چگونه با عشق خود حرف بزنیم

 
helpkade
چگونه با عشق خود حرف بزنیم
چگونه با عشق خود حرف بزنیم

تفاوت بین یک رابطه‌ی شاد و غمگین به نوع گفتگوهای دو نفره‌تان مربوط می‌شود. ارتباط حرف اول و آخر را در هر رابطه‌ای می‌زند و وقتی صادقانه و باصراحت با یکدیگر حرف می‌زنید، پیوند مبتنی بر اعتماد بسیار عمیق‌تری بین‌تان ایجاد می‌شود. در شروع رابطه طبعاً موضوعات بیشتری برای گفتگو دارید، چون هنوز در حال کشف کردن و فهمیدن اطلاعات اولیه درباره‌ی یکدیگر هستید. بالعکس اگر مدتی از رابطه‌تان گذشته باشد، به سکوت آرامش‌بخش عادت می‌کنید و داشتن گفتگوهایی گرم و جذاب دیگر برایتان مهم نخواهد بود. چه به تازگی با هم آشنا شده باشید، چه سال‌ها باشد که از بودن در کنار هم لذت می‌برید، باید بدانید که ارتباط و گفتگو برای نزدیک‌تر کردن شما به هم و ایجاد صمیمیت لازم است. دور شدن از یکدیگر در این جهان پرآشوب و پرمشغله بسیار آسان است. موضوعات بسیاری وجود دارد که می‌توانید بارها به گرمی درباره‌ی آنها گفتگو کنید و هر بار در جواب سوالات تکراری اطلاعات جدید و متفاوتی را رد و بدل کنید. در این مقاله موضوعات جالب و مهمی برای صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان پیشنهاد دادیم با استفاده از این موضوعات علاوه بر اینکه بتوانید به راحتی سر صحبت را باز کنید، به درک و شناخت بهتری از او نیز برسید.

اصطلاح دوست دختر و دوست پسر که در این مقاله به کار برده شد مربوط به افرادی است که در رابطه آشنایی به قصد ازدواج و با نظارت والدین هستند. هدف ما در استفاده از این واژه صرفا راحت‌تر ارتباط برقرار کردن مخاطبان این مقاله است.

فهرست مطالب

شکی نیست که همه‌ی ما خواسته‌ها و تمایلات مختلفی داریم که امیدواریم عشق‌مان آنها را برآورده کند. ناامیدی از رسیدن به این خواسته‌های قلبی غالباً به ناراحتی و سرخوردگی دامن می‌زند. اگر عشق‌تان مردی بااعتماد به نفس، مطمئن، انعطاف‌پذیر و خلاق است که با هر حرفی عصبانی نمی‌شود، او از ویژگی‌های لازم برای داشتن یک رابطه‌ی درازمدت برخوردار است. این گروه از مردان درباره‌ی احساسات خود حرف می‌زنند و هنگام جرو بحث جانب انصاف را رعایت می‌کنند. وقتی از مردی سوال می‌کنید که اگر در رابطه به خواسته‌ات نرسی، چکار می‌کنی، یکی از سه جواب زیر را می‌شنوید:

در هر رابطه‌ای اختلاف و عدم توافق وجود دارد. زمانی که دو نفر می‌خواهند در کنار هم رشد کنند، موضوعات بسیاری وجود دارد که به جرو بحث‌هایی داغ و پرهیجان بین آنان دامن می‌زند. رسم رابطه‌های عاشقانه چنین است و به قول معروف دعوا نمک زندگی است.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

همه دوست دارند که بقیه از آنها تعریف کنند. با تعریف کردن از مرد مورد علاقه‌تان و محسنات او باعث می‌شوید که روحیه‌اش بهتر شود و احساس خوبی پیدا کند. به او بگویید که چقدر از رابطه با او خوشحال هستید و قدرش را می‌دانید. اعتراف کنید که به خاطر قلب مهربانش یا روحیه‌ی بخشنده‌اش است که دیوانه‌وار عاشقش شده‌اید.

فکر خوبی است که با دوست پسرتان دردو دل کنید تا کمی دل‌تان سبک شود، به علاوه او باید از نگرانی‌ها و موضوعاتی که در زندگی باعث ناراحتی‌تان می‌شود، آگاهی داشته باشد. صحبت کردن درباره‌ی نگرانی‌های روزمره‌تان، توضیح خوبی برای بعضی رفتارهایتان است. ضمناً وقتی راز دل‌تان را با او در میان می‌گذارید و به او یادآوری می‌کنید که عاشقش هستید و به او اعتماد دارید، باعث می‌شوید که او احساس خاص بودن بکند.

از عشق‌تان سوال کنید که چه موضوعی باعث نگرانی او می‌شود و خودتان هم متقابلاً مسائل آزاردهنده‌ی زندگی‌تان را با او در میان بگذارید. به داد هم رسیدن، سنگ صبور و گوش شنوای یکدیگر بودن و یکدیگر را قضاوت نکردن برای ایجاد پیوندی خاص و محکم که در گذر زمان تاب بیاورد، ضروری است.

فقط مراقب باشید که بیش از حد روی نگرانی‌هایتان تمرکز نکنید، چون با این کار به سرعت به رابطه‌تان آسیب خواهید زد. نگرانی‌ها و دغدغه‌های زندگی‌تان را بشناسید، درباره‌ی آنها با هم حرف بزنید و بعد به موضوعات دیگر بپردازید.

بدون تردید وقتی پای کار به میان می‌آید، همیشه موضوعی برای گفتگو وجود دارد. هر روز، روز جدیدی است و غالباً آبستن چالش‌های جدیدی است که لازم است درباره‌ی آنها صحبت کنید تا باری از روی دوش‌تان برداشته شود. وقتی با یکدیگر درباره‌ی زندگی کاری‌تان صحبت می‌کنید، گام‌های مهمی برای شناخت یکدیگر برمی‌دارید. خبر خوش این است که همواره موضوع جدیدی درباره‌ی کار برای شروع صحبت وجود دارد.

البته لازم نیست که عمیق‌ترین و پنهان‌ترین رازهایتان را فاش کنید، اما اعتماد کردن به مرد زندگی‌تان و او را محرم اسرار خود کردن همواره کار جالبی است. رازگویی عمق بیشتری به رابطه و صمیمیت‌تان می‌دهد و بنیان اعتمادتان را تقویت می‌کند. سعی کنید به این رازگویی‌هایتان جنبه‌ی بازی بدهید و هر بار هر کدام راز جدیدی را برای یکدیگر فاش کنید. این بازی بسیار جالب و مفرح است.

برنامه‌های تلویزیونی آن‌قدر زیاد است که ساعت‌ها می‌توانید درباره‌ی آنها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان با هم حرف بزنید.

برای زنده ماندن باید غذا بخوریم. حتی اگر دوست پسرتان طرفدار دستپخت فوق‌العاده‌تان نباشد، می‌توانید از او بپرسید که چه غذایی را از همه بیشتر دوست دارد یا دوست دارد، برای شام چه غذایی بخورد. مطمئناً چند رستوران خوب وجود دارد که مدت‌ها است می‌خواهید آنها را امتحان کنید. از عشق‌تان بپرسید که آیا رستوران خاصی مدّنظرش است.

این غذا خوردن عاشقانه بسته به رستوران مورد علاقه‌تان می‌تواند تعطیلات آخر هفته‌ی خاصی را برایتان رقم بزند یا خاطره‌ی جالبی را از یک جای جدید برایتان خلق کند. بودن در کنار هم و خاطره‌سازی و خاطره‌بازی جزء مهم‌ترین مولفه‌ها برای مهیج و لذت‌بخش نگه داشتن یک رابطه‌ی عاشقانه است.

رویاهای یک زن شاید موضوع خنده‌داری برای بعضی آقایان باشد، اما برای یافتن خوشبختی واقعی فقط یک راه وجود دارد، این که یک رویاپردازی کنید و باور داشته باشید که رویاهایتان روزی به حقیقت خواهد پیوست. او را مهمان دنیای آرزوهای خود بکنید و اهداف و چشم‌اندازهایتان را حتی احمقانه‌ترین آنها را با او در میان بگذارید. وقتی او را در رویاپردازی‌هایتان شریک می‌کنید، به او نشان می‌دهید که چقدر خاص و منحصر به فرد هستید، حتی ممکن است او هم با شما همراه شود و در رسیدن به آرزوهایتان به شما کمک کند.

حرف زدن درباره‌ی روش‌های فرار از زندگی روزمره موضوعی است که کارشناسان معتقدند، هیجان و سرزندگی را در رابطه تزریق می‌کند. برای تعطیلات و راه‌های فرار از روزمرگی در روزهای تعطیل پایان هفته، از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کنید. این تاریخ‌های دوست‌داشتنی را روی تقویم علامت بزنید تا روزی باشد که مشتاقانه منتظر رسیدن آن و سپری کردنش در کنار هم باشید. به این کار به چشم یک درمان ذهنی نگاه کنید. هر فردی نیاز دارد که برای تجدید قوا و گسترش دادن چشم‌انداز خود هر از گاه از زندگی روزمره فرار کند.

کارهایی که در زمان فراغت و تنهایی خود انجام می‌دهید، از آن جمله موضوعاتی است که دوست پسرتان باید به آنها علاقه داشته باشد. افکار و خواسته‌هایتان را با او در میان بگذارید، احتمال دارد علائق و سرگرمی‌های مشترکی داشته باشید که بتوانید در کنار هم از آنها لذت ببرید.

در هر رابطه‌ای بسیار مهم است که حتی‌الامکان اطلاعات بیشتری درباره‌ی دوستان یکدیگر به دست بیاورید. به این ترتیب رابطه‌تان عمق بیشتری پیدا می‌کند و درباره‌ی کارها، مقاومت‌ها و ترجیحات یکدیگر به شناخت بالاتری می‌رسید.

از عشق‌تان بخواهید که لحظات افتخارآمیز زندگی‌اش را که واقعاً به آنها می‌بالد، برایتان تعریف کند. این لحظات می‌تواند خاطرات دوران کودکی یا ارتقاء شغلی باشد. مطرح شدن این لحظات شاد و غرورآمیز شما را به هم نزدیکتر می‌کند.

وقتی کسی را دوست دارید و به او اهمیت می‌دهید، باید به رفاه و آرامش او در زندگی اهمیت بدهید. منطقی است که بخواهید از هر راه ممکن به عشق زندگی‌تان کمک کنید. از او بپرسید که آیا به کمک‌تان نیاز دارد. به این ترتیب متوجه می‌شود که آماده‌اید تا در موقع لزوم به دادش برسید و قلبش مملو از احساس قدردانی و سپاسگزاری نسبت به شما می‌شود.

اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، می‌توانید درباره‌ی این موضوع با هم حرف بزنید. اگر فقط دو یا سه هفته است که با هم آشنا شده‌اید، نباید درباره‌ی آینده با هم صحبت کنید.  پس اگر مدتی است که با هم رابطه دارید، فکر خوبی است که با هم درباره‌ی آینده‌ی مشترکتان صحبت کنید. چنانچه اهداف مشترکی داشته باشید، رابطه‌تان تقویت می‌شود و می‌توانید در کنار هم برای رسیدن به اهداف‌تان تلاش کنید.

وقتی صادقانه با دوست پسرتان حرف بزنید، او را با عیب‌ها و کمبودهای خود آشنا کنید و بگویید که در چه حوزه‌هایی می‌خواهید رشد کنید و خودتان را بهبود دهید، به عشق‌تان کمک می‌کنید تا آرام‌تر شود و دیگر چندان نگران و دلواپس کمبودهای خود و ویژگی‌هایی نباشد که در خود نمی‌پسندد. به این ترتیب او از لاک دفاعی بیرون می‌آید و دیوارهایی را که دور خود کشیده، خراب می‌کند، چون به او نشان داده‌اید که می‌تواند با شما راحت باشد.

صحبت کردن درباره‌ی مشکلات مربوط به سلامتی آسان نیست، چون بسیاری از آنها مایه‌ی خجالت‌اند؛ بااین حال در میان گذاشتن این مشکلات جسمی روش فوق‌العاده‌ای برای ایجاد صمیمیت بیشتر است. اطلاع داشتن از چنین مسائلی برای سلامت یک رابطه‌ی درازمدت حیاتی است.

مشورت کردن با یکدیگر روش فوق‌العاده‌ای برای بهتر شناختن دوست پسرتان است. بدون ترس و نگرانی از او بخواهید که درباره‌ی مسائل مختلف زندگی نظر بدهد. بسیار مهم است که هر دو طرف نسبت به زندگی یکدیگر علاقه داشته باشید و مشورت‌های راه‌گشایی را در مواقع لزوم به یکدیگر ارائه دهید.

وقتی با یک مرد عهد و پیمان می‌بندید و به او متعهد می‌شوید، یک موضوع جالب و مهیج برای گفتگو کردن با او، اشتباه‌های خنده‌داری است که در گذشته انجام داده‌اید. حواس‌تان باشد که او هم حتماً درباره‌ی دوران کودکی و رشدش صحبت کند تا به این ترتیب بهتر بتوانید او را بشناسید. او را از رویاها، خواسته‌ها و تمایلات‌تان آگاه کنید و با هم در این باره گفتگو کنید تا ببینید که آیا در مسیر درستی حرکت می‌کنید یا خیر.

بسیار مهم است که بدانید چه چیزی در آینده انتظارتان را می‌کشد و باید بتوانید درباره‌ی آینده با دوست پسر خود صحبت کنید. او هم باید به برنامه‌های شما برای آینده علاقه‌ نشان بدهد. این گفتگوها کمک می‌کند تا به هم نزدیک‌تر شوید. اگر او به آینده‌ی شما بی‌علاقه است و یا تمایلی برای گفتگو درباره‌ی آینده‌ی مشترک ندارد، بهتر است هر چه زودتر از این موضوع آگاه شوید.

وقتی تصمیم می‌گیرید که درباره‌ی مسائل مورد علاقه یا تنفر خود صحبت کنید که همواره در حال تغییر است، رابطه‌تان عمیق‌تر و قوی‌تر می‌شود. هر چه بیشتر درباره‌ی پسری که زندگی‌تان به زندگی او گره خورده است، اطلاعات کسب کنید، بهتر است.

مطمئن باشید که تمام اهداف‌تان با هم یکسان نخواهد بود، اما حداقل باید چند هدف هم‌راستا داشته باشید. درباره‌ی اهداف‌تان با او صحبت کنید و ببینید که کدام یک از هدف‌هایتان با اهداف او هم‌سو است. راهی را برای ایجاد اهداف متحد و یکدل پیدا کنید تا بتوانید دوشادوش هم برای رسیدن به آنها تلاش کنید. علائق و منافع مشترک نقش مهمی در ایجاد یک رابطه‌ی سالم و همیشگی دارد.

اگر از صمیم قلب این مرد را دوست دارید، هرگز نباید احساسات‌تان را از او پنهان کنید، حتی اگر او نمی‌خواهد که به حرف‌هایتان گوش کند. احساسات خود را به زبان بیاورید تا با این اعتراف صادقانه او هم از این شک و تردید بیرون بیاید و متوجه شود، خودش همان مردی است که شما دوست دارید در کنار او زندگی کنید و استحقاقش را دارید.

هرگز از یک مرد نپرسید که شما را دوست دارد یا نه. او هر کاری که در توانش باشد، انجام می‌دهد تا به شما ثابت کند که عاشق‌تان است، اما هرگز به این سوالتان جواب نخواهد داد. این سوال شما را ضعیف نشان می‌دهد، پس لطفاً به خاطر خودتان از پرسیدن آن صرف نظر کنید.

واقعاً چه فکری می‌کنید که این سوال را می‌پرسید؟ اگر واقعاً این مرد را دوست ندارید و تصمیمی برای داشتن یک آینده‌ی مشترک نگرفته‌اید، این سوال را بپرسید. اگر این‌طور نیست و عاشقش هستید، اصلاً به این فکر نکنید که او را با جدا کردن از علائقش به سمت خودتان بکشانید، در غیر این صورت مطمئن باشید که در نهایت تنها خواهید ماند.

اگر جرات پرسیدن چنین سوالی را به خودتان بدهید، او به سرعت شما را رها خواهد کرد. پس به خاطر خودتان هم که شده، این سوال را نپرسید.

واقعاً عقل‌تان سر جایش است؟ این چه سوالی است؟ اگر جواب او یک “نه” قاطع و محکم نباشد، او مرد مناسبی برای شما نخواهد بود.

فکر می‌کنید او واقعاً جراتش را دارد تا حقیقت را به شما بگوید؟ مسلماً نمی‌خواهد که برای خودش دردسر درست کند و با شما دچار مشکل شود. پس این سوال را فراموش کنید تا سری را که درد نمی‌کند، دستمال نبندید.

انتظار دارید که چه جوابی به شما بدهد؟ او یک هنرپیشه‌ یا ورزشکار معروف با درآمد هنگفت نیست. در واقع او مجبور نیست که برای اثبات عشقش به شما کاری انجام بدهد.

مردها حسابگر نیستند و واقعاً دوست ندارند که همه چیز را کمّی کنند. بنابراین عشق‌تان نمی‌تواند دقیقاً انگشت روی چیزی بگذارد که بیشتر از همه درباره‌ی شما دوست دارد، چون مطمئناً خصوصیات دوست‌داشتنی بسیاری در سطوح مختلف دارید. او اصلاً دوست ندارد که رابطه‌تان را پیچیده کند. اگر او دلایل مختلفی برای جدا شدن از شما داشت، مطمئن باشید که این کار را می‌کرد. خوشبختی خودتان را در حفظ رابطه‌تان پیدا کنید و از بودن در کنار عشق‌تان لذت ببرید.

اگر این مرد شما را از صمیم قلب دوست داشته باشد، نمی‌توانید فقط با هم دوست باشید.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

اگر چنین سوالی را از مرد مورد علاقه‌تان بپرسید، در واقع خودتان را به دردسر بزرگی انداخته‌اید.

با پرسیدن این سوال عدم اعتماد به نفس‌ و باور نداشتن به جذابیت خود را نشان می‌دهید.

وقتی انتظار دارید که یک مرد این لحظه‌های خاص را بدون هیچ دلیلی به یاد بیاورد، باید بدانید که به استقبال یک فاجعه رفته‌اید. او یک انسان است و ممکن است یک یا دو تاریخ را فراموش کند، پس نگران نباشید.

هرگز این سوال را از مرد مورد علاقه‌تان نپرسید، مگر این که بخواهید او احساس کند که مانند یک موش به دام افتاده است. همچنین باید بدانید که با پرسیدن چنین سوالی او را وادار به دروغ گفتن می‌کنید. واقعاً می‌خواهید گذشته‌ی او را برملا کنید؟ ما آنچه شرط بلاغ بود با تو گفتیم، تو خواه پند گیر، خواه ملال.

هرگز این سوال را در ابتدای رابطه و شروع آشنایی نپرسید، چون باعث می‌شود که او به سرعت از شما فرار کند و تا جایی که می‌تواند از شما دور شود. حتی اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، باز هم باید بسیار مراقب باشید. اکثر آقایان به طور طبیعی از شنیدن چنین موضوعاتی وحشت‌زده می‌شوند. از قوه تشخیص خود استفاده کنید و از حس ششم‌تان پیروی کنید.

در دنیای امروز بخش عمده ارتباطات از طریق موبایل صورت می‌گیرد اینکه بدانید چطور سر صحبت را با مرد مورد علاقه‌تان باز کنید طوریکه او با تمام وجود از پیام‌‌های شما به وجد بیاید و لبخند بر لباش بنشیند هنر و ویژگی منحصر به فرد شماست. رادیو عشق در دوره جذب مرد با موبایل تمام اصول و نکته‌هایی را که یک خانم برای ارتباط برقرار کردن با مرد مورد علاقه‌اش نیاز دارد را با مثال‌های کاربردی آموزش داده است. با شرکت در این دوره یاد می‌گرید چطور با استفاده از موبایل شور و نشاط را به رابطه‌تان تزریق کنید.

توانایی برقرار کردن ارتباط میان یک زوج یک رکن اساسی رابطه است. برای داشتن یک ارتباط موثر و موفق باید بدانید راجع به چه موضوعاتی با دوست پسرتان صحبت کنید تا نه تنها لحظات خوبی در کنار هم داشته باشید بلکه شناخت عمیق‌تری از هم به دست بیاورید. برای باز کردن سر صحبت با دوست پسرتان می‌توانید در مورد عکس العمل او در مواقعی که شرایط بر وفق مرادش نیست بپرسید و یا در مورد موضوعاتی شبیه به این صحبت کنید: برنامه‌هایتان برای آینده، موضوعات مربوط به محل کارتان، رویاها، نگرانی‌ها، پیشرفت‌هایتان در زندگی، خاطرات گذشته‌، خانواده و دوستانتان، سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان، رازها و …. صحبت کنید. اما حتی زمانی‌که حرفی برای گفتن نداشتید هم از پرسیدن این سوالات خودداری کنید: “چقدر منو دوست داری؟” “پولت رو به می‌دی من نگه دارم برات؟”  ، “چندتا بچه دوست داری”، “چندتا دوست دختر داشتی؟ اگر دوست دخترت برگرده منو ول می‌کنی”  و موضوعاتی شبیه به این.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من یه دوست پسر دارم که هر روز صبح بهم پیام صبح بخیر میگه و وقتی جوابشو میدم منو تا چند ساعت به حرف میگیره البته مشکل این نیست باید بگم ایشون روزی ۲ تا ۳ بار به من پیام میدن و توقع گفت و گوی حداقل۱ ساعته رو از من دارن من چجور باید بگم که من همه وقت ندارم که صحبت کنم تا ناراحت نشه؟(ایشون دوست پسر مجازی من هستن)

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر می‌گویید او صرفا یک دوست مجازی است و جایی در زندگی شما ندارد، به راحتی به او بگویید که زمان زیادی برای صحبت کردن ندارید و می‌خواهید به کارهای شخصی خودتان برسید.

سلام . من از رلم دور هستم و برای همین بیشتر باهم چت میکنیم . قبلا بیشتر حرف میزدیم اما الان هر دومون نمیدونیم چی بگیم تو چت اگر میشه یه موضوع خیلی خوب رو بهم بگین ممنون میشم 😊

سلام دوست گرامی می‌توانید در رابطه با اتفاقات روزمره، اهداف آینده، انتظارات‌تان از یکدیگر صحبت کنید.

سلام.من 19 سالمه و کسی که باهاش اشنا شدم 24 سالشه.

توی اینستا اشنا شدیم. اون بخاطر از دست دادن مادرش طی چند سال قبل خیلی بهش فشار اومده و بخاطر همین باهم حرف میزدیم

و همیشه بهش انگیزه میدادم و از خوبیهای دنیا میگفتم. دقیقا عین یک مشاور و راهنما.

اون کم کم بهم علاقه نشون میداد و میگفت حرفات خیلی ارامش میدن بهم و تا حالا با کسی اینطوری راحت نبودم و انگار چندساله میشناسمت و خیلی دختر فهمیده ای هستی و اینا.

که اخرش گفت منو دوست داره و باعث شدم غمشو فراموش کنه یذره.

مشکل اینجاست که اون ایران نیست کلا تو عراقه.

و نمیدونم چکار کنم چون واقعا ادمی هستش که صادقه و من جرئت ندارم احساسشو زیر پا بزارم حالا که وضعیتش داره بهتر میشه.

اون حاضره هرکاری بکنه برام. و به پام میمونه و واقعا ثابت کرده.

ولی من میترسم نمیدونم چرا.

سلام دوست گرامی نقش شما به عنوان یک مشاور و راهنما، حال او را خوب کرده است؛ اما شما در حقیقت این نقش‌ها را ندارید و این اشتباه است که در رابطه عاطفی نقش دوگانه داشته باشید. اشاره کردید او را ندیدید و او عراق است. آیا برنامه‌ریزی خاصی برای آینده با او دارید؟ خانواده شما با این مساله مشکلی ندارند؟ چون شما نیز به حضور او وابسته شدید. از ترس‌هایتان گفتید که طبیعی است، اما بهتر است برنامه‌ریزی مشخصی برای آینده داشته باشید.

مرسی از زحماتتون.

خونواده که مشکلی ندارن.

و اینکه در مورد اینده گفتید اون کلا در عراق ماندگار نیست و از لحاظ مالی اوکیه.

منم تو ایران نمیمونم و کارم اونقد خوبه که همه جوره ساپورتم میکنه.

شخصی که باهاش در ارتباطم بحث ازدواجو هم کشیده وسط

و واقعا ثابت کرده که خاطر خواهه.

اما یذره بیش از اندازه غیرتی میشه و این منو نگران میکنه.

سلام من با دوست پسرم قصد ازدواج داریم و البته خواستگاری هم امدن اما من ۱۷ سالم و ایشون ۲۴ بنظرمن زود بود و قرار بر این شد ک ی مدت اشنا بشیم تا بعد نامزد کنیم اما حرفامون خیلی تکراری شده ی حالت روز مره ک جفتمونم خسته کرده میخوام بدونم چطور سر صحبت باز کنم ک هم بیشتر با اخلاقیات و علایق اشنا بشم و هم حرفی برای گفتن باشه چون دورم هستیم از هم چت خیلی مهم تو رابطمون اما نمیدونم راجب ب چی حرف بزنیم

سلام دوست گرامی سن شما برای ازدواج پایین است. برای صحبت بیشتر درباره برنامه و هدف‌هایی که در آینده دارید صحبت کنید.

من دوس پسرمو خیلی دوست دارم و از همدیگه دوریم و من میخوام باهاش بیشتر چت کنم ولی نمی‌دونم راجع به چی باهاش صحبت کنم خیلی چتمون روزمره است در حد سلام خوبی چه خبر و چیکار میکنی همین میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل‌تان اشاره نکردید زمانی که دوطرف در رابطه هدف خاصی را دنبال می‌کنند و رابطه مسیر داشته باشد، درباره این اهداف و آینده باهم صحبت می‌کنند. از انتظارات و توقعاتی که طرف مقابل از آنها دارد می‌پرسند و تلاش می‌کنند تا در مسیر شناخت بیشتر یکدیگر قدم بردارند.

سلام وقت به خیر من دوماهی میشه که با یه پسر آشنا شدم، تا اندازه ای اخلاقیاتمون مثل همه میتونه فرد مناسبی برام باشه فقط یه مشکل هست که دوسال ازمن کوچیکتره آیا این مشکل بعدا برامون جدی تر میشه نمیدونم باید چیکار کنم

سلام دوست گرامی سن خودتان و ایشان، شیوه و طریقه آشنایی را اشاره نکردید. مدت زمان آشنایی شما محدود است. اما مهمترین نکته این است که چگونه طی این دوماه متوجه شدید ایشان فرد مناسبی برای زندگی شما هستند؟ درباره سن این نکته را به خاطر داشته باشید که خود سن نمی‌تواند مشکل خاصی ایجاد کند اما نوع نگاه شما نسبت به اینکه از ایشان بزرگتر هستید می‌‌تواند کاملاً روی رابطه اثر بگذارد. اگر دعوا و بحث شما در آینده به مسأله سن برگردد، مثلاً شما به ایشان بگوئید:«چون تو بچه‌ای، نمی‌فهمی چی میگم!» این موضوع می‌تواند روی رابطه شما اثرگذار باشد. همچنین اگر مردی که سنش کمتر است، نتواند در برابر صحبت‌ها و طعنه‌های دیگران جواب قاطعانه‌ای داشته باشد، این مسأله هم روی رابطه شما اثرگذار خواهد بود.

من با دوست پسرم تازه ۲ ماه آشنا شدم نمیدونم چرا نسبت ب اون اعتماد به نفسم پایینه و هر وقت میخوام یه حرفی بزنم یا پیامی بدم، احساس میکنم مسخره ب نظر میرسه…. و دوست پسر من طول این دو ماه هیچی نخواسته از خانوادم بدونه و نمیپرسه و چون اون تمایلی به دونستن این موضوع نداره منم هیچی ازش درمورد خانواده ش نمیپرسم…. ممنون میشم یکم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی سن خودتان و طرف مقابل را نگفتید، به طریقه آشنایی‌تان هم اشاره نکردید. اگر به صورت واضح می‌دانید که اعتماد به نفس‌تان پایین است، برای افزایش آن تلاش کنید. در این مسیر می‌توانید از راهنمایی مشاوران رادیو عشق، استفاده کنید. در مورد رابطه شما دونفر، اگر شخصی در ارتباطش جدی باشد، به مرور زمان دباره خانواده شما و خصوصیات اخلاقی‌تان می‌پرسد و همچنین درباره خودش اطلاعات می‌دهد.

سلام.میشه به منم کمک کنین چون وقتی با کسی که دوسش دارم حرف میزنم نمیتونم حرف پیدا کنم اونم خیلی زود ازم ناراحت میشه. ینی نمیدونم که در مورد چیا باهاش حرف بزنم

سلام. این میتونه به تفاوت‌های شما برگرده. احتمالا شما آدم کم‌حرف یا درون‌گراتری هستید و رابطه رو فقط در حرف زدن نمیبینید ولی این موضوع در طرف مقابلتون برعکس و صحبت کردن خیلی براش اهمیت داره. ناراحتی ایشون احتمالا به خاطره که شما رو از زاویه دید خودشون می‌بینن و وقتی کم حرف می‌زنید اون رو به عنوان کم‌توجهی یا بی‌علاقگی تفسیر می‌کنن. بهتره که درباره این تفاوت‌تون با هم صحبت کنید تا اول حس منفی و ناراحتی ایشون کمتر بشه. با شناخت بیشتر معمولا آدما حرفای بیشتری برای گفتن به هم پیدا می‌کنن چون به علایق مشترکشون پی می‌برن. پس پیدا کردن این علایق مشترک می‌تونه موضوع صحبت کردن بهتون بده. از طرفی شما می‌تونید تبدیل به شنونده خوب بشید و با توجه نشون دادن به حرفاش ایشون رو ترغیب به صحبت بیشتر کنید. اینطوری خودتون هم وارد جریان گفت‌وگو میشید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوت بین یک رابطه‌ی شاد و غمگین به نوع گفتگوهای دو نفره‌تان مربوط می‌شود. ارتباط حرف اول و آخر را در هر رابطه‌ای می‌زند و وقتی صادقانه و باصراحت با یکدیگر حرف می‌زنید، پیوند مبتنی بر اعتماد بسیار عمیق‌تری بین‌تان ایجاد می‌شود. در شروع رابطه طبعاً موضوعات بیشتری برای گفتگو دارید، چون هنوز در حال کشف کردن و فهمیدن اطلاعات اولیه درباره‌ی یکدیگر هستید. بالعکس اگر مدتی از رابطه‌تان گذشته باشد، به سکوت آرامش‌بخش عادت می‌کنید و داشتن گفتگوهایی گرم و جذاب دیگر برایتان مهم نخواهد بود. چه به تازگی با هم آشنا شده باشید، چه سال‌ها باشد که از بودن در کنار هم لذت می‌برید، باید بدانید که ارتباط و گفتگو برای نزدیک‌تر کردن شما به هم و ایجاد صمیمیت لازم است. دور شدن از یکدیگر در این جهان پرآشوب و پرمشغله بسیار آسان است. موضوعات بسیاری وجود دارد که می‌توانید بارها به گرمی درباره‌ی آنها گفتگو کنید و هر بار در جواب سوالات تکراری اطلاعات جدید و متفاوتی را رد و بدل کنید. در این مقاله موضوعات جالب و مهمی برای صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان پیشنهاد دادیم با استفاده از این موضوعات علاوه بر اینکه بتوانید به راحتی سر صحبت را باز کنید، به درک و شناخت بهتری از او نیز برسید.

اصطلاح دوست دختر و دوست پسر که در این مقاله به کار برده شد مربوط به افرادی است که در رابطه آشنایی به قصد ازدواج و با نظارت والدین هستند. هدف ما در استفاده از این واژه صرفا راحت‌تر ارتباط برقرار کردن مخاطبان این مقاله است.

فهرست مطالب

شکی نیست که همه‌ی ما خواسته‌ها و تمایلات مختلفی داریم که امیدواریم عشق‌مان آنها را برآورده کند. ناامیدی از رسیدن به این خواسته‌های قلبی غالباً به ناراحتی و سرخوردگی دامن می‌زند. اگر عشق‌تان مردی بااعتماد به نفس، مطمئن، انعطاف‌پذیر و خلاق است که با هر حرفی عصبانی نمی‌شود، او از ویژگی‌های لازم برای داشتن یک رابطه‌ی درازمدت برخوردار است. این گروه از مردان درباره‌ی احساسات خود حرف می‌زنند و هنگام جرو بحث جانب انصاف را رعایت می‌کنند. وقتی از مردی سوال می‌کنید که اگر در رابطه به خواسته‌ات نرسی، چکار می‌کنی، یکی از سه جواب زیر را می‌شنوید:

در هر رابطه‌ای اختلاف و عدم توافق وجود دارد. زمانی که دو نفر می‌خواهند در کنار هم رشد کنند، موضوعات بسیاری وجود دارد که به جرو بحث‌هایی داغ و پرهیجان بین آنان دامن می‌زند. رسم رابطه‌های عاشقانه چنین است و به قول معروف دعوا نمک زندگی است.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

همه دوست دارند که بقیه از آنها تعریف کنند. با تعریف کردن از مرد مورد علاقه‌تان و محسنات او باعث می‌شوید که روحیه‌اش بهتر شود و احساس خوبی پیدا کند. به او بگویید که چقدر از رابطه با او خوشحال هستید و قدرش را می‌دانید. اعتراف کنید که به خاطر قلب مهربانش یا روحیه‌ی بخشنده‌اش است که دیوانه‌وار عاشقش شده‌اید.

فکر خوبی است که با دوست پسرتان دردو دل کنید تا کمی دل‌تان سبک شود، به علاوه او باید از نگرانی‌ها و موضوعاتی که در زندگی باعث ناراحتی‌تان می‌شود، آگاهی داشته باشد. صحبت کردن درباره‌ی نگرانی‌های روزمره‌تان، توضیح خوبی برای بعضی رفتارهایتان است. ضمناً وقتی راز دل‌تان را با او در میان می‌گذارید و به او یادآوری می‌کنید که عاشقش هستید و به او اعتماد دارید، باعث می‌شوید که او احساس خاص بودن بکند.

از عشق‌تان سوال کنید که چه موضوعی باعث نگرانی او می‌شود و خودتان هم متقابلاً مسائل آزاردهنده‌ی زندگی‌تان را با او در میان بگذارید. به داد هم رسیدن، سنگ صبور و گوش شنوای یکدیگر بودن و یکدیگر را قضاوت نکردن برای ایجاد پیوندی خاص و محکم که در گذر زمان تاب بیاورد، ضروری است.

فقط مراقب باشید که بیش از حد روی نگرانی‌هایتان تمرکز نکنید، چون با این کار به سرعت به رابطه‌تان آسیب خواهید زد. نگرانی‌ها و دغدغه‌های زندگی‌تان را بشناسید، درباره‌ی آنها با هم حرف بزنید و بعد به موضوعات دیگر بپردازید.

بدون تردید وقتی پای کار به میان می‌آید، همیشه موضوعی برای گفتگو وجود دارد. هر روز، روز جدیدی است و غالباً آبستن چالش‌های جدیدی است که لازم است درباره‌ی آنها صحبت کنید تا باری از روی دوش‌تان برداشته شود. وقتی با یکدیگر درباره‌ی زندگی کاری‌تان صحبت می‌کنید، گام‌های مهمی برای شناخت یکدیگر برمی‌دارید. خبر خوش این است که همواره موضوع جدیدی درباره‌ی کار برای شروع صحبت وجود دارد.

البته لازم نیست که عمیق‌ترین و پنهان‌ترین رازهایتان را فاش کنید، اما اعتماد کردن به مرد زندگی‌تان و او را محرم اسرار خود کردن همواره کار جالبی است. رازگویی عمق بیشتری به رابطه و صمیمیت‌تان می‌دهد و بنیان اعتمادتان را تقویت می‌کند. سعی کنید به این رازگویی‌هایتان جنبه‌ی بازی بدهید و هر بار هر کدام راز جدیدی را برای یکدیگر فاش کنید. این بازی بسیار جالب و مفرح است.

برنامه‌های تلویزیونی آن‌قدر زیاد است که ساعت‌ها می‌توانید درباره‌ی آنها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان با هم حرف بزنید.

برای زنده ماندن باید غذا بخوریم. حتی اگر دوست پسرتان طرفدار دستپخت فوق‌العاده‌تان نباشد، می‌توانید از او بپرسید که چه غذایی را از همه بیشتر دوست دارد یا دوست دارد، برای شام چه غذایی بخورد. مطمئناً چند رستوران خوب وجود دارد که مدت‌ها است می‌خواهید آنها را امتحان کنید. از عشق‌تان بپرسید که آیا رستوران خاصی مدّنظرش است.

این غذا خوردن عاشقانه بسته به رستوران مورد علاقه‌تان می‌تواند تعطیلات آخر هفته‌ی خاصی را برایتان رقم بزند یا خاطره‌ی جالبی را از یک جای جدید برایتان خلق کند. بودن در کنار هم و خاطره‌سازی و خاطره‌بازی جزء مهم‌ترین مولفه‌ها برای مهیج و لذت‌بخش نگه داشتن یک رابطه‌ی عاشقانه است.

رویاهای یک زن شاید موضوع خنده‌داری برای بعضی آقایان باشد، اما برای یافتن خوشبختی واقعی فقط یک راه وجود دارد، این که یک رویاپردازی کنید و باور داشته باشید که رویاهایتان روزی به حقیقت خواهد پیوست. او را مهمان دنیای آرزوهای خود بکنید و اهداف و چشم‌اندازهایتان را حتی احمقانه‌ترین آنها را با او در میان بگذارید. وقتی او را در رویاپردازی‌هایتان شریک می‌کنید، به او نشان می‌دهید که چقدر خاص و منحصر به فرد هستید، حتی ممکن است او هم با شما همراه شود و در رسیدن به آرزوهایتان به شما کمک کند.

حرف زدن درباره‌ی روش‌های فرار از زندگی روزمره موضوعی است که کارشناسان معتقدند، هیجان و سرزندگی را در رابطه تزریق می‌کند. برای تعطیلات و راه‌های فرار از روزمرگی در روزهای تعطیل پایان هفته، از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کنید. این تاریخ‌های دوست‌داشتنی را روی تقویم علامت بزنید تا روزی باشد که مشتاقانه منتظر رسیدن آن و سپری کردنش در کنار هم باشید. به این کار به چشم یک درمان ذهنی نگاه کنید. هر فردی نیاز دارد که برای تجدید قوا و گسترش دادن چشم‌انداز خود هر از گاه از زندگی روزمره فرار کند.

کارهایی که در زمان فراغت و تنهایی خود انجام می‌دهید، از آن جمله موضوعاتی است که دوست پسرتان باید به آنها علاقه داشته باشد. افکار و خواسته‌هایتان را با او در میان بگذارید، احتمال دارد علائق و سرگرمی‌های مشترکی داشته باشید که بتوانید در کنار هم از آنها لذت ببرید.

در هر رابطه‌ای بسیار مهم است که حتی‌الامکان اطلاعات بیشتری درباره‌ی دوستان یکدیگر به دست بیاورید. به این ترتیب رابطه‌تان عمق بیشتری پیدا می‌کند و درباره‌ی کارها، مقاومت‌ها و ترجیحات یکدیگر به شناخت بالاتری می‌رسید.

از عشق‌تان بخواهید که لحظات افتخارآمیز زندگی‌اش را که واقعاً به آنها می‌بالد، برایتان تعریف کند. این لحظات می‌تواند خاطرات دوران کودکی یا ارتقاء شغلی باشد. مطرح شدن این لحظات شاد و غرورآمیز شما را به هم نزدیکتر می‌کند.

وقتی کسی را دوست دارید و به او اهمیت می‌دهید، باید به رفاه و آرامش او در زندگی اهمیت بدهید. منطقی است که بخواهید از هر راه ممکن به عشق زندگی‌تان کمک کنید. از او بپرسید که آیا به کمک‌تان نیاز دارد. به این ترتیب متوجه می‌شود که آماده‌اید تا در موقع لزوم به دادش برسید و قلبش مملو از احساس قدردانی و سپاسگزاری نسبت به شما می‌شود.

اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، می‌توانید درباره‌ی این موضوع با هم حرف بزنید. اگر فقط دو یا سه هفته است که با هم آشنا شده‌اید، نباید درباره‌ی آینده با هم صحبت کنید.  پس اگر مدتی است که با هم رابطه دارید، فکر خوبی است که با هم درباره‌ی آینده‌ی مشترکتان صحبت کنید. چنانچه اهداف مشترکی داشته باشید، رابطه‌تان تقویت می‌شود و می‌توانید در کنار هم برای رسیدن به اهداف‌تان تلاش کنید.

وقتی صادقانه با دوست پسرتان حرف بزنید، او را با عیب‌ها و کمبودهای خود آشنا کنید و بگویید که در چه حوزه‌هایی می‌خواهید رشد کنید و خودتان را بهبود دهید، به عشق‌تان کمک می‌کنید تا آرام‌تر شود و دیگر چندان نگران و دلواپس کمبودهای خود و ویژگی‌هایی نباشد که در خود نمی‌پسندد. به این ترتیب او از لاک دفاعی بیرون می‌آید و دیوارهایی را که دور خود کشیده، خراب می‌کند، چون به او نشان داده‌اید که می‌تواند با شما راحت باشد.

صحبت کردن درباره‌ی مشکلات مربوط به سلامتی آسان نیست، چون بسیاری از آنها مایه‌ی خجالت‌اند؛ بااین حال در میان گذاشتن این مشکلات جسمی روش فوق‌العاده‌ای برای ایجاد صمیمیت بیشتر است. اطلاع داشتن از چنین مسائلی برای سلامت یک رابطه‌ی درازمدت حیاتی است.

مشورت کردن با یکدیگر روش فوق‌العاده‌ای برای بهتر شناختن دوست پسرتان است. بدون ترس و نگرانی از او بخواهید که درباره‌ی مسائل مختلف زندگی نظر بدهد. بسیار مهم است که هر دو طرف نسبت به زندگی یکدیگر علاقه داشته باشید و مشورت‌های راه‌گشایی را در مواقع لزوم به یکدیگر ارائه دهید.

وقتی با یک مرد عهد و پیمان می‌بندید و به او متعهد می‌شوید، یک موضوع جالب و مهیج برای گفتگو کردن با او، اشتباه‌های خنده‌داری است که در گذشته انجام داده‌اید. حواس‌تان باشد که او هم حتماً درباره‌ی دوران کودکی و رشدش صحبت کند تا به این ترتیب بهتر بتوانید او را بشناسید. او را از رویاها، خواسته‌ها و تمایلات‌تان آگاه کنید و با هم در این باره گفتگو کنید تا ببینید که آیا در مسیر درستی حرکت می‌کنید یا خیر.

بسیار مهم است که بدانید چه چیزی در آینده انتظارتان را می‌کشد و باید بتوانید درباره‌ی آینده با دوست پسر خود صحبت کنید. او هم باید به برنامه‌های شما برای آینده علاقه‌ نشان بدهد. این گفتگوها کمک می‌کند تا به هم نزدیک‌تر شوید. اگر او به آینده‌ی شما بی‌علاقه است و یا تمایلی برای گفتگو درباره‌ی آینده‌ی مشترک ندارد، بهتر است هر چه زودتر از این موضوع آگاه شوید.

وقتی تصمیم می‌گیرید که درباره‌ی مسائل مورد علاقه یا تنفر خود صحبت کنید که همواره در حال تغییر است، رابطه‌تان عمیق‌تر و قوی‌تر می‌شود. هر چه بیشتر درباره‌ی پسری که زندگی‌تان به زندگی او گره خورده است، اطلاعات کسب کنید، بهتر است.

مطمئن باشید که تمام اهداف‌تان با هم یکسان نخواهد بود، اما حداقل باید چند هدف هم‌راستا داشته باشید. درباره‌ی اهداف‌تان با او صحبت کنید و ببینید که کدام یک از هدف‌هایتان با اهداف او هم‌سو است. راهی را برای ایجاد اهداف متحد و یکدل پیدا کنید تا بتوانید دوشادوش هم برای رسیدن به آنها تلاش کنید. علائق و منافع مشترک نقش مهمی در ایجاد یک رابطه‌ی سالم و همیشگی دارد.

اگر از صمیم قلب این مرد را دوست دارید، هرگز نباید احساسات‌تان را از او پنهان کنید، حتی اگر او نمی‌خواهد که به حرف‌هایتان گوش کند. احساسات خود را به زبان بیاورید تا با این اعتراف صادقانه او هم از این شک و تردید بیرون بیاید و متوجه شود، خودش همان مردی است که شما دوست دارید در کنار او زندگی کنید و استحقاقش را دارید.

هرگز از یک مرد نپرسید که شما را دوست دارد یا نه. او هر کاری که در توانش باشد، انجام می‌دهد تا به شما ثابت کند که عاشق‌تان است، اما هرگز به این سوالتان جواب نخواهد داد. این سوال شما را ضعیف نشان می‌دهد، پس لطفاً به خاطر خودتان از پرسیدن آن صرف نظر کنید.

واقعاً چه فکری می‌کنید که این سوال را می‌پرسید؟ اگر واقعاً این مرد را دوست ندارید و تصمیمی برای داشتن یک آینده‌ی مشترک نگرفته‌اید، این سوال را بپرسید. اگر این‌طور نیست و عاشقش هستید، اصلاً به این فکر نکنید که او را با جدا کردن از علائقش به سمت خودتان بکشانید، در غیر این صورت مطمئن باشید که در نهایت تنها خواهید ماند.

اگر جرات پرسیدن چنین سوالی را به خودتان بدهید، او به سرعت شما را رها خواهد کرد. پس به خاطر خودتان هم که شده، این سوال را نپرسید.

واقعاً عقل‌تان سر جایش است؟ این چه سوالی است؟ اگر جواب او یک “نه” قاطع و محکم نباشد، او مرد مناسبی برای شما نخواهد بود.

فکر می‌کنید او واقعاً جراتش را دارد تا حقیقت را به شما بگوید؟ مسلماً نمی‌خواهد که برای خودش دردسر درست کند و با شما دچار مشکل شود. پس این سوال را فراموش کنید تا سری را که درد نمی‌کند، دستمال نبندید.

انتظار دارید که چه جوابی به شما بدهد؟ او یک هنرپیشه‌ یا ورزشکار معروف با درآمد هنگفت نیست. در واقع او مجبور نیست که برای اثبات عشقش به شما کاری انجام بدهد.

مردها حسابگر نیستند و واقعاً دوست ندارند که همه چیز را کمّی کنند. بنابراین عشق‌تان نمی‌تواند دقیقاً انگشت روی چیزی بگذارد که بیشتر از همه درباره‌ی شما دوست دارد، چون مطمئناً خصوصیات دوست‌داشتنی بسیاری در سطوح مختلف دارید. او اصلاً دوست ندارد که رابطه‌تان را پیچیده کند. اگر او دلایل مختلفی برای جدا شدن از شما داشت، مطمئن باشید که این کار را می‌کرد. خوشبختی خودتان را در حفظ رابطه‌تان پیدا کنید و از بودن در کنار عشق‌تان لذت ببرید.

اگر این مرد شما را از صمیم قلب دوست داشته باشد، نمی‌توانید فقط با هم دوست باشید.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

اگر چنین سوالی را از مرد مورد علاقه‌تان بپرسید، در واقع خودتان را به دردسر بزرگی انداخته‌اید.

با پرسیدن این سوال عدم اعتماد به نفس‌ و باور نداشتن به جذابیت خود را نشان می‌دهید.

وقتی انتظار دارید که یک مرد این لحظه‌های خاص را بدون هیچ دلیلی به یاد بیاورد، باید بدانید که به استقبال یک فاجعه رفته‌اید. او یک انسان است و ممکن است یک یا دو تاریخ را فراموش کند، پس نگران نباشید.

هرگز این سوال را از مرد مورد علاقه‌تان نپرسید، مگر این که بخواهید او احساس کند که مانند یک موش به دام افتاده است. همچنین باید بدانید که با پرسیدن چنین سوالی او را وادار به دروغ گفتن می‌کنید. واقعاً می‌خواهید گذشته‌ی او را برملا کنید؟ ما آنچه شرط بلاغ بود با تو گفتیم، تو خواه پند گیر، خواه ملال.

هرگز این سوال را در ابتدای رابطه و شروع آشنایی نپرسید، چون باعث می‌شود که او به سرعت از شما فرار کند و تا جایی که می‌تواند از شما دور شود. حتی اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، باز هم باید بسیار مراقب باشید. اکثر آقایان به طور طبیعی از شنیدن چنین موضوعاتی وحشت‌زده می‌شوند. از قوه تشخیص خود استفاده کنید و از حس ششم‌تان پیروی کنید.

در دنیای امروز بخش عمده ارتباطات از طریق موبایل صورت می‌گیرد اینکه بدانید چطور سر صحبت را با مرد مورد علاقه‌تان باز کنید طوریکه او با تمام وجود از پیام‌‌های شما به وجد بیاید و لبخند بر لباش بنشیند هنر و ویژگی منحصر به فرد شماست. رادیو عشق در دوره جذب مرد با موبایل تمام اصول و نکته‌هایی را که یک خانم برای ارتباط برقرار کردن با مرد مورد علاقه‌اش نیاز دارد را با مثال‌های کاربردی آموزش داده است. با شرکت در این دوره یاد می‌گرید چطور با استفاده از موبایل شور و نشاط را به رابطه‌تان تزریق کنید.

توانایی برقرار کردن ارتباط میان یک زوج یک رکن اساسی رابطه است. برای داشتن یک ارتباط موثر و موفق باید بدانید راجع به چه موضوعاتی با دوست پسرتان صحبت کنید تا نه تنها لحظات خوبی در کنار هم داشته باشید بلکه شناخت عمیق‌تری از هم به دست بیاورید. برای باز کردن سر صحبت با دوست پسرتان می‌توانید در مورد عکس العمل او در مواقعی که شرایط بر وفق مرادش نیست بپرسید و یا در مورد موضوعاتی شبیه به این صحبت کنید: برنامه‌هایتان برای آینده، موضوعات مربوط به محل کارتان، رویاها، نگرانی‌ها، پیشرفت‌هایتان در زندگی، خاطرات گذشته‌، خانواده و دوستانتان، سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان، رازها و …. صحبت کنید. اما حتی زمانی‌که حرفی برای گفتن نداشتید هم از پرسیدن این سوالات خودداری کنید: “چقدر منو دوست داری؟” “پولت رو به می‌دی من نگه دارم برات؟”  ، “چندتا بچه دوست داری”، “چندتا دوست دختر داشتی؟ اگر دوست دخترت برگرده منو ول می‌کنی”  و موضوعاتی شبیه به این.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من یه دوست پسر دارم که هر روز صبح بهم پیام صبح بخیر میگه و وقتی جوابشو میدم منو تا چند ساعت به حرف میگیره البته مشکل این نیست باید بگم ایشون روزی ۲ تا ۳ بار به من پیام میدن و توقع گفت و گوی حداقل۱ ساعته رو از من دارن من چجور باید بگم که من همه وقت ندارم که صحبت کنم تا ناراحت نشه؟(ایشون دوست پسر مجازی من هستن)

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر می‌گویید او صرفا یک دوست مجازی است و جایی در زندگی شما ندارد، به راحتی به او بگویید که زمان زیادی برای صحبت کردن ندارید و می‌خواهید به کارهای شخصی خودتان برسید.

سلام . من از رلم دور هستم و برای همین بیشتر باهم چت میکنیم . قبلا بیشتر حرف میزدیم اما الان هر دومون نمیدونیم چی بگیم تو چت اگر میشه یه موضوع خیلی خوب رو بهم بگین ممنون میشم 😊

سلام دوست گرامی می‌توانید در رابطه با اتفاقات روزمره، اهداف آینده، انتظارات‌تان از یکدیگر صحبت کنید.

سلام.من 19 سالمه و کسی که باهاش اشنا شدم 24 سالشه.

توی اینستا اشنا شدیم. اون بخاطر از دست دادن مادرش طی چند سال قبل خیلی بهش فشار اومده و بخاطر همین باهم حرف میزدیم

و همیشه بهش انگیزه میدادم و از خوبیهای دنیا میگفتم. دقیقا عین یک مشاور و راهنما.

اون کم کم بهم علاقه نشون میداد و میگفت حرفات خیلی ارامش میدن بهم و تا حالا با کسی اینطوری راحت نبودم و انگار چندساله میشناسمت و خیلی دختر فهمیده ای هستی و اینا.

که اخرش گفت منو دوست داره و باعث شدم غمشو فراموش کنه یذره.

مشکل اینجاست که اون ایران نیست کلا تو عراقه.

و نمیدونم چکار کنم چون واقعا ادمی هستش که صادقه و من جرئت ندارم احساسشو زیر پا بزارم حالا که وضعیتش داره بهتر میشه.

اون حاضره هرکاری بکنه برام. و به پام میمونه و واقعا ثابت کرده.

ولی من میترسم نمیدونم چرا.

سلام دوست گرامی نقش شما به عنوان یک مشاور و راهنما، حال او را خوب کرده است؛ اما شما در حقیقت این نقش‌ها را ندارید و این اشتباه است که در رابطه عاطفی نقش دوگانه داشته باشید. اشاره کردید او را ندیدید و او عراق است. آیا برنامه‌ریزی خاصی برای آینده با او دارید؟ خانواده شما با این مساله مشکلی ندارند؟ چون شما نیز به حضور او وابسته شدید. از ترس‌هایتان گفتید که طبیعی است، اما بهتر است برنامه‌ریزی مشخصی برای آینده داشته باشید.

مرسی از زحماتتون.

خونواده که مشکلی ندارن.

و اینکه در مورد اینده گفتید اون کلا در عراق ماندگار نیست و از لحاظ مالی اوکیه.

منم تو ایران نمیمونم و کارم اونقد خوبه که همه جوره ساپورتم میکنه.

شخصی که باهاش در ارتباطم بحث ازدواجو هم کشیده وسط

و واقعا ثابت کرده که خاطر خواهه.

اما یذره بیش از اندازه غیرتی میشه و این منو نگران میکنه.

سلام من با دوست پسرم قصد ازدواج داریم و البته خواستگاری هم امدن اما من ۱۷ سالم و ایشون ۲۴ بنظرمن زود بود و قرار بر این شد ک ی مدت اشنا بشیم تا بعد نامزد کنیم اما حرفامون خیلی تکراری شده ی حالت روز مره ک جفتمونم خسته کرده میخوام بدونم چطور سر صحبت باز کنم ک هم بیشتر با اخلاقیات و علایق اشنا بشم و هم حرفی برای گفتن باشه چون دورم هستیم از هم چت خیلی مهم تو رابطمون اما نمیدونم راجب ب چی حرف بزنیم

سلام دوست گرامی سن شما برای ازدواج پایین است. برای صحبت بیشتر درباره برنامه و هدف‌هایی که در آینده دارید صحبت کنید.

من دوس پسرمو خیلی دوست دارم و از همدیگه دوریم و من میخوام باهاش بیشتر چت کنم ولی نمی‌دونم راجع به چی باهاش صحبت کنم خیلی چتمون روزمره است در حد سلام خوبی چه خبر و چیکار میکنی همین میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل‌تان اشاره نکردید زمانی که دوطرف در رابطه هدف خاصی را دنبال می‌کنند و رابطه مسیر داشته باشد، درباره این اهداف و آینده باهم صحبت می‌کنند. از انتظارات و توقعاتی که طرف مقابل از آنها دارد می‌پرسند و تلاش می‌کنند تا در مسیر شناخت بیشتر یکدیگر قدم بردارند.

سلام وقت به خیر من دوماهی میشه که با یه پسر آشنا شدم، تا اندازه ای اخلاقیاتمون مثل همه میتونه فرد مناسبی برام باشه فقط یه مشکل هست که دوسال ازمن کوچیکتره آیا این مشکل بعدا برامون جدی تر میشه نمیدونم باید چیکار کنم

سلام دوست گرامی سن خودتان و ایشان، شیوه و طریقه آشنایی را اشاره نکردید. مدت زمان آشنایی شما محدود است. اما مهمترین نکته این است که چگونه طی این دوماه متوجه شدید ایشان فرد مناسبی برای زندگی شما هستند؟ درباره سن این نکته را به خاطر داشته باشید که خود سن نمی‌تواند مشکل خاصی ایجاد کند اما نوع نگاه شما نسبت به اینکه از ایشان بزرگتر هستید می‌‌تواند کاملاً روی رابطه اثر بگذارد. اگر دعوا و بحث شما در آینده به مسأله سن برگردد، مثلاً شما به ایشان بگوئید:«چون تو بچه‌ای، نمی‌فهمی چی میگم!» این موضوع می‌تواند روی رابطه شما اثرگذار باشد. همچنین اگر مردی که سنش کمتر است، نتواند در برابر صحبت‌ها و طعنه‌های دیگران جواب قاطعانه‌ای داشته باشد، این مسأله هم روی رابطه شما اثرگذار خواهد بود.

من با دوست پسرم تازه ۲ ماه آشنا شدم نمیدونم چرا نسبت ب اون اعتماد به نفسم پایینه و هر وقت میخوام یه حرفی بزنم یا پیامی بدم، احساس میکنم مسخره ب نظر میرسه…. و دوست پسر من طول این دو ماه هیچی نخواسته از خانوادم بدونه و نمیپرسه و چون اون تمایلی به دونستن این موضوع نداره منم هیچی ازش درمورد خانواده ش نمیپرسم…. ممنون میشم یکم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی سن خودتان و طرف مقابل را نگفتید، به طریقه آشنایی‌تان هم اشاره نکردید. اگر به صورت واضح می‌دانید که اعتماد به نفس‌تان پایین است، برای افزایش آن تلاش کنید. در این مسیر می‌توانید از راهنمایی مشاوران رادیو عشق، استفاده کنید. در مورد رابطه شما دونفر، اگر شخصی در ارتباطش جدی باشد، به مرور زمان دباره خانواده شما و خصوصیات اخلاقی‌تان می‌پرسد و همچنین درباره خودش اطلاعات می‌دهد.

سلام.میشه به منم کمک کنین چون وقتی با کسی که دوسش دارم حرف میزنم نمیتونم حرف پیدا کنم اونم خیلی زود ازم ناراحت میشه. ینی نمیدونم که در مورد چیا باهاش حرف بزنم

سلام. این میتونه به تفاوت‌های شما برگرده. احتمالا شما آدم کم‌حرف یا درون‌گراتری هستید و رابطه رو فقط در حرف زدن نمیبینید ولی این موضوع در طرف مقابلتون برعکس و صحبت کردن خیلی براش اهمیت داره. ناراحتی ایشون احتمالا به خاطره که شما رو از زاویه دید خودشون می‌بینن و وقتی کم حرف می‌زنید اون رو به عنوان کم‌توجهی یا بی‌علاقگی تفسیر می‌کنن. بهتره که درباره این تفاوت‌تون با هم صحبت کنید تا اول حس منفی و ناراحتی ایشون کمتر بشه. با شناخت بیشتر معمولا آدما حرفای بیشتری برای گفتن به هم پیدا می‌کنن چون به علایق مشترکشون پی می‌برن. پس پیدا کردن این علایق مشترک می‌تونه موضوع صحبت کردن بهتون بده. از طرفی شما می‌تونید تبدیل به شنونده خوب بشید و با توجه نشون دادن به حرفاش ایشون رو ترغیب به صحبت بیشتر کنید. اینطوری خودتون هم وارد جریان گفت‌وگو میشید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوت بین یک رابطه‌ی شاد و غمگین به نوع گفتگوهای دو نفره‌تان مربوط می‌شود. ارتباط حرف اول و آخر را در هر رابطه‌ای می‌زند و وقتی صادقانه و باصراحت با یکدیگر حرف می‌زنید، پیوند مبتنی بر اعتماد بسیار عمیق‌تری بین‌تان ایجاد می‌شود. در شروع رابطه طبعاً موضوعات بیشتری برای گفتگو دارید، چون هنوز در حال کشف کردن و فهمیدن اطلاعات اولیه درباره‌ی یکدیگر هستید. بالعکس اگر مدتی از رابطه‌تان گذشته باشد، به سکوت آرامش‌بخش عادت می‌کنید و داشتن گفتگوهایی گرم و جذاب دیگر برایتان مهم نخواهد بود. چه به تازگی با هم آشنا شده باشید، چه سال‌ها باشد که از بودن در کنار هم لذت می‌برید، باید بدانید که ارتباط و گفتگو برای نزدیک‌تر کردن شما به هم و ایجاد صمیمیت لازم است. دور شدن از یکدیگر در این جهان پرآشوب و پرمشغله بسیار آسان است. موضوعات بسیاری وجود دارد که می‌توانید بارها به گرمی درباره‌ی آنها گفتگو کنید و هر بار در جواب سوالات تکراری اطلاعات جدید و متفاوتی را رد و بدل کنید. در این مقاله موضوعات جالب و مهمی برای صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان پیشنهاد دادیم با استفاده از این موضوعات علاوه بر اینکه بتوانید به راحتی سر صحبت را باز کنید، به درک و شناخت بهتری از او نیز برسید.

اصطلاح دوست دختر و دوست پسر که در این مقاله به کار برده شد مربوط به افرادی است که در رابطه آشنایی به قصد ازدواج و با نظارت والدین هستند. هدف ما در استفاده از این واژه صرفا راحت‌تر ارتباط برقرار کردن مخاطبان این مقاله است.

فهرست مطالب

شکی نیست که همه‌ی ما خواسته‌ها و تمایلات مختلفی داریم که امیدواریم عشق‌مان آنها را برآورده کند. ناامیدی از رسیدن به این خواسته‌های قلبی غالباً به ناراحتی و سرخوردگی دامن می‌زند. اگر عشق‌تان مردی بااعتماد به نفس، مطمئن، انعطاف‌پذیر و خلاق است که با هر حرفی عصبانی نمی‌شود، او از ویژگی‌های لازم برای داشتن یک رابطه‌ی درازمدت برخوردار است. این گروه از مردان درباره‌ی احساسات خود حرف می‌زنند و هنگام جرو بحث جانب انصاف را رعایت می‌کنند. وقتی از مردی سوال می‌کنید که اگر در رابطه به خواسته‌ات نرسی، چکار می‌کنی، یکی از سه جواب زیر را می‌شنوید:

در هر رابطه‌ای اختلاف و عدم توافق وجود دارد. زمانی که دو نفر می‌خواهند در کنار هم رشد کنند، موضوعات بسیاری وجود دارد که به جرو بحث‌هایی داغ و پرهیجان بین آنان دامن می‌زند. رسم رابطه‌های عاشقانه چنین است و به قول معروف دعوا نمک زندگی است.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

همه دوست دارند که بقیه از آنها تعریف کنند. با تعریف کردن از مرد مورد علاقه‌تان و محسنات او باعث می‌شوید که روحیه‌اش بهتر شود و احساس خوبی پیدا کند. به او بگویید که چقدر از رابطه با او خوشحال هستید و قدرش را می‌دانید. اعتراف کنید که به خاطر قلب مهربانش یا روحیه‌ی بخشنده‌اش است که دیوانه‌وار عاشقش شده‌اید.

فکر خوبی است که با دوست پسرتان دردو دل کنید تا کمی دل‌تان سبک شود، به علاوه او باید از نگرانی‌ها و موضوعاتی که در زندگی باعث ناراحتی‌تان می‌شود، آگاهی داشته باشد. صحبت کردن درباره‌ی نگرانی‌های روزمره‌تان، توضیح خوبی برای بعضی رفتارهایتان است. ضمناً وقتی راز دل‌تان را با او در میان می‌گذارید و به او یادآوری می‌کنید که عاشقش هستید و به او اعتماد دارید، باعث می‌شوید که او احساس خاص بودن بکند.

از عشق‌تان سوال کنید که چه موضوعی باعث نگرانی او می‌شود و خودتان هم متقابلاً مسائل آزاردهنده‌ی زندگی‌تان را با او در میان بگذارید. به داد هم رسیدن، سنگ صبور و گوش شنوای یکدیگر بودن و یکدیگر را قضاوت نکردن برای ایجاد پیوندی خاص و محکم که در گذر زمان تاب بیاورد، ضروری است.

فقط مراقب باشید که بیش از حد روی نگرانی‌هایتان تمرکز نکنید، چون با این کار به سرعت به رابطه‌تان آسیب خواهید زد. نگرانی‌ها و دغدغه‌های زندگی‌تان را بشناسید، درباره‌ی آنها با هم حرف بزنید و بعد به موضوعات دیگر بپردازید.

بدون تردید وقتی پای کار به میان می‌آید، همیشه موضوعی برای گفتگو وجود دارد. هر روز، روز جدیدی است و غالباً آبستن چالش‌های جدیدی است که لازم است درباره‌ی آنها صحبت کنید تا باری از روی دوش‌تان برداشته شود. وقتی با یکدیگر درباره‌ی زندگی کاری‌تان صحبت می‌کنید، گام‌های مهمی برای شناخت یکدیگر برمی‌دارید. خبر خوش این است که همواره موضوع جدیدی درباره‌ی کار برای شروع صحبت وجود دارد.

البته لازم نیست که عمیق‌ترین و پنهان‌ترین رازهایتان را فاش کنید، اما اعتماد کردن به مرد زندگی‌تان و او را محرم اسرار خود کردن همواره کار جالبی است. رازگویی عمق بیشتری به رابطه و صمیمیت‌تان می‌دهد و بنیان اعتمادتان را تقویت می‌کند. سعی کنید به این رازگویی‌هایتان جنبه‌ی بازی بدهید و هر بار هر کدام راز جدیدی را برای یکدیگر فاش کنید. این بازی بسیار جالب و مفرح است.

برنامه‌های تلویزیونی آن‌قدر زیاد است که ساعت‌ها می‌توانید درباره‌ی آنها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان با هم حرف بزنید.

برای زنده ماندن باید غذا بخوریم. حتی اگر دوست پسرتان طرفدار دستپخت فوق‌العاده‌تان نباشد، می‌توانید از او بپرسید که چه غذایی را از همه بیشتر دوست دارد یا دوست دارد، برای شام چه غذایی بخورد. مطمئناً چند رستوران خوب وجود دارد که مدت‌ها است می‌خواهید آنها را امتحان کنید. از عشق‌تان بپرسید که آیا رستوران خاصی مدّنظرش است.

این غذا خوردن عاشقانه بسته به رستوران مورد علاقه‌تان می‌تواند تعطیلات آخر هفته‌ی خاصی را برایتان رقم بزند یا خاطره‌ی جالبی را از یک جای جدید برایتان خلق کند. بودن در کنار هم و خاطره‌سازی و خاطره‌بازی جزء مهم‌ترین مولفه‌ها برای مهیج و لذت‌بخش نگه داشتن یک رابطه‌ی عاشقانه است.

رویاهای یک زن شاید موضوع خنده‌داری برای بعضی آقایان باشد، اما برای یافتن خوشبختی واقعی فقط یک راه وجود دارد، این که یک رویاپردازی کنید و باور داشته باشید که رویاهایتان روزی به حقیقت خواهد پیوست. او را مهمان دنیای آرزوهای خود بکنید و اهداف و چشم‌اندازهایتان را حتی احمقانه‌ترین آنها را با او در میان بگذارید. وقتی او را در رویاپردازی‌هایتان شریک می‌کنید، به او نشان می‌دهید که چقدر خاص و منحصر به فرد هستید، حتی ممکن است او هم با شما همراه شود و در رسیدن به آرزوهایتان به شما کمک کند.

حرف زدن درباره‌ی روش‌های فرار از زندگی روزمره موضوعی است که کارشناسان معتقدند، هیجان و سرزندگی را در رابطه تزریق می‌کند. برای تعطیلات و راه‌های فرار از روزمرگی در روزهای تعطیل پایان هفته، از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کنید. این تاریخ‌های دوست‌داشتنی را روی تقویم علامت بزنید تا روزی باشد که مشتاقانه منتظر رسیدن آن و سپری کردنش در کنار هم باشید. به این کار به چشم یک درمان ذهنی نگاه کنید. هر فردی نیاز دارد که برای تجدید قوا و گسترش دادن چشم‌انداز خود هر از گاه از زندگی روزمره فرار کند.

کارهایی که در زمان فراغت و تنهایی خود انجام می‌دهید، از آن جمله موضوعاتی است که دوست پسرتان باید به آنها علاقه داشته باشد. افکار و خواسته‌هایتان را با او در میان بگذارید، احتمال دارد علائق و سرگرمی‌های مشترکی داشته باشید که بتوانید در کنار هم از آنها لذت ببرید.

در هر رابطه‌ای بسیار مهم است که حتی‌الامکان اطلاعات بیشتری درباره‌ی دوستان یکدیگر به دست بیاورید. به این ترتیب رابطه‌تان عمق بیشتری پیدا می‌کند و درباره‌ی کارها، مقاومت‌ها و ترجیحات یکدیگر به شناخت بالاتری می‌رسید.

از عشق‌تان بخواهید که لحظات افتخارآمیز زندگی‌اش را که واقعاً به آنها می‌بالد، برایتان تعریف کند. این لحظات می‌تواند خاطرات دوران کودکی یا ارتقاء شغلی باشد. مطرح شدن این لحظات شاد و غرورآمیز شما را به هم نزدیکتر می‌کند.

وقتی کسی را دوست دارید و به او اهمیت می‌دهید، باید به رفاه و آرامش او در زندگی اهمیت بدهید. منطقی است که بخواهید از هر راه ممکن به عشق زندگی‌تان کمک کنید. از او بپرسید که آیا به کمک‌تان نیاز دارد. به این ترتیب متوجه می‌شود که آماده‌اید تا در موقع لزوم به دادش برسید و قلبش مملو از احساس قدردانی و سپاسگزاری نسبت به شما می‌شود.

اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، می‌توانید درباره‌ی این موضوع با هم حرف بزنید. اگر فقط دو یا سه هفته است که با هم آشنا شده‌اید، نباید درباره‌ی آینده با هم صحبت کنید.  پس اگر مدتی است که با هم رابطه دارید، فکر خوبی است که با هم درباره‌ی آینده‌ی مشترکتان صحبت کنید. چنانچه اهداف مشترکی داشته باشید، رابطه‌تان تقویت می‌شود و می‌توانید در کنار هم برای رسیدن به اهداف‌تان تلاش کنید.

وقتی صادقانه با دوست پسرتان حرف بزنید، او را با عیب‌ها و کمبودهای خود آشنا کنید و بگویید که در چه حوزه‌هایی می‌خواهید رشد کنید و خودتان را بهبود دهید، به عشق‌تان کمک می‌کنید تا آرام‌تر شود و دیگر چندان نگران و دلواپس کمبودهای خود و ویژگی‌هایی نباشد که در خود نمی‌پسندد. به این ترتیب او از لاک دفاعی بیرون می‌آید و دیوارهایی را که دور خود کشیده، خراب می‌کند، چون به او نشان داده‌اید که می‌تواند با شما راحت باشد.

صحبت کردن درباره‌ی مشکلات مربوط به سلامتی آسان نیست، چون بسیاری از آنها مایه‌ی خجالت‌اند؛ بااین حال در میان گذاشتن این مشکلات جسمی روش فوق‌العاده‌ای برای ایجاد صمیمیت بیشتر است. اطلاع داشتن از چنین مسائلی برای سلامت یک رابطه‌ی درازمدت حیاتی است.

مشورت کردن با یکدیگر روش فوق‌العاده‌ای برای بهتر شناختن دوست پسرتان است. بدون ترس و نگرانی از او بخواهید که درباره‌ی مسائل مختلف زندگی نظر بدهد. بسیار مهم است که هر دو طرف نسبت به زندگی یکدیگر علاقه داشته باشید و مشورت‌های راه‌گشایی را در مواقع لزوم به یکدیگر ارائه دهید.

وقتی با یک مرد عهد و پیمان می‌بندید و به او متعهد می‌شوید، یک موضوع جالب و مهیج برای گفتگو کردن با او، اشتباه‌های خنده‌داری است که در گذشته انجام داده‌اید. حواس‌تان باشد که او هم حتماً درباره‌ی دوران کودکی و رشدش صحبت کند تا به این ترتیب بهتر بتوانید او را بشناسید. او را از رویاها، خواسته‌ها و تمایلات‌تان آگاه کنید و با هم در این باره گفتگو کنید تا ببینید که آیا در مسیر درستی حرکت می‌کنید یا خیر.

بسیار مهم است که بدانید چه چیزی در آینده انتظارتان را می‌کشد و باید بتوانید درباره‌ی آینده با دوست پسر خود صحبت کنید. او هم باید به برنامه‌های شما برای آینده علاقه‌ نشان بدهد. این گفتگوها کمک می‌کند تا به هم نزدیک‌تر شوید. اگر او به آینده‌ی شما بی‌علاقه است و یا تمایلی برای گفتگو درباره‌ی آینده‌ی مشترک ندارد، بهتر است هر چه زودتر از این موضوع آگاه شوید.

وقتی تصمیم می‌گیرید که درباره‌ی مسائل مورد علاقه یا تنفر خود صحبت کنید که همواره در حال تغییر است، رابطه‌تان عمیق‌تر و قوی‌تر می‌شود. هر چه بیشتر درباره‌ی پسری که زندگی‌تان به زندگی او گره خورده است، اطلاعات کسب کنید، بهتر است.

مطمئن باشید که تمام اهداف‌تان با هم یکسان نخواهد بود، اما حداقل باید چند هدف هم‌راستا داشته باشید. درباره‌ی اهداف‌تان با او صحبت کنید و ببینید که کدام یک از هدف‌هایتان با اهداف او هم‌سو است. راهی را برای ایجاد اهداف متحد و یکدل پیدا کنید تا بتوانید دوشادوش هم برای رسیدن به آنها تلاش کنید. علائق و منافع مشترک نقش مهمی در ایجاد یک رابطه‌ی سالم و همیشگی دارد.

اگر از صمیم قلب این مرد را دوست دارید، هرگز نباید احساسات‌تان را از او پنهان کنید، حتی اگر او نمی‌خواهد که به حرف‌هایتان گوش کند. احساسات خود را به زبان بیاورید تا با این اعتراف صادقانه او هم از این شک و تردید بیرون بیاید و متوجه شود، خودش همان مردی است که شما دوست دارید در کنار او زندگی کنید و استحقاقش را دارید.

هرگز از یک مرد نپرسید که شما را دوست دارد یا نه. او هر کاری که در توانش باشد، انجام می‌دهد تا به شما ثابت کند که عاشق‌تان است، اما هرگز به این سوالتان جواب نخواهد داد. این سوال شما را ضعیف نشان می‌دهد، پس لطفاً به خاطر خودتان از پرسیدن آن صرف نظر کنید.

واقعاً چه فکری می‌کنید که این سوال را می‌پرسید؟ اگر واقعاً این مرد را دوست ندارید و تصمیمی برای داشتن یک آینده‌ی مشترک نگرفته‌اید، این سوال را بپرسید. اگر این‌طور نیست و عاشقش هستید، اصلاً به این فکر نکنید که او را با جدا کردن از علائقش به سمت خودتان بکشانید، در غیر این صورت مطمئن باشید که در نهایت تنها خواهید ماند.

اگر جرات پرسیدن چنین سوالی را به خودتان بدهید، او به سرعت شما را رها خواهد کرد. پس به خاطر خودتان هم که شده، این سوال را نپرسید.

واقعاً عقل‌تان سر جایش است؟ این چه سوالی است؟ اگر جواب او یک “نه” قاطع و محکم نباشد، او مرد مناسبی برای شما نخواهد بود.

فکر می‌کنید او واقعاً جراتش را دارد تا حقیقت را به شما بگوید؟ مسلماً نمی‌خواهد که برای خودش دردسر درست کند و با شما دچار مشکل شود. پس این سوال را فراموش کنید تا سری را که درد نمی‌کند، دستمال نبندید.

انتظار دارید که چه جوابی به شما بدهد؟ او یک هنرپیشه‌ یا ورزشکار معروف با درآمد هنگفت نیست. در واقع او مجبور نیست که برای اثبات عشقش به شما کاری انجام بدهد.

مردها حسابگر نیستند و واقعاً دوست ندارند که همه چیز را کمّی کنند. بنابراین عشق‌تان نمی‌تواند دقیقاً انگشت روی چیزی بگذارد که بیشتر از همه درباره‌ی شما دوست دارد، چون مطمئناً خصوصیات دوست‌داشتنی بسیاری در سطوح مختلف دارید. او اصلاً دوست ندارد که رابطه‌تان را پیچیده کند. اگر او دلایل مختلفی برای جدا شدن از شما داشت، مطمئن باشید که این کار را می‌کرد. خوشبختی خودتان را در حفظ رابطه‌تان پیدا کنید و از بودن در کنار عشق‌تان لذت ببرید.

اگر این مرد شما را از صمیم قلب دوست داشته باشد، نمی‌توانید فقط با هم دوست باشید.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

اگر چنین سوالی را از مرد مورد علاقه‌تان بپرسید، در واقع خودتان را به دردسر بزرگی انداخته‌اید.

با پرسیدن این سوال عدم اعتماد به نفس‌ و باور نداشتن به جذابیت خود را نشان می‌دهید.

وقتی انتظار دارید که یک مرد این لحظه‌های خاص را بدون هیچ دلیلی به یاد بیاورد، باید بدانید که به استقبال یک فاجعه رفته‌اید. او یک انسان است و ممکن است یک یا دو تاریخ را فراموش کند، پس نگران نباشید.

هرگز این سوال را از مرد مورد علاقه‌تان نپرسید، مگر این که بخواهید او احساس کند که مانند یک موش به دام افتاده است. همچنین باید بدانید که با پرسیدن چنین سوالی او را وادار به دروغ گفتن می‌کنید. واقعاً می‌خواهید گذشته‌ی او را برملا کنید؟ ما آنچه شرط بلاغ بود با تو گفتیم، تو خواه پند گیر، خواه ملال.

هرگز این سوال را در ابتدای رابطه و شروع آشنایی نپرسید، چون باعث می‌شود که او به سرعت از شما فرار کند و تا جایی که می‌تواند از شما دور شود. حتی اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، باز هم باید بسیار مراقب باشید. اکثر آقایان به طور طبیعی از شنیدن چنین موضوعاتی وحشت‌زده می‌شوند. از قوه تشخیص خود استفاده کنید و از حس ششم‌تان پیروی کنید.

در دنیای امروز بخش عمده ارتباطات از طریق موبایل صورت می‌گیرد اینکه بدانید چطور سر صحبت را با مرد مورد علاقه‌تان باز کنید طوریکه او با تمام وجود از پیام‌‌های شما به وجد بیاید و لبخند بر لباش بنشیند هنر و ویژگی منحصر به فرد شماست. رادیو عشق در دوره جذب مرد با موبایل تمام اصول و نکته‌هایی را که یک خانم برای ارتباط برقرار کردن با مرد مورد علاقه‌اش نیاز دارد را با مثال‌های کاربردی آموزش داده است. با شرکت در این دوره یاد می‌گرید چطور با استفاده از موبایل شور و نشاط را به رابطه‌تان تزریق کنید.

توانایی برقرار کردن ارتباط میان یک زوج یک رکن اساسی رابطه است. برای داشتن یک ارتباط موثر و موفق باید بدانید راجع به چه موضوعاتی با دوست پسرتان صحبت کنید تا نه تنها لحظات خوبی در کنار هم داشته باشید بلکه شناخت عمیق‌تری از هم به دست بیاورید. برای باز کردن سر صحبت با دوست پسرتان می‌توانید در مورد عکس العمل او در مواقعی که شرایط بر وفق مرادش نیست بپرسید و یا در مورد موضوعاتی شبیه به این صحبت کنید: برنامه‌هایتان برای آینده، موضوعات مربوط به محل کارتان، رویاها، نگرانی‌ها، پیشرفت‌هایتان در زندگی، خاطرات گذشته‌، خانواده و دوستانتان، سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان، رازها و …. صحبت کنید. اما حتی زمانی‌که حرفی برای گفتن نداشتید هم از پرسیدن این سوالات خودداری کنید: “چقدر منو دوست داری؟” “پولت رو به می‌دی من نگه دارم برات؟”  ، “چندتا بچه دوست داری”، “چندتا دوست دختر داشتی؟ اگر دوست دخترت برگرده منو ول می‌کنی”  و موضوعاتی شبیه به این.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من یه دوست پسر دارم که هر روز صبح بهم پیام صبح بخیر میگه و وقتی جوابشو میدم منو تا چند ساعت به حرف میگیره البته مشکل این نیست باید بگم ایشون روزی ۲ تا ۳ بار به من پیام میدن و توقع گفت و گوی حداقل۱ ساعته رو از من دارن من چجور باید بگم که من همه وقت ندارم که صحبت کنم تا ناراحت نشه؟(ایشون دوست پسر مجازی من هستن)

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر می‌گویید او صرفا یک دوست مجازی است و جایی در زندگی شما ندارد، به راحتی به او بگویید که زمان زیادی برای صحبت کردن ندارید و می‌خواهید به کارهای شخصی خودتان برسید.

سلام . من از رلم دور هستم و برای همین بیشتر باهم چت میکنیم . قبلا بیشتر حرف میزدیم اما الان هر دومون نمیدونیم چی بگیم تو چت اگر میشه یه موضوع خیلی خوب رو بهم بگین ممنون میشم 😊

سلام دوست گرامی می‌توانید در رابطه با اتفاقات روزمره، اهداف آینده، انتظارات‌تان از یکدیگر صحبت کنید.

سلام.من 19 سالمه و کسی که باهاش اشنا شدم 24 سالشه.

توی اینستا اشنا شدیم. اون بخاطر از دست دادن مادرش طی چند سال قبل خیلی بهش فشار اومده و بخاطر همین باهم حرف میزدیم

و همیشه بهش انگیزه میدادم و از خوبیهای دنیا میگفتم. دقیقا عین یک مشاور و راهنما.

اون کم کم بهم علاقه نشون میداد و میگفت حرفات خیلی ارامش میدن بهم و تا حالا با کسی اینطوری راحت نبودم و انگار چندساله میشناسمت و خیلی دختر فهمیده ای هستی و اینا.

که اخرش گفت منو دوست داره و باعث شدم غمشو فراموش کنه یذره.

مشکل اینجاست که اون ایران نیست کلا تو عراقه.

و نمیدونم چکار کنم چون واقعا ادمی هستش که صادقه و من جرئت ندارم احساسشو زیر پا بزارم حالا که وضعیتش داره بهتر میشه.

اون حاضره هرکاری بکنه برام. و به پام میمونه و واقعا ثابت کرده.

ولی من میترسم نمیدونم چرا.

سلام دوست گرامی نقش شما به عنوان یک مشاور و راهنما، حال او را خوب کرده است؛ اما شما در حقیقت این نقش‌ها را ندارید و این اشتباه است که در رابطه عاطفی نقش دوگانه داشته باشید. اشاره کردید او را ندیدید و او عراق است. آیا برنامه‌ریزی خاصی برای آینده با او دارید؟ خانواده شما با این مساله مشکلی ندارند؟ چون شما نیز به حضور او وابسته شدید. از ترس‌هایتان گفتید که طبیعی است، اما بهتر است برنامه‌ریزی مشخصی برای آینده داشته باشید.

مرسی از زحماتتون.

خونواده که مشکلی ندارن.

و اینکه در مورد اینده گفتید اون کلا در عراق ماندگار نیست و از لحاظ مالی اوکیه.

منم تو ایران نمیمونم و کارم اونقد خوبه که همه جوره ساپورتم میکنه.

شخصی که باهاش در ارتباطم بحث ازدواجو هم کشیده وسط

و واقعا ثابت کرده که خاطر خواهه.

اما یذره بیش از اندازه غیرتی میشه و این منو نگران میکنه.

سلام من با دوست پسرم قصد ازدواج داریم و البته خواستگاری هم امدن اما من ۱۷ سالم و ایشون ۲۴ بنظرمن زود بود و قرار بر این شد ک ی مدت اشنا بشیم تا بعد نامزد کنیم اما حرفامون خیلی تکراری شده ی حالت روز مره ک جفتمونم خسته کرده میخوام بدونم چطور سر صحبت باز کنم ک هم بیشتر با اخلاقیات و علایق اشنا بشم و هم حرفی برای گفتن باشه چون دورم هستیم از هم چت خیلی مهم تو رابطمون اما نمیدونم راجب ب چی حرف بزنیم

سلام دوست گرامی سن شما برای ازدواج پایین است. برای صحبت بیشتر درباره برنامه و هدف‌هایی که در آینده دارید صحبت کنید.

من دوس پسرمو خیلی دوست دارم و از همدیگه دوریم و من میخوام باهاش بیشتر چت کنم ولی نمی‌دونم راجع به چی باهاش صحبت کنم خیلی چتمون روزمره است در حد سلام خوبی چه خبر و چیکار میکنی همین میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل‌تان اشاره نکردید زمانی که دوطرف در رابطه هدف خاصی را دنبال می‌کنند و رابطه مسیر داشته باشد، درباره این اهداف و آینده باهم صحبت می‌کنند. از انتظارات و توقعاتی که طرف مقابل از آنها دارد می‌پرسند و تلاش می‌کنند تا در مسیر شناخت بیشتر یکدیگر قدم بردارند.

سلام وقت به خیر من دوماهی میشه که با یه پسر آشنا شدم، تا اندازه ای اخلاقیاتمون مثل همه میتونه فرد مناسبی برام باشه فقط یه مشکل هست که دوسال ازمن کوچیکتره آیا این مشکل بعدا برامون جدی تر میشه نمیدونم باید چیکار کنم

سلام دوست گرامی سن خودتان و ایشان، شیوه و طریقه آشنایی را اشاره نکردید. مدت زمان آشنایی شما محدود است. اما مهمترین نکته این است که چگونه طی این دوماه متوجه شدید ایشان فرد مناسبی برای زندگی شما هستند؟ درباره سن این نکته را به خاطر داشته باشید که خود سن نمی‌تواند مشکل خاصی ایجاد کند اما نوع نگاه شما نسبت به اینکه از ایشان بزرگتر هستید می‌‌تواند کاملاً روی رابطه اثر بگذارد. اگر دعوا و بحث شما در آینده به مسأله سن برگردد، مثلاً شما به ایشان بگوئید:«چون تو بچه‌ای، نمی‌فهمی چی میگم!» این موضوع می‌تواند روی رابطه شما اثرگذار باشد. همچنین اگر مردی که سنش کمتر است، نتواند در برابر صحبت‌ها و طعنه‌های دیگران جواب قاطعانه‌ای داشته باشد، این مسأله هم روی رابطه شما اثرگذار خواهد بود.

من با دوست پسرم تازه ۲ ماه آشنا شدم نمیدونم چرا نسبت ب اون اعتماد به نفسم پایینه و هر وقت میخوام یه حرفی بزنم یا پیامی بدم، احساس میکنم مسخره ب نظر میرسه…. و دوست پسر من طول این دو ماه هیچی نخواسته از خانوادم بدونه و نمیپرسه و چون اون تمایلی به دونستن این موضوع نداره منم هیچی ازش درمورد خانواده ش نمیپرسم…. ممنون میشم یکم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی سن خودتان و طرف مقابل را نگفتید، به طریقه آشنایی‌تان هم اشاره نکردید. اگر به صورت واضح می‌دانید که اعتماد به نفس‌تان پایین است، برای افزایش آن تلاش کنید. در این مسیر می‌توانید از راهنمایی مشاوران رادیو عشق، استفاده کنید. در مورد رابطه شما دونفر، اگر شخصی در ارتباطش جدی باشد، به مرور زمان دباره خانواده شما و خصوصیات اخلاقی‌تان می‌پرسد و همچنین درباره خودش اطلاعات می‌دهد.

سلام.میشه به منم کمک کنین چون وقتی با کسی که دوسش دارم حرف میزنم نمیتونم حرف پیدا کنم اونم خیلی زود ازم ناراحت میشه. ینی نمیدونم که در مورد چیا باهاش حرف بزنم

سلام. این میتونه به تفاوت‌های شما برگرده. احتمالا شما آدم کم‌حرف یا درون‌گراتری هستید و رابطه رو فقط در حرف زدن نمیبینید ولی این موضوع در طرف مقابلتون برعکس و صحبت کردن خیلی براش اهمیت داره. ناراحتی ایشون احتمالا به خاطره که شما رو از زاویه دید خودشون می‌بینن و وقتی کم حرف می‌زنید اون رو به عنوان کم‌توجهی یا بی‌علاقگی تفسیر می‌کنن. بهتره که درباره این تفاوت‌تون با هم صحبت کنید تا اول حس منفی و ناراحتی ایشون کمتر بشه. با شناخت بیشتر معمولا آدما حرفای بیشتری برای گفتن به هم پیدا می‌کنن چون به علایق مشترکشون پی می‌برن. پس پیدا کردن این علایق مشترک می‌تونه موضوع صحبت کردن بهتون بده. از طرفی شما می‌تونید تبدیل به شنونده خوب بشید و با توجه نشون دادن به حرفاش ایشون رو ترغیب به صحبت بیشتر کنید. اینطوری خودتون هم وارد جریان گفت‌وگو میشید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوت بین یک رابطه‌ی شاد و غمگین به نوع گفتگوهای دو نفره‌تان مربوط می‌شود. ارتباط حرف اول و آخر را در هر رابطه‌ای می‌زند و وقتی صادقانه و باصراحت با یکدیگر حرف می‌زنید، پیوند مبتنی بر اعتماد بسیار عمیق‌تری بین‌تان ایجاد می‌شود. در شروع رابطه طبعاً موضوعات بیشتری برای گفتگو دارید، چون هنوز در حال کشف کردن و فهمیدن اطلاعات اولیه درباره‌ی یکدیگر هستید. بالعکس اگر مدتی از رابطه‌تان گذشته باشد، به سکوت آرامش‌بخش عادت می‌کنید و داشتن گفتگوهایی گرم و جذاب دیگر برایتان مهم نخواهد بود. چه به تازگی با هم آشنا شده باشید، چه سال‌ها باشد که از بودن در کنار هم لذت می‌برید، باید بدانید که ارتباط و گفتگو برای نزدیک‌تر کردن شما به هم و ایجاد صمیمیت لازم است. دور شدن از یکدیگر در این جهان پرآشوب و پرمشغله بسیار آسان است. موضوعات بسیاری وجود دارد که می‌توانید بارها به گرمی درباره‌ی آنها گفتگو کنید و هر بار در جواب سوالات تکراری اطلاعات جدید و متفاوتی را رد و بدل کنید. در این مقاله موضوعات جالب و مهمی برای صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان پیشنهاد دادیم با استفاده از این موضوعات علاوه بر اینکه بتوانید به راحتی سر صحبت را باز کنید، به درک و شناخت بهتری از او نیز برسید.

اصطلاح دوست دختر و دوست پسر که در این مقاله به کار برده شد مربوط به افرادی است که در رابطه آشنایی به قصد ازدواج و با نظارت والدین هستند. هدف ما در استفاده از این واژه صرفا راحت‌تر ارتباط برقرار کردن مخاطبان این مقاله است.

فهرست مطالب

شکی نیست که همه‌ی ما خواسته‌ها و تمایلات مختلفی داریم که امیدواریم عشق‌مان آنها را برآورده کند. ناامیدی از رسیدن به این خواسته‌های قلبی غالباً به ناراحتی و سرخوردگی دامن می‌زند. اگر عشق‌تان مردی بااعتماد به نفس، مطمئن، انعطاف‌پذیر و خلاق است که با هر حرفی عصبانی نمی‌شود، او از ویژگی‌های لازم برای داشتن یک رابطه‌ی درازمدت برخوردار است. این گروه از مردان درباره‌ی احساسات خود حرف می‌زنند و هنگام جرو بحث جانب انصاف را رعایت می‌کنند. وقتی از مردی سوال می‌کنید که اگر در رابطه به خواسته‌ات نرسی، چکار می‌کنی، یکی از سه جواب زیر را می‌شنوید:

در هر رابطه‌ای اختلاف و عدم توافق وجود دارد. زمانی که دو نفر می‌خواهند در کنار هم رشد کنند، موضوعات بسیاری وجود دارد که به جرو بحث‌هایی داغ و پرهیجان بین آنان دامن می‌زند. رسم رابطه‌های عاشقانه چنین است و به قول معروف دعوا نمک زندگی است.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

همه دوست دارند که بقیه از آنها تعریف کنند. با تعریف کردن از مرد مورد علاقه‌تان و محسنات او باعث می‌شوید که روحیه‌اش بهتر شود و احساس خوبی پیدا کند. به او بگویید که چقدر از رابطه با او خوشحال هستید و قدرش را می‌دانید. اعتراف کنید که به خاطر قلب مهربانش یا روحیه‌ی بخشنده‌اش است که دیوانه‌وار عاشقش شده‌اید.

فکر خوبی است که با دوست پسرتان دردو دل کنید تا کمی دل‌تان سبک شود، به علاوه او باید از نگرانی‌ها و موضوعاتی که در زندگی باعث ناراحتی‌تان می‌شود، آگاهی داشته باشد. صحبت کردن درباره‌ی نگرانی‌های روزمره‌تان، توضیح خوبی برای بعضی رفتارهایتان است. ضمناً وقتی راز دل‌تان را با او در میان می‌گذارید و به او یادآوری می‌کنید که عاشقش هستید و به او اعتماد دارید، باعث می‌شوید که او احساس خاص بودن بکند.

از عشق‌تان سوال کنید که چه موضوعی باعث نگرانی او می‌شود و خودتان هم متقابلاً مسائل آزاردهنده‌ی زندگی‌تان را با او در میان بگذارید. به داد هم رسیدن، سنگ صبور و گوش شنوای یکدیگر بودن و یکدیگر را قضاوت نکردن برای ایجاد پیوندی خاص و محکم که در گذر زمان تاب بیاورد، ضروری است.

فقط مراقب باشید که بیش از حد روی نگرانی‌هایتان تمرکز نکنید، چون با این کار به سرعت به رابطه‌تان آسیب خواهید زد. نگرانی‌ها و دغدغه‌های زندگی‌تان را بشناسید، درباره‌ی آنها با هم حرف بزنید و بعد به موضوعات دیگر بپردازید.

بدون تردید وقتی پای کار به میان می‌آید، همیشه موضوعی برای گفتگو وجود دارد. هر روز، روز جدیدی است و غالباً آبستن چالش‌های جدیدی است که لازم است درباره‌ی آنها صحبت کنید تا باری از روی دوش‌تان برداشته شود. وقتی با یکدیگر درباره‌ی زندگی کاری‌تان صحبت می‌کنید، گام‌های مهمی برای شناخت یکدیگر برمی‌دارید. خبر خوش این است که همواره موضوع جدیدی درباره‌ی کار برای شروع صحبت وجود دارد.

البته لازم نیست که عمیق‌ترین و پنهان‌ترین رازهایتان را فاش کنید، اما اعتماد کردن به مرد زندگی‌تان و او را محرم اسرار خود کردن همواره کار جالبی است. رازگویی عمق بیشتری به رابطه و صمیمیت‌تان می‌دهد و بنیان اعتمادتان را تقویت می‌کند. سعی کنید به این رازگویی‌هایتان جنبه‌ی بازی بدهید و هر بار هر کدام راز جدیدی را برای یکدیگر فاش کنید. این بازی بسیار جالب و مفرح است.

برنامه‌های تلویزیونی آن‌قدر زیاد است که ساعت‌ها می‌توانید درباره‌ی آنها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان با هم حرف بزنید.

برای زنده ماندن باید غذا بخوریم. حتی اگر دوست پسرتان طرفدار دستپخت فوق‌العاده‌تان نباشد، می‌توانید از او بپرسید که چه غذایی را از همه بیشتر دوست دارد یا دوست دارد، برای شام چه غذایی بخورد. مطمئناً چند رستوران خوب وجود دارد که مدت‌ها است می‌خواهید آنها را امتحان کنید. از عشق‌تان بپرسید که آیا رستوران خاصی مدّنظرش است.

این غذا خوردن عاشقانه بسته به رستوران مورد علاقه‌تان می‌تواند تعطیلات آخر هفته‌ی خاصی را برایتان رقم بزند یا خاطره‌ی جالبی را از یک جای جدید برایتان خلق کند. بودن در کنار هم و خاطره‌سازی و خاطره‌بازی جزء مهم‌ترین مولفه‌ها برای مهیج و لذت‌بخش نگه داشتن یک رابطه‌ی عاشقانه است.

رویاهای یک زن شاید موضوع خنده‌داری برای بعضی آقایان باشد، اما برای یافتن خوشبختی واقعی فقط یک راه وجود دارد، این که یک رویاپردازی کنید و باور داشته باشید که رویاهایتان روزی به حقیقت خواهد پیوست. او را مهمان دنیای آرزوهای خود بکنید و اهداف و چشم‌اندازهایتان را حتی احمقانه‌ترین آنها را با او در میان بگذارید. وقتی او را در رویاپردازی‌هایتان شریک می‌کنید، به او نشان می‌دهید که چقدر خاص و منحصر به فرد هستید، حتی ممکن است او هم با شما همراه شود و در رسیدن به آرزوهایتان به شما کمک کند.

حرف زدن درباره‌ی روش‌های فرار از زندگی روزمره موضوعی است که کارشناسان معتقدند، هیجان و سرزندگی را در رابطه تزریق می‌کند. برای تعطیلات و راه‌های فرار از روزمرگی در روزهای تعطیل پایان هفته، از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کنید. این تاریخ‌های دوست‌داشتنی را روی تقویم علامت بزنید تا روزی باشد که مشتاقانه منتظر رسیدن آن و سپری کردنش در کنار هم باشید. به این کار به چشم یک درمان ذهنی نگاه کنید. هر فردی نیاز دارد که برای تجدید قوا و گسترش دادن چشم‌انداز خود هر از گاه از زندگی روزمره فرار کند.

کارهایی که در زمان فراغت و تنهایی خود انجام می‌دهید، از آن جمله موضوعاتی است که دوست پسرتان باید به آنها علاقه داشته باشد. افکار و خواسته‌هایتان را با او در میان بگذارید، احتمال دارد علائق و سرگرمی‌های مشترکی داشته باشید که بتوانید در کنار هم از آنها لذت ببرید.

در هر رابطه‌ای بسیار مهم است که حتی‌الامکان اطلاعات بیشتری درباره‌ی دوستان یکدیگر به دست بیاورید. به این ترتیب رابطه‌تان عمق بیشتری پیدا می‌کند و درباره‌ی کارها، مقاومت‌ها و ترجیحات یکدیگر به شناخت بالاتری می‌رسید.

از عشق‌تان بخواهید که لحظات افتخارآمیز زندگی‌اش را که واقعاً به آنها می‌بالد، برایتان تعریف کند. این لحظات می‌تواند خاطرات دوران کودکی یا ارتقاء شغلی باشد. مطرح شدن این لحظات شاد و غرورآمیز شما را به هم نزدیکتر می‌کند.

وقتی کسی را دوست دارید و به او اهمیت می‌دهید، باید به رفاه و آرامش او در زندگی اهمیت بدهید. منطقی است که بخواهید از هر راه ممکن به عشق زندگی‌تان کمک کنید. از او بپرسید که آیا به کمک‌تان نیاز دارد. به این ترتیب متوجه می‌شود که آماده‌اید تا در موقع لزوم به دادش برسید و قلبش مملو از احساس قدردانی و سپاسگزاری نسبت به شما می‌شود.

اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، می‌توانید درباره‌ی این موضوع با هم حرف بزنید. اگر فقط دو یا سه هفته است که با هم آشنا شده‌اید، نباید درباره‌ی آینده با هم صحبت کنید.  پس اگر مدتی است که با هم رابطه دارید، فکر خوبی است که با هم درباره‌ی آینده‌ی مشترکتان صحبت کنید. چنانچه اهداف مشترکی داشته باشید، رابطه‌تان تقویت می‌شود و می‌توانید در کنار هم برای رسیدن به اهداف‌تان تلاش کنید.

وقتی صادقانه با دوست پسرتان حرف بزنید، او را با عیب‌ها و کمبودهای خود آشنا کنید و بگویید که در چه حوزه‌هایی می‌خواهید رشد کنید و خودتان را بهبود دهید، به عشق‌تان کمک می‌کنید تا آرام‌تر شود و دیگر چندان نگران و دلواپس کمبودهای خود و ویژگی‌هایی نباشد که در خود نمی‌پسندد. به این ترتیب او از لاک دفاعی بیرون می‌آید و دیوارهایی را که دور خود کشیده، خراب می‌کند، چون به او نشان داده‌اید که می‌تواند با شما راحت باشد.

صحبت کردن درباره‌ی مشکلات مربوط به سلامتی آسان نیست، چون بسیاری از آنها مایه‌ی خجالت‌اند؛ بااین حال در میان گذاشتن این مشکلات جسمی روش فوق‌العاده‌ای برای ایجاد صمیمیت بیشتر است. اطلاع داشتن از چنین مسائلی برای سلامت یک رابطه‌ی درازمدت حیاتی است.

مشورت کردن با یکدیگر روش فوق‌العاده‌ای برای بهتر شناختن دوست پسرتان است. بدون ترس و نگرانی از او بخواهید که درباره‌ی مسائل مختلف زندگی نظر بدهد. بسیار مهم است که هر دو طرف نسبت به زندگی یکدیگر علاقه داشته باشید و مشورت‌های راه‌گشایی را در مواقع لزوم به یکدیگر ارائه دهید.

وقتی با یک مرد عهد و پیمان می‌بندید و به او متعهد می‌شوید، یک موضوع جالب و مهیج برای گفتگو کردن با او، اشتباه‌های خنده‌داری است که در گذشته انجام داده‌اید. حواس‌تان باشد که او هم حتماً درباره‌ی دوران کودکی و رشدش صحبت کند تا به این ترتیب بهتر بتوانید او را بشناسید. او را از رویاها، خواسته‌ها و تمایلات‌تان آگاه کنید و با هم در این باره گفتگو کنید تا ببینید که آیا در مسیر درستی حرکت می‌کنید یا خیر.

بسیار مهم است که بدانید چه چیزی در آینده انتظارتان را می‌کشد و باید بتوانید درباره‌ی آینده با دوست پسر خود صحبت کنید. او هم باید به برنامه‌های شما برای آینده علاقه‌ نشان بدهد. این گفتگوها کمک می‌کند تا به هم نزدیک‌تر شوید. اگر او به آینده‌ی شما بی‌علاقه است و یا تمایلی برای گفتگو درباره‌ی آینده‌ی مشترک ندارد، بهتر است هر چه زودتر از این موضوع آگاه شوید.

وقتی تصمیم می‌گیرید که درباره‌ی مسائل مورد علاقه یا تنفر خود صحبت کنید که همواره در حال تغییر است، رابطه‌تان عمیق‌تر و قوی‌تر می‌شود. هر چه بیشتر درباره‌ی پسری که زندگی‌تان به زندگی او گره خورده است، اطلاعات کسب کنید، بهتر است.

مطمئن باشید که تمام اهداف‌تان با هم یکسان نخواهد بود، اما حداقل باید چند هدف هم‌راستا داشته باشید. درباره‌ی اهداف‌تان با او صحبت کنید و ببینید که کدام یک از هدف‌هایتان با اهداف او هم‌سو است. راهی را برای ایجاد اهداف متحد و یکدل پیدا کنید تا بتوانید دوشادوش هم برای رسیدن به آنها تلاش کنید. علائق و منافع مشترک نقش مهمی در ایجاد یک رابطه‌ی سالم و همیشگی دارد.

اگر از صمیم قلب این مرد را دوست دارید، هرگز نباید احساسات‌تان را از او پنهان کنید، حتی اگر او نمی‌خواهد که به حرف‌هایتان گوش کند. احساسات خود را به زبان بیاورید تا با این اعتراف صادقانه او هم از این شک و تردید بیرون بیاید و متوجه شود، خودش همان مردی است که شما دوست دارید در کنار او زندگی کنید و استحقاقش را دارید.

هرگز از یک مرد نپرسید که شما را دوست دارد یا نه. او هر کاری که در توانش باشد، انجام می‌دهد تا به شما ثابت کند که عاشق‌تان است، اما هرگز به این سوالتان جواب نخواهد داد. این سوال شما را ضعیف نشان می‌دهد، پس لطفاً به خاطر خودتان از پرسیدن آن صرف نظر کنید.

واقعاً چه فکری می‌کنید که این سوال را می‌پرسید؟ اگر واقعاً این مرد را دوست ندارید و تصمیمی برای داشتن یک آینده‌ی مشترک نگرفته‌اید، این سوال را بپرسید. اگر این‌طور نیست و عاشقش هستید، اصلاً به این فکر نکنید که او را با جدا کردن از علائقش به سمت خودتان بکشانید، در غیر این صورت مطمئن باشید که در نهایت تنها خواهید ماند.

اگر جرات پرسیدن چنین سوالی را به خودتان بدهید، او به سرعت شما را رها خواهد کرد. پس به خاطر خودتان هم که شده، این سوال را نپرسید.

واقعاً عقل‌تان سر جایش است؟ این چه سوالی است؟ اگر جواب او یک “نه” قاطع و محکم نباشد، او مرد مناسبی برای شما نخواهد بود.

فکر می‌کنید او واقعاً جراتش را دارد تا حقیقت را به شما بگوید؟ مسلماً نمی‌خواهد که برای خودش دردسر درست کند و با شما دچار مشکل شود. پس این سوال را فراموش کنید تا سری را که درد نمی‌کند، دستمال نبندید.

انتظار دارید که چه جوابی به شما بدهد؟ او یک هنرپیشه‌ یا ورزشکار معروف با درآمد هنگفت نیست. در واقع او مجبور نیست که برای اثبات عشقش به شما کاری انجام بدهد.

مردها حسابگر نیستند و واقعاً دوست ندارند که همه چیز را کمّی کنند. بنابراین عشق‌تان نمی‌تواند دقیقاً انگشت روی چیزی بگذارد که بیشتر از همه درباره‌ی شما دوست دارد، چون مطمئناً خصوصیات دوست‌داشتنی بسیاری در سطوح مختلف دارید. او اصلاً دوست ندارد که رابطه‌تان را پیچیده کند. اگر او دلایل مختلفی برای جدا شدن از شما داشت، مطمئن باشید که این کار را می‌کرد. خوشبختی خودتان را در حفظ رابطه‌تان پیدا کنید و از بودن در کنار عشق‌تان لذت ببرید.

اگر این مرد شما را از صمیم قلب دوست داشته باشد، نمی‌توانید فقط با هم دوست باشید.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

اگر چنین سوالی را از مرد مورد علاقه‌تان بپرسید، در واقع خودتان را به دردسر بزرگی انداخته‌اید.

با پرسیدن این سوال عدم اعتماد به نفس‌ و باور نداشتن به جذابیت خود را نشان می‌دهید.

وقتی انتظار دارید که یک مرد این لحظه‌های خاص را بدون هیچ دلیلی به یاد بیاورد، باید بدانید که به استقبال یک فاجعه رفته‌اید. او یک انسان است و ممکن است یک یا دو تاریخ را فراموش کند، پس نگران نباشید.

هرگز این سوال را از مرد مورد علاقه‌تان نپرسید، مگر این که بخواهید او احساس کند که مانند یک موش به دام افتاده است. همچنین باید بدانید که با پرسیدن چنین سوالی او را وادار به دروغ گفتن می‌کنید. واقعاً می‌خواهید گذشته‌ی او را برملا کنید؟ ما آنچه شرط بلاغ بود با تو گفتیم، تو خواه پند گیر، خواه ملال.

هرگز این سوال را در ابتدای رابطه و شروع آشنایی نپرسید، چون باعث می‌شود که او به سرعت از شما فرار کند و تا جایی که می‌تواند از شما دور شود. حتی اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، باز هم باید بسیار مراقب باشید. اکثر آقایان به طور طبیعی از شنیدن چنین موضوعاتی وحشت‌زده می‌شوند. از قوه تشخیص خود استفاده کنید و از حس ششم‌تان پیروی کنید.

در دنیای امروز بخش عمده ارتباطات از طریق موبایل صورت می‌گیرد اینکه بدانید چطور سر صحبت را با مرد مورد علاقه‌تان باز کنید طوریکه او با تمام وجود از پیام‌‌های شما به وجد بیاید و لبخند بر لباش بنشیند هنر و ویژگی منحصر به فرد شماست. رادیو عشق در دوره جذب مرد با موبایل تمام اصول و نکته‌هایی را که یک خانم برای ارتباط برقرار کردن با مرد مورد علاقه‌اش نیاز دارد را با مثال‌های کاربردی آموزش داده است. با شرکت در این دوره یاد می‌گرید چطور با استفاده از موبایل شور و نشاط را به رابطه‌تان تزریق کنید.

توانایی برقرار کردن ارتباط میان یک زوج یک رکن اساسی رابطه است. برای داشتن یک ارتباط موثر و موفق باید بدانید راجع به چه موضوعاتی با دوست پسرتان صحبت کنید تا نه تنها لحظات خوبی در کنار هم داشته باشید بلکه شناخت عمیق‌تری از هم به دست بیاورید. برای باز کردن سر صحبت با دوست پسرتان می‌توانید در مورد عکس العمل او در مواقعی که شرایط بر وفق مرادش نیست بپرسید و یا در مورد موضوعاتی شبیه به این صحبت کنید: برنامه‌هایتان برای آینده، موضوعات مربوط به محل کارتان، رویاها، نگرانی‌ها، پیشرفت‌هایتان در زندگی، خاطرات گذشته‌، خانواده و دوستانتان، سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان، رازها و …. صحبت کنید. اما حتی زمانی‌که حرفی برای گفتن نداشتید هم از پرسیدن این سوالات خودداری کنید: “چقدر منو دوست داری؟” “پولت رو به می‌دی من نگه دارم برات؟”  ، “چندتا بچه دوست داری”، “چندتا دوست دختر داشتی؟ اگر دوست دخترت برگرده منو ول می‌کنی”  و موضوعاتی شبیه به این.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من یه دوست پسر دارم که هر روز صبح بهم پیام صبح بخیر میگه و وقتی جوابشو میدم منو تا چند ساعت به حرف میگیره البته مشکل این نیست باید بگم ایشون روزی ۲ تا ۳ بار به من پیام میدن و توقع گفت و گوی حداقل۱ ساعته رو از من دارن من چجور باید بگم که من همه وقت ندارم که صحبت کنم تا ناراحت نشه؟(ایشون دوست پسر مجازی من هستن)

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر می‌گویید او صرفا یک دوست مجازی است و جایی در زندگی شما ندارد، به راحتی به او بگویید که زمان زیادی برای صحبت کردن ندارید و می‌خواهید به کارهای شخصی خودتان برسید.

سلام . من از رلم دور هستم و برای همین بیشتر باهم چت میکنیم . قبلا بیشتر حرف میزدیم اما الان هر دومون نمیدونیم چی بگیم تو چت اگر میشه یه موضوع خیلی خوب رو بهم بگین ممنون میشم 😊

سلام دوست گرامی می‌توانید در رابطه با اتفاقات روزمره، اهداف آینده، انتظارات‌تان از یکدیگر صحبت کنید.

سلام.من 19 سالمه و کسی که باهاش اشنا شدم 24 سالشه.

توی اینستا اشنا شدیم. اون بخاطر از دست دادن مادرش طی چند سال قبل خیلی بهش فشار اومده و بخاطر همین باهم حرف میزدیم

و همیشه بهش انگیزه میدادم و از خوبیهای دنیا میگفتم. دقیقا عین یک مشاور و راهنما.

اون کم کم بهم علاقه نشون میداد و میگفت حرفات خیلی ارامش میدن بهم و تا حالا با کسی اینطوری راحت نبودم و انگار چندساله میشناسمت و خیلی دختر فهمیده ای هستی و اینا.

که اخرش گفت منو دوست داره و باعث شدم غمشو فراموش کنه یذره.

مشکل اینجاست که اون ایران نیست کلا تو عراقه.

و نمیدونم چکار کنم چون واقعا ادمی هستش که صادقه و من جرئت ندارم احساسشو زیر پا بزارم حالا که وضعیتش داره بهتر میشه.

اون حاضره هرکاری بکنه برام. و به پام میمونه و واقعا ثابت کرده.

ولی من میترسم نمیدونم چرا.

سلام دوست گرامی نقش شما به عنوان یک مشاور و راهنما، حال او را خوب کرده است؛ اما شما در حقیقت این نقش‌ها را ندارید و این اشتباه است که در رابطه عاطفی نقش دوگانه داشته باشید. اشاره کردید او را ندیدید و او عراق است. آیا برنامه‌ریزی خاصی برای آینده با او دارید؟ خانواده شما با این مساله مشکلی ندارند؟ چون شما نیز به حضور او وابسته شدید. از ترس‌هایتان گفتید که طبیعی است، اما بهتر است برنامه‌ریزی مشخصی برای آینده داشته باشید.

مرسی از زحماتتون.

خونواده که مشکلی ندارن.

و اینکه در مورد اینده گفتید اون کلا در عراق ماندگار نیست و از لحاظ مالی اوکیه.

منم تو ایران نمیمونم و کارم اونقد خوبه که همه جوره ساپورتم میکنه.

شخصی که باهاش در ارتباطم بحث ازدواجو هم کشیده وسط

و واقعا ثابت کرده که خاطر خواهه.

اما یذره بیش از اندازه غیرتی میشه و این منو نگران میکنه.

سلام من با دوست پسرم قصد ازدواج داریم و البته خواستگاری هم امدن اما من ۱۷ سالم و ایشون ۲۴ بنظرمن زود بود و قرار بر این شد ک ی مدت اشنا بشیم تا بعد نامزد کنیم اما حرفامون خیلی تکراری شده ی حالت روز مره ک جفتمونم خسته کرده میخوام بدونم چطور سر صحبت باز کنم ک هم بیشتر با اخلاقیات و علایق اشنا بشم و هم حرفی برای گفتن باشه چون دورم هستیم از هم چت خیلی مهم تو رابطمون اما نمیدونم راجب ب چی حرف بزنیم

سلام دوست گرامی سن شما برای ازدواج پایین است. برای صحبت بیشتر درباره برنامه و هدف‌هایی که در آینده دارید صحبت کنید.

من دوس پسرمو خیلی دوست دارم و از همدیگه دوریم و من میخوام باهاش بیشتر چت کنم ولی نمی‌دونم راجع به چی باهاش صحبت کنم خیلی چتمون روزمره است در حد سلام خوبی چه خبر و چیکار میکنی همین میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل‌تان اشاره نکردید زمانی که دوطرف در رابطه هدف خاصی را دنبال می‌کنند و رابطه مسیر داشته باشد، درباره این اهداف و آینده باهم صحبت می‌کنند. از انتظارات و توقعاتی که طرف مقابل از آنها دارد می‌پرسند و تلاش می‌کنند تا در مسیر شناخت بیشتر یکدیگر قدم بردارند.

سلام وقت به خیر من دوماهی میشه که با یه پسر آشنا شدم، تا اندازه ای اخلاقیاتمون مثل همه میتونه فرد مناسبی برام باشه فقط یه مشکل هست که دوسال ازمن کوچیکتره آیا این مشکل بعدا برامون جدی تر میشه نمیدونم باید چیکار کنم

سلام دوست گرامی سن خودتان و ایشان، شیوه و طریقه آشنایی را اشاره نکردید. مدت زمان آشنایی شما محدود است. اما مهمترین نکته این است که چگونه طی این دوماه متوجه شدید ایشان فرد مناسبی برای زندگی شما هستند؟ درباره سن این نکته را به خاطر داشته باشید که خود سن نمی‌تواند مشکل خاصی ایجاد کند اما نوع نگاه شما نسبت به اینکه از ایشان بزرگتر هستید می‌‌تواند کاملاً روی رابطه اثر بگذارد. اگر دعوا و بحث شما در آینده به مسأله سن برگردد، مثلاً شما به ایشان بگوئید:«چون تو بچه‌ای، نمی‌فهمی چی میگم!» این موضوع می‌تواند روی رابطه شما اثرگذار باشد. همچنین اگر مردی که سنش کمتر است، نتواند در برابر صحبت‌ها و طعنه‌های دیگران جواب قاطعانه‌ای داشته باشد، این مسأله هم روی رابطه شما اثرگذار خواهد بود.

من با دوست پسرم تازه ۲ ماه آشنا شدم نمیدونم چرا نسبت ب اون اعتماد به نفسم پایینه و هر وقت میخوام یه حرفی بزنم یا پیامی بدم، احساس میکنم مسخره ب نظر میرسه…. و دوست پسر من طول این دو ماه هیچی نخواسته از خانوادم بدونه و نمیپرسه و چون اون تمایلی به دونستن این موضوع نداره منم هیچی ازش درمورد خانواده ش نمیپرسم…. ممنون میشم یکم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی سن خودتان و طرف مقابل را نگفتید، به طریقه آشنایی‌تان هم اشاره نکردید. اگر به صورت واضح می‌دانید که اعتماد به نفس‌تان پایین است، برای افزایش آن تلاش کنید. در این مسیر می‌توانید از راهنمایی مشاوران رادیو عشق، استفاده کنید. در مورد رابطه شما دونفر، اگر شخصی در ارتباطش جدی باشد، به مرور زمان دباره خانواده شما و خصوصیات اخلاقی‌تان می‌پرسد و همچنین درباره خودش اطلاعات می‌دهد.

سلام.میشه به منم کمک کنین چون وقتی با کسی که دوسش دارم حرف میزنم نمیتونم حرف پیدا کنم اونم خیلی زود ازم ناراحت میشه. ینی نمیدونم که در مورد چیا باهاش حرف بزنم

سلام. این میتونه به تفاوت‌های شما برگرده. احتمالا شما آدم کم‌حرف یا درون‌گراتری هستید و رابطه رو فقط در حرف زدن نمیبینید ولی این موضوع در طرف مقابلتون برعکس و صحبت کردن خیلی براش اهمیت داره. ناراحتی ایشون احتمالا به خاطره که شما رو از زاویه دید خودشون می‌بینن و وقتی کم حرف می‌زنید اون رو به عنوان کم‌توجهی یا بی‌علاقگی تفسیر می‌کنن. بهتره که درباره این تفاوت‌تون با هم صحبت کنید تا اول حس منفی و ناراحتی ایشون کمتر بشه. با شناخت بیشتر معمولا آدما حرفای بیشتری برای گفتن به هم پیدا می‌کنن چون به علایق مشترکشون پی می‌برن. پس پیدا کردن این علایق مشترک می‌تونه موضوع صحبت کردن بهتون بده. از طرفی شما می‌تونید تبدیل به شنونده خوب بشید و با توجه نشون دادن به حرفاش ایشون رو ترغیب به صحبت بیشتر کنید. اینطوری خودتون هم وارد جریان گفت‌وگو میشید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

تفاوت بین یک رابطه‌ی شاد و غمگین به نوع گفتگوهای دو نفره‌تان مربوط می‌شود. ارتباط حرف اول و آخر را در هر رابطه‌ای می‌زند و وقتی صادقانه و باصراحت با یکدیگر حرف می‌زنید، پیوند مبتنی بر اعتماد بسیار عمیق‌تری بین‌تان ایجاد می‌شود. در شروع رابطه طبعاً موضوعات بیشتری برای گفتگو دارید، چون هنوز در حال کشف کردن و فهمیدن اطلاعات اولیه درباره‌ی یکدیگر هستید. بالعکس اگر مدتی از رابطه‌تان گذشته باشد، به سکوت آرامش‌بخش عادت می‌کنید و داشتن گفتگوهایی گرم و جذاب دیگر برایتان مهم نخواهد بود. چه به تازگی با هم آشنا شده باشید، چه سال‌ها باشد که از بودن در کنار هم لذت می‌برید، باید بدانید که ارتباط و گفتگو برای نزدیک‌تر کردن شما به هم و ایجاد صمیمیت لازم است. دور شدن از یکدیگر در این جهان پرآشوب و پرمشغله بسیار آسان است. موضوعات بسیاری وجود دارد که می‌توانید بارها به گرمی درباره‌ی آنها گفتگو کنید و هر بار در جواب سوالات تکراری اطلاعات جدید و متفاوتی را رد و بدل کنید. در این مقاله موضوعات جالب و مهمی برای صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان پیشنهاد دادیم با استفاده از این موضوعات علاوه بر اینکه بتوانید به راحتی سر صحبت را باز کنید، به درک و شناخت بهتری از او نیز برسید.

اصطلاح دوست دختر و دوست پسر که در این مقاله به کار برده شد مربوط به افرادی است که در رابطه آشنایی به قصد ازدواج و با نظارت والدین هستند. هدف ما در استفاده از این واژه صرفا راحت‌تر ارتباط برقرار کردن مخاطبان این مقاله است.

فهرست مطالب

شکی نیست که همه‌ی ما خواسته‌ها و تمایلات مختلفی داریم که امیدواریم عشق‌مان آنها را برآورده کند. ناامیدی از رسیدن به این خواسته‌های قلبی غالباً به ناراحتی و سرخوردگی دامن می‌زند. اگر عشق‌تان مردی بااعتماد به نفس، مطمئن، انعطاف‌پذیر و خلاق است که با هر حرفی عصبانی نمی‌شود، او از ویژگی‌های لازم برای داشتن یک رابطه‌ی درازمدت برخوردار است. این گروه از مردان درباره‌ی احساسات خود حرف می‌زنند و هنگام جرو بحث جانب انصاف را رعایت می‌کنند. وقتی از مردی سوال می‌کنید که اگر در رابطه به خواسته‌ات نرسی، چکار می‌کنی، یکی از سه جواب زیر را می‌شنوید:

در هر رابطه‌ای اختلاف و عدم توافق وجود دارد. زمانی که دو نفر می‌خواهند در کنار هم رشد کنند، موضوعات بسیاری وجود دارد که به جرو بحث‌هایی داغ و پرهیجان بین آنان دامن می‌زند. رسم رابطه‌های عاشقانه چنین است و به قول معروف دعوا نمک زندگی است.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

همه دوست دارند که بقیه از آنها تعریف کنند. با تعریف کردن از مرد مورد علاقه‌تان و محسنات او باعث می‌شوید که روحیه‌اش بهتر شود و احساس خوبی پیدا کند. به او بگویید که چقدر از رابطه با او خوشحال هستید و قدرش را می‌دانید. اعتراف کنید که به خاطر قلب مهربانش یا روحیه‌ی بخشنده‌اش است که دیوانه‌وار عاشقش شده‌اید.

فکر خوبی است که با دوست پسرتان دردو دل کنید تا کمی دل‌تان سبک شود، به علاوه او باید از نگرانی‌ها و موضوعاتی که در زندگی باعث ناراحتی‌تان می‌شود، آگاهی داشته باشد. صحبت کردن درباره‌ی نگرانی‌های روزمره‌تان، توضیح خوبی برای بعضی رفتارهایتان است. ضمناً وقتی راز دل‌تان را با او در میان می‌گذارید و به او یادآوری می‌کنید که عاشقش هستید و به او اعتماد دارید، باعث می‌شوید که او احساس خاص بودن بکند.

از عشق‌تان سوال کنید که چه موضوعی باعث نگرانی او می‌شود و خودتان هم متقابلاً مسائل آزاردهنده‌ی زندگی‌تان را با او در میان بگذارید. به داد هم رسیدن، سنگ صبور و گوش شنوای یکدیگر بودن و یکدیگر را قضاوت نکردن برای ایجاد پیوندی خاص و محکم که در گذر زمان تاب بیاورد، ضروری است.

فقط مراقب باشید که بیش از حد روی نگرانی‌هایتان تمرکز نکنید، چون با این کار به سرعت به رابطه‌تان آسیب خواهید زد. نگرانی‌ها و دغدغه‌های زندگی‌تان را بشناسید، درباره‌ی آنها با هم حرف بزنید و بعد به موضوعات دیگر بپردازید.

بدون تردید وقتی پای کار به میان می‌آید، همیشه موضوعی برای گفتگو وجود دارد. هر روز، روز جدیدی است و غالباً آبستن چالش‌های جدیدی است که لازم است درباره‌ی آنها صحبت کنید تا باری از روی دوش‌تان برداشته شود. وقتی با یکدیگر درباره‌ی زندگی کاری‌تان صحبت می‌کنید، گام‌های مهمی برای شناخت یکدیگر برمی‌دارید. خبر خوش این است که همواره موضوع جدیدی درباره‌ی کار برای شروع صحبت وجود دارد.

البته لازم نیست که عمیق‌ترین و پنهان‌ترین رازهایتان را فاش کنید، اما اعتماد کردن به مرد زندگی‌تان و او را محرم اسرار خود کردن همواره کار جالبی است. رازگویی عمق بیشتری به رابطه و صمیمیت‌تان می‌دهد و بنیان اعتمادتان را تقویت می‌کند. سعی کنید به این رازگویی‌هایتان جنبه‌ی بازی بدهید و هر بار هر کدام راز جدیدی را برای یکدیگر فاش کنید. این بازی بسیار جالب و مفرح است.

برنامه‌های تلویزیونی آن‌قدر زیاد است که ساعت‌ها می‌توانید درباره‌ی آنها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان با هم حرف بزنید.

برای زنده ماندن باید غذا بخوریم. حتی اگر دوست پسرتان طرفدار دستپخت فوق‌العاده‌تان نباشد، می‌توانید از او بپرسید که چه غذایی را از همه بیشتر دوست دارد یا دوست دارد، برای شام چه غذایی بخورد. مطمئناً چند رستوران خوب وجود دارد که مدت‌ها است می‌خواهید آنها را امتحان کنید. از عشق‌تان بپرسید که آیا رستوران خاصی مدّنظرش است.

این غذا خوردن عاشقانه بسته به رستوران مورد علاقه‌تان می‌تواند تعطیلات آخر هفته‌ی خاصی را برایتان رقم بزند یا خاطره‌ی جالبی را از یک جای جدید برایتان خلق کند. بودن در کنار هم و خاطره‌سازی و خاطره‌بازی جزء مهم‌ترین مولفه‌ها برای مهیج و لذت‌بخش نگه داشتن یک رابطه‌ی عاشقانه است.

رویاهای یک زن شاید موضوع خنده‌داری برای بعضی آقایان باشد، اما برای یافتن خوشبختی واقعی فقط یک راه وجود دارد، این که یک رویاپردازی کنید و باور داشته باشید که رویاهایتان روزی به حقیقت خواهد پیوست. او را مهمان دنیای آرزوهای خود بکنید و اهداف و چشم‌اندازهایتان را حتی احمقانه‌ترین آنها را با او در میان بگذارید. وقتی او را در رویاپردازی‌هایتان شریک می‌کنید، به او نشان می‌دهید که چقدر خاص و منحصر به فرد هستید، حتی ممکن است او هم با شما همراه شود و در رسیدن به آرزوهایتان به شما کمک کند.

حرف زدن درباره‌ی روش‌های فرار از زندگی روزمره موضوعی است که کارشناسان معتقدند، هیجان و سرزندگی را در رابطه تزریق می‌کند. برای تعطیلات و راه‌های فرار از روزمرگی در روزهای تعطیل پایان هفته، از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کنید. این تاریخ‌های دوست‌داشتنی را روی تقویم علامت بزنید تا روزی باشد که مشتاقانه منتظر رسیدن آن و سپری کردنش در کنار هم باشید. به این کار به چشم یک درمان ذهنی نگاه کنید. هر فردی نیاز دارد که برای تجدید قوا و گسترش دادن چشم‌انداز خود هر از گاه از زندگی روزمره فرار کند.

کارهایی که در زمان فراغت و تنهایی خود انجام می‌دهید، از آن جمله موضوعاتی است که دوست پسرتان باید به آنها علاقه داشته باشد. افکار و خواسته‌هایتان را با او در میان بگذارید، احتمال دارد علائق و سرگرمی‌های مشترکی داشته باشید که بتوانید در کنار هم از آنها لذت ببرید.

در هر رابطه‌ای بسیار مهم است که حتی‌الامکان اطلاعات بیشتری درباره‌ی دوستان یکدیگر به دست بیاورید. به این ترتیب رابطه‌تان عمق بیشتری پیدا می‌کند و درباره‌ی کارها، مقاومت‌ها و ترجیحات یکدیگر به شناخت بالاتری می‌رسید.

از عشق‌تان بخواهید که لحظات افتخارآمیز زندگی‌اش را که واقعاً به آنها می‌بالد، برایتان تعریف کند. این لحظات می‌تواند خاطرات دوران کودکی یا ارتقاء شغلی باشد. مطرح شدن این لحظات شاد و غرورآمیز شما را به هم نزدیکتر می‌کند.

وقتی کسی را دوست دارید و به او اهمیت می‌دهید، باید به رفاه و آرامش او در زندگی اهمیت بدهید. منطقی است که بخواهید از هر راه ممکن به عشق زندگی‌تان کمک کنید. از او بپرسید که آیا به کمک‌تان نیاز دارد. به این ترتیب متوجه می‌شود که آماده‌اید تا در موقع لزوم به دادش برسید و قلبش مملو از احساس قدردانی و سپاسگزاری نسبت به شما می‌شود.

اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، می‌توانید درباره‌ی این موضوع با هم حرف بزنید. اگر فقط دو یا سه هفته است که با هم آشنا شده‌اید، نباید درباره‌ی آینده با هم صحبت کنید.  پس اگر مدتی است که با هم رابطه دارید، فکر خوبی است که با هم درباره‌ی آینده‌ی مشترکتان صحبت کنید. چنانچه اهداف مشترکی داشته باشید، رابطه‌تان تقویت می‌شود و می‌توانید در کنار هم برای رسیدن به اهداف‌تان تلاش کنید.

وقتی صادقانه با دوست پسرتان حرف بزنید، او را با عیب‌ها و کمبودهای خود آشنا کنید و بگویید که در چه حوزه‌هایی می‌خواهید رشد کنید و خودتان را بهبود دهید، به عشق‌تان کمک می‌کنید تا آرام‌تر شود و دیگر چندان نگران و دلواپس کمبودهای خود و ویژگی‌هایی نباشد که در خود نمی‌پسندد. به این ترتیب او از لاک دفاعی بیرون می‌آید و دیوارهایی را که دور خود کشیده، خراب می‌کند، چون به او نشان داده‌اید که می‌تواند با شما راحت باشد.

صحبت کردن درباره‌ی مشکلات مربوط به سلامتی آسان نیست، چون بسیاری از آنها مایه‌ی خجالت‌اند؛ بااین حال در میان گذاشتن این مشکلات جسمی روش فوق‌العاده‌ای برای ایجاد صمیمیت بیشتر است. اطلاع داشتن از چنین مسائلی برای سلامت یک رابطه‌ی درازمدت حیاتی است.

مشورت کردن با یکدیگر روش فوق‌العاده‌ای برای بهتر شناختن دوست پسرتان است. بدون ترس و نگرانی از او بخواهید که درباره‌ی مسائل مختلف زندگی نظر بدهد. بسیار مهم است که هر دو طرف نسبت به زندگی یکدیگر علاقه داشته باشید و مشورت‌های راه‌گشایی را در مواقع لزوم به یکدیگر ارائه دهید.

وقتی با یک مرد عهد و پیمان می‌بندید و به او متعهد می‌شوید، یک موضوع جالب و مهیج برای گفتگو کردن با او، اشتباه‌های خنده‌داری است که در گذشته انجام داده‌اید. حواس‌تان باشد که او هم حتماً درباره‌ی دوران کودکی و رشدش صحبت کند تا به این ترتیب بهتر بتوانید او را بشناسید. او را از رویاها، خواسته‌ها و تمایلات‌تان آگاه کنید و با هم در این باره گفتگو کنید تا ببینید که آیا در مسیر درستی حرکت می‌کنید یا خیر.

بسیار مهم است که بدانید چه چیزی در آینده انتظارتان را می‌کشد و باید بتوانید درباره‌ی آینده با دوست پسر خود صحبت کنید. او هم باید به برنامه‌های شما برای آینده علاقه‌ نشان بدهد. این گفتگوها کمک می‌کند تا به هم نزدیک‌تر شوید. اگر او به آینده‌ی شما بی‌علاقه است و یا تمایلی برای گفتگو درباره‌ی آینده‌ی مشترک ندارد، بهتر است هر چه زودتر از این موضوع آگاه شوید.

وقتی تصمیم می‌گیرید که درباره‌ی مسائل مورد علاقه یا تنفر خود صحبت کنید که همواره در حال تغییر است، رابطه‌تان عمیق‌تر و قوی‌تر می‌شود. هر چه بیشتر درباره‌ی پسری که زندگی‌تان به زندگی او گره خورده است، اطلاعات کسب کنید، بهتر است.

مطمئن باشید که تمام اهداف‌تان با هم یکسان نخواهد بود، اما حداقل باید چند هدف هم‌راستا داشته باشید. درباره‌ی اهداف‌تان با او صحبت کنید و ببینید که کدام یک از هدف‌هایتان با اهداف او هم‌سو است. راهی را برای ایجاد اهداف متحد و یکدل پیدا کنید تا بتوانید دوشادوش هم برای رسیدن به آنها تلاش کنید. علائق و منافع مشترک نقش مهمی در ایجاد یک رابطه‌ی سالم و همیشگی دارد.

اگر از صمیم قلب این مرد را دوست دارید، هرگز نباید احساسات‌تان را از او پنهان کنید، حتی اگر او نمی‌خواهد که به حرف‌هایتان گوش کند. احساسات خود را به زبان بیاورید تا با این اعتراف صادقانه او هم از این شک و تردید بیرون بیاید و متوجه شود، خودش همان مردی است که شما دوست دارید در کنار او زندگی کنید و استحقاقش را دارید.

هرگز از یک مرد نپرسید که شما را دوست دارد یا نه. او هر کاری که در توانش باشد، انجام می‌دهد تا به شما ثابت کند که عاشق‌تان است، اما هرگز به این سوالتان جواب نخواهد داد. این سوال شما را ضعیف نشان می‌دهد، پس لطفاً به خاطر خودتان از پرسیدن آن صرف نظر کنید.

واقعاً چه فکری می‌کنید که این سوال را می‌پرسید؟ اگر واقعاً این مرد را دوست ندارید و تصمیمی برای داشتن یک آینده‌ی مشترک نگرفته‌اید، این سوال را بپرسید. اگر این‌طور نیست و عاشقش هستید، اصلاً به این فکر نکنید که او را با جدا کردن از علائقش به سمت خودتان بکشانید، در غیر این صورت مطمئن باشید که در نهایت تنها خواهید ماند.

اگر جرات پرسیدن چنین سوالی را به خودتان بدهید، او به سرعت شما را رها خواهد کرد. پس به خاطر خودتان هم که شده، این سوال را نپرسید.

واقعاً عقل‌تان سر جایش است؟ این چه سوالی است؟ اگر جواب او یک “نه” قاطع و محکم نباشد، او مرد مناسبی برای شما نخواهد بود.

فکر می‌کنید او واقعاً جراتش را دارد تا حقیقت را به شما بگوید؟ مسلماً نمی‌خواهد که برای خودش دردسر درست کند و با شما دچار مشکل شود. پس این سوال را فراموش کنید تا سری را که درد نمی‌کند، دستمال نبندید.

انتظار دارید که چه جوابی به شما بدهد؟ او یک هنرپیشه‌ یا ورزشکار معروف با درآمد هنگفت نیست. در واقع او مجبور نیست که برای اثبات عشقش به شما کاری انجام بدهد.

مردها حسابگر نیستند و واقعاً دوست ندارند که همه چیز را کمّی کنند. بنابراین عشق‌تان نمی‌تواند دقیقاً انگشت روی چیزی بگذارد که بیشتر از همه درباره‌ی شما دوست دارد، چون مطمئناً خصوصیات دوست‌داشتنی بسیاری در سطوح مختلف دارید. او اصلاً دوست ندارد که رابطه‌تان را پیچیده کند. اگر او دلایل مختلفی برای جدا شدن از شما داشت، مطمئن باشید که این کار را می‌کرد. خوشبختی خودتان را در حفظ رابطه‌تان پیدا کنید و از بودن در کنار عشق‌تان لذت ببرید.

اگر این مرد شما را از صمیم قلب دوست داشته باشد، نمی‌توانید فقط با هم دوست باشید.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

اگر چنین سوالی را از مرد مورد علاقه‌تان بپرسید، در واقع خودتان را به دردسر بزرگی انداخته‌اید.

با پرسیدن این سوال عدم اعتماد به نفس‌ و باور نداشتن به جذابیت خود را نشان می‌دهید.

وقتی انتظار دارید که یک مرد این لحظه‌های خاص را بدون هیچ دلیلی به یاد بیاورد، باید بدانید که به استقبال یک فاجعه رفته‌اید. او یک انسان است و ممکن است یک یا دو تاریخ را فراموش کند، پس نگران نباشید.

هرگز این سوال را از مرد مورد علاقه‌تان نپرسید، مگر این که بخواهید او احساس کند که مانند یک موش به دام افتاده است. همچنین باید بدانید که با پرسیدن چنین سوالی او را وادار به دروغ گفتن می‌کنید. واقعاً می‌خواهید گذشته‌ی او را برملا کنید؟ ما آنچه شرط بلاغ بود با تو گفتیم، تو خواه پند گیر، خواه ملال.

هرگز این سوال را در ابتدای رابطه و شروع آشنایی نپرسید، چون باعث می‌شود که او به سرعت از شما فرار کند و تا جایی که می‌تواند از شما دور شود. حتی اگر مدتی از آشنایی‌تان می‌گذرد، باز هم باید بسیار مراقب باشید. اکثر آقایان به طور طبیعی از شنیدن چنین موضوعاتی وحشت‌زده می‌شوند. از قوه تشخیص خود استفاده کنید و از حس ششم‌تان پیروی کنید.

در دنیای امروز بخش عمده ارتباطات از طریق موبایل صورت می‌گیرد اینکه بدانید چطور سر صحبت را با مرد مورد علاقه‌تان باز کنید طوریکه او با تمام وجود از پیام‌‌های شما به وجد بیاید و لبخند بر لباش بنشیند هنر و ویژگی منحصر به فرد شماست. رادیو عشق در دوره جذب مرد با موبایل تمام اصول و نکته‌هایی را که یک خانم برای ارتباط برقرار کردن با مرد مورد علاقه‌اش نیاز دارد را با مثال‌های کاربردی آموزش داده است. با شرکت در این دوره یاد می‌گرید چطور با استفاده از موبایل شور و نشاط را به رابطه‌تان تزریق کنید.

توانایی برقرار کردن ارتباط میان یک زوج یک رکن اساسی رابطه است. برای داشتن یک ارتباط موثر و موفق باید بدانید راجع به چه موضوعاتی با دوست پسرتان صحبت کنید تا نه تنها لحظات خوبی در کنار هم داشته باشید بلکه شناخت عمیق‌تری از هم به دست بیاورید. برای باز کردن سر صحبت با دوست پسرتان می‌توانید در مورد عکس العمل او در مواقعی که شرایط بر وفق مرادش نیست بپرسید و یا در مورد موضوعاتی شبیه به این صحبت کنید: برنامه‌هایتان برای آینده، موضوعات مربوط به محل کارتان، رویاها، نگرانی‌ها، پیشرفت‌هایتان در زندگی، خاطرات گذشته‌، خانواده و دوستانتان، سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان، رازها و …. صحبت کنید. اما حتی زمانی‌که حرفی برای گفتن نداشتید هم از پرسیدن این سوالات خودداری کنید: “چقدر منو دوست داری؟” “پولت رو به می‌دی من نگه دارم برات؟”  ، “چندتا بچه دوست داری”، “چندتا دوست دختر داشتی؟ اگر دوست دخترت برگرده منو ول می‌کنی”  و موضوعاتی شبیه به این.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

21 بازدید

46 بازدید

30 بازدید

36 بازدید

39 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من یه دوست پسر دارم که هر روز صبح بهم پیام صبح بخیر میگه و وقتی جوابشو میدم منو تا چند ساعت به حرف میگیره البته مشکل این نیست باید بگم ایشون روزی ۲ تا ۳ بار به من پیام میدن و توقع گفت و گوی حداقل۱ ساعته رو از من دارن من چجور باید بگم که من همه وقت ندارم که صحبت کنم تا ناراحت نشه؟(ایشون دوست پسر مجازی من هستن)

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر می‌گویید او صرفا یک دوست مجازی است و جایی در زندگی شما ندارد، به راحتی به او بگویید که زمان زیادی برای صحبت کردن ندارید و می‌خواهید به کارهای شخصی خودتان برسید.

سلام . من از رلم دور هستم و برای همین بیشتر باهم چت میکنیم . قبلا بیشتر حرف میزدیم اما الان هر دومون نمیدونیم چی بگیم تو چت اگر میشه یه موضوع خیلی خوب رو بهم بگین ممنون میشم 😊

سلام دوست گرامی می‌توانید در رابطه با اتفاقات روزمره، اهداف آینده، انتظارات‌تان از یکدیگر صحبت کنید.

سلام.من 19 سالمه و کسی که باهاش اشنا شدم 24 سالشه.

توی اینستا اشنا شدیم. اون بخاطر از دست دادن مادرش طی چند سال قبل خیلی بهش فشار اومده و بخاطر همین باهم حرف میزدیم

و همیشه بهش انگیزه میدادم و از خوبیهای دنیا میگفتم. دقیقا عین یک مشاور و راهنما.

اون کم کم بهم علاقه نشون میداد و میگفت حرفات خیلی ارامش میدن بهم و تا حالا با کسی اینطوری راحت نبودم و انگار چندساله میشناسمت و خیلی دختر فهمیده ای هستی و اینا.

که اخرش گفت منو دوست داره و باعث شدم غمشو فراموش کنه یذره.

مشکل اینجاست که اون ایران نیست کلا تو عراقه.

و نمیدونم چکار کنم چون واقعا ادمی هستش که صادقه و من جرئت ندارم احساسشو زیر پا بزارم حالا که وضعیتش داره بهتر میشه.

اون حاضره هرکاری بکنه برام. و به پام میمونه و واقعا ثابت کرده.

ولی من میترسم نمیدونم چرا.

سلام دوست گرامی نقش شما به عنوان یک مشاور و راهنما، حال او را خوب کرده است؛ اما شما در حقیقت این نقش‌ها را ندارید و این اشتباه است که در رابطه عاطفی نقش دوگانه داشته باشید. اشاره کردید او را ندیدید و او عراق است. آیا برنامه‌ریزی خاصی برای آینده با او دارید؟ خانواده شما با این مساله مشکلی ندارند؟ چون شما نیز به حضور او وابسته شدید. از ترس‌هایتان گفتید که طبیعی است، اما بهتر است برنامه‌ریزی مشخصی برای آینده داشته باشید.

مرسی از زحماتتون.

خونواده که مشکلی ندارن.

و اینکه در مورد اینده گفتید اون کلا در عراق ماندگار نیست و از لحاظ مالی اوکیه.

منم تو ایران نمیمونم و کارم اونقد خوبه که همه جوره ساپورتم میکنه.

شخصی که باهاش در ارتباطم بحث ازدواجو هم کشیده وسط

و واقعا ثابت کرده که خاطر خواهه.

اما یذره بیش از اندازه غیرتی میشه و این منو نگران میکنه.

سلام من با دوست پسرم قصد ازدواج داریم و البته خواستگاری هم امدن اما من ۱۷ سالم و ایشون ۲۴ بنظرمن زود بود و قرار بر این شد ک ی مدت اشنا بشیم تا بعد نامزد کنیم اما حرفامون خیلی تکراری شده ی حالت روز مره ک جفتمونم خسته کرده میخوام بدونم چطور سر صحبت باز کنم ک هم بیشتر با اخلاقیات و علایق اشنا بشم و هم حرفی برای گفتن باشه چون دورم هستیم از هم چت خیلی مهم تو رابطمون اما نمیدونم راجب ب چی حرف بزنیم

سلام دوست گرامی سن شما برای ازدواج پایین است. برای صحبت بیشتر درباره برنامه و هدف‌هایی که در آینده دارید صحبت کنید.

من دوس پسرمو خیلی دوست دارم و از همدیگه دوریم و من میخوام باهاش بیشتر چت کنم ولی نمی‌دونم راجع به چی باهاش صحبت کنم خیلی چتمون روزمره است در حد سلام خوبی چه خبر و چیکار میکنی همین میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل‌تان اشاره نکردید زمانی که دوطرف در رابطه هدف خاصی را دنبال می‌کنند و رابطه مسیر داشته باشد، درباره این اهداف و آینده باهم صحبت می‌کنند. از انتظارات و توقعاتی که طرف مقابل از آنها دارد می‌پرسند و تلاش می‌کنند تا در مسیر شناخت بیشتر یکدیگر قدم بردارند.

سلام وقت به خیر من دوماهی میشه که با یه پسر آشنا شدم، تا اندازه ای اخلاقیاتمون مثل همه میتونه فرد مناسبی برام باشه فقط یه مشکل هست که دوسال ازمن کوچیکتره آیا این مشکل بعدا برامون جدی تر میشه نمیدونم باید چیکار کنم

سلام دوست گرامی سن خودتان و ایشان، شیوه و طریقه آشنایی را اشاره نکردید. مدت زمان آشنایی شما محدود است. اما مهمترین نکته این است که چگونه طی این دوماه متوجه شدید ایشان فرد مناسبی برای زندگی شما هستند؟ درباره سن این نکته را به خاطر داشته باشید که خود سن نمی‌تواند مشکل خاصی ایجاد کند اما نوع نگاه شما نسبت به اینکه از ایشان بزرگتر هستید می‌‌تواند کاملاً روی رابطه اثر بگذارد. اگر دعوا و بحث شما در آینده به مسأله سن برگردد، مثلاً شما به ایشان بگوئید:«چون تو بچه‌ای، نمی‌فهمی چی میگم!» این موضوع می‌تواند روی رابطه شما اثرگذار باشد. همچنین اگر مردی که سنش کمتر است، نتواند در برابر صحبت‌ها و طعنه‌های دیگران جواب قاطعانه‌ای داشته باشد، این مسأله هم روی رابطه شما اثرگذار خواهد بود.

من با دوست پسرم تازه ۲ ماه آشنا شدم نمیدونم چرا نسبت ب اون اعتماد به نفسم پایینه و هر وقت میخوام یه حرفی بزنم یا پیامی بدم، احساس میکنم مسخره ب نظر میرسه…. و دوست پسر من طول این دو ماه هیچی نخواسته از خانوادم بدونه و نمیپرسه و چون اون تمایلی به دونستن این موضوع نداره منم هیچی ازش درمورد خانواده ش نمیپرسم…. ممنون میشم یکم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی سن خودتان و طرف مقابل را نگفتید، به طریقه آشنایی‌تان هم اشاره نکردید. اگر به صورت واضح می‌دانید که اعتماد به نفس‌تان پایین است، برای افزایش آن تلاش کنید. در این مسیر می‌توانید از راهنمایی مشاوران رادیو عشق، استفاده کنید. در مورد رابطه شما دونفر، اگر شخصی در ارتباطش جدی باشد، به مرور زمان دباره خانواده شما و خصوصیات اخلاقی‌تان می‌پرسد و همچنین درباره خودش اطلاعات می‌دهد.

سلام.میشه به منم کمک کنین چون وقتی با کسی که دوسش دارم حرف میزنم نمیتونم حرف پیدا کنم اونم خیلی زود ازم ناراحت میشه. ینی نمیدونم که در مورد چیا باهاش حرف بزنم

سلام. این میتونه به تفاوت‌های شما برگرده. احتمالا شما آدم کم‌حرف یا درون‌گراتری هستید و رابطه رو فقط در حرف زدن نمیبینید ولی این موضوع در طرف مقابلتون برعکس و صحبت کردن خیلی براش اهمیت داره. ناراحتی ایشون احتمالا به خاطره که شما رو از زاویه دید خودشون می‌بینن و وقتی کم حرف می‌زنید اون رو به عنوان کم‌توجهی یا بی‌علاقگی تفسیر می‌کنن. بهتره که درباره این تفاوت‌تون با هم صحبت کنید تا اول حس منفی و ناراحتی ایشون کمتر بشه. با شناخت بیشتر معمولا آدما حرفای بیشتری برای گفتن به هم پیدا می‌کنن چون به علایق مشترکشون پی می‌برن. پس پیدا کردن این علایق مشترک می‌تونه موضوع صحبت کردن بهتون بده. از طرفی شما می‌تونید تبدیل به شنونده خوب بشید و با توجه نشون دادن به حرفاش ایشون رو ترغیب به صحبت بیشتر کنید. اینطوری خودتون هم وارد جریان گفت‌وگو میشید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

پورتال جوانان ایرانی

چیزهای کمی در زندگی هست که انجامشان توام با استرس خواهد بود: اولین کارتان، گرفتن گواهینامه، فارغ‌التحصیل شدن و البته حرف زدن با عشقتان. اصلاً با عشق زندگی‌تان باید درباره چه حرف بزنید؟ مطمئناً دوست ندارید حرف زدنتان حوصله‌اش را سر ببرد ولی حتماً نمی‌خواهید که متوجه به هم خوردن عصبی دندان‌هایتان هم بشود. نگرانی‌هایتان را کنار بگذارید و عادت‌های عصبی‌تان را با این ۱۰ موضوع گفتگو به کلی کنار بگذارید.

۱. او
می‌دانید آدم‌ها دوست دارند همیشه و در هر شرایطی درمورد چه موضوعی صحبت کنند؟ خودشان! اینکار نه تنها به او نشان می‌دهد دوست دارید بیشتر درموردش بدانید، بلکه زمان زیادی او را مشغول حرف زدن می‌کند و شما لذت می‌برید. پس از خودش بعنوان یک موضوع استفاده کنید. با پرسیدن سوالات کلیشه‌ای مثل «امروز حالت چطوره؟» یا سوالات بزرگتری مثل «بزرگترین هدف زندگیت چیه؟» شروع کنید. صدها سوال وجود دارد که می‌توانید امتحانشان کنید.

۲. علایق مشترک
اگر بین شما دو نفر علاقه مشترکی وجود دارد می‌توانید درمورد این موضوع خاص صحبت کنید. مطمئناً بحث لذت‌بخشی هم خواهد بود. البته زمانی اینکار را بکنید که علاقه مشترکی بین‌تان وجود داشته باشد و اگر نمی‌دانید که علاقه مشترکی دارید یا نه آنوقت باید کمی درموردش تحقیق کنید. این شما را به موضوع شماره ۱ یعنی پرسیدن از علایقش می‌رساند.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

۳. علایق او
خوب، تصور کنید که او عاشق موتورسواری است و این موضوع برای شما به هیچ عنوان جذاب نیست. هیچ اشکالی ندارد! باز هم می‌توانید از آن بعنوان یک موضوع گفتگو استفاده کنید. این کار شما به او نشان می‌دهد که بااینکه به آن موضوع علاقه‌مند نیستید باز هم برای علاقه‌مند شدن به آن و دانستن بیشتر درموردش تلاش می‌کنید.

۴. اتفاقات اخیر
وقتی هیچ موضوعی برای صحبت کردن ندارید، آسانترین کار چیست؟ البته اتفاقات روزمره. به یکی از جالب‌ترین اتفاقات اخیر در دنیا اشاره کنید. می‌تواند موضوعی جدی باشد که در اخبار شنیده‌اید یا موضوعی خنده دار که در یک شوی تلویزیونی دیده‌اید.

۵. آب و هوا
مطمئناً منظورمان این نیست که بپرسید، «بیرون هوا چطوره؟» به هیچ عنوان این کار را نکنید چون شبیه به یک فرد حوصله‌سربر به نظر خواهید رسید که هیچ حرفی برای گفتن ندارد. به جای گفتن حرف کلیشه‌ای مثل این، مثلاً اگر بیرون هوا خیلی گرم است هوشمندانه بگویید، «این گرما واقعاً مسخره است! واقعاً دلم یه بستنی میخواد!» که با گفتن این می‌توانیم امیدوار باشیم که با هم برای خوردن بستنی بیرون بروید یا حداقل مکالمه‌ای بین‌تان شروع شود.

۶. تجربیات زندگی
می‌توانید گفتگو را با تعریف کردن بعضی از جالب‌ترین و بامزه‌ترین خاطراتی که در زندگی داشته‌اید راه بیندازید و این احتمال هم وجود دارد که بعد از آن صحبت به اتفاقات مهمی که در طول زندگی‌تان رخ داده است برسید. در هر دو حالت، تعریف کردن تجربیات زندگی موضوع فوق‌العاده‌ای است چون هیچ انتهایی ندارد.

۷. تحسین و تمجید
شما از اینکه یک نفر ازتان تعریف کند خوشتان نمی‌آید؟ مطمئنم هیچکس وجود ندارد که بدش بیاید. تحسین دیگران نه‌تنها حس خوبی می‌دهد بلکه شروع‌کننده خوبی برای گفتگو است. می‌توانید با گفتن اینکه پیراهن جدیدش چقدر به او می‌آید شروع کنید و بعد بپرسید آن را از کجا خریده است و بعد بگویید که آنجا یکی از فروشگاه‌های محبوب شماست. می‌بینید؟ یک تعریف کردن ساده شما را به یک علاقه مشترک هدایت کرده و وارد یک مکالمه طولانی‌تان می‌کند. و مطمئن باشید کنار این احساسی فوق‌العاده به او داده‌اید!

۸. هر چیز خنده‌دار
شوخ‌طبعی یک ویژگی اخلاقی است که معمولاً همه از آن خوششان می‌آید. پس چطور است که با یک موضوع خنده‌دار به طرفتان نشان دهید که موجود جالب و بامزه‌ای هستید؟ می‌توانید با تعریف کردن یک جوک خنده‌دار که قبلاً شنیده‌اید شروع کنید یا یک موضوع خنده‌داری را مطرح کنید که چند وقت پیش در تلویزیون شنیده بودید. نکته اینجاست که او را بخندانید. مطمئناً او هم چیزهایی برای اضافه کردن به موضوعات خنده‌دار شما خواهد داشت و به همین ترتیب کل بعدازظهر را کنار هم خوش خواهید گذراند!

۹. کار/دانشگاه
اگر با هم همکار هستید یا به یک دانشگاه می‌روید، این موضوع خاص برایتان آسان‌ترین موضوع خواهد بود. می‌توانید درمورد محیط کارتان یا چیزهایی درمورد کارتان که از آن خوشتان یا بدتان می‌اید حرف بزنید. می‌توانید درمورد سخت بودن تکلیف هفته گذشته صحبت را شروع کنید، همین حرف ساده می‌تواند شما را به گفتگویی عالی درمورد اینکه تا ۵ سال آینده چه کارهایی می‌خواهید بکنید بکشاند.

۱۰. سوالات
از هر چه بگذریم بالاخره به سوال کردن‌ها می‌رسیم. شما از کسی خوشتان آمده است، پس احتمالاً چیزهای زیادی درمورد او نمی‌دانید. هیچ راهی برای شناختن یک نفر بهتر از این نیست که از خودش سوال بپرسید. علاوه بر اینکه ۹۹٪ از آدم‌ها جواب دادن به سوال درمورد خودشان را دوست دارند. این باعث می‌شود احساس خاص بودن کنند. از او بپرسید گروه موزیک موردعلاقه‌اش کدام است، شغل آرزوهایش چه بوده یا خیلی ساده، اینکه آخر هفته می‌خواهد چکار کند. این سوال‌ها بحث فوق‌العاده‌ای را بین‌تان شروع می‌کند.

شما چه موضوعاتی را برای حرف زدن با کسی که از او خوشتان آمده، پیشنهاد می‌کنید؟ با ما در میان بگذارید!

برچسب ها : با همسرم درمورد چی حرف بزنیمچه سوالی بپرسیمدرباره چی حرف بزنیمشروع گفتگوشروع مکالماتمردمانموضوع برای حرفموضوع برای صحبتموضوعاتی برای حرف زدنموضوعاتی برای صحبتموضوعاتی برای گفتگو

۲۲ آبان, ۱۳۹۰

۲۱ مهر, ۱۳۹۲

۱۴ اردیبهشت, ۱۳۹۵

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

عشق در مقابل احترام

۳۰ فروردین, ۱۳۹۲

ازدواج و خانواده

طلاق و آثار سوء آن به روی فرزندان

۱ خرداد, ۱۳۸۷

ورزش و تحرک

در زمستان هم تناسب اندام خود را حفظ کنید

۲ خرداد, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

اعتیاد به اینترنت و سکس اینترنتی

۲۱ مهر, ۱۳۸۷

ازدواج و خانواده

چگونه با عشق خود حرف بزنیم

علائم آمادگی برای شروع یک رابطه جدید

۵ خرداد, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چه مدل لباس‌هایی را در هنگام ورزش کردن نباید پوشید؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

نکات مهم برای لباس پوشیدن در یک دورهمی دوستانه که هر خانم باید بداند

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

۷+۱ ماده غذایی که باعث افزایش وزن می شوند

۳ اسفند, ۱۳۹۸

ازدواج و خانواده

۳ راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

۳ اسفند, ۱۳۹۸

روشهای موفقیت

۳ اصل مهم برای دستیابی به موفقیت در زندگی با الگو گرفتن از دانشمندان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

معرفی ۵ کتاب ایرانی برتر از میان صدها اثر داستانی برگزیده جهان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

آشنایی با مهم ترین دانه های روغنی و فواید هریک از آنها برای بدن

۳۰ دی, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

گیاهخوار در برابر گوشت خوار، کدام رژیم برای بدن سالم تر است؟

۳۰ دی, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۱ نکته مهم برای انتخاب لباس های با کیفیت

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۷ ویژگی مهم که یک ساعت مچی را به بهترین ساعت برای انتخاب تبدیل می‌کند

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۰ روش تضمین شده انتخاب کفش استاندارد برای پیاده‌روی های طولانی

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3863موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4431موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 2004موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36472موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4239موضوع : چگونه با عشق خود حرف بزنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9391موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19502موضوع :

یکی از کارآمدترین تکنیک های جذب و راه های عاشق کردن یک مرد بر اساس روانشناسی عشق، حرف زدن به روش درست می باشد.

عاشقانه حرف زدن تاثیر خیلی مثبتی برای جذب طرف مقابل خواهد داشت و شما را در قلب عشقتان جای می دهد. به همین منظور نوین اطلس دات کام در این مطلب با آموزش عاشقانه حرف زدن به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه با عشق صحبت کنید. در کل می توان گفت عاشقانه حرف زدن یکی از رفتارهایی است که از راه های عاشق کردن یک مرد به حساب می اید اما برای جذب همسرتان نیز می توانید از صحبت عاشقانه با او استفاده از کلمات محبت آمیز کمک بگیرید.

در نتیجه در این مطلب  با عنوان آموزش عاشقانه حرف زدن جملاتی برای دلبری از همسر و راه های عاشق کردن یک مرد  به شما معرفی می کنیم.(نگاه کنید به روانشناسی رابطه عاشقانه)

چگونه با عشق صحبت کنیم 

برای اینکه با راه های عاشق کردن یک مرد آشنا شویم خیلی مهم است یاد بگیریم چگونه با عشق خود صحبت کنیم. آموزش عاشقانه حرف زدن به شیوه ی درست می تواند تاثیر مثبت قابل توجهی روی رابطه ی شما داشته باشد. اولین نکته ای که برای صحبت کرن باعشقتان باید به آن توجه کنید این است که عاشقانه حرف زدن تنها استفاده از کلمات محبت آمیز نیست، رفتار شما هنگام صحبت کردن با عشقتان خیلی در جذب او موثر خواهد بود ( نگاه کنید به پروفایل عاشقانه).

وقتی قصد دارید از راه های عاشق کردن یک مرد استفاده کنید و با صحبت کردن او را عاشق خود کنید نباید جای دیگری را نگاه کنید. باید به چشمانش نگاه کنید تا صداقت و صمیمیت را در چشمان شما ببیند. وقتی چشمانتان را از عشق خود بدزدید او تصور می کند شما دروغ می گویید و به همین دلیل نمی توانید در چشمانش نگاه کنید. پس هنگام صحبت کردن با عشق یکی از مهم ترین مواردی که باید رعایت کنید حفظ ارتباط چشمی به شیوه ی درست است.

نکته ی دوم آموزش عاشقانه حرف زدن اینکه هنگام صحبت کردن با عشقتان نباید از او فاصله بگیرید. به او نزدیک شوید و در کنارش بنشینید. سعی کنید هنگام صحبت کردن با عشقتان دستان او را بگیرید. این کار می تواند تاثیر خیلی خوبی داشته باشد و احساس او نسبت به شما بهتر شود.

همه نیاز داریم بدانیم چگونه عشق را زنده نگه داریم پس هنگام صحبت کردن با عشقتان که یکی از راه های عاشق کردن یک مرد است با پرسیدن سوالات لازم در پی درک احساسات او باشید. کاری کنید با شما راحت باشد و هرچیزی را که در دلش هست با شما در میان بگذارد. مثلا می توانید بگویید:” مدتی هست که احساس می کنم ناراحت و دلگیری. چیزی هست که من باید بدانم؟” با چنین جمله ای او به شما اعتماد می کند و همه چیز را بازگو خواهد کرد.

توصیه می کنیم همه ی این موارد آموزش عاشقانه حرف زدن را جهت یادگیری راه های عاشق کردن یک مرد در یک فضای مناسب انجام دهید. یک فضای عاشقانه برای صحبت کردن به عشقتان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. می توانید از یک کافی شاپ با فضای خوب یا یک رستورانی که عشقتان دوست دارد استفاده کنید. اگر در حال صحبت با همسرتان هستید می توانید یک فضای رمانتیک در خانه به وجود بیاورید. فضای خوب درواقع برای یک صحبت خوب با عشق یک شرط اساسی و مهم است.

بعضی از زوج ها تصور می کنند صحبت عاشقانه فقط “دوستت دارم” است و عاشقانه حرف زدنشان با همسر فقط در همین یک جمله خلاصه می شود. اما باید بگویم از راه های عاشق کردن یک مرد این است که بدانید همسر شما به جز شنیدن جمله ی “دوستت دارم” به شنیدن جملات عاشقانه ی دیگری نیز نیاز دارد. به همین منظور نوین اطلس دات کام در مقاله آموزش عاشقانه حرف زدن چندین جمله ی عاشقانه را در این بخش به شما معرفی کرده است که به عنوان بهترین و قوی ترین راه های عاشق کردن یک مرد در نظر گرفته می شود و به می توانید به کمک آن ها یک صحبت عاشقانه ی جذاب با همسر خود داشته باشید و آشنا شوید با حرف هایی که همسرتان را عاشق می کند:

چقدر خوش شانسم که تو توی زندگیمی.

نمی دانید در رابطه عاشقانه شنیدن این از کسی که عاشقش هستید چه حسی دارد. این یک راه بسیار زیبا برای این است که به او نشان دهید تا چه اندازه برایتان ارزش دارد. این تحسین را می توانید بیشتر استفاده کنید، هربار که کار خوبی برایتان انجام می دهد، وقتی در جمعی هستید و او حرف قشنگی درمورد شما می زند، وقتی با هم خوش می گذرانید.

هیچکس به اندازه تو خوشحالم نمیکنه.

یکی دیگر از راه های عاشق کردن یک مرد این است که با تحسین، او را با افراد دیگری که قبلاً در زندگیتان بوده اند مقایسه کرده و او را بالاتر از آنها می برید. و واقعیت این است که مردان یا زنان حس رقابت بسیار قوی بین خودشان دارند، به همین دلیل اگر به او بگویید که او بهترین همسر برای شما بوده است، یک تحسین بزرگ برای او قلمداد می شود.

تو واقعاً ایده آلی!

یکی دیگر از راه های عاشق کردن یک مرد این است که برای مناسبت های خاص بتوانید با یک علامت تعجب بزرگ به او بگویید «خدای من، تو واقعاً ایدآلی، هیچ چیز کم نداری!» این مورد یکی از بهترین جملات عاشقانه مخصوص نامزدهاست.

با اینکار به او نشان می دهید که هر کاری که انجام داده است تاثیر پررنگی روی شما داشته و شما می دانید چطور باید یک زن یا مرد را تحسین کنید.

اما دقت کنید که زیاد از حد از این جمله استفاده نکنید چون ممکن است آن را جدی بگیرد!

نمی تونم بهت فکر نکنم.

در آموزش عاشقانه حرف زدن، این تحسین مخصوصاً در مکالمات از راه دور بسیار موثر است. این جمله در واقع به او می فهماند که چقدر دلتنگش هستید. نیازی نیست که بارها و بارها جمله «دلم برات تنگ شده» را تکرار کنید تا این را بفهمد. همین یک خط همه چیز را تمام می کند.

می توانید آن را کمی طولانی تر کرده و بگویید، «با من چیکار کردی؟ نمیتونم بهت فکر نکنم.»

خواهش میکنم اینقدر دوست داشتنی نباش.

و آخر اینکه، این یکی از محبوب ترین راه ها برای سر به سر گذاشتن و تحسین کردن او در آن واحد است. این یک راه مفرح و بازیگوشانه است که به یک مکالمه عادی، کمی محبت اضافه می کند.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

کلمات محبت آمیز و عاشقانه و جملات با احساس برای همسر

کلمات محبت آمیز و عاشقانه برای همسر همراه با لحن و فضای متناسب عاشقانه، می‌توانند از مهمترین راه های عاشق کردن یک مرد به حساب بیایند. جملات با احساس قابلیت تاثیرگذاری بر احساسات همسرتان را دارا هستند. در این مطلب نمونه‌های زیبا از جملات با احساس برای همسر را گردآوری نموده‌ایم که می‌توانید در یک مکالمه ی عاشقانه آنها را به او بگویید و یا به صورت پیام برای همسرتان ارسال کنید.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

هر یک از این جملات کوتاه و زیبای عاشقانه می توانند بهترین انتخاب برای ابراز عشق و محبت به همسر و نامزد باشند زیرا می توانند به خوبی احساس عاشقانه شما را نشان دهند، مطمئنا همسر شما نیز از مطالعه این جملات زیبا و دلنشین لذت خواهد برد.

جملات دلبری برای همسر

در آموزش عاشقانه حرف زدن که از تاثیرگذار ترین راه های عاشق کردن یک مرد است انتخاب جملات عاشقانه برای همسر از اهمیت زیادی برخوردار است. می توانید با این جملات هم از همسر خود دلبری کنید و هم علاقه و عشق خود را به همسرتان نشان دهند. در واقع نیاز است که سیاست های دخترانه در جذب پسران را بدانید. متن های عاشقانه زیادی در این رابطه نوشته شده اند که ما سعی کردیم مجموعه ایی از زیباترین و احساسی ترین متن ها را گلچین نموده و در این بخش ارائه دهیم که امیدواریم این متن های زیبا و عاشقانه برای شما نیز جذاب باشد.

برخ از راه های عاشق کردن یک مرد با جملاتی برای دلبری از همسر به شرح زیر است:

چگونه با مردان رفتار کنیم که عاشقمان شوند؟

لازم است بدانید در مبحث آموزش عاشقانه حرف زدن برای آشنایی با راه های عاشق کردن یک مرد، تنها حرف زدن عاشقانه برای جذب مردان کافی نیست. ممکن است زن ها با جملات عاشقانه و با احساس زودتر تحت تاثیر قرار بگیرند و به شما جذب شوند اما اگر می خواهید مردی را عاشق خود کنید و یا مانع جدایی عاشقانه شوید، باید رفتارهای به خصوصی نیز از خود نشان دهید. درواقع در کنار حرف زدن درست باید رفتارهایی که مردان دوست دارند را نیز بدانید. خب سوالی که پیش می آید این است: چگونه با مردان رفتار کنیم که عاشقمان شوند؟ در این بخش به این سوال پاسخ می دهیم:

چیزهای جدید در زندگی برای هر کسی جالب است، سعی کنید علائق او را بشناسید و با رعایت این ۵ مورد از راه های عاشق کردن یک مرد، همواره در نگاه وی جذاب تر، جدید و دوست داشتنی تر باشید تا به این مشکل برنخورید که بگویید عشقم رو دوسش دارم ولی اون دوستم نداره.

۱- در هیجانات و علائق ورزشی، او را همراهی کنید

چگونه با عشق خود حرف بزنیم

طرفدار تیم ورزشی مورد علاقه وی باشید، این کار مردها را به وجد می آورد، اگر خانه دار هستید، در حین انجام امور خانه، می توانید از نتیجه و مراحل بازی سوال کنید، بعضی از مردها عاشق ورزش مورد علاقه اشان هستند. با این کار خود را به وی نزدیک تر کرده و روابط خود را مستحکم تر می کنید. در این صورت، شما برای وی، حکم رفیقی را دارید که او را در تمام مراحل و هیجانات بازی همراهی می کند و از راه های افزایش عشق بین زن و شوهر است.

۲- برای او جشن و میهمانی بگیرید

بیشتر مردها به تاریخ تولّد و میهمانی برای خود حتّی فکر نمی کنند، این شما هستید که با گرفتن یک میهمانی، دعوت دوستانش، تدارک غذا و پذیرایی جالب و جدید، می توانید او را خوشحال و غافلگیر کنید. این کار تأثیری عاشقانه در ذهن او خواهد داشت. متأسفانه در حال حاضر بیشتر همسران به این کارها و خوشحالی شوهرشان اهمیّتی نمی دهند.

۳- او را در روابط با دوست های پسرش راحت بگذارید

این مسئله از قدیم تا کنون باعث اختلافات بین زن و شوهر بوده، بدون شک هر مردی دوست دارد اوقاتی را با همجنس خود و دوستانش بگذراند، مردها افکاری دارند که تنها خود جنس مرد می فهمد، این طبیعیست، باور کنید! آنها نیاز دارند که حتیّ برای چند ساعت، آزاد از مسئولیّت های زندگی، با دوستان خود تفریح کنند، بنابراین تحمّل داشته باشید، با غر زدن و شکایت، تنها اوضاع را بدتر می کنید. در صورت ملایمت، او نیز متقابلاً خوشحال می شود که شما نیز با دوست های دخترتان رفت و آمد کنید. این کار در شیفته کردن مردان موثر می باشد.

۴- با او فیلم ببینید و لذّت ببرید

حقیقت این است که بیشتر مردها اوقات فراغت خود را دوست دارند جلوی تلویزیون بنشینند و استراحت کنند، شما نیز در دیدن فیلم و برنامه های دلخواه وی، او را همراهی کنید. در صحنه های هیجان انگیز یا خنده دار، از خود عکس العمل نشان دهید و او را به هیجان بیاورید. برای این کار وقت بگذارید و سعی کنید طی فیلم پشت سر هم از جای خود تکان نخورید.

۵- با غذای دلخواه وی، او را غافلگیر کنید.

درست است که خانمها همیشه باید غذا درست کنند، امّا گاهی وقتها، با درست کردن غذای دلخواه وی و چیدن میزی رویایی و دو نفره، او را غافلگیر کنید. این کار نه تنها او را خوشحال می کند، بلکه می فهمد که برای او ارزش زیادی قائلید و یکی از راه های کاهش دعوا می باشد.

اینها فقط نمونه های کوچکی از راههای جذّابیت می باشد که در مطلب آموزش عاشقانه حرف زدن برای شما عنوان کردیم. بطور خلاصه، برای تحت تأثیر قراردادن مرد خود، بهترین راه، درک متقابل است. سعی کنید همواره با نشاط باشید.

مطالب مرتبط:

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران – تکنیک های دلبری

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم – تکنیک های تسخیر قلب

چگونه برای یک پسر در چت طوری دلبری کنیم تا عاشقمان شود

طرز صحبت با مردان

چگونه به یک مرد محبت کنیم

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

جذب دختر با حرف زدن

پروفایل عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

طرز نگاه پسر عاشق

novinatlas 1707 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

مرا به خاطر بسپار

آیا هر وقت که با یک دختر صحبت می کنید زبان شما به لکنت افتاده و حتی اسم تان را هم فراموش می کنید؟ اگر این طور است، زمان آن رسیده که در صحبت ها خودی نشان داده و خیلی سریع توجه دختر مورد نظرتان را جلب کنید. در این مطلب به این سوال پاسخ داده می شود که چگونه با یک دختر صحبت کنیم؟ برای صحبت کردن با یک دختر، با دیدی دوستانه و راحت به او نزدیک شده و با نشان دادن علاقه نسبت به طرز تفکرش، تعریف صادقانه از او، و با استفاده از زبان بدنی باز، به او احساس خاص بودن بدهید. ممکن است کمی سخت به نظر برسد، اما با کمی تمرین می توانید بدون دغدغه با هر دختری که تمایل داشتید صحبت کنید. در ادامه با نحوه صحبت کردن با دخترها آشنا خواهید شد.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

 

برای این کار لازم نیست حرکتی خاص یا عجیب و غریب انجام دهید. در حقیقت اصلا نباید چنین حرکتی انجام دهید. فقط  کافیست تا از دور به او لبخند بزنید، اگر با او برخورد کردید از او معذرت خواهی کنید، و یا به او نگاه کرده، مسیر نگاه تان را عوض کنید، و بعد از چند لحظه دوباره به او نگاه کنید. لازم نیست به محض اینکه او را دیدید سلام کنید، بلکه باید ابتدا حس کنجکاوی اش را نسبت به خودتان تحریک کنید. البته اگر از قبل آن دختر را می شناسید، لازم نیست تا پیش از سلام کردن کار خیلی خاصی انجام دهید. اگر اعتماد به نفس لازم را داشته باشید، حتی می توانید جلو رفته و خودتان را معرفی کنید.

فقط کافی است بگویید: “سلام. من فرزاد هستم. اسم شما چیه؟” یا “سلام. من فرزاد هستم. از دیدنت خوشحالم.” می توانید صحبت خود را با یک موضوع مشترک میان خودتان، مثل کلاسی که هر دو در آن حضور دارید، شروع کنید. وقتی اسمش را به شما گفت، می توانید (در صورت امکان و با توجه به موقعیت و تمایل او) دست خود را جلو برده و به آرامی با او دست بدهید. سعی کنید این کار را مانند افراد بی دست و پا انجام ندهید. ممکن است این کار کمی عجیب به نظر برسد، اما از قدیم الایام افراد این گونه خود را معرفی می کرده اند و همچنان نیز این گونه است. البته لازم به گفتن نیست که در محیط هایی مانند دانشگاه یا محل کار نمی توانید این کار را انجام دهید. اگر از قبل آن دختر را می شناسید، می توانید فقط سلام کرده و او را با نامش خطاب قرار دهید.

 

گارد نگیرید و بگذارید آن دختر متوجه شود که واقعا چه شخصیتی دارید. اگر آدم بامزه و شوخ طبعی هستید، او را بخندانید. اگر آدم جدی هستید، به جای شوخی کردن، با او در مورد موضوعات جالب و مهم (و البته نه خیلی جدی) صحبت کنید. همزمان با اینکه او را بهتر می شناسید، می بایست در مورد خودتان هم چیزهایی به او ارائه دهید تا آن دختر نیز شما را بهتر بشناسد. همه اینها یعنی خودتان باشید. البته مواظب باشید که در تمام مدت در مورد خودتان حرف نزنید. از او در مورد خودش بپرسید و (حتی اگر هم مشتاق نیستید) خودتان را مشتاق به شنیدن جواب های او نشان دهید.

 

در این مسیر، لبخند کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. لبخند نشان می دهد که شما از صحبت کردن با او لذت برده و در کنار او احساس راحت بودن می کنید، و همین موضوع باعث می شود تا او به صحبت کردن ادامه بدهد. سعی کنید حالت صورت تان عادی بوده و فقط گوشه لب هایتان به شکل لبخند کمی بالاتر باشد، و سپس در شرایط مناسب، لبخند خود را کامل کرده و یا بخندید. لازم نیست یکسره لبخند بزنید، اما لبخند زدن در لحظات کلیدی اول صحبت باعث می شود دختر مقابل شما حس خوبی پیدا کند. اگر چیز بامزه ای گفت هم باید بخندید.

 

اگر از آن دختر خوشتان می آید، قطعا دوست دارید او را بیشتر و بهتر بشناسید، اما این بدان معنی نیست که در همان صحبت اول بحث ناراحتی خود از مرگ مادر بزرگ تان یا شکل جای زخم روی کمر تان را پیش بکشید. در عوض موضوعات سبک تر که صحبت کردن در مورد آن ها راحت است، مانند ساعت کلاس، موسیقی مورد علاقه، یا تفریحات خود را مطرح کنید. با این روش، دختر مقابل تان که هنوز شما را به خوبی نمی شناسد معذب نخواهد شد.

 

سعی کنید صحبت را به سمتی پیش ببرید که برای هر دوی شما جذاب باشد؛ از عدم تمایل تان به جمع گرفته تا علاقه تان به دوچرخه سواری. برای این کار لازم نیست که به طور مستقیم در رابطه با موسیقی، غذا، ورزش یا تفریح مورد علاقه اش سوال کنید، بلکه می بایست جریان طبیعی بحث را دنبال کرده و موضوعات مورد علاقه مشترک تان را کشف کنید. برای مثال ممکن است شما بگویید که هفته پیش به کنسرت همایون شجریان رفته بودید، و او نیز بگوید که عاشق آهنگ های همایون است.

 

این نیز یک روش دیگر برای القای احساس خاص بودن به طرف مقابل است. لازم نیست تمام مدت در چشمانش زل بزنید و او را معذب کنید، اما باید به دختر مقابل خود این احساس را القا کنید که تمام حواستان به او بوده و مرتب به موبایل خود یا اطراف نگاه نمی کنید. می توانید هر از چند گاهی ارتباط چشمی خود را قطع کنید، اما هدف از این کار نیز جذاب کردن فضای بین تان است، نه اینکه به او بفهمانید که حوصله تان سر رفته.

 

وقتی دختر مقابل شما صحبت می کند، با دقت به صحبت های او گوش دهید. دخترها از پسرانی که به حرف هایشان توجه می کنند خوششان می آید. مرتبا حرف های او را برای بیان نظرات خود قطع نکنید. بگذارید صحبت کرده و افکارش را با شما در میان بگذارد. با تکان دادن سر به نشانه تایید، گفتن کلمات بله و نه، و همچنین پاسخ دادن به سوالات او نشان دهید که به صحبت هایش گوش می دهید.

 

برای نشان دادن اهمیت او، باید از جنبه هایی از ظاهر یا شخصیتش تعریف کنید؛ اما تعریف کردن تان نباید به نحوی باشد که او را معذب کند. اگر از موسیقی که گوش می دهد، یا کتاب هایی که می خواند خوشتان می آید، به او بگویید که سلیقه خوبی دارد. تعریف کردن از لباس ها، مدل مو یا جواهراتش نیز اشکالی ندارد، اما نباید به نحوی باشد که او احساس کند شما بیشتر به ظاهر او اهمیت می دهید تا شخصیت و افکارش. اگر خیلی با اعتماد به نفس هستید، جوری از او تعریف کنید که متوجه شود می خواهید او را درگیر خود کنید.

 

لازم نیست مباحث کتاب ریاضی 2 را باز کنید، اما با پرسیدن درس، استاد یا آینده شغلی مورد علاقه اش می توانید به او نشان دهید که آن دختر برای شما مهم است. وقتی جواب داد، سرتان را تکان ندهید و بگویید “چه خوب …” بلکه از او بپرسید که چرا به فلان درس علاقه دارد؟ و یا چرا می خواهد در آینده طراح شود؟

بهتر است با دخترها در مورد مسائلی که ممکن است به خود بگیرند شوخی نکنید؛ مثلا وزن، قیافه یا سطح هوش. سعی کنید در زمانی که هنوز او را به خوبی نشناخته اید، چیزی نگویید که احتمال می رود از آن برداشت بدی داشته باشد. اگر در اول ارتباط جوری رفتار کنید که به او بر بخورد، دیگر خیلی به سختی می توانید موضوع را حل و فصل کنید.

 

دخترها از پسرهایی که آن ها را می خنداند خوششان می آید. از نشان دادن حس شوخ طبعی خودتان نترسید و او را بخندانید، اما مواظب باشید در همان ابتدا بی ملاحظه یا بی ادب به نظر نرسید. نباید از همان ابتدا شروع به جوک گفتن کنید، بلکه می توانید با گفتن تیکه های هوشمندانه، پاسخ دادن به جوک های او با جوک های دیگر و بیان مطالب از دیدگاهی متفاوت و جالب، نظر دختر مقابل خود را جلب کنید. البته لازم نیست برای پیدا کردن حرف های خنده دار کلی فکر کنید، اما اگر حس شوخ طبعی خوبی دارید، آن را به نمایش بگذارید.

 

دخترها در همان لحظه اول حس می کنند که کسی دارد خودش را به هر دری می زند تا با آن ها ارتباط برقرار کند. ممکن است بخواهید نظر او را جلب کنید، اما اگر نمی خواهد دنبالش راه بیافتید، این کار را نکنید. اگر به وضوح معذب می شود، ده هزار بار از او تعریف نکنید. اگر علاقه ای ندارد، مرتب بحث رکورد خود در پرس سینه یا تعداد سفیده تخم مرغ هایی که هر شب می خورید را پیش نکشید. راحت باشید و تلاش زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن او به خرج ندهید. این روش باعث می شود تا در نهایت راحت تر تحت تاثیر شما قرار گیرد.

 

اعتماد به نفس داشته باشید و از اینکه یک جمله مسخره از دهان تان بیرون بپرد نترسید. اگر این ترس در شما وجود نداشته باشد، احتمالا این اتفاق هم نخواهد افتاد. او را درگیر خود کنید، و از اینکه بحث به جاهای بی معنی بکشد، میان شما سکوت طولانی اتفاق بیافتد، و یا یک موضوع را اشتباه تعریف کنید هراسی نداشته باشید. مثبت، راحت و شاد باشید تا دختر مقابل تان هم از صحبت کردن با شما لذت بیشتری ببرد. نقطه ضعف های خودتان را خیلی بازگو نکنید، حتی اگر باعث خنده طرف مقابل شود. این خنده موقتی است، اما در طولانی مدت باعث می شود تا او شما را کم اعتماد به نفس بداند.

 

اگر استرس داشته باشید، از شدت اضطراب عرق کنید یا بترسید، دختر مقابل شما هم این موضوع را متوجه خواهد شد. اگر احساس اضطراب کردید، شمرده تر صحبت کنید، ذهن خود را از تک تک کلمات به موضوع کلی بحث معطوف کنید، و از تکان دادن زیاد دست ها و نگاه کردن مداوم به این طرف و آن طرف پرهیز نمایید. اگر شما راحت نباشید، دختر مقابل تان هم این تنش را دریافت کرده و راحت نخواهد بود. یک نفس عمیق بکشید، صحبت ها و حرکات خود را آرام کنید، و به جای فکر کردن به اتفاقات بدی که ممکن است رخ دهد، به اتفاقات خوب فکر نمایید.

 

با او صادقانه صحبت کرده و غلو نکنید. همه افراد تمایل دارند تا کمی پیاز داغ موضوعات را زیاد کنند، اما اغلب دردسر به وجود آمده بیشتر از منافع آن است. اگر در نهایت با آن دختر ارتباط برقرار کرده و از او خوشتان بیاید و او متوجه شود که دروغ گفته اید، احتمالا بسیار شرمنده شده و اعتماد (یا حتی رابطه با) او را از دست خواهید داد. پس نباید هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی برای او فیلم بازی کنید.

 

افراد دوست دارند با اشخاصی در ارتباط باشند که باعث خنده آن ها شده، خوشحال بوده و نگاهی مثبت نسبت به دنیای اطراف خود داشته باشند. اگر در یک روز خاص، بد اخلاق بوده و احساس می کنید تمام دنیا بر ضد شما است، شاید بهتر باشد که در آن روز به سمت دختر مورد نظرتان نروید. با دختر مورد نظرتان در مورد افرادی که شما را خوشحال می کنند صحبت کنید و بر تجارب مثبت مشترک تان تمرکز داشته باشید. بعدا که بیشتر با هم آشنا شدید، صحبت کردن در مورد موارد منفی ایراد نخواهد داشت، اما الان که می خواهید او را درگیر خود کنید، بهتر است که فضا را مثبت نگه دارید.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

اگر موفق شدید تا با دختر مورد نظرتان ارتباط اولیه خوبی برقرار کنید، شماره تلفن یا حداقل آی دی اینستاگرام او را بگیرید تا بعدا بتوانید با او ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید با او قرار بگذارید، خیلی رک تر می توانید این اطلاعات را دریافت کنید، اما اگر فقط می خواهید رابطه خود را حفظ کرده و بعدا دوباره با او ارتباط برقرار کنید، می توانید بگویید “الان باید برم، اما خیلی دوست دارم بعدا بقیه این صحبت رو ادامه بدیم. می شه باهات تماس بگیرم؟” و احتمالا او نیز خواهد پذیرفت.

 

 

 

 

توی دانشگاه به یکی خیلی علاقه پیدا کردم شمارشم گرفتم ولی گفتم واسه کارهای درسی العان موندم چه جوری باهاش قرار بزارم یا علاقه خودمو بهش نشون بدم.دختر با احترام و شادی هست ولی خب میترسم دیگه چیکار کنم ..قد و هیکلم درست و ورزشیه ولی خجالتیم اما کم رو نیستم سابقه داراش کمکم کنن لطفاً

سلام بهش پیام بده بگو میخوام ببینمت تو یه کافه یا پارک بعد حرف دلتو بهش بزن

ببین ،هیچ وقت رک پوست کنده بهش نگو بهش علاقه داری،میتونی قدم قدم و شمرده پیش بری از همین سوالات درسی شروع کن و موضوعات رو از همین طریق به جای دیگه ایی بکشون.مثلا بگو شب بیداری میکنی تا درس بخونی ،سخت نیست،از چه درسی بیشتر خوشت میاد و …. مطمعن باش جواب میگیری

سلام امین جان
مشکلت ای است که تو کم رو هستی و باید رو داشته باشی
نترس من از این کارا زیاد کردم
تادلت بخواهد شماره از دختر دارم
به نظر من نترس وبه گام ها پیشرو فکر کن
نترس …

سلام خوبین ممنون ک گفتین .. ولی ی سوال تو بیرون دانشگاه مثلا از پارک یا ی مراسم از جمع یجایی ک بیرون باشه چطوری بتونم مخشو بزنم

این همه مطالب بالا رو چیجوری خوندی پس

سلام
من عاشق دختری از فامیلمون وخیلی باهم حرف می زنیم اما خجالت میکشم به او بگم من عاشقتم
لطفا کسی پیشنهاد ندراد

هیچوقت نگو >هیچ انسانی جنبه شنیدن این حرف رو نداره مطمعنا روزی پشمان خواهی شد بخاطر گفتن این حرف
اگ تا الان باهات حرف میزنه بخاطر اینه که تا الان این جمله رو بهش نگفتی

چشاتو ببند بهش بگو من همین کارو کردم جواب داد

الان اگه از من سه سال بزرگتر باشه چی😭😭

خوب سه سال بزرگتر باشه چه ربطی داره
چطور یه دختر با مرد 10یا 20سال از خودش بزرگتر ارتباط برقرار می کنه ولی یه پسر نمی تونه

با سلام
زمانیکه ایران بودم همیشه فک میکردم فقط ما پسر های ایرانی( نه همه بعضی از پسرها) در برقراری رابطه با دختران مشکل داریم الان که خارج از کشور زندگی میکنم میبینم این مشکل بعضی از مردان اروپایی هم هست و این برمیگرده به شخصیت و تربیت خانوادگی شخص، معمولا و به طور کلی کسانیکه گوشه گیر و ارتباط اجتماعی کمتری با دیگران دارند با مشکل برقراری ارتباط با جنس مخالف مواجه هستند و ککسانیکه روابط اجتماعی قوی تری دارند مشکل ارتباط با جنس مخالف میتونم به جرات بگم اصلا ندارند!
بنظر من همه روش هایی که در این مقاله توضیح داده شده خوبه به شرطی که مرد بتونه از روش ها استفاده کنه و مشکل زمانی شروع میشه که طرف مرد خجالتی باشه و بدتر از اون اگر یک بار یا دوبار جرات پیدا کنه و به دختر مورد نظرش پیشنهاد بده و جواب منفی بگیره کلا قید برقراری رابطه رو خواهد زد!
و این اشتباه است!
من با عشق های یکطرفه و بدون اطلاع طرف مورد نظر به شدت مخالفم اینکه مردی عاشق خانومی بشه و در رویاهاش خودشو با زن تصور کنه و در واقعیت حتی ندونه اون خانوم بهش علاقه داره یا نه!
خلاصه اینکه در برقراری ارتباط با جنس مخالف باید جسور بود البته منظورم از جسور بودن بی حیایی و بی ادبی نیست منظورم جرات جواب نه شنیدن رها کردن و دنبال طرف درستش گشتنه!

سلام خدمت همه دوستان
من 17 سالمه. عاشق یه دختری شدم که سر ایستگاه اتوبوس همیشه میبینمش. تقریبا 3 ماه هستش که هر روز در فاصله تقریبا 4 متری میبینمش. خیلی دوسش دارم ولی مشکل اینجاست که به غیر از خودش 4 تا دیگه از دوستاش کنارشن.من نمیدونم چطوری شروع کنم. لطفا کمکم کنید.
او راستی من طراحی چهره به صورت پیشرفته تقریبا 10 سال هستش که کار میکنم

یه روز کامل برو دنبال خونه شو پیدان کن برو ببین از چی خوشش می یادراستی اول ببین دوست پسر داره یانه تا یک هفته همین کارو ادامه بده بعد مثل یه مرد برو بهش بگو ببخشید خانوم میشه یه چیز به شما بگم گفت بگو کلتو بنداز پاین و بگو دوست دارم اگر بهت حرفی زد یا سلی زدن بازم سرتو بنداز پاین و دو باره همینو بگو اگه چیز نگفت بدن شاید ازت خوشش می یاد
یا علی

سلام عزیز من اول اعتماد به نفست رو خوب تقویت کن سپس قدم به قدم مطالبی رو که توی مقاله اساتیدمون جمع اوری کردن رو اجرا کن کاری نداره که…

مثلا ده ساله طراحی میکنی
یبار بشین چهرش رو بکش و وقتی دیدیش بهش بده
پایینش هم یه چیز عاشقانه بنویس
دخترا عاشق کادو ان باور کن

شیش ماهه کلاس دوبله دارم میرم هفته ای یکبار میبینمش تو دایرکت هم باهاش حرف میزنم ولی جراتشو نداشتم بهش حسمو بگم یه پیشنهاد میدین

سلام با یه دختری هستم تقریبن دوماه خیلی کم حرف هست بهش چی بگم که زیاد حرف بزنه

نمیخواد مستقیمادر رابطه با این موضوع چیزی بگی.. یا خجالتیه یا حقیقتا کم حرفه و درون گراست تو باید از راه غیر مستقیم اون رو به حرف بکشی تنها موردی که داره اینه که درباره ی موضوعی نمیتونه شروع به صحبت کنهواین اشکال نیست بلکه بستگی به نوع حقیقت وجودی افراد داره ..تو موضوعات مختلف رو شروع کن و نظرش رو بخواه،وازش حرف زدن رو اینگونه بیرون بکش

سلام
می خاستم با یکی دوست بشم ولی نمی دونم چه چوری یا کجا

سلام من عاشق یه دختر شدم ولی نمیتونم باهاش حرف بزنم یعنی جرئت این کارو ندارم نمیدونم چکار کنم لطفا کمک.

سلام من با ی دختر بزرگتراز خودم دوستم.ی موضوعی پیش اومد فک میکنه من اونو تنهامیذارم و پشتشو خالی میکنم.چیکار کنم ک بهم اعتماد کنه و مطمئن شه ک همیشه پشتشم؟!!

سلام من از یه دختری تو کلاسمون خوشم اومده و نمیدونم چطوری باهاش دوست بشم؟

سلام من از ی دختر خوشم میاد ترم پایینیمونه ولی نمیدونم چجوری شروع کنم و اینکه اصا میشه؟

سلام دوستان من چن سال عاشق یکی ازدخترای فامیلمونم ولی وقعانمیدونم چجوری بهش نزدیک بشم لطفاکمک نید

سلام من یک دختری رو تقریبا هروز میبینمش ولی نمیتومم باهاش حرف بزنم چون میترسم که ناراحتشه و کلا ازدستش بدم چجوری باهاش حرف بزنم برعکس من ادم پر روییم ولی می ترسم با اون حرف بزنم حتی میترسم از 8 متریش رد شم چیکار کنم

با سلام ،هیژا هستم و ۱۶ سالمه.
من یک دختری در محله مان هست و هم سن خودمه و یه برادر کوچک تر هم داره و با خودم میاد سالن کاراته و منو عین داداش بزرگترش می دونه.
بدبختی من اینه که نمی دونم در چه زمان و مکانی بهش این حرف هارو بزنم.
خواهشا کمکم کنید

سلام من سیزده سالم هست و کلاس طراحی میرم یه دختری هست که من ازش خوشم اومده و می خواهم باهاش ارتباط برقرار کنم اما خجالت می کشم کمکم کنید لطفا

سلام من سیزده سالم هست و کلاس طراحی میرم یه دختری هست که من ازش خوشم میاد که سنش از من کمتر هست و همیشه با دوستاش هست چجوری باهاش ارتباط برقرار کنم و چجوری مخش رو بزنم

ممنون از سایت خوبتون واقعا عالی❤️

من ممد هستم ۱۷ سالمه عاشق یه دختری شدم باهم تو کلاس کنکوری تو یه کلاسیم ،میترسم بهش بگم بعد قبول نکنه و به استاد آموزشگاه اطلاع بده بعد اخراج بشم لطفا کمک کنید.

منم همین مشکلو دارم، لطفا پاسخ بدهید

سلام.من21سالمه یه دختری رو دوست دارم ولی خجالت می کشم بدم باهاش حرف بزنم بگید چیکار کنم؟؟؟

سلام پسرای گل.من یه دخترمو واقعا برام عجیبه که اومدم تو این سایت البته شایدم به خاطر کنجکاویم بوده.به هر حال…نظراتو که میخوندم بیشتر شماها این مشکلو دارید که نمیدونید چه جوری به دختر موردعلاقه تون بگید دوست دارم.خب پس خوش به حالتون که من دخترم:
1-اولا اینکه مطمعن شید که عاشقشونید .چون اصن ممکنه این هوس باشه…
2-وقتی مطمعن شدید که واقعن اون دخترو دوست دارید از اون مطمعن شید که دوستون داره.اگه دوستون نداشتو به چشم برادری میدیدتون.سعی کنید اونا رو به خودتون جذب کنید {با چیزایی که واسشون جذابه}و اگه دیدید جواب نمیده مجبورش نکنید چون دخترا از پسرای گیر بدشون میاد.
3-اگرم نمیفهمید که دوستون داره یا نه با کاراتون بهشون ابراز علاقه کنید.مثلن با غیرت داشتن روشون{فقط نه خیلی زیاد}با کادو خریدن براشون{نه اینکه هر دفعه میبینیدشون براشون کادو بخرید}خندوندنشون و …
4-اگه روتون نمیشه که بهش بگید دوست دارم با اعتماد به نفس باشید و بهشون بگید.دخترا از بیشتر پسرایی که نمیتونن ابراز علاقه کنند بدشون میاد.فکرشو بکنید که یه وقتی شیر مرد باشید و بهشون بگید دوست دارم چقدر ازتون خوششون میاد.
5-{مهم ترین نکتهههه}غرورو کنار بزارید.اگه نتونید غرورو کنار بزارید باید دور هرچی دختره رو خط بکشید.
6-هیچوقت هیچوقت هیچوقت از دخترای دیگه حرف نزنید{چه خواهرش باشه یا چه رفیقش}اصلا حرف نزنید.شما دختر نیستید که بدونید چه حسی داره./:
7-دخترا حسودن چه بخواید چه نخواید بنابرین وقتی باهاشونید با دخترای دیگه گرم نگیرید حتی اگه مامانتون یا خواهرتون باشه.
موفققققق باشیییییدددد{فقط گند نزنید}

خیلی ممنون از راهنماییتون واقعا به کارم اومد .

سلام
من دانشجوام و مدتی به یکی از همکلاسی هام علاقه پیدا کردم ولی تا حالا جلونرفتم
نمیدونم از غروره یا خجالته یا ترس!!!!
میترسم بهش بگم و ناراحت بشه یا فکر کنه داری خرش میکنی…
از کجا بفهمیم که باکسی دیگه نیست؟
هزاران اما و اگر و شاید در ذهنمه که باعث میشه بهش ابراز علاقه نکنم
تازه من خیلی اونو از خودم بالا تر میبینم نمیدونم چرا////

سلام
من دانشجوام و مدتی به یکی از همکلاسی هام علاقه پیدا کردم ولی تا حالا جلونرفتم
نمیدونم از غروره یا خجالته یا ترس!!!!
میترسم بهش بگم و ناراحت بشه یا فکر کنه داری خرش میکنی…
از کجا بفهمیم که باکسی دیگه نیست؟
هزاران اما و اگر و شاید در ذهنمه که باعث میشه بهش ابراز علاقه نکنم
تازه من خیلی اونو از خودم بالا تر میبینم نمیدونم چرا////

دستتون درد نکنه ممنون از راهنماییتون . خیلی راهنمایی هاتون کمکم کرد

جیگرا با سلام شما مشکلتون خیلی بزرگه یعنی یه چیز بزرگو کم دارید من میدون چیزی نیست به نام… اعتماد به نفس و پرو بود و جذبه و …. همین اینارو داشته باشی دختره عاشقت میشه

سلام.چندوقتی هس عاشق یه دختر شدم بی زحمت کمکم کنید علاقمو بهش ابراز کنم.

سلام دوستان. من عاشق یه دختری هستم، میخوام بهش پیشنهاد دوستی بدم و مشکلی هم با این قضییه ندارم، فقط نمیدونم دوست پسر داره یا نه. چیکار کنم؟ میخوام بدون اینکه ازش بپرسم بفهمم

من 26 سالمه میدونم آخر این روابط به کجا ختم میشه . هر موقع دیدی هدفت از دوست شدن با یکی اینه ازدواج کنی که همه چیزتو فدای بچه ات کنی و از این به بعد فقط برا اون تلاش کنی، برو جلو

دنبال این کارا نرین خوب نیس ازدواج کنین

سلام
تو دانشگاه از یکی خیلی خوشم اومد
جوری که بقیه به چشمم نمیان واقعا!!!

بعد از حدود بیست روز یکماه بعد کلاس دعوتش کردم کافی شاپ و صحبت کردیم و بهش گفتم موضوع رو
قبل اومدن هم گفت نمیخوام وارد رابطه بشم

اونجا فهمیدم که چهار سال با یکی بوده و تموم کردن با هم حدود سه چهار ماه پیش

گفت نه
خیلی صحبت کردیم

بعد اشتباه کردم و کلی اصرار کردم
و قرار شد یک هفته ده روز باشیم با هم
ولی قاطع گفت بازم نظرش منفیه اون موقع هم

دختر شیطونیه
من تقریبا برعکس
لفظ قلم حرف میزنم بقال خودش
ولی بعضی چیزاش واقعا خوش میاد
عین خودم هدفای بزرگ داره….

ولی نمیدونم چیکار کنم تا بتونم راضیش کنم

اگه احتمال بدم یک نفر دیگه به چشم میاد ولش میکنم
ولی واقعا نمیشه

امروز صبح دیدمش
شوخی کردیم
بعد گفت واقعا میخوای وقتتو تلف کنی ؟!

ازش پرسیدم صددرصد مشکل منم
گفت نه
گفت نمیخوام کسی جلو راهمو بگیره و….

بنظرتون چیکار کنم دوستان
چجوری اطمینان بدم بهش که کمکش میکنم و خیانت نمیکنم بهش!؟؟

اگه ایمیل بدید و پاسخ رو بدید بهم واقعا ممنون میشم
از دوشنبه که نتا وصل بشه قراره شرو بشه یک هفته ده روزم

سلام من ۱۷سالم هستش تو ساختمون ی دختره هست ک خیلی ازش خوشم اومده چند بار میخوام باهاش حرف بزنم اما نمیتونم راهنماییم کنید لطفا(خیلی دوسش دارم)

سلام دوستان منم مثل شما این مشکل رو داشتم بهترین کار اینه ک اعتماد ب نفس خودتون رو بالا ببرید اگه به شدت به یه دختر علاقه دارید و اون بهتون بی توجهی میکنه ساده ترین راهش (که بعضی اوقات جواب میده)بی توجهی کردنه چون با این کار اون فکر میکنه که کار اشتباهی کرده و شما از دستش ناراحتید و خود ب خود کنجکاو میشه و ب سمتتون میاد.فقط دقت کنید اعتماد ب نفس رو با غرور اشتباه نگیرید غرور همه چیو خراب میکنه

دانشگاهی هستم سلام من چند ماهه که عاشق دختر همسایه مون شدم خیلی دوسش دارم وقتی می بینمش قلبم تند تند می زنه اونو هر روز کنار ایستگاه می بینم (بخاطرمدرسه) ازرنگ قرمز خوشش میاد عاشق موزیک های ارومه دختر خوبیه ولی یکم خودشو می گیره و مغروره هر بار که بهم می رسیم با یه لبخند سلام به هم می کنیم مشکل اینجاست که من می ترسم بهش بگم دوسش دارم می ترسم جواب رد بهم بده راهنمایی کنید لطفا زیاد اهل بازار و کافه نیست

دانشگاهی هستم سلام من چند ماهه که عاشق دختر همسایه مون شدم خیلی دوسش دارم وقتی می بینمش قلبم تند تند می زنه اونو هر روز کنار ایستگاه می بینم (بخاطرمدرسه) ازرنگ قرمز خوشش میاد عاشق موزیک های ارومه دختر خوبیه ولی یکم خودشو می گیره و مغروره هر بار که بهم می رسیم با یه لبخند سلام به هم می کنیم مشکل اینجاست که من می ترسم بهش بگم دوسش دارم می ترسم جواب رد بهم بده راهنمایی کنید لطفا

سلام.من میخام یک دوست پیدا کنم ولی نمیدونم چجوری باید حرف زدنم رو شروع کنم لطفاً کمکم کنید

سلام

سلام من با ی دختر دوست شدم و او ب چشم خواهرانع نگام میکنع و خیلیم همو دوست داریم اگع میشع ی راهنمایی کنید ممنون

سلام از ی دختر خوشم اومده فامیلمونه پیجشا فالو میکنم جواب نمیده چ پیامی بهش بدم ؟؟؟!!
سابقه داراش کمکم کنن

سلام من از یکی از دختزا فامیل خوشم اومده پیجشم فالو کردم جواب نمیده اگه میشه کمک کنین چ پیامی بهش بدم تا دلشو ب دس بیارم؟؟؟!!
ستبقه دار کمککم کنه

سلام خسته نباشید ی سوال داشتم خدمتتون
اول از همه بنده ۱۸ سال دارم و از رابطه و این جور چیزا خوشم نمیاد تا اینکه ی روز ی دختری رو تو پارک دیدم چند روز رفتم دنبالش خونشونو پیدا کردم اما هر بار با دوستاش از باشگاه میره خونه نمی دونم چطور بهش بگم که خیلی دوسش دارم در ضمن دور و بر ۱ سال از من بزرگتره
نمی خوام گند بزنم و از دستش بدم خواهشا پاسخ بدید

سلام خسته نباشید ی سوال داشتم خدمتتون
اول از همه بنده ۱۸ سالمه و از رابطه و اینجور چیزا خوشم نمیاد تا اینکه ی روز ی دختری رو تو پارک دیدم بد جور رفت تو مخم خیلی خانمه و خیلی دوسش دارم ولی فک کنم دور و بر ۱ سال از من بزرگتره چند روز دنبالش رفتم وقتی داشت از باشگاه می رفت خونه ولی هر بار با دوستش میره خونه و فرصت نمی کنم احساسمو بهش بگم
لطفا پاسخ بدید نمی خوام گند بزنم و از دستش بدم🥺❤

درسته حرف هاتون ولی دختری که من میشناسم پرو تر از این حرفاس

سلام بچه یک دختر هست که خیلی ناز میاره نمی دونم چیکار کنم میگه بدون هیچ دلیلی تو رو دوست ندارم خواهشاً کمکم کنید🙏🙏🙏🙏

سلام من دوست دارم که با دختری وارد رابطه دوستی بشم اما خودم رو نازیبا میبینم‌ و فکر میکنم دخترا منو دوست نخواهند داشت یعنی این فکرم درسته؟وقتی دوستامو میبینم همشون زیبان ولی من بینیم دراره! مگه اینا اهمیت نداره،بخاطر همین تا حالا با کسی دوست نشدم چون میترسم بگن نه.

سلام من دوست دارم که با دختری وارد رابطه دوستی بشم اما خودم رو نازیبا میبینم‌ و فکر میکنم دخترا منو دوست نخواهند داشت یعنی این فکرم درسته؟وقتی دوستامو میبینم همشون زیبان ولی من بینیم دراره! مگه اینا اهمیت نداره،بخاطر همین تا حالا با کسی دوست نشدم چون میترسم بگن نه.

سلام من از یه دختر خوشم میاد ولی نمودم چطوری باهاش حرف بزنم لطفا کمک کنید

سلام
من یه دختر خجالتی بودم و هستم
ولی همیشه عاشق پسرای پررو میشدم توی دانشگاه و محل کار میومدن سمتم ولی من از بس خجالت میکشیدم نمیتونستم متقابلا علاقمو نشون بدم و الان همه فرصت هارو از دست دادم و تنهام و نزدیک سی سالمه درصورتی که دوستای اون دورانم با اینکه بدچهره و بد استایل بودن همه سر زندگیشونن و بچه دار

سلام من راستش یک دختری هست که تو محل کارمه منو اون 14سالمونه . هردو بعضی وقت ها به هم نگاه میکنیم اما نمی‌دونم چجوری برم تو محل کار باهاش صحبت کنم . راهنمایی کنید.

آغا سلام
من ی دختری را دوست دارم که سره کوچمونه هروز که می رم سر کار می بینمش خیلی دوسش دارم نمی دوم چجوری بهش بگم

سلام دوستان عزیز اینقدر در گیر عشق های پوچ نشین و بدونین که اگه یه دختر رو دوست دارید فقط به خاطر اینه که زیاد جلو چشمتون ظاهر میشه و شما هر روز وابسته تر میشین ولی بعد از اینکه ۲سال نبینیش حسی که بهش داری کلا فراموش میشه و میگی من چقدر مغزم کوچیک بود به هدفتون فک کنید دختر شما رو از هدف دور میکنه

سلام
من در ساختمانمون یک همسایه داریم که دختره همسن خودمه میبینمش ولی نمیتونم باهاش صحبت کنم میخوام باهاش صحبت کنم میشه یک راه حل بهم بدید
سپاسگزارم

سلام من 17سالمه دو ساله عاشق دختر همسایمون شدم:///اولش با خودم میگفتم من بچه ام بیخیال عاشقی ولی هر روز که میگذشت بیشتر عاشقش میشدم میترسمم بهش بگم چون ممکنه علاوه بر اینکه جوابش منفی باشه بره به خانوادش بگه خانوادشم بیان به خانواده من بگن کلا نابود میشم ابروم میره:// چیکار کنم؟:/

یک بار به یه دختره گفتم با من دوست میشی گفت نه ولش کردم دیگه پیشش نرفتم میخواستم رگمو بزنم ولی قبلش دوستم اومد چاقو رو از دستم گرفت

سلام من با یکی آشنا شدم مادرش فهمیده و نمی زاره همدیگر رو ببینیم باید چی کارتن
لطفا کسی که تجربه داره کمکم کنه

سلام من اسنپ کار میکنم به دختر چی بگم حرف باز کنم لطقا کمک کنید

داداشای عزیز، هر کی به وضعیتش اعتراض کنه خده وکیلی یه پس گردنی نصیبشه.
مسلمونا شما اوضاعاتون خیلی از من بهتره.
من کارم جوریه که روزانه با 20 الی 40 نفر جدید همکاری اداری دارم، که شامل دختر ها توی سنین مختلف هم میشه، درواقع توی برقراری رابطه هم اصلا مشکلی ندارم.
وقتی 15 سالم بود عاشق یه دختری شدم که به همرا برادرش و چند نفر دیگه توی یه انجمن تحقیقاتی بودیم اما الان مدتیه که متوجه شدم به خاطر کار های تحقیقاتیم به هر کی که نزدیک بشم ممکنه در آینده براش دردسر بشه و زن و بچه و خانواده هم فقط دست و پا گیرن.
اما افسوس از این دل که هر روز با ذهنم جدال داره و من یک شب آسایش ندارم.


کد تایید *

چه میزبان باشید و چه میهمان، موقعیت های اجتماعی بسیاری هست که در آن نیاز به برقراری ارتباط پیدا می کنید، حتی اگر انجام آن برایتان دشوار باشد. مثلاً در یک میهمانی میخواهید که نامزد دوستتان احساس راحتی کند و به او خوش بگذرد یا ممکن است غریبه ای را کنار یک اتاق شلوغ ببینید و با خودتان فکر کنید که او تنها شانس شما برای تحت تاثیر قرار دادن کسی است که به او علاقه مندید. اما متوجه می شوید که نمی دانید چه باید بگویید.چگونه با عشق خود حرف بزنیم

 

مراحل

1. با یک مقدمه شروع کنید و خیلی ساده خودتان را به فرد مورد نظر معرفی کنید. دستتان را جلو برده و با او دست بدهید. اگر او را می شناسید این مرحله را نادیده گرفته و از قدم دوم شروع  کنید.

 

2. به اطراف نگاهی بیندازید. ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه. حرف زدن درمورد آب و هوا دیگر خیلی کلیشه شده است اما اگر نکته جالبی درمورد آن وجود داشت هیچ اشکالی ندارد می توانید سر صحبت را باز کنید.

 

3. از طرفتان تعریف کنید. اما دقت کنید که دروغ نگویید مثلاً اگر می بینید که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنید اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنید. یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است. اما دقت کنید این تمجید درمورد مسئله ای خیلی شخصی نباشد که او را بترساند یا باعث شود که احساس ناراحتی کند.

 

4. سوال بپرسید. اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آنها بدهید. اما توجه کنید که زیاد درمورد خودتان حرف نزنید که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی؟” “نظرت درموردش چه بود؟” سوالهایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود. مثلاً می توانید بپرسید “چه کیف خوشگلی، از کجا خریدی؟” و خواهید دید که دقایق متمادی درمورد آنروز که برای خریدن آن کیف به بازار رفته بود و اتفاقاتی که در آن روز افتاد صحبت می کند. اما اگر می بینید که طرفتان تمایل چندانی به پاسخ دادن به سوالهایتان ندارد، خیلی سوال نکنید.

 

5. حرف طرف مقابل را دنبال کنید. موافقت کنید، مخالفت کنید، و نظرتان را ابراز کنید. تلاش کنید که با بی توجهی از آن نگذرید.

 

6. به چشمان دوست جدیدتان نگاه کنید. اینکار باعث ایجاد اعتماد بینتان می شود. اما دقت کنید که به چشمهایش زل نزنید. همچنین طی گفتگو یکی دوبار نامش را بر زبان بیاورید. اینکار باعث می شود هم اسمش را به خاطر بسپارید و هم توجه او را به حرفی که می زنید معطوف کنید. لبخند بزنید و در صورت لزوم بخندید.

 

7. لبخند زدن و لذت بردن از گفتگو را فراموش نکنید.

 

8. فقط خودتان باشید و سوالهایی بپرسید که فکر می کنید با موقعیت جور است. قبل از اینکه حرفی را به زبان بیاورید، کمی به آن فکر کنید.

 

چگونه با عشق خود حرف بزنیم

نکات

 

·     ریلکس باشید. این احتمال وجود دارد که هر گفتگوی کوچکی که دارید تا چند ماه بعد در ذهن مخاطبتان نماند. چیزی که به ذهنتان می رسد را بیان کنید.

 

·     یادتان باشد اگر موقع حرف زدن در ذهنتان به چیزی فکر می کنید. به احتمال زیاد مرتبط است.

 

·     نگاه کردن به تلویزین، گوش دادن به موسیقی و مطالعه—روزنامه، مجله و کتاب– کمک بسیار زیادی به شما می کند. می توانید از قبل چیزهایی که دوست دارید در موردش با کسی صحبت کنید را برنامه ریزی کنید.

 

·     اگر خجالتی هستید، بهتر است از قبل چند موضوع برای بحث آماده کنید.

 

·     به واکنش طرف مقابلتان دقت کنید. اگر به موضوع علاقه نشان داد ادامه دهید اما اگر مشاهده کردید که مدام یا به سعت خود نگاه می کند یا به دنبال راهی برای فرار است، باید دست نگه دارید.

 

·     عبارات و جملات جالب و خنده دار می تواند حال و هوای مکالمه را عوض کند و موضوعات جدیدی را برای صحبت کردن پیش رویتان قرار دهد.

·     اگر مکالمه پشت تلفن است باید هرطور که شده طرف مقابل را هم در مکالمه درگیر کنید. اگر موضوع جالبی به ذهنتان نمی رسد، از بازی “سوال کردن” استفاده کنید. از طرفتان سوال بپرسید. دقت کنید که سوالهایی که می پرسید مناسب زمان و مکان باشد. سوال ها باید طوری باشد که فرد بتواند به راحتی درمورد آن حرف بزند و به یک بله یا خیر عادی ختم نشود.

 

·     برخورد و رفتار شما هم در موفقیت گفتگو سهیم است. سعی کنید رفتاری دوستانه و با محبت داشته باشید تا حرفهایتان تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

 

·     نکات و چیزهای جالب و جدیدی که در طول روز با آنها برخورد می کنید را جایی یادداشت کنید. مثلاً حرف خنده داری که کسی به شما گفته است، کار جالبی که یکی از دوستهایتان انجام داده یا هر چیز جالب توجه دیگر. این نکات می تواند در مکالمه های آتی به دردتان بخورد.

 

·     یادتان باشد، طرف صحبتتان هرکسی که باشد، همیشه می توانید نقاط مشترکی با او پیدا کنید. همه ما از یک آب و هوا استفاده می کنید، غذای خوب را دوست داریم و از خندیدن لذت می بریم. مثلاً اگر طرفتان را در ایستگاه اتوبوس ملاقات کردید، می توانید بپرسید که کجا می روند. اگر خارج از شهر زندگی می کنند، می توانید درمورد زندگیشان از آنها سوال کنید.

 

·     یادتان باشد احساس راحتی کنید و همیشه مرتب و شیک باشید.

 

·     آخرین نکته اینکه شروع مکالمه نیازمند تمرین است. ممکن است اول کار احساس گیجی و ناشی بودن به شما دست بدهد اما با تمرین رفته رفته برایتان راحت تر خواهد شد.

 

هشدارها

 

·     طرف مقابل را با سوال بمباران نکنید.

 

·     با لحنی صحبت کنید که طرف مقابل تصور نکند که مجبورید که حرفی بزنید. با آرامش و وقف های مناسب حرف بزنید.

 

·     سوال های خصوصی نپرسید.

 

·     ارتباط چشمی برقرار کنید.

 

·     درمورد ظاهر طرف مقابل یا کس دیگری اظهار نظر منفی نکنید چون ممکن است طرفتان با کسی که از او انتقاد می کنید، آشنا باشند.

 

·     هیچوقت قسم نخورید، بی احترامی نکنید، توهین نکنید، بحث های جنسی و مذهبی یا ملیتی را به میان نکشید.

 

·     در برخورد با افراد هیچوقت مغرورانه رفتار نکنید که انگار همه چیز دان هستید.

 

·     بچگانه و خام رفتار نکنید، حرف نزنید و لباس نپوشید.

 

·     صحبت دو نفر دیگر را قطع نکنید. اجازه بدهید مکالمه آنها تمام شود و بعد حرفتان را بزنید.

 

·     همیشه الفاظ “خواهش می کنم”، “متشکرم” “لطف می کنید” و امثال این را در صحبت هایتان بگنجانید. مودب بودن نشانه هوش و کمال شماست.

 

·     به اطرافیانتان احترام بگذارید.

 

·     مرتب و تمیز باشید و خوب لباس بپوشید. شلختگی، بوی بد دهان و بدن همه را از شما دور می کند.

 

·     گاهی اوقات وقتی مکالمه ای را آغاز می کنید، طرف صحبتتان ممکن است به نظر خسته کننده برسد. اما اشکالی ندارد. می توانید سراغ کس دیگری بروید چون ممکن است طرفتان را اشتباه انتخاب کرده باشید.

·     اگر با کسی صحبت می کنید که به او علاقه دارید هیچوقت درمورد دوست پسر یا دوست دهترش با او حرف نزنید. درمورد چیزی حرف بزنید که از او می دانید: مثلاً اگر اهل ورزش هستند می توانید درمورد آخرین مسابقات آن ورزش با او حرف بزنید.

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چگونه با عشق خود حرف بزنیم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

چگونه با عشق خود حرف بزنیم
چگونه با عشق خود حرف بزنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *