چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

 
helpkade
چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم
چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

هرخانمی می توان خودش بدون کمک آرایشگر چشمانش را آرایش کند فقط کافیست اصول و نکات مهم این بخش از میکاپ را بداند . اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که حین آرایش پوست اطراف چشمانتان مدام سیاه می شود و مجبورید آرایش خود را پاک کنید پس بهتر است این بخش را به دقت دنبال کنید.

 

پلک های روغنی در بین زنان رایج اند و می تواند علت از بین رفتن سایه ی چشم های شما شود. حتی اگر پلک های چربی ندارید بهتر است از این کرم ها قبل از آرایش استفاده کنید زیرا یک پایه ی مناسب برای سایه ی چشم های شما ایجاد کرده و مانع سیاه شدن یا چین دار شدن آرایش می شود و به ماندگاری آرایش شما کمک می کند. در آرایش چشم با

 

اگر تابحال نمی دانستید، یکی از مهم ترین چیزهایی که باید هرروز به یاد داشته باشید تمیز کردن صورت است. شما باید قبل از خوابیدن تمام صورت خود را بشویید تا در صبح فردا اثری از آرایش نمانده باشد. از آرایش پاک کن های ملایم استفاده کرده و این را برای خود عادت کنید. 

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

 

از سایه و خط چشم های دارای پوشش مناسب استفاده کنید. برای مثال اگر قرار است خیس شوید از خط چشم ضدآب استفاده کنید. یک نکته ی مفید که باید به یاد داشته باشید این است که برای خط چشم در زیر چشم، در ابتدا یک خط باریک در لبه ی داخلی و زیر چشم کشیده و سپس آن ها را با یک قلمو ترکیب کنید. 

 

ریمل چیزی است که اغلب هرروز می خواهید از آن استفاده کنید اما در مورد پلک زیرین نباید در آن زیاده روی کرد. زمانی که می خواهید به مژه های بالایی ریمل بزنید دو یا سه بار کافی است اما در مورد مژه های پایینی مقدار کمی از آن کافی است. 

برای اطمینان از ثابت بودن آرایش شما باید در آخر از اسپری ثابت کننده ی آرایش استفاده کنید. در زمان زدن اسپری چشم های خود را بسته و به بقیه ی صورت اسپری کنید.


به همسرت اعتماد نداری؟

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده

 

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

چشم ها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت به عهده دارند. چشمان درشت، چهره را زیباتر و بشاش تر نشان می دهند. اگر مایلید چشمان خود را زیباتر جلوه دهید، این مطلب برای شماست.

 

مژه های خود را ریمل بزنید 

ریمل یکی از بهترین انتخاب ها برای درشت جلوه دادن چشم ها است. برای اثر بخشی بیشتر، دو مرتبه به مژه های خود ریمل بزنید، بدین صورت که پس از خشک شدن ریمل در مرحله اول، مرحله دوم را آغاز کنید. برای اینکه مطمئن شوید همه مژه هایتان به ریمل آغشته شده، برس ریمل را بصورت زاویه دار و در جهت رویش مژه بکشید.

 

از فرمژه استفاده کنید 

فرمژه را در محل رویش مژه ها قرار داده و به آرامی سه مرتبه آن را باز و بسته کنید. می توانید فرمژه خود را بمدت ۱۰ ثانیه بوسیله سشوار گرم نموده و اثر بخشی آن را چندین برابر کنید. در این حالت فرمژه همانند بابلیس (اتو موی پیچی) عمل می کند.

 

سایه های چشم را امتحان کنید 

با در نظر گرفتن رنگ چشمان خود، رنگ مناسب برای سایه را انتخاب کنید. رنگ های گرم، خاکی و بنفش برای چشمان سبز رنگ بسیار مناسبند. سایه های صورتی و طلایی، درخشندگی خاصی به چشمان قهوه ای می دهند. و همچنین سایه های قهوه ای و آبی زیبایی چشمان آبی را دوچندان می کند.

 

از کاور دور چشم استفاده کنید 

حتی اگر علاقه ای به آرایش کردن چشمان خود ندارید، کاور دور چشم را هرگز فراموش نکنید. کاور چشم راه مناسبی برای پوشاندن پف، تیرگی و منافذ ریز اطراف چشم است. کاورهای به رنگ صورتی بهتر از رنگهای زرد عمل می کنند. ته رنگ نارنجی موجود در کاورهای صورتی، تیرگی ها و درجات رنگی آبی را از اطراف چشم محو می کند.

 

آرایش خود را محو کنید 

برای زیباتر جلوه دادن چشمهای خود، آرایش چشمان خود را محو کنید تا طبیعی تر بنظر برسد. سایه ابروان خود را با قلمو به سمت بالا محو کنید و تا دنباله استخوان زیر ابرو ادامه دهید. با این کار چشمان خود را درشت تر و درخشان تر جلوه می دهید.

 

مژه مصنوعی را امتحان کنید 

اگر می خواهید بی دردسر مژه های پُر تر و بلندتری داشته باشید، از مژه های مصنوعی استفاده کنید. استفاده از مژه های مصنوعی بسیار آسان است و تاثیر غیر قابل انکاری در درشت تر جلوه دادن چشمان دارند.

 

ابروهای خود را مرتب کنید 

ابروانی مرتب و برداشته شده نقش بسزایی در زیبایی صورت دارند. ابروان خود را رو به بالا شانه زده و موهای اضافی را بچینید. هرچه ابروها نسبت به پلک ها بالاتر باشند، چشمها درشت تر بنظر می آیند.

 

خط چشم

پس از استفاده از ریمل، می توانید خط چشم را امتحان کنید. نقاط خالی بین مژه های خود را با خط چشم مایع پر کنید. این عمل مژه ها را پُر تر و چشمان شما را کشیده تر نشان می دهد.

 

 بدرخشید 

برای اینکه چشمان خود را درخشان تر نشان دهید، زیر چشمان خود سایه براق بزنید. سایه روشن هایی از رنگ های ملایم و روشن برای روز و رنگ های تیره برای شب، توصیه می شوند.

 

از رژلب های روشن استفاده کنید 

شاید باور نکنید، اما استفاده از رژلب هایی با رنگ های روشن، چشمان را درشت تر نشان می دهد. در انتخاب رژ لب دقت فراوان داشته باشید و از رنگ های روشن غافل نشوید.

منبع:سالم زی

زیبایی خود را دوچندان کنید


خرید فرش تا 25میلیون بدون سود و ضامن


لاغری موضعی با لیزر

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم


16 روش زیبایی دندان ها


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان


خرید مستقیم فرش از کارخانه


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی


سینما رو به خونت بیار!


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای اینکه چشم هایی زیبا داشته باشید نیازی نیست حتما هفت قلم آرایش کنید. اگر در موقعیتی هستید که نمی توانید آرایش کنید یا پوست حساس دارید به شما یاد خواهم داد که چگونه بدون آرایش چشمهای زیبا داشته باشید.

برجسته نشان دادن چشم ها

مژه ها را فر کنید: فر کردن مژه ها در آرایش چشم امری ضروری است چون چشم ها را درشت تر نشان می دهد. با استفاده از فرمژه ابتدا از ریشه شروع کنید و به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید سپس از میانه مژه ها و در اخر انتهای مژه ها را فر کنید. اینگونه فر مژه طبیعی می شود. اگر با یک حرکت فر کنید طبیعی نمی شود. به جز فرمژه می توانید با روش های دیگری هم این کار را انجام دهید.

انگشت را در اثر دمیدن گرم کنید و به مدت ۱۰ ثانیه مژه ها را به سمت بالا نگه دارید.

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

قاشق را با آب ولرم گرم کنید و قسمت فرورفته آن را روی ریشه مژه ها قرار دهید.

با یک مسواک تمیز مژه ها را به سمت بالا شانه بزنید. ابتدا مسواک را در آب گرم قرار دهید و با حوله آب اضافی آن را بگیرید سپس مژه ها را با آن شانه بزنید.

رنگ هایی بپوشید که چشم ها را برجسته نشان دهد: باید تشخیص دهید که پوشیدن چه رنگ هایی چشم شمارا برجسته نشان می دهد. هنگام خرید لباس آن را کنار چشم ها قرار دهید هرکدام که بیشتر به چشم ها بیایند را بخرید.

چشم های آبی باید لباس های مشکی و انواع رنگ های آبی، بنفش، صورتی و سبز روشن بپوشند.

چشم های قهوه ای باید با رنگ های قرمز و نارنجی شروع کنند و هچنین رنگ های قهوه ای روشن، آبی تیره، اسطوخودوسی، طلایی و سبز لجنی.

چشم های سبز باید لباس های بنفش، سبز، مشکی، آبی دریایی و زرد مات و قهوه ای تیره بپوشند.

چشم های عسلی رنگ های مشکی، آبی، نارنجی و بنفش کم رنگ

ابروها را مرتب کنید: ابروها به صورت شکل می دهند. همیشه ابروها را با موچین مرتب کنید. سعی کنید ابروها طبیعی باشند.

هیچوقت ابروها را وکس نکنید چون پوست اطراف ابرو حساس است.

اگر نمی توانید ابروها را موچین تمیز کنید با استفاده از مسواک به سمت بالا شانه بزنید.

 

اگر چشمهای خسته و قرمز دارید از قطره چشم استفاده کنید: قطره ها چشم را از حالت خستگی درآورده و قرمزی چشم را می گیرند.

از این قطره ها می توانید برای از بین بردن پف زیر چشم هم استفاده کنید. فقط کافی است کمی از قطره را روی پوست زیر چشم بریزید و با دست ضربه بزنید.

مراقبت از پوست دور چشم

شب ها به اندازه کافی استراحت کنید تا از پفی و کبودی های زیر چشم راحت شوید: پوست اطراف چشم فوق العاده نازک است. این یعنی بسیار حساس است و کم خوابی خیلی زود تاثیرش را می گذارد. کم خوابی روی سیستم گردش خون تاثیر می گذارد و باعث می شود رگ ها روی پوست نازک زیر چشم نمایان شوند.

هنگام استراحت سرتان را روی دو بالش بگذارید تا پوست زیر چشم خشک بماند و پف نکند.

کبودی زیر چشم ممکن است به خاطر ژنتیک باشد یا به خاطر آلرژی و استخوان بندی.

پوست دور چشم را ماساژ دهید تا پف زیر چشم کم شود: پف چشم به دلیل جمع شدن آب زیر پوست است. اگر به آرامی دور چشم را ماساژ دهید آب اضافی زیر پوست حرکت می کند و وارد گره های لنفاوی می شود جایی که بهتر پردازش می شود.

با استفاده از انگشت انگشتری دور چشم را ماساژ دهید چون این انگشت ضعیف تر از بقیه انگشت های دست است و فشار کمتری به پوست وارد می کند. انگشت را در اطراف چشم به شکل دایره حرکت دهید. از گوشه خارجی چشم شروع کنید سپس به زیر چشم و در نهایت زیر ابروها.

برای کرم دورچشم هزینه کنید: کرم دور چشم مرطوب کننده و حاوی ویتامین E مصرف کنید. کرم هایی را انتخاب کنید که پف زیر چشم را بخواباند (کافئین هم این کار را انجام می دهد)

خانم های سن بالا باید از کرم هایی استفاده کنند که چروک را از بین ببرد و پوست را سفت کند.

در مصرف نمک مراقب باشید: غذاهایی که سرشار از نمک، مونوسدیم گلوتامات MSG (تشدیدکننده طعم) و شکرهای مصنوعی هستند به پوست زیر چشم آسیب می رسانند و پف زیر چشم را زیاد می کنند. استفاده نمک بیش از اندازه باعث پف کردن بدن می شود و چون پوست زیر چشم بسیار حساس است بیشتر از قسمتهای دیگر بدن پف می کند.

پوست دور چشم را با داروهای خانگی رسیدگی کنید: خیلی راحت می توانید با موادی که د رآشپزخانه یافت می شوند از پوست دور چشم مراقبت کنید. یا یک تکه خیار یخ زده روی چشم قرار دهید یا اینکه صورت را داخل ظرفی پر از یخ و خرده های خیار قرار دهید تا کبودی های زیر چشم از بین برود و پفی آن هم گرفته شود.

همچنین می توانید چای کیسه ای را پس از سرد شدن برای از بین پف چشم روی چشم ها قرار دهید.

من به ترجمه متون روانشناسی و سبک زندگی علاقه دارم و امیدوارم این مطالب در زندگی شما مفید و موثر باشد.

عالی بود خسته نباشید همیشه باید خط چشمو سایه و ریمل میزدم ولی بعد از انجام این کارا واقعا تاثیر زیادی روی چشمم گزاشت ممنون بابت این مطلب🌈💦🌻

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

خانم اسدی ممنون از مطلبتون.

چقدر عالی بود عزیزم ممنونم.

ممنونم عزیزم

منکه همیشه چشمام بعد ارایش تا ب تاست

خدایا عاقبتمون رو بخیر کن
آمین

مشکل همچنان ادامه داره!
لطف به من کمک کنید

سلام،إیمیلتون رو دریافت کردم أما هرچی تأیید رو میزنم برای شما إرسال نمیشه
لطفا پیگیری کنید

سلام،مطالب إرسالی شما با فونت کلمه دیده میشه ،نه جمله!!!!
لطفا إصلاح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تشکر! شما با موفقیت عضو خبرنامه بدونیم شدید.


برای دریافت آخرین مطالب بدونیم ایمیل خود را وارد کنید:

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است. تمامی حقوق این سایت متعلق به بدونیم می باشد.

 اهمیت چشم‌ها برای داشتن ظاهری آراسته و زیبا بر هیچ کس پوشیده نیست.در این مقاله به شما رازهایی برای داشتن چشم هایی زیبا و جذاب معرفی می کنیم

گاهی پیش می‌آید که به طور ناگهانی به یک مهمانی دعوت می‌شوید. کل روز سر کار بودید و خستگی روحی و جسمی بر شما غلبه کرده. این مسئله علاوه بر آنکه بر پوست‌ شما اثر می‌گذارد و موجب تیرگی آن می‌شود، زیبایی چشم‌های‌تان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.برای آنکه بتوانید در مدت زمانی کوتاه بر خستگی‌تان غلبه و تیرگی و سیاهی دور چشم‌ها را رفع کنید، می‌توانید از چای کیسه‌ای استفاده کنید. اگر چای کیسه‌ای دردسترس ندارید یک پارچه نخی و تمیز را بردارید و مقداری چای خشک درون آن بریزید و آن را با آب نیمه ولرم خیس کنید و اجازه دهید خنک شود. سپس چای کیسه‌ای یا دستمال حاوی چای را روی چشم‌های‌تان قرار دهید و اجازه دهید به مدت چند دقیقه روی چشم‌های‌تان باقی بماند.این روش به شما کمک می‌کند که در کمتر از نیم ساعت خستگی و تیرگی را از پوست‌ها و عضلات چشم‌های‌تان دور کنید و با ظاهری آراسته در مهمانی حاضر شوید.

بیشتر بدانید : آرایش چشم : برای میهمانی های شب چشم های تان را اینگونه آرایش کنید

حتما می‌دانید که زیبایی و آراستگی چشم‌ها تنها با آرایش آنها امکان‌‌پذیر نیست. تقویت عضلات و ماهیچه‌های اطراف چشم، خونرسانی و آب رسانی مناسب به پوست این ناحیه و برطرف کردن کبودی زیر چشم نیز ازجمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که می‌تواند زیبایی چشم‌ها را تضمین کند حتی در شرایطی که شما از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نکرده‌اید. برای این منظور می‌توانید از لوسیون خانگی روغن بادام و آبلیمو استفاده کنید. استفاده از این لوسیون و ماساژ عضلات اطراف چشم موجب تقویت این عضلات شده و چشم را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد، ضمن آنکه ماساژ روغن بادام به بهبود جریان گردش خون و بهبود تیرگی‌های زیر چشم کمک می‌کند. برای استفاده از این روغن کافی است ۲ قاشق غذاخوری روغن بادام را با ۶ قطره آبلیمو مخلوط کنید و عضلات دور چشم‌تان را ماساژ دهید.

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

کسی نمی‌تواند منکر تاثیر ابروها در افزایش زیبایی چشم‌ها شود. داشتن ابرویی پرپشت، مرتب و خوش‌حالت می‌تواند به راحتی جلوه یک چشم معمولی را چند برابر کند، بنابراین نباید از ابروها غافل شد و از کنار آنها بی‌تفاوت گذشت چراکه یک ابروی کم‌پشت و بی‌حالت به راحتی می‌تواند تمامی زحمات شما را از بین ببرد. برای داشتن ابروهای پرپشت به روغن بادام تلخ احتیاج دارید. باید با کمک یک شانه ابرو روغن بادام را به تارها و ریشه موی ابرو برسانید. برای این منظور باید ابروها را با مقدار اندکی روغن بادام تلخ آغشته کنید و با کمک شانه ابرو به آرامی ابروها را به سمت بالا حالت دهید. دقت داشته باشید که استفاده بیش ‌از اندازه از روغن بادام می‌تواند موجب ریزش ابروها شود چراکه روغن مازاد می‌تواند منافذ پوستی را پر کند و به ریشه ابرو آسیب برساند و موجب ریزش ابرو شود، بنابراین باید به مقدار کم و فقط تا اندازه‌ای که ساقه و ریشه مو اندکی چرب شود از روغن بادام تلخ استفاده کرد.

بیشتر بدانید : هاشور ابرو چیست و برای پر کردن ابرو مناسب است؟

برای آنکه هر گونه چین و چروک را از اطراف صورت‌تان دور کنید نیازمند افزایش آرامش درونی هستید چرا که اضطراب، استرس، غم و اندوه همگی می‌توانند موجب بروز تغییراتی در چهره و ظاهر شوند. توجه کنید که وقتی خبر هولناک یا غم‌انگیزی را به فردی می‌گوییم پیش از هر چیز با درهم فشرده شدن عضلات صورت او مواجهه می‌شویم. اخم‌ها در هم کشیده، چشم‌ها جمع و به طور کلی عضلات صورت دچار گرفتگی و اسپاسم‌هایی می‌شود که همگی آنها در بروز چین و چروک بسیار موثرند. عضلات و پوست ناحیه چشم نیز ‌ از این مسئله مستثنی نیستند و چه بسا بیشترین چین و چروک را به خود جذب می‌کنند. برای پیشگیری از این موضوع کافی است دراز بکشید و برای چند لحظه همه چیز را فراموش کنید. سعی کنید تمرکز کرده و عضلات بدن‌تان را ریلکس کنید. در این مرحله از فردی بخواهید که بعد از ریلکس کردن شما دستمال نخی تمیزی را که با اسپری کردن گلاب آن را مرطوب کرده روی صورت‌تان بیندازد. تکرار این تکنیک هر شب می‌تواند تاثیر چشمگیری در درمان چین و چروک چشم‌ها داشته باشد.

بیشتر بدانید : مدیتیشن چیست؟ چگونه در خانه مدیتیشن کنیم؟

یکی دیگر از شیوه‌هایی که به افزایش جذابیت و زیبایی چشم‌ها کمک می‌کند برطرف کردن پف‌ زیر چشم است. ساده‌ترین کار برای از بین بردن پف چشم‌ها استفاده از کرم گشنیز و روغن زیتون است. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گشنیز را خوب کوبیده و له کرده آن را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن بیفزایید تا کرمی یک‌دست تهیه شود. این ترکیب را روی حرارت اندک بگذارید و آن را خوب هم بزنید تا یکنواخت شود. پس از سرد شدن این روغن آن را زیر چشم‌های تان بمالید و اجازه دهید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زیر چشم‌های‌تان باقی بماند.

بیشتر بدانید : درمان پف زیر چشم با 3 روش خانگی

یکی دیگر از نسخه‌های طبیعی که به کمک آن می‌توان به جوانسازی و شادابی بیشتر عضلات اطراف چشم کمک کرد استفاده از کمپرس برگ‌های نعناع است. برای تهیه این کمپرس کافی است ۲ قاشق غذاخوری برگ نعناع را درون یک لیوان آب جوش بیندازید و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد. سپس با پنبه‌ تمیز استرلیزه از این کمپرس استفاده کنید. ابتدا پنبه را در دمنوش نعناع که خنک شده فرو ببرید و آن را برای ۱۵ دقیقه هر شب روی چشم‌های‌تان کمپرس کنید. کمپرس این چای گیاهی موجب می‌شود علاوه بر رفع خستگی به افزایش زیبایی چشم‌ها کمک کند.

روش ساده دیگری که به کمک آن می‌توانید چشم‌هایی براق و جذاب داشته باشید خواب راحت و آسوده است. کم‌خوابی و بی‌خوابی علاوه بر آنکه بر سیستم عصبی بدن اثر مستقیم دارد، می‌تواند تاثیر قابل‌ملاحظه و گاهی جبران ناشدنی بر کیفیت پوست انسان داشته باشد، بنابراین نباید خواب آرام و عمیق و با کیفیت را فراموش کنید. ضمنا اگر به براقی و درخشندگی چشم‌های‌تان اهمیت می‌دهید یک شب در میان از رنده خیار با پوست یا حلقه خیار با پوست به عنوان ماسک استفاده کنید. این ماسک می‌تواند نشاط و شادابی را به چشم‌های شما هدیه کند و برق نگاه را به شما برگرداند.

سیاهی زیر چشم سن خاصی ندارد یعنی یک جوان ۲۰ یا ۳۰ ساله هم می‌تواند دچار این مشکل شود و در نتیجه همین سیاهی‌ها سنش سال‌ها پیرتر به نظر برسد یا اینکه چهره‌ای خسته و بدون طراوت پیدا کند؛اما  برای تسکین و تعدیل سیاهی و کبودی دور چشم هم راه‌حل‌های زیاد وجود دارد و هم راه‌حل خاصی وجود ندارد یعنی نمی‌توان گفت فلان راه‌حل و درمان قطعا این مشکل را برطرف می‌کند حتی اگر سراغ درمان‌های گرانقیمت پزشکی بروید؛ اما کار نشد ندارد. می‌توان این سیاهی‌ها را یا پوشاند یا کمرنگ کرد؛ ما می‌خواهیم در اینجا به شما شیوه‌های مختلف را یاد بدهیم؛ از روش‌های طب سنتی گرفته تا آرایش و استفاده از کرم‌های خاص.

بیشتر بدانید : رفع سیاهی دور چشم با چند روش موثر واقعی!

کشیدن یک خط چشم باریک مشکی به دور چشم بدترین کاری است که می‌توانید برای زیبایی چشم‌ها بکنید  چرا که باعث جلوه بیشتر عیب‌ها و سیاهی‌ها می‌شود؛ چنین خطی کاری می‌‌کند که در ظاهر، پوست به سمت چشم کشیده شود و دقیقا همان چیزهایی را که می‌خواهید بپوشانید برجسته می‌شود و در نتیجه بیشتر از همه کبودی‌‌ها جلوه خواهد کرد.پیشنهاد می‌کنیم به جای خط مشکی از یک سایه برنز یا قهوه‌ای تیره استفاده کنید و با برس سایه حسابی اطراف چشم را دودی کنید تا دیگر سیاهی‌ها خیلی جلوه نکنند؛ یادتان باشد که برای زیباتر شدن چشم‌ها خطوط پلک را با خطی ضخیم برجسته کنید و بعد با برس رنگ را پخش کنید. این کار هم  چشم‌ها را درشت‌تر جلوه می‌دهد و هم آنقدر حواس را به سمت چشم‌ها پرت می‌کند که دیگر سیاهی‌های زیر چشم به نظر نیایند.

بیشتر بدانید : آموزش کشیدن خط چشم برای مدل های مختلف چشم

یکی از علت‌های اصلی این کبودی‌های زیر چشم گشاد شدن رگ‌های خونی زیر چشم است، به همین دلیل باید به طریقی این رگ‌ها را جمع کرد؛ مراحل زیر  برای کمرنگ کردن نقش این رگ‌ها می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

اول از همه باید یک کمپرس سرد روی  چشم‌ها بگذارید تا به طور موقت سیاهی‌ها کمرنگ شود، می‌توانید یک تکه پارچه نخی را با آب سرد خیس کنید و حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه روی چشم‌ها بگذارید. دمای پایین به طور موقت تمام دلایلی را که باعث گشاد شدن رگ‌های خونی می‌شود، از بین می‌برد.

در سوراخ‌های بینی مقداری اسپری آب نمک خیلی رقیق  یا همان سرم بزنید.این اسپری فشار سینوس‌‌ها در بینی را پایین می‌آورد، همین بالا بودن فشار سینوس‌ها می‌تواند باعث متورم شدن رگ‌های خونی زیر چشم شود. در هر کدام از دو سوراخ بینی اسپری بزنید و بعد با بینی هوا را به سمت بیرون بدهید.

در بازار کرم‌هایی وجود دارد که می‌تواند تا حدی سیاهی زیر چشم را کمرنگ کند، چنین کرم‌هایی باید حاوی ویتامین k، E، C و رتینول باشند. البته نباید انتظار زیادی از چنین محصولاتی داشت چرا که تنها کمی تغییر ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوابید ممکن است که سیاهی زیر چشم به دلیل کمبود خواب نباشد، اما کمی‌خوابی می‌تواند این سیاهی‌ها را تشدید کند.

اگر به راستی این حلقه‌های سیاه آزارتان می‌دهند سراغ لیزردرمانی بروید تا آسیب‌های ناشی را از زیر پوست‌تان پاک کند. یک متخصص پوست می‌تواند لیزر درمانی را زیر چشم‌ها انجام دهد و با این کار ملانین این قسمت پوست را کاهش دهد و در نتیجه سیاهی‌ها را کم کند.

گاهی حلقه‌ها و سیاهی‌های زیر چشم با پف همراه می‌شود. در این حالت پوشاندن ایرادها کمی مشکل‌تر می‌شود چرا که وقتی بخواهید تنها سیاهی‌‌ها و کبودی‌ها را بپوشانید زیر چشم رنگی روشن‌‌تر پیدا می‌کند و در نتیجه توجه بیشتری را به آن سمت می‌کشد تا پف‌ها بیشتر جلوه کند.

بیشتر بدانید : همه چیز درباره کانسیلر و نحوه استفاده از آن !

بهترین کار این است که به جای اینکه تنها  زیر چشم را کانسیلر بزنید ؛ قسمت بیشتری از زیر چشم یعنی تا نزدیکی‌های پره‌ بینی را کانسیلر بزنید؛ با این کار نه تنها کبودی‌ها را می‌پوشانید بلکه با ایجاد حجم هم گونه‌‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهید و هم باعث می‌شوید که چشم‌ها بیشتر جلوه کنند. یادتان باشد که بهتر است کانسیلر شما کمی پایه زرد داشته باشد تا بتواند سیاهی‌ها را بهتر بپوشاند. اگر با کانسیلر احساس سنگینی می‌کنید می‌توانید آن را با کمی مرطوب‌کننده مخلوط کنید.

– سیاهی دور چشم علل متفاوتی دارد. شایع‌ترین علت ژنتیکی و ارثی است. عواملی دیگر مانند ضربات پیگمانتاسیون پس از التهاب یا تحریک هورمون ملانین ساز به هر دلیلی می‌تواند باعث این حالت شود.– گاهی این تغییر رنگ در اثر عوامل شیمیایی مانند جیوه یا نقره می‌تواند باعث تغییر رنگ آبی، قهوه‌ای، خاکستری ‌شود. درمان با مینوسیکلین به عنوان یک عارضه دراز مدت می‌تواند باعث رنگ خاکستری پلک‌ها شود.– درضمن ترکیبات آرایشی دارای مواد فتوتوکسیک از جمله پسورالن می‌تواند باعث افزایش رنگدانه در ناحیه پلک شود. اگزما و لیکن پلان به دلیل ایجاد التهاب می‌تواند باعث تغییر رنگ پلک‌ها شود.

بیشتر بدانید : رفع سیاهی دور چشم با 6 گزینه خوراکی

اگر ابروها را کمی و فقط کمی پهن‌‌‌تر کنید؛ توجه‌ها را بیشتر به سمت بالای چشم می‌برید یعنی دیگر کسی چندان به زیر چشم شما نگاه نخواهد کرد تا متوجه سیاهی‌ها شود. می‌توانید با یک برس زاویه‌دار سایه و سایه‌ای به رنگ قهوه‌ای خاکستری داخل ابرو را پر کنید و به آن فرم دهید.

کرم‌های چشم که حاوی کافئین هستند نیز به جمع شدن این رگ‌ها کمک می‌کنند. برخی کرم‌ها هم حاوی مواد و ترکیبات ضدالتهابی بوده و این تیرگی‌ها را کاهش می‌دهند. کرم‌های دور چشم که حاوی چای سبز و روغن دانه انگور هستند نیز به تقویت دیواره مویرگ‌ها کمک می‌کنند. اگر پوست زیر چشم‌تان بسیار نازک است و همین مسئله باعث می‌شود این نواحی تیره‌تر به نظر برسند، از کرم کلاژن‌ساز استفاده کنید. یکی از ترکیبات اصلی این کرم‌ها رتینول است. رتینول کمک زیادی به کلاژن‌سازی می‌کند. ویتامین C نیز تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و به روشنی و درخشندگی پوست کمک می‌کند.این کرم‌ها حاوی موادی هستند که تغییراتی در گردش خون عروق پوست پلک به وجود می‌آورند و تا حدودی از تجمع خون وریدی در پلک جلوگیری می‌کنند. این عمل تا حدی باعث کاهش سیاهی دور چشم می‌شود ولی آن را از بین نمی‌برد.

بیشتر بدانید : آرایش چشم : این اشتباهات چشمهای تان را ریز و کوچک می کند

بیشتر بدانید : آرایش چشم را بر اساس مدل چشم تان انجام دهید

بیشتر بدانید : 8 مدل زیبا برای آرایش چشم

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : arayeshik.com

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

بدون آرایش هم میتوان چشم های زیبا داشت به شرطی که به چند توصیه و نکته مهم در مراقبت از زیبایی طبیعی چشم ها توجه داشت. این توصیه ها رو در زیبامون بخوانید.

راه های زیادی وجود داره تا زیبایی چشم هاتون رو بدون آرایش افزایش بدید و همیشه و در همه جا این زیبایی طبیعی رو داشته باشید. از خوابیدن به اندازه کافی تا ترک کردن سیگار، عدم نوشیدن الکل و … همگی روش هایی هستند که کمک میکنند تا نه تنها پوست سالمی داشته باشید بلکه در حفظ و افزایش زیبایی چشم ها نیز موثر هستند.

با استفاده از توصیه هایی که در این قسمت از زیبامون دات کام به آن ها اشاره میکنیم می توانید زیبایی طبیعی چشم هاتون رو حفظ کنید و بدون آرایش هم چشمهای زیبایی داشته باشید.

 

 

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

 

یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد سیاهی در زیر چشم ها عدم داشتن خواب کافی هست. برای حفظ زیبایی و سلامت چشم ها باید 8 ساعت خواب شبانه روزی داشته باشید. بهتره محیط مناسبی برای خواب شبانه خود ایجاد کنید تا هم خواب باکیفیتی داشته باشید و هم زیبایی و سلامت چشم هاتون رو حفظ نمایید.

3 نکته مهم برای جذابیت بیشتر آرایش چشم های درشت

 

 

 

مرطوب کننده ها کمک میکنند تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید. بهتره برای پوست زیر چشم ها از مرطوب کننده های مخصوصی که برای این قسمت از صورت طراحی شده اند استفاده کنید تا محافظت خوبی از پوست اطراف چشم هایتان داشته باشید. برخی از این مرطوب کننده ها حاوی کلاژن هستند و کمک میکنند تا پوست اطراف چشم سالم تر و مرطوب تر بمونه.

ترفندهای آرایشی برای داشتن چشمانی زیبا

 

 

 

ماسک های خنک میتونن تا حد زیادی باعث کاهش پف زیر چشمها بشن. برای این کار چند پیشنهاد مختلف وجود داره. شما میتونید برشهای نازک خیار خنک رو مستقیما روی چشم هاتون قرار بدید و یا اینکه چای کیسه ای استفاده شده رو در یخچال قرار بدید تا خوب سرد بشن و بعد روی چشم هاتون قرار بدید.  استفاده از قاشق فلزی سرد شده هم میتونه تا حد زیادی باعث کاهش پف کردگی چشم بشه. قاشق رو باید به مدت 10 دقیقه در یخچال بگذارید و بعد روی پلک های بسته قرار بدید.

ماسک چشم خانگی برای برطرف کردن خستگی و تیرگی زیر چشم

 

 

 

مرتب بودن ابروها نقش بسیار مهمی در زیباتر دیده شدن چشم ها دارند. بهتره شکل و ظاهر مناسبی برای ابروهاتون انتخاب کنید که هم با حالت چهره و هم با حالت چشم هاتون تناسب داشته باشه و هر 2 تا 3 هفته یکبار هم ابروهاتون رو مرتب کنید تا زیبایی طبیعی چشم هاتون بیشتر و بهتر دیده بشه.

چشمان درشت‌ تر با این روش‌ ها

 

 

 

علاوه بر ابروها، داشتن مژه های مرتب و فر خورده هم تاثیر خیلی زیادی در زیباتر شدن چشم ها بدون آرایش دارند. فرمژه میتونه خیلی راحت مژه هاتون رو به بهترین و زیباترین شکل ممکن حالت بده و باعث زیباتر دیده شدن چشم هاتون میشه.

آرایش چشم و مدل های جذاب آن

 

 

 

اکثر ما مدت زمان زیادی رو صرف استفاده از کامپیوتر، گوشی موبایل، تماشای تلویزیون و … میکنیم که همگی فشار خیلی زیادی رو به چشم ها وارد میکنند. بهتره زمان استفاده از این وسایل رو مدیریت کنید و تا حد ممکن به حداقل برسونید تا هم سلامت و هم زیبایی چشم هاتون رو حفظ کنید.

آرایش ساده و سریع چشم و صورت در منزل

 

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

 

 

اگر رطوبت کافی در محیط اطراف شما وجود نداشته باشد چشم ها دچار قرمزی و خارش می شوند. استفاده از دستگاه های مرطوب کننده هوا کمک میکنه تا چشم هاتون رطوبت مورد نیاز خود را دریافت کرده و کمتر دچار خشکی، قرمزی و خارش خواهند شد.

چگونه با آرایش چشم ریز و گود را درشت کنیم؟

 

 

 

اگر احساس میکنید چشم هاتون خیلی زود به زود خشک میشه بهتره به داروخانه مراجعه کنید و یک قطره شست و شو برای چشم هاتون خریداری کنید. این قطره ها میتونن تا حد زیادی رطوبت مورد نیاز چشم ها رو تأمین کنند و مانع ازخشک شدن چشم ها بشن. البته بهتره با مشورت پزشک این کار رو انجام بدید تا قطره چشم مناسبی رو دریافت کنید.

آموزش تصویری آرایش چشم جذاب و زیبا

 

 

 

سیگار کشیدن یکی از اصلی ترین دلایل خشکی پوست هست. پخش شدن دود سیگار در اطراف صورت باعث میشه تا برای جلوگیری از ورود این دودها به چشم هاتون، پوست اطراف چشم رو جمع کنید و همین کار باعث میشه تا چین و چروک زیادی در پوست اطراف چشم ها ایجاد بشه و زیبایی طبیعی چشم ها رو کاهش میده. پس برای اینکه چشم هاتون سالم تر و زیباتر بمونه و همچنین برای حفظ سلامت بدن حتما سیگار کشیدن رو ترک کنید!

نکات حرفه ای برای آرایش چشم های نزدیک به هم

 

 

 

محافظت از پوست در برابر نور خورشید یکی از مهم ترین اقداماتی هست که باید برای حفظ زیبایی و سلامت پوست انجام بدید. نور خورشید میتونه خیلی راحت باعث خشکی پوست، ایجاد چین و چروک و آسیب های جدی بر روی پوست و به ویژه پوست نازک اطراف چشم ها بشه. بنابراین توصیه میشه که همیشه از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

نکات استفاده از ضدآفتاب و مراقبت از پوست

 

 

 

همان اندازه که باید از پوست در برابر نور خورشید محافظت کنید باید چشم ها نیز در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت بشن. نور خورشید میتونه خیلی راحت باعث افزایش چین و چروک در اطراف چشم ها بشه. پس بهتره که در روزهای آفتابی و حتی روزهای برفی و زمستانی حتما از عینک آفتابی باکیفیت که دارای درجه محافظت UV مناسب هستند استفاده کنید.

روش تست عینک آفتابی اصل با موبایل

 

سپاس از همراهی شما با زیبامون!

برای درشت‌تر جلوه دادن چشمانتان نیاز نیست از محصولات آرایشی مختلف استفاده کنید. اگر به خاطر پوست حساستان امکان آرایش کردن ندارید و یا طبیعی بودن صورت را ترجیح می‌دهید، این مقاله به شما نشان خواهد داد که چطور بدون آرایش، چشمانی درشت‌تر و جذاب‌تر داشته باشید.

۱-مژه‌ها را فرمژه کنید. حتی اگر آرایش می‌کنید، بد نیست بدانید اکثر آرایشگران فر کردن مژه‌ها را امری ضروری می‌دانند، چون باعث می‌شود چشمها بزرگ‌تر و بازتر دیده شوند. ابتدا فرمژه را در قسمت ابتدایی مژه‌ها قرار داده و به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید، سپس وسط و انتهای آنها را فر کنید. این کار بدون اینکه باعث شود مژه‌ها شکسته شوند یا زاویه تندی پیدا کنند، به آنها یک قوس طبیعی می‌دهد. اگر استفاده از دستگاه فرمژه برایتان امکان‌پذیر نیست، روشهای دیگری برای بالا بردن مژه‌ها وجود دارد.

۲-از رنگهایی استفاده کنید که چشمهایتان را درشت‌تر نشان می‌دهند. به این که چه سایه رنگهایی واقعا چشمانتان را بزرگتر جلوه می‌دهند، توجه کنید و از همان رنگ تی‌شرت و روسری بخرید. وقتی دیگران از چشمنتان تعریف می‌کنند، به رنگ لباسی که پوشیده‌اید توجه کنید. یا پارچه‌های مختلف را نزدیک صورتتان بگیرید و از دوستتان بپرسید کدام بیشتر به شما می‌آید.

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

۳-همیشه ابروهایتان را تمیز نگه دارید. ابروهایتان قاب صورتتان هستند و در طرح آن تعادل به وجود می‌آورند. با برداشتن زیر ابروها و کشیدن خطوط باریک در بین موهای آن، ظاهر طبیعی‌تر و زیباتری را ایجاد می‌کنید. اگر می‌توانید به یک سالن بروید و بگذارید یک متخصص به ابروهایتان فرم مناسب را بدهد و از آن به بعد خودتان با برداشتن خرده موهای اضافی همان کادر را حفظ کنید.

۴-اگر چشمانتان خسته به نظر می‌رسند یا داخل آنها لکه‌های خونی وجود دارد، از قطره‌های چشمی استفاده کنید. چکاندن چند قطره از این قطره‌های چشمی، علاوه بر هیدراته کردن چشمها، باعث کم شدن قرمزی و تمیز و شفاف‌تر شدن آنها می‌شود.

۵-رنگ چشمانتان را با موهایتان هماهنگ کنید. اگر مایلید موهایتان را رنگ کنید، رنگی را انتخاب کنید که چشمانتان را برجسته‌تر نشان دهد. شما می‌توانید روی رنگ طبیعی چشمانتان مثل قهوه‌ای، آبی، سبز یا میشی یا رنگهای مختلفی که در خطوط عنبیه‌تان دیده می‌شوند، تمرکز کنید.

حتما بخوانید: چگونه چشمان خود را با آرایش درشت و جذاب کنیم؟(با تیپولوژی صورت)

۱-در طول شب خوب بخوابید تا پف و تیرگی اطراف چشمانتان کم شود. پوست اطراف چشمبسیار نازک است، یعنی فوق‌العاده حساس بوده و اثرات بی‌خوابی شبانه را نشان خواهد داد. کمبود خواب می‌تواند روی سیستم گردش خون اثر گذاشته و باعث می‌شود رگهای خونی از زیر پوست نازک زیر چشم نمایان شوند.

۲-پوست اطراف چشم را ماساژ دهید تا به تخلیه مایعات کمک کرده و پف را کاهش دهد. متورم به نظر رسیدن چشمها معمولا ناشی از مایع زیر چشم است. آرام ماساژ دادن پوست اطراف چشمها، می‌تواند به انتقال مایع از صورت به گره‌های لنفاوی بزرگ‌تر کمک کند.

۳- یک کرم دور چشم خوب تهیه کنید. شاید لازم شود کرمهای دور چشم متعددی را تجربه کنید تا به یک نوع خوب برسید، اما در نهایت آن کرمی را انتخاب کنید که مرطوب‌کننده و حاوی ویتامین E باشد. مراقب کرمهای دور چشم بسیار گران، چرب یا موم مانند باشید چون می‌توانند سلولهای مرده پوست را به دام انداخته و منجر به ظهور لکه‌های سفید برآمده یا میلیا در اطراف چشمانتان شوند.

۴-از مصرف زیاد نمک خودداری کنید. رژیمی که سرشار از نمک، مونو سدیم گلوتامات، الکل یا شیرین‌کننده‌های مصنوعی است می‌تواند به پوست دور چشم آسیب برساند یا پف بیشتری ایجاد کند. نمک بیش از حد باعث می‌شود بدن آب در خود نگه دارد و پف کرده به نظر برسد. به دلیل حساس بودن بیش از حد پوست اطراف چشم، این پف کردگی بسیار بیشتر به نظر خواهد رسید.

۵-با راه‌کارهای خانگی به پوست اطراف چشمتان برسید. با اقلامی که در آشپزخانه پیدا می‌شوند هم می‌توان خیلی راحت به پوست اطراف چشم رسیدگی کرد و پف آن را از بین برد. آن برشهای خیاری که بازیگران در فیلمها روی چشمانشان می‌گذارند، در واقع به رفع خستگی و طراوت بخشیدن به پوست اطراف چشم کمک می‌کند. حلقه‌های یک خیار سرد را روی پلکها قرار دهید و یا صورتتان را در یک کاسه پر از تکه‌های یخ و برشهای خیار فرو ببرید تا پف اطراف چشمانتان کمتر شده و پوست آن روشن‌تر شود.

۶-کار تمام است! حالا می‌توانید بیرن بروید و خوش بگذرانید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 


۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۰


توسط مینا کریمی

هیچ چیزی بهتر از داشتن یک جفت چشم زیبا و درخشان نمی تواند برای یک خانوم جذاب باشد اما متاسفانه گاهی اوقات طبیعت ما را در داشتن چنین چشمان ایده آل همراهی نمی کند. چگونه چشم درشت داشته باشیم؟ البته این اتفاق تنها با آرایش بوجود نمی آید.

مطالب مرتبط:

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

چگونه چشم ها را آرایش کنیم؟

چشم های پف کرده را چگونه آرایش کنیم؟

مدل‎های مختلف چشم را چگونه آرایش کنیم؟

نحوه صحیح ریمل زدن بر اساس فرم چشمان شما

۱- اگرچشمانی کوچک و ریز دارید از کشیدن خط چشم به تمامی دور چشم خودداری کنید. سعی کنید برای آرایش قسمت پایینی چشمانتان خط چشم را زیرمژه ها بکشید نه حاشیه درونی چشم، وحتما مراقب باشید که خط چشم پایین را تا گوشه چشم یا همان مجرای اشک ادامه ندهید.

۲- کشیدن خط چشم را تا گوشه بیرونی چشم ادامه دهید. این تکنیک اگر به خوبی انجام شود چشمان شما را درشت می کند و زیبایی خاصی به آنها می بخشد.

۳- خط چشم یا سایه سفید رنگی را در گوشه داخلی چشم یا همان مجرای اشک بکشید، این تکنیک با زیرکی خاصی می تواند گیرایی زیادی به چشمانتان ببخشد.

۴- ابروهایتان را تمیز کنید. ابروهای تمیز و زیبا به طور قابل ملاحظه ای چشم ها را برجسته نشان می دهد. اما این تصور که ابروهای نازک چشم ها را درشت تر نشان می دهد تصوری نادرست است و آن شیوه  تمیز کردن و حالت دادن ابروهاست که چشم ها را زیبا می کند.

۵- مژه هایتان را با استفاده از فرمژه و ریمل حالت دهید.

۶- سیاهی اطراف چشم را درمان کنید. این کار لزوما چشم ها را درشت نمی کند اما قطعا از زیبایی آنها می کاهد. پس سعی کنید با رژیم غذایی مناسب و مصرف کمتر نمک در مواد غذایی و خواب مناسب از این تیرگی ها دوری کنید.

۷- اگر چشم درشت می خواهید از قاشق های سرد استفاده کنید. شب قبل از اینکه به رختخواب بروید دو عدد قاشق را درون فریزر قرار دهید تادر طول شب سرد بشوند. زمانی که بیدار می شوید آنها را به مدت۱ دقیقه برروی چشم ها قرار دهید. این کار باعث می شود پف چشم بخوابد و در طول روز چشمانی درشت تر و شفاف تر داشته باشید.

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

آیا از امتحان کردن آرایش های مختلف چشم بدون آن که به نتیجه ی دلخواه خود برسید خسته شده اید؟ درشت کردن چشم ها به وسیله ی آرایش سخت تر از آن است که بیشتر خانم ها فکر میکنند. اما مسلما برای داشتن چشمانی درشت تر، نیازی به آرایش سنگین بوسیله ی سایه نیست. سایه پر رنگ و تیره  و به طور کلی آرایش سنگین می تواند باعث شود که سنتان بسیار بیشتر از آنچه که هست به نظر برسد. اگر شما صرفا روی جذاب تر کردن مژه هایتان وقت بگذارید، و آن را نقطه قوت و پر رنگ در آرایش خود قرار دهید میتوانید بدون نیاز به خط چشم و سایه چشمان درشت تری داشته باشید. در ادامه روش های توصیه شده توسط میکاپ آرتیست معروف و حرفه ای بسیار از بازیگران هالیوودی را در اختیار شما قرار می دهیم:

همیشه با یک مرطوب کننده دور چشم با کیفیت استفاده کنید. این کار باعث میشود که چشمانتان سرزنده تر به نظر برسد و همچنین پوست حساس دور چشم خود را زیرسازی کرده و آماده ی آرایش کرده اید تا لوازم آرایش چشمانتان بهتر روی پوست شما بخوابد. اگر شما زیر 25 سال هستید و پوست دور چشم سالمی دارید تنها یک مرطوب کننده برایتان کفایت میکند. اما اگر بالای 25 یا 30 سال هستید بسته به سن پوستی و نیازتان کرم های متنوعی با خواص لیفت کردن، سفت کردن، روشن کننده، از بین برنده ی پف و تیرگی و ضدچروک و.. وجود دارند که میتوانید با مشاوره با متخصصین پوست کرم مناسب خود را پیدا کنید.

استفاده از یک خط چشم رنگ پوست و یا سفید رنگ در قسمت داخلی پلک پایین، چشمانتان را درشت تر نشان میدهد.

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم

شکل سایه شما میتواند باعث شود چشمانتان درشت تر به نظر برسد. برای این کار، بهتر است روی استخوان ابرو (زیر ابرو) را سایه نزنید و یا با یک رنگ روشن مثل هایلایتر، کانسیلر و یا مداد سفید خود این قسمت را روشن تر از آنچه که هست کنید. همچنین سعی کنید وقتی که سایه خود را پخش می کنید بیش از حد به ابرو ها نزدیک نشوید و همیشه در آینه چک کنید که سایه ها به خوبی پخش شده  باشد و خطوط لبه شان تیز و مصنوعی جلوه نکند. همچنین سعی کنید فرم صحیح سایه زدن براساس فرم چشم خود را پیدا کنید.

بعضی مژه ها بدون هیچ آرایشی میتواند به دلیل حالت افتاده ای که دارد و یا به صورت خط است و فر نیست، چشمانتان را ریز نشان دهد، مژه هایتان را بوسیله فرمژه از ریشه فر کنید و سپس ریمل بزنید تا چشمانتان باز تر و درشت تر به نظر برسد.

فرقی ندارد که شما به آرایش طبیعی و یا غلیظ علاقه دارید. مژه مصنوعی به تنهایی اثری شبیه به معجزه برای درشت و باز نشان دادن چشم ها دارد و همیشه انتخابی ایده آل برای درشت کردن چشمهاست.

خط چشم و سایه های تیره ی خود را کنار بگذارید و به سراغ خط چشم های رنگی و سایه های روشن بروید. سایه های مشکی و قهوه ای تیره چشم ها را ریز تر و بسته تر نشان می دهد. در حالیکه که رنگ های روشن چشم ها را باز تر و درشت تر میکنند.

از یک سایه روشن برای زدن سایه به گوشه های داخلی چشم خود استفاده کنید. این کار چشم ها را درشت تر و باز تر نشان میدهد و خستگی و کم خوابی را کمتر نشان می دهد. اگر سایه تان شاید باشد و یا از یک هایلایتر روشن شاین استفاده کنید، اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

 

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کن.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

مجله کالا مارکت یک
رسانه آنلاین است که در زمینه های آرایش و زیبایی،
آرایش و زیبایی صورت، لوازم آرایشی، آرایش
و زیبایی مو، سلامت پوست، مراقبت و زیبایی
ناخن، مد و لباس، اکسسوری، برندهای مشهور، پوشاک آقایان، پوشاک
خانم ها، طلا و جواهرات، عطر زنانه و مردانه، کیف و کفش فعالیت می
کند. هدف ما ارائه جامع ترین و کامل ترین اطلاعات در زمینه های
مختلف می باشد، تا امکان دسترسی مخاطبان خود به منابع اطلاعاتی
معتبر، قابل استفاده و با دسترسی آسان را فراهم کنیم.

همچنین مخاطبان مجله می توانند به
وبسایت اصلی فروشگاه کالا مارکت به نشانی https://kala.market مراجعه نموده و انواع لوازم آرایشی، تجهیزات و
براش های آرایشی، عطرهای زنانه و مردانه، محصولات مراقبتی
پوست و مو و لوازم شخصی برقی را با کیفیت بالا انتخاب
کرده و خریداری نمایند.

عضویت در خبرنامه کالا مارکت برای آگاهی از مطالب، نکات و عکس های جدید!

 

 

مجله اینترنتی کالا مارکت، پورتال جامع شامل آرایش و زیبایی، لوازم آرایشی، مد و لباس و موضوعات متنوع تخصصی …. بیشتر بخوانید»

عضویت در خبرنامه کالا مارکت برای آگاهی از مطالب، نکات و عکس های جدید!

Kala Market Magazine. All Right Reserved. Designed and Developed by KALA MARKET @2018 | مجله کالا مارکت |

چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم
چگونه ارایش چشم زیبا داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *