چطور ساده آرایش کنیم

 
helpkade
چطور ساده آرایش کنیم
چطور ساده آرایش کنیم


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.چطور ساده آرایش کنیم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چطور ساده آرایش کنیم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


فروشگاه سیسمونی آنلاین

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

از انجایی که چهره ی آرایش شده , هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد , را هایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمنرین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و با آرایش کم به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید .

1. صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به حالت طبیعی خشک شود . همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل میکند .

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل یا حتی برای خرید , بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , انواع کرم های ضد آفتاب است . اگر دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لک روی پوستتان , آن ها را بپوشانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی صورت دوباره از آن روی پوست بزنید .چطور ساده آرایش کنیم

3. برای انواع چشم ها چه چشم ریز , چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده از یک خط چشم مدادی سیاده و تنها یک بار کشیدن در داخل چشم , فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک مداد را داخل چشم بکشید تا چشم تان سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید . 4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید , مهم ترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است و طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک تر بودن از رمگ های ملایم یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید .

5. اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

6. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آن ها حالت دهید .

برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

اگر می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید باید ترفندهایی را در آرایش تان به کارببرید. در این مطلب به چندین ترفند آرایشی اشاره می کنیم …

باید از ریمل های ملایم استفاده کنید تا چهره تان طبیعی تر به نظر برسد. ریمل هایی که به مژه هایتان حجم دهد چهره تان را مصنوعی نشان می دهد.

برای این که کبودی و گودی دور چشمان تان دیده نشود یک سایه زرد را با کمی پنبه زیر چشم هایتان بمالید و این سیاهی را محو کنید . می توانید از کرم دور چشم هم استفاده کنید.چطور ساده آرایش کنیم

با استفاده از اسفنج مرطوب کرم پودر را روی پوست تان بمالید تا پوست تان حالت طبیعی داشته باشد. اگر از خط لب به جای رژلب استفاده کنید لب هایتان طبیعی و زیباتر به نظر می رسد. بالای خط چشم تان خطی باریک با مداد خاکستری یا قهوه ای بکشید تا چشم هایتان زیباتر دیده شود.

بعد از این که مداد ابرو کشیدید با ریمل ابروهایتان را برس بکشید تا پرپشت تر به نظر برسد. برای این که پوست تان جوان و طبیعی به نظر برسد از رنگ برنز استفاده نکنید. اگر به رنگ برنز علاقه دارید آن را با یک کرم روشن ترکیب کنید تا یک کرم ملایم به دست بیاید.

دور چشمان تان را با انگشت لایه نازکی از سایه بزنید تا چشمان تان درخشش و زیبایی بیشتری داشته باشد. برای رژگونه از رنگ های دارچینی و هلویی استفاده کنید تا گونه هایتان زیبا و منحصر به فرد شود. ابتدا رژگونه بزنید و با یک دستمال پاک کنید تا هاله ای از رژگونه روی گونه هایتان ایجاد شود و صورت تان طبیعی و زیباتر دیده شود.

کاربران گرامی,این مقاله از سایت حذف گردیده.

مروری بر دیگر مطالب ”


۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۸


توسط سوگل پورمهرام

همه ما خانم‌ها دوست داریم که زیبایی چهره خود را بهتر نمایان کنیم؛ چه از طریق آرایش کردن، و چه از راه‌های دیگر مثل استفاده از ماسک صورت و غیره. اما بعضی از خانم‌ها آرایش کردن را دوست ندارند و ترجیح می‌دهند که چهره‌ای طبیعی داشته باشند. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم تا در مقاله امروز، آرایش ساده صورت را به شما آموزش دهیم. با چی بپوشم همراه باشید!

 

چطور ساده آرایش کنیم

یک آرایش ساده یعنی شما به میزانی کم از یک کرم پودر و یا پنکیک دقیقا به رنگ پوست صورت خودتان استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید عیوب پوست خود را بپوشانید و آن را شادابتر و زیباتر نشان دهید. سپس می‌توانید برای برجسته کردن زیبایی‌های طبیعی چهره خود، از یک رژ لب و رژ گونه ملایم استفاده کنید و چشمان خود را نیز کاملا ساده آرایش کنید. در ادامه مراحل این فرآیند را به طور کامل برای شما شرح می‌دهیم.

 

قبل از استفاده از هر گونه مواد آرایشی، ابتدا باید پوست صورت خود را برای این فرآیند به خوبی آماده کنید. بهتر است صورت خود را با استفاده از یک شوینده صورت ملایم بشویید تا گرد و غبار و چربی از روی آن کاملا پاک شود. سپس صورت خود را با یک حوله تمیز و نرم و با ضربات آرام خشک کنید.

اگر هنوز هم اثراتی از لوازم آرایش قبلی روی پوست صورتتان باقی مانده است، با استفاده از پنبه آرایش و مایع پاک کننده آرایش این اثرات را از روی پوست خود کاملا پاک کنید. سعی کنید از مواد پاک کننده آرایشی که اکسفولیانت (لایه بردار) هستند استفاده نکنید؛ چون این مواد باعث می‌شوند که پوست صورت شما ملتهب و قرمز بشود.

مواد مرطوب کننده، پوست شما را آبرسانی کرده و آن را کاملا نرم و لطیف می‌کنند. به اندازه یک نخود از کرم مرطوب کننده را روی سر انگشت خود بزنید، سپس آن را روی خطوط پوست صورت خود بمالید. حدودا ۵ دقیقه صبر کنید که مرطوب کننده به خوبی به پوستتان جذب شود. اگر پوست صورتتان مستعد حساسیت و قرمز شدن است، ترجیحا از کرم مرطوب کننده‌ای استفاده کنید که رایحه ندارد. اگر پوست صورت شما به طور طبیعی چرب است، هرگز از کرم مرطوب کننده‌ای که روغن اضافی دارد استفاده نکنید. این مدل کرم‌ها باعث می‌شوند که پوست صورت شما از حالت عادی چربتر شده و جوش بزند.

پرایمر آرایشی یکی از مواد آرایشی بسیار مفید است که چند کار مهم برای شما انجام می‌دهد؛ ۱٫ به شما کمک می‌کند تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید که مواد آرایشی به خوبی روی آن پخش می‌شوند. ۲٫ پوست شما را مات می‌کند که به خصوص برای خانم‌هایی با پوست چرب و براق مناسب است. ۳٫ کاری می‌کند که میزان ماندگاری لوازم آرایشی روی پوست صورت شما افزایش یابد.

به اندازه یک نخود از پرایمر آرایشی را روی نوک انگشت خود بزنید. سپس آن را روی گونه‌ها، بالای ابروها، و خط بینی خود بمالید (این‌ها قسمت‌هایی هستند که معمولا چرب شده و برق می‌زنند). با استفاده از انگشتان خود پرایمر را به طور یکنواخنت روی دیگر قسمت‌های پوست صورت نیز پخش کنید. چند دقیقه صبر کنید و اجازه بدهید که پرایمر کاملا به پوستتان جذب شود. پرایمر آرایشی کاری می‌کند تا کرم پودر و یا پنکیک روی پوست صورت شما کاملا طبیعی به نظر برسد. همچنین، بهتر است بدانید که استفاده از این محصول آرایشی کاملا اختیاری است.

 

پدیده‌ای به نام هایپر پیگمنتیشن باعث می‌شود تا رنگ نقاط مختلف پوست صورت شما با هم فرق داشته باشند. کسانی که چنین پوستی دارند، معمولا روی پوست صورت خود لکه‌های تیره رنگ، کک و مک، خال، لکه‌های تیره حاصل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، و یا جای زخم باقی مانده از آکنه دارند. در ابتدا پوست صورت خود را به خوبی بررسی کرده و این نقاط را شناسایی کنید. در هنگام زدن کرم پودر، پنکک و یا کانسیلر، حواستان را جمع کنید که این نقاط کاملا پوشانده شده، و پوست صورت شما صاف و یکنواخت به نظر برسد.

کرم پودر و پنکک به شما کمک می‌کنند تا عیوب و یا قرمزی پوست صورت خود را بپوشانید و در نتیجه، پوستی صاف و زیبا داشته باشید. برای اینکه احساس سنگینی نکنید و آرایشی طبیعی داشته باشید، بهتر است که کرم پودر و یا پنکک را به رنگی دقیقا مطابق با رنگ پوست خودتان انتخاب کرده، و آن را فقط روی قسمت‌هایی از پوست صورت بزنید که احتیاج به پوشانده شدن دارند. سپس آن را روی صورت محو کنید تا کاملا طبیعی به نظر برسد. می‌توانید این کار را با استفاده از یک برس آرایشی، اسفنج آرایشی و یا انگشت خود انجام دهید.

متاسفانه گاهی کرم پودر و پنکک نمی‌توانند عیوب پوست صورت را به طور کامل پوشش دهندو اینجاست که کانسیلر به کمک شما میاید. با استفاده از یک برس آرایشی، مقداری کانسیلر روی قسمت‌هایی از پوست صورت که دوست دارید پوشانده شوند و همچنین بر روی پوست اطراف بینی خود بزنید. برای پوشاندن پوست تیره اطراف چشم‌ها، از مقدار بیشتری کانسیلر استفاده کنید. سپس با استفاده از یک اسفنج آرایشی و یا انگشت خود، کانسیلر را کاملا محو کنید تا آرایشتان طبیعی به نظر برسد. برای اینکه چهره‌ای طبیعی‌تر داشته باشید، بهتر است که رنگ کانسیلر را یک درجه روشنتر از رنگ پوست خودتان انتخاب کنید.

پودر فیکساتور به شما کمک می‌کند تا پوستی مات داشته باشید و همچنین، کاری می‌کند که مدت زمان ماندگاری کرم پودر و یا پنکک روی پوست صورت شما افزایش یابد. شما می‎توانید به دلخواه، از یک پودر فیکساتور بدون رنگ و یا رنگی (که رنگ آن دقیقا مطابق با رنگ پوست صورتتان است) استفاده کنید. با استفاده از یک برس آرایشی بزرگ این پودر را با فرم حرف W روی پوست خود بزنید؛ یعنی از قسمت بالایی صورت و زیر خط رویش مو شروع کنید، سپس روی گونه‌ پودر بزنید، بعد به سراغ استخوان بینی بروید، سپس روی گونه دیگرتان پودر بزنید و در آخر هم دوباره می‌رسید به قسمت بالایی صورت و زیر خط رویش مو.

بهترین مدل پودرهای فیکساتور، پودرهای بدون رنگ هستند که برای هر رنگ پوستی مناسبند. همچنین، این پودرها نور را منعکس می‌کنند، در نتیجه کاری می‌کنند تا پوست صورت شما به شکلی طبیعی و زیبا بدرخشد.

زمانی که تصمیم می‌گیرید تا پوست صورت خود را به شکلی کاملا طبیعی آرایش کنید و آرایش ساده داشته باشید، باید به جای برنزر، از یک رژ گونه با رنگی طبیعی استفاده کنید که رنگ آن تا حد امکان به رنگ طبیعی پوست صورتتان نزدیک باشد. با استفاده از یک برس رژ گونه آن را روی گونه‌های خود بزنید و سپس محو کنید تا کاملا طبیعی به نظر برسد.

سعی کنید که تا حد امکان چشمان خود را طبیعی آرایش کنید. در ابتدا با استفاده از یک فرمژه، مژه‌های خود را فر کنید. سپس از طریق یک برس ریمل نازک، یک یا دو لایه ریمل روی مژه‌های خود بزنید. اگر رنگ مژه‌های شما به طور طبیعی مشکی است، می‌توانید از ریمل استفاده نکنید و فقط مژه‌هایتان را فر کنید تا زیباتر دیده شوند. برای یک آرایش ساده همین مقدار ریمل کافی است!

 

در آخر فرآیند، با استفاده از یک رژ لب و یا برق لب، رنگ طبیعی و زیبای لب‌های خود را بهبود ببخشید. می‌توانید از رنگ صورتی روشن، هلویی، و یا شنی استفاده کنید. سپس روی آن یک لایه برق لب بدون رنگ بزنید. اگر دوست دارید که آرایش لب‌هایتان کاملا طبیعی باشد، می‌توانید از زدن رژ لب صرف نظر کرده و فقط از یک لایه برق لب استفاده کنید.

چطور ساده آرایش کنیم

 

مطالب مرتبط:

۱- ۲۰ اشتباه رایج زیبایی که از انجام دادن آن اطلاع نداشتید!

۲- چگونه بهترین آرایشگاه عروس را انتخاب کنیم؟

۳- ۴۵ مدل طراحی ناخن که هر خانم شیک پوشی باید با آن ها بیشتر آشنا شود

محبوبترین مطالب

وای مرسی از راهنمایی تون

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

چطور ساده آرایش کنیم
چطور ساده آرایش کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *