چگونه جذب فالوور داشته باشیم

 
helpkade
چگونه جذب فالوور داشته باشیم
چگونه جذب فالوور داشته باشیم

مدت زیادی نیست که شبکه اجتماعی اینستاگرام بین کاربران اینترنت جهان محبوب شده است. اما در همین مدت کوتاه، این سرویس توانسته است بین شبکه های اجتماعی به خوبی بدرخشد. امروز، اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان یکی از محبوب‌ ترین و پر کاربردترین شبکه های اجتماعی است و در ایران نیز استفاده گسترده ای از آن میشود.

اینستاگرام نه تنها محیط مناسبی برای تبلیغات برندهای شخصی و کوچک است، بلکه بستر بسیار قدرتمندی برای تبلیغات برندهای بزرگ دنیاست.

معمولاً در نخستین روزهای راه اندازی یک پروفایل در اینستاگرام ممکن است با کمی فعالیت می توانید تعداد قابل توجهی فالوور و لایک به دست بیاورید، اما پس از مدتی متوجه خواهید شد که روند رو به افزایش تعداد فالوورهای شما کند می شود. همچنین، میزان لایک شدن عکسهای شما با مقدار رشد دنبال کنندگانتان متناسب نیست. یعنی به میزانی که از تعداد فالوور های خود انتظار دارید، برای عکس های خود لایک جمع آوری نمی کنید.

حال ما قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه میتوان با سرعت بالاتری، تعداد بیشتری لایک و فالوور به دست آورد و چگونه میتوان بازدید کننده های بیشتری را به سمت پروفایل خود کشاند. با خواندن این آموزش به راحتی میتوانید روزانه بیش از 200 فالوور و برای هر عکس خود، بیش از 1000 لایک جمع آوری کنید.

اتصال اکانت فیسبوک و اینستاگرام یکی از بهترین روش های افزایش دنبال کنندگان در اینستاگرام است. آمار نشان می دهد که بیش از 20% از کاربران اینستاگرام، حساب کاربری فیسبوک هم دارند. بنابراین با وصل کردن این دو اکانت، پروفایل شما برای بسیاری از دوستان و آشنایان نمایش داده خواهد شد و آنها شما را دنبال خواهند کرد.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

بررسی ها و آمار نشان می دهد 3% از کسانی که در فیسبوک با شما در ارتباط هستند در اینستاگرام نیز شما را دنبال خواهند کرد. همچنین شما میتوانید یک Status در فیسبوک ارسال کنید و دوستان خود را از ساخت پروفایل جدید اینستاگرام خود مطلع کنید. آمارها نشان داده که این عمل باعث افزایش ضریب 3% به 5% خواهد شد. بنابراین شما بیشتر از حالت عادی، فالوور خواهید آورد.

دقیقاً همانند توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی، کاربران اینستاگرام نیز از تگ ها (هشتگ) برای نشان دادن ویدئوها و عکسهای خود از هشتگ استفاده می کنند. بنابراین برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام، از هشتگ ها استفاده کنید.
در ادامه می توانید 20 هشتگ محبوب در شبکه اجتماعی اینستاگرام را مشاهده کنید.

به همین ترتیب شما میتوانید از هشتگهای فارسی پربازدید استفاده کنید. برای یافتن اینکه آن هشتگ چقدر بازدیدکننده دارد و چقدر مهم است باید بررسی کنید که در جستجوی آن هشتگ چه تعداد عکس موجود است. هرچه تعداد عکسهای موجود بیشتر باشد، یعنی آن هشتگ پر کاربرد تر است و کاربران بیشتری از آن استفاده می کنند. برای مثال، چند هشتگ فارسی معروف در زیر آورده شده است:

البته باید توجه داشته باشید برای عکس ها و مطالب ارسالی خود باید از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. هشتگه ای نامربوط ممکن است به ضرر شما تمام شود و بازدیدکنندگان را از نام شما فراری سازد.

در کنار استفاده از هشتگ های معروف، استفاده از فیلترهای عکس معروف هم برای شما نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت. در لیست زیر 10 عدد از معروفترین فیلتر های اینستاگرام آورده شده است:

اگر شما به دنبال فالوور و لایک های بیشتر هستید باید روابط خود را با دیگران گسترش دهید. گسترش رابطه با دیگران به راحتی امکان پذیر است. به صورتی که نظرات مرتبطی بر روی عکسها و ویدئوهای دیگر کاربران بگذارید تا آنها با خواندن این نظرات توجه خاصی به پروفایل شما بکنند و در نهایت با بازدید از پروفایل شما و دنبال کردنتان عکسهای شما را به طور مداوم ببینند. به این ترتیب، طی مدت کوتاهی تعداد لایک ها و به طبع فالوور های شما افزایش پیدا می کند.

نکته قابل ذکر این است که اکثر کاربران اینستاگرام، بیشتر زمان خود را در این نرم افزار صرف لایک کردن عکس ها می کنند و زمان کمی را به نظر دادن درباره عکس دیگران اختصاص می دهند. پس طبیعتاً باید تعداد لایک عکس ها و ویدئوهای شما بیشتر از میزان نظرات باشد.

همچنین، کاربران به طور معمول نسبت به کامنت ها بیشتر واکنش نشان می دهند. یعنی اگر شما درباره یکی از عکس ها یا ویدئوهای افراد نظر بدهید، احتمال اینکه او به از پروفایل شما دیدن کند بسیار بیشتر از زمانی است که صرفاً عکس او را لایک می کنید. همچنین نتایج تحقیقات نشان داده است در این حالت، احتمال اینکه آنها شما را دنبال کنند 401% بیشتر خواهد بود.

با توجه به تحقیقات و آماری که گروه نوین تهیه و جمع آوری کرده است، به این نتیجه رسیده ایم که به طور میانگین با هر 1000 لایک بر روی عکس های دیگران (کاربرانی که شناختی روی آنها نداشتیم و دنبال کننده آنها نبودیم)، تقریبا 21.7 لایک برای عکس های خودمان جمع آوری شده و 6.1 دنبال کننده به لیست ما اضافه شده. همه اینها در حالتی است که ما در ازای دنبال شدن، آنها را دنبال نمیکردیم. این آمار، آمار خالص کاربرانی از اینستاگرام است که صرفاً برای پاسخ به لایک کردن یک عکس، این کارها را انجام داده اند.

پس به این نکته توجه داشته باشید هرچه تعداد بیشتری لایک کنید، امکان دیده شدن عکس ها، ویدئوها و به طور کلی پروفایل شما توسط کاربران دیگر (که خارج از دایره فالوورهایتان در اینستاگرام هستند) بیشتر خواهد شد و در نهایت این امر باعث افزایش دنبال کنندگان شما خواهد شد.

یکی از راه‌هایی که برای اتوماتیک کردن این روش دارید، استفاده از ربات اینستاگرام است. فقط یک نکته: اگر روزی تصمیم به استفاده از ربات اینستاگرام گرفتید، پیشنهاد می‌کنم حتماً از یک ربات خوب استفاده کنید. به شخصه برای این منظور ربات دیدوگرام را پیشنهاد می‌دهم.

با بررسی و تحلیل نتایج حاصل از 46 کاربر اینستاگرام و بیش از 1000 عکس مختلف، گروه نوین به این نتیجه رسید که بهترین زمان برای ارسال عکس یا ویدئو در اینستاگرام، شنبه ها ساعت 5 الی 6 بعد از ظهر است. در این بازه زمانی تعداد بسیار زیادی از کاربران اینستاگرام آنلاین هستند و در نتیجه شما آمار بهتری دریافت خواهید کرد.

بازه زمانی دیگری که بعد از آن مورد توجه ما قرار گرفت، روزهای سه شنبه تا پنج شنبه بین ساعت های 3 تا 4 بعد از ظهر بود. در این ساعات نیز تعداد لایک و کامنت قابل ذکری دریافت کردیم.

همچنین، به طور معمول یک پست بعد از ارسال شدن در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام در ساعات اولیه خود بسیار مورد توجه قرار می گیرد و بیشترین تعداد بازدید، لایک و کامنت را در ساعات اولیه خواهد داشت. طبق آمارها و بررسی های انجام شده توسط گروه نوین، 46.15% از تمامی کامنت هایی که برای یک پست ارسال می شود در ساعت اولیه است و بیش از 69.23% از این تعداد در 3 ساعت اول رخ می دهند. بنابراین بهترین زمان برای جلب توجه کاربران به عکس ها و ویدئوهای شما همان ساعت نخست ارسال آن است. در اولین ساعت پس از ارسال فعال باشید!

شما به راحتی می توانید با اپلیکیشن هایی مانند Diptic چندین عکس را در یک عکس خلاصه کنید و آن عکس را در پروفایل خود ارسال کنید. طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که اینگونه عکس ها معمولاً 19.41% لایک بیشتر و 22.04% کامنت بیشتری نسبت به عکس هایی که به صورت معمولی (1 عکس در یک فریم) هستند دریافت میکنند.

بنابراین اگر فرصت این کار را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم بجای گرفتن یک عکس و اشتراک گذاری آن، چندین عکس بگیرید و به صورت همزمان در یک عکس ترکیب کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

با توجه به مطالب ذکر شده، نتیجه گیری کلی این است که اگر میخواهید رشدی در تعداد فالوورهای خود ببینید باید به همان میزان در اینستاگرام فعالیت کنید. سعی کنید در زمان های مشخص و در فرصت های خالی خود در اینستاگرام بگردید و عکسها و ویدئوهای مورد علاقه خود را لایک کنید و روی آنها نظر بگذارید. این بهترین روش برای رشد دادن یک حساب کاربری در اینستاگرام است.

البته با این حال ما آمار را بررسی کردیم و متوجه شدیم که به صورت تقریبی 16.6% ازفالوورهای ما، ربات بودند یا کاربرانی بودند که هیچگونه عکس العملی در برابر ارسال های ما نشان نداده اند. با توجه به آمار بالا، شما باید به طور خلاصه این کارها را انجام دهید:

با رعایت این اصول، به راحتی می توانید سرعت رشد تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید و بازدهی بیشتری از فعالیت خود در اینستاگرام داشته باشید. همچنین، به شما پیشنهاد می کنم که مقاله دیگر ما که درباره گسترش تجارت در لینکدین است را هم مطالعه نمایید تا بتوانید استراتژی خوبی برای شبکه های اجتماعی خود در نظر بگیرید.

اگر در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی سوالی دارید می توانید از طریق فرم نظرات در زیر همین مطلب، آن را با ما در میان بگذارید.

دیدوگرام یک سرویس بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است که تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام را برای شما ساده می‌کند. به کمک این سرویس، شما تبلیغاتی منظم‌تر و موثرتر خواهید داشت.

با عضویت در خبرنامه نوین، هر هفته یک ایمیل مفید در زمینه بازاریابی دیجیتال دریافت کنید

سلام. ممنون از مطلب خوبتون.
این افرادی که فالو میکنن تا پیجشون دیده بشه و فالو کنیم، چطور ما رو پیدا میکنن؟ با نرم افزار خاصی رباتی چیزی کار میکنن یا روشای دستی استفاده میکنن مثلا میرن فالورای پجای پرطرفدار حوزه خودشونو دنبال میکنن؟
و ببخشید یه سوال دیگه من پیجای اینستاگرام ایرانی زیادی رو میبینم که تصویرسازیا یا نقاشیای یه پیج خارجی مشخصو تقلید میکنن بدون اینکه فالورشون بدونه این ایده از خودشون نیست و کپیه. حالا من که حوزه فعالیتم هنر نقاشیه آیا راهی وجود داره اگه کسی این کارو با ایده من کرد متوجه بشم؟ میدونم کپی رایت وجود نداره و تقلید زیاده و … اما اقلا در همین حد که اگه کسی عکس نقاشی مشابه مال من پست کرد من متوجه بشم (یا چیزی شبیه این) وجود داره راهی؟
تشکر

سلام

برای فالو کردن از ربات استفاده میشه و به صورت خودکار فالوورهای یک پیج مشخص رو فالو می‌کنند.

و جواب سوال دوم: خود اینستاگرام فقط موسیقی‌های کپی شده رو موقع پست گذاشتن تشخیص میده و فعلا برای تصاویر یا ویدیو چنین امکانی وجود نداره. مگر این که تصاویر شما لایسنس داشته باشند و خودتون پیج‌هایی رو پیدا کنید که تصاویر شما رو کپی کردند. بعدش می‌تونید با ارسال گزارش از اینستاگرام بخواهید که تصاویر رو حذف کنه و به پیج مورد نظر هشدار بده.

موفق باشید

من چطوری میتونم درخواست بدم که من دنبال کنن؟همونطورمه بقیه پیج هابه من درخواست دنبال کردن میدن؟

برید به پروفایل شخص و Follow رو بزنید.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

سلام
من فالوور خریدم ولی هرقدر فالوور من اضافه میشه دو برابرش فالوشده های من بالا میره نمیخوام اینطوری باشه چکار کنم لطفا کمکم کنید
چون اگر اینطوری باشه دیگه خرید نمیکنم ممنون منتظرم

سلام، از ربات insta cleaner استفاده کنید و فالووینگ‌ها رو پاک کنید. البته بد نیست به پشتیبانی اونجایی که فالوور خریدین هم زنگ بزنید و دلیلش رو بپرسید.

ممنون از اطلاعات بسیار خوبتون.سوال من این هست که برای قرار دادن عکس آیا ترجیحی بر گرفتن عکس توسط خود کاربر با استفاده از یک عکس آماده وجود دارد؟اطلاعات ضد و نقیضی در این مورد وجود دارد.اما واقعا اینستاگرام قادر به تشخیص این مسأله هست؟

سلام من کارم فرش دستبافه ولی نمیدونم چطور باید فالووری انتخاب کنم که مرتبط با کارم باشن

هشتگ‌های مرتبط روی پستتون بزنید، به پیجای مرتبط تبلیغ بدید، فالوورهای صفحاتی که مرتبط با کار شما هستن یا مخاطبانتون نزدیک به هم هستند رو فالو کنید، پست‌های مرتبط رو لایک کنید و …

سلام
حالا که دارم جواب شما رو طبق اطلاعات خودم میدم اول از همه میگم که اینستاگرام بفهمه یا نفهمه برای من حداقل،هیچ اهمیتی نداره.
دوست عزیز،کپی بکن،هرچقدرم دلت خواست بکن،ولی تروخدا ذکر منبع کن.همین؛بزار کارت در چهار چوب انسانیت باشه.موفق باشی

سلام، من سوالتون رو متوجه نشدم، اما کلا اینستاگرام هنوز رو کپی رایت عکس‌ها خیلی حساس نیست، مگر اینکه عکس خیلی مشهور باشه یا ریپورت بشه

بنده سوالی داشتم چه نوع محتواهایی در رسانه اجتماعی فروش بیشتری دارند ؟

اگر منظورتون محبوبیت هست، باید بگم محتواهای:

۱. زرد و جنجالی (معمولاً مرتبط با ستاره ها)
۲. فوتبال
۳. غذا و آشپزی
۴. مثبت اندیشی

و چیزهایی از این دست

سلام، من قبل از اینکه با مجموعه آموزشی شما آشنا بشم با یک سری ربات خارجی مثل instazood.com و hootsuite.com و followerhot.com و… کار کردم ولی واقعا هیچ کدوم به پای ربات ایرانی و اورگانیک بودن روش های افزایش فالوور واقعی شما نمی رسند. میخواستم در صورت امکان، بهم در مورد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و سئو اینستاگرام (اکسپلور ) راهنمایی بدید.
در ضمن اگه بشه در مورد تبادل بیشتر توضیح بدید و تاکتیک های بهتری ارائه کنید خیلی خووووووووب میشه.
همچنین یک لیست از صفحاتی که پیشنهاد میکنید کارشون خوبه برای تبلیغات و فالووراشون فیک نیست بگید یا آموزش بدید بفهمیم که فالوورهاشون واقعی هست یا فیک و قلابی.
مرسی مرسی مرسی نوین عزیز شما حرف ندارید مطالب وبلاگتون رو واقعا دوست دارم
همیشه همینقدر خوب بمونیدد نویننننن جان

سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
من پیشنهاد می‌کنم با بخش دیدوگرام تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید
با آروزی موفقیت برای شما

گفته شد که یکی از بهترین زمان های پست گذاشتن روز شنبه ساعت ۵ تا ۶ بعد از ظهر است اما من در طول روز ۴ پست مس گذارم آیا باید تمام این ۴ پست را ساعت ۵ تا ۶ بعد از ظهر بگذارم؟

سلام.
نه لازم نیست هر ۴ پست رو در یک ساعت بذارید چون ممکنه یکی دوتاش دیده نشه. میتونید یه کار دیگه بکنید؛ اینستاگرام یک قسمتی داره به نام insight که نشون میده چه روزها و ساعت‌هایی، افراد بیشترین بازدید رو از پیج شما داشتن. میتونید توی اون ساعت‌ها پست‌هاتونو با فاصله منتشر کنید.

توضیحاتتون واقعا عالی بود ممنونم

کی به شما گفته این روش بک لینک سازی درسته که چند روزه کامنتای تکراریتون تمومی نداره؟!! در مورد سئو بیشتر بخونید.

ممنون از راهنمایی شما به نظر خیلی ساده و کاربردی میاد امیدوارم در عمل هم همین طور باشه من یک صفحه برای کسب و کار راه انداختم اماهنوز نتونستم فکرم رو روی‌ه یکی از هنر هایی که دارم متمرکز کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

سلام.
ممنون از توجهتون
اگ دنبال کسب و کار هستین حتما به وبسایت http://www.didogram.com برین. کلی مطلب در مورد آموزشهای اینستا وجود داره

سلام جناب من تعداد فالور هام بالاست اما تعداد لایکام خیلی کمه فیکم نیستن خودشون فالوم کردن اما نمیدونم چرا تعداد لایکام کمه تعداد فالور هام ۱۲۵۹اما تعداد لایکام۵۰یا ۶۰تاهست چرا؟؟

سلام؛
بیشتر رو ظاهر و محتوای صفحه تون زمان بذارید.
لطف کنید همین مقاله رو بخونید و سعی کنید نکاتی که گفته شده رو در صفحه تون رعایت کنید.
حتما به تدریج نتیجه ی مطلوب رو خواهید گرفت
با آرزوی موفقیت.

سلام اقا بابک دیر جواب میدین چرا؟
ممنون از اولی خیلی خیالم راحت شد فکر کردم از عمد اسم منو ننوشته طرف 🙂
بعضی پستای اینستا خیلی لایک داره اگه بخوام دونه دونه باز کنم ببینم طرفی که میخوام این پستو لایک کرده یا نه وقت زیاد میبره روشی هستش ویدئو و پست یک راست اسم طرفو بزنی ببینی لایک کرده یا نه؟ اصلا این لایک هایی که میکنیم بجز خودمون مردم هم میتونند ببینن؟ کدوم بخشه؟

روشی هست که توفیسبوک بری سال و تاریخ فلان که پستاشو ببینی؟ اونایی که صفحه داره پیج معمولی نیست
ممنون

سلام دوباره سمانه جان!
بابت تاخیر معذرت میخوام! دیگه تعطیلی‌ها و روزهای مرخصی اجازه ندادن نظرات رو چک کنم 🙂
دوست عزیزم شما برو اینستاگرام، اون پایین روی عکس قلب کلیک کن. دو تا بخش داری: یکیش نوشته You و اون یکی نوشته Following.
اگه وارد بخش Following بشی، لایک، کامنت، و فالوی فاللورهاتو میتونی ببینی، ولی این فهرست همیشه صد درصد کامل نیست. دوم اینکه فقط لایک ها و کامنت‌هایی که فالوورات روی پستای پابلیک گذاشتن رو نشون میده. و در نهایت، بعضی افراد از بخش تنظیمات، گزینه Hide Activity رو فعال کردن. وقتی این گزینه فعال بشه، شما خیلی از فعالیت‌های اون شخص توی اینستاگرام رو نمیتونین ببینین (مخصوصا اینکه کی آنلاین بوده).
در مورد فیس بوک متاسفانه من اطلاعات خاصی ندارم چون تقریبا هیچ وقت باهاش کار نکردم (بصورت حرفه‌ای) و خیلی هم راستش ازش خوشم نمیاد 🙂

سلام بعضی از پیجها اول صفحشون پایین نوشته شده توسط کی فالو شده مال پیج من نداره
میخوام بدونم این کار چجوریه تو تنظیمات کجاش بری؟ و هر کی رو که دوست داشتی میتونی اسمشو بنویسی که حرص بقیه دربیاد؟
چون یک پیجی که من ۴-۵ نفری بودم فالوش کردم اسم من تو پیجش نیست
(followed by…(
ولی اسم کسی روی نوشته که بعد من دیرتر اومد و جز فالووراش شد اد اسم همونو نوشته حرصم دراومد. تازه فالووره پستی هم نداره ولی من پستامم زیاده فکر کردم از عمده این کار کرده و تو تنظیماتش رفته و … خلاصه خیلی ناراحتم. خدا کنه اشتباه باشه.

و چطوری میشه تو پستای یکی که خیلی لایک هم داره فقط اسم طرفی که میخوای و پیدا کنی متوجه بشی لایک کرده یا نه؟ ترفندی هستش راهی هستش؟
لطفا جواب بدید خواهش تورو خدا بگید از عمد نیست

سلام. سمانه جان اینکه نشون میده یک صفحه توسط کیا فالو شده ارتباطی به تنظیمات نداره و فقط هم فالوورهای شما رو نشون میده. ینی اگر شما وارد پیجی بشین که تا حالا نرفتین و فالو نکردین، و چنتا از فالوورهای شما این صفحه رو دنبال کرده باشن، اینستاگرام به شما میگه این این افراد این صفحه رو فالو کردن.
برای نشون دادن اینکه کی لایک کرده هنوز گزینه‌ای وجود نداره.
موفق باشی

مصطفی
بابت مطلب تحلیلی وساختار حرفا ایش ازت خیلی ممنونم
واقعا لذت بردم
نوین رو یادم میمونه

سلام پویا جان. آقا مصطفی نبودن من از طرف ایشون ازتون تشکر میکنم
خوشحالیم که از مطالب ما خوشت اومده 🙂

سپاس از محتوای خوب شما!

با عرض سلام و خسته نباشید
ممنون ام از مطالب مفیدتون

خوشحالیم که مفید بوده براتون

ممنون از شما! مطالبِ مفید و باارزشى بود.

متشکرم بنیامین جان. خوشحالیم که مفید بوده

با سلام
احتراما بنده دارم فروشگاه اینترنتی فروش عسل راه اندازی میکنم میخاستم راههای تبلیغ فروشگاههایی اینچنینی در اینترنت چطور صورت میگیره و اگه شما انجام میدید هزینه آن چگونه میباشد.
با تشکر
تقوی

سلام آقای تقوی،
روش‌های تبلیغات اینترتی گستردگی زیادی دارند. از تبلیغات در گوگل تا تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام که کاملا بخش های متفاوتی هستند. پیشنهاد من به شما اینه که با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و شرایط کاری تون رو به همراه بودجه‌ای که برای تبلیغات اینترنتی اختصاص دادید رو با کارشناسان ما درمیون بذارید. کارشناسان نوین با توجه به نوع فعالیت شما، بودجه تبلیغاتی‌تان و انتظاری که از کسب و کارتون دارید بهترین روش های تبلیغات اینترنتی را به شما معرفی میکنند.

?متشک__________رم ?

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد مدیر وب کاملا محفوظ می باشد

دوره جامع جادوی سئو زمستان 2021 منتشر شد (اقساطی)

در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام وجود دارد. ما می‌خواهیم در این مقاله به 20 نکته اساسی در این رابطه بپردازیم که با رعایت آنها می توانید رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید.

اینستاگرام از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

اخیراً میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اکنون سوال مهمی که همه به دنبال پاسخ آن هستند این است که چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟

در اینترنت مقاله‌های زیادی در این رابطه وجود دارد. برنامه‌ها و تکنیک‌های زیادی نیز در این زمینه به کار گرفته می‌شوند که برای شرکت‌ها و اشخاصی که دنبال پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی هستند حائز اهمیت است. ما می‌خواهیم در این مقاله به 20 نکته اساسی در این رابطه بپردازیم:

اگر می‌خواهید Follower هایتان را افزایش دهید می‌بایست به صورت مداوم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر دیده شوید. کاربران فعال حداقل روزانه 3 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند.

شما باید در موقعیت‌های استراتژیک دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود قرار دهید که بهترین جایگاه آن در پائین مقاله است.

در یک نقطه پر بیننده از وب سایت خود، بنری با عنوان ” مرا Follow کنید ” یا چیزی شبیه به این قرار دهید. به خصوص در صفحه مخاطبین خود این کار را بکنید.

این کار موجب تشویق مردم برای Follow کردن شما می‌شود. این مسئله در روابط کاری و تجاری شما نیز تأثیر مثبت دارد.

این عمل موجب می‌شود تا نام کاربری اینستاگرام شما در جاهای بیشتری دیده شده و در نتیجه تعداد Follower های شما افزایش یابد.

اکثر کسانی که در اینستاگرام پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌هایشان استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند.

زمانی که شما دوستان خود را در عکس ها تگ می‌کنید، در اصل شما این عکس را به پروفایل آن‌ها نیز اضافه می‌کنید و در بخش عکس‌های تگ شده آن‌ها قرار می‌دهید. این باعث می‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که منتشر کرده‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما شود.

اگر می‌خواهید معروف شوید در هر شبکه اجتماعی که فکر می‌کنید باید با مردم در ارتباط باشید و با آن‌ها وارد مشورت، بحث و گفتگو شوید و از این طریق اکانت های خود را تبلیغ کنید. بهترین روش در اینستاگرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پربازدید می‌باشد.

اطلاعات و بیوگرافی‌های لازم و ضروری را به پروفایل خود اضافه کنید و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایمیل خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید.

با جستجوی هشتگ های مرتبط با خودتان افرادی که با شما وجه مشترک دارند را دنبال کنید تا دنبال کنندگان آن‌ها نیز بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

 

به اشتراک گذاری محتویات باکیفیت و پیام‌ها، تأثیر مثبتی روی افزایش تعداد دنبال کنندگان می‌گذارد.

یکی از مواردی که همیشه مخاطبین را به سمت شما جلب می‌کند، توجه به مراسم‌ها و رخدادهای عمومی است که این موضوع در ایران نیز بسیار بازدهی بالایی دارد. شما با تبریک گفتن عید و یا انتشار یک مطلب مربوط به رخدادهای عمومی می‌توانید ارتباط بسیار خوبی با دنبال کنندگان خودتان برقرار کنید.

یک قابلیت مهم در اینستاگرام ویدئوهای 1 دقیقه ای است که به شما این فرصت را می‌دهد تا در60 ثانیه آنچه می‌خواهید به دیگران انتقال دهید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک می‌کند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد و فقط عکس‌های ثابت و بدون صدا در آن دیده نشود.

نتایج نشان می‌دهد تشویق کاربران به شرکت در رقابت‌ها، بحث‌ها و حتی مسابقات نتیجه بسیار مناسبی در پی خواهد داشت. انجام اینگونه مسائل در یک شبکه اجتماعی می‌تواند به محبوب تر شدن برند و افزایش Follower و ترافیک برای سایت منجر شود.

روش بسیار راحتی برای اتصال فیسبوک به اینستاگرام وجود دارند. در این روش، به راحتی می‌توانید پیام‌ها و پست‌های مشابه را بین تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید و این پیام‌ها و پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده و در نتیجه ارتباطات خود را گسترش دهید.

وقتی در یک بلاگ در حال درج نظر می‌باشید، این ایده خوبی است که پروفایل اینستاگرام خود را به شکل یک لینک در محتوای متن نظر خود اضافه کنید. این مورد باعث می‌شود تا با نویسندگان وب سایت‌ها یا بلاگ ها ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را برای دنبال کردن شما تشویق کنید.

وقتی مردم پیام‌های شما را Like می‌کنند، یا از شما در نظرات تشکر می‌کنند و یا حتی اسم و نام کاربری شما را منتشر می‌کنند، شما هم باید همین کارها را در قبال آن‌ها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند.

اگر از روش‌های اسپم برای جذب دنبال کننده استفاده کنید، به زودی آن‌ها شما را UnFollow کرده و احتمالاً به دوستانشان نیز این را پیشنهاد می‌کنند. این حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبیت شما تأثیر منفی می‌گذارد. این را به خاطر داشته باشید که صادقانه رفتار کردن و شفاف بودن به شما کمک می‌کند تا نه تنها دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، بلکه از خودتان نام خوبی به جای بگذارید.

همانطور که در یکی از موارد بالا گفتیم، تهیه کردن و ارسال پیام‌های باکیفیت حائز اهمیت است. با توجه به اینکه شما نمی‌توانید تمام 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته را در اینستاگرام باشید، یا اینکه گاهی اوقات چیز باکیفیت و مناسبی برای ارسال ندارید، می‌توانید یک لیست از موضوعات جذاب تهیه کرده و هر از گاهی در اینجور شرایط آن‌ها را منتشر کنید. این موضوعات جذاب می‌تواند اخبار، آموزش و یا مقاله‌های مختلف باشد.

شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا یا ردبول و حتی دیجی کالا در ایران برای دنبال کنندگان خودشان در اینستاگرام پیشنهادهای ویژه‌ای ارائه می‌دهند. مثلاً با ارائه تخفیف‌های ویژه فقط در اینستاگرام یا راه اندازی مسابقات در صفحه خودتان می‌توانید اینستاگرام خودتان را از وب سایتتان مجزا کنید تا دیگران را ترغیب به دنبال کردن اینستاگرام خود به صورت مجزا نیز بکنید.

 

مشاهده نسخه PDF مقاله: 20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام

هشتگ ابزار ساده‌ای است که استفاده صحیح و حساب‌شده از آن به‌خصوص در برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر می‌تواند به‌شدت کارآمد و مؤثر واقع شود. با مطالعه این مطلب در جریان آنچه که برای استفاده درست و تأثیرگذار از هشتگ لازم است قرار خواهید گرفت.

داشتن استراتژی در شبکه های اجتماعی موضوع مهمی محسوب می شود و بدون آن نمی توان نتایج عالی از شبکه های اجتماعی کسب کرد! در این مقاله به بهبود استراتژی شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت.

این روزها راه ها ، روش ها و کانال های تجارت الکترونیک گسترده تر و بسیار وسیع تر شده است. مبحث جدیدی که به تازگی رنگ و بوی بسیار جدی در صنعت کسب و کار آنلاین به خود گرفته است، مقوله موبایل مارکتینگ یا بازاریابی با موبایل است.

باتوجه به استقبال مردم از شبکه های اجتماعی، یکی از روش های موثر در برندینگ و تبلیغات اهمیت دادن به شبکه های اجتماعی می باشد. در این مقاله به 10 نکته مهم برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت.

بازاریابی ویروسی (Viral Marketing) نوعی بازاریابی است که در آن پیام تبلیغاتی به صورت دهان به دهان (Word of Mouth) در میان مخاطبان پخش می‌شود. در ادامه به توضیحات کامل تری درباره این موضوع خواهیم پرداخت

سرویس گوگل پلاس یا همان شبکه اجتماعی گوگل چقدر در سئو یک وب سایت اهمیت دارد و حضور در آن را چقدر باید جدی گرفت، آیا نظر افراد با تجربه در این زمینه تاکید بر حضور در این شبکه اجتماعی دارد؟

سلام وقت بخیر 

از اینکه این مقاله برای شما مفید بوده بسیار خوشحالیم 

بسیار عالی

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

سلام مفید و تاثیر گذار بود

مطلب خیلی خوبی بود 

خوب و مفید بود منم فالوو کنید 

عالی بود.

ممنون از سایت خوبتون .

ممنون از مطالب عالیتون  

خیلی عالی 

باسلام و احترام محضرتان تشکر بابت مطالب زیبا بازم بسیار قدرتمند ظاهر شدید سایت بسیار زیبایی دارید.. قالب سایت هم خیلی زیباست افتخار ما آشنایی با شماست امیدواریم روزی باشما همکاری کنیم.

وااییییییییییی.خیلی خــــوب بود،ممنــــــــــــــونـــم.

سلام ممنون

سلام ممنون از مطالبتون.

متشکر از سایت خوبتون

سلام.ممنون.

سلام.خیلی مطالبتتون عالیه .

عــــــــــــــــــالــــــــــــــــی

ممنون از مطلب خوبتون

سلام

کافیه که با مرورگر خود وارد اینستاگرام شوید و لینک پروفایل خود را کپی نمایید

باسلام مقاله بسیار خوب و مفیدی بود. 

بسیار عالی استفاده کردیم

بسیار عالی، مفید و تاثیر گذار

بسیار عالی بود، ممنون بابت به اشتراک گذاری

ممنون عالی بود.

بسیار عالی بود ممنون.

سلام خانم یزدی عزیز

ممنون از پیگیری  شما

شما میتوانید با تبلیغات برای تولید کنندگان و فروشندگان این کار را شروع و در قبال تبلیغات هزینه دریافت کنید.

سلام دوست عزیز

اینستاگرام های فعال تقریبا هر 3 ساعت یکبار به روز میشوند. ضمنا بهتر است مطالب و تصاویر شما به صورت پیوسته و منظم باشد.

سلام دوست عزیز

سایت مدیروب طراحی شده توسط برنامه نویسان خودمان است و از سیستم های آماده استفاده نشده است.
 

تعداد کل امتیازات این مطلب 247

این مطلب را به اشتراک بگذارید

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

راه های ارتباطی ما

اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

تمامی حقوق مادی و معنوی ویدئوهای آموزشی و محصولات متعلق به مدیر وب می باشد ، جهت حمایت از صاحب اثر هزینه ی محصولات را پرداخت نمایید …

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک


مشاهده نسخه PDF مقاله: 20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرامDownloads-icon

مرجع آموزش بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی

در دو هفته میشود فالور ها را از 0 به 10K رساند به شرط آنکه روش های اصوای را رعایت کنید ; یک فرمول بسیار ساده برای افزایش فالوور وجود دارد که باعث می شود به سرعت رشد کنید و فروشتان را افزایش دهید و با سرعت خیلی زیاد مخاطبان آنلاین و فالوورهای خود را افزایش دهید و کسب و کارتان را با نرخی فراتر از حد نرمال و حتی بالاتر از حد انتظار خودمان افزایش دهید.

در ادامه ما به شما گام به گام تمام کارهایی که انجام دادیم تا افزایش فالوور داشته باشیم و به این موفقیت دست پیدا کنیم را شرح می‌دهیم؛ و شما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام جذب کنید

در عمر فعالیتمان با شرکت های و صنعت های زیادی کار کردیم، صنایع مختلف مانند صنایع تولیدی، آموزشی، صنایع دستی، پزشکی، زیبایی و… و از تمام آنها تجربیاتی جدید به دست آوردیم، در ابتدا تمام مواردی را که جدید پیدا می‌کردیم در هر صنعتی استفاده می‌کردیم، اما در تمام صنایع بازدهی نداشت. درصدی از این موضوع به خاطر تغییر الگوریتم اینستاگرام بود و درصدی به خاطر رفتار مردم در صنایع مختلف، در ادامه اصول و روش هایی که در تمام صنعت‌ها نتیجه بخش بوده است و تجربیات خودمان در صنایع مختلف را به شما به اشتراک می‌گذاریم<br/>

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

این بخش به کمی فکر و تلاش احتیاج دارد. برای به دست آوردن تعداد زیادی فالوور واقعی در اینستاگرام شما باید محتوایی را تولید کنید که نه تنها برای اینستاگرام تولید شده، بلکه برای آنچه که مخاطب شما میخواهد نیز مناسب باشد. پیدا کردن روش درست بسیار مهم است، چون باعث می‌شود که فالور های بیشتری جذب کنید و شما را بیشتر بشناسند و افزایش فالوور واقعی داشته باشید.

به طور کلی، تصاویر مختلفی دراینستاگرام وجود دارند که در صنایع مختلف متفاوت است تصاویری با نقل‌قول‌های انگیزشی یا خنده‌دار، عکاسی های با کیفیت، یا تصاویرگرافیکی حرفه ای

با این حال، باید با دقت در نظر بگیرید که چه نوع محتوایی را تولید می‌کنید. باید به یاد داشته باشید که Instagram یک هدف خاص و منحصر به فرد است و تجربه‌ای که به کاربر می‌دهد کاملاً متفاوت از چیزی مانند Facebook و Twitter است.

در تولید محتوا این موارد را نظر بگیرید:

طبق آمار های ما مردم پیام تصویری را 60000 بار بیشتر از یک متن ساده درک میکنند. در کمتر از یک ثانیه مخاطب با با دیدن پست شما تصمیم میگیرد که آیا شما ارزش زمان و وقت او را دارید و شما را فالو کند یا خیر!

هنگامی که شما موضوع و استراتژی خود را انتخاب کردید خیلی مهم است که در آن موضوع ثابت قدم باشید و عقب نکشید. این تنها چیزی است که باعث میشود افرادی که شما را فالو می کنند به شما اعتماد کنند این موضوع در تمام پیج ها و صنعت ها صادق است و در پیج های بزرگ آسیب بیشتری دارد.

ما متوجه شده ایم دلیل اینکه مخاطبان پیج amiratariani را دنبال میکنند این است که مردم میتوانند انتظار سطح بالایی از کیفیت و ارزش را از ما داشته باشند.آنها میدانند که ما در اینستاگرام یک سری پست های مشخص را ارائه میدهیم و و توقع ندارند در پیج ما یک پست با موضوع سیاسی ببینیند آن ها می دانند که پست های ما بر پایه ی آموزش است و سعی می کنیم نکات و ترفند ها را آموزش دهیم ، اعتماد به این نکته دلیلی است که باعث میشود فالوورهای مشخصی داشته باشیم که آن ها به ما اعتماد دارند و مرا می شناسند و به پست ما علاقه نشان می دهند.

ما از برند و نام پیج خود به شدت محافظت میکنیم و پست های مشخصی را تولید می کنیم که مخاطبان ما به آن ها علاقه دارند این که آن ها به چه موضوع و پستی بیشتر علاقه دارند را با سعی و خطا های بسیاری به دست آوردیم .به همین دلیل است که ما میخواهیم پستهایی تولید کنیم که مطمئن هستیم مختص جایگاه و پیج ما باشد.

مشکل مشترک همه ی آنهایی که تازه می خواهند اکانت اینستاگرام بسازند این است که نمی دانند می خواهند چه موضوع یا محتوایی تولید کنند و تنها به دنبال افزایش فالوور هستند نکته ای که باید بدانید این است که از کسی تقلید نکنید زیرا رمز موقیت در اینستاگرام این است که کمی منحصر به فرد باشید .

و اما هشتگ : بهترین راه رایگان برای جذب مخاطب جدید و افزایش فالوور است اینکه بدانید چه هشتگی برای شما مناسب است اولین قدم شما برای شروع موفقیت در اینستاگرام است (نگران نباشید در بخش 6 کاملا به آن می پردازیم.) می توانید از سایت iconosquare یا keywoordtools استفاده کنید و ببینید کدام هشتگ مناسب موضوع شما است و حتی می توانید کاربرانی که این هشتگ را فالو میکنند پیدا کنید و ببینید که آنها چه نوع محتوا و موضوعی را میپسندند.

آزمایش A/B را انجام دهید.یک هفته یک نوع موضوع و محتوا را امتحان کنید و هفته ی بعد یک موضوع دیگر را.بهترین موضوع و محتوا را پیدا کنید و واقعا مخاطبین خود را بشناسید.

اگر کار با فتوشاپ را بلد نیستید  برای شروع برنامه های و wordswag و Typoramaو sparkpost را می توانید در موبایل استفاده کنید و  عکسهای خود را ویرایش کنید یا عکس نوشته های زیبا بسازید .<br/>

زمانی که می دانید چه نوع موضوعی مناسب پیج شما است آن زمان است که واقعا میتوانید برای گذاشتن پستهای بزرگ تمرکز کنید و با مخاطبین و فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.این کار ممکن است ساده بنظر برسد اما همیشه می بینیم که مساله تولید محتوای مناسب نادیده گرفته میشود.باید متوجه شوید که مخاطبان شما با دیدن چه عکسهایی و یا چه موضوعاتی لذت میبرند سپس در پیج خود تصاویر مرتبط با آن موضوعات را قرار دهید.باید با مخاطبین خود بطور خاص ارتباط برقرار کنید.به خاطر داشته باشید که محتوای خوب چیزی است که مخاطبان می پسندند نه چیزی که شما دوست دارید.به همین دلیل است که باید رابطه ی خوبی با مخاطبین خود داشته باشید تا یاد بگیرید چه نوع موضوعاتی را دوست دارند.

زمانی بود که ما چیزی را منتشر کردیم و فکر کردیم مخاطبین زیادی را به خود جذب و سرگرم می کند اما با مشکل مواجه شدیم.یا زمانی یک پست را منتشر کردیم و تعجب کردیم که چرا اینقدر محبوب شد! شما هم باید در اوایل کارتان که فالور های کمتری دارید آزمون و خطا کنیدو مدام نظرسنجی کنید  و طیف گسترده ای از انواع پست های مرتبط را منتشر کنید تا بتوانید افزایش فالوور واقعی و مرتبط داشته باشید.یک راه خوب برای فهمیدن اینکه مخاطبین شما چه چیزی می خواهند این است که بینید رقیبتان چه پست هایی می گذارد یا اینکه چه نوع تصویری در وب سایت ها و یا بلاگهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در حرفه ی شما محبوب است.

اگر در یک حرفه ای هستید که محصولات مصرفی می فروشید از تصاویر محصول خود با یک انسان در حال انجام دادن یک فعالیت استفاده کنید .مثلا شما کفش های ورزشی نایک دارید اگر از تصاویری استفاده کنید که یک ورزشکار در حال ورزش کردن با کفش ورزشی نایک است بسیار تاثیر زیادی در افزایش فالوور و اعتماد سازی بین شما و فالوورها دارد .یک نکته که خیلی مهم است اجتناب از “بیش از حد پست گذاشتن” است.این کار برای یک فرد مشهور خوب است زیرا بخش بزرگی از جذابیت پیج آنها نمایش زندگی شخصی است.مثلا فالوورها ی “سلنا گومز” واقعا کنجکاو هستند که بدانند او برای شام چه میخورد چه برندی را استفاده می کند .حتی اگر یک اکانت شخصی دارید هم این کار خوب است،زیرا مشخص است که این یک حساب کاربری(پیج) برای به اشتراک گذاشتن زندگی روزمره ی شماست.اما اگر یک حساب کاربری حرفه ای دارید این کار خوب نیست مگر اینکه عکسهایی که می گذارید متناسب با موضوع پیج شما باشد.به عنوان مثال،به عنوان یک مدیر عامل یا بنیانگذار،یک عکس شخصی از اینکه چگونه میز کار خود را چیده اید با حرفه ی شما متناسب خواهد بود اما گذاشتن یک عکس شخصی از شما درمهمانی آخر هفته کار درستی نیست.

بیش از حد پست گذاشتن به این معنی است که شما تعهد خود را به کیفیت از دست داده اید و مخاطبان ثابت پیج را گیج می کنید.

در اینستاگرام تعامل بالاترین چیز است.برای بهترین نتیجه تصاویری را پیدا کنید که احساسی را به وجود بیاورد و مرتبط باشد و در ذهن مخاطب ایجاد سوال کند .برای مثال تصویر زیر 95 درصد تعامل برانگیزتر از پست های معمولی ماست.این نکته حاصل تجربیات ماست که یک درصد تعامل در لایک کردن نسبت به فالور ها  یک مقیاس خوب برای فالو کردن است.

سعی کنید در عکسهای خود از چهره ها استفاده کنید.تصاویری که شامل صورتها و چهره ها میشوند برای افزایش تعامل مناسب هستند زیرا مغز ما طبیعتا میخواهد با دیگران تعامل داشته باشد.همچنین تصاویری که شامل چهره نیست اما یک قسمتی از چهره مثلا چشم ها را شامل میشود نیز میتواند به مخاطب این حس را القا کند که بخشی از عکس هستند

هر پست باید یک CTA یا درخواست انجام کار داشته باشد (CTA در خواست انجام یک کار از مخاطبان است مثلا:این پست را لایک کنید ، شماره تلفن خود را ارسال کنید ، کامنت بگذارید) .با اضافه کردن درخواست فعالیت یا انجام کار, افراد به احتمال 25% بیشتر به آن عمل می‌کنند تا بدون CTA

CTA باید مرتبط با یک عکس باشد اما نه شبیه به متنی که در بیو BIO استفاده میکنید(بعدا درباره ی بیو بیشتر صحبت میکنیم.

در مورد CTA به عنوان یک روش فکر کنید که به مردم یادآوری میکند که میتوانند کاری انجام دهند.با اضافه کردن CTA به تصویر خود تنها کاری که می کنید این است که به فالوورهایتان یادآوری میکنید که مجبور نیستند فقط در گذشته سیر کنند،آنها واقعا می توانند کار دیگری انجام دهند از جمله لایک کردن عکس شما و یا نوشتن کامنت و نظر زیر عکس شما.

سوالات خود را در تصاویری که به اشتراک میگذارید بپرسید تا فالوورهایتان را تشویق به پاسخ دادن کنید.این کار یک تاکتیک ساده است برای اینکه متوجه شوید فالوورهای اینستاگرام شما با پیج شما در حال تعامل هستند و پیجتان را دنبال می کنند.این یک تاکتیک بسیار ساده است.

مطرح کردن سوال در تصویری که به اشتراک می گذارید همیشه باعث ایجاد علاقه میشود و مردم را وادار میکند که پست شما را بخوانند و پاسخ دهند و پست شما به افراد بیشتری نمایش داده می شود، حال گر تعامل با پست شما بالا باشد پست شما در اکپلورر نمایش داده می شود افراد جدیدی شما را می بینند و افزایش فالوور خواهید داشت.

“.شما میخواهید آنها به پستهای شما علاقه مند باشند و شخصا با پیج و حساب کاربری شما ارتباط داشته باشند. پرسش و پاسخ بل آنها در هرپست که کمتر از یک ثانیه وقت شما را میگیرد به آنها انگیزه میدهد که با پیج شما تعامل داشته باشند.

مثالهایی از CTA :“دوستانی که این پست را دوست دارند زیر این پست تگ کنید.”یا “اگر موافق هستید لایک کنید”و….همیشه به زمانی که پستی را منتشر می کنید و اطلاعات رایگانی را به کاربران می دهید کاری را از آن ها بخواهید که انجامش دهند این کار کمک میکند که پیج شما به سرعت بالا رود و فالوررهایتان اضافه شوند.

در استوری باید داستان سازی کنید و راحت تر با مردم صحبت کنید با استفاده از استوری باید گزارشی از پستهای خود تهیه کنید. با ارائه ی یک روایت یا داستان توجه مردم را به خود جلب کنید، فقط یک سطر متن ننویسید. چندین ویدئو یا تصویر از پشت صحنه تولید پست یا شرکت خودتان تهیه کنید تا مردم با شما بیشتر آشنا شوند فالور ها دوست دارند بدانند در پشت صحنه چه می گذرد و کمی بیشتر از شما بدانند و با شما آشنا شوند، نشان دهید که چقدر کارتان برایتان با اهمیت است.

تاثیرپذیری یک استوری با احساسات نیز ارتباط دارد. همیشه به دنبال ایجاد احساسات با گذاشتن پست های خود باشید. چه شما به دنبال احساساتی کردن مردم باشید چه آنها رابخندانید چه آنها را حیرت زده کنید، هدف پستهای شما باید ایجاد ارتباط و احساس با مخاطبین خود باشد. یک مثال خوب پیج stanford است شما به هیج عنوان در استوری های این پیج احساس نمی کنید که یک دانشگاه است ومدام در حال تهیه استوری از لحظات خوب و کمی شخصی دانشجویان و اساتید است مثلا زمانی که دانشجویان در ناهار خوری هستند یا مشغول جشن فارغ و التحصیلی هستند و…

توجه داشته باشید که آنها همیشه به دنبال آن هستند که مخاطبان خود را به صفحه اینستاگرامیشان نزدیک تر کنند و در احساسات آن ها شریک باشند.

تولید محتوا توسط کاربران همیشه ممکن است و یک کار جذاب است، این کار نه تنها به شما کمک می کند که توسط کاربران تایید شوید و اعتماد بیشتری را جلب کنید و افراد بیشتری شما را فالو کنند بلکه به شما کمک می‌کند که یک پیج فعال و پر تعامل داشته باشید برخی از پیج ها تقریباً کل استراتژی پیج خود را با استفاده از محتوای فرستاده شده توسط کاربران ساخته اند. این کار به آنها کمک کرده که یک جامعه ی بزرگ از هواداران در اینستاگرام خود بسازند. همچنین صدها نماینده و فن پییج وفادار به پیج ایجاد کنند؛ مانند تصاویر ارسالی کاربران با محصولات شما، البته باید انگیزه لازم را ایجاد کنید مثلا یک هدیه در نظر بگیرید.

به طور منظم در پستهای خود از فالوور ها بخواهید محتواهای خود را برای شما ارسال کنند این می تواند سوالاتی که از شما می پرسند و شما پاسخ می دهید باشد اما می توانید کمی حرفه ای تر هم رفتار کنید یک مسابقه طراحی کنید، عکاسی از موضوعی خاص در مناسبت خاص که به شما و محصولاتتان ارتباط دارد یا ارسال تصاویرشان با محصولات شما با هشتگ اختصاصی خودتان، یک هدیه برای آن ها در نظر بگیرید و بعد از اینکه تصاویرشان را ارسال کردند تمام تصاویر را در پیج خودتان منتشر کنید و از کاربران بخواهید به بهترین آن رای دهند.

تولید محتوا یک اصل بسیار جدی در بازاریابی دیجیتال مخصوصا در شبکه های اجتماعی است، زیرا اگر شما تولید محتوای صحیحی داشته باشید بسیاری از هزینه تبلیغات شما کاهش پیدا می کند و اعتماد سازی قوی تر شکل می گیرد،در سال های اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی و نیاز شرکت ها به بازاریابی با شبکه های اجتماعی گروهی از مدیران به دلیل مشغله و نداشتن تخصص ترجیح دادند فرایند بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی را به صورت تخصصی برون سپاری کنند تا بتوانند در هزینه خود صرفه جویی کنند و از یک تیم متخصص برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خود استفاده کنند از این جهت دیگر نیازی به حضور یک تیم تولید محتوا در شرکت ها نبود اما مشکل اصلی مدیران این بود که در انتخاب یک مجموعه تولید محتوا دچار مشکل بودند.

فرآیند تولید محتوا علاوه بر دانش گرافیک و تصویرسازی و محتوای جذاب نیازمند دانش بازاریابی نیز هست عده‌ای از مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که در صنعت گرافیک و تصویر سازی فعالیت می کردند اقدام به تولید محتوا کردند اما غافل از اینکه فرایند تولید محتوا نیاز به دانش بازاریابی دارد بنابراین زیباسازی و تصویر مناسب در یک پیج به تنهایی برای بازاریابی در اینستاگرام و فروش موفق کافی نیست بنابراین اگر خواستید که فرایند تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام خودتان را به یک شرکت واسطه به سپارید این نکته را حتما لحاظ کنید که این شرکت باید به دانش بازاریابی با شبکه های اجتماعی تسلط داشته باشد و یک تیم متخصص در آن حضور داشته باشند اگر شما  جزء مدیرانی هستید که می خواهید فرآیند بازاریابی و مدیریت پیج اینستاگرام خود را برون‌سپاری کنید سوشال مدیا ایران به عنوان یکی از مراکز تولید محتوای تخصصی و مدیریت پیج اینستاگرام می تواند در این زمینه به شما مشاوره دهد و در قسمت اجرا نیز به شما کمک می کند جهت مطالعه جزئیات مدیریت پیج اینستاگرام می توانید به قسمت خدمات در منو مراجعه کنید

جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام و تعامل بیشتر با آنها نیاز به حفظ زیبایی و تم ثابت دارد به طوری که این تم هویت پیج شما را نشان میدهد. این کار باعث میشود تصاویر و پستهای شما قابل تشخیص باشد و کار شما حرفه ای تر به نظر برسد از رنگ ها، فونت ها و قالب ثابتی استفاده کنید

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

به یاد داشته باشید که کیفیت زمانی ارزش دارد که در پستهای اینستاگرامی شما به چشم بیاید. چیزی را فقط برای اینکه پستی شیر کرده باشید پست نکنید! همیشه مطمئن شوید که محتوای پست شده ی شما برای مخاطبینتان ارزش دارد.

به تصویر زیر نگاه کنید رنگ ها با دقت انتخاب شده است و زمانی که تصویر پستتان کپی شود اگر کسی شما را قبلا دیده باشد قابل تشخیص خواهد بود .<br/>

شما نمی خواهید یک پیج بزرگ داشته باشید که باعث فخر و غرورتان شود بلکه میخواهید با افزایش تعامل احتمال پیدا کردن یک فالوور واقعی را افزایش دهید.

فالوور واقعی کسی است که به طور کامل محتوای پستها و کارهایی که انجام میدهید را دوست دارد.آنها کسانی هستند که اگر به آنها بگویید کاری را انجام دهند به دلیل اینکه شما از آنها خواسته اید این کار را انجام میدهند.به زمانی فکر کنید که شما طرفدار یک پیج بوده اید و از بین بقیه ی پیج ها فقط آنها را انتخاب کرده اید په چیز باعث شده از آن پیج خرید کنید یا اگر از شما خواستد به خیریه کمک کنید شما به آن ها اعتناد کرده اید؟

اگر میخواهید هرگونه تاثیر گذاشتن یا در معرض دید قرار گرفتن را افزایش دهید، این کار باید هدف اولیه ی شما در رشد فالووهایتان باشد.داشتن 10000 فالور بسیار بی ارزش تر از 100 فالور واقعی ، وفادار و مشتاق است .

به همین دلیل است که ما با جامعه ی اینستاگرامی خود مانند طلا رفتار میکنیم.

برای مثال:ما مصمم هستیم و تلاش میکنیم که به هر پیشنهاد و اظهار نظر و کامنتی که به ما داده میشود پاسخ دهیم . نشان دهید که در پشت صفحه مانیتور گوشی یا لپ تاپ یک انسان قرار دارد که با مخاطبینش چت و تعامل میکند.این یک روش عالی برای نشان دادن و بزرگ کردن خودتان در اینستاگرام است به تمام کامنت ها و دایرکت ها پاسخ دهید آن ها را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید .در بحث ها و نظر سنجی های آن ها شرکت کنید و خودتان یک پیج زنده و نمایش دهید .

تا جایی که ممکن است با مخاطبان خود همانطور که در زندگی شخصی صحبت میکنید، صحبت کنید.به شخصیتی که در پیج دارید و با مردم رفتار میکنید اهمیت دهید. بگذارید مردم فکر نکنند که در حال صحبت کردن با یک ربات هستند .

تعجب برانگیز است که چگونه بسیاری از پیج ها جنبه ی اجتماعی شبکه های اجتماعی را فراموش میکنند.اکنون دیگر یک مدل ارتباطی یک طرفه به هیچ فروشی کمک نمی کند. این مدل خوبی برای بازاریابی و فروش نیست که در آن مخاطبین به صورت منفعلانه و به اجبار رفتار شما را بپذیرند.اگر کسی زمان صرف می کند و زیر پست شما کامنتی میگذارد حداقل کاری که انجام میدهید این است که جوابش را بدهید.

این یک کار اخلاقی ساده است در جواب برای کسانی که برای ارتباط با شما تلاش میکنند.این کار باعث میشود طرفدارانتان به یک فالوور واقعی تبدیل شوند. ما حتی در دایرکت به مخاطبان و فالوورهای جدید خود پیام خصوصی می فرستیم.نکته ی کلیدی در اینجا این است که به مخاطبان خود پیام خوش آمدگویی بفرستید زمانی که شما را فالو می کنند و در آنها حس خوشحالی ایجاد کنید تا بخشی از جامعه ی اینستاگرامی شما شوند(جزو فالوورهایتان شوند.)

فاصله بین پست ها در اینستاگرام باید حداقل بین 4 الی 4 ساعت باشد.یعنی پست هایتان را در یک زمان ارسال نکنید زیرا کاربران این پستها را اسپم و شما را آنفالو میکنند.به پست گذاشتن مانند دانه کاشتن فکر کنید.شما که نمی خواهید همه ی دانه ها را در یک گودال جمع کنید!میخواهید آنها را پخش کنید.

شما باید به دنبال ثبات باشید.اگر مخاطبین شما نتوانند پست های شما را منظم دریافت کننده دیگر نمی توانید افرادی را پیدا کنید که مایل باشند شما را دنبال کنند.

اگر نمی توانید پست های خود را برنامه ریزی کنید یا زمان انتشار آن ها را ندارید می توانید از ابزار های انشار خودکار پست که می توانید برای پست های خود زمان بندی ایجاد کنید استفاده کنید.این ابزار ها با یک سرچ ساده در اینترنت قابل دستیابی هستند.

اما اگر وقت تولید محتوا هم ندارید می توانید تماما پروسه ی برنامه ریزی و مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک شرکت بسپارید و خود را از تمام این موارد خلاص کنید .

📷 نمونه تحلیل ساعت های مفید پست گذاری

اما یکی از نکات درباره ی پست گذاری این است که روزهای جمعه صبح زمان مناسبی برای ارسال پست است.زیرا جمعه معمولا روز آرام و خلوتی در اینستاگرام است و این یک فرصت عالی برای شماست که جلوتر از رقیبان پیش بروید و پست های خود را به افراد بیشتر نشان دهید.<br/>

در اینستاگرام بیو یک بخش مهم صفحه شما برای اهداف بازاریابی است.شما با داشتن یک bio قوی میتوانید مخاطبین را جذب ، علاقه مند و مشتاق کنید شما میتوانید تا 150 کاراکتر در این بخش استفاده کنید.بنابراین معرفی خودتان و فعالیتتان و یک متن جذاب از نوع CTA بهترین کار در این بخش است.در این قسمت شما باید یک متن جذاب بنویسید تا مخاطبان را ترغیب به انجام کاری کند مثلا اینکه چرا باید شما را فالو کنند

بایو تنها قسمتی از صفحه اینستاگرام شماست که می توانید یک لینک قرار دهید پس باید نهایت بهره برداری را از این قسمت داشته باشید .

bio باید قانع‌کننده باشد. فالوورهای بالقوه شما (افرادی که اولین بار صفحه شما می بینند)در اینستاگرام چند ثانیه وقت دارند تا تصمیم بگیرند که آیا آن‌ها می‌خواهند شما را فالو کنند یا نه مثلا به این فکر کنید متنی مثل “جواهرات دست ساز” ترغیب کننده است یا نوشتن متنی مثل “جهت برخورداری از تخفیفات طلای دست ساز مارا فالو کنید”؟

Bio باید توجه آن‌ها را جلب کرده و آن‌ها را وادار به فالو کردن شما کند، یا حداقل، آنها را وادار کند که به پایین تر بروند تا محتویات پیج شما را چک کنند.

توجه داشته باشید که ساختن شعار بسیار مهم است ما این شعار را برای جلب توجه افرادی که برای اولین بار به پیج ما مراجعه می‌کنند, اضافه می‌کنیم. ما می‌خواهیم یک نقطه ارتباط برقرار کنیم و نوعی واکنش عاطفی به وجود آوریم تا ما را دنبال کنند و به این رابطه ادامه دهیم.

بیو شما باید قابل سرچ کردن باشد.به عنوان مثال ما واژه‌های کلیدی و تگ هایی مثل: “اینستاگرام “, ” کارآفرینی ” و ” کسب و کار ایسنتاگرامی ” را در نظر گرفتیم تا زمانی که افراد در اینستاگرام با استفاده از این عبارات, اینستاگرام را جستجو کنند, پروفایل ما در نتایج جستجو نمایان شود.

هشتگ ها(کلماتی که اولشان علامت # میگذاریم.) آنها راهی برای بینندگان هستند که به راحتی میتوانند موضوعاتی که دوست دارند را سرچ و پیدا کنند.بنابراین به شما این امکان را میدهد که به راحتی توسط کسانی که شما را نمیشناسند فالو شوید.

ابتدا در مورد معروفترین هشتگ مربوط به پیج خود در اینستاگرام تحقیق کنید سپس آنها را گردآوری کنید.برای ما این کار شامل یک فهرست بزرگ از کلمات کلیدی است که مربوط به کاری است که ما انجام میدهیم و تصاویری که عموما مربوط به آنها است.(برای مثال #کارآفرین،# شغل#استارتاپ #اینستاگرام_مارکتینگ #کسب_و_کار_اینستاگرامی)

پس از گردآوری هشتگهای خود آنها را در کامنت زیر پست خود اضافه کنید.هشتگهای خود را در قسمت کپشن عکس قرار ندهید.قرار دادن هشتگ های شما در کامنت ها باعث میشود وقتی افراد دیگر زیر پستتان کامنت بگذارند هشتگهایتان مخفی شود.این کار باعث میشود در قسمت کپشن آزادی کامل برای نوشتن یک سوژه ی جذاب برای عکس داشته باشید.

در هر پست از 30 هشتگ استفاده کنید.اینستاگرام در هر پست اجازه میدهد از 30 هشتگ استفاده کنید.بنابراین شما میتوانید از بیشترین میزان هشتگ برای دیده شدن در بین افراد اینستاگرام استفاده کنید.

یک هشتگ با نام پیج خود یا مربوط به پیج خود درست کنید تا دیگران بتوانند از طریق آن شما را پیدا کنند.هشتگ اختصاصی میتواند به شما در تسهیل مکالمات وافزایش اعتبار پیج شما کمک کند

از هشتگ اختصاصی خود برای ساختن یک اجتماع بزرگ در پیج خود استفاده کنید و مدام با فالوور های خود تعامل کنید.این یک راه بسیار ساده است تا طرفدارانتان باور کنند که عضو یک اجتماع بزرگ تر هستند

شما همچنین میتوانید در بیو خود از هشتگ استفاده کنید تا بازتاب پیج شما بیشترشود.این یک روش ساده است تا مطمئن شوید که پیج شما با سرچ کردن آن هشتگ به خوبی نمایش داده میشود.

همه چیز در مورد کلمات زیبا و کلمات کلیدی و هشتگ ها نیست.برای رونق گرفتن کسب و کار اینستاگرام باید با برخی انسانهای واقعی صحبت و تعامل کنید.شبکه سازی میتواند شگفتی ساز باشد.این کار نه تنها در اینستاگرام بلکه در شبکه های اجتماعی دیگری نیز کار برد دارد میکند.این کار یک دلیل اصلی در موفقیت سوشال مدیا ایران بود.

وقتی شروع بکار کردیم توانستیم با شبکه ی عظیم از کارآفرینان آشنا شویم که همگی پیج قوی تری از پیج ما داشتند با حدود 20000 فالوور.آنها با به اشتراک گذاشتن پیج ما بارها به ما کمک کردند.همچنین پیج های مختلفی در همه ی زمینه ها وجود داشت که به ما کمک کردند.

بخاطر داشته باشید اگر شما به مردم کمک کنید و انتظار چیزی را نداشته باشید نه تنها از نظر قانون کارما خوب است بلکه به شما ده برابر آن برگردانده میشود.بنابراین برای پیوستن و همراه شدن با پیج های دیگر با دیدگاه “این کار چه نفعی برای من دارد؟”وارد نشوید.بلکه آن کار را به عنوان کمک به شخص خود فکر کنید. و شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقات خوبی برای شما در راه است…

وقتی در مورد یک رشد بزرگ در اینستاگرام بحث می کنیم ، شما باید به ایده هم‌کاری در رقابت عادت کنید.

اینجا جایی است که مفهوم فوق‌العاده قدرتمند S4S وارد بازی می‌شود. برای تازه‌واردها، S۴S مخفف “اشتراک گذاری با اشتراک گذاری” (Share)است، اگر شما به دنبال کردن یک میلیون فالوور در اینستاگرام یا حتی ده‌ها هزار نفر هستید، باید به ایده به اشتراک گذاری مطالب دیگران عادت کنید.

اصول اولیه ی S4S بسیار ساده است.اگر دوست دارید مطلب و پیج دیگران را به اشتراک بگذارید سپس آنها نیز پیج و مطلب شما را به اشتراک میگذارند.

این کار راهی است که شما میتوانید پیج های خود را به فالوورهای همدیگر که برخی از فالوورها تا آن زمان حتی نام پیج شما را هم نشنیده بودند نشان دهید.بهترین قسمت این کار این است که اگر شما پیجی را که برای S4S انتخاب میکنید با دقت انتخاب کنید باعث میشود که فالوورهای آن پیج به شما توجه کنند و شما را فالو میکنند.شما به سرعت درک خواهید کرد که یکی از بزرگترین چیزها در مورد اینستاگرام این است که به شما این امکان را میدهد که با علایق، سرگرمی ها و نیازهای جامعه هدفتان آشنا شوید و پیج های مورد علاقه آن ها را پیدا کنید ، با آن ها S4S کنید و ارتباط برقرار کنید.

لازم نیست که حتما عکس از تصویر پیج همدیگر را باهم به اشتراک بگذارید.گاهی می توانید در کپشن توضیحی از کار همدیگر بنویسید و همدیگر را شات کنید.

این نوع کارها مخصوص اینستاگرام است و اگر میخواهید بخش عظیمی فالوور جمع کنید این کارها بسیار ارزشمند هستند.اما همیشه بخاطر داشته باشید که باید به دنبال ایجاد یک مبادله ی دوجانبه باشید.

به دیگران که در زمینه ی شما فعالیت میکنند به عنوان رقیب نگاه نکنید بلکه به عنوان شریک و همکار نگاه کنید.

اگر از این مساله میترسید که “فالوورهای شما را بدزدند” و در نتیجه از شات کردن و گذاشتن عکسهای پیج های دیگر امتناع میکنید بعید است که بتوانید در اینستاگرام پیشرفت کنید.

گروهی که برای شات کردن عضو آن می شوید در واقع یک گروه غیررسمی از کاربران اینستاگرام است که به منظور حمایت از همدیگر با هدف انجام S4Sگرد هم آمده اند.بنابراین به جای اینکه مدام دنبال افرادی باشید که بتوانید با آنها مبادله کنید، یک گروه اختصاصی از افرادی خواهید داشت که میتوانید با اعتماد کامل به آنها پیج خود را مبادله کنید.

البته گروه های شات کردن در همه ی شکل ها و اندازه ها وجود دارد.گاهی اوقات شما گروهی را با بیش از 100 نفر عضو پیدا میکنید که به راحتی میتوانید با آنها مبادله کنید.جایی مانند بازار فروش در اینستاگرام!

گاهی اوقات شما گروهی را پیدا میکنید که اعضای خود را خودشان انتخاب میکنند و برای هرکدام برنامه ای تنظیم شده ایجاد کرده اند به عنوان مثال در یک زمان مشخص همه باید حضور داشته باشند و پست های یکدیگر را به اشتراک بگذارند.

احتمالا از اینکه چقدر راحت می توانیددر اینستاگرام با انسان های جدید دوست شوید شگفت زده شوید شما می توانید گروه خودتان را با همکاران و دوستان خودتان طراحی کنید و  به کسب و کار همدیگر کمک کنید

فکر نکنید که اینها نوعی از گروههای خارق العاده اند اکثر از تلگرام و واتساپ برای اینکار استفاده می کنند شما هم می توانید خودتان گروه خودتان را همین الان بسازید

تمام چیزی که اهمیت دارد داشتن یک رابطه ی دوستانه در هنگام انجام S۴S و تلاش برای یک رابطه ی فراتر از اینستاگرام است. قبل از اینکه متوجه شوید، به یک گروه S۴S دعوت خواهید شد. یا حتی ممکن است بخواهید خودتان را به همدیگر نشان دهید و دیگران را دعوت کنید.

وقتی شما تازه شروع بکار می کنید ممکن است کمی ترسناک باشد که از پیج های بزرگ بخواهید شما را شات کنند.اما منافعی که بعدا بدست می آورید خیلی بیشتر از هزینه ای است که صرف میکنید.داشتن پیجی که با اعضای زیاد شما را شات میکند باعث میشود بیشتر از پیج های دیگر برایتان فالوور اضافه کند.اما خیلی مهم است که پیجی را که میخواهد شما را شات کند درست انتخاب کرده باشید.

اگر یک پیج را انتخاب می کنید که موضوع و مخاطبین آنها با کار شما همخوانی ندارد پس تنها کاری که کرده اید این است که وقت و پول خود را هدر داده اید.چون تضمینی وجود ندارد که این شات کردن ها برای شما سودی داشته باشد.

درست مانند هر معامله ی دیگر در جهان،S4Sبرای داشتن یک تبادل سودمند دوجانبه است.شما باید اطمینان داشته باشید که هر دوطرف یک چیز با ارزش و مشابه از این میان بدست می آورند.

اگر فقط چند هزار فالوور در پیج خود دارید و میخواهید با پیجی با 500000 فالوور تبادل انجام دهید، یا شما را نادیده میگیرند ، یا مؤدبانه رد می شوید ، یا به طور کامل به شما میخندند.پیج کوچکتر چه سودی میتواند برایشان داشته باشد؟!

مگر در مواردی که فالوور ارزشمند و تقریبا یکسان داشته باشید، در غیراین صورت نباید از کسی بخواهید که با شما S4S انجام دهد.

این کار منجر به یک سوال ما از ما میشود:اینکه “چگونه میتوانم قدرت s4s را بهبود ببخشم؟”

بسیاری از مردم از نزدیک شدن به پیج های بزرگ برای انجام S4S دلسرد و ناامید میشوند زیرا فالوورهای قابل مقایسه ای باهم ندارند.اما اگر چه تعداد فالوورها ممکن است مهمترین مقیاس سنجش باشد اما به این معنی نیست که تنها مقیاس سنجش است.اگر اینطور بود هر کسی میتوانست با صرف چندهزار تومان و خرید هزاران فالوور غیرواقعی و ربات در اینستاگرام شناخته و معروف شود.

بهترین راه برای یافتن اهرم فشار در هر معامله ای و نه تنها در اینستاگرام، این است که یک قدم به عقب بردارید و به این فکرکنید چه چیزی برای پیشنهاد دادن در دست دارید؟چه جنبه ی منحصر به فردی وجود دارد که ممکن است شخصی دیگر را در شرایطی قرار دهد که به پیشنهاد شما فکر کند؟

یک راه این است که سطح تعامل خود را بسنجید.اگر شما مطمئن هستید که دنبال کننده هایتان فالوورهای واقعی هستند پس به راحتی میتوانید از آنها به عنوان اهرم فشار در S4S استفاده کنید. گذشته از آن به این فکر کنید که چه چیز دیگری میتوانید ارائه دهید.

شما میتوانید با گذاشتن کامنت منظم زیر پستهای پیج بزرگتر به راحتی برای خود ارزش و احترام ایجاد کنید و حسن نیت خود را به آنها نشان دهید.یک کامنت ارزشمند چیزی بیشتر از گفتن”ای وای، این عالی است” است.ایستادگی کنید و تلاش کنید تا متفاوت باشید.

بحث جالبی را شروع کنید و به هدف خود نشان دهید که وجود دارید.نوشتن متن های تبلیغاتی کار درستی نیست سعی کنید یک نظر کارشناسی قرار بدهید تا بدانند شما یک متخصص در کار خود هستید

📷

این کار یک راه عالی برای برقراری روابط تجاری با عضو شدن در یک تجارت عالی است.و با ارائه ی چیزهای ارزشمند در لینک بیوی خود، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید فالوورهای خود را افزایش دهید.

همانطور که در همه ی زمینه های زندگی پول حرف اول را میزند شما میتوانید شات ها را بخرید.قیمت شات ها با توجه به میزان بزرگی پیج متفاوت است.ما دریافتیم که پیج هایی که بهترین نتیجه را داشتند پیج هایی هستند که در زمینه انگیزشی و یا کسب و کار هستند.بنابراین باید این پیج های بزرگ را پیدا کنید که با مردم تعامل خوبی داشته باشند.مثلا با حداقل 1تا 2 درصد از لایکهای اینستاگرام یعنی 1 درصد تعداد فالوار ها لایک کنند . البته اگر تعداد لایک ها و کامنت ها را نخریده باشند.

همچنین مطمئن شوید بخش کامنتهای پستهای شات شده شما در صفحات دیگر فعال باشید.این کار به طور قابل توجهی سطح تعامل شما را با فالوورها بالا میبرد و شانس شما را برای کلیک کردن افراد روی پیج شما و فالو کردن شما افزایش میدهد.

اگر خوب کار کنید هر 1000 بازدید 10 تا 15 هزار تومان هزینه دارد .

از هشتگ ها برای پیدا کردن پیج هایی که در زمینه ی پیج شما هستند استفاده کنید.ببینید هشتگ های برتر در زمینه ی پیج شما کدام هستند و هر پیج برتری که در زمینه ی پیج شما است و بطور مداوم در رتبه ی برتر قرار دارد را مشخص کنید.در اینصورت شما میتوانید مطمئن باشید که آن

پیج یک پیج تاثیرگذار است و همان پیجی است که شما میخواهید با آن ارتباط برقرار کنید.

شما میتوانید به پیج ها و افراد تاثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن پیج تان پول پرداخت کنید.اما قبل از این کار مطمئن شوید که سرمایه گذاری شما سودآور است.چیزی که شما احتیاج دارید یک پیج با فالوورهای واقعی است نه یک پیج با تعداد فالوورهای زیاد.به یاد داشته باشید که 1-2درصد تعامل، حداقل مقدار برای کار کردن با کسی است، هرچه این درصد بیشتر باشد بهتر است.می توانید از سایت socialblad.com و https://hypeauditor.com

می توانید یک مسابقه راه اندازی کنید و از فالوورهای خود بخواهید دوستان خود را زیر پست شما تگ کند.این یکی از بهترین و سریع ترین راهها برای افزایش فالوورهای اینستاگرام شما است.یک قاعده ی کلی که باید به آن توجه کنید این است که مسابقات اینستاگرامی خود را زمانی شروع کنید که حداقل 10کا فالوور داشته باشید تا در اینصورت بهترین نتیجه را ببینید.

2)تبلیغات اینستاگرام:

اگر بودجه و یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید ، ما به شما توصیه می کنیم از تبلیغات اینستاگرام به عنوان روشی برای جذب فالوورهای جدید در پیج خود استفاده کنید.خود اینستاگرام قابلیت این را دارد که در ازای پرداخت وجه پست مارا به جامعه هدف ما نمایش دهد در این قابلیت شما می توانید از فیلتر های مختلفی مانند علایق، منطقه ، جنسیت و … استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که کشور ایران به دلیل محدودیت هایی که دارد امکان استفاده از این سرویس را ندارد و مشکل بعدی پرداخت دلاری است.

این سرویس یکی از حرفه ای ترین سرویس هاست و بسیار مناسب برای کسانی است که می خواهند محصولات خود را صادر کنند اگر شما هم خواستید از این سرویس استفاده کنید سوشال مدیا ایران یکی از شرکت هایی است که با روابطی که دارد می تواند تبلیغات بین المللی اینستاگرام را برای شما اجرا کند .

3)تصاویری که مثل ویروس پخش میشوند:

تصاویری در پیج خود بگذارید که طرفدارانتان را تشویق کند تا دوستانشان را زیر پستتان تگ کنند.این نوع پست ها نیاز به طراحی حرفه ای دارند اما به طور کلی پست هایی که مربوط به کسب کار، زیبایی، غذا ، مسافرت و انگیزشی هستند بیشتر لایک می شوند.

پستهایی مشابه به سبک خود ایجاد کنید و از فالوورهای خود بخواهید به دوستانشان نشان دهند.

4)هدف قرار دادن منطقه ی جغرافیایی:

برای شناسایی فالوورهای مربوط به زمینه ی خود در یک منطقه ی خاص، از هدفگذاری جغرافیایی یا ژئوتگ استفاده کنید.اگر شما یک پیج کاری دارید، این کار یک روش عالی برای جلب توجه مشتریان محلی است.

5)بازاریابی آفلاین:

به عنوان مثال تلاشهای تبلیغاتی خود را بصورت آفلاین انجام دهید و از طریق محصولات فیزیکی مثل کارت مخصوص با مشخصات پیج یا برگه هایی مانند تصویر پیجهای اینستاگرام، پیج خود را تبلیغ کنید.اگر هشتگ اختصاصی مربوط به پیج خود دارید از این محصولات فیزیکی به عنوان روشی برای علاقه مندی بیشتر مردم و علاقه مند شدن به پیجتان استفاده کنید.

6)فن پیج ها:

فن پیج هایی درست کنید و از آنها استفاده کنید تا فالوورها را به سمت پیج کاری شما بکشانند.اکنون اینستاگرام به شما این اجازه را میدهد که چندین پیج همزمان داشته باشید.بنابراین با ایجاد یک اکانت دیگر برای پشتیبانی از پیج اصلی خود، از این مزیت استفاده کنید. از آن به عنوان راهی برای تجربه ی استراتژی و راهکارهای مختلف استفاده کنید و با افراد تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید.

7)استراتژی “صاعقه ای”:

از استراتژی صاعقه ای استفاده کنید و از چند اکانت مختلف به صورت پولی یا رایگان پست خود را بصورت همزمان به اشتراک بگذارید.این کار یک استراتژی فوق العاده برای افزایش فالوور است.به خصوص اگر به دنبال فروش یک محصول هستید.شات کردن نه از یک نفر بلکه از افراد تاثیرگذار متعدد در زمینه ی کاری شما این را تضمین میکند که چندین هزار فالوور واقعی پیج شما را خواهند دید.

8)اشتراک عمومی:

پستهای اینستاگرام خود را بصورت خودکار در توییتر، فیسبوک یا پینترست به اشتراک بگذارید.یک فرآیند ساده با چیزی مثل IFTTT ایجاد کنید تا پست های اینستاگرام شما بصورت خودکار در سایر برنامه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند.با این کار علاوه بر اینکه همزمان فالوورهای سایر رسانه های اجتماعی خود را افزایش میدهید، پست های خود را نیز در معرض نمایش قرار میدهید.

9)هدایت آهنرباها(چیزهایی که باعث جذب فالوور میشود.):

زمانی را صرف درست کردن چیزی مخصوص اینستاگرام برای جذب فالوور در پیج خود کنید، چه بصورت کتاب الکترونیکی، وبینار یا حتی PDF.این کار باعث میشود تا مردم شما را فالو کنند.و اگر میخواهید از طریق پیج خود اقدام به تولید و فروش کنید، این کار باید جزئی از استراتژی بازاریابی اینستاگرامتان باشد.

10)گروه های لایک -برای -لایک:

برای دسترسی راحت به پستهایتان در گروههای لایک برای لایک عضو شوید. گروهی از افراد همفکر که پیج مشابه شما دارند پیدا کنیدو با آنها ارتباط برقرار کنید.با لایک کردن پست های همدیگر و یا کامنت گذاشتن در اینستاگرام به یکدیگر کمک کنید.این گروهها یک راه عالی برای پیشبرد پیج شما و ایجاد روابط محکمتر با تاثیرگذاران دیگر است.

از گروههای لایک برای لایک خود کمک بگیرید تا “بمب لایک ها” یا “بمب تعاملات” را روی پستهایتان پرتاب کنند تا شانس خود را برای روند افزایشی پیج بیشتر کنید.یک هشتگ اختصاصی درست کنید و فقط شما و اعضای گروهتان از آن آگاه باشید تا بتوانید به راحتی پست های یکدیگر را پیدا کنید.سپس به عنوان یک گروه پستهای یکدیگر را لایک کنید و زیر پست ها کامنت بگذارید تا یک ترافیک بالا در زیر پستهای همدیگر ایجاد کنید.

تصاویری در پیج خود بگذارید که طرفدارانتان را تشویق کند تا دوستانشان را زیر پستتان تگ کنند.این نوع پست ها نیاز به طراحی حرفه ای دارن اما به طور کلی پست هایی که مربوط به کسب کار، زیبایی، غذا ، مسافرت و انگیزشی هستند بیشتر لایک می شوند.

پستهایی مشابه به سبک خود ایجاد کنید و از فالوورهای خود بخواهید به دوستانشان نشان دهند.

لینک های موجود در این مقاله به هیچ عنوان تبلیغاتی نیست و سایت ها و ابزار های مرجع برای مطالعه و راحتی کاربر است

مرجع آموزش بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

1 روز پیش شبکه های اجتماعی, مقالات 164 نظرها

شکی نیست که هم اکنون اینستاگرام پرچمدار شبکه های اجتماعی محبوب در کلا دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام محبوبیت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است.

همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی!

ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب می شوند.

اگر قصد دارید یک شبه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید این مقاله اصلا به درد شما نمی خورد. فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خود جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید همراه من باشید.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

 

خیلی از دوستان فکر می کنند برای شروع فعالیت تجاری در اینستاگرام در ابتدا حتما باید فالوور بخرند. طرز فکر خیلی از دوستان این است که در ابتدا اگر فالوورهای پیج شان کم باشد نمی توانند در جذب فالوور بیشتر موفق باشند. شاید اینطور به نظر برسد اما با راه کارهایی که در این مقاله خدمت شما ارئه می دهم قطعا می توانید فالوورهای زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا فالوورهای زیادی داشته باشید.

اگر قصد دارید برای شروع کارتان فالوور اینستاگرام بخرید بهتر است در ابتدا از فالوور های ایرانی استفاده کنید و به تعداد کمی بخرید. سپس با روش های گفته شده می توانید فالوورهای واقعی زیادی را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.

الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین دلیل کافی است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!

پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.

بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در میان می گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کنید.

البته اگر قصد دارید از سایت مطمئنی فالوور بخرید در انتهای این مقاله یک سایت مطمئن را برای خرید فالوور اینستاگرام به شما معرفی می کنم. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 

اگر واقعا کسب و کارتان برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام به محبوبیت بالایی برسید روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما می گویم. ولی اگر در ذهنتان این است که پیجی در اینستاگرام بزنید و صرفا با افزایش فالوورهای آن بخواهید اعتبار بالایی کسب کنید و سپس با گرفتن سفارش تبلیغات کسب درآمد کنید روش هایی که قصد دارم عنوان کنم اصلا به دردتان نمی خورد.

 

قبل از هر چیز بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مانند ویترین مغازه است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتری ها را فراری می دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که می زنند.

باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط افراد دنبال می شوند.

البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.

رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به پیگیری پیج شما کند.

پیشنهاد می کنم مقاله 20 ایده خلاقانه برای انتشار پست های اینستاگرامی را حتما بخوانید.

 

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.

پیشنهاد می کنم مقاله پربازدیدترین هشتگ های فارسی اینستاگرام را حتما بخوانید.

سعی کنید لیستی از هشتگ های پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خود را پیدا کنید و آن ها را لیست کنید. برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشان دهد چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.

از تمام آن ها به اندازه در انتشار پست های خود استفاده کنید. به طور طبیعی هر عکسی که با هشتگ مربوط به آن در اینستاگرام پست می کنید باعث می شود 3 نفر شما را دنبال کنند.

 

یکی از سودمند ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید تعامل با پیج های هم حوزه خود است. اگر در اینستاگرام فعال باشید نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید. فقط کافی است با آن ها رابطه برقرار کنید.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این زمانی که با پیج هایی که موضوع کاریشان با شما یکی است تعامل داشته باشید شانس این را پیدا خواهید کرد که در لیست Suggestion آن ها قرار بگیرید و این هم باعث می شود فالوور های پیج اینستاگرام شما روز به روز افزایش پیدا کنند.

پیشنهاد می کنم مقاله خرید پیج اینستاگرام را هم بخوانید.

 

برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.

مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام راه اندازی کنید. ولی چیزی که مهم است سعی کنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتما از آن ها بخواهید مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید.

همانطور که متوجه شدید مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج تان می شود. پس حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کنید.

 

اگر وب سایت داشته باشید ایده های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی است بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام تان است.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

یکی از ایده هایی که می توانید از آن در سایت تان استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.

سعی کنید حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سایت تان آدرس اینستاگرام تان را به عنوان یکی از راه های ارتباطی قرار دهید. چرا که این دو صفحه در هر سایتی جزء پر بازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

هر از گاهی سعی کنید از طریق خبرنامه ایمیلی سایت تان کاربرانتان را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام تان کنید. همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پیشنهاد ویژه ای برای کاربرانتان در نظر داشته باشید.

شاید خیلی از اعضای سایت شما تا الان اینستاگرام تان را دنبال نکرده اند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های ارسالی تان می توانید اینستاگرام خود را به آن ها به عنوان یکی از راه های ارتباطی معرفی کنید. همچنین در صورت فوروارد شدن ایمیل ها توسط اعضای تان ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند.

 

همیشه تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت کار شما می شود. چه سایت داشته باشید و چه اینستاگرام باید همیشه از کمبود ها و نیازهای کاربرانتان آگاه باشید. به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربرانتان متوجه این می شوید که دقیقا آن ها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار پروفایل های تجاری خود قرار داده است که با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید متوجه این شوید که تا چه حدودی محتوایی که تولید می کنید برای کاربرانتان جذاب است یا خیر! تا چه حدی در راستای هدف خود پیش می روید.

در این صورت می توانید محتوای تولیدی خود را بهبود ببخشید و همین باعث می شود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید. البته این مورد شاید به صورت مستقیم روی افزایش فالوور اینستاگرام شما تاثیر نداشته باشد ولی همانطور که قبلا اشاره کردم افرادی شما را دنبال می کنند که از پروفایل شما در نگاه اول خوششان بیاید.

 

اگر دارای کسب و کار سنتی هستید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید حتما برای شما مقدور است که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت ها مانور دهید. در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود درج کنید.

همچنین خیلی مهم است که در کارت ویزیت خود به آدرس اینستاگرام خود اشاره کنید. این روزها خیلی ها به جای درج وب سایت روی کارت ویزیت خود اکثرا از آدرس اینستاگرام شان استفاده می کنند.

پیشنهاد ویژه همیار وب : چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟

 

یکی از پر تعامل ترین پست ها در شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام انتشار پست های چالشی است. مسلما در هر حوزه کاری که باشید موضوعات چالشی وجود دارد. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند.

یکی از راه های تعامل با کاربران سوال پرسیدن از آن ها است. مثلا پستی در اینستاگرام خود با عنوان “دیجی کالا در روز چقدر درآمد دارد؟” منتشر کنید. می توانید به صورت عکس نوشته این پست را منتشر کنید. مطمئن باشید مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشی هستند. افراد زیادی در موضوعی که ایجاد کردید شرکت می کنند و ممکن است دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند.

یا حتی ممکن است پست شما را از طریق دایرکت برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند. و این باعث می شود پست شما به صورت ویروسی پخش شود. حتما پست هایی که در اکسپلورر اینستاگرام خود بازدید و لایک بالایی دارند را هر از گاهی دیده اید؟

زمانی که پست شما هم دست به دست بچرخد مطمئن باشید مثل ویروس بین کاربران زیادی پخش می شود و لایک بالایی دریافت می کند. همین موضوع هم باعث می شود افراد بیشتر دیگری با پیج شما آشنا شوند.

 

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام این است که از دیگر ابزارهایی که در دست دارید استفاده کنید. مثلا دیگر شبکه های اجتماعی. به عنوان مثال اگر در لینکدین فعال هستید حتما از نفوذی که در لینکدین دارید می توانید برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.

یا مثلا هنگامی که در پست های وبلاگ ها و وب سایت های دیگر نظر تخصصی خود را قرار می دهید به جای اینکه آدرس وب سایت خود را درج کنید از آدرس پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. مطمئن باشید اگر نظرتان تاثیرگذار باشد افراد زیادی علاقه مند به دنبال کردن شما می شوند.

همچنین زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر می کنید حتما در پروفایل خود آدرس اینستاگرام خود را نیز درج کنید.

در تکمیل پروفایل شبکه های اجتماعی خود دقت کنید که حتما آدرس اینستاگرام خود را نیز قرار دهید. گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر شبکه های اجتماعی هستند که می توانید از آن ها برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود به خوبی استفاده کنید.

در انتهای فایل های صوتی یا ویدیوهایی که منتشر می کنید حتما به این اشاره کنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند. در بسیاری از مواقع اگر محتوای خوبی ارائه دهید مخاطبان علاقه مند می شوند تا پیگیر کار شما شوند. فایل های صوتی یا ویدیو ها بیشتر طرفدار دارند.

 

یکی از روش های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. سایت هایی هستند که ربات های اینستاگرامی تحت وب ارائه می کنند. ربات های اینستاگرامی بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب می شوند. همانطور که قبلا اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن است علاقه مند به حوزه کاری شما باشند باعث جذب آن ها به پیج اینستاگرام تان می شود.

ممکن است این کار برای شما سخت باشد ولی ربات اینستاگرامی بهترین ابزار برای این است که به جای شما در اینستاگرام فعالیت کند.

شما می توانید اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کنید و به جای شما عملیاتی مثل لایک کردن عکس ها، فالو کردن افراد خاص، دایرکت فرستادن به افراد را در اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

همچنین شما می توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقا کاری که شما می خواهید را انجام دهد. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد.

و همین باعث می شود افرادی به پیج شما جذب شوند که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با ربات های اینستاگرامی به راحتی امکان پذیر است.

پیشنهاد می کنم مقاله همه چیز در مورد کسب درآمد از اینستاگرام را هم بخوانید.

 

یکی از بهترین روش های برای بالا بردن فالوور واقعی اینستاگرام این است که در پیج های مرتبط با حوزه کاری تان تبلیغ کنید. در این روش ابتدا باید پیج های مرتبط با حوزه کاری تان را از طریق جست و جو بر اساس عنوان کاری یا هشتگ های مرتبط پیدا کنید و بعد از بررسی آن ها و مناسب دیدن وضعیت، برای تبلیغات با آن ها وارد مذاکره شوید.

سعی کنید در پیج های مرتبطی که تا الان تبلیغات زیادی انجام نداده اند تبلیغ کنید. در این صورت تبلیغات شما اثربخش تر خواهد بود. برای اینکه بدانید تبلیغات در اینستاگرام چگونه است و چه اصول و قواعدی دارد پیشنهاد می کنم مقاله “تبلیغات در اینستاگرام چگونه انجام می شود؟” را حتما بخوانید.

 

اگر می خواهید پست های شما توسط افراد بیشتری دیده شود پیشنهاد می کنم حتما از تگ لوکیشین استفاده کنید. چون اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست های مرتبط را به افرادی که در آن منطقه حضور دارند نشان دهد. این کار به طرز عجیبی باعث افزایش دنبال کنندگان شما در اینستاگرام می شود.

 

یکی از مهمترین عوامل رشد پیج های اینستاگرامی تداوم در تولید محتواست. با بررسی تعداد زیادی از پیج های اینستاگرامی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند به این نتیجه رسیدم که تولید محتوای مستمر باعث افزایش فالوور اینستاگرام در بلند مدت می شود. اینکه به اینستاگرام ثابت کنید فعال هستید و فالوورهاتون همیشه منتظر انتشار محتوای شما هستند بسیار مهم است.

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فعالیت شما در اینستاگرام مستمر باشد تعداد ریچ روزانه شما روز به روز بیشتر می شود و همین باعث می شود پست های شما بیشتر دیده شود. این مسئله به طور مستقیم روی دیده شدن پست های شما در اکسپلور اینستاگرام هم تاثیر گذار است.

سعی کنید حداقل روزانه یک پست در اینستاگرام خود منتشر کنید. تقویم محتوایی داشته باشید و طبق اصولی که خودتان برنامه ریزی کردید پست های متنوع منتشر کنید. البته این قضیه به حوزه فعالیت و رقبای شما نیز مربوط می شود. اما به طور کلی این روزها اکثر پیج های در حال رشد، روزانه حداقل یک پست را منتشر می کنند.

 

خیلی از افرادی که در اینستاگرام حضور دارند به دنبال سرگرم شدن هستند. در هر حوزه ای که فعالیت می کنید میتوانید پست های سرگرم کننده منتشر کنید. در انتشار پست های سرگرم کننده زیاده روی نکنید و سعی کنید از موضوع اصلی کاری تون فاصله نگیرید. اگر بتوانید پست های سرگرم کننده تولید کنید به نحوی که نظر مخاطبان تان را جلب کند مطمئن باشید آن ها نیز تمایل دارند تا پست شما را برای دوستان شان دایرکت کنند. همین موضوع باعث می شود فالوورهای شما به مرور زمان بیشتر شود.

 

پرسیدن سوالات چالشی هم مسقیما به افزایش فالوورهایتان کمک می کند. در بسیاری از مواقع واکنش مخاطبان تان نسبت به پست های چالشی نسبت به دیگر پست هایتان بیشتر خواهد بود. اگر مثلا از آن ها بپرسید “دوست دارید به 10 سال قبل برگردید یا همین حالا 100 میلیون پول داشته باشید؟” مسلما افراد زیادی نسبت به پست شما واکنش نشان می دهند و نظرشان را برای شما کامنت می کنند.

توجه داشته باشید این نوع پست ها که باعث افزایش تعامل مخاطبان تان با پیچ شما می شود به مرور زمان به بیشتر دیده شدن پست هایتان نیز کمک می کند. سعی کنید از هر 10 پستی که منتشر می کنید حداقل یک پست چالشی بذارید تا تعامل مخاطبان با پیج شما کم نشود!

خاصیت پست های چالشی این است که افراد زیادی مایل هستند تا نظر دوستان دیگرشان هم در مورد پست شما بدانند و همین موضوع باعث می شود پست شما برای افراد زیادی ارسال شود. نکته مهم دقیقا همین است که باید کاری کنید تا دنبال کنندگان تان به شما در رشد پیج تان کمک کنند.

 

باید از الگوریتم اینستاگرام شناخت کافی داشته باشید. باید بدانید الگوریتم اینستاگرام دقیقا چطور کار می کند. مثلا نباید به هیچ وجه از فالوور فیک استفاده کنید. یا نباید بیش از حد از هشتگ های نامرتبط در پست های خود استفاده کنید. یا مثلا نباید کاری کنید که که تعامل کاربران نسبت به پیج شما پایین بیاید. دقیقا همه مواردی که تا اینجا در موردش صحبت کردم رابطه مستقیم با الگوریتم اینستاگرام دارد.

به طور کلی اگر می خواهید با الگوریتم اینستاگرام دوست باشید نباید فعالیت غیر واقعی داشته باشید. نباید قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارید. باید کاملا طبیعی رفتار کنید و فقط برای اثرگذاری و جلب رضایت مخاطبان تان در اینستاگرام فعالیت خود را ادامه دهید.

 

اگر می خواهید پست هایتان بیشتر دیده شود و بیشتر لایک بخورد باید بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام را پیدا کنید. کار سختی نیست! کافی است سری به insights اینستاگرام بزنید و میزان فعالیت فالوورها در پیج تان را بررسی کنید. نرخ تعامل کاربران با تعدادی از پست های اخیر خود را بررسی کنید تا متوجه شوید در کدام ساعات از شبانه روز که پست های خود را منتشر می کنید بیشترین تعامل را داشته اید؟ این مسئله به طور جدی روی بیشتر دیده شدن پست های شما تاثیر گذار است.

کاملا واضح است، اگر پست های شما در زمان مناسب منتشر شود بیشتر دیده می شود و در نهایت طبق مواردی که قبلا در موردشان صحبت کردم باعث می شود فالوورهای پیج شما نیز بیشتر شود.

 

استفاده از گرافیک یا تم جذاب در پیج خود نشان دهنده اهمیت دادن و احترام گذاشتن به مخاطبان تان است. سعی کنید حتما از یک تم جذاب و گرافیک قابل قبول در انتشار پست های خود استفاده کنید. این موضوع هم به طور مستقیم روی افزایش فالوور های پیج شما اثرگذار است. تحقیقات نشان داده پیج هایی که از یک تم خاص یا گرافیک جذاب در پست های خود استفاده می کنند تا 30% شانس بیشتر شدن فالوور های شان را دارند.

همانطور که قبلا هم اشاره کردم باید کاری کنید زمانی که کسی پیج شما را ویزیت می کند در نگاه اول جذب پیج شما شود و سریع دکمه فالو را لمس کند. استفاده از تم جذاب هم یکی از مهمترین دلایل فالو کردن پیج شما توسط مخاطبان در همان لحظه ابتدایی است.

 

طبق صحبت هایی که قبلا در مورد الگوریتم اینستاگرام کردم باید کاری کنید که از دید اینستاگرام یک ربات نباشید! اگر ثابت کنید صرفا یک ربات نیستید مطمئن باشید اینستاگرام به پیج شما اهمیت زیادی می دهد و این یعنی فعالیت تان بیشتر دیده می شود.

منظور از اینکه مثل ربات نباشید یعنی به طور طبیعی با همه تعامل داشته باشید. مثلا همیشه دایرکت ها را کامل جواب بدهید. سعی کنید توی دایرکت ها ویس بفرستید. به دایرکت های کسانی که شما را فالو نکردن حتما جواب بدهید. لایو بذارید و خودتون رو نشان بدهید. از استوری گذاشتن غافل نشوید! کامنت ها را کامل جواب بدهید و صرفا با یک ایموجی خودتان را راحت نکنید! به طور کلی از همه چیز اینستاگرام کامل استفاده کنید تا مشخص شود شما یک ربات نیستید.

 

گذاشتن استوری های پرسشی در اینستاگرام یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است. البته به طور غیر مستقیم! زمانی که شما استوری های پرسشی میذارید این کار باعث افزایش تعامل کاربران با پیج تان می شود. در واقع آن ها را وادار می کنید تا به پرسش شما جواب دهند و این تعامل به مرور زمان باعث می شود استوری های شما جلوتر از بقیه استوری ها قرار بگیرد و همین موجب بیشتر دیده شدن استوری های شما می شود.

اگر در استوری های خود سوالات چالشی هم بپرسید باعث می شود استوری های شما بیشتر پخش شوند و در نهایت بیشتر دیده شوند. مسلما هرچه استوری های شما بیشتر دیده شود فالوورهای شما هم بیشتر خواهند شد.

سعی کنید در استوری های خود از هشتگ های مرتبط و منشن کردن افراد استفاده کنید. این کار باعث می شود استوری های شما بیشتر دیده شودند. به عنوان مثال اگر در استوری خود یکی از فعالان حوزه کاری تان را منشن کنید باعث می شود به پیج شما بیاید و شما را فالو کند. اگر فالو کند چون حوزه کاریش مرتبط با کار شماست ممکن است در لیست پیشنهادهای او قرار گیرید و همین موضوع باعث می شود فالوور های شما به مرور زمان افزایش پیدا کند.

 

برگذاری لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ مستقیما باعث بالا رفتن فالوورهای پیج اینستاگرام تان می شود. مردم عاشق یادگیری هستند و اگر شما لایو های آموزشی یا پرسش و پاسخ بذارید مطمئن باشید شما را به افراد زیادی معرفی می کنند. اینستاگرام هم به لایو هایی که تعداد افراد آنلاین در آن زیاد باشند توجه ویژه ای دارد.

اکثرا برای فروش دوره های آموزشی گران قیمت لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ زیادی گذاشته می شود که این کار علاوه بر افزایش فالوور باعث افزایش فروش شما هم خواهد شد.

 

سعی کنید پست های ویدیویی خود به خصوص ویدیوهای بلندتر که در IGTV اینستاگرام تان منتشر می کنید را برای بیشتر دیده شدن در آپارات و یوتیوب هم منتشر کنید. این کار مستقیما به بالا بردن فالوورهای پیج تان کمک می کند. بهتر است بگویم از هر شبکه ویدیو محور که می شناسید برای آپلود ویدیوهای خود استفاده کنید.

 

یکی از بهترین روش های افزایش فالوور هدفمند در اینستاگرام تعامل داشتن با فعالان در حوزه کاری تان است. سعی کنید نسبت به پست های آن ها واکنش نشان دهید. پست های شان را لایک کنید و نظر واقعی تان را کامنت کنید. اگر امکانش بود با آن ها لایو های آموزشی بذارید چون این کار باعث تبادل فالوورهای تان می شود.

اینستاگرام هم جدیدا دسته بندی موضوعی را رعایت می کند و پیج های مرتبط به هم را به کاربران نشان می دهد. به همین دلیل برای بیشتر دیده شدنتان بهتر است با فعالان حوزه کاری خود در ارتباط باشید.

 

به نظرم نوشتن کپشن جذاب و گیرا در اینستاگرام یک هنر محسوب می شود. اگر توجه کرده باشید خیلی از پست هایی که تعامل بیشتری در اینستاگرام دارند کپشن های تاثیر گذاری دارند. با توجه به پست هایی که منتشر می کنید سعی کنید از کپشن خوب و مرتبط با آن استفاده کنید. کپشن گذاشتن روی پست ها یکی از دلایل مهمی است که کاربر را درگیر پست تان می کند و این زمان توقف روی پست ها قطعا به نفع شماست. اینستاگرام هم مطمئن می شود پست هایی که منتشر می کنید برای مخاطبانتان مفید بوده است.

 

قانون تعامل 20 دقیقه ای به مرور زمان باعث افزایش فالوور پیج تان می شود. طبق این قانون قبل از انتشار پست جدیدتان 20 دقیقه از زمان خود را به تعامل با دیگران اختصاص بدهید. پست های آن ها را لایک کنید و برایشان کامنت بذارید. این کار باعث می شود زمانی که پست جدیدتان را منتشر می کنید بلافاصله به پیج شما بیایند و در مقابل کاری که شما انجام داده اید پست شما را لایک کنند. این کار به مرور زمان تبدیل به یک تعامل واقعی می شود و کم کم فالوورهای شما زیاد و پست های شما بیشتر دیده می شوند.

 

درست است که قبلا به این اشاره کردم باید حتما توی اینستاگرام فعال باشید اما این به معنی این نیست که بدون برنامه ریزی پست ارسال کنید. بسیاری از فالوورهای شما با دیدن پست های شما تصمیم میگیرند در ادامه همراه شما باشند یا خیر! اگر بیش از حد پست ارسال کنید آن ها را مجبور می کنید تا دیگر شما را دنبال نکنند. باید سعی کنید عدد ارسال پست در روز خود را در بیاورید. این کار با آزمون خطا امکان پذیر است. چون برای پیج های مختلف متغیر است.

به نظرم شروع با ارسال دو پست در روز با فاصله زمانی چند ساعته از هم استراتژی خوبی باشه. وقتی اکانت شما رشد کرد و فالوورهای بیشتری جذب کردید می ‌توانید تعداد پست‌ هایتان را کم کم افزایش دهید. من یک فرمولی را برای محاسبه تعداد پست های روزانه ساختم که می توانید از آن استفاده کنید. مثلا پیج های 1000 فالووری بهتر است 1 تا 2 پست در روز ارسال کنند. یا پیج هایی که تا 10 هزار فالوور دارند بهتر است دو الی سه پست در روز ارسال کنند. و همینطور برای پیج هایی با فالوور های بیشتر تعداد پست های روزانه بیشتر باید شود.

 

یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از تگ کردن دیگران در پست هایی که منتشر می کنید است. زمانی که شما دوستان خود را در پست ها تگ می ‌کنید، در اصل شما این پست را به پروفایل آن‌ ها نیز اضافه می‌ کنید و در بخش پست های تگ شده آن‌ ها قرار می‌ دهید. این باعث می ‌شود دوستان آن ‌ها نیز پستی که منتشر کرده ‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما در اینستاگرام شود.

حال تصور کنید اگر فعالان در حوزه کاری خود را در پست های خود تگ کنید چه اتفاقی می افتد؟ مسلما فالوور های هدفمندتری جذب خواهید کرد.

یکی از راه های دیگر برای افزایش دنبال کنندگان خود در اینستاگرام این است که برای مسابقات اینستاگرامی اسپانسر شوید. معمولا اسپانسر ها در مسابقات اینستاگرامی نقش مهمی دارند و قرار است جوایز برندگان مسابقه را بدهند. در قبالش هم پیج اسپانسر مسابقه هم جزء پیج هایی است که باید توسط شرکت کنندگان فالو شود! به همین دلیل اگر اسپانسر مسابقه شوید مطمئن باشید تعداد فالوورهای زیادی را می توانید جذب کنید.

دیدوگرام یکی از سایت هایی است مسابقات زیادی در اینستاگرام برگذار می کند و شما می توانید برای اسپانسر شدن در مسابقات اینستاگرام با دیدوگرام وارد مذاکره شوید. البته اسپانسر شدن در مسابقات اینستاگرام معمولا هزینه زیادی دارد و این روش به هر کسی پیشنهاد نمی شود!

 

یکی از بهترین و ساده ترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام ورود به اکسپلور اینستاگرام است. قبل از اینکه پست هامون وارد اکسپلور اینستاگرام شود اولین کار بهینه سازی اکسپلور اینستاگرام است. خب این یعنی چی؟ یعنی اینکه باید کاری کنیم توی اکسپلور خودمان فقط پست هایی را ببینیم که مربوط به حوزه کاری خودمان است.

برای این کار اول باید اکسپلور خود را از پست های نامرتبط پاکسازی کنیم. در قدم اول پست هایی که دوست نداریم ببینیم را توی اکسپلورمان باز می کنیم و سه نقطه بالای تصویر را لمس می کنیم. بعد مانند تصویر زیر گزینه Not Interested لمس می کنیم. با این کار دیگه پست های نامرتبط را توی اکسپلور خود نمی بینیم!

در مرحله بعد باید به سراغ پیج های هم حوزه خود برویم و پست های آن ها را لایک و سیو کنیم. اگر کامنت هم بزاریم عالیه! با این کار به اینستاگرام ثابت می کنیم ما به حوزه کاری خودمان علاقه مند هستیم و با مخاطبان این حوزه در تعامل ایم. مطمئن باشید این روش جدید افزایش فالوور دقیقا طبق الگوریتم اینستاگرام بوده و کاملا کاربردی و واقعی است.

 

طبق درخواست دوستان برای معرفی یک سایت مطمئن برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام و بررسی هایی که طی این مدت انجام دادم خدمات خرید و افزایش فالوور اینستاگرام زیاد هستند ولی سایتی که در این قسمت قصد دارم معرفی اش کنم هم ممطئن است و هم امکانات فوق العاده ای دارد.

سایت فالووربالا گزینه خوبی است تا از آن برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. سایت فالوور بالا علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام خدماتی در زمینه افزایش لایک پست ها و بازدید ویدیوها نیز ارائه می کند.

 

 

پیشنهاد می کنم همین حالا از خدمات سایت فالووربالا استفاده کنید. اگر به دنبال فالوور ایرانی اینستاگرام هستید حتما از خدمات سایت فالووربالا استفاده کنید. برای ورود به این سایت روی “خرید فالوور اینستاگرام” کلیک کنید.

 

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. امیدوارم روش هایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام به شما معرفی کردم واقعا به دردتان خرده باشد. فراموش نکنید اگر می خواهید به صورت هدفمند از اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی و برندسازی استفاده کنید باید به فکر جمع آوری فالوور های واقعی که علاقه مند به کسب و کارتان هستند باشید. پیشنهاد می کنم هرگز به خرید فالوور های فیک و غیر واقعی برای اکانت اینستاگرام خود حتی فکر هم نکنید.

 

Tags افزایش فالوئر رایگان در اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام افزایش فالوور واقعی اینستاگرام بازاریابی در اینستاگرام راه های افزایش فالوئر اینستاگرام

5 روز پیش

5 روز پیش

5 روز پیش

دوست عزیز من با وجود اینکه روزی ۲ تا پست میزارم اینستا ولی فالوئر خیلی کم دارم و ناراضیم هیچ کس هم لایکم نمیکنه .هشتک میزارم و تمام موارد دیگه این آدرس اینتستاگراممه لطفا بگید ایرادم چیه؟

adibcarpet

سلام ایراد شما اینه که پیج شما هم مثل دیگر پیج ها است. هیچ جذابیتی نداره! از هشتگ های زیاد استفاده نکتید. بیو پیج خودتون رو ویرایش کنید و شعاری جذاب و ترغیب کننده بنویسید. موفق باشید

سلام چرا نباید از هشتگ زیاد استفاده کنیم؟

چون ارزش هر کدوم کمتر میشه

منم مثل شما بودم قبلا . یه پیجی داشتم که در عرض ۸ ماه ۳۰۰ تا فالوور جمع کرده بودم .اما الان با چیزایی که یاد گرفتم تونستم در عرض دو روز اول بیشتر از ۴۰۰ تا فالوور واقعی جذب کنم . میتونین بیاین پیجم تا باهم تعامل داشته باشیم و کمک هم بکنیم. من برای بهتر شدن کارم به دوستایی مثل شما که به یادگیری بها میدن و مقاله آموزشی میخونن نیاز دارم: best_cupcake_idea

روز چهارمم بیشتر از ۷۰۰ فالوو واقعی… واقعا دست مریزاد

شما به پیج های پر بازدید تبلیغ دادید؟؟؟

خوشحال میشم من هم با شما در تعامل باشم من روانشناس هستم. _Ravanshenasi_plus

سلام وقت بخیر من پیامتونو الان دیدم میتونین من رو هم برای جذب فالوئر راهنمایی کنین؟

Fitnesscasts.ir اینم پیج اینستاگرام ورزشی منه. تازه ساختمش. به روزترین مقالات و ویدئو های ورزشی رو ترجمه میکنم. اطلاعاتو جمع بندی میکنم و در اختیار مخاطب قرار میدم. خوشحال میشم اگر به ورزش علاقه دارید به پیج من سر بزنید

سلام وقت بخیر من هم تازه پیج راه اندازی کردم در خصوص فروش ستعت های ورزشی حرفه ای ممنون میشم با پیج من در تعامل باشید. coros-tech

سلام من دقیقا با همین روش هایی که آقای گرشاسبی گفتن فالوورهای پیج اینستاگرامم رو از ۲ کا به ۱۸ کا بدون تبلیغات رسوندم. الانم روزی ۱۲۰ تا یانگین جذب فالوور دارم. بیشتر فالوورهام از اکسپلور میان. اونطور که توی تحلیل اینساین دیدم بیشتر از هشتگ هایی که میزنم جذب میشن. به شما هم پیشنهاد می کنم حتما از این روش های رایگان برای افزایش فالوور استفاده کنید. ۱۰۰ درصد جواب می گیرید فقط باید انجامش بدید

سلام دوست عزیز یکی از راه های افزایش فالوور واقعی و اثر بخش اینه ک مسابقه ای رو طراحی کنید و بصورت استوری بار گذاری کنید و از مخاطبان خود بخواهید برای شرکت در مسابقه باید استوری تون برای دوستانشان بفرستند تا توسط اونها هم فالو بشید. من در پیجم که کاری هستش برای تعامل بیشتر باشماها میتونم بصورت رایگان براتون استوری بزارم هر کس خواست در خدمتم. یاحق

سلام دوست خوب شما تو چه زمینه ای کار می کنین؟ آیدی پیجتونو میشه بدین که استفاده کنیم؟ ما تازه قصد داریم به پیجمون یه دستی بکشیم، منتها وقتی ۵۰ تا فالوئر داشته باشیم واقعا حس می کنم روند بی فایده میشه. در ابتدای کار برا اینکه یکم فالوئرا بالا برن چه توصیه ای دارین؟

سلام خسته نباشید به تازگی یک پیج لوازم آرایشی زدم از دوستان ممنون میشم جهت موفقیت پیجم راهنمایی کنند

سلام دوست عزیز منم به تازگی پیج آرایشی بهداشتی زدم، بنظرم اگه توی استوری هاتون قیمت محصولاتتون وبابقیه پیج هاکه عینامحصول شماروباقیمت بیشتری فروش میکنن مقایسه کنیدالبته بدون اسم بردن ازاون پیج اینطوری فالووراتون بیشترترغیب میشن ازشماخریدکنن وحتی این وبه دوستانشونم انتقال میدن👌🌱

عالی بود جناب گرشاسبی و راه های خوبی بودن. راستی یکی از سایت ها خیلی کامل موضوع افزایش فالوور اینستاگرام رو پوشش داده که برای دوستان دیگه هم میتونه مفید باشه. ممنون از شما

سلام. ممنون از مقاله خوبتون ولی می خواستم بگم مسابقات اینستاگرامی الان دیگه جذابیتی تدارن و بیشتر در پیج های برند های بزرگ طرفدار دارن. ولی در کل اگر مسابقه ای با موضوع جذابی ک جایزه بزرکی باشه خیلی ترغیب کننده میشه و اینطوری خیلی ها حاضر میشن بیان تو مسابقه شرکت کنن. در کل واقعا سایت خوبی دارید.

سلام خانم شکیبا باید خدمتتون عرض کنم هنوز هم مسابقات اینستاگرامی برای کاربران اینستاگرامی جذاب و ترغیب کننده است. البته همانطور که شما اشاره کردید بهتره مسابقات با موضوعات جذاب و همچنین هدایای ترغیب کننده ای راه اندازی بشه. ولی با این حال باز هم پیج های زیادی تو اینستاگرام فقط توسط برگذاری همین مسابقات تونستن معروف بشن. تو محصول سودآوری با اینستاگرام ایده های بسیار خوبی رو در این مورد مطرح کرده ام. موفق باشید

مقاله تون عالیه خیلی بهم کمک کرد

سلام واقعا مقالات سایت شما بی نظیره برعکس سایت های دیگه خیلی ساده و روان توضیح می دید. سوالم اینه که اگر پیج های دیگه که تو حوزه کاری خوده ما هستن رو فالو کنیم واقعا می تونیم جزو لیست پیشنهادی های اینستاگرام برای اون چیج ها باشیم؟؟ واقعا حقیقت داره؟ اگه اینطوری باشه که خیلی عالیه روز به روز فالوورهای پیجم زیاد میشه. منتظر جوابتون هستم

سلام دوست عزیز ممنون از لطف شما. همانطور که عرض کردم تعامل با پیج های هم حوزه! معنی تعامل فقط فالو کردنشان نیست. این است که همیشه با آن ها در ارتباط باشید مثلا عکس های آن ها را لایک کنید و کامنت بزارید براشون و … و اگر کاری کنید آن ها هم شما را فالو کنند خیلی بهتر است. در این صورت شانس این را دارید که تو لیست پیشنهاد های اینستاگرام قرار بگیرید. البته نزدیک بودن تعداد دنبال کنندگان شما با پیج ها هم حوزه تان هم در بعضی از مواقع ملاک است. موفق باشید

سلام اینکه می گید از ربات برای افزایش فالوور استفاده کنید خوبه یا بد؟ اخه شنیدم خیلی نمی تونه هدفمند باشه و بعضی وقت ها هم ممکنه اینستا اکانت مون رو ببنده. واقعا شما خودت تست کردید؟ واقعا به افزایش فالوور اینستاگرام می تونه کمک کنه؟

سلام آقای پناهی بله من خودم چندین بار تست کردم ربات های اینستاگرام مشکلی ندارند و طبق گفته های بنده در مقاله اثر بخش ترین روش برای افزایش فالوور همین روش محسوب میشه. موفق باشید

سلام خب چ رباتی هست

سلام دوست عزیز پیشنهاد می کنم مقاله “خرید فالوور اینستاگرام یا استفاده از ربات اینستاگرام؟” رو بخوانید. رباتی که خودم ازش استفاده می کنم را داخل معرفی کرده ام.

موفق باشید

ببخشید کجا نوشتین؟ رباتتون چیه؟

سلام ممنون از مقاله خوبتون. ما تازه برای شرکت مون پیج اینستاگرام زدیم و امیدواریم با روش هایی که گفتید بتونیم دنبال کننده های کارمون رو تو اینستاگرام بالا ببریم.

سلام موفق شدین فالوور هاتون رو بالا ببرین؟:)

سلام.ممنون از مطلب خیلی خوبتون،میشه لطف کنین یه ربات اینستاگرام خوب معرفی کنین؟من بعد از خوندن مطلب شما متوجه شدم ک با ربات میشه افزایش فالوور واقعی داشت ولی نمیدونم از چه اپ یا رباتی استفاده کنم.🙏🌹

سلام خانم فرزانه از رباتی که در مقاله “خرید فالوور یا استفاده از ربات اینستاگرام؟” معرفی کردم استفاده کنید.https://hamyareweb.co/buy-instagram-follower-or-instagram-robot

موفق باشید

درود بر شما دوست عزیز مقالات شما مورد عنایت دوست داران استارت آپ هست و امیدوارم در این راه موفق باشید. من به فکر فروش فالوور فیک هستم شما هم چپ و راست میگی بیخیال فالوور فیک باشید داداش نکن خدا خوش نمیاد 🙄🙄🙄🙄😆😆😆

سلام دوست عزیز همه می دونند که فالوور فیک به درد نمی خورد و هیچ سودی ندارد. بهتره به فکر روش های بهتر برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام تان باشید. در حال حاضر بهترین روش استفاده از ربات های اینستاگرامی هست. موفق باشید

من از ربات اینستاگرام استفاده کردم اما بلاک شدم دیگه نه فالورهام اضافه میشه ونه هشتگ من اعمال می شه لایک ها و ویوها هم به یک دهم رسیده

سلام من فالوور کم یکی یا دوتا خیلی ناراحتم چیکار کنم

خیلی ممنون از سایت عالی و بیسیار مفید شما موفق باشید

چقدر مطالب خوبی دارین استفاده کردم در سایتم ممنون

سلام آقای گرشاسبی به نظرم بهترین روش برای افزایش فالوور واقعی تو اینستاگرام استفاده از ربات هست چون تمام کسانی که فالوور می فروشن فالوور فیک میدن. یعنی اگر کسی می خواد پولش رو دور بریزه بهترین کار اینه که بره فالوور بخره.

سلام اینستا خیلی خوبه من کاملا از اپلیکیشنش راضیم

خیلی ممنون از سایت عالی و بسیار مفید شما. من سایت شما رو از خیلی وقت پیش دنبال می کنم و شاهد پیشرفت روز به روزتون و رتبه الکساتون هستم. امیدوارم روز به روز در تولید محتوای سایت تون پیشرفت کنید.

سلام بابت مطالب مفید و پر محتواتون متشکرم. موفق باشید

البته استفاده از ربات اینستاگرامی زمان هم میبره به این مسئله هم باید توجه کنید. در هر صورت ممنون از مطلب خوبتون. با آرزوی موفقیت برای سایت همیار وب

سلام من پیج اینستاگرام دارم و بیوهم جذابه و خوبه پست هام هم عالیه ولی فالوورام ۲kولی پست که میزارم ۶تا لایک‌میخوره استوری که میزارم ۲نفر میبینم تپ اسنوری نظر سنجی که میزارم ۳نفرمیبینن هیچکدوم هم جواب نظرسنجیو نمیدن لایو که میزارم هیشکی نمیبینه من تو اینستاگرام فیلم‌فان درست میکنم و این موضوع باعث شد هر روز نا امید تر بشم

بچه ها منم فالو کنید تا خوشحال بشم و میسی از مقاله کامل شما. Photo_bist

مقاله خوبي بود متشكرم ✅ خيلي از نكات در پيجم استفاده كردم و جواب گرفتم : Sogol.afkhami

سلام خیلی ممنون از راهنمایی های خوبتون میشه لطفا چنتا ربات اینستاگرام معرفی کنین؟

سلام امیر حسین عزیز هنوز ربات اینستاگرامی خوبی پیدا نکردم که مطمئن باشه. دارم بررسی می کنم تا بهترین ربات اینستاگرامی رو بهتون معرفی کنم. موفق باشید

درود خسته نباشید منم پیگیر رباط هستم اگر‌ جور شد همینجا قرارش بدین راستی اگر قابل دونستید پیج من رو هم فالو کنید ، فالو بک میدم

وقتی که می خوایم از سرویس استفاده کنیم نوشته که زمان رو ۲۴ ساعت تنظیم شده واقعا تو ۲۴ ساعت همون مقدار فالورامون افضایش پیدا می کنه یا تا ۲۴ هر چقدر که بتونه فالور جمع می کنه و من پیجایی رو می بینم که واقعا پستاشون خیلی بده ولی فالواشون خیلی بالاست من واقعا واسه پستام خیلی زحمت می کشم و واقعا خیلی خوب در میان ولی فالورام کمه و خیلی دفعه ها شده که خواستم پیجم رو ببندم و این آدیه منه لطفا یه سری بزنید. Haru_.shinoya

سلام پسرم یه پیج داره که هم در گوشی من هست و هم گوشی همسرم و از زمانی که همسرم پیج پسرم در گوشیش نصب کرده فالوراش زیاد نمیشن آیا ربطی داره

سلام نه کاهش فالوور ربطی به این قضیه نداره. موفق باشید

سلام ممنون از راهنمایی های خوبتون. به پیج منم سربزنید Goharpiray

سلام من یه پیج زدم اصلا نمیتونم ویجم رو ببرم بالا لطفا کمک کنید اسم پیجم @videofuny__

سلام خسته نباشید من قبلا یک پیج داشتم که بیشتر عضو های پیجم فیک بودن به همین خاطر دوباره یک پیج جدید راه اندازی کردم. و میخوام فالور واقعی جمع کنم من بیشتر عکس از طبیعت و موسیقی با ساز های مختلف میزارم میخواستم ببپرسم ایا ایده خوبیه اینم پیجمه ariyaalii

سلام‌ ممنون از مقاله خوبتون واقعا مفید بود راستش من هم یک پیجی زدم در جهت کسب و کار پیجم هنری هست و سعی میکنم تمامی این نکات و رعایت کنم و ایشالا نتیجه مفید و بیام اینجا باهاتون به اشتراک بزارم ممنون از همراهیتون😍🙏🏻و برای جهت اطلاع @sany_artworks هست و یک نکنه دیگر اینکه راستش من از ربات استفاده کردم یه شب تا صبح و متاسفانه اینستا اکانتمو بست!و ترسیدم راستش و الان تقریبا داره ۱ماه میشه من ۱۳۰اینا فالور دارم !!!

سلام من یک پیج اینستاگرام دارم در حدود۱۷ کا فالور داره و هر روز ۴تا پست کلیپ میزارم اما حدود ۱۵۰ فالور روزانه به آن اضافه می شه اما پیج های هم صنف خود را می شناسم که روزی ۱۳۰۰ فالور به آنها اضافه می شه کار متفاوتی از من هم انجام نمیدهند چه عاملی می تواند داشته باشد؟ پیج من noostaljii

سلام دوست عزیز به همین سادگی ها هم نمیشه تشخیص داد فالوور های پیج اینستاگرام رقیبانتان چه طور افزایش پیدا می کنند. چون ممکنه فالوور بخرند یا از ربات استفاده کنند. موفق باشید

به من که روزی ۱۵۰ فالور اضافه می شه اگر اربات استفاده کنم و یا اینکه فالور بخرم و تعداد افزایش فالور یک دفعه بالا بره مشکلی از لحاظ اینستاگرام پیدا نمی کنم؟

سلام در وب سایت شما و در مقالات و اظهار نظر ها بصورت مداوم از ربات و تاثیر آن در افزایش فالور صحبت می شه من خودم ربات افزایش فالور استفاده کردم و مشکل پیدا کردم هم افزایش تعداد فالور هایم پس از استفاده از ربات محدود و تقریبا صفر شد و هم هشتگ های من غیر قابل ارائه شد از طرفی هم لایک هایم به یک دهم رسید آیا این مسئله با تاکیدات شما در مورد ربات ها ناسازگار نیست؟ و آیا این صرفا به معنی توجیه کارهای تجاری حودتان نیست؟

سلام از رباتی که در این پست معرفی کردم استفاده کنید. این ربات رو شخصا خودم تست کردم و ازش راضی بودم.

سلام میشه لطف کنید رباتی که معرفی کردید رو بگید ؟ من پیداش نمی کنم توی مقاله تون

آقای گرشاسبی توروخدا واضح بگو دقیقا کدوم رباتو شما خودت تست کردی جواب داده؟؟؟ یکم واضحتر بگید شاید یکی مثل من آیکیوش پایین باشه خخخ

سلام فعلا هیچکدوم جواب نمیدن فعلا از ربات ها استفاده نکنید

سلام خواهشن درمورد مطلب زیر که هشتگ مثال بزنید من پیچ کلیپ دارم در ینستا اسمش عشق کلیپ ی مثل میزنید که مطلب پایین متوجه شم …هشتگ داغ چی و…

سعی کنید لیستی از هشتگ های پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خود را پیدا کنید و آن ها را لیست کنید. برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشان دهد چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.

از تمام آن ها به اندازه در انتشار پست های خود استفاده کنید. به طور طبیعی هر عکسی که با هشتگ مربوط به آن در اینستاگرام پست می کنید باعث می شود ۳ نفر شما را دنبال کنند.

سلام دوست عزیز برای پیدا کردن هشتگ های مورد نظرتان اری که باید انجا بدید این است که عکس های سایت های رقیب تان را بررسی کنید ببینید از چه هشتگ هایی استفاده کرده اند. مثلا کلیپ های خنده دار معمولا با هشتگ های (#خنده_دار، #خنده_دارترین، #خنده_بازار و …) منتشر شده اند.

باعرض ادب و احترام

افزایش فالور لایک اکمنت اینستاگرام افزایش ممبر گپ و کانال تلگرامی با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان

جهت سفارش و خرید اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سلام من یه ربات مطمئن میخوام شما رباتی می شناسید

سلام دوست عزیز همین رباتی که تو این مقاله معرفی کردم عالیه. من خودم تست کردم به به درستی کار می کنه. برای اکانت هم هیچ مشکلی پیش نمیاد. موفق باشید

که پیج به مشکل نخوره چون من پیچ کاری هستش و برام خیلی مهمه یا شما بهترین روش برای افزایش فالور بهم معرفی کنید که پیج یه وفت از دستم نره

باعرض سلام و خسته نباشید من ی چند وقتی هست که هرچی فالو و لایک مکنم انفالو و انلایک میشه بعد ی پیغام میاد که دو گزینه allowوcancel داره فکر میکنم ریپورت یا بلاک شده باشم لطفا اگه کسی می تونه کمکم کنه.ممنون😔😔🙏

سلام دوست عزیز باید صبر کنید درست میشه.

سلام اخه چقدر باید صبر کنم تقریبا ۱ماه شده لطفا کمکم کنید

سلام، وقت بخیر من یه پیج کاری دارم، و افراد مرتبط رو که فالو میکنم، یه پیغام هم در دایرکت برای اونها ارسال میکنم، بعضی از پیغام‌ها ارسال نمیشه! گاهی اوقات resend میکنم ارسال میشه، گاهی اوقات هم نمیشه! میشه بگید علت چیه؟

سلام با استفاده از ربات اینستا دارید دایرکت ها رو ارسال می کنید؟

نه به صورت دستی ارسال میکنم.

اولین کاری که می کنید ورژن اینستاگرام تان را به آخرین نسخه ارتقاء بدید و سپس کش اینستاگرام تان را پاک کنید. احتمالا درست بشه.

ورژژن اینستاگرام که به روز بود، ولی کش رو پاک کردم، درست شد. ممنون

سلام، ببخشید من چه کارهای دیگه‌ای باید بکنم تا پیجم بالا بره؟ Raad_Graphy این نشونی پیجمه، لطفا نگاه کنید، ممنون میشم 🌹

سلام ممنون از اطلاعات دقیقتون و واقعا راه هایی که پیشنهاد دادین همه عالی ان من خودم نویسنده هستم و نمی خوام زیاد وارد بازار و تبلیغات و اینا شم. در عین حال که می خوام مخاطب هام رو جذب کنم ولی سخته فعلا. همه این ها رو انجام خواهم داد. ممنون از زحماتتون

اینستا: kermabrisham

سلام خسته نباشید میشه پیج منو ببینید. ببینید مشکلم چیه ؟. پیج من: estehlal.a.h

سلام..خسته نباشید

من از این رباتی که معرفی کردید استفاده کردم…دو هفته ای میشه که از کار افتاده..دو هفته پیش ربات برام ایمیل زد که ” اکانت شما از طرف اینستاگرام بلاک شده است ” منم ربات و خاموش کردم… الان بعد از دو هفته اکانت من از بلاک در اومده ولی وقتی رباتو روشن میکنم کار نمیکنه و ربات هنوز فکر میکنه که من بلاک هستم..به پشتیبانی ربات هم ایمیل زدم ولی جواب نمیدن…راهنمایی تون واسه این مشکل چیه؟ ممنون

سلام دوست عزیز این مشکل به طور سراسری هست و جدیدا اینستاگرام خیلی حساس شده. تو همین دو هفته خیلی از اکانت هایی که حتی از ربات هم استفاده نمی کردند غیر فعال شده اند. فعلا صبر کنید و از هیچ رباتی استفاده نکنید تا درست بشه. موفق باشید

سلام خیلی ممنون از مطالبتون ممنون میشم از پیج من هم بازدید کنین lizabracelet

نمیدونم چه داستانیه چند وقت خوب بالا میره، بعد یهو دیگه اصلا بالا نمیره، دوباره یه مدت بالا میره و بعد وایمیسته! یه چیز عجیبیه خلاصه! وقتی که بالا نمیره، دیگه تو سرچ هم نمی‌شه پیدا کرد پیجم رو با هشتگ ها! Hojrema هستش آدرسمون

سلام ببخشید پیج من ینفر شات کرد فالوور هام بالا رفت ولی بعد مدتی ریزش کرد میخوام هم فالوور هام واقعی و بازدید واقعی و لایک هام بالا باشه بنظرتون با همین پست ها میشه یا نه ؟ amirvn_official اینم اید اینستاگرامم میشه راهنماییم کنید ؟!

سلام.من پیج نقاشی روی پارچه دارم.به یه ویکی برا تبلیغ سفارش دادم اما هیچ فالویری دریافت نکردم.چطور ممکن؟؟؟ Alma.shop.me

سلام آیا لزومی داره کسی که سایت داره داخل اینستاهم تبلیغات کنه؟ سایت ما مربوط به ترجمه، تولید محتوا و مشاوره پایان نامه است اما رتبه تقریبا خوبی داره؟ میتونم همزمان هم به سایت برسم هم به اینستا یا فعلا اینستا رو بی خیال شم؟https://cafeyadasht.ir/ اینم آدرس سایت، لطفا راهنماییم کنید؟ تشکر

سلام من چند ماه بود ک میخواستم تو اینستا فروش لوازم ارایشی شروع کنم یه پیج باز کردم ولی فالورام زیاد نپیش من واس جذب فالور چیکار کنم و لازمه از هموم اول لوازم ارایشی در پیج قرار بدم یا نه

هیچ کدوم از راها کارنمیکنه فقط ساگسشن کار میکنه…اگه همه رو فالو کنید فالوورا روزی بیستا میشه…

بسیار عالی

سلام من تازه پیجمو راه اندازی کردم زمینه فعالیتمم میخوام روزمرگیها و آشپزی باشه بهترین راه برای من کدوم راهه و اینکه لطفامن رو فالو کنید تا با شما در تعامل باشم lovylove2 خوشحال میشم فالوم کنید

روش هاتون خوبه و انصافا میدوم که موثره اما آدم باید جدا حوصله داشته باشه و برای هر پستی کلی فکر کنه تا بتونه از این طریق فالوور جذب کنه

مقاله خیلی خوبی بود امیدوارم راه کار ها جواب بدن دوستانی ک دنبال ی جای دنج و باحال و با کیفیت میگردن برای رستوران و قلیان عربی خوشحال میشم مارو فالو کنن Gandom_cofffee

سلام وقتتون بخیر جناب مدتی هست تولید محتوا می کنم ولی از فالور خبری نیست. اگر بتونید یه توضیح مختصر بدید که آیا مشکل از پیج بنده هست یا اینکه باید برای بالا رفتن فالور صبور باشم ممنون میشوم . آدرس پیج : zirneviskade

سلام من با وجود رعایت بیشتر موارد مقالتون باز هم جذب فالورم خیلی کمه، خواهش میکنم راهنماییم کنید🙏

برو فالور بخور راحت حداقل ۱۰هزارتا بخر بعدش اوتومات فالورات میرن بالا الان عقل مردم تو چشمشونه ببینن فالوورات بالاست فالو میکنن فکر میکنن خاصی

خیلی عالی بود مقاله شما وممنون از حوصله و صبر. شما آقای گرشاسبی میشه برای مشاوره شماره تلفن برای ایمیل کنید

واقعا مطابتون خیلی به درد بخور بود. اگه کسی خواست میتونیم در تعامل باشیم .vanda-art-shop

سلام یک روش جالب برای جذب فالوور سردن به صفحات اینستگرام افراد با نفوذ و دارای دیدگاههای اثر گذار ملی است. این باعث می شود ربات اینستاگرام صفحات شما را به پیج ان افراد لینک نماید و خود به خود تعداد بازدید از صفحات شما افزایش می یابد. من از صفحه دکتر مرادی (dr.ezatolla.moradi) کمک گرفتم و تعداد ۳۲۰ فالوور تو یک هفته افزایش داشتم. موفق باشید.

سلام .اسم رباتی که استفاده میکنید رو لطف میکنید

سلام عالی بود ممنون.میخوام به صورت حرفه ای در راستای بصیرت افزایی وسرگرمی همچنین کسب و کار فعالیت کنم میشه نظر شمارو در مورد صفحه اینستاگرامی خودم بدونم؟آیا درج موضوعات مختلف در صفحه مشکلی ایجاد نمیکنه؟ ingasremajazi

سلام به طور کلی در پیج اینستاگرام تون روی یک موضوع تمرکز کنید بهتره موفق باشید

سلام لطفا یه نگاه به پیجم به آدرس hadira 1995بزنید وایرادات وراه حل های رفع ایراداتم رابگید.در استفاده از انفالویاب باید رمز وادرس گوگلم را وارد کنم یا رمز وادرس پیج اینستا.اینستا اجازه پخش زنده را نمیده راه حل چیست پیام ها به مخاطبان ارسال نمیشود چیکار کنم اگر جواب سؤال هایم را در دایرکت پیجم بدید ممنون میشم هرکس که خبره اینستاست راه نمایی کند لطفا

سلام‌من از سایت فالوور ایرانی هزار تا فالوور گرفتم ۶۵هزار هم پولشو دادم حالا بعد از دوروز هیچ خبری ازشون نیست ب پشتیبانیشونم‌توی تلگرام پیام میدم‌جواب نمیدن یعنی سرم کلاه گذاشتن؟؟یا باید بازم‌منتظر بمونم؟؟؟ میشه‌راهنماییم‌کنید لطفا

با سلام من پیجم رو با مطالب جذاب پر میکنم و تا حالا استوری های من ۳۵۰ تا هم دیده شده ولی جدیدا خیلی کم شدن….لایک ها به بالای صد نمی‌رسه.استوری ها هم همین‌طور.۸۳۹ فالوور دارم و فیک نخریدم تا حالا.ممنون میشم کمک کنید و بگید چطور افزایش بدم

سلام ببخشید من امروز پیج زدم بااینکه چند نفر تگ ام کردن ولی ۹۱فالوور دارم ک ۵۰تاش فیک هستن؟میشه مشکلموبگین.یا راهنماییم کنین.ممنون میشم @_ehsas.gram

سلام ببخشید من خرید کردم ولی نمیتونم فیلم هارو باز کنم رمزو‌ ندارم

سلام دوست عزیز رمز فایل ها براتون ایمیل شد ولی ایمیل تون صحیح نیست! لطفا از طریق فرم تماس با ما ایمیل صحیح تون رو ارسال کنید. موفق باشید

سلام من بخاطر شرایطی که پیش اومد امسال مجبور شدم فروش آنلاین شروع کنم علاوه بر مغازه.کارم لوازم خانه و آشپزخانه هست.@topkitchen_2020 ولی فالوورام از ۳کا بالاتر نمیره.ممنون راهنماییم کنید

به نظرم در شرایط فعلی بهترین و قوی ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام اینه که محتوا خوب تولید کنید تو اینستا و بعد از مدتی تو پیج های هم حوزه برید تبلیغات کنید. بسته به استراتژی تون داره هم میتونید مستقیم بفروشید و هم میتونید اول جذب کنید و بعد بفروشید.

بله دقیقا همینطوره

واقعا مطالبتون خیلی عالی بود. بهترین روش برای افزایش فالوور به نظرم لایو گذاشتنه. لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ خیلی جواب میده… خسته نباشید.موفق باشید👏👏

با سلام من پیجی دارم که تازه شروع به کار کرده و امشب فالوور ها به ۱۲۳ عدد رسید میخوام مسابقه راه بندازم بنظرتون با این تعداد فالوور میصرفه؟ کسی هم شرکت میکنه؟

سلام خسته نباشید پیجی دارم که مرتبط با شغلم هست میخوام فالوور جذب کنم و روز به روز هم بیشتر بشه و چیکار کنم که جذاب باشه

بهترین روش برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام اینه که اول تولید محتوای خوب و مستمر داشته باشید و حداقل ۶۰ روز ادامه بدید. بعد تو پیج های هم حوزه تبلیغ کنید. موفق باشید

آیا روزانه سلبریتی هارو فالو آنفالو کنیم برای دریافت فالوور روش خوبیه؟؟

سلام خیر روش خوبی نیست. مکنه اینستاگرام پیج شما را مسدود کنه یا حداقلش اینه که اکشن بلاک بشید. موفق باشید

سلام ممنون از مقاله کاملتون به نظرم از همین روش ها برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام واقعا کاربردی هستند. روش خوبی که این روزا ازش استفاده میشه استفاده از دعوت به اقدام در قالب مسابقه هست. مثلا می تونید یه پستی رو تارگت قرار بدید و به فالووراتون بگید اگر هر کسی این پست رو استوری کنه توی قرعه کشی شرکت داده می شه. یه جایزه خوب و ترغیب کننده هم برای برنده مسابقه گذاشته بشه عالی و همه حاضرن پست رو استوری کنن. موفق باشی استاد گرشاسبی عزیز

سلام دوست عزیز بله این هم یک روش جدید و عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام هست که خیلی مورد استفاده قرار میگیره.

سلام ممنون از مطالب مفید شما،، من پیج سریال ویچر رو زدو از دی ماه ولی متاسفانه فالورهام کمه بااینکه نسبت به پیج های مشابه مطالب مفید تر و جذاب تری رو ارائه کردم، الان میگن نمیشه از برنامه افزایش فالورهم استفاده کرد بلاک میکنن حالا باید جیکارکتم، ای دیwitcherfanfarsi

سلام عزیز از روش های ممنوع شده مثل ربات یا خرید فالوور فیک اصلا استفاده نکنید. بهترین راه همون ادامه دادن تولید محتواست. سعی کنید محتوای جذاب برای مخاطبان پیج تون تولید کنید. موفق باشید

سلام من ادمین پیج mahnini1395 هستم و تلاش دارم تا فالور ارگانیک به پیج اضافه کنم اما در مورد استفاده از ربات جهت افزایش فالور تردید دارم و ممکنه که اینستاگرام مسدود کنه چون در سال ۲۰۲۰ اینستاگرام خیلی سختگیرانه عمل میکنه

سلام دوست عزیز بهتره از ربات برای افزایش فالوور استفاده نکنید! چون اینستاگرام محدودیت هایی داره که قطعا پیج تون رو دیسیبل می کنه. موفق باشید

سلام مثلا به پیج A ربات متصل کنیم و تبلیغ پیج اصلیمون B رو به دیگران دایرکت بفرسته در این صورت هم پیج اصلی دچار مشکل خواهد شد؟؟ ممنون

سلام دوست عزیز خیر مشکلی نداره اینم یک راهی هست که خیلی ها ازش استفاده می کنند منم بارها میگم که پیج اصلی تون رو به ربات وصل نکنید. ولی متن هایی که دایرکت میشه نباید شبیه هم باشه. سعی کنید از متن های متفاوت استفاده کنید. موفق باشید

سلام وقتتون بخیر ی سایت یا کانال معتبر برا افزایش فالور میخواستم معرفی کنین جایی که واقعا خدماتشون واقعی باشه ممنون میشم

سلام از مقاله کاملتون کمال تشکر را دارم. تبلیغات هدفمند یکی از جدیدترین و مطمئن ترین روش های افزایش فالوور تو اینستا هست که ریسک خیلی کمتری داره. اگه فالوور فیک بزنید مطمئن باشید اکانت تون دیسیبل میشه

باسلام خدمت شما و سایت خوبتون اگه بشه مطالب رو بیشتر بروز رسانی کنید خیلی بهتر میشه ممنونم از لطفتون

من همین تازه پیجمو راه اندازی کردم بسیار مقاله مفیدی بود

من فالووربالا رو تست کردم که تقریبا اکثر فاوورهاش فیکه

سلام ،خسته نباشید ممنون بابت مطالب خوبی که در ساییتون گذاشتید من حدود دوهفتس یه پیج در مورد موفقیت درست کردم و سعی کردم همه نکات رو داخلش رعایت کنم مثلا به طور منظم پست گذاشتم یه رنگ تم خاص انتخاب کردم و..ولی هر چی میگذره اصلا تعداد فالوور هام زیاد نمیشه اوایل میتونستم هشتگ ها رو وارد کنم و کار میکردند اما حالا اصلا نمیشه و نمیدونم چرا شبیه متن میشن و اصلا رنگشون آبی نمیشه. خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید . اینم آدرس پیجم paradigm _success

سلام بین # ها نباید فاصله بدید مثلا اینطوری باید بنویسید #همیار_وب در ضمن شما تازه روع کارتون مطمئن باشید اگر ادامه بدید خیلی راحت میتونید تعداد فالووراتون رو تو اینستاگرام بالا ببرید چون حوزه محبوب و پر مخاطبی رو انتخاب کردید. موفق باشید

ممنونم 🙂

سلام خیلی خوب بود این مقاله خیلی وقت بود دنبال روش های جدید افزایش فالوور می گشتم. تا اینکه با مطلب شما رو به رو شدم. واقعا لذت بردم و تا آخر خوندم. قلم تون مستدام موفق باشید

با سلام ممنون از توضیخات خوبتون من هم به تازگی پیجی درست مردم برای کمک به همسرم که مشاور هستن . میخوام در کنارشون کمک کنم تا کلیپهاشون و محتواهاشون بازدید داشته باشه

سلام من به تازگی شروع به کسب کار اینترنتی کردم در اینستا پیج لوازم ارایش دارم لطفا جهت موفقیت مارو ذنبال کنید

استفاده کردم.ممنون کسب و کارتون همیشه پر رونق

سلام به مدیر محترم سایت به جرات می گم بهترین و کاملترین مقاله در مورد افزایش فالوور بود. من طرز فکرم در مورد افزایش فالوور کلا عوض شد اول فکر می کردم حتما باید برم فالوور بخرم ولی حالا با خوندن این مقاله فهمیدم که بهترین راه جذب فالوور استفاده از فالوور اورگانیک و طبیعی هست. بازم مثل همیشه ممنونم از سایت خوب همیار وب

عرض سلام وخسته نباشید دارم خدمت شما ازشما راهنمایی میخوام بگیرم میخواستم بدونم چرا پیج من ۷کا هستش ولی تعداد ویو ویدیو هام خیلی کمه اصلا فالور فیک ندارم ممنون میشم جواب بدین🙏 اینم پیج بندهsajad_ai_77

سلام خدمت شما بستگی به کیفیت فالوورهایتون و نرخ انگیجمنت پیج تون داره. شاید پست هایی که برای مخاطبان پیج تون میذارید چندان براشون جذاب نباشد! موفق باشید

سلام یه رباط اینستاگرام خوب کدوما معرفی میکنید

عالیی بود 💞 ممنون بابت راهنماییاتون🙂💛

درود بر اقای گرشاسبی سپاس گزارم برای تمامی مطالب مفید و اموزنده . امثال شما هم خودشون پیشرفت میکنن و هم بقیه رو کمک میکنن که پیشرفت کنند .

سلام بهرام عزیز خواهش می کنم لطف داری. موفق باشی

من باز هم با اینکارا پیجم سرعت رشدش پایینه☹ آدرس پیجم samin_media هست، خیلی هم ترفند های جذاب و خفن موبایل رو یاد میدم، البته تازه شروع کردم پیجمو، ولی اگه میشه ببینید و نظر بدین.💜

یه سوالی داشت ازتون آیا شما پنل، سرور، برنامه یا سایت های خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان رو تایید می کنید؟

محسن جان استفاده از سایت ها و برنامه های افزایش فالوور رایگان باعث میشه اطلاعات پیج تون سرقت بشه یا در بهترین حالت اینه که اینستا به لاگین های انجام شده حساس میشه و ممکنه پیج تون ساسپند بشه. بهتره دقیقا از همین روش هایی ک تو این مقاله معرفی کردم برای افزایش فالوور استفاده کنید. البته اگر دنبال جذب فالوور هدفمند و واقعی هستی این کارارو انجام بده. موفق باشی

مقاله بسیار خوبی بود یه تشکر ویژه می کنم از آقای گرشاسبی عزیز به خاطر این صداقت و دست و دل لازیشون تو ارائه مطالب. منم یه پیج اینستاگرام در زمینه روان شناسی دارم و دارم سعی می کنم از همین روش ها فالوورهای بیشتری رو به پیجم جذب کنم. من همیشه از آموزش های آقای گرشاسبی استفاده می کنم و امیدوارم روزی برسه بتونم جبران کنم.

سلام دوست عزیز لطف دارید شما امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام ممنون بابت پست مفیدتان🙏🏻میتوانید یک پست هم در مورد بیشتر شدن فالور های مایکت بگذارید؟

سلام استاد گرشاسبی عزیز من شما رو توی اینستا فالو دارم و اومدم از این جا هم از مطالب تون استفاده کنم. روش های خوبی رو معرفی کردید من فقط با یه روش اونم استفاده از یک تم خاص و جذاب برای پستام توی اینستا تونستم توی یک هفته ۳۰۰ تا فالوور بگیرم. به طرز عجیبی پست هام داره میره توی اسکپلور. ممنونم ازتون بابت راهنمایی هاتون.

سلام دوست عزیز خواهش می کنم. ممنون از شما که سایت ما رو دنبال می کنید. موفق باشید

من خیلی وقته یه سوالی برام پیش‌اومده چند وقت پیش‌ برای انجام یه کاری یه پیج فیک زدم تنها کاری که کردم این یود که دوتا پست گزاشتم و چندتا افراد معروفو فالو کردم بعدش دیگه هیچ فعالیتی نداشتم اما پیج‌ تو ۵ روز ۵۰۰ تا شد یعنی هر روز‌حدود ۱۰۰نفر فالوم میکردن،،اما دو روز بعد با اسم خودم پیج زدم همون کارارم کردم حتی‌ با فعالیت بیشتر اما تو ۱۰۰تا‌فالوور گیر کرده و اصلا بالا نمیره..دلیلش‌چی میتونه باشه؟

احتمالا پیج شما توی اون تایم رفته توی اکسپلور اینستاگرام و همین باعث شده بود فالوورهاتون افزایش پیدا کرده بود. موفق باشید

با سلام من توی پیجم اموزش افزایش فالور در ۵ روز رو گذاشتم میتونید چند کا فالور واقعی و فعال از اینستاگرام بگیرید. حتما به پیج زیر سربزنید و مشهور شوید

پیج اینستاگرام منو بررسی میکنید ببینید در نگاه اول جذابه یا نه؟ @pedko_98 ☹️

سلام پیج تون خوبه فقط اگر می خواین فالوور هاتون بالا بره روی کپشن نویسی و استوری ها بیشتر کار کنید. موفق باشید

سلام و درود خدا برشما مطالبتون بسیار مفید و آموزنده بود خیلی ممنون

سلام من کلیپ سازم ۲ هفته ست که برای خودم پیج زدم ۲۲۵ تا فالورر هم دارم از هشتگ استفاده میکنم . می‌خوام پیشرفت کنم و فالورر زیادی داشته باشم . پروفایل هم عکس خودم رو گذاشتم . دیگه چی کار کنم . امیدوارم کمک کنید🙌🙌🥀

سلام مسلما توی دو هفته نباید انتظار معجزه داشته باشید. پیشنهاد می کنم از همین روش هایی که تو این مقاله گفتم برای جذب فالوور واقعی استفاده کنید و صد در صد نتیجه خواهید گرفت. موفق باشید

سلام من یه پیج فروش لباس زیر زنانه به آدرس زیر باز کردم برای شروع کمکم میکنید تا بتونم فالور جذب کنم؟

https://www.instagram.com/rodrika.shop/

سلام خدمت شما اول از همه باید پیج تون رو از حالت پرایوت خارج کنید تا بتونید از طریق هشتگ ها فالوور جدید جذب کنید. اگر پیج تون شخصی باشه به هیچ وجه نمی تونید از طریق اکسپلور اینستاگرام فالوورهاتون بیشتر کنید. از روش های افزایش فالووری که تو این مقاله عنوان کردم حتما استفاده کنید. موفق باشید

یه روش جدید برای افزایش فالوور رایگان اینه که بعد از پست جدیدی که منتشر می کنید برید سراغ استوری پیج های مرتبط و ریپلای کنید اونارو با این روش جلب توجه می کنید و مطمئن باشید صاحبین اون پیج ها برای اینکه جواب لطف تون رو بدن کمترین کاری که براتون می کنن اینه که میان تو پیج تون و آخرین پست تون رو لایک می کنند. به این میگن افزایش فالوور به روش جلب توجه تو اینستاگرام

ممنون از شما جناب کرامتی عزیز بابت راه کاری خوبتون برای بالا بردن فالوور اینستاگرام دوستان این روش را تست کنید اگر جواب مثبت گرفتید اعلام کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سایت همیار وب در زمینه کسب و کار اینترنتی و آموزش دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. هدف اصلی ما آموزش کسب درآمد اینترنتی به زبان ساده است تا هر شخصی با هر شرایطی بتواند کسب و کارش را راه اندازی کند و به درآمد دلخواهش از طریق اینترنت برسد. آموزش های موجود در همیار وب بر اساس تجربیات شخص جاوید گرشاسبی تولید شده است و هر گونه کپی برداری، تغییر یا دست کاری در محتوا و انتشار آن در رسانه دیگری بدون اشاره به سایت همیار وب غیرقانونی است.

اینستاگرام از شبکه های اجتماعی محبوب در سطح جهان است که این روزها دارای میلیون ها کاربر از نقطه به نقطه جهان می باشد که در این برنامه، کاربران تصاویر و ویدیوهایی را از خود به اشتراک می گذارند و اگر شما نیز در حال مطالعه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک هستید، حتما روزانه چندین ساعت در این شبکه اجتماعی وقت می گذارید و پست های مختلف را مشاهده می کنید.

اما با جستجو در اینستاگرام قطعا ممکن است با برخی صفحات روبرو شوید که دارای چند صد هزار یا چند میلیون فالوور هستند که برایتان ممکن است کمی شوکه کننده باشد و این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه چنین چیزی ممکن است؟! و ده ها سوال و جواب که در این زمینه ذهن شما را درگیر خود کنند. اما اگر این سوال برای شما پیش آمده است و به دنبال راه و روش های اصولی هستید، در این گزارش از نمناک قصد داریم شما را با آموزش محبوب شدن در اینستاگرام آشنا کنیم که حتما کاربردی خواهد بود. همراه ما باشید.

شاید تعریف های زیادی در مورد هشتگ در وب مشاهده کنید که هر یک از آنها به نحوی خاص توضیح داده اند. اما هشتگ در اینستاگرام بیشتر یک ابزار است. برای مثال اگر شما از طرفداران فوتبال هستید، می توانید با هشتگ کردن تیم مورد علاقه خود ( #تیم_**** ) در بخش جستجو اینستاگرام، پست هایی که با این هشتگ منتشر شده اند را مشاهده کنید.

از این رو اگر شما در اینستاگرام در حال فعالیت هستید و می خواهید پیج عادی خود را تبدیل به پیج پر بازدید و درآمد زایی کنید، باید حتما و حتما هشتگ هایی مرتبط با پست های که در طول شبانه روز می گذارید، در انتهای پست قرار دهید تا میلیون ها کاربر با جستجوی این هشتگ، پست شما را مشاهده کنند.

با این حال برای هشتگ گذاشتن در پست های اینستاگرامی، باید یک نوع استراتژیک بچینید تا پستتان بصورت هدفمند منتشر شود و در اینستاگرام با بازتاب و استقبال زیادی روبرو شود. بطور کلی گفته می شود که چیزی بین 8 تا 12 هشتگ برای پست کافی است و اگر از این تعداد بیشتر شود، باعث زشت شدن محتوای پست خواهد شد و توصیه ای که ما برای شما عزیزان داریم این است که حتما هشتگ ها مرتبط با تصویر یا ویدیویی که در حال انتشار آن هستید، باشند که در غیر اینصورت هیچ بازده ای برای شما نخواهد داشت.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

همچنین سعی کنید هشتگ یا هشتگ هایی را انتخاب کنید که در آن ماندگار شوید. برای مثال اگر شما در انتهای پست #ایران و… قرار دهید، قطع یقین پست شما در میان سایر پست های دیگری که در حال انتشار هستند، غرق خواهد شد و اما اگر هشتگ دیگری مانند #زنده_باد_ایران استفاده کنید، پست شما نسبت به هشتگ اول جایگاه اش را از دست نخواهد داد و می تواند بازدید خوبی بگیرد که این مورد نیز نیاز مبرم به خلاقیت دارد.

محتوا یکی از نکات و ابزارهایی است که این روزها همه ما به دنبال آن هستیم و کارفرماهای بسیار زیادی در سرتاسر دنیا که دارای کسب و کار شخصی هستند، به دنبال تولید کننده محتوایی هستند که تمام اصول و ضوابط محتوای اینستاگرام را آشنا باشد و بتواند برای آنها تولید محتوا کند. اما این بدین معنا نیست که شما حتما باید تولید کننده محتوا استخدام کنید و در این راستا هزینه کنید!

برای اشنایی با نحوه نوشتن محتوا یا در اصطلاح کپشن پست می توانید چند ساعتی در اینستاگرام بصورت هدفمند جستجو کنید و از پیج های پربازدید استفاده کنید که قطعا با مشاهده چندین پست می توانید اصول خاص را در این راستا متوجه شوید. اما اگر از کپشن بگذریم، به محتوای اصلی یعنی تصویر یا ویدیویی هست که در حال به اشتراک گذاشتن آن هستیم، میرسیم.

پست می تواند در محبوبیت ما موثر باشد و اگر چند ساعتی فکر کنیم، می توانیم به موضوعات مختلفی برسیم که شاید برای کاربران و دنبال کننده های پیج ما یک سوال باشد و به همین دلیل بهتر است که در راستای آموزش آن بپردازیم تا در این شبکه مجازی توسط کاربران به اشتراک گذاشته شویم که این ابتدای محبوبیت در اینستاگرام می باشد…

پیج اینستایی شما حتما در یک راستا فعالیت می کند که این می تواند به شاخه های بسیار زیادی تقسیم شود. برای مثال می توان در زمینه آشپزی، تکنولوژی، صفحات خنده دار و… که این پیج را شما در اولین روز ایجاد حساب به آن فکر کرده اید و به نتیجه رسیده اید. از این رو شما باید در راستای هدف پیج خود فعالیت کنید و اگر در زمینه x فعالیت می کنید، نباید از y در پیج اینستاگرامی خود مطلب را انتشار کنید و این یک اصل است که حتما باید رعایت کنید.

با این وجود اگر شما به کامنت های مخاطبان پیج اینستاگرامی خود دقت کنید، می توانید از حرف ها و گفته های آنها به نیازهای آنها پی ببرید و پست هایی متناسب با خواسته های آنها منتشر کنید تا آنها را هر چه بهتر به خود جذب کنید و به مرور آنها اگر از پست های پیج شما خوششان بیاید، حتما پست های شما را با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت و محبوب خواهید شد.

شاید در هنگام عکاسی از یک سوژه این چنین فکر کنیم که ما نیازی به آموزش روش های عکاسی نداریم و این اشتباه بزرگی است که شاید اکثر ما آنرا انجام دهیم! عکاسی شغلی خاص و پر از نکات جزئی است که اگر شما این جزئیات را رعایت کنید، عکستان ارزشمند خواهد بود و به همین دلیل اگر الان روزهای اولیه کاری شما در این زمینه است و قصد هزینه کردن ندارید، بهترین راه آموزش روش های عکاسی است که می تواند به شما کمک کند.

عکاسی اولین مرحله ای است که شما انجام می دهید و نباید عکس گرفته شده را فورا در پیج اینستاگرامی خود منتشر کنید. برای انتشار عکس شما می توانید از ابزارهای بسیار زیادی اعم از فوتوشاپ و سایر ابزارهایی که در این زیمنه وجود دارند استفاده کنید و عکس خود را تبدیل به تصویر بسیار زیبا و خاصی کنید که نظیر آنرا ندیده اید.

قطعا هر شغل و بیزنسی فراز و نشیب های خاص خود را دارد و با یک شب نمی توان راه چند ساله را پیمود…! از این رو با چند پست ساده نمی توان در طی چند ماه به محبوبیت رسید و شما باید برای ماندگاری خود تلاش کنید. تلاشی که باید بکنید این است که حتما اصول را آموزش ببینید و بر اساس اصول و ضوابط پایه، پیش بروید تا به مرور زمان به جایگاهی که مدنظرتان است برسید.

با این حال اصلی ترین اصلی که باید در ذهن خود برای ماندگار بودن داشته باشید، صبر است که یک مولفه حساس می باشد که باید از آن پیروی کرد. بنابراین زحمتی که برای پیج اینستاگرامی خود می کشید را نباید با رها کردن و عدم صبر و تلاش از بین ببرید. بهترین راه این است که روزانه چند ساعت بر روی پیج خود وقت بگذارید و به مرور این زحمت را بیشتر کنید.

در بیو اینستاگرام خود می توانید تا 150 کارکتر حروف و اعداد استفاده کنید که در این 150 کارکتر می بایست در مورد اهداف پیج و معرفی آن حرف بزنید و لازم به ذکر است که بیو اینستاگرام بسیار مهم است چرا که برای مخاطب تاثیر گذار است و می تواند حتی باعث جذب فالوور شود که این مورد هم یک شرط مهم دارد…! شرط مهم، واقعی بودن محتویات بیو اینستا شما می باشد.

برای مثال پیج اینستاگرامی وجود دارد که در بیو خود از #ماشین_های_روز استفاده کرده است و به هیچ وجه تصویری از ماشین های مدرن در پیج منتشر نکرده است و این یک اشتباه بزرگ می باشد چرا که میزان اطمینان کاربر را نسبت به پیج و زحمات خود کاهش می دهید و امکان آنفالو شدن از طرف کاربر وجود دارد..! پس صادقانه پیش بروید.

تمام ذهنیت خود را که تا این قسمت از این مطلب از نمناک بدست آورده اید را چند ثانیه کنار بگذارید و خودتان را یک کاربر اینستاگرام ساده تصور کنید. در طول روز 6 بار شما وارد اینستاگرام می شود و پست های مختلف را مشاهده می کنید و در صورت لزوم کامنت نیز می گذارید. اما در میان پیج دوستان و آشنایانتان که شاید در طول روز تمام آنها به تعداد 10 استوری و 2 پست بگذارند، پیجی را فالوو کرده اید که در طول روز 10 پست و 30 استوری را منتشر می کند.

حس شما نسبت به این پیج چگونه است؟! آیا حاضر به دنبال کردن آن هستید؟! به هیچ وجه حاضر به فالوو کردن آن نخواهید بود چرا که باعث آزار شما می شود و اگر در میان 10 پست و 30 استوری، 50 درصد آنها نیز تبلیغات باشند، به هیچ وجه حاضر به فالوو کردن آن نخواهید شد و فورا آنفالوو خواهید کرد.

بنابراین بهترین کار این است که ابتدا خودتان را بجای کاربر و فالووری قرار دهید که در حال دنبال کردن پیج شما می باشد و در ساعت های مقرر و مناسب در طول روز پست های مختلف را منتشر کنید و اگر روزهای اولیه پیج شما می باشد، روزانه یک پست هدفمند کافی است تا به مرور پیج شما گسترش پیدا کند.

اشتباهاتی وجود دارند که اگر شما می خواهید تبدیل به پیجی پربازدید و محبوب در اینستاگرام شوید، ممکن است آنها را انجام دهید که این موارد روش محبوب شدن در اینستاگرام نیست و شما باید بصورت جدی از آنها خودداری کنید. در ادامه به معرفی این مشکلات خواهیم پرداخت و توصیه می شود حتما خودداری کنید؛

روزهایی بود که سوال بسیاری از کسب و کارها این بود که آیا باید در اینستاگرام صفحه داشته باشیم؟ اما حالا جواب این سوال برای بسیاری از آنها بدیهی است و سوال تازه‌ای به وجود آمده؛ چگونه فالوورهایمان را زیاد کنیم و راه های افزایش فالوور واقعی چیست؟ اما قبل از این سوال باید به چند سال دیگر پاسخ داده باشید تا پیش‌نیاز لازم برای افزایش فالوور اینستاگرام را داشته باشید: صفحه اینستاگرام‌مان را چطور باید مدیریت کنیم؟ آن را با چه هدفی ایجاد کنیم و چه محتوایی در آن منتشر کنیم؟ افزایش فالوور اینستاگرام و تبلیغات تنها بخشی از پروسه داشتن یک صفحه اینستاگرامی خوب است. تبلیغات، مخاطبان جدیدی را راهی صفحه شما می‌کند اما بخش مهمی از این فرآیند با ورود مخاطب به صفحه شما تازه شروع می‌شود. یعنی مخاطبی که به صفحه شما می‌رسد حالا باید دلیلی برای فالو کردن شما پیدا کند و بتوانید در چند ثانیه توجیهش کنید که در این صفحه بماند و با این کار فالوور واقعی جذب کنید. قبل از شروع تبلیغات بهتر است فکری برای مواردی که در ادامه می‌آید کرده باشید تا بازدهی خوبی از تبلیغات بگیرید و ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام در صفحه شما موثر واقع شوند.

بیشتر بدانید: سایت کسب درآمد از اینستاگرام

بسیاری تصور می‌کنند اولین و بهترین راهکار و ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام این است که تبلیغات کنیم و هزینه زیادی صرف دیده شدن صفحه بکنیم. اما این افراد از یک نکته مهم غافل هستند و آن این است که تبلیغات صفحه شما را غنی و ارزشمند نمی‌کند و تنها به دیده شدن آن کمک می‌کند. حالا اگر این دیده شدن با مفید بودن همراه نباشد، مخاطب چه دلیلی پیدا می‌کند تا شما را دنبال کند؟ پس قبل از شروع تبلیغات و اینکه چگونه فالوورهایمان را زیاد کنیم این نکات را رعایت کنید:

مخاطبانی که برای اولین بار به صفحه شما می‌آیند می‌خواهند ظرف چند ثانیه متوجه شوند وارد چه صفحه‌ای شده‌اند و اینجا چه خبر است. آنها مخاطبان کم حوصله شبکه‌های اجتماعی هستند که با یک حرکت انگشت به انواع محتوا دسترسی دارند و برای همین دلیلی نمی‌بینند که وقت زیادی را به شما اختصاص بدهند. مگر اینکه نظرشان را به سرعت جلب کنید! برای همین لازم است بالای صفحه‌تان توضیح مناسبی نوشته باشید و در صورتی که سایت یا پلتفرمی برای خدماتتان دارید آدرس آن را درج کرده باشید. به این ترتیب فورا متوجه می‌شوند که کسب و کار شما چیست و چه کمکی می‌توانید به آنها بکنید. تبدیل کردن پروفایل شخصی به پروفایل بیزنس که به سادگی با روشن کردن یک دکمه در بخش تنظیمات اتفاق می‌افتد، برای کسب و کارها ضرورت دارد و می‌تواند نشانه کار حرفه‌ای شما در اینستاگرام باشد. علاوه بر این به شما امکان درج ایمیل و شماره تماس در بالای صفحه‌تان را می‌دهد و ارتباط مخاطبانتان را با شما ساده می‌کند و احتمال استفاده آنها از محصول و خدمات شما را بیشتر می‌کند.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویرمحور است و اولین چیزی که
به محض ورود با آن مواجه می‌شویم تصویر است. وقتی وارد یک صفحه جدید می‌شوید
آشفتگی بصری صفحه می‌تواند شما را در یک نگاه زده کند. پس خودتان را جای مخاطبان
بگذارید و سعی کنید یک منظره دلنشین برای چشم‌هایش خلق کنید تا وقتی وارد صفحه شما
شد بیشتر مکث کند و وسوسه شود تا بعضی از پست‌ها را باز کند و بیشتر به آنها توجه
کند. برای این کار علاوه بر اینکه از عکس‌‎ها و فیلم‌های باکیفیت استفاده می‌کنید،
می‌توانید از الگوهای مختلفی برای چیدمان پست‌ها هم استفاده کنید: مثلا بعضی‌ها
ترجیح می‌دهند به هر چند پست صفحه یک تم رنگی بدهند و صفحه را به شکل چند پست در
میان مرتب کنند. بعضی دوست دارند صفحه را شطرنجی درست کنند و یکی در میان ظاهر
خاصی به پست‌ها بدهند. بعضی هم راههای خلاق‌تری پیدا می‌کنند تا پست‌هایشان را با
نظم خاصی منتشر کنند. اما ساده‌ترین راه که بسیار رایج و معقول است و شما را تا حد
کمتری درگیر ظاهر پست‌هایتان می‌کند این است که فقط یک هارمونی کلی را در صفحه حفظ
کنند. بدون اینکه در ترتیب پست گذاشتن خودتان محدودیت ایجاد کنید می‌توانید یک تم
رنگ و نور و یک روش همیشگی ادیت تصویر را پیاده کنید تا در میان پست‌های صفحه
هماهنگی وجود داشته باشد. می‌توانید بسته به موضوع صفحه‌تان مناسب‌ترین شیوه را
انتخاب کنید تا یکدستی و نظم و زیبایی را القا کند.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

حالا که مخاطبانتان به صفحه شما راه پیدا کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند کمی بیشتر اینجا وقت صرف کنند، باید چیزهایی برای ارائه کردن داشته باشید تا سرخورده نشوند و از این تصمیم پشیمان نشوند! اینجا کپشن پست‌هایتان اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. مراقب باشید تا با تبلیغ بیش از حد محصولات و خدماتتان مخاطب احتمالی صفحه را خسته نکنید. همه افراد فورا مشتری شما نمی‌شوند بلکه ممکن است از محتوای شما خوششان بیاید و در بلندمدت قصد کنند از شما خرید کنند. بنابراین به آنها هم دلیلی برای ماندن در صحفه‌تان بدهید و به جای اینکه دائم از قیمت‌ها و طرح‌ها و خدماتتان صحبت کنید، با محتوای خوب و به دردبخور نظرشان را جلب کنید. تولید محتوا در اینستاگرام باید با استراتژی و طبق برنامه باشد.

عکس، ویدیو، تصاویر گرافیکی، IGTV و استوری. از
هیچ کدام غافل نشوید. تنوع در اشکال محتوایی به شما کمک می‌کند متوجه شوید
مخاطبانتان از کدام نوع محتوا بیشتر استقبال می‌کنند. چند سالی است که محتواهای
ویدیویی بیش از پیش مورد توجه هستند و ساختن ویدیوهای ساده و کوتاه به شما کمک می‌کند
به اکسپلور راه پیدا کنید و با مخاطبانتان راحتتر ارتباط برقرار کنید. چرا که آنها
برای تماشای ویدیو زحمت کمتری می‌کشند تا برای خواندن متن‌های بلند. پس از این
امکان استفاده کنید.

موفقیت در جلب مخاطبان تازه و حفظ مخاطبان قبلی وابسته به نظم انتشار پست‌های شماست. وقتی مدتی طولانی پستی منتشر نمی‌کنید مخاطب احساس می‌کند برای این صفحه برنامه‌ریزی و هدفی ندارید و دنبال کردن آن بی‌فایده است. از طرف دیگر خود شما هم بدون داشتن یک برنامه منظم، برای ایده‌پردازی و تولید محتوا دچار مشکل می‌شوید. انتشار منظم پست به شما کمک می‌کند آمارهای صفحه از جمله میزان Reach (ریچ: میزان بازدید یکتا) و Impression (ایمپرشن: میزان دفعات بازدید) پست‌ها را بالا نگه دارید و صفحه‌ای فعال و به روز داشته باشید. به این ترتیب ممکن است افراد تعداد دفعات بیشتری در Explore (اکسپلور:  بخش پیشنهادات اینستاگرام) با پست‌های شما رو به رو شوند و با صفحه شما آشنا شوند.

پاسخ دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها به مخاطبان شما کمک می‌کند
که احساس کنند با یک کسب و کار متعهد و افراد پاسخگو طرف هستند نه ربات‌هایی که
پست می‌گذارند و ناپدید می‌شوند! این احساس به آنها اجازه می‌دهد به شما اعتماد
کنند و بتوانند به خرید محصولات و استفاده از خدمات شما فکر کنند. از طرف دیگر این
کار به افزایش مخاطبان شما هم به طور غیرمستقیم کمک می‌کند. چرا که یکی از راههای
ورود به اکسپلور اینستاگرام و دیده شدن توسط افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند، افزایش
کامنت‌ها و مشارکت زیر پست‌های شماست. با پاسخگویی در کامنت‌ها افراد را به بحث و
پرسش ترغیب می‌کنید و آنها را به مخاطبان فعال‌تری تبدیل می‌کنید. به این ترتیب
شانس دیده شدن پست‌هایتان را به افرادی که به صفحه اکسپلور سر می‌زنند هم می‌دهید.

یکی از مزیت‌های داشتن پیج بیزنس این است که اینستاگرام
گزارش‌هایی از عملکرد پست‌هایتان در اختیارتان می‌گذارد. اینسایت‌ها منبع مهمی
برای ارزیابی عملکردتان هستند و می‌توانند به شما کمک کنند رویه کارتان را روز به
روز بهتر کنید. مثلا می‌توانید متوجه بشوید که چه تعداد از افرادی که پست شما را
دیده‌اند قبلا شما را دنبال می‌کردند و چه تعدادی از افرادی که پست را دیده‌اند
فالوور شما نیستند. اینسایت‌ها به شما می‌گویند که چه تعدادی از افراد با دیدن هر
پست شما را دنبال کرده‌اند و چه تعدادی پست شما را دیدند اما قانع نشدند که صفحه
شما را فالو کنند. بنابراین اگر فاصله زیادی میان تعداد افراد این دو گروه باشد،
می‌توانید تغییراتی در پست‌هایتان ایجاد کنید تا افراد دسته دوم را هم به دنبال
کردن صفحه ترغیب کنید.

از طرف دیگر در اینسایت‌ها متوجه می‌شوید که کدام پست‌هایتان با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند و می‌توانید ضمن آشنا شدن با سلیقه مخاطبان‌تان، تم این پست‌ها را در آینده بیشتر به کار ببرید و موفقیت‌هایتان را با خلاقیت و تازگی بیشتر، تکرار کنید.

حالا که فعالیت صفحه‌تان را کاملا زیر نظر دارید و زمینه دیده شدن آن را فراهم کرده‌اید، آماده تبلیغ کردن هستید. در حال حاضر اینفلوئنسر مارکتینگ موثرترین روش تبلیغ در اینستاگرام است. چرا که این افراد با علایق مشخص و سلیقه موردپسند دنبال‌کنندگان‌شان، توانایی بالایی در قانع کردن دیگران به استفاده از محصولات و خدمات شما دارند. آنها می‌توانند برند شما را جزئی از سبک زندگی خود معرفی کنند و از تجربه خود در استفاده از کالاها و یا خدمات شما بگویند. این تجربه‌ها کارکردی مشابه انتقال تجربه میان دوستان و آشنایان دارند و نسبت به سایر انواع تبلیغات، طبیعی‌تر و واقعی‌تر هستند، از شعارزدگی دورند و امکان تبادل‌نظر را فراهم می‌کنند. بنابراین گزینه مناسبی هستند که با هزینه‌ای نسبتا پایین‌تر از هزینه تبلیغ در رسانه‌های رسمی در اختیار دارید. با استفاده از پلتفرم نشانت می‌توانید اینفلوئنسرهایی را که فعالیتی متناسب با صفحه شما دارند پیدا کنید و با آنها همکاری کنید. برای این کار کافی است کمپینی در نشانت ثبت کنید و شرایط خود را برای تبلیغ مشخص کنید. اینفلوئنسرها کمپین شما را خواهند دید و اگر برای همکاری آمادگی داشته باشند محتوایشان را برای شما ارسال می‌کنند و آماده انتشار آن می‌شوند.

یکی از راههای رشد صفحه اینستاگرام و افزایش فالوور این است که تعامل مخاطبان را با صفحه‌تان افزایش بدهید و از این راه وارد اکسپلور شوید. برای این کار لازم است تا در کنار محتوای مفید و باکیفیتی که تولید می‌کنید و تبلیغاتی که انجام می‌دهید، به راههای درگیر کردن مخاطب با محتوا فکر کنید. سعی کنید در همه پست‌ها Call To Action (کال تو اکشن: دکمه فراخوان که از شما میخواهد با کلیک بر روی آن کاری انجام دهید) داشته باشید. یعنی در پستتان راهکاری برای درگیر شدن مخاطب در نظر گرفته باشید. مثلا در انتهای کپشن سوالی بپرسید و از مخاطب بخواهید به آن پاسخ بدهد. یا در پستتان به یکی از خدمات یا محصولاتتان اشاره کنید و از مخاطب بخواهید لینک استوری را باز کند و خدمات شما را امتحان کند. یا اینکه مسابقه‌ای برگزار کنید و از مخاطبان بخواهید در آن شرکت کنند. درخواست یک عکس العمل نسبت به پستی که منتشر کرده‌اید کمک می‌کند مخاطبان مدت زمان بیشتری را صرف مشاهده پست شما کنند و با لایک کردن، کامنت گذاشتن، بازدید از صفحه شما، سی, کردن (Save) پست یا ارسال آن برای دیگران به نحوی مشارکت یا اینگیجمنت (Engagement) پست شما را افزایش بدهند. با این کار احتمال دیده شدن پست شما توسط کسانی که شما را دنبال نمی‌کنند و در نهایت احتمال افزایش فالوورهای شما بیشتر می‌شود. توجه داشته باشید که این اتفاق در مدتی کوتاه محقق نمی‌شود و لازم است صبور باشید.

مثلا علی‌بابا در این پست از مخاطبانش خواسته است دوست خوش سفرشان را منشن کنند و جایزه ببرند.

برای اینکه بتوانید پست‌هایتان را به دست کسانی که شما را
دنبال نمی‌کنند برسانید و آنها را ترغیب کنید که شما را دنبال کنند، هشتگ‌ها ابزار
بسیار مناسبی هستند. اهمیت هشتگ‌ها در اینستاگرام بسیار بیشتر از گذشته شده است.
چرا که حالا مخاطبان می‌توانند هشتگ‌هایی را که دوست دارند فالو کنند و همه
محتواهای مربوط به آنها را ببینند. برای استفاده از هشتگ به چند نکته توجه کنید:

هر از گاهی موضوعی در شبکه‌های اجتماعی داغ می‌شود. همراهی
با ترندها و موج‌های اجتماعی همیشه مفید نیست و ممکن است به برند شما ضربه بزند.
اما همراهی هوشمندانه به شما کمک می‌کند بیشتر دیده شوید. مثلا زمانی که برند شما
می‌تواند گره‌ای از یک مشکل باز کند، مطرح کردن آن با زبانی موثر می‌تواند به شما
کمک کند. اما باید مراقب باشید با ورود به موضوعات نامربوط وجهه خود را به خطر
نیندازید و به موج‌سواری و سواستفاده متهم نشوید. تنها در صورتی به مسائل روز
بپردازید که بتوانید راهکار یا ایده خلاقانه‌ای ارائه کنید و به مشتریانتان کمک
کنید.

در بسیاری از موارد هم ترندهای شبکه‌های اجتماعی جنبه
سرگرمی دارند. مثلا چالش‌هایی که شکل می‌گیرند و هر کس به شکلی خلاقانه وارد آنها
می‌شود می‌تواند برای شما فرصت خوبی ایجاد کند تا با ساختن یک محتوای جذاب به
همراه هشتگی که ترند شده، توجه‌ها را به خود جلب کنید.

مثلا دیجیکالا مگ در این پست همزمان با حساسیت اجتماعی روی اپیدمی کرونا توصیه‌هایی برای مقابله با این ویروس منتشر کرده است.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که افزایش فالوور
اینستاگرام اصلا چه اهمیتی دارد؟ اگر هدف از حضور یک برند در شبکه اجتماعی فروش
بیشتر و جذب مشتری باشد، آیا جذب مخاطب اینستاگرامی هم اهمیت پیدا می‌کند؟ در جواب
این سوال باید از اعتبار صحبت کنیم. بسیاری از مخاطبان تازه‌ای که وارد صفحه شما
می‌شوند، اعتبار برند شما را با میزان فالوورهایتان می‌سنجند. گرچه این برداشت
ممکن است اصلا درست نباشد و اعتبار شما خارج از فضای اینستاگرام بسیار متفاوت از
آنچه از تعداد فالوورهایتان به نظر می‌رسد باشد، اما این تصور وجود دارد که
برندهای خوب فالوورهای زیادی دارند. برای اینکه بتوانید به این انتظار پاسخ بدهید،
بهتر است برنامه‌های منظمی برای رشد شبکه‌های اجتماعی‌تان داشته باشید.

 از طرف دیگر تنها هدف از حضور در اینستاگرام افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر برای کسب و کار نیست. شما می‌توانید با تعامل مداوم با مشتریانتان در شبکه‌های اجتماعی آنها را به برند خود بیش از پیش علاقمند و وفادار کنید. آنها به شما به چشم یک دوست نگاه خواهند کرد و دیگر به سادگی به سمت رقبای شما نخواهند رفت. بنابراین با افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام برندتان، همزمان به هدف‌های مختلفی دست پیدا می‌کنید.

حالا که متوجه ضرورت افزایش فالوور در اینستاگرام شدیم و می‌خواهیم یک  صفحه با اعتبار بالا داشته باشیم، آیا می‌توانیم با صرف هزینه کمتری فالوور بخریم؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است. ممکن است سایت‌های فروش فالوور از کلمه «واقعی» استفاده کنند و به شما اصرار کنند که فالوورهایی که از این سایت می‌خرید واقعی هستند. اما واقعیت این است که این کلمه به درستی استفاده نشده است و این فالوورها هرگز به رشد صفحه شما کمک نخواهند کرد. منظور این پلتفرم‌های فروش فالوور از کلمه واقعی، این است که این پروفایل‌های فیک واقعی به نظر می‌رسد، عکس پروفایل دارند، پست منتشر کرده‌اند و شبیه به یک پروفایل واقعی هستند. با این حال نمی‌توانند کمکی به شما بکنند چرا که در نهایت ربات‌هایی هستند که برای تغییر عدد فالوور صفحه شما طراحی شده‌اند و نه به افزایش مشارکت در صفحه‌تان کمک می‌کنند و نه به افزایش فروش‌تان.

خرید فالوور نه تنها به نفع شما نیست، بلکه به ضرر شما هم هست و امکان رشد اورگانیک (طبیعی) به کمک تولید محتوا را هم از شما می‌گیرد. چرا که الگوریتم اینستاگرام برای نمایش دادن پست‌های شما در اکسپلور، به نسبت تعداد فالوورها و میزان استقبال از پستتان توجه می‌کند. در صورتی که بخش قابل توجهی از فالوورهای شما هیچ فعالیتی نداشته باشند و عکس‌العملی به پست شما نشان ندهند، این نسبت کاهش پیدا می‌کند و پست‌های شما وارد اکسپلور نمی‌شوند. به این ترتیب برای همیشه به تبلیغات و هزینه کردن برای دیده شدن پست‌هایتان متکی می‌شوید.

پس مراقب باشید که گول کلمه واقعی را در تبلیغات فروش لایک و فالوور نخورید و از روش‌های طبیعی که در بخش اول مطلب گفته شد استفاده کنید.

نشانت در افزایش فالوور اینستاگرام چطور به برندها کمک کرده است؟ما در نشانت با دادن مشاوره به برندها، استراتژی درست افزایش فالوور اینستاگرام را در اختیار آنها قرار دادیم و با استفاده از پلتفرم اینفلوئنسرمارکتینگ نشانت، خودمان هم قدم به قدم تا موفقیت با آنها در این راه همراه بودیم.

هتل اقامتگاه کاشانه روشن با پروژه فم‌تریپ و همکاری نشانت شناخته شد و با دادن اقامت رایگان به اینفلوئنسرها، تجربه اقامت در کاشانه روشن را به آنها منتقل کرد و از کمک آنها برای به اشتراک گذاری فضای دلنشینش و افزایش فالوور اینستاگرام بهره برد. پیج اینستاگرام کاشانه روشن از 2 هزار فالوور به 8 هزار فالوور فعال در اینستاگرام رسید. شاید به نظر شما این عدد آنچنان چشمگیر نباشد اما 6 هزار فالوور فعال حوزه گردشگری که تماما عاشق آن هستند، با آن تعامل دارند و گفتگو می‌کنند و دقیقا مخاطب هدف این اقامتگاه هستند و این چیزی نیست که به راحتی بدست بیاید و ماندگار باشد. پس اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، آهسته و پیوسته قدم بردارید تا محبوب بمانید.

علی‌بابا و لوفت‌هانزا به دنبال اجرای کمپین UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) با هدف افزایش Brand Awareness (آگاهی از برند) و جذب مشارکت بر روی هشتگ #بلندپروازی بودند که به خوبی توسط نشانت ) Viralوایرال: انتشار ویروسی) شد و توانست در مدت کمی Trend (ترند: بحث داغ روز) شود. یکی از اهداف فرعی این کمپین افزایش فالوور اینستاگرام علی‌بابا بود که در طی اجرای کمپین  10 هزار فالوور فعال کسب کرد که باعث شد نرخ تعامل پیج اینستاگرام علی‌بابا هم بهبود پیدا کند.

آزمایش آنلاین بواسطه میکرو اینفلوئنسرهای نشانت خدمات خود را به مخاطبان خود در اینستاگرام منتقل کرد و افزایش فالوور اینستاگرام برای این شرکت توانست افزایش تعداد مشتریانش را در پی داشته باشد.

سوالات متداول درباره افزایش فالوور

خیر خرید پیج اینستاگرام به شما کمکی نمی‌کند. فالوورها به محض اینکه اولین پست‌تان را منتشر می‌کنید متوجه می‌شوند که چنین صفحه‌ای را فالو نکرده بودند و با ریزش شدید مخاطب مواجه می‌شوید. . درصد بالایی از فالوورهای صفحه‌‌های فروشی فیک هستند و هیچ کس حاضر نیست با زحمت زیاد پیج خوبی را بالا بیاورد و بعد آن را با قیمتی ناچیز به شما تحویل بدهد!

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

همه چیز بستگی به این دارد که چقدر اصولی صفحه اینستاگرامتان را ساخته باشید. زمانی که به عنوان یک برند در اینستاگرام فعالیت می‌کنید دو هدف را مدنظر بگیرید: 1. مخاطبانی وفادار و فعال داشته باشید، 2. مخاطبانتان را تبدیل به مشتری کنید. اگر برای هردوی این اهداف برنامه‌ریزی کرده باشید می‌توانید امیدوار باشید که با افزایش فالوور، افزایش فروش هم خواهید داشت.

اینستاگرام به تازگی نسبت به استفاده از نرم افزارهای غیرمجاز بسیار حساس‌تر از پیش شده است. برای استفاده از این نرم افزارها لازم است پسوورد اینستاگرامتان را در اختیار آن بگذارید تا به جای شما افراد را فالو و آنفالو کند. این کار باعث می‌شود اینستاگرام به شما پیغامی ارسال کند و از شما بخواهد پسووردتان را عوض کنید و این یعنی صفحه‌تان را در خطر بلاک شدن قرار داده‌اید.

متاسفانه پاسخی برای این سوال وجود ندارد. بهترین درمان در این مورد پیشگیری است. فالوور فیک نخرید چون هرگز نمی‌توانید از شرشان خلاص شوید! اگر هیچ راهی ندارید و قبلا این اشتباه را مرتکب شده‌اید، با ایجاد تغییرات گسترده و تغییر رویکرد، صفحه‌ای باکیفیت بسازید و با تبلیغات، مخاطبان جدید فعالی جذب کنید که از این پس به رشد اورگانیک صفحه‌تان کمک کنند.

یه اینفلوئنسر موفق تعرفه های تبلیغاتی پیجش رو برچه حسبی باید براورد کنه؟

با سلام اینفلوئنسرها میتونن بر اساس بازدیدی که میارن یا فالوورهاشون بر اساس قیمت بازار که در پست زیر هست قیمتش رو مشخص کنهhttps://neshanet.com/mag/instagram-ads-cost

در لندینگ زیر میتونید درمورد تعیین قیمت هم بخونید:https://neshanet.com/influencer-pricing-calculator

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بی‌تردید در حال حاضر اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پیشرو در زمینه‌ی انتشار عکس است. هرچند خیلی از افراد از اینستاگرام تنها به‌عنوان ابزاری راحت برای به اشتراک گذاشتن عکس با دوستان و خانواده‌ی خود استفاده می‌کنند، بسیاری از افراد هم هستند که به دلایل مختلف فعالانه تلاش می‌کنند تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام خود را روزبه‌روز افزایش دهند. جذب و افزایش فالوور اینستاگرام می‌تواند به‌ویژه برای کسانی که تازه به آن وارد شده‌اند کار دشوار و خسته‌کننده‌ای باشد.

در این آموزش قصد داریم برخی از بهترین روش‌ها و توصیه‌ها را در زمینه‌ی جذب فالوور بیشتر روی اینستاگرام به شما معرفی کنیم. با مدرسه‌ی عکاسی موبایل دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

اولین کاری که باید بکنید ساختن یک هویت روشن و مشخص برای حساب کاربری اینستاگرام خودتان است. حساب کاربری اولین جایی است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما به آن نگاه خواهند کرد. درنتیجه تنظیم کردن صحیح حساب کاربری اهمیت بالایی دارد.

برای انجام این کار ابتدا باید تصور روشنی از هدف حساب کاربری اینستاگرام خود داشته باشید. آیا تلاش دارید خود را به‌عنوان یک عکاس جدی معرفی کنید؟ آیا قصد دارید یک کسب‌وکار، برند یا سبک زندگی را ترویج دهید؟ یا تنها می‌خواهید از اینستاگرام برای نشان دادن اتفاقات روزمره‌ی زندگی خود و حفظ ارتباط با دوستان بهره بگیرید؟

پس از این‌که هدف حساب کاربری اینستاگرام شما مشخص شد باید توضیحی برای آن بنویسید که این هدف را به‌خوبی بازتاب دهد. همه‌ی تلاش خود را بکنید تا این توضیح کوتاه و موجز ولی پرمعنی باشد و همچنین به‌خوبی افراد را به عمل کردن وادارد. اگر وب‌سایت، اپلیکیشن یا محصولی دارید که می‌خواهید آن را ترویج دهید لینک آن را هم در پروفایل خود قرار دهید. بهتر است از یک عکس یا تصویر جذاب و خاص هم برای حساب کاربری خود استفاده کنید تا مردم بتوانند به‌راحتی شما را شناسایی کنند.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

پس از آماده کردن حساب کاربری باید تصمیم بگیرید چه نوع عکس‌هایی را قصد دارید به اشتراک بگذارید. عکس‌هایی که منتشر می‌کنید باید هویت شما و مضمون موردنظر حساب کاربری‌تان را بازتاب دهد. اگر عکاس هستید طبیعتا هدف شما باید انتشار بهترین عکس‌ها از مجموعه‌ی آثارتان باشد. برای این منظور اطمینان حاصل کنید که تنها بهترین آثارتان را به اشتراک می‌گذارید و از انتشار هر چیزی که ممکن است زیر سطح استاندارد به نظر برسد خودداری کنید؛ این کار از جذابیت فید عکس شما می‌کاهد.

هدف بعدی این است که مضمون عکس‌های خود را هم‌راستا با مضمون اصلی حساب کاربری حفظ کنید. اگر عکاس خیابانی هستید پس فقط عکس‌های خیابانی منتشر کنید. اگر به عکاسی منظره، عکاسی هنری یا عکاسی پرتره علاقه دارید تلاش کنید عکس‌هایی که منتشر می‌کنید حول این موضوعات تمرکز داشته باشند. مردم بر اساس علاقه‌مندی خود شما را فالو می‌کنند و ممکن است با دیدن عکس‌های سلفی گاه‌وبیگاه یا ساندویچی گاز زده رغبت خود را نسبت به فالو کردن شما از دست بدهند.

در گام بعدی باید در مورد زمان‌بندی انتشار عکس‌های خود همانند سوژه‌هایتان به ثبات برسید. دیده شدن به‌صورت منظم در میان جریان عکس‌های فالوورها شما را در ذهن آن‌ها برجسته ساخته و کمک می‌کند عکس‌هایتان لایک‌های بیشتری بگیرند.

اگر اطمینان دارید که می‌توانید همواره و با روندی ثابت دو تا سه عکس در روز به اشتراک بگذارید این کار را انجام دهید. البته اگر این نوع برنامه‌ریزی برای شما قابل مدیریت نیست بهتر است به‌جای اجرای نامنظم آن با فواصل زمانی بیشتری عکس منتشر کنید. ولی مهم‌تر از همه‌چیز فراموش نکنید عکسی که منتشر می‌کنید باید کیفیت بالایی داشته و هم‌راستا با مضمون حساب کاربری شما باشد.

هشتگ‌ها راهی بسیار عالی هستند برای کمک کردن به مردم در یافتن عکس‌هایی مرتبط با یک مضمون یا موضوع خاص. استفاده از هشتگ‌هایی که هم مرتبط و هم محبوب هستند به شما کمک خواهد کرد تا میزان دسترسی به عکس‌هایتان را گسترش دهید. وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی نظیر tagsforlikes وجود دارند که محبوب‌ترین تگ‌ها را به شما معرفی می‌کنند. گرچه استفاده از هشتگ‌ها تضمین برای هجوم فالوورهای جدید نیستند ولی قطعا باعث خواهند شد افراد بیشتری عکس‌های شما را ببینند.

نکته: برای استفاده از هشتگ‌ها لزومی ندارد آن‌ها را در توضیح عکس قرار دهید بلکه بهتر است هشتگ‌ها را در بخش کامنت‌ها اضافه کنید. اینستاگرام تعداد هشتگ‌هایی را که می‌توانید برای یک عکس استفاده کنید به ۳۰ عدد محدود کرده است. درنتیجه بهتر است هشتگ‌ها را هوشمندانه انتخاب کرده و از آن‌ها سو استفاده نکنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای وارد شدن به محدوده‌ی دید مردم و تحریک کردن آن‌ها به فالو این است که با آن‌ها وارد تعامل شوید. به لایک کردن عکس‌ها اکتفا نکنید بلکه نظری را هم در بخش کامنت‌ها بنویسید. برای انجام این کار اطمینان حاصل کنید که نظر شما به‌قدر کافی جذاب باشد؛ نوشتن یک کامنت سرراست مثل «چه عکس خوبی» فایده‌ی چندانی ندارد. نوشتن نظری ارزشمند بیشتر آن فرد را به بازدید از حساب کاربری شما ترغیب خواهد کرد و اگر عکس‌های خوبی داشته باشید احتمال زیادی می‌رود که به جمع فالوورهای شما بپیوندد.

البته نوشتن نظر با استفاده از یک گجت موبایل ممکن است پروسه‌ای زمان‌بر باشد. در این مورد هم وب‌سایت‌هایی نظیر IconoSquare وجود دارند که اجازه می‌دهند این کار را توسط رایانه‌ی شخصی خود انجام دهید. این سرویس‌ها علاوه بر ساده‌تر کردن پروسه‌ی نوشتن نظر و لایک کردن عکس‌ها، خدماتی نظیر آمارهای تحلیلی در مورد تعامل کاربران را هم ارائه می‌دهند.

برای استفاده از IconoSquare می‌توانید با حساب کاربری اینستاگرام خود وارد شده و سپس به دنبال هشتگی بگردید که با مضمون عکس‌های شما در ارتباط است. . پس‌ازآن در میان عکس‌های آن هشتگ جستجو کرده و هرگاه عکسی متناسب و ارزنده یافتید نظری برای آن بنویسید. احتمالا انجام این کار توسط رایانه‌ی شخصی برای شما هم بسیار سریع‌تر و ساده‌تر از به کار بردن گوشی موبایل خواهد بود.

نکته: تنها روی عکس‌های جدیدی که در یکی دو روز گذشته منتشر شده‌اند نظر بنویسید. همچنین بهتر است به‌جای نوشتن نظر روی عکس‌هایی که از قبل صدها نظر برای آن نوشته شده روی عکس‌هایی نظر بنویسید که تعداد اندکی نظر دارند. بدین ترتیب نظر شما میان نظرات دیگر گم نخواهد شد.

یکی از عوامل مهم برای ساختن یک عکس عالی ظاهر و حسی است که آن تصویر دارد. اینستاگرام به شما امکان استفاده از گستره‌ی وسیعی از فیلترها را داده است. استفاده از این فیلترها می‌تواند به حفظ یکپارچگی فید عکس‌های شما کمک کند. سرویسی نظیر Populargram لیست محبوب‌ترین فیلترهایی را که در حال حاضر استفاده می‌شوند به شما نشان خواهد داد.

البته بسیاری از افراد (ازجمله خود ما) ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از فیلترهای اینستاگرام عکس‌های خود را بیرون از اینستاگرام و با استفاده از یک اپلیکیشن ویرایش عکس دیگر ویرایش کنند تا به نتیجه‌ی دلخواه خود برسند. این رویکرد کنترل بسیار بیشتری روی نتیجه‌ی نهایی مهیا می‌کند. برای این افراد اینستاگرام تنها نقش ابزاری برای نمایش آثارشان را دارد.

هرچند مادامی‌که ظاهر و حس نتیجه‌ی نهایی با مضمون حساب کاربری شما و سلیقه‌ی مخاطبانی که قصد تعامل با آن‌ها را دارید هماهنگ باشد هیچ قانونی مبنی بر استفاده کردن یا استفاده نکردن از فیلترهای اینستاگرام وجود ندارد.

احتمالا استفاده از قدرت نفوذ شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک، توییتر یا گوگل پلاس برای وسیع‌تر کردن دسترسی کاربران به پست‌های شما مفید واقع خواهد شد. عکس‌های خود را در زمان‌هایی به اشتراک بگذارید که کاربران این شبکه‌های اجتماعی بیشترین فعالیت را داشته باشند. همچنین در حساب کاربری خود در این شبکه‌های اجتماعی لینک حساب کاربری اینستاگرام‌تان را اضافه کنید. بعلاوه می‌توانید از برچسب‌گذاری جغرافیایی (Geotagging) و هشتگ‌های مرتبط برای آگاه کردن مردم از محل حضور خود و موضوعی که در رابطه با آن پست می‌گذارید بهره بگیرید.

منبع: Mobiography

 − 
2
 = 
شش

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مرسی از مطالب ارزشمندتون دست بچه های مدرسه ی عکاسی دیجی کالا درد نکنه

شبکه اینستاگرام یک رسانه ی درون زاست که با حضور در آن چیزی جز اتلاف وقت عاید آدم نمیشود!
وقتی شما وارد اینستاگرام میشوید پیوندتان با دنیای بیرون قطع میشود؛ و برای ارتباط با مخاطبان خود چاره ای جز استفاده از عکس ندارید.
اقبال گسترده از این شبکه صرفاً به دلیل مسدود شدن شبکه های اجتماعی معتبر در ایران است.

لایک

به قول پنجعلی شوما حرف نزن

عجیب‌ترین کامنتی بود که بعد از مدت‌ها می‌خوندم!
۱. استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی چه اینستاگرام و چه هر سرویس دیگری، منجر به اتلاف وقت می‌شود و از این بابت با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند!
۲. اگر سری به آمارهای جهانی بزنید می‌بینید که اینستاگرام هم شبکه‌ای به معتبری فیس‌بوک و توییتر هست و کاربران ایرانی آن (برخلاف تلگرام) قابل توجه نیستند. اینکه ما هنوز توانایی استفاده صحیح از یک سرویس را نداریم، دلیل بر نامعتبر بودن و اقبال کاذب آن نیست!

منظور من از درونزا بودن اینستاگرام (برای یک فعال رسانه ای یا ویزیتور و فروشنده در فضای دیجیتال بود) در ضمن اینستاگرام حدود 65درصد کمتر از فیسبوک کاربر داره و شما نمیتونی کاربر یا فالوور خودت رو به سایتی که میخوای هدایت کنی! فقط میتونی عکس بزاری طرف هم لایک کنه! همین!
این کجاش عجیبه استاد؟

موافقم. گذاشتن عکس های شخصی اون هم به مقدار خیلی زیاد نه تنها کار خیلی بیهوده ایه بلکه منیت و خود شیفتگی رو توی آدم زیاد می کنه و به شخصه خودم از این حالت اینستاگرام خیلی بدم اومد. ضمنا افراد رو معتاد به یک نرم افزار آنلاین می کنه و بخش زیادی از روز فقط به زندگی مجازی میگذره که من خودم میگم تلف میشه.
من نمیدونم آیا اینستاگرام به جز سود خودش هیچ هدف خوبی برای کاربرانش در نظر گرفته یا میخواسته با این شبکه اجتماعی عمر مردم رو تلف کنه؟ بنظرم این شبکه فقط برای افراد خاصی که میخوان توی تجارت خاصی خودشونو مطرح کنن میتونه خیلی مفید باشه و برای عموم مردم هیچ ارزش واقعی ای نداره.

سلام ، همیشه باییست از چند زاویه به بحث نگریست . . .
با توجه به شرایط و برنامه هدف شخصیمان و توسعه صحیح فرهنگی در جامعه خودمان و دنیا و موارد دیگر که هر فرهیخته ای بهتر می داند.

روشی نیست که بشه از نسخه وب دسکتاپ تصاویر رو در اینستاگرلم آپلود کرد؟

با برنامه grids امکانش هست

با استفاده از برنامه Grid

سلام، چرا من وقتی کسی برام درخواست میفرسته،درخواستش هم روی فالووورها میره هم فالوووینگ ها،،

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

ممنون از راهنمایی شما

سلام
مرسی ازمطالبه آموزنده ومفیدتون واقعاعالی بود خسته نباشید

بدی مااینه که نمیدونم ازابزارهاوبرنامه هایه اجتماعی نمیدونیم چطوردرست استفاده کنیم

سلام
مرسی ازمطالبه آموزنده تون واقعا عال بود

مقاله بسيار مفيد و كاربردي بود ، خصوصا متن ساده اي كه در نگارش داشت و معرفي سايت هاي مرتبط با موضوع و همچنين اپليكيشن ها ، و نيز نكات مفيدي كه به آن اشاره شد . خصوصا كه به پروسه جذب فالوور كاملا علمي نگاه شده بود .

با تشكر فراوان

جالب بود!

به نظر شما استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور مفید است ؟

سپاس

با سلام ممنون بابت مطالب خوب شما تشکر

سلام برای افزایش فالوورها میشه از ربات های اینستاگرام استفاده کرده ؟
من یک مدت از رباتهای خارجی استفاده میکردم و راضی بودم مثل:
instazood.com
instajool.com
followerhot.com
buffer.com
hootsuite.com

لطفاً نظرتون رو بهم بگیرد

چجوریه این ؟ برای یه پیج تازه تاسیس بدرد میخوره ؟

افزایش فالوور اینستاگرام با ۷  اصلی مهم و ارائه دستورالعمل با ۱۲ راهکار عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام موضوع مطلب جذاب مقاله امروز است. اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما می‌دانید که افزایش فالوور اصلی‌ترین کار شماست. اما واقعا چگونه می توانید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟ این مقاله یک راهنمای عالی برای جذب هزار فالوور اول پیچ اینستاگرام شماست.

مجموعه آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام و معرفی 3 روش

پولسازی با اینستاگرام و کسب درآمد

12 روش افزایش فالوور اینستاگرام + ایبوک (اینجا هستید)

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

8 روش نوشتن کپشن اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام » ساخت کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

20 ویژگی پنهان اینستاگرام که باید بدانید

@import url(https://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans:400,400italic,700,700italic);

/* LOADER */
.ml-form-embedSubmitLoad {
display: inline-block;
width: 20px;
height: 20px;
}
.ml-form-embedSubmitLoad:after {
content: ” “;
display: block;
width: 11px;
height: 11px;
margin: 1px;
border-radius: 50%;
border: 4px solid #fff;
border-color: #ffffff #ffffff #ffffff transparent;
animation: ml-form-embedSubmitLoad 1.2s linear infinite;
}
@keyframes ml-form-embedSubmitLoad {
۰% {
transform: rotate(0deg);
}
۱۰۰% {
transform: rotate(360deg);
}
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer {
box-sizing: border-box;
display: table;
height: 99.99%;
margin: 0 auto;
position: static;
width: 100% !important;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer h4,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer p,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer span,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer button {
text-transform: none !important;
letter-spacing: normal !important;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper {
background-color: #f6f6f6;

border-width: 0px;
border-color: transparent;
border-radius: 4px;
border-style: solid;
box-sizing: border-box;
display: inline-block !important;
margin: 0;
padding: 0;
position: relative;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper.embedPopup,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper.embedDefault { width: 400px; }
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper.embedForm { max-width: 400px; width: 100%; }
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-align-left { text-align: left; }
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-align-center { text-align: center; }
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-align-default { display: table-cell !important; vertical-align: middle !important; text-align: center !important; }
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-align-right { text-align: right; }
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedHeader img {
border-top-left-radius: 4px;
border-top-right-radius: 4px;
height: auto;
margin-top: 0 !important;
margin-bottom: 0 !important;
max-width: 400px!important;
width: 100%;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-successBody {
padding: 20px 20px 0 20px;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody.ml-form-embedBodyHorizontal {
padding-bottom: 0;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedContent,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-successBody .ml-form-successContent {
margin: 0 0 20px 0;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedContent h4,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-successBody .ml-form-successContent h4 {
color: #a4286a;
font-family: Vazir, ‘Open Sans’, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 24px;
font-weight: 700;
margin: 0 0 10px 0;
text-align: center;
word-break: break-word;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedContent p,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-successBody .ml-form-successContent p {
color: #000000;
font-family: Vazir, ‘Open Sans’, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 15px;
font-weight: 400;
line-height: 21px;
margin: 0 0 10px 0;
text-align: center;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedContent ul,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedContent ol,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-successBody .ml-form-successContent ul,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-successBody .ml-form-successContent ol {
color: #000000;
font-family: Vazir, ‘Open Sans’, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 15px;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedContent p a,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-successBody .ml-form-successContent p a {
color: #000000;
text-decoration: underline;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedContent p:last-child,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-successBody .ml-form-successContent p:last-child {
margin: 0;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody form {
margin: 0;
width: 100%;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-formContent,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-checkboxRow {
margin: 0 0 20px 0;
width: 100%;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-formContent.horozintalForm {
margin: 0;
padding: 0 0 20px 0;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-fieldRow {
margin: 0 0 10px 0;
width: 100%;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-fieldRow.ml-last-item {
margin: 0;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-fieldRow.ml-formfieldHorizintal {
margin: 0;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-fieldRow input {
background-color: #ffffff !important;
color: #333333 !important;
border-color: #cccccc !important;
border-radius: 4px !important;
border-style: solid !important;
border-width: 1px !important;
font-size: 16px !important;
height: 40px;
line-height: 20px !important;
margin-bottom: 0;
margin-top: 0;
padding: 10px 10px !important;
width: 100% !important;
box-sizing: border-box !important;
max-width: 100% !important;
text-align: center;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-fieldRow input::-webkit-input-placeholder,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-horizontalRow input::-webkit-input-placeholder { color: #333333; }

#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-fieldRow input::-moz-placeholder,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-horizontalRow input::-moz-placeholder { color: #333333; }

#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-fieldRow input:-ms-input-placeholder,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-horizontalRow input:-ms-input-placeholder { color: #333333; }

#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-fieldRow input:-moz-placeholder,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-horizontalRow input:-moz-placeholder { color: #333333; }

#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-horizontalRow {
height: 42px;
}
.ml-form-formContent.horozintalForm .ml-form-horizontalRow .ml-input-horizontal { width: 70%; float: left; }
.ml-form-formContent.horozintalForm .ml-form-horizontalRow .ml-button-horizontal { width: 30%; float: left; }
.ml-form-formContent.horozintalForm .ml-form-horizontalRow .horizontal-fields { box-sizing: border-box; float: left; padding-right: 10px; }
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-horizontalRow input {
background-color: #ffffff;
color: #333333;
border-color: #cccccc;
border-radius: 4px;
border-style: solid;
border-width: 1px;
font-size: 16px;
line-height: 20px;
margin-bottom: 0;
margin-top: 0;
padding: 10px 10px;
width: 100%;
box-sizing: border-box;
overflow-y: initial;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-horizontalRow button {
background-color: #a4286a !important;
border-color: #a4286a;
border-style: solid;
border-width: 1px;
border-radius: 4px;
box-shadow: none;
color: #ffffff !important;
font-family: Vazir, ‘Open Sans’, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 20px !important;
font-weight: 700;
line-height: 20px;
margin: 0 !important;
padding: 10px !important;
width: 100%;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-horizontalRow button:hover {
background-color: #8e275e !important;
border-color: #8e275e !important;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-checkboxRow input[type=”checkbox”] {
display: inline-block;
float: left;
margin: 1px 0 0 0;
left: 0;
top: 0;
opacity: 1;
visibility: visible;
appearance: checkbox !important;
-moz-appearance: checkbox !important;
-webkit-appearance: checkbox !important;
position: relative;
height: 14px;
width: 14px;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-checkboxRow .label-description {
color: #000000;
display: block;
font-family: Vazir, ‘Open Sans’, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 12px;
text-align: left;
padding-left: 25px;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-checkboxRow label {
font-weight: normal;
margin: 0;
padding: 0;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-checkboxRow label a {
color: #000000;
text-decoration: underline;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-checkboxRow label p {
color: #000000 !important;
font-family: Vazir, ‘Open Sans’, Arial, Helvetica, sans-serif !important;
font-size: 12px !important;
font-weight: normal !important;
line-height: 18px !important;
padding: 0 !important;
margin: 0 5px 0 0 !important;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-checkboxRow label p:last-child {
margin: 0;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedSubmit {
margin: 0 0 20px 0;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedSubmit button {
background-color: #a4286a !important;
border: none !important;
border-radius: 4px !important;
box-shadow: none !important;
color: #ffffff !important;
font-family: Vazir, ‘Open Sans’, Arial, Helvetica, sans-serif !important;
font-size: 20px !important;
font-weight: 700 !important;
line-height: 20px !important;
height: 40px;
padding: 10px !important;
width: 100% !important;
box-sizing: border-box !important;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedSubmit button.loading {
display: none;
}
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-embedSubmit button:hover {
background-color: #8e275e !important;
}
.ml-subscribe-close {
width: 30px;
height: 30px;
background: url(https://bucket.mlcdn.com/images/default/modal_close.png) no-repeat;
background-size: 30px;
cursor: pointer;
margin-top: -10px;
margin-right: -10px;
position: absolute;
top: 0;
right: 0;
}
.ml-error input {
background: url(https://bucket.mlcdn.com/images/default/error-icon.png) 98% center no-repeat #ffffff !important;
background-size: 24px 24px !important;
}
.ml-error .label-description {
color: #ff0000 !important;
}
.ml-error .label-description p,
.ml-error .label-description p a {
color: #ff0000 !important;
}

#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-checkboxRow.ml-error .label-description p,
#mlb2-1233806.ml-form-embedContainer .ml-form-embedWrapper .ml-form-embedBody .ml-form-checkboxRow.ml-error .label-description p:first-letter {
color: #ff0000 !important;
}
@media only screen and (max-width: 400px){
.ml-form-embedWrapper.embedDefault, .ml-form-embedWrapper.embedPopup { width: 100%!important; }
.ml-form-formContent.horozintalForm { float: left!important; }
.ml-form-formContent.horozintalForm .ml-form-horizontalRow { height: auto!important; width: 100%!important; float: left!important; }
.ml-form-formContent.horozintalForm .ml-form-horizontalRow .ml-input-horizontal { width: 100%!important; }
.ml-form-formContent.horozintalForm .ml-form-horizontalRow .ml-input-horizontal > div { padding-right: 0px!important; padding-bottom: 10px; }
.ml-form-formContent.horozintalForm .ml-button-horizontal { width: 100%!important; }
.ml-form-embedHeader { display: none !important; }
}

راهکارهایی شگفت انگیز برای افزایش فالوور

علاوه بر لینک دانلود بالا

یک نسخه از کتاب برای شما ایمیل شد


۱- یک پروفایل عالی طراحی کنید.

۲- عکاسی کنید و بهترین ویرایش را انجام دهید.

۳- روی صنایع دستی به یاد ماندنی برند خود را زیر نویس کنید.

۴- از hashtags مربوط به کمبودها و مخاطبان خود استفاده کنید.

۵- مشارکت با سایر کاربران

۶- استوری و live را در اینستاگرام منتشر کنید

۷- کمپین های تبلیغاتی با حساب های مشابه انجام دهید.

حتما می‌دانید که اینستاگرام یک کانال رو به رشد است که افراد و شرکت ها به طور یکسان برند خود را گسترش می دهند. به ویژه برای کسب و کارها، روشی برای انعطاف پذیری نام تجاری شماست، استخدام کارمندان آینده، نمایش محصول و فرهنگ شرکت شما، لذت بردن مشتریان، و ایجاد کسب و کار جدید.

اما اینجا یک قرارداد است: به جز مشهور بودن شما، واقعاً سخت است که بدون هیچ کار سختی در اینستاگرام به دنبال یک پیروزی بزرگ بگردیم.

به طور متوسط برای شخص یا کسب و کار، رشد روز افزون نیاز به زمان و توجه روزانه و مداوم دارد. خوشبختانه، چندین راه وجود دارد که می‎توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام حداقل به اندازه ۱۰۰۰ نفربرای حساب کاربری شخصی یا حرفه ای خود در اینستاگرام انجام دهید.

همه چیز درباره این است که بدانید زمان و تلاش خود را کجا سرمایه گذاری کنید. با سفارشی کردن پروفایل خود، انتخاب مطالب عالی، نوشتن کپی هوشمندانه، استفاده از هشتگ hashtag، و کار با نفوذ کنندگان و طرفداران برای تشویق تعامل.

بیایید ببینیم برای افزایش فالوور اینستاگرام باید از کجا شروع کنیم. و ۱۰۰۰ فالوور اول را چطور جذب کنیم. از ایجاد یک پروفایل اینستاگرام که فالوور زیاد جذب کند گرفته تا استفاده از رقابت برای درست ماندن در نام تجاری خود.

حالا برویم سراغ دستور العمل اصلی که چطور فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام بدست آوریم؟

۱- پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید

۲- یک تولید کننده محتوا تعیین کنید

۳- بر روی مهارت عکاسی و ویرایش تمرکز کنید

۴- شروع به پست گذاشتن کنید

۵- برخی از مطالب خود را سازماندهی کنید.

۶- لذت بخش بنویسید. caption کپشن های ارزشمند بنویسید

۷- از hashtag هشتگ‌های مربوطه استفاده کنید

۸- با کاربران دیگر تعامل داشته باشید، از جمله با فالوور های خود

۹- با کاربرانی که شبیه به شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

۱۰- برای افزایش فالوور اینستاگرام مسابقه برگزار کنید

۱۱- به اشتراک گذاری استوری و  ویدئوی live

۱۲- پروفایل خود را برای پیدا کردن و دنبال کردن آسان کنید

برای افزایش فالوور اینستاگرام، قبل از هر کاری، پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی سازی کنید. به فالوورهای بالقوه خود بگوئید که چه کسی هستید. و دلیلی به آنها بدهید تا شما را دنبال کنند. چطور؟ از اینجا شروع کنید که به آنها اطمینان دهید که نام کاربری شما قابل تشخیص و قابل جستجو است. مانند نام کسب و کار شما. اگر نام کسب و کار شما قبلاً گرفته شده است، سعی کنید نام کسب و کار خود را به عنوان بخش اول نام کاربری خود حفظ کنید تا وقتی که مردم به دنبال کسب و کار شما هستند بیشتر به شما نزدیک شوند.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

توجه: مطمئن شوید که نام کسب و کار خود را به طور کامل به فیلد نام در بخش گزینه ها اضافه کنید. دکمه های دندانه دار در ios  و سه نقطه در اندروید. این زیر تصویر پروفایل شما و زیر  username شما در جستجو ظاهر خواهد شد. بعد مطمئن شوید که پروفایل شما عمومی است. برای ایجاد نمایه عمومی، اینستاگرام را باز کنید، گزینه ها (Options) را باز کنید، و مطمئن شوید که حساب خصوصی (Private Account) خاموش است.

برای افزایش فالوور اینستاگرام یک تصویر پروفایل انتخاب کنید که برند شما در سایر شبکه های اجتماعی نیز باشد مانند لوگوی شرکت خود.

سپس قسمت bio  یا توضیحات مربوط به خود را با اطلاعات مفید و لذت بخش و علمی و آموزنده درباره برند خود پر کنید. اطلاعاتی مانند این اجازه می دهد تا مردم درباره شما بیشتر بدانند و دلیلی به آنها می دهید که شما را دنبال کنند.

این اطلاعات شامل این می‌شود که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. و اشاره به شخصیت را نیز اضافه کنید.

در اینجا چند نمونه برای الهام بخشی وجود دارد:

سپس، یک لینک به bio  خود اضافه کنید تا  اگر مردم  می خواهند به وب سایت شما بروند بتوانند به راحتی به طور مستقیم از اینستاگرام به وب سایت بروند. فضای اختصاص داده شده برای URL  ها خیلی با ارزش است. زیرا این تنها مکان در اینستاگرام است که می توانید یک لینک قابل کلیک جایگذاری کنید، پس از آن عاقلانه استفاده کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام توصیه می‌کنیم که لینک را کوتاه کنید تا بیشتر قابل کلیک باشد. می توانید از سایت Bitly برای کوتاه کردن لینک استفاده کنید.

در نهایت، اعلان ها (notifications) را فعال کنید به این ترتیب وقتی مردم عکس های شما را به اشتراک می گذارند یا برای آنها کامنت می گذارند را می توانید ببینید. این به شما اجازه خواهد داد که سریع تر با آنها ارتباط برقرار کنید.

مثل بسیاری از شرکت ها در توییتر. برای فعال کردن اعلان ها، به گزینه ها(Options) بروید و سپس تنظیمات اعلان ها را انتخاب کنید (Push Notification Settings.) و همه (From Everyone) را برای هر دسته ای انتخاب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام ما توصیه نمی کنیم که حساب اینستاگرام خود را به توییتر و فیس بوک لینک دهید. پس پست های اینستاگرام شما به طور خودکار در حساب های دیگر منتشر می شوند. انواع پست ها متفاوت است.

فقط یک یا دو نفر حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در صورت امکان، شخصی را انتخاب کنید که تجربه استفاده از حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. و مطمئن شوید که همه ویژگی های مفید اینستاگرام را ارائه می دهد.

اگر برای یک سازمان بزرگ کار می کنید، ممکن است اشخاص زیادی را پیدا کنید که می خواهند درباره چیزهایی که پست شده است بگویند. این زمانی است که یک درخواست سازمان یافته یا دستورالعمل مستند در دست است. این اسناد باید به مردم اطلاع دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما درخواست کنند، وقتی که می خواهند روی پست ارزش گذاری کنند و چرا باید این کار را انجام دهند.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست مهم است. خیلی زیاد. فالوورهای توییتر ممکن است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و قابل قبول نیست. این به این معنی نیست که حتماً باید دوره های عکاسی را بگذرانید تا عکس های اینستاگرام خوبی داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها قبل از شروع کار باید تمرین سخت داشته باشید. اما باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس  آشنا باشید.

از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، احتمالاً بیشتر عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن همراه خود گرفته اید. فقط اینطور نیست، اما انتظار می رود که اینطور باشد. در حالی که برخی از برند ها از عکس های حرفه ای برای عکس اینستاگرام خود استفاده می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی واقعی کلمه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات کوچک را ضبط کنید.

فالوور های خود را خوشحال کنید.

اینستاگرام برخی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، اما اغلب اوقات آنها برای ایجاد یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس  ها  را قبل از اینکه برای بار اول در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس باز کنید و آنها را ویرایش کنید.

وقتی که پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را درباره عکاسی و ویرایش عکس بدانید، الان زمان شروع پست گذاشتن است. ایده خوبی است که تعداد زیادی پست های عالی داشته باشید، شاید ۱۵ عدد یا بیشتر، تا قبل از اینکه شروع کنید که واقعاً مردم را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی مردم پروفایل شما را می بینند، بهتر است تعداد زیادی از عکس های شما را  ببینند که کل صفحه را پوشانده است. به جای اینکه تعداد انگشت شماری ببینند، به این ترتیب آنها با خبر می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

برای شروع پست گذاشتن در اینستاگرام، ابتدا قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و شروع به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود کنید. با گذشت زمان، میخواهید که عکس ها را با تاریخی که دارند دسته بندی کنید و کنار هم بگذارید، مانند آخر هفته یا وقتی که به تعطیلات می روید.

وقتی برای برنامه های پست گذاشتن شروع به برنامه ریزی می کنید شخصیت های بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور چشمگیر زمان و فرکانس پست گذاری خود را تغییر دهید. مخصوصاً اگر مخاطبان خود را در منطقه زمانی متفاوت هدف قرار می دهید. می‌توانید از قالب های رایگان استفاده کنید.

برنامه خود را برای مخاطبان خاص خود که ممکن است زمان بر باشد و آزمودن نیاز داشته باشد بهینه سازی کنید.

طبق تحقیقاتی که داشته‌ایم بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه و پنج‌شنبه است. اگر در فکر افزایش فالوور اینستاگرام هستید، در هر ساعتی به جز زمان ۳ تا ۴ بعد از ظهر پست بگذارید. منطقه ای را در نظر بگیرید که بازار هدف شما را تشکیل می دهند. و نتایج را با هم ترکیب کنید تا به نتیجه نهایی برسید. برای مخاطبان خارج از کشور فقط جاهایی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما در آن منطقه حضور دارند و استفاده می کنند.

با این حال، به این دلیل که اینستاگرام عمدتاً برنامه ای است که روی دستگاههای موبایل استفاده می شود، کاربران تمایل دارند که در هر زمانی استفاده کنند. اگر چه بسیاری از کاربران در طول روزهای کاری در ساعاتی که کار نمی‌کنند، با محتواهای اینستاگرام مشغول هستند. برخی از کسب و کارها با پست گذاشتن در ساعات ۰۲:۰۰ صبح یا ۰۵:۰۰ بعد از ظهر و در روزهای چهارشنبه ۰۷:۰۰ بعد از ظهر موفق هستند. شما هم بررسی کنید ببینید چه ساعتی برای مخاطبان شما مناسب است.

اگر چه بهترین گزینه این است که فقط یک نفر یا دو نفر حساب شما را اداره کنند. یک یا دو نفر نمی توانند در هر جایی یک عکس را بگیرند. گستره زیادی از مطالب وجود دارد که می خواهید در اینستاگرام خود پست بگذارید. یک نفر قادر نخواهد بود همه چیز را پیگیری کند.

یک راه حل: سیستمی را ایجاد کنید که بتوانید عکس ها و محتواهای اعضای تیم خود را سازماندهی کنید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد. یکی از راه ها ایجاد یک آدرس ایمیل خاص برای کارمندان است تا عکس ها، ویدئو های کوتاه،memes و hyperlapses و چیزهای دیگر خود را ارسال کنند. فقط مردم را تشویق کنید تا خطوط موضوعی خود را در ایمیل ها قرار دهند طوری که بتوانید از طریق عکس های ارسال شده  راحت تر آنها را مرتب کنید. در حالی که به نظر نمی رسد این راحت ترین راه برای سازماندهی عکس ها باشد، این در واقع ساده ترین کار برای افرادی است که برای شما عکس ارسال می کنند.  می‌توانید ارسال محتوا را برای آنها آسان تر کنید، بدین ترتیب محتوای بیشتری دریافت خواهید کرد.

اگر تیم شما حساب  Box  یا  Dropbox برای به اشتراک گذاری داشته باشند، همچنین می توانید یک پوشه مشترک ایجاد کنید که مردم بتوانند به طور خودکار عکس ها و ویدئوهای خود را در آنجا بگذارند. این کار باعث می شود تا گام های بیشتری را در جهت ارسال محتوا بردارید، و نه اینکه هر کسی که برنامه داشت از تلفن خود آنها را دانلود کند.

عکس ها و ویدئوها ممکن است مهم ترین بخش پست های اینستاگرام شما باشند. اما caption کپشن‌ها یکی از مهم‌ترین راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام شما هستند. آنها بخش مهمی از  پست شما هستند مثل بستنی روی کیک.

اگر به طور مستمر caption کپشن‌های عالی بنویسید می توانید بخش انسانی برند خود را شگفت انگیز کنید، فالوورهای زیادی را جذب کنید.  محتوای خود را قابل اشتراک گذاری کنید. در نتیجه به شما اجازه می دهد که بیشتردر معرض دید قرار بگیرید.

کپشن‌های خود را با نام افراد مشهور یا برندها ترکیب کنید. این یک راه عالی برای ارتباط و احساس نزدیکی با نام تجاری فالوورها و یکی از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام شماست.

راه دیگر برای افزایش قابلیت اشتراک گذاری caption شما، تشویق فالوورها برای اینکه سئوال بپرسند یا تماس تلفنی در caption عکس شما داشته باشند، می باشد. برای مثال، ممکن است بگوئید،” اگر این مطلب جالب بود دو بار ضربه بزنید (double-tap)”  ” یا داستان خود را در کامنت به اشتراک بگذارید”.

یکی از بهترین راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده درست از هشتگ‌هاست. در اینستاگرام، یک hashtag با مکالمات کاربران مختلف ارتباط دارد که در حال حاضر به یک جریان واحد متصل نیست. اگر از hashtag های مربوطه استفاده کنید، پست های شما در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می گیرد تا اینکه مردم شما را دنبال کنند یا درباره برند شما اطلاع داشته باشند.

کلید استفاده از هشتگ ها به طور موثر این است که آنها را به صورت هوشمندانه و به ندرت استفاده کنید.

سعی کنید تعداد هشتگ های هر کپشن را به سه بخش محدود کنید. به طور مشابه، از hashtag هایی مانند این استفاده نکنید: “like for like” ، like #like4like or #like4likes . این تکنیک خیلی شلخته و کثیف است که عده ای از فالوورها شما را ترک خواهند کرد.

برای پیدا کردن هشتگ هایی که مخاطبان شما ممکن است استفاده کنند، کمی روی هشتگ های مربوطه روی صنعت و کمبودهایی که در آن صنعت هست،  تحقیق کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار تحقیق در خود برنامه اینستاگرام، تب “explore” به معنی کشف کردن است.

هنگامی که برای یک هشتگ جستجو می کنید، یک لیست از هشتگ های مرتبط در بالای صفحه شما نشان داده خواهد شد. برای مثال، وقتی من در اینستاگرام #دیجیتال_مارکتینگ را جستجو می کنم، هشتگ های مربوطه مانند #ترفندهای_دیجیتال_مارکتینگ  #اینترنت_مارکتینگ و … را هم به من نشان می‌دهد.

اگر فالوورهای کمی دارید، برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما هشتگ های مناسب خود را ایجاد کنید. مانند نام شرکت یا یک شعار که برای بیشتر عکس های شما اضافه شود. این یک راه عالی برای ساختن برند شما روی پلت فرم و ساختن یک حضور منسجم است.

اینستاگرام یک جامعه گسترده است. و یک راه عالی برای ورود به این جامعه پیدا کردن افرادی است که تصاویر مورد علاقه شما را ارسال می کنند. حساب های آنها را دنبال کرده و با محتوای آنها ارتباط برقرار می کنید. این طبیعی‌ترین راه برای جلب توجه دیگران و افزایش فالوور اینستاگرام است. از محتوای دیگران الهام می گیرید. اما کپی نکنید.

این دو چیز برای شماست:

اولاً، آنها وقتی اعلان دریافت می کنند که شما آنها را دنبال کنید، آنها ممکن است حساب شما را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که آیا شما را دنبال کنند یا نه. (به همین دلیل مهم است که قبل از اینکه به دیگران دسترسی داشته باشید چند محتوای عالی ایجاد کنید.)

دوماً، این به این معنی است که شما پست های اخیر آنها را در feed خود می بینید. پس اگر شما انتخاب کنید می توانید پست های آنها را لایک کنید و با آنها وارد ارتباط شوید. همانطور که فالوور های خود را افزایش می‌دهید، فالوورهای خود را نگه دارید. و با پاسخ دادن به کامنت های آنها قدردانی خود را نشان دهید، و حتی آنها را دنبال کنید و با پست های آنها ارتباط برقرار کنید.

هنگامی که یک رابطه پایدار با برخی از افرادی که پشت این حساب قرار دارند برقرار می کنید که مخاطبان مشابه شما را دارند، ممکن است بخواهید روی حساب های دیگران برخی همکاری های تبلیغاتی را داشته باشید. برای اینکه طبیعی‌تر شود و کمتر اسپم شود می توانید این محتویات متقابل را بهتر درست کنید — مخصوصاً کپشن ها — . همچنین کمک می کند تا برای فالورهای شما شگفت انگیز باشد و فالوور همیشگی شما باشد.

نمونه ای از تبلیغ متقابل وبلاگ نویس غذا (sprinklesforbreakfast@) و یک عکاس(graymalin@) را بینید که با حساب‌های دیگران در یک زمان تبلیغ متقابل داشته اند.

برگزاری مسابقه، یکی دیگر از راه های عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام و گسترش دسترسی شما است. یک عکس یا یک پست تبلیغاتی برای یک مسابقه طراحی کنید و سپس از مردم بخواهید به منظور شرکت در مسابقه پیج شما را فالو کنند و یا عکس های شما را  لایک کنند یا کامنت بگذارند.

یک عنصر ( UGC (User-Generated Content به مسابقه اضافه کنید. UGC یعنی تشویق فالوورها به تولید محتوا برای شما. همچنین، جایی که مردم یک عکس از خودشان پست می گذارند و از یک هشتگ خاص همراه با دنبال کردن حساب شما استفاده می‌کنند.

اینستاگرام همیشه فرصتی را برای پست گذاشتن عکس های زیبا و جذاب ارائه می دهد تا برند خود را نشان دهید. با این حال، با معرفی استوری های اینستاگرام کوتاه مدت، برند ها می توانند همچنین on-the-fly به اشتراک گذاشته شوند، در behind-the-scenes برای ۲۴ ساعت در جستجو می‌ماند این پلت فرم به برند شما شخصیت بیشتری می‌دهد.

با نگاهی به انفجار محبوبیت Snapchat نشان می دهد که کاربران رسانه های اجتماعی به طور واضح به عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده پاسخ مثبت می دهند. استوری های اینستاگرام به برند ها اجازه می دهد تا با روش های مختلف با کاربران ارتباط برقرار کنند تا آنها به برند وفادار باشند و درخواست خود را بیان کنند.

استوری های اینستاگرام همینطور که به کاربران اجازه می دهد که ویدئوهای live خود را به اشتراک بگذارند، برای افزایش فالوور اینستاگرام مثل یک بمب انرژی عمل می‌کند.  و این یکی دیگر از فرمت های محتوا که در سایر شبکه های اجتماعی محبوب است.

آیا می‌دانید چه چیزی در مورد ویدئوهای live  در اینستاگرام منحصر بفرد است؟

وقتی که کاربران فیلم نگاه کردن را متوقف می کنند آنها نا پدید می شوند. این تجربه دو جانبه معتبر به برند ها اجازه می دهد تا چیزهای جزئی را به اشتراک بگذارند. لحظات نایاب با مخاطبان خود برای ترکیب عناصر انسانی در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی که به شدت ویرایش شده و برای استفاده سنتی صیقل داده شده است.

در اینجا برندهایی هستند که پیشنهاد می کنم روش کار و اشتراک گذاری آنها را ببینید و دنبال کنید:

Rachel Brathen @yoga_girl یک مربی یوگا است و در Aruba یک کارآفرین است که از استوری های اینستاگرام استفاده می کند behind-the-scenes عمل ساخت یک استودیو یوگا را مستند سازی می‌کند. در حالی که نمونه کارهای او در اینستاگرام عکس های زیبا و حرفه ای را در یوگا نشان می دهد. ویژگی داستان او نشستن سگ او در جلسات کارکنان است، گروه او برای تزئین استودیو از کریستال های یاقوتی استفاده کردند، و هنرمندان روی دیوار را نقاشی کردند. او از استوری ها برای نمایش جنبه دیگر برند خود برای ۲ میلیون فالوور از راه درست و اصلاح شده استفاده کرد، تا بدین ترتیب فالوورهای خود را از آنچه که هر روز انجام می دهد مطلع کند. (البته در مورد یوگا )

Dana Shultz  @miniamlistbaker او دستورالعمل های  غذایی فاقد گلوتن را در وبلاگ خود منتشر می کند. ویژگی داستان های او ویدئوهایی  در مورد درست کردن صبحانه است و همچنین تست کردن دستورالعمل های جدید در آشپزخانه خودش است. جنبه های پست صحنه استوری های او متون انسانی زیادی را برای برند وبلاگ او فراهم می کند، و هر کسی عاشق این مدل ویدئوهای خوب است.

Casper @casper محتواهایی را برای تبلیغ تشک های خود منتشر می کند – و این تبلیغ به صورت غیر مستقیم است و آشکار نیست. موضوع اصلی محتوای آنها چیست؟ ماندن بهتر از رفتن است ( زیرا می توانید  به طور طبیعی در یک تشک نرم  و آرام کاسپر قرار بگیرید). آنها حتی یک گالری برای فالوورهای خود ایجاد کرده اند تا به عنوان پس زمینه برای Snapchat و استوری های Instagram استفاده کنند تا وقتی که واقعاً روی رختخواب دراز کشیده اند، به نظر برسد که آنها در یک مهمانی هستند. یکی از ویژگی های آخرین استوری های اینستاگرام آنها شخصی است که در رختخواب فیلم تماشا می کند با این عنوان که : ” وقتی شما بیشتر از ۵ فصل دارید چه کسی طرح و برنامه نیاز دارد؟” این ویدئو از کمپین های کاسپر حمایت می کند.

اینکه آیا جالب است، غم انگیز، منحصر بفرد یا معتبر به فالوورها واگذار کنید. استوری اینستاگرام برای افراد بی تجربه نامشخص و خشک است. از استوری ها استفاده کنید تا جنبه های دیگر برند خود را به اشتراک بگذارید که فالوورهای شما در جاهای دیگر نتوانند آنها را بخوانند. آیا شما یک اداره ای دارید که سگ  را دوست دارند؟ آیا تیم شما چالش مانکن را آزمایش می کند؟ شروع به فیلم برداری کنید تا بیشتر جنبه انسانی برند خود را نشان دهید.

این نوع از محتوای مورد علاقه فالوورهای اینستاگرام است که باعث افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود. به فالوورهای خود برنامه یک رویداد یا event، یا راه اندازی یک محصول را نشان دهید، و آن را جالب و سرگرم کننده کنید. فالوورهای شما می خواهند که احساس کنند به حساب می آیند و شناخته شده هستند، و می‌توانید از استوری ها استفاده کنید تا یک برنامه وفادار نام تجاری را داشته باشید که فقط به کسانی که محتوای شما را بررسی می کند جایزه دهد.

ویدیوی لایو live روند رو به رشد در انواع مختلف پلت فرم های اجتماعی است، پس اگر چیز جالبی اتفاق می افتد، شروع به منتشر کردن آن کنید. اینکه جشن تولد گروه است، یک جلسه کاری است، یا یک حیوان بامزه، فالوورهای متعهد شما می خواهند که هر چیزی را که به روز می کنید بصورت روزانه ببینند. ویدیوهای لایو و استوری ها را با اشتراک آنها به عنوان چیزی که اتفاق می افتد به سطح بعدی بفرستید ( و در توییتر یا فیس بوک آن را تبلیغ کنید تا باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما شود).

 با به اشتراک گذاری استوری و ویدیو لایو live بخوبی متوجه افزایش فالوور اینستاگرام تان خواهید شد. محتوای کوتاه مدت برای جذب فالوورهای جدید و افزایش ارتباط با کسانی که در حال حاضر فالوورهای شما هستند.

یک دکمه فالو (دنبال کردن) را در صفحه اصلی وب سایت خود، در صفحه “درباره ما” و سایر مکان های دیگر در وب سایت خود جایگذاری کنید. می توانید یک لوگو در سایت ایجاد کنید که به حساب کاربری شما اینستاگرام لینک شده است و مطمئن شوید به حساب خود درست لینک داده‌اید.

اگر نام تجاری شما یک مکان فیزیکی دارد. به صورت چاپی و کاغذی راه های تماس را به آنها بگوئید. حساب اینستاگرام خود را به آنها اطلاع دهید و آنها را تشویق کنید تا شما را دنبال کنند.

همچنین، مطمئن شوید که حساب اینستاگرام خود را در سایر حساب های رسانه های اجتماعی تبلیغ کرده‌اید. احتمالاً، افرادی که قبلا شما را در فیس بوک و توییتر دنبال می کنند، شما را در اینستاگرام Instagram نیز بدون هیچ مشکلی دنبال خواهند کرد. اجازه دهید که فالوورهای شما بدانند که شما در اینستاگرام هستید و آنها را تشویق کنید تا شما را در آنجا دنبال کنند و در سایر رسانه های اجتماعی با لینک دادن و پست گذاشتن شما را دنبال کنند.

در این مطلب بطور مفصل در مورد افزایش فالوور اینستاگرام با ۷  اصلی مهم صحبت کردیم و در ادامه با ارائه دستورالعمل با ۱۲ راهکار عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام با مثال های کاربردی بیان کردیم. پس اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما این مقاله یک راهنمای عالی برای جذب هزار فالوور اول پیچ اینستاگرام شما خواهد بود.

یک پروفایل درست کنید و شروع به پست گذاشتن کنید، تست کنید، سرعت خود را افزایش دهید، و حساب خود را تبلیغ کنید. افزایش فالوور اینستاگرام یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما قوی ترین چیز این است که در اینستاگرام خود روی کمبودها تمرکز کنید تا کیفیت بالاتری از فالوورها را بدست آورید.

حتما پیشنهادات خود را در مورد بدست آوردن فالوور و بازاریابی در اینستاگرام با ما در میان بگذارید. نظرات خود را با ما در پیج اینستاگرام بهترین ایده به اشتراک بگذارید.

پیج اینستاگرام بهترین ایده را فالو کنید

[cp_modal id=”cp_id_ccc5f”]دانلود ایبوک کامل ۱۲ راهکار افزایش فالوور اینستاگرام[/cp_modal]

افزایش فالور فیک و واقعی
افزایش لایک کامنت ویو پست ویو استوری و سایر خدمات اینستاگرام
افزایش ممبر واقعی پاپ تلگرام ممبر گپ و کانال تلگرامی بصورت فیک و واقعی
فالور هدفمند پاپ آپ اجباری تبلیغاتی و …
جهت سفارش
شماره ما واتساپ 09359810622 نعمتی
مشاوره رایگان و خرید مطمئن…در خدمت شما هستیم

زیاد شدن افراد اینیستام

لینک دانلود ایبوک را پیدا نکردم؟!

درود بر شما
حداقل کاری که میتونم بکنم اینه که آدرس این صفحه رو توی اینستام بذارم
???

لطفا نام و نام خانوادکی ام را ننویسید یا بنویسید ع.ع

و بازهم روش های تکراری و قدیمی

اطلاعات مفید و جالبی بود تبلیغات به صورت هدفمند یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود

الان ۲سال ک ی پیج لباس دست دوم زدم
ولی اصن کار نکردم فالورم کنه چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

بیا من کمکت میکنم کار کنیم باهم خیالت راحت من میتونم انجام بدم

فروش فالوور / لایک / کامنت / بازدید
بصورت تضمینی
بدون ریزش فالوور
بدون پسوورد
همراه با تست رایگان
ایدی تل:
froshgah813@

naderbarahooei79@gmail.com

سلام من یه پیج فروش لوازم ارایشی باز کردم ولی فالور زیادی ندارم چیکار کنم فالور جمع کنم و باید از همون اولش لوازم ارایشی بزارم تو پیج یا بد اینک فالورام زیاد شدن ؟
بنظرتون موفق میشم تو این راه ؟

سلام به تلگرامم پیام بدید
ترفند دارم 100در100 واقعیه

سلام.من می خواستم کارهای هنریم را در اینستا بفروشم.راهنمایی می فرمایید.حساب کاربری ندارم.اصلا از اینترنت خیلی سردر نمی آرم.

سلام حتما این مطالب آموزشی را بخوانید:

پولسازی با اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

معرفی ۳ روش کسب درآمد اینستاگرام

سلام آقای قاثدیان
از دنیا فقط یه گوشی موبایل دارم و هیچ
راه حلی واسه درآمدزایی اینترنتی بهم یاد بده
سن بالا هستم و مرد مجرد دستم به کل خالیه
جواب رو زحمت بکشید به ایمیل بفرستیدarayesh3@gmail.com
هزینه زحمت شما هم پرداخت میکنم فقط یه راهنمایی کنین من بتونم با این گوشی پول در بیارم

تشکر ، عالی بود

سلام، من قبل از اینکه با مجموعه آموزشی شما آشنا بشم با یک سری ربات خارجی مثل instazood.com و hootsuite.com و followerhot.com و… کار کردم ولی واقعا هیچ کدوم به پای ربات ایرانی و اورگانیک بودن روش های افزایش فالوور واقعی شما نمی رسند. میخواستم در صورت امکان، بهم در مورد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و سئو اینستاگرام (اکسپلور ) راهنمایی بدید.
در ضمن اگه بشه در مورد تبادل بیشتر توضیح بدید و تاکتیک های بهتری ارائه کنید خیلی خووووووووب میشه.
همچنین یک لیست از صفحاتی که پیشنهاد میکنید کارشون خوبه برای تبلیغات و فالووراشون فیک نیست بگید یا آموزش بدید بفهمیم که فالوورهاشون واقعی هست یا فیک و قلابی.
مرسی مرسی مرسی ایمان جان . آقای قاصدیان شما حرف ندارید مطالب وبلاگتون رو واقعا دوست دارم
We LOVE U BEHTARINideh

افزایش فالوور

عالی

سایتتون رو دوست دارم. ممنون از مطالب خوبتون

ممنون از شما دوست عزیز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a21d7422c8c4b5c51d49c5750b708244” );document.getElementById(“bc1392136c”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ساخت حساب کاربری


لینک دانلودDownloads-icon

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

سوال بزرگی شما را به این مقاله رسانده است. این سوال که چرا پیج اینستاگرام شما آنقدر که باید موفق نیست. چرا مثل پیج های اینستاگرامی بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً این پیج های بزرگ اینستاگرامی چه می‌کنند که تا این حد موفق هستند؟ آنها از چه روشی برای افزایش فالوورهای خود استفاده می‌کنند؟ چه راهکار و ترفندی هست که شما از آن مطلع نیستید؟ من در این مقاله قصد دارم پاسخ سوال شما را بدهم. پاسخ این سوال که چه روش های رایگان یا کم هزینه ای برای جذب فالوورهای واقعی و ایرانی وجود دارد. ما در دیدوگرام برای شما دوره راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی آماده کرده کرده‌ایم.

دوره‌ای که با دیدنش زندگی‌تان زیر و رو می‌شود! پس دوره زیر را به هیچ وجه از دست ندهید!

این مقاله ساده و بی سر و ته نیست. این مقاله قرار است قدم به قدم با شما در جهت ساخت یک پیج اینستاگرام موفق حرکت کند و به شما یاد بدهد که چگونه می‌توانید فالوورهای بسیار زیادی را جذب کنید. فالوورهایی واقعی، ایرانی و فعال! فالوورهایی که پیج شما را دوست دارند و در آن فعالیت می‌کنند. پس اگر به دنبال یک آموزش درست و حسابی برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام خود هستید، جای درستی آمده‌اید.

در ادامه ما ۸ مرحله اساسی برای ساختن یک پیج اینستاگرام موفق را با شما بررسی خواهیم کرد. ۸ تکنیک و روش برای آنکه مطمئن شوید پیج اینستاگرام شما موفقیت بی‌نظیری خواهد داشت. با ما همراه باشید.

 

افزایش فالوور اینستاگرام یک روند تدریجی است. البته که روش‌هایی وجود دارند که شما یک‌شبه ۱۰هزار فالوور پیدا کنید (مثلا خرید فالوور فیک)؛ اما مسلما این فقط به یک عدد در صفحه شما تبدیل می‌شود و سودی به حال اینستاگرام شما ندارد. اصولا راه درست هرچیزی وقت و انرژی لازم دارد، اما در عوض شما را به نتیجه‌ای دلخواه، مطلوب و مطمئن می‌رساند. برای زیاد شدن فالوورهای خود شما ابتدا به یک استراتژی نیاز دارید. استراتژی طراحی یک مسیر است که شما از نقطۀ فعلی به نقطۀ مطلوب می‌رساند. برای طراحی استراتژی خوب باید:

داشتن یک هدف شفاف مهم‌ترین بخشِ طراحی استراتژی خوب برای افزایش فالوور است. برای تعیین هدف به چشم انداز و آیندۀ کسب‌وکار (یا زمینه فعالیت‌تان) خود فکر کنید. به این فکر کنید که “جایگاه مطلوب شما در یکسال آینده کجاست؟”، “دوست دارید صفحه شما در مطلوب‌ترین وضعیتش چه تعدادی فالوور داشته باشد؟”، “میزان تعامل آنها در صفحه شما چقدر و چگونه باشد؟”، “وضعیت لایک و کامنت‌ها چگونه باشد؟”

اگر جواب این سوال‌ها را می‌دانید که خیلی خوب است، اما اگر از سوالات بالا هیچ تصوری در ذهنتان ندارید، مشکل اصلی شما در بخش هدفگذاری است، پس ابتدا هدف خود را مشخص کنید و سپس استراتژی مناسب طراحی کنید.

حالا که هدف مشخص شد به برنامه عملی (Plan of Action) فکر کنید که بتواند شما را به اهداف موردنظرتان برساند.

لابد الان با قیافۀ آویزان می‌پرسید “بر چه اساس برنامه بنویسم؟” اصلا نگران ناشید، سه نکته‌ای که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم پاسخ سوالتان را خواهند داد.

چگونه جذب فالوور داشته باشیم

با انجام یک بررسی دقیق در پیج‌های رقبا شما به یک گنچینۀ ارزشمند از تجربیات دیگران دست پیدا می‌کنید که این برنامۀ شما را از اشتباهات احتمالی رقبا حفظ می‌کند.

اما چه راه‌هایی کمک می‌کند که شما هویت برند خود را به مخاطبانتان القا کنید؟

اگر تمام پست‌های شما در عین متفاوت بودن یک تم خاص داشته باشند صفحه اینستاگرام شما گیرایی بیشتری خواهد داشت. این به شدت در بالا بردن فالوور های شما موثر است. داشتن لوگو باعث می‌شود حرفه‌ای‌تر به نظر بیایید. شعار برند شما نشان خواهد داد که مصمم هستید، هدف دارید و آمده‌اید که بمانید. و در نهایت برای خودتان یک هشتگ مخصوص  بسازید؛ هشتگی که مخصوص شما و معرف کسب و کار شما باشد. این کار کمک می‌کند در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید.

تم صفحه اینستاگرام oh.sopretty

بالاتر گفتیم که باید یک استراتژی اینستاگرامی داشته باشید. گذاشتن پست به صورت روزانه باعث می‌شود شما در کانون توجه مخاطبتان بمانید. در حقیقت شما به کاربرانتان نشان می‌دهید که کسب و کار شما فعال و زنده است و شانس اینکه فالوورهای شما به پستتان واکنش نشان بدهند بیشتر می‌شود. علاوه بر این لایک و کامنت فالوورهای شما به فالوورهای فالووهای شما هم نشان داده خواهد شد و همین چرخه باعث می‌شود شما بیشتر دیده شوید.

در گذاشتن پست آزمون و خطا کنید. پست گذاشتن در ساعات مختلف را امتحان کنید و نتیجه را بررسی کنید. شما باید مخاطب خود و نیازها و رفتارهای او را بشناسید. اینگونه با شناختی که از محتوای خود و مخاطبتان دارید شیوه روایت شما رفته رفته جذاب‌تر می‌شود.

به آمارهایی که در اینباره وجود دارد توجه کنید. آنها را تحلیل کنید و مطابق با زمینه فعالیتتان از آنها استفاده کنید. برای مثال طبق تحقیق هافینگتون پست، ساعات ۲ صبح و ۵ بعدازظهر بهترین زمان برای گذاشتن پست در اینستاگرام هستند. طبق این پژوهش در این اوقات پست‌های کمتری گذاشته می‌شود و عده‌ی بیشتری در حال مرور پست ها، لایک کردن و یا گذاشتن کامنت هستند.

گفتیم که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. به این فکر کنید که چه چیز باعث می‌شود کاربری که تند تند در حال بالا پایین کردن فید اینستاگرامش است، برای عکس شما توقف کند؟

اگر خودتان برای صفحه‌تان عکاسی می‌کنید سعی کنید تکنیک‌های عکاسی را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. چیزهای زیادی هستند که می‌توانید برای بهبود کیفیت عکس هایتان یاد بگیرید. برای مثال، آیا می‌دانستید عکس‌هایی که در آنها شی آبی وجود دارد ۲۴% بیشتر لایک می‌خورند؟! یا عکس‌هایی که ۶۵-۸۵% روشن‌تر هستند محبوب ترند؟

در تهیه عکس‌ها خلاق باشید. از نرم‌افزارهای ویرایش عکس استفاده کنید و به عکس‌هایتان جلوه‌های بصری جالب اضافه کنید. سعی کنید پست‌ها را به یکدیگر ربط بدهید تا یک روایت منسجم بسازید. اینگونه فالوور ترغیب می‌شود بقیه عکس‌هایتان را هم ببیند. تلاش کنید برند یا کسب‌وکار شما یک سبک کاری منحصر بفرد داشته باشد تا از روی آن شناخته شود. برای مثال، صفحه اینستاگرام بیسکوئیت گرجی پست‌های بسیار جالبی منتشر می‌کند. در همه‌ی پست‌ها تلاش شده است محصولات گرجی به نحوی خلاقانه در کانون توجه قرار بگیرند.

روزانه، نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. با استفاده از استوری اینستاگرام، محتوای شما قابلیت دیده‌شدن بیشتری دارد. چراکه استوری‌ها در بالای فید کاربر به نمایش در می‌آیند و شانس دیده شدن آنها توسط فالوورها زیادتر است. اگر تنها ۱۰٪ از فالوورهای یک کاربر استوری خود را منتشر کنند، شما شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. این بدین معناست که در اینستاگرام، باید به‌طور منظم استوری خود را به‌روزرسانی کنید تا در صف اول فید باقی بمانید. به‌علاوه، الگوریتم شبکه‌های اجتماعی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند تا پست‌ها برای کاربران فعال بیشتر نمایش داده شود. اگر به اطلاعات کاملتری در مورد استوری اینستاگرام نیاز دارید می‌توانید به مقالۀ  استوری اینستاگرام، بازاریابی به سبک نوین در وبلاگ نوین مراجعه کنید.

کپشن خود را به نحوی بنویسید که بتواند توجه مخاطب را جلب کند، خواندن آن آسان باشد و مخاطب را به تعامل تشویق کند. برای اینکار ابتدا باید به محتوای پستتان نگاه کنید و مرتبط با آن بنویسید.

توصیه می‌کنم مقالۀ چگونه برای کپشن‌ اینستاگرام خود متن جذاب بنویسیم را که در این رابطه در بخش آموزش وبلاگ ما قرار دارد بخوانید. در اینجا خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکات در نوشتن کپشن را می‌آورم.

هشتگ کمک می‌کند پست شما بیشتر دیده شود. اما هشتگ زمانی موثر است که مرتبط با محتوایی که منتشر می‌کنید، استفاده شود. هشتگ غیر مرتبط یک نوع اسپم است. درحالیکه یک هشتگ خوب ‌می‌تواند تا راه‌اندازی یک کمپین یا جنبش هم پیش برود.

این اشتباه بزرگی است که  اگر پستمان را پر از هشتگ کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم. حتی اگر پستتان هشتگ‌های زیادی دارد، تعدادی از آنها را در کامنت‌ها قرار بدهید؛ آنها کماکان کارکرد خود را خواهند داشت.

یادآوری می‌کنم، یک هشتگ مخصوص به خودتان بسازید، این باعث می‌شود راحت‌تر در ذهن مخاطب بمانید و همه شما را با پیام خودتان بشناسند.

یک مثال خوب در این زمینه، یک برند محصولات بهداشتی بانوان به نام Always است که در زمینه استفاده از هشتگ دست به کار جالبی زد. ایده‌ای که مطرح شد بر اساس یک نظریه علمی بود که می‌گفت دختران در سنین بلوغ دچار کمبود اعتماد به نفس می‌شوند. بنابراین برند آلویز هشتگ LikeAGirl# را ساخت و از بانوان خواست که در هر زمینه‌ای که به موفقیت رسیدند از این هشتگ استفاده کنند. نتیجه این بود که طی دو ماه: ۷۶ میلیون بازدید در سطح جهانی و ۴٫۴ میلیارد ایمپرشن دریافت کرد.

زیاد می‌خوانیم و می‌شنویم که راه رشد در شبکه‌های اجتماعی و وب به طور کلی، تعامل است. این کلمه به قدری دارد استفاده می‌شود که توصیه می‌کنیم بیایید یکبار آن را برای خودمان به سادگی معنی کنیم. وقتی میگوئیم پستی بگذارید که میزان تعامل کاربران را بالا ببرد، منظور چیست؟

تعامل یک کاربر با پست شما یعنی این که او از آن پست خوشش آمده، درباره‌اش کنجکاو است و به نحوی می‌خواهد این حس ایجاد شده را با یک عکسل العمل منتقل کند. پس محتواهای شما در درجه اول باید بتوانند حسی در مخاطب ایجاد کنند.

نکاتی که در ادامه آمده است می‌تواند به شما کمک کند با کاربرانتان تعامل سازنده‌تری داشته باشید:

سوال بپرسید: سوال پرسیدن معمولاً توجه افراد را جلب می‌کند، بخصوص اگر جواب سوال را بدانند. حتی وقتی سوالی زیر یک پست مطرح می‌شود برخی کاربران برای یافتن جواب سراغ کامنت‌ها می‌روند.

فراخوان عمل (Call to Action): یعنی شما از فالوورهایتان می‌خواهید کاری انجام بدهند. البته باید انگیزه کافی برای آنها ایجاد کنید. مثلاً اگر یکی از دوستان خود را تگ کنید، کد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت. یا مثلاً از کاربران بخواهید که اگر با موضوع مطرح شده در پست موافقند لایک کنند و اگر نیستند کامنت بگذارند.

پست کاربرانتان را به اشتراک بگذارید: از UGC یا محتوای ساخته شده توسط کاربران استفاده کنید. اینکار برای فالوورهای شما انگیزه و رقابت ایجاد می‌کند که با شما همراه باشند و در گفت‌وگوهایی که آغاز می‌کنید شرکت کنند؛ چون می‌توانند امیدوار باشند که پستشان در صفحه شما مطرح  می‌شود.

اجتماعی باشید: با رقبایتان در ارتباط باشید. افرادی که زمینه فعالیت مشترکی با شما دارند می‌توانند به شناخته تر شدن شما کمک کنند. به پیج این افراد بروید، آنها را فالوو کنید و پست‌هایشان را ببینید.

رخددادهای مهم حوزه کاریتان را اطلاع رسانی کنید (مثل یک نمایشگاه..) و خودتان هم در آنها شرکت کنید.

به Explore Tab اینستاگرام راه پیدا کنید: Explore Tab اینستاگرام همان آیکون ذره‌بین در پایین اپلیکیشن است. طبق گفته سازندگان اینستاگرام Explore Tab جایی است که می‌توانید عکس‌ها و ویدیو‌های جالبِ کسانی که فالوو نمی‌کنید را بیابید. محتواهایی که در Explore Tab قرار می‌گیرند روزانه توسط بیش از ۱۰۰ میلیون نفر مشاهده می‌شوند. راه یافتن به Explore Tab آسان نیست، اما در صورت موفقیت تعداد زیادی فالوور مرتبط خواهید داشت. برای همین به شما توصیه می‌کنم مقالۀ چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید  را در وبلاگ ما مطالعه کنید.

 

هزاران داستان موفقیت در سرتاسر وب وجود دارد. هر یک از آنها می‌تواند به شما در افزایش فالوور کمک کند. در ادامه چند مثال از این موفقیت ها می‌آورم.

مراد عثمان در سال ۲۰۱۱ و در جریان یک سفر کاری با کمک شریک زندگی‌اش ناتالی عثمان یک پروژه عکاسی به راه انداخت. عکس‌هایی که عثمان در پروفایل خود قرار می‌داد شامل تصویر ناتالی بود که دست او را گرفته و او را به جاهای مختلف می‌برد. در ابتدا به نظر نمی‌رسید موفقیت چشمگیری در راه باشد. اما پس از یکسال پروژه او در Reddit مطرح شد و از آنجا Daily News داستان او را منتشر کرد. موفقیت برای مراد از اینجا آغاز شد؛ شرکت‌هایی نظیر سامسونگ با او همکاری کردند و ناتالی در روسیه صاحب یک برنامه تلویزیونی بر اساس این پروژه شد. صفحه اینستاگرام عثمان ۴٫۵ میلیون فالوور دارد.

Theron Humphrey و thiswildidea#

ترون هامفری مسافری بود که توانست مخاطب های زیادی برای پروژه اش پیدا کند. او تصمیم به سفر گرفت و وسایلش را پشت وانت ریخت و همراه سگش به جاده زد. در این سفر او مشغول ساخت مستندی به نام This Wild Idea بود. مستندی که در ۵۰ ایالت فیلمبرداری شد و در هر روز یک شخصیت جدید در آن حضور پیدا می کرد. در خلال ساخت این مستند او صفحه اینستاگرام خود را مرتباً به روز می‌کرد. نهایتاَ در سال ۲۰۱۲ نشنال جئوگرافی پروژه هامفری را خرید و او را به عنوان مسافر سال انتخاب کرد. صفحه اینستاگرام او ۱٫۲ میلیون فالوور دارد.

 

روش‌هایی که تا اینجا توضیح داده شد، ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی بود. مزیت این روش در این است که فالوورهایی که اینگونه جذب می‌کنید وفادار هستند و بنا به تصمیم و علاقه وارد صفحه شما شده‌اند.

اما راه‌های دیگری هم برای افزایش فالوور وجود دارد. مثل تبلیغات در اینستاگرام؛ آژانس های تبلیغاتی مختلفی هستند که صفحه اینستاگرام شما را در صفحات پربازدید و صفحات افراد مشهور تبلیغ می‌کنند. مشکل این نوع تبلیغات بالا بودن هزینه آنهاست. شما برای چندبار نمایش داده شدن باید چند میلیون پرداخت کنید.

یک روش دیگر خرید فالوورهای فیک است. من این روش را به شما پیشنهاد نمی‌کنم، چراکه این روش هیچ سودی به حال شما ندارد و کاربران با یک نگاه به پست‌ها و میزان لایک و کامنت‌های شما خواهند فهمید که فالوورهای شما فیک هستند.

روش دیگر استفاده از ربات اینستاگرام است. این بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام است. ربات اینستاگرام نرم‌افزاری است که بر اساس هشتگ‌ها کاربران و صفحات مرتبط را پیدا و آنها را فالو یا آنفالو می‌کند و حتی لایک و کامنت می‌گذارد. این یکی از موثرترین روش‌های پولی برای افزایش فالوور اینستاگرام است که خیلی از چیزهایی که در بالا گفتیم را پوشش دهد. برای اینکه با ربات اینستاگرام به طور کامل آشنا شوید به دو مقالۀ ربات فالوور اینستاگرام چیست و چرا ربات اینستاگرام روشی موثر برای افزایش فالوور اینستاگرام است مراجعه کنید.

نتیجه گیری

اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق باشید، باید ابتدا در زمینه فعالیتتان خوب باشید. سپس باید یک استراتژی برای تولید محتوا داشته باشید. پست‌های بیشتری منتشر کنید و کیفیت آنها را بهتر کنید. به تدریج شما سبک خود را پیدا می‌کنید و صفحه‌تان هویت پیدا می‌کند.

در طول این مسیر شما باید یاد بگیرید با فالوورهایتان تعامل داشته باشید. برای آنها جذاب و آموزنده باشید و کنجکاوی‌شان را برانگیزید. آنها هم در مقابل شما را دنبال می‌کنند و به شما وفادار خواهند ماند. پس رمز موفقیت در ایجاد محتوای باکیفیت و تعامل با کاربران است.

گفتیم که روش‌های تبلیغاتی هم برای افزایش فالوور وجود دارند.مشکل آنها این است که در اکثر موارد کارامد نیستند و از طرف دیگر فالوورهایی که از این روش بدست می‌آیند ماندگار نخواهند بود.

 

چطور میتونم تبلیغات کنم و فروشمو زیاد کنم

خیلی ممنونم بابت توضیحات مفیدتون

سلام خسته نباشی.اونایی که پیجشون خصوصی چطور بعضیاشون فالوور زیاد دارن.یعنی حتی به ۱k یا بیشترم میرسن.بعد که قبول میکنن فالوشون کنی.میبینی مثلا ۴ تا پست بیشتر نذاشتن

سلام، با کنجکاوی افراد فالو کردن فقط 🙂

رباط پولیه

بله

مثل همیشه عالی بود وب سایت نوین رو چند مدتی هست میشناسم و واقعا مطالبتون خوندنی هستن. راستی این پست هم ۱۰۰ تا روش افزایش فالوور گذاشته که میتونه به دوستان دیگه هم کمک کنه http://asanbrand.com/50-tricks-and-tips-for-follower-instagram/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

چگونه جذب فالوور داشته باشیم
چگونه جذب فالوور داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *