چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

 
helpkade
چگونه آرایش جذابی داشته باشیم
چگونه آرایش جذابی داشته باشیم


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


خرید فرش تا 25میلیون بدون سود و ضامن

 

 

چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

 

اینكه چگونه باید آرایش كنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشكی به سراغ كیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می كردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت بود. ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید.

 

پس از مالیدن كرم پودر كمی پن كیك روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر عرق كند. اگر صورتتان پهن است از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت خودداری كنید. نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پن كیك دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این كار بهره گرفت. با پن كیك تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد. برای برجسته نشان دادن گونه یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض كنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بكشید.

 

برای اینكه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه كنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشكی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده كنند.

 

اگر هم به مد فكر می كنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.

 

 

اگر عینك می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك می شود. اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده كنید و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

برعكس در عینك های گریف (بدون فریم) و یا عینك های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می كند. نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه كند. در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.

 

برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.

 

حتماً از ریمل یا خط چشم برای تكمیل آرایش استفاده كنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه كردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده كنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاكس عمل كند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و كشیدن مداد لب برای لب های باریك بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود كه برای آرایش ترمیمی به كار می رود.

 

برای یك آرایش طبیعی كه تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر كمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.

 

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

زیبایی خود را دوچندان کنید

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن


حریر طرحدار ترک /*سفارش آنلاین


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان

چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


خودت سه سوته ماست درست کن


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

از انجایی که چهره ی آرایش شده , هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد , را هایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمنرین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و با آرایش کم به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید .

1. صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به حالت طبیعی خشک شود . همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل میکند .

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل یا حتی برای خرید , بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , انواع کرم های ضد آفتاب است . اگر دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لک روی پوستتان , آن ها را بپوشانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی صورت دوباره از آن روی پوست بزنید .چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

3. برای انواع چشم ها چه چشم ریز , چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده از یک خط چشم مدادی سیاده و تنها یک بار کشیدن در داخل چشم , فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک مداد را داخل چشم بکشید تا چشم تان سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید . 4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید , مهم ترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است و طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک تر بودن از رمگ های ملایم یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید .

5. اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

6. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آن ها حالت دهید .

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که از دیدن تصویر خود در آینه لذت می برید؟ قبول دارم که جواب دادن به این سوال اندکی مشکل است؛ چون بسته به حال و هوا و وضعیتی که در آن قرار داریم ممکن است احساسات و نظرات متفاوتی نسبت به تصویر خود در آینه داشته باشیم.

برای مثال من در یک روز خوب، با عشق به چهره خودم در آینه نگاه می کنم و از دیدن چشمان سیاه و موهای پر پشت خودم و چال گونه ام به هنگام خندیدن لذت می برم. برعکس، ممکن است در یک روز بد با این حس به خودم بنگرم که چه میشد اگر می توانستم بلایی سر این لبهای زشت بیاورم و ای کاش قوز بینی ام کمی کوچکتر بود و صورتم فقط کمی گرد تر بود.

در روزهای بدی همچون این روز شاید اسرار آرایش بتوانند به ما کمک کنند. مهم نیست که چه عیبی در صورت خود می بینید، چرا که در اینجا ترفندهایی وجود دارد که می توانید این عیوب را رفع کنید.

‏Lana Krizki مربی آکادمی میک آپ توضیح می دهد که چگونه با روشن کردن و تیره کردن می توانیم ظاهر بینی و گونه ها را تغییر دهیم. بدین ترتیب به راحتی می توان ظاهر یک صورت تپل را با کمی تغییر به یک صورت لاغر و زیبا تبدیل کنیم.

چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

‏Krizki همچنین در مورد رازهایی صحبت می کند که در زمانهایی که با اینگونه درگیری های ذهنی در خصوص چهره خود مواجهم در رهایی از این حالات به خود کمک کنیم. او همچنین اظهار داشت که هنرپیشه ها نیز از این حقه های گریم برای بزرگتر یا کوچکتر جلوه دادن خصوصیتهای شخصیتی که قرار است بازی کنند استفاده می کنند.

قدم اول – این قسمت از صورت را -مطابق تصویر میانی- سایه بزنید: زیر استخوان گونه، در امتداد خط فک، شقیقه ها، دو طرف و نوک بینی و چینهای دور چشم.

قدم دوم – این بخشها را روشن تر کنید: استخوان زیر ابروها، پلکها، پل بینی و روی استخوان گونه ها.

این نکات برای این است که توجه به مرکز صورت جلب شده و خطوط فک و گردی صورت کمتر دیده شود.

قدم اول – این قسمت از صورت را -که در تصویر وسط مشخص است- تیره تر کنید: زیر استخوان گونه و اطراف استخوان فک (به چانه کاری نداشته باشید)، شقیقه ها، دو طرف بینی، نوک بینی و بالای پلک.

قدم دوم – این بخشها را روشن کنید: پل بینی، بالای استخوانهای گونه و مرکز پیشانی.

قدم اول – ابتدا با برس زیرسازی شروع کنید و به قول معروف کمی صورتتان را بتونه کاری کنید (به قول Napoleon Perdis مدیر آکادمی: «بتونه کاری صورت جرم نیست» و Krizki اعتقاد دارد که این کار باعث می شود پوست صورتتان در پایان آرایش بسیار صاف و طبیعی تر به نظر برسد).

قدم دوم – از سایه ای که یک یا دو درجه از پوست طبیعی خودتان تیره تر باشد استفاده کنید و آنرا دقیقاً زیر استخوان گونه و روی شقیقه ها بمالید.

نکته: برای اینکه مطمئن شوید دقیقاً کجای استخوان گونه را باید سایه بزنید، بخش تراگوس گوش (لبه بخش مرکزی گوش) خود را پیدا کنید و از آن نقطه با زاویه ای به سمت پائین حرکت کنید.

قدم سوم – دو طرف بینی، زیر نوک بینی و روی پلک را سایه بزنید. Krizki می گوید برای سایه زدن بهتر است از انگشتان خود استفاده کنیم چرا که گرمای دست موجب گرم شدن سایه شده و باعث می شود بهتر بر روی پوست بنشیند.

قدم چهارم – از سایه ای که دو درجه از پوست شما روشن تر باشد بر روی این بخش ها استفاده کنید: پل بینی، بالای استخوان گونه ها، چانه ( تا کمی گرد تر به نظر برسد)، بالای لبها (تا لبها درشت تر به چشم بیایند) و در امتداد استخوان فک.

نکته: مراقب باشید استخوانهای گونه را زیاد روشن نکنید زیرا هنگامی که لبخند می زنید این بخش بیش از بقیه اجزای صورت به چشم می آید.

قدم اول – زیر استخوان های گونه را تیره تر کنید.

نکته: زمانی که استخوان گونه را سایه می زنید مراقب باشید سایه تا جایی کشیده شود که انتهای آن از انتهای ابرو فراتر نرفته باشد.

قدم دوم – دو طرف بینی را تیره تر و روی بینی را روشن تر کنید.

نکته: اگر بینی بلندی دارید و میخواهید آن را کوتاه تر جلوه دهید، فقط پل بینی خود را روشن تر کنید نه تمامی روی بینی.

قدم سوم – این بخش ها را روشن تر کنید: بالای لب، بالای استخوان گونه و بالای پلک.

قدم چهارم – رژ گونه را دقیقاً بین بخش تیره و بخشی از گونه که روشن شده است بمالید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نادلیکو مطالب زیبایی گریم و آرایش چگونه در مهمانی جذابترین سبک آرایش را داشته باشیم؟

شاید تا به حال از خودتان سوال کرده باشید که چرا سلبریتی ها دارای آرایش زیبا و بهتری نسبت به شما هستند،  در حالی که شما هم از همان لوازم آرایشی استفاده می کنید اما چرا در ظاهر آرایش آنها زیباتر است؟! حقیقت ماجرا در این است که سبک آرایشی آنها جذاب و دارای جلوه های پسندیده ای می باشد. اگر شما هم دوست دارید آرایش فوق العاده ای داشته باشید در مهمانی ها خیلی زیبا و جذاب دیده شوید، در این مقاله همراه ما باشید تا نکاتی کلیدی برای داشتن آرایشی جذاب در مهمانی ها را توضیح دهیم.

اولین قدم لایه برداری پوست صورت قبل از مهمانی است.

قبل از آرایش شما باید سلولهای مرده سطح پوست خود را از بین ببرید و به پوسته ریزی طبیعی پوست خود کمک کنید. برای لایه برداری پوست می توانید:

چگونه در مهمانی جذابترین سبک آرایش را داشته باشیم؟چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

نکته: بهتر است لایه برداری را یک روز قبل از حضور در مهمانی انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. قبل از شروع به آرایش صورت خود می بایست صورت خود را با آب گرم بشویید تا تمام آلودگی و گرد و غبار ایجاد شده روی پوست از بین بروند سپس صورت خود را با حوله خشک نمایید.

استفاده از مرطوب کننده قبل از آرایش بسیار مهم است زیرا روغن ها و چربی طبیعی پوست را به آن بازمی گرداند و پوست را از خشک شدن و پوسته پوسته شدن محافظت می کند. از مرطوب کننده مناسب با پوست خود استفاده کنید و مقدار مناسب از مرطوب کننده را بردارید و به صورت خود بمالید.

استفاده از پرایمر قبل از ادامه مراحل آرایش صورت موجب می‌شود تا آرایش روی صورت شما با دوام گردد. اگر شما مدت زیادی در مهمانی حضور دارید استفاده از پرایمر در ماندگار شدن آرایش بر روی صورت شما تاثیر زیادی می گذارد و همچنین پرایمر باعث می شود منافذ بازی که روی پوست شما وجود دارد پوشانده شود و آرایش شما مات گردد. پرایمر از براق شدن آرایش شما جلوگیری می نماید. بعد از استفاده از پرایمر ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس به مرحله ی بعد بروید.

بعد از پرایمر، کرم پودر با استفاده از یک اسفنج یا فوم روی صورت خود بمالید. از کرم پودر متناسب با رنگ پوست و نوع پوست خودتان استفاده کنید تا هر چه بیشتر جذاب تر و زیباتر دیده شوید.

اولین قدم در استفاده از کانسلیر، انتخاب نوع مناسب آن است. کانسیلرها انواع مختلفی دارد و هرکدام از آنها برای نیاز خاصی طراحی شده اند. پس قبل از هر چیز باید نیاز پوست خود را بشناسید. کانسیلر را باید یک یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود و حتما از برند معتبر انتخاب کنید. نوع مدادی آن برای پوشاندن جوش و آکنه، نوع استیکی آن برای پوشاندن عیوب گسترده پوست کاربرد دارد. انواع مایع و کرمی را برای پوست خشک و انواع جامد و پودری را برای پوست چرب به کار ببرید.

کانتورینگ معمولا به صورت سرد و گرم رنگ بندی شده است که می‌توان از آن برای ایجاد یک یا دو سایه تیره تر و یا روشن تر از رنگ پوست در مناطق مختلف صورت مانند گونه ها، کنار بینی، حاشیه صورت و حتی نقطه تی شکل (خط روی بینی و بالای ابرو) که مایلیم به شکل برجسته یا ریز نشان داده شوند، استفاده کرد.

چگونه در مهمانی جذابترین سبک آرایش را داشته باشیم؟

می توانید از هر رنگ سایه ای که مناسب شما است برای مهمانی استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که محصول مورد نظر شما باید ضدآب باشد، محصولات ضد آب ماندگاری بیشتری دارند و به راحتی پخش نمی شوند. اگر سایه شما زرق و برق دار است در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید. یک درخشش گذارا و زیبا تر از تابش خیره کننده است.

قبل از استفاده از ریمل، ابتدا با فرمژه مژه های خود حالت دهید؛ اگر فرمژه را به کمک سشوار کمی گرم کنید و سپس استفاده کنید حالت مژه ها دوام بیشتری خواهد داشت. از تثبیت کننده ی ریمل استفاده کنید و آن را از ریشه تا نوک مژه ها بکشید. اگر مژه هایی ضخیم تر می خواهید دوبار از ریمل استفاده کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

یکی دیگر از نکته های مهم برای داشتن یک آرایش صورت ساده و شیک برای مهمانی، داشتن ابروهایی بی‌نقص است؛ چرا که توجه را به چشمان شما معطوف می‌کند. موهای اضافه را با استفاده از موچین بکنید و به کمک مداد ابرو یا ژل ابرو ترجیحا ضدآب به آن حالت دهید. رنگ های تیره باعث می شود، ابرو حالت غیر طبیعی به خود بگیرد.

رژلب های ۲۴ ساعته بیشتر از رژ های عادی ماندگاری دارند، بنابراین مجبور نیستید مدام آن را تمدید کنید. رنگی را انتخاب کنید که مناسب رنگ لباس شما باشد و یا قرمز کلاسیک را انتخاب کنید که برای هر مهمانی مناسب می باشد. برای اینکه ماندگاری رژلب شما بیشتر شود، قبل از استفاده لب های خود را مرطوب کنید سپس کرم پایه روی آن بزنید و بعد از  آن از رژ لب استفاده کنید. حال برای اینکه آرایش شما کمی با بقیه تفاوت داشته باشد ،می توانید از رنگ رژ لب تیره تر یا سایه چشم متفاوتی استفاده کنید، این تغییر کوچک باعث می شود چهره شما خاص تر به نظر برسد.

 

بدون شک آرایش کردن تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت صورت دارد، به همین دلیل اکثر خانم به دنبال خرید لوازم آرایشی و آرایش ک . . .

اگر آرایشی ملایم، مناسب و به اندازه داشته باشید زیبایی چهره تان دوچندان خواهد شد. در این بین برس های آرایشی، نقش بسیار م . . .

خانمی می گفت ” تا زمانی که از همسرم جدا نشده بودم آرایش نمی کردم، اما اکنون معتقدم که این کار اشتباهی بیش نیست. از . . .

فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی نادلیکو

 اهمیت چشم‌ها برای داشتن ظاهری آراسته و زیبا بر هیچ کس پوشیده نیست.در این مقاله به شما رازهایی برای داشتن چشم هایی زیبا و جذاب معرفی می کنیم

گاهی پیش می‌آید که به طور ناگهانی به یک مهمانی دعوت می‌شوید. کل روز سر کار بودید و خستگی روحی و جسمی بر شما غلبه کرده. این مسئله علاوه بر آنکه بر پوست‌ شما اثر می‌گذارد و موجب تیرگی آن می‌شود، زیبایی چشم‌های‌تان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.برای آنکه بتوانید در مدت زمانی کوتاه بر خستگی‌تان غلبه و تیرگی و سیاهی دور چشم‌ها را رفع کنید، می‌توانید از چای کیسه‌ای استفاده کنید. اگر چای کیسه‌ای دردسترس ندارید یک پارچه نخی و تمیز را بردارید و مقداری چای خشک درون آن بریزید و آن را با آب نیمه ولرم خیس کنید و اجازه دهید خنک شود. سپس چای کیسه‌ای یا دستمال حاوی چای را روی چشم‌های‌تان قرار دهید و اجازه دهید به مدت چند دقیقه روی چشم‌های‌تان باقی بماند.این روش به شما کمک می‌کند که در کمتر از نیم ساعت خستگی و تیرگی را از پوست‌ها و عضلات چشم‌های‌تان دور کنید و با ظاهری آراسته در مهمانی حاضر شوید.

بیشتر بدانید : آرایش چشم : برای میهمانی های شب چشم های تان را اینگونه آرایش کنید

حتما می‌دانید که زیبایی و آراستگی چشم‌ها تنها با آرایش آنها امکان‌‌پذیر نیست. تقویت عضلات و ماهیچه‌های اطراف چشم، خونرسانی و آب رسانی مناسب به پوست این ناحیه و برطرف کردن کبودی زیر چشم نیز ازجمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که می‌تواند زیبایی چشم‌ها را تضمین کند حتی در شرایطی که شما از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نکرده‌اید. برای این منظور می‌توانید از لوسیون خانگی روغن بادام و آبلیمو استفاده کنید. استفاده از این لوسیون و ماساژ عضلات اطراف چشم موجب تقویت این عضلات شده و چشم را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد، ضمن آنکه ماساژ روغن بادام به بهبود جریان گردش خون و بهبود تیرگی‌های زیر چشم کمک می‌کند. برای استفاده از این روغن کافی است ۲ قاشق غذاخوری روغن بادام را با ۶ قطره آبلیمو مخلوط کنید و عضلات دور چشم‌تان را ماساژ دهید.چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

کسی نمی‌تواند منکر تاثیر ابروها در افزایش زیبایی چشم‌ها شود. داشتن ابرویی پرپشت، مرتب و خوش‌حالت می‌تواند به راحتی جلوه یک چشم معمولی را چند برابر کند، بنابراین نباید از ابروها غافل شد و از کنار آنها بی‌تفاوت گذشت چراکه یک ابروی کم‌پشت و بی‌حالت به راحتی می‌تواند تمامی زحمات شما را از بین ببرد. برای داشتن ابروهای پرپشت به روغن بادام تلخ احتیاج دارید. باید با کمک یک شانه ابرو روغن بادام را به تارها و ریشه موی ابرو برسانید. برای این منظور باید ابروها را با مقدار اندکی روغن بادام تلخ آغشته کنید و با کمک شانه ابرو به آرامی ابروها را به سمت بالا حالت دهید. دقت داشته باشید که استفاده بیش ‌از اندازه از روغن بادام می‌تواند موجب ریزش ابروها شود چراکه روغن مازاد می‌تواند منافذ پوستی را پر کند و به ریشه ابرو آسیب برساند و موجب ریزش ابرو شود، بنابراین باید به مقدار کم و فقط تا اندازه‌ای که ساقه و ریشه مو اندکی چرب شود از روغن بادام تلخ استفاده کرد.

بیشتر بدانید : هاشور ابرو چیست و برای پر کردن ابرو مناسب است؟

برای آنکه هر گونه چین و چروک را از اطراف صورت‌تان دور کنید نیازمند افزایش آرامش درونی هستید چرا که اضطراب، استرس، غم و اندوه همگی می‌توانند موجب بروز تغییراتی در چهره و ظاهر شوند. توجه کنید که وقتی خبر هولناک یا غم‌انگیزی را به فردی می‌گوییم پیش از هر چیز با درهم فشرده شدن عضلات صورت او مواجهه می‌شویم. اخم‌ها در هم کشیده، چشم‌ها جمع و به طور کلی عضلات صورت دچار گرفتگی و اسپاسم‌هایی می‌شود که همگی آنها در بروز چین و چروک بسیار موثرند. عضلات و پوست ناحیه چشم نیز ‌ از این مسئله مستثنی نیستند و چه بسا بیشترین چین و چروک را به خود جذب می‌کنند. برای پیشگیری از این موضوع کافی است دراز بکشید و برای چند لحظه همه چیز را فراموش کنید. سعی کنید تمرکز کرده و عضلات بدن‌تان را ریلکس کنید. در این مرحله از فردی بخواهید که بعد از ریلکس کردن شما دستمال نخی تمیزی را که با اسپری کردن گلاب آن را مرطوب کرده روی صورت‌تان بیندازد. تکرار این تکنیک هر شب می‌تواند تاثیر چشمگیری در درمان چین و چروک چشم‌ها داشته باشد.

بیشتر بدانید : مدیتیشن چیست؟ چگونه در خانه مدیتیشن کنیم؟

یکی دیگر از شیوه‌هایی که به افزایش جذابیت و زیبایی چشم‌ها کمک می‌کند برطرف کردن پف‌ زیر چشم است. ساده‌ترین کار برای از بین بردن پف چشم‌ها استفاده از کرم گشنیز و روغن زیتون است. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گشنیز را خوب کوبیده و له کرده آن را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن بیفزایید تا کرمی یک‌دست تهیه شود. این ترکیب را روی حرارت اندک بگذارید و آن را خوب هم بزنید تا یکنواخت شود. پس از سرد شدن این روغن آن را زیر چشم‌های تان بمالید و اجازه دهید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زیر چشم‌های‌تان باقی بماند.

بیشتر بدانید : درمان پف زیر چشم با 3 روش خانگی

یکی دیگر از نسخه‌های طبیعی که به کمک آن می‌توان به جوانسازی و شادابی بیشتر عضلات اطراف چشم کمک کرد استفاده از کمپرس برگ‌های نعناع است. برای تهیه این کمپرس کافی است ۲ قاشق غذاخوری برگ نعناع را درون یک لیوان آب جوش بیندازید و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد. سپس با پنبه‌ تمیز استرلیزه از این کمپرس استفاده کنید. ابتدا پنبه را در دمنوش نعناع که خنک شده فرو ببرید و آن را برای ۱۵ دقیقه هر شب روی چشم‌های‌تان کمپرس کنید. کمپرس این چای گیاهی موجب می‌شود علاوه بر رفع خستگی به افزایش زیبایی چشم‌ها کمک کند.

روش ساده دیگری که به کمک آن می‌توانید چشم‌هایی براق و جذاب داشته باشید خواب راحت و آسوده است. کم‌خوابی و بی‌خوابی علاوه بر آنکه بر سیستم عصبی بدن اثر مستقیم دارد، می‌تواند تاثیر قابل‌ملاحظه و گاهی جبران ناشدنی بر کیفیت پوست انسان داشته باشد، بنابراین نباید خواب آرام و عمیق و با کیفیت را فراموش کنید. ضمنا اگر به براقی و درخشندگی چشم‌های‌تان اهمیت می‌دهید یک شب در میان از رنده خیار با پوست یا حلقه خیار با پوست به عنوان ماسک استفاده کنید. این ماسک می‌تواند نشاط و شادابی را به چشم‌های شما هدیه کند و برق نگاه را به شما برگرداند.

سیاهی زیر چشم سن خاصی ندارد یعنی یک جوان ۲۰ یا ۳۰ ساله هم می‌تواند دچار این مشکل شود و در نتیجه همین سیاهی‌ها سنش سال‌ها پیرتر به نظر برسد یا اینکه چهره‌ای خسته و بدون طراوت پیدا کند؛اما  برای تسکین و تعدیل سیاهی و کبودی دور چشم هم راه‌حل‌های زیاد وجود دارد و هم راه‌حل خاصی وجود ندارد یعنی نمی‌توان گفت فلان راه‌حل و درمان قطعا این مشکل را برطرف می‌کند حتی اگر سراغ درمان‌های گرانقیمت پزشکی بروید؛ اما کار نشد ندارد. می‌توان این سیاهی‌ها را یا پوشاند یا کمرنگ کرد؛ ما می‌خواهیم در اینجا به شما شیوه‌های مختلف را یاد بدهیم؛ از روش‌های طب سنتی گرفته تا آرایش و استفاده از کرم‌های خاص.

بیشتر بدانید : رفع سیاهی دور چشم با چند روش موثر واقعی!

کشیدن یک خط چشم باریک مشکی به دور چشم بدترین کاری است که می‌توانید برای زیبایی چشم‌ها بکنید  چرا که باعث جلوه بیشتر عیب‌ها و سیاهی‌ها می‌شود؛ چنین خطی کاری می‌‌کند که در ظاهر، پوست به سمت چشم کشیده شود و دقیقا همان چیزهایی را که می‌خواهید بپوشانید برجسته می‌شود و در نتیجه بیشتر از همه کبودی‌‌ها جلوه خواهد کرد.پیشنهاد می‌کنیم به جای خط مشکی از یک سایه برنز یا قهوه‌ای تیره استفاده کنید و با برس سایه حسابی اطراف چشم را دودی کنید تا دیگر سیاهی‌ها خیلی جلوه نکنند؛ یادتان باشد که برای زیباتر شدن چشم‌ها خطوط پلک را با خطی ضخیم برجسته کنید و بعد با برس رنگ را پخش کنید. این کار هم  چشم‌ها را درشت‌تر جلوه می‌دهد و هم آنقدر حواس را به سمت چشم‌ها پرت می‌کند که دیگر سیاهی‌های زیر چشم به نظر نیایند.

بیشتر بدانید : آموزش کشیدن خط چشم برای مدل های مختلف چشم

یکی از علت‌های اصلی این کبودی‌های زیر چشم گشاد شدن رگ‌های خونی زیر چشم است، به همین دلیل باید به طریقی این رگ‌ها را جمع کرد؛ مراحل زیر  برای کمرنگ کردن نقش این رگ‌ها می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

اول از همه باید یک کمپرس سرد روی  چشم‌ها بگذارید تا به طور موقت سیاهی‌ها کمرنگ شود، می‌توانید یک تکه پارچه نخی را با آب سرد خیس کنید و حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه روی چشم‌ها بگذارید. دمای پایین به طور موقت تمام دلایلی را که باعث گشاد شدن رگ‌های خونی می‌شود، از بین می‌برد.

در سوراخ‌های بینی مقداری اسپری آب نمک خیلی رقیق  یا همان سرم بزنید.این اسپری فشار سینوس‌‌ها در بینی را پایین می‌آورد، همین بالا بودن فشار سینوس‌ها می‌تواند باعث متورم شدن رگ‌های خونی زیر چشم شود. در هر کدام از دو سوراخ بینی اسپری بزنید و بعد با بینی هوا را به سمت بیرون بدهید.

در بازار کرم‌هایی وجود دارد که می‌تواند تا حدی سیاهی زیر چشم را کمرنگ کند، چنین کرم‌هایی باید حاوی ویتامین k، E، C و رتینول باشند. البته نباید انتظار زیادی از چنین محصولاتی داشت چرا که تنها کمی تغییر ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوابید ممکن است که سیاهی زیر چشم به دلیل کمبود خواب نباشد، اما کمی‌خوابی می‌تواند این سیاهی‌ها را تشدید کند.

اگر به راستی این حلقه‌های سیاه آزارتان می‌دهند سراغ لیزردرمانی بروید تا آسیب‌های ناشی را از زیر پوست‌تان پاک کند. یک متخصص پوست می‌تواند لیزر درمانی را زیر چشم‌ها انجام دهد و با این کار ملانین این قسمت پوست را کاهش دهد و در نتیجه سیاهی‌ها را کم کند.

گاهی حلقه‌ها و سیاهی‌های زیر چشم با پف همراه می‌شود. در این حالت پوشاندن ایرادها کمی مشکل‌تر می‌شود چرا که وقتی بخواهید تنها سیاهی‌‌ها و کبودی‌ها را بپوشانید زیر چشم رنگی روشن‌‌تر پیدا می‌کند و در نتیجه توجه بیشتری را به آن سمت می‌کشد تا پف‌ها بیشتر جلوه کند.

بیشتر بدانید : همه چیز درباره کانسیلر و نحوه استفاده از آن !

بهترین کار این است که به جای اینکه تنها  زیر چشم را کانسیلر بزنید ؛ قسمت بیشتری از زیر چشم یعنی تا نزدیکی‌های پره‌ بینی را کانسیلر بزنید؛ با این کار نه تنها کبودی‌ها را می‌پوشانید بلکه با ایجاد حجم هم گونه‌‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهید و هم باعث می‌شوید که چشم‌ها بیشتر جلوه کنند. یادتان باشد که بهتر است کانسیلر شما کمی پایه زرد داشته باشد تا بتواند سیاهی‌ها را بهتر بپوشاند. اگر با کانسیلر احساس سنگینی می‌کنید می‌توانید آن را با کمی مرطوب‌کننده مخلوط کنید.

– سیاهی دور چشم علل متفاوتی دارد. شایع‌ترین علت ژنتیکی و ارثی است. عواملی دیگر مانند ضربات پیگمانتاسیون پس از التهاب یا تحریک هورمون ملانین ساز به هر دلیلی می‌تواند باعث این حالت شود.– گاهی این تغییر رنگ در اثر عوامل شیمیایی مانند جیوه یا نقره می‌تواند باعث تغییر رنگ آبی، قهوه‌ای، خاکستری ‌شود. درمان با مینوسیکلین به عنوان یک عارضه دراز مدت می‌تواند باعث رنگ خاکستری پلک‌ها شود.– درضمن ترکیبات آرایشی دارای مواد فتوتوکسیک از جمله پسورالن می‌تواند باعث افزایش رنگدانه در ناحیه پلک شود. اگزما و لیکن پلان به دلیل ایجاد التهاب می‌تواند باعث تغییر رنگ پلک‌ها شود.

بیشتر بدانید : رفع سیاهی دور چشم با 6 گزینه خوراکی

اگر ابروها را کمی و فقط کمی پهن‌‌‌تر کنید؛ توجه‌ها را بیشتر به سمت بالای چشم می‌برید یعنی دیگر کسی چندان به زیر چشم شما نگاه نخواهد کرد تا متوجه سیاهی‌ها شود. می‌توانید با یک برس زاویه‌دار سایه و سایه‌ای به رنگ قهوه‌ای خاکستری داخل ابرو را پر کنید و به آن فرم دهید.

کرم‌های چشم که حاوی کافئین هستند نیز به جمع شدن این رگ‌ها کمک می‌کنند. برخی کرم‌ها هم حاوی مواد و ترکیبات ضدالتهابی بوده و این تیرگی‌ها را کاهش می‌دهند. کرم‌های دور چشم که حاوی چای سبز و روغن دانه انگور هستند نیز به تقویت دیواره مویرگ‌ها کمک می‌کنند. اگر پوست زیر چشم‌تان بسیار نازک است و همین مسئله باعث می‌شود این نواحی تیره‌تر به نظر برسند، از کرم کلاژن‌ساز استفاده کنید. یکی از ترکیبات اصلی این کرم‌ها رتینول است. رتینول کمک زیادی به کلاژن‌سازی می‌کند. ویتامین C نیز تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و به روشنی و درخشندگی پوست کمک می‌کند.این کرم‌ها حاوی موادی هستند که تغییراتی در گردش خون عروق پوست پلک به وجود می‌آورند و تا حدودی از تجمع خون وریدی در پلک جلوگیری می‌کنند. این عمل تا حدی باعث کاهش سیاهی دور چشم می‌شود ولی آن را از بین نمی‌برد.

بیشتر بدانید : آرایش چشم : این اشتباهات چشمهای تان را ریز و کوچک می کند

بیشتر بدانید : آرایش چشم را بر اساس مدل چشم تان انجام دهید

بیشتر بدانید : 8 مدل زیبا برای آرایش چشم

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : arayeshik.com

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

باشه


چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

ازیگران روی فرش قرمز و روی پرده سینما زیبا هستند ؛ با پوستی صاف و بدون لک ، چشم هایی براق و زیبا و صورتی متناسب. اما خیلی از آن ها از نزدیک و به صورت زنده چنین ویژگی هایی ندارند پوست آن ها هم مثل پوست بیشتر افراد جامعه است و هیچ چیز خاصی در صورت شان نیست که آن ها را متمایز کند. اما چه اتفاقی برای آن ها می افتد که به چنین زیبایی خیره کننده ای دست پیدا می کنند خیلی ها معتقد هستند آن ها از تکنیک های خاصی استفاده می کنند.

از هر کرمی که روی پوست تان خوب می نشیند و به آن عادت دارید استفاده کنید ؛ چه مرطوب کننده باشد و چه ضد آفتاب.قبل از آرایش تمام صورت خود را با آن بپوشانید. گذشته از این می توانید از فیکساتور های مخصوصی که برند های مختلف به بازار فرستاده اند استفاده کنید و از اسپری ماندگار کننده آرایش گرفته تا پودر آن را برای تثبیت زیبایی تان به کار بگیرید.

حتماً یک مسواک نرم یا شانه ابرو داشته باشید و ابرو های خود را شانه کنید. می توانید یک برق لب بی رنگ را روی انگشت تان بمالید و آن را روی ابرو بکشید.

ابرو در جهت شانه شده فیکس خواهد شد و تا چند ساعت مرتب جلوه خواهد کرد. دقت کنید اگر برق لب را روی ابروی شانه نشده بکشید خیلی وحشتناک خواهد شد.

زیبایی چشم ها مترادف با تکمیل 80 درصد از زیبایی تمام چهره می باشد.

برای جلوه گری بیشتر در ناحیه چشم ها باید سایر نواحی چهره را به شکلی محو آرایش نمود.

مهم ترین قسمت ، آرایش چشم ها بوده و باید از تیره ترین و مات ترین رنگ ها برای سایه چشم استفاده نمود. یکی از زیباترین و مدرن ترین مدل های آرایش ، میکاپ اسموکی می باشد که به وسیله سایه دودی یا اسموکی، ناحیه چشم ها را پر رنگ و متمرکز کرده و از لایت ترین رنگ ها برای رژلب استفاده می نمائیم. اگر طرفدار میکاپ های مدرن و به روز هستید می توانید به برق لب هایی که دارای شاینینگ رنگی مانند، صورتی، نارنجی، بنفش و… می باشند استفاده نمائید. جهت انتخاب رنگ سایه چشم برای آرایش عصر تنها کافیست از یکی از رنگ های دودی، قهوه ای سوخته، شکلاتی تیره، نسکافه ای پر رنگ و یا امثال این رنگ ها که مات و فاقد درخشش هستند استفاده نمائید. سپس خط چشم را به صورتی شکیل و فانتزی کشیده و در انتها از مژه مصنوعی های یک تکه و یا دانه ای استفاده نمائید.

رنگ آرایش شما باید هارمونی کامل داشته باشد تا طبیعی تر جلوه کند. برای مثال رنگ سایه چشم را بر اساس رنگ چشم و پوست خود انتخاب کنید. سایه هایی با رنگ های تند معمولاً قشنگ نمی شوند و با رنگ پوست و چشم ها هارمونی ندارند. منطقی تر است برای سایه چشم از رنگ های کبود ، قهوه ای یا خاکستری استفاده کنید. این رنگ ها معمولاً با تمام پوست ها و چشم ها سازگار هستند و آرایش شما را طبیعی تر می کنند. اگر چشم های روشنی دارید ( خاکستری ، آبی یا سبز ) می توانید از خط چشم سبز تیره هم استفاده کنید. این خط را زیر و بالای پلک ها بکشید و از زیبایی خیره کننده آن لذت ببرید.

برای آرایش ناخن های خود بهتر است از انواع اکلیلی لاک استفاده نمائید چرا که درخشش ناخن های شما در زیر نور مصنوعی بسیار زیبا و چشمگیر خواهد بود. از مدل های فانتزی برای فرم دهی به ناخن های خود استفاده نمائید و بهتر است که ناخن ها بلند بوده و صفحه ای کشیده و صیقلی داشته باشند. مدل های بادامی یا نوک تیز کاملا مناسب برای آرایش سینمایی می باشند. 

 

معمولا افرادی که دارای پوست های حساس هستند از مواد آرایشی مخصوصی استفاده میکنند.این افراد ترجیح میدهند از مارکهایی که کمتر ایجاد الرژی میکنند و توسط متخصصین پوست تست شده اند و دارای برچسبی هستند که نشان می دهند.این محصولات کمتر ایجاد آلرژی میکنند،استفاده کنند.
استفاده از لوازم آرایش می‌تواند مشکلات مختلفی را برای پوست‌های حساس به‌وجود بیاورد، از آبریزش چشم‌ها گرفته تا ظاهر شدن ناگهانی جوش‌ها. برای این‌که افراد دارای پوست حساس بتوانند راحت‌تر از لوازم آرایش استفاده کنند و از همه مهم‌تر مانع از آسیب‌دیدگی پوست حساس‌شان…

استفاده از فونداسیون در آرایش روش مناسبی برای پوشاندن جوش‌ها، لک‌ها و ناهمواری‌های پوستی استو پوست را صاف و هموار می‌کند اما اگر از رنگ فونداسیون مناسب برای رنگ پوست خود استفاده نکنید نتیجه مناسبی نخواهید گرفت و ظاهر چهره شما مصنوعی و غیرزیبا خواهد شد
بارها شده در زمان مراجعه برای خرید لوازم آرایشی از شما سوال کنند که رنگ پوستتان چیست؟ آیا می‌توانید با قطعیت پاسخ این سوال را بدهید؟ چنانچه برای شما تصمیم‌گیری در مورد رنگ پوست دشوار است، نگران نباشید بسیاری از مردم از این موضوع اطلاع ندارند. برای انتخاب رنگ آرایش و به…

دانستن فرم صورت در مد و زیبایی نقش به سزایی دارد، اگر شما فرم صورت خود را نشناسید نمی‌توانید مدل موی مناسب، عینک آفتابی زیبا، مدل ابروی هماهنگ و حتی آرایش درستی و لباس خوبی برای خود انتخاب کنید. جالب است بدانید که بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند چه فرم صورتی دارند و به همین دلیل در انتخاب‌های خود دچار اشتباه می‌شوند در حالی که به سادگی و با چند ترفند ساده می‌توانید فرم صورت خود را تشخیص دهید. شکل صورت در واقع چیزی است که شما وقتی به صورت تمام رخ در آینه نگاه می‌کنید به صورت خطوط دور چهره می‌بینید و این خطوط فرمی را ایجاد می‌کند…

بیش‌تر افراد وقتی آرایشی جذاب با طراحی‌های زیبای لب، سایه‌های مسی و حتی ریمل‌های زیبای آبی به آن‌ها ارائه می‌شود، عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. وقتی با تنوع کانسیلرها روبرو می‌شویم که برای محو کردن نقایص پوست طراحی شده‌اند، به سرعت از آنجا دور می‌شویم؛ احتمالا به این دلیل است که به همان کانسیلر قدیمی خودمان که کارش را خوب انجام می‌دهد عادت کرده‌ایم. اما «خوب» با «عالی» فرق می‌کند و گاهی باید ریسک کنیم تا بالاخره به نتیجه‌ای بی‌نقص برسیم.
ترفند تصحیح رنگ بر پایه شناخت رنگ و اصول علمی آن است. عیوب…

رنگ قرمز از زیباترین و محبوب‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت است و ثابت شده است که به همه می‌آید. استفاده از رنگ قرمز در لباس‌ها و اکسسوری‌ها ساده است اما وقتی نوبت به آرایش قرمز رنگ می‌رسد شرایط کمی پیچیده‌تر می‌شود.
 قرمز به عنوان یک رنگ تند ممکن است آرایش را غلیظ کرده و باعث جلب توجه کردن آن شود اما این اتفاق زمانی می‌افتد که شما آرایش قرمز رنگ خود را درست و اصولی انجام نداده باشید. اگر نگاهی به آرایش ستارگان مد و سینما داشته باشید می‌بینید که این افراد توانسته‌اند خیلی هنرمندان این رنگ تند را در آرایش خود جا دهند…

فصل بهار فصل شکوفایی گل‌ها و نمایش رنگ‌های زیبای طبیعت است و این رنگ‌های زیبا می‌توانند در لباس‌ها و آرایش چهره شما نیز نمود پیدا کرده و با آن هماهنگ شوند.
یکی از انتخاب‌های دشوار خانم‌ها در آرایش انتخاب رنگ رژ لب برای آرایش است اما کارشناسان توصیه می‌کنند برای راحتی انتخاب سراغ رنگ‌هایی بروید که با فصل هماهنگ هستند. یعنی به طور مثال در فصل بهار از رنگ‌هایی استفاده کنید که با حال و هوای این فصل هماهنگی داشته باشند 

فصل بهار چه چیزی را در ذهن شما تداعی می‌کند؟ شکوفه‌های خوشرنگ؟ میوه‌های خوشمزه؟ گل‌های زیبا؟…

هر کدام از رفتارهای شخصیتی مانند دست دادن، چشم های تان و دست خط تان یا حتی نوع پوشش و آرایشتان نشان دهنده شخصیت شماست. شما می توانید شخصیت طرف مقابل تان را با توجه به رفتارهای او بشناسید.این روزها از روی هر چیزی به موضوعی درباره شخصیتتان پی می برند
 رژلب هایی با سایه رنگ های قرمز 
کسانی که از این رنگها استفاده می کنند اعتماد به نفسی بالا ، شجاعت و انرژی فراوانی در وجودشان دارند . رنگ های شاد بخصوص قرمز بخش شاد و احساساتی زندگی یک زن را نشان می دهند .
 رژلب هایی با سایه رنگ های صورتی 
آنهایی که این رنگها استفاده می کنند هنوز در بخش دخترانه زندگی…

کانسیلر کمک می کند یک چهره خسته بسیار شاداب تر و شفاف تر بنظر برسد. در واقع وسیله ایست نه چندان ضروری اما در رسیدن به یک ترکیب رنگ مناسب کمک بسیاری به شما خواهد کرد. یک کانسیلر خوب، باعث می‌شود لکه‌های زیر چشمتان از بین برود، صورتتان رنگ بهتری بگیرد و جلوه‌تان را پر انرژی‌تر می‌کند. اما با داوم نگه‌ داشتن کانسیلر‌ها مشکلی‌ است که تقریباً‌ همه با آن مواجه می‌شوند
بافت کانسیلر شما نقش مهمی در ماندگاری و ظاهر نهایی آن دارد. کانسیلرهای خشک بیشتر مستعد چروک شدن هستند در حالی که کانسیلرهای چرب و سنگین نیز ماندگاری کمتری دارند. بهترین…

رژ لب یکی از بخش‌های اصلی آرایش روزمره است تا حدی که گاهی اوقات آرایش شما می‌تواند تنها به یک رژ لب منحصر شود. در هر صورت انتخاب رنگ رژ لب در این میان اهمیت زیادی دارد و گاهی این انتخاب می‌تواند پیچیده شود، تشخیص این که کدام رنگ رژ لب برای شما مناسب است کار ساده‌ای نیست اما به طور کلی هر کسی می‌تواند از هر رنگ رژ لبی استفاده کند اما در همه آن رنگ‌ها زیبا به نظر نخواهد رسید پس اگر به دنبال رژ لبی هستید که در آن به زیباترین شکل به نظر برسید و پوست شما رنگ واقعی و زیبای خود را نشان دهد ابتدا ته رنگ پوست خود را تشخیص دهید و بر اساس تیرگی…

خط چشم جدید و منحصر به فرد 
 خط چشمی که در سال 2019 شاهد آن خواهیم بود به این صورت است که خط چشم ها تا زیر ابرو و روی پلک بالایی کشیده می شود. این سبک جدید و منحصر به فرد بسیار متفاوت از مدل های متفاوت و تکراری خط چشم ها خواهد بود. 
سایه چشم براق: استفاده از سایه چشم براق و لوازم تزئینی مانند نگین و پولک برای آرایش چشم ها یا روی گونه ها و لب ها بسیار مورد توجه خواهد بود.
سایه
سایه های بلوطی بنفش ، خاکستری ، شرابی ، سیاه و سفید و فیروزه ای سایه هایی هستند که در سال 2019 دوباره مد شده اند. همچنین سایه های قرمز و رژ لب های مخملی جزو مدهای سال جدید…

وقتی حرف رفتن به محل کار به میان می آید، داشتن کمی آرایش، خوب به نظر می رسد، اما چه مقدار آرایش خوب است؟ در حالی که خیلی ها دوست دارن بدون هیچ آرایشی به سر کار بروند، برخی دیگر هم هستند که بیش از حد آرایش کرده و خط قرمزها را رد می کنند. اما یک تعادل تنها راه حل است.
در محیط رسمی مثل محل کار، همیشه باید آرایشی ملایم داشته باشید. هیچ وقت سایه های رنگ روشن و خط چشم هایی ضخیم نداشته باشید و به جای آن از سرمه یا مداد چشم روی ریشه مژه ها برای برطرف کردن عیوب چشم استفاده کنید. محصولاتی که زرق و برق دارد را فراموش کنید، این محصولات خوب است اما برای وقتی که شب ها با دوستان…

چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

آرایش و زیبایی سن و سال مشخصی نمی خواهد.اینکه تبلیغات زیبایی گران قیمت، بیشتر با افراد جوان نشان داده شده به این معنی نیست که درست بوده و دیگران نمی توانند از آن استفاده کنند . هر مجله یا کتابی در مورد زیبایی بخوانید شامل اصولی است که توصیه شده از آنها پیروی کنید. اگر به پیشخوان یک فروشگاه بزرگ مراجعه کنید، دلایل فراوانی می شنوید که چرا باید هزینه نسبتا زیادی برای کرم دورچشم با فلان مارک یا کرم ضدچروک با مارکی دیگر بپردازید و سعی دارند متقاعدتان کنند که برای کرمی که ده سال صورت تان را جوان تر می کند، این اصلا هزینه زیادی نیست.
یا مثلا مادرتان اصرار دارد…

گاهی اوقات برای رفتن به جایی بسیار عجله دارید و وقت بسیار اندکی برای آماده شدن دارید، در این صورت بهتر است کارهای اضافی در آرایش را کنار بگذارید و به فکر یک آرایش صورت ساده و سریع باشید. در اینجا به شما می‌گوییم که برای انجام یک آرایش سریع و کوتاه از چه لوازمی و به چه ترتیبی باید استفاده کنید.
پوست صورت خود را با استفاده از مرطوب کننده یا کرم زیرساز آرایشی، آماده کنید. مقدار کمی‌کرم مرطوب کننده و یا زیرساز آرایشی، صورتتان را برای آرایش آماده می‌کند و منافذ باز صورت را برای یک آرایش بی عیب می‌پوشاند.
لازم نیست تمام بخش‌های صورتتان را کرم پودر…

 روز عروسی مهم ترین روز زندگی شما است پس باید به بهترین شکل ممکن زیبا و آراسته باشید و در جستجوی یک آرایشگاه خوب و مناسب ترجیحا نزدیک به محل باغ عروسی یا تالارعروسی باشید یا می توانید از امکانات تشریفات مجالس  عروسی  که در آن مراسم خود را برگزار می کنید استفاده کرده و آرایشگاه خود را در محل عروسی برگزینید . استفاده از مواد مرغوب توسط آرایشگاه و خود داری از آرایشهای غلیظ وعجیب ازنکات مهم انتخاب یک آرایشگاه مناسب است
پرس و جو  
از میان دوستان و آشنایان خود که به تازگی در مراسم عروسی شرکت کرده اند و یا خود به تازگی ازدواج کرده و از…

فرم صورت به طور کل به 5 شکل متفاوت تقسیم بندی می شود و برای هر نوع صورت سبک آرایش خاصی وجود دارد که در این بخش با بهترین شکل و نوع زدن رژگونه برای صورت هایی با فرم های مختلف آشنا می شوید.هر فرم صورتی که دارید برای زدن رژگونه بهتر است گونه های خود را به سمت داخل دهان همانند تصویر بکشید تا نتیجه بهتر شود.
رژگونه زدن برای همه خانم ها به یک شکل نیست بلکه رژگونه زدن برای هرکس با توجه به فرم صورت اش متفاوت است، رژگونه کمک میکند گونه های برجسته تر و زیباتری داشته باشید پس فرم صورت تان را بشناسید و بدانید چگونه باید رژگونه بزنید
صورت خود را برای…

 برخی از اشتباهات بسیار زشت شده و صورت تان را شبیه به دلقک های سیرک می کند. 
خط چشم یکی از لوازم آرایشی است که می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی چشم ها و صورت تان بگذارد. اما این به شرطی است که خط چشم تان را اصولی و به مقدار لازم بکشید. چند بار کشیدن خط چشم روی همدیگر زیبایی چشم های تان را می گیرد.
رژگونه یکی از لوازم آرایشی است که با آن می توانید گونه های تان را برجسته کنید. اما بدانید که زیادی رژگونه زدن مخصوصا با رنگهای تند می تواند صورت تان را شبیه به دلقک ها کند.
پر کردن درون ابرو با مداد یکی از بهترین ترفندها برای روح دادن به صورت و پهن کردن ابروها…

برای اینکه جوشهای بسیار بزرگ و برجسته ی صورت پس از آرایش، زیاد بر روی چهره دیده نشوند و پوست حالت صاف و یکنواخت تری داشته باشد بهتر است با توجه به اینکه این جوشها در کدام نقطه ی صورت هستند عمل کنید که البته اولین قدم پوشاندن این جوشها با یک پوشاننده ی خوب آرایشی از انواع کرم پودرهاست که بهتر است کرم پودرهمرنگ پوست انتخاب شده تا آرایش تمیزتردیده شود.
دقیقا تعیین کنید که چه قسمتی از آکنه و جوش را می‌خواهید بپوشانید.  یک مرطوب‌ کننده مناسب پوست‌ تان را انتخاب کنید. حواستان باشد که مرطوب‌کننده حتما بدون چربی باشد چرا که در غیر این صورت جوش‌های…

شما می توانید به کمک نکات آرایشی جوان تر از قبل به نظر رسید.
اکلیل ها پس از مدتی روی خطوط صورت تان جمع می شوند، در نتیجه چین و چروک ها را تشدید می کنند. در واقع، ما اکلیل را به نوجوانان پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل اگر بالای 30 سال سن دارید از اکلیل برای آرایش صورت تان استفاده نکنید زیرا دیگران نیز به این که شما سعی در جوان تر نشان دادن خودتان دارید، پی خواهند برد.
آرایش رنگ روشن یکی از ساده ترین راهها برای جوان ساختن چهره شماست. بنابراین کرم پودری به رنگ روشن مایل به صورتی را بر پوست تان بزنید. سعی کنید کرم پودری که استفاده می کنید از برندی خوب و معتبر…

رنگ های قرمز و صورتی سالیان سال است که در صنعت مد و فشن حکمرانی می کنند. اگر چه این رنگ ها برای رژ لب و رژ گونه استفاده می شد، اما پاییز امسال آنها را پشت چشم ها نیز می بینیم. 
اگر به هفته های مد نگاهی بیاندازید، می بینید که مانکن ها از رنگ هایی چون رز گلد برای آرایش چشم هایشان استفاده می کنند.
زمانی که صحبت از چشم های اسموکی به میان می آید، ذهن ما به سمت رنگ مشکی می رود اما پاییز امسال، رنگ های دیگری جز مشکی مانند خاکستری و قهوه ای نیز برای آرایش اسموکی چشم نیز استفاده می شود. این مدل سایه چشم نه تنها در شب، بلکه در روز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته…

آرایش دانشجویی از انواع آرایش های مناسب برای مکان های اداری مختلف نظیر دانشگاه است و شما می توانید با کمک این مدل آرایش ها تغییرات جزئی را در صورت خود بوجود آورید.
یکی از مهم ترین مراحل میکاپ صورت استفاده از کرم پودر است بهتر است دختران جوان برای پوشاندن لکه ها و جای جوش های صورتشان از ضد آفتاب های مخصوص پوست که حاوی مقداری کرم پودر هستند استفاده کنند. کرم پودر ها و پنکیک های صورت باعث شل شدن پوست و پیری زودرس می شوند بنابراین بهتر است برای آرایش صورت خود و پوشاندن لکه ها و جوش های صورتتان از آن ها دوری کنید
در مورد چشم‌ها بهتر است در این سنین تنها از…

زیبایی و جذابیت یکی از مواردی هست که تمام افراد و به ویژه خانم ها خواستار آن هستند. آیا میدانید چگونه میتوان بدون آرایش هم زیبا و جذاب بود؟ ترفندهای کاربردی برای این منظور را در زیبامون بخوانید!

زیبایی و جذابیت چهره این روزها از اهمیت خیلی زیادی برخوردار شده و بسیاری از افراد برای این که به این هدف دست پیدا کنند، به استفاده از انواع لوازم آرایش، عمل ها و جراحی های زیبایی و … رو می آورند. اگر چه این محصولات و روش ها میتونن زیبایی و جذابیت خاص و متفاوتی رو برای چهره ایجاد کنند اما خوبه که بدونید هیچ چیزی نمی تونه جایگزین زیبایی طبیعی چهره باشه و چه خوبه که بر روی این موضوع تمرکز داشته باشید!

آرایش کردن یک هنر هست و استفاده از محصولات آرایشی در کنار زیبایی که برای چهره ایجاد میکنه میتونه بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز هم باشه اما گاهی اوقات هم ممکنه خسته کننده و وقت گیر بشه و نتونید اونطور که دوست دارید چهره خودتون رو آرایش کنید و اگر همیشه عادت دارید که چهره ای آرایش کرده داشته باشید، ممکنه در این مواقع با عدم اعتماد به نفس مواجه بشید و اینطور احساس کنید که بدون آرایش زیبا و جذاب نیستید!

پس بهتره در کنار تمام کارها و اقداماتی که برای افزایش زیبایی چهره خودتون انجام می دیدی، اقداماتی رو هم برای حفظ زیبایی طبیعی پوست و چهره هم انجام بدید تا بدون آرایش هم جذاب و زیبا باشید و این احساس همیشه همراه شما باشه! در واقع یک ظاهر طبیعی همیشه و در همه جا یکی از ویژگی های عالی و درجه یک محسوب میشه و بهتره که زیبایی طبیعی و اصالت چهره و پوستتون رو با روش های ساده و کاربردی ارتقا بدید و در همه جا و در هر زمانی به زیبایی بدرخشید!

ما در این بخش از زیبامون دات کام به تعدادی از عادت ها و نکات ساده و کاربردی که به شما کمک میکنه تا بدون آرایش هم زیبا و جذاب باشید اشاره  کرده ایم. با ما همراه باشید و این ترفندها رو یاد بگیرید!چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

 

 

 

شما می تونید حتی در زمان خواب هم به فکر افزایش زیبایی و جذابیت طبیعی خودتون باشید! تنها کاری باید انجام بدید این هست که یک رو بالشی ابریشمی برای خودتون تهیه کنید! با استفاده از این روبالشی ابریشمی، اصطکاک کمتری روی پوست صورت و موهای شما ایجاد میکنه و همین موضوع مانع از ایجاد آسیب و التهاب شده و همچنین کمک می کنه تا پوست و موهای شما تمیز بمونه و از خشک شدن بیش از حد پوست و مو هم جلوگیری خواهد کرد.

جالبه بدونید که پنبه موجود در بالش و روبالشی های پنبه ای، روغن های طبیعی پوست رو جذب میکنه و همین موضوع ممکن هست سلامت پوست و موهای شما رو از بین ببره. علاوه بر این استفاده از روبالشی ابریشمی یکی از ترفندهای عالی و کاربردی برای مقابله با ایجاد جوش و آکنه هم هست.

 

 

 

اسید سالسیلیک یکی از محلول ها یا داروهای مخصوص پوست هست که دارای خاصیت لایه برداری بوده و تاثیر خیلی خوبی در برطرف کردن و درمان جوش های سرسیاه و سرسفید روی پوست داره.

سلول های مرده روی پوست به سادگی میتونن باعث مسدود شدن منافذ پوستی بشن و زمینه مناسبی رو برای ایجاد جوش های سرسیاه، سر سفید، لکه های پوستی، قرمزی و التهاب فراهم کنند. سالسیلیک اسید با خاصیت لایه برداری خیلی خوبی که داره به راحتی به درون منافذ پوستی نفوذ می کنه و نه تنها باعث تمیز شدن منافذ پوست میشه بلکه تاثیر خیلی خوبی هم در افزایش گردش خون در پوست داشته و کمک میکنه تا پوستی شفاف، تمیز و درجه یک داشته باشید.

شاید تصور استفاده از اسید بر روی پوست کمی ترسناک به نظر برسه اما باید بدونید که محصولات حاوی اسید سالسیلیک مخصوص پوست طراحی و تولید شده اند که اگر به شکل صحیح و مقدار متوسط مورد استفاده قرار بگیره، هیچ گونه آسیب و ضرری برای پوست نخواهد داشت. البته در این موارد توصیه میشه به سراغ محصولاتی برید که حاوی غلظت کمی از اسید سالسیلیک ( 0.5 تا 2 درصد) هستند. این مقدار از سالسیلیک اسید رو میتونید در انواع تونرها، سرم ها و ماسک های صورت پیدا کرده و مورد استفاده قرار بدید و از تاثیرات و فوایدی که برای پوست دارند، بهره مند بشید.

 

 

 

یک ماساژ درست و اصولی برای پوست صورت میتونه تاثیر خیلی زیادی بر روی بهبود ظاهر پوست داشته باشه. ماساژ پوست صورت میتونه هم از حرکات آرام و سبک باشه و هم حرکات عمیق و تحریک کننده برای پوست رو شامل بشه. در هر صورت، یک ماساژ مناسب و اصولی تاثیر خیلی خوبی در دفع سموم اضافی از پوست خواهد داشت و همین موضوع باعث میشه تا پوستتون به تدریج شفاف تر و زیباتر بشه و کمک میکنه تا بدون آرایش هم زیبا باشید!

البته باید دقت داشته باشید که پوست اطراف چشم رو ماساژ ندید زیرا پوست این قسمت از صورت بسیار نازک و ظریف بوده و نسبت به آرام ترین و سبک ترین ماساژ ها هم حساس هست.

 

حتما بخوانید : ماساژ صورت، فواید و آموزش کامل برای جوانسازی و زیبایی صورت

 

 

 

روش های بسیار متنوع و زیادی برای شکل دادن به ابروها وجود داره و تا زمانی که مدل های مختلف و متفاوت ابرو رو آزمایش نکنید، نمی تونید بهترین و مناسب ترین مدل و شکل ابرو که با ظاهر و چهره شما تناسب داشته باشه رو پیدا کنید. البته لازمه این نکته رو هم بدونید که نباید بیش از حد از موچین استفاده کنید زیرا ممکنه در اثر حساسیت بیش از حد، مقدار خیلی زیادی از ابروهای خودتون رو بردارید و در نهایت به ابروهایی نازک و یا نامتقارن رو به رو بشید.

بهترین کار این هست که برای اصلاح و شکل دادن به ابروها به متخصص این کار مراجعه کنید و فقط شکل و ظاهر مرتبی رو برای ابروهاتون ایجاد کنید و به هیچ عنوان تغییرات خیلی زیادی رو در بلندی ابرو، شکل ابرو، ضخامت ابرو و … ایجاد نکنید. هرچه شکل و اندازه ابروها طبیعی تر باشه، زیبایی و جذابیت شما هم بیشتر خواهد بود. 

علاوه بر این شما میتونید با استفاده از مداد یا سایه ابرو، شکل ابروهاتون رو بهتر و کامل تر کنید. البته بهتره در این کار هم زیاده روی نکنید تا رنگ و مدل ابروهاتون همیشه طبیعی و زیبا دیده بشه. 

 

حتما بخوانید: آرایش ابرو با آموزش مرحله به مرحله

 

 

 

مژه ها تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی چشم ها دارند و اگر قصد دارید که بدون آرایش هم جذاب و زیبا باشید، لازمه اقداماتی رو برای تقویت و پرپشت شدن مژه های خود انجام بدید. روغن کرچک (castor oil) یکی از روغن های طبیعی و فوق العاده ای هست که تاثیر خیلی زیادی در تقویت و پرپشت کردن مژه ها داره و اگر به طور مداوم از این روغن استفاده کنید، ظاهر طبیعی مژه ها فوق العاده خواهند شد.چگونه آرایش جذابی داشته باشیم

برای این منظور بهتره هر شب قبل از خواب، چند قطره از روغن کرچک رو با استفاده از یک اسپولی (براش ریمل تمیز) روی مژه ها بمالید و چندین بار مژه ها رو با اسپولی شانه کنید. البته لازمه بدونید این روغن فقط باعث میشه تا مژه ها پرپشت تر و ضخیم تر دیده بشه و تاثیر خیلی زیادی در افزایش رشد مژه ها نداره.

 

 

 

برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست بهتره که استفاده از سرم های پوستی رو به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید. این سرم های پوستی تاثیر خیلی خوبی در از بین بردن چین و چروک، لکه های تیره، افتادگی پوست و … دارند و در اثر استفاده مداوم، پوستی کاملا شفاف، روشن و زیبا رو برای شما ایجاد خواهند کرد. معمولا استفاده از چند قطره از سرم پوست در هر بار استفاده تمام مواد مغذی و تقویتی رو برای پوست فراهم میکنه و نیازی به استفاده بیش از این مقدار نخواهید داشت.

البته لازمه بدونید که سرم های پوستی هم دارای انواع مختلفی بوده و ترکیبات متنوع و زیادی دارند. بنابراین بهتره قبل از خرید سرم پوست، با یک پزشک متخصص مشورت کنید و بر اساس نوع پوست و نیاز پوست خود، بهترین و مناسب ترین سرم رو تهیه کرده و مورد استفاده قرار بدید.

 

 

 

راه های بسیار زیادی برای حفظ زیبایی و سلامتی پوست وجود داره اما نوشیدن آب کافی در طول روز رو میتونیم به عنوان یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها معرفی کنیم. اگر در طول روز ترکیبی از آب و لیمو بنوشید نه تنها آب مورد نیاز پوست و بدن رو به بهترین شکل ممکن تامین کرده اید بلکه به دلیل استفاده منظم از ویتامین c، بسیاری از لکه ها، قرمزی، چین و چروک و … پوست رو هم به طور طبیعی درمان می کنید و پوستی شفاف و روشن تر خواهید داشت. بهترین کار این هست که روز خودتون رو با نوشیدن یک لیوان آب گرم به همراه لیمو آغاز کنید و در طول روز هم نوشیدن آب رو فراموش نکنید.

 

 

 

احتمالا تا حالا توصیه ها و مقاله های خیلی زیادی رو در رابطه با ضرورت استفاده از کرم های ضد آفتاب خوندید و می دونید که کرم های ضد آفتاب نه تنها از ایجاد آفتاب سوختگی، قرمزی و التهاب پوست ناشی از تابش نور خورشید جلوگیری می کنند بلکه تاثیر خیلی خوبی هم در جلوگیری از پیری زودرس پوست خواهند داشت و کمک می کنند تا چهره و پوستی یکنواخت داشته باشید. علاوه بر این میتونن خطر ابتلا به سرطان پوست رو هم تا حد زیادی کاهش دهند.

بنابراین کرم ضد آفتاب رو در تمام روزهای سال، چه روزهای گرم و آفتابی و چه روزهای سرد و ابری مورد استفاده قرار بدید؛ زیرا اشعه ماورابنفش و مضر نور خورشید در طول روز وجود داره و باعث ایجاد آسیب روی پوست میشه. 

 

حتما بخوانید : چرا باید همیشه ضد آفتاب بزنیم؟

 

 

 

گردش خون مناسب در بدن تاثیر خیلی زیادی در حفظ جوانی و سلامتی پوست داره و شما میتونید با انجام تمرینات ورزشی ساده و آسان، این جریان یا گردش خون در بدن رو در یک سطح عالی و مناسب نگه دارید و از این طریق، زیبایی و جذابیت خودتون رو افزایش بدید و نیازی به آرایش کردن نداشته باشید.

 

همه افراد به نوبه خود زیبا هستند و این نوع نگرش و اعتماد به نفس شماست که کمک میکنه تا همیشه و در هر موقعیتی زیبا و جذاب به نظر برسید. بهترین کار این هست که در کنار تمام هزینه هایی که برای محصولات آرایشی در نظر می گیرید، هزینه ای رو هم برای محصولات مراقبت از پوست در نظر بگیرید و همیشه از زیبایی و سلامت پوست خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. سالم بودن پوست تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی شما خواهد داشت و مطمئنا باعث میشه تا احساس خیلی بهتری هم نسبت به خودتون داشته باشید!

 

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

سلبریتی ها بدون آرایش!

چگونه بدون آرایش چشم هایی زیبا داشته باشیم؟

نکات آرایشی کاربردی از زبان میکاپ آرتیست سلبریتی ها

چگونه آرایش جذابی داشته باشیم
چگونه آرایش جذابی داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *