چطور سریع ارایش کنیم

 
helpkade
چطور سریع ارایش کنیم
چطور سریع ارایش کنیم

همه ی ما این وحشت را تجربه کرده ایم که به ساعت نگاه کنیم و متوجه شویم که خواب مانده ایم. در آن صورت، زمانی که شما برای انجام دقیق آرایش برنامه ریزی کرده اید از دست رفته است! به جای این که اضطراب داشته باشید و با چهره ای به هم ریخته به بیرون بروید، چند نکته را در آرایش مو و صورتتان به کار ببرید تا در صرفه جویی وقت و داشتن ظاهری زیبا به شما کمک کند. برای آشنایی با این نکات با ما همراه باشید.

همه چیز را سازمان دهی کنیداگر حس می کنید وقتتان را برای پیدا کردن ریمل مژه و ابرو در وسایل آرایشی تان تلف می کنید، زمان سازمان دهی فرا رسیده است. پیدا کردن وسایل آرایشی در صبح، می تواند خسته کننده باشد. مهم نیست چقدر آرایش می کنید، حتماً مکانی را برای وسایل تعیین کنید. اگر محصولات زیبایی تان زیاد است و فضای کل کشو را می گیرد، کشو را تقسیم بندی کنید و یا یک جعبه ی آرایشی تهیه کنید که کشو و درآور داشته باشد، بنابراین شما می دانید هر محصول دقیقاً کجا گذاشته می شود.

از انگشتان دست خود استفاده نکنید

ممکن است فکر کنید استفاده از انگشتان دست برای آرایش کردن راحت تر است، اما در واقع استفاده از ابزار روال آرایش را تسریع خواهد کرد. آرایش کردن با انگشتان احتمالاً وقت بیشتری را برای رفع اشتباهات آرایشی صرف می کند. به علاوه، شما در آخر٬ لحظات ارزشمندی را برای شستن دست ها به هدر خواهید داد. اگر ابزارهایتان را سازماندهی کرده باشید، برای پیدا کردن ابزار مناسب زمان زیادی را هدر نمی دهید.

چطور سریع ارایش کنیم

برای اعمال کرم پودر از اسفنج استفاده کنیداسفنج بهترین دوست افرادی است که عاشق آرایش هستند. اسفنج کمک می کند تا پوشش پوست بی عیب و نقص و سریع تر از همیشه باشد.

آرایش صورت خود را در یک مرحله تمام کنید

برای صرفه جویی در وقت از محصولات 2 کاره برای آرایش چهره تان استفاده کنید. یعنی از محصولات چند کاره که می توانند به طور همزمان مرطوب کننده، کرم پایه ی آرایش، و تصحیح کننده رنگ باشند استفاده کنید.

خط چشم نکشیداگر عجله دارید، خودتان را برای خط چشم کشیدن به زحمت نیندازید. اگر احساس کردید به خط چشم نیاز دارید، می توانید به مقدار خیلی کمی از سایه ی مشکی استفاده کنید و یا آن را بعداً به راحتی اضافه کنید.

کرم دور چشم را به کار نبریداستفاده نکردن از کرم دور چشم، ممکن است در ابتدا تضادی را بین پوست و دور چشمتان ایجاد کند، اما وقتی عجله دارید نیازی به کرم چشم نیست! در عوض، مطمئن شوید که سرم چشم را به تمام نواحی اطراف چشم اعمال کرده اید. سرم چشم محصولی ضد چروک و ملایم است که در وقت شما صرفه جویی می کند.

 

محصولات آرایشی اضافی را کنار بگذارید

وقتی خیلی عجله دارید، لازم نیست تمام صورت را آرایش کنید، فقط این سه محصول اساسی را به کار ببرید:ریمل، رژ گونه و رژلب. این محصولات شما را در عرض 5 دقیقه آماده می کنند. ریمل باعث می شود چشمان شما بیدارتر و بازتر به نظر برسد چون مژه ها را تیره تر می کند. رژ گونه و رژلب هم رنگ و روی شما را سرحال نشان می دهد.

مدل موی آسانی را انتخاب کنیدمو می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد، پس هر چه کمتر به آن بپردازید بهتر است. معمولاً موی کوتاه برای مردان و زنان، رسیدگی کمتری نیاز دارد. البته مهم نیست که مویتان بلند باشد یا کوتاه، هر روز مدل موی ساده ای را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، شما به سر کار می روید، نه مهمانی. پس موی دم اسبی ساده نیز می تواند شما را آماده کند. اگر شما زنی با موهای بلند هستید، می توانید از شب قبل موهای خود را ببافید.اگر به دنبال مدل موی جدیدی هستید مدل های جدید هایلایت مو 96 را از دست ندهید.

مژه و ابروی خود را رنگ کنید

باشه


چطور سریع ارایش کنیم

گاهی اوقات برای رفتن به جایی بسیار عجله دارید و وقت بسیار اندکی برای آماده شدن دارید، در این صورت بهتر است کارهای اضافی در آرایش را کنار بگذارید و به فکر یک آرایش صورت ساده و سریع باشید. در اینجا به شما می‌گوییم که برای انجام یک آرایش سریع و کوتاه از چه لوازمی و به چه ترتیبی باید استفاده کنید.

پوست صورت خود را با استفاده از مرطوب کننده یا کرم زیرساز آرایشی، آماده کنید. مقدار کمی‌کرم مرطوب کننده و یا زیرساز آرایشی، صورتتان را برای آرایش آماده می‌کند و منافذ باز صورت را برای یک آرایش بی عیب می‌پوشاند.

لازم نیست تمام بخش‌های صورتتان را کرم پودر بزنید، در وقت کمی که دارید، روی بخش‌های تیره و لک‌دار تمرکز کنید و روی آن‌ها فونداسیون بزنید و با اسفنج آن را پخش کنید و بعد با انگشت روی بخش‌هایی که به خوبی کاور نشده‌اند، کانسیلر بزنید و خوب محو کنید.

با پد و یا فرچه مخصوص پن کک را بـه طـور یکسان به قسمت های مختلف پوست خـود بـزنـیـد. الـبـتـه ایـن کـار را با ملایمت انجام دهید تا باعث از بین رفتن بیرنگ کننده نشود.

زیر استخوان گونه کمی رژگونه سرخ یا صورتی بزنید تا نگاهتان را تازه کند. این کار را با براش مخصوص انجام دهید و از مالیدن رژگونه زیاد و وسیع بپرهیزید.

با انگشت یا برس سایه، کمی‌سایه چشم کرمی به پشت چشمتان بزنید. انتخاب ما سایه چشم قهوه‌ای تیره است! انتهای سایه را با دست یا برس کاملا پخش و محو کنید. اگر در طول روز، سایه چشم در چین‌های پلکتان جمع شد، کافیست آنرا با انگشت دوباره پخش کنید.

اگر عادت به کشیدن خط چشم دارید یک خط چشم ساده و سریع به چشم هایتان بزنید, اگر هم از خط چشم استفاده نمیکنید فقط ریمل بزنید. هنگام ریمل زدن عجله نکنید و با حوصله این کار را انجام دهید تا مژه های بلند و پرپشتی داشته باشید.

لازم نیست که برای ابروهایتان و کشیدن قابی پهن و پررنگ در اطراف آن وقت زیادی بگذارید. اما آن را بدون آرایش هم رها نکنید.با براش مخصوص ابرو، کمی ژل ابرو را روی آن‌ها بزنید ا حجیم و پرتر به نظر آیند.

برای رژلب بهتر است انواع مدادی را انتخاب کنید که هم روی آن تسلط بهتری داشته باشید و هم اینکه خیلی راحت در اطراف لب و تمام گوشه‌های آن خط ایجاد کنید و داخل این فضا را کنید.

هر جا که به کمک احتیاج داشتید از انگشتتان استفاده کنید، این ترفند حتما کارتان را سریع‌تر پیش می‌برد و نتیجه‌اش هم بهتر است.

معمولا افرادی که دارای پوست های حساس هستند از مواد آرایشی مخصوصی استفاده میکنند.این افراد ترجیح میدهند از مارکهایی که کمتر ایجاد الرژی میکنند و توسط متخصصین پوست تست شده اند و دارای برچسبی هستند که نشان می دهند.این محصولات کمتر ایجاد آلرژی میکنند،استفاده کنند.
استفاده از لوازم آرایش می‌تواند مشکلات مختلفی را برای پوست‌های حساس به‌وجود بیاورد، از آبریزش چشم‌ها گرفته تا ظاهر شدن ناگهانی جوش‌ها. برای این‌که افراد دارای پوست حساس بتوانند راحت‌تر از لوازم آرایش استفاده کنند و از همه مهم‌تر مانع از آسیب‌دیدگی پوست حساس‌شان…

استفاده از فونداسیون در آرایش روش مناسبی برای پوشاندن جوش‌ها، لک‌ها و ناهمواری‌های پوستی استو پوست را صاف و هموار می‌کند اما اگر از رنگ فونداسیون مناسب برای رنگ پوست خود استفاده نکنید نتیجه مناسبی نخواهید گرفت و ظاهر چهره شما مصنوعی و غیرزیبا خواهد شد
بارها شده در زمان مراجعه برای خرید لوازم آرایشی از شما سوال کنند که رنگ پوستتان چیست؟ آیا می‌توانید با قطعیت پاسخ این سوال را بدهید؟ چنانچه برای شما تصمیم‌گیری در مورد رنگ پوست دشوار است، نگران نباشید بسیاری از مردم از این موضوع اطلاع ندارند. برای انتخاب رنگ آرایش و به…

دانستن فرم صورت در مد و زیبایی نقش به سزایی دارد، اگر شما فرم صورت خود را نشناسید نمی‌توانید مدل موی مناسب، عینک آفتابی زیبا، مدل ابروی هماهنگ و حتی آرایش درستی و لباس خوبی برای خود انتخاب کنید. جالب است بدانید که بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند چه فرم صورتی دارند و به همین دلیل در انتخاب‌های خود دچار اشتباه می‌شوند در حالی که به سادگی و با چند ترفند ساده می‌توانید فرم صورت خود را تشخیص دهید. شکل صورت در واقع چیزی است که شما وقتی به صورت تمام رخ در آینه نگاه می‌کنید به صورت خطوط دور چهره می‌بینید و این خطوط فرمی را ایجاد می‌کند…

بیش‌تر افراد وقتی آرایشی جذاب با طراحی‌های زیبای لب، سایه‌های مسی و حتی ریمل‌های زیبای آبی به آن‌ها ارائه می‌شود، عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. وقتی با تنوع کانسیلرها روبرو می‌شویم که برای محو کردن نقایص پوست طراحی شده‌اند، به سرعت از آنجا دور می‌شویم؛ احتمالا به این دلیل است که به همان کانسیلر قدیمی خودمان که کارش را خوب انجام می‌دهد عادت کرده‌ایم. اما «خوب» با «عالی» فرق می‌کند و گاهی باید ریسک کنیم تا بالاخره به نتیجه‌ای بی‌نقص برسیم.
ترفند تصحیح رنگ بر پایه شناخت رنگ و اصول علمی آن است. عیوب…

رنگ قرمز از زیباترین و محبوب‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت است و ثابت شده است که به همه می‌آید. استفاده از رنگ قرمز در لباس‌ها و اکسسوری‌ها ساده است اما وقتی نوبت به آرایش قرمز رنگ می‌رسد شرایط کمی پیچیده‌تر می‌شود.
 قرمز به عنوان یک رنگ تند ممکن است آرایش را غلیظ کرده و باعث جلب توجه کردن آن شود اما این اتفاق زمانی می‌افتد که شما آرایش قرمز رنگ خود را درست و اصولی انجام نداده باشید. اگر نگاهی به آرایش ستارگان مد و سینما داشته باشید می‌بینید که این افراد توانسته‌اند خیلی هنرمندان این رنگ تند را در آرایش خود جا دهند…

فصل بهار فصل شکوفایی گل‌ها و نمایش رنگ‌های زیبای طبیعت است و این رنگ‌های زیبا می‌توانند در لباس‌ها و آرایش چهره شما نیز نمود پیدا کرده و با آن هماهنگ شوند.
یکی از انتخاب‌های دشوار خانم‌ها در آرایش انتخاب رنگ رژ لب برای آرایش است اما کارشناسان توصیه می‌کنند برای راحتی انتخاب سراغ رنگ‌هایی بروید که با فصل هماهنگ هستند. یعنی به طور مثال در فصل بهار از رنگ‌هایی استفاده کنید که با حال و هوای این فصل هماهنگی داشته باشند 

فصل بهار چه چیزی را در ذهن شما تداعی می‌کند؟ شکوفه‌های خوشرنگ؟ میوه‌های خوشمزه؟ گل‌های زیبا؟…

هر کدام از رفتارهای شخصیتی مانند دست دادن، چشم های تان و دست خط تان یا حتی نوع پوشش و آرایشتان نشان دهنده شخصیت شماست. شما می توانید شخصیت طرف مقابل تان را با توجه به رفتارهای او بشناسید.این روزها از روی هر چیزی به موضوعی درباره شخصیتتان پی می برند
 رژلب هایی با سایه رنگ های قرمز 
کسانی که از این رنگها استفاده می کنند اعتماد به نفسی بالا ، شجاعت و انرژی فراوانی در وجودشان دارند . رنگ های شاد بخصوص قرمز بخش شاد و احساساتی زندگی یک زن را نشان می دهند .
 رژلب هایی با سایه رنگ های صورتی 
آنهایی که این رنگها استفاده می کنند هنوز در بخش دخترانه زندگی…

کانسیلر کمک می کند یک چهره خسته بسیار شاداب تر و شفاف تر بنظر برسد. در واقع وسیله ایست نه چندان ضروری اما در رسیدن به یک ترکیب رنگ مناسب کمک بسیاری به شما خواهد کرد. یک کانسیلر خوب، باعث می‌شود لکه‌های زیر چشمتان از بین برود، صورتتان رنگ بهتری بگیرد و جلوه‌تان را پر انرژی‌تر می‌کند. اما با داوم نگه‌ داشتن کانسیلر‌ها مشکلی‌ است که تقریباً‌ همه با آن مواجه می‌شوند
بافت کانسیلر شما نقش مهمی در ماندگاری و ظاهر نهایی آن دارد. کانسیلرهای خشک بیشتر مستعد چروک شدن هستند در حالی که کانسیلرهای چرب و سنگین نیز ماندگاری کمتری دارند. بهترین…

رژ لب یکی از بخش‌های اصلی آرایش روزمره است تا حدی که گاهی اوقات آرایش شما می‌تواند تنها به یک رژ لب منحصر شود. در هر صورت انتخاب رنگ رژ لب در این میان اهمیت زیادی دارد و گاهی این انتخاب می‌تواند پیچیده شود، تشخیص این که کدام رنگ رژ لب برای شما مناسب است کار ساده‌ای نیست اما به طور کلی هر کسی می‌تواند از هر رنگ رژ لبی استفاده کند اما در همه آن رنگ‌ها زیبا به نظر نخواهد رسید پس اگر به دنبال رژ لبی هستید که در آن به زیباترین شکل به نظر برسید و پوست شما رنگ واقعی و زیبای خود را نشان دهد ابتدا ته رنگ پوست خود را تشخیص دهید و بر اساس تیرگی…

خط چشم جدید و منحصر به فرد 
 خط چشمی که در سال 2019 شاهد آن خواهیم بود به این صورت است که خط چشم ها تا زیر ابرو و روی پلک بالایی کشیده می شود. این سبک جدید و منحصر به فرد بسیار متفاوت از مدل های متفاوت و تکراری خط چشم ها خواهد بود. 
سایه چشم براق: استفاده از سایه چشم براق و لوازم تزئینی مانند نگین و پولک برای آرایش چشم ها یا روی گونه ها و لب ها بسیار مورد توجه خواهد بود.
سایه
سایه های بلوطی بنفش ، خاکستری ، شرابی ، سیاه و سفید و فیروزه ای سایه هایی هستند که در سال 2019 دوباره مد شده اند. همچنین سایه های قرمز و رژ لب های مخملی جزو مدهای سال جدید…

وقتی حرف رفتن به محل کار به میان می آید، داشتن کمی آرایش، خوب به نظر می رسد، اما چه مقدار آرایش خوب است؟ در حالی که خیلی ها دوست دارن بدون هیچ آرایشی به سر کار بروند، برخی دیگر هم هستند که بیش از حد آرایش کرده و خط قرمزها را رد می کنند. اما یک تعادل تنها راه حل است.
در محیط رسمی مثل محل کار، همیشه باید آرایشی ملایم داشته باشید. هیچ وقت سایه های رنگ روشن و خط چشم هایی ضخیم نداشته باشید و به جای آن از سرمه یا مداد چشم روی ریشه مژه ها برای برطرف کردن عیوب چشم استفاده کنید. محصولاتی که زرق و برق دارد را فراموش کنید، این محصولات خوب است اما برای وقتی که شب ها با دوستان…

چطور سریع ارایش کنیم

ازیگران روی فرش قرمز و روی پرده سینما زیبا هستند ؛ با پوستی صاف و بدون لک ، چشم هایی براق و زیبا و صورتی متناسب. اما خیلی از آن ها از نزدیک و به صورت زنده چنین ویژگی هایی ندارند پوست آن ها هم مثل پوست بیشتر افراد جامعه است و هیچ چیز خاصی در صورت شان نیست که آن ها را متمایز کند. اما چه اتفاقی برای آن ها می افتد که به چنین زیبایی خیره کننده ای دست پیدا می کنند خیلی ها معتقد هستند آن ها از تکنیک های خاصی استفاده می کنند.
از هر کرمی که روی پوست تان خوب می نشیند و به آن عادت دارید استفاده کنید ؛ چه مرطوب کننده باشد و چه ضد آفتاب.قبل از آرایش تمام صورت خود را با آن…

آرایش و زیبایی سن و سال مشخصی نمی خواهد.اینکه تبلیغات زیبایی گران قیمت، بیشتر با افراد جوان نشان داده شده به این معنی نیست که درست بوده و دیگران نمی توانند از آن استفاده کنند . هر مجله یا کتابی در مورد زیبایی بخوانید شامل اصولی است که توصیه شده از آنها پیروی کنید. اگر به پیشخوان یک فروشگاه بزرگ مراجعه کنید، دلایل فراوانی می شنوید که چرا باید هزینه نسبتا زیادی برای کرم دورچشم با فلان مارک یا کرم ضدچروک با مارکی دیگر بپردازید و سعی دارند متقاعدتان کنند که برای کرمی که ده سال صورت تان را جوان تر می کند، این اصلا هزینه زیادی نیست.
یا مثلا مادرتان اصرار دارد…

 روز عروسی مهم ترین روز زندگی شما است پس باید به بهترین شکل ممکن زیبا و آراسته باشید و در جستجوی یک آرایشگاه خوب و مناسب ترجیحا نزدیک به محل باغ عروسی یا تالارعروسی باشید یا می توانید از امکانات تشریفات مجالس  عروسی  که در آن مراسم خود را برگزار می کنید استفاده کرده و آرایشگاه خود را در محل عروسی برگزینید . استفاده از مواد مرغوب توسط آرایشگاه و خود داری از آرایشهای غلیظ وعجیب ازنکات مهم انتخاب یک آرایشگاه مناسب است
پرس و جو  
از میان دوستان و آشنایان خود که به تازگی در مراسم عروسی شرکت کرده اند و یا خود به تازگی ازدواج کرده و از…

فرم صورت به طور کل به 5 شکل متفاوت تقسیم بندی می شود و برای هر نوع صورت سبک آرایش خاصی وجود دارد که در این بخش با بهترین شکل و نوع زدن رژگونه برای صورت هایی با فرم های مختلف آشنا می شوید.هر فرم صورتی که دارید برای زدن رژگونه بهتر است گونه های خود را به سمت داخل دهان همانند تصویر بکشید تا نتیجه بهتر شود.
رژگونه زدن برای همه خانم ها به یک شکل نیست بلکه رژگونه زدن برای هرکس با توجه به فرم صورت اش متفاوت است، رژگونه کمک میکند گونه های برجسته تر و زیباتری داشته باشید پس فرم صورت تان را بشناسید و بدانید چگونه باید رژگونه بزنید
صورت خود را برای…

 برخی از اشتباهات بسیار زشت شده و صورت تان را شبیه به دلقک های سیرک می کند. 
خط چشم یکی از لوازم آرایشی است که می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی چشم ها و صورت تان بگذارد. اما این به شرطی است که خط چشم تان را اصولی و به مقدار لازم بکشید. چند بار کشیدن خط چشم روی همدیگر زیبایی چشم های تان را می گیرد.
رژگونه یکی از لوازم آرایشی است که با آن می توانید گونه های تان را برجسته کنید. اما بدانید که زیادی رژگونه زدن مخصوصا با رنگهای تند می تواند صورت تان را شبیه به دلقک ها کند.
پر کردن درون ابرو با مداد یکی از بهترین ترفندها برای روح دادن به صورت و پهن کردن ابروها…

برای اینکه جوشهای بسیار بزرگ و برجسته ی صورت پس از آرایش، زیاد بر روی چهره دیده نشوند و پوست حالت صاف و یکنواخت تری داشته باشد بهتر است با توجه به اینکه این جوشها در کدام نقطه ی صورت هستند عمل کنید که البته اولین قدم پوشاندن این جوشها با یک پوشاننده ی خوب آرایشی از انواع کرم پودرهاست که بهتر است کرم پودرهمرنگ پوست انتخاب شده تا آرایش تمیزتردیده شود.
دقیقا تعیین کنید که چه قسمتی از آکنه و جوش را می‌خواهید بپوشانید.  یک مرطوب‌ کننده مناسب پوست‌ تان را انتخاب کنید. حواستان باشد که مرطوب‌کننده حتما بدون چربی باشد چرا که در غیر این صورت جوش‌های…

شما می توانید به کمک نکات آرایشی جوان تر از قبل به نظر رسید.
اکلیل ها پس از مدتی روی خطوط صورت تان جمع می شوند، در نتیجه چین و چروک ها را تشدید می کنند. در واقع، ما اکلیل را به نوجوانان پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل اگر بالای 30 سال سن دارید از اکلیل برای آرایش صورت تان استفاده نکنید زیرا دیگران نیز به این که شما سعی در جوان تر نشان دادن خودتان دارید، پی خواهند برد.
آرایش رنگ روشن یکی از ساده ترین راهها برای جوان ساختن چهره شماست. بنابراین کرم پودری به رنگ روشن مایل به صورتی را بر پوست تان بزنید. سعی کنید کرم پودری که استفاده می کنید از برندی خوب و معتبر…

رنگ های قرمز و صورتی سالیان سال است که در صنعت مد و فشن حکمرانی می کنند. اگر چه این رنگ ها برای رژ لب و رژ گونه استفاده می شد، اما پاییز امسال آنها را پشت چشم ها نیز می بینیم. 
اگر به هفته های مد نگاهی بیاندازید، می بینید که مانکن ها از رنگ هایی چون رز گلد برای آرایش چشم هایشان استفاده می کنند.
زمانی که صحبت از چشم های اسموکی به میان می آید، ذهن ما به سمت رنگ مشکی می رود اما پاییز امسال، رنگ های دیگری جز مشکی مانند خاکستری و قهوه ای نیز برای آرایش اسموکی چشم نیز استفاده می شود. این مدل سایه چشم نه تنها در شب، بلکه در روز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته…

آرایش دانشجویی از انواع آرایش های مناسب برای مکان های اداری مختلف نظیر دانشگاه است و شما می توانید با کمک این مدل آرایش ها تغییرات جزئی را در صورت خود بوجود آورید.
یکی از مهم ترین مراحل میکاپ صورت استفاده از کرم پودر است بهتر است دختران جوان برای پوشاندن لکه ها و جای جوش های صورتشان از ضد آفتاب های مخصوص پوست که حاوی مقداری کرم پودر هستند استفاده کنند. کرم پودر ها و پنکیک های صورت باعث شل شدن پوست و پیری زودرس می شوند بنابراین بهتر است برای آرایش صورت خود و پوشاندن لکه ها و جوش های صورتتان از آن ها دوری کنید
در مورد چشم‌ها بهتر است در این سنین تنها از…

در این بخش از زیبامون با چندتا ترفند آرایشی که کمک میکنه خیلی سریع و راحت آرایش کنید، آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

شاید بسیاری از خانم ها این طور تصور کنند که یک آرایش عالی و پرفکت نیاز به استفاده از مقدار زیادی لوازم آرایشی و همچنین صرف مدت زمان زیاد در مقابل آینه داشته باشه. اما باید گفت امروزه ترفندهای هوشمندانه و کاربردی خیلی زیادی برای آرایش کردن وجود داره که به شما کمک می کنند خیلی سریع و راحت آرایش کنید و در کمترین زمان ممکن آماده شوید.

اگه شما هم دوست دارید این ترفندهای آرایشی برای یک آرایش سریع و راحت رو یاد بگیرید بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش از زیبامون دات کام رو همراهی کنید.

 

 

چطور سریع ارایش کنیم

 

اگر در کشیدن خطوط کانتور برای باریک نشان دادن بینی مشکل دارید میتونید از چنگال برای این کار استفاده کنید. مانند تصویر چنگال رو بر روی بینی قرار بدید و با استفاده از قلمو، مقداری از کرم کانتور رو بر روی دو طرف بینی بکشید. این ترفند به شما کمک میکنه تا کانتور سریع و حرفه ای داشته باشید.

 

 

 

برای اینکه آرایش چشم سریع تر و زیباتری داشته باشید پیشنهاد میکنیم از شکل هشتگ استفاده کنید. به این صورت که با استفاده از مداد چشم رنگی یک  ” # ” در گوشه خارجی چشم بکشید و بعد با دقت اون رو به سمت داخل چشم ترکیب کنید. اگر دوست دارید آرایش چشم پررنگ تری داشته باشید میتونید یک هشتگ دیگر روی قسمت ترکیب شده بکشید و دوباره اون رو محو کنید.

 

 

 

استروبینگ یک تکنیک جدید در آرایش صورت هست که با براق کردن قسمت هایی از صورت، ظاهر خیلی طبیعی و زیبایی رو برای آرایش چهره ایجاد میکنند. شما میتونید این تکنیک رو با استفاده از برق لب برای زیباتر شدن آرایش لب هاتون ایجاد کنید. برای استفاده از این روش باید مقداری برق لب رو بر روی قسمت بالایی و پایین لب (مثل تصویر) بزنید تا درخشش طبیعی و جذابی برای لب ها ایجاد بشه. 

 

 

 

اگر دوست دارید بدون استفاده از مژه مصنوعی، مژه هایی ضخیم، پرپشت و زیبا داشته باشید میتونید از این ترفند آرایشی استفاده کنید. برای استفاده از این ترفند ابتدا باید یک لایه ریمل روی مژه ها بزنید و قبل از اینکه ریمل خشک بشه مقداری پودر بچه روی مژه ها بریزید ( با استفاده از براش یا پنبه) و سپس روی مژه ها ریمل بزنید و مژه ها رو به طور کامل با ریمل پوشش بدید. 

 

 

 

اگر احساس میکنید مداد چشمی که دارید به اندازه کافی پررنگ نیست حتما از این ترفند ساده استفاده کنید. فندک رو روشن کنید و بعد مداد چشم رو به مدت 15 ثانیه در زیر شعله فندک نگه دارید. اجازه بدید مداد چشم خنک بشه و بعد خط چشم بکشید. خواهید دید که رنگ و ضخامت مداد چشم بسیار بهتر شده است. 

 

 

 

باقی ماندن جای رژلب بر رروی فنجان، لیوان، لباس و … یکی از مشکلاتی هست که بیشتر خانوم ها با اون مواجه هستند. برای ضد لک کردن رژلب میتونید از این ترفند آرایشی ساده استفاده کنید. ابتدا رژلب رو به طور کامل روی لب ها بزنید و بعد مقداری پودر تثبیت کننده آرایش که حالت شفاف داره رو بر روی لب بزنید چند دقیقه صبر کنید و بعد اضافی پودر رو به آرومی و با استفاده از براش تمیز، از روی لب پاک کنید. با این کار دیگر اثری از رژلب بر روی فنجان باقی نخواهد ماند.

 

 

 

این ترفند برای زمان هایی که عجله دارید خیلی مناسبه و به شما کمک میکنه تا دو کار مختلف رو با یک حرکت انجام بدید. برای استفاده از این ترفند آرایشی باید با استفاده از مداد چشم مشکی، یک خط پررنگ بر روی لبه فر مژه بکشید و بعد با استفاده از اون، مژه هاتون رو حالت بدید. با این ترفند ساده، هم خط مژه بالایی تیره و زیبا خواهد شد و هم مژه هاتون حالت میگیرند.

 

مطالب مرتبط و پیشنهادی رو از دست ندید:

چطور سریع ارایش کنیم

ترفند آرایشی – صورت زیبا و جذاب با آرایش بدون نقص

ترفندهای آرایش حرفه ای – نکات ساده آرایش و زیبایی

ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

ترفندهای آرایشی حرفه‌ای که باید همین الان یاد بگیرید! (اختصاصی زیبامون)

یک اعتراف از بابی براون ( چهره‌پرداز حرفه‌ای ) : با اینکه اغلب، ساعت‌ها وقت می‌گذارم برای یک آرایش حرفه‌ای و بی‌عیب و نقص برای مدل‌ها و بازیگران ولی برای خودم به سختی چند دقیقه بیشتر وقت نمی‌گذارم برای اینکه روال زیبایی من حول محور محصولات و تکنیک‌هایی است که تاثیر عمده‌ای با حداقل تلاش می‌گذارند.

برای کمک به شما جهت ساختن صورتی زیبا با آرایش، در این مطلب چند ترفند آرایشی سریع را که هرکدام یک دقیقه بیشتر وقت نمی‌گیرد به شما آموزش می‌دهیم. نتیجه قطعا رضایت‌بخش خواهد بود(dot)

همه خواهان داشتن چهره ای جذاب هستند. در اینجا به شما گفته می‌شود که چگونه به این مهم دست یابید. یک رژلب کرمی که مقداری از رنگ لب شما روشن‌تر باشد، روی لب بمالید ( رنگ‌های تیره لب‌ها را نازک‌تر نشان می‌دهند ) و از یک خط لب نزدیک به رنگ همان رژ‌لب برای کشیدن خط دور لب و پر کردن آن استفاده کنید. با این کار رژلبی با ماندگاری زیاد و دید طبیعی خواهید داشت. برای پایان کار مقداری برق لب به قسمت‌های میانی بالا و پایین لب بزنید(dot)

چشم‌های خسته و از خواب بیدار شده قبل از اینکه از سایه معمول خود استفاده کنید، مقداری سایه سفید براق داخل گوشه‌های چشم بزنید تا سیاهی را کمتر نشان دهد. یک دقیقه دیگر هم برای زدن دو لایه ریمل وقت بگذارید. سریع‌ترین ترفند برای اینکه چشمان‌تان را از حالت خستگی درآورید، همین است(dot)

برای بالای پلک‌ها از خط چشم‌های تیره‌تر ( مثل مشکی ) و برای قسمت پایین چشم در امتداد خط مژه از خط چشم‌های روشن‌تر ( مثل قهوه‌ای ) استفاده کنید. حتما خط چشم بالا و پایین در گوشه‌های چشم به هم وصل شوند؛ این کار چشم را درشت‌تر نشان می‌دهد.

چطور سریع ارایش کنیم

بعد از آرایش کردن مقداری کرم مرطوب‌کننده بدون روغن را کف دست‌تان بمالید و مازاد آن را به آرامی روی گونه‌ها و پیشانی فشار دهید. مرطوب‌کننده باعث هیدراته کردن پوست و جوان‌تر شدن آن می‌شوند و به پوست درخشندگی محض می‌بخشند(dot) پوست سرخ و سفید چرا از مقدار زیادی کانسیلر، کرم‌پ ودر و پنکیک برای از بین بردن قرمزی پوست استفاده می‌کنید وقتی یک راه ساده یعنی استفاده از پودر برنزه بهتر و سریع‌تر همین کار را انجام می‌دهد؟ برنزه‌کننده‌ها با رنگ‌های طبیعی مانند مسی، کهربایی و شاه‌بلوطی سرخی صورت را از بین می‌برند(dot) دندان‌های سفید مرواریدی اگر می‌خواهید دندان‌هایتان سفید به نظر برسند، رژلب‌های صورتی با پایه آبی بهترین انتخاب برای شماست. برخلاف رنگ‌های پایه زرد که بیشتر باعث تغییر رنگ دندان‌ها و زرد دیده شدن‌شان می‌شوند، رنگ‌های پایه آبی به لبخند شما درخشش می‌بخشند(dot) امتیاز گونه‌های برجسته راز داشتن گونه‌های برجسته این نیست که با قلم‌مو مقدار زیادی رنگ قرمز به گونه‌ها بزنید. رنگ رژگونه را تا خط رویش موها پخش کنید تا رنگ روی پوست‌تان طبیعی و یکنواخت دیده شود. بعد با رنگ صورتی روشن روی سیب گونه‌ها بمالید. برای یک اثر دراماتیک بر بالای گونه‌ها سه نقطه با سایه چشم سفید براق بگذارید و بعد به آرامی آنها را پخش کنید؛ حالا از داشتن گونه‌های برجسته و زیبا لذت ببرید.

ایده آل

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

چطور سریع ارایش کنیم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چطور سریع ارایش کنیم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


فروشگاه سیسمونی آنلاین

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


کدام خدمات زیبایی دندان مناسب شماست؟


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

با این روش ها شما می توانید زمان زیادی صرفه جویی کرده و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!! حالا آماده باشید برای یاد گرفتن رازهایی که می خواهم همین حالا فاش کنم!!این بهترین نصیحت برای تمام دختران زیباست…شما دخترها می دانید چگونه آرایش کنید، این کار مختص شماست! اما چگونه می توانید سریع تر این کار را انجام دهید؟ حالا گیج شدید؟ بله شما می توانید در وقت صرفه جویی کرده و هرجا که می روید با پوست و لب های براق توجه را به خود جلب کنید. چگونه؟ دوست دارید بدانید؟ بله امروز می خواهم رازهایم را با شما درمیان بگذارم و بهتان بگویم چگونه سریع تر آرایش کرده و ظاهری فریبنده داشته باشید. با این روش ها شما می توانید زمان زیادی صرفه جویی کرده و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!! حالا آماده باشید برای یاد گرفتن رازهایی که می خواهم همین حالا فاش کنم!!این بهترین نصیحت برای تمام دختران زیباست…با دوش گرفتن پوست خود را آماده سازید!!این کار چگونه ممکن است؟ اگر منطقی فکر کنید امکانش هست!! وقتی که زیر دوش هستید پوست خود را ورقه ورقه کرده و تمیز کنید و 15 دقیقه از وقتی که قرار بوده به تمیز کردن پوست خود اختصاص دهید را صرفه جویی کنید. دخترها حرفم را باور کنید حتما وقت اضافی خواهید آورد.از پیش برنامه ریزی داشته باشید تا از عجله کردن دوری گزینید…فقط با این روش شما تصمیم می گیرید که چه لباس هایی را برای روز بعد بپوشید، پس چرا در مورد آرایشتان نیز تصمیم گیری نکنید؟ جالب است! با این روش مجبور نخواهید بود بایستید و ببینید که چه رنگی با لباستان جور است و وقتتان تلف نخواهد شد.چاره کار در سادگی است..!برای یک روز از آرایش صرف نظر کنید؛ البته نه به طور کامل اما فقط کمی زیرسازی پوست و ریمل و برق لب داشته باشید. و آرایشتان انجام شده با ظاهر طبیعی تان همکلاسی های خود را متعجب سازید.با چشم هایتان بازی کنید!!اگر عجله دارید می توانید خیلی ساده ریمل بزنید و همین طور از خط چشم های رنگی و پررنگ استفاده کنید. این کمک می کند سهوا ظاهری جذاب و فربینده داشته باشید. از سایه کشیدن صرف نظر کنید و بر روی خط چشم و برق لب تمرکز کنید.اگر هیچ کاری نمی کنید کمی زیرسازی کنید..!!حتی اگر می خواهید ظاهر ساده خود را حفظ کرده و زمان خود را تلف نکنید، هرگز فراموش نکنید که کمی زیرسازی کرده و کرم بزنید تا لک های صورت را بپوشانید. این کار کمک می کند ظاهر صورتتان بهتر شود.با رنگ ها بازی کنید؛ توجه را از چشم ها به لب ها، از لب ها به گونه ها و .. جلب کنید. این کار بهتان کمک می کند نقاط برجسته ای در صورت داشته باشید که توجه را به خود جلب کرده و از هدر دادن زمان زیاد نیز جلوگیری کرده و از وقت خود استفاده بهینه داشته باشید.لب های خالی!!این شما را جذاب تر می کند!! فقط کمی برق لب بزنید تا لبهای تان جذاب و دوست داشتنی شود. بگذارید یک روز لب هایتان نفس بکشد واز رژلب های سنگین سایه دار اجتناب کنید.منبع :ileev.com

 

چطور سریع ارایش کنیم

زیبایی خود را دوچندان کنید


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


خرید لباس ژورنالی نوزاد با تخفیف یلدا


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟


حریر طرحدار ترک /*سفارش آنلاین


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر


اسلایس براونی آلبالو

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چاره کار در سادگی است..! برای یک روز از آرایش صرف نظر کنید؛ البته نه به طور کامل اما فقط کمی زیرسازی پوست و ریمل و برق لب داشته باشید. و آرایشتان انجام شده با ظاهر طبیعی تان همکلاسی های خود را متعجب سازید.

چطور سریع ارایش کنیم

با چشم هایتان بازی کنید!! اگر عجله دارید می توانید خیلی ساده ریمل بزنید و همین طور از خط چشم های رنگی و پررنگ استفاده کنید. این کمک می کند سهوا ظاهری جذاب و فربینده داشته باشید. از سایه کشیدن صرف نظر کنید و بر روی خط چشم و برق لب تمرکز کنید

اگر هیچ کاری نمی کنید کمی زیرسازی کنید..!! حتی اگر می خواهید ظاهر ساده خود را حفظ کرده و زمان خود را تلف نکنید، هرگز فراموش نکنید که کمی زیرسازی کرده و کرم بزنید تا لک های صورت را بپوشانید.

این کار کمک می کند ظاهر صورتتان بهتر شود.با رنگ ها بازی کنید؛ توجه را از چشم ها به لب ها، از لب ها به گونه ها و .. جلب کنید. این کار بهتان کمک می کند نقاط برجسته ای در صورت داشته باشید که توجه را به خود جلب کرده و از هدر دادن زمان زیاد نیز جلوگیری کرده و از وقت خود استفاده بهینه داشته باشید.

لب های خالی!! این شما را جذاب تر می کند!! فقط کمی برق لب بزنید تا لبهای تان جذاب و دوست داشتنی شود. بگذارید یک روز لب هایتان نفس بکشد واز رژلب های سنگین سایه دار اجتناب کنید

منبع: نازخاتون

پاسخ از ما » مد و زیبایی » آرایش سریع روزانه

آرایش سریع روزانه ترفندی است که هر خانمی باید آن را بلد باشد. گاهی اوقات ممکن است یک جلسه ی کاری مهم داشته باشیم و دیر از خواب بلند شویم، یا ممکن است به یک مهمانی دعوت باشیم و وقت کافی برای آماده شدن نداشته باشیم. همیشه وقتی که عجله داریم احساس می کنیم زمان هم عین برق و باد در حال گذر است. پس چاره کار چیست؟ برای داشتن یک آرایش سریع روزانه باید چکار کنیم؟ در این مقاله از « پاسخ از ما » تصمیم داریم تا ترفندهای یک میکاپ یا آرایش سریع روزانه را برایتان شرح دهیم.

 

تمامی  میکاپ آرتیست ها و یا هنرمندان معروف در زمینه ی زیبایی و آرایش ، استفاده از یک ضد آفتاب رنگی را به جای یک کرم پودر توصیه کرده ­اند.

چطور سریع ارایش کنیم

اگر همیشه دیر می­کنید و وقت کافی برای آرایش ندارید به راحتی می­توانید از یک ضد آفتاب که یک درجه تیره تر از پوستتان است، برای آرایش سریع استفاده کنید. در این صورت هم صورت­تان رنگ یکدست و طبیعی به خود می­گیرد و هم با استفاده از ضد آفتاب از پوست خود در مقابل نور مستقیم خورشید مراقبت کرده اید.

برای انتخاب رنگ مناسب ضد آفتاب  می­توانید از تستر هایی که در مغازه های لوازم آرایش موجود است استفاده کنید.

 

مداد ابرو یک وسیله آرایشی ارزشمند برای مواقعی است که عجله داریم. مداد ابرو برای داشتن یک  آرایش سریع روزانه بسیار کارساز است. خانم هایی که وقت ندارند مرتب به آرایشگاه بروند و ابروهایشان را اصلاح کنند، می توانند از مداد ابرو استفاده کنند؛ استفاده از مداد ابرو کار چندان سختی نیست و به راحتی می­توانید ابروی خود را با مداد یک دست کنید. به ویژه اگر ابروهای شما کم پشت است مداد ابرو می­تواند تاثیر بسیار چشم گیری در ظاهر شما داشته باشد.

حتما بعد از استفاده از مداد ، ابروی خود را به سمت بالا شانه کنید.(برای این کار می توانید از یک مسواک هم استفاده کنید.)

 

اگر وقت کم دارید و  تازه از خواب بلند شده اید به احتمال زیاد چشمانتان کمی پف دارد. فر کردن مژه باعث می­شود چشمانتان درشت تر و شاداب تر به نظر برسد.

برای این کار فقط یک فرمژه لازم است. در صورتی که مژه هایتان به خوبی فر بخورد در بیشتر موارد شما نیازی به استفاده از ریمل نخواهید داشت .در این صورت می­توانید تنها با یک فرمژه آرایش چشمان خود را تمام کنید و سریعا خود را به محل کار یا مهمانی برسانید. شاید برخی افراد ترجیح دهند به جای فرمژه تنها از ریمل استفاده کنند.

 

 

واقعیت این است ترفندهای آرایش سریع روزانه تا حد بسیار زیادی به سلیقه خود شما نیز بستگی دارد. ممکن است افرادی داشتن مژه های صاف اما ریمل دار را، به مژه های فر بدون ریمل ترجیح بدهند.

 

اگر می خواهید سریع آرایش کنید می توانید به جای خط چشم، از سایه ی تیره استفاده کنید. کشیدن خط چشم با خط چشم مویی و یا مدادی ممکن است زمان بر باشد. مخصوصا اگر در کشیدن آن مهارت کافی نداشته باشید؛ از طرفی استفاده از سایه تیره برای پشت پلک به جای خط چشم می­تواند جلوه طبیعی تری داشته باشد.

برای این کار کافی است از یک براش گرد کوچک استفاده کنید. در صورت تمایل می­توانید کمی از سایه را در زیر مژه های پایین بکشید. برای کشیدن سایه پشت چشم حتی می توانید از انگشت خود استفاده کنید و این کار را به سرعت انجام دهید .

 

یک برق لب با تناژ ملایم، یا یک رژ لب مدادی برای آرایش سریع روزانه یا آرایش برای باشگاه، بیرون و محیط کار کافی می باشد. نیازی نیست تا از رژهایی با تناژ بالا استفاده کنید. مخصوصا در روزهایی که عجله دارید استفاده از برق لب می­تواند به تمام کردن آرایش سریع شما کمک کند.

 

 

در نظر داشته باشید رژهایی با رنگ خاص نیازمند این است که شما روی صورت خود یک آرایش کامل داشته باشید.

توجه کنید که آرایش محیط کار یک سری قوانین مخصوص خودش را دارد. پیشنهاد می کنم مقاله باید و نباید‌های آرایش محیط کار را در وبسایت « پاسخ از ما » مطالعه کنید.

 

هد های فانتزی موجود در بازار، انواع و جنس های مختلفی دارند. شما با توجه به سلیقه خود می­توانید یکی از آن ها را خریداری کنید و در زمان هایی که وقت کافی برای براشینگ موهای خود ندارید از آن ها استفاده کنید.   برای آرایش مو در سریع ترین زمان ممکن، بستن هد  یا تل های پهن یک راه نجات است.

 

در صورتی که بتوانید بین رنگ لباس و رنگ هد خود هماهنگی ایجاد کنید مطمئن باشید مثل یک ستاره در مهمانی خواهید درخشید. باور کنید برای داشتن ظاهری آراسته نیازی به صرف وقت زیاد نیست . کافی است شما ترفندهای آرایش سریع را بیاموزید .

 

توصیه ی ما برای کسانی که به زیبایی و آرایش موهایشان اهمیت می دهند و زمان کافی برای استحمام ندارند ، استفاده از شامپوی خشک است.

تیلور بارینجر، نویسنده ی معروف در عرصه ی زیبایی می گوید:

برای طراوت بخشیدن به موهایتان ازشامپوی خشک استفاده کنید. اگر مهمان سرزده دارید و وقت ندارید موهای  سرتان را بشویید، می توانید ازشامپوی خشک استفاده کنید. شامپوی خشک، روغن های موجود در سر و موها را جذب می کند و باعث می شود تا موها براق و درخشان و حجیم و خوش حالت جلوه کند.

استفاده از شامپوی خشک بسیار آسان است و کافی است میان موهای خود اسپری کنید. سپس با دست یا برس به موهایتان حالت دلخواه بدهید. برای میکاپ مو و آرایش سریع روزانه می­توانید به راحتی از شامپو خشک استفاده کنید.

? توجه کنید که:  استفاده مداوم از شامپوی خشک توصیه نمی­شود. زیرا ممکن است استفاده از شامپو خشک در دراز مدت به موهای شما آسیب برساند.

 

در صورتی که به حمام رفته اید و هنوز موهایتان خیس است و باید سریع خانه را ترک کنید موهایتان را با حوله های میکروفیبر خشک کنید. خشک کردن موها با استفاده از سشوار و حوله زمان بسیار زیادی می طلبد. توصیه ی ما به شما این است که از حوله ی میکروفیبر استفاده کنید.

چطور سریع ارایش کنیم

در حال حاضر بسیاری از آرایش­گر های معروف در دنیا، از حوله ی میکروفیبر استفاده می کنند. زیرا این حوله به خوبی رطوبت موجود در موها را خشک می­کند و زمان خشک کردن موها­یتان را کاهش می دهد. در این صورت  دیگر نیازی نیست که از سشوار و یا دستگاه های دیگر استفاده کنید.

در صورتی که تا به حال از این حوله استفاده نکردید کافی است فقط یکبار در اینترنت در مورد این حوله سرچ کنید و نظرات مردم را بخوانید. باور کنید در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید آن خواهید کرد.

 

برای این که پوستتان خراب نشود، لازم است که مدام رسیدگی شود. اگه به سلامتی پوستتان اهمیت می دهید، پس باید از برند های مرغوب و معتبر، لوازم آرایش تهیه کنید.

در صورتی که به سراغ برندهای ارزان و یا غیر معتبر بروید ممکن است زمان زیادی لازم داشته باشید تا کرم پودر و یا پنکیک خود را روی صورت پخش کنید.

اگر بودجه ی کافی برای خرید برندهای معتبر آرایشی ندارید ما به شما توصیه می­کنیم آرایش نکنید. بله آرایش نکنید. باور کنید دنیا به آخر نمی رسد. داشتن یک پوست سالم بسیار مهم تر از داشتن یک پوست خسته و پر از جوش است.

 

برای آرایش سریع روزانه ، نیازی نیست که از چندین قلم وسایل آرایش استفاده کنید. شما می­توانید تنها   نواقص اصلی را بر طرف کنید. به طور مثال اگر چشمتان پف دارد، می توانید از ماسک های دست ساز برای خوابیدن پف زیر چشم و یا پف صورت استفاده کنید.

استفاده از ماسک های آب رسان نیز از بهترین اقدامات پیش از آرایش است. زیرا موجب طروات و شادابی پوست شما می­شود. پنهان کردن لک ها و جوش ها یک راهکار موقت برای رسیدن به زیبایی است. همواره به دنبال پیدا کردن راه هایی برای افزایش میزان سلامت پوست خود باشید. هیچ آرایشی زیباتر از یک پوست سالم و سرحال نیست؛ و در آرایش سریع روزانه، هیچ چیز به اندازه داشتن یک پوست خوب و سالم به شما کمک نمی کند .

 

درپایان، یک روش آرایش سریع روزانه از بیوتی بلاگرهای مشهور دنیا را به شما آموزش می دهم .

با انگشتانتان مقداری کرم پودر را بر روی نواحی بالای لب و اطراف بینی پخش کنید. برای نواحی دیگر مانند صورت، یا نواحی اطراف بینی پودر فیکساتور بزنید. کمی سایه ی چشم قهوه ای تیره را با برس مخصوص سایه ی چشم و یا پشت انگشتانتان به پلک هایتان بمالید. سعی کنید سایه را یکدست پخش کنید. حالا رژ صورتی کم رنگ را بردارید و به لب هایتان بزنید. نیازی به کرم پودر نیست. رژ گونه را بردارید و با برس مخصوص رژ گونه، گونه هایتان را کمی جلوه بدهید.

می توانید از تناژ صورتی یا مرجانی روشن استفاده کنید. آرایشی را که آموزش دادیم، بیش تر از ۵ دقیقه، وقتتان را نخواهد گرفت. اگر می خواهید بیرون بروید و عجله دارید، حتما این آرایش سریع را امتحان کنید. اگر مایل هستید، می توانید از کانسیلر و پنکیک و کرم پودر و دیگر وسایل استفاده کنید. در صورتی که ابروهایتان نامرتب است، می توانید کمی سایه ی ابرو استفاده کنید.

امیدوارم روش‌هایی که معرفی کردم برای شما مفید بوده باشد. لطفا اگر ایده جالبی برای آرایش سریع روزانه دارید، در پایان همین صفحه در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید .

 

 

 

تیم تحریریه پاسخ از ما در تلاش است تا جوابگوی سوالاتی باشد که ذهن شما را درگیر خود کرده .ما همراه شما هستیم تا مطالب کاربردی و روز دنیا را در اختیارتان قرار دهیم .

مرسی از تیم پاسخ از ما و مقاله های همیشه خوبتون من هم یک روش سریع برای ارایش دارم و اونم اینه که همیشه یه سایه نسبتا تیره و رژ توی کیفم دارم و خیلی سریع سایه رو با انگشت پشت چشمم می کشم البته خیلی ملایم طوری که ضایع نباشه و حتی یه مقداری به ابروم هم میزنم. بعد یه رژ و گاهی حتی از رژ خیلی کمرنگ به گونه ها می زنم و به عنوان رژگونه استفاده می کنم. البته این چیزها که توضیح دادم فقط مواقع اضطراری بود

ساناز عزیز ممنون از نظرتون. و خوشحالیم که تجربه خودتون در آرایش سریع رو با ما به اشتراک گذاشتید.

به نظرم همون طوری که توی مقاله اشاره کردید بهترین روش برای آرایش سریع روزانه و آراستگی اینه که پوست خوبی داشته باشیم و به طور مرتب از پوستمون مراقبت کنیم. وقتی پوست سالم باشه حتی با یک آرایش چند دقیقه ای هم زیبا وآراسته به نظر بیایم ولی وقتی پوست خراب باشه باید زمان زیادی برای آرایش بذاریم . بازم ممنون از تیم پاسخ از ما به خاطر مطالب خوب و سرگرم کنندتون

سارا عزیز خوشحالیم که مقاله براتون مفید بوده. با نظرتون کاملا موافقم. داشتن پوست سالم کمک زیادی در آرایش سریع روزانه می کنه .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

«پاسخ از ما» جوابگوی سوالاتی است که ذهن شما را درگیر خود کرده .ما همراه شما هستیم تا مطالب کاربردی و روز دنیا را در اختیارتان قرار دهیم .

چطور سریع ارایش کنیم
چطور سریع ارایش کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *