چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم

 
helpkade
چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم
چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم


Jump to navigation

دوستان خواهشا کمکم کنین
هر راهی که دوباره با من اشتی کنه
خواهشا
در حدی اعصابم خورده اصلا حذف شدن رئال بهم حال نداد
دیگه فک کنم فهمیدین چقدر اعصابم خورده
فقد نپرسین چطور شد که قهر کردیم
#ممنون

اخبار داغ 

داداش زود برو پیشش و توی مجازی اصلا بش پیام نده ، من کاری کردم که رفیقم که عزیزتر ازجونمه رو راحت از دست بدم و به قولی پلای پشت سرمو خراب کردم ، تو این کارو کن ، اگه دوسش داری ، زود برو پیشش

من سربازم به من بگو چرا قهر کردین 😁😁

چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم

اگه یه دعوا کردین ازین دعواها که سر هم داد میکشید بهتره براش چند تا پیام بدی مثلا بگی عذر میخوام اشتباه کردم دیگه بهش فرصت بدی فکر کنه 2 روز بعد دوباره براش یه متن عذر خواهی بفرست و بپرس بخشیدتت یا نه ؟
راستی چی شد قهر کردید ؟ :-)))

برای چی قهر کردین؟:)))

خب باید بدونیم برا چی قهر کرده

کادو ولنتاین بخر واسش :)))

چرا قهر کردین

اگه تقصیر تو بوده برو ازش عذرخواهی کن یا لااقل بگو قبول دارم اشتباه از من بوده،اگه هم تقصیر هر دوتون بوده بزار یکم بگذره تا هر دو سرد بشید بعدش خود به خود یادتون میره و دوباره می چسبید به هم دیگه.،البته یکی تون پیش قدم بشه.اگه دلخوریش خیلی بد نباشه مطمئن باش اونم دنبال یه راهه که آشتی کنه

چجوری قهر کردین؟

داداش چند وقته باهاش ارتباط نداری؟

میشه بدونم چی شد که قهر کردین؟

چجوری قهر کردین؟



یکی از تفاوت های عمده بشر با سایرگونه ها, منحصر به فرد بودن ماست. هر کدام از ما دنیایی بی انتها هستیم که حتی گاهی برای خودمان هم کشف نشده هستیم. این ابهام و راز آلودگی بعضا سبب می  شود که گاهی دانسته یا نادانسته باعث رنجش دیگران شویم.گذشته از آنهایی که از مردم آزاری لذت می برند یا چنین رفتارهایی باعث شادیشان می شود، اکثر افراد پس از آنکه موجبات رنجش دیگری را فراهم می کنند دچار عذاب وجدان می شوند.مهم نیست چه کسی را رنجانده اید، مادر, پدر, برادر, خواهر, همسر, دوست و حتی دشمنتان را، درهر صورت حس خوبی نخواهید داشت . حسی که اغلب ما حداقل یک بار تجربه اش کرده ایم.مهمترین تجویز در چنین مواردی آن است که دل فرد مورد نظر را به دست بیاوریم تا خودمان بهتر شویم .برخی بر این باور اند که اگر چنین کنند طرف مقابل در موضع قدرت قرار خواهد گرفت و این در آینده برایشان زیان بار خواهد بود. اما حقیقت این است که یکی از زیبایی های زندگی، آشتی پس از قهر و به دست آوردن دل کسی است که موجب رنجش اش شدیم.*البته لطفا برای بهره مند شدن از این زیبایی و لذت زندگی زیاده روی نکنید، چون ممکن است زیاده روی در این مسیر باعث شود به موجودی مردم آزار بدل شوید.*راهکارهای زیر برای به دست آوردن دل آنها که رنجاندیم توصیه می شود:

 

1.لبخند بزنید(البته نه موذیانه و نه نگاه عاقل اندر سفیه)چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم

2.فراموش نکنید که نام هرکس برای او شیرین ترین و مهمترین  واژه است. موقع اظهار تاسف و عذرخواهی به نام صدایش کنید.

3.یاد بگیرید که گوش بدهید تا طرفتان را سر شوق آورید که از احساسش بگوید و ناراحتی که در او ایجاد کردید را شرح دهد. اینطوری عذر خواهی راحت تر می شود.

4.صمیمانه و صادقانه اهمیتش را برای خودتان آشکار سازید تا بداند که چقدر برای شما ارزشمند است.

5. خیلی ساده حرف بزنید و بگویید از گفته و کرده تان پشیمان هستید. از گفتن واژه “ببخشید” نترسید باور کنید که معجزه می کند.

*تبصره: واژه “ببخشید” زمانی معجزه می کند که متداولترین واژه شما نباشد و از جمله افرادی نباشید که دائما کاری می کنند که مجبور به عذر خواهی شوند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► دختر روسی رکورد معاملات ملکی نیویورک را شکست + عکس

استخدام شركت ابزارسرا در تهران(تا 19 دی 90) ◄

 پیکر بازیکن فقید فوتبال ایران که به دلیل ابتلا به کرونا در گذشت امروز پنجشنبه به خاک سپرده شد.

قوه قضاییه در راستای تکمیل خدمات الکترونیکی دستگاه قضایی، از احراز هویت غیرحضوری سامانه ثنا رونمایی کرد.

سرویسی که کارجو را از سر در گمی برای جستجو و یافتن کار رها می کند.

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

هرکس در زندگی قطعا دوستی های زیادی را تجربه می کند . شاید در این دوستی ها به دفعات زیادی دچار اختلاف نظر شده باشید. گاهی اوقات نیز این تفاوت عقیده تا جایی افزایش پیدا کرده که باعث شده است مدتی از دوست خود فاصله بگیرید و به اصطلاح با او قهر باشید. اگر از این موضوع ناراحت هستید، خوشبختانه راه های زیادی برای برطرف کردن ناراحتی و آشتی با دوستتان وجود دارد که می تواند به شما کمک کند .

1. قدم اول را بردارید.

منتظر نباشید که دوستتان جلو بیاید . اگر می خواهید که دوباره با او دوستی را آغاز کنید، خودتان را در دسترس او قرار دهید.حتی می توانید او را به منزل خود دعوت کنید یا یک تماس تلفنی یا پیام نیز می تواند بسیار آسان اما خوشحال کننده باشد تا امید و هیجان شما را برای آشتی کردن به او نشان دهد.

2. از راهی صحیح به او نزدیک شوید.

چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم

بسته به علت جدایی شما از دوستتان، راه های مختلفی برای بازگشت به سمت او وجود دارد . عمق دوستی شما در گذشته می تواند فاکتورهای زیادی را مشخص کند .

3. نگران مدت زمان ایجاد این فاصله نباشید.

اصلا به این موضوع فکر نکنید که مدت زمان زیادی بین شما فاصله افتاده و دیگر راهی برای آشتی کردن وجود ندارد ، دوستی ها نیز مانند روابط بعد از ازدواج تغییر می کنند . مطمئن باشید که یک دوست قدیمی نیز برای شما دلتنگ خواهد شد پس حتما دوباره با او ارتباط بگیرید.

4. پایدار باشید اما سمج نه.

اگر دوست شما در وهله اول پاسخ پیام یا درخواست آشتی شما را نداد، نا امید نباشید و دوباره سعی خود را بکنید اما طوری عمل نکنید که او فکر کند آدم سمجی هستید و یا قصد کلافه کردن او را دارید و با احترام و خونسردی پیش بروید.

1. قرار ملاقات اول را طولانی نکنید.

حال شما مانند گذشته شما نیست ، قطعا صمیمیت گذشته شما بیشتر از امروزتان بوده است پس انتظار نداشته باشید که بیش از حد صمیمی با هم برخورد کنید . بهترین ملاقات در این زمان، دیدار در محیط هایی مثل کافی شاپ به صرف یک قهوه می باشد.

2. صادق باشید و عذرخواهی کنید.

چنانچه در نمناک گفته ایم اگر فکر می کنید که خودتان تقصیرکار بوده اید، از عذرخواهی کردن دریغ نکنید ، کاملا صادقانه رفتار کنید و سعی کنید که احساسات منفی دوستتان را درک کنید و به او بگویید که قصد جبران گذشته و خطاهایتان را دارید.

در فرصتی مناسب، درباره دلیل کار هایی که انجام داده اید و موجب شده رابطه تان آسیب ببیند، صادقانه صحبت کنید زیرا دروغ گویی نه تنها کمک کننده نیست بلکه اگر حقیقت ماجرا از طریق دیگری مشخص شود، گاهی اوضاع بدتر می شود.

3. شنونده خوبی باشید و احترام بگذارید.

باید احترام را حتما در این تعامل حفظ کنید :یکی از مطمئن ترین راه ها برای نشان دادن احترام، این است که با دقت تمام به حرف های او گوش دهید و سعی کنید که احساسات و افکار او را درک کنید و دوستی و اتفاقات رخ داده را از دیدگاه او نیز ببینید .

در این بین شنونده خوب بودن را تمرین کنید و دوستتان را تشویق کنید تا دلخوری های خود را برای شما بازگو کند .

4. خاطراتتان را مرور کنید.

فرقی ندارد که فضا و جو ملاقات اول شما بعد از قهر چقدر سنگین یا صمیمی است ، در هر صورت می توانید با مرور کردن خاطرات بسیار شیرین و زیبای گذشته، فضا را آرام کنید و دوباره صمیمیت را بسازید ، این کار باعث می شود که از کنار یکدیگر بودن لذت بیشتری ببرید.

1. ببخشید.

بخشش اولین قدم بعد از عذرخواهی است ، حال شما نیز باید او را از ته قلب خود ببخشید، حتی اگر عذرخواهی از شما نکرده است . این کار نشان می دهد که شما از لحاظ احساسی رشد کرده اید و قدرت بسیار بالایی دارید .

2. برنامه های خود را دنبال کنید.

اگر به یکدیگر تعهد داده اید که در کنار هم بمانید ، حتما به قول خود وفادار باشید و در کنار آن سعی کنید که برنامه های دوستی تان را نیز دنبال کنید ، این کار باعث می شود که دو طرف برای دوستی خود تلاش کنند .

3. کمی به دوست خود نیز فضا و زمان دهید.

زمانی که یک دوستی بعد از مدت ها جدایی دوباره شکل می گیرد، نمی توان به یک باره احساس قبل را نسبت به آن پیدا کرد و در واقع باید ارزش گذاری را دوباره به رابطه برگردانید . باید حقیقت دوستی خود را بپذیرید اما به یکدیگر زمان دهید تا بتوانید احساسات آسیب دیده خود را ترمیم کنید .

4. این موضوع را در نظر داشته باشید که هر رابطه دوستی یکسان نیست.

هیچ دوستی را نمی توان به دیگری شباهت داد و از طرفی نمی توان هیچ دوستی را عالی و بی نظیر خواند . همچنین فضای دوستی شما اکنون بعد از مدت ها دستخوش تغییر و تحول شده است ، پس این تغییر را طبیعی بدانید و از دست دوست خود دلگیر نشوید . تفاوت بین دوستی ها را درک کنید و خودتان را با دیگران مقایسه نکنید.



آیا همکارتان در سر کار روی اعصابتان آفتاب بالانس می‌زند و در این فکر هستید که چطور مشغول زیرآبی رفتن است؟ آیا یکی از افرادی که در شبکه اجتماعی‌تان نفوذ کرده بدجور رو مخ است؟ احتمالاً برایتان پیش آمده که کسی بدون هیچ دلیل واضحی از شما بدش آید! حالا اگر بخواهیم محیط کاری راحتی داشته و با همه در صلح باشیم تکلیف چیست؟ آیا می‌توانیم با انعطاف پذیری‌مان مشکلات این چنینی را حل و فصل کنیم؟ چه کاری از دستمان بر می‌آید تا بر چنین افراد و شرایطی فائق آییم؟ با ما تا پایان همراه باشید.

در پادکست تازه‌ای که رابرت کیلدینی روانشناس اجتماعی معروف مغرب زمین ارائه کرده با دو پیشنهاد مهم برای غلبه بر این افراد و محیط‌های خصمانه روبرو می‌شویم. توصیه‌های وی عبارتند از:

شاید ساده نباشد، اما اگر دوروبری‌هایتان مدتی است که از شما دوری می‌گزینند این‌ ترفند می‌تواند مفید فایده باشد. بیایید از زاویه دیگری به آنها نگاه کنیم، مسلماً موردی در آنها خواهید یافت که قابل تحسین و تمجید باشد. شاید اگر قدری نگاه مثبتی نسبت به آنها داشته باشید، یخ روابطتان آب شده و بتوانید به نتیجه بهتری برسید. بدین‌ترتیب شما به آنها بهانه‌ی خوبی می‌دهید تا از این موقعییت خصمانه دور شوند و به بازتعریف رابطه و ارزیابی مجدد فردی شما پرداخته و نامتان را از لیست سیاه خود بیرون آورند.

این روانشناس سرشناس در بخش دیگری از پادکست خود به این نکته اشاره می‌کند و این استراتژی جدید را بر می‌شمارد: «در این مرحله شایسته است که موضوعی را بهانه کرده و از آنها بخواهید تا در انجام کاری به شما کمک کنند». این توصیه‌ای‌ست که قبلاً بن‌ فراکلین، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا که استاد سیاست‌ورزی و ساخت روابط اجتماعی بوده نیز اشاره کرده است.چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم

رابرت کیلدینی در همین رابطه می‌گوید: «حالا شما از قانون خوبی تبعیت می‌کنید که نتیجه آن سازگاری است». در این وضعیت آنها به اقدامی‌که می‌کنند می‌نگرند، به شما کمک کرده یا توصیه‌های لازم را مبذول خواهند کرد و نهایتاً به نتیجه‌ای مثبت خواهند رسید. در اغلب اوقات این‌ ترفند به نتیجه مثبت مورد نظر می‌رسد و آنها شما را دوست خواهند داشت، از همین جا می‌توانید دوستی خود را تعمیق بخشیده یا حتی آن را آغاز کنید.

البته نباید غافل شد که پیشنهادات ارائه شده رابرت کیلدینی شما را تا حدودی در معرض خطر قرار می‌دهند و شما خود را در برابر افرادی کوچک می‌کنید که تمایلی به شما ندارند. اما اگر این راهکارها به تغییر مثبت وضعیت منتج شود ارزش امتحان کردنش را دارد.

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید

تولید و توسعه نرم‌افزار زومیت توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.سرورهای زومیت توسط پارس پک میزبانی می‌شود.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

  تعریف کنید نه انتقاد

تا آنجا كه برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی كه او را نسبت به خودش خوشبین می‌كنید او به شما نیز خـوشـبین می‌شـود. روشن‌تر بگوییم وقتی كه مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می‌رسید كه آنها را نسبت به خودشان بدبین می‌کنید و این بدبینی سرانجام به خود شما برمی‌گردد و به محبوبیت‌تان لطمه می‌زند. این طبیعت بشر است که از آدمی كه به شدت از او انتقاد كند، خوشش نمی‌آید.

  او را آزاد بگذارید

پروفسور دن نیوهارت می‌گوید: مردان اطمینان دارند که شخصیت‌شان بعد از ازدواج هیچ تغییری نمی‌کند. پس همیشه به همسرتان نشان دهید که شما نمی‌خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می‌‌شود که شما او را همان‌طور که هست، قبول دارید. با این کار به او حس آزادی دست می‌دهد. اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید، اغلب افراد از محدود شدن متنفرند. بنابراین برایشان محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می‌کند.چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم

  به او احساس حمایت بدهید

بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند. پروفسور دیوید گیونس، نویسنده کتاب «نشانه‌های عاشقی» معتقد است: درصورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید برایش رضایت‌بخش است و حس خوبی به او منتقل می‌کنید. نباید در برابر او بی‌تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نكنید. همچنین به او برای كسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

  چقدر به همسرتان نگاه می‌کنید؟

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه‌ای را انجام داد تا کشف کند آیا قادر است میزان عشق را به طور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق به یکدیگر چشم دوختـه‌انـد، اندازه‌گیری کند. او متوجه شد، دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، ۷۵درصد از زمانی را که گفت‌وگو می‌کنند، به یكدیگر نگاه كرده و هـنـگـامی که فرد ناخوانده‌ای میان صحبتشان وارد می‌شود، آهسته‌تر روی از یکدیگر برمی‌گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی، افراد ۳۰ تا ۶۰درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می‌دهند. در واقع روبین می‌خواهد بگوید اینکه دو فرد تا چه میزان عاشـق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می‌تـوان بـا انـدازه‌گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می‌زنند، تخمین زد.

 یک نکته، یک راز

در حین گفت‌وگو با شخصیتی كه دوستش دارید بیشتر از 50 درصد از زمان را به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را به خاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود. در نتیجه اینطـور مـی‌انـدیـشد که عاشق شماست و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می‌کند.

به دست آوردن دل دختران از زمان پیدایش انسان ها تا به امروز دغدغه پسر ها بوده است و آن ها همیشه به دنبال راهی برای به دست آوردن دل دختر مورد علاقه خودشان بوده اند. به دست آوردن دل دختر ها کار اصلا آسانی نیست و نیاز به تلاش زیادی دارد با این حال اگر دختر مورد نظر شما مغرور هم باشد کار شما چندین برابر سخت تر می شود زیرا به دست آوردن دل دختر مغرور کار راحتی نیست و باید راه و روش های آن را بدانید. این مقاله هم به همین دلیل نوشته شده است و می تواند به کمک پسر هایی بیاید که با پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم بیاید و به آن ها در این امر کمک کند. همچنین اگر از کسانی هستید که قبلا در این مورد تلاش کرده اید و موفق نشده اید، به شما خواندن این مقاله به صورت کامل را حتما پیشنهاد می کنم زیرا در این مقاله انواع راه های انجام این کار را ذکر کرده ایم و با رعایت آن ها قادر خواهید بود دل دختر مورد علاقه تان را به دست بیاورید حتی اگر آن دختر مغرورباشد.

در این مقاله ما به بررسی نکاتی می پردازیم که به شما کمک می کنند چگونه دل یک دختر مغرور را به دست بیاورید و به پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم شما پاسخ بدهیم. یاد گرفتن این نکات به این معنی نیست که شما می توانید دل هر دختری را که خواستید ببرید زیرا این ها فقط نکاتی هستند که می توانند در این راه به شما کمک کنند اما جادویی نیستند و ممکن است شما تمام نکات را رعایت کنید و باز هم جواب نه دریافت کنید. پس انتظار نداشته باشید که پس از خواندن این مقاله هر دختری را که دیدید می توانید به راحتی دل او را ببرید زیرا این کار تقریبا غیر ممکن است و با خواندن صد ها مقاله در مورد چگونه دل یک دختر را ببریم هم نمی توانید دل تمام دختر ها را ببرید زیرا آن ها هم اخلاقیات متفاوتی دارند و ممکن است این روش ها بر روی بعضی از آن ها تاثیر گذار نباشد و یا آن دختر اصلا علاقه ایی به داشتن رابطه با شما نداشته باشد. برای رسیدن به پاسخ پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که قادر به حرف زدن با او بودید، منتظر این نباشید که او سر صحبت را باز کند زیرا با این کار ممکن است او فکر کند که شما به او علاقه ایی ندارید و یا آدم سرد و کم حرفی هستید پس در چنین مواقعی حتما این شما باشید که سر صحبت را باز می کنید. شروع حرف زدن هم اصلا کار سختی نیست و می توانید با پرسیدن یک سوال کوچک هم حرف زدن را شروع کنید و پروسه به دست آوردن دل او را آغاز کنید.

بعد از اینکه صحبت کردن را شروع کردید، فرقی نمی کند که شما در حال به دست آوردن دل دختر مغرور هستید یا نه زیرا در خانم ها فرقی نمی کند که مغرور باشند یا نه و این یکی از خصوصیات اکثر آن هاست که نمی خواهند کسی باشند که حرف زدن را شروع می کند، آن را ادامه می دهد و به نحوی تمام کار ها را در حرف زدن او انجام بدهد پس بعد از اینکه صحبت شروع شد سعی کنید حتما مکالمه را خودتان جلو ببرید و همچنین مواظب باشید که با حرف های بی خود، حوصله او را سر نبرید.

 

چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم

تقریبا هر کسی که حرف می زند از این متنفر است که کسی وسط حرفش بپرد و حرف او را قطع کند. پس هنگام حرف زدن با شخص مورد نظرتان مواظب باشید که همچین کاری نکنید زیرا این کار به تنهایی می تواند او را نسبت به شما سرد کند.

برای به دست آوردن دل دختر مغرور و یا هر دختر دیگری شما حتما به اعتماد به نفس نیاز دارید و در این راه باید شجاعت به خرج بدهید. دخترها بیشتر افرادی را دوست دارند که دارای اعتماد به نفس هستند. پس شجاع باشید و از اینکه ممکن است جواب نه بشنوید نترسید و با او حرف بزنید و سعی کنید دلش را به دست بیاورید. اگر فاقد اعتماد به نفس هستید سعی کنید با تمرین کردن آن را به دست بیاورید زیرا اگر اعتماد به نفس نداشته باشید کار شما در به دست آوردن دل دختر مورد علاقه تان سخت خواهد بود و حتی اگر به صورت کامل جواب پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم بدانید، باز هم کار خیلی سختی پیش روی خودتان خواهید داشت.

یکی از اشتباهاتی که پسر ها زیاد آن را انجام می دهند این است که در همان دیدار های اول، شروع به حرف زدن در مورد عشق و عاشقی می کنند. این کار به هیچ وجه درست نیست و ممکن است او را بترسانید و حس این را به او بدهید که قصد سوء استفاده کردن از او را دارید. پس همیشه مواظب باشید که در هنگام به دست آوردن دل دختر مغرور و یا هر دختر دیگری، همان ابتدا سعی نکنید به آخرین مرحله (عاشقی) بروید.

برای این که به این مرحله برسید باید با حرف زدن با او، بفهمید چه چیز هایی را دوست دارد و یا ندارد و سعی کنید با انجام دادن آن ها خودتان را با او صمیمی کنید بعد از اینکه با او صمیمی شدید می توانید کم کم به او ابراز علاقه کنید و علاقه خودتان را نسبت به او ابراز کنید.

یکی از ویژگی هایی که دختران به آن اهمیت زیادی می دهند ظاهر کسی است که با او در ارتباط اند و به نوعی رابطه دارند. همیشه سعی کنید که موهای آراسته ایی داشته باشید و هنگامی که قرار است او را ببینید به موهای خود برسید، لباس های مرتب بپوشید و همچنین با بوی بد به دیدن او نروید و سعی کنید همیشه بوی خوبی بدهید. در کل هر چیزی مربوط به ظاهر و بهداشت است را رعایت کنید. رعایت این موارد می تواند برای به دست آوردن دل هر دختری بسیار حائز اهمیت باشد پس این نکات را هرگز فراموش نکنید.

لازم نیست هنگامی که با او حرف می زنید حتما خیلی جدی باشید زیرا با این کار اگر خودتان هم نخواهید آدم زیاد جالبی به نظر نمی رسید و از نظر او شما یک آدم خشک و بی روح هستید. پس هنگام حرف زدن با او سعی کنید شوخی کنید، بامزه باشید و خلاصه هر کاری که لازم است به او احساس خوبی دست بدهد را انجام دهید. هرچند باید هواستان باشد که از نوار ادب خارج نشوید زیرا اگر این اتفاق بیفتد تصویر شما به عنوان یک آدم گستاخ و بی ادب در ذهن او نقش می بندد. این موضوع می تواند تا حد زیادی در جواب چگونه دل یک دختر را ببریم تاثیر گذار باشد.

این که خودتان باشید در شروع یک رابطه فوق العاده مهم است و سعی نکنید وقتی با او هستید نقش کس دیگری را بازی کنید و خود واقعیتان را از او دور کنید. زیرا شخصیت اصلی شما هر زمانی که باشد مشخص می شود و اگر آن دختر بفهمد که دورو بوده اید و نقش بازی کرده اید، تقریبا رابطه اش را با شما کاملا قطع می کند و با این کار ممکن است او را برای همیشه از دست بدهید.

اگر هنوز هم به صورت کامل به جواب سوال چگونه دل یک دختر را ببریم نرسیده اید می توانید کار های رمانتیک را به لیست کار هایی که باید انجام دهید اضافه کنید. بعضی اوقات دادن یک شاخه گل هم می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی دختر مورد علاقه تان بزارد و سعی کنید پی ببرید که او به چه چیز هایی علاقه دارد و آن ها را در صورت امکان برای او تهیه کنید.

همچنین در مواقعی که هوا سرد است با دادن کاپشن خود به او، می توانید علاقه تان را بیشتر نشان دهید ولی حتما هواستان باشد که کاشپنتان بد بو نباشد. همچین کار هایی می تواند در دل هر دختری جرقه ایجاد کند حتی دختر مغرور! پس انجام این کار ها را در مراحل به دست آوردن دل دختر مغرور فراموش نکنید.

 

 

دختر ها دوست دارند که نظر دیگران را در مورد خودشان بدانند و قطعا نظر شخصی که با او در ارتباط اند بسیار برای آن ها مهم خواهد بود. بنابراین سعی کنید در مکالماتتان نظر خود را در مورد او بیان کنید، ویژگی هایش را یاد آوری کنید و از خصوصیاتش حرف بزنید اما بیش از حد این کار را نکنید.

درست است دختران دوست دارند که در موردشان حرف بزنید و از آن ها تعریف کنید اما خب اگر این کار را بیش از حد انجام دهید آن ها به زیاده روی شما پی می برند و حوصله شان سر می رود. پس اطمینان حاصل کنید که در این کار زیاده روی نمی کنید تا در به دست آوردن دل دختر مغرور و مورد علاقه تان به مشکل نخورید.

امیدواریم که با خواندن این مقاله به جواب سوال خود که چگونه دل یک دختر را ببریم بود رسیده باشید و بتوانید پروسه ی خود را برای به دست آوردن دل دختر مغرور و مورد علاقه خود شروع کنید. پس اگر فکر می کنید که می توانید به پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم پاسخ دهید، با کمی تمرین کار خود را شروع کنید. همچنین اگر دوستانی دارید که فکر می کنید در این امر مشکل دارند و در به دست آوردن دل دختر مغرور یا غیر مغرور ناکام هستند، این مقاله را به آن ها معرفی کنید.

 

سایر مطالب :حرف هایی که دخترا دوست دارند

 

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

همه‌ی ما زمانی در شرایطی که شخصی از ما دلخور است بوده‌ایم. این شخص می‌تواند همسر، دوست، همکار و یا حتی یک غریبه باشد. اگر شما شخصی هستید که دوست دارید همه از شما راضی باشند و از ناراحت کردن دیگران نفرت دارید پس ماندن در این شرایط برای شما عذاب آور خواهد بود و تلاش خواهید کرد که این مشکل را حل کرده و شرایط را بهتر کنید. اما چگونه می‌توانید با شخصی که از دست شما عصبانی و ناراحت بوده است آشتی کنید؟ در ادامه با یوکن همراه باشید.

هر شرایطی منحصر به فرد است و شما باید بهترین روش برای نزدیک شدن به فرد عصبانی و ناراحت را در آن شرایط به خصوص پیدا کنید؛ با این حال در بیش‌تر مواقع تکنیک‌ها و روش‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم کارساز خواهند بود.

قانون شماره اول این است که از تلافی کردن اجتناب کنید. صرف نظر از کار انجام شده توسط شخص عصبانی و ناراحت شما نباید برای تلافی در مقابل کاری انجام بدهید. این عمل تنها آن شخص را عصبانی‌تر می‌کند. برای مثال، زمانی که در ترافیک هستید و شخصی به دلیل پایین بودن سرعت شما عصبانی می‌شود و از شما سبقت می‌گیرد، اگر شما نیز برای تلافی از او سبقت بگیرید، خشم و عصبانیت آن‌ها را بیشتر خواهید کرد.

ممکن است بسیار سخت باشد اما هیچ‌گاه عمل از روی عصبانیت را با عملی از روی عصبانیت پاسخ ندهید. حتی اگر احساس می‌کنید به شما بی احترامی شده است باید غرور خود را کنار گذاشته و آن را فراموش کنید. حواستان باشد که طعنه آمیز جلوه نکنید زیرا این عمل عصبانیت را بیش‌تر برمی‌انگیزد.

به جای نشان دادن خشم خود، به آن شخص نشان دهید که به شرایط آن‌ها اهمیت می‌دهید. گوش دادن به آن‌ها می‌تواند نگرش آن‌ها را نسبت به خودتان تغییر دهد. برای نشان دادن اهمیت خود می‌توانید این جمله‌ها را بیان کنید:چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم

همین جمله‌های کوچک برای به حرف انداختن شخص عصبانی و ناراحت کافی ست. شما ممکن است با حرف زدن بتوانید مشکل خود را حل کرده و با هم آشتی کنید.

اگر شخص عصبانی قصد دعوا و جر و بحث را با شما دارد، سریع‌ترین روش برای اجتناب از آن این است که احساسات خود را نشان دهید. به آن‌ها بگویید که عصبانیت آن‌ها باعث می‌شود چه حسی داشته باشد برای مثال باعث می‌شود احساس ترس، گیجی و یا نگرانی به شما دست بدهد و به آنان بگویید که با سخنان و اعمال خود قصد ناراحت کردن و اذیت کردن آن‌ها را ندارید.

شما در این روش باید مواظب باشید؛ اما یک دعوا یا مشاجره می‌تواند با شاد شدن فضا خاتمه یابد. شما می‌توانید این کار را با گفتن یک جوک، لبخند زدن و یا نگرش جدیدی را راجع موضوعی که  اهمیت چندانی ندارد بیان کردن انجام دهید. دانستن آنکه این کارها را چه زمانی انجام دهید باعث پیشرفت شما در زندگی می‌شود.

زمانی که همه چیز گفته و انجام شد، برای شما غیرممکن است که احساسات دیگران را کنترل کنید. فرقی نمی‌کند چقدر تلاش می‌کنید، بعضی از افراد عصبانی خودشان می‌خواهند عصبانی بمانند. اگر ممکن بود، نگذارید روزتان خراب کنند. مهربانی را انتخاب کنید و شما شخص بهتری خواهید بود.

منبع: Lifehack

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

خوب بود ولی اینکه از فارسی کتابی گاهن استفاده میکنین زیاد جالب نیست
اگه از فارسی روان و کرم تر استفاده کنین خییییلی تاثیرش بیشتر میشه




تا فرهنگ یک جامعه درست نشود درک وفهم متقابل ایجاد نمی شود مثل امروز ه که مردم ما در عدم یک آموزش صحیح وفشار رندگی همه عصبی هستند وکوچکترین تحمل وتامل را ندارند که همان تخریب فرهنگ شده است




مطالب و البته مطلب بشدت زیبا و آموزنده و کاربردی بود واقعا متشکرم




امیدوارم سو استفاده ازنحوه برخورد نداشته باشند چون فرهنگ سازی محکمی نشده همه طالب ظالمند نه مظلوم جای حق وناحق واقغا عوض شده مخصوصا تواداره جات




شاید باشند افرادی که از این نحوه‌ی برخورد سوءاستفاده می‌کنند اما اگر نگرش هر فرد این‌گونه باشد که «من مسئول رفتار خودم هستم از این رو اصول صحیح را رعایت می‌کنم» در آینده‌ای نه‌چندان دور در این زمینه فرهنگ‌سازی شود. به امید آن روز

نظرتون عمومی بود…ولی با همه نمیشه اینجوری برخورد کرد.لطفا راهنمایی کنید که با آدمهای عصبی مزاج چجوری رفتار کنیم ؟ آدمهایی احساس میکنن تو هر شرایطی حق با اوناست!




کاملا حق با شماست دوست عزیز. قطعا راهکارهایی که ارائه شد در همه‌ی موقعیت‌ها و تعامل با همه‌ی افراد نتیجه‌ی یکسانی دربرنخواهد داشت. بهترین نحوه‌ی برخورد با افرادی که احساس می‌کنند همیشه حق با آنهاست و همچنین افراد عصبی‌مزاج، مدیریت هیجان و رفتار جرأتمندانه است. مقاله «جرأت‌مندی و ابراز وجود چیست و چرا باید رفتار جرأتمندانه را یاد بگیریم؟» و همچنین مقاله «مهارت مدیریت هیجان چیست و چرا باید هیجاناتمان را مدیریت کنیم؟» را می‌توانید در این باره مطالعه کنید.

به نظرمن خیلی خوب راهنمایی کردیدولی بعضی افرادهم عصبانی اندوهم کینه ای باچنین افرادی چه کنیم؟

لطفا راهنماییم کنید خیلی برام مهمه متچکرم




مبینای عزیز ممنون از اینکه مطلب رو مطالعه کردی و بازخورد دادی. خوشحالیم که راهکارها مفید بوده براتون. نحوه‌ی صحیح برخورد با افرادی که نمی‌توانند دیگران را ببخشند یا همان افراد کینه‌ای هم به اندازه‌ی یک مطلب کامل می‌تواند مفصل باشد. درباره این موضوع در مقاله‌‌های بعدی براتون می‌نویسیم.
فقط یک نکته رو در نظر داشته باشید که افراد مختلف براساس ویژگی‌های شخصیتی، باورها، اعتقادات و ارزش‌هایشان رفتار می‌کنند و همان‌طور که می‌دانید تغییر دادن سبک و الگوی دیگران کار سختی است و هر شخصی تا زمانی که خودش نخواهد تغییر نمی‌کند. بنابراین اگر با فرد یا افرادی مواجه‌اید که نمی‌توانند ببخشند و کینه‌ای هستند بهتر است کمی نگاه خودتان را نسبت به این موضوع تعدیل کنید. طبیعتا همه‌ی اطرافیان ما کامل نیستند و آن‌طور که ما انتظار داریم رفتار نخواهند کرد.

من که واسم مهم نیست فقط هرجور رفتار کرد همون رفتارو باهاش دارم خیلی بهتره تا اینکه بری منت کشی

اصلا کمکی نکرد

چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم




باهمه نمیشه این طور رفتار کرد چه راهی برای اشتی کسی که مقسره اصلی اون باشه هست




سلام یک مشکی دارم مشکلم اینکه من با یک فرد دعوا گرفتم و او را از نادانی زدم دوستم این صحنه را دید و با من قهر کرد وقتی می خوام با او صحبت کنم می گوید نمی خوام ببنمت برو چاره چیست




سلام دوست عزیز. آیا روش هایی که در این مقاله مطرح شده است را امتحان کرده اید؟

نامزد من بهم گفت تو یک پیام رسان نرو ولی من رفتم اشتباه کردم الانم پشیمونم ولی اون یک مدت منو بلاک کرد الانم که ازاد کرده هرچی بهش پیام دادم جواب نمیده میشه راهنمایی کنین




بنظر من باید با هرکی مثل ودش رفتار کرد تا فک نکنه تو نوجشی که هرجی گفتی تو هیچکی نگی







مجله موفقیت یوکن، مجله ای است ویدیویی که تلاش می کند هر آنچه انسان های موفق درباره موفقیت از دیروز تا به امروز تجربه کسب کرده اند را به آسان ترین شکل ممکن در اختیار شما بگذارد. هدف ما در یوکن گردآوری بروزترین روش های موفقیت فردی، سازمانی و تجاری است تا مرجع کاملی باشیم برای مخاطبین و افرادی که سعی دارند موفق شوند.

چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم
چگونه دل رفیقم رو بدست بیاریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *