چگونه آرایش مات کنیم

 
helpkade
چگونه آرایش مات کنیم
چگونه آرایش مات کنیم

این روزها مات کردن آرایش صورت مد شده است و خانم‌های زیادی به دنبال خرید بهترین کرم پودر یا سایر لوازم آرایش برای رسیدن به این هدف هستند. در کنار این روش، شیوه‌های جدید دیگری نیز هستند که با کمک آن، آرایش صورت مات و جذاب‌تر از گذشته می‌شود. البته باید توجه داشت که مات کردن پوست کار چندان راحتی نیست و این امر برای خانم‌هایی که پوست چرب دارند دشوارتر است. با این توضیح در این مقاله قصد داریم با راهنمای مات کردن آرایش صورت با استفاده از بهترین کرم پودر در کنار شما باشیم.

قبل از اینکه هرگونه مواد آرایشی حتی بهترین کرم پودر موجود در بازار را روی پوست خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم شرایط مراقبت از پوست را در نظر بگیرید. محصولات مختلفی در بازار برای کاهش چربی پوست وجود دارند. کنترل و کاهش چربی پوست نه تنها باعث می‌شود آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد، بلکه پوست صورت را به بستر مناسب‌تری برای استفاده مواد آرایشی تبدیل می‌کند.

محلول های شیر پاک کن باعث می‌شوند تعادل pH پوست حفظ شود. در اینجا پیشنهاد می‌کنیم اگر پوست چربی دارید، از شیر‌ پاک کن هایی که در ترکیبات آن‌ها الکل زیادی به کار رفته صرف نظر کنید. البته تمامی شیر‌ پاک کن های حاوی الکل، برای پوست‌های چرب مضر نیستند؛ اما ممکن است به کم آب شدن پوست بدن و خشک یا دهیدراته شدن آن منجر شوند.

برای افرادی با پوست حساس، استفاده از شیر پاک کن حاوی نارون کوهی، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. استفاده از کرم مرطوب کننده نیز بستگی به پوست شما دارد. با این حساب اگر پوست خشکی دارید، پیشنهاد می‌کنیم کرم مرطوب کننده را هم در نظر داشته باشید. برای پوست‌های چرب، انواع کرم مرطوب و مات کننده مختلف در بازار وجود دارد.چگونه آرایش مات کنیم

پرایمر گزینه‌ی مناسبی برای کاهش تولید چربی پوست و مات کردن آرایش صورت است. البته پرایمر به لحاظ فنی برای دوام بخشیدن به آرایش ساخته نشده است؛ اما می‌توان برای بهینه کردن آرایش از این ماده استفاده کرد. گفته می‌شود اگر پرایمر توانست به مات کردن پوست صورت شما کمک کند، در مدت زمان ماندگاری آرایش صورت نیز تاثیر خواهد داشت.

پرایمر مزیت‌های دیگری نیز دارد، ممکن است در کاهش قرمزی رنگ پوست و کم کردن ابعاد منافذ پوست نیز کاربرد داشته باشد. اما پرایمری که ما در این‌جا به آن نیاز داریم، باید حتماً علامت مات کننده روی آن درج شده باشد تا برای مات کردن آرایش صورت مناسب باشد. در این بین، افراد زیادی هم هستند که پرایمرهایی را با پایه مواد سیلیکونی ترجیح می‌دهند. این نوع پرایمرها به نرمی پوست کمک می‌کنند. بعضی دیگر نیز پرایمرهای لوسیون مانند را انتخاب می‌کنند. برای بهتر شدن آرایشتان توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از بهترین کرم پودر، حتماً از پرایمر استفاده کنید.

انجام زیرسازی، امری حساس و مهم قبل از آرایش به حساب می‌آید. بسیاری افراد از میزان چرب بودن پوست خود اطلاع درستی ندارند یا حتی ممکن است خطاهایی در زیرسازی آرایش داشته باشند. این امر باعث می‌شود آرایش صورت این افراد آن‌‌گونه که باید و شاید روی صورت ننشیند. از طرف دیگر آرایش صورت این افراد به دلیل پوست چربی که دارند همیشه بیش از حد براق می‌شود. به این ترتیب اگر شما هم پوست چربی دارید، پیشنهاد می‌کنیم در حین خرید لوازم آرایش یا بهترین کرم پودر، دور محصولات براق کننده را خط بکشید. محصولاتی که عبارت براق کننده روی آنها قید شده باشد، پوست را از آنچه هست چرب تر نشان می‌دهد. در واقع باید حتماً به دنبال محصولاتی باشید که فاقد روغن بوده و عبارت مات روی آن نوشته شده است.

پودر آرایش صورت، بهترین دوست افرادی است که پوستی چرب دارند. این پودرها نه‌تنها برای زیرسازی آرایش به کار می‌روند، بلکه به‌خوبی آرایش شما را در طول روز حفظ می‌کنند. بیشتر افرادی که پوست چربی دارند، استفاده از پودر زیرسازی را امری ضروری می‌دانند. لازم است بدانید که پودر به نسبت مواد مایع زیرسازی آرایش، دو برابر بیشتر سطح پوست را پوشش می‌دهد.

اگر در حین آرایش حواس شما پرت شد و بیش از اندازه پودر استفاده کردید، اسپری‌ها می‌توانند به کمک شما بیایند. اسپری پرایمر هم عملکرد و سرعت خوبی در حین آرایش دارد. این نوع پرایمر، فرمول رقیق و سبک‌تری دارد و می‌توان به‌راحتی قبل از آرایش آن را روی سطح پوست اسپری کرد. این اسپری‌ها در واقع پرایمری با ترکیبات دوگانه سیلیکون مایع هستند.

حتی پس از مات کردن آرایش صورت باز هم لازم است همیشه پودر یا دستمال کاغذی همراه خود داشته باشید. پس از زیرسازی پوست با محصولات مایع آرایشی و قبل از پودر زدن روی پوست، چربی اضافی را با استفاده از پارچه‌ی نخی تمیز کنید. پس از استفاده از اسپری نیز برای از بین بردن درخشش به‌وجودآمده، پیشنهاد می‌کنیم از پودرهای ماتی استفاده کنید که برای مهار کردن روغن پوست در بازار موجود است .

راهنمای خرید

آنچه گفتیم روش‌ها یا ترفندهای مات کردن آرایش صورت بود. بهترین روش و کوتاه‌ترین آن استفاده از بهترین کرم پودر مات موجود در بازار است. برای خرید مواد زیرسازی مات یا سایر لوازم آرایش که به مات شدن آرایش شما کمک می‌کند می‌توانید به منوی فروشگاه اردمی مراجعه کنید. با وارد کردن واژه‌ی «مات کننده» در نوار جستجو، انواع محصولات برای شما نمایش داده می‌شود. به‌راحتی می‌توانید محصول مد نظر خود را با توجه به نوع پوست خود انتخاب و خریداری کنید. مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش انواع پوست» نیز به شما کمک می‌کند تا خریدی هوشمندانه‌تر انجام دهید. اگر شما نیز تجربه‌ای در این زمینه دارید، در بخش نظرات برای ما بنویسید.

ثبت دیدگاه شما صرف نظر از پاسخگویی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

آدرس ایمیل *

وبسایت/وبلاگ

هنگامی که به دیدگاه من پاسخ داده شد، مرا از طریق ایمیل باخبر کن.

متن دیدگاه

You may use these HTML tags and attributes:



Special Price

‎155,800 تومان


Regular Price:

‎190,000 تومان


Special Price

‎126,600 تومان


Regular Price:

‎149,000 تومان


Special Price

‎126,600 تومان


Regular Price:

‎149,000 تومان


Special Price

‎147,000 تومان


Regular Price:

‎173,000 تومان


Special Price

‎160,200 تومان


Regular Price:

‎188,500 تومان

با اشتراک در خبرنامه اُردمی، از آخرین تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، مقالات علمی در حوزه
زیبایی و
تندرستی و بسیاری مطالب دیگر مطلع شوید.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما
را
نسبت به
کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش
دهد؛ تا
بتوانید هر چه بیشتر تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید.
بیشتر بخوانید

آرایش طبیعی و مات یکی از ترندهای پرطرفدار در تابستان 2019 هست. برای اینکه بتونید آرایش مات و طبیعی زیبا و جذابی داشته باشید حتما از نکات آرایشی این بخش از زیبامون دات کام استفاده کنید!

مدل آرایش تاثیر خیلی زیادی بر روی زیبایی چهره داره و اگه بتونید آرایشتون رو بر اساس ترند روز انتخاب کنید، مطمئنا این تاثیر خیلی بهتر و بیشتر خواهد بود. مدل آرایش مات یکی از ترندهای پرطرفدار و جذاب برای تابستان 2019 هست که با رعایت چند نکته، این سبک از آرایش رو به بهترین شکل ممکن خواهید داشت.

برای اینکه بتونید یک آرایش مات و زیبا داشته باشید بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها مطالعه کنید و با تمام نکات مربوط به یک آرایش طبیعی و مات آشنا شوید.

 

 

چگونه آرایش مات کنیم

ابتدا با استفاده از یک کرم پودر باکیفیت که رنگدانه های خیلی خوبی داره  و با نوع پوستتون هم متناسب هست، تمام قسمت های پوست رو پوشش بدید و با استفاده از بیوتی بلندر یا اسفنج آرایشی تمام سطح پوست رو با کرم پودر پوشش بدید. کرم پودر FauxFilter از برند هدی بیوتی یکی از انتخاب های عالی برای این کار هست.

بهترین کرم پودر، معرفی محصولات مختلف برای پوست خشک و چرب

 

 

شما باید یک کانسیلر خوب که حداقل یک یا دو درجه از رنگ پوستتون روشن تر هست رو انتخاب کنید و به زیر چشم، چانه، استخوان بینی و مرکز پیشانی بزنید و سپس با استفاده از اسفنج آرایشی یا بیوتی بلندر، روی پوست ترکیب کنید.

چگونه بهترین رنگ کانسیلر را انتخاب کنیم؟

 

در این مرحله باید مقداری کرم کانتور تیره به زیر گونه، اطراف چانه و پیشانی خود بزنید و با استفاده از براش مناسب این کرم رو ترکیب کنید تا حالت برجسته و زیبایی برای گونه ها ایجاد بشه.

آموزش کانتور کردن صورت در 4 مرحله آسان

 

اگر پوستتون چرب هست بهتره که براش بادبزنی بزرگی انتخاب کنید و به تمام قسمت های صورت پودر فیکس بزنید و سپس با استفاده از یک براش کوچک کانسیلر زیر چشم رو هم فیکس کنید. بیک کردن آرایش چیست؟ آموزش روش بیکنیگ صورت

 

 

در مرحله آخر لازمه که بر روی تمام قسمت های پوست اسپری فیکساتور بزنید تا هم آرایش ماندگارتری داشته باشید و هم اینکه پوستتون بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی چرب و براق نشه.

اسپری فیکس کننده آرایش، منتخب 2019 + عکس

 

 

1. اگر پوستتون بلافاصله بعد از آرایش کردن مستعد براق شدن و چرب شدن هست لازمه که قبل از شروع آرایش حتما از یک پرایمر مات استفاده کنید. پرایمر مات کمک میکنه تا هم آرایشتون ماندگاری بیشتری داشته باشه و هم اینکه با جذب کردن چربی اضافی پوست مانع از چرب و براق شدن آرایش در طول روز میشه.

 

 

2. برای آرایش روز میتونید از رژگونه پودری برای زیباتر شدن بر روی سیب گونه ها، پیشانی و چانه هم استفاده کنید. این کار نه تنها باعث میشه تا پوستتون زیبایی و طراوت بیشتری داشته باشه بلکه آرایشتون رو هم مات تر نشون میده و کمک میکنه تا رنگ پوست بهتر و شاداب تری هم داشته باشید.

 

 

3. برای آرایش شب میتونید مقدار کانتور صورت رو سنگین تر کنید و گونه های برجسته تری برای چهره ایجاد کنید. این کار باعث میشه تا آرایش شما جذاب تر و زیباتر دیده بشه.

 

مطالب مرتبط:

سایه چشم مات - مدل آرایش چشم زیبا

مدل آرایش لایت اروپایی

مدل آرایش‌ دخترانه و جذاب

ترندهای آرایشی جدید برای سال 2019

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

چگونه آرایش مات کنیم

info@aromiss.com


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *


ورود

مرا به خاطر بسپار


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

رازهای زیبایی این بخش مربوط به نکات مهم آرایش برای سنین و شرایط خاص است. یعنی چگونه بدون آرایش و یا با آرایش کم جذاب به نظر برسیم.

اگر دختر کم سن و سالی دارید که قرار است برای مهمانی یا بیرون آرایش کند، برای شما میکاپ دخترانه بسیار ساده ای پیشنهاد می کنیم که مناسب برای دختران نوجوان است.

برای آرایش چشم و آرایش لب ها، از رنگ های روشن و ملایم استفاده می کنیم. هر چقدر رنگ ملایم تر باشد، آنها را جذاب تر و زیباتر می کند.

ترکیبات آرایش صورت، شامل یک سایه ملایم قهوه ای یا گلبهی خیلی کمرنگ، خط چشم ساده، ریمل، یک رژ لب لایت و همرنگ لب است.

برای آرایش محو و نامریی هیچ گاه از کرم و کرم پودرهای براق و خیلی روشن استفاده نکنید. در این نوع آرایش، لوازم آرایش پودری به همراه قلم های مخصوص آنها در سایزهای مختلف مورد نیاز است.چگونه آرایش مات کنیم

با نازکترین فلم مو با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات، خطی باریک ونازک لابلای مژه های بالا که گاهی عرض آن نیم سانت بیشتر نیست به اندازه خود چشم بکشید و سعی کنید این خط از چشم بیرون نزند. فقط حالت چشم را کمی تغییر دهید.

 از ریمل بدون خورده مژه تنها برای تیره کردن مژه ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده می شود. اول از عرض مژه ها و بعد از آن، تنها مژه های بالا را از طول ریمل بزنید. ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید. سپس با برس پهن و مخصوص پودرهای پوشاننده صورت، همه نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یک دست شدن و محو شدن لکه های قهوه ای، اول روی این نقاط پودر زده و سپس دوباره همه صورت را کامل و یکدست بپوشانید. پس از اینکه رژگونه تمام شد، از برس قبلی استفاده کنید.

 روی رژگونه این برس را بکشید تا رژگونه محو شود؛ حتی از این برس برای پشت چشم ها استفاده کنید تا کاملا صورت به یکنواختی برسد. بعد از آن می توانید از یک رژ لب طبیعی مثل گلبهی استفاده کرده و جلوه ای شیک و طبیعی داشته باشید.

 

10 نکته آرایش و زیبایی برای دختران نوجوان

1- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.

2- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.

3- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.

آرایش ملایم صورت برای دختران نوجوان

4- به اندازه کافی آب بنوشید.

5- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.

6- موهای خود را کوتاه نگه دارید.

7- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.

8- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.

9- از گوشت قرمز اجتناب کنید.

10- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.

 

 شاید بعضی از دختران نوجوان تمایل زیادی به آرایش کردن نداشته باشند اما می خواهند زیبا و جذاب به نظر برسند. ما آیتم های زیر را پیشنهاد می کنیم:

 

 استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

ابروهای تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

 به صورت و بدن تان مرطوب کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب کننده خوب بر صورت و بدن تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضد آفتاب استفاده شود و شب ها سعی کنید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید که پوست تان نرم و زیبا شود.

 

 رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

 موهای سالم

برای موهای تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. اکثر خانم ها هر روز که از شامپو استفاده می کنند، از نرم کننده هم استفاده می کنند؛ به خاطر همین باعث می شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

آرایش می تواند خانم ها را زیباتر یا زشت تر نشان دهد. اگر همیشه آرایش کنید و یک روز آرایش در صورت شما نباشد، چهره شما خسته و بیمار به نظر می رسد. همیشه سعی کنید آرایش طبیعی و ساده داشته باشید. همیشه آرایش کم داشته باشید و همچنان خوب به نظر برسید.چگونه آرایش مات کنیم

 

 

 آینه بزرگ نما

برای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

 پوست خودر ا زیرسازی کنید

از یک کرم پودر خیلی خوب کمرنگتر از پوست خود استفاده کنید تا لکه ها و نقطه های قهوه ای را بپوشاند.

 

 رژگونه بزنید

از رژگونه صورتی کمرنگ یا هلویی طبیعی استفاده کنید. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.

 

 مژه های خود را فر دهید

از یک فر مژه استفاده کنید تا مژه زیبای تان بدون اینکه به هم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند، به چشم بیاید.

 

 سایه چشم اضافه کنید

کمی هم پودر سایه را به پلک تان بزنید.

 

 رژ لب ملایم استفاده کنید

برای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد. 

افراد دارای پوست چرب ، غدد چربی فعالی دارند و منافذ پوستشان اغلب بزرگ است و چون گرد و غبار و آلودگی راحت تر از طریق این منافذ بزرگ به پوست نفوذ می کند ، بیش از حد جوش می زنند.

یکی از مشکلات افراد دارای پوست چرب ، این است که آرایش بر روی صورت شان نمی ماند و به خاطر تعریق و چرب شدن صورت، آرایش شان براق و نازیبا می شود. این افراد برای ماندگاری آرایش بر روی پوستشان بهتر است نکاتی را که دنیای مد نمناک درباره دوام آرایش بر روی پوست گفته بدانند.

شستشوی مناسب پوست

قبل رسیدن به نوع آرایش و انتخاب مواد آرایشی باید چربی پوست صورت تون رو کنترل کنید وهر روز صورت خود را با ژل مخصوص شست شوی پوست چرب بشویید. استفاده از ژل های شستشوی پوست چرب و تونر های کنترل کننده چربی پوست سبب می شود چربی پوست خود را کنترل کنید.

چگونه آرایش مات کنیم

ابتدا پوست خود را آماده کنید

برای اینکه آرایش شما مدت زمان بیشتری بر روی پوست چرب شما باقی بماند ، ابتدا پوستتان را بشویید و سپس قبل از آرایش از یک کرم فاقد چربی استفاده کنید و این کرم را قبل از آرایش بر روی مناطق چرب ترپوست خود مانند ناحیه T، پیشانی، بینی و چانه بمالید.

چشمان خود را آماده کنید

اگر دارای پوست چربی هستید ، به جای مالیدن کانسیلر به دور چشم خود از کرم های قبل از آرایشی که برای پلک طراحی شده اند ، استفاده کنید.

از استفاده بیش از حد از پودر خودداری کنید

افراد دارای پوست چرب نباید زیاد از پودر استفاده کنند و فقط باید پودر را به نواحی از پوست که درخشنده هستند ، بزنید . در صورت استفاده بیش از حد از پودر ، اسفنج آرایش را مرطوب کنید و روی نواحی که از صورت که دارای پودر زیاد است ، بزنید.

استفاده از ورق های چربی زدا

برای اینکه چربی های اضافی پوستتان را کاهش دهید ، از ورق ها و کاغذ های چربی زدا استفاده نمایید و این کاغذها را روی پوست خود برای برداشتن چربی قرار دهید.

از مواد آرایشی فاقد چربی استفاده کنید

برای آرایش پوست چربتان باید از مواد آرایشی فاقد چربی استفاده کنید تا منافذ پوست شما باز نشود .

از کرم های قبل از آرایش با دوام استفاده کنید

برای ماندگاری بیشتر آرایشتان از محصولات ضد آب استفاده نمایید زیرا چنانچه بخش آرایش دنیای مد نمناک گفته است آب و روغن هر دو باعث از بین رفتن آرایش می شوند بنابراین از کرم های قبل از آرایش مخصوص چشم استفاده نمایید.

به پوستی نرم و هموار فکر کنید

برای آبرسانی به پوست قبل از آرایش، از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید.اگر می خواهید از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید از ضد آفتاب های فاقد چربی استفاده نمایید.

چربی اضافی را کاهش دهید

برای اینکه از دست چربی های اضافی پوست خود خلاص شوید و چربی اضافی پوستتان را کاهش دهید ، هفته ای یک الی دو بار، از ماسک های تهیه شده از کائولین یا بنتونیت که برای پوست های چرب بسیار مناسبند و ناخالصی ها و چربی را جذب می کنند ، استفاده نمایید.

با انگشت مقداری کرم را بر روی پوست خود بمالید و بگذارید 10 الی 15 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید.

اگر دارای پوست چرب هستید ، برای زدن کرم پودر از فرچه مخصوص این کار استفاده کنید تا بتوانید منافذ پوستی را نیز پوشانده و مدت ماندگاری آرایش را نیز طولانی تر کنید.

سایه مناسب:

افراد دارای پوست چرب باید به جای استفاده از سایه های مایع از سایه های پودری استفاده کنند.

رژ گونه:

افراد دارای پوست چرب برای ماندگاری بیشتر رژگونه خود باید از فرچه بزرگی استفاده کرده و از رژ گونه های پودری استفاده نمایند.

رژ لب:

افراد دارای پوست چرب نباید از رژ لب های چرب استفاده نمایند زیرا باعث می شوند پوست چرب تر به نظر برسد. دنیای مد نمناک پیشنهاد می کند برای جلوگیری از چرب به نظر رسیدن پوست از رژ لب های مات استفاده کنید و در پایان روی آن پنکک بزنید.

نکته : قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید زیرا پاک نکردن آرایشتان سبب می شود منافذ پوستی شما در طول شب بسته شده و با تولید چربی بیشتر احتمال زدن جوش و یا آکنه افزایش می یابد.

 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

من پوستم خيلي خيلي چربه ، ارايش كه ميكردم خيلي براق ميشد ... رفتم كلي هزينه كردم و كرم پودر مات از ماركاي مختلف گرفتم اما خيلي اثر نداشت

رفتم پودر بچه فيروز گرفتم و به مقدار خيلي كم با براش روي پوستم پخش كردم

عالي شد خيلي خيلي خيلي خوب شد كاملا مات 

چگونه آرایش مات کنیم

گفتم به شما هم بگم شايد به دردتون خورد🙂🙂🙂🙂🙂

عکسه عشقم

برا مایی ک موهام فر هست

نرم میشه و نمیگوره تو هم😁

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

دیدم عشقم چند خریدی پوشش دهیش چطوره

من پوستم خشکه. ضدآفتابم پوشش کرم پودری داره و ماته . اصلا براق نمیشه و عرق نمیکنه.

مرسی از اینکه تجربه ت رو به ما گفتی بووووس 

١٩ تومن

خيلي عاليه لك هارو ميپوشونه اس پي اف هم داره

ولي مثلا خال رو نميپوشونه

عزیزم پودر بچه استفاده نکن امسال شرکت جانسون که خیلی معروفه به خاطر پودر بچه(تالک همونیه که فیروز هم تو ایران تولید میکنه)مجبور به پرداخت ۴۱۷ میلیون غرامت شد چون به تازگی فهمیدن پودر تالک با سرطان رحم ارتباط مستقیم داره و خانواده هایی که سرطان گرفته بودن غرامت رو دریافت کردن....برای پوشش و ماندگاری و حالت کرم پودر خود کرم پودر مهم هست ولی نه اندازه ی پرایمر....من پرایمر مات بنفیت میزنم اصلا چرب نمیشه حتی اگر کرم پودرش چرب باشه به جز اون برای ساعت های طولانی مثل مهمونی یکسری ورقه هست که وقتی آرایش چرب شد میزاری روش سریع چربی پوست رو میگیره و با کرم پودر کاری نداره 

اره تو شهر ماست شرکتش😁دوتا خیابون بالاتر 

بنفیت خیلی گرونه زدن پرایمر هم زیاد بزنی خیلییی بده و کلی عوارض داره و پوستو کلا بهم میریزه  دو ماهی یه بار عروسی به عروسی فقط خوبه استفاده بشه

من به گفته استارتر پودر بچه میگیرم ولی واسه احتیاط فقط در مواقع خاص ازش استفاده میکنم که میخوام خیلی پرفکت باشم😁

نه اصلا بستگی به پرایمرش داره در واقع پرایمر رو برای این ساختن که کرم پودر بهتر بشینه رو پوست و چون خود کرم پودر ضررش زیاده یه لایه ای هست که نمیزاره کرم پودر مستقیم به پوستت بخوره....من برای آرایش های معمولی از بنفیت ستفاده میکنم که دو نوع داره مات و معمولی من جفتشو میزنم چون پوستم معمولیه برای مهمونی ها پرایمر و فیکساتور مک میزنم که خیلی واقعا گرونه مهمونیش باید خیلی خاص باشه که بزنم ولی اون دیگه پایه اش کلا آبه و ضررهاش خیلی کمه البته هر پوستی متفاوته و ممکنه یه مرطوب کننده هم برای بعضی پوستا مضر باشه چه برسه پرایمر 

مرطوب کننده چه ضرری میتونه داشته باشه برای پوست اگه مناسب پوست باشه جز اب رسانی و تغذیه پوست..اما با یه سرچ ساده میتونید ببنید پرایمر استفاده زیادش کلی ضرر داره و اگه پوستو عمیق پاکسازی نکنیم باعث جوش میشه من خودم پرایمر استفاده میکنم ولی مراسما فقط ...چون منافذ پوستو میبنده  پوستو جمع کنه و صاف نشون میده خی حالا اگه هر چند روز یه بار بخوایم منافذمونو ببندیم این ضرر نداره؟البته من تحقیق کردم و خیلی تو پیج های آرایشی گشتمو اینا تا به این نتیجه رسیدم.در هر صورت ممنون از اطلاعاتتون❤

👍👍👍👍👍

سرطان زاست 

به دردمن که نمیخوره چون پوستم چرب نیست

من کرم مرطوب کننده و بعد ضد آفتاب و بعد پن کک میزنم .پرایمر چی چی هست دیگه؟ چقدر بمالم من ؟😂

يه خانومه اومده بود مغازه در به در دنبال پرايمر ميگشت بعد كه خريد به مغازه داره گفت حالا اين واسه چي هست؟ چجوري استفاده ميشهچگونه آرایش مات کنیم

تركيدم از خنده😂😂😂

من ضدآفتاب می زنم عرق می‌کنه صورتم .مجبور میشم پنکک بزنم .ضدافتابی سراغ دارید عرق نکنه؟

بدون چربي ماي بگير من باهاش ميرم ورزش عرق نميكنه

چه بدونن ؟ شنیدن دیگه ؟ حتما عضو این سایت بوده 😂

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
"شرایط استفاده از سایت"
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

بابی براون آرایشگر معروف در زمینه تثبیت آرایش صورت در گرما و رطوبت زیاد برخی و در مجالس،توصیه هایی برای شما دارد. او میگوید آرایشی که تثبیت نمیشود تاثیر نامطلوبی بر آرایش صورت و زیبایی چهرۀ شما می گذارد. در این شرایط، گویی آرایش بر صورت سنگینی می‌کند و گاهی همۀ نقوش آرایشی روی صورت در میانۀ روز آب می شوند و پایین می ریزند. اهمیت ندادن به بهم ریختگی آرایش کار پسندیده ای نیست ؛ برای رفتن به سر کار یا شرکت در مراسمی خاص مثل جشن ازدواج، داشتن ظاهری آراسته و آرایشی مناسب و حفظ آن ضروری است. برای حفظ طراوت صورت آرایش شده در هوای خیلی گرم، می‌توانید ضمن استفاده از لوازم آرایش ضدآب و ضد گرما از نکات و راهنمایی هایی که در ذیل بدانها اشاره شده است نیز استفاده کنید.

 

در مورد آرایش صورت

Sunless tanner کرم ضد آفتابی است که من از آن خیلی راضی هستم چون با اطمینان همۀ صورت را می پوشاند و محافظ بسیار خوبی در برابر آفتاب داغ تابستان است. این کرم را یکبار در هفته روی پوست صورت خود که بی آرایش و پاک شده با شیرپاک کن است، بمالید.برای آنکه خطوط مرزی روی صورتتان به جای نماند، باید کرم را تا کنار گوشها و روی گردن نیز بزنید. میان سه رنگ روشن، متوسط و تیرۀ این کرم، رنگی را انتخاب کنید که با پوستتان هماهنگ است. به عنوان مثال، اگر معمولا” از کرم برنز تیره استفاده می کنید، رنگ تیرۀ این محصول را انتخاب کنید.چگونه آرایش مات کنیم

 

کرم مرطوب کنندۀ رنگی

از کرمهایی که کمترین رنگ را دارند استفاده کنید. کرمهای مرطوب کننده با رنگهای روشن بهترین انتخاب برای پوشش صورت است. از کرمی استفاده کنید که SPF ( فاکتور محافظت در برابر آفتاب) آن از 15 به بالا باشد و رنگ کرم مرطوب کننده را نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان انتخاب کنید. یکی از کرم های مرطوب کننده مناسب که حاوی مواد ضد آفتاب نیز هست.

 

کرم پودر خشک

این کرم برای پوست های ناصافی که نیاز به پوشاننده های سنگین تری دارند مناسب است. کرم پودر خشک برای تابستان که معمولا” پوست کمی چرب تر می شود، مناسب است. در بسیاری از مواقع این کرم پودر بر کرم پودر چرب و مایع ارجحیت دارد – حمل این کرم پور راحت است چون نمی ریزد و شما می توانید آن را در کیف آرایش، همراه خوتان داشته باشید__ همچنین در ساخت این کرم پودر، از مواد مات و بدون جلایی استفاده شده است که چربی مازاد پوست را جذب می کند. بروشور این کرم را بخوانید و مطمئن شوید کرم تابستانی آن سیلیکا داشته باشد. سیلیکا مادۀ معدنی است که چربی پوست را جذب می کند.

 

پنکک مات

پنکک مات برای تابستان بسیار مناسب است چون برق ناشی از چربی پوست را می گیرد. از این پنکک می توانید فقط روی نقاط چرب پوست استفاده کنید مثل پیشانی، بینی و چانه.

 

کاغذ خشک کن

این کاغذهای خشک کن یکبار مصرف هستند و چربی های اضافی روی پوست را بر می دارند. شما می توانید هر چند بار که نیاز پیدا کردید از این کاغذها استفاده کنید چون ضرری برای پوست ندارند.

 

در مورد چشمها، گونه ها و لب ها

استفاده از پنکک، به عنوان آستر آرایش چشم

قبل از آرایش چشم، روی پلکهای خود پودر پنکک بزنید تا آرایش روی آن تثبیت شود. با این کار چربی پوست گرفته می شود و پوست آماده می شود تا سایه روی آن زده شود. سعی کنید به جای سایه های کرمی از سایه های پودری استفاده کنید؛ چون سایه های کرمی معمولا” حاوی کرم های نرم کننده هستند و دوام زیادی ندارند.

 

خط چشم های ژله ای و مایع

این خط چشم ها ضدآب هستند و روی پوست پخش نمی شوند. می توان گفت مثل چسب روی پوست می چسبند و به ویژه برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند. در هوای مرطوب و گرم، این نوع خط چشم جایگزین بسیار مناسبی برای مداد چشم است که معمولا” چرب است و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش می شود.

 

رژ گونه

اگر پوست خیلی چربی دارید، از رژ گونۀ خشک استفاده کنید و اگر پوست خشک یا معمولی دارید، از رژگونۀ پودری استفاده کنید. از رژگونه های کرمی، که حاوی کرم نرم کننده هستند و در گرمای هوا سرازیر و پخش می شوند استفاده نکنید.

 

خط لب

هر رژ لبی با هر ویژگی و مارکی در صورتی روی لب پایدار خواهد ماند که قبل از آن روی لبها، خط لب کشیده شود. خط لب مرزی را روی لب مشخص می کند که رنگ رژلب از آن بیرون نمی زند و پخش و پاک نمی شود. سعی کنید از خط لب همرنگ با رنگ طبیعی لبهایتان استفاده کنید. حتما” خط لب را قبل از رژ لب بزنید به این ترتیب که خطی دور لبها بکشید و سپس روی لبها را نیز کمی خط لب بکشید و بعد رژ لب یا برق لب بزنید.

 

از رنگهای تابستانی استفاده کنید

برای آرایش چشمها از سایه هایی که رنگ های تابستانی را تداعی می کنند استفاده کنید، مثل سبز نعنایی، آبی آسمانی یا صورتی روشن. از همان سایه ای که روی پلکها زده اید یک لایه از ریشه تا نوک مژه ها بزنید و بعد دو لایه ریمل روی آن بزنید.

روی پوستتان را با پودر براق و درخشان با تن شامپانی یا برنز، های لایت زیبایی بزنید. روی گونه ها را نیز از همین رنگ رژ گونه بزنید تا رنگ پوست شما یکنواخت و هماهنگ گردد.

استفاده از برق لب های که رنگ سرد دارند مثل برق لب صورتی، هلویی یا قرمز-صورتی درخشش و زیبایی رژ لب را روی لبها، دوچندان می کند. همچنین می توانید با استفاده از یک سوآب کمی رنگ روغنی شفاف روی رژ لب خود بزنید .اثر این رنگ های روغنی روی لب مثل اثر برق لب است.


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.چگونه آرایش مات کنیم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 - استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 - زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 - رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 - مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 - سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 - رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چگونه آرایش مات کنیم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2021


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش

اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

در این پست روش آرایش افرادی که پوست گندمی دارند را به صورت تصویری آموزش می دهیم .از آنجایی که تفاوت رنگ پوست در نوع آرایش ورنگ آمیزی آن حائز اهمیت است و با تطابق آن با رنگ چشم های مختلف می تواند در بهتر شدن آرایش صورت و زیباترشدن کمک بیشتری کند، با در نظر گرفتن رنگ پوست گندمی که تن کرم و زرد در آن بیش از صورتی است و چشم قهوه ای به این ترتیب میک آپ خود را انجام دهید:۱- مرحله ی اول هر آرایش آماده سازی پوست وصاف ویکدست ساختن آن است که در اینجا چون رنگ اصلی زیر ساخت پوست شما کرم رنگ است پس به راحتی برای ساختن یک رنگ پوست ایده آل ابتدا حتما از یک ضد آفتاب مناسب که بهتر است از نوع رنگی با شماره ی ۱ یا ۲ باشد استفاده کرده تا کمی تن صورتی و گلبهی را به پوست شما بیافزاید و پس از جذب کامل آن از کرم پودر یا پنکیک هایی که به رنگ پوست اصلی شما نزدیک است زده تا به رنگ متعادلی که نه زیاد زرد و نه زیاد صورتی است برسید.۲- پس از یکدست سازی پوست و جذب کرم پودر یا پنکیک بر روی پوست اگر نیاز به سایه زدن به ابرو و پر رنگ کردن آن باشد این کار را هماهنگ با رنگ ابرو انجام داده وابروها را جفت و یکدست کنید و سپس با شانه ی ابرو آنها را به سمت بالا شانه کنید.۳- برای پوستهای گندمی با رنگ چشم قهوه ای زدن سایه های کرم و طلایی بسیار روشن چهره را سرد و بی روح می کند پس پیشنهاد ما برای سایه استفاده از سه رنگ زیر است که به چشمها جذابیت بیشتری می بخشد:الف)سایه ی نقره ای به تنهایی. یا پس از زدن سایه ی نقره ای برای زیر ساختار رنگهای نیلی وآبی لاجوردی بر روی آن و در ادامه و گوشه ی چشم که چشمان شما را با این رنگ پوست بسیار جذاب و زیبا نشان خواهد داد.

چگونه آرایش مات کنیم

ب) از رنگهای بژ به تنهایی برای سایه و به طور کامل در پشت پلک بکشید. این رنگ به تنهایی به چشمان قهوه ای با پوست گندمی جذابیت خاصی می بخشد.

ج)گاهی هم می توانید در کنار سایه ی لاجوردی و نقره ای از مقدار کمی رنگهای سرمه ای مات و یا بنفش نیز استفاده نمایید.

4- برای کشیدن خط چشم بهتر است ازخط چشمهای پودری و سایه ای که به رنگ خاکستری تیره است و یا مدادهای مشکی مات و خشک استفاده نمایید و به شکل هاله ای کمرنگ در گوشه و لابه لای پلکهای بالا و در صورت درشتی چشم پلکهای پایین نیز بکشید و بهتر است با این رنگ پوست از خط چشم مشکی بسیار براق و مایع استفاده نکنید.

5- رژ لبها را نیز در صورت استفاده از سایه های بژ، بسیار مات و کمرنگ و در گروه کرم و شکلاتی انتخاب نمایید و در صورت استفاده از سایه های خاکستری و آبی لاجوردی از گروه بنفش و صورتی که میتواند هم بسیار کمرنگ و یا پر رنگ باشد.

6- رژ گونه را بر حسب رژ لبها انتخاب کرده و حتما پس از پایان میک آپ با پنکیک یا پودرهای آرایشی آنها را مات و محو نمایید.

منبع:آرایشیک

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


جراحی زیبایی سینه و شکم


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


تردید و دو دلی قبل از ازدواج

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟

Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2021

چگونه آرایش مات کنیم
چگونه آرایش مات کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *