چگونه بعد از حذف اینستاگرام

 
helpkade
چگونه بعد از حذف اینستاگرام
چگونه بعد از حذف اینستاگرام

ورود به حساب اینستاگرام خود که غیرفعال یا حذف شده است را داشته باشید و یا بازیابی اکانت و حساب کاربری پیچ حذف شده اینستاگرام امکان پذیر است. متاسفانه این عمل خلاف سیاست‌های اینستاگرام است، اما روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با برگرداندن پیج اینستا اطلاعات و محتوای از دست رفته خود را بازیابی کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

اپلیکیشن اینستاگرام هم اکنون یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی است. اینستاگرام در بین کاربران ایرانی هم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هم اکنون بخش عظیمی از کاربران فعال این اپلیکیشن را ایرانی‌های علاقمند به عکس‌برداری و سلفی گرفتن تشکیل می‌دهند. اما اینستاگرام دارای قوانین و سیاست‌های خاصی است که گاها عجیب به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

به عنوان مثال اینستاگرام به کاربر اجازه نمی‌دهد که اکانت یا حساب غیرفعال شده (Deactive) یا حذف شده (Delete) خود را مجددا فعال کند. اما روش‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید حساب کاربری اینستاگرام از دست رفته خود را باز پس گرفته و به نوعی حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده خود را بار دیگر فعال کنید. ما در این مقاله قصد داریم که چگونگی بازیابی اکانت اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم، بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.چگونه بعد از حذف اینستاگرام

در قدم اول لازم دانستیم که توضیحاتی در مورد قوانین و شرایط استفاده از اینستاگرام ارائه کنیم. در توضیحات بخش Privacy and Policity اینستاگرام به وضوح در رابطه با وضعیت حساب‌های حذف شده توضیحاتی داده شده است.

بر اساس اطلاعاتی که در اینستاگرام ارائه شده، حساب کاربری که در این شبکه اجتماعی حذف شده یا Delete شده باشد دیگر قابل فعال‌سازی دوباره نخواهد بود. اینستاگرام اکانت‌های حذف شده را برای همیشه از دسترس خارج می‌کند. این موضوع در شرایطی صدق می‌کند که شما به طور آگاهانه نسبت به حذف حساب اینستاگرام خود اقدام کرده باشید، اما اگر فردی اکانت شما را هک کرده و آن را حذف کند چطور؟ یا اگر اینستاگرام بنا به دلیل خاصی به طور اتوماتیک حساب شما را حذف نماید وضعیت چگونه است؟ به نکات زیر دقت کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

اگر حساب یا اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده‌اید، می‌توانید با همان آدرس ایمیل قبلی خود یک حساب جدید در اینستاگرام بسازید. البته در این شرایط باید نام کاربری یا یوزرنیم (Username) شما نسبت به آنچه که قبلا انتخاب کرده بودید متفاوت باشد. دقت داشته باشید که ثبت نام کردن و ساخت یک حساب یا اکانت جدید با استفاده از آدرس ایمیل مشابه و قبلی منجر به بازیابی اطلاعات اکانت پیشین شما نمی‌شود.

در برخی از شرایط ممکن است حساب کاربری اینستاگرام شما غیرفعال نشده باشد، اما نتوانید با استفاده از یک دستگاه خاص وارد آن حساب شوید. اگر از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کرده‌اید و نسبت به غیر فعال کردن اینستاگرام خود اقدام نکرده‌اید اما با این حال نمی‌توانید از طریق دستگاه هوشمند خود وارد حساب کاربریتان شوید، این احتمال وجود دارد که با تغییر دستگاه و تلاش مجدد به منظور لاگین شدن بتوانید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. در این شرایط حساب اینستاگرام‌تان حذف یا غیرفعال نشده و تنها مشکل خاصی منجر به عدم موفقیت شما در ورود به حساب اینستاگرام خود شده است که با تغییر دستگاه احتمالا برطرف می‌شود.

اگر با انجام موارد فوق باز هم مشکل لاگین یا ورود به حساب کاربری اینستاگرام شما برطرف نشد، این امکان وجود دارد که مشکل خاصی در فرآیند لاگین و اطلاعات مورد نیاز سرورهای اینستاگرام ایجاد شده باشد. دقت کنید که در این شرایط باید مطمئن باشید که حساب خود را به طور دستی غیرفعال یا حذف نکرده‌اید و از قوانین اینستاگرام هم پیروی کرده‌اید. اگر با مشکل این چنینی مواجه شدید، توصیه می‌کنیم که اطلاعات خود را ریست کنید و بار دیگر به منظور لاگین شدن در پیج اینستاگرام خود تلاش نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

بدین منظور توصیه می‌کنیم که ابتدا رمز عبور خود را از طریق فیسبوک ریست (Reset) کنید. شما از طریق حساب فیسبوک خود می‌توانید رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان را ریست کنید. البته این امر تا زمانی امکان‌پذیر است که حساب اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در ارتباط بوده و اصطلاحا همگام‌سازی شده باشند. برای انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون 

از طریق آدرس ایمیل ثبت شده یا اصطلاحا رجیستر شده حساب کاربری اینستاگرام‌تان هم می‌توانید نسبت به ریست کردن یا تغیر رمز عبور اکانت خود اقدام کنید. اگر حساب اینستاگرام شما با اکانت فیسبوک در ارتباط نیست می‌توانید از این روش به منظور ریست کردن رمز عبور خود استفاده نمایید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

دقت داشته باشید که اگر از سوی اینستاگرام ایمیلی دریافت نکردید، حتما بخش Spam ایمیل خود را هم بررسی کنید.

اگر بنا به هر دلیلی لینک ریست کردن رمز عبور ارسالی به ایمیل شما درست عمل نکرد، مجددا مراحل پیشین را انجام دهید. لینک‌هایی که اینستاگرام به منظور ریست کردن رمز عبور به آدرس ایمیل کاربر ارسال می‌کند دارای محدودیت زمانی هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که تأخیر شما در کلیک بر روی لینک مورد نظر منجر به بروز مشکل در فرآیند ریست کردن رمز عبور از طریق ایمیل شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

اگر در زمانی که به جستجوی حساب کاربری خود می‌پردازید، اینستاگرام نتوانست نام کاربری حساب شما را پیدا کند، سعی کنید که با استفاده از آدرس ایمیل رجیستر شده خود نسبت به انجام این عمل اقدام نمایید. شما همچنین می‌توانید از آدرس URL تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده پیشین خود در توییتر یا فیسبوک هم به منظور یافتن حساب اینستاگرام‌تان استفاده کنید. دقت داشته باشید که اگر با انجام تمام موارد ذکر شده باز هم با پیغام No Account Found مواجه شدید، بدون تردید حساب یا اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده است.

اگر در حین وارد کردن آدرس ایمیل خود با پیغام فوق مواجه شدید این احتمال وجود دارد که آدرس ایمیل ثبت شده در حساب کاربری خود را فراموش کرده باشید. سعی کنید که تمام ایمیل‌هایی که تصور می‌کنید ممکن است با آن‌ها در اینستاگرام رجیستر شده باشید را در صفحه مورد نظر وارد نمایید.

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم تا زمانی که شما از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کنید، اینستاگرام نسبت به حذف یا غیرفعال کردن حسابتان اقدام نمی‌کند. حال شاید تمایل داشته باشید که بدانید قوانین و مقررات اینستاگرام به چه صورت است؟ در بخش زیر گزیده‌ای از قوانین و مقررات اینستاگرام را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اگر شما شرایط استفاده از اینستاگرام را نداشته باشید هم حسابتان می‌تواند بدون هیچ عذری مسدود یا غیرفعال شود. برخی از شرایط اولیه استفاده از اینستاگرام به شرح زیر هستند:

نکته: بار دیگر اشاره می‌کنیم که درست و دقیق طی کردن مراحل فوق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کوچک‌ترین اشتباه از سوی شما می‌تواند پروسه بازیابی اکانت اینستاگرام را دچار مشکل کند. برای کسب راهنمایی دقیق‌تر در مورد هر یک از بخش‌هایی که شرح دادیم و به ویژه بخشی که باید در آن مشخصات یک شهروند ساکن در کشور دیگر را وارد کنید، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیقی بخواهید.

به طور کلی اگر از حذف ناگهانی تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده خود در اینستاگرام بیم دارید و این موضوع برایتان حائز اهمیت است، توصیه می‌کنیم که حتما نسخه‌ای از این تصاویر را در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید، تا نیازی به بازیابی حساب اینستاگرام خود نداشته باشید. در صورتی که طی انجام هر یک از مراحل شرح داده شده دچار مشکل شدید و یا سوالی در رابطه با چگونگی ورود به اکانت قبلی اینستاگرام خود ایجاد شد، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ضمیمه شده با کارشناسان بخش پشتیبانی موبایل کمک تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون XS Max

قیمت ال سی دی سامسونگ Note 10

چگونه بعد از حذف اینستاگرام

قطعات گوشی S10 Plus

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام یه برنامه راست آزمای اومد رو اینستاگرامم و باعث شد پیجم بپره آیا راهی هست که بشه احیاش کرد چون حدود ۴۵۰۰ فالور داشتم

سلام اکانتموحذف کردم ولی هنوز فعال هس برا بازیابی کردنش هم فقط نام کاربریمو دارم ایمیل ورمز وشماره خط مو فراموش کردم اصلآ اون خط حسابم کلآمدتیه خاموشه بانام کاربری اینیستا پیجمو پیدامیکنه در قسمت ثبت ولی کد رو ب فیسبوک نمیفرسته یا ایمیل نمیده خط هم خاموشه برا اس چیکارمیتونم بکنم؟؟؟فدای شما

ببخشید اکانت من یهو خروج کرد هرچقدر میزنم نمیاره با یه اکانت دیگه رفتم پیجمو نگاه کردم نام کاربریم عوض شده بود اینستاگرام نوشته به جاش پست هام کلا حذف شده ایمیلم هم عوض شده میخام پیجمو پیدا کنم نام کاربریمو میزنم نمیاره چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین

اینستاگرامم هرچه اکانت رفته دیگ نمیاره ن با شماره پسوردم یادم نیس پنجم نمیاره چکار کنم

سلام اینستا حساب من خارج را خارج کرد وحال اعلام میکند قوانین را رعایت نکردم وغیر فعال کرده
لطفا راهنمایی کنید جهت فعال سازی دوباره

سلام من اینستامو دلیت اکانت کردم میشه برگردوندش؟

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه بعد از حذف اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

به قول آیلار (همکارمان را می‌گویم) «در جهان برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد!» مشکلی که بسیاری از افراد با اکانت اینستاگرامشان دارند این است که اکانت اینستاگرامشان را غیر فعال کرده‌اند و الان نمی‌توانند وارد آن شوند یا این‌که رمز عبورشان را فراموش کرده‌اند و برای بازیابی آن با مشکل مواجه شده‌اند. خب همه مشکلات و سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید در دوره گام به گام اینستاگرام توضیح داده شده. دوره‌ آموزشی‌ای که بعد از دیدنش، یک پا استاد اینستاگرام هستید. به هیچ وجه این دوره را از دست ندهید.

اگر می‌خواهید با نحوۀ آموزش بازگرداندن اکانت اینستاگرام آشنا شوید یا به دنبال راهی برای بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام هستید تا پایان مقاله همراه ما باشید.آیا بازگرداندن اکانت اینستاگرام ممکن است؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که بازیابی اکانت اینستاگرام بستگی به این دارد که آن را حذف دائمی کرده باشید یا نه، موقتاً اکانتتان را غیرفعال کرده باشید. در صورتی که اکانتتان را برای همیشه پاک کرده باشید، امکان بازیابی آن و حتی امکان استفاده از نام کاربری قبلی‌تان وجود ندارد. ولی اگر اکانتتان را موقتاً دی‌اکتیو یا غیرفعال کرده باشید می‌توانید دوباره وارد حسابتان شوید و اکانتتان را با همان ظاهر و اطلاعات قبلی تحویل بگیرید. برای آشنایی با دو روش حذف دائمی و موقت اکانت اینستاگرام دو مطلب زیر را می‌توانید بخوانید:

در صورتی که از روش حذف موقت برای دی‌اکتیو کردن اکانت اینستاگرام‌تان استفاده کرده باشید برای بازگردانی اکانتتان کافی است فقط مانند قبل با نام کاربری و رمز عبوری که داشتید وارد حساب شوید (Login کنید).

ولی اگر رمز اکانت اینستاگرامتان را فراموش کرده باشید باید مراحل زیر را برای بازیابی رمز عبور و ورود دوباره به حساب کاربری اینستاگرام طی کنید.

اگر رمز عبورتان را یادتان رفته ولی هنوز ایمیل و رمز ایمیلتان را یادتان است طبق مراحل زیر اکانتتان را بازیابی کنید:

چگونه بعد از حذف اینستاگرام

توجه: اگر چنین ایمیلی را پیدا نکردید پوشه Spam ایملتان را هم چک کنید.

بعد از این مرحله وارد اکانت اینستاگرامتان می‌شوید و می‌توانید مانند گذشته با آن کار کنید.

برخی مواقع دسترسی به ایمیل مشکل است و یا حتی رمز عبور ایمیلمان را فراموش کرده‌ایم. در این مواقع می‌توانیم از شماره موبایلی که هنگام ثبت نام در اینستاگرام وارد کرده بودیم، برای برگرداندن اکانتمان استفاده کنیم. برای بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره موبایلتان مراحل زیر را انجام دهید:

گاهی اوقات هم ممکن است به دلیل بی‌دقتی در نگهداری از اطلاعاتتان به دام هکرها بیافتید و اکانتتان از دسترستان خارج شود. در این مواقع چه باید کرد؟ اولین کاری که باید بکنید حفظ آرامش است. با حفظ آرامش از انجام کارهای اشتباه مانند دادن اطلاعات بیشتر هکر خودداری می‌کنید.

اگر هکر هنوز ایمیل موجود در حساب کاربری اینستاگرامتان را تغییر نداده باشد می‌تواند از طریق روش بازیابی رمز عبور با ایمیل، دوباره پسوردتان را تغییر دهید. اما توجه کنید که این‌بار به محض تغییر دادن رمز عبور اینستاگرامتان رمز عبور ایمیلتان را نیز تغییر دهید و روش تایید هویت دو مرحله‌ای را اینستاگرام فعال کنید.

خب اگر این روش برایتان کارساز نبود و هکر سریعاً ایمیل شما را تغییر داده باشد. روش دیگری را طبق مراحل زیر می‌توانید امتحان کنید:

مرحلۀ اول: مراحل ۱ تا ۴ بازایابی رمز عبور اینستاگرام با ایمیل را که در ابتدای همین مقاله گفتم انجام دهید.

مرحلۀ دوم: این بار گزینۀ آبی یعنی ?Need more help را لمس کنید.

مرحلۀ سوم: حالا وارد صفحه‌ای می‌شوید که از طریق آن باید گزارش هک شدن اکانتتان را برای اینستاگرام بفرستید.

در مقالۀ امروز دیدوگرام با نحوۀ بازیابی رمز عبور اینستاگرام و بازگرداندن اکانت‌های هک شده آشنا شدید؛ اما یادتان باشد که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! در مقالۀ بعدی دیدوگرام قصد دارم تا شما را با راهکارهای جلوگیری از هک شدن و افزایش امنیت اینستاگرام آشنا کنم؛ پس باز هم به ما سر بزنید و از جدیدترین مطالب باخبر شوید.

سلام ببخشید من پیجم و دی اکتیو کردم الان میخوام برگردم رمزش یادم نیست شماره موبایلمم میزنم که لینک ارسال بشه اما نمیش

درود برشما. باید از قسمت فراموشی پسورد مراحل ریست کردن پسورد رو طی کنید. اگر قبلا ایمیلتون رو ثبت کردید ایمیلتون رو وارد کنید تا مراحل ریست کردن براتون ایمیل بشه.

سلام خسته نباشید ببخشید مقاله خروج از ریپورت و بلاکتون کجاست من پیدا نمیکنم… چطور از ریپورت پیجمو در بیارم؟

درود بر شما. اگه وارد صفحه وبلاگ بشید و ازونجا کلمه ریپورت یا بلاک رو سرچ کنید مقاله مربوطه رو میبینید

سلام. من با ایمیل و شماره تلفنی ک رفتم دسترسی ندارم بهشون. الان میگه کد برای ایمیل ارسال میشه. چیکار کنم بتونم وارد حسابم بشم؟

درود. اپگر پسوردتونو فراموش کردید؛ برای اینکه وارد اکانتتون بشید، باید حداقل به شماره یا ایمیلتون دسترسی داشته باشید

سلام ببخشید من رمز و ایمیل اینستاگرام خودم رو به کسی داده بودم که پیجم رو بچرخونه مواقعی که نیستم. الان که دیگه خودم هستم چکار کنم تا اون شخص دیگه نتونه وارد اینستا گرام من بشه؟

سلام دوست عزیز. شما میتونید هم پسورد ایمیل خودتون و هم پسورد اینستاگرامون رو هر دو عوض کنید. در اینصورت دیگه نمیتونن به اکانتتون دسترسی داشته باشن

من رمز اینستاگراممو یادم هست ولی جیمیلشو نه گوشی قبلیم سوخته گوشی جدید دارم میشه راهنمای کنید سپاس

سلام روز شما بخیر. وارد اینستاگرام بشید و ایمیل جدید معرفی کنید.

سلام. من یه اکانت داشتم که خیلی وقت پیش ازش اومدم بیرون جیمیلی ام که باهاش ثبت نام کردم بهش دسترسی ندارم فک کنم بلاک شده حدودی یادمه. میخواستم بدونم چجوری میتونم برگردونم پیجمو نمیشه اطلاعات ریست کردنو به یه جیمیل دیگه بفرسته انیستاگرام؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام من اکانتم رو با یک شماره باز کرده بودم ولی الان ب دلایلی اون شماره از دسترسم خارج شده بعدش هم چند باری رمز اکانتم رو اشتباهی زدم بعدش ک رمزش یادم افتاد وارد شدم ولی ی صفحه اومد که نوشته بود ورود مشکوک بع نوشته بود پیامکی حاوی رمز موقت براتون ارسال میشه ولی چون اون شماره دستم نیس الان نمیتونم اون رمز رو دریافت کنم با ی هکری هم حرف زدم گفت اگه با گوشی خودم رفته باشم میتونم برش گردونم ولی ۳۰۰هزار پول خواست کمکم کنید ک چه طوری میتونم برش گردونم

سلام همین مراحلو برید اینستاگرام یه ایمیل میزنه بهتون و میگه مدل گوشی که باهاش ثبت نام کردین چی بوده و ممکنه یک سری اطلاعات مثل عکس و کارت شناسایی هم بخواد بعد که فرستادید براش ممکنه اوکی کنه

Hi Samramd,

It looks like your account was suspended by mistake. I’m so sorry for the inconvenience. You should now be able to log in. If you have any issues getting back into your account, please let me know.

Thanks,

Blair Community Operations Facebook

—–Original Message—- From: samrandtopa139@gmail.com To: Subject: Instagram Login Support Request

IG Username: page.foroooshi30 Account Type: PERSONAL_WITH_PHOTO Additional Info: My account has been hacked and the password and number Jamil Dadam but it has been hacked and changed the View menu Contact Email: samrandtopa139@gmail.com Signup Email: samrandtopa139@gmail.com Reason Failed to Login: ACCOUNT_HACKED

—–End Original Message—–

این واسم اومده ینی چی؟

سلام، این از چه ایمیلی براتون فرستاده شده و چرا؟

سلام من به طور تصادفی از اکانتم خارج شدم ولی متاسفانه پسووردش رو فراموش کردم به ایمیل توی حساب هم هم هیچگونه دسترسی ندارم اما یه کد های بازیابی حساب قبل از خارج شدن از اکانتم از اینستاگرام گرفتم چطور میتونم با اون ها اکانتم رو برگردونم؟ میشه لطفن سریع کمکم کنید اصلن افسردگی گرفتم😭

اون کدها رو اگر ذخیره کرده باشید میتونید فراموشی کلمه عبور رو بزنید و تو مرحله ای ازتون کد رو میخواد استفاده کنید. علاوه بر این با شماره موبایلتونم میتونید

سلام خواستم بگم من ایملی ک باهاش ثبت نام کردم یادم نیست ولی ایمیل دومم درسته میشه ی راهنماای کنید.

ایمیل دوم چیه؟

اگه یه مدت اینستاگراممون بی فعالیت باشه اون پیج پاک میشه؟

خیر

سلام چرا اینیستاگرام من LOG in ندارع و forg

سلام.یه نفر اومده اکانت اینساتمو هک کرده.جیمیل و شماره تلفن بازیابی رو هم عوض کرده.راه حلی داره؟

باید به اینستاگرام ایمیل بزنید و توضیح بدید؛ بعد ازتون یه اطلاعاتی میخواد مثل اینکه اولین گوشی که روش اینستا نصب کردید چی بوده یا عکس کارت ملی و … میخواد. اگر فیک نباشه اکانتتون برمیگرده

سلام اینیستا گرام من باز نمیشه و از طرف اینیستاگرام این پیام به من اومده،که معنیش میشه:(

Thanks for contacting us. Before we can help, we need you to confirm that you own this account.

Please reply to this email and attach a photo of yourself holding a hand-written copy of the code below.

۲۲۷۵۷

Please make sure that the photo you send:

– Includes the above code hand-written on a clean sheet of paper, followed by your full name and username – Includes both your hand that’s holding the sheet of paper and your entire face – Is well-lit, and is not too small, dark or blurry – Is attached to your reply as a JPEG file

Keep in mind that even if this account doesn’t include any pictures of you or is used to represent someone or something else, we won’t be able to help until we receive a photo that meets these requirements.

Thanks, The Instagram Team

بابت تماس با ما متشکریم قبل از اینکه بتوانیم کمک کنیم، ما نیاز داریم تا تأیید کنیم که شما این حساب را دارید.

لطفا به این ایمیل پاسخ دهید و یک عکس از خودتان داشته باشید که یک کپی نوشته شده از دست نوشته را در زیر داشته باشید.

۲۲۷۵۷

لطفا اطمینان حاصل کنید که عکس ارسالی شما:

– شامل کد بالا به صورت دست نوشته شده در ورق کاغذ تمیز و به دنبال آن نام کامل و نام کاربری شما است – شامل هر دو دست شما است که برگ کاغذ و کل چهره خود را نگه دارید – روشن است، و خیلی کوچک، تاریک یا تار نیست – به پاسخ شما به عنوان فایل JPEG متصل است

در نظر داشته باشید که حتی اگر این حساب شامل هیچ تصویری از شما نیست یا برای نشان دادن شخص یا چیز دیگری استفاده می شود، ما نمی توانیم کمک کنیم تا عکس دریافت کنیم که این الزامات را دریافت کند.

با تشکر، تیم Instagram)، من زیاد متوجه نشدم ،الان یعنی راهی نیس که بدون اینکه عکس بفرستم واسشون،بتونم به پیجم وارد بشم؟؟؟😭😭😭😭،و اینکه میخواستم بدونم چرا برا حساب اینیستاگرامم همچین مشکلی پیش اومدع،خیلی ممنون میشم جواب بدین :'(

سلام ، شما باید این عدد و نام و نام کاربری رو روی یه کاغذ بنویسید، بگیرید دستتون و یه عکس از خودتون که کاغذ دستتونه بگیرید و بفرستید برای اینستاگرام. همین، چیز سختی نیست که دلایل مختلفی داره. ممکنه کسی خواسته وارد حسابتون شده باشه، بدافزار نصب کرده باشید یا زیاد رمز رو اشتباه زده باشید و …

ادرس ایمیلی که باید عکس و مشخصات رو بفرستیم کدومه؟؟؟

اینستا خودش یه ایمیل میده که باید در جواب اون بفرستید

سلام خاستم بگم دو تا اکانتامم برگشتن،از طریق ریست کردن رمزم ک چنباااااار امتحان کردم بلاخره جواب داد خییییلی خوشحالم چیزی ک یکسال ذهنمو درگیر کرده بود ،حل شد از شماهم ممنونم بابت جواب ها و راهنماییاتون انشاالله همه مشکلشون حل شه یا حق…

یه سوال من انقد امتحان کردم،دیگ با خطم نمیتونم اینستا نصب کنم فک کنم ریپورت شدم چقدطول میکشه از ریپورت دربیام؟دیشب دیدم نمیشه ،چیزی ک متوج شدم اینه ک خطم ریپورت شد چقد طول میکشه درست شه؟؟

و یه سوال دیگه اینکه واقعا چرا زیر اکانت من اصلا ارسال ایمیل و اس ام اس نداشت؟ من هیچوقت فیسبوک نداشتم واقعا فقط گزینه log in whith faccebook داشت

ن تا بحال save info نزدم ایمیل ندارم برا اینستام،من فقط اسم کاربری و خطمو دارم ک این مراحلو طی کردم نشد متاسفانه درحال حاضر ایمیلم همینه ک باهاش اینجا سوالامو میپرسم

دوباره سلام سمیرا جان من چطور میتونم عکسشو به شما بفرستم ک ببینید؟من اسم ایدیمو ک میزنم ،اکانت و عکس پروفایلمو میاره طبق گفته شما باید زیرش بزنه ارسال اس ام اس یا ارسال ایمیل و یا فیسبوک ولی فقط و فقط زده : log in whit facebook

ببینید من میزنم رو اینستا دوتا گزینه زده create new Account گزینه بعدیشم ک log in هست ک من log in رو میزنم حالا اون صفحه ای ک زده اسم یا شماره یا ایمل،و پسورد ک من طبق گفتتون get help whit signing in. رو میزنم یه صفحه باز میشه ک بزرگ نوشته : find your account بعد تو کادرش زده یا یوزرنیم یا ایمیل یا شماره

ایمیل ک یادم نیس و ب احتمال خیلی زیاد با شماره نصب کرده بودم شمارمو میزنم ،زیرش قرمز میزنه no users found چون باز وارد نمیشه، ب اجبار نام کاربریمو میزنم بعد قبول میکنه نام کاربریمو ،ولی وقتی اسم اکانتمو عکس پروفایلمو نشون میده دیگه اصلا نمیشه پیش رفت چون هیچ گزینه ای بجز log in whit faccebook و need more help نداره دومی ک اصلا ب دردم نمیخوره فیسبوکم ک کلا نداشتم و ندارم

باز اگ ایدی ای دارید ک من براتون عکسشو بفرسم بهم بگید لطفا،چون واقعا کارم ضروریه ببخشید طولانی شد..ممنون راهنماییم کنید

من فکر کنم یک بار save info رو زده باشی یا با ایمیل لاگین کرده باشی که اینجوری شده، یه بار اینستاگرامتو پاک کن، دوباره نصبش کن، همین مراحل رو برو، اگر درست نشد ایمیلتو بذار من خودم امتحان کنم

سلام چرا جوابمو نمیدین لطفا راهنماییم کنید من اسم ایدیمو میزنم اکانتمو نشون میده ولی زیرش هیچ گزینه ای بجز فیسبوک نداره چرااخه

سلام زهرا جان، ببین مشکلی که میگی رو من تا تصویر نبینم نمیتونم بگم، ولی تو باید موقع ثبت نام شماره موبایلتو وارد و تایید کرده باشی که الان هم بتونه بهت اسمس بده، اگر شماره نزده باشی نمیتونه.

ببینید من خودم نمیدونستم با خطم اینستامو نصب کردم،انقد تلاش کردم بیارمش بالا ک دیدم اون پایین شمارمو زده ک دوشماره اخرشو دیدم فهمیدم

حالا میخام اینستامو بیارمش بالا،اسم کاربریمو زدم ینی تامرحله سوم رفتم،عکس پروفایل و اکانتمو نشون میده ولی زیرش اصلا هیچ گزینه ای نداره ک نوشته باشه ارسال پیام یا ایمیل فقط زده با فیسبوک ک منم ن قبلا ن الان اصلا فیسبوک نداشتمو ندارم

هیچ لینکی ن ب خطم ن ب ایمیلم نمیاد هرکار میکنم نمیشه

حالا میگیم ایمیلی ک قبلا داشتمو ،الان ندارم ایمیل جدید دارم ولی خطمو ک دارم بعدم اصلا هیچ گزینه ای ک نوشته باشه ارسال به ایمیل یا ارسال با اس ام اس نداره چرا؟؟؟

سلام من میخاستم اینستامو برگردونم تو گوشی قبلیم بود ک سوخت،الان میخام چ باایمیل چ با شمارم برگردونم مراحلش عین چیزی ک شما توضیح دادین نیست مثلا ارسال اسم اس نداره یا وقتس اشم کاربریمو میزنم،زیرش فقط گزینه فیسبوک داره،ک منم اصلا فیسبوک نداشتم چیکار کنم واقعا؟

سلام ببخشید پیج من خود به خود یه صفحه آورد یه ایمیل نوشته شده و یه شماره و نوشته که برای تایید کد را دریافت کرده و وارد کنید نه شماره ماله منه نه ایمیل حالا پیجم اونجوری مونده نمیاره بالا

خب شما هک شدید، ایمیل بزنید به اینستاگرام و اطلاع بدید همه این مراحل رو هم طی کنید

من رمزم فراموش كردم پيجمم دي اكتيوه چي كار بايد كرد

از مرورگر وارد سایت اینستاگرام بشید و لاگین رو بزنید، اگر نشد گزینه فراموشی کله عبور رو بزنید و همین مراحل رو برید البته اگر حذف دائم کرده باشید نمیاد

من مراحل روانجام دادم ولی ایمیل برام نمیاددلیل شوبگیدلطفا

سلام. به احتمال زیاد ایمیلی که تو اینستا زدید با ایمیلی که باز میکنید فرق داشت. اگر مطمئنید که ایمیلتون همون بوده پوشه اسپم ایمیلاتونم چک کنید

سلام..من یه اکانت دارم که ایمیل نداره…ولی شناسه و رمز رو بلدم..و روی حالت تاییددو مرحله ای..اما سیمکارتم گم شده..میخواستم ببینم راهی برای بازگردوندنه این اکانت هست

خب وقتی شناسه و رمز رو میدونی چیو میخوای برگردونی؟ تو تایید دو مرحله ای یه سری کد بهتون میده که باید اونارو یه جایی ذخیره میکردید تا اگر دسترسی به گوشی نداشتید استفاده کنید. اگر تصویر اون کدارو نگه داشتین کارتون راحته

سلام گوشی خودم را بخاطر مشکلی زیست کردم حالا میخواهم اینستاگرا م نصب کنم رمزو ندارم این راه ها رو امتحان میکنم نماید لطفا راهنمایی کنید قبلا این کارها رو انجام دادم ولی این بار نمیشه

خب الان مشکلش چیه؟ چه خطایی میده؟

سلام خوبید من میخواستم بدونم چطور یه ایمیل بسازم که یه لینک داشته باشه که وقتی میزنم روی لینک صفحهی ورود اینستاگرام بیاد بالا و هروقت یوزر نیم و پسوردو زدم برای ایمیلم ارسال بشه شما بلدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما باید موقع ثبت نام یه ایمیلی رو وارد کنید، تاییدش کنید، اگر خواستید save info رو بزنید و تا آخر دیگه اون ایمیلو داشته باشید که اگر رمز یادتون رفت خیلی راحت ایمیل براتون ارسال شه و بازیابیش کنید

من اینستاگرامم با شماره نساختم و همینطوری ایمیل الکی زدم الان هم بالا نمیاد،شما میتونید کمک کنید؟

نه باید ایمیل یا شماره تلفن داشته باشید

سلام و عرض ادب اول یک تشکر کنم بابت اینکه صادقانه وبدون چشم داشت دارید زحمت میکشید و اطلاعاتتون و در اختیار دیگران میذارید،من شماره تلفن و ایمیلی که روی اینیستام گذاشتم و فراموش کردم آیا راهی برای باز شدن پیجم هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید؟

سلام ممنون از لطف شما همین مراحلو که برید وقتی میخواد به ایمیل یا شمارتون کدی بفرسته یه تیکه ازون رو نشون میده. با دیدن اون حروف یا شماره ها ممکنه ایمیلتون یا تلفنتون یادتون بیاد . بعد همون رو چک کنید و ببینید اومده یا نه

سلام من گوشی م بازگشت به کارخانه کردم و اینستاگرامم پاک شد، جیمیل یا ایمیل هم نگذاشته بودم ک برگردم دوباره باید چکار کنم ک به اکانت قبلی برگردم؟

پس با چی ثبت نام کردید اگر ایمیلتون رو نذاشتید؟

سلام من اکانتم رو حذف نکردم فقط برنانه اینستاگرام رو از گوشیم حذف کردم و دیگه نتونستم برگردونم اکانتم رو

من ایمیلم رو یادم نمیاد.باید چکار کنم

از شماره تلفن استفاده کنید

سلام من گوشیم رو دزدیدن.و ایمیلم یادم نیست.چجوری اکانتمو برگردونم. بخدا خیلی واجبه

از شماره تلفن چرا استفاده نمیکنید؟

ببخشيد من پيجمودارم ولي رمزشوفراموش کنم ميخوام رمزوعوض کنم چيکاکنم😐😐

مقاله رو بخونید توضیح داده شده

چندروزی است که اکانت من حذف شده نمدونم غیرفعال شده نمیدونم کلافه شدم خواهشن تمنا میکنم کمکم نمایید تا دوباره بیابم ممنونم

سلام. ریپورت نشدین؟

با سلام وخسته نباشید من یه سوال دارم هر سایتی که سرزدم و مطرح کردم جواب ندادن امیدوارم شما جواب بدین من میخوام حساب اینستاگرام و حذف کنم ولی وقتی وارد حساب میشم این خطا رو میده-یامیخوام ایمیلموعوض کنم یا هرکار دیگه واقعا کلافم کرده http://uupload.ir/files/jd81_untitled.jpg

سلام آقا حامد کپچا یه عکسیه که باید نمایش داده بشه و شما تو کادر وارد کنید حالا اینکه چرا نشون نمیده دلایل مختلفی مثل کندی سرعت اینترنت یا تنظیمات مرورگرتون داشته باشه. من پیشنهادم اینه که از یک سیستم دیگه امتحان بکنید، اگر باز هم نشد ایمیل بزنید به اینستاگرام

سلام من گذر واژمو فراموش کردم شماره ای ام ک باهاش وارد اینستا شدم میگه اشتباس. ینی دیگه هیچ راهی نداره برگردم به اینستا😢😢😢😢آیا فقط با نام کاربری میشه وارد اینستا بشم

سلام با ایمیل امتحان کنید

سلام.وقت بخیر…من یک پست ویدیو گذاشتم و صاحب اون ویدیو رو هم تگ کردم..بعد یکدفعه ای پیج من بسته شد ایدی و رمز رو میزدم میگفت میگفت که این پیج پیدا نشد.از گوشی دیگه پیج ام رو سرچ کردم اما پستها نمی اومدن .لطفا راهنماییم کنید

سلام، احتمالش هست که ریپورت یا بلاک شده باشید. مقاله خروج از ریپورت و بلاک رو مطالعه بفرمایید

من میرم بروفایلم میاد ولی فقط گزینه ایمل و فسبوک هستش به ایمل هم بیام نمیاد چکار کنم

ایمیلهای اسپم رو هم چک کردید؟

میشه بیشتر کمک کنید

چه خطایی میده؟

نمیشه مال من

من از اکانت اینستا امدم بیرون زمانی که خواستم وارد شوم رمز عبور بلدم نبود اینستا هم میگفت رمز برای ایمیل شما ارسال شد اما من ایمیلم نمیدونم کجاست

اگر با ایمیل ثبت نام کرد باشید باید حتما ایملتون رو بدونید، راه دیگری نداره

راه داره.اما من خودم هم مشکل شما رو دارم

به این آیدی در تلگرام پیام بده. Google2006

سلام من حذف موقت کرده بودم ولی الان دائمی حذف شده چطوری برمیگرده؟

توضیحش تو مطلب هست

این smsک برای بازیابی میاد قبلا ی لینک بود میزدی روش میرفت برای بازیابی ولی الان لینک نمیاد چکارکنم الان؟؟؟

ایمیلتون رو چک کنید

فوق العاده بود دمت گرم اکانتمو اوردم پس

چه عالی 🙂

ديدگاهي ندارم فقد يادگيري

اکانتم ایمیل نداشت و حتی خواستم با شماره تلفنم بازیابی اکانت بزنم یه اکانت دیگه رو آورد! حالا من برنامه اینستا رو به اشتباه پاک کردم و الان با وجود اینکه نه ایمیلی روی اکانت بود و نه شماره تلفنم برمیگردونه این پیجم رو… حالا میخوام بدونم راه حل چیه؟ توی بخش فراموشی رمز عبور که میرم Need More Help رو میزنم. ایمیل که نداشت اکانتم، اما شنیدم باید یه ایمیل شبیه اسم اکانتت بسازی خب من این مرحله رو هم انجام میدم و یه جیمیل شبیه‌ش ساختم.زیرشم ایمیلی زدم که جواب رو بهش ارسال کنه اینستا…. تو بخش پایین تیک رو زدم که عکس های من توی پیج هست(عکس پروفایل و پست های پیج عکس های منه)… حالا چیکار باید بکنم؟ به انگلیسی مشکل رو بنویسم؟ توی پیجم عکسای خودم هست حتی عکس پروفایل هم عکس خودمه. راه حل همین مکاتبه با اینستاست؟

سلام، بله راه حل مشکل همینه.

سلام . ببخشید من از اکانتم خارج شدم خیلی وقت پیش. الان نه پسورد یادمه نه شماره دادم. ایمیلم یچی الکی زدم. چجوری میتونم مجدد وارد شم؟ اکانتم الان سرجاشه و نه هک شده نه دیسبل شده. فقط نمیتونم وارد شم. لطفا کمکم کنید .منتظرم

سلام، برای ورود باید یا ایمیل یا شماره ثبت شده باشه که بتونید لینک ریست پسورد رو دریافت کنید. در غیر این صورت باید به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بدین شاید راهکاری باشه براش.

اگه هکر ایمیل رو هم عوض کرده باشه چی؟؟

سلام ببخشید من هم ایمیل رو یادم رفته و هم شماره ای ک رو اینیستام وارد کردم بدون این دو تا اکانتو برگردوند؟

سلام، با آی‌دی میتونید برگردونید.

سلام،توضیحات تقریبا کامل بود ممنون. یه نکته اگه برای اولین بار ازایمیل استفاده نکرده باشیم وباشماره نوبایل نصب کرده باشیم اون قسمت که ایمیل اولیه میخواد چی بنویسیم؟یاممکنه ایمیل اولیه فراموش شده باشه..راهرحلی هست؟

سلام، میتونید از بخش edit profile ایمیل رو وارد کنید.

سلام من تا وارد نید مور هیلپ میشم صفحه ای باز نمیشه اگ میش کمکم کنین

سلام خسته نباشید من نمیتونم وارد وقتی میزنم راهنمیایی هیچ صفحه ای باز نمیشه اگ میشه کمکم کنین ممنون

سلام، از ابزار تغییر ای‌پی استفاده کنید.

میخاهم اینستام و بازگردانم

همکارتون آیلار چه زیبا گفتن! لذت بردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه بعد از حذف اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

قصد دارید از اینستاگرام دور باشید؟ تصمیم خود را برای دیلیت اکانت اینستاگرام گرفته‌اید؟ این مقاله راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه است. اگر تصمیم خود را گرفته‌اید پس با ما باشید. البته ما در آکادمی دیدوگرام به همه سوال‌های شما از صفر تا ۱۰۰، درباره اینستاگرام و کار با آن جواب داده‌ایم. حتما دوره زیر را ببینید.

سوال بسیار خوبی‌ست. چون قبل از انجام هر کاری باید حواستان باشد که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد! بعد از حذف کامل اکانت اینستاگرام:

اطلاعات اکانت شما حذف می‌شود. اطلاعاتی مثل پست‌ها، لایک و کامنت‌ها، فالورها و… از اکانت شما حذف می‌شود. یعنی هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند.

نام کاربری شما غیر قابل استفاده می‌شود. نه شما و نه هیچ کس دیگری، نمی‌تواند با نام کاربریِ اکانتی که حذف کرده‌اید، اکانت جدید بسازد. اینستاگرام این کار را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت افراد انجام می‌دهد.

ایمیل شما برای اینستاگرام نامعتبر می‌شود. بعد از حذف اکانت؛ ایمیلی که با آن اکانت را ساخته بودید، برای ساختن یک اکانت اینستاگرام دیگر، قابل استفاده نیست. اما یک راه حل وجود دارد. قبل از حذف اکانت اینستاگرام، به پروفایل خود، قسمت Edit profile بروید و ایمیل را تغییر دهید. برای این کار، وارد کردن یک ایمیل نامعتبر هم مشکلی ایجاد نمی‌کند.

برای ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله۱) اگر هنوز وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

مرحله۲) وقتی وارد صفحه زیر شدید، باید دلیل حذف اکانتتان را انتخاب کنید. مثلا ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.چگونه بعد از حذف اینستاگرام

مرحله۳) بدون وارد کردن پسورد پیجتان نمی‌توانید دیلیت اکانت کنید. در این مرحله در جای مشخص شده، پسورد را وارد کنید.

نکته: اگر رمز پیجتان را فراموش کرده‌اید، گزینه Forgot Password را انتخاب کنید.

مرحله۴) گزینه حذف دائمی اکانت اینستاگرام یا همان Permanently delet my account که تیر خلاص هست را انتخاب کنید.

اکانت شما برای همیشه حذف شد!

روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیم وارد صفحه دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام شوید

ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام

۱٫بعد از ورود به صفحه دیلیت اکانت اگر هنوز وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

مرحله ۲) در این مرحله باید دلیل حذف اکانتتان را انتخاب کنید. اینستاگرام چندتا گزینه به شما پیشنهاد داده. ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.

مرحله ۳) بعد از انتخابِ یکی از گزینه‌های بالا، پسورد اکانتتان را در قسمتی که مشخص شده وارد کنید.

اگر پسوردتان را فراموش کرده‌ باشید نمی‌توانید دیلیت اکانت کنید. اما نگران نباشید؛ چون از طریق گزینه forget password امکان عوض کردن رمز وجود دارد:

بعد از وارد کردن پسورد، روی دکمه قرمزِ حذف دائمی اکانت (Permanently delete my account) که  پایین تصویر (یعنی شماره ۴) می‌بینید، کلیک کنید.

مرحله ۴) بعد از این مراحل، تقریبا کارتان تمام شده. با کلیک روی آخرین مرحله، اینستاگرام از شما می‌پرسد که آیا از حذف اکانت اینستاگرام خود مطمئنید؟ روی دکمه OK کلیک کنید تا خیال اینستاگرام را هم از دیلیت اکانت خود راحت کنید.

بعد از مراحل بالا باید پیام زیر را از اینستاگرام دریافت کنید:

تبریک! اینستاگرام شما برای همیشه حذف شد.

اگر دوست نداشتید اکانتتان را برای همیشه حذف کنید، راه حلش؛ دی اکتیو کردن یا حذف موقتی است. از مزیت‌های این روش حذف نشدن پست‌ها، فالوورها، لایک‌ها، کامنت‌ها و اطلاعات پیج شماست. ولی پیج شما، از دید کاربران، تا وقتی که دوباره اکانتتان را فعال کنید، پنهان می‌ماند. بعد از دی اکتیو کردن اکانت، هر زمان که خواستید، چه یک روز بعد چه ۱ سال بعد، می‌توانید اکانت خود را دوباره فعال کنید.

ما در مقاله آموزش کامل دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام همه چیز را درباره حذف موقتی آماده کرده‌ایم.

این هم از مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام! بنظر شما درس فلسفی‌ای که می‌توانیم از دیلیت اکانت بگیریم چیست؟ بنظر من گاهی ما آدم‌ها باید یاد بگیریم که با دل کندن و حذف بعضی چیزها؛ می‌توانیم تغییرات بزرگ‌تری ایجاد کنیم یا این‌که خیلی بهتر از قبل زندگی کنیم.

خب از این صحبت‌ها که بگذریم فرایند حذف کامل اکانت اینستاگرام ممکن است چند ساعتی طول بکشد. پس اگر بعد از انجام مراحل بالا، اکانت شما هنوز وجود داشت؛ نگران نباشید.

بعد از حذف دائمی اکانت اینستاگرام، هیچ اثری از پیج و نام کاربری شما نمی‌ماند. مثل این‌که پیج شما از اول هم وجود نداشته است. با این تفاوت که دیگر هیچ کسی در این دنیا، نمی‌تواند از آن نام کاربری استفاده کند.

همچنین ورود دوباره به اکانتِ حذف شده، چه از طریق سایت و چه اپلیکیشن اینستاگرام ممکن نیست. پس، قبل از حذف کامل اکانت اینستاگرام، خوب فکرهایتان را بکنید. چون پشیمانی سودی ندارد!

اگر درباره حذف اکانت اینستاگرام؛ چه موقتی و چه دائمی به مشکل خوردید، یا سوالی در این مورد داشتید، می‌توانید در بخش کامنت همین مقاله یا تماس با تیم دیدوگرام، مطرح کنید. ما در سریع‌ترین زمان به شما پاسخ می‌دهیم.

 

سلام وقت بخیر من اکانتمو پاک کردم‌ . میخوام بدونم صفحه چت من تو دایرکت اون شخص هم چنان هست یا پیامام میشه واسه اون طرفم؟

سلام دوست عزیز. وقت شما هم بخیر. بله. بعد از دیلیت اکانت، دایرکت‌های شما برای سایر کاربرها حذف میشه. البته ممکنه این روند یکم زمان ببره

سلام خسته نباشید . ایا با جیمیل میشه اکانت اینستاگرام ساخت و اون رو کانفرم نکرد ؟؟ یک سوال دیگه که دارم این هست که با یک شماره دوتا اکانت ساختم و ایمیل رو و پسوورد پیج ها رو فراموش کردم در بخش فورگت شماره رو زدم یکی از اکانت ها رو بازیابی کردم و دیلیت اکانت کردم که اکانت دوم رو بازیابی کنم اما الان که میزنم دوباره شماره رو میزنه not active میخواستم ببینم کی اطلاعات من کامل پاک میشه از دیتای خوده شرکت اینستاگرام و ایا بعد از اون که دیتا هم پاک شد شماره رو بزنم اکانت دیگرم رو میتونم بازیابی کنم ؟

سلام، اگر اکانت رو کانفریم نکنید و بعدا مشکلی بیاد امکان بازیابیش رو نخواهید داشت. باید شماره تایید و وریفای شده باشه که بتونید ریست پسورد کنید.

انیستاگرام را دیلیت کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.

هنگام دوباره وارد شدن به اکانت خود، اینستاگرام به شما گزینه ی “Continue as” را پیشنهاد می دهد.

مطمئنا فکر می کنید که این یک راه حل اساسی برای آن مشکل نیست چون هر کسی که گوشی شما را در دست بگیرد به راحتی می تواند به اکانت تان دسترسی داشته باشد. پس چگونه باید اطلاعات ورود را از آن حذف و یا از ورود خودکار آن جلوگیری نماییم؟

اینستاگرام یک روش بسیار ساده برای انجام این کار در نظر گرفته است. در اینجا به شما نحوه ی حذف کردن اطلاعاتِ حساب های ذخیره شده را آموزش می دهیم.چگونه بعد از حذف اینستاگرام

 

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات شما را ذخیره نمی کند اما به شما گزینه ای برای ذخیره کردن آن ها می دهد.

مرحله ی اول : برنامه را باز نمایید و به صفحه ی پروفایل خود بروید.

 

 

مرحله ی دوم: روی آیکون سه خط کلیک و “Setting” را انتخاب نمایید.

 

مرحله ی سوم: به پایین بروید و گزینه ی ” … Log out of ” را انتخاب کنید.

 

مرحله ی چهارم: در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که ممکن است به دو صورت باشد. شما یا یک باکس خروج با متنی که می گوید ” Remember my login info” را مشاهده می کنید که ابتدا باید تیک آن را بردارید و سپس روی Log out کلیک نمایید.

 

 

یا پیغامی باز می شود که از شما اجازه ی ذخیره کردن اطلاعات تان را می خواهد. روی “Not Now” کلیک کنید.

 

 

اگر قبلا از اینستاگرام خارج شده اید و حالا می خواهید که اطلاعات حفظ شده را پاک نمایید باید وارد اکانت خود شوید و سپس مراحل بالا را تکرار کنید. همچنین می توانید از روشی که در پایین می گوییم نیز استفاده نمایید.

 

 

زمانی که از اکانت خود خارج شدید، برنامه یا مرورگر شما را به صفحه ی ورود به اینستاگرام می برند. در اینجا شما دو گزینه می بینید: “Login as” و “Remove”.

 

اگر روی اولی کلیک کنید مستقیم وارد اکانت می شوید اما اگر می خواهید اطلاعات ورود را پاک نمایید گزینه ی دوم را انتخاب کنید.

 

 

با انتخاب آن بار بعد برای وارد شدن باید نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

مشابه قبل اگر چند اکانت فعال در اینستاگرام دارید و روی “Log out from all accounts” کلیک کنید با گزینه ی “ذخیره کردن اطلاعات ورود” مواجه می شوید. شما نمی توانید در این قسمت یک اکانت خاص را انتخاب نمایید.

وقتی از همه ی آن ها خارج شدید، در صفحه ی اصلی اینستاگرام اکانت های خود را می بینید.

 

چگونه بعد از حذف اینستاگرام

روی آیکون سه نقطه ی اکانتی که می خواهید اطلاعاتش را پاک کنید کلیک و از منوی باز شده “Remove” را انتخاب نمایید.این کار جزئیات اکانت شما را از روی برنامه و گوشی حذف خواهد کرد.

 

 

اگر روش های بالا برای شما کار نکرد می توانید برای پاک کردن اطلاعات ورود، دیتای برنامه ی اینستاگرام را خالی نمایید. پاک کردن دیتا به هیچ کدام از پست های شما لطمه ای نخواهد زد ولی اگر آپشن ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در گالری را فعال کرده باشید، با استفاده از این روش همه ی آن از گالری شما حذف خواهند شد. پی قبل از این کار آن ها را به یک پوشه ی دیگر انتقال دهید.

مرحله ی اول: در گوشی اندروید خود قسمت تنظیمات را باز نمایید و به قسمت “Apps/Applications manager” بروید.

 

 

مرحله ی دوم: در قسمت “All apps” اینستاگرام را پیدا کنید.

 

مرحله ی سوم: بر اساس آپشن هایی که گوشی شما در این قسمت ارائه می دهد یکی از گزینه های “Clear storage” در “Storage” و یا “Clear data” را انتخاب نمایید.

 

 

اگر شما برای وارد شدن به اینستاگرام از فیسبوک استفاده می کنید هیچ کدام از روش های بالا به کار شما نمی آید و باید از اکانت فیسبوک خود نیز خارج شوید. بعد از آن اینستاگرام را باز نمایید و می بینید که از اکانت آن نیز به راحتی خارج می شوید. حال دوباره وارد فیسبوک خود شوید و این بار تا زمانی که خودتان اطلاعات تان را وارد نکنید، وارد اینستاگرام نخواهید شد.

خارج شدن از مرورگر از طریق دسکتاپ به راحتی بقیه ی وب سایت ها نیست. در حالی که این آپشن در آن وجود دارد ولی پیدا کردنش آسان نیست.

مرحله ی اول: سایت اینستاگرام را در صفحه ی مرورگر خود باز نمایید.

مرحله ی دوم: روی آیکون تنظیمات کنار دکمه ی “Edit Profile” کلیک نمایید.

 

مرحله ی سوم: گزینه ی “Log out” را از منو انتخاب نمایید.

 

 

 

به دلایل گفته شده باید از همه ی دستگاه ها از اکانت خود خارج شوید که اینستاگرام هیچ راه حلی برای آن ارائه نداده است. پس شما مجبورید که پسورد خود را تغییر دهید و گزینه ی “Log out from all devices” را انتخاب کنید. بعد از آن شما از همه ی دستگاه های خود از جمله کامپیوتر هم خارج خواهید شد.

 

 

منبع: https://www.guidingtech.com/remove-instagram-remembered-accounts/

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3770 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-3770 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-3770 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-3770 .selected i,
.wp-review-1464 .user-review-area #wp-review-star-rating-3770 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-3770 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3770 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-3770 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3770 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-3770 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3770 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

3.61
(36 رای)

امتیاز نظرات

4.52
(27 امتیاز دهی)

.wp-review-1464.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-desc p,
.wp-review-1464 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1464 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1464 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1464 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464 .review-list li:last-child,
.wp-review-1464 .user-review-area,
.wp-review-1464 .reviewed-item,
.wp-review-1464 .review-links,
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7/”
},
“headline”: “چگونه اکانت های ذخیره شده در اینستاگرام را حذف کنیم”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/02/Instagram-Branding-01.png”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۵:۰۶”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۹:۲۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.rn”
},
“ratingValue”: “3.61”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 36
}

  

امتیاز۵ ستاره بدلیل راهنمایی های کامل وبی نقص

سپاس از لطف و همراهی شما.

من هرکاری میکنم اکانت بعد از یه هفته برمیگرده دوباره نمیدونم چیکار کنم

با سلام، دوست عزیز در صورتی که حذف بشه پس از ورود مجدد امکان بازگشت وجد داره.

من ایفون دارم
یه تعداد یوزر اینستا رو قبلا داشتم که پسوردشو سیو کرده بودم
الانم هر چی ازشون میام بیرون
باز اون پایین نمایش داده میشه
چی کار کنم که حذف بشن

سلام، اگر گزینه X رو مشاهده نمی کنید برنامه رو یک بار پاک کنید و دوباره نصب کنید.

با سلام من بعد از پاک کردن اینستا نمیتوانم دومین اکانتم که روی همان بود را بازیابی کنم لطفا کمک کنید

سلا، رمز عبورتون رو فراموش کردید؟

منم دقیقا همین مشکل رو دارم اینیستام پاک شده ولی اکانتم نه نمیدونم چیکار کنم رمز هم یادمه میشه کمک کنید ؟

برای بازیابی اینستاگرام لازم هست که شما یوزر نیم یا ایمیل تون رو به خاطر داشته باشید تا به کمک اون ها بتونید با استفاده از گزینه “فراموش کردن پسورد” مجدد وارد اکانت اینستاگرام خودتون بشید

سلام و خسته نباشید به شما
داداش من ios سیستم عامل گوشیم باید چیکار کنم
اینستارو پاک میکنم دوباره ام نصب میکنم همونه چه کنم

سلام من دوتا اکانتم و پاک کردم ولی اسموش هنوز نمایش داده میشه تو یوزرام چیکار کنم پاک شن
گوشیم ایفونه یه بارم برنامه رو پاک کردم باز اونا هست

با سلام و تشکر از از ادمین سایت،
پیج هایی قبلابا نام خودم در اینستا ساختم که وقتی اسم خودم رو جستجو میکنم همه شون میان بالا و میخواهم همه پیج های اضافی که قبلا ساخته شده رو در صفحه اینستاگرام غیر از پیج اصلی که دارم پاک کنم،لطفا راهنمایی کنید چگونه میتوانم پیج های قبلی که داشته ام را در اینستاگرام پاک کنم…
باتشکر از ادمین محترم

سلام
اونایی که میگن اسم یوزر پیدا میشه باز من راه حلشو پیدا کردم برید توی اکانت قبل از حذف ایمیلتون رو از رو اکانت بردارید دیگه اون اکانت کلا نمایش داده نمیشه

عالی بود دمت گرم
کلی دنبال راهش بودم

ممنون دوست عزیز

سلام یه سوال داشتم من میخوام یه پیج بزنم بعد نام کاربری تکراریه بعد که نگاه کردم دیدم اون پیجی که قبلاً این نام رو زده پنج ساله سراغ پیج نیومده و بلا استفاده است میخواستم بدونم راهی برای حذف کردن اون اکانت هست

سلام دوست عزیز، ممکنه اگه اون پیج ریپورت بشه در تعداد بالا بشه از اون نام استفاده کرد، میتونید این روش رو امتحان کنید ولی قطعی نیست

با سلام من میخوام اینستام حذف کنم وهیچ اثری از آن نباشه لطفا راهنمایی ام کنی؟

سلام دوست عزیز، این مقاله را مطالعه بفرمایید: چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟
تو این مقاله هم نحوه غیر فعال کردن حساب اینستاگرام توضیح داده شده: نحوه غیر فعال کردن حساب کاربری اینستاگرام

سلام وقت بخیر
من همین مشکل رو دارم
ارتباط بین فیسبوک و اینستاگرام رو قطع کردم
رمز اینستاگرام و جیمیل رو هم چندین بار تغییر دادم
و چند بار هم از اینستا خارج شدم و اکانتم رو ریمو کردم اما باز هم بعد از هر بار وارد شدنم به اینستاگرام نام اکانتم بالا میاد و وقتی اون رو لمس میکنم بدون درخواست رمز مستقیم وارد اکانتم میشه,لطفا راهنماییم کنید
خیلی ممنون

سلام دوست عزیز، چون شما قبلا رمز ورود رو سیو کردید رمز تو هیستوری اینستاگرام مونده، میتونید یک مدت وارد حساب کاربریتون نشید تا اینستاگرام مجدد ازتون رمز رو بخواد

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و اکانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

سلام من میخواستم اینستاگرام نصب کنم شمارمو وارد کردم پیام کد هم اومد وارد کردم ولی پیج درست نشد میخواهم بدونم الان تو اینستاگرام اکانت دارم یا نه؟
برنامه رو حذف کردم

سلام، نه دوست عزیز مراحل ثبت نام شما تکمیل نشده در نتیجه حسابی برای شما ساخته نشده

سلام…
من روی گوشی ام دو اکانت داشتم…وقتی گوشی جدید گرفتم،یکی از آن اکانت ها رو روی گوشی جدیدم فعال کردم…من میخوام این اکانتی که در گوشی جدیدم فعال کردم،از گوشی اولم پاک کنم ولی نمیخواهم به اکانت آسیب برسه…چیکار کنم؟؟

سلام، دوست عزیز اکانت های اینستاگرام روی سرور های اینستاگرام هستند و در صورت پاک کردم از روی گوشی شما مشکلی برای اکانت پیش نخواهد آمد

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و اکانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

سلام
می خواستم بدونم اگه من اولین اکانت یا همون اکانت اصلیمو بطور دائم حذف کنم بقیه ی اکانتامم همراه باهاش حذف میشن ؟

سلام، نه دوست عزیز اکانت ها جدا از هم هستند

سلام وقت بخیر .من یه اکانت روی اکانت قبلیم باز کردم ولی چون پسووردش همونه نمیتونم اکانتو دیلیت بزنم چجوری میشه ؟

سلام
اگه نفر دومى از يه گوشى ديگه دسترسى به اينستا ما داشته باشه چجورى ميشه از اينستا حذوش كرد.
ممنون

من دوتا اکانت روی هم سوییچ شده دارم و میخوام از سوییچ بودن درش بیارم چیکار کنم؟؟؟؟😫

سلام من یک اکانتم رو حذف کردم حالا نمیتونم وارد اکانت اصلیم بشم پسورد اکانتمو هم یادم رفته لطفا کمکم کنید

سلام. من به یه مشکلی بر خوردم اگه میشه راهنماییم کنید. یه اکانت جدید درست کردم که با اطلاعات لاگین اکانت اصلیم میتونم واردش بشم. انگار زیر مجموعه اکانت اصلیمه. یعنی وقتی از اکانت خودم خارج بشم اون اکانت جدیده هم لاگ اوت میشه وقتی وارد میشمم لاگین میشه. هر چقدر سعی میکنم دیلیتش کنم نمیشه. آیدی و پسووردمو وارد میکنم(برای دلیت اکانت کردن) اما ارور میده. چیکار کنم؟

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و امانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

من میخوام همه ی پیج های سابق اینستاگرامم را پاک کنم ولی گذرواژه هاشونو یادم رفته ولی همشون با یه شماره هستن
لطفا بهم کمک کنید

Hamin hsab kuftish ru aasabe, chye akhe.

سلام
من میخواستم یه اکانت برای کسی بسازم وقتی اسم اکانت رو وارد کردم از من سوال کرد که میخواهی با اکانت خودت دسترسی داشته باشه، منم دسترسی قبول کردم الان مشکل اینجاست که وقتی از اکانت خودم خارج میشم اون اکانت هم خارج میشه و وقتی وارد میشم اونم وارد میشه، حالا چیکار کنم که اون یه اکانت مستقل باشه و دسترسی به اکانت من نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام، دوست عزیز به زودی مقاله ای در این مورد خواهیم گذاشت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام

ایمیل

وبسایت


در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.

هنگام دوباره وارد شدن به اکانت خود، اینستاگرام به شما گزینه ی “Continue as” را پیشنهاد می دهد.

مطمئنا فکر می کنید که این یک راه حل اساسی برای آن مشکل نیست چون هر کسی که گوشی شما را در دست بگیرد به راحتی می تواند به اکانت تان دسترسی داشته باشد. پس چگونه باید اطلاعات ورود را از آن حذف و یا از ورود خودکار آن جلوگیری نماییم؟

اینستاگرام یک روش بسیار ساده برای انجام این کار در نظر گرفته است. در اینجا به شما نحوه ی حذف کردن اطلاعاتِ حساب های ذخیره شده را آموزش می دهیم.

 

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات شما را ذخیره نمی کند اما به شما گزینه ای برای ذخیره کردن آن ها می دهد.

مرحله ی اول : برنامه را باز نمایید و به صفحه ی پروفایل خود بروید.

 

 

مرحله ی دوم: روی آیکون سه خط کلیک و “Setting” را انتخاب نمایید.

 

مرحله ی سوم: به پایین بروید و گزینه ی ” … Log out of ” را انتخاب کنید.

 

مرحله ی چهارم: در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که ممکن است به دو صورت باشد. شما یا یک باکس خروج با متنی که می گوید ” Remember my login info” را مشاهده می کنید که ابتدا باید تیک آن را بردارید و سپس روی Log out کلیک نمایید.

 

 

یا پیغامی باز می شود که از شما اجازه ی ذخیره کردن اطلاعات تان را می خواهد. روی “Not Now” کلیک کنید.

 

 

اگر قبلا از اینستاگرام خارج شده اید و حالا می خواهید که اطلاعات حفظ شده را پاک نمایید باید وارد اکانت خود شوید و سپس مراحل بالا را تکرار کنید. همچنین می توانید از روشی که در پایین می گوییم نیز استفاده نمایید.

 

 

زمانی که از اکانت خود خارج شدید، برنامه یا مرورگر شما را به صفحه ی ورود به اینستاگرام می برند. در اینجا شما دو گزینه می بینید: “Login as” و “Remove”.

 

اگر روی اولی کلیک کنید مستقیم وارد اکانت می شوید اما اگر می خواهید اطلاعات ورود را پاک نمایید گزینه ی دوم را انتخاب کنید.

 

 

با انتخاب آن بار بعد برای وارد شدن باید نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

مشابه قبل اگر چند اکانت فعال در اینستاگرام دارید و روی “Log out from all accounts” کلیک کنید با گزینه ی “ذخیره کردن اطلاعات ورود” مواجه می شوید. شما نمی توانید در این قسمت یک اکانت خاص را انتخاب نمایید.

وقتی از همه ی آن ها خارج شدید، در صفحه ی اصلی اینستاگرام اکانت های خود را می بینید.

 

روی آیکون سه نقطه ی اکانتی که می خواهید اطلاعاتش را پاک کنید کلیک و از منوی باز شده “Remove” را انتخاب نمایید.این کار جزئیات اکانت شما را از روی برنامه و گوشی حذف خواهد کرد.

 

 

اگر روش های بالا برای شما کار نکرد می توانید برای پاک کردن اطلاعات ورود، دیتای برنامه ی اینستاگرام را خالی نمایید. پاک کردن دیتا به هیچ کدام از پست های شما لطمه ای نخواهد زد ولی اگر آپشن ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در گالری را فعال کرده باشید، با استفاده از این روش همه ی آن از گالری شما حذف خواهند شد. پی قبل از این کار آن ها را به یک پوشه ی دیگر انتقال دهید.

مرحله ی اول: در گوشی اندروید خود قسمت تنظیمات را باز نمایید و به قسمت “Apps/Applications manager” بروید.

 

 

مرحله ی دوم: در قسمت “All apps” اینستاگرام را پیدا کنید.

 

مرحله ی سوم: بر اساس آپشن هایی که گوشی شما در این قسمت ارائه می دهد یکی از گزینه های “Clear storage” در “Storage” و یا “Clear data” را انتخاب نمایید.

 

 

اگر شما برای وارد شدن به اینستاگرام از فیسبوک استفاده می کنید هیچ کدام از روش های بالا به کار شما نمی آید و باید از اکانت فیسبوک خود نیز خارج شوید. بعد از آن اینستاگرام را باز نمایید و می بینید که از اکانت آن نیز به راحتی خارج می شوید. حال دوباره وارد فیسبوک خود شوید و این بار تا زمانی که خودتان اطلاعات تان را وارد نکنید، وارد اینستاگرام نخواهید شد.

خارج شدن از مرورگر از طریق دسکتاپ به راحتی بقیه ی وب سایت ها نیست. در حالی که این آپشن در آن وجود دارد ولی پیدا کردنش آسان نیست.

مرحله ی اول: سایت اینستاگرام را در صفحه ی مرورگر خود باز نمایید.

مرحله ی دوم: روی آیکون تنظیمات کنار دکمه ی “Edit Profile” کلیک نمایید.

 

مرحله ی سوم: گزینه ی “Log out” را از منو انتخاب نمایید.

 

 

 

به دلایل گفته شده باید از همه ی دستگاه ها از اکانت خود خارج شوید که اینستاگرام هیچ راه حلی برای آن ارائه نداده است. پس شما مجبورید که پسورد خود را تغییر دهید و گزینه ی “Log out from all devices” را انتخاب کنید. بعد از آن شما از همه ی دستگاه های خود از جمله کامپیوتر هم خارج خواهید شد.

 

 

منبع: https://www.guidingtech.com/remove-instagram-remembered-accounts/

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-5794 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-5794 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-5794 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-5794 .selected i,
.wp-review-1464 .user-review-area #wp-review-star-rating-5794 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-5794 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-5794 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-5794 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-5794 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-5794 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-5794 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

3.61
(36 رای)

امتیاز نظرات

4.52
(27 امتیاز دهی)

.wp-review-1464.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-desc p,
.wp-review-1464 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1464 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1464 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1464 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464 .review-list li:last-child,
.wp-review-1464 .user-review-area,
.wp-review-1464 .reviewed-item,
.wp-review-1464 .review-links,
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7/”
},
“headline”: “چگونه اکانت های ذخیره شده در اینستاگرام را حذف کنیم”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/02/Instagram-Branding-01.png”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۵:۰۶”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۹:۲۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.rn”
},
“ratingValue”: “3.61”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 36
}

  

داشتن هر چیزی دردسرهای خودش را دارد و نصب اکانت در اینستاگرام و نگه داری آن هم دردسرهای خودش را. حتما برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده است که نتوانند به هر دلیلی وارد اکانت اینستاگرام خود شوند. گاهی این مشکل تبدیل یک ترس می شود، ترس از دست دادن اکانت اینستاگرام با تمام پست ها و خاطراتی که در آن دارید. در این لحظه از همه می پرسید چگونه اینستاگرام را برگردانیم و یا حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید چگونه است. اگر می‌خواهید از روش تگ کردن در اینستا مطلع شوید این مقاله را هم در بلاگ نشانت بخوانید.

در این مطلب سعی داریم مشکلات احتمالی در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام را بررسی و راهکارهای مناسب آن را به شما ارائه کنیم تا در هنگام مشکل با یک بررسی کوچک ببینید چگونه اینستاگرام خود را برگردانید. شاید مدتی اکانت خود را دی اکتیو کرده باشید و حالا سعی دارید به همان اکانت قبلی برگردید و یا پسورد اینستاگرام تان فراموش کرده اید و یا حس می کنید اکانت شما را هک کرده باشند و ارورهای مختلفی دریافت می کنید که نمی دانید مربوط به کدام بخش است. در این صورت باید بازگردانی پیج اینستاگرام را امتحان کنید.

اگر از روش حذف موقت اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده باشید برای بازگردانی اکانت اینستاگرام قبلی خود کافی است با همان نام کاربری و رمز عبور قبلی خیلی عادی وارد حساب کاربری خود شود و لاگین کنید. اما اگر پسورد یا رمز ورود اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید با طی کردن مراحل زیر می توانید وارد اکانت خود شوید.

اگر اکانت اینستاگرام خود را بصورت دائمی حذف کرده باشید اکانت شما برای همیشه پاک شده است و امکان بازیابی  و حتی استفاده از نام کاربری قبلی وجود ندارد پس با آن خداحافظی کنید. اما اگر بصورت موقت حذف شده باشد با طی مراحل زیر می توانید آن را بازیابی کنید.چگونه بعد از حذف اینستاگرام

بیشتر بدانید: استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

اگر پسورد اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید اما دسترسی به ایمیلی که با آن اکانت اینستاگرام خودتان را ساختید دارید می توانید با طی مراحل زیر پسورد را ریست کنید و اکانت اینستاگرام خود را برگردانید

1- برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود اجرا کنید و وارد محیط برنامه ی اینستاگرام شوید.

2- روی Get help signing in ضربه بزنید.

3- در این مرحله در کادر باید آدرس ایمیل یا نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید تا اینستاگرام شناسایی های اولیه خود را انجام دهد.

4- روی گزینه Send an Email ضربه بزنید، سپس اوکی را بزنید، بعد از آن اینستاگرام لینک بازیابی پسوردتان را به ایمیلی که وارد کردید ارسال می کند.

5- وارد ایمیلتان شوید و کد را وارد کنید و اینکه روی لینک ریست پسورد reset your instagram password here  که با رنگ آبی رنگ مشخص شده است ضربه بزنید اگر این ایمیل را در اینباکس پیدا نکردید سایر پوشه های ایمیل تان مثلا Spam را بررسی کنید.

6- حالا وارد اینستاگرامتان شده اید در صفحه ای که مشاهده می کنید رمز ورود جدیدتان را وارد کنید و آن را مجدد برای صحت درستی وارد کنید. اگر بدون مشکل پسورد جدید را انتخاب کرده باشید تیک آبی سمت راست بالا فعال می شود که باید آن را بزنید.

تبریک میگوییم شما موفق به بازیابی رمز اکانت اینستاگرام خود شده اید

بیشتر بدانید: بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام

شاید دسترسی به ایمیل برای شما مشکل باشد یا حتی پسورد ایملتان هم فراموش کرده باشید و یا اکانت اینستاگرام خود را با شماره موبایل ساخته باشید در این صورت می توانید برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود از شماره موبایل استفاده کنید.

1- برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود اجرا کنید و وارد محیط برنامه ی اینستاگرام شوید

2- روی Get help signing in ضربه بزنید

3- روی گزینه Send an SMS ضربه بزنید.

4- در این مرحله در کادر باید شماره موبایل خود را وارد کنید تا اینستاگرام شناسایی های اولیه خود را انجام دهد یادتان باشد حتما شماره موبایلی که با آن اکانت را ساختید وارد نمایید.

5- حالا وارد پیامک هایتان شوید اینستاگرام پیامی حاوی لینک تغییر پسورد برای شما فرستاده است روی آن لینک ضربه بزنید و پسورد جدیدتان را وارد کنید اگر بدون مشکل باشد شما وارد اینستاگرامتان می شوید.

تبریک میگوییم شما موفق به بازیابی رمز اکانت اینستاگرام خود شده اید

شاید شما هم مجبور شده اید که اکانت تازه ای در اینستاگرام ایجاد کنید و علیرغم تلاشتان نتوانسته باشید وارد اکانت قبلی خود شوید و به ناچار بعد از مدتی که به در سنگ خوردید دست به ساخت اکانت جدید زدید اما واقعا راهی هست که به هر دلیلی بتوانید دوباره اکانت قبلی و از دست رفته خود را داشته باشید؟ بله کافی است یادتان بیاید که با چه ایمیل یا شماره ای آن را ساخته اید و مراحل بالا که گفتیم را طی کنید. اما اگر ایمیل و شماره ای که وارد کرده اید را یادتان نمی آید کافی است در ابتدا در قسمت لاگین آیدی اینستاگرام را وارد کنید و سپس گزینه Get help signing in را بزنید در این صورت خود اینستاگرام ابتدا و انتهای ایمیل و شماره همراه ثبت نامی را نشان می دهید و این شاید به شما در بیاد آوردن آنها کمک کند و حتی راه های موجود برای ریکاوری اکانت اینستاگرام را به شما نشان می دهد.

بیشتر بدانید: آموزش نصب اینستاگرام

هک کردن اکانت اینستاگرام به همین راحتی ها نیست البته اگر اطلاعات شماره همراه و ایمیل خود را با دقت وارد کرده باشید و در نگهداری این اطلاعات بی دقتی نکرده باشید. پیشنهاد ما به شما این است ورود دو مرحله ای را برای اکانت اینستاگرام خود فعال کنید چون در این صورت احتمال هک شدن اکانت اینستاگرام خود را به صفر می رسانید.

حالا اگر احساس کردید هک شدید آرامش خود را حفظ کنید و مراحل زیر را طی کنید تا ببینید چگونه اینستاگرام را برگردانیم:

1- مراحل 1 تا 4 بازیابی پسورد به کمک ایمیل را طی کنید

2- این بار روی گزینه ?Need more help ضربه بزنید.

3- به صفحه ای منتقل می شوید که باید گزارش هک شدن اکانت اینستاگرام خود را برای اینستاگرام بفرستید.

 اگر ایمیل تان را درست وارد کرده باشید کادر زیر برایتان به نمایش در میاید و این یعنی درخواست شما برای اینستاگرام ارسال شده است

چند روز منتظر باشید تا اینستاگرام جواب شما را بدهد و ممکن است از شما بخواهد روی لینکی برای بازیابی کلیک کنید و یا تصویری از خودتان با همراه کدی بفرستید پس سعی کنید ترجمه درستی از جواب ایسنتاگرام داشته باشید تا راهکار را دقیقا اجرا کنید.

بیشتر بدانید: تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟

اگر قبلا اکانت اینستاگرام خود را بصورت موقت غیر فعال کرده اید تا به خودتان کمی استراحت بدهید و الان تصمیم به برگشتن به اینستاگرام دارید بازیابی اکانت اینستاگرام در این صورت کار بسیار ساده ای است. کافی است با همان یوزر نیم و پسورد قبلی امتحان کنید و در قسمت لاگین اینستاگرام این اطلاعات را وارد کنید تا براحتی بازیابی انجام شود. اما اگر شادوبن شده اید در ین مطلب بلاگ نشانت گفته ایم شادوبن چیست؟ چگونه از شادوبن اینستاگرام خارج شویم؟ و اگر حذف کامل و دائمی اکانت اینستاگرام را انجام داده اید با اکانت قبلی خود خداحافظی کنید.

برنامه و اپلیکیشن اتوماتیکی برای بازیابی اکانت اینستاگرام شما وجود ندارد و اگر چنین چیزهایی را با سرچ پیدا می کنید چیزی جز دروغ و یا تبلیغات نیست. اگر هم برنامه بازیابی اکانت اینستاگرام باشد صرفا راهنمای قدم به قدم برای بازیابی اکانت است که خودمان در این مطلب بررسی کرده ایم پس فریب برنامه های این چنینی را نخورید و اطلاعات خود را در اختیار چنین برنامه هایی نگذارید.

اگر اکانت خود را بصورت موقت دی اکتیو کرده باشید بله می شود اما اگر بصورت دائمی پاک کرده باشید باید با آن خداحافظی کنید

روی Get help signing in ضربه بزنید و سایر مراحل را طبق این مقاله انجام دهید

ایمیل خود را فراموش کرده همان ایمیل یا اکانت قبلی رو میخوام

باید ایمیل را ریکاوری کنید و یا اینکه به اینستاگرام پیام بدید

سلام داداش خوبی انشاالله داااداش من پیجم نم چش شد اجیم میگ پرید نم چی بد بم میگن ک باید ی کدو بزنی ک بتونی وارد اینستات بشی و این کد رو ب شمار ه ای ک پیجم روشه میفرستن ولی نمیدددونم اون شماره کجااااس گمشددده و بدون اون شماره نمیتونم وارد پیجم بشممم ت رو خدا ی کاری کنم ت رو خدااا کمکم کنننن داداشش افففففف ت رو خدااا یکتون کمکم کنه

سلام، خواهش میکنم، میتونید به واتساپ پیام بدیدچگونه بعد از حذف اینستاگرام

اقا من تو برنامه انفالو یاب رفتم کسایی که بک نداده بودنو انفالو کردم یهو دیدم پیجم قطع شد که یک گزینه داده من ربات نیستم بزن بعد که میزنم یه چنتا عکس میاد نمیدونم چیه یه ذرش معلومه بعد زده باید 30 روز این عکسارو درست بزنی که پیجت برگرده کسی میدونه بگه لطفا

تعداد اکشن هاتون بالا بوده

دوست عزیز من پیجم دیسیبل شده
خواستم بپرسم امکانش هست بتونه کسی برگردونه؟ ایمیل و شماره همراهم ثبت شده بود
متاسفانه از انفالویاب استفاده کردم پیجم دیسیبل شد خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید تشکر

اکانتتون بن شده

نام کاربریو زدم که خود برنامه اینستاگرام آخر شماره تلفنمو میگه ولی لینکی که برام میفرسته منو به یه پیج دیگه وصل می کنه خواهشن کمک کنید

یک پیج دیگه با این شماره دارید
از طریق یوزر نیم یا ایمیل ریکاوری کنید

اگر ایمیلی رو اکانت نباشه ، شماره تلفن نباشه ، حتی فیس بوک هم نباشه نمیتونیم برگردونیم؟؟ واقعا نمیدونم چجوری ولی یکی از اکانتای من هیچکدوم از این سه تارو نداره

طبق راهنما به اینستاگرام ایمیل بزنید

سلام من آیدی و رمز پیجمو بلدم ولی پیجو با ی شماره نصب کردم ک الان ندارمش اینستا هم برای تایید کدی رو ب اون شماره میفرسته الان باید چیکار کنم راهی وجود داره؟

ایمیل بزنید به اینستا طبق راهنما

سلام من هر جور میخام وارد پیج قبلیم بشم نمیشه میزنه مشکل ناشناخته ای وجود دارد چیکار کنم چرا اینجوری میشه
لطفا اگر راهی داره کمک کنید

مراحل بازگردانی را اجرا کنید

سلام وقتتون بخیر
من دراینستا به مشکل خوردم نیاز به راهنمایی دارم ممنون میشم کمکم کنید.
اینستا پسرم پاک میشه و دیگه نمیتونیم بالا بیاریم فقط اسم اکانتش رو یادمونه رمزش ونمیدونیم با کدوم ایمیل ساختم را کلا فراموش کردم بنظرتون راهی داره بازگرداننده بشه پسرم خیلی ناراحته چون شعبده بازی با پاسور انجام میده وبه زحمت ۴هزار فالور جمع کرده
ممنونم میشم راهنماییم کیند

روش های دیگه که گفته شده رو امتحان کنید و یا به اینستاگرام ایمیل بزنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

روش ها [بر روی روش مورد نظر کلیک نمایید ]

روش حذف اکانت اینستاگرام از طریق مرورگر وب

اینستاگرام از جمله پر طرفدار ترین برنامه های مجازی انتشار عکس می باشد که کاربران فوق العاده زیادی را به خود اختصاص داده تا بتواند موفقیت های زیادی را در زمینه رقابت با سوشیال ها کسب کند تا جایی که می توان از آن به عنوان یک عاداته روزانه کاربران نام برد.

اما خب علی رغم محبوب بودن آن خیلی وقت ها کاربران بنابر دلایلی حالا شاید شخصی و شاید نیز عمومی مثل کسانی که اقدام به دیلیت اکانت تلگرام خود می کنند بخواهند از این شبکه دور باشند و آن را در لیست حذف شده های خود قرار دهند و این بدین معنی می باشد که وقتی اقدام به این کار میکنیم باید توجه داشته باشیم که این کار ما سبب حذف شدن کامل پست ها ، کامنت ها و … خواهد شد و بدین منزله می باشد که هیچ کاربری دیگر در اینستاگرام شما را پیدا نخواهد کرد.چگونه بعد از حذف اینستاگرام

تا چندی پیش امکان اینکه از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام اکانت خود را حذف کنید فراهم نبود ، به همین دلیل باید از طریق سایت instagram برای حذف اکانت اینستاگرام خود اقدام میکردید ، اما در آپدیت های جدید این اپ امکان حذف از داخل خود برنامه پیاده سازی شد که در ادامه برای شما آن را بیان خواهیم کرد :

اول از همه وارد برنامه اینستاگرام شوید و به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید سپس با توجه به تصویر شماره 1 روی آیکون گوشه برنامه کلیک کنید.

تصویر شماره – حذف اکانت اینستا از گوشی

در ادامه یک اسلاید جدید برای شما باز می شود که با توجه به تصویر شماره 2 روی settings کلیک کنید.

 

تصویر شماره 2 – settings اینستاگرام

طبیعتا با کلیک بر روی settings  برای شما تنظیمات گسترده ای باز می شود اما ما با قسمت help که مطابق تصویر شماره 3 دور آن خط کشیده شده است کار داریم.

تصویر شماره 3 – تنظیمات اینستاگرام

تصویر شماره 4 تنظیمات زیر مجموعه help می باشد که با کلیک بر روی گزینه دوم ( help center) ما به حذف اکانت خود ادامه می دهیم.

تصویر شماره 4 – تنظیمات help اینستاگرام

بعد از اینکه بر روی help center کلیک کردید وارد یک صفحه مروگر خواهید شد ( البته مرورگر خود اینستاگرام ) که طبق تصویر شماره 5 نیاز هست بر روی گزینه  managing your account کلیک نمایید.

تصویر شماره 5 – مدیریت اکانت اینستاگرام

تصویر شماره 6 مارو به مراحل پایانی نزدیک میکنه ، پس روی گزینه دوم یعنی delete your account کلیک کنید.

تصویر شماره 6 – delete instagram account

سپس برای شما صفحه ای باز خواهد شد که شامل دو گزینه می باشد و نیاز هست شما بر روی ( How do I delete my account) گزینه دوم کلیک نمایید تا وارد صفحه دیگر شوید که در گزینه یک بر روی ( the Delete Your Account page ) که با رنگ آبی بلد شده است کلیک کنید.

بعد از این کار نیاز هست وارد اکانت خود شوید ( در کادر های باز شده پسورد و یوزر نیم خود را وارد نمایید)

یک صفحه برای شما باز می شود که از شما دلیل حذف اکانتتان را می پرسد ( منوی کشویی ) یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید ، و در پایین همان کادر دوباره پسورد خود را وارد نمایید و سپس بر روی کادر قرمز کلیک کرده و حساب خود را در آخرین مرحله حذف کنید.

مرحله اول اشاره به این موضوع دارد که در داخل اپ اینستاگرام عنوانی به نام دلیت اکانت وجود ندارد یعنی شما باید همانند حذف اکانت های تگلرام دست به دامن سایت اینستاگرام شوید.

پس با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت اینستاگرام شوید (البته پس از مشاهده کامل آموزش).

اینجا کلیک کنید

 

مرحله دوم در دو صورت می باشد که ابتدا شاید از شما عنوان های ورد (username & password) را بخواهد و شاید نیز مستقیم به اکانت شما متصل شود.

در مرحله سوم وارد قسمت اصلی حذف اکانت یعنی منوی دلیت اکانت خواهید شد.

مرحله چهارم که لول بعدی ما می باشد باید در قسمتی که سوال پرسیده  که دلیل این کار ما (حذف اکانت اینستاگرام) چیست باید یک گزینه زا با کلیک بر روی کادر مشخص شده انتخاب نمایید.

در مرحله پنجم برای شما یک گزینه به عنوان پسورد فعال خواهد شد که با درج پسورد اینستاگرام تان می توانید وارد مرحله آخر حذف اکانت خود شوید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام مرحله به مرحله

چگونه بعد از حذف اینستاگرام

پس از اینکه پسورد خود را نهایی کردید به قسمت نهایی یعنی کادر قرمز رنگ مراجعه نمایید و بر روی آن کلیک کنید و پس از نمایش اعلان اطمینان بر روی گزینه OK کلیک نموده تا اکانت شما حذف شود.

نحوه دلیت اکانت اینستاگرام

شبکه اجتماعی تصویر محور اینستاگرام (Instagram) یکی از محبوب ترین برنامه ها در بین رسانه های اجتماعی است. شما می توانید پس از ساخت اکانت در این برنامه، آن را حذف کنید. اما ممکن است پس از تصمیم و اقدام به حذف اکانت خود، پشیمان شوید! معمولا پس از حذف اکانت در هر برنامه ای، بازیابی آن مشکل است. امروز در انزل وب روش هایی را برای بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد.

How to Recover Permanently Deleted Instagram Account and Deactivated Account

ما قبلا در انزل وب روش حذف کامل و موقت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم. اما ممکن است از این کار خود پشیمان شوید و بخواهید اکانت خود را بازیابی و یا ریکاوری کنید. به هر دلیلی که بخواهید بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام را انجام دهید، باید بگوییم که می توان راه هایی برای این موارد استفاده کرد. در بخش اول مطلب راه فعال کردن مجدد حساب غیر فعال شده یا حذف موقت را آموزش داده و در قسمت دوم راه های ریکاوری برای حذف دائم را بررسی خواهیم کرد.

اگر شما حساب خود را غیر فعال و یا دی اکتیو کرده اید، برای فعال کردن آن و بازیابی اکانت دی اکتیو اینستاگرام فقط کافیست است تا مجدد به شکل معمول در برنامه و یا سایت بازیابی رمز اینستاگرام، با وارد کردن یوزر و پسورد وارد حساب خود شوید.

چگونه بعد از حذف اینستاگرام

به همین راحتی حساب شما مجدد فعال می شود.

اگر با استفاده از وب سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز قبل نتوانستید وارد حساب خود شوید، باید رمز عبور خود را ریست کنید. برای بازیابی رمز اینستاگرام در صفحه وارد کردن اطلاعات اکانت، روی Reset your password کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده ایمیل یا نام کاربری خود را وارد کنید و دکمه Reset Password را بزنید.

حال ایمیلی برای شما (به ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید) ارسال می شود. با دنبال کردن دستورالعمل های ذکر شده رمز خود را عوض کرده و با اطلاعات جدید، به شکل معمول وارد حساب خود شوید تا اکانت شما فعال شود.

برای آشنایی با سایر روش های تغییر رمز، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش تصویری ۶ روش تغییر رمز اینستاگرام در کامپیوتر ، اندروید ، آیفون و.. را هم مطالعه نمایید.

با توجه به قوانین و سیاست های اینستاگرام و اکثر شبکه های اجتماعی، حذف دائم اکانت راهی بی برگشت است. یعنی شما نمی توانید اقدام به بازیابی اکانت دیلیت شده اینستاگرام کنید. اما با استفاده از راه ها و ترفند هایی می توان برای این کار تلاش کرد. البته این این فرآیند قطعی نیست اما هر چه زودتر این کار ها را انجام دهید، احتمال نتیجه گرفتن آن بیشتر است.

همینطور در صورت دریافت کد امنیتی هم مطالعه مطلب ۱۴ روش رفع مشکل دریافت و نفرستادن کد امنیتی شش رقمی اینستاگرام برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

توجه داشته باشید که این روش ریکاوری اکانت حذف شده اینستاگرام معمولا زمانی بهترین نتیجه را می دهد که شما عکس قابل تشخیصی از خود در حسابتان داشته باشید.

در این روش بازیابی اکانت های قبلی اینستاگرام، کار ساده ای در پیش دارید. ابتدا در مرورگر خود به آدرس لینک https://help.instagram.com/contact/1652567838289083 بروید. سپس قسمت های فرم را پر کرده و آن را به اینستاگرام ارسال کنید. در کمتر از ۲۴ ساعت ایمیلی به دست شما می رسد که از شما درخواست یک عکس سلفی (گاهی با شرایط خاص مانند نوشتن یک کد در برگه و گرفتن آن در دست) برای تایید هویت می کند. پس از ارسال موارد خواسته شده، در صورت تایید پس از مدت کوتاهی می توانید مجدد به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

همچنین اگر اکانت شما هک شد، مطالعه مطلب بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را فراموش نکنید.

در مطلب امروز راه هایی برای ریکاوری اکانت غیر فعال شده و ریکاوری اکانت حذف شده اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. آیا توانستید اکانت خود را بازگردانید؟ اگر روش های دیگری هم می دانید، آن را به همراه سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه برگرداندن اکانت پاک شده اینستاگرام را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذاید.


دوستان کسی هست بتونه پیج اینستا رو برگردونه دلت زدم امشب گفته تا یکه مارس حذف نمیشه ممنون میشم کمک کنید

id ziro bezanid to tel
noqhta

من اشتباهی بجای دی اکتیو کردن دلیت تکانت کردم چند نفر نوه بودن مستونیی این کارو کنن چطوری میتونم باهاتون در تماس باشم؟

سلام
من میتونم اکانت های حذفی تون رو برگردونم
با ایدیم تو تلگرام در تماس باشید

سلام عرفانم
کسی خواست تظمینی اکانت حذف شده شو بر میگردونم
لطفا با ایمیلم در تماس باشید…@gmail.com

ببخشید من پیجم رو ب یه دلایلی مجبور شدم دلیت بزنم امکانش هست بشه بتونم برگردونمش

اره من میتونم برگردونم

بله من میتونم برش گردونم

من‌مبلغی‌می‌گیرم‌پیج‌غیرفعال‌روتضمینی‌درست‌می‌کنم

سلام پیجم دلیت اکانت شده کلن صفر شده میشه برشگردوند

سلام مثلا چقدر؟ من پیجم بیست روز پیش حذف شده

اقا یکی این برنامه نویس اینستاگرام بیار کارش دارم… یعنی ……چیه آخه، همچین قشنگ اعصاب آدم دلیت می‌کنه هاااا، خاااااااااااااااک…

سلام‌من پیجم کاری بود یهو دو شب پیش حذف شد کسی میتونه کمکم کنه برگردونه؟

اره من میتونم برگردونم

یهو امشب اینستا پیجمو بست! هیچ کاریم نکردم فقط ١٠ نفر که قبلا منو انفالو کرده بودنو انفالو کردم و کلا بعدش پیجمو دیلیت میکنه! پیج شخصى بود و هیچ خلافى و عکس خاصی نذاشته بودم!!!!
میشه برگردوندش؟ میشه کمک کنین؟

من پیجم حذف ‌دایمی کردم الان می‌خوام برگردونم
آیا امکانش هست و کسی هست در ازای پرداخت مبلغی این کار انجام بده؟
ایمیل بزنید بهم[email protected]

من‌مبلغی‌می‌گیرم‌پیج‌غیرفعال‌روتضمینی‌‌فعالش‌می‌کنم

میشه لطفا ب منم کمک کنید

من میتونم باز گردونم

پیج من پاک شد بر میگرده

چقدر میگیرین پیجمو برگردونین

چگونه بعد از حذف اینستاگرام

ببخشید من پیجم رو ب یه دلایلی مجبور شدم دلیت بزنم امکانش هست بشه بتونم برگردونمش

من م‌حاضرم

لطفا آی دی تونو بدید من واقعا نیاز دارم

noqhta

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

چگونه بعد از حذف اینستاگرام
چگونه بعد از حذف اینستاگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *