چگونه ارایش ابرو کنیم

 
helpkade
چگونه ارایش ابرو کنیم
چگونه ارایش ابرو کنیم

ابروها را میتوان قاب چشم ها دانست که تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها دارند، در آرایش صورت نباید ابروها را دست کم گرفت چون در نگاه اول این ابروها هستند که جلب توجه میکنند. شاید شما هم دیده باشید خانم هایی که ابروهایشان را بصورت حرفه ای آرایش میکنند طوری که انگار کار یک نقاش ماهر است، در این بخش از دنیای مد نمناک آموزش آرایش ابرو را ملاحظه میکنید که شما را به همان نقاش ماهر تبدیل میکند.

داشتن ابروهایی خوش حالت و زیبا سن شما را کمتر از آنچه هست نشان میدهد پس هنگام آرایش کردن ابروها نهایت دقت ان را به کار بگیرید تا تعادل در قوس و کمان ابروها را حفظ کنید.

اولین کاری که باید انجام بدهید این است که با برس مخصوص ابروهایتان را شانه کنید تا مرتب شوند سپس با ریمل ابرو، ابروها را رنگ کنید تا پرتر به نظر برسند با ریمل ابرو میتوانید نقاط کم پشت ابرو را بپوشانید. با مداد ابرو زیر ابروها یک خط کمرنگ بکشید تا طبیعی به نظر بیاید ولی به بالای ابروها کاری نداشته باشید.

چگونه ارایش ابرو کنیم

ابروها را رو به بالا شانه کنید تا یکدست شوند و رنگ ریمل ابرو و مداد ترکیب شود، قسمت هایی از ابرو که حس میکنید رنگ بیشتری نیاز دارد با ریمل ابرو اضافه کنید و دوباره با برس مخصوص شانه کنید.

حالا وقت آن است که زیر ابروها را روشن تر کنید تا چشم ها مشخص تر شوند برای این کار میتوانید از کرم پودر یا سایه چشم روشن استفاده کنید البته به مقدار کم و به صورت محو.

 

آموزش آرایش ابرو یکی از مهم‌ ترین بخش های آرایش صورت است. هرچند که بیشتر خانم ها به صورت ابتدایی می‌توانند ابروهای خود را آرایش کنند اما لازم است برخی تکنیک های ساده اما موثر در این آرایش را یاد بگیرید. در ادامه با چند مرحله ساده آرایش‌ ابرو در خانه آشنا خواهید شد و برای درک بهتر متن نیز یک ویدئو آموزشی قرار داده شده است. لطفا ادامه مقاله را بخوانید.

هر پروسه آرایشی نیازمند وجود لوازم آرایشی است. برای اینکه بتوانید ابروهای خود را آرایش کنید لازم است مواد و ابزار اولیه زیر را تهیه کنید:

در این مرحله باید قبل از اعمال مواد آرایشی ابرو، با دقت ابروها را تمیز کنید. زیرا اگر قبل از مرتب سازی مواد آرایشی را اعمال کنید، تقارن ابروها بر هم می خورد و شکل نهایی آرایش اصلا مناسب نخواهد بود. برای پاکسازی ابروها به موارد زیر نیاز دارید:

به صورت یکدست طول ابروها را کوتاه کنید و زیر و روی آن ها را با دقت هرچه تمام تر تمیز کنید.

با مداد یک خط دقیقا در مرز پایینی ابرو بکشید و بعد از آن همینکار را در مرز بالایی ابرو تکرار کنید. شما با این کار مرز آرایش را مشخص میکنید و مانع از پخش شدن مواد آرایشی خواهید شد. از این به بعد بیشتر کار شما در داخل خطوط کشیده شده خواهد بود.چگونه ارایش ابرو کنیم

در این بخش باید رنگ موهای ابرو را متعادل و یکدست کنید. برای اینکار میتوانید از تناژ سایه های دلخواه استفاده کنید. دقت کنید که در این مرحله تنها متعادل سازی ابرو کنید. در مرحله بعد بخش پایین و بالای قوس ابرو را سایه میزنید.

برای اینکه به ابرو سایه اعمال کنید بهتر است از یک براش یا قلموی ظریف استفاده کنید. قلمو را برداشته و به آرامی سایه را به آن آغشته کنید. قلم مرو را به آرامی به بخش پایینی کمان ابرو اعمال کنید.

کارمان با کمان ابرو تمام نشده و بعد از آراییدن بخش پایینی کمان، اکنون باید بخش بالایی آن را آرایش کنیم. این بخش را نیز با کمک قلمو سایه ای که مد نظرتان است را مشابه مورد بالا اعمال کنید.

باید بخش میانی ابرو را پر کنید. زیرا اگر یک بخش خالی در ابرو وجود داشته باشد نتیجه آرایش مناسب نخواهد بود. به همین منظور باید به بخش های خالی حجم دهید تا تمام ابرو یکدست به چشم بی آید.

هر کسی این نکته را نمیداند که آرایش بخش داخلی و پهن تر ابرو کمی متفاوت تر است. اگر میخواهید ابروهای شما در عین آرایش شدن طبیعی به نظر برسند، به بخش داخلی آن ها توجه کنید.

تغییرات رنگ در این بخش باید نسبت به ماباقی ابرو، حداقل باشد. برای اینکار تنها کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید:

یکی از مهم‌ترین بخش های آرایش ابرو قسمت پایانی کار است. شما بعد از چند دقیقه تلاش و ممارست اکنون باید نتیجه نهایی کارتان را ارزیابی کنید. میکاپ صورت و ابرو باید کاملا متقارن باشد و ایرادات جزئی شما را بپوشاند.

بنابراین جلوی آینه قرار بگیرید و با دقت هر دو ابروی خود را نگاه کنید. تمام نقاط ابرو را باید با دقت بررسی کرده و با هم مقایسه کنید. اگر ابروها متقارن بود و هیچ خللی در زیبایی و آرایش نبود، به خود آفرین بگویید و از تماشای خود لذت ببرید. اما اگر تقارن کافی در ابروها وجود نداشت سعی کنید ببینید مشکل از کجاست و با حوصله آن را برطرف کنید.

فقط یک قدم کوچک باقی می ماند و آن هم این است که آرایش را طبیعی و بدون نقص جلوه دهیم. برای اینکار بهتر است ابتدا از یک ریمل با کیفیت و استاندارد استفاده کنیم تا ظاهری طبیعی و شیک به ابروهایتان بدهید. و در نهایت با یک قلم مو و براش نرم و لطیف که با کمی کانسیلر آغشته کرده اید را به هر دو ابروی خود بزنید. دقت کنید که مواد آرایشی پخش نشوند زیرا ممکن است نتیجه تلاش شما برای میکاپ ابرو خراب شود.

هر کسی می‌تواند با تنها چند وسیله کوچک و ابتدایی آرایش، صورت و هر کجای بدنش را آرایش کند. هیچ شکی نیست که اغلب خانم ها می توانند دست کم با تکنیک های ساده و پیش پا افتاده خودشان را آرایش کنند. اما قطعا برای خلق بهترین حالت های آرایشی باید دانش و مهارت کافی داشته باشید.

معمولا تنها آرایشگران و هنرمندان میکاپ می توانند به راحتی و با سرعت بالا یک آرایش خوب و بدون عیب و نقص را ترتیب دهند. و هیچ آرایشگر ماهری به صورت مادرزادی اینهمه اطلاعات و مهارت آرایشگری به ارث نبرده، و دست کم چند سال آموزش دیده و چندین سال دیگر تجربه کاری کسب کرده است.

 

اگر دوست دارید در یک سطح بالاتر و به صورت حرفه ای به کار آرایشگری بپردازید، باید آموزش های لازم را بگذرانید و مدارک معتبر دریافت کنید. مجموعه الماس نشان بهترین فرصت های ممکن را برای کسانی که دوست دارند به صورت حرفه ای یکی از بخش های آرایشی، مثل آموزش آرایش ابرو را یاد بگیرند و با آن کسب درآمد کنند را برای همگان فراهم کرده است. ما با به روز ترین کادر آموزشی و با جدیدترین ابزار آموزش ظرف مدت کوتاهی به شما آموزش میدهیم که به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید.

تنها کافی است وارد صفحات آموزش ما شوید و با مطالعه مشخصات کلاس ها فرم ثبت نام را تکمیل کرده و برای ما بفرستید. شک نکنید اگر هر کدام از شاخه های آرایشگری درآمد نمیداشت مخاطبان و هواداران حرفه آرایشگری برای آموزش آن به تکاپو نمی افتادند پس فرصت را غنمیت بشمارید. منتظر ثبت نام شما هستیم.

 

شعبه 1:جردن بالاتر از چهارراه اسفندیاری خیابان سعیدی پلاک ۸ واحد ۱۷

شماره تماس :
02126291450 – 02122055802 09123111460

دستگاه خانگی ماست ساز با قیمت فوق العاده

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

طراحی ابرو

 

–  ابروهای اضافی را با موچین بردارید. دقت کنید که برای زیبایی بیشتر ابرو باید برداشتن موهای آن را در جهت رشد موها انجام دهید.چگونه ارایش ابرو کنیم

 

برداشتن مو های اضافی با موچین

 

– اگر لازم است با تیغ ابرو موهای خیلی ریز زیر ابرو را که با موچین برداشته نمی‌شود اصلاح کنید.

 

تیغ زدن موهای زیر ابرو

 

– برای شانه کردن ابروها از یک شانه ابرو استفاده کرده و همه تارهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید.پس از این که موهای ابرو را به سمت بالا شانه کردید، شانه تان را در لبه خارجی ابرو نگه دارید، هر مویی که از آن بلندتر بود، نیاز به کوتاه شدن دارد. 

 

شانه کردن ابروها

 

– در این مرحله باید موهای بلند ابرو که از قبل شناسایی شده بودند را با قیچی کوتاه کنید.

 

چیدن ابروهای بلند با قیچی

 

– اگر ابروهای خیلی نامرتبی دارید یک‌بار هم آنها را به سمت پایین شانه كرده و موهای خیلی بلندش را قیچی کنید. بعد از پیرایش با قیچی باید ابروها چنین حالتی پیدا کنند،با مقایسه این شکل و حالت اول می‌توانید تفاوت را ببینید.

 

 شکل دهی به ابروها 

 

– برای شکل دهی و استایل دادن بهتر به ابروها باید از آکوا ابرو یا مداد ابرو نرم برای پر کردن جاهای خالی ابرو استفاده کرده و آنها را در نقطه مورد نظر خود ثابت کنید. با این کار نمای کلی شکل ابروهای شما بهتر و زیباتر خود را نشان خواهد داد.

 

طراحی ابرو با مداد

 

– برس ابرو رادر سایه یا پودر مخصوص ابرو بزنيد و خیلی آرام داخل ابرو را پر كرده، می‌توانید از کمان ابرو کار را شروع کنید.

 

طراحی ابرو

 

– با ضربات آهسته ابرو را پر كنيد، در این مرحله بهتر است از 2 رنگ پودر کمی تیره‌تر و کمرنگ‌تر استفاده كنید، یعنی برای کناره‌های ابرو از کم‌رنگ‌تر و داخل ابرو پر رنگ‌تر .حواستان باشد به هیچ وجه نباید پودر اضافی روی برس باشد.

 

سایه زدن ابرو

 

– فراموش نکنید که تا انتهای کار مدام صورت خود را از جلو آینه عقب آورده و دورنمای کار خود را تماشا کنید تا از شکل دلخواه ابرو خود دور نشوید.

 

پودر زدن ابرو 

 

چگونه ارایش ابرو کنیم

 

– در نهایت با مقدار خیلی کمی پودر ایرادات را برطرف کنید، حواستان باشد به هیچ وجه، روی ابرو پودر اضافی باقی نماند.

 

یکنواخت کردن رنگ ابروها

 

– حالا با یک برس ریمل تمیز رنگ‌های ابرو را یکنواخت کنید، زيرا این برس کشیدن تمام پودرهای اضافی را نیز پخش می‌کند و به ابرو حالتی طبیعی‌تر می‌دهد. (بیشتر بخوانید: هایپر نچرال ابرو)

 

طراحی ابرو

 

– اگر لازم است زیر ابرو را کانسیلری که یک درجه از رنگ پوست‌تان روشن‌تر است، بمالید تا هم قاب ابرو خود را بهتر نشان دهد و هم ابروهایتان تمیزتر به نظر برسند.

 

ژل ابرو

 

با کمک ژل ابرو، تارموهای بلند ابروی خود را در جای خود ثابت کنید. برای زدن ژل نیز ابروها را به سمت بالا و خارج چشم شانه کنید تا حالت بهتری داشته باشند.

 

طراحی ابرو

 

– حالا روی استخوان ابرو، مقداری سایه کم‌ رنگ بزنید تا رنگ زیر ابرو یکنواخت شود و ابرو و حالت‌ آن منظم‌تر و تمیزتر به نظر برسد و شکل ابرو نیز خود را بهتر نشان دهد.

 

 

طراحی ابروی طراحی شده

 

طراحی زیر ابرو

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


به همسرت اعتماد نداری؟


دانستنی های سلامت واژن


قاعدگی دردناک زنان و دختران


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش


فروش قطعات انواع سشوار اتو مو و بابلیس

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

The online version of the Iranian daily Hamshahri

ابروها در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارند. بسیاری از خانم‌ها هنگام آرایش ابرو اشتباه‌هایی مرتکب می‌شوند که بر کل زیبایی‌شان تاثیر منفی می‌گذارد. در این مطلب با این اشتباه‌های رایج آشنا می‌شوید.

به گزارش همشهری آنلاین، شاید شما آنقدرها که به آرایش چشم و لب‌هایتان اهمیت می‌دهید، برای ابروهایتان وقت نمی‌گذارید، اما بدانید که ابروها در زیبایی صورت شما تاثیر زیادی دارند. بسیاری از خانم‌ها هنگام آرایش ابرو اشتباه‌هایی مرتکب می‌شوند که بر کل زیبایی‌شان تاثیر منفی می‌گذارد. اگر دوست دارید با این اشتباهات رایج آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

بیشتر بخوانید:

انتخاب رنگ مناسب برای ابروها یکی از نکات مهمی است که در زیبایی‌تان تاثیر مثبتی می‌گذارد. برای این منظور شما باید رنگی را انتخاب کنید که یک درجه از رنگ موهایتان روشن‌تر باشد، در این صورت چهره‌تان طبیعی به نظر می‌رسد. به عنوان مثال اگر موهایتان قهوه‌ای تیره است، ابروهایتان را یک درجه روشن‌تر، یعنی قهوه‌ای متوسط کنید.چگونه ارایش ابرو کنیم

البته این موضوع در مورد رنگ‌های خیلی روشن صدق نمی‌کند. اگر موهای بلوند روشن دارید، باید ابروهایتان را یک درجه تیره‌تر کنید زیرا اگر ابروهایتان را هم مانند موهایتان خیلی روشن کنید، بی‌روح و سرد به نظر خواهید رسید. بنابراین تفاوت رنگی ابرو و موهایتان باید یک درجه باشد نه بیشتر که توی ذوق زند.

اکثر خانم‌ها، زمانی که می‌خواهند ابروهایشان را بردارند، از آینه‌های ذره بینی استفاده می‌کنند تا موهای ریز صورتشان را به‌خوبی ببینند اما این مدل آینه، برای زمان‌هایی که می‌خواهید به ابروهایتان فرم دهید، انتخاب خوبی نخواهد بود، از این جهت که شما یک زاویه دید کلی و پرسپکتیو نسبت به ابروهایتان نخواهید داشت که ممکن است در نهایت به تابه‌تا شدن ابروهایتان ختم شود. بنابراین آینه را با فاصله‌ای مناسب ازابروهایتان نگه دارید تا کل آن را هنگام برداشتن تحت کنترل داشته باشید. هنگام برداشتن ابرو، نور طبیعی نیز بهترین انتخاب خواهد بود.

هرچه سن ما بالاتر می‌رود، ابروهایمان نیز کم‌پشت‌تر، باریک‌تر و کوتاه‌تر می‌شوند. برای پر پشت‌تر شدن ابروها می‌توان از روش‌های سنتی استفاده کرد یا حتی می‌توانید به ابروهایتان ژل ابرو بزنید تا حجیم‌تر به نظر برسند اما برای قد ابروها باید چه کرد؟ اصلا قد طبیعی ابروها باید چقدر باشد؟ برای این کار یک مداد بردارید و آن را گوشه بینی‌تان بگیرید و انتهای آن را از گوشه چشم‌هایتان رد کنید. سر مداد شما در هر جایی ایستاد، قد ابروی شما نیز باید تا آنجا باشد. بنابراین از کوتاه کردن ابروهایتان خودداری کنید که هیچ زیبایی برایتان نخواهد داشت.

اگر شما ابروهایتان را با مداد پررنگ کردید، می‌توانید با کمی هایلایتر در زیر ابروهایتان به آنها فرم دهید اما اگر در استفاده از آن زیاده‌روی کنید، تمام زحماتتان را بر باد داده‌اید. کارشناسان می‌گویند که از سفید کردن بیش از حد زیر ابروها به‌شدت خودداری کنید. در واقع کانسیلر شما تنها باید یک درجه از تن پوستتان روشن‌تر باشد.

بند انداختن شیوه مناسبی برای از بین بردن موهای صورت است اما برای برداشتن موهای اطراف ابرو، خیر. در واقع این کار موجب می‌شود که مسن‌تر به نظر آیید. اگر به صورت مدام اطراف ابرویتان را وکس یا بند بیندازید، به مرور پوست دور چشم شما شما شل و چروک می‌شود. حتی ممکن است به‌اشتباه بخشی از ابروهایتان را بردارید که مانع از رشد مجدد موهای ابرویتان شود. بنابراین بهتر است که با این کار زیبایی‌تان را به خطر نیندازید.

مطمئنا شما از کرم‌های مختلف برای صورتتان، مانند کرم ضد آفتاب یا مرطوب‌کننده، استفاده می‌کنید اما آیا می‌دانید که نباید آن را به اطراف ابروهایتان بزنید؟ اگر این کرم‌ها به ابروهایتان بخورد و به ریشه آن برسد، مانع رشد ابروها شده و حتی منجر به ریزش آنها نیز می‌شود. البته در این میان یک استثنا وجود دارد، حالت‌دهنده یا ژل ابرو… شما می‌توانید از این ماده برای فرم دادن و حجیم کردن ابروهایتان استفاده کنید بدون این‌که نگران ریزش آنها باشید.

زمانی ابروهای بولد و توی چشم روی مد بود اما اکنون دوره آن تمام شده است. در واقع شما با این کار از زیبایی طبیعی چهره‌تان می‌کاهید. بنابراین بهتر است از رنگ کردن ابروهایتان به رنگ تیره یا کشیدن مداد ابرو تیره در داخل آن، بپرهیزید. هرچه ابروهایتان طبیعی‌تر باشد، بهتر است.

زمانی که ما به خرید لوازم آرایش می‌رویم، با حجم زیادی از لوازم آرایش روبه رو می‌شویم اما آیا می‌دانیم که هر کدام از آنها چه کارایی دارند؟ شاید اولین چیزی که برای فرم دادن به ابروها به ذهنتان خطور کند، مداد ابرو باشد اما بدانید که مداد ابرو تنها برای کشیدن خط‌های نازک در داخل ابرو مناسب است.

به عنوان مثال شما اگر جایی از ابروهایتان ریخته باشد می‌توانید به کمک آن چند خط بکشید اما اگر کلا ابروهای کم‌پشتی دارید و می‌خواهید کل آن را پر کنید، مداد ابرو انتخاب خوبی برایتان نخواهد بود. در این شرایط بهتر است که از سایه ابرو استفاده کنید تا ابروهایتان یکدست درآید. بنابراین قبل از انتخاب لوازم آرایش بهتر است که از کارکرد هر کدام اطمینان حاصل کنید.

آیا هنگام فرم دادن به ابروهایتان، فرم صورتتان را در نظر می‌گیرید؟ همان‌طور که مدل موهای شما باید با توجه به فرم صورتتان باشد، مدل ابروهایتان را نیز باید با فرم صورتتان تطبیق دهید.

شکل و اندازه ابروهایتان به میزان زیادی به فرم صورتتان بستگی دارد. به عنوان مثال اگر صورت گردی دارید، ابروهایتان را زاویه‌دار بردارید، اگر صورتتان قلبی شکل است، از مدل ابروهای خیلی پر و چشمگیر خودداری کنید، کافی است که ابروهای طبیعی‌تان را تمیز کنید و دیگر دست به آن نزنید.

خانم‌هایی که صورت کشیده‌ای دارند، باید ابروهایشان فرمی افقی داشته باشد تا تعادل را در صورتشان برقرار کند. برای صورت‌های مربعی نیز ابروهای پهن قوس‌دار پیشنهاد می‌شود. افرادی که صورت بیضی شکلی دارند شانس با آنهاست زیرا می‌توانند هر مدل ابرویی را که می‌پسندند، انتخاب کنند.

هر کسی در آرایش شیوه خاص خود را دارد. به عنوان مثال بعضی‌ها اول خط چشم می‌کشند و برخی دیگر کرم پودر می‌زنند. اما اگر شما فکر می‌کنید که آرایش کردن ترتیب خاصی ندارد، سخت در اشتباهید. این موضوع حداقل برای ابروها باید رعایت شود. در واقع شما باید قبل از هر کاری ابتدا برای ابروهایتان وقت بگذارید و سپس به سراغ آرایش چشم، لب‌ها و دیگر بخش‌های صورتتان بروید.

زمانی که مداد ابرو را به دست می‌گیرید، طبیعی است که بخواهید از ابتدای ابروهایتان آغاز به کشیدن کنید، اما کارشناسان معتقدند که مداد ابرو باید از آنجا که ابرو به طور طبیعی پرپشت است آغاز شود. پس با این اوصاف شما باید ابتدای ابروهایتان را دست نخورده باقی بگذارید و از وسط ابروهایتان کار را آغاز کنید.

سپس به سراغ دم آن بروید. پس از این‌که این مراحل را پشت سر گذاشتید، به ابتدای ابروهایتان نگاهی بیندازید، اگر لازم دیدید که کمی آن را سایه بزنید تا با قسمت‌های دیگر در تعادل باشد، این کار را انجام دهید اما حواستان باشد که از پر رنگ کردن و به تبع غیر طبیعی کردن آن خودداری کنید.

منبع: thelist ترجمه از برترین‌ها

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon


آرایش ابرو و لوازم مورد نیاز آن – ابروهای هر انسانی، به عنوان محافظ چشم، نقش بسیار مهمی در حفاظت چشم بازی می کنند. اما یکی از مهمترین نقش های ابروها، زیبایی آنها به صورت انسان می باشد. این عضو زیبا، اگر به درستی آرایش گردد، بسیار شما را شگفت زده می کند. ابروهای خانم ها در حالت عادی، زیبایی چشم گیری ندارند ولی اگر آنها فنون و روش های آرایش آن را به خوبی فرا بگیرند، انگشت نما می شوند.

ابتدا تصمیم داریم که لوازم مورد نیاز شما برای یک آرایش مناسب را بیان کنیم. البته قبل از هر چیزی یادتان باشد که در خرید لوازم آرایشی مناسب بسیار دقت کنید.


شما با استفاده از ژل ابرو، می توانید به ابروهای خود هر حالتی بدهید. سعی کنید آنها را به سمت بالا حالت دهید تا پهن دیده شوند. این باعث می شود که جوانتر و جذابتر دیده شوید. ولی اگر ابروهای شما کم پشت است، بهتر است از ریمل ابرو استفاده کنید. می توانید رنگ ریمل یک درجه تیره تر از رنگ ابروهای شما باشد.چگونه ارایش ابرو کنیم

مداد ابرو به عنوان جدا کننده ابرو از پوست و با نقش خطوط دور و داخل ابرو نقش آفرینی می کند که من پیشنهاد می کنم که با استفاده از برسی که در انتهای مداد وجود دارد، خطوط را محو کنید تا طبیعی تر و زیباتر دیده شود.

همیشه بعضی از خانم ها بیان می کنند که کار کردن با مداد ابرو برای آنها بسیار سخت است. برای همین ماژیک ابرو را به آنها پیشنهاد می دهیم. ماژیک حسنی که نسبت به مداد دارد، این است که خطوطی طبیعی تر می کشد و احتیاجی به برس انتهایی آن ندارد.

از پودر می توانید به صورت موقتی و برای پر پشت کردن ابروهای خود استفاده کنید.

این بار بحث آرایش ابرو را با شما به صورت طبیعی بیان می کنیم.

در کرم پودرها، می توانید از کرم پودر غلیظی به نام کانسیلر برای زیر چشم خود استفاده کنید. اکثر خانمها، کرم پودر را به صورت نیم دایره زیر چشم خود می مالند که زیاد جالب نمی شود. کانسیلر را به صورت یک مثلث به زیر چشم بزنید تا تیرگی و پف را از بین ببرد. برای اینکار سعی کنید مانند شکل زیر، راس مثلث به سمت پائین باشد.

 

اکنون نوبت خط چشم است. از کشیدن خط چشم به صورت مستقیم در دور چشم ها خودداری کنید. بهتر است از سایه استفاده کنید. مثلا از سایه های روشنتر مثل قهوه ای استفاده کنید تا چشم های شما درشت تر دیده شود.

 

برای آرایش ابروها، بهتر است که ابروهای خود را پهن تر آرایش کنید، زیرا باعث زیباتر دیده شدن چشم های شما می شود.

موهای ریزی که در زیر ابروها قرار دارند را با دقت بالایی بر دارید. اگر با موچین نتوانستید اینکار را با تیغ ابرو انجام دهید.

با استفاده از ریمل ابرو، ابروها را به سمت بالا ببرید.

اگر ابروهای شما بلند است، با استفاده از قیچی ابرو، سر آنها را کوتاه کنید.

اکنون با استفاده از مداد ابرو، دور ابروهای خود را مرز بندی کنید.

با استفاده از پودر یا سایه ابرو، داخل ابروهای خود را پر کنید. یادتان باشد که رنگ پودر شما یا دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر از موهای شما باید باشد.

با استفاده از برس ریمل که تمیز می باشد، پودرهای اضافی را پاک کرده و رنگ ابروها را یکنواخت کنید.

اکنون باید روی استخوان ابروهای خود، مقداری سایه با رنگ روشن بزنید تا ابروها منظم تر دیده شوند.

رنگ ابروهای شما حتما باید دو درجه روشن تر از رنگ موهای شما باشد. اگر موهای شما روشن است، دو درجه تیره تر از موهای خود در نظر بگیرید.

آب به مقدار زیاد بنوشید تا زیر پوست شما جمع گردد.

خواب کافی، بسیار برای سلامت و زیبایی پوست شما اهمیت دارد.

 

۱- اگر شما دارای صورتی گرد هستید، سعی کنید شکل ابروهای زاویه دار را برای خود انتخاب کنید.

این حالت برای شما می تواند جذابیت ایجاد کند.

 

۲-خانم هایی و دختر خانم های با صورت های مستطیلی شکل، سعی کنند که از ابروهای باپلند و صاف استفاده کنند.

این فرم، بسیار مناسب چهره آنها می باشد.

 

۳- اگر حالت صورت شما به شکل ذوزنقه ای شکل و یا گلابی شکل می باشد، سعی کنید نوع ابروهای شما بلند باشد.

بلندی و کشیدگی ابروها، می تواند صورت شما را زیبا کند.در این حالت سادگی را همیشه در نظر داشته باشید.

 

۴- بینی های پهن و کوتاه یکی از معضلات نمایش ابروها می باشد. برای اینکار بهتر است ابروها را به گونه ای آرایش کرد که

کمی صاف در تاج ابرو و در ادامه با کمی انحنا آرایش شود.

 

 

 

ابرو، یکی از حساسترین اندام صورت است که در زیبایی چهره ی انسان نقش بسیار زیادی بازی میکند. شما با کمی دقت در نحوه ی مرتب کردن این عضو، ظاهر شما تغییر یقابل توجه پیدا می کند.چگونه ارایش ابرو کنیم

همه‌ی ما با ابروهایی کاملا بی نقص و خوش حالت به دنیا نمی‌آییم، اما خوشبختانه با وجود محصولاتی مانند مداد ابرو می‌توانیم ابروهایی خوش فرم و زیبا بدست بیاوریم. اما همین محصولات ابرو علاوه بر اینکه می‌تواند به خوش حالت‌تر شدن ابروها کمک کند، همچنین می‌تواند باعث ایجاد خطاهایی در آرایشتان هم بشود. در زیر، به نکاتی برای داشتن ابروهای زیبا، اشاره می‌کنیم.

 

رنگ ابرو از رنگ مو دو درجه روشن تر است. اگر موهای شما بلوند باشد بر عکس ۲ درجه تیره تر است.

ابروهایی زیبا و خوش نقش

زیبا ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد كند. منظور من فقط تغییر سبك ظاهر نیست، بلكه حالت چهره شماست. ابروانی كه شكلزیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرایشكرده كه قاب چهره است و قاب عكس كه زیباساز یك نقاشی زیبا میتواند باشد.

 اقراق نیست اگر بگوییم كه شكل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد. طراحی و درست كردن ابروها دقیقا مثل انتخاب عینك بروی صورت میباشد كه اگر ابروها به فرم صورت نخورند فرم صورت بهم خورده و شكل انرا را تغییر میدهند.

 شكل و فرم مورد دلخواه همه اصولاشكل بیضی است كه بیشترین در صد افراد سعی بر این دارند كه فرم صورت خود را به این فرم در اورند. كه این نكته در ارایش تكمیلی و ترمیمی اجرا میشودكه اكثر خانمها این نكته را نادیده می گیرند.

 

مراقبت از بدن و ذهن کاری است که باید در اولویت زندگی تان قرار دهید. انجام این کارها شما را جوان تر و شاداب تر از قبل می سازد. اما راه دیگری که می توانید سن تان را کمتر از آنچه هست نشان دهید، استفاده از لوازم آرایش است.

این سوال برای بسیاری از خانم ها پیش می آید که چگونه آرایش کنند تا جوان تر از قبل به چشم آیند؟ علاوه بر نوشیدن آب زیاد و پرهیز از مواد روغنی، قندی و فست فودها، شما می توانید به کمک نکات آرایشی که در اینجا برایتان آورده ایم، جوان تر از قبل به نظر رسید.

برای پوشاندن جای زخم و یا جوش، آکنه، لکه های روی پوست و سیاهی دور چشم و خطوط ریز و پهن کنار دهان عمل ترمیمی و تکمیلی را بعد از زدن فوندیشن انجام می دهیم، زیرا فوندیشن را نمی توانیم روی پودر بزنیم و مانع پاک شدن آن شویم.
پودر و یا کرم های ترمیمی در رنگ های روشن، متوسط و تیره ساخته می شوند.
حلقه سیاه دور چشم رامی توان با استفاده از کرم پودر ترمیمی پوشاند. البته دلایل زیادی برای افتادن حلقه سیاه دور چشم و گود رفتن پلک ها وجود دارد، مثل کم خوابی، غذای نامناسب، مصرف مشروبات الکلی، ناراحتی های کلیوی و … که در این صورت باید ابتدا در رفع مشکل اصلی بکوشیم و سپس از این آرایش کمک بگیریم. به هر حال، پلک ها و اطراف چشم را تا زمانی که تیره و گود رفته هستند روشن تر می کنیم و یا در حالتی که پف کرده اند برای پوشاندن این پف، روی آن را با پودر تیره تر و اطراف آن را با پودر روشن می پوشانیم و به دقت پودر را پخش می کنیم. از پودر تیره برای کوچکتر نشان دادن بینی بزرگ و یا کج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلک های سنگین، چانه برجسته و پیشانی جلو آمده استفاده می کنیم.
از پودر روشن برای بزرگ تر نشان دادن بینی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده می کنیم.
برای برجسته تر نشان دادن گونه ها، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه می کشیم. فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی می زنیم.
زخمهای کوچک، خال و لکه سیاه را با فوندیشن می توانیم بپوشانیم که بهتر است با انگشت فوندیشن را کاملا پخش کنیم تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. برای پوشاندن لکه های بزرگ و خال یا لکه مولودی (اصطلاحاً همان ماه گرفتگی) مسلما وقت بیشتری باید صرف کنیم و با صبر و حوصله به قدر کافی کار کنیم. بعد از زدن فوندیشن، مواد پوشاننده را روی لکه می مالیم و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن می زنیم و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر می زنیم. باید توجه داشته باشیم که استفاده از فوندیشن خیلی زیاد و ضخیم، بدون پخش کردن صحیح مشکل صورت را بدتر از آنچه که هست نشان می دهد.
● آشنایی با انواع کرم ها کرم های مرطوب کننده:
این کرم ها از سه طریق می توانند رطوبت پوست را تأمین نمایند برخی با بر جای گذاردن یک لایه چرب بر روی پوست مانع از دست رفتن آب پوست می شوند (مانند وازلین و کلد کرمها)، برخی کرم ها حاوی اجزاء جاذب رطوبت هستند که رطوبت را جذب و در خود نگه می دارند، برخی از کرم های مرطوب کننده حرفه ای (مانند هیدرازن لانگوم) سیستم آب رسانی دارند و مرتب آب به پوست می رسانند. کرم های ضد آفتاب:
این کرمها حاوی موادی به نام فیلترهای ضد اشعه UV هستند که اشعه مضر فرابنفش خورشیدی را از طریق جذب نور و یا تفرق و انعکاس آن تضعیف می کنند و مانع از آسیب رساندن آن به پوست می شوند. میزان کارایی یک فراورده ضد آفتاب با استفاده از عددی به نام SPF نشان داده می شود. مفهوم این عدد افزایش مقاومت پوست برابر قرمز شدن در صورت استفاده از فراورده ضد آفتاب است. برای مثال اگر پوست بدن شما بدون استفاده از فراورده ضد آفتاب مثلا پس از ۱۰ دقیقه قرمز شود با استفاده از فراورده ضد آفتاب با SPF=۱۵ پس از ۱۵۰ دقیقه قرمز خواهد شد. کرم های روز و کرم های شب:
تشابه این دو کرم در مرطوب کنندگی آنها است تفاوت آنها در این است که کرم های روز حاوی مقادیری فیلتر ضد آفتاب ولی کرم های شب حاوی ویتامین ها و مواد مغذی مفید برای پوست است. تا در طول شب بر روی پوست مانده و تاثیر خود را ظاهر کنند.

شماره روابط عمومی:

09301607871

آدرس:

اصفهان- دروازه تهران- خیابان خرم- خیابان شهیدان شرقی- ساختمان پیام نور

مد و زیبایی

2 سال پیش

مد و زیبایی

2 سال پیش

روزها ابروهای پرپشت و دست نخورده طرفداران زیادی پیدا کرده اند،اگر شماهم دوستدار این سبک زیبایی ها هستید مطمئناَ مطلب ” ابروهایت را برندار! “ برایتان جالب خواهد بود.تا قبل از این داشتن ابروهای مرتب و حالت دار از اصول اولیه زیبایی به حساب می آمد و همانقدر داشتن ابروهای پرپشت و  نامرتب عجیب و غیر معمول بود.چگونه ارایش ابرو کنیم

برخی بر این باور بودند که ابروهای بهم ریخته آرایش ناپذیرند و چیزی که قابل قبول و استاندارد است ابروهای مرتب و اصلاح شده است.در این میان افرادی هم بودند که برای بهتر به نظر رسیدن دست به طراحی و آرایش ابرو میزدند و ظاهری مصنوعی برای خود می‌ساختند و بعد از مدتی هم از طرح ابروی خود پشیمان میشدند.در دوران مختلف این زیبایی شناسی نیز همانند برخی دیگر دستخوش تغییرات بوده و در هر دوره شکل جدیدی به خود گرفته است.

مدل ابرو پهن، باریک، گرد،کوتاه و …روزی جزو ترندهای مهم زیبایی به حساب می آمدند و از آنجایی که این عضو صورت نقش بسیار مهمی در زیبایی و نوع آرایش دارد، در این روند تغییراتش مشهود است. اما امروز کمتر خبری از ابروهای حالت دار و قاب گرفته است و بیشتر از پیش ابروهای پرپشت باب میلمان است و نه تنها دیگر به نظرمان بد و نامرتب نیستند بلکه شکلی مدرن و ترندی را به ما القا میکنند.دنیای مدرن تمام تعاریف را به هم میریزد، استانداردها را جابه جا میکند و تعاریف جدید تری از زیبایی ارائه میدهد.درواقع در دیگراستانداردی وجود ندارد و زیبایی شکل آزادانه تری به خود گرفته است.اگر واقع بین باشیم، در دنیای مدرن یا باید برای بی نقص بودن زیر تیغ جراحی رفت و یا باید به صورت طبیعی زیبا بود!درواقع این دو سیاه و سفیدند و از زمین تا آسمان فرقشان است!

در صورتی که طرفدار طبیعی بودن هستید باید بگویم که این سال ها سال شماست.چون این روزها زیبایی های طبیعی بیش از پیش طرفدار دارند.برای قدم اول نیاز به سعی و تلاش زیادی ندارید،ظاهر خود را رها کنید و از زیبایی خودتان لذت ببرید.دیگر سعی نکنید مدل ابروی خود را تغییر دهید زیرا تمام استایل ها و آرایش های مدرن به شما کمک می‌کنند تا از صورت طبیعی خودتان لذت کافی را ببرید.

مطمئنا برای شمایی که همیشه ابروهایتان در تمیزترین حالت ممکن بوده این روند سخت خواهد بود ولی بهتر است فکر کنید که برای رسیدن به یک زیبایی منحصر به فرد مجبور به تحمل سختی هایش هستید.هرچند اگر نظر من را بخواهید این روند در هر مرحله زیبایی خاصی دارد اما رسیدن به مرحله ای که تمام تار ابروهایتان به طور کامل در آمده و ابروها به شکل اولیه خود بازگشته اند بسیار جذاب تر از چیزی است که انتظارش را داشته اید.پس بهتر است برای مدتی به بالای چشمانتان استراحت دهید، چون در این چند وقت بسیار دردکشیده و خسته اند.

قدم اول در پیروی از این ترند بسیار ساده است: ابروهایت را برندار!

برای اینکه پیرو ترندهای طبیعی یاNATURAL باشید باید به این عقیده برسید که اجزای صورت و بدن به طور طبیعی زیبا هستند و نیاز به دستکاری ندارند و همچنین این باور را داشته باشید که اجزای صورت به طور طبیعی با هم هماهنگی دارند.

با این تفکر به این نتیجه میرسیم که ابروی طبیعی و به اصطلاح برداشته نشده مناسب تمام صورت هاست و هرکسی با هر فرم صورتی میتواند از این قانون پیروی کند. شاید بگویید که اینطورها هم نیست و کسانی که چشم و ابروی نزدیکی دارند، ابروهای پهن و پرپشت آنقدرها هم بهشان نمی آید؛ اما اینطور نیست!زیبایی نسبی است و باید و نبایدی ندارد.این مدل ابرو برای تمام صورت ها مناسب است.

اگر می‌خواهید صورتتان نیز همانند استایلتان از ترندهای روز پیروی کند باید به همان اندازه ترندهای زیبایی را نیز دنبال کنید.وقتی ابروهای طبیعی و پرپشت دارید مکمل آرایش شما هایلایتر ها هستند.معمولا با این مدل ابرو، در کنار هایلایتر، سایه های تک رنگ یا رژلب های تیره استفاده میشود.همچنین مژه های بلند و پرپشت نیز کامل کننده این ابروها هستند.

این مطلب را از دست ندهید: مد نباید قاتل انسان ها باشد!

صد درصد به این فکر میکنید که حالا این ابروهای شلخته و پرپشتم را چطور آرایش کنم؟ زیاد سخت نیست اما اول باید کمی دستی به سرو رویشان بکشید!شما میخواهید صورت طبیعی داشته باشید نه یک صورت پرمو و شلخته!یادتان باشد که قرار است فقط به ابروهایتان دست نزنید اما باید حواستان به موهای دور ابرو و پیشانی اتان باشد.سعی کنید تا جایی که میتوانید دور کمان و اگر مایل بودید وسط ابروهایتان را تمیز کنید.اگر صاحب این ابروها هستید،موچین برای شما ابزار مناسبی نیست!تجربه ثابت کرده است که برداشتن موهای ابرو یا باعث از بین رفتن تار موی آن میشود یا رشد آنها را کند میکند پس بهترین گزینه یک تیغ ابروی کوچک است که با آن بتوانید دور ابروهای خود را به راحتی تمیز کنید.قیچی کوچک ابرو نیز جزو ملزوماتی است که داشتنش واجب است زیرا شما نیاز دارید که هراز چندگاهی تارموهای ابرویتان را کوتاه کنید.

اگر این نوع ابرو را انتخاب کردید، یکی از مهمترین وسایل آرایشتان شانه ابرو خواهد بود.شانه ابرو مناسب این ابروها معمولا شبیه فرچه ماسکارا است، اگر پیدا کردن این فرچه ها برایتان سخت است میتوانید فرچه یک “ریمل” تمام شده را بردارید، بشویید و از آن استفاده کنید. درواقع شما بغیر از یک قیچی، تیغ کوچک و یک فرچه ابرو به چیز دیگیری نیاز ندارید.

برای آرایش این ابروها محصولات آرایشی متنوعی در بازار هستند که میتوان از بین آنها ریمل و ژل ابرو را نام برد.کار ریمل ابرو پررنگ کردن و بالا نگه داشتن ابروهاست اما ژل ابرو فقط وظیفه بالا نگه داشتن ابروهایتان را دارد.در کنار ژل و ریمل ابرو، سایه و مداد ابرو نیز طرفداران خاص خود را دارد؛ اما بهترین محصول برای پر تر نشان دادن ابروهای طبیعی، سایه است.سایه ابرو برخلاف مداد میتواند به صورت یکنواخت و طبیعی ابروهای شما را پررنگ تر نشان دهد.

با این اوصاف شما میتوانید دونوع آرایش برای ابروهایتان داشته باشید: ۱-پررنگ کردن آنها با سایه ابرو ۲-بالا نگه داشتن آنها با ژل و ریمل ابرومیماند یک فوت کوزه گری که گفتنش خالی از لطف نیست! اگر تجربه استفاده از ژل ابرو را داشته باشید میدانید که آنچنان دوام بالایی ندارند؛ در ساعات اول خوب عمل میکنند اما  بعد از مدت کوتاهی ابروهایتان به حالت اول برمیگردد.بهترین روش برای یکسان ماندن مدل ابرویتان استفاده از صابون است، کافی است یه صابون گلیسیرین و یک فرچه ریمل داشته باشید! صابون را کمی خیس کنید و با فرچه به ابروهایتان بزنید و آنها را رو به بالا شانه کنید.با استفاده از این روش میتوانید مدت طولانی ای ابروهایتان را یک شکل و رو به بالا نگه دارید.

در نهایت به شما پیشنهاد میکنم زیبایی را طبیعی را تجربه کنید.این روند لذت بخش، شما را نه تنها به خودتان نزدیک می کند، بلکه به شما کمک می کند که بیش از پیش احساس زیبایی کرده و خودتان را دوست داشته باشید.پس، ابروهایت را برندار!

آخرین نوشته‌ها

محصولات سارک

سلام سایت بسیار زیبا و قشنگی دارین لطف می فرمایید اگراز سایت ما هم دیدن فرمایید و نظری جهت بهتر شدن سایت دهید
آرایشی چشم و ابروhttp://www.ladymodkala.ir/product-category/لوازم-آرایشی/آرایشی-چشم-و-ابرو/

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

جدیدترین محصولات سارک

به مناسبت 20 سالگی برند سارک، بخش مجله اینترنتی سارک با نام کمد comode با هدف معرفی کامل‌تر محصولات سارک، آشنایی با مراحل طراحی و تولید لباس، بازخوانی ترندهای روز، بررسی شاخه‌های دنیای مد و . . . راه‌اندازی شده است.

شما می‌توانید مطالب علمی و عمومی مورد نظر خود را در زمینه مد و پوشاک در مجله آنلاین سارک مطالعه نمایید و نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

Insta

Email

Chat

FAQ

Call


نام کاربری


رمز عبور


رمز عبور خود را فراموش کریده اید؟

چگونه ارایش ابرو کنیم


ارسال

در انتخاب لوازم آرایشی کیفیت برای شما مهم تره یا قیمت؟

فروشگاه پرنس عرضه کننده بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی است.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین ها: شاید شما آنقدرها که به آرایش چشم و لب هایتان اهمیت می دهید، برای ابروهایتان وقت نمی گذارید اما بدانید که ابروها در زیبایی صورت شما تاثیر زیادی دارند. بسیاری از خانم ها هنگام آرایش ابرو اشتباهاتی را مرتکب می شوند که بر کل زیبایی شان تاثیر منفی می گذارد. اگر دوست دارید با این اشتباهات رایج آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

ابروهایتان را خیلی روشن یا خیلی تیره می کنید

انتخاب رنگی مناسب برای ابروها، یکی از نکات مهمی ست که در زیبایی تان تاثیر مثبتی می گذارد. برای این منظور شما باید رنگی را انتخاب کنید که یک درجه از رنگ موهایتان روشن تر باشد، در این صورت چهره تان طبیعی به نظر می رسد. به عنوان مثال اگر موهایتان قهوه ای تیره است، ابروهایتان را یک درجه روشن تر، یعنی قهوه ای متوسط کنید.چگونه ارایش ابرو کنیم

البته ابن موضوع در مورد رنگ های خیلی روشن صدق نمی کند. اگر موهای بلوند روشن دارید، باید ابروهایتان را یک درجه تیره تر کنید زیرا اگر ابروهایتان را هم مانند موهایتان خیلی روشن کنید، بی روح و سرد به نظر خواهید رسید. بنابراین تفاوت رنگی ابرو و موهایتان باید یک درجه باشد نه بیشتر که توی ذوق زند.

از آینه های ذره بینی استفاده می کنید

اکثر خانم ها، زمانی که می خواهند ابروهایشان را بردارند، از آینه های ذره بینی استفاده می کنند تا موهای ریز صورت شان را به خوبی ببینند اما این مدل آینه، برای زمان هایی که می خواهید به ابروهایتان فرم دهید، انتخاب خوبی نخواهد بود، از این جهت که شما یک زاویه دید کلی و پرسپکتیو نسبت به ابروهایتان نخواهید داشت که ممکن است در نهایت به تا به تا شدن ابروهایتان ختم شود. بنابراین آینه را با فاصله ای مناسب ازابروهایتان نگه دارید تا کل آن را هنگام برداشتن تحت کنترل داشته باشید. هنگام برداشتن ابرو، نور طبیعی نیز بهترین انتخاب خواهد بود.

دم ابروهایتان را کوتاه می کنید

هر چه سن ما بالاتر می رود، ابروهایمان نیز کم پشت تر، باریک تر و کوتاه تر می شوند. برای پر پشت تر شدن ابروها می توان از روش های سنتی استفاده کرد یا حتی می توانید به ابروهایتان ژل ابرو بزنید تا حجیم تر به نظر برسند اما برای قد ابروها باید چه کرد؟ اصلا قد طبیعی ابروها باید چقدر باشد؟ برای این کار یک مداد بردارید و آن را گوشه بینی تان بگیرید و انتهای آن را از گوشه چشم هایتان رد کنید. سر مداد شما در هر جایی ایستاد، قد ابروی شما نیز باید تا آنجا باشد. بنابراین از کوتاه کردن ابروهایتان خودداری کنید که هیچ زیبایی برایتان نخواهد داشت.

مقدار زیادی هایلایتر می زنید

اگر شما ابروهایتان را با مداد پر رنگ کردید، می توانید با کمی هایلایتر در زیر ابروهایتان به آنها فرم دهید اما اگر در استفاده از آن زیاده روی کنید، تمام زحمات تان را بر باد داده اید. کارشناسان می گویند که از سفید کردن بیش از حد زیر ابروها به شدت خودداری کنید. در واقع کانسیلر شما تنها باید یک درجه از تن پوست تان روشن تر باشد.

ابروهایتان را بند می اندازید

بند انداختن شیوه مناسبی برای از بین بردن موهای صورت است اما برای برداشتن موهای اطراف ابرو، خیر. در واقع این کار موجب می شود که مسن تر به نظر آیید. اگر به صورت مدام اطراف ابرویتان را وکس یا بند بیاندازید، به مرور پوست دور چشم شما شما شل و چروک می شود. حتی ممکن است به اشتباه بخشی از ابروهایتان را بردارید که مانع از رشد مجدد موهای ابرویتان شود. بنابراین بهتر است که با این کار زیبایی تان را به خطر نیاندازید.

کرم صورت به ابروهایتان می زنید

مطمئنا شما از کرم های مختلف برای صورت تان، مانند کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده، استفاده می کنید اما آیا می دانید که نباید آن را به اطراف ابروهایتان بزنید؟ اگر این کرم ها به ابروهایتان بخورد و به ریشه آن برسد، مانع از رشد ابروها شده و حتی منجر به ریزش آنها نیز می شود. البته در این میان یک استثنا وجود دارد، حالت دهنده یا ژل ابرو… شما می توانید از این ماده برای فرم دادن و حجیم کردن ابروهایتان استفاده کنید بدون این که نگران ریزش آنها باشید.

بر ابروهایتان تاکید می کنید

اگر چه زمانی ابروهای بولد و توی چشم روی مد بود اما اکنون دوره آن تمام شده است. در واقع شما با این کار از زیبایی طبیعی چهره تان می کاهید. بنابراین بهتر است از رنگ کردن ابروهایتان به رنگ تیره یا کشیدن مداد ابرو تیره در داخل آن، بپرهیزید. هر چه ابروهایتان طبیعی تر باشد، بهتر است.

لوازم آرایش تان را نمی شناسید

زمانی که ما به خرید لوازم آرایش می رویم، با حجم زیادی از لوازم آرایش روبه رو می شویم اما آیا می دانیم که هر کدام از آنها چه کارایی دارند؟ شاید اولین چیزی که برای فرم دادن به ابروها به ذهن تان خطور کند، مداد ابرو باشد اما بدانید که مداد ابرو تنها برای کشیدن خط های نازک در داخل ابرو مناسب است.

به عنوان مثال شما اگر جایی از ابروهایتان ریخته باشد می توانید به کمک آن چند خط بکشید اما اگر کلا ابروهای کم پشتی دارید و می خواهید کل آن را پر کنید، مداد ابرو انتخاب خوبی برایتان نخواهد بود. در این شرایط بهتر است که از سایه ابرو استفاده کنید تا ابروهایتان یکدست درآید. بنابراین قبل از انتخاب لوازم آرایش بهتر است که از کارکرد هر کدام اطمینان حاصل کنید.

فرم صورت تان را در نظر نمی گیرید

آیا هنگام فرم دادن به ابروهایتان، فرم صورت تان را در نظر می گیرید؟ همانطور که مدل موهای شما باید با توجه به فرم صورت تان باشد، مدل ابروهایتان را نیز باید با فرم صورت تان تطبیق دهید.

شکل و اندازه ابروهایتان به میزان زیادی به فرم صورت تان بستگی دارد. به عنوان مثال اگر صورت گردی دارید، ابروهایتان را زاویه دار بردارید، اگر صورت تان قلبی شکل است، از مدل ابروهای خیلی پر و چشمگیر خودداری کنید، کافی ست که ابروهای طبیعی تان را تمییز کنید و دیگر دست به آن نزنید.

خانم هایی که صورت کشیده ای دارند، باید ابروهایشان فرمی افقی داشته باشد تا تعادل را در صورت شان برقرار کند. برای صورت های مربعی نیز ابروهای پهن قوس دار پیشنهاد می شود. افرادی که صورت بیضی شکلی دارند شانس با آنهاست زیرا می توانند هر مدل ابرویی را که می پسندند، انتخاب کنند.

ابروهایتان را در مرحله آخر آرایش می کنید

هر کسی در آرایش شیوه خاص خود را دارد. به عنوان مثال بعضی ها اول خط چشم می کشند و برخی دیگر کرم پودر می زنند. اما اگر شما فکر می کنید که آرایش کردن ترتیب خاصی ندارد، سخت در اشتباهید. این موضوع حداقل برای ابروها باید رعایت شود. در واقع شما باید قبل از هر کاری ابتدا برای ابروهایتان وقت بگذارید و سپس به سراغ آرایش چشم، لب ها و دیگر بخش های صورت تان بروید.

کل ابروهایتان را با مداد پر می کنید

زمانی که مداد ابرو را به دست می گیرید، طبیعی ست که بخواهید از ابتدای ابروهایتان آغاز به کشیدن کنید، اما کارشناسان معتقدند که مداد ابرو باید از آنجایی که ابرو به طور طبیعی پر پشت است آغاز شود. پس با این اوصاف شما باید ابتدای ابروهایتان را دست نخورده باقی بگذارید و از وسط ابروهایتان کار را آغاز کنید.

سپس به سراغ دم آن بروید. پس از این که این مراحل را پشت سر گذاشتید، به ابتدای ابروهایتان نگاهی بیاندازید، اگر لازم دیدید که کمی آن را سایه بزنید تا با قسمت های دیگر در تعادل باشد، این کار را انجام دهید اما حواس تان باشد که از پر رنگ کردن و به تبع غیر طبیعی کردن آن خودداری کنید.

منبع: thelist

چگونه ارایش ابرو کنیم
چگونه ارایش ابرو کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *