چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

 
helpkade
چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم
چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

زمانی که می خواهید درباره احساسات و نیت خود با یک دختر متولد آبان ماه صحبت کنید، به چشم های او نگاه کنید و به سادگی با او صحبت کنید. متولدین این ماه نگاه نافذی دارند و با چشم های خود به درستی همه چیز را حس می کنند. برای صحبت با او در کنارش نشسته و صمیمانه با متولد آبان ماه زمزمه کنید.

درباره برنامه زندگی تان در آینده با اطمینان و صراحت کامل با او صحبت کنید. او دوست دارد از داشته هایت، میزان حمایت و پشتیبانی تو از خودش آگاه باشد، اما با این حال دوست دارد به همه چیز مسلط باشد.

بیان شیرین و مثبتی داشته باشید، بخاطر آن شما را دوست خواهد داشت. دختر متولد آبان ماه دوست دارد در هر زمانی مورد تحسین شما قرار بگیرد حتی زمانی که در شرایط مطلوبی نیست. مطمئنش کنید که با او صادق هستید.

نشان دهید که دارای ویژگی های مدنظر متولدین آبان ماه هستید تا عمل شما او را جذب خود کند. دختر متولد آبان ماه دوستدار نظم و انضباط، ادب، اطاعت، پاکیزگی، از خود گذشتگی، شور و شوق و اعتماد به نفس است. همچنین اجازه دهید تا بداند شما مشتاقانه پذیرای ابراز احساسات شدید او هستید. دختران متولد آبان ماه از طریق احساسات زندگی می کنند حتی اگر سریع احساسشان را نشان ندهند. به احتمال زیاد یکی از قوی ترین راه های بدست آوردن دختر متولد آبان ماه بیان احساسات است؛ فردی که قادر باشد شور و شوق و احساس شدید خود را بیان کند.

بدانید که مادیات، هم می تواند و هم نمی تواند برایشان مهم باشد. در حالیکه آنها پول و قدرت را دوست دارند، همچنین قدردان عشق واقعی، احساسات، رمانتیسم، صداقت، عشق، وفاداری، دوستی، صمیمیت و در آخر و حداقل، داشتن شدت معاشقه است.چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

او ضعف خود را به راحتی نشان نمی دهد، عصبانی اش نکنید، اگر عصبانی شود خشم در صورتش نمایان می شود.

هنگامی که با هم قدم میزنید دست خود را پشت او بگذارید تا احساس امنیت کند.

سعی کنید او را شاد کنید و لبخند را بر لب او ببینید، در چشم هایش نگاه کنید و به چیزی که می گوید واقعا گوش دهید زیرا او قدردان این توجه شما است و احساس می کند که شخص منحصر به فردی برای شماست.

به یاد داشته باشید که متولد آبان ماه به راحتی پریشان می شود و وقتی که با نگاه نافذش به شما خیره می شود ممکن است بترسید. این بدان معناست که او با نگاه نافذ خود سعی دارد به شخصیت فردی که قرار است او را اداره کند پی ببرد، پس سعی کنید او حس نکند شما ترسیده اید، در واقع شما نیز به چشمان او خیره شوید. مانند مسابقه ای که بین دونفر برگزار می شود که متولد آبان معمولاً برنده می شود!

مراقب باشید که چگونه از او تعریف می کنید. دختر متولد آبان ماه عدم صمیمیت یا چاپلوسی شما را به خوبی خواهد دید. بهتر است معنی حرف خود را بیان کنید یا مراقب باشید چیزی که می گویید خلاف چیزی نباشد که همه می گویند. متولد آبان ماه از تعریف و تمجید زیاد از حد متنفر است.

همه متولدین آبان ماه این خصوصیات را نشان نمی دهند.

متولد آبان ماه حسود می باشد پس بیش از همه به او توجه کنید.

متولد آبان ماه دوست دارد مسئولیتی را به عهده بگیرد. اگر فکر می کنید که او تمایل دارد کاری را انجام دهد شما آن را انجام ندهید . او دوست دارد شما به اختیارات او احترام بگذارید. نترسید از اینکه با او باشید؛ متولد آبان ماه نیاز به کسی دارد که نزدیک او باشد.

wikiHow

مجموعه ای از تناقضات
به نظرم اگر پدراشون چه برای پسر یا دختر آبانشون همسر انتخاب کنن زندگیشون پایدارتره تا اینکه خودشون انتخاب کنن.
به لحاظ عشقی عاقلانه رفتار نمیکنن‌٬ اگر غیر عاشقانه ازدواج کنن فکر کنم بهتر باشه چون عشقشون رسیدن جسمانیه به علاوه چند صباحی گرد و خاک به پا شدن. همسرشون اگر از خودشون به لحاظ اجتماعی قوی تر باشه بهتره و اگر پایین تر بود پدر‌ حتما تأیید کرده باشه اینطوری وفادارترند در غیر این صورت به راحتی خیانت میکنند یا پول تو خونه نمیارن.





ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آیا میدانید زن متولد آبان بهتر است با چه مردی ازدواج کند؟ و زن متولد آبان چه مردی را دوست دارد و کلا خصوصیات رفتاری او چیست؟ پس با ما همراه باشید.

زن متولد آبان فردی پرتکاپو و فعال است و شخصیتی مستحکم و قوی دارد. او موجودی جذاب ، مغرور ، با اعتماد به نفس است. کمی زود خشم است و ممکن است زود جوش بیاورد و در حین عصبانیت حرفهای ناجوری بر زبان بیاورد. ولی در این گونه مواقع بهتر است او را به حال خود بگذارید تا آرام شود زیرا قلبش پاک است و نیت خاصی از آن گفته ها ندارد.

زن متولد آبان کدبانویی شایسته است و در آشپزی مهارت دارد. او مادری مهربان است که در برخی مواقع دچار خشم و غضبهای آنی می شود. او خیلی راحت می تواند احساسات و عواطف خود را کنترل کند زیرا نیروی عظیمی در وجود او نهفته است. اما اگر ظرفیتش به پایان برسد و رنج و اندوه لبریز شود آنگاه همین نیرو در راه منفی به کار می افتد و تبدیل به آدمی غرغرو ، بداخلاق ، تندخو و بی حوصله می شود و جنگ روانی شدیدی را بر علیه شما به راه می اندازد.

زن متولد آبان ، آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر ، شما را جادو می کند ، حتی ممکن است آزار بدهد و سرگردان کند. زمان زیادی طول می کشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً ، او واقعاً همان دختر سرد و خوددار نمی تواند باشد . در واقع وظیفه شماست که بفهمید او چیست .

چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

بیشتر زنان متولد آبان قشنگ ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی که کاملاً ساکت هستند ، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید . آنقدر جذاب هستند که دوستان به دورشان جمع می شوند . شما هم با انرژی جالب ، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید .

در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد آبان نفوذ کرده . او با همه موضوعات احساساتی برخورد می کند ، از طریق آویزان کردن جورابتان روی بند گرفته تا مشکلات جهان سوم ممکن است از آن دخترهایی باشد که از نظر مردان خرفت است ، اما اگر در قلبش جایی برای خود باز کنی ، برای همیشه آنجا جای شماست . او در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار است . سعی کنید بر یکی از این دخترها غلبه کنید تاببینید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند .

پیش از آنکه به خود غره شوید ، فراموش نکنید که اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر کنید ، پشیمان خواهید شد . هرگز فکر نکنید که می توانید به او خیانت کنید ، چون با نگاهی زیرکانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می کند که مجبور می شوید همه چیز را پنهان کنید . اگر با او درگیر شوید ، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی کند ، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است .

در آسمان فلکی او از متولدین نشانه های دیگر حسود ، کینه توز ، و انتقام جو تر است . مراقب باشید که او را خشمگین و غضبناک نکنید . بعداً نگویید که نگفتم!

وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است که برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد . او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد که بچه ها از چشمش دور شوند . مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند که شخصیت بچه ها شکل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد . از نظر دختران متولد آبان فلسفه زندگی این است که اگر خداوند دری را ازروی حکمت ببندد ، در دیگری را از روی رحمت باز می کند .

اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید ، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید ، او چه دوست شما باشد چه شریک تان ، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد . خدای من! او بی نظیر است .

 

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

جدول لیگ برتر و جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نتایج لیگ برتر فوتبال ایران و برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران و جدول رده بندی لیگ فوتبال ایران جام خلیج فارس و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران و صدرنشین لیگ برتر و قعر نشین لیگ برتر در نم نمک.

همانطور که میدانید نقش زیبایی اندام های جنسی به خصوص سینه ها در روابط جنسی موفق غیر قابل انکار است اما آیا میدانید مردان از چه سایز و حالت سینه زنان و دختران خوششان می آید؟

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

زن متولد آبان با چه مردی ازدواج کندچگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریمشخصیت زن متولد آبانخصوصیات متولین آبان زننحوه برخورد با زن متولد آبانجذب زن متولد آبان

این مطلب از روان تاروت دات کام به شخصیت شناسی زن متولد آبان و خصوصیات متولدین زن این ماه اختصاص دارد . زن متولد آبان طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، رازدار،‌ موقع شناس و در بعضی اوقات جاه طلب است. اگر یک دختر متولد آبان عاشق شما شد، بدانید که مردی برتر هستید. زن متولد آبان دارای یک زیبایی عمیق و اسرار آمیز است. او جذاب، مغرور و اعتماد به نفس است، امایک نکته اساسی وجود دارد که می گوید: چرا مرد به دنیا نیامده ام.

اگر عاشق زنی هستید که در این ماه به دنیا آمده باید مراقب زندگی خود باشید. منظور من از این حرف آن نیست که او موجودی خشن و فاقد ظرافت های زنانه است، درست برعکس او به قدر کافی طناز و دلفریب است با این تفاوت که ذاتا آرزوی مرد بودن را همیشه در دل خود می پروراند. یکی از خصوصیات فوق العاده و بارز این زن قدرت عجیب وی در استفاده از موقعیت است. او به آن عده از هم جنسان خود که حالت معشوقه، زن کدبانو، مادر فداکار و امثالهم را دارند، دیده حقارت می نگرد، زیرا معتقد است که زن از لحاظ قدرت روحی چیزی کمتر مرد نیست. او قادر است که خواسته های خود را به خوبی کنترل کند، اما اگر موقعیت را مناسب دید، به خواسته های زنانه خویش نیز به زیباترین وجه ممکن جامه عمل می پوشاند. او خیلی خوب می داند که نظر یک مرد را چطور باید به خود جلب کرد و برای این کار همیشه شیوه هایی بکار می برد که مشابه آن قبلا وجود نداشته است. او تا از نتیجه روش خود کاملا مطمئن نباشد آن را بکار نمی برد و هرگز شیوه را دو بار مورد استفاده قرار نمی دهد.

اگر در نظر دارید توجه یک دختر متولد آبان را به خود جلب کرده و او را عاشق خود کنید،از نظر طالع بینی روان تاروت دات کام مطالب زیر را برای بررسی پیشنهاد م دهد .به این نکته توجه داشته باشید که او کسی نیست که برای مدتی طولانی به دانه هایی که برایش در دام می ریزد، توجه کند. بیشتر دختران متولد این ماه مرد صفت هستند، از آن گذشته باید به شما بگویم که چشمان جذاب و پرحالت او شاید خیلی بهتر از خودتان افکار شما را بخواند، در نتیجه تقریبا این احتمال بهیچوجه وجود ندارد که بتوانید یک نقشه پنهانی در مورد او به موقع اجرا بگذارید. یکی از آن جملات رومانتیک و عاشقانه ای را که برای هر دختری خیال انگیز است، زیر گوش او زمزمه کنید و ببینید که چطور نگاه نافذ و سرد خود را به شما می اندازد و چطور به شما می فهماند که فکرتان را خوانده است. به قول یکی از روانشناسان معروف، زن متولد آبان یک دستگاه کامل فکر خوانی است، به این ترتیب فقط مطالبی را عنوان کنید که صادقانه به آنها اعتقاد دارید، در غیر این صورت او حرکات و گفتار شما را نوعی توهین به خود تلقی خواهد کرد. به شما توصیه می شود که برای عاشق کردن زن متولد آبان مواظب باشید هیچ وقت به او توهین نکنید. او در مقابل توهین و تحقیر عکس العمل از خود نشان می دهد. از کسانی که ندانسته به او توهین کرده اند، بپرسید تا بدانید که شدت عکس العمل او در مقابل توهین آنها چه بوده است. همین قدر می توان گفت که او می تواند حس انتقام جویی شدید خود را در ورای یک لبخند و یک خونسردی ذاتی و ظاهری پنهان نگاه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

 به نفع شماست كه به جای تقلا برای رهایی از بنده های عشق پرجاذبه و قدرتمند او سعی كنید یاد بگیرید كه چطور باید حركات و رفتاری برتر داشته باشید و در این بازی عشق پیروز از كار در آیید. آنچه كه به هنگام وقوع یك چنین حادثه ای در وهله اول، نظر شما را به خود جلب خواهد كرد، این است كه می بینید اطرافیانتان شما را از انكه توایسته اید مورد توجه این زن قرار بگیرید، برتر از خود به حساب می آورند. این حالت و موقعیت را دست كم نگیرید.

از نظر روان شناسی بسیاری از مردم موفق كسانی می باشند كه اطرافیان ایشان، آنها را برتر و بالاتر از خود می دانند بدون اینكه شاید واقعا قابلیت های لازم برای موفقیت های مزبور را داشته باشند. از این لحظه به بعد نظر شما در زندگی باید متوجه هدف های بالاتری باشند.

اگر روزی توانستید مورد توجه یك زن متولد آبان قرار بگیرید و در حریم عشق و زناشویی روابط نزدیك و صمیمانه ای با او برقرار كنید، می توانید تصور كنید كه از بسیاری جهات یك مرد منحصر به فرد هستید، كما اینكه باید مطمئن باشید كه عشق او به هیچ صورت شباهتی به عشق های دیگری كه احتمالا در زندگی شما وجود داشته اند، ندارد. پس از شعله ور شدن آتش یك چنین عشقی، شما مهمترین هدف زندگی او خواهیدشد.

اگر او تمام و كمال تحت تأثیر سیاره پلوتو، كه سیاره خاص ماه آبان است باشد، قطعا نسبت به شما وفادار است و حداكثر سعی ممكن را به عمل می آورد تا موجبات رضایت خاطر شما را فراهم كند و اگر شما از زمره كسانی كه قوی الاراده و توانا و رام نشدنی باشند، او از حربه برنده صبر و تحمل برای خنثی كردن مقاومت شما استفاده خواهد كرد.چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

لابد دو كلمه صبر و تحمل نظر شما را به خود جلب كرد، حق دارید، بسیاری از مردان شایعات زیادی درباره صبر بی پایان زن متولد آبان شنیده اند و باید در اینجا گفت كه این شایعات حقیقت دارند.

نهاد این زن سرشار از یك صبر ایوبی است اما به علت تسلط بر نفس خیلی خوب می تواند این حس خود را نیز مثل احساسات دیگر خویش تحت كنترل بگیرید و تنها در یك مورد است كه او نه می تواند و نه می خواهد كه از این صبر استفاده كند و آن هم موقعی است كه پای عشق در میان باشد.

برای زن متولد آبان اندكی علاقه و اندكی نفرت مفهوم ندارد، او یا عاشق است یا دشمن و در غیر این صورت كاملا بی تفاوت و بی اعتناست. شما اگر به تمام مقدسات عالم سوگند بخورید كه این همسر متولد آبان شما بوده است كه به هنگام عصبانیت تمام ظرف ها راشكسته و تمام پرده ها را پاره كرده است، كسی باور نخواهد كرد، آخر چطور ممكن است زنی این چنین مغرور، مسلط به خود، خونسرد و دوست داشتنی دست به یك چنین اعمالی زده باشد. نكند نقشه ای در سر دارید و می خواهید او را به انجام كارهای نكرده متهم كنید. اما این فقط ستاره شناس ها هستند كه به داغ دل شما واقف هستند و می دانند كه این زن می تواند در نهایت متانت و آرامش، صحنه یك جنگ بزرگ را اداره كند.

زن متولد آبان با ترس بیگانه است و در عرصه مشكلات خود را به آب و آتش می زند و در دل طوفان به سوی هدف می شتابد و با جرأت فراوان با مخاطرات مواجه می شود و سرانجام او را می بینیم كه به گونه ای شگفت انگیز بر تمام موانع پیروز شده و موقعیت برتر خود را حفظ می كند.

این زن بر خلاف اكثر زنها رازدار است و خدا می داند كه در گنجینه دل خویش چه اسراری نهفته دارد. او سخت مایل است كه به اسراردیگران واقف گردد، در حالی كه هیچگاه مقابله به مثل نمی كند و یا آنچه را از دیگران شنیده است، هرگز بازگو نمی نماید( مگر اینكه این كار موجب برد و یا موفقیت او بشود.)

آنچه در این مورد می توان گفت این است كه هرگز سعی نكنید به این اسرار پی ببرید. در دل این زن یك بخش خصوصی وجود دارد كه هرگز كسی موفق به راه یافتن به آن نمی شود. این بخش ازقلب و روح او منحصرا از آن خود اوست.

زنی كه در هشتمین ماه سال متولد شده است، بسیار قابل اعتماد است، اما همیشه این احتمال وجود دارد كه پای برتری و غرور او در میان باشد كه در این صورت وضع كلی تغییر پیدا می كند. زن متولد آبان نسبت به افراد پر قدرت و شایسته و لایق شدیدا وفادار است و در مقابل به افراد ضعیف النفس و نالایق گوشه چشمی هم نمی اندازد. ارزش فراوانی كه زن متولد آبان ماه برای دوستی روابط انسانی قائل می شود، استثنایی است. او دوستان خود را از بین افراد طبقات بالا و هوشمندان انتخاب می كند و سپس اشخاصی را كه واجد ارزش های لازم برای دوستی با خود تشخیص می دهد، برای تمام عمر نگاه می دارد و بقیه را مانند زباله دور می ریزد. در طبیعت و ذات این زن عزمی آهنین و استقامتی بی پایان به ودیعه گذاشته شده است.

تكیه كامل به قدرت درونی موجب پیدایش برخی تغییرات فكری در وی می شود، به نحوی كه ممكن است در طول حیات خویش عقاید گوناگونی پیدا كند و به راه افراط و تفریط حتی در عقاید مذهبی قدم بگذارد.

یك زن متولد آبان آنچنان اعتماد به نفسی دارد كه اصلا لازم نمی بیند برای زندگی از قوانین و رسوم و آداب پیروی كند. او خود را ملزم به پیروی از هیچ قانونی جز قانون اراده و میل خود نمی داند. حتی در كار عشق و عاشقی، اگر شرایط اوضاع و احوال به گونه ای باشد كه اجرای ازدواج را غیر ممكن كند، او بدون اینكه كوچكترین ارزشی برای حرف مردم قائل شود و یا بدون توجهی به اعتراض دیگران با مرد محبوب خود زیر یك سقف زندگی خواهد كرد.

در یك چنین مورد غیر عادی او واقعا به مرد محبوب خود عشق می ورزد وانتقادات و بدگویی های جامعه هرگز نمیتواند این زن شجاع را از حركت بسوی راهی كه صورت فلكی برایش تعیین كرده است، باز دارد.

برغم شخصیت قوی و بارزی كه زن متولد آبان دارد، خواهان برتری مرد خویشتن است، به نحوی كه به جای آنكه سعی كند حاكم بر وی باشد، زیركانه تدابیری می چیند تا زمینه ای برای پیروزی او فراهم بشود. نسبت به آینده مرد محبوب خود علاقه زیادی از خود نشان می دهد. پس از ازدواج ترجیح می دهد كه خانه دار بماند.(مگر اینكه شما واقعا مرد دلخواه او نباشید و مخارج منزل را چنانكه مورد نظر بوده است، تأمین نكنید و یا اینكه كار او برای اجرای برنامه مخصوصی ضرورت پیدا كند). او ممكن است در زندگی خصوصی و داخل خانه شدیدا با شما جر و بحث كند، اما در مجامع و در برابر دیگران به اندازه مادر پشتیبان شماست. او به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد كه كسی زیانی به شما وارد بیاورد یا شما را آلت دست خود بكند، و كسی كه بخواهد دست به چنین كاری بزند، مسلما از انتقام جویی او در امان نخواهد بود.

زن متولد آبان عاشق خانه و زندگی خویش است و منزل را همیشه در نهایت پاكی و تمیزی نگاه می دارد، به نحوی كه به قول معروف از تمیزی برق می زند. غذا هم همیشه سر ساعت و سرو می شود و امور منزل پیوسته تحت كنترل هستند و اگر مشاهده كردید كه جز این است، بدانید كه یك پیشامد ویا اشتباه شما غرور بی پایان او را جریحه دار ساخته است.

او هر دو ماه یك بار اسباب و اثاثیه یكی از اتاق ها را بیرون می ریزد زیرا سخت از بازیافتن اشیایی كه در گوشه و كنار فراموش شده اند، خوشحال می شود( به این ترتیب باید سخت مراقب باشید كه فلان كاغذی كه بوی عطر زنانه از آن استشمام می گردد و یا مطلبی خصوصی روی آن نوشته شده است، گوشه كنار و یا توی جیب لباس كهنه شما جا نمانده باشد) او با لذت به همه چیز ظنین هست و اگر مدركی دال بر خیانت و بی وفایی از شما پیدا كند، توفان به پا خواهد كرد.

برای مجسم كردن خشم او هیچ منظره ای گویاتر از ابر قارچی شكل ناشی از یك انفجار اتمی در آسمان نیست، با این احوال در مقابل او اصلا سعی نكنید كه كنجكاوی مشابهی داشته باشد زیرا این هرگز به نتیجه نمی رسد و هر قدر هم شما در استفاده از موقعیت های مناسب زبردست باشید، باز محال است بتوانید به خواسته های قلبی او پی ببرید. او نظر بودجه اعمال زن متولد آبان به كلی غیر قابل پیش بینی است.

او ممكن است سال ها تمام پول های خود را پس انداز كند و سپس ناگهان مثل كسی كه از خواب بیدار شده باشد، شروع به ولخرجی و اسراف كند. در هر حال او عاشق پول است، چه آن را یك ریال یك ریال جمع كند و چه هزار تومان هزار تومان خرج كند.

در مورد خرج كردن، یك اصل را هرگز از یاد نمی برد و آن حفظ شخصیت در عرصه مسائل مالی و اقتصادی است به این معنی كه با وسواس مراقب است و این استعداد در او وجود دارد كه هر روز ترقی بیشتری پیدا كند. زن متولد آبان عاشق قدرت است و حاضر است خیلی از منافع را فدای كسب قدرت كند.

یك دندگی و تلافی كردن یكی دیگر از خصوصیات زن متولد آبان است. اگر به او یك دروغ بگویید، او به شما دو دروغ خواهد گفت. اگر شما یك هفته با او حرف نزنید، او دو هفته مهر سكوت بر لب خواهد زد. به این ترتیب، اگر می خواهید از كار او انتقاد كنید، بهتر است آن را به عهده كس دیگری واگذار كنید، زیرا هر انتقادی موجب دو ماه قهر او می شود. او از خطاهای كوچك شما، به شرط آنكه بفهمد روی منظور خاصی در آن نبوده است، در می گذارد. این نكته را هم به خاطر داشته باشید كه حس تشخیص در این زن به اندازه حس انتقام جویی او قوی است، پس می توانید مطمئن باشید كه خوبی های شما را هم نیز دو برابر جبران خواهد كرد. رفتار مادرانه او با كودكان به ظاهر سرد است و بچه ها پیش خود فكر می كنند كه مادر چندان به آنها علاقه مند نمی باشد. اما كودكان در جوار او خود را در پناه یك نیروی قوی احساس خواهند كرد.

مادر متولد آبان اجازه نمی دهد استعداد بچه هایش بیهوده ازبین برود. او ممكن است هر روز ساعت ها وقت خود را صرف مشخص كردن هدفهای عالی كودكان خویش نماید و در رساندن ایشان به این اهداف از هیچ نوع كمك و مساعدتی فروگذار نمی كند. بچه ها به هنگام مواجه شدن با مسائل و مشكلات زندگی، او را رهبر و مشاور قدرتمندی می یابند زیرا وقوف او بر اسرار طبیعت انسانی به وی امكان می دهد یك مشاور خوبی باشد. این زن به كودكان خود می آموزد تا با شجاعت با موانع و مشكلات روبر بشوند. گذشت و چشم پوشی فراوان او از خلافكاری بچه هایش اگر توسط پدر جبران نشود، می تواند نتایج سویی در بر داشته باشد. او نسبت به كسانی كه تهدیدی برای آزادی و شادی بچه های خود باشند، بسیار بی رحم و انتقامجو است و متأسفانه این امر شامل حال شوهر او و پدر بچه نیز می گردد. اگر سخت گیری های شما نسبت به كودكانتان بیش از حدی باشد كه او آن را قابل قبول می داند، بی رودربایستی توی روی شما می ایستد.

زن متولد آبان ماه به رنگهای قرمز جگری، حنایی و بنفش علاقه فراوان دارد و سعی می كند از این رنگها در تزئین منزل استفاده نماید.  

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3789موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4354موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1956موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36261موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4221موضوع : چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9332موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19328موضوع :

زن آبان باید با مردی ازدواج کند که احساسات عمیق او را درک کرده و بتواند با سردی ها و ویژگی های اخلاقی منحصر به فردش به شیوه ی درستی برخورد کند و با آن کنار بیاید. در این مطلب نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد چه مردی می تواند این پیش شرط ها را اجرا کرده و با زن آبان ازدواج موفقی داشته باشد.

هم چنین به شما نشان می دهیم زنان آبانی چه شخصیتی دارند و چگونه می توان دل آن ها را به دست آورد. در این مطلب به شما نشان می دهیم زن آبانی در عشق و مسایل عاطفی چگونه است و هم چنین بعد از ازدواج چگونه مادری برای فرزندانش خواهد بود.

زن آبان  و مرد فروردین ازدواج موفقی خواهند داشت زیرا هیچ وقت نسبت به هم بی تفاوت نمی شوند. آن ها نظراتشان یکسان است و عشق و محبت را به یکدیگر به شیوه ی درستی انتقال می دهند. ایده آل های این دو نفر یکسان است و همین باعث می شود هیچ وقت درگیر اختلاف نشوند.

زن آبان و مرد خرداد نیز ازدواجی خوب و موفق را تجربه خواهند کرد. این دو نفر با تمام اختلافات ، مجذوب خصوصیات یکدیگر می شوند و نسبت به هم فداکار هستند . زن آبان باید با مردی ازدواج کند که قدرت جاذبه ی فوق العاده داشته باشد و مرد خرداد این ویژگی را دارد.

زن آبان و مرد تیر در بسیاری از خصوصیات اخلاقی مثل متانت ، وفاداری ، قدرت احساس و نیروی تصور وتجسم ، با هم شریک هستند . آن ها می توانند با هم در همه کارهاموفق باشند و حتی به اختراعات و اکتشافات جالبی دست پیدا کنند . ازدواج آن ها ازدواجی سرشار از موفقیت خواهد بود.

مرد مهر احساساتی و در عین حال با محبت و متین است . این خصوصیت شخصیتی او ، زن آبان را جلب میکند .  این دو نفر شریک خوبی برای زندگی یکدیگر محسوب می شوند . زن آبان گرچه گاهی بی طاقت و عصبانی است ، اما در بیشتر موارد می تواند آرامش خود را حفظ کند مرد مهر نیز بسیار عاطفی و با احساس است و بعد از ازدواج می توانند به سعادت و خوشبختی برسند.

زن آبان و مرد اسفند ازدواجی سرشار از هیجان خواهند داشت.  زندگی این دو پس از ازدواج و شروع زندگی مشترک بسیار عمیق تر و عاشقانه تر می شود. رویا ها و هیجانات بیشتری به زندگیشان راه پیدا میکند و تجربه های شگفت انگیزی در کنار هم خواهند داشت.

زن متولد آبان زنی سردی است. او آرامش بیش از حدی دارد که گاهی باعث کلافگی شما شده و گاهی شما را جادو می کند. یشتر زنان متولد آبان زیبا، وسوسه انگیز و دلربا هستند.  حتی هنگامی که ساکت هستند چشم هایشان با شما سخن می گوید. آن ها آنقدر جذاب هستند که دوستان زیادی را به دور خود جمع می کنند.

زنان متولد این ماه عموماً افرادی گرم و با محبت، فریبنده، اسرار آمیز، جذاب، مغرور و حسود هستند. خوددار و راز داری از خصوصیات آن ها است که گاهی می تواند مثبت و گاهی منفی باشد.

زن آبانی زنی با اراده و موقعیت سنج است. او بسیار مسلط بر نفس بوده و حس ششم خیلی قوی دارد. افکار معنوی و استعداد درونی او بسیار قوی هستند و طالب پول و قدرت است اما ویژگی خانه داری و وفاداری به همسر  را نمی توان در او انکار کرد. دختر آبانی یک مشاور خوب و علاقه مند به پرورش فرزندان شجاع و مستقل بوده و مراقب است تا فرزندانش به هدف و خواسته های خود برسند.

برای ب دست آوردن دل زن آبانی مرد ایده آل او باشید. کافی است بدانید که او از چه چیز شما خوشش می‌آید سپس سعی کنید که آنها را افزایش دهید و در عوض کارهایی را که دوست ندارد متوقف کنید. مردی باشید که او عاشقش است و برای عاشق کردنش از هیچ تلاشی دریغ نکنید. زمان بگذارید تا او درک کند چقدر برای شما اهمیت دارد.

پشتکار داشته باشید، پشتکار زنان آبانی را به وجد می آورد. اگر می‌خواهید زن آبانی را به خود جذب کنید، برای این کار حد و مرز تعیین نکنید. شما باید به خاطر جلب رضایت او تلاش کنید ، فقط باید در تمام مراحل خونسردی خود را حفظ کنید. از خود نا امید نشوید و نسبت به او بی توجهی نشان ندهید. زیرا این کار باعث می‌شود که شما در نظر او فرد بی احساسی جلوه کنید و او فکر می‌کند که دیگر برای شما اهمیت ندارد. به او نشان دهید که برایش ارزش قائل هستید اما به زانو نیفتید.

متولدین‌ آبان‌ ماه‌ در عشق‌ و عاشقی‌ بسیار احساساتی‌، عاطفی‌ و فعال‌ هستند. مسایل عاطفی و ارتباط عاشقانه‌ به‌ نظر آنها امری‌ مقدس‌ است‌ و از بعد معنوی‌ به‌ آن‌ می‌نگرند. زمانی‌ که‌ عاشق‌ می‌شوند، در خلسه‌ فرو رفته‌ و از خود بی‌خود می‌شوند و فردیت‌ خویش‌ را از یادمی‌برند و ازدواج‌ به‌ نظر آنها یک‌ پیوند روحی‌ و روانی‌ به‌ شمار می‌آید. به‌ همین‌ دلیل‌نیز گهگاهی‌ در امر عشق‌ و عاشقی‌ آن‌ چنان‌ به‌ افراط می‌روند که‌ لقب‌ «عشاق‌ بخت‌برگشته‌ و بد فرجام‌» را به‌ خود اختصاص‌ می‌دهند.

شک نکنید که مادران متولد آبان واقعا مراقب فرزندان خود هستند اما در عین این مراقبت هرگز اجازه نمی‌دهند فرزندانشان محدود شوند و فرصت تجربه کردن را از دست بدهند. در این رابطه می‌توان مدعی شد که جسارت مادران متولد آبان واقعا ستودنی است.

آن‌ها اگرچه گاهی بیش از حد مراقب فرزندان خود هستند اما اصلا بعید نیست به آن‌ها اجازه دهند با یک تور مسافرتی به سفری خارج از کشور بروند و تجربیات جدیدی کسب کنند، هر چند قبل از این‌که این اجازه را صادر کنند از امنیت تور اطمینان حاصل کرده‌اند. اطمینانی که می‌تواند حاصل یک تحقیق دو ماهه درباره تور، لیدر‌ها، صاحب تور، مسافران قبلی یا شاید حتی همسفران فرزندان‌شان باشد! باید به افتخار این مادر‌ها کلاه از سر برداشت!

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین آبان

فال تاروت عشق و احساس

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند

چگونه دل یک دختر را ببریم

خصوصیات زنان عاشق

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

خصوصیات زنان متولد آبان ماه بسیار عجیب است پس حتما تا انتهای با ما باشید. اگر به دنبال دستاوردی هستید که به دست نمی آید و یا به دنبال شناخت زنی هستید که نمیتوانید او را رام شده و مطیع بدانید. همچنین در عین حال از بودن در کنار او لذت ببرید و اطمینان قلبی داشته باشد که شما را دوست دارد و بهترین همراه شما خواهد بود، بهتر است خصوصیات زنان آبان ماهی را مطالعه کنید.

شاید با خواندن چنین مقدمه ایی برای شناخت زنان آبان ماهی کمی تعجب کرده باشید. اما لازم است بدانید زنان آبان ماهی زنانی جسور، رهبر و کاملاً گوش به فرمان خودشان و خواسته هایشان هستند. چیزی که در خصوصیات اخلاقی این گروه از زنان مشهود است ویژگی رهبری آنهاست. زنان آبان ماه شاد، سرزنده و هدفمند به نظر می آیند. میدانند چه چیزی را میخواهند و یا چه چیزی را نمی خواهند. استیصال، درماندگی و ندانم کاری کمترین رفتاری است که میتوان در طول یک سال از زن آبان ماهی دید.

اگر زن متولد آبان ماهی را دیدید که در مورد مسئله ایی کمی مردد است. حتماً به او زمان بدهید تا د وباره ذهن خود را جمع کند و تمام مسائل را بازبینی کند، قطعاً تا کمترین فرصت ممکن می تواند خود را به آنچه که میخواهد نزدیک کند.

با تمام تعاریفی که از خصوصیات کلی اخلاق زنان آبان ماه کرده ایم، قطعاً یک زن هدفمند، با انگیزه و پر تلاش را متصور میشوید. این گر وه از زنان به دنبال اهداف خود هستند اما نکته مهم اخلاقی این زنان همدلی با افرادی است که در اطرافشان قرار دارند. زنان متولد آبان ماه قطعاً باید به هدف های خود برسند اما به کسانی که توانایی دسترسی به اهدافشان را هم ندارند کمک میکنند. زیر پا نگذاشتن اخلاقیات در قبال دیگران رفتاری است که زنان متولد آبان انجام نخواهند داد. در عین تلاش برای رسیدن به خواسته های خود در چهارچوب اخلاقی به دنبال آنچه که میخواهند هستند.چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

لطفا تعجب نکنید، زنان آبان ماه بسیار کینه ایی، حسود و تلافی جونیز هستند. اگر شما با زن متولد آبان ماه در معاشرت هستید که او را همچون دختر بچه ایی دوست داشتنی و فرشته ایی با بال های صورتی میبینید سخت در اشتباه هستید. لازم است بدانید زنان متولد آبان ماه در عین زیبایی و جذابیت های زنانه هیچگاه نمیتوانند مانند دختر بچه ها رفتار کنند. اگر در چنین قالبی قرار گرفتند قطعاً نقشه جانانه ایی برای رسیدن به هدف خود در دارند.

کینه ورزی و حسادت از جمله رفتارهای زنان متولد آبان ماه است. این گروه از زنان جنگجو هستند و نمیتوانند کسی را در اطراف خود ببینند که پیش از آنها به خواسته ایی که خودشان می خواستند دست پیدا کرده است. بنابراین تمام تلاششان را میکنند تا در اقدامی جانانه به هدف خود دسترسی پیدا کنند. اما لازم است بدانید اگر خودتان کمی عاقلانه و با درایت رفتار کنید و سد راه زنان آبان ماه نشوید. میتوانید یک زن ایده آل را ببینید که آرام آرام با تمام توانایی خود به خواسته های خود دسترسی پیدا میکند.

شاید با تعاریفی که از خصوصیات اخلاقی زنان آبان ماه داشته ایم به این تصور دست پیدا کنید. که این گروه از زنان هیچ گونه زنانگی ندارند و مدام به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند. اما لازم است بدانید اگر زن متولد آبان ماه در فضایی که خود مایل است در آن قرار بگیرد حضور پیدا کند. همچنین چهارچوب زندگی که دوستش دارد را داشته باشد، مادری مهربان، فداکار و با محبت است که تمام انرژی خود را برای همسر و فرزندان خود میگذارد. از آنجایی که احساس انفعال و در خود ماندگی در خصوصیات زنان متولد آبان بسیارکمو غیر قابل دیدن است. باید بدانید او به عنوان یک مادر بسیار مهربان، شاد و خلاق است. آنچه کودکان او میخواهند نیز اگر صلاح بداند قطعاً انجام میشود و تمام آنچه که کودکان نیاز دارند فراهم میشود.

قطعاً دروغ گفتن به هر فردی و یا حتی به خودمان از اشتباهاتی است که احساس بدی را در اطرافیان بر انگیخته میکند. اما اگر میخواهید در قبال هر فردی این اشتباه را انجام دهید دقت کنید او یک زن متولد آبان ماه نباشد. زیرا در این صورت هیچ راهی به جز خود افشایی ندارید مگر اینکه بخواهید عواقب یک جنگ طولانی را تحمل کنید.

خصوصیات زنان متولد آبان ماه از آنجایی که زنانی جنگجو و سرکش هستند و خودشان به تنهایی زنانی تصمیم گیرنده می باشند. به هیچ عنوان راضی نمیشوند کسی به دورغ آنها را در شرایطی قرار بدهد که مایل باشند به هدفی برسند. در اینصورت خود را آماده جنگی طولانی کنید که حتی پس از سالها می توانند با یادآوری خاطره دروغتان مجدداً به بحثی طولانی کشیده شود.

از خصوصیات زنان متولد آبان عاشق پیشگی نیست، اما اگر کسی را دوست داشته باشند قطعاً در آن احساس نمیسوزند و ترجیح میدهند عشقشان را نشان دهند و ابراز عشق خود و نشان دادن عشقشان هراسی ندارند. صراحت در بیان خواسته و علنی دانستن آنچه که دوستش دارند در زنان آبان ماه بسیار جذاب و دلنشین است. این گر وه از زنان هر آنچه که هستند و هر آنچه باید باشند را با کمال میل ابراز میکنند و تمام هر آن چیزی که را هست میخواهند. بنابراین اگر نمیتوانید تمام عشقتان را به زنان آبان ماه ابراز کنید از همان ابتدای کار خود را کنار بکشید و تکلیف خود را معلوم کنید.

اگر کمی به کهن الگو های یونگی آشنا باشید واضحاً می توانید به این نتیجه دست پیدا کنید که یک زن متولد آبان ماه تمام و کمال دارای کهن الگوی آرتمیس است. شاید زنان بیشماری دارای کهن الگوی آرتمیس باشند اما زن متولد آبان ماه با امتیاز بسیار بالایی از کهن الگوی آرتمیس برخوردار هستند. زنان آرتمیس زنانی جنگجو و قدرت طلب هستند، زنانی که قهرمان زندگیشان خودشان هستند و برای دست یابی به خواسته هایشان هیج فردی به جز خود را مامور رسیدن به اهدافشان نمیکنند.

این گروه از زنان به جز حفاظت از خود میتوانند از اطرافیان و یا مادر و خواهر و برادر خودشان نیز حفاظت کنند. همچنین مسئولیت آنها را نیز تمام قد به عهده بگیرند. خستگی در زنان آرتمیس متولد آبان ماه بسیار نادر است و میتوانند تمام انرژی خود را برای دستاوردهای خود هزینه کنند. زنان آبان ماه با کهن الگوی آرتمیس قهرمان خودشان هستند و در عین حال میتوانند قهرمان اطرافیانشان نیز باشند.

یکی از مهمترین اصول در زنان آرتمیس این است که برای رسیدن به هدفهای خود کسی را وسیله نمیکنند. آنها فقط و فقط به دنبال دست یابی به هدف خود با انرژی جسمی و روانی خود هستند. زنان آرتمیس میتوانند نقش پدر و ناجی را نیز برای مادران خود بازی کنند. آنها مایل هستند ار مادران و یا خواهران خود محافظت کنند و احساس امنیت را به آنها القا کنند.

دخترانی با خصوصیات زنان متولد آبان ماه با کهن الگوی آرتمیس بهتر است بر روی کهن الگو های زنانه خود مانند آفرودیت و یا کهن الگوی دخترانه یا همان پرسفون بیشتر کار کنند. تا از تمام وجوه زندگی خود و تمام زنانگی خود لذت ببرند و پیشرفت کنند.

زن متولد آبان ماه با تیپ شخصیتی درونگرا و شهودی میتواند بسیار راحت و رها فکر کند. اما نکته بسیار مهم در زنان متولد مهر ماه اعتقادشان به خواسته قلبیشان است. این گروه از زنان احساسات پیچیده ایی دارند که برای اطرافیانشان آگاهی از این احساسات بسیار دشوار است اما در عین حال نیازمند تحمیل احساسات و نظراتشان به دیگران نیستند. بودن در احساس آرامش برای این افراد از هر نکته ایی بسیار مهمتر است.

این تیپ از افراد در محل کار با دیگران در صلح قرار میگیرند و از اینکه در ساعت و زمان مشخص حضور داشته باشند بسیار دوری میکنند. برنامه ریزی و زمان بندی احساس خوبی به این افراد منتقل نمیکند. اما میتوانند در نهایت آرامش رهبری هر گروهی را به دست بگیرند و بدون هیچگونه دلخوری خود و دیگران را به اهداف مشترکشان برسانند.

این گروه از زنان بسیار صمیمی، خون گرم و ساده هستند. دوستان آنها هر چند کم در زندگیشان بسیار نقش مهمی ایفا میکنند و میتوانند هر زمان به آنها اعتماد کنند. این افراد نیازمند شریک عاطفی هستند که آنها و احساساتشان را صمیمانه ببینند و باعث رشد و تعالیشان باشند. بسیار دیر و سخت متعهد میشوند اما پس از اعتماد میتوانند بهترین شریک و یار عاطفی باشند. این افراد در اوقات فراغت خود مایل به انجام فعالیت های هنری مانند رفتن به موزه و سینما هستند و یا اینکه در کنار دوستان صمیمی خود وقت بگذرانند و در هر معاشرتی نیازمند پیدا کردن راهی برای رشد و پیشرفت در زندگی معنوی خود هستند.

بهتر است این افراد در توجه نشان دادن به خواسته های دیگران کمی محتاط تر عمل کنند و زمان و فرصت بیشتری برای عملی کردن خواسته های خود بگذارند.

1. خصوصیات بارز زن آبان ماه چیست؟ جسور بودن، احساس قدرت داشتن و داشتن اعتماد به نفس از بارز ترین خصلت زن آبان ماه است. زن آبان ماه میتواند تمام مسئولیت خود و حتی اطرافیان خود را به عهده بگیرد.

2. رگ خواب زن آبان ماه چیست؟ زن آبان ماه در هر فرصتی که بتواند احساس قدرت کند رگ خواب او به دست آمده است. باید مراقب بود زن آبان را در موقعیت هایی که احساس ضعف کند قرار ندهید تا لطمه ایی به روان او وارد نشود.

3. چه مردانی مناسب زن آبان ماه هستند؟ از آنجایی که زن آبان ماه بسیار قدرتمند و جسور است مردانی که قدرت او را نادیده بگیرند برایشان مناسب نیستند. مردهایی که درکی از جسور بودن زن آبان دارند و او را نادیده نمیگیرند و باعث رشد او میشوند بسیار مناسب هستند.

4. تعریف کهن الگوی زن آبان ماه چیست؟ آرتمیس پر انرژی و هیجان زده و آزاد است. کله شق و لجباز ورزشکار، به دنبال رشد هویت فردی و نامنفعل است و طرفدار حقوق زنان و حمایت از زنان اطراف خود است.

لطفا جهت مشاوره در مورد «خصوصیات زنان متولد آبان ماه یا زن آرتمیس» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

با سلام و احترام
میشه لطفا یپ شخصیتی زنان آبان ISF را هم در سایت تون قرار بدید.
ممنون از اطلاعات بسیار مفید و ارزشمد تون

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

تلفن: 22623587 021

همراه: 1671664 0935

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

ماه تولد شما از لحاظ سمبل متفاوت تر از دیگر ماه ها،می باشد.هر مهی سمبل بخصوصی داردماه تولد شما با «عقرب»شناخته می شود.

اما دراصل در این سمبل،عقابی با بال های باز شده و عقربی در زمین دیده می شود.

معنای این سمبل واضح است،باید از عقرب بودن رها شده و مانند عقابی اوج گیرید.برج عقرب از هر نظر،مورد توجه است.چون از گروه آب هستید،احساسات عمیقی دارید،اما از روی دیگر،صاحب عقلی تجزیه گر می باشید.

اگر عقل تحت تأثیر احساسات باشد،یک عقرب بوده و اگر عقل،احساسات را کنترل کند،عقابی مغرور خواهید بود.چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

آیا می دانید،انسان هایی که از روی احساسات خود مرتکب جرم شده و کارآگاه های معروفی به دنبال دستگیری آنان می باشند،متولد آبان هستند.

به شما توصیه می شود که عقابی با بال های باز باشید.اگر عقرب باشید بر حسب طبیعت،حتمآ مرتکب جرم نمی شدید.

اما خصوصیات فوق العاده ای را که برج تولدتان و ستاره ها به شما داده،بیهوده و بیجا،به کار می برید.

شما صاحب دو ستاره هستید و در این مورد خوش شانس می باشید،اولین ستاره،ستاره ای با شرایطی جدید به نام«پلوتون»می باشد.

این ستاره باعث کنجکاوی شما در مورد اسرار و چیزهای نهانی،خشنودی شما از چیزهای اسرارانگیز می باشد و تحت تأثیر این ستاره شما نمی توانید به راحتی،آرزوها و احساسات خود را ابراز کرده و نیز صاحب نیروی حدس جادویی می باشید.

پلوتون مؤثرترین ستاره ها می باشد.زیرا شرایط قبلی را در انسان تغییر داده و جدیدترین و غیرمنتظره ترین شرایط را جایگزین می کند.

شما تحت تأثیر این ستاره می توانید،شرایط جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و هدفمند بوده و به اعتماد به نفس فوق العاده ای برسید.

ستاره دوم شما،ستاره اصلی فروردین،ستاره جنگ،جاذبه و رابطه س…. ،یعنی«مارس»می باشد.باید ذکر کنیم که ماه تولد شما رابطه س…. را تمثیل می کند.

ستاره مارس به شما نیرو و انرژی،رفتار باثبات و اراده،گستاخی،جاذبه،آرزوی پیشرفت و بی مرحمتی می دهد.شاید بخواهید،بدانید که چرا ستاره شما تمام این خصوصیات را به متولدین فروردین نداده است.

زیرا شما در گروه آب و برج عقاب متولد شده اید و خصوصیات و تأثیرات ستاره نیز به نسبت آنها تغییر می کند.با امید این که شما همیشه یک عقاب باشید از ماه تولد شما فقط با نام عقرب یاد خواهیم کرد.

شما انسانی دوراندیش و آینده نگر هستید.شاید،به خاطر تأثیرات منفی،گاهی تصور می کنید که در این مورد اشتباه کرده،اما در واقع عقل آنالیزگر شما با تجزیه و بررسی سریع،شرایط واقعی را که اتفاق خواهد افتاد،مشخص می کند.

این آینده نگری، قابلیت و شایستگی و مهارت طراحی و برنامه ریزی کارهایی که باید انجام شود و استفاده به موقع از شرایط را به متولدین آبان، بخصوص به دوست مردان می دهد.

به همین سبب،در ماه تولد شما،سیاستمداران بسیاری وجود دارند.طبیعتآ همه شما به سیاست علاقه ندارید،اما می توانید با استفاده از نیروی آینده نگری خود،به هدف های زندگی،دست یابید.

اگر به جای احساسات از عقل خود استفاده کنید،همیشه موفق خواهید بود.دراین میان نمی توانیم از چشمان شما بحثی به میان نیاوریم.

آیا می دانید که صاحب چشمان بسیار بانفوذی هستید؟نگاه های شما مانند نگاه های یک عقاب عمیق بوده و طرف مقابل را بهت زده می کند.

ستاره جاذبه و جنگ،مارس،به شما آرزوی پیشرفت را می دهد.پلوتون نیز با پشتیبانی از این خصوصیت به شما کمک می کند.

و با این شرایط در همه موارد به موفقیت می رسید.اگر شما انسانی جدی و پرکار باشید،اگر پیشرفت کرده و به شکلی معروف شوید،همیشه در موارد مهم تحقیق و بررسی خود را ادامه می دهید.

به عنوان مثال شاید شهرت در پرده سینما و صحنه برای شما کافی نباشد،زیرا به نظر شما ستاره ها خاموش شده و فراموش می شوند.

شما به دنبال یک شهرت دایمی و زوال ناپذیر هستید.پرنسس موناکو بارزترین نمونه انسان متولد آبان بوده و یک عقاب به تمام معنی می باشد.

در این میان شما هیچ مطلب و موضوعی را بی اهمیت نپنداشته و همه چیز را بررسی کرده و هر مسئله ای را یاد می گیرید.

شما می توانید تمام مسایل و مشکلات و حوادثی را که برای دیگران پیچیده است،به راحتی درک کرده و قدرت حل و فصل آنها را دارید.

در سایه این عقل آنالیزگر،می توانید در حساب،بخصوصی در ارتباط با پول و یا در یکی از رشته های علمی،پیشرفت زیادی داشته باشید.

اگر تحت تأثیر احساسات واقع نگرفته و تمام نیروی خود را بر روی یک مسئله متمرکز کنید،تمام خواسته هایتان برآورده می شود.

یکی از نمونه های عقاب،ماه تولد شما،کاشف رادیوم،دانشمند معروف«مادام کوری»می باشد.

در مورد خرج کردن پول بسیار صرفه جو هستید.در واقع انسانی حساس و حتی خیلی احساساتی هستید.اما باور دارید که در زندگی قبل از هر چیزی،پول،لازم می باشد.وبا این پول می توانید خواسته های خود را برآورده کنید.

اگر این چنین فکر کرده و حرکت کنید،این مسئله هم به راحتی حل می شود.شما دو سبب،برای خواستن پول،دارید.یکی اطمینان و امنیت مادی در طول عمر است و دیگری هم شهرت می باشد.

شما تصور می کنید که انسان های ثروتمند،شناخته شده و مورد احترام و توجه می باشند.شما انسانی هستید که از پنهان کردن همه چیز لذت می برید.

و نمی خواهید که در مورد کارهایی که انجام می دهید،کسی مطلبی بداند.انسان متولد تیرماه را با این خصوصیات ذکر کردیم،اما این آرزوی شما قویتر از آرزوی او می باشد. چون انسانی رازنگه دار هستید،هرگز اسرار دوستانتان را آشکار نمی کنید.

اساسآ دوستانتان برای شما بسیار مهم هستند اما اگر حسادت در این مسئله دخالتی داشته باشد،اصل و رنگ کار،فرق می کند.

شما انسانی بسیار شکاک بوده و به دوستی اهمیت زیادی می دهید.صحبت با دوستان،بحث در مورد مسائل مختلف،تفریح و خوشگذرانی همراه آنها،لذت زیادی برای شما به همراه دارد.

شما از التفات و محبت زیاد،خشنود نمی شوید و اگر دروغ و ریاکاری دوستی برای شما آشکار شود،بسیار ناراحت شده و این مسئله شما را ویران می کند.

شما خیلی به قدرت افکار و تصمیمات خود را با دوست و یا معشوق خود،در میان می گذارید.اما بعد از مدت کوتاهی نیز پشیمان می شوید.

و تصور می کنید که راز شما،در دست دیگری بوده و به شما تعلق ندارد،و او می تواند با سوء استفاده از راز شما،روزی ضرر و زیانی به شما برساند.

پشیمانی همراه با شک و شبهه شما را خیلی زیاد،دلتنگ و ناراحت میکند.چون اگر یک عقاب نباشید،اعتماد به نفس ندارید.

شما پول را بزرگترین قدرت در زندگی می دانید و به همین علت،بسیار صرفه جو می باشید.چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

سعی می کنید که پول زیادی خرج نکنید،اما باید یادآور شویم که اگر در لحظه تولد،همراه ونوس اگر ستاره شادی و فراوانی ژوپیتر هم تأثیر داشته باشد،خصوصیت شما فرق می کند.و صرفه جویی بیش از حد از میان رفته و برعکس سخاوتمند و دست و دلباز خواهید بود.

اگر یکی از دوستانتان مشکل بزرگی داشته باشد شما بسیار ناراحت و آشفته می شوید،اما اگر او احتیاج به کمک مالی داشته باشد،کمی تأمل می کنید نتیجتآ نباید روابط دوستی و پول با هم قاطی شوند.

ستاره جاذبه و جنگ مارس در خصوصیات شما که از گروه آب هستید،احساساتی مانند شک و شبهه و اندیشه،آشکار می کند.ممکن است حتی یک سخن و یا نگاهی،باعث شک و شبهه شما شود.

این شک و شبهه،جنبه های خوب و بدی دارد.شبهه در شما باعث دقت در رفتار و حرکات و بررسی و احتیاط در تمامی موارد می باشد.

و این خصوصیت نیز برای جلوگیری از ضرر و زیان،مفید می باشد.اما از سوی دیگر نسبت به دوستان و رفیقان و معشوق خود نیز،مشکوک می باشید.

بعد از شبهه و حسادت،کینه می آید.شما در واقع انسانی شاد،علاقمند به دوستان خود،باهوش و عاقل و خونگرم هستید.

اما زمانی که احساسات به شما غلبه کند تمام خصوصیات خوب خود را فراموش کرده و تصور می کنید که همه انسان ها نیت بدی دارند.

در اصل شما انسانی بدبین نیستید.برعکس به راحتی بقیه را تسلی داده و باعث خوش بینی آنها می شوید.فقط احساسات آتشین این چنینی باعث ایجاد کینه در شما می شود.

اگر شما عقابی عاقل و متمدن هستید،انتقام در زندگی شما نقشی ندارد.حتی فکر انتقام را هم نمی کنید.ادعا نمی کنیم شما در برابر بدی های دیگران عاجز و ساکن می مانید چون شما کینه جو نیستید.

شما چیزهایی را که خریده اید و یا اشیایی را که دارید برای خود تصاحب می کنید.بله همه کس اشیاء خود را تصاحب می کنند.اما اوضاع شما کمی متفاوت است.

نباید کسی به اشیا شما حتی دست بزند.و در مورد دوستی ها و عشق نیز چنین است.شما وابسته کسانی هستید که دوستشان دارید.

شما انسانی عاقل و در عین حال بسیار احساساتی هستید.عشق برای شما خیلی مهم است.

اگر کسی را خیلی زیاد دوست داشته باشید،به وی اعتماد کرده و حتی مسأله پول و صرفه جویی هم در،رده دوم قرار می گیرد.و این نیز آشکارا نشان می دهد که عشق برای شما خیلی مفید و سودمند است.اما عشق یک عقاب بی همتا است.

او به خاطر عشقش هر نوع فداکاری را انجام می دهد.اگر شما هنوز هم یک عقرب هستید این عشق زیبایی های زیادی به زندگی شما ارزانی می دارد اما شما را کاملآ خشنود نمی کند.

عقاب،پرنده ای مغرور است.عقرب هم بسیار مغرور است و در مقابل مشکلات و سختی ها در انتظار کشته شدن نمی ماند بلکه نیش زهردار موجود در دمش را در تن خود فرو کرده و خودکشی می کند شما هم انسانی بسیار مغرور هستید.کسی که غرور شما را بشکند،شما چه عقاب باشید چه عقرب،با دشمن خطرناکی در زندگی خود،رو به رو خواهد شد.

در مورد آبان ماهی ها بیشتر بخوانید::

آبان ماهی هاش کلیک کنن!!!

بهترین شغل برای متولدین آبان ماه کدام است ؟

اگر با مرد متولد آبان آشنا شدید و یا او را دوست دارید امکان دارد هم خوشحال هم غمگین شوید.شاید این برای شما عجیب باشد اما واقعیت این است مردی که شما را دوست داشته و عاشقتان می شود ممکن است شما را بسیار ناراحت کند.

چشمان این مرد چه زیبا باشد،چه زشت،مسئله سبز بودن رنگ چشم و یا مژه های بلندش نیست.قبل از هر چیز این مرد طرز نگاه کردن را می داند.

یعنی این چشمان بسیار نافذند.زمانی که مرد،شما را نگاه کند شما در بدن خود احساس لرزش می کنید.نگاه های مرد آبان بانفوذتر از سخنان او می باشد.

و زمانی که شما را بپسندد،دوست داشته باشد و حسادت کند نیز طرز نگاهش این چنین خواهد بود.نمونه بارز مرد متولد آبان،بازیگر معروف ریچارد برتون است که با تن صدای عالی و طرز صحبت زیبایش مشهور شده است.

مرد متولد آبان از سوی زنان مورد پسند قرار می گیرد.او با استفاده از عقل آنالیزگر خود،طرف مقابل را خیلی زود بررسی کرده و درک می کند.به نظر خود به نتیجه ای می رسد و این نتیجه نیز معمولآ صحیح است.

شاید او در یک لحظه ضعف های شما را حدس بزند.یکی از ستاره هایش یعنی پلوتون این نیرو را به وی داده است.به مرد متولد آبان انسان «جذاب و خطرناک» گفته می شود.

این سخن خیلی صحیح است.زیرا مرد می داند که شما را وابسته خود خواهد کرد.ذاتآ این مرد تمام افکار خود را حتمآ به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

مرد متولد آبان چشم چران است.به عشق و عشق بازی بسیار وابسته است.اما اگر فکر کنیم ماه آبان،سکس را تمثیل می کند و ستاره جاذبه،جنگ و سکس،«مارس» هم این را شدیدتر می کند باید به او حق بدهیم.

این مرد حتی در سنین نوجوانی با استفاده از جاذبه خود،زنان را دلبسته خود می کند.همیشه باید در زندگی زنی باشد.و نیز باید هر رابطه ای بینشان باشد.انسان های متولد مهر و مرداد هم عاشقانی آتشین هستند،اما مرد متولد آبان،خیلی حریص تر از آنهاست.

برای همین هم سکس نقش مهمی در زندگی او دارد.مرد به مدت طولانی،چشم چرانی می کند،خیلی کم دیده می شود که او با اولین زنی که آشنا شده ازدواج می کند.

این مرد بسیار ناآرام است.حتی اگر یک عقاب هم باشد در مورد زنان اوضاع فرق می کند.اگر زنی را دوست داشته باشد به هیچ وجه از عقل خود استفاده نمی کند بلکه شروع به مجادله با احساسات عمیق خود خواهد کرد.

بیشتر مردان متولد آبان علاقه خاصی به مشروبات دارند.آنها هم غذا خوردن و هم نوشیدن مشروبات را دوست دارند.بیشتر آنها هم بعد از نوشیدن مشروبات،شادتر،پرحرف تر و دلنشین تر می شوند.

اما فکر نکنید او بعد از نوشیدن مشروب،حسادت را فراموش می کند.برعکس مشروبات،آرزوها و احساسات او را دامن می زند.و او شکاکتر و حسودتر میشود.

این مرد به همسر خود حسادت می کند.و در زندگی آرزوی پیشرفت و مورد توجه قرار گرفتن را دارد.به همین سبب در عین حال که به همسرش حسادت می کند،دوست دارد که او مورد توجه و پسند مردم باشد.

از سویی هم آرامش همسرش را بر هم می زند.اما هم خودش و هم همسرش باید برتر از دیگران باشند.برای همین هم شاید مرد،دختر یک خانواده شناخته شده و یا زنی معروف را به همسری انتخاب کند.و نیز خوب بودن اوضاع مالی همسرش،توجه او را بیشتر جلب می کند.

بهترین نمونه این مردان باز هم ریچارد برتون است که با ستاره زن معروف و زیبای سینما الیزابت تایلر ازدواج کرد.ریچارد برتون که به عنوان یک بازیگر خوب شناخته میشد در سایه همسرش بیشتر مورد توجه قرار گرفت و شهرت و پول زیادی به دست آورد.اما فکر نکنید که تمام مردان آبان چنین خواهند بود.

مرد متولد آبان،خواهان چیزهای خوب است.آرزوی زندگی لوکسی را برای خود دارد.این مرد تا حد ممکن تمام خواسته های زنش را نیز برآورده خواهد کرد.

او آرزوی خانه ای چیده شده،خوراک،مشروبات،ماشین،قایق و تمام چیزهای لوکس و جلب توجه کننده را دارد.یعنی راحتی زن خود را از لحاظ مادی فراهم می کند.اما در مقابل راحتی مادی زن در زندگی زناشویی از لحاظ احساسات ناراحت و غمگین خواهد بود.

مرد متولد آبان لجباز است.امکان کنار آمدن با لجبازی او امکان ندارد.نباید این مرد را که با دوستان،معشوق و همسرش به غیر از احساسات در سه موارد به خوبی کنار می آید تحت فشار قرار داد.

مرد متولد آبان که خصوصیات برتر زیادی از دیگران دارد دوست دارد همسرش نیز از هر لحاظ نیز مناسب خودش باشد.او تحمل استقلال همسرش را ندارد.

پول برای این مرد بسیار مهم است.اگر شما به پول اهمیت ندهید او را بسیار متعجب و مشکوک خواهید کرد.زیرا او تصور خواهد کرد که شما نقش بازی می کنید.

ماده برای او اهمیت زیادی دارد.به علاوه این مرد عقیده اشتباهی هم دارد،اگر چه او بسیار بااحساس است اما شاید همه چیز را با پول اندازه گرفته و مقایسه کند.

و شاید انسانها به نسبت اوضاع مالیشان ارزش و اهمیت بدهد.این مرد که شما را بسیار دوست داشته و تمام خواسته هایتان را برآورده می کند شاید گاهی بسیار بی رحم باشد.

در مورد آبانی ها بیشتر بدانید::

جدیدترین پیامها برای متولدین آبان ،آبانی کلیک کن!

زن متولد آبان، نماد: عقرب

زنان متولد آبان هم مانند مردانش بسیار جذابند.در آنها چیزهایی وجود دارد که مردها را به سویشان می کشاند.اگر زن آبان را دوست داشته و یا قصد ازدواج با او را دارید برای دلبسته کردن این زن مغرور به خود باید به او احترام بگذارید.

هم مردان و هم زنان متولد آبان مغرورند.زن متولد آبان همیشه دقیق،محتاط و در مورد غرورش بسیار حساس است.او در برابر دوستان و معشوقش بسیار صبور است.اما در خلوت،خود را برتر از بقیه می داند.حتی اگر بسیار هم متواضع به نظر آید در واقع خود را خیلی می پسندد.

زن متولد آبان حسود است.و نیز حسودترین انسان دوازده ماه سال است.زن متولد آبان کمابیش به همه چیز حسادت می کند.

چون خودش را برتر از بقیه می داند به تمام چیزهایی که مردم دارند حسادت می کند به دوستانش بسیار علاقه دارد.و دوست دارد که همیشه با انسان های برتر اجتماع رفاقت کند.

و به دوستان عاقل،موفق و پولدارش،افتخار میکند.اما از یک سو هم پنهانی به آنها حسادت می کند.اگر خودش نتواند با آنها برابری کند این اوضاع،ادراک او را سوزانده و ویران می کند.

وگاهی نیز نمی تواند خودش را کنترل کند و دوستانش را آزار می دهد.انسانهایی که دوستش دارند را مانند عقربی نیش زده ولی بعدآ از این کارش پشیمان می شود.

این زن به دوستانش علاقه زیادی دارد.از کمک به دوستانش لذت می برد.اما درخواست پول از او کار صحیحی نیست.در هیچ موردی غیر از پول کمک خود را دریغ نمیکند.

به خاطر شما ساعت ها تلاش می کند.اما همان طور که به دوستانش حسادت می کند در کوچکترین اتفاق هم از آنها دلسرد می شود.

عشق هم به اندازه پول برای زن آبان اهمیت دارد.و شاید گاهی عشق در زندگی مهمتر باشد.آن وقت است که زن ناگهان تغییر می کند.زن خیلی کم،وابسته و دلبسته مردی بی پول می شود و برای او فداکاری می کند.

امکان دارد هم کار کند هم به مرد برسد.اگر زن شما را دوست داشته باشد برای کمک به شما از هیچ فداکاری دریغ نمی کند.اما این مرد باید باشخصیت،آشنا به عشق و حریص باشد.

او به خاطر مردی که دوست دارد حتی راضی به بی پولی هم می شود.اما اگر از شما حمایت کند مطمئن است که شما روزی در زندگی پیشرفت خواهید کرد.

او می داند که شما به موقع پول کافی به دست آورده و تمام خواسته های او را برآورده خواهید کرد و به او اطمینان مادی خواهید داد.

اگر شما را دوست داشته باشد برای خوشحالی شما هر کاری از دستش برآید انحام می دهد.اما او می خواهد که برای همیشه مال او باشید حتی یک گوشه چشمی به زن دیگر و یا ستایش از زنی دیگر باعث دیوانگی او می شود.

این زن در زمان عاشقی تغیر می کند.همه چیز را با مردی که دوستش دارد در میان می گذارد و نسبت به او بخشنده،مشفق،خوش نیت و صادق خواهد بود.

خیانت کردن به زن متولد آبان بسیار خطرناک است.و کسانی که بتوانند این کار را انجام دهند خیلی کم است.اگر زن،مردی را دوست داشته باشد دلبسته واقعی بوده و فداکاری های زیادی می کند.

اما حتی اگر او را بسیار دوست داشته باشید.هم،تحت فشار زیاد قرار گرفتن،کنترل تمام حرکات و رفتارتان از سوی وی،سعی برای مشکوک نشدن او زمانی که نگاهی به اطراف می اندازید تمام اینها بعد از مدتی شما را خسته می کند.

طرز نگاه زن آبان به زندگی متفاوت تر از بقیه است.طرز فکر او «یا همه ،یا هیچ» است.به دست آوردن اندکی از چیزی برای او ارزشی ندارد.یا به خواسته خود کاملآ دست می یابید و یا از آن دور می شوید.این طرز فکر در کار،دوستی و عشق هم آشکار می شود.

این زن بسیار جسور است.زنان متولد آبان جسورتر از مرد آبان هستند.این زن جسور،کمابیش از هیچ چیز نمی ترسد.اگر عاشق شده و تعادل خود را از دست دهد شاید تصور کند که شکست خورده و کمی بترسد.

اما در بقیه موارد راحت است.مهمترین چیز در زندگی این زن عشق است.زن اگر عاشق شود هر کاری انجام می دهد.و چون انسانی جسور و شجاع است از هیچ چیز و هیچ کس ترسی ندارد.

برای رسیدن به معشوقش به هر دیوانگی دست می زند.اگر خانواده اش مردی را که انتخاب کرده نپسندند عصیان می کند،و اگر چاره دیگری نداشته باشد از خانه فرار می کند.

زن متولد آبان اگر تأثیر ستاره قوی را نگرفته باشد،رفتار ناخوشایندی دارد.و این رفتار ناخوشایند کنجکاوی در مورد حقه بازی و دسیسه است.

زن بااستفاده از عقل پرکار خود حقه و دسیسه های زیادی می زند.به خصوص در مورد ایجاد دعوا و درگیری بین دوستان کنجکاوی می کند.

و سبب پنهان بودن این دسیسه ها،باز هم نداشتن اعتماد به نفس،شبهه و حسادت است.

در مقابل کم بودن تعداد زنان حقه باز،زنان موافق جامعه زیادترند.زن متولد آبان هم در کار و هم در جامعه موفق است.زیرا او با بررسی دقیق اطراف خود،چیزهای زیادی را دیده و حدس می زند.

این زن در اجتماع مورد پسند واقع می شود و اطراف زنی که در مورد حقه بازی کنجکاوی نکند همیشه پراز کسانی که او را دوست دارند و رفیقانش است.

به علاوه جاذبه زن توجه همه را جلب می کند،حتی بعضی از آنها که زیبا نیستند،جذابند.برای همین هم مردان زیادی در اطرافشان وجود دارد.

این زن به فرزندان خود علاقه زیادی دارد.اما باز هم مهمترین چیز در زندگی برای او شوهرش است.حتی اگر به خاطر پول با مردی ازدواج کند باز هم به او احترام می گذارد.

زیرا او مردی است که راه به دست آوردن پول و نگهداری آن را می داند.برای همین هم باید دقت زیادی نشان دهد.اما اگر زن بون عشق و علاقه ازدواج کند و روزی طعم عشق را بچشد،دیگر شوهرش برای او ارزشی نخواهد داشت.

و زن شروع به یافتن راه های جدایی از شوهرش می کند.و بالاخره هم با یافتن راهی شوهرش راترک کرده و به سوی معشوقش می شتابد.

او می خواهد که فقط با یک مرد باشد.برای همین هم اگر زن عاشق شده و ازدواج کند تا آخر عمر شوهرش را ترک نمی کند.

در مورد آبانی ماهی ها بیشتر بخوانید::

پیامهای تبریک ،اگه عشقت آبان ماهیه کلیک کن!

جدیدترین پیامهای تبریک برای متولدین آبانی

طالع بینی باد معده : در متولدین هرماه چگونه است ؟

کودک متولد این ماه،پرتحرک،پرانرژی و دلنشین است.و با استفاده از هوش خود همه چیز را خیلی زود درک کرده و یاد می گیرد.

یادگیری برای او سخت نیست.برعکس این کودک از رو به رویی با مشکلات و سختی ها خشنود شده و برای رفع آنها تلاش می کند.

برای همین هم در درسهایش موفق می شود.اما او انسانی است که پنهانکاری را دوست داشته و کمی هم پنهان کار است.و چیزی که به او داده نشده را با زیرکی به دست می آورد.

مسبب این هم هوش و جسارت زیادش است.لازم است که این هوش و جسارت کودک در راه مناسبی هدایت شود.

و اگر چنین شود او احساسات خود را راحت تر بازگو کرده و کارهای پنهانی انجام نمی دهد.و در آینده در زندگی موفق می شود.

زمان یاد دادن خوب نبودن خشونت،خجالت و توداری،با او صحبت کرده و بامحبت و علاقه رفتار کنید.اگر کودک درک کند که شما او را دوست دارید هم به خودش و هم به شما اعتماد کرده و خوشحال می شود.

 



در این مقاله به خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج آن می پردازیم. دخترانی که آبان ماهی هستند حتما این مقاله رو بخونند تا به طور کامل با خصوصیات خود و همچنین تعامل خود در زندگی با دیگر ماه ها آشنا شوید.در ادامه با ما همراه باشید.

 

زن متولد آبان، نماد: عقرب ، زن متولد برج آبان آدم سردی است.

آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می کند، حتی ممکن است آزار بدهد و سرگردان کند.زمان زیادی طول می کشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً، او واقعاً همان دختر سرد و خود دار نمی تواند باشد. در واقع وظیفه شماست که بفهمید او چیست:چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

 

بیشتر زنان متولد آبان قشنگ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی که کاملاً ساکت هستند، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید. آنقدر جذاب هستند که دوستان به دورشان جمع می شوند. شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید.

 

در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد این برج نفوذ کرده. او با همه موضوعات احساساتی برخورد می کند، از طریق آویزان کردن جورابتان روی بند گرفته تا مشکلات جهان سوم ممکن است از آن دخترهایی باشد که از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز کنید‌. برای همیشه آنجا جای شماست.

 

او در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار است. سعی کنید بر یکی از این دخترها غلبه کنید تاببینید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند.پیش از آنکه به خود غره شوید، فراموش نکنید که اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر کنید، پشیمان خواهید شد. هرگز فکر نکنید که می دانید به او خیانت کنید، چون با نگاهی زیرکانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می کند که مجبور می شوید همه چیز را پنهان کنید.

 

اگر با او درگیر شوید، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی کند، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است.در آسمان فلکی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، کینه توز، و انتقام جو تر است. مراقب باشید که او را خشمگین و غضبناک نکنید. بعداً نگویید که نگفتم!

خصوصیات اخلاقی دختر آبان ماهی

 

وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است که برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد. او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد که بچه ها از چشمش دور شوند.

 

مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند که شخصیت بچه ها شکل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد. از نظر دختران متولد این برج فلسفه زندگی این است که اگر خداوند دری را ازروی حکمت ببندد، در دیگری را از روی رحمت باز می کند.

 

اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید، او چه دوست شما باشد چه شریک تان، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد. خدای من! او بی نظیر است.

 

خصوصیات مثبت زنان آبان ماه

قطعاً یک زن هدفمند، با انگیزه و پر تلاش را متصور میشوید. این گر وه از زنان به دنبال اهداف خود هستند اما نکته مهم اخلاقی این زنان همدلی با افرادی است که در اطرافشان قرار دارند.

 

زنان متولد آبان ماه قطعاً باید به هدف های خود برسند اما به کسانی که توانایی دسترسی به اهدافشان را هم ندارند کمک میکنند. زیر پا نگذاشتن اخلاقیات در قبال دیگران رفتاری است که زنان متولد آبان انجام نخواهند داد. در عین تلاش برای رسیدن به خواسته های خود در چهارچوب اخلاقی به دنبال آنچه که میخواهند هستند.

 

خصوصیات منفی اخلاقی زنان آبان ماهی چیست؟

لطفا تعجب نکنید، زنان آبان ماه بسیار کینه ایی، حسود و تلافی جونیز هستند. اگر شما با زن متولد آبان ماه در معاشرت هستید که او را همچون دختر بچه ایی دوست داشتنی و فرشته ایی با بال های صورتی میبینید سخت در اشتباه هستید.

 

لازم است بدانید زنان متولد آبان ماه در عین زیبایی و جذابیت های زنانه هیچگاه نمیتوانند مانند دختر بچه ها رفتار کنند. اگر در چنین قالبی قرار گرفتند قطعاً نقشه جانانه ایی برای رسیدن به هدف خود در دارند.

خصوصیات زن آبان ماهی

 

برای بدست آوردن دل زن آبانی مرد ایده آل او باشید. کافی است بدانید که او از چه چیز شما خوشش می‌آید سپس سعی کنید که آنها را افزایش دهید و در عوض کارهایی را که دوست ندارد متوقف کنید.

 

مردی باشید که او عاشقش است و برای عاشق کردنش از هیچ تلاشی دریغ نکنید. زمان بگذارید تا او درک کند چقدر برای شما اهمیت دارد. پشتکار داشته باشید، پشتکار زنان آبانی را به وجد می آورد.

 

اگر می‌خواهید زن آبانی را به خود جذب کنید، برای این کار حد و مرز تعیین نکنید. شما باید به خاطر جلب رضایت او تلاش کنید ، فقط باید در تمام مراحل خونسردی خود را حفظ کنید.

 

چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم

از خود نا امید نشوید و نسبت به او بی توجهی نشان ندهید. زیرا این کار باعث می‌شود که شما در نظر او فرد بی احساسی جلوه کنید و او فکر می‌کند که دیگر برای شما اهمیت ندارد. به او نشان دهید که برایش ارزش قائل هستید اما به زانو نیفتید.

 

زن آبان ماه با ویژگی شخصیتی INFP

درونگرا، شهودی، احساسی و ادراکی

زن متولد آبان ماه با تیپ شخصیتی درونگرا و شهودی می تواند بسیار راحت و رها فکر کند. اما نکته بسیار مهم در زنان متولد مهر ماه اعتقادشان به خواسته قلبیشان است.

 

این گروه از زنان احساسات پیچیده ایی دارند که برای اطرافیانشان آگاهی از این احساسات بسیار دشوار است اما در عین حال نیازمند تحمیل احساسات و نظراتشان به دیگران نیستند. بودن در احساس آرامش برای این افراد از هر نکته ایی بسیار مهمتر است.

ویژگی های دختر آبان ماهی

 

تیپ INFP در محل کار

این تیپ از افراد در محل کار با دیگران در صلح قرار میگیرند و از اینکه در ساعت و زمان مشخص حضور داشته باشند بسیار دوری میکنند. برنامه ریزی و زمان بندی احساس خوبی به این افراد منتقل نمیکند. اما میتوانند در نهایت آرامش رهبری هر گروهی را به دست بگیرند و بدون هیچگونه دلخوری خود و دیگران را به اهداف مشترکشان برسانند.

 

معاشرت با تیپ INFP

این گروه از زنان بسیار صمیمی، خون گرم و ساده هستند. دوستان آنها هر چند کم در زندگیشان بسیار نقش مهمی ایفا میکنند و میتوانند هر زمان به آنها اعتماد کنند. این افراد نیازمند شریک عاطفی هستند که آنها و احساساتشان را صمیمانه ببینند و باعث رشد و تعالیشان باشند.

 

بسیار دیر و سخت متعهد میشوند اما پس از اعتماد میتوانند بهترین شریک و یار عاطفی باشند. این افراد در اوقات فراغت خود مایل به انجام فعالیت های هنری مانند رفتن به موزه و سینما هستند و یا اینکه در کنار دوستان صمیمی خود وقت بگذرانند و در هر معاشرتی نیازمند پیدا کردن راهی برای رشد و پیشرفت در زندگی معنوی خود هستند.

 

زن آبان ماه در هر فرصتی که بتواند احساس قدرت کند رگ خواب او به دست آمده است. باید مراقب بود زن آبان را در موقعیت هایی که احساس ضعف کند قرار ندهید تا لطمه ایی به روان او وارد نشود.

مشخصات دختر آبان ماهی

 

از آنجایی که زن آبان ماه بسیار قدرتمند و جسور است مردانی که قدرت او را نادیده بگیرند برایشان مناسب نیستند. مردهایی که درکی از جسور بودن زن آبان دارند و او را نادیده نمیگیرند و باعث رشد او میشوند بسیار مناسب هستند.

 

ویژگی های بارز زنان آبان ماهی (ماه عقرب)

غرور

هم زنان و هم مردان آبان ماهی غرور خاصی دارند. دقت و احتیاط یکی از خصوصیت های ویژه زن آبان ماهی است او همچنین بسیار حساس به غرورش می باشد و در برابر معشوقش و دوستانش بسیار صبور است ولی با تمام تواضعی که دارد خود را نسبت به دیگران برتر دانسته و در حقیقت خودپسند است.

 

دشمنی

این زن علاقه زیادی به دوستانش داشته و از کمک کردن به آنها لذت می برند اما در مواردی که کمک مالی وسط باشد نمی تواند قدمی جلو بگذارد و در هیچ موردی به غیر از پول از کمک کردن دریغ نمی کند. ساعت ها برای دوستانش تلاش می کند ولی همانطور که حس حسادت جویی در وجودش است باعث می شود با کوچکترین اتفاق از آن ها دلسرد شود.

 

حسادت

حسودترین انسان 12 ماه سال زن متولد آبان میباشد این زن کم و بیش به هرچیزی حسادت می ورزد چرا که خود را برتر از همه میداند و برخلاف اینکه علاقه بسیاری به دوستانش دارد به تمامی چیزهایی که آنها دارند حسودی می کند و ناگفته نماند سعی دارد با انسانهای برتر در اجتماع رفاقت داشته باشد.

با وجود این که به دوست های موفقش افتخار می کند ولی از طرف دیگر نیز به طور پنهانی به آنها حسادت می ورزد و چنانچه نتواند خود را به شرایط آنها برساند بسیار دچار عذاب ، سردرگمی و ویرانی می شود.

خصوصیات اخلاقی دختر آبان ماهی

 

عشق

اهمیت عشق کمتر از پول برای یک زن آبان ماهی نیست و ممکن است خیلی مواقع مهمتر نیز باشد. زن آبان ماهی خیلی کم پیش آمده است که وابسته و دلبسته مرد بی پول شود و برایش و کاری کند.

 

ولی ممکن است هم کار کند و هم به مرد برسد. چنانچه مرد مورد علاقه زن آبان ماهی باشید برای کمک به شما از هیچ کاری دریغ نمی کند ولی این مرد بایستی به عشق آشنا بوده و با شخصیت باشد.

 

حتی به خاطر مردی که عاشقش است بی پولی را می تواند تحمل کند و چنانچه مورد حمایت او قرار بگیرید مطمئن باشید که در زندگیتان پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت چرا که او به این مسئله واقف است که به موقع و در شرایط مناسب شما پول کافی به دست می آورید و تمام خواسته هایش را برآورده می کنید در نهایت به او اطمینان مادی می دهید.

 

چنانچه عاشق شما باشد برای این که خوشحال شوید هر کاری که از او بر بیاید برای تان انجام می دهد زن آبان ماهی همیشه خواهان این است که شما تنها برای او باشید و ذره ای به زن دیگر یا ستایش از زن دیگر نپردازید چرا که باعث ویرانی و دیوانگی او میشود. او در زمانی که عاشق است تغییر چشم گیری می کند و همه مسائل را با مرد مورد علاقه اش در میان گذاشته و نسبت به او صادق ، بخشنده ، خوش نیت و مشفق می باشد.

 

خیانت

خیانت کردن به زن متولد آبان ماه کار آسانی نیست و کمتر کسی توانسته این کار را انجام دهد اگر زن آبان ماهی مردی را دوست داشته باشد فداکاری ها و دلبستگی هایش واقعی است.

 

ولی چنانچه علاقه بسیار شدیدی به او دارید کنترل تمام رفتارهایش و تلاش برای مشکوک نشدن او موقعی که نگاهی به اطراف می اندازید به مرور برایتان خسته کننده می شود.

خصوصیات دختر آبان ماهی

 

انسان حقه باز

زن آبان ماهی با به کار بردن هوش و ذکاوت خود دسیسه ها و حقه های زیادی می زند مخصوصاً زمانی که درگیری و دعوا بین دوستانش بالا گرفته و آن موقع است که کنجکاوی اش گل می کند.

 

مطابقت با اجتماع

در برابر تعداد کم زنان حقه باز ، زنان موفق اجتماعی آبان ماهی نیز وجود دارند که هم در جامعه و هم در کار به موفقیت رسیدند چرا که با کنکاش و بررسی های دقیق اطرافشان چیزهای زیادی را دیده و حدس می زنند.

 

دلبستگی به خانه

علاقه این زن به فرزندانش بسیار آشکار است ولی چیزی که مهمتر از هر چیزی در زندگی زنان با ماهی است شوهرش می باشد حتی چنانچه به خاطر پول با مردی ازدواج کند باز هم به او احترام می گذارد. چرا که مرد کاری است و راه کسب و نگه داری آن را بلد است.

خصوصیات زنان آبان ماهی

 

آبان با فروردین : ( بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

آبان با اردیبهشت : ( خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

آبان با خرداد : (متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یكدیگر را تحمل كنند

آبان با تیر : (متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

آبان با مرداد : ( متوسط ) یكی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

آبان با شهریور : ( متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

آبان با مهر : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

آبان با آبان : ( بد ) مستعد به خشمگین شدن و از كوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشكلات

آبان با آذر : ( متوسط ) یكی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آبان با دی : ( بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

آبان با بهمن : ( بد ) یكی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان كسب برتری

آبان با اسفند : (بد ) یكی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس كافی

 

نتیجه گیری:

امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید.دوستان عزیزی که متولد ماه آبان هستند حتما در قسمت دیدگاه ها برامون کامنت بزارید تا بقیه دوستان هم از تجریه شما دوستان عزیز استفاده کنند.این ماه آبان را به تمامی دختران دنیا تبریک می گوییم به امید سلامتی شما خوبان.

 

 

مطالب بیشتر:

آبان ماهی جان تولدت مبارک

آبان ماهی یعنی ، آبان ماهی که باشی

آبان ماهی ام ، عکس پروفایل آبان ماهی

خصوصیات مرد متولد آبان ، عشق و ازدواج

 

 

تصویر امنیتی *

کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Reserved – © 2020

تهیه و تولید : پارس وی پی


Downloads-icon


دانلود آهنگ thrift shop باکیفیت mp3 320Downloads-icon

چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم
چگونه دل زن متولد آبان را بدست آوریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *