چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

 
helpkade
چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم
چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

در این مطلب با طرز تهیه صابون زردچوبه در چند مرحله ساده آشنا خواهید شد شما می توانید این صابون را به راحتی در منزل درست کنید و از مزایای آن نهایت استفاده را ببرید.

از صابون زردچوبه برای جوان ماندن و روشن شدن پوست صورت استفاده می شود و اگر شما این صابون را در منزل درست کنید به دلیل اینکه از مواد مرغوب تر استفاده می کنید تاثیر آن روی پوست صورت بیشتر است همچنین می توانید در نحوه تهیه صابون زردچوبه از اسانس دلخواه خود برای ایجاد عطر بهتر استفاده کنید.

زردچوبه دارای خواص زیادی برای پوست صورت است و اغلب افراد برای رفع آکنه و جلوگیری از چین و چروک پوست صورت از ماسک زردچوبه استفاده می کنند ولی اگر شما تمایلی به استفاده از ماسک زردچوبه ندارید بهتر است صابون زردچوبه را در منزل درست کنید.

زردچوبه دارای خواص زیادی برای پوست صورت و موها است و شما می توانید مشکلات پوست و موی خود را به کمک زردچوبه از بین ببرید. در مطالب قبلی خواص زردچوبه برای پوست و مو و رفع موهای زائد با زردچوبه آشنا شدید در ادامه این مطلب آموزش ساخت صابون زردچوبه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

روش ساخت صابون زردچوبه 

۱. ابتدا پایه صابون را به صورت مکعب های ۲ سانتی متری تقسیم کنید. توجه داشته باشید که برای نحوه تهیه پایه صابون می توانید از صابون ذوب شده یا پودر صابون استفاده کنید و برای تهیه صابون ذوب شده می توانید از پایه صابون های موجود در داروخانه استفاده نمایید که بهترین پایه های صابون شیر بز یا کره درخت روغن قلم می باشند.

۲. مکعب های را درون ظرف شیشه ای مخصوص مایکروویو قرار دهید و ظرف را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه درون مایکروویو بگذارید تا پایه صابون ذوب شود و دو یا سه مرتبه این کار را انجام دهید و بین هر یک از وقفه ها پایه صابون را هم بزنید.

۳. در این مرحله زردچوبه را درون مایه پایه صابون بریزید و این مواد را با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید.

۴. روغن اصلی و گیاهی و اسانس های معطر را به مخلوط زردچوبه و پایه صابون اضافه کنید و مخلوط مواد را هم بزنید.

۵. در این مرحله می توانید یک لایه بردار پوست به مخلوط مایه صابون اضافه کنید که بهترین لایه بردار جو دو سر است.

۶. مخلوط مایه صابون را با کمک کاردک پلاستیکی هم بزنید تا مایه صابون از نظر رنگ و بافت یکدست شود.

۷. مایع صابون را درون قالب سیلیکونی یا پلاستیکی بریزید.

۸. روی قالب به آرامی ضربه بزنید تا حباب های هوا به سطح صابون بیایند سپس با کمک الکل حباب های ریز روی سطح صابون را از بین ببرید.

۹. صابون را به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت در مکانی مناسب قرار دهید تا سرد شود و برای صاف شدن صابون قبل از اینکه آن را خنک کنید روی صابون را با پلاستیک بپوشانید.

۱۰. در این مرحله صابون را از درون قالب بیرون آورید حال صابون زردچوبه ای دست ساز آماده استفاده می باشد.

در این مطلب با طرز تهیه صابون زردچوبه آشنا شدید که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید این صابون را به راحتی در منزل تهیه کنید.

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

زردچوبه فواید زیادی برای پوست دارد و برای آکنه و پیری پوست بسیار مناسب است. هم چنین می تواند به سفیدتر شدن پوست شما کمک کند و باعث روشن تر شدن آن شود. این ماده معمولا در ماسک صورت استفاده می شود، اما اگر دوست ندارید از آن ها استفاده کنید، صابون زردچوبه ممکن است برای شما مناسب باشد. هنگامی که می دانید چه کاری می خواهید انجام دهید؛ درست کردن صابون می تواند سرگرم کننده و آسان باشد. صابون سازی با فرآیند سرد کاملا طبیعی است، اما اگر کار با هیدروکسید سدیم شما را آزار می دهد، می توانید به جای آن از یک پایه صابون ذوب شو استفاده کنید.

۱- پایه صابون ذوب شو را در تکه های ۱ اینچی (۲٫۵۴ سانتی متر) برش دهید. این امر باعث می شود صابون در مرحله بعدی ذوب شود. روی برخی از پایه های صابونی ذوب شو یک حالت شبکه ای تعبیه شده است. از این شبکه می توانید به عنوان یک راهنمای برش استفاده کنید.

۲- پایه صابون را در مایکروویو ذوب کنید. مکعب ها را درون یک کاسه شیشه ای بریزید و به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه درون مایکروویو گرم کنید تا پایه صابون ذوب شود. در هر وقفه پایه صابون را هم بزنید.

۳- درون پایه صابون زردچوبه آسیاب شده بریزید. از حدود ۱ قاشق چای خوری زردچوبه استفاده کنید. این ماده به صابون شما یک رنگ زرد روشن و طلایی می بخشد. اگر صابونی تیره تر می خواهید، می توانید کمی بیش تر زردچوبه به آن اضافه کنید.چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

۴- مقداری روغن ضروری یا رایحه مخصوص صابون اضافه کنید. از ۲ قاشق چای خوری روغن یا رایحه استفاده کنید. برای داشتن رایحه ای بی نظیر می توانید فقط از یک نوع روغن یا ترکیبی از ۲ تا ۳ روغن استفاده کنید. گزینه های عالی شامل لیمو و اسطوخودوس است. روغن ضروری آویشن به خصوص با زردچوبه خوب جفت می شود.

۵- در صورت تمایل، یک لایه بردار اضافه کنید. به عنوان یک انتخاب عالی برای لایه بردار می توان از بلغور جو دو سر به دلیل سودمندی برای پوست، به خصوص پوست مستعد آکنه، استفاده کرد. بعلاوه می توانید از لایه بردارهای دیگری نیز مانند مغز هسته های زردآلو استفاده کنید، که در بخش صابون سازی فروشگاه های هنر و صنایع دستی پیدا می شود. حدود ۱ قاشق غذا خوری از لایه بردار مورد نظر خود استفاده کنید.

۶- همه مواد را با یک کاردک پلاستیکی هم بزنید. مواد را مرتبا هم بزنید تا رنگ و بافتی یکدست پیدا کند. به مواد چسپیده به کف و اطراف کاسه نیز توجه کنید. اگر از لایه بردار استفاده می کنید، آگاه باشید که ممکن است حل شود. این امری طبیعی است.

۷- صابون را درون قالب صابون پلاستیکی یا سیلیکونی بریزید. از کاردک پلاستیکی برای تمیز کردن کاسه استفاده کنید تا پایه صابونی شما هدر نرود. می توانید قالب های صابون سازی را در راهروی مواد ساخت صابون یک فروشگاه هنر و صنایع دستی پیدا کنید. هم چنین می توانید آن ها را از فروشگاه های آنلاین که در تهیه صابون تخصص دارند تهیه کنید.

۸- به آرامی روی قالب ضربه بزنید. این امر هر گونه حباب هوا را به سطح می آورد. اگر حباب مشاهده کردید، به آرامی آن ها را با الکل مالشی بگیرید.

۹- بگذارید صابون به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت خنک شود. آن ها را در یخچال یا فریزر قرار ندهید. حتی اگر این ایده خوبی به نظر برسد، اما دمای داخلی یخچال یا فریزر صابون را تحت تاثیر قرار خواهد داد. مواد غذایی شما نیز ممکن است طعم صابونی بگیرد.

۱۰- صابون را قالب بزنید. اگر جدا سازی صابون سخت است، می توانید حداکثر ۱ ساعت آن را درون فریزر بگذارید. این کار به جدا شدن راحت صابون از قالب کمک می کند. از آن جا که صابون از قبل خنک شده است، این امر تاثیری در دمای داخلی فریزر شما نخواهد داشت. بعلاوه چندان طعم صابونی ایجاد نخواهد کرد.

۱۱- از صابون استفاده کنید. برخلاف صابون فرآیند سرد، صابون ذوب شو به زمان فرآوری نیاز ندارد. هنگامی که صابون را قالب زدید، آماده استفاده است!

حتما بخوانید: ۴ روغن طبیعی جهت ساخت یک اسپری خانگی برای دور کردن حشرات

۱- اگر مایل به استفاده از چای سبز هستید، آن را از شب قبل دم کنید. یک پارچ را با ۱۵ اونس (۴۲۵٫۲۴۳ گرم) آب پر کرده و دو عدد چای سبز کیسه ای به آن اضافه کنید. پارچ را یک شب در یخچال بگذارید. صبح روز بعد کیسه های چای را فشار دهید و سپس آن ها را دور بیندازید.

۲- چای را درون یک پارچ مقاوم در برابر گرما بریزید. برای اندازه گیری ۱۱٫۸ اونس (۳۳۴٫۵۲ گرم) چای سبز آماده شده از ترازوی دیجیتال استفاده کنید. آن را درون یک پارچ مقاوم در برابر گرما بریزید. شما می توانید چای باقیمانده را بنوشید، یا آن را دور بریزید یا در دستورالعمل دیگری استفاده کنید.

۳- وسایل ایمنی بپوشید و در جایی با تهویه مناسب کار کنید. عینک ایمنی و دستکش لاستیکی بپوشید. دستکشی که برای تمیز کردن آشپزخانه استفاده می کنید خوب است. پنجره را باز کنید. اگر روی اجاق گاز کار می کنید، هود را روشن کنید. هیدروکسید سدیم سوز آور است و محلول در مرحله بعد گرم می شود. بعلاوه بخار نیز تولید می کند.

۴- هیدروکسید سدیم را به پارچ اضافه کنید. برای اندازه گیری ۴٫۹ اونس (۱۳۸٫۹۱ گرم) از آب قلیایی (هیدروکسید سدیم) از ترازوی دیجیتال استفاده کنید. به آرامی هیدروکسید سدیم را درون پارچ اضافه کنید. محلول را با یک قاشق پلاستیکی یا چوبی به هم بزنید.

۵- روغن ها و کره ها را در یک قابلمه از جنس استیل ضد زنگ روی حرارت متوسط ذوب کنید. ابتدا از ترازوی دیجیتال برای اندازه گیری روغن ها و کره ها استفاده کنید. آن ها را در یک قابلمه از جنس استیل ضد زنگ هم بزنید، سپس روی حرارت اجاق گاز ذوب کنید.

۶- صبر کنید تا دمای ترکیب ها به ۹۵ تا ۱۱۰ درجه فارنهایت (۳۵ تا ۴۴ درجه سانتی گراد) برسد. پس از این امر، سدیم لاکتات را به هیدروکسید سدیم اضافه کنید. پودر زردچوبه را با استفاده از یک هم زن چوبی به مخلوط روغن و کره اضافه کنید.

۷- محلول هیدروکسید سدیم را با مخلوط روغن و کره قاطی کنید. برای مخلوط کردن این دو، از مخلوط کن چوبی استفاده کنید. وقتی این مخلوط کمی قوام پیدا کرد، می توانید در صورت تمایل به آن رایحه اضافه کنید.

۸- مخلوط را خوب قاطی کنید تا به قوامی متوسط برسد. پس از این اتفاق، صابون شما آماده است تا به قالب اضافه شود. شما باید در طی چند مرحله بعدی سریع عمل کنید زیرا پایه صابون شروع به سفت شدن می کند.

۹- پایه صابون را درون قالب صابون بریزید. قسمت بالای صابون به احتمال زیاد یک بافت موج دار و شبیه به خامه هم زده دارد. اگر این گونه نمی پسندید، از یک کاردک پلاستیکی برای صاف کردن روی آن استفاده کنید. برای حجیم تر شدن، می توانید در سطح بالایی صابون از گلبرگ های گل همیشه بهار استفاده کنید.

۱۰- صابون را خوب بپوشانید و اجازه دهید خشک شود. صابون را با کاور پلاستیکی بپوشانید، سپس یک حوله یا پتو را روی آن قرار دهید. اگر از قالب چوبی استفاده می کنید، قبل از ادامه بقیه مراحل، ۱ روز صبر کنید. اگر از قالب سیلیکونی استفاده می کنید، ۲ تا ۳ روز صبر کنید.

۱۱- صابون را از قالب جدا کرده و سپس برش دهید. صابون را با دقت قالب گیری کنید. و آن را به ۱۰ تا ۱۲ قالب برش دهید. اگر از قالب سیلیکونی استفاده کرده اید، بعد از قالب گیری و قبل از برش صابون، ۱ روز صبر کنید. اگر از قالب های کوچک تر برای ساخت قالب های جداگانه استفاده کرده اید، لازم نیست آن ها را برش دهید.

۱۲- بگذارید صابون ۴ تا ۶ هفته فرآوری شود. صابون را در جایی قرار دهید که به آن آسیبی نرسد، خورد یا جا به جا نشود. پس از فرآوری، صابون آماده استفاده است.

حتما بخوانید: دستورالعمل تهیه دهانشویه خانگی (بهتر از نمونه های خارجی!)

حتما بخوانید: ساده ترین روش تهیه صابون در منزل با ۳ گام ساده

همه ترفندهای ساخت توسط خودتان در منزل را از اینجا ببینید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

صابون زردچوبه برای روشن و جوان شدن پوست بسیار موثر  است. اگر این صابون را در منزل بسازید به دلیل اینکه از مواد مرغوب خانگی استفاده می کنید تاثیر بیشتری مشاهده میکنید. همچنین می توانید اسانس های محبوبتان را به آن اضافه کنید.

 

مواد مورد نیاز برای ساخت صابون زردچوبه

روش ساخت صابون زردچوبه

چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

۱- اول پایه صابون را به مکعب های ۲ سانتی متری تقسیم کنید، این کار موجب می شود که این ماده آسان تر ذوب شوند.

برای ساخت پایه صابون می توانید از پودر صابون یا صابون ذوب شده استفاده کنید یا می توانید از پایه صابون هایی  که در داروخانه ها موجود است استفاده کنید. شما می توانید از هر پایه صابونی که بخواهید استفاده کنید، مثلا رایج ترین آنها پایه صابون گلیسیرین است اما بهتر است از پایه صابون شیر بز و یا کره درخت روغن قلم استفاده کنید.

۲- مکعب ها را درون یک کاسه شیشه ای مخصوص مایکروویو بگذارید و ظرف را در مایکروویو قرار دهید. ۱۵ تا ۳۰ ثانیه صبر کنید تا پایه صابون ذوب شود. دو یا سه بار این کار را انجام دهید و بین هر وقفه پایه صابون را هم بزنید.

۳- زردچوبه را  به این مایع اضافه کنید و کاملا هم بزنید.رنگ این صابون زرد طلایی روشن خواهد بود. اگر می خواهید رنگ آن پررنگتر باشد، می توانید زردچوبه بیشتری اضافه کنید.

۴- اسانس های معطر و روغن های اصلی را به مخلوط اضافه کنید.  می توانید تنها یک نوع روغن یا ترکیبی از ۲ تا ۳ روغن با عطرهای خاص استفاده کنید. بهترین انتخاب اسانس لیمو و اسطوخودوس است. همچنین اسانس آویشن سازگارترین گزینه برای ترکیب با زردچوبه است.

– برای اینکه صابون عطر لطیف تری داشته باشد از روغن های اصلی کمتر استفاده کنید.

– اگر به جای روغن های معطر از روغن های اصلی استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها برای پوست مضر نباشند.

– توجه داشته باشید که از روغن های معطر شمع سازی استفاده نکنید زیرا برای استفاده روی پوست سالم نیستند.

۵- در این مرحله می توانید به دلخواه خود یک لایه بردار، به این مخلوط بیافزایید. بهترین انتخاب جو دوسر است زیرا برای پوست بسیار مفید است،مخصوصا برای پوست های مبتلا به آکنه. همچنین می توانید از لایه بردارهای دیگر استفاده کنید.

۶- حالا مخلوط را با یک کاردک پلاستیکی به خوبی هم بزنید تا زمانی که رنگ و بافت مخلوط یک دست شود، اگر لایه بردار اضافه کردید، ممکن است که ته نشین شود و این طبیعی است.

۷- مایع صابون را در یک قالب پلاستیکی یا سیلیکونی بریزید. قبل از ریختن مایع صابون در قالب های پلاستیکی اطمینان حاصل کنید که درجه حرارت آن کمتر از ۶۳ درجه سانتیگراد باشد، زیرا ممکن است قالب جمع شود.

۸- به آرامی روی قالب ضربه بزنید این کار باعث می شود حباب های هوا به سطح صابون بیاید. بعد می توانید با الکل حباب های ریز روی سطح صابون را از بین ببرید.

۹- بگذارید صابون برای ۱۲ تا ۲۴ ساعت سرد شود. دقت کنید که نباید آن را در یخچال یا فریزر قرار دهید. برای صاف تر شدن، صابون را قبل از اینکه خنک کنید با پلاستیک بپوشانید.

۱۰- حال باید صابون را از قالب در آورید. اگر در آوردن صابون از قالب سخت است، می توانید آن را به مدت ۱ ساعت در فریزر قرار دهید. این کار کمک می کند که صابون را راحت از قالب بردارید.

 

برچسباز بین بردن آکنه از بین بردن جای جوش خواص زردچوبه برای پوست روشن کردن پوست زیبایی پوست سفید کردن پوست صابون خوب برای از بین بردن آکنه صابون زرد چوبه صابون زردچوبه خانگی طرز تهیه ی صابون در منزل طرز ساختن صابون زردچوبه در منزل ماسک زردچوبه

زیبایی پوست و مو امروزه به قدری در میان افراد مختلف به خصوص بانوان مختلف …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

دو
 + 

 = 
6

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

از صابون زردچوبه برای جوان ماندن و روشن شدن پوست صورت استفاده می‌شود و اگر شما این صابون را در منزل درست کنید به دلیل اینکه از مواد مرغوب‌تر استفاده می‌کنید تأثیر آن روی پوست صورت بیشتر است همچنین می‌توانید در نحوه تهیه صابون زردچوبه از اسانس دلخواه خود برای ایجاد عطر بهتر استفاده کنید.

زردچوبه دارای خواص زیادی برای پوست صورت است و اغلب افراد برای رفع آکنه و جلوگیری از چین‌وچروک پوست صورت از ماسک زردچوبه استفاده می‌کنند ولی اگر شما تمایلی به استفاده از ماسک زردچوبه ندارید بهتر است صابون زردچوبه را در منزل درست کنید.

زردچوبه دارای خواص زیادی برای پوست صورت و موها است و شما می‌توانید مشکلات پوست و موی خود را به کمک زردچوبه از بین ببرید. در مطالب قبلی خواص زردچوبه برای پوست و مو و رفع موهای زائد با زردچوبه آشنا شدید در ادامه این مطلب آموزش ساخت صابون زردچوبه را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

۱. ابتدا پایه صابون را به‌صورت مکعب‌های ۲ سانتی‌متری تقسیم کنید. توجه داشته باشید که برای نحوه تهیه پایه صابون می‌توانید از صابون ذوب‌شده یا پودر صابون استفاده کنید و برای تهیه صابون ذوب‌شده می‌توانید از پایه صابون‌های موجود در داروخانه استفاده نمایید که بهترین پایه‌های صابون شیر بز یا کره درخت روغن قلم می‌باشند.

۲. مکعب‌های را درون ظرف شیشه‌ای مخصوص ماکروویو قرار دهید و ظرف را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه درون ماکروویو بگذارید تا پایه صابون ذوب شود و دو یا سه مرتبه این کار را انجام دهید و بین هر یک از وقفه‌ها پایه صابون را هم بزنید.چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

۳. در این مرحله زردچوبه را درون‌ مایه پایه صابون بریزید و این مواد را با یکدیگر به‌خوبی مخلوط‌کنید.

۴. روغن اصلی و گیاهی و اسانس‌های معطر را به مخلوط زردچوبه و پایه صابون اضافه کنید و مخلوط مواد را هم بزنید.

۵. در این مرحله می‌توانید یک لایه‌بردار پوست به مخلوط مایه صابون اضافه کنید که بهترین لایه‌بردار جو دو سر است.

۶. مخلوط مایه صابون را با کمک کاردک پلاستیکی هم بزنید تا مایه صابون از نظر رنگ و بافت یکدست شود.

۷. مایع صابون را درون قالب سیلیکونی یا پلاستیکی بریزید.

۸. روی قالب به‌آرامی ضربه بزنید تا حباب‌های هوا به سطح صابون بیایند سپس با کمک الکل حباب‌های ریز روی سطح صابون را از بین ببرید.

۹. صابون را به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت در مکانی مناسب قرار دهید تا سرد شود و برای صاف شدن صابون قبل از اینکه آن را خنک‌کنید روی صابون را با پلاستیک بپوشانید.

۱۰. در این مرحله صابون را از درون قالب بیرون آورید حال صابون زردچوبه‌ای دست‌ساز آماده استفاده می‌باشد.

در این مطلب با طرز تهیه صابون زردچوبه آشنا شدید که امیدواریم با توجه به نکات ذکرشده بتوانید این صابون را به‌راحتی در منزل تهیه کنید.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

پکیج دانلودی درمان دائمی زود انزالی

برنامه جامع کنترل انزال شامل کتاب الکترونیکی + فایل صوتی دوره + برنامه تمرینی + آموزش تصویری تمرینات + موسیقی تراپی + پشتیبانی 35 روزه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام و نام خانوادگی

ایمیل

وب‌ سایت

بیخیال من ۳ لیوان آب نمک خوردم هیچ اتفاقی نیفتاده…

عالی…

عالی بود خیلی خوب توضیح داده است…

چرا…

خواهش میکنم، لطفا دارید…

زردچوبه اغلب به عنوان زعفران هندی شناخته می شود و ادویه ای است که در آسیای جنوبی قرن ها در غذاهای مختلف استفاده شده است. ریشه و خود گیاه خشک شده زردچوبه را می توان به غذا افزود تا عطر و طعم عالی و رنگ زرد طلایی ایجاد کند. علاوه بر استفاده از آن به عنوان یک ادویه، زردچوبه می تواند برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شود.کوکورمین موجود در زردچوبه یک ترکیب زیست فعال است که خواص دارویی آن از جمله:ضد التهاب، ضد میکروب، ضد درد، ضد عفونی کننده، ضد سرطان است.

زردچوبه به علت اثرات مثبت بر روی پوست شناخته شده است و در واقع یکی از ارزان ترین، طبیعی ترین و ایمن ترین راه های درمان برای اختلالات مختلف پوستی، نرم شدن و صافی پوست است به همین دلیل زردچوبه به عنوان یک عنصر کلیدی در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست مانند:کرمهای ضد عفونی، لوسیون ها و صابون ها استفاده می شود.

مشکلات پوستی را از بین می برند و به پوست زیبایی اهدا می کنند، در این بخش از سلامت نمناک خواص و مزایای استفاده از صابون زردچوبه آورده شده است:

یکی از بهترین روشهای درمان آکنه استفاده از صابون زردچوبه است، خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده زردچوبه، التهاب و قرمزی را کاهش می دهد. باکتری ها باعث آکنه می شوند و این صابون از عفونت و باکتری ها جلوگیری می کندو همچنین کمک می کند تا چربی اضافی پوست که توسط سبوم ایجاد می شود کاهش یابد. استفاده از صابون های زردچوبه برای پوست های گوناگون موثر است.

 

چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

خشکی پوست در اثر مرطوب کنندگی ضعیف پوست و استفاده بیش از حد، از لوازم آرایشی، صابون های خشن، حمام های گرم و طولانی، آلاینده های محیطی و یا حتی برخی از داروها بوجود می آید، که می تواند باعث خشک شدن، خارش و گاهی اوقات ترک های پوستی شود. صابون زردچوبه برای پوست های خشک مفید است،دارای خواص تغذیه کننده و مرطوب کنندگی است، که پوست را هیدراته نگه می دارد و علاوه بر این اثرات ضد التهابی این صابون التهاب، ورم و قرمزی که با پوست خشک همراه است را کاهش می دهد.

صابون زردچوبه فرایند پیری پوست را به تعویق می اندازد ؛ ممکن است علائم پیری را با خوردن غذاهای غنی از آنتی اکسیدان به تاخیر بیاندازید. زردچوبه سرشار از آنتی اکسیدان است، از همین رو یکی از بهترین داروهای ضد پیری طبیعی محسوب می شود. استفاده منظم از صابون های زردچوبه می تواند به کاهش نشانه های پیری مانند چین و چروک، لکه های تیره، تغییر رنگ دانه ها کمک کند.زردچوبه تولید کلاژن را تحریک می کند و به بهبود الاستیک و انعطاف پذیری پوست کمک می کند چروک ها را کاهش می دهد و مانع از افتادگی پوست می شود.

اگزما که درماتیت نامیده می شود، یک بیماری شایع پوستی است که توسط التهاب پوستی مشخص می شود. این بیماری معمولاً در دوران کودکی ایجاد می شود و در بعضی موارد ممکن است در طول زندگی بزرگسالی نیز ادامه پیدا کند ؛ زردچوبه یک درمان عالی برای اگزما است، زیرا اثرات ضد التهابی زردچوبه در کاهش قرمزی، سوزش، ورم و التهاب همراه با این بیماری مفید است.صابون زردچوبه باعث آبرسانی پوست می شود آن را خنک می کند و روند بهبودی را تسریع می بخشد.

عفونت هایی هستند که بر سیستم ایمنی بدن تاثیر می گذارند، که منجر به پسوریازیس می شودو به نوبه خود سبب پوسته پوسته شدن سطح پوست می شود. اگرچه برای پسوریازیس هیچ درمانی وجود ندارد، اما درمان های طبیعی می تواند علائم این بیماری را کنترل کنند.استفاده منظم از صابون زردچوبه یک روش عالی برای از بین بردن پسوریازیس است. خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و آب رسانی این تاصابون پوست را نرم نگاه می دارد و تغذیه می کند و از پوست محافظت می کند. همین ترکیب فعال در زردچوبه فعالیت را مهار می کند و سطوح مواد شیمیایی التهابی را کاهش می دهد.

 

سعی کنید صابون زردچوبه را به طور مرتب استفاده کنید، زیرا برای آرامش بخشی پوست محبوب است و از این رو به عنوان عنصر اصلی در بسیاری از کرمهای شفاف کننده استفاده می شود. صابون زردچوبه یکی از بهترین صابون های طبیعی است که پوست شما را تغذیه می کند و به زیبایی و سلامتی آن کمک می کند و می تواند اثرات مخرب پوست را خنثی کند و حتی رنگدانه های تیره پوست شما را از بین ببرد و آن را صاف و درخشان نگه می دارد. صابون زردچوبه همچنین به از بین بردن موهای زائد صورت کمک خواهد کرد.

در ادامه این بخش از بحث بررسی خواص ها در نمناک یک خلاصه سریع از تمام مزایای مهم صابون زردچوبه آورده شده است:

– دارای خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی است.

– درمان طبیعی برای مشکلات پوستی می باشد.

– به درمان و جلوگیری از اگزما کمک می کند.

– به رطوبت پوست کمک می کند

– پوست را خنثی و از آن محافظت می کند.

-پوست را تغذیه می کند و از علایمی مانند چین و چروک و خطوط ریز جلوگیری می کند.

– تولید کلاژن را تحریک می کند و باعث الاستیسیته شدن پوست می شود و آن را صاف نگه می دارد.

– در درمان ضایعات پوستی مانند:زخم، آکنه، جوش و لکه های تیره مفید هستند

– به از بین بردن اگزما و پسوریازیس کمک می کنند.

– از بثورات پوستی جلوگیری می کند.

– قرمزی، سوزش و خارش پوست از بین می برد.

– گردش خون را تحریک می کند.

– موهای صورت را کاهش می دهد.

– پوست را روشن میکند.

-برای رنگدانه های تیره درمان موثری است.

تهیه صابون زردچوبه بسیار آسان است، اگر شما با روند آن آشنا باشید. دو روش معمول برای تهیه صابون وجود دارد، که ما هر دو روش را در نمناک توضیح خواهیم داد. با استفاده از چندین عنصر قابل دسترس می توانید صابون زردچوبه را در رژیم مراقبت از پوست خود قرار دهید.

مواد لازم:

– پودر زردچوبه:2 قاشق چای خوری

– شیر ذوب شده بز

-صابون پایه:60 اوز

– روغن ضروری یا روغن عطری صابون:2 قاشق چای خوری

-الکل 99 درصد ایزوپروپیل

-قالب مستطیلی سیلیکون

 

ابتدا شیر بز و صابون پایه را با هم ترکیب کنید و به قطعات کوچک در بیاورید تا به راحتی قابل ذوب شدن باشند. شما همچنین می توانید گلیسیرین و یا روغن شیا را به این ترکیب اضافه نمایید.

سپس تکه را به مدت 15 تا 30 ثانیه درون ماکروویو بگذارید تا کاملا ذوب شود. بعد پودر زردچوبه را اضافه نمایید.

و در نهایت اسانس روغن ضروری را اضافه کنید، بعضی از بهترین انتخابهای اسانس شامل لیمو، پرتغال، آویشن و اسطوخودوس است، با این حال مطمئن شوید که این روغن ها برای پوست شما بی خطر و ایمن هستند.

توانید این ترکیب مقداری جو دوسر اضافه کنید، که برای پوست بسیار مفید خواهد بود. در نهایت تمام مواد را درون قالب سیلیکونی بریزید و الکل را روی مواد بریزید، این به جلوگیری از تشکیل حباب های هوا کمک می کند.چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

اگر از قالب های پلاستیکی استفاده می کنید، قبل از ریختن مواد به قالب ها، مخلوط را تا زیر دمای 145 درجه فارنهایت (63 درجه سانتیگراد) خنک کنید، تا از انهدام قالب ها جلوگیری شود.

پوشش بالای قالب را با یک بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و به مدت 12 تا 24 ساعت صابون را خنک کنید. کاری که اکنون باید انجام دهید استفاده از صابون آماده شده و بهره مندی از مزایای فوق العاده آن است.

مواد لازم:

-چای سبز کیسه ای:2 عدد

-پودر زردچوبه :1.5 اونس

-آب :15 اونس

-روغن نارگیل :8 اونس

-روغن گلرنگ :2.5 اونس

-روغن کرچک :3 اونس

-روغن آووکادو :2 اونس

-روغن زیتون:15 اونس

-کره کاکائو :2 اونس

-کره انبه:1.5 اونس

-کره شیا :1 اونس

-محلول مایع سدیم لاکتات 60درصد :1 اونس

-روغن عطری (اختیاری) :2 اونس

عینک محافظ

دستکش لاتکس

چای کیسه ای را درون آب بخیسانید و اجازه دهید تا به مدت یک شب تا صبح درون یخچال بماند. صبح کیسه های چای را از درون آب در بیاورید و بدانید که دارای یک خواص آنتی اکسیدانی فوق العاده است، که برای پوست مناسب می باشد.

شما می توانید به جای استفاده از چای سبز از آب به تنهایی استفاده کنید. در مرحله بعد، مواد را روی حرارت زیاد قرار دهید، باید از عینک استفاده کنید تا حرارت و بخار داخل چشم شما نرود و آسیب نزنند و برای جلوگیری از سوختگی از دستکش لاتکس استفاده نمایید و پنجره ها را باز کنید و فن را هم روشن کنید تا هوا به گردش درآید.

سپس به تدریج باقی مواد را ذوب کرده و به مخلوط اضافه کنید و در آخر روغن های اسانسی ضروری و عطری را به آن بیافزایید، درون قالب پلاستیکی بریزید و درپوش بگذارید و روی آن را با استفاده از یک حوله آشپزخانه یا دستمال کاغذی بپوشانید.

اگر از قالب سیلیکونی استفاده می کنید، 2 الی 3 روز صبر کنید و سپس از صابون خود استفاده کنید، اگر از قالب چوبی استفاده می کنید یک روز پس از تهیه می توانید مورد استفاده قرار دهید.

 

از صابون درست کردن منزل درست کنید- صابون را در خانه درست کنید ,چگونه در خانه پودر و صابون لباسشویی ارگانیک درست کنیم4- در هر بار شستشو از 2 قاشق غذاخوری این پودر استفاده کنید روش درست کردن مایع لباسشویی طبیعی 1- یک قالب صابون را رنده کنید 2- صابون رنده شده را …طرز تهیه صابون زردچوبه در منزل | زن امروزیدر این مطلب با طرز تهیه صابون زردچوبه در چند مرحله ساده آشنا خواهید شد شما می توانید این صابون را به راحتی در منزل درست کنید و از مزایای آن نهایت استفاده را ببرید.

چگونه می توان در خانه صابون ضد عفونی کننده طبیعی درست کرد؟ طرز تهیه. گل های اسطوخودوس خرد شده را در گلیسیرین گرم شده قرار دهید و به مدت ۲ ساعت آن را در محل گرم قرار دهید.

چگونه صابون زردچوبه خانگی درست کنیم؟ | مثبت 1. از صابون زردچوبه برای جوان ماندن و روشن شدن پوست صورت استفاده می شود و اگر شما این صابون را در منزل درست کنید به دلیل اینکه از مواد مرغوب تر استفاده می کنید تأثیر آن روی پوست …

با استفاده از چندین ماده ساده که ممکن است در خانه شما موجود باشد و چند گام سریع، شما می توانید صابون های شستشوی خود را درست کنید که به اندازه صابون های موجود در فروشگاه ها کارایی دارند ولی از …

رنگ را داخل صابون هم بزنید. در صورتی که احساس کردید رنگ بیشتری نیاز دارید می توانید قدری بیشتر بلوک رنگ را روی صابون تراش بدهید و مخلوط کنید. صابون را به قالب منتقل کنید و اجازه دهید خشک شود.چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم

درست کردن صابون گلیسیرین در منزل. نحوه ی ساخت صابون در ابتدا ممکن است بسیار سخت و وحشتناک به نظر برسد، به خصوص اگر شما قصد داشته باشید از نسخه هایی برای تهیه استفاده کنید که نیاز به آب قلیایی و چربی حیوانی داشته باشد.

ساخت صابون خانگی فوق العاده قیمت ارزانی دارد. صابون گیاهی را درخانه با موادی که دارید براحتی می توانید درست کنید. در اینجا تصاویر صابون خانگی را قرار داده ایم تا ایده ای برای شما عزیزان باشد.

روش درست کردن صابون – Cloob. 6. محتوای ظرف را در قالب بریزید و آن را در محل گرم و خشکی قرار دهید. 7. محل کار خود را تمیز کنید و ظرفها را با محلول آب صابون داغ بشویید. 8.

در این ویدیو چند ترفند برای ساخت صابون در خانه را به شما آموزش می دهیم. با ما باشید و این صابون ها را در خانه درست کنید.

چگونه صابون زردچوبه خانگی درست کنیم؟ | مثبت 1. از صابون زردچوبه برای جوان ماندن و روشن شدن پوست صورت استفاده می شود و اگر شما این صابون را در منزل درست کنید به دلیل اینکه از مواد مرغوب تر استفاده می کنید تأثیر آن روی پوست …

3 شیمی در خانه: چگونه صابون خود را درست کنیم. شیمی صابون سازی: Saponification. واکنش شیمیایی تولید صابون به قدری باستانی و خاص است که نام آن به معنای واقعی کلمه به معنی “تبدیل به صابون” است.

چگونه صابون جعفری درست کنیم که لک های صورت را از بین ببرد؟ صابون جعفری یک پاک کننده گیاهی مفیدی است که به عنوان محصول زیبایی کاربرد دارد و برای درمان آکنه و جوش ،سفید کردن پوست و تنظیم پ هاش پوست ایده آل است، در ادامه این …

آموزش درست کردن صابون دست ساز با روغن زیتون. در این مقاله از سایت پربار ویکی چجور یک روش دقیق و مرحله به مرحله برای درست کردن صابون ساده با روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کنجد و روغن سویا ارائه شده است.

در این ویدیو چند ترفند برای ساخت صابون در خانه را به شما آموزش می دهیم. با ما باشید و این صابون ها را در خانه درست کنید.

از صابون زردچوبه برای جوان ماندن و روشن شدن پوست صورت استفاده می شود و اگر شما این صابون را در منزل درست کنید به دلیل اینکه از مواد مرغوب تر استفاده می کنید تاثیر آن روی پوست صورت بیشتر است همچنین می توانید در نحوه تهیه …

یه جای قشنگ برای صابون مایع درست کنید با کمترین هزنیه می توانید یک تغییر ساده در حمام و توالت خانه ایجاد کنید. تا به حال فکر کرده بودید که با صابون مایع چه کارهایی می توانید انجام دهید.

4- قالب را روی سطح صاف و مسطحی گذاشته و زیر آن را دستمال کاغذی پهن کنید. الکلی که داخل اسپری ریخته بودید را برداشته و داخل قالب، اسپری کنید؛ تا داخل قالب و جایی که صابون در آن ریخته می شود با یک لایه ی نازک الکل مرطوب شود.

در صورت تمایل، دستان خود را با الکل و یا آب و صابون تمیز کنید و سپس به ماسک خود دست بزنید. برای برداشتن ماسک: آن را از پشت جدا کنید (جلوی ماسک را لمس نکنید)؛ بلافاصله آن را در سطل بسته رها کنید.

آموزش ساخت صابون زردچوبه در منزل | ستارهصابون زردچوبه برای روشن و جوان شدن پوست مفید است اگر این صابون را در منزل درست کنید چون از مواد مرغوب خانگی استفاده می کنید تاثیر آن بیشتر خواهد بود همچنین می توانید اسانس های …

برای صاف شدن پوست صابون جعفری درست کنید + روش. سالهاست که علاقه مندان به روش های زیبایی و جوانی پوست صورت با روش ها گیاهی از صابون جعفری استفاده می کنند تا در خانه لک ، جوش و تیرگی پوست را رفع کنند.

4- در هر بار شستشو از 2 قاشق غذاخوری این پودر استفاده کنید. روش درست کردن مایع لباسشویی طبیعی. 1- یک قالب صابون را رنده کنید. 2- صابون رنده شده را در ظرفی بریزید و 2 لیتر آب به آن اضافه کنید.

آموزش ساخت صابون زردچوبه در منزل | ستارهصابون زردچوبه برای روشن و جوان شدن پوست مفید است اگر این صابون را در منزل درست کنید چون از مواد مرغوب خانگی استفاده می کنید تاثیر آن بیشتر خواهد بود همچنین می توانید اسانس های …

Jun 23, 2020·رنگ را داخل صابون هم بزنید. در صورتی که احساس کردید رنگ بیشتری نیاز دارید می توانید قدری بیشتر بلوک رنگ را روی صابون تراش بدهید و مخلوط کنید. صابون را به قالب منتقل کنید و اجازه دهید خشک شود.

در این ویدیو چند ترفند برای ساخت صابون در خانه را به شما آموزش می دهیم. با ما باشید و این صابون ها را در خانه درست کنید.

یکی از بهترین کادوهایی که میتونیم به شخصی بدهیم صابون خانگی است که خودمان درست کردیم, چون کمترشخصی میتواند این کار را انجام دهد .ممکن است فکر کنید تهیهکردن صابون در خانه بسیار مشکل است .

چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم
چگونه در خانه صابون زردچوبه درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *