چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

 
helpkade
چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم
چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

ویژگی دختر متولد اردیبهشتروانشناسی زن متولد اردیبهشتروحیات زنان متولدین اردیبهشتزن اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند ؟چگونه دختر متولد اردیبهشت…

ویژگی دختر متولد اردیبهشتروانشناسی زن متولد اردیبهشتروحیات زنان متولدین اردیبهشتزن اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند ؟چگونه دختر متولد اردیبهشت…

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3799موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4371موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1965موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36296موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4225موضوع :

چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9349موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19359موضوع :

اگر قصد دارید یک دختر اردیبهشتی را عاشق خود کنید نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد او از چگونه مردی خوشش می آید و برای جذب و عاشق کردنش چه راهکارهایی موثر خواهند بود.

در این مطلب می توانید رفتار درست با زن اردیبهشتی را یاد بگیرید تا بتوانید مردی باشید که او دوست دارد. طالع بینی ازدواج نیز موفقیت یا عدم موفقیت ازدواج شما با زن اردیبهشتی را بررسی می کند که ما در این مطلب آن را برای شما گردآوری کرده ایم. هم چنین به شما نشان می دهیم یک همسر اردیبهشتی چگونه خواهد بود و زندگی مشترکتان با او بعد از ازدواج چگونه پیش خواهد رفت.

زنان متولد اردیبهشت از مردی خوششان می آید که اعتماد به نفس داشته باشد! اطمینان اولین ویژگی ای است که زنان متولد این ماه به دنبالش هستند.برای اینکه مرد مورد علاقه ی زن اردیبهشتی باشید ترسو بودن را کنار بگذارید. برای هر چیزی عذرخواهی نکنید. واقعی باشید، خودتان را همانطور که هستید نشان دهید و به چیزی که هستید افتخار کنید.

زنان اردیبهشتی مردی را دوست دارند که این احساس را برایشان ایجاد کندکه فقط او (زن) تنها شخص مورد توجه است. زنان اردیبهشتی به مردی که برای جلب رضایتشان تلاش کنند بسیار علاقه مند می شوند.

زن اردیبهشتی دوست دارد قبل از اینکه طرف مقابلش مرد او باشد دوست واقعی او باشد، به حرف هایش گوش دهد، به او اجازه دهد خوشی و مشکلاتش را قسمت کند، سعی کند تا در کنارش باشد به جای اینکه قول این کار را به او بدهد.عملکرد مثبت و وفاداری دائم تعریفی از عشق برای زن اردیبهشتی است.

اگر می خواهید یک دختر متولد اردیبهشت را عاشق خود کنید برای او شنونده ی بسیار خوبی باشید. زنان اردیبهشتی مردی می خواهند که به آنان گوش دهداما زمان گوش دادن نصیحت نکنند.

بسیار از زنان اردیبهشتی دوست دارند برای مشکلاتشان گله کنند و به قول معروف غر بزنند. آن ها می خوانند آزادانه حرف دلشان را بزنند. می دانم که سر تکان دادن دشوار است، زیرا ممکن است بخواهید فیلم تماشا کنید یا کاری را که بیشتر هیجان انگیز باشد انجام دهید. اما اگر می خواهید یک زن اردیبهشتی عاشق شما شود باید به درد دلش گوش دهید و نیازهایش را در این مورد برطرف کنید.

زن اردیبهشتی زمانی عاشق شما می شود که بدانید برایتان جذاب ترین زن روی زمین است و با هیچ کس قابل مقایسه نیست. باید به او نشان دهید وفادار هستید. او باید بداند شما قابل اعتماد بوده و همیشه به رابطه تان وفادار می مانید. در ضمن برای عاشق کردن دختر اردیبهشتی هیچ وقت او را گول نزنید و همیشه با صداقت عمل کنید.

حس حسادت زن متولد اردیبهشت را تحریک نکنید ؛ متولدین اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونیشان هستند و در عین حال به احساسات طرف مقابلشان نیز احترام کامل میگذارند از این رو، همسران آنها بسیار خوشبخت خواهند بود.آنها عاشق مواد غذایی هستند و غذا خوردن، برای آنها بسیار محترم است، پس تا جای ممکن، غذاهای مورد علاقه‌شان را بپزید.

برای راه یافتن به قلب آنها محیطی خیال‌انگیز به همراه یک موسیقی رمانتیک و آرام و چند شمع در گوشه‌ای فراهم آورید و محبت کردن و لی لی به لا لا گذاشتن آنها را هرگز فراموش نکنید.آنها همیشه و در همه حال به یاد دوستانشان هستند و هر گز نمیگذارند که آنها به حال خود رها شوند پس، شما هم در همه حال حامی و یاور آنها باشید .آنها بسیار سخاوتمند هستند، به خصوص نسبت به همسر و عزیزانشان، پس انتظار گرفتن هدایای متعدد را از سوی آنها داشته باشید.

بی ‌جهت و ناخالصانه آنها را تحسین نکنید ؛ آنها در هنگام آغاز ارتباط ، بسیار کند و تدریجی پیش میروند پس اگر صبر و حوصله به خرج دهید، با صمیمیت و محبت عمیق و خالصانه و ابدی آنها مواجه خواهید شد. بی جهت تحسین کردن رفتار خوبی با زنان اردیبهشتی نخواهد بود.

هرگز و تحت هیچ شرایطی، به آنها دروغ نگویید، آنها هیچ وقت نمیتوانند افراد دروغگو را ببخشند.آنها افرادی وابسته و احساساتی هستند و همسری مثل خود میخواهند ؛ هرگز آنها را به اجبار وادار به گرفتن تصمیم نکنید وگرنه تبدیل به افرادی لجوج و بسیار سرسخت میشوند.اردیبهشتی‌ها زمانی ارتباطی را آغاز میکنند که مطمئن باشند که تا ابد آن را حفظ خواهند کرد ؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت آنها را تحریک نکنید وگرنه تا ابد آنها را از دست خواهید داد .

بر اساس طالع بینی زنان متولد اردیبهشت بسیار احساساتی بوده و عشق آنها بی قید و شرط است. آنها برای همسرشان از هیچ کاری مضایقه نکرده و بسیار زنان فداکاری هستند.

اگر شما با یک زن متولد اردیبهشت ازدواج کرده اید بدانید شما سال های طولانی زندگی خوشی را در کنار او تجربه می کنید. با این حال باید این موضوع را نیز درنظر بگیرید که زن های متولد این ماه حتی در مورد چیزهای بی اهمیت بسیارحساس هستند اما این موضوع در مقایسه با دیگر محاسن آن ها قابل چشم پوشی است.

خانم های متولد اردیبهشت از هیچ تلاشی برای آنکه یک خانه گرم برای همسر و فرزندانشان بسازند دریغ نمی کنند. همچنین زنان متولد این ماه آشپزهای بی نظیری هستند و این بدان معناست که روی میزغذاخوری شما اغلب غذاهای خوشمزه و متنوعی وجود دارد که شما می توانید از آن ها لذت ببرید.

علاوه بر موارد فوق زنان متولد اردیبهشت مادران پرتلاش و دوست داشتنی هستند و کودکان آنها همیشه در جایگاه های نخست قرار دارند.

زن اردیبهشتی به عنوان یک همسر سرد و بی روح نیست اما احساساتش را به درستی بیان نمی کند و فراموش می کند همسرش نیاز دارد که نظر و احساس او را نسبت به خود بداند و گاه خیلی دیر (درست وقتی که او می خواهد ترکش کند)، ‌به این نکته مهم پی میبرد. اگر موقعیتی پیش آید که او مدتها از همسرش دور باشد فقط به فرستادن یک کارت پستال سال نو اکتفا می کند. به این دلیل همیشه مورد سرزنش قرار می گیرد همسرش، پرخاش میکند و می خواهد بداند که چرا هیچ وقت نگفته او را چقدر دوست دارد. اما زن متولد اردیبهشت مات و متحیر است و آهسته نجوا می کند، نیازی نیست که بگویم همین که با تو هستم بیانگر همه چیز است. ولی خوشبختانه قبل از آنکه خیلی دیر شود، می فهمد که هر سردی کدورت با کمی عشق و احساسات بر طرف می شود.هسر متولد این برج بسیار جذاب است و گاهی نیز ژست اغراق آمیزی به خود می گیرد. سیاره ونوس به انها صدای خوبی نیز بخشیده است تا جایی که می توانند خواننده های معروفی شوند.از آنجا که زن متولد برج ثور مادر زمین است می تواند مادری بسیار خوب برای فرزندانش باشد. او عاشق آنهاست هیچ گاه آنها را سرزنش نمی کند در عوض خیلی به آنها عشق می ورزد. او می تواند بسیار حسود باشد و اجازه ندهد بچه ها خانه را ترک کنند و بالهایشان را باز کنند و پرواز کنند. او از تنبیه بچه ها پرهیز می کند و فقط به آنها عشق می ورزد و این همان چیزی است که او را یکی از گرمترین و صمیمی ترین نشانه ها در آسمان فلکی ساخته است.

مطالب مرتبط:

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

زنان متولد اردیبهشت

خصوصیات متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت

جذب همسر دلخواه

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

چگونه دختر را عاشق خود کنیم

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

 

دوست دارید بدانید زنی که متولد ماه اردیبهشت است با چه چیزهایی خوشحال میشود و چه مسائلی میرنجاندش ؟ میخواهید بدانید سلایق و خصوصیات اخلاقی زن متولد اردیبهشت ماه چیست تا راحت تر با او رابطه برقرار کنید  ؟ اگر همسر شماست، باید با او چگونه رفتار کنید ؟ اگر نامزدشماست، باید دل او را چگونه به دست آورید ؟ پس با ما در این مطلب از ایران ناز همراه باشید

 

خصوصیات بارز زنان اردیبهشتی این است .زنی که طبیعت را دوست می دارد ، زنی که مادر سخت گیری است ، زنی که همسری فداکار وکمک دهنده است ، زنی که عاشق موسیقی و ساز و آواز است ، زنی که روحی بزرگ و بلندپرواز دارد.

چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

 

اگر دوست شماست ، روحیات و صفات او از چه قرار است ؟ روزی با یکی از دوستانم که دختر بسیار خوش مشرب و نویسنده ای است ، صحبت می کرد و او اظهار می داشت که مادرش بزرگترین قلب ها و روح بلند پروازی دارد.این اظهار نظر او برای من که می دانستم مادرش در اردیبهشت به دنیا آمده است، کاملا عادی بود کما اینکه می دانستم خودش چون متولد ماه حوت ( اسفند ) می باشد ، به باطن افراد بیش از ظاهر توجه می کند.

 

زن متولد اردیبهشت واقعا قلبی بزرگ و روحی بلند دارد ولو اینکه خیلی کوچک اندام باشد وقدش از یک متر و پنجاه سانتیمتر تجاوز نکند. و همین خصیصه است که به وی امکان می دهد در هر حالتی از عهده مشکلات احساسی زندگی خود بر بیاید و به هدفش برسد. زن متولد برج ثور از بسیاری جهات نمک زندگی محسوب می شود. او مخلوطی است از کلیه خصوصیاتی که مردها در جستو خویش می باشند وکمتر پیدایش می کنند.

 

البته گاهی ممکن است چنان از کوره در برود که قوی ترین مردها رابه وحشت بیندازد و فراری دهد ( و یا لااقل وادار کند که زیر میز پنهان بشود ) اما یک چنین حالتی هرگز بدون دلیل به وی دست نمی دهد . معمولا اگر شما او را خیلی بیش از حد تحمل و اذیت نکنید و یا سرنوشت یک دست ورق واقعا جور نشدنی به دستش نداده باشد، بازی زندگی را خوب و با قدرت قابل تحسینی ادامه می دهد .

 

صفا و صداقت ذاتی اش با ریزه کاری های ظریف زنانه آمیخته است . بسیاری از زنان و دختران متولد این ماه از نظر شهامت و اخلاق از بسیاری از مردان جدی وخشن با همت تر می باشند، اما در عین حال به قدرت جادویی زن بودن خود نیز آنقدر اطمینان و اعتماد دارد که بگذارد اگر شما مایل هستید آقای خانه باشید، و اما اگر شما از عهده این کار برنیامدید، آن وقت خودش کنترلکارها را در دست می گیرد و هیچ بعید نیست که این کار را به شیوه ای کاملا مغایر با سیستم شما انجام دهد .

 

او در زنگی خواهان یک مرد واقعی است و علت این امر هم این است که می داند خودش یک زن واقعی است و از این بابت هم سخت احساس غرور می کند . از نظر او زن بودن مفهومش عروسک پر زرق و برق بودن ، متظاهر به ضعیف بودن برای به دست آوردن خواسته هایش نمی باشد . خیلی طول نمی کشد که شما پی می برید او دارای فکر و عقیده خاص خود می باشد و آنقدر قدرت دارد که برای رسیدن به هدفش عجز و لا به نکند.

 

معمولا در یک زن متولد اردیبهشت آنقدر عزت نفس و تسلط به نفس وجود دارد که بتواند به هر نوع خواسته و تمایلی لگام بزند و اتفاقا چقدر بهتر است که او همیشه این کار را هم بکند زیرا اگر یکی از والدینش متولد برج حمل ( فروردین ) و یا اسد ( مرداد ‌)باشند، در او قدرت نشان دادن خشونت و بر پا کردن آشوب برای رسیدن به هدف وجود خواهد داشت

 

اگر چنانچه به هنگام تولد تحت تاثیر برج ( اسفند) ویا جوزا ( خرداد ) قرار گرفته باشد، یک چنین قابلیت به مراتب بیشتری در وی مشاهده می گردد، اما علی الاصول زن متولد برج ثور است خوددار و در اکثر قریب به اتفاق آرام و ساکت و از این بابت خدا را شکر گزار بود زیرا عصبانیتش به راستی شدید و هم آور می باشد .

 

دغلباز و ناپاک نیست

 

مردها همیشه این صفت او را که اطرافیانش را همانطور که هستند مورد قبول قرار می دهد، می ستایند . به هیچ صورتی دغلباز و ناپاک نیست و از این دو نظر می توان رویش حساب کرد. دوستان صمیمی اش ممکن است افراد عجیب و خارق العاده ای از اجتماع باشند اما به هر حال اکثرا از کسانی هستند که به قول معروف سرشان به تنشان به می ارزد .

 

اگر با کسی که مورد علاقه اش نمی باشد، برخوردی پیدا کند، هرگز برای پایمال کردنش قدم پیش نمی گذارد بلکه صرفا او را نادیده می گیرند. زن متولد اردیبهشت می تواند به طرزی چشمگیر نسبت به دشمنانش بی تفاوتی از خود نشان بدهد در حالی که نسبت به دوستانش وفاداری را به حد کمال می رساند و در خوشی و ناخوشی ایشان را ترک نمی کند. عزم راسخ و پا بر جای او در دوستی تقریبا نظیر ندارد.

 

تا چه وقت دوست شماست

 

دوست متولد اردیبهشت ماه شما هیچ یک از این کارها را غیر معمول قلمداد نمی کند و هر کدام را به نحوی توجیه می نماید . تنها چیزی که او را از شما انتظار دارد ، این است که در مقابل دوستی صادقانه و اعتماد چشم بسته اش شما نیز مقابله به مثل کنید و اگر چنین نکردید، مانند قطعه ابری که در معرض وزش باد تندی قرار گرفته باشد، بی سر و صدا به گوشه ای پناه می برد و خود را از متن زندگی شما خارج می سازد.

 

نظیر همین عکس العمل را به هنگامی که ببیند دوستش توجه کافی به وی مبذول نمی دارد، از خود نشان می دهد، اما این حالت را شاید حمل بر حسادت او کرد. او به خوبی چشم چرانی های شوهر را تحمل می کند و بر خلاف زنان متولد برج حمل ( فروردین ) یا اسد ( مرداد‌ ) اگر شما در مقابلش از زن دیگری تعریف کنید ، بر افروخته نمی شود ، عصبانیت منهدم کننده او وقتی بروز می کند که شما به راستی پا از گلیم خود فراتر گذاشته باشید.

 

اگر طرز رفتار شما با زنان دیگر در ورای حدی باشد که او آن را مجاز می شمارد ، آن وقت واقعا حالت تهدید آمیزی به خود می گیرد.یک چنین حالتی دیگر ظاهر می شود و او واقعا باید در تنگنا قرار گرفته باشد تا عکس العمل شدیدی از خود نشان بدهد.

 

شما می توانید در یک میهمانی با خوشگل ترین زن ها گرم بگیرید، اما همیشه به خاطر داشته باشید که میزان تحمل همسر متولد اردیبهشت ماهتان را بیش از حد متعارف مورد آزمایش قرار ندهید. وقوف به این حقیقت که تحمل و گذشت او بر خلاف آنچه که ظاهرا به نظر می رسد، دارای حد و مرزی است، برایتان جنبه حیاتی دارد . اگر شما هرگز عصبانیت او را ندیده اید ، بهتر است هرگز آرزوی دیدنش را هم نکنید .

 

اهل فلسفه بافی نیست

 

مشهور است که زن ها خیلی بیش از آنچه تابع عقل خود باشند، پایبند احساسات خویش هستند اما این حرف به هیچ صورت مفهومش این نیست که یک زن متولد اردیبهشت عاقل و چیز فهم نمی باشد . او می تواند یک زن هم صحبت و یک همدم بسیار خوب برای یک مرد باشد ، اما شخصا عشق سینه چاک درگیر شدن با موضوعاتی نظیر مسائل علمی نیست.

 

چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

فارغ التحصیل شدن از دانشکده های متعدد اصلا جزو برنامه زندگی اش نمی باشد، داشتن یک اطلاعات را برای آنکه از قدر و منزلت معلومات داشتن برخوردار باشد، کافی می داند . وقوف به علت هر چیز و درک انگیزه هم رویدادی برایش خیلی مهم محسوب می گردد ، با وجود این دو کسی نیست که ساعت ها وقتش را صرف مطالعه عقاید فلاسفه بکند و یا اینکه بگردد ببیند اختلاف ایدئولوژیست های بزرگ چیست.

 

او یکی از طرفداران جدی فکرهای عملی است بدون اینکه بخواهد در لابلای تار و پودهای یک فکر یا ایده دست و بالش بند بشود . پاهای او محکم روی زمین قرار گرفته و او یک موجود عاقل و دانای خاکی است .

 

کمتر اتفاق می افتد که زن متولد این ماه آدم نا آرامی باشد، او پیوسه کوشش دارد تا جریان زندگی اش عادی و طبیعی به سیر خود ادامه بدهد و از درگیر شدن یا کشمکش ها و زد و بندها بیزار ست ( مگر اینکه به هنگام تولدش ماه در برج جوزا ( خرداد ) بوده باشد که در این صورت برخی اوقات دست به انجام کارهایی می زند که مفایر با تمایل ذاتی اش به زندگی آرام است )

 

او به هیچ صورتی یک موجود احساساتی محسوب نمی گردد و ره این دلیل زندگی با او برای شما بسیار آسان است اما فراموش نکنید که یک هدف یا فکر وقتی نظر کامل او را به خود جلب می کند که به وی گفته شود این کار برایش خوب است و یا اینکه همه این کار را می کنند . یک چنین نصایح او را کسل می کند. برای ایجاد عکس العمل مناسب باید وی را مطمئن ساخت که از کار مورد نظر رضایت باطنی پیدا خواهد کرد .

 

دوستدار گل و زیبایی

 

شما کمتر ممکن است زن متولد اردیبهشتی را ببینید که از دیدن چند گل مصنوعی در گلدان خوشش بیاید و از دیدن آن لذت ببرد . گل های او بایدحقیقی باشند و احساس واقعی و بویی خوش از آن ها به مشام برسد .

 

تا جایی که برایش امکان داشته باشد خانه را با گل های مختلف می آراید . همیشه عطرهای خارجی و احیانا قدیمی را بکار می برد در حالی که تعدادی از ایشان برعکس ، بوی طبیعی ، یک بدن کاملا شسته و کاملا تمیز و هوای آزاد و بوهای خوش طبیعی، مثلا بوی نان تازه ای که در تنور پخته می شود، آشکارا قابل رویت است .

 

بوی چمنی که بعد از یک شب بارندگی زده شده است ، او را سرشار از شادی و نشاط می سازد . این هشداری است به شما که همیشه بعد از اصلاح عطر خوش بویی به کار ببرید و در خرید ادوکلن کمال دقت را مبذول دارید .

 

همانقدر که او به بوهای خوش علاقه نشان می دهد ، از بوهای ناخوش و بد متنفر است . او کسی نیست که بتواند و یا بخواهد بوی بد را تحمل کند . پس هرگز به کارهای معمولی و خانه داری وادارش نکنید مگر اینکه خودتان پشت سرش بایستید و مرتبا اسپری خوش بویی در آشپز خانه بزنید .

 

احتمالا یکی از علل مسائل کوچک خانوادگی در منزلی که خانم آن متولد اردیبهشت است، بوی آشپزخانه و طبخ غذا است . در مورد بوهای خوب وبد علاقه او به طبیعت نقش عجیبی ایفا می کند ، در یک خانه روستایی بوی اصطبل ، و یا در کنار دریا بوی ماهی های صید شده شامه را به هیچ عنوان نمی آزارد زیرا اینها دارای بوهای طبیعی هستند . با توجه به این نکات شما خیلی راحت می توانید کاری کنید که او همیشه راضی باشد .

 

چه رنگ هایی را دوست می دارد

 

مشابه همین حساسیت را نسبت به رنگ ها نیز می توان در او دید و هر قدر رنگ ها غنی تر باشند ، بیشتر نظر او را جلب می کنند و در این میان رنگ آبی اثر عجیب بر روی او دارد . این رنگ اعم از اینکه آبی آسمانی باشد یا آبی نیلی می تواند به راحتی او را ازخود بیخود سازد . رنگ های صورتی و قرمز کمرنگ نیز بیش و کم همین اثر را روی او می گذارند .

 

پس وقتی می خواهید به دیدن یک دختر متولد اردیبهشت بروید، خیلی بهتر خواهد بود که یک کراوات آبی بزنید و یا پیراهن صورتی بپوشید، اما مواظب باشید که این دو را یک جا بکار نبرید؛ زیرا علاقه عجیب او به طبیعت موجب شده است که حساسیت زیادی نسبت به هماهنگی بین رنگ های مختلف از خود نشان بدهد و اصلا مایل نیست که دوستانش به صورت پرده قلمکار لباس بپوشند. از نظر غذا به طعم آن سخت اهمیت می دهد .

 

اگر او را برای شام به رستوران می برید ، محلی را انتخاب کنید که سر آشپز خوب و معروفی داشته باشد . رستورانی که قبل از غذاسوپ لوبیا سرو کند ، بدون شک نظر او را از شما بر می گرداند . علاقه او به غذاهای خوش طعم موجب می شود که علی الاصول آشپز قابلی باشد .

 

احتمالا هیچ کس به اندازه زن متولد این ماه نمی داند که یک معده خالی را چگونه باید پر کرد و از انجا که معده یکی از دو کلید قلب مرد است ، آشپزخانه بزرگترین حیله ای است که زن متولد اردیبهشت آن را برای به دام انداختن مرد دلخوهش بکار می برد .

 

علاقه به موسیقی و ساز و آواز

 

مناظر زیبای طبیعی و موسیقی وی را مثل جادو زدگان به خود جذب می کند و بیشتر زن های تولد یافته در دومین ماه سال یا شخصا سازی را می نوازد و یا اینکه لااقل علاقه خاصی به ساز و آواز و هنر نشان می دهند . بردن او به نمایشگاه های نقاشی و یا سالن های کنسرت در جلب نظرش فوق العاده مفید است و به همین ترتیب در ماه عسل هیچ کجا به اندازه نقاطی که بتواند خود را در دامان طبیعت ببیند، خوشحال نمی کند. او به راستی و با تمام وجود خود از عظمت طبیعت لذت می برد .

 

علاقه زن متولد اردیبهشت به طبیعت به قدری زیاد است که هیچ وقت نمی توان یکی از ایشان را یافت که روزی روزگاری به ییلاق و ده پناه نبرده باشد و یا صمیمانه عاشق اسب سواری و ماهیگیری نباشد.

 

در عشق بی پرواست

 

دختر متولد برج ثور در ابراز عشق بسیار بی پرواست اما شیفتگی اش نسبت به طبیعت و اعتقاد به اینکه همه چیز همان طوری است که دیده می شود ، اغلب موجب سردرگمی و گمراهی اش می گردد. اگر مردی فقط به ظاهر چنان بود که او می خواهد، صمیمانه دست هایش را به دور گردنش می اندازد و عاشقش می شود و شما اگر می خواهید دست های او را به دور گردن خود ببینید، سعی کنید دهانتان هرگز بوی سیر ندهد، رنگ هایی را که دوست ندارد، نپوشید و به هنگام ملاقاتش صفحه ای را روی گرام بگذارید که موسیقی تند و خشنی داشته باشد.

 

از نظر احساسات فوق العاده حساس و پاکباز است و به هیچ صورتی نمی خواهد که عشق شما نسبت به وی خدشه دار باشد زیرا یک عشق خدشه دار « طبیعی » و ملکوتی نیست.

 

در شیک پوشی طرفدار سادگی است

 

در لباس پوشیدن پارچه های نرم و لطیف را ترجیح می دهد و مدل لباس هایش را خیلی ساده اما با سلیقه انتخاب می کند و به این دلیل از طرفداران لباسهای اسپرت است. لباسش باید حتی المقدور راحت باشد و خیچ بعید نیست که سر چشمه یک چنین تمایلی همان عشق به طبیعت در خود احساس می نماید.

 

اگر بر حسب اتفاق به هنگام تولد تحت تاثیر برج دلو ( بهمن ) قرار گرفته باشد، احتمال وجود دارد که گاهگاهی پی لباس های فانتزی برود اما حتی در این حالت نیز لباس هایی انتخاب می کند که به درد بخور باشند.هر قدر بیشتر او را بشناسید ، بیشتر به این موضوع پی می برید که او منبع نیرو و قدرت است .

 

کمتر ممکن است از کسی توقع داشته باشد مگر در محدوده عشق و وفاداری، و اگر خواسته اش برآورده شد، صمیمانه قدر شناسی می کند . اطرافیانش عاشق صداقت و راستی او می باشند . همنشینی با او مثل یک حمام گرم آرام بخش است و اتفاقا خودش هم عاشق استحمام است با آب گرم همراه با مقدار زیادی لوسیون ، انواع روغن های زیبایی وصابون های خوش بو است .

 

حمام منزل او همیشه شباهت به حمام افسانه ای کلئوپاترا دارد و به طوری که آدم گاهی فکر می کند وقتی او حمام می گیرد، چند کنیز به ردیف می ایستند و هر کدام حوله ، لباس ، وسایل آرایش ودیگر لوازم شخصی او را برایش آماده می کنند .

 

مخالفت با شتابزدگی

 

به هنگام آشنایی با یک چنین زنی خیلی زود متوجه می شوید که سخت مایل است احترامش مخصوصا در مجامع عمومی کاملا حفظ شود وشما با دانستن ماه تولد او بهتر است سخت مراقب این موضوع باشید . نکته دیگری که لازم است به خاطر داشته باشید، این است که او تمایل وافری به انجام آهسته و پیوسته کارها دارد .

 

در نتیجه اگر دستپاچه اش کنید و یا وادارش سازید که تعجیل به خرج بدهد ، عصبانی می شود و این کاری است که حتی امتحان کردنش هم جایز نمی باشد . روش طبیعی او آهسته کاری است و تقریبا هرگز اتفاق نمی افتد که از این شیوه تخطی کند . اما این امکان هم وجود دارد که از روی عصبانیت گاهی سخت از خود شتابزدگی نشان دهد .

 

یک رگ لجبازی

 

از نظر بچه داری و مادر بودن صبرش در تحمل ناملایمات و شیوه آهسته کاری اش موجب می شود که مادری مهربان، بردبار و تمام عیار باشد . او کودکان تازه به دنیا آمده را سخت دوست دارد و به آن ها عشق می ورزد ، اما هر قدر بچه ها بزرگتر می شوند، رفتار او جدی تر و توقعاتش بیشتر می گردد .

 

مادری که در اردیبهشت متولد شده باشد، وقتی ببیند که بچه نوجوانش دیگر مانند سابق حرفش را گوش نمی کند و به فرمان هایش گردن نمی نهد ، ‌عصبانی می شود. او قادر به تحمل یک چنین رویدادی نیست . در یک چنین مواردی است که گاهی عصبانیت منهدم کننده اش ظاهر می گردد

 

او نسبت به تنبلی و مخصوصا در هم و برهمی کودکانش از خود عکس العمل شدید نشان می دهد و به همین دلیل هم بچه های یک چنین مادری از جمله بچه های نادری هستند که پیوسته مواظب هستند اسباب و اثاثیه و اتاقشان مرتب و کارهایشان انجام شده باشد .

 

عشق زن متولد این ماه به زیبایی و هماهنگی رنگ ها و دکوراسیون اتاق ها ومنزل موجب می شود که پیوسته با آنچه که بچه های نوجوانش در اتاق های خود انجام می دهند و عکس ها و تصاویری که به در و دیوار می چسبانند ، مخالف باشد.

 

در خارج از کادر سلیقه برخورد او با بچه هایش فوق العاده کم است ، به طوری که با گذشت ایام بچه ها به تدریج احساس می کنند که او خیلی پیش از آنکه معلم و دستور دهنده باشد، یک دوست صمیمی و وفادار است.

 

بچه های یک چنین زنی بعد از آنکه از آب و گل در آمدند و خود صاحب خانه و زندگی شدند ، بدون شک از مادر خو به عنوان یک زن فهمیده و مهربان در دوران کودکی ، و یک دوست صمیمی و یک رنگ در دوران نوجوانی و بزرگسالی نام می برند .

 

مدد کار شوهر

 

زن متولد برج ثور لوس نیست و کمتر اتفاق می افتد که از چیزی شکایت داشته باشد. او زنی است که اگر اقتصاد خانواده اش مواجه با بحران موقتی ای شد ، آرام و بدون اعتراض کاری برای خودش پیدا می کند و به کمک شوهرش می شتابد . در وجودش تنبلی نهفته نشده است و با آرام بودن شیوه زندگی و حرکاتش ، بسیار پشتکار دار است.

 

او می تواند مانند یک مرد از نردبان بالا برود و اتاق های منزلش را رنگ کند ، اما توقع دارد که بعد از آن روز را به آرامش بگذراندو راحت بخوابد. او با سر بلندی دوش به دوش شوهرش کار می کند ولی کمتر اتفاق می افتد که بخواهد از شوهرش پیشی بگیرد و یا برتری احتمالی خود را بر او ثابت کند.

 

بسیاری از زنان متولد این ماه صمیمانه به شوهر خود کمک می کنند تا به درس خود ادامه بدهد و تخصصی بگیرد و یا اینکه در صورت لزوم نامه ها و نوشته های او را در منزل ماشین می نماید. اما یادتان باشد که به همان اندازه که یاری دهنده است ، خواهان دریافت یاری دیگران نیز می باشد ، اما از مردی که این کار را با ترحم انجام بدهد یا او را قادر به انجام کاری نداند، به شدت متنفر است ، اصولا او از هر نوع ضعفی نفرت دارد .

 

تحمل درد و رنج

 

قدرتش در تحمل درد و خونسردی اش در مواجه شدن با ناملایمات جنبه خارق العاده دارد و در این مورد حتی از زنان متولد برج عقرب ( آبان ) نیز جلوتر است.من روزی در بیمارستان زنی را دیدم که بنا تود جراحی خطرناکی روی او صورت بگیرد . خودش هم از خطر این کار اطلاع داشت. وقتی پرستاران وارد اتاق شدند تا او را به اتاق عمل ببرند، شوهرش که در کنارش نشسته تود، بی اختیار به گریه کردن افتاد و این یک نمونه کامل از خونسردی خاص زنی بود که در ماه اردیبهشت به دنیاآمده بود .

 

او در لحظه ای که برانکارش را به داخل اتاق عمل می بردند، سرش را بلند کرد و به شوهرش گفت:« یادت نرود گلدان ها را آب بدهی » .

 

زن متولد اردیبهشت هرگز نمی گذارد که احساساتش مانع از آن بشود که واقعیات را نادیده بگیرد. مردی که با زن متولد اردیبهشت ازدواج کند، مطمئنا زن ضعیف النفس و بیکاره ای را به خانه نمی برد. این زن اگر چه انتظار دارد که شوهرش نیازمندی او و خانواده را در حد معقول برآورده سازد و اسباب و اثاثیه منزلش به بهترین وجهی که برایشان امکان دارد ، فراهم بشود ولی به هیچ صورت طالب ثروت های باد آورده نیست و دلش می خواهد که شوهرش به کمک او تدریجا به آرزوهای مشترک خویش جامه عمل بپوشاند.

 

او بسیار دور اندیش است وبه هین دلیل هم سعی وافر به عمل می آورد تا با همکاران شوهرش و خانواده آن ها رفت وآمد و دوستی برقرار سازد و آن ها را به منزل خود دعوت مینماید و با همسرانشان صمیصی می شود با حداکثر تضمین شغلی و تامین آینده را فراهم آورد .

 

او مادری است که اگر کودکش بیمار شود، شب های متوالی بر بالینش بیدار می نشیند و از ته دل از خدای خود می خواهد که به بهبودی اش کمک کند. او معمولا آدم متدین و معتقدی است وبه این دلیل در مواقعی که شوهرش با مشکلی روبرو می شود، خوب می تواند از نظر روحی و معنوی به کمکش بشتابد.

 

در قلب زن متولد برج ثور همیشه مکانی برای پذیرا شدن درماندگان وجود دارد، مکانی که در آن عشق و محبت به حد وفور یافت می شود، مکانی که هر توفان زده ای می تواند به آن پناه ببرد. زن متولد اردیبهشت روح واقعا بزرگی دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

خصوصیات و علائق جنسی مرد اردیبهشت ماهی

 

خصوصیات و علائق جنسی مردان متولد دی

 

طالع بینی، من در چه ماهی باید متولد می شدم؟

 

خصوصیات و علایق جنسی مرد متولد آذر

 

علائق روحی و جنسی مرد متولد ماه اسفند

در ادامه مطلبی درباره زن اردیبهشت ماه و رفتار با زن متولد ارديبهشت و روانشناسی زن اردیبهشت و طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت و روحیات متولدین اردیبهشت و خصوصیات اخلاقی زنان اردیبهشت و خصوصیات اخلاقی دختر اردیبهشتی و مادران اردیبهشتی را در نم نمک بخوانید.

زنی با نماد ثور که طبیعت را دوست می دارد ، مادر سخت گیری است ، همسری فداکار و یاری دهنده ، عاشق موسیقی و ساز و آواز است ، زن اردیبهشتی روحی بزرگ و بلندپرواز دارد.

از بسیاری جهات نمک زندگی محسوب می شود. در عشق بی پرواست. در شیک پوشی طرفدار سادگی است ، مخالف شتابزدگی است .دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نیست. کمی لجباز است.

متولدین زن این ماه اغلب کوتاه قد ، دارای ابروان پیوسته ، خوش زبان ، خود دار ، زودرنج هستند .بسیاری از زنان و دختران متولد این ماه از نظر شهامت و اخلاق از بسیاری از مردان جدی وخشن همت بیشتری دارند.

اگر چه ظاهر پرست قلمداد می شوند ، اما اهل نیکی و احسان هستند و اغلب هر آنچه که به دست آورده باشند ، از دست می دهند.

چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

دل و زبان آنها یکی است و نباید دروغ بگویند چرا که آسیب می بینند.معمولا از ناحیه سر دچار بیماری می شوند ، پس باید بیشتر مراقب این عضو بدن خود باشند.

اگر چه گاه دچار درد کمر می‎شوند که معمولاً از باد و قولنج می‎باشد.

وجود خال در قسمتی از بدن به نشانه بخت و اقبال آنها است.

رنگ مورد علاقه زن اردیبهشتی در انتخاب لباس معمولا سبز و آبی است. انگشتر یاقوت برای اینان بسیار مناسب است.

خصوصیات اخلاقی زنان اردیبهشت

زنان متولد اردیبهشت ، قادر به کنار آمدن با حجم انبوهی از مشکلات هستندو تمام تلاش خود را برای حفظ خانواده و کودکانشان به کار ببندند.زنان اردیبهشتی دارای روحیه جنگجویی نیستند امااگر لحظه ی احساس کنند که باید اعتبار خانوادگی خود را حفظ کنند ، قطعاً این کار را انجام میدهند.

وجه مادرانه زنان اردیبهشت

زنان اردیبهشتی علاوه بر مادر بودن برای فرزندان خود ، برای همسرشان نیز مادری می کنند. به مرور زمان برای والدین خود نیز نقش مادر بودن را به عهده میگیرند و با کمال میل همه را تحت حمایت مادرانه و معنوی خود قرار میدهند. همسری مهربان ، مادری بزرگوار و پر تلاش از خصوصیات اصلی زنان ازدیبهشتی است. حمایت کردن و تحت پوشش قرار دادن دیگران از جمله کارهایی است که با کمال میل انجام میدهند.

ابراز عشق و دوست داشتن دیگران ، مهمانی گرفتن و لطف کردن به دیگران نیز از خصلت های بارز زنان اردیبهشت است.

صداقت زنان اردیبهشتی

زنان متولد اردیبهشت داشتن صداقت و شفافیت را اصل مهم در برقراری رابطه با دیگران می دانند. از این رو هر چه بتوانید با زنان اردیبهشتی شفاف تر باشید قطعاً دستاورد بهتری خواهید داشت و روابط دوستانه طولانی مدت با آنها خواهید داشت.

علاقه به موسیقی و ساز و آواز

مناظر زیبای طبیعی و موسیقی به شدت او را مجذوب می کند. اغلب زنان اردیبهشتی یا شخصا سازی را می نوازد و یا اینکه لااقل علاقه خاصی به ساز و آواز و هنر نشان می دهند . بردن او به نمایشگاه های نقاشی و یا سالن های کنسرت می تواند در جلب نظرش بسیار مفید باشد. همینطور در ماه عسل هیچ کجا به اندازه نقاطی که بتواند خود را در دامان طبیعت ببیند ، او را خوشحال نمی کند ، چرا که با تمام وجود خود از عظمت طبیعت لذت می برد .

به قدری به طبیعت علاقمند است که نمی توان یکی از زنان اردیبهشت را یافت که روزی روزگاری به ییلاق و ده پناه نبرده باشد و یا صمیمانه عاشق اسب سواری و ماهیگیری نباشد.

عاشقی بی پرواست

دختر اردیبهشتی در ابراز عشق بی پرواست ، اما شیفتگی او نسبت به طبیعت و اعتقاد به اینکه همه چیز همان طوری است که دیده می شود ، اغلب موجب سردرگمی و گمراهی اش می گردد. اگر مردی فقط به ظاهر چنان بود که او می خواهد ، صمیمانه دست هایش را به دور گردنش می اندازد و عاشقش می شود و شما اگر می خواهید دست های او را به دور گردن خود ببینید ، رنگ هایی را که دوست ندارد ، نپوشید و به هنگام ملاقاتش صفحه ای را روی گرام بگذارید که موسیقی تند و خشنی داشته باشد.

زن اردیبهشتی فوق العاده حساس و پاکباز است و به هیچ صورتی نمی خواهد که عشق شما نسبت به وی خدشه دار باشد زیرا یک عشق خدشه دار ، طبیعی و ملکوتی نیست.

شیک و ساده لباس می پوشد

پارچه های نرم و لطیف را برای لباس ترجیح می دهد و مدل لباس هایش را خیلی ساده اما با سلیقه انتخاب می کند . طرفدار لباسهای اسپرت است. لباسش باید حتی المقدور راحت باشد و هیچ بعید نیست که عشق به طبیعت او را وادار به سادگی و زیبایی کند.

اگر تصادفا در زمان تولد تحت تاثیر برج دلو (بهمن ماه ) قرار گرفته باشده گاهی به سراغ پوشیدن لباس های فانتزی اما به درد بخور خواهد رفت. با شناخت بیشتر او بیش از پیش پی می برید که منبع نیرو و قدرت است.

کمتر از دیگران توقع دارد مگر در زمینه عشق و وفاداری.اگر نیازش را برآورده کنید صمیمانه قدرشناسی می کند. همه نزدیکانش شیفته صداقت و روراستی او هستند. کمتر ممکن است از کسی توقع داشته باشد مگر در محدوده عشق و وفاداری ، و اگر خواسته اش برآورده شد ، صمیمانه قدر شناسی می کند . اطرافیانش عاشق صداقت و راستی او می باشند .

حمام منزل زن اردیبهشتی شباهت بسیاری به حمام افسانه ای کلئوپاترا دارد و به طوری که آدم گاهی فکر می کند وقتی او حمام می گیرد ، چند کنیز به ردیف می ایستند و هر کدام حوله ، لباس ، وسایل آرایش ودیگر لوازم شخصی او را برایش آماده می کنند .

مخالف شتابزدگی

زن متولد اردیبهشت به شدت مایل است تا تا احترامش مخصوصا در مجامع عمومی کاملا حفظ شود و شما با دانستن این موضوع باید سخت مراقب رفتار خود باشید.

این خانم علاقمند است که کارهای خود را به صورت آهسته و پیوسته انجام دهد پس اگر او را دستپاچه کنید و یا وادارش سازید که کمی شتابزده عمل کند ، عصبانی می شود.بنابر این امتحان کردن آن هم جایز نمی باشد . روش طبیعی او انجام دادن کارها به طور آهسته است و شاید هرگز روش خود را تغییر ندهدمگر اینکه از روی عصبانیت بخواهد تعجیل داشته باشد.

مادر متولد اردیبهشت ماه

آهستگی و پیوستگی از او فردی با صبور و دارای تحمل بالا در برخورد با ناملایمات ساخته است . به همین دلیل مادری مهربان ، بردبار و تمام عیار می باشد . او به کودکان تازه متولد شده اش عشق بسیاری می ورزد ، اما هر قدر بچه ها بزرگتر می شوند ، رفتار او جدی تر و توقعاتش بیشتر می گردد .

اگر روزی مادر اردیبهشتی ببیند که فرزند نوجوانش مانند سابق حرف شنوی ندارد قادر به تحمل این شرایط نخواهد بود و در چنین مواردی گاه عصبانیت منهدم کننده اش ظاهر می گردد

تنبلی و شلختگی از نظر او معنایی ندارد و در برخورد با آن عکس العمل شدید نشان می دهد ، به همین دلیل فرزندان چنین مادری پیوسته مواظب هستند اسباب و اثاثیه و اتاقشان مرتب بوده و کارهایشان انجام شده باشد .

عشق زن متولد اردیبهشت به زیبایی و هماهنگی رنگ ها و دکوراسیون اتاق ها و منزل موجب می شود که پیوسته با آنچه که بچه های نوجوانش در اتاق های خود انجام می دهند و عکس ها و تصاویری که به در و دیوار می چسبانند ، مخالف باشد.

به جز موارد تمیزی و مرتب بودن ، برخورد کمتری با فرزندان خود دارد . به طوری که با گذشت ایام بچه ها به تدریج احساس می کنند که او خیلی پیش از آنکه معلم و دستور دهنده باشد ، یک دوست صمیمی و وفادار است.

فرزندان این مادر بعد از آنکه از آب و گل در آمدند و خود صاحب خانه و زندگی شدند ، بدون شک از مادر خو به عنوان یک زن فهمیده و مهربان در دوران کودکی ، و یک دوست صمیمی و یک رنگ در دوران نوجوانی و بزرگسالی نام می برند .

همراه همیشگی شوهر

چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

زن متولد برج ثور لوس نیست و کمتر از مشکلات شکایت می کند. اگر خانواده با بحران موقتی اقتصادی روبه رو شود بدون اعتراض با پیدا کردن شغلی مناسب به کمک شوهرش می شتابد . تنبلی در ذات او وجود ندارد و با آرامش و پشتکار ، شیوه زندگی خود را دارد .

قادر است مانند یک مرد از نردبان بالا برود و اتاق های منزلش را رنگ کند ، اما توقع دارد روز بعد از آن را در آرامش به استراحت بپردازد.او با افتخار به همراه همسرش کار می کند اما توقع پیش گرفتن از او را ندارد .

اغلب زنان اردیبهشتی صمیمانه به شوهر خود کمک می کنند تا ادامه تحصیل داده و تخصصی بگیرند .آنها حتی نامه ها و نوشته های شوهر خود را در منزل تایپ می کنند. اما به خاطر اشته باشید ب همان اندازه که یاری می رساند توقع دریافت یاری از دیگران را نیز دارد. به شدت از مردی که این کار را با ترحم انجام بدهد و یا قادر به انجام کاری نباشد ، متنفر است .

صبر زنان اردیبهشت

این خانم ها در تلاش برای استوار نگه داشتن زندگیشان و پابرجا بودنشان زنانی به دور از قهر و تنش و بحث هستند. صبر و تحمل مشکلات از خصوصیاتی است که گاهی باعث اشتباه دیگران در شناخت زنان اردیبهشت میشود. به این دلیل که صبوری متولدین اردیبهشت باعث میشود دیگران به اشتباه تصور کنند همیشه پذیرفته میشوند و هیچ ایرادی ندارند ، اما روزی که تحملشان طاق شود ، شما با زنی استوار مشاهده میشوید که به هیچ وجه دیگر از اشتباه شما کوتاه نمیاید و آتشی به پا میشود که برای خاموش کردن آن تلاش بسیار زیادی را میطلبد. بهتر است از صبر و شکیبایی آنها هرگز سو استفاده نکنید.

زن اردیبهشتی چگونه مردی را دوست دارند؟

زنان متولد اردیبهشت ، بسیار باانگیزه و پرتلاش هستند و سرشار از احساس عشق و علاقه به زندگی می باشند.از همین روی قادر به تحمل مردان بی انگیزه نیستند. اما به خاطر داشته باشید که اگر مردی بتواند در شغل و حرفه خود تلاشگر باشد ، زن متولد اردیبهشت میتواند از او مردی بزرگ بسازد که در طول زندگی در کنار او باشد.

دختر اردیبهشتی صادق و تا اندازه ای کمال گرا است اما از زنانگی خود به عنوان حربه استفاده نمیکند و خود را وسیله ایی برای انتخاب مردان نمیداند ، به همین دلیل می تواند در عین آسایش انتخابگر و هدفمند عمل کند. چرا که به اندازه ای دارای عزت نفس است که میداند از زندگی و آینده خود چه می خواهد.

زن اردیبهشتی دچار سرگشتگی و بلاتکلیفی نمی شود و در اغلب موارد ، مسئولیت خود و اطرافیانش را میپذیرد. اما باید متوجه خشم زن اردیبهشتی باشید و به هیچ وجه از محبت و صبوری او سوء استفاده نکنید.

انرژی روانی زنان دیمیتر و آرتمیس

طبیعتگردی ، موسیقی و هنر از خصوصیات اصلی زنان دیمیتر است. طبیعت و هر آنچه به منبع انرژی طبیعی مربوط باشد ، میتواند وجود زنان دیمیتر را آرام کند و آنها را از سطح بالایی از انرژی بهره مند کند. این خصلت نیز در زنان آرتمیس نیز مشهود است و تأثیر بسزایی در روحیه و روان زنان آرتمیس دارد.

اگر بخواهیم با شناخت خصوصیات اخلاقی مربوط به هر ماه و همچنین مشابهت های شخصیتی کهن الگوی یونگ زنان اردیبهشتی را به طور دقیق بررسی کنیم ، باید بدانیم هر فردی با شناخت ضعف های خود میتواند به دنبال بهبود ضعف ها و پیدا کردن راهی برای رشد خود باشد.

زنان دیمیتر و آرتمیس ، باید کنترل گری خود را در اطرافیان کم رنگ تر کنند و سعی کنند در روابط خود تعادل ایجاد کنند. این تعادل را میتوانند از حمایت کردن متعادل دیگران و سرویس دادن کمتر به دیگران تجربه کنند و اجازه بدهند هر فردی مسئولیت کارهای خود را به عهده بگیرد و وظایفی برای انجام دادن داشته باشد.

در این صورت هم خود میتواند آسایش بیشتری را تجربه کند و هم اطرافیان آنها از بی مسئولیتی و بی کفایتی خارج میشوند و میتوانند وظایفی را به عهده بگیرند.

رابطه دوستانه زن اردیبهشتی با دیگران

وابستگی بسیاری به دوستان خود دارد و ممکن است حتی به ناحق از دوستانش دفاع کند . برای حل مشکلات دوستان ، سریع پیش قدم می شود و کمک مالی کرده و در حد امکان خود به آنان هدایایی می دهد.

اگر دوست شما متولد اردیبهشت است بدانید که برای هر کاری توجیهی دارد و انجام آن را غیر معمول نمی داند.تنها انتظاری که از شما دارد ، این است که در مقابل دوستی صادقانه و اعتماد کامل او ، شما نیز مانند او رفتار کنید. در غیر اینصورت مانند قطعه ای ابر که در معرض وزش باد تندی قرار گرفته باشد ، بی سر و صدا به گوشه ای پناه می برد و از زندگی شما خارج می شود.

مانند همین واکنش را زمانی مشاهده می کنید که بداند دوستش توجه کافی به وی مبذول نمی دارد ، به خوبی چشم چرانی های شوهر خود را تحمل می کند و بر خلاف زنان متولد فروردین یا مرداد ، اگر شما در مقابلش از زن دیگری تعریف کنید ، بر افروخته نمی شود ، بلکه زمانی عصبانیت شدید او را می بینید که پا را از گلیم خود فراتر گذاشته باشید.

شما می توانید در یک میهمانی با خوشگل ترین زن ها گرم بگیرید ، اما همیشه به خاطر داشته باشید که میزان تحمل همسر متولد اردیبهشت ماهتان را بیش از حد متعارف مورد آزمایش قرار ندهید . تحمل و گذشت او بر خلاف آنچه که در ظاهر نشان می دهد ، دارای حد و مرزی است ، اگر تا کنون عصبانیت او را ندیده اید ، بهتر است هرگز آرزوی دیدنش را هم نکنید .

اعتماد به نفس زنان اردبیهشت ماهی

زنان متولد اردیبهشت ، اعتماد به نفس بالایی دارند.این اعتماد به نفس از لحظه تولد همراه آنهاست.آنها به خوبی می دانند که توانایی حل هر مسئله و از میان برداشتن هر مشکلی را دارند.اما اگر در لحظه تولد ، ستاره دیگری بدرخشد ، این اعتماد از بین رفته و ضعیف تر می شود.

عنصر عشق در زنان اردبیهشتی

صداقت در عشق و انسان دوستی در میان زنان اردیبهشتی موج می زند.او از آن شخصیت هایی است که اگر عاشق شود با تمام وجود وابسته می شود. اگر معیارهای خد را در عشق پیدا کند در هر شرایطی احساس خوشبختی و سعادت می کند . با جاذبه پر قدرتی که توسط ونوس بهه او داده شده است ، توانایی به دست آوردن سریع مرد مورد علاقه اش را دارد. البته ممکن است در مورد مسائل عشقی ، مرتکب اشتباه شود زیرا با وجود منطقی و با ثبات بودن در هر موردی ، احتمال دارد در عشق شاتبزده عمل کند و تصمیم درستی اتخاذ نکند ، مثلا اگر عاشق فردی شود که به هیچ وجه مناسب و شایسته او نباشد.حتی اگر چنین مردی او را استثمار کند ، چشم پوشی کرده و اعتراض نکند.

درد و رنج زنان متولد اردبیهشت ماه

زن مغرور اردیبهشت در مقابل درد و رنج بسیار صبور و مقاوم است وهرگز لب به شکایت باز نمی کند چرا که ابراز درد و رنج برای او نقطه ضعف محسوب می شود .حتی در مقابل درد جسمانی نیز آرام بوده و صبر و تحمل نشان می دهد.

تمایل به تجملات

صبور بودن زن اردیبهشت در شرایط سخت و بی پولی ، نشان دهنده عدم علاقه او به وسایل لوکس و گرانقیمت نیست . او حتی از دیدن اشیا گرانقیمت و زیبا لذت وافری می برد .

افراد مشهور متولد اردیبهشت ماه :

ویلیام شکسپیر

بالزاک

کاترین کبیر

سالوادور دالی

ملکه الیزابت دوم

گری کوپر

الیور کرامول

الا فیتز جرالد

برتراند راسل

بارابرا استرایسند

هنری فوندا

زیگموید فروید

ادری هپبورن

1. خصوصیات بارز زنان اردیبهشت ماه چیست؟

مهربانی و محبت مادرانه ویژگی بارز زنان متولد اردیبهشت ماه است. اگر بتوانیم یک زن را با محبت بی دریغ بشناسیم قطعاً باید به زنان متولد اردیبهشت نگاهی بیاندازیم.

2. چه مردانی مناسب زنان اردیبهشت ماه هستند؟

مردانی که زرنگ و متعهد هستند و برای خانواده شان تلاش میکنند مردان مناسبی برای زنان متولد اردیبهشت ماه هستند. داشتن سبک زندگی معمولی به نظر زن اردیبهشت زندگی سعادتمندی است.

3. رگ خواب زنان متولد اردیبهشت ماه چیست؟

فرزندان زنان متولد اردیبهشت ماه رگ خواب این گروه از زنان هستند. اگر به فرزندان و خانواده یک زن متولد اردیبهشت ماه احترام بگذارید در واقع رگ خواب او را پیدا کرده اید.

4. کهن الگوی زنان متولد اردیبهشت چیست؟

کهن الگوی دیمیتر یا کهن الگوی مادر که میتواند مادری مهربان درونگرا و پر از هراس از دست ندادن فرزندانش باشد. خدابانوی خستگی ناپذیر است و بسیار روزی دهنده و مهربان و صمیمی.

5. چه رنگ هایی را دوست می دارد؟

هر قدر رنگ ها غنی تر باشند ، در نظر او جذاب تر خواهد بود و در این میان رنگ آبی اعم از اینکه آبی آسمانی باشد یا آبی نیلی می تواند به راحتی او را ازخود بیخود سازد . رنگ های صورتی و قرمز کمرنگ نیز همین اثر را روی او می گذارند

اردیبهشت با فروردین :

متوسط ؛ ممکن است مشکل داشته باشند که قابل حل شدن است

اردیبهشت با اردیبهشت :

متوسط ؛ نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید

اردیبهشت با خرداد :

متوسط ؛ تیزهوش ، کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند

اردیبهشت با تیر :

بسیار خوب ؛ خانواده دوست ، خونگرم ، پیوندی محکم و استوار

اردیبهشت با مرداد :

بسیار خوب ؛ عاشق پیشه با صداقت وفادار ، پیوندی مملو از آرامش

اردیبهشت با شهریور :

خوب ؛ جوانمرد ، باسخاوت ، مددکار و بدون مشکل

اردیبهشت با مهر :

متوسط ؛ اهل اعتدال ، معاشرتی ، خونسرد و کمی حسادت

اردیبهشت با آبان :

خوب ؛ آرمانگرا ، بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار

اردیبهشت با آذر :

متوسط ؛ جسور ، بی پروا ، نیازمند با آزادی و بدون تفاهم

اردیبهشت با دی :

بسیار خوب ؛ با ثبات ، راز نگه دار ، پیوندی مستحکم و پابرجا

اردیبهشت با بهمن :

بد ؛ کنجکاو ، آزادیخواه ، آرمانگرا ، ایده متفاوت از یکدیگر

اردیبهشت با اسفند :

خوب ؛ اشخاصی تودار ، بسیار محتاط ، توانایی سازگاری با یکدیگر را دارند

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

جدول لیگ برتر و جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نتایج لیگ برتر فوتبال ایران و برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران و جدول رده بندی لیگ فوتبال ایران جام خلیج فارس و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران و صدرنشین لیگ برتر و قعر نشین لیگ برتر در نم نمک.

مهدی کوشکی بازیگر نقش محمود ملقب به هویج در فیلم سیاه باز و بیوگرافی مهدی کوشکی و نقش محمد در فیلم سیاه باز و زندگینامه مهدی کوشکی در نقش هویج در سیاه باز در نم نمک.

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

متولد اردیبهشت پیرو هوای دل و احساس حقیقی خود است. بردباری و ثبات زنان و مردان متولد اردیبهشت -سمبل این برج نشانه ی ثبات زمین است- ریشه در جسم و لذت ایشان دارد. اگر با دختر متولد اردیبهشت ماه قرار ملاقات دارید، او کیفیت چیزهایی که می بیند، احساس می کند، می چشد و بوهای خوب را دوست دارد. بنابراین اگر می خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید، او را به جایی ببرید که غذاهای خوب، نور ملایم و موسیقی دلنشینی دارد.

سیاره حاکم بر اردیبهشت، زهره است که در افسانه های کلاسیک روم، الهه زیبایی و عشق جنسی بود. در نتیجه صمیمیت فیزیکی بخش مهمی از روابط عاشقانه برای متولد اردیبهشت است. ایشان نه مانند متولدین بهمن خونسرد و کناره جو هستند و نه مانند متولدین اسفند عشقی گاه به گاه دارند. مردان و زنان متولد اردیبهشت در بسیاری از جنبه های فیزیکی احساس عشق می کنند و بی تفاوتی همسرشان در این زمینه ها را به عنوان نشانه ای از فقدان صمیمیت تلقی می کنند. نشان دادن صمیمیت های فیزیکی برای احساس نزدیکی و پیوستگی با همسر متولد اردیبهشت ماه تان بسیار مهم است.

یکی از جنبه های مرتبط با عشق در زندگی یک دختر متولد اردیبهشت ماه ، نیاز به امنیت است. بیش از فانتزی های شاعرانه و عاشقانه در یک رابطه، دختر متولد اردیبهشت ماه به عواطف شدید و نیز امنیت جسمی نیاز دارد. دلیل آن این است که متولد اردیبهشت ماه به جنبه عملی زندگی علاقه مند است. در حالی که شب های مهتابی و یک قطعه موسیقی عاشقانه بسیار خوب هستند؛ اما دختر متولد اردیبهشت بدون هیچ گرفتاری عاشقانه ای، علاقه مند است بداند شما تا چه حد در شغل خود تثبیت شده اید. بنابراین اگر تصمیم جدی برای ازدواج با یک دختر متولد اردیبهشت ماه را دارید؛ مطمئن شوید که او از عشق شما احساس اطمینان می کند؛ زیرا کمترین اشاره از توجه سرگردان شما می تواند علامت بی علاقگی یا حتی بی وفایی و خیانت از جانب شما باشد. یک دختر متولد اردیبهشت ماه برای اینکه خود را به یک رابطه دراز مدت بسپارد نیاز دارد کاملا احساس امنیت کند.

وفاداری در یک رابطه عاشقانه، برای دختر متولد اردیبهشت ماه یک نیاز حیاتی است. آن ها عاشقانی ثابت قدم هستند و زمانی که در رابطه ای قرار گیرند بقیه عمر خود را به راحتی با همسرشان طی می کنند. با این حال ایشان به خودشان وفادارترند و همان اندازه تعهد را از همسر خود انتظار دارند. در کتاب قوانین روابط آن ها، خیانت در شمار جنایات دسته بندی می شود. بنابراین اگر زندگی آرام و عاشقانه ای در کنار متولد اردیبهشت ماه را خواهانید حواستان به اعمالی که انجام می دهید باشد. تمایل شما برای تلافی شایسته ی، وفاداری دختر متولد اردیبهشت ماه، می تواند او را با شما یکی کند. اگر با یک دختر متولد اردیبهشت آشنا شده اید و گزینه های بسیارِ دیگری در سر دارید، تصمیم بگیرید که می خواهید کدام را نگه دارید. در طبیعت متولد اردیبهشت نیست که شریک زندگی اش را با دیگران به اشتراک بگذارد. در نتیجه ممکن است متولد اردیبهشت ماه در مواقعی از راه نشان دادن تقلاهای مشتاقانه ی از حسادت خود وارد شود. ممکن است نامزد متولد اردیبهشت تان در تمام ملاقات های آخر هفته، از شما سوال کند یا اصلا شک کند که آیا شما تمام شب های طول هفته را سر کار بوده اید یا نه. این نوع مالکیت ممکن است، همیشه یا گاهی اوقات شریک زندگی را دچار احساس در احاطه بودن کند و او را به حالت تدافعی ببرد.

از دیگر ویژگی های مربوط به متولد اردیبهشت که بدنام است، لجاجت می باشد؛ که با توجه به نماد گاو نر برای این برج، بسیار جای تعجب است. در کل شما ممکن است معشوقه متولد اردیبهشت خود را فردی آرام و متین و شاد در انجام شغل بیابید؛ اما زمانی که سوزنش روی آوردن استدلال و برهان گیر می کند، همچون گاو نری، سرسختانه بر مواضع خود می ایستد و پافشاری می کند؛ حتی شاید زمانی که می داند ممکن است اشتباه کند. از همه بدتر زمانی است که شما را در گوشه ای گیر بیندازد؛ ممکن است با خوی افسانه ای متولد اردیبهشت، پاسخ تان را بدهد و شروع به تهدید سرکوب هر چیزی که بر سر راه او ایستاده است کند.

چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

آن روی سکه ی عشق متولدین اردیبهشت در مورد امنیت، ممکن است گرایش بیش از حد به ماتریالیسم (مادی گرایی) باشد. برای یک متولد اردیبهشت ماه علاقه مندی هایی به کارها یا تجربیاتی که نتیجه ملموسی دارند وجود دارد. دختر متولد اردیبهشت ماه ممکن است از رفتن به تئاتر به اندازه شرکت در یک مجلس عروسی لذت نبرد. اگر شما شخصی با پشتوانه مالی قوی نیستید و با دختری که متولد اردیبهشت است معاشرت می کنید باید بدانید که او به لباس، مبلمان و جواهرات حساس است و غذا خوردن با صدای ملچ ملوچ را نشانه کم سوادی و فقر فرد می داند. از سوی دیگر دختر متولد اردیبهشت، فردی که واقعا پس انداز می کند، به نظر برسد؛ او چیزهای خوب و گران بهایی که می توان خرید را جمع می کند، اما از سوی دیگر ممکن است لذت شدیدی در ریخت و پاش از خود نشان دهد و چیزهایی را فقط به خاطر لذت بردن از آن بخرد. زیاده روی در عشق به مادیات ممکن است سبب شود دختر متولد اردیبهشت ارتباط کمی با جنبه های انسانی و معنوی زندگی داشته باشد. اما پس از اینکه دختر متولد اردیبهشت متعلق به شما شد، سخت و محکم در زندگی تان ریشه می کند و لذت و خوشی در کنار او را بسیار دوست خواهید داشت.

بنای طبیعت یک متولد اردیبهشت سبب غرور و افتخار او به خانه و خانواده اش می شود. به احتمال زیاد نقطه اوج یک رابطه برای او در ازدواج تعریف می شود. داشتن یک خانه بزرگ، یک خانواده دوست داشتنی و زندگی اجتماعی با نشاط، همراه با غذا و دوستان خوب رؤیایی است که اکثر دختران متولد اردیبهشت آن را در سر دارند. بنابراین اگر شما می خواهید دختر متولد اردیبهشت را تصاحب کنید، هم اکنون و سریعا در مورد این موضوع به نتیجه برسید و یا اینکه او ممکن است علاقه اش را به رابطه ای که نقطه مشخصی در آن نمی بیند از دست بدهد.

چیزهایی مثل وفاداری و امنیت برای متولد اردیبهشت بسیار مهم است زیرا او بر این باور است که این ها هستند که عشق را حفظ می کنند. اگر شما دختر مورد علاقه تان را پیدا کرده اید که از قضا متولد اردیبهشت ماه است؛ لطفا برای رسیدن به این تصمیم که آیا می خواهد در رابطه با شما بماند، صبر کنید. او ممکن است زمان زیادی بخواهد اما یک بار ذهنش را در مورد شما می سازد و مطمئن می شوید که او برای مدتی طولانی با شما می آید و کنارتان می ماند.

futurescopes.com

سلام، ممنون از متنتون به نظرم عالی بود و من خودم یه اردیبهشتیم و بیشتر خصوصیاتش صادق بود. خسته نباشی واقعا

سلام، خوشحالم که مورد توجه تون بوده و خوشتون اومده. ممنون از نظر شما 🙂

خواهش میکنم….کجایی هستین؟

ﺧﻴﻠﻲ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺣﺲ ﻟﺠﺎﺟﺖ ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺘﻴﺎ!!!!

ممنون از نظر شما خوشحالیم خوشتون اومده 🙂

درسته دقیقا همه خصوصیاتش در مورد من صادقه مخصوصا مادی گرا بودن

سلام مینو

اردیبهشتیی ای که من باشم همینه دیگ:)

واقعا درست بود من خودم اردیبهشتیم مخصوصن راجب لج بازی ک صحبت شده بود من خیلی لجبازم

منم خواستگاری اردیبهشتی رفتم مادیگرا بود وحشتناک. نشد. به غلط کردن افتادم.

من خودمم اردیبهشتیم.کاملا درسته.

عالی بود من ی دختری اردیبهشت هستم و کاملا دقیقا بود …❤

خیلی ممنون از وبسایت خوبتون استفاده کردیم.من خودم نامزدم بهمن ماهیه.این کارا را روش انجام دادم به نتایج خوبی رسیدم امیدوارم شماهم به جاهای خوبی برسید.





ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 

سیاره ونوس,سیاره زیبایی است و اگر وراثت در این مورد دخالت نکند به زن متولد اردیبهشت زیبایی و جذابیت هدیه می کند.شما او را احساساتی و با محبت می یابید و متوجه می شوید که برای جنس مخالف بسیلر جذابیت دارد.احتمالا بهترین راه برای ورود به فلب او,توجه و محبت زیاد است.او از تملق شنیدن لذت می برد,حتی اگر بداند منظور از این تملق جلب کردن عواطف و احساسات اوست.او از دریافت هدایا خوشش می آید و هر چه این هدایا غیر عملی تر باشد بهتر!عطر, گل,جواهر و چیزهای مشابه.لیکن او به احساسات نهفته در این هدایا,بیشتر از خود هدیه اهمیت می دهد.گرچه سلیقه او در مورد لباس و سایر لوازم دقیق است,انتظار ندارد که این هدایا افراطی و گزاف باشد.همسر اردیبهشت ماهی شما بسیار ایده آلیست و رمانتیک است.گرچه ممکن است خیلی امروزی به نظر برسد,ولی عمیقا علاقمند است اظهارعلاقه ای که به او می شود,به مدل قدیمی و سنتی,با تمام زرق و برق روزگار قدیم باشد.کنار آمدن با او آسان است.او سخنگوی خوبی است و می تواند بخوبی از عهده زندگی اجتماعی,شغلی و یا(اگر ورزشکار باشد)ورزشی برآید.اگر نخستین ملاقات شما در جمع صورت می گیرد,می توانید به وسیله با هوش بودن ولی تا حدودی کناره گیر بودن,بهترین تاثیرات را روی او بگذارید.اگر نخستین ملاقات شما در موقعیتهای شغلی و کاری صورت می گیرد بهترین تاثیر را به وسیله لایق بودن,منظم بودن و خوش قولی می توانید روی او بگذارید.او شما را با معیارها و ایده آلهای خودش ارزیابی می کند,بنابراین تا زمانی که حس کنید در او آمادگی کافی ایجاد شده است,در مورد نقاط ضعف خود محتاط باشید.غذای خوب,خلق و خوی او را دلپذیر می کند.دوست دارد برای غذاخوردن به مکانهای جدید برود و علاقمند است غذاهای تازه را چه در رستوران و چه در آشپزخانه منزل امتحان کند.

سلام، ممنون از مطلب خوبتون.

شما متولد چه ماهی هستيد؟

مرد محبوب اردیبهشت ماهی شما یک موجود زمینی و دلچسب است.او رفاه و آسایش,غذا و نوشیدنی خوب را دوست دارد و از انواع تفریحها لذت می برد. دوست دارد شما در ورزشهای خارج از خانه همراه او باشید.زمانی که می خواهد به سفرهای کوتاهی برای شکار و مشابه آن برود به طور طبیعی مصاحبت همجنسان خود را ترجیح می دهد. ولی در سایر مسافرتهای تفریحی همراهی شما برایش خوشایند است.در او این آمادگی هست که بیشتر از روی عواطف خود عمل کند تا از روی منطق.هر نوع جاذبه ای در وجود شما که طبیعت احساساتی او را ارضا کند موثرتر از هر نوع جر و بحث است.اگر او را همانطور که هست قبول داشته باشید بهتر با او کنار خواهید آمد.بهتر است از هر نوع کوششی برای ایجاد تغییرات اساسی در شخصیت او دست بر دارید.
طبیعت او تغییر را نمی پذیرد.او موجود شوخ و جذابی است.سیاره هدایت کننده ماه تولد او,ونوس,باعث می شود که بسیار اجتماعی و دارای رفتار دوستانه باشد.اردیبهشت ماه یک علامت خاکی و زمینی ثابت است,او دوست ندارد در مورد روش تن آسایی یا خوشگذارانی خود مورد ملامت و نزاع قرار بگیرد.این را به یاد داشته باشید و در عوض, شما سعی کنید خودتان را با شخصیت و سابقه زندگی او وفق بدهید.
از آنجا که اردیبهشت ماهی اهل عمل,به کسب و کار و پول علاقمند است,اگر با او راجع به مسایل مالی و شغلی بحث کنید,خوشش خواهد آمد.در غیر این صورت,اگر مایل نیستید,از طرح این مسایل پرهیز کرده و به صحبتهای عمومی دیگر بپردازید.او از بحثهای سیاسی و پروژه های مربوط به تعلیم و تربیت لذت می برد.سعی کنید به خاطر خودتان هم که شده سرگرمیهای مورد علاقه او را بپذیرید,بخصوص اگر معمولا اوقات زیادی را با یکدیگر می گذرانید.او زیبایی صورت و اندام را تحسین می کند.رنگهای روشن و شاد برایش جاذبه دارند. رنگهای تیره را فقط در صورتی دوست دارد که با یکدیگر تضاد تندی پیدا کنند.
گرچه او ایده خاصی در مورد اینکه چه نوع لباسی را شیک می داند ندارد,ولی از لباسها و لوازم آخرین مد خوشش می آید.در مورد تغییر فرم لباس پوشیدن یا آرایش موی خود و سایر مسایلی که به ظاهر مربوط می شوند,با او مشورت نکنید.او تصورش بر این است که از تغییر خوشش نمی آید,ولی در واقع از تازگی و نوآوری لذت می برد.به علت علاقه او به طبیعی جلوه کردن,عاقلانه است که همیشه آرایش ماهرانه ولی سبکی داشته باشید.
حتی پس از اینکه موفق به جلب عشق و علاقه او شدید,باید برای حفظ این علاقه بجنگید.علاقه ای که او به زیبایی دارد,صرفنظر از جذابیت شما,باعث توجه او به زیباییهای دیگران نیز می شود.اگر متوجه شدید توجه او به شما در حال کاهش است,سعی در مقداری نوآوری بکنید و مشتاقانه در کارهایی که او بخصوص از انجام دادنشان لذت می برد,مشارکت کنید.

هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.

مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.

چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم

او زنی شوخ وشنگ ، ظریف و زنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پرستش دوست دارد.

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

او وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.

یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.

اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست . او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟

مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.

او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.

او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید. این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.

وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

 طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).

وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.

در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود.

مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتار شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد.

دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.

او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

 

یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است  اجازه نمی دهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند، نظاره می کند.

 

منبع: samatak.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

©
2021 دقیقترین مطلب موجود

با نیروی وردپرس

چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم
چگونه دختر اردیبهشت ماهی را عاشق خود کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *