چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

 
helpkade
چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند
چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

یکی از مشکلاتی که ممکن است گریبان گیر رابطه شود این است که یکی از طرفین یا هر دوی آنها به دیگری خیانت کند. بنابراین تشخیص خیانت و روش درست برخورد با آن بسیار حائز اهمیت است و باید در زمان درست تشخیص داده شود و اقدامات لازم در صورت نیاز انجام گیرد.

خیانت از طرف هرکسی که باشد ( همسر، نامزد، دوست‌پسر یا ‌دختر و حتی دوستان صمیمی) برایمان سخت و دردناک است و ضربات روحی و عاطفی شدیدی به ما وارد می‌کند. خواه‌ناخواه امکان دارد همه ما با خیانت دوست پسر که تجربه تلخ و دشواری است روبه‌رو شویم اما این که چگونه بفهمیم مورد خیانت قرار گرفته‌ایم یا خیر و در این مواقع چه عکس‌العملی از خود نشان دهیم بسیار مهم است زیرا هرگونه قضاوت نا‌به‌جا یا واکنش غیرمنطقی می‌تواند به ضرر خودمان تمام شود.

اگر برسر دوراهی ماندن در رابطه یا تمام‌ کردن آن قرار گرفته‌اید یا اخیرا نشانه‌هایی را در دوست‌پسرتان دیده‌اید که شما را دچار تردید کرده‌است توصیه می‌کنیم در ادامه این متن با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی جنبه‌های مختلف خیانت دوست پسر ، شامل نشانه‌های خیانت و نحوه برخورد با آن پرداخته‌ایم.

افراد خیانت‌کار نشانه‌های واضحی از خود نشان می‌دهند که با اندکی دقت می‎‌توانید به‌راحتی آن‌ها را تشخیص دهید. اگر دوست‌پسر شما چند مورد از نشانه‌های زیر را دارد احتمالا در حال خیانت‌ کردن به شما است:چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

میخواهم دوست پسرم را مجذوب و وابسته خودم کنم تا خیانت نکند

شاید باور نکنید اما تغییر رفتار مثبت و ناگهانی هم می‌تواند نشانه خیانت باشد. اگر احساس می‌کنید که چند وقتی است دوست‌پسرتان مهربان‌تر از گذشته با شما رفتار می‌کند و بیش‌ازاندازه به شما توجه دارد، جای نگرانی است زیرا بسیاری از مردان خیانت‌کار برای رها شدن از عذاب‌ وجدان ناشی از فریب و خیانتی که به زن‌ها می‌کنند این روش را در پیش‌ می‌گیرند.

حتی گاهی ممکن است بعد از تمام‌ شدن رابطه‌ای که با شخص دیگر داشته‌اند چنین رفتاری را از خود نشان دهند و دلیل این توجه تنها پشیمانی از خطایی باشد که مرتکب شده‌اند.

به‌ طور مثال اگر دوست‌پسرتان جدیدا برخلاف عادت در طول روز زود‌ به‌ زود با شما تماس می‌گیرد فقط به خاطر این که صدای شما را بشنود! نشانه فوران عشق و علاقه نیست بلکه شاید دارد مکان شما را چک می‌کند که مبادا  جایی مچ او را بگیرید.

اگر در طول مدت‌ زمان کم مثلا در طول یک هفته، نوسانات اخلاقی بسیاری در او دیده‌اید چنانچه گاه بسیار گرم و صمیمی رفتار می‌کند اما گاهی خشن و سرد می‌شود می‌تواند نشانه‌ای از خیانت باشد. البته این نکته را فراموش نکنید که این مسئله صد درصدی نیست و احتمال دارد تغییر رفتار او تنها به دلیل گذراندن روزهای سخت و بد باشد که با صحبت‌کردن درباره این مشکل می‌توانید از احساس او مطمئن شوید.

مقاله مرتبط: چگونه برای دوست پسرمان جذاب و دلربا باشیم؟

اگر قبلا عمل خاصی را انجام می‌دادید و او به‌ شدت از شما ناراحت و عصبانی می‌شد اما اکنون همین مسئله برایش بی‌اهمیت است می‌تواند یکی دیگر از نشانه‌های خیانت دوست پسر تان به شما باشد. فردی که قبلا نسبت به یک رفتار خاص حساس بوده‌ است تنها در صورتی می‌تواند نسبت به آن رفتار بی‌تفاوت باشد که تمرکزش را روی چیزهای دیگری گذاشته‌ باشد.

یکی از بارزترین نشانه‌های خیانت پنهان‌ کاری است. برای تشخیص این که دوست‌پسرتان به شما خیانت می‌کند یا خیر رفتار او را به‌ درستی زیر نظر بگیرید. اگر می‌گوید که بهتر است حریم‌ خصوصی یکدیگر را حفظ کنید یا زمانی که با هم هستید گوشی موبایل خود را از دسترس خارج می‌کند یا از این که آن را در اختیار شما قرار دهد خودداری می‌کند یا شما را از اینستاگرام خود بلاک میکنید یا اکانت دیگر برای خود میسازد وقت آن رسیده که به رابطه خود شک کنید.

اگر دوست‌پسرتان درمورد جدی‌تر شدن رابطه مانند روزهای اول اشتیاق ندارد و صحبت‌ کردن درمورد آن را به وقت‌های دیگری موکول می‌کند یا دیدار و بیرون‌ رفتن‌های شما محدود و کم شده‌ است می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که نمی‌خواهد زیاد با شما دیده شود و قصد دارد کم‌کم  از شما فاصله بگیرد.

شاید سوال بپرسید اکنون که از خیانت او مطمئن شده‌ام باید چگونه رفتار کنم؟ توصیه ما به شما این است که اگر خیانت و فریب‌ کاری طرف مقابل به شما اثبات شده‌ است هر چه‌ زودتر این رابطه را تمام کنید. با این که رها کردن دل‌بستگی‌های به‌ وجود آمده و تحمل جدایی، دردناک و ناخوشایند است اما ماندن در یک رابطه این‌ چنینی ضربات روحی به‌ مراتب سخت و سنگین‌تری به شما وارد می‌کند.

موارد زیر می‌تواند در پشت‌ سر گذاشتن مراحل تصمیم‌گیری و جدایی به شما بسیار کمک کند:

اگرچه ممکن است با آشکار‌ شدن خیانت دوست پسر تان شما را در انجام این عمل زشت مقصر بداند اما به‌ هیچ‌ وجه به‌خاطر این مسئله خودتان را سرزنش نکنید زیرا حتی اگر شما در رابطه‌تان کم و کاستی داشته‌اید توجیه مناسبی برای خیانت نیست. اگر به هر دلیلی فرد مناسبی برای او نبوده‌اید به جای این کار می‌توانست قبل از این که یک‌طرفه برای رابطه تصمیم بگیرد و شما را فریب دهد مشکلات خود را با شما درمیان بگذارد تا با یکدیگر برای ادامه‌ دادن یا ندادن رابطه تصمیم بگیرید. اگر برای این اتفاق خود را سرزنش کنید در واقع میدان را برای او باز گذاشته‌اید تا خودش را بی‌گناه جلوه دهد و تقصیرها را بر دوش شما بیندازد.

وقتی می‌خواهید جدا شوید باید یک تصمیم قطعی بگیرید تا هر روز مجبور به شروع‌ کردن و پایان‌ دادن نشوید. این نصفه تمام‌کردن‌ها فقط ذهن شما را درگیر می‌کند و رنج و ناراحتیتان را بیشتر می‌کند. مدام درگیر این فکر هستید که اکنون چه‌ کار می‌کند و با چه کسی رابطه دارد. وقتی تصمیم به ترک یک فرد خیانت‌کار گرفته‌اید یک بار برای همیشه رابطه‌تان را قطع و تمام کنید تا مجبور به تحمل این افکار نباشید.

انتظار نداشته‌ باشید که این اتفاق تلخ به‌ راحتی از ذهن شما پاک شود. بعد از اتمام رابطه به خودتان زمان بدهید تا این خاطره ناخوشایند و اثرات آن را به‌ مرور زمان از خود دور کنید. ناراحتی و فکرهای منفی را در خود نریزید و با افراد مطمئن و دلسوز مشورت کنید، آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا بعد از خیانت دوست پسر تان زودتر به حالت عادی برگردید. افکار منفی را کنار بگذارید، این شما نیستید که باید از تمام‌ شدن رابطه خجالت بکشد. خود را سرگرم کنید، سعی کنید کمتر به مسائل پیش‌ آمده فکر کنید و کتاب‌های مناسب بخوانید تا هر چه‌ زودتر از این حالت بیرون بیایید.

مقاله مرتبط: چطوری دوست پسرمو عاشق خودم کنم؟ + آموزش ابراز عشق به دوست پسر

اکنون که از خیانت دوست پسر تان اطمینان پیدا کرده‌اید و می‌دانید که با او راه به جایی نخواهید برد بهتر است او را ببخشید تا به آرامش برسید. درست است که بخشیدن، ضربه عاطفی که خورده‌اید را جبران نمی‌کند و از ناراحتی شما کم نمی‌شود اما شما این کار را فقط و فقط به‌ خاطر آسودگی خاطر خود انجام می‌دهید زیرا این عمل باعث می‌شود افکار منفی را کمتر به ذهن خود راه دهید.

به یاد داشته‌ باشید که بخشش به‌ هیچ‌ عنوان به معنی این نیست که او توانسته شما را تحت کنترل بگیرد و با خیال راحت از رابطه کنار بکشد بلکه شما با بخشیدن راه را برای فراموش‌کردن او هموارتر می‌کنید.

نمی‌توان این قضیه را انکار کرد که خیانت عمل بسیار ناراحت‌ کننده و دردناکی است اما به یاد داشته‌ باشید که با پی‌بردن به آن، واکنشی از خود نشان ندهید که به ضرر خودتان تمام شود. خودتان را کنترل کنید و عاقلانه پیش بروید. به هیچ عنوان سعی نکنید با فردی که دوست‌پسرتان با او رابطه برقرار کرده‌ است حرف بزنید زیرا مطمئنا این کار بیشتر باعث رنجش خاطر شما می‌شود و هیچ نتیجه مثبتی درپی نخواهد داشت. همچنین دقت داشته‌ باشید که قرار نیست مشکلی که برایتان پیش‌ آمده را برای همه تعریف کنید زیرا اگر این کار را انجام دهید مجبورید تا مدت‌ها با سرکوفت‌های دیگران و دیگر عواقب این کار سروکله بزنید.

تقریبا هیچ‌ کس از رابطه‌ای که مدت‌ها وقت و علاقه خود را صرف آن کرده‌ است انتظار خیانت ندارد پس مطمئنا خیانت می‌تواند شوک بزرگی به فرد وارد و او را منزوی و گوشه‌گیر کند.

اگر این اتفاق ذهن شما را بسیار درگیر کرده‌ است و فکر می‌کنید در معرض افسردگی یا سایر پیامدهای منفی ذهنی و رفتاری ناشی از خیانت قرار گرفته‌اید از یک روانشناس یا یک فرد متخصص کمک بگیرید تا زودتر به زندگی عادی برگردید.

مقاله مرتبط: چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم؟ (راز های وابسته کردن پسران)

با این که ممکن است علائم و نشانه‌های مختلفی خیانت دوست پسر تان را نشان دهد. اما در برخورد با این مسئله زود عکس‌العمل نشان ندهید و تنها بر حدس و گمان تکیه نکنید. چون بعضی از این نشانه ممکن است دلیل بر سرد شدن دوست پسر باشد.

قبل از این که تصمیم نادرستی بگیرید در آرامش با او حرف بزنید و از او توضیح بخواهید. اما به خاطر داشته‌ باشید که با دید کاملا منفی به قضیه نگاه نکنید یا برعکس به‌ خاطر احساسات خود چشمتان را به‌ روی حقیقت نبندید. تمام جنبه‌ها و دلایل را به‌صورت کاملا منطقی بررسی کنید و در نهایت تصمیم درستی بگیرید.

داشتن دوست پسر دروغگو می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. کسی دوست ندارد با فردی دروغگو وارد رابطه شود. اصولاً افراد به قصد ازدواج وارد رابطه با…

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند





خیلی خوب و مفید

عالی بود

بد نبود

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

نشانه هایی که بیان می کند همسرتان با شما صادق نیست:

هنگامی که صحبت از خیانت زوجین به میان می اید نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

واقعیت این است که خیانت کنندگان به خوبی می توانند شما را گول بزنند و کارهایی که انجام داده اند را به کمک ترفندهای موجود پنهان سازند.

بر اساس گفته متخصصان پنج نشانه وجود دارد که بیان می کند همسرتان در حال خیانت به شماست و ممکن است با فرد دیگری رابطه داشته باشد. اگر یک یا چند مورد از نشانه های زیر را در همسر خود مشاهده کردید بهتر است کمی نگران شوید و به کمک یک فرد متخصص با شرایط موجود مبارزه کنید.چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

برخی از افراد بر این باورند که به هنگام خیانت، ممکن است میل جنسی او نیز کاهش پیدا کند اما واقعیت این طور نیست و دقیقا عکس این موضوع صادق است.

زمانی که افراد در حال خیانت به همسر خود هستند ممکن است نیاز و تمایل بیشتری به رابطه جنسی داشته باشند. یکی از مشاوران این حوزه بیان می کند که چنین موضوعی به خاطر ترکیب گناه و تمایل جنسی تجدید شده است.

برخی از افراد ممکن است بر این باور باشند که افراد به هنگام بروز خیانت زمان زیادی را پای رسانه های دیجیتال و فناوری های موجود صرف کنند تا با کسی که به تازگی با او اشنا شده اند ارتباط برقرار نمایند.

آن ها فکر می کنند همسرشان در این شرایط باید مدت زمان زیادی را صرف صحبت های پنهانی با تلفن همراه نماید. بله استفاده از فناوری بی شک می تواند ارتباطات را ساده تر کند با اینحال استفاده از چنین مواردی باعث می شود پنهان کردن رابطه کمی دشوار باشد.

به راحتی می توان حرکات و تصاویری که افراد در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند را پیگیری نمود. نمونه های زیادی وجود داشته که در آن استفاده از فناوری باعث اشکار شدن روابط پنهانی گشته است. در موارد اخیر افرادی که به همسر خود خیانت می کردند استفاده از این دستگاه ها و فناوری های جدید را کنار گذاشته اند.

در این شرایط استفاده از دستگاه های فناوری کاهش پیدا می کند و افراد زمان اندکی را در رسانه های اجتماعی صرف می کنند و در ساعت های غیر عادی روز به انجام تمرینات ورزشی می پردازند.

ممکن است فکر کنید افرادی که به شما خیانت می کنند دیگر حوصله صحبت کردن با شما را نخواهند داشت اما عکس این موضوع صادق است. آن ها به شدت به شما علاقه مند می شوند و پرحرف تر از قبل خواهند بود.

در چنین شرایطی دوست دارند همه کارهایی که انجام داده اید را با جزییات کامل برایشان تعریف کنید. هر چقدر بیشتر حرف بزنید آن ها را بیشتر به خود جذب کرده اید. حفظ ظاهر در این شرایط می تواند جلوی شک کردن طرف مقابل را بگیرد.

آن ها ممکن است در مورد موضوعات یا سرگرمی هایی صحبت کنند که قبلا هرگز هیچ گونه تمایلی به آن نداشته اند.

به عنوان مثال ممکن است به طور ناگهانی به موارد سیاسی یا ورزشی که قبلا علاقه ای به آن نداشته اند علاقه نشان دهند.

سفرهای کاری یا صرف ساعت های طولانی مدت در دفتر کاری و نیامدن به منزل در شب ممکن است نشانه های هشداردهنده واضحی باشد اما برخی از افراد برنامه کاری انعطاف پذیری دارند و چنین نشانه های کلیشه ای ممکن است به شناسایی خیانت کمکی به شما نکند.

در طول 10 سال گذشته روش کار کردن و جایی که افراد کار می کنند بسیار تغییر کرده است. حالا بیشتر افراد پشت میز نشین نیستند و مدام در حال حرکت اند.

به همین خاطر شناسایی و بررسی تغییرات ایجاد شده در برنامه روزانه افراد کمی دشوار است. با اینحال برخی از افراد ممکن است متوجه شوند شوهرشان کارهای عجیب و غیر عادی را خارج از برنامه روزانه اش انجام می دهد که قبلا هرگز چنین کارهایی را نمی کرده است. به عنوان مثال فردی که مدام به مدرسه فرزندش می رود ممکن است با مادر یکی از بچه ها ارتباط پنهانی داشته باشد.

زمانی که فردی در حال برقراری رابطه با فرد دیگری است ممکن است به راحتی دچار مشکل مالی شود. اما در این شرایط تنها به دنبال رسیدهای غیر قابل توضیح از رستوران های گران قیمت، وعده های غذایی آن چنانی یا هدیه های گران قیمت نباشید.

بیشتر افرادی که به همسرشان خیانت می کنند حساب های جداگانه ای دارند و برخی از اوقات به درستی نمی دانند چه مقدار پول در هر کدام از حساب هایشان دارند و در پایان ماه به این نتیجه می رسند که دچار مشکل مالی شده اند.

در چنین شرایطی افراد ممکن است نخواهند در مورد برنامه های مالی دراز مدت صحبت کنند. به عنوان مثال فرد ممکن است تعهد مالی به موارد بزرگ و طولانی مدت از خود نشان ندهد.

حرف بی پایه واساسی مطرح شد واقعا من بانظرپژمان موافقم چون واقعا بوده جلوی چشمم که زن درحین خیانت آنقدر توفاز فرورفته که اجازه هیچ ارتباط فیزیکی رابه همسرش نداده وفقط درحال نقش بازی کردن بوده

نمیشه با قاطعیت صحبت کرد.یکی از دوستانم زمانی که زنش بهش خیانت میکرد.به هیچ وجه زنش اجازه برقراری رابطه زناشویی رو نمیداد.حتی یه بقل ساده(نه دعوایی نه قهری بینشون بود )

خیلی مزخرف

سلام.این مطلب رو با ذکر منبع، کپی کردم توی وبلاگم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خیانت ممکن است برای هرفردی اتفاق بیافتد ! برای شما و همسر یا دوست پسر شما !


پس چطوری بفهمیم به ما خیانت شده یا نه ؟

خیانت ممکن است برای هرفردی اتفاق بیافتد ! برای شما و همسر یا دوست پسر شما !


پس چطوری بفهمیم به ما خیانت شده یا نه ؟

چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

شما به دوست خودتون شک دارید که با دختری غیر از شما رابطه داره یا نه؟
چطوری مطمئن بشین که بهتون خیانت شده ؟ در اینجا ما 5 تا تغییر رو براتون
میگیم که شاید این تغییرات زمینه ای باشه برای حضور فرد دیگری توی
زندگیتون. و باید مراقب باشید تا زندگی شما همیشه عاشقانه و شاد باشه.


 


1) تغییر مدل لباس پوشیدن و مو


اگر دوست پسر شما سبک لباس پوشیدنش ناگهانی عوض بشه!  اگر تغییری توی
مو،پوشین لباس یا شلوار باشه شاید دلیلی برای وارد شدن شخص دیگری در
زندگیتان باشد !


 


2) لغو قرار ملاقات


اگر شما برای ساعت 7 قرار گذاشتید و بدون هیچ دلیلی و ناگهانی دوست شما
تماس گرفته و قرار را لغو کند این واضح است که شاید شما بی ارزش شدید. و
اگر چند بار تکرار شد نشان میدهد که پای کس دیگری در میان است


 


3) وقتی با تلفن حرف میزد به جای خلوت میرود !


وقتی شوهر شما یا دوست شما برای صحبت کردن با تلفن به جای خلوتی میرود که شما نباشید، طبیعتا چیزی هست که قصد دارد از شما مخفی کند.


 


4) بیرون نیامدن با شما


وقتی همسر شما یا دوست پسر شما کس دیگری را در زندگی داشته باشد، از این
خواهد ترسید که شاید دوست دخترش شما دو نفر را باهم ببینید ! و همیشه از
بیرون رفتن در اجتماع با شما عضبانی خواهد بود و متوجه اطراف است تا شما !


 


5) اهمیت ندادن به شما


اگر دوست پسر یا همسر شما برایش دیگر مهم نیست که شما چه نوع پوششی
دارید،ناراحت هستید یا خوش حال و به شما بی توجه هست و همیشه شما را با
دختران دیگری مقایسه میکند. باید شک کنید و به همسر خود نزدیک تر شوید !


 

نکته بسیار مهم: این
5 دلیل را هرگز مبنی برا این نگیرید که حتما کس دیگری توی زندگی شماست،
شاید تقصیر خود شما باشد! شاید شما به همسرتان کم توجهی می کنید! برای یک
زندگی عاشقانه باید هر دو طرف عاشقانه زندگی کنند.

من یه نفر رو دوست داشتم بهش پیشنهاد دادم اولش قبول نکرد ولی بعدش گفت حله ولی الان باهام سرده چکار کنم

چون خیلی خوشگله و فالوورهای زیاد و دختر داره بهش مشکوک شدم به نظرتون چکار کنم

بابا عاشقشم 

وابستشم 

دیوونشم چیکار کنم گیر الکی میدم بهش ولی اون بازم تحمل میکنه😔

سلام دوس پسر من بعضی وقتا سرده باهام بعضی وقتا خیلی مهربونه پیامامو دیر جواب میده اصلا حوصلمو نداره بنظرتون خیانت میکنه؟

من به دوست پسرم شک دارم بعضی وقتها خیلی مهربونه بعضی وقتها هم خیلی بی حوصلس و سرد.

به من میگه کاری نداری برم میگم نه وقتی میره میبینم تو برنامه دیگه انلاینه بهش اعتماد دارم ولی بعد یه سری اتفاق ها حق دارم شک کنم.

 

من با پسری  نامزد هستم 

اما خونواده  من نمیدونن یکم رفتارش عوض شده کنی بی محلی می‌کنه از کجا بفهمم خیانت کرده است 

 

چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

 

 

 

نشانه های خیانت دوست پسر یا نامزد که باید نسبت به آن ها حساس بود چه هستند؟

دوستی و روابط عاشقانه همیشه با این نگرانی همراه است که اگر شریک عاطفی ام به من خیانت کرد چه؟

چطور می توانم متوجه خیانت طرف مقابلم شوم؟

اگر دوست پسرم به من خیانت کرد، بهترین رفتار چه می تواند باشد؟

با ادامه ی مطلب همراه باشید تا شما را با مهم ترین نشانه های خیانت بیشتر آشنا کنیم. چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

در اینجا منظور از دوست پسر رابطه آشنایی پیش از ازدواج با نظارت والدین است و با روابط نامشخص و نامشروع فرق دارد.

اگر شریک عاطفی تان کمتر از سابق
با شما گفت و گو می کند و یا گفت و گوهای سطحی و بی سر و ته زیادی دارد، با نشانه
یخوبی روبه رو نیستید.

در روابط صمیمیانه ی واقعی، شریک عاطفی شما از گفت و گ و با شما لذت می  برد و تلاش می کند تا این مصاحبت را بیشتر و بیشتر کند.

به عنوان مثال در صورتی که لحظه ای
پرانرژی و فعال است و لحظه ای دیگربی حوصله و سردرگم است، می توانید مشکوک به وجود
روابط دیگر و یا احتمال ابتلا به اختلالات خلقی مانند افسردگی در او شوید.

در چنین رابطه ای نه تنها لذت
نخواهید برد بلکه دایما از رفتارهای پر نوسان طرف مقابل تان شوکه می شوید و احساس تنهایی
و سردرگمی خواهید داشت.

بر خلاف تصورتان، محبت افراطی و
بدون دلیل نیز می تواند نشانه ای بر وجود روابط موازی باشد.

بهتر است نسبت به دلایل محبت طرف
مقابل تان آگاه باشید و در مقابل مهربانی های بدون دلیل، خنثی و منفعلانه عمل
نکنید.

در صورتی که شریک عاطفی تان کمتر
از قبل جویای حال تان است، نسبت به مسایل مهم شما بی تفاوت است، به بی حوصلگی و یا
بیماری تان توجهی نمی کند و ازصحبت در مورد مسایل مهم طفره می رود، رابطه ی شما
شدیدا در معرض خطر است.

بهترین راهکار این است که علت
تغییر رفتار او را جویا شوید و انتظارات رفتاری خود را مجددا تعریف کنید.

مخفی کاری در روابط صمیمانه یکی از نشانه های بارز خیانت است. هیچ دلیلی ندارد که شریک عاطفی شما مسایلی را از شما مخفی نگه دارد.

در صورتی که شاهد تناقضاتی در گفته های او هستید و یا رفتارهای جدیدی مانند قرار دادن رمز بر تلفن همراه و غیره را مشاهده می کنید، ادامه ی رابطه تان معقول به نظر نمی رسد.

یکی دیگر از نشانه های خیانت دوست پسر یا نامزد پنهان کاری است.

در بسیاری از
موارد، توجه به احساسات درونی تان می تواند نشانه هایی خوبی از وضعیت رابطه تان به
دست دهد.

در صورتی که از
درون احساس شادی و خوشحالی ندارید، وجود فرد سومی را احساس می کنید و یا شور و
حرارت سابق را در ارتباط تان نمی بینید، بهتر است به احساس تان اعتماد کنید.

این جمله بدین
معنا نیست که بر اساس احساس تان عمل کنید بلکه ضرورت صحبت کردن از احساسات تان را
نشان می دهد.

بهتر است از
احساسات منفی ای که تجربه می کنید با شریک عاطفی تان صحبت کنید و از او بخواهید تا
برای تان توضیحاتی شفاف ارایه دهد.

در نهایت این شما هستید که برای ادامه ی رابطه تصمیم خواهید گفت.

در صورتی که
مجموعه ای از نشانه های بالا را در رفتار طرف مقابل تان احساس کردید، وقت آن است
تا در رابطه ی تان بازنگری کنید.

به زبان ساده از
او در مورد تغییرات رفتاری اش سوال کنید و انتظارات برآورده نشده تان را عنوان
کنید.

در صورتی که طرف
مقابل تان واکنش جدیدی به منظور شرایط نشان نداد، بهتر است رابطه ی بیمارتان را
برای همیشه پایان دهید و شانس ورود به رابطه ای سالم و پایدار را از دست ندهید.

برای کنار آمدن با خیانت دوست پسر یا شریک عاطفی تان نکات زیر می تواند بسیار مفید باشد:

به خاطر داشته
باشید که شما مستحق ارتباطی سالم و شفاف هستید. بنابراین هرچه سریع تر رابطه را
پایان دهید و اجازه ندهید تا ترس های تان شما را کنترل کند.

به خودتان زمان
بدهید. برون رفت از روابط عاطفی معیوب همواره نیازمند زمان است . بنابراین انتظار
نداشته باشید تا یک شبه خاطرات عاشقانه ی روزهای خوب از حافظه تان حذف شود.

در بسیاری از موارد، زخم های عاطفی ناشی از روابط بین فردی، به خودی خود ترمیم نمی شوند و درخواست کمک از فردی متخصص می تواند در بهبود شرایط روحی نامساعد بسیار کمک کننده باشد.

بدترین واکنش به خیانت دوست پسر یا شریک عاطفی، می تواند این باشد که رابطه ی دیگری را آغاز کنید تا درد و رنج گذشته از یادتان برود.

در چنین شرایطی
احتمال گرفتن تصمیم اشتباه و تجربه ی مجدد شکست به مراتب بیشتر خواهد شد و نتیجه ی
این تصمیم، شخصی جز خودتان را درگیر نمی کند.

اگرچه ممکن است
طرف مقابل تان از رفتار خیانت آمیزش ابراز پشیمانی کند و یا مرور خاطرات، شما را
به رابطه مجدد با او سوق دهد اما بهتر است قبل از آن، دلیل قانع کننده ای برای
رفتارتان بیابید.

فردی که یک بار
به شما خیانت کرده است می تواند برای باری دیگر نیز این رفتار را انجام دهد.

در بسیاری از موارد نشانه هایی از جمله پنهان کاری، نوسان خلقی، ایرادگیری بیش از حد، دروغ گویی، بی حوصلگی و یا فراموش کاری می تواند هشدارهایی در خصوص احتمال ابتلا به اختلالات خلقی از جمله افسردگی، دوقطبی و یا اختلالات اضطرابی نیز باشد.

بر این اساس بهتر
است در صورت مشاهده ی چنین رفتارهایی، از زدن برچسب قطعی خیانت کار به شریک عاطفی
تان خودداری کنید و شرایط را دقیق تر بررسی کنید.

این روند می تواند با کمک یک مشاور روانشناسی متخصص نیز تسهیل شود.

در این صورت شما می توانید دلایل تغییر رفتار شریک عاطفی تان را دقیق تر و جامع تر مورد بررسی قرار دهید و بهترین رفتار را بروز دهید.

منبع: کانون مشاوران ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

{{#message}}{{{message}}}{{/message}}{{^message}}تسلیم شما شکست خورد سرور با {{status_text}} (کد {{status_code}} ) پاسخ داد. برای بهبود این پیام، لطفا با توسعه دهنده این پردازنده فرم تماس بگیرید. بیشتر بدانید{{/message}}

{{#message}}{{{message}}}{{/message}}{{^message}}به نظر می رسد که ارسال شما موفق بوده است. حتی اگر سرور پاسخ خوب داده باشد، ممکن است ارسال شده پردازش نشود. برای بهبود این پیام، لطفا با توسعه دهنده این پردازنده فرم تماس بگیرید. بیشتر بدانید{{/message}}

ارسال …

تمامی حقوق متعلق به © کپی رایت “کانون مشاوران ایران” با نام “کانون مشاوران” است.

متاسفانه با توجه به تغییراتی که در فرهنگ جامعه امروز ما اتفاق افتاد خیانت بویژه در مردان افزایش یافته است. از آنجایی که زنان بخصوص در مسائل عاطفی نکته سنج‌تر هستند هر تغییر کوچکی در رفتار شوهر را خیلی زود متوجه می‌شوند. زمانی که زن به وفاداری شوهرش شک می‌کند نسبت به تمام کارهای او ریز بین و حساس می‌شود تا بلاخره بفهمد حدسش درست بوده یا خیر. البته احتمال اشتباه در این شرایط نیز به مراتب افزایش می‌باید چون ظن به خیانت از قدرت منطق زن می‌کاهد و گاهی منجر به قضاوت اشتباه می‌شود. اما رفتارها و نشانه‎‌هایی وجود دارد در اغلب مردان خیانت‌کار یکسان است. در ادامه به بیان و بررسی این رفتار‌ها و نشانه‌ها میپردازیم.

فهرست مطالب

احتمالاً همسرتان را مانند کف دست می‌شناسید و می‌دانید که هنگامی که شاد، عصبانی، مضطرب، خسته، بی‌حوصله و حتی گرسنه است، چطور رفتار می‌کند. یکی از نشانه‌های بارز خیانت مردان متاهل تغییر کردن رفتارشان است و رفتارهای معمول و قابل پیش‌بینی مرد خیانتکار ناگهان صد و هشتاد درجه عوض می‌شود. برای مثال مردی که هنگام تماشای فوتبال چشم از تلویزیون برنمی‌داشت تا یک لحظه از بازی را هم از دست ندهد، الان هنگام یک مسابقه مهم به اتاق دیگری می‌رود و در را هم می‌بندد. یا مردی که عاشق مهمانی دادن بود، دیگر نمی‌خواهد که مهمان به خانه‌اش بیاید. همچنین ممکن است متوجه تغییرات جزئی، مانند تغییر زمان و محل شارژ کردن تلفن، مدت زمان ماندن در سرویس بهداشتی و طولانی شدن زمان کار و رفت و برگشت به محل کار و خانه، بشوید. ازآنجایی که رفتارهای معمول همسرتان را در موقعیت‌های گوناگون می‌شناسید و نکات دقیق و ظریفی را راجع به شخصیت او می‌دانید، هر رفتار خارج از قاعده‎ای می‌تواند زنگ خطری برای خیانت از طرف مرد باشد.

تغییر رفتار یکی از علائم اصلی خیانت مردان است، اما تغییر ظاهری را باید نشانه بارزتر مردان خیانتکار قلمداد کرد. آیا شوهری که توجه چندانی به ظاهر خود نداشت، به یکباره عوض شده و بیش از حد به خود می‌رسد؟ آیا شوهرتان لباس مارک می‌خرد، ادکلن گران‌قیمت می‌زند و یا ورزش کردن و باشگاه رفتن را شروع کرده است؟ اگر همسرتان به تازگی بیش از حد به ظاهر خود می‌رسد، برای مثال موهایش را رنگ می‌کند، اسپری برنزه کننده می‌خرد، دندان‌هایش را سفید می‌کند و حتی جراحی پلاستیک انجام می‌دهد، این تغییر شخصیتی غیرمنتظره می‌تواند علامت گرم شدن سر شوهرتان در جای دیگری باشد. هرچند بعضی از این تغییرات در ابتدا مثبت به نظر می‌آید، اما اگر این توجه شدید به وضع ظاهری غیرمنتظره باشد و شوهرتان دلیل آن را توضیح نداده باشد، بهتر است به دلیل این تغییر رفتار مشکوک شوید.چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

شاید غیرمنطقی به نظر برسد، اما یکی از نشانه‌های خیانت مردان تعریف کردن بیش از حد از همسرشان است. شاید این توجه، تعریف و تحسین بی‌سابقه در وهله نخست باعث شود که احساس بهتری پیدا کنید، اما زیاده‌روی در تعریف علامت خطر است. واقعاً چرا همسرتان ناگهان این‌قدر مهربان شده و باران تعریف و ستایش را بر سرتان می‌ریزد؟ آیا همسرتان همیشه این‌قدر زبان‌باز بوده و از کوچکترین لطف‌هایتان قدردانی می‌کرده است؟ علت این تعریف‌ کردن بیش از حد می‌تواند این باشد که همسرتان می‌خواهد حواس شما را پرت کند تا به خیانت کردن او مشکوک نشوید. شوهران خیانتکار در مقابل خانواده و دوستان نیز از این تاکتیک استفاده می‌کنند تا هیچ کس بویی از ماجرای پشت پرده نبرد. به علاوه می‌توان گفت که این تغییر شخصیتی گاهی از احساس گناه نشأت می‌گیرد. براساس نتایج یک پژوهش قریب به 66 % مردان خیانتکار با حس گناه دست به گریبان‌اند. بنابراین شوهر جفاپیشه سعی می‌کند تا احساس بد خود درباره خیانتش را با تحسین و ستایش مداوم همسرش سرکوب کند. اگر همسرتان بتواند شما و دوستان‌تان را درباره بی‌عیب و نقص بودن خود قانع کند، می‌تواند خودش را نیز متقاعد کند که همسر بسیار خوبی است.

بالعکس نشانه دیگر خیانت این است که مرد از همسر خود و زندگی زناشویی فاصله می‌گیرد. آیا فکر می‌کنید که همسرتان دیگر توجهی به شما ندارد و شما را دائماً نادیده می‌گیرد؟ احتمالاً شما در گذشته‌ای نه چندان دور اولویت اول همسرتان بوده‌اید، او همواره با اشتیاق به شما گوش می‌داده، از شما حمایت می‌کرده و به هر کاری که انجام می‌داده‌اید و هر چیزی که می‌گفته‌اید، علاقه نشان می‌داده است. اما حالا به نظر می‌رسد که او کمترین توجهی به نیازها، خواسته‌ها و امیال شما ندارد. همچنین شوهرتان کاملاً به افراد، فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی که روزی برایش مهم بوده است، بی‌علاقه و بی‌تفاوت شده است. تعجبی هم ندارد، چون مردان خیانتکار انرژی، توجه و تمرکز خود را معطوف سمت دیگری می‌کنند و دیگر انرژی و وقتی برای توجه کردن به رفاه و سلامت همسر خود و رخدادهای زندگی زناشویی ندارند. احتمالاً به تازگی حس می‌کنید که مجبورید هر حرف را چند بار تکرار کنید یا حس می‌کنید که حتی وقتی کنار هم هستید، همسرتان در جای دیگری سیر می‌کند. اگر فکر می‌کنید که همسرتان از شما فاصله گرفته است، بعید نیست که در حال خیانت کردن به شما باشد. اما هنوز نمی‌توانید با اطمینان بگویید این تغییر رفتار به دلیل خیانت او به شماست.

فاصله گرفتن می‌تواند هم عاطفی و هم جسمی باشد. اگر رابطه جنسی سالم و پرشورو شوقتان به خاطره‌ها پیوسته است، این سرد شدن می‌تواند علامت خیانت باشد. پژوهشگران متوجه شده‌اند، برخی مردانی که از یک رابطه زناشویی کامل و رضایت‌بخش برخوردار هستند، نیز به خیانت گرایش پیدا می‌کنند. با توجه به این نکته، اگر نزدیکی‌های مکرر و رضایت‌بخش‌تان دیگر آن حرارت سابق را ندارد، کمتر با هم رابطه دارید یا همسرتان بی‌توجه، شتابزده و بی‌علاقه عمل می‌کند، بهتر است موضوع را جدی بگیرید و به این فکر کنید که همسرتان دارد چیزی را مخفی می‌کند. گذشته از هر چیز از آنجایی که سر همسرتان جای دیگری گرم است، او دیگر میل، نیاز یا علاقه‌ای برای نزدیکی با شما ندارد. به علاوه مخفی‌کاری این رابطه نامشروع را برای او جذاب‌تر کرده است. بنابراین اگر رابطه‌تان به سردی گراییده است، احتمالاً او سعی دارد که دیگری را جایگزین شما کند.

شاید به نظرتان عجیب برسد، اما یکی از علائم رایج خیانت مردان این است که همسرشان را به خیانت کردن متهم می‌کنند. در واقع مشخص شده است که انسان‌ها عادت دارند تا متهم کنندگان خود را متهم به کاری کنند که خود مرتکب آن شده‌اند، این اتهام ناروا روشی برای منحرف کردن فکر دیگران و گناهکار جلوه دادن دیگری است. اگر شوهرتان مصر است که شما دارید به او خیانت می‌کنید یا اگر در برابر سوال‌های شما درباره خیانت، انگشت اتهام را به طرف شما نشانه می‌گیرد، به وفادار بودن همسرتان شک کنید. درهر حال اگر فردی شما را متهم به گناه نکرده بداند، شما هر کاری که در توان دارید، انجام می‌دهید تا این اتهام ناروا را با واقعیت‌های روشن رد کنید. از سوی دیگر اگر شما واقعاً گناهکار باشید، یک راه برای مبری کردن خود از این گناه و اجتناب از محکومیت این است که توپ را به زمین حریف بیاندازید و او را گناهکار اعلام کنید، هر چقدر هم که این کار احمقانه به نظر بیاید. بنابراین اگر در جواب سوالات شما، آیینه را مقابل‌تان می‌گیرد و شما را متهم به خیانت می‌کند، شاید خودش در خفا مرتکب گناه شده است.

دروغگویی مکرر یکی از مهم‌ترین علائم خیانت مردان است. مرد خائن باید ردپای خیانت خود را بپوشاند، بنابراین شروع به دروغ گفتن درباره افرادی که با آنها بوده، جاهایی که رفته، چیزهایی که خریده، افرادی که با آنها تماس می‌گیرد، ایمیل یا پیامک می‌فرستد و … می‌کند. در واقع زندگی مردان خیانتکار به یک دروغ بزرگ تبدیل می‌شود و مرد خائن داستان‌ها و اتفاقاتی را برای پوشاندن آثار گناه خود جعل می‌کند تا غیبت جسمی و روانی خود را توجیه کند. این داستان‌سازی و دروغگویی بی‌رویه چنان واقعیت را تحریف می‌کند که دیگر حقیقت قابل شناسایی نیست. البته نشانه‌های خاصی برای تشخیص حقیقت از دروغ وجود دارد، برای کشف حقیقت باید به نشانه‌های کلامی و غیرکلامی توجه کنید. برای مثال افرادی که دروغ می‌گویند، مانند آن که نمایشنامه‌ای را حفظ کرده باشند، کلمات خاصی را تکرار می‌کنند تا شاید سخن دروغ‌شان ملکه ذهن مخاطب شود. در هر حال در لحظه دروغ گفتن و بهانه آوردن سخت و پیچیده است، بنابراین افرادی که دروغ می‌گویند، کلمات و عبارات خاصی را مدام تکرار می‌کنند تا کار برایشان ساده شود.

از سوی دیگر زمانی که فردی دروغ می‌گوید، اطلاعات و جزئیات زائدی را در سخنان خود می‌گنجاند که گفتن آنها هیچ ضرورتی ندارد. فرد دروغگو این زیاده‌گویی را با هدف صادق، شفاف و باورپذیر به نظر رساندن خود انجام می‌دهد، اما واقعیت این است که این پرحرفی نتیجه عکس می‌دهد. اگر می‌خواهید دروغ را از راست تشخیص دهید، به جز حرف‌ها به شیوه بیان طرف مقابل نیز توجه کنید. افرادی که دروغ می‌گویند، دهان‌شان را در زمان حرف زدن می‌پوشانند یا مدام دست دور دهان‌شان می‌کشند، این کار علامت این است که دارند چیزیی را مخفی می‌کنند. همچنین دروغگوها بی‌قرارند، یک لحظه آرام نمی‌گیرند و حتی می‌لرزند؛ بنابراین به زبان بدن طرف مقابل و حرکات غیرعادی و عصبی او توجه کنید. همچنین این باور وجود دارد که چون دروغگوها می‌دانند که از راه راست منحرف شده‌اند، هنگام دروغ گفتن به سمت راست نگاه می‌کنند.

بسیاری از مردان خیانتکار دائماً به دنبال بهانه‌ای برای دعوا و جروبحث می‌گردند، این پدیده‌ی جنگ‌طلبی دلایل متعددی دارد. بسیاری از مردان خائن به دنبال روشی برای منحرف کردن حواس همسر خود می‌گردند تا همسرشان متوجه ماجراهای پشت پرده نشود. این جرو بحث‌های مداوم اجازه نمی‌دهد که همسر فریب خورده به موضوعات دیگر توجه کند و به خیانت مشکوک شود. تمیز نبودن سرویس بهداشتی، دارو گرفتن از داروخانه و بسیاری از کارهای ساده و کوچک روزمره آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند. به علاوه این پرخاشگری‌ها و بداخلاقی‌ها می‌تواند نشانه این باشد که شوهر دیگری علاقه‌ای به ادامه رابطه با زن خود ندارد. اگر همسرتان با شما بدرفتاری می‌کند، از همه چیز ایراد می‌گیرد و بداخلاق و زورگو شده، شاید و نه قطعا می‌خواهد خود را از این رابطه بیرون بکشد.

یکی از علائم شاخص خیانت مردان این است که همسرشان را با اسم دیگری صدا می‌کنند. این اشتباه که لغزش فرویدی گفته می‌شود، به حالتی گفته می‌شود که فرد افکار ناخودآگاه خود را با صدای بلند به زبان می‌آورد. برای مردانی که خیانت می‌کنند، طبیعی است که اسم نورچشمی جدیدشان مرتب، و حتی گاهی در زمان نامناسب از زبان‌شان خارج شود. پژوهش‌ها نشان داده است که محرک‌های تنش‌زای موقعیتی عامل لغزش فرویدی است، بنابراین زمانی که همسرتان نزدیک شما است و ذهن خودآگاهش مشغول، منحرف و عصبی است، ذهن ناخودآگاهش با این اشتباه لپی حقایق را برملا می‌کند. در این شرایط احتمال دارد، نام فردی که می‌خواهد رابطه‌اش با او پنهان بماند، ناخودآگاه از دهان‌اش خارج شود.

مردان جفاپیشه خیانت را با هیجان شدیدی محکوم و تقبیح می‌کنند. این مفهوم در روانشناسی واکنش وارونه گفته می‌شود و حالتی است که فرد بیش از حد به مفهوم، باور یا تصوری بیش از حد توجه نشان می‌دهد که کاملاً با احساسات و افکار واقعی‌اش درباره آن موضوع تضاد دارد. سخنرانی‌های پرشور مردان خیانتکار در مذمت خیانت در واقع نوعی مکانیسم دفاعی و تاکتیک کنار آمدن با گناه خودشان است. واکنش وارونه به شوهر خائن کمک می‌کند تا تعارض درونی خود را مدیریت کند و با مخالفت آشکار با خیانت، دیگران را به درستکاری و وفادار بودن خود متقاعد کند. بنابراین اگر شوهرتان به تازگی از هر فرصتی برای سخنرانی علیه خیانت استفاده می‌کند، احتمال دارد که خود او به خیانت آلوده شده باشد.

یکی از علائم معمول خیانت مردان این است که شوهران به یکباره به فضایی برای تنها ماندن نیاز پیدا می‌کنند. اگر شوهرتان به تازگی برای تلفن زدن به اتاق دیگری می‌رود، تاریخچه مرورگر را پاک می‌کند و پیامک‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی را پاک می‌کند، احتمالاً در حال خیانت کردن به شما است. این مخفی‌کاری‌ها نقش مهمی در بی‌گناه جلوه دادن خود دارد. بسیاری از مردان خیانتکار دنیای خصوصی خودشان را با نام‌های کاربری محرمانه، آدرس‌های متفاوت ایمیل، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف، برنامه‌های مخفی و حتی تعطیلات، حساب بانکی و شماره تلفن جداگانه خلق می‌کنند. بنابراین اگر همسرتان بسیار بیشتر از قبل به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهد، احتمال خیانت کردن او وجود دارد. اما قبل از هر گونه واکنش مستقیم و تندی با مشاور خانواده در این مورد مشورت نمایید.

دوستان همسرتان آیینه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی، اولویت‌ها، علائق و تفریحات او هستند. هرچند نمی‌توانید دوستان همسرتان را برای او انتخاب کنید، اما جالب است بدانید که همسران خیانتکار معمولاً با مردانی خیانت‌پیشه نشست و برخاست دارند. در واقع پژوهش‌ها نشان داده است که تقریباً 80 % مردان خیانتکار دوست نزدیکی دارند که او نیز به گناه خیانت آلوده شده است. خیانت نقطه مشترک این مردان است و می‌توانند به راحتی درباره تجربیات هیجان‌انگیز خود با هم صحبت کنند، چنین مردانی دیدگاه و نظر مشابهی درباره خیانت دارند. به علاوه داشتن دوستان خیانتکار به مرد کمک می‌کند تا اعمال اشتباه خود را توجیه کند، با احساس گناه خود کنار بیاید و کار خود را به واسطه‌ی ارتباط با مردانی با تجربیات مشابه عادی تلقی کند.

احساس دست‌پاچگی و بی‌قراری مردان خیانتکار به همسران‌شان نیز سرایت می‌کند. هرچند شوهر گناهکار هر کاری بتواند، انجام می‌دهد تا خیانت خود را مخفی کند، اما رفتار، اعمال و سخنان او شک، بی‌اعتمادی و اضطراب را در همسرش القاء می‌کند. به علاوه زنان مردان خیانتکار، حتی بدون آن که مدرکی داشته باشند، حس می‌کنند که چیزی سر جای خود نیست. این حس درونی وضعیتی است که فرد بدون داشتن مدرک دچار دل‌آشوبه می‌شود و حس می‌کند که مشکلی وجود دارد. زنانی که به آنان خیانت می‌شود، غالباً صرفاً از روی غریزه حس می‌کنند که اتفاق شومی در حال وقوع است. در واقع توانایی غریزی زنان برای خواندن افکار دیگران باعث می‌شود که این حس درونی در زنان قوی‌تر باشد. بنابراین اگر حس می‌کنید که شوهرتان در حال خیانت است، به غریزه و حس ششم خود اعتماد کنید و هرچه در توان دارید، برای برملا کردن حقیقت به کار گیرید.

توجه کنید صرفا این نشانه‌ها، خیانت شوهر را اثبات نمی‌کند بلکه زنگ خطری هستند که در صورت مشاهده حتما باید به آنها توجه ویژه کرد. بنابراین اگر بطور ناگهانی متوجه عجیب شدن رفتار شوهرتان شدید ویا او برخلاف گذشته زیاد از شما تعریف می‌کند، به ظاهرش می‌رسد، از شما فاصله میگیرد، تمایل به رابطه زناشویی ندارد، موبایلش را از شما مخفی می‌کند، دروغ می‌گوید،شما را با اسم دیگیری صدا می‌کند و یا حتی شمارا متحمل به خیانت می‌کندبیشتر از قبل به زندگی مشترکتان توجه کنید و با او در مورد احساستان صحبت کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

149 بازدید

245 بازدید

321 بازدید

371 بازدید

400 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

سلام وقتتون به خیر من تا حالا اصلا با شوهرم شک نداشتم و حتی به موضوع خیانت فکرم نکرده بودم تا اینکه دیشب کنار شوهرم نشسته بودم دیدم داره تو اینستا به یکی پیام میده وقتی من رفتم کنارش سریع اومد بیرون و رفت پستا رو نگاه کرد بعد من حساس شدم بیشتر زیر نظر گرفتمش دیدم وقتی من حواسم نیست بازم داره پیام میده من که میبینمش بر میگرده سراغ فیلما بعد بهم گفت پاشو برام آب بیار وقتی رفتم دیدم دوباره داره پیام میده اومدم بهش گفتم کیه داری بهش پیام میدی که من میام قطعش میکنی گفت یکیه تا مطمن نشم نمیگم گفتم از چی گفت از اینکه ببینم کی رو کارش کرده بعد گفتم پیاماشو نشونم بده گفت پاکش کردم گفتم برا چی تو که به خودت اعتماد داشتی پیاما رو پاک کردی گفت برای تو بعدشم بهم گفت از کجا معلوم خودت اونو برا امتحان من نفرستادی نمیدونم چیکار کنم من ی پسر ۳ ساله دارم یعنی خیانته؟

سلام دوست گرامی شما و همسرتان نیاز دارید تا شیوه گفتگو با یکدیگر را آموزش ببنیید. به این سادگی نمی‌توان برچسب خیانت به کسی زد و در ضمن باید این موضوع بررسی شود که چرا او تصور می‌کند قرار است شما او را امتحان کنید؟ شما برای بررسی بیشتر نیاز به مراجعه به زوج درمانگر دارید.

سلام ما یه خانواده ۴ نفره هستیم تقریبا تزدیک به یک ماهه که پدرم ار خودش رفتارای بد نشون میده صبح میره شب ساعت ۱۱ اینا میاد خونه وضع مالیمونم جوری نیست که بخواد شب تا روز کار کنه ولی همش به ما میگه خرجتون زیاده و اینا سرمون داد میکشه در حالی که اصلا ما خرجی نمیکنیم نسبت به پدرش یعنی پدربزرگم یک دنیا مهربونه ولی با من که دخترشم ضده و یه جوری رفتار میکنه انگار ما وبال گردنشیم قبلا هم ۳بار خیانت کرده که هر ۳بار مچشو گرفتم و این که دیگه اون توجه قبلی رو نداره نه مارو بیرون میبره نه تو خونه حرف میزنه انگار خونه رو کرده خوابگاه خیانت جدیدی در راهه؟!

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اشاره کردید ایشان 3 بار خیانت کردند و من هر 3 بار مچش را گرفتم. خب ادامه این روند به چه صورت بوده؟ آیا شما به مادرتان اطلاع دادید؟ واکنش ایشان چه بوده است؟ در مورد تصمیم‌گیری درباره خیانت پدرتان باید آن را به مادرتان بسپارید. در واقع شما دو نقش را برعهده گرفتید، هم دختر خانواده هستید و هم همسر! پس اول موضع و نقش خود را بپذیرید. نکته بعدی این است که شما بخواهید همیشه گوش به زنگ یک اتفاق برای مچ‌گیری باشید! در این حالت جو خانه متشنج خواهد بود. بنابراین به دنبال مچ گیری از پدر نباشید، برعکس این مساله را مادر و پدرتان بسپارید که در مورد زندگی‌شان تصمیم درستی بگیرند. چون خیانت یک مسیر یک طرفه نیست و همیشه 1 نفر در آن مقصر نمی‌باشد.

سلام وقت بخیر من همسرم ارایشگره و گاهی ک مشتری داره و نمیتونه جواب منو بده من بهش شک میکنم ک نکنه جای دیگه باشه و بهش تصویری زنگ میزنم و میگم عکس بفرسته و همیشه هم سرکارش بوده و خیلی وقتا گوشیشو چک میکنمو هی سوال میپرسم اما ب جایی نرسیدم و اون خیلی وقتا حاضر نیس ک ب من کامل توضیح بده راجب هرچیزی و زود عصبانی میشه از کارام و میگه خسته شدم از کارات و رفتارات ولی من توقع دارم ب هرچیزی ک شک میکنم اون کامل راجبش توضیح بده اما اون اینکارو نمیکنه.البته من فک میکنم مشکل از خودمه زیادی حساسم اما نمیتونم خودمو کنترل کنم در ارتباط با این موضوع

سلام دوست گرامی اگر رفتار خاصی از ایشان ندیدید و اینگونه حساسیت دارید، نیاز است که وضعیت شما به صورت دقیق بررسی شود. چون احتمالاً این احساس خطر و ترس یک ریشه جدی دارد که باید آن را به کمک مشاور و روانشناس حل کنید.

سلام وقتتون بخیر من یکساله با آقایی آشنا شدم اون شمال هست و من شیراز توی این یکسال هنوز ندیدمشون خیلی هم اصرار به دیدن من و ازدواج دارن توی این مدت توجه و تعهدش کامل بوده ولی همیشه شاکی از اینکه میگه دوست دارم هر دقیقه به من زنگ بزنی اما من اینجوری نیستم چون هروقت هم زنگ زدم کار داشته میگه خودم زنگ میزنم ولی تقریبا 2 ماهه بدجور باهاش درگیرم چون میبینم همش توی اینستا خانمها رو فالو میکنه اون که هرروز پیام میداد دیگه اصلا پیام نمیده هرروز برام عکس می فرستاد و از من می خواست تصویری حرف بزنم و عکس بفرستم اما الان اصلا اینجوری نیست دیگه فقط 2،3 روزی یکبار زنگ میزنه توی صحبتاش دلسرد نشده اما من اصلا رفتارش برام قابل قبول نیست میگه این روزا اونقدر سرم شلوغه که حتی نمی تونم حتی ناهار بخورم ولی از اون طرف عکس خانوما رو میتونه لایک کنه یا فالو کنه ازتون می خوام راهنمائیم کنین که من باید چکار کنم که رفتارش مثل قبل بشه؟؟

سلام دوست گرامی ارتباط شما از راه دور است و مهمترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که چه چیزی باعث شده است تا به داشتن این ارتباط در این سطح رضایت بدهید؟ اینکه ایشان برای ازدواج با شما اصرار داشته باید طی این یکسال اقدام جدی حداقل برای دیدار شما انجام میداد!! چون اشاره کردید ابتدا از شما درخواست داشت که با او صمیمی تر باشید و بیشتر تماس بگیرید و شما اینگونه نبودید، علت سرد شدن های او می‌تواند همین موضوع باشد. حساسیت هایی که به مرور به علت تغییر رفتار ایشان برایتان بوجود آمده است، نیازمند بررسی جدی است و به شما توصیه می‌کنیم که حتما از مشاوره تلفنی یا آنلاین رادیوعشق استفاده کنید.

سلام من٢٣ سالمه یک ساله ک عروسی کردم شوهرم ٢٩ سالشه من تو دوران عقد چن بار خیانت دیدم از شوهرم ولی با کلی گریه و دعوا بخشیدم بعد عروسی یه مدت خوب بودیم تا بعدچن ماه فهمیدم آقا با زنای متاهل رابطه داره تا پای جدایی رفتم اومد تعهد داد الان نزدیک ب دوماه برگشتم خونه نمیدونم درست شده یا نه اولش ک برگشتم خوب بود الان نزدیک ب یه هفتس دوری میکنه از کجا بفهمم باز زیرابی میره یا نه گوشیشو میگردم چیزی نی ولی میترسم باشه قبل خونه اومدن پاک کنه ذهنم اشفتس نمیتونم اصلا اعتماد داشته باشم

سام دوست گرامی تجربه های تلخی را از سر گذراندید و طبیعی است که به همین دلیل حال خوبی نداشته باشید. تعهد دادن ایشان چگونه بوده است؟ آیا پس از خیانت ها به زوج درمانگر مراجعه کردید؟ خیانت دلایل متعددی دارد و زوج درمانگر به شما کمک می کند تا علت های این خیانت ها رو متوجه شوید و برای بهبود زندگی خود تلاش کنید. چون در حال حاضر دائما ذهنتان آشفته است که نکند خیانت دیده اید، بهتر است در اسرع وقت همراه همسرتان برای مشاوره اقدام کنید.

ببخشید من یه رابطه یک و سال نیم پیش آغاز کردم اولش برام مهم نبود تا اینکه وابستگی پیش اومد بعد از مدتی فهمیدم خیانت کرد و تموم شد .بعد از یک ماه دوباره بهم پیام داد و احضار پشیمانی کرد، و من هم بخشیدمش. اینکارشو بعد از چند ماه دوباره تکرار کرد، و رابطه مان دو باره قطع شد.من همیشه سعی میکنم اگه بهم پیام بده جوابش ندم ولی باز نمیتونم. اصلا قابل اعتماد نیست . ولی اون میگه تو مقصری که من اینکارو میکنم تو بهم بها نمیدی، تو شکاکی، در صورتی که اصلا این جوری نیست. از طرفی ازش متنفرم بخاطر کاراش از طرفی دیگه هرچند وقت یک بار که پیام میده نمیتونم جوابش ندم. تا سعی میکنم فراموشش کنم دوباره پیداش میشه. من از اولش اهل رابطه نبودم و نمیدونم چی شد که این رابطه رو شروع کردم

احساسی دلتنگی و وابستگی شما قابل درکه ولی همون‌طور که گفتید به خاطر تکرار شدن خیانت ایشون بر ای ادامه رابطه قابل اعتماد نیستن خصوصا که هنوز واقعا پشیمون نیست و شما رو مقصر میدونه. درواقع مسئولیت اشتباهش رو نپذیرفته. هرمشکلی هم که در رابطه وجود داشته باشه مجوز خیانت نیست یا باید رابطه قطع بشه یا برای حل مشکل از راه‌های درست اقدام بشه و خیانت قابل توجیه نیست. شما هم بهتره خیلی قاطع بهشون بگید دیگه نمی‌خواهید رابطه رو ادامه بدید و برای اینکه بتونید جلوی وسوسه‌ جواب دادن رو بگیرید بهتره کاری کنید که نتونه بهتون پیام بده. مثلا بلاکش کنید

سلام خسته نباشین من ی دختر ١٧ ساله هستم تقریبا از 4 سال پیش با یکی از اشناهامون با اطلاع خانواده صحبت میکردیم من و همینطور خانواده اولش فکر میکردیم پسر خیلی خوبی باشه ولی اصلا اهل دخترو اینجور چیزا نباشه ولی بعدا کم کم متوجه شدم با همه نوع ادمی در حال واحد در ارتباطه دختر زن. ما چند بار از هم جدا شدیم ولی باز به هر بهونه ای بود رابطه رو دوباره شروع کردیم ولی بازم متوجه همین داستان شدم . وقتی از هم جدا میشیم وقتی منو میبینه دستو پاشو گم میکنه دوست داره همش بببینتم یا تحویلش بگیرم ولی وقتی میریم تو رابطه تو أوج خوشبختیمون باز کار خودشو انجام میده. از اونموقع نسبت ب همه مردا مشکوکم چون فقط از اون اینارو ندیدم. خیلی از اطرافیانمم بوددد ک با خیانت مواجه شدند دیدم نسبت ب مردا عوض شده و همش فکر میکنه یعنی همه ی ادما مثل همن و شوهر اینده منم بهم خیانت میکنه؟؟؟ در راجب اون پسرچی بااین که میدونم دوسم داره ولی بازم اینکارارو میکنه بنظرتون چه دلیلی میتونه داشته باشه راستی سنشونم٢٧ ساله است

دوست عزیز سلام

اجازه بدید اول به سوال دوم شما پاسخ بدم. پرسیده بودید که چه دلیلی می‌تونه داشته باشه که ایشون خیانت می‌کنه؟ببینید، دلایل بسیار زیادی برای اینکار وجود داره؛ از نوع تربیت خانوادگی بگیرید تا ویژگی‌های شخصیتی، محیطی که در اون حضور دارند و … اما مساله مهم اینجا اینه که به هر دلیلی، ایشون وقتی با شما در ارتباط هستند، با دیگران هم رابطه برقرار می‌کنند، مخصوصا در ارتباطی که خانواده‌ها در ارتباط هستند. به علاوه، بخشیده شدن ایشون از جانب شما، تنها این پیغام رو بهشون می‌ده که خیلی راحت می‌تونن این کار رو انجام بدن و کارشون هیچ تبعاتی براشون نداشته باشه!

اما برسیم به بخش اول سوالتون، گفته بودید که دیدتون نسبت به مردها عوض شده و انگار از این مساله در زندگی مشترکتون می‌ترسید. می‌خوام به این مساله تو دو قسمت جواب بدم؛ یکی قبل از ازدواج و یکی بعد از ازدواج. قبل از ازدواج، شما فرصت دارید که فرد مقابلتون رو خوب بشناسید. تحت هیچ عنوانی، این فرصت رو از خودتون دریغ نکنید. حتی پیشنهاد می‌کنم که حتما با روانشناس متخصص هم چند جلسه مشاوره پیش از ازدواج داشته باشید. اینطوری با دید باز به استقبال یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگیتون می‌رید. اگه تو این مدت حواستون رو خوب جمع کنید، مثل این موردی که تعریف کردید، می‌تونید متوجه بشید که آیا می‌شه به فرد مقابل اعتماد کرد یا نه؛ مثلا اینجا غیرقابل اعتماد بودن آقا، خیلی زود مشخص شد.

و اما بعد از ازدواج. مثل هر رابطه، ارتباط بین دو نفر هست. شما با یادگرفتن اصول و تکنیک‌های مختلف می‌تونید جمع شاداب و خوشی رو با همسرتون ایجاد کنید که این باعث می‌شه هم شما و هم فرد مقابل برای حفظ این رابطه تلاش کنید و احتمال خیانت بسیار کمتر بشه.

سلام من یه دختر ۲۳ ساله ام که با همسرم که ۲۷ سالشه ۴ سال دوست بودیم و الان ۷ ماهه عقد کردیم هیچ‌ مشکلیم نداریم تو رابطمون منتهی ایشون همش پیگیر روابط قبلیشه و دوست دختراشو فالو میکنه از راه های مختلف چندبار سر این موضوع باهاش صحبت کردم، ولی بازم تکرار میکنه نمیدونم چکار کنم. لطفا راهنماییم کنید.

دوست عزیز سلام

این خیلی طبیعی هست که شما نخواین، همسرتون پیگیر ارتباطات قبلی خودش باشه. تنها راه‌حل این مشکل، صحبت کردن با همسرتونه؛ اما چطوری؟

شما می‌تونید یک روز تعطیل که شما و همسرتون خوب استراحت کردید رو انتخاب کنید و ازش بخواید یه گفت‌وگوی کوتاه در این مورد داشته باشید. با آرامش ازش بپرسید که چی باعث می‌شه که این که این کار رو انجام بده؟ خوب توضیحاتش رو بشنوید و وسط حرفاش نپرید. بعد بهش بگید که شما وقتی می‌بینید که اون دخترهایی که قبلا تو زندگیش بودن رو فالو می‌کنه، چه احساسی بهتون دست می‌ده. در مورد احساساتتون صادق باشید. خیلی کوتاه بهش توضیح بدید که این کار چه اثری روی شما داره. بعد از صحبت‌هاتون، شما دیگه فقط باید شنونده باشید. یادتون باشه، کلامی تاثیر داره که کوتاه و از ته دل باشه. بعد از حرفاتون چند روزی بهش فرصت بدید که راجع به این موضوع خوب فکر کنه.

سلام وقت بخیر من تقریبا 2سال و نیم میشه که با یه پسر دوست شدیم و تو این رابطه خیلی بحث داشتیم و چند بار بهم زدیم و دوباره برگشتیم باهم ولی خب هیچکدوممون نرفتیم با یکی دیگه اوایل رابطه خیلی منو اذیت میکرد با کاراش و حتی خیانت هم ازش دیدم ولی خب چشم پوشی کردم و بعد از چند وقت اشتباه های من جبران کرد همه هی کارهاشو چند وقته دوباره باهم آشتی کردیم اوایل خوب بود ولی چند روزه پیام نمیده طرزه حرف زدنش مثه آدمای نا امیده و حس میکنم میخواد کات کنه

ولی با توجه به اینکه خودش پیش قدم شد و تواست دوباره شروع کنیم باهاش مستقیم راجبه کات حرف نزدم و هیچی نپرسیدم و مثه خودش رفتار کردم و از صبح تا شب کلا میره سره کار جدیدا آنلاین هم نمیشه فقط بعضی وقتها آنلاین میشد جواب پیام میدا آف میشد دوباره ولی دوستاش میگن افسرده گی گرفته حالش خوب نیست فعلا تو چیزی نگو درکش کن من بخاطره گذشته ای که داشتیم همش فکر میکنم داره دوباره یکاری میکنه که کات کنیم ولی اینکه دوستم داره ثابت شدا بهم فقط درک نمیکنم چرا این کار هارو میکنه

میشه لطفا راهنمایی کنید!

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیزی می‌خوام به این سوالات خیلی خوب فکر کنید: «چطور دوست داشتنشون به شما ثابت شد؟ با خیانت کردن؟ اذیت کردن؟ جواب ندان به پی‌ام‌های شما؟ … اصلا به نظرتون دوست داشتن یعنی چی؟ تعریفتون رو از دوست داشتن از چه منابعی گرفتید؟

اما چرا این سوالات رو می‌پرسم، چون می‌خوام قبل از هر چیزی، فکر کنید و ببینید چرا با تمام این مسائل، باز هم شما در ارتباط موندید؟ آیا از روی دوست داشتنه؟ اگه اینطوریه، باید تعریفتون رو از دوست داشتن تغییر بدید، چون این تنها وابستگیه! و وابستگی در روابط، به جز آسیب، هیچ چیز دیگه‌ای به همراه نداره. چون در وابستگی، شما احساس می‌کنید چاره‌ای جز بودن در کنار هم ندارید ولی اگه روابط به درستی پیش بره، شما احساس دلبستگی می‌کنید (یعنی با انتخاب خودتان در این رابطه باقی می‌مونید). دومین مساله، احتمال افسرده بودن ایشونه. این که چه کسی این تشخیص رو داده خیلی مهمه. اگه روانشناس چنین تشخیصی داده، باید تا طی شدن دوره درمان صبر کنید چون جز حمایت کردن، هیچ کار دیگه‌ای از دستتون برنمیاد. این اختلال نیازمند مداخله تخصصی هست و صرفا با مدارا کردن (چیزی که دوستاشون می‌گن) چیزی حل نمی‌شه. شما دو تا انتخاب دارید، 1. اگه می‌تونید حمایتشون کنید تا کمک تخصصی بگیرن، 2. این رابطه رو تموم کنید که البته برای هر دوش باید یه سری هزینه‌های روانی بدید. ببینید که کدومش براتون بهتره.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

خیانت و بی وفایی در یک رابطه عاطفی، عشق و اعتماد را نابود میکند. دختری که مورد خیانت دوست پسرش قرار میگیرد معمولا دچار یک شوک عاطفی بزرگ می شود، به خصوص اگر عشق و علاقه زیادی نسبت به طرف مقابل داشته باشد. دغدغه ذهنی دختر در این شرایط معمولا این مسئله است که چه دلیلی باعث شد دوست پسرم به من خیانت کند؟ و حال باید با دوست پسر خیانتکارم چه رفتار یا برخوردی داشته باشم؟ همچنین درصورتی که پسر از خیانت خود پشیمان باشد، این سوال ایجاد میشود که آیا میتوان خیانت پسر را بخشید و به رابطه عاطفی با پسر خیانتکار ادامه داد یا خیر؟

فهرست مطالب

در صورت پی بردن به خیانت دوست پسر، قبل از هر اقدامی لازم است به سوالات زیر خوب فکر کنید و برای آن ها جوابی قاطعانه پیدا کنید:

کورکورانه به شخصی که در مورد سفرهای تفریحیِ پنهانی‌اش با شما صحبت می‌کند اعتماد نکنید. انسان‌ها ذاتا تمایل دارند در مورد چیزهایی که وجود ندارند، شایعه‌پراکنی کنند. بنابراین، قبل از این‌که به این نتیجه‌ برسید که او دارد به شما خیانت می‌کند، حقایق را برای خود کنید. پسرها این ویژگی را دارند که در برابر یک دخترِ خوش قیافه و جذاب به زانو در می‌آیند. اما این بدان معنی نیست که دارند به شما خیانت می‌کنند. خیانت در رابطه موضوعی بسیار جدی است. خیانت یعنی او با یک‌نفر دیگر نیز رابطه دارد، و از هر دو موقعیت استفاده می‌کند، هم از شما و هم از یک دختر دیگر. همچنین خیانت به این معنی است که او سردرگم است؛ دختر دیگری را می‌خواهد اما نمی‌خواهد شما را هم از دست بدهد. بنابراین از اینکه او واقعا خیانت میکند یا خیر اطمینان حاصل کنید.

خیانت در رابطه برای هیچ‌کس قابل قبول نیست، چه دختر و چه پسر (مگر اینکه دو طرف عاشق یکدیگر باشند). به این قضیه فکر کنید! آیا واقعا او را دوست دارید؟ آیا نمی‌توانید بدون او به زندگی ادامه دهید؟ آیا پس از این‌ که فهمیدید او به شما توجه نمی‌کند، باز هم به سمت او کشیده می‌شوید؟ حتی پس از اطلاع از اینکه او یک خیانت‌کار است نیز روزی صد بار به فکر می‌کنید؟ اگر پاسختان به این سوالات مثبت است، مطمئنا شما عاشق یک فرد خیانتکار هستید. بنابراین، توجه و صحبت با او برای برگرداندنش کمی عاقلانه و عملی به نظر می‌رسد.چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

رفتار او را تجزیه و تحلیل کنید. دخترها یک نیروی مقدس دارند که می‌توانند عشق واقعی، و این ‌که پسر چه می‌خواهد را تشخیص دهند. متدر اکثر مواقع، خیانت پسر به این معنا است که دیگر علاقه‌ای به دختر ندارد. اما شما هنوز قطع رابطه نکرده‌اید، بنابراین هنوز احتمال اینکه بتوان رابطه موفقیت آمیزی ایجاد کرد و مجددا رابطه را بهبود بخشید وجود دارد.

ادامه یا ترک رابطه با دوست پسر خیانتکار پس از اینکه درمورد سوالات ذکر شده به نتیجه رسیدید، لازم است درمورد اینکه میخواهید رابطه عاطفی را ادامه دهید یا آن را ترک کنید ، تصمیم گیری نمایید. در این مرحله بهتر است صحبتی هم باطرف مقابل داشته باشید. یک رابطه‌ی پیچیده هیچ معنایی ندارد و کاملا اتلاف وقت است. با او رودررو شده و آنچه در ذهنتان است را به وضوح به او بگویید. تمام نگرانی‌هایتان را برای خود روشن کنید، به او بگویید نمی‌توانید این خیانت و تمایل او برای بیرون رفتن با دیگر دخترها را تحمل کنید. به او پیشنهاد قطع رابطه داده و کمی به او فرصت دهید تا تصمیم گرفته و رفتارش را اصلاح کند. پس از چند روز رفتارش را بررسی کرده، و با توجه به آن تصمیم نهایی را بگیرید.

اگر تصمیم گرفته اید خیانت دوست پسرتان را ببخشید و فراموش کنید راه سختی در پیش دارید، چرا که ساختن اعتماد و عشق از دست رفته در اثر خیانت آسان نیست. با این حال در اینجا پیشنهاداتی در مورد بخشش آمده که می‌تواند به شما کمک کند:

اول، نیاز نیست بخشش در یک روز یا یک هفته به نتیجه برسد. بخشش فرآیندی است که به زمان نیاز دارد. اگر بخشش را شروع کردید، با خودتان مهربان باشید.

دوم، برای آرامش عاطفی در بخشش، نیاز نیست یک بخشنده‌ی بسیار عالی باشید. حتی اگر مقداری عصبانیت داشته باشید، تا زمانی که عصبانیت تمام زندگی‌تان را در بر نگرفته باشد، خواهید توانست از آرامش احساسی قابل ملاحظه‌ای برخوردار شوید. برای مثال، در مطالعه‌ای روی بازماندگان زنای با محارم، تمام شرکت کنندگان بخشش درمانی را با نمرات بسیار پایین در بخشش شروع کردند. پس از حدود ۱۴ ماه کار کردن روی بخشش، در پایان مطالعه، اکثر شرکت کنندگان در میانه‌ی راه بخشش قرار داشتند. به عبارت دیگر، آنها بخشش را شروع و تا حدی نیز عملی کرده بودند اما مطمئنا به طور کامل نبخشیده بودند. با وجود این، افسردگی‌شان از بین رفت و عزت نفسشان افزایش یافت. بخشش نسبی، نه مطلق، باعث تغییر سلامت عاطفی آنها شد.

در حالی که می‌بخشید، ویژگی‌های خوب را نیز در دوست پسرتان ببینید. آیا او چیزی بیش از یک رفتار خیانتکارانه دارد؟ اگر این‌طور است، از چه لحاظ؟ آیا به عنوان یک انسان، نه بخاطر آنچه مرتکب شده، بلکه علی‌رغم آن، دارای “ارزش ذاتی” یا ارزش‌های بی قید و شرط هست؟ آیا ویژگی‌های خوب مشترکی با او دارید که شما هر دو در آن خاص، منحصر به‌فرد، و غیر قابل جایگزین باشید، چون انسان هستید؟ این کار برای توجیه رفتار او انجام نمی‌شود بلکه تمرینی است که ویژگی‌های خوب انسانی را هم در او و هم در خودتان ببینید.

همراه با بخشش، از بی طرفی نیز استفاده کنید. به عبارت دیگر، از او چیزی بپرسید. نظر او در مورد وفاداری چیست؟ آیا او پشیمان است و تمایل به تغییر دارد؟ اگر این‌طور است، چه مدرک و دلیلی برای این گفته دارد؟ نیاز نیست بلافاصله بدون هیچ قید و شرطی به او اعتماد کنید. اعتماد کم کم و به مرور زمان ایجاد می‌شود، اما اطمینان حاصل کنید که از این “اعتماد کسب شده” به عنوان سلاح استفاده نکرده یا آن را وسیله‌ی تنبیه او قرار ندهید. به او اجازه دهید جبران کرده و به شما نشان می‌دهد قابل اعتماد است.

نهایتا، بدانید که بخشش با آشتی متفاوت است. اگر شما به عنوان یک فرد عمیقا برای او ارزش نداشته باشید، اگر رفتار او نشان‌دهنده‌ی خودخواهی باشد، و اگر این مانند الگویی باشد که نخواهد تغییرش دهد، پس شما می‌توانید ببخشید و آشتی نکنید. بخشش در این مورد ممکن است شما را به رابطه‌ای که در آرزویش هستید نرساند اما شما را از رنجش عمیق آزاد کرده و اجازه می‌دهد برای برقراری یک رابطه واقعی‌تر که در آن از محبت و توجه واقعی برخوردار باشید، آماده شوید.

در صورتی که مورد خیانت شریک عاطفی و دوست پسرتان واقع شده اید نکات و توصیه های زیر را در نظر داشته باشید:

یکی از روش‌هایی که دختران برای دوست پسر خیانتکار خود استفاده می‌کنند، گسترش شایعاتی در مورد او است. ممکن است این کار باعث شود مدتی احساس بهتری پیدا کنید، اما در نهایت باعث می‌شود بی‌ارزش‌تر به نظر برسید. ممکن است خودتان متوجه نباشید اما در نظر دیگران این‌طور خواهید بود. با تلافی و انتقام ارزش خودتان را پایین نیاورید. به خود بگویید “من آنقدر خوب هستم که با این رفتار ارزش خود را پایین نیاورم.”

برخی از افراد سعی می‌کنند با انجام کاری که به خودشان صدمه می‌زند، تلافی کنند. این کار عاقلانه نیست، اما اتفاق می‌افتد. دخترها شروع به دوستی و ملاقات با پسری اصلا دوستش ندارند می‌کنند تا بتوانند پسری که دوست دارند را به رابطه برگردانند.

برای کنار آمدن عجله نکنید. همچنین، به محض اینکه تنها شدید، وارد رابطه جدید نشوید. کنار آمدن به زمان نیاز دارد و اجبار خود به آغاز یک رابطه جدید برای رفع ناراحتی، ایده خوبی نیست. مثبت فکر کنید. حتی سعی کنید چند ماه تنها بمانید تا بفهمید چه می‌خواهید، چه کسی را نمی‌خواهید و ذهنتان نسبت به روابط و انسان‌ها باز شود.

مهم نیست که چگونه این قضیه را پنهان کنید، افرادی که به آنها خیانت شده، همیشه فکر می‌کنند مورد بی احترامی قرار گرفته، ارزش آنها کم شده و تحقیر شده‌اند. این حالت کمی شبیه احساس ناراحتی‌ای است که وقتی کسی انتقاد بسیار ناخوشایندی می‌کند، به وجود می‌آید. احساس می‌کنید چاله‌ی بزرگی درونتان وجود دارد که می‌خواهد زودتر پر شود و وسوسه می‌شوید که هر چه سریع‌تر آن فضای خالی را با یک دوست پسر دیگر پر کنید. اما یافتن سریعِ یک دوست پسر دیگر بهترین روش برای یافتن فردی که تا حد ممکن خوب باشد، نیست. ممکن است در نهایت وارد یک رابطه‌ی خیانتکارانه دیگر شوید.

زمانی که افراد خیانت می‌کنند، این تصمیمِ خودشان است و مسئولیت آن نیز با خودشان می‌باشد. اما، معمولا فردی که به او خیانت شده متحیر و سرگردان می‌ماند که کجای کار اشتباه کرده است. زمانی که والدین از هم جدا می‌شوند، معمولا این بچه‌ها هستند که احساس گناه می‌کنند. مطمئنا، در اتمام یک رابطه ممکن است هریک از طرفین تا حدی مقصر باشد، اما در خیانت، خیانتکار کاملا مسئول عملکرد خود است. ما هرگز از چیزی فرار نمی‌کنیم. در نهایت، همه باید برای آنچه انجام م‌یدهیم، می‌گوییم و فکر می‌کنیم، پاسخگوی خدا باشیم.

مورد خیانت واقع شدن شدیدا انسان را آزار می‌دهد. زخم‌های ناشی از آن بالاخره بهبود می‌یابند، هرچند اکنون هنوز تازه هستند. اگر اجازه دهید زخم‌ها عفونی شوند، عفونت باعث آسیب بیشتر و بلند مدت‌تری نسبت به زخم اولیه می‌شود. این تلخی همچون عفونتی است که باعث می شود یک زخم کوچک به رنج بلند مدت تبدیل شود. با مرور مجدد رفتارهای وحشتناک دوست پسر سابقتان و اینکه چه ضربه‌ی شدیدی به شما زده، این زخم بدتر می‌شود. در نهایت، این اتفاق آنقدر فکر شما را به خود مشغول می‌کند که هر نوع رابطه با جنس مخالف را همین‌طور خواهید دید. بنابراین عفونت ناشی از آن دوست پسر خیانتکار را با خود به آینده و به تمام روابط بعدی می‌برید، مگر اینکه ببخشید و عکس العملی نشان ندهید.

احتمال خیانت در مردی که قبلا خیانت کرده بیشتر است. بنابراین ممکن است فکر کنید دختران باید مانند طاعون از خیانتکاران قبلی اجتناب کنند. اما این خیلی با آنچه اتفاق می‌افتد متفاوت است. همیشه یک دختر دیگر مایل است به آنها فرصتی مجدد بدهد.

ممکن است این بار اتفاقاتی افتد که پسر را از درون تغییر دهد، اتفاقاتی چشمگیر که تمایل او به خیانت و ضعف او در مقابل وسوسه‌ها را به وفاداری محض تبدیل کند. اما به ندرت می‌شود این نوع تغییر به سادگی و در اثر ارتباط با دختر بعدی، حتی شما، ایجاد شود. سر به راه کردنِ یک خیانتکار باعث می‌شود دختر احساسی بهتر از دختر و یا دخترانی که نتوانستند او را سر به راه کنند داشته باشد. شایع‌ترین دلیلی که دختران با خیانتکاران شناخته شده وارد رابطه می‌شوند این است که فکر می‌کنند آنها استثناء خواهند بود. از شنیدن جملات تملق‌آمیز در مورد اینکه شما چقدر از دوست دختر قبلی که مورد خیانت واقع شد بهتر هستید، هیجان زده نشوید.

واکنش صحیح در برابر خیانت دوست پسر این است که قبل از هر اقدامی ابتدا از وقوع خیانت اطمینان حاصل کنید. سپس از خودتان بپرسید با وجود خیانت پسر، آیا هنوز او را دوست دارید و میخواهید برای ادامه رابطه و ترمیم آن تلاش کنید یا خیر. همچنین بررسی کنید که آیا طرف مقابل نیز واقعا شما را دوست دارد و رابطه تان برای او جدی است؟ اگر پاسخ این سوالات مثبت است درمورد خیانتش از او توضیح بخواهید و واکنش او را بررسی کنید. آیا واقعا از عمل خود پشیمان است و سعی در جبران آن دارد؟ سپس درمورد ادامه رابطه یا تمام کردن آن تصمیم قطعی بگیرید. برای بخشیدن خیانت دوست پسر لازم است به خودتان فرصت بدهید، بر جنبه های مثبت رابطه تمرکز کنید و برای بازسازی اعتماد و اینکه دوباره خیانت تکرار نشود درمورد خط قرمزها صراحتا صحبت کنید. ببخشید اما فراموش نکنید و در صورتی که خیانت او تکرار شد رابطه را ادامه ندهید. اگر دختری هستید که مورد خیانت واقع شده اید، هرگزبه دنبال انتقام جویی نباشید، خودتان را به خاطر اشتباه دیگران سرزنش نکنید و اجازه ندهید این تجربه تلخ افکار شما را مسموم کند. همچنین هرگز با پسری که سابقه خیانت دارد وارد رابطه نشوید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

149 بازدید

245 بازدید

321 بازدید

371 بازدید

400 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام دوست پسر من از پنج سالگی دوست دختر داشته و تو ۱۳ ۱۴ سالگی با یه نفر رابطه داشته الان به من گفته ولی من نمیتونم قبول کنم چیکار باید بکنم برای فراموش کردن

سلام دوست گرامی مساله‌ای که به آن اشاره کردید، کمی دور از واقعیت است که از 5 سالگی عنوان دوست دختر روی دوستان جنس مخالفش بگذارد! و ارتباط در سن خیلی پایین، کمی دور از انتطار است. بنابراین آینده روشنی در این ارتباط وجود ندارد و بهتر است در آن تجدیدنظر کنید.

سلام دختری هستم ۲۱ ساله با پسری ۲۶ ساله ۱ ساله ک رابطه داریم اولاش اون خیلی من و دوست داشت و من نسبت بهش بی میل بودم ولی بعد ۶ ماه ک دائم محبت میکرد بهم منم بهش علاقه پیدا کردم ولی جدیدا متوجه شدم بهم خیانت میکنه و با دخترای دیگه بیرون میره یا چت جنسی باهاشون داره و متوجه شدم ک با اون دختر ۶ ماهه صحبت میکنه و دختره ام میدونه که با منه و من و دوست داره ولی باز باهم صحبت میکنن تا الان ۳ بار ازش خیانت دیدم توی چتاش که بیشتر حول رابطه جنسی بوده ولی فقط داخل چت بوده نه حضوری با خودش که صحبت کردم خیلی ابراز پشیمونی کرد و گفت اگه رفتم سمتشون فقط به خاطر حس نیاز اون زمانم بوده درصورتی که من برای این پسر هیچ چیزی کم نزاشتم و اینکه میدونم دوستم داره حتی با خانوادشم من و اشنا کرده و دائم استوری میزاره از خودمون ولی خب تعجبم از حضور اون دختره که میدونه با این پسر هستم و باز ادامه میده رابطه رو با دوست پسر بنده . نمیدونم چیکار کنم اینکه مجدد ببخشمش یا رابطه رو تموم کنم

سلام دوست گرامی رابطه شما کیفیت مناسبی ندارد و به نظر می‌رسد همه تقصیرها را گردن دختری می‌اندازید که با طرف مقابل شما در ارتباط است! همه رابطه‌ها یک دوره ماه عسل دارند که همه چیز در سطح بالایی از قشنگی و جذابیت است! اما به مرور زمان آن چه که باعث ادامه صحیح یک رابطه می‌شود، داشتن تعهد و مهارت‌های ارتباطی است.

سلام.من ی دختر ۲۳ساله هستم هفت ماهه با یک پسر حرف میزنم که اولای رابطمون که در حد اشنایی بود با چند تا پسر دیگه دوست اجتماعی بودم که ابشون تو گوشیه من دیدن بعد قهر و جدایی و دوباره که منو بخشید فهمیدم عاشقش شدم و اونم منو میخواد.اما یک ماهه که فهمیدم بعد اون قضیه، بارها به من خیانت کرده. اما از عشقی که بهش دارم نمیتونم ترکش کنم و هر بار خیانتش رو میبینم میبخشم. اما خیلی بهش گیر میدم سرزنشش میکنم سر این کاراش. ممنون میشم راهنمایی کنین که من الان این رابطه رو چیکار کنم خیلی میخام ادامه بدم اما هر بار خیانت

سلام دوست گرامی در رابطه ناسالمی هستید و برای این مساله نیاز به تصمیم‌گیری منطقی‌تری دارید، بهترین اقدام شما می‌تواند داشتن جلسه مشاوره باشد تا این رابطه ارزیابی شود و هدف شما و طرف مقابل بررسی شود.

سلام من دختری بیست ساله هستم یکی سالی میشه که با اقا پسری که ایشون ۲۵ ساله هستند رابطه دارم بعد هشت ماه از رابطمون متوجه شدم که ایشون با یه خانم چت میکنند وقتی ازشون سوال کردم گفتن که دختر داییشه ولی بعد چند ساعت پی ام دادن که دروغ گفتن دوساله که با ایشون رابطه دارن و مثل دو دوست معمولین و رابطشون هم در حد سلام و علیک هست نه چیز دیگه واون خانم هم متاهلن وقتی ازشون سوال کردم که اگه دوست معمولی بودین چرا بهم دروغ گفتی و بعد از رابطمون چرا قطع ارتباط نکردی ایشون گفتن که فک نمیکردن که تا این حد رابطمون جدی بشه و فک میکردن که نهایتش چن ماهه رابطمون برا همین اینم بگم که خانواده ها تاحدودی در جریان این رابطه هستند و ایشون میدونم که واقعا قصد ازدواج دارن و اینکه بعد اینکه من فهمیدم ایشون کاملابا اون خانوم قطع رابطه کردن الان من واقعا نمیدونم چیکار کنم سردرگمم ممنون میشم راهنمایی کنید بنظرتون میتونم این اقا رو ببخشم و باهاشون ادامه بدم نمیدونم واقعا گیجم

سلام دوست گرامی به نکته مهمی اشاره کردید، این مساله نیاز به حل و بخشش دارد تا بتوانید با خیال راحت‌تری به سمت ازدواج بروید. اما اگر او رابطه را با آن خانم قطع کردند، جای نگرانی نیست. برای اینکه بتوانید با خیال راحت‌تری به سمت ازدواج بروید، حتماً مشاوره پیش از ازدواج دریافت کنید تا احتمال خیانت مجدد ایشان بررسی شود.

سلام من ۶ ساله یه دختری رو دوست دارم سال اولش یطرفه بود و۳ سال بعدی باهم رابطه خوبی داشتیم و با هم قول و قرار های زیادی گذاشته بودیم که یهو رابطمون تموم شد دو سال کلا از هم دور بودیم،حالا بعد دوسال رفتم سراغش تا باهاش حرف بزنم خوب پیش رفت ولی خیلی باهام سرد بود حس میکنم با چند تا پسر در رابطه بوده تو این مدت…چیکار کنم دیگه به من احساسی نداره ولی من واقعا دوسش دارم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید. گفتید یکدفعه رابطه تمام شد؛ علت این مساله چه چیزی بود؟ علت علاقمندی شما به ایشان چیست؟ طبیعی است که بعد از 2 سال، او به دنبال زندگی خودش رفته باشد و این انتظار که در این مدت با کسی در رابطه نبوده باشد، کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد. تلاش کنید تا ابتدا هدف خودتان را در این ارتباط مشخص کنید. سپس با او مستقیم مطرح کنید که علاوه بر این علاقمندی، قرار است چه اقداماتی برای این رابطه انجام دهید تا او نیز بتواند به درستی تصمیم بگیرد.

سلام من دختری ۲۱ساله هستم دوسالو چن ماهی مبشه که با پسری ۲۴ساله رابطه دارم و خیلی هم دوسش دارم این اواخر رابطه ی ما خیلی سرد شده بود وم نم بهش شک کردم اینستاشو چک کردم طی این یک ماه به دایرکته چند دختر رفته بود و چت کرده بودن منم خیلی داغون شدم خیلی هم وابسته شم الانم خودش خیلی پشیمونه هم خودش هم دوستاش مرتب پیام میدن نمی دونم چیکار کنم قبل از این یک ماه رابطه ی خیلی خوبی داشتیم الان موندم سر دوراهی لطفا کمکم کنید

سلام دوست گرامی نیاز هست تا کیفیت رابطه شما بررسی شود و هدف از این رابطه را مشخص کنید. دلیل سردی رابطه مشخص شود و اینکه چت کردن‌های او در چه سطحی بوده است؟ اگر به رابطه برگردید قرار است چه تغییراتی اتفاق بیفتد؟ برای بررسی درست و تصمیم‌گیری بهتر درباره این رابطه نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید.

سلام من و دوس پسرم 5ماه ک باهمیم. اولش خوب بود ولی الان خیلی با من سرد شده وقتی آنلاین میشه پیام نمیده اگه هم من پیام میدم اول نگاه میکنه جواب نمیده بعد بار دوم جواب میده با دخترا دیگع خیلی صمیمی هست فقط به بامن صمیمی نیست اگه هم قهر کنه 1ماه طول میکشه من هم خیلی زود دلتنگش میشم خیلی دوسش دارم و بهش شک دارم از دوست داشتنش نصبت ب من مطما نیستم اصلا نمیدونم چطوری بخودم جذبش کنم همیشه باهاش خوبم از همه نظر باهاش خوبم اما اون همش با من سرده نمیدونم چیکارش کنم لطفا هرچه زودتر راهنمایی کنین میخواد زودتر اونو ب خودم دوباره جذب کنم و باهام دیگع سرد نشه😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. چند نشانه آشکار خطر در این رابطه وجود دارد: بی‌اهمیتی به شما، وابستگی شدید شما به او، صمیمتش با دیگران، قهر طولانی مدت و.. متاسفانه این رابطه کیفیت مناسبی ندارد، بهتر است قبل از اینکه به جذب مجدد ایشان فکر کنید، به این نکته برسید که به چه دلیل تا این حد وابسته به این رابطه شدید؟مشاور در این زمینه شما را راهنمایی و همراهی می‌کند.

سلام من با پسری دوسال و نیم بودم خیلی دوسش داشتم اونم میگفت داره و یه رابطه کاملا اروم و داشتیم اما میدیدم که نمیتونه با دخترای دیگه لاس نزنه یا جلب توجه نکنه اما سکوت کردم گفتم الان تو سن ۲۵ سالگی طبیعیه. میدیدم که رابطش با من خوبه و اصلا مشکلی نیست و میگفت من فرق دارم بعد از یک سال رابطه جنسی هم داشتیم و حتی بهتر از قبل کنار هم بودیم تا اینکه تو گوشیش دیدم که به من خیانت کرده با کسی خوابیده ازش خواستم توضیح بده و گفت که این کارا رو که میکنه حس قدرت بهش دست میده و حس میکنه برای تایید خودش نیاز داره بقیه دخترا بهش نوجه کنن ولی منو دوس داره و میخواد جبران کنه منم بهش فرصت دادم ولی بعد از ۵ ماه باز شک داشتم و بالاخره بهم گفت که نتونسته رو قولش وایسته و اصلا دیگه رابطه نمیخواد و میخواد جدا شه… واقعا روحیم داغونه اون هم میگه که داغونه اما چاره نداره و نمیتونم بلاکش کنم از خودش خواستم اونم گفت نمیتونه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم داغونم

سلام دوست گرامی حق دارید که شرایط روحی مناسبی نداشته باشید، اما نکته قابل توجه این است که انکار وضعیت در شما بسیار پررنگ است و با وجود خطراتی که در رابطه وجود داشته است، چشم خود را روی این حقیقت بستید که طرف مقابل در حال خیانت به شماست. در هر صورت نیاز دارید از این رابطه آسیب زا بیرون بیایید. هرچقدر این مسیر طولانی‌تر شود، متاسفانه به نتیجه مناسبی نخواهید رسید. برای دریافت مشاوره و بهبود شرایط روحی خودتان از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۲۹ سالمه حدود ۸ ماه با یه آشنا در ارتباطم چون از رابطه های قبلیش برام گفته بود نمیدونم چرا تصمیم گرفتم امتحانش کنمT تا جایی پیش رفت با دوستم قرار ملاقات گذاشت. وقتی به روش آوردم قسم خورد خیانت نمیکنه. تا اینکه حدود یکماه بعد پی ام یه دختر اومد رو گوشیش که نوشته بود ای عشق جاودانه ام..خودش میگفت همکلاسش بوده راه دور هم هست.. باز بخشیدم..بعد یک هفته نگاه کردم گوشیش پیش من رو حالت پرواز می ذاره. وقتی توی واتساپ پی ام میدم جواب منو بعد ۱۰ دقیقه میده با اینکه آنلاینه.. بعد فکر میکنه من احمق هستم.میگم تو که آنلاین هستی..میگه تو گوگل بودم فیلم میدیم کار یک هفته اشه.. بصورت یک کلمه ای جواب منو میده..منم دیشب تمومش کردم حتی نپرسید چرا😔😔😔. نمیدونم کار درستی کردم یا نه..از نظر روحی که خوب نیستم

سلام دوست گرامی از بابت اتفاق‌هایی که برای شما افتاده است، متاسفیم. طبیعی است که حال خوبی نداشته باشید. بهتر است که سهم خودتان را در این رابطه دقیقا مورد بررسی قرار دهید که به چه دلیل به صورت مداوم ایشان را بخشیدید؟ با اینکه بارها به شما اثبات شد که او قابل اعتماد نیست؟ پس از نقش قربانی بودن خارج شوید، و به جای اینکه دیگر به او و اشتباهات‌شان فکر کنیدف به فکر ساختن زندگی خودتان باشید. دوره «زندگی پیرومندانه بعد از جدایی» رادیو عشق به شما کمک می‌کند تا بتوانید به صورت قوی و همراه با عزت نفس به زندگی بازگردید.

سلام من دختری هستم که دوساله توی رابطم اما یه سری از کارای طرف مقابلم باعث شد بهش مشکوک بشم من یکبار با یه اکانت ناشناس امتحانش کردم و کم کم از خود واقعیم سرد شد و مکررا به من دروغ میگفت ولی بعد از اینکه فهمید اون شخصی که باهاش چت میکنه خود من هستم ازم عذر خواهی کرد و گفت که دیگه تکرار نمیشه منم چون دوسش داشتم بخشیدمش و قرار گذاشتیم رابطمونو بدون دروغ و پنهون کاری و خیانت شروع کنیم به من قول داد که با هیچ دختری چت نکنه اما جدیدا با یه اکانت نا شناس دیگه دارم امتحانش میکنم و اون هم iمون حرکات قبلش رو تکرار میکنه و جواب اون اکانت ناشناسم رو زودتر میده و با خانواده من هم در ارتباطه یعنی میدونم ک دوستم داره و واقعا منو میخواد اما دلیل این کاراش رو نمیدونم سعی میکنم هیچی براش کم نذارم با تموم وجودم بهش عشق می ورزم ولی این دفعه چون بار اولش نیست و بعد از قول هاش دوباره گرایش پیدا کرده به سمت دیگه نمیتونم تحمل کنم و از وقتی که امتحانش میکنم و اون رابطه با دختر هایی (که در اصل خودم هستم) رو ادامه میده بخاطر همین هم احتمال زیادی میدم که با دختر های دیگری هم در ارتباط باشه واقعا نمیدونم چیکار کنم ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین شیوه آشنایی‌تان اشاره نکردید. ابتدا باید مشخص شود که دلیل شک کردن شما به ایشان چیست؟ و چه مسأله‌ای باعث می‌شود تا شما ایشان را دائماً امتحان کنید؟ این مسأله امتحان کردن پنهانی نشان می‌دهد بین شما دونفر صمیمتی وجود ندارد که بتوانید از نگرانی‌ها و دلهره‌های‌تان باهم حرف بزنید. بنابراین به جای ادامه این مدل پنهانی، حتما از نحوه برقراری ارتباط موثر آگاهی لازم را پیدا کنید. در این مسیر مشاوره می‌تواند برای شما و طرف مقابل بسیار موثر باشد. برای دریافت مشاوره می توانید از پشتیبانی رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

با سلام من دختری 16ساله هستم و سه ساله باهاش دوستم اون 3 ماه دیگه میشه 19 سالش اوایل رابطه خیانت کرد گفت دلم براش سوخته بخشیدمش ولی الان گاهی اوقات بحثی که بینمون به وجود میاد زود میگه برو زن یه پولدار شو یا میگه اگه کسی رو دوست داری بگو ولی من بدون اون واقعا نمیتونم. و تازگیا این خیانت اول رابطش و این حرفاش خیلی اذیتم میکنه تازه قصدش هم ازدواجه اخه خانواده دوتامون این موضوع رو میدونن و راجبش هم حرف زدن حالا شما میگید من چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما بسیار پایین است. اشاره کردید 3 سال است باهم دوست هستید؛ یعنی در شروع رابطه شما 13 سال داشتید و این سن اصلا برای انتخاب همسر سن مناسبی نیست. وابستگی شما باعث شده است که اتفاقاتی که در رابطه افتاده است را با معیار منطق و واقع‌بینی نبینید. دلیل حرف‌های ایشان می‌تواند موارد متعددی باشد که یکی از مهمترین آنها،کم بودن عزت‌نفس ایشان است. بهترین پیشنهاد این است که حتما با مشاوران رادیوعشق در این مورد صحبت کنید، چون به نظر می‌رسد آگاهی شما از رابطه و زندگی مشترک بسیار کم باشد

سلام خسته نباشید من ۳ سال با پسری دوست بودم من به شدت شکاک و حساسم و توی این مدت چند باری چتش با دخترای دیگرو دیده بودم و همین باعث شده بود که شکم بیشتره بشه و هروقت پیش هم بودیم گوشیش رو چک میکردم کامل.هر اتفاقی میفتاد بهش تهمت میزدم و میگفتم که تو با کسی دیگه دوستی داری بهم خیانت میکنی ایشونم هرکار اشتباهی انجام میداد میومد بهم میگفت و سعی میکرد چیزیو پنهان نکنه تا اینکه این اواخر خیلی تغییر کرد رفتارش مثل قبل مهربون بود بی احترامی نمیکرد ولی سرد شده بود و خیلی ناگهانی این اتفاق افتاد و هروقت باهاش دربارش صحبت میکردم میگفت بخاطر خستگیه وگرنه مثل قبل دوست دارم و مدام میگفت که بیا یه مدت نباشیم من تورو واسه ازدواج میخوام و نمیخوام از دستت بدم از این جریانا یکی دوماه گذشت تا اینکه یه روز که رفته بودیم کافه من بهش گفتم اگه این رابطرو نمیخوایی خب تمومش کن ولی دیگه بعد یکی دوسال برنگرد که خیلی زیاد گریه کرد و گفت من نمیتونم سه سال رابطرو فراموش کنم خیلی دوست دارم بعد یه اکیپ دختر اومدن داخل کافه و گفت اینا دخترای محلمون هستن و رفت سلام کرد باهاشون حتی یکی از دخترا اومد پیش ما که مارو بهم معرفی کرد منم بهش گفتم من نمیتونم این چیزارو تحمل کنم و رابطه رو بهتره تموم کنیم که گفت دوباره بگو چی گفتی منم حرفمو تکرار کردم اونم بلند شد رفت من دنبالش رفتم بیرون دیدم بیرون کافه پیش یکی از دخترا ایستاده رفتم جلو بهش گفتم منو اونجا ول کردی اومدی پیش این و دوس پسرم بهم گفت مگه تو بهم نگفتی تموم حالا چی میخایی دختره هم گفت که تو به من میگفتی منو با دنیا عوض نمیکنی این بود بعد از اینکه دختره رفت من ازش توضیح خواستم بهش گفتم تو با این بودی دوست پسرمم گفت این دختره قبلا با دوستم رل بوده و حالا که کات کردن ما خواستیم یه اکیپ تشکیل بدیم اینم حالا روی من فاز برداشته و بهم گفت تو همیشه زیر گوشم خوندی که من لاشیم و دارم بهت خیانت میکنم بهم گفت یه مدت باهم بودیم خیلی خوب بود ولی الان تموم شده و بهتره یه مدت خیلی طولانی نباشیم من خیلی دوسش دارم میدونمم اون خیلی جاها بخاطر رفتار بدم باهام کنار اومد و الان نمیدونم چیکار کنم واقعا از این اتفاق ناراحتم و نمیتونم فراموشش کنم و دیگه بهش فکر نکنم

سلام دوست گرامی بدبینی و احساس شک به طرف مقابل که باعث می‌شد دائماً تلفن او را چک کنید و یا به او تهمت بزنید، جای بررسی بیشتر دارد. گاهی ممکن است این احساس شک به دلیل رفتار خاصی از سمت طرف مقابل و یا داشتن چت‌هایی باشد که از آن صحبت می‌کردید، گاهی هم بدون هیچ دلیل خاصی شما این احساس شک را دارید که این مشکل درونی شما باید حل شود و احتمالا ترس از دست دادن باعث این رفتارها می‌شود. حل مسأله مهارتی است که بین شما دونفر وجود ندارد و باید آن را آموزش ببینید. در برخورد آخرتان به نظر نمی‌رسد که رفتار ایشان رنگ و بوی صداقت داشته باشد و در حال حاضر اگر رابطه قطع شده است بهتر است برای رفع این مشکلات و آموختن مهارت‌های درست در رابطه عاطفی با مشاوران رادیوعشق، نوبت مشاوره داشته باشید.

سلام وقت بخیر من با پسری 10 سال رابطه دوستی داشتم ولی با توجه به شرایط از هم دور بودیم و خیلی کم همو میدیدم ایشون یهو میرفت دوباره میومد و من تو این 10 سال خیانتی به ایشون نکردم جون نه میخواستم و نه میتونستم متاسفانه بعد 10 سال متوجه خیانت ایشون به خودم شدم و برگشت این آقا به رابطه فقط به این خاطر بود که اون خانم رهاش کرده و الان میگه چون من تو رو دوست داشتم اون منو رها کرد الان من نمیدونم فرصت مجدد بدم یا اشتباهه؟ ممنون از توجهتون

سلام دوست گرامی 10 سال رابطه باید بیشتر بررسی شود که چطور این مدت طولانی در ارتباط راه دور بودید و به این رابطه از راه دور رضایت دادید؟ خیانت از جمله خط قرمزهایی است که باید یا ایشان را ببخشید و تمام کنید یا ببخشید و ادامه دهید. در واقع این رابطه به درمان نیاز دارد. بهتر است ابتدا تکلیف درخواست خودتان از رابطه را مشخص کنید و بدانید از رابطه چه می خواهید؟ برای راهنمایی بیشتر لطفا از مشاوره رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

پسری هستم ١٨ ساله که ۴ ساله با ی دختر بصورت مجازی دوستم ، چندین بار دیدمش تو این مدت و دختره خیلی بچه و خیلی خیلی مهربون( کسی میاد پیویش بلاک نمیکنه میگه ناراحت میشه) و ترسو هست . از من خیلی میترسه غیرتیم زیاد . کنکور داره امسال و خیلیم خوشگله و توی راه ینفر میوفته دنبالش و بعد ی مدت ک میرفته کتابخونه پسره تهدید میکنه و دختره رل میزنه ی هفته و هزارتا کار کردن . دختره خودش میرفته بیرون . زوری بوده اما خودش میرفته سوار ماشین میشده . بعد از ۶ ماه فهمیدم . نمیدونم چیکار کنم بگم بهش یا نه اون خیلی خیلی خیلی دوسم داره یروز نبودم مرد از گریه شبا صدامو نشنوه خوابش نمیبره . نمیدونم چیکار کنم میدونم از خریت و بچگیشه اما خیلی خیلی خیلی دروغ بهم گفته و فهمیذم و هیچی نگفتم خودشم فهمیده. من نمیتونم تا ۶ ماه دیگه که گواهینامه میگیرم برم کنارش و الان هم چیزی بگم کنکورش خراب میشه البته میخواد واسه سال اینده بخونه ، اگه بگم بیشتر میترسه و بازم پیش بیاد اصلا و ابدا به کسی نمیگه و تن میده . چیکار کنم باهاش؟ نمیتونم شبا میمیرم روزا اشک شبا اشک داغون شدم ولی هیچی نگفتم هنوز.

سلام دوست گرامی زمانی که شواهدی دارید که طرف مقابل به شما دروغ می گوید، بهتراست به صورت مستقیم و بدون ایجاد تنشی به او، مساله خود را بیان کنید. هردوی شما در سن حساسی هستید و ممکن است وابستگی های در این سن، باعث تغییرات فراوانی در آینده هردوی شما گردد.بویژه اینکه ارتباط شما به صورت حضوری نبوده است و شناخت کافی از همدیگر ندارید. برای مشورت بیشتر با مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی و یا آنلاین دریافت کنید.

سلام من 27سالمه و9ماه باپسری 24ساله همکاروهمسایه بودیم تمام روز باهم بودیم انگارکه باهم زنوشوهریم خیلی نزدیک بودیم باورش کردبودم همش درباره برنامه های بعدازدواج حرف میزدمطمئنم کرده بودکه همه چیززندگیش منم ، یک ساعت بدون من نمیتونست بمونه حتی یبارکه ازخونه رفته بودم بیرون وجواب تلفنشو ندادبودم اومدبودپیش مامانم وازنگرانی گریه کرده بودومیخواست ازم خبربگیره، دیگه خانوادمم باورشون شدبودکه من خدای این پسرم،اولا زیادبرام مهم نبودودوستش نداشتم اما انقد محبت کرد و انقدباپدرومادرش کارایی کردن که منوعاشق خودشون کردند منوبیرون میبردن همه مراسم هاشون منودعوت میکردن همه زندگیشونوبامن درجریان میزاشتن هرروز منونهاردعوت میکردن خلاصه خیلی صمیمی بودیم ومن فهمیدم عاشق شدم و منم مثل اون دیگه نمیتونستم یساعت نبودشو تحمل کنم. بعدازچندماه خواستیم محرم بشیم ورسمی بشیم ، همه چیز داشت خوب پیش میرفت اما یهویی یه اتفاقی افتاد که برای اولین بار من خوردشدم همه ی زندگیم سیاه شدنابودشد دلم شکست داغون شدم پسره یهوبه پدرمادرش گفته بودکه منونمیخواد و کسی دیگه ای رومیخوادوهمش بازی بوده پدرمادرشم طرفشو گرفتن وبهانه آوردن که پسر ماهنوز بچس و مانمیزاریم ازدواج کنه من گفتم شماکه ازروزاول میدونستید بچس پس چرا منوبازی دادید هرچی تلاش کردم بی فایده بود چون پسره ساکت بود وهیچ حرفی نزدانگار راضی بودکه زودترتموم بشه فقط یه کلمه گفت من میخوام اما پدرم راضی نیست. من خیلی گریه کردم وسپردمشون دست خدا امااعتنا نکردن وچون همسایه ایم هرروز میبینمشون که عادی زندگیشونومیکنن اما من هرثانیه دارم گریه میکنم الان یماهه فقط گریه میکنم و سرنماز ناله میکنم هرروزم پشت پنجره میشینم تا موقعی که میره سرکارمنوببینه شاید وجدانش بیداربشه اما یه کلامم حرفی نمیزنم یا اشاره نمیکنم فقط نگاهش میکنم اونم وایمیسه نگام میکنه اما چندباربهم پیام داده پشت پنجره واینساخودتوعذاب نده زشته خجالت میکشم اما من جوابشوندادم چندروزم هست که اشاره میکنه که بهش زنگ بزنم اما من محل ندادم چندبارم زنگ زدجواب ندادم چون میترسم بره به پدرمادرش بگه وبخوان دوباره منودست بندازن حالابنظرشماتواین شرایط من باید چیکارکنم من باتمام وجودم عاشقشم امادیگه چه کاری ازم برمیاد؟ باید باورکنم عشقم از دستم رفته یا باید منتظر بمونم تا سرش به سنگ بخوره وپشیمون بشه وبرگرده

سلام سخت بودن پذیرش این موضوع برای شما رو کاملا درک می‌کنم، خصوصا اینکه رابطه‌تون از طرف خانواده‌ها هم جدی شده بوده و قطعا تموم شدنش به صورت ناگهانی و بدون دلیل قانع‌کننده براتون خیلی سنگینه با این حال با همه سختی که داره باید سعی کنید این موضوع رو بپذیرید و با کمک گرفتن از یک متخصص به زندگیتون برگردید. سخته اما امکان‌پذیره. باید بدونید حتی اگر ایشون برگرده دیگه خیلی قابل اعتماد نیست و ممکنه باز این اتفاق تکرار بشه. بنابراین به جای منتظر موندن و ادامه دادن این حال بد، باید با قدرت توی ذهنتون کنارش بگذارید و برای بهتر شدن حالتون تلاش کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید تا هم آروم‌تر بشید و هم بهتون کمک کنن بتونید با این شرایط سخت کنار بیایید.

من به خونه دوست پسرم رفتم و دیدم روی گردنش کبود شده مثل جای مکیدن یا بوسیدن . گفت چیزی نیست تو باشگاه اینجوری شده . بعد رفتم اتاق خواب دیدم چندتار موی زرد زنونه رو تخته . موها رو برداشتم و بهش نشون دادم و گفتم احتمالا به گردنت مربوط میشه و فورا منزلو ترک کردم و برای همیشه فراموشش کردم. بنظر شما چیز دیگه ای جز خیانت میتونسته باشه با این علایم؟

سلام برای نظر دادن در این باره نیاز به بررسی بیشتری هست. لطفا با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

سلام. با پسرى دوستم که خیلى شیطنت داره. همیشه هم بهم میگفت چیزى تو دلم نیست. من تورو میخوام. چندبار که گوشیتو گرفتم تو دایرکت اینستاگرامش دیدم که با دختر چت کرده اما نه واسه دوستى. بهش گفتم و قول داد که دیگه تکرار نمیشه. دفعه ى آخر پیجش رو هک کردم و چندروزى خبرى نبود تا اینکه دیدم با دختر چت کرده و شماره دادن به هم. بهش گفتم اول زیر بار نرفت وقتى دقیق چتارو گفتم گفتم من شیطونم. بهت خیانت نمیکنم فقط شیطونى میکنم. همه ى پسرا همینن. تا متعهد نشن و رابطه رسمى نشه شیطونى میکنن. با اینکه خیلى چیزا ازش دیدم باز بمن میگفت تو مریضى شکاکى. آخرسر هم گفتم تموم گفت باشه. تو هیچوقت اعتماد نداشتى رابطه اى که اعتماد نباشه نمیشه.آخه من گاهى وقتا خیلى بهش گیر میدادم و شک میکردم. میدونم دوسم داره. اما نمیتونه از کاراش دست برداره و این منو عذاب میده. حالا هم که جدا شدیم…

سلام دوست عزیز چیزی به نام شیطنت وجود نداره. رابطه متعهدانه قواعدی داره که باید از جانب دو طرف رابطه، چه دختر، چه پسر رعایت بشه. درسته که اعتماد لازمه یک رابطه است، اما وقتی شواهد محکمی وجود داره که طرف مقابلتون متعهدانه رفتار نمیکنه و تازه رفتارش رو هم طبیعی و عادی می‌دونه، دیگه جایی برای اعتماد باقی نمی‌مونه.

با سلام من یک دختر 27 ساله هستم که به مدت 6 سال با هم دانشگاهیم دوست بودم و از روز اول با قصد ازدواج اومدن جلو و رابطمون خیلی خوب و عاشقانه بود و تمام اطرافیانمون بجز خانواده ها از رابطمون خبر داشتند. یک سال بعد از شروع رابطمون ایشون با یک دختر که 6 ماه باهم در ارتباط بودند به من خیانت کردند. جوری که من خیلی بابت این موضوع اذیت شدم و سختی کشیدم اما نتونستم فراموش کنم. بعد از مدتی اون دختر را کنار گذاشت و هر روز التماس میکرد که دوباره برگردم منم چون عاشقش بودم قبول کردم و بعد از اون قضیه اعتمادم بهش کم شده بود و هر سری که میدیدمش گوشیش رو چک میکردم و ایشونم امتناع نمیکرد و تا زمانی که چکش میکردم خبری از خیانت نبود خیالم داشت ازش راحت میشد تا اینکه سه سال بعدش دوباره با یک دختر دیده شده بود. ازش خواستم که توضیح بده اما ایشون انکار میکرد و میگفت اشتباه میکنم حتی به دروغ واسم اثبات کرد که اشتباه میکردم و پای هیچ دختری در میان نیست. من هم دوباره حرف دلم را قبول کردم و چون عاشقش بودم تمام حواشی و حرفایی که دربارش شنیده بودم را گذاشتم کنار اما دلم آروم نمیگرفت.هرشب از استرس خیانت خوابم نمیبرد و دوباره طاقت اون همه درد و رنجی که قبلا کشیده بودم رو نداشتم تصمیم گرفتم تحقیق کنم و بعد از یک ماه متوجه شدم واقعا خیانت کرده.بعد از روشن شدن این موضوع ترکش کردم . خودش هم دیگه سراغی ازم نگرفت تا 3 ماه بعدش دوباره شروع کرد به التماس کردن و تقاضای بخشش از خواستم که اجازه بدم بیان واسه خواستگاری همش اصرار داشت که گول اون دختر رو خورده اصلا دوسش نداشته و کاری هم نکرده فقط باهاش حرف میزده و بیرون میرفته.من توی اون مدت اصلا جوابش را ندادم تا اینکه 6 ماه بعدش خانوادش با خانوادم تماس گرفتن برای خواستگاری منم به خانوادم گفتم جواب منفی بدن. دوباره شروع کرد به التماس کردن و دلمو به دست اورد و ازم خواست یه فرصت دیگه بهش بدم منم بخاطر عشقی که داشتم قبول کردم یکسال باهم در ارتباط بودیم توی این یکسال کم و بیش همو میدیدم چون من بخاطر درسم به یک شهر دیگه رفته بودم. این مدت پیگیرش نبودم اصلا که بدونم باز با کسی بوده یا نه رفتارش باهام خوب بود اما یکم بی توجه شده بود و بعضی وقتا احساس تنهایی میکردم ازش خواستم که به خواستگاری بیاد اما بهانه اورد بعد از چند ماه دوباره خانوادش تماس گرفتن اما خانوادم قبول نکردن منم بخاطر تمام اتفاقاتی که واسم افتاده بود خیلی دلسرد و ناراحت و بی اعتماد بودم و اصراری به خانوادم نکردم و همه چی تموم شد. دوباره ایشون اومد حضوری منو دید و منم گفتم بخاطر خیانت هایی که کردی نمیتونم بهت اعتماد کنم بهتره هر تصمیمی خانوادم میگیرن رو قبول کنم.از این قضیه یکساله که میگذره توی این مدت اصلا باهم در ارتباط نبودیم و بنظرم ایشونم قبول کرده جداییمون رو اما من نمیدونم کار درستی کردم یا نه و هنوز بهش فکر میکنم و عاشقشم.بعضی وقتا به سرم میزنه که دوباره باهاش تماس بگیرم و رابطه رو شروع کنم. میخواستم از شما کمک بگیرم و ببینم اصلا ازدواج با چنین شخصی درسته یا نه؟ کسی که چندبار از اعتمادم سواستفاده کرده و من هنوز بخاطر اون اتفاقات اذیت میشم.

سلام شما چندبار اعتمادتون به ایشون خدشه‌دار شده و اینکه دوباره بخواهید بهش اعتماد کنید، اون هم اعتمادِ واقعی، بدون ترس دایمی از خیانت، بدون چک کردن و … خیلی سخته. ضمن اینکه مشخص نیست واقعا باز هم این اتفاق رخ بده یا نه. بنابراین با توجه به این پیشنیه‌ای که گفتین قطع کردن رابطه کار صحیحی بوده. با اینحال کاملا طبیعیه کنار اومدن با پایان یک رابطه بلندمدت خیلی سخت باشه. شما نیاز دارید برای کنار اومدن با این شرایط حتما کمک حرفه‌ای بگیرید که هم بتونید جدایی رو قبول کنید و هم اعتماد از دست رفته‌تون برای داشتن یک رابطه سالم در آینده بازیابی کنید.

با سلام من مدت ۷ ماه با یکی از هم کلاسیام در ارتباط بودم،تو این مدت من بهش گفتم ک شرلیط ما بهم نمیخوره و بهتره بره سمت یکی دیگه،من قلبا دوسش نداشتم و فقط وابستگی بود،اخرین بار بلاکش کردم و همه ی راهای ارتباطی رو از بین بردم تا نتونه پیام بده..ولی با این حال میخواستم باهاش باشم..تا اینک یه روز بهش پیام دادم و بعدش باز رابطمون شروع شد..همون موقع هم بهش باز میگفتم ک نمیتونم باهات باشم و برو با کسه دیگ ای باش،ولی اون قبول نمیکرد و میگفت تو رومیخوام تا اینک فهمیدم ۱ ماهه ک با یکی ارتباط داره و خیلییی صمیمی شدن،من اونو نمیخوام،از اولم نمیخواستمش..حالا ک اینطور شده احساس میکنم شکستم و دیگ هیچ وقت نمیتونم عاشق بشم و ب کسی اعتماد کنم،احساس میکنم خیلی تنها شدم و دیگ هیج کسی سراغ من نمیاد و…و هر روز هم مجبورم اون و عشق جدیدش رو تو دانشگاه باهم ببینم..احساس بدی دارم،چیکار کنم؟

سلام دقیقا همون‌طور که گفتین که احساس شما وابستگی بوده نه دلبستگی و علاقه. وابستگی در روابط مضره و جلوی تصمیمات صحیح رو میگیره، همون‌طور خودتون چون علاقه به ایشون نداشتین رابطه رو قطع کردید ولی باز به دلیل این وابستگی بهش پیام دادین و دوباره شروع کردین. الان هم که این رابطه به خاطر حضور فرد دیگه‌ای تموم شده خیلی طبیعیه که حس‌های منفی زیادی داشته باشین و اعتماد به نفس و عزت نفستون آسیب دیده باشه که کاملا در صحبت‌هاتون هم مشخصه. حتما با کمک مشاور این روزهای سخت رو به درستی پشت سر بذارید تا بتونید دوباره احساسات و عزت نفستون رو بازسازی کنید.

سلام..نزدیک 1 ماهه که با دوست پسرم بهم زدم..دیشب متوجه شدم که با دوست دختر قبلیش (کلا 2 ماه با هم بودن) که دوست منم هست دوباره وارد رابطه شدن..با دوستم که حرف زدم منو خیلی خرد کرد و به جای حتی جواب ندادن پیام های من ، من رو ادم بده کرد..واقعا سردرگمم وحال خوبی ندارم لطفا راهنماییم کنید..

سلام لطفا با سیستم مشاوره صحبت کنید.

سلام خسته نباشید من با ی اقای سه ساله دوستم از اول قصدمون‌ازدواج‌بود بهش گفته بودم تا موقع ازدواج دوست ندارم رابطه جنسی اینا داشته باشم ی روز بهم گف که خیلی تو ناراحتی وتو عذابه گفتم که چیشده بهم گف که نه اجازه میدی باتو باشم و نه میزاری با یکی دیگه باشم منم گفتم بخاطر من خودتو تو عذاب نزار هر کاری خواستی میتونی انجام بدی گف که باید بهم قول بدی و قسم بخوری که مث قبلا دوسم داشته باشی منم گفتم باشه مث قبل دوست دارم اونم گف باشه فقط واسه هوس تا موقع ازدواج بایکی رابطه داشته باشم و اون موقع که اومدم خاستگاریت کلا توبه میکنم دیگه هیچ وقت تکرار نمیکنم به نظرتون چیکار کنم باهاش ادامه بدم تروخدا کمکم کنید از ی طرف دوسش دارم و از ی طرفم نمیتونم‌تحمل کنم اینجوری

سلام. درک می‌کنم که می‌خواهید رابطه‎‌تون رو حفظ کنید ولی این روش در اکثر موارد مناسب نیست چون داره یکی از مهم‌ترین اصول رابطه یعنی انحصاری بودن اون رو از بین می‌بره. مطمئنا تحمل این شرایط در ادامه برای شما سخت خواهد شد و حق هم دارید. از طرفی ما انسان‌ها انقدرها هم روی احساساتمون کنترل نداریم که تصمیم بگیریم کجا قطع و کجا وصلشن کنیم. درسته آقایون راحت تر رابطه جنسی رو از مسایل احساسی جدا میکنن ولی اینطور هم نیست که مدتها با کسی رابطه جنسی داشته باشن ولی هیچ احساسی ایجاد نشه. به هر حال باید ریسک این موضوع رو بپذیرید. درسته ممکنه شرایط برای ایشون سخت باشه ولی وقتی کسی مسئولیت وارد شدن به یک رابطه رو قبول می‌کنه باید خودشو برای شرایط سخت هم آماده کنه نه اینکه دنبال راه‌های دررو باشه!

سلام من ۳ سال پیش با پسری که ۴ سال از خودم کوچیکتر بود اشنا شدم یه رابطه خوب و پاک داشتیم توی این مدت دعوا میکردیم ولی همون موقعه اشتی میکردیم بعضی وقتا انقدر دعوا شدید میشد که خیلی با حرفاش تحقیرم میکرد تا اینکه بعد از ۳ سال یهویی گفت من ازت بدم میاد به دلم نمیشینی تو خیلی دختر طبیعی هستی من همچین دختری رو نمیخوام با اینکه من زشت نیستم هیچ کسی تا الان بهم نگفته زشتی ولی اون به شدت تحقیرم کرد گفت مثل بقیه دخترا نیستی توهین کرد غرورمو خرد کرد الانم با یه دختر عملی دوست شده منو به کل گذاشت کنار میخواستم بدونم من با این درد وابستگی چیکار کنم فقط کارم گریه شده هیچی نمیخورم تو رو خدا کمکم کنید من هیچ خطایی نکردم تاالان وقتی میبنم انلاینه جیگرم میسوزه واسه بدبختیم من تنها شدم هیچ کسی رو ندارم

سلام قطعا خیلی سخته که روی رابطه‌ای سرمایه‌گذاری عاطفی کنید و بعد ناگهان از دستش بدید. همه افراد در شرایط شما که باشن احساساتی مثل شما رو تجربه می‌کنند. یعنی گریه می‌کنند، غصه می‌خورن، رابطه رو بارها مرور می‌کنن و میخوان هرطور شده یه دلیل براش پیدا کنن. اما باید بدونید که اگر این دره سخت رو به درستی پشت سر نگذارید، توی این احساسات منفی گیر می‌کنید. اولین کاری که باید بکنید قبول این واقعیته که رابطه‌تون تموم شده. انگار که رابطه‌تون مرده. باید براش مجلس ترحیم بگیرید و همه نشانه‌هاش رو خاک کنید! یعنی اینکه نباید پیگیر طرف مقابل‌تون باشید. نباید آنلاین بودنش رو چک کنید. نباید دنبال این باشید که اون الان داره چیکار میکنه و با کیه. نباید هیچ عکس یا پیامی رو ازش نگه دارید یا حداقل باید از دسترستون دورش کنید که مدام نرید سروقت این رابطه مرده و نبش قبرش نکنید چون هربار داغتون تازه‌تر میشه. از طرفی اگر طرف مقابل شما تعهد لازم رو نداشته تقصیر شما نیست. نباید سهم اشتباهات ایشون رو شما به عهده بگیرید. شما حتما به اندازه کافی زیبا و دوست داشتنی هستید حتی اگر از نظر ایشون اینطور نباشه. الان وقت توجه به خودتونه. تمرکزتون رو از ایشون بردارید و به خودتون برسید. پیشنهاد می‌کنم از یک مشاور کمک بگیرید.

سلام خسته نباشید، من یه دانشجوی دکتری 28 ساله هستم…مدتی با یک آقای دکتری آشنا شدم حدود سه سال، ارتباطمون از طریق درس و انجام کارهای آماری شروع شد از راه دور، اوایل برام جدی نبود ولی بعد یک سال دیگه جدی تر شده بود ارتباطمون و من تقریبا وابسته شدم..خیلی وقت پیش بهش شک کردم چون کامنتای مختلف از طرف دخترا به خصوص زیر پستای احساسی براش می اومد از خانمی به نام فاطمه…ولی زود پست رو ور میداشت و چندین بار م پرسیدم گفت کسی نیست من هم مدرک مستدلی نداشتم ..اکثرا چت هارو دیر جواب میداد و دروغ میگفت کار دارم..یک بار به جای اسم من نوشت ساناز…و رفتارهای خیلی خیلی مشکوک مثل حذف من از فالورای اینستاش و حذف خیلیا و دروغ گفتن اینکه اکانتم هک شده.. راستش من به حسم اعتماد نکردم چون مدرک نداشتم …3 با کشیدم عقب و تموم کردم هر بار اومد دنبالم و گفت کسی نیست، مخصوصا بار آخر که بعد چند ماه اومد و من نشستم و سنگامو وا کندم که اگه جدی نیستی وارد رابطه نشیم و مدت زمان برا رابطه مشخص کنیم و …انقد خوب حرف زد و گفت عید با خانوادش میاد و اما نیومد..گفت خانوادش در جریانن..چندین بار با وجود مشغله هردومون همو دیدیم و جدی از رودر رو حرف زدیم..که اما این ماه اخیر رابطش با من سرد شد و من شک کردم و رفتم داخل اکانتش و دیدم با خانم فاطمه در تمام این مدت با من بودن شایدم از قبلترش چه عاشقانه حرف میزنن ..مثل نامزدا..یعنی تو این مدتی که با من جدی بودن از اون ورم گویا اون خانم از من جدی تر بوده ..نمیدونم منو برا چی میخواسته…بدون هیچ حرفی بعد اینکه همه قضایا رو فهمیدم دیگه باهاش حرف نزدم و پیامی ندادم، اما از درون خیلی آسیب دیدم ..چون من آدم مذهبی ام که هیچ وقت دروغ نگفتم…این آدم الان داره همه چیزشو پاک میکنه (صفحه پیامای منو پاک کرد و ..) مثلا داره به اون فرد متعهد میشه…با وجود اینکه یک دکترم خیلی خنده داره که اینقد آسیب دیدم و خودمم از خودم انتظار نداشتم..به جای تمرکز رو پایان نامم همش ذهنم میره طرف اینکه چرا وقتی نمیخواستی با من باشی و با کس دیگه بودی چرا با اینکه گفتم اگه جدی نیستی و رابطه متعهدانه نمیخوای، نیا ولی بازم این همه وقت منو گرفتی.به نظر شما این آدم ارزش داره؟ این آدم باز خیانت میکنه؟من چطور میتونم خودمو آروم کنم؟

سلام این اتفاق ضربه سختی براتون بوده و طبیعیه که بهم بریزید. لازم نیست خودتون رو سرزنش کنید. چون دکتر هستید ضمانت ندادید که اشتباه نکنید یا توی رابطه شکست نخرید. شما هم انسانید و طبیعیه اشتباه کنید پس در گام اول دست از سرزنش کردن خودتون بردارید و احساسات‌تان رو بپذیرید. شما هر تلاشی لازم بوده برای این رابطه کردید و این فرد بارها به اعتماد شما خیانت کرده. شما قبلا هم نشانه‌هایی دیدید ولی نادیده‌شون گرفتید. اگر الان هم بخواهید دوباره به این رابطه اشتباه برگردید، این بار میشه “تکرار اشتباه” و میتونه بیشتر بهتون آسیب بزنه. ضمن اینکه اشاره کردید ایشون الان بیشتر نسبت به اون خانم احساس تعهد داره. حتی اگر بخواد به رابطه برگرده هیچ قانونی نیست که به شما اطمینان بده دیگه این کار رو تکرار نخواهد کرد. مهم اینه که اعتماد و باورهای شما آسیب دیده و الان به جای اینکه به اون شخص فکر کنید، باید روی خودتون تمرکز کنید و حال خودتون رو خوب کنید. حتما سخت خواهد بود اما ممکنه. بهتون پیشنهاد می‌کنم از مشاورین رادیو عشق کمک بگیرید.

سلام من ده ما پیش با اقا پسری که ده سال از من بزرگتره اشنا شدم .من ۲۶ سالمه. رابطه ی خوبی داشتیم ولی قصدمون ازدواج نبود . چون ایشون دو بار ازدواج کرده بود که دفعه ی دوم عقد بودن و به گفته ی خودشون دختره شیاد بوده. و زن اولش هم دختر عمش بوده که تفاهم نداشتن و رفته خارج. سه روز پیش که با هم بودیم بحث اعتماد و شک بوجود اومد و من گوشیمو با کمال میل دادم چک کنه . و از اونم خواستم گوشیشو بده ولی امتناع میکرد خلاصه وقتی دید من خیلی ناراحتم گوشیشو داد و چت عاشقانه رو با یه دختر دیدم اخرین چتشون مربوط به دو هفته پیش بود . خیلی شکستم نفهمیدم چطور با چشم گریون خیابونا رو رد میکردم .بهم زنگ زد که این رابطه قبلا بوده و تموم شده و تو اشتباه میکنی و منو ببخش و بار اول و اخرم بود اشتباه کردم حق داری هرچی بگی و … نتونستم ادامه بدم گفتم حالم بده نمیتونم حرف بزنم . ولی همش پیج اینستاشو چک میکردم که دیدم دختره از فالوور هاش حذف شده ولی این اقا همچنان اون خانم رو فالو داشت. تا اینکه دوباره امروز دیدم اون خانم هم دوباره ایشونو فالو کرده . نمیدونم چیکار کنم دوست دارم برگرده .ازش کینه به دل ندارم و در مورد اون خانم کنجکاوم که از کی وارد رابطه شده . فقط نمیدونم رفتار درست چیه . تا الانم که خبری ازش نشده .ایا درسته به اون خانم پیام بدم و بگم ؟

سلام دوست گرامی بهتر هست شما پیامی ندید و بذارید ایشون برای برگشت شما به رابطه تلاش کنند الان در شرایط فعلی، باید ایشان نشان بدهند که از رفتار و عملکرد خود پشبمان هستند خودتون رو با اون خانم هم درگیر نکنید تا خود شریک عاطفی تصمیم بگیرد

سلام من ی دختر کنکوری هستم عشقم رو خیلی دوست دارم بطوری که اون گف تموم کنیم من با وجود درسام نزاشتم تموم بشه الان بعد این مدت فهمیدم که بهم خیانت کرده و رفته خواستگاری یکی از بستگانم خیلی خیلی ناراحتم و همش گریه میکنم توراخدا کمکم کنید چیکار کنم

سلام دوست گرامی خود شما مطرح کردید خیانت کرده، خواستکاری رفته و دنبال قطع رابطه بوده.هر کدام به تنهایی میتواند دلیل محکمی برای فراموشی ایشان باشد. به درستان برسید و سعی کنید ایشان و رابطه اشتباهتان را فراموش کنید

سلام وقت بخیر.دختری 28 ساله هستم با اقایی 45 ساله که رئیس بانک هستنند در ارتباط هستم یکساله.اوایل خیلی به من ابراز محبت و علاقه کردند تا جایی که غیرمستقیم قصد ازدواج رو داشتنند.تو این مدت برای من خونه گرفتنند و برام هزینه میکنند.و ادعا میکردنند با کسی جز من نیست و دوسم داره.اما جدیدا ناخواسته یه چت مشکوک با یه خانم دیگه تو گوشیشون دیدم که وقتی گفتم این خانم کیه گفتنند که مشتری بانک هستش. از وقتی بهش شک کردم رابطه ش با من بد شده و میگه فکر نمیکردم یه دختر بدبین باشی و نظرم کلا راجبت عوض شده.و حتی وقتی گفتم برنامه ت برای اینده مون چیه گفت من هیچ وقت قصد ازدواج ندارم .ایشون قبلا ازدواج کردند و جدا شدند.یه دختر13 ساله هم دارند. من ایشون رو خیلی دوست دارم.چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ مالی به ایشون وابسته هستم.من تنها تو یه شهر دیگه زندگی میکنم.الان نمیدونم چیکار کنم ایا ازش جدا بشم یا ادامه بدم.از یه طرف خیانتش مدام تو ذهنمه

دوست عزیز سلام

تفاوت‌های بین شما و ایشون بسیار زیاده؛ چه از نظر سنی و چه از نظر اینکه ایشون قبلا یکبار ازدواج کردند و فرزند دارند. اینکه شما به ایشون وابسته هستید قابل درکه، اما به نظرتون اگه این رابطه غیرمتعهدانه و بدون آینده ادامه پیدا کنه، چه کسی بیشترین آسیب رو می‌بینه؟ ایشون هیچ تعهدی به شما ندارند و به همین دلیل احتمالا هیچ مانعی برای خیانت کردن به شما نمی‌بینند. پیشنهاد می‌کنم حتما با روان‌شناس متخصص در ارتباط باشید تا ضمن بررسی دقیق‌تر این رابطه به شما کمک کنند اگر ماندن به صلاحتون هست، روش درستش رو یاد بگیرید یا اگر این رابطه به شما قراره آسیب‌های دیگری بزنه، راحت‌تر این رابطه رو تمام کنید و به زندگی طبیعی خودتون برگردید و دنیای جدیدی برای خودتون ایجاد کنید.

سلام من ۵ساله باپسرهمسایمونم خانوادش میدونن و قصدشون ازدواجه اما پسره دودل من هرسری ک بم خیانت کرد ولش کردم خیلی جاها ازبس خیانت دیدم دگ خیلی حساس شدم هردفعه برمیگرده ولی دوسش دارم سختیای زیادی کشیدم خیلی ازدس کاراش عصه خوردم یبارم ک ولش کردم خاست ازدواج کنه نامزدش بش خیانت کردبهم خوردبینشون بازم بزوربرگشت بامن حس میکنم دیگه افسرده شدم مادرش میگه درست میشه بالاخره ازادش گزاشته ک سیربشه دگ نگه جوونی نکردو اینا خودشم میگه من مردم اشکالی نداره بادخترابرم بیرون پارتیو ایناتوهم اگ ولم کنی اتیشت میزنم نمیدونم بایدچکارکنم چجور رفتارکنم

سلام دوست گرامی شما در یک رابطه یسیار اشتباه با روند و سیری اشتباه تر حضور دارید و با بخشش مکرر اینفرد فقط راه را برای ارتباطات گسترده ایشان باز میکنید. منطقی باشید.با ایشان در مورد رفتارهایشان صحبت کنید .به مشاور مراجعه کنید و در صورت ادامه این رفتارها رابطه را تمام کنید

سلام من اتفاقی سایتتون رو دیدم حدود ۱سال و نیم بود ک کم‌کم دلمو باختم ب اصرارش با اصرار اومد بی خبر رفت پسر هم دانشگاهیم بود، حتی زمانی ک من هنوز خبر نداشتم از ب اصطلاح علاقش ب من کاری کرده بود ک استاد هم فکر میکرد ما نامزدیم!!! ۱سال و نیم تقریبا باهاش در ارتباط بودم تو این مدت خیلی کم پیش میومد ببینمش، چون درس من تموم شد ولی اون هنوز دانشجو بود هیچوقت یادم نمیره چطور با التماس و اصرار اومد! روز اولش بهش گفتم …. من از عشق میترسم، خواهشاً اگر مطمئن نیستی ک نمیتونی تا آخر راه رو بری شروعش نکن چراکه من دل ببندم دیگه نمیتونم فراموش کنم. هه آره یادمه گفت هیچوقت تنهات نمیزارم، تنها کسی ک می‌خوامش تویی و…. رفت تهران برای کار ، کم کم تو اواخر این مدت سرد شد، عصبی شد و…. اینبار من بودم ملتمسانه میخواستم ک کمی مهربون تر حداقل مثل قبل باش چرا تغییر کردی و… یبار گفت مریضم تا خوب نشم وارد زندگیت نمیشم! چقدر من ساده بودم و دیوانه در چ حد عاشقش بودم ک هرچی می‌گفت باور میکردم و زارزار براش گریه میکردم ختم سوره یس گرفتم وای الان فکرشو میکنم چطور دروغاشو باور میکردم!!؟ دید فایده ندارد من بازم می‌خوامش گفت معتاد شدم!!! میدونست من بوی سیگار هم متنفرم … اینم اثر نکرد دید باز عاشقشم یادم نمیره حتی از دستش ک انقد آزارم میداد دلم میخواست زودتر خودمو بکشم راحت شم آخه در حقش چ بدی کردم جز این ک گرفتار دام ب اصطلاح عشقش شدم! آخر سر هم با بد و بیراه گفت ک من نامزدی کردم و فیلم نامزدیم هم میارم ک باور کنی و با دختر داییم نامزد کردم تو پیجشونم دیدم و حتی پیج دختر داییش بله واقعا نامزدی کرده بودن و چقدر من شب تا صبح زجه میزدم ک خدایا من جز خوبی چی کردم در حقش این حق من نبود… بعد. مدتی می‌دیدم پروفایلاش بجای عشقم فلانی(دختر داییش ) و… کم کم تبدیل شدن ب کسی ک انگار شکست خورده بهش خیانت شده و… پسره خودش بهم پیام داد ک حلالم کن در حقت بدی کردم خیلی اذیتت کردم و… الان هرچی بلا سرم بیاد حقمه و آه تو و گفت ک نامزدیشون بهم خورده. واقعا هم بهم خورد، من نه نفرین کردم نه چیزی فقط خدا صدای گریه های بی صدامو شنید میگن چوب خدا صدا نداره…. من هنوز دوسش داشتم، روزی هزار بار آرزو میکردم کاش این اتفاق نمی‌افتاد کاش برمیگشت، من چکار کنم ک دیگه نمیتونم کسی رو دوست داشته باشم نمیتونم ب هیچکی اعتماد کنم اینی ک همه از جمله استاد و همکلاسی ها تاییدش میکردن انقد آدم ساده و پاکی ب نظر. می‌رسید اینجوری از آب درومد دیگه چطور … بعد ۶سال ک من این غم وحشتناک رو تو سینم حبس کرده بودم و تنها اشک میریختم (۳-۴باری تو این مدت هم پیام داد بهم اما هیچوقت نخواست ازم ک برگرده فقط خودخواهانه میخواست ک حلالش کنم و عذاب وجدانش کم بشه بتونه زندگی کنه و ب من می‌گفت من اونی ک فکر میکردی نیستم لیاقتتو ندارم و این حرفا زندگیتو کن. بعد ۶سال تحمل این خیانت و احمقانه هنوز عاشقش بودن عید دیدم تبریک گفته وسط مهمونی بودم بهم ریختم داغون شدم همه متوجه حالم بودن ولی چراشو فقط خودم و خدا میدونستیم، نتونستم تحمل کنم ازش خواستم واسه اولین بار ب خواستم عمل کنه و برای آخرین بار فردا بیاد تا ببینمش و باهاش صحبت کنم. می‌گفت روم نمیشه تو چشات نگاه کنم با چ رویی بیام و… چند بار تا صبح منصرف شد اما بالاخره زیر اون بارون و اون هوای قبل سیل امسال اومد! و بعد ۶سال من پسری رو ک دیوانه وار عاشقش بودم و نتونستم کسی رو جاش بزارم و میدونستم ک هیچ علاقه ای دیگه بهم نداره رو دیدم، (راستشو بخواین هدفم از این دیدار بیشتر این بود ب خودم سیلی بزنم از خواب بیدار شم، میخواستم رک تو صورتم بگه دوست ندارم میخواستم ب شدت بیشتری از قبل بشکنم بلکه شوک مجددی ب من وارد بشه ک بزنم تو گوش خودم بگم بسه احمق دوست نداره میفهمی؟!) تقریبا نه دقیقا چیزی ک خواستم رو شنیدم و خردتر شدم گفت ک دوست داشتم خیلی هم اما نتونستم عاشقت بشم!!!! پس چرا ادای عاشقا رو درآوردی آخه چرا بازیم دادی با اینکه از روز اول گفتم از عشق میترسم … اون روز بهش گفتم کمکی از من برمیاد ک ب دختر داییت برسی؟! گفت ک همه چی تموم شد و اون ازدواج کرده، بله دیدم واقعا اون دختر ازدواج کرده بود. با این حال هنوزم من فقط یه بازنده بودم… و پایان اون دیدار بعد گریه و حرفای من این شد ک بهش گفتم حلالت کردم ولی نمیتونم چیزی ک ازم خواستی رو انجام بدم(زندگی کنم و عاشق کسی دیگه بشم…) چند روز پیش دیدم ک تو پیجش همه بهش تبریک میگن و ظاهراً عقد کرده دیگه با کی نمی‌دونم چون این مورد رو نمی‌شناسم. الآنم ک دربارش میگم غصه وجودمو میگیره، گرچه می‌دونم بی فایده، گاهی میگم برام هیچ اهمیتی نداره ولی دروغه. خیلی دلم میخواد زندگی کنم ولی حقیقتا این خیانت شوکی ک ب من وارد کرد بعد ۶-۷سال هنوز هم نمیتونم دیگه با دلم کنار بیام و قانعش کنم ک کسی رو دوست داشته باشه و بهش اطمینان کنه چون از جایی زخم خوردم ک فکرشم نمی‌کردم . تو این چند سال خواستگار عاشق علاقمند همکلاسی دوست و آشنا کم رد نکردم اوایل بخاطر اینکه هنوز احمقانه میخواستم باشه با اینکه میدونستم نمیشه اواخر بخاطر حس نفرت و بی اعتمادی ک ب حتی مذکر دارم و قلبی ک هیچوقت تکه های شکستش پیوند نمیخوره دیگه، شاید باورتون نشه ولی این خیانت و شوک بحدی روی من تاثیر گذاشته ک رابطه با برادر و پدرم هم افتضاح شده حتی از اونام نمیتونم بگم بدم میاد !!! چون دروغه . ولی حتی وقتی ب اونام ک عزیزانم هستن فکر میکنم ک از جنس همون شخصن و همه مذکر نمیتونم حتی دیگه مثل گذشته پدر و برادرم هم دوست داشته باشم چ برسه ب یه غریبه یا هرکس ک بهم ابراز علاقه میکنه، کلا از ازدواج و زندگی مشترک واهمه دارم و تقریبا متنفرم. واقعا نمیتونم نمیتونم دیگه ز هیچکیییی اعتماد کنم.

سلام دوست گرامی شما به شدت در بحران و سوگ از دست دادن عشق مانده اید و با این وضعیت و عدم مراجعه به مشاور نمیتوانیئ زندگی نرمالی داشته باشید.لطفا در اولین زمان ممکن با مشاور دیدار کنید

سلام، مشاوره عذر میخوام خداتومن پول میخواد تو این مملکت خراب شده یکم درک وجود ندارد من دوساله ک میخوام برم برای مشاوره ولی بخدا قسم از پس هزینه ویزیت های نجومی مشاورین برنمیام. بیمارستان ها کلینیک ها ک کمی ارزونتر هستن هم اصلا مشاوره ندارن و فقط روانپزشک و فقط و فقط دارو و قرص اعصاب ک من نمیخوام وارد زندگیم بشه این اعتیاد داروها و… . وقتی جلسه ای ۱۲۰-۱۳۰هزاره و حداااااقل باید ۸جلسه رفت منی ک بیکارم و اوضاع مالی خونه هم اخیرا افتضاحه چطور از پسش بر بیام. فقط باید سر گذاشت و مرد

سلام! من میفهممت! خوب شدی؟ منم با کسی که نهاییییت سادگی داشت و همکار بودیم و فوق العاده خوب بودیم بعد از ۱.۵ سال ضربه خوردم ! درسسسسسست عین شما! من هم ۲۷ سالمه و اولین تجربه اعتمادم بود ، ۲ هفته از کات گذشته اما فکر نمیکنم خوب شم! فکر اینکه با یکی دیگه باشم یا ازدواج کنم بدجور بهمم میریزه! فکر کنم منم عین شما هیچ وقت دیگه اوکی ندم به کسی

سلام، شما کاملا اشتباه میکنید اگر راه منو برید. من ۶-۷سال گذشته ولی همچنان … تا ابتدای کار هستین بمب بی اعتنا بشید و از ذهن و زندگیتون بندازیدش دور نه ب هر روشی البته(مثلا از سر اجبار کسی رو جایگزین کردن) این هم اشتباهه. اما خداروشکر شما هنوز ۲هفاه گذشته پس ب موقع ب فکر افتادی قطعا میتونی فراموش کنی. اجازه ندید خود درون و سادگی و صداقتتون و حس های خوبتون بشن بلای جونتون. مثل من نباشید همین الان شروع ب فراموشی و بی توجهی کنید. موفق باشید

ما همکاریم، یک رابطه فوق العاده عاشقانه یک شبه تموم شد! من از صبح که بیدار میشم جای خالیشو حس میکنم تا وقتی خوابم میبره! ادمی بود که همههههه میگفتن به بههههه مرد زندگیه! میشینم چتارو میخونم میگم اخه این که عاشقم بود!!! همش جاش خالیه، یهو تنهام گذاشت چه جوری خوب شم

سلام وقتتون بخیر من خیلی اتقاقی توی اینستاگرام تو لایو زن داداش دوست پسرم؛متوجه شدم ک ی دختری اومد و دوست پسر منو با میم مالکیت صدا کرد رفتم توی دایرکتش گفتم که شما چی فلانی میشی گفت میشناسمتون ک جواب بدم منم هم تکرار کردم که دوست پسرته اونم تایید کرد بعدش من با عصبانیت و ناراحتی زنگ زدم دوست پسر اومد دیدنم زد زیر همه چی و رد کرد ک این آدم و میشناسه ولی دختر برام از یه چت ک شماره دوست پسرم روش بود عکس فرستاد خیلی هم مسر بود ک باهم در ارتباطن اونم ۶ سال همزمان با من؛و حرفایی زد ک انگار میدونست منی هستم و خواست منو بچزونه و آخرم بلاکم کرد؛بعد ۱۰ ماه دوستم گفت ک قبلا یه تایم یک ماهه باهم بودن و اون دختر فقط پیگیر ک خراب کنه رابطمون و شوهر و بچه داره من نه میتونم ببخشمش ن میتونم ولش کنم تو رو خدا کمکم کنید دارم دیوانه میشم لطفا لطفا من ۸ سال باهاش در ارتباطم و دوست پسرم الان ک بحث خیانت و میارم وسط عصبی میشه حتی تهدید کرد ولم میکنه اگ ول کن ماجرا نباشم نمیتونم ولش کنم 😐😢😢😢

سلام دوست گرامی در برقراری رابطه جدی و اقدام به ازدواج باید کاملا یک دل و مطمئن باشید .اینکه شما نسبت به گذشته ایشان شک دارید یعنی هنوز نتوانستید نقاط قوت ایشان را برجسته تر از گذشته بدانید از طرفی بیان کرده اید ایشان با شما صادق هستید و نکته مبهمی وجود ندارد . پس منطقی باشید و دور از احساسات تصمیم بگیرید .اینکه در دوران دوستی رابطه جنسی هم داشتید با اینکه از لحاظ روانشناسی اشتباه بوده است اما اگر سایر نکات در جای خود قرار دارند میتوانید به ارتباط با ایشان ادامه بدهید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم

در دنیای امروز خیانت و متعهد نبودن بسیار باب شده و بسیار دیده می شود. حتی اگر شخصی به زندگی زناشویی وفادار باشد می تواند با استفاده از چت های اینترنتی و رابطه در فضای مجازی با افراد دیگر کم کم به سوی خیانت سوق داده شود.

برای پاسخ این سوال را به چند سوال کوچکتر تقسیم می کنیم: در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم.

بیشتر بدانید : چگونه از شوهرم که به من خیانت کرده انتقام بگیرم؟چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

معمولا زوجین بعد از چند سال زندگی مشترک می توانند به تفاوت های رفتاری همسرشان پی ببرند و تشخیص دهند که آیا همسرشان به آنها خیانت می کند یا خیر .اما بعضی افراد بسیار مراقب رفتارهایشان هستند طوری که همسرشان اگر کوچکترین شکی داشته باشد، این شک را در درون خود می کشد و حتی به این شک فکر نیز نمی کند. 

اولین دلیلی که شما می توانید به همسرتان شک کنید دروغ است. همسرتان مدام به شما دروغ می گوید البته لازم به ذکر است که هر دروغی را نمی توان به عنوان آغاز خیانت تلقی کرد. دروغ هایی که برای دیر آمدن به منزل، پاسخ ندادن به تلفن ، در جلسه های پیاپی به سر بردن، مسافرت های مداوم کاری، خوشحالی بی دلیل ، عوض شدن ذائقه همسرتان، بی میل در رابطه زناشویی، بی میلی در صحبت کردن با همسر یا فرزندان، بی میلی برای شرکت در مهمانی ها،ارجح دانستن تنها بودن در منزل، ارجح دادن محیط بیرون به منزل، کسل و بی حوصله بودن در برابر شما و فرزندان، فراموش کردن لذات و تفریحات گذشته …همسر شما به دنبال به دست آوردن لذت جدیدی در رابطه جنسی، عشق، زندگی ، فضای خانه، شورش علیه محدودیت هایی که شما برای او خلق کرده اید، می باشد .

بیشتر بدانید : 8 دلیل که یک مرد به همسرش به راحتی خیانت می کند!!

برای مثال : همسرتان پیش از این به ندرت برای شما هدیه ای می گرفت یا حتی گل می خرید اما در حال حاضر مدام به شما هدایای مادی و معنوی عطا می کند .شاید شما روزی در آرزوی رفتن به کلاس نقاشی بودید ، اما همیشه با مخالفت همسرتان مواجه می شدید و نظر همسرتان این بود که شما باید به جای رفتن به این کلاس ها به خانه و زندگی تان برسید اما امروز به طور نا منتظره ای همسرتان به شما می گوید اگر هنوز دوست داری به کلاس نقاشی بروی، من مخالفتی ندارم.تغییرات کاملا محسوس در رفتار همسرتان می تواند دلیلی برای بی تفاوتی او نسبت به شما و شروع رابطه جدیدی باشد ، البته باز هم لازم به ذکر است که هر بی تفاوتی را نمی توان به معنای خیانت حساب کرد.اما برعکس رفتار همسران خیانت کار باهوش ، همسران خیانت کار دیگری هستند که رفتاری بسیار فاحش دارند و به سادگی متوجه می شوید که در حال خیانت به شما هستند.برای مثال : کمتر به منزل می آیند ، زمانی که به منزل می آیند خسته هستند، هیچ تمایلی به همسر و بچه هایشان ندارند و ..گاهی اوقات همسران کم تجربه بودن طرف مقابلشان را برای خیانت بهانه می کنند. برای مثال مدعی هستند : همسرم در روابط زناشویی بسیار کم تجربه است و نمی تواند مرا راضی نگه دارد پس من به دنبال رابطه دیگری می روم 

بیشتر بدانید : این دسته از همسران بیشتر خیانت می کنند!!

اگر همسر شما دیروقت به منزل برمی گردد یا ساعاتی در روز تلفن همراهش را خاموش می کند یا پاسخ نمی دهد دلیلی برای خیانت او نیست.مسلما اولین کلمه ای که به ذهن شما حمله ور می شود : خیانت استاما لازم است بدانید شما تنها با دیدن این رفتار یا شنیدن بعضی مکالمات مشکوک نمی توانید همسرتان را متهم به خیانت کنید زیرا همان طور که می دانید بعضی از همسران بخصوص آقایان دوست ندارند که همسرانشان در کارهای بیرون از منزل آنها دخالت کنند به همین دلیل ترجیح می دهند که ارام و در خفا صحبت کنند پس بدون دلیل مشکوک نشوید.اگر شک و ظن شما به مرحله ای رسید که اطمینان خاطر به دست آورید، لازم است مدتی همسرتان را تحت نظر داشته باشید اما بطور نامحسوس و طوری که وی متوجه نشود.این عمل ، اخرین تیر شماست تا از خیانت همسرتان مطمئن شوید .زمانی که از خیانت همسرتان اطمینان حاصل کردید اما زندگی تان را دوست دارید و نمی خواهید طلاق بگیرید. به همسرتان بگوئید از لحاظ روحی تضعیف شده اید و نیاز به مسافرت دارید .

اگر بعد از این مسافرت ، دیگر رفتار مشکوکی از همسرتان ندید هرگز این مساله را به طور علنی بازگو نکنید که “من می دانستم تو در حال خیانت به من هستی “اگر این مسافرت پاسخگوی مشکل شما نیز نبود لازم است مشکلتان را با یک مشاور خانواده مطرح کنید . 

بیشتر بدانید : بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟

بیشتر بدانید : شوهر من یک معشوقه دارد

بیشتر بدانید : چرا همسرم دائم در حال خیانت کردن به من است؟

بیشتر بدانید : 10 نشانه ای که احتمالا همسرتان در حال خیانت به شما می باشد

بیشتر بدانید : چرا مردان خیانت می کنند؟ 8 کار زنانه که باعث خیانت می شود!!

بیشتر بدانید : فکر می کنم همسرم در اینستاگرام به من خیانت می کند!!

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغ  

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

خیانت در روابط عاطفی و عاشقانه اتفاقی ویران کننده است که هر دو فرد رابطه را درگیر می کند. بعد از کشف خیانت پسر یا دختر در رابطه، ضربه ای جدی به او وارد می شود و افراد شکاف عاطفی عمیقی را احساس می کنند.

با این حال با شناخت نشانه خیانت دوست پسر یا دوست دختر تا حدودی از هجوم احساسات منفی جلوگیری خواهید کرد. نحوه برخورد با خیانت دوست پسر باید به گونه ای باشد که از آسیب هر دو فرد در رابطه جلوگیری کرده یا این آسیب را کاهش دهد.

عدم مدیریت احساسات در این روابط، نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه موجب رفتارهای اغراق آمیز و در بعضی موارد حسرت بار خواهد شد. در نتیجه شناخت نحوه برخورد با خیانت بسیار اهمیت دارد.

در این مقاله پس از شناخت نشانه های خیانت دوست پسر، با عکس العمل مناسب در برابر خیانت او آشنا می شویم. 

با ما همراه باشید.

چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

خیانت نشانه های بسیاری دارد که با شناخت آن ها می توان از آسیب های احتمالی در رابطه جلوگیری کرد.

نشانه های خیانت دوست پسر همیشه با درگیری و کشمکش های بی مورد در رابطه همراه نیست. گاهی ممکن است که برخی رفتارهای به ظاهر خوشایند، خبر از خیانت پنهانی در رابطه عاطفی بدهد.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که:

علائم خیانت دوست پسر ممکن است که تنها به دلیل نوسانات رابطه باشد و به خیانت ارتباطی نداشته باشد. بنابراین مانند روند همیشگی به شما توصیه می کنیم که عجولانه تصمیم نگیرید.

در ادامه رایج ترین علامت های خیانت دوست پسر را آورده ایم:

موارد دیگری نیز در دسته نشانه های خیانت دوست پسر قرار می گیرند که در مقالات مربوط به نشانه های خیانت آن را ها مفصل تر توضیح داده ایم.

با این حال یک اصل مشترک در تمام علائم خیانت دوست پسر دیده می شود و آن تغییر ناگهانی و بدون دلیل رفتارها در رابطه عاطفی است که نباید آن را نادیده بگیرید.

متاسفانه خیانت در دنیا و روابط امروزی به امری رایج تبدیل شده است که روح بسیاری از افراد را خدشه دار می کند. خیانت اشتباهی بزرگ محسوب می شود که رابطه عاطفی را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد و ادامه رابطه پس از کشف آن اغلب با سردی و شکاف عاطفی همراه است.

با این وجود، شناخت نحوه برخورد با خیانت در یک رابطه عاطفی تا حد زیادی از آسیب های روحی شما جلوگیری می کند. چرا که واکنش های هیجانی و تصمیمات غیرمنطقی بعد از کشف خیانت به هیچ یک از افراد درگیر در رابطه کمکی نخواهد کرد.

اکثر افراد پس از کشف نشانه های خیانت دوست پسر رفتارهایی همچون سکوت، انتقام جویی، برخوردهای فیزیکی، بستن تمام راه های ارتباطی وغیره را پیش می گیرند که هیچ یک رابطه عاطفی یا سلامت روحی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

با این حال یادگیری نحوه برخورد با خیانت دوست پسر نیز چالشی جدی است. زیرا پس از کشف خیانت انبوهی از احساسات منفی وجود شما را فرا می گیرد و پذیرش آن کار ساده ای نیست.

هر یک از افراد در یک رابطه عاطفی تصور می کنند که بهترین عکس العمل را در برابر خیانت فرد مقابل می شناسند، اما اکثر این واکنش ها احساسی هستند و تبعات جبران ناپذیری را به همراه دارند.

در ادامه رفتارهای صحیح و معقولانه در برابر خیانت دوست پسر را می شناسیم.

پیش از انجام هر واکنشی از علائم خیانت دوست پسر مطمئن شوید. زیرا ممکن است که برخی رفتارها و نوسانات اخیر در رابطه سوظن خیانت را در شما ایجاد کرده باشد. در نتیجه بهتر است که کمی به خود و او زمان دهید و با جمع آوری اطلاعات بیشتر نسبت به خیانت دوست پسر مطمئن شوید.  

رفتارهای عصبی و احساسی ناشی از شک و تردید نه تنها رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه ممکن است که این شک را برای همیشه در رابطه شما باقی نگه دارد.

در واقع باید بدانید که با اتهامات اولیه فرصت دروغ گویی را برای دوست پسر فراهم می کنید. اگر شواهد شما کافی نیست، به او فرصت بیشتری بدهید. زیرا اگر خیانتی در کار نباشد، این اتهامات رابطه عاشقانه شما را تخریب می کند.

بهترین نحوه برخورد با خیانت دوست پسر زمانی امکان پذیر است که نشانه های خیانت را به خوبی بشناسید. بنابراین از واکنش های عجولانه خودداری کرده و لیستی از مواردی که احساس می کنید که به خیانت دوست پسر مربوط بوده یا شما را ناراحت کرده است، تهیه کنید.

این تمرین یک هدف به خصوص دارد و به شما اجازه می دهد که هرچه در ذهن خود دارید، به روی کاغذ بیاورید. با دوری ذهن از افکار منفی و آشفتگی عاطفی رها می شوید.

علاوه بر این:

این لیست به شما کمک می کند که منطقی تر در رابطه با این قضایا تصمیم گیری کنید و از نتایج احساسی دور شوید.

پس از تهیه لیست ممکن است متوجه شوید که بسیاری از مواردی که شما را اذیت می کند، به خیانت دوست پسر ارتباطی ندارد و نوسانات رابطه عاطفی این افکار را در ذهن شما پرورش داده است.

اما نباید رفتارهای او را نادیده بگیرید. به طوری که باید بیشتر به او توجه داشته باشید و هوشیارانه دوست پسر خود را زیر نظر بگیرید.

اغلب گفتگو به عنوان بهترین نحوه برخورد با خیانت دوست پسر شناخته می شود. اگر تهیه لیست و شناسایی نشانه های خیانت به تشویش های ذهنی شما کمکی نکرده است، مکالمه بسیار موثر خواهد بود.

سه قانون طلایی جهت مکالمه با دوست پسر بعد از شک به خیانت وجود دارد:

به عنوان مثال گفتگوی خود را اینگونه آغاز کنید: «اخیرا در رابطه ما اتفاقاتی وجود دارد که من آن ها را درک نمی کنم و این مرا ترسانده است. من می دانم که دغدغه های زیادی در زندگی داریم، اما بی توجهی احساس امنیت من را در رابطه از بین برده است.»

واکنش دوست پسر حین مکالمه در دستیابی به نتیجه قطعی بسیار تاثیرگذار است. اگر او در زمان گفتگو طفره می رود، واکنش های احساسی و عصبی غیرمنطقی نشان می دهد یا تلاشی جهت پیشبرد بحث ندارد و حالتی تدافعی گرفته است، مرحله نهایی، آخرین گزینه شما خواهد بود.

اگر نحوه برخورد با خیانت دوست پسر بعد از گفتگو نتیجه بخش نباشد، دو راهکار دیگر وجود دارد: اگر نسبت به خیانت او هنوز مطمئن نیستید، زود تصمیم نگیرید یا لیست خود را به او نشان دهید.

این بار مکالمه نمایی جدی تر به خود خواهد گرفت و حالت تدافعی دوست پسر بیشتر خواهد شد. در این حالت باید با او محکم تر صحبت کنید و از او توضیحاتی بخواهید.

البته بهتر است که این گفتگو در حضور فردی باتجربه و متخصص انجام شود. چرا که حضور مشاور به حفظ رابطه شما کمک خواهد کرد.

آخرین گزینه موجود جهت حفظ رابطه عاطفی مراجعه به مشاوره است که به شما کمک می کند که رابطه خود را حفظ کنید و اگر تصمیم به اتمام آن گرفته اید، این کار را با کم ترین آسیب های روحی دنبال کنید.

شناخت نحوه برخورد با خیانت دوست پسر به کمک حضور فردی مجرب ساده تر خواهد بود. مشاورین روابط به شما کمک می کنند که دلایل و نشانه های خیانت را با دیدگاه دقیق تری بسنجید و از سوظن ها و شک های بی مورد در رابطه عاطفی خودداری کنید.

گفتگو در رابطه با ابعاد خیانت در حضور مشاوره رابطه به هر دو فرد کمک می کند که آسیب های کم تری را احساس کنند. علاوه بر این، اگر به فکر حفظ رابطه عاشقانه خود هستید، این کار تنها به کمک مشاورین این حوزه امکان پذیر خواهد بود.

مشاوره رابطه علاوه بر موارد گفته شده، به شما کمک می کند که ابعاد جدیدی را در رابطه عاطفی خود بشناسید و با شناخت بیشتر هویت و اخلاقیات درونی، رابطه ای پایدارتر را تجربه کنید.چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

خیانت در روابط پدیده ای است که امروزه بیش از پیش دیده می شود. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث این عمل می شود که شناخت این دلایل با روانکاوی مسائل درونی امکان پذیر است.

با این حال نحوه برخورد با خیانت دوست پسر موضوعی چالش برانگیز است که اگر از رفتار صحیح در رابطه با آن اطلاع نداشته باشید، به خود و فرد مقابل آسیب های جبران ناپذیری وارد می کنید.

در نتیجه بهتر است که:

علائم خیانت دوست پسر را به کمک مشاورین مجرب و باتجربه بررسی کنید و با شناخت مشکلات رابطه، آن را حفظ کنید.

همچنین اگر تصمیم به اتمام رابطه داشته باشید، مشاوره به شما کمک می کند که آسیب روحی کم تری را تجربه کرده و دوره بهبود را سریع تر پشت سر بگذارید. در این رابطه افراد متخصص در مرکز همدل مشاور به شما بسیار کمک خواهند کرد.

بعد از خیانت دوست پسر چه کنیم؟

بعد از اطلاع از خیانت دوست پسر در ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و سپس در موقعیتی مناسب و به دور از هیجانات اولیه، مشکلات را مطرح کنید.

پس از صحبت کردن میتوانید در مورد اتمام رابطه دوستی و یا ادامه دادن آن تحت شرایطی تصمیم گیری کنید.

در شرایطی که:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

درباره ما

تماس با ما

درخواست مشاوره

ارتباط تلفنی با مشاوران و متخصصان مااز طریق این دو شماره۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰۰۹۹۳۱۲۰۰۴۰۰

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();



خیانت، یکی از مشمئزکننده ترین احساساتی است که هر فردی می تواند در زندگی خود تجربه کند. تصور اینکه عشق تان با فردی دیگر رابطه عاطفی برقرار کند، نه تنها باعث دلشکستگی و ایجاد احساسات بد و منفی می شود، بلکه می تواند ناراحتی های پایداری را به دنبال داشته باشد.

در این راستا بد نیست بدانید که بیشتر خیانت های زوجین، فیزیکی نیستند و جنبه عاطفی و احساسی دارند.

از این رو، اشخاص می توانند در صورت شک کردن به شریک عاطفی خود، بر اساس برخی نشانه ها از صحت یا سقم این مساله آگاه شوند. به طور مثال، اگر همسر/نامزدتان تا چند هفته گذشته اهمیتی چندانی به تیپ ظاهری خود نمی داد اما به تازگی در باشگاه ثبت نام کرده، رژیم گرفته، آرایشگاه می رود و عطر و لباس هایش را تغییر داده است، باید شک کنید که شاید پای نفر سومی در میان باشد!

یا اگر در بیشتر مواقع از بودن در کنار شما طفره می رود و برای بیرون رفتن و با هم بودن بهانه می آورد، می تواند به این معنا باشد که دلش جای دیگری گیر است.چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

برای اینکه با نشانه های بارز خیانت کردن شرکای عاطفی بیشتر آشنا شوید، توصیه می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

شریک عاطفی شما وقت زیادی را پای کامپیوتر یا تلفن همراه سپری می کند

وابستگی ناگهانی و شدید به تلفن همراه یا کامپیوتر می تواند نشانه بدی باشد.

وقتی شما وارد اتاق می شوید، او خیلی خشک و جدی می شود. یا خیلی سریع و عجولانه، موبایلش را کنار می گذارد. این ها می توانند نشانه های عبور از خط قرمزها در یک رابطه عاطفی باشند.

او دوست دارد که وقت بیشتری را به خود و خواسته هایش اختصاص دهد

اگر شریک عاطفی / همسر شما رابطه عاشقانه مخفیانه ای را آغاز کرده باشد، سعی می کند تا از شما دور شده و بیشتر وقتش را تنها باشد. در این حالت، در انجام کارهایی که قبلا دو نفری انجام می دادید، مشارکت نمی کند و ترجیح می دهد مستقل رفتار کند. حتی برای مسافرت ها، مهمانی ها یا بازدیدهای خانوادگی بهانه آورده و از حضور در این جمع ها سر باز می زند.

در مشاجره ها از جدایی و پایان بخشیدن به رابطه سخن می گوید

در دعواهایی که با هم دارید، اگر طرف مقابل به جای یافتن راهکاری برای رفع مشکلات و سوتفاهامات به بیان عبارت هایی همانند «اگر ما را بطه مان را تمام کنیم، تو چه کار خواهی کرد؟» یا «اگر به هر دلیلی رابطه ما پایان یافت، مطمئن باش که همیشه همانند یک دوست معمولی دوستت خواهم داشت!» پرداخت، باید گوش به زنگ باشید و به این فکر کنید که شاید در پشت پرده، اتفاق هایی در حال روی دادن هستند.

کسانی که در رابطه های خود خیانت می کنند، دایما به یادآوری کردن نکات منفی و مشکلات رابطه می پردازند.

اگر از آن ها در مورد دوستی با فرد دیگری سوال بپرسید، یا از پاسخ دادن طفره می روند یا حالت دفاعی به خود می گیرند

هنگامی که قصد دارید از نوعِ دوستی شریک عاطفی خود با فردی دیگری سوال بپرسید، بهتر است توجه کنید و ببینید که پاسخ وی کوتاه و رک است یا طولانی و خسته کننده.

هر دو این حالت ها نشان دهنده این هستند که وی رابطه پنهانی دارد و به این روش می خواهد شما را گمراه کرده یا با پاسخ کوتاه، از ادامه بحث پیشگیری کند.

طرز لباس پوشیدن آن ها هنگام خروج از خانه تغییر کرده است

اگر طرف مقابلتان به طور ناگهانی به فکر ایجاد تغییر در ظاهر خود افتاده و به انجام کارهایی از قبیل ثبت نام در باشگاه، رژیم گرفتن، تغییر مدل موها، خرید لباس های نو، آرایش زیاد و … می پردازد، بهتر است بیشتر در مورد روابط او با اطرافیان تحقیق و کنکاش کنید.

شریک عاطفی تان دائما از ظاهر و رفتار شما ایراد می گیرد

وقتی فردی رابطه پنهانی دارد و اصطلاحا خیانت می کند، ظاهر و رفتار همسر/ شریک عاطفی خود را دیگر نخواهد پسندید و بیشتر به دنبال یافتن ایراد و اعتراض کردن خواهد بود. حتی ممکن است مسائلی که در گذشته برایش جذاب بوده، در حال حاضر آزاردهنده و زشت به نظر برسند.

اشتیاقات و تمایلات همسرتان تغییر کرده است

اگر متوجه شدید که تمایلات همسرتان در زندگی زناشویی تغییر کرده و به دنبال تجربه های جدید است، یا دیگر کششی به سمت شما ندارد، باید مراقب باشید زیرا احتمال اینکه پای نفر سومی به میان باشد، زیاد خواهد بود.

بیش از حد در مورد شخص سوم صحبت می کند

فردی که خیانت می کند ممکن است در مواردی از همسر یا شریک عاطفی خود سوالاتی بپرسد که به وجود شخص سوم اشاره دارند. به طور مثال، می توان به سوالی همانند: «آیا فکر می کنی می شه در آن واحد عاشق دو نفر به طور همزمان بود؟» اشاره کرد.

به احساستان در مورد رابطه مشکوک همسرتان با دوست یا همکارش بی تفاوت نباشید

اگر به رابطه همسر خود با یکی از دوستان یا همکارانش شک دارید، رفتار او را در حضور فرد مربوطه زیر ذره بین ببرید. اگر سعی داشت که از آن فرد بیش از حد بدگویی کند و طوری نشان دهد که شما تصور کنید، او از آن خانم/آقا بدش می آید، باید حواستان را بیشتر جمع کنید.

یا اگر شکتان درست باشد و رابطه پنهانی بین آن دو نفر برقرار باشد، آن ها در حضور هم رفتارهای نامعمولی خواهند داشت.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3.3 / 5. تعداد رای: 4

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند
چگونه بفهمیم پسری خیانت میکند
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *