چگونه چاق خوش تیپ باشیم

 
helpkade
چگونه چاق خوش تیپ باشیم
چگونه چاق خوش تیپ باشیم

چگونه هم چاق باشیم و هم خوش تیپ؟

داشتن اضافه وزن به این معنا نیست که نمیتوانید زیبا به نظر برسید. تنها لازم است راهش را یاد بگیرید و اعتماد به نفس خوبی داشته باشید. در اینجا خواهید دید که چطور می توانید از انحنای بدنتان به بهترین شکل در پوششتان بهره ببرید.

۱. لباس زیرهایی با اندازه ی مناسب بپوشید. زیرپوشهای شما پایه ی ظاهرتان هستند و خیلی سخت است که بتوان با پوشیدن لباس زیر شل و ول که به اندازه ی کافی نگهدارندگی ندارد خوب به نظر رسید.

سینه بندی بخرید که اندازه تان باشد. یک سینه بند خوب نه تنها اندامتان را جمع و جور می‌کند، بلکه جوان تر هم نشانتان می دهد و در اجتناب از درد پشت هم موثر است. اگر مطمئن نیستید چه سایزی بپوشید برای پرو لباس به یک فروشگاه بزرگ بروید.چگونه چاق خوش تیپ باشیم

برای کم کردن قطر باسن و ران، لباس زیر لنگه دار و فاق بلندی از کتان محکم بپوشید.

مطمئن شوید که لباس زیرتان به اندازه ی کافی پوشاننده باشد. لباس زیر زیادی کوچک نخرید. اگر در مراکز خرید و فروشگاه های محلتان سایز مناسبتان را پیدا نکردید اینترنتی سفارش دهید.

 

۲. نکات مقدماتی تاکید یا پنهان کردن نقاط مشخص بدنتان را بدانید. رنگ، قد و الگویی که می‌پوشید می تواند نگاه دیگران را به اندام شما جذب یا از آن دفع کند. در این جا چند نمونه از مقدمات این کار را بخوانید:

رنگ های تیره پنهان، و رنگ های روشن برجسته می کنند پس اگر کمرتان را دوست دارید یک کمربند روشن روی یک لباس تیره بپوشید.اگر می خواهید پایین تنه نات را پنهان کنید شلوار تیره و بالاپوش روشن تر بپوشید.

نقش های بزرگ شما را درشت تر نشان می دهند و طرح های کوچک، کوچک تر.

از نوار یا روبان روی جاهایی که می خواهید کوچکتر جلوه کنند استفاده نکنید، آن ها برای تاکید روی یک ناحیه مناسبند.

از پلرچه ی گیپور یا چیندار در نقاطی که می خواهید کوچک تر جلوه کنند استفاده کنید. مثلا ممکن است یک لباس شنای یک تکه با حاشیه های چیندار در بالای شکم ببینید.

رنگی هایی که به شما می آیند را بشناسید. یک رنگ براق می تواند به پوستتان درخشندگی دهد در حالی که یک رنگ نامناسب می تواند بی رنگ و رویتان کند.

 

۳. لباس های اندازه و بافتی که برازنده ی پایین تنه تان باشد بیابید. اگر اضافه وزن شما بیشتر در پاها و پهلوهاست (اندام گلابی شکل) به این نکات توجه بیشتری کنید: از دامن ها و شلوار های مناسب اندازه تان استفاده کنید. از شلوار های دم پا گشاد و گشاد یکسره دوری کنید.

از پارچه های بی حالت دوری کنید، مثل دامن های بلند گشاد و پیراهن های یکسره و به جای آن لباسی با کمر تنگ تر پیدا کنید.

اگر دنبال دامن هستید، دامنی با کمر فیت و کمی گشاد در پایین گزینه ی خوبی ست. از دامن ماکسی دوری کنید.

حداقل یک شلوار جین خوش اندازه بخرید. جین تنگ یا راسته ی تیره عالی ست.

در پوشیدن ساق محتاط باشید. برای بعضی خانم ها یک لباس بلند و پیراهن با ساق ظاهری باریک اندام و مناسب ایجاد می کند. ولی اگر شما پهلو، ران یا پایین تنه ی درشتی دارید این ظاهر برایتان می تواند زننده باشد.

 

۴. لباسی برازنده ی بالاتنه تان بپوشید. بسته به شکل اندامتان این بخش می تواند آسان یا سخت باشد. اگر اضافه وزن شما در اطراف شکم و شانه هایتان است (اندام سیب شکل) این نکات کمکتان خواهد کرد:

تی شرت ها و پیراهن های حالت دار به راسته و بدون طرح ترجیح دارند. آن ها باید به اندازه ی طبیعی کمر و شانه های شما نزدیک باشند.

برای آقایان، لباس های فیت بپوشید. خصوصا توجه کنید گردن و کمر فیت باشند.

ژاکت یا کت بلند بپوشید و اندازه های کوتاه را انتخاب نکنید.

اگر ساعدتان را دوست دارید آستین سه ربع بپوشید. اگر دستهایتان را دوست ندارید آستین بلند یا آستین کوتاه بپوشید- انتهای آستین ها در میانه ی ساعد ها در این مورد برازنده نخواهد بود.

اگر شلوار تنگ یا ساق می پوشید یک تونیک کمی آزاد را امتحان کنید. پوشیدن بالاپوشی که فیت تنتان نباشد تا زمانی که پایین تنه تان مناسب و خوش اندازه باشد ایرادی ندارد.

پیراهن دکمه دار باید کاملا روی سینه و شکم فیت باشد. به این معنا که پارچه در محل دکمه ها کشیده نشود. اگر این طور باشد لباس فیت شما نیست.

 

۵. تزئینات! تزئینات زیبا و غیرعادی نه تنها کمد لباس هایتان را متنوع تر بلکه زیادی یا کمی وزنتان را هم پنهان می کنند.

خانم های درشت اندام بهتر می توانند از جواهرات بزرگ و خیره کننده ای استفاده کنند که برای خانم های ریز اندام زیادی بنظر می‌رسند. گوشواره ها یا آویز کوچک ممکن است برای شما اصلاً به چشم نیاید.

یک کیف دستی بزرگ می تواند شما را کوچک تر نشان دهد، و همچنین در کنار شما زیادی کوچک به نظر نمی رسد.

یک یا دو تا النگوی درشت می تواند یک مچ تپل را ظریف نشان دهد. گوشواره های آویزی بلند گردن را باریک تر نشان می دهند.

پوتین های خوب، مثلا به سبک سوار کارها، می تواند ساق هایتان را باریک و ظریف تر نشان دهد. یک جفت پوتین خوب پوشیدن دامن یا شلوار را دلپذیر می کند.

اگر شما پا و مچ پای سنگینی دارید از پوشیدن پاپوش ظریف و شل اجتناب کنید. این کار ظاهری ایجاد می کند چنان که انگار شما در حال افتادن یا فرو رفتن در زمین هستید. در حالی که کفش لژ دار هرچقدر پاهای درشتی داشته باشید برایتان فوق العاده خواهد بود.

اگرچه اندام متناسب باعث جذابیت بیشتر می شود اما این بدین معنی نیست که افراد چاق نمی توانند زیبا و جذاب باشند. تنها چیزی که این افراد باید بدانند شیوه درست لباس پوشیدن و علاوه بر آن داشتن اعتماد به نفس بالا است. اگر شما هم از اندام تان راضی نیستید و می خواهید شیوه درست لباس پوشیدن را بدانید، به نکاتی که در ادامه مطلب برایتان آورده ایم، دقت کنید.

مدت هاست که لباس ها فقط مخصوص افراد لاغر و متناسب تولید نمی شود و بسیاری از برندهای معروف دنیا، اقدام به طراحی لباس های زیبا و خوش برش برای افراد چاق یا دچار اضافه وزن کرده اند. البته همیشه ترجیح بر این است که وزن اضافه را با روش های صحیح کنار بگذاریم و اندام متناسبی داشته باشیم اما مادامی که برای این کار آمادگی نداشته و اقدامی نکرده ایم،نباید فقط لباس های گشاد و بی شکل بپوشیم و خودمان را از خوش تیپی محروم کنیم! درست است که لباس بر اندام متناسب زیبایی دوچندانی دارد اما اگر افراد چاق هم دقت بیشتری در انتخاب لباس کنند، مسلما می توانند از زندگی شان بیشتر لذت ببرند؛ فقط کافی است باید و نبایدهای این راه را بشناسند!

با این روش ها یک تپل خوشتیپ باشیم نمکستان : مشکل اضافه وزن مشکلی است که خیلی از ماها با آن همیشه درگیر بوده و هستیم. بهر حال این را باید بدانیم که در هر وزنی و با هر سایزی مهم این است که ما خودمان را دوست داشته باشیم و در هر سایزی بتوانیم […]

نمکستان : مشکل اضافه وزن مشکلی است که خیلی از ماها با آن همیشه درگیر بوده و هستیم. بهر حال این را باید بدانیم که در هر وزنی و با هر سایزی مهم این است که ما خودمان را دوست داشته باشیم و در هر سایزی بتوانیم خوشتیپ ترین خودمان را ارائه دهیم. ما در بخش سبک زندگی و مدل لباس زنانه نمکستان به شما آموزش میدهیم که چگونه با وجود اضافه وزن خوش تیپ باشید. با ما همراه باشید :

شلواری که میخرید باید دقیقا اندازه خودتان باشد. یعنی دقیقا سایر دور کمر، پا و باسنتان باشد. نه آنقدر تنگ باشد که نتوانید با ان حرکت کنید و نه آنقدر گشاد که شما را چاق تر نشان دهد.

بلوز بلند تر شما را کشیده تر نشان میدهد. حواستان به سرشانه ها باشد. سرشانه ها باید دقیقا اندازه باشند وگرنه لباس یا باریتان کوچک است یا بزرگ.چگونه چاق خوش تیپ باشیم

لباس هایی با طرح های عمدی و میل میل و راه راه یک انتخاب هوشمندانه برای شما هستند. تا جایی که امکان دارد از طرح های افقی پرهیز کنید.

حواستان باشد که دامن هایی تا زانو و یا کمی پایین زانو هستند باعث میشوند که پاها کشیده تر و زیبا تر نشان داده شوند.

مدل های کلاسیک یا پاچه گشاد و یا شلوار جین راسته برای شلوار یک انتخاب خوب هستند که برای اندام ها پر و تپل بسیار مناسب خواهند بود.

یقه های هفت و یا پیراهن هایی با مدل چپ و راستی یک انتخاب خوب برای خانم ها تپل هستند. دقت کنید که لباستا بلند و یا حداقل زیر زانو باشد.

منبع : نمکستان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

الیویا پالرمو مدل و چهره فشن ایتالیایی تبار است که در نیویورک زندگی کرده است. سلیقه ی استثنایی او در انتخاب لباس او را وارد حرفه ی مد کرده است. او بارها بارها بر روی جلد مجلات مد بوده و یک مدل معروف است. او با یوهانس موبل مدل آلمانی ازدواج کرده است.

مدل دامن زنانه و دخترانه، مدل دامن تابستانی، مدل دامن تابستانه نمکستان : در طی دهه های گذشته خانم های ایرانی بیشتر از شلوار های مختلف مثل لوله ایی ، دمپا و … استفاده می کردند. اما در طی دو سال اخیر دامن و انواع پیراهن ها به کمد لباس خانم ها اضافه شده است. […]

هر اندام یک مدل دامن زیبا و جذاب نمکستان : زیبا دیده شدن یک دغدغه بسیار مهم برای همه خانم هاست. بنابراین شناخت شکل اندام و هیکل و متعاقب آن پوشیدن لباس هایی متناسب با اندام شما بسیار حائز اهمیت است. جنس پارچه، دوخت و طریقه برش دامن، رنگ و اندازه قد دامن در نشان […]

آبی رنگی است که غالباً در طبیعت مانند آبی کم رنگ آسمان یک روز یا آبی تیره نمادی از استخر عمیق آب یافت می شود. به همین دلیل شاید این باشد که افراد غالباً رنگ آبی را آرام و بی سر و صدا توصیف می کنند.

مزایا و معایب مختلفی برای تزریق بوتاکس وجود دارد. تمایل به تا ابد جوان ماندن مسلم است که تلاش جدیدی نیست. در حقیقت، زن و مرد در طول تاریخ به دنبال راهی برای جلوگیری از روند پیری هستند.

مژه هایتان آسیب دیده و به آن اندازه قبل پرپشت نیست؟ از گذاشتن مژه مصنوعی و اکستنشن مژه خسته شده اید؟ دوست دارید همیشه مژه های بلند و پرپشتی داشته باشید؟ به دنبال راهی آسان برای تقویت مژه هایتان هستید؟

کاربردهای نمک در خانه داری چیست؟ نمکستان : نمک برای همه ی ما یک مواد معدنی بسیار مهم است. معمولا اغلب پزشکان معتقدند که مصرف خوراکی نمک در خانه ها باید به حداقل برسد چرا که این ماده ی معدنی مفید برای بدن میتواند بسیار مضر باشد. اما موارد دیگری نیز وجود دارد که نمک […]

کاربردهای سبک مینیمالیسم در زندگی روزمره نمکستان : مینیمال یک واژه لاتین است و در لاتین به معنای حداقل میباشد. مینیمال در کل دنیا به یک سبک تبدیل شده. لباس پوشیدن مینیمال، چیدمان خانه به سبک مینیمال، طراحی مینیمال، عکاسی مینیمال و … همگی زمینه هایی هستند که سبک مینیمال در آن ها رسوخ کرده […]

به دلیل ریشه در مسائل فرهنگی، خرید کاندوم برای بسیاری از افراد مشکل و اذیت کننده است. امروزه با روی کار آمدن فروشگاه‌های اینترنتی مختلف از جمله موتن رو، این مشکلات برطرف شده است و افراد دیگر مجبور به خرید حضوری نیستند.

مردمان استان بوشهر این غذا را با ماهی حلوای سفید که از بهترین ماهی های جنوب است پخت می کنند، اما بنا به سلیقه بعضی از افراد دوست دارند این غذا را با ماهی بدون استخوان یا فیله ماهی شیر درست کنند.

کوکی یک شیرینی خوشمزه و لذیذ است که در همه فصل ها هوس انگیز می باشد. با ما همراه باشید.

یکی از نمودهای پیشرفت تکنولوژی را می توان در اتوپرس ها مشاهده کرد. این دستگاه ها با قابلیت هایی که دارند می توانند در مدت زمان کمی، تمامی چین و چروک های لباس ها را برطرف نمایند.

آموزش کامل و طرز تهیه خوراک تاووک غذایی خوشمزه ترکیه ای را از نمکستان بیاموزید. ابتدا باید مرغ ها را به صورت تکه های کوچک خرد کنید…

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی پاستا خوشمزه با پنیر پیتزا را از نمکستان بیاموزید. ابتدا باید ماکارونی را که داخل آب جوش و نمک به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید…

یکی از مهم‌ترین ملزومات برای استایل‌های مجلسی، انتخاب کفش مناسب است. شما می‌توانید با انتخاب بوت و نیم‌بوت استایل خور را بسیار خاص‌تر کنید. بوت و نیم‌بوت علاوه بر گرم نگه داشتن ساق پا، می‌تواند جنبه مجلسی نیز داشته باشد و بسیار شیک و خیره کننده با لباس‌ها مجلسی ست گردد.

انتخاب لباس زیر زنانه به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزاء پوشاک بانوان دارای اهمیت ویژه‌ای است. لباس زیر زنانه به دلیل اینکه در ارتباط مستقیم با پوست بدن است باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

تاکو یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین غذاهای مکزیک محسوب می شود. این غذا از غذاهای سنتی مکزیک بوده و  محبوبیت آن در مکزیک آنقدر زیاد است که روز ۴ اکتبر به نام (روز ملی تاکو ) نامگذاری کرده اند

نمکستان : خوابیدن در برخی موارد سخت ترین کار دنیا تبدیل می شود. هر روز مقالاتی در مورد این موضوع نوشته می شود. دلیل شما برای کشمکش در شب و بی خوابی ممکن است متفاوت از مال شخص دیگری باشد. اما نتیجه ی آن همان است. فردای آن شب شما خسته و بی حوصله خواهید […]چگونه چاق خوش تیپ باشیم

امروزه اکثر خانواده‌ها به مناسبت‌های مختلف از جمله کریسمس برای فرزند خود لباس‌های کریسمسی تهیه می‌کنند. شما هم می‌توانید برای این مناسبت یک لباس با تم کریسمسی برای دلبند خود تهیه کرده، تنوعی برای او ایجاد کرده و از او عکس یادگاری بگیرید.

همانطور که از اسمش پیداست ما در اینجا می خواهیم شما را با یک پیراشکی مخصوص روسیه آشنا کنیم. می دانید که پیراشکی ها انواع مختلفی دارند و نوعی پیراشکی هم در ایران خودمان پخته می شود که با این پیراشکی روسی فرق دارد.

شرکت  NGPSبه عنوان یک شرکت تکنولوژی در جهان با مدیریت مرتضی آقاخاني، تاکنون ۳۰ اختراع بدون مشابه در زمینه انرژی سبز در جهان را ثبت، طراحی و ساخته است.

کاکل ذرت فواید بسیاری برای بدن دارد، در صورتی که همه ما در زمان استفاده از ذرت، کاکل ذرت را که در زیر پوست سبز رنگ است دور میریزیم چون از خواص زیادی که آن دارد بی اطلاع هستیم.

ما در بخش رابطه و ازدواج نمکستان به شما چند نکته که با استفاده از آن میتوانید به همسر خود در داشتن حس بهتر کمک میکند، آموزش میدهیم.

یکی از قراردادهای مهم در حوزه املاک، قرارداد مشارکت در ساخت است که اخیرا کاربرد زیادی داشته است و در این مطلب با هم به آن می‌پردازیم

به گفته ی کارشناسان، ویتامین C یکی از بی خطرترین و موثرترین مواد مغذی برای بدن می باشد. ویتامین C را معمولا به دلیل فایده آن برای بهبود سرماخوردگی می شناسند اما این تنها مزیت این ویتامین برای بدن نیست.

امروزه همه در فضای آنلاین هستند و بیشتر کسب و کار ها نیز در حال آنلاین شدن هستند و شاید امروز یک فضا باشد ولی در آینده یک الزام است.

انتخاب سایه ی مناسب با رنگ چشم و پوست شما: پالت های سایه با رنگ های مختلف و جذابشان همیشه بخش خیلی خیلی جذاب آرایش و میک آپ هستند. شما مبروید یک پالت سایه از رنگ های مختلف تهیه میکنید و با خودتان به خانه می آورید.

چگونه مایع لنز درست کنیم ؟ وقتی این سوال برایتان پیش می‌آید یعنی در شرایطی هستید که محلول لنز چشمتان تمام شده و می‌خواهید بدانید آیا با مواد موجود در خانه می‌توان این مایع ضروری را درست کرد یا خیر

نقرس نوعی ورم مفاصل است که باعث درد شدید، تورم و سفتی در مفصل می شود و معمولاً در مفصل انگشتان پا تأثیر می گذارد.

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی نفیس دست ساز و ارایه‌ی محصولات صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته بندی های فاخر تاسیس شده‌ است.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی پنجره ای مناسب عید نوروز و شب یلدا را در نمکستان بیاموزید.

ماسک های پودری لاتکسی به صورت معمول در بسته بندی و به صورت فله ای در بسته بندی های پاکتی در بازار عرضه می شوند که این ماسک تاثیرات بسزایی بر روی پوست می گذارند

سس سوپریم یکی از سس های اصیل فرانسوی است که به عنوان چاشنی در انواع غذاهایی که با ماهی و مرغ و بوقلمون پخت می شود، استفاده می گردد.

کنسرو قارچ راه حلی برای نگهداری قارچ ها بدون از دست دادن خواصشان است و برای انواع غذاها قابل استفاده است. برای آشنایی با طرز تهیه کنسرو قارچ خانگی با ما همراه باشید

بیماری‌های آمیزشی (STD) یا عفونت‌های آمیزشی (STI) می‌تواند بازه‌ای از علائم یا عوارض را داشته باشد، که حالت بدون علائم را نیز دربر می‌گیرد.

بوی سوختگی برنج را با این چند ترفند از بین ببرید. ما در بخش خانه داری نمکستان به شما آموزش میدهیم که چگونه با چند ترفند خیلی ساده بوی سوختگی را از برنج بگیرید.

اغلب اوقات هنگامی که می‌خواهید، فیلمی را در خانه تماشا کنید متوجه می‌شوید هرچقدر تصاویر کیفیت بسیار بالایی دارند، صدا بی کیفیت است و شنیده نمی‌شود.

اغلب ما از اینکه کیک ما خوب پف نمی کند و بافت نرمی ندارد ناراحتیم. امروز ما دستور پخت کیک اسفنجی ژاپنی را برای شما آماده کرده ایم تا دیگر نگران پف و اسفنجی نشدن کیک خود نباشیم.

پس از همه‌ گیری ویروس کووید ۱۹، تقاضای خرید برای دستگاه‌های ضدعفونی کننده سطوح و محیط به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است در همین راستا، شرکت پایش سلامت پرنیا اقدام به تولید دستگاه‌ ضدعفونی کننده محیط و سطوح آرن 19 نمود.

کیک ورق تگزاس به راحتی تهیه می شود و زمان کمی برای پخت نیاز دارد. کسی که تا به الان کیک درست نکرده است نیز می تواند این کیک لذیذ را با ما درست کند و از خوردن آن بسیار لذت ببرد.

تور مشهد جزو 3 تور مسافرتی برتر کشور ایران است. آمارها نشان می دهد 90 درصد مردم ایران در هر شهری که باشند، 3 تا 10 روز از 365 روز سال خود را برای سفر به مشهد خالی می کنند!

پنکیک صبحانه کامل و مفیدی است، حتی می توان آن را در مهمانی های دورهمی تهیه کرد و از خوردن آن را جمع صمیمی لذت برد. پنکیک زمان کمی برای آماده شدن نیاز دارد انتخاب خوبی برای مواقعی است که مهمان ناخوانده داریم. با ما همراه باشید تا امروز پنکیک بلوبری را با هم درست کنیم.

از ابتدای اسفند 98 که ویروس کرونا وارد کشور شد توصیه‌های گوناگونی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس اعلام شد. برای نمونه پرهیز از سفر همواره جز توصیه‌های اصلی‌ برای پیشگیری از ابتلا کرونا به بوده است.

تمام حقوق این وب سایت برای مجله اینترنتی نمکستان محفوظ است.

نشر مطالب با ذکر نام “نمکستان” و لینک به مطلب بلامانع است.

© 2020 Namakstan.net

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();


اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir


خانه » مجله زیبایی » مد و زیبایی » افراد چاق چگونه خوشتیپ شوند؟

داشتن اضافه وزن به این معنا نیست که نمیتوانید زیبا و خوش تیپ به نظر برسید. تنها لازم است راهش را یاد بگیرید و اعتماد به نفس خوبی داشته باشید. در اینجا خواهید دید که چطور می توانید از انحنای بدنتان به بهترین شکل در پوششتان بهره ببرید.

زیرپوشهای شما پایه ی ظاهرتان هستند و خیلی سخت است که بتوان با پوشیدن لباس زیر شل و ول که به اندازه ی کافی نگهدارندگی ندارد خوب به نظر رسید. سینه بندی بخرید که اندازه تان باشد. یک سینه بند خوب نه تنها اندامتان را جمع و جور می‌کند، بلکه جوان تر هم نشانتان می دهد و در اجتناب از درد پشت هم موثر است.

اگر مطمئن نیستید چه سایزی بپوشید برای پرو لباس به یک فروشگاه بزرگ بروید. برای کم کردن قطر باسن و ران، لباس زیر لنگه دار و فاق بلندی از کتان محکم بپوشید. مطمئن شوید که لباس زیرتان به اندازه ی کافی پوشاننده باشد. لباس زیر زیادی کوچک نخرید. اگر در مراکز خرید و فروشگاه های محلتان سایز مناسبتان را پیدا نکردید اینترنتی سفارش دهید.

رنگ، قد و الگویی که می‌پوشید می تواند نگاه دیگران را به اندام شما جذب یا از آن دفع کند. در این جا چند نمونه از مقدمات این کار را بخوانید:چگونه چاق خوش تیپ باشیم

رنگ های تیره پنهان، و رنگ های روشن برجسته می کنند پس اگر کمرتان را دوست دارید یک کمربند روشن روی یک لباس تیره بپوشید.اگر می خواهید پایین تنه نات را پنهان کنید شلوار تیره و بالاپوش روشن تر بپوشید. نقش های بزرگ شما را درشت تر نشان می دهند و طرح های کوچک، کوچک تر.

از نوار یا روبان روی جاهایی که می خواهید کوچکتر جلوه کنند استفاده نکنید، آن ها برای تاکید روی یک ناحیه مناسبند. از پلرچه ی گیپور یا چیندار در نقاطی که می خواهید کوچک تر جلوه کنند استفاده کنید. مثلا ممکن است یک لباس شنای یک تکه با حاشیه های چیندار در بالای شکم ببینید. رنگی هایی که به شما می آیند را بشناسید. یک رنگ براق می تواند به پوستتان درخشندگی دهد در حالی که یک رنگ نامناسب می تواند بی رنگ و رویتان کند.

اگر اضافه وزن شما بیشتر در پاها و پهلوهاست (اندام گلابی شکل) به این نکات توجه بیشتری کنید:
از دامن ها و شلوار های مناسب اندازه تان استفاده کنید. از شلوار های دم پا گشاد و گشاد یکسره دوری کنید. از پارچه های بی حالت دوری کنید، مثل دامن های بلند گشاد و پیراهن های یکسره و به جای آن لباسی با کمر تنگ تر پیدا کنید. اگر دنبال دامن هستید، دامنی با کمر فیت و کمی گشاد در پایین گزینه ی خوبی ست. از دامن ماکسی دوری کنید.

حداقل یک شلوار جین خوش اندازه بخرید. جین تنگ یا راسته ی تیره عالی ست. در پوشیدن ساق محتاط باشید. برای بعضی خانم ها یک لباس بلند و پیراهن با ساق ظاهری باریک اندام و مناسب ایجاد می کند. ولی اگر شما پهلو، ران یا پایین تنه ی درشتی دارید این ظاهر برایتان می تواند زننده باشد.

بسته به شکل اندامتان این بخش می تواند آسان یا سخت باشد. اگر اضافه وزن شما در اطراف شکم و شانه هایتان است (اندام سیب شکل) این نکات کمکتان خواهد کرد:

تی شرت ها و پیراهن های حالت دار به راسته و بدون طرح ترجیح دارند. آن ها باید به اندازه ی طبیعی کمر و شانه های شما نزدیک باشند. برای آقایان، لباس های فیت بپوشید. خصوصا توجه کنید گردن و کمر فیت باشند. ژاکت یا کت بلند بپوشید و اندازه های کوتاه را انتخاب نکنید. اگر ساعدتان را دوست دارید آستین سه ربع بپوشید. اگر دستهایتان را دوست ندارید آستین بلند یا آستین کوتاه بپوشید- انتهای آستین ها در میانه ی ساعد ها در این مورد برازنده نخواهد بود.

اگر شلوار تنگ یا ساق می پوشید یک تونیک کمی آزاد را امتحان کنید. پوشیدن بالاپوشی که فیت تنتان نباشد تا زمانی که پایین تنه تان مناسب و خوش اندازه باشد ایرادی ندارد. پیراهن دکمه دار باید کاملا روی سینه و شکم فیت باشد. به این معنا که پارچه در محل دکمه ها کشیده نشود. اگر این طور باشد لباس فیت شما نیست.

تزئینات زیبا و غیرعادی نه تنها کمد لباس هایتان را متنوع تر بلکه زیادی یا کمی وزنتان را هم پنهان می کنند. خانم های درشت اندام بهتر می توانند از جواهرات بزرگ و خیره کننده ای استفاده کنند که برای خانم های ریز اندام زیادی بنظر می‌رسند. گوشواره ها یا آویز کوچک ممکن است برای شما اصلاً به چشم نیاید.

یک کیف دستی بزرگ می تواند شما را کوچک تر نشان دهد، و همچنین در کنار شما زیادی کوچک به نظر نمی رسد. یک یا دو تا النگوی درشت می تواند یک مچ تپل را ظریف نشان دهد. گوشواره های آویزی بلند گردن را باریک تر نشان می دهند. پوتین های خوب، مثلا به سبک سوار کارها، می تواند ساق هایتان را باریک و ظریف تر نشان دهد. یک جفت پوتین خوب پوشیدن دامن یا شلوار را دلپذیر می کند.

اگر شما پا و مچ پای سنگینی دارید از پوشیدن پاپوش ظریف و شل اجتناب کنید. این کار ظاهری ایجاد می کند چنان که انگار شما در حال افتادن یا فرو رفتن در زمین هستید. در حالی که کفش لژ دار هرچقدر پاهای درشتی داشته باشید برایتان فوق العاده خواهد بود.

چند تغییر ذهنی کوچک می تواند تغییر ظاهری زیادی در شما ایجاد کند و بهتر از همه اینکه کاملا هم مجانی ست. اعتماد به نفستان را در این موارد بهبود دهید:

هرچه که می پوشید یادتان باشد شما آن را می پوشید نه برعکس! اگر مشکل اعتماد به نفس دارید این موارد را امتحان کنید:

اندازه گرفتن دور کمر خودتان شاید بدترین کابوس شما باشد ولی اگر می‌خواهید خوش پوش باشید باید سایزتان را بدانید. سعی کنید خودتان را از این وضع دور کنید و بدانید که این‌ها تنها عدد هایی قرارداری هستند و اندازه‌های شما به عنوان یک شخص نیستند.

گاهی یک سایز استاندارد فیت تن شما نمی‌شود. شاید مثلا سینه‌ی پهن یا کمر لاغری داشته باشید و به همین خاطر لباس‌هایی که اندازه‌ی سینه‌تان باشد برای کمرتان گشاد است. به جای پوشیدن لباس هایی که به تنتان برازنده نیست آن‌ها را پیش یک خیاط حرفه‌ای ببرید تا فیت تنتان بکندشان.

خرید را به یک تجربه‌ی مثبت تبدیل کنید. اگر از خرید بدتان می آید چون مجبور می شوید روی سایزتان تمرکز کنید، سعی کنید آن را به یک اتفاق سرگرم کننده تغییر بدهید. یک دوست سرزنده همراهتان ببرید، یا با روحیه ای بروید که هیچ چیز نتواند حالتان را ناخوش کند. فروشنده ها را کسانی ببینید که به لباس شما اهمیت می دهند و خوشحال می‌شوند کمک کنند تا شما بهترین ظاهر را پیدا کنید. اگر کسی برخلاف این رفتار کرد پیش فروشنده‌ی بعدی بروید.

روی کیفیت بیش از کمیت متمرکز شوید. به جای خریدن تعدادی لباس‌های شلخته که برازنده‌ی شما نیستند، روی چند مورد خوش ساخت که دوستشان دارید و ماندگار هم خواهند بود سرمایه گذاری کنید. تنها قفسه‌های پاکسازی آخر فصل را نگردید. حراج خوب است، اگر چیزی با قیمت خوبی دیدید بخرید ولی بر روی حراجی‌ها متمرکز نشوید.

اینطور فکر کنید: چند وسیله‌ی خوش کیفیت که به شما احساس خوبی می‌دهد و سه چهار سال دوام می آورد بهتر از ۱۰ یا ۱۵ وسیله ایست که در قفسه‌های پاکسازی فروشگاه‌ها پیدا کرده اید و زود کهنه می‌شوند و به شما احساسی کمتر از آنچه هستید می‌دهند!

لباس های مناسب سنتان بخرید (بیشتر در مورد خانم ها). این یک راهنمایی خوب است: اگر کسی 20 سال از شما جوان تر یا 20 سال از شما پیر تر هم در همین بخش فروشگاه خرید می کند پس به جای دیگری بروید. نمی خواهید زیادی جوان به نظر برسید، انگار که دارید زیادی تلاش می کنید! ولی همچنین نمی خواهید لباس هایی بخرید که شما را پیر می کنند. اگر مطمئن نیستید به مشتری های دیگر نگاه کنید، آیا آن‌ها همسن شما هستند؟

به خرید های احتمالی تان از زوایای مختلف نگاه کنید. در مقابل آینه ی اتاق پرو بنشینید. بسیاری از خانم هایی که اضافه وزن دارند متوجه نیستند که لباسی که در حالت ایستاده خوب به نظر می آید ممکن است در حالت نشسته فاجعه باشد! دامنتان بالا می رود و رانتان را قلنبه نشان می دهد؟

آیا بدون پیچ خوردن و کشیده شدن آستینتان می توانید برای دوستی در آن طرف اتاق دست تکان دهید؟ اگر کمترین احتمالی وجود دارد که ممکن است در این لباس راحت نباشید جایگزین دیگری پیدا کنید: هیچ چیز بدتر از ترس از این نیست که با هر حرکت ناگهانی ممکن است درز لباستان پاره شود!

– قدرت تلقین را نادیده نگیرید. گاهی خانمی را می بینید که مسحور گردنبند آنتیک، کیف دستی شیک، دامن دست دوخت و آرایش برازنده اش می شوید، این احتمالا پیش از آن است که متوجه شوید سایز او احتمالا ۱۸ است. اگر وقتی از خانه خارج می شوید فکر کنید رویایی به چشم می آیید، احتمالا دیگران هم همین فکر را خواهند کرد.

– آراسته باشید. یک خانم سایز ۲۰ که بوی خوش می دهد، یک مانیکور دوست داشتنی دارد، با ظرافت می نشیند و موهایی دلبرانه و براق دارد همیشه در مقابل یک دختر لاغر که نیاز به دوش گرفتن دارد برنده است.

– چیزهایی که زیادی تنگتان هستند نپوشید. آزمایشی انجام شد که در آن دو خانم کنار هم ایستادند، یکی لباسی اندازه ی خودش و دیگری لباسی تنگ پوشیده بود. ۹۷٪ از خانم ها تصور کردند که خانمی که لباس تنگ تر پوشیده از آن یکی سایز بالاتر است. نه تنها پوشیدن لباس های تنگ باعث بیرون زدن اعضای بدنتان می شود، بلکه خم شدن، نشستن و حتی راه رفتن را هم سخت می کند.

– موی بلند کمک خوبی ست. سایز شما را متعادل می کند. خانم های درشت با موهای کوتاه پسرانه ممکن است “کله نخودی” به نظر بیایند! موهای فر تا روی شانه احتمالا بهترین گزینه است ولی هر مدل پر پشتی مکمل خوبی برای شانه های پر و تپل یا سینه های درشت است.

– یک مدل پیراهن لفافه دار را امتحان کنید، روی شلوار ممکن است به شما بیاید.

– خیاطی یاد بگیرید! دوختن یک دامن تا پایین ران که روی کمر اندازه باشد و کم کم گشاد شود برای اندام گلابی شکل و دامن باریک تا روی زانو برای اندام سیب شکل آسان ترین کار دنیاست، و دوختنش حتی با دست تنها کار یک بعد از ظهر است. آن وقت یک لباس فیت دارید که هیچ کس دیگر ندارد.

همیشه به یاد داشته باشید که لباس های زیادی تنگ یا کوچک نپوشید. آن ها شما را درشت تر از آنچه هستید نشان می دهند. ولی در عین حال لباس های زیادی گشاد هم نپوشید.

من الان که این مطلب رو خوندم به این نتیجه رسیدم که افراد خوش لباس خوش اندام به نظر میان

عالیه مطالبتون واقعا عالیه پاینده باشید

خیلی عالی است ممنون از اطلاعاتی که در سایتتون گذاشتید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه چاق خوش تیپ باشیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


داشتن کمدی از لباس‌های مناسب، فارغ از فرم بدن، به ایجاد تصویر اولیه‌ خوب از فرد در نظر سایرین کمک می‌کند. اضافه وزن به این معنا نیست که باید شیک پوشی را فراموش کنید.‌ می‌توانید در عین چاق بودن شیک هم باشید. فقط کافی است به برخی جزئیات و نکات توجه کنید.

 

*لباس‌هایی بپوشید که الان اندازه‌ شما هستند

ممکن است چند ماه پیش چاق‌تر یا لاغر‌تر بوده باشید. اگر لباسی الان اندازه‌ شما نیست، آن را نپوشید. این امر به معنی خرید لباس‌های بیشتر است، اما به هر حال بهایی است که باید برای خوش پوشی بدهید. لباس‌های بیش از حد تنگ فقط چربی‌ها و انحنا‌های بدن شما را بیشتر به چشم می‌آورند و لباس‌های گشاد شما را نه تها لاغر نشان نمی‌دهند، بلکه بزرگ‌تر و چاق‌تر به نظر می‌رسید.چگونه چاق خوش تیپ باشیم

 

*لباس‌های بیش از حد گشاد نخرید

این لباس‌ها ظاهری شلخته به شما می‌دهند. لباسی که دو سایز از شما بزرگ‌تر است، در شانه و گردن برای شما بزرگ است و در نتیجه از دو طرف آویزان می‌شود که حتی باعث چاق‌تر به نظر رسیدن شما می‌شود.

 

*لباسی را بیابید که برای بزرگ‌ترین قسمت بدن شما اندازه است و بقیه‌ قسمت‌ها را به دست خیاط بسپارید

اگر سایز شلواری برای شکم شما خوب است، اما در قسمت ران پا گشاد است، بهتر از این است که شلواری را بخرید که در ران پا تناسب دارد، اما به علت تنگی پهلوی شما را نشان می‌دهد و زیر شکمتان بسته می‌شود. پس بهتر است شلوار بزرگ‌تر را بخرید و توسط خیاط پاچه‌ی شلوار را تنگ‌تر کنید.

 

*مناسب فصل لباس بپوشید

برخی از مردان به دلیل داشتن پهلو و شکم از پوشیدن تی شرت و لباس‌های نازک در تابستان حذر می‌کنند. این کار فقط توجهات را به سمت شما جلب می‌کند.

 

*لباس راه راه عمودی بپوشید

حتی راه راه‌های نازک هم برای این مشکل خوب است. فقط اطمینان یابید که این خطوط روی لباسی قرار دارند که اندازه‌ی شما هستند. حتی خطوط راه راه هم نمی‌توانند برای لباسی که در ناحیه‌ی شکم کش آمده است، کاری بکنند. از لباس‌های طرح دار یا دارای رنگ‌های متضاد دوری کنید.

 

*به جای یقه‌های گرد، لباس‌های یقه هفت بپوشید

لباس‌های یقه گرد گردن شما را پهن‌تر و غبغب شما را نمایان‌تر می‌کنند. از لباس‌های یقه اسکی کلا دوری کنید. این لباس‌ها گردن شما را محو می‌کنند.

 

*شلوار‌های راسته و بدون پلیسه بپوشید

شلوار راسته (با اندازه‌ی مساوی در قسمت پاچه و ران) شما را صاف نشان می‌دهد در حالی که شلواری که در پاچه تنگ‌تر از ران است شما را به شکل v. نشان می‌دهد و تفاوت سایز ساق پا و ران را به چشم می‌آورند.

 

*از افزودن لایه به خود در لباس جلوگیری کنید

استفاده از بادگیر، پارچه‌های ضخیم، شلوار‌های بگی، ژاکت با جیبی در جلو و ژاکت‌های دو لایه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

 

*لباس‌های بلندتر را انتخاب کنید

این لباس‌ها بدن شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. در صورت امکان لباس یا کتی را انتخاب کنید که از باسن پایین‌تر می‌رود. کت‌های کوتاه فقط گردی شکم شما را گرد‌تر می‌کنند.

 


داشتن کمدی از لباس‌های مناسب، فارغ از فرم بدن، به ایجاد تصویر اولیه‌ خوب از فرد در نظر سایرین کمک می‌کند. اضافه وزن به این معنا نیست که باید شیک پوشی را فراموش کنید.‌ می‌توانید در عین چاق بودن شیک هم باشید. فقط کافی است به برخی جزئیات و نکات توجه کنید.

 

*لباس‌هایی بپوشید که الان اندازه‌ شما هستند

ممکن است چند ماه پیش چاق‌تر یا لاغر‌تر بوده باشید. اگر لباسی الان اندازه‌ شما نیست، آن را نپوشید. این امر به معنی خرید لباس‌های بیشتر است، اما به هر حال بهایی است که باید برای خوش پوشی بدهید. لباس‌های بیش از حد تنگ فقط چربی‌ها و انحنا‌های بدن شما را بیشتر به چشم می‌آورند و لباس‌های گشاد شما را نه تها لاغر نشان نمی‌دهند، بلکه بزرگ‌تر و چاق‌تر به نظر می‌رسید.

 

*لباس‌های بیش از حد گشاد نخرید

این لباس‌ها ظاهری شلخته به شما می‌دهند. لباسی که دو سایز از شما بزرگ‌تر است، در شانه و گردن برای شما بزرگ است و در نتیجه از دو طرف آویزان می‌شود که حتی باعث چاق‌تر به نظر رسیدن شما می‌شود.

 

*لباسی را بیابید که برای بزرگ‌ترین قسمت بدن شما اندازه است و بقیه‌ قسمت‌ها را به دست خیاط بسپاریدچگونه چاق خوش تیپ باشیم

اگر سایز شلواری برای شکم شما خوب است، اما در قسمت ران پا گشاد است، بهتر از این است که شلواری را بخرید که در ران پا تناسب دارد، اما به علت تنگی پهلوی شما را نشان می‌دهد و زیر شکمتان بسته می‌شود. پس بهتر است شلوار بزرگ‌تر را بخرید و توسط خیاط پاچه‌ی شلوار را تنگ‌تر کنید.

 

*مناسب فصل لباس بپوشید

برخی از مردان به دلیل داشتن پهلو و شکم از پوشیدن تی شرت و لباس‌های نازک در تابستان حذر می‌کنند. این کار فقط توجهات را به سمت شما جلب می‌کند.

 

*لباس راه راه عمودی بپوشید

حتی راه راه‌های نازک هم برای این مشکل خوب است. فقط اطمینان یابید که این خطوط روی لباسی قرار دارند که اندازه‌ی شما هستند. حتی خطوط راه راه هم نمی‌توانند برای لباسی که در ناحیه‌ی شکم کش آمده است، کاری بکنند. از لباس‌های طرح دار یا دارای رنگ‌های متضاد دوری کنید.

 

*به جای یقه‌های گرد، لباس‌های یقه هفت بپوشید

لباس‌های یقه گرد گردن شما را پهن‌تر و غبغب شما را نمایان‌تر می‌کنند. از لباس‌های یقه اسکی کلا دوری کنید. این لباس‌ها گردن شما را محو می‌کنند.

 

*شلوار‌های راسته و بدون پلیسه بپوشید

شلوار راسته (با اندازه‌ی مساوی در قسمت پاچه و ران) شما را صاف نشان می‌دهد در حالی که شلواری که در پاچه تنگ‌تر از ران است شما را به شکل v. نشان می‌دهد و تفاوت سایز ساق پا و ران را به چشم می‌آورند.

 

*از افزودن لایه به خود در لباس جلوگیری کنید

استفاده از بادگیر، پارچه‌های ضخیم، شلوار‌های بگی، ژاکت با جیبی در جلو و ژاکت‌های دو لایه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

 

*لباس‌های بلندتر را انتخاب کنید

این لباس‌ها بدن شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. در صورت امکان لباس یا کتی را انتخاب کنید که از باسن پایین‌تر می‌رود. کت‌های کوتاه فقط گردی شکم شما را گرد‌تر می‌کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

اگر این ۸ نفر، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باشند، به کدام‌یک رای می‌دهید؟

تعداد کل آرا:
17165

مردان چاق چگونه لباس بپوشند که خوش تیپ و کمی لاغر تر دیده شوند .در این مطلب به این سوال پاسخ می دهیم

مردان چاق چگونه لباس بپوشند که خوش تیپ و کمی لاغر تر دیده شوند این سوال بسیاری از مردان چاق است در ادامه ما نکاتی را درباره تیپ زدن مردان چاق می گوییم و از رازهای خوش تیپی مردان چاق پرده بر می داریم.

یکی از دغدغه های بسیاری از ما برای حضور در مهمانی ها و قرار های دوستانه نوع لباسی باشدکه می خواهیم برتن کنیم. همه ما دوست داریم زیبا تر دیده شویم و مورد توجه اطرافیانمان قرار گیریم.این در حالی است که چنین وسواسی از سوی مردانی که چاق و اضافه وزن دارند بیشتر از دیگران است.

لباس ‌های تنگ نپوشید، به جای آن تی ‌شرت یا پیراهن‌ هایی که به خوبی اندازه ‌تان هستند را انتخاب کنید.چرا که در لباس ‌های تنگ، تمام اندام چربی دارتان به راحتی مشهود خواهد بود.چگونه چاق خوش تیپ باشیم

تی‌ شرت ‌های یقه ۷، یا پیراهن‌ های یقه دار بپوشید.

این دو نوع لباس، توجه را از زیر چانه ‌تان برداشته و اگر خط گردن باریکی داشته باشید، باعث گمراه کردن مخاطبت نمی شود! از یقه اسکی اجتناب کنید، چرا که کلا گردن شما را پنهان کرده، و باعث جلب توجه به غبغب شما خواهد شد.

لباس های تیره بپوشید مردم در لباس‌ هایی که تیره رنگ هستند لاغر به نظر می‌رسند.پس به سراغ سیاه، سرمه‌ای، یا هر لباس تیره‌ دیگری بروید. لباس ‌های تیره مخاطبتان را گمراه کرده و باعث می‌شود خیال کند چند کیلویی لاغرتر هستید.از لباس ‌های پارچه ‌ای ضخیم دوری کنید از سویشرت های جیب ‌دار، آزاد، و ضخیم دوری کنید.به جای آن به سراغ سویشرت ‌های یقه ۷ و شال های نازک پشمی بروید، لباس ‌هایی که بیش از حد معقول به حجم اندامتان اضافه نکنند.

مردان چاق باید بدانند که این دو نوع لباس، توجه را از زیر چانه تان برداشته، و اگر خط گردن باریکی داشته باشید، باعث گمراه کردن مخاطبتان می شود! از یقه اسکی اجتناب کنید، چرا که کلا گردن شما را پنهان کرده، و باعث جلب توجه به غبغب شما خواهد شد.

پوشاکی که دارای خطوط نازک و عمودی هستند هم همینطور. خطوط عمودی، فرد را قد بلند تر و لاغرتر نشان می دهند. لباس هایی که خط های پهن و افقی دارند را، کلا فراموش کنید! آنها شما را پهن تر نشان خواهند داد. همچنین از لباس هایی که طرح های برجسته و جالب توجه دارند هم دوری کنید.

آخرین موضوع، که کم اهمیت هم نیست، این است که وضعیت ایستادن، می تواند یک فرد چاق را لاغر، و یک فرد لاغر را چاق نشان دهد! بنابراین وضعیت ایستادن صحیح خیلی مهم است. تا جایی که می توانید صاف بایستید، این باعث خواهد شد لاغرتر بنظر بیایید. در این شرایط خودتان خواهید فهمید که چند کیلویی لاغرتر نشان می دهید، از طرفی با این مدل ایستادن، اعتماد بنفس هم خواهید گرفت!

منظور این است که شلوارهایی نپوشید که روی کمرتان بسته می شوند، در عوض شلواری را انتخاب کنید که زیر چربی های پهلوتان بسته شود. دور شلوارتان باید آنقدری طول داشته باشد که باعث فشرده شدن زیر شکم تان، و در نتیجه بیرون افتادن شکم از روی شوار نشود.

مردم در لباس هایی که تیره رنگ هستند لاغر بنظر می رسند. پس به سراغ سیاه، سرمه ای، یا هر لباس تیره ی دیگری بروید. لباس های تیره هم مخاطبتان را گمراه کرده و باعث می شود خیال کند چند کیلویی لاغرتر هستید.

tanama.ads@gmail.com:تبلیغات

All Rights Reserved © Tanama 2020

tanama.ads@gmail.com:تبلیغات

All Rights Reserved © Tanama 2020

pegah_peyravian72@yahoo.com

استایلینگ

دیدگاه‌ها برای چگونه با انتخاب لباس مناسب ، یک چاق خوشتیپ باشیم ؟ بسته هستند
164 بازدید

چگونه با انتخاب لباس مناسب یک چاق خوشتیپ باشیم ؟ بدانیم افراد چاق چگونه لباس بپوشند که ایرادات اندامی ان ها رفع شود و موجب لاغرتر نشان دادن ان ها شود…چاق یا لاغر بودن‌ انسان بستگی به این دارد که چه پوششی انتخاب کند، گذشته از طرح  و رنگ آن ، اگر متناسب با اندام شما باشد می تواند شما را چاق یا لاغر نشان دهد.

لباس مناسب ، را تنها با خرج کردن کمی سلیقه و هوش می توان طوری انتخاب کرد که گاهی چندین کیلو کمتر  از وزن  واقعی نشان داده شوند. چاق یا لاغر بودن‌ انسان بستگی به این دارد که چه پوششی انتخاب کند، لباسی  که انتخاب می‌کنید گذشته از طرح  و رنگ آن ، اگر متناسب با اندام شما باشد می تواند شما را چاق یا لاغر نشان دهد.

برای اینکه لاغرتر نشان داده شوید باید رنگ‌های تیره انتخاب کنید چراکه رنگ‌های روشن عجیب تمایل به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند و لباس مناسب برای آدم چاق نمی باشند. بنابراین شما باید بیشتر رنگ‌هایی مثل مشکی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و… را برای لباسهای خود انتخاب کنید و به هیچ وجه از رنگهایی  مثل سفید، زرد لیمویی، و بقیه رنگهایی از این دست استفاده نکنید.چگونه چاق خوش تیپ باشیم

جنس پارچه‌ برای تهیه لباس نقش مهمی در لاغر تر به نظر رسیدن او دارد.اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید باید  از پارچه هایی مثل حریر به جای پارچه هایی که بافت ضخیم دارند استفاده کنید.

دامن بلند بپوشید. دامن بلند می تواند از جمله لباس برای آدم چاق باشد.قد دامن را بلند انتخاب کنید ،سعی کنید بلندی دامن تا روی زمین باشد و از دامن مدل کلوش استفاده نکنید.لباس مناسب برای آدم چاق ،اگر یک رنگ باشد ، او را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد.

مردهایی که چاق هستند نیز باید از لباسهایی استفاده کنند که تنگ و چسپان نباشد. مخصوصاآنهایی که شکم بزرگ دارند، باید طوری بپوشند که لباس به بدنشان نچسبد چرا که در این  نقص شکمشان معلوم می شود. و همچنین از شلوارهای تنگ استاده کنند و سعی کنند که جیب شلوار را از چیزی پر نکنند چون وقتی که چیزی مثل موبایل یا هر وسیله ای را در جیب می گذارید باعث می شود که بیشتر جلب نظر کند و گاهی چاق تر نیز به نظر می رسید. جنس لباسی که انتخاب می کنید بر شیک پوش بودن و سایز بدن  شما نیز تأثیر دارد.

در کل لباس برای آدم چاق ، چه زن و چه مرد برای اینکه چاق تر از آنچه هستند به نظر نرسند، سراغ لباس بسیار تنگ یا بسیار گشاد نروند چون هر دو مورد به بدن آنها مناسب نیست،و لباس هایی را انتخاب کنید که دقیق سایز بدن خودتان است .

طرز لباس پوشیدن ما معمولا در نیمه اول سال ، با نیمه دوم فرق دارد. در نیمه اول  بخاطر اینکه تنوع رنگها زیاد است،انواع لباس شیک و زیبا ، برای تمام سنین مختلف ،در بازار موجود است. اما در نیمه دوم سال،با وجودی که تنوع رنگ و لباس ندارد ولی باز بیشتر افراد عقیده دارند که در این فصلها ، زمان مناسب تری برای شیک پوش و خوش تیپ بودن است.

ولی در کل کسانی که دوست دارن شیک پوش باشند ،باید بدانند که لباسهای ساده بهترین تیپ ها برای شیک پوش بودن است.افراد که می خواهند شیک پوش باشند باید لباسی بپوشند که نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد باشد.

بیشتر پسرها،لباسهایی می پوشند که برای آنها گشاد می باشد و فکر می کنند که این لباسها  می تواند در بدن آنها شیک به نظر بیاید در صورتی که کاملا برعکس است. لباسی که سایز بدن است می تواند افراد را خوش تیپ تر کند.

یکی از راهها برای اینکه شیک پوش و خوش تیپ به نظر برسید باید رنگ لباسها را با هم ست کنید. مثلا از پارچه هایی که رنگ های مختلف دارند، در کنار هم استفاده نکنند.امروزه شیک پوش بودن اهمیت زیادی برای آدمها دارد. بنابراین باید به لباس‌ها اهمیت بدهید و برای انتخاب لباس شیک ، وقت بگذارید تا همیشه خوش تیپ به نظر برسید. ظاهر انسان نشان‌دهنده‌ی شخصیت اوست. وقتی خوب لباس بپوشید، در حقیقت ، دارید به دیگران میگویید که به خودتان اهمیت می‌دهید و طرز لباس پوشیدنتان ،برایتان مهم است.

افرادی که شاغل هستند، باید حداقل سه مدل لباس داشته باشند و هر کدام را برای مکان و کاری جداگانه بپوشند. یعنی اینکه لباس محل کار، لباس مختص مناسبت‌های اجتماعی و لباس راحتی برای مهمانی های دوستانه ، باید از هم جدا باشد. نه اینکه تنها با یک دست لباس همه جا و در همه مکانها ظاهر شوند.

 

 

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

برچسبانتخاب لباس مناسب چاق خوشتیپ باشیم لباس مناسب چاق

۱۰ مدل شلوار مناسب افراد قد بلند با استایلهای متفاوت را در این مقاله آشنا …

به سایت بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن بورس تامین و پخش عمده انواع لباس کار بیمارستانی_صنعتی_رستورانی و … خوش آمدید.
این مجموعه با افتخار آماده همکاری با کلیه فروشندگان، تجار ، ارگان ها و سازمان های فعال در حوزه البسه کار می باشد.

چگونه چاق خوش تیپ باشیم
چگونه چاق خوش تیپ باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *