چگونه شخصیت سارا را بگیریم

 
helpkade
چگونه شخصیت سارا را بگیریم
چگونه شخصیت سارا را بگیریم

بازی پابجی موبایل دارای چندین شخصیت معروف است که شخصیت سارا یکی از انها است. ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با این شخصیت و ویژگی ها و توانایی های آن صحبت کنیم و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم، با ما همراه باشید. همانطور که می دانید هربار که بازی پابجی موبایل بروزرسانی میشود، یکسری ویژگی ها و قابلیت های جدید نیز به آن اضافه خواهد شد طی یکی از این آپدیت ها شخصیت سارا که یک کاراکتر جدید بود به بازی پابجی موبایل اضافه شد.

شخصیت سارا همانند دیگر کاراکترهای بازی پابجی موبایل دارای توانایی های خاصی میباشد و در تمامی حالت های بازی شما می توانید از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های قابل توجه این شخصیت این است که اگر این شخصیت از وسایل نقلیه در طول بازی استفاده کند به هیچ وجه آسیب نخواهد دید با ما همراه باشید تا در رابطه با ترفند ها و ویژگی های شخصیت سارا اطلاعات کامل تری را در اختیار شما قرار دهیم.
شما از طرفداران بازی های پابجی موبایل باشید میدانید که تنها با خرید یوسی می توانید از این شخصیت استفاده کنید اما ما در این مقاله قصد داریم ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که بتوانید به صورت کاملاً رایگان شخصیت و سارا را دریافت کنید و از آن در طول بازی استفاده کنید.
در ابتدا ممکن است ترفندهای در رابطه با هک کردن و یا دور زدن قوانین بازی به ذهنتان برسد اما لازم به ذکر است که هیچ خبری از چنین ترفندهایی نیست. شما تنها با انجام برخی از ماموریت ها و کامل کردن آنها و همچنین جمع آوری کوپن ها می توانید از شخصیت سارا را به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید.

فرمان های صوتی:
گفتگوی صوتی در بین کاربران و بازیکنان بازی پابجی موبایل یکی از ویژگی‌های اصلی آن می باشد اما شخصیت سارا داره صدای کاملاً متفاوت است و کاربران می توانند برخی از فرمان های صوتی برای این شخصیت را آنلاک کند.

لباس و‌ پوسته ها:

لباس ها و پوسته های جدیدی برای شخصیت سارا در نظر گرفته شده و شما می توانید از پوسته ها و لباس های جدیدی برای این شخصیت استفاده کنید.چگونه شخصیت سارا را بگیریم

ویژگی های خاص:

شخصیت سارا عاشق وسایل نقلیه و متخصص تعمیر وسایل نقلیه و عاشق رانندگی است همچنین در تقویت کردن وسایل نقلیه تخصص خاصی دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد شما برای فعال سازی و استفاده از این شخصیت باید  یوسی مخصوص آن را خریداری کنید اما کوپن هایی که بر سر راهتان قرار می گیرد را جمع آوری و آنها را ذخیره کنید می توانید به راحتی این شخصیت را فعال کنید هر یک کوپنی که در اختیار شما قرار می گیرد معادل ۶۰۰ ‏uc می باشد. بنابراین شما با پرداخت و یا هزینه یک کوپن می توانید به راحتی بدون هزینه کردن هیچگونه سکه ای از شخصیت سارا استفاده کنید.
در طول بازی پابجی موبایل در مجموعه ۶۰ کوپن برای شخصیت های بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، لازم به ذکر است که هیچ ماموریتی در طول بازی پابجی موبایل برای به دست آوردن کوپن های شخصیت وجود ندارد.

در اینجا سوالی که پیش می آید این است که پس چگونه می توان از کوپن ها برای فعال سازی شخصیت های بازی استفاده کرد؟ و یا این که چگونه می توان این کوپن ها را به دست آورد؟
برای این کار در ابتدا لازم است تمامی Rusty nut ها جمع آوری کنید، در واقع Rusty nut ها یک کلیک جدید در ماموریت های روزانه می باشند، در زیر قصد داریم اطلاعات بیشتری در رابطه با آن ها در اختیار شما قرار دهیم.

لازم به ذکر است که شما می توانید برای خرید تمام محصولات بازی پابجی موبایل به قسمت محصولات وب سایت موجو شاپ مراجعه کرده و آنها را خریداری کنید. اگر شما نیز از طرفداران بازی پابجی موبایل هستید، و برای اکانت خود نیاز به یو سی دارید میتوانید با مراجعه به بخش خرید یوسی بازی پابجی موبایل، در سایت موجو شاپ هر مقدار یو سی که میخواهید سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن به اکانت شما اضافه شود.

برای جمع‌آوری Rusty nut تنها کافیست به بخش رویدادها و سپس به بخش آخر و زمان بازی پابجی موبایل مراجعه کرده و برخی از موارد زیر را کامل کنید.

شما می‌توانید تمام مواردی را که در بالا ذکر شد روزانه میتوانید آنها را کامل کنید و انجام دهید.
لازم به ذکر است که اگر دو بار بتوانید این ماموریت ها را کامل کنید در نهایت ۱۰ کوپن شخصیت به شما تعلق میگیرد و هنگامی که تعداد کوپن ها به حداقل برسد شما می توانید به صورت رایگان از شخصیت سارا استفاده کنید.
ما به شما پیشنهاد می کنیم که از شخصیت سارا در حالات جدید payload و TDM استفاده کنید تا شانس بیشتری برای برنده شدن در رقابت ها را داشته باشید.

ترجمه مأموریت های هفته دوم سیزن 15 بازی پابجی موبایل با گذشت یک هفته جذاب از انجام مراحل هفته اول حالا نوبت […]

نکات حرفه ای شدن در سیزن 14 پابجی موبایل ! سیزن 14 بازی پابجی موبایل در حال اجرا است و بازیکنان بسیار […]

آموزش حل مشکل Merit در بازی pubg mobile روش آسان رفع مشکل مریت merit و بن شدن در بازی پابجی موبایل در […]

021-28422508 – 09365153899

دوستان اگه از ویدیو خوشتون اومد لایک کنید
کامنت بزارید
سابسکرایب کنید

بازی پابجی موبایل به عنوان یک بازی مولتی پلتفرم در سبک بتل رویال است که شخصیت‌های مختلفی در آن وجود دارد. وجود شخصیت‌های جالب موجود در بازی، به بازیکنان آزادی عمل بیشتری می‌دهد چرا که می‌توانند با تنوع بیشتر در رقابت‌ها شرکت کنند. یکی از شخصیت‌های موجود در بازی، کاراکتر سارا است. شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل به مانند شخصیت‌های دیگر، دارای آیتم‌های ویژه بوده و مهارت‌های به خصوصی دارد.

با توجه به گستردگی بازی پابجی موبایل و وجود پلیرهای مختلف، برخی از افراد علاقه‌مند به شخصیت سارا بوده و ترجیح می‌دهند از این شخصیت برای نبرد استفاده کنند. اگر می‌خواهید در مورد شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل و نحوه باز کردن به صورت رایگان بیشتر بدانید بهتر است تا پایان این مقاله از سایت مجله بازی موبایل ایموجو همراه ما باشید.

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد هر شخصیت بازی پابجی موبایل دارای مهارت‌های مخصوص به خود است. شخصیت سارا نیز از این قاعده مستثنا نبوده و می‌توان از این کاراکتر کلیدی در بازی برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد. یکی از مهارت‌های جالب شخصیت سارا در پابجی موبایل این است که بازیکنان می‌توانند به کمک این کاراکتر از تمام وسایل نقلیه موجود در بازی استفاده کنند بدون آن که آسیب خاصی به آن‌ها وارد شود.

اگر بازی پابجی موبایل را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید می‌دانید که برای داشتن کاراکتر سارا، می‌توانید با خرید یوسی به راحتی این شخصیت دوست داشتنی و جذاب را آنلاک کنید. اما بسیاری از بازیکنان ترجیح می‌دهند تا به صورت رایگان و با استفاده از انجام چالش‌های متنوع، شخصیت مورد نظر خود را در اختیار بگیرند. تکمیل کردن چالش‌های متنوع و استفاده از ایده‌های ذهنی باعث می‌شود تا افراد احساس بهتری نسبت به شخصیت تحت مالکیت خود داشته باشند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی شخصیت کارلو (carlo) بازی پابجی موبایلچگونه شخصیت سارا را بگیریم

کاراکتر سارا با توجه به داشتن مهارت‌های خاص مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفته است. از قابلیت‌های مهم این شخصیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در بازی پابجی موبایل، از طریق گفتگوی صوتی است که بسیاری از بازیکنان برای این که از موقعیت یکدیگر در بازی مطلع شوند از گفتگوی صوتی بهره می‌گیرند. شخصیت سارا دارای یک تُن صدای خاص و ویژه است که افراد می‌توانند فرمان‌های صوتی به خصوصی را برای هم تیمی‌های خود ارسال کنند. همچنین برخی از فرمان‌های صوتی وجود داشته که با ارتقا کاراکتر سارا در اختیار فرد قرار می‌گیرد.

 شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل آن قدر متنوع و جذاب است که بازیکنان را ترغیب به انجام چالش‌های متنوع می‌کند. وجود لباس و پوسته‌های متنوع در این شخصیت به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد شناخته شده و بازیکنان تلاش می‌کنند تا با انجام رویدادهای مختلف بتوانند پوسته‌های جدید کاراکتر سارا را در اختیار بگیرند.

یکی از مهم‌ترین مهارت‌های شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل، کنترل کامل وسایل نقلیه موجود در بازی است که این شخصیت را عاشق رانندگی نشان می‌دهد. اگر بخواهید در بازی از وسایل نقلیه متنوع استفاده کنید بهتر است کاراکتر سارا را انتخاب کنید تا شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

یکی از راه‌های دستیابی به شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل خرید یوسی است که بازیکنان می‌توانند با خرید یوسی به راحتی این شخصیت را در اختیار بگیرند. اما شیوه‌های دیگری برای دستیابی به این شخصیت جذاب وجود دارد که رایگان است. بازیکنان می‌توانند با انجام چالش‌های مختلف و جمع آوری کوپن‌های مورد نیاز، به راحتی شخصیت سارا را فعال کنند. دستیابی به شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل تنها با پرداخت ۶۰ کوپن امکان پذیر است.

بازیکنان می‌توانند با ورود به بخش چالش‌های بازی، Rusty nut مورد نیاز خود را جمع آوری کنند و به انجام مأموریت‌های روزانه بپردازند. سپس می‌توانند با مراجعه به بخش فروشگاه بازی پابجی موبایل به راحتی شخصیت دوست داشتنی سارا را آزاد کنند.

برای دریافت Rusty nut کافی است به بخش رویدادهای موجود در بازی رفته و سپس مأموریت‌های تعیین شده را به صورت دقیق، تکمیل نمایید. مأموریت‌های تعیین شده برای دسترسی کامل به کاراکتر سارا شامل موارد زیر است:

با انجام مأموریت‌های بالا می‌توانید کوپن مورد نیاز برای دستیابی به کاراکتر سارا را به دست بیاورید. با توجه به موارد گفته شده آزاد سازی شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل و نحوه باز کردن به صورت رایگان بسیار ساده است و نیازی به پرداخت هزینه نخواهد داشت. اگر بتوانید مأموریت‌های بازی را به صورت کامل تکمیل کنید در نهایت ۱۰ کوپن دیگر به شما تعلق می‌گیرد که برای بازیکنان حرفه‌ای دارای اهمیت است.

پابجی به عنوان یکی از بازی‌های محبوب در سبک بتل رویال است که تا به امروز حدود ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. با توجه به وجود شخصیت‌های متنوع موجود در بازی پابجی موبایل، هر شخصیت با توجه به مهارت‌های مخصوص به خود می‌تواند بازی را به سمت و سوی موفقیت پیش ببرد. در واقع بازیکنان پابجی برای موفقیت در این بازی باید بتوانند از مهارت‌های خود به نحو احسن استفاده کنند. وجود تنوع شخصیت در بازی پابجی موبایل نشان می‌دهد که برای پیروزی در نبردهای مختلف باید استراتژی‌های ویژه اتخاذ کرد. شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل به عنوان یک شخصیت جذاب شناخته شده که از مهم‌ترین مهارت این کاراکتر، مهارت رانندگی است.

اگر از جمله بازیکنانی هستید که می‌خواهید با استفاده از وسایل نقلیه متنوع، میدان نبرد را مدیریت کنید بهتر است شخصیت سارا را انتخاب کنید. با توجه به آموزش بالا بازیکنان پابجی می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای به سهولت شخصیت سارا را در اختیار بگیرند. توصیه می‌شود از کاراکتر سارا برای نبرد در حالت‌های TDM و Payload استفاده کنید تا شانس بیشتری برای برنده شدن در رقابت‌ها داشته باشید. اگر تا به امروز بازی پابجی موبایل را تجربه نکردید بهتر است همین حالا این بازی مهیج را امتحان کنید. برای آموزش بیشتر بازی پابجی می توانید به بخش آموزش بازی سایت ایموجو مراجعه نمایید.

وای این کاراکتر عالیه من یوسی پابجی خریدم کاراکتر سارا برام باز شد خیلی خوبه من این کاراکتر و بیشتر ازهمه دوست دارم 👏🏻👏🏻👏🏻👌🏻👌🏻👌🏻 توضیحاتتونم عالی بود

اسمش ایرانیه؟؟؟! کاراکتر جالبیه با استفاده از وسایل نقلیه رسیدن به پیروزیو بیشتر میکنه براتون

واقعا چقدر جالبه یه شخصیت خانم بیاد تو بازی اونم بتونیم لباس هاشو عوض کنیم یا در برابر حملات از وسایل و ماشین ها مراقبت کنه من که عاشقش شدم و حتما فعالش میکنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایموجو رسانه تخصصصی دنیای بازی از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. در ایموجو شما می توانید جدیدترین اخبار دنیای بازی، آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی و راهکارهایی برای رفع مشکلات بازی ها را بیابید و به ساده ترین شکل ممکن، بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید. در فروشگاه ایموجو، می توانید کنسول پلی استیشن 5 و سایر بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آدرس ایموجو: تهران – بلوار فردوس غرب – سازمان برنامه جنوبی – کوچه رضایی – کوچه ۱۶ غربی – ساخنمان مهرگان – واحد ۲ غربی

تلفن تماس : ۹۱۳۰۳۲۳۴-۰۲۱

چگونه شخصیت سارا را بگیریم
چگونه شخصیت سارا را بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *