چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

 
helpkade
چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم
چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

حتما در اطراف شما هم مردانی وجود دارند که قلب و روحشان در تسخیر همسرانشان است. چه ویژگی هایی در این زنان وجود دارد که باعث جذب همسرشان شده است . عالی ترین هنر زن این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد با تدابیر بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

در این بخش از نمناک به ویژگی های زنان جذاب پرداخته ایم ، اگر دوست دارید قلب و روح همسرتان را تسخیر کنید ، این مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند ، آنها نه دوست دارند از همسرشان دور باشند و نه اینکه وابستگی بیش از حد را می پسندند .برخی رفتار و خصوصیات در خانم ها وجود دارد که توجه مرد را جلب می کند و این ویژگی ها برای او قابل تحسین است.

مهربانی و تواضع

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

مردان از زنانی که خود را برتر از دیگران می دانند و با افراد مثل زیر دست خود رفتار می کنند و آنان را حقیر می دانند متنفرند و در مقابل جذب زنانی می شوند که فروتن و مهربان هستند و با دیگران مدارا می کنند و از قضاوت افراد دوری می کنند.

سادگی و صداقت

مردان از زنان دروغ گو و متظاهر بیزارند زیرا فرد دروغگو برای برملا نشدن دروغ قبلی خود همواره سلسله دروغ هایی پشت سرهم ردیف می کند پس همیشه راستگو و صادق باشید تا یک زندگی مشترک خوب داشته باشید . دروغگو با کنار رفتن نقاب از روی چهره اش رسوا خواهد شد .

اعتماد به نفس و عزت نفس

همواره زنانی که از وقار، آرامش، سلیقه ، عزت نفس کافی برخوردار هستند ، جذابیت دارند. کمبود عزت نفس سبب ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می شود و این انرژی های منفی نمی تواند هیچ مردی را جذب کند .

مهمان نوازی و رفتار دوستانه

زنانی مورد توجه همسرشان قرار می گیرند که راه و رسم مهمان نوازی را بلد باشند و با آغوش باز پذیرای دوستان و خانواده همسرش باشند. مردها خصلت مهمان نوازی و از خودگذشتی را در زنان می پسندند و زنی که این ویژگی را داشته باشد در نزد آنها مقام و منزلت دارد.

استقلال

مردان از زنان بیش از حد وابسته گریزانند چون معتقدن این نوع زنان وقت آنها را با وابستگی بیش از حد هدر می دهند و آنها را عصبانی و ناراحت می سازند.

از ویژگی های زنانی که مردان را به خود جذب می کنند استقلال است پس بهتر است زندگی خودتان را داشته باشید، خودتان را مشغول کنید، سرگرمی های تان را داشته باشید و همراه دوستان تان به گردش بروید و برای زمان خود ارزش قائل شوید تا اینکه همواره به دیگران وابسته باشید.

شاد بودن و مثبت اندیشی

اغلب مردها زنانی را که با غر زدن و شکایت نمودن جلب توجه می کنند را دوست ندارند و ارتباط با این زنان را برای روح خود مضر می دانند چرا که معتقدند این نوع زنان انرژی منفی و نفرت را از خود ساطع می کنند که خود موجب منفی گرایی در مردها می شود.

در مقابل مردان زنانی را دوست دارند که شاد باشند و از زندگی لذت ببرند زیرا انسان های شاد جذاب تر هستند.

ظرافت زنانه در رفتار و حرکات

زنان برای جذب مردها هیچگاه نباید دست از زنانگی بکشند و همیشه باید آراسته باشند و رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه داشته باشند و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار نمایند .

زنانگی طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و همه مردان در زندگی به دنبال آن هستند. یک زن با رفتارهای زنانه خود می تواند همسرش را مجذوب خود سازد پس در رفتار خود ظرافت زنانه داشته باشد و به همسر خود ابراز احساسات نمایید.

هوش و بلند همتی

این ویژگی در زنان بسیار گیراست و از دید مردان اگر زنان بتوانند در زمان های حساس تصمیم منطقی بگیرند و معقولانه رفتار کنند ، موجب پیشرفت زندگی می شوند و می توانند یک مرد را به خود جذب کنند زیرا هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد.

اشتیاق، حرفه ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل برای مردها جذاب است و آن ها را به وجد می آورد.

حس شوخ طبعی

اکثر مردها شوخ طبع هستند و زندگی با زنانی را دوست دارند که با او بتوانند مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند و کسی که به لطیفه هایشان بخندد . باید بدانید زندگی بدون شوخ طبعی برای مردان بسیار کسل کننده است.

جذابیت

بسیاری از زنان زیبا راز جذابیت را نمی دانند اما در مقابل زنانی هستند که چهره معمولی دارند اما با اعتماد به نفس جنسی، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب همسرشان را به خود جذب می کنند و از جذاب ترین زنان محسوب می شوند.

گوش شنوا داشتن

زنانی که برای همسر خود جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسند، زنانی هستند که گوش شنوا دارند و فقط صحبت نمی کنند بلکه در اکثر مواقع با دقت به حرفهای همسرشان گوش می دهند.

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

38 بازدید

71 بازدید

168 بازدید

144 بازدید

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

176 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

38 بازدید

71 بازدید

168 بازدید

144 بازدید

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

176 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

38 بازدید

71 بازدید

168 بازدید

144 بازدید

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

176 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

38 بازدید

71 بازدید

168 بازدید

144 بازدید

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

176 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

برای جذاب بودن فقط کافیست که به نکاتی که در ادامه میگیم دقت کنید و با کمترین و ساده ترین راه حل ها جذاب به نظر بیاید . 

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

 

مسلما خانم ها از مردی خوششان می آید که تمیز و آراسته و مرتب باشد. این قانون در حالت تصویر هم دقیقا صادق هست. بااینکه در تئوری به نظر جذاب می آید،

 

ولی این که بخواهید با کسی توی رخت خواب بروید که بدنی کثیف و عرق‌کرده دارد به نظر چندش‌آور می رسد. اگرچه اشتباه متوجه منظورمان نشوید.

 

منظورمان این نیست که حین رابطه‌جنسی با همسرتان هردو شما بخاطر فعالیت بالای بدنی عرق کنید. یک‌بار درباره این موضوع با چند نفر از دوستانم صحبت می کردیم.

 

تصور من این هست که اکثریت قریب به اتفاق افراد متاهل تایید میکنند که همراه دارند با بدن‌هایي تمیز با همسرشان رابطه‌جنسی داشته باشند.

 

ضعف بهداشت فردی میتواند یکی از دلایل قوی در ضعف رابطه‌جنسی بین دو طرف باشد. این مسئله حتی ممکن هست ایجاد استرس و فشارعصبی کند

 

چون ممکن هست آن طرف بخواهد این موضوع رابه دیگری گوشزد کند و با برخورد دفاعی و رنجیده‌خاطر شدن او روبرو شود.

 

تصور من این هست که وقتی زن و شوهر تلاش میکنند تا با بدن‌هایي تمیز و آراسته با هم به رخت خواب بروند، حین رابطه‌جنسی احساس سهولت بیشتری داشته و میتوانند از جسم هم دیگر لذت به مراتب بیشتری ببرند.

 

شاید بد نباشد در این اساس نکات زیر رابه خاطر داشته باشید.

 

۱. گذشته از رفتن به رخت خواب دوش بگیرید.

این شاید عمده موردعلاقه خیلی‌ها نباشد. از خیلی از خانم‌ها میشنوم که وقتی دوش آب گرم میگیرند، تنها چیزی که بعد ازآن می خواهند خوابیدن هست نه رابطه‌جنسی.

 

بنابر این باید بگویم که نگذارید حمامتان طولانی شود. فقط یک دوش سریعا برای این که تمیز و سرزنده شوید کافی هست.

 

یک ایده موثر دیگر این هست که با هم برای دوش گرفتن به حمام بروید که می تواند مقدمه خیلی خوبی برای عشق‌بازی‌تان باشد.

 

اگرچه شاید برای هر شب ایده کاربردی نباشد ولی انجام هرازگاهی آن تاثیر قابل‌توجهی بر صمیمیت جنسی شما خواهد گذاشت.یادتان باشد حتماً از صابون‌ها یا مایع‌هاي خوشبو بهرهگیری کنید تا از بودن با هم دیگر لذت بیشتری ببرید.

 

۲. دندان‌هایتان را مسواک بزنید و نخ‌دندان بکشید.

مطمئناً همه ی شما میدانید که بدبو بودن دهان تاثیر مخربی بر عشق‌بازی شما خواهد داشت. اگر حتی بعد از مسواک زدن و بهرهگیری از نخ‌دندان هنوز احساس می کنید دهانتان بوی خوبی نمی دهد،

 

حتماً با دندانپزشکتان در این رابطه مشورت کنید تا برای شما یک شوینده موثر و مناسب تجویز کند. شاید وادار شوید کمی هزینه کنید ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد.

 

۳. صورت و بدنتان را اصلاح کنید.

هیچوقت نمی‌فهمم چرا برخی از خانم‌ها برای اصلاح مو هاي بدنشان تا این اندازه تنبل میباشند. اگرچه می دانم خیلی‌ها ایدئولوژی طبیعی بودن دارند ولی مطمئن باشید این کار تاثیر مخربی بر صمیمیت جنسی شما خواهد داشت.

 

از همسرتان بپرسید. مشاهده نمایید همراه دارد پاهایتان صاف و براق باشد یا مودار و اصلاح‌نکرده؟ حتی درباره اصلاح اندام‌جنسی‌تان هم از او سوال کنید.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

 

زیربغل‌هاي خانم‌ها هم منطقه بسیار هوس‌انگیزی برای مردان هست و مطمئناً اگر صاف و اصلاح‌شده باشد شوهرتان دقت بیشتری به این قسمت از بدنتان خواهد کرد.

 

درباره مردها هم وضع به همین منوال هست. برخی خانم‌ها همراه دارند شوهرشان بدنی تمیز و اصلاح‌شده داشته باشد و برای خیلی‌ها هم بدن مودار مردان جذاب هست.

 

در هرحال سعی کنید درباره این موضوع با هم حرف بزنید و از علایق هم باخبر شوید تا بتوانید بدنتان را در چشم همسرتان جذاب‌تر نشان دهید.

 

۴. ناخن‌هایتان را مرتب کنید.

منظورم این نیست که مجبورید برای این کار به آرایشگاه بروید و برای مانیکور و پدیکور هزینه کنید «که اگرچه اگر این کار را بکنید فوق‌العاده خواهد بود». منظورم این هست که سعی کنید همه ی وقت ناخن‌هایتان را تمیز و مرتب نگه دارید.

 

خیلی از مردها ناخن‌هاي بلند و لاک‌زده همراه دارند به همین خاطر شاید بد نباشد از همسرتان سوال کنید که همراه دارد چه رنگ لاکی روی ناخن‌هایتان بزنید. یادتان باشد جزییات خیلی ریز تاثیر قابل‌توجهی روی رابطه‌تان می گذراند.

 

۵. از عطر، اسپری و مرطوب‌کننده پوست بهرهگیری کنید.

من یک عطری دارم که برای شوهرم بسیار وسوسه‌انگیز هست. بخاطر همین معمولاً گذشته از رفتن به رخت خواب این عطر را روی خودم و حتی ملحفه‌ها اسپری میکنم.

 

یک روز وقت بگذارید و با هم به فروشگاه عطرفروشی بروید و هرکدام عطری راکه روی دیگری برایتان وسوسه‌انگیز هست را گزینه کنید و بخرید.

 

به گزارش تالاب میدانم که در تمام ازدواج‌ها بخاطر این که دو طرف تصور میکنند هم دیگر را فقط بخاطر آن چه که میباشند همراه دارند، ممکن هست رفتارها و ظاهرها راحت‌تر و ساده‌تر شود ولی بدانید

 

که تمام این کارها تاثیر قابل‌ملاحظه‌اي بر جذابیت شما برای همسرتان و صمیمیت جنسی‌تان دارد. فقط کافی هست کمی وقت بیشتری صرف بهداشت و آراستگی فردی خودتان کنید.

 

انسانها معمولا ً دوست دارند محبوب دیگران باشند و این امری است طبیعی. مهم اینست که برای محبوبیت، از راههای شرعی و موافق با اخلاق استفاده کنیم .

یکی از مهمترین راههای رسیدن به این مقصود اینست که،عقل را چراغ راه خویش قرار دهیم. انسانها همه ی رفتار و کردار خویش را با عقل سنجیده، در تاریکی ها و ظلمتها برای تشخیص راه از چاه، از نور عقل کمک می گیرند و از مهالک بسیاری نجات می یابند، لذا گفتار،رفتار، حرکات و سکنات انسان عاقل مورد توجه دیگران قرار گرفته، قلبهای زیادی را به سوی خویش جذب می کند، چرا که همه ی افراد بصورت فطری کمال طلبند و مجذوب انسانهائی می شوند که نواقص را از خود دور کرده و دارای کمالات و زیبائیها هستند . همچنین فردی که می خواهد جذابیت را در خود ایجاد کند لازم است که با دیگران بتواند ارتباط موثری برقرار کند، زیرا ارتباط مانند چتر بزرگی است که تمام آنچه را بین آدمیان می گذرد در بر می گیرد و بر آن اثر می گذارد. بدیهی است که اولین جوانه های ارتباط بین انسان ها، در حریم خانواده پدیدار می گردد و بهترین خاستگاه روابط سالم و مطلوب، خانه و خانواده می باشد.رابطه خوشایند و آرام بخش زن و شوهر نه تنها مناسب ترین بستر رشد و شکوفایی و تعالی شخصیت آن ها را فراهم می نماید، بلکه چنین رابطه ای از نیاز های ضروری فرزندان نیز به شمار می رود و به نوبه خود در رشد و تعالی آن ها بسیار مؤثر است.رابطه زن و شوهر سرچشمه همه عاطفه ها و بستر گیراترین و جذاب ترین رابطه هاست. رابطه زن و شوهر آمیزه ای است از زیباترین تلاقی چشم ها، گیراترین تبادل کلام ها و همسو ترین اندیشه ها.برای یک ارتباط موثر با همسرتان توجه به این موارد لازم است:۱. شاد باشیم : شاد بودن همیشه ارزشمند است، پس سعی کنیم خود را خوشحال و سرحال نشان دهیم تا خستگی را از تن شریک زندگی خود دور کنیم.۲. صبور باشیم : اگر رفتار همسرمان را خوشایند نمی‌دانیم بهتر است با حوصله و تأمل و در شرایط مناسب او را از چگونگی رفتارش آگاه کنیم.۳. منطقی رفتار کنیم : مسایل را منطقی و درست بررسی کنیم و به جای منافع شخصی، مصالح زندگی مشترک را در نظر بگیریم و بی‌طرفانه قضاوت کنیم.۴. کم توقع باشیم : از همسرمان آن‌قدر انتظار داشته باشیم که بتواند به انتظارات پاسخ دهد.۵. مثبت ‌نگر باشیم : با بیاد آوردن لحظات شیرین زندگی بدبینی را از خود دور کنیم، به رفتارهای خوب همسرمان بیشتر بیندیشیم و جنبه‌های خوب زندگی را فراموش نکنیم.۶. خوش‌ بین باشیم : داشتن نگاه خوش‌بینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می‌شود.۷. یک‌دل باشیم : درک متقابل موجب ایجاد تفاهم می‌شود و یکدلی به وجود می‌آورد.۸. شنونده ی خوبی باشیم : هنگامی که همسرمان با ما صحبت می‌کند حتی‌الامکان به چشمان او نگاه کنیم و یا با اشاره و سر تکان دادن نشان دهیم که به حرف‌های او توجه داریم.۹. مشوق همسر خود باشیم : برای رفتارها و صحبت‌های همسرمان ارزش قائل شویم و با یادآوری موقعیت‌های موفق گذشته، او را تشویق کنیم تا آینده ی بهتری داشته باشد.۱۰. به پیشرفت یکدیگر اهمیت دهیم : آنقدر صمیمی باشیم که پیشرفت و ترقی همسرمان یکی از آرزوهای ما باشد، در حقیقت اولین کسی که از این پیشرفت سود می‌برد ما هستیم.۱۱. خوش قول باشیم : برای حرف‌ها و قول‌های خود ارزش قائل شویم و خود را در مقابل آنها مسوول بدانیم خوش‌قولی نشانه ی احترام به خود و همسر است.۱۲. احترام به شخصیت همسر : به شخصیت همسرمان احترام بگذاریم و حرمت یکدیگر را نزد خانواده و دوستان و … حفظ کنیم.۱۳. ارتباط کلامی و عاطفی کار آمد : سعی کنیم با همسر خود درباره ی مسائل مختلف گفتگو کنیم. صحبت کردن بهترین راه آگاهی از افکار و احساسات همسر می‌باشد.۱۴. با یکدیگر مهربان باشیم : همسرمان را جزئی از وجود خود بدانیم، محسناتش را بازگو کنیم، برایش خوبی بخواهیم و در راه کمک به همسرمان تمام تلاش خود را به کار ببریم. با مهربانی می‌توانیم مالک قلب‌های یکدیگر باشیم و رابطه ی گرم و صمیمی بر قرار کنیم.۱۵. محبت‌ پذیر و قهر گریز باشیم : منش توأم با مهربانی و دوری از قهر و کینه صفت همسران فداکار است. تلاش کنیم که آیینه ی زندگیمان شفاف و بدون غبار کدروت باشد.۱۶. راستگو باشیم : صداقت و راستی از بهترین سرمایه‌های زندگی مشترک است. هرگز نباید به دروغ و نیرنگ متوسل شویم حتی اگر حقیقت به نفع ما نباشد. فراموش نکنیم که دروغ پایه‌های زندگی را سست می‌کند.۱۷. محیط خانواده را با صفا کنیم : فضای عاطفی خانواده باید چنان مطلوب و دوست داشتنی باشد که همسرمان در آن احساس رضایت خاطر کند و از امنیت روانی برخوردار باشد.۱۸. به ارزش‌های دینی،پایبند باشیم : ارزش‌ها از ارکان و ستون‌های اصلی خانواده محسوب می‌شوند و مقید بودن به ارزش‌ها موجب دوام و استحکام خانواده می‌شود و اصالت آن را حفظ می‌کند.۱۹. به نیازهای همسر توجه کنیم  : رفتار دلنشین و توأم با متانت موجب می‌شود خواسته‌های خود را به راحتی بیان کند.۲۰. بهداشت روانی همسر را تأمین کنیم : در سایه ی سلامت جسمی و روانی می‌توانیم به هدف‌های خود برسیم، بنابراین باید به رفتار او توجه نماییم و از افسردگی و خمودگیش جلوگیری کنیم.۲۱. با یکدیگر مشورت کنیم : هر یک از همسران باید حق داشته باشند نظر و پیشنهاد خود را بیان کنند. با مشورت کردن، راه رسیدن به زندگی سالم کوتاه تر می‌شود.۲۲. قدرشناس باشیم : از همسرمان به خاطر انجام وظایف، مسوولیت‌ها و همکاری‌هایش قدردانی کنیم. برای ابراز سپاسگزاری و تشکر به کلمه‌های خاصی نیازمند نیستیم!۲۳. احساس مسوولیت داشته باشیم : هر یک از همسران باید خود را در مقابل کاری که برعهده گرفته‌اند متعهد بدانند و از انجام دادن آن شانه خالی نکنند.۲۴. برنامه‌ریزی کنیم : در حقیقت برنامه‌ریزی به زندگی خانوادگی نظم و سامان می‌بخشد.۲۵. الگوی خوبی باشیم : طوری رفتار کنیم که الگوی رفتاری مناسبی برای همسر و فرزندان خود باشیم.۲۶. خود را به جای همسرمان بگذاریم : دنیا را از دریچه ی نگاه او ببینیم و از خود بپرسیم : « اگر من جای او بودم چه می‌کردم؟»۲۷. به خواسته‌ها یکدیگر احترام بگذاریم : فراموش نکنیم که ازدواج پیمان همکاری و تشریک مساعی است.۲۸. میانه رو و متعادل باشیم : حضرت علی (علیه السلام) فرموده‌اند « خیرالامور اوسطها»، پس اگر در تمام امور زندگی (خوردن، خوابیدن، مسافرت و حتی محبت کردن و…) اعتدال را رعایت کنیم کمتر دچار مشکل می‌شویم.۲۹. با جملات زیبا از همسر خود دلجویی کنیم : یک جمله ی شورانگیز می‌تواند طوفانی از خشم و غضب و نفرت را خاموش کند و بنای زندگی را از خطرات گوناگون دور سازد.۳۰. روابط زناشویی را بسیار مهم بدانیم : عدم توجه به این روابط موجب ایجاد مشکلات مختلف خانوادگی، روحی و روانی برای هر یک از طرفین می‌شود و زندگی را با خطرهای جدی روبرو می‌کند.۳۱. به همسرمان دلگرمی بدهیم : به همسر خود بگوییم که من به خاطر عشق به تو همه ی سختی‌های زندگی‌مان را می‌پذیرم چنین جملاتی باعث دلگرمی او می‌شود.۳۲. همسر خود را راضی کنیم : باید طوری رضایت همسرمان را جلب نماییم که مطمئن باشیم هیچ وقت ما را ترک نمی‌کند و یا در هیچ مشکلی ما را تنها نمی‌گذارد.۳۳. با همسرمان صادقانه رفتار کنیم : با متانت و صداقت قبول کنیم که در بعضی از کارها همسرمان شایسته‌تر است.۳۴. در زندگی مشترک به تنهایی تصمیم نگیریم : برای سخن و پیشنهاد همسرمان احترام قائل شویم و خود را عقل کل ندانیم. باور داشته باشیم که همیشه همه چیز را همگان دانند.۳۵. سختی‌ها و مشکلات محیط کار را در حد ضرورت با همسرمان در میان بگذاریم : هم فکری بار مشکلات را سبک‌تر می‌نماید.۳۶. فرمان ندهیم : نباید خانه را به پادگان تبدیل کنیم، متوجه باشیم که خانه کانون عشق و محبت است نه محل یکه تازی و خشونت.۳۷. تعصبات غلط و افکار مزاحم را از خود دور کنیم : افکار مزاحم مانند خوره، سلامت روانی انسان را از میان می‌برند. بهتر است به جای اعمال تعصبات دست و پاگیر انرژی خود را صرف توجه به همسر و خانواده نماییم.۳۸. از ازدواج خود اظهار پشیمانی نکنیم : زندگی و روابط خود را با دیگران مقایسه نکنیم و از یاد نبریم که زندگی هر کسی مطابق سلیقه و عقل و درایت او اداره می‌شود.۳۹. روی نقاط ضعف همسر خود انگشت نگذاریم : هر فردی ممکن است در موارد مختلف دچار ضعف باشد آشکار کردن و بزرگ جلوه‌ دادن این نقاط ضعف موجب ایجاد کدورت می‌شود. هرگز نباید از نقطه ضعف‌ها به عنوان اسلحه‌ای برای سکوت یا شکست دادن همسر استفاده کنیم.۴۰. مقابله به مثل نکنیم : از رفتارهای تلافی جویانه بپرهیزیم و سعی کنیم به جای مقابله به مثل، رفتار مناسب را به او یادآوری نماییم.

عالی عالی خدای مهربون خیرتون بده

بسیار آموزنده عالی اصلن زندگیم با این نکات کاملن عوض شد و شوهرم عاشقانه منو دوست داره

جستجو در سایت

 

همه مردها تمایل دارند برای همسرشان جذاب باشند ،هیچ چیز به اندازه وقتی که با همسرتان مثل یک پرنسس رفتار می‌کنید، او را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد.

خانم ها عاشق این هستند که کسی از آنها تعریف کند. این کار به آنها نشان می‌دهد که واقعاً حواستان به او هست و باعث می‌شود احساس خوبی نسبت به خود پیدا کنند. هم از ظاهر و هم شخصیت او تعریف کنید و آنوقت تصور خواهد کرد که به چشم شما ایدآل‌ترین زن است. اما سعی کنید برای تحسین‌هایتان از کلمات کلی و عمومی یا کلماتی مثل «سکسی» استفاده نکنید. همچنین هیچوقت بیش از اندازه از خانمی تعریف نکنید چون باعث می‌شود تصور کند که در ازای مهربانی‌تان دنبال چیزی از او هستید.

به او بگویید که «زیبا»، «خوشگل» و «جذاب» است. این کلمات بسیار بیشتر به دل می‌نشینند و احساس بیشتری پشتشان است.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

– «هر وقت تنها هستیم یادم میندازی که چقدر حتی هیچ کاری نکردن کنار همدیگه میتونه لذتبخش باشه.»

– «تو به همان اندازه که ظاهر زیبایی داری، باطنت هم زیباست.»

– «تو باعث میشی سعی کنم هر روز آدم بهتری نسبت به روز قبل باشم.»

– «وقتی بهت نگاه می‌کنم، واقعاً می‌فهمم که داشتن راحتی و امنیت کنار یک نفر چه حسی می‌تونه داشته باشه.»

خیلی خوب است که چند عبارت تعریفی داشته باشید و هرازگاهی با آنها تحسینش کنید اما خیلی هم خوب است که یک چیز خیلی خاص درمورد او را انتخاب کرده و متوجهش کنید که چقدر آن ویژگی او را دوست دارید.

ممکن است فریفته چشمانش باشید. به او بگویید که چشمانش شما را یاد چه می‌اندازد: «لباست باعث میشه رنگ چشمات بیشتر خودشو نشون بده. تضاد فوق‌العاده‌ای دارن.»

ممکن است حالت موهایش دور قاب صورتش را دوست داشته باشید: «موهات مثل ابریشمه. کنار چشم‌ها و لب‌هات فوق‌العاده به نظر میرسه.»

شاید هم اسیر خنده‌هایش باشید: «هیچکس قشنگ‌تر از تو نمی‌خنده. واقعاً خنده‌هات حالمو خوب میکنه.»

و آخر اینکه، شاید دوست داشته باشید چیزی درمورد بخشندگی‌اش بگویید. زن‌ها ذاتاً مادر به دنیا می‌آیند. اگر می خواهید چیزی درمورد مهربانی یا بخشندگی‌اش بگویید: «تو به من یاد دادی که مهربون بودن یعنی چی. امیدوارم منم بتونم به همون اندازه برای تو مهربون باشم.»

وقتی همسرتان انتظار ندارد، دستتان را دورش بیندازید، آرام فشارش دهید، گونه‌ یا پیشانی‌اش را ببوسید و جمله‌ای از ته قلبتان درمورد احساستان به او بگویید. وقتی این جمله را می‌گویید، به چشم‌هایش نگاه کنید. خواهید دید که مثل یک تکه یخ در بغلتان ذوب می‌شود.

به او بگویید که اولین اولویتتان است و برای شاد بودنش هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام می‌دهید. البته نباید فقط این را به زبان بیاورید، برای انجام دادنش هم باید آماده باشید. اگر حرف و عملتان یکی نباشد، به شما احترام نخواهد گذاشت.

وقتی انتظارش را ندارد به او پیام‌های محبت‌آمیز بفرستید یا به او زنگ بزنید. این باعث می‌شود بفهمد که در فکرتان هست. ازجلمه پیام‌های غیرقابل پیش‌بینی که می‌توانید برایش بفرستید:

– «دلم برات تنگ شده، داشتم بهت فکر می‌کردم…»

– چیزی که بینمون هست رو خیلی دوست دارم…»

– «کاش میشد الان می‌تونستم ببوسمت…»

۱. با همسرتان به مکان‌های جالب بروید. با او به پارک بروید، وقتی خرید می‌رود همراهی‌اش کنید، او را به ساحل ببرید، … جاهای زیادی هست که بتوانید با او خوش بگذرانید.

با هم کارهای جالب و مهیج انجام دهید. این دو فایده دارد: اول اینکه به او نشان می‌دهد که می‌خواهید در مسیر زندگی‌تان همراهتان باشد؛ دوم اینکه این اکتشافات به هر دو شما کمک می‌کند با ترشح هورمون شادی‌آور اکسی‌توسین، پیوندی عمیق‌تر برقرار کنید.

با شرکت کردن در کارهایی که دوست دارد، به او نشان دهید که برایتان مهم است. حتی اگر جایی باشد که احساس می‌کنید خسته‌کننده است، با او بروید. اینکار به او نشان می‌دهد که نسبت به نیازهای او بی‌تفاوت نیستید. حتی اگر از انجام آن کارها لذت نمی‌برید، سعی کنید طوری وانمود کنید که خلاف آن است. مطمئن باشید که قدر محلت و تلاشتان را می‌داند.

۲. به او نشان دهید که چقدر از اینکه در مکان‌های عمومی کنارتان است احساس غرور می‌کنید. محبتتان را فقط برای وقت‌های تنهایی نگه ندارید. احساستان نسبت به او را به همه دنیا نشان دهید. اینکار باعث می‌شود احساس کند که شما را به مردی خوشبخت تبدیل کرده است. وقتی در جمع هستید، گونه‌اش را ببوسید و دستانش را ماساژ دهید. وقتی می‌خواهید به دوستانتان معرفی‌اش کنید. او را به خودتان نزدیک کنید.

اگر زیاد از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، رابطه‌تان را در این رسانه‌ها علنی کنید. عکس‌های دونفره از خودتان بگذارید، او را در مکان‌های مختلف تگ کنید، وضعیت تاهل‌تان را تغییر دهید. به او نشان دهید که در این رسانه‌ها هم به او متعهد هستید و از اینکه او همراهتان است افتخار می‌کنید. اما اگر خودش میلی به این کار نداشته باشد، این کار شما موجب ناراحتی‌اش خواهد شد.

اگر نامزدتان است، از اینکه او را به این نام به دیگران معرفی کنید نترسید. اگر بخواهید فقط با به زبان آوردن اسمش، او را به دیگران معرفی کنید، شاید کمی ناراحتش کند. اگر هنوز برایتان مشخص نشده که نامزد هستید یا دوستانی عادی، همان معرفی با اسم کافی خواهد بود.

وقتی دیگران از کنارتان رد می‌شوند، دستش را ول نکنید. اگر دستش را نگیرید ممکن است احساس کند از اینکه با او هستید احساس خجالت می‌کنید یا اینکه می‌خواهید نظر دختر دیگری را جلب کنید. مخصوصاً در مواقعی که خانم دیگری اطرافتان است، سعی کنید به او نشان دهید که فقط به او توجه دارید.

برای تولد یا سالگردتان کار خاص و جالبی در مکان‌های عمومی برایش انجام دهید. برای تولدش کیک بخرید یا برای سالگرد ازدواجتان به او کارت‌تبریک بدهید. برایش یک کار را در زمان دونفره‌تان و یک کار در ملاء‌عام انجام دهید.

۳. با او حرف بزنید و شخصیتش را کشف کنید. نفوذ بیشتر به درونش و فهمیدن علایقش، قدمی بزرگ است که کمک می‌کند احساس خاص بودن برایتان کند. خیلی از مردها به خودشان زحمت نمی‌دهند که به دختری نزدیک شوند چون فقط می‌خواهند یک رابطه فیزیکی داشته باشند. شما از آندسته مردهایی نباشید که اطلاعات زیادی درمورد نامزد خود ندارد یا فراموش می‌کند که نامزدش چه دوست دارد و چه دوست ندارد.

درمورد سرگرمی‌هایش سوال کنید و ببینید به چه چیزهایی علاقه دارد. هر کسی به چیزی علاقه دارد، حتی اگر در عمق وجودش باشد و هنوز کشف نشده باشد. بفهمید که دوست دارد چه کاری را بیشتر انجام دهد. سعی کنید آن را درک کرده و شما هم به آن علاقه‌مند شوید.

زیاد سوال بپرسید. درمورد کودکی‌اش بپرسید، پدرومادرش، خواهر و برادرانش، اهدافش، ترس‌هایش و اشتیاقاتش. هرچه بیشتر درمورد او بدانید، وقتی ناراحت است، بهتر می‌توانید به او آرامش دهید، وقتی احساس ناامیدی می‌کند به او انگیزه دهید یا وقتی استرس دارد آرامش کنید.

گوش دادن را تمرین کنید. هر چه که می‌گوید، گوش دهید، با او تحلیل کنید و نظری آگاهانه درمورد آن بدهید. اگر نظری ندارید، می‌توانید همین را به او بگویید و البته مطمئنش کنید که در هر شرایطی کنارش هستید.

۴. صبور باشید. گاهی ممکن است باعث شود فکر کنید که چه می‌کنید، احمقانه است؟ این نرمال نیست. خوب، شما به یک نرمال جدید عادت می‌کنید و مجبورتان می‌کند که صبور باشید. مطمئن باشید که از شما تشکر خواهد کرد.

اگر دیر می‌رسد یا چیزی را فراموش می‌کند، صبورانه منتظرش بمانید. سعی کنید درک کنید. کاری نکنید احساس عذاب‌وجدان کند، مخصوصاً اگر اولین کلمه‌ای که به زبان می‌آورد «عذر می‌خوام» باشد. کسی چه می‌داند، ممکن است یک روز اوضاع برعکس شود و او منتظر شما بماند.

بگذارید در بحث برنده او باشد. گاهی اوقات بهتر است بگذارید او بحث را ببرد. روی حرف خودتان بایستید اما باید یاد بگیرید که چه زمان عقب کشیده و بگذارید او برنده شود. در طولانی مدت عوضش را خواهید دید.

به انتقادهایش گوش دهید. هیچکش دوست ندارد از او انتقاد شود اما اگر می‌خواهید در رابطه‌تان موفق باشید باید مصالحه کردن را یاد بگیرید. پس چیزی که می‌گوید را قلباً بپذیرید، روی چیزهایی که به نظر قابل اصلاح هستند کار کنید و به او نشان دهید که می‌خواهید جوری باشید که او دوست دارد.

۱. وقتی به شما نیاز دارد، کنارش باشید. اگر پرنسس‌تان دچار پریشانی و گرفتاری شده است، باید در مواقعی که به شما نیاز دارد کنارش باشید. این گرفتاری هرچه که باشد، کنارش بمانید تا به او نشان دهید که یکی از بزرگترین هدف‌های زندگی‌تان تامین امنیت اوست.

اگر ناراحت است، از او بپرسید برای بهتر کردن حالش چه کار می‌توانید بکنید. فقط یکجا ننشینید و تاسف بخورید. خانم ها مردهایی را می‌خواهند که بتوانند در زمان ناراحتی شادشان کنند. برای بهتر کردن روحیه‌اش هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید.

وقتی لازمتان دارد، کنارش باشید. اگر کسی اذیتش کرده است، به او گفته‌ است «زشت» یا تهدیدش کرده است، برای محافظت از او کنارش باشید. فرد مزاحم را متوجه کنید که اجازع این اذیت و آزار را به او نخواهید داد. دعوا شروع نکنید ولی اجازه هم ندهید افراد دیگر موجب آزار همسرتان شوند.

بفهمید چه گلی دوست دارد و یک شاخه از آن گل برایش بفرستید. وقتی با هم بیرون هستید، خیلی ساده از او سوال کنید که چه گلی دوست دارد و آن را یادداشت کنید. یادتان باشد که گل‌های مختلف معانی مختلفی دارند: مثلاً گل رز قرمز نشانه عشق و رز سفید نشانه دوستی است.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

با یک قرار ملاقات عاشقانه غافلگیرش کنید. همین واقعیت ساده که برای غافلگیر کردنش تلاش کرده‌اید کافی است. نیازی نیست آن قرار ملاقات عاشقانه رویایی باشد، از او بخواهید که جایی هم را ببینید یا خودتان دنبالش بروید. تظاهر کنید که قرار است کاری کاملاً عاری و روزمره انجام دهید و بعد با یک قرار عاشقانه خاص سورپرازش کنید: مثل سینما، پیک‌نیک یا شامی عالی در یک رستوران شیک. با این کار حتماً بغلتان خواهد پرید و عاشقانه به چشم‌هایتان نگاه خواهد کرد.

برایش چیزی درست کنید. خیلی فکر خوبی است که نشانه‌ای از عشق خودتان را به او بدهید، مثل کارت، جواهر یا گل ولی اگر بخواهید برای این نشانه عشق کمی بیشتر خودتان را به زحمت بیندازید چطور؟ می‌توانید با دستان خودتان چیزی برایش درست کنید. هرچه این چیز شخصی‌تر باشد و انرژی بیشتری رویش بگذارید، بهتر خواهد بود.

– یک ژورنال عاشقانه از رابطه‌تان درست کنید. یک دفتر زیبا بخرید. داخل آن درمورد اولین روزی که او را دیدید، همه قرارملاقات‌های اول و احساسی که نسبت به او داشتید بنویسید. می‌توانید از عکس‌ها و یادگاری‌های دیگر هم داخل آن بچسبانید. از او بخواهید که او در دفتر هر چه دوست دارد بنویسد.

– کلاژی از همه یادگاری‌هایی که با هم داشته‌اید، درست کنید. بروشورها، بلیط‌ها، فیش‌ها و عکس‌هایی که با هم  داشته‌اید را کنار هم در یک پوستر زیبا بچسبانید و به او تقدیم کنید.

– ویدئویی از خودتان درست کنید. لازم نیست این ویدیو خیلی حرفه‌ای باشد. یک ویدیوی ساده هم عالی است. به او بگویید که چه حسی به او دارید، عاشق چه چیزهایی در او هستید، اولین باری که او را دیدید، چه حسی داشتید و … همه اینها را با یک موزیک خوب همراه کنید و به او بدهید.

برای والدینش کاری انجام دهید. ممکن است مادرش نیاز داشته باشد کسی در جا به‌جایی وسایل، رساندن او به جایی و کارهایی از این قبیل کمک کند. اگر این شما باشید که به او کمک می‌کنید، همسرتان را از هر چیزی شادتر خواهد کرد.

برای برداشتن قدم برای کسی که دوست دارید نیازی نیست حتماً کارهای باشکوه و پرخرجی که در فیلم‌ها می‌بینید را انجام دهید. گاهی اوقات خیلی کارهای کوچک به همان اندازه او را خوشحال خواهد کرد.

برایش آوازهای عاشقانه بخوانید، حتی اگر صدایتان افتضاح است. آهنگی برای خودتان داشته باشید. حتی اگر آن را افتضاح بخوانید، باز می‌تواند فرصتی برای خندیدن هر دو شما باشد.

راه‌هایی برای فرستادن یادداشت‌ها و نشانه‌های کوچکی برای تجربه‌هایی که با هم داشته‌اید پیدا کنید. یک یادداشت ساده با دست‌خط خودتان برایش ارزش زیادی خواهد داشت.

او را ببخشید. اشتباه می‌کند؟ خوب که چه؟ همه اشتباه می‌کنند اما اگر از این اشتباهات برگردد به شما نشان می‌دهد که واقعاً کیست. اگر عذرخواهی کرد، با شما صادق و قلباً متاسف است، سعی کنید او را ببخشید. او هم همین کار را برای شما خواهد کرد.

به او احترام بگذارید.  وقتی دور و برتان نیست حرف‌های بد به او نزنید. مثل یک  نجیب‌زاده با او رفتار کنید. به وقت، تلاش و اعتقاداتش احترام بگذارید. با این روش اعتماد او را خیلی زود به دست خواهید آورد.

با دوستانش کنار بیایید، حتی اگر از آنها خوشتان نمی‌آید. دوستانش نقش مهمی در زندگی او دارند و دوست دارد بتوانید با آنها کنار بیایید.

برای نزدیک شدن به خانواده‌اش تلاش کنید. خانواده‌اش هسته اصلی شادی و خوشبختی او هستند. اگر رابطه خوبی با خانواده‌اش دارد، شما هم سعی کنید با احترام تمام به خانواده‌اش نزدیک شوید.

– همیشه با او ارتباط چشمی برقرار کنید.

– خوب وقت بگذارید، وقتی با او هستید برای رفتن عجله نکنید.

– همیشه به او نشاند هید که چه حسی نسبت به او دارید چون باعث می‌شود احساس کند که او را می‌خواهید.

– جلو او درمورد خانم های دیگر حرف نزنید چون باعث می‌شود تصور کند دوستش ندارید و حسادت خواهد کرد.

– همیشه به پیام‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌هایش جواب دهید.

– همیشه بگویید که چقدر دوستش دارید. همین که وقتی به شما نیاز دارد کنارش باشید به او نشان خواهد داد که واقعاً دوستش دارید!

– از او دربرابر هر چیزی که ممکن است به او آسیب بزند، محافظت کنید.

– به حرف‌هایش بادقت گوش دهید.

– اول ۱۲ شاخه از گل مورد علاقه‌اش و یک بسته شکلات بخرید، بعد صبر کنید تا از خانه خارج شود، یادداشتی بنویسید که می‌خواهید چیزی نشانش دهید و آن را جایی بگذارید که وقتی در خانه را باز می‌کند ببیند. دقت کنید که در یادداشت اول درست نشان دهید که یادداشت دوم را کجا می‌تواند پیدا کند. کنار هر یکی از یادداشت‌های یکی از ۱۲ شاخه گل را بگذارید. این کار را ادامه دهید تا به یادداشت یازدهمی می‌رسید. دقت کنید که علامت دادن‌ها خیلی برایش سخت نباشد. در یادداشت یازدهم بنویسید که دوباره به سمت در ورودی برگردد و پشت در با آخرین شاخه گل و شکلات منتظرش بایستید. به محض اینکه در را برایتان باز کرد ببوسیدش و بدون اینکه حرفی بزنید، یادداشتی که در آن نوشته‌اید چه اندازه برایتان مهم است و چقدر دوستش دارید را به او بدهید. بعد از اینکه یادداشت را خواند، گل و شکلات را به او بدهید. این کار برای مناسبت‌های خاص عالی است.

– اگر گفت این اندازه وابستگی و با هم بودن را دوست ندارد، عقب بکشید. او ارزش انتظارتان را دارد و وقتی برگردد مطمئناً قدرتان را بیشتر می‌داند.

– هشدار. اگر کارهایی که گفتیم را بیش از اندازه انجام دهید، در ذهنش فردی آویزان خواهید آمد. این جذابیتتان برای او را از بین خواهد برد.

– حتی درمورد موضوعات کوچک، با هم حرف بزنید.

– برای تحسین کردنش از جملاتی اینچنینی استفاده کنید: «خدا با ساختن تو به همه عالم پز داد!»

منبع : mardoman.net

گرداوری از پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

عادت های مردانه که باعث سردی جنسی زنان می شود

اشتباهات مردان در رابطه جنسی

ویژگیهای مرد ایده آل برای رابطه جنسی

چگونه زنم را عاشق خودم کنم

از نظر خانم ها چه مردی جذابیت ظاهری دارد

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


3646


بازدید امروز:


39688


بازدید دیروز:


232224092


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

جستجو در سایت

زوجهایی که از لحاظ بیولوژیکی منطبق هستند نه تنها به نظر یکدیگر جذابترند بلکه رابطه جنسی آنها رضایت بخش تر، ازدواجشان پایدارتر و میزان باروری بیشتری خواهند داشت.

وقتی درباره جاذبه جنسی فکر می کنیم اغلب ما اندام فرشته مانند مدلهای ویکتوریا سیکرت Victoria Secret ( یک برند لباس زیر زنانه) یا چیزی شبیه آن را تصور می کنیم . جاذبه جنسی برای زنان داشتن شکم تخت، موهای مواج و پوستی صاف می باشد و برای مردان فک استخونی، قد بلند و عضلات برجسته جاذبه جنسی محسوب می شود. البته  جنبه های خاصی از ظاهر در نظر عموم مردم به عنوان اصول مسلم زیبایی ظاهری شناخته می شوند. تحقیقات زیادی درباره جذابیت تناسب صورت انجام گرفته طبق این تحقیقات زنان، مردانی با برجستگی گونه و چانه را می پسندند و مردان نیز زنان با اندام انحنادار Curvy Figures را به قلمی ها ترجیح می دهند. اکنون می دانیم که جنبه های مهمتری غیر از ظاهر یا داشتن اندام مدلها در جذابیت نقش دارند. برای ما پیش آمده که دختر یا پسری را دیده ایم که در نگاه اول به نظر ما جذاب نبوده اما با گذشت زمان کشش ما به سمت آنها با سرعت نجومی افزایش پیدا کرده یا برعکس فردی را دیده ایم که از زیبایی کامل بهره مند بوده اما بنا به دلایلی تمایلی به آنها نداشته ایم . ظاهراً چیزی درباره جذابیت وجود دارد که ماورای صورت ظاهری افراد است.

هلن فیشرHelen Fisher انسان شناس زیستی و رئیس مرکز علمی شرکت مچ Match از هزاران زن و مرد در این سایت نظرخواهی می کند.او هر سال یک سوال تکراری را می پرسد: وقتی اولین بار کسی را می بینید در نگاه اول به چه چیزی توجه می کنید؟ فیشر می گوید: پاسخی که می دهند قطعاً اندام بی نقص نیست. بلکه دندان، طرز بیان و اعتماد به نفس است. از یک نقطه نظر داروینی(چارلز رابرت داروین Charles Robert Darwin  زیست‌شناس بریتانیایی و صاحب نظریه تکامل زیستی یا اندامی) این پاسخها کاملاً معنا دار است. دندانها نشان دهنده سلامت کلی شما هستند، طرزبیان نشان دهنده سابقه و تحصیلات فرد و اعتماد به نفس، گویای ثبات اجتماعی شماست. طبق نظر فیشر تحقیقات نشان داده که ما معمولاً جذب افرادی می شویم که از لحاظ موقعیت اجتماعی – اقتصادی، سطح تحصیلات، هوش، فرهنگ، مذهب، دیدگاهها و غیره مشابه ما هستند. به هرحال اگر تنها موارد ساده ذکر شده  در بالا وجود داشت عاشق شدن خیلی ساده تر از اینها بود. فیشر می گوید همه ما با یک پس زمینه ذهنی درباره ویژگیهایی که برای همسرخود مدنظر داریم زندگی می کنیم. اما ممکن است شما به مکانی برویدکه تمام افراد حاضر همه معیارهای مد نظر شما را دارا باشند اما لزوماً شما عاشق همه آنها نمی شوید. در خلال آزمایشات فیشر درباره مغز، وی دریافت که سیستمهای بیوشیمیایی خاصی بر فرآیند انتخاب جفت تاثیر دارند. آنهایی که تحت تاثیر دوپامین هستند ( افراد به دنبال هیجان و خودانگیخته)تمایل به جذب افرادی مشابه دارند. مشابه آن نیز برای افراد معقول و تابع مقررات که تحت تاثیر هورمون سروتونین هستند رخ می دهد. جنبه معکوس این قضیه این است که افرادی که تحت تاثیر تستسترون و استروژن قرار دارند جذب یکدیگر شده و به دنبال جفتی مکمل خود می گردند. تستسترونی ها اهل منطق و تجزیه تحلیل هستند در حالیکه استروژنی ها اهل ابراز احساسات و همدلی هستند. اگر حقیقت را بخواهید این هورمونهای جنسی به همین سادگی دسته بندی نمی شوند تمام مردان در گروه تستسترونیها و تمام زنها در گروه استروژنی ها جای نمی گیرند مثال مشهور آن هیلاری و بیل کلینتون هستند هیلاری جزء گروه تستسترونی ها و بیل جزء گروه استروژنی هاست فیشر می گوید: تمامی این عوامل از همان لحظه اول در جذب افراد به یکدیگر نقش دارند.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

به گفته دکتر سارا سیبروک (Sara Seabrooke) موسس و رئیس بنیاد علمی اینستنت کمیستری Instant Chemistry فرای آنچه ما تاکنون دریافته و به آن اشاره کردیم عوامل ژنتیک نقش بزرگی در میزان جذابیت به عهده دارند. در این شرکت با آزمایش DNA افراد همخوانی بیولوژیک و نورولوژیک همسر هر فرد را تعیین می کنند این کار به زوجها کمک می کند نقاط ضعف و قوت بالقوه خود را شناسایی کنند. نتیجه ۲۰ سال تحقیق نشان داده که ژنهای سیستم ایمنی ما به نام اچ ال ایHLA یا آنتی ژنهای لوکوسیت انسانی در اینکه افراد برای ما از لحاظ فیزیکی جذاب به نظر برسند نقش دارند. آرایش ژنتیکی سیستم ایمنی بدن ما از فردی به فرد دیگر متفاوت است؛ هرچقدر چیدمان ژنهای یک فرد با ما  متفاوت تر باشد از نظر فیزیکی به نظر ما جذاب تر است. که به آن تطابق بیولوژیکی می گویند. این ژنهای سیستم ایمنی موجب بوی بدن مخصوص هر فرد می شوند مطالعات نشان داده که بر اساس این بوها می توانیم ژنها را شناسایی کنیم. هرچقدر بوی فرد به نظر ما خوشایند تر باشد احتمال اینکه از نظر بیولوژیکی با ما سازگارتر باشد بیشتر است. زوجهایی که از لحاظ بیولوژیکی منطبق هستند نه تنها به نظر یکدیگر جذابترند بلکه رابطه جنسی آنها رضایت بخش تر، ازدواجشان پایدارتر و میزان باروری بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل است که فردی که جمعه شب گذشته ملاقات کرده اید از نظر شما شدیداً جذاب باشد اما دوستانتان در این زمینه با شما موافق نباشند. اگرچه جذابیت فیزیکی مهم است اماً تقریباً دلیل نیمی از جذابیتها بسیار شخصی است و نمی توان به آسانی آنها را به یک رفتار یا الگو مرتبط ساخت. سیبروک می گوید ما می توانیم قسمتهایی از بدنمان را جذاب بدانیم اما اجزای ژن اچ ال ای هستند که می توانند فرد را از لحاظ فیزیکی و جنسی جذاب نمایند حتی بر خلاف عیبهایی که هر فردی به نظر خود دارد. درست است که بخش قابل توجهی از ژنها در چهره افراد قابل شناسایی است مثل ژنهای مسئول رنگ مو، رنگ پوست، شکل صورت و غیره… اما لایه های پنهان جذابیت از شخصی به شخص دیگر بسیار متفاوت است. ۴۰ درصد از جذابیت ظاهری می تواند به دلیل ژنهای اچ ال ای باشد. چون ژنهای اچ ال ای از فردی به فرد دیگر متفاوت هستند بدان معنی است که همسر بیولوژیکی مناسب هر فرد نیز از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

فیشر می گوید جذابیت کلی و ظاهر شما حقیقتاً یکی نیستند و با گذشت زمان شکل ظاهری افراد ارزش کمتر و کمتری پیدا می کند. با گذشت زمان درمی یابید که او شوخ، جذاب و ماهر در کارش است و خلاصه اینکه بامزه ترین فردی است که تا به حال دیده اید. حرکات بدنی از جمله طرز بیان نیز مهم است. ایوانکوویچ می گوید ما به چیزهایی که توجه مان را جلب می کند تمرکز می کنیم و اغلب اوقات آن چیز با مقوله زیبایی در ارتباط است. زیبایی پایانه های مسیرهای لذت و پیش ماده جفت یابی در مغز را تحریک می کند. اما همیشه به خاطر داشته باشید که با وجود هر آنچه که در ذهن دارید تعریف زیبایی از نظر هر کس متفاوت است. بزرگترین ارگان جنسی انسان بین گوشهایش قرار دارد و آن مغز است. او می گوید اگر شخصی در ابتدا به نظر شما جذاب بیاید مغز فوراً دست به کار می شود. علاوه بر محرک های بویایی-عطر و بوی فرد مورد نظر، ژنهای اچ ال ای، فرومون های Pheromone (فرومون پیام دهنده‌ای است که اعضای یک گروه خاص از گیاهان یا جانوران را تحریک می کنند. فرومون‌های بسیاری از جمله فرومون‌های هشدار دهنده، فرومون‌های سکس، و فرومون‌های دنباله‌دار غذا وجود دارند.) انسانی، گیرنده های شنوایی نیز بخش مهمی از پازل جذب هستند. به همین دلیل است که صدا می تواند کسی را از لحاظ جنسی برانگیخته یا سرد کند و از این روست که موسیقی از قدیم به عنوان ابزاری جهت تغییر روحیه استفاده می شده است. ایوانکوویچ می گوید موسیقی با عشق و جذب و علاوه بر آن خاطرات گره خورده است. فراموش نکنید که هر فردی به دنبال خصوصیات متفاوتی در طرف مقابل است. بیشتر افراد درباره اینکه چه کسی واقعاً جذاب است اتفاق نظر دارند اما ترجیحات آنها اساسا با هم متفاوت است ممکن است شما از یک فرد کم روی خجالتی خوشتان بیاید در حالیکه خواهرتان عاشق فردی شوخ و برونگراست و اغلب این موارد با گذشت زمان مشخص می شوند. به عنوان مثال بر اساس تحقیقی که در مجله علوم روانشناختی در سال ۲۰۱۵ منتشر شد مشخص گردید که با شناخت فرد مفهوم جذابیت تغییر می کند. خصوصاً این اثر در میان دوستانی که پس از مدتی با یکدیگر ازدواج می کنند قابل مشاهده است.در این تحقیق روانشناختی از افراد غریبه خواسته شد تا به میزان جذابیت شریک خود به عنوان یک زوج نمره بدهند. نتیجه؟ هرچقدر افراد زمان بیشتری را قبل از ازدواج صرف شناخت یکدیگر کرده باشند ناهمخوانی بیشتری بین سطح امتیازی که به جذابیت ظاهری می دهند وجود داشت. ( پس آشنایی قبل از ازدواج نه تنها جذابیت جنسی بین زوجین را کم نمی کند بلکه ممکن است سبب افزایش آن نیز بشود.) مشابه همین اثر در تحقیقی که در سال ۲۰۱۴ در مجله روانشناسی اجتماعی و شخصیتی منتشر شد مشاهده گردید. در یک تحقیق از دانش آموزان خواسته شد تا به میزان جذابیت هر یک از همکاسی های خود را در ابتدای ترم نمره بدهند.در آزمایش دیگری از آنها خواسته شد تا از میان همکلاسی های خود به تعداد کمی از افراد جنس مخالف خود نمره بدهند. همانگونه که انتظار دارید محققان دریافتند هرچه مدت زمان بیشتری از شناخت فرد بگذرد تفاوت نمره ای که به جذابیت او می دهید با نمره ای که افراد در نگاه اول به آنها داده اند تفاوت خواهد داشت. طبق نظر پرفسور گری لواندووسکی Gary Lewandowski پرفسور و استاد بخش روانشناسی دانشگاه مون ماوث عوامل غیر فیزیکی درست به اندازه عوامل فیزیکی در تعیین میزان جذابیت کلی شما موثرند.

در مطالعه ای که وی در سال ۲۰۰۷ در مجله روابط شخصی منتشر کرد او و همکارانش به تعدادی زن و مرد تصاویری از افراد مختلف به عنوان همسر احتمالی آنها نشان دادند و از آنها خواستند به هر فرد امتیازی از ۱ تا ۱۰ بدهند سپس مجدداً عکسها را به آنها نشان داده و توضیحاتی در مورد هرفرد نیز به عکس اضافه کردند اگر ابتدا شما به جذابیت فردی امتیاز ۷ از ۱۰ داده باشید و سپس بفهمید که وی باهوش، بامزه و مهربان نیز هست زمانی که برای بار دوم آن فرد را ببینید نمره جذابیت جنسی که به آن شخص داده اید این بار بالاتر خواهد بود به عنوان مثال نمره جذابیت او برای شما اکنون ۸ از ۱۰ خواهد بود.

او تصمیم گرفت عین همین آزمایش را در آزمایشگاه انجام بدهد در هر دو گروه افراد پس از شناخت، یکدیگر را جذاب تر و یا برعکس دانستند.لواندووسکی می گوید اگرچه ما همیشه دوست داریم تصور کنیم که تصمیمات و نظرات ما همگی نتیجه آگاهی کامل و تامل دقیق است اما اغلب موارد این طور نیست.در خصوص جذابیت ظاهری ما به اشتباه آن را تنها یک مساله جسمانی تصور می کنیم اما سایر شرایط نیز مهم هستند.

لواندووسکی می گوید که مفهوم عمیق و ساده این تحقیق این است که عیب جوی بدن خود نباشید. آنچه در کل وجود شماست مهم است. ورای ظاهر، جذابیت یک چیز خاص و ویژه، فرمولی پیچیده از  ژنتیک و سازگاری روانشناختی است که با قابلیتهایی مثل اعتماد، مهربانی و اتکاء به نفس افزایش می یابد. فردی با ظاهری متوسط ولی شخصیتی برجسته سرانجام ممکن است ثابت کند که برای شما جذاب است. و این اصلاً چیز بدی نیست چراکه می دانیم رضایتمندی طولانی مدت بیشتر نتیجه دوستی مشترک بین یک زوج عاشق است.

ایوانکوویچ می گوید ممکن است هنوز تصور کنید مدل های برند ویکتوریا سیکرت یا مردان مدل تبلیغات برند کلوین کلاین زیبا هستند . آنچه زنان و مردان به عنوان جذابیت مد نظر دارند با گذشت زمان تغییر می کند. اگر از یک فرد ۲۰ ساله بپرسید چه چیزی جذاب است پاسخ او با فردی با سن بیشتر فرق می کند. زیبایی بستگی به این دارد که از نظر رشد و زمان در چه مرحله ای از زندگی قرار دارید.

در سنین مختلف افراد برای چیزهای متفاوتی ارزش قائلند. نکته کلیدی این که زیبایی متغیر است و سایر عوامل نیز مهم هستند. هوش یا آنچه شما خلاقیت می نامید. حتماً کسی هست که به دنبال فردی با قابلیتهای شما می گردد. برای بهتر به نظر رسیدن نیاز به رژیمهای مد روز و ورزش شدید یا جراحی زیبایی ندارید در عوض آدم خوبی بودن و شخصیت مطلوبی داشتن می تواند به جذاب به نظر رسیدن شما کمک کند.

منبع : seemorgh.com

بازنشر : نی نی بان

پوشش جذاب زنانه از نظر مردان

 

چگونه برای شوهرم جذاب باشم

 

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


3647


بازدید امروز:


39688


بازدید دیروز:


232224093


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از ایران ناز،

جاذبه و جذابیت جنسی شاخه اي از روان شناسی جنسی یا سکسولوژی می باشد. یکی از مواردی کـه باعث افزایش میزان عشق و وابستگی زناشویی می شود، جاذبه جنسی زن و مرد می باشد،

حال باید مواردی را بدانیم: جاذبه و جذابیت جنسی دقیقا چـه معنایی دارد و چگونه میتوانیم میزان آن ها را افزایش دهیم، در ادامه بطور کامل صحبت می کنیم.

روانشناسان می گویند امکان ندارد با شخصی رابطه داشته باشید و آن رابطه سالم، ماندگار و عاشقانه باشد، اما هیچگونه کشش جنسی بین شـما و همسرتان وجود نداشته باشد. چرا کـه وجود همین رابطه جنسی اسـت کـه بین رابطه اي صمیمی و رابطه اي تنها دوستانه تمایز ایجاد میکند.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

چنانچه زن و مردی سال خورده بـه قصد ازدواج یک دیگر را ملاقات کنند، ممکن اسـت علاقه زیادی بـه رابطه جنسی نداشته باشند چرا کـه آنان اساس رابطه اشان را بیشتر بر داشتن مناسبات دوستانه با یک دیگر پایه ریزی میکنند و این نوع رابطه اسـت کـه آنان را خوشحال و راضی میکند. و حال: چرا یک رابطه بدون جاذبه جنسی شکل میگیرد؟

شما از صمیمیت دوری می کنید

رابطه جنسی زن و مرد رابه طرز خاصی بـه یک دیگر پیوند میدهد؛ بـه ویژه هنگامیکه رابطه جنسی میان شـما دو نفر فقط کنشی جنسی نباشد، بلکه فعلی برخاسته از عشق و صمیمت باشد. آن موقع اسـت کـه صمیمیتی فراوان بین خود بـه وجود آورده اید.

اما ممکن اسـت با انتخاب کسیکه نسبت بـه او کششی ندارید، ناخودآگاه بخواهید از صمیمت ناشی از رابطه جنسی در زندگی تان پیشگیري کنید. از آنجا کـه می دانید قرار نیست یک رابطه جنسی رضایت بخش در رابطه اتان داشته باشید، بدین گونه خودرا از آسیب پذیر بودن در مقابل نامزد یا همسرتان محافظت می کنید.

شما از رابطه جنسی دوری می کنید

برخی افراد نامزد یا همسری برای خود انتخاب می کنند کـه نسبت بـه او کشش جنسی ندارند تا بدین گونه بهانه اي داشته باشند برای این کـه رابطه جنسی برقرار نکنند.

در واقع شـما بـه این دلایل از برقراری رابطه جنسی دوری می کنید: در گذشته تجربه اذيت یا اذیت جنسی داشته اید. بشما تجاوز شده اسـت. شـما احساس میکردید بـه لحاظ جنسی تحت سلطه نامزد یا همسر قبلی خود قرار دارید.

ممکن اسـت هرگز متوجه نشوید کـه از لحاظ جنسی دچار مشکل هستید و از این کـه چرا نسبت بـه کسیکه بـه او علاقمندید هیچگونه کشش جنسی ندارید گیج و سر در گم شوید. اما چنانچه کمبود جاذبه جنسی زمینه اي تکرار شونده در رابطه شماست، شاید نیاز داشته باشید در جهت التیام تمایلات جنسی خود کار کنید.

می خواهید با بی اعتنایی جنسی کنترل امور را دست بگیرید

هنگامیکه نسبت بـه شخصی احساس کشش جنسی می کنید، بـه طریقی بـه او اجازه میدهید بر شـما تسلط داشته باشد. گویی در دل می گویید: «تـو چنان تاثیر نیرومندی بر مـن می گذاري کـه درکنار تـو خودرا از دست می دهم.»

چنانچه نیاز بـه تسلط بر دیگران دارید یا از این کـه دیگران بر شـما مسلط باشند واهمه دارید.ممکن اسـت جذب افرادی شوید کـه برایتان جذابیت جنسی زیادی ندارند، تا بدین گونه با دوری کردن از رابطه جنسی احساس امنیت کنید.

زیرا هیچ احساس قدرتمند جنسی شـما رابه سمت آنان نمی کشاند و بدین گونه فاصله روحی – احساسی زیادی بین شـما ایجاد میشود و دچار این توهم می شوید کـه در رابطه بیشتر مسلط هستید تا تحت تسلط.

پاسخ بـه این سوال بـه شناسایی علت نبود این کشش و جاذبه بین زوجین باز میگردد. چنانچه از لحاظ روحی دراین زمینه هیچ مشکلی ندارید و یا هیچگونه اختلال جنسی یا سابقه هیچ گونه مورد اذيت و اذیت جنسی قرار گرفتن نداشته باشید

از ابتدای رابطه با نامزد یا همسرتان هیچگونه کشش جنسی نسبت بـه او در خود احساس نمیکردید، بعید بنظر میرسد کـه بتوانید این کشش رابا گذشت زمان بـه وجود بیاورید.اما چنانچه سابقه مورد اذيت و اذیت قرار گرفتن یا اختلالات جنسی یا مشکلات روحی دارید،می توانید با حل مسایل خود، جاذبه پنهان شده در زیر آن لایه ها را بیرون آورید. این یکی از مشکلات عمده ودر عین حال از مهمترین مسایلی اسـت کـه دونفر، پیش از آنکه تصمیم بگیرند با هم ازدواج کنند، لازم اسـت درباره اش با هم صحبت کنند.

بیشتر افراد تصور می کنند کـه برای این کـه از لحاظ جنسی برای پارتنرشان جذابیت داشته باشند، باید از لحاظ چهره و اندام با استانداردهای زیبایی شناختی مطابقت داشته باشند. اما آیا واقعا آن گونه اسـت؟

درواقع زیبایی امری نسبی اسـت و برای هرکس بـه نوع متفاوتی تعریف میشود. اما چـه اتفاقی می افتد کـه یک فرد برای دیگری جذابیت جنسی پیدا میکند؟ چـه مولفه هایي دراین زمینه دخیل هستند؟

زیبایی چهره در واقع ایجاد احساس خوب در ذهن بیننده و از لحاظ بصری اسـت. شـما با دیدن یک فرد زیبا همان احساسی را پیدا میکنید کـه با دیدن یک گل زیبا. اما جذابیت جنسی بیشتر بـه ایجاد هیجان جنسی مربوط می شود.

از نظر کارشناسان زیبا کسی اسـت کـه با دیدن او، حتی در خیابان، نمی توانید چشم از او بردارید. اما جذابیت جنسی دریک رابطه تعریف می شود.تشخیص زیبایی درنظر هرکس با معیار هاي شخصی او سنجیده می شود.

اما جذابیت جنسی در طول رابطه ایجاد میشود. شـما از تمجید همسرتان از جذابیت جنسیتان خشنود می شوید، اما دوست ندارید دیگران دراین باره نظری بدهند. این مسئله در رابطه با زیبایی چهره صادق نیست. شـما از این کـه از زبان دیگران بشنوید زیبا هستید، خوشحال می شوید.

البته لازم بـه ذکر اسـت کـه واژه ي زیبایی می تواند فراتر از زیبایی چهره رود. شـما زمانی دوست دارید دیگران شـما را زیبا بخوانند کـه بـه اندام فیزیکی شـما اشاره اي نکنند؛

زیبایی میتواند مجموعه اي از فات مثل مهربانی، خوش صحبت بودن، خوش چهره بودن و … باشد. حال اگر بـه یک خانم بگویید چقدر خوش اندام اسـت چـه؟ خب قطعا او فکر میکند برای شـما جذابیت جنسی دارد و احتمالا از این گفته خوشحال نخواهد شد.

بـه خصوص اگر او با مرد دیگری در رابطه باشد. جذابیت جنسی تمایلات افراد را فراتر از فقط نگاه کردن میبرد. زمانی کـه همسر شـما برایتان از لحاظ جنسی جذاب اسـت هر دوی شـما بـه سمت تعاملات فیزیکی پیش می روید. جذابیت جنسی طبق معمول سرآغاز شروع یک رابطه ي رمانتیک اسـت.

جذابیت جنسی تاثیر کاملا مستقیم در رابطه ي عاشقانه شـما با پارتنرتان دارد. اما دقت کنید کـه جذابیت جنسی فقط در زیبایی اندام خلاصه نمیشود. علاقه ي جنسی همسرتان بشما، فقط مربوط بـه اندام شـما نیست، کـه اگر باشد رابطه ي شـما همیشه در سطح باقی میماند.

ویژگی هایي مثل صداقت، خوش صحبتی، شوخ طبعی، لحن صدا و … در میزان جذابیت جنسی شـما در نگاه همسرتان تاثیر میگذارد. همه ی ي ویژگی هاي رفتاری شـما و شخصیت شماست کـه احساس مثبت و جذاب بودن در همسرتان ایجاد می کند.

نگاه جذاب

چشم انسان همیشه مهم ترین نقطه در برقراری ارتباط اسـت. چشم شـما می تواند راز دل شـما و فکر شـما را برملا کند. مهارت برقراری ارتباط چشمی را یاد بگیرید.با چشمانتان طوری بـه همسرتان نگاه کنید کـه گویی این آخرین فرصت شماست.

یک نگاه جذاب درکنار یک لبخند زیبا میتواند دریک لحظه دل همسرتان را از جا بکند. بـه واکنش هاي همسرتان دقت کنید و ببینید در چـه مواقعی بیشتر بشما جذب میشود، و بعد بیشتر تمرین کنید.

صحبت کردن با همسر

موضوع و لحن صحبت یکی از مولفه هاي کلیدی در افزایش جذابیت جنسی اسـت. مانند هر نوع رابطه اي، شـما در ارتباط با همسرتان باید سرگرم کننده باشید. گاهی سعی کنید مرموز باشید،

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

گاهی شوخی کنید. وی را بـه شعف بیاورید و همه ی این ها رابه زبان بدنی جذاب مزین کنید. با اینکار همسرتان نمی تواند چشم از شـما بردارد و بـه چیزی جز شـما فکر کند.

حفظ فاصله

سعی کنید در زندگی زناشویی زمان هایي را تنها بـه خودتان اختصاص دهید و از همسرتان هم بخواهید همین کار را بکند. اجازه دهید هر از گاهی دل تان برای یک دیگر تنگ شود.

اجازه دهید در خلوت بـه زیبایی ها و جذابیت هاي یک دیگر فکر کنید. هیچ اشکالی ندارد اگر درسال یک بار هر کدام بـه سفر با دوستان خود بروید. بـه خودتان فرصت قدرشناسی بدهید.

غیرقابل پیشبینی بودن

اگر قرار باشد هرروز رابطه ي شـما بـه یک شکل باشد، هم شـما و هم همسرتان بـه مرور از وقت گذراندن با هم خسته خواهید شد. سعی کنید در همه ی چیز تنوع ایجاد کنید.

زمان، شکل و مکان رابطه تان را هر از چندی تغییر دهید. وی را حيرت زده کنید. بگذارید هرروز قبل از دیدن شـما با خود فکر کند: «امروزه چـه خوابی برایم دیده؟»

ظاهر زیبا

جذابیت ظاهری نخستین چیزی اسـت کـه شـما رابه هم جذب کرده اسـت. سعی کنید این جذابیت را حتی بعد از ازدواج هم حفظ کنید. سعی کنی هرروز زندگی تان مانند روز اول آشنایی پرهیجان و پرحرارت باشد.

اگر بعد از گذشت زمان و طولانی شدن رابطه تان، از خودتان غافل شوید، ممکن اسـت این احساس رابه همسرتان بدهید کـه از او خسته شده اید یا این رابطه دیگر برایتان مهمه نیست.

با شناخت عوامل جذابیت جنسی و ظاهری، میتوانید رابطه ي عاشقانه ي موفق تری داشته باشید. البته این جذابیت تضمین کننده ي موفقیت شـما نیست و مسلما مولفه هاي زیادی یک رابطه ي زناشویی موفق را شکل می دهند. اما خب، همیشه باید از یک جایی شروع کرد.

ابراز احساسات کلامی برای خیلی از افراد مخصوصا مردان سخت اسـت اما بیان احساسات بـه شکل گفتاری بـه التیام و حفظ رابطه عاشقانه بسیار کمک میکند. خیلی از زنان از این کـه همسرشان احساساتش رابه طور کلامی ابراز نمیکند ناخشنود هستند.

خیلی از مـا در دوران کودکی خود هرگز نشنیده ایم کسی بـه مـا بگوید دوستمان دارد؛ حتی پدر و مادرمان نیز بـه ندرت گفته اند کـه دوستمان دارند. بهمین جهت اهمیت این موضوع را درک نمی کنیم.

در واقع مسئله این نیست کـه نامزد/همسر شـما در عمل نمی خواهد احساساتش رابه شـما نشان دهد. بلکه رفتار او بـه این دلیل اسـت کـه او درک نمی کند چرا این مهم اسـت و نمیداند چگونه این نیاز شـما را برآورده کند.

ارتباط کلامی یکی از مهمترین راه هاي ایجاد صمیمیت بین شـما و نامزد/همسرتان بـه شمار می آید. کلمات مانند پل هایي هستند کـه بشما امکان میدهند بـه دنیای خصوصی و شخصی نامزد یا همسرتان سفر کنید.

کلمات شـما رابه هم متصل میکنند و میتوانید درون کسی راکه دوستش دارید بشناسید و هم چنین او نیز می تواند از درون شـما را بشناسد.کلمات سند و مدرکی هستند برای این کـه بـه انچه پیش تر در قلبتان احساس کرده اید ایمان بیاورید.

خیلیها در قلبشان می دانند همسرشان دوستشان دارد اما وقتی این را از لابه لای کلمات میشنوند احساس واقعی تری بـه آنان دست میدهد. برخی بر سر این موضوع بحث دارند کـه بر طبق قاعده، کلمات نمیتوانند دربردارنده اوج عاطفه و احساس باشند. بنابر این استدلال، ارتباط کلامی صمیمیت را محدود میکنند. اما بدانید:

= بدون کلمات احساسات ملموس و قابل انتقال نیستند.

= بدون کلمات احساسات واقعی بنظر نخواهند آمد.

= کلمات عشق میان شـما را افزایش میدهد.

کلمات مانند بادی هستند کـه بر سطح اقیانوس احساسات امواج تولید می کند و آن رابه حرکت در می آورند. احساسات شـما درست مثل آب همیشه در قلب شـما هست، و کلمات هستند کـه آن رابه حرکت و غلیان در می آورند و از سکوت بـه ابراز و نمود و ظهور میرسانند.

بعضی از عشاق در استفاده از کلمات سختگیر هستند و چنان صرفه جویانه واژه ها را مصرف می کنند گویی خزانه واژگانشان محدود و مختصر اسـت. طوری ابراز احساسات می کنند گویی فقط چندتایی «دوستت دارم» در چنته دارند. بـه ندرت از دهانشان شنیده می شود:

«بـه تـو خیلی احتیاج دارم… تـو بـه راستی بـه مـن احساس خوشبختی میدهی.» می ترسند این جملاتشان ته بکشد. تا آنجا کـه میتوانند این جملات و کلمات و عبارات را ترشی می اندازند و برای روزهای مبادا و مناسبت هاي ویژه «تولدها، سالگردها و مانند اینها» ذخیره می کنند

اغلب اوقات نامزد/همسرشان را گرسنه و تشنه نگه می دارند.وقتی بـه افرادی کـه بـه لحاظ گفتاری خسیس هستند تذکر داده میشود تا احساسات خودرا باید بـه صورت کلامی بروز دهند،

ایران ناز حالت تدافعی میگیرند و چنین استدلال می کنند کـه اگر مدام بشما بگوییم دوستتان داریم دیگر معنی اش را از دست میدهد. این جمله بـه همان اندازه مضحک اسـت کـه ادعا کنیم اگر یک لباس زیبا را چندبار بپوشیم بار دو مو سوم بـه اندازه بار اول زیبا نیست.

یا اگر فرزندمان را هرشب ببوسیم و بـه او شب بخیر بگوییم و بـه او بگوییم دوستش داریم، این عبارت بی معنا خواهد بود! نتیجه ي این نوع خساست روحی این اسـت کـه بتدریج طرف محروم،

از دیگری منزجر می شود و احساس میکند بـه او ستم شده اسـت. نامزد/همسری کـه در آشکار کردن احساساتش خسیس اسـت، بدون آنکه بداند طرف مقابلش را در قحطی کلمات نگه می دارد.

البته ترجمه احساسات و بـه قالب درآوردن آن ها همیشه ساده نیست. انتخاب واژه هاي مناسب برای توصیف دقیق احساسات مهارتی ویژه می طلبد. عده اي از مـا زیاد بـه زبان عشق آشنا نیستیم. این بـه این معناست کـه در گذشته هرگز کسی آن گونه بـه مـا عشق نورزیده اسـت.

برخی می گویند کـه دوست ندارند در مورد احساساتشان حرف بزنند. برخی میترسند مهارتی در اینکار نداشته باشند و با اینکار حس میکنند آسیب پذیر شده اند. برخی اظهار می کنند

کـه نمیدانند چـه بگویند و نمی توانند احساساتشان را توصیف کنند و دوست ندارند در مورد آن حرف بزنند. اما ترس مـا از آسیب پذیر بودن یا عدم مهارت دراین زمینه نباید پوزش و بهانه اي برای استفاده نکردن از کلمات باشد.

آگاهی دراین زمینه بـه مـا در تغییر رفتارمان کمک میکند. اگرهم نامزد/همسرتان در ابراز احساسات خسیس یا ناتوان اسـت از او بخواهید این مقاله را بخواند. شاید وقتی نامزد/همسرتان متوجه شود این خواسته شـما مبنی بر این کـه او عشق خودرا با کلمات نیز بشما ابراز کن

بـه این دلیل نیست کـه وی را تحت سلطه بگیرید یا مجبورش کنید کارها را مطابق میل شـما انجام دهد.بلکه بـه این دلیل اسـت کـه عشق وی را نسبت بخود بـه مراتب بیش از پیش گرامی بدارید،

شاید تمایل بیشتری دراین زمینه نشان دهد. او باید بداند کـه نخستین عضوی کـه در زنان برانگیخته می شود گوش اسـت و واژه ها تحریک کننده اي افسانه اي برای زنان بـه شمار می آیند.

ویژگیهای یک زن نمونه

 

لحظه ای که شوهر در منزل را باز ميکند ، انتظار دارد همسرش آراسته و زیبا و با رویی گشاده و شادمان، در حالی که منزل منظم و مرتب است و بوی غذای دلخواهِ جا افتادهِ ايراني، به مشام میرسد ، به استقبالش برود، ولی، منزل را شلوغ و بی نظم و همسرش را با موهای آشفته و لباس خواب که از صبح عوض نکرده و اخمو مشاهده ميکند ، وی هم ناخود آگاه اخمهایش در هم رفته و به سراغ تلويزيون میرود .

 

– غر زدن ممنوع

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

از نظر مردان یکی از خصوصیت های یک زن خوب این است که غر نزند. یک ضرب المثل مشهور است که در آن زن غرغرو با شیرآبی مقایسه ميشود که چکه ميکند . درصورتی که شما دائما غر بزنید و گلایه کنید، فاصله ای ناخواسته بین شما و همسرتان ایجاد خواهد شد و به چرخه ای باطل و غلط تبدیل ميشود که وی را ناچار ميکند تا از شما دوری کند.

 

همین مسأله مشکلات و عوارضی جانبی را در روابط شما بوجود می آورد و با گذشت زمان این مشکلات را خطرناک تر ميکند . درصورتی که همسر شما حس کند که شما همیشه از وی ناراضی و دلسرد هستید پس نمی توانید از وی انتظارداشته باشید که دوستتان داشته باشد.

 

غر زدن هیچوقت مؤثر نخواهد بود پس بهترین کار این است که آن را متوقف کنید. در عوض ، به گونه ای با وی حرف بزنید که وی را ترغیب کند تا به شما گوش دهد و باین ترتیب هر مشکل احتمالی بین خودتان را برطرف کنید. فراز و نشیب ها روابط بین شما دو نفر را بهبود خواهند بخشید.

 

رازهای یک زن نمونه

 

– غذای همسرتان همیشه حاضر باشد

از آن جا که نود درصد مردها همواره خسته و گرسنه از سرکار به منزل می آیند در دلشان به امید یک غذای گرم و دلچسب به کانون گرم خانواده شان باز می گردند. پس درصورتی که شما بنا به دلایلی آن روز در منزل نیستید ٬ بهتر است از شب قبل غذایی براي همسرتان تهیه کنید تا با این کار وی بداند که شما چه قدر به وی علاقمند هستید و برایش ارزش قائل هستید و وی هم بطور متقابل به شما اهمیت خواهد داد.

 

– به ظاهرتان برسید 

شاید بی اهمیت به نظر برسد ولی اینطور نیست. پس از ازدواج از خودتان مراقبت کنید و به ظاهرتان برسید. بسياري از زن ها این اشتباه را مرتکب شده و به ظاهر خود پس از ازدواج اهمیت نمی دهند. واقعیت این است که ظاهر شما شوهرتان را مجذوب خود نگه می دارد. اطمینان حاصل کنید که به شما توجه ميکند .

 

مراقب سلامتی خود باشید چون شرایط سلامت شما بر ظاهر و خلق و رفتار شما اثر می گذارد. مردان دوست دارند همسرانی داشته باشند که به خود اهمیت می‌دهند و ظاهر خوبی دارند. ظاهر خوب داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس شما را بالا برده و شما را براي همسرتان جذاب ميکند .

 

– به حرف های شوهرتان گوش دهید

اگر چه امکان دارد شما هزاران حرف براي گفتن داشته باشید و بخواهید ماجراهای زيادي را تعریف کنید، یا حتی از خيلي چیزها و خيلي از اشخاص گله و گلایه کنید. ولی بهتر است عجله نکنید، اندکی دندان روی جگر بگذارید تا شوهرتان خوب استراحت کند و خستگی اش بیرون برود. آن گاه به حرف های وی گوش بدهید. احتمالا وی هم بخواهد با شما درد دل کند و یا از ماجراهای اتفاق افتاده در محل کارش بگوید. زمانیکه خوب به حرفهایش گوش دادید و برایش ترحم و هم دردی کردید، آن گاه میتوانید ، اما باز هم درصورتی که شوهرتان سرحال بود و حوصله ای آن را داشت، از تعریفی های خودتان برایش بگویید.

 

خصوصیت های یک زن نمونه

 

– منزل را منظم نگه دارید

دوست دارید که در منزلی بی نظم و بهم ریخته زندگی کنید؟ شوهرتان همچنین چیزی را نمی خواهد. همیشه منزل خود را تمیز و مرتب نگه دارید. محیط سالم منزل روح و روان و خلق و خوی وی را تازگی می بخشد. به روش هایی خلاقانه فکر کنید تا منزل تان را براي همسرتان پناهگاهی مسالمت آمیز بسازید. هرچند کارهای معمولی و روزانه منزل سخت و مشکل است ولی شما با انجام دادن آن ها میتوانید شوهرتان را بخود وابسته کرده و زمانی که در منزل نیستید وی دلتنگتان خواهد شد.

 

این جمله مشهور را شنیده اید که ميگويد :” زن نخست دوست شوهرش است، دوم معشوقه و سوم – و احتمالا مهم تر از همه- خدمتگزار”. شوهر شما به خاطر تمام کارهایی که براي وی و زندگی تان انجام می دهید از شما قدردانی کرده و شکرگزار شما خواهد بود و مطمئن خواهد بود که به خاطر داشتن شما خوشبخت ترین مرد دنیا است!

 

– صداقت داشته باشید 

از بهترین سرمایه های زندگی مشترک راستگویی و صداقت است پس هیچگاه  حتی زمانیکه حقیقت به نفع ما نباشد، دروغ نگوییم و به نیرنگ متوسل نشویم برای این که دروغ پایه های زندگی را سست ميکند .

 

– سورپرایز شیرین است پس یکدیگر را شگفت‌زده کنید

مثل يادداشت های خاص، هدایای کوچک، پخت غذای مورد علاقه آنها و یا برنامه ريزي یک تعطیلات پایان هفته. این به همسرتان می فهماند که شما هنوز عاشق وی هستید و سبب ميشود که شما هم عشق را حس کنید از طرف ديگر، زمانیکه همسرتان کار ویژه ای براي شما انجام ميدهد ، قدردانی خود را نشان دهید. آنها ممکن است بدانند، ولی خوب است که به آنها با صدای بلند بگویید.

 

خودتان را در لیست وارد کنید. هر روز یک زمانی را در لیست براي فرد خودتان در نظر بگیرید، زمانی براي استراحت، ورزش، درست کردن ناخنها، کتاب خواندن و غیره. این کار ها را حتماً در لیست وارد کنید و گرنه اصلاً به آن نمی رسید.

 

– نزديک برگشت شوهر به منزل میتوانید دوش گرفته، لباس مناسب بپوشید، آرایش کنید و با ارامش در انتظار وارد شدن همسرتان شوید و شب بسیار ارامو رویایی را داشته باشید، مانند زمان نامزدی.

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

 

گردآوری : بخش زناشویی بیتوته

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


درمان افسردگی یک بار برای همیشه


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


واسه همه چی جا هست!

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


تردید و دو دلی قبل از ازدواج

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

شوهرم بهم گفت زني كه واسه ادم دست نيافتني باشه خوبه 

زن بايد جذاب باشه 

من معني حرفاشو نفهميدم فقط صداي شكستن قلبمو شنيدم كه از همه چيم گذشتم خرج إضافي نكردم كسي قدر ندونست 

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

ايندفه اومد سراغت يكي بزن تو گوشش 😒😒😒

دست نيافتني ميشي 

خيلي تو دسترسش نباش

فعلا پ …ام نمياد😂

منم احساس میکنم نباید ایقد مراعات کنم ایقد کم خرج باشم

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

خب تو الان دست یافتنی ک چ عرض کنم سند خوردی ب اسمش میخواس بگی میخوای جدا شم مهرمو بطارم اجرادنبالم بدویی مث چیز 😏😒

از قدیم گفتن ،زنی که خرج داره ،ارج داره

پس خرج کن خواهرم 

نبدونم 

من خودمم می خوادبخوادنمی خوادم بایدبخواد😁

بعد از اونم نرو 

چ رك و راست بهت گفته😐😐😐😐

بهم ميگه مهرت زياده بايد بياي ١٠٠٠تاشو ببخشي

😞😞😞😞بگو خوب اگه دست نیافتنی و جذاب نبودم چرا منو گرفتی؟ به نظرم شوهرت تو فکر و خیالات سیر میکنه، یا فیلم زیاد میبینه یا زنهای دیگه رو که ظاااااهرا جذاب و دست نیافتنی هستن باهات مقایسه میکنه، خبر نداره همین آدما که اینقدر ناز میکنن تو زندگیهاشون با شوهراشون چقدر مشکل دارن، نمونه شو خودم دارم میبینم

نبخشی دخترا این شوهرا یه چیزیشون میشه هر حرفی بخوان میزنن بعدم میگن مهریه تو ببخش

دمت گرم خواهر تو خود خود دست نیافتنی ای 😐مگه چند تاس که هزار تاشو میخوای ببخشی😂بگو بیشین بینیم باو 😂😂نبخشیاااااا عمرا یدونشم نبخش 

اگه تو دست نیافتنی نیستی پس ما چی ایم؟ بیشتر از هزار تا مهرته دختر 😐

تو که مهرتو اجرا گذاشتی بذار بدوه دنبالت که بفهمه همه حرفی رو نباید زد

بگو اونوقت دیگه اصن از بس دست نیافتنی میشم که گمم میکنی 

خیلیم خوبه نمیبخشم 

بگو اگ ی روز رسیدم ب مرحله ای ک بخوام مهرمو بگیرم بهت رحم میکنم ی مقدارشو میبخشم 

ميگه به خودت نميرسي پشمالوبي بخدا چيكار كنم موهام كه دست خودم نيست رفتم دكتر كفت خيلي عاديه موهات 

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

بهش بگو خوش ب حالت گفت واس چی بگو ب خاطر اینک همچین زن زندگی و خوبی داری 

بعد بگو خداروشکر کن

عزیزم من همیشه میگم به همه زناو دخترای اطرافم مثل یه ملکه باشین نه نوکر

باورت میشه اوایل به خاطر رضایت شوهرم کمک حال و دست کمکی همه بودم و فکر میکردم کارم درسته تا یه سری بهم گفت مگه تو کلفت مردمی

الان در حد نیاز کار میکنم به خودم میرسم تو خونه مرتبم همیشه لباسامو ست میکنم واسه یه سر کوچه رفتنم به خودم میرسم در حد اعتدال

بگو هلو با پرزش قشنگه

ميگه عقل نداشتم الان بود ميكفتم من ١٠٠تا ميدم ميخواين بخواين نميخواين خدافظ

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده کاملا محفوظ می باشد

 

 

چگونه اولین 100 میلیون تومان اینترنتی خود را به دست آوریم؟

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

پرداختن به ویژگی های یک زن جذاب و محبوب از نظر مردان برای زنان مخاطب می تواند جالب باشد؛ زنانی که از نظر روان شناختی بیش تر از آن که در پی داشتن محبوب باشند، مایل اند که محبوب دیگران، به ویژه همسر خود باشند. عالی ترین هنر زن نیز این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد. دستگاه آفرینش نیز توانایی جسمی و روحی لازم را برای این دلربایی در اختیار زن قرار داده است تا با تدابیر ظریف، بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

 

چه چیزی یک مرد را به یک زن جذاب می کند؟بسیاری از زنان فکر میکنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند . اما زمانیکه از مردی می پرسیم چه چیزی او را به سمت زنی جذب می کند ، اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان اصلا انتظار ندارند که زنان شان مانند زنان و مانکن های مجلات باشند.

پرداختن به ویژگی های یک زن جذاب و محبوب از نظر مردان برای زنان مخاطب می تواند جالب باشد؛ زنانی که از نظر روان شناختی بیش تر از آن که در پی داشتن محبوب باشند، مایل اند که محبوب دیگران، به ویژه همسر خود باشند. عالی ترین هنر زن نیز این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد. دستگاه آفرینش نیز توانایی جسمی و روحی لازم را برای این دلربایی در اختیار زن قرار داده است تا با تدابیر ظریف، بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

 

زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند. «گرانت» معتقد است در مرحله ی اول، زنان باید احساسات منفی را که به خودشان دارند بشناسند. احساسات منفی در عمق ضمیر ناخودآگاه یک زن، دفن و موجب می شود که او، احساس کند نمی تواند رابطه ی خوبی با همسر و جنس مخالف داشته باشد. رایج ترین احساسات منفی درباره ی خود عبارت اند از: احساس بی ارزشی، احمق بودن، محبوب نبودن و عجیب و زشت بودن که زنان با داشتن این احساسات منفی درباره ی خود، یک دیوار دفاعی در اطراف خویش ایجاد می کنند که به همسرشان اجازه نمی دهد به آن ها نزدیک شود و به این ترتیب، از ایجاد یک رابطه ی صمیمی تا حدودی خود را محروم می کنند.

 

می گویند چنین زنانی ممکن است در اوایل آشنایی تلاش کنند که خود را مثبت و خوش بین نشان دهند؛ اما دیوار دفاعی و ترس از آسیب دیدن و لورفتن واقعیت، آن ها را آزار می دهد. پیشنهاد گرانت این است: «چنین زنانی باید روی شهامت خود کار کنند؛ یعنی شهامت این را پیدا کنند که انسان کاملی نباشند. چنین تمرینی سخت، اما لازم است؛ یعنی به خودشان اجازه دهند که اشتباه کنند و سعی نکنند همه ی رفتارهای خود را کنترل و به شکل نمایشی اجرا کنند. راحت بودن و اجازه ی اشتباه کردن به خود دادن، چنین زنانی را در برابر مردان، با اعتمادبه نفس نشان می دهد و این اعتمادبه نفس بسیار گیراست 

 

 

دومین ویژگی زن جذاب این است که احساسات خود را در اولویت قرار می دهند و به این ترتیب قدرت اثرگذاری زیادی بر مردان دارند. رقت و لطافت از امتیازات روحی زن و از مواهب دستگاه آفرینش برای اوست. حضرت علی a می فرمایند: «زن ریحانه (گل) است (نهج البلاغه، نامه ی 31)

 

اگر حرف های زنان آمیخته با احساسات باشد، باعث می شود عمیقاً در قلب یک مرد نفوذ کنند؛ بنابراین با داشتن احساسات و به کاربردن آن، زنان برای تسخیر قلب همسرشان، به تلاش زیادی نیاز ندارند. او معتقد است: «زنانی که با تلاش های بسیار، در تحت تأثیر قرار دادن یک مرد ناکام می مانند، اغلب احساسات خود را پنهان می کنند و روش های دیگری را برای اثرگذاری امتحان می کنند.» وی براساس تجربه ی خود در چندین سال مشاوره، معتقد است اغلب مردان با زنی که احساسات خود را صادقانه ابراز می کند خیلی سریع ارتباط برقرار می کنند؛ ضمن آن که ممکن است قرارگرفتن در چنین شرایطی برای یک مرد دشوار باشد؛ اما هرگز نمی تواند در مقابل چنین زنی مقاومت کند. «گرانت» صریح می گوید: «زنانی که به خود اجازه می دهند عمق احساسات شان را نشان دهند ـ و احساس نمی کنند بچه یا لوس به نظر می رسند ـ نسبت به زنانی که فقط از راه منطق وارد می شوند تأثیر بیش تری روی مرد خود دارند.

 

از نظر باب گرانت مردان همیشه مجذوب زنانی نمی شوند که بلندقد، باهوش و زیبا هستند؛ بلکه زنان جذاب از نظر بسیاری مردان، کسانی هستند که از خود، آرامش و گرما ساطع می کنند و مردان دوست دارند کنارشان باشند. این زنان از نظر عاطفی گرم، مهربان و در عین حال بااعتمادبه نفس هستند. گرانت معتقد است که بدون احساس عاطفی در زن، مرد هنگام صحبت با وی احساس می کند که در حال صحبت با یکی از دوستان یا همکاران مرد خودش است و اگر نامزد یا همسرش با او وارد بحث شود و بر عقیده ی خود پافشاری کند، احتمال کمی دارد که مرد صبور باشد (گرانت، 1388، 33)

 

گرانت در توصیف زنان عاطفی می گوید: «این زنان در هنگام ابراز نظر خود برای همسر، اصولاً صدای شان لطیف تر و نرم تر از صدای همیشگی شان است و مطمئناً چنین زنانی در مقابل زنانی که هنگام ناراحتی فریاد می کشند و در نتیجه فقط باعث می شوند حالت تدافعی مرد فعال شود، جذاب تر هستند.» او می افزاید: «یک زن می تواند با لطیف ترکردن و آرام تر صحبت کردن، یک مرد را هیپنوتیزم کند؛ به این صورت مرد تا حدی احساس امنیت می کند و به زن اجازه می دهد او را تحت تأثیر قرار دهد (گرانت، 1388، 25).»

 

زن جذاب،از نظر این روان شناس وقتی مردی با زنی برخورد کند که احساس خوبی در او به وجود می آورد، دلش می خواهد در کنار او باشد. مهم این است که یک زن بداند چگونه حالات عصبی خود را کنترل کند. وقتی زنی رفتار آرامی دارد، باعث می شود جذاب تر به نظر برسد. به نظر گرانت چنین رفتاری این تصور را ایجاد می کند که «آن زن خودش را دوست دارد. در مقابل اگر زنی غالباً عصبی یا درمانده باشد، بیچاره، مستأصل و کودک وار به نظر می رسد (گرانت، 1388، 48).» امیرمؤمنان علی a در این باره توصیه ی کارآمدی می فرمایند: «اگر بردبار نیستی، خود را بردبار بنمایان؛ زیرا اندک اند کسانی که خود را همانند گروهی از مردم کنند و از جمله ی آنان به شمار نیایند (نهج البلاغه، حکمت 207).»

 

 

 

نکته ی مهم دیگری که باب گرانت به آن اشاره می کند این است که زنان محبوب، خنده رو هستند. همه ی مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند. هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند، احساس می کند فرد فوق العاده ای است و هرگاه نتواند، احساس بدی پیدا می کند. یک اصل در این نکته نهفته است و آن این که زنان جذاب «خیلی جدی» نیستند (گرانت، 1388، 149)

شاید به همین دلیل است که اسلام زنان و مردان نامحرم را از شوخی با یک دیگر برحذر می دارد تا با ایجاد محدودیت، از علاقه ی عاطفی نامحرمان به هم جلوگیری کند.

 

نکته ی مهم دیگر این که مردان، زنی را دوست دارند که از محبت های آن ها لذت ببرد. تشکرکردن از یک مرد، این احساس را در وی ایجاد می کند که مفید واقع شده و همسرش از محبت او لذت برده است. زنانی که مراتب تشکر و سپاس خود را ابراز می دارند، موفقیت دیگری را در رابطه ی زناشویی خود کسب کرده و زمینه ی دریافت محبت بیش تر را در خود تقویت می کنند. مردان ذاتاً دوست دارند زنان را خوش حال کنند و اگر نتوانند لذتی را که او می برد بشنوند یا احساس کنند، به توانایی خود شک می کنند.

همان گونه که گفته شد، هر مردی مجذوب زنی می شود که در او احساس خوبی ایجاد کند. زنی که به راحتی از خدمات همسرش خوش حال نمی شود، ناخواسته به یک مرد یادآوری می کند که برای خوش حالی او تلاشی نکند. توصیه ی باب گرانت به زنان این است که «همیشه از کاری که شوهرتان انجام داده تقدیر کنید؛ در چنین صورتی اعتمادبه نفس او در توانایی اش برای خوش حال کردن شما افزایش خواهد یافت و گوش هایش بیش تر پذیرای پیشنهادات شما خواهد بود (گرانت، 1388، 152)

 

 

زنان جذاب، به خوبی می دانند که مردان نیاز به تحسین دارند؛ بنابراین به آنان نشان می دهند که ریاست شان را باور دارند و هوش، ذکاوت و قدرت شان را همواره تحسین می کنند. «دوروتی کارنگی» در همین زمینه در کتابش می گوید: «کم تر مردی وجود دارد که تعریف و تمجید زن، او را به وجد و شوق نیاورد. وقتی به مردی گفته شود تو نظیر نداری و مرد ممتازی هستی، همین تمجید و تعریف مختصر، روحیه ی او راتقویت می کند و او واقعاً می کوشد تا شخصیت عالی و ممتاز داشته باشد

 

 

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم

 

حتما شما هم در دنیای پیرامونتان دیده اید مردانی را که قلبشان و روحشان تماما در تسخیر همسرانشان است ، به نظر شما کدام ویژگی در یک زن جذاب وجود دارد که قلب مرد را به تسخیر میکشد و باعث میشود مرد او را بهترین موجود روی زمین بداند . مردان عاشق زنان جذاب هستند . زن جذاب از دیدگاه مردان زنی است که در عین داشتن احساسات سرشار از اعتماد به نفس باشد و زنانگی داشته باشد . در واقع زنانگی یک زن مهم ترین فاکتور برای احیای مرد زندگی است .زن جذاب

 

پرداختن به ویژگی های یک زن جذاب و محبوب از نظر مردان برای زنان مخاطب می تواند جالب باشد؛ زنانی که از نظر روان شناختی بیش تر از آن که در پی داشتن محبوب باشند، مایل اند که محبوب دیگران، به ویژه همسر خود باشند. عالی ترین هنر زن نیز این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد. دستگاه آفرینش نیز توانایی جسمی و روحی لازم را برای این دلربایی در اختیار زن قرار داده است تا با تدابیر ظریف، بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

 

 

 

یک زن جذاب با انجام این کارها مرد را همیشه عاشق خود نگه میدارد

 

انتظاراتی که یک مرد از همسرش دارد

خیلی جاها گفته شده که مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند. آن ها نه وابستگی بیش از حد را می پسندند و نه دوری احساسی بیش از حد. و اما یکسری رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد.

 

ظرافت زنانه در رفتار و حرکات

زن ها بدون زنانگی مانند گل بدون گلبرگ می مانند. زنانگی زن ها همان چیزی است که طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و مانند قطعه گمشده پازل زندگی آن هاست. موهای بلند، رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه تمام چیزی است که یک زن باید داشته باشد و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار کند. این رفتارها وقتی جنسیت خود را به عنوان یک زن جذاب

بپذیرید از شما سر می زند. در واقع اعتماد به نفس جنسی است که باعث می شود به عنوان یک زن ارتباط برقرار کنید و با رفتارهای خود همسرتان را مجذوب خود کنید. پس در رفتار خود ظرافت زنانه به خرج دهید و احساسات تان را برای همسرتان ابراز کنید.

زنانگی مهم ترین ویژگی یک زن جذاب برای مردان است

 

 

هوش و بلند همتی زن جذاب 

این همان جرقه ای است که در ارتباط زنان با مردان در سطح ذهنی وجود دارد. این ویژگی در زنان بسیار گیراست. هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد. از دید یک مرد وقتی بتوانید تصمیم های معقول بگیرید، منطقی رفتار کنید، به آن ها پیشنهاداتی داشته باشید و زندگی را پر مفهوم کنید بسیار جذاب و دوست داشتنی تر هستید. اشتیاق، حرفه ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل نه تنها برای مردها جذاب است بلکه آن ها را به وجد می آورد.

 

حس شوخ طبعی زن جذاب

وقتی حس شوخ طبعی نداشته باشید زندگی برایتان بسیار کسل کننده و سیاه می شود. مردها موجودات شوخ طبعی هستند و همسری می خواهند که به لطیفه هایشان بخندد، همسری که بتوانند با او مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند. همسری که بتوانند با او شوخی کنند و جنبه شوخی داشته باشد. چه چیزی بهتر از خنده می تواند زندگی را شاد کند؟

 

جذابیت

همه زن ها زیبا هستند اما همه آن ها جذاب نیستند. در حالیکه هر زنی می تواند با اعتماد به نفس جنسی، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب می تواند جذاب باشد.

 

 

 

مهربانی و تواضع

آیا از آن جمله افرادی هستید که مدام عصبانی می شوید، سر پیشخدمت ها داد می زنید و با سرایدار مثل زیردست خودتان رفتار می کنید؟ اگر چنین رفتاری دارید باید بدانید که هیچ مردی زنی را که خودخواهانه رفتار می کند، بر دیگران حس برتری دارد و دیگران را حقیر و سطح پایین می بیند را دوست نخواهد داشت. مردها دوست دارند با زنان صبور و مهربانی در ارتباط باشند که با دیگران مدارا می کنند و قضاوت نمی کنند.

 

سادگی و صداقت زن جذاب

وقتی دروغ می گویید مجبورید با دروغ های دیگر دروغ قبلی را بپوشانید و این باعث می شود ناخودآگاه یک رشته دروغ بگویید که برملا شدنش نابخشودنی است. بنابراین سعی کنید صادق و روراست باشید و یک زندگی تقلبی و دروغین نسازید. زیرا در نهایت روزی نقاب از چهره کنار می رود و حیله ها و تزویرها برملا می شود.

 

سادگی و صداقت فاکتوری اساسی در جذابیت زن است

 

اعتماد به نفس و عزت نفس زن جذاب

هیچ چیزی به اندازه اعتماد به نفس به زنان جذابیت نمی دهد. وقار، آرامش، سلیقه و خودداری خصوصیاتی هستند که می تواند یک مرد را جذب کند. اعتماد به نفس انرژی مثبتی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد. کمبود عزت نفس باعث ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می شود. هیچ مردی مجذوی این انرژی های منفی نمی شود پس وقتی به زیبایی خودتان شک دارید هرگز نباید از او انتظار داشته باشید که شما را جذاب و زیبا ببیند.

 

مهمان نوازی و رفتار دوستانه

هر زن خوبی باید مهمان نواز و رفتار دوستانه داشته باشد حتی اگر شکست خورده باشد و شخصیت بدی داشته باشد. وقتی یک زن بتواند با آغوش باز پذیرای دوستان و خانواده همسرش باشد مقام و منزلتش نزد همسرش چند برابر می شود. مردها خصلت مهمان نوازی و از خودگذشتی را در زنان می پسندند.

 

استقلال

این خصلتی که هر زنی چه بخواهد همسرش را جذب کند چه نخواهد باید داشته باشد. هیچ مردی زن بیش از حد وابسته را نمی پسندد. وقت مردها برایشان بسیار ارزشمند است به حدی که اگر وقت شان را بگیرید باعث خشم و عصبانیت در آن ها می شود. پس زندگی خودتان را داشته باشید، خودتان را مشغول کنید، سرگرمی های تان را داشته باشید و همراه دوستان تان به گردش بروید. اینگونه او نیز برای وقت شما ارزش قائل می شود.

 

شاد بودن و مثبت اندیشی زن جذاب

همه مردها دوست دارند شاد باشند و از زندگی لذت ببرند. بنابراین هرگز دوست ندارند دورو بر زنانی باشند که انرژی منفی و نفرت را از خود ساطع می کنند. زنانی که با غر زدن و شکایت کردن می خواهند توجه مرد را به خود جلب کنند برای روح مردها سم هستند. نگرش ها و رفتارهای مسموم این زنان مسری است و باعث ایجاد منفی گرایی در مردها می شود. در نهایت باید بگویم که انسان های شاد جذاب تر هستند.

 

احمدرضا کرامت

 

خوشحال کردن دیگران، یکی از ارزشمندترین کارها در جهان است. اینکه احساس خوبی در دیگران  ایجاد کنید ، چه فرد بهترین دوست شما باشد  و یا پیشخدمت شما، می تواند روز شما را نیز بهتر کند. برای اینکه بتوانید کسی خوشحال کنید، شما باید خالصانه ،از صمیم قلب و با تلاش ، اراده کنید که روز او را متفاوت کنید.این کار او را خوشحال می کند.

 سال 2017 برای سرمایه‌گذاران بیت کوین سالی به یاد ماندنی و لذتبخش بود. اما باید به این سرمایه‌گذاران خوش شانس یادآور شد که این ابتدای ماجراجویی است و همانقدر که امکان دارد اتفاقات خوبی رخ دهد، امکان دارد اتفاقات بدی هم باعث تحولات ناخوشایند شود. Jez San بنیانگذار FunFair از حامیان و در عین حال از منتقدان بلاک چین است. Jez San در مقاله‌ای که….

 

بسیاری از مردم امیدوارند که ثروتمند شوند و در حالی که تورم ممکن است استاندارد را تغییر داده است، زیرا بسیاری از تبدیل شدن به یک میلیونر هنوز یک هدف مشترک است.

در دنیای امروز، برند سازی یا برندینگ به یکی از مهم‌ترین جوانب استراتژی کسب‌وکار تبدیل شده است. با‌این‌حال، مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌وکار به‌طور کامل روشن نیست. برخی از آنها برندسازی را صرفا به معنای تبلیغات می‌دانند، اما بسیاری دیگر از آن به‌عنوان یک دانش تکمیلی یاد می‌کنند که می‌تواند جدا از تجارت اصلی مدیریت محصول در نظر گرفته شود. اما واقعا برند چیست و مؤلفه‌های تشکیل‌دهنده‌ی آن کدام‌اند؟

خشم یک بیماری نیست بلکه احساس و هیجان عادی انسانهاست مانند غم و شادی ، اضطراب ، ترس و لذت . هر انسانی در واکنش به بعضی شرایط دچار عصابنیت و خشم می شود به همین دلیل مهم است که این احساس را بشناسید و بصورت سالمی با آن برخورد کنید چرا؟………..

 «خدمت» به معنی انجام کاری برای یک فرد یا یک چیز است

شاید بهتر باشد بحث حسابداری ذهنی را با مثالی شروع کنیم. فرض می‌کنیم شما به تماشای یک فیلم رفته‌اید. به‌محض اینکه وارد سالن می‌شوید دست به جیب می‌برید و متوجه می‌شوید که بلیت تماشای فیلم را گم کرده‌اید. ازقضا رسید پرداخت هم ندارید و حالا اگر بخواهید فیلم را از دست ندهید، بایستی دوباره بهای آن را بپردازید! اگر مانند اغلب مردم باشید، احتمالا دوباره برای خرید بلیت پول می‌پردازید اما اینکه امشب به‌جای 20 هزار تومان، 40 هزار تومان هزینه کرده‌اید، فکرتان را مشغول می‌کند!

مسئولیت پذیری یکی از ویژگی‌های فردی قابل تحسین است که ما را به فردی قابل اطمینان تبدیل می‌کند. مسئولیت پذیر شدن سخت نیست! با رعایت چند نکته‌ی ساده می‌توانیم ویژگی مسئولیت پذیری را در خودمان پرورش دهیم. در ادامه‌ی این مقاله با 12 روش برای افزایش مسئولیت پذیری آشنا می‌شویم.

تعداد کل امتیازات این مطلب 20

این مطلب را به اشتراک بگذارید

با عضویت در سایت از مطالب ویژه ، آخرین اخبار ، دانلودهای رایگان و امکانات ویژه بهره مند شوید

درباره سایت بیشتر بدانید

نشانی : تهران-سعادت آباد-ضلع شرقی میدان فرهنگ-پیوند 2

تلفن تماس : 09120155416

ایمیل : info@keramatzade.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده می باشد و هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات اینترنتی توسط مدیر وب


دانلودpdf مقاله :چگونه برای همسر خود زنی جذاب باشیم؟Downloads-icon

چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم
چه طور برای شوهرمان جذاب باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *