چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

 
helpkade
چگونه آرایش را با لباس ست کنیم
چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

وب‌سایت زندگی آنلاین: انتخاب رنگ مناسب به اندازه پوشیدن لباس مناسب و هماهنگ با اندام و رنگ پوستتان اهمیتت دارد .ما در این مطلب سعی داریم به شما آموزش دهیم برای زیباتر به نظر رسیدن چه رنگ لباسی را به چه رنگ آرایشی ست کنید.

با پوشش مشکی و سفید

برای پوشش مشکی و سفید هر نوع آرایشی مناسب است ولی بهترین و مناسب ترین آن استفاده از رنگهای ملایم سرخابی کمرنگ، صورتی مات و زرشکی و قرمز برای لب ها می باشد. برای آرایش و سایه کشیدن چشم کمی خاکستری تیره در قسمت انتهایی چشم و کمرنگ تر در قسمت میانی تا سفید به گوشه داخلی چشم استفاده شود.

با پوشش قهوه ای

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

بهترین رنگ برای آرایش، آجری، طلایی، کرم قهوه ای روشن و بژ برای چشم ها و رژهای ملایم قهوه ای روشن، آجری و نارنجی کمرنگ برای لب ها می باشد.

پوشش سرمه ای

پشت چشم سایه ملایم آبی مات و یا سرمه ای کمرنگ که پس از آن تا گوشه چشم نزدیک بینی با رنگ روشن صورتی بسیار ملایم آرایش شود و لب ها نیز با رژهای سرخابی و صورتی ملایم.

با پوشش خاکستری

چشم ها را با سایه های انتهایی کمی مشکی که در کنار خاکستری محو شده و به سمت داخلی چشم از کمی صورتی مایل به سفید استفاده شود و برای لب ها نیز از انواع رژهای بنفش و همینطور صورتی و سرخابی کمرنگ استفاده شود.

با پوشش آبی

بسته به کمرنگ و پررنگ بودن رنگ آبی شال و روسری خود، می توانید از آبی تیره یا روشن به صورت برعکس استفاده نمایید، یعنی در صورتی که رنگ شال یا روسری شما آبی آسمانی باشد از سایه ای که آبی تیره و یا سرمه ای است از گوشه بیرونی چشم به سمت داخل سایه زده و کمی از آبی آسمانی استفاده کنید.

در صورتی که رنگ لباس تان آبی لاجوردی و تیره است، قسمت بیرونی چشم را تنها با یک خط آبی تیره سایه زده و بیشتر از سایه های آبی روشن استفاده کنید، می توانید قسمت داخلی گوشه چشم را با صورتی نیز سایه بزنید. در مورد لب ها نیز بیشتر از رژهای صورتی و سرخابی براق و بسیار روشن استفاده کنید.

با پوشش سبز

در مورد رنگ سبز، با انواع رنگهای سبز همان رنگ سایه را در کنار کمرنگ و روشن تر آن انتخاب کرده، تنها در قسمت بیرونی سایه از یک خط سبز یشمی که آن را کمی در بقیه سایه ها محو می کنید استفاده کنید و رژ لبهای آجری روشن، نارنجی روشن و یا مات کمرنگ را برای لب ها به کار ببرید.

با پوشش کرم

پوشش کرم را می توانید با انواع رنگهای قهوه ای چه روشن، چه تیره و بژ با جابجایی آنها به طور سلیقه ای استفاده کرده و لب ها را نیز با انواع رژهای قهوه ای و بژ آرایش کنید.

با پوشش بنفش

پشت چشم ها را با سایه های طلایی، بژ و گاهی خاکستری تیره و روشن و همینطور انواع بنفش ها در کنار خاکستری و بژ به طوری که تیره ها در قسمت انتهایی چشم و روشن ها در قسمت داخلی چشم قرار گیرند، آرایش کنید و برای لب ها از انواع رژهای بنفش براق و کمرنگ استفاده نمایید.

با پوشش صورتی

پشت چشم ها را با خاکستری، آبی روشن و یا سرمه ای در انتهای چشم و کمی صورتی بسیار روشن در قسمت داخلی آرایش کنید و برای لب ها از انواع رژهای صورتی براق و کمرنگ یا مات ملایم استفاده کنید.

با پوشش قرمز

سایه چشم ها در قسمت انتهایی تنها با یک خط دودی تیره که به سمت داخل با کمی خاکستری محو خواهد شد و در قسمت میانی سایه از کمی قرمز بسیار روشن تنها به اندازه هاله ای کمرنگ و پس از آن با کمی سفید در قسمت داخلی چشم استفاده کرده و برای لب ها نیز از انواع قرمزهای براق و مات می توانید استفاده کنید.

با پوشش زرشکی

در مورد زرشکی هر چه آرایش صورت از زرشکی دور شده و به سمت صورتی های روشن و مات برود آرایش زیباتر خواهد شد چرا که چه پوست روشن و چه تیره باشد با آرایش زرشکی گرفته تر خواهد شد. در نتیجه توصیه می شود برای پوشش زرشکی از سایه های صورتی تیره و کمی روشن تا به سفید در پشت چشمها و انواع رژهای صورتی برای لبها استفاده کنید.

چند نکته

در نظر داشته باشید که رنگ رژگونه ها مطابق با رژلبهاست.

منظور از زدن سایه در قسمت بیرونی جشم به شکل تنها خطی تیره این است که خطی از گوشه بیرونی چشم سمت انتهای ابرو به سمت بالا بین چشم و ابرو عمودی و مایل به بیرون کشیده شود و سپس این خط تیره را به سمت داخل و افقی در پشت پلک پهن کرده تا در سایه های روشن بعدی که می زنید محو شود و تنها هاله ای تیره در قسمت انتهای چشم دیده شود.

برای زدن رژها ابتدا با خط لبی تیره تر از رژ لب تان دور لبها را شکل داده و آن را روی تمام لب پخش کنید. سپس رژ لب را یکدست روی لب بزنید.

حتما لازم نیست از تمام سایه ها برای چشم استفاده کنید. استفاده از رنگ اصلی سایه به طور یکنواخت در پشت پلکها هم کافی است.

از سایه های مدادی هم می توانید تنها به صورت یک خط افقی در پشت پلک و مماس بر خط چشم استفاده کنید و گاهی هم به صورت خطی باریک در زیر چشمها بکشید.

آریسته – در سامانه رزرو آنلاین آریسته می توانید به سادگی یک کلیک آدرس، شماره تلفن، نوع خدمات و ساعات کار کلیه آرایشگاه های زنانه، مراکز اسپا و ماساژ و کلینیک های زیبایی را بررسی کرده و به سادگی وقت خود را ثبت و رزرو نمایید.

یکی از راه هایی که کمک می کند تا به واسطه آن در یک لباس مجلسی بیشتر بدرخشید، ست کردن لباس با آرایش است. شاید در نگاه اول آنقدر ها هم به نظرتان مسئله مهمی نباشد، اما لازم است بدانید هماهنگی رنگ های بکار برده شده در آرایش و لباس شما می تواند به جذابیت ظاهری شما بسیار بیشتر کمک کند.

دسترسی سریع: برای مطالعه بخش مورد نظر روی دکمه روبرو کلیک کنید.

رنگ نقره ای از دسته رنگ های بسیار جذاب و گیرا بوده که در کنار یک آرایش حرفه ای می تواند ظاهری بسیار چشمگیر و جذاب برای شما ایجاد کند. سعی کنید زمانیکه لباس نقره ای بر تن کرده اید از رنگ های سرد در آرایش خود استفاده کنید. استفاده از خط چشم های ضخیم با سایه های اسموکی و هاله هایی از رنگ نقره ای در سایه ظاهری بسیار زیبا برای شما ایجاد خواهد کرد. بهترین رنگ رژگونه در کنار این لباس برای افرادیکه دارای رنگ پوست روشن هستند رنگ های صورتی روشن است و برای کسانیکه پوست گرم و تیره ای دارند بهترین رنگ هلویی می باشد.

در کنار لباسی به رنگ نقره ای رژ لب های مات زرشکی، صورتی و یا بنفش بسیار خود نمایی خواهد کرد. اگر تمایل دارید تا در کنار لباس زیبایتان چشم ها خودنمایی بیشتری داشته باشند می توانید از رژلب های مات با رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید.

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

در ساده ترین حالت ممکن یکی از راه های ست کردن لباس با آرایش استفاده از سایه و رژ لب هایی است که با رنگ لباس شما ست می شوند. مثلا شما می توانید در کنار لباس نارنجی رنگ خود از طیف های روشن تر و یا تیره تر از رنگ نارنجی لباس در سایه و یا رژلب خود استفاده کنید. در کنار لباس نارنجی رنگ خود می توانید از رژگونه های هلویی استفاده کرده و هماهنگی بیشتری در لباس و آرایش ایجاد کنید.

رنگ مشکی یکی از دسته رنگ هایی است که در اکثر لباس های شب و مجلسی پر کاربرد بوده و علاوه بر آنکه به صورت جداگانه لباس های جذابی با این رنگ دوخته می شود این قابلیت در آن وجود دارد که با رنگ های دیگر به سادگی ترکیب شده و در نهایت لباسهایی شیک و به روزتر در اختیار داشت. بهترین آرایش چشم متناسب با لباس مشکی استفاده از سایه های دودی است.

استفاده از رژ لب هایی به رنگ قرمز و بنفش هماهنگی بسیار زیادی با لباس مجلسی مشکی دارد. اگر در لباس مجلسی مشکی رنگ شما المان هایی با رنگ های دیگر وجود دارد به سادگی قادر خواهید بود تا بر روی سایه دودی رنگ خود از سایه های براق و رنگی استفاده کنید؛ به طور مثال برای داشتن آرایش مناسب با لباس مشکی طلایی می توانید از سایه های دودی پشت چشم استفاده کرده و نقطه میانی چشمان خود را با رنگ طلایی آرایش کنید.

اگر تصمیم دارید تا لباس سورمه ای، لباس آبی و یا آبی کاربنی بر تن کنید به سادگی می توانید در آرایش خود از خط چشم های سورمه ای و یا آبی استفاده کنید. استفاده از آرایش چشم اسموکی در کنار هاله هایی با رنگ آبی جذابیت بسیار زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد. بهترین رنگ های رژ لب برای استفاده در کنار لباس آبی، رنگ های خنثی و طبیعی هستند. در کنار این رنگ استفاده از هاله های نقره ای در سایه نیز جذابیت زیادی ایجاد خواهد کرد.

۱۶+۱ ویژگی مهم برای انتخاب یک کاپشن که در طول زمستان شما را گرم نگه می‌دارد

۱۲ نکته که به انتخاب لباس گرم در زمستان به کمک شما خواهد آمد

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها را می‌سازد


اگر به کفش چرم علاقه دارید بخوانید

۶ قانون ساده که هر دختری باید برای استفاده از اکسسوری ها در استایل خود بداند

۶ روش که به انتخاب لباس زیر راحت و مناسب کمک خواهد کرد

اگر جزء معدود افراد خوش شانس هستید که می توانید لباس زرد را بر تن کنید ، حتما آرایش را انتخاب کنید که متعلق به خانواده رنگ گرم است.
رنگ زرد از دسته رنگ های گرم و در واقع پر زرق و برق است که میبایست در کنار آن از رنگ های مات و طبیعی تر و کمی گرم استفاده کنید تا ظاهر شما بیش از حد رنگی و پر زرق و برق نباشد. سعی کنید در کنار لباسی به رنگ زرد از رنگ های مشابه ولی ملایم تر استفاده کنید.

به طور مثال در کنار لباس زرد می توانید از رژگونه هایی با رنگ مرجانی، هلویی، صورتی گرم و نارنجی بهره ببرید. اگر چشم و گونه های شما آرایش طبیعی دارند، می توانید آرایش خود را با یک رژ لب قرمز به پایان برسانید، در غیر اینصورت بهتر است رنگ رژ لب خود را از میان رنگ های خنثی و ملایم انتخاب کنید. بهترین رنگ ها برای استفاده در سایه پشت چشم استفاده از رنگ های دودی، نقره‌ای، ذغالی و قهوه‌ای روشن تا تیره بوده و بهتر است در میانه های چشم بر روی سایه تیره خود از رنگ های رزگلد، نارنجی روشن و طلایی ملایم استفاده کنید.

رنگ قرمز از دسته رنگ های بسیار جذاب و دلفریب بوده و بر تن کردن یک لباس قرمز خود به تنهایی می تواند شما را مرکز توجه و نگاه دیگران قرار دهد. دقت داشته باشید زمانیکه لباس قرمز بر تن کرده اید نباید آرایش بسیار غلیظی داشته باشید. بهترین آرایش چشم با لباس زرشکی رنگ های دودی و اسموکی است که باعث می شود چشمان شما در کنار لباس قرمز گیراتر و زیبا تر باشد.

با لباس قرمز چه رژی بزنیم؟ اگر آرایش چشمان خود را دودی انتخاب کردید دقت داشته باشید که رژلبی ملایم تر انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید در کنار لباس قرمز خود از رژلب قرمز در کنار ناخن هایی قرمز رنگ استفاده کنید آرایش چشمان خود را ملایم تر انتخاب کرده و به جای سایه های دودی و اسموکی از رنگ هایی ملایم تر همچون قهوه ای استفاده کنید. در کنار لباس قرمز خود حتی می توانید به سادگی با یک سایه چشم ملایم از خط چشم های مشکی استفاده کرده و در عین سادگی زیبایی و جذابیت بسیار زیادی را برای خود ایجاد کنید.

رنگ کرم از دسته رنگ های خنثی بشمار می رود، این بدان معناست که شما با رنگ های کرم و شیری می توانید از هر نوع رنگ آرایشی استفاده کنید. در این بین با این رنگ طیف های مختلفی از رنگ های روشن و تیره قابل استفاده خواهد بود. سعی کیند در کنار رنگ کرم از رنگ های خیلی روشن استفاده نکنید تا صورتی بی حال نداشته باشید.

بهترین رنگ رژگونه برای استفاده در کنار رنگ کرم هلویی است. برای سایه چشم از هر طیف رنگی می توان استفاده کرد اما استفاده از رنگ هایی همچون طلایی، قهوه ای و بژ به زیبایی و جذابیت شما خواهد افزود. بهترین رنگ رژ لب برای استفاده در کنار لباسی با رنگ کرم رنگ های بژ و قهوه ای، مرجانی روشن خواهد بود.

من، ملیحه نصیری فارغ التحصیل از رشته کامپیوتر و گرایش نرم افزار هستم که از دوران دانشجویی علاقمند و مشغول به فعالیت در زمینه تولید محتوا بودم. اکنون چند سالی است که به طور حرفه ای به تولید محتوا در زمینه های مختلف از سبک زندگی و مد و زیبایی می پردازم.

قبلی

رژیم ویت واچرز بهترین برنامه غذایی برای تناسب اندام

بعدی

منظور از کاشت مژه‌ی هیدن یا اکستنشن نامرئی چیست؟

۱۶+۱ ویژگی مهم برای انتخاب یک کاپشن که در طول زمستان شما را گرم نگه می‌دارد

۱۲ نکته که به انتخاب لباس گرم در زمستان به کمک شما خواهد آمد

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها را می‌سازد

اگر به کفش چرم علاقه دارید بخوانید

۶ قانون ساده که هر دختری باید برای استفاده از اکسسوری ها در استایل خود بداند

۶ روش که به انتخاب لباس زیر راحت و مناسب کمک خواهد کرد

آخرین های مد وزیبایی


توقف روند پیری با تزریق بوتاکس دور چشم !

۱۶+۱ ویژگی مهم برای انتخاب یک کاپشن که در طول زمستان شما را…

۱۲ نکته که به انتخاب لباس گرم در زمستان به کمک شما خواهد آمد

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها…

۹+۱ نکته مهم که به جلوگیری از سفید شدن مو کمک خواهد کرد

کاندیداهای کاشت مو باید چه شرایطی داشته باشند؟

پربازدیدها

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

انواع مدل مانتو جدید دخترانه و زنانه شیک تابستانه و پاییزه

زیباترین مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه را اینجا ببینید!

انواع مدل سارافون مانتویی، اسپرت، دخترانه و زنانه

جدیدترین ایده های آرایش مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۲۰ فشن


علائم بارداری و جنین پسر در ماه های اولیه

۶۳ مدل مو بسته مجلسی دخترانه و شینیون ساده عروس


طرز تهیه کیک مرغ مجلسی با نان تست


۶۶ مدل دامن مجلسی

سامانه رزرو آنلاین آریسته

آریسته یکی از وب سایت های ارائه خدمات در حوزه رزرواسیون آرایشگاه های زنانه و مراکز اسپا بوده که با ایجاد بستری مناسب توانسته خدمات خود را همراه با طرح های تشویقی هیجان انگیز با ویژگی هایی همچون سادگی در رزرو نوبت و صرفه جویی در زمان همراه با تضمین کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی کامل در تمام مراحل رزرو به کاربران ارائه دهد. آریسته بستری مناسب برای کاربران مهیا کرده تا سالن های خود را بر اساس نظرات و رای کاربران دیگر انتخاب نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به ساده ترین شیوه رزرو نوبت آرایشگاه و یا مرکز اسپای خود را در نزدیکترین نقطه به محل زندگی خود انجام دهند.

در واقع آریسته ویترینی پر زرق و برق برای شما آماده کرده است که در آن می توانید کلیه مراکز آرایشگاهی معروف و با کیفیت کاری بالا موجود در شهر تهران همچون آرایشگاه شبنم نظیف، آرایشگاه لی لی رضایی، آرایشگاه گیوا، آرایشگاه الی، آرایشگاه شایسته نو، آرایشگاه چهره پردازان، آرایشگاه پارس بانو و … به همراه همه مراکز ماساژ در غرب تهران، شمال، شرق و جنوب همچون مرکز ماساژ قوی نقره ای، مرکز ماساژ اسپا هانا، مرکز ماساژ نیلوفر آبی تهران، مرکز ماساژ حس خوب زندگی و … را یافته و از خدمات بی نظیر آنها بدون اتلاف وقت استفاده نمایید.مدل موی کوتاه , علائم ویروس کرونا , لباس مجلسی زنانه 

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در یک مهمانی یکی از مهمان‌ها بیش از همه می‌درخشیده و شما حتی نمی‌توانستید دلیل این موضوع را بیابید. گاهی استفاده از قواعد و قوانین کوچک در مد و زیبایی آنقدر نقش مهمی را ایفا می‌کنند که حتی باورمان نمی‌شود. یکی از این قواعد و اصول، ست کردن آرایش با رنگ لباس است.

ست کردن آرایش با رنگ لباس واقعا چیزی نیست که هرکسی از آن اطلاع داشته باشد و بتواند کاربرد آن را بیابد و این مساله می‌تواند نقطه تمایز شما باشد. حتی در مورد ست کردن رنگ لباس با آرایش شما، یک آرایشگر نیز نمی‌تواند کمکی کند.

زمانی که شما پیش آرایشگر می‌روید، لباس مجلسی خودتان را بر تن ندارید و حتی اگر آرایشگر از قواعد ست کردن آرایش با رنگ لباس نیز آگاه باشد، تصویر کاملی از لباس شما را نخواهد داشت.

از طرف دیگر بی‌نهایت رنگ در دنیا داریم و نمی‌توان روش ست کردن آرایش را با هر رنگ مثال زد. به همین دلیل قطعا باید یک سری قواعد و قوانین را بیابیم که ما را در ست کردن رنگ لباس با آرایش یاری کنند.

این قواعد و قوانین اصلا برای شما محدودیت ایجاد نمی‌کنند. به عنوان مثال به هیچ وجه چنین بیان نشده که برای رنگ لباس زرد حتما باید از رژ لب نارنجی استفاده کرد. از این رو قواعد ست کردن آرایش با رنگ لباس دست شما را در انتخاب رنگ‌ها کاملا باز می‌گذارند.

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

این قواعد به شکلی نوشته شده‌اند که اهیچ الزام و اجباری را برای شما ایجاد نمی‌کنند و می‌توانید سلیقه خود را لحاظ کنید. در آخر نیز چند مثال از رنگ‌های اصلی را برای شما می‌آوریم تا کمی با روش ست کردن آرایش با رنگ لباس بیشتر آشنا شوید.

 

در اینجا قصد داریم قواعدی را مطرح کنیم که از جانب متخصصان مد و زیبایی بیان شده. هیچ بایدی در استفاده از این قواعد وجود ندارد، اما قطعا از نظر مد و زیبایی، این‌ها روشی صحیح برای ست کردن آرایش با رنگ لباس محسوب می‌شوند.

 

برخی موارد شاید شما نیز کسانی را دیده باشید که ست کردن را در هم رنگ کردن همه چیز می‌دانند. این یک ایده کاملا اشتباه است. حتی در مورد لباس پوشیدن نیز چنین چیزی توصیه نمی‌شود و حتی اگر کسی به این روش لباس بپوشد، خودتان خواهید دید که اصلا زیبایی ندارد.

تصور کنید یک مرد پیراهن آبی، شلوار آبی و کفش آبی بپوشد. حال این مرد را با مردی دیگر تصور کنید که پیراهن آبی را با شلوار جین آبی آسمانی مایل به سفید پوشیده و یک کفش طوسی را با این ترکیب ست کرده. به نظر شما کدام یک زیباتر هستند؟

ست کردن بیشتر بدین معناست که از یک پالت رنگ استفاده کنید. حتی اگر به دنبال ایجاد تضاد می‌گردید، باید رنگ‌های مکمل را در دایره رنگی انتخاب نمایید. رنگ‌های مکمل در کنار یکدیگر درخشش خاصی دارند و در عین حال خیلی متضاد به نظر نمی‌رسند.

در مورد ست کردن آرایش با رنگ لباس نیز همین قضیه صادق است. فردی را تصور کنید که یک لباس قرمز آلبالویی بر تن کرده. حال اگر او از یک رژ لب قرمز آلبالویی، رژ گونه قرمز و سایه چشم قرمز استفاده کند به نظرتان چه شکلی خواهد شد؟

آیا به نظرتان زیبا خواهد بود؟ یا اینکه بیشتر مضحک به نظر می‌رسد؟ اگر قواعد مد و زیبایی به همین سادگی بود که همه چیز را با رنگ لباس خود یک‌دست کنید، پس ست کردن آرایش با رنگ لباس دیگر یک هنر نبود!

شما باید رنگ‌های اصلی و رنگ‌های جانبی را کنار یکدیگر قرار داده و با کمک هم یک ترکیب رنگی یک‌نواخت یا یک هارمونی زیبا ایجاد کنید. چهره شما دو نقطه کانونی مهم دارد.

اولین نقطه کانونی مهم چشمان شما است. چشم‌ها نقش بسیار کلیدی در آرایش شما دارند. به همین منظور آرایش چشم‌ها از اهمیت بالایی برخورد است. تنها ارتباط آرایش چشم با رنگ لباس، رنگ سایه چشم است.

در نتیجه شما می‌توانید رنگ سایه چشم خود را متناسب با رنگ لباسی که پوشیده‌اید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تا به اینجای کار از عبارت “رنگ مناسب” استفاده می‌کنیم.

نقطه کانونی بعدی شما، لب‌هایتان هستند. لب‌ها نیز همانند چشمان شما می‌توانند توجه دیگران را به راحتی جلب خودشان کنند. از طرف دیگر خوشبختانه طیف رنگی رژ لب‌ها بسیار گسترده هستند.

اگر به دنبال یک طیف رنگ طبیعی و زیبا می‌گردید، رژ لب کالیستا می‌تواند گزینه مناسبی باشد. حال به همه این اوصاف، شما می‌توانید رنگ رژ لب خود را متناسب با رنگ لباس‌تان انتخاب نمایید. اما نکته مهم در مورد این مساله چیست؟ همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، باید تنها یک جزء را انتخاب کنید.

چشم هیچ انسانی قادر نیست تا به صورت همزمان روی چشم و لب شما تمرکز کند. در نتیجه چشم به صورت غیر ارادی روی چشم و لب تغییر فوکوس می‌دهد و این باعث ایجاد عدم هارمونی بصری صورت شما می‌گردد.

به همین دلیل اگر آرایش چشم خود را با رنگ لباس‌تان ست می‌کنید، دیگر نباید به دنبال انتخاب رنگ رژ لبی متناسب با رنگ لباس خود باشید. البته بالعکس نیز صادق است، یعنی زمانی که رنگ رژ لب خودتان را با لباس‌تان ست می‌کنید، دیگر سایه چشم شما نباید متناسب با رنگ لباس انتخاب شود.

از طرف دیگر باید بدانید که اگر آرایش چشم خود را بسیار غلیظ انتخاب کردید و تلاش داشتید تا چشم خود را تبدیل به نقطه کانونی کنید، باید آرایش لب شما بسیار سبک باشد. همواره باید در نظر بگیرید که آرایش چشم و لب نسبت عکس با یکدیگر دارند.

به عنوان مثال اگر ریمل حجم دهنده استفاده کرده و یک سایه متناسب با رنگ لباس خود زده‌اید، بهتر است یک رنگ روشن ساده را برای رژ لب خود انتخاب نمایید.

 

پیش از شروع شاید بهتر باشد پالت رنگی را تعریف کنیم. پالت رنگی به معنای استفاده از یک طیف رنگی غالب است. به عنوان مثال در نقاشی معروف پیکاسو، او از پالت رنگی آبی استفاده کرده. این بدین معناست که اکثر طیف رنگی آبی، از آبی سیر تا آبی آسمانی را در آن مشاهده می‌کنید.

حتی اگر به اثر هنری مشهور ونگوگ یعنی آسمان پرستاره نگاه کنید، خواهید دید که از پالت رنگی آبی استفاده کرده و در کنار آن از رنگ زرد استفاده نموده. این نشان می‌دهد که حتی نقاشان و هنرمندان بسیار بنام جهان نیز ترجیح می‌دادند در آثار خود تنها از یک پالت رنگی استفاده نمایند.

صورت شما نیز همانند یک بوم نقاشی است و آرایش شما همانند رنگ‌های روغنی که باید روی بوم بیایند. در نتیجه شما نیز همانند ونگوگ باید هنرمندانه این بوم را نقاشی کنید.

 

 

حال که با مفهوم پالت رنگی کاملا  آشنا شدید، باید در ست کردن آرایش با رنگ لباس نیز از یک پالت رنگی استفاده کنید. به عنوان مثال همراه یک بولیز صورتی رنگ، اصلا نباید از سایه چشم قرمز آلبالویی استفاده کنید.

همانطور که در نقاشی فوق شاهد بودید، بیشتر از رنگ‌های سیر‌تر و روشن‌تر برای ترکیب کنار هم استفاده شده. در نتیجه برای اینکه یک آرایش زیبا در عین حال بسیار ساده روی صورت خود داشته باشید، بهتر است از رنگ‌های داخل یک پالت استفاده نمایید.

برای توضیح بیشتر، همانطور که مثال زدیم، برای ست کردن آرایش با بولیزی صورتی رنگ، می‌توانید از سایه چشم صورتی چرک یا همان صورتی تیره استفاده کنید. یا اگر تمایل دارید که لب‌تان نقطه کانونی صورت شما باشد، می‌توانید یک رژ لب صورتی سیر انتخاب کرده و روی آن برق لب اضافه کنید. از طرف دیگر برای رژ گونه نیز می‌توانید رنگ گلبهی را انتخاب نمایید.

 

بسیاری از افراد اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شوند و دقیقا از رنگ لباس خود برای آرایش صورت‌شان استفاده می‌کنند. این نکته شاید شباهت زیادی به نکته قبل داشته باشد، اما آنقدر افراد مختلف این اشتباه را مرتکب می‌شوند که باید در یک قسمت جداگانه آن را مورد بحث قرار دارد.

اگر می‌خواهید یک ست زیبا داشته باشید، اصلا لازم نیست از رنگ‌های دقیقا یکسان استفاده کنید. به عنوان مثال اگر یک لباس قرمز سیر را انتخاب نموده‌اید، انتخاب یک رژ لب قرمز سیر یک انتخاب بسیار ساده خواهد بود، اما اصلا از نظر مد و زیبایی صحیح نیست.

شاید بار‌ها و بارها دقیقا عین این مثال را مشاهده کرده باشید. رنگ قرمز سیر در بین بانوان بسیار محبوب بوده و بسیاری از آنها ترجیح می‌دهند که این رنگ را برای لباس خود انتخاب کنند. در اکثر مواقع نیز یک رژ لب سیر آرایش غالب خواهد بود و به این طریق سعی در ست کردن آرایش با رنگ لباس دارند.

حتی در برخی موارد دیده می‌شود که از سایه چشم قرمز غیر طبیعی نیز استفاده می‌کنند تا یک ست زیبا ایجاد کنند. در این حین گفتن این مساله خالی از لطف نیست که برند کالیستا دارای سایه‌های چشم کاملا طبیعی است و می‌توانید از طیف رنگ‌های طبیعی آن برای آرایش چشم خود استفاده نمایید. طبیعی بودن رنگ سایه چشم در نرمال دیده شدن آرایش بسیار تاثیر گذار است.

 

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

 

حال در مثال ذکر شده باید بدانید که طیف رنگ قرمز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود و نه اینکه خود رنگ قرمز سیر را انتخاب نمایید. کمی سایه روشن می‌تواند آرایش صورت شما را بسیار زیباتر کند در حالی که انتخاب یک رنگ باعث مصنوعی شدن آرایش شما خواهد شد.

 

منظور از رنگ‌های جزئی چیست؟ قطعا این اولین سوالی بود که در ذهن شما ایجاد شده و ما اینجا هستیم تا به آن پاسخ دهیم! رنگ‌های جزئی همان رنگ کمربند پیراهن شماست یا رنگ پاپیون کوچکی که گوشه کفشتان قرار دارد!

رنگ‌های جزئی یا همان اکسنت‌ها، رنگ‌هایی هستند که در نگاه اول شاید به چشم ما نیایند، اما قطعا تاثیر روانی خودشان را خواهند گذاشت. احساس شما نسبت به یک کفش سفید با پاپیون کوچک سفید چیست؟ حال تصور کنید که این پاپیون کوچک، قرمز رنگ باشد، آیا احساسی مشابه دارید؟

ممکن است مواردی کوچک مثل رنگ بند ساعت، رنگ پاپیون هدبند شما یا حتی یک رنگ یک گل‌سر کوچک، بدون اینکه شما متوجه شوید، اثر بسیار مهمی روی زیبایی شما بگذارد.

حال تصور کنید که رنگ رژ گونه خودتان را با دستمان گردن باریکی که دور گردنتان گره زده‌اید ست کنید. این واقعا اوج هنر و زیبایی شما خواهد بود. انتخاب لاک ناخن به خودی خود یک بحث بسیار گسترده است که در اینجا قابل بررسی نیست، اما می‌توانید لاک سفید و قرمز را برای ست با یک کفش سفید و پاپیون قرمز کوچک انتخاب نمایید!

این جزئیات به صورت غیرارادی روی مخاطب شما تاثیر می‌گذارند. همین جزئیات هستند که باعث می‌شوند شما در نگاه اول شیفته نوع پوشش و آرایش یک نفر شوید و با خودتان بگویید که چقدر در ست کردن رنگ لباس با آرایش مهارت دارد. در نتیجه هیچ‌گاه از رنگ‌های جزئی غافل نشوید.

 

حالا که صحبت از لاک ناخن به میان آمد، جا دارد تا کمی در مورد ست کردن لباس با آرایش ناخن صحبت کنیم. انتخاب رنگ و یا طرح لاک ناخن یک بحث بسیار گسترده است و در اینجا تنها بسیار خلاصه به آن اشاره می‌کنیم. به هر حال لاک ناخن نیز جزئی از آرایش است و باید قادر باشید تا رنگ و طرحی مناسب با رنگ لباس خود برای آن انتخاب نمایید.

پیش از هر چیز باید گفت که یک فرنچ ساده شاید برای ست کردن با هر لباسی مناسب باشد! شاید به نوعی هوشمندانه‌ترین انتخاب برای لاک ناخن، یک فرنچ ساده باشد.

به این طریق هر رنگ لباسی که هم انتخاب کنید، باز هم فرنچ زیبایی خود را خواهد داشت! اما اگر بخواهید کمی تخصصی‌تر عمل کنید، باید بدانید که قواعد مد و زیبایی دست شما را در انتخاب رنگ لاک ناخن کاملا باز گذاشته‌اند!

شما می‌توانید لاک ناخن خود را با کفش، گردن بند، گوشواره، کمربند لباس، بند ساعت یا قسمتی از آرایش خود ست کنید. شاید به این نکته توجه کرده باشید که معمولا رنگ لاک را هم رنگ با رنگ کلی لباس انتخاب نمی‌کنند.

یعنی اگر لباس شما کاملا قرمز است، لاک قرمز گزینه مناسبی برای ست کردن نخواهد بود. البته باید در مورد تمامی این قواعد به یاد داشته باشید که عدم پیروی از آنها باعث مضحک شدن شما نمی‌شود، بلکه خارج از قاعده تیپ و مد خواهد بود، اما پیروی از آن قطعا زیبایی بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای اینکه لاک ناخن خود را با قسمتی از آرایش ست کنید، کافیست رنگ یک جزء را در نظر بگیرید. بسیاری از موارد رنگ لاک ناخن را با رنگ سایه چشم و یا رنگ رژ لب ست می‌کنند. به این طریق یک هارمونی زیبا بین رنگ لاک ناخن شما و آرایش صورتتان وجود خواهد داشت.

برای اینکه یک لاک ناخن حرفه‌ای داشته باشید، بهتر است آن را با عناصری که از دست شما فاصله دارند ست کنید. به عنوان مثال ست کردن لاک ناخن با سایه چشم و یا کفش شما انتخاب هوشمندانه‌تری خواهد بود تا اینکه با بند ساعت خود آن را ست کنید.

سعی کنید اگر کفش‌تان جلوباز است، حتما ناخن انگشتان پای خود را نیز همرنگ انگشتان دست انتخاب کنید تا یک هارمون کامل در آرایش شما به چشم بخورد.

 

این یک نکته کاملا فنی بوده و شاید در کمتر جایی بیان شود. البته دلیل کمتر بیان شدن این مساله نشانه بی اهمیت بودن آن نیست، بلکه معمولا کمتر پیش می‌آید که رنگ لباس یا آرایش هم رنگ مو‌های یک نفر باشد.

اما به صورت کلی باید در نظر بگیرید که اگر رنگ‌ مو‌های خود را طلایی یا بلوند کرده‌اید، آرایش طلایی روشن اصلا رنگ مناسبی برای شما نخواهد بود. در این مورد باید گفت که تلاش کنید رنگ لباس‌تان هم رنگ موی شما نباشد. به این طریق دیگر لازم نیست که از پالت رنگی برای لباس، رنگ مو و رنگ آرایش استفاده نمایید.

 

ست کردن بیش از حد نیز اصلا مناسب نیست. زمانی که خیلی تلاش دارید تا همه چیز را با همدیگر ست کنید، ظاهر شما بیش از حد مصنوعی خواهد بود. در زمینه ست کردن آرایش با رنگ لباس باید این نکته را همواره در ذهن خود داشته باشید که ” ظاهر شما در یک نگاه باید آراسته و دارای تناسب و هارمونی به نظر برسد”.

در نتیجه نباید خیلی وارد جزئیات شوید. برخی از افراد تلاش می‌کنند تا همه چیز را از نوک پا تا موی سر با یکدیگر ست کنند. این اصلا در نگاه اول زیبا به نظر نخواهد آمد و بیشتر مصنوعی جلوه خواهید کرد.

اصل اول ست کردن آرایش با رنگ لباس، آراسته و مرتب دیده شدن است. قطعا ذهن ما پذیرش رنگ‌های متضاد و زیاد را کنار هم قبول نمی‌کند و به همین دلیل است که قواعد ست کردن ایجاد شده. در نتیجه خیلی سخت نگیرید و تلاش نکنید که همه چیز را با یکدیگر ست کنید!

 

منظور از زوج زوج ست کردن چیست؟ منظور این است که به جای ست کردن همه چیز با هم، دو به دو اجزای مختلف را انتخاب کرده و با یکدیگر ست کنید. اگر بخواهیم یک مثال عالی در این باره بیاوریم، می‌توانیم به یک خانم اشاره کنیم که پیراهن مجلسی صورتی بر تن دارد.

اگر چنین فردی لب‌هایی خوش فرم دارد، بهتر است بر اساس رنگ پوست خود یا کرم پودر خود، یک رژ لب صورتی مات را انتخاب نماید. انتخاب بعدی می‌تواند یک سایه گلبهی رنگ و رژ گونه‌ای به همین رنگ باشد. در ادامه یک جفت کفش قرمز ملایم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

حال بر اساس اصل انتخاب رنگ لاک ناخن، می‌توان ناخن‌ها را هم رنگ با کفش انتخاب نمود. اگر کفش جلو باز باشد و انگتشان پا نیز مشخص شوند، باید ناخن‌های پا را نیز همرنگ ناخن‌های دست کرد.

در این حین اگر دست بند، ساعت، هدبند، گلسر یا سنجاق سینه‌ای زیبا دارید، می‌توانید آنها را نیز با یکدیگر ست کنید تا ترکیبی منحصر به فرد داشته باشید. ست کردن پا‌زیب با دست‌بند نیز ایده‌ای جالب خواهد بود. به صورت کلی استفاده از پا‌زیب و ترجیحا ست کردن آن با رنگ کفش بسیار برازنده خواهد بود.

چنین ترکیبی که در مثال آوردیم را تصور کنید. تقریبا از یک پالت رنگی استفاده شده و اجزای مختلف به صورت زوج زوج با یکدیگر ست شدند. این نوع ست کردن آرایش با رنگ لباس کاملا منطقی، معقول و چشم نواز است.

باید تلاش کنید تا ست کردن آرایش با رنگ لباس را به هر بهایی انجام ندهید. توجه داشته باشید که اصل اول ست کردن رنگ لباس با آرایش، زیباتر دیده شدن است، پس در آن اغراق نکنید تا مصنوعی دیده نشوید.

 

مقاله بالا تا چه اندازه در ست کردن آرایش با رنگ لباس به شما کمک کرده؟

آیا مقالات اینچنینی مورد پسند شما ست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


برای ارتباط با کالیستا با ما تماس بگیرید


۰۲۱۲۳۵۷۶۵۷۶
voc@callista.ir

برای دیدن مراکز فروش کالیستا در سراسر ایران
کلیک کنید


دانلود کاتالوگ کالیستاDownloads-icon

در اینجا با چگونگی ست کردن آرایش و لباس به شیوه ی ستاره های هالیوود آشنا می شوید.

برای مهمانی ها یا مجالسی که تصمیم دارید آرایش زیاد داشته باشید، از یک ترکیب و رنگ واحد پرهیز کنید. بهتر است که برای هر لباسی که می پوشید، آرایش متفاوتی هم داشته باشید. به طور مثال، اگر لباس قرمز به تن دارید، برای ست شدن لباس و آرایش از رژلب قرمز رنگ استفاده کنید. این بر جذابیت بیشتر شما می افزاید. این تناسب موجب می شود تا لباس، بیشتر خودش را نشان دهد.

افسون قرمز

تیلور سویفت، رزی هانتینگتون وایتلی و کلر دانس جاذبه زیاد لباس قرمز خود را با رژهای قرمز دوچندان کرده اند.

سنگ های رنگی

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

کیتی پری با لباس سنگدوزی شده و رنگارنگ خود، آرایش رنگی که شامل سایه سبز و بنفش می شود را انتخاب کرده است.

دختران چشم آبی

لوپیتا نیونگ آ روی فرش قرمز لباس آبی خود را با سایه های آبی ست کرده است.

رنگ هلویی، گلبهی

اما استون لباس گلبهی خود را با سایه و رژگونه هلویی جفت کرده است.

جگری

سلنا گومز لباس خود را با رژ جگری ست کرده است.

صورتی

گوئن استفانی، کری واشنگتن و ریس ویترسپون سرخابی لباس هایشان را با لب هایشان جفت کرده اند.

یشمی

امی رسوم برای ست کردن رنگ یشمی لباس با آرایش صورتش، از سایه و مداد این رنگی استفاده کرده است. این رنگ برای فصل های پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

زرد

الی فانینگ با خط چشم زرد، تناسب لباس و آرایش خود را نشان داده است.

مشکی

جوآن اسملز لباس مشکی را با رژ مشکی ست کرده است.

دختران طلایی

جنیفر لارنس، جولیان هیو و جنیفر لوپز آرایش طلایی را برای لباس های براق و طلایی خود انتخاب کرده اند./ برترین ها

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

در این مطلب مدل هایی از ست لباس با آرایش با جدیدترین متدها مخصوص خانم ها و دختران جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

ست کردن لباس با میکاپ از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری بی نظیر داشته باشید بهتر است رنگ های مورد استفاده در میکاپ صورت خود را با رنگ های موجود در لباس هایتان ست نمایید.

تاثیر میکاپ و رنگ لباس را در جذابیت ظاهری خانم ها نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما از مدل های ست لباس با میکاپ ایده بگیرید و استایلی متفاوت داشته باشید. در مطالب قبلی میکاپ با لباس سفید و میکاپ با لباس سبز و میکاپ با لباس آبی را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای ست لباس با میکاپ صورت را پیش رو خواهید داشت.

برای اینکه بتوانید لباس هایتان را به خوبی به نمایش بگذارید بهتر است بین رنگ لباس و آرایش صورت خود تناسب و هماهنگی ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که با انجام دادن این کار میکاپ صورت شما زیبایی و جذابیت بی نظیری پیدا می کند و علاوه بر این استایل تان متفاوت تر به نظر می رسد.

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

بهتر است برای داشتن ظاهری ایده آل رنگ رژگونه را با رنگ رژلب ست نمایید همچنین در صورت امکان می توانید رنگ سایه چشم و رنگ رژلب را با رنگ لباس مجلسی هماهنگ کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

ست میکاپ با لباس گلدار

آرایش صورت با لباس قرمز

میکاپ صورت با لباس سبز

مکاپ با لباس صورتی

مدل میکاپ زنانه با لباس قرمز

میکاپ با لباس رنگ روشن

ست میکاپ با لباس رنگ روشن

آرایش صورت زنانه شیک

ست میکاپ صورت دخترانه با لباس رنگ تیره

ست میکاپ با لباس مشکی

میکاپ صورت با لباس قرمز مجلسی

میکاپ صورت زنانه

آرایش صورت شیک زنانه

میکاپ با لباس مشکی

میکاپ با لباس زرد رسمی

میکاپ با لباس رنگ روشن

میکاپ با لباس رنگ تیره مجلسی

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

توجه داشته باشیدکه اگر لباس های شما دارای رنگ روشن هستند می توانید برای ایجاد تضاد در ظاهر خود در میکاپ صورت تان از رنگ های تیره استفاده نمایید همچنین می توانید به همراه لباس های رنگ روشن میکاپ صورت ملایم و ماتی را داشته باشید.

اگر لباس هایتان را از بین رنگ هایی نظیر طوسی و خاکستری و قهوه ای انتخاب کرده اید آرایش چشم دودی می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد همچنین اگر رنگ لباس هایتان را از بین رنگ هایی نظیر قهوه ای و آبی و سبز و قرمز و صورتی و … انتخاب کرده اید می توانید رنگ سایه چشم هایتان را نیز با رنگ لباس تان هماهنگ نمایید.

ست لباس با میکاپ

آرایش صورت با لباس سبز

میکاپ صورت با لباس رنگ تیره

میکاپ با لباس رنگ تیره

میکاپ با لباس زیتونی

آرایش با لباس سبز

میکاپ با لباس قرمز

میکاپ با لباس قرمز مجلسی

آرایش با لباس قرمز مجلسی

ست سایه چشم با لباس

آرایش با لباس سفید

ست میکاپ با لباس آبی

میکاپ صورت با لباس رنگ تیره

آرایش صورت دخترانه با لباس صورتی

آرایش با لباس قرمز مجلسی

میکاپ با لباس سبز مجلسی

در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا با انواع مدل های ست لباس با آرایش آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید جذابیت ظاهری خود را برای شرکت در مهمانی ها و مجالس تکمیل نمایید.

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

رنگ طلایی در لباس مجلسی های زنانه زیاد دیده میشود زیرا رنگی جذاب و درخشان است، اگر شما هم لباس مجلسی تان را طلایی رنگ انتخاب کرده اید و نمیدانید چگونه باید آرایش کنید که با آن هماهنگی داشته باشد از ایده های سایت نمناک کمک بگیرید.

ست کردن آرایش با رنگ لباس به مهارت خاصی نیاز دارد و شما باید بدانید از چه رنگ هایی در آرایش صورت تان استفاده کنید تا با رنگ لباس تان همخوانی داشته باشد.

1. در اولین مرحله آرایش صورت تان باید به صورت تان کرم نرم کننده بزنید سپس از یک پرایمر برای پوشاندن جوش و لکه ها استفاده کنید، حالا زمان استفاده از کرم پودر است باید کرم پودری انتخاب کنید که فقط یک درجه از رنگ پوست تان روشن تر باشد زیرا اینطوری آرایش تان طبیعی تر به نظر میرسد.

2. کانسیلر به شما کمک میکند تیرگی و چروک های زیر چشم را مخفی کنید، پس حتما از کانسیلر برای دور چشم استفاده کنید.

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

3. رژگونه ای که با لباس طلایی هماهنگی داشته باشد رژگونه های هلویی هستند فقط سعی کنید کم رژگونه بزنید مثلا فقط یک لایه.

4. خط چشم مهمترین بخش آرایش صورت است که هرگز نباید حذف اش کنید مخصوصا اگر لباس مجلسی تان طلایی رنگ باشد، خط چشم فقط برای پلک بالا بکشید که اگر دنباله دار باشد بهتر است.

5. آرایش تان را با یک ریمل و رژلب قرمز تکمیل کنید.

 

آرایش لباس نقره ای اگر با روش صحیح اجرا شود زیبا به نظر می رسد نقره ای بهترین انتخاب برای موقعیت های خاص است این رنگ وقتی مکمل یک آرایش تمیز قرار بگیرد توجه زیادی را به خود جلب می کند.

اگر شما هم تصمیم به انتخاب رنگ نقره ای برای لباس مجلسی دارید به طبع نیازمند دانستن نکاتی با محوریت تناسب آرایش و رنگ لباستان خواهید بود پس ادامه این بخش از دنیای مد نمناک را که به بررسی همین موضوع پرداخته است با دقت مطالعه کنید.

رنگ نقره ای، دارای جذابیت فوق العاده ای است که هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند. در اینجا 7 آرایش پر زرق و برق با لباس نقره ای را معرفی می کنیم .

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم

1. پررنگ و پر زرق و برق

چشمان قهوه ای هنگامی که با لباس نقره ای همراه شود طلایی به نظر می رسد و زیبایی بیشتری به لب ها داده می شود. خانمهایی که دارای چشمان بادامی هستند داشتن تخم چشمهای رنگی برای بهتر به نظر رسیدن خوب است ، می توانید از لنزهای رنگی استفاده کنید.تمام نگرانی در مورد سایه تیره و رژ لب براق است. آرایش خود را برای لباس نقره ای با چشم ها و مژه های مصنوعی متعادل کنید هم چنین به گونه ها با کمی رنگ صورتی جلوه دهید.

2. چشمان سیاه دودی

یکی از مواردی است که زنان نمی توانند آن را انکار کنند و ترکیب کاملی را ارائه می دهد چشمان با آرایش دودی است . اگر عادت دارید با ویژگی های چهره ای آشنا شوید، این را امتحان کنید که آرایشی مناسب برای لباس نقره ای است. درست انجام دادن این آرایش بسیار اهمیت دارد ، خط چشم تیره را با سایه چشم پررنگ استفاده کنید و اعتماد به نفس خود را با استفاده از رژلب خرمایی ، قرمز بالا ببرید.

3. چهره متالیک کلاسیک

چهره ماهیت متالیک رنگ نقره ای را در آرایش کلاسیک منعکس می کند این یکی از آرایش ها برای رنگ نقره ای است و برای این کار چشم های فندقی با بینی نوک تیز انتخابی ایده آلی هستند.

پر رنگ کردن آرایش برای تکمیل کردن لباس نقره ای دستور کار اصلی است .صورت را تمیز کنید و با دقت زیاد زیر ساز بزنید. چشم ها باید با حرکت های تیز خط چشم در لبه های بیرونی و درونی طراحی شوند. رژلب ماتی را برای کامل کردن ظاهر خود استفاده کنید .

4. زیبایی با رژلب قرمز روشن

ظاهر هر روش زیبایی را تعریف می کند این آرایش به شدت خواستار لباس نقره ای است که به تازگی ظاهر شده است.برای یک صورت گرد و سبزه با مردمک سیاه و چانه باریک توصیه می شود .آرایش چشم باید به خوبی با پوشش های گسترده خط چشم های سیاه یا آبی انجام شود. با مژه های مصنوعی و ریمل به خودتان کمک کنید. رژلب قرمز روشن را انتخاب کرده تا روکشی ظریف به آن اضافه کنید.

5. آرایش ملایم

ظاهر ساده و بی آلایش برای لباس نقره ای عالی است اگر صورتی کشیده با چشم هایی درشت و پیشانی پهن دارید، این نوع آرایش را انتخاب کنید. لباس نقره ای با حداقل آرایش به اندازه کافی زیبا به نظر می رسد که فرد را به یک ستاره تبدیل کند. برای آرایش چشمان زمان خوبی را صرف کنید و با سایه حاشیه چشم را برجسته کنید.

6.خنثی

یکی از آرایش های حرفه ای و شگفت انگیز برای چشمان آبی است که در آن می توانید به طور همزمان جسورانه و ساده حرکت کنید. اگر صورت کشیده با چشم های درشت و آبی کمرنگ دارید، آماده آرایش شوید.

برای به نمایش گذاشتن زیبایی، موها را زیبا آرایش کنید. آرایش خنثی برای لباس نقره ای با آرایش کم رنگ و رژلب بی رنگ توجیه خواهد شد. چشم ها این کار را انجام خواهند داد. در نتیجه آن ها را به خوبی با خط چشم شکل دهید.

7. جذاب شدن با نقره ای

یکی از آرایشات خیره کننده زنان با چشمان سبز و موهای قهوه ای برای مجالس است. این آرایش زیبا با لباس نقره ای برای تمام بانوان با صورت پهن و چشمان سبز ایده آل است. آرایش حرفه ای چهره به شدت همراه با برجسته کردن مورد نیاز است . خط لب روشن ظاهر را متعادل خواهد کرد. می توانید سایه چشم نقره ای خیره کننده را به خاطر یک نگاه شگفت آور به چشمان خود اضافه کنید.

چگونه آرایش را با لباس ست کنیم
چگونه آرایش را با لباس ست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *