چگونه آرایش را ترک کنیم

 
helpkade
چگونه آرایش را ترک کنیم
چگونه آرایش را ترک کنیم


از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت

 

 

چگونه آرایش را ترک کنیم

آرایش کردن نیز مثل هر کار دیگری وقتی به یک عادت تبدیل شود علاوه بر تاثیرات مضری که بر روی پوست ،چشم ، مژه و سایر اعضای صورت خواهد گذاشت پس از مدتی برای خود ما نیزخسته کننده خواهد شد و چون ما به قیافه ی همیشه آرایش شده عادت کرده ایم نمی توانیم در مقابل آینه چهره ی واقعی خود را ببینیم و دوست داریم هر چه زودتر آن را با آرایشی همیشگی تغییر دهیم.

 

این امر از جوانی و متاسفانه امروزه از نوجوانی شروع شده و مثل یک عادت با ما همراه می شود تا زمانی که خود ما از این امر خسته شویم و بخواهیم آن را تغییر دهیم که برای تغییر چنین مقوله ی واقعا سختی بهتر است مثل هر عادت بد دیگری از کم شروع کرده و آرام آرام آن را به یک آرایش و به نوعی یک رسیدگی ساده به پوست و مو و چهره تبدیل کنیم.

 

پیشنهاد می شود برای شروع ابتدا انواع پودرهای رنگی مثل سایه ها و رژگونه را کاملا کنار بگذارید به طوری که تا مدتی آرایش قبلی خود را بدون اینها انجام دهید و بعد از اینکه به این حالت چهره عادت کردید نوبت به چشمها می رسد و بهتر است تا مدتی فقط از ریمل و تنها روی مژه های بالا استفاده کنید .

 

با عادت به این چهره کار شما کمی راحت تر خواهد شد حال می توانید کرم پودرتان را به یک ضد آفتاب رنگی که خود حاوی کرم پودر است تبدیل کرده و از این پس به جای انواع کرم پودرهای مضر و پنکیکها که پس از مدتی اثرات بد خود مثل لکه و کک و مک را بر روی پوست به جا خواهند گذاشت از این ضد آفتاب که برای پوست ضروری است حتی در منزل نیز استفاده نماییدوبه عنوان یک پوشاننده ی خوب پوستی استفاده کنید .از براق کننده های ویتامینه با طعمهای مختلف نیز به جای رژ لب بر روی لبها بزنید و زمانی را که همیشه برای آرایش کردن صرف می کردید به یک سوم برسانید.

زیبایی خود را دوچندان کنید


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟


حریر طرحدار ترک /*سفارش آنلاین

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


لاغری موضعی با لیزر


جراحی زیبایی سینه و شکم


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


طراحی و بازسازی فضای داخلی


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

9 ساعت قبل


نام کاربری و یا ایمیل:


رمز عبور:


من را به خاطر بسپار


چگونه آرایش را ترک کنیم


کاربر جدید هستم!

1

موضوعات داغ

وقتی صحبت از آرایش و زیبایی می‌شود بیشتر مردم به آن به چشم رفتاری پوچ و حتی جلف نگاه می‌کنند. اما چیزی که چنین دیدگاهی را در پی دارد آرایش زیاد و غیرمنطقی است. اگر آرایش به اندازه و با هدف تاکید بر زیبایی‌های طبیعی فرد صورت گیرد نه تنها پوچ و سبکسرانه نیست بلکه مورد تایید جامعه هم هست. متاسفانه برخی از خانم‌ها به آرایش زیاد عادت دارند و نه تنها با این کار به تصور عمومی جامعه در مورد خود آسیب می‌زنند بلکه هزینه‌های زیادی را هم متحمل می‌شوند. اگر شما نیز جزو این دسته هستید می‌توانید با این ترفندها عادت خود را ترک کنید.

بیشتر مواقع آرایش زیاد زمانی انجام می‌شود که فرد روش صحیح آرایش را نمی‌داند و سعی می‌کند با استفاده زیاد از انواع مختلف مواد آرایشی چهره‌ای جدید برای خود بسازد و در واقع چهره واقعی خود را فراموش کند. در حالی که این روش کاملا اشتباه است و در آرایش شما باید پیش از هرچیز چهره واقعی خود را بپذیرید و تنها از تعداد محدودی از لوازم آرایشی برای غنای بیشتر زیبایی‌های خود بهره بگیرید. فراموش نکنید که آرایش زیاد نه تنها هزینه زیادی روی دستتان می‌گذارد بلکه ادامه این روند می‌تواند به زیان پوست و چهره و موی شما باشد و ممکن است پس از مدتی زیبایی‌های خدادادی چهره خود را نیز از دست بدهید.

ابروها به عنوان قاب چشمان شما نقش مهمی در زیبایی چهر دارند بنابراین رسیدگی به آن‌ها می‌تواند زیبایی شما را دوچندان کند. گاهی مواقع خانم‌ها به جای رسیدگی به ابروها وقت خود را صرف آرایش چشم می‌کنند در حالی که تنها می‌توان با تمیز کردن ابروها، شکل دادن به آن و پر کردن نقاط خالی آن زیبایی چهره را بیشتر کرد بدون آن که نیازی به آرایش زیاد داشته باشید. برای این کار شما به موچین و قیچی مخصوص ابرو، ژل بی‌رنگ یا ریمل ابرو و یک مداد یا سایه مخصوص ابرو با رنگ مشابه رنگ طبیعی موهای ابرو نیاز دارید.

گاهی یک وسیله ساده و کوچک می‌تواند جایگزین چندین وسیله آرایشی گران قیمت باشد و به همان اندازه هم تاثیرگذار باشد. این وسیله کوچک رژ لب است. یک رژ لب با رنگ مناسب می‌تواند به چهره شما جلوه زیبایی بدهد و جذابیت آن را چند برابر کند. مخصوصا زمانی که آرایش زیادی در چشمان خود ندارید می‌توانید از یک رژ لب خوشرنگ مانند قرمز که با هر رنگ پوستی هم هماهنگ است استفاده کنید که جایگزین مناسبی برای آرایش زیاد و چندین محصول آرایشی است.

این مورد شاید ارتباط چندانی با آرایش زیاد نداشته باشد اما آگاهی شما در مورد نحوه تولید لوازم آرایشی، تست و ارائه آن می‌تواند در کاهش استفاده از آن‌ها نقش داشته باشد. بسیاری از کمپانی‌های معتبر تولید لوازم آرایشی از حیوانات برای تست محصولات خود استفاده می‌کنند و باعث آزار و حتی مرگ تعداد زیادی از حیوانات می‌شوند که این مساله اعتراض طرفداران حقوق حیوانات را برانگیخته است چون تست داروها روی حیوانات کاری ضروری و در جهت درمان بیماری‌ها است اما انجام این کار در مورد لوازم آرایشی بی‌مورد و ظالمانه است. نکته دیگر توجه به منابعی است که در ساخت این محصولات مورد استفاده قرار گرفته است، برخی از برندها در سال‌های اخیر به تولید محصولات گیاهی روی آورده‌اند که هرچند محصولات گران قیمت‌تری دارند اما در آن‌ها از مواد شیمیایی استفاده نشده و آسیب کمتری به پوست و البته محیط زیست وارد خواهد شد. این نکته را نیز فراموش نکنید که خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی نه تنها برای پوست شما بلکه برای محیط زیست نیز مضر است پس با آرایش کم و محدود کردن تعداد لوازم آرایشی خود به خصوص انواع شیمیایی آن، مراقبت محیط زیست هم باشید.

کرم پودر، پنکیک و انواع فونداسیون بخش اعظم لوازم آرایشی مورد استفاده خانم‌ها را تشکیل می‌دهند و اگر این ماده از برنامه روتین آرایشی شما حذف شود تا حد زیادی در هزینه و وقت صرفه جویی خواهد شد. اما این محصولات زمانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند که پوست دچار اشکال باشد و بخواهید با کمک آن پوست خود را یکدست و شفاف نشان دهید. پس با مراقبت صحیح از پوست و درمان مشکلات آن مثل اکنه، لک و … و همچنین داشتن برنامه مراقبتی کامل از پوست شامل استفاه از مرطوب کننده، پاک کننده، ضدآفتاب، لایه بردار و انواع ماسک می‌توانید به طور طبیعی پوست زیبایی داشته باشید و استفاده از کرم پودر و … را کنار بگذارید.

حال که خرید لوازم آرایشی را محدود کردید می‌توانید برنامه جدیدی برای خود تنظیم کنید. یک برنامه شامل مراقبت کامل از پوست و محصولات مرتبط با آن به اضافه تعداد محدودی لوازم آرایشی بسته به نیاز و فعالیت‌های روزانه که می‌تواند شامل دو یا سه عدد رژ لب، مداد چشم، ریمل و وسایل آرایش ابرو باشد.

وقتی تعداد زیادی لوازم آرایش در منزل داشته باشید یا مجبورید از آن‌ها استفاده کنید و یا باید پس از اتمام تاریخ مصرف آن را دور بریزید که این کار یعنی هدر رفتن پول و منابع و مهم‌تر از آن آسیب به محیط زیست. برای این مساله یک راه حل ساده وجود دارد؛ وقتی برنامه روتین آرایشی جدیدی برای خود تنظیم کردید پس از آن تعداد زیادی از این وسایل آرایشی بدون استفاده خواهند ماند که هنوز تاریخ مصرف دارند. شما می‌توانید آن‌ها را به دوستانتان، خیریه و یا کسانی که می‌توانند از آن استفاده کنند اهدا کنید، به این ترتیب دیگر وسوسه آرایش زیاد نیز به سرتان نخواهد زد.


اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ اختصاصی توسط مجله قرمز)


کپی شد

پیشنهاد سردبیر

داغ ترین بحث ها

تازه‌های سلامت

مقالات زیبایی

مقالات سلامت

مقالات آشپزی

مقالات تغذیه

سلامت

۱۰ بهمن ۱۳۹۹

۸ بهمن ۱۳۹۹

۸ بهمن ۱۳۹۹

دنیای مد

۲۰ دی ۱۳۹۹

۱۶ مهر ۱۳۹۹

۱۸ مرداد ۱۳۹۹

داغ ترین بحث ها

بیشتر دیده شده

چگونه آرایش را ترک کنیم

623,464

469,832

442,409

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت مجله قرمز می‌باشد. بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است.

عادت های بد آرایشی موجب خراب شدن آرایش و عمل عکس دادن برای زیبایی میشوند . پس درست آرایش کنیم . برخی از خانم ها عادت دارند هر روز از لوازم آرایش استفاده کنند. شما هم اگر جزو این دسته از خانمها هستید پیشنهاد می کنیم از این اشتباهات آرایشی فرار کنید.

 

خطرناک ترین عادت های آرایشی

برای بعضی از خانم‌ها آرایش کردن یک عادت روزانه است و ممکن است هر روز محصولات آرایشی مانند لوسیون‌ها و پودرها را استفاده کنند اما گاهی اوقات عادت‌های آرایشی و زیبایی ممکن است نتیجه عکس بدهند و سلامتی فرد را به خطر بیندازند.

چگونه آرایش را ترک کنیم

 

در ادامه به چند مورد از این عادت‌های آرایشی و زیبایی اشاره می‌کنیم و چگونگی جلوگیری از دردسرهای آرایشی را بیان می‌داریم.

 

استفاده از وسایل آرایشی دیگران

اکثر کارشناس‌ها بر این اعتقاد هستند که استفاده از وسایل آرایشی دیگران یک عمل بهداشتی نیست.

 

برای مثال، اگرچه استفاده از برس‌ها یا رژ لب دوستتان ممکن است از نظر اقتصادی برای شما مقرون‌به‌صرفه باشد، اما از آنجایی‌که این وسایل آرایشی برای دوست شماست در نتیجه میکروب‌های او در این وسایل آرایشی وجود دارند و در صورت استفاده شما از این محصولات ممکن است میکروب‌های دوست شما به بدن شما انتقال یابند.

 

علاوه بر این، تا حد امکان از وسایل آرایشی موجود در مغازه‌های آرایشی و بهداشتی که برای تست استفاده می‌شوند خودداری کنید.

 

مواد شیمیایی آرایشی

در سال‌های اخیر در مورد مواد شیمیایی موجود در وسایل آرایشی بحث‌های زیادی شکل ‌گرفته است. تمرکز عمده این بحث‌ها روی دو ماده شیمیایی به نام فتالات و پارابن بوده است.

 

در بسیاری از تحقیق‌ها میان فتالات‌ها (که در اکثر لاک‌های ناخن و صابون‌ها یافت می‌شوند) و افزایش خطر ابتلا به مشکلات سلامتی مانند دیابت و سطوح هورمونی کم پیوندی یافت شده است.

 

پارابن‌ها (نوعی مواد شیمیایی نگهدارنده) ‌در دئودورانت‌ها، شامپوها، لوسیون‌ها و دیگر محصولات آرایشی یافت می‌شوند و در بعضی از تحقیق‌ها به پیوند میان پارابن‌ها و افزایش خطر سرطان پستان اشاره‌ شده است.

تمیز نکردن آرایش صورت قبل از خواب

بسیاری از مشکلات سلامتی ناشی از آرایش به‌دلیل استفاده نامناسب و نادرست از محصولات آرایشی است. برای مثال، اگر قبل از خواب صورت آرایش‌کرده خود را به ‌خوبی نشویید با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

 

این عادت زیبایی نادرست باعث بروز جوش صورت در فرد می‌شود و حتی منفذهای پوست صورت را مسدود می‌کند و در این حالت پوست صورت نمی‌تواند در حین خواب خود را ترمیم کند.

 

استفاده از برس‌های آرایشی کثیف

استفاده از برس‌های آرایشی کثیف باعث عفونت‌های پوستی می‌شود. به‌طور کلی، تمیز نکردن برس‌های آرایشی یکی از اشتباهات آرایشی مرسوم است. اکثر افراد نمی‌دانند که چه زمانی باید برس‌های خود را تمیز کنند، چون ظاهر اکثر برس‌ها بعد از استفاده نیز تمیز باقی می‌ماند.

 

با وجود این، به این افراد باید گفت که پس از هر بار استفاده باید برس‌های خود را تمیز کنند، چون ممکن است پس از هر بار استفاده باکتری‌ها از صورت شما به برس انتقال یابند. به‌طور کلی، توصیه می‌شود که برس‌های خود را به‌طور منظم (برای مثال، هر چند هفته یک‌بار) تمیز کنید.

 

برای شستن برس‌ها می‌توانید از محلول تمیزکننده برس‌ها یا آب گرم صابونی استفاده کنید.

 

ریمل مژه و آرایش چشم

ریمل مژه یکی از مرسوم‌ترین وسایل آرایش است که باکتری‌ها به ‌سرعت در آن افزایش می‌یابند، بنابراین باید همواره به این مهم توجه داشته باشید که برای چه مدتی از یک ریمل استفاده کرده‌اید. از میان تمام محصولات آرایشی ریمل کمترین طول عمر مفید را دارد و باید 3 ماه پس از باز کردن آن را دور انداخت.

 

اطراف چشم محلی است که بسیار مستعد آلرژی است، چون پوست اطراف چشم بسیار نازک است. حساسیت‌های آلرژیکی به ریمل و آرایش چشم می‌تواند منجر به درماتیت پلک شود. ناخن یکی از مهم‌ترین عامل‌های آلرژی‌های چشمی است، چون با تماس دست لاک‌زده به چشم‌ها، مواد تشکیل‌دهنده لاک به اطراف چشم منتقل شوند.

عطرها و لوسیون‌ها

پارابن‌ها و رایحه عطرها و لوسیون‌ها از مهم‌ترین عامل‌های حساسیت‌های آلرژیکی به عطرها و لوسیون‌ها هستند. اگر یک لوسیون یا عطر جدید باعث بروز جوش در شما شد به یک متخصص آلرژی مراجعه کنید.

 

چگونه آرایش را ترک کنیم

متخصص آلرژی می‌تواند با نگاه کردن به این لوسیون‌ها یا عطرها تشخیص دهد که کدام‌یک از مواد تشکیل‌دهنده آن باعث حساسیت آلرژیکی شما شده است. عطرها و لوسیون‌هایی را خریداری کنید که به هیچ‌یک از مواد تشکیل‌دهنده آن حساسیت نداشته باشید.

 

رنگ‌های مو

در رنگ‌های مو یک ماده شیمیایی به نام فنیلن‌دی‌آمین وجود دارد که می‌تواند باعث حساسیت‌های آلرژیکی شود. این حساسیت آلرژیکی خود را در پوست سر و اطراف چشم نشان می‌دهد. اگر به این ماده شیمیایی حساسیت دارید از خرید رنگ موهایی که حاوی این ماده شیمیایی هستند خودداری کنید.

 

به‌طور کلی، اگر رنگ مویی باعث حساسیت شما شد می‌توانید به یک متخصص آلرژی مراجعه کنید تا تشخیص دهد که کدام‌یک از مواد تشکیل‌دهنده آن باعث حساسیت آلرژیکی شما شده است.

 

مانیکور ژله‌ای

مانیکور ژله‌ای در مقایسه با مانیکورهای قدیمی‌تر بادام‌تر و پایدارتر است، اما در گزارش اخیر انجمن متخصصان پوست آمریکا در مورد این نوع از مانیکور نگرانی‌هایی بیان ‌شده است. مانیکور ژله‌ای می‌تواند باعث نازکی ناخن و همچنین خشکی ناخن شود.

 

در تحقیقات پیشین همچنین به خطرات احتمالی اشعه فرابنفش در آرایش ناخن‌ها اشاره‌ شده است. برای مثال، در یکی از مطالعه‌های موردی سال ۲۰۱۲ بیان‌ شده است که 2 زن به‌دلیل استفاده از اشعه فرابنفش برای زیبایی ناخن‌های خود باعث سرطان پوست غیر ملانومی در دست‌های خود شده‌اند.

 

یکی از این زنان برای ۱۵ سال هر ماه دو بار ناخن‌های خود را در معرض اشعه فرابنفش قرار می‌داد و دیگری در سال آخر قبل از تشخیص سرطان خود، ۸ بار ناخن‌های خود را در معرض اشعه فرابنفش قرار داده بود.

 

 

در این مقاله  از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما راهکارهایی برای ترک عادت های بد در زمینه زیبایی پیشنهاد خواهیم داد . با ما همراه باشید .

تغییرات ساده می تواند ظاهرتان را بهتر و بهتر کنند. مراحلی که در ادامه وجود دارد را رعایت کنید تا ظاهر و استایل خود را یک پله بالاتر ببرید .

 

ترک عادت های بد

1.از لمس کردن صورت تان خودداری کنید. شما هر روز از دست های تان استفاده می کنید و خیلی از چیزها را لمس می کنید. هر چیزی که لمس کنید می تواند به صورت تان نیز سرایت کند، از این رو مطمئن شوید که دست های خود را هر زمان که لازم است می شویید .

چگونه آرایش را ترک کنیم

 

ترک عادت های بد

 

ترک عادت های بد

4.جوش های صورت تان را دست نزنید . جوش ها در واقع منافذ پر شده صورت توسط باکتری ها می باشند ، از این رو دست زدن به آن ها می تواند پوست تان را ملتهب کند و موجب اسکار روی پوست شود .

ترک عادت های بد

 

 

ترک عادت های بد

 

ترک عادت های بد

ترک عادت های بد

 

 

1.از یک وسیله مهار کردن جویدن ناخن استفاده کنید. سعی کنید حداقل روزی یک بار از این محصول روی ناخن های تان استفاده کنید .

 

ترک عادت های بد

ترک عادت های بد

 

 

ترک عادت های بد

 

 

ترک عادت های بد

 

ترک عادت های بد

 

ترک عادت های بد

 

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

چگونه آرایش را ترک کنیم

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

به روز رسانی های فوری در مورد محصولات جدید و ویژه ما!

© 1397 70رنگ- تمامی حقوق محفوظ می باشد!

متاسف. هیچ نتیجه ای در جستجوی جستجو نیست

بسیاری از خانم ها دوست دارند که روز خود را بدون آرایش شروع کنند اما چهره پرطراوتی داشته باشند . با این حال بسیاری از آن ها از ظاهر شدن در نظر دیگران بدون آرایش می ‎ترسند . اگر جز این دسته از افراد هستید به شما توصیه می ‎کنیم که این قسمت از دنیای مد نمناک را از دست ندهید زیرا قرار است به ارائه نکاتی برای داشتن چهره ای شاداب بدون آرایش بپردازیم .

1. روزانه دو بار صورت خود را بشویید

2. هر روز از مرطوب کننده استفاده کنید

هربار که صورت خود را می ‎شویید بهتر است که از مرطوب کننده استفاده کنید . همیشه مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست شما باشد و اگر پوست حساسی دارید، به دنبال مرطوب کننده ای ملایم و بدون ایجاد سوزش باشید و اگر پوستتان مستعد جوش زدن است ، مرطوب کننده ای سبک و فاقد چربی تهیه کنید .

چگونه آرایش را ترک کنیم

3. هفته ای یک بار از کرم های لایه بردار استفاده کنید

کرم های لایه بردار سلول های مرده پوست را از سطح پوست جدا می ‎کنند و باعث شفافیت و درخشان شدن پوست صورت خواهند شد . این کرم ها را می ‎توانید حداقل 1 بار و حداکثر 3 بار در طول هفته استفاده کنید .

روش دیگر برای انجام لایه برداری پوست، استفاده از یک کیسه تمیز مرطوب شده با آب گرم است . صورت خود را با استفاده از یک کیسه با حرکات دایره ای لایه برداری کنید و آهسته بشویید ، این گزینه برای افرادی که دارای پوست حساس نسبت به مواد شیمیایی هستند مناسب می ‎باشد .

هیچ گاه پوست خود را در دفعات زیاد لایه برداری نکنید که این امر باعث خشک شدن و تحریک پذیری پوست می ‎شود .

4. از تونر استفاده کنید

تونر یک محصول مراقبت از پوست است که غالبا مورد غفلت عموم قرار می‎ گیرد اما دارای خواص شگفت انگیزی در بهبود ظاهر پوست است . تونر تعادل pH طبیعی پوست را به همراه بسیاری از مزایای دیگر بسته به نوع تونر بازیابی می ‎کند . به دنبال تونر های بدون الکل باشید زیرا آن ها کمتر روی پوست خشک می ‎شوند و حتی به یکنواخت بودن پوست صورت نیز کمک می ‎کنند .

به عنوان مثال، تونر هایی که مخصوص پوست های روغنی و آکنه دار هستند، به از بین رفتن چربی اضافی پوست و سفت شدن و بسته شدن منافذ پوست کمک می‎کنند؛ در حالی که تونر های مخصوص پوست های خشک می ‎توانند به تسکین سوزش و ایجاد رطوبت در پوست کمک کنند .

تونر را باید بعد از شستشوی پوست و قبل از مصرف مرطوب کننده استفاده کرد .

5. پاک کردن آرایش خود را فراموش نکنید

همیشه به خاطر داشته باشید که قبل از خوابیدن آرایش خود را کاملا پاک کنید که در صورت عدم این کار، منافذ پوست شما مسدود شده و در نهایت منجر به ایجاد جوش می‎ شود .برای پاک کردن آرایش از دستمال های مرطوب آرایش پاک کن و یا کف استفاده کنید و برای پاک کردن ریمل، سایه و خط چشم، از پاک کننده های مخصوص چشم استفاده کنید .

6. مراقب جوش های صورت خود باشید

جوش ها ممکن است یکی از اصلی ترین دلایل ترس خانوم ها برای آرایش نکردن باشند . بنابراین در صورت برطرف کردن آن ها احساس آرامش بیشتری در زمانی که آرایش ندارید خواهید داشت.

برای بسته شدن منافذ پوست و از بین بردن هرگونه باکتری اضافی در سلول های پوستتان از محصولات بهداشتی مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید و به دنبال تهیه مرطوب کننده ، ضد آفتاب و محصولات آرایشی فاقد کامدوژن (مسدود کننده منافذ) باشید .

به دنبال تهیه کرم های حاوی موادی مانند بنزوئیل پراکسید و یا اسید سالیسیلیک که هر دو برای از بین بردن آکنه ها بسیار موثر هستند باشید . اگر انجام این اقدامات برای از بین بردن جوش هایتان موثر نبود، به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید تا از داروهای مناسب برای از بین بردن اینگونه جوش ها بهره مند شوید .

7. همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید

شما باید هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید حتی اگر هوا سرد، ابری و یا برفی باشد زیرا اشعه UVB/UVA هنوز هم می‎ تواند به پوست شما آسیب برسانند . آسیب آفتاب باعث پیری زودرس پوست و حتی در موارد شدید تر منجر به سرطان پوست و سایر بیماری های پوستی می ‎شود .در صورت امکان از کرم های ضد آفتاب SPF بالای 30 که همراه با مرطوب کننده هستند ، استفاده کنید که این امر باعث شادابی پوستتان می ‎شود .

8. از لمس کردن مداوم پوست صورت خود خودداری کنید

این کار عادت بسیاری از افراد است و می ‎توند تاثیر جدی ای بر کیفیت پوست ایجاد کند .دستکاری کردن لکه ها و مالش دادن پیشانی و یا چانه باعث انتقال روغن و باکتری اضافه به پوست می ‎شود .

مالیدن پوست صورت همچنین باعث شل شدن و ایجاد چین و چروک بر روی آن می ‎شود و بنابراین اگر می ‎خواهید ظاهر پوست صورت خود را بهبود ببخشید ، دست از لمس کردن غیر ضروری پوست تان بردارید .

9. نوشیدن آب کافی و داشتن خواب کافی

حداقل هر شب 8 ساعت بخوابید و مقدار زیادی آب بنوشید که خواب کافی باعث ترمیم سلول های پوستی می‎ شود و از بروز لکه های سیاه در اطراف چشم جلوگیری می‎ کند و نوشیدن آب کافی نیز باعث آبرسانی پوست شده و سموم را از بدن دفع می ‎کند .

مقدار دقیق آب مورد نیاز بر اساس نیاز های فردی متفاوت است و به طور کلی، مردان روزانه به 15.5 فنجان (3.7 لیتر) مایعات نیاز دارند، در حالی که زنان روزانه به 11.5 فنجان (2.7) مایعات نیاز دارند و توجه داشته باشید که حدود 20% از این میزان مصرف روزانه از طریق مواد غذایی حاصل می ‎شود و 80% دیگر نیز باید از طریق نوشیدن آب و یا سایر نوشیدنی ها برای بدن تامین شود .

1. مرتب کردن ابرو ها

با از بین بردن موهای اضافی در اطراف ابروی خود می ‎توانید تاثیر چشمگیری در زیبایی چهره تان ایجاد کنید که اگر خودتان به خوبی در این زمینه توانمند نیستید، می ‎توانید به آرایشگاه بروید و انجام این کار را به آرایشگر خود بسپارید و بعد از اتمام کار آرایشگر، خودتان به راحتی قادر به برداشتن موهای اضافی اطراف ابروی تان در دفعات بعدی در خانه با استفاده از یک موچین خواهید بود .

2. شستن موها

هفته ای چند مرتبه موهای خود را با استفاده از شامپو مناسب شستشو دهید تا از چرب و کثیف شدن آن ها جلوگیری شود و اگر از موهای چربی برخوردار هستید، ممکن است موهایتان نیاز به شستشو در دفعات بیشتری نسبت به افرادی که دارای موهای خشک هستند داشته باشند و همچنین باید دقت کنید که از شامپو و نرم کننده متناسب با نوع موی خود استفاده کنید و به یاد داشته باشید که باید هر 3 یا 4 ماه یکبار موهای خود را نوک گیری کنید تا از بروز موخوره در آن ها جلوگیری شود.

به جای تعیین کردن زمان مشخص برای شستشوی موهایتان به علائم موهایتان از جمله خشکی و یا چرب شدن آن ها توجه کنید .

با استفاده از روغن های گیاهی معطر، موهای خود را خوشبو کنید و به آن ها لطافت و نرمی ببخشید .

شب ها موهای خود را دم اسبی ببندید تا از چرب شدن زود هنگام آن ها جلوگیری شود .

3. استفاده از فرمژه

با استفاده از فرمژه، مژه های خود را مجعد کنید و ظاهری زنانه به آن ها ببخشید . برخی از خانم ها از استفاده از فرمژه می ‎ترسند، در حالی که استفاده از آن بسیار آسان است و فقط کافیست که فرمژه را به مژه های خود بچسبانید و به مدت 10 تا 20 ثانیه آن را نگه دارید که به این ترتیب از مژه هایی زیبا و موج دار بهره مند خواهید شد .

همچنین می‎ توانید با استفاده از یک برس مخصوص مژه مقداری وازلین بر روی مژه هایتان بمالید و به ضخیم و تیره تر شدن آن ها کمک کنید .

4. لب های خود را نرم نگه دارید

چگونه آرایش را ترک کنیم

لب هایی با پوست صاف و با ظاهر پر بسیار جذاب تر از لب های خشک شده و ترک خورده هستند. بنابراین با مالیدن مقداری مرطوب کننده بر روی لب های تان به نرم و خوش رنگ بودن آن ها به خصوص در زمستان کمک کنید .

5. شفاف تر شدن چشم ها

یک ترفند عالی برای درخشان و شفاف شدن چشم ها، استفاده از قطره های مخصوص رفع قرمزی چشم است . این قطره ها به راحتی در دسترس هستند و راهی عالی برای جذابیت بخشیدن به چشم های شما می باشند و البته باید توجه داشته باشید که استفاده طولانی مدت از این قطره ها ممکن است باعث ایجاد التهاب و قرمزی در چشم های شما شوند و استفاده مکرر از آن ها برای سلامت چشم مضر است .

6. رنگ بخشیدن به گونه ها

یک نکته ساده که می ‎تواند باعث زیبایی ظاهری شما بدون آرایش باشد ، رنگ بخشیدن به گونه های شما است که این امر می‎تواند در اثر ورزش منظم و یا سپری کردن زمان در هوای پاکیزه حاصل شود . با این حال راهکار سریع تر برای داشتن گونه های خوش رنگ نیشگون گرفتن آرام گونه هایتان است .

7. توجه کردن به بهداشت دندان

لبخند زدن با دندان های سفید و سالم تاثیر زیادی در زیبایی شما دارد و بنابراین حداقل دو بار در روز و هربار حداقل به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید تا دندان هایتان از سلامتی و زیبایی برخوردار شوند . هنگام مسواک زدن روی هر دندان به تنهایی متمرکز شده و مسواک زدن دندان های پشتی خود را فراموش نکنید .

نخ دندان نیز باکتری ها و ذرات غذای به جا مانده بین دندان ها را از بین می ‎برد و نقش زیادی در سلامت و زیبایی دندان ها دارد .

همچنین به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از ایجاد بوی بد دهان ، هنگام مسواک زدن دندان ها ، زبان خود را نیز با مسواک شستشو دهید و از دهانشویه هم استفاده کنید .

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

من از سن کم ارایش میکردم که البته چهرم معمولیه رو به بالاست ولی به دلایلی اعتماد به نفس نداشتم. انصافا با آرایش هم خیلی شیک میشه چهرم ولی چهره های ساده خیلی خاص شدن چون تقریبا همه آرایش و عمل زیبایی دارن. یه دوست دارم چهرش خوب نیست اندام خوبی هم نداره ولی اعتماد به نفسش عاااالیه میبینمش حسرت میخورم

حالا میخوام بدون آرایش چهرم جون دار تر بشه. ابروهام کم پشت و نازکه. پوستم هم چال چال جای جوش داره میخوام شاداب تر بشه صورتم

دم ابروهامو قبلا با تیغ میزدم الان که دورمده خیلی ریشش محکم شده اگه چندبار ابروهامو با تیغ بزنم خوب میشه؟ بجاش مداد بکشم 

چگونه آرایش را ترک کنیم

به پوستت برس ماسک بزار هر دفعه. ابروهاتم تقویتی بزن محلول ایروکس خوبه

من دو سه روزه با مامانم ماسک خانگی میزنیم به ابروهامون روغن زیتون به پوستمون گلاب یا روغن گرچک یا ماست و نشاسته یا اب لیمو یا اب خیار میزنیم پوستو شفاف میکنن اینا 

خرید آنلاین ماهی و میگو جنوب / صید روز را با قیمت مناسب سفارش دهید

قیمت اون محلول چقدره

ماسک خونگی گاهی میزنم . پودر جوانه گندمو گلاب و خیار و… تاثیرش خیلی کمه به نظر من

صورتم فرو رفتگی جای جوش داره

من ارايش ميكنم اما نه هميشه 

خيلي وقتا بي ارايش ميرم بيرون

فقط مهماني ارايش ميكنم 

ميدوني چرا؟

چون ي عمه دارم ك از جووني تو خط ارايش بود 

ي بار ك بدون ارايش ديدمش واقعا تعجب كردم و اصلا از صورتش خوشم نيومد 

با اينكه چهره طبيعي خودش خوبه اما از بس ارايش داشت و با ارايش ديدمش ديگه بنظرم قيافه بي ارايشش زشت بود 

ي وقتايي فكر نيكنم اگر هميشه ارايش كنم شوهرمم همين فكرو در نوردم ميكنه ك بي ارايش زشتم😁بخاطر همين سعي ميكنم با چهره خودم باشم

فک کنم حدود بیست تومن جلوگیری از ریزش مو هم هست.

اگه هم چاله داره صورتت اونا دیگه باید لیزر کنی.

من تقریبا همیشه آرایش داشتم حتی سایه چشم و رژ گونه و… کامل . 

اگه ابروهام پرپشت بشه صورتم از بی روح بودن درمیاد 

نميدونم چي بگم 

چون بنظرم انقدر ارايش كردن روي پوست تاثير بدي ميزاره

من جز براي عروسي هيچوقت از سايه استفاده نميكنم 

ارايش زياد هم سن رو بالا ميبره هم بعدا پوست رو داغون ميكنه 

من هميشه ملايم و مليح ارايش ميكنم 

در حدي ك دوس ندارم كسي متوجه بشه ارايش دارم😂

سلام شقایق

پودر حکیم تهرانی رو هنوز استفاده میکنی؟نتییییجه.?

عزیزم خیلی کار خوبی میکنی که میخوای کمتر آرایش کنی

منم مدتیه کم آرایش میکنم.آرایش کامل برای عروسی و مهمونی،آرایش سبک و ملایم واسه وقتایی که با دوستامم،بدون آرایش در بقیه مواقع!اتفاقا اعتماد به نفسم تو این مدتی که کمتر آرایش میکنم بهتر شده

کسیو پیدا نمیکنی که پوست کاملا بی عیب داشته باشه.خود منم صورتم جوش داره خیلی هم زیاد!قبلا هر وقت که میخواستم بیرون برم کلی وقتم سر کاور کردن جوشا تلف میشد ولی الان اصلا برام مهم نیست

سعی کن آب زیاد بخوری.آب پوستو شاداب و شفاف میکنه

چگونه آرایش را ترک کنیم

از میوه و سبزی کافی استفاده کن.غذاهای چرب و سرخ شده رو کمتر کن

حتما از ضد آفتاب استفاده کن

به بهداشت پوستت برس،از شوینده و تونر و مرطوب کننده و کرم دورچشم مناسب استفاده کن

و لبخند هم یادت نره😊

شقاااایق با توام هاااااا

الوووو

الووووووو👻👻👻👻👻👻👻👻

مرسی خانم خوشگلا. بازم اگه چیزی بود که واسم مفید باشه بگید میخونم مرسی

اول از همه پوستتو عالی کن

پوست زیبا زیبایی صورت و دو چندان میکنه

من خودم ماسک های طبیعی زیاد استفاده میکنم بیشترینشم اب پیاز و سرکه سیب طبیعی

عه ي لحظه رفتم😂😂😂خيلي خوبه انرژي ميده صورتمم لاغر شده بود بعد سقط ولي الان خيلي بهتره 

فقط چون چند روزي بينيم شكسته بود حدود ده روز مصرف نكردم و دوباره چند روزه شروع كردم 

بايد پيرسته مصرف كنم تا نتيجه خيلي خوب بگيرم 

ولي راضي بودم

آهااااا خب  پس میزارم یه ماه دیگه ازت میپرسم ببینم چگونه ای😉😉من تمام بدنم میخام چاق کنم

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

خیلی ها بالاخره یک روز حس می کنند نیازی به آرایش ندارند، یعنی دیگر نمی خواهند با سایه های براق رنگارنگ و پوشاندن ایرادات شان زیر لایه ضخیمی از کرم پودر و پنکیک، زیباتر به نظر برسند. بالاخره طبیعی بودن همه چیز باعث می شود احساس زیباتربودن و با اعتماد …

خیلی ها بالاخره یک روز حس می کنند نیازی به آرایش ندارند، یعنی دیگر نمی خواهند با سایه های براق رنگارنگ و پوشاندن ایرادات شان زیر لایه ضخیمی از کرم پودر و پنکیک، زیباتر به نظر برسند.

بالاخره طبیعی بودن همه چیز باعث می شود احساس زیباتربودن و با اعتماد به نفس تر بودن داشته باشند. اینجا قصدمان بی احترامی به کسانی نیست که آرایش کردن را دوست دارند. با این حال، اما ۶ دلیل وجود دارد که شما بخواهید حداقل یک هفته را بدون آرایش بگذرانید.

۱- پوست تان قدردان شما خواهدبود
حتی اگر خودتان متوجه نباشید، بیشتر آرایش شما سمی است. لوازم آرایش پیش از عرضه به بازار مانند مواد غذایی و دارویی مورد آزمایش عمومی قرار نمی گیرند. این مسئولیت کاملا بر عهده تولیدکنندگان آنها است که تصمیم بگیرند که آیا این محصولات ایمن و سالم هستند یا نه. متاسفانه بسیاری از آنها به طور غیرقابل اجتنابی حاوی مواد مضری هستند که به سرعت توسط پوست جذب می شوند.

چگونه آرایش را ترک کنیم

به عنوان مثال مواد لازم معمول برای لوازم آرایش مانند سدیم بنزوات، پروپیلن گلیکول و چند اسید دیگر (از پارابن ها و مواد سرطان زا که هیچ!) در بیشتر انواع پوست ایجاد واکنش های آلرژیک و حساسیت می کنند. اگر دوست دارید که پوستی عالی، بدون نقص و درخشان داشته باشید، پوشاندن آن با یک عالم پودر و کرم به شما کمکی نخواهدکرد. اگر تمام روز آرایش داشته باشید، بخشی از آن قطعا به داخل منافذ پوستی شما نفوذ کرده و باعث بزرگ شدن آن منافذ و ایجاد آکنه و مشکلات پوستی دیگر می شود.

۲- زمان آزاد بیشتری خواهیدداشت
یک زن معمولی در آمریکا پیش از خروج از منزل از ۱۷ نوع محصول زیبایی با صرف حدود یک ساعت زمان استفاده می کند که ظاهری آراسته داشته باشد. یک مطالعه دیگر نشان داده است که زنان در سراسر جهان ۴۷۴ روز از زندگی خود را برای آرایش کردن به هدر می دهند. فقط تصور کنید چه کارهای جالبی در این مدت می توان انجام داد، مانند یادگیری یک زبان، داشتن تجربه یک سفر شگفت انگیز و یادگیری بهتر عکاسی.

پس وقتی آرایش کردن را کنار بگذارید، صبح ها یک ساعت زمان اضافه دارید که مثلا بیشتر بخوابید- که بسیار دلپذیر است- به وبلاگ تان رسیدگی کنید و زبان فرانسه یاد بگیرید. تا به حال کارهایی بوده که دوست داشتید آنها را تجربه کنید ولی برای شان زمان نداشته اید؟ چرا این کارها را صبح به جای یک ساعت آرایش انجام نمی دهید؟

بدون آرایش بیرون رفتن شجاعت می خواهد

۳- یاد می گیرید عیوب خود را نیز دوست داشته باشید
یادگیری دوست داشتن خود و در آغوش کشیدن عیوب خود، یکی از بزرگ ترین چالش هایی است که همه با آن مواجه می شوند. در ابتدا، زمانی که بدون آرایش بیرون می روید، احساس می کنید همه به شما نگاه و توجه می کنند. شما دیگر تمام آن کک و مک ها، جوش ها و نواقص پوستی خود را زیر آن ظاهر فریبنده با یک لایه ضخیم از پودر و کرم پنهان نکرده اید.

می خواهید رازی را بدانید؟ هیچ کس به جز خود شما به آن نواقص ناچیز اهمیتی نمی دهد و توجه نمی کند. باید دیدگاه تان را تغییر بدهید و به جای آنکه آنها را نواقص خود بدانید، آنها را جزئی از ویژگی های خود تلقی کنید.

۴- با خودتان صلح خواهید کرد
یکی از معمول ترین چیزهایی که شنیده می شود این است که «آرایش باعث می شود که احساس زیبایی بیشتری داشته با شم.»؛ اما درواقع نباید چنین باشد. شما نباید به دیگران اجازه بدهید تنها از روی ظاهر درباره شما قضاوت کنند (و آنهایی را که این چنین هستند، کنار بگذارید!) نباید اجازه بدهید شما را به این دلیل مایوس کند که درباره ظاهر افراد با شما هم نظر نیستند. کنارگذاشتن آرایش تنها یک قدم کوچک به سمت صلح کردن با تصویر شما از جسم و روح خودتان است.

۵- حس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت
یقین کنید که استفاده از ریمل و سایه به افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما کمکی نخواهدکرد. به جای پوشاندن خود زیر آرایش فراوان، باید روی عشق ورزیدن به چهره طبیعی خود و پذیرفتن آن تمرکز کنید. اعتماد به نفس شما به محض اینکه یاد بگیرید خود را همان طور که هستید بپذیرید، بسیار بیشتر می شود. وقتی این فکر را که اعتماد به نفس شما بستگی به آرایش دارد، کنار بگذارید، از همان زمان شروع به ساخت عزت نفس، نگرش مثبت خود براساس اصول درست خواهید کرد.

۶- با عمق بیشتری زندگی را تحسین خواهیدکرد
پذیرفتن چهره طبیعی خود، اساس یک زندگی ریشه دار در سادگی و هماهنگی با خودتان خواهدداشت. دنباله روی از جریان ها و تلاش برای هم جهتی با هنجارهای اجتماعی و استانداردهای زیبابی، خسته کننده است. همچنین هزینه کردن مقادیر بسیار زیاد پول برای محصولات زیبایی به این امید که شما را «زیباتر» و در نتیجه حس شما را «بهتر» کند، انرژی گیر است و شما با دنیایی از خستگی ها باقی می مانید.

به یاد داشته باشید، چهره و ظاهر شما، آنچه را هستید، تعریف نمی کند. شما بهتر از اینها هستید و واقعیت ظاهر شما زیباتر است. بدون آرایش بیرون رفتن شجاعت می خواهد، اما درعوض تجربه ای ناب پدید می آورد.

کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

از پوست خود مراقبت کنید.
حواستان باشد که ناخودآگاه به پوست خود آسیب و خراش وارد نسازید، چرا که ممکن است رد آنها برای همیشه روی پوست تان باقی بماند. به پاهای خود قبل از خواب، کرم مخصوص بمالید تا پوست پاها ترک نخورد.

از موهای خود مراقبت کنید.
مراقبت روزانه از موها باید مناسب موهایتان باشد. بعضی ها باید هر روز موهای خود را بشویند و بعضی ها حداقل سه بار در هفته. از نرم کننده و شامپوی مناسب موی خود استفاده کنید. اگر موهای مواجی دارید، آنگونه موهای خود را کوتاه کنید که مناسب موهای مواج است. از آرایشگر خود بخواهید مدلی را برای شما انتخاب کند که بیشتر به صورت تان بیاید. مدل های مختلف را روی موهای خود امتحان کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

مراقب دندان های خود باشید.
روزانه حداقل دوبار (صبح و شب) مسواک بزنید. از نخ دندان، دهان شویه و خلال دندان پزشکی (و نه خلال دندان های چوبی) استفاده کنید. بهتر است از دهان شویه های طعم دار استفاده نکنید، چرا که واقعا طعم خوبی ندارند.

رطوبت بدن را حفظ کنید.
حداقل ۲ لیتر (حدود ۸ لیوان) روزانه آب بنوشید و میوه ها و سبزیجاتی که آب فراوان دارند بخورید. آب پوست را تازه و چشم ها را درخشان می کند و ویتامین های موجود در میوه ها سلامتی و انرژی را به شما منتقل خواهد کرد.

طبیعی باشید.
مرطوب کننده، کرم روشن، کرم پوشاننده (ساتر)، کرم ترمیم، پودر شفاف کننده، ریمل مژه و ابرو، رژگونه، موم لب روشن یا براق، جلوه ای کاملا طبیعی به شما خواهند داد.

چگونه آرایش را ترک کنیم

مثبت اندیش باشید. با اعتماد به نفس قدم بردارید و لبخند بزنید.

پوست خود را همیشه تمیز و بدون مو نگه دارید.
پس از حمام، شیو کردن راحت تر است. اگر عجله دارید، شیو کنید، در غیر این صورت موم بیاندازید تا موهای زبر، دوباره رشد نکنند. موم انداختن، ریشه موها را نیز بیرون خواهد کشید و خواهید توانست مدت زمان بیشتری را بدون خارش موهای تازه، سپری کنید. همچنین می توانید ابروهای خود را با موچین بردارید.

خودتان باشید و به خودتان ببالید.
به خاطر داشته باشید که شما همیشه زیبا هستید. زمانی که احساس کنید زیبا هستید، زیبا جلوه خواهید کرد.

صورت خود را با لوازم آرایش مختلف نپوشانید. پوست به دلیل وجود مواد شیمیایی در این مواد، به مرور دچار چین و چروک می شود.

بخاطر داشته باشید که آنچه که ارزش دارد، زیبایی درونی فرد است.

لباس و کفش راحت بپوشید. لباس خیلی گشاد و یا تنگ مناسب نیستند. اگر در لباسی راحت باشید، اعتماد به نفس تان و در نتیجه زیبایی تان بیشتر خواهد شد.

سیگار نکشید و از مشروبات الکلی و مواد مخدر دوری کنید. مواد سمی موجود در این مواد، برای سلامتی و زیبایی تان مضر هستند.

نگران وزن خود نباشید. ورزش روزانه توصیه می شود. برنامه ورزشی روزانه خود را حفظ کنید تا تناسب اندام داشته باشید.

حوله های زبر و خشن ممکن است به پوست آسیب برسانند و پوست را خشک کنند.

آرایش زیاد، چهره جلفی به شما می دهد.

http://www.wikihow.com/Look-Pretty-Without-Any-Kind-of-Makeup-or-Oil





ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه آرایش را ترک کنیم
چگونه آرایش را ترک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *