چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم

 
helpkade
چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم
چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم







افراد متقاضی جراحی بینی برای داشتن نتیجه مطلوب تر و سرعت بخشیدن به روند بهبودی باید از مراقبت های بعد از جراحی بینی آگاهی کامل داشته باشند.عدم توجه به این نكات ممکن است نتیجه جراحی بینی را دستخوش تغییراتی کند و یا سبب ایجاد بعضی از عوارض شود.

 


چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم

قسمت مهمی از نتایج عمل بینی و جراحی بینی شما بسته به نحوه خوابیدن شما و مراقبت های بعد از عمل بینی و جراحی بینی دارد. نحوه درست خوابیدن بعد از عمل بینی اهمیت بسیار زیادی دارد. مراقبت بعد عمل بینی اصول مشخصی دارد که در جلسات قبل و مقالات متعدد در مورد بینی ذکر کرده ام.

ماجرای بینی و نحوه خوابیدن چیست؟ وقتی بینی را عمل می کنیم پوست را از بافت زیرش جدا می کنیم و فلاپی را بالا می آوریم، این جداسازی پوست موجب تجمع خون و ترشحات در زیر جلد می شود و تورم بدنبال دارد. همچنین عروق خونی بینی و لنفاتیک بینی قطع می شود، لذا تورم ایجاد می شود به مرور در طی زمان همه این مسایل حل می شود و تورم می خوابد. اگر در چند هفته جهت خوابیدن ما صحیح نباشد خون در محلی بیشتر از محل دیگر تجمع می یابد و این منجر به ورم شدید تر می شود.

تورم بیشتر خون نیاز به تخلیه طولانی تر دارد بنابر این توصیه می کنیم در یک ماه اول عمل بینی باید به پشت بخوابید بعد آن می توانید به پهلو بخوابید چون در وضعیت خوابیدن به پشت خون در تمام بینی و صورت یکنواخت جریان می یابد، لذا تورم یکنواخت توزیع خواهد شد.
اما وقتی به پهلوی راست یا چپ می خوابید ممکن است مثلاً سمت راست بیشتر تورم کند یا سمت چپ بیشتر باد کند بنابراین یک سمت متورم می شود و باد می کند. لذا خوابیدن تورم آن سمت کمی طول خواهد کشید.

پس یک ماه اول بعد عمل بینی به پشت بخوابیم که تورم یکنواخت توزیع شود. توصیه می شود در چند ماه اول عمل بینی، نمک کم بخوریم یا کمتر مصرف کنیم تا تجمع مایعات کمتر شود و در نتیجه امکان ورم کم شود. همچنین در یک هفته اول  بعد از عمل بینی سر تخت باید کمی بالاتر از زمین باشد یعنی مثلاً آجر زیر پایه های تخت قرار می دهیم و سر تخت را بالاتر می بریم تا تورم کمتر شود. بدین ترتیب خون به سمت پاها می رود و از تورم بینی و صورت ممانعت می شود.

پس در یک هفته اول دو بالش زیر سر باشد یا سر تخت 45 درحه بالاتر باشد و همچنین در یک ماه اول به پشت بخوابید و رعایت همین نکات بسیار ساده به نظر شما مهم نمی آید اما در زیبایی و نتیجه عمل بینی شما قطعاً موثر است.

چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دکتر مجید کاظمی می باشد. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی

هدف از انجام جراحی رینوپلاستی یا عمل بینی، اصلاح ظاهر آن یا برطرف کردن مشکلات تنفسی است. با وجود اینکه عمل جراحی بینی نسبتاً پیچیده است، ترمیم یا بازسازی بینی، با حداقل عوارض یا درد صورت می گیرد. اگر قصد دارید جراحی ترمیمی و یا عمل زیبایی بینی انجام دهید، پس از اتمام عمل، باید راهی را برای خواب بیابید، بدون اینکه در محل جراحی فشاری را وارد کند.

 

 

چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم

یکی از بهترین کارهایی که می توانید بعد از انجام عمل بینی انجام دهید، استراحت است. این امر به نظر ساده می رسد، اما محافظت از بینی شما در برابر آسیب های تصادفی در خواب بسیار مهم است.

از آنجا که بهبودی بعد از جراحی رینوپلاستی می تواند چند ماه طول بکشد، باید مطمئن باشید که از ابتدا عادت های خود را به هنگام خواب اصلاح کرده و به درستی می خوابید.

حفظ عادت های خوب خواب به روند بهبودی کمک می کند و از بروز عوارض احتمالی جلوگیری می کند. استراحت کافی بعد از هر عمل برای به حداکثر رساندن اثرات درمانی و جریان خون بهتر که اکسیژن و مواد مغذی لازم را به منطقه جراحی منتقل می کند، بسیار مهم است.

بعد از جراحی زیبایی بینی و برای جلوگیری از مشکلات متداول، در ادامه بهترین راهکارها و موارد لازمی که به شما برای خوابیدن کمک می کند؛ ذکر شده است.

استراحت و آرامش کلیدهای بهبودی موفقیت آمیز بعد از عمل بینی است. شکل صحیح خوابیدن و دوری از عواملی که باعث آسیب به بینی می گردد، نکات مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد. این موارد شامل نکات زیر می شود:

 

 

بهترین راه برای خوابیدن بدون اینکه بینی تازه عمل شده ی خود را در معرض خطر قرار دهید، خوابیدن روی کمر یا همان طاق باز خوابیدن است به صورتی که سرتان به یک زاویه 45 درجه و بالاتر از بدن قرار گیرد. استفاده چند بالش در کنار هم یک راه عالی برای دستیابی به این زاویه است.

نگه داشتن سر بالاتر از قلب شما کمک می کند تا اثر نیروی جاذبه به حداقل رسیده و تورم در بینی و صورت بعد از عمل بینی یا رینوپلاستی کاهش یابد.

برای جلوگیری از غلت خوردن خود به هر طرف، خود را با بالش های اضافی در طرفین محاصره کرده و یک بالشتک را در زیر زانو قرار دهید تا از هرگونه درد کمر جلوگیری نماید. راحت ترین گزینه که بسیار توصیه می شود استفاده از دو بالش در هر دو طرف شما و یک بالش دارای شیب و طبی است تا شما را با زاویه 45 درجه قرار بگیرید.

استفاده از کمپرس یخ به طور کلی بعد از انجام عمل بینی روند بهبودی را سرعت می بخشد. کمپرس یخ هم برای دردی که ممکن است در یکی دو روز اول احساس کنید و هم از بین بردن تورم و کبودی بسیار عالی است.

ممکن است به شما آموزش داده شود که 48-72 ساعت اول بعد از عمل، به طور دوره ای از یک بسته یخ استفاده کنید. پس از این مدت، استفاده از یخ قبل از خواب به کاهش تورم که در طول روز رخ داده است کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

برای اطلاع از هزینه جراحی بینی خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02122810089 در ارتباط باشید. و همچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120687738 تمامی سوالات خود در رابطه با خدمات پوست و مو و زیبایی را با ما در میان بگذارید.

امری طبیعی است شما شریک زندگی، فرزندان و حیوانات خانگی خود را دوست دارید، اما به خصوص در چند هفته اول، باید برای بهبودی سریع تر و هرگونه آسیب به بینی به ویژه در هنگام خواب از آنها دور باشید و تنها بخوابید.

حتی کسانی هم که در بیداری مراقب بینی شما بعد از عمل هستند، ممکن است در خواب بازوی خود را بچرخانند و ناخواسته به بینی شما ضربه وارد شود.

حتی اگر امکان رخ دادن این اتفاق بسیار کم باشد از آنجایی که ساختار بینی شما بعد از رینوپلاستی ناپایدار است، یک ضربه می تواند آسیب جدی به همراه داشته باشد.

این ضربه ها و آسیب ناگهانی می تواند شما را باز به اتاق عمل برگردانده تا این آسیب را برطرف کنید. شاید جالب باشد بدانید که متاسفانه عدم آگاهی کودکان و حیوانات خانگی دلیل بسیاری از صدمات بعد از عمل جراحی است.

باور کنید یا نه بعد از عمل هنوز بینی شما قابل برگشت به حالت اول بوده و در معرض آسیب های جبران ناپذیری خواهد بود. این نکته می تواند برای بسیاری شبیه به کابوس باشد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که ممکن است فکر کنید که خواب بر روی معده شما اگر همچنان سر خود را در حالت ایده آل حفظ کنید، روی نتایج و روند بهبودی عمل بینی شما تاثیر نمی گذارد، در صورتی که به دلیل فشار، تورم و احتمال بسته شدن سوراخ بینی، توصیه نمی شود که مستقیماً بعد از عمل به روی شکم بخوابید.

خوشبختانه، این مورد را معمولاً فقط در هفته اول باید رعایت کنید. اگر می خواهید روی شکم خود بخوابید، در جلسات معاینه بعد از عمل بینی بهتر است با جراح خود صحبت کنید تا دریابید که آیا می توانید به این حالت بخوابید و یا از چه زمانی مجاز به این کار هستید.

در حالی که خود کافئین ممکن است در روند بهبودی شما اختلال خاصی ایجاد نکند، می تواند روی الگوهای خواب شما اثرات نامطلوبی داشته باشد.

این اثرات در نهایت ممکن است منجر به چرخش زیاد در خواب و صدمه دیدن بینی شود. در طی چند هفته اول بعد از انجام عمل بینی، سعی کنید مصرف کافئین خود را، بخصوص درست قبل از خواب محدود کنید.

 

با وجود اینکه بدن پس از عمل بینی به سرعت در روند بهبود قرار می گیرد. هفته اول بحرانی ترین دوره برای درمان جراحی زیبایی بینی است. برای همین باید به صورت جدی به موقعیت و نحوه صحیح خوابیدن در این دوره توجه کرد.

 

 

بعد از 7-10 روز، بیماران می توانند شروع به استفاده از سایر موقعیت ها برای خواب کنند. البته باید مراقب باشید که در این موقعیت ها از فشار آوردن به بینی خودداری کنید و اگر می توانید روند قبل را ادامه دهید و سر خود را در زاویه 45 درجه از بدن خود قرار داده و بخوابید، به این کار مدت زمان بیشتری ادامه دهید.

این موقعیت برای جلوگیری از تورم و احتقان برای چند هفته اول بهترین شکل خوابیدن است.

 

اگرچه به نظر می رسد دستورالعمل های زیادی در مورد بهترین راه برای دستیابی به خواب بعد از انجام عمل بینی وجود دارد، بسیار مهم است که با خواندن و یا شنیدن این دستور العمل ها دچار استرس نشوید.

فراموش نکنید که استرس می تواند خواب شما را مختل کند و بدون استراحت کافی دوران نقاهت شما طولانی تر خواهد شد. استرس و نگرانی در واقع نیروی روانی مورد نیاز برای بهبودی سریع را از فرد می گیرد.

مطمئن شوید که تمام دستورالعمل ها و پیشنهادات داده شده توسط جراح خود را رعایت می کنید و بعد با خیال راحت بخوابید؛ زیرا قرار نیست که همه نتایج با یک صورت لغزش جزئی در این دستورات از بین برود.

اگر حرکت یا چرخشی در خواب اتفاق می افتد به محض اینکه متوجه شدید خود را به حالت عادی برگردانید. پیگیری این عادات علاوه بر کاستن از احتمال آسیب، سیاهی زیر چشم را که از عوارض رینوپلاستی است کاهش خواهد داد و از بروز صدمات بیشتر جلوگیری می کند.

چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی هلیا ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت جراحی بینی خود مطلع شوید. جهت مشاوره با شماره 02122810089 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

1  +  سه  =  .hide-if-no-js { display: none !important; }

سلام بسیار ممنون…

سلام. همانطور که میدانید بسیاری از هموطنان برای کاشت مو کلین…

سلام خسته نباشید ببخشید من به مدت سه هفته تقریبا ماینوکسیدیل…

سلام بسیار ممنون…

سلام بسیار مفید بود ممنون…

خط ویژه: 02122810089 همراه: 09120687738 تهران – خیابان کامرانیه شمالی ، خیابان مینا ، ابتدای کوچه رحمانی ، پلاک 6/1 ، طبقه دوم

Contents

قصد عمل بینی دارید ؟ به دنبال بهترین نتیجه پس از عمل بینی هستید؟ از مراقبت های بعد از عمل بینی چیزی نمی دانید ؟ با ما همراه باشید تا درباره نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی که بسیار مهم می باشد و جزو مراقبت های بعد از عمل است اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همانطور که می دانید، عمل بینی جزو یکی از عمل های پلاستیک به حساب می آید و رعایت مراقبت هایی که جراح بینی برای بعد از عمل بینی به شما بیماران عزیز توصیه می کند تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه بینی دارد، یکی از مهم ترین مراقبت ها نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی می باشد که باید خیلی به آن دقت کنید.

بهتر است محل استراحت خود را مشخص کنید.

تمامی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم

هنگام خواب از دو بالشت استفاده کنید.

بهتر است در این دوران تا زمانی که بینی تان به صورت کامل شکل بگیرد تنها بخوابید تا هنگام خواب آسیبی به بینی تان وارد نشود.

به توصیه دکتر میقانی شما عزیزان می توانید پس از گذشت 2 هفته به پلو بخوابید، اما بهتر است در این مدت هم مراقب باشید تا بینی تان به صورت کامل و فشرده بر روی بالشت قرار نگیرد و آسیبی به آن وارد نشود.

موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که در مقالات بعدی به آن می پردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید رژیم غذایی خود را برای بعد از عمل بینی از جراح بینی بگیرید و برای به نتیجه رسیدن، آن را رعایت کنید.

با رعایت موارد ذکر شده می توانید بهترین نتیجه را از عمل بینی تان بگیرید.

نتیجه جراحی بینی علاوه بر اینکه به مهارت و تخصص جراح بینی وابسته است به خلاقیت و همچنین اطلاعات جراح از زیبایی صورت و اجزای صورت بستگی خواهد داشت . در صورتی که جراح بینی بتواند بینی را با اجزای صورت هماهنگ سازد صورت فرد بعد از عمل بینی جذاب تر خواهد شد. شما عزیزان میتوانید با مراجعه حضوری به مطب دکتر علی میقانی و معاینه قبل از عمل ،از نتیجه جراحی بینی خود مطلع و مشاوره شوید.

فلوشیپ جراحی زیبایی و ترمیم صورت از دانشگاه گراتز اتریش

جراحی آندوسکوپیک بینی و سینوس

بورد تخصصی گوش ، حلق ، بینی و جراحی سر و گردن

خوابیدن

یکی دیگر از سوالاتی که پس از جراحی بینی  بسیار پرسیده می شود این است که” تا چه زمانی باید به پشت بخوابم” یا ” از چه زمانی می توانم به بغل بخوابم یا زیر سرم را صاف کنم” و سوالاتی از این جنس.

بسیاری از بیماران عادت به خوابیدن در موقعیت خاصی دارند و این محدودیت ایجاد شده کلافه شان می کند و به دنبال تایید جراح برای برگشتن به وضعیت قبل از عمل شان هستند.

در اینجا این موضوع را از دو منظر با هم مرور می کنیم:

 

چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم

۲) اما در مورد خوابیدن به پشت (طاقباز) یا به پهلوها : دلیل توصیه به خوابیدن به پشت پس از عمل جراحی بینی ، معمولا” ترس و نگرانی از آسیب رساندن و جابجا شدن استخوانهای بینی در اثر چرخیدن های ناخودآگاه بیمار در زمان خواب است .

 

و برای پرهیز از گردش به طرفین در حین خواب چند بالش در ۲ طرفش قرار دهد تا با جوش خوردن نسبی استخوانها همان احتمال کم آسیب هم از بین رفته باشد.

باز هم تاکید می شود که ارزیابی علمی در این مورد وجود ندارد و تنها یک پیشنهاد برای کاهش همان احتمال بسیار نادر اسیب به بینی در اثر جابجا شدن ها درحین خواب است و این مورد هم از آن دسته توصیه هایی است که هر جراح بر اساس تجربه شخصی اش به بیماران ارائه می دهد.

در هرحال وسواس بیش از حد هم جالب نیست و  بنظرما، یک خواب طولانی و شیرین و راحت بسیار مهم تر از نگران بودن راجع به این است که برای ماه ها زیر سرمان دو تا بالش بگذاریم یا ۳تا ….. خواب های خوب ببینید!!

بینی ارگان بویایی وجزئی از سیستم تنفسی بیرونی…

اصطلاح ” پوست کلفت ” در فرهنگ های…

تقریبا” در همه موارد بعد از جراحی زیبایی…

1) داشتن همراه آگاه برای کمک و مراقبت…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وبسایت

دیدگاه

بعد از عمل بینی چطوری بخوابیم ؟ در مورد نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی باید گفت که مربوط به مراقبت های بعد از عمل جراحی محسوب می‌شود و توجه و مراقبت شما بسیار اهمیت دارد.نحوه عمل بینی به این شکل است که پوست را از بافت زیرین آن جدا می‎کنیم و فلاپی را بالا می‎ آوریم، زمانی که این جداسازی انجام می‎شود باعث تجمع خون و ترشحات و باعث ایجاد تورم می‎شود. در این زمان عروق خونی بینی و لنفاتیک بینی نیز قطع می‌شود که موجب تورم می‎شود، که به مرور زمان تورم از بین می‎رود. اگر در این مدت نحوه خوابیدن ما صحیح نباشد موجب می‎شود خون در یک محل جمع شود و باعث تورم شدیدتر شود. پس توصیه می‌شود که در صحیح خوابیدن شما منجر به بهبود سریعتر و رضایت شما از جراحی خواهد شد.

برای گرفتن بهترین نتیجه بعد از عمل بینی باید مراقبت های بعد از عمل بینی را جدی بگیرید. از جمله این مراقبت ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.

قبل از خواب می توانید از کمپرس آب یخ استفاده کنید. این کار می تواند روند بهبود را تسریع کند. کمپرس آب یخ می تواند به کاهش درد، رفع کبودی و تورم کمک شایانی کند. نحوه استفاده از کمپرس یخ تا 72 ساعت بعد از عمل به صورت دوره ای 5 دقیقه بگذارید به فاصله یک ربع ساعت پیشنهاد می شود. حتما قبل از خواب نیز از کمپرس یخ استفاده نمایید.

بعد از عمل بینی به علت درد در بینی یا هر دلیلی دیگری ممکن است بی خواب شوید. مصرف کافئین می تواند موجب تشدید این کار شود. مصرف کافئین را به طور کامل قطع کنید. یا از مصرف آن تا چند ساعت قبل از خواب جدا خودداری کنید. 

خوابیدن روی شکم بعد از عمل ممنوع می باشد چراکه کار بسیار خطرناکی است. زیرا این کار می تواند موجب به بینی فشار اضافی وارد کرده و غضروف هایی که در حال بازسازی هستند را تخریب کند. 

چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم

بعد از عمل بینی چگونه بخوابیم ؟! نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی باید چگونه باشد ؟! این سوالی است که باید ذهنتان را به خود مشغول کند، چرا که برای رسیدن به بهترین نتیجه چگونه خوابیدن بعد از عمل بینی بسیار اهمیت دارد. زیباجو برای بهبود سریعتر نیاز به استراحت دارد، زیرا زمانی که فرد به خواب عمیق می رود هورمون هایی در بدن ترشح می شوند که باعث می شود روند بهبود سریع تر انجام شود. دراز کشیدن بعد از عمل بینی به کاهش تورم بینی شما کمک می کند. 

بعد از عمل حتما باید از هرگونه ضربه ای که ممکن است به بینی شما وارد شود جلوگیری کنید. به همین دلیل بهتر است تنها بخوابید. در صورت نیاز نیز بهتر است فرد با فاصله از شما بخوابد. بعد از جراحی بهتر است تنها بخوابید که در مراحل اولیه بهبودی باید از ضربه و تکان خوردن شدید بینی در برابر هر چیزی جلوگیری شود، مخصوصا از خوابیدن در کنار کودکان خودداری کنید چرا که ممکن است در اثر برخورد ناگهانی دست کودک با بینی شما دچار مشکلاتی شوید.

برای کاهش فشار به بینی و خطرات دیگر بهتر است بعد از عمل به پشت یا به اصطلاح طاق باز بخوابید. نکته دیگری که باید توجه کنید این است که باید سر شما تحت زاویه 45 درجه یا بیشتر قرار بگیرد. بعد از عمل حتماً تا 72 ساعت برای استراحت شما می توانید با قرار دادن چند بالش روی هم این شرایط را فراهم کنید. وقتی سر بالاتر از بدن قرار بگیرد اثر جاذبه به حداقل مقدار ممکن می رسد و نتیجتا موجب کاهش تورم خواهد شد. برای اینکه به طرفین غلت نخورید می توانید از بالش های بیشتری در طرفین خود استفاده کنید. همچنین در زیر زانوهای خود بالش قرار دهید تا دردهای کمر کاهش یابد. حداقل در 3 روز اول نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی به این شکل است که هنگام خوابیدن سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید، این کار را برای خالی کردن مایعات میان بافتی است که از بینی و سر و صورت خارج شوند.همانطور که گفته شد در روزهای اولیه بعد از جراحی به علت خونریزی هایی که در زیر پوست شما است، مایعاتی که از رگ ها خارج می‎شوند زیر پوست جمع می‌شوند باعث تورم در قسمت بینی و صورت شما می‎شود. به همین علت بهتر است سر بالاتر از بدن قرار داشته باشد تا مایعات میان بافتی از بینی و سر و صورت شما خارج شود.در حالت نشسته و ایستاده مشکلی ایجاد نمی‌شود زیرا سر بالاتر از بدن قرار دارد اما در حالت خوابیده بهتر است از دو یا سه بالش زیر سر خود استفاده کنید. در چند ماه‌های اولیه از نمک کمتر استفاده کنید، برای اینکه استفاده از آن باعث تجمع مایعات و تورم می‌شود. وقتی هم که سر بالاتر از بدن قرار بگیرد هنگام خوابیدن، باعث می‌شود که خون به سمت پاها برود و تورم بینی و صورت جلوگیری می‎کند.

یکی از سوالات مشترکی که بین افرادی که تمایل به عمل زیبایی بینی دارند این است که آیا می‌توانند بعد از عمل بینی به پهلو بخوابند! بله می‌توانید، البته بهتر است بعد از دو هفته به این شکل بخوابید نباید بینی خود را به زمین فشار دهید. البته در صورتی که از 2 یا 3 بالش استفاده کنید این اتفاق نمی‌افتد.

نیاز نیست که به حالت صاف و در یک حالت قرار بگیرید و می ‎توانید هنگام خواب جابجا شوید، پهلو به پهلو شدن نیز مشکلی ندارد. فقط نباید به بینی ‎تان فشار وارد شود.بعد از چند روز (حداکثر 3 روز) می‎توانید تعداد بالش‎ها را کم کنید. بعد از تقریبا یک هفته بعد از عمل بینی با نظر پزشک می‎توانید به حالت عادی بخوابید و از این پهلو به آن پهلو شوید، و دیگر محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

مجله زیبایی و سلامت “زیبا بمان” با هدف تولید محتوا در حوزه جراحی های زیبایی و آرایشی و سلامت و بالا بردن سطح اطلاعات و دانش مخاطبان در این حوزه آغاز به کار نموده است . این مطالب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.محتوای درج شده در این سامانه، متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تمامی حقوق برای وب سایت زیبا بمان محفوظ است.

چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم
چگونه بعد از عمل بینی بخوابیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *