چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

 
helpkade
چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم
چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

آیا تاکنون پیش آمده است که فکر کنید یک فرد چگونه می تواند با وقار باشد و راز این امر چیست؟ افرادی که آداب معاشرت صحیح را می دانند غالبا باوقار و سنگین به نظر می رسند، خواندن دستورالعمل های مربوط با آداب صحیح و پیروی از آن ها می تواند به شما در داشتن وقار و شخصیت برتر کمک کند. این توصیه ها با تمرین زیاد در شخصیت تان نهادینه می شوند.

هنگامی که تنها هستید در مقابل آیینه این ظرافت رفتاری را تمرین کنید و سپس به دوستانتان شخصیت جدیدتان را نشان دهید و هر وقت با شخصیت جدید خود احساس راحتی داشتید، می توانید همه جا و در کنار همه افراد شخصیت خود را نشان دهید.

آن چه به نظر می رسید

مردم در مورد ظاهر شما قضاوت می کنند و هیچ کاری نمی توان در این باره انجام داد؛ بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. برای تغییر کردن تنها لازم است در انتخاب خود عاقلانه رفتار کنید و خود را از دیدگاه دیگران هم ببینید. در ادامه این بخش از نمناک نکاتی در مورد اصلاح شکل ظاهری وجود دارد.

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

هنگام راه رفتن صاف بایستید و سرخود را بالا بگیرید. هنگام نشستن قوز نکنید زیرا زبان بدن شما چیزهای زیادی در مورد تان می گوید.

لازم نیست مدام لبخند بزنید یا اخم کنید اما سعی کنید چهره ای دوستانه و صمیمی داشته باشید.

به طور مناسب لباس بپوشید. چنانچه در مورد پوشش خود در مراسمی خاص شک دارید با اسپانسر یا میزبان تماس بگیرید و ازاین بابت مطلع شوید. هرگز لباس های چروکیده و کثیف نپوشید و برای تمیزی کفش هایتان نیز زمان لازم را بگذارید.

آرایش ملایم همیشه بهتر از افراط در این زمینه است. صورتتان را تمیز بشویید و یک ویژگی را برای تقویت زیبایی خود در نظر بگیرید. اکثر متخصصین آرایش به مشتریان خود توصیه می کنند که یا بر چشمانتان تمرکز کنید یا لب ها، نه هر دو!

فردی با وقار همیشه در مورد آنچه می داند با اطمینان صحبت می کند. او همچنین شنونده خوبی است و باعث می شود سایر افراد با او احساس راحتی داشته باشند. اگر بتوانید این احساس را به افراد بدهید بنابراین برداشت آن ها از شما مثبت خواهد بود.

قبل از اینکه حرف بزنید به صحبت هایتان فکر کنید و فکر کردن قبل از شروع صحبت باعث گزیده‏گویی شده و از هرگونه گاف زدن و همچنین بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏کند.

یکی از مهم ترین موارد اشاره شده در این بخش از نمناک این است که باید همیشه در نظر داشته باشید که امور دیگران به ما ربطی ندارد زیرا اگر ربط داشت، با ما نیز در میان گذاشته می‎‏شد. پس در امور دیگران دخالت نکنید بیش از حد کنجکاو نباشید. دخالت در امور دیگران باعث می شود آنها تمایلی برای ادامه ارتباط با شما نداشته باشند.

شوخی باید با فکر قبلی و بررسی بیان شود و اگر شوخی کوچک و ملیح باشد، بسیار شیرین است اما شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و حرمت ها را از بین برده و موجب بی احترامی می شود.

مسائل را بزرگتر از آنچه هست جلوه ندهید و از بیان حرفهای بیخودی و دروغ و بزرگ کردن خود بپرهیزید. مردم افرادی را دوست دارند که خود واقعیشان هستند پس مرتبا درمورد خود اغراق نکنید.

صدای بلند خنده و یا قهقهه زدن شخصیت انسان را زیر سوال می‏برد و باعث می شود دیگران از خنده شما سوء برداشت کنند. یک لبخند کوچک باعث جذب می‏شود.

برای جذاب و با وقار بودن برخی مواقع سکوت کنید زیرا سکوت انسان را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد.

افرادی که شخصیتی قاطع دارند هدفهای مشخص و ارزش های معینی و برنامه های مدونی دارند، بسیار جذابند.سست عنصر نبودن و پای تصمیمات و تعهدات ماندن موجب جذابیت است.

از زدن صحبت های بی ادبانه و انجام کارهای ناشایست دوری کنید. شخص مودب و متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالف با احترام است.

برای این که به عنوان فردی با شخصیت به نظر برسید باید با وقار و متانت رفتار کنید و برای جلب توجه دیگران، کاری کودکانه یا احمقانه انجام ندهید.

روانشناسی, سبک زندگی

۰

دنیای اطلاعات: یک دختر خانم باوقار خصوصیاتی دارد که او را از دیگران متمایز می کند و حرکات و رفتار او به گونه ای است که از او یک خانم با شخصیت ساخته است. این ویژگی‌ها چه ویژگی‌هایی است و یک دخترخانم چگونه می تواند از این خصوصیات برخوردار باشد؟ …

دنیای اطلاعات: آیا شما انسان شادی هستید؟ شاید هم بقیه فکر می کنند آدم شادی هستید اما خودتان چنین احساسی ندارید و برخلاف ظاهرتان، شادی را با تمام وجودتان احساس نمی کنید.

روانشناسی, سبک زندگی

۲ نظر
39,414 بازدید نسخه چاپی

بزرگ
کوچک

دنیای اطلاعات: یک فرد باوقار ویژگی هایی دارد که او را از دیگران متمایز می کند. این خصوصیات چه خصوصیاتی است و یک فرد چطور می تواند از این ویژگی ها برخوردار باشد؟ برای آنکه شما هم بتوانید یک فرد شخیص، سنگین و جذاب باشید می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید، تا از خصوصیات ویژه یک فرد متین و افراد با شخصیت برخوردار شوید.

این بدان معنا نیست که حرف نزنیم و یا سرمان در لاک خودمان باشد. بلکه هرجا نیاز به صحبت کردن بود خود را نشان داده و نظر خود را ایراد کنیم. متاسفانه بعضی افراد اینطور برداشت می‏نمایند که کم گویی یعنی هیچ‏گویی و همین امر باعث منزوی شدن و دور شدن از اجتماع می‏گردد.

فکر کردن قبل از شروع صحبت هر چند کم و کوتاه باعث گزیده‏گویی شده و از هرگونه گاف زدن و همچنین بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏کند. حتما دیده‏اید افرادی که پس از شنیدن حرفی یا سوالی مدت زمانی کوتاه آنرا حلاجی نموده و سپس بیان می‏نمایند و اکثر اوقات جواب آنها بسیار متین و درست است و هیچ جای ایراد نیست. اما امان از افرادی که آنچه به ذهنشان می‏آید را بیان می‏نمایند، بدون اینکه حتی لحظه‏ای در مورد آن فکر کنند. به اصطلاح با صدای بلند فکر ‏می‏کنند و اکثر اوقات حرفهایی می‏زنند که باعث پشیمانیشان می‏گردد. فکر کردن آسان است. تمرین کنیم.

خنده با صدای بلند شخصیت انسان را زیر سوال می‏برد. هیچ انسان گرانمایه‏ای را نخواهید دید که با صدای بلند خندیده و یا قهقهه بزند. از بازیگران معروف سینما (در زندگی شخصی) گرفته تا بزرگان و دانشمندان. با صدای بلند خندیدن باعث جلب توجه دیگران شده و با توجه به اینکه دیگران نمی‏دانند مطلب شما چقدر خنده‏دار است، باعث سوء برداشت آنها می‏شود.

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

یک لبخند کوچک باعث جذب می‏شود. هر انسان دارای کودک درونی است که آن کودک درون به آنچه که خود بخواهد جذب می‏شود چه بخواهیم و چه نخواهیم. اخلاق کودک درون دقیقا مانند کودکان است و به چیزهای زیبا عکس العمل مثبت نشان می‏دهد. پس همانطور که یک کودک جذب یک لبخند می‏شود، ما نیز جذب چهره‏های بشاش و خنده‏رو می‏شویم. همچنین لبخند باعث زیباشدن چهره می‏شود.

برایتان چقدر پیش آمده که با تلفن همراه یا شخصی دیگر صحبت می‏کرده ‏اید که دقیقا پس از پایان صحبت، یک نفر دیگر آمده و گفته “چی شده؟ حتما برایتان پیش آمده است که این قضیه کمی باعث تنفر شما شده است. امور دیگران به ما ربطی ندارد زیرا اگر ربط داشت، با ما نیز در میان گذاشته می‎‏شد. دخالت در امور دیگران باعث دفع آنها شده و نوعی دورشدن را ایجاد می‏نماید. زیرا با توجه به شناختی که افراد از شخص فضول دارند، از رفت و آمد و حتی صحبت مقابل وی خودداری می‏کنند.

شوخی هرقدر هم کوچک می‏تواند باعث رنجش شود مگر اینکه این شوخی با فکر قبلی و بررسی بیان شده و یا انجام شود. مثلا شوخی‏هایی که با شخصیت افراد رابطه دارد باعث قتل شخصیت می‏شود. شوخی اگر در حد یک لبخند کوچک و ملیح باشد، بسیار شیرین است و نه بیشتر. شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و جذابیت را از بین می برد. چراکه شوخی بتدریج پرده های حرمت را پاره کرده و کم کم موجب بی احترامی می شود. با این حال تبسم به چهره جذابیتی عمیق می بخشد. در تبسم سنگینی و متانت موج می زند ولی در خنده زیادی و شوخی سبکی و کاهش جذابیت نهفته است.

از بیان حرفهای بیخودی و دروغ و بزرگ کردن خود بپرهیزیم. آنچه که هستیم باشیم به این معنا که خود را بزرگتر از آنچه هستیم جلوه ندهیم و سعی نکنیم خود را به زور در دل مردم جای دهیم.

یکی از عواملی که باعث تاثیرگذاری در بین سایرین می‏شود، خوش لباسی، خوشبویی و خوش صورتی است. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد با شخصی که دهان او بوی بد می‏دهد و یا لباسش پاره است دمخور شود. ضمن اینکه هماهنگی و پاکیزگی ناخودآگاه باعث جذب مردم می شود. البته باید دقت شود که لباس های عجیب و غریب باعث جذب نمی شود. تمیزی و اطوی لباس، موهای مرتب، دهان خوشبو مجذوب کننده است. اما آراستگی ظاهری فقط به پوشش داخل و خارج خلاصه نمی شود بلکه حرفهای زیبا، جملات مثبت، اعمال درست نیز باعث جذب است.

بعضی افراد می پندارند که هر چه شلوغتر و پر صداتر باشند بیشتر جذب می شوند ولی اینطور نیست. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد. هنگام سکوت، در اطراف خود ایجاد خلاء می نماییم و این خود باعث جاذبه است. ضمن اینکه سکوت انسان را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد، زمینه ای مناسب برای صمیمیت است. البته سکوت ناشی از ترس و عدم اعتماد بنفس، باعث کاهش جذابیت است. همچنین نرم و با ملایمت صحبت کنیم چراکه جیغ، داد و هوار، بلند صحبت کردن و خشن و عصبی بودن باعث قطع اعتماد مردم می شود.

به خود و دیگران احترام بگذاریم. بی ادبی در کلام و گفتار و رفتار از جذابیت بسیار می کاهد. باید در ظاهر آراسته و در باطن وارسته بود. شخص مودب و متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. هتاکی و ناسزا گفتن حتی به افراد بدصفت و بی شخصیت و همچنین تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالف با احترام است.

سست عنصر نبودن و پای تصمیمات و تعهدات ماندن موجب جذابیت است. افرادی که شخصیتی قاطع دارند هدفهای مشخص و ارزشهای معینی و برنامه های مدونی دارند و بلااستثنا جذابند. قدرت “نه” گفتن به درخواست های بی ارزش دیگران موجب رویش جذابیت است. بعضی افراد خود را فدای این و آن می کنند و هرکار مثبت یا منفی را قبول میکنند و اینطور می خواهد در دل دیگران رخنه کنند که نمی شود. جذابیت یعنی مصمم بودن و قاطعیت در رفتار و گفتار.

افراد دارای شخصیت مسلط و چیره بر غرایز و امیال، دارای تسلط بیشتری هستند. کسانی که بر میل جنسی، میل غذا خوردن، عواطف و هیجانات خود مسلط هستند، جذابیت معنوی دارند. تاثیر روانی گذاشته و انرژی مثبت از وجودشان فوران می کند. کسانی که غریزی و هوی هوسی هستند و مدام در پاسخ به امیال خود به سر می برند و نمی توانند خود را کنترل نمایند و خصوصا به زبان و نگاه خود مسلط نیستند، هیچگاه به جذابیتی که انتظار دارند دست نخواهند یافت و مسلما بدون کسب جذابیت از تاثیرگذاری هم خبری نیست.

کلمات کلیدی: charismatic آداب معاشرت با دیگران افراد با شخصیت افراد با شخصیت چه ویژگی هایی دارند؟ بی شخصیت کیست چگونه دختری زیبا و جذاب باشیم؟ چگونه زن جذابی باشیم چگونه سنگین و باوقار باشیم چگونه فرد با شخصیتی باشیم؟ چگونه فردی با شخصیت باشیم چگونه فردی متشخص باشیم چگونه کاریزماتیک باشیم چگونه مثل یک پرنسس رفتار کنیم چگونه مثل یک لیدی رفتار کنیم چگونه یک دختر با کلاس باشیم رفتار کاریزماتیک ویژگی های شخصیت ویژگی های یک دختر با شخصیت ویژگی یک فرد با شخصیت ویژگی یک فرد باوقار ویژگی یک فرد جذاب ویژگی یک فرد متین

مطلب خوبی بود.
به نظر من با شخصیت بودن یه چیز ذاتیه و معمولا بستگی به این داره که در چه خانواده و محیطی بزرگ شدیم. مثلا همکلاسی دوران هنرستانمو بعد از سالها اتفاقی دیدم و خیلی بهم بی احترامی کرد و شوخی ناجوری کرد و هنوز همون آدم بی شخصیت و بی ادب همیشه بود.

افرین دقیقا درسته
به جایگاهی که در ان رشد یافته خیییلی بستگی داره به طرز فکر خانوادش و اطرافیانش
من داخل مدرسه کسانی رو میبینم که دارن با جلف بازی و بی ادبی و کار های بی شرمانه ارزش خودشونو پایین میارن
مطالب کاملا صحیح است

التماس دعا*

دیدگاه

نام *

ایمیل *

دنیای اطلاعات: آیا شما انسان شادی هستید؟ شاید هم بقیه فکر می کنند آدم شادی هستید اما خودتان چنین احساسی ندارید و برخلاف ظاهرتان، شادی را با تمام وجودتان احساس نمی کنید.

شیعه نیوز: آیا تاکنون پیش آمده است که فکر کنید یک فرد چگونه می تواند با وقار باشد و راز این امر چیست؟ افرادی که آداب معاشرت صحیح را می دانند غالبا باوقار و سنگین به نظر می رسند، خواندن دستورالعمل های مربوط با آداب صحیح و پیروی از آن ها می تواند به شما در داشتن وقار و شخصیت برتر کمک کند. این توصیه ها با تمرین زیاد در شخصیت تان نهادینه می شوند.

هنگامی که تنها هستید در مقابل آیینه این ظرافت رفتاری را تمرین کنید و سپس به دوستانتان شخصیت جدیدتان را نشان دهید و هر وقت با شخصیت جدید خود احساس راحتی داشتید، می توانید همه جا و در کنار همه افراد شخصیت خود را نشان دهید.

آن چه به نظر می رسید

مردم در مورد ظاهر شما قضاوت می کنند و هیچ کاری نمی توان در این باره انجام داد؛ بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. برای تغییر کردن تنها لازم است در انتخاب خود عاقلانه رفتار کنید و خود را از دیدگاه دیگران هم ببینید. در ادامه این بخش از نمناک نکاتی در مورد اصلاح شکل ظاهری وجود دارد.راه و روش ساده ولی موثر برای آنکه باوقار باشیدوضعیت بدن:

هنگام راه رفتن صاف بایستید و سرخود را بالا بگیرید. هنگام نشستن قوز نکنید زیرا زبان بدن شما چیزهای زیادی در مورد تان می گوید.بیان:

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

لازم نیست مدام لبخند بزنید یا اخم کنید اما سعی کنید چهره ای دوستانه و صمیمی داشته باشید.

لباس:

به طور مناسب لباس بپوشید. چنانچه در مورد پوشش خود در مراسمی خاص شک دارید با اسپانسر یا میزبان تماس بگیرید و ازاین بابت مطلع شوید. هرگز لباس های چروکیده و کثیف نپوشید و برای تمیزی کفش هایتان نیز زمان لازم را بگذارید.آرایش:

آرایش ملایم همیشه بهتر از افراط در این زمینه است. صورتتان را تمیز بشویید و یک ویژگی را برای تقویت زیبایی خود در نظر بگیرید. اکثر متخصصین آرایش به مشتریان خود توصیه می کنند که یا بر چشمانتان تمرکز کنید یا لب ها، نه هر دو!

آن طور که صحبت می کنید:

فردی با وقار همیشه در مورد آنچه می داند با اطمینان صحبت می کند. او همچنین شنونده خوبی است و باعث می شود سایر افراد با او احساس راحتی داشته باشند. اگر بتوانید این احساس را به افراد بدهید بنابراین برداشت آن ها از شما مثبت خواهد بود.قبل از صحبت کردن فکر کنید:

قبل از اینکه حرف بزنید به صحبت هایتان فکر کنید و فکر کردن قبل از شروع صحبت باعث گزیده‏گویی شده و از هرگونه گاف زدن و همچنین بیهوده گویی و با عجله صحبت کردن جلوگیری می‏کند.

در امور دیگران دخالت نکنید:

یکی از مهم ترین موارد اشاره شده در این بخش از نمناک این است که باید همیشه در نظر داشته باشید که امور دیگران به ما ربطی ندارد زیرا اگر ربط داشت، با ما نیز در میان گذاشته می‎‏شد. پس در امور دیگران دخالت نکنید بیش از حد کنجکاو نباشید. دخالت در امور دیگران باعث می شود آنها تمایلی برای ادامه ارتباط با شما نداشته باشند.کمتر شوخی کنید:

شوخی باید با فکر قبلی و بررسی بیان شود و اگر شوخی کوچک و ملیح باشد، بسیار شیرین است اما شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و حرمت ها را از بین برده و موجب بی احترامی می شود.

از دروغ بپرهیزید:

مسائل را بزرگتر از آنچه هست جلوه ندهید و از بیان حرفهای بیخودی و دروغ و بزرگ کردن خود بپرهیزید. مردم افرادی را دوست دارند که خود واقعیشان هستند پس مرتبا درمورد خود اغراق نکنید.با صدای بلند نخندید:

صدای بلند خنده و یا قهقهه زدن شخصیت انسان را زیر سوال می‏برد و باعث می شود دیگران از خنده شما سوء برداشت کنند. یک لبخند کوچک باعث جذب می‏شود.گاهی سکوت کنید:

برای جذاب و با وقار بودن برخی مواقع سکوت کنید زیرا سکوت انسان را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد.

در رفتار و کلام قاطعیت داشته باشید:

افرادی که شخصیتی قاطع دارند هدفهای مشخص و ارزش های معینی و برنامه های مدونی دارند، بسیار جذابند.سست عنصر نبودن و پای تصمیمات و تعهدات ماندن موجب جذابیت است.به خود و دیگران احترام بگذارید:

از زدن صحبت های بی ادبانه و انجام کارهای ناشایست دوری کنید. شخص مودب و متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالف با احترام است.

چگونه با ظرافت صحبت کنیم:

اغلب لبخند بزنید و تماس چشمی برقرار کنید.بیانی واضح داشته باشید و از صحبت های عامیانه با افرادی که آشناییت ندارید، خودداری کنید.از ابراز ناراحتی های خود خودداری کنید و نارضایتی های خود را به هرکسی که صحبت می کنید، منتقل نکنید. افرادی را که به آن ها اعتماد دارید، برای خود حفظ کنید.اطلاعات شخصی خود را بیش از حد بیان نکنید زیرا مردم نیازی به دانستن برخی از آن ها ندارند.گوینده خوبی باشید و توجه اطرافیان را به خود معطوف کنید.

آن طور که عمل می کنید:

برای این که به عنوان فردی با شخصیت به نظر برسید باید با وقار و متانت رفتار کنید و برای جلب توجه دیگران، کاری کودکانه یا احمقانه انجام ندهید.راه کارهای عمل باوقارانه عبارتند از:

از هر گونه رفتار حواس پرتانه خودداری کنید. هوشیار بمانید و کاری نکنید که بعدا باعث شرمندگی شما شود.برای بهتر شدن در کلاس هایی شرکت کنید تا چیزهای جدیدی بیاموزید.اطلاعات خود را در زمینه هنر افزایش دهید؛ بدین منظور در کنسرت و تئاتر شرکت کرده و از موزه ها بازدید کنید.قبل از سفر به مکانی جدید، نسبت به آداب و رسوم و زبان مقصد مطلع شوید.هنگامی که به مهمانی دعوت می شوید در اسرع وقت آن جا باشید و تهیه هدیه ای برای میزبان را فراموش نکنید.از تشکر کردن غافل نشوید.هنگام صرف غذا رفتار صحیح هنگام غذا خوردن را بیاموزید و به نمایش بگذارید.در رستوران ها، آرایشگاه یا هرجای دیگری که خدماتی را دریافت می کنید، مشتری با اخلاقی باشید.با دیگران مهربان و بخشنده رفتار کنید.افراد دارای شخصیت مسلط و چیره بر غرایز و امیال، دارای تسلط بیشتری هستند و کسانی که نمی توانند امیال خود را کنترل نمایند و به زبان و نگاه خود مسلط نیستند، جذابیتی ندارند پس نگاه و امیالتان را کنترل کنید.به حریم شخصی دیگران احترام بگذارید و نظر افرادی که به وضوح نشان می دهند احتیاج به خلوت بیشتری دارند را محترم بشمارید.برای کسانی که به منزل شان دعوت شده اید، سر فرصت میزبانی کنید.

منبع : نمناک



صبر کنید…

وبینار جلسه صفرم دوره منحصر به فرد پول | سانس دوم

وبینار رایگان علم و شبه علم؛ دانش دروغین و نشانه‌هایش

وبینار رایگان تفکر نقادانه (سنجش‌گرانه اندیشیدن)

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

وبینار آرامش در دل هیاهو سانس شانزدهم: پیشواز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چطور سنگین و با وقار باشیم؟

 

در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه‌ی انسان‌ها می‌خواهند دوست‌داشتنی باشند؛ و به‌عبارتی‌دیگر می‌خواهند کسی را دوست داشته باشند و مورد دوست داشتن قرار بگیرند؛ و ذات ما آدم‌ها طوری هست که احساسات و عاطفه حرف اول را می‌زند.

 

 اما قبل از اینکه به تکینک های جذاب بودن و دوست‌داشتنی شدن بودن (و اینکه چطور سنگین و با وقار باشیم؟) بپردازم می‌خواهم تعریف درستی از این مقوله بدهم. (در انتها یک محصول رایگان به شما هدیه می‌دهیم)

 

مقوله‌ی دوست داشتن و جذاب بودن مثل خیلی از مفاهیم دو قطبی است که باید هر دو قطب ماجرا را تعریف کنی، مثل روشنایی و تاریکی. تعریف روشنایی بدون تاریکی خیلی بی معنی است و تعریف دوست‌داشتنی و جذاب بودن هم بدون تعریف کِسل کننده و خسته کننده بودن معنی نخواهد داشت.

 

 

خیلی از ماها مبالغ هنگفتی را خرج ظاهرمان می‌کنیم تا جذاب به نظر برسیم و شاید هر ماه میلیون‌ها خرج می‌کنیم برای اینکه مورد توجه قرار بگیریم و خودمان را مهم جلوه.

 

این حرف مرا با سرچ کردن آمارعمل های زیبایی و مقدار مصرف لوازم‌آرایشی تأیید خواهید کرد. ولی سؤال اینجاست، آیا تعریف ما از جذابیت فقط به ظاهر ختم می‌شود؟ ما خیلی از افراد را می‌شناسیم که نه ظاهر زیبایی دارند و نه عمل جراحی انجام داده‌اند اما دلمان می‌خواهد ساعت‌ها کنار این افراد بنشینیم و خوش بگذرانیم. دلیلش چیست؟

 

شاید براتون اتفاق افتاده که با یک فرد با ظاهری آراسته و زیبا آشنا شدید و پیش خودتان گفتید چه فرد با کلاس و جذابی، اما وقتی با طرف معاشرت کردید، دیدید که کاملاً در اشتباه بودید چون که حتی نمی‌شود این فرد را لحظه‌ای تحمل کرد.

پس می‌توانیم تعریف جذاب بودن را این‌گونه بیان کنیم که جذابیت و دوست‌داشتنی بودن یعنی؛ رفتار و کلام درست موقعیت خاص

 

پس اول بریم سراغ رفتارهایی که اگر ما آن‌ها را داشته باشیم فردی خسته کننده به نظر می‌رسیم و به طبع از جذابیت ما کاسته خواهد شد. می‌خواهم براتون هفت رفتاری را معرفی کنم که باید از آن‌ها دوری کنیم و بعد می‌رویم سراغ هفت رفتار و یا هفت تکنیک جذاب و دوست‌داشتنی بودن.

 

افرادی که یک نواخت صحبت می‌کنند قطعاً از جذابیت کمتری برخوردار هستند و حوصله‌ی آدم را سر می‌برند و باعث می‌شوند به انسان حال خوب دست ندهد؛ و ما باید مراقب باشیم که موقع صحبت کردن انرژی داشته باشیم و بالا و پایین بودن صدایمان و تأکیدهای درست روی کلمات را رعایت کنیم تا از حالت یکنواختی و مونوتن بودن خارج شویم.

به این رادیو سخنرانی گوش بدهید: رادیو سخنرانی، مهارت های صحبت کردن در جمع

 

حتماً دیدید افرادی را که همیشه ساز مخالف می‌زنند و در هر مجلسی باشند باید مخالفت خودشان را اعلام کنند. مثلاً چند تا رفیق هستند و می‌خواهند بروند جایی غذا بخورند، همه تصمیم می‌گیرند به فلان غذاخوری بروند ولی این وسط یکی مخالفت می‌کند که نه آنجا اینطور است و فلان و بهمان!

این افراد برای هیچ‌کس جز خودشان جذاب نیستند؛ و اینی هم که گفتم برای خودشان جذاب هستند به خاطر توهمی هست که دارند.

 

گیر دادن به یک موضوع یکی از رفتارهای کاهنده‌ی جذابیت افراد است. در خانه با مادرتان حرفتان می‌شود و باهم جروبحث می‌کنید و شما کوتاه می‌آیید و بحث را خاتمه می‌دهید ولی مادرتان همچنان چپ می‌رود و راست می‌رود گیر می‌دهد که تو چرا فلان حرف را زدی، چرا آن کار را نکردی. این یعنی گیر دادن.

 

بعضی افراد هم هستند فقط کارشان این هست که هر طور شده حرف خودشان را اثبات کنند. مثلاً در تاکسی نشستید و طبق معمول افراد دارند راجع به همه چیز اظهارنظر و اظهار فضل می‌کنند و همه می‌گویند دلار رفته بالا و باعثش هم ویروس کرونا است ولی این عزیز می‌گوید نه دلار از اولش هم بالا بود و کرونا هیچ تاثیری نداشته و از حرف خودش هم کوتاه نمی‌آید. خداییش با چنین فردی معاشرت کنید حالتان بهتر می‌شود یا بدتر؟

 

«ایران دیگه جای زندگی نیست«, » همه این روزها دزد شدند«, » آدم به برادر خودش هم نمی تونه اعتماد کنه». این جملات چقدر براتون آشناست؟ بارها و بارها از افراد مختلف در مکان‌های مختلف این جملات را شنیدید. به عالم و آدم مشکوک هستند و همیشه در حال منفی‌بافی‌اند. هم‌نشینی با این افراد اصلاً ایده خوبی نیست! مراقب باشید شما منفی نگر محض نباشید.

 

یکی دیگر از رفتارهایی که شاید خیلی‌های ما مرتکبش هستیم و انجامش می‌دهیم و از آن غافلیم، نصیحت کردن افراد هست بدون اینکه از ما نظر و یا سوالی کرده باشند. در هر جا که باشند تقی به توقی می‌خورد این افراد شروع به نصیحت کردن می‌کنند، ببین پسرم، ببین عمو جان، ببین داداش… تو باید این کار رو می‌کردی و…! لطفاً تا از شما نظرخواهی نکردند کسی را نصیحت نکنید، تازه اگر هم نظری خواستند و شما علمش را نداری بگو من چون در حیطه تخصصم نیست نظری ندارم. از قدیم گفتن در دیزی بازه، حیای گربه کجا رفته.

 

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

آخرین رفتاری که باعث می‌شود ما فرد خسته کننده به نظر بیاییم، سرزنش کردن دیگران است.«من گفتم نرو آنجا», «من نگفتم اون آدم به دردت نمی خوره». سرزنش کردن دیگران نه تنها ما را مورد توجه دیگران قرار نمی‌دهد بلکه از چشم دیگران می‌اندازد، پس مراقب باشیم.

 

 

خب تا اینجا هفت رفتاری که باعث می‌شوند ما یک فرد خسته کننده به نظر برسیم را باهم مرور کردیم و الان می‌خواهیم هفت تکنیک جذاب بودن و دوست داشتنی بودن (چطور سنگین و با وقار باشیم؟) را باهم یاد بگیریم.

 

شاید برای شما خیلی چیز عجیب غریبی نباشد و خیلی ساده به نظر بیاید ولی اکثر ما با اینکه می دانیم باید لبخند بزنیم یادمان می‌رود و از این تکنیک ساده ولی فوق العاده استفاده نمی‌کنیم. وقتی با فردی ملاقات می‌کنیم بعد از دست دادن و یا در حین دست دادن یک لبخند زیبا و ملیح هم برلب داشته باشیم تا به جذابیتمان اضافه شود.

 

یکی از بهترین و اصلی‌ترین تکنیک‌های ارتباط مؤثر گوش دادن سازنده و دقیق است. واقعیت این است که اکثر ما بلد نیستیم به طرف مقابلمان خوب گوش دهیم. گوش دادن سازنده یعنی شش دانگ حواسمان به گوینده باشد و هر از گاهی هم با زبان بدن ویا با کلمات کوتاه «صحیح», «اوهوم», «درسته» و … حرف‌هایش را تأیید کنیم و حتی می‌توانیم سؤال بپرسیم تا اینکه طرف مطمئن باشد داشتیم گوش می‌دادیم.

مثلاً می‌توانیم بپرسیم: «علی جان حرف‌هایت کاملاً درسته فقط این قسمتش برام گنگ بود می شه ازت خواهش کنم بیشتر برام بازش کنی؟ » با این سؤال به طرفمان نشان می‌دهیم که ما شش دانگ حواسمان به حرف‌هایش بوده و قطعاً به طرف حس خوبی خواهیم بخشید و خودمان هم تبدیل به یک فرد جذاب و دوست داشتنی خواهیم شد.

 

بیشتر بخوانید: چگونه مودبانه صحبت کنیم؟ اثرگذاری بیشتر کلام

 

واقعیتی که خیلی وقت‌ها از کنارش به سادگی رد می‌شویم، معجزه‌ای به نام صدا کردن اسم افراد است. اسم هر شخصی بهترین و زیباترین کلمه‌ای هست که دوست دارد بارها بشنود. از این تکنیک ساده ولی زیبا غافل نباشید. مگر نمی‌خواهید جذاب و دوست‌داشتنی باشید پس حتماً از آن استفاده کنید.

 

همه انسان‌ها دوست دارند مورد توجه و تحسین قرار بگیرند. دوست دارند در جاهای مختلف مورد توجه باشند و اطرافیانشان از آن‌ها تعریف کنند؛ اما واقعیت این است که متأسفانه ماها بیشتر دوست داریم مورد تعریف و تحسین قرار بگیریم تا اینکه تعریف و تمجید کنیم. بیشتر دوست داریم دوست داشته شویم تا اینکه دوست داشته باشیم. پس اگر می‌خواهید جذاب باشید از افراد تعریف و تحسین کنید و شاهد جذابیت خودتان باشید.

 

پروفسور جان دیوئی فیلسوف آمریکایی می‌گوید: «بزگترین آرزوی بشر درطول حیات، احساس مهم بودن است.» و یا فروید که از روانشناسان بزرگ قرن بیستم است عقیده دارد: «تمام اعمالی که آدمی انجام می‌دهد از دو انگیزه ریشه می‌گیرد: اول میل جنسی و دوم آرزوی بزرگ بودن.»

 پس یادمان باشد طوری با مردم رفتار کنیم که احساس مهم بودن کنند و البته این را حواسمان باشد که مردم زود متوجه رفتار تصنعی و تملق گونه ما می‌شوند، پس حتماً رفتارمان واقعی باشد.

 

قدردانی و تشکر از مردم بابت کارهایی که برای ما انجام می‌دهند یکی دیگر از تکنیک‌های جذاب بودن است. ما بهتر است همیشه از افرادی که برای ما کاری انجام می‌دهند تشکر و قدردانی کنیم؛ و از همه مهم‌تر قدردان حضورشان در زندگی باشیم. مثلاً چقدر زیبا می‌شود ما هر از گاهی به صورت شفاهی یا کتبی برای همسرمان و یا دوستمان بگوییم که قدردان حضورش هستید و سپاسگزاری می‌کنید که با شما همراه هستند. قطعاً آن شخص حس فوق العاده زیبایی خواهد داشت. 

حتما بخوانید: چگونه از دیگران تعریف کنیم ؟

 

آخرین تکنیکی که می‌خواهم به شما معرفی کنم، پیدا کردن علایق افراد است و از همه مهم‌تر صحبت کردن راجع به آن‌ها. مثلاً می‌دانید که همسرتان از رنگ زرد خوشش می‌آید و رفتید برای خرید لباس، قبل از اینکه خودش انتخاب کند به فروشنده می‌گویید که لطفاً رنگ زرد را بدهید و به همسرتان می‌گویید: «مگه زنگ زرد دوست نداشتی عزیزم؟» در آن لحظه همسرتان چه حسی دارد که شما به علایق او واقف هستید. پس ما به راحتی می‌توانیم با دانستن علایق دیگران خودمان را تبدیل به یک فرد جذاب و دوست‌داشتنی کنیم.

 

چند مقاله رایگان دیگر در زمینه جذابیت، کاریزماتیک بودن و موثرتر به نظر رسیدن:

👈 چطور جذاب صحبت کنیم ؟

👈 چگونه ظاهر جذاب داشته باشیم؟

👈 چطور تن صدای جذاب داشته باشیم؟

👈 چگونه کاریزماتیک شویم؟

👈 ویژگی افراد کاریزماتیک چیست؟

 

و یک محصول که در حال حاضر به رایگان برای شما عرضه شده است!!

با این محصول، همیشه جذاب و دوست داشتنی بمانید!!

👇👇👇👇👇

 

 

بر اساس رای 76 نفر از بازدیدکنندگان

91 امتیاز از 100

دنبال کننده

دنبال شونده

ماجرا

امیرعلی محمدزاده

به نام او امیرعلی محمدزاده هستم، دانش آموخته ی بازیگری و کارگرانی تئاتر، مدرس و مشاور توسعه فردی ، خودباوری و هدف گذینی، عاشق پرواز بر فراز آسمان ها، عاشق ایران و خانواده ام، عاشق صلح و دوستی، عاشق کمک کردن به رشد خودم و دیگران و عاشق تفکر.

به نام او امیرعلی محمدزاده هستم، دانش آموخته ی بازیگری و کارگرانی تئاتر، مدرس و مشاور توسعه فردی ، خودباوری و هدف گذینی، عاشق پرواز بر فراز آسمان ها، عاشق ایران و خانواده ام، عاشق صلح و دوستی، عاشق کمک کردن به رشد خودم و دیگران و عاشق تفکر.

با زدن دکمه اینتر نظر شما ثبت می شود

با زدن دکمه اینتر نظر شما ثبت می شود

دوره آنلاین سخنرانی بداهه به زبان انگلیسی

صد و هشتمین دوره آنلاین جامع فن بیان و سخنرانی

تجهیزات سخنران حرفه ای: معرفی تمام لوازم برای داشتن یک سخنرانی حرفه ای

دوره غیر حضوری با من بخوان

بسته جامع و غیرحضوری افزایش اعتماد به نفس

پیلاتس در خانه: آموزش ورزش در منزل

استفاده از سایت مشروط بر قبول توافقنامه کاربری و حفظ حریم شخصی می باشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه بیشتر از یک نفر است.

پرداخت کارت به کارت

پرداخت از خارج ایران

گارانتی بازگشت وجه

تسهیل در خرید

راهنمای سایت

درخواست همکاری

دوره رایگان فن بیان

دعوت از اساتید سخنرانی

نیلوفر مرداب

خرید کتاب

تماس با ما-درباره ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطلب

هر آدمی دوست دارد با شخصیت باشد. رشد ویژگی های شخصیتی خوب باعث می شود که اطرافیانتان بیش از پیش مجذوب شما شوند. به همین دلیل بهتر است با تکنیک های لازم برای پرورش ویژگی های شخصیتی خوب در خود آشنا شوید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا بیاموزید چگونه شخصیت باشیم؟ افراد با شخصیت چه ویژگی هایی دارند؟  

۶ تکنیک مهم و کاربردی برای اینکه بتوانید یک آقا یا خانم با شخصیت و با کلاس باشیم. 

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

آن چیزی که در همان مرحله اول در نظر طرف مقابل شخصیت شما را نشان می دهد داشتن ظاهری زیبا، مرتب و آراسته است.

 

منظور من از داشتن ظاهری زیبا و مرتب، داشتن آرایش های غلیظ، مدل موهای عجیب و غریب، لباس هایی با رنگ های جلف و مدل های زننده، مانیکور ناخن، تتو و … نیست.

اگر می گویم به ظاهر خود اهمیت دهید یعنی …

هر روز مسواک بزنید تا دندان هایی سفید و تمیز داشته باشید. اگر دندان های نامرتب یا خرابی دارید حتما به دندانپزشک مراجعه کنید.

از یک شامپوی مناسب با موهایتان استفاده کنید تا موهایتان خشک و وز نشود. زیبایی مو مهم است.

موقع خروج خانه ضد آفتاب مخصوص پوست خود را بزنید تا پوست صورتتان در مقابل آفتاب نسوزد.

شب ها قبل خواب یک مرطوب کننده خوب و مناسب پوستتان استفاده کنید تا پوست شما خشک نشود. زیرا پوست خشک انسان را پیرتر نشان می دهند.

همیشه لباس هایتان را به موقع بشویید و اتو کنید تا تمیز به نظر برسند. اگر لباس هایتان خیلی کهنه و قدیمی شده اند برای تنوع هم که شده بهتر است لباس جدید بخرید. البته مهم نیست که به دنبال لباس های مارک دار و گران قیمت باشید.

کفش هایتان را هر از گاهی با یک دستمال تمیز کنید، خاک آن را بگیرید و واکس بزنید تا براق و درخشان شود.

حتما از عطری خوشبو استفاده کنید. البته لازم نیست افراط به خرج دهید و شیشه عطر را روی خودتان خالی کنید، همین  که بوی خوب بدهید کافی است. هر آنچه به داشتن ظاهری جذاب به شما کمک می کند.

 

 

افراد با شخصیت و جذاب بهداشت و نظافت را در الویت کار‌های خود قرار می دهند. همیشه با بوی خوب و ظاهر آراسته و مرتب (حتی با لباس های معمولی) توجه همه را به خود جلب می‌ کنند.

بسیاری از افراد در نگاه اول باشخصیت به نظر می رسند اما در زمان قرار گرفتن در یک شرایط خاص ممکن است بسیار متفاوت عمل کنند و ویژگی های خوب شان را از دست بدهند.

مثلا فرض کنید با ماشینی تصادف کرده اید. شما مقصر نیستید و طرف مقابل مقصر است. شما می توانید ۲ رفتار متفاوت از خود نشان دهید:

 عصبانی شوید و هر چه از دهانتان در می آید به او بگویید. رفتارهای پرخاشگرانه داشته باشید. دعوا و جنجال راه بیندازید.

خیلی مودبانه و به دور از خشونت بگویید: شما مقصر هستید و برای ارزیابی خسارت و … به پلیس زنگ می زنید. با این حال مطالعه ی مقاله ی ۱۰ ویژگی افراد با شخصیت قوی و تاثیرگذار جالب است

 

یا اینکه در محل کار می خواهید همکارتان کاری را تا ظهر انجام دهد و به شما تحویل دهد. اما او به هر دلیلی کار را تمام نمی کند.

 

 

اگر می خواهید بدانید چگونه یک شخص با شخصیت باشیم دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

بسیاری از افراد یک عمر با خشم و کینه و نفرت زندگی می کنند. اگر کسی به آنها حرف بدی زد یا کار بدی در حقشان کرد تا آخر عمر کینه او را به دل می گیرند و مدام به فکر انتقام هستند. گاهی حتی با یک بار انتقام هم آتش این کینه خاموش نمی شود. به نظر شما آیا چنین فردی با شخصیت است؟

من نمی گویم هر کس به شما بدی کرد آن را نادیده بگیرید اما گاهی برای اینکه روحتان سبک شود و به آرامش برسید لازم است یک سری چیزها را فراموش کنید.

گاهی حتی خوبی در حق کسی که خیلی با شما رفتار مناسبی نداشته باعث می شود دل طرف مقابل را نسبت به شما گرم کند. قطعا چنین شخصیتی جذاب و دوست داشتنی است.  

سعی کنید بفهمید دیگران به چه چیزهایی علاقه دارند. درباره علایقشان با آنها صحبت کنید.

در مورد امتحانی که می خواهند بدهند، شغلشان، ماشینی که به تازگی خریده اند، ورزشی که دنبال می کنند، فیلمی که دیده اند، همه اینها در یک کلمه خلاصه می شود … در مورد علایقشان …

به دیگران کمک کنید. کمک حتما نباید بزرگ یا مالی باشد. اگر دوست شما می خواهد اسباب کشی کند به او پیشنهاد کمک در جا به جایی لوزام خانه اش را بدهید. موقع غذا درست کردن به مادرتان کمک کنید و …

شما باید درباره چیزهایی صحبت کنید که برای فرد مقابلتان مهم است. همیشه در افراد این حس را به وجود بیاورید که مهم هستند.

همچنین اگر احساس کردید می توانید به کسی مالی یا جانی بزرگ یا کوچک کمکی بکنید و گره ای بگشایید، دریغ نکنید.

 

برای اینکه یک فرد با شخصیت باشید باید ابتدا خودتان را به خوبی بشناسید. برای شناخت دقیق خود یک قلم و کاغذ بیاورید و به سوالات زیر پاسخ دهید.

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

مشخص کنید به چه چیزهایی علاقه مند هستید.

سعی کنید در طول روز  زمانی را به کارها و چیزهایی اختصاص دهید که از آنها لذت می‌برید. اصلا نیازی نیست در آنها حرفه‌ای باشید، تنها علاقه کافی است.

نواختن ساز، خواندن اخبار، بازیهای کامپیوتری، آشپزی، مطالعه کتاب، ساخت عروسک و … هر چیز دیگری که برایتان مهم است.

 

یکی از مهم ترین تکنیک ها برای اینکه چگونه فردی با شخصیت باشیم تعیین هدف در زندگی است. هیچگاه یک فرد باشخصیت یک زندگی درهم و سردرگم ندارد. بلکه برای خود خط مشی تعیین می کند و مسیر زندگی مشخص است می داند از زندگی چه می خواهد و می خواهد به کجا برسد.

شما هم باید ابتدا استعدادهای نهفته و ذاتی خود را کشف کنید و بعد بر اساس آنها هدف های خود را تعیین کنید. برای تعیین هدف هایتان فایل صوتی « هدفگذاری به روش نابغه ها » می تواند کمک بزرگی به شما کند.

پس از تعیین هدف باید بدانید چگونه به انها دست یابید؟ مسیر رسیدن به هدف را مشخص کنید و در آخر با انرژی و مصصمم در این مسیر گام بردارید.  

امروزه شبکه‌های اجتماعی جزئی از زندگی هر فرد شده و هر کسی ساعت های زیادی را به گشت و گذار در این شبکه‌ها می‌پردازد.

اگر دوست دارید فردی با شخصیت باشید بهتر است شخصیتی که در دنیای واقعی به دنبال آن هستید را در این شبکه‌ها هم برای خود رقم بزنید.

حتما آشنایان، دوستان و همکاران شما عکس ها، پروفایل و مطالبی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید را چک می کنند، می بیند و می خوانند. به همین دلیل باید مفهوم تمام مطالب، عکس ها و همچنین عکس های پروفایل تان موقرانه و سنگین باشد.

 

چگونه سنگین و باوقار باشیم ؟ هیچگاه عکس هایی که در آنها گوشه و کنایه به اشخاص خاصی است، مفهموم ناامیدی از دنیا را دارد،  عکس های جلف و سبک که در آنها به نوعی از رفتارهای نوجوانانه و کودکانه نشات می گیرد و … را نگذارید.

البته اینها هیچ منافاتی با شوخی و طنزهای سالم ندارد. از این به بعد قبل از به اشتراک گذاشتن هر مطلب یا عکس در شبکه‌های اجتماعی دقت بیشتری کنید. در پایان نگاهی به مقاله ی ۱۰ نشانه مهم از سوی پسری که شما را نمی خواهد. داشته باشیم.

براتون مفید بود این مطلب؟

لطفا به این مطلب ستاره دهید

میانگین امتیاز ۴.۱ / ۵. تعداد امتیاز: ۶۰۷

شما اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چگونه با پرورش قدرت درونی خود به موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیدا کنیم و خود را شکوفا کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شرکت در دوره رایگان فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

گارانتی پرداخت :

تمام محصولات داخل وب سایت زیبا اندیشی دارای گارانتی برگشت وجه است، چنانچه به هر دلایلی از محصولات ما راضی نبودید کل پول شما بدون هیچگونه توضیح خواستنی برگشت داده می شود، هدف ما پیشرفت و قوی شدن شماست

آموزش کاربردی :

هدف گذاری چیست

دوره آموزشی هدف گذاری

چگونه جذاب باشیم

تماس با ما :

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

کانال تــلگرام ما

اینستاگرام مــــا

کلیه حقوق تجاری و معنوی برای سایت زیبا اندیشی محفوظ است


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

 

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

هر خانومی حتماً می خواهد که رفتار نیکو و متشخص باشد اما واقعا چگونه یک خانوم متشخص و واقعی باشیم ؟ 

 

بانوی زیبا , برای برخی افراد رعایت اصول آداب و رفت و آمد دیگر قدیمی شده اما رفتار خوب و پسندیده هیچ وقت از مد نمی افتد. اگر می‌خواهید تصویر خوبی از خودتان بعنوان یک بانو در جامعه داشته باشید باید بدانید که برخی کارها و رفتارها را نباید انجام بدهید چون جلوه خوبی بشما نمی‌دهد.

 

ما فهرستی از اشتباهات رفتاری آورده که یک زن واقعی هرگز نباید مرتکب این اشتباهات شود. سعی کنید همه ی این موارد را در ذهنت ان نگه دارید تا تصویر خوبی از خودتان بسازید.

 

استفاده از لباس ها و اکسسوری هاي تقلبی بی کیفیت

نیاز نیست همه ی پولتان را خرج لباسهای گرانقیمت و برند کنید. اما خریدن کپی هاي بی کیفیت و خیلی ارزان هم کار درستی نیست. پس اگر میخواهید ظاهر خوبی نداشته باشید دنبال اجناس بی کیفیت و تقلبی بروید. میتوانید لباس هایي بخرید که هم شیک هستند و هم باکیفیت.

 

برندهایی هم هستند که قیمت زیاد بالایی ندارند. شاید مشهور نباشند اما زیبا و باکیفیت هستند.

میتوانید لباس هایي بخرید که هم شیک و هم باکیفیت هستند

 

اشتباهات مد

یک بانو واقعی هیچ وقت ژاکت خیلی گشاد یا شلوارک خیلی تنگ نمیپوشد چون میداند چطور لباس هایي مناسب استایل خودش انتخاب کند. هیچ وقت لباسهای گشاد بخاطر آسان بودنشان نمی‌پوشد، لباس هایش را باسلیقه و مناسب تیپ بدنش انتخاب میکند.

 

خمیده بودن

یکی از قوانین مهم برای خانمها داشتن یک ژست خوب است. وقتی زیادی خمیده می شینید مانند این میماند که دارید بار سنگینی را میکشید. حالت درست نشستن شاید در اوایل کمی سخت باشد اما بعد از مدت کوتاهی به درست نشستن و درست راه رفتن عادت میکنید.

 

وقتی زیادی خمیده می شینید مانند این میماند که دارید بار سنگینی را می‌کشید

 

مراقب خود نبودن

یک زن واقعی همیشه مراقب خودش هست. ورزش میکند، برنامه خوراکی سالمی دارد، مراقب سلامت پوستش هست ودر صورت لزوم به دکتر مشاور مراجعه میکند.

 

آرایش زیاد

یک زن واقعی مراقب پوستش هست بهمین علت پوست خوبی دارد. آن همیشه زیباست حتی بدون آرایش.

 

رفتارهای عصبی

یک زن واقعی میداند چطوری عادت هاي عصبی خودرا بازرسی کند و هیچ وقت با بازی کردن با موها، تکان دادن پاها و هر رفتار دیگری که بی قراری اش را نشان میدهد ظاهرش را از بین نمی‌برد. هیچ وقت به چیزهای کوچک گیر ندهید. یک زن واقعی برای هر کاری وقت به اندازه کافی دارد.

 

تمام کردن ظرف سوپ

برای خوردن یک قاشق آخر ظرف سوپ باید ظرف را کج کنید. رفتار درست غذا خوردن این است که سوپ را تا ته آن نخورید. حتی اگر سوپ خیلی باشد بازهم نباید تا قاشق آخر را بخورید.

 

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

رفتار درست غذا خوردن این است که سوپ را تا ته آن نخورید

 

بی ادبی و شایعه پراکنی

بی ادبی، شایعه پراکنی و ناله و شکایت کردن برای یک خانوم واقعی ممنوع است. و البته وقتش را هم با گوش دادن به شایعه پراکنی ها و ناله و شکایت هاي دیگران نمیکشد.

 

بلند سخن گفتن و بلند خندیدن

یک خانوم واقعی هنگام صحبت کردن مراقب تن صداش هست. بلند خندیدن و فریاد زدن و زبان توهین آمیز قابل پذیرش نیست. مخاطب شما چه مادربزرگ باشد، چه بچه ۳ ساله و چه رئیس جمهور باید با یک تن صدا حرف بزنید.

 

بحث کردن

یک زن واقعی اعتقادات خودش را دارد و ۱۰۰ درصد به آن خاطرجمعی دارد. آن هیچ وقت عقایدش رابه دیگران تحمیل نمی‌کند ودر مورد آن بحث نمی‌کند و وقتی همه ی چیز گفته شده چرا برای ثابت کردن خودش به دیگران خودش را اذیت کند؟

 

غذا خوردن در راه

قوانین آداب و رفت و آمد میگوید هنگام غذاخوردن پشت میز باید از کارد و چنگال استفاده کرد. بنابر این حتی اگر عاشق پیتزا هستید آنرا در رستوران سفارش ندهید. اگر عجله دارید در حال راه رفتن چیزی نخورید اینکار مناسب یک بانو واقعی نیست. باید طوری برنامه ریزی کنید که چند دقیقه اي حتی برای یک فنجان قهوه وقت داشته باشید.

 

بیش از حد ساده و بی غل و غش بودن

با غریبه ها صحبت کردن در مورد خودتان رفتار پسندیده اي برای یک بانو نیست. یک زن واقعی در برقراری تماس با دیگران زياده روي نمیکند. جزئیات زندگی اش، کارش و افکارش را برای دیگران بازگو نمیکند.

 

تاخیر داشتن

بیشتر از ۱۵ دقیقه دیر کردن رفتار مناسبی برای یک بانو نیست چه در قرارهای کاری و چه در قرارهای خصوصی.

 

باز گذاشتن چتر برای خشک شدن

هیچ وقت چتر را برای خشک شدن باز رها نکنید. وقتی وارد منزل شدید چتر را ببندید، تکانش بدهید و آویزون کنید تا کاملا خشک شود.

 

چتر را برای خشک شدن باز رها نکنید

 

عافیت باشد در پاسخ عطسه

خیلی متعارف است که در پاسخ عطسه دیگران میگوییم عافیت باشد اما این جمله فقط در برابر دوستان و آشنایان نزدیک قابل قبول است. در برابر غریبه ها عطسه اش را نادیده بگیرید مانند این‌که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 

رد کردن تعارف نوشیدنی و غذا از میزبان

یک زن واقعی هیچ وقت تعارف غذا و نوشیدنی را رد نمیکند. اگر میزبان ازتان پرسید نوشیدنی چه چیزی میل دارید می‌توانید بجای این‌که توضیح بدهید که میل به چیزی ندارید حداقل آب سفارش بدهید.

 

فوت کردن غذا

فوت کردن غذا رفتار پسندیده اي نیست و یک بانو واقعی منتظر می‌ماند تا غذایش سرد شود. یا غذا را هم میزند تا زودتر سرد شود.

 

فوت کردن غذا رفتار پسندیده اي نیست و یک بانو واقعی منتظر میماند تا غذایش سرد شود

 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

لطفا بگید هر تجربه ای که دارید خانوما 

در ظاهر و رفتار و گفتار و هر چی که لازمه 

چه جوری یک دختر باشخصیت و با کمالات به نظر بیام؟ 

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

نظری نیست باید باشی.

شوخی میکنم

مودب . مرتب . منظم 

مواد بکش

عشقم به جای تو از شما استفاده کن شمرده شمرده صحبت کن اصلا وراجی نکن خیلی بده عق😣

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

بلند نخند

سر چیزای الکی نخند 

کسیو مسخره نکن

زود عصبی نشو 

اعتماد به نفس داشته باش…خودتو دوست داشته باش و به اندازه صحبت کن…توانایی هاتو بشناس و توشون بهترین باش

بدونی کجا لبخند بزنی کجا حرف بزنی وکجا سکوت کنی ..آرامش داشته باشی زیادی هیجانی نباشی و یه لبخند هم تو جمع رو لبت باشه 😉

بله درسته 

ظاهر:مرتب باش لباسات مرتب و تمیز باشه ،خوش بو باش ،زیاد ارایش نکن  لبخند ملو همیشه داشته باش

گفتار:اروم و شمرده حرف بزن همیشه با احترام حرف بزن جدی اما مهربونانه برخورد کن با هرکسی دهن به دهن نشو 

چی؟؟؟؟؟ میفهمی چی میگی

بی انگیزه و نا امید نباش 

فحش نده 

قبل هر حرفی روش فک کن 

تو جمعی که میدونی جات اونجا نیس نمون

🤣🤣🤣🤣

جمله آخر عالی بود👍👍

فازش قشنگه 😅

نه اصلا 

به نظرم شخصیت نه به پولداریه نه به قیافس نه به تحصیلات

دختری که با ادب باشه و طرز حرف زدنشو بلد باشه و سنگین و باوقار باشه یعنی شخصیت تمام

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم

عزیزم با شکلک گذاشته که .داره شوخی میکنه به دل نگیر

کاملا صحیح ولی متاسفانه ارزش ها تغییر کردن

بله متوجه شدم ولی شوخیش هک درست نیست

بله برای بعضیا 

تا قیافه طرفو میبینن یا میبینن پولداره انگار همه چی تمومه ولی وقتی دوکلمه باهم هم کلام میشن میفهمن کاملاوبی شخصیت و گستاخ هست البته همه نه هاا بعضیا

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم
چگونه دختری سنگین و باوقار باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *