چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

 
helpkade
چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم
چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

در فصل تابستان به علت گرمی و رطوبت هوا سطح ماندگاری آرایش بر روی صورت کاهش می یابد و آرایش بعد از گذشت چند ساعت بر روی صورت می ماسد . برخی خانم ها در این فصل اشتباهاتی را در آرایش خود انجام می دهند که ماندگاری میکاپ شان را کمتر می کند بنابراین برای داشتن یک آرایش ماندگار و چهره جذاب در این فصل باید با آرایشی که دوام آن مناسب است و نحوه استفاده از ابزارهای آرایشی ایده آل آشنا شوید و نکات آرایشی مهم و موثری را بدانید که در این بخش از دنیای مد نمناک به بیان همه این نکات پرداخته ایم.

انتخاب کرم پودر مناسب

در روزهای گرم تابستان که بیشتر عرق می کنید و ممکن است ماندگاری آرایش شما کمتر باشد بهتر است کمی کرم مرطوب کننده و پرایمرقبل از استفاده از تونر به صورت بزنیدتا آرایش شما مدت بیشتری روی پوست بماند.

استفاده از کرم مناسب جنس پوست، استفاده از کرم های بدون چربی برای پوست های چرب و استفاده از پرایمر باعث جذب چربی پوست می شود. در فصل تابستان بهتر است از کرم های چرب خودداری کنید.

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

بعد از آماده سازی و زیرسازی پوستتان با کرم ها و پرایمرها در فصل گرم تابستان از کرم های ضد آفتاب پودری و رنگی به جای کرم پودر استفاده کنید تا پوست احساس سبکی کند . تا جایی که لازم است کرم پودر نزنید و در صورت استفاده از نوع خشک آن بزنید. حتما قبل از زدن کرم ضدآفتاب از پرایمر استفاده کنید تا ماندگاری آن بالا برود. شما می توانید از کرم پودر در قسمت های وسط صورت استفاده کنید.

نحوه استفاده لوازم آرایشی در تابستان

در فصل گرم تابستان ، از انگشت برای استفاده از لوازم آرایشی استفاده نکنید و برای اینکه کرم بهتر روی صورت بنشیند از اسفنج یا برس های آرایشی استفاده کنید. برای جلوگیری از بهم خوردن آرایش تان در دمای هوای بالا از پدهای خشک که رطوبت اضافی صورت را جمع می کنند بصورت نقطه ای استفاده کنید.

برنز کننده های فوری

برای اینکه یک آرایش طبیعی داشته باشید ، از برنزکننده ها روی بعضی قسمت های صورت مثل پیشانی، گونه، چانه و بینی استفاده کنید. در صورت استفاده از برنز کننده ها چشم ها و دندان های شما سفیدتر به نظر می رسد.

ملایم آرایش کنید

در گرمای تابستان و با عرق کردن زیاد آرایش ماندگاری کمتری دارد بنابراین بهتر است کمتر آرایش کنید و تنها در این فصل به زدن مرطوب کننده، کانسیلر و ریمل اکتفا نمایید.

مبارزه با براقیت چرب نمای پوست

برای اینکه بعد از استفاده از کرم پودر پوستمان بیش از حد براق نباشدبهتر است از کرم پودرهای رنگ روشن استفاده کنیم. ترکیب این کرم ها با چربی های منافذ پوست باعث می شود آنها کمی تیره تر به نظر رسند.

اجتناب از رنگ های تند

استفاده از رنگ های تند و جیغ در آرایش تابستانی باعث می شود اجزای صورت به صورت دلخواه نشان داده نشود پس بهتر است در این فصل از رنگ های پاستلی و خنثی استفاده کنید.

استفاده از سایه های ایده آل

در فصل تابستان بهتر است از سایه های مایع که بسیار سریع جذب پوست می شوند و روی پوست می نشینند ، استفاده کنید و هیچگاه از سایه های چرب که پشت چشم می ماسند ، استفاده نکنید. استفاده از سایه های پودری روی پلک باعث ماندگاری خط چشم می شود.

استفاده از رژگونه

رژگونه های مایع برای فصل تابستان بسیار مناسب تر از رژگونه های پودری است زیرا ترکیب رژگونه های پودری با عرق ناشی از گرمای هوا روی پوست لکه های ناخوشایندی ایجاد می کند . پس بهتر است در این فصل یک لایه نازک رژگونه مایع استفاده کنید تا صورت شما چرب به نظر نرسد.

بخش دنیای مد نمناک پیشنهاد می کند که از رنگ های ملایم برای رژگونه استفاده کنید و با برس مخصوص رژگونه را بزنید و بعد از پخش رژگونه روی صورت آن را با پد پنکیک مخلوط کنید تا رنگ مصنوعی پیدا نکند.

انتخاب پودر مناسب

در تابستان از پنکیک های فشرده استفاده نکنید زیرا گرما و عرق آن ها سفت و غلیظ کرده و صورت را چرک نشان میدهد. پنکیک های غیر فشرده و پودری برای جلوگیری از این مشکل استفاده کنید.

ریمل دائمی

در روزهای گرم تابستان به دلیل ازدیاد عرق ، مواد آرایشی پاک می شود پس بهتر است از لوازم های آرایشی ضدآب در آرایش چشم که نقطه جلب توجه صورت است استفاده کنیم. در این روزها بهتر است از ریمل های ضدآب که دوام بیشتری دارند ، استفاده نمایید . ریمل های ضدآب با خاصیت چسب مانندی که دارند هیچ وقت در اثر گرما پخش نمی شوند.

مداد چشم و ابروی مناسب

در روزهای گرم تابستان که حتی پیاده روی نیز باعث می شود مداد زیر چشم بریزد حد المقدور از مداد چرب استفاده نکنیدو از مدادهای چشمی خشک برای فرم دادن چشم و ابرو می توانید استفاده کنید .

خط چشم

بهتر است در فصل تابستان که عرق ریزی مانع ماندگاری لوازم آرایش است از لوازم های آرایشی ضدآب در آرایش چشم که نقطه جلب توجه صورت است و بیشتر دیده می شود استفاده کنیم. خط چشم ضدآب با خاصیت چسب مانند خود بر اثر گرما پخش نمی شوند، برای ماندگاری خط چشم از سایه های پودری روی پلک استفاده نماییدو خط چشم ضدآب را جایگزین مداد های چرب چشمی کنید.

رژلب مناسب

در فصل تابستان که بر اثر گرما لب ها خشک می شود از رژلب های 24 ساعته استفاده نکنید و بهتر است از برق لب که تقویت کننده است و روی لب ها ثابت می ماند ، استفاده کنید.

در صورت استفاده از رژ لب رنگ های روشن را انتخاب نمایید و برای پایداری بیشتر رژ بر روی لب، ابتدا روی لب ها پنکیک بزنید و بعد با مداد لبی که از نظر چربی نرمال باشد خط لب بکشید ودر آخر با پخش خط لب روی لب و زدن یک رژ مناسب آرایش لبتان را تکمیل نمایید.

مداد ابرو

برای آرایش ابروهایتان در فصل تابستان به جای مداد ابرو از ژل ابرو بیرنگ استفاده کنید زیرا آرایش ابروی شما در این فصل ماندگاری زیادی ندارد ودر صورت استفاده از مداد ابرو پس از چند ساعت تعریق و قرار گرفتن در گرما و رطوبت همه آرایش ابروی شما پاک خواهد شد.

پس بهتر است در این روزها که آرایش طبیعی مد روز است به جای کشیدن ابروهای غیرواقعی به ابروهای طبیعی خود را با یک ژل ابروی بیرنگ و باکیفیت که پس از چند ثانیه خشک و تثبیت می شود فرم دهید و آن ها را زیباتر کنید . این روش آرایش ابرو بسیار ساده است و زمان زیادی از شما نمی گیرد .

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

استفاده از روغن های سبک

برای جلوگیری از وز شدن موها بر اثر تعریق و گرما کمتراز کرم ها و ژل های حالت دهنده استفاده کنید و کمتر سراغ حالت دادن به موها بروید و اگر موهای صاف دارید آن ها را فر نکنید تا حالت موها به هم نخورد . بهتر است در این فصل برای حالت دادن به موها و گرفتن وز آن به جای استفاده از کرم و ژل مو از روغن های سبک و طبیعی مانند ترکیب روغن آرگان، روغن نارگیل، روغن بادام، روغن آفتابگردان و روغن جوجوبا استفاده کنید .

دستمال اکسیژن رسان صورت

برای اینکه بتوانید در روزهای تابستان آرایش صورت را ثابت نگه دارید حتما دستمال اکسیژن رسان صورت به همراه داشته باشید تا در مواقع استفاده از آن چربی ها و عرق ها را از صورت شما پاک کند.

اسپری آب معدنی معجزه ای برای بالا بردن دوام آرایش

اسپری آب معدنی سبب مرطوب کردن و آبرسانی به پوست شده و میکاپ را درخشان و با طراوت میکند.اگر پوست چرب دارید و نمیتوانید از کرم های سنگین مرطوب کننده استفاده کنید اسپری آب معدنی بهترین راهی است که بدون چرب کردن، پوستتان را همیشه مرطوب نگه دارید و با آب رسانی مدارم از پیری پوست جلوگیری کنید.

اگر در طول روز احساسمی کنید آرایش روی صورت شما سنگینی میکند تنها چند اسپری از آب معدنی میتواند به پوست و آرایش شما طراوت مجدد ببخشد. اسپری آب معدنی در روزهای گرم سال به دلیل تبخیر شدن آب پوست بسیار مفید است همچنین در روزهای سرد زمستان که پوست خشک میشود اسپری آب معدنی نجات بخش پوست صورت شما خواهد بود.

 


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

آرایش صورت در روزهای گرم تابستان ماندگاری کمتری دارد

 

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

آرایش صورت در روزهای گرم تابستان ماندگاری کمتری دارد. در این مقاله یکسری پیشنهادات ضروری در رابطه با آرایش صورت آورده ایم که با رعایت آن ها در روزهای گرم تابستان به آرایش چهره خود دوام بیشتری می دهید.

 

نکات آرایشی در تابستان

 

انتخاب کرم مناسب

متخصصان پوست و زیبایی پیشنهاد کرده اند که از کرم های چرب در تابستان خودداری کنیم.

  

انتخاب کرم پودر مناسب

قبل از استفاده از تونر کمی کرم مرطوب کننده و پرایمر به صورت بزنید. این کار باعث می شود آرایش شما مدت بیشتری روی پوست بماند. به خصوص در روزهای گرم تابستان.

  

نحوه استفاده لوازم آرایشی

برای استفاده از لوازم آرایشی از انگشت استفاده نکنید. از اسفنج یا برس های آرایشی استفاده کنید. این ابزار باعث می شوند لایه های نازک تری کرم روی پوست بنشیند و این برای هوای گرم تابستان مناسب تر است.

  

برنز کننده های فوری

برنز کننده ها چشم ها و دندان ها را سفیدتر نشان می دهند. پس برای این که آرایش طبیعی تر نشان داده شود برنز کننده را در بعضی قسمت های صورت مثل پیشانی، گونه، چانه و بینی استفاده کنید.

  

ملایم آرایش کنید

اغلب اوقات آرایش صورتمان در گرما زیاد ماندگار نمی ماند. بنابراین این قانون طلایی را همیشه در نظر بگیرید: هر چه کمتر آرایش کنید بهتر است. برای تابستان فقط مرطوب کننده، کانسیلر و ریمل استفاده کنید کافی است.

  

مقابله با براقیت چرب نمای پوست

پوست براق زیبایی را دو چندان می کند اما نباید بیش از حد براق باشد. برای این که مانع براقیت بیش از اندازه پوست شویم باید از کرم پودرهای رنگ روشن استفاده کنیم. زمانی که این کرم ها با چربی های منافذ پوست ترکیب می شوند کمی تیره تر به نظر می رسند.

  

اجتناب از رنگ های تند

در آرایش تابستانی نباید از رنگ های تند و جیغ استفاده کرد. چون این رنگ ها اجزای صورت را آن گونه که دل بخواهتان باشد نشان نمی دهند. پیشنهاد می کنم از رنگ های پاستلی و خنثی استفاده کنید.

  

استفاده از سایه های ایده آل

سایه های چرب در تابستان پشت چشم می ماسند و به صورت شما ظاهری ژولیده می دهند. برای جلوگیری از این مشکل سایه های مایع استفاده کنید هم آسان هستند و هم خیلی زود جذب پوست شده و روی پوست می نشیند.

 

استفاده از رژگونه

در تابستان رژگونه های پودری وقتی با عرق ترکیب شود تبدیل به لکه های ناخوشایندی روی پوست می شوند. برای زیبایی آرایش در تابستان از رژگونه های مایع در یک لایه بسیار نازک استفاده کنید تا زیاد صورت را چرب نشان ندهد.

  

انتخاب پودر مناسب

صلاح نیست که در تابستان پنکیک های فشرده استفاده کنید چون گرما و عرق آن ها را غلیظ و سفت می کند صورت را چرک نشان میدهد. برای اجتناب از این مشکل پنکیک های غیر فشرده و پودری استفاده کنید.

 

ریمل دائمی

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

ریمل های ضدآب در روزهای گرم تابستان دوام بیشتری دارند.

  

مداد چشم و ابروی مناسب

در روزهای گرم تابستان مداد چرب استفاده نکنید. حتی کوچکترین پیاده روی باعث می شود مداد زیر چشم بریزد. 

 

رژلب مناسب

رژلب های ۲۴ ساعته استفاده نکنید چون لب ها در گرما خشک می شوند. بهتر است در تابستان برق لب استفاده کنید هم روی لب ها ثابت می ماند و هم تقویت کننده است.

  

دستمال اکسیژن رسان صورت

در روزهای تابستان حتما از این دستمال ها همراه خود داشته باشید چون آرایش صورت را در تابستان ثابت نگه می دارد و چربی ها و عرق ها را از صورت پاک می کند.

  

منبع : bedunim.ir 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


کدام خدمات زیبایی دندان مناسب شماست؟

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


فروشگاه سیسمونی آنلاین


انواع جراحی زیبایی سینه


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


قاعدگی دردناک زنان و دختران


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

گرمای هوا گاهی باعث خراب شدن آرایش صورت می‌شود. با نزدیک شدن به فصل گرم سال رعایت این 7 نکته می‌تواند به حفظ بیشتر آرایش شما کمک کند.

قبل از شروع، حتماً پوست صورت خود را با شوینده مناسب به خوبی بشورید. تا از آلودگی‌ها و چربی اضافی پاک شده در نتیجه آرایش بهتر و بادوام‌تری داشته باشید.

یک تکه یخ بردارید و به آرامی روی کل صورتتان بکشید. بدون اینکه فشاری وارد کنید به آرامی صورت را با تکه‌ای یخ ماساژ دهید. سپس با یک حوله تمیز صورتتان را خشک کنید و بعد را آغاز کنید. این روش باعث می‌شود پوست خنک شده و منافذ باز آن بسته شود، همین مساله از خراب شدن آرایش شما در طول روز جلوگیری می‌کند. البته اگر مایل نیستید از یخ استفاده کنید می‌توانید در مرحله شستشوی صورت، با آب سر صورت خود را آبکشی کنید.

قبل از شروع حتماً از کرم ضد آفتاب با ساختار سبک و قدرت محافظت بالا (SPF) استفاده کنید. این کار ضمن رطوبت رسانی پوست شما را در برابر آسیب‌های نور خورشید در تابستان محافظت می‌کند.

چه بخواهید آرایشی در طول روز داشته باشید چه بخواهید آرایشی سنگین‌تر برای یک میهمانی، استفاده از پرایمرها زیر آرایش چند فایده مهم دارد. پرایمرها از خراب شدن زودهنگام آرایش شما جلوگیری می‌کنند. پرایمر پایه آرایش را برای شما فراهم می‌کنند. اگر پوست چربی دارید و زیاد عرق می‌کنید حتماً یک لایه پرایمر فاقد چربی به ناحیه پیشانی و خط روی بینی (منطقه T زون) بزنید. از پرایمر مات برای تابستان استفاده کنید که این امر به دوام و زیبایی آرایش شما کمک می‌کند.

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

وقتی هوای بیرون بسیار گرم است داشتن چند لایه آرایش با رنگ‌های تیره و تند به زیبایی شما کمکی نمی‌کند. پس بهتر است از مواد آرایشی و رنگ‌های روشن و سبک استفاده کنید.

اسپری را با فاصله از صورت بگیرید و با مراقبت از اینکه اسپری وارد چشمتان نشود، روی پوست اسپری کنید. حالا دیگر نیازی نیست نگران پایین آمدن آرایشتان در گرما شوید. سعی کنید از فیکساتور با پایه طبیعی و گیاهی انتخاب کنید که آسیب کمتری به پوستتان وارد شود.

برای دوام بیشتر در صورت تمایل توصیه می‌شود از محصولات ضد آب (waterproof) استفاده کنید. به خصوص ریمل، خط چشم. فقط در استفاده از محصولات ضدآب این نکته را توجه داشته باشید که این محصولات به پاک کننده و شوینده مخصوص خود برای پاک‌سازی و شستشو نیاز دارند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اولین نفری باشید که از خبرها و تخفیف‌ها مطلع می‌شود!



اگر اخیراً به فروشگاه آرایشی و یا داروخانه برای خرید کرم مراجعه کرده باشید احتمالاً…

مراقبت از پوست و حفظ طراوت و شادابی آن کاری مهم و ضروری است. به…

انتخاب رنگ موی مناسب در کنار زیباتر شدن موها و ظاهر، یکی از راه‌های محافظت…

برای اینکه بدنی سالم و سرحال و همچنین پوست و مویی زیبا داشته باشید باید…

شاید روزی نباشد که تلویزیون یا رادیو را روشن کنیم یا گشتی در اینترنت بزنیم…

آلودگی هوا به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و معضلات این روزهای کلان‌شهرها تبدیل شده که…

فیتو امسال پنجاه ساله شد. در سال 1969 پاتریک الس، آرایشگر خلاق و حرفه‌ای، انقلاب…

در دنیای مد و زیبایی، موهای فر جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند، زیرا حالت‌ها و مدل‌های…

© 2016 شرکت شبکه تجارت جهان گستر – تمامی حقوق محفوظ است.

بابی براون آرایشگر معروف در زمینه تثبیت آرایش صورت در گرما و رطوبت زیاد برخی و در مجالس،توصیه هایی برای شما دارد. او میگوید آرایشی که تثبیت نمیشود تاثیر نامطلوبی بر آرایش صورت و زیبایی چهرۀ شما می گذارد. در این شرایط، گویی آرایش بر صورت سنگینی می‌کند و گاهی همۀ نقوش آرایشی روی صورت در میانۀ روز آب می شوند و پایین می ریزند. اهمیت ندادن به بهم ریختگی آرایش کار پسندیده ای نیست ؛ برای رفتن به سر کار یا شرکت در مراسمی خاص مثل جشن ازدواج، داشتن ظاهری آراسته و آرایشی مناسب و حفظ آن ضروری است. برای حفظ طراوت صورت آرایش شده در هوای خیلی گرم، می‌توانید ضمن استفاده از لوازم آرایش ضدآب و ضد گرما از نکات و راهنمایی هایی که در ذیل بدانها اشاره شده است نیز استفاده کنید.

 

در مورد آرایش صورت

Sunless tanner کرم ضد آفتابی است که من از آن خیلی راضی هستم چون با اطمینان همۀ صورت را می پوشاند و محافظ بسیار خوبی در برابر آفتاب داغ تابستان است. این کرم را یکبار در هفته روی پوست صورت خود که بی آرایش و پاک شده با شیرپاک کن است، بمالید.برای آنکه خطوط مرزی روی صورتتان به جای نماند، باید کرم را تا کنار گوشها و روی گردن نیز بزنید. میان سه رنگ روشن، متوسط و تیرۀ این کرم، رنگی را انتخاب کنید که با پوستتان هماهنگ است. به عنوان مثال، اگر معمولا” از کرم برنز تیره استفاده می کنید، رنگ تیرۀ این محصول را انتخاب کنید.

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

 

کرم مرطوب کنندۀ رنگی

از کرمهایی که کمترین رنگ را دارند استفاده کنید. کرمهای مرطوب کننده با رنگهای روشن بهترین انتخاب برای پوشش صورت است. از کرمی استفاده کنید که SPF ( فاکتور محافظت در برابر آفتاب) آن از 15 به بالا باشد و رنگ کرم مرطوب کننده را نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان انتخاب کنید. یکی از کرم های مرطوب کننده مناسب که حاوی مواد ضد آفتاب نیز هست.

 

کرم پودر خشک

این کرم برای پوست های ناصافی که نیاز به پوشاننده های سنگین تری دارند مناسب است. کرم پودر خشک برای تابستان که معمولا” پوست کمی چرب تر می شود، مناسب است. در بسیاری از مواقع این کرم پودر بر کرم پودر چرب و مایع ارجحیت دارد – حمل این کرم پور راحت است چون نمی ریزد و شما می توانید آن را در کیف آرایش، همراه خوتان داشته باشید__ همچنین در ساخت این کرم پودر، از مواد مات و بدون جلایی استفاده شده است که چربی مازاد پوست را جذب می کند. بروشور این کرم را بخوانید و مطمئن شوید کرم تابستانی آن سیلیکا داشته باشد. سیلیکا مادۀ معدنی است که چربی پوست را جذب می کند.

 

پنکک مات

پنکک مات برای تابستان بسیار مناسب است چون برق ناشی از چربی پوست را می گیرد. از این پنکک می توانید فقط روی نقاط چرب پوست استفاده کنید مثل پیشانی، بینی و چانه.

 

کاغذ خشک کن

این کاغذهای خشک کن یکبار مصرف هستند و چربی های اضافی روی پوست را بر می دارند. شما می توانید هر چند بار که نیاز پیدا کردید از این کاغذها استفاده کنید چون ضرری برای پوست ندارند.

 

در مورد چشمها، گونه ها و لب ها

استفاده از پنکک، به عنوان آستر آرایش چشم

قبل از آرایش چشم، روی پلکهای خود پودر پنکک بزنید تا آرایش روی آن تثبیت شود. با این کار چربی پوست گرفته می شود و پوست آماده می شود تا سایه روی آن زده شود. سعی کنید به جای سایه های کرمی از سایه های پودری استفاده کنید؛ چون سایه های کرمی معمولا” حاوی کرم های نرم کننده هستند و دوام زیادی ندارند.

 

خط چشم های ژله ای و مایع

این خط چشم ها ضدآب هستند و روی پوست پخش نمی شوند. می توان گفت مثل چسب روی پوست می چسبند و به ویژه برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند. در هوای مرطوب و گرم، این نوع خط چشم جایگزین بسیار مناسبی برای مداد چشم است که معمولا” چرب است و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش می شود.

 

رژ گونه

اگر پوست خیلی چربی دارید، از رژ گونۀ خشک استفاده کنید و اگر پوست خشک یا معمولی دارید، از رژگونۀ پودری استفاده کنید. از رژگونه های کرمی، که حاوی کرم نرم کننده هستند و در گرمای هوا سرازیر و پخش می شوند استفاده نکنید.

 

خط لب

هر رژ لبی با هر ویژگی و مارکی در صورتی روی لب پایدار خواهد ماند که قبل از آن روی لبها، خط لب کشیده شود. خط لب مرزی را روی لب مشخص می کند که رنگ رژلب از آن بیرون نمی زند و پخش و پاک نمی شود. سعی کنید از خط لب همرنگ با رنگ طبیعی لبهایتان استفاده کنید. حتما” خط لب را قبل از رژ لب بزنید به این ترتیب که خطی دور لبها بکشید و سپس روی لبها را نیز کمی خط لب بکشید و بعد رژ لب یا برق لب بزنید.

 

از رنگهای تابستانی استفاده کنید

برای آرایش چشمها از سایه هایی که رنگ های تابستانی را تداعی می کنند استفاده کنید، مثل سبز نعنایی، آبی آسمانی یا صورتی روشن. از همان سایه ای که روی پلکها زده اید یک لایه از ریشه تا نوک مژه ها بزنید و بعد دو لایه ریمل روی آن بزنید.

روی پوستتان را با پودر براق و درخشان با تن شامپانی یا برنز، های لایت زیبایی بزنید. روی گونه ها را نیز از همین رنگ رژ گونه بزنید تا رنگ پوست شما یکنواخت و هماهنگ گردد.

استفاده از برق لب های که رنگ سرد دارند مثل برق لب صورتی، هلویی یا قرمز-صورتی درخشش و زیبایی رژ لب را روی لبها، دوچندان می کند. همچنین می توانید با استفاده از یک سوآب کمی رنگ روغنی شفاف روی رژ لب خود بزنید .اثر این رنگ های روغنی روی لب مثل اثر برق لب است.

جایروس – بهترین کلینیک لیزر در تهران | تخفیف تزریق ژل لب | تخفیف تزریق بوتاکس | جوانسازی و لیفت با نخ | لیزر موهای زائد مردان

تابستان فصلی است که به دلیل گرمای هوا نمی شود از بسیاری از لوازم آرایشی مانند خط چشم مایع و رژلب های ضخیم استفاده کرد.   ما از آرایشگران ماهر خود خواستیم بهترین نکات  را برای از بین نرفتن آرایش و داشتن چهره ای شاداب حتی در گرم ترین هوا با شما در میان بگذارند.

همان قدر که روش های  مراقبت از پوست اهمیت دارد،  به همان نسبت نیز آرایش کردن شما دارای  اهمیت است.  فیونا استایلز، هنرمند مشهور، می گوید: ” در هوای گرم هر روز صبح   از یک مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنید.  اگر دقیقاً نمیدانید چه نوع مرطوب کننده برای پوست شما مناسب است، از مشاوران زیبایی و پوست کمک بگیرید.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه مدیواستار (اسکلپیون)

☎22612171_021 ☎ 22612108_021☎

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

☎09027610748☎

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه کندلا جنتل مکس پرو

☎22212952_021 ☎ 22234012_021☎

☎6634846_0910☎

پس از استفاده از مرطوب کننده چند لحظه تأمل کنید.  سپس  کرم پودر مناسب آرایش تان را قبل از آرایش کردن به صورت خود بزنید.  یک  هنرمند آرایشگر در نیویورک می گوید: ” زیر سازی مناسب  آرایش در تابستان بسیار اهمیت دارد.  اگر زیر سازی به خوبی انجام شود، پوست صورت تان سنگین نمی شود و شما وجود یک لایه سنگین را روی پوست خود احساساس نمی کنید.  در این صورت آرایش تان نیز بهتر حفظ خواهد شد.”

تروی   هنرمند آرایشگر نیویورک سیتی می گوید: “پوست برنزه چشم هایتان را روشن تر می کند، و دندان هایتان را سفید تر نشان می دهد.  پوست برنزه همه را زیباتر می کند.  برای اینکه رنگ برنز پوست تان غیر طبیعی به نظر نرسد، تروی توصیه می کند که پودر برنزه را فقط به قسمت های بالایی چهره خود، دقیقاً همان جایی که خورشید به صورت طبیعی بیشتر بر آنها می تابد، بزنید.  مانند: پیشانی، گونه ها،  چانه  و بینی.

همچنین با استفاده از پودر برنزه جای جوش و برآمدگی های پوست خود را بپوشانید.  پودر برنزه را به سادگی و راحتی به پوست خود بمالید.  شما می توانید از این پودر برای کناره های صورت در نزدیکی گوش ها و همچنین گردن خود نیز استفاده کنید.   به خصوص  اگر موهای کوتاه دارید یا موهی تان را مدل دم اسبی آرایش می کنید.

اگر می خواهید آرایش صورت تان ماندگار باشد، کمتر آرایش کنید.   اگر می توانید  فقط از یک مرطوب کننده و کانسیلر برای پوشاندن لک ها و تیرگی های روی پوست صورت تان  استفاده کنید. زیرا  در هوای گرم آرایش ذوب می شود.  بنا براین  بهترین راه برای جلوگیری از ذوب شدن آرایش  این است که کمتر از لوازم آرایشی استفاده کنید.

از آنجایی که روزهای تابستان بسیار طولانی و گرم هستند، لب های شما در تابستان خشک و پوسته پوسته می شوند.  برای پیشگیری از این اتفاق از نرم کننده های لب همراه  با    SPF استفاده بکنید تا بتوانید به راحتی رژ لب زیبا و خوشرنگی به لب هایتان بزنید.

همه دوست دارند که زیبا باشند اما تفاوت زیادی میان زیبایی و آرایش تند و براق وجود دارد.  از کرم های براق برای پایه آرایش خود استفاده نکنید. زیرا گرما و رطوبت هوا به اندازه کافی صورت شما را براق نشان می دهد.

استفاده از رژلب و رژ گونه و سایه های پررنگ بسیار زیبا است اما برای فصل تابستان و گرما مناسب نمی باشد.  برای یک آرایش سبک به سراغ رژ لب ها و سایه های چشم خود بروید.  ابتدا خط لب بکشید سپس از یک رژ لب با رنگ روشن استفاده کنید.

برای اینکه سایه ای که پشت چشم هایتان استفاده می کنید مدت بیشتری بماند، بجای استفاده ازسایه های چرب از سایه مایع استفاده کنید.  شارونا شویتزر، هنرمند آرایشگر می گوید: “استفاده از سایه های چرب موجب ایجاد چروک و چسبیده شدن آن به پلک ها می شود.  برای اینکه سایه شما در تمام طول روز  ماندگار باشد، یک لایه پودر را روی سایه مایع بمالید. سپس با استفاده  از مداد چشم در گوشه چشم خود زاویه ای درست کنید و روی آن سایه تیره بزنید.  تا ماندگاری  بیشتری داشته باشد.”

هیچ چیز بدتر از ریختن ریمل مژه ها یا خط چشم نیست.  از استفاده از لوازم آرایش چشم بخصوص در فصل تابستان که حرارت بدن بالا می رود و گرمای خورشید طاقت فرسا است خودداری کنید.

فقط از ریمل ها و خط چشم های واترپروف استفاده کنید تا زیر چشم ها یتان سیاه نشود. شما حتی می تونید با خط چشم ضد آب در استخر شنا کنید !

هنگامی که شما کلمات لوازم آرایشی “ضد آب” را می شنوید، به احتمال زیاد فقط به یاد ریمل مژه و ابرو یا خط چشم می افتید.   اما به غیر از ریمل و خط چشم محصولات واتر پروف آرایشی دیگری مانند کرم پودر، کانسیلر، رژ گونه و غیره وجود دارد که به منظور مقاومت در برابر گرما، رطوبت، عرق و آب ساخته شده اند.

 

استفاده از رژ گونه زیبایی صورت شما را افزایش می دهد.  مصرف رژگونه های پودری هنگامی که با عرق ترکیب می شود بسیار ناخوشایند است.  بنا بر این بهتر است در هوای گرم از رژ گونه مایع به صورت یک لایه بسیار نازک استفاده کنید تا صورت تان را براق نشان ندهد.

در فصل تابستان بهتر است از پنکیک های فشرده استفاده نکنید.  زیرا بر اثر گرما و همچنین عرق کردن این پنکیک غلیظ و سفت می شود و پوست  شما را ناهموار نشان می دهد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان هااینجا کلیک کنید

سایت فوق تخصصی اطلاع رسانی تهران اسکین بهترین مراکز لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کشور و تنها مرجع مستقیم پوست و مو در کشور است که فارغ از مباحث تجاری (بازاری) و بطور مستقیم توسط چندین متخصص پوست و مو اداره میشود.
*******************************************************
سایت تخصصی ما به معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تمام کشور می پردازد. در حال حاضر چندین مرکز تخصصی در تهران و چندین مرکز لیزر موهای زائد و مراکز زیبایی در شهرستانها که با دستگاههای اختصاصی لیزر (الکساندرایت و دایود) فعالیت می کنند در سایت معرفی شده اند که همگی مراکز دارای بهترین سطح استاندارد لیزر موهای زائد هستند و همچنین قیمت و کیفیت مشابهی را در سراسر کشور ارائه می دهند.

*********************************************برای دیدن نشانی و اطلاعات شعب تهران و شهرستانها، اینجا کلیک کنید

برای تماس روی شماره کلیک کنید

برای تماس روی شماره کلیک کنید

برای تماس روی شماره کلیک کنید

کلیک کنید

خیابان شریعتی، بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت، کوچه امامزاده جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14،طبقه اول واحد 1، مرکز زیبایی برکه

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

در روزهای گرم سال به طور معمول حفظ آرایش مشکلتر می گردد. چون میکاپ شما می تواند با اندکی عرق کردن خراب شود. در این مقاله سعی برا ارائه راهکارهایی می شود که در فصول گرم سال میکاپ خود را تا پایان روز حفظ کنید.

 

پاک کردن چربی صورت قبل از آرایش بسیار مهم است.

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

پیشنهاد می گردد که از شوینده های بدون چربی برای پاک نمودن چربی صورت قبل از آرایش استفاده گردد. سپس صورت خود را با یک دستمال خشک کنید.

 

استفاده از یخ برای بستن منافذ صورت

یکی از راهکارهای بسیار ساده اما مفید، استفاده از یخ می باشد. قیل از آرایش،  صورت خود را با یک تکه یخ ماساژ دهید تا منافذ پوستی شما بسته شده و میکاپ شما بدون خراب شدن حفظ گردد.

 

از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

استفاده از ضد آفتاب های مایع و سبک توصیه می گردد.

 

استفاده از پرایمر برای زیر سازی

 پیشنهاد می گردد برا آرایش های سبک و سنگین حتما از یک پرایمر مناسب استفاده نمایید. بخصوص این کار برای افرادی که پوست چربی دارند و زود به زود عرق می کنند بسیار مناسب می باشد.  چون پرایمر ها از خراب شدن زود هنگام آرایش جلوگیری می کنند. همچنین از پرایمر های مات در تابستان استفاده نمایید تا جلوی براق شدن چهره گرفته شده و چهره حالت طبیعی خود را حفظ کند.

 

سبک آرایش کنید

در هوای گرم یک قانون طلایی برای ثابت ماندن آرایش وجود دارد و آن این است که هر چه کمتر آرایش کنید بهتر است. توصیه می گردد  برای تابستان و فصول گرم  فقط مرطوب کننده، کانسیلر و ریمل استفاده کنید. برای بدست آوردن براقیت مناسب برای چهره می توانید از کرم پودر های رنگ روشن استفاده کنید. زمانی که این کرم ها با چربی های منافذ پوست ترکیب می شوند کمی تیره تر به نظر می رسند.

 

استفاده از محصولات ضد آب

یکی از بهترین راهکارها برای حفظ کردن آرایش در روزهای گرم تابستان استفاده از محصولات ضد آب است. حالا چه از ریمل استفاده می کنید و یا چه کرم پودر . این محصولات معمولا ماندگاری بالاتری دارند و نیاز نیست که آرایش خود را زود پاک کنید.

 

کرم پودر مناسب استفاده کنید.

پیشنهاد می گردد که در تابستان از کرم های چرب استفاده نکنید.

 

استفاده از اسفنج به جای انگشت آرایش

بهتر است به جای استفاده از انگشت از اسفنج یا برس های آرایش استفاده کنید چون لایه نازکتری برای روی پوست باقی می گذارد که برای تابستان مناسب تر می باشد.

 

رژگونه مناسب در فصل گرما

برای زیبایی بیشتر در روزهای گرم از رژگونه های مایع و سبک استفاده نمایید.

 

انتخاب پودر مناسب: ماندگاری آرایش

پیشنهاد می گردد که در تابستان از پنکیک های غیر فشرده و پودری استفاده کنید.

 

ریمل دائمی مناسب آرایش صورت در تابستان

ریمل های ضدآب در روزهای گرم تابستان دوام بیشتری دارند.

 

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

ارتباط با ما

02144031129

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم

فروشگاه اینترنتی ویونا بیوتی با بکار گیری کارشناسان مجرب محیطی را فراهم کرده تا کاربران به راحتی بتوانند محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را با خاطری آسوده از میان صدها کالای اصل انتخاب نمایند.

 کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی ویونا بیوتی می‌باشد. 

چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم
چگونه ارایش خود را در تابستان حفظ کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *