چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

 
helpkade
چطور آرایش کنیم که جذاب شویم
چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

هر خانمی وقتی با پایان دوره مدرسه و ورود به سومین دهه زندگی اش، شروع به آرایش کردن می کند، به فراخور سلیقه اش تکنیک هایی را یاد می گیرد اما نکته اینجاست که با ورود به هر دهه و بالا رفتن سن، این آموزش ها باید به روز شوند و فرد تکنیک های مناسب با سن و سالش را یاد بگیرد. دانستن این نکات چه در مراقبت از پوست و چه در آرایش، راز حفظ زیبایی شما تا سال های سال است.

لطافت تان را حفظ کنید مراقبت های لازم :در سن 20 سالگی، اگر از پوستی نرمال برخوردارید، فقط کافی است پیش از خواب آن را بشویید. اگر جزو کسانی هستید که دارای پوستی چرب هستند از شوینده هایی که شبیه ژل است استفاده کنید و اگر پوستی خشک دارید از محصولاتی که حاوی شیر هستند.

 همیشه و در همه حال از ضدآفتاب استفاده کنید ولی مهم نیست چه برندی؛ فقط مطمئن باشید از SPF 15 یا 20 برخوردار است و از پوست شما در برابر UVA و UVB محافظت می کند. ضدآفتاب را به تمام سطح پوست خود (صورت و گردن) بمالید. از یک مایع مرطوب کننده یا یک مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنید. بسیاری از متخصصان پوست توصیه می کنند از کرم های حاوی رتینوئیدهای مشتق از ویتامین A استفاده کنید. این محصولات بهترین داروهای ممکن برای کاستن خطوط ظریف و چین و چروک های پوستی، تحریک کلاژن و درمان جوش های پوستی هستند.

 

مراقبت را شروع کنید با رسیدن به 30 سالگی نگرانی های شما در مورد جوش ها از بین خواهد رفت اما حواس تان باشد که روند نزولی پوست شروع شده است. بعد از سن 30 سالگی نور آفتاب فرصت این را خواهد داشت تا تاثیرات منفی خود را روی پوست تان نشان دهد. احتمالا متوجه شده اید که خطوط پوستی یا نقطه های تیره روی پوست تان بیشتر و مشخص تر شده اند؛ به همین دلیل استفاده از محصولات ضد پیری و یک کرم چشم روزانه برای جلوگیری از آسیب های تدریجی از ضروریات است. حتی یک روز را بدون ضدآفتاب سپری نکنید. توجه کنید که در این سنین بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده کنید که علاوه برداشتن SPF بالاتر از 15 و محافظت علیه اشعه های UVA و UVB حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند چای سبز و سفید، ویتامین C و. . . باشند. همچنین کرم ضد آفتاب را به قسمتی از گردن و دست ها که نور خورشید به آن می خورد هم بزنید.

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

روزهای بی کلاژن مراقبت های لازم از پوست در سن میانسالی خانم ها در این سن بدانند که چون ساخت کلاژن پوست کمتر می شود، باید بیشتر از کرم های حاوی کلاژن استفاده کنند. این نوع کرم ها پوست های شل و افتاده را کشیده، خاصیت الاستیکی و استحکام پوست را بهبود می دهند و باعث کاهش میزان چین و چروک می شوند. در افراد بالای 40 سال، اسیدلاکتیک تاثیر بسزایی روی پوست دارد زیرا در این سنین پوست خشک و بی حالت شده و تغییر رنگ پیدا می کند. مرطوب کننده ای که حاوی اسید لاکتیک باشد، نه تنها لکه های پوستی را از بین برده و رنگ پوست را به حالت اولیه باز می گرداند، بلکه رطوبتی به پوست می دهد که باعث درخشش آن می شود. نکات آرایشی – چون در سن 40 سالگی پوست خشک می شود و رطوبت خود را از دست می دهد، بهتر است قبل از اینکه آرایش خود را شروع کنید از کرم های مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا پوست نرم شود؛ سپس کرم پودر یا پنکیک را به صورت و گردن خود بزنید. – از آنجایی که در این سن ابروها مانند سابق پر نیست، می توانید با مدادی قهوه ای جاهای خالی را پر کنید. برای ابروها از رنگ های پررنگ استفاده نکنید چون چهره را مصنوعی تر می کند. – چون ریمل سن را زیاد نشان می دهد و شما می خواهید در این سن جبران مژه های ریخته شده را بکنید، بهتر است از فرمژه برای حالت دادن مژه ها استفاده کنید. همچنین برای اینکه چین و چروک اطراف چشم پوشانده شود بهتر است از سایه های قهوه ای، بنفش و. . . استفاده شود. – از زدن رژگونه زیاد خودداری کنید زیرا چهره شما را مصنوعی می کند. بهتر است برای استفاده از رژگونه از رنگ های ملایم مثل هلویی یا قهوه ای استفاده کنید. – برای اینکه سن تان کمتر نشان داده شود و چین و چروک های اطراف لب کمتر به چشم بیایند، بهتر است از رژلب و خط لب همرنگ استفاده کنید. در این سن بهتر است از رنگ های تند مثل قرمز و قهوه ای در مهمانی ها و رنگ های ملایم در مکان های عمومی استفاده شود. 

مراقبت های لازم خانم ها با ورود به میانسالی به کرم های ضدآفتاب با 30SPF و بالاتر نیاز دارند. به آنها توصیه می شود حتی در منزل هم از ضدآفتاب استفاده کنند. خانم هایی که مرز 50 سالگی را گذرانده اند حتما باید از کرم های دورچشم و ضدچروک برای پیشگیری از زیادتر شدن چروک ها استفاده کنند.

– رنگ ابروها با افزایش سن کمتر می شود؛ پس مداد ابرویی که برای 25 سالگی استفاده می شود، برای 50 سال مناسب نیست و به رنگ تیره تری احتیاج دارید. البته بهتر است برای ابروها از سایه های ابرو استفاده کنید تا با هاشور زدن میان ابروها، چهره مصنوعی نشود. – بسیاری افراد به دلایل مختلف با افزایش سن از رژگونه استفاده نمی کنند ولی یک لایه قرمز رنگ ملایم می تواند شادابی و جوانی را به پوست هدیه کند. رژگونه را به قسمت پایین گونه نزنید چون باعث افتاده به نظر رسیدن آن می شود. – به کار بردن خط چشم و ریمل روی پلک پایین باعث می شود چشم ها افتاده تر به نظر برسند. درعوض اگر مژه های پلک بالا با ریمل حجم دهنده آراسته شوند بهترین تاثیر را خواهند داشت. در این سن دور سایه زدن را خط بکشید. – اگر می خواهید چین و چروک و خطوط زیر چشم تان را بپوشانید، مراقب باشید تا استفاده بیش از حد از مواد پوشاننده زیر چشمی، چروک های اطراف چشم تان را بیشتر نمایان نکند؛ قبل از اینکه دست به کار شوید دور چشم تان را مرطوب کنید تا پنهان کردن خطوط اطراف چشم و تیرگی دور چشم آسان تر شود. – به شما پیشنهاد می کنیم در این سن دور رژلب های تیره را خط بکشید تا چهره جوان تری داشته باشید. رنگ تیره در رژلب باعث می شود سن تان بیشتر نشان داده شود؛ البته در مهمانی های رسمی می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید.

 

زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

از انجایی که چهره ی آرایش شده , هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد , را هایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمنرین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و با آرایش کم به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید .

1. صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به حالت طبیعی خشک شود . همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل میکند .

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل یا حتی برای خرید , بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , انواع کرم های ضد آفتاب است . اگر دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لک روی پوستتان , آن ها را بپوشانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی صورت دوباره از آن روی پوست بزنید .

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

3. برای انواع چشم ها چه چشم ریز , چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده از یک خط چشم مدادی سیاده و تنها یک بار کشیدن در داخل چشم , فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک مداد را داخل چشم بکشید تا چشم تان سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید . 4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید , مهم ترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است و طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک تر بودن از رمگ های ملایم یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید .

5. اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

6. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آن ها حالت دهید .

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

روش های فوق العاده برای داشتن آرایش خوب و زیبایی بیشتر در هنگام آرایش کردن
درسـت است که خبــره شدن در آرایش یک مهارت است، اما این کار هم مثل بقیــــه کارها رمز و رموزی دارد که می تواند یک چهره کاملاً عادی را بــه چهره ای جذاب و فریبنده تبدیل کند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از مهمترین رمز و رازهای آرایـش را بـــه شما معرفی کنیم که شاید به بهره گیری از این تکنیک ها، بتوانید در این زمینه جزء حرفه ای شوید.

۱٫ فـقط پنـکک را روی قسـمت های تیــره پوست نکشـید. بـرای اینـکـه پـوست شاداب و تر و تازه به نظر برسد، بـایـد سایه سیاه که زیر چشم می افتد را از بین ببرید. برای این منظور، با پنککـی یک درجه روشن تر از کرم پودری که روی کل صورت زده اید، از خط مژه ها را تا انتهای گودی چشم و گوشه های بینی بپوشانید.

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

۲٫ همیشه بلافاصله بعد از اینکه از حمام بیرون می آیید از فرمژه استفاده کنید. وقتی مژه ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر برمی گردند و نمی شکنند.

۳٫ درست است که پودر ابرو بسیار خوب عمل میکند و کاملاً طبیعی به نظر می رسد، اما دقت کنید که این پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بین می رود. برای این منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحی خالی ابرو را پر کنید و بعد پودر را روی آن بزنید.

۴٫ بعد از زدن کرم پودر روی صورت، کمی کف دست ها را به هم بمالید و بعد به آرامی آن را روی گونه ها، چانه، پیشانی و بینی بمالید. گرما باعث می شود که پودر بهتر روی صورت بنشیند و کاملاً طبیعی جلوه کند.

 

اگه میخواین در عکس خوب بیفتید و و زیبا باشید اینجوری آرایش…


آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر

۵٫ یک راه خوب برای اطمینان از اینکه آرایشتان افراطی نشود این است که از آخر به اول شروع کنید: مثلاً بعد از زدن کرم پودر، قبل از انجام آرایش چشم، رژگونه و رژلبتان را زنید. با اینکار چهره تان روشن تر به نظر می رسد و درنتیجه سایه و خط چشم و ریملتان را کمرنگ تر خواهید زد و آرایشتان طبیعی تر جلوه خواهد کرد.

۶٫ برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گوله گوله جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید. ابتدا سر حجم دهنده آن که کرم رنگ است و مژه ها را پر میکند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقیقه که خشک شد، سر دیگر را که کار بلند کردن مژه ها را انجام می دهد را استفاده کنید.

۷٫ اگر یک روز رژلبتان تمام شد و چیزی دم دستتان نبود، نگران نباشید خودتان هم میتونید رژلب درست کنید. ابتدا انگشتتان را کمی چرب کرده و بعد درون پودر سایه چشم فرو کنید و بعد روی لب بمالید.

 

۸٫ برای مجذوب کردن بیشتر بیننده، اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان فاصله ای نباشد. ابتدا از سایه پودری استفاده کنید بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشید. اینکار باعث می شود که مژه هایتان هم پرتر نشان دهد.

۹٫ موقع کشیدن خط چشم یا خط لب، سعی کنید آرنجتان را روی جایی محکم کنید مثل میز توالتتان. اینکار باعث می شود که بتوانید خط را بدون حرکت و نوسان دست و راحتتر بکشید.

۱۰٫برای از بین بردن خستگی و قرمزی چشم ها می توانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید. در این مواقع از استفاده از سایه هایی که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغوانی، ی حتی قهوه ای، خودداری کنید.

اگه میخواین در عکس خوب بیفتید و و زیبا باشید…

آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر

آموزش کانتورینگ صورت بصورت آسان بصورت تصویری

مدل مو و آرایش بازیگران زن هالیوود در جشنواره فیلم…

آموزش مرحله به مرحله آرایش ابرو زیبا و سریع

آموزش برجسته کردن لب و کشیدن خط لب صحیح

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

مطالب جدید

عکس جدید شبنم قلی خانی با شوهرش داخل ماشین لاکچری ایشان!


عکس الیکا عبدالرزاقی تو بغل برادرزاده اش

علت درگذشت محمد رضا شجریان خسرو آواز ایران چه بوده است؟

دانلود مداحی چه فراقی من ایرانم و تو عراقی نوحه زیبای…

عکس متفاوت شبنم قلی خانی در حال قایق سواری در رامسر

تست کرونای ترامپ مثبت اعلام شد او و همسرش ملانیا ترامپ…


عکس پروفایل دخترونه با گیتار ژست های مختلف!

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

عکس پروفایل دخترونه پاییزی بیش از 124 تصویر دختر پاییز فوق…

عکس پروفایل دخترونه غمگین بیش از 120 تصویر زیبا فاز…

عکس پروفایل دخترونه شاد 132 تصویر فوق العاده زیبا با ژست…

خیلی از خانوما دوست دارن بدونن که چطوری می تونن ظاهر زیبا، آراسته، جذاب و باکلاسی داشته باشن تا اعتماد به نفس شون بیشتر بشه و بتونن احساس خوبی پیدا کنن. با ما همراه باشید تا بهتون بگیم چطوری؟

خیلی ها فکر می کنن که زیبا و جذاب شدن، یعنی اینکه زمان زیادی رو صرف آرایش کردن کنن و هر روز، بیشتر وقتشون رو جلوی آینه مشغول باشن و دایم لاک بزنن و….، یا اینکه مقدار زیادی هزینه و پول برای خدمات زیبایی و آرایشی و بهداشتی در آرایشگاه ها و… بپردازن. اما واقعا این طور نیست و بدون همه اینها، میشه استایل باکلاسی داشت و در نظر دیگران، خانوم جذاب و آراسته ای بود.

لازمه زیباتر شدن و باکلاس بودن، اصلا آرایش کردن و آرایشگاه رفتن نیست و واقعا خیلی ساده تر از این حرفا می تونید به شخص باکلاسی تبدیل بشید، با ما همراه باشید تا 0 تا 100 زیبایی و آراستگی – بدون صرف هزینه زیاد و به صورت کاملا سریع و اقتصادی – رو بهتون بگیم.

 

 

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

 

اول از همه باید به فکر از بین بردن لایه های سلولی مرده روی سطح پوستتون باشید که باعث گرفتگی و مات شدن صورتتون میشه، باشید. این کار رو 2 بار در هفته و شب ها انجام بدید تا پوست بلافاصله در معرض نور خورشید قرار نگیره. 

 

اگه از کرم مراقبتی خاصی استفاده می کنید ، بهتره که شب ها و بعد شستن و خشک کردن صورت به پوستتون بزنید. ترتیب استفاده از این کرم ها باید به ترتیب غلطت و سنگینی اونا باشه، به طور مثال: اول سرم پوست، دوم کرم مرطوب کننده و بعد کرم ضد آفتاب تا به ترتیب جذب پوست بشن.

اگه هزینه کافی برای خرید کرم ها و سرم پوست ندارید، بهترین توصیه استفاده از یه کرم مرطوب کننده و آبرسان هستش که می تونه پوست رو شاداب و حجیم کنه.

نکته:

کرم ضدآفتاب رو فراموش نکنید!

 

هر روز دوش بگیرید تا تازه و شاداب باشید. پوست عرق کرده و چسبناک، شادابیش رو از دست داده و از طرفی هم اصلا خوب نیست که یه خانوم، بوی نامطبوع بده و موهای چرب و کثیف داشته باشه. خانومای باکلاس، هرگز از این مورد غفلت نمی کنن و هر روز به صورت کوتاه (5 تا 10 دقیقه)، دوش می گیرن.

 

لازم نیست که برای پوستتون هزینه های گراف بپردازید تا باکلاس و زیبا بشید! ماسک های دست ساز به خوبی می تونن تمام نیازهای شما رو برطرف کنن، به طور مثال، شما می تونید با استفاده از آب برنج، بهترین ماسک سفت و جوان کننده پوست رو به خودتون هدیه بدید و ما در زیبامون دات کام، دستور تهیه ماسک خانگی برای انواع پوست و انواع مشکلات پوستی رو در اختیارتون قرار دادیم که چند تا از بهترین ها رو در پایین قرار دادیم و می تونید روی اونا کلیک کنید:

ماسک صورت با جو دوسر برای مشکلات پوستی مختلف

ماسک آلوئه ورا، آموزش انواع مختلف ماسک صورت و مو

تغذیه رسانی و جوانسازی پوست – زیبایی فوق العاده با ماسک خیار

ماسک خانگی فوق العاده برای روشن کردن و جوانسازی پوست

 

اگه مشکل پوستی خاصی دارید که باعث شده زیبایی و جذابیت صورتتون کاهش پیدا کنه و می دونید که با روش های خانگی قابل حل نیست، حتما به متخصص پوست مراجعه کنید تا درمان بشید. جوش و آکنه، لک های پوستی، چین و چروک های عمیق، جای جوش، سوختگی و اسکار شدید و…،  رو حتما درمان کنید تا صورت زیباتری داشته باشید. این روزها خیلی از مراکز درمانی و بیمارستان ها که به صورت دولتی هستن، بدون دریافت هزینه، خدمات بسیار خوبی در این زمینه دارن.

 

 

 

اصلا خوب نیست که موهاتون وز، خشک و دوشاخه شده باشن. هر 2 تا 3 ماه یکبار، مقداری از انتهای موها رو کوتاه کنید تا وزی اونا برطرف بشه. حتما بعد از شستن موها، از نرم کننده هم استفاده کنید تا موی صاف و مرطوبی داشته باشید. 

اگه موهاتون خیلی خشک و وز هستن، می تونید از ماسک آلوئه ورا برای مرطوب و نرم کردنشون کمک بگیرید.

درمان موی وز – صاف کردن موهای خشک و وز

 

نور خورشید و آلودگی هوا روی موها هم بسیار تاثیر مخربی دارن و شادابی و زیبایی اونا رو کاهش میدن، حتما موها رو در برابر نور مستقیم و زمان آلودگی هوا و مواقعی که در مرکز شهر تردد می کنید، بپوشونید تا تحت تاثیر قرار نگیرن.

 

اگه مشکل چربی مو دارید، حتما با یه شامپوی مناسب یا استفاده از نمک دریایی در شامپو و دیگر درمان های خانگی، این مشکل رو حل کنید. درمان های زیادی برای چربی مو وجود داره که می تونید روی لینک زیر کلیک کنید و با این درمان ها آشنا بشید:

چگونه چربی مو را از بین ببریم؟

4 دستور و درمان خانگی آسان برای موهای چرب

 

هر چند وقت یکبار، مدل و رنگ موهاتونو تغییر بدید تا استایلتون جدید و نو بشه و از طرفی، روحیه تون هم عوض بشه. دقت کنید که چیزی که باعث میشه استایل موها زیبا بشه، رفتن به آرایشگاه گرون قیمت نیست، بلکه شناخت مدل مو و رنگ موی مناسب با رنگ پوست و فرم صورتتون هستش.

 

 

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

 

لک ها و تغییر رنگ پوست رو با یه کرم پودر سبک و مناسب بپوشونید تا پوست صاف و زیبایی داشته باشید. از کرم پودر زیادی و سنگین استفاده نکنید چون ترک می خوره و کیکی میشه و سن و سالتون رو بالاتر نشون میده.

بهترین کرم پودر، معرفی محصولات مختلف برای پوست خشک و چرب

 

اصلا نیازی نیست که در استفاده روزانه و رفت و آمدهای معمولی، آرایش غلیظ و سنگین داشته باشید و مثل یه عروس میکاپ کنید. آرایش کم خیلی بهتر و شیک تر هستش و باعث میشه باکلاس تر به نظر بیایید. یه کرم پودر سبک، خط چشم نازک دقیقا روی خط مژه ها، رژلب روشن به رنگ صورتی ملایم یا نود، کافیه.

اگه صورتتون به رنگ بیشتری نیاز داره، می تونید مقداری هم رژگونه بزنید. رنگ ملایم مثل رزی، گلبهی، صورتی و مرجانی بهتره.

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

 

هیچ کس بهتر از خودتون نمی تونه شما رو آرایش کنه پس بهتره که یاد بگیرید آرایش زیبا و مناسب با فرم چهره شما چیه. معمولا خیلی از خانوما از اینکه به آرایشگاه میرن و میکاپ میشن و کلی هم هزینه پرداخت می کنن اما از نتیجه راضی نیستن، گله دارن. واقعیت اینه که آرایش باید به شما بیاد و هیچ میکاپ آرتیستی نمی تونه این موضوع رو کشف کنه، مگر اینکه واقعا ماهر باشه که در اون صورت هم هزینه خیلی زیادی می گیره.

بهترین کار، یادگیری خودآرایی از طریق فیلم های آموزشی هستش که نکات و ترفندهای خیلی خوبی بهتون میگن. کلاس های خودآرایی زیادی هم هستن که می تونن کمک کننده باشن.

آرایش صورت – راهنمای کامل آرایش پایه

 

 

 

اگه عادت دارید که به سالن های زیبایی برید، از خدمات مانیکور و پدیکور استفاده کنید اما یادتون باشه که باید سالن مانیکور رو به درستی انتخاب کنید و نکات بهداشتی براتون مهم باشه تا مشکلی پیش نیاد. اما اگه نمی خواید هزینه کنید، این کار رو خودتون انجام بدید. یه کیت مانیکور و پدیکور داشته باشید و روش درست استفاده از اونا رو یاد بگیرید و استفاده کنید. 

1. همیشه ناخن ها رو مرتب کنید و پوست اطراف اونا رو بگیرید تا شاخی نشه.

2. برای مهمونی ها و دورهمی های زنانه، لاک بزنید ولی سعی کنید موقتی باشه و سریع لاک ناخن ها رو پاک کنید تا باعث آسیب به ناخن ها نشه.

3. در کارهای روزانه، حتما از دستکش استفاده کنید تا ناخن ها خشک و شکننده و بدرنگ نشن.

 

لایه برداری باعث میشه پوست خشک دست ها و پاها از بین بره و نرم و تازه بشن. چگونه پوست دست و پا را سفید کنیم؟

 

یکی از بدترین چیزایی که خانوما رو غیر آراسته و نامرتب نشون میده، داشتن ترک پاهاست که هم اعتماد به نفسشون رو پایین میاره و هم اینکه باعث میشه نتونن کفش و صندل های مورد علاقه شون رو بپوشن.

همیشه پوست پاها رو تمیز بشورید و خشک کنید و بعد، کرم مرطوب کننده یا وازلین بزنید تا نرم و مرطوب بشن.

درمان ترک پا – پاهایی نرم و بدون ترک داشته باشید

 

1. نکته پایانی درباره تیپ و استایل لباس پوشیدن هستش که باید سبکی شیک، آراسته و زیبا داشته باشه. حتما لباس های کاملا اندازه و تمیز و مرتب بپوشید و دقت کنید که لباس انتخابی تون، مناسب با اندام و قدتون باشه.

چگونه شیک پوش و خوش لباس باشیم ؟

 

2. حتما روزانه به صورت منظم، ورزش کنید تا زیباتر بشید و جوان بمونید.

 

آموزش های بیشتر در زمینه زیبایی و آرایش رو در زیبامون دات کام دنبال بفرمایید.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

یک پزشک – اخبار فناوری، پزشکی، سینما و کتاب

همه بانوان دوست دارند در حالی که آرایش کمی دارند، زیبا و جذاب به نظر برسند. برای رسیدن به این خواسته دو راه بیشتر ندارید. در قدم اول باید معایب صورت را پنهان کنید و در قدم دوم به زیباسازی قسمت های مختلف چهره بپردازید. اما در عین حال، از استفاده بی رویه از لوازم آرایش خودداری کنید. چرا که این روزها روش ها و لوازم آرایش مختلفی روی کار آمده که دنیای زیبایی و آرایش را به سمت زیبایی طبیعی حرکت می دهد. یکی از لوازم آرایشی که کمک می کند، به صورت کاملاً طبیعی صورت خود را زیباتر جلوه دهید، کانسیلر است. کانسیلر یک الی دو درجه از کرم پودر روشن تر است و برای رفع تیرگی های زیر چشم  استفاده می شود.

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

اگر دوست دارید، ترفند های جدید آرایش کردن را بدانید و به صورت اصولی آنها را به کار ببرید، در این مقاله با ما همراه باشید.

غلظت بالای کانسیلر کمک می کند عیوب صورت را به طور کامل بپوشانید. نقص های پوستی مانند لکه پوستی، گودی و سیاهی زیر چشم، آکنه و قرمزی های ناشی از آن به طور کامل با استفاده از کانسیلر محو می شود. اما اگر تا به حال از این وسیله استفاده نکردید، باید با شرایط استفاده از آن آشنا شوید.

کانسیلرها در انواع مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آنها برای رفع مشکل خاصی انتخاب می‌شود. پس قبل از خرید، نیاز پوست خود را شناسایی کنید. معمولاً کانسیلرهای مدادی برای رفع جای جوش و آکنه استفاده می‌شوند، نوع مایع این محصول برای پوست های خشک و کانسیلرهای جامد مناسب پوست های چرب است. همچنین دقت کنید، رنگ کانسیلر را یک الی دو درجه روشن تر از رنگ پوست خود انتخاب کنید. هر چقدر برند بهتری خریداری کنید، نتیجه آن بر روی پوست صورت بهتر و ایده آل تر خواهد بود. لازم به ذکر است که کانسیلرهای قیمت مناسبی در بازار وجود دارند که علی رغم قیمت پایینی که دارند بسیار کیفیت خوبی دارند. از جمله این موارد می توانیم به کانسیلر کالیستا اشاره کنیم.

قبل از هر کاری پوست خود را کامل بشویید و با پوستی تمیز شروع به آرایش کردن کنید. برای این کار می توانید از مرطوب کننده های آبرسان استفاده نمایید. در واقع استفاده از کانسیلر اولین قدم برای آرایش ساده است که قبل از آن باید تمیز کردن و آماده سازی پوست را انجام دهید.

بعد از آماده سازی پوست نوبت به استفاده از کانسیلر می‌رسد. هر قسمتی از پوست صورت که توسط کرم پودر یکدست نمی شود، گزینه مناسب برای کانسیلر است. اولین هدف استفاده از کانسیلر رفع سیاهی های دور چشم می باشد. سیاهی اطراف چشم تاثیر بدی بر روی زیبایی چهره می گذارد و شما بعد از استفاده کانسیلر کاملا متوجه جوان تر شدن صورت خواهید شد. برای تاثیر بهتر کانسیلر بر روی سیاهی دور چشم سعی کنید آن ها را محو کنید تا چشم ها حالت طبیعی تری داشته باشد.

بعد از استفاده از کانسیلر، کمی فونداسیون بردارید و بر روی این نواحی بزنید تا رنگ کرم پودر در کنار کانسیلر طبیعی به نظر برسد و کانسلیر تثبیت شود.

ریمل دوست داشتنی ترین لوازم آرایش دنیا است که بیشتر خانم ها علاقه خاصی به آن نشان می‌دهند. این محصول آرایشی برای داشتن یک آرایش ساده بسیار ضروری و کاربردی است. ریمل کمک می کند در سریع ترین زمان ممکن جان تازه ای به حالت چشم های خود بدهید و بدون استفاده از دیگر لوازم آرایش مورد نیاز چشم آماده شوید. اما برای این که با استفاده از ریمل حالت چشم هایتان زیباتر شود لازم است،  نکات کلیدی انتخاب ریمل و اصول ریمل زدن را بدانید.

مژه‌های شما کوتاه است یا بلند؟ اگر مژه های کوتاهی دارید، بهتر است ریمل‌ بلند کننده خریداری کنید. اما اگر مژه هایتان بلند است، هیچگاه از ریمل‌های بلند کننده استفاده نکنید. چرا که مژه های شما را بیش از حد معمول بلند می کند و آرایش صورت شما را نامرتب جلوه می دهد. همچنین اگر مژه های کم پشتی دارید، ریمل های حجم دهنده به راحتی مشکل شما را حل می کند. به طور کلی، برای انتخاب ریمل به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید تا مشکل ریزش مژه پیدا نکنید و در درازمدت با آسیب روبه رو نشوید.

طریقه درست ریمل زدن را یاد بگیرید.

اگر هنوز نحوه ریمل زدن را یاد نگرفته اید و یا دوست دارید به اشتباهات خود در ریمل زدن پی ببرید، مراحل گفته شده را با دقت بخوانید.

برای این کار ابتدا مواد اضافی را با کشیدن برس ریمل از دیواره ظرف پاک کنید. به سمت پایین نگاه کنید و برس ریمل را در قسمت انتهایی مژه، نزدیک به ریشه آن قرار دهید و به سمت بالا حرکت دهید. اگر حین انجام این کار ریمل را بچرخانید، حالت مژه های تان فر خواهد شد.

از بهترین ریمل های چشم می توانیم به ریمل اسنس، ریمل مک، ریمل دوسه  ریمل بیو و ریمل بورژوا اشاره کنیم. ریمل خوب ریملی است که به راحتی هنگام شستشو از روی مژه ها پاک شود و هنگام ریمل زدن، چشم های تان احساس سنگینی نکند. به بلند و حجیم شدن مژه های شما کمک کرده و باعث ریختن مژه هایتان نشود.

بسیاری از بانوان به این نکته دقت نمی کنند. ولی انتخاب رنگ ابرو تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و سادگی صورت شما می گذارد. اگر رنگ ابرو را به درستی انتخاب کنید، هنگام آرایش کردن زیبایی صورت شما دو چندان می شود و هر فردی با دیدن شما به دنبال راز زیباتر شدن صورتتان می گردد. پس باید از ترفندهای لازم برای انتخاب رنگ ابرو با خبر شوید. این ترفندها شامل موارد زیر است:

این روزها مدل آرایش های روز ساده و کم رنگ انتخاب می شود که مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرد. اما برای آرایش هایی که در عین سادگی زیبا به نظر می رسد، نیاز به زیرسازی های بسیاری است. اگر برای زیرسازی از بهترین برندهای لوازم آرایشی استفاده کنید، نتیجه آرایش ایده ال تر خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت لوله مانیسان و انواع ورق را بشناسید

چگونه رایحه بادی اسپلش و لوسیون بدن را ماندگارتر کنیم؟

افتتاح خط تولید ملی سیستم ایمپلنت دندانی اویتا – شرکت دانش‌بنیان کوشا فن پارس…

چرا باید از پروژه آماده پریمیر استفاده کنیم؟

انتخاب خدمات عروسی

جدیدترین یافته ها و نتایج از کاشت مو به روش SUT با کلینیک رویان سلامت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

کتاب‌های محبوب


کتاب مرگ در ونیز ، نوشته توماس مان‌

کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی – راهی بی‌نظیر برای از بین‌بردن ترس، اضطراب و افکار منفی – نوشته استیو اسکات ، بری داونپرت

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم


کتاب اثر مرکب ، نوشته دارن هاردی، معرفی

کتاب هنر شفاف اندیشیدن – نوشته رولف دوبلی – ترجمه عادل فردوسی‌پور – معرفی

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و در مرحله بعد یادتان نرود که حتما تأیید کنید:



Hedy Lamarr – Inventor of radio frequency-hopping technology


MARGARET KNIGHT – Inventor of the flat-bottomed paper bag machine


STEPHANIE KWOLEK – Inventor of Kevlar

عادت‌های بدی که مهارت‌های ارتباطی را محدود می‌کنند


نیروی اعتماد به‌ نفس چیست؟

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


خرید مستقیم فرش از کارخانه


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت

دستگاه خانگی ماست ساز با قیمت فوق العاده


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟


خرید فرش تا 25میلیون بدون سود و ضامن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


خرید فرش تا 25میلیون بدون سود و ضامن

 

 

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

 

اینكه چگونه باید آرایش كنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشكی به سراغ كیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می كردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت بود. ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید.

 

پس از مالیدن كرم پودر كمی پن كیك روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر عرق كند. اگر صورتتان پهن است از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت خودداری كنید. نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پن كیك دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این كار بهره گرفت. با پن كیك تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد. برای برجسته نشان دادن گونه یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض كنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بكشید.

 

برای اینكه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه كنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشكی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده كنند.

 

اگر هم به مد فكر می كنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.

 

 

اگر عینك می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك می شود. اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده كنید و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

برعكس در عینك های گریف (بدون فریم) و یا عینك های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می كند. نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه كند. در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.

 

برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.

 

حتماً از ریمل یا خط چشم برای تكمیل آرایش استفاده كنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه كردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده كنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاكس عمل كند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و كشیدن مداد لب برای لب های باریك بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود كه برای آرایش ترمیمی به كار می رود.

 

برای یك آرایش طبیعی كه تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر كمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.

 

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

زیبایی خود را دوچندان کنید

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن


حریر طرحدار ترک /*سفارش آنلاین


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


خودت سه سوته ماست درست کن


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۷


توسط مهفام میرزایی

این روزها شبکه‌های اجتماعی حرف اول را در جهان ارتباطات می‌زنند. مردم با به اشتراک گذاشتن جزئیات زندگی خود با یکدیگر فاصله‌ها را کم کرده‌اند و با این اوصاف دنیای جدیدی در حال شکل گیری است که در این دنیا زیبا بودن و خوش عکس بودن اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. در این مطلب می‌خواهیم ترفندهای آرایشی برای زیباتر دیده شدن در عکس‌ها را به شما آموزش دهیم. چطور آرایش کنیم تا خوش‌ عکس شویم؟

پودر زدن

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم

اگر پوست شما چرب و براق باشد به دلیل انعکاس نور ناصافی‌های پوست بیش از حد نمایان شده و تصویر زیبایی نخواهید داشت.

محو کردن قرمزی پوست

لکه‌های قرمز پوست را با کرم پودر یا کانسیلر بپوشانید، البته در زدن کرم زیاده روی نکنید تا چهره شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

ضدآفتاب نزنید

ضدآفتاب بدون رنگ به دلیلی اثر ضد نور در تصاویر باعث سفید شدن غیر عادی چهره می‌شوند. پس بهتر است از این نوع ضدآفتاب موقع عکس گرفتن استفاده نکنید.

پرکردن ابروها

داشتن ابروهای پررنگ بدون نقاط خالی تاثیر زیادی روی خوش عکس شدن شما دارد. شما می‌توانید با ریمل و مداد، ابروهای خود را کادربندی کنید و برای جلوه زیباتر یک خط کمرنگ سفید زیر ابروها بکشید.

 

سفید کردن دندان‌ها

اگر دندان‌های مرتب و سفیدی داشته باشید در همه عکس‌ها زیباتر به نظر خواهید رسید چون لبخند شما بی‌نقص و دلنشین خواهد شد.

خط لب

مشابه ابروها، لب‌ها هم باید کادربندی درستی داشته باشند و برای این کار بهتر است از مداد لب یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی لب‌ها استفاده کنید اما از محدوده طبیعی لب فراتر نروید.

گوشه چشم

گوشه چشم‌ها نقش زیادی در جوان‌تر و باطراوت دیده شدن چهره دارد. حتما در گوشه چشم و کناره بینی از کانسیلر استفاده کنید و گوشه چشم‌ها را با مداد و سایه براق جلوه دارتر کنید.

 

مطالب مرتبط:

۱- چگونه چشم ها را آرایش کنیم؟

۲- چگونه چشم درشت داشته باشیم؟

۳- چشم های پف کرده را چگونه آرایش کنیم؟

۴- همه نکاتی که باید در مورد عمر مفید لوازم آرایشی بدانید

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

آرایش کردن از آن دسته کارهایی است که بسیاری از خانمها وقت خود را صرف آن می کنند. و گاهی هزینه های زیادی هم برایش پرداخت می کنند. بانوی شهر پله پله راهکارهای آرایش حرفه ای در منزل برای مبتدیان و علاقمندان را با شما در میان می گذارد.

آیا نوع پوست خود را می شناسید؟این اولین قدم برای آرایش صورت است و لازم است بدانید که پوست نرمال، چرب، خشک یا مختلط دارید، خصوصا این نکته را موقعی که قصد خرید لوازم آرایش دارید در نظر بگیرید.پاک کننده صورتبرای شروع خود آرایی، پوست باید تمیز باشد. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. پوست پس از بیداری حساس بوده اما کثیف نیست. شبها برای شستشوی صورت و پاک کردن آرایش از یک شستشو دهنده قوی مناسب نوع پوست استفاده نمایید.مرطوب کنندهمرطوب کننده ای مناسب نوع پوست و سن پوست تان تهیه کنید. یادتان باشد آرایش حرفه ای روی پوست خشن خوب در نمی آید.آرایش حرفه ای را با پرایمر شروع کنیدپرایمر کمک می کند که آرایش بهتر روی صورت بنشیند. خود آرایی یک هنر است. آیا وقتی می خواهید نقاشی کنید به یک زمینه صاف و صیقلی نیاز ندارید؟ پرایمر کمک می کند تا خطوط، حفره و چین و چروک های پوست محو شده، پوستی صاف برای ادامه آرایش داشته باشید.یک کرم پودر با کیفیت بخریدکرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم است اگر می خواهید چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید. سعی کنید دو نوع کرم پودر داشته باشید. یکی کرم پودر روزانه و سبک که پوشش متوسطی دارد، دیگری کرم پودر با پوشش بیشتر برای مهمانی. یک کرم پودر خوب و با کیفیت از یک برند تجاری معروف بخرید اما مدام از آن استفاده نکنید. کرم پودر راه تنفس پوست را محدود می کند. آرایش حرفه ای

کرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم استکانسیلراگر پوست شما، نقص خاصی ندارد به کانسیلر احتیاجی ندارید. اما اگر جوش دارید یا زیر چشم هایتان سیاه است، با کانسیلر مناسب آنها را بپوشانید.مداد چشم و خط چشماگر در خودآرایی تازه کار هستید از خط چشم مایع استفاده نکنید. اگر نتوانید درست خط چشم بکشید، ظاهری شلخته و نامرتب پیدا خواهید کرد. برای شروع بهتر است از مداد برای کشیدن خط چشم استفاده کنید.آرایش لب هالبهای شما در صورتی زیبا به نظر می آیند که نرم و مرطوب باشند. برای این منظور بهتر است از نرم کننده لب استفاده نمایید.رژگونهرژگونه را تنها روی برجستگی گونه استفاده کنید. برای اینکه طبیعی به نظر برسید از رنگ های ملایم استفاده کنید.براس های آرایشی خوب را فرموش نکنید دومین وسیله مهم آرایشی که باید کیفیت بالایی داشته باشد براس های آرایشی هستند. برس ها مدت زمان طولانی برای شما کار خواهند کرد، پس روی آن سرمایه گذاری کنید.همه چیز را پوشش ندهیداگر روی صورتتان زخم یا لکه خاصی دارید، یادتان باشد که این زخم ها چهره ای طبیعی به شما می دهند و همین طبیعی بودن شما را زیباتر می کند. نیازی نیست آنها را محو کنید و پوشش دهید. با اعتماد به نفس بیشتر با آنها کنار بیایید.بر یک قسمت صورت تمرکز کنیدسعی نکنید از همین ابتدا روی تمام صورت کار کنید. مثلا اگر در سایه چشم زدن ضعیف هستید تمرکزتان را روی آرایش لب بگذارید. نگران نباشید در نهایت با تمرین می توانید در همه چیز حرفه ای شوید اما فعلا روی یک قسمت از آرایش صورت تمرکز کنید.به همه چیز نیاز نداریدبرندهای آرایشی مدام در حال معرفی محصولات جدید به بازار هستند اما نیازی نیست شما همه این محصولات را تهیه نمایید.سعی کنید لوازمی که می خرید از محصولات با برندهای معتبر و شناخته شده باشد.مواد آرایشی را سبک و مقدار کم استفاده کنیدسعی کنید وقتی می خواهید از کرم پودر استفاده کنید یک لایه نازک بزنید و سپس اگر احساس کردید به مقدار بیشتری نیاز دارید، میزانش را بیشتر کنید. اگر از همان ابتدا مقدار زیادی از مواد آرایشی را روی پوست بزنید، کم کردن آن برایتان دشوار شده و چهره ای مصنوعی پیدا می کنید.کیفیت مهمتر از کمیتشما همیشه باید محصولات با کیفیت خریداری کنید. تعداد لوازمی که می خرید را کم کنید و سعی کنید کیفیتی عالی داشته باشند. بسیاری از افراد تنها از چهار یا پنج قلم از انبوه لوازم آرایشی داخل کیفشان استفاده می کنند.یک ویژگی برجسته در آرایش صورت داشته باشید همه ما یک ویژگی زیبا داریم. ویژگی زیبای شما ممکن است لب ها یا چشمانتان و یا حتی هر دو باشد. با برجسته کردن آن با آرایش زیبایی تان را دو چندان کنید.به صورتتان دست نزنیدقبل و بعد از آرایش صورت از لمس کردن پوست بپرهیزید. لمس پوست باعث ایجاد حساسیت و حتی جوش می شود. اگر می خواهید کرم پودر را با دست بزنید، دستهایتان را حتما بشویید.لوازم آرایش تان را به اشتراک نگذاریددر این مورد از نه گفتن به دیگران خجالت نکشید و اجازه ندهید کسی از لوازم آرایشی تان استفاده کند. این کار اصلا بهداشتی نیست. البته بعضی از لوازم آرایش را می توانید با بقیه به شرط رعایت بهداشت به اشتراک بگذارید. در مورد این موارد بیشتر بدانید.منبع: بانوی شهر

مدیس با مشاوران با‌تجربه در بخش پدیرش جهت ارائه اطلاعات به صورت تلفنی منتظر پاسخگویی به پرسش‌های شما جهت دستیابی به نتایج مطلوب خدمات در این مرکز می‌باشد.

چطور آرایش کنیم که جذاب شویم
چطور آرایش کنیم که جذاب شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *