چگونه فردی شاد به نظر برسیم

 
helpkade
چگونه فردی شاد به نظر برسیم
چگونه فردی شاد به نظر برسیم



از دیرباز جذاب بودن و موفقیت ارتباطی تنگاتنگ با هم داشته و این رابطه مستقیم در روزگار کنونی بسیار محسوس تر از قبل است؛ چه در حوزه روابط شخصی و عاطفی و چه روابط شغلی و حرفه ای. بدون شک برای هر شخصی این شرایط وجود داشته که به هر دلیلی خواسته باشد دل همکار، همکلاسی یا هر شخص دیگری در هر جایگاهی را بدست آورد و در این باره از اطرافیانش مشاوره گرفته باشد. بیشترین تلاش برای جذاب بودن در نگاه دیگران معمولاً در مورد روابط عاشقانه و برای جلب توجه جنس مخالف صورت می گیرد. اگر چه دستورالعمل های متفاوت و متنوعی برای جذاب به نظر رسیدن وجود دارد اما ممکن است برخی از آن ها نه تنها بیفایده بلکه نتیجه عکس داشته باشند.

در این میان برخی ترفندها برای جذاب به نظر رسیدن توسط علم ثابت شده اند که بسیاری از آن ها فراتر از بحث ظاهری و فیزیکی است. جذابیت تحت تاثیر شیوه رفتار و عملکرد شما، کسانی که قصد جلب توجه آن ها را دارید، نحوه صحبت کردن شما با دیگران و بسیاری عوامل دیگر قرار دارد. اما چگونه جذاب به نظر برسیم؟ در ادامه شما را با ۱۲ استراتژی و ترفند ثابت شده توسط علم برای جذاب به نظر رسیدن آشنا خواهیم کرد.

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

در مطالعه ای که به شکل کاملاً علمی اجرا شد، مشخص گردید مردانی که اخیراً جوک هایی را در گروه دوستانشان گفته بودند در جلب توجه جنس مخالف و گرفتن شماره تلفن آن ها موفق تر بودند. در این مطالعه، یک روانشناس از سه مرد خواست که در صورت امکان یک جوک خنده دار در جمع دوستانشان در کافه یا رستوران بگویند، در شرایطی که یک زن در همان حوالی نیز حضور داشته باشد. سپس به این مردان گفته شده که به زن مذکور نزدیک شده و از او شماره تلفنش را بخواهند. بعد از این که مرد با موفقیت یا شکست در گرفتن شماره تلفن از محل خارج شد، محقق به سراغ زن حاضر در محل رفته و از او خواسته شد که به مرد مذکور از لحاظ جذابیت و هوش و اینکه چقدر می خواهد با این مرد قرار گذاشت و رابطه ای بلند مدت داشته باشد نمره ای اختصاص دهد.

نتایج نشان می داد مردانی که در جمع جوک های بامزه تعریف کرده و زن مورد نظرشان نیز آن را شنیده بود در مقایسه با زنانی که جوک نگفته بودند، از شانسی سه برابر بیشتر برای گرفتن شماره تلفن آن زن برخوردار بودند. همچنین نمره دریافتی این مردان در زمینه جذابیت و هوش از زن مذکور بیشتر بود. جیل گرینگراس که یک جامعه شناس شناخته شده است در این باره چنین می گوید: «تاثیر داشتن حس شوخ طبعی قوی روی جذب کردن توجه زنان تا حدودی می تواند نتیجه این واقعیت باشد که افراد بامزه و شوخ طبع اجتماعی تر و باهوش تر انگاشته می شوند، چیزهایی که زنان در طرف مقابلشان دنبال آن می گردند».

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۳ توسط محققان دانشگاه کالیفرنیا-سن دیگو انجام شد، ۲۵ دختر و پسر دانشجو به تصاویر صورت ۳۰۰ زن نگاه کردند- یک بار در تصاویر گروهی و یک بار دیگر در تنهایی. تحقیقی دیگر همین رویه را با ۱۸ دانشجو با نگاه به تصاویر مردان تکرار کرد. نتایج نشان می داد که نمرات دریافتی مردان و زنان در زمینه جذابیت، برای تصاویر جمعی بسیار بالاتر از تصاویر انفرادی بود، چیزی که محققان از آن با عنوان «تاثیر پیشاهنگی» یاد می کنند. داشتن یک جمع دوستانه دخترانه یا پسرانه می تواند یک استراتژی خوب برای جلب توجه جنس مخالف باشد به ویژه اگر ویژگی های ظاهری آن ها تکمیل کننده و متناسب با ویژگی های غیرجذاب شخصی فرد باشد.

در مطالعه ای که در سال ۱۹۹۷، انجام شد، آرتور آرون از دانشگاه دولتی نیویورک و همکارانش دو گروه از دانشجویان را جدا کرده و دو به دو با هم جفت کردند، سپس به هر زوج ۴۵ دقیقه وقت دادند که به یک سری سوالات پاسخ دهند. یک بخش از سوالات مربوط به سوالات و گفتگوهای کوتاه بود و دیگری سوالات عمیق تر و مهم تری را شامل می شد. افرادی که سوالات عمیق تری پرسیده بودند احساس ارتباط و نزدیکی بیشتری داشتند. حتی دو نفر که در این تحقیق شرکت کرده بودند چند ماه بعد عاشق هم شدند که نشان از اهمیت این تحقیق و نتایج آن داشت.

برای یک تحقیق، محققان از ۴۹ دستیار قانونگذاران در ویسکانسین خواستند که از لحاظ جذابیت به سیاستمداران مختلف نمره بدهند. شرکت کنندگان در این تحقیق، رهبران سیاسی که با تمایلات حزبی آن ها سازگار بودند را جذاب ترین شخصیت ها می دانستند. یکی از محققان درباره نتایج تحقیق خود چنین نوشت: «در تضاد با سنت های تحقیقی که جذابیت فیزیکی را یک ویژگی ایستا در نظر می گرفتند، نتایج تحقیق ما بر اهمیت عضویت در گروه ها به عنوان لنزی برای تشخیص جذابیت فیزیکی رهبران آشنا تاکید داشت».

در دو مطالعه مجزا، محققان در سوییس رابطه بین لبخند زدن و جذابیت را بررسی کرده و دریافتند که هر چند لبخند شما قوی تر باشد صورت شما جذاب تر به نظر خواهد رسید.

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت، از ۱۰۰ زن خواسته شد که شرح هایی کوتاه در مورد مردان را بخوانند. برخی از این مردان مبادی آداب نداشته و مردانی توصیف شده بودند که به شریک خود خیانت کرده و همواره دنبال دعوا هستند. برخی دیگر نیز مردانی توصیف شده بودند که رفتارهای پدرانه داشتند، سخت کار می کردند و از فرزندانشان به خوبی مراقبت می کردند. هر جایی که گفته می شد مردان دسته اول یک سگ به عنوان حیوان خانگی داشتند، زنان آن ها را مردانی مناسب تر از مردان بدون سگ خانگی برای داشتن یک رابطه دراز مدت می دانستند. حتی مردان بدرفتار و دردسرسازی که سگ داشتند نمره ای بیشتر از مردان با صفات پدرانه و دارای سگ خانگی دریافت کرده بودند که اهمیت داشتن حیوان خانگی برای جذاب بودن را نشان می داد.

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۴ در چین صورت گرفت، ۶۰ مرد و ۶۰ زن به ۸۴۵ تصویر از دیگر افراد که در دهه سوم زندگی خود بودند نگاه کردند در حالی که حالت صورت آن ها کاملاً خنثی بود. برخی از این تصاویر حاوی عباراتی به معنای نجابت و صداقت بوده و برخی دیگر عباراتی به معنای شیطان صفت بودن و خساست را در خود داشتند. برخی دیگر نیز هیچ عبارتی دال بر توصیفات شخصی در آن ها دیده نمی شد. در نهایت شرکت کنندگان به کسانی که عبارات چینی با معنای مثبت در مورد مهربانی در عکس آن ها وجود داشت در مقایسه با دو دسته دیگر نمره بیشتری در زمینه جذابیت دادند. ویژگی های شخصیتی می تواند با جذابیت ظاهری صورت افراد در ارتباط باشد، چنانکه ویژگی های شخصیتی مثبت می تواند جذابیت صورت را افزایش داده و برعکس.

در یک تحقیق کوچک که توسط محققان دانشگاه کاردیف متروپولیتن صورت گرفت، تصویری از یک مرد در حالت خنثی و معمولی در یک آپارتمان بسیار لوکس و متعاقباً در یک آپارتمان ساده و معمولی گرفته شد. در ادامه از ۳۵ زن خواسته شد که در زمینه جذابیت به مردان تصاویر گرفته شده نمره دهند. در نهایت مشخص شد نمراتی که مردان حاضر در آپارتمان های لوکس دریافت کرده اند بسیار بیشتر و بالاتر از مردان با آپارتمان های معمولی است.

در مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت، محققان از حدود ۱,۵۰۰ زن با متوسط سن ۲۸ سال خواستند که به قطعه ساده و پیچیده از موسیقی گوش داده و سپس به جذابیت آهنگساز نمره دهند. نتایج نشان داد که زنان به نوازنده موسیقی های پیچیده نمره جذابیت بیشتری داده و آن ها را شرکای بهتری برای روابط درازمدت می دانستند.

در سال ۲۰۱۵، محققان استرالیایی از دانشجویان خواستند که در این تحقیق سعی کنند خیلی سریع با جنس مخالف قرار ملاقات بگذارند. نتایج نشان می داد که مردان متفکر و نکته سنج در زمینه جذابیت، نمره بسیار بالاتری از زنان دریافت کرده بودند. پیش از شروع تحقیق، از ۹۱ دانشجو خواسته شد که یک پرسشنامه مربوط به متفکر بودن را پاسخ دهند که در آن از آن ها خواسته شده بود میزان موافقت خود با جملات ارائه شده ای مانند « من بدون نیاز به واکنش به احساسات و عواطفم، آن ها را درک می کنم» پاسخ دهند.

بعد از هر تعامل نزدیک با جنس مخالف، به طور محرمانه از دانشجویان خواسته شد که جذابیت جنسی طرف مقابل و اینکه چقدر دوست دارند با طرف مقابل رابطه عاشقانه داشته باشند را در قابل نمره بیان کنند. نتایج نشان داد مردان عموماً به سمت زنانی کشیده می شوند که جذابیت های فیزیکی دارند اما زنان عموماً جذابیت را در مردان متفکر و دارای تفکر عمیق می دیدند.

بر اساس مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ انجام شد، محققان دانشگاه آلاسکا دریافتند که زنان به مردانی جذب می شدند که ریسک پذیر بوده و به عبارت دیگر خطرات شکارچی-گردآورنده که سبک زندگی اجداد ما بوده را می پذیرفتند. در این تحقیق از ۲۳۳ دانشجو خواسته شده بود که پرسشنامه ای را پر کنند در مورد اینکه از لحاظ جذابیت به افرادی که در ورزش ها و رفتارهای ریسکی و خطرناک مشارکت می کنند چه نمره ای می دهند. ریسک های شکارچی-گردآورنده شامل دوچرخه سواری کوهستان، غواصی عمیق و اسکیت سواری بود.

ریسک های مدرن نیز شامل سرقت ادبی از نوشته های آکادمیک، بازی کردن با مواد شیمیایی در آزمایشگاه و روزآمد نکردن نرم افزارهای ضدویروس در کامپیوتر شخصی بود. نتایج نشان می داد که زنان بیشتر به مردانی که خطرهای شکارچی-گردآورنده را به جان می خریدند جذب می شدند. آن ها گفته بودند به مردانی که ریسک های مدرن را انجام می دهند کمتر جذب می شوند زیرا ظاهراً این ریسک ها از نظر آن ها بی معنی و غیرخطرناک (دستکم در مقایسه با گروه اول) به نظر می رسید.

محققان دانشگاه روچستر دریافته اند که زنانی که رنگ قرمز می پوشند برای مردان جذاب تر به نظر می رسند. آن ها یک سری تحقیق انجام دادند که در آن های گروه هایی از حدود ۳۰ دانشجوی مذکر به تصاویری سیاه و سفید از زنان جوان که در کنار یک پس زمینه قرمز، سفید، خاکستری، سبز یا آبی ایستاده بودند نگاه می کردند. نتایج نشان می داد که از دید این مردان، زنانی که در کنار پس زمینه قرمز رنگ قرار داشتند از لحاظ فیزیکی و جنسی جذابیت بیشتری دارند. همچنین آن ها بیشتر تمایل داشتند که با چنین زنانی دوست شوند. در کمال ناباوری وقتی از این مردان خواسته شد بگویند که چه فاکتورهایی باعث شده چنین زنانی از نظر آن ها جذاب تر باشند کمتر کسی به پس زمینه قرمز رنگ اشاره می کرد که نشان می داد جذابیت و کشش رنگ قرمز برای مردان غیرآگاهانه است.

بیشتر بخوانید: آیا مردانی که ریش و سبیل دارند مردانه‌تر و جذاب‌تر به نظر می رسند؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 2.3 / 5. تعداد رای: 3

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

این چرت پرتا چیه تحویل مردم میدین در اپارتمان لوکس زندگی کردن پول میخواد البته اگه مظورتون اینکه پولدار ها جذاب تر پس همین رو باید مینوشتید .!.

والا من ک ی دخترم و اگ بخوام کسیو دوست داشته باشم به پولش کار دارم نمیگم ندارم ولیـ مهم تر از پول اخلاق اون فرده تو قصر بخواد هی باهات دعوا کنه بدتره ک 😐

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ قبل تر در هاو کن یو در رابطه با روش هایی که می توانید جذاب به نظر برسید برای شما مقالاتی منتشر کردیم. اما در این مقاله ده ترفند متفاوت برای جذاب به نظر رسیدن را برای شما تهیه کرده ایم که می توانید در ادامه با ما همراه باشید تا آنها را با هم مطالعه کنیم.

زیبایی واقعی به عوامل فیزیکی و خارجی مربوط نیست و در اصل به طرز رفتار شما وابسته است. دکتر Jack Schafer یکی از ماموران  سابق سازمان  FBI است که در کتاب خود در رابطه با فرمول دوستی که خود آن را به دست آورده و قوانین جذابیت متد‌ها و روش‌هایی را ذکر کرده است  که همه افراد می‌توانند تا  با استفاده از این متدها به روابطشان کمک کرده و اعتماد اطرافیان را به دست آورند. متد او به مدت بیست سال با موفقیت در سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا استفاده شده است و اخیرا  نیز همه گیر شده است.

در مقاله زیر می توانید روش های دیگری را برای جذاب به نظر رسیدن در روابط اجتماعی و محیط های اجتماعی را مطالعه کنید.

ما در این مقاله ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین تکنیک‌هایی را که قطعا در کار و زندگی شخصیتان به شما کمک می‌کنند را بازگو خواهیم کرد و در آخر این مقاله ، فرمول دوستی را که توسط  Jack Schafer  ارایه شده است را برایتان ارایه داده‌ایم. (در این فرمول به وضوح توضیح داده شده است که روابط میان افراد چگونه شکل می‌گیرد.)

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

آیا تا به حال متوجه این موضوع شده‌اید که خانم‌ها بیش‌تر از آقایان سرشان را به سمت‌های دیگر خم می کنند؟ مردان نیز در دنیای کسب و کار نیز از روشی مشابه استفاده کرده و سرشان را صاف نگه می دارند تا با این روش تاکید بیشتری بر روی نفوذ و سلطه ‌طلبی خود داشته باشند. در ارتباطات غیر رسمی، متمایل کردن سر به یک طرف به نشانه اعتماد است. در دنیای حیوانات نیز زمانی که دو حیوان با یکدیگر رودررو می‌شوند، رگ اصلی ژوگلارشان را (رگی در گردن  که هنگامی که کمی سرتان را خم می‌کنید، بیشتر به چشم می‌آید)  فقط به حیواناتی که بی‌خطر و از نظر آن‌ها زیبا هستند نشان می‌دهند. (مفهموم همان متمایل کردن سر است.)

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

علامتی که نباید استفاده شود:  با سری که کمی به عقب خم شده و چشمانی که که از گوشه نگاه می‌کنند، به طرف مقابلتان نگاه نکنید. حتی اگر شخصی این کار را به شوخی انجام بدهد، غالبا این رفتار به عنوان نشانه‌ای از خصومت و دشمنی برداشت خواهد شد.

غالبا افراد زمانی که یکدیگر را ملاقات می‌کنند، برای این که نشان دهند تمایلی به خشن بودن ندارند ابروهایشان را بالا می‌برند.  مغز انسان به طور ناخوداگاه از فاصله ۲ متری هم متوجه این نشانه شده و به نظر شما این فرد شخصی خوش ‌خلق‌وخو جلوه می‌کند. اگر به کسی علاقه دارید که در عین حال او را هم نمی‌شناسید، می‌توانید با کمی بالا بردن ابروهایتان، برای او سیگنالی از راه دور ارسال نمایید.

علامتی که نباید استفاده شود: سعی کنید زمانی که ابروهایتان را بالا داده‌اید، ارتباط چشمی طولانی با شخص روبه‌رویتان برقرار نکنید. اخم نکنید، ابروهایتان را به حالت غم در هم نکشید و ظاهرتان رو طوری نشان دهید که درحال ارزیابی طرفتان هستید.

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

وقتی مغز شما کاربران هاو کن یو یک لبخند صمیمی را تشخیص می‌دهد، باعث می‌شود تا شما نیز به طور ناخودگاه لبخند زده و در بدنتان هورمون آندروفین که باعث احساس شادی در شما می‌شود، ترشح شود. تجربه کردن احساس شادی، باعث می‌شود تا انسان‌ها به ارتباطشان ادامه دهند. به عنوان مثال همه دوست دارند تا  بیشتر به مکان‌هایی سر بزنند که حس بهتری درونشان ایجاد می‌کنند.

علامتی که نباید استفاده شود: نگاه سرد و یک لبخند محو و یا نیش خند زدن.

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

زمانی که سرویسی به کسی داده و کاری برای او می‌کنید ، در جواب تشکر او هیچ وقت از عبارت “خواهش می‌کنم،قابلی نداره.” استفاده نکرده و به جای آن این طور بگویید که فکر می‌کنید که اگر آن شخص هم جای شما بود، برای شما همان کار را می‌کرد. البته در رابطه با نحوه احوال پرسی و برخورد های ابتدایی ملاقات قبل تر در مقاله ای پرداختیم که ایین ترفند ها را نیز می توانید در لینک زیر مطالعه کنید.  این جمله باعث به وجود آمدن احساس معامله بمثل در طرف مقابلتان شده و آن فرد احساس می‌کند تا به جای تشکر کردن، باید کاری برای شما انجام بدهد.

چگونه احوال پرسی کنیم؟

برای این ‌که از دیگران خواهش‌های کوچک بکنید، تامل نکنید. مثلا از آن‌ها بخواهید که مشاوره‌ای به شما بدهند و یا کمکتان کنند تا چیزی انتخاب کنید و یا کتابشان را به شما قرض بدهند. قطعا همه افراد دوست دارند تا در برابر دیگران مهم دیده شوند،  این کار عزت نفس شما را  بالاتر می‌برد. قبول کنید که  داشتن مشترکات با کسی که برای شما احترام قایل است، قطعا خوشایند خواهد بود.

 

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

برای جلوگیری از وقفه های ناخوشایند در وسط یک مکالمه ، می‌توانید تا از یک جلمه کوتاه که هم‌رای آن شخص بوده و مرتبط به موضوعی که آن شخص در آخرین جمله‌اش گفته است می‌باشد،  استفاده نمایید.

این روش، راهی  نسبتا ساده برای ادامه مکالمه و ایجاد یک فضای آرام است.  این نوع زمزمه کردن، به نوعی شکل صمیمی‌ای از ارتباط را نشان می‌دهد. سعی کنید تا هنگام زمزمه‌تان گهگاه از برخی عبارات خاص استفاده کنید و اگر قصد دارید تا رازی را به کسی بگویید، کمی به آرامی به سمت او خم شوید. فرد به طور غریزی به شما گوش می دهد تا بهتر بشنود. کم کردن فاصله فیزیکی بین شما و طرف مقابلتان و این احساس که با او رازی را در میان گذاشته اید باعث می‌شود تا به هم نزدیک ‌تر شوید.

علامتی که نباید استفاده شود: بلند حرف زدن ، ایجاد فاصله بین کمر و پشتی صندلیتان، بر روی صندلی لم دادن

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

بهترین راه برای خوشامد طرف مقابلتان این است که فرد را تشویق کنید تا از خود تعریف کند. در طی یک مکالمه، سعی کنید تا فرد را با اصرار راضی بر این کنید که  از دستاوردها و شایستگی های خود تعریف نماید، سپس نشان دهید که غافلگیر شده‌اید و از او بپرسید که آیا واقعا آن کار خاص را انجام داده است؟ و یا بپرسید که چطور توانسته است تا آن کار را پیش ببرد؟ چنین سوالاتی باعث می شود آن فرد مجاب به تعریف از خود شود.

همچنین شما می توانید  تا سعی کنید از یک شخص سوم تعریف نمایید. به عنوان مثال: درباره یکی از دوستان مشترکتان صحبت کرده و بگویید که حس شوخ‌ طبعی فوق‌العاده‌ای دارد و یا از پشتکار او تعریف نمایید.

علامتی که نباید استفاده شود: اگر به جای  دستاوردها و یا شایستگی‌های یک فرد از چیزهایی مثل ظاهر  او و یا برخی صفات مادرزادی و اکتسابی او تعریف نمایید، این کار کمی مفهموم چاپلوسی خواهد داشت. مردم غالبا دوست دارند تا چیزی که به سختی بدان رسیده‌‌اند، دیده شده و مورد ستایش قرار بگیرد.

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

در طول مکالمه، یک اشتباه عمدی انجام دهید تا مخاطب  متوجه آن شود، سپس از خودتان تردید نشان داده و اجازه دهید  تا او آن  را تصحیح نماید. با این کار او احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهد کرد و متوجه خواهد شد که شما نیز یک فرد عادی هستید   و اگر احیانا در مقابل شما احساس خامی می‌کند، به وسیله دانش  خود آن را پوشش می‌دهد. (درمان می‌کند.)

دقیقا در همینجاست که قانون مشابهات به کار می‌آید: هرچه بیشتر مشترکات داشته باشید، بیشتر ارتباط برقرار می‌کنید و نزدیک‌تر می‌شوید.

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

۷۰٪ اطلاعات مهم دقیقا زمانی که مشغول خوردن هستید، به اشتراک گذاشته می‌شوند. حرکات افراد در این موقعیت، بازتابی از عواطف، احساسات و یا علایق آن‌هاست. اگر طرف مذاکره  شما فنجان را مانند مانعی بین خود و شما بگذارد این بدین معناست که تمایل به افزایش فاصله مابینتان دارد. توجه داشته باشید که یک گلدان و یا یک استند تبلیغاتی بر روی میز نیز می‌توانند نقش همان فنجان را بازی کنند. آیا به خاطر دارید  زمانی که با دوستانتان دور یک میز می‌نشینید، بلافاصله تمام وسایل غیر لازمتان را به یک گوشه میز هل داده تا یک فضای باز و راحت برای ارتباط برقرار کردن ایجاد نمایید؟

خوردن در یک بشقاب مشترک هم می‌تواند امتحانی برای این باشد که ببینید آیا طرف شما را دوست خود می‌پندارد یا خیر؟ از طرف مقابلتان بپرسید که آیا می‌تونید از خوراکی‌ای که داخل بشقاب او هست بردارید یا خیر؟ غالبا افراد قبول نمی‌کند که غذای داخل بشقاب خود را با شخص دیگری شریک شود. توجه داشته باشید که این حرکت کوچک، می‌تواند تا باعث شود به طرفتان نزدیک‌تر شوید. اگر شما غذایتان را با کسی شریک می‌شوید، این نشان دهنده این است که او را به چشم یک دوست می‌بینید.

 

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

معمولا افرادی که لبشان را با انگشت و یا چیز دیگری لمس می‌کنند، خجالت می‌کشند و معمولا این اتفاق زمانی می‌افتد که از آن‌ها سوالی ناخوشایند پرسیده شده و یا موضوع بحث درباره مساله‌ایست که آن‌ها از آن اجتناب می‌کنند. این حرکات را تماشا کرده  تا عکس‌العمل مناسب انجام داده و رفتار خود را به موقع اصلاح نمایید.

سعی کنید تا با مردمک‌های چشمتان سیگنال‌های درستی به طرف مقابلتان ارسال کنید. مغز ما به این که مردمک چشم طرف صحبتمان گشاد باشد، عکس العمل نشان داده و آن را دوست داشته و نشانه‌ای از همدردی و علاقه می‌بیند. آیا دوست دارید که از جانب شخص خاصی دوست داشته شوید؟ او را برای شام به جایی با نور کم دعوت کرده و به او با نگاهی خیره بنگرید، طوری که کمی مردمک چشمانتان گشاد شود. با این روش چشمانتان تیره تر دیده شده و تقریبا به رنگ سیاه  می‌شود(  منظور این است که عدسی چشمانتان گشاد شده و تیرگی و سیاهی آن بیشتر دیده می‌شود.)  و این حالت، ظاهری جذاب به شما می‌دهد.

علامتی که نباید استفاده شود: چشمان تنگ و باریک شده، لب‌های بر هم فشرده، خمیازه‌ای از روی خودنمایی، بینی‌ای که به آن چروک انداخته‌اید.

چگونه با زبان بدن جذاب تر باشیم؟ (محیط کاری، دوستانه و اجتماعی)

اصطلاحا به این پدیده قانون جاده سنگی می‌گویند. به بیان واضح تر، تجربه نشان داده است که برخی از آدم ها بعد از گذراندن برخی موانع و تضادها به یکدیگر علاقه‌مند شده‌اند، این دسته از رابطه‌ها به نسبت روابطی که از همان ابتدا صلح آمیز و بدون درگیری ایجاد شده‌‌اند، قوی‌تر هستند. در حقیقت این اتفاق تبدیل به یک کلیشه سینمایی در موضوع فیلم‌ها  شده است: در ابتدا کارکتر‌ها با یکدگیر دشمنی دارند، اما به تدریج یکدیگر را بهتر شناخته و  تبدیل به بهترین دوست‌ها و یا معشوقه‌ها می‌شوند.

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

اگر با سخنان طرف صحبتتان موافق هستید، زمانی که به صحبت‌های طولانی او گوش ‌می‌دهید، از خود برخی اصوات هیجانی در بیاورید.

از ضعف‌هایتان، رویاهای دوست‌داشتنیتان، افکار پنهانتان و مواردی از زندگیتان با طرف مقابلتان صحبت کنید. این قضیه باعث جذابیت شما در چشم مخاطب خواهد شد.

حواستان باشد که فقط بعضی اوقات! شما با این کار کنجکاوی طرف مقابل را  تحریک کرده و علاقه طرفتان  به شخصیت شما بیشتر خواهد شد.

آیا می دانستید که یک تیم ایده آل در واقع گروهی از افراد با علایق مشترک و زندگی مشابه هستند؟

چگونه جذاب به نظر برسیم؟ _ هاو کن یو

این فرمول بازتابی از ویژگی‌های اصلی و ضروری برای ایجاد اعتماد و رابطه دوستی میان دو نفر است و زمانی که می‌خواهید با یک شریک کاری و یا رییس جدیدتان و یا کسی که به او علاقه دارید رابطه دوستانه‌تری برقرار کنید قطعا برایتان مفید خواهد بود۰

شرط اصلی به وجود آمدن نزدیکی در یک رابطه، داشتن احساس آسودگی و امنیت در آن ارتباط است. گاهی اوقات به خودتان اجازه دهید که (تا جسارت این را داشته باشید که) فضای خصوصی که یک نفر به واسطه آن تصمیم می‌گیرد که  شما چگونه و کی به او می‌توانید نزدیک‌تر شودید، را به هم بزنید. (به او نزدیک‌تر‌ شوید.)

هرچه زمان بیشتری با شخص مقابلتان بگذرانید و هر چه مشترکات بیشتری داشته باشید، به همان نسبت تاثیر بیشتری بر روی افکار و اعمال یک‌دیگر خواهید داشت.

اگر اغلب با یک‌دیگر باشید، ملاقات‌ها به همان نسبت مختصرتر شده و کم‌تر تکرار می‌شوند. برعکس اگر شخص مقابلتان را کم‌تر ملاقات نمایید، مدت‌ زمان و اهمیت هر دیدارتان به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند و به معنای واقعی کلمه، هر کلمه از سخن فرد مقابلتان را در ‌می‌یابید و وقتتان به بطالت نمی‌گذرد. مدت زمان دیدارهایتان را متناوب کنید، اما حواستان به تداوم رابطه هم باشد.

لازم است که به اهمیت بالای این شاخص توجه کنید. این شاخص بیان کننده این است که آیا شما هم از وقت گذراندن با طرف مقابلتان لذت می‌برید یا خیر و این نقطه دقیقا همان  جایی است که منافع و خواسته های مشترک نقش مهمی ایفا می کنند.

 

آیا از این به بعد این ترفندها را به کار می‌برید؟ و یا شاید هم تا الان از آن‌ها استفاده می‌کرده‌اید و از این راز‌ها آگاه بوده‌اید؟ لطفا آن‌ها را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

چگونه یک خانم با شخصیت باشیم؟

چگونه خوش عکس باشیم؟ (نکات مهم برای داشتن عکس خوب)

چگونه سرعت رشد ناخن ها را زیاد کنیم ؟

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

با سلام ممنون از مطالب خوب شما تشکر تولید پمپ خلاء https://parsvacuumpumps.com/

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است

دختران نوجوان به دنبال این هستند که فردی جذاب در چشم دیگران باشند و همگان آن ها را تحسین کنند، آنها به دنبال بهترین بودن می باشند. خواه شما این مقاله را می خواهید تا با استفاده از آن دوستان جدیدی پیدا کنید و یا اینکه کسی را نسبت به خود علاقه مند سازید، پیروی کردن از مراحل زیر می تواند کمک بخش شما باشد.

فهرست بندی این مقاله

۱۵دقیقه از صبح و شب را به پوست خود اختصاص دهید. پیگیری مداوم کلید اصلی داشتن پوستی زیبا است،بنابراین چند دقیقه از روز را به همین امر اختصاص دهید و پیروی از مراحل زیر به شما در این زمینه کمک خواهد کرد:

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

2هرروز دوش بگیرید. یک دوش سریع قبل از شروع روز می تواند باعث شود که شما احساس زیبا بودن را داشته باشید. سعی کنید این کار را وارد برنامه روزانه خود کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه را زیر دوش باشید.

3خنده زیبایی بر روی لب داشته باشید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد ولی این خنده شما است که یکی از بزرگترین دارایی های شما به شمار می رود. راه های زیر به شما کمک می کند همیشه خندان باشید:

4تناسب اندام خود را حفظ کنید. لازم نیست برای جذاب بودن لاغر باشید و سعی کنید فقط خود را خوش اندام و سالم نگه دارید. نه تنها زمانی که پیرتر می شوید این امر به کمک شما می آید بلکه اندروفین های ترشح شده حین تمرین های ورزشی می تواند به شما کمک کند تا حس رضایت و زیبایی را در خود حس کنید.

1با استفاده از آرایش زیبایی طبیعی خود را بیشتر کنید. در فرهنگ های مختلف زنان از آرایش برای نشان دادن بیشتر زیبایی خود استفاده می کنند. ولی به یاد داشته باشید برای جذاب بودن نیازی به آرایش نیست، آرایش تنها ابزاری است که می تواند اگر شما دوست داشته باشید به شما در این امر کمک کند. شما می توانید آرایش های مختلفی بستگی به موقعیت و سطح راحتی که حس می کنید، بکار ببرید.

2مرتب سازی مو: نظیر اکثر افراد شما هم یک آرایش موی مخصوص به خود دارید ولی این به معنا نیست که شما نمی توانید هرچند وقت یکبار چیز جدیدی امتحان کنید، پس کمی زمان بیشتری صرف موهای خود بکنید چون می تواند به زیبایی شما کمک بسزایی کنید و حس یک سوپر مدل را در خود داشته باشید.

3سعی کنید لباس هایی بپوشید که جذابیت اندام شما را نشان می دهند: لباسی که به تن دوست شما می آید ممکن است برای شما مناسب نباشد و این ربطی به جذاب بودن یا نبودن شما ندارد. بدانید چه لباس هایی باید انتخاب کنید، لباس هایی که به شما می آید و به زیباتر نشان دادن شما کمک می کنند ( حتی اگر تغییری در وضعیت ظاهری شما ایجاد نشده باشد !).

4از پوست خود بیشتر مراقبت کنید. تمیز کردن روزانه پوست یک قاعده اصلی برای داشتن پوستی زیبا است ولی انجام کارهای زیر می تواند باعث شود که مطمئن شوید پوست صافی دارید.

بخش ۳ از ۳: نمایان شدن حالت رضایت

1وضعیت ایستادن و راه رفتن مناسبی را انتخاب و تمرین کنید. شیوه ای که راه می روید به افراد دیگر چیزهای زیادی در رابطه با شما می گوید، بنابراین در راه رفتن خود حس اعتماد به نفس را جاری سازید.

2با وقار حرکت کنید. آیا می دانستید زیباترین ها و ملکه های زیبایی ساعت ها صرف یادگیری نحوه راه رفتن می کنند؟ ممکن است احمق به نظر اید ولی به شیوه ای راه می روند که زیبا و شناور به نظر می رسد. از نکات زیر پیروی کنید تا بتوانید با وقار راه بروید:

3خنده بر لبان خود داشته باشید! شما چیزی در اختیار دارید که از هر فاکتور دیگری می تواند به زیبایی شما کمک بیشتری کنید ! خنده خود را همیشه حفظ کنید تا نه تنها احساس شادتری داشته باشید بلکه به اطرافیان خود نیز روحیه ببخشید.

وای من ۱۳ سالمه نمی دونم چی جوری بدون آریش جذهب باشم دوس دارم آریش کنم ولی مامانم ممی زاره

من دختر خیلی شیطون و تخسیم ولی در کنارش خیلی مغرورم جلو کسایی که می دونم چنبه ندارن مغرور میشم و جلو کسایی که فقط به عنوان دوست نگام می کنن خودم می شم اجازه ندادم هیچکس بهم توهین کنه طوریکه که هیچکس شخصیت واقعیمو نمی دونه یعنی منو خوب نمی‌شناسن از پسرا متنفرم تیپم همیشه اسپرته ولی جلف نیستم اهل آرایش نیستم در حد یه کرم و بالم لب بنظرم داشتن چادر و حجاب کامل آدمو سنگین نمی کنه رفتار آدمه که این کارو می کنه من شیطونم و همرو می خندونم لبخند رو لبه همه میارم این بهتر از اینه که برج زهرمار باشی پسرا زیاد دنبالمن حتی مدتی که به دلایلی محجبه شدم اما بهشون رو نمی دم حتی به اونایی که پرو هستن فش می دم و سرشون داد می زنم و میگم دورم نپلکن من اگه تیپ می زنم واسه یه مشت پسر بی مخ بی حیا نمی زنم واسه خودم می زنم چون حس خوبی پیدا می کنم پس خانومای حجابی و چادری به دخترایی که مثل خودتون نیستن توهین نکنید چون خیلی از چادری ها دارن از اون چادر با ارزش سو استفاده می کنند من خودم عاشق چادرم اما فکر می کنم هنوز آمادگی ندارم و نمی توانم سرم کنم چون چادر لیاقت می خواد لیاقتی که باید خیلی بجنگیم و پاک باشی تا به اون برسی خدا برام مهمه نه نظر مردم خدا دلمو میبینه نه ظاهرمو خودش می دونه من کیم خدا همه چیزو می دونه

جذابیت یه چیز زاتیه و به راحتی بدست نمیا و اینکه ادم زیاد بخنده اصلا خوب نیست ….. من خودم توی مدرسمون خیلی طرفدار دارم شاید فقد دو نفر باشن ک از من خوششون نیاد و میخام تجربمو بهتون بگم من ادم شوخیم زود با همه رفق میشم یعنی کلا با هر کسی گرم میگیرم با هر کسی یه جور رفتار کیکنم به اندازه جنبش هیچوقت به کسی زیاد نگاه نمیکنم همیشه سرمو بالا میگیرم یه حالت لش طوری دارم و دقیقن برعکس این مطلب پاهامو همیشه روی زمین سر میدم ب زیبای خودم خیلی اهمیت میدم چون واقعا موثره اصلا برای هیچ چیزی نمیترسم و تا میتونم ب بقیه کمک میکنم طوری رفتار میکنم که همه باهام احساس راحتی کنن ب درسام اهمیت میدم ولی نه به اون اندازهد ک اسممو بزارن خر خون کلاس خیلی جسورانه با همه رفتار میکنم و نمیزارم هیچکس بهم بی احترامی کنه حنی یادمه یه دفعه معام ریاضیم رو فهش دادم برای بد رفتار کردن ولی فهشی که تو دردسر نندازم جلوی پسراحدودمو رعایت میکنم و نسبت به جنبشون رفتار میکنم باهاشون هیچوقت نمیگم نباید جواب یه پسرو ندم به خاطر غرورم چون ما بعدا توی دانشگاه باید این کارو انجام بدیم پس خودمو از الان اماده میکنم و اجتماعی رفتار میکنم نمیزارم پسر بهم زور بگ و همیشه سر پای خودمم توی کارام از هیچکس کمک نمیگیرم و ب تنهایی از پس همشون بر میام ساده نیستم اصلا مهربونیمو قایم میکنم همیشه و با عقلم پیش میرم نه قلبم حتما اگ این کارارو کنین همجا جذابو محبوب بنظر میاین //……

خیلی خوبه که میتونی با عقلت تصمیم بگیری کاش منم میتونستم ولی این به اسم قلب من قدرت خیلی زیادی داره واسه اینکه همیشه تاج داشته باشه

اوووووف خود نما همه عاشق من هستم همه دوسم دارن همه واستم میمیرن او هیچ کس رو نداری که اینجوری میگی بعدش اگر زیبا بودی چرا اینو سرچ کردی الایغ

اومم👌🏻😂

سلام مطالبتون بسیارعالی بود. به نظر من این جور چیزا اصلا مهم نیست.

سلام من مینا هستم . سنم بین ۱۷ و ۱۸ سال هستش. مطالبوتونم خیلی مفید بود. ولی وقتی نظر هارو خوندم متوجه این شدم که دختر ها درباره پسر ها یا همون به قول خودشون جنس مخالف و حجاب و جذابیت بود . درباره پسر ها که من هیچ نظری ندارم چون اینکه من از پسر مخصوصا پسر های این دوره زمونه متنفرم و دنبال دوری هستم و خود شیرینی نمیکنم . درباره حجاب که من جوابمو از ۱۴ سالگی شروع کردم و لباسام معمولی و همیشه بالیدند میزنم بیرون درباره جذابیت هم من از آرایش بدم میاد و آرایش نمیکنم و همیشه معمولی میزنم بیرون . خودشیرینی نمیکنم اما من همینجوریشد حس میکنم جذاب احتیاج به هیچ ندارم .❤

ساده ولی جذاب

دقیقا

دقیقا

نه پس!!!

بعضی آدمها زیر سنگینی حجاب هم وقیحند.. بعضی آدمها با پریشانی موهایشان هم نجیب… وقاحت و نجابت در ذات آدماس نه در پوشش آنها..

نه مستی نشانه کفر است! نه جانماز نشانه دینداری… نه پاکان را باکی از مستی! نه مستان را امکان درویی… نه موی نمایان نشانه هرزگی! نه چهارقد نشانه پاکی… هرکس آنست ک ببوید نه آن ک ظاهرش گوید نه مدافع بدی باش نه در فکر تدفین حقیقت… قضاوت کار ما نیست… دوستان ببخشید خسته شدین:)

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

من کااااملا موافقم باهات من شاید چادر سرم نکنم ولی اونجوری هم لباس تنم نمیکنم که همه جام بزنه بیرون و حتی شاید من خیلی مثبت و خانوم تر از چادریا باشم چون خیلی از چادریا با وجود چادرشون دخترای خوبی نیستن من به شخصه خیلی شیطونم ولی اونقدری سر به زیر هستم که کسی نتونه بهم نخ بدع و حتی اگه بده هم من محلش نمیدم

احساس بیکاری می از اینکه دارم جوابتو میدم ولی برو .تهش ببین به چی میرسی 😐

مطالبتون بسیار مفید بود✌✌?

خب من چادری نیستم با ی سری پسرا شوخی میکنم و بعضیام ک میدونم اخلاقشون چجوره شوخی نمیکنم تیپم اصصصصلا جلف نیست هیچ وقت از یک ریمل و رژ لب بیشتر ارایش نداشتم هیچوقت با هیچ پسری رابطه نداشتم خیییعلی شیطوونم و بیشتر لبخند میزنم و برای هر کس تو زندگیم مرز گذاشتم مرز رفتار مرز صمیمیت مرز… اصلا حرف مردم برام مهم نیست و همچنین نظر پسرا حالا شما بگید من چگونه دختریم؟

جذاب

سلام به همه دوستان بنظرمن جذاب بودن هم زاتیه هم اکتسابی.ادما میتونن با لبخندزدن وظاهر اراسته جذاب بنظر بیان ولی ممکنه هرکسی اونو دوست نداشته باشه.وعموما جذابیت افراد چادری خیلی کمتره چون مجال کمتری برای جذاب بودن دارن

عزیز دلم…جذابیت به چادر یا مانتو نمونده…جذابیت هر فردی نباید تو سرو وضعش باشه که دختر خوب…تو همه کامنتا جذابیت فرعی دیده میشه…درسته این مقاله برای زیبایی ظاهریه و تاثیر هم داره اما منحصربه فرد بودن هرکسی تو شخصیتشه نه تو چهرش و…اینارو گفتم تا برسم به اینکه بحث چادر و بی حجابیو از ذهناتون دور کنید..چه حجاب چه بی حجاب همه ما انسانیم با ویژگی ها و اعتقادات مختلف…پس به هم احترام بزاریم و سعی کنیم با ویژگی های خودمون زندگی کنیم سرتونو درد آوردم?…زندگیاتون شاد?

ادم نباید مغرور باشه نبایدم زیاد بخنده باید همه رو شیفته خودش کنه باید همه دوسش داشته باشن

حرف شما متینه ولی خب من معتقدم که انسان ها مثل آهنگ میمونن همینطور که هر آهنگی به دل آدم نمیشینه هر انسانی هم به دل آدم نمیشینه یعنی اینکه ما نمیتونیم یه کاری کنیم که همه دوسمون داشته باشن و از ما خوششون بیاد

کاملا موافقم باهات سلیقه و علایق ادما با هم متفاوته نمیشه همه چیزو با هم داشت و این توقع رو داشت که همه از ما خوششون بیاد و جذبمون بشن هرچیزی توی موقعیت مناسبش اگه اتفاق بیفته باعث جذب اطرافیان میشه سنگین بودن در عین شاد بودن

لبخند به لب داشتن نشونه شادی درونی و اعتماد به نفس شماست.این چرندیات جلوی نامحرم و سنگین رنگین باش و بریزید دور.برای خودتون زندگی کنین و مطمئن باشید لبخند پر غرورتون جذابترین چیزه.

موافقم گلم

اصلا ربطی به حجاب نداره دختر اگه میخواد با وقار باشه: تو حرف زدن شوخی زیاد نکنه که سبک به نظر بیاد و صاف راه بره و اراسته باشه (البته این نظر منه ) چرا شما گیر دادید به حجاب بعدشم بد حجابی با کامل حجاب نداشتن فرق داره خیلی فرق داره (خیلی انق بودن برا دختر جوون و نو جوون بده (خیلی بده))

اصول جذابیت : ۱٫ خودت باش ۲٫ به هرکس متناسب با رفتار و اخلاق و نسبی که با تو داره احترام بزار و صمیمی شو نه بیشتر و نه کمتر ۳٫ زیاد وابسته نشو پس سعی کن اول با عقل وارد یه رابطه بشی و بعدش با علاقه اون رابطه رو ادمه بدی ۴٫ وقتی به جنس مخالف نگاه میکنی اگی بخوای اونو متوجه خودت بکنی اول به چشماش دوم به سر تا پاش نگاه و کن و بعد با لبخند دوباره بهش نگاه کن و مطمعن شو این حرکتتو دیده بعد ازش رو برگردون خیلی جواب میده ۵٫ ولی اگه میخوای جلوی جنس مخالف کم نیاری مخصوصا اگه طرف پررو باشه اول به چشماش نگاه کن بعد به سر تا پاش بعد بدون اینکه دوباره به چشاش نگاه کنی با پوزخند رو برگردون خیلی حرص میده طرفو

موافقم

😂😂😂😂😂👍👍👍👍خداییش لایک داری تو

ممنون خوب بود

سلام ممنون از مقاله خوبتون ببخشید من یک سوالی داشتم من دختری هستم که با غرور راه میرم.البته اینو اطرافیان بهم گفتن وگرنه خودم که متوجه نمیشم (را رفتنم از قصد و منظوری نیست) من چون دختری با حجاب هستم باید باوقار راه برم و منم تو کوچه و خیابون یا حتی تو خونه هم اینطوری راه میرم (سر رو به جلو،کمر صاف،قدم هامو سرعت راه رفتنم هم متوسطه) درسته اطرافیان بهم میگن با غرور راه میری اما نمیدونم این خوبه یا نه! به نظر شما این طرز راه رفتن مناسب یه دختر نیست؟ حالا چه با حجاب چه بی حجاب! اگه میشه راهنماییم کنید. ممنونم یا علی

سلام زهرا خانم به نظر من این خصوصیات شما باعث وقار میشه و از خیلی خوبه موفق باشی ? و همچنین با حجاب مطمئنم که خودت میدونی نظر خدا مهمه نه پسرا?

بله نظر خداوند خیلی مهمتر از نظر جنس مخالفه چون به قول آنا جان دختری که سنگین و رنگینه و با حجابه زیاد جلب توجه نمیکنه تا دختری که بی حجابه و صد قلم آرایش داره و اگه منم میخواستم نظر جنس مخالف رو جذب کنم حتما بی حجاب میشدم من هدفم جلب رضایت خداست نه چیز دیگه ای ولی در کل خیلی ممنونم ازتون

الان هركي بي حجابه ميخواد جلب توجه كنه؟؟

پس قصدش چیه؟ بهم بگو که قصدش اگه غیر از اینه پس چیه؟ اینم بدون قصدش هرچیم باشه وقتی مردم اونو نگاه میکنن اولین چیزی که به ذهنشون میرسه همینه بعدشم خانمای بی حجاب یه ذره هم که شده قصدشون اینه هرکیم میگه نه دروغ میگه

بی حجابی یعنی چی ؟ یعنی نداشتن چادر؟ نداشتن دستکش حتی در تابستان؟ بی حجابی اصلا معنا نداره… هر کی ایمان داره قرار نیست حتما چادر کنه با یه شال معمولی هم میتونه موهاشو بپوشونه… اینکه یکی نماز نمیخونه یعنی بی ایمانه؟ نه بخدا داشتن ایمان و با تقوا بودن ربطی به نماز و چادر نداره.

زهرا جون چرا میگی جنس مخالف ؟ این جنس جنس مکمل توعه. من اینو به همه میگم و نمیفهمم چرا بازم همه اسرار دارن بگن جنس مخالف

خب حالا این فقط یه کلمست لازم نیست بزرگش کنی.

عزیزم اصل حرف من حجاب نیست و بی حجابیم خودش یه موضوع کلیه و نمیشه زیاد در موردش تو اینجا حرف زد چون موضوع اصلی نیست ولی من در کل میخوام بگم دخترای چادری هم میتونن جذاب باشن یا نه که متوجه شدم پس بحثی نیست در پناه حق

کی گفته هر کسی بی حجاب باشه برای جلب توجه جنس مخالفه؟؟؟

حخخخ وژدانا حرفاتون خنده داره 😂😂😂😂😂😂

منظورت اینه هر کی حجاب انچنانی نداره برای جلب توجه؟//

سلام دوستان سنگین باشین با کمی شیتنت دخترونه خیلی موثره از رو تجربه میگم ها

سلام ببخشید خیلی سخت شد چه جوری یه نفر هم سنگین رنگین باشه هم بیرون دخترونه داشته باشه؟

من خودم بیرون همیشه اخم میکنم ولی به یه نتیجه رسیدم ک الکی وقتم و هدر دادم آدمایی ک تو کوچه خیابون کنارشون رد میشیم اصن براشون مهم نیس ما اخم میکنیم بت هستیم یا لبخند میزنیم کسی ک ب تو نظر داره براش هیچ کدوم فرقی نداره هرکدوم یه جور جذابیته کسیم ک نظر نداره حتی قهقهه هم بزنی اصن نمیبینتت!!

حرفتون متین و درسته اما به نظرتون دختری که میخواد سنگین رنگین باشه و همینطور جذاب باید تو کوچه و خیابون چه جوری باشه؟

دختر سنگین رنگین اصلا نمیتونه جذاب باشه درضمن دیگران اصلا دقت نمیکنن که تو چجوری هستی اگه پسر بهت نظر داشته باشه دیگه براش فرق نداره چجوری باشی

چه ربطی داره..مسخره..ینی اگه سنگین رنگین باشیم نمیتونیم جذاب باشیم..هرکسی زیبایی های خودشو داره ..حتی اگه چادر بپوشی بازم میتونی جذاب باشی

اینکه یه آدم با شخصیت و مهربون باشی خیلی جذابه بنظرم^^

به نظر من اتفاقا سنگین رنگین بودن جذابیت میاره

سنگین رنگین بله خوبه ولی تا یه حدی .عذر میخوام ولی کسی که بخواد بخاطر سنگین رنگین بودنو مغرور بودن جذب ادم بشه همون بهتر ک نشه.عاشق خندت بشن خیلی بهتر از اینه ک عاشق سنگین رنگین بودنت بشن.الان مثلا ذوق داری که همه دختراشونو با تو مقایسه میکنن.حتما دختر شوهری.هرکسی بالاخره یه سلیقه ای داره ها گفتم یه نظر بدم شاید به دردت خورد.نمیگم از حدش بگذر با همه بگو بخند .ادم باس عادی باشه معمولی .بزار واقعا عاشق خودت بشن

بابا ول کنین شما چه بیکارین اگه کسی شما رو دوست داشته باشه شخصیتت مهمه نه قیافت حالا چه هرهر جلوش بخندی چه اخم کنی البت گفدم اگه دوستتون داشته باشه مگرنه بقیه ظاهر براشون مهمه

به نظر من آدم فقط باید خودش باشه تا جذاب به نظر برسه اگه فک کنی سر تر و یا بهتر از بقیه هستی بدتر میشه من سعی میکنم خودم باشم در ضمن اگه همیشه لبخند داشته باشی مرد فک میکنن دیوونه ای لطفا اطلاعات غلط ندین

اتفاقا منم خیلی با نظرت موافقم تینا جون! من خودم به شخصه یه دختری هستم که درونم خیلی شاده اما مقابل نامحرما اصلا نمیخندم چون دوست ندارم نامحرما خندمو ببینن اما مامانم میگه چرا نمیخندی؟چرا تو خونه اینقدر شادی اما بیرون اینطوری؟ منم بهش میگم مامانم،یه دختر خوب باید جلوی نامحرماش سنگین و باوقار باشه و همینطور مغرور باشه و منم دوست دارم اینطوری رفتار کنم

بزرگتر که شدی میفهمی رفتارت چقدر بچه گانه و تحت تاثیر شست و شو های مغزی دوران مدرسه بوده… خیلی از خانم ها متوجه حرفم میشن

خب از نظر شما باید چه طوری رفتار کنیم تا نشون بدیم یه دختر جذاب هستیم؟

در ضمن اینم بگم که خیلی از پسرای الان حتی اونایی که دوست دختر دارن هم از دخترای سنگین رنگین خوششون میاد برای چی باید این طرز فکر طرز فکر بچه گونه ای باشه؟ کل فامیل از سنگین رنگین بودن من خوششون میاد و همیشه دختراشونو با من مقایسه میکنن میشه بگید این کجاش مشکل داره؟ منظورم اینه که بهم بگید چرا باعث میشه که وقتی بزرگتر شدم از این کارم پشیمون بشم

بگو دنباله شوهرم

خب عزیزم شما برا فامیل زندگی کن سنگین باش بالاخره هرکسی یه طرز فکری داره مثلا من خودم برام مهم نیس درموردم چی میگن ولی همیشه لبخند ب لبام دارم و هیچ وقتم جلو خندمو نمیگیرم ک بهم بگن وای چقد سنگین رنگینه بعدشم همه پسرا ک از دختر سنگین خوششون نمیاد هرکسی یه سلیقه و فکری داره و متناسب با اون دختر مورد نظرشو انتخاب میکنه?

عزیزم واسه جلب توجه دیگران و اینکه ازت تعریف کنن کاری نکن حتی همینایی ک گفتی اگه سنگین رفتار میکنی ک بقیه خوششون بیاد کارت کاملا اشتباهه واسه خودت زندگی کنی خیلی جذاب تره

اولا کی گفته پسرا از دخترای سنگین خوششون میاد؟؟؟ تو خودت از پسر شاد خوشت میاد یا یکی که زرت زرت خودشو میگیره؟؟ والا الان دیگه پسرا سنگینا رو نگاه هم نمیکنن چون از نظر اونا این جور دخترا خودشونو بالاتر میبینن و این اصلا جذاب نیس نه واسه یه دختر و نه واسه یه پسر. مخصوصا اگه بخوای یه عمر با طرف زندگی کنی. در ثانی لبخند زدن هم به سنگین بودن و حجاب و این چرت و پرتایی که به خوردمون دادن نیس. اینجوری نیس که دختر با حجاب نباید لبخند بزنه به کسی :/ شما هم به خاطر تعریف فک و فامیلت اینجوری رفتار نکن که یهو مثلا فلانی از فامیلتون بیاد تورو واس پسرش بگیره که واقعا رقت انگیزه!

واقعنم خیلی بچه گانه و دور از شخصیت یه خانم باوقاره !اینا فقط جلب توجهه ،شخصیت زیبا خودش اوجه جذابیته دنبال این چیزا نباشین…!

با من دوست میشی

کاملا درست گفنی

??بابا سنگين

به خدا راست میگی

دیگه اونقدر هم مغرور نه اگه مغرور باشی طرف ازت سرد میشه ولی نبایدزیادم لبخند زد اگرم میزنی به صورت پسرا نگاه نکن اگه به صورتشون نگاه کنی و بخندی فکر میکنن دوسشون داری باید خودت باشی

آخع این چه فکریع ک میکنیع تو رو خدا اینا رو تو مغز خودتونو اطرافیانتون جا نکنید نامحرما نمیخوان بخورنتون ک تو اگع یه لبخند ملیح بزنیع بقیع هم احساس خوبی بهت دارعن نع لبخندی ک جلب توجع کنع یه لبخند سادع و ملیح

بنظرم ربطی ب نامحرم نداره بعضیا چادرین و جلو نامحرما نمیخندن و فلان ولی از زیر چادر …. : برا من اصن جذابیت مهم نیس منو نخوان بقیه هستن

مسخره. لبخند عاليه و محرم و ان محرم ندار كه. يه خانم و يا بهتر بكم يه پرنسس بايد فكر زيباييش باشه

کاملا مخالفم اعتماد به نفست که زیاد باشه،خود به خود دیگران هم تو رو جذاب تر میدونن و روی تو حساب دیگه ای باز می کنن:) من همیشه تلاش میکنم لبخندم رو حفظ کنم? امیدوارم نظرت عوض شه چون افسردگی آوره موفق شی?

به نظر منم همینطوره

الکی خودتونو خسته نکنین همه چی به اعتماد به نفس و شخصیته اینهمه ادم خوشگل که حالمونو بهم میزنن

خیلی کامل و عالی بود

مردم نبایدبزاری سواستفاده کنن

خیلی جالب بود ممنون از مقاله خوبتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…


Downloads-icon


چگونه یک صفحه از pdf را حذف کنیمDownloads-icon


pdf (6)Downloads-icon

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

The online version of the Iranian daily Hamshahri

رژیم غذایی‌، سبک زندگی و روند مراقبت از پوست اگر نامتناسب تغییر کنند، تاثیر آن به شکل اجتناب‌ناپذیر روی سلامتی و ظاهر نمایان می‌شود. در این مطلب راهکارهایی به شما ارائه می‌دهیم که با به‌کارگیری آنها بدون داشتن آرایش هم زیبا می‌مانید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هاوکن‌یو، آیا می‌توان بدون آرایش زیبا به نظر رسید؟ آرایش کردن روش جالبی برای نشان دادن هرچه بیشتر زیبایی‌هاست، اما لازم نیست مثل یک عصا به آن تکیه کنید و برای تعریف زیبایی‌تان به آن وابسته باشید. خب، آیا می‌شود به مدت چند روز عادت آرایش‌کردن هر روز صبحتان را کنار بگذارید و باز هم به شکل فوق‌العاده‌ای جذاب به نظر برسید؟ جواب این سوال یک «بله» بدون چون‌وچراست. ما راهکارهایی را در اینجا به شما ارائه می‌دهیم که اجازه می‌دهند در حین این‌که آرایشی ندارید باز هم زیبا باشید.

صادقانه بگوییم، همه‌چیز از درون شما و این‌که چگونه از خودتان مراقبت می‌کنید نشأت می‌گیرد. بله! شما باید از ابعاد ضروری رژیم غذایی‌تان، عادت‌ها، سبک زندگی و روند مراقبت از پوستتان آگاه باشید. حتی اگر یکی از این عناصر از نظم دربیایند، تاثیر آن به شکل اجتناب‌ناپذیری روی سلامتی و ظاهر کلی شما نمایان می‌شود. بیایید نگاهی به نکات زیر بیندازیم.

۱- خوراکی‌هایی در وعده‌های غذایی خود داشته باشید که پوست را شفاف‌ می‌کند

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

هیچ‌چیز درست‌تر از این عبارت نیست که «شما همان چیزی هستید که می‌خورید». یک رژیم مغذی روشی بدون خطا برای دست‌یافتن به یک پوست سالم است. مطمئن شوید که میوه‌ها و سبزیجات را به مصرف روزانه‌تان افزوده‌اید. وجود غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ مانند دانۀ کتان و گردو، و غذاهای سرشار از ویتامین مانند پرتقال، سیب‌زمینی شیرین و کدو در رژیم غذایی‌تان ضروری است. همچنین غذاهایی که میزان بالای پروتئین را دارند، از جمله تخم مرغ، مرغ، لوبیا قرمز، عدس، نخودفرنگی و پنیر خامه‌ای را در رژیم روزانه‌تان بگنجانید. یک رژیم غذایی سالم که تمام آنچه را بدن شما به آن نیاز دارد از درون برای آن تامین می‌کند، به‌تنهایی برای سلامت و درخشندگی شما کافی است.

۲- هرچه می‌توانید آب بنوشید

هرچقدر هم بر اهمیت آب تاکید شود باز هم کم است. هر سیستم و عملکردی در بدن به وجود آب وابسته است. هر کجا که می‌روید یک بطری آب همراه خود ببرید و در طول روز آب بدنتان را حفظ کنید. خوردن حداقل ۸ لیوان آب در روز یا بیشتر سموم را از بدنتان دفع می‌کند و از این رو پوستتان شاداب‌ به نظر می‌رسد. همچنین مانع ایجاد چین و چروک در پوستتان می‌شود.

بهترین راه برای مصرف آب این است که یک بطری را با خیار، لیمو، کدو سبز، برگ‌های نعنا و سبزیجات رنگ روشن دیگر پر کنید و آب سم‌زدایتان را دائماً بنوشید. انجام این کار مواد مغذی و همچنین آب‌رسانی به بدن را برای شما به ارمغان می‌آورد که به بدنتان در استفاده و نگهداری آب به صورت موثرتر کمک می‌کند.

۳- در آرامش بخوابید

یک خواب شبانۀ خوب با ظاهر و احساس شما رابطۀ مستقیم دارد. خواب خوب ضروری است، زیرا بدنتان در طول خواب خودش را بازسازی می‌کند. درست همان‌طور که لازم است گوشی‌تان را شارژ کنید، بدنتان هم لازم دارد خودش را شارژ کند. در غیر این صورت نتیجه‌ای جز آسیب و ناکارآمدی وجود نخواهد داشت. ۶-۸ ساعت خواب با کیفیت برای داشتن حس بیدار شدن و عالی به نظر رسیدن، ضروری است. با انجام این کار شما چهره‌ای درخشان خواهید داشت، دایره‌های تیرۀ کمتری زیر چشمانتان وجود خواهد داشت و روند پیری شما کند می‌شود. هنگام خواب، پوست کلاژن‌های جدید تولید می‌کند. نگذارید هیچ‌چیز در دنیا مزاحم شما و خواب زیبایتان شود.

۴- برای داشتن پوست سالم ورزش کنید

فعالیت‌های فیزیکی هم برای سلامتی فیزیکی و هم برای سلامتی روانتان بسیار ضروری هستند. کاری انجام دهید، هرچه می‌خواهد باشد، می‌تواند رفتن به باشگاه باشد، یا دویدن، یا انجام یوگا یا رفتن به استخر شنا. از نظر علمی ثابت شده است که ورزش کردن برای پوستتان خوب است و حال روحی‌تان را تقویت می‌کند. حداقل ۳ ساعت فعالیت بدنی در طول هفته باعث بهبود در وضعیت سلامتی‌تان می‌شود. این کار گردش خون را تقویت می‌کند، به زدودن سموم از بدن کمک می‌کند. میزان اکسیژنی را که به پوست می‌رسد افزایش می‌دهد، به افزایش اندورفین که هورمون کاهش استرس است کمک می‌کند و کل بدن، از جمله پوستتان را آرام می‌کند. با این حال اگر در فضای باز ورزش می‌کنید؛ استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

۵- یک روال مراقبت از پوست ثابت داشته باشید

شما باید نوع پوستتان را بدانید و یک روال مراقبت از پوست را بیابید. روال CTM که عبارت است از پاک‌سازی، سفت‌کردن و مرطوب نگه‌داشتن برای مراقبت از پوست الزامی است. نوع محصولاتی که برای CTM به کار می‌برید به نوع پوستتان بستگی دارد. از یک روال ثابت صبحگاهی و شبانه پیروی کنید و ما تضمین می‌کنیم که شاهد بهبود چشمگیری در ظاهر پوستتان خواهید بود. در ضمن تحت هیچ شرایطی بدون پاک‌سازی پوست به رختخواب نروید. در این صورت کوهی از مسائل و مشکلات برای پوستتان را فرا می‌خوانید. از کرم دست و لوسیون بدن برای دست‌ها و پاهایتان استفاده کنید.

۶- خودتان را ملزم به استفاده از کرم ضد آفتاب کنید

استفاده از کرم ضد آفتاب اختیاری نیست. اشعه‌های UVA، UVB و UVC خورشید علت اصلی پیری زودهنگام پوست هستند. اگر این گام ساده را بردارید، در آینده از خودتان سپاسگزار خواهید بود. این کار در پیشگیری از لکه‌های تیره و جمع شدن رنگدانه‌ها در پوست جلوگیری می‌کند. SPF مخفف فاکتور محافظت پوست است و میزان محافظت کرم ضد آفتاب از پوست را تعیین می‌کند. متخصصان پوست توصیه می‌کنند که قبل از بیرون رفتن از کرم‌های ضد آفتاب با حداقل SPF ۳۰ استفاده کنید.

۷- استرس را شکست دهید

در دنیای مدرن امروزی همۀ ما برنامه‌های دیوانه‌کننده‌ای داریم و استرس به طور طبیعی به سراغمان می‌آید. با این حال استرس کنترل نشده می‌تواند به مشکلاتی همچون سردرد و فشارخون منجر شود. همچنین می‌تواند منجر به ایجاد آکنه، ریزش مو و سفید شدن مو شود. اینها تنها تعداد کمی از پیامدهای استرس شدید هستند. بنابراین اگرچه نمی‌توانید به طور کامل از قبض‌های پرداختی، کار، زندگی و تمام استرس‌های ناشی از آن اجتناب کنید اما باید راهی برای مدیریت آن پیدا کنید. مدیتیشن کنید، یک فنجان چای داغ بنوشید، به موسیقی گوش کنید یا اوقاتی را به انجام هر کاری که عاشقش هستید اختصاص دهید.

۸- صورتتان را ماساژ دهید

این یک راز خودساخته است که متخصصان پوست به آن اهمیت ویژه می‌دهند. یک ماساژ خوب روزانه روی صورت می‌تواند خطوط ریز روی پوست را کاهش دهد، پوست را سفت کند و باعث شود که پوست درخشان به نظر برسد. به علاوه باعث می‌شود احساس رهایی از استرس و جوان شدن دوباره داشته باشید. چینی‌ها این تکنیک را با هدف قرار دادن نقاط فشار خاص روی صورت انجام می‌دهند. شما می‌توانید از لوسیون یا روغن نارگیل استفاده کنید، بنابراین در حین ماساژ دادن پوستتان را هم مرطوب کرده اید.

۹- ساقه مویتان را تقویت کنید

موی نرم و درخشان نشان‌دهندۀ سلامت مو است. فراهم کردن مراقبت مناسب از موها با استفاده از مواد مغذی برای موها الزامی است. شما می‌توانید این کار را با چرب کردن موهایتان با استفاده از روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن بادام، حداقل یک‌بار در هفته، انجام دهید. درمان‌های آبگرم مو هم ضروری است زیرا چرب‌کردن به‌تنهایی مواد مورد نیاز کافی برای مو را فراهم نمی‌کند. از محصولات مویی استفاده کنید که در آنها سولفات و ترکیبات شیمیایی مضر نباشد. از استفاده از حرارت روی موهایتان خودداری کنید و سعی کنید تا جایی که می‌توانید از ابزارهای مدل دادن به مو که به آن آسیب می‌رساند دوری کنید و موهایتان را در حالت طبیعی‌شان بگذارید. در عوض سرم‌های تقویتی یا نرم‌کننده‌های با کیفیت بخرید که سرشار از روغن آرگان هستند. با این کار، درخشندگی به صورت کاملا طبیعی به سراغ موهای شما می‌آید.

۱۰- لباس‌های مناسب بپوشید

آنچه می‌پوشید بر این‌که چگونه خود را نمایش می‌دهید تاثیر می‌گذارد. مطمئن شوید تمام لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید کاملا متناسب با شما هستند. کمد لباس‌هایتان را با لباس‌هایی پر کنید که شما را کامل می‌کنند و در تنتان زیبا به نظر می‌رسند. پوشیدن لباس‌هایی که خیلی تنگ یا خیلی گشاد هستند راحت نیست و می‌توانند جثۀ شما را بزرگ‌تر نشان دهند. موقع خرید جنسی را بخرید که برازندۀ شما باشد و در عین حال احساس راحتی به شما بدهد.

۱۱- چای سبز بنوشید

این‌که چای سبز در بین علاقه‌مندان به سلامتی آن‌قدر پرطرفدار است علتی دارد. می‌توان گفت چای سبز سالم‌ترین نوشیدنی موجود است که سرشار از مواد مغذّی و آنتی‌اکسیدان است. این موادها به طور باور نکردنی برای بدن مفیدند. این نوشیدنی حاوی کاتچین است شکلی از آنتی‌اکسیدان‌هاست و از آسیب رسیدن به سلول‌های بدن جلوگیری می‌کند. چای سبز گردش خون را تقویت کرده و کلسترول و فشارخون را پایین می‌آورد و همچنین سلامت پوست را تقویت می‌کند. مادۀ EGCC که در این چای دیده شده نیز با کاهش جذب چربی به کاهش وزن کمک می‌کند. نوشیدن این چای را برای خودتان تبدیل به یک عادت کنید.

۱۲- مراقب لبخندتان باشید

دندان‌های سفید شما به مراقبت نیاز دارند و بهداشت دهان شما چیزهای زیادی در مورد شما می‌گوید. به طور منظم هر ۶ ماه یک بار به دندان‌پزشک مراجعه کنید و روال منظمی را برای مراقبت از دندان‌هایتان دنبال کنید، مثلا حداقل دوبار در روز با خمیردندان فلورایدی با کیفیت مسواک بزنید. هر روز نخ دندان بکشید. از دهان‌شویه استفاده کنید و سلامت و زیبایی لبخندتان را حفظ کنید. مسواک مناسب را انتخاب کنید و دندان‌هایتان را با روش درست مسواک کنید به شکل دورانی در دایره‌های فرضی کوچک بالا و پایین بروید. یک لبخند زیبا مزیت‌های زیادی را به شما ارزانی می‌دارد و اعتماد به نفستان را نیز تا سطح جدید و قابل توجهی بالا می‌برد. 

۱۳- با جوش‌های مزاحم درست برخورد کنید

شیوع این جوش‌ها کاملا طبیعی است و هر کسی کم‌وبیش این شرایط را تجربه می‌کند. با این حال نیازی نیست اذیت شوید. بدترین چیزی که می‌توانید در مورد این دوست جدیدتان انجام دهید این است که بخواهید با ترکاندن از شر آن راحت شوید. تحت هیچ شرایطی به جوش‌هایتان دست نزنید و سعی نکنید آنها را فشار دهید. با این کار فقط شرایط را بدتر می‌کنید. در عوض به دنبال روشی باشید که این جوش مزاحم را درمان کند و بگذارید بدون ایجاد هیچ زخمی از بین بروند. می‌توانید کمی روغن درخت چای روی جوشتان بمالید و صبر کنید تا خشک شود. همچنین می‌توانید از رتینول یا بنزوئیل پراکسید برای خلاص شدن از شر آنها استفاده کنید. از ژل شست‌وشوی صورت با درصد اسید سالیسیلیک استفاده کنید و با این کار می‌توانید تا حد زیادی از شیوع جوش‌ها جلوگیری کنید.

۱۴- از ماسک‌های صورت دست‌ساز خودتان استفاده کنید

آرامش‌بخش به نظر می‌رسد، درست است؟ درست کردن این ماسک‌ها در خانه و با استفاده از موادی که در آشپزخانه‌تان دارید، فوق راحت به نظر می‌رسد. یک روال ماسک هفتگی می‌تواند به پوست شما در دریافت مراقبت و توجه اضافه کمک کند و آن را پرانرژی و جوان نگه دارد. بر اساس نوع پوستتان ماسکش را آماده کنید که مناسب نیازهای شما باشد، آن را روی صورتتان بگذارید و استراحت کنید! می‌توانید از موادی مانند عسل، آلوئه‌ورا، آرد نخود، ماست، بلغور جوی دو سر و میوه‌ها استفاده کنید، زیرا این مواد گزینه‌های رایج و پرطرفداری برای ماسک‌های خانگی هستند.

۱۵- در فعالیت‌هایی شرکت کنید که شما را شاد می‌کنند

در کنار تمام عوامل بیرونی این نکته بسیار مهم است که خودتان را ذاتاً شاد نگه دارید. استرس و یکنواختی زندگی روزمره بعضا باعث اضطراب و ناراحتی ما می‌شود. مطمئن شوید زمانی را به خودتان اختصاص داده‌اید تا در فعالیت‌هایی شرکت کنید که برایتان شادی را به همراه دارند، این فعالیت‌ها می‌توانند شامل نقاشی‌کشیدن، دوچرخه‌سواری، گوش‌کردن به موسیقی یا آشپزی باشند. حتی اگر تنها چیزی که شما را خوشحال می‌کند قهوۀ صبحگاهتان است برای آن قهوه زندگی کنید و آن را به یک چیز شگفت‌انگیز تبدیل کنید. اوقاتی را بیرون از خانه برای خودتان بگذرانید و روی بخش‌های بی‌نظیر و جادویی زندگی‌تان متمرکز شوید.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

تابه حال از خودتان پرسیده‌اید که چطور می‌توانید به نظر برسید؟ جذابیت فقط داشتن ظاهر زیبا نیست. افراد جذاب کشش قوی و خاصی دارند. البته ممکن است جذب ظاهر زیبای فردی هم بشویم، اما عموماً اعتماد به نفس، شور و شوق و شخصیت دیگران است که ما را جذب می‌کند. جذاب بودن محدود به زیبایی ظاهری نیست. برای این که بتوانید جذاب و دلربا به نظر برسید، باید بدانید که چه عاملی به دیگران انگیزه می‌دهد. اگر می‌خواهید دیگران شما را بخواهند، اگر می‌خواهید جذاب باشید و اگر می‌خواهید دیگران را درک کنید، باید “قانون جذب” را یاد بگیرید. بنابراین برای اینکه بتوانید در نگاه اول جذاب به نظر برسید و در اولین برخوردها کاری کنید که دیگران شما را جذاب ارزیابی کنند، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

فهرست مطالب

اجازه ندهید که هیچ کس در جذابیتتان شک کند، مردم از همان لحظه‌ای که وارد جمع می‌شوید، شما را قضاوت می‌کنند. اگر خود را از بند حساسیت‌های اجتماعی رها کنیم و به علم بپردازیم، متوجه می‌شویم که قانون جذب ظرف 30 ثانیه نخست عمل می‌کند. هرچقدر هم که پذیرش این موضوع برایمان ناخوشایند باشد، ولی باید قبول کنیم که مغزمان تقریباً بلافاصله تصمیم می‌گیرد که آیا طرف مقابل برایمان جذاب است یا خیر. نتایج یک پژوهش حکایت از آن دارد که ظرف 30 ثانیه نخست آشنایی با یک نفر، متوجه می‌شویم که آیا می‌خواهیم با این فرد وارد رابطه شویم یا خیر.

بدن انسان جذابیت ظاهری و فیزیکی یک نفر را ظرف یک ثانیه تشخیص می‌دهد. شاید خودمان متوجه نباشیم، اما مغزمان قضاوت‌های کاملاً دقیق و پایدار سریعی را در چند ثانیۀ نخست آشنایی با یک فرد جدید انجام می‌دهد. پژوهش‌های مرتبط با قانون جذب که در زمینه‌هایی به جز روابط عاشقانه انجام شده است، نشان می‌دهد که برای باقی گذاشتن تاثیر اولیه بر روی آشنای جدیدمان فرصت بیشتری داریم، هرچند این فرصت هم چندان زیاد نیست.

بیایید کاملاً صادق باشیم. وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوید، فکر می‌کنید که او چه نظری درباره‌تان دارد؟ به عبارت دیگر فکر می‌کنید که چه تاثیری بر روی دیگران می‌گذارید؟ جای خالی را در جملۀ زیر با یکی از لغات فهرست زیر یا لغت انتخابی خودتان پر کنید.

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوم، او فکر می‌کند که من …..  هستم.

کدام صفات را انتخاب کردید، مثبت یا منفی؟ ابتدا باید موقعیت خود را مشخص کنید تا بدانید که چطور باید به جایگاه دلخواهتان برسید.

چطور می‌توانید مطمئن شوید که مردم شما را به درستی قضاوت می‌کنند و بهترین جنبۀ وجودتان را می‌بینند؟ مطمئناً هرگز نمی‌خواهید که تاثیر اولیه‌تان بر روی دیگر با خود واقعیتان مغایرت داشته باشد و به دیگران دروغ بگویید . باید بدانید که بسیاری از مردم حس ششم قوی‌ای دارند و می‌توانند یک شخصیت دروغی را به خوبی احساس کنند. بااین حال هر بار که با فرد جدیدی آشنا می‌شوید، می‌خواهید که تاثیر مثبتی روی او به جا بگذارید. مهم‌ترین نکته برای جذاب به نظر رسیدن در نگاه اول این است که قصد و نیتتان را مشخص کنید. تعیین هدف به خصوص قبل از رخدادهای مهمی مانند کنفرانس، مهمانی یا جلسات آشنایی با همکاران که در آنها با افراد بسیاری آشنا می‌شوید، مهم است.

همان طور که در حال آماده شدن یا رانندگی به سمت مقصد هستید، به این فکر کنید که دوست دارید در این رخداد با چه افرادی آشنا شوید و می‌خواهید چه نوع تعاملاتی را برقرار کنید. این رخداد می‌تواند تجربۀ پایۀ بسیار مهمی باشد، بنابراین بهتر است قبل از حضور در آن روی این موضوع تمرکز کنید که می‌خواهید چه نوع انرژی و حال و هوایی در این رخداد داشته باشید.همین الان مناسب‌ترین صفتی را که تاثیر اولیۀ ایده‌آلتان را توصیف می‌کند، انتخاب کنید. وقتی با افراد جدیدی آشنا می‌شوم، می‌خواهم آنها من را شخصی …. تلقی کنند.

هیچ‌چیزی به اندازه عزت‌نفس نمی‌تواند جذابیت شما را به خصوص در نگاه اول بالا ببرد. به طور کلی افراد جذاب و کاریزماتیک، یک ویژگی مشترک دارند و آن عزت‌نفسشان است. این مساله به طور واضحی روی زبان بدن و نحوه صحبت کردن شما تاثیر می‌گذارد، بدون آنکه خودتان بخواهید و تلاشی برای انجام آن کنید. اگر فکر می‌کنید عزت‌نفس پایینی دارید و به تنهایی نمی‌توانید بر روی آن کار کنید، بهتر است با یک روان‌شناس متخصص در ارتباط باشید.

افرادی که بعد از یک روز بد و ناخوشایند، در دورهمی‌ها حاضر می‌شوند، روز بدشان معمولاً همچنان ادامه پیدا می‌کند. اگر افسرده یا مضطرب باشید، دیگران از حالات صورت، نظرات یا زبان بدنتان متوجه حال بدتان می‌شوند. بنابراین استدعا می‌کنیم که اگر امروز روز بدی برایتان بوده است، در خانه بمانید.

در روزهایی که حالتان بد است و فقط با اتفاقات ناخوشایند دست و پنجه نرم کرده‌اید، تقریباً هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید تاثیر خوبی روی دیگران به جا بگذارید. اگر مجبور هستید که در یک دورهمی حاضر شوید، راهی را برای بیرون آمدن خودتان از این وضعیت اسفناک پیدا کنید. قبل از حاضر شدن در سر قرار ورزش کنید، با دوستتان تماس بگیرید یا فیلم انگیزشی یا خنده‌داری را نگاه کنید تا حالتان بهتر شود و خلق و خوی اجتماعی‌تری پیدا کنید.

لباس، آرایش، جواهرات، ساعت و کفش همه نقش مهمی در آراستگی ظاهری دارند و مردم وقتی می‌خواهند قضاوت اولیه‌شان را در موردتان انجام دهند، حتما به این نکات دقت می‌کنند. بهتر است تعدادی از لباس‌ها و زیورآلات مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید، آن‌ها را امتحان کنید و نظر دوستان مورداعتمادتان را دربار آن‌ها بپرسید. بسیاری از آقایان نمی‌دانند که ساعت مچیشان رازهای بسیاری را دربارۀ شخصیتشان برملا می‌کند. کیف دستی، جواهرات و گوشواره‌های بزرگ بسیاری از خانم‍‌‌ها نیز معنای نهفته‌ای در خود دارد و حرف‌های ناگفته و شاید نامطلوب بسیاری را به آشنایان جدید منتقل کند.

مغز انسان مانند یک کودک نوپای گرسنه است که به راحتی خسته و کسل می‌شود و باید دائماً با تنقلات هیجان‌انگیز سیر شود. “جذاب” بودن کافی نیست. مغز بازۀ زمانی توجه بسیار کوتاهی دارد. مغز ما جذب افراد و اشیاء مهیج، جالب و دوست‌داشتنی می‌شود. آدم‌ها ذاتاً خسته کننده نیستند، بلکه گاهی به دلیل ترس از “عجیب” یا “متفاوت” به نظر رسیدن به روشی کسالت‌بار رفتار می‌کنند. برای آشنایی با دیگران یک نسخۀ اجتماعی خسته کننده داریم، وقتی سوالات تکراری “شغلتون چیه؟” و “اهل کجایی” را از هم می‌پرسیم، ذهن کاملاً بیزار و کسل می‌شود. ما دربارۀ احساسات واقعیمان با هم حرف نمی‌زنیم، ویژگی‌های فردیمان را از هم پنهان می‌کنیم و سعی می‌کنیم همرنگ جماعت شویم. اما می‌دانید نتیجۀ تمام این تلاش‌ها چیست؟ همرنگ جماعت شدن کسل کننده است، کسی که مثل بقیه است، هیچ جذابیتی ندارد. ترسمان از انگشت‌نما شدن ما را به یک فرد خسته کننده تبدیل می‌کند.پژوهش‌های علمی نشان داده است، ابزاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم با خسته کننده بودن مقابله کنیم، جذابیتمان را افزایش دهیم و خود را به انسانی به یادماندنی‌تر و دوست داشتنی‌تر تبدیل کنیم. چطور باید این کار را انجام بدهیم؟ باید یاد بگیریم که چطور جذاب و خواستنی بشویم.

چه چیزی برای شما جذاب‌تر است؟ چشم‌ها؟ حس شوخ طبعی؟ لبخند؟ نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که جذاب‌ترین ویژگی یک فرد، در دسترس بودن او است. اما این ویژگی تاثیرگذار عموماً جنبه‌ای است که از دید بسیاری مغفول مانده و چندان که باید و شاید به آن توجه نشده است. به علاوه در دسترس بودن در تمامی زمینه‌های زندگی مهم است. منظور از در دسترس بودن در رابطه‌های عاشقانه و دوستانه، در دسترس بودن عاطفی است. “آیا این فرد با من خودمانی می‌شود و سفرۀ دلش را برایم باز می‌کند؟” اما در روابط کاری به معنای در دسترس بودن اقتصادی و ذهنی است. “آیا این فرد با من کار می‌کند؟”

بهترین راه برای اثبات در دسترس بودن در قرارهای کاری یا قرارهای آشنایی این است که این خصوصیت را نشان بدهید. به مردم نشان بدهید که دوست دارید با آنها ارتباط برقرار کنید، حرف بزنید و وارد رابطه شوید. ممکن است سوال شما این باشد که: “وقتی اونجا حاضرم، معلوم نیست که برای ارتباط برقرار کردن آماده و در دسترسم؟” حضور به تنهایی کافی نیست. باید به دیگران نشان بدهید که به لحاظ عاطفی نیز در دسترسشان قرار دارید و می‌خواهید با آنها وارد رابطه شوید.

برای تمرین این موضوع می‌توانید در رخداد اجتماعی بعدی به اطرافیانتان بگویید که چرا در آن جلسه حاضر شده‌اید و به دنبال چه می‌گردید. مثلاً می‌توانید بگویید: “از ملاقاتتون خیلی هیجان‌زده‌ام، چون امیدوار بودم که اینجا بتونم با افراد جالبی آشنا بشم.” بسیاری از ما متوجه نیستیم که در دسترس بودنمان به آن اندازه که فکر می‌کنیم، واضح نیست. سعی کنید این ویژگی را به نمایش بگذارید تا ببینید که مردم چطور با آغوش باز از شما استقبال می‌کنند و در موردتان کنجکاوی به خرج می‌دهند.

اگر می‌خواهید جذاب‌تر به نظر برسید، لازم نیست که ظاهرتان را تغییر بدهید، صرفاً می‌توانید زبان بدنتان را تغییر بدهید. زبان بدن پذیرا جذاب‌تر از لباس و مدل موی زیبا است. زبان بدن مردان و زنان با هم تفاوت دارد. همچنین می‌توانید از زبان بدن برای نشان دادن در دسترس پذیر بودنتان استفاده کنید و جذابیتتان را در تعاملات افزایش دهید.در اینجا چند مثال از زبان بدن پذیرا و جذاب را می‌توانید یاد بگیرید.

یکی از اصلی‌ترین و جذاب‌ترین تکنیک‌های زبان بدن، لبخند زدن است. پژوهش‌ها نشان می‌دهد از نظر مردم، کسانی که لبخند می‌زنند ، جذاب‌تر و زیباتر ارزیابی می‌شوند. این مساله به این دلیل است که لبخند اول به فرد مقابل این پیام را می‌دهد که شما او را پذیرفتید و به ارتباط بیشتر به او علاقه دارید؛ زمانی که دیگران متوجه شوند که شما هم به آن‌ها تمایل دارید، ناخودآگاه احساس می‌کنند که بیشتر به شما علاقه دارند. به‌علاوه، لبخند زدن نشان از فردی سرحال و شاد دارد، بنابراین فرد مقابل می‌داند که با حضور شما اصلا قرار نیست حوصله‌اش سر برود.

یکی دیگر از نکات کلیدی برای برقراری ارتباط درست، به‌خصوص در نگاه اول این است که شما بتوانید ارتباط چشمی خوبی با فرد مقابل برقرار کنید. یادتان باشد نگاه نکردن، یا چشمانی که به اطراف می‌چرخد از نظر فرد مقابل اصلا جذاب نیست؛ حتی گاهی بی‌احترامی محسوب می‌شود. زیرا یا شما اعتماد به نفس کافی ندارید یا تمایلی به ارتباط ندارید؛ هر دوی این‌ها تاثیر بسیار منفی‌ای روی ارتباط می‌گذارد

ما آدم‌ها عاشق این هستیم که دستان مخاطبینمان را ببینیم. مطالعات نشان داده است که وقتی نمی‌توانیم دستان مخاطبمان را ببینیم، به سختی می‌توانیم به او اعتماد کنیم. وقتی دستهایتان را در جیب‌هایتان فرو می‌کنید یا زیر میز و پشت کتتان پنهان می‌کنید، جذابیتتان کمتر می‌شود، چون دیگران نمی‌توانند با شما خودمانی شوند و حرف دلشان را راحت به شما بزنند.

با خودتان صادق باشید. چند بار در جلسات و دورهمی‌ها دست به سینه ایستاده‌اید یا تلفنتان را از روی عادت و با حالتی عصبی نگاه کرده‌اید؟ این حرکات شما را دور از دسترس، خشک و عبوس و بنابراین غیرجذاب نشان می‌دهد. چالش جدیدی را در جلسه یا قرار آشنایی بعدی برای خودتان تعریف کنید، با خودتان قرار بگذارید که این بار تلفنتان را نگاه نکنید، دستهایتان را در جبیهایتان فرو نکنید یا دست به سینه نایستید.

به طور کلی عامل‌های زیر در زبان بدن بسیار مهم هستند:

تکان دادن سر علاقه و توجهتان را به گفتگو نشان می‌دهد. وقتی در حال گفتگو با فردی هستید، باید با نگاه کردن به او و تکان دادن سرتان به او بفهمانید که با دقت در حال گوش کردن حرف‌هایش هستید. مراقب باشید که از بالای سرش به اطراف نگاه نکنید یا نگاهتان را دور اتاق نچرخانید، چون این نگاه‌های بی‌هدف نشان می‌دهد که هیچ علاقه یا حساسیتی به گفتگو ندارید.

رفتاری که با کیف دستیتان دارید، نوعی ارتباط غیرکلامی است و روشی است که فرد برمبنای احساسات و هیجاناتش برای تعامل با محیط اطرافش انتخاب می‌کند. کیف دستی یک شاخص جالب رفتار غیرکلامی است. برای مثال اگر خانمی معذب باشد یا طرف مقابل به نظرش جذاب نرسد، محکم به کیفش چنگ می‌زند یا کیف را مقابلش یا روی بدنش قرار می‌دهد. بالعکس وقتی خانمی جذب مردی می‌شود، او واقعاً و مجازاً دوست ندارد که هیچ مانعی بین خودش و آن مرد جذاب باشد. بنابراین وقتی خانمی دستانش را به آرامی روی کیفش می‌گذارد و دستانش را روی کیفش قفل نمی‌کند، این حرکت او نشان می‌دهد که با طرف مقابلش راحت است و او به نظرش جذاب‌ می‌آید. حالتی که جذابیت بیشتر طرف مقابل را نشان می‌دهد، این است که خانم کیفش را روی زمین، نزدیک میز یا پشت صندلی می‌گذارد تا در مسیر گفتگو و تعامل با مرد مورد علاقه‌اش قرار نگیرد.

بسیاری از اوقات افراد در چند ثانیه اول ملاقات، فرد مقابل را ارزیابی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که آیا او فرد جذابی است یا نه. برای اینکه در این زمان کم، جذاب به نظر برسید بهتر است خودتان را ارزیابی کنید، عزت‌نفس خود را بالا ببرید، در روزهایی که حالتان خوب نیست به قرارهای آشنایی یا دورهمی‌ها نروید یا حداقل سعی کنید کمی مدیریت هیجانتان را به دست بیاورید بعد، روی ظاهر و زیورآلاتتان فکر کنید و بهترین‌های ممکن را انتخاب کنید، سعی کنید فرد خسته‌کننده‌ای به نظر نرسید، روی شخصیتتان تمرکز کنید چون جذاب‌ترین چیز است و در نهایت اینکه از زبان بدنتان برای جذابیت بیشتر کمک بگیرید؛ برای اینکار لبخند بزنید، ارتباط چشمی برقرار کنید، دست‌هایتان را پنهان نکنید و موقع حرف زدن فرد مقابل سرتان را به نشانه موافقت تکان دهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

58 بازدید

63 بازدید

136 بازدید

123 بازدید

201 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 


موفقیت شما در کدام رشته تحصیلی است؟


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

وقتی در بحثی اطلاعات کافی ندارید چه کار می کنید ؟ آیا  ساکت می مانید و یا اظهارنظرهای بی مورد می کنید ؟ شاید هم دستپاچه می شوید …تا به حال خود را درگیربحثی دیده اید و احساس نارضایتی داشته اید؟ چنین صحنه ای را مجسم کنید که گروهی از اندیشمندان دانشگاهی در کافه ای نشسته اند و شما ناگهان حس می کنید که چیز کمی برای گفتن در این جمع دارید. به طوری که گفتگوها به آرامی پیرامون این موضوعات تغییر می کند که چه کسی در انتخابات آینده پیروز می شود یا کدام یک از کتاب های استفان هاوکینگ ، صرف نظر از اینکه خواندن کدام یک آسانتر است برای علم بیشتر مفید است. شما ناگهان خودتان را در گفتگو شکست خورده می یابید.گاهی چنین شرایطی ما را آزار می دهند. ممکن است شما در شرایط متفاوتی باشید، در یک موضوع خاص آکادمیک متخصص باشید اما در شرکت کردن در بحث های ورزشی هیچ مهارتی نداشته باشید. در هر صورت، شماری تکنیک های ساده برای مطمئن ساختن شما به عنوان یک فرد فعال در گفتگو وجود دارند، بدون اینکه باعث شوند نظرات بی فایده ای بدهید که منجر شود بدتر به نظر برسید.با این راهنمایی های ساده هرگز از آن گفتگوهای روشنفکرانه بیرون گذاشته نخواهید شد و قادرید باهوشتر از آنچه هستید به نظر بیایید.اجباری برای حرف زدن حس نکنیدزمانی که در گفتگوی خاصی درگیر می شویم، وحشت می کنیم و فکر می کنیم که افراد دور و بر ما متوجه می شوند که چیزی به گفتگو اضافه نمی کنیم. آنقدر نگرانیم که افراد ممکن است چه فکری در مورد ما داشته باشند که وحشت می کنیم و بدون توجه و اتفاقی کلمه هایی برای ظاهر سازی می پرانیم با امید به اینکه دیگران متوجه نشوند. البته در اکثر مواقع عقاید بی ربط یا بی اساسی هستند که به بدتر به نظر آمدن شما ختم می شوند. اگر چیزی نمی دانید، استراحت کنید و از جریان گفتگو لذت ببرید.مردم خودخواه هستندحقیقت این است که اکثر مردم چنان درگیر خودشان هستند که به ندرت به عدم آگاهی دیگران توجه می کنند، مگر اینکه آن ها حرف بزنند و گفتگو را با نظرات بیهوده خودشان قطع کنند. از این به نفع خودتان استفاده کنید. اگر می خواهید باهوش تر از آنچه هستید به نظر برسید، در انتظار فرصت باشید و صبر کنید تا بهترین موقع را برای افزودن حرفی به گفتگو بیابید. افراد به دنبال مطرح کردن عقایدشان و بحث کردن در مورد آن ها هستند. با فرصت دادن بیشتر به آنان برای صحبت نه تنها مطالب بیشتری یاد می گیرید بلکه به دیگران کمک می کنید از گفتگو لذت ببرند.

 

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

 

درگیر نشوید، هدایت کنید.شرکت های مهمی در سراسر دنیا هستند که توسط مردان باهوشی اداره می شوند که دانش اندکی در مورد موضوع کارشان دارند. به سادگی، نیازی به دانستن ندارند.چیزی که انجام می دهند هدایت کسانی است که آگاهی دارند. هر زمان به گفتگویی برمی خورید که حس می کنید از حد شما بیشتر است، می توانید همین راهکار را دنبال کنید.به مباحثات گوش کنید و زمانی را برای مطرح کردن مطلب یک فرد برای افراد دیگر اختصاص دهید. اگر کسی حرف دیگری را قطع می کند به او تذکر دهید که منتظر نوبتش باشد. با مدیریت گفتگو و در عین حال پرهیز از اظهار نظر مستقیم به عنوان کسی که کاملا در بحث حضور دارد به نظر می رسید،همچنین از گفتن چیزی بد و نادان به نظر رسیدن جلوگیری می کنید.سوال بپرسیدعاقلترین افراد به این دلیل عاقل شناخته شده اند که می پذیرند همه چیز را نمی دانند. از سوال پرسیدن در مورد موضوعی که درک نمی کنید نترسید. به جای کم اطلاع به نظر آمدن، علاقه مند به موضوع جلوه خواهید کرد، اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد و به افرادی که به شما کمک می کنند حس بهتری نسبت به خودشان می دهید.از گوش هایتان استفاده کنیدبه موضوع گفتگو توجه زیادی داشته باشید. بیشتر مباحث پیرامون همان موضوعات تکراریست که به شیوه های مختلف ابراز می شوند. با به دقت گوش کردن و صبر کردن در قسمت های آغازین گفتگو، ممکن است اطلاعات کافی برای حضوری فعال در بحث را به دست آورید. مادامی که اطلاعات غلط اضافه نمی کنید، مشکلی برای شرکت کردن در بحث، حداقل در مورد نکات مشترک ندارید.اینترنت دوست شماستاگر با چنین افرادی به طور منظم وقت می گذرانید، شانس خوبی برای به بحث کشاندن موضوعات گفتگو در آینده وجود دارد. زمانی را برای جستجویی مختصر در اینترنت اختصاص دهید. استفاده از یک موتور ساده جستجو می تواند بیش از اندازه شما را مطمئن به یافتن اطلاعات اساسی کند و شما را تا بن دندان با دیدگاه ها و استدلال های مخالف مسلح کند تا برای دیدارهای بعدی با دوستانتان آماده باشید.این چیزی نیست که شما می دانید…نکته ای که بیشتر افراد در توجه به آن مشکل دارند این است که اکثر ما وقتی میبینیم کسی مانند ما در مورد موضوعی مطلع نیست، حاضر به کمک هستیم. ما حتی شادتر خواهیم بود که دانشمان را با بیشتر بحث کردن در مورد موضوعات مورد علاقه مان؛با افرادی که به آن ها اهمیت می دهیم تقسیم کنیم .باهوش به نظر رسیدن سنجشی برای آنچه می دانید نیست، بلکه سنجشی برای اشتیاق شما به یادگیری و شرکت در گفتگوها با دیگران است.همانطور که از ابراز نظرات اتفاقی در مورد موضوعاتی که واقعا نمی دانید دوری می کنید، استراحت کردن را به یاد داشته باشیدو از آن مهمتر به دقت گوش کردن به آنچه در جریان است، در این صورت نباید مشکل چندانی داشته باشید.پس اگر واقعا می خواهید کنترل گفتگو را در اختیار بگیرید، نقش هدایت کننده را داشته باشید و مباحث را به سمت درخواست کردن از افراد برای شفاف سازی نکات مبهم پیش ببرید. متوجه خواهید شد که توانایی بسیاری در باهوشتر به نظر رسیدن دارید.منبع:آی بانو

 


این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی

اعمال ما حرف بیشتری نسبت به گفتار ما برای زدن دارند‎

 

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

شاید متوجه نباشیم، اما اعمال ما حرف بیشتری نسبت به گفتار ما برای زدن دارند. ما معمولا یکدیگر را براساس اعمال و رفتار قضاوت می‌کنیم نه براساس حرف‌هایی که میزنیم. در ادامه ما با ۱۲ راهکار به شما می‌گوییم که چطور بدون زدن کوچک‌ترین حرفی می‌توانید در چشم دیگران تاثیرگذار بنظر برسید. 

 

 چطور با این 12 راهکار بدون هیچ حرفی باهوش و تاثیرگذار بنظر برسیم!

 

۱. وقت شناسی 

اگر دیرکنید یعنی بی‌احترامی کرده‌اید. اصلا دلایلتان مهم نیست مگر اینکه طرف مقابلتان هم متوجه دلیلتان باشد، مثلا هر دو در ترافیک سنگینی گیر افتاده باشید. اما در هر حال همیشه بهتر این است که اگر جایی قرار دارید سر وقت حاضر شوید.

 

۲. پوشش مناسب 

بعضی افراد بر این باورند که همیشه باید خیلی شیک و رسمی لباس پوشید. این درست نیست، چرا که گاهی اوقات باعث می‌شود زیادی و بی خودی معذب شوید. اندکی زمان بگذارید و برحسب جایی که می‌خواهید بروید و انتظاراتی که از شما دارند لباس مناسب به تن کنید.

 

۳. چیزهای کوچک را به خاطر داشته باشید 

ویلیام موریس: راز واقعی خوشبختی این است که علاقه‌ی خاصی به تمام جزئیات زندگی روزمره داشته باشید. 

 

اگر شما بتوانید جزئیات کوچک را به خاطر داشته باشید مردم همواره با علاقه‌ی خاصی به شما می‌نگرند. چیزی “مثل برات قهوه‌ی تلخ گرفتم، یادمه گفتی با شیر دوست نداری.”باعث می‌شود که گاهی وقت‌ها شما به بهترین دوست یک نفر تبدیل شوید، و تمام این‌ها به این دلیل است که شما نشان داده‌اید که به دیگران اهمیت می‌دهید.

 

۴. باز نگه‌داشتن در 

چنین رفتارهای ساده‌ای نسبت به هر انسانی، نشان می‌دهد که شما تمایل دارید دیگران را پیش از خودتان قرار داده و بدین ترتیب آن‌ها را محترم بشمارید.

 

۵. هنر و سلیقه‌ی طراحی و دکوراسیون 

تا بحال وارد دفتر یا خانه‌ی کسی شده‌اید و با خودتان فکر کنید که “وای، این باید آدم فوق‌العاده و جذابی باشه” ؟طرز نگه‌داشتن فضای شخصیتان، روحیه شما را به دیگران نشان می‌دهد، اینکه چه چیزی به شما انگیزه می‌دهد، به چه چیزی علاقه دارید و چه چیزهایی ارزش دارند که هر روز به آن‌ها نگاه کنید. چیزهایی را برای طراحی محیط انتخاب کنید که به شخصیت شما عمق می‌بخشند.

 

۶. کفش‌هایتان 

قضیه این نیست که کفش‎‌های خیلی گران و روی مد بخرید، بلکه سبک کفش پوشیدن شماست که می‌تواند خیلی چیزها را در نگاه اول برای دیگران روشن کند. کفش‌ها یکی از اندک چیزهای پوشیدنی‌ای هستند که می‌توانند نشانگر شخصیت یک نفر باشند. شاید یک نفر شلوار لی و تی‌شرت نه چندان نویی به همراه کفش زیبایی به تن داشته باشد و باید گفت که همین برای اینکه شما هم به زیبایی کفش‌هایتان به نظر بیایید کافی است.

 

با کسانی بگردید که بهتر کردن و بهبود خودشان برایشان مهم و ارزشمند است‎

 

۷. وقتی یادداشت برداری می‌کنید 

یک مثال واضح می‌تواند گارسون رستوران باشد. یک گارسون غیرهوشمند سعی می‌کند با در نیاوردن دفتر ثبت سفارش یا تبلتش، شما را با حافظه‌اش تحت تأثیر قرار دهد. اما یک گارسون هوشمند می‌داند که این نمایش‌ها فقط حرفه‌اش را به خطر می‌اندازند و هر موقع که لازم باشد یادداشت برداری می‌کند. این مسئله درباره‌ی بقیه‌ی چیزهای زندگی هم صدق می‌کند. چرا  باید چیزهایی که دیگران از شما می‌خواهند –دوست، رئیس، همکاران- را به خاطر یادداشت نکردن به خطر بیندازید؟ یادداشت برداری نشان می‌دهد که نه تنها شما کار را انجام می‌دهید، بلکه درست هم انجام می‌دهید.

 

۸. وضعیت میز کارتان 

در نشان دادن میز کارتان به دیگران چقدر احساس آسیب پذیری می‌کنید؟ اگر کاغذها و پرونده‌ها همه جا ریخته‌اند پس نشانه‌ی این است که شما خیلی فرد بی‌نظم و نامرتبی هستید. اما تصور کنید که دیگران به میز کار مرتب با پرونده‌هایی که هر کدام درست برچسب خورده‌اند نگاه می‌کنند، فکر می‌کنید در این حالت به چه نتیجه‌ای راجع به شخصیت شما می‌رسند؟

 

۹. پول خرج کردن عاقلانه 

نحوه‌ی پول خرج کردن شما به نوعی نشان دهنده‌ی ارزش‌های شماست. چه زمانی پول خرج می‌کنید؟ برای چه کسی خرج می‌کنید؟ کجاها خرج می‌کنید؟ چه بخواهید، چه نخواهید، جواب این سوال‌ها خیلی چیزها را در مورد شما فاش می‌کنند.

چگونه فردی شاد به نظر برسیم

 

۱۰. روی چه چیزهایی وقت می‌گذارید 

وقت‌هایی که صرف هر چیزی می‌کنید، مخصوصا نحوه‌ی گذراندن وقتتان در اوقات فراغت، نشان‌دهنده‌ی اولویت‌های زندگی شما هستند. آیا شما وقتتان را صرف کار کردن روی خودتان می‌کنید؟ یا آیا همش روی چیزهای الکی وقت صرف کرده و نمی‌رسید برای چیزهای مهم وقت بگذارید؟ همه‌ی ما انعکاسی از اینکه زمانمان را صرف چه چیزهایی می‌کنیم هستیم.

 

۱۱. غذاهایی که می خورید 

آن‌چه می‌خورید و نحوه‌ی مراقب‌تان از خودتان خیلی چیزها راجع به شما می‌گوید. این موضوع نشان می‌دهد که چه چیزی برای شما اهمیت دارد، (رضایت در لحظه یا سلامتی بلند مدت). این موضوع همچنین نشان‌دهنده‌ی نوع رابطه‌ای که باخودتان دارید می‌باشد.

 

۱۲. دایره‌ی دوستانتان 

شما انعکاسی از 5 نفری که بیشتر وقتتان را با آن‌ها می‌گذرانید هستید. کسانی که با آن‌ها وقت می‌گذرانیم بر چشم‌اندازهای ما در زندگی، باورهایمان، اهدافمان و مهم‌ترین چیزهایی که در زندگی برایمان اهمیت دارند تاثیرگذار هستند. اگر می‌خواهید با آدم‌های درست آشنا شوید، با آدم‌های درست بگردید و اگر می‌خواهید روی بهبود و بهتر کردن خودتان کار کنید، با کسانی بگردید که بهتر کردن و بهبود خودشان برایشان مهم و ارزشمند است.

 

منبع: برترینها

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


بهترین پیشنهادهای خرید برای کتاب کودک


سینما رو به خونت بیار!


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


بهبود مشکلات رفتاری کودک با بازی درمانی


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه فردی شاد به نظر برسیم
چگونه فردی شاد به نظر برسیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *