چگونه آرایش شیک داشته باشیم

 
helpkade
چگونه آرایش شیک داشته باشیم
چگونه آرایش شیک داشته باشیم

داشتن چهره ای زیبا با آرایشی ملایم برای همه خانم ها مهم است اما گاهی بنا به هر دلیلی وقت زیادی برای آرایش کردن نداریم چگونه میتوانیم در کمتر از 5 دقیقه آرایش زیبایی داشته باشیم؟

در این مطلب نمناک روش آرایش کردن سریع 5 دقیقه ای را به شما می آموزد, این آرایش برای خانم های شاغل که زمان زیادی برای آرایش کردن ندارند هم مناسب است.

1. کرم و پنکیکی که همیشه از آن ها استفاده میکنید را بردارید البته بهتر است که برنزه نباشد با کرم کل صورت تان را پوشش دهید سعی کنید کرم را با اسفنج استفاده کنید تا کاملا پوست تان یکنواخت شود و خط خطی نباشد سپس با پنکیک پوست تان را کاور کنید به خوبی به همه جای صورت پنکیک بزنید تا پوستی صاف و خوشرنگ داشته باشید.

2. حالا وقت رژگونه زدن است, یک رژگونه ملایم به رنگ هلویی برای آرایش روزانه و محل کار مناسب است. از رژگونه فقط به گونه هایتان نزنید به روی بینی و پیشانی هم کمی رژگونه بزنید.

چگونه آرایش شیک داشته باشیم

3. اگر عادت به کشیدن خط چشم دارید یک خط چشم ساده و سریع به چشم هایتان بزنید, اگر هم از خط چشم استفاده نمیکنید فقط ریمل بزنید. هنگام ریمل زدن عجله نکنید و با حوصله این کار را انجام دهید تا مژه های بلند و پرپشتی داشته باشید.

4. آخرین مرحله در آرایش صورت معمولا رژلب زدن است, برای این آرایش یک رژلب ملایم به رنگ کالباسی یا گلبهی انتخاب کنید یا میتوانید فقط برق لب بزنید انتخاب با خودتان است. به همین راحتی در 5 دقیقه آرایش تان را انجام داده اید, حالا آماده ی بیرون رفتن هستید.

زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

از انجایی که چهره ی آرایش شده , هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد , را هایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمنرین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و با آرایش کم به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید .

1. صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به حالت طبیعی خشک شود . همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل میکند .

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل یا حتی برای خرید , بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , انواع کرم های ضد آفتاب است . اگر دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لک روی پوستتان , آن ها را بپوشانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی صورت دوباره از آن روی پوست بزنید .

چگونه آرایش شیک داشته باشیم

3. برای انواع چشم ها چه چشم ریز , چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده از یک خط چشم مدادی سیاده و تنها یک بار کشیدن در داخل چشم , فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک مداد را داخل چشم بکشید تا چشم تان سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید . 4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید , مهم ترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است و طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک تر بودن از رمگ های ملایم یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید .

5. اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

6. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آن ها حالت دهید .


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


خرید لباس ژورنالی نوزاد با تخفیف یلدا

 

 

چگونه آرایش شیک داشته باشیم

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

 

اینكه چگونه باید آرایش كنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشكی به سراغ كیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می كردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت بود. ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید.

 

پس از مالیدن كرم پودر كمی پن كیك روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر عرق كند. اگر صورتتان پهن است از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت خودداری كنید. نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پن كیك دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این كار بهره گرفت. با پن كیك تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد. برای برجسته نشان دادن گونه یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض كنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بكشید.

 

برای اینكه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه كنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشكی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده كنند.

 

اگر هم به مد فكر می كنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.

 

 

اگر عینك می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك می شود. اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده كنید و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

برعكس در عینك های گریف (بدون فریم) و یا عینك های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می كند. نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه كند. در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.

 

برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.

 

حتماً از ریمل یا خط چشم برای تكمیل آرایش استفاده كنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه كردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده كنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاكس عمل كند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و كشیدن مداد لب برای لب های باریك بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود كه برای آرایش ترمیمی به كار می رود.

 

برای یك آرایش طبیعی كه تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر كمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.

 

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

زیبایی خود را دوچندان کنید


راز های داشتن لبخند زیبا چیست؟

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


فروشگاه سیسمونی آنلاین


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور

چگونه آرایش شیک داشته باشیم


فروش قطعات انواع سشوار اتو مو و بابلیس


اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

چگونه آرایش شیک داشته باشیم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چگونه آرایش شیک داشته باشیم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


فروشگاه سیسمونی آنلاین

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

نادلیکو مطالب زیبایی گریم و آرایش چگونه در مهمانی جذابترین سبک آرایش را داشته باشیم؟

شاید تا به حال از خودتان سوال کرده باشید که چرا سلبریتی ها دارای آرایش زیبا و بهتری نسبت به شما هستند،  در حالی که شما هم از همان لوازم آرایشی استفاده می کنید اما چرا در ظاهر آرایش آنها زیباتر است؟! حقیقت ماجرا در این است که سبک آرایشی آنها جذاب و دارای جلوه های پسندیده ای می باشد. اگر شما هم دوست دارید آرایش فوق العاده ای داشته باشید در مهمانی ها خیلی زیبا و جذاب دیده شوید، در این مقاله همراه ما باشید تا نکاتی کلیدی برای داشتن آرایشی جذاب در مهمانی ها را توضیح دهیم.

اولین قدم لایه برداری پوست صورت قبل از مهمانی است.

قبل از آرایش شما باید سلولهای مرده سطح پوست خود را از بین ببرید و به پوسته ریزی طبیعی پوست خود کمک کنید. برای لایه برداری پوست می توانید:

چگونه در مهمانی جذابترین سبک آرایش را داشته باشیم؟

چگونه آرایش شیک داشته باشیم

نکته: بهتر است لایه برداری را یک روز قبل از حضور در مهمانی انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. قبل از شروع به آرایش صورت خود می بایست صورت خود را با آب گرم بشویید تا تمام آلودگی و گرد و غبار ایجاد شده روی پوست از بین بروند سپس صورت خود را با حوله خشک نمایید.

استفاده از مرطوب کننده قبل از آرایش بسیار مهم است زیرا روغن ها و چربی طبیعی پوست را به آن بازمی گرداند و پوست را از خشک شدن و پوسته پوسته شدن محافظت می کند. از مرطوب کننده مناسب با پوست خود استفاده کنید و مقدار مناسب از مرطوب کننده را بردارید و به صورت خود بمالید.

استفاده از پرایمر قبل از ادامه مراحل آرایش صورت موجب می‌شود تا آرایش روی صورت شما با دوام گردد. اگر شما مدت زیادی در مهمانی حضور دارید استفاده از پرایمر در ماندگار شدن آرایش بر روی صورت شما تاثیر زیادی می گذارد و همچنین پرایمر باعث می شود منافذ بازی که روی پوست شما وجود دارد پوشانده شود و آرایش شما مات گردد. پرایمر از براق شدن آرایش شما جلوگیری می نماید. بعد از استفاده از پرایمر ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس به مرحله ی بعد بروید.

بعد از پرایمر، کرم پودر با استفاده از یک اسفنج یا فوم روی صورت خود بمالید. از کرم پودر متناسب با رنگ پوست و نوع پوست خودتان استفاده کنید تا هر چه بیشتر جذاب تر و زیباتر دیده شوید.

اولین قدم در استفاده از کانسلیر، انتخاب نوع مناسب آن است. کانسیلرها انواع مختلفی دارد و هرکدام از آنها برای نیاز خاصی طراحی شده اند. پس قبل از هر چیز باید نیاز پوست خود را بشناسید. کانسیلر را باید یک یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود و حتما از برند معتبر انتخاب کنید. نوع مدادی آن برای پوشاندن جوش و آکنه، نوع استیکی آن برای پوشاندن عیوب گسترده پوست کاربرد دارد. انواع مایع و کرمی را برای پوست خشک و انواع جامد و پودری را برای پوست چرب به کار ببرید.

کانتورینگ معمولا به صورت سرد و گرم رنگ بندی شده است که می‌توان از آن برای ایجاد یک یا دو سایه تیره تر و یا روشن تر از رنگ پوست در مناطق مختلف صورت مانند گونه ها، کنار بینی، حاشیه صورت و حتی نقطه تی شکل (خط روی بینی و بالای ابرو) که مایلیم به شکل برجسته یا ریز نشان داده شوند، استفاده کرد.

چگونه در مهمانی جذابترین سبک آرایش را داشته باشیم؟

می توانید از هر رنگ سایه ای که مناسب شما است برای مهمانی استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که محصول مورد نظر شما باید ضدآب باشد، محصولات ضد آب ماندگاری بیشتری دارند و به راحتی پخش نمی شوند. اگر سایه شما زرق و برق دار است در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید. یک درخشش گذارا و زیبا تر از تابش خیره کننده است.

قبل از استفاده از ریمل، ابتدا با فرمژه مژه های خود حالت دهید؛ اگر فرمژه را به کمک سشوار کمی گرم کنید و سپس استفاده کنید حالت مژه ها دوام بیشتری خواهد داشت. از تثبیت کننده ی ریمل استفاده کنید و آن را از ریشه تا نوک مژه ها بکشید. اگر مژه هایی ضخیم تر می خواهید دوبار از ریمل استفاده کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

یکی دیگر از نکته های مهم برای داشتن یک آرایش صورت ساده و شیک برای مهمانی، داشتن ابروهایی بی‌نقص است؛ چرا که توجه را به چشمان شما معطوف می‌کند. موهای اضافه را با استفاده از موچین بکنید و به کمک مداد ابرو یا ژل ابرو ترجیحا ضدآب به آن حالت دهید. رنگ های تیره باعث می شود، ابرو حالت غیر طبیعی به خود بگیرد.

رژلب های ۲۴ ساعته بیشتر از رژ های عادی ماندگاری دارند، بنابراین مجبور نیستید مدام آن را تمدید کنید. رنگی را انتخاب کنید که مناسب رنگ لباس شما باشد و یا قرمز کلاسیک را انتخاب کنید که برای هر مهمانی مناسب می باشد. برای اینکه ماندگاری رژلب شما بیشتر شود، قبل از استفاده لب های خود را مرطوب کنید سپس کرم پایه روی آن بزنید و بعد از  آن از رژ لب استفاده کنید. حال برای اینکه آرایش شما کمی با بقیه تفاوت داشته باشد ،می توانید از رنگ رژ لب تیره تر یا سایه چشم متفاوتی استفاده کنید، این تغییر کوچک باعث می شود چهره شما خاص تر به نظر برسد.

 

بدون شک آرایش کردن تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت صورت دارد، به همین دلیل اکثر خانم به دنبال خرید لوازم آرایشی و آرایش ک . . .

اگر آرایشی ملایم، مناسب و به اندازه داشته باشید زیبایی چهره تان دوچندان خواهد شد. در این بین برس های آرایشی، نقش بسیار م . . .

خانمی می گفت ” تا زمانی که از همسرم جدا نشده بودم آرایش نمی کردم، اما اکنون معتقدم که این کار اشتباهی بیش نیست. از . . .

فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی نادلیکو

در این مطلب به آموزش و نکات مربوط به آرایش شیک و جذاب پرداخته ایم.

آرایش کردن جز علایق اغلب زنان می باشد اگر شما هم جز آن دسته از زنانی هستید که دائما آرایش می کنید لازم است فوت و فن های یک آرایش شیک را بدانید زیرا آرایش پر ایراد می تواند زیبایی چهره شما را کمرنگ نماید در ادامه همراه با نیک صالحی شوید تا آموزش و نکات مربوط به آرایش شیک و جذاب را بخوانید.

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که از دیدن تصویر خود در آینه لذت می برید؟ قبول دارم که
جواب دادن به این سوال اندکی مشکل است؛ چون بسته به حال و هوا و وضعیتی که در آن قرار
داریم ممکن است احساسات و نظرات متفاوتی نسبت به تصویر خود در آینه داشته باشیم.

برای مثال من در یک روز خوب، با عشق به چهره خودم در آینه نگاه می کنم و از دیدن
چشمان سیاه و موهای پر پشت خودم و چال گونه ام به هنگام خندیدن لذت می برم.
برعکس، ممکن است در یک روز بد با این حس به خودم بنگرم که چه میشد اگر می توانستم بلایی
سر این لبهای زشت بیاورم و ای کاش قوز بینی ام کمی کوچکتر بود و صورتم فقط کمی گرد تر
بود.

در روزهای بدی همچون این روز شاید اسرار آرایش بتوانند به ما کمک کنند.
مهم نیست که چه عیبی در صورت خود می بینید، چرا که در اینجا ترفندهایی وجود دارد که می توانید
این عیوب را رفع کنید.

چگونه آرایش شیک داشته باشیم

Lana Krizki مربی آکادمی میک آپ توضیح می دهد که چگونه با روشن کردن و تیره کردن می توانیم ظاهر
بینی و گونه ها را تغییر دهیم.
بدین ترتیب به راحتی می توان ظاهر یک صورت تپل را با کمی تغییر به یک صورت لاغر و زیبا
تبدیل کنیم.

Krizki همچنین در مورد رازهایی صحبت می کند که در زمانهایی که با اینگونه درگیری های ذهنی در خصوص چهره
خود مواجهم در رهایی از این حالات به خود کمک کنیم.
او همچنین اظهار داشت که هنرپیشه ها نیز از این حقه های گریم برای بزرگتر یا کوچکتر جلوه دادن خصوصیتهای
شخصیتی که قرار است بازی کنند استفاده می کنند.

۱. آرایش صورتهای گرد:

قدم اول – این قسمت از صورت را -مطابق تصویر میانی- سایه بزنید: زیر استخوان گونه، در امتداد خط فک،
شقیقه ها، دو طرف و نوک بینی و چینهای دور چشم.

قدم دوم – این بخشها را روشن تر کنید: استخوان
زیر ابروها، پلکها، پل بینی و روی استخوان گونه ها.این نکات برای این است که توجه به مرکز صورت جلب
شده و خطوط فک و گردی صورت کمتر دیده شود.

۲. آرایش صورتهای مربع:

قدم اول – این قسمت از صورت را -که در تصویر وسط مشخص است- تیره تر کنید: زیر استخوان گونه
و اطراف استخوان فک (به چانه کاری نداشته باشید)، شقیقه ها، دو طرف بینی، نوک بینی و بالای پلک.

قدم دوم
– این بخشها را روشن کنید: پل بینی، بالای استخوانهای گونه و مرکز پیشانی.

۳. آرایش صورتهای قلبی شکل:

قدم اول – ابتدا با برس زیرسازی شروع کنید و به قول معروف کمی صورتتان را بتونه کاری کنید (به
قول Napoleon Perdis مدیر آکادمی: «بتونه کاری صورت جرم نیست» و Krizki اعتقاد دارد که این کار باعث می شود
پوست صورتتان در پایان آرایش بسیار صاف و طبیعی تر به نظر برسد).

قدم دوم – از سایه ای که یک
یا دو درجه از پوست طبیعی خودتان تیره تر باشد استفاده کنید و آنرا دقیقاً زیر استخوان گونه و روی
شقیقه ها بمالید.

نکته: برای اینکه مطمئن شوید دقیقاً کجای استخوان گونه را باید سایه بزنید، بخش تراگوس گوش (لبه بخش مرکزی گوش)
خود را پیدا کنید و از آن نقطه با زاویه ای به سمت پائین حرکت کنید.

قدم سوم – دو طرف بینی، زیر نوک بینی و روی پلک را سایه بزنید.
Krizki می گوید برای سایه زدن بهتر است از انگشتان خود استفاده کنیم چرا که گرمای دست موجب گرم شدن
سایه شده و باعث می شود بهتر بر روی پوست بنشیند.

قدم چهارم – از سایه ای که دو درجه از
پوست شما روشن تر باشد بر روی این بخش ها استفاده کنید: پل بینی، بالای استخوان گونه ها، چانه (
تا کمی گرد تر به نظر برسد)، بالای لبها (تا لبها درشت تر به چشم بیایند) و در امتداد استخوان
فک.

نکته: مراقب باشید استخوانهای گونه را زیاد روشن نکنید زیرا هنگامی که لبخند می زنید این بخش بیش از بقیه
اجزای صورت به چشم می آید.

۴. آرایش صورتهای تخم مرغی شکل:

قدم اول – زیر استخوان های گونه را تیره تر کنید.

نکته: زمانی که استخوان گونه را سایه می زنید مراقب باشید سایه تا جایی کشیده شود که انتهای آن از
انتهای ابرو فراتر نرفته باشد.

قدم دوم – دو طرف بینی را تیره تر و روی بینی را روشن تر کنید.

نکته: اگر بینی بلندی دارید و میخواهید آن را کوتاه تر جلوه دهید، فقط پل بینی خود را روشن تر
کنید نه تمامی روی بینی.

قدم سوم – این بخش ها را روشن تر کنید: بالای لب، بالای استخوان گونه و بالای پلک.

قدم چهارم –
رژ گونه را دقیقاً بین بخش تیره و بخشی از گونه که روشن شده است بمالید.

برای داشتن آرایش شیک و جذاب ینکیک را به صورت یکدست بروی پوستتان بزنید تا چهرهتان شاداب تر بنظر برسد و جهت از بین بردن تیره اطراف چشمتان از پنکیک روشن استفاده نمایید و از خط مژه تا انتهای گودی چشم خود و همینطور گوشه های بینی خود را به این پنکیک روشن آغشته نمایید.

برای فر شدن مژه هایتان بعد از اینکه از حمام خارج شدید از فرمژه استفاده نمایید چرا که در این حالت آسیب کمتری به مژها یتان وارد می شود.

برای افزایش دوام سایه ابرو قبل از آن ابرو های خود را با مداد طراحی نموده، چرا که با گذشت چند ساعت سایه ابرو پاک می شود.

برای جذب بهتر کرم پودر، کف دستان خود را به هم مالیده و بعد با ملایمت گونه ها، چانه، پیشانی و بینی خود را بمالید تا گرمای دستانتان به جذب بهتر کرم ها کمک کند.

برای جلوگیری از آرایش غلیظ مراحل را از آخر به اول انجام دهید بدین گونه که اول رژ گونه و رژ لبتانت را بزنید سپس چشمانتان را آرایش نمایید.

در صورت اتمام رژ لبتان از سایه چشم می توانید استفاده کنید بدین صورت که کمی انگشت خود چرب نموده و سپس درون ظرف سایه مورد نظر خود برده و سپس لبانتان را رنگ نمایید.

هرچه خط چشم ترسیم شده نزدیک به خط رویش مژه هایتان باشد چشمان جذاب تری خواهید داشت.

خط و سایه چشم آبی علاوه بر این قرمز چشمانتان را از بین می برد خستگی را هم کمتر نشان می دهد.

آلامتو – آرایشگری





چگونه آرایش شیک داشته باشیم

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

کاربران گرامی,این مقاله از سایت حذف گردیده.

مروری بر دیگر مطالب ”

خیلی از خانوما دوست دارن بدونن که چطوری می تونن ظاهر زیبا، آراسته، جذاب و باکلاسی داشته باشن تا اعتماد به نفس شون بیشتر بشه و بتونن احساس خوبی پیدا کنن. با ما همراه باشید تا بهتون بگیم چطوری؟

خیلی ها فکر می کنن که زیبا و جذاب شدن، یعنی اینکه زمان زیادی رو صرف آرایش کردن کنن و هر روز، بیشتر وقتشون رو جلوی آینه مشغول باشن و دایم لاک بزنن و….، یا اینکه مقدار زیادی هزینه و پول برای خدمات زیبایی و آرایشی و بهداشتی در آرایشگاه ها و… بپردازن. اما واقعا این طور نیست و بدون همه اینها، میشه استایل باکلاسی داشت و در نظر دیگران، خانوم جذاب و آراسته ای بود.

لازمه زیباتر شدن و باکلاس بودن، اصلا آرایش کردن و آرایشگاه رفتن نیست و واقعا خیلی ساده تر از این حرفا می تونید به شخص باکلاسی تبدیل بشید، با ما همراه باشید تا 0 تا 100 زیبایی و آراستگی – بدون صرف هزینه زیاد و به صورت کاملا سریع و اقتصادی – رو بهتون بگیم.

 

 

چگونه آرایش شیک داشته باشیم

 

اول از همه باید به فکر از بین بردن لایه های سلولی مرده روی سطح پوستتون باشید که باعث گرفتگی و مات شدن صورتتون میشه، باشید. این کار رو 2 بار در هفته و شب ها انجام بدید تا پوست بلافاصله در معرض نور خورشید قرار نگیره. 

 

اگه از کرم مراقبتی خاصی استفاده می کنید ، بهتره که شب ها و بعد شستن و خشک کردن صورت به پوستتون بزنید. ترتیب استفاده از این کرم ها باید به ترتیب غلطت و سنگینی اونا باشه، به طور مثال: اول سرم پوست، دوم کرم مرطوب کننده و بعد کرم ضد آفتاب تا به ترتیب جذب پوست بشن.

اگه هزینه کافی برای خرید کرم ها و سرم پوست ندارید، بهترین توصیه استفاده از یه کرم مرطوب کننده و آبرسان هستش که می تونه پوست رو شاداب و حجیم کنه.

نکته:

کرم ضدآفتاب رو فراموش نکنید!

 

هر روز دوش بگیرید تا تازه و شاداب باشید. پوست عرق کرده و چسبناک، شادابیش رو از دست داده و از طرفی هم اصلا خوب نیست که یه خانوم، بوی نامطبوع بده و موهای چرب و کثیف داشته باشه. خانومای باکلاس، هرگز از این مورد غفلت نمی کنن و هر روز به صورت کوتاه (5 تا 10 دقیقه)، دوش می گیرن.

 

لازم نیست که برای پوستتون هزینه های گراف بپردازید تا باکلاس و زیبا بشید! ماسک های دست ساز به خوبی می تونن تمام نیازهای شما رو برطرف کنن، به طور مثال، شما می تونید با استفاده از آب برنج، بهترین ماسک سفت و جوان کننده پوست رو به خودتون هدیه بدید و ما در زیبامون دات کام، دستور تهیه ماسک خانگی برای انواع پوست و انواع مشکلات پوستی رو در اختیارتون قرار دادیم که چند تا از بهترین ها رو در پایین قرار دادیم و می تونید روی اونا کلیک کنید:

ماسک صورت با جو دوسر برای مشکلات پوستی مختلف

ماسک آلوئه ورا، آموزش انواع مختلف ماسک صورت و مو

تغذیه رسانی و جوانسازی پوست – زیبایی فوق العاده با ماسک خیار

ماسک خانگی فوق العاده برای روشن کردن و جوانسازی پوست

 

اگه مشکل پوستی خاصی دارید که باعث شده زیبایی و جذابیت صورتتون کاهش پیدا کنه و می دونید که با روش های خانگی قابل حل نیست، حتما به متخصص پوست مراجعه کنید تا درمان بشید. جوش و آکنه، لک های پوستی، چین و چروک های عمیق، جای جوش، سوختگی و اسکار شدید و…،  رو حتما درمان کنید تا صورت زیباتری داشته باشید. این روزها خیلی از مراکز درمانی و بیمارستان ها که به صورت دولتی هستن، بدون دریافت هزینه، خدمات بسیار خوبی در این زمینه دارن.

 

 

 

اصلا خوب نیست که موهاتون وز، خشک و دوشاخه شده باشن. هر 2 تا 3 ماه یکبار، مقداری از انتهای موها رو کوتاه کنید تا وزی اونا برطرف بشه. حتما بعد از شستن موها، از نرم کننده هم استفاده کنید تا موی صاف و مرطوبی داشته باشید. 

اگه موهاتون خیلی خشک و وز هستن، می تونید از ماسک آلوئه ورا برای مرطوب و نرم کردنشون کمک بگیرید.

درمان موی وز – صاف کردن موهای خشک و وز

 

نور خورشید و آلودگی هوا روی موها هم بسیار تاثیر مخربی دارن و شادابی و زیبایی اونا رو کاهش میدن، حتما موها رو در برابر نور مستقیم و زمان آلودگی هوا و مواقعی که در مرکز شهر تردد می کنید، بپوشونید تا تحت تاثیر قرار نگیرن.

 

اگه مشکل چربی مو دارید، حتما با یه شامپوی مناسب یا استفاده از نمک دریایی در شامپو و دیگر درمان های خانگی، این مشکل رو حل کنید. درمان های زیادی برای چربی مو وجود داره که می تونید روی لینک زیر کلیک کنید و با این درمان ها آشنا بشید:

چگونه چربی مو را از بین ببریم؟

4 دستور و درمان خانگی آسان برای موهای چرب

 

هر چند وقت یکبار، مدل و رنگ موهاتونو تغییر بدید تا استایلتون جدید و نو بشه و از طرفی، روحیه تون هم عوض بشه. دقت کنید که چیزی که باعث میشه استایل موها زیبا بشه، رفتن به آرایشگاه گرون قیمت نیست، بلکه شناخت مدل مو و رنگ موی مناسب با رنگ پوست و فرم صورتتون هستش.

 

 

چگونه آرایش شیک داشته باشیم

 

لک ها و تغییر رنگ پوست رو با یه کرم پودر سبک و مناسب بپوشونید تا پوست صاف و زیبایی داشته باشید. از کرم پودر زیادی و سنگین استفاده نکنید چون ترک می خوره و کیکی میشه و سن و سالتون رو بالاتر نشون میده.

بهترین کرم پودر، معرفی محصولات مختلف برای پوست خشک و چرب

 

اصلا نیازی نیست که در استفاده روزانه و رفت و آمدهای معمولی، آرایش غلیظ و سنگین داشته باشید و مثل یه عروس میکاپ کنید. آرایش کم خیلی بهتر و شیک تر هستش و باعث میشه باکلاس تر به نظر بیایید. یه کرم پودر سبک، خط چشم نازک دقیقا روی خط مژه ها، رژلب روشن به رنگ صورتی ملایم یا نود، کافیه.

اگه صورتتون به رنگ بیشتری نیاز داره، می تونید مقداری هم رژگونه بزنید. رنگ ملایم مثل رزی، گلبهی، صورتی و مرجانی بهتره.

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

 

هیچ کس بهتر از خودتون نمی تونه شما رو آرایش کنه پس بهتره که یاد بگیرید آرایش زیبا و مناسب با فرم چهره شما چیه. معمولا خیلی از خانوما از اینکه به آرایشگاه میرن و میکاپ میشن و کلی هم هزینه پرداخت می کنن اما از نتیجه راضی نیستن، گله دارن. واقعیت اینه که آرایش باید به شما بیاد و هیچ میکاپ آرتیستی نمی تونه این موضوع رو کشف کنه، مگر اینکه واقعا ماهر باشه که در اون صورت هم هزینه خیلی زیادی می گیره.

بهترین کار، یادگیری خودآرایی از طریق فیلم های آموزشی هستش که نکات و ترفندهای خیلی خوبی بهتون میگن. کلاس های خودآرایی زیادی هم هستن که می تونن کمک کننده باشن.

آرایش صورت – راهنمای کامل آرایش پایه

 

 

 

اگه عادت دارید که به سالن های زیبایی برید، از خدمات مانیکور و پدیکور استفاده کنید اما یادتون باشه که باید سالن مانیکور رو به درستی انتخاب کنید و نکات بهداشتی براتون مهم باشه تا مشکلی پیش نیاد. اما اگه نمی خواید هزینه کنید، این کار رو خودتون انجام بدید. یه کیت مانیکور و پدیکور داشته باشید و روش درست استفاده از اونا رو یاد بگیرید و استفاده کنید. 

1. همیشه ناخن ها رو مرتب کنید و پوست اطراف اونا رو بگیرید تا شاخی نشه.

2. برای مهمونی ها و دورهمی های زنانه، لاک بزنید ولی سعی کنید موقتی باشه و سریع لاک ناخن ها رو پاک کنید تا باعث آسیب به ناخن ها نشه.

3. در کارهای روزانه، حتما از دستکش استفاده کنید تا ناخن ها خشک و شکننده و بدرنگ نشن.

 

لایه برداری باعث میشه پوست خشک دست ها و پاها از بین بره و نرم و تازه بشن. چگونه پوست دست و پا را سفید کنیم؟

 

یکی از بدترین چیزایی که خانوما رو غیر آراسته و نامرتب نشون میده، داشتن ترک پاهاست که هم اعتماد به نفسشون رو پایین میاره و هم اینکه باعث میشه نتونن کفش و صندل های مورد علاقه شون رو بپوشن.

همیشه پوست پاها رو تمیز بشورید و خشک کنید و بعد، کرم مرطوب کننده یا وازلین بزنید تا نرم و مرطوب بشن.

درمان ترک پا – پاهایی نرم و بدون ترک داشته باشید

 

1. نکته پایانی درباره تیپ و استایل لباس پوشیدن هستش که باید سبکی شیک، آراسته و زیبا داشته باشه. حتما لباس های کاملا اندازه و تمیز و مرتب بپوشید و دقت کنید که لباس انتخابی تون، مناسب با اندام و قدتون باشه.

چگونه شیک پوش و خوش لباس باشیم ؟

 

2. حتما روزانه به صورت منظم، ورزش کنید تا زیباتر بشید و جوان بمونید.

 

آموزش های بیشتر در زمینه زیبایی و آرایش رو در زیبامون دات کام دنبال بفرمایید.

چگونه آرایش شیک داشته باشیم
چگونه آرایش شیک داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *