چگونه با عشق خود لب بگیریم

 
helpkade
چگونه با عشق خود لب بگیریم
چگونه با عشق خود لب بگیریم

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از نازچی،

بوسیدن لب یا به اصطلاح لب گرفتن یکی از مهمترین بخش های معاشقه در هنگام روابط زناشویی است که باعث نزدیکی قلب های زوجین می شود و می تواند در گرمی روابط زناشویی بسیار موثر واقع شود . به دلیل اهمیت این موضوع می خواهیم در این مقاله فواید لب گرفتن و آموزشهای لازم و نحوه صحیح لب گرفتن را بیان نماییم پس لطفا تا آخر این مقاله با ما باشید .

لب دادن و لب گرفتن در رابطه جنسی باید به صورت اصولی باشد تا تحریک جنسی زن و مرد انجام شود. اگر نمی دانید که چطور باید لب های همسر را بوسید پس به این نکات توجه کنید :

در بیشتر مواقع لب گرفتن یکی از زوجین دست هایش را بالا برده و سر طرف مقابل را میگیرد به طوری که انگار به موهای طرف مقابل چنگ زده باشید، یا دست ها به پایین انداخته میشوند و در دست های همسرتان گره داده میشود.

بعد از اینکه لب همسرتان در دهان شما قرار گرفت چشم ها بسته میشود.چگونه با عشق خود لب بگیریم

طوری باید لب گرفت یا لب داد که لب پایینی شما بین دو لب طرف مقابل قرار گیرد یا برعکس (لب گیری عاشقانه باید طوری انجام گیرد که از برخورد دندان ها با هم اجتناب شود)

در حین انجام عمل لب گرفتن و لب دادن عمل مکیدن زبان را نیز انجام می پذیرد.

در هنگام لب گیری با همسرتان حواستان به بوی نفس تان باشد ، مطمئنا دوست ندارید کسی که بوی دهان او بد هست شما را ببوسد و یا لب های شما را بخورد. چه نوع بوسیدن دوستانه باشد چه لب گیری عاشقانه در رابطه جنسی . از آنجایی که لب گیری عاشقانه با دهان باز انجام می شود بوی نفس خیلی است . پس بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید و سعی کنید قبل از آن حتما از خوشبو کننده ها استفاده کنید ویا آدامسی را که دوست دارید و بوی مطبوعی به دهان شما می دهد بجوید . توجه داشته باشید که هر کس باید هنگام لب گرفتن و لب دادن روش منحصر به فرد خود را کشف کند .

چیزهایی که بیان شد فقط جنبه راهنمایی دارد . ممکن است همسر شما بیشتر دوست داشته باشد شما با لب های او بازی کنید و از مکیدن زبانش لذت نبرد و یا بلعکس . ممکن است موقع بوسیده شدن ، دوست نداشته باشد که قسمت های دیگر بدنش را لمس کنید شاید او دوست دارد تمام تمرکز خود را روی بوسیدن متمرکز کند . نکته ی مهم دیگر مدت زمانی است که یک لب گیری عاشقانه زن و شوهری باید طول بکشد .

مدت زمان لب دادن و لب گرفتن بستگی به نظر شما و همسرتان دارد ممکن است در بعضی ها کمتر از یک دقیقه و در برخی دیگر تا 10 دقیقه و یا بیشتر هم طول بکشد . اگر شما یا همسرتان یک بیماری در دهانتان باشد هرگز اقدام به لب گیری عاشقانه و بوسیدن عشق تان نکنید . اگر هنگام بوسیدن و لب دادن بزاق بیش از حدی از دهان یکی از شما تراوش کرد می توانید بوسه را قطع کرده و آن را خالی کنید و یا این که آن را قورت بدهید .

برای اینکه بتوانید طعم و لذت یک لب گیری عاشقانه را تجربه کنید باید ابتدا اصول لب دادن و لب گرفتن را بلد باشید. اگه بار اولتونه لب میگیرید حتما بیاد داشته باشید که هیجانزده نشید . احتمالا در اولین تجربه لب گیری حس میکنید لباتون بی حس شده و باد کرده است . نگران نشید زود فرو کش میکنه و البته باید بگم که تجربه اولین لب گرفتن از عشق تان فراموش نشدنی است .

آروم لب بگیرید . هیجانزده نشید فقط به بوسه های کوچک اکتفا کنید . دهان تان را زیاد باز نکنید لب طرف مقابل تون را میک نزنید چون بلد نیستید و احتمالا دردش میاد . میتونید مثل خوردن بستنی چوبی فقط لب هایتان باز کنید و بذارید رو لب عشق تان و آروم ببندید . شما هنوز به اون درجه نرسیدید که بخواید از زبونتون استفاده کنید چون ممکنه تو ذوق بخوره و باید تمرین بیشتری بکنید . هر از گاهی گوشه های لبشو ببوسید . میتونید واسه تحریک بیشتر لباتون رو بذارید رو هم جوری که بتونید باهم حرف هم بزنید و لب هاتون بهم بخوره . اگه بار اولتون نیست که لب میگیرین که فقط یکی دو نکته میگم و بحثو تموم میکنم . شما قبلا لب گرفتید و میدونید چی به چیه .

مکیدن لب هارو امتحان کنید . سفت و سخت ممکنه خوشتون بیاد و خوشش بیاد . فرنچ کیس یا لب گیری فرانسوی که اگه بتونید درست اجراش کنید شاید یه ربع یا بیشتر وقت تون رو بگیره و به این صورت هست که هر دو نفر دهنشون رو باز میکنن و زبان هایشان را بهم می مالند. معمولا وقتی افراد این نوع لب گیری عاشقانه رو انجام میدن خیلی هیجانزده میشن و به سرعت لب هااشون رو بهم گره میزنن و با ولع لب همدیگرو میخورن و به سرعت حشری میشن و میرن سراغ سکس . ولی در واقع نمیدونن چی رو از دست میدن و چه لذتی رو از خودشون دریغ میکنن .

خیلی آروم و عاشقانه لب بازی کنید و سپس دهان تان را باز کنید دوتایی و زبون رو بفرستید داخل . خیلی زود زبون شریک جنسی تان را پیدا خواهید کرد و تازه اصل کاری شروع میشه . چشمها رو ببندید و تموم توجه خود را به همسرتان بدهید . زبان تان را آروم روی زبان عشق تان بکشید و دور دهان او بجرخانید و هیکل شریک جنسی تان رو تجسم کنید رو بدنش دست بکشید و سعی کنید در پوزیشن سکسی مناسبی قرار داشته باشید و راحت باشید تا مجبور نشید زود به زود پوزیشن لب گیری عاشقانه را عوض کنید .

لب گیری روی تخت خواب با مکان های دیگر کمی تفاوت دارد و قبل از رابطه جنسی انجام می شود. در ادامه 15 نکته لب گیری روی تخت قبل از رابطه جنسی را بیان خواهیم کرد:

1. ابتدا قبل از این که همسرتان را ببوسید لب هایتان را با زبان خیس کنید چون لب های خشک نمی توانند به خوبی روی زبان حرکت کنند . برای این کار کافی است یک بار زبان را روی لب ها بکشید تا آن ها خیس شده و برق آن ها چشم های همسرتان را بگیرد . هر چند مدت یکبار این کار را تکرار کنید تا از خشک شدن لب ها جلوگیری کنید.

2. به آرامی به لب های همسرتان نزدیک شوید و روزنه ای میان لب های او باز کنید و در همان حالت مدتی را بگذرانید تا نفس هایتان با هم یکی شود . بعد به آرامی لب پایین یا بالای آن را به آرامی بلیسید یا بمکید این کار حس خوشایندی به شما خواهد داد.

3. برای لب گیری عاشقانه قبل از سکس دقیقا روبروی هم قرار نگیرید به طوری که نوک بینی شما و همسرتان با هم برخورد کند بلکه باید کمی سرهایتان را مخالف جهت همدیگر بچرخانید تا بتوانید عمیقا همسرتان را ببوسید.

4.چشم هایتان را ببندید . همین طور که به همسرتان نزدیک می شوید به چشم هایش خیره شوید . ولی وقتی تماس برقرار شد چشم هایتان را ببندید . البته این به نظر شما نیز بستگی دارد اگر با خیره شدن به همسرتان لذت بیشتری می برید می توانید چشم هایتان را نبندید . یا این که مدتی آن ها را باز و مدتی دیگر آن ها را ببندید .

5. لب گیری عاشقانه روی تخت خواب بهتر است با دهان باز انجام شود ولی برای شروع می توانید ابتدا با دهن بسته لب های همسرتان را به آرامی ببوسید .

6. لب گرفتن و لب دادن در رابطه جنسی یک عمل دو طرفه و مشترک است . شما نمی توانید بدون خواست و رضایت همسرتان ، لب هایش را بخورید . شما باید با لب هایتان یکی از لب های همسرتان را بگیرید و یا به آرامی آن را لیس بزنید . اگر همسر شما ، به بوسه های شما پاسخ نمی دهد بهتر است بوسیدن را متوقف کرده و آن را به زمان دیگری موکول کنید .

7. دهانتان را کمی بیشتر باز کنید و با زبان تان داخل دهان همسرتان را کاوش کنید . زبان خیلی حساس است بنابراین با کمی گشت و گذار در دهان همسرتان ، جاهایی که همسرتان لذت بیشتری می برد کشف می کنید.

8. لب گرفتن روی تخت خواب بسیار پرحرارت و لذت بخش است که باید به آرامی صورت بگیرید . بنابراین از عجله پرهیز کنید و سعی کنید نواحی لذت بخش دهان ، زبان و لب های همسرتان را کشف کنید . یاد بگیرید که چه جاهایی را باید بمکید و چه جاهایی را باید بلیسید تا برای رابطه جنسی هم شما و هم همسرتان آماده تر شوید .

9. یاد بگیرید که برای نفس کشیدن عمل لب گیری را قطع نکنید . همان طور که دارید می بوسید و لب می گیرید روزنه هایی برای نفس کشیدن نیز پیدا کنید . تلاقی نفس های شما می تواند رمانتیک نیز باشد .

10. چیزهایی را که موقع لب گرفتن یاد می گیرید به ذهن بسپارید . گاهی چیزی به آن اضافه کنید و یا لب گیری های سطحی را عاشقانه و عمیق انجام دهید و بلعکس . سعی کنید تا زمانی که حرفه ای نشده اید و قلق همسرتان به طور کامل به دستتان نیامده است مدام در حال کاوش باشید .

11. از دست هایتان برای لب گرفتن در تخت خواب استفاده کنید . می توانید به آرامی صورت همسرتان را میان دست هایتان بگیرید و یا موقع بوسیدن پشت همسرتان را نوازش کنید و یا انگشتان خود را به میان موهای او بفرستید و یا در صورتی که قصد دارید این لب گیری عاشقانه را به آمیزش و سکس ختم کنید می توانید نواحی حساس جنسی همسرتان را که قبلا کشف کرده اید نوازش کنید و یا ماساژ دهید .

12. حال همسرتان را درک کنید و در هر شرایطی از او تقاضای لب دادن نکنید . یادتان باشد که این نوع لب گیری باید با همراهی همسرتان باشد . اگر او نمی تواند پاسخگو باشد او را تحت فشار قرار ندهید .

13. قبل از شروع رابطه جنسی در مورد لب گرفتن و لب دادن با هم صحبت کنید . به همسرتان بگویید که دوست دارید عملیات لب گیری در تخت خواب به چه شکل انجام شود و نظر او را نیز بپرسید . بوسیدن و لب گرفتن را فقط به قصد رابطه جنسی و آمیزش انجام ندهید می توانید برای صمیمیت بیشتر گاه و بی گاه آن را اجرایی کنید البته به شرطی که هر دو نفر آمادگی لازم را داشته باشید .

15. در تخت خواب خلاقیت به خرج داده و لب های بالا و پایینش را به شیوه ای آرام و با احساس لیس بزنید . وقتی که با بزاق تان به اندازه ی کافی آن ها را لیز کردید ، لب هایتان را دور لب هایش قرار دهید و بگذارید بزاقتان دهان هر دویتان را خیس کند.

16. اگر لیسیدن لب هایش برایتان کافی نبود و بیشتر خواستید ، شروع به مک زدن لب هایش کنید . هر لب را جداگانه بمکید ، کسی دوست ندارد دهانش را به لوله جارو برقی بچسباند . هنگام مکیدن لب ها مراقب باشید ؛ خیلی خشونت به خرج ندهید

رعایت کردن بهداشت فردی درسکس بسیار اهمیت دارد و برای بوسیدن لب هم باید سعی کنید که دهان و دندان های تمیز و سفیدی داشته باشید. همیشه سعی کنید روزی 2 بار مسواک کنید. اگر یک ماه به صورت مرتب به دندان های خود اهمیت بدهید، اثرات آن را مشاهده می کنید و به مسواک کردن اعتیاد پیدا می کنید. داشتن دندان های سفید و نفس خوشبو به شما اعتماد به نفس می دهد. قبل از رابطه جنسی بهتر است از خوردن مواد غذایی که باعث بوی بد دهان می شوند، مانند پیاز و سیر جلوگیری کنید. مردها هم باید قبل از رابطه جنسی سیگار نکشند زیرا ممکن است خانم از بوی سیگار متنفر باشد.


لب گیری عاشقانه زن و شوهر قبل از رابطه جنسی بسیار مهم است و اینکه چگونه لب بگیریم تا همسر در رابطه جنسی تحریک شود بسیار مهم است آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت خواب در ادامه آورده شده است.


چگونه لب بگیریم؟

چگونه با عشق خود لب بگیریم



لب معمولا” بارزترین شیوه برای نشون دادن عشق و علاقه بین طرفینه .لب گرفتن بخاطر شرایط مناسب قرار گرفتن دهان در بدن بسادگی میتونه هر جایی ابراز بشه .تو کوچه سینما ماشین و خیلی جاهای دیگه امکان پذیره .لبهای آدما شکل مختلفی داره . لبهای باریک : این لبها بیشتر به صورت بوسهای ریز و مداوم خودشونو نشون میدن . زیاد نمیتونید اونارو بمکید نمیتونید تو دهنتون جا بدید سعی کند لبهارو در تماس باهم رو هم بکشید . اگه دو طرف لباشون باریک باشه میتونن خیلی آروم لب بگیرن از هم . وقتی یکی لباش کلفت باشه به نفع اون یکی میشه و میتونه حسابی حال و حول کنه بمکه لباشو .لبای کلفت : این لبا واسه سکسه بیشتر تا لب گرفتن . هیجان و انرژی زیادی رو آزاد میکنه و هورمون اکسی توسین به مقدار بالایی در بدن ترشح میشه (هورمون اکسی توسین به هورمون عشق هم معروفه و وقتی در شرایط هیجان انگیز سکسی قرار میگیرید ترشح میشه) .البته لب زیاد در حین سکس کاربردی نداره مگه سکس دهانی ولی در ابتدا و انتهای سکس نقش بسزایی داره . سکس با لب گرفتن شروع میشه و وقتی تموم شد بازم لبا هستن که به کار میفتن .


لب گرفتن و لب دادن در رابطه جنسی باید اصولی انجام شود تا تحریک جنسی زن و مرد دو چندان شود. اگر نمی دانید که چگونه باید لب های همسرتان را بخورید و یا به دنبال آموزش لب گیری عاشقانه روی تخت خواب هستید نکات زیر را رعایت کنید:


معمولا قبل از لب گیری عاشقانه از همسرتان عمل جویدن آدامس انجام میگیرد.


در بیشتر مواقع لب گرفتن یکی از زوجین دست هایش را بالا برده و سر طرف مقابل را میگیرد به طوری که انگار به موهای طرف مقابل چنگ زده باشید، یا دست ها به پایین انداخته میشوند و در دست های همسرتان گره داده میشود.


بعد از اینکه لب همسرتان در دهان شما قرار گرفت چشم ها بسته میشود.


طوری باید لب گرفت یا لب داد که لب پایینی شما بین دو لب طرف مقابل قرار گیرد یا برعکس (لب گیری عاشقانه باید طوری انجام گیرد که از برخورد دندان ها با هم اجتناب شود)


در حین انجام عمل لب گرفتن و لب دادن عمل مکیدن زبان را نیز انجام می پذیرد.



چطور لب بگیریم | آموزش تصویری لب گرفتن عاشقانه روی تخت


لب گیری عاشقانه زن و شوهر قبل از رابطه جنسی بسیار مهم است و اینکه چگونه لب بگیریم تا همسر در رابطه جنسی تحریک شود بسیار مهم است آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت خواب در ادامه آورده شده است.


لب گرفتن و لب دادن در رابطه جنسی باید اصولی انجام شود تا تحریک جنسی زن و مرد دو چندان شود. اگر نمی دانید که چگونه باید لب های همسرتان را بخورید و یا به دنبال آموزش لب گیری عاشقانه روی تخت خواب هستید نکات زیر را رعایت کنید:


معمولا قبل از لب گرفتن عاشقانه از همسرتان عمل جویدن آدامس انجام میگیرد.


در بیشتر مواقع لب گرفتن یکی از زوجین دست هایش را بالا برده و سر طرف مقابل را میگیرد به طوری که انگار به موهای طرف مقابل چنگ زده باشید، یا دست ها به پایین انداخته میشوند و در دست های همسرتان گره داده میشود.


بعد از اینکه لب همسرتان در دهان شما قرار گرفت چشم ها بسته میشود.


طوری باید لب گرفت یا لب داد که لب پایینی شما بین دو لب طرف مقابل قرار گیرد یا برعکس (لب گیری عاشقانه باید طوری انجام گیرد که از برخورد دندان ها با هم اجتناب شود) در حین انجام عمل لب گرفتن و لب دادن عمل مکیدن زبان را نیز انجام می پذیرد.



در هنگام لب گیری با همسرتان حواستان به بوی نفس تان باشد ، مطمئنا دوست ندارید کسی که بوی دهان او بد هست شما را ببوسد و یا لب های شما را بخورد. چه نوع بوسیدن دوستانه باشد چه لب گیری عاشقانه در رابطه جنسی . از آنجایی که لب گیری عاشقانه با دهان باز انجام می شود بوی نفس خیلی است . پس بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید و سعی کنید قبل از آن حتما از خوشبو کننده ها استفاده کنید ویا آدامسی را که دوست دارید و بوی مطبوعی به دهان شما می دهد بجوید . توجه داشته باشید که هر کس باید هنگام لب گرفتن و لب دادن روش منحصر به فرد خود را کشف کند .


چگونه با عشق خود لب بگیریم

چیزهایی که بیان شد فقط جنبه راهنمایی دارد . ممکن است همسر شما بیشتر دوست داشته باشد شما با لب های او بازی کنید و از مکیدن زبانش لذت نبرد و یا بلعکس . ممکن است موقع بوسیده شدن ، دوست نداشته باشد که قسمت های دیگر بدنش را لمس کنید شاید او دوست دارد تمام تمرکز خود را روی بوسیدن متمرکز کند . نکته ی مهم دیگر مدت زمانی است که یک لب گیری عاشقانه زن و شوهری باید طول بکشد .


مدت زمان لب دادن و لب گرفتن بستگی به نظر شما و همسرتان دارد ممکن است در بعضی ها کمتر از یک دقیقه و در برخی دیگر تا 10 دقیقه و یا بیشتر هم طول بکشد . اگر شما یا همسرتان یک بیماری در دهانتان باشد هرگز اقدام به لب گیری عاشقانه و بوسیدن عشق تان نکنید . اگر هنگام بوسیدن و لب دادن بزاق بیش از حدی از دهان یکی از شما تراوش کرد می توانید بوسه را قطع کرده و آن را خالی کنید و یا این که آن را قورت بدهید .


برای اینکه بتوانید طعم و لذت یک لب گیری عاشقانه را تجربه کنید باید ابتدا اصول لب دادن و لب گرفتن را بلد باشید. اگه بار اولتونه لب میگیرید حتما بیاد داشته باشید که هیجانزده نشید . احتمالا در اولین تجربه لب گیری حس میکنید لباتون بی حس شده و باد کرده است . نگران نشید زود فرو کش میکنه و البته باید بگم که تجربه اولین لب گرفتن از عشق تان فراموش نشدنی است .


آروم لب بگیرید . هیجانزده نشید فقط به بوسه های کوچک اکتفا کنید . دهان تان را زیاد باز نکنید لب طرف مقابل تون را میک نزنید چون بلد نیستید و احتمالا دردش میاد . میتونید مثل خوردن بستنی چوبی فقط لب هایتان باز کنید و بذارید رو لب عشق تان و آروم ببندید . شما هنوز به اون درجه نرسیدید که بخواید از زبونتون استفاده کنید چون ممکنه تو ذوق بخوره و باید تمرین بیشتری بکنید . هر از گاهی گوشه های لبشو ببوسید . میتونید واسه تحریک بیشتر لباتون رو بذارید رو هم جوری که بتونید باهم حرف هم بزنید و لب هاتون بهم بخوره . اگه بار اولتون نیست که لب میگیرین که فقط یکی دو نکته میگم و بحثو تموم میکنم . شما قبلا لب گرفتید و میدونید چی به چیه .


مکیدن لب هارو امتحان کنید . سفت و سخت ممکنه خوشتون بیاد و خوشش بیاد . فرنچ کیس یا لب گیری فرانسوی که اگه بتونید درست اجراش کنید شاید یه ربع یا بیشتر وقت تون رو بگیره و به این صورت هست که هر دو نفر دهنشون رو باز میکنن و زبان هایشان را بهم می مالند. معمولا وقتی افراد این نوع لب گیری عاشقانه رو انجام میدن خیلی هیجانزده میشن و به سرعت لب هااشون رو بهم گره میزنن و با ولع لب همدیگرو میخورن و به سرعت حشری میشن و میرن سراغ سکس . ولی در واقع نمیدونن چی رو از دست میدن و چه لذتی رو از خودشون دریغ میکنن .


خیلی آروم و عاشقانه لب بازی کنید و سپس دهان تان را باز کنید دوتایی و زبون رو بفرستید داخل . خیلی زود زبون شریک جنسی تان را پیدا خواهید کرد و تازه اصل کاری شروع میشه . چشمها رو ببندید و تموم توجه خود را به همسرتان بدهید . زبان تان را آروم روی زبان عشق تان بکشید و دور دهان او بجرخانید و هیکل شریک جنسی تان رو تجسم کنید رو بدنش دست بکشید و سعی کنید در پوزیشن سکسی مناسبی قرار داشته باشید و راحت باشید تا مجبور نشید زود به زود پوزیشن لب گیری عاشقانه را عوض کنید .


لب گیری روی تخت خواب با مکان های دیگر کمی تفاوت دارد و قبل از رابطه جنسی انجام می شود. در ادامه 15 نکته لب گیری روی تخت قبل از رابطه جنسی را بیان خواهیم کرد:






رعایت بهداشت دهان و دندان قبل از لب گرفتن و لب دادن


رعایت بهداشت فردی در رابطه جنسی از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین برای انجام لب گرفتن های عاشقانه همیشه سعی کنید دهان و دندان های تمیز و سفید داشته باشید. حداقل روزی دوبار مسواک بزنید . یه ماه اینکارو انجام بدید معتادش میشید مخصوصا” وقتی بفهمید که چقد یک دهان و دندان تمیز چه اعتماد به نفسی بهتون میده و بیاد داشته باشید که دهان بدون بوی بد و دندان های زیبا در لب گیری قبل از رابطه جنسی بسیار مهم است . اگر قصد دارید امشب با همسرتان یک رابطه عاشقانه در تخت خواب داشته باشید سعی کنید از مصرف پیاز و سیر و غذاهایی که بوی نامطبوع دارند جدا خودداری کنید زیرا همانطور که گفتم هر لحظه ممکنه همسرتان به طرف شما بیاید و بخواهد لب هایتان را بگیرد یا بخورد. در مورد سیگار کشیدن مردان قبل از بوسه و لب باید از شریک جنسی تان نظر بخواهید زیرا بعضی از خانمها از بوی سیگار خوششون میاد و تحریکشون میکنه و اینطوری بهتر به اوج لذت جنسی و اورگاسم می رسند.

 

سعی کنید مطالب گفته شده در بالا را قبل از لب گیری عاشقانه روی تخت خواب انجام دهید در غیر اینصورت رابطه عاشقانه تان هر روز رو به سردی می رود و نهایتا میل همسرتان به شما از بین خواهد رفت.


در هنگام لب گیری با همسرتان حواستان به بوی نفس تان باشد ، مطمئنا دوست ندارید کسی که بوی دهان او بد هست شما را ببوسد و یا لب های شما را بخورد. چه نوع بوسیدن دوستانه باشد چه لب گیری عاشقانه در رابطه جنسی . از آنجایی که لب گیری عاشقانه با دهان باز انجام می شود بوی نفس خیلی است . پس بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید و سعی کنید قبل از آن حتما از خوشبو کننده ها استفاده کنید ویا آدامسی را که دوست دارید و بوی مطبوعی به دهان شما می دهد بجوید . توجه داشته باشید که هر کس باید هنگام لب گرفتن و لب دادن روش منحصر به فرد خود را کشف کند .


چیزهایی که بیان شد فقط جنبه راهنمایی دارد . ممکن است همسر شما بیشتر دوست داشته باشد شما با لب های او بازی کنید و از مکیدن زبانش لذت نبرد و یا بلعکس . ممکن است موقع بوسیده شدن ، دوست نداشته باشد که قسمت های دیگر بدنش را لمس کنید شاید او دوست دارد تمام تمرکز خود را روی بوسیدن متمرکز کند . نکته ی مهم دیگر مدت زمانی است که یک لب گیری عاشقانه زن و شوهری باید طول بکشد .


مدت زمان لب دادن و لب گرفتن بستگی به نظر شما و همسرتان دارد ممکن است در بعضی ها کمتر از یک دقیقه و در برخی دیگر تا 10 دقیقه و یا بیشتر هم طول بکشد . اگر شما یا همسرتان یک بیماری در دهانتان باشد هرگز اقدام به لب گیری عاشقانه و بوسیدن عشق تان نکنید . اگر هنگام بوسیدن و لب دادن بزاق بیش از حدی از دهان یکی از شما تراوش کرد می توانید بوسه را قطع کرده و آن را خالی کنید و یا این که آن را قورت بدهید .




برای اینکه بتوانید طعم و لذت یک لب گیری عاشقانه را تجربه کنید باید ابتدا اصول لب دادن و لب گرفتن را بلد باشید. اگه بار اولتونه لب میگیرید حتما بیاد داشته باشید که هیجانزده نشید . احتمالا در اولین تجربه لب گیری حس میکنید لباتون بی حس شده و باد کرده است . نگران نشید زود فرو کش میکنه و البته باید بگم که تجربه اولین لب گرفتن از عشق تان فراموش نشدنی است .


آروم لب بگیرید . هیجانزده نشید فقط به بوسه های کوچک اکتفا کنید . دهان تان را زیاد باز نکنید لب طرف مقابل تون را میک نزنید چون بلد نیستید و احتمالا دردش میاد . میتونید مثل خوردن بستنی چوبی فقط لب هایتان باز کنید و بذارید رو لب عشق تان و آروم ببندید . شما هنوز به اون درجه نرسیدید که بخواید از زبونتون استفاده کنید چون ممکنه تو ذوق بخوره و باید تمرین بیشتری بکنید . هر از گاهی گوشه های لبشو ببوسید . میتونید واسه تحریک بیشتر لباتون رو بذارید رو هم جوری که بتونید باهم حرف هم بزنید و لب هاتون بهم بخوره . اگه بار اولتون نیست که لب میگیرین که فقط یکی دو نکته میگم و بحثو تموم میکنم . شما قبلا لب گرفتید و میدونید چی به چیه .


مکیدن لب هارو امتحان کنید . سفت و سخت ممکنه خوشتون بیاد و خوشش بیاد . فرنچ کیس یا لب گیری فرانسوی که اگه بتونید درست اجراش کنید شاید یه ربع یا بیشتر وقت تون رو بگیره و به این صورت هست که هر دو نفر دهنشون رو باز میکنن و زبان هایشان را بهم می مالند. معمولا وقتی افراد این نوع لب گیری عاشقانه رو انجام میدن خیلی هیجانزده میشن و به سرعت لب هااشون رو بهم گره میزنن و با ولع لب همدیگرو میخورن و به سرعت حشری میشن و میرن سراغ سکس . ولی در واقع نمیدونن چی رو از دست میدن و چه لذتی رو از خودشون دریغ میکنن .


خیلی آروم و عاشقانه لب بازی کنید و سپس دهان تان را باز کنید دوتایی و زبون رو بفرستید داخل . خیلی زود زبون شریک جنسی تان را پیدا خواهید کرد و تازه اصل کاری شروع میشه . چشمها رو ببندید و تموم توجه خود رابه همسرتان بدهید .

زبان تان را آروم روی زبان عشق تان بکشید و دور دهان او بجرخانید و هیکل شریک جنسی تان رو تجسم کنید رو بدنش دست بکشید و سعی کنید در پوزیشن سکسی مناسبی قرار داشته باشید و راحت باشید تا مجبور نشید زود به زود پوزیشن لب گیری عاشقانه را عوض کنید

 


برای اینکه بتوانید طعم و لذت یک لب گیری عاشقانه را تجربه کنید باید ابتدا اصول لب دادن و لب گرفتن را بلد باشید. اگه بار اولتونه لب میگیرید حتما بیاد داشته باشید که هیجانزده نشید . احتمالا در اولین تجربه لب گیری حس میکنید لباتون بی حس شده و باد کرده است . نگران نشید زود فرو کش میکنه و البته باید بگم که تجربه اولین لب گرفتن از عشق تان فراموش نشدنی است .


آروم لب بگیرید . هیجانزده نشید فقط به بوسه های کوچک اکتفا کنید . دهان تان را زیاد باز نکنید لب طرف مقابل تون را میک نزنید چون بلد نیستید و احتمالا دردش میاد . میتونید مثل خوردن بستنی چوبی فقط لب هایتان باز کنید و بذارید رو لب عشق تان و آروم ببندید . شما هنوز به اون درجه نرسیدید که بخواید از زبونتون استفاده کنید چون ممکنه تو ذوق بخوره و باید تمرین بیشتری بکنید . هر از گاهی گوشه های لبشو ببوسید . میتونید واسه تحریک بیشتر لباتون رو بذارید رو هم جوری که بتونید باهم حرف هم بزنید و لب هاتون بهم بخوره . اگه بار اولتون نیست که لب میگیرین که فقط یکی دو نکته میگم و بحثو تموم میکنم . شما قبلا لب گرفتید و میدونید چی به چیه .


مکیدن لب هارو امتحان کنید . سفت و سخت ممکنه خوشتون بیاد و خوشش بیاد . فرنچ کیس یا لب گیری فرانسوی که اگه بتونید درست اجراش کنید شاید یه ربع یا بیشتر وقت تون رو بگیره و به این صورت هست که هر دو نفر دهنشون رو باز میکنن و زبان هایشان را بهم می مالند. معمولا وقتی افراد این نوع لب گیری عاشقانه رو انجام میدن خیلی هیجانزده میشن و به سرعت لب هااشون رو بهم گره میزنن و با ولع لب همدیگرو میخورن و به سرعت حشری میشن و میرن سراغ سکس . ولی در واقع نمیدونن چی رو از دست میدن و چه لذتی رو از خودشون دریغ میکنن .


خیلی آروم و عاشقانه لب بازی کنید و سپس دهان تان را باز کنید دوتایی و زبون رو بفرستید داخل . خیلی زود زبون شریک جنسی تان را پیدا خواهید کرد و تازه اصل کاری شروع میشه . چشمها رو ببندید و تموم توجه خود را به همسرتان بدهید .

1-زبان تان را آروم روی زبان عشق تان بکشید و دور دهان او بجرخانید و هیکل شریک جنسی تان رو تجسم کنید رو بدنش دست بکشید و سعی کنید در پوزیشن سکسی مناسبی قرار داشته باشید و راحت باشید تا مجبور نشید زود به زود پوزیشن لب گیری عاشقانه را عوض کنید


2-لب گرفتن روی تخت خواب بسیار پرحرارت و لذت بخش است که باید به آرامی صورت بگیرید . بنابراین از عجله پرهیز کنید و سعی کنید نواحی لذت بخش دهان ، زبان و لب های همسرتان را کشف کنید . یاد بگیرید که چه جاهایی را باید بمکید و چه جاهایی را باید بلیسید تا برای رابطه جنسی هم شما و هم همسرتان آماده تر شوید . 3-یاد بگیرید که برای نفس کشیدن عمل لب گیری را قطع نکنید . همان طور که دارید می بوسید و لب می گیرید روزنه هایی برای نفس کشیدن نیز پیدا کنید . تلاقی نفس های شما می تواند رمانتیک نیز باشد . 4-چیزهایی را که موقع لب گرفتن یاد می گیرید به ذهن بسپارید . گاهی چیزی به آن اضافه کنید و یا لب گیری های سطحی را عاشقانه و عمیق انجام دهید و بلعکس . سعی کنید تا زمانی که حرفه ای نشده اید و قلق همسرتان به طور کامل به دستتان نیامده است مدام در حال کاوش باشید . 5-از دست هایتان برای لب گرفتن در تخت خواب استفاده کنید . می توانید به آرامی صورت همسرتان را میان دست هایتان بگیرید و یا موقع بوسیدن پشت همسرتان را نوازش کنید و یا انگشتان خود را به میان موهای او بفرستید و یا در صورتی که قصد دارید این لب گیری عاشقانه را به آمیزش و سکس ختم کنید می توانید نواحی حساس جنسی همسرتان را که قبلا کشف کرده اید نوازش کنید و یا ماساژ دهید . 6-حال همسرتان را درک کنید و در هر شرایطی از او تقاضای لب دادن نکنید . یادتان باشد که این نوع لب گیری باید با همراهی همسرتان باشد . اگر او نمی تواند پاسخگو باشد او را تحت فشار قرار ندهید . 7-قبل از شروع رابطه جنسی در مورد لب گرفتن و لب دادن با هم صحبت کنید . به همسرتان بگویید که دوست دارید عملیات لب گیری در تخت خواب به چه شکل انجام شود و نظر او را نیز بپرسید . بوسیدن و لب گرفتن را فقط به قصد رابطه جنسی و آمیزش انجام ندهید می توانید برای صمیمیت بیشتر گاه و بی گاه آن را اجرایی کنید البته به شرطی که هر دو نفر آمادگی لازم را داشته باشید . 8-در تخت خواب خلاقیت به خرج داده و لب های بالا و پایینش را به شیوه ای آرام و با احساس لیس بزنید . وقتی که با بزاق تان به اندازه ی کافی آن ها را لیز کردید ، لب هایتان را دور لب هایش قرار دهید و بگذارید بزاقتان دهان هر دویتان را خیس کند. 9-اگر لیسیدن لب هایش برایتان کافی نبود و بیشتر خواستید ،‌شروع به مک زدن لب هایش کنید . هر لب را جداگانه بمکید ، کسی دوست ندارد دهانش را به لوله جارو برقی بچسباند . هنگام مکیدن لب ها مراقب باشید ؛ خیلی خشونت به خرج ندهید .


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با عرض سلام واحترام به هیچ عنوان این کار را انجام ندین حتما…

سلام سوزش و … به خاطر عفونته همین طور که پزشک فرمودن اما ب…

سلام من ۱۵ سالمه و حدود دو ماه پیش برای اولین بار خودارضایی…

متشکرم از کمکتون…

سلام من میخواستم بکارت خودمو ببینم به طوری که مثل با عرض معذ…

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

با عرض سلام واحترام به هیچ عنوان این کار را انجام ندین حتما…

سلام سوزش و … به خاطر عفونته همین طور که پزشک فرمودن اما ب…

سلام من ۱۵ سالمه و حدود دو ماه پیش برای اولین بار خودارضایی…

متشکرم از کمکتون…

سلام من میخواستم بکارت خودمو ببینم به طوری که مثل با عرض معذ…

كد موسيقي براي وبلاگ

لب گرفتن از کسی که به آن علاقه دارید می تواند باعث رابطه جنسی بهتر و ارگاسم بهتر شما شود. اینکه چگونه لب بگیریم و یا طوری لب بگیریم که طرف مقابل مان لذت وافری ببرد موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته می شود حتی اگر شما فکر میکنید که در لب گرفتن مهارت دارید احتمالا نکاتی باز هم وجود دارند که شما می توانید آنهاد را یاد بگیرید.

لب گرفتن مثل هر واکنش عاطفی دیگری نیازمند احساس و علاقه دو طرفه بین زن و مرد می باشد به طوری که شما به راحتی نمی توانید از هر شخصی لب بگیرید یا بخواهید به کسی لب بدهید اگر واقعا احساس و علاقه واقعی بین طرفین به وجود نیامده باشد حتما می تواند منجر به واکنش بدی شود که زیاد خوشایند افراد نباشد پس حتما از ایجاد علاقه و احساس خوب بین خودتون اطمینان داشته باشید و بعد از اون در فرصتی مناسب و با فاصله ای مناسب اقدام به این کار کنید که قاعدتا شرح زمان و مکان آن را خودتان بهتر به دست می اوردید

اولین و مهم ترین نکته در هنگام لب گرفتن رعایت بهداشت دهان و دندان هست علی الخصوص در مورد آقایان و بویژه اشخاصی که سیگار مصرف می کنند همیشه سعی کنید مسواک بزنید و از معطر های دهانی استفاده کنید در خصوص بهداشت جنسی هم می توانید از طریق لینک های زیر مطالب مفیدی در این زمینه بخوانید

بخوانید : بهداشت جنسی آقایان قبل و بعد از روابط زناشوییچگونه با عشق خود لب بگیریم

بخوانید : بهداشت جنسی خانم ها در قبل و بعد روابط زناشویی

نکته ی دیگری که  در خصوص لب گرفتن باید رعایت کنید این است که ابتدا آرام باشید و اضطراب را از خود دور کنید. زیرا قرار است که لب گرفتن آرام بخش باشد. به همین دلیل خوب و آهسته پیش بروید و از مقدار مناسب فشار بر لب طرف مقابل استفاده کنید.

یکی از عواملی که باعث می شود فرد مقابلتان از لب گرفتن شما گریزان باشد افراط و فشار زیادی است که شما بر آن وارد می کنید یا ممکن است که با فشاری که وارد می کنید با دندان هایتان به شریکتان آسیب وارد کنید.

در هنگام بوسیدن لب باید ترس و خجالت را کنار بگذارید و بوسه های خود را از حالت بی احساسی خارج کنید سعی کنید با تمام وجود طرف مقابل تان رو ببوسید شاید این لحظات دوباره تکرار نشوند

هنگام لب گرفتن بهتر است که از دستان خود به آرامی استفاده
کنید و هم زمان شریکتان را مورد نوازش قرار دهید. و با استفاده از دست خود فشار
ملایمی را به پشت سر شریک خود وارد کنید.

یکی دیگر از ویژگی های بدی که در لب گرفتن استفاده می شود
استفاده بیش از حد از زبان است.

شما باید لب های خودتان را بسته نگه دارید سپس کمی آن را باز کنید و لب های شریک خود را لمس کنید. و هنگام استفاده از زبان خود آرام باشید. زیرا زبان یک عضله بسیار قوی می باشد بنابر این باید مراقب باشید. ابتدا سعی کنید که زبان خود را به آرامی با شریکتان درگیر کنید. و بیش از اندازه زبان خود را در دهان شریکتان قرار ندهید.

خوب مشخص هست که برای لب گرفتن و بوسیدن طرف مقابل تان نمی شود شرایط را به طور کامل محیا نمود چون واقعا مشخص نمی شود که چه زمانی و در چه مکانی میخواهید این کار را انجام بدهید ولی حتما سعی کنید از قبل مسواک زده باشید و از آدامس های معطر استفاده کنید روی زبان تان را هم با مسواک بشویید کسانی که هم بوی دهان شان منشا درونی دارد هم می توانند از قرص هایی که در زمینه رفع عفونت ناشی از فعالیت باکتری های بی هوازی است استفاده کنند .

برای یک لب گرفتن به ماندنی باید دست شریک خود را بگیرید و دستهای او را پشت سر خود بگذارید و لب پایین خود را با همسر خود درگیر کنید و حس آرامش رابه او منتقل کنید. به حدی که این احساس خرسندی تا دستان او هم برسد و هر وقت که به یاد این بوسه می افتد برایش بسیار دل انگیز باشد.

هرگز از هیکل و اندام خود به هنگام لب گرفتن ترس نداشته باشید چرا که شخصی که قصد بوسیدن شما را دارد به قاطعیت آن چنان احساسی در وی بوجود آمده است که بزرگترین معایب شما در چشم او به اندازه نقطه ای هم مشخص نباشد فقط و فقط به احساس خود رجوع کنید زمان لب گرفتن آن قدر نیست که بخواهید برای آن نگران چیزی باشید .

نفس شما یک عامل مهم در بوسیدن است. نفس بد فقط برا ی مردان نیست حتما قبل از لب گرفتن مسواک بزنید و به یاد داشته باشید که زبان خود را هم تمیز کنید. زیرا می تواند با میکروب های ناخوشایندی مواجه باشد که باعث بوی بد نفس شما شوند.

یکی دیگر از عوامل مهم در لب گرفتن ، شرایط لب و آرایش شماست. لب های شما باید نرم و لطیف باشد. و پوسته های مرده را از لب خود جدا کنید که زبر نباشد. هم چنین از آرایشی استفاده کنید که طعم خوبی به لبان شما بدهد.

بوسیدن داغ و مرطوب معمولا قوی و تهاجمی هستند و بیشتر این بوسه با زبان درگیر است. بوسیدن مرطوب گاهی اوقات می تواند لیسیدن لب ها و اطراف لب ها و حتی صورت را شامل شود البته این مورد برای مواقعی که حرارت در طرفین به شدت زیاد باشد .

با این حال هر فردی نوعی از لب گرفتن را دوست دارد به همین دلیل اگر هنگام بوسیدن شریکتان متوجه نارضایتی وی می شوید کافی است مکث کنید یک نفس عمیق بکشید و از او بپرسید که چه بوسه ای را دوست دارد و آن را انجام دهید.

بوسه زدن بر لب می تواند یکی از تجربیات جادویی زندگی شما باشد. هر بوسه ارتباط ویژه ای با شخص دیگر برقرار می کند.

بوسه بر انواع جاهای مختلف بدن زده می شود. اما بوسه از لب یا به اصطلاح لب گرفتن ، شامل حرکات زبان و لب در دهان و لب فرد مقابل می باشد. بوسه هایی که درست انجام می شوند تاثیر گذاری بیشتری دارند و نشان دهنده ی میزان مهارت شما در ایجاد رابطه می باشد .

معروفترین بوسه ، بوسه فرانسوی می باشد. که در این بوسه زبان یک نفر لب و دهان فرد دیگری را لمس می کند. اما بهتر است در انجام دادن آن بیش از اندازه خشن و حتی بیش از اندازه ملایم نباشد.

بوسه تک لب نوع دیگری از لب گرفتن می باشد. در این بوسه یکی از لب های شریکتان را در لب های خود بگیرید و شروع کنید به آرامی خوردن آن ، این بوسه بسیار عاشقانه می باشد.

بوسه EARLOBE, یک بوسه عالی برای تفریح و سرگرمی می باشد. در این بوسه لب پایین شریکتان را با لب های خود به سمت پایین بکشید و و شروع به مک زدن ملایم آن بکنید. این یک تجربه نفسانی است ، مطمین باشید شریکتان نه تنها بوسه را احساس می کند ، بلکه نفس گرم شما را هم احساس می کند.

بوسه مرطوب ، نوع دیگری از لب گرفتن می باشد که با گشت و گذار زبان انجام می شود. اما چون بزاق بیش از حد خیس است نباید این بوسه زیاد  طول بکشد.

در آخر بوسه عشق ، در این لب گرفتن با استفاده از هر روشی و با هر افکاری که دوست دارید می توانید شریکتان را ببوسید. زیرا سبک بوسیدن شما تحت تاثیر آن چیزی است که در ذهن شماست. چشمانتان را ببندید و به چیزی جز بوسیدن فکر نکنید. و سپس لب های خود را با شریکتان درگیر کنید و شروع به بوسیدن کنید.

برای این نوع لب گرفتن لازم است که ابتدا شما زمان لازم را برای بوسیدن پیدا کنید. بهترین زمان برای اولین بوسه زمانی است که شما تنها هستید و شما هر دو چشم در چشم هم هستید و هنگام صحبت کردن با همدیگر زمان مناسب را برای بوسیدن خود انتخاب می کنید.

در هنگام لب گرفتن نفس نفس نزنید. هنگام بوسیدن کمی از لب خود را باز بگذازرید تا بتوانید نفس بکشید. و چون امکان دارد که  قبل از آن غذا خورده باشید بهتر است که قبل از بوسیدن آدامس بجوید تا اگر بوی بدی در دهانتان وجود دارد از بین برود.

سعی کنید در هنگام لب گرفتن فرانسوی بوسیدن را از لب های خود شروع کنید نه از زبان. هنگام این نوع بوسیدن ، سطح لب ها هر دو لب بالا و پایین را ببوسید و سپس و به آرامی از زبان خود استفاده کنید.

هنگام بوسیدن از دستان خود به طور معقول استفاده کنید. بهترین نقاط برای دست گرفتن هنگام لب گرفتن ، کنار گردن ، فک ، دور کمر و یا پشت سر شریکتان می باشد. اگر می خواهید بیش از حد عاشقانه باشد . به آرامی دست خود را روی صورت شریکتان بکشید.

همواره می تونید مطالب سایت را به همراه عکس بیشتر در اینستاگرام دنبال کنید

برای دنبال کردن در اینستاگرام : چگونه لب بگیرم اینستا

اگر برای اولین بار است که شریکتان را می بوسید بهتر است آن را مختصر انجام دهید. اگر این موارد را به خوبی رعایت کنید شانس بیشتری برای لب گرفتن خواهید داشت اگر هم در دوران عقد هستید پیشنهاد می کنم حتما مطلب زیر را بخوانید

بخوانید : رابطه زناشویی در دوران عقد

بوسیدن لب به دلیل اینکه تاثیر عاطفی زیادی بر روابط شما
دارد بسیار مهم می باشد زیرا بر روابط جنسیتان هم تاثیر گذار خواهد بود. به همین
دلیل لازم است که شما نکات و آموزش های لازم را در خصوص لب گرفتن یاد بگیرید تا
بتوانید بهترین ارتباط ها را با شریک خود برقرار کنید.

شما می توانید با خود تمرین لب گرفتن کنید. با استفاده از دستان
خود می توانید این کار را انجام دهید و دستان خود را به لب هایتان نزدیک کنید و لب
های خود را با آن در گیر کنید و به آرامی زبان خود را لای انگشتان خود فرو کنید و
فاصله بین دو انگشتان خود را بلیسید و هنگام انجام کمی پوست دست خود را بمکید به
این صورت شما تا حدی مهارت بوسیدن را خواهید آموخت.

به این مقاله چنده ستاره می دیدید ؟

[Total: 148 Average: 4.2]

منبع مطلب

چگونه با عشق خود لب بگیریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام و عرض ادب. وقت بخیر. بنده از مجموعه لینکیار خدمت میرسم…

سلام وقتتون بخیر بنده از واحد فروش آژانس تبلیغاتی لینک یار م…

سلام وقتتون بخیر بنده از واحد فروش آژانس تبلیغاتی لینک یار م…

بسیار عالی…

بسیار عالی…

وبسایت خوبی دارین موفق باشید….

ممنون میشم که بیشتر از این، در مورد مسایل زناشویی آموزش های…

سلام.وبسایت خیلی خوبی دارید.واقعا ممنونم…

خرید بک لینک و پیوند بک لینک چیست؟ لینک و پیوند سازی را میتو…

 

 

رمز بهتر بوسیدن

بوسه و نوازش لازمه یك عشق گرم و آتشین است وگرنه هم آغوشی را آدم میتواند با هر كسی داشته باشد بدون آنكه واقعا عاشق طرف باشد ( این امر بخصوص در مورد مردان صدق میكند ).چگونه با عشق خود لب بگیریم

 

خیلیها با بوسیدن اصلا رابطه خوبی ندارند و یا حتی نمیدانند كه چگونه باید طرف خودشان را ببوسند و در هم آغوشی خود با یك نفر دیگر اصلا بوسیدن و نوازش كردن را فراموش میكنند( یا كنار میگذارند .)

 

دو انسان زمانی بوسه ، آنهم از نوع داغ و آتشین آن ، با هم رد و بدل میكنند كه به هم احساس عمیق دارند.بوسیدن فرزند توسط والدین ، یا بوسیدن دوستان معمولی ، بوسه نیست ، بلكه برای نشان دادن احساس دوستی و محبت بدون آنكه ربطی به رابطه جنسی داشته باشد . بوسه تنها بین دو عاشق ، كه به هم احساس عمیق دارند ، رد و بدل میشود.

 

ممكن است كسانی باشند كه فكر كنند ، بدن و هیكل خوبی ندارند و به همین دلیل دوست نداسته باشند یا میترسند كه طرف بدن آنها را نوازش كند و زشتی بدنشان را ببیند ، اما اصلا اینطور نیست ، ضربالمثل لیلی را از چشم مجنون بنگرید ، فراموش نكنیم و این را بدانیم كه رد و بدل كردن بوسه های آتشین در یك معاشقه امری است بسیار حیاتی.

 

با ممانعت ما از نوازش كردن طرف یا جلوگیری از مورد نوازش واقع شدن از سوی شریك جنسی ، هم خود را از لذت و شرر و محروم كرده ایم و هم طرف مقابل را ، امر نوازش و بوسه در نزدیكتر كردن دو نفر به هم و برقراری ارتباط حسی و درونی به هم و حتی ارتقا حس احترام آنها به هم ، نقش والایی دارد .

 

هستند كسانی كه برای طفره از بوسیدن بهانه میآورند ، مثلا با خود میگویند كه طرف بلد نیست اینكار را بكند ، یا دهان طرف بو میدهد . پس دوش گرفتن و مسواك زدن را فراموش نكنید ، مسئله بلد بودن ؟؟؟؟؟ بله میتوان با كمی تمرین ، بوسیدن را یاد گرفت ، به این هم خواهیم رسید.در اهمیت بوسیدن هرچه گفته شود ، باز هم كم است ، فقط اشاره ای بكنیم و بگذریم : هستند كسانی كه ( بخصوص بعضی از زنان ) حاظرند ساعتها صرف بوسیدن و معاشقه كنند،مسئله دیگر اینكه گاهی اوقات یك رابطه جنسی میتواند تنها در بوسه های داغ و آتشین و نوازش خلاصه شود.

 

یادگیری بوسیدن

همانطور كه در بالا اشاره شد ، بوسه و بوسیدن را میتوان یاد گرفت،فقط كمی تمرین لازم است.برای تمرین هم به یك شریك لازم ندارید ؛ سر فرصت ، ریلكس و بدون استرس در خلوت ، پشت دست خود را به دهانتان نزدیك كنید ، زبان خود را كمی جلو بیاورید طوری كه پشت لبهایتان قرار بگیرد ، لبها را آرام به پشت دست خود برسانید ، لبهای نرم ( و كمی مرطوب ) و رلكس شده خود را ( با فاصله از هم ) روی پشت دست متمركز كنید ، زبان خود را بیرون داده طوری كه به پشت دست شما برسد و بعد با كمی فشار سطح پشت دست ( در فاصلهای كه دو لب شما از هم قرار گرفتهاند )‌ را با زبان خود بلیسید . حین كار ، اینجا . آنجا ، كمی پوست دست خود را مك بزنید، اینكار به شما تجربه میآموزد كه در برخورد با شریك عشقی خود چگونه عمل نمائید .

 

هدگام نزدیك شدن به طرف خود ، اورا ببوئید ، بعد ببوسید ، لبهای بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید ، مك بزنید و یادتان باشد كه هیچ عجله ای بخرج ندهید ، بعد هر دو لب طرف را ببوسید ، بعد از مدتی زبان خود را یواش لای لبهای طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمتهای داخل دهان و زبان او را نوازش كنید.

 

اینگونه بوسه ها ،حس شوری در دو طرف ایجاد میكند ،بوسه باید با احساس و طولانی باشد و نباید بسادگی از آن گذشت ، بوسه باید پر هوس و پر شرر باشد ، همانطور كه گفته شد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نكنید . بوسیدن ، لیس زدن و نوازش باید شامل حال تمام قسمتهای پوست طرف شود.

ماساژ ملایم قسمتهای مختلف بدن كه دیگر به قول معروف نورعلانور است.این را بدانیم كه موهای سر ، دهان و دستها سه قسمت بسیار حساس هر فردی هستند و روی آنها بیشتر كار كنید . اجازه دهید كه طرف هم همین كار را برای شما انجام دهد . اینكار باعث میشود كه هم نقاط حساس بدن خود را بشناسید و هم با بدن طرف و نقاط حساس آن آشتا شوید.

 

لازم به گفتن نیست كه هر فردی ممكن است از تمام این نوازشهای گفته شده خوشش بیاید یا فقط بخشهایی از آن را بپسندید ، اما انجام اینكار همانطور كه گفته شد ، یعنی از طریق تجربه و خطا ، باعث شناخت بهتر شما دو نفر از همدیگر میشود و به شما كمك میكند كه دفعات بعد روی نقاط بیشتر حساس طرف تمركز كنید. موضوع دیگر اینكه بعضیها نوازشهای خیلی ملایم ( طوری كه تماس خیلی كمی بین دست شما و بدن طرف باشد ،) را میپسندند و تعدادی هم نوازشهای با تماس بیشتر را ترجیح میدهند.

 

بوسه و نوازش و ماساژ دادن و گرم در آغوش گرفتن و گرم بخود فشار دادن نه تنها لذت رابطه جنسی میدهد بلكه استرس را هم از بین میبرد و هر دوی شما را خمار عشق میكند.

 

 

درباره بوسیدن،یك راهنمایی كوچیك برای اهل فن :

اگر خمیر دندان خوش بو و خوش طعمی سراغ دارید ، بد نیست كه آن را در كنار خود داشته باشید و هر از گاهی ، فقط یه ذزه ( خیلی كم ) آن را در دهان خود مزه كنید و بعد زبان خود را به دهان طرف فرو برید . و یادتان نرود كه تمرین كنید. سعی كنیم بوسیدن ، نوازش و تحریك و ماساژ را یاد بگیریم و دوست بداریم و حواس خود را روی آن متمركز كنیم و لذت ببریم . توجه به مسائل فوق باعث میشود كه ما فقط یك رابطه جنسی سریع و پنج دقیقهای نداشته باشیم .

در پایان یك نكته مهم را فراموش نكنیم و آن اینكه ، بعد از نوازش ، بوسه و معاشقه كه در بالا اشاره شد و بعد هم رابطه جنسی ، یك دفعه به یك طرف نغلطید و خرناسه بكشید ، نوازش ملایم و بوسیدن بعد از آن هم بسیار مهم است ، زنان بخصوص به این مسئله خیلی حساسند و علاقمند.

منبع:taknaz.ir

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


تعیین جنسیت پیش از بارداری

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


جراحی زیبایی سینه و شکم


دنبال بهترین روانشناس تهران میگردی؟

چگونه با عشق خود لب بگیریم


طراحی و بازسازی فضای داخلی


تشخیص و درمان ناباروری در زنان


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید

لیست بهترین باشگاه های تناسب اندام تهران|

ساخت و تعمیر دندانهای مصنوعی با قیمت مناسب


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

در همه فرهنگ‌ها بوسه یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای ابراز علاقه است. پس باید نحوه یک بوسه درست را بلد باشیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با هم بررسی کنیم که چگونه یک بوسه لذت بخش داشته باشیم؟ و یا به قولی چگونه لب بگیریم؟

برای تجربه یک بوسه خوب و لذت‌بخش باید از آمادگی خوبی برخوردار باشید. این آمادگی هم می‌تواند ظاهری باشد، هم روانی. از نظر ظاهری شما باید در زیباترین حالت‌ ممکن باشید و از نظر روانی نیز باید در آرام‌ترین حالت ممکن. در ادامه به چند بخش مهم که هر کدام به نحوی به آمادگی بیشتر شما برای داشتن یک بوسه خوب کمک می‌کنند، خواهیم پرداخت.

قبل از هر چیزی برای داشتن یک بوسه عاشقانه خوب شما باید نحوه برقراری ارتباط با فرد مورد نظرتان را بیاموزید. شما تا به درستی نتوانید با یک شخص ارتباط برقرار کنید، نمی‌توانید احساسات خود را به او منتقل کنید. پس داشتن یک بوسه عاشقانه درست نیز ممکن نخواهد بود. با این راهکارها یک ارتباط عاشقانه خوب را برقرار خواهید کرد:

جهت نگاه: نگاه خود را به لب طرف مقابل بدوزید.

باز یا بسته بودن لب‌ها: لب‌های خود را بسته نگه ندارید. لب‌ها را باید به نرمی از هم جدا و باز نگه دارید؛ البته نه آنقدر باز که بخش اعظم نفس‌تان را از طریق دهان بیرون دهید. بلکه فقط کافی است به اندازه‌ای لب‌ها را باز نگه دارید که بتوانید به راحتی لب پایین خود را با دندان گاز بگیرید.چگونه با عشق خود لب بگیریم

جذاب نگه داشتن لب‌ها: سعی کنید همیشه لب‌هایتان را جذاب نگه دارید. هیچوقت لب پوسته پوسته شده نداشته باشید. برای برطرف کردن پوسته‌های لب می‌توانید از ویتامین لب، پماد مخصوص یا رژلب استفاده کنید.

تازگی نفس: شما باید دهانی خوشبو داشته باشید، برای این کار می‌توانید از اسپری‌های خوشبوکننده دهان که رایحه‌ی نعنا دارند استفاده کنید، تا نفسی تازه داشته باشید. بهتر است از آدامس برای خوشبو کردن دهان استفاده نکنید. زیرا ممکن است زمان بوسیدن، آدامس از دهان بیرون بیاید؛ چنین اتفاقی اصلا خوشایند نیست.

شما می‌توانید با یک بوسه کوچک روی دست یا گونه طرف مقابل در همان ابتدا به قولی مزه دهان او را بفهمید. البته این کار نیاز به شجاعت شما دارد. شما با این کار متوجه خواهید شد که طرف شما علاقه‌مند به بوسیدن هست یا خیر. اگر علاقه مند به نظر برسد پس بوسیدن لب‌های او نیز خطری برای شما نخواهد داشت. شما می‌توانید به آرامی بوسه‌ای بر لب او بکارید.

بوسیدن دختر: اگر شما می‌خواهید یک دختر را ببوسید، دستان او را بگیرید و به آرامی آن را به سمت دهان خود بالا بیاورید. قبل از جدا شدن از او، لب‌هایتان را به اندازه 2 تا 3 ثانیه بر پشت دستان او بفشارید.

بوسیدن پسر: اگر شما قصد دارید یک پسر را ببوسید، به او تکیه کنید و حدود 2 تا 3 ثانیه لب‌های خود را بر گونه‌های او قرار بدهید. شما باید لب‌هایتان را به آرامی بر روی گونه او قرار دهید. از فشردن لب بر روی گونه‌اش بطوری که گویا یکی از اعضای خانواده‌تان را می‌بوسید، جدا خودداری کنید. اگر می‌خواهید بیشتر به سمت هدف‌تان پش بروید، لب‌هایتان را در نزدیکی لب او بر روی گونه‌اش قرار دهید.

حال و هوای هر دو نفرتان با یک تعریف کردن عاشقانه از طرف مقابل از سمت شما عوض خواهد شد. پیش بروید و از طرف مقابل‌تان عمیق‌ترین تعریف صادقانه‌ای که می‌توانید داشته باشد را بکنید. انجام چنین کاری و یک تعریف از ته دل حتی ممکن است باعث شود، خود او برای بوسیدن لب شما پیش قدم شود. تعریف‌تان را با یک حالت صمیمی به او بگویید. میزان صدای‌تان را کاهش دهید. کم کردن صدا باعث می‌شود برای شنیدن صدای‌تان به شما نزدیک‌تر شود. چشمانتان را در نگاه او قفل کنید. تمرکزتان را بر روی کیفیت و جذابیت تعریف‌تان بگذارید. شما می‌توانید از چنین تعاریفی استفاده کنید: “خیلی زیبایی.”، “چشهات منو دیوونه میکنه.”، “عاشق خنده‌هاتم.”، “من خیلی خوش‌شانسم که الان کنارتم.”  یا اینکه “خیلی خوشحالم که دارمت.”.

اگر در مواردی که پیش از این گفته شد، شکست خوردید و کارتان به لب گرفتن نرسید، ناامید نشوید. شما باید در چنین شرایطی مستقیما از دختر یا پسر مقابل خودتان درخواست بوسه از لب کنید. اگر فردی که با شما قرار گذاشته به هیچ کدام ازعلائم شما توجهی نشان نداد و لبانش را قفل کرد، از او بپرسید می‌توانید ببوسیدش یا خیر. نگران نباشید. درخواست مستقیم به معنی عاشقانه نبودن یا قانع نکردن طرف مقابل نیست. ما چند عبارت را به شما پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانید با آن‌ها مستقیما در عین حال عاشقانه از طرف مقابل درخواست بوسه کنید. عبارت‌هایی همچون “هیچ چیزی رو به اندازه اینکه لب‌هات رو ببوسم، الان نمیخوام.”، “شاید خیلی زود باشه ولی من واقعا میخوام لباتو ببوسم.”. شما هم میتوانید از چنین جملات عاشقانه‌ای که مستقیما درخواست شما را بیان می‌کند، استفاده کنید.

زمان را هدر ندهید. هر زمانی که حس کردید وقتش است، پیش بروید. چشمان‌تان را ببندید. به او تکیه کنید و عشقبازی و بوسه را شروع کنید.

باز بودن لب‌ها: لب‌های خود را به نرمی باز نگه دارید. حالت پوکر روی لب برای زمانی است که می‌خواهید یکی از اعضای خانواده را ببوسید. اما وقتی لب‌ها را کمی جدا از هم نگاه می‌دارید، باعث می‌شود حس آماده بودن برای بوسه القا شود.

بوسه‌های نرم: سعی کنید با بوسه‌های نرم و ملایم و آهسته شروع کنید. در ابتدای کار به هیچ عنوان از زبان و دندان استفاده نکنید. اگر پارتنر شما، پذیرا بود، بصورت آهسته به سمت بوس فرانسوی هم می‌توانید پیش بروید. سعی کنید از بوسه با سروصدا اجتناب کنید. سروصدا می‌تواند حواس هردوی شما را پرت کند و احتمال دارد، غرق شدن شما در فضای بوسه را در هم شکند. اگر حس کردید که پارتنر شما مشکلی ندارد به او نزدیک‌تر شوید و لب‌تان را بیشتر بر لب او بفشارید.

آرام باشید: برای زمان حال که هنوز خیلی با هم صمیمی نشده‌اید، از سروصدا در مقابل دهان پارتنرتان اجتناب ورزید. بوسیدن نرم و آرام به شخص مقابل شما این امکان را می‌دهد که در صورت احساس ناراحتی، به آرامی خودش را عقب بکشد. همچنین در همین حین به شما امکان اینکه علاقه‌تان را ارزیابی کنید، داده می‌شود.

بزاق دهان: در یک سطح قابل کنترلی از میزان بزاق دهان باقی بمانید. وقتی با ولع ببوسید احتمال بزاق ترشح در دهان زیاد است. اگر لب‌هایتان کمی مرطوب شد، با احتیاط آب دهان‌تان را قورت دهید تا بیش از این بزاق از دهانتان خارج نشود.

قفل کردن لب‌ها: اگر تا اینجای کار را خوب پیش رفتید و گام اول را محکم برداشتید، اکنون وقت آن است که قفل کردن لب‌ها را امتحان کنید. قفل کردن لب‌ها برای لب گرفتن‌های نزدیک‌تر (علی‌الخصوص بوس فرانسوی) بسیار مناسب است و کار شما را راحت‌تر می‌کند. اساسا قفل کردن لب‌ها بدین شکل است که دو نفر لب‌هایشان را داخل لب‌های یکدیگر قرار می‌دهند. از پایین به بالا به این ترتیب دو قسمت لب‌های دو نفر قرار می‌گیرند: لب پایینی شما، لب پایینی پارتنر شما، لب بالایی شما و در بالاتر از همه لب فوقانی پارتنر شما قرار می‌گیرد. مهم ترین نکته این است که حتما لپ پایینی پارتنر شما در بین لب‌های شما قرار بگیرد. بیشتر افراد دارای لب پایینی بزرگی هستند و همین باعث می‌شود لذت شما زیاد شود.

تنفس: حتما بدرستی نفس بکشید. در حالت ایده‌آل، هنگام بوسه می توانید از طریق بینی خود به راحتی نفس بکشید. اما اگر چنین چیزی امکان پذیر نبود، می‌توانید حدود یک ثانیه از هم دور شوید تا نفس بکشید و دوباره به سمت یکدیگر بروید.

استفاده از دست: در طول بوسیدن پاتنرتان حتما سعی کنید از دستانتان استفاده کنید. اجازه ندهید که دستانتان مانند دو رشته فرنگی آویزان شود و از آن‌ها به خوبی استفاده کنید. در ادامه استفاده‌هایی که می‌توانید از دستان‌تان بکنید را برای شما آورده‌ایم. شما می‌توانید دستان خود را به آرامی روی شانه‌های پاتنر خود و یا دور کمر او قرار دهید. (در فرهنگ غرب، معمولاً دختران دست های خود را دور کمر پسر می‌گذارند.). صمیمیت خود را با نزدیک تر کردن پارتنرتان به خود بیشتر کنید.

دستان خود را در دو طرف صورت طرف مقابل قرار دهید، از انگشت شست خود برای نوازش کردن گونه وی می‌توانید بهره ببرید. همچنین شما قادرید یک دست خود را زیر چانه او قرار دهید و آن را به سمت بالا کج کنید. یکی دیگر از حرکات جدی بااحساس این است که هر دو دست را در پشت سر پارتنر خود قرار دهید و دستان‌تان را در موهای او فشار دهید و یا به آرامی موهای او را بکشید.

تست استفاده از زبان: هنگامی که قسمت لب پایین پارتنر‌تان بین دو لب شما قرار دارد، نوک زبان خود را به آرامی روی آن بکشید. ببینید او چگونه پاسخ می دهد. اگر او همراهی کرد و لبش را به زبان شما فشار داد، مطمئن باشید که شما باید همچنان بر شدت بوسه ادامه دهید. اما اگر پارتنر شما خودش را عقب کشید، بهتر است فعلاً بیخیال زبان شوید و فقط به بوسه از لب بسنده کنید.

بوسه فرانسوی (اختیاری): از بوسه‎‌ای که در آن از زبان استفاده شود، در فرهنگ غرب، بعنوان بوسه فرانسوی یاد می شود. بوسه فرانسوی بدین شکل انجام می‌شود. زبان خود را در امتداد قسمت داخلی لب پایین پارتنر خود قرار دهید. سعی کنید در ابتدا به آرامی و نرمی زبان خود را حرکت دهید، تنها درصورتی که به نظر می رسد او هم به این کار شما خوب جواب می‌دهد، سرعت و فشار را افزایش دهید.

بوسه ترکیبی: خودتان را مجبور نکنید که بوسه زبانی را تا همیشه ادامه دهید. بوسه نرم و سخت، کند و سریع، عمیق و کم عمق را با یکدیگر ترکیب کنید. حتی می توانید برای استراحت دادن به لب های‌تان برای چند دقیقه به عقب برگردید و از بوسیدن دست بکشید و دوباره برگردید.

این شکل بوسیدن و استفاده ترکیبی باعث می شود شریک زندگی تان از پیش بینی لحظاتی دیگر جلوگیری کند. حفظ این حس غافلگیری و خودجوش بودن به بوسه های شما کمک می کند تا از بی حاصل شدن جلوگیری کنند.

نوک زبان خود را درون دهان شریک زندگی خود قرار دهید و به آرامی آن را در مقابل نوک زبان او حرکت دهید. از حرکات سبک و تکان دهنده استفاده کنید و زبان خود را در حال حرکت نگه دارید. اگر طرف مقابل‌تان پذیرا بود و از زبان شما استقبال کردن حرکت‌یهای عمیق تر و سخت‌تری را می‌توانید امتحان کنید.

گاز زدن (اختیاری): با ملایمت با دندادن‌هایتان لب‌های پارتنر خود را گاز کوچک بزنید. دندان‌ها یکی از ابزارهای مهم بوسیدن نیستند، اما کشیدن آن‌ها بر روی لب پاتنرتان می‌تواند یکی حرکت غیرمنتظره دیگر برای پارتنر شما باشد. اگر خواستید این کار را انجام دهید، حتما به نکاتی در ادامه گفته می‌شود، توجه کنید.

تا حد امکان از فشار آوردن زیاد بپرهیزید. به یاد داشته باشید که قصد شما از دندان زدن نوازش لب‌های اوست نه به در آوردن آن‌ها.

به آهستگی دندان بزنید. نداشتن سرعت به شما کمک می‌کند کنترل زیادی بر روی دندان‌هایتان داشته باشید و بدون قصد به لب‌های او آسیب وارد نکنید.

وقتی لب‌هایتان در یکدیگر قفل شده است، دندان‌های خود را روی لب پایین پاتنر خود قرار دهید و به آرامی آن‌ها را به جلو هل بدهید تا دندان‌هایتان تقریباً در انتهای لب او قرار بگیرد. یک لحظه مکث کنید، سپس بوسیدن را از سر بگیرید.

بیش از حد این کار را تکرار نکنید. دندان زدن به لب باید یک موقعیت گاه به گاه باشد، نه یک بخش اصلی از بوسیدن.

آماده هر عکس‌العملی باشید. همه افراد دوست ندارند در حین بوسیدن لب‌هایشان گاز گرفته شود. اگر پاتنر شما به خوبی عکس‌العمل نشان نمی‌دهد، سعی کنید خیلی اصرار نورزید. احتمالاً این موضوع مربوط به سلیقه شخصی اوست و نه یک عیب در تکنیک شما.

استراحت: با استراحت های گاه به گاه شدت بوسه را افزایش دهید. یک لحظه خودتان را عقب بکشید و به چشمان او خیره نگاه کنید، حرفی را در گوش او زمزمه کنید، یا به راحتی نفس خود را بگیرید و سپس بوسیدن را از سر بگیرید. این لحظات کوچک نه تنها مانع بوسیدن شما نمی‌شوند، بلکه بوسه را صمیمی‌تر می‌کنند. این کار به طرف مقابل شما این حس را می دهد که شما او را به عنوان یک فرد کامل می بینید و تمام چیزهای او برای شما اهمیت دارد، و نه صرفاً بوسیدن.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تا قبل اینکه شما در بوسیدن استاد شوید، لحظاتی در زندگی شما وجود دارد که با یک دختر زیبا ملاقات می کنید و از خودتان می پرسید که چگونه برای اولین بار یک دختر را ببوسید.

بوسیدن صمیمی
ترین تجربه ای است که می توانید با شخص دیگری به اشتراک بگذارید(حقیقت: بله ، حتی صمیمی تر از
رابطه جنسی).
به طور طبیعی
شما می خواهید یک بوسه عالی داشته باشید، اما دانستن اینکه چگونه و چه موقع باید
دختر رویاهایتان را ببوسید ، نیاز به دقت دارد.

بهترین نوع
بوسیدن بوسیدن های یهویی است بنابراین باید همیشه آماده باشید. بهداشت دهان و
دندان را بخوبی رعایت کنید ،روال معمول مراقبت از دندان خود را ارتقاء دهید. اطمینان
حاصل کنید که همیشه دندانهای شما تمیز است و معمولا از نخ دندان استفاده کنید. اگر
امکان حمل مسواک مسافرتی را دارید آن را با خود به همراه داشته باشید. دهان و
دندان خود را با دهانشویه تمیز کنید. در طول روز چند نعنا یا یک تکه آدامس در دهان
خود بگذارید.

فراموش نکنید
که لب هایتان کاملاً قابل بوسیدن باشد. بهترین بوسه ها احساس نرم و لطیفی دارند
بنابراین برای بوجود آوردن این بوسه از یک نرم کننده لب برای نرم و لطیف کردن لب
های خود استفاده کنید.

برای اطمینان
از اینکه او در مود بوسه کردن هست یا نه(حس و حال بوسیدن دارد یا نه) ، مهم است که
کمی با بازیگوشی و تحریک و معاشقه درگیر شود. او را با کمی لمس نرم و ملایم وسوسه
کنید. با محبت او را در آغوش بگیرید و سپس با مهربانی گونه او را ببوسید. ایجاد
تنش جنسی باعث می شود وی نسبت به پیشرفت های خود به خود پاسخگوتر باشد.چگونه با عشق خود لب بگیریم

یک بوسه کامل
یهویی و نفس گیر است. این همان چیزی است که هر پسر برای آن هدف دارد و هر دختری به
آن امیدوار است. واقعیت این است که همیشه اینطور نیست. از موقعیتی که دارید
استفاده کنید و لحظه ایده آل خود را ایجاد کنید. او را محکم نگه دارید و او را به
سمت خود بکشید. با کشیدن لبهای خود بر روی لبهای او او را وسوسه کنید. لحظه ای
کوتاه از کار بایستید و سپس دوباره او را ببوسید.

لحظه ای به او
فرصت پاسخگویی دهید. شما می توانید با بوسیدن او با شور و هیجان بوسه تان را شدت
بخشید به این ترتیب هر دو از لحظه طولانی لذت می برید. نحوه بوسیدن یک دختر برای
اولین بار بسیار به وضعیت و زمان بستگی دارد ، اما اگر اعتماد دارید دقیقاً می دانید
که زمان مناسب شماست ، هرگز اشتباه نخواهید کرد.

در بوسیدن
عجله نکنید. روی لب های نرم و لطیف او تمرکز کنید قبل اینکه کار بیشتری انجام
دهید از زبان
خود برای کشف دقیق دهان او استفاده کنید. هرگز آن را به صورت تهاجمی بر روی گلوی
خود فرو نکنید. می توانید از زبان و دندان های خود بر روی لب های او استفاده کنید.
به آرامی لب های او را بمکید تا آنها را با اشتیاق متورم و قرمز کنید.

بدن او را در
نزدیکی خود نگه دارید. شما می توانید دست خود را به گردن او حرکت دهید تا او با
قفل شدن لبهایش با شما راحت باشد. از طرف دیگر ، می توانید صورت او را به آرامی
نوازش دهید. استفاده از دستان شما به افزایش صمیمیت کمک می کند ، اما با شدت زیاد لمس
نکنید. از حرکت دستانتان بر روی تمام بدن او خودداری کنید زیرا او متوجه خواهد شد
که شما بیش از حد به سمت انحراف می روید.

به یاد داشته
باشید که برای نفس  کشیدن ما بین بوسیدن
کمی مکث کنید. احتمال دارد  در این لحظه هر
دو لبخند بزنید ، بنابراین ایده خوبی است که یک تماس چشمی صمیمی نیز اضافه کنید.

اگر کاملاً با
هم هماهنگ باشید،اولین بوسه شما مانند لحظه ای معجزه آسا به نظر می رسد که شما نمی
توانید باور کنید که واقعا این اتفاق افتاده است. گاهی اوقات اگرچه بوسه اول می
تواند کمی بی دست و پا و کمی شرم آور باشد.مثلا ضربه زدن به سر ، سر و صداهای زیاد
فقط برخی از اشتباهات بوسیدن معمولی است که اکثر زوج ها در اولین بوسه تجربه می
کنند.

استفاده بیش
از حد از زبان یا اصلا استفاده نکردن از آن ، تجربه لذت بخش و خاصی نیست ، بنابراین
مطمئن شوید که تعادل را در حفظ می کنید. خوب است مشتاق بوسیدن باشید اما خیلی کثیف
بازی نکنید،بوسه های خیس و کثیف قاتل احساسات هستند.

این به شما در
پذیرفتن این مسئله که وقتی برای اولین بار نمی دانید چگونه یک دختر را ببوسید ، باید
یک فاجعه احتمالی را پیش بینی کنید،آماده می کند. همه چیز را راحت بگیرید تا به
هیچ یک از شما هیچ فشاری وارد نشود. خوب است سوتی ها را با یک شوخی و خنده به
اشتراک بگذارید. در حقیقت ، اضافه کردن یک لمس از شوخ طبعی اغلب باعث می شود کمتر
احساس بد پیدا کنید ، بنابراین این نکته را در خاطر داشته باشید که برای بوسیدن لبان
او باید پافشاری کنید.

بوسه ها
عمدتاً غیرقابل پیش بینی هستند ، به همین دلیل نیز بسیار لذت بخش هستند. اگر بوسه
متقابل را تجربه کرده اید و زبان های خود را درهم تنیده اید ، حق دارید چشمان خود
را ببندید و همچنان ببوسید. همچنین کشف کرده اید که چگونه برای اولین بار یک دختر
را ببوسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سایت تخصصی بانوان

ثبت کانال برای معرفی کانال خود کلیک کنید

نـویسنده کتاب “عشق و رابـطه جنسی”، دکتــر جان فری مـعتقد است: “بوسیدن هنر است و نشان دهنده یک نوع بیان فردی و کاملاً شخصی از عشق و محبت می باشد.”

بوسه زمانی ایجاد می شود که زوجین برای اولین بار به هم نزدیک می شوند، پس کاملاً طبیعی است که دو طرف کمی مضطرب شده و عصبی شوند.چگونه با عشق خود لب بگیریم

از یک منبع با نویسنده بی نام”کتاب بوسه ها” اینطور برداشت می شود که: “بوسه یک عمل کاملاً دو طرفه بوده؛ تا ندهید نمی توانید بگیرید و بالعکس.”

در یک کتاب دیگر هم اینطور نوشته شده که زمانیکه احساس میکنید تمایل دارید تا همسرتان را ببوسید این کار را انجام دهید، لازم نیست حتماً صبر کنید تا او را بهتر بشناسید، او را ببوسید و به مرور زمان می توانید او را بهتر بشناسید. یکی از مواردی که زیبایی بوسه را چند برابر می کند این است که در همه ی زبان ها و مذاهب قابل درک می باشد.

پروفسور وان بیرنت رئیس بخش مردم شناسی دانشگاه تکزاز اظهار می دارد که: “اولین بوسه عاشقانه برمی گردد به ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در هند. پیش از این زمان هیچ مدرک دیگری دال بر وجود بوسه های عاشقانه وجود نداشت. کلیه این نتایج از روی لوح های گلی، نقاشی روی دیواره های غارها و یا نوشته های روی پوست حیوانات بدست آمده است.

بیرنت معتقد است که تماس نزدیک و فشار بینی ها به یکدیگر از همان ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح مرسوم بوده است.

اما بوسه ای که امروزه به این شکل رواج پیدا کرده، برای اولین بار در میان رومی ها شهرت پیدا کرد. رومی ها در هنگام سلام کردن یکدیگر را می بوسیدند، انگشتر و حلقه ای که بر دست رهبران قومشان بوده را می بوسیدند و مجسمه های خدایان خود را نیز می بوسیدند و با این کار مطیع بودن و حس احترام خود را به طرف مقابل انتقال می دادند.

رومی ها به سرعت متوجه شدند که بوسه در شرایط مختلف می تواند معانی متفاوتی را در بر داشته باشد، به همین دلیل برای انواع بوسه ها، نام های مختلفی انتخاب کردند. به عنوان مثال اسکیولیم: بوسه از روی دوستی، باسیولیم: بوسه از روی احساس عشق و محبت، و سویولیم: بوسه عمیق که این روزها به French Kiss مشهور شده است.

از آن به بعد بود که ادیان مختلف شروع به تحریم بوسه نموده و آنرا به عنوان یک گناه نابخشودنی اعلام کردند، اما به هر حال قدرت بوسه بیشتر بود و همچنان به قوت خود باقی مانده است.

اگر بخواهیم این پدیده را از نظر علمی ریشه یابی کنیم، می توانیم بگوییم که بوسیدن به طور طبیعی باعث می شود تا ذهن آکسی توسین بیشتری ترشح کند، این هورمون سبب می شود در هنگام بوسیدن احساس خوبی به ما دست بدهد و دانشمندان معتقدند که ماهیت وجودی انسان به گونه ای است که در صورت تجربه یک بوسه منتظر بوسه ی بعدی خواهد بود. زمانیکه در وضعیت بوسیدن قرار می گیرد، غدد موجود در داخل دهان و جداره لب ها ماده شیمیایی را ترشح می کنند که همین ماده سبب ایجاد تمایل فرد به ادامه بوسیدن می شود.

در تحقیقی که در سال ۱۹۹۷ در دانشگاه پرینستون انجام شد، محققان به این نتیجه دست پیدا کردند که مغز انسان دارای سلول های عصبی است که فرد را قادر می سازد تا در تاریکی لب های همسرش را پیدا کند. تعجبی وجود ندارد که چرا بسیاری از زوج ها از بوسیدن یکدیگر در مکان های تاریک و کم نور لذب بیشتری می برند.

پزشکان و روانپزشکان آلمانی در پی پژوهش های گسترده خود در این باره به این نتیجه رسیده اند که افرادی که هر روز صبح قبل از ترک کردن خانه، همسر خود را میبوسند کمتر دچار بیماری می شوند.

همچنین افرادی که پس از بوسیدن خانه را ترک می کنند، کمتر احتمال وقوع تصادف دارند، ۲۰ تا ۳۰ درصد درآمد بیشتری نسبت به سایرین دارند و به طور متوسط ۵ سال بیش از هم سن و سال های خود عمر می کنند. دکتر آرتور سازبو یکی از افرادی که در در این تحقیقات نقش فعالی داشته معتقد است یکی از دلایل اصلی موفقیت تعداد بسیار زیادی از افراد این است که روز خود را با یک نگرش مثبت و دلچسب شروع میکنند و چه چیز می تواند مانند یک بوسه در انسان یک نگرش مثبت ایجاد کند.

بنابراین اگر شما می خواهید خوشحال، سلامت، و موفق، بوده و عمر طولانی داشته باشید، باید کسی را که دوستش می دارید هر روز صبح، پیش از اینکه خانه را به قصد محل کار خود ترک کنید، ببوسید.

دکتر پیتر گوردن رئیس اتحادیه دندانپزشکان انگستان اظهار می دارد: “پس از غذا خوردن، دهان پر از مواد شیرین شده و بزاق دهان حالت اسیدی پیدا می کند، این امر باعث بوجود آمدن پلاک بر روی دندان ها می شود. بوسیدن یک فرایند پاک کننده طبیعی است که به حفظ سلامت دندان ها کمک می کند، جریان بزاق دهان را افزایش بخشیده، و درصد ایجاد پلاک بر روی دندان ها را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.” من خودم این سوال ر از دندانپزشکم پرسیدم، او در ابتدا قدری خجالت کشید، اما نهایتاً صحت گفته های مرا تایید کرد.

یک بوسه عاشقانه، بهترین روش برای ریلکس شدن و از بین بردن استرس محسوب می شود. مایکل کی مکناب، مشاور روانی معتقد است: “زمانیکه لب ها در حالت بوسیدن قرار می گیرند، تقریباً دهان حالت لبخند زدن را به خود می گیرد، و از آنجایی که احساسات و حرکات بدنی انسان با هم ارتباط نزدیکی دارند، تقریباً غیر ممکن است که یک نفر هم لبخند بزند و هم استرس داشته باشد. در عین حال باید به این نکته هم توجه داشت که تنفس در زمان بوسیدن عمیق تر می شود، عضلات چشم شل شده و در راحت ترین حالت خود قرار می گیرند. این امر بهترین تکنیک برای قطع ارتباط با دنیای پر هیاهوی بیرونی و ریلکس شدن است.

چه مدت می توانید این کار را انجام دهید؟ برای اینکه تنها نیم کیلو وزن کم کنید باید ۳۰۰۰ کالری بسوزانید، یعنی چیزی در حدود ۳۰۰۰۰دقیقه یا همان ۵۰۰ ساعت. یک بوسه عمیق و طولانی به شدت متابولیسم بدن را افزایش می دهد و سبب می شود تا مواد قندی با سرعت بیشتری در بدن سوزانده شوند. میزان کالری مصرفی، به شدت بوسه بستگی دارد، اما به طور متوسط می توان گفت که در هر ۱۰ دقیقه ۱۰ کالری مصرف می شود.

این مورد یکی از مهم ترین مزایای بوسیدن به شمار می رود. بوسیدن به شما کمک میکند تا قدرت ماهیچه های فک و چانه همچنان حفظ شود، به همین دلیل میزان ایجاد چین و چروک در آنها پایین کاهش پیدا می کند.

خوب بهانه ای خوبی برای ورزش نکردن دستتان دادیم! در حین بوسیدن، قلب تند تر می تپد و ضربان آن افزایش پیدا می کند، در این زمان آدرنالین بیشتری آزاد شده و خون با سرعت بیشتری به تمام نقاط بدن پمپاژ می شود. می توان اظهار داشت که بوسیدن از جمله بهترین تمرین های قلبی – عروقی است.

در حین بوسیدن می توانید نیازهای جنسی همسرتان را ارزیابی کنید و ببینید تمایلی به ادامه ارتباط دارد یا خیر. روانشناسان معتقدند که اولین بوسه این امکان را برای شما فراهم می آورد که ببینید آیا با طرف مقابل همخوانی دارید یا نه. به نظر می رسد که “بو” تاثیر به یاد ماندنی در ضمیرناخودآگاه انسان ها بر جای می گذارد، بنابراین با تجربه اولین بوسه می توانید تشخیص دهید که فریون شما با شخص مقابل هماهنگی دارد یا خیر و اگر اینچنین نبود در همان آغاز می توانید ارتباط خود را با او خاتمه بخشید.

البته اول مطمئن شوید که دندان هایتان ارتودنسی ندارند چون امکان آسیب رسیدن به دندان های خودتان و دهان طرف مقابل وجود دارد. به هر حال یک بوسه عاشقانه با همسرتان می تواند حس خوبی را در شما ایجاد کند. به صورت تئوری می توان این موضوع را اینچنین توضیح داد که در زمان بوسیدن، خوشحال هستید، و وقتی هم که خوشحال باشید احساس خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد و این امر سبب افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما می شود.

واقعاً چه لزومی دارد زوج‌های عاشق درمورد نکات بوسیدن همسر خود بدانند؟ چرا نباید خودشان تجربه کنند و از طریق آزمون و خطا اسرار بوسیدن را کشف کنند. پاسخ مشخص است: بوسیدن نمودی فیزیکی و احساسی از عشق و علاقه است. نکات بوسیدن می‌تواند به ما کمک کند کمی اعتمادبه‌نفس پیدا کنیم تا بتوانیم بیشتر روی تجربه طرف‌مقابل خود متمرکز شویم، تا خودآگاهیمان.

۱٫ آماده کردن موقعیت

نکته۱: بهداشت ضروری است!

خیلی مهم است که دندان‌ها خوب و تمیزی داشته باشید، نفستان خوشبو باشد، بوی خوش بدهید و به بهداشت شخصیتان توجه کنید. توجه به بهداشت فردی نشاندهنده احترامی است که برای فردمقابل قائل هستید. این انگیزه موجب جذاب‌تر شدن شما برای طرف‌مقابل می‌شود.

۲٫ به طرف‌مقابلتان توجه کنید

نکته۲: این فقط برای شما نیست!

مشخص است که بوسیدن یکی از لذت‌بخش‌ترین و صمیمانه‌ترین زمانی است که زوج‌ها در کنار هم می‌گذرانند. به همسرتان فکر کنید، نه فقط به حسی که خودتان پیدا می‌کنید. آرام پیش بروید، عجله نکنید. تا جایی که می‌توانید ریلکس باشید و به حس طرفتان هم توجه داشته باشید. معمولاً خانم‌ها بخاطر پیوند عاطفی بوسیدن را بیشتر از آقایان دوست دارند.

۳٫ از زبان بدن به درستی استفاده کنید

نکته ۳: اجازه بدهید زبان بدنتان صحبت کند!

ممکن است همسرتان خیلی خوب به شما واکنش دهد: آیا ریلکس هستید؟ بوسیدن را با تماس فیزیکی مناسب آغاز کنید: نزدیک شده و او را در آغوش بگیرید، از تماس بدنتان با یکدیگر و صمیمیت فیزیکی و احساسی که ایجاد می‌کند لذت ببرید. قبل از بوسیدن، لبخند بزنید تا لذتی که حس می‌کنید را به طرفتان منتقل کنید. به آرامی صورت او را در دستانتان گرفته یا دستتان را روی پشت یا پهلوهای او قرار دهید. کمی سرتان را به جلو خم کنید تا سرهایتان به هم نزدیک شوند. تماس بعدی باید با لب‌هایتان باشد نه بینی‌هایتان.

۴٫ اینکه چطور شروع کنید اهمیت دارد

نکته ۴: نرم و آرام شروع کنید!

قبل از اینکه به سراغ بوسه‌های طولانی‌تر بروید، به آرامی لب‌های همسرتان را لمس کنید، آهسته، آرام و نرم. بستن چشم‌ها در این نقطه باعث می‌شود بتوانید روی حس لب‌هایتان تمرکز کنید. یادتان باشد، نرم و ساده، لب‌ها روی لب. عجله نکنید! اکثر مردها دچار حمله آدرنالین می‌شوند که باعث می‌شود بخواهند سریعتر به سراغ رابطه جنسی بروند. از طرف دیگر زنان به زمان بیشتر برای آماده شدن برای رابطه جنسی با همسرتان نیاز دارند.

۵٫ حرف بزنید

نکته ۵: ارتباط کلامی اهمیت دارد!

برخی از انواع ارتباط لذت‌بخش‌تر از سایر انواع آن هستند! بله موقع بوسیدن در حال ارتباط هستید! با بوسیدن، آغوش گرفتن و نوازش کردن نوعی ارتباط غیرکلامی حاصل می‌شود. اما نباید ارتباط کلامی را هم نادیده بگیرید: با هم حرف بزنید. عشق ورزیدن و به زبان آوردن جملات و کلمات عاشقانه و احساسی لذت آن صمیمیت را دوچندان می‌کند و آن را به سطح‌های مختلفی می‌کشاند: فیزیکی، احساسی، عقلانی و روحانی.چگونه با عشق خود لب بگیریم

۶٫ طعم بین‌المللی

نکته ۶: بوسه فرانسوی

تا اینجا درمورد بوسیدن با لب‌های بسته صحبت کردیم. با متمرکز شدن روی طرف‌مقابل، با واکنشی که از خود نشان می‌دهد می‌فهمید که تجربه او تا آن زمان چگونه بوده است. سعی کنید به آرامی نوک زبانتان را از میان لب‌ها او رد کنید. سپس به نرمی نوک زبانتان را روی لب‌های همسرتان بکشید. زبانتان را با زور وارد دهان او نکنید: صبر کنید، عقب بکشید و منتظر واکنش او باشید.

چه به تازگی ازدواج کرده باشید یا سالیان سال، استفاده از این نکات برای بوسیدن به شما و همسرتان کمک می‌کند به سطح عمیق‌تری از صمیمیت برسید. یادتان باشد بوسیدن یک بخش مهم از آمادگی و پیش‌مقدمه برای رابطه جنسی است، ازاینرو بااستفاده از نکات می‌توانید صمیمیت خود و همسرتان را چندبرابر کنید.

چه اولین بوسه‌ از همسرتان باشد چه صدمین آن، بوسیدن همیشه تاثیری به جا می‌گذارد–تاثیری که حتی بعد از جدا شدن لب‌هایتان باقی می‌ماند.

بوسیدن معمولاً نقش مهمی در روابط زناشویی دارد. بوسه سازگاری احساسی بین دو نفر را تقویت می‌کند. آدمها هرچه بیشتر همدیگر را می‌بوسند، بیشتر می‌توانند در سطح عاطفی با هم ارتباط برقرار کنند.

آرش، مهندس نرم‌افزار کامپیوتر اولین بوسه خود از همسرش را که به ده سال قبل برمی‌گشت، به یاد می‌آورد. آنها در اتاق نشیمن خانه روی کاناپه نشسته بودند که وقتی برای بوسیدن همسرش خود را جلو می‌برد، تعادلش را از دست داده و از مبل می‌افتد و همسرش را هم با خودش پایین می‌کشد.

او می‌گوید، «خیلی عصبی بودم چون فکر می کردم همسرم خیلی از من سَر تر است. اولین بوسه ما با خنده بود و بعد از ۱۰ سال و به دنیا آوردن سه بچه نازنین، هنوز هم هر فرصتی که به دست بیاوریم با خنده همدیگر را می‌بوسیم.»

اگر بوسه اول شما–یا هرکدام از بیشمار بوسه‌هایتان–آن چیزی نبوده که می‌خواستید، درموردش حرف بزنید. زوج‌های بسیاری از اینکه درمورد بوسه‌هایشان حرف بزنند احساس خجالت می‌کنند.

نباید از اینکه به همسرتان بگویید چه دوست دارید یا او چه دوست دارد، خجالت بکشید. اما دقت کنید که نباید این کار را همان موقع بوسیدن انجام دهید تا همسرتان تصور نکند به او کنایه می‌زنید.

وقتی حرف بوسیدن به میان می‌آید، همه ما اولویت‌های مشخصی داریم.

بزرگترین اشتباه مردان این است که در رابطه با زبان خیلی خشن و تهاجمی عمل می‌کنند. مردها نیز ادعا می‌کنند که زن‌ها به اندازه کافی دهانشان را باز نمی‌کنند.

درمورد هر دو جنسیت، اولین شکایتی که درمورد بوسیدن می‌شود نداشتن تنوع است. توصیه ما بوسیدن قسمت‌های مختلف صورت‌ همسرتان و توجه بیشتر به گوش‌ها و گردن است.

مسئله مهم دیگر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است. پیش از بوسیدن همسرتان، با جویدن آدامس یا خوش بو کننده، دهان خود را خوش بو کنید. مسواک زدن پیش از بوسیدن هم می تواند به این مشکل کمک زیادی نماید.

بوسه‌ای فراموش‌نشدنی بسازید

دو نکته برای خاطره‌انگیز کردن یک بوسه لذت دادن به همسرتان و لذت دادن به خودتان است.

کل بدنتان را وارد بوسیدن کنید. بدون هیچ کلامی، لب‌هایتان باید بگوید عزیزم راه‌هایی برای تازه و متنوع کردن بوسه‌هایمان وجود دارد.

می‌توانید با بوسه‌های نرم روی گردن شروع کنید، بعد بالاتر به سمت گوش‌ها و بعد به سراغ لب‌ها بروید. دوباره چند وقفه کوتاه انداخته و باز به سمت لب‌ها برگردید.

دستتان را دور گردن همسرتان بیندازید. این کار عشق و شور بیشتری به بوسه شما می‌دهد، انگار که هیچوقت برایتان کافی نیست.

به این فکر نکنید که این بوسه قرار است به کجا برسد. فقط از خودِ آن لذت ببرید.

یک بوسه خوب، عمیق و پراحساس است و باید بتوانید عشق همدیگر را از طریق آن بوسه حس کنید. یک بوسه عالی خود یک اکتشاف است، نه قدمی برای رسیدن به چیزی دیگر.

از رمق افتادن بوسه

پیش‌نوازی‌های پراحساس معمولاً در ابتدای ازدواج یا ماه‌عسل اتفاق می‌افتد.

اما بعدترها وقتی افراد وارد روابط طولانی‌مدت‌تر می‌شوند، دست از بوسیدن برداشته و آن ارتباط صمیمانه احساسی را قطع می‌کنند. در یک آمارگیری مشخص شد که ۷۹ درصد از خانم‌ها می‌گویند به آن اندازه که دوست دارند شوهرشان را نمی‌بوسند.

اهمیت احساسی یک بوسه در شروع‌ آن است و نباید آن را فقط به این دلیل که خیلی وقت است همسرتان را می‌شناسید، نادیده بگیرید.

بوسه‌هایتان باید با گذشت رابطه عمیق‌تر و احساسی‌تر شوند و شما را به سطح عمیق‌تری از صمیمیت و عشق برسانند.

لب معمولا” بارزترین شیوه برای نشون دادن عشق و علاقه بین طرفینه .

عالی بود منم میرم از دوس دخترم میگیرم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

چگونه با عشق خود لب بگیریم
چگونه با عشق خود لب بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *