چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

 
helpkade
چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا
چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

تا حالا برایتان پیش آمده که کاملا تصادفی پیام مهمی را از چت‌های واتس اپ خود پاک کنید؟ این موضوعی است که تقریبا کم و بیش همه ما به آن گرفتار شدیم و به نظر می‌رسد که هیچ راه حل درست و درمانی برای بازگرداندن پیام‌های از دست رفته وجود نداشته باشد.

اما خوشبختانه اینطور نیست و در این متن به شما توضیح می‌دهیم که چطور می‌توان یک پیام پاک شده را در پیام رسان واتس اپ بازگردانی کرد. پس در ادامه با بخش آموزش دیجیاتو همراه باشید.

به طور کلی بازگردانی پیام‌های واتس اپ تنها در شرایطی ممکن است که از قبل گزینه Chat Backup را در تنظیمات فعال کرده باشید. برای پیدا کردن این گزینه فقط کافیست به سراغ تنظیمات واتس اپ بروید و از طریق منوی Chat گزینه Chat Backup را انتخاب کنید.

با پیمودن این مسیر، واتس اپ از شما در مورد اینکه فرآیند بکاپ خودکار از پیام‌ها باید در چه بازه‌ای صورت گیرد سوال می‌کند و در این راستا قادر به انتخاب میان سه گزینه روزانه، هفتگی و ماهانه خواهید بود.

چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

البته بگذارید همین جا برایتان روشن کنم که نمی‌توانید مدام به سراغ بکاپ‌های قدیمی‌تان بروید و مسیج‌های مربوط به آن‌ها را باز گردانید. به طور کلی در اندروید فقط می‌توان به دو بکاپ آخری که از پیام‌ها گرفته شده دسترسی داشت.

تازه این مقدار ناچیز در iOS تقلیل هم پیدا می‌کند و در آیفون‌ها تنها می‌توانید پیام‌هایی را بازگردانی کنید که در آخرین بکاپ تهیه شده حضور دارند. پس به همین خاطر بهتر است حین انتخاب بازه تکرار فرآیند پشتبان گیری خوب دقت کنید.

برای بازگردانی پیام‌ها در واتس اپ اول باید بفهمید که آن‌ها چطور پاک شده‌اند.

اگر پیام‌هایتان آرشیو شده باشند دردسر خاصی برای بازگردانی‌شان نخواهید داشت. فقط کافیست به سراغ بخش Archived Chats بروید و از طریق لیست پیام‌های آرشیو شده آن پیامی که لازمش دارید را بازگردانی کنید.

بسته به اینکه واتس اپ آخرین بار کی از پیام‌های شما بکاپ گرفته می‌توانید پیام‌های پاک شده خود را بازگردانید. برای مثل اگر واتس اپ روز گذشته از پیام‌هایتان بکاپ گرفته باشد می‌توانید تا رسیدن موعد بکاپ بعدی تمام پیام‌های گذشته خود را بازگردانی کنید.

برای بازگردانی پیام‌های پاک شده نیز فقط کافیست اپ واتس اپ را یک دور پاک و دوباره نصب کنید. با اجرای دوباره برنامه صفحه‌ای در مقابلتان قرار می‌گیرد که از طریق آن می‌توانید به بازگردانی بکاپ‌های خود بپردازید. فقط کافیست کلید Restore را بفشارید تا واتس اپ به سراغ آخرین بکاپ موجود برود و تمام اطلاعات آن را بازگردانی کند.

بازگردانی بکاپ‌های قدیمی وقتی که فرآیند بکاپ بعدی آغاز شده کمی مشکل است. انجام چنین کاری فقط زمانی ممکن است که یک گوشی اندرویدی داشته باشید. چراکه نسخه اندرویدی واتس اپ همیشه در کنار بکاپ‌های جدید یک نسخه پشتیبان قدیمی‌تر را هم در حافظه نگه می‌دارد.

برای بازگردانی چت‌های قدیمی تر به سراغ اپ مدیریت کننده فایل‌هایتان بروید  و مسیر WhatsApp > Databases را طی کنید. در فولدر Databases فایلی پیدا خواهید کرد با نام msgstore.db.crytp12. این فایل در اصل جدیدترین بکاپی است که واتس اپ از چت‌هایتان گرفته.

اما به جز msgstore.db.crytp12 احتمالا فایلی به نام msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 را هم خواهید دید که در واقع بکاپ ثانویه شماست.

حال اگر یک پیام در فاصله میان ذخیره شدن این دو بکاپ از واتس اپ پاک شده باشد باید برای بازگردانی آن به صورت زیر نام هر دو فایل پوشه Databases را تغییر دهید:

سپس به سراغ گوگل درایو خود بروید و بکاپ‌های قدیمی واتس اپ را همانطور که در تصویر زیر توضیح داده شده پاک کنید.

در آخر، اپ واتساپ را پاک و دوباره آن را نصب کنید و همانطور که پیش‌تر توضیح دادم مراحل بازیابی چت‌ها را دنبال کنید.

همچنین:

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

بازیابی پیام های پاک شده در نسخه اندروید واتساپ چگونه است؟ یکی از مهم‌ترین اقدامات در استفاده از اپلیکیشن واتساپ، پشتیبان‌گیری یا همان بکاپ گرفتن از اطلاعات و تاریخچه گفت‌وگوهاست تا از این طریق بتوان در مواقع ضروری، از این اطلاعات استفاده کرد.

در نگاه اول این چنین به نظر می‌رسد که در پیامرسان واتساپ ، بازیابی پیام های پاک شده امکان‌پذیر نیست؛ اما خوشبختانه به لطف قابلیت‌ها‌یی که این اپلیکیشن از آن بهره می‌برد و البته هوشمندی کاربر در پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود، می‌توان براحتی این پیام‌ها‌ را از طریق گوگل درایو و شماره تماس بازیابی کرد. برای اینکار، می‌بایست حتما همان شماره تلفن و اکانت گوگلی وارد کنید که پیشتر از آن برای ورود و تهیه نسخه پشتیبان استفاده کرده‌اید.

 

چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

سركاريم بابا

من که هر چیزی که داششتم و نداشتم تو واتساپ بود و همهشون پریدند.

من همینکارو کردم ولی باز برنگشت از طریق ایمیل خاستم برگرده هم نشد چرا؟؟ چیکار کنم برگرده

برو مخابرات

سلام من پیاماب پنهان رو تو واتساپ حذف کردم الان هیچ کدوم از پیامام نیس .حالا چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

هرکاری میکنم پشتیبان گیری ب صد درصد میرسه خود ب خود میره بیرون

سر کاریه کلا

دقیقا مال منم همینجوره چیکار کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

پادکست ویترین قسمت دهم؛ افزایش خرید لپ‌ تاپ‌های دست دوم با اجرای لیدا ایاز
@lidaayaz https://t.co/88FbKNoQsM https://t.co/AxJKfJzzTn

حذف اپلیکیشن دیجی‌کالا از روی کافه بازار https://t.co/d0YSrLAyj3

RT @itiransite: 🔸رویداد آنلاین «کیفیت اینترنت ایران» با هدف بررسی مسیر توسعه اینترنت در ایران و نقش آن در رشد اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود.…


من چندتا از پیام های ضروریم رو پاک کردم یعنی حذف از تاریخچه کردم ب اشتباه و الان هر کار میکنم پیام هام برنمیگردن لطفا کمک کنید

سلام ببخشید من گوشیم رو تنظیمات کارخانه زدم و از پیام هام بک آپ نگرفته بودم.حالا میشه پیام های حذف شده رو برگرداند یا نه؟خواهش میکنم راهنمایی کنید خیلی ضروریه

@. واسه منم همینطوری شده لطفا کمک کنید

باسلام آیا شخص دیگری می‌تواند از واتس آپ من بک آپ بگیره. منظورم اینه بک آپ بگیره و برای گوشی خودش فرستاده شه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید حیاتی هست

چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

همه پيام هاي بيخودم برگشت جز اوني كه لازمش داشتمممكنه بخاطر اينكه بلاكم كرده پيام ها برنگشتهيه مطلبي رو واقعا لازم ندارم

سلام و عرض خسته نباشید ببخشید من گزینه بکاپ و فعال نکرده بودم الان پیامی و حذف کردم و خیلیییی ضروریه که برگردونم میخواستم ببینم راه حلش چیه تو رو خدا اگر میدنید راهنمایی کنید خیلی برام مهمه

بیشتر با پرشین تولز

درباره توسعه وب، سرویسهای اینترنتی، تکنولوژی و فناوری بیشتر بدانیم

بین آرشیو کردن یک پیام با حذف آن تفاوت زیادی است. شما در آرشیو پیام‌ها، به راحتی می‌توانید آن‌ها را برگردانید اما در حذف پیام به سختی می‌توان عمل بازیابی را انجام داد . البته این کار شدنی است. ما در این آموزش به شما حذف پیام‌ها و نحوه بازیابی پیشرفته پیام‌هایی واتس‌اپ را نشان خواهیم داد.

برای این که بتوانید پیام‌های واتس‌اپ را بازیابی کنید اول باید گزینه Chat Backup را در تنظیمات فعال کنید. در پشتیبان‌گیری خودکار شما می‌توانید به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه از پیام‌ها پشتیبان بگیرید و یا کلا گزینه را خاموش کنید.

چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

همچنین لازم به ذکر است که واتس‌اپ آخرین فایل پشتیبان در سیستم عامل iOS و دو فایل پشتیبان جدیدتر را در سیستم عامل اندروید حفظ می‌کند. پشتیبان‌گیری خودکار را به عنوان گزینه‌ای واقعا مناسب فعال کنید.

برای بهبود پیام‌های واتس‌اپ، شما در ابتدا باید بدانید که چگونه پیام‌های واتس‌اپ حذف می‌شوند.

اگر شما پیام‌هایتان را آرشیو کرده‌اید می‌توانید به راحتی با تکان دادن  گوشی آیفون و انتخاب گزینه Undo پیام‌های آرشیوه شده را بازیابی کنید.

حتی اگه پیام‌ها مدتی قبل هم آرشیو شده باشند باز می‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید. در iOS آنقدر به سمت بالا پیمایش کنید تا فهرست آرشیو پیام‌ها ظاهر شود. بر روی آن تپ کنید و سپس چتی را که می‌خواهید بازگردانده شود، به سمت چپ بکشید و روی Unarchive  ضربه بزنید.

در اندروید بر روی Archived chats تپ کنید. چت مورد نظرتان را تپ طولانی کنید و بعد روی Unarchive تپ کنید.

بازیابی پیام‌های حذف شده در شرایطی که پشتیبان‌گیری خودکار را فعال نکرده‌اید می‌تواند شگفت‌انگیز باشد. به عنوان مثال اگر پشتیبان‌گیری خودکار شما بر روی روزانه تنظیم باشد، قبل از این پشیبان‌گیری جدید می‌توانید آن پیام‌ها را بازیابی کنید. واتس‌اپ را حذف و دوباره نصب کنید. وقتی برنامه را دوباره نصب می‌کنید، از شما خواسته می‌شود سابقه پیام‌های خود را از فایل پشتیبان بازگرداند. سپس بر روی Restore ضربه بزنید و همه چیز از آخرین پشتیبان بازگردانده خواهد شد. خب کار شما تمام شد. این نوع بازیابی بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کار می‌کند.

بازگردانی پیام‌هایی که بعد از پشتیبان‌گیری حذف شده‌اند به مراتب سخت‌تر است. این موضوع بستگی به پشتیبان‌گیری خودکاری که انتخاب کرده‌اید دارد. البته این موضوع فقط در مورد اندروید صادق است. همانطور که قبلا گفتیم اندروید دو نسخه آخر پشتیبان‌گیری در اندروید را نگه می‌دارد. این یعنی شما دو نسخه با فواصل زمانی یک روز، یک هفته و یک ماه را خواهید داشت. آنها در ذخیره‌سازی محلی دستگاه اندرویدی شما قرار دارند.

File Explorer دستگاه‌تان را باز کنید و به WhatsApp > Databases بروید. در این پوشه دو نسخه پشتیبان به نام‌های msgstore.db.crytp12 (پشیبان جدیدتر) و msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 را خواهید دید. YYYY-MM-DD نشان‌دهنده سال، ماه و روز پشتیبان‌گیری است.

پیام‌هایی که بین این دو نسخه از بین رفته‌اند ساده است:

سپس واتس‌اپ را حذفِ نصب کنید.

اگر پشتیبان‌گیری Google Drive را فعال کرده‌اید این مرحله را انجام دهید: برنامه Google Drive را باز کنید، روی Backups ضربه بزنید و فایل پشتیبان واتس‌اپ را حذف کنید.

حالا واتس‌اپ را مجددا نصب کنید. از شما خواسته می‌شود فایل پشیبانی که ویرایش کردید را راه‌اندازی کنید. و این یعنی فایل پشتیبان قدیمی‌تر به جای فایل پشتیبان جدیدتر بازیابی خواهد شد. با این روش شما می‌توانید از نسخه پشتیبان قدیمی‌تر استفاده کنید. به این ترتیب شما می‌توانید با همین نسخه پشتیبان همچنان به کار خود ادامه دهید و یا می‌توانید پیام‌های بازیابی شده را صادر کنید و واتس‌اپ را مانند مراحل بالا به آخرین نسخه پشتیبان بازگردانید.

این بار در File Explorer گوشی‌تان مراحل بالا را معکوس انجام دهید.

حالا واتس‌اپ را حذف و مجددا نصب کنید. آخرین چت‌های شما ظاهر خواهد شد.

شاید باعث شگفتی شما شود اگر بدانید فایل‌های رسانه‌ای حذف شده در واتس‌اپ عمیقا پاک نشده‌اند و هنوز در موبایل شما موجود هستند. به همین دلیل بازیابی آن‌ها بسیار ساده است.

File Explorer گوشی‌تان را باز کنید و به WhatsApp > Media بروید. به آرامی در پوشه جلو بروید تا فایل حذف شده‌تان را پیدا کنید. حذف تصادفی فایل‌ها اشتباهی رایج در تمام پیام‌رسان‌ها و برنامه‌های کاربردی است که اصلا محدود به واتس‌اپ نمی‌شود.


95 Comments

سلام
خسته نباشید
ببینید مشکل من حذف پیامه
اما فقط یه لحظه دیدمش و بازش کردم
شماره رو بلاک کردم
اما ظاهرا تو بلاک لیست ثبت نشده
و جواب نداده حذف کردم
حالا چطور برگردونم
بکاپ اتوماتیک هم غیر فعال کردم
ممنون

سلام
به صورت کلی اگر کسی رو بلاک آنبلاک کنید، نباید چت پاک بشه مگر این که طرف مقابل رو ریپورت کنید. اما اگر به هر دلیلی چت پاک شده باشد، متاسفانه قابل بازیابی نیست

سلام اگر واتساپ جدید نصب کرده باشیم و همه ی پیامهای واتساپ پاک شده باشند چکار کنیم؟حتی اگر قبلا هم از پیامها پشتیبان گیری نکرده باشیم

تورو خدا کمک کنید من دانش آموز هستم و کلیپ ها و تدریس دبیر ها همش پاک شده چطور برگردونمشون

بله مشکل منم هم همینه

منم با همین مشکل مواجه شدم، با حذف نصب واتساپ تعدادی پیام مهم که پشتیبان گیری نشدن حذف شدن، هر چقدر هم سرچ میکنم راهی برای برگردوندنشون پیدا نمیکنم

سلام
خسته نباشید
ببینید مشکل من حذف پیامه
اما فقط یه لحظه دیدمش و بازش کردم
شماره رو بلاک کردم
اما ظاهرا تو بلاک لیست ثبت نشده
و جواب نداده حذف کردم
حالا چطور برگردونم
بکاپ اتوماتیک هم غیر فعال کردم
ممنون

فوق العاده هستید واقعا ازتون ممنونم خیلی عالی هستید متشکرم

🙏🏻

فوق العاده هستید واقعا ازتون ممنونم خیلی عالی هستید متشکرم

چی عالیه؟

من واتساپ را حذف و دوباره نصب کردم،وقتی پیام بک اپ اومد،هرگز رو زدم متاسفانه.حالا چکار کنم ک پیامهام برگردن.خیلی بهشون نیاز دارم😭😭اون قسمت دیتابیس هم رفتم،نبودن.
کمک کنید تورو خدااا

متاسفانه راه حلی نیست، اگر بک آپی وجود نداشته باشه، چیزی اساسا برای برگردوندن وجود نداره

چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

سلام من واتساپ خودراحذف ودوباره نصب کردم وقتی نصب شدواردپیوی هارفتم دیدم پیام هاحذف شده چگونه بایدپیام های قبلاارسال شده رادوباره بیارمشون .برام خیلی مهمه .اگه کسی میدونه کمکم کنه چون من دانش اموزهستم مجازی درس میخونم وکلی ویس وویدیواموزشی داده که اوناهم حذف شدن

سلام منم همین مشکلو دارم اگر راه حل پیداکردین بگین به منم

من واتساپ را حذف و دوباره نصب کردم،وقتی پیام بک اپ اومد،هرگز رو زدم متاسفانه.حالا چکار کنم ک پیامهام برگردن.خیلی بهشون نیاز دارم😭😭اون قسمت دیتابیس هم رفتم،نبودن.
کمک کنید تورو خدااا

من چطوری ازتون تشکر کنم؟

من چطوری ازتون تشکر کنم؟

سلام، من یه گروه در واتساپ دارم، چطور کاری کنم که کسانی که تازه ادد شدن پیامهای قبلی رو ببینند؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، من یه گروه در واتساپ دارم، چطور کاری کنم که کسانی که تازه ادد شدن پیامهای قبلی رو ببینند؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام بنده واتس أپ را کاملا پاک کردم و دیلت اکنت کردم الان چطور میتونم دوباره پیامهای قبلی خودم رو برگردونم خیلی برام مهم است
خًواهشا کمکم کنید

سلام ببخشید پیامای من پاک شده.این گزینه بیکاپ و ندارم اصن نمیدونم چیکار کنم توروخدا کمک کنین مهم بودن پیاما😔

سلام بنده واتس أپ را کاملا پاک کردم و دیلت اکنت کردم الان چطور میتونم دوباره پیامهای قبلی خودم رو برگردونم خیلی برام مهم است
خًواهشا کمکم کنید

یعنی واقعا اگر واتس اپ رو حذف و نصب کنیم تمام پیام‌ها برمیگردن؟

یعنی واقعا اگر واتس اپ رو حذف و نصب کنیم تمام پیام‌ها برمیگردن؟

سلام یک ویس مهم داشتم پاک شده چطور برگردونم تو روخدا راهنمایی کنید

سلام یک ویس مهم داشتم پاک شده چطور برگردونم تو روخدا راهنمایی کنید

سلام من یه چت رو توی واتساپ خودم حذف کردم حالا چجوری میتونم اونو برگردونم؟

سلام من یه چت رو توی واتساپ خودم حذف کردم حالا چجوری میتونم اونو برگردونم؟

منم این مشکلو دارم حل شد بمنم بگید تو رو خدا

سلام این به ایم معناس پیامی که دوست مون حذف کرده رو میتونیم ببینیم؟

سلام این به ایم معناس پیامی که دوست مون حذف کرده رو میتونیم ببینیم؟

خیر

سلام
من از این برنامه استفاده کردم کار میکنه
همه چیزم برمیگردونه عکس و ویدیو پاک شده،پیامک پاک شده،اطلاعات پاک شده واتساپ،تارچه تماسای پاک شده و …
اینم آدرسشه :https://cafebazaar.ir/app/ir.etech.recoveryplus

سلام
من از این برنامه استفاده کردم کار میکنه
همه چیزم برمیگردونه عکس و ویدیو پاک شده،پیامک پاک شده،اطلاعات پاک شده واتساپ،تارچه تماسای پاک شده و …
اینم آدرسشه :https://cafebazaar.ir/app/ir.etech.recoveryplus

من امروز واتساپمو پاک کردم و دوباره نصب کردم
ولی الان عکسایی که تو چت با دوستام فرستاده بودم باز نمیشه

من امروز واتساپمو پاک کردم و دوباره نصب کردم
ولی الان عکسایی که تو چت با دوستام فرستاده بودم باز نمیشه

سلام تو رو خدا ضروری هست بهم خیانت شده کمکم کنین به همین ماه رمضون‌.پیاما حذف شدن میخوام بالا بیان دوباره ولی هر کاری که خوندم اینجا انجام دادم نمیشه میگم شاید به روز اوری خودکارش برداشته بوده طرف.کمکم کنین.ha3an0031@ ایدی تلگرام و اینستا.ممنونم

سلام تو رو خدا ضروری هست بهم خیانت شده کمکم کنین به همین ماه رمضون‌.پیاما حذف شدن میخوام بالا بیان دوباره ولی هر کاری که خوندم اینجا انجام دادم نمیشه میگم شاید به روز اوری خودکارش برداشته بوده طرف.کمکم کنین.ha3an0031@ ایدی تلگرام و اینستا.ممنونم

ببخشید من می‌خوام اصلا پیامهای حذف شده ام به هیچ عنوان حتی با ریکاوری بر نگردم باید چکار کنم خیلی مهمه خواهش میکنم.

ببخشید من می‌خوام اصلا پیامهای حذف شده ام به هیچ عنوان حتی با ریکاوری بر نگردم باید چکار کنم خیلی مهمه خواهش میکنم.

میخواشتم شخصی رومسدودکنم متاسفانه بامسدودکردنش پیامهاش حذف شدن الان رفع مسدودی کردم میخوام دوباره پیامهابرگردن چیکارباید انجام بدم
راهنمایی کنید
مرسی

سلام
اگر بعد از آنبلاک کردن پیام ها هنوز حذف شده، متاسفانه راهی برای بازگردوندن اون ها ندارید

عالی

🙏🏻

سلام من تمام کارایی ک کفتین رو انجام دادم ولی وقتی ایمیل میزدم میگفت این به حساب شما مربوط نیس حتی ایمیل جدیدم درس کردم نمیدونم چیکار کنم

سلام
حتما ایمیلی که وارد می کنید، همون ایمیلی نیست که باهاش اکانت رو ساختید

سلام ببخشید واتساپ رو قبلا داشتم دوباره نصب ش کردم می خواستم ببینم میشه پیام هارو بازیابی کرد.اما نمیدونم بک آپ فعال بوده یا نه

سلام
اگر قبلا بک آپ رو فعال نکرده باشید، خیر

سلام خسته نباشید من وویس های واتس آپ خودمو از فایل واتس آپ پاک کردم و الان بهشون نیاز دارم قابل بازگردانی هستند ؟

سلام ممنونم من زدم جواب داد خییییلییی ممنونم

سلام
خواهش می کنم خوبه که نتیجه گرفتید

سلام من کلا یکی از چت هام رو حذف کردم (clear chat) حالا چطوری میتونم برش گردونم؟

اگر قبلا بک آپ رو روشن کرده باشید از مسیری که تو پست گفتیم می تونید برگردونید، در غیر این صورت نمی شه

سلام من یکی از چتام و پاک کردم بک اپ واتساپم فعال نیست هیچ بک اپی ندارم راهی داره؟

سلام
خیر متاسفانه راهی وجود نداره

سلام ببخشید من قبلاً واتساپ نصب کردم و بعد از چند وقت نصبش کردم و پشتیبانی رو زدم و میخام یکی از گفتگو گو هامو حذف کنم …حذف میشه ولی دوباره که نصبش میکنم پشتیبانی رو که میزنم برمیگرده باید چی کار کنم؟

سلام وقتتون بخیر من گوگل درایورهم دارم اما وقتی حسابو میزنم تاچت هاروبرگردونه مینویسه دردسترس نیس حای بااینک حساب جدیدمیسازم لطفا کمک کنید به این چت هانیازدارم😔

من حافظه گوشیم پر بود یهو رفتم تو وتساپم دیدم همه ی چت ها بجز گروه ها حذف شدن. متاسفانه به دلیل فضای پر گوشیم قبلا بک اپ ها هم پاک کرده بودم.چطور میتونم چت ها رو برگردونم؟

منم این مشکلو دارم میشه اگه مشکلتون حل شده بگیدمنم اونکارو انجام بدم

سلام پیامای شخصی پاک نشد منم دلیلت بلاک زدم الان میخوام بدونم برا طرف مقابلم حذف شده؟؟

سلام من حسابم پاک کردم و دوباره واردش شدم هم پیام ها پاک شدن امکان بازگردانی هست

سلام خسته نباشین
چطوری میتونم کاری بکنم ک برگردوندن چت های قبلی غیر ممکن باشه.؟

سلام
خسته نباشی
اقا من واتساپم جی بی بود بعد من زدم ازش بک اپ گرفتم و بعد پاکش کردم بعد داخله این یکی گوشیم واتساپ جی بی رو نصب کردم و باز کردم ولی پیام ها و چت هام رو بالا نیورد
بعد الان من سوالم اینه که چ جوری میشه پیام ها رو بازگردوند؟
ممنو

سلام ما کلا گزینه بک آپ و نور میزنیم ولی الان احتیاج به پیامهای دوماه پیش دارم که پاک شده به چه طریقی میشه برم ببینم؟

سلام من دو سال پیش ی چت رو از واتساپ حذف کردم و حدود یک سال پیش واتساپ رو پاک کردم خط رو دادم به یکی میخواستم بدونم اون وقتی واتساپ بریزه میتونه پیام های دو سال قبل که من پاک کردم رو با گوشی خودش بخونه و اینکه گوشی اون اندرویید هست
اگر اون شخص بعد دو سال واتساپ بریزه میدونه بازیابی کنه اون چت رو؟ و اگر تو این مدت برام پیام اومده باشه براش میره پیام؟
تروخدا جواب بده

سلام
حافظه گوشیم پر بود بعد رفتم کش دیتا رو حذف کنم
یهویی همه حافظه واتس آپم و پیام‌ها حذف شد
امکان داره که مجدد برگردوند؟

سلام.من چت با یک نفر رو پاک کردم. بک اپ گوشی فعال است. تمام مراحل رو انجام دادم. ولی گزینه renameواسم فعال نیست
؟

سلام ببخشید ی سوال داشتم. ینی اگه گزبنه پشتیبان گیری رو رو کلا خاموش کنیم و بعد هر چقدر هم فایل هارو پشتیبانی کنیم بازم تو واتساپی که نصب کنیم‌نمیاد بالا؟

سلام نمیشه به زبان فارسی و اسان تر یا ودیویی به ما این عملیه رو بیاموزید ؟

سلام .
من واتساپ رو پاک کردم و دوباره نصب کردم . پیام های قبلی برگشت . ولی پیام های تقریبا ۲۴ ساعت گذشته برنگشت .
لطفا راهنمایی بفرمائید .

سلام من میخوام پیامی رو ک دوستم پاک کرده برگردونم ایا راهی هست؟

واتساپ جیبی نصب کن

سلام خسته نباشید من تازه گوشی و عوض کردم
تو گوشی قبلی واتس آپ رو پشتیبان گیری روزانه بود
اما وقتی تو این گوشی واتس اپ و نصب کردم پشتیبانگیری کردم فقط تا پیام های ۱سال پیشم موجوده چیکار میتونم بکنم پیام ها برگرده؟

سلام من میخوام واتس اپ جیبی رو پاک کنم و واتس ساده نصب کنم آیا اطلاعاتم پاک میشوند؟ یا نه

سلام لطفا بگید کجای تنظیمات فعال باید پیام ها رو برگردانم

چطور میتونم گروهی که ازش لفت دادم رو دوباره بیارم😢

سلام،من اگه پیامها رو پاک کرده باشم پیامهای قبلی تاچندماه قبل قابل بازگرداندن هستن؟(مثلا پیامهای یک سال پیش رو هم میشه باز گرداند)

سلام ببخشید من واتساپم یک دفع هنگ‌کرد و تمام فایل هاو پیوی و ها پیاما همه چیو پاک‌کردن همه میگن واسع حافظس لطفا میش کمک‌کنید ک‌ ی طوری من پیاما و فایلها و پیوی هامو برگردونم لطفاااا😑💔💎

من چطوری میتونم ویسی که پاک کردمو برگردونم؟

وقتی پیامی را حذف کنیم و آن فرد را بلاک کنیم باز هم میتوانیم پیام هارا بازگردانیم

سلام
من یه ویسی رو میخوام باز کنم ولی میگه که چون مال خیلی وقت پیشه قابل دانلود شدن نیست ، اونو باید چیکار کنم؟
راهی هست که این قابلیت واتساپ رو غیر فعال کنم که پیامامو حذف نکنه؟

سلام ببخشید من میخوام وات یو نصب کنم ولی نمیخوای میامای قبلیم پاک بشه باید چیکار کنم ؟

سلام
من پیامی را قبلا در واتساپ فرستادم و بعد از مدتی میخوام اونو پاک کنم ….. چجوری این کارو انجام بدم ؟؟؟؟؟؟

سلام ،وقت بخیر ،
اینجانب گوشی از دستم افتاد و ال سی دی گوشیم از بین رفت پس از اینکه ال سی دی را تعویض کردم وارد اپلیکیشن واتساپ شدم یک پیغام آمد بدون اینکه توجه ای کنم OK زدم و کلیه پیغامها و عکسها و ویدیوها از بین رفت و متاسفانه بکاپی ندارم که بتوانم برگردانم ، همه روشهایی را هم که در گوگل سرچ کردم تقریبا” 90درصد انجام دادم ولی متاسفانه هیچ کدام از چتها و عکسها و ویدیوها برنگشت ، از شما خواهش می کنم در صورت امکان اینجانب را راهنمایی نمائید که چگونه می توانم پیغامهای واتساپ خود را بازیابی نمایم چون بسیاری از آنها مهم و درحال کار و بررسی بودند که متاسفانه این اتفاق افتاد.

سلام
ببخشید یه سوال دارم
اگه واتساپمون قدیمی یا معمولی باشه
بخوایم واتساپ جی بی دانلود کنیم
پیام ها و صوت و عکس و فیلم و…‌
پاک میشن تو واتساپ جی بی

سلام
من توی واتساپ افرادی که جزو کانتام نیستن و بهم پیام میدن و قتی واتساپم را حذف میکنم و دوباره نصب میکتم و گزینه ی بک اپ دیل هم قبلش زدم و هم گزینه ی ری استور اما پیام اون افراد و حتی نوتیف پیامشون هم پاک میشه انگار اصلا پیامی ندادن
میشه پیام این افراد را برگردوند؟

سلام خسته نباشید.
من حدود. ۹روز گوشیم خاموش بوده و. حالا که روشن کردم در. گروه پیامهای پنج روز نیست و از روز. ششم به بعد هست
علتش چیه؟؟
لطفا راهنماییم کنید

سلام من واتساپم حذف شده خواستم دوباره نصب کنم نمیشه

سلام ببخشید من واتساپم پاک شده دوباره نصب کردم پیامام پاک شده و خیلی به اون پیاما احتیاج دارم چجوری برگردونم واتساپم جی بی واتساپه

سلام من یه پیام روبرای خودم حذف کردم ومیخام که برای همه حذف بشه ولی متاسفانه چون برای خودم حذف کردم دیگه برام نمیاد تاحذف کنم، حالا باید چیکارکنم تا برای بقیه هم حذف بشه؟

سلام خسته نباشید.
من جدیدا واتساپ جیبیم این مشکل رو پیدا کرده که پیمای بقیه سر موقع میاد پیمای خدم هر یک ساعت یه چن تاش میرح.
ک این مشکل برای چن تا عز دوصامم پیش عومده بود.
حالا میخام جیبی رو حذف و نصب کنم ولی پیمام پاک نشن دقیقن ب
باید چیکار کنم؟!

سلام
ببخشید بعد چندروز میشه پیام های واتساپ رو برگردوند؟؟؟حتی اگه ۵ ماه ازش بگذره میشه برگردوند؟؟

من پیامی رو تو یه گروهی اشتباهی فرستادم بعدا که اومدم پاکش کنم حذف برای من آورد و حذف برای همه رو نیاورد منم هل شدم حذف برای منو زدم الآن چطوری می تونم پیام بازیابی کنم پاک کنم؟

سلام پیامای یه روز قبل من پاک شده تروخدا بگین چژچر برگردونم توهرچتی رفتم پیامای دیروزم نبود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

صرف نظر از آن که در چه شرایطی قرار دارید، به خاطر داشته باشید که همیشه گزینه‌هایی برای شما وجود دارند. در ادامه برخی گزینه‌هایی که می‌توانید از طریق آن‌ها کانتکت‌های واتساپ خود را بازگردانید، عنوان می‌کنیم:

این گزینه تنها در اختیار کسانی است که نسخه پشتیبان مخاطبین واتساپ را در کامپیوتر شخصی خود دارند. اگر این موضوع در مورد شما هم صدق می‌کند، تنها کاری که باید انجام دهید دسترسی به فایل پشتیبان در کامپیوتر و بازیابی تمام کانتکت‌‌هایی است که آن‌ها را از دست داده‌اید. این یک روش عالی برای بازیابی مخاطبین حذف شده در واتساپ است.

ابزارهای زیاد و فوق‌العاده‌ای وجود دارند که می‌توانند به شما در بازگرداندن کانتکت‌های حذف شده واتساپ کمک کنند. برخی از موثرترین ابزارهای گوشی‌های هوشمند که به این منظور استفاده می‌شوند از این قرارند:

شما می‌توانید یکی از این ابزارها را که سازگاری بهتری با گوشی هوشمند شما دارد انتخاب نمایید. برای نصب هر کدام از ابزارهای عنوان شده، بسته به نوع دستگاهی که دارید، سری به فروشگاه گوگل یا فروشگاه اپل بزنید.

البته از آنجایی که پیشگیری بهتر از درمان است، به همین منظور شما می‌توانید از اپ‌های هوشمند مدیریت کانتکت همچون Covve استفاده کنید تا کانتکت‌های خود را همگام و ایمن نگاه دارید و همچنین بتوانید با یک کلیک از آن‌ها خروجی (export) بگیرید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     ثبت اشتراک نسخه آنلاین

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک

وب سایت مهدی کمالی | Mahdi Kamali

یادداشت ها، روزنوشت ها و …

در واتساپ این امکان برای کاربران وجود دارد که پیام ارسالی خود را با انتخاب گزینه «حذف برای همه» از گروه ها و یا چت شخصی حذف نمایند. این امکان زمانی که پیامی به اشتباه ارسال می شود کاربرد حیاتی دارد. اما گاهی اوقات چند ساعت بعد از ارسال پیامی در واتساپ قصد حذف آن برای همه داریم اما مشاهده می‌کنیم فقط گزینه «حذف برای من» فعال است.

با ترفند زیر به راحتی می توانید پیام را حذف کنید:

ابتدا اینترنت گوشی را قطع کرده و برنامه واتساپ را ببندید و سپس به تنظیمات ساعت و تاریخ و ساعت رفته و آن را از حالت خودکار به دستی تنظیم کنید.

چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

ساعت جدید را به زمانی نزدیک به ارسال پیام تنظیم کنید.

وارد واتساپ شوید، پیام را انتخاب کرده و روی حذف ضربه بزنید. خواهید دید گزینه حذف برای همه اضافه شده است.

پس از انتخاب گزینه «حذف برای همه» به تنظیمات تاریخ و ساعت برگردید و آن را به زمان و تاریخ خودکار تغییر دهید.

با باز کردن واتساپ و فعال کردن اینترنت می‌بینید پیام برای تمام کاربران حذف شده است.

باید توجه کنید که اگر مدت خیلی زیادی از ارسال پیام گذشته باشد (مثلا از روز فراتر رود) ، پس از تغییر ساعت و تاریخ با پیغام صحیح نبودن تاریخ و ساعت مواجه می شوید بنابراین بهتر است همان ابتدا در ارسال پیام دقت نمایید و یا نهایتاً تا چند ساعت پس از ارسال پیام با ترفندی که بیان شد پیام خود را حذف کنید.

مهدی خان جواب نداد این روش .نیومد

سلام
من چندین بار امتحان کردم. اتفاقاً تا یکی دو روز قبل هم جواب داد.

حتماً باید واتساپ به طور کامل بسته شود. پس از آن تاریخ را به عقب برگردان و دوباره واتساپ را باز کن.
برای بستن کامل واتساپ می توانی به صورت دستی یا با استفاده از برنامه گرینیفای استفاده کنی.

فقط واسه خودت پاک میشه امتحان کردم

ینی برات حذف برای همه رو نمیزنه؟

فقط داخل گروه میشه حذف کرد داخل چت دو نفره نمیشه

شما اول کامل از واتساب خارج شوید
در بخش تنظیمات برید داخل قسمت برنامه ها.بعد واتساب انتخاب کرده و باز کنید.قسمت توقف اجباری فعال کنید.حالا برید ب قسمت تاریخ و زمان.قسمت خودکار تنظیم ساعت و تاریخو غیر فعال کرده.و ساعت وتاریخو دقیقا ب ساعت و تاریخ ارسال پیام تغییر بدید.بعد واتساب باز کن چند لحظه نگدار و بعد بزن سر قسمت سطل زباله و گزینه حذف برای همه فعال میشه

من همه اینکارا رو انجام دادم تو صفحه چت خودم میزنه پاک شده ولی تو صفحه چت بقیه پیام رو هنوز نشون میده.

چه مدت از ارسال پیام گذشته بود؟
این ترفند مربوط به چندین ماه پیش هستش و احتمال داره توی آپدیت های جدید جلوی این کار رو گرفته باشن…

سلام
من دوساعت گذشته نتونستم پاك كنم پياممو توروخدا بگين چيكار كنم اشتباه فريادم ي پيام

از روشی که گفته شده استفاده کردید و نشد؟

چطوری میشه کلااااا پاکش کرد که اون پیام پاک کردن هم نمونه؟

دمتگرم

سلام ترو خدا کمک کنید من هرکاری بود کردم نشد که نشد
لطفا کمک کنید فک کنم ۲۴ ساعت از پیامم گذشته اما نشد

من انجام میدم ولی به محض باز شدن واتساپ ساعتش میره عقبتر چون دوباره فعال میشه

باید نت تو قطع کنی حذف کنی بعد ساعتو درست کن نتت رو روشن کن تموم

من اینکارو کردم ولی پیاماهم ساعتش همونقد برمیگرده عقب

سلام . اینکه ساعت پیام هم برمیگرده زمانی اتفاق میفته که شما بعد از تغییر ساعت گوشی اینترنت رو روشن میکنید. باید همون در حالت اینترنت خاموش پیام رو پاک کنید

ممنون از رهنماییتون شما از همه واضحتر توضیح دادین.

برای منم اینجوری میشه

کلا واتساپ اینش مزخرفه

من اینکارو انجام دادم برا خودم زده پیام براهمه حذف شده اما بقیه پیامو دارنچیگار کنم؟

عالی بود برای من شد البته فقط چند ساعت گذشته بود

با هر بار تغيير دادن ساعت گوشي ساعت پيامم در واتساپ عوض شد و با چندين بار جابه جا كردن ساعت گوشيم و وقتي ساعت گوشي و پيام واتساپ دقيقا يكي شد ،بالاخره تونستم پاك كنم پيامم رو از توي گروه اونم بعد از گذشت سه ساعت!!!!!!!
واتساپمم جديدترين اپديت هست و شد
هورااااااااااااا
٩٩/٣/٢٥

نکته ای ک هست دقت کنین بعد از اینکه وای فای خاموش کردین برین تو تنظیمات برنامه واتساپ رو توقف اجباری بزنین بعد تو تنظیمات ساعت رو برسونین به ۱۰ دقیقه مثلا(کمتر از یک ساعت بعد از ارسال پیام) بعد از ارسال پیامتون….
بدون اینکه وای فای رو روشن کنین دوباره برین تو واتساپ بعد ک پیامتونو حذف برای همه زدین وای فای روشن کنین…
البته اگ کسی رو پیامتون ریپلی کرده باشه اثرات پیامتون خواهد ماند

دادا دمتگرم

ممنون عااالی پیامام پاک شد

واسه من هرکاری میکنم انجام نمیشه فقط هم دوساعت از زمان ارسالش گذشته

حتماً واتساپ رو از طریق تنظیمات » برنامه ها » واتساپ و گزینه «توقف اجباری» ببندید و مجدد امتحان کنید.

سلام ببخشین یه سوال داشتم ازتون من ا این ترفندی که ارائه دادید استفاده کردم و گزینه حذف برای همه اومد و من ب روی اون زدمو حذف شد حالا سوالم اینه که الان اون پیام ا طرف مقابلم ک بش پیام دادمم حذف شده؟

چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا

احتمال زیاد بله، البته اگه طرف مقابل واتساپ غیررسمی داشته باشه امکان داره پیام های حذف شده براش باقی بمونه…

سلام من پیام اشتباهی دادم ولی هول شدم و حذف برای منو زدم خیلی مهمه چیکار کنم

سلام‌‌ اینترنت گوشی رو خاموش کنید و برنامه رو ببندید و وارد تنظیماتش بشید و گزینه force stop یا توقف اجباری رو بزنید
بعد برید ساعت گوشی تون رو به ۵ دقیقه بعد ساعت ارسال پیام تنظیم کنین
دوباره بدون روشن کردن اینترنت برین داخل واتساپ و پیام رو برای طرف مقابل پاک کنین
بعدش میتونین اینترنت روشن کنید پیامم پاک شده

این راه شما جواب داد ،مرسی ،عالی بود .

مال من پاک شد واسه طرف ن

اگه گوشیتون تایمش با تایم وات یکی نیست اون ساعتی که پیام ارسال شده اگه رو تنظیمات گوشیتون بزنید احتمال چند ساعت جلو تر رو نشون میده
باید ببینی زمان وات چنده بعد برعکس ساعت گوشی کنی و وات رو ببندی و نت خاموش بعد درست میشه مثلا من خودم ساعت ۱۱ فرستادم پیام ارسالی واتساپ رو ولی وقتی همون تایم رو زدم واسه گوشی روی وات اومد ساعت ۶ یعنی پنج ساعت قبل تر ،پس برعکسش کردم ،زمان گوشیو ۵ساعت کشیدم جلو بعد درست شد

دقیقا واسه منم همین جوریه

سلام
وات ساب من توقف اجباری نمیشه میزنم انجام نمیشه برای برنامه های دیگه فعال هست ، می تونید کمکم کنید

از برنامه هایی مثل گرینیفای ( greenify ) هم میتونید برای بستن برنامه ها استفاده کنید.

برای من نشد. فقط برای خودم پاک میشه

احتمالا طرف مقابل کلاپیامهاتونو از گوشیش پاک کرده که در اینصورت در هر تایمی کلا نمیشه دو طرفه پاک کرد

بعدازسه روزم میشه پاک کردتوروخداجواب بدین

خیلی سپاسگزارم .عالی بود

دستت درد نکنه عالی بود.خیلی هم خوب کار میکنه.نه تنها نوشته،بلکه فیلم و عکس هم حذف میکنه،گوشیم Xiaomi مدل ردمی نوت ۸ پرو هستش.

سلام
عالی بود بسیار سپاسگزارم .

سلام..آیا میشهتو واتس اپ پیام هایی که مثلا ۶ ماه از زمانش گذشته جوری پاک کرد که تو صفحه چت طرف مقابل هم پاک بشه؟یعنی طرف مقابل هم نتونه دیگه بهش دسترسی داشته باشه

عالی بود انجام میشه فقط باید نو همون روز باشه

عالیه واقعا دستتون درد نکنه
من با این ترفند بعداز ۱۳ساعت حذف کردم پیام هام رو

دستتون درد نکنه عالیه
من پیامی که دیروز فرستاده بودم و پاک نمیشد البته هنوز پیام رو ندیده بود رو تونستم پاک کنم
خییییییییلی ممنون

سلام من پیامم مال یک هفته پیشه و حتما باید پاکش کنم چیکارکنم لطفا بگید

سلام من تا نت خاموشه حذف برای همه رو میاره و پاک میکنم اما وقتی نت رو روشن میکنم مینویسه پیام حذف شده و به علامت تعجب قرمز کنارش میاد و برای طرف پاک نمیشه

سلام،من هم تونستم پیامم رو پاک کنم،من اول با دکمه هوم از برنامه واتساپ خارج شدم بعد اینترنت رو بستم،رفتم قسمت تنظیمات تاریخ و ساعت و تاریخ و ساعتشو مطابقت دادم با تایم ارسال پیامم،وارد برنامه واتساپی که کامل نبسته بودمش شدم و تاریخ و ساعت پیام ارسالیم به عقب برگشته بود،دوباره تاریخ و ساعتو مطابقت دادم و چندین مرحله این کارو تکرار کردم تا اینکه هردو یکی شدن و تونستم پیامم رو حذف برای طرف مقابل کنم بعد اینترنت رو باز کردم و کنار پیامم علامت قرمز اومد و تلاش مجدد رو زدم و پیامم پاک شد،پیام من واسه دو هفته پیش بود ک با گذشت دوهفته از زمان ارسالش با این روش تونستم پاک کنم،البته مخاطبم طی این دوهفته حتی آنلاین نشده بود که دوتا تیک خاکستری بخوره،یه تیک خاکستری بود

برا منم این تلاش مجدد اومد زدم ولی باز نگرانم پاک نشده باشه

خداااا خیرت بده

گوشيتون ايفون بود ؟

دستتون درد نكنه واقعا

من امتحان کردم نشد اخرم گوشیشو برداشتم خودم پاکش کردم/:

سلام واقعا این روش عالی بود ممنوم از راهنمایی های خوبتون

سلام..من باهمین روش امتحان کردم حذف برای همع فعال شد ولی وقتی دوباره ساعت و تاریخ رو برگردوندم و وارد وات شدم کنار پیام ها علامت تعجب قرمز هست..در صورتی که قبلن با این روش نبود همچین چیزی…اللن پاک شدن؟اخه تو صفه چت خودم دیگه نیستن ولی این علامت کنارشون هست…چیکارش کنم

اره دقیقن . یه علامت تعجب قرمز کنارشه. چیکار باید کرد .

سلام خیلی ممنونم
من بعد سه روز تونستم پیامم رو پاک کنم

سلام
من دیروز تونستم پاک کنم پیامم رو با این روش
ولی امروز وقتی تاریخ و ساعت رو عوض میکنم وارد واتس آپ نمیشه و میگه ساعت و تاریخ گوشی شما درست تنظیم نشده !!
چیکار باید بکنم

برای پاک کردن پیام هایی که در طول روز فرستادین نیازی به تغییر تاریخ نیست، فقط باید ساعت رو توی محدوده ی نیم ساعت پس از ارسال پیام تنظیم کنید. اگه تاریخ رو چند روز جابجا کنید معمولاً همین پیغام رو نشون میده.

خدا خیرتون بده الهی

سلام من همین کارو کردم و حذف برای همه اومد و حذف شد پیامم . ولی فقط برای خودم حذف شد از یکی از دوستام خواستم که اسکرین شات بگیره. ولی پیامم برای اون حذف نشده بود

چند وقت از ارسال پیام گذشته بود؟
بعضی نسخه های غیررسمی واتساپ قابلیت نشان دادن پیام های حذف شده رو دارن، دوستتون از نسخه رسمی واتساپ استفاده می کرد یا غیررسمی؟

براي من هم همين جوري شد گوشيم ايفون حذف براي همه رو زدم اما براي طرف مقابلم پاك نشده بود از نسخه اصلي هم استفاده ميكنه

عالی بود ممنون کار کرد

مرسی واقعا!نجاتم دادین
ولی کاش از اول توضیح میدادین ک حتما باید رفت تو ستینگ و برنامه رو استوپ کرد.من بعد از خوندن نظرات فهمیدم
بازم ممنون

جواب داد واقعا دمت گرم داداش

عاااالی بودید
مرسی

من بااین روش پیام رو پاک کردم اما وقتی نت رو باز کردم بغل اون علامت هشدار قرمز اومده بود و روش زدم نوشته بود Resend.. زدم ریسند رو ولی میترسم بخاطر این موضوع پاک نشده باشه،ممنون میشم پاسخ بدین

من مراحل رو انجام دادم گزینه حذف برای همه اومد زدم ولی از واتساپ مقصد پاک نشد بازم

سلام
خیلی ممنون بابت ترفند

دوستان این صفحه یه چیزی رو نگفت اگه وای فای رو خاموش کرده بعد واتساپ رو در بخش تنظیمات و در بخش برنامه ها توقف اجباری کنید بعد تاریخ رو عوض کنید تا هفت روز بعد هم میتونید پیام رو حذف دو طرفه کنید

سلام اول به تاریخ پیام نگاه کن مثلا ۱۹ اکتبر تو ببر ۱۸ اکتبر ساعت یک ساعت با ساعت پیامت فرق کنه اول نت خاموش کن بعد دستی اینا رو تغییر بده بعد واتساپ رو باز کن دلیلیت را بزن
پاک کردن برا همه میاد بزن روش
دوباره نت باز کن همه چی پاک میشه

سلام
برای من انجام شد الان همه چی ولی علامت تعجب قرمز کنارش اومده چیکار کنم تروخدا کمکم کنید

آقا من این کارو کردم توروخدا کمکم کنید واتساپم خراب شده برنامه ی زمانیش یکی بهم بگه چجوری درستش کنم توروخدالطفا لطفا بگید من حالا چی کار کنم

از گزینه توقف اجباری برای بستن واتساپ استفاده کردید؟

سلام من برا ی ۲ تا از کانتکت هام امتحان کردم
رو گوشی من که آیفون هست و آخرین ورژن روش نصبه جواب نداد.
توو گوشی من پاک شد ولی توو گوشی اونا پاک نشد

عجیبه، دقیقا تمام مراحل رو دست رفتین؟ (البته من خودم فقط رو اندروید این روشو امتحان کردم)

سلام.من یک فایل فورد اشتباهی فرستادم.اونو یکی ریپلای کرده و سوال پرسیده حالا هر کاری میکنم پاک نمیشه تمام مراحل تغییر ساعت و تاریخ رو هم انجام میدم حتی تغییر ساعتش رو هم بزور درست کردم بازم پاک نمیشه.چیکار کنم

با اجرای مراحل نوشته شما پاک میشه (مثل اینکه در مهلت مقرر واتساپ پاک کرده باشید) اما وقتی به متنی کسی ریپلای میزنه، حتی اگه متن پاک شده باشه قسمتی از اون توی ریپلای دیده میشه و این به خود واتساپ بر میگرده…

سلام.من یک فایل ورد را اشتباهی فرستادم.اونو یکی ریپلای کرده و سوال پرسیده حالا هر کاری میکنم پاک نمیشه تمام مراحل تغییر ساعت و تاریخ رو هم انجام میدم حتی تغییر ساعتش رو هم بزور درست کردم بازم پاک نمیشه.چیکار کنم.
ممنون میشم راهنمایی کنید

عالی بود حتما عین دستوراتش عمل کنید در غیر این صورت نمیشه

عالی بود حتما عین دستوراتش عمل کنید در غیر این صورت نمیشه

سلام
بالاخره کسی پاسخ نداد که اگر علامت خطر قرمز جلو حذف پیام امد چکار باید کرد؟

خیلی ممنون از راه حل از یک مشکل بزرگ نجات پیدا کردم

واقعا دمتون گرم از دو طرف مطمئن شدم ک پاک شده پیام

سلام .بعد از انجام مراحل برا من گزینه حذف برا همه فعال شد و زدم .اما وقتی گوشی مخاطبو نگاه کردم دیدم برا اون حذف نشده ایا میتونید راهنمایی کنید

واقعای ترفندعالی بود.ممنونم ازتون.نمیدونستم بایدچیکارمیکردم آدم بعضی وقتاازروی عصبانیت ی سری پیامابراطرف مقابلش میفرسته ولی بعدکه آروم شدپشیمون میشه ازحرفاشمن واقعاپشیمون شدم وازشماممنونم بابت این ترفندخوبتون❤️

مت تمام مراحل رو رفتم و حذف دو طرفه اومد و زدم.اما گوشی طرف مقابل رو ک چک کردم دیدم برا ایشون حذف نشده چکا باید بکنم

عااااالی بود آقا دمت گرم

سلام ببخشید من پیامهای ی روز خاص رو میخوام نسخه پشتیبانی اون رو هم دارم ولی از فسمت گوگل نسخه ها خارج کردم و تو خود درایو ذخیره شده دارم چجوری میتونم بازیابی کنم اونرو .یعنی چجوری وارد نسخه های پشتیبانی کنم ..چون از اونجا پاک شدا

سلام ممنون کمک بزرگی بود…
منم اول انجام دادم نشد راهنمایی دوستان رو که خوندم متوجه شدم.

ببخشید من این کار که گفتی انجام دادم و پیامم حذف شد اما با اینکه تاریخ گوشیم درست کردم پیام هایی که ارسال میشه ۲ ساعت عقب تر از زمان واقعی هست چکارکنم

سلام .بعد از انجام مراحل برا من گزینه حذف برا همه فعال شد و زدم .اما وقتی گوشی مخاطبو نگاه کردم دیدم برا اون حذف نشده ایا میتونید راهنمایی کنید

ممنون عااالی پیامام پاک شد

سلام ببخشید پیام من ۱۰ روز ازش گذشته ، من اینکارو کردم و حذف برای همه اومد و زدم و حذف شد ولی مطمئن نیستم برای طرف هم پاک شده یا نه، چون یدونه امتحانی از گوشی بابام لمتحان کردم همون کارا رو ، پیامش واسه خودمو پاک کردم دیدم هنوز میبینمش

تنظیم زمان کجاست؟؟؟

واقعا مفیده.
نیازی به هیچ برنامه نداره.
اگه زمان رو از تو تنظیمات بیاریم عقب حله

خیلللللی عالی ممممنون

چ جوری میشه هم پیامای خودمون هم طرف مقابل رو دوطرفه پاک کنیم تو واتساپ؟کسی میدونه لطفا بگه❤

عااااالی بود

انجام شد برای من ، پیام برای دیروز بود من ۲ روز تاریخ رو بردم عقب و انجام شد.
تشکر فراوان

من چندساعت گذشته بود ازارسال پیامم حتی اعلان پیامی ک فقط برا خودم حذف شده بود رو هم پاک کرده بودم ولی بکاپ گرفتم و واتساپ رو حذف نصب کردم دوباره نصب کردم پیامم برگشت و با ترفند شما تونستم پیام رو برای طرف هم پاک کنم عالی بود…تشکر

باسلام
یک قسمت رو فراموش کردن که بگن ، بعد از قطع نت ، باید برید قسمت اپلیکیشن ها و واتس اپ رو انتخاب کنید ، بعد گزینه force stop که زیرش نوشته شده رو کلیک کنید ، بعد برید سراغ تنظیمات دستی ساعت؛ ساعت و تاریخ رو به پیام مورد نظر نزدیک کنید ، بعد پاک کنید .
با این روش پاک میشه ، خودم امتحان کردم .

دمتگرم با راهنمایی شما به نتیجه رسیدم، سپاسگزارم

سلام وقتتون بخیر.من تمام کارهایی رو که گفتید انجام دادم‌.بعد از تغییر ساعت و تاریخ گوشیم وقتی میخوام واتساپ رو باز کنم یه پیغام میاد که تاریخ و ساعت گوشی اشتباه هس و واتساپ به هیچ عنوان باز نمیشه.الان باید چیکار کنم؟پیامهایی که قصد حذف کردنش رو دارم مال چهار پنج پاه پیشه.لطف کنید راهنماییم کنید

سلام
بعید میدونم بشه پیامهای چهار پنج ماه پیش رو پاک کرد… حتی اگه چند روز هم تاریخ رو تغییر بدین ممکنه واتساپ باز نشه و همین خطا (صحیح نبودن تاریخ و ساعت) رو نشون بده.
از طرف دیگه واتساپ حدود پنج میلیارد کاربر داره و نگهداری بلندمدت چنین حجم پیامی به صرفه نیست هزینه زیادی به واتساپ تحمیل می کنه برای همین حدود یکی دو هفته که بگذره فایل های رسانه رو حذف می کنه و احتمالا مدت بیشتری که بگذره پیام ها رو از دیتابیسش حذف کنه…

مرسی واقعا این روش خیلی خوبی بود حتما امتحان کنید

سلام
ممنونم بنده امتحان کردم خیلی خوب جواب داد
با تشکر

عالی‌بود‌درستن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا
چگونه بعد از حذف نصب واتساپ پیام ها را برگردا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *