چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

 
helpkade
چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم
چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

77 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

233 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

77 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

233 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

77 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

233 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

77 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

233 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

77 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

233 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

1 – مردان با فشار اجتماعی كمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یك عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.

2 – مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسك خسارات مالی كه احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.

3 – این در سرشت و طبیعت مردان است كه هر چیزی را كه موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشكلات یك مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یك زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

4 – مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند كه مطمئن شوند بهترین گزینه ممكن را انتخاب كرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند كه: نكند سر و كله یك دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود. اما چگونه می‌توان مردان را پای‌بند یك رابطه درازمدت و تعهدآور ساخت؟

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

9 روش برای دستیابی به این منظور و این كه قلب یك مرد را فتح كنید به قرار زیر است:

1 – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید كه مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری كنید.

بنابر این تا زمانی كه كاملاً متقاعد نشده‌اید كه برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور كند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است كه شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌كردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

2 – همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. 99 درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

3 – به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موكول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت كند كه شما شخصیت مستقلی ندارید.

4 – به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص كنند كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

5 – نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش كه چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند كه: اطمینان یافتن از آن كه دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه كه هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ كه: او یك تأمین‌‌كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا حتی یك پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یك مرد زمانی كه متوجه می‌شود یك دختر به این علت او را برگزیده كه او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری كه همواره در كنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

6 – برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. مردان كاملاً از بازی‌هایی كه زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممكن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممكن است برای مدت كوتاهی كار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد كند؟ هنگامی كه شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچكترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

7 – نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید كه قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن كه او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد كرد.

8 – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید.

9 – طوری وانمود نكنید كه برای ازدواج شتابزده‌اید، ممكن است شما تصور كنید او تاكنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری كرده است. اما آرامش خود را حفظ كنید! این ممكن است خبر نویدبخشی باشد. ممكن است او می‌خواهد مطمئن شود كه یك تصمیم معقول و صحیح اتخاذ كرده است.

خود را شتابزده و ناشكیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یك مرد پیشنهاد ندهید كه به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعكس. مگر آن كه خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ كنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این كه فضا و فرصت كافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3795موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4357موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1959موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36273موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4223موضوع :

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9338موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19336موضوع :

این مطلب در مورد موضوعات راههای تسخیر قلب پسران، بدست آوردن دل پسر مغرور، راه های جذب مردان مغرور، راههای بدست آوردن دل شوهر، راههای نفوذ به قلب زنان، راههای نفوذ در قلب شوهر، به دست آوردن دل پسرها، قلب یک مرد نوشته شده است.

راههای تسخیر قلب پسران

قبل از قلب، ذهنش را تسخیر کن

در شروع یک آشنایی بهتر است خوب به رفتار و واکنش‌های همسرت دقت کنی تا روحیات او را بیشتر بشناسی. از کسانی که او را می‌شناسند در مورد سرگرمی‌ها و سلایقش صحبت کن و نقاط اشتراک خودت و او را کشف کن. به‌دنبال این باش که همسرت از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه کارها و رفتارهایی بیزار است. سعی کن شنونده خیلی خوبی برای او باشی چون آدم‌ها بیشتر جذب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود. وقتی به حرف‌های همسرت توجه کنی به‌تدریج شعله یک عشق را در او ایجاد خواهی کرد که برای همیشه ماندنی است. به او نشان بده که برایش اهمیت داری و مهم‌ترین شخص زندگی‌ات در او خلاصه می‌شود. وقتی با او به رستورانی می‌روی و او مشغول صحبت کردن می‌شود، هرگز صحبت‌هایش را قطع نکن حتی اگر تلفن همراهت زنگ خورد، مکالمه همسرت را قطع نکن و با این کار مطمئن باش که او را بیشتر به سمت خودت جذب کرده ای.

بدست آوردن دل پسر مغرور

اگر هدف از آشنایی و به دست آوردن دل پسر، ازدواج و تشکیل خانواده است، شما ویژگی‌ها، صفات، اخلاق و رفتار یک دختر متین و شخصیت‌مدار، با تقوا و مرتبط با خدا را داشته باش، خداوند زمینه ازدواج شما را با پسری همانند خودت فراهم می‌سازد، در این صورت هم متانت و وقار شما حفظ می‌شود وهم از فریب پسرهای هوسباز و چرب زبان در امان خواهی بود.

راه های جذب مردان مغرور

ارسال سیگنال‌های ترکیبی

هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن چیز خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد. اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیش‌بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی‌کند ولی اگر رفتارتان قدری مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد، فکر دیگران مشغول می‌شود. فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم تاکید کرده است که باید به شکلی این سیگنال‌های ترکیبی ارسال شود که شخص مورد نظر چنین سوالاتی را از خود بپرسد: آیا آن شخص به من علاقه دارد؟ اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می‌کند؟ چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می‌کند و حتی ممکن است در مورد شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند توضیحی برای رفتارتان پیدا کند.

دقت کنید تا وقتی به شما کاملا علاقمند نشده است، هر زمان که توانستید به وی نزدیک شوید زیرا در غیر این صورت شما را فراموش می‌کند. اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذبتان شد، ناپدید شوید یا ارسال سینگنال‌های قدرمتمند را که نشان دهنده عشق شما است متوقف کنید. از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می‌شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می‌تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

راههای بدست آوردن دل شوهر

شنونده خوبی باشیدوقتی مردی به حرف های زن مورد علاقه اش با صبر و حوصله گوش می کند به او ثابت می کند که دوستش دارد. زن ها در خانه بسیار بیشتر از مردها حرف می زنند. در حقیقت با صحبت کردن قصد ایجاد روابطی محکم و صمیمی دارند و پیوندی عاطفی می خواهند و گاهی اوقات هم درخصوص موضوعی مضطرب و نگران هستند و با حرف زدن می خواهند از اضطرابشان بکاهند، اما متاسفانه مردها در این گونه مواقع فکر می کنند باید مشکلی را حل کنند و راه حل ارائه می دهند و بحث را به تصور خودشان تمام کرده و زن را با تمام نگرانی هایش به حال خود رها می کنند و این تصور را در زن به وجود می آورند که علاقه ای در میان نیست. وقتی مردی شنونده خوبی است می تواند حامی زن خود باشد و صلح و آرامش به وجود آورد.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

مهربانی های کوچکدرک این موضوع که هدیه های کوچک مانند یک شاخه گل برای زن بسیار مهم است، برای مرد سخت است اما اگر بداند این هدیه ها در کنار انجام دادن کارهای هرچند کوچک چه معجزه ای می کند، لحظه ای درنگ نکرده و به این وسیله عشق خود را به او ثابت می کند.

راههای نفوذ به قلب زنان

۱-کاری به برنامه تناسب اندامش نداشته باشید

بدن خانم ها هیچ ربطی به شما ندارد. همه ما می توانیم غذای سالم خورده و هر روز ورزش کنیم یا غذای نا سالم خورده و اصلا ورزش نکنیم.نحوه رفتار ما با بدنمان تنها به خودمان و شاید دکترمان مربوط است!ما می توانیم هرقدر که دوست داریم چاق باشیم!هیچ چیز وحشتناک تر از مردی نیست که در امور مربوط تناسب اندام خانمش دخالت کند.

۲- به او نگویید که باید با اندامش چه کار کند

بدن او به خودش مربوط است! شما می توانید ظاهر باب میل خودتان را داشته باشید (رنگ مو، اندازه مو و…) اما حق ندارید او را از داشتن ظاهر مطلوبش منع کنید.تغییراتی که ما انسان ها بر بدن خود اعمال می کنیم نوعی ابراز شخصیت است.وقتی مردی به زنی در مورد این تغییرات دستور می دهد، در حقیقت جلوی این ابراز شخصیت را می گیرد که کار غم انگیزی است.اگر می خواهید از نظر همسرتان جذاب باشید، از قضاوت نحوه ابراز شخصیتمان دست بردارید.

۳-نژاد پرست نباشید

نژاد پرست نباشید! چون خیلی زشت است!اصلا نیازی به توضیح بیشتر هم ندارد!

۴- کاری نداشته باشید که او چقدر زنانه یا مردانه است

برخی زن ها حوصله آرایش و پیرایش ندارند(از ناخن گرفته تا موهای بدن).پس آنها را سرزنش نکنید! آنها خود به عدم تطبیق خودشان با استاندارد های موجود در جامعه در خصوص زیبایی آگاهند!پس نیازی به سرزنش اضافی شما نیسـت!اصلاح نکردن دست و کنار آمدن با آن در این دوره و زمانه شجاعت بسیاری می خواهد!.ز سوی دیگر با رفتار های ((دخترانه)) زنان مخالفت نکنید.اگر از آرایش کردن و لباس صورتی پوشیدن لذت می برند، مانعشان نشوید!

۵- حامی او باشید

خود را با او برابر بدانید.او را کنترل نکنید.اینکار باعث ایجاد احساس عدم امنیت در برابر جنس مخالف در زن می شود.مردانی با احساسات نا امن(شکاک) زن را سرد مزاج می کنند؛ مخصوصا وقتی سعی می کنند به زن بقبولانند که برای ایجاد حس مردانگی در یک مرد باید تحت سلطه و کنترل او در بیاید.

راههای نفوذ در قلب شوهر

۱ – اجازه بدهید او درک کند که علاقه نشان می‌دهید به آنچه که می‌گوید

هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می‌گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد. یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است.

اجازه دهید به او بداند که شما متوجه اید که چه می‌گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانیتان.

همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می‌فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می‌گذارم.

۲ – لطفاً داوری و قضاوت نکنید

هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می‌شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید.

آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می‌خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد. شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می‌کند برای شما بگوید.

به دست آوردن دل پسرها

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

از بکار بردن کلمه چرا بپرهیزیدوقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می‌کنند، از آنها می‌خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می‌دهد و شرایط را بحرانی و حساس می‌کند.

وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این را ه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می‌گیرد.تمرین کنید که به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

هرگز نگویید ما نیاز به گفتگو داریمهیچ چیز بهتر از این جمله نمی تواند یک مرد را وادار کند که کمتر حرف بزند. این جمله حامل این پیام است که او کار اشتباهی کرده است که در دردسر افتاده و باید درباره اش توضیح دهد. او گفتگو را قبل از شروع کردنش متوقف خواهد کرد.

بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم به آرامی و غیر مستقیم وارد شدن به آن است. زمانی که هر دوی شما مشغول انجام آن هستید را انتخاب کنید مثل آشپزی و یا تمیزکاری سبک، که او راحتی بیشتری احساس کند. به خاطر داشته باشید وقتی او درگیر فوتبال جمعه شب است برای این کار به او نزدیک نشوید.

گوش دادن واقعی را یاد بگیریدشما همیشه شانس شنیدن افکار او را نخواهید داشت. چندین بار شده است که شما وقتی که او صحبت می‌کرده است در فکر دیگری بوده اید یا شاید هم فکر می‌کرده اید که در جواب به او چه بگویید؟!

این موضوع بسیار مهم است که اکنون را با او باشید تا اینکه به افکارتان اجازه دهید همه جا باشد غیر از با او. یک مرد می‌تواند احساس کند که شما واقعاً می‌خواهید حرفهای او را بشنوید یا خیر. درست شنیدن بهترین راه برای رسیدن به یک گفتگوی واقعی است که او هم بتواند حقیقت را به شما بگوید.

قلب یک مرد

عشق زوری نیست!

بیشتر زوج‌ها یکدیگر را به دلیل نداشتن حس‌های رمانتیک سرزنش می‌کنند. جملاتی مثل«‌تودیگر عاشقم نیستی»، «به من احساس داشته باش» جملات متداولی در بین زوج‌های جوان است. اجازه بدهید که همسر‌تان، خودش باشد و از او نخواهید که به خاطر خوشایندی شما واکنش‌هایی را نشان بدهد که در وجودش نیست. اگر این فرصت را به همسر‌تان بدهید که نقش خودش را بازی کند، به‌تدریج می‌توانید با ایجاد فضای آرامی که ایجاد کرده‌اید، عشق را هم بین خودتان به‌وجود بیاورید.

می خواهم بیشتر بخوانم:

جذب مردان و ایجاد وابستگی

چرا مردان موی بلند دوست دارند

چگونه برای مردان جذاب باشیم

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

وقتی عشق همه زندگی‌ات می‌شودمردان حتی آنهایی كه واقعا عاشق یك زن می‌شوند تنها بخشی از ذهن و زندگی خود را درگیر یك ارتباط می‌كنند اما زنی كه عاشق شد همه زندگی‌اش صرف عشقی می‌شود كه درگیرش شده است. مگر نمی‌خواهی همراه و همسرت را عاشق خودت كنی؟ پس برای شروع یاد بگیر كه كمتر در مورد احساست با یك مرد صحبت كنی و اصلا لازم نیست هر احساس و واكنشی كه نسبت به ارتباطت داری را بی‌پرده برایش بیان كنی. شما كارهای دیگری هم داری كه در كنار عشق به همسرت باید انجام دهی. شاید این یك حقیقت تلخ برای خانم‌ها باشد اما تحقیقات روان‌شناسان نشان داده، كه هرقدر زنان بیشتر حرف بزنند و از احساس‌های‌شان صحبت كنند و از همه بدتر همه زندگی‌شان را وقف عشق به همسر‌شان كنند، به همان میزان یك مرد را بیشتر از خودشان دور كرده‌اند.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

وقتی عشق همه زندگی‌ات می‌شود

وقتی مرد دیگر عاشق نیست

محبت یك موضوع 2 طرفه است و تعادل زمانی به‌وجود می‌آید كه شما به همان اندازه‌ای كه محبت دریافت می‌كنید به همان میزان هم محبت و عشق هدیه بدهید. هدیه خریدن، مهمان كردن همسر‌تان به شام یا سورپرایزكردن همسر‌تان اگر از سمت یك مرد باشد خوب و طبیعی است اما اگر این رفتارها از طرف یك زن به‌صورت پشت سر هم و همیشگی انجام شود هیچ ارزشی ندارد. چون هدیه دادن یك ویژگی مردانه به حساب می‌آید و اگر یك خانم بیش از اندازه‌ای كه همسرش به او محبت می‌كند، به او عشق بورزد دیر یا زود مرد زندگی‌اش را از خود دور می‌كند و دكمه عشق یك‌باره در مرد خاموش می‌شود. وقتی یك زن بیش از اندازه به همسرش محبت كند مرد او را مانند مادرش فرض می‌كند و یادتان باشد هیچ مردی نمی‌تواند عاشق مادرش شود بلكه فقط می‌تواند دوستش داشته باشد. پس یاد بگیر كه در عشق ازهمسرت جلوتر قدم بر نداری. از اینكه مرد زندگی‌تان برای‌تان هدیه می‌خرد یا برای‌تان وقت می‌گذارد شرمنده نشوید و به فكر جبران نباشید چون مردان با انجام این كارها احساس قدرت مردانه بیشتری حس می‌كنند.

قبل از قلب، ذهنش را تسخیر كن

در شروع یك آشنایی بهتر است خوب به رفتار و واكنش‌های همسرت دقت كنی تا روحیات او را بیشتر بشناسی. از كسانی كه او را می‌شناسند در مورد سرگرمی‌ها و سلایقش صحبت كن و نقاط اشتراك خودت و او را كشف كن. به‌دنبال این باش كه همسرت از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه كارها و رفتارهایی بیزار است. سعی كن شنونده خیلی خوبی برای  او باشی چون آدم‌ها بیشتر جذب كسانی می‌شوند كه مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درك می‌شود. وقتی به حرف‌های همسرت توجه كنی به‌تدریج شعله یك عشق را در او ایجاد خواهی كرد كه برای همیشه ماندنی است. به او نشان بده كه برایش اهمیت داری و مهم‌ترین شخص زندگی‌ات در او خلاصه می‌شود. وقتی با او به رستورانی می‌روی و او مشغول صحبت كردن می‌شود، هرگز صحبت‌هایش را قطع نكن حتی اگر تلفن همراهت زنگ خورد، مكالمه همسرت را قطع نكن و با این كار مطمئن باش كه او را بیشتر به سمت خودت جذب كرده ای.

نقاب را بردار

اینكه همان‌طور باشی كه هستی كار سختی است؟‌ پس چرا بیشتر اوقات در حال بازی‌كردن نقشی هستی كه اصلا شباهتی به ویژگی‌های خودت ندارد؟ تا كی می‌توانی نقش یك آدم كامل كه هیچ عیب و ایرادی ندارد را بازی كنی؟ اگر روزی خسته شدی و ناگهان فشار مدت‌ها سكوت را روی همسرت خالی كردی، فكر نمی‌كنی با این كار او را بیشتر شوكه می‌كنی؟ بدون اینكه ترس از دست دادن همراهت را داشته باشی صادقانه و با جسارت از عقاید و احساس‌هایت حرف بزن و به او نشان بده كه چه دیدگاهی در مورد او و زندگی‌ات داری حتی اگر نظرت مخالف دیدگاه‌های او باشد نترس، چون وقتی با قدرت موضع‌گیری‌ات را مشخص می‌كنی و فریاد می‌زنی كه وجود داری، زیبایی بیشتری را برای همسرت به‌وجود می‌آوری اما اگر یك خانم هستید باید یك راز كوچك را هم بدانی. بیشتر خانم‌ها به دلیل روحیات خاصی كه دارند در نخستین ملاقات‌ها همه احساسات خود را بیرون می‌ریزند و هرچیزی كه به ذهن‌شان می‌رسد را برای همسر‌شان بازگو می‌كنند. دست نگه دارید، چون شما سال‌های سال فرصت دارید كه در كنار هم زندگی كنید و از سرگرمی‌ها و احساسات‌تان حرف بزنید. نكته كلیدی ما به شما قدری پیچیده بودن است. از روی این ویژگی به سادگی رد نشوید و سعی كنید برای مرد زندگی‌تان قدری مبهم باشید. بگذارید او به‌تدریج كشف‌تان كند.

عشق زوری نیست!

بیشتر زوج‌ها یكدیگر را به دلیل نداشتن حس‌های رمانتیك سرزنش می‌كنند. جملاتی مثل«‌تودیگر عاشقم نیستی»، «به من احساس داشته باش» جملات متداولی در بین زوج‌های جوان است. اجازه بدهید كه همسر‌تان، خودش باشد و از او نخواهید كه به خاطر خوشایندی شما واكنش‌هایی را نشان بدهد كه در وجودش نیست. اگر این فرصت را به همسر‌تان بدهید كه نقش خودش را بازی كند، به‌تدریج می‌توانید با ایجاد فضای آرامی كه ایجاد كرده‌اید، عشق را هم بین خودتان به‌وجود بیاورید.

كنترل نامحسوس یادت نره

كنترل نامحسوس یادت نره

كیفیت ارتباط با همسرت را بالا ببر و طوری رفتار كن كه او خیالش راحت باشد كه در شرایط سخت و زمان‌هایی كه به شما نیاز دارد، در كنارش هستی. اگر می‌خواهی همسرت را تحت كنترل داشته باشی و مراقب رفتارهایش هستی، باید طوری ماهرانه این كار را انجام دهی كه او حس نكند. این احساس را در همسرت به‌وجود بیاور كه بودن با او برای شما همراه با لذت و آرامش است و وقتی همسرت مطمئن شد كه وجودش موجب آرامش شماست، به‌تدریج عشق خودش را به شما نشان خواهد داد. در این بین تعریف كردن، خیلی می‌تواند به بهتر شدن ارتباط‌تان كمك كند. یادتان باشد تعریف و تمجید صرفا از سمت مردان نیست. همانطور كه یك خانم از تعریف همسرش راضی می‌شود یك مرد هم با تعریف و تحسین همسرش انرژی بیشتری دریافت می‌كند و بله! درست حدس زدید! با تعریف همسر‌تان عاشق‌تر می‌شود.

فقط خودت بودن كافی نیست

اینكه در حال حاضر چه ظاهری داری یا در چه جایگاه اجتماعی قرار داری مهم نیست! مهم‌ترین چیز این است كه چه طرز فكری در مورد خودت داری. وقتی در مورد خودت اعتماد به نفس كافی داشته باشی و با شجاعت دیدگاه‌ها و علایقت را مطرح كنی، همسرت را مجذوب خودت می‌كنی. باید بدانی نقاط قوت و ضعفت كجاست و یك نكته مهم این‌كه كمی شوخ طبعی را چاشنی ارتباطت كن. این ویژگی مردانه یا زنانه نیست و همه افراد از هم صحبتی با كسانی كه شوخ‌طبع هستند، لذت می‌برند به‌خصوص اگر آن فرد همسر زندگی‌شان باشد، شادی و عشق بیشتری را تجربه خواهند كرد اما زیاد خندیدن هم خیلی خوب نیست و زیبایی شما را از بین خواهد برد. عشق منتظر شماست اما برای رسیدن به زیباترین هدیه هستی باید قدری بیشتر تلاش كرد. این یك راه یكطرفه نیست. یادت باشد!

بخش کلوب ازدواج تبیان

برگرفته از تپش

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12

public@tebyan.com

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

راه های جذب مردان و پسران مغرور چیست؟ اگر به دنبال جلب توجه و علاقه مردی هستید که بسیار مغرور است باید در مورد مردان شناخت بیشتری به دست بیاورید و در برخورد و ارتباطات خود برخی اصول را رعایت کنید. برقراری ارتباط عاطفی با مردان مغرور دشوار است در نتیجه باید با آگاهی بیشتری عمل کنید تا دچار احساس شکست نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های جذب مردان و پسران مغرور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. برای مطالعه مقاله ما با عنوان شکست عشقی کلیک کنید.

مردانی که غرور بیشتری نسبت به دیگران دارند، سخت تر با دیگران ارتباط برقرار می کنند و تعامل با آن ها نیز دشوارتر است. اگر با پذیرش این موضوع تصمیم گرفته اید که با مردی مغرور وارد رابطه عاطفی شوید و او را به خود جذب کنید رعایت برخی نکات احتمال موفقیت شما را بالا خواهند برد. در ادامه به چند نکته مهم در این زمینه اشاره کرده ایم.

با این حال توصیه می کنیم به دلیل مشکلاتی که ارتباط با مردان مغرور برای افراد ایجاد می کند، پیش از هر اقدامی با یک متخصص روانشناس مشورت کنید. برای دریافت مشاوره پیش از ازدواج کلیک کنید.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

یکی از مهمترین پارامترها در علاقمند کردن مردانی که دارای شخصیت مغرور هستند، شناخت ارزش های آنان است؛ یعنی شناخت موضوعاتی که در زندگی برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه کنید که ارزش ها برای هر شخصی متفاوت بوده و شما می توانید در تعاملات تان متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر او به چه معناست.

این ارزش ها می تواند تحصیلات، ثروت، زیبایی اندام، ارزش های اخلاقی و… باشند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ابزار های گوناگونی در اختیار شما قرار دارد که به شما کمک می کنند تا بتوانید در مورد ارزش ها و علایق طرف مقابل خود بیشتر بدانید. از جمله آنها می توان به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اشاره داشت. اگر مرد مورد علاقه تان ببیند که با شما ارزش ها و علائق مشترک زیادی دارد احتمال جذب او به شما بیشتر می شود. چرا که اصولا انسان ها از افرادی که شبیه به خودشان باشند خوششان می آید. 

افراد مغرور نسبت به توجه کردن افراطی دیگران، واکنش های معکوس نشان می دهند و معمولا از آن می گریزند. به همین خاطر بهتر است که در توجه کردن به او حد اعتدال را رعایت کنید و به او این فرصت را بدهید که دائما توجهات یک طرفه دریافت نکند و بتواند تعاملات دو سویه ای را تجربه کنید.

اگر در رفتارهایتان کمی ابهام وجود داشته باشد بیشتر احتمال دارد که توجه فرد مقابل را به خود جذب کنید. در واقع لازم است که از ابتدا کل عشق و علاقه خود را به فرد مقابل نشان ندهید و بگذارید که او خود این موضوع را کشف کند. یک قانون کلی در روان شناسی می گوید که ناشناخته ها جذاب ترند. در نتیجه تلاش کنید تا اندکی ناشناخته و مبهم باقی بمانید.

یک سری نیازهای ذاتی وجود دارد که برای جذب مردان باید از آن ها اطلاع کافی داشته باشید. شناسایی این نیازها با خواندن مقاله شناخت مردان به شما کمک بزرگی می کند. هم چنین در جذب مردان مغرور و افرادی که سخت تر عواطف خود را ابراز می کند اهمیت به این نیازها می تواند نقش پررنگی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت زن و مرد از دیدگاه روانشناسی کلیک کنید.

شاید فکر کنید مردان مغرور هرگز نیازی به حمایت دیگران ندارند و به تنهایی از پس همه امور زندگی خود بر می آیند. در حالیکه این یک تصور کاملا اشتباه است. مردان مغرور کمتر می توانند در مورد مشکلات و ناراحتی های خود با دیگران صحبت کنند اما این امر به معنای عدم نیاز آن ها به کمک و همدلی نیست. آن ها هم مثل هر انسانی به حمایت دیگران نیاز دارند. اگر بتوانید در شرایط سخت همراه او باشید و احساساتش را بشناسید، جذابیت بیشتری برای وی خواهید داشت. 

بسیاری از مردان به این دلیل از ازدواج و تعهد نسبت به آن می ترسند که احساس می کنند آزادی و استقلال خود را از دست می دهند. به طرف مقابلتان نشان دهید در کنار این که برای زندگی مشترک ارزش قائل هستید، به استقلال و آزادی او نیز احترام می گذارید. 

تمامی مردان حتی آنهایی که در ظاهر بسیار از خود راضی هستند، نیاز به تایید شدن دارند. آن ها نیز نیاز دارند که مورد احترام دیگران قرار بگیرند و از آنها قدردانی شود. پس برای جذب مردان مغرور رفتار محترمانه ای با آن ها داشته باشید و به هیچ وجه شخصیت آن ها را خرد نکنید. با این رفتار نه تنها فرد مقابل را بیشتر به خود جذب می کنید، بلکه باعث می شوید که او نیز با احترام بیشتری با شما برخورد کند. 

برای دریافت مشاوره در مورد نحوه برقراری ارتباط و  جذب مردان و پسران مغرور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

دقیقا درست نوشتین. خیلی ممنونم. خیلی من با توجه به همین نکات تونستم پسری که دوسش دارم به خودم علاقه مند کنم. واقعا ممنونم. خسته نباشید

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده کاملا محفوظ می باشد

 

 

چگونه اولین 100 میلیون تومان اینترنتی خود را به دست آوریم؟

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

بیایید با این واقعیت روبرو شویم که  هیچ روش ثابتی وجود ندارد که هر مرد را بتواند به طرز عجیبی به سمت خود جلب کنید. با این حال، بسیاری از مردان نیازهای مشابهی را در مورد جستجوی یک زن مناسب دارند……….

 

بیایید با این واقعیت روبرو شویم که  هیچ روش ثابتی وجود ندارد که هر مردی را بتواند به طرز عجیبی به سمت خود جلب کنید. با این حال، بسیاری از مردان نیازهای مشابهی را در مورد جستجوی یک زن مناسب دارند، به طوری که هیچ نظم و ترتیبی برای تماشای تقریبا هر مرد وجود ندارد.

آیا شما به دنبال برخی از قدم های مشخص برای جذب جنس مخالف به سمت خود هستید، یا فقط امید به جذب مرد موردنظر و دلخواهتان دارید؟ در هر صورت، این راهنمایی ها می تواند راه زیادی برای کمک به شما در رسیدن به اهداف شما باشد. در ادامه بخوانید! 

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت.

از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد.

او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد.

مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

 

  به خودتان بگویید چه شخص بسیار عالی هستید! به خودتان بهترین ویژگی ها و مهارت های خود را یاد آوری کنید و افتخار کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند. یک برخی از نقاط قوت خود را به عنوان یک شخص برجسته کنید تا احساس کنید که شما ارزش توجه یک مرد را دارد.

همیشه نگرش مثبت را حفظ کنید! ذهن خود را به آن تنظیم کنید

به خاطر داشته باشید که. اگرچه همه ما کامل و بی نقص نیستیم،اما قبل از صرف یک شب،خودتان را درآینه نگاه کنید و بهترین ویژگی های خود را به خاطر بسپارید، اون ممکن است که لبخند تان،یا  دندان های زیبایتان و یا پاهای کشیده ی شما باشد. اگر شما بر جنبه های مثبت ظاهر خود تمرکز کنید، مردان هم آنها را خواهند دید. خودتان باشید و نترسیداز نشاندادن  لبخند کج خودتان یا پاهای کوتاهتان! هرگز از خودت شرمنده نشو!

با افراد جدیدی آشنا شوید. تعامل با افراد جدید می تواند ترسناک باشد. یک مرد بیشتر به سمت زنی کشیده میشود که دوستان زیادی و تعامل اجتماعی خوبی دارد تا کسی که دچار غم و اندوه ست و همیشه به سمت تنهایی می رود. 

 

اینکه کسی دنبالتان بیفتد یعنی در نظر دیگران ارزش خاصی دارید. آنها شما را می خواهند، به هر دلیلی و این دیگر کار آنهاست که تلاش کنند و شما را به دست بیاورند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که دیگران دنبالتان بیفتند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.

دخترها معمولاً خیلی مردها را دور و بر خود دارند که سعی می کنند او را تحت تاثیر قرار دهند. اما خودشان فقط می خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند که مثل خودشان باشد.

 

خانم ها اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند. این یکی از دلایل مهمی است که می توانند خیلی راحت توجه هر مرد را به خود جلب کنند. خانم ها این را می دانند که لباس پوشیدنشان می تواند باعث شود به چشم دیگران برسند. درواقع، چون خیلی از مد سر در می آورند راحت می توانند طریقه لباس پوشیدن شما را وارسی کنند.

 

 

مردی که می داند چطور باید خوب لباس بپوشد معمولاً مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. اما دلیل آن فقط این نیست که ظاهر خوبی دارد، بلکه بااین کار خود نشان می دهد که از اهمیت ظاهر برای خانم ها آگاه است.

بیشتر اوقات مردها حس بویایی را فراموش می کنند و یادشان می رود که از عطر و افترشیو استفاده کنند. اما خانم ها می دانند که اگر بخواهید کسی را به سمت خود جذب کنید، باید نظر همه حواس بدن را به خود جلب کنید.

 

به عطرهایی فکر کنید که خانم ها استفاده می کنند و شما را دیوانه می کند، آنوقت می فهمید که بو چقدر می تواند اهمیت داشته باشد. استفاده از عطرهای خوشبو در مواجهه با خانمها، حضور شما را پررنگ تر می کند.

 

به بهترین شکل خودتان باشید

 اگرچه یک مرد واقعی شما را برای کسی که واقعا هستید و باطنتان دوست دارد ،اما آگاهی و تمرکز شما به خودتان کمک خواهد کرد که یک شکل ظاهری مناسب را حفظ کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اگر شما در مورد بدن خود احساس خوبی داشته باشید، هر مردی هم که شمارا میبیند، همان احساس را می کند.

حداقل سه بار در هفته حداقل سی دقیقه یا بیشتر ورزش کنید. یک رژیم غذایی مناسب برای رشد و سلامتی ضروری است. اجازه ندهید روال معمول شما را متوقف کند – خود را به چالش کشیده و تقویت کنید. اگر زمان زیادی برای تمرین و ورزش کردن  ندارید، راه رفتن بیشتررا به حالت روزانه خود اضافه کنید.

اگر به خاطر تمرین یا سلامتی انگیزه ای برای ورزش ندارید، یک انگیزه خارجی پیدا کنید – به عنوان مثال، یک کیک بوکسینگ یا کلاس بوکس را بیابید زیرا شما می خواهید از خودتان دفاع کنید در مواقع ضروری ،یا یک کلاس یوگا بروید زیرا شما می خواهید دوستان جدیدی پیداکنید.

غذای سالم بخور. مدیتیشن یک کلید در زندگی است، در برنامه غذایی خود مقدارزیادی میوه، سبزیجات و غذای غنی از مواد مغذی را بگنجانید. از غذاهای فرآوری شده یا چرب مانند اجتناب کنید. که دراینصورت بدن شما بهتر خواهد شد و پوست شما زیباترخواهد شد.   اکنون که احساس جسمی و احساسی شگفت انگیزی می کنید وقت آن است که شخص مورد علاقه و خاص خود را جذب کنید.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

 به خاطر داشته باشید که شما تنها همان تصویر اول را دریافت میکنید، قبل از این که فرد مورد نظر را دیدار کنید، یک نگرش مثبت داشته باشید.

 

ایجاد تماس چشم 

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که به او نشان دهید به او علاقه دارید.

نگاهی دقیق و زمان مناسبی داشته باشید. شما مجبور نیستید ساعت ها به او نگاه کنید، اما نگاه کردن به او فقط چند ثانیه نشان می دهد که شما به اوعلاقه مند هستید.هنگامی که به یه مرد

نگاه می کنید، سعی نکنید خیلی مشتاق به نظر برسید، اما روشن کنید که اگر او با شما مکالمه ای را شروع کند خوشحال خواهید شد. هنگامی که مرد به شما نزدیک می شود، فراموش نکنید که لبخند، لبخند، لبخند بزنید! هیچ چیز مانند یک لبخند خوب نشان نمی دهد که شما صمیمی  و جذاب هستید.اما نه اینکه بیش از حد لبخند بزنید.به طور طبیعی لبخند بزنید نه تنها این باعث می شود لبخند شما طبیعی تر و مکرر باشد، بلکه به طور کلی احساس خوشحالی خواهید کرد. 

 

 

اگر هنگامی که خوشحال نیستید لبخند بزنید – متوجه خواهید شد که برخی از شادی ها حباب ها را می شکند. شما لازم نیست که بیش از حد مشتاق نشان بدهید همان یه لبخند طبیعی کافیست.

زبان بدن مثبت را در همه زمان ها داشته باشید. حالا که مرد شما نگاه خود را به چشمان شما دوخته است، وقت آن است که از بدن خود استفاده کنید تا به او نشان دهد که جذابیت متقابل است.

به خودت اعتماد بده. سعی نکنید، به پای خود نگاه کنید، یا دستان خود را روی سینه تان قرار دهید. از اعمال عصبی مانند بازی کردن با موهای خود یا خوردن ناخن ها اجتناب کنید. در عوض با او صحبت کنید و سلاح های خود را از طریق بدنتان حرکت دهید. این باعث می شود شما به نظر یک فرد باز و پویا تبدیل شوید.

به او نشان دهید که به او علاقه مند هستید اگر احساس میکنید که واقعا عشق است، با او به صحبت بپردازید. از لحاظ جسمی توجه او را جلب کند. اطمینان حاصل کنید که برای حفظ تماس با چشم از نگاه کردن به اطراف خودداری کنید – و یا حتی بدتراینکه، چک کردن تلفن خود را درهر پنج دقیقه – زمانی که او با شما صحبت می کنند کاراشتباهی است و از این کار اجتناب کنید. 

از جنسیت خود استفاده کنید

خانم ها می دانند که جذاب بودن و استفاده از جنسیتشان ابزاری بسیار مهم در جذب مردان است. اما مردها هیچوقت نمی دانند چطور باید سکسی باشند. مردها تمایلات جنسی را با خانم ها در ارتباط می دانند چون فقط به این صورت است که مفهوم رابطه زناشویی را درک می کنند. اما مردها هم می توانند جذاب باشند و در این صورت هر زنی که بخواهند را می توانند به سمت خود جذب کنند.

تفاوت اینجا این است که اگر مردها بخواهند جذاب باشند باید مردانه رفتار کنند. باید بهترین خصوصیات مردانه را که خانم ها را تحریکمی کند از خود نشان دهند. استفاده از جنسیتتان یعنی قوی باشید، شجاع باشید، خشن باشید و بگذارید که انرژی مردانه از شما منعکس شود.

ماجراجو باشید

 

 

ماجراجو بودن با انجام کارهای غیرمنتظره فرق دارد. ماجراجویی یعنی گذشتن از مرزها و انجام کارهای جدید و غیرعادی است.زن های ماجراجو مرد را به سمت خود جذب می کنند. آنها باعث می شوند با بودن کنار آن دختر احساس سرزندگی بیشتری کنند.

این برای مردها هم صدق می کند. یک مرد ماجراجو خیلی راحت می تواند دخترها را به سمت خود جلب کند.

منبع : wikihow

 

 

تعداد کل امتیازات این مطلب 59

این مطلب را به اشتراک بگذارید

با عضویت در سایت از مطالب ویژه ، آخرین اخبار ، دانلودهای رایگان و امکانات ویژه بهره مند شوید

درباره سایت بیشتر بدانید

نشانی : تهران-سعادت آباد-ضلع شرقی میدان فرهنگ-پیوند 2

تلفن تماس : 09120155416

ایمیل : info@keramatzade.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده می باشد و هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات اینترنتی توسط مدیر وب


دانلودpdf مقاله :چگونه مرد مورد علاقتون را به سمت خودتون جذب کنید؟Downloads-icon

راههای کاربردی جذب مردان

۱- مردها مبارزه و چالش را دوست دارند، کار را برای آن‌ها آسان نکنید و به قول معروف هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد.

۲- به خودتان بگویید: «هرکس من را بدست بیاورد خوش شانس است»

۳- اسرارآمیز باشید. پسر رو تشنه نگه‌دارید البته تشنه برای محبت بیشتر نه برای اینکه خسته‌اش کنید. ظلم نکنید.

۴- طوری رفتار کنید که انگار مادرزاد شاد به دنیا آمده‌اید.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

۵- مثل یک خانم واقعی، زنانه لباس بپوشید و یادتان باشد شما برای دوستان خود در یک مهمانی لباس نپوشیده‌اید. خود را بپوشانید این جذابیت بیشتری دارد.

۶- عطر خوبی به خود بزنید که نامزدتان بپسندد.

۷- مانند مردان رفتار نکنید حتی اگر رییس شرکت هستید.

۸- دستپاچه و عصبی نباشید و نرم و راحت قدم بردارید.

۹- اگر طرف مقابل شما می‌خواهد هرروز هفته شمارا ببیند، خب باید با شما ازدواج کند. پس در تعداد قرار ملاقات دقت کنید.

۱۰- زیاد به‌طرف مقابل زنگ نزنید و گاهی جواب تلفن‌های او را ندهید.

۱۱- مردها موقعیکه سعی زیادی می‌کنند تا نامزدشان را ببینند احساس خوبی پیدا می‌کنند پس بگذارید سعی کنند.

۱۲- در اولین قرار ساکت و خوددار باشید. این کار شمارا در چشم او جالب و اسرارآمیز جلوه می‌دهد.

۱۳- سعی کنید شما ابتدا مکالمه تلفنی را به پایان برسانید؛ و بیشتر از ده دقیقه پشت تلفن حرف نزنید. این حرف زدن باید دوستانه و صمیمی باشد. در ضمن پشت تلفن آهسته و شاد صحبت کنید.

۱۴- همیشه بگذارید طرف مقابل فکر کند شما خوشحال هستید و نگرانی‌ای ندارید و از زندگی لذت می‌برید.

۱۵- هیچ‌وقت نگذارید فکر کند شما در خانه یا محل کاردارید مدام به او فکر می‌کنید و در حال آماده کردن لیست مهمان‌های عروسی هستید.

۱۶- به او نگویید که آرایشگر موهای شما در مورد نامزدی‌تان چه نظری دارد.

۱۷- هیچ‌وقت به یک مرد نگویید باید فلان کار را بکند.

۱۸- آگاه باشید که مردها زودتر از زن‌ها علاقه‌مند و زودتر از زن‌ها بی‌علاقه می‌شوند.

۱۹- اگر برای روز تولدتان هدیه‌ای رمانتیک نمی‌خرد مدتی با او سرسنگین باشید.

۲۰- هنگامی‌که خیلی باهم خوش هستید ناگهان از یک موضوع ناراحت‌کننده یا سرد و خشک صحبت نکنید.

۲۱- اگر می‌خواهید فاصله بیشتری را با او حفظ کنید این را به او بگویید و مواظب باشید کاری نکنید که فکر کند شما فقط می‌خواهید او را اذیت کنید و سرکار بگذارید.

۲۲- بگذارید اول مرد بازی را شروع کند و رهبری در دست او باشد. مرد باید اولین کسی باشد که می‌گوید: «دوستت دارم».

۲۳- بگذارید اول او شمارا به خانواده‌اش معرفی کند قبل از آنکه شما او را به خانواده‌تان معرفی کنید.

۲۴- در مورد کسی که با او به‌تازگی آشنا شده‌اید تودار باشید. شما مسلماً دوست ندارید دوستتان بگوید: اوه، از ملاقات شما خوشبختم. سارا در مورد شما خیلی برایم تعریف کرده (!)

۲۵- از کجا می‌فهمید که نامزدتان به شما وابستگی پیداکرده است یا نه؟ او راه‌ها (بهانه‌هایی) را برای در کنار شما بودن و صحبت کردن با شما پیدا می‌کند. پس اگر مجبور باشید به نامزدتان زنگ بزنید و بگویید که من هنوز زنده هستم، مسلماً یک جای کار اشتباه است.

۲۶- داستان زندگی خود را خیلی زود برای نامزدتان تعریف نکنید.

۲۷- به‌جای غرق شدن در افکار عاشقانه راجع به نامزدهای احتمالی فکر خود را برای نامزدی واقعی باز نگه‌دارید.

۲۸- به‌سرعت ازلحاظ عاطفی خودتان را درگیر نکنید.

۲۹- درعین‌حال که رسیدن به شما سخت است، کاری کنید که برای او مسلم شود که شما همدم خوبی هستید و همدمی و هم‌صحبتی با شما راحت و بدون آزار و اذیت است.

۳۰- به خاطر داشته باشید: بهتر است آدم اصلاً ازدواج نکند و اصلاً قرار دیداری برای نامزدی و آشنا شدن باکسی نگذارد تا اینکه با فرد نامناسب ازدواج کند.

 

۲۱درس درباره عشق،رابطه و ازدواج را در لینک زیر مشاهده کنید:

 


سلام
خیلی عالی بود امیدوارم همیشه موفق وموید باشید.

سلام . بسیار ممنون

از مطالب جدید و نابتون ممنونم.امیدوارم پیشرفت روز افزون داشته باشید.

سپاس و درود بر شما

ممنونم از سایت بسیار خوبتون

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم

سپاس از حضور و همراهی شما

من به عنوان یک پسر باید بگم که اون قسمت هایی که مثل مورد یک که گفته “کار را برای آن‌ها آسان نکنید” و یا ۳ که گفته “پسر رو تشنه نگه‌دارید البته تشنه برای محبت بیشتر ” رو بحث دارم و منظورم اینه که کلا بوده طرف اکثرا در حال بی محلی و جواب ندادن و … روی خوش نشون ندادن بوده و کلا این برای خیلی از پسر ها که مثل خیلی از دختر ها کامل نیستند و هنوز نسبت به دختر به اون حد عشق و علاقه نسبت به طرف مقابل نرسیدند اصلا خوشایند نیست و کلا باعث میشه روابطشون سرد تر بشه و پسر دل سرد بشه. مخصوصا برای مورد هایی که الان سن شون بالاست (مثلا ۳۵ سال)
که البته میشه تو مورد ۲۹ –

خوب بود ولی کاش میشد دقیق تر بگین

چقدر سخت بود در حد کنکور

کاش با جزئیات بیشتر بگید

خیلی کلی بود…

واقعا خیلی سخته همه دخترا نمیتونن اینجوری باشن…
): کاش کاملتر توضیح میدادین که مثلا چه کارایی رو انجام بدیم یا چه چیزایی بگیم که مثلا جذاب یا دست نیافتنی بنظر بیایم ): خوش بحال اونایی گه زاتا اینجورین مثل یکی من میشناسم

سلام
راه آرامش و خوشبختی درونی ما قطعا یک راه ساختنی هست نه داشتنی. پس ذاتی نیست. رابطه خوب رو باید بسازیم شانسی نیست.
اولین قدم شناخت بیشتر خودمونه. اونموقع میتونم ریشه خیلی از رفتارها و کارهامو پیدا کنم و جایی که نیازه تغییرش بدم.

به نظرم بیش تر به دیگر آزاری شبیهه تا جذب

قطعا این لیست رو کسی تهیه کرده که ازدواج نکرده و اگر ازدواج کرده، زندگی خوبی نداره !!

خیلی از موارد، دقیقا تاثیر منفی توی رابطه میذاره

عالی بود مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت برای ارتباط سبز به مدیریت مرتضی رجب‌نیا محفوظ است.

چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم
چگونه در دل یک مرد نفوذ کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *