و جاذبه‌ي شخصیت شـما شده‌اند، احساس قدرت کنید و بسیار انرژی بگیرید.

اگر در بچگی می‌توانستید حین بازی‌هاي کودکانه‌تان بـه‌اسانی در قالب نقش‌هاي مختلف فرو بروید و هنوز هم این روحیه‌ي بازیگری را در خودتان حس می‌‌کنید، دیگر ضرورتی ندارد کـه حتماً بـه کلاس‌هاي بازیگری بروید. بـه‌طورکلی، توانایی بازی در قالب نقشی کـه بـه‌لحاظ شخصیتی با خودتان فاصله دارد، مهارت بسیار مفیدی محسوب میشود.

درمورد شخصیت‌هاي کاریزماتیک تاریخ ازجمله استیو جابز، روزولت، ناپلئون، ژاندارک، هانیبال، سزار، هیتلر، آیزنهاور، استالین و امثال این ها مطالعه کنید و بـه الگوهای رفتاریشان دقت داشته باشید.

سرگذشت این افراد را بخوانید و از اشتباهات‌شان عبرت بگیرید. هم چنین یادتان نرود کـه تکنیک‌هاي رفتاری شخصیت‌هاي کاریزماتیک را گلچین و تمرین کنید.

از احساسات ویرانگر دوری کنید

هرگز وقتی بسیار خشمگین، ناراحت، دستپاچه و مضطرب هستید، اقدام بـه تصمیم گیری نکنید، چراکه با این وضع در آخرِ کار بازنده خواهید شد. هم چنین بـه‌خاطر داشته باشید کـه اگر بـه هریک از این احساسات ویرانگر دچار شدید، سعی کنید خیلی زود بـه‌حال طبیعی برگردید و آگاه باشید کـه این حالات دردسرساز میتوانند شیره‌ي جان‌تان را بمکند و از کاریزمایی کـه بـه‌دنبالش هستید، منحرف‌تان کنند.

عمر همه ی‌ي مـا انسان‌ها محدود اسـت و هیچ‌کس نمیتواند تا ابد دراین دنیا زندگی کند. عاجز‌ترین مردم دنیا کسانی هستند کـه بدون درک زیبایی‌هاي زندگی زانوی غم بـه بغل میگیرند و بـه انتظار مرگ می نشینند.

درست اسـت کـه همه ی‌ي مـا بالاخره از این دنیا رخت برخواهیم بست، اما این واقعیت دلیل نمی شود کـه فرصت زندگی‌کردن را از دست بدهیم و لحظات عمرمان را فقط بـه‌خاطر این کـه روزی خواهیم مرد، بـه بیهودگی و تباهی بگذرانیم. زندگی زیباست و این فرصت را نباید با ناشکری از دست داد.

دقیق و باریک‌ بین باشید

مردم هیچ‌کاری را بی‌دلیل انجام نمی دهند. این دلایل را نادیده نگیرید، بلکه سعی کنید انگیزه‌اي راکه پسِ انحام هرکاری نهفته اسـت، با تکیه‌بر دانش و تجربه‌ي خود ردیابی کنید. خیلی بـه‌ندرت پیش می آید کـه مردم انگیزه‌‌هایشان را در هرکاری یا رفتاری برای کسی توضیح بدهند، چراکه مسئله‌اي شخصی و خصوصی اسـت. اما کسی برنده اسـت کـه خودش بتواند انگیزه‌‌هاي دیگران را در ارتکاب هرعمل یا رفتاری کشف کند.

مهر بورزید و گذشت کنید

با دیگران با نهایتِ درک و مهربانی برخورد کنید و امیدوار باشید کـه می توانید با این طرز برخورد متقاعدشان کنید. هرگز دیگران رابا اِعمال ناصحیح قدرت‌تان از خود نرنجانید و بدون این کـه قصه‌ي زندگی‌شان را بدانید، قضاوت‌شان نکنید.

یادتان باشد کـه همه ی‌ي مردم دراین دنیای پرهیاهو با تمام توان‌شان در تلاشند کـه شاد و پربار زندگی کنند. پس باگذشت باشید و هر موضوعی را زیادی جدی نگیرید.

هرکسی حتی یک فرد کم‌هوش و بی‌درایت نیز اگر قادر بـه ارتکاب اَعمال شنیع و نابه‌هنجار باشد، می تواند دیگران رابه انجام کار دلخواهش وادار کند، برای مثال تهدید جانشان. اما نیازی بـه گفتن نیست کـه چنین طرز برخوردی از اخلاق و انسانیت بـه‌دور اسـت. افراد کاریزماتیک قادرند بدون این کـه بـه اهرم اجبار متوسل شوند، دیگران رابه انجام آنچه در ذهن دارند، ترغیب کنند. کاریزما یعنی این کـه در ارتباطات‌تان با مردم باهوش و کاردان باشید.

از ناامیدی بگریزید

اگر کسانی‌کـه برای‌تان کار می کنند، بـه دام ناامیدی گرفتار شوند، ادامه‌ي موفقیت‌آمیز مسیر ممکن نخواهد بود. از این روست کـه همیشه باید آرامش خودرا حفظ کنید، خوش‌بین و امیدوار بمانید ودر تحقق اهداف‌تان سست نشوید. از کسیکه در رأس کار قرار دارد، انتظار میرود کـه با آگاهی دست بـه هر اقدامی بزند. مافوق کـه باشید، بـه‌علت تفکر راهبردی و دوراندیشی، شـما زودتر از دیگران متوجه شکست خواهید شد.

در نبرد کانای کـه طی دومین جنگ کارتاژ بین کارتاژ و رم درگرفت، ارتش کارتاژ بـه فرماندهی هانیبال توانست ارتش حریف راکه پرشمارتر بودند، زمین‌گیر کند. ارتش رم از سربازان بیشتری برخوردار بود، اما چون شکست محاصره را ناممکن دید، تضعیف روحیه شد و نبرد بـه سود ارتش مقابل پایان یافت. پس مراقب باشید کـه بـه تله‌ي ناامیدی گرفتار نشوید و واقعیت موجود رابا سخت‌کوشی فراوان بـه سود خود تغییر بدهید.

افراد کاریزماتیک موقعیت‌شناس‌هاي حاذقی هستند و بـه‌خوبی می دانند کـه چـه‌زمانی میتوانند از اصولی‌کـه تا بـه این جا مرور کردیم، تخطی کنند و باز هم جذاب و گیرا باقی بمانند، بـه این معنی کـه در تشخیص موارد استثنا بسیار هوشمندانه عمل میکنند. پس تا وقتی‌کـه حسابی استاد نشده‌اید، بهتر اسـت از همین اصول پیروی کنید، چراکه شاید هنوز در شناسایی موقعیت‌هاي استثنا بـه‌قدر کافی ماهر نباشید.

چـه بخواهید گفت‌وگوهای بهتری در زندگی اجتماعی‌تان داشته باشید، یا قصد ارائۀ بهتر ایده‌هایتان را در محل کارتان داشته باشید، یا بخواهید رابطۀ گرم‌تر و صمیمی‌ تری با اعضای خانواده‌ تان داشته باشید، وضعیت مشابه اسـت. شـما میخواهید با افراد دیگری ارتباط برقرار کنید. اینکار بنظر خیلی ساده می آید: باید منظور واقعی‌تان را بیان کنید.

اما اغلب، مخاطب‌ تان چیزی بسیار متفاوت از انچه شـما میخواهید بگویید، برداشت می کند. شـما یک‌ چیز میگویید، طرف مقابل چیز دیگری میشنود ودر نهایت سوءتفاهم، سردرگمی و اختلاف بـه وجود می آید. خوشبختانه این موضوع دردی نیست کـه درمان نداشته باشد. مشکلات ارتباطی را می توان بـه اسانی با یادگیری مهارت‌هایي دراین زمینه حل کرد. در حقیقت ارتباط مؤثر یکی از مهم ترین مهارتهای زندگی اسـت کـه میتوانید بیاموزید.

شـما بطرف مقابل‌تان میگویید کـه آماده‌ي صحبت کردن هستید، اما دست بـه سینه می ایستید. می گویید دارید بـه حرف‌هاي او گوش میکنید، اما سرتان را از موبایل‌تان بلند نمی کنید. اشارات غیر کلامی و نانوشته‌ي مـا طبق معمول بیش از انچه فکر میکنیم، احساس و افکار واقعی مـا را آشکار می کنند. نحوه‌ي برقراری ارتباط چشمی با دیگران، نوع دست دادن و حتی طرز نشستن‌تان طی یک گفتگو‌ي ویدئویی، همه ی جزئی از ارتباط هستند.

فراموش نکنید کـه شـما دائما در حال ارتباط برقرار کردن هستید، حتی وقتی کـه یک کلمه هم حرف نزنید. اگر می خواهید پیش از یک گفت‌وگوی مهم، اعتماد بـه نفس‌تان را افزایش دهید، یک ژست قدرت‌بخش را امتحان کنید. یا درک و تفسیر زبان بدن دیگران را یاد بگیرید تا بتوانید واکنش‌هاي مناسبی نشان دهید.

تکرار آواهایی مانند «اِممم» یا «اِاا» هیچ کمکی بـه ارتقای سطح گفت‌وگوهای روزانه یا سخن‌رانی‌هاي‌تان نمیکند. این آواهای اضافه را حذف کنید تا متقاعدکننده‌تر بنظر برسید و اعتماد بـه نفس بیشتری داشته باشید. یکی از راه‌هاي اینکار این اسـت کـه دقت کنید کـه چـه زمان‌هایي در صحبت‌هاي‌تان از کلماتی مانند «اِممم» یا «مثلاً» استفاده میکنید.

هم‌ چنین می توانید دست‌هاي‌تان را از جیب‌هاي‌تان دربیاورید یا فقط صبر کنید و پیش از شروع صحبت کمی مکث کنید. این سکوت‌هاي گاه‌بـه‌گاه بیش از دیگران، برای خودتان عجیب و مسخره بنظر می آید. مطمئن باشید.

برای گپ‌ هاي معمولی و موقعیت‌ هاي دیگر از قبل نمایش‌ نامه‌ اي در ذهن داشته باشید

گپ زدن یکی از هنرهایی اسـت کـه افراد زیادی در آن مهارت ندارند. برای زمان‌هایي کـه در مواجهه با افرادی کـه بـه سختی انها را می‌شناسید و سکوت‌هاي اجتناب‌ناپذیر و ناراحت‌کننده بین‌تان پیش می آید، داشتن یک نقشه‌ي ذهنی بسیار کمک‌کننده اسـت. این کـه بدانید چطور سر صحبت را باز کنید یک هنر اسـت.

یعنی بتوانید موضوعاتی برای گپ زدن «خانواده، شغل، تفریح و سرگرمی، رویاها و آرزوها» پیدا کنید. هم‌ چنین می توانید با اشتراک‌ گذاری اطلاعاتی کـه می توانند برای پیدا کردن زمینه‌ي مشترک بشما و طرف مقابل‌تان کمک کنند، گپ زدن رابه گفت‌ و گو تبدیل کنید. گپ زدن در بلند مدت میتواند شـما رابه فردی خوشحال‌تر تبدیل کند.

قصه بگویید

قصه‌ها بسیار قدرتمندند. انها ذهن‌تان را فعال می کنند، از خراب شدن ارائه‌هاي شغلی جلوگیري میکنند، باعث می شوند متقاعدکننده‌تر بنظر برسیم، هم چنین می توانند در موفق شدن در گفتگو‌ها هم کمک‌کننده باشند.

یاد بگیرید کـه چطور بـه یک قصه‌گوی افسانه‌اي تبدیل شوید. هم‌ چنین می توانید از واژه‌ي «اما» بیشتر استفاده کنید تا داستان‌تان را سامان‌دهی کنید. هر شخصی حداقل یک قصه خوب برای تعریف کردن در آستین دارد.

سؤال بپرسید و حرف‌ هاي طرف مقابل را تکرار کنید

بیایید صادق باشیم… برای همه ی‌ي مـا پیش آمده اسـت کـه وقتی شخص دیگری حرف می زند، حواس‌مان پرت شده باشد یا صحبت‌هاي وی را اشتباه شنیده باشیم. سؤال کردن و تکرار چند کلمه‌ي آخرِ طرف مقابل نشان می دهد کـه بـه انچه او میگوید علاقه‌مندید و برای‌تان جالب اسـت، هم چنین شـما را وادار میکند کـه توجه و تمرکز داشته باشید و اگر در مورد نکته‌اي دچار سوءتفاهم شوید، بـه واضح شدن آن مطلب کمک میکند.

برای نمونه: «پس درست متوجه شدم، می خواهید برای روز یک‌شنبه بلیت‌ بخرید؟» اینکار هم چنین برای گپ زدن و پر کردن سکوت‌هاي ناخوشایند نیز مناسب اسـت. بجای این کـه سعی کنید مصاحبه را حول موضوعاتی اجباری مانند آب‌وهوا ادامه دهید، از طرف مقابل سؤال بپرسید و بـه پاسخ‌هاي او واکنش نشان دهید. مثلاً: «برنامه‌تون برای تابستون چیه؟» یا «آخرین کتابی کـه خوندید چی بوده؟»

حواس‌ پرت‌ کن‌ ها را کنار بگذارید

هنگامیکه کسی با شـما حرف میزند یا قرار اسـت کـه با او وقت بگذرانید، وَر رفتن با موبایل‌تان بسیار بی‌ادبانه اسـت. شاید خلاص شدن از دست همه ی‌ي چیزهایی کـه حواس‌مان را پرت میکنند یا کنار گذاشتن تکنولوژی بطور کل، ممکن نباشد.

اما همین کـه بـه خودمان زحمت بدهیم و سرمان را از روی گوشی یا تبلت‌مان بلند کنیم، بـه شدت روی ارتباطات‌مان با دیگران تاثیر گذار اسـت.

پیام‌ تان را برای مخاطب‌ تان متناسب کنید

این را بدانید: افرادی کـه بهترین ارتباط‌ها را دارند، بسته بـه این کـه طرف مقابل‌شان چـه کسی اسـت، صحبت‌هاي‌ شان را تنظیم و بررسی می کنند.

شـما احتمالا برای صحبت کردن با همکارها یا رئیس‌تان در مقایسه با هنگامیکه با مخاطب خاص‌، فرزندان‌ یا بزرگ‌تر‌هاي‌تان حرف می زنید، زبان و کلام متفاوتی در پیش می گیرید. هنگامیکه سعی میکنید پیامی رابه کسی منتقل کنید، همواره تلاش کنید کـه دیدگاه وی را نیز مد نظر داشته باشید.

مختصر و مفید باشید

یک مخفف برای واژه‌ي «BRIEF» بـه معنای «مختصر» در زبان انگلیسی وجوددارد کـه از سرنام‌هاي کلمات زیر تشکیل شده اسـت:

= Background: زمینه‌چینی

= Reason: دلیل

= Information: اطلاعات

= End: پایان

= Follow-up: پی‌گیری

این مخفف برای این اسـت کـه در هنگام ایمیل نوشتن بشما کمک کند تا همه ی‌ چیز را بیان کنید ودر عین حال، مختصر و موجز باشید.

این سیاست خوبی برای ارتباطات کلامی و نوشتاری اسـت «همیشه می دانم بعنوان یک نویسنده، کارم این اسـت کـه پیامم رابه طور واضح بیان کنم و هر چـه سریع تر این مقاله را هم تمام کنم. نگران نباشید، تنها دو مورد دیگر دراین فهرست باقیمانده اسـت!».

همدلی‌ تان را تقویت کنید

ارتباط یک خیابان دوطرفه اسـت. اگر تمرین کنید کـه دیدگاه‌هاي مخالف را نیز درنظر بگیرید، میتوانید دشواری و اضطرابی راکه گاهی هنگام ارتباط برقرار کردن با دیگران دارید، کاهش دهید.

برای نمونه، وقتی کـه مخاطب خاص‌تان میگوید خسته‌تر ازآن اسـت کـه بتواند حرف بزند، متوجه می شوید کـه منظورش واقعا چیست. همدلی کردن بشما کمک می کند کـه حتی بخش‌هاي ناگفته‌ي ارتباط‌تان با دیگران را نیز بهتر درک کنید و کمک می کند کـه واکنش‌هاي مؤثرتری نشان دهید.

گوش دهید، واقعا گوش دهید

در پایان، با بکار بردن نکات بالا، بهترین کاری کـه میتوانید برای التیام مهارت‌هاي ارتباطی‌تان انجام دهید، این اسـت کـه یاد بگیرید واقعا گوش دهید، توجه کنید و اجازه دهید طرف مقابل حرفش را بزند، بدون این کـه صحبتش را قطع کنید. مـا می دانیم کـه اینکار سختی اسـت.

اما یک گفت‌ و گوی خوب، مجموعه‌ اي از واژگان اسـت کـه بـه زیبایی با گوش دادن پیوند خورده باشد. دراین صورت، حتی اگر سبک‌ هاي ارتباطی‌تان باهم سازگار نباشد، دستکم درک درستی از یک‌ دیگر خواهید داشت و می توانید امیدوار باشید کـه مخاطب‌ تان هم با همان دقت بـه حرفهای شـما گوش میدهد



صبر کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

یک کلیک تا جذاب شدن و داشتن مهره مار

دمش گرم که خودش را در قلب خیلی از آدم‌ها به راحتی یک بشکن زدن جا می‌کند. همه منتظرند تا این فرد لب تر کند و بیایند کمکش کنند. منتظر فرصت هستند تا برای او هدیه بگیرند. حتی وقتی تو جمع افراد جدید هم وارد می‌شود بعد چند دقیقه طوری با او رفتار می‌کنند که انگار چند سال است او را می‌شناسند.چطور مهره مار داشته باشم

 

 

 اکثر مواقع هم همان فرد دوست داشتنی محبوب قلب‌ها که شاه کلید ورود به دل دیگران را دارد؛ شاید نه زیبایی خیلی آنچنانی داشته باشد، نه اهل لباس برند پوشیدن باشد، شاید نه موقعیت اجتماعی خیلی به خصوصی داشته باشد ولی به اصطلاح خودمانی می‌گوییم طرف مهره مار دارد. چرا؟ چون مهارت ارتباط موثر را یاد گرفته است و روی خودش کار کرده است. در این مقاله سه پرش کوتاه و مختصر از جذاب شدن و داشتن مهره مار را توضیح می‌دهیم.

 

 

همان‌طور که اثر انگشت هر کدام از ما متفاوت و منحصر به فرد است، سایر خصوصیاتمان هم منحصر به فرد است. پس اگر فردی بودیم که برای تایید دیگران یک سری ماسک به شخصیت و صورتمان زدیم. قدم اول کندن آن ماسک‌ها است. در یک کلام خودمان باشیم و دیگر هیچ!

 

 این خود بودن، در نوع پوشش وسبک لباس پوشیدن می‌تواند باشد. سبک و مدل لباس پوشیدن خود را داشته باشیم. تا حدودی طبق مد لباس پوشیدن خوب است ولی تعادل را رعایت کنیم. اگر مدل مویی مد شد که به اکبر آقا نمیومد لازم نیست اکبر آقا به سلمانی سر کوچه برود و آن مدل مو را بزند. اگر سبک آرایشی مد شد که به ظاهر و شخصیت کبری خانم نمیومد لازم نیست کبری خانم الگوبرداری کند.

در هنگام حرف زدن خودمان باشیم و ادبیات منحصر به فرد خود را داشته باشیم. یک سری دایره واژگان منحصر به فرد برای خود ایجاد کنیم. احول پرسی سبک خودمان را داشته باشیم. می‌توانیم آموزش ببینیم روی مهارت‌های فن بیان اما تقلید نکنیم. عقل و منطق خودمان را بیشتر با سکوت کردن نشان دهیم. وارد بحث و اثبات نظر خودمان نشویم. غز نزنیم. قضاوت نکنیم.

 

 

نگاه واقع بینانه به این خود واقعی داشته باشیم. چه طوری به رشد فرزند خود اهمیت می‌دهیم. اول از ته ته دل فرزندمان را دوست داریم پس نقاط قوتش رو می‌بینیم. روی نقاط ضعفش کار می‌کنیم تا آن‌ها هم تبدیل به نقاط قوتش شود. به موقع حالا به اصلاح بگیم پشت دستش میزنیم و کار اشتباهش را به او گوشزد می‌کنیم. به موقع هم برای تشویق یک کار خوب که انجام داده او را به شهربازی می‌بریم، برای او یک بستنی قیفی می‌خریم و کلی مواردی که دوست دارد. چرا ما نباید این کارها را برای خودمان هم انجام ندهیم؟ تا زمانی که خومان را جذاب و دوست داشتنی ندانیم؛ نباید انتظار احترام و محبت از دیگران داشته باشیم.

برنامه و هدف خاص خود را داشته باشیم. نباید روزمرگی بر زندگی ما سفره پهن کرده باشد. بلکه این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم برای زندگی چه سفره‌ای پهن کنیم. بر روی انگیزه، اراده و عادت خود کار کنیم.

پیشنهاد آخر. مثل اپلیکیشن‌های موبایل و برنامه‌های کامپیوتر باشیم. هر چند وقت خودمان را آپدیت کنیم. آموزش ببینیم در حوزه‌ای که احساس ضعف می‌کنیم. هر ماه وارد گوگل پلی استور نظام‌های ارزشی خود بشویم، برنامه‌های نصب شده بر شخصیت و رفتار خود را چک کنیم. اگر لازم بود آپدیت کنیم. اگر لازم بود آنیستال کنیم.

 

 

قرار نیست دیگران دقیقا همان طوری که ما دوست داریم با ما صحبت کنند و رفتار کنند. انتقاد کردن، نصیحت کردن، قضاوت کردن، غر زدن دشمن جذاب شدن و مهره مار داشتن است.

تا می‌توانیم دو گوش شنوای دیگران باشیم. اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده ایم که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهیم که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می‌دهیم که خود و صحبت هایش برای ما ارزشمند اســت. گوشی موبایل یک دشمن تمام عیار در ارتباطات می‌تواند باشد؛ در حین صحبت آن را تا جای ممکن در نیاوریم و روی میز قرار ندهیم.

 

در ارتباط با دیگران یک مدیرت احساسات داشته باشیم. حتما تا به حال با فردی رو به رو شدیم که از نظر خیلی از ابعاد مثل ظاهر، موقعیت اجتماعی، وضعیت مالی در بهترین وضعیت بوده است. تنها مواردی وجود دارد مثل این که آن فرد به شدت زود از کوره در می‌رود و سعی دارد ما را به قالبی که خودش دوست دارد در بیاورد.

 

کنار چنین فردی بودن زندگی جهنمی را رقم می‌زند. هر لحظه باید منتظر یک خشم عجیب غریب از فرد باشیم. هر لحظه تنش را حس می‌کنیم چون مثلا طبق نظام‌های ارزشی او پیش نرفتیم. این افراد معمولا حتی با ظاهر خوب، موقعیت های کاری رویایی ، درآمد عالی  نه تنها که جذاب و دوست داشتنی نیستند بلکه تنها هم می‌مانند. چرا؟! چون فرد دایما احساس قضاوت شدن دارد. دایم غر می‌شنود. پس باید در جلوی این آدم ماسک بزند. 

 

در مورد قضاوت کردن ببینید:

 

 

با دیگران شور و حرارت افراطی هم نداشته باشیم، هیجان بیش از حد آدم ها رو خسته میکند. نه در بعد غم و نه در بعد شادی آدم‌ها را با فوران احساساتمان خفه نکنیم. 

 

 

 

چطور مهره مار داشته باشم

 

 

 

رسیدیم به پرش سوم که محصول رایگانی در خصوص جذاب شدن و مهره مار داشتن است. در این دوره آموزش می‌بینیم که چطور فن بیان و ارائه جذاب در صحبت با دیگران داشته باشیم.همچنین یاد می‌گیریم که چه لحن و تن صدایی داشته باشیم، چگونه رشته کلام را به دست بگیریم. در بعد رفتار چطوری می‌توانیم دیگران را جذب خود کنیم.

 

چه کار کنیم تا با چشمان براق به ما نگاه کنند. استفاده از طنز که در عین حال یک چاقو دو لبه است و بدانیم چطور با یک سری استاندارد از طنز استفاده کنیم. چطوری با نظام ارزشی خود ساز مخالف دیگران نباشیم و به اصطلاح برنامه خراب کن و ضد حال جمع نباشیم؟ چطور بلندگوی خوبی‌های دیگران باشیم؟ چطور حسن‌جویی با تملق اشتباه گرفته نشود؟در نهایت یاد گرفتن یک سری تکنیک معجزه‌آمیز ارتباطات.

 

👈 نقشه مسیر مقالات جذابیت در سایت بیشتر از یک 👉 👈 چطور سنگین و باوقار باشیم؟

👈 چطور جذاب صحبت کنیم ؟

👈 چگونه ظاهر جذاب داشته باشیم؟

👈 چگونه کاریزماتیک شویم؟

👈 ویژگی افراد کاریزماتیک چیست؟

 

این محصول رایگان تقدیم به شمایی که این مقاله را مطالعه کردید. می‌توانید برای هرکسی که دوستش دارید، لینک این محصول را ارسال کنید…

👇👇👇👇

 

بخشی از معرفی فیلم این دوره 100 درصد رایگان را در ویدئوی زیر با هم ببینیم!

👇👇👇

طراحی عکس‌ها: کیمیا صحرایی

بر اساس رای 35 نفر از بازدیدکنندگان

97 امتیاز از 100

دنبال کننده

دنبال شونده

ماجرا

سحر هاشمی

سحر هاشمی هستم. با دوره‌های آموزشی که دیدم 👩‍🏫 تحصیلاتم🎓 و تجربیاتی که طی سال‌های اخیر در زمینه زبان انگلیسی کسب کردم🕵️‍♀️ کمک می‌کنم تا افراد در مسیر زبان انگلیسی به اهداف خود برسند و رشد کنند 🔠 عاشق یادگیری بودم، هستم و خواهم ماند✅

سحر هاشمی هستم. با دوره‌های آموزشی که دیدم 👩‍🏫 تحصیلاتم🎓 و تجربیاتی که طی سال‌های اخیر در زمینه زبان انگلیسی کسب کردم🕵️‍♀️ کمک می‌کنم تا افراد در مسیر زبان انگلیسی به اهداف خود برسند و رشد کنند 🔠 عاشق یادگیری بودم، هستم و خواهم ماند✅

با زدن دکمه اینتر نظر شما ثبت می شود

با زدن دکمه اینتر نظر شما ثبت می شود

محصول کوچینگ LTOB: کوچینگ جامع زندگی و کسب و کار

افزایش بهره‌وری در شرایط سخت

اداب معاشرت در سخنرانی

چگونه رسالت شغلی خود را پیدا کنیم؟

استفاده از سایت مشروط بر قبول توافقنامه کاربری و حفظ حریم شخصی می باشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه بیشتر از یک نفر است.

پرداخت کارت به کارت

پرداخت از خارج ایران

گارانتی بازگشت وجه

تسهیل در خرید

راهنمای سایت

درخواست همکاری

دوره رایگان فن بیان

دعوت از اساتید سخنرانی

نیلوفر مرداب

خرید کتاب

تماس با ما-درباره ما

راز معجزه گر مهره مار و ناموس کفتار-طلسمات

سوالی که همیشه خریداران عزیز از خودشون میپرسن مهره مار را کجا بگذاریم ؟ یا همین که مهره مار را کجا نگهداری کنیم ؟ در کل این سوالات به استاد خودش برمیگرده و اینکه محصول مهره مار اصل باشه بسیار مهم هست و چندین مورد که در ادامه توضیح داده ایم.برای اینکه بیشتر در رابطه با این مورد که مهره مار را کجا بگذاریم بیشتر اثر میکند با ما همراه باشید.

مهره مار را كجا بگذاريم: همه کسانی که مهره مار دارند اول باید این را متوجه بشن که مهره مار آنها اصل هست یا نه در این رابطه مقاله ای آماده کردیم به نام تشخیص مهره مار اصل هستش که توصیه می کنم حتما این مقاله را هم بخوانید. مهره مار در نظر خیلی از کسانی که در حوضه ی دعا نو یسی فعالیت دارند اشتباه است.

راهنمایی ای که این عزیزان برای اینکه مهره مار را کجا بگذاریم اشتباه است زیرا بعضی ها ایمان دارن که باید جایی از بدن را با تیغ سوراخ کرده و مهره مار را در آنجا قرار دهیم. به غیر از بیماری هایی که در پی می تواند داشته باشد مضرات فراوانی دارد که توصیه می شود به هیچ وجه به حرفای چنین آدمهایی گوش ندهید.چطور مهره مار داشته باشم

مهره مار را کجا نگه داری کنیم , مهره مار کجا بگذاریم

غالبا مهره مار را روی بازوی سمت راست و یا جیب سمت راست نگهداری می کنند تا تاثیرات فوق العاده اش را نشان دهد. افرادی که مهره مار دارند دلربا هستند و به راحتی در همه جا مهرشان به دل می نشیند و در نظر همه افرادی که با آنها ارتباط دارند، زیبا جلوه می کنند و تمام چاکراهای بدن را پاکسازی می کند و سلامتی روحی و جسمی به فرد موردنظر خود می دهد. در واقع مهره مار، به فرد کمک می کند خود درونش را بهتر بشناسد و آرامش درونی که در فرد ایجاد می کند، کمک می کند به راحتی بر مشکلات غلبه کند و پیروز شود.

عشق و محبت دو فرد را به یکدیگر زیاد میکند، کسانی که در امر ازدواج به مشکل بر می خورند فقط کافیست مهره مار را با خود به همراه داشته باشند، چرا که کسانیکه با خود مهره مار را به همراه داشته باشند، خوش اقبال ترند و از شانس بیشتری برخوردار هستند. مهره مار را كجا بگذاريم: یا همان مهره مار را کجا نگهداری کنیم

همچنین موجب می شود، دارنده به مقام و ثروت بزرگ برسد و حرفشان برش داشته باشد. همچنین مهره مار باعث ایجاد ارتباطی توام با محبت بین دوستان و آشنایان می شود به گونه ای که همه او را قبول دارند و با به همراه داشتنش می توانند تاثیرات فوق العاده اش را ببینند. یونانیان و رومیان معتقدند کسانی که مهره مار دارند، مشکلاتی در زندگی نخواهند داشت و یک زندگی توام با موفقیت و خوش اقبالی را تجربه می کنند.

یادتان باشد مهره ها بایستی بنام زده شود تا تاثیراتش را در فرد بگذارد و کسانی مانند دعا نویسان و مرتاضان و همچنین افرادی که در علوم غریبه فعالیت دارند می توانند این مهره ها را بنام زنند. به راستی که خداوند در مهره ها نیروی عجیب و خارق العاده گذاشته است که می توان با آن به آرزوهای خود رسید و در کمال عزت نفس و عشق زندگی کرد. نگهداری و جای دقیق مهره مار کجاست ؟

بروزرسانی ۹۸

مهره مار را میتوان یکی از بهترین مهره ها در زمینه خوش شانسی و خاص بودن و محبت اطرافیان و پیشرفت هر چه سریع در مسیر زندگی دانست، مهره مار به همین راحتی بدست نمیاد و کسانیکه در این زمینه فعالیت و مارگیر ماهر و یا در زمینه علوم غریبه میباشند میتوانند این مهره ها را با سختی و خطر کردن بدست آورند.

از قدیم مهره مار ارزش بسزایی در بین مردم داشته و بیشتر حکام و اشراف و شاهان که از بزرگان و یا کسان تجار که از لحاظ مالی مشکلی نداشتند مهره مار را برای محبت مردمی و برای مورد اعتماد بودن و کسب مقام و ثروت و حکمرانی و حفظ جانی و مالی استفاده میکردند.

و مردم عام بخاطر قیمت مهره مار و کمیاب بودن مهره مار نمیتوانستند مهره مار داشته باشند، مصریان بر این باور و اعتقاد بودند که مهره مار اگر کسی داشته باشد به صاحبش خوشی و عزت و احترام بین مردم و ثروت جلب و جذب صاحبش میکند و زندگی برایش سهل و آسان و خوشبختی را در زندگی به وضوح تجربه میکند.

شیوخ اعراب که بیشتر از لحاظ مالی تأمین هستند مهره مار را برای جذب و جلب محبت شدید…استفاده میکنند. گونه های مختلفی مار وجود دارد و مهره مارهای متفاوتی هم هست، مهره مار هر مار برد و قدرت خاصی دارد و از گونه های مار میتوان چند نمونه نام برد که مهره مار شاهکبری یکی از بهترین مهره مارهاست.

چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کاربردش و یا مهره مار افعی که یکی از خاص ترین و کمیاب ترین مهره ها میباشد و سالی یک بار جفت گیری میکنند و مهره هایش بسختی با هزار زحمت و خطر بدست می آید، مهره مار به تنهایی هیچ تأثیری ندارد و باید نر و ماده باشد و مهره ها باید از یک جفت ماریکه جفت گیری شده بدست بیاید، و مهره ها با مهره های دیگر قاطی نشود که در این صورت هم بدرد نمیخورند،، مهره مار فقط بنام یک فرد میتوان کرد و فقط به صاحبش اثربخش هست و نه کس دیگری…

مهره ماریکه بنام شده بدرد هیچ کسی نمیخورد جز صاحبش، کسانی هستند در این زمینه فعالیت میکنند و بخاطر سودجویی میگویند مهره مار را میتوان بنام کس دیگر هم کرد و یا اگر باب میلتان نبود پس یا تعویض (عودت) میدهیم ولی این حرف معلوم میکند که در زمینه علوم غریبه فعالیت و علمی نداشته و چیزی در این باب نمیدانند و یا میداند برای سودجویی میگوید.

در هر حال مهره مار فقط مختص یک فرد هست و نه ارثی هست و نه برای دیگری اثربخش، مهره مار بدون افسون کردنش یا همان بنام کردنش به هیچ عنوان بدرد نمیخورد، باید مهره مار بنام فرد شود تا تأثیرات شگفت انگیزش را تجربه کنید و برای بنام کردنش باید کسیکه در زمینه علوم غریبه فعالیت دارد و علمی در این زمینه دارد مراجعه شود.

مهره مار را بعد از خرید و بنام شدن میتوان همراه نگه داشت، مهره مار برای تاثیر بیشتر در کیف بازوبند به بازوی راست میبندد. و یا در کیف گردنی نزدیک قلب آویزون میکنند.

اگر کنار مهره مار ناموس کفتار باشد تاثیراتش چندین برابر میشود و نتیجه ی مطلوبی را از همه لحاظ میگیرید، در کنار هم بودن این دو محصول فرد را از همه لحاظ و از هر حیث ساپورت میکند.

اگر مهره مار با ناموس کفتار باشد میتوان درکیف بازوبند به بازو گذاشت و یا در جیب راست همراه گذاشت و برای کسانیکه نمیتوانند مهره مار یا ناموس کفتار را همراه نگه دارند میتوانند در بالش یا همان متکایی که مختص خودشان هست در داخلش بگذارند و همان تاثیرات را دارد چون بنام فرد شده و هر کجا که باشد برایش کاربرد دارد.

در کل بخاطر بنام شدن مهره مار و یا ناموس کفتار فرد چه همراه گذارد و یا در مغازه در دخل پولش و یا در خانه و از بالای درب اتاقش یا درب ورودی خانه آویزان کند همان کارکرد را برای صاحبش دارد، مهره مار با فرج کفتار را اگر میخواهید همراه نگه دارید در سمت راست بدن بگذارید بهتر جواب میگیرید حالا بازو میبندید یا درجیب راست یا در سینه طرف راست میگذارید و یا درکیف طرف راست…

به راحت بودن خود فرد بستگی دارد،مهره مار هیچ تست خاصی هم ندارد و هر چه که میشنوید تماما مسائلی هستند که شما خبر ندارید.

مثلا تست سرکه که خیلی جاها مورد تبلیغ مهره مار هست، برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان سرکه بخاطر خاصیتیکه دارد و یا آبلیمو بخاطر خاصیتش هر مهره یا سنگ و یا استخوانی با وزن کم در داخل آبلیمو و یا سرکه بیندازید حرکت میکند.

پس ربطی به مهره مار ندارد، صدف های دریایی در بازار هستند که بخاطر بار مغناطیسی دریا و خاصیت خود سرکه و آبلیمو و بخاطر بار منفی و مثبت این صدفها در سرکه و آبلیمو بحرکت در می آیند و بنام مهره مار معروف شدند که اصلا مهره مار نیستند و مهره مار ربطی به سرکه و یا آبلیمو ندارد،ممکن هست کسانیکه تا به امروز و قبل از خواندن این مقاله با همین تست ساده احساس میکردند مهره مار اصل خریدند.

در حالیکه مهره مار اصلا هیچ تستی ندارد و مهره هایی که با این تست های گیج کننده که مشتری خبر ندارد میفروشند صدف دریایی هستند،

مهره مار فقط از شکل ظاهریش خریداری شود، و غیر این هر تستی هم بگویند یا خرافه هست و یا یجور شعبده بازی هست که شما از حقیقت واقعیش خبر ندارید و برای شما مبهم هست، مهره مار به همین راحتی بدست نمی آید و فراوان به تعداد زیاد نیست که مثل نقل و نبات بیرون برای فروش باشد.

قیمتش هم ارزان نیست لطفا قبل از خرید در کوچه و بازار و…هوشیار و تعقل خود و اندیشه خود را بکار گیرید که مثلا مهره مار به قیمتی که میخواهم بخرم ارزش خود مهره مار اصل را دارد یا خیر ؟ مهره مار آیا صد هزار تومان یا سی صد هزار تومان میدهند؟ عقل حکم می کند که به همین راحتی بدست نمی آید که با این قیمتها بدهند!!!پس حتما مشکلی در کار هست.

یاتقلبی هست یا از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نیستند (حتی مهره مار باشند از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نباشند بدرد نمیخورد و تاثیرگذار نیستند) یا اینکه آخر سر صدف دریایی هستند. با اینکه وارداتی هم باشند مهره مار ها اگر به این قیمت هم باشند مطمئن باشید چیز درستی نیست ، پس فریب احساسات خود را نخورید.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

و در آخر اینکه امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه دعوتتون می کنم به امتیاز دادن ستاره ای از کاربران عزیز مچکرم.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

قیمت مهره ی مار اصلی : ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان میباشد برای خرید با شماره ی روی عکس تماس حاصل فرمایید.

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۲۰

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

چطور مهره مار داشته باشم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

نوشتن دیدگاه

سایت sarmohre در راستای اطلاع رسانی و فروش محصولاتی همچون مهره ی مار اصلی، ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … فعال میباشد.

 

شماره تماس : 09127454304 ارسال به تمامی نقاط ایران

SARMOHRE.COM

برای اینکه مهره مار بتواند انرژی مغناطیس خود را به صاحبش انتقال دهد می بایست همراه شخص باشد ولی همراه داشتن مهره مار آداب خاصی دارد و اینکه حتما باید بدانیم مهره مار را کجای بدن بگذاریم.

بدن انسان انرژی کائنات یا هر انرژی دیگری را از طریق چاکرا های خونی دریافت میکند . انرژی مثبت مهره مار نیز از این قاعده مستثنی نیست . یعنی برای دریافت مغناطیس و انرژی مهره مار اصل باید نزدیک به مکان های خاصی در بدن به نام چاکرا ها باشد.

در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با چاکرا ها که بهتر است مهره مار در آن نواحی قرار گیرد و همچنین مواردی که در مورد مهره مار را کجای بدن بگذاریم ، خواهیم پرداخت.

هفت چاکرا در بدن انسان شناخته شده است که که نام های آنها چاکرا ریشه ، چاکرا خارجی ، چاکرا خورشیدی ، چاکرا قلب ، چاکرا گلو ، چاکرا پیشانی و چاکرا فرق سر می باشد

برای اینکه بتوانید از مهره مار حداکثر میزان انرژی را دریافت کنید و اینکه با مفهوم مهره مار را کجای بدن بگذاریم آشنا شویم، کافیست مهره ی مار را در یکی از این چاکرا ها قرار دهید که از نظر علم سنگ شناسی بهترین و مناسب ترین چاکرا برای دریافت انرژی مهره مار چاکرا خورشیدی که محل دقیق آن چهار انگشت بالا تر ناف است و چاکرا ی قلب می باشد.چطور مهره مار داشته باشم

همچنین برای دریافت انرژی مهره مار میتوانید آن ها در بازوی چپ و یا راست خود که یکی از چاکرا های فرعی است بگذارید . ولی فراموش نکنید که استفاده از چاکرا قلب و خورشیدی بهتر از سایر محل ها می باشد.

شرایط نگه داری مهره مار یکی از مهمترین عوامل در دریافت صحیح انرژی مثبت از آن است. بارها مشاهده شده که برخی از افرادی که از اصل بودن مهره مار خود اطمینان دارند در مورد اینکه مهره مار آنها کارایی نداشته گلایه میکنند.

دلیل این امر این است که شرایط استفاده و نگهداری از مهره مار را درست رعایت نکرده اند. نگهداری از مهره مار باید ها و نباید هایی دارد که حتما باید رعایت شود.

در غیر این صورت دعای مهره مار باطل شده و اثر مغناطیس خود را از دست میدهد و عملا هیچ خاصیتی نخواهد داشت. یکی از این شروط دور کردن مهره مار از خود هنگام خواب شب است.

مغناطیس بدن هر شخصی هنگام خواب با مغناطیس بدن او هنگام بیداری متفاوت است. این در حالیست که مهره مار فقط یک فرکانس مغناطیس دارد و در صورتی که با دو نوع مغناطیس در یک شخص روبرو شود اثرات آن مختل شده و کارایی خودش را از دست خواهد داد.

یکی دیگر از شرایط نگهداری مهره مار این است که مهره مار نباید تحت هیچ شرایطی خیس شود. در روزهای بارانی و یا هنگام حمام کردن باید دقت کنید که مهره مار همراه شما نباشد.

البته توجه داشته باشید که رطوبت عادی مانند آب و هوای شهرهای شمالی ایران و یا عرق بدن شخص مشکلی برای مهره مار به وجود نمی آورد و فقط خیس شدن مهره مار به مدت طولانی می تواند اثرات آن را از بین ببرد.

همچنین چند مورد مهم دیگر در رابطه با استفاده و نگه داری مهره مار وجود دارد که این مطالب به خریداران محترم سایت شامگاه هنگام تحویل بسته به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

روش های استفاده از مهره مار به این مفهوم است که بدانیم برای نتیجه گیری بهتر از اثرات مهره مار با چه فوت و فن هایی باید آشنا شد. در واقع در چه مکانی و در چه شرایطی می توان از مهره مار استفاده کرد.

سه روش برای نتیجه گیری بهتر از عملکرد مهره مار هندی وجود دارد که با رعایت کردن این اصول می توانیم از خواص فوق العاده مهره مار بهرمند شویم که در زیر به ترتیب توضیح داده شده است.

روش اول: خودتان انرژی مثبت داشته باشید. در واقع مهره مار از انرژی مثب شما تغذیه میکند یعنی باید به مهره مار انرژی دهید تا بتوانید چند برابر انرژی از آن دریافت کنید

روش دوم: به مهره هایتان اعتقاد داشته باشید. اینکه برخی افراد به مهره مار اعتقادی ندارند و با بدبینی کامل به موضوع مهره مار نگاه میکنند ، خود یک انرژی منفی بسیار وسیع است که در مقابل مهره مار دیواری ایجاد میکند که نتوانید از انرژی مثبت آن بهرمند شوید.

روش سوم: آداب و شرایط استفاده از مهره مار را دقیق و به درستی رعایت کنید. آداب استفاده از مهره مار در پاراگراف بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

افراد کهن سال بر این باورند که مهره را باید زیر پوست قرار داد تا بتوان از آن نتیجه گرفت. در گذشته افراد زیادی بودند که با انجام این کار دچار مشکلات عفونی و بهداشتی فراوانی شدند.

ما انجام این کار را به چند دلیل کاملا بیهوده میدانیم. اول اینکه مهره مار در صورتی که در زیر پوست گنجانده شود باعث عفونت شده و عواقب جبران ناپذیری برای شخص خواهد شد.

مورد دوم اینکه برای جلوگیری از باطل شدن دعای مهره مار باید در برخی اوقات مهره مار را از خود دور کرد ، در صورتی که مهره مار زیر پوستتان باشد نمیتوان این کار را انجام داد و باعث باطل شدن دعای مهره مار خواهد گشت.

بهتر است بدانید که در قدیم از مهره مار ایرانی که قدرتی بسیار ناچیز داشت استفاده میشد و اعتقاد بر این بود که هرچقدر مهره مار به گوشت و استخوان انسان نزدیک تر باشد نتیجه ی بهتری خواهد داد.

امروزه این موضوع در مورد مهره مار هندی صدق نمیکند. مهره مار هندی با توجه به سایز و اندازه ای آن میدان مغناطیسی بسیار بالایی تولید میکند و نزدیک بودن آن به شخص کافیست . این مهره از فاصله ی یک متری نیز میتواند مغناطیس را به بدن شخص انتقال دهد.

برای اینکه بدانیم روش صحیح استفاده از مهره مار چه فایده ای خواهد داشت باید به چندین نکته توجه داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از مهره های خود نتیجه مطلوب را دریافت کنیم.

نکته اول: ابتدا باید هدف خودمان را مشخص کنیم. یعنی اینکه هدف از خرید مهره مار چیست؟ بعضی افراد مهره مار را صرفا برای انجام تست خریداری می کنند. مثلا اگر مهره مار داخل سرکه حرکت کند یعنی اصل است.

این افراد کاری با خواص مهره مار ندارند و ملاک اصلی برای آنها حرکت کردن مهره مار و برخی از آزمایشات غیر علمی درباره مهره مار است و هیچ وقت هم از مهره های خود نتیجه نمی گیرند.

نکته دوم: یکی از مهمترین نکات استفاده مهره مار، شرایط نگهداری آن می باشد. چون دعای مهره مار طی آداب خاصی روی آنها اعمال می شود در نتیجه باید یکسری اصول و شرایط استفاده ای که در مورد مهره مار وجود دارد رعایت شود.

نکته سوم: عنوان این مطلب «مهره مار را کجای بدن بگذاریم» است و کاملا متوجه می شویم که یکی دیگر از نکات اصلی درباره روش استقاده مهره مار، محل قرار دادن مهره ها در جای مناسبی از بدن است.

فعال کردن مهره مار کار بسیار ساده ای می باشد. با رعایت چند نکته ی ساده و صبر و حوصله میتوانید مهره مار خود را فعال کرده و انرژی مثبت آن نهایت استفاده را داشته باشید.

پس از به دست آوردن مهره مار مهمترین نکته بنام زدن مهره مار است . این کار باید توسط یک فرد متخصص در این زمینه انجام شود. چنانکه مهره مار را از سایت شامگاه خریداری کرده اید ، نیاز به انجام این مرحله ندارید زیرا این کار توسط ما به صورت کامل و دقیق قبل از ارسال انجام می شود .

مرحله بعدی نیت کردن و تمرکز روی اهداف است. کافیست روی اهداف خیر خود نیت کنید و با توکل به خداوند متعال شروع به استفاده از مهره مار نمایید. پس از شروع به استفاده از مهره مار تلاش کنید افکار منفی را از خود دور نگه داشته و به خودتان انرژی مثبت دهید.

امیدتان تحت هر شرایطی به خدا باشد و به مهره مار های خود انرژی ارسال کنید. مهره مار شما از همین مرحله به بعد فعال می شود ولی برای فعال نگه داشتن و تثبیت انتقال انرژی مهره مار باید شرایط استفاده و نگه داری از مهره مار را رعایت کنید .

شرایط استفاده از مهره مار در ابتدای همین متن بصورت کامل توضیح داده شده است. باید خاطر نشان شویم که ابتدا باید دعای مهره مار بدرستی انجام شود سپس شرایط استفاده از مهره مار توسط صاحب مهره مار بدرستی اعمال شود.

از بهترین نژاد های مهره مار اصل می توان به نژاد های هندی و آفریقایی اشاره کرد. بهترین نژاد هندی مهره مار که کارایی بالایی دارد مهره مار دابویا هندی است و از نژاد های آفریقایی می توان به مهره مار مامبای سیاه اشاره کرد.این 2 نژاد از قدرت مغناطیسی بالایی برخوردار هستند و می توانند انرژی های مثبت مورد نیاز را برای شما تامین کنند.

مهره مار مامبای سیاه بار مغناطیسی بسیار قوی دارد که می توان تمامی دعاهای مهره مار را روی آن اعمال کرد. بهترین زمان اثربخشی این مهره ها بین یک هفته تا نود روز است که شروع به کار می کند و بعد از 90 روز عملکرد بهتری خواهد داشت. توجه داشته باشید که هر چقدر از مدت زمان استفاده مهره مار بگذرد تاثیرات آن بیشترو قوی تر خواهد بود.

مشتریان عزیز به دو روش می توانند سفارشات خود را ثبت کنند:

روش اول: در زیر جداول مربوط به نژاد های مختلف مهره مار وجود دارد که هر کدام دارای لینک جداگانه می باشند. برحسب نوع نژاد و قیمت آن می توانید مهره مار خود را سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش همکاران ما برای بررسی سفارش و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

روش دوم: می توانید با شماره تلفن 09195916264 تماس بگیرید تا همکاران ما سفارش شما را بصورت تلفنی ثبت کنند. زمان پاسخگوی با تلفن ( از ساعت 10:30 صبح تا 20:00 عصر) می باشد.

مهره مار شاه کبری      

چطور مهره مار داشته باشم

450 هزار

تومان

5 تکه

ضمانت نامه کتبی ندارد

دعا عمومی دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 4 مورد

ضمانت تعویض ندارد

کارایی: خوب

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت

درصد رضایت مشتریان

✩✩★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) ندارد

بار مغناطیسی ( کمتر از 10 مگا هرتز)

مهره مار شاه کبری طبیعی          

ویژه جزیره گوا هندوستان          

660 هزار تومان

550 هزار

تومان

10 تکه

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 8 مورد

ضمانت تعویض دارد

کارایی: عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

✩★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 20 مگا هرتز)

مهره مار دابویا هندی     

15 سال قدمت

890 هزار تومان

690 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: بسیار عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 35 مگا هرتز)

مهره مار مامبای سیاه

آفریقایی

20 سال قدمت

1350هزار تومان

950 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: فوق العاده بالا

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 45 مگا هرتز)

سلام من داخل ساعت مچی جاساز کردم وبه دستم هست آیا اشکال دارد یانه

با سلام
نه اشکالی نداره مهم این است که همراه شخص باشه

سلام مهرمار تو جیب سمت راست شلوار باشه مشکلی پیش. میاد

با سلام
نخیر مشکلی نداره مهم اینکه همراه شخص باشه
اگر دور گردن باشه عملکرد بهتری خواهد داشت
موفق باشید

سلام مهره مار دابویا یکم تخفیف رو بیشتر کنین من بردارم

با سلام
قیمت های موجود در سایت با نهایت تخفیف حساب شده است.
هزینه ارسال هم رایگان است

چطور میتونیم اطمینان کنیم که تمامی دعاهای مخصوص روی مهره مار خوانده شده وبه اسم ما زده شده است؟ سجادقاسمی

سلام من یه مهره کاری دارم تو تکه بود روز دختر داییم بهم دادشون الان فقط یکیشو دارم یکی دیگه اش بیشه داییم و ازم گرفتنش من 12سالمه الان باید من باهمین یدون کنار بیام یا اونم ازش بگیرم

با سلام
مهره مار باید جفت باشد ( نر و ماده ) تا برایتان کارایی داشته باشه

سلام وقت بخیر من یک سوال داشتم ایابامهره مارمیشه رفت دستشویی وقتی توگردنه ادمه ویکی اینکه باغسل جنابت یاحیض اگه کنارمون باشه مشکلی داره یادورکنیم اون زمان ها

با سلام
اگر داخل کیف باشه مشکلی نداره
مورد دوم باید دور باشه

سلام ببخشید راست میگن باید موقع خواب مهره مار از خود دور کرد

با سلام
بله موقع خواب باید مهره مار را از خود دور کنید

اگر یک تا مهره مار داشته باشیم فرق نه داره یا که باید جفت باشد

با سلام
مهره مار باید جفت باشه (نر وماده) تا تاثیر گذاری داشته باشه
اگر یک دونه باشه تاثیری نخواهد داشت

سلام. فرق بین مهره ایرانی چیه؟ و عملکرد مهره؟

سلام در بعضی سایت گفته میشود برای فعال شدن مهره مار باید به مدت چهل روز همرات باشه.شما هم این موضوع رو تصدیق میکنید یعنی بعد از چهل روز اگ کمتر همراه مون بود مشکلی پیش نمیاد؟

سلام من مهره مار دارم .دعاشو پیدا نمیکنم تا روش بخونم

سلام من یه مهره مار گرفتم و به اسم زدم بعد از اون کسی که گرفتم گفت به مدت 2 هفته بزار یه جای تاریک و بعد استفاده کن آیا درسته

من دوتا دارم شکل یکی ازان نرش قهوه ای است یکی ازان ماده سبز ایا درسته همین شکل یه

با سلام
با تصاویر موجود در سایت مقایسه کنید در ضمن مهره مار هندی باید به اندازه ناخن انگشت شست باشد.

سلام واقعا این مهره مار اثر داره ؟ من میخوام سفارش بدم ولی شک دارم اخه این همه پول بدیم وتاثیر نکنه چی ؟

با سلام
مهره مار نیز همانند سنگهای دیگر دارای انرژی های مثبت اثبات شده هستند که باعث جذب شدن انرژی مثبت می شوند
تمامی محصولات دارای گارانتی تعویض و عودت هستند.

سلام
برای رزق و روزی کبری سفارش بدم یا دابویا

با سلام هر دو نژاد مورد تایید هستند
ولی مهره مار دابویا میدان مغناطیسی قوی تری نسبت به سایر نژاد ها دارد

سلام من مهر مار میخوام چجورز باید سفارش بدیم میخوام مهر و محبت شوهرم به من ززاد بشه و
کار و کاسبیش بچرخه

با سلام
برای سفارش با شماره 09195916264 تماس بگیرید و یا داخل سایت در انتهای مطالب از جداول قیمت مهره مار برای ثبت سفارش اقدام کنید
موفق باشید

سلام بنده مهره مار خریدم الان نزدیک به سه ماه ولی هیچ تاثری ازش ندیدم
من با این مهره مار موقع خوابم کنار خوذدم میذاشتم و چند بار با مهره مارم به دسشویی رفتم این این کارهای باعث باطل شدن مهره بنده شده یا ن
ممنون

با سلام
برای راهنمایی بیشتر با شماره موجود در سایت تماس بگیرید

سلام
من عذر شرعي داشتم از صبح تا ظهر همراهم بود.
چكار بايد كنم
دعاي مهره مار باطل شده؟؟

سلام. فرق بین مهره ایرانی چیه؟ و عملکرد مهره؟

سلام آیا با مهره مار میشه به دستشویی رفت

با سلام
اگر داخل کیف باشه مشکلی نداره

سلام خسته نباشید کسی که مهره مار داشته باشد تشهیه جنازه یا درقبرستان برود اشکال داردممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام
مشکلی نداره ولی بهتر است جدا کنید

سلام من مهره مار موقع خواب گردنم بوده جدا نکردم از خودم ایا باطل شده یا مشکلی داره؟

با سلام
لطفا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی کنند

سلام
موقع خواب مهره مار رو از بدن جدا کنم یا نه؟

با سلام بله باید جدا کنید

سلام راست میگن اگر مهره مار را گذاشتی تو سرکه برای فهمیدن اصل یا نااصل قدرتش کمتر میشه دوم اینکه من ی مهره مار پیدا کردم آیا میشه اون بزنم به نام خودم ؟

با سلام
سرکه خاصیت مغناطیسی مهره مار را از بین می بره

سلام وقت بخیر من بخام بخرم چطور اصل و تقلبی بودنش مطمن بشم

با سلام
همراه مهره مار اصلی یک جفت هم مهره مار تقلبی ارسال میشه تا بتونید از نزدیک مقایسه کنید

سلام من مهر مار میخواستم چجوری سفارش بدیم تا کی بمون جواب میده مهره مار براز کار و کاسبی اقا مون میخوام
ایا مهرو محبتم زیاد مزشه

با سلام
از سایت میتونید سفارش بدید یا با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما سفارش شما را ثبت کنند
کارایی مهره مار برای تمامی مواردی که در سایت نوشته شده است مفید است
موفق باشید

باسلام.اگه چند جفت مهره مار باهم داشته باشیم دنبالمون داخل کیف باشه اشکال داره؟

باسلام
مشکلی نداره اگه از نژاد های برتر باشه هیچ مشکلی نداره
موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دوست خوبم یکی از روش های افزایش جذابیت و به کرسی نشوندن خواسته هامون، دلیل داشتن هست … حتماً می پرسی یعنی چجوری؟

? مهره مار داشته باشید ??

برای کارم دلیل دارم!

در تحقیقی توسط یکی از استادان در کتابخانه دانشگاه انجام شد؛ به نتیجه های جالبی دست یافتند:
در صف کپی کتابخانه  خودِ این خانم یا دانشجویانش به صورت آزمایشی می‌رفتند جلوی صف و خارج از نوبت و می‌گفتند: “خیلی معذرت می‌خواهم. من باید ۵ تا کپی بگیرم”.چطور مهره مار داشته باشم

سپس تعداد پاسخ های مثبت را  یادداشت می‌کردند که چقدر با او موافقت می‌کنند:
حدود یک درصد اجازه می دادند تا خارج از نوبت بتوانند کپی بگیرند. چون با مخاطبینش مؤدب بود، حدود ۳۰-۴۰٪ با او موافقت می‌کردند.

? دفعه بعد می‌آمد می‌گفت: “ببخشید من عجله دارم. باید ۵ تا کپی بگیرم”. یک دفعه ۶۹٪ به او پاسخ مثبت دادند و گفتند: “بفرمایید”.
گفت چه فرقی داشت جمله‌بندیِ دوم با اول؟!
? در حالت دوم، «دلیل» آورد.

برای اینکه متوجه شوند خود دلیل آوردن اثر بخش است یا نوع دلیل هم محرک رفتار می شود، این بار یک دلیل بی مورد آوردند:

گفتند: “ببخشید. من می‌خواهم الان ۵ تا کپی بگیرم برای این که باید الان ۵ تا کپی بگیرم” و دید که با یک درصد کمتر یعنی ۶۸٪ دوباره به او پاسخ مثبت دادند.

فرقِ این دو عبارت اثر بخش تنها بخاطر because بود. هروقت شما برای کارتان دلیلی بیاورید، مردم به شما سرویس خواهندداد. مهم دلیل‌آوردن است. ?

به همین جهت می‌گویند دستور نده.
بگو “ممکن است یک لیوان آب برای من بیاورید، من تشنه‌ام”.
در این حالت بیشتر شانس دارید که به حرفتان گوش کنند تا وقتی که بگویید: “برای من یک لیوان آب بیاور”.

هروقت دلیل بیاورید، بلافاصله دریچه‌های ذهن افراد به سمت شما باز می‌شود. جدا از اینکه دلیل شما منطقی باشد یا تنها یک دلیل خشک وخالی باشد.

? کانال موفقیت ذهنم دات کام ??

https://telegram.me/joinchat/BFcdVTueUXfB8EbyQ_1D-g

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


کد کپچا *


نام کاربری


پسورد

مرا به یاد بیاور


فروش مهره مار این روزها در فضای مجازی رونق دارد و افراد زیادی از تحصیل کرده و بیسواد، سلبریتی و مردم عادی، زن و مرد، و … طرفدار خرید این مهره به اصطلاح جادویی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از قدیم مردم داشتن مهره مار را راهی برای جذب افراد و به کرسی نشاندن حرفشان می‌دانسته‌اند و همچنین مواردی مثل محبوبیت بین دوستان و آشنایان، بهتر شدن وضع مالی، پیشرفت در شغل، خوشبخت شدن در زندگی و هزاران ای کاش و اگر دیگر است که افراد با سن، تحصیلات و از قشرهای مختلف را به سوی رمالانی می‌کشاند که با ترفندهای جدید مردم را اغفال می‌کنند، “مهره مار” این روزها یکی از پرطرفدارترین یکی از بیشترین و شاید جذاب‌ترین مواردی است که رمالان برای جذب مشتری از آن استفاده می‌کنند.

شاه مهره دارم!

این بار حرف از رمالی به اسم “شیخ رجبی” در میان است که در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارد و در صفحه شخصی در اینستاگرام با شش هزار دنبال کننده فروش مهره مار اصل هندی با ضمانت و تعهد را تبلیغ می‌کند.

او پیجش را اولین و معتبرترین پیج فروش مهره مار اصل هندی می‌داند و می‌گوید” همراه داشتن مهره مار جهت کارگشایی است و این مهره‌ها از قوی‌ترین نوع آن می‌باشد که قدرت فوق العاده‌ای دارد، مهره‌های من شاه مهره‌اند و ۱۰ برابر بزرگتر از مهره‌های معمولی است، تمام این مهره‌ها دارای دعا و موکل خاص و مورد نیاز مشتری است.”چطور مهره مار داشته باشم

“شیخ رجبی” بازگشت معشوق، بخت گشایی، مهر و محبت، رزق وروزی، کسب ثروت، مورد توجه بودن، شفای بیمار و حل صدها مشکل دیگر را تنها در یک پکیج با خرید مهره شاه کبری که آثار مغناطیسی و جادویی خاصی دارد را با قیمت گزافی به مشتریانش معرفی می‌کند که چند میلیون هم قیمتش دارد.

او خود را استاد فقه دانشگاه معرفی می‌کند و معتقد است” بعد از چهار سال فعالیت اینترنتی در این زمینه و رضایت مشتریانش دیگری نیازی به تبلیغ برای کارش ندارد، چرا که هر مشتری برایش مشتری می‌آورد و از داشتن شش هزار دنبال کننده، خوشحال است” او خود و مشتریانش را مانند یک خانواده خوشبخت و خوش شانس می‌داند و برای تمام اقشار جامعه مهره مار با قیمت‌های متفاوت و بی‌واسطه عرضه می‌کند.

مهره‌های ماری که ضمانت نامه رسمی دارند

“شیخ رجبی” ۱۸ سال است که تمام مدل‌های مهره مار مثل مهره مار شاه کبری، افعی را از هند و پاکستان وارد می‌کند و مهره‌های مار با قیمت پایین را تقلبی و بدون اثر می‌داند، مهره ماری که قیمت بیشتری دارد، میزان انرژی بیشتری نیز خواهد داشت و این قیمت بیشتر برای انجام مراحل موکل‌دار کردن مهره‌هاست که باید توسط فردی واجد شرایط و طی سه الی ۱۰ روز انجام شود.

 ادمین پیج از مشتری‌ها می‌خواهد که تمام هزینه را قبل از ارسال مهره‌ها که توسط پست به در منزل آن‌ها می‌رسد، واریز کنند، قیمت‌ها از یک میلیون ونیم به بالا است و البته ناگفته نماند به یمن ماه رمضان و لطف شیخ هر کس توانایی مالی کمتری دارد می‌تواند در دو یا سه قسط هزینه را بپردازد و بعد مهره‌ها را دریافت کند.

“شیخ رجبی” علت گرانی را ضمانت نامه‌های رسمی مهره مار عنوان می‌کند و می گوید: “کپی برداری از فعالیت آن‌ها حرام است و قسم می‌خورد مهره‌های جدیدی را که به تازگی به دستش رسیده، دست هیچ کس نیست و فقط خود او از آن نمونه دارد”، بازار گرمی‌های شیخ و ادمین‌های پیجش مردم را بیشتر تحریک می‌کند تا هر چه زودتر و قبل از تمام شدن مهره‌ها خرید کنند.

شیخ رجبی در خصوص روش های تشخیص اصل و یا تقلبی بودن مهره‌های مار می‌گوید: “باید مهره‌ها را در سرکه سفید اصل بیاندازیم و اگر مهره‌ها در سرکه حرکت کردند، اصل است و بعد از دیدن حرکت مهره‌ها باید آن‌ها را زود از سرکه بیرون آورد تا اثر طلسم آن باطل نشود.”

انتشار عکس از نام مخدوش شده مشتری‌ها و بسته‌هایی که برایشان می‌فرستد، کم نیستند و قطعا این کار را برای اعتمادسازی بیشتر انجام می‌دهد تا به بقیه مشتریانش نشان دهد، بسته‌ها حتما ارسال می‌شود و اگر کسی بعد از چهل روز اثر مهره‌ها را نبیند پول به حسابش واریز می‌شود، اما آیا واقعا این کار را می‌کنند!

سلبریتی‌ها هم مهره مار دارند

مهره مار روی سر مار است و زمان جفت‌گیری مارها از روی سرشان به زمین می‌افتد و این مهره‌ها که خاصیت مغناطیسی دارند در زمان جفت‌گیری، مارها را به سمت هم می‌کشاند.

نذر خرید مهره مار برای دیگران در صورت رسیدن به حاجت نیز موضوع جالب دیگری است که از سوی کاربران دنبال کننده پیج های مهره مار به چشم می خورد، کاربری در  این خصوص اینچنین نوشته است: ” اگر به حاجتم برسم کمک می کنم کسانی که توانایی خرید مهره مار را ندارند، مهره مار بخرند.”

“شیخ رجبی” ادعا می‌کند که به برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها نیز مهره مار فروخته و از بردن نام آن‌ها به علت از بین نرفتن اعتماد مشتریانش خودداری می‌کند.

مهره مار در منابع دینی

حسن صفرزاده، کارشناس مسائل دینی در باره صحت داشتن تاثیرات مهره مار در منابع دینی به خبرنگار ایمنا می‌گوید: داشتن مهره مار برای جذب محبت و یا حل مشکلات و چیزهایی از این قبیل در هیچ منبع دینی معتبری ذکر نشده و دور از تعقل است که برای حل مسائل زندگی به این گونه خرافات روی آوریم، چرا که افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، فقط و فقط ادعاهایی بی پایه و اساس و به دور از عقل و دین دارند، اعتماد به آن‌ها نشانه دوری از معرفت، دانش و امور مذهبی است.

او اظهار می‌کند: تمام این مسائل ادعاهایی ثابت نشده  و غیر معقول است، استفاده از تعابیر عامه پسند در مورد مهره مار اصل و بیان تاثیرات عجیب و غریبش تنها برای واقعی جلوه دادن آن است تا اعتماد افراد که درگیر مشکلات هستند و به دنبال راهی برای حل هرچه سریع‌ترمشکلاتشان می‌گردند، را جلب کنند،اگر این مهره ها تاثیر داشت خود شخص فروشنده باید با داشتن مهره‌ها تمامی مشکلاتش حل می‌شد.

صفرزاده با اشاره به اینکه رمال‌ها با دروغ گویی و حیله‌گری دکانی برای به دست آوردن منافع شخصیشان باز کرده‌اند، بیان می‌کند: این افراد برای خرافه پراکنی از ابزارهای مختلفی مانند فضای مجازی بهره می‌برند و بازار خود را داغ می‌کنند تا مردم ساده را راحت‌تر به این بازار پر دغل بکشانند، جامعه‌ای که با خرافات پرورش یابد به راحتی به انحراف کشیده می‌شود.

او با تاکید به اینکه نیاز است مردم  به این آگاهی برسند که اگر مشکلی دارند با قدرت عقلی که خداوند به آن‌ها بخشیده باید مشکل را حل کنند، اضافه می‌کند: روش‌های زیادی مانند کمک گرفتن از آیات قرآن و روایات معتبر مرتبط با این موضوع، باید انجام شود تا آرام آرام گرایش مردم به چنین مسائلی کم شود و به صفر برسد، البته رسانه‌ها، اهل قلم و هنرمندان نیز نقش بسزایی در آگاه ساختن مردم جامعه دارند و هرگز نباید تأثیر این افراد در این زمینه را نادیده گرفت.

افزایش کلاهبرداری‌های ناشی از رمالی و فروش مهره‌مار در فضای مجازی

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتا استان اصفهان نیز در خصوص خرید و فروش مهره مار در فضای مجازی می‌گوید: رمالی، دعا نویسی و فالگیری و همچنین فروش مهره مار در فضای مجازی رو به افزایش است و علت اصلی این امر نیز استقبال شهروندان از آنها است.

او با بیان اغلب فعالیت رمالی و فالگیری و همچنین فروش مهره مار کلاهبرداری است، ادامه می‌دهد: ممکن است برخی دعا برای کاربران بنویسند و تاحدودی برای کاربران ارسال کنند اما در نهایت این اقدامات به کلاهبرداری منتهی می‌شود و شکایات زیادی در این زمینه داشتیم.

رییس پلیس فتا استان اصفهان با بیان اینکه برخی از شهروندان به دلیل اعتقادات ناسالم برای این کلاهبرداران بازارگرمی می‌کنند، ادامه می‌دهد: هوشیاری شهروندان در  این زمینه امری ضروری است تا در دام این شیادان گرفتار نشوند.

گزارش از: فهیمه نظری – خبرنگار سرویس جامعه ایمنا

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

لطفا کمی منتظر بمانید


2 خرید

زمان باقیمانده

اشتراک با دوستان

تجریش، ابتدای شریعتی، کوچه تدین، پلاک 1 – شماره تماس:22725506-22725516 چطور مهره مار داشته باشم

– کارگاه ارتباط موثر

– چگونه مهره مار داشته باشیم

– امکان خرید برای روزهای:

   – پنج شنبه 6 تیر

   – جمعه 7 تیر

– مدرس: سیامک ولی زاده

– همراه با پذیرایی

– یک جلسه در یک روز

– تشکیل کلاس حتی با یک نفر

فرصت استفاده از

06 تیر تا
07 تیر 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

– تنها 40 نت برگ موجود می باشد

– هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

– زمان برگزاری: پنج شنبه و جمعه 6 و 7 تیرماه از ساعت 9 صبح الی 13

– جهت تکمیل فرآیند ثبت نام لطفا پس از ثبت خرید خود با شماره 22725507-22725506-22725516 تماس حاصل فرمایید

– ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

– نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد



سپیده مافی

مرسی از کارگاهی که معرفی کردید من سری قبلی رو شرکت کردم واقعا فوق العاده و بسیار مفید و موثر بود

ارایه تخفیف‌های باورنکردنی و دوره‌ای در روز‌های خاص

خرید نت برگ با پرداخت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز

بررسی کیفیت خدمات و کالاها توسط کارشناسان مربوطه

حفظ حریم خصوصی کاربران در بستر تجارت الکترونیک ایمن

در تمامی مراحل سفارش پشتیبانی نت‌برگ کنار شماست

نت‌برگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر شامل رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. نت‌برگ با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و تمرکز روزانه روی کالا ها و سرویس های خدماتی و رفاهی، فرآیند انتخاب را برای اعضای خود آسان کرده و همچنین با استفاده از قدرت خرید گروهی پیشنهادات مورد نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف نظر کرد. ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت نت‌برگ و همچنین ارائه خدمات روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل نت‌برگ این امکان را به خانواده میلیونی نت‌برگ می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل ممکن بتوانند به کلیه پیشنهادهای نت‌برگ دسترسی داشته و از امکانات ارائه‌شده آن بهره‌مند شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. برای استفاده از نت‌برگ تنها کافی‌ست پیشنهاد مورد نظر خود را خریداری نمایید و با ارائه کد های اختصاصی خود به فروشنده که از طریق ایمیل، حساب کاربری‌ و یا پیامک در دسترس شما قرار می‌گیرند، از پیشنهاد و قیمت باورنکردنی نت ‌برگ لذت برده و لحظات خوش و زیبایی را تجربه کنید. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.

برای شماره تلفن همراه وارد شده، رمز یکبار مصرف ارسال خواهد شد

مدت زمان باقی مانده برای ارسال مجدد کد

با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و … را در حساب کاربری تان ببینید.

چگونه مهره مار پیدا کنیم؟ البته منظورمان مهره ی مار نیست! بلکه منظورمان از مهره مار کانون توجه بودن و داشتن جذابیت برای همه ی است. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایر منابع:

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

چطور مهره مار داشته باشم

0

سایر خبرها

آمریکایی را می دهد. آمریکا 5 موج بیداری داشته که آخرین آن جنبش اشغال وال استریت بود یک شعار داشتند مرگ بر طمع و حرص(GREED)، یک درصد حق 99 درصد را خورده اند. ما را از دست طمع نجات دهید. فرهنگ، رویا وارزش های آمریکایی طمع و GREED است اینکه شما نداشته باشی تا من داشته باشم. اما فرهنگ ایثارامام حسین علیه السلام این است که من نباشم تا تو باشی. در مقابل رویا آمریکایی چه کشوری طرح …

گفته است… گرچه غربی ها به نام فیلسوف قبولش نمی کنند ولی بسیار حرف های دقیقی می زند، مخصوصا در این کارهایی که در ریاضی و منطق جدید کرده است، حرف های بسیار دقیقی است. اینکه [می گویید] ما عقل را رها کنیم، عقل شما را رها نمی کند. شما خدمت فیلسوفان به مردم و بشریت را زنده نگه داشتن کارگاه عقل می دانید؟ زنده باد. یعنی شما به عقل کمک می دهی و عقل کمک تان می کند، یعنی عقل را در …

را اذیت می کند نابسامانی های قیمتی است. اما سومین قسمتی که فراموش کرده ایم، آوردن ارزی است که نزد مردم قرار دارد. این بخش، بخش عمده ای است. من عدد و رقم نمی توانم بگویم. همه اعدادِ 10 میلیارد و 20 میلیارد و 30 میلیارد را برآوردی و غیرقابل اتکا می دانم. اما مهم آن است که بخش زیادی از ارزی که عرضه شده در دست مردم است. این را چگونه برگردانیم . باید چند کار انجام داد و اولین کار این است که …

آرام مشخص می شود و این پرسش که “انسان ها چگونه جرأت اینگونه جنایت را پیدا می کنند؟” را با خود گفته و تعجب می کنیم. آنچه باعث ایجاد حیرت در ما می شود این است که در گذشته بزرگِ خاندان آل سعود گستاخانه اینگونه اقدامی را انجام داده است. حتی بدون پلک زدن، دستور کشتن زنی 19 ساله که منتسب به همین خاندان بود را صادر کرد. برای شما از جنایت های آل سعود علیه یکی از شاهزادگان را نقل می کنم …

آی اسپورت – سرمربی پرسپولیس این وعده را با هواداران تیمش در میان گذاشته که درصورت قهرمانی آسیا با سبیل دیده خواهد شد. برای حرف زدن از قهرمانی آسیا اما شاید کمی زود به نظر می رسد. هیچ تیمی بدون حضور در فینال، نمی تواند جام را تصاحب کند و حقیقت آن است که هنوز هم میان پرسپولیس و آخرین بازی فصل لیگ قهرمانان آسیا، به اندازه یک 90دقیقه فاصله وجود دارد. همه مقایسه ها میان سرخپوشان و حریف امروزشان، حکم …

دید داشته باشی. این طبیعی است. مهم این است داور خودش را به سطحی برساند که کمترین اشتباه و تاثیرگذاری را در یک بازی داشته باشد. مثلا شما بخواهی پنالتی بگیری یا نه ممکن است اشتباه برای همه پیش بیاید. برخی مواقع هم داوری به شانس برمی گردد. باید آدم خوش شانسی باشی که در موقع اتفاق خوب تصمیم بگیری. کسی که موقعیت خوبی در زمین دارد، آمادگی جسمانی خوب دارد، خوب می تواند ببیند پس خوب هم تشخیص می بیند. همه …

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اول شنونده صدای مردم، نیازمندان و طبقات مختلف جامعه کارگری که کمتر توانسته اند صدایی داشته باشند، باشد؛ دوم اینکه این صدای بلند در تصمیم گیری ها مداخله داشته باشد. نمی توان به کارگران بی حقوق گفت اعصاب خود را کنترل کنید وی گفت: جامعه کارگری کشور دارای تشکل های سازمان یافته ارزشمندی است. قبل از هر چیز وظیفه این تشکل های کارگری، جمع بندی نظرات و خواسته های …

و برای امتحان دادن بلکه به خاطر عشق و علاقه خودتان. وقتی کسی از دانشگاه یا مدرسه فارغ التحصیل می شود، 80 درصد مطالب از یادش می رود. من براساس علاقه شخصی ام فلسفه خوانده ام. * پس قصه های شما فلسفی هستند! بله به نوعی همین طور است. یعنی وقتی داستان می نویسم، سعی می کنم نگاه فلسفی به زندگی، رابطه بین افراد و دیالوگ ها را داشته باشم. یعنی نگاه فلسفی را در داستانم وارد می کنم. …

هر اتفاقی که هر لحظه روی بوم تان می افتد را می توانید ببینید و هر جایی که احساس کنید که کارتان ایراد دارد می توانید آن را عوض کنید. فلاح ادامه داد:یکی از ویژگی های چاپ دستی که موجب می شود بسیاری از هنرمندان نتوانند به صورت مستمر بر روی آن متمرکز شوند این است که چاپ نیاز به دستگاه پرس، لوازم و مواد مخصوص و همچنین فضای کارگاهی دارد و داشتن این الزامات با هزینه های قابل توجه دردسرهای خودش …

مقابل السد گفت وگویی انجام دادیم که در زیر می خوانید. * از آنجایی که شما پرسپولیسی هستید شرایط این روز های تیم محبوب تان را چطور می بینید؟ پرسپولیس شرایط سخت و حساسی را پشت سر می گذارد و با توجه به محرومیت این تیم از نقل و انتقالات به نظرم دشوارترین دوران تاریخ پرسپولیس در این مقطع است، ولی با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و هواداران از این تیم خیلی راضی هستند …

. اگر هم دوستی می کنند، به طمع پول، محبوبیت، شهرت و اعتبار است و اگر جایی منافعی متوجه شان نشود، مقابل آن شخص محکم می ایستند. قلب مبنای مهمی است که شما اگر چیزی در قلب تان باشد، نمی توانید آن را برای همیشه نگه دارید. یک ماه، دوماه، دو سال، سه ساله هر چقدر نگه دارید، بالاخره بیرون می ریزد. روش هایی برای درک باطن و اوضاع قلبی انسان برای شناخت و تشخیص حالات روحی انسان، روشهای متعددی …

، یک کتاب بردارید یا یک سرگرمی دیگر. نیازی نیست با تکنولوژی کاملا قطع ارتباط کنید؛ فقط اسکرین تایم تان را محدود کنید. این کار به نفع سلامت روانی تان نیز هست و کمک تان می کند ریلکس کنید و یک خواب خوب شبانه داشته باشید. برقصید رقصیدن و بالا و پایین پریدن یک راه ساده و مفرح برای ورزش کردن در خانه است. هر وقت کمی فرصت پیدا کردید تا برای خودتان باشید، موزیک پخش کنید و برقصید. شما …

طرف مقابل صحبت های او را به شکل متفاوتی دوباره بیان کنیم این کار در واقع به فرد مقابل نشان می دهد که ما کاملاً صحبت های او را فهمیده ایم و اهمیت ویژه ای به حرفهای او داده ایم. قاسم تبار افزود: یکی دیگر از آن عوامل موثر در ارتباط خوب، برخورد صحیح است، در این هنگام هرچه برخورد مثبتی انجام شود فرد بیشتر علاقه مند می شود تا به گفته های شما گوش کند. این استاد دانشگاه خوارزمی ادامه …

به گزارش خبرورزشی ، همین ژانویه بود که دیوید بکام جشن مختصری درباره 19 ساله شده ازدواجش با ویکتوریا گرفت؛ جشنی که کمتر کسی تصور می کرد خیلی زود جایش را به شایعات مختلف و رنگارنگی دهد؛ ابتدا رسانه های انگلیسی بودند که خبر دادند رابطه این دو زوج مشهور شکرآب شده و به زودی قرار است از یکدیگر جدا شوند ولی نه دیوید و نه ویکتوریا هیچ کدام اظهار نظری در این مورد نکردند تا همه چیز در حد همان شایعه باقی …

دو طرف، ما را چوب دوسر طلا کردند. مسعود رجوی می گفت شما بالای گود ایستاده اید و می گویید امت وسط، خیر شما امت وسط نیستید. میرحسین موسوی در آن زمان سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی بود، می گفت چرا شما در بیانیه تان گفتید برادران مجاهد ولی به ما گفتید حزب جمهوری اسلامی، پس شما با ما موافق نیستید. ما هم می گفتیم فقط می خواهیم اختلافات از بین برود. متوجه شدیم آن ها واقعاً نقشه دارند. دختران و …

کمتر از آن چه هستید تصور کنید نباید ببخشید. اگر به شما دروغ گفت، او را نبخشید دروغ یکی از رفتارهایی است که نباید ساده از آن گذشت حتی اگر طرف مقابل تان به شما دروغ مصلحتی گفت، نباید او را ببخشید زیرا همین دروغ ها پس از مدتی تبدیل به دروغ های بزرگ تر می شوند. در واقع آن ها با دروغ شان به شما ثابت می کنند که لیاقت صداقت را از نظر آن ها نداشته اید. فردی که فکر می کند تنها در …

چیست و افرادی که اعتماد به نفس کمی دارند چگونه رفتار می کنند؟ در جمع راحت نیستند افرادی که اعتماد به نفس کافی ندارند، در جمع راحت نیستند. به ویژه وقتی دوست و آشنایی برای همراهی ندارند، صحبت کردن در جمع برای شان بسیار دشوار است. این افراد سعی می کنند خود را به روش های مختلف سرگرم کنند تا از ارتباط با سایرین دوری کنند و این روزها چه چیزی بهتر از تلفن همراه برای فرار از جمع؟! اگر شما هم …

برانکو تا به اینجا کار سختی داشته. البته جوان ها هم این فرصت را پیدا می کنند تا جای بزرگ ترها را بگیرند. *نقش علی اکبر طاهری در به وجود آمدن این مشکلات را نمی توان فراموش کرد. شما چه نظری دارید؟ -صحبتی در مورد این آقا ندارم. فقط منتظر نشست مطبوعاتی مدیران سابق پرسپولیس هستیم که قول داده بودند که چنین نشستی را برگزار کنند. امیدوارم این نشست را بگذارند تا ما هم حرف های آنها را …

طرف باشند، پرسپولیس تیم قوی است و همه این را می دانند. ایران در جام جهانی حضور داشته روحیه خوبی دارد، بازیکنان باکیفیتی دارد و در سطح جهانی بازیکنان پرسپولیس تجربه خوبی دارند. در حال حاضر فکر می کنیم می توانیم پیروز باشیم، ما در بازی رفت با توجه به نتیجه ای که به دست آمد خوشحال نیستیم و مطمئنا سه شنبه می جنگیم تا نتیجه را کسب کنیم. در بازی رفت بهتر از پرسپولیس بودیم امیدوارم در بازی سه شنبه بهتر از بازی رفت باشیم. …

…. دغدغه بسیاری از افراد چاق این است که چطور می توانند مواد غذایی کم کالری و البته خوشمزه را انتخاب کنند.اگر شما هم از چاقی رنج می برید بهتر است این میوه را در رژیم غذایی تان جای دهید. با مصرف خرمالو می توانید ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز بدن تان را تامین کنید و همزمان اندام متناسبی داشته باشید.یکی از مهم ترین مزایای خرمالو این است که با داشتن مقدار زیادی بتاکاروتن و ویتامین A در مقابل …

آرامش می رسد. گام پنجم شامل این نکته است که فراموش نکنید همان اندازه که بخشیدن بدون قید وشرط شما در مقابل همسرتان مهم است، چگونگی رفتار شما بعد ازآن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در بسیاری از مراجعان کلینیکی شاهد آن هستیم که همسران بعد از بخشیدن یکدیگر باوجود تمام شدن مشاجرات به خاطر گذشتی که داشته اند، احساس شرمندگی و سرکوفت را در طرف مقابل زنده کرده واز طریق منت گذاشتن شعله اختلافات را …

اعلامیه می دهد و سخنرانی می کند این شما هستید که امام را تحریک می کنید و اگر شما ترور شوید با یک تیر دو نشان زده می شود یکی اینکه امام ساکت می شود و آخر عمرش است و دوم اینکه خطری را که برای آینده رژیم شاهنشاهی وجود دارد شما تشخیص داده شدید. اما ما در این مدتی که از شما تعقیب و مراقبت می کردیم دیدیم که شما درس و بحث انجام می دهید و به عبادت و کربلا و نجف می روید پس ما منقلب شدیم که چرا دست ما به …

است چنین کسی دارای اعتماد بنفس بسیار پایین باشد یا از تنها شدن به شدت هراس داشته باشد. اما کسی که به شما خیانت می کند و احساسات شما را نادیده می گیرد باید از زندگی تان حذف شود. شما باید از خودتان بپرسید: تا کی می توانید تحمل کنید؟ به دلایل اشتباهی در رابطه مانده اید اگر به این دلیل به زندگی مشترک تان ادامه می دهید که از تنهایی می ترسید و طرف مقابل را دوست ندارید پس یعنی عمر …

، فکر کنید و بعد در ذهن خود آنها را با توجه به اهمیت شان تقسیم زمانی کنید.به این صورت در اغلب لحظات خود می دانید که چه کاری انجام می دهید و آشفته و پریشان نمی شوید. وسعت دید داشته باشید وسعت دید داشتن نگرش شما را بهبود می بخشد. به شما صبوری و متانت بیشتر می دهد و افزون بر این موارد باعث می شود در تمام لحظاتی که به غفلت سپری می کنید، قدری آگاه تر و هشیارتر باشید.به زودی لحظه ای …

با تو حرف بزنم. 2. هر دو طرف در حین گفت و گو کاغذ و قلمی در دست داشته باشند. 3. هر کدام از طرفین اجازه سه دقیقه صحبت در شروع بحث را دارند. 4. در زمان سخن گفتن به یکدیگر اجازه دهید که طرف دیگر فقط یادداشت برداری کند. 5. بعد از گفت و گو از دریافت پاسخ فوری خودداری کنید و به طرف مقابل اجازه دهید در مورد موضوع فکر کند. 6. در حین گفت و گو سعی کنید …

همه برویم و کمکش کنیم. رقابت ها ناسالم شده است و نگاه قیم مآبانه در این حوزه بیداد می کند . ( درباره کاندیداشدن در انتخابات 1400): روش من متفاوت از گذشته است. آن مسیر را دیگر هرگز طی نمی کنم . شما فکر می کنید با مواضع صریح و آسیب شناسانه ای که در این سال ها داشته ام و به خیلی از صاحبان قدرت برخورده است؛ تأیید صلاحیت می شوم؟ اکثر رسانه های اصولگرا هم به ویژه آنهایی که کاملا در …

پر کردن آنتن بود *شاید معنای این عاقبت نامعلوم چندین هزار دقیقه انیمیشن مذهبی برای بسیاری نامفهوم باشد. می شود مصداقی و فنی صحبت کنید؟ چون ما همیشه در تلویزیون به خصوص مشکل بزرگی به نام پرکردن آنتن و کنداکتور پخش داشته ایم. 10 هزار دقیقه انیمیشن برای پیامبران بسازیم تا 6 ماه کنداکتور ما را پر کند. این ضعیف ترین و بدترین نوع نگاه به رسانه است و آن توجه به حجم است. هیچ وقت آن …

می کند؟ و شهروندانش چگونه از پس این همه شلوغی بر می آیند؟ برایم خیلی جالب بود و خیلی لذت بردم از این که دیدم مردم در شهری با این همه جمعیت می توانند زندگی شان را برنامه ریزی کنند و به کارهایشان برسند. شهرهای بزرگ در مجموع خیلی شبیه هم هستند. در اولین لحظه های ورود به چنین شهرهایی با عظمت شهر و شلوغی و ترافیک، میدان های بزرگ و خیابان های بسیار طولانی مواجه می شوی. موقعی که به تهران پا گذاشتم، در …

دوست دارد. قدر همین لحظات مناجات و گفتن درد دل با خدا را بدانید. خیلی ها بوده اند که به خاطر مشکلاتی که داشته اند با خدا صحبت می کردند، أما وقتی مشکلشان حل شد، دیگر ارتباطشان با خدا قطع شده است! آنها نمی دانند که بزرگترین مشکل، قطع ارتباط با خدای به این مهربانی است که جز خیر و مصلحت چیز دیگری برای بنده اش نمی خواهد. انسانها به خاطر محدودیتهایی که دارند از درک مسألۀ مصلحت و دور اندیشی …

ساز چه مسئولیتی به عهده دارند؟ از یک طرف مسئولیت بزرگی به عهده رسانه های اسلامی است. پیام امام حسین علیه السلام، پیامی جهانی است و در عین حال مختص برهه ای از تاریخ نیست، بلکه به همه دوره ها و همه انسان ها تعلق دارد. رسانه های اسلامی باید به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه السلام پاسخ بدهند، به این صورت که تا آنجا که قدرت و فرصت دارند، مفاهیم عاشورایی را برای مردم دنیا …

چطور مهره مار داشته باشم
چطور مهره مار داشته باشم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *