چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

 
helpkade
چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم
چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

خیلی از کاربران گوشی های سامسونگ بعد از فکتوری ریست گوشی با مشکلی رو به رو می‌شوند که به موجب آن باید مشخصات اکانت گوگلی را وارد کنند که قبلا در دستگاه فعال بوده است. اما این مشکل چطور قابل رفع است؟ در این مقاله به آموزش حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست سامسونگ می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

گوگل در نسخه های جدیدتری سیستم عامل اندروید (از اندروید 5.1 به بالا) قابلیت امنیتی تحت عنوان Factory Reset Protection  یا FRP را ارائه کرد که پیش از این در مقاله “ارور Custom Binary block by FRP Lock چیست و چگونه حلش کنیم؟” به طور کامل در مورد آن صحبت کرده بودیم. به موجب این قابلیت زمانی که گوشی فکتوری ریست شود، لازم خواهد بود که مشخصات جیمیل آخر فعال در آن گوشی وارد شود، در غیر این صورت به نوعی امکان استفاده از گوشی وجود نخواهد داشت.

اما آیا روشی برای دور زدن مشکل ورود به اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست (Factory Reset) وجود دارد؟ خوشبختانه روش ها یا بهتر بگوییم ترفندهایی وجود دارند که امکان حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست سامسونگ را فراهم می‌کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به شرح روش های نام برده شده بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از روش های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات گوشی سامسونگ

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

در روش اول از هیچ ابزار جانبی برای حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست استفاده نمی‌شود و از گزینه ها و منوهایی که در خود گوشی وجود دارند استفاده خواهد شد. بدین منظور باید مراحلی که شرح می‌دهیم را خیلی دقیق طی کنید و در هر قسمت که سوالی داشتید، از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. مراحلی که باید در این روش طی شوند به شرح زیر هستند:

گوشی را بعد از فکتوری ریست روشن و زبان آن را انتخاب کنید. دستگاه را به یک شبکه وای فای متصل کنید.

هنگامی که نوبت به وارد کردن مشخصات اکانت گوگل رسید، روی فیلد وارد کردن مشخصات اکانت ضربه لمسی بزنید تا کیبورد گوشی نمایان شود. انگشت خود را روی کلید @ قرار داده و چند ثانیه نگه دارید تا یک پنجره پاپ آپ نمایان شود.

گزینه Google Keyboard Settings را انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که به منوی تنظیمات کیبورد هدایت می‌شوید. در این صفحه آیکون سه نقطه گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. سپس گزینه Use Google Keyboard را انتخاب نمایید.

انگشت خود را روی متنی قرار دهید که با عنوان Here are some tips to get familiar قرار داده و چند ثانیه نگه دارید. سپس در فیلد جستجو عبارت Settings را تایپ و جستجو کنید و این بخش را انتخاب نمایید تا به منوی تنظیمات گوشی هدایت شوید.

گزینه About Phone را از منوی تنظیمات گوشی انتخاب کنید. چند بار پیاپی روی گزینه Build Number ضربه لمسی بزنید تا پیغامی نمایان شود. سپس کلید “بازگشت به عقب” یا اصطلاحا “بک” گوشی را فشار دهید تا به عقب باز گردید. این بار از منوی تنظیمات گوشی گزینه Developer Options را انتخاب کنید. سپس گزینه OEM Unlocking را فعال نمایید.

حال دکمه پاور گوشی را نگه داشته و از منوی نمایان شده گزینه Reboot یا Restart را انتخاب کنید. در این شرایط گوشی ریستارت می‌شود و به جای وارد کردن مشخصات اکانت گوگل فیل فعال در دستگاه، امکان وارد کردن یک اکانت جدید در آن فراهم خواهد شد. بنابراین می‌توانید اکانت خود را وارد کنید و سایر مراحل راه اندازی گوشی را طبق روال عادی طی نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

در روش دومی که باری حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست سامسونگ وجود دارد باید از اپلیکیشن اختصاصی تحت عنوان Samsung Sidesync APK استفاده کنید که یک اپلیکیشن کاملا رایگان است. برای بکارگیری این روش باید مراحل زیر طی شوند:

بنابراین با روش دوم حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست سامسونگ هم آشنا شدید. یک روش دیگر هم برای رفع این مشکل وجود دارد که در ادامه نحوه بکارگیری آن را هم شرح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی  Note 8  سامسونگ

در این روش هم مثل روش دومی که شرح دادیم از برنامه Sidesync استفاده خواهد شد اما دیگر به اتصال مستقیم فلش مموری یا کارت حافظه به گوشی وجود ندارد و دستورات لازم از طریق یک کامپیوتر واسط اعمال می‌شوند. مراحلی که برای پیاده سازی این روش باید طی شوند به شرح زیر هستند:

https://www.progeeksblog.com/samsung-sidesync-apk-free

نکته: اگر برنامه به صورت خودکار قابل نصب نشد،باید وارد فایل منیجر گوشی شوید و به پوشه Downloads بروید و سپس فایل نصبی (با پسوند apk) برنامه SideSync را انتخاب نمایید تا نصب شود.

مشاهده خواهید کرد که بعد از ریستارت گوشی مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست برطرف می‌شود و می‌توانید بدون هیچ دردسری از گوشی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش 3 روش مختلف برای حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست سامسونگ پرداختیم. این مشکل یکی از مشکلات شایعی است که کاربران گوشی های اندرویدی و به ویژه گوشی های برند سامسونگ با آن رو به رو می‌شوند. چنانچه در رابطه با هر یک از روش های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی سامسونگ A10 اس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A41

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام گوشی من tp-link مدل CL5 هست ودر روش دوم و سوم که یک پنجره پاپ ظاهر میشود/ نمی آید
چیکار کنم؟؟لطفا راهنمایی کنید.ممنون

سلام گوشی j5 در روش سوم با گوشی میام کروم برنامه رو دانلود میکنم اما نصب نمیشه لطفا کمکم کنید

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

ببخشیدمدل گوشی رواصلاح می کنم: GTI9300I

هیچکدام ازسه روش درگوشی من انجام نشد.سامسونگ: GTI900

سلام گوشیم j7 @ کار نمیکنم هر چی نگهش میدارم

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

با سلام به همه دوستان..

اگر گوشی شما آندرود جدید دارد فیلم آموزش را دانلود کنید و روش سوم را انجام دهید و اگر اندروید قدیمی دارید از روش یک و دو استفاده کنید . 

یک مسئله رو همین اول بگم چون خیلی از دوستان تا آخر مطلب رو نمی خوانند و به مشکل میخورن و سوال میپرسن . اگر هر سه روش جواب نداد . آخرین راه مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ هست . و حتما شماره و آدرس نمایندگی را از شماره تلفن 

021-42132 بپرسید و هر کس تابلوی سامسونگ داشت رو نماینده سامسونگ ندانید ..فقط شماره راهنمای سامسونگ   42132 -021-    نمایندگی واقعی و نزدیک شما رو به شما اعلام میکنه . 

روش شماره یک 

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

اگر دقت کرده باشید در گوشیهای جدید سامسونگ بعد از ریست فکتوری گوشی نیاز به گوگل اکانت و یا سامسونگ اکانت دارد و تا این سامسونگ اکانت یا گوگل اکانت را نداشته باشید نمیتوانید ادامه کار بدهید .

روش کار 

یک کابل OTG یا همان یو اس بی ( آن د گو ) 

یک یو اس بی (فلش) خالی

فایل مورد نظر که در زیر متن وجود دارد و برایگان قابل دانلود می باشد 

گوشی را با سه کلید فکتوری ریست کنید و در مرحله ای که وای فای نشان داده می شود یو اس بی را که به کابل otg زده اید به موبایل وصل کنید و میبینید که در همون حالت امکان نصب فایل ظاهر می شود بعد فایل رو نصب کنید البته باید بعد از استارت کردن نصب برنامه وارد سیتینگ شده و تیک نصب برنامه ناشناس را بزنید و بعد از نصب سیتینگ دستگاه ظاهر میشود و بعد وارد قسمت ریست فکتوری شده و از داخل منو گوشی را ریست می کنید 

یک فیلم آموزشی در فایل زیر است که تمام مراحل را میبینید اگر سوالی داشتید کامت بزارید در خدمتم 

همه وظیفه داریم به هم کمک کنیم –البته رایگان —

  دانلود فایل حدف اکانت

                                                   دانلود رایگان فایل سایت 1

 

اگر روش بالا به هر دلیلی جواب نداد و یا یو اس بی رو گوشی شما شناسایی نکرد ..روش دوم که در پایین توضیح دادم برای گوشیهای جدید تر با ورژن آندروید بالاتر را انجام دهید 

 روش شماره 2

اگر گوشی شما با روش شماره یک درست نشد و بهتر بگم از مدلهای  2016 گوشیهای سامسونگ  و با ورژن آندروید 6 و بالاتر  روش بالا برای بیشتر موارد جواب نمیده و شما باید با یک روش کمی مشکل این مرحله را پشت سر بگذارید . 

…اول این که اگر به نمایندگیهای رسمی سامسونگ مراجعه کنید این کار را برای شما انجام می دهند و اگر به هر دلیلی نتوانستید این کار را انجام دهید . با ید به دقت و با حوصله کاری را که می گویم انجام دهید . 

..موارد مورد نیاز 

  1. یک مودم وای فای  با اینتر نت (چون باید از طریق موبایل به آن متصل شوید و فایل دانلود کنید ) توجه داشته باشید با سیم کارت و جی پی ار اس امکان این مسئله وجود ندارد . مگر این که یک موبایل دیگر داشته باشید و هات اسپات کنید . منظورم اینه که با اون سیم کارتی که قراره داخل گوشی وصل کنید نمی توانید وارد اینتر نت شوید ..پس یک مودم وای فای اینترنت دار یا یک موبایل اینتر نت دارد که هات اسپات اون فعال باشه .

 2. یک سیم کارت  که مهم نیست برای هر اپراتوری باشه . فقط حتما باید پین کد داشته باشه و پین کد فعال باشه و هنگام روشن کردن گوشی پین کد بخواد 

3. یک ای دی گوگل یا یک ایمیل گوگل که پسوردش رو کامل بدونید و حتما داخل ایمیل شماره موبایل خودتان رو داده باشید ( این رو تاکید میکنم که شماره موبایلتون رو داخل ای دی گوگل داده باشید و اون سیم کارتی که شماره اون در ایمیل گوگل ثبت شده نباید اون سیم کارتی باشه که پین کد داره و در بالا بهش اشاره شده . یعنی شما دوتا سیم کارت باید داشته باشید .یکی سیم کارت با پین کد که توی موبایل قفل شده (همون موبایلی که میخواهید درستش کنید ) قرار میدهید . چون وقتی در مرحله ای از کار شما ایمیل جدید رو  که ایمیل خودتون که با شماره موبایلتون  ثبت شده رو به موبایل میدهید . چون با یک گوشی دیگه کانکت شده یک کد تایید برای شماره موبایل پیامک میکنه  که باید اون رو بزنید تا مرحله رو رد کنه ..(امیدوارم متوجه شده باشید )

4..چیز دیگه ای که نیاز دارید این دو تا فایل پایین هست که باید وقتی با موبایل قفل شده وارد این وبلاگ شدید اونا رو با همون گوشی دانلود و نصب کنید 

5. و نکته مهم حوصله و شکیبایی و اگر نشد تکرار مراحل هست . به شما قول میدم اگه دقت کنید دیگه نه هزینه ای پرداخت میکنید و نه از منزل خارج می شوید و نه این که ایمیل شخصی خودتون رو به هیچ فردی نمی دهید ..

6. در ضمن موبایل مورد نظر باید بالای 50 درصد شارژ داشته باشد 

7. ,و منوی دستگاه را  حتما انگلیسی انتخاب کنید        

      دانلود فایل حذف اکانت گوگل

            

                                   فایل شماره 1

          

                                 فایل شماره 2       

         

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

دارم فیلم این کار رو تهیه و در آینده در وبلاگ قرار میدهم

توجه توجه

 با توجه به مشکل دوستان و آندروید های جدید روش سوم را که در زیر لینک دانلود آن را قرار دادم بهترین روش میدانم بدقت نگاه کنید و انجام دهید 

محل دانلود فیلم آموزشی جدید مهر ماه 1398  روش سوم جدید 

 . روش را برایتان بصورت مختصر مینویسم 

اول گوشی را بدون سیم کارت  روشن کرده  و بعد از بالا امدن و روشن شدن گوشی به مرحله ای میرسید که وای فای های اطراف رو به شما نشان می دهد . وای فای خودتان را کلیک کنید و پسورد را بدقت وارد کرده و ذخیره کنید و کانکت را بزنید تا پیغام کانکت در زیر وای فای شما نمایان شود . بعدگوشی را خاموش کنید و سیم کارت پین دار را وارد کنید و گوشی را روشن کنید 

–  

مر حله بعد سیم کارت پین دار  را جا بزنید و گوشی را ریستارت یا خاموش روشن کنید . 

وقتی گوشی بالا می اید از شما پین کد می خواهد . شما اگر دقت کنید یک عکس گوشی در قسمت پایین صفحه  است که همان امرجنسی کال است ان را بزنید و صفحه شماره گیر ظاهر می شود

 بعد از ظاهر شدن شماره گیر شما شروع به شماره گیری 112 کنید و پس از این که ارتباط برقرار شد (البته شماره 112 در ایران شماره جمعیت هلال احمر است و بعد از چند ثانیه تماس قطع می شود ) 

 داشتم می گفتم پس از برقراری تماس انگشت را از سمت راست صفحه  گوشی  به سمت چپ بکشید . توضیح این که فقط 2 الی 4 ثانیه بعد از  برقراری ارتباط فرصت این کار را دارید و حتما باید تماس بر قرار شود و صدای یک خانم را که در مورد هلال احمر صحبت می کند را می شنوید .  بعد از کشیدن صفحه به سمت چپ عکس کره زمین را در یکی از گزینه ها می بینید ان را بزنید و یکی از اینتر نتها یا همان بروزر های گوگل کروم و یا بروزر خود گوشی را که در پایین هست انتخاب کنید البته گوگل کروم را انتخاب کنید بهتر است . 

بعد از این مرحله  با ادرسی که وبلاگ من است  www.118iran.blogsky.com  را در گوگل بزنید و  در لیست سمت چپ وبلاگ  روی گزینه ((روش حذف گوگل اکانت ….

بعد روی—- فایل شماره 1 — بروید و کلیک کنید تا دانلود شود و این کار را روی ===فایل شماره دو هم انجام دهید ..

بعد از این که دانلود تمام شد  در حالتی که در همان صفحه اینترت هستید  به پایین صفحه بیایید تا گزینه های– بوک مارک — را ببینید  روی ان کلیک کنید و فایلهای دانلود شده را می بینید و بعد هر دو را نصب کنید .. در هنگام نصب به شما اعلام میکند که  برنامه نامشخص یا همان   unknown sources  که تیک نصب این گونه برنامه ها را بزنید تا نصب شود .. 

 بعد از نصب این دو برنامه گزینه گوگل اکانت را از بالای صفحه به پایین بکشید و در این مرحله همان ایمیلی را که گفتم باید داشته باشید با رمز و شماره تلفن …. به جای ایمل فراموش شده بزنید و پسورد را هم بزنید …دقت داشته باشید چون در این مرحله شما دارید با یک موبایل دیگر به ایمیل متصل می شوید ممکن است گوگل اجازه وارد شدن به ایمیل را ندهد و از شما تاییدیه بخواهد و شما چون  شماره موبایل خود را در ایمیل داده اید اجازه دهید یک اس ام اس از گوگل برای خط شما ارسال شود و اون شماره ارسالی  گوگل  را در گوشی بزنید تا مرحله را رد کند و پس از رد شدن از این مرحله گوشی شما درست می شود فقط اگر گوشی متعلق به خودتان نیست بعد از بالا آ مدن گوشی وارد قسمت اکانت شده و ایمیل خود را پاک کنید …البته اگر فرصت داشتم عکسهای این  کار را برایتان  در این قسمت می گذارم …شما هم با نظرات خود به من انرژی بدهید …موفق باشید . 

در آخر یک توضیح را میدهم چون بعضی ها مطرح کردند . 1 این که با توجه به نظرات دوستان خیلی ها موفق شده اند پس شما هم می توانید زود نا امید نشوید و به دقت همه کار ها انجام دهید .. اگر نتوانستید مراحل را از اول تکرار کنید ..با دقت ..

در بعضی موارد وقتی فایل را دانلود می کنید نمی توانید آن را ببینید و نصب کنید که این مشکل به عدم ورژن جدید گوگل کروم در گوشی شما می باشد پس بعد از کشیدن صفحه به سمت چب گوگل کروم جدید نصب کنید و مراحل را مجدد با ورژن جدید گوگل کروم انجام دهید ….خواستن توانستن است …

در بعضی از موارد ممکن است نتوانید صفحه را به سمت چپ بکشید و این یعنی ورژن اندروید شما بالا هست و هیچ یک از روشهای بالا جوابگو نیست و بهترین کار مراجعه به سایت یوتیوپ و سرچ به زبان انگلیسی و انجام راهکارهای جدید است انشالله یک روش جدیدتر را در وبلاگ میزارم تا شما دوستان انجام دهید . 

اگر باز هم نتوانستید با مراجعه به نمایندگی سامسونگ (شرکت هماهنگ ) با شماره تلفن  تهران  81028 تماس برقرار کنید و نزدیک ترین نماینده در نزدیکی خود را سوال کنید و با مراجعه و یا ارسال از طریق پست این کار را رایگان انجام دهید .

در ضمن گارانتی داشتن یا نداشتن گوشی و یا از هر کشوری گوشی را اورده با شید مهم نیست خدمات سامسونگ جهانی هست

گوشیم سامسونگj2هستش.قابلیت اجرای otg نداره. چیکار باید بکنم قفل جیمیل باز شه؟ خواهش میکنم اگه بلدین راهنمایی کنین

سلام دوست عزیز –شما به هر نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید رایگان انجام میدن براتون

عالیییییییی.خیلی ممنونم. من خدمات موبایل دارم و تو این مورد مشکل داشتم. مشکلم و حل کردین. خیلی ممنونم

آقا دمت گرم برای a8 انجام شد برای همه سامسونگا کارمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام همکار گرامی من یه لنوو a7000aواسم اوردن فلش کردم بعد رو جیمیل ماند اصلا otg نمیشناسه ایا راه حل دیگه ای است ممنون میشم راهنمایی کنید تشکر از پست خوبتون

من نرم افزار کارم با دانگل bst میشه جیمیل رو حذف کرد،اینم شمارم 09170367063

سلام دوستان گلم کسانی که برای حذف جیمیل کابل otg براشون بالا نمیاد باید رام اندروید رو هرچه پایین تر نصب کنن تا مشکلشون حل بشه با تشکر محمد

تششششششششششششککککککککککککررررررررر

دمت گرم خداییش یارو تبلیغ گزاشته ۶۰هزار میگیرم براتون کدشو باز میکنم خدا خیرت بده

واقعا یاشا خیلی ممنون از راهنماییتون مشکل من برا جی پنج حل شد با روش شما واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مممنوننننننننننننننننننن

روی گلکسی جی۵ قدیمی جواب میده مگه او تی جی ساپورته؟

سلام سالار سپاس فراوان از این اموزش ان شاالله سالم باشی و سر افراز

باسلام گوشی من j5 جدیدهست ریست کردم روی ایمیل گیرکزده نمیدونم جگارکنم کابلotgهم خریذم اما نتونستم کاری کنم وصل میکنم اصلا چیزی نمیادرفتم نمایندگی میگه 60هزارتومان هزینه داره لطفا کمکم کنید

hاقا رو سامسونگ j7کار نمیکنه

سلام دوستان گوشی سامسونگ j5کابل otgروپشتیبانی نمیکنه اگه کسی اطلاعاتی داره که میتونه بعدازریست اکانت سامسونگ روپاک کنه لطفا راهنمای کنه قبلا هم تقاضا کردم اما کسی جوابی نداد باتشکر این هم ایمیل من هست Www.imanpoorghasem@gmail.com

دمتون گرم گوشیمj5 هس روشتون جواب داد.خداخیرتون بده

بسیار عالی galaxy J7 را با این روش درست کردم

سلام من برنامه رونصب کردم رفت تو تنظیمات ریست هم زدم ولی بازم جیمیل خواست تو تنظیمات تو حساب ها رفتم که جیمیلش رو حذف کنم هم جیمیلی نداشت

daaaaameeeet gaaarm

سلام من برنامه رونصب کردم رفت تو تنظیمات ریست هم زدم ولی بازم جیمیل خواست تو تنظیمات تو حساب ها رفتم که جیمیلش رو حذف کنم هم جیمیلی نداشت

داداش خدایش دمت گرم خیلی حال کردم با این حرکتت

اقا عاااااالی بود دقیقا 8 ساعت باهاش ور رفتم اخرش با این نرم افزار شد دمت گرم واااااقعا

با سلام به همه دوستان . آنقدر از این پیغام های شما انرژی می گیرم که خدا میدونه ..انشالله همه ما تجربیات خودمون رو به اشتراک بزاریم …موفق باشید.

در مرحله ایی که وای فای نشان داده میشود یعنی چی؟وقتی میاری تو صفحه ریست فکتوری وای فای نداره که

سلام دوست عزیز . بعد از ریست کلی گو.شی . شما باید ایمیل یا همون جیمیل را داشته باشی قبل از زدن جیمیل باید به وای فای متصل بشی و تو اون مرحله اسم وای فای اطراف رو بهت نشون میده تا به هر کدوم که پسوردش رو داری وصل بشی ..امیدوارم جواب رو گرفته باشی

سلام دمت گرم درست شدسیم کارت وارد کردم پین خواست به جای زدن پین امرجنسی کال روزدم شماره 112 گرفتم بعد صفحه ظاهر شده صفحه دوم ، مرورگر رو انتخاب کردم بعد فایل کوئیک شوتکات میکر رو ادرس شو که داشتم دانلود کردم نصب کردم تو قسمت گوگل اکانت ایمیل رو وارد کردم رستارت کردم درست شد تو یوتوب فیلمش هستبازم دمت گرم

خوشحالم که میتونم به هموطنام کمک کنم . هرچند نا چیز . شما دوستان هم اگه راهی پیدا می کنید که ممکنه کمک کنه کمی به خود زحمت بدهید و در نت قرار دهید ..چون یکی مثل خود ما که نیاز داره کارش درست میشه …یا حق

فایل ها رو دانلود میکنم ولی باز نمیکنه. یعنی روش که میزنم هیچ عکس العملی نشون نمیده.مشکلش چیه؟

سلامآقا من گوشیم نوت 4 اندرویدشم6.0.1 اما هرکاری میکنم تو صفحه امرجنسی انگشتمو از راست به چپ میکشم اتفاقی نمی افته.نه علامت کره میاد نه هیچی.البته یکسال نیست گوشیه رو گرفتم البته فکر کنم گارانتی داشته باشه.هرجا میبرم یکی میگه 120میگیرم تا درست کنم.خلاصه کمترین قیمتی که بهم گفتن 40تومن بوده.خواهشا بگین چکار کنم.آموزش برای نوت 4 هم بذارید.ممنون

باز میشه با دقت و مرحله به مرحله

سلام..داداش من هرچی شماره 112 رو میگیرم یا میگه اشغاله یا از منطقه سرویس خارج است راه دیگه ای نیست یا یه شماره دیگه؟ 110 یا 115 رو هم که میگیرم میگه باید با شماره اضطراری تماس بگیری.

کافیه تماس بر قرار بشه مهم نیست چی بگه هر موقع تماس بر قرار شد هر صدایی امد شما صفحه رو بکش به سمت چپ

اغا دمت گرمشماره حسا بده پول بریزم ناموس

مجددا سلامهرکارش میکنم از راست به چپ از چپ به راست هرچی میکشم هیچی نشون نمیده.فقط 3نقطه نشون میده که شامل مخاطبین-تنظیمات و… است.تازه زنه همش میگه شماره مورد نظر اشتباه است.ایمیل هم که ساختم smsبرام نیمد.

آقا رفتم یه مخاطب به اسمه هلال احمر ساختم.بعد سایت شمارو برا وبساتش گذاشتم.حالاکه تازه عکس کره هرو نشون داده.غیر فعاله وقتی میزنم روش میگه:your request has been declined for security reasons

شاید قبل از این که سیم بزنی وای فای رو ست نکرده باشی . اگه نشد برو با برنامه . اودین آخرین ورژن دستگاه رو بزن اپدیت کن تو بعضی از موارد باید گوشی اپدیت بسه

سلامدمت گرم داداش.عالی بود

یه دنیا ممنون خیلی عالی بود

آقا یه دنیا ممنون آقا دست درد نکنه بخدا خیلی گلی خیلی باحالی آقا فداتم دستت درد نکنه داش گلم

واقعا دمت گرم

سلاممن گوشیم گزینه بوک مارک رو بعد از دانلود نمیارهلطفا راهنماییم کنیدممنون

دو کار میتوانی انجام دهی . یک به نمایندگی سامسونگ ببری و بعد اگر امکان این را نداری باید با برنامه ..اودین .. گوشی را اپدیت کنی و بعد این کار را انجام دهی. ورژن اندروید قدیمی است

آقا ممنون.خدا خیرت بده

سلامهمه ی مراحل رو درست رفتم فقط وقتی زنگ میزنم112, نمیتونم برم رو کروم, ینی نمیاره, گوشیم j5

اولا با اون روش اول تست کن شاید این مراحل رو نیاز نداشته باشه دوم این که وقتی 112 رو گرفتی باید تماس برقرار بشه بعد صفحه رو بکشی سمت چپ و باقی مراحل

سلام خسته نباشیدگوشی من htc one xl هستگوشی قفل الگو داشت.دست بچم بود، حالا که ازش گرفتم میبینم ازم جیمیل میخواد!!!هرکاری هم میکنم باز نمیشه… :(یعنی همین مشکل رو داره!؟؟؟؟

شما با این روش فقط سامسونگ رو میتونید درست کنید .. برای اچ تی سی شما با نگه داشتن کلید ها و همان روش وایپ مشکلتون حل میشه

ممنون، دلتون دریا و امید

فقط میگم خدا خیر دنیا و آخرت بهتون بدهد.من نوت پنج داشتم که این مشکل را داشت و از روش دوم کارم حل شد.تشکر داداش

سلام کسی گوشی رو بر نمیداره ۱۱۲ نمیشه واس j7 تورو خدا کمکم کنید زدم گوشی داداشمو فرمت کردم کسی ۱۱۲ ج نمیده روش اول کار نمیکنه

لازم نیست کسی جواب بده به محض این که صدای اپراتور آمد .صفحه رو بکش سمت راست

سلام.خسته نباشید.ممنون بابت آموزشتون مشکلم حل شد.دَمِ آدم های باحالی مثل شما گرم که از آموزش ب دیگران دریق نمیکنن…من یه مشکل دارم یک بار برنامه ی knox رو نصب کردم بعد خوشم نیومد احساس کردم گوشیمو سنگین کرد خواستم حذفش کنم حذف نمیشد و بالاخره از تو گوگل پلی رفتم و unistall کردم…حالا گوشیمو ریست فکتوری هم کردم ولی آیکن برنامه ی knox تو ستینگ گوشی تو اپلیکیشن هام هست…میشه بگید چجوری کامل حذفش کنم؟ممنون.

شاید جزئ برنامه های اصلی باشه و غیر قابل پاک کردن باشه . اگه جز اون برنامه های اصلی نباشه باید رام ارجینال بزنی

واقعااا عالی رو samsung j7 با اندروید 6 جواب داد، خدا خیرت بده، عااااالیالبته من برای تماس با 112 از برنامه realterm استفاده کردمممنونم

سلام.من همه کارارو کردم.ولی باز میگه گوشی بازنشانی شد.ایمیلم که میدم باز همینو میگه

سلام من تعمیرکار موبایلم. تو اندروید پنج مشکلی ندارم ولی تو اندروید ۶ که میخوام ایمیلو بشکنم تو قسمت google accont که میرم میخوام جیمیلمو وارد کنم همش eror زده و وارد نمیشه تا جیمیل بدم. آیا راهی برای برطرف کردنش هست؟؟؟

سلام به نت هم وصل شدم موقعی که تماس هم برقرار میشه رومرورگر میزنم میاد بیرون دوباره رو صفحه امرجنسی مروزگر باز نمیشه با اینکه به وای فای وصلم.ممنون میشم جواب بدید

باید کار کنه شاید مشکل دیگه ای داره با برنامه ..اودین .. فلشش کن و بعد مراحل رو تکرار کن

خیلی آقایی دمت گرم بعد از نصب گوگل اکانت برنامه دوم که حجمش کمتره رو باز کنید حتما اولی رو نصب کنید و وقتی روی گزینه کلیک می کنید تا ایمیل وارد کنید از سه نقطه بالا سمت چپ می تونید استفاده کنید همچنین تو آپارات فیلمش هس که با کمک فیلم و این فایلها من گوشی رو بعد یک روز اعصاب خورد کن درس کردم بازم از مدیر این وبلاگ بخاطر سودجو نبودنش تشکر می کنم

سلام مهندس جان من j200f دارم اندروید 5.1.1 هست.otg که نمیشناسه اما با ترفند شما با اینترنت bypas.. رو دانلود و فکتوری ریست میکنم وقتی بالا میاد دوباره همون مشکل گوگل اکانت پابرجاست.لطفا کمک کنید

سلام من گوشیم Z600 کیبل otJ را قبول نکرد نشناخت لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم

عرض سلام ادب احترام دارم خدمت کسانی که بدون هیچ توقعی آموزشهای انواع برنامه و…رادر اختیار مردمی که زیر خط فقر هستند قرار میدن.داداش خدا قوت خسته نباشی تنت سالمواقعا ی مخه تمام عیاری همون کارایی رو که گفته بودی انجام دادم چون هزینه بردار بود و فقر نمیذاشت درستش کنم از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت میکنمو من چون انگلیسیم خوبه سایتای انگلیسی زبان زیادی رو گشتم ولی متاسفانه موفق نشدم ویدوهای زیادی نگاه کردم ولی ب اندازه این راهنمایی شما مفید نبودگوشی من J700H بود الانم به همه بازدید کنندگان میگم Never give up…هیچوقت تسلیم نشو.‌‌سپاسگذارم

بعد از فکتوری ریست تبلت یا گوشی اندروید یکی از مشکلاتی که با آن برخورد خواهید داشت تایید اکانت گوگل است که باید حتما اطلاعات اکانت قبلی خود را وارد کنید. در صورتی که شما این اطلاعات را فراموش کرده باشید به هیچ طریقی نمی توانید وارد گوشی شوید و از آن استفاده کنید. امروز در انزل وب قصد داریم چند مورد از راه حل های حذف اکانت سامسونگ، اچ تی سی و … بعد از فکتوری ریست با OTG را به شما آموزش دهیم. این راه حل ها ممکن است به حل مشکل اکانت گوگل روی گوشی اندروید جواب دهد و شما را از شر این مرحله آزاردهنده رها سازد.

How to Bypass Google Account Verification FRP in Samsung, Huawei, LG … Android Phone

همراه با آپدیت اندروید Lollipop 5.1 ، از گوگل به عنوان یک قابلیت امنیتی جدید استفاده شد. اگر شما رمز عبور گوشی خود را فراموش کرده باشید و گوشی خود را ریست فکتوری کرده باشید یا گوشی خود را فلش کرده باشید، گوشی هایی مانند سامسونگ از شما می خواهد اطلاعات اکانت جیمیل قبلی خود را وارد کنید و تا زمانی که این اطلاعات را وارد نکنید نمی توانید از گوشی استفاده کنید. در واقع هدف از طراحی چنین قابلیتی محافظت از اطلاعات شما است اما گاهی اوقات مشکلات جدی به بار می آورد اگر شما اطلاعات جیمیل خود را فراموش کرده باشید دیگر نمی توانید از گوشی خود استفاده کنید و این مشکل در گوشی هایی مانند پرابم پرو سامسونگ کمی حادتر است. شما می توانید برای حل مشکل اکانت گوگل بعد از فلش اطلاعات جیمیل خود را دور بزنید که بسته به مدل گوشی شما این فرآیند می تواند ساده یا سخت باشد. به طور مثال حل مشکل اکانت گوگل در سامسونگ Prime Pro کمی سخت تر است و احتمالا بعضی از این روش ها روی گوشی شما پاسخگو نباشد.

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

وقتی که شما گوشی خود را ریست فکتوری یا فلاش می کنید شما باید زبان گوشی خود را انتخاب کنید و به یک اتصال اینترنتی غیر از اینترنت سیم کارت خود متصل شوید و اطلاعات جیمیل خود را وارد کنید. اگر شما این اطلاعات را نداشته باشید دکمه Next برای شما غیرفعال خواهد ماند و مابقی تنظیمات گوشی را نمی توانید انجام دهید. این مشکل را در تصویر زیر می توانید مشاهده بفرمایید. قبلا در انزل وب ۶ روش رفع مشکل بالا نیامدن و ریستارت شدن پشت سرهم گوشی و تبلت اندروید را به شما آموزش دادیم، در ادامه شما با روش های حذف اکانت گوگل در اندروید ۶، ۷ و… آشنا خواهید شد.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید تا با مشکل اکانت گوگل در اندروید مواجه نشوید این است که قبل از ریست فکتوری یا فلش کردن گوشی خود اکانت گوگل (جیمیل) خود را از گوشی حذف کنید. برای انجام این کار باید به مسیر Settings > Accounts > Google بروید و اکانت خود را تپ کنید. در اینجا شما آیکن سه خط عمودی را مشاهده خواهید کرد آن را انتخاب کنید و Remove را تپ کنید.

علاوه بر این سعی کنید از ۶ روش برداشتن و بازیابی پسورد و پترن فراموش شده صفحه قفل اندروید استفاده کنید و رمز گوشی خود را باز کنید و اگر اطلاعات جیمیل خود را فراموش کرده اید از ۹ روش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره استفاده کنید.

بعد از ریست فکتوری منتظر بمانید تا گوشی ریبوت شود، زبان گوشی را انتخاب کنید. به شبکه وای فای متصل شوید. در صفحه بعد اطلاعات اکانت گوگل از شما پرسیده خواهد شد اگر اطلاعات اکانت خود را بلد نیستید در فیلد متنی تپ کنید و کاراکتر @ را نگه دارید تا منوی پاپ آپ Settings به شما نمایش داده شود. Google Keyboard Settings را انتخاب کنید، روی سه نقطه یا More  تپ کنید. آیتم Help&Feedback را انتخاب کنید.

از بخش Help گزینه Using Google Keyboard را تپ کنید. در این بخش قسمتی از متن را برای مدت طولانی نگه دارید و در گوشه سمت راست بالا Websearch را تپ کنید. فیلد جستجو نمایش داده می شود متن داخل این فیلد را پاک کنید و Settings را تایپ کنید.

اسکرول را پایین بکشید و About Phone را تپ کنید. وارد منو شوید و روی Build Number هفت بار تپ کنید تا Developer Options فعال شود. به منوی قبلی برگردید و Developer Option را باز کنید. OEM Unlocking را مجاز کنید و روی Back دو بار تپ کنید. دستگاه خود را ریستارت کنید. دوباره به وای فای وصل شوید. حالا دیگر صفحه وارد کردن اکانت قبلی گوگل به شما نمایش داده نمی شود و از شما خواسته می شود اکانت گوگل جدید را اضافه کنید. در این روش شما به ابزار جانبی مثل کابل OTG نیاز ندارید اما اگر مشکل شما رفع نشد از روش آخر این پست استفاده کنید.

جهت حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست گوشی های ال جی ابتدا تلفن را به شبکه وای فای وصل کنید. به صفحه خوشامدگویی برگردید و روی Accessibility تپ کنید. از این منوی جدید Vision را تپ کنید و Text-to-speech Output را فعال کنید.

روی آیکن چرخ دنده تپ کنید و Google Text-to-speech Engine را انتخاب کنید. Setting for Google Text-to-speech Engine را تپ کنید. در اینجا شما باید منوی Feedback را مشاهده کنید، روی آن تپ کنید تا زیرمنوی جدید ظاهر شود. روی Terms of Service تپ کنید.

بعد یک پنجره گوگل کروم باز خواهد شد. وقتی از شما خواسته می شود Sign In کنید دکمه No, Thanks را انتخاب کنید. ابتدا به صفحه Terms of Service انتقال اده می شوید. لوگوی گوگل را تپ کنید و در نوار جستجو Test را تایپ کنید. اولین نتیجه جستجو ویکی پدیا خواهد بود. برای مدت زمان طولانی توضیحات زیر عنوان را فشار دهید تا یک منو با دو گزینه Copy و Share و همچنین سه نقطه عمودی به شما نمایش داده شود. روی سه نقطه تپ کنید، در منوی جدید سه گزینه Select all, Web search و Assist را مشاهده خواهید کرد که باید Assist را انتخاب کنید.

جایی که از شما سوال می شود که می خواهید Sign In کنید No, Thanks را انتخاب کنید. در نوار جستجو Settings را تایپ کنید و آن را باز کنید. بعد از ورود به تنظیمات، Apps را تپ کنید بعد سه نقطه عمودی را انتخاب کنید و از منو گزینه Show System را انتخاب کنید. شما لیستی از تما برناه های سیستمی را مشاهده خواهید کرد. در این لیست دنبال Setup Wizard بگردید و آن را انتخاب کنید.

Force Stop و سپس OK را تپ کنید. در منوی Setup Wizard روی Storage ضربه بزنید تا Clear Cache را مشاهده کنید، آن را انتخاب کنید.  دو بار کلید Back را بزنید تا به لیست برنامه ها برگردید. در اینجا روی Google Play services ضربه بزنید. مراحل بالا را تکرار کنید و دکمه های Force Stop و Disable را تپ کنید.

با استفاده از کلید Back به منوی تنظیمات برگردید. گوشی خود را ریستارت کنید. بعد از رستارت شن گوشی شما باید تنظیمات اولیه را انجام دهید. بدون اتصال گوشی به شبکه وای فای روی Next تپ کنید. بعد از این Skip را امتحان کنید. اگر اتصال وای فای در گوشی شما وجود دارد، مدتی آن را تپ کنید و بعد Forget Network و سپس Next را انتخاب کنید. روی Skip ضربه بزنید تا گزینه Protect this Device را مشاهده کنید، این گزینه را از حالت انتخاب خارج کنید. بعد از این تا زمانی که Google Terms را مشاهده می کنید تمام صفحه ها را Skip کنید. I agree را انتخاب کنید و روی Done تپ کنید. دوباره مطمئن شوید به وای فای متصل نیستنید حالا به مسیر Settings > General > Backup & Reset بروید و گزینه Factory data reset را انتخاب کنید. به مسیر Reset Phone > Delete all > Reset بروید.

برای حل مشکل اکانت گوگل پس از ریست فکتوری اچ تی سی ابتدا بعد از ریست گوشی زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی Start تپ کنید. به شبکه وای فای متصل شوید و روی Next ضربه بزنید. وقتی که به صفحه تایید اکانت گوگل رسیدید رو فیلد ایمیل/ تلفن تپ کنید. یک کیبورد به شما نمایش داده خواهد شد کلید تنظیمات آن را فشار دهبد تا صفحه HTC Sense Input Settings باز شود. در اینجا روی Personal Dictionary ضربه بزنید و بعد مدت طولانی HTCVR را نگه دارید و Share را انتخاب کنید.

شما گزینه های اشتراک گذاری را خواهید دید، آیکن جیمیل را برای مدت طولانی نگه دارید تا صفحه App info باز شود. Notifications و سپس App Settings را انتخاب کنید روی سه نقطه در بالای گوشه راست صفحه تپ کنید و Manage Accounts را انتخاب کنید. پیک پیغام پاپ آپ ظاهر خواهد شد Continue را انتخاب کنید.

شما باید به منوی تنظیمات گوشی هدایت شوید. اسکرول را پایین بکشید و Google را انتخاب کنید. از زیر منوی Google روی Search and Now تپ کنید و بعد Now Cards را انتخاب کنید و با تپ کردن how Cards آن را فعال کنید. در صفحه بعد No, Thanks را انتخاب کنید.  در نوار جستجو Google را تایپ کنید و اولین لینک ظاهر شده را انتخاب کنید. وقتی صفحه باز شد دوباره No, Thanks را انتخاب کنید. حالا به Google Search هدایت می شوید.

در سرچ Google را تایپ کنید و بعد اولین نتیجه را که Google Home است را انتخاب کنید. دکمه No, Thank you را انتخاب کنید. برای Quick ShortcutMaker سرچ کنید و دومین لینک ظاهر شده را انتخاب کنید APK from APK 2.0 را دانلود کنید. بعد از دانلود فایل به عقب برگردید تا زمانی که Show Cards را بتوانید فعال کنید. دوباره No, Thanks را انتخاب کنید. در کادر جستجو Downloads را تایپ کنید تا به پوشه ای که برنامه در آن ذخیره شده دسترسی پیدا کنید. برنامه را پیدا کنید و آن را نصب کنید. اگر گوشی به شما اعلام کرد که به دلایل امنیتی نصب مسدود شد روی Settings تپ کنید و در پنجره پاپ آپ Unknown Sources را انتخاب و OK کنید. حالا دوباره اقدام به نصب برنامه کنید.

پس از اتمام نصب، Open را انتخاب کنید و برای Google Account Manager بگردید و آن را تپ کنید. روی Try ضربه بزنید و بعد سه نقطه و سپس Browser Sign-in و OK را انتخاب کنید.

اطلاعات اکانت گوگل جدید را وارد کنید. گوشی را ریستارت کنید. حالا به مسیر Settings > Backup & reset بروید و اطلاعات را ریست کنید. در مورد سافت یا هارد بریک شدن گوشی چیست؟ بیشتر بدانید.

توجه کنید در این روش اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد.

در این روش برای حل مشکل اکانت گوگل خود بعد از ریست گوشی شما به کابل OTG، فلش مموری، برنامه FRP bypass apk و اتصال به اینترنت قوی نیاز دارید.  بعد از اینکه برنامه FRP bypass apk را دانود کردید آن را به فلش مموری خود کپی کنید. گوشی خود راریستارت کنید و زبان انگلیسی را انتخاب کنید و روی Next تپ کنید.

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

صفحه درج سیم کارت را نادیده بگیرید و بعد گوشی را به شبکه وای فای وصل کنید. I understand and agree to the terms and conditions above و همچنین No thanks را انتخاب کنید و بعد Next را تپ کنید. در صفحه ای که باید اکانت گوگل خود را تایید کنید شما با پیغامی مثل This device was reset. To continue, sign in with a Google Account that was previously synced on this device مواجه خواهید شد.

در اینجا کابل OTG را وصل کنید و فلش مموری را وصل کنیدبعد از چند لحظه File Manager روی صفحه تلفن ظاهر خواهد شد. در فایل نیجر شما باید پوشه Bypass Any Samsung Account Lock را مشاهده کنید روی آن تپ کنید. حالا شما باید دو فایل Guide.txt و Bypass Any Samsung Account Lock.apk را ببینید که باید Bypass Any Samsung Account Lock.apk را انتخاب کنید.

اگر پیغام Install Blocked به شما نمایش داده شد روی دکمه Settings تپ کنید و در صفحه بعد گزینه Unknown sources را انتخاب کنید. در صفحه ای که ظاهر می شود Allow this installation only را انتخاب کنید و OK را کلیک کنید. حالا به صفحه Development Settings بروید روی Install را تپ کنید و بعد از تمام شدن این فرآیند Open را انتخاب کنید. حالا به منوی Settings بروید و Backup and Reset را انتخاب کنید. به Factory data reset بروید و دکمه Erase everything را انتخاب کنید. بعد از اینکه اطلاعات گوشی پاک شد ریستارت می شود. کابل OTG را بردارید و تنظیمات را انجام دهید حالا باید حل مشکل اکانت گوگل پس از ریست فکتوری شما حل شده باشد.

در آخر از شما دعوت می کنیم نحوه ریکاوری اطلاعات، عکس ها و ویدیوها از فولدر LOST.DIR در اندروید را مطالعه بفرمایید.

امروز در انزل وب ما چند روش حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست گوشی های ال جی، سامسونگ و … را به شما آموزش دادیم مطمئنا روش های دیگری نیز وجود دارد و این لیست کامل نیست، اگر در رابطه با موضوع حذف اکانت سامسونگ بعد از فکتوری ریست با یا بدون کابل OTG نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه زیر آن را با ما به اشتراک بگذارید.


سلام
خیلی ممنون از راهنمایی کامل و دقیقتون

سلام
دمتون گرم حسابی حال کردم
چیزی که گوشی فروشی گفت با پونصد هزار درست میکنم اینجا مجانی حلش کردم

سلام
نمیشه
FRP bypass apk
رو دانلود کرد
این خطا رو میده
متأسفیم. شما نمی‌توانید به این سند دسترسی داشته باشید، زیرا این سند شرایط خدمات ما را نقض کرده است.

فایلشو برام ایمیل میکنید
خواهشمندم ازتون
ممنوووووووووووووووووون

عالی احسنت برشما گوشیم اچ تی سی بود درست شد

سلام و درو
با تشکر فراوان از شما دستتون درد نکنه واقعاً عالی بود

دوستان گوشی من ریست شده و الان اکانت گوگل میخواد ولی من جیمیل خودمو یادم نمیاد این روشم انجام دادم نشد ایا کسی میتونه کمکم کنه؟؟؟

آموزشتون واقعا افتضاحه. لا اقل به مشکلات کسایی که پی ام دادن پاسخ بدین.

گوشی من j2 core هستش.ریستار کردم .جیمیل یادم رفته.دکمه@ رو میزنم سه نقطه نمیاد.راهنمایی کنید لطفا

سلام گوشی من پی‌یرگاردین هست با حساب جیمیل پیج دراینستا درست کردم بعد از فلش کردن گوشیم با وجودیکه پسوورد هم داشنم ولی هرچی آدرس جیمیل رو میزدم میزد که اصلا چنین حسابی وجود نداره حالا سوالم این هست که آیا دوباره میتونم اون پیج اینستام رو برگردونم؟ و همینکه چکار باید کرد که درصورت فلش گوشی با این مشکل مواجه نشد؟

سلام دوست عزیزکه سامسونگ j2coreداری برویوتیوب بزن ریست فکتوری j2core کامل میاد
گوشی روروشن کن انتخواب زبان بزن انگلیسی استاتیک
وازوسط بالاجایی که ارم samsungهست انگشت بذارلمس بکش نزدیکای دکمه هوم بروطرف راست یعنی طرف برگشت مثله حروف (( L ))زبانه روی صفحه بازمیشه بزن زبان تالک وبروداخل تنظیمات وبایددوانگشتی کارکنی رفتی تنظیمات اگزینه تک انگشتئ روفعال کن بعداخرین گزینه روبزن میره داخل کروم ودانلودبرنامه بقیه داستان روبافیلم برو.

مال من هم همینطور برسی کنید خواهشن

من ایمیل من رو هک کردن و نمیتونم بازیابیش کنم میخوام گوشی ام رو ریست کنم میگه رمز بزن من یادم نیس ایمیلمم ندارم که درستش کنم چیکار کنم لطفا کمکم کنید

جرا هرجی نکه میداریم@ رو نمیاد

من روش شما را امتحان کردم ولی جواب نداده است که گفتند کاراکتر @ را نگه دارم

سلام . ممنون از انزل وب بابت این آموزش
دوستان توضیحات داده شده در برندها و سری های مختلف اندروید ممکنه متفاوت باشه مثلا @ در همه کیبوردها ممکنه تنظیمات نباشه و کلید دیگری رو باید تپ کرد .
من این اموزش رو دنبال کردم کلیات آموزش صحیح هست اما بعضی جاها مثل قسمت ریستارت رو نیاز نداره . تست کنید حالتهای مختلف رو نتیجه میگیرید . بدرود

سلام من گوشی j5 2016 دارم ریست شده مه با اون راه زنگ زدن گزینه مرورگر داره نه از همین راهی که گفتید واسه سامسونگ گوگل کیبورد هم نداره تر خدا زود جواب بدید دارم دیوونه میشم

سلام گوشی سامسونگ مینسst-s5570iدارم که الگو اشتباه زده شده الان برای وارد شدن نام کاربری ایمیل وپسورد میخواهد چطور میتونم وارد شوم مینویسد با اشتراک گوگل وارد شوید که فراموش کردم اشتراک گوگل دارم یا چی هست لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

فقط ممنون از راهنماییتون خیلی ممنمن تشکر ورسب

چرا می خواهم دگمه @ نگه دارم منوی پاپ آپ نمی یاد

سلام
باتشکر از مهندسین و تکنسین های پر تلاش این مجموعه ، دوستان در ابتدا بسیار متشکر و ممنون بابت ارائه حل مشکل مسائلی که کاربران بسیار درگیر انها هستند ، گوشی که من در حال حاضر مشکل برام پیش اومده اچ تی سی وان ام ناین هستش و دقیقا در قسمتی که داخل منوی پرسونال دیکشنری میشم هرچقدر روی گزینه htcvr نگه میدارم فقط کات و کپی ظاهر میشه و به هیچ عنوان گزینه shair نمیاد که بزنم و ادامه راه رو برم ، چه باید کرد ؟

سلام ..خیلی خیلی عالی .گوشیم ال جی استایلوس ۲ هستش. دقیقا مراحل را رفتم اومد بالا .واقعا دستتون درد نکنه ممنون

چرا @عمل نمیکنه لطفاً

سلام من گوشیم رو بردم فلش کرد اما حافظه داخلی نصب مشکلش چیه لطفا توزیح بدین قبلا ۱۶ گیگ بود اما الان ۸گیگ شد

با این روش ها مشکل من حل نشد واسه همین توسط مترجم گوگل مشکل گوشی رو به انگلیسی سرچ کردم و داخل یوتویوب یه فیلم بود که خیلی خیلی قشنگ مشکل رو حل کرد با استفاده از تاچ های مخفی گوشی

میشه لطف کنید برای من روش رو بفرستید[email protected]

چرا وقتی اتصالو قطع میکنم نکست نمیشه

وقتی @ رو نگه میدارم هیچی نمیاد

لطفااااا برای گوشی ایسوس هم توضیح بدین
روش هارو امتحان کردم و نتیجه نداد

چرا با نگهداشتن @ هیچ چیزی ظاهر نمیشه؟

چرا اونجا که نوشته روی کلمه رو دست میزنم سه نقطه نمیاد

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

نمایش همه کالاها

{{good.GoodsName.split(‘:’)[0]}}

{{good.GoodsName.split(‘:’)[1]}}


چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

یکی از مشکلات آزاردهنده‌ای که خیلی از کاربران گوشی های اندرویدی بعد از ریست فکتوری (Factory Reset) گوشی با آن مواجه می‌شوند، مشکل ورود به اکانت گوگل و تایید آن است. در ادامه این مطلب به آموزش روش های رفع مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری در مدل های مختلف گوشی های اندرویدی می‌پردازیم. بنابراین با ما همراه باشید.

 

گوگل با معرفی اندروید 5.1 آب نبات چوبی یک ویژگی امنیتی را به این سیستم عامل اضافه کرد که اصطلاحا به آن Factory Reset Protection (محافظت از ریست فکتوری) یا Google Account Verification (تایید اکانت گوگل) گفته می‌شود. به واسطه این ویژگی اگر قبل از ریست فکتوری کردن گوشی اندرویدی اکانت گوگلی در آن فعال باشد، فردی که گوشی را فکتوری ریست می‌کند باید ضمن ارائه مشخصات اکانت گوگل خود دوباره در آن لاگین شود تا اجازه بوت شدن کامل گوشی و استفاده از آن برایش مقدور گردد. این قابلیت که به اختصار FRP هم نامیده می‌شود یک ویژگی امنیتی بسیار کاربردی است اما چطور؟ تصور کنید گوشی شما بنا به هر دلیل دزدیده شده باشد و سارق با فکتوری ریست کردن دستگاه قصد از بین بردن اطلاعات شما و فروختن گوشی یا استفاده کردن از آن را داشته باشد.

در اینجاست که قابلیت FRP به خوبی می‌تواند جلوی سارق را بگیرد، چون وی بعد از ریست فکتوری کردن گوشی شما با مشکل ورود به اکانت گوگل شما رو به رو می‌شود. اما متاسفانه این قابلیت در برخی مواقع ممکن است منجر به بروز مشکلاتی هم شود. برای مثال اگر شما رمز جیمیل (Gmail) یا همان اکانت گوگل فعال در گوشی خود را فراموش کرده باشید و دستگاه را فکتوری ریست کنید، با صفحه تایید اکانت گوگل رو به رو شده و چون رمز آن را ندارید قادر به لاگین نخواهد بود! اما برای رفع مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری چه راه حلی وجود دارد؟ خوشبختانه روش هایی برای رفع این مشکل وجود دارند که ما در این مقاله می‌خواهیم به طور جامع نحوه استفاده از آن ها را برایتان شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

نکته مهم: هیچ از روش هایی که در ادامه شرح می‌دهیم به طور 100 درصد نمی‌توانند رفع مشکل اکانت گوگل را در گوشی شما تضمین کنند. با توجه به آپدیت های نرم افزاری، نسخه فریموری که روی گوشی شما نصب است، مدل گوشی و امنیت سیستم عامل آن و خیلی عوامل دیگر ممکن است در برخی گوشی ها روش هایی که شرح می‌دهیم نتیجه لازم را به همراه نداشته باشند. بنابراین از روش هایی که معرفی می‌کنیم به عنوان تیری در تاریکی استفاده کنید و امیدوار باشید که مشکل شما با استفاده از این روش ها برطرف شود. حتما در انجام مراحل شرح داده شده کمال دقت را صرف کنید چون انجام یک اشتباه می‌تواند شما را از دستیابی به نتیجه مطلوب باز دارد.

 

پیش از اینکه راه حل های رفع مشکل ورود به اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست کردن گوشی های موبایل اندرویدی را برایتان شرح دهیم، بهتر است بگوییم که چطور می‌توان از ابتدا پیشگیری لازم را برای مواجه نشدن با این مشکل انجام داد. بدین منظور فقط کافیست قبل از اینکه گوشی را فکتوری ریست کنید، اکانت گوگل فعال خود در آن را از دستگاه حذف نمایید. برای انجام این کار کافیست:

 

 

بدین ترتیب اکانت گوگل یا همان جیمیل شما از گوشی حذف می‌شود و حالا می‌توانید با خیال راحت گوشی را فکتوری ریست کنید. در این شرایط بعد از فکتوری ریست کردن با مشکل لاگین اکانت گوگل رو به رو نخواهید شد. بنابراین بدین ترتیب می‌توانید از بروز مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری گوشی های اندرویدی پیشگیری به عمل آورید.

حالا وقتشه! اینو بخون مشکلات تلگرام و آموزش رفع آن ها

اگر از گوشی های شرکت سامسونگ (Samsung) استفاده می‌کنید و بعد از فکتوری ریست با مشکل لاگین یا ورود به جیمیل (اکانت گوگل) مواجه شده‌اید، می‌توانید با انجام مراحلی که در این بخش شرح می‌دهیم مشکل را برطرف سازید:

 

 

 

 

مشاهده خواهید کرد که اینبار به جای نمایش صفحه ورود به اکانت گوگل با صفحه وارد کردن یک اکانت گوگل جدید رو به رو می‌شوید. بنابراین اکانت جدید خودتان را وارد کنید و بدون مشکل از گوشی استفاده نمایید. پس بدین ترتیب قادر به رفع مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری در گوشی های سامسونگ خواهید بود.

 

اگر از گوشی های شرکت ال جی (LG) استفاده می‌کنید، باید روش متفاوتی را برای دور زدن مشکل لاگین شدن در اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری دستگاه در پیش بگیرید. انجام این کار در گوشی های الجی کمی دشوارتر است و نیاز به دقت بیشتری دارد، بنابراین با حوصله و دقت پیش بروید. برای انجام این کار به شرح زیر عمل نمایید:

 

 

 

 

 

 

منتظر بمانید تا گوشی فکتوری ریست و ریستارت شود. بدین ترتیب مشکل لاگین شدن در اکانت گوگل رفع می‌شود.در انجام مراحلی که شرح دادیم کمال دقت را صرف کنید تا تمام مراحل عینا طبق توضیحات انجام داده شوند، در غیر این صورت ممکن است قادر به دور زدن FRP نباشید.

حالا وقتشه! اینو بخون رفع مشکل آپلود نشدن پست در اینستاگرام : عکس و ویدیو

اگر گوشی که از آن استفاده می‌کنید از محصولات شرکت اچ تی سی (HTC) است و قفل FRP مانع بوت شدن دستگاه می‌شود، برای رفع مشکل به شرح زیر عمل نمایید:

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

نکته: نصب فایل مورد نظر برای رفع مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری در گوشی های اچ تی سی الزامی است. نگران امنیت این فایل نباشید چون هیچ خطر امنیتی را برای گوشی به همراه ندارد.

با انجام مراحل فوق می‌توانید مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری گوشی های شرکت HTC را رفع نمایید. شاید انجام مراحل فوق برایتان کمی سردرگم کننده به نظر آید اما نتیجه آن مطمئن رضایت شما را در پی خواهد داشت.

 

برای اینکه در گوشی های هوآوی از قفل گوگل بعد از فکتوری ریست عبور کنید باید مراحل زیر طی شوند:

 

 

 

 

 

 

پس با انجام مراحل فوق در گوشی های هوآوی (Huawei) هم می‌توانید مشکل ورود به اکانت گوگل را بعد از فکتوری ریست دستگاه برطرف نمایید.

حالا وقتشه! اینو بخون 10 راه حل رفع مشکل آپدیت نشدن برنامه ها در آیفون

اما اگر گوشی که در آن با مشکل لاگین اکانت گوگل رو به رو شد‌ه‌ای محصول شرکت زد تی ای است باید برای رفع مشکل مراحل زیر را طی کنید:

بعد از اینکه فکتوری ریست گوشی انجام شد می‌توانید بدون مشکل مراحل راه اندازی دستگاه را طی کنید و دیگر با صفحه لاگین اکانت گوگل مواجه نشوید. در این شرایط می‌توانید یک اکانت گوگل جدید را به گوشی متصل کنید. پس در گوشی های شرکت زد تی ای (ZTE) هم به روشی که شرح دادیم می‌توانید از قفل FRP یا همان اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست دستگاه عبور کنید.

 

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های مختلف رفع مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری گوشی های اندرویدی سامسونگ، الجی، هوآوی، اچ تی سی و زد تی ای پرداختیم. مجددا اشاره می‌کنیم که هیچ یک از روش های نام برده شده روش قطعی و تضمینی برای دور زدن قفل FRP محسوب نمی‌شوند و عموما در آن ها از باگ ها و رخنه های نرم افزاری برای دو زدن FRP استفاده شده است. امیدواریم با این روش های یاد شده مشکل شما برطرف شود.

حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ: در اندروید ۵ گوشی های سامسونگ سیستم امنیتی جدیدی مانند آیکلود آیفون ایجاد شده که اگر اکانت گوگل روی گوشی شما باشد بعد از فکتوری ریست باید با همان اکانت گوکل گوشی را اکتیو کنید در صورتی که اکانت خود را فراموش کردید طبق مراحل زیر عمل کنید تا بتوانید گوشی خود را اکتیو کنید.

 

 

برای مشاهده آموزش حذف قفل FRP تمام ورژن های اندروید بدون نیاز به کامپیوتر اینجا کلیک کنید

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

 

وسایل مورد نیاز:

مراحل کار:

 

دانلود با لینک مستقیم

 

مشاهده ویدیو این آموزش

 

 

در صورتی که مشکل شما با این روش حل نشد میتوانید از پکیج آموزش حذف اکانت گوگل گوشی های سامسونگ برای تمام ورژن های اندروید استفاده کنید

 

حذف قفل FRP گوشی های سامسونگ در این روش به طور کل دارای دو مرحله است که در ادامه با جزئیات تمام مراحل را به شما آموزش میدهیم.

 

 

در اینجا مراحل ساده ای است که باید دنبال کنید تا حالت ADB را در دستگاه سامسونگ خود فعال کنید. توجه کنید که فرقی ندارد گوشی شما چه مدلی است.

 

 

 

۵. حالا دوباره انگشت خود را به صورت حرف L روی صفحه بکشد و روی گزینه Pause Feedback کلیک کنید

۶. حالا دوبار روی گزینه OK کلیک کنید تا حالت TalkBack غیر فعال شود

۷. رو گزینه Help & Feedback کلیک کنید

 

 

۸. در این مرحله روی آیکن ذربین کلیک کنید و در کادر جستجو کلمه Voice را تایپ کنید از گزینه های نمایش داده شده گزینه Voice را انتخاب کنید

۹. حالا روی گزینه Get Start with Voice Access کلیک کنید

 

 

۱۰. روی آیکن پخش ویدئو کلیک کنید

۱۱. حالا روی فلش اشتراک گذاری کلیک کنید سپس روی سه نقطه کلیک کنید

۱۲. شما وارد برنامه یوتیوب میشوید و حالا میتوانید به راحتی دسترسی به مرورگر گوشی داشته باشید

 

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

 

۱۳. دست خود را روی ویدئو در حال پخش نگه دارید و به سمت پایین بکشید

۱۴. بعد از آن روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Terms & Privacy Policy را انتخاب کنید

۱۵. حالا مرورگر در گوشی شما که دارای قفل FRP است باز میشود

 

 

برای حذف قفل FRP سامسونگ ما به نرم افزار Quick Shortcut Maker نیاز داریم که طبق مراحل زیر آن را دانلود و روی گوشی نصب میکنیم

نکته: شما میتوانید در مسیر مقابل به فایل های دانلودی دسترسی پیدا کنید Bookmark > History > Download History

 

 

روی Install کلیک کنید تا نرم افزار Quick Shortcut Maker روی گوشی شما نصب شود

بعد از این که نصب نرم افزار به پایان رسید روی Open کلیک کنید تا وارد نرم افزار شوید

 

 

در قسمت جستجو نرم افزار کلمه Calculator را تایپ کنید

روی نرم افزار Calculator کلیک کنید تا باز شود

روی TRY کلیک کنید تا وارد نرم افزار Calculator شوید

 

 

 

در این مرحله باید گوشی را به کامپیوتر وصل کنید و با استفاده از نرم افزار Samsung FRP Helper 0.2 اقدام به غیر فعال سازی قفل FRP کنیم

 

 

 

 

روی تب ADB MODE کلیک کنید سپس روی دکمه REMOVE FRP کلیک کنید

 

 

در پایان وقتی پیغام FRP DONE نمایش داده شد کابل گوشی را جدا کنید

در این روش گوشی بصورت اتوماتیک ریستارت نمیشود که شما باید بصورت دستی اقدام به ریستارت گوشی کنید

بعد از روشن شدن گوشی مراحل راه اندازی گوشی را انجام دهید

 

در صورتی که مشکل شما با این روش حل نشد میتوانید از پکیج آموزش حذف اکانت گوگل گوشی های سامسونگ برای تمام ورژن های اندروید استفاده کنید

 

 

 

 

خرید اشتراک

 

آقا حامد دمت گرم خسته نباشی،فقط فایل های سونی رو هم بزار، مرسی

I was so confused about what to buy, but this makes it unardstandeble.

عالی بود

تشکر

agha hamed khaste nabashid mikham bedonam ro goshi samsung core prime ham ok mishe ya na?

اگر گوشیتون از otg ساپورت کنه بله

Frankly I think that’s aboulstely good stuff.

دستت درد نکنه داداش
عالی بود

ممنونم داداش ایول داری هموجور

با عرض سلام و خسته نباشید. واقعا ممنون از آموزش خوب و مفیدتون. بعد از 10 روز با راهنمایی شما موفق شدم .
سربلند و پاینده باشید

ممنون نکته مفید و جالبی بود

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی

سلام گوشیهای که otg ساپورت نمیکنن راه حلی هست

It’s a pleasure to find such ratalnioity in an answer. Welcome to the debate.

ممنون حامد جان

حامد جان دست درد نکنه ولی من هر کاری میکنم نمیتونم وارد بشم ثبت نامم کردم البته به سختی ولی با یوزر وپسوردم نمیتونم وارد بشم راهنمایی کن خواهشن

سلام مشکل ورود سایت حل شده کش مرورگرو خالی کن درست میشه

Always a good job right here. Keep rolling on thhogur.

سلام حامد جان دستت درد نکنه خسته نباشی

سلام دوستان من یه اس 6 دارم با این روش چندین بار تست کردم ریست کردم مشکل حل نشده.جاره چیه؟اکانت گوگل جدیدم اضافه میکنم دوباره همین مشکلو داره و اکانت جدید وارشده رو شنسایی نمیکنه!!!!!!!!!در ضمن این راهو روی گرند پریم تست کردم حل شد!!!!!!!!!!!!!

سلام
فلش مموری و کابل otg رو عوض کنید جواب میده

سلام اقا حامد
من ثبت نام کردم حساب ویژه هم ثبت نام کردم پولم از حسابم کم شد ولی جز کاربر ویژه محسوب نشدم چیکار کنم گیر کردم میخوام دانلود کنم اجازه ورود کاربر vipمیخواد لطفا کمکم کنید.باتشکر

با سلام
لطفا از طریق بخش پشتیبانی پیگیری کنید
http://freegsm.co/support/

با تشکر

سلام
خب داااش اومدیمو گوشی OTG نخورد چیکارکنیم!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه ریخت رو رم اونجوری بقیه کاراشو انجام بدیم؟؟؟

سلام
خیر فقط با روشی که گفتیم میشه

Heck yeah this is exatcly what I needed.

سلام گوشی گالکسی جی 5 دارم که ریست فکتوری کردم. با وارد کردن gmailموجود در گوشی باز هم گوشی را باز نمیکند . چطوری میتونم این مشکل حل کنم؟؟؟

با سلام
از آموزش بالا استفاده کنید

سلام خسته نباشی داداش حامد
آقا اون فایلی که اجرا کرد رو از کجا باید بیارم تا بندازم تو فلش و اجراش کنم؟!

یافتم دادا
دس مریزاد

آقا رو J7 چرا ج نمیده؟!
مگه J7 قابلیت ثاپورت otg cabl رو نداره

Hey, good to find soeonme who agrees with me. GMTA.

سلام دوستان…
با عرض خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
بنده هرکاری میکنم روی گوشی سامسونگ j7 جواب نمیده و مدیریت فایل بالا نمیاد.لطفا راهنمایی کنید…
مرسیتونم…

سلام
من یه نوت 5 دارم ارتقا دادم به اندروید 6 الانم این مشکل رو دارم، متاسفانه این روش برای اندروید 6 جوابگو نیست اگه راهی برای حل این مشکل در اندروید 6 می شناسید لطفا راهنمایی کنید. یا اینکه اگر میتونید یه روش امن برای دانگرید کردن رو آموزش بدید.
ممنون میشم اگه راهنمایم کنید.

با سلام
با استفاده از باکس اختاپوس مشکل شما قابل حله

سلام گوشیهای هواوی هم جدیدا همین مشکل رو دارن اونارو چیکارکنیم

سلام دوست من یه سوال دارم من وقتی ایمیلم بهش میدم درسته و گوگل ورود گوشیمو تایید میکنه اما باز قبول نمیکنه و وارد نمیشه

سلام گوشی من j700h فقط اسم گوشی نوشته میشه بالا هم ارور FRP lock میاد بعد خاموش میشه چکار کنم درست بشه؟

مرسی بابت این اموزش ولی گوشی هایی که otg ساپورت نیستن و باکس هم نمیتونه واسشون کاری کنه تکلیف چی هست

فقط روی مدل های 2016 سامسونگ جواب میده یا همه؟؟؟؟
J700F/DHGSMH

برای همه مدل جواب میده

سلام من خرید کردم حالا فایل رو به فلش زدم وقتی فلش رو به گوشی وصل میکنم مصل فیلم به فایل منیجر وصل نمیشه لطفا هر چه زود کمک کنید

با سلام
این روش برای اندروید ۵ هست

سلام خسته نباشید
من میخوام گوشیم رو فکتوری ریست کنم اما نمیتونم
دلیلش هم اینه که پسورد جیمیل میخواد اما من اون
جیمیل رو خیلی وقته که حذف کردم و دیگه نمیشه پسوردش
رو بازیابی کنم چون دیگه جیمیلی وجود نداره
میشه لطف کنید و کمکم کنید گوشیم نوت ۵ اندروید ۷
با تشکر از شما

با سلام
شما پکیج حذف اکانت گوگل گوشی های سامسونگ را خریداری کنید و از آموزش کامبینیشن استفاده کنید

سلام دوستان من یک گوشی گلکسی اس ۸ دست دوم خریدم و مشکل گوگل اکانت رو دارم و نمیتونم گوشیمو فعال کنم و وقتی هم ک کابل otg رو وصل میکنم هیچ صفحه جدیدی برام باز نمیشه میشه راهنمایی کنید ک من باید چیکار کنم ممنون.

سلام
شما بهتره از پکیج آموزش حذف اکانت گوگل گوشی های سامسونگ برای تمام ورژن های اندروید استفاده کنید

https://freegsm.co/baypass-google-account-after-factory-reset/

سلام وخسته نباشید این برنامه روی j7پریم کار میکنه اندروید ۶ممنون جواب بدید

سلام
بله جواب میده

سلام گوشی من سامسونگ آ۱۰ هس با کدوم روش امتحان کنم؟ممنون

سلام
برای راهنمایی و حل مشکلات شما از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید

سلام فایل رو خریدم اما نمیدونم چطوری دانلودش کنم

سلام
لینک های دانلود به همراه رسید خرید به ایمیل شما ارسال شد

سلام حامد جان ممنون میشم جواب بدی
من یک گوشی a10s گرفتم کارتنش پلمپ بود ولی وقتی روشنش کردم مستقیم رفت به صحفه اصلی زبانشم تایلندی بود الانم نمیتونم سامسونگ اکانت درست کنم فکر کنم از قبل وارد شدن،نظر تو چیه حامد جان؟

سلام
یک بار گوشی رو به حالت تنظیمات اولیه کارخانه برگردان بعد اقدام به راه اندازی اولیه گوشی کن احتمالا مشکل حل میشه

فقط حواست باشه از داخل تنظیمات اقدام به ریست گوشی کن

سلام. خسته نباشید. من با ایمیل یکبار مصرف یا فیک حساب سامسونگ ایجاد کرده ام و فقط آدرس ایمیل فیک روی تلفن در حساب سامسونگ مانده است و رمز و کلیه اطلاعات آن را نیز فراموش کرده ام. حالا میخواهم حساب سامسونگ را با استفاده از ایمیل واقعی تغییر و یا اگر بشود کلا حذف کنم ولی هرکاری میکنم امکانپذییر نیست. لطفا اگر راهی برای تغییر حساب یا حذف و یا هر کاری که میسر باشد را آموزش دهید. با تشکر.

سلام
به یک متخصص نرم افزار موبایل مراجعه کنید تا توسط باکس های تعمیراتی اقدام به حذف اکانت کنند
یا از اطلاعات گوشی بکاپ بگیرید بعد قفل OEM رو غیر فعال کنید و گوشی رو هارد ریست کنید

با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم
از آنجایی که فری جی اس ام به منظور ارائه خدمات پشتیبانی با کیفیت و سریع ، سیستم پشتیبانی تیکت راه‌اندازی کرده است،‌ لطفا کلیه سوالات و مشکلات خود را از این طریق از پیگیری بفرمایید و از درج دیدگاه در این رابطه خودداری کنید.با تشکر از همراهی شما با فری جی اس امارسال تیکت جدید


با عضویت در خبرنامه از آخرین بروزسرانی های سایت در سریع ترین زمان مطلع شوید.

فری جی اس ام در شبکه های اجتماعی


دانلود نرم افزارDownloads-icon


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ بعد از مشکلات نرم افزاری که برای شان پیش می آیند مجبور می شوند، دستگاه خود فکتوری ریست کنند و اولین مشکلی که بعد از این کار با آن برخورد می کنند این است که باید مشخصات اکانت گوگل خود را وارد کنند، این اکانت همان اکانتی ست که قبلاً در دستگاه فعال بوده است. حالا اگر ما آن اکانت را فراموش کرده ایم چگونه باید این مشکل را برطرف کنیم؟ در این مقاله قرار است در مورد حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست سامسونگ صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

در گوشی با نسخه های جدیدتر و سیستم عامل اندروید (از اندروید 5.1 به بالا) گوگل، قابلیت امنیتی تحت عنوان Factory Reset Protection  یا FRP را ارائه کرده است. پیش از این در مقاله ای جداگانه در این مورد صحبت کردیم و به طور کامل در مورد آن توضیح دادیم و گفته شد که به موجب این قابلیت، هر وقت که گوشی فکتوری ریست گردد، باید مشخصات جیمیل آخر فعال در آن گوشی وارد شود، در غیر این صورت به نوعی امکان استفاده از گوشی وجود ندارد.

ولی اگر این جیمیل را ندانیم، تکلیف چیست؟ آیا راهی برای دور زدن مشکل ورود به اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست (Factory Reset) وجود دارد؟ باید در پاسخ به این سوال، این نوید را به شما بدهیم که روش ها یا بهتر بگوییم ترفند هایی هستند که امکان حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست سامسونگ را حل می کند. در پایین تر قصد داریم به شرح روش های نام برده بپردازیم:

در این روش از هیچ ابزار جانبی برای حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست استفاده نشده و از گزینه ها و منوهایی که در خود گوشی وجود دارد استفاده می شود. برای این کار باید مراحلی که شرح می‌ دهیم را به طور دقیق سپری کنید و این مراحل به صورت زیر هستند:

بعد از اینکه گوشی را با فکتوری ریست روشن کردید و زبان آن را انتخاب نموده و دستگاه را به یک شبکه وای فای متصل کنید.

در صفحه ای که جلوی شماست باید مشخصات اکانت گوگل خود را وارد کنید، روی فیلد وارد کردن مشخصات اکانت ضربه لمسی زده تا کیبورد گوشی نمایان گردد. انگشت خود را روی کلید @ قرار داده و چند ثانیه نگه دارید تا یک پنجره پاپ آپ باز شود.

گزینه Google Keyboard Settings را انتخاب نمایید. همانطور که می بینیدشما به منوی تنظیمات کیبورد هدایت خواهید شد. در این بخش بر روی آیکون سه نقطه گوشه سمت راست و بالای صفحه بزنید. حالا گزینه Use Google Keyboard را انتخاب کنید.

در اینجا انگشت خود را روی متنی قرار دهید که با عنوان Here are some tips to get familiar قرار داده و چند ثانیه نگه داشته تا در فیلد جستجو عبارت Settings را تایپ و جستجو کنید و این بخش را انتخاب کرده تا به منوی تنظیمات گوشی انتقال داده شوید.

 

سپس گزینه About Phone را از منوی تنظیمات گوشی انتخاب کرده و چند بار پیاپی روی گزینه Build Number  ضربه لمسی زده تا پیغامی نمایان گردد. حالا کلید “بازگشت به عقب” یا اصطلاحاً “بک” گوشی را فشار دهید تا به عقب باز گردید. این بار از منوی تنظیمات گوشی گزینه Developer Options را انتخاب نمایید. سپس گزینه OEM Unlocking را فعال کنید.

حالا نوبت آن است که دکمه پاور گوشی را نگه داشته و از منوی نمایان شده گزینه Reboot یا Restart را انتخاب نمایید. در این شرایط گوشی ریستارت شده و به جای وارد کردن مشخصات اکانت گوگل فیل فعال در دستگاه، امکان وارد کردن یک اکانت جدید در آن فراهم می شود. پس با انجام کارهای گفته شده می ‌توانید اکانت خود را وارد کرده و سایر مراحل راه اندازی گوشی را طبق روال عادی سپری کنید.

تفاوت میان سامسونگ اکانت و FRO CODE را مطالعه کنید.

در صورتی که موفق به استفاده از روش بالا نبودید و یا مایل به استفاده از روش اول نبودید، می توانید از راه حل دومی که برای رفع مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست سامسونگ وجود دارد، استفاده کنید که در آن حالت باید از اپلیکیشن اختصاصی تحت عنوان Samsung Sidesync APK بهره ببرید. این اپلیکیشن کاملاً رایگان بوده و برای استفاده از این روش باید مراحل زیر طی کنید:

پس همانطور که مشاهده می کنید با راه حل دوم نیز می توان به برطرف کردن مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست سامسونگ بپردازید. اگر دو روش بالا خوش تان نیامد و یا موفق نبودید، راه حل دیگری هم برای رفع این مشکل وجود دارد که در ادامه ی این مقاله با چگونگی استفاده از آشنا خواهید شد.

در این راه حل نیز مانند روش دومی که شرح دادیم از برنامه Sidesync استفاده می شود اما دیگر به اتصال مستقیم فلش مموری یا کارت حافظه به گوشی نیاز نیست و دستورات لازم از طریق یک کامپیوتر واسط اعمال خواهد شد. مراحلی که برای پیاده سازی این راه حل و روش باید سپری شود به شرح زیر می باشد:

https://www.progeeksblog.com/samsung-sidesync-apk-free

فقط به این نکته توجه کنید، اگر برنامه به صورت خودکار نصب نشد، باید وارد فایل منیجر گوشی شده و به پوشه Downloads بروید و سپس فایل نصبی (با پسوند apk) این برنامه SideSync را انتخاب کرده تا نصب گردد.

مشاهده خواهید کرد که بعد از ریستارت گوشی مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست برطرف شده است و می ‌توانید بدون هیچ دردسری از گوشی خود استفاده نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

kookmobileoffice@gmail.com

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.

اطلاع از جشنواره ها و تخفیفات کوک موبایل

برای حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست می توانید

برای حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست می توانید

گاهی اوقات کاربران به دلایل مختلفی مجبور به ریست فکتوری دستگاه اندروید شان می شوند ، اما پس از ریست فکتوری با مشکل دیگری مواجه می شوند که آن درخواست جیمیل بعد از ریست فکتوری است ، در واقع باید حتما اکانت گوگل خود را وارد کنید. حال در نظر بگیرید شخصی اطلاعات اکانت خود را فراموش کرده باشد ، در این صورت راهی برای ورود به گوشی وجود ندارد. اما نگران نباشید ما در این جا می خواهیم به شما آموزش دهیم چگونه به حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست بپردازید.

پیش از این با تولید و انتشار مقالاتی مانند نحوه ریست فکتوری آیفون ، ریست فکتوری اندروید ، سافت ریست ویندوز فون و … در خدمت شما بوده ایم.

حال ما در گروه مشاوره هیواتک ، تصمیم داریم تا مقاله ای در خصوص حل مشکل درخواست جیمیل پس از ریست فکتوری منتشر کنیم و اطلاعاتی در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

به نظر می رسد عبور از این مرحله پیچیده باشد اما نگران نباشید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

تلفن همراه خود را به وای فای متصل کنید.

به صفحه اصلی خوشامدگویی (Welcome) باز گردید و روی گزینه Accessibility تپ کنید.

در صفحه جدید روی Vision تپ کنید و سپس در صفحه بعد سوییچ Talkback را روشن کنید.

در پنجره جدید روی گزینه Text-to-speech output ضربه بزنید.

حال روی Google Text-to-speech Engine ضربه بزنید و گزینه Setting for Google Text-to-speech Engine  را تپ کنید.

در صفحه جدید باید منوی Feedback را مشاهده کنید. صبر کنید تا زیر منوی جدید برای شما نمایش داده شود.

حال یک فیلد که در آن شما می توانید نظرات خود را تایپ کنید، و نیز گزینه “Include logs system” را مشاهده خواهید کرد . درست زیر آن، عبارت Terms of Service را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید.

اگر موفق شدید تا به این مرحله برسید عالی است شما به زودی می توانید به حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست بپردازید.

صفحه جدید روی مرورگر شما باز می شود. هنگامی که از شما میخواهد تا وارد شوید و دکمه Sign In نمایش داده شد روی No, Thanks تپ کنید. روی اولین نتیجه ای که برای شما نمایش می دهد انگشت خود را برای مدت طولانی نگه دارد تا نوار ابزاری که شامل دو گزینه Copy و Share است به همراه سه نقطه برای شما نمایش داده شود.

حال روی سه نقطه تپ کنید و در منویی که مشاهده می کنید گزینه Assist را انتخاب نمایید.

 

 

زمانی که از شما خواسته می شود تا وارد اکانت شوید و دکمه Sign In نمایش داده شد روی No Thanks کلیک کنید و عبارت Settings را جستجو و آن را باز کنید.

حال که صفحه تنظیمات برای شما نمایش داده شد ، روی Apps تپ کرده و از سه نقطه بالای صفحه و سمت راست گزینه Show system را انتخاب کنید. در صفحه بعد روی Setup wizard ضربه بزنید.

 

در صفحه جدید گزینه Storage را انتخاب کرده و به ترتیب روی دو دکمه Force Stop , Clear Cash ضربه بزنید .

سپس به لیست برنامه ها بازگشته و مسیر زیر را دنبال کنید :

Google play service > storage > Force Stop  را تپ کرده  > Clear cash   را تپ کنید

 

 

حال به صفحه تنظیمات برگشته و تلفن را ری استارت کنید. پس از بالا آمدن گوشی تنظیمات را مجددا انجام دهید.

برای انجام تنظیمات ابتدا سعی کنید بدون اتصال به وای فای تنظیمات را انجام دهید و اگر به وای فای وصل بود مدت زمان کوتاهی آن را تپ کرده و بعد Forget Network را انتخاب کنید تا تنظیمات اینترنت از تلفن همراه شما پاک شود.

حال گزینه Protect this device را مشاهده میکنید این گزینه را از حالت انتخاب دربیاورید تا Google Terms برای شما نمایش داده شود . تمام صفحات را Skip کرده و از آن عبور کنید. در نهایت روی I agree تپ و done را انتخاب کنید.

مطمئن شوید به وای فای متصل نیستید ، حال مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings > General > Backup & Reset

حال Factory data reset options را انتخاب کرده و مجددا مسیر زیر را دنبال کنید :

Reset Phone > Delete all > Reset

بعد از ریست فکتوری گوشی ، منتظر بمانید تا زمانی که مجددا راه اندازی شود و به صفحه انتخاب زبان هدایت شوید ، زبان مورد نظر را انتخاب کرده و به مراحل بعدی بروید :

تلفن را به شبکه WiFi وصل کنید.

صفحه بعدی درخواست می کند که اطلاعات حساب گوگل را وارد نمایید. حال مشکل اینجاست که شما اطلاعات حساب تان را فراموش کرده اید. نگران نباشید روی فیلد متن که در آن حساب گوگل را باید وارد کنید ضربه بزنید تا صفحه کلید باز شود و سپس روی @ تپ کرده و نگه دارید تا یک منوی تنظیمات برای شما باز ود.

حال Google Keyboard settings را انتخاب کنید. بر روی سه نقطه موجود در بالای صفحه ضربه بزنید . حال گزینه Help & Feedback را انتخاب نمایید و هر موردی که در لیست دنبال می کنید انتخاب نمایید.

از بخش راهنما (Help) ، روی Using Google Keyboard ضربه بزنید.

روی هر قسمتی از متن که در این صفحه وجود دارد برای مدتی انگشت خود را فشار دهید و  سپس روی Websearch در گوشه سمت راست و بالا تپ کنید.

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

یک فیلد جستجو نمایش داده خواهد شد (متن را در داخل فیلد جستجو حذف کنید) ، عبارت “Settings” را در قسمت جستجو تایپ کنید.

تا پایین صفحه اسکرول کنید تا به گزینه About phone برسید ، حال روی آن ضربه بزنید.

منو را باز کرده و روی شماره ساخت دستگاه 7 بار ضربه بزنید تا Developer Options برای شما فعال شود.

حال سوییچ OEM Unlocking را فعال کرده و دستگاه را مجددا ری استارت و بعد از بالا آمدن دوباره آن را به فای وصل کنید

توجه داشته باشید که این بار از شما نمی خواهد که وارد حساب Google قبلی شوید و در عوض از شما میخواهد یک حساب Google جدید ایجاد و اضافه کنید. با انجام عملیات فوق مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری حل شده  تلفن شما آماده استفاده خواهد بود.

 

گوشی را ریست و دوباره آن را روشن کنید.

زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس روی شروع ضربه بزنید.

تلفن را به شبکه Wi-Fi (ترجیحا شبکه خانگی خود) وصل کنید، سپس روی Next ضربه بزنید.

وقتی صفحه Verify Your Account ظاهر می شود، روی email / Phone field ضربه بزنید. انجام این کار صفحه کلید را باز می کند.

روی دکمه Settings برای مدتی انگشت خود را فشار داده و نگه دارید تا صفحه نمایش تنظیمات ورودی هوشمند HTC باز شود.

در اینجا، روی Personal Dictionary ضربه بزنید، سپس مدتی HTCVR را فشار دهید. پس از این، روی اشتراک گذاری ضربه بزنید.

حال شما برخی از گزینه های به اشتراک گذاری را می ببینید. نماد Gmail را فشار دهید تا صفحه اطلاعات برنامه را باز کنید

روی Notifications و سپس  App Settings ضربه بزنید.

روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و Manage Accountsرا انتخاب کنید. یک پیام پاپ آپ ظاهر خواهد شد. روی Continue تپ کنید.

 

 

شما باید به منوی تنظیمات تلفن خود هدایت شوید. اسکرول کنید تا زمانی که Google را پیدا کنید حال روی آن ضربه بزنید.

در زیر منوی گوگل، روی Search ضربه بزنید، سپس با کلیک بر روی « نمایش کارتها» ، Now Cards را انتخاب و آنها را فعال کنید.

در صفحه بعد، ” No,Thanks ” را انتخاب کنید. حال شما نوار جستجوی Google را مشاهده می کنید.

در نوار جستجو، “Google” را تایپ کنید و روی لینک اول که ظاهر می شود ضربه بزنید. وقتی صفحه باز می شود، روی ” No,Thanks ” یک بار دیگر ضربه بزنید تا شما را به جستجوی Google ببرد.

در نوار جستجو، “Google” را تایپ کنید و روی لینک اول که همان  Google Home است ، ضربه بزنید. از شما خواسته می شود تا Chrome را تنظیم کنید، روی دکمه « No,Thanks  » تپ کنید.

عبارت ShortcutMaker را جستجو کرده و روی لینک دوم ضربه بزنید تا باز شود. از اینجا، با استفاده از لینک در پایین صفحه ، “APK از APK 2.0” را دانلود کنید.

پس از دانلود فایل، به عقب برگردید تا صفحه نمایش را مشاهده کنید که در آن شما می توانید نمایش کارت ها را فعال کنید و آنها را فعال کنید. یک بار دیگر از شما خواسته می شود تا Chrome را تنظیم کنید، روی دکمه « No,Thanks  » تپ کنید.

شما به صفحه جستجو منتقل می شوید. حال عبارت “Downloads” را تپ کنید تا به فولدری که برنامه دانلود شده در آن قرار دارد برسید. حال برنامه را مشاهده خواهید کرد، آن را نصب کنید.

به دلیل دلایل امنیتی، نصب برنامه روی دستگاه مسدود شده است ، بنابراین روی Settings در پنجره کوچک پاپ آپ ضربه بزنید و سپس تیک گزینه Check Unknown Sources یا همان بررسی منابع ناشناس را بزنید و سپس روی Ok تپ کنید.

حال برنامه را نصب کرده و صبر کنید تا عملیات نصب تکمیل شود.

پس از اتمام نصب، بر روی Open کلیک کنید و به دنبال Google Account Manager بگردید ، با “Type E-mail and Password” که در زیر نوشته شده است. روی آن ضربه بزنید

روی «Try »  تپ کرده و سپس سه نقطه را که در صفحه « Retype Password» ظاهر می شود ضربه بزنید.

مرورگر مد نظرتان را انتخاب کنید و ok کنید. حال یک حساب گوگل جدید ایجاد کرده و دستگاه را ری استارت کنید.

حال برای تکمیل فرآیند حل این مشکل ، به تنظیمات و سپس Backup یا پشتیبان گیری مراجعه کرده و دستگاه را ریست کنید.

همانطور که می دانید بعد از روشن شدن گوشی از شما می خواهد تا اطلاعات اکانت گوگل خود را وارد نمایید برای حل این مشکل ابتدا نرم افزار FRP Bypass  را با پسوند .apk را از لینک داده شده در زیر ، دانلود نمایید و روی فلش مموری یریزید و به وسیله OTG آن را به گوشی متصل نمایید. اندکی صبر کنید تا USB شناخته شود و حال نرم افزار را نصب نمایید.

FRP Bypass

 

 

چنانچه در خصوص OTG سوالی دارید پیشنهاد می کنیم مقاله ، قابلیت OTG اندروید را مطالعه فرمایید.

پس از نصب برنامه ، آن را باز کرده و در صفحه جدید گزینه Backup and Reset را انتخاب نمایید. پس از آن گزینه Factory Data Reset را انتخاب نمایید و دکمه Reset all را انتخاب کنید تا گوشی ریست شود.

اگر در خصوص ریست گوشی نیاز به اطلاعات بیشتر دارید ، مقاله ریست فکتوری اندروید را مطالعه فرمایید.

اجازه بدهید عملیات ریست گوشی انجام شود و مجددا گوشی روش شود. حال USB را از گوشی جدا کنید.

هنگامی که گوشی روشن شده و به اصلاح سیستم عامل آن بالا می آید وارد یک صفحه آبی رنگ می شود که در وسط آن یک دایره زرد رنگ قرار دارد ، زبان مورد نظر را انتخاب کرده و روی دایره زرد تپ کنید تا وارد صفحه بعد شوید.

 

 

در صفحه بعد از شما می خواهد وای فای را روشن نمایید. Skip را بزنید و از آن رد شوید. صفحات بعدی را هم بدون اعمال تغییرات رد کنید و روی دکمه Next تپ کنید. در این مراحل از شما خواسته می شود تا تاریخ و ساعت ، زبان گوشی و … را تنظیم نمایید. در آخرین صفحه روی Finish تپ کنید و منتظر بمانید تا گوشی به صفحه اصلی (خانه) وارد شود.

کار تمام است و شما موفق به حل مشکل درخواست جیمیل بعد از ریست فکتوری شده اید.

 

 

برای حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست می توانید

برای حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست می توانید


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787800-021 تماس حاصل فرمایید.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب

اگر با مشکل قبل FRP گوگل در گوشی اندرویدی خاصی مواجه شده‌اید نگران نباشید چون می‌توان این مشکل را به استفاده از چند ترفند مشخص رفع کرد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به طور جامع در رابطه با ماهیت قفل اکانت گوگل یا همان FRP صحبت کنیم و نحوه حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید را هم در گوشی های مختلف برایتان شرح دهیم. پس با آداک فیکس همراه شوید.

قبل از اینکه در مورد حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید صحبت کنیم بهتر است ماهیت این قابلیت را برایتان شرح دهیم و بگوییم که اصلا این ویژگی از کجا آمده و به چه درد می‌خورد! تا قبل از انتشار آپدیت اندروید 5.1 آب نبات چوبی هر کاربری می‌توانست یک گوشی اندرویدی که پیدا کرده یا بنا به هر دلیل به دست وی رسیده را فکتوری ریست (Factory Reset) کند  و بدون مشکل از دستگاه استفاده به عمل آورد! تصور کنید گوشی شما بدون داشتن قفل نمایشگر توسط یک سارق دزدیده می‌شد و وی به راحتی گوشی موبایلتان را فکتوری ریست می‌کرد و سپس از آن استفاده به عمل می‌آورد یا دستگاه را به فرد دیگری می‌فروخت! قفل اکانت گوگل یا FRP Lock یک قابلیت امنیتی است که انجام این کار را به واسطه اکانت گوگل کاربر غیرممکن می‌کند!

به بیان دیگر FRP Lock در گوشی های اندرویدی تقریبا شبیه به قفل آیکلود یا همان اکتیویشن لاک در آیفون های اپل عمل خواهد کرد که در مقاله “آموزش باز کردن قفل آیکلود iCloud Activation Lock آیفون” به طور جامع به صحبت در رابطه با آن پرداخته بودیم. اما چه زمانی قفل اکانت گوگل FRP Lock نمایان می‌شود و مزیت آن چیست؟ اگر اکانت گوگل خاصی روی یک گوشی با اندروید 5.1 یا بالاتر فعال باشد و دستگاه بدون غیر فعال کردن اکانت گوگل فکتوری ریست شود، قفل FRP نمایان خواهد شد و امکان بوت شدن گوشی و استفاده از آن تا قبل از ارائه مشخصات اکانت گوگلی که در دستگاه فعال بوده ممکن نخواهد بود! اما اگر فردی رمز اکانت گوگل خودش را فراموش کرده باشد یا گوشی را از فرد دیگری خریداری کرده و حالا به وی دسترسی نداشته باشد تکلیف چیست؟ در این شرایط باید به دنبال حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید باشید!

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید FRP Lock مخفف عبارت “Factory Reset Protection Lock” به معنای “قفل محافظ فکتوری ریست” است. برای حذف کردن یا عبور از صفحه قفل گوگل در گوشی های اندرویدی می‌توان از روش های متعددی استفاده کرد که البته همه آن ها تضمین موفقیت‌آمیز بودن را به همراه ندارند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به تمام روش ها و راه هایی اشاره کنیم که با استفاده از آن ها قادر خواهید بود از قفل FRP Lock گوشی های اندرویدی عبور کنید. اگر هیچ کدام از راه حل هایی که نام بردیم نتوانستند مشکل شما را رفع کنند کافیست از کارشناسان مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس کمک بخواهید. انواع تعمیرات نرم افزاری گوشی های موبایل از قبیل حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید در این مرکز با تضمین و از طریق روش های مدرن و پیشرفته و به دست کارشناسان مجرب انجام خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال یک روش بی‌دردسر برای عبور از قفل اکانت گوگل در گوشی خاصی هستید، می‌توانید از خدمات آداک فیکس استفاده کنید. برای کسب مشاوره و ارتباط با پشتیبانی این مرکز کافیست با شماره 77921002 تماس حاصل کنید.

در این بخش به معرفی راه حلی می‌پردازیم که با استفاده از آن ها قادر خواهید بود که قفل اکانت گوگل خویش را از روی گوشی های برند سامسونگ بردارید. ممکن است روشی که معرفی می‌کنیم در دیگر گوشی ها هم بازده مناسب را داشته باشد اما استفاده از این روش بیشتر در گوشی های سری گلکسی سامسونگ توصیه می‌شود. مراحلی که باید برای حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید در گوشی های سامسونگ گلکسی انجام گیرد به شرح زیر هستند:

مشاهده خواهید کرد که حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید با موفقیت از گوشی سامسونگ گلکسی انجام شده و به جای درخواست مبنی بر ارائه مشخصات اکانت گوگل قبلی فعال در گوشی از شما خواسته می‌شود که یک اکانت گوگل جدید را در دستگاه فعال نمایید. بنابراین شما می‌توانید اکانت گوگل شخصی خودتان را با انتخاب گزینه Add a new Google Account به گوشی مورد نظر وصل کنید.

در گوشی های برند الجی هم می‌توان با استفاده از یک ترفند ساده قفل اکانت گوگل یا همان FRP Lock را از بین برد. البته این روش هم مثل سایر روش هایی که در مقاله معرفی می‌کنیم به طور قطع و 100 درصد بازده موفقیت‌آمیزی ندارد و ممکن است در خیلی از گوشی ها نتیجه لازم را ارائه نکند. اما به هر حال اگر گوشی که می‌خواهید حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید از آن انجام شود محصول برند الجی است توصیه داریم حتما این روش را در آن بکار ببرید و تست نمایید. مراحلی که باید در این روش طی شوند به شرح زیر هستند.

بدین ترتیب گوشی یک مرتبه دیگر فکتوری ریست شده و حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید با موفقیت در آن انجام می‌شود. این روش در اغلب گوشی های برند الجی قابل انجام بوده و شانس موفقیت خوبی دارد. این روش در صورتی که با دقت و درست مثل مراحلی که شرح دادیم انجام داده شود، ضریب موفقیت بالایی دارند و به جرئت می‌گوییم که حداقل در 70 درصد مواقع منجر به دور زدن و حذف قفل اکانت گوگل FRP می‌شود.

با انجام یک سری مراحل خاص و اقدامات منحصر به فرد در گوشی های برند اچ تی سی هم می‌توان قفل اکانت گوگل یا همان FRP Lock را از بین برد. شانس موفقیت این روش هم تقریبا 50 درصد است. اگر از گوشی های برند اچ تی سی استفاده کنید برای حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت طی نمایید:

بدین ترتیب حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید در گوشی اچ تی سی شما با موفقیت انجام می‌شود. در صورتی که بعد از فکتوری ریست مجدد دستگاه باز هم با قفل اکانت گوگل مواجه شدید باید مشخصات اکانت گوگل جدیدی که خودتان در دستگاه وارد کرده بودید را ارائه نمایید. متاسفانه مراحلی که باید برای حذف قفل FRP گوگل در گوشی های اچ تی سی طی شوند نسبت به دیگر گوشی های اندرویدی سخت تر هستند و پیچیدگی بیشتری دارند. دقت داشته باشید که برای دستیابی به نتیجه مطلوب حتما باید همه مراحل ذکر شده را دقیقا طبق توضیحات ما پیش ببرید. این روش در خیلی از گوشی های برند HTC امکان عبور از قفل امانت گوگل را فراهم می‌کند.

خوشبختانه در گوشی های شرکت زد تی ای گذر یا عبور کردن از قفل FRP نسبت به دیگر گوشی ها به شکل ساده تری قابل انجام است و پیچیدگی های پیشین را ندارد. بدین منظور کافیست مراحل زیر را با دقت و به طور درست در گوشی خود طی کنید:

به همین سادگی در گوشی های برند زد تی ای امکان حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید فراهم می‌شود. این روش تقریبا در 80 درصد گوشی های این برند قابل اجراست و می‌تواند قفل FRP اندرویدی را از بین ببرد.

حذف کردن قفل گوگل یا همان Factory Reset Protection Lock در گوشی های برند آلکاتل هم امکانپذیر است و شانس موفقیت بالایی دارد. بنابراین لازم می‌دانیم ر این قسمت نحوه انجام این کار در گوشی های نام برده شده را هم برایتان شرح دهم. بدین منظور در اسمارتفون های برند آلکاتل به شرح زیر عمل کنید:

پس با طی کردن مراحل نام برده شده در گوشی های برند آلکاتل هم قادر به حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید خواهید بود. این روش در اغلب گوشی های برند مذکور امکان انجام این پروسه و از بین بردن قفل FRP گوگل را فراهم می‌کند.

یک روش دیگر هم برای از بین بردن قفل اکانت گوگل وجود دارد که طبق گزارش خیلی از کاربران روی گوشی های اندرویدی و به ویژه برند سامسونگ به خوبی جواب می‌دهد. در این روش از برنامه Dr.Fone استفاده خواهد شد و حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید از طریق آن انجام می‌شود. مراحلی که باید برای استفاده از این روش طی شوند به شرح زیر هستند:

حالا موبایل خود را ریستارت کنید و به طور عادی مراحل راه اندازی اولیه دستگاه را طی نمایید. به احتمال زیاد قفل FRP گوگل از گوشی موبایل شما حذف شده و می‌توانید از دستگاه بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید.

اگر هیچکدام از روش ها و راه حل هایی که نام بردیم برایتان بازده مناسبی نداشتند و قادر به از بین بردن قفل اکانت گوگل یا همان FRP Lock از گوشی نبودید، توصیه داریم از کارشناسان متخصص آداک فیکس کمک بگیرید. در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس سرویس هایی از قبیل حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید با بهترین کیفیت و با استفاده از مدرن ترین متدهای روز دنیا انجام می‌شود. کارشناسان این مرکز تجربه بالایی در حوزه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های اندرویدی و همچنین آیفون های اپل دارند و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان امکان از بین بردن قفل FRP گوشی را برایتان مقدور می‌سازند. بنابراین یک تماس با شما 77921002 برقرار کنید و از مشاوره رایگان مرکز تعمیرات آداک فیکس بهره‌مند شوید و در صورت نیاز گوشی خود را برای تعمیر به این مرکز ارجاع دهید.

همانطور که گفتیم قابلیت Factory Protection Lock یک قابلیت امنیتی است که به واسطه فعال بودن اکانت گوگل قبل از انجام فکتوری ریست در گوشی نمایان می‌شود. طبیعتا اگر اکانت گوگل دستگاه قبل از انجام فکتوری ریست در آن غیر فعال و حذف شود، قفل اکانت گوگل یا همان FRP Lock هم اجرا نخواهد شد و نیازی به حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید نخواهید داشت. برای حذف کردن اکانت گوگل از گوشی قفل از انجام فکتوری ریست کافیست مراحل زیر را طی کنید:

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم

بدین ترتیب اکانت گوگل از گوشی حذف خواهد شد و بعد از فکتوری ریست هم قفل FRP نمایان نمی‌شود. این روش ساده می‌تواند شما را از مواجه شدن با قفل اکانت گوگل و دردسرهای آن نجات دهد.

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش ها و ترفند هایی پرداختیم که با استفاده از آن ها قادر به حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید در گوشی برندهای مختلف خواهید بود. اگر با استفاده از روش های مذکور قادر به از بین بردن قفل FRP گوشی نبودید، می‌توانید از سرویس آداک فیکس و کارشناسان این مرکز کمک بخواهید. در این مرکز تعمیرات نرم افزاری موبایل های اندرویدی و آیفون با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام می‌شود. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 77921002 تماس حاصل کنید.

آداک
شرکت آداک همراه سرویس ایرانیان اراءه دهنده انواع خدمات تعمیرات تلفن همراه و فروش قطعات اورجینال گوشی های روز دنیا شرکت آداک همراه سرویس ایرانیان اراءه دهنده انواع خدمات تعمیرات تلفن همراه و فروش قطعات اورجینال گوشی های روز دنیا

چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم
چگونه بعد از ریست فکتوری جیمیل را پاک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *