چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم

 
helpkade
چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم
چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم

داشتن بینی خوش فرم و کوچک تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد تا جایی که بسیاری از افراد برای زیباتر شدن چهره شان بینی بزرگ خود را به تیغ جراحی می سپارند . اما برخی از خانم ها به دلیل هزینه بالای عمل بینی و ترس از عمل ترجیح می دهند به جای عمل بینی با کمی تبحر در آرایش بینی خود را متناسب با صورتشان کنند . با این بخش از دنیای مد نمناک همراه شوید تا شما را با تکنیک های زیبایی آشنا کنیم که می توانند تاثیرات زیادی در زیبایی صورت داشته باشند.

کانتور:

شما برای کوچک کردن بینی خود می توانید یا از محصولات مخصوص کانتورینگ و یا از کرم پودرها ی 2-3 درجه تیره تر از پوستتان استفاده کنید. همچنین سایه چشم مات، قهوه ای نیز همان گونه عمل می کند پس می توانید از آنها استفاده نمایید. اگر تبحر زیادی در آرایش ندارید بهتر است به جای استفاده از کرم پودر از پودر استفاده نمایید.

چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم

هایلایت:

از هایلایتر مات برای کانتور کردن بینی استفاده کنید.شما می توانید از سایه چشم سفید/کرم روشن نیز برای این کار استفاده نمایید و رنگی دو سه درجه از پوست خود روشن تر را انتخاب نمایید.

قلمو برای کشیدن خط کانتور روی بینی:

قلموی زاویه دار:

برای کشیدن روی بینی از قلموی زاویه داراستفاده کنید . برای اینکه کنترل بیشتری روی حرکت قلم مویتان داشته باشید بهتر است قلم موی شما کوچک و سفت باشد.

قلموی پرپشت برای ترکیب و یا اسفنج آرایشی:

شما بهتر است برای ترکیب کانتورینگ از اسفنج بلندر یا قلموی پرپشت استفاده نمایید . اسفنج مخصوص ترکیب کرم روی صورت، از قلمو بهتر این کار را انجام می دهد.

مرحله 1:

برای اینکه نتیجه بهتری از کانتور حاصل شود و کنترل ما روی نتیجه نهایی بیشتر باشد پیش از کانتور از کرم پودر استفاده می شود اما به هر حال زدن کرم پودر قبل و یا بعد از کانتور، سلیقه شخصی است .

مرحله 2:

برای کشیدن دو خط در اطراف بینی خود قلم زاویه دارتان را به پودر/کرم/سایه کانتور بزنید و این دوخط را بکشید. کانتور خود را ملایم بزنید زیرا پاک کردن این مواد مشکل است.

روش صحیح کانتورینگ برای انواع بینی

اگر بینی از بالا تا پایین پهنی دارید ، خط خود را از نوک ابرو تا بالای پره های بینی بکشید و برای طبیعی به نظر رسیدن ،آن را در نوک ابرو ترکیب کنید .

کانتور بینی و باریک کردن بینی پهن با آرایش

اگر دارای پره های بینی پهن هستید ، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و سپس یک خط کوچک به سمت بیرون روی پره های بینی بکشید.

کانتور بینی برای لاغر نشان دادن پره های بینی

اگر نوک بینی شما نسبت به قسمت های دیگر بینی پهن تر است ، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و سپس دو خط مانند فلش به سمت داخل بکشید تا نوک بینی شما لاغر دیده شود.

مرحله 3:

یک قلم جدید برداشته و یا قلم موی خود را بشویید .

مرحله 4:

قلم خود را به پودر/کرم/سایه هایلایتر آغشته نمایید و یک خط نسبتا پهن از بالا تا پایین در مرکز بینی بکشید.

نکته:اگردارای نوک بینی و یا پایین بینی پهن هستید ، هایلایت را در نیمه راه قطع کنید و تا پایین نکشید.

مرحله 5:

برای ترکیب و محو کردن خطوط یک قلموی پرپشت یا اسفنج آرایشی بردارید و طوری ترکیب کنید که خطی دیده نشود واین دو رنگ نیز با هم ترکیب نشود و تنها از خطوط یک سایه باقی بماند. ترکیب ماهرانه خطوط کانتور سبب موفقیت بیشتر می شود.

 

 

صفحه اصلی میکاپ و آرایش صورت

کوچک نشان دادن بینی با آرایش

تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام

فالو میکنم

یکی از مهم‌ترین کاربردهای آرایش این است که معایب صورت را می‌پوشاند
یا اصلاح می‌کند. برای اینکه بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید، می توانید از این چند
ترفند آرایشی استفاده کنید و با کانتور کردن بینی، ظاهر آن را تغییر دهید.

چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم

اگر احساس می‌کنید بینی بزرگی دارید که با سایر اجزای صورت شما تناسب ندارد، جای نگرانی نیست. با کمک لوازم آرایشی و استفاده از چند تکنیک می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. در ادمه این تکنیک‌ها را یاد می‌گیرد. امروزه به لطف تنوع رنگ در محصولات آرایشی و استفاده از براش‌های مختلف و نحوه صحیح کانتورینگ با ایجاد سایه و روشن روی پوست، می‌توانید ایرادات و نواقص آن را پنهان کنید.

برای این که بینی تان را کوچک‌تر نشان دهید، می‌توانید از آرایش تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست خود استفاده کنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که در هر صورت این کار نمی‌تواند واقعا بینی شما را کوچک‌تر کند (تغییر فیزیکی در بینی ایجاد نمی‌کند) فقط باعث می‌شود، بینی شما کوچک تر به نظر برسد. هم چنین، اگر بینی خیلی بلندی دارید، کانتورینگ نمی‌تواند باعث شود که بینی شما از نیمرخ کوتاه‌تر به نظر برسد.

می‌توانید از
پودر یا کرم‌های پایه برای آرایش استفاده کنید اما بسیاری از مردم استفاده از پودر
را نسبت به کرم ترجیح می‌دهند. به این دلیل که کار کردن با آن راحت است و به راحتی
روی پوست محو می‌شود. شما می‌توانید از کانتور ها یا هایلایترهای مخصوص استفاده
کنید یا می‌توانید از سایه چشم مات برای کانتور کردن و هایلایت کردن استفاده کنید.
از مواد آرایشی درخشان و براق استفاده نکنید چون باعث برق زدن پوست می‌شود و ظاهری
غیرطبیعی و نامناسب ایجاد می‌کند.

ممکن است به چندین نوع براش برای آرایش کردن نیاز داشته باشید. اگر از پودر  استفاده می‌کنید، براش نرم انتخاب کنید. اگر از کرم استفاده می‌کنید، براش‌های سفت‌تر را انتخاب کنید.

پرایمر باعث کوچک شدن منافذ پوست می‌شود و کرم‌پودر پوست را یک‌دست می‌کند و برای کانتور کردن آماده می‌شود.

مطمئن شوید کرم
پودری که استفاده می کنید متناسب با رنگ پوست صورتتان باشد. این که کرم پودر را
روی مچ دست خود امتحان کنید ایده‌ی خوبی نیست چون رنگ کرم پودر روی پوست دست با
رنگ آن روی صورت معمولا متفاوت است.

صبر کنید تا کرم‌پودری
که زدید کاملا روی پوستتان تثبیت شود و بعد کانتور کردن را شروع کنید. این کار فقط
چند دقیقه زمان می‌برد.

از یک براش زاویه دار برای کشیدن یک خط باریک در وسط (تیغه) بینی استفاده کنید. سعی کنید خطی که می‌کشید خیلی ضخیم نباشد، چون باعث می‌شود بینی شما بزرگ تر از چیزی که واقعا هست به نظر برسد. از بالای بینی شروع کنید و تا نوک بینی ادامه دهید و زیر نوک بینی را انحنا ندهید.

براش زاویه دار را کنار بگذارید و از یک براش محو کننده یا یک اسفنج برای این کار استفاده کنید. براش را به آرامی تا وسط بینی بکشید و برای هر دو سمت بینی همین کار را تکرار کنید. با این کار فقط لبه‌ها را صاف و یکدست می‌کنید  و آنها را محو یا پهن نمی‌کنید. هایلایت کردن کمک می ‌ند تا صورتتان کشیده‌تر و برجسته‌تر شود.

از یک براش زاویه دار تمیز برای کشیدن سایه یا قسمت‌های تیره‌تر، از گوشه داخلی چشم تا سمت پایین آن استفاده کنید. سپس از یک براش محو کننده برای محو کردن بالای هایلایت‌ها استفاده کنید. برای کوچک‌تر کردن سوراخ‌های بینی گوشه‌های بینی را به خوبی سایه بزنید.

با کشیدن سایه در هر دو طرف بینی خود شروع کنید سپس سایه را زیر نوک بینی بکشید (فقط بالای سوراخ‌های بینی)، مطمئن شوید که سایه‌ها را به خوبی تا نوک بینی محو کرده باشید. این کار باعث می‌شود تا بینی شما سر بالا و کوتاه‌تر به نظر برسد.

با کشیدن سایه از قسمت داخلی چشم به سمت نوک بینی شروع کنید. هر دو خط زیر نوک بینی را به صورت منحنی u شکل در آورید. سعی کنید خیلی آن را تیز نکنید چون باعث می‌شود بینی شما غیر طبیعی به نظر برسد. به جای آن سعی کنید تا پهنای u را با پهنای بینی خود هماهنگ کنید.

بینی‌های کج گاهی اوقات بزرگ تر به نظر می‌آیند. هر دو طرف بینی را سایه بزنید. از گوشه داخلی چشم شروع کنید و تا بالای نوک بینی امتداد بدید. به جای کانتور کردن بینی سعی کنید تا حد ممکن خطوط را صاف تر کنید.

براش تا پایین بینی بکشید درست بین هایلایت و سایه. این کار باعث صاف شدن خطوط می‌شود. در مرحله بعد، سایه را به سمت صورتتان ادامه بدید. این کار را با براش زدن اطراف بینی انجام بدید. از قسمت‌هایی که هایلایت زدید شروع کنید و به سمت صورت ادامه دهید. اگر سایه‌ای به نوک بینی خود می‌زنید حتما آن را با چرخاندن براش در اطرافش صاف کنید.

با این کار آرایش کانتورینگ روی صورت تثبیت و از تغییر آن جلوگیری می‌شود. همچنین این کار باعث می‌شود تا چربی‌های اضافی هم از صورتتان پاک شود. سعی کنید از پودر مات و بی‌رنگ استفاده کنید یا پودری که با رنگ پوستتان هم‌خوانی داشته باشد. از زدن پودرهای براق خودداری کنید چون باعث می‌شود بینی‌تان چرب به نظر برسد. اگر حس کردید پودر اضافه روی بینی‌تان هست با یک براش تمیز آن را پخش کنید.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

مشـاوره رایگــانآموزش آرایشگری

ثبت نام دوره های آموزشی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری دترلند

زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور شماره مجوز:‌ 22598

.cls-1{fill:#e1306c;}اینستاگرام دترلند اینستاگرام
.cls-1{fill:#075e54;}واتسپ دترلند
.cls-1{fill:#08c;}تلگرام دترلند
.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}آپارات دترلند

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. ۱۳۹۹ ©

۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

پشتیبانی دترلند۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

برای ارتباط با واحد پشتیبانی، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید، ما آماده ایم تا شما را راهنمایی کنیم 😍

پیام در واتسپ
پیام در تلگرام


تماس مستقیم با دفتر

یا؛ شماره خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم

انصراف


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی

 

 

چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم

 

قدم اول : صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد صورت را با آب ولرم بشویید و با حوله ای نرم آن را کاملا خشک کنید . …

 

قدم دوم : پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .

 

قدم سوم : پد آرایشی خود را با کمی آب مرطوب کنید و آب اضافی آن را قبل از مالیدن به صورت از پنبه بگیرید . بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد به اندازه یک سکه 5 تومانی باشد کافی است . بعد پد را از وسط از روی کرم پودر تا کنید تا کرم کاملا روی سطح پد پخش شود .

 

قدم چهارم : برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کار کرم زدن به خط زیری چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .

 

قدم پنجم : برس قلموی پنکک را روی دستتان به حالت چرخشی حرکت دهید و بعد آن را با کمی پنکک که یک درجه از کرم پودرتان تیره تر است آغشته کنید . و با یک ضربه آرام اضافه پنکک را از روی برس قلمو پاک کنید . و بعد به آرامی روی نوک بینی تان با قلمو به صورت ضربه ای پنکک بزنید ، همچنین ناحیه زیر بینی ، چون با این کار بینی حالت کوتاه تری به خود می گیرد ، بعد برس قلمو را همینطور به آرامی اطراف سوراخ بینی و دو طرف قسمت پایینی بینی که نزدیک نوک دماغ است به صورت ضربه ای پنکک بزنید . و با این تکنیک بینی تان را از قبل باریک تر کنید و به فرم دلخواهتان دست پیدا کنید .

منبع:funpatogh.com

زیبایی خود را دوچندان کنید

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


راز های داشتن لبخند زیبا چیست؟

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


قاعدگی دردناک زنان و دختران


قاعدگی دردناک زنان و دختران


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

با آرایش صحیح می توان مشکلات بینی را برطرف کرد

 

چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم

– صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد با آب ولرم بشویید وآن را کاملا خشک کنید .– پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .– بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد . کرم کاملا روی سطح پد پخش شود.– برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کرم زدن به چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .حال بادقت در آیینه  به بینی خود نگاه کنید و فرم بینی را مشخص کنید،کوتاه ،بلندو…بینی کوتاه:باید توسط قلموی آغشته به رنگ یک درجه تیره تر از کرم روی پوستتان،دو خط که در گریم همه بینی ها وجود دارد و فقط اندازه عرضی و طولی خطی که می کشیم متفاوت است بکشیم..حالا میپرسید کجا این دو خط رو بکشیم؟این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست..همان استخوانی که دکتراهای زیبایی اصول زیبایی بینی رو روی این دوخط انجام می دهند،این دو خط در واقع زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند..توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو میکشیمحال برای بینی کوتاه باید چگونه بکشیم؟این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست میکشیم با اینکار بینی بلند تر به نظر می آید  و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمان،روشن میکنیم.

در گریم بینی ما فقط خطای دید ایجاد میکنیم ، معجزه نمیکنیم

 

بینی بلند:اینبار این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش میکشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره میکنیم تا از بلندیش کم کنیم.

 

بینی رو به پایین:نوک بینی را باید تیره کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم.

بینی قوز دار:در گریم ما فقط و فقط خطای دید ایجاد میکنیم و معجزه نمیکنیم!شاید بگویید چرا بعضی از هنرپیشه ها با اینکه بینیشان را عمل نکردند ولی در فیلمها عملی و زیبا به نظر می آید؟!جواب سوال اینه چون بازیگرها علاوه بر گریم صورت،نورهایی که به صورتشان در حین فیلمبرداری وارد میشود ،باعث میشود تازه گریم خودش را نشان بدهد..ما در گریم حق نداریم سطوح را تیره کنیم پس نباید برای بینی قوز دار وسط بینی رو تیره کنیم پس طبق معمول دو خط بینی رو ایجاد میکنیم و چون بینی های قوزدار دو خط بینیشان به هم نزدیکتر هست ما این دو خط رو کمی دور میکنیم و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمان میکنیم.

به وسیله لوازم آرایش و گریم می توانید بینی خودتان را کوچکتر نشان دهید

 

گرد نشان دادن نوک بینی:برای کسانی که نوک بینیشان باریک است و می خواهند گرد نشان داده بشود باید علاوه بر کشیدن دو خط بینی ولی اینبار این دو خط کمی دورتر از حد معمول کشیده شود و ایجاد روشنی در وسط این دو خط،با استفاده از قلم موی تیره زیر بینی رو(درواقع همان نوک بینی ) یک هلال گرد بکشنید و داخل آن هلال را با قلم موی روشن ،روشنتر کنید، حالا آن هلال را به طرف پایین با همان قلم موی تیره که کشیدید ،فید کنید تا خطها محو بشوند ..

بینی پهن :

برای رفع مشکل پهنی بینی خود هر دو طرف بینی را سایه ی تیره بزنید ،رنگ سایه ی شما باید تیره تر از رنگ آرایشتان باشد ،سپس روی پل بینی ،در واقع باریک ترین قسمت بینی از یک پودر رنگ روشن به دلیل برجسته کردن بینی استفاده کنید.

بینی دراز :

برای رفع مشکل بینی های دراز ،یک سایه ی تیره تراز رنگ آرایشتان را در نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ های بینی استفاده نمایید.بینی کج :

برای رفع مشکل  بینی های کج ،باید همان کارهایی را که برای بینی پهن انجام دادید را انجام دهید ولی روی پل بینی خود پودر خیلی روشن استفاده نکنید ،یا پودر نزنید یا از پودری که کمی تیره باشد (نه خیلی تیره) استفاده کنید.گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوته

منابع:banoyeziba.ir

arayeshik.com

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


لاغری موضعی با لیزر

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


راز های داشتن لبخند زیبا چیست؟


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


سینما رو به خونت بیار!


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۲۵


توسط سوگل پورمهرام

بعضی وقت‌ها با ذوق و شوق سلفی می‌گیریم، اما وقتی عکس را می‌بینیم، از خودمان متنفر می‌شویم! چرا؟ چون حس می‌کنیم بینی‌مان از اندازه واقعی‌اش بزرگتر به نظر می‌رسد! مدل بینی هرکس یک‌جور است. در مقالات قبلی هم گفتیم که بی‌جهت از خودتان ایراد نگیرید! اما اگر احساس خوبی ندارید و همیشه از گرفتن عکس‌های دسته جمعی و تگ شدن در اینستاگرام دوستان‌تان فراری هستید، حتما مقاله امروز چی بپوشم را بخوانید! در این مقاله کوچک کردن بینی با آرایش و همچنین کوچک کردن بینی با استفاده از تکنیک کانتورینگ (Contouring) را به شما آموزش خواهیم داد!

 

چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم

 

یعنی با استفاده از سایه و لوازم آرایشی که از پوست شما تیره‌تر/روشن‌تر هستند، بینی‌تان را باریک‌تر و کوچک‌تر نشان دهید. با این حال، به خاطر داشته باشید که از این روش، بینی شما به صورت واقعی کوچک‌تر نخواهد شد. همچنین، اگر شما یک بینی بسیار دراز داشته باشید، کانتور کردن باعث نمیشود بینی‌تان از نیمرخ کوتاه‌تر به نظر برسد.در هنگام کانتورینگ صورت به این نکات توجه کنید:

این روزها، کلمه «کانتور و هایلایت» را زیاد می‌شنویم. حتی می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، ویدئوهای آموزش کانتورینگ و هایلایت را ببینید! چطور می‌توانیم کانتور کنیم؟

ابتدا با هایلایتر، یک خط نازک در وسط بینی‌تان بکشید (از بالای بینی تا نوک بینی). اگر این خط کلفت باشد، بینی‌تان بزرگ‌تر دیده می‌شود! سپس با نوک اسفنج کانتورینگ، این خط را محو کنید.

بعد نوبت می‌رسد به سایه. با یک برس تمیز و زاویه‌دار، سایه را از گوشه‌های داخلی چشم خود به سمت نوک بینی بکشید. اگر می‌خواهید سوراخ‌های بینی‌تان کوچک‌تر شوند، سایه را دو طرف بینی هم بزنید. سپس مانند مرحله قبل، محو کنید!

مراحل بالا را انجام دهید، فقط سایه را به نوک بینی‌تان هم بزنید. سپس آن را به سمت بالا محو کنید. این کار بینی‌تان را سربالا و کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

سایه تیره را از گوشه‌های داخلی چشم خود به سمت نوک بینی به شکل یک U یا V بکشید. اما نوک سایه را زیاد تیز نکنید. چون بینی‌تان غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

با سایه تیره، در دو طرف بینی دو خط کاملا صاف بکشید. اما سایه را به نوک بینی نزنید.

در آخر، با یک برس نرم و بزرگ، کانتور و هایلات را محو کنید. این کار، خط‌های پررنگ را محو می‌کند. برای محو کردن، برس را روی خط هایلایت، از کنار بینی، به سمت کنار صورت بکشید. سپس روی آن پودر تثبیت کننده آرایش بزنید.

یادتان باشد:

برای کوچک کردن بینی با آرایش ، ابتدا دور لب خود خط لب بکشید. کمی از خط لب را روی لب هم بکشید. سپس رژ لب بزنید. می‌توانید برای زدن رژ لب، از برس مخصوص هم استفاده کنید. اگر لازم بود، کمی از رژ لب را با دستمال کاغذی پاک کنید و لایه دوم را بزنید.

این کار باعث می‌شود مرکز صورت شما جلب توجه کند. به همین دلیل، بهتر است با استفاده از رنگ‌های خنثی، چشمان‌تان را طبیعی آرایش کنید. برای اینکه سیاهی زیر چشم‌تان پنهان شود، از کانسیلر استفاده کنید. رنگ کانسیلر باید با رنگ پوست‌تان متناسب باشد. برای زدن کانسیلر، از انگشت حلقه استفاده کنید. سپس، آن را به سمت گونه‌ها محو کنید.

موی فر یا حالت‌دار، از بینی بزرگ بیشتر جلب توجه می‌کند! یادتان باشد موهایتان را مدل فرق وسط درست نکنید. این کار باعث می‌شود مرکز صورت شما جلب توجه کند. درعوض، موهایتان را فرق کج درست کنید. از چه مدل مویی استفاده نکنیم؟ بعضی مدل‌های مو، توجه را به سمت مرکز صورت و بینی جلب می‌کنند. مثلا اگر چتری داشته باشید، افراد نمی‌توانند با شما ارتباط چشمی برقرار کنند، در نتیجه توجه‌شان به سمت بینی‌تان جلب می‌شود.

مدل‌هایی که باعث می‌شوند بینی شما جلب توجه کند:

از گوشواره یا گردنبند استفاده کنید. درخشش این زیورآلات، باعث می‌شود بینی شما کمتر جلب توجه کند. همچنین می‌توانید از کلاه استفاده کنید. اگر عینک می‌زنید، بهتر است از عینکی استفاده کنید که فریم بزرگ و پهنی دارد. این فریم‌ها، بینی شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند.

این آخرین راه است! اگر می‌خواهید به صورت دائمی از کانتور کردن و ادیت کردن عکس‌هایتان خلاص شوید (!!)، بهتر است بینی‌تان را عمل کنید. اما یادتان باشد عملی بینی هم مانند عمل‌های دیگر، خطراتی به دنبال دارد. همچنین ممکن است جای بخیه‌ها روی بینی شما باقی بمانند.

 

مطالب مرتبط:

۱- چگونه یک میکاپ آرتیست و آرایشگر حرفه‌ای شویم؟

۲- چطور با قیمت مناسب، لوازم آرایشی باکیفیت تهیه کنیم؟

۳- اشتباهاتی که مانیکور ناخن را خراب می‌کنند!

۴- شیک بپوشیم : آقایان و خانم‌ها چگونه هر روز شیک بپوشیم و جذاب باشیم

محبوبترین مطالب

عالی و کاربردی بود …. مرسی چی بپوشم

عالی

چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است



خیلی جالبه با تین که دماغم خدااااااروشکر بزرگ نیست ولی ازش استفاده میکنم و خیلی جواب میده به شما هم پیشنهاد میکنم!!! هنوز تازه گذاشتم این همه طرفدار داشته اگه میدونستم اینقدر اوضاتون خرابه زود تر میذاشتم

چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم
چگونه در ارایش بینی خود را کوچک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *