چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول

 
helpkade
چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول
چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول

بنابر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مشترکین همراه اول و ایرانسل جهت غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد، کدهای دستوری مشخص شده است. مصرف اینترنت آزاد بعد از به پایان رسیدن بسته های اینترنت معضلی بوده است که هزینه های مالی زیادی برای مشترکین بر جای گذاشته است. کاربران زیادی به دنبال این سوال بودند که چگونه مصرف اینترنت آزاد را قطع کنیم. برای پاسخ به این سوال به ادامه مطلب در مورد جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت توجه کنید.

هزینه مصرف یک گیگ اینترنت آزاد در سیم کارت دائمی حدود 42,000 و در سیم کارت های اعتباری حدود 63,000 است. در صورتی که تعرفه یک گیگ بسته اینترنت حدود حدود 5,000 تومان است. بنابراین اگر بسته اینترنت مشترک تمام شود و مصرف اینترنت طبق تعرفه آزاد محاسبه شود، در هزینه های مشترک اختلاف بسیاری به وجود خواهد آمد.

۴ روش لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول

مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دستوری زیر جهت قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول می‌توانند اقدام کنند.

# 113*100*

چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول

مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دستوری زیر می‌توانند جهت فعالسازی مصرف اینترنت با تعرفه آزاد اقدام نمایند.

# 114*100*

بامن۲۴ شروع یک ماجرای ایرانسلی؛ بسته های هورا

# 320*10*

با ورود به اپلیکیشن همراه من، حجم باقی مانده از بسته اینترنت نمایش داده می‌شود. برای مشاهده جزئیات بیشتر روی آن کلیک کنید.

۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان با شارژ جوانان همراه اول

مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد دستوری زیر می‌توانند جهت قطع مصرف آزاد اینترنت سیم کارت خود را اقدام کنند.

# 3*2*3*555*

مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد دستوری زیر می‌توانند جهت فعالسازی مصرف اینترنت با تعرفه آزاد اقدام نمایند.

# 4*3*555*

کاهش مصرف اینترنت و راهکارهای کاربردی کاهش مصرف حجم داده

روش های مختلفی جهت اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت ایرانسل وجود دارد.

# 4*1*555*

با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من، حجم باقی مانده از بسته اینترنت نمایش داده می‌شود. برای مشاهده جزئیات بیشتر روی آن کلیک کنید.

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن بامن۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

عاشق نوشتن هستم و دوست دارم محتوایی بنویسم که برای مخاطبم کاربرد داشته باشد.

عالی بود

با سلام دوست عزیز خوشحالیم که مطلب برای شما مفید بوده و رضایت شمارا جلب کرده‌ایم.

تشکر عالی بود

با سلام دوست عزیز خوشحالیم که مطلب برای شما مفید بوده و رضایت شمارا جلب کرده‌ایم.

ممنون

با سلام دوست عزیز خوشحالیم که مطلب برای شما کاربردی بوده.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول

تمامی حقوق این سایت متعلق به بامن24 می باشد.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از اصلاح ساز و کار و فرایندهای خرید و استفاده از بسته‌های اینترنتی تلفن همراه برای مشترکان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، غلامرضا داداش‌زاده گفت: به منظور جلوگيري از متضرر شدن مشتركان، اپراتورهاي تلفن همراه ملزم شدند تا اقدامات اصلاحي را در فرايند ارائه بسته‌هاي اينترنتي به مشتركين ايجاد كنند. كه بر همين اساس تمديد خودكار بسته‌هاي اينترنتي مشتركين ايرانسل فعال شده و مشتركان براي اطلاع از فهرست بسته‌هاي با قابليت تمديد خودكار مي‌بايست كد دستوري #۹*۵*۵۵۵* را شماره‌گيري كنند و براي لغو قابليت تمديد خودكار نيز پس از واردكردن اين كد دستوري، گزينه لغو بسته را انتخاب كنند.

وي افزود: اپراتور ايرانسل به منظور جلوگيري از اعمال نرخ آزاد اينترنت و افزايش هزينه‌هاي مشتركان، قابليتي با عنوان طرح سفيد در ارائه بسته‌هاي اينترنتي ايجاد كرده كه براساس آن مشتركيني كه تقاضاي استفاده از اين طرح را دارند مي‌بايست قبل از فعالسازي بسته اينترنتي، كد دستوري #۳*۲*۳*۵۵۵* را شماره‌گيري كنند تا پس از پايان يافتن اعتبار حجمي يا زماني بسته، سرويس اينترنت مشترك قطع شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري در مورد ساز و كارهاي بسته‌هاي اينترنتي اپراتور همراه اول گفت: اين اپراتور به منظور مديريت مصرف اينترنت از سوي مشتركين، گزينه جديدي به نام رزرو بسته ايجاد كرده كه براساس آن در صورتي كه مشتركي بسته فعال داشته باشد و اقدام به فعال‌سازي بسته ديگر كند، بسته جديد براي وي رزرو مي‌شود. به اين معني كه پس از پايان بسته فعلي، در هنگام تمديد حجمي يا زماني، بسته رزرو براي وي فعال خواهد شد.

وي افزود: بسته رزرو قابليت جديدي است كه به مشترك امكان مي‌دهد بسته بعدي خود را از قبل مشخص كند تا تمديد با بسته دلخواه انجام شود.چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول

داداش‌زاده با اشاره به اينكه مشتركان براي اطلاع از نحوه كامل فعال‌سازي و استفاده از بسته‌ها، مي‌توانند به پورتال رسمي اپراتورها مراجعه كنند، گفت: مشتركين اپراتور همراه اول براي اطلاع از وضعيت بسته‌هاي قيمتي كه شامل ديتا، مكالمه و پيامك (درون شبكه‌اي) است مي‌توانند كد دستوري #۳۵۰*۱۱۱* را شماره‌گيري كنند و مشتركيني كه صرفاً بسته اينترنتي دارند براي اطلاع از وضعيت بسته خود مي‌توانند از پنج روش زير استفاده كنند.

 

سامانه جامع #۱۱۱*

سامانه جامع #۱۰۰*

سامانه جامع پيامكي ۱۱۱

سامانه پيامكي ۸۰۸۰

حساب كاربري همراه من

شماره‌گيري #۳۲۰*۱۱۱*

شماره‌گيري #۰*۱۰۰*

ارسال عدد ۳۲۰ لاتين

ارسال عدد ۰ لاتين

مراجعه به حساب كاربري «همراه من» به آدرسmy.mci.ir قسمت گزارش مصرف

 

 

5656

 

 

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

صنعت تولید پوشاک و لباس در ایران از جمله صنعت های رشد نکرده و به بلوغ نرسیده میباشد. تولید لباس کشور ترکیه توانسته به اندازه صنعت نفت ما ارز آوری داشته باشد ولی علت ها و عواملی که موجب این اتفاق شده چیست؟

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول

گاهی اوقات هم پیش می آید که دیگر قصد تمدید اینترنت همراه را نداریم و به دنبال راهی برای قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول هستیم . دقت داشته باشید در صورتی که اینترنت به صورت خودکار تمدید شود با هزینه های زیادی مواجه خواید شد پس توصیه می کنیم تمدید اینترنت را به صورت دستی انجام دهید.

شماره گیری کد دستوری #8*100*

معرفی بسته‌های اینترنت همراه اول سال 99 + قیمت و راهنمای خرید

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     ثبت اشتراک نسخه آنلاین

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت می توانید

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت می توانید

موضوعی که امروز می خواهیم در گروه مشاوره هیواتک درباره آن میخواهیم با شما صحبت کنیم ، استفاده نکردن از شارژ برای اینترنت است ، موردی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش آمده باشد و آنها را با هزینه های زیادی مواجه کرده باشد ، حال این سوال پیش می آید که استفاده نکردن از شارژ برای اینترنت یعنی چه؟

منظور از این عبارت این است که از چه روش هایی برای جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت ایرانسل و جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت همراه اول می توان استفاده کرد ؟

از آنجایی که استفاده از اینترنت دیتا رواج زیادی دارد و کاربران با خرید بسته های اینترنتی از این موضوع استقبال می کنند ، پیش از این نیز با انتشار مقالاتی نظیر فعال سازی اینترنت همراه اول  ، تنظیمات اینترنت ایرانسل ، اینترنت نسل پنج ، باز نکردن سایت با اینترنت گوشی همراه شما بوده ایم که امیدواریم مورد رضایت و اسقبال شما عزیزان واقع شده باشد.چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول

در قسمت مقدمه به طور مختصر اشاره ای به این مشکل کردیم حال می خواهیم به تعریف این مشکل بپردازیم. امروزه بیشتر افراد از اینترنت همراه استفاده می کنند و شرکت های ارائه دهنده اینترنت همراه مانند ایرانسل و همراه اول هم با ارائه بسته های اینترنتی ترکیبی ، سعی در ارائه خدماتی ارزنده چون فراهم کردن اینترنت پر سرعت نسل 4.5 و 5 ، بسته های ترکیبی مکالمه ، اینترنت و پیامک ، بسته های پشنهادی و شگفت انگیز و … دارند. اما گاهی اوقات کاربران متوجه می شوند که پس از اتمام حجم یا مهلت استفاده از بسته اینترنتی شان از هزینه مصرف اینترنت آنها آزاد محاسبه شده و از شارژ سیم کارت شان کم می شود. از این رو طی تماس های تلفنی با مرکز مشاوره هیواتک کاربران در خصوص روش های جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت ایرانسل و جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت همراه اول سوالاتی را مطرح کرده اند که در این مقاله می خواهیم پاسخ آنها را ارائه دهیم.

همانطور که در قسمت قبل بیان کردیم شرکت های ارائه دهنده اینترنت همراه ، همواره در پی کسب رضایت کاربران هستند و سعی در ارائه خدماتی ارزنده در راستای رفاه حال آنها هستند. از این رو شرکت ایرانسل با معرفی “طرح کنترل مصرف آزاد دیتا” امکان جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت ایرانسل را فراهم کرده است. اگر شما هم از کاربران ایرانسل هستید ، اقدامات زیر را انجام دهید :

در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت می توانید

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت می توانید


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787800-021 تماس حاصل فرمایید.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب

خانه » وبلاگ خرید شارژ » نحوه غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول و ایرانسل

نحوه غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول و ایرانسل از طریق کد دستوری را در این مطلب توضیح می‌دهیم تا بتوانید از مصرف آزاد اینترنت جلوگیری کنید.

از آنجایی که یکی از مشکلات همیشگی کاربران تلفن‌های همراه قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته‌های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است، رگولاتوری با هدف شفاف‌سازی، مدیریت هزینه‌ها و جلوگیری از مصرف اینترنت با تعرفه آزاد برای کاربران، اپراتورها را ملزم کرده است کدهای دستوری را ایجاد کنند تا مشترکان این اپراتورها بتوانند مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را غیرفعال کنند.

فهرست مطالب

هزینه هر گیگابایت اینترنت آزادحدود ۴۲ هزار تومان و در سیم‌کارت اعتباری هر گیگابایت اینترنت آزاد حدود ۶۳ هزار تومان محاسبه می‌شود، در صورتی‌که در بسته‌های اینترنتی هزینه هر گیگابایت حدود ۵۰۰۰ تومان است. اگر مشترکی بسته اینترنتی خریداری نکند و به صورت آزاد از اینترنت همراه خود استفاده کند، در هزینه‌های سیم‌کارتش اختلاف قیمت بسیار زیادی به وجود می‌آید.چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول

کدهای دستوری اعدادی هستند که بین یک # و * محصورند و بر این اساس از شماره تلفن متمایز می‌شوند. این خدمت از خدمات جانبی رایگان محسوب می شود، لذا همیشه در دسترس است و هزینه یا کارمزدی برای کاربر ندارد. ارسال و دریافت این کدها تقریباً با تمام گوشی‌های موجود اعم از ساده یا هوشمند میسر است و لازم نیست گوشی قابلیت خاصی داشته باشد.

مشترکین همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری زیر جهت قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول می‌توانند اقدام کنند و مصرف اینترنت آزاد سیم کارت همراه اول خود را غیرفعال کنند.

# ۱۱۳*۱۰۰*

مشترکین همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری زیر می‌توانند جهت فعال‌سازی مجدد مصرف اینترنت با تعرفه آزاد اقدام نمایند تا پس از پایان بسته اینترنت همراه به طور خودکار اینترنت آزاد همراه اول برایشان فعال شود.

# ۱۱۴*۱۰۰*

مشترکین ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری زیر می‌توانند جهت قطع مصرف آزاد اینترنت سیم کارت خود اقدام کنند.

# ۳*۲*۳*۵۵۵*

مشترکین ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری زیر می‌توانند جهت فعال‌سازی مجدد مصرف اینترنت با تعرفه آزاد اقدام نمایند تا پس از پایان بسته اینترنت همراه به طور خودکار اینترنت آزاد ایرانسل برایشان فعال شود.

# ۴*۳*۵۵۵*

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض به سامانه خرید شارژ مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر از امکان قطع مصرف اینترنت با تعرفه آزاد برای تمامی مشترکین اپراتورها داد.

حالا مشترکین می‌توانند مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را غیرفعال کنند. پیش از این مشترکین پس از اتمام بسته های اینترنتی‌شان، از شارژ باقی مانده در اعتبار حسابشان کسر می‌شد و اینترنت برایشان لحاظ می‌شد.

«پیمان قره‌داغی» در مورد نحوه غیر فعال کردن مصرف اینترنت آزاد گفت: «مشترکان همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری #۱۱۳*۱۰۰* و مشترکان ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* می‌توانند پس از اتمام بسته اینترنت، امکان مصرف اینترنت به صورت آزاد را غیرفعال کنند.»

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری تاکید کرده این موضوع بار مالی زیادی برای برخی مشترکین فراهم می‌کند: «از آنجا که یکی از مشکلات همیشگی کاربران تلفن‌های همراه که گاهی بار مالی زیادی برای آنها تحمیل می‌کند؛ قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته‌های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است، رگولاتوری با هدف شفاف‌سازی، مدیریت هزینه‌ها و جلوگیری از مصرف اینترنت با تعرفه آزاد برای کاربران، اپراتورها را ملزم کرده است این کدهای دستوری را ایجاد کنند.»

در حال حاضر دیتای موبایل و خصوصا بسته‌های ارائه‌شده توسط اپراتورها حداکثر استفاده مردم ایران به اینترنت را شکل می‌دهد؛ با این حال، با تمام شدن بسته‌های اینترنتی، تعرفه آزاد اپراتورها فعال می‌شود. کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم­‌کارت‌های دائمی به ازای هر کیلو بایت را ۰.۴ ریال تعیین کرده است. البته اپراتورهای تلفن همراه می‌­توانند با رعایت شرایط رقابتی و تعرفه­ تعیین شده در این مصوبه، ضمن فروش خدمات دیتا بر اساس کیلوبایت، بسته­‌های مختلف تعرفه­‌های را نیز متناسب با نیاز مشترکین تعریف و با رعایت سایر مقررات و شرایط پروانه خود ارائه کنند.چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول
چگونه بعد از اتمام بسته همراه اول
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *