چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

 
helpkade
چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم
چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

برای رسیدن به زیبایی و شفافیت پوست صورت چند نکته را رعایت کنید تا در مدت کوتاهی بدون صرف هزینه ای خاص و با تکنیک های خانگی به پوست صاف و زیبا برسید. آیا شما از آن دسته از دختران یا پسران هستید که هیچ وقت پوست مطلوب و درخشان نداشتند؟

کمی زمان صرف جوان سازی و شفاف کردن پوستتان کنید تا زیبایی شما چند برابر شود. در این بخش از سلامت نمناک برایتان نکاتی را خواهیم گفت که در عین سادگی موثر هستند و در 2 ماه پوست شما را دچار تغییرات فوق العاده خواهند ساخت.

شستشوی صورت صبح و شب به شما کمک شایانی در خصوص شفافیت پوست می کند زیرا باعث زدودن آلودگی های روزانه از صورت می شود.

خشک کردن پوست با صابون کاکائو کره ای صبح و شب برای جوان ماندن پوست شما و همچنین حفاظت پوست شما در برابر آلودگی ها گزینه بسیار مناسبی است.

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

هویج منبع بسیار مناسبی از ویتامین آ است که روند پیری پوست را به طور مجعزه آسایی کاهش می دهد همچنین برای شادابی و شفافیت پوست صورت می توانید از ویتامین ای استفاده کنید.

75% بدن آب است. نوشیدن فراوان آب می تواند کمک زیادی به آب رسانی پوست بکند و در نتیجه باعث شفافیت و روشنی پوست شود.

سبزیجات منبع قوی ویتامین های هستند با خوردن سبزیجات می توانید پوستی شفاف و زیبا داشته باشید. افرادی که رژیم غذایی گیاه خواری را دنبال می کنند دارای پوستی روشن و درخشنده هستند.

موهای سرتان روغنی تولید می کند که باعث لکه روی پوست می شود.

فکر می کنید دست هایتان تمیز است اما اینطور نیست شما مقدار زیادی باکتری و روغن را اینطوری انتقال میدهید.

اگر خسته شدید رژیم پوست خود را تغییر ندهید زیرا این کار باعث می شود شما از هیچ روشی جواب کامل را نگیرید.

روی بدن ما انواع و اقسام آلودگی ها وجود دارند که یکی از مناسب ترین مکان ها برای رشد آن ها رخت خوابمان است پس برای محافظ از پوست خود از آلودگی ها رو بالشتی خود را هر چند وقت یک بار تعویض کنید.

فراموش نکنید که استفاده از صابون های شیمیایی باعث خشکی و به مرور پیری پوست صورت می شود پس بهتر از لایه برداری پوست صورتتان را با ترکیب جوش شیرین و روغن نارگیل انجام دهید.

تخم کتان بخورید این روغن حیاتی قدرت مغز را بالا می برد.

گوجه بخورید چون از پیری و بروز لک صورت جلوگیری می کند.

قطرات لیمو را به لیوان آب تان اضافه کنید.

با این 13 توصیه کوتاه و مختصر در دو ماه و کمتر از دو ماه رنگ چهره شما شفاف و پوست صافی خواهید داشت.

مراقبت از پوست ، مهم ترین دغدغه بانوان به خصوص دختران است که بخشی از  وقت و هزینه  ماهانه و فصلی آنها به خرید محصولات مراقبتی از کرم پودر و لوسیون گرفته تا آبرسان ها و مرطوب کننده ها و سرم ها اختصاص پیدا می کند. داشتن پوستی شاداب، صاف،  یکدست، بدون چروک و با طراوت، نقش مهمی در جذابیت صورت آقایان به خصوص بانوان داشته و به  همین  خاطر، بعضا آرزویی  برای  بانوان جوان  به شمار می رود. گزارش امروز مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۱۵ موضوع مهم مراقبتی از رنگ تیره تا روشن آشنا میکند.

(برای داشتن پوست سفید و صاف و یکدست سبک زندگی خود را باید تغییر داد و روش های حرفه ای مراقبتی را جدی گرفت)

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : با خواص روغن آرگان برای پوست و مو  آشنا شوید

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

در اختیار داشتن پوست صاف و شفاف، بیش از آنکه به انواع لوسیون، کرم های پودر، آبرسان ها، مرطوب کننده ها، دستگاه های  چاقی و لاغری متداول این روزها و مسائل  تکنیکال و مدرن  مرتبط  باشد، به سبک زندگی سالم و سبک زندگی سبز  (GREEN LIFE STYLE) مرتبط است. شما نمی توانید صیح تا شب در معرض باد و طوفان و رطوبت و گرد و خاک و انواع و اقسام غذا  های  آماده و حجیم و فست فودی باشید و آن وقت با مراجعه به پزشک متخصص   و استفاده  از بهترین جراحی  های تهاجمی  و کرم  های  شفاف کننده و ضد پیری، معجزه جوان  سازی را انتظار داشته باشید!

هیچ  دم نوش، هیچ کرم پودر، هیچ جراجی تهاجمی  و غیر تهاجمی، هیچ  روش ارگانیک مراقبتی نمی تواند جایگزین سبک زندگی  سالم و سالم زیستن  باشد که تاثیر فوق العاده ای در داشتن پوست زیبا و صاف و شفاف و بدون لک دارد. باید توجه کنید که در  فضای دود آلود و پر  ترافیک و پر استرس زندگی  شهری هموطنان، پوست  به عنوان عنصر  زنده، مرتب در  معرض  آسیب  های روحی  و روانی و جسمی و شیمیایی  قرار دارد و روش  های تکنیکی، تاثیر  موقت دارد.

بنابراین برای در اختیار داشتن پوست صاف، شفاف و یکدست، باید ضمن مراقبت  های پزشکی زیر نظر پزشکان مجرب متخصص  گیاهی و شیمیایی، سبک  زندگی  را باید اصلاح کرد. ما چاره ای نداریم که در عصر مدرن که در  معرض انواع و اقسام  تبلیغات فست فودی و نوشابه های گازدار و زندگی پر نمک و شکر و چربی و کم تحرکی هستیم، روش  دیگری  را برای زندگی و خوردن و آشامیدن انتخاب کنیم تا هم  عمر بیشتر و هم با کیفیتی داشته باشیم.

حتما در طول زندگی خود افرادی  را مشاهده  کردید که عمر زیادی دارند، اما از ۴۰ تا ۵۰ سالگی، با انواع و اقسام فشار خون، کمر درد، پا درد،  مشکلات مفصلی، عضلانی و امثالهم دست و پنجه نرم  کرده و در سن ۸۰ تا ۹۰  سالگی، همچنان با این مشکلات همراه هستند! وقتی کمی بررسی میکنید متوجه می شوید که ریشه خیلی از مشکلات و بیماری ها و بحران هایی که اطرافین ما در سنین بالا  با آن مواجه  هستند، در سبک زندگی غلط است.

(توت فرنگی، معجونی فوق العاده برای پاک سازی و جوان سازی پوست است که برای سفید و یکدست شدن موثر است)

کسانی  که صبح تا شام، پنیره  و کره پر  چرب، شیره انگور،  غذا  های آماده و سیگا مصرف  می کنند و استفاده  مکرر از خودرو دارند، معمولا  آسیب پذیری بدنی آنها به مراتب  بیش تر از افرادی است  که در سبک زندگی آنها، موارد فوق الذکر وجود ندارد یا به ندرت در دسترس است.

پس، برای در اختیار داشتن  پوست صاف  و یکدست و یکرنگ و شفاف، پیش از هر کاری، سبک زندگی خود را بررسی کنید. اگر این سبک زندگی، تحرک کم  دارد، نوشابه  گاز دار زیاد دارد، غذا  های حجیم و پر چرب زیاد دارد، آب خوردن زیاد ندارد، استراحت کافی ندارد و  . . .  حتما برای داشتن پوست خوب، روی این موارد تجدید نظر کنید و برای تغییر آن،  برنامه  ریزی حرفه ای کنید.

( ماسک توت فرنگی  برای جوان سازی و شادابی )

در عصر مدرن، در  قرن بیست و یکم، برای داشتن  «پوست خوب»  مثل  داشتن دوست خوب، همسر  خوب، کار خوب،  زندگی خوب،  رشته  تحصیلی خوب  و ماشین  خوب، باید «خوب مطالعه»  کرد. خوب  مطالعه کردن و خوب  بررسی کردن، هنری در عصر  دیجیتال  است که متاسفانه  خیلی ها از ان بی بهره  هستند. شما برای داشتن  بهداشت خوب ، باید خوب مطالعه  کردن را یاد بگیرید و با مطالعه آشتی  کنید.

یکی از روش های گیاهی برای در انجام فرآیندهای مراقتبی در کنار سبک زندگی سبز، استفاده از ماسک های طبیعی است.  ماسک  ها  معجزه می  کنند. استفاده از  ماسک های  طبیعی را در  نظر داشته باشید.  ۴ ماسک  را معرفی میکنیم:

از جمله ماسک های پر طرفدار  برای سیستم  های SKIN CARE، می  توان به  ترکیب با  طراوات و معجزه  کننده دارچین و ترکیب آن با لیمو و عسل اشاره  کرد که خاصیت آنتی باکتریال آن سب می شود تا جوش ها پاک شده  و هم  چون فونداسیون آرایشی مطلوب، شادابی را به پوست تقدیم  کرد. برای صافی و شفافی، گزینه  خوبی برای بانوان جوان است. مخلوط  خمیری شکل این مواد  را میتوانید ۲۰ دقیقه استفاده کرده و در مرور زمان، شاهد تغییرات  شگفت انگیزش باشید.

زرد چوبه و آلوئه ورا، به  طور  جداگانه، خواص بسیاری برای سلامت فرد دارند. آن ها در رژیم غذایی  ماهانه در دستور کار  داشته  باشید.  زرد چوبه، از جمله  ادویه  هایی  است که مواد معدنی  بسیاری برای  طراوت و شادابی  پوست داشته  و پلی  ساکارید آن سبب  می شود تا نقش یک سرم را ایفا کند  و سم زدا باشد. وقتی  سموم  زیر لایه ها  قرار بگیرد، شفافیت به کندی انجام می شود و ترکیب  زرد چوبه  و این میوه  خوشمزه مغذی، می تواند  تاثیر  زیادی  در صافی و خاصیت آبرسانی ایفا کند.

شیر با عسل، ترکیبی ساده  اما عالی  برای سیستم های مراقبتی ارزان است. شیر و عسل  در همه خانه ها در دسترس است. می  تواند هم چون یک لایه  بردار قوی عمل کرده و  در روزهای آلوده، نقش  کیمیا برای بازسازی  و باز کردن منافذ را بر  عهده  داشته باشد.

از جمله ماسک های پر طرفدار بین سلبریتی ها،  معجون موز و بادام و آووکادو است. اووکادو برای ما ایرانی ها، میوه ای گران بوده  و خیلی هم در دسترس نیست. اما خواص عالی برای سلامت افراد دارد. این ماسک طبیعی  به دلیل برخورداری از مواد معدنی، شاداب و طراوت، نخستین ارمغان این ترکیب ارزشمند  به شمار می رود که جوش را از بین برد و منافذ را باز  می کند.

پس با دنیای ماسک های طبیعی  (غیر  شیمیایی) آشتی  کنید و برای داشتن  پوستی  صاف و یکدست،  از ان ها به عنوان بخشی  از فرآیند  های مراقبت  پوست  و مو استفاده  نمایید.

پس از  رعایت الزامات  سبک زندگی سبز و سالم و دوری از مواد شیمیایی  در کرم های مراقبی ، می بایست:

(استفاده از کرم های هیدراته طبیعی را فراموش نکنید)

(ماسک خیار را فراموش نکنید که تاثیر معجزه آسایی برای جوان سازی و پاک سازی صورت بانوان و آقایان دارد)

افرادی که از  صورت های شل رنج  می برند و سبک زندگی  سالم  دارند، حتما بایدبه پزشک متخصص مراجعه کنند و از درمان های اینترنتی پر هیز کنند. اما برای  سفت  شدن  صورت، استفاده از سیب زمینی،  خیار و موز  و چای سبز،  به دلیل آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی ومغذی، تاثیر زیادی  روی جوان  سازی و سفت شدن پوست دارد. عصاره خیار کم تر در رژیم غذایی غیر  تابستانی ما ایرانی ها استفاده  می شود. رای سفت شدن پوست همان اندازه  عصاره  خیار تاثیر گذار  است که چای  سبز به دلیل کلاژن سازی  طبیعی ، تاثیر شگفت انگیز به ارمغان می اورد.

اگر میخواهید خاصیت ارتجاعی پوست شما حفظ شود،  معجون کلم و ماست  را با تخم مرغ فراموش نکنید. مخصوصا اگر موز هم رنده  کنید و در  این معجون  استفاده  کنید،  فوق  العاده است  و شادابی و پاکسازی پوست  با این ماسک افزایش  می یابد .

همان طور که قبلا گفتیم، برای داشتن پوست  شفاف و یکدست، می بایست سبک زندگی خود را سبز کنیم. همانطور  که باید  با مد سبز‌ آشتی کنیم. داشتن پوست زیبا، نیاز یه شفاف  اندیشین و زیبا زیستن  دارد. اگر بخواهیم به صورت نکته وار مواردی را برای داشتن  پوست زیبا  معرفی کنیم، توجه شما را به موارد ۱۰ گانه  ذیل  جلب میکنیم:

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

(رازهای زیبایی پوست فرشتگان ویکتوریا سکرت را اینجا بخوانید)

(میراندا کر، عروس رویایی دیور و از مدل های معروف جهان  روزانه ۲ ساعت ورزش میکند)

سفید کردن به خصوص  برای افرادی که با پوست های تیره  و گندمی  مواجه هستند، یکی از دغدغه های مهم است. در کنار روش  های مراقبتی تکنیکال و کرم های  روشن کننده با فرمولاسیون گیاهی و شیمیایی، می توان به مصرف  ویتامین  C، به  منظور  سفید سازی  اشاره کرد. مرکبات  از پرتقال  تا  طالبی و نخود سبز  می تواند  پوست را روشن کند. رتینول در  بافت  پوست وجود دارد. رتینول، ویتامین A  است. پس  هر چه ویتامین آ بخورید ارزشمند است. زرده  تخم مرغ ویتامین آ دارد. برای  همین، مصرف روزانه  ۲ لیوان شیر و ۱  تخم  مرغ  اکیدا توصیه  می شود. هویج و گوجه فرنگی هم  منابع خوب ویتامین آ هستند. البته  به حد و اندازه  و حتی المقدور بدون شکر و نمک مصرف شود.

اگر میخواهید صورت روشنی داشته باشید، کم تر در معرض نور  خورشید  باشید. اگر توجه کنید، زنان و مردانی که در  مناطق  سردسیر جهان مثل اسکاندیناوی، روسیه، کانادا و گرینلند زندگی می  کنند، از پوستان صاف و روشن برخوردار هستند.  استفاده  از کرم  های  ضد آفتاب با حداقل SPF  ۲۰ را  در نظر داشته باشید.  اشعه  UV باعث تیره تر  شدن می شود و توانایی کلاژن سازی  و ترمیم  سلول های  آسیب دیده را به شدت کاهش می دهد.

مراقب محصولات روشن  کننده باشید که با جیوه، به  پوست شما در بلند مدت آسیب می زند.  برای  سفیدی پوست هم توصیه  می شود که آب به مقدار کافی بخورید. بله! برای سفیدی پوست ورزش کنید تا پوست شما  با طراوت باشد. استفاده از  آب لیمو برای شادابی و طراوات پوست اهمیت  دارد و در بلندمدت، سموم پوست را از بین برده  و پوستی شفاف را سبب می شود.

فاکتور زمان را در نظر بگیرید.  ماسک خیار  و ماست و نعناع می تواند گزینه های  خوب تکمیلی  برای  شفافیت و سفیدی پوست در بلند  مدت باشد. البته  ماسک سیب  زمینی هم چون المان های سفید کننده و سفت کننده دارد، توصیه می شود.

برای داشتن پوست شاداب  باید  همه مواردی  که در پاسخ  به  پرسش  های  شش گانه فوق  الذکر را ارائه کردیم در نظر  داشته  باشید. برای  شادابی صورت باید زمان بگذارید. اقدامات  اصلاحی مانند تغییر  سبک زندگی  به  سبک زندگی سبز،  اهمیت  دادن  به ماساژ صورت، پاک  سازی ، از  بین  بردن سلول های مرده و ورزش و خواب کافی  و نوشیدن  آب باید در دستور  کار قرار بگیرد.

پوست برای حفظ شادابی، نیازمند بالانس است بالانسی بین مواد معدنی و مغذی مثل ویتامین ها. بنابراین برای حفظ  شادابی پوست ، از خوردن بیش از اندازه مولتی ویتامین ها پرهیز کنید. همه چیز باید تحت نظر و مشورت و توصیه پزشک بوده و از تجویزه های اینترنتی پرهیز کنید.

یکی از  روش های حفظ و ارتقا شادابی پوست ، استفاده از مرطوب کننده پس از استحمام با آب ولرم است. این کار به شما کمک میکند تا رطوبت را جذب کرده و پوستی شاداب داشته باشید.

همواره از استرس،‌  سیگار،‌ مشروبات الکی و غذا های پر چرب و پر نمک و شکر دوری کنید. برای شادابی ، همیشه  از مواد غذایی  رنگی استفاده  کنید  که FITO CHEMICALS دارند. فیتو کمیکالزها در گیاهان و مواد غذایی رنگی مثل توت فرنگی و انگور و فلفل  وجود دارد.

یک حقیقت مهم : برای داشتن پوستی شاداب، شاداب زندگی کنید.

برای پاک سازی صورت علاوه بر مواد آرایشی  و بهداشتی  موجود مثل لایه  بردارها و لوسیون ها و امولوسیون ها و امثالهم، میت وانید از روش های  طبیعی مثل ماسک گذاری استفاده کنید.  روش  های چندگانه زیر را در نظر داشته باشید:‌

جوش زدن صورت، عامل  منفی  برای  حفظ شادابی و طراوت است. برای جلوگیری از  جوش های  پوستی، موارد  زیر  را در نظر داشته باشید:‌

پوست براق، فقط با براق  کننده ها ایجاد نمیشود.  برای  حفظ  براقی باید سطح  را مرتب  از آلودگی ها دور کرد. باید مرتب  با نوشیدن آب کافی،  هیدراته شدن را تقویت کرد. فرهنگ  ضد آفتاب  زدن و تجدید ضد آفتاب  در طول روز  را در  نظر داشت. خواب کافی  و آب کافی و مطالعه برای  فهمیدن روش  های  ارگانیک  حفظ طراوات پوست ، کمک شایابی به  براق بودن و شفافیت دارد. برای داشتن پوست براق،  از  لایه بردارهای طبیعی استفاده کرده  و خواب  کافی را فراموش  نکنید.  استفاده  از پیاز  و سیب زمینی برای براق  سازی صورت به  خصوص  برای  بانوان مشکل پسند  توصیه  شده است.

داشتن  پاهای زیبا و صاف، از دغدغه  های بهداشتی  بانوان  است.  به منظور داشتن پاهایی زیبا و بی نقص، توصیه  های زیر را در  نظر داشته  باشید:

تغییر  دادن  پوست تیره به  سفیدی، دغدغه ای مهم  به  خصوص درمیان  بانوان جوان است. روشن کردن طبیعی صورت، اهمیت  فراوان دارد.  بازار، مملو  از کرم های مختلف و لوسیون  هایی برای روشن  کردن  پوست  تیره است  که همگی موقتی هست. برای سفید کردن طبیعی رنگ  تیره ، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

برای جوان سازی ، حتما برنامه ریزی کنید و اقدامات بلند مدت نه مقطعی و موقت را در دستور کار قرار دهید. دوری کردن از محصولات آرایشی با فرمولاسیون شیمیایی و توجه به استراحت و ورزش  کردن، از  جمله کلیاتی است که باید مد نظر داشت. اما راهکارهایی خلاقانه و طبیعی برای جوان سازی:

هر پوست ، بر اساس جنس و رنگی که دارد باید روش های مراقبتی خاصی را برایش در نظر گرفت.  ارتباطی  بین غذای چرب خوردن  و پوست چرب وجود ندارد. این که  فکر  کنید پوست های چرب،  دیر تر پیر تر  می شود نیز  باور درستی نیست.  عوامل محیطی در کنار  عوامل وراثتی در  چرب  بودن پوست تاثیر گذار است. در بانوان، استفاده مکرر از قرص  های ضد بارداری و آلودگی هوا و رطوبت و استرس، می تواند عاملی  برای چرب  شدن باشد.

پوست های  چرب، نیازمند روش های مراقبتی بیشتری هستند، لذا چنین افرادی، باید بیشتر فرآیند های مراقتبی را مد نظر  قرار بگیرند. پوست های چرب، مستعد آکنه  و جوش  هستند. افراط و تفریط  در شستشوی پوست چرب، عاملی منفی در بهداشت است. متخصصان  به این افراد  توصیه  می کنند که در  شرایط  عادی، از  شستن صورت خود،  بیش از ۳ بار در روز خودداری کنند.

(بهترین مرطوب کننده پوست چرب، ماسک های طبیعی مثل خیار است)

اگر پوست چرب دارید، از مرطوب کننده استفاده کنید. مرطوب کننده نباید حاوی کومدوژنیک و آکنوژیک باشد تا عامل ایجاد جوش نشود.

اگر محصولات آرایشی خریداری کردید که بر روی آن  ها عنوان بدون چربی قید شده است  نباید شما را فریب دهد. چرا که به هر حال حاوی  چربی است حتی اگر مقدارش  کم باشد. مواردی  که افراد دارای پوست چرب باید در نظر بگیرند  عبارتند از:

چروک  ها به دلایل مختلف  اتفاق می افتند و باید اقدمات پیشگیرانه  ای به منظور کاهش چین و چروک پوست در دستور کار قرار  داد. برای صاف کردن چروک ها، روش های  متعددی وجود دارد.

لیزر  یکی از روش  های از بین بردن چروک های است که به منظور تقویت کلاژن  های زیر  پوست انجام شده  و کار هم  سطح  کردن  نقاط فرو رفته و برجسته را انجام می دهند. از لیزر تراپی زمانی استفاده کنید که پزشک به شما تجویز کند.

تزریق بوتاکس برای از  بین  بردنچروک ها مثل پیشانی  و خط خنده و خط اخم زیاد  استفاده می شود.  به منظور  انجام بوتاکس، همواره  دقت کنید که در  مراکز مجاز با متریال  اصل و با کیفیت این فرآیند انجام شود تا  سلامت شما تهدید نشود.

اگر چروک عمیق روی  پوست باشد، از  لیفتینگ می توان استفاده کرد.  برای از بین بردن چروک های  سطحی،  می بایست از  روش  های تهاجمی  با بی  حس موضعی  بهره  برد که معمولا به  دلیل  ملتهب  شدن صورت، چند  ماه زمان نیاز است تا پوست به حالت اولیه باز  گردد.

در روش مزوتراپی، از روش های زیبایی است که با تزریق  مواد غذایی با بافت های زیر جلدی  پوست ، باعث رشد و استحکام کلاژن و الاستین می شوند که عاملی برای  شفافیت  و هم چنین کاهش چین و چروک های پوست  است.

همراهان گرامی

اگر برای جوان سازی پوست و پاک سازی  آن تجربه ای دارید، از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی در اختیار ما قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را با لوکس تهران تجربه کنید.

برای دریافت پاسخ این پرسش ها با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

لیست ۱۰ زن زیباروی مسلمان در سال ۲۰۲۰ به انتخاب FillGap  

مدگردی با کامالا هریس ؛ یکی از خوش استایل ترین زنان سیاستمدار آمریکا

معرفی جاذبه های گردشگری در استانبول

معرفی کاخ های استانبول

Re:Style 2020 گالکشن مُد هیوندای از اسقاطی قطعات خودرو

در مورد بوستان آهوان کیش جزیره هندورابی بیشتر بدانید

لوکس تهران

 پوستی براق و خیره کننده می خواهید؟ به هین بهانه در این مقاله رازهایی برای داشتن پوستی براق و شاداب را به شما می  گوییم

آیا می خواهید که پوستی خیره کننده داشته باشید؟ ما هم همین را می خواهیم. به همین دلیل تیم GL متشکل از متخصصین پوست آقای Renee Rouleau از انجمن درمان با چشمه آب معدنی (Spa) و کلینیک پوست با همین نام و خانم Anne King مربی انیستیتو بین المللی پوست گرد هم آمده اند تا رازهایی برای داشتن پوستی بی نظیر را کشف کنند. 

بیشتر بدانید : پوستی براق و زیبا با خوردن چند ماده غذایی خوش طعم

اگر شما صبر کرده اید تا کاملا به خواب بروید، شما آنقدر خسته خواهید شد که نتوانید صورت خود را بشوئید و تحقیقات نشان داده که پوست بهترین ترمیم خود را در اطراف ساعت 10 شب انجام می دهد. پس اجازه دهید پوست شما قبل از اینکه شروع به خمیازه کشیدن کنید، نفس بکشد. 

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

بیشتر بدانید : 3 اشتباه بزرگ در شستن صورت که باید بدانید!!

از مرطوب کننده با SPF 15 یا بالاتر استفاده کنید. اشعه فرا بنفش می تواند زمانی که در کلاس درس نشسته اید یا در حین رانندگی و یا در حال قدم زدن هستید، اثرات مضر خود را بر روی پوست بگذارد. 

بیشتر بدانید : توصیه های مهم قبل از استفاده از کرم ضد آفتاب!

کندن با انگشت، فشار دادن و چلاندن باکتری ها را به اعماق پوست می برد که منجر به زخم شدن و در نهایت مشکلات آتی می شود. 

پوست سفت، پوست تمیز نیست بلکه پوست خشک است. اگر شما عجله دارید که از مرطوب کننده بعد از شستن پوستتان استفاده کنید، به جای آن دنبال تمیز کننده ای باشید که پوست شما را شاداب نگه می دارد به جای اینکه آن را خشک کند.پوست خشک و حساس دارید؟ دنبال پاک کننده های چرب باشید یا از ترکیبات فومی استفاده کنید. هرچه از صابون بیشتر استفاده کنید پوستتان خشک تر خواهد شد. هرچه از صابون کمتر استفاده کنید پوستتان کمتر خشک خواهد شد. 

اگر آکنه زیاد دارید از محلول های آکنه استفاده کنید. این محلول باعث می شود که نقاط تمیز و بدون جوش خشک شوند و سلول پوست های مرده در آنجا رشد کنند. آنها در زیر پوست چربی ایجاد می کنند و و باعث می شود تا تمامی محفظه های خالی با این چربی ها پر شود. 

حقیقت تلخ؟ شما نمی توانید سرعت تولید چربی را کند کنید. راه حل بی نظیر؟ تمیز کننده های کاغذی. انها به سرعت چربی ها را از روی پوست شما بر می دارند. 

کلیه محلول ها، اسپری های مو و موس ها شامل ترکیباتی هستند که ایجاد جوش می کند بعد از اینکه از موادی برای موهایتان استفاده کردید صورتان را به دقت بشوئید. 

بیشتر بدانید : آموزش کوتاهی مو توسط خودتان!(1)

باکتری ها و چربی ها می توانند در آن رشد کنند و منجر به تولید جوش ها شوند. از صابون های نرم ( دارای ترکیبات آلی) و اب سرد برای شستن فرچه هایتان استفاده کنید و انها را به دقت بشوئید. اسفنج های آرایش را بعد از چندین بار استفاده دور بریزید تا از پخش شدن باکتری ها جلوگیری کنید. 

بیشتر بدانید : پد و برس های آرایشی را چگونه استفاده کنیم؟

زمانی که شما می خوابید باکتری ها و چربی روی روبالشی تان جمع می شود و آنها دوباره در شب با پوستتان تماس پیدا می کنند. پس باید روبالشی تان ا عوض کنید و آن را با شوینده های مخصوص ملحفه مثل تاید بشوئید. 

8 ساعت خواب می تواند معجزه کند. بخوابید نه برای اینکه چرخه را تکمیل کنید بلکه برای اینکه در شب بدن می خواهد خود را از شر سموم راحت کند که این سموم کلیه نقاط بدن را تحت تاثیر قرار می دهند. خواب استرس را کاهش می دهد و درد های شدید در شب کاهش می یابند.  

بیشتر بدانید : پوست شفاف و هالیوودی می خواهید؟ این 3 خوراکی را بخورید!!

بیشتر بدانید : جلوگیری از براق شدن آرایش در تابستان با چند ترفند ساده

بیشتر بدانید : توصیه ای از بابی براون در مورد پوستهای چرب و براق!

بیشتر بدانید : 13 محصولی که درخشندگی پوست شما را در زمستان حفظ خواهند کرد

بیشتر بدانید : مهمترین ماسکهای روشن کننده ویژه‌ی پوستهای کدر!

گردآوری :گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع: مجله الکترونیکی فریا 

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.



همه خانم ها زیبایی را دوست دارند و بیشتر آن ها ترجیح می دهند به صورت طبیعی زیبا به نظر برسند نه به کمک لوازم آرایشی.

برای تحقق این امر، لازم نیست حتما به دنبال محصولات آرایشی گران قیمت همانند ضدچروک ها، ضد لک ها یا جوان کننده ها باشید، زیرا با چند ترفند ساده در خانه نیز تا حدی می توان به این خواسته دست پیدا کرد. در ادامه ۱۰ نمونه از کاربردی ترین و ساده ترین ترفندها را ذکر کرده ایم. همراهمان باشید.

مقدار زیادی نمک را در آب حل کنید. حوله را درون این محلول خیس کرده و به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت خود قرار دهید.

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

مقداری روغن آرایشی، همانند روغن هلو، بادام یا روغن مخصوص لب را روی لب های خود بمالید. سپس با استفاده از یک مسواک نرم به مدت یک دقیقه لب های خود را ماساژ دهید.

برای اینکه پوستی نرم، براق و تمیز داشته باشید ابتدا صورت خود را بخور دهید، سپس روغن زیتون خالص روی پوست مالیده و به مدت ۷ دقیقه ماساژ دهید. برای این نتیجه بهتری حاصل شود، هر ۴ تا ۵ روز یک بار این کار را تکرار کنید.

اگر پیش از رفتن به مهمانی یا یک مراسم مهم صورتتان جوش زد، می توانید خیلی سریع از دست آن ها خلاص شوید. به این صورت که مقداری عسل روی پوست خود گذاشته و ۱۵ دقیقه آن را به حال خود رها کنید. سپس به آب گرم صورت خود را شست و شو دهید. این کار موجب خوابیدن التهاب جوش شده و باعث می شود کمتر دیده شود.

برای کاهش التهاب جوش صورت یا ورم آن، می توانید روی یک پد پنبه ای و تمیز، قطره چشم ریخته و آن را کاملا خیس کنید. سپس به مدت ۳ تا ۵ دقیقه در فریزر بگذارید. پی از این مرحله، پد را روی قسمتی که دچار ورم شده بگذارید تا پف آن تا حد زیادی از بین برود.

به نسبت ۳ به یک، آب و روغن زیتون را با هم مخلوط کرده و درون یک شیشه مربا بریزید. آن را خوب تکان دهید.

برای این منظور، در یک کاسه کوچک یک قاشق چایخوری جوش شیرین، ۱ قاشق چایخوری پودر جو دو سر و یک قاشق غذاخوری آب را با یکدیگر مخلوط کنید. مواد را تا جایی هم بزنید که یک خمیر سفت و غلیظ به دست بیاید. از این خمیر روی پوست بمالید و بگذارید ۵ دقیقه بماند. سپس با آب گرم آبکشی کنید.

یک قاشق چایخوری جوش شیرین را درون یک شیشه آب گرم یا چای ریخته و هم بزنید تا کاملا حل شود. یک پد نخی را درون مخلوط خیس کرده و آن را در زیر چشم خود بمالید. حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به محلول فرصت جذب شدن بدهید و سپس با آب ولرم شسته و رویش کرم مرطوب کننده بزنید. این کار را هر روز تکرار کنید تا در مدت زمان کوتاهی نتیجه آن را ببینید.

برای تهیه این ماسک به یک عدد موز، یک عدد تخم مرغ، ۱ قاشق غذاخوری عسل و نصف لیوان ماءالشعیر ساده نیاز دارید. همه مواد را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید. پس از یکدست شدن مواد، آن ها را روی موها مالیده و دو ساعت بگذارید روی پوست بماند. در آخر، با آب گرم بشوئید. این ماسک را هر هفته یک بار روی موهای خود بمالید تا نتیجه بگیرید.

نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل را با ۲ تا ۴ قطره روغن اسطوقدوس مخلوط کنید. با استفاده از پد پنبه ای یا گوش پاک کن، از این مخلوط روی مژه های خود بمالید تا همه سطح مژه را پوشش دهد. این درمان را دست کم سه بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه دهد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3 / 5. تعداد رای: 2

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با تشکر از شما مطلب مفیدی بود .
وب سایت ما : iakar.ir

خیلی ممنونم از اطلاعاتتون خیلی به دردم خورد ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

پوست شاداب و پرطروات یکی از روشهای تاثیر گذاری برای دیگران است. همچنین داشتن صورتی زیبا و بدون نقص بر اعتماد به نفس فرد تاثیر می گذارد!

پوست شاداب نکته مهمی در داشتن صورتی زیبا به حساب می رود و همین امر به شما کمک می کند تا صورتی زیبا را نیز تجربه کنید.

بیشتر  متخصصان حوزه سلامت و زیبایی بر روی این موضوع اتفاق نظر دارند که:حفاظت از سلامت پوست از آرایش صورت مهم تر است. بله درست می شنوید!

این امر بدین معنا نیست که ما به آرایش علاقه نداریم، بلکه صحبت از پوست شاداب و بدون لکه است.

بنابراین اولین مرحله زیبایی داشتن پوست شفاف وسالم است و این امر به هیچ عنوان کار سختی نیست! در ادامه راهکارهایی معرفی می شوند که به شما در این زمینه کمک می کنند.

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

پوست هر کس منحصر به فرد خود اوست و به انواع مختلفی تقسیم می شود:

برای استفاده از بهترین راهکارها، ابتدا باید پوست خود را بشناسید و سپس استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی را شروع کنید. این امر اهمیت زیادی دارد و به شما کمک می کند تا بهترین روش را به کار ببرید.

اگر نوع پوست خود را نشناسید سپس می شود از روش و یا محصولات زیبایی نامناسب استفاده کنید. همین امر مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد.

این مرحله مهم ترین مرحله در مراقبت از پوست است. اگر این ارگان حیاتی در بدن کثیف، آلوده و یا چرب باشد، جوشهای سرسیاهی روی آن به وجود می آیند.

محصولات دیگری که برای مراقبت از پوست به کار می روند به خوبی روی صورت و یا بدن نمی نشینند. موثرترین روش برای پاک کردن آرایش در پایان روز استفاده از پاک کننده های صورت است.

صورت خود را دوبار بشویید. ابتدا باید از روغن شستشو استفاده کنید.روغن های پاک کننده صورت کثیفی صورت را از بین می برند. سپس از شیر پاک کن متناسب با پوست خود استفاده کنید. صبح ها، تنها از شیر پاک کن استفاده کنید.

این روش شستشو تاثیر زیادی در سلامت و زیبایی صورت شما دارد.

استفاده از تونرها مرحله ای بسیار مهم بعد از استفاده از پاک کننده های صورت است. تونرها مواد معدنی، کلروین و تمامی آرایشهای باقی ماننده بر روی صورت را  پاک می کنند.

تونرها منافذ باز صورت را می بندند وچربی آن را متعادل می کنند. یک تونر با کیفیت صورت را سفت می کند! منافذ باز را می بندد و فضای بین سلولهای پوست را از بین می برد.

همچنین تونر اثرات محیطی بر روی صورت  را کاهش می دهد. زیرا مانند سد دفاعی در برابر مواد خارجی به شمار می رود و در عین حال مواد مورد نیاز را به صورت می رساند. دقت داشته باشید که استفاده از تونر متناسب با پوست بسیار مهم است.

اگر پوست شما حساس است از مواد آبرسان مانند اسید هیالورنیم، گلیسرین و مواد طبیعی مانند بابونه، ویتامین ایی.، رز و آلوورا استفاده کنید! مصرف الکل و مواد طعم دار را کنار بگذارید.

اگر پوست نرمال و یا ترکیبی دارید به دنبال تونر آب رسان باشید. ویژگی آب رسانی در اینجا اهمیت زیادی دارد.

این تونرها خشکی پوست را از بین می برند. این محصولات با کنترل چربی ، تولید سبوم را به حداقل می رسانند و همین امر از بروز جوش و بیماری بر روی صورت و یا بدن جلوگیری به عمل می آورد.

موادی مانند نیاسینامید، چای سبز و سرامید به متعادل سازی سطوح pH صورت کمک می کنند و سلامت این ارگان حیاتی در بدن را بهبود می بخشند!

اگر پوست چرب و یا مستعد به آکنه دارید باید از مواد قدرتمندتری مانند تونر اسید گلیسولیس و یا اسید سالیسلیک استفاده کنید.

این مواد به منافذ عمیق صورت نفوذ می کنند  و آلودگی آن را از بین می برند. نیاسینامید ماده مغذی دیگری است که به کاهش تورم کمک می کند و چربی آن را کنترل می کند.

اگر صورت شما چین و چروک دارد، آب رسانی به آن یکی از مولفه های کلیدی است. به دنبال تونرهای آب رسان مانند اسید هیالورونیک و نیاسینامید باشید.

این تونرها از پوست محافظت می کنند، ضد چروک هستند و چروکهای صورت را از بین می برند.

در اینجا ذکر این نکته حایز اهمیت است که از برند با کیفیت برای محصولات آرایشی استفاده کنید. زیرا این مواد در تماس مستقیم با بدن شما قرار دارند و اگر آلوده باشند و یا کیفیت مناسبی نداشته باشند به سلامت شما آسیب وارد خواهند کرد.

پوست های هیدراته بسیار زیبا، صاف، براق و درخشان هستند؛. در نتیجه برای حفظ ویژگی هیدراته این ارگان حیاتی در بدن هرگز استفاده از مرطوب کننده ها را کنار نگذارید.

مرطوب کننده ها به پوست آب رسانی می کنند!منافذ باز آن  را پر می کنند!سطح pH صورت را متعادل می کنند و مواد مغذی را به آنها می رسانند.

استفاده از مرطوب کننده  مناسب و با کیفیت بسیار مهم است. مراقبت از سلامت پوست اهمیت بسیار زیادی درد.

هر تغییری مانند تغییرات هورمونی، استفاده ازمحصولات جدید، عواملی مانند آلودگی و آسیب دیدگی و قرار گرفتن در معرض خورشید می توانند به این ارگان از بدن آسیب وارد کنند و آن را اذیت کنند.

اگر این حساسیت ادامه یابد پوست دایما قرمز و خشک است و احساس خارش دارد. در این مواقع بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید و سریعا درمان را شروع کنید.

زیبایی بر زندگی فردی به ویژه اجتماعی فرد اثر بسزایی دارد و سبب می شود فرد موفق تر عمل کند.

به همین دلیل اگر می خواهید در زندگی اجتماعی خود فردی موفق باشید، با رعایت تمامی نکات و انتخاب روش مناسب، به زیبایی خود اهمیت بدهید.

استفاده از مواد طبیعی اثرات شگرفی بر زیبایی دارند. زیرا هیچ گونه مواد شیمیایی در ترکیب آنها به کار نرفته است. همانطور که می دانید مواد شیمیایی حتما عوارض جانبی به همراه دارند.

استفاده از ماسک های طبیعی برای صورت و بدن کمی زمان بر است. زیرا باید وقت بگذارید و این مواد را با یکدیگر ترکیب کنید، اما اثرات آنها بسیار بیشتر از ماسکهای شیمیایی است.

در نتیجه کمی وقت بگذارید و از مواد ساده ای که اکنون در یخچال خانه شما موجود است ماسک های فوق العاده ای را بسازید.

برای تهیه بهترین محصولات دارویی، پوستی و مکمل بدنسازی به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید.

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

مترجم: سارا رمضانی

برای بهره مندی از کدهای تخفیف ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق مربوط به داروخانه آنلاین دکتر شهبازی می باشد. انتشار مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.


حساسDownloads-icon


خشکDownloads-icon


نرمالDownloads-icon


چربDownloads-icon


ترکیبیDownloads-icon


روغن های پاک کنندهDownloads-icon


شیر پاک کنDownloads-icon


 تونرهاDownloads-icon


مستعد به آکنهDownloads-icon


مرطوب کننده ها Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon

درمان ماساژی، کرم های مرطوب کننده و کاهش استرس و اضطراب از عوامل موثر بر لطافت و شادابی پوست می باشند.

از دیرباز داشتن پوست صاف و براق، آرزوی همه به خصوص خانم هایی که به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند بوده است. دیدن پوست صاف و براق بازیگران هالیوود و افراد مشهور دنیا، منجر شد تا افراد به دنبال راه چاره ای بروند که جذابیت و زیبایی دو چندانی برای آنها به همراه داشته باشد. علاوه بر این همیشه زنان و مردانی که از پوستی صاف برخورداراند، جوان تر و سالم تر دیده می شوند. که همین مسئله اهمیت داشتن پوستی صاف و براق را بیشتر می کند.

هر روز شاهد تولید محصولات آرایشی جدیدی هستیم که به شدت برای پوست مضر هستند. اما برخی خانم ها و حتی آقایان برای این که زیباتر دیده شوند، خودشان را ملزم نموده اند تا از این لوازم آرایشی استفاده کنند. مصرف بی رویه از این محصولات، پوست صاف و براق آنها را از بین برده و جوانی پوست را به پایان رسانده است.

از سوی دیگر برخی از افراد از کودکی بر روی پوست خود آکنه دارند. این آکنه ها و لکه ها، زیبایی و درخشندگی پوست آنها را از بین برده است. حتی ماندن طولانی مدت در زیر نور خورشید نیز، این لکه ها و آکنه ها را بر روی پوست ایجاد می کند. برای این که بیشتر از این، به پوست صاف و براق خود آسیب نرسانید، باید به دنبال راهکاری باشید. البته با انجام میکرودرم میتوانید پوست را لایه برداری و به تولید کلاژن پوست کمک کنید تا اینکه پوست جوان تر باقی بماند و از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری کنید.

هیچ کدام از انسان ها نمی توانند همچون دوران کودکی خود، پوستی زیبا و شفاف داشته باشند. اما اگر برخی روش های درمانی را در پیش گیرند می توانند تا حدودی چهره دوران جوانی خود را بازگردانند. ما قصد داریم در این مطلب به بررسی برخی راهکارهای عالی برای رسیدن به پوستی صاف و شفاف بپردازیم.

شاید برخی از افراد به این مسئله باور نداشته باشند، اما یک رژیم غذایی مناسب می توان به میزان قابل توجهی بر روی پوست تاثیر بگذارد. برخی از مواد غذایی به شدت برای انسان بد است. پس لازم است مصرف این نوع غذاها را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

از جمله مهمترین مواد غذایی که به ایجاد پوست صاف و براق در انسان کمک می کنند، غذاهای فرآوری نشده و غیر الکلی هستند. علاوه بر آن غذاهایی که حاوی کربوهیدرات پیچیده می باشند، می توانند بسیاری از باکتری های پوستی را از بین ببرند. مصرف این نوع غذاها به بهبود عملکرد روده ها کمک می کند. اگر یبوست نداشته باشید و دستگاه گوارش به درستی کار کند میکروب ها و مواد زائد بدن و پوست را به درستی دفع می کنید.  بنابراین می توانید شاهد پوستی صاف و براق در چهره و بدن خود باشد.

یکی از عواملی که می تواند زیبایی پوست را از بین ببرد، استرس و کم خوابی است. پس اگر به ساعت خواب خود توجه داشته باشید، می توانید پوست صاف و براق خود را حفظ نموده و همیشه از زیبایی آن لذت ببرید.  یک متخصص پوست و مو معروف در مورد خواب کافی برای زیبایی پوست می گوید: “بدن در طول روز استرس زیادی را تحمل می کند که این میزان استرس در هنگام خواب از بین می رود. حال اگر شخصی خواب کافی و با کیفیت نداشته باشد، پیری زودرس را بر روی پوست خود احساس خواهد نمود”.

به هیچ عنوان نمی توانیم تاثیر ورزش را در سلامت ظاهر انسان ها تکذیب کنیم. افرادی که به صورت منظم در زندگی خود تمرینات ورزشی انجام می دهند، از خواب کافی برخوردار هستند و سبزیجات زیادی مصرف می کنند، همیشه از پوست صاف و براق برخوردار هستند.

دکتر متخصص پوست و موی مشهوری می گوید:” ورزش باعث می شود حجم خون بیشتری در صورت به جریان درآید، که خواص درمانی بسیار زیادی برای پوست دارد.”

همچنین می توانید با اعمال برخی حرکات با کمک دستگاه های پیشرفته ای که در کلینیک آینه می باشد نسبت به صاف و براق نگهداشتن پوست خود اقدام کنید.

در حال حاضر کلینیک زیبایی آینه با انجام درمان های کربوکسی تراپی، لیزر، آر اف فرکشنال، هایفو و … مدرن ترین خدمات پوست را به مراجعین خود ارائه می نماید. روش های مدرنی که برای داشتن پوستی صاف و براق ارائه می شوند تحت نظر متخصص پوست و مو می باشند. متخصص پوست و مو با ریشه یابی علت کدر بودن و ناصاف بودن پوست یکی از بهترین روش های درمانی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. در برخی موارد ممکن است متخصص، پی آر پی یا مزوتراپی را همراه با کربوکسی تراپی به شما پیشنهاد کند.

1-چه عواملی منجر به از بین رفتن پوست های صاف می شوند؟

قرار گرفتن در زیر نور خورشید، بالا رفتن سن، عدم انجام تمرینات ورزشی، عدم استفاده از برنامه غذایی مناسب، استفاده نکردن از روش های مدرن مراقبت از پوست و … همگی از جمله عواملی هستند که پوست صاف و براق انسان را از بین می برند.

2-آیا مصرف الکل می تواند زیبایی پوست را از بین ببرد؟

بله. مصرف الکل باعث میشود تا آب بدن کم شده و در طولانی مدت زیبایی پوست را از بین خواهد برد. پس بهتر است به هیچ عنوان نه از الکل نوشیدنی استفاده کنید، و نه حتی آن را برای پاک کردن صورت خود استفاده نمایید.

3-در چه فصلی از سال باید بیشتر از پوست مراقبت کنیم؟

فصل زمستان، تنها فصلی است که انسان باید بیشتر مراقب پوست خود باشد. زیرا در این فصل رطوبت پوست کاهش یافته، و پوست دچار حالت پوسته پوسته و خشک می شود. از این رو برای این که پوست صاف و براق  خود را حفظ کنید، باید در فصل زمستان همیشه از مرطوب کننده استفاده نمایید.

4-صابون برای شستشوی پوست بهتر است یا پاک کننده های بهداشتی؟

استفاده مداوم از صابون، منجر به خشکی پوست می شود. به همین دلیل بهتر است به جای استفاده از آن، از پاک کننده های بدون صابون، الکل و مواد شوینده استفاده نمایید. فیش واش یا پاک کننده های مخصوص صورت و همچنین شامپو بدن های متنوعی در حال حاضر در بازار در دسترس می باشند.

5-برای شستشوی پوست باید از چه نوع آبی استفاده کرد؟

برای داشتن پوست صاف و براق، بهتر است از آب ولرم برای شستشوی پوست استفاده کنید. به هیچ عنوان برای مدت طولانی در زیر دوش نمانید و از حمام های طولانی پرهیز کنید.

میکرو نیدلینگ تا چه حد روی صاف شدن پوست و از بین برردن لک تأثیر دارد؟

مکانیسم اثر میکرونیدلینگ تخریب و در نهایت تحریک سلول های پوست برای به وجود آمدن سریعتر پوست سالم و صاف می باشد. بنابراین هرچه مواد مغزی که همراه با میکرونیدلینگ مصرف می شود بهتر باشد و هرچه تغذیه شما بهتر باشد بهترین نتیجه را میکرونیدلینگ خواهید گرفت. به علاوه دقت کنید میکرونیدلینگ برای از بین بردن جوش های عفونی مناسب نیست و تنها برای از بین بردن جای جوش و لک و ناهمواری های صورت مناسب است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


لاغری موضعی با لیزر

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف

پوست زیبا چهره براي اغلب افراد به خصوص خانم ها از اهميتي زيادي برخوردار است‎

 

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم

با دوبار استفاده از اين ماسک جادویی آكنه ها، چروک و اسكارهای پوستتان از بين می رود.پوست زیبا چهره براي اغلب افراد به خصوص خانم ها از اهميتي زيادي برخوردار است تا جايي كه برخي افراد هزينه هاي زيادي براي زيبايي صرف مي كنند برخي لک هاو چین و چروک صورت تحت تاثير سن به وجود آمده همچنين يكي ديگر مواردي كه زيبايي صورت را تحت تاثير قرار مي دهد جوش ها، آكنه ها و اسكار هاي پوستي است.يكي از بهترین راه کارها برای زيبايي پوست استفاده از مواد طبیعی و ارزان خانگي است که هیچ عوارض جانبی در کوتاه مدت و بلند مدت باقي نمي گذارند.ما به شما چند ماسک صورت خانگی را که می تواند موجب صاف شدن، جواني، درخشش و زيبايي آن شوند معرفي مي كنيم:ماسكي كه جوش ها و آكنه ها را ناپديد مي كند

1. دارچین، لیمو، عسل و جوزهنديدارچین به دلیل خواص ضد میکروبی عالی آن موجب کاهش اثرات عفونت های باکتریایی پوست شده، جوز هندی نيز کمک مي كند جای جوش ازبين برود زیرا دارای خواص ضد التهابی است، عسل خالص و لیمو به دليل خاصيت ضد باكتريايي در بهبود آکنه بسيار موثر است.مواد تشکیل دهنده، آماده سازی و کاربرد:1 قاشق چای خوری عسل خالص1 قاشق چای خوری آب لیمو1/2 قاشق چای خوری دارچین1/2 قاشق چای خوری جوزهمه مواد تشکیل دهنده را مخلوط كرده تا زمانی که یک خمیر بدست بياييد و در صورتي كه پوست شما حساس است می توانید آب لیمو را رقیق كنيد.خمیر به دست آمده حاصل از تركيب را حداکثر 30 دقیقه بر روی صورت خود قرار داده اگر احساس سوزش كرديد اين زمان را تا 10 دقیقه كاهش دهيد. ماسک را با آب گرم شسته و کرم مرطوب کننده پس از آن بر صورتتان بزنيد.

 

يكي از بهترین راه کارها برای زيبايي پوست استفاده از مواد طبیعی و ارزان خانگي است

 

ماسكي كه به طرز معجزه آسا پوست را مرطوب مي كند

2. زردچوبه و آلوئه ورازردچوبه و آلوئه ورا تامين كننده مواد مغذی ، آنزیم ها و پلی ساکارید براي پوست است كه در سم زدایی پوست شما و در حفظ رطوبت آن كمك كننده است.یک قاشق چای خوری آلوئه ورا را با مقداري زردچوبه با هم مخلوط كرده تا به هم چسبيده و حالت خميري پيدا كرده و حدود 20 دقیقه بعد با آب گرم بشویید.قرمزی پوست را با اين ماسك از بين ببريد

3.شیر و عسل خالصشیر و عسل خالص را با هم تركيب كرده و ماسک به دست آمده را بر روي صورت بماليد اين ماسك پوست قرمز و تحریک شده را تسکین مي دهد.مواد تشکیل دهنده، روش آماده سازی و کاربرد:1 قاشق غذا خوری ماست یا شیر1 قاشق غذا خوری عسل خالصعسل خالص و ماست یا شیر را به طور کامل با هم تركيب كرده و با استفاده از یک توپ پنبه آن را بر روي صورت خود بماليد و پس از ١٥ دقيقه آن را بشوييد.پوستتان را آبرساني كرده و از شر جوش ها خلاص شويد

4. موز و آووکادواين دو ماده بسیاری از مواد معدنی و ویتامین های ضروری پوست را تامين مي كند.موز را به قطعات كوچك خرد كرده وبا آووکادو درمخلوط كن تركيب كنيد شما مي توانید به اين مخلوط عسل خالص نيز اضافه كرده و پس از 30 دقیقه صورت خود را با آب گرم بشویید اين ماسك موجب مرطوب شدن پوست و محو شدن جای جوش مي شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

رازهای زیبایی


سفارش آنلاین کفش چرم با امکان تعویض

بهترین مراکزآموزشی بابالاترین میزان بازدهی

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟


آشپزخانه‌تان را حرفه‌ای بچینید


راحتی در هر قدم احساس می کنید

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف

جدیدترین مدل های پارچه در بازار برای خرید


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم
چگونه بدنی صاف و براق داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *