چطور همسرم را جذب خودم کنم

 
helpkade
چطور همسرم را جذب خودم کنم
چطور همسرم را جذب خودم کنم

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک روانشناس گفت که جذب در لغت به معنی به سمت خود کشیدن است و برای اینکه بتوانیم همسرمان را جذب خودمان کنیم ابتدا باید در دایره توجه او قرار گیریم.

شکوفه اویار حسینی روانشناس و مشاور در گفت‌وگویی، درباره راهکار برای جذب همسر اظهار کرد:  مغز انسان اطلاعات را از محیط به کمک حواس پنجگانه دریافت می‌کند و سه حس (بینایی، شنیداری، لامسه) ۸۵ درصد اطلاعات را به مغز انسان ارسال می‌کند و نکته جالب اینجاست که متخصصان علم برنامه ریزی عصبی- کلامی متوجه شدند یکی از این سه هست در مغز هر انسان، حس اولشان هست که بیشترین خاطرات ذهنشان مربوط به اطلاعات آن حس هست.

او افزود: بعضی از انسان‌ها، چهره‌ها در خاطراشان می‌ماند نه اسم‌ها، آن‌ها به نظم محیط زندگیشان و آراستگی ظاهرشان توجه می‌کنند از خاطرات خودشان عکس می‌گیرند و به ترکیب رنگ‌ها توجه می‌کنند و مغز آن‌ها به اطلاعات دیداری حساس است و اصطلاحاً افرادی بصری هستند، آن‌ها وقتی از کسی دلخور می‌شوند می‌گویند دیگر دلم نمی‌خواست نگاهش کنم.

اویار حسینی با اشاره به اینکه دسته دیگر حرف‌ها در ذهنشان می‌چرخد، اضافه کرد: از شما انتظار دارند در طول روز تماسی با آن‌ها بگیرید و حالی از آن‌ها بپرسید، دوست دارند از هر دری با شما صحبت کنند و دایره لغات خوبی دارند برای همین ابراز علاقه برایشان راحت است، آن‌ها به لحن و تن صدای شما حساس اند و حس بویایی قویی دارند و آن‌ها حس شنیداریشان بسیار قویی هست و اصطلا حا سمعی هستند.چطور همسرم را جذب خودم کنم

این روانشناس تصریح کرد: دسته دیگر عاشق لمس و در آغوش گرفتن هستند، هر زمان کنار آن‌ها قرار بگیرید به نوعی کنارتان می‌نشینند که گرمای تنشان را حس می‌کنید، آنها عاشق خواب و لم دادن روی کاناپه و خوردن‌ یک غذای خوشمزه اند و حس چشاییشان فوق العاده حساس است.

او گفت: بسیاری از مشکلات ارتباطی زوجین به این دلیل هست که هرکس به شیوه‌ای که خودش دوست دارد با همسرش ارتباط برقرار می‌کند غافل از اینکه برای مورد توجه همسرقرار گرفته بگیرد باید بداند مغز او با کدام حسش بیشترین اطلاعات را دریافت می‌کند.

اویار حسینی بیان کرد: اگر همسر شما بصری است حتماً به آراستگی خودتان و محیط پیرامونتان توجه خاص کنید، با همسرتان فیلم ببینید و حواستان به مناسبت‌ها و روزهای خاص باشد و حتما برای تسخیر قلبش هدیه‌ای برایش تهیه کنید.

این روانشناس ادامه داد: اگر همسرتان سمعی هست خود را به احوالپرسی‌های روزانه، تماس‌های تلفنی در طول روز، یادگیری اشعار عاشقانه ملزم کنید، زندگی با همسری سمعی به شما شیوه خوش زبان شدن و شنونده قابل شدن را می‌آموزد.

او خاطرنشان کرد: اگر همسر شما از در آغوش گرفته شدن خوشش می‌آید، حتما در زمان ورود و خروج از منزل او را در آغوش بگیرید. نکته دیگر اینکه هرگز میز غذا را زمانی که دو نفره سر آن نشسته اید، ترک نکنید.

2323

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شستن بالشتک‌های مبل باید با دقت انجام شود وگرنه مبل از ریخت می‌افتد و مجبور می‌شوید که مبلتان را نو کنید.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

در یک رابطه ازدواج، لحظاتی وجود دارد که تنش‌ها می‌توانند بالا بگیرند و فاصله‌ی میان دو طرف ممکن است زیاد شود. بسیاری از عوامل، مانند استرس، خستگی و عدم علاقه، می‌توانند رابطه و زندگی شما را تحت تاثیر قرار بدهند. اگر احساس می‌کنید باید نفس تازه‌ای به زندگی مشترک‌تان بدهید یا اگر فقط دوست دارید چنین کاری کنید، زنده کردن روابط عاشقانه را امتحان کنید. اگر اعتماد در رابطه‌تان از بین رفته‌است، سعی کنید آن را از نو بسازید! در این نوشتار به این سوال شما که چطور شوهرم را عاشق خودم کنم پاسخ می دهیم و روشهای عالی و منحصر به فرد برای داشتن یک زندگی شاد و عاشقانه را به شما آموزش می دهیم.

از شوهرتان بخواهید که از خانه بیرون بزند. او را به شام ​​یا شام و سینما ببرید. برنامه‌ی پیک نیک بریزید و کل روز را کنار هم خوش بگذرانید. از او بخواهید که در یک روز کاری با شما قرار ناهار بگذارد یا در یک آخر هفته‌ی ملال‌آور هر دو با هم سوار دوچرخه شوید و برای صرف صبحانه بیرون بروید. به او به طور واضح بگویید که در واقع با هم قرار گذاشته‌اید: و هیچ کس دیگری حتی بچه‌ها هم دعوت نیستند!

* لباس زیبا بپوشید و خودتان را بیارایید. برای رویدادهایی که در آن‌ها لازم است لباس‌های معمول‌تان را تغییر بدهید، برنامه‌ریزی کنید. این رویداد می‌تواند رفتن به رستوران و صرف یک شام عاشقانه، صرف قهوه در یک کافه یا یک رویداد دارای علت باشد. حتی می‌توانید با هم بدوید یا دوچرخه‌سواری کنید!

مطلب مرتبط: چطور زنم را عاشق خودم کنم: ۱۵ راه عالی برای یک زندگی شاد و آرامچطور همسرم را جذب خودم کنم

زوج‌ها به هزار و یک دلیل داشتن رابطه‌ی جنسی منظم را فراموش می‌کنند. شیوه‌ی داشتن رابطه‌ی جنسی در اولین روزهای ازدواج، لزوما به شما آموزش نمی‌دهد که زندگی جنسی خود را بعدها چگونه حفظ کنید. برای داشتن رابطه‌ی جنسی برنامه‌ریزی زمانی داشته باشید و حتی در مورد شیوه‌ی انجام رابطه فکر کنید. اگر همیشه شب‌ها نزدیکی دارید، اما اکنون خیلی خسته شده‌اید، انجام رابطه را در طول روز امتحان کنید.

– با هم دوش بگیرید، یا قبل از شام زمانی را در رختخواب بگذرنید.

– به خودتان لذت بدهید. در مورد چیزی که در شما باعث رسیدن به ارگاسم می‌شود و آن‌چه  در شما درد و ناراحتی ایجاد می‌کند، صادق باشید. آن‌چه دوست دارید را از شریک زندگی‌تان بخواهید: از خود گذشتگی، رابطه‌ی جنسی را از بین می‌برد.

– از همسرتان بپرسید که چه چیزی را در رابطه دوست دارد و به نوبت خواسته‌های یکدیگر را ارضا کنید.

– با او قرار بگذارید و یک سری جزئیات خلاقانه را با هم برنامه‌ریزی کنید (شمع، لباس‌های خاص و متفاوت، امتحان کردن کاری جدید).

– داشتن برنامه، سبب می‌شود که زودتر از موعد هیجان‌زده شوید.

– برنامه‌ها را به دقت دنبال کنید! در غیر این صورت برنامه‌ریزی هیچ فایده‌ای ندارد.

مطلب مرتبط: احترام به همسر :۲۵ شیوه که به شریک زندگی تان احترام بگذارید

هرگز صمیمیتی را که در اثر تماس فیزیکی ایجاد می‌شود، دست کم نگیرید. خواه زندگی جنسی شما شکوفا ‌شود و خواه نه، بدن‌های شما باید راهی برای نزدیک شدن به یکدیگر داشته باشند. هنگامی که شوهرتان به اتاق می‌آید، وقتی دنبال دلگرمی است، یا بدون هیچ دلیلی و هر زمانی که پیش آمد او را در آغوش بگیرید. پشتش یا هر بخشی از بدن‌اش را که درد دارد، ماساژ بدهید.

– وقتی یکی از شما خانه را ترک می‌کند، بوسه‌ی خداحافظی داشته باشید، و پس از بازگشت باز هم یکدیگر را ببوسید.

– همدیگر را بیارایید. به او پیشنهاد بدهید که می‌توانید اگر دوست دارد موهای‌اش را شانه بزنید. لوسیون یا کرم ضد آفتاب برای‌اش بزنید. از او بخواهید زیپ لباس‌تان را بالا بکشد و شما هم کراوات او را ببندید.

– هنگام صحبت کردن با او حتما به چشم‌های‌اش نگاه کنید، چرا که این کار یک شیوه‌ی خوب برای داشتن ارتباط حسی است.

مطلب مرتبط: ۱۹ ویژگی بهترین همسر‌مناسب برای شما

خارج شدن از فضاهای معمول به شما اجازه می‌دهد عادت‌های همیشگی‌تان را از بین ببرید. تعطیلات را با هم سپری کنید، و هیچ کس دیگری را همراه خودتان نبرید. اگر نمی‌توانید به مدت طولانی دور از خانه باشید، آخر هفته را سفر بروید یا فقط یک روز دور از خانه باشید. تعطیلاتی را برنامه‌ریزی کنید که برای‌تان بیش از حد استرس‌زا نباشد.

– به عنوان مثال، اگر یکی از شما تمام وقت برای رفتن به محل کار رانندگی می‌کند، اجازه ندهید که سفرتان هم با ماشین باشد. قطار یا هواپیما بگیرید یا به یک هتل محلی بروید.

– نوستالژی را در نظر داشته باشید. تعطیلات را به جایی بروید که هر دوی شما در آن زمان فوق‌العاده‌ای را سپری کرده‌اید. سعی نکنید همه چیز را دقیقا مثل همیشه انجام بدهید، بلکه کارهایی را انجام بدهید که هر دوی شما به شدت دوست دارید. درباره‌ی گذشته‌ها حرف بزنید و خاطرات جدید برای خودتان بسازید.

مطلب مرتبط: ۱۰ باید و نباید در مواجهه با خیانت‌همسر

ابراز قدردانی نسبت به شریک زندگی‌تان می‌تواند رابطه‌تان را به شدت تقویت کند. در مورد تمام چیزهایی که قدردان‌شان هستید فکر کنید: شخصیت او، کارهای او، کاری که او برای شما انجام می دهد. یک لحظه‌ی آرام پیدا کنید و به او بگویید دقیقا چه احساسی دارید. در صورتی که برای‌تان کمک‌کننده است، ابتدا افکارتان را بنویسید.

– برای تشکر از او به خصوص به خاطر کارهایی که برای شما انجام می‌دهد، تمرین کنید.

-دلایل قدردانی‌تان را شرح و بسط بدهید. ویژگی‌های دوست‌داشتنی او را که سبب شده با شما مهربان باشد، توضیح بدهید.

– به جای آن‌که فقط بگویید “ممنونم از این‌که شام را درست کردی. خیلی غذا را دوست داشتم!” بگویید “متشکرم که برای من شام درست کردی. متوجه هستم که تو به جای این‌که بابت بدعنق بودن من عصبانی شوی، درک کردی که خسته و گرسنه هستم. تو نه تنهل آشپز خوبی هستی، بلکه یک فرد واقعا باملاحظه هم هستی.”

– او را ستایش کنید. به این ترتیب جذابیت به رابطه‌ی شما باز می‌گردد.

مطلب مرتبط: ۶۲ حقیقت جالب در مورد خیانت کردن به همسر که نمی‌دانستید

هر روز زمانی را صرف توجه به یکدیگر کنید. دست کم یک ساعت در هفته را در کنار هم بگذرانید، و روی یکدیگر تمرکز کنید. مثلا می‌توانید غذا را در کنار هم صرف کنید، پیاده‌روی کنید، یا خیلی ساده بعد از این‌که بچه‌ها به رختخواب رفتند، زمانی را در کنار هم روی کاناپه بنشینید.

* صحبت در رابطه با برخی از موضوعات را در حین این‌که با هم هستید، ممنوع کنید. هرچیزی که معمولا در موردش حرف می‌زنید (کار، بچه‌ها، نگرانی‌های مرتبط با سلامتی، نگرانی‌های مالی دست کم باید در ۲۰ دقیقه‌ی ابتدایی زمانی که در کنار هم هستید ممنوع باشد. در مورد علاقمندی‌های مشترک‌تان، اهداف مشترک‌تان، اخبار، یا هر چیز دیگری غیر از نگرانی‌های روزمره‌تان صحبت کنید.

برای کلاس‌ها و مهارت‌های جدید با هم ثبت نام کنید، چیزهایی مانند آموزش یک زبان جدید یا سبک خاصی از آشپزی یا ورزش. به مکان‌هایی که قبل اصلا نرفته‌اید، بروید. سعی کنید به چیزی که هرگز انجام نداده‌اید فکر کنید و بعد همان را انجام بدهید. این نوآوری باعث می‌شود که رابطه‌ی شما جوان و تازه شود و به این ترتیب بتوانید جنبه‌های جدیدی را نیز در زندگی‌تان ببینید.

* با هم بازی کنید. زوج‌هایی که با هم بازی می‌کنند و سرگرمی‌های مشترک دارند، ازدواج بهتری هم دارند. زمستان‌ها با هم برف‌بازی کنید، گاهی یکدیگر را دست بیندازید و شوخی کنید، توپ بازی کنید و حتی جوک برای هم تعریف کنید!

گاهی اوقات شما چیزهایی را می‌بینید که شریک زندگی‌تان نمی‌بیند، و گاهی اوقات همسرتان کاری غیرمعمول یا نامناسب انجام می‌دهد. سعی کنید انتقاد کردن را به یک بار در روز محدود کنید. قبل از این‌که انتقادات‌تان را مطرح کنید، به این فکر ‌کنید که “آیا اصلا گفتن این حرف ارزش‌اش را دارد؟”

* هنگامی که شریک زندگی‌تان شکایت می‌کند، حرف‌های‌اش را گوش بدهید. به جای این‌که نصیحت‌اش کنید، همدردی‌تان را به او نشان بدهید. اگر شوهرتان خودش از شما خواست می‌توانید به او مشاوره بدهید یا اگر فکر می‌کند گیج شده و فکری به ذهن‌اش نمی‌رسد می‌توانید دیدگاه جدیدی را در اختیار او بگذارید، اما تنها در صورتی می‌توانید بهترین کار ممکن را انجام بدهید که خوب حرف‌های‌اش را گوش بدهید.

مطلب مرتبط: ۱۰ چیز که هر مرد از همسرش مخفی می کندچطور همسرم را جذب خودم کنم

چیزهایی را که واقعا در رابطه‌تان از بین رفته‌اند از نو شروع کنید. اگر احساس می‌کنید که هیچ وقت با هم صحبت نمی‌کنید، یک گفتگو را شروع کنید. اگر سابقا همیشه بیرون می‌رفتید، از او بخواهید که باز هم گاهی بیرون بروید. شما شروع‌کننده باشید و او هم به همین منوال ادامه خواهد داد.

– اگر او متقابلا عملکردی از خود نشان نداد، می‌توانید از او مستقیما بخواهید. به عنوان مثال، اگر شما همیشه در طول تعطیلات خانوادگی عکس می‌گیرید و هرگز خودتان در عکس‌ها نیستید، این بار دوربین را به او بدهید.

– ابتدا خودتان دست به کار شوید، بعد از او بخواهید. و ناراحتی و خستگی‌تان را در مرحله‌ی سوم به زبان بیاورید. اگر احساس ناراحتی می‌کنید، به آرامی برای او توضیح بدهید.

مطلب مرتبط: ۷ راز زنان که می‌خواهند همسرانشان بدانند

اگر یکی از شما کاری انجام داده­ که به اعتماد متقابل میان‌تان آسیب وارد کرده‌است، صادقانه درباره‌ی آن صحبت کنید. تجربه‌تان را از خیانت بیان کنید و تلاش نکنید تا واکنش شوهرتان را تحت تاثیر قرار دهید.

* حرف‌های‌تان را در یک نامه بیان کنید. احساسات‌تان را مستقیما با نوشتن آن‌ها، منتقل کنید.

اگر شما دو نفر قرار است اعتماد میان‌تان را بازسازی کنید، فردی که در اشتباه است، باید عذرخواهی کند. اگر شما خیانت کرده‌اید، به او بگویید که متاسف هستید. اشتباه‌تان و تاثیری که روی او گذاشته‌اید را بر زبان بیاورید. بگویید که چرا اشتباه کرده‌اید و قول بدهید که هرگز این کار را تکرار نخواهید کرد.

* اگر او به شما خیانت کرد، صادقانه عذرخواهی کنید. اگر او حاضر به عذرخواهی نیست، پس آماده نیست که دوباره شما را دوست داشته باشد.

وقتی عذرخواهی انجام شد، در مورد مشکلی که در میان‌تان پیش آمده صحبت کنید. روی جزئیات دردناک متمرکز نشوید، اما حتما در مورد اتفاقی که رخ داده، دلایل آن و آسیب‌هایی که وارد کرده به اتفاق نظر برسید.

آن‌چه را که می‌خواهید در رابطه‌تان به وجود بیاید و رخ بدهد، بنویسید و همسرتان نیز باید همین کار را بکند. ممکن است متوجه شوید که هر دو تمایل دارید تغییراتی را اعمال کنید‍. تلاش برای بازگرداندن اعتماد می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد و برخی از قسمت‌های رابطه‌تان را تقویت کند.

– اگر متوجه شدید که اهداف‌تان با هم متفاوت است، سعی کنید با هم سازگار شوید. به عنوان مثال، اگر شوهرتان دوست دارد که زمان بیش‌تری را با هم سپری کنید، در حالی که شما می‌خواهید زمان بیش‌تری را به تنهایی سپری کنید، سعی کنید برای هر دوی این‌ها برنامه‌ریزی کنید.

۵. به یک مشاور زوجین مراجعه کنید. یک درمانگر پیدا کنید که در برخورد با زوج‌هایی مثل شما تخصص دارد. اگر مشکل خیلی جدی بود، درمانگری را پیدا کنید که در امور درمانی زوجین متخصص باشد. اگر نمی‌توانید شوهرتان را به دیدار یک مشاور ببرید، خودتان نزد یک مشاور بروید.

منبع:wikihow

برچسب ها روابط زناشوییزندگی عاشقانهشوهرعشقهمسرچطور شوهرم را عاشق خودم کنمچطوری شوهرمو رام خودم کنمچطوری همسرم رو دیوونه خودم کنمچگونه توجه شوهرم را به خودم جلب کنمچگونه توجه شوهرم را جلب کنمچگونه شوهر را مطیع خود کنیمچگونه مردی را اسیر خود کنیمچگونه شوهرم را عاشق خود کنمچگونه شوهرم را جذب خانه کنم

جستجو در سایت

 

 

 

چطور همسرم را جذب خودم کنم



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


20531

چطور همسرم را جذب خودم کنم


بازدید امروز:


42584


بازدید دیروز:


232448062


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

عاشق بودن در زندگی میتواند ستون هاي یک زندگی زنا شویی را کامل کند پس همه ی وقت سعی کنید به همسر خود خوبی و ارزش ببخشید .چطور همسرم را جذب خودم کنم

 

عاشق شدن و عاشق بودن در زندگی زناشویی یکی از خواسته هاي هر دختر و پسری هست که ازدواج می‌کند. اگر دوست دارید همسرتان را عاشق خودتان کنید کافی هست این عادت هاي ساده را تنها 21 روز انجام دهید.

 

عادت هاي خوبی که همسرتان را عاشق تان می‌کند
بعد از آغاز زندگی مشترک تفاوت هاي فرهنگی، مذهبی و اجتماعی بیشتر خودرا نشان می‌دهد. برای رسیدن به تفاهم در اساس هاي گوناگون زندگی، زن و مرد نیاز دارند بیشتر با هم تعامل داشته و یک سری از اصول را مورد دقت قرار دهند …

 

با درنظر گرفتن تفاوت هاي فردی و این که تمام انسانها ، حتی زمانی که دریک محیط مشترک و تحت اشخاص مشخصی تربیت میشوند، خصوصیات و صفات ناب شخصیتی خودرا دارا میباشند، مشخص هست که زنان و مردان در زندگی مشترک نیز تفاوت هاي بیشماری با یک دیگر خواهند داشت و افزون بر این در کنار تفاوت هاي فردی باید به تفاوت هاي فرهنگی، اقتصادی و مذهبی نیز دقت داشت که مقدور هست سبب بوجود آمدن برخوردها و تنش هایي میان زوجین گردد.با تمام این تفاسیر رو در رو شدن با تفاوت هاي یاد شده اجتناب ناپذیر هست.  علی رغم تمام این تفاوت ها که هر یک می‌تواند تنش زا باشد، پیشنهاد هاي ساده اي برای داشتن رابطه اي سالم و شاد برای همسران وجود دارد، که با بهرهگیری از آن ها میتوانند در زندگی مشترک شان طعم شیرین خوشبختی را بچشید:

 

مبادی آداب باشید
مهم نیست که چند وقت از ازدواج شما می گذرد. صمیمیت و به هم احترام گذاشتن هرگز ضد هم نیستند. بنابر این در گفتگوهای خود از کلماتی مثل: لطفاً، متشکرم، متأسفم، ببخشید و … بهرهگیری کنید. طرز گفتار و رفتار شما نشان میدهد چه میزان برای همسرتان ارزش قایل هستید و به او احترام میگذارید.

 

به علایق یک دیگر اهمیت دهید
زوج خوشبخت، زوجی میباشند که به علایق و سرگرمی هاي یک دیگر دقت نشان بدهند و هر یک سعی کند تا زندگی را مطابق علایق و سلایق دیگری پیش ببرد. لذا در زندگی سرگرمی هاي مشترکی بیابید و آن ها را در الویت قرار دهید مثل ورزش صبحگاهی، کوهنوردی، تماشای فیلم و … انجام دادن کارها با هم ودر کنار هم بسیار لذت بخش هست.

 

اوقات یک دیگر را تلخ نکنید
یاد بگیرید به خودتان، به اشتباهات تان و به اشتباهات همسرتان لبخند بزنید. اگر کیف پول تان گم شد، یا پول افزون بابت یک دسته گل پرداخته اید، همسرتان باید کاری برای شما انجام میداده، ولی فراموش کرده و … همواره به این موارد لبخند بزنید. هیچ چیز آنقدر مهم نیست که به خاطر آن اوقات خانواده را تلخ کنید و لحظات پر اندوهی را بگذرانید. مطمئن باشید با اشتباهات ما یا همسرمان جهان به اتمام نمی‌رسد، اما مهلت ها به سرعت از دست می‌رود. شاید دیگر لحظه اي پیش نیاید که بتوانیم دست همسرمان را بگیریم یا با او بخندیم.

 

یک دیگر را زود ببخشید
برای هر زوجی پیش می‌آید که برخی اوقات با هم مجادله و کشمکش داشته باشند و این که بعد از مجادله اي با هم به توافق نرسند یا نتوانند مشکلاتشان رابه خوبی حل کنند. اما در مورد زوجین خوشبخت اینگونه نیست. انها تمام سعی شان را میکنند تا مشکلات را حل کنند و بجای این که آزرده خاطر شوند، سر هم غربزنند، یک دیگر رابه سهولت می بخشند و به هم اطمینان دارند. این افراد اجازه نمی‌دهند آزردگی هاي کوچک به کوهی از مشکلات و دلخوری ها تبدیل شوند.

 

بنابر این ذهن تان را از این موضوع بچرخانید و به مواردی فکر کنید که حق با او بوده و کارها را درست و به هنگام انجام داده هست. در این صورت مطمئن باشید که موارد مختلفی برای فکر کردن وجود دارد.

 

با آرامش حرف بزنید
وقتی در زندگی مشکلی پیش می‌آید، زوج هایي پیروز، منطقی و محترمانه رو به روی هم می‌نشینند و با آرامش با هم حرف میزنند. شما هم این عادت را در خودتان ایجاد کنید. در این دست مواقع بهتر هست به برخی به موضوعات زندگی، از دریچه نگاه همسرتان بنگرید. اگرچه این بدان معنا نیست که تمام عقاید وی را بی چون و چرا بپذیرید، بلکه با این شیوه هردو نفرتان هم دیگر را بهتر می فهمید و به نظرات دیگری احترام می‌گذارید.

 

اگر می‌بینید بین خواسته ها یا حرف هاي او انتظار یا دیدگاه غیرمعقولانه اي وجود دارد، عصبانی نشوید. با همسرتان صادق باشید و از راه گفت و گو مشکل را حل کنید.

 

چطور به این عادت ها، عادت کنیم؟
به گزارش تالاب زوجین خوشبخت نسبت به زن و شوهرهای ناراحت و ناراضی، عادات متمایز تری دارند. عادت رفتاری هست که شما به طور خود کار آن را انجام می‌دهد و برای نگه داشتن آن به تلاش کمی نیاز دارید. تقریباً بعد از این که یک رفتار 21 روز پشت سر هم تکرار شود، به صورت عادت زندگی شما در می‌آید.

 

بنابر این از همین امروز یکی از عادات زوج هاي شاد و خوشبخت را انتخاب و 21 روز تکرار کنید. آنگاه در کمال تعجب میبینید به عادت خودتان تبدیل شده و احساس شادی تان را افزایش می‌دهد.

 

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است‎

 

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است. برای خانم‌ها دشوار است که بعد از چند سال اول ازدواج همسرانشان را به خودشان علاقه‌مند نگه دارند، چون هوس بعد از مدتی کوتاه از بین می‌رود و مردها ذاتاً بعد از ارضای هوس‌هایشان علاقه‌شان را از دست می‌دهند.برای اینکه مردتان را همچنان علاقه‌مند و مشتاق نسبت به خودتان نگه دارید، باید نقش یک اغواگر را بازی کنید، او را به بند بکشید و باعث شوید که عاشقتان شود.در زیر به چند نکته ساده برای اینکه همسرتان را از نظر احساسی خلع‌سلاح کنید اشاره می‌کنید تا بتوانید افسار رابطه را همیشه در دستان خودتان نگه دارید!زن افسونگر باشیدبا بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید. ابری از رمز و راز در اطراف خودتان ایجاد کنید. یک درجه مشخص از رمزآلودی و اسرارآمیزی باعث می‌شود مردتان بیشتر و بیشتر از شما طلب کند. غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست‌نیافتنی و گاهی قابل‌انعطاف و تسلیم باشید، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید. و با اینکار اشارات گیج‌گننده برای او بفرستید. ترکیبی از خصوصیات متضاد موجب جذاب شدن شخصیت شما می‌شود و این باعث می‌شود شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند.همیشه خوب و مهربان نباشیدوقتی بیش از حد مهربان و مطیع باشید، شاید آخر روز از خودتان احساس رضایت کنید اما واقعیت این است که وقتی خوبی و مهربانی بیش از اندازه شود، ممکن است قدرت فریبندگی خود را از دست بدهید و دل او را بزنید. ممکن هم هست فکر کند تظاهر می‌کنید. علاوه‌براین، ندرتاً پیش می‌آید که خوبی محض کسی را جذب کند. گاهی باید اجازه دهید سایه‌هایی تیره در شخصیت شما ببیند. گاهی خشن و بیرحم شوید.جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذاریدجذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.برای تشدید شخصیتتان از عطر استفاده کنیدعطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.همه این تلاش‌ها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفستان هم می‌شود. علاوه‌براین، همه ما موجوداتی اجتماعی هستیم و شدیداً تحت‌تاثیر سلیقه‌ها و خواسته‌های هم‌نوعان خود قرار می‌گیریم. زنانی که از نظر ظاهری جذاب، بااعتمادبه‌نفس و مطبوع هستند، برای مردان اطراف خود جذابیت زیادی دارند. این تلاش‌ها، جدا از اینکه اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد، باعث می‌شود شوهرتان قبل از اینکه بخواهد از زیبایی زنی دیگر تعریف کند، به شما فکر کند. دقت کنید که باید طوری لباس بپوشید و ظاهر شوید که فقط توجه او را به خودتان جلب کنید نه مردان دیگر را.

 

چطور همسرم را جذب خودم کنم

با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید

 

نیازهای احساسی و عقلانی او را فراموش نکنیددر تلاش برای جلب نظر و توجه ظاهری او، توجه به نیازهای احساسی و منطقی او را فراموش نکنید. رنگ‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و غذاهای موردعلاقه‌اش باید همیشه در دسترس او باشند. با هدیه دادن چیزهایی که دوست دارد او را غافلگیر کنید. دستورالعمل غذای موردعلاقه‌اش را پیدا کرده و برایش درست کنید و وقتی از سر کار برگشت او را مبهوت کنید. فکرش را بخوانید و خودتان را وارد روح و روانش کنید. خودتان را با علایق و روحیات او تطبیق دهید. ما بعنوان انسان بااینکه تظاهر به فروتنی می‌کنیم اما همه ما موجوداتی خودخواه هستیم. تا می‌توانید او را ناز و نوازش کنید و کاری کنید که به شما وابسته شود. وقتی توانستید وارد روح و روانش شوید، می‌توانید خلع‌سلاحش کنید طوریکه دیگر هیچوقت نتواند از شما روی برگرداند.به او احترام بگذاریدبااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنیدمردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.او را تشویق و تحسین کنیداو را در همه تلاش‌هایش تشویق کنید و بگویید که به او ایمان دارید. حتی اگر مرتکب اشتباهی شد، به جای اینکه آن را به رویش بیاورید، برایش آرزو کنید که دفعه بعدی موفق شود. برای اینکه تلاش می‌کند تحسینش کنید. اگر خواست عصبانیتش را سر شما خالی کند، بگذارید اینکار را بکند. به او نشان دهید که روی شما سلطه و قدرت دارد، این باعث می‌شود احساس امنیت و آرامش کند. کاری کنید که احساس کند همیشه پشتش هستید. حتی اگر اختلاف عمده‌ای با هم داشتید، هیچوقت از کلمات خشونت‌آمیز استفاده نکنید زیرا رابطه‌تان را تخریب خواهد کرد.حساس باشیددر رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌جنسیشان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسیتان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.بگذارید آزمایش کندبرای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.داوطلب باشیدنباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید.مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

 

منبع: مردمان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


قاعدگی دردناک زنان و دختران

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


طراحی و بازسازی فضای داخلی


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


خرید مستقیم فرش از کارخانه

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 

 

 

 

چطور همسرم را جذب خودم کنم

همه ی خانم ها دوست دارند که بدانند چگونه می توانند همسرشان را تحت تاثیر قرار دهند ، محبت او را جلب کنند اما گاهی اوقات هرچه تلاش می کند نتیجه نمی گیرد یا برعکس رابطه شان را خراب تر می کند .

گاهی یک خانم با آن که با زحمات ها و گذشت و ایثار های فراوان در زندگی مشترک داشته اما، نه آن که همسرش به او نزدیک نشده بلکه نسبت به او سردتر شده است. در این حالت ضمن گیج شدن، از او ناامید شده و از همسرش طلاق عاطفی می گیرد! چرا این گونه شده است؟ چرا قلب همسرش را جذب نکرده، بلکه از دست داده است؟

 

پاسخ این پرسش ها یک کلمه است؛ به همسرش “احترام” نگذاشته است.

 

احترام گذاشتن قواعدی دارد که در این نوشتار به آن اشاره خواهیم کرد.

 

پذیرش بدون شرط شوهر

 

یک مرد نیاز دارد همان گونه که هست پذیرفته شود ، دقیقاً همان طوری که هست .این نوع پذیرش کامل ،او را متقاعد می کند که شما براستی اورا دوست دارید (زن کامل ، ص 50).

 

اگر می خواهید که ازدواج شما با کامیابی همراه باشد ، شما باید تصمیم بگیرید که شوهر تان را همان گونه که هست بپذیرید ، وبدانید که ارتباط بین شما بدون پذیرش ، بهبود نخواهد یافت. حق انتخاب وتصمیم گیری با شماست ، شما می توانید انتخاب کنید که با خشم وعصابنیت زندگی کنید ویا این که شوهرتان را بدان گونه هست پذیرا شوید (زن کامل ،ص 55).

 

پذیرش با تحمل همسر فرق دارد ، بردباری وتحمل به معنای پذیرش نیست ، تحمل شما فقط شوهرتان را وادار می کند که احساس نقص و ناشایستگی بکند . اومی تواند احساس کند که مورد قبول همسرش قرار نگرفته و قادر نیست که شما را کاملاً دوست بدارد.

 

پیامبر گرامی اسلام می فرمایند : هیچ مردى بعد از اسلام نفعى بالاتر از همسر مسلمان عایدش نشد كه چون به او بنگرد مسرور گردد، و چون به او فرمانى دهد اطاعت نماید، و در نبود شوهر مال او و ناموس خود را حفظ نماید. ( من‏لایحضره‏الفقیه ج : 3 ص : 390)

 

خط قرمز هادر گفتار

 

اولین نکته ای که در گفتار تأثیر فراوانی در روان شوهرتان دارد و موجب افزایش علاقه شوهرتان به شما خواهد شد ، «تحسین کردن شوهر» است ، این تحسین مهم ترین نیاز روحی یک مرد است.

 

واژه « احترام» بنابر تعریف فرهنگ لغت ، به معنای : حرمت ، تکریم ، ارج نهادن ، ستایش و تمجید است . به عنوان یک زن ، شما آرزو دارید که مورد عشق وعلاقه همسرتان باشید ، درست می گویم ؟ اما شوهر شما هم به عنوان یک مرد ، آرزو دارد که شما وی را تحسین کنید زیرا نخستین نیاز اوست(زن کامل ،ص 61) . هر زنی می تواند نکات مثبت همسرش را بیابد ، آن را تمجید کند ، نقاط ضعف اورا از زاویه مثبت به آن نگاه کند وشوهرش را تمجید نماید .

زن می تواند با جملات تمجید آور که در نهایت لطف ومحبت تنظیم شده باشد ،شخصیت واحساس شوهرش را کاملاًعوض کند و واقعاً از او مردی با لیاقت و با کفایت بسازد.

 

احترام در رفتار

 

یکی از نمادهای احترام و توجه رفتاری ، استقبال ،بدرقه از شوهر است و نشانه ی دیگر عذر خواهی کردن و قبول عذر است هنگامی که مشکلی بین آنها ایجاد می شود.

 

رفع عیب و اشتباهات

 

بزرگی می گوید : با دیگران طوری رفتار کنید که انگار در همان حدی که باید باشند ،هستند .به آن ها کمک کنید تا به آنچه می توانند ولیاقتش را دارند تبدیل شوند (اسماعیل بیگی ،ص،282).

 

خانم مارگارت کالکین چه زیبا این حقیقت را بیان کرده است :

 

زن می تواند با جملات تمجید آور که در نهایت لطف ومحبت تنظیم شده باشد ،شخصیت واحساس شوهرش را کاملاًعوض کند و واقعاً از او مردی با لیاقت وبا کفایت بسازد (کارنگی ،ص59).چطور همسرم را جذب خودم کنم

 

بسیاری از زنان مشتاقند که همسران خود را تغییر دهند و آنها را جذب کنند ،ولی عموماًبه گونه ای رفتار می کنند که نتیجه معکوس می دهد ،وگاهی منجر به جدایی وطلاق می شود ؛علت عمده آن این است که آنها روشی درست اعمال نمی کنند ،بلکه از روش های نق زدن وایراد گرفتن ودستور دادن و…… که تمامی این روش هاموجب دوری از همسرانشان می شود ؛پس چه باید کرد ؟

لطفاً برای سه ماه با شوهر خود رفتارهای زیر را انجام دهید وآن گاه نتیجه آن را به تبیان گزارش دهید، واگر مثبت و سازنده بود (که حتماً خواهد بود ) به دیگران هم سفارش کنید که تجربه شما را عمل کنند تا انشا الله شاهد زندگانی شاد وخرم خود ودیگران باشیم:

 

* شوهرخود را هرآنگونه که هست ، بپذیرید .

 

* از او به هیچ عنوان ایراد نگیرید (حتی زمانی که کارش ایراد دارد ).

 

* با جملات وکلماتی محبت آمیز او را تشویق کنید .

 

* همواره او را تأیید کنید به گونه ای که او تصور کنند بهترین شوهر دنیا است !!

 

* قبل از آمدن از سر کار آماده استقبال از او باشید وبا روی باز وخندان به اسقبالش بروید وبا جملات عاطفی ورود اورا به خانه خوش آمد بگویید .

 

* موقع سر کار رفتن با کلماتی مثبت وعاطفی اورا بدرقه کنید .(در صورت امکان با آغوشی گرم اورا بدرقه نمایید )

 

* پیش دیگران از او تعریف کنید وشایستگی های اورا به رخ دیگران بکشید .

 

* در کارهای اداری ویا بازار او را تشویق کنید ،ودر مشکلات او را روحیه بدهید .

 

* از همه مهمتر همیشه تصمیم گیری نهایی را به او واگذار کنید ،واگر نظری دارید به صورت پیشنهاد مطرح نمایید ولی بگذارید او تصمیم بگیرد ،واگر غیر از نظر شما تصمیم گرفت ،تسلیم نظر او باشید.

 

این جمله را در ذهن خود تابلو کنید

 

شوهرم مدیر و رئیس و مورد تکریم و احترام همه اعضای خانه است.

منبع: تبیان

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

در این مطلب با روش عاشق شدن شوهر آشنا خواهیم شد. آشنایی با روش های جذب مردان و عاشق کردن شوهر امروه برای تمام خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در پاسخ به این سوال که “چگونه شوهرم را عاشق و مجذوب خودم کنم؟ ” باید بدانیم که یکی از بهترین قسمت های هر رابطه احساسی شروع رابطه می باشد. شور و اشتیاقی که در اوایل رابطه وجود دارد گاهی اوقات ممکن است هرگز تکرار نشود. در این مطلب بهترین روش عاشق شدن شوهر را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با رعایت نکاتی که در این مطلب آورده شده می توانید کاری کنید تا شور و اشتیاق اوایل رابطه برای همیشه باقی بماند، هر روز شوهرتان شما را بیشتر دوست داشته باشد و همیشه به شما فکر کند.

یکی از سوالات رایجی که خانم ها از خود می پرسند این است که آیا همسرم مرا دوست دارد؟ راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید با انجام آن ها کاری کنید تا شوهرتان مجذوب شما شده و شما را ستایش کند. برای حفظ شور و اشتیاق اوایل ازدواج و عاشق شدن شوهر بیش از پیش همواره باید نکاتی را در نظر گرفته و آن ها را رعایت کنید. رازها و برترین روش عاشق شدن شوهر را در ادامه مطلب با هم مطالعه خواهیم کرد. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

راه های جذب مردان را در مطالب گذشته خواندیم و در این مطلب قصد بررسی روشهای عاشق شدن شوهر را داریم. روش نگاه کردن ما به چیزهای مختلف با طرز نگاه شوهر ما متفاوت می باشد زیرا آن ها تک بعدی تر از ما می باشند. موقعیت های زندگی مردان اغلب نمی توانند جایگزین های زیادی داشته باشند. یکی از ساده ترین چیزها تماس گرفتن با او می باشد اغلب مردان تماس نگرفتن با او را به منزله نداشتن علاقه به او نمی دانند بلکه اینگونه تصور می کنند که سرتان شلوغ است. بنابراین باید با رازهای مجذوب کردن او و عاشق شدن او برای همیشه آشنایی داشته باشید. اعتماد به نفس و کنترل خود یکی از برترین روشهای عاشق شدن شوهر می باشد. ما در این امر خطیر به شما کمک خواهیم کرد.چطور همسرم را جذب خودم کنم

یک روش عاشق شدن شوهر این است که وانمود کنید که سر شما شلوغ است. اینطور نشان ندهید که همواره پشت تلفن نشسته و منتظر تلفن او هستید. اگر واقعا اینگونه است و همیشه منتظر تلفن او هستید باید سر خود را گرم کنید با دوستان خود بیرون بروید و برای خود سرگرمی ایجاد کنید و باید او را در جریان فعالیت های خود قرار دهید زیرا اگر او بداند که سر شما شلوغ است بیشتر به شما جذب خواهد شد و زمانی که وقت خود را به او اختصاص می دهید از شما تشکر خواهد کرد.

لباسی که علاقه زیادی به آن دارید و احساس می کنید در آن جذاب می شوید را بپوشید اطمینان از اینکه اینگونه جذاب به نظر می رسید باعث می شود در ظاهر شما نیز تاثیر بگذارد. ترجه به ظاهر هر چند در ابتدا یکی از نکات سطحی به نظر برسد اما برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل یکی از نکات ضروری است. تنها پس از گذشت مدت زمان زیادی باید اجازه دهید تا شما را در لباس های معمولی ببیند.

می توانید با تحسین کردن ظاهر و شخصیت او، برقراری رابطه چشمی و داشتن نگاه نافذ، شکوفا کردن احساسات باعث می شود شما را همیشه بخواهد و به دنبال شما باشد. اگر مرد نیاز به فضا بدون نامزد خود داشت و وقت خود را به دوستان خود اختصاص داد به او اجازه این کار را بدهید البته این کار همیشه درست نمی باشد. اگر دختر با اعتماد به نفسی به نظر برسید و ثابت کنید که زندگی شخصی خود را دارید و آویزان او نیستید در بدست آوردن عشق او موفق خواهید شد.

مردان اغلب به دنبال خانم های خاص می باشند که تا پایان عمر در کنار آن ها بمانند. باید از غر زدن و نق زدن خودداری کنید تا روز او را خراب نکنید. زنان منطقی و با حساب کتاب که می توانند آن ها را در تمام زندگی حمایت کنند بیشتر مردان را به خود جذب می کنند

یکی از دشوارترین کارهای بعد از ازدواج برای مردان جداشدن از زندگی مجردی می باشد. تمام مردان دوست دارند پس از ازدواج به روابط قبل با خانواده و اعضای فامیل در کنار همسر خود ادامه دهند. هیچ مردی قادر به شنیدن بدگویی علیه اعضای خانواده خود نخواهد بود و نمی تواند تمام عمر خود را تنها با همسرشان سر کنند. در نتیجه احترام و روابط خوب با خانواده همسر یکی از بهترین روش های عاشق شدن شوهر می باشد.

مرد دوست دارد پس از بازگشت از سر کار خسته با لبخند همسر خود مواجه شوند و دوست دارند برای داشتن چنین زنی به دیگران فخر بفروشد. اغلب مردان زندگی خود را با زندگی دیگران مقایسه می کنند بنابراین دوست دارند تا به دیگران نشان دهند که همسری فداکار و مهربان دارند.

در صورتی که دوست دارید، همسرتان مردی حمایتگر و قهرمان بوده تا مشکلات شما را حل کند به طوری که نیازی به کار کردن نداشته باشید، در این صورت باید بدانید که هیچگاه برای هیچ مردی جذابیتی ندارید.

شما باید در زندگی خود دارای برنامه و هدف باشید و نیز برای دست یافتن به خواسته هایتان تلاش کنید، بنابراین زندگی هدف دار قطعا یک زندگی کسل کننده و پوچ نمی تواند باشد، بلکه چنین زندگی از شور و هیجان زیادی برخوردار می باشد، همچنین این نوع زندگی برای آقایان نیز جذابیت زیادی خواهد داشت.

مهم نیست که چند ماه و یا حتی چند سال از زندگی شما گذشته باشد، بلکه شما باید همیشه به مانند روز های اول زندگی مشترک تان به ظاهر خودتان برسید و نباید به دلایلی مانند راحتی با همسر خود این موضوع را نادیده بگیرید.

بنابراین شما همیشه باید برای زیباتر به نظر رسیدن خود تلاش کنید و با تقویت این فکر که دیدار اول تان می باشد، همسر خود را جذب زیبایی تان نمایید، حال در صورتی که برای زیبایی ظاهر خود ارزش قائل شوید، در نظر دیگران نیز زیبا و جذاب جلوه خواهید کرد.

در صورتی که می خواهید عشق زندگی تان از ارزشمند بودن رابطه تان اطمینان حاصل کند، برای حفظ رابطه خود با وی تلاش کنید و در شرایط سخت به جای فرار کردن از مشکلات، با صبر و ایستادگی در کنار وی کمک کنید تا رابطه تان همانند سابق خوب و عالی شود.

مردان از خانم هایی که هیچگونه کنترلی بر روی رفتار های منفی شان ندارند و به طور واضح حس حسادت، عصبانیت و نارحتی خود را بروز می دهند بیزار می باشند. بنابراین در هنگام بروز احساسات منفی خود سعی کنید آنها را به شیوه ای مثبت ابراز کنید و در انتخاب کلماتی که قصد بیان آن را دارید، محتاطانه عمل کنید تا بدین صورت تا همیشه برای همسرتان انتخاب برتر و شایسته باشید.

حال در صورتی که بر روی مرد مورد علاقه و شوهر خود حساس هستید و دوست ندارید که هیچ زن دیگری به عشق تان نزدیک شود، نباید به طور صریح و واضح در این رابطه واکنش نشان دهید و یا اینکه مدام وی را سرزنش کرده و سرش فریاد بزنید، بلکه در صورتی که می خواهید همسرتان تمایل زیادی به زندگی کردن با شما داشته باشد باید بهترین رفتار را از خود نشان دهید.

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

چطور همسرم را جذب خودم کنم

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چطور همسرم را جذب خودم کنم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

یه مدته حس میکنم از هم فاصله گرفتیم..نمیدونم چیکار کنم که براش جذاااب باشم و همیشه به فکرم باشه..حس میکنم درگیر کاراشه و حواسش بهم نیست😢😢😢.

دوسال و چهار ماهه ازدواج کردیم توی این مدت پیش اومده که بهم بی توجهی کنه ولی خیلیش یه هفته دو هفته درست شده و به حالت اول برگشته!!!ولی حس میکنم داره کم کم به کل به من بی توجه میشه…نمیدونم من خیلی حساس شدم یا واقعا همینطوره.ولی میدونم خیلی احساس تنهایی میکنم…اینم بگم که خداروشکر اهل خیانت نیست..خیلی دوسم داره ولی توجه زیادی بهم نداره…چیکار کنم😞😞😞

بهش بگو عجیجم 

چطور همسرم را جذب خودم کنم

جوجوی من 

پفک نمکی بخورین 

موهاتو خرگوشی ببند

خرش کن

تنوع بده از نظر ظاهری به خودت…لباسات مدل موهات…مدل آرایشت…با ناز و عشوه حرف بزن….کش دار…یکم لوند باش…شیطونی کن مثل بچه ها…حوصله که داره یکم آویزونش شو…چیزای خوشمزه و خنک درس کن با هم میل کنین…تنوع خلاصع…حتی تو رابطه😊

انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل و موکت، با سرویس دهی به کلیه نقاط تهران.

قیمت های شفاف – لکه گیری – رفوگری – شستشوی اسلامی و….

#فعالیت_اعضا

#ایده_اتاق_خواب

#شیطنت

💃خانم های قررری همسران موفق💃

سلام خسته نباشید

میخواستم یه دلبری از نوع زنونه بگم که خودم خیلییییی خوشم اومد

شوهرم تا چند وقت این شعر زیر لبش بود😍😍😍😍

یه شب من زودتر رفتم تو تخت خواب شوهرمو صدا کردم داشت تلویزیون میدید😎😎😎😎

دیدم اگر صداش کنم نمیاد

شروع کردم شعر🎧🎧🎧 گفتن

من که برات ناز میکنم👗👗👗

موهامو برات باز میکنم پیشم نمیای💑💑💑💑

یکی دو بار خوندم دیدم صدایی نیومد

قوه زنانم شروع کرد به شعر گفتن👸👸👸👸

من که برات ناز میکنم👄👄💃💃💃

سینمو واست باز میکنم 🙊🙊🙊

پیشم نمیای😌😌😌😍😍😍

من که برات ناز میکنم👱‍♀👱‍♀👱‍♀👙👙👙

…. واست باز میکنم پیشم نمیای

چطور همسرم را جذب خودم کنم

همینجوری دو سه بار با کلمات مختلف و با ناز و ادا میگفتم

دیدم شوهرم با چه ذوقی اومد تو اتاق و تا چند روز اون شعرو میگفت براش بخونم💁💁💁💁

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خب شما پیش قدم شو.منو شوهرمم بعده به دنیا اومدن بچمون کم نم از هم دور شدیم حتی جدا میخوابیدیم خداروشکر به خودم اومدم یکم از بچم فاصله گرفتم واسه شوهرم بیشتر وقت گذاشتم 

تشت شیر و اینا رو هم که در جریانی😂😂😂

احتملا کارهاش زیاده 

سعی کن باهمدیگه صحبت کنید بهش بگو که چقدر خوشحالی که کنارته باعث ارامشته بهش افتخار می کنی . کم کم درست میشه

چجوری؟؟

يه بار يه روانشناسي ميگفت مردا به دو تا از اعضاي بدنشون خيلي اهميت ميدن اگه به اين دو تا خوب برسيد كافيه براي بدست آوردن دلشون يكي شكم يكي هم…

سعي كن غذاهاي جديد و با كلاس ياد بگيري هيچ چيز مثل يك غذاي جديد و خوشمزه مردا رو به وجد نمياره 😀😀

😩🤧😷😧

باور کن من به هر دو این مورد و خیلی چیزای دیگه توجه دارم ولی خب بازم انگار یه جای کارم میلنگه

برو اینجاا      بهترین  ایده ها میده     خوشت  امد برام دعا کن

@Khanombla1

شوهر من سرد بود بعد از زایمانم سردتر شد 

الان اومده میگه بچه تا کی شیر میخوره ؟ 

این سوالو تا حالا چن بار پرسیده 

انگار بدش میاد تو این وضعیت نزدیکم بشه 

شایدم زیادی حساسی کلا زوجا اولا همه تشنه همن..‌.بعد یه ۲ سال ک میگذره به هم عادت میکنن…واسه همین میگن تنوع 

تلگرام ندارم😭😭😭😭

با گوشی شوهرت نصب کن عزیزم

من شوهرم گرمه..ولی حس میکنم همه عشقمون فقط توی س ک س خلاصه شده ..یعنی اگر همینم نبود فکر نکم حتی دستمو میگرفت

#ایده_سورپرایز

‍میتونید قبل رفتن #همسرتون به سرکار

تعدادی پسته  اندکی مغز بادام

مقداری انجیر خشک وتوت خشک برگه و ….رو در یک کیسه #زیبا قرار بدین یک #جمله عشقولی💑 یا یک رد بوسه💋 #رژی💄 روی یک تیکه کاغذ رو توی اون #کیسه قرار بدین و #آرام بزارین تو کیف یا جیبشون !🙈

برای مردان #شکمو این حرکت #خعلیییی خوشایند هست، برای بقیه آقايون هم #لذت بخش خواهد بود وقتی ببینند همسرشون به فکرش هست،

#البته آقايون هم میتونن این ایده رو برای خانومشون انجام بدن، خانوما از نظر #تغذیه ای بیشتر نیازمند رسیدگی و توجه هستند.

@Khanombla1

پس من الان یه تاپیک میزنم     ایده های  این    گروه رو میزارم توش  که استفاده کنی

دعای خیر یادت نره

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چطور همسرم را جذب خودم کنم
چطور همسرم را جذب خودم کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *