چگونه دختری ناز باشیم

 
helpkade
چگونه دختری ناز باشیم
چگونه دختری ناز باشیم

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد ، با این بخش از نمناک همراه شوید.

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خودتان را دوست داشته باشید

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است.بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند اگر شما نیز چنین حسی دارید بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید ، اگر در کلاستان شاگرد اول هستید به این فکر کنید که در آینده می توانید یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستانتان درشت تر باشید اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید و لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

 

چگونه دختری ناز باشیم

2- لبخند بزنید

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

3- ورزش کنید

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست و شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید و یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

 

4- سرگرمی داشته باشید

برای اینکه پولتان هدر نرود ، احساسی خرید نکنید وهدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید ، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

 5- دختر ایده آل درست می ایستد

در وضعیت درستی بایستید ، بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید و پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید و کمی به سمت عقب بدهید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید ودرست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد ویا شانه درد دارید ، روی یک سطح صاف بخوابید و به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

6- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید و استفاده ازسرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید و در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید ، واز یک روسری ساتن استفاده نمایید.

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر از لباسی که دوستتان خریده است ، خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد و به رنگ پوست شما و زندگی شخصیتان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید و لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

 

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفاظت از پوستتان از مرطوب کننده های طبیعی مثل گلاب و دیگر مواردی که در بخش بهداشت و سلامت بارها گفته ایم استفاده کنید و در صورت خشک نبودن پوست صورتتان در حمام به لایه برداری صورتتان بپردازید، البته در حد مجاز نه بیش از حد . برای بدنتان نیز از مرطوب کننده استفاده کنید . بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست جدا از یکدیگر باشد زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنندپس هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به پوست صورتتان نزنید . برای خوشبو شدن بدنتان از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته استفاده نمایید . برای از بین خشکی لب های خود از نرم کننده لب استفاده نمایید.

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده ای انجام دهید و برای پوشاندن لکه های صورت از کانسیلر جادوگر استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست ، از فرمژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشمهایتان اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

 

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

بیش از حد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، اول یک لیوان آب بخورید شاید واقعاً تشنه بوده اید . به اندازه کافی در طول روز آب بنوشید و برای صبحانه موز خرد شده و غلات میل کنید و برای وعده ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. در طول روز 5 بار سبزی و میوه بخورید .

 

12- استعداد خودتان را کشف کنید

برای بهبود مهارت هایتان یک زبان یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبان شان با آنها نمی توانستید ارتباط برقرار کنید ، صحبت نمایید و یا می توانید به یک کشور دیگر سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار نمایید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید . ممکن است در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید پس به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

اگر به هم سن و سالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائلید و آنها دارای هدف هستند ، انتقادشان را به کار بگیرید و اگر از روی حسادت به شما نظر داده اند، انتقاد را نشنیده بگیرید و به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید.

اگر کسی نتواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد . چشم های خود را باز کنید ، شاید او مرد ایده آلتان را در جایی بیابید که کمترین احتمال را می دهید.

 

14- چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما درباره کلمه ایده آل شاید متفاوت تر از نظر دیگران باشد . پس نظر خودتان مهم است و از نظر خود ایده آل باشید وبه نظر دیگران اهمیتی ندهید.

 

یک دختری که می خواهد دخترانه عمل کند، کسی است که با تمام وجود حس زنانگی اش را می پذیرد، بدون اینکه شخصیت یا قدرت خود را نادیده بگیرد. او به رفتار، سبک و ظاهر خود اهمیت می دهد، اما هرگز خود محور یا بدجنس نیست و همیشه خود واقعی اش است. او کسی است که دختران دیگر به دنبال او می آیند و می خواهند با او دوست باشند. دخترانه بودن یک انتخاب شخصی است و هیچ کس نباید شما را تحت فشار قرار دهد تا به گونه ای عمل کنید که راحت نیستید. اما اگر این نگرش شما است و به دنبال آن هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رفتار و ظاهر مناسب داشته باشید.

دخترانه عمل کردن نیاز به بهداشت فوق العاده دارد! حتما هر روز استحمام کرده و خود را کاملا با آب و صابون تمیز کنید. اگر می خواهید دخترانه تر باشید، سعی کنید از شامپوهای معطر، نرم کننده و شامپو شست و شو بدن استفاده کنید.

داشتن یک پوست نرم بخش مهمی از زنانگی است. باید هر روز از مرطوب کننده و لوسیون بر روی صورت و بدن خود استفاده کنید، حتی اگر پوست چربی دارید- مرطوب کردن، پوست را از تولید چربی خودش باز می دارد. می توانید از هر نوعی استفاده کنید، اما ابتدا برچسب محصول را بررسی کنید تا مشخص شود آیا بهترین نوع برای پوست شما است.

چگونه دختری ناز باشیم

نیازی نیست که هر روز رنگ جدیدی از لاک ناخن را داشته باشید، اما ناخن های شما باید تمام مدت تمیز بوده و مانیکور شوند. ناخن های خود را کوتاه کرده و سوهان بکشید، تا آنها هم اندازه بوده، زیر آنها همیشه تمیز باشد، و هر روز پریدگی های لاک ناخن خود را بررسی کنید.

هر روز موهای خود را شانه کرده و درست کرده نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که موهای شما هیچ گونه گره یا در هم پیچ خوردگی نداشته باشد، و مرتب و تمیز باشد. یک مدل مو ثابت مشخص کنید که شما را زیبا می کند و هر روز موهای خود را مرتب و تمیز نگه دارید.

بوی خوبی دادن یک بخش اساسی از دخترانه بودن است! حتما هر روز از دئودورانت استفاده کنید. همچنین می توانید از عطر استفاده کرده؛  بسیاری از زنان ممکن است یک عطر خاص داشته باشند که هر روز از آن استفاده می کنند. اگر زیاد از عطر استفاده نمی کنید، ابتدا عطر و بوی میوه های ملایم و گل ها را امتحان کنید.

دخترانی که می خواهند دخترانه باشند، دندان های خود را تا حد امکان تمیز نگه می دارند. دندان های خود را هر روز مسواک زده و از نخ دندان استفاده کنید و حتما از دهان شویه یا نعناع استفاد کنید تا نفس شما بوی خوبی داشته باشد. نخ دندان با خود به همراه داشته باشید و از آن بعد از هر وعده غذایی یا میان وعده استفاده کنید.

سعی کنید کمی آرایش کرده تا دخترانه باشید. آرایش ملایم باعث ظاهر زنانه تر می شود، و یادگیری آن بسیار ساده تر از آرایش کردن غلیظ صورت است. به تمرین کردن ادامه دهید تا زمانی که آرایش شما طبیعی به نظر برسد و اعمال آن برای شما آسان باشد.

دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، هیچ گاه با لباس کثیف و چروکیده بیرون نمی روند. لباس های خود را شسته نگه دارید و هیچ گاه لباسی که لکه بر روی آن وجود دارد را به تن نکنید. قبل از پوشیدن لباس ها، آنها را اتو کنید.

لباس های بیش از حد تنگ یا گشاد نخرید. هیچ کدام از لباس های شما نباید تنگ باشند تا شما را اذیت کنند، بدن نما باشند (لباس زیر شما از آن مشخص باشد) و یا پوشیدن و یا در آوردن لباس سخت باشد. لباس ها نباید از شما آویزان شده و در طول روز نیاز به مرتب کردن آنها داشته باشید. لباس های مورد علاقه خود را امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که به خوبی اندازه شما هستند و اگر اندازه شما نیستند، آنها را نپوشید.

نیازی نیست تا هر روز لباس های مجلسی دخترانه بپوشید تا دخترانه به نظر برسید، اما به شما کمک می کند که هر زمان به بیرون می روید، چیزی زنانه بپوشید. پیراهن ها و دامن ها همیشه انتخاب های راحت هستند، اما همیشه می توانید شلوارهای دوخته شده، شلوار کوتاه، شلوارک و لباس یک تکه زیپ دار به تن کنید. به جای پوشیدن تی شرت، سعی کنید بلوز و پیراهن های دکمه ای را انتخاب کنید.

اگر می خواهید دخترانه به نظر برسید، از پوشیدن کفش های کتانی و صندل های بند انگشتی اجتناب کنید. کفش های پاشنه بلند و پاشنه سوزنی برای ظاهر زنانه فوق العاده هستند اما اگر نمی خواهید کفش پاشنه بلند بپوشید، یک جفت کفش های زنانه فاقد پاشنه را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که کفش های شما تمیز باشند و هیچ گونه پارگی یا ساییدگی نداشته باشند.

دخترانی که می خواهند ظاهر دخترانه ای داشته باشند، باید چیزهای زیادی با خود به همراه داشته باشند! اگر با خود کیف حمل نمی کنید، از الان شروع کنید. نیازی نیست که یک کیف از یک طراح گران قیمت باشد. می توانید هر کیفی در هر رنگ و مدلی را انتخاب کنید، تا زمانی که شکل خوبی داشته باشد و تمام وسایل شما را در خود جای دهد.

اتاق خواب، قفسه قفل دار، میز مدرسه، یا هر گونه فضای شخصی دیگر می تواند ظاهر دخترانه بودن شما را نشان دهد. رنگ های روشن و ملایمی مانند صورتی، بنفش روشن، آبی کم رنگ، یا زرد را برای تزئین انتخاب کنید. می توانید مبلمان، رنگ دیوارها، یا تنها لوازم تزئینی مانند روبان های تزئینی، پوستر یا برچسب تهیه کنید تا فضا را دخترانه کنید.

دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، به جای دفتر، یک مشت کاغذ مچاله شده به همراه ندارند یا غذاهای مانده را در داخل اتاق خود نگه نمی دارند. هر روز بعد از تمیز کردن خودتان، شروع به تمیز کردن محیط اطراف خود کنید و هر چیزی را در جای خود قرار دهید. لوازم مدرسه خود را منظم نگه دارید و بر روی آنها برچسب بزنید.

به فضایی برای کنترل آرایش خود، امتحان کردن مدل موهای جدید و اطمینان از اینکه لباس هایتان کاملا مناسب هستند، نیاز خواهید داشت. یک آینه بزرگ برای اتاق و یک آینه کوچک تر برای قفسه قفل دار و کیف خود خریداری کنید. حتی در صورت تمایل، می توانید مجموعه کامل مبلمان میز توالت را خریداری کنید!

دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، از خلاق بودن هراسی ندارند. فضای شخصی خود را با نقاشی های زیبا، یادداشت هایی از طرف دوستان، و صنایع دستی تزئین کنید. چند خودکار رنگی با رنگ های روشن بخرید و نقاشی ها و پوسترهایی را برای تزئین، نقاشی کنید یا درست کردن کاردستی هایی مانند دفتر یادداشت یا دوختن را یاد گرفته تا محیط را تزئین کنید.

دخترانی که می خواهند دخترانه رفتار کنند در هر جایی نمی دوند و با صندلی خود صدای تق تق ایجاد نمی کنند. برازنده نشستن و قدم زدن را تمرین کنید. وقتی قدم می زنید، با دقت و اعتماد به نفس راه بروید، به گونه ای که لبخند به لب داشته و سر خود را بالا نگه دارید. هنگامی که می نشینید، صاف بنشینید (قوز نکرده) و دستان خود را به سمت پهلوهای خود نگه داشته و یا بر روی دامن خود قرار دهید. نیازی نیست تا پاها یا مچ پاهای خود را بر روی هم قرار دهید، اما این کار می تواند ظاهری زنانه ایجاد کند.

با هر شخصی که ملاقات می کنید، مهربان باشید. به چشمان آنها نگاه کنید، و اگر آنها را نمی شناسید، خود را معرفی کنید و آنها را با نام شان صدا کنید. احوال آنها را جویا شوید و اگر قادر هستید به هر شکلی به شخصی کمک کنید، کمک به آنها را پیشنهاد دهید!.

دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، به چیزهای عاشقانه علاقه نشان می دهند، اما این بدان معنا نیست که شما باید کاری را شروع کرده و یا انجام دهید که با آن راحت نیستید. خواندن کتاب های عاشقانه، تماشای فیلم های عاشقانه در تلویزیون، و صبحت با دوستانتان در مورد معشوقه هایشان را امتحان کنید.

نیازی نیست که از تمام مد روز تبعیت کنید، اما اکثر دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، ایده هایی دارند که چه چیزی محبوب تر است، حتی اگر واقعا آن را امتحان نکنند. اگر تنها راه صحبت کردن با دوستانتان در مورد لباس پوشیدن، موسیقی گوش دادن و فیلم تماشا کردن باشد، باید ایده هایی فوق العاده داشته باشید.چگونه دختری ناز باشیم

اینکه دوستان پسر داشته باشید، مشکلی ایجاد نمی کند، اما باید اطمینان حاصل کنید که یک مجموعه دوستان دختر دارید تا با آنها وقت گذرانده و در مورد مسائل دخترانه با آنها صحبت کنید. اگر هیچ دوست صمیمی ندارید، با تعریف کردن از لباس ها و آرایش یکی از هم کلاسی های خود شروع کنید. این یک راه فوق العاده برای شروع دوستی است!

مرتب غذا خوردن و داشتن عادت غذایی مناسب بخش بزرگی از عمل کردن مانند یک بانو است. هنگامی که غذا می خورید، دهان خود را باز نکنید، بر روی آرنج خود تکیه ندهید یا تند تند غذا نخورید. تمرین کنید تا لقمه های کوچک تری بخورید، و در زمانی که غذا نمی خورید، دستان خود را بر روی دامن خود قرار دهید، و جویدن و بلعیدن غذای شما مرتب و بی سر و صدا باشد.

برای دخترانه به نظر رسیدن درست نیست که احمق باشید. دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، دستاوردهای زیادی داشته و به تحصیلات خود اهمیت می دهند. به کلاس درس توجه کنید، زیاد درس بخوانید و سعی کنید در همه درس ها بیشترین تلاش خود را انجام دهید.

منبع: wikihow

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.چگونه دختری ناز باشیم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

13 بازدید

22 بازدید

32 بازدید

59 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟چگونه دختری ناز باشیم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چگونه دختری ناز باشیم

وقتی میریم خرید خودمونو روی پیشخون یا میز فروشگاه ولو نکنیم. قبل از خرید کمی پول نقد همراهمان باشد با جیب خالی و فقط به امید عابر بانک خرید نریم و کارتمون یا کارت خوان مشکل داشته باشه بدون هزار تومان پول توی کیفمون.؟ اگه قصد خرید نداریم مرتب سوال نکنیم. وقتی بقیه دارن توی فروشگاه خرید میکنن به اونا زل نزنیم و مقلد نباشیم. برای هر خریدی میرم مراقب باشیم اگه مثلاّاز صبح پاهامون توی کفش هست نریم برای خرید کفش.اگه موهامون مرتب نیست نریم مرتب شال و روسری امتحان کنیم و …. سلیقه دیگران هم راحت قبول نکنیم از فروشنده تا خریدارهای دیگه. زیاد تخفیف نگیرم وچونه نزنیم.اگه پولمون کمه بریم جاهایی که ارزون فروشیه ولی نریم جاهای لوکس و 1 ساعت وایسیم به چونه زدن. هر چیزی توی فروشگاهها میبینیم ذوق نکنیم. از هر مدل یا رنگی خوشمون نمیاد نگیم اه اه اه هر چی باشه سلیقه صاحب فروشگاه هست و توهین به بقیه سلیقه ها خوب نیست. سعی کنیم با خانواده همسر یا کسانی که باهاشون رودربایستی داریم نریم خرید .اذیت میشیم. آقایون زیاد اعصاب گشتن ندارن معطلشون نکنیم. 

من بهترين موقعيت ها و لحظه هاي زنديگمو سر بلد نبودن همين چند سطر خراب كردم…من 

اينا رو براي شما اينجا نوشتم تا ببينيد و عمل كنيد

مهمترین اصل شوهر داری زن بودنه. این شاید به نظر بدیهی بیاد، اما اگه به عمقش بریم 

میبینیم اینطور نیست. یعنی باید آدم چیزی باشه که همسرش نیست. باید اول به همسرش

 نگاه کنه و ببینه این آدم برای چی زن گرفته. میخواسته کامل بشه و چیزهایی را بدست بیاره

 که خودش نداشته. برای همین زنی که میخواد محبوب شوهرش باشه باید زنانگی کنه. یعنی

 یه جورایی هر کاری مردها میکنن برعکسش رو انجام بده. مثلاً :

* موهاش تا حد ممکن بلند باشه. ( از شانه بلندتر) و همیشه مرتب باشه. حتی اول صبح. 

خیلی مهمه که همسر، آدم رو در حال شونه کردن موهاش ببینه و ببینه که آدم به زیباییش

 اهمیت میده.

* بجای لباسهای اسپرت، دامن و لباسهای مدل دار بپوشه. ( بجز یک وقتهایی برای تنوع، یا 

وقتی که مطمئنه شوهرش اصلاً فقط لباسهای اسپرت دوست داره، که کمتر مردی اینطوری

 هست) …

* توی خونه حتماً حتماً صندل پاشنه دار (بیشتر از 5 سانت) بپوشه که هم باعث میشه ساق 

پا فرم بهتری بگیره و هم خود به خود باعث میشه آدم مجبور بشه برای حفظ تعادلش هم که

 شده حرکاتش رو با آرامش و طرافت بیشتری انجام بده. 

* به دستهاش بیش از اندازه برسه و این رسیدگی رو به شوهرش نشون بده. مثلاً اصلاً و تحت 

هیچ شرایطی بدون دستکش کار نکنه. استفاده از کرم صد آفتاب و عینک آفتابی و این شیکی

 جات هم باعث میشه ناخودآگاه همسرتون احساس کنه که شما موجود ظریفی هستید و باید

 مراعاتتون رو بکنه.

* باید کلی کش و سنجاق و گل سر و تل و … داشته باشه و هر روز موهاش رو یه مدل 

درست کنه. اما لازم نیست خیلی شلوغ و حرفه ای باشه، چون بدتر مرد گیج میشه. 

* نکته مهم : کارهای پیرایشی مثل بند انداختن و ابرو برداشتن و رنگ کردن و … به هیچ 

عنوان نباید در حضور همسر انجام بشن.

* حتی اگه ذاتا ترسو نیست، چندوقت یک بار وانمود کنه از یه چیزی میترسه و اجازه بده 

همسرش مثل هوختشره به دادش برسه و کمکش کنه و بعد هم در اولین فرصت کلی با آب

 و تاب درباره اون شجاعت همسرش برای دیگران تعریف و تمجید کنه. البته جلوی خود سوژه!

* حتی اگه زورش به قدر کافی هست، وانمود کنه که زورش به یک سری از چیزها نمیرسه و 

اجازه بده همسرش با انجام اون کارها احساس قدرت کنه. کارهای مثل باز کردن در شیشه

 ها، یا جابجا کردن چیزهای سنگین و از همه مهمتر حمل وسایل مثل ساکهای خرید، یا موقع

 مسافرت چمدان … این خیلی مهمه که زن هیچوقت نشون نده که زورش زیاده.

* هیچوقت صداش رو بالا نبره. نه روی شوهر و نه روی بچه ها و هر کس دیگه … طوری که 

همسرش خیال کنه اصلاً ولوم صداش بالاتر از این نمیره! ( مهتاب میگه این خییییییییلیچگونه دختری ناز باشیم

 مهمه. یعنی یه جورایی اساسیه )

* همیشه غذا کم توی ظرفش بکشه. طوری که همسرش مجبور بشه همیشه خودش به 

زور براش باز هم بریزه. این هم خیلی مهمه. باید همیشه شوهر آدم فکر کنه باید به زور یه چیزی رو توی حلق آدم بکنه وگرنه خودش اهل خوردن نیست.

* با این حال هیچوقت غذاش رو تا ته نخوره و اگه شده یه قاشق ته غذاش بذاره و بگه وای 

دیگه جا ندارم! 

* همیشه شاد و سرزنده باشه، ولی گاهی هم تو خودش بره و سر سنگین بشه تا قدر 

شادیهاش دونسته بشه. با همه مهربون باشه، ولی کلاً هیچ وقت اینقدر لطف نکنه که بشه

 وظیفه ش.

* همیشه همیشه همیشه یه آرایش ملایم داشته باشه و معطر باشه. حداقل یک روز در 

میان حموم کنه و موهاش رو سشوار بکشه. سر و وضع مرتب و آرایش مثل یک سپره. به

 مردها آلارم میده که من به خودم توجه دارم و کسی اجازه نداره با من بی احترامی کنه.

 برای همین همسر آدم به مقدار متنابهی با احترام با آدم برخورد میکنه و به خودش اجازه

 نمیده هر برخوردی داشته باشه.)

نکته: مهمه که آرایش ملایم و دلپذیر باشه. مردها از آرایش سنگین بیزارن و بدتر اعصابشون 

به هم میریزه.

* حتماً در هنگام مشکل ماهانه یکی دو روز خودش رو تحویل بگیره و دست به سیاه و سفید 

نزنه و در این مدت کارها با همسر باشه. هم برای حفظ سلامتی زن و هم اینکه آقا یک کم قدر

 سلامتی خانم رو بفهمه. ( البته شگردش اینه که چون آقایون بیرون کار میکنن و طبعاً شب

 که میان خسته ن، باید خانوم از قبل به طور نامحسوس مقدمات کارها رو فراهم کنه و آقا

 فقط بخشهای آخر کار رو انجام بده. در واقع آقا به مصداق کار رو کی کرد اون که تموم کرد

، هم کار کرده و احساس خوبی داره و هم خسته نشده و خاطره خوبی از کار خونه توی

 ذهنش ثبت میشه و سری بعد که قراره کار کنه فراری نیست. البته هرچی بگذره آقایون

 کارکشته تر میشن و دیگه خودشون با ذوق کار میکنن.)

* زن ملکه خونه ست و برای مرد وضعیت خونه نمودیه از شخصیت زن. اگه خونه نامرتب 

باشه مرد میفهمه زن اونقدر برای خودش ارزش قائل نیست که محل زندگیش رو مرتب کنه.

 برای همین به خودش اجازه میده از زن ایراد بگیره و بعد هم روشون به روی هم باز میشه. 

* از اون مهمتر آشپزخونه ست و از همه مهمتر ظرفشوئیه. مردها ی ایرانی به ظرف کثیف 

خیلی حساسن. یعنی اگه تمام خونه برق بزنه، ولی توی ظرفشویی پر از ظرف باشه

 ناخودآگاه اعصابشون خورد میشه. 

برای همین هیچوقت نباید زن بدون این که شب آشپزخونه رو مرتب کنه بره بخوابه. یعنی 

براش مهم باشه که اونجا حتماً مرتب بشه. حالا این که خودش بشوره یا همسرش یا حتی

 ماشین ظرفشویی، خلاصه باید قبل از خواب مرتب بشه.

* لباس مردها مستقم به احساسشون وصله! یعنی به کسی که لباسشون رو مرتب میکنه 

ناخودآگاه وابستگی عاطفی پیدا میکنن و به قدری ازش ممنون میشن که سعی میکنن در

 اولین فرصت چند برابر جبران کنن.

خوب دیگه تا همینجا بسه. من الان دارم از شرمندگی آب میشم و توی زمین فرو میرم. تعارف 

که نداریم. خدا کنه شماها مثل من نباشین. و بیشتر مطالبی که گفتم رو خودتون از قبل

 بدونین و عمل کرده باشین.

بیشتر اوغات خودمو سرگرم کاری می کنم و خودمو روی مبل ( پای تلویزیون) مثل 

مردا ولووووو نمیکنم 

کفش پاشنه بلند 

تیپای جدید بازیگرای هالیوودی رو سرچ کنین تیپ تو خونتون امروزی باشه و دخترونه،دمپایی رو فرشی هم یادتون نره

 نباید به شوهرمون موقع رانندگی آدرس بدیم در ضمن در حال رانندگی توی مسافرت و مسیرهای طولانی بهتره یه نیم ساعتی بخوابیم اینطوری شوشو احساس میکنه که ما به رانندگیش خیلی اعتماد داریم. کلا نباید به شوشو بگیم که چیکار بکن چیکار نکن تازه اگه هم بگیم باید کاملا نامحسوس و غیر مستقیم باشه . 

حرکت چشمام خیلی تاثیر داره….من از خانومایی که اروم چشماشونو تکون میدنو پلک میزنن خیلی خوشم میاد…ادمو نازدار میکنن این مژه زدنا…دیشب اینکارو کردم خیلی ملوستر و شیکتر به نظر میرسیدم

از خواب که بیدار میشم کرم دست، عطر،قرص آهن 

از جمله گوشی خدمتتون استفاده نمیکنم به جاش میگم گوشی حضورتون لطفن ….

تند تند حرف میز دن

– اینکه بقیه متوجه اهمیت بعضی حرفام نمی شن 2- بعضی حرفا رو 2 یا 3 بار می گم که این خودش دوباره باعث می شه اهمیت حرفام و تاثیرگذاریش از بین بره

از تحقیر کردن و مسخره کردن دیگران تو جمع پرهیز کنیم و اگه کسی تو جمع اینکارو کرد یا سکوت کنیم و اصلا نخندیم یا سریع یه اخلاق مثبتشو تو چشم دیگران بیاریم مثلا بگیم اینجوری نگین هرچقدرم مثلا فلان اخلاقو داشته باشه من فلان کارشو تحسین میکنم اینطوری هم طرفی که مورد حمله دیگران قرار گرفته جذب شما میشه و هم دیگران از رفتارشون خجالت میکشن و یه پوئن مثبت به ما میدن

ا وقتی از شما سوال نکردن در مورد چیزی توضیح ندین.یه فامیل داریم توی جمع یکی میگه لباست مثلاّ خوش دوخته شروع میکنه تاریخچه خرید لباس و اینکه خیلی زرنگه از حراجی مفت خریده و آدرس و اوه … .اینجوری وقتی یه لباس گرون هم میخره همه فکر میکنن دروغ میگه و همیشه چیپ به نظر میاد

ا وقتی از شما سوال نکردن در مورد چیزی توضیح ندین.یه فامیل داریم توی جمع یکی میگه لباست مثلاّ خوش دوخته شروع میکنه تاریخچه خرید لباس و اینکه خیلی زرنگه از حراجی مفت خریده و آدرس و اوه … .اینجوری وقتی یه لباس گرون هم میخره همه فکر میکنن دروغ میگه و همیشه چیپ به نظر میاد

اول از همه طرز خندیدن و حرف زدنه که نباید بلند و زیاد و خشن صحبت کنیم و بخندیم یک خانوم همیشه هنگام خندیدن دستش را جلوی دهانش میگیره و هرچقدر هم از ته ل بخنده دهانش را زیاد باز نمی کنه و صدای خیلی بلندی از دهانش خارج نمی شه

یک خانوم کمتر پیش میاد که توی جمع ته صندلی فرو بره و لم بده همیشه سر صندلی باید نشست و پاها را روی انداخت و یا کنار هم جفت کرد و دستها را خیلی زیبا روی پا گذاشت و خیلی چیز های دیگه

هرگز هرگز توهین نکنینو فحش معمولی هم ندین مثلا بیشعور و خاک بر سرو …چون گفتن اینها حتی به دوستان خواهرو بردار باعث میشه عادتمون بشه و جایی که نباید از زبونمون در میره

چیزای سنگینو بلند نکنید 

در میوه ها و سبزی ها شامل موارد زیر است:انواع آلو، توت فرنگی ، سیب ، گوجه فرنگی ، گلابی ، انگور، گریپ فروت ، پرتقال ، تمشک و سبزی هایی مثل مارچوبه ، چغندر، فلفل دلمه ، ساقه کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم ، هویج ، کاهو، پیاز، سویا، سیب زمینی ، شلغم و جو.

ازدواج, زناشویی, سبک زندگی

۱۷ نظر
353,026 بازدید نسخه چاپی

بزرگ
کوچک

دنیای اطلاعات: دختر خانم هایی که تازه ازدواج کردن تمایل دارند شیوه های عشوه گری برای شوهر رو یاد بگیرن . مخصوصا دخترانی که تا زمان ازدواج ، خودشون رو پاک نگه داشتند و اصطلاحا آفتاب مهتاب ندیده هستند.

در این آموزش قصد داریم به ساده ترین شکل ممکن به شما خانم ها یاد بدیم که چطور به صورت حرفه ای برای شوهرتون عشوه گری کنید  .
برای شروع باید بدونید که نیازی به خرید هیچ وسیله ای نیست . خدا قبلا به صورت مادرزادی همه ی لوازم رو بهتون داده . یه سری لباس لازم دارید که به طور قطع با همین لباس هایی که دارید کارتون راه می افته.
قبلش باید عرض کنم که نمی خوایم موشک هوا کنیم . پس برای یاد گرفتن ناز و عشوه ، نیازی به هوش بالا نیست.

شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه ! اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید.
اگه محل بازی دست چپ ، مناطقی مثل سینه ها باشه یا دامن رو بالا بزنه یا پایین بکشه ، باید صدای انفجار شوهر رو بشنوید!چگونه دختری ناز باشیم

با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید . همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید ، نوع حرف زدن تون باید کـــش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید.
مثلا :
علــــــــــــــــی ! منو نیگــــــاه!
حالت بدن هم مهمه ! همیشه سر به سمت چپ یا راست باید خم باشه . اگه قصد تحریک جنسی ندارید ، ما موهاتون بازی کنید . اگه رابطه می خواید که در شماره یک عرض شد با دست چپ چه کار کنید.

این سبک معمولا زمانی استفاده میشه که هدف از ناز و عشوه تحریک جنسی و آمیزش باشه . این اتفاق معمولا باید ۲ بار در هفته رخ بده .
لباس تحریک کننده بپوشید . بعد برید جلوی شوهرتون . سعی کنید با موج دادن به بدن ، اون قسمت هایی از بدنتون که شوهرتون بیشتر با اونا تحریک میشه رو نمایش بدید .
بهتر اینه یه دفعه لخت نشید . بلکه باید چند دقیقه باید طول بکشه . در واقع باید عذابش بدید . چطوری ؟
فرض کنید شوهرتون مثلا از بالاتنه ی ! شما بیشتر تحریک میشه . میرید جلوش ، اول کمی نمایشش بدید . بعد نشون بدید که اون قسمت رو می خواید لخت کنید . کمی لباس رو پایین بکشید . به چشماش نگاه کنید . با اشاره بهش بگید که به بالاتنه ی ! شما نگاه کنه . حرکات موجی دورانی بدن باید ادامه داشته باشه . حالا کمی بیشتر پوشش اون قسمت رو پایین بکشید . دوباره اشاره و دوران رو ادامه بدید . این روند باید تا زمانی ادامه پیدا کنه که حدود ۸۰ درصد بالاتنه ی شما لخت شده باشه.
حالا موقع حال گیریه !!! پوشش رو کامل بکشید بالا !!!
دوباره شروع کنید . البته با دو برابر سرعت بیشتر . بازم تا حدود ۸۰ درصد پیش برید . کمی مکث کنید و بعد آروم آروم پوشش رو به طور کامل کنار بزنید . بذارید چند لحظه اون قسمت رو ببینه . دوباره غلافش کنید!
برید سراغ اندام بعدی …

اگه موهای بلندی دارید می تونید در حالت ۱ با قسمتی از اونا بازی کنید . اگه قصد آمیزش دارید می تونید بعد از برهنه کردن بالاتنه ، با موهاتون اون قسمت ها رو بپوشونید و حرکاتی شبیه حالت ۳ رو انجام بدید.

این نوع راه رفتن روشی هستش که در اون خانم ها سعی می کنن قدم ها رو روی یک خط بردارند.
این طوری – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
نه این طوری _–_–_–_–_–_–
خانم هایی که شوهرشون از طریق باسن تحریک میشن اگه زنانه راه برن ، فوق العاده برای شوهرشون تحریک کننده تر خواهد بود . اگه می خواید آتیش رو تند تر کنید وقتی قدم راست رو بر میدارید طبیعتا باسن به سمت راست متمایل میشه و بلعکس . حالا شمایی که می خواید تحریک کننده تر باشید موقع برداشتن هر قدم ، باسن رو به مقدار بیشتر به همون سمت ببرید.نکته ۱ : موقعی که باسن رو به سمت چپ رو راست می برید اگه کمی مکث کنید ، مثلا کمتر از ۱ ثانیه ، این فرصت رو به شوهرتون می دید که بهتر ببینه ! و بیشتر تحریک بشه.نکته ۲ : خانم هایی که باسن بزرگ دارند می تونن در هر قدم با باسن ضربه ای به چپ و راست بزنن تا با تکون خوردن باسن شوهرشون رو بیشتر تحریک کنن.

فرض کنید می خواید چند تا عکس تحریک کننده در حالت نشسته یا خوابیده از خودتون بگیرید و برای شوهرتون بفرستید . چه کارهایی می کنید ؟!
همون کارها رو موقعی که اون هست انجام بدید . فرض کنید شوهرتون نشسته و این دفعه می خواید در حالت نشسته و خوابیده براش عشوه گری کنید.
می تونید به همون سبک شماره ۳ عمل کنید.

روش های ناز و عشوه گری زیاد هستند . می توانید خودتان روش هایی رو ابداع کنید . چند توصیه ی کلی که در هر نوع عشوه گری کاربرد دارد :
۱ – چشمک زدن با دهان نیمه باز
۲ – حالت دادن به بدن
۳ – کج کردن سر
۴ – خمار کردن چشم ها
۵ – لبخند ملیح
۶ – دهان هرگز نباید بسته بمونه ( نیمه باز )
۷ – گاز گرفتن گوشه لب پایینی
۸ – تمامی حرکات باید آهسته باشه ( مثل صحنه های آهسته ورزشی )
۹ – آرایش کردن
۱۰ – ارسال بوسه از راه دور

۱ – همه ی آقایان مثل هم نیستند . شما با آزمایش و خطا یا پرسیدن از خود شوهر می توانید بفهمید که از چه کاری خوشش میاد و از چه کاری رو نباید انجام بدید.
۲ – با این آموزش و کمی تمرین ، شما در عشوه گری استاد میشید تا حدی که ممکنه شوهرتون به شما شک بکنه! اگه این اتفاق رو پیش بینی می کنید قبل از شروع بگید که یه آموزش عشوه گری پیدا کردم و دارم تمرین می کنم.

کلمات کلیدی: amoozeshe eshve va naz chegune naz konam آموزش عشوه گری آموزش عشوه گری برای شوهر ادا و عشوه دخترانه تازه ازدواج کرده چگونه ناز کنم؟ دلبری و ناز زنانه رابطه زن و شوهر روش ناز کردن عشوه عشوه و ناز زنانه چگونه است فنون عشوه گری مطالب کاملا زنونه ناز کردن برای همسر ناز کردن زنونه

خدددددداااااااخیرتتتتت بده فدات

ممنون عالی بود😙😙😙😙

سلام من ده ساله ازدواج کردم ولی واقعا خجالت می‌کشم عشوه و ناز داشته باشم نمیدونم چه کنم

خیلی حرفه ایی کاش همه مثل نویسنده باشن ههههه

من زنی پراز عشوه و نازم و هات ولی برعکس همسرم سرد و یخه به قول خودش یه سکسی ولی اون مث من داغ نیس همیشه اونو ارضا کردم و لذتش رو برده اما هیچ تلاشی برا من نمیکنه دارم ازش کم کم دور میشم ازش دارم خسته میشم دلم میخواد دیگه نباشه . راهنماییم کنید چه طوری باهاش برخورد کنم که اونم مث من گرم باشه .

تامیتونی زنجبیل ب خوردش بده….طبیعتش عوض نمیش اونجوری ک تو میخای…ولی تاحدی میتونه کمکت کن همین ازدواج های غلط امار طلاق هی میبره بالا…😭

من آگاهیم در این باره زیاد نیست
ولی اگه شما رفتارتون واقعا درسته و شوهرتون مقداری سرد باشن ، ب نظرم ب غذاشون توجه کنید که چه مواد غذایی مصرف کنند ک مِیلشون بیشتر بشه و کم کننده میل نباشه اون غذا
دیگه اینکه با مشاور خانواده صحبت کنید
سعی کردم راهنماییتون کنم

غذا های گرم بهش بده مثل فلفل قرمز و سیاه زنجبیل مخلوط شیر موز و پسته.خرما تخم مرغ کلا غذاهای طبع گرم زیاد بهش بده کم کم رو به راه میشه

خانم شوهر شما به احتمال زیاد اگر بی حوصله و گوشه گیر باشه مزاجش سرده برای درمان آن باید به یک متخصص مراجله کنین

توی مناطق جنوب از کنده درخت خرما مردها برای کمر و گرمای کمرشون استفاده میکنن…خیلی اثر گذاره …ماشین وانتی ها کنار جاده میفروشن…پیاز -شیر موز – بادمجون هم خوبه ..
اگر بیش از حد سرد طوری دیگه ارضا میشه ..قهر خانم ها هم به شدت موجب سردی عاطفی و جنسی اقایان میشه

منم همین مشکل رو داشتم متاسفانه جداشدیم. چون ایشون فقط بامن سرد بود و بهم بی محلی میکرد ولی با تمام وجود و احساسش برای دخترعموش بود😔

طبیعت اشخاص را که نمی تونید عوض کنید
ولی می تونید قلق های اونها را پیدا کنید و مواد غذایی که به اونها کمک می کنه را براش تهیه کنید .
بستگی به گروه خون همسترن هم داره .

چجوری به عشقم بگم پریودم؟؟؟
احساس میکنم بگم بهتره که اگه یه وقت بداخلاق شدم ناراحت نشه اخه خیلی حساسه و منم نیاز دارم کسی درکم کنه

هروقت پریودی لاک قرمز بزن😂😂😂

خخخخ عالی بود

من خیلی دوس دارم همسر داشته باشم و این کاراشو ببینم

عاااااالی بود ممنونم

دیدگاه

نام *

ایمیل *

دنیای اطلاعات: آیا شما انسان شادی هستید؟ شاید هم بقیه فکر می کنند آدم شادی هستید اما خودتان چنین احساسی ندارید و برخلاف ظاهرتان، شادی را با تمام وجودتان احساس نمی کنید.

روانشناسی, زناشویی, سبک زندگی

۳

«ناز وعشوه» به معنای عدم تمکین زن نیست ، بلکه زن با هنر زنانگی « مرد» را تشنه تر می کند وبا طنازی وعشوه گری حس جنسی « مرد » را بیشتر تحریک می کند . همسر من همیشه از من می خواهد برایش عشوه کنم این عشوه چیست؟ لطفا در مورد این هم توضیح دهید

دنیای اطلاعات: آیا شما انسان شادی هستید؟ شاید هم بقیه فکر می کنند آدم شادی هستید اما خودتان چنین احساسی ندارید و برخلاف ظاهرتان، شادی را با تمام وجودتان احساس نمی کنید.

همه‌ی ما دوست داریم جذاب، خاص و منحصربه‌فرد باشیم. دوست داریم دیگران را تحت‌ تأثیر قرار بدهیم. اما واقعیت با علاقه‌ی ما کمی متفاوت است. در عمل، بیشتر آدم‌های دور‌‌‌ و بر ما مثل محصولات یک خط تولید هستند. آدم‌هایی شبیه به هم که هرچه بیشتر تلاش می‌کنند خاص باشند، بیشتر به هم شبیه می‌شوند. وقتی خاص بودن دغدغه‌ای همه‌گیر باشد برای متفاوت شدن باید به دنبال خاص نبودن رفت با ادامه مقاله از مجله دلگرم همراه باشید.

این موضوع احتمالاً یکی از حیاتی ترین بخش های این فرآیند است. باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر احساس بدی به خودتان دارید، اما تنها شما نیستید که چنین حسی دارید. بسیاری از دختران به خصوص در سن بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران را دارند. نگاهی به خودتان بیندازید. بهترین ویژگی های شخصی تان چیست؟ ممکن است در کلاس تان شاگرد اول باشید:آیا دیگران به خاطر این موضوع شما را دست می اندازند؟ فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده شخصی موفق با یک شغل و درآمد خوب خواهید بود! ممکن است از دوستان تان درشت هیکل تر باشید:به فکر رژیم نباشید، فقط لباس هایی انتخاب کنید که برایتان مناسب باشد، به مقدار کافی ورزش کنید و لبخند بزنید … به هر حال بیشتر افراد قبل از هر چیزی متوجه لبخندتان می شوند.

دندان هایتان را مسواک کنید و حداقل دوبار در روز از یک دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و صبح ها قبل از مسواک زدن از یک پاک کننده زبان استفاده کنید. هر زمان که ممکن بود آدامس سفید کننده بجوید.در مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک لحظه مهم آدامس از دهانتان بیرون بیفتد!چگونه دختری ناز باشیم

برای دختر جذاب بودن حتماً لازم نیست پول عضویت در یک باشگاه گران را بپردازید. همه چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک مجموعه خوب از مربیان است! می توانید اطراف خانه تان بدوید، در فروشگاه های محل تان گشت بزنید یا یک ایستگاه زودتر از اتوبوس پیاده شوید. هر چیز کوچکی کمک می کند. همچنین هوای تازه روی آکنه هایتان تأثیر شگفت انگیزی دارد!

پس وضعیت ایستادن تان را درست کنید. بلند شوید. پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. می بینید؟ داشتن زیبایی و ظرافت آسان است. این کار نه تنها باعث می شود زیبا تر و با وقارتر به نظر برسید، بلکه باعث می شود پاهایتان هم باریک تر به نظر برسد! هنگام راه رفتن مستقیم به جلو نگاه کنید. شانه هایتان را پایین بگیرید و خیلی راحت به عقب بدهید. تصور کنید سیمی از سرتان به سمت آسمان می رود که نباید آن را خم کنید یا حرکت دهید! درست بنشینید. هنگام نشستن قوز نکنید. اگر می توانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر اغلب اوقات وقتی به خانه می آیید احساس می کنید گردن و شانه تان درد می کند، زمانی را به خوابیدن روی یک سطح صاف و کشش عضلات تان اختصاص دهید. سپس وارونه روی مبل دراز بکشید؛ به طوری که سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث می شود که ستون فقرات تان کشیده شود و به کاهش دردتان کمک می کند.

دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شاید خرید کردن را دوست داشته باشید. برای جلوگیری از به هدر رفتن تمام پول تان احساسی خرید نکنید و خریدتان با هدف باشد. رسید خرید را نگه دارید. برچسب خریدهایتان را جدا کنید و آنها را در اتاق تان نگه دارید. بعد از یک هفته اگر با خودتان گفتید که کاش آن را نخرید بودم، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون دیگر نمی توانید آن را پس بدهید.

همیشه قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را امتحان کنید. لباسی که در تن بهترین دوست تان زیباست، الزاماً در تن شما هم خوب نیست. تنها لباس هایی بخرید که برای شکل اندام تان مناسب باشد و به رنگ پوست تان بیاید و با سبک زندگی شخصی تان جور دربیاید. لباس را فقط به دلیل این که مد شده است نخرید. لباس هایی بخرید که بتوانید بپوشید و همیشه دوستشان داشته باشید.

در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک سرویس طلای مصنوعی پهن که خیلی برق می زند اصلاً خوب به نظر نمی رسد. سعی کنید چیزهای ساده اما کلاسیک انتخاب کنید. یک آویز بزرگ ساده الماس و یک گردنبند مروارید هرگز از مد نمی افتند. یک کیف دستی ساده مشکی بیندازید و یک عینک آفتابی متناسب با شکل صورت تان بزنید (در این مورد هم از یک عینک آفتابی مطابق مد استفاده نکنید چون:اولا به سرعت از مد می افتد و ثانیا ممکن است با زدن آن مضحک به نظر برسید! حالا یک روسری ساتن سرتان کنید. عالی شدید!

برای حفظ پوست از یک روال ساده زیبایی استفاده کنید. در حمام صورت تان را لایه برداری کنید. (از اسکرابی که برای پوست های جوان ساخته شده استفاده کنید.) برای بدن تان از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه کنید که هرگز از مرطوب کننده بدن برای صورت تان استفاده نکنید. چون اغلب مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنند. استفاده از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته فوق العاده است. برای لب هایتان محصولاتی که خشکی آن را از بین می برد استفاده کنید.

در نهایت آرایش کنید. هنگام روز، کلید اصلی، سادگی است. از کانسیلر جادوگر استفاده کنید که لکه ها را می پوشاند و همزمان آنها را درمان می کند. ریمل بزنید. اگر مژه هایتان به طور طبیعی فر نیست از فر مژه استفاده کنید. برای شب می توانید بیشتر آرایش کنید. مثلاً به موارد بالا خط چشم ظریفی اضافه کنید. استفاده از سایه هم صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید. یک راه آسان این است که برای صبحانه موز خرد شده و غلات، برای زنگ تفریح یا در اتوبوس یک عدد سیب، برای ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در روز آب می نوشید. اگر احساس گرسنگی کردید، قبل از خوردن هر چیز یک لیوان آب بنوشید. این کار کمک می کند که بیش از حد غذا نخورید و گاهی اوقات هم متوجه می شوید که احساس گرسنگی می کردید در حالی که واقعاً تشنه بوده اید!

راه های زیادی برای بهبود مهارت هایتان وجود دارد. یا شاید بتوانید یک زبان یاد بگیرید؛ می توانید به سراسر جهان سفر کنید و با مردم محلی ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید و مردم زیادی را می بینید که در حالت عادی نمی توانستید به خاطر زبان شان با آنها ارتباط برقرار کنید! ممکن است واقعاً در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید؛ بنابراین می توانید به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

در مواجهه با هم سن و سالان تان سعی نکنید خودتان را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد می کند فقط به این فکر کنید که:“من به این شخص اعتماد دارم؟”، “من برای نظر آنها ارزش قائل هستم؟”، “آنها هدفی دارند؟” پس از اینکه پاسخ تمام این سوال ها “بله” بود، سعی کنید انتقادشان را به کار بگیرید. اگر پاسخ پرسش ها “نه” بود، انتقاد را نشنیده بگیرید.

ممکن است از روی حسادت شان چنین چیزی گفته باشند. در نهایت به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید. اگر آن شخص نمی تواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد. چشم هایتان را باز کنید تا مرد ایده آل تان را پیدا کنید. هرگز نمی دانید، اما او ممکن است در جایی که کمترین احتمال را می دهید پنهان شده باشد!

نظر شما در مورد “جذاب” بودن ممکن است با شخص دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین باید سعی کنید از نظر “خودتان” جذاب باشید، نه چیزی که دیگران می گویند جذاب است.

یاد بگیرید چگونه ریلکس کنید. منظور از کول بودن به این معنا نیست که شما فعال باشید و با دیگران صبحت و یا چت کنید، منظور این است که شما در ابتدا برای خودتان وقت بگذارید بعنوان مثال یک دوش آب گرم و یا گوش دادن موسیقی که به شما احساس آرامش دهد .

سعی کنید شاد باشید. برای شاد بودن دلایل بسیار خوبی وجود دارد. داشتن دوستان خوب و کسانی که به شما حس خوبی میدهند میتوانند باعثت شادی برای شما باشند .

دختر جذاب خلاصه در یک اتاق خوب داشتن است. اجازه ندهید که اتاقتان بیش از حد کثیف باشد . لازم نیست اتاقتان از تمیزی برق بزند . مثلا میتوانید با چسباندن یک پوستر سبک خود را نشان دهید

بیرون بروید و با مردم واقعی ملاقات داشته باشد . از کامپیوتر و فضای مجازی فیس بوک ، مای اسپیس و … بیش از حد استفاده نکنید . سعی کنید از صحبت کردن چهره به چهره استفاده کنید تا پیام و ایمیل فرستادن . زمان خود را بیشتر صرف دوستان واقعی کنید تا دوستان مجازی.

گوش دادن موسیقی . همه موسیقی را دوست دارد و شما ممکن است سبک خاصی از موسیقی علاقه داشته باشید . سعی کنید موسیقی مورد علاقه تان را با دیگران به اشتراک بگذارید اصلا نگران نباشید که ممکن است کسی از موسیقی که شما گوش میدهید خوشش نیاید.

سعی کنید با همه به خوبی رفتار کنید . البته این موضوع به این معنا است که فقط با دوستانتان به خوبی رفتار کنید به هرکسی با آن در ارتباط هستید محبت کنید.

در این رابطه بیشتر یدانید:

چگونه یک زن جذاب باشیم؟

چگونه جذاب باشیم و دیگران را مجذوب خود کنیم؟

چگونه یک مرد جذاب باشیم؟

تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری

چگونه دختری ناز باشیم

 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید
چگونه دختری ناز باشیم

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چگونه دختری ناز باشیم
چگونه دختری ناز باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *