چگونه به قلب مردان راه یابیم

 
helpkade
چگونه به قلب مردان راه یابیم
چگونه به قلب مردان راه یابیم

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.چگونه به قلب مردان راه یابیم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

110 بازدید

101 بازدید

108 بازدید

138 بازدید

271 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه به قلب مردان راه یابیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.چگونه به قلب مردان راه یابیم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

110 بازدید

101 بازدید

108 بازدید

138 بازدید

271 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه به قلب مردان راه یابیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.چگونه به قلب مردان راه یابیم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

110 بازدید

101 بازدید

108 بازدید

138 بازدید

271 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه به قلب مردان راه یابیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.چگونه به قلب مردان راه یابیم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

110 بازدید

101 بازدید

108 بازدید

138 بازدید

271 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه به قلب مردان راه یابیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

مردان برخلاف ظاهر سر سخت و جدی خود به محبت و عشق احتیاج دارند و دوست دارند این حمایت و عشق از طرف همسرانشان باشند تا با گذشت زمان آن ها نیز بتوانند در سایه اطمینان و کمک همسران خود عشق ورزیدن را بیاموزند .

اگر می خواهید همسرتان عاشقانه شما را دوست داشته باشد و نام شما در قلب او حک شود باید با ترفندهای زنانه به او عشق بورزید و قلب او را از آن خود کنید و به عبارت بهتر کلیدهای تسخیر قلب همسرتان را به دست آورید . با این بخش از نمناک همراه شود تا ترفندهای زنانه تسخیر قلب همسرتان را بیاموزید.

1 – حفظ احترام همسر

اغلب احترام گذاشتن به دیگران سبب دریافت احترام از طرف مقابل می شود . این موضوع در ارتباط با همسرتان نیز صادق است ، اگر در زندگی مشترک همواره به همسرتان احترام بگذارید و با او محترمانه برخورد کنید او هم ترغیب می شود که به صورت متقابل بیشتر به شما نزدیک شود و عاشق شما گردد.چگونه به قلب مردان راه یابیم

2 – توجه بیشتر به ظاهر

مرتب و آراستگی ظاهر سبب می شود که همسرتان از دیدن شما لذت ببرد و احساس آرامش و راحتی کند ، این احساس موجب ترشح هورمون اکسی توسین و یا هورمون عشق در فرد می شود و شما می توانید قلب همسرتان را تسخیر کنید.

3 –  فرصت جبران دادن به شوهر

مانند یک پشتیبان در مواقع سختی همراه همسرتان باشید و در برابر او بی تفاوت نباشید و اگر از او کار اشتباهی سر زد به او فرصت دوباره دهید.

4 – گفتن دوستت دارم

گفتن جمله دوستت دارم چندین مرتبه در روز سبب ایجاد احساس عشق و ترشح هورمون عشق در همسرتان می شود و اعتماد به نفس او را بالا می برد .

5 – احترام به حریم شخصی

هیچ گاه سعی نکنید که شخصیت همسرتان را تغییر دهید و او را آنچنان که هست بپذیرید و گاهی اجازه دهید که تنها باشد و با خود خلوت کند آنچنان که خودتان به این خلوت نیاز دارید.

6 – قدردانی از شوهر

همیشه از شوهرتان به دلیل تلاش های فراوانی که برای زندگی و آسایش شما می کند قدردان باشید و او را در کارهایش و رسیدن به اهدافش تشویق کنید و به او بگویید که به تو ایمان کامل دارم.

7 –  مقایسه نکردن با دیگران

همسرتان را همانگونه که هست بپذیرید و با کسی مقایسه نکنید زیرا مقایسه نمودن و انتقاد غیر منطقی شما سبب عدم صمیمیتتان می گردد و عشق را از آشیانه شما دور می سازد. بنابراین اگر ضعف هایی در شوهرتان است در موقعیت های مناسب با او صحبت کنید تا با کمک شما، آن ها را برطرف سازد.

8 – پیش قدم شدن برای ابراز محبت

لازم نیست که همیشه منتظر همسرتان بشید که به شما محبت کند ؛ خودتان برای محبت کردن پیش قدم شوید. نیازهای عاطفی همسرتان را دریابید و به قدرتمند شدنش بها دهید زیرامردان همواره عاشق قدرتند و لذت می برند واین کار شما را هیچ گاه از یاد نمی برند و عاشقتان می شوند.

9 – سرزنش و تحقیر ممنوع

اگر همیشه در جمع های خانوادگی همسرتان را تحقیر می کنید و انتظار دارید او در خلوت عاشق شما باشد کاملا در اشتباهید زیرا سرزنش و تحقیر شوهرتان در جمع های دوستانه و فامیلی سبب قطع ارتباط کلامی شوهرتان با شما و آب سردی است بر صمیمیت و عشق متقابل او به شما. پس همواره او را تمجید کنید و نکات مثبت اخلاقی او را بر زبان بیاورید و او را بی عرضه نخوانید.

10 – حفظ آرامش در مواقع عصبانیت شوهر

هنگام عصبانیت همسرتان او را نصیحت نکنید و بگذارید کمی با خودش تنها باشد سپس در یک موقعیت مناسب به او نزدیک شوید و درباره علت عصبانیتش صحبت کنید و اگر لازم دانستید او را راهنمایی نمایید.

11 – برقراری تماس چشمی

هنگام پرسیدن سوالی از همسرتان ، سوال را به صورت دقیق بپرسید و از اشاره های غیرکلامی بپرهیزید و سعی کنید حالت چهره تان خنثی لحن تان نه بسیار بلند و نه بسیار آرام باشد. در هنگام صحبت با همسرتان برای برقراری ارتباط موثر و ایجاد صمیمیت در زندگی با او تماس چشمی برقرار کنید.

12 – انتقاد کنید اما اصولی

هنگام بحث کردن با همسرتان به صحبت های او نیز گوش دهید و وسط صحبتش نپرید و با او مخالفت نکنید . از مطرح کردن اشتباهات گذشته او در بحث های امروزی بپرهیزید و هرگز عبارات منفی مانند «تو هرگز مرا درک نمی کنی» یا «تو همیشه بی حوصله هستی» بکار نبرید . اگر به کارهای همسرتان انتقادی دارید لازم است آ ن ها را اصولی بیان کنید .

 

1 – مردان با فشار اجتماعی كمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یك عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.

2 – مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسك خسارات مالی كه احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.

3 – این در سرشت و طبیعت مردان است كه هر چیزی را كه موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشكلات یك مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یك زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

4 – مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند كه مطمئن شوند بهترین گزینه ممكن را انتخاب كرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند كه: نكند سر و كله یك دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود. اما چگونه می‌توان مردان را پای‌بند یك رابطه درازمدت و تعهدآور ساخت؟چگونه به قلب مردان راه یابیم

9 روش برای دستیابی به این منظور و این كه قلب یك مرد را فتح كنید به قرار زیر است:

1 – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید كه مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری كنید.

بنابر این تا زمانی كه كاملاً متقاعد نشده‌اید كه برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور كند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است كه شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌كردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

2 – همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. 99 درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

3 – به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موكول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت كند كه شما شخصیت مستقلی ندارید.

4 – به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص كنند كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

5 – نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش كه چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند كه: اطمینان یافتن از آن كه دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه كه هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ كه: او یك تأمین‌‌كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا حتی یك پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یك مرد زمانی كه متوجه می‌شود یك دختر به این علت او را برگزیده كه او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری كه همواره در كنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

6 – برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. مردان كاملاً از بازی‌هایی كه زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممكن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممكن است برای مدت كوتاهی كار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد كند؟ هنگامی كه شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچكترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

7 – نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید كه قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن كه او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد كرد.

8 – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید.

9 – طوری وانمود نكنید كه برای ازدواج شتابزده‌اید، ممكن است شما تصور كنید او تاكنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری كرده است. اما آرامش خود را حفظ كنید! این ممكن است خبر نویدبخشی باشد. ممكن است او می‌خواهد مطمئن شود كه یك تصمیم معقول و صحیح اتخاذ كرده است.

خود را شتابزده و ناشكیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یك مرد پیشنهاد ندهید كه به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعكس. مگر آن كه خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ كنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این كه فضا و فرصت كافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

زنان قابلیت‌‌‌های بسیاری برای برانگیختن نقاط قوت رفتاری در شوهرشان دارند. تقریباً همه مردان می‌توانند یک شخصیت مثبت داشته باشند و این ، بستگی به‌شیوه رفتاری همسرشان دارد ، به عبارتی می توان گفت…

زنان قابلیت‌‌‌های بسیاری برای برانگیختن نقاط قوت رفتاری در شوهرشان دارند. تقریباً همه مردان می‌توانند یک شخصیت مثبت داشته باشند و این ، بستگی به‌شیوه رفتاری همسرشان دارد

به‌عبارتی می‌توان گفت:مردها دوبار تربیت می‌شوند؛ یک‌بار توسط والدینشان، بطور‌ی که بتوانند فرزند خوبی برای آنها باشند و بار دوم توسط همسرشان به‌نحوی که بتوانند شوهر خوبی برای همسرشان باشند، اما اگر در این راستا قدمی برداشته نشود، تحولی صورت نخواهد گرفت.

در اینجا می‌خواهیم بخشی از شگردهای همسرداری یا اصطلاحاً سیاست‌های زنانه را در جهت ارتقاء استقامت پایه‌های یک زندگی مشترک، در محور روابط همسران، از نظر بگذرانیم، بنابراین این مطلب را صرفاً زنانی بخوانند که می‌خواهند بدانند «چگونه می‌توان شوهر خود را به‌مهری مستمر و عمیق آلوده‌ گرداند؟

۱-صادق باشید، چون تنها در این صورت است که حق دارید از همسرتان توقع رفتار و گفتار صادقانه داشته باشید.چگونه به قلب مردان راه یابیم

۲-همزمان با رعایت اصل صداقت، بدانید هیچ لزومی ندارد هر مطلبی، با هر مضمونی بازگو شود!

۳–زن و شوهر می‌توانند توافق کنند که همواره جایگاهی برای تغییر در طول زندگی، قایل شوند.

۴- پیوسته به دنبال یک رابطه در حال رشد باشید، در پیشرفت مثبت ارتباطات، توقف جایز نیست.

۵- سعی کنید به تعریف خوشبختی از دیدگاه همسرتان دسترسی پیدا کنید.

۶- شما می‌توانید از زندگی کردن با مرد خود لذّت ببرید، بدون آنکه خود و خواسته‌های‌تان را به فراموشی بسپارید.

۷- گاهی اوقات اگر به‌طور واضح تقاضا نکنید، چیزی بدست نخواهید آورد.

۸- گفتنی‌ها را بگویید، امّا به‌موقع! منتظر نمانید به این امید که شاید روزی خودش متوجه شود.

۹- به‌یاد داشته باشید معمولاً مردها آن‌گونه که شما به‌ آنها می‌نگرید، به‌خود نمی‌نگرد.

۱۰- شاید نتوانید مرد خود را کاملاً کنترل کنید، امّا قطعاً می‌توانید بر او تأثیر بگذارید.

۱۱- در برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت یک شریک ظاهر شوید، نه یک رقیب.

۱۲- احترام شما، در گروی رفتار شماست.

۱۳- برنامه‌های خود را طوری تنظیم کنید تا زمانی که همسرتان در منزل است، در کنارش حضور داشته باشید، نه احتمالاً در آشپزخانه.

۱۴- به نوع پوشش، آرایش و پیرایش خود در منزل همواره اهمیت بدهید.

۱۵- در طی روز از کلمات محبّت‌آمیز استفاده کنید.

۱۶- بسیاری از زنان بر این باورند که باید بیش از حد عاطفی باشند . اینگونه نباشید!

۱۷- بکوشید بدون آنکه در مسائل کاری و اجتماعی همسرتان مستقیماً دخالت کنید، خیلی دوستانه و غیرمتعصبانه به افعال وی ناظر باشید.

۱۸- میزان وابستگی و دلبستگی یک زن می‌تواند قابلیت‌های شوهرش را برای توجه نشان دادن به او تحت‌الشعاع قرار دهد.

۱۹- هراز گاهی از او به خاطر محسناتش تمجید کنید.

۲۰- گاهی گفتگوی متعادل می‌تواند قفل‌هایی که بر زندگی‌ عاطفی همسرتان زده شده، باز کند.

۲۱- هرگز به قصد آنکه همسرتان را برای انجام کاری سوق دهید، از او تعریف و تمجید نکنید.

۲۲- برای او این حق را قایل باشید که بتواند احساسات مختلفی داشته باشد.
http://www.nedayemoshaver.com/

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

نسخه
الکترونیک
کتاب راهکارهای عملی برای ورود به قلب آقایان
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

بی‌شک ازدواج مهمترین رخداد در زندگی هر انسانی می‌باشد و لازمه داشتن یک رابطه موفق در زندگی زناشویی شناخت از یکدیگر است تا در سایه این شناخت، خوشبختی و سعادت را قرین زندگی زناشویی خود کنیم.
روابط زناشویی مانند یک باغ است. اگر می‌خواهید آن را آراسته و سبز نگه دارید باید به طور مرتب به آن آب دهید. توجه خاصی به آن نشان دهید و در هر فصلی با توجه به آب و هوا به باغ رسیدگی کنید. باید بذرهای جدید بکارید و علف‌های هرز را بکنید.
در این کتاب سعی بر آن شده راهکارهای کلیدی و مؤثری از دنیای مردان ارائه گردد باشد که با بهره‌گیری از این مطالب در جهت قدم نهادن در دنیا درونی مرد زندگی‌تان و کامیابی در زندگی زناشویی بکوشید.

شما به آخر نمونه کتاب رسیده‌اید، برای خواندن نسخه کامل، کتاب
الکترونیک را خریداری نمایید و سپس با نصب اپلیکیشن فیدیبو آن را
مطالعه کنید:

در حال بارگذاری…

توماس دبلیو.مک نایت چگونه به قلب مردان راه یابیم

استیو هاروی

سم هورن

لیل لوندز

دبرا فاین

ماری فرلئو

مانوئل اسمیت

لیلا خواصی

اوا ماريا زورهورست

ام. سوسا

جِفری ای. یانگ، جنِت اس. کلونسو

چارلز دوهیگ

محمد صادقی سیار

آنتوان دو سنت اگزوپری‌

لیلا خانه‌دان

ریچارد کارلسون

محمد صادقی‌سیار

محمد صادقی‌سیار

لیلا خانه‌دان

یاسین خدامرادی

سعید یوسفی‌قمی

محمد صادقی‌سیار

هری اچ.هریسون جی آر

ملیسا اچ هریسون، هری اچ هریسون

محمد صادقی سیار

محمد صادقی سیار

محمد صادقی سیار

محمد صادقی سیار

محمد صادقی سیار

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/69661

چگونه به قلب مردان راه یابیم

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

عشق، واکنشی آموختنی و احساسی فراگرفتنی است. هر آدمی، عشق را با توجه به آموخته ها، باورها و محدودیت هایش
می شناسد و تجربه می کند. همه انسان ها با عشق یکسان برخورد نمی کنند؛ اما همه بر این باورند که اگر دوست داشتن شدت
یابد، به مرحله عشق می رسد.

این فکر که کسی در این دنیا تو را دوست ندارد، باعث می شود از خودت بدت بیاید؛ ولی وقتی عاشق شدی و معشوق با تو
همراه شد، آن وقت اعتماد به نفست بیشتر می شود و در نتیجه، خودت را هم بیشتر دوست خواهی داشت؛ زیرا دریافته ای که
آن قدر خوب هستی که کسی عاشقت شود.

در این نوشته، روی صحبت با آن دسته از خانم هایی است که میل دارند به قلب شوهرشان راه یابند؛ اما شیوه اش را به
درستی نمی دانند. راه های ساده و عملی زیر، به ظاهر پیش پا افتاده و بی اهمیتند؛ اما تجربه های نگارنده حاکی از آن است که
بیشترین اختلاف های خانواده ها، در همین نکات به ظاهر جزئی ریشه دارد. به این نکات، توجه کنید:

چگونه به قلب مردان راه یابیم

کارهایی که باید انجام داد:

– سلام و احوال پرسی معمول، اما با خوش رویی و گفتن خسته نباشید.

– گرفتن کیف، کت و بسته های خریداری شده.

– دادن خبرهای خوش.

– آرام کردن فرزندان و هر یک را به کاری مشغول کردن.

– سریع آماده کردن میز غذا یا چیدن سفره.

– پرس و جو از اوضاع کاری روز و فرصت دادن به مرد، تا حرف هایش را بزند.

به طور کلی به هر طریق می توانید احساس خوب خود را از ورود شوهرتان به منزل، ابراز کنید. به گفته دیل کارنگی،

«تبسم، خرجی ندارد؛ ولی سود بسیاری دارد».

کارهایی که نباید انجام داد:

– بی اعتنایی و سرد رفتار کردن.

– درخواست انجام کاری پیش از غذا خوردن.

– گله و شکایت از بچه ها و شکایت از کارهای روزانه.

– درخواست پول یا بیان توقعاتی که احتمالاً برای مرد، مشکل آفرین است.

شاید بگویید که این موارد، پیش پا افتاده است؛ اما خواهش می کنم صادقانه پاسخ دهید که آیا با وجود آگاهی از این موارد
جزئی، به آنها عمل می کنید یا فقط گاهی بعضی از آنها را اجرا می کنید؟

یکی از عمده ترین اختلاف های زوجین، دیر آمدن مرد به خانه است. طبیعی است که هیچ مردی حق ندارد بدون دلیل موجه،
دیر به خانه برود؛ اما خانم ها هم نباید در صورت دیر آمدن مرد به منزل، جنجال به پا کنند. خانم ابتدا باید علت واقعی را پیدا
کند تا از روی حدسیات و افکار منفی خود، واکنشی نشان ندهد که رابطه را پر از خشونت و مشاجره کند.

زن باید علت دیر آمدن را سوءال کند؛ وگرنه مرد فکر می کند که این موضوع، برای زن بی اهمیت است؛ اما زن باید سوءال خود را
با لحنی آرام مطرح کند؛ آن هم پس از این که شوهر شام خورد و کمی استراحت کرد. زن باید او را متوجه کند که به خاطر
نگران بودن، چنین پرسشی کرده است. با این رفتار، شوهر مجبور می شود که با حوصله و به نرمی، دلیل دیر آمدنش را
توضیح دهد.

اگر زن، لحن تند و غیردوستانه ای داشته باشد، مرد احساس می کند که مورد بازخواست قرار گرفته است و از طرفی هم
خستگی و گرسنگی موجب می شود که حتی با لحن زننده ای بگوید به تو مربوط نیست و یا سکوت کند.

از اینها گذشته، کمی هم باید مسئله را از دید خانم ها بررسی کنیم. بیشتر زنان مایلند که ساعت دقیق آمدن همسرشان را
بدانند؛ منظور آنها، بازخواست یا کنجکاوی نیست؛ بلکه می خواهند ناهار یا شام را طوری آماده کنند که به محض ورود او،
غذا را بکشند. حالا شما خود را به جای همسری بگذارید که نمی داند کی پلو را دم کند تا نسوزد و کی خورشت را بار بگذارد تا
به موقع حاضر شود و خلاصه ده ها مورد دیگر که به سلیقه شخصی زنان مربوط می شود. اگر شوهر دیر کند، تمام
نقشه های همسرش را به هم می ریزد. وقت شناسی، حداقل احترامی است که می توانیم به زحمت های روزانه شان بگذاریم. از
یاد نبریم که نهایت آرزوی هر زنی، فراهم کردن شرایط آسایش و راحتی برای شوهرش می باشد و قبول کنیم که او یکی
دوساعت را در نگرانی و اضطراب به سر برده، نمی تواند خوش آمدگوی خوبی به هنگام ورود شوهرش باشد.

بیشتر خانم ها از سکوت شوهر در خانه، سراسیمه و نگران می شوند؛ نشاط خود را از دست می دهند و این سکوت را به خود
نسبت می دهند و پیش خود فکر می کنند که آیا ممکن است مرد، دیگر او را دوست نداشته باشد؟ این حق خانم هاست که از
مسائل شوهر خود مطلع باشند. یک زن، دوست دارد شوهرش تمام اسرارش را با همسرش در میان بگذارد تا هم احساس
غریبه بودن نکند و هم این که دوست دارد سنگ صبور شوهر خود باشد تا شاید بتواند کمکی کند. آنها باید به این مورد هم
توجه کنند که بیشتر شوهرها مایل نیستند مشغله های فکری شان را با همسر خود در میان بگذارند؛ چون می ترسند او را
دچار نگرانی و اضطراب کنند. علاوه بر این، چون مطمئن هستند که از عهده حل مشکل برمی آیند، فکر می کنند تا آن وقت،
نباید به همسرشان چیزی بگویند. گرچه نمی شود این رفتار را صددرصد تأیید کرد، اما آنها با حسن نیت، چنین می کنند و
می خواهند همسرشان ناراحت نشود. مردی که تمام مشکلات کاری خود را با همسرش در میان بگذارد، در واقع، بخشی از
بار آن را به دوش او منتقل می کند. به جای این که از شوهرتان انتظار داشته باشید تا تمامی افکار و اسرارش را با شما در میان
بگذارد، به او فرصت دهید تا تنها بماند. در ضمن، شرایط آرامش او را مهیا کنید و تا می توانید، مهربانی کنید. این رفتار، باعث
می شود تا شوهرتان در کمال آسایش به مشکلش بیندیشد و برای حل آن، اقدام کند. در چنین خانه ای، مرد می تواند تمام
غصه هایش را فراموش کند.

برای حسن تفاهم با شوهرتان، باید بدانید که او چه روحیه ای دارد. آیا انتظار دارید که از همکار مردتان تمجید کنید و
شوهرتان برنیاشوبد؟ اگر می خواهید همیشه در قلب شوهرتان جای داشته باشید، هیچ گاه بیش از حد، از مردی نزد او
تعریف نکنید؛ هیچ وقت چیزهایی را که از دیگران یاد می گیرید، با آب و تاب پیش او بازگو نکنید. بعضی از مردها گاهی
حسادت خود را پنهان می کنند و قدرت ابراز آن را ندارند؛ آن وقت دچار دردی درونی می شوند که پیامدهای آن خوشایند
نیست. شما باید متوجه این خصیصه مردها باشید. از سوی دیگر، شوهرتان با حسادت خود به طور غیرمستقیم، به شما
نشان داده است که چقدر شما را دوست دارد.

در بیشتر مواقع، حرف هایی که شما خانم ها می زنید، درست و منطقی است؛ اما در زمان و نحوه بیان مطلب، اشکال است. اگر
نتیجه کاری خوب بود، می توان تکرارش کرد؛ اما اگر نتیجه منفی بود، باید شیوه دیگری در پیش گرفت. با سرزنش، غرولند،
بداخلاقی و رنجورنمایی، فقط مرد را فراری می دهید. خانه، محل آسایش و آرامش همسر شماست. اگر همواره خطاهای او یا
مشکلات خود را به رخش بکشید، عاقبت می گریزد و به جایی پناه می برد که از این مزاحمت به دور باشد. رگ خواب
شوهرتان را به دست آورید؛ آن وقت همه چیز درست می شود. با گوشه و کنایه سخن گفتن و زخم زبان را از صحبت های
خود حذف کنید. به مردان عاشق نیز توصیه می شود که برای شادابی و نشاط روحی همشرشان، بخشی از اوقات فراغت
خود را فقط به او اختصاص دهند. یک زن، نیاز به توجه و احساس امنیت دارد. از یاد نبریم که زن ها از طریق محبت و
عشق ورزی با ما کنار می آیند؛ نه با اهدای قطعه ای جواهر. به همسرتان اجازه دهید که گاهی خودش را برای شما لوس کند؛
مگر مردان گاهی خود را لوس نمی کنند و متوقع نیستند نازشان را بکشند؟

گاهی پیش آمده که زن با رنجورنمایی یا نق زدن، می کوشد محبت شوهرش را جلب کند. در چنین موقعیتی، شوهر آگاه و
دانا، زن را درک می کند و هرگز او را مجبور به اعتراف نمی کند که هدفش چیز دیگری است.

زنان گاهی فقط نیاز به گوش شنوا دارند و با گفتن و گله کردن و گاهی از چیزی شکایت کردن، روحشان را سبک می کنند. مرد
خوب، همواره این فرصت را به همسرش می دهد و به حرف های او گوش می دهد و او را تأیید می کند. سعی کنید این عمل را نه
به صورت مکانیکی، بلکه از روی رغبت و با تمام وجود و به خاطر دل او انجام دهید.

برای همسر خود ارزش و احترام قائل باشید و سخنش را قطع نکنید. اگر در محفل ها، احترام لازم را به او نگذارید، نباید انتظار
داشته باشید که دیگران برایش ارزش قائل شوند. همواره باید در کنار شوهرتان باشید و نه در مقابل او. اگر چنین کردید، باید
تاوان خطاهایتان را هم بپردازید. اگر کسی بی احترامی ببیند، به کسانی رو می آورد که تحسین و تشویقش می کنند.

اگر در مجالس، کسی به شوخی، شوهرتان را دست انداخت، از شوهر خود حمایت کنید. در میهمانی ها مراقب شیطنت های
اطرافیان باشید. یک زندگی موفق، ناشی از مراقبت های زوجین است. مردان هر ضعفی داشته باشند، مایلند مورد محبت و
احترام همسرشان واقع شوند. مواظب باشید که به دام آدم های حسود و سخن چین نیفتید که رهایی از شر آنها، آسان نیست.
اگر همسرتان عیبی دارد، در هیچ شرایطی با دیگران در میان نگذارید. «چرخ زندگی، باید به دست خودتان بچرخد؛ آن را به
دست دیگران ندهید که در جهت منفعت و مصلحت شما نمی چرخانند».

نشاط، سرزندگی و خوش رویی شما، اگر همراه با حوصله و صبوری باشد، شوهرتان خوشبخت ترین مرد عالم است. مردی
که خسته و کوفته از فشار محیط کار به خانه می آید، در پی مکان امنی است تا تجدید قوا کند. سعی کنید غمخوار شوهر باشید
و در ناراحتی هایش شریک باشید. وقتی او از سختی ها و مشکلات می گوید، فقط گوش کنید. او در این لحظه، محتاج پند و
اندرز نیست. هیچ گاه از اشتباهات یا اعتراف هایش، چماقی علیه او نسازید و اسیر جملاتی مثل «من که گفته بودم این کار را
نکن» نشوید. این را ملکه ذهن خود کنید که شوهرتان به شدت به شما نیاز دارد و نباید کاری کنید که از شما فاصله بگیرد.

به گفته لامارتین: «خداوند، شایستگی زن را در قلب او قرار داده است».

چگونه به قلب مردان راه یابیم

مردها دو گروه هستند؛ گروه اول مردهایی هستند که خیلی کم غذا می خورند؛ اما به کیفیت آن و نحوه چیدن میز، بسیار
اهمیت می دهند. این دسته از مردها، معمولاً یکی دو غذا را خیلی دوست دارند. پختن غذاهای مورد علاقه شوهر، ابراز
غیرمستقیم مهر و محبت به اوست. با این کار به او می گویید: «تو برای من مهم هستی و خواسته هایت در درجه اول اهمیت
قرار دارند و به خاطر توست که غذای مورد علاقه ات را پختم و در چیدن میز، نهایت سلیقه و حوصله را به خرج دادم».

گروه دوم، مردان شکم پرست هستند که دوست دارند غذاهای چرب و سرخ کرده بخورند؛ حتی اگر با شوهرتان قهر هستید،
اما باز هم از شکم او نزنید. اما اگر شوهر، اضافه وزن یا سوء هاضمه داشت، چه باید بکنید؟

اگر می بینید غذای چرب و سرخ کرده، سلامتی او را به خطر می اندازد، از آن صرف نظر کنید و به تدریج، به غذاهای رژیمی
روی بیاورید؛ زیرا سلامتی شوهرتان، از هر چیز دیگری، مهم تر است. در این حال، برای این که سروصدای شوهر
شکم پرست تان در نیاید، به او وعده بدهید که هفته ای یکی دوبار، غذاهای مورد علاقه اش را خواهید پخت. مطمئن باشید که
دل خوری همسرتان موقتی خواهد بود؛ زیرا پس از مدتی به این گونه غذاها عادت می کند. ممکن است در ظاهر حرفی نزند؛ اما
وقتی می بیند مراقب سلامتی اش هستید، در باطن، شما را ستایش می کند.

بیشتر مردانی که از زیر بار کار خانه، شانه خالی می کنند، مدعی هستند که همسرشان کار آنها را قبول ندارد و همواره مدام
ایراد می گیرد.

«هر وقت می خوای کمک کنی، کار منو زیادتر می کنی»؛ «بلندشو برو پی کارت؛ تو بلد نیستی سبزی پاک کنی»؛ «مزاحم نشو؛
تو کار نکنی، بهتر است» و بعد همین خانم، پیش مشاور می آید و می گوید: «شوهرم مسئولیت پذیر نیست و کمکم نمی کند».

نکات زیر، شما را در این امر مهم یاری می دهد:

– به مرد فرصت دهید تا کارهایی را انجام دهد که علاقه مند است.

– غرغر کردن و نالیدن از فشار کار، چاره درد نیست؛ ببینید چگونه می توانید شوهرتان را به کار تشویق کنید.

– اگر شوهرتان کاری را ناشیانه انجام داد، ملامتش نکنید؛ وگرنه قهر می کند و دیگر دست به سیاه و سفید نمی زند. هر کار
خوب او را تحسین کنید تا برای انجام بقیه کارها، ترغیب شود.

– به تدریج شوهرتان را متوجه کنید که به کمکش نیاز دارید و این کمک، وظیفه اوست.

– برای مرد، تکلیف تعیین نکنید که کدام کار، وظیفه اوست. مردان دوست ندارند تحت قید و بند در آیند؛ بگذارید به میل خود،
سهمی از کار خانه را برعهده بگیرند. به شوهر خود فرصت دهید تا وظیفه اش را انجام دهد و اگر از یاد برد یا تنبلی کرد،
جنجال راه نیندازید و صبوری و متانت به خرح دهید. اگر به عشق اجازه دهید، آزادانه جاری می شود و بر هر مانعی غالب
خواهد شد.

عشق، واکنشی آموختنی و احساسی فراگرفتنی است. هر آدمی، عشق را با توجه به آموخته ها، باورها و محدودیت هایش@@N@@می شناسد و تجربه می کند. همه انسان ها با عشق یکسان برخورد نمی کنند؛ اما همه بر این باورند که اگر دوست داشتن شدت@@N@@یابد، به مرحله عشق می رسد.

این فکر که کسی در این دنیا تو را دوست ندارد، باعث می شود از خودت بدت بیاید؛ ولی وقتی عاشق شدی و معشوق با تو@@N@@همراه شد، آن وقت اعتماد به نفست بیشتر می شود و در نتیجه، خودت را هم بیشتر دوست خواهی داشت؛ زیرا دریافته ای که@@N@@آن قدر خوب هستی که کسی عاشقت شود.

در این نوشته، روی صحبت با آن دسته از خانم هایی است که میل دارند به قلب شوهرشان راه یابند؛ اما شیوه اش را به@@N@@درستی نمی دانند. راه های ساده و عملی زیر، به ظاهر پیش پا افتاده و بی اهمیتند؛ اما تجربه های نگارنده حاکی از آن است که@@N@@بیشترین اختلاف های خانواده ها، در همین نکات به ظاهر جزئی ریشه دارد. به این نکات، توجه کنید:

کارهایی که باید انجام داد:

– سلام و احوال پرسی معمول، اما با خوش رویی و گفتن خسته نباشید.

– گرفتن کیف، کت و بسته های خریداری شده.

– دادن خبرهای خوش.

– آرام کردن فرزندان و هر یک را به کاری مشغول کردن.

– سریع آماده کردن میز غذا یا چیدن سفره.

– پرس و جو از اوضاع کاری روز و فرصت دادن به مرد، تا حرف هایش را بزند.

به طور کلی به هر طریق می توانید احساس خوب خود را از ورود شوهرتان به منزل، ابراز کنید. به گفته دیل کارنگی،

«تبسم، خرجی ندارد؛ ولی سود بسیاری دارد».

کارهایی که نباید انجام داد:

– بی اعتنایی و سرد رفتار کردن.

– درخواست انجام کاری پیش از غذا خوردن.

– گله و شکایت از بچه ها و شکایت از کارهای روزانه.

– درخواست پول یا بیان توقعاتی که احتمالاً برای مرد، مشکل آفرین است.

شاید بگویید که این موارد، پیش پا افتاده است؛ اما خواهش می کنم صادقانه پاسخ دهید که آیا با وجود آگاهی از این موارد@@N@@جزئی، به آنها عمل می کنید یا فقط گاهی بعضی از آنها را اجرا می کنید؟

یکی از عمده ترین اختلاف های زوجین، دیر آمدن مرد به خانه است. طبیعی است که هیچ مردی حق ندارد بدون دلیل موجه،@@N@@دیر به خانه برود؛ اما خانم ها هم نباید در صورت دیر آمدن مرد به منزل، جنجال به پا کنند. خانم ابتدا باید علت واقعی را پیدا@@N@@کند تا از روی حدسیات و افکار منفی خود، واکنشی نشان ندهد که رابطه را پر از خشونت و مشاجره کند.

زن باید علت دیر آمدن را سوءال کند؛ وگرنه مرد فکر می کند که این موضوع، برای زن بی اهمیت است؛ اما زن باید سوءال خود را@@N@@با لحنی آرام مطرح کند؛ آن هم پس از این که شوهر شام خورد و کمی استراحت کرد. زن باید او را متوجه کند که به خاطر@@N@@نگران بودن، چنین پرسشی کرده است. با این رفتار، شوهر مجبور می شود که با حوصله و به نرمی، دلیل دیر آمدنش را@@N@@توضیح دهد.

اگر زن، لحن تند و غیردوستانه ای داشته باشد، مرد احساس می کند که مورد بازخواست قرار گرفته است و از طرفی هم@@N@@خستگی و گرسنگی موجب می شود که حتی با لحن زننده ای بگوید به تو مربوط نیست و یا سکوت کند.

از اینها گذشته، کمی هم باید مسئله را از دید خانم ها بررسی کنیم. بیشتر زنان مایلند که ساعت دقیق آمدن همسرشان را@@N@@بدانند؛ منظور آنها، بازخواست یا کنجکاوی نیست؛ بلکه می خواهند ناهار یا شام را طوری آماده کنند که به محض ورود او،@@N@@غذا را بکشند. حالا شما خود را به جای همسری بگذارید که نمی داند کی پلو را دم کند تا نسوزد و کی خورشت را بار بگذارد تا@@N@@به موقع حاضر شود و خلاصه ده ها مورد دیگر که به سلیقه شخصی زنان مربوط می شود. اگر شوهر دیر کند، تمام@@N@@نقشه های همسرش را به هم می ریزد. وقت شناسی، حداقل احترامی است که می توانیم به زحمت های روزانه شان بگذاریم. از@@N@@یاد نبریم که نهایت آرزوی هر زنی، فراهم کردن شرایط آسایش و راحتی برای شوهرش می باشد و قبول کنیم که او یکی@@N@@دوساعت را در نگرانی و اضطراب به سر برده، نمی تواند خوش آمدگوی خوبی به هنگام ورود شوهرش باشد.

بیشتر خانم ها از سکوت شوهر در خانه، سراسیمه و نگران می شوند؛ نشاط خود را از دست می دهند و این سکوت را به خود@@N@@نسبت می دهند و پیش خود فکر می کنند که آیا ممکن است مرد، دیگر او را دوست نداشته باشد؟ این حق خانم هاست که از@@N@@مسائل شوهر خود مطلع باشند. یک زن، دوست دارد شوهرش تمام اسرارش را با همسرش در میان بگذارد تا هم احساس@@N@@غریبه بودن نکند و هم این که دوست دارد سنگ صبور شوهر خود باشد تا شاید بتواند کمکی کند. آنها باید به این مورد هم@@N@@توجه کنند که بیشتر شوهرها مایل نیستند مشغله های فکری شان را با همسر خود در میان بگذارند؛ چون می ترسند او را@@N@@دچار نگرانی و اضطراب کنند. علاوه بر این، چون مطمئن هستند که از عهده حل مشکل برمی آیند، فکر می کنند تا آن وقت،@@N@@نباید به همسرشان چیزی بگویند. گرچه نمی شود این رفتار را صددرصد تأیید کرد، اما آنها با حسن نیت، چنین می کنند و@@N@@می خواهند همسرشان ناراحت نشود. مردی که تمام مشکلات کاری خود را با همسرش در میان بگذارد، در واقع، بخشی از@@N@@بار آن را به دوش او منتقل می کند. به جای این که از شوهرتان انتظار داشته باشید تا تمامی افکار و اسرارش را با شما در میان@@N@@بگذارد، به او فرصت دهید تا تنها بماند. در ضمن، شرایط آرامش او را مهیا کنید و تا می توانید، مهربانی کنید. این رفتار، باعث@@N@@می شود تا شوهرتان در کمال آسایش به مشکلش بیندیشد و برای حل آن، اقدام کند. در چنین خانه ای، مرد می تواند تمام@@N@@غصه هایش را فراموش کند.

برای حسن تفاهم با شوهرتان، باید بدانید که او چه روحیه ای دارد. آیا انتظار دارید که از همکار مردتان تمجید کنید و@@N@@شوهرتان برنیاشوبد؟ اگر می خواهید همیشه در قلب شوهرتان جای داشته باشید، هیچ گاه بیش از حد، از مردی نزد او@@N@@تعریف نکنید؛ هیچ وقت چیزهایی را که از دیگران یاد می گیرید، با آب و تاب پیش او بازگو نکنید. بعضی از مردها گاهی@@N@@حسادت خود را پنهان می کنند و قدرت ابراز آن را ندارند؛ آن وقت دچار دردی درونی می شوند که پیامدهای آن خوشایند@@N@@نیست. شما باید متوجه این خصیصه مردها باشید. از سوی دیگر، شوهرتان با حسادت خود به طور غیرمستقیم، به شما@@N@@نشان داده است که چقدر شما را دوست دارد.

در بیشتر مواقع، حرف هایی که شما خانم ها می زنید، درست و منطقی است؛ اما در زمان و نحوه بیان مطلب، اشکال است. اگر@@N@@نتیجه کاری خوب بود، می توان تکرارش کرد؛ اما اگر نتیجه منفی بود، باید شیوه دیگری در پیش گرفت. با سرزنش، غرولند،@@N@@بداخلاقی و رنجورنمایی، فقط مرد را فراری می دهید. خانه، محل آسایش و آرامش همسر شماست. اگر همواره خطاهای او یا@@N@@مشکلات خود را به رخش بکشید، عاقبت می گریزد و به جایی پناه می برد که از این مزاحمت به دور باشد. رگ خواب@@N@@شوهرتان را به دست آورید؛ آن وقت همه چیز درست می شود. با گوشه و کنایه سخن گفتن و زخم زبان را از صحبت های@@N@@خود حذف کنید. به مردان عاشق نیز توصیه می شود که برای شادابی و نشاط روحی همشرشان، بخشی از اوقات فراغت@@N@@خود را فقط به او اختصاص دهند. یک زن، نیاز به توجه و احساس امنیت دارد. از یاد نبریم که زن ها از طریق محبت و@@N@@عشق ورزی با ما کنار می آیند؛ نه با اهدای قطعه ای جواهر. به همسرتان اجازه دهید که گاهی خودش را برای شما لوس کند؛@@N@@مگر مردان گاهی خود را لوس نمی کنند و متوقع نیستند نازشان را بکشند؟

گاهی پیش آمده که زن با رنجورنمایی یا نق زدن، می کوشد محبت شوهرش را جلب کند. در چنین موقعیتی، شوهر آگاه و@@N@@دانا، زن را درک می کند و هرگز او را مجبور به اعتراف نمی کند که هدفش چیز دیگری است.

زنان گاهی فقط نیاز به گوش شنوا دارند و با گفتن و گله کردن و گاهی از چیزی شکایت کردن، روحشان را سبک می کنند. مرد@@N@@خوب، همواره این فرصت را به همسرش می دهد و به حرف های او گوش می دهد و او را تأیید می کند. سعی کنید این عمل را نه@@N@@به صورت مکانیکی، بلکه از روی رغبت و با تمام وجود و به خاطر دل او انجام دهید.

برای همسر خود ارزش و احترام قائل باشید و سخنش را قطع نکنید. اگر در محفل ها، احترام لازم را به او نگذارید، نباید انتظار@@N@@داشته باشید که دیگران برایش ارزش قائل شوند. همواره باید در کنار شوهرتان باشید و نه در مقابل او. اگر چنین کردید، باید@@N@@تاوان خطاهایتان را هم بپردازید. اگر کسی بی احترامی ببیند، به کسانی رو می آورد که تحسین و تشویقش می کنند.

اگر در مجالس، کسی به شوخی، شوهرتان را دست انداخت، از شوهر خود حمایت کنید. در میهمانی ها مراقب شیطنت های@@N@@اطرافیان باشید. یک زندگی موفق، ناشی از مراقبت های زوجین است. مردان هر ضعفی داشته باشند، مایلند مورد محبت و@@N@@احترام همسرشان واقع شوند. مواظب باشید که به دام آدم های حسود و سخن چین نیفتید که رهایی از شر آنها، آسان نیست.@@N@@اگر همسرتان عیبی دارد، در هیچ شرایطی با دیگران در میان نگذارید. «چرخ زندگی، باید به دست خودتان بچرخد؛ آن را به@@N@@دست دیگران ندهید که در جهت منفعت و مصلحت شما نمی چرخانند».

نشاط، سرزندگی و خوش رویی شما، اگر همراه با حوصله و صبوری باشد، شوهرتان خوشبخت ترین مرد عالم است. مردی@@N@@که خسته و کوفته از فشار محیط کار به خانه می آید، در پی مکان امنی است تا تجدید قوا کند. سعی کنید غمخوار شوهر باشید@@N@@و در ناراحتی هایش شریک باشید. وقتی او از سختی ها و مشکلات می گوید، فقط گوش کنید. او در این لحظه، محتاج پند و@@N@@اندرز نیست. هیچ گاه از اشتباهات یا اعتراف هایش، چماقی علیه او نسازید و اسیر جملاتی مثل «من که گفته بودم این کار را@@N@@نکن» نشوید. این را ملکه ذهن خود کنید که شوهرتان به شدت به شما نیاز دارد و نباید کاری کنید که از شما فاصله بگیرد.

به گفته لامارتین: «خداوند، شایستگی زن را در قلب او قرار داده است».

مردها دو گروه هستند؛ گروه اول مردهایی هستند که خیلی کم غذا می خورند؛ اما به کیفیت آن و نحوه چیدن میز، بسیار@@N@@اهمیت می دهند. این دسته از مردها، معمولاً یکی دو غذا را خیلی دوست دارند. پختن غذاهای مورد علاقه شوهر، ابراز@@N@@غیرمستقیم مهر و محبت به اوست. با این کار به او می گویید: «تو برای من مهم هستی و خواسته هایت در درجه اول اهمیت@@N@@قرار دارند و به خاطر توست که غذای مورد علاقه ات را پختم و در چیدن میز، نهایت سلیقه و حوصله را به خرج دادم».

گروه دوم، مردان شکم پرست هستند که دوست دارند غذاهای چرب و سرخ کرده بخورند؛ حتی اگر با شوهرتان قهر هستید،@@N@@اما باز هم از شکم او نزنید. اما اگر شوهر، اضافه وزن یا سوء هاضمه داشت، چه باید بکنید؟

اگر می بینید غذای چرب و سرخ کرده، سلامتی او را به خطر می اندازد، از آن صرف نظر کنید و به تدریج، به غذاهای رژیمی@@N@@روی بیاورید؛ زیرا سلامتی شوهرتان، از هر چیز دیگری، مهم تر است. در این حال، برای این که سروصدای شوهر@@N@@شکم پرست تان در نیاید، به او وعده بدهید که هفته ای یکی دوبار، غذاهای مورد علاقه اش را خواهید پخت. مطمئن باشید که@@N@@دل خوری همسرتان موقتی خواهد بود؛ زیرا پس از مدتی به این گونه غذاها عادت می کند. ممکن است در ظاهر حرفی نزند؛ اما@@N@@وقتی می بیند مراقب سلامتی اش هستید، در باطن، شما را ستایش می کند.

بیشتر مردانی که از زیر بار کار خانه، شانه خالی می کنند، مدعی هستند که همسرشان کار آنها را قبول ندارد و همواره مدام@@N@@ایراد می گیرد.

«هر وقت می خوای کمک کنی، کار منو زیادتر می کنی»؛ «بلندشو برو پی کارت؛ تو بلد نیستی سبزی پاک کنی»؛ «مزاحم نشو؛@@N@@تو کار نکنی، بهتر است» و بعد همین خانم، پیش مشاور می آید و می گوید: «شوهرم مسئولیت پذیر نیست و کمکم نمی کند».

نکات زیر، شما را در این امر مهم یاری می دهد:

– به مرد فرصت دهید تا کارهایی را انجام دهد که علاقه مند است.

– غرغر کردن و نالیدن از فشار کار، چاره درد نیست؛ ببینید چگونه می توانید شوهرتان را به کار تشویق کنید.

– اگر شوهرتان کاری را ناشیانه انجام داد، ملامتش نکنید؛ وگرنه قهر می کند و دیگر دست به سیاه و سفید نمی زند. هر کار@@N@@خوب او را تحسین کنید تا برای انجام بقیه کارها، ترغیب شود.

– به تدریج شوهرتان را متوجه کنید که به کمکش نیاز دارید و این کمک، وظیفه اوست.

– برای مرد، تکلیف تعیین نکنید که کدام کار، وظیفه اوست. مردان دوست ندارند تحت قید و بند در آیند؛ بگذارید به میل خود،@@N@@سهمی از کار خانه را برعهده بگیرند. به شوهر خود فرصت دهید تا وظیفه اش را انجام دهد و اگر از یاد برد یا تنبلی کرد،@@N@@جنجال راه نیندازید و صبوری و متانت به خرح دهید. اگر به عشق اجازه دهید، آزادانه جاری می شود و بر هر مانعی غالب@@N@@خواهد شد.

این مجله مخصوص کودک و نوجوان می باشد.

پیام زن
ویژه مسائل زنان و خانواده

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
محمد جعفری گیلانی
سید ضیاء مرتضوی

3

7733305
7738743
7733305
payam-zan_man@aalulbayt.org

قم، صندوق پستی 371…

پرسمان
فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی

مرکز فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
سید محمدرضا فقیهی
محمد باقر پور امینی
1380
3

7747240
7735473
7743816
info@porseman.net
www.porseman.n…

مبلغان
فرهنگی – تبلیغی
حوزه

1385/6/1
3
mbl

هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می‌گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد. یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید.با دلگرم همراه باشید تا با راه های مناسب برای نفوذ به قلب همسر آشنا شوید.

چگونه به قلب مردان راه یابیم

قابلیت‌‌‌های بسیاری برای برانگیختن نقاط قوت رفتاری در شوهرشان دارند. تقریباً همه مردان می‌توانند یک شخصیت مثبت داشته باشند و این ، بستگی به‌شیوه رفتاری همسرشان داردبه‌عبارتی می‌توان گفت:مردها دوبار تربیت می‌شوند؛ یک‌بار توسط والدینشان، بطور‌ی که بتوانند فرزند خوبی برای آنها باشند و بار دوم توسط همسرشان به‌نحوی که بتوانند شوهر خوبی برای همسرشان باشند، اما اگر در این راستا قدمی برداشته نشود، تحولی صورت نخواهد گرفت.

در اینجا می‌خواهیم بخشی از شگردهای همسرداری یا اصطلاحاً سیاست‌های زنانه را در جهت ارتقاء استقامت پایه‌های یک زندگی مشترک، در محور روابط همسران، از نظر بگذرانیم، بنابراین این مطلب را صرفاً زنانی بخوانند که می‌خواهند بدانند «چگونه می‌توان شوهر خود را به‌مهری مستمر و عمیق آلوده‌ گرداند؟

صادق باشید، چون تنها در این صورت است که حق دارید از همسرتان توقع رفتار و گفتار صادقانه داشته باشید.

همزمان با رعایت اصل صداقت، بدانید هیچ لزومی ندارد هر مطلبی، با هر مضمونی بازگو شود!

زن و شوهر می‌توانند توافق کنند که همواره جایگاهی برای تغییر در طول زندگی، قایل شوند.

پیوسته به دنبال یک رابطه در حال رشد باشید، در پیشرفت مثبت ارتباطات، توقف جایز نیست.

سعی کنید به تعریف خوشبختی از دیدگاه همسرتان دسترسی پیدا کنید.

شما می‌توانید از زندگی کردن با مرد خود لذّت ببرید، بدون آنکه خود و خواسته‌های‌تان را به فراموشی بسپارید.

گاهی اوقات اگر به‌طور واضح تقاضا نکنید، چیزی بدست نخواهید آورد.

گفتنی‌ها را بگویید، امّا به‌موقع! منتظر نمانید به این امید که شاید روزی خودش متوجه شود.

به‌یاد داشته باشید معمولاً مردها آن‌گونه که شما به‌ آنها می‌نگرید، به‌خود نمی‌نگرد.

شاید نتوانید مرد خود را کاملاً کنترل کنید، امّا قطعاً می‌توانید بر او تأثیر بگذارید.

در برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت یک شریک ظاهر شوید، نه یک رقیب.

احترام شما، در گروی رفتار شماست.

برنامه‌های خود را طوری تنظیم کنید تا زمانی که همسرتان در منزل است، در کنارش حضور داشته باشید، نه احتمالاً در آشپزخانه.

به نوع پوشش، آرایش و پیرایش خود در منزل همواره اهمیت بدهید.

در طی روز از کلمات محبّت‌آمیز استفاده کنید.

بسیاری از زنان بر این باورند که باید بیش از حد عاطفی باشند . اینگونه نباشید!

بکوشید بدون آنکه در مسائل کاری و اجتماعی همسرتان مستقیماً دخالت کنید، خیلی دوستانه و غیرمتعصبانه به افعال وی ناظر باشید.

میزان وابستگی و دلبستگی یک زن می‌تواند قابلیت‌های شوهرش را برای توجه نشان دادن به او تحت‌الشعاع قرار دهد.

هراز گاهی از او به خاطر محسناتش تمجید کنید.

گاهی گفتگوی متعادل می‌تواند قفل‌هایی که بر زندگی‌ عاطفی همسرتان زده شده، باز کند.

هرگز به قصد آنکه همسرتان را برای انجام کاری سوق دهید، از او تعریف و تمجید نکنید.

برای او این حق را قایل باشید که بتواند احساسات مختلفی داشته باشد

در مواقع عصبانیت پند و اندرز را کنار بگذاریددر لحظه‌ای که همسرتان عصبانی یا ناراحت است، به همسرتان اندرز ندهید، او را نصیحت نکنید و سکوتش را نشکنید. احترام به سکوت شوهرتان در چنین مواقعی، خودش باعث صمیمیت بیشتر بین شما خواهد شد. در خور ذکر است که در یک موقعیت مناسب، شما می‌توانید با شوهرتان درباره علت عصبانیتش صحبت و در صورت لزوم، او را راهنمایی کنید.

هنگام پرسیدن سوالی از همسرتان حتما سوال را به صورت دقیق بپرسید چرا که مشخص‌تر شدن سوال به احتمال زیاد، باعث می‌شود که شوهرتان به سوال شما به طور جزئی و با دقت بیشتری پاسخ دهد. در ضمن مراقب اشاره‌های غیرکلامیتان باشید و برای بهتر شدن گفت‌و‌گو سعی کنید حالت چهره‌تان خنثی باشد، بدنتان آرام و لحن صدایتان نه بسیار بلند و نه بسیار آرام باشد. در هنگام صحبت با همسرتان سعی کنید بیشتر لحظات با او تماس چشمی برقرار کنید. همین تماس چشمی، در ارتباط موثر‌تر و ایجاد بیشتر صمیمیت تاثیر زیادی در زندگی مشترکتان خواهد داشت.

برای محبت کردن، منتظر اقدام شوهرتان نباشید و خودتان پیش قدم شوید. نیازهای عاطفی او را درک کنید و به او قدرت دهید چرا که او عاشق قدرت است و از قدرتمندشدن لذت می‌برد و در چنین حالت‌هایی است که صمیمیتش به بیشترین میزان ممکن می‌رسد.

هیچ‌گاه او را با فرد دیگری مقایسه نکنید و توانایی‌های او را زیرسوال نبرید؛ زیرا انتقاد غیرمنطقی و غیراصولی، دشمن صمیمیت است. پس با توجه به تفاوت‌های فردی، او را‌‌ همان گونه که هست، بپذیرید و اگر هم ضعف‌هایی در شوهرتان می‌بینید در موقعیت‌های مناسب با او صحبت کنید تا با کمک شما، آن‌ها را برطرف کند.

از هرگونه سرزنش و تحقیر شوهرتان در جمع‌های دوستانه و فامیلی به شدت بپرهیزید، سرزنش و تحقیر او موجب قطع ارتباط کلامی شوهرتان با شما خواهد شد. همواره او را تمجید کنید و نکات مثبت اخلاقی او را بر زبان بیاورید. توجه داشته باشید که بی‌عرضه خواندن او، آب سردی است بر صمیمیت و عشق متقابل او به شما.

شوهرتان را تشویق کنید و وقتی برای رسیدن به هدف خاصی تلاش می‌کند، مشوق او باشید. بار‌ها و بار‌ها به او بگویید که به او کاملا ایمان دارید. اگر می‌توانید هر روز از همسرتان به خاطر تلاشی که برای موفقیت و آسایش در زندگی مشترکتان کرده است، قدردانی کنید.

به شوهرتان نشان دهید که نمی‌خواهید شخصیتش را تغییر دهید و او را‌‌ همان طور که هست، قبول دارید. این نکته را هیچ‌گاه فراموش نکنید که باید برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید،‌‌ همان طور که شما هم گاهی به تنهایی و خلوت با خودتان نیاز دارید.

«خانمی هستم ۳۰ساله و شاغل، ۱۲سال است که ازدواج کرده‌ام. شوهرم را خیلی دوست دارم ولی به تازگی احساس می‌کنم علاقه‌اش به من کم شده است. لطفا راهنمایی‌ام کنید». «دختری ۱۸ساله‌ام. سه ماه است که عقد کرده‌ام. اوایل زندگیمان عاشق همسرم بودم و هنوز هم هستم ولی انگار او به من توجهی ندارد. چه کار کنم که توجه و علاقه همسرم را به خودم بیشتر کنم؟».

جام جم سرا: زوج‌های جوان باید به تفاوت‌های زن و مرد توجه داشته باشند و بدانند که همسرشان با رسم و رسوم و در شرایط متفاوتی نسبت به آن‌ها بزرگ شده است. واقعیت این است که زن و شوهر‌ها فقط از نظر ظاهری با هم متفاوت نیستند بلکه از بسیاری جهات دیگر نیز با هم تفاوت دارند.
برخی روان‌شناسان معتقدند که زندگی در جوامع امروزی به زنان در کسب مهارت‌هایی چون بیان احساسات، صمیمیت و عشق ورزیدن و… کمک کرده است حال آنکه مردان را به کنترل و پنهان کردن احساسات، پیروزی در رقابت‌ها، کسب استقلال شخصی و… ترغیب می‌کند پس بیهوده است که در ابتدای زندگی مشترکتان از مرد زندگیتان انتظار داشته باشید در مهارت‌هایی که هیچ گونه آموزشی در آن ندیده است، استاد باشد.
از سویی هرچند مردان نیز زندگیشان را دوست دارند و به آن اهمیت می‌دهند ولی ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا احساس خود را بیان کنند؛ زیرا می‌خواهند مطمئن شوند کاری که انجام می‌دهند، درست است.
به گزارش جام جم سرا، در خور ذکر است که بیشتر مردان ترجیح می‌دهند درباره احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند و با کارهایی نظیر خرید کردن برای خانه، زیباسازی محیط، تعمیر وسایل منزل و… دوست داشتنشان را بیان کنند. اما از آنجا که مردان به عشق، محبت، صبر و حمایت حقیقی زنان نیاز دارند به مرور زمان در سایه اطمینان و کمک همسران خود می‌توانند به آنان عشق بورزند؛ بنابراین شما وقتی بهتر درک کنید که همسرتان چه طور احساسات خود را پردازش می‌کند، سوء تفاهم‌های بین شما برطرف می‌شود و قادر به اداره بهتر روابطتان خواهید بود و با تلاش خود و به کارگیری مواردی که در ادامه گفته می‌شود می‌توانید ارتباطی خوب و عشقی زیبا را در زندگی مشترک تجربه کنید.۱ – به ظاهرتان توجه داشته باشید

با خودتان صادق باشید و از هیچ تلاشی برای عاشقانه‌تر شدن زندگیتان کوتاهی نکنید. عاشق شدن زمانی اتفاق می‌افتد که ترشح هورمون عشق (اکسی توسین) در افراد زیاد می‌شود. زمانی که همسرتان با شما احساس راحتی و آرامش کند، از دیدن شما لذت ببرد و شما را همواره مرتب و آراسته ببیند به قلمروی عاشقی نزدیک شده‌اید و ترشح هورمون اکسی توسین در شما و شوهرتان به میزان حداکثری خود خواهد رسید.۲ – احترام همسرتان را حفظ کنید

به همسر خود احترام بگذارید و با او به گونه‌ای رفتار کنید و سخن بگویید که احساس کند برایش ارزش زیادی قائل هستید. در این صورت او هم ترغیب می‌شود که به صورت متقابل بیشتر به شما نزدیک شود و با شما احساس همدلی بیشتری خواهد کرد.۳ – بگویید دوستت دارم

اعتماد به نفس او را با تایید تصورات مثبت او نسبت به خودش، تقویت کنید. اگر روزی یک بار به شوهرتان بگویید که «دوستش دارید» باعث می‌شود احساس خوبی در او ایجاد شود. با اطمینان خاطر به اینکه، او می‌تواند به درستی بسیاری از کار‌ها را انجام دهد، کار‌ها را به او بسپارید.۴ – به شوهرتان فرصت جبران بدهیدچگونه به قلب مردان راه یابیم

مرد‌ها در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند؛ بنابراین در برابر او بی‌تفاوت نباشید و برای کمک به او تلاش کنید. همیشه به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کار‌هایش فرصت دهید.۵ – از شوهرتان قدردانی کنید

شوهرتان را تشویق کنید و وقتی برای رسیدن به هدف خاصی تلاش می‌کند، مشوق او باشید. بار‌ها و بار‌ها به او بگویید که به او کاملا ایمان دارید. اگر می‌توانید هر روز از همسرتان به خاطر تلاشی که برای موفقیت و آسایش در زندگی مشترکتان کرده است، قدردانی کنید.

۶ – به حریم شخصی او احترام بگذارید

به شوهرتان نشان دهید که نمی‌خواهید شخصیتش را تغییر دهید و او را‌‌ همان طور که هست، قبول دارید. این نکته را هیچ‌گاه فراموش نکنید که باید برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید،‌‌ همان طور که شما هم گاهی به تنهایی و خلوت با خودتان نیاز دارید.

۷ – برای ابراز محبت پیشقدم شوید

برای محبت کردن، منتظر اقدام شوهرتان نباشید و خودتان پیش قدم شوید. نیازهای عاطفی او را درک کنید و به او قدرت دهید چرا که او عاشق قدرت است و از قدرتمندشدن لذت می‌برد و در چنین حالت‌هایی است که صمیمیتش به بیشترین میزان ممکن می‌رسد.

۸ – او را با دیگران مقایسه نکنید

هیچ‌گاه او را با فرد دیگری مقایسه نکنید و توانایی‌های او را زیرسوال نبرید؛ زیرا انتقاد غیرمنطقی و غیراصولی، دشمن صمیمیت است. پس با توجه به تفاوت‌های فردی، او را‌‌ همان گونه که هست، بپذیرید و اگر هم ضعف‌هایی در شوهرتان می‌بینید در موقعیت‌های مناسب با او صحبت کنید تا با کمک شما، آن‌ها را برطرف کند.

۹ – سرزنش و تحقیر ممنوع

از هرگونه سرزنش و تحقیر شوهرتان در جمع‌های دوستانه و فامیلی به شدت بپرهیزید، سرزنش و تحقیر او موجب قطع ارتباط کلامی شوهرتان با شما خواهد شد. همواره او را تمجید کنید و نکات مثبت اخلاقی او را بر زبان بیاورید. توجه داشته باشید که بی‌عرضه خواندن او، آب سردی است بر صمیمیت و عشق متقابل او به شما.

۱۰ – در مواقع عصبانیت پند و اندرز را کنار بگذارید

در لحظه‌ای که همسرتان عصبانی یا ناراحت است، به همسرتان اندرز ندهید، او را نصیحت نکنید و سکوتش را نشکنید. احترام به سکوت شوهرتان در چنین مواقعی، خودش باعث صمیمیت بیشتر بین شما خواهد شد. در خور ذکر است که در یک موقعیت مناسب، شما می‌توانید با شوهرتان درباره علت عصبانیتش صحبت و در صورت لزوم، او را راهنمایی کنید.

۱۱ – تماس چشمی برقرار کنید

هنگام پرسیدن سوالی از همسرتان حتما سوال را به صورت دقیق بپرسید چرا که مشخص‌تر شدن سوال به احتمال زیاد، باعث می‌شود که شوهرتان به سوال شما به طور جزئی و با دقت بیشتری پاسخ دهد. در ضمن مراقب اشاره‌های غیرکلامیتان باشید و برای بهتر شدن گفت‌و‌گو سعی کنید حالت چهره‌تان خنثی باشد، بدنتان آرام و لحن صدایتان نه بسیار بلند و نه بسیار آرام باشد. در هنگام صحبت با همسرتان سعی کنید بیشتر لحظات با او تماس چشمی برقرار کنید. همین تماس چشمی، در ارتباط موثر‌تر و ایجاد بیشتر صمیمیت تاثیر زیادی در زندگی مشترکتان خواهد داشت.

۱۲ – انتقاد کنید اما اصولی

مهارت‌های گوش فرادادن فعال را به کار ببرید. هنگام صحبت دائم با او مخالفت نکنید و وسط حرفش نپرید. منصفانه بحث کنید و از به کاربردن الفاظ منفی و جملاتی چون «تو هرگز مرا درک نمی‌کنی» یا «تو همیشه بی‌حوصله هستی» استفاده نکنید از ایجاد احساس گناه در وی و دوباره مطرح کردن اشتباهات گذشته اجتناب کنید. در زمان حال زندگی کنید و درباره اینکه اکنون چه احساسی نسبت به او دارید، با شوهرتان صحبت کنید. اگر هم نسبت به کارهای او انتقاداتی دارید، باید با روش اصولی انتقادهای خود را مطرح کنید (منیژه مسگری – کار‌شناس و مشاور خانواده/ خراسان)

آمار مبتلایان به کرونا در کشور دوباره روندی افزایشی در پیش گرفته است و تعداد شهرهای نارنجی در ۱۰روز گذشته از ۱۸ به ۳۶ و تعداد شهرهای زرد نیز از ۱۳۰ به ۱۷۸ شهر افزایش یافته است؛ اتفاقی که برای ما زنگ خطر بزرگی محسوب می‌شود.

سفر رئیس‌مجلس ایران به روسیه ابعاد مختلفی دارد؛ یک بعدش به روابط دوجانبه ایران و روسیه مرتبط است به این معنا که دو کشور تمایل دارند روابط خود را در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی و همکاری‌های منطقه‌ای توسعه بخشند.

نوزدهم بهمن یادآور حماسه اعلام وفاداری نیروی هوایی ارتش با امام راحل در سال۱۳۵۷ است؛ بیعتی که از مصادیق رزق لایحتسب الهی است.

رئیس سازمان ملی استاندارد در گفت‌وگو با جام‌جم:

گفتگو با محمدباقر خرمشاد، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی درباره شعار اسلامیت

گفت‌وگو با کامبیز دیرباز، بازیگر نقش شهید زرین در فیلم «تک تیرانداز»

گفت‌وگو با حمید شاهنگیان؛ آهنگساز سرودهای پر آوازه و خاطره‌انگیز اول انقلاب

با ورود اولین محموله از واکسن به ایران سوالات بسیاری در رابطه با چگونگی و زمان واکسیناسیون شکل گرفته است

اگر از بیت‌کوین، ارزش آن، قوانین خرید و فروش و جزئیات دیگر آن خبر ندارید، این گزارش را بخوانید

انتشار اخبار تایید نشده درباره حذف غربالگری اجباری با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3880موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4455موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 2017موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36533موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4251موضوع : چگونه به قلب مردان راه یابیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9403موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19545موضوع :

این مطلب در مورد موضوعات راههای تسخیر قلب پسران، بدست آوردن دل پسر مغرور، راه های جذب مردان مغرور، راههای بدست آوردن دل شوهر، راههای نفوذ به قلب زنان، راههای نفوذ در قلب شوهر، به دست آوردن دل پسرها، قلب یک مرد نوشته شده است.

راههای تسخیر قلب پسران

قبل از قلب، ذهنش را تسخیر کن

در شروع یک آشنایی بهتر است خوب به رفتار و واکنش‌های همسرت دقت کنی تا روحیات او را بیشتر بشناسی. از کسانی که او را می‌شناسند در مورد سرگرمی‌ها و سلایقش صحبت کن و نقاط اشتراک خودت و او را کشف کن. به‌دنبال این باش که همسرت از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه کارها و رفتارهایی بیزار است. سعی کن شنونده خیلی خوبی برای او باشی چون آدم‌ها بیشتر جذب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود. وقتی به حرف‌های همسرت توجه کنی به‌تدریج شعله یک عشق را در او ایجاد خواهی کرد که برای همیشه ماندنی است. به او نشان بده که برایش اهمیت داری و مهم‌ترین شخص زندگی‌ات در او خلاصه می‌شود. وقتی با او به رستورانی می‌روی و او مشغول صحبت کردن می‌شود، هرگز صحبت‌هایش را قطع نکن حتی اگر تلفن همراهت زنگ خورد، مکالمه همسرت را قطع نکن و با این کار مطمئن باش که او را بیشتر به سمت خودت جذب کرده ای.

بدست آوردن دل پسر مغرور

اگر هدف از آشنایی و به دست آوردن دل پسر، ازدواج و تشکیل خانواده است، شما ویژگی‌ها، صفات، اخلاق و رفتار یک دختر متین و شخصیت‌مدار، با تقوا و مرتبط با خدا را داشته باش، خداوند زمینه ازدواج شما را با پسری همانند خودت فراهم می‌سازد، در این صورت هم متانت و وقار شما حفظ می‌شود وهم از فریب پسرهای هوسباز و چرب زبان در امان خواهی بود.

راه های جذب مردان مغرور

ارسال سیگنال‌های ترکیبی

هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن چیز خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد. اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیش‌بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی‌کند ولی اگر رفتارتان قدری مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد، فکر دیگران مشغول می‌شود. فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم تاکید کرده است که باید به شکلی این سیگنال‌های ترکیبی ارسال شود که شخص مورد نظر چنین سوالاتی را از خود بپرسد: آیا آن شخص به من علاقه دارد؟ اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می‌کند؟ چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می‌کند و حتی ممکن است در مورد شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند توضیحی برای رفتارتان پیدا کند.

دقت کنید تا وقتی به شما کاملا علاقمند نشده است، هر زمان که توانستید به وی نزدیک شوید زیرا در غیر این صورت شما را فراموش می‌کند. اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذبتان شد، ناپدید شوید یا ارسال سینگنال‌های قدرمتمند را که نشان دهنده عشق شما است متوقف کنید. از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می‌شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می‌تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

راههای بدست آوردن دل شوهر

شنونده خوبی باشیدوقتی مردی به حرف های زن مورد علاقه اش با صبر و حوصله گوش می کند به او ثابت می کند که دوستش دارد. زن ها در خانه بسیار بیشتر از مردها حرف می زنند. در حقیقت با صحبت کردن قصد ایجاد روابطی محکم و صمیمی دارند و پیوندی عاطفی می خواهند و گاهی اوقات هم درخصوص موضوعی مضطرب و نگران هستند و با حرف زدن می خواهند از اضطرابشان بکاهند، اما متاسفانه مردها در این گونه مواقع فکر می کنند باید مشکلی را حل کنند و راه حل ارائه می دهند و بحث را به تصور خودشان تمام کرده و زن را با تمام نگرانی هایش به حال خود رها می کنند و این تصور را در زن به وجود می آورند که علاقه ای در میان نیست. وقتی مردی شنونده خوبی است می تواند حامی زن خود باشد و صلح و آرامش به وجود آورد.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

مهربانی های کوچکدرک این موضوع که هدیه های کوچک مانند یک شاخه گل برای زن بسیار مهم است، برای مرد سخت است اما اگر بداند این هدیه ها در کنار انجام دادن کارهای هرچند کوچک چه معجزه ای می کند، لحظه ای درنگ نکرده و به این وسیله عشق خود را به او ثابت می کند.

راههای نفوذ به قلب زنان

۱-کاری به برنامه تناسب اندامش نداشته باشید

بدن خانم ها هیچ ربطی به شما ندارد. همه ما می توانیم غذای سالم خورده و هر روز ورزش کنیم یا غذای نا سالم خورده و اصلا ورزش نکنیم.نحوه رفتار ما با بدنمان تنها به خودمان و شاید دکترمان مربوط است!ما می توانیم هرقدر که دوست داریم چاق باشیم!هیچ چیز وحشتناک تر از مردی نیست که در امور مربوط تناسب اندام خانمش دخالت کند.

۲- به او نگویید که باید با اندامش چه کار کند

بدن او به خودش مربوط است! شما می توانید ظاهر باب میل خودتان را داشته باشید (رنگ مو، اندازه مو و…) اما حق ندارید او را از داشتن ظاهر مطلوبش منع کنید.تغییراتی که ما انسان ها بر بدن خود اعمال می کنیم نوعی ابراز شخصیت است.وقتی مردی به زنی در مورد این تغییرات دستور می دهد، در حقیقت جلوی این ابراز شخصیت را می گیرد که کار غم انگیزی است.اگر می خواهید از نظر همسرتان جذاب باشید، از قضاوت نحوه ابراز شخصیتمان دست بردارید.

۳-نژاد پرست نباشید

نژاد پرست نباشید! چون خیلی زشت است!اصلا نیازی به توضیح بیشتر هم ندارد!

۴- کاری نداشته باشید که او چقدر زنانه یا مردانه است

برخی زن ها حوصله آرایش و پیرایش ندارند(از ناخن گرفته تا موهای بدن).پس آنها را سرزنش نکنید! آنها خود به عدم تطبیق خودشان با استاندارد های موجود در جامعه در خصوص زیبایی آگاهند!پس نیازی به سرزنش اضافی شما نیسـت!اصلاح نکردن دست و کنار آمدن با آن در این دوره و زمانه شجاعت بسیاری می خواهد!.ز سوی دیگر با رفتار های ((دخترانه)) زنان مخالفت نکنید.اگر از آرایش کردن و لباس صورتی پوشیدن لذت می برند، مانعشان نشوید!

۵- حامی او باشید

خود را با او برابر بدانید.او را کنترل نکنید.اینکار باعث ایجاد احساس عدم امنیت در برابر جنس مخالف در زن می شود.مردانی با احساسات نا امن(شکاک) زن را سرد مزاج می کنند؛ مخصوصا وقتی سعی می کنند به زن بقبولانند که برای ایجاد حس مردانگی در یک مرد باید تحت سلطه و کنترل او در بیاید.

راههای نفوذ در قلب شوهر

۱ – اجازه بدهید او درک کند که علاقه نشان می‌دهید به آنچه که می‌گوید

هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می‌گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد. یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است.

اجازه دهید به او بداند که شما متوجه اید که چه می‌گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانیتان.

همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می‌فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می‌گذارم.

۲ – لطفاً داوری و قضاوت نکنید

هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می‌شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید.

آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می‌خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد. شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می‌کند برای شما بگوید.

به دست آوردن دل پسرها

چگونه به قلب مردان راه یابیم

از بکار بردن کلمه چرا بپرهیزیدوقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می‌کنند، از آنها می‌خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می‌دهد و شرایط را بحرانی و حساس می‌کند.

وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این را ه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می‌گیرد.تمرین کنید که به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

هرگز نگویید ما نیاز به گفتگو داریمهیچ چیز بهتر از این جمله نمی تواند یک مرد را وادار کند که کمتر حرف بزند. این جمله حامل این پیام است که او کار اشتباهی کرده است که در دردسر افتاده و باید درباره اش توضیح دهد. او گفتگو را قبل از شروع کردنش متوقف خواهد کرد.

بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم به آرامی و غیر مستقیم وارد شدن به آن است. زمانی که هر دوی شما مشغول انجام آن هستید را انتخاب کنید مثل آشپزی و یا تمیزکاری سبک، که او راحتی بیشتری احساس کند. به خاطر داشته باشید وقتی او درگیر فوتبال جمعه شب است برای این کار به او نزدیک نشوید.

گوش دادن واقعی را یاد بگیریدشما همیشه شانس شنیدن افکار او را نخواهید داشت. چندین بار شده است که شما وقتی که او صحبت می‌کرده است در فکر دیگری بوده اید یا شاید هم فکر می‌کرده اید که در جواب به او چه بگویید؟!

این موضوع بسیار مهم است که اکنون را با او باشید تا اینکه به افکارتان اجازه دهید همه جا باشد غیر از با او. یک مرد می‌تواند احساس کند که شما واقعاً می‌خواهید حرفهای او را بشنوید یا خیر. درست شنیدن بهترین راه برای رسیدن به یک گفتگوی واقعی است که او هم بتواند حقیقت را به شما بگوید.

قلب یک مرد

عشق زوری نیست!

بیشتر زوج‌ها یکدیگر را به دلیل نداشتن حس‌های رمانتیک سرزنش می‌کنند. جملاتی مثل«‌تودیگر عاشقم نیستی»، «به من احساس داشته باش» جملات متداولی در بین زوج‌های جوان است. اجازه بدهید که همسر‌تان، خودش باشد و از او نخواهید که به خاطر خوشایندی شما واکنش‌هایی را نشان بدهد که در وجودش نیست. اگر این فرصت را به همسر‌تان بدهید که نقش خودش را بازی کند، به‌تدریج می‌توانید با ایجاد فضای آرامی که ایجاد کرده‌اید، عشق را هم بین خودتان به‌وجود بیاورید.

می خواهم بیشتر بخوانم:

جذب مردان و ایجاد وابستگی

چرا مردان موی بلند دوست دارند

چگونه برای مردان جذاب باشیم

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم

novinatlas 1707 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

چگونه به قلب مردان راه یابیم
چگونه به قلب مردان راه یابیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *