چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

 
helpkade
چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم
چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

روانشناسی زناشویی, عشق و عاشقی, فـال و طالع بینی, مطالب ویژه

ماه دی بوسیله سیاره ساترن هدایت می شود : سیاره سدها و موانع محبوب دی ماهی موجودی است پیچیده و درکش مشکل است . او قلبا” آرام وجدی است .

اگر با یک دختر متولد دی دوست هستید، به این نکته اساسی توجه داشته باشید که هدف نهایی او همیشه تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر است و برای او اصلا فرقی نمی کند که این خواسته ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه داری باشد.

خصوصیات اخلاقی متولدین دی

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

در ادامه این مطلب شما می توانید همه چیز درباره زن متولد دی و دختر دی ماهی را متوجه شوید. با خصوصیات اخلاقی دختر دی ماهی آشنا شوید تا اگر قصد ازدواج با دختر دی ماهی را دارید با چشم بازتری این کار را انجام دهید.

زن متولد دی ماه بسیار جاه طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش لباس می باشد.

زن متولد دی با نظم و اراده خاص خود می تواند رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد.

از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و بانزاکت است، به محض ورود به یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک می کند و پی می برد که چه رفتار و کرداری باید داشته باشد.

زن متولد دی دارای جذابیت خاصی است و به قول معروف با نمک است. اما بدون شک از تماشانی چهره او خوشتان می آید زیرا زیبایی مخصوص به خود را دارد. اما یکی از وحشت های مزبور و دائمی او این است که نکند شوهرش زن زیبایی را به او ترجیح بدهد.

زن متولد دی دارای پوست بسیار حساسی است و به این جهت کمتر آرایش می کند. خوشبختانه طبیعت به کمک او آمده است و همانطور که گفته شد، اصولا صورت بانمک دار هم احتیاج زیادی به آرایش ندارد. حساسیت پوست ممکن است موجب پیدایش ناراحتی پوستی در او بگردد.

عدم اعتماد به نفس یک از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه اطرافیان اوست که در رفع این نقیصه بکوشد و گاه و بیگاه حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند.

یکی دیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی است. اما خوشبختانه این تأثیر پذیری همراه داد و فریاد و انجاد عصبانیت و طوفان نیست و او روی هم رفته زنی خود خور است که خشم خویش را در درون می ریزد.

از لحاظ شغلی با هر کاری قابل تطبیق است. ممکن است مسئول یک بخش از موزه یا خواننده اپرا یا فروشنده یک سوپر مارکت یا معلم یک مدرسه و یا زنی خانه دار با مشکلات باشد.

در منزل هم ممکن است همکار و مشوق صمیمی شوهرش یا مطیع بی چون و چرای او باشد.

به این ترتیب صدور یک حکم کلی درباره چنین موجود متنوعی واقعا غیر ممکن است، اما در عوض یک اصل درباره او مسلم است و ان این است که در هر لباسی ومصدر هر کاری که باشد، بر اعمال و رفتار خود کاملا مسلط می باشد.

این زن از نادرستی بیزار است. در ایام کودکی سن او مسن تر از سن واقعی به نظر می رسد اما در میانسالی، سالهای سال در ظاهر یک زن سی ساله باقی می ماند.

وی عاشق پدر و مادر و خانواده اش است.

عکس پروفایل متولدین دی

زن متولد دی می تواند چنان زنانه باشد و دلربایی از خود نشان بدهد که همسرش را شیفته و عاشق رفتارهای زنانگی خود کند.

از طرفی یک هدف اصلی در اعماق وجود این زن نهفته است و آن دستیابی به مردی است که بتواند از لحاظ اجتماعی و شغلی آدم مهمی باشد، موجب افتخار او بشود و برای بچه هایی که به دنیا می آورد، پدری دلسوز و مهربان باشد.

در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف به گذشته وجود دارد که باز تاب آن در رفتار و کردار وی به خوبی نمایان می گردد و شاید به همین دلیل هم باشد که از شوخی خوشش نمی آید.

اگر در سنین نوجوانی با پسری دوست بشود فقط به این منظور است که با وی ازدواج کند.

ترس از آینده چنان در وی شدید است که حتی لحظه ای نمی تواند فکر او را راحت بگذارد.

از آن گذشته او به هیچ صورتی اهل رؤیاهای طلایی نیست و همین قدر که پسری را از نظر روحی و مالی قابل اطمینان دانست، از تمام امکانات خود برای ازدواج با او استفاده می کند.

****************************

دی ماهی ها با چه ماه هایی سازگارند؟

****************************

زن متولد دی نه تنها خود را زیبا نمی داند بلکه هرگاه در مقابل آینه قرار می گیرد، از اینکه مبادا در نظر دیگران زشت جلوه کند، دچار دلهره و ترس است و به این دلیل اگر دوست یا همسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید.

یکی از نکات جالب و در عین حال خیلی عجیب در مورد زن متولد دی ماه این است که به طرز باور نکردنی به سر و وضع و ظاهر آرایی خود توجه دارد.

او ممکن است دختر یک کارگر ساده باشد، اما هر بار که به ملاقات وی می روید، چنان سر و وضع و رفتاری از وی مشاهده می کنید که گویی در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده و در بهترین مدارس تحصیل کرده است.

این حالت او تا بعد از ازدواج نیز باقی می ماند. امیدوارم این حرف را حمل بر خودنمایی او نکنید، دختر متولد دی کسی است که اگر لازم باشد، صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می دارد.

او به هر حال می خواهد که شوهرش در هر رشته کاری که هست، مقام اول را داشته باشد.

حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد.

به همین جهت برخی از زنان متولد دی به شاعری، نقاشی و آهنگسازی روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند.

علاقه این زن به پیشرفت و جاه طلبی خیلی زود جلب توجه می کند، همیشه سعی دارد یک پله از مکانی که در آن قرار دارد، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند و جار و جنجال به راه نمی اندازد، در کمال آرامی و بدون سرو صدا قدم به قدم هدف خود را تعقیب می کند و به قول معروف آهسته اما پیوسته می رود.

البته نباید تصور کرد که او همه چیز را فدای جاه طلبی و شهرت پرستی می کند. اگر در طی روزها و ماه های قبل از ازدواج بتوانید او را تا حدی مطمئن سازید که پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بود و شما هم مردی هستید که آینده درخشانی دارید، آن وقت خواهید دید که چطور حاضر می شود با کمترین شرایط کم پای سفره عقد بنشیند.

پس از ازدواج از همراهی همه جانبه او برخوردار خواهید بود، به نحوی که اگر احتیاج پیدا کنید، حاضر می شود به شغلی که خیلی پایین تر و بی اهمیت تر از شخصیت و استعداد اوست، بپردازد تا چرخ زندگی از جریان طبیعی باز نایستد، او همیشه حداکثر کوشش خود را بکار خواهد برد که شوهرش فردی موفق و آبرومند باشد.

عکس نوشته متولدین دی

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

مردی که همسر خود را از بین متولدین دی ماه انتخاب می کند، باید متوجه یک نکته مهم باشد و آن اینکه ظاهر او خیلی آرامتر و ساکت تر از آنچه که در درون اوست نشان می هد.

در وهله اول این توهم به شما دست می دهد که او زنی خونسرد و بی تفاوت و آرام است در حالی که باطنا بسیار احساساتی است.

البته همه زن ها ظریف و احساساتی هستند، اما زن متولد دی خیلی بیشتر از آنچه که در بدو امر به نظر می رسد، تابع احساسات خود می باشد.

حقیقت این است که او یک خلق و خوی مشخص ندارد، و مخصوصا اگر به وی بی احترامی یا کم محلی بشود، دچار آزردگی خاطر بسیار می شود و چه بسا که روزهای متمادی احساس اوقات تلخی کند.

علاقه او به پدر و مادر و خواهر و برادرانش بسیار شدید است، پس به هیچ وجه به فکر قطع این رابطه عاطفی نیفتد زیرا اگر خیلی پافشاری کنید و عرصه را بر وی تنگ سازید، مجبور می شود از شما دست بکشد.

مردی که با یک دختر متولد دی ازدواج می کند، در حقیقت با تمام خانواده اش ازدواج می کند، اگر پدر یا مادرش بیمار شوند و نیاز به پرستاری داشته باشند، او وظیفه خود می داند که شما را هفته ها و یا حتی ماهها تنها بگذارد و به منزل پدری خود برگردد.

از سوی دیگر او را می توانید به معنای واقعی شریک زندگی خود بدانید، چه در صورت لزوم و در ضمن بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و بدون کوچکترین اعتراضی حاضر است بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

یک نکته دیگر را هم باید در این زمینه تذکر داد و آن این است که مانع رابطه و علاقه و تمایل شما به پدر و مادرتان نمی شود.

اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان طبیعی تلقی نمی کند.

علاقه به اعضای خانواده و اعتقاد به لزوم یک چنین علاقه ای چنان در وی شدید است که اگر شما قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و رفتاری از خود نشان می دهد که در کمترین مدت جای خود را در دل پدر و مادرتان باز می کند.

منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری تمیز و مرتب است.

برای او بیدار ماندن تا پاسی از شب برای تمیز کردن خانه خود یک امر کاملا طبیعی است.

تلف کردن وقت برای وی مفهوم ندارد.

از موسیقی های ملایم لذت فراوان می برد و معمولا اطلاعات وسیعی از کارهای هنری دارد.

به تاریخ، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است، علاقه مندی نشان می دهد، و شاید به همین دلیل هم باشد که نسبت به حفظ آداب و سنن قدیمی اعتقاد و پای بندی فراوان دارد.

دیگر از اختصاصات این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان است و هر کجا که دردمندی به وجود او احتیاج پیدا کند، فورا به کمک وی می شتابد و قدم پیش می گذارد و سازمان و جمعیت خیریه ای برای یاری رسانیدن به دردمندان ایجاد می کند.

او اصولا یک فرد تشکیلاتی است و در احزاب و سازمان های مختلف سیاسی، ‌اجتماعی و یا مذهبی به سهولت می تواند نقش رهبری را به عهده بگیرد،‌و با کفایت و لیاقت تمام وظیفه خود را انجام دهد.

پروفایل دختر دی ماهی

از آنجا که فرد بسیار باانضباطی است، بچه های خود را نیز چنین بار می آورد، اما میزان امر و نهی های او گاهی اوقات به صورت خسته کننده ای در می آید.

علاقه فروان به خانواده موجب می گردد که پیوسته بهترین غذاها را سر میز بگذارد و قشنگ ترین لباس ها را برای کودکان خود تهیه نماید.

برای او زندگی کردن به مفهوم استفاده از ارزان ترین اشیاء نیست. او از کودکان خود می خواهد که احترام بزرگترها را نگه دارند و بچه های او معمولا از زمره مؤدب ترین بچه های فامیل هستند.

در بدو امر ممکن است چنین به نظر برسد که او مثل مادران دیگر به کودکان خود محبت نمی کند و بین او و ایشان فصله زیادی وجود دارد!

اما وقتی بچه ها قدری پا به سن گذاشتند، متوجه می شوند که مادرشان بهترین مستمع دنیا است و او درست به همان اندازه که از ایشان توقع داشتن گوش شنوا دارد، برای شنیدن درد دل ایشان نیز شخصا دارای گوش شنواست.

از سوی دیگر گاهی اوقات فاصله ای که بین این مادر و کودکانش پیدا می شود، چنان بزرگ و عمیق به نظر می رسد که بچه ها تصور نمی کنند می شود از آن عبور کرد.

در یک چنین مواردی این وظیفه شما است که به کمک آنها بشتابید و شکاف ظاهری بین مادر و بچه ها را پر کنید.

علت هم این است که فرزندان مادر متولد دی او را با جاذبه و گاهی سخت گیر تصور می کنند و به همین جهت رابطه خیلی نزدیک و خصوصی با او ندارند.

زنهای متولد دی از مردان قوی خوششان می آید لیکن میل دارند خودشان را از آنها قوی ترببینند.

شما نباید سعی کنید در اولین ملاقات علاقه و توجه خود را به او تحمیل کنید.

دوران آشنایی شما بایستی طولانی تر از حد معمول باشد

او زمان زیادی لازم دارد تا در مورد مسایل حیاتی بتواند تصمیمش را بگیرد ولی البته در طبیعت او بی تصمیمی نیست.

زمانیکه عشق او رابدست آوردید متوجه می شوید که موجودی آرام صبور و بسیار بخشنده است.

معمولا اهل موسیقی استعداد هنری وخلاقیت است.

درمورد چیزهایی که از آنها لذت می برد توجه نشان بدهید بهترین راه ترتیب دادن یک مسافرت است.

یک رانندگی طولانی به یک سفر با قایق یا یک سفر تفریحی به یک نقطه زیبا و خوش منظره میتواند او را شارژ کند.

البته چیزی که بیش ازهمه دوست دارد این است که با شخص مورد علاقه خود تنها باشد.

شما او را موجودی ایده آلیست خواهید یافت و بایستی به درک و احساس لطیف او درعشق احترام بگذارید.

او در مقابل رفتار غیر عادی درهم می کشد و از رسوم مدرنی مانند عشق آزاد، ازدواج مصلحتی و طلاق آسان خشمگین می گردد.

او عاشق خانه وزندگی است، بچه ها را دوست دارد و تمایل به سرگرمی هایی دارد که غرایز مربوط به خانه و زندگی را ارضاکرده و گسترش میدهد.

صفات دیگر او خانه داری صرفه جویی و محافظه کاری است.

وقتی شما را دوست دارد آماده پذیرفتن راهنماییهای شماست! بنابراین نقشه های خودتان را درمورد ازدواج با شجاعت و اعتماد به نفس برنامه ریزی کنید.

البته یک حالت تهاجم و مصمم در طبیعت او وجود دارد که ممکن است منجر به برخوردهایی برسر مسایل جزیی بشود.

بنابراین به چیزهایی که دوست دارد یا دوست ندارد توجه کنید و به تمایلات او احترام بگذارید، بدینوسیله می توانید دعواها و پرخاشها را دفع کنید.

بدترین اشتباهی که می توانید با همسر دی ماه خود مرتکب شوید این است که سعی کنید او را مطلقا و کاملا مالک شوید.

به دلیل اینکه او به وسیله سیاره ساترن هدایت می شود طبیعتش کناره جو، خوددار و محتاط است.

او بایستی اجازه داشته باشد، زندگی خودش را بکند

وقتی که دلش می خواهد بیرون برود، به تنهایی یا با دوستانش

ماشین خودش ، حساب بانکی خودش و دوستان خودش را داشته باشد.

در واقع طوری زندگی کند که درعین حال که با شما زیر یک سقف زندگی می کند موجودیت جداگانه خودش را حفظ کند.

ممکن است گاهی زیاد بامحبت و یا احساساتی به نظر نیاید اما تقاضای توجه دائم از طرف را داشته باشد.

در این شرایط او انتظار دارد خیلی سوال پیچش نکنید.

به طور معمول آرام و فیلسوف مآب است ولی میتواند در موقعیتهایی بسیار سرسخت و مشکل بشود.

این حالت رامعمولا زمانی پیدا می کند که به خلوت مقدسش تجاوز بشود.

او را تحت فشار نگذارید که برای این حالتش توضیح بدهد صبرکنید تا وقتی که خودش داوطلب این بحث بشود.

زمانی که طبیعتش را درک کرده اید و دلایلی را که چرا او اینطور عمل می کند دانستید کنار آمدن با او را بطرز حیرت انگیزی آسان خواهید یافت.

پس از مدتی از آزادی شخصی خود که خیلی بیشتر از آن است که با زن دیگری ازدواج می کردید لذت خواهید برد.

همسر دی ماهی شما وقتی دلش بخواهد می تواند خیلی جذاب باشد.

شوخ طبع است و قدرت استدلالش بیش از آن است که معمولا مردان از زنان انتظار دارند.

او طلاق رادوست ندارد ولی اگر اوضاع خیلی ناراحت کننده باشد بدون تردید به آن متوسل خواهد شد.

۱-سعی نکنید او را وادار کنید دوستانش را کنار بگذارد و از هر نوع تظاهری به حسادت خودداری کنید. ۲-درباره شخصیت و عادات خصوصی اش اشارات تحریک آمیز نکنید. ۳-به او هجوم نبرید و خودداری یا توداری او را محترم بشمارید.

****************************

۱۰ نشانه از اینکه یک پسر عاشق شما شده است

****************************

گردآوری: بخش روانشناسی زناشویی / عشق و عاشقی

منبع: karaj.info

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

⇐ کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز ⇒

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

3 هفته قبل

2019-12-22

2019-12-22

امپراطوری دی ماهی ها / عکس نوشته دی ماهی جدید  آغاز پادشاهی دی ماهی ها …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

خصوصیات اخلاقی خاصی هر فرد، می تواند به مــاهی که در آن به دنیا می آید بستگی داشته باشد. با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانیم در زنــدگی روز مره و ارتباطات روزانه خود با توجه به خصوصیات اخلاقی متولدین هر ماه موفق تر عمل کنیم. در این بخش از نمناک خصوصیات زن و دختر متولد دی ماه را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر اوقات آراسته و خوش لباس ،جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج.

همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیتهای چشمگیر ، هدف نهایی اوست.

از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت می باشد.

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

زنان متولد دی ماه معمولاً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و گاهی هنرمند واغلب در رفاه و آسایش هستند.

آنها باید از غیبت و قسم دروغ دوری کنند وگرنه با مشکل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایل به برخورداری محبت و توجه دیگران هستند، باید به آنان محبت کنند.

با یاد خدا و توکل به او هموراه می‎توانند از خطرات عبور کنند.

لباس‎هایی با رنگ آبی و سبز متاسب با این افراد خواهد بود.

زن دی ماهی با نظم و اراده خاص خود می تواند سمت رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد. با هر شغلی می تواند خود را تطبیق دهد. یعنی می تواند مسئول یک بخش از موزه یا خواننده اپرا یا فروشنده یک سوپر مارکت یا معلم یک مدرسه و یا زنی خانه دار با مشکلات باشد.

دختر و زن متولد دی ماه به سر و وضع ظاهری خود بسیار اهمیت می دهد، حتی اگر دختر یک کارگر ساده باشد، در هر بار ملاقات او با چنان سر و وضع و رفتاری از وی مشاهده می کنید که گویی در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده و در بهترین مدارس تحصیل کرده است ،حتی اگر نیاز باشد تا با سیلی صورت خود را سرخ کند. این خصوصیت بعد از ازدواج هم همراه او خواهد ماند.

ممکن است زن دی ماهی همکار و مشوق صمیمی شوهرش یا مطیع بی چون و چرای او در منزل باشد، البته همه زنان متولد دی ماه اینگونه نیستند. اما در عوض یک اصل کلی در باره او این است که در هر لباسی و هر منصبی که باشد، بر تسلط کامل بر اعمال و رفتار خود دارد. منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری از تمیزی برق می زند. بیدار ماندن تا پاسی از شب برای تمیز کردن خانه را یک امر طبیعی می داند.

قدر زمان را می داند. اطلاعات زیادی درباره هنر می داند و به موسیقی ملایم گوش می دهد. علاقه فراوانی به تاریخ دارد، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است، و شاید به همین دلیل نسبت به حفظ آداب و سنت های کهن اعتقاد و پای بندی فراوان دارد.

دلباخته فرزندان خویش است و دوست دارد که راهنمای خوبی برای آنها باشد.با گوشزد کردن خطرات، برای عبور از موانع به آنها کمک کند. اما گاهی بیش از اندازه در کار بچه ها دخالت می کند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی که خودش داشته و نرسیده، برسند. مادر متولد دی ماه بسیار دلسوز است و کمک بزرگی برای بچه هاست و هر وقت که لازم باشد آنها را هل می دهد.

زن دی ماهی نمک زمین است، او مادری فوق العاده است. زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات است. او مادر، بایدها ست. جدی بودن او در برخی مواقع موجب درگیری با فرزندان می شود، مخصوصا در زمان نوجوانی بچه ها، فریاد می کشد:آن شکلی بیرون نرو ، مردم چه فکری می کنند. چون زن است احساساتی تر از مرد متولد دی ماه است. اما احساسات او هرگز مانند آب گرمکن در حال جوشیدن نخواهد بود.

نظم و ارتباط او در تربیت فرزندان نیز مشهود است. اما گاهی امر و نهی های او زیاد شده و بچه ها را خسته می کند. این مادر نمونه پیوسته بهترین غذاها را سر میز می گذارد و زیباترین لباس ها را برای کودکان خود تهیه نماید. استفاده از اشیاء ارزان قیمت جایی در زندگی او ندارد. احترام گذاشتن به بزرگترها را در اولویت تربیت فرزندان خود قرار می دهد، به همین دلیل بچه های مادر دی ماهی از معمولا از مؤدب ترین بچه های فامیل هستند.

در زندگی زناشویی نیز وضع به همین نحو است. می تواند چنان رفتار زنانه و دلربایی داشته باشد که همسرش را بر کرسی اقتدار بنشاند اما تسلط کافی بر او داشته باشد. در اعماق ذهن خود همیشه به دنبال مردی است بتواند از لحاظ اجتماعی و شغلی آدم مهمی باشد، باعث افتخار او شود و پدری دلسوز و مهربان برای فرزندانشان باشد.

در دوستی با یک دختر دی ماهی باید این نکته را در نظر بگیرید که هدف نهایی او همیشه تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر است و تفاوتی برای او ندارد که این امکان را در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه داری کسب کند.

زن متولد دی ماه همیشه دوست دارد که همسرش بالاترین مقام در شغل خود را بدست بیاورد. اگر خود نیز شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه است و علاقه دارد که در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. به همین دلیل برخی از زنان متولد دی به آهنگسازی و نقاشی و شاعری روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند.

علاقه به پیشرفت و جاه طلبی در این زن خیلی زود باعث جلب توجه می شود چرا که همیشه تلاش می کند تا یک پله از مکانی که در آن قرار دارد، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند ، در کمال آرامش و بدون سرو صدا هدف خود را دنبال می کند.

دختر دی ماهی همه چیز را فدای جاه طلبی و شهرت پرستی خود نمی کند. اگر قبل از ازدواج به او اطمینان دهید که پس از گفتن بله، اختیار کامل در منزل خواهد داشت، آن وقت خواهید دید که چطور حاضر می شود با کمترین شرایط کم پای سفره عقد بنشیند. پس از ازدواج نیز از همراهی همه جانبه زن دی ماهی برخوردار خواهید شد.

در زمان نیاز مالی حتی حاضر به انجام کارهایی می شود که خیلی پایین تر و بی اهمیت تر از شخصیت و استعداد اوست، او همیشه نهایت تلاش خود را می کند تا شوهرش فردی موفق و آبرومند باشد.

باید بدانید که ازدواج با یک دختر دی ماهی یعنی ازدواج با کل خانواده او. در زمانی که پدر و مادر او مریض شوند و نیاز به مراقبت داشته باشند تبدیل به پرستار تمام وقت آنها شده و ممکن است شما را مدتها تنها بگذارد.

دختر دی ماهی به معنای واقعی شریک زندگی است، بدون کوچکترین اعتراضی در زمان لزوم و بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و حاضر است بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

او هرگز رابط شما و خانواده اتان نمی شود. اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان طبیعی تلقی نمی کند. او به اندازه ای به رواط خانوادگی علاقمند است که اگر قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و با رفتار خوب خود در کمترین زمان می تواند جایی در دل خانواده شما برای خود باز کند.

ظاهر او خیلی آرامتر و ساکت تر از آنچه که در درون اوست نشان داده می شود برخلاف ظاهر آرامش بسیار احساساتی است ، البته همه زن ها ظریف و احساساتی هستند، اما زن متولد دی خیلی بیشتر تابع احساسات خود می باشد. در حقیقت او یک خلق و خوی مشخص ندارد و اگر به او بی احترامی یا کم محلی بشود، دچار آزردگی خاطر بسیار می شود و چه بسا که روزهای متمادی احساس اوقات تلخی کند.

شاید این نکته جالب باشد که اغلب دختران متولد دی ماه با مردانی شل و ول و گاه ترسو ازدواج می کنند و به این ترتیب خود رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می کنند. اگر روزی در فروشگاه با خانمی مواجه شدید که تند تند راه می رود و شوهرش در حالیکه ساک خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

برخی از دختران متولد دی با مردانی ازدواج می کنند که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنند، آنها همیشه به شوهر خود افتخار می کنند، برای اثبات این ادعا، اگر در مراجعه بعدی خود به بانک پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید اشتباه نکنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فکر می کنند. آنها شوهری می خواهند که برایشان پدری کند.

در درون دختر و زن متولد دی می توان نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف به گذشته را یافت که تاثیر آن به خوبی در رفتار و کردار وی مشخص است . شاید به این دلیل از شوخی خوشش نمی آید. اگر در سنین ک نوجوانی نیز باپسری دوست شود هدفی به غیر از ازدواج نخواهد داشت. به شدت از آینده هراس دارد و لحظه ای نمی تواند فکر راحتی داشته باشد.هرگز اهل رویاپردازی نیست و همین قدر که پسری را از نظر روحی و مالی قابل اطمینان بداند ، از تمام امکانات خود برای ازدواج با او استفاده می کند.

از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت است، به محض ورود به یک جمع سریعا موقعیت آنجا را درک می کند و رفتار مناسب را در پیش رو می گیرد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی است و زیبایی مخصوص به خود را دارد. اما همیشه از اینکه شوهرش زن زیبای دیگری را به او ترجیح دهدیا در نظرش زشت جلوه کند واهمه دارد. به این دلیل اگر دوست یا همسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید.

علاقه بسیار زیادی به پدر و مادر و خواهر و برادرانشدارد، پس به هیچ وجه به فکر قطع این رابطه عاطفی نباشید زیرا اگر خیلی پافشاری کنید و عرصه را بر وی تنگ سازید، مجبور می شود شما را ترک کند.

زن دی ماهی همدردی شدیدی با درماندگان و بینوایان می کند و هر کجا که دردمندی به وجود او احتیاج داشته باشد، فورا به او کمک می کند و سازمان و جمعیت خیریه ای برای حمایت از دردمندان تاسیس می کند.

او اصولا یک فرد تشکیلاتی است و به راحتی می تواند رهبری در احزاب و سازمان های مختلف سیاسی، اجتماعی و یا مذهبی را به عهده بگیرد و با کفایت و لیاقت تمام وظیفه خود را انجام دهد.

پوست زن متولد دی ماه بسیار حساس است و نباید زیاد آرایش کند زیرا این حساسیت ممکن است او را دچار مشکلات پوستی کند. البته همانطور که گفتیم اصولا صورت بانمک او احتیاج زیادی به آرایش ندارد.

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

یکی از نقاط ضعف زن متولد دی ماه، عدم اعتماد به نفس در آنهاست. این وظیفه شوهر اوست که او را همراهی کرده و حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند.

یکی دیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی است. اما خوشبختانه این رفتار همراه داد و فریاد و ایجاد عصبانیت نیست، او روی هم رفته زنی خود خور است که خشم خویش را در درون می ریزد. 

فروردین :

در صورت ازدواج دختر دی ماهی با پسر متولد فروردین باید با تحمل و صبر و بردباری و خویشتنداری طرفین برطرف گردد تا کانون زندگی آنها از هم نپاشد و قرین سعادت گردد.

اردیبهشت :

زندگی متولدین اردیبهشت با دی به دور از هرگونه کشمکش جدی خواهد بود.

خرداد :

اگر آنها از سر سازش باهم روبرو شوند می توانند یکدیگر را کامل کرده و زندگی سعادت مندی را تجربه کنند.

تیر :

در حالت کلی پیوند زناشویی میان این دو ماه خوش یمن است و آنها می توانند با قلب دلسوز و مهربان خود زندگی خوب و سعادت باری با یکدیگر داشته باشند.

مرداد:

روابط جنسی بین آنها ارضا کننده است و اگر بتوانند در حوزه روابط عاطفی نیز کمی با مدارا و ملاطفت با یکدیگر رفتار کنند کانون زندگی آنها گرم و پر نشاط خواهد بود.

شهریور:

این دو ماه با هم رابطه ای استوار و محکم خواهند داشت و زندگی آنها از چشم انداز خوبی برخوردار است.

مهر:

مشکلات و موانع مختلفی در زندگی آنها به وجود خواهد آمد.اما با این وجود آنها می توانند باهم زندگی خوبی داشته باشند. متولد مهر باید عقل و درایت خود را بکار را به کار گیرد ، چهره عبوس متولد دی را کنار زده و شخصیت پنهان در پشت آن را کشف کند.

آبان :

این دو باهم سازگار هستند و اعتماد و اطمینان زیادی به یکدیگر دارند چون سرشار از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی می باشند.آنها به خوبی یکدیگر را درک کرده و با درایت قادر به حفظ پیوند زناشویی خود می باشند.

آذر :

برای داشتن زندگی شاد و سعادتمند، زن دی ماهی باید کمی از سختگیری های خود چشم پوشی کند و به متولد آذر آزادی عمل بیشتری بدهد.

دی :

این دو باید سعی کنند در زندگی زناشویی با یکدیگر از لاک خود بیرون آمده و احساسات و عواطف درونی خود را بیشتر به یکدیگر ابراز کنندو نسبت به رفتارهای منفی همدیگر صبور باشند.

بهمن :

رابطه زناشویی این دو سرشار از حس نوع دوستی است و در مورد نقاط ضعف یکدیگر با هم کنار می آیند.

اسفند:

ازدواج با مرد متولد اسفند چشم انداز امید بخشی را نوید می دهد.

سماتک

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

 

زن های مطلب دی ماه به کدبانو بودن شهرت دارند اما کمی لجباز و به عبارتی زود رنج هستند . در این مطلب تمامی روحیات و علایق زنان متولد دی ماه مورد بررسی قرار گرفته اند و روحیه لطیف زنان دی ماهی از جنبه های مختلف مورد نگرش قرار گرفته است . تمامی جنبه های جنسی زنان متولد دی ماه را نیز در این مطلب بررسی می کنیم.

 

زن متولد دی ماه جاه طلب ، کدبانو ، منظم و لجباز و زود رنج ، آراسته و خوش لباس می باشد زن متولد دی ماه بسیار جاه طلب ، کدبانو ، منظم و کمی لجباز و زود رنج ، آراسته و خوش لباس می باشد . زن متولد دی با نظم و اراده خاص خود می تواند رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد . از لحاظ شغلی با هر کاری قابل تطبیق است .

 

ممکن است مسئول یک بخش از موزه یا خواننده اپرا یا فروشنده یک سوپر مارکت یا معلم یک مدرسه و یا زنی خانه دار با مشکلات باشد .

 

در منزل هم ممکن است همکار و مشوق صمیمی شوهرش یا مطیع بی چون و چرای او باشد ، به این ترتیب صدور یک حکم کلی درباره چنین موجود متنوعی واقعا غیر ممکن است ، اما در عوض یک اصل درباره او مسلم است و ان این است که در هر لباسی ومصدر هر کاری که باشد ، بر اعمال و رفتار خود کاملا مسلط می باشد .

 

از نظر جنسیت نیز وضع به همین منوال است .

 

زن متولد دی هم می تواند چنان زنانه باشد و دلربایی از خود نشان بدهد که همسرش را بر کرسی اقتدار بنشاند و تسلط مرئی و نامرئی بر شوهر خود داشته باشد .

 

در این مورد نیز ، برغم رفتار گوناگونی که ممکن است از وی مشاهده شود ، یک هدف اصلی در اعماق وجود این زن نهفته است و آن دستیابی به مردی است که بتواند از لحاظ اجتماعی و شغلی آدم مهمی باشد ، موجب افتخار او بشود و برای بچه هایی که به دنیا می آورد، پدری دلسوز و مهربان باشد .

 

اگر با یک دختر متولد دی دوست هستید ، به این نکته اساسی توجه داشته باشید که هدف نهایی او همیشه تأمین زندگی ، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر است و برای او اصلا فرقی نمی کند که این خواسته ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه داری . او به هر حال می خواهد که شوهرش در هر رشته کاری که هست ، مقام اول را داشته باشد .

 

حتی خود او نیز اگر شاغل باشد ، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. به همین جهت برخی از زنان متولد دی به شاعری ، نقاشی و آهنگسازی روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند . علاقه این زن به پیشرفت و جاه طلبی خیلی زود جلب توجه می کند ، همیشه سعی دارد یک پله از مکانی که در آن قرار دارد ، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد ، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند و جار و جنجال به راه نمی اندازد ، در کمال آرامی و بدون سرو صدا قدم به قدم هدف خود را تعقیب می کند و به قول معروف آهسته اما پیوسته می رود.

 

امید است این توهم به شما دست نداده باشد که او همه چیز را فدای جاه طلبی و شهرت پرستی می کند . اگر در طی روزها و ماه های قبل از ازدواج بتوانید او را تا حدی مطمئن سازید که پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بود و شما هم مردی هستید که آینده درخشانی دارید ، آن وقت خواهید دید که چطور حاضر می شود با کمترین شرایط کم پای سفره عقد بنشیند .

 

پس از ازدواج از همراهی همه جانبه او برخوردار خواهید بود ، به نحوی که اگر احتیاج پیدا کنید، حاضر می شود به شغلی که خیلی پایین تر و بی اهمیت تر از شخصیت و استعداد اوست ، بپردازد تا چرخ زندگی از جریان طبیعی باز نایستد ، او همیشه حداکثر کوشش خود را بکار خواهد برد که شوهرش فردی موفق و آبرومند باشد.

 

یکی از نکات جالب و در عین حال خیلی عجیب در مورد زن متولد دی ماه این است که به طرزی باور نکردنی به سر و وضع و ظاهر آرایی خود توجه دارد . او ممکن است دختر یک کارگر ساده باشد ، اما هر بار که به ملاقات وی می روید، چنان سر و وضع و رفتاری از وی مشاهده می کنید که گویی در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده و در بهترین مدارس تحصیل کرده است . این حالت او تا بعد از ازدواج نیز باقی می ماند .

 

امیدوارم این حرف را حمل بر خودنمایی او نکنید ، دختر متولد دی کسی است که اگر لازم باشد ، صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می دارد . مردی که همسر خود را از بین متولدین دی ماه انتخاب می کند ، باید متوجه یک نکته مهم باشد و آن اینکه ظاهر او خیلی آرامتر و ساکت تر از آنچه که در درون اوست نشان می هد ، در وهله اول این توهم به شما دست می دهد که او زنی خونسرد و بی تفاوت و آرام است در حالی که باطنا بسیار احساساتی است ، البته همه زن ها ظریف و احساساتی هستند ، اما زن متولد دی خیلی بیشتر از آنچه که در بدو امر به نظر می رسد، تابع احساسات خود می باشد .

 

حقیقت این است که او یک خلق و خوی مشخص ندارد ، و مخصوصا اگر به وی بی احترامی یا کم محلی بشود ، دچار آزردگی خاطر بسیار می شود و چه بسا که روزهای متمادی احساس اوقات تلخی کند .

 

در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده ، دلواپسی از حال و تأسف به گذشته وجود دارد که باز تاب آن در رفتار و کردار وی به خوبی نمایان می گردد و شاید به همین دلیل هم باشد که از شوخی خوشش نمی آید .

 

اگر در سنین نوجوانی با پسری دوست بشود فقط به این منظور است که با وی ازدواج کند . ترس از آینده چنان در وی شدید است که حتی لحظه ای نمی تواند فکر او را راحت بگذارد .

 

از آن گذشته او به هیچ صورتی اهل رؤیاهای طلایی نیست و همین قدر که پسری را از نظر روحی و مالی قابل اطمینان دانست ، از تمام امکانات خود برای ازدواج با او استفاده می کند .

 

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و بانزاکت است ، به محض ورود به یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک می کند و پی می برد که چه رفتار و کرداری باید داشته باشد .

 

زن متولد دی دارای جذابیت خاصی است و به قول معروف با نمک است . اما بدون شک از تماشانی چهره او خوشتان می آید زیرا زیبایی مخصوص به خود را دارد. اما یکی از وحشت های مزبور و دائمی او این است که نکند شوهرش زن زیبایی را به او ترجیح بدهد .

 

زن متولد دی نه تنها خود را زیبا نمی داند بلکه هرگاه در مقابل آینه قرار می گیرد ، از اینکه مبادا در نظر دیگران زشت جلوه کند ، دچار دلهره و ترس است و به این دلیل اگر دوست یا همسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید.

 

این زن از نادرستی بیزار است. در ایام کودکی سن او مسن تر از سن واقعی به نظر می رسد اما بعدا سالهای سال در قایفه ک زن سی ساله باقی می ماند .

 

علاقه او به پدر و مادر و خواهر و برادرانش بسیار شدید است ، پس به هیچ وجه به فکر قطع این رابطه عاطفی نیفتد زیرا اگر خیلی پافشاری کنید و عرصه را بر وی تنگ سازید ، مجبور می شود از شما دست بکشد.مردی که با یک دختر متولد دی ازدواج می کند، در حقیقت با تمام خانواده ازدواج می کند ، اگر پدر یا مادرش بیمار شوند و نیاز به پرستاری داشته باشند ، او وظیفه خود می داند که شما را هفته ها و یا حتی ماهها تنها بگذارد و به منزل پدری خود برگردد .

 

از سوی دیگر او را می توانید به معنای واقعی شریک زندگی خود بدانید ، چه در صورت لزوم و در ضمن بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و بدون کوچکترین اعتراضی حاضر است بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد . یک نکته دیگر را هم باید در این زمینه تذکر داد و آن این است که مانع رابطه و علاقه و تمایل شما به پدر و مادرتان نمی شود .

 

اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند ، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان طبیعی تلقی نمی کند ، علاقه به اعضای خانواده و اعتقاد به لزوم یک چنین علاقه ای چنان در وی شدید است که اگر شما قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید ، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و رفتاری از خود نشان می دهد که در کمترین مدت جای خود را در دل پدر و مادرتان باز می کند. منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری تمیز و مرتب است .

 

برای او بیدار ماندن تا پاسی از شب برای تمیز کردن خانه خود یک امر کاملا طبیعی است. تلف کردن وقت برای وی مفهوم ندارد . از موسیقی های ملایم لذت فراوان می برد و معمولا اطلاعات وسیعی از کارهای هنری دارد. به تاریخ ، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است ، علاقه مندی نشان می دهد ، و شاید به همین دلیل هم باشد که نسبت به حفظ آداب و سنن قدیمی اعتقاد و پای بندی فراوان دارد .

 

دیگر از اختصاصات این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان است و هر کجا که دردمندی به وجود او احتیاج پیدا کند ، فورا به کمک وی می شتابد و قدم پیش می گذارد و سازمان و جمعیت خیریه ای برای یاری رسانیدن به دردمندان ایجاد می کند .

 

او اصولا یک فرد تشکیلاتی است و در احزاب و سازمان های مختلف سیاسی ، ‌اجتماعی و یا مذهبی به سهولت می تواند نقش رهبری را به عهده بگیرد ، ‌و با کفایت و لیاقت تمام وظیفه خود را انجام دهد .

 

از آنجا که فرد بسیار باانضباطی است ، بچه های خود را نیز چنین بار می آورد ، اما میزان امر و نهی های او گاهی اوقات به صورت خسته کننده ای در می آید ، علاقه فروان به خانواده موجب می گردد که پیوسته بهترین غذاها را سر میز بگذارد و قشنگ ترین لباس ها را برای کودکان خود تهیه نماید .

 

برای او زندگی کردن به مفهوم استفاده از ارزان ترین اشیاء نیست . او از کودکان خود می خواهد که احترام بزرگترها را نگه دارند و بچه های او معمولا از زمره مؤدب ترین بچه های فامیل هستند .

 

در بدو امر ممکن است چنین به نظر برسد که او مثل مادران دیگر به کودکان خود محبت نمی کند و بین او و ایشان فصله زیادی وجود دارد، اما وقتی بچه ها قدری پا به سن گذاشتند ، متوجه می شوند که مادرشان بهترین مستمع دنیا است و او درست به همان اندازه که از ایشان توقع داشتن گوش شنوا دارد ، برای شنیدن درد دل ایشان نیز شخصا دارای گوش شنواست .

 

از سوی دیگر این را هم باید گفت که کشف این موضوع کار ساده ای نیست ، یعنی اغلب اوقات فاصله ای که بین این مادر و کودکانش پیدا می شود ، چنان بزرگ و عمیق به نظر می رسد که بچه ها تصور نمی کنند می شود از آن عبور کرد. در یک چنین مواردی این وظیفه شما است که به کمک آنها بشتابید و شکاف ظاهری بین مادر و بچه ها را پر کنید .

 

علت هم این است که فرزندان مادر متولد دی او را با جاذبه و گاه خشک و سخت گیر تصور می کنند و به همین جهت رابطه خیلی نزدیک و خصوصی با او ندارند .

 

زن متولد دی دارای پوست بسیار حساسی است و به این جهت کمتر آرایش می کند . خوشبختانه طبیعت به کمک او آمده استو همانطور که گفته شد ، اصولا صورت بانمک دار هم احتیاج زیادی به آرایش ندارد . حساسیت پوست ممکن است موجب پیدایش ناراحتی پوستی در او بگردد .

 

عدم اعتماد به نفس یک از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست که در رفع این نقیصه بکوشد و گاه و بیگاه حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند . یکی دیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی است .

 

اما خوشبختانه این تأثیر پذیری همراه داد و فریاد و انجاد عصبانیت و طوفان نیست و او روی هم رفته زنی خود خور است که خشم خویش را در درون می ریزد . ضمنا باید مراقب بود که آبت دست او قرار نگیرید ، چه در این کار نیز استادی فراوان دارد. و به سهولت می تواند امیال و افکار خود را به هرکس دیکته کند .

 

مطالب مرتبط:

اس ام اس تبریک تولد متولدین فصل پاییز

طالع بینی ماه تیر برای متولدین هر ماه

عکس های جالب در مورد متولدین ماه بهمن

طالع بینی سال 2016 برای متولدین ماه های شمسی

طالع بینی متولدین 12 ماه شمسی در مهر 95

اگر حقیقتاً به دنبال زنی با خصوصیات جذاب اما پر از ابهام میگردید خصوصیات زن متولد دی را مطالعه کنید. زن متولد دی ماه زنی جذاب است که به ظاهر خود و هر آنچه که به او مربوط است بیش از زنان دیگر اهمیت میدهد. اگر خانه ایی داشته باشد قطعاً چیدمان راحت و زیبایی دارد که میتواند مختص سلیقه خود او باشد. زنان متولد دی ماه زنانی پر از هیجان و شور و شوق هستند که میتوانند به هر دلیلی این هیجان را در خود زنده نگه دارند، اما مهم این است که به همان میزان که هیجان زده هستند میتوانند عاقل و هوشیار و یا در برخی از موارد مستبد نیز باشند. اما لازم است بدانید این مستبد بودن از سر کینه جویی و خشم نیست بلکه صرفاً هیجانی است که در لحظه جبران میشود.

اگر به دنبال خصوصیات مثبت زنان متولد دی ماه باشید باید بدانید این گروه از زنان پر از شوق و اشتیاق زندگی هستند و مایل هستند خود را در بهترین وضعیتشان به نمایش بگذارند.

اگر بخواهیم یکی از خصوصیات منفی زن متولد دی ماه را بیان کنیم باید به وجه دوم اخلاق این زنان اشاره کنیم.

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

این دسته از رفتارهای زن متولد دی ماه میتواند نشان از ضریب هوشی بالای او نیز داشته باشد که فعالیت های اطراف او پس از مدتی دیگر دل بخواهش نیست. اما اگر یک زن متولد دی ماه بتواند شغل و یا هدفی مناسب با روحیه خود داشته باشد قطعاً اگر درآمد چندانی هم نداشته باشد با تمام توان و عشق خود به آن فعالیت خواهد پرداخت.

آنچه که در زنان متولد دی ماه بسیار حائز اهمیت است، تعارض ظاهریشان با خواسته قلبیشان است. در واقع این گروه از زنان را اگر بخواهید از روی ظاهر جذابشان قضاوت کنید اینگونه به نظر می آید که از ازدواج و تعهد و خانه داری گریزانند، اما اگر بخواهید از قلبشان بدانید باید این اطمینان را حاصل کنید که خانه داری و همسر دوستی و یا در مواردی بچه داری یکی از مهمترین خواسته های زنان متولد دی ماه است. بنابراین اگر با زن متولد دی ماه در معاشرت هستید در رابطه با آنها صبور باشید تا دلخواه خودشان را به شما نشان دهند و از نیت قلبیشان با خبر شوید.

در واقع این یک راهکار مؤثر در رابطه با دختران دی ماه صبوری و بودن و ماندن در کنارشان است. صبوری نه به معنای تحمل بلکه به معنای بودن واقعی و درک عمیق از یک دختر دی ماهی که میتواند شما را به شناخت از یکدیگر برساند.

اگر به دنبال شناخت کهن الگوی یونگ در دختران دی ماه باشیم، باید بدانیم کهن الگوی آفرودیت و پس از آن کهن الگوی آرتمیس میتواند تلفیق مهمی در اخلاقیات دختر دی ماه داشته باشد. در کنار این دو کهن الگو، کهن الگوی هرا (زن معنوی) کهن الگوی مهمی در شخصیت زنان دی ماه بازی میکند.

از آنجایی که زنان متولد دی ماه دارای دو وجه از شخصیت بودند، کهن الگوی آفرودیت و در وجه دوم کهن الگوی هرا میتواند شخصیت کهن الگویی زن متولد دی ماه را ایجاد کند. اما کهن الگوی آرتمیس تلفیق مهمی است در کنار کهن الگوی آفرودیت (زن لوند) که میتواند شهامت و قدرت در تصمیم گیری و اراده را به زن متولد دی ماه بدهد.

زن متولد دی ماه زنی مبهم است که میان دو کهن الگوی کاملاً متضاد آفرودیت و هرا قرار دارد. این دو گانگی باعث میشود گاهی زنی لوند و دلربا باشد و گاهی زنی با درونگرایی بالا که به دنبال معنویت و الهامات درونی است. این تضاد زن متولد دی را سرگردان میکند تا زمانی که بتواند تعادل بین این دو را پیدا کند. در واقع زن آفرودیتی که بتواند در هنر خود را غرق کند و موجودیت خود را در عشق به هنر پیدا کند کهن الگوی هرای خود را نیز رشد داده است. کهن الگوی هرا که زنی کاملاً معناگرا و معنوی است میتواند در هنر آفرودیت جلا پیدا کند و رشد کند.

اگر زنان متولد دی ماه خود را نیازمند رشد بدانند بهتر است به طور جدی بر کهن الگوی آتنای خود کار کنند. ولخرجی و نادیده گرفتن پول و انجام فعالیت هایی که پولی در آن نیست باعث میشود احساس سرگشتگی در زنان متولد دی ماه بیشتر شود.

هر چند علاقه این گروه از زنان به فعالیت هایی است که از آن لذت میبرند اما باید بدانیم برای رشد شخصیتشان قطعاً به این نیاز دارند که مستقل باشند و بتوانند برای دستاوردهای مالی تلاش کنند. نادیده گرفتن پول نه تنها این گروه از زنان را بی نیاز نمیکند، بلکه صرفاً احساس بی کفایتی را در آنها بالا میبرد که به هیچ وجه برای زنان متولد دی احساس خوبی نمیباشد.

زنان متولد دی ماه همانند زنان آذر ماه نیز دارای شخصیت ماجراجو هستند. همانطور که پیش از این اشاره کرده ایم زنان متولد ماه های زمستانی از صفات مشخص و واضح یکدستی برخوردارند. اما تفاوت های جزیی در هر کدام از این صفات وجود دارد.

این گروه از زنان ماجراجو هستند و به دنبال کشف لذت های مختلف در شرایط مختلف هستند و در واقع زندگی را همانگونه که هست زندگی میکنند و از کشف های جدید و نگاه جدید در زندگی لذت میبرند. بودن در لحظه و استقبال از هر شرایطی برای کشف یک اتفاق تازه از جمله خصوصیات زنان دی ماه است.

زن متولد دی ماه ظاهراً فرد اجتماعی و خوش مشربی است اما در باطن خود میلی به صمیمیت ندارد. بنابراین میتواند در برخی از موارد دارای معاشران متعدد باشد و در برخی دیگر از موارد در تنهایی و یا فقط با یک و یا دو نفر از دوستان صمیمی خود وقت بگذرانند که در بیشتر مواقع نیز ترجیح میدهند با دوستان محدود خود وقت بگذرانند.

زنان دی ماه بسته به نوع شخصیت خلاق، پر هیجان و ماجراجویانه خود میتوانند در شغل هایی با روابط عمومی بالا خوب ظاهر شوند. اما دقیقاً در مواردی که این زنان نیاز به داشتن فضایی برای تنهایی میکنند شغلی که در آن نیازمند معاشرت های بالایی هستند برایشان خسته کننده و عذاب آور میشود. اگر زن متولد دی ماه بتواند به شناخت از خود دست پیدا کند در بهترین موارد شغلی که برخواسته از استعداد و علاقه شخصی اش است برایشان مفید واقع میشود. شغل های هنری، خلاقانه، کارهای دستی و یا فعالیت های خیر خواهانه زن متولد دی ماه را به بهترین موقعیت احساسی و روانی میرساند.

به همان میزان که هر زن و یا مردی با نا آگاهی نسبت به کهن الگوی خود میتواند مدام خود را در مقام قیاس با دیگران و شخصیتشان بگذارد و باعث شود خود را تخریب کند، باید این آگاهی را داده باشیم که شناخت کهن الگوهای یونگی باعث میشود بدانیم از چه شخصیتی برخورداریم و دقیقاً نیازمند بالا بردن چه وجه از شخصیت و کهن الگوی خود هستیم.

1. خصوصیات بارز زن دی ماه چیست؟ زن ماجرا جو و جذاب که میتواند سر رشته زندگی خود را به دست بگیرد. زن متولد دی ماه مسئولیت پذیر است اما جذابیت های زندگی باعث میشود هدف زندگی خود را دیر و سخت پیدا کند.

2. رگ خواب زن دی ماه چیست؟ هنر میتواند رگ خواب زن دی ماه باشد. هر فضای هنری و یا محیط و یا فردی که او را به هنر علاقه مند کند رگ خواب زن متولد دی ماه را به دست آورده. جذابیت های ظاهری نیز برایشان مهم است.

3. چه مردانی مناسب زن دی ماه هستند؟ مردان پر قدرت که بتوانند جذابیت زن دی ماه را ببینند و در موارد بسیاری نیز او را کنترل کنند ‌مردان مناسبی برای زن دی ماه هستند. مردان آرام و بی حوصله و بسیار صبور مناسب این زنان نیستند.

4. تعریف کهن الگوی زنان متولد دی ماه چیست؟ کهن الگوی آفرودیت با درصد بالایی از کهن الگوی آرتمیس که نشان از جذابیت، خلاقیت، عشق به هنر و میل به آزادی و احساس رها شدگی و احساس لذت دارد و همچنین قبول مسئولیت خود.

لطفا جهت مشاوره در مورد «خصوصیات زن متولد دی ماه چیست؟» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

با سلام
زن معنوی در کهن الگوی یونگس هستیا هست اما در این متن به هرا اشاره شده اشت

جدیدا باب شده که با لیبل زدن هر چیزی را جذاب کنیم اما شخصیت mbti وانرژی کهن الگو را که بر پایه علم هست
نمی توان با شخصیت براساس طالع بینی یکی کنیم.
این مقایسه از اساس دچار مشکل است چون هیچ ربطی بهم ندارن البته که خلاقیت شما در مسائل تلفیق کردن جالب است
من متولد دی ماه هستم همین طور مادرم
تایپ شخصیت جفتمون intj هست ومن الگو نمایان بیشتر آتنا ست بهتر همه را بر چسب زدن پرهیز کنید .متولدین دی ماه زیادی ارکیتایپ آتنا را دارا هستن اما بازهم دلیل نمیشه اینها را تلفیق کنید ودر هر صورت طبق شواهد خودم این موضوع کاملا اشتباه است.

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

تلفن: 22623587 021

همراه: 1671664 0935

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3789موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4353موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1956موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36261موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4221موضوع :

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9332موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19328موضوع :

در این مطلب نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد زنان دی ماهی با مردان چه ماهی خوب هستند و با چه مردی می توانند ازدواج خوب و موفقی داشته باشند. زنان دی ماه از نظر روانشناسی روحیات منحصر به فردی دارند و ممکن است سازگاری با آن ها کمی دشوار باشد پس بهتر است قبل از اینکه به دنبال طریقه ی جذبشان باشید و بخواهید به آن ها پیشنهاد ازدواج بدهید روحیات و علایقشان را بشناسید و بدانید باید با آن ها چگونه رفتار کنید.

ازدواج زن دی با مردان اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور ازدواج خوبی است. مرد اردیبهشت با زن خرداد پیوندی مستحکم و پابرجا دارد و ازدواج آن ها بسیار با ثبات است. آن ها می توانند راز یکدیگر را به خوبی نگه دارند.

زن دی با مرد خرداد نیز سازگاری زیادی دارد و ازدواجشان ازدواج بسیار خوبی خواهد بود. خویشتنداری و سیاست مداری از ویژگی های شخصیتی هر دو آن ها می باشد و همین باعث می شود پیوند خوبی داشته باشند.

زن دی با مرد تیر از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند و ازدواج خوبی خواهند داشت. هم چنین زن دی با مرد شهریور هم یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت دارند.

از نظر روانشناسی زن متولد دی فردی لجوج، مصمم و بعضی اوقات غیر منطقی می شود. زنان دی ماهی پتانسیل فوق العاده ای برای رهبری کردن دارند. زن متولد دی زنی پیچیده بوده و درک او بسیار مشکل است. قلب او آرام و جدی است. هیچ وقت تحمیل و فشار را برای جلب توجه نمی پذیرد.

زن متولد دی مادری معرکه بوده و زنی بسیار با محبت قاطع، منضبط و تابع مقررات است. گاهی آنقدر جدی می شود که درگیری به وجود می آورد، به ویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. زن متولد دی زنی بسیار احساساتی است و کمتر می توانید عصبانیت خیلی شدید و آتشین او را ببینید.

دختر متولدین دی، دختری با سلیقه و شیک است. قیافه او همیشه مهربان و با محبت است. برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخ کوب می کنند .

زن دی ماهی  اگر شاغل باشد ، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. به همین جهت برخی از زنان متولد دی به شاعری ، نقاشی و آهنگسازی روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند . علاقه این زن به پیشرفت و جاه طلبی خیلی زود جلب توجه می کند ، همیشه سعی دارد یک پله از مکانی که در آن قرار دارد ، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد ، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند و جار و جنجال به راه نمی اندازد ، در کمال آرامی و بدون سرو صدا قدم به قدم هدف خود را تعقیب می کند و به قول معروف آهسته اما پیوسته می رود.

علاقه ی زن متولد دی به اعضای خانواده و اعتقاد به لزوم یک چنین علاقه ای چنان در وی شدید است که اگر شما قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید ، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و رفتاری از خود نشان می دهد که در کمترین مدت جای خود را در دل پدر و مادرتان باز می کند. منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری تمیز و مرتب است .

از موسیقی های ملایم لذت فراوان می برد و معمولا اطلاعات وسیعی از کارهای هنری دارد. به تاریخ ، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است ، علاقه مندی نشان می دهد ، و شاید به همین دلیل هم باشد که نسبت به حفظ آداب و سنن قدیمی اعتقاد و پای بندی فراوان دارد .

با وجود هزینه ای که دختر متولد دی ماه -در مورد خودش یا رابطه اش- نیاز دارد اما به راحتی می توان او را در نقش یک همسر و مادر جا داد. این به خاطر اعتقاد قوی او به ارزش های سنتی و اهمیتی است که به هنجارهای اجتماعی پذیرفته شده می دهد.

بنابراین در حالی که ممکن است به خاطر یافتن همسر متولد دی ماه خود بسیار خوشحال و شگفت زده باشید باید خود را برای یک رابطه متعهدانه آماده کنید و به یاد بسپارید که او تنها براساس صلاحدید و شرایط خود عمل می کند.

مطمئن باشید دختر متولد دی به خاطر طبیعت بلند پروازانه ای که دارد، از فعالیت هایی که درجه خفیفی از رقابت در آن ها وجود داشته باشد، لذت می برد. پس رفتار درست با دختر دی ماهی این است که هیچ وقت کاری نکنید خودش را سطح پایین احساس کند. همچنین هنگام بازی و تفریح با او اجازه دهید او در بعضی دورها برنده شود؛ چون یکی چیزهای کم تعدادی که متولد دی را ناراحت می کنند، باختن به حریف است، و مهم نیست که چقدر دوستانه باشد.

در همین حال نگذارید که او بفهمد شما از روی عمد باخته اید؛ چون احساس افتخار او صدمه خواهد دید و نشان می دهد که خود توانایی برنده شدن را ندارد. از بازی ها به عنوان راهی برای رسیدن به او با ترقی دادنش استفاده کنید نه این که بخواهید به امتیازی خاص برسید یا در شرط بندی پیروز شوید.

یک متولد دی ماه اندوخته ای وسیع از ارزش های سنتی و آنچه در طول زمانی طولانی به وجود آمده است می باشد. زن متولد این ماه معتقد است شیوه هایی که در طول زمان آزمایش شده اند امن ترین ها هستند و برای پیشبرد شخص در زمینه های حرفه ای و شخصی می توانند مورد اعتماد قرار گیرند. بنابراین اگر بخواهید در مراحل اولیه آشنایی خیلی زیاد با او صمیمی شوید و رفتارهای خارج از عرف نشان دهید؛ از ملاک های او بسیار دور خواهید بود و نمی توانید او را به خود جذب کنید.

اما یک طریقه ی جذب دختر دی ماهی این است برای رفتن به سینما یا خوردن شام باید بهترین صندلی را رزرو کنید؛ هنگامی که با متولد دی ماه هستید ظاهر هر چیزی بسیار اهمیت دارد زیرا آن ها نشانه های قابل رویت موفقیت های مادی را به خود جذب می کنند. در عین حال نباید با یک ماشین گران قیمت دنبالش بروید و یا صندلی های لژ ویژه را برای دیدن یک نمایش رزرو کنید؛ به یاد داشته باشید آن ها ذاتا افراد محافظه کاری هستند و به این گونه زیاده روی ها مخصوصا در مراحل اولیه یک رابطه با سوء ظن نگاه می کنند.

همچنین برای جذب دختر دی ماهی به عنوان یک انسان، خودکفا و معتمد به نفس باشید؛ زیرا دختر متولد دی ماه از دیدن نشانه هایی از نیازمندی یا ناامیدی در همسر خود بیزار هستند. بنابراین در حالی که شما حدود یک ماه هر روز او را ملاقات کرده اید؛ در برابر اصرارهای او برای تماس تلفنی -حتی سیزده بار در روز- و یا هر روش دیگری که به دنبال جلب توجه شماست، مقاومت کنید. او زنی با حسی قوی از فردیت و تقاضای مداوم فضای شخصی است که به احتمال زیاد ملاقات با برخی افراد را رد کرده و بودن با شما را پذیرفته است.

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین دی

فال تاروت عشق و احساس

زنان متولد دی

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است

روانشناسی زنها

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

رحمت الله فال و طالع بینی

 

هر فرد بســته به مــاهی که در آن به دنیا می آید خصوصیات اخلاقی خاصی را به ارث می برد. دانســتن این خصوصیات باعث می شود که در زنــدگی روز مره و ارتباطات روزانه خود با توجه به خصوصیات اخلاقی که داریم موفق تر عمل کنیم. در نیتجه در کارهایمان پیشرفت بیشتری می کنیم و نتیجه بهتری بدســت می آوریم. با چارگوشه همراه باشید تا با خصوصیات دی مــاهی ها بیشتر آشنا شوید.

عجله‌ای در عشق نــدارد.

نه به سرعت عاشق می‌شود، نه به سادگی راز دل خود را می‌گوید.

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

سر قول خود به دی مــاهی‌ها بمانید؛ مـتـولــدین دی مــاه برای رسیدن به اهداف و خواســته‌های خود در زنــدگی، ابتدا، باید فکر و ذهن شان را سروسامان دهنــد تا توجه و حواس شان روی موضوع خاصی متمرکز شود.

آن‌ها خواهان دریافت هدیه هســتنــد، ولی تنها از گرفتن کادو‌های گران قیمت به وجد می‌آینــد؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی اعصابشان را تحت فشار نگذارید، چون بسیار خشمگین و بدخلق می‌شونــد و طغیان‌های عصبانیت شان غیرقابل کنترل اســت.

دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شــدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوســت، بیهوده انرژی تلف نمی‌کنــد، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی اســتفاده می‌کنــد، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنــده خوب، تقریباْ سیاســتمدار، کوشا و مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبین، متنفّر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوســت، خشک، ولی مـهـربـان، خشن، دارای زبان نیش دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان، غیر قابل گذشت، قدر شناس، گاهی اوقات خجالتی، باانضباط، بد اخم و بد عنق، دارای حافظ ه. قوی، زود سر کار می‌آید و دیر می‌رود، از تنبلی بیزار اســت، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت قدم، خودکار، مذهبی، شنونــده خوب و گاهی اوقات لجباز.

جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، همیشه آراســته و خوش لباس، هدف نهائی او همیشه تامین زنــدگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر اســت. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت اســت.

زنان مـتـولــد این مــاه عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوســت و بعضاً هنمنــد بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهنــد بود.

مـتـولــدین این مــاه باید از غیبت و قسم دروغ دوری کننــد وگرنه ا. مشکل بزرگی مواجه می‎شونــد. اگر مایلنــد از محبت و توجه دیگران برخوردار شونــد، باید به آنان محبت کننــد.

سه خطر زنــدگی اغلب این افراد را تهدید می‎کنــد که یکی از آن‌ها یک بیماری سخت می‎باشــد. پس بایســتی مراقب سلامت خود باشنــد.

اگر همواره به یاد خدا باشنــد و به او توکل کننــد، می‎تواننــد از این خطرات عبور کننــد. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

 

 

یک نکته دیگر را هم باید در این زمینه تذکر داد و آن این اســت که مانع رابطه و علاقه و تمایل شما به پدر و مادرتان نمی شود. اگر والدین شما نیازمنــدی های مالی داشته باشنــد، هیچ زنی به انــدازه او کمک های شما را به ایشان طبیعی تلقی نمی کنــد، علاقه به اعضای خانواده و اعتقاد به لزوم یک چنین علاقه ای چنان در وی شــدید اســت که اگر شما قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شــده اســت و رفتاری از خود نشان می دهد که در کمترین مدت جای خود را در دل پدر و مادرتان باز می کنــد.

منزل کدبانوی مـتـولــد دی به طرز چشمگیری تمیز و مرتب اســت. برای او بیدار مانــدن تا پاسی از شب برای تمیز کردن خانه خود یک امر کاملا طبیعی اســت. تلف کردن وقت برای وی مفهوم نــدارد. از موسیقی های ملایم لذت فراوان می برد و معمولا اطلاعات وسیعی از کارهای هنری دارد. به تاریخ، مخصوصا داســتان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شــده اســت، علاقه منــدی نشان می دهد، و شاید به همین دلیل هم باشــد که نسبت به حفظ آداب و سنن قدیمی اعتقاد و پای بنــدی فراوان دارد.

دی مــاه ها افرادری خاص هســتنــد که داشت یکی شان در زنــدگی از ضروریات زنــدگی اســت.

می 30, 2020

می 29, 2020

می 25, 2020

می 21, 2020

می 20, 2020

خصوصیات کامل مرد و زن متولدین اردیبهشت ماه سمبل‌: گاو نر شعار: من‌ دارم‌ سیاره‌: …

خصوصیات دی ماهی ها زنطریقه جذب دختر دی ماهیروانشناسی زن متولد دیزن متولد دی چه مردی را دوست داردنحوه بر خورد با زن متولد دیزن متولد دی با چه مردی ازدواج کند .

ازدواج با زن متولد دی :زن متولد دی ماه به ازدواج هم مانند یک مسلک نگاه می کند.یعنی باید یک نگاه یک زندگی برنامه ریزی شده داشته و اداره خانه به دست او باشد،و در سایه شوهر خود،به شرایطی که می خواهد،خواهد رسید.اما تصور این که،تمامی زنان دی ماه،شوهر ثروتمند می خواهند،اشتباه است.مطالبی که در ازدواج با زن متولد دی باید بدانیم :زن متولد دی ،در درجه اول به عقل،نزاکت،نیت خوش و ادب،اهمیت می دهد.اگر مرد عاقلی این زن را درک کند،خود را محبوب او کرده و زندگی شادی تشکیل خواهد داد.در رابطه ازدواج با دختر متولد دی بهتر است بدانید :جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند.مطالبی که در ازدواج با زن متولد دی باید بدانیم : زنان متولد دی احساس پدری هم دارند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی کنند. اگر یک روز در فروشگاه زنی را دیدید که تند تند راه می رود و شوهرش در حالیکه ساک خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید. مطالبی که در ازدواج با دختران متولد دی باید بدانیم : برخی از این دختران با مردانی ازدواج می کنند که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنند، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می کنند، برای اثبات ادعای مادر ستاره شناسی، پیشنهاد می کنم دفعه بعد که سری به بانک زدید، دورو برتان را خوب نگاه کنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید. نه نه نه اشتباه نکنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است.مطالبی که در ازدواج با زن متولد دی بهتر است بدانیم : زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی ۳۰ سال فکر می کنند. آنها شوهری می خواهند که برایشان پدری کند.

از دیدگاه طالع بینی ماه دی بوسیله سیاره ساترن هدایت می شود : سیاره سدها وموانع محبوب دی ماهی شما موجودی است پیچیده ودرکش مشکل است . او قلبا” آرام وجدی است . پس … اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد :شمانباید سعی کنید دراولین ملاقات علاقه وتوجه خودرابه زن متولد دی ماه تحمیل کنید اگر دروهله اول به نظر کله شق وگریزان آمد ناامید نشوید زیرا زن متولد دی ماه این ماسک را به مردمی نشان می دهد که هنوز آنها را به درون قلعه خوداری خود نپذیرفته است .اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد : دوران آشنایی شما بایستی طولانی تر از حد معمول باشد زیرا اوزمان زیادی لازم دارد تا در مورد مسایل حیاتی بتواند تصمیمش رابگیرد ولی البته درطبیعت او بی تصمیمی نیست .اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد : او یا شما رازیاد دوست دارد ویا اصلا دوست ندارد زمانیکه عشق او رابدست آوردید متوجه می شوید که موجودی است آرام صبور وبسیار بخشنده معمولا اهل موسیقی استعداد هنر ی وخلاقیت است .اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد : درمورد چیزهایی که ازآنها لذت می برد توجه نشان بدهید بهترین راه ترتیب دادن یک مسافرت است یک رانندگی طولانی به یک سفر با قایق یا یک سفر تفریحی به یک نقطه زیبا و خوش منظره است .اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد : اگرچه او می تواند از نظر اجتماعی با دیگران بیامیزد وتوسط دیگران تحسین هم شود لیکن چیزی که بیش ازهمه دوست دارد این است که با شخص مورد علاقه خود تنها باشد شما او را موجودی ایده آلیست خواهید یافت وبایستی به درک واحساس لطیف او درعشق احترام بگذارید او درمقابل رفتار غیر عادی رو درهم می کشد و از رسوم مدرنی مانند عشق آزاد ازدواج مصلحتی وطلاق آسان خشمگین می گردد .اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد : او عاشق خانه وزندگی است بچه ها رادوست دارد وتمایل به سرگرمیهایی دارد که غرایز مربوط به خانه و زندگی را ارضا کرده وگسترش میدهد . اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد باید بدانید :از صفات او خانه داری صرفه جویی ومحافظه کاری است وقتی شمارادوست دارد آماده پذیرفتن راهنماییهای شماست بنابراین نقشه های خودتان را درمورد ازدواج با شجاعت واعتمادبه نفس برنامه ریزی کنید . اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد : یک حالت تهاجم ومصمم در طبیعت او وجود دارد که ممکن است منجر به برخوردهایی برسر مسایل جزیی بشود بنابریان به چیزهایی که دوست دارد یا دوست ندارد توجه کنید وبه تمایلات او احترام بگذارید بدینوسیله می توانید دعواها وپرخاشها را دفع کنید .

چگونه با دختر دی ماهی رفتار کنیم :با وجود هزینه ای که دختر متولد دی ماه -در مورد خودش یا رابطه اش- نیاز دارد اما به راحتی می توان او را در نقش یک همسر و مادر جا داد. این به خاطر اعتقاد قوی او به ارزش های سنتی و اهمیتی است که به هنجارهای اجتماعی پذیرفته شده می دهد. بنابراین در حالی که ممکن است به خاطر یافتن همسر متولد دی ماه خود بسیار خوشحال و شگفت زده باشید باید خود را برای یک رابطه متعهدانه آماده کنید و به یاد بسپارید که او تنها براساس صلاحدید و شرایط خود عمل می کند. نحوه بر خورد با دختر متولد دی :مطمئن باشید دختر متولد دی به خاطر طبیعت بلند پروازانه ای که دارد، از فعالیت هایی که درجه خفیفی از رقابت در آن ها وجود داشته باشد، لذت می برد. پس رفتار درست با دختر دی ماهی این است که هیچ وقت کاری نکنید خودش را سطح پایین احساس کند.نحوه بر خورد با دختر متولد دی : هنگام بازی و تفریح با او اجازه دهید او در بعضی دورها برنده شود؛ چون یکی چیزهای کم تعدادی که متولد دی را ناراحت می کنند، باختن به حریف است، و مهم نیست که چقدر دوستانه باشد. در همین حال نگذارید که او بفهمد شما از روی عمد باخته اید؛ چون احساس افتخار او صدمه خواهد دید و نشان می دهد که خود توانایی برنده شدن را ندارد. از بازی ها به عنوان راهی برای رسیدن به او با ترقی دادنش استفاده کنید نه این که بخواهید به امتیازی خاص برسید یا در شرط بندی پیروز شوید.

دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند .دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا .دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند .دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند.دی با مرداد : (متوسط )به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند.دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت.دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند.دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند.دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند.دی با دی : (متوسط )خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود. دی با بهمن : ( متوسط )یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی.دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

زن متولد آبان طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، رازدار،‌ موقع شناس و در بعضی اوقات جاه طلب است.

اگر یک دختر متولد آبان عاشق شما شد، بدانید که مردی برتر هستید.

زن متولد آبان دارای یک زیبایی عمیق و اسرار آمیز است. او جذاب، مغرور و اعتماد به نفس است، امایک نکته اساسی وجود دارد که می گوید: چرا مرد به دنیا نیامده ام.

علاقه نهایی به اینکه کاش مرد به دنیا آمده بود چنان است که هرگز خود را صد در صد زن نمی داند.

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم

اگر عاشق زنی هستید که در این ماه به دنیا آمده باید مراقب زندگی خود باشید. منظور من از این حرف آن نیست که او موجودی خشن و فاقد ظرافت های زنانه است، درست برعکس او به قدر کافی طناز و دلفریب است با این تفاوت که ذاتا آرزوی مرد بودن را همیشه در دل خود می پروراند. یکی از خصوصیات فوق العاده و بارز این زن قدرت عجیب وی در استفاده از موقعیت است.

او به آن عده از هم جنسان خود که حالت معشوقه، زن کدبانو، مادر فداکار و امثالهم را دارند، دیده حقارت می نگرد، زیرا معتقد است که زن از لحاظ قدرت روحی چیزی کمتر مرد نیست. او قادر است که خواسته های خود را به خوبی کنترل کند، اما اگر موقعیت را مناسب دید، به خواسته های زنانه خویش نیز به زیباترین وجه ممکن جامه عمل می پوشاند. او خیلی خوب می داند که نظر یک مرد را چطور باید به خود جلب کرد و برای این کار همیشه شیوه هایی بکار می برد که مشابه آن قبلا وجود نداشته است. او تا از نتیجه روش خود کاملا مطمئن نباشد آن را بکار نمی برد و هرگز شیوه را دو بار مورد استفاده قرار نمی دهد.

اگر در نظر دارید توجه یک چنین دختر متولد آبان را به خود جلب کنید، به این نکته توجه داشته باشید که او کسی نیست که برای مدتی طولانی به دانه هایی که برایش در دام می ریزد، توجه کند. بیشتر دختران متولد این ماه مرد صفت هستند، از آن گذشته باید به شما بگویم که چشمان جذاب و پرحالت او شاید خیلی بهتر از خودتان افکار شما را بخواند، در نتیجه تقریبا این احتمال بهیچوجه وجود ندارد که بتوانید یک نقشه پنهانی در مورد او به موقع اجرا بگذارید. یکی از آن جملات رومانتیک و عاشقانه ای را که برای هر دختری خیال انگیز است، زیر گوش او زمزمه کنید و ببینید که چطور نگاه نافذ و سرد خود را به شما می اندازد و چطور به شما می فهماند که فکرتان را خوانده است. به قول یکی از روانشناسان معروف، زن متولد آبان یک دستگاه کامل فکر خوانی است، به این ترتیب فقط مطالبی را

عنوان کنید که صادقانه به آنها اعتقاد دارید، در غیر این صورت او حرکات و گفتار شما را نوعی توهین به خود تلقی خواهد کرد. به شما توصیه می شود که هر کار می کنید بکنید اما به او توهین نکنید. او در مقابل توهین و تحقیر عکس العمل از خود نشان می دهد. از کسانی که ندانسته به او توهین کرده اند، بپرسید تا بدانید که شدت عکس العمل او در مقابل توهین آنها چه بوده است. همین قدر می توان گفت که او می تواند حس انتقام جویی شدید خود را در ورای یک لبخند و یک خونسردی ذاتی و ظاهری پنهان نگاه دارد.

او ممکن ایت به طور عادی زنی خوددار، مغرور، آمر و به گونه ای طعنه آمیز، سرد و بی تفاوت باشد و آن وقت ناگهان تبدیل به یک پارجه آتش و یک دیگ بخار بشود. او می تواند معصومانه ترین عشق ها و زهرآگین ترین نفرت ها را داشته باشد و بالاخره او می تواند گاه مثل کبوتر عاشق پیشه و گاه خشن و سرد مثل پولاد باشد، اما در هر حال شما یک چیز می توانید بطور حتم داشته باشید و آن این است که او به هر صورت زنی کم مایه و بی معنی و بی هوش نخواهد بود.

از عجایب طبیعت قدرت عجیب این زن در ایجاد ترس و تشویش در دل دشمنان است و به قول معروف بر پشت دشمنان او از ترس عرق سرد می نشیند و این کار را با آنچنان مهارت و تبحری انجام می دهد که بسیاری آن را حمل بر سحر و افسون می دانند. اگر شما نظر او را به خود جلب کردید، تقریبا دیگر راه فراری برایتان باقی نمی ماند و از آنجا که حس ششم این زن فوق العاده قوی است، در همان نظر اول می تواند مرد آینده زندگی خود را تشخیص بدهد و سپس به گونه ای اسرار آمیز و رویا انگیز تصمیم و نیت خود را به وی القا می کند.

در یک چنین حالتی عکس العمل شما از دو حالت خارج نخواهد بود: یا تسلیم عشق افسون می شوید و در دام محبت او اسیر خواهید شد و یا همانند موجودی زخم خورده، راه فرار در پیش می گیرید، غافل از اینکه این زخم کاری است و راهی به جایی ندارید. به این ترتیب، بهترین راه حل برای شما این است که دست و پای خود را گم نکنید و با کمال دقت مراقب گردش چرخ زندگی باشید و بفهمید که در چه جهتی حرکت می کند، او حکمت و راز و رمز زندگی را خوب میداند و به شما یاد خواهد داد. شما لااقل از یک جهت می توانید خوشحال باشید و بفهمید که در چه جهتی حرکت می کند، او حکمت و راز و رمز زندگی را خوب می داند و به شما یاد خواهد داد. شما لااقل از یک جهت می توانید خوشحال باشید و آن این است که این زن مغرور و برتر شما را قابل انتخاب شدن دانسته است. زن متولد آبان، برغم برخی صفت های مردانه ای که دارد، کسی نیست که از مشاهده ضعف در مرد چشم پوشی کند. او جستجو گر مردی است شجاع و جاه طلب که با قدرت بر وی حکومت کند و موجب افتخار او باشد، بدون اینکه مزاحمتی برای غرور و طبع بلند او فراهم بیاورد. او می خواهد که این مرد قوی تر، خوش قیافه تر از یک حد متوسط باشد. وجود یک هوش خارق العاده در این مرد، برای آنکه بتواند با فکر بلند پرواز او برابری کند، از ضروریات است و برای تکمیل کار لازم است که قدری عقاید فلسفی نیز چاشنی این هوش و درایت خود بکند.

به این ترتیب، به نفع شماست که به جای تقلا برای رهایی از بنده های عشق پرجاذبه و قدرتمند او سعی کنید یاد بگیرید که چطور باید حرکات و رفتاری برتر داشته باشید و در این بازی عشق پیروز از کار در آیید. آنچه که به هنگام وقوع یک چنین حادثه ای در وهله اول، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، این است که می بینید اطرافیانتان شما را از انکه توایسته اید مورد توجه این زن قرار بگیرید، برتر از خود به حساب می آورند. این حالت و موقعیت را دست کم نگیرید.

از نظر روان شناسی بسیاری از مردم موفق کسانی می باشند که اطرافیان ایشان، آنها را برتر و بالاتر از خود می دانند بدون اینکه شاید واقعا قابلیت های لازم برای موفقیت های مزبور را داشته باشند. از این لحظه به بعد نظر شما در زندگی باید متوجه هدف های بالاتری باشند.

اگر روزی توانستید مورد توجه یک زن متولد آبان قرار بگیرید و در حریم عشق و زناشویی روابط نزدیک و صمیمانه ای با او برقرار کنید، می توانید تصور کنید که از بسیاری جهات یک مرد منحصر به فرد هستید، کما اینکه باید مطمئن باشید که عشق او به هیچ صورت شباهتی به عشق های دیگری که احتمالا در زندگی شما وجود داشته اند، ندارد. پس از شعله ور شدن آتش یک چنین عشقی، شما مهمترین هدف زندگی او خواهیدشد.

اگر او تمام و کمال تحت تأثیر سیاره پلوتو، که سیاره خاص ماه آبان است باشد، قطعا نسبت به شما وفادار است و حداکثر سعی ممکن را به عمل می آورد تا موجبات رضایت خاطر شما را فراهم کند و اگر شما از زمره کسانی که قوی الاراده و توانا و رام نشدنی باشند، او از حربه برنده صبر و تحمل برای خنثی کردن مقاومت شما استفاده خواهد کرد.

لابد دو کلمه صبر و تحمل نظر شما را به خود جلب کرد، حق دارید، بسیاری از مردان شایعات زیادی درباره صبر بی پایان زن متولد آبان شنیده اند و باید در اینجا گفت که این شایعات حقیقت دارند.

نهاد این زن سرشار از یک صبر ایوبی است اما به علت تسلط بر نفس خیلی خوب می تواند این حس خود را نیز مثل احساسات دیگر خویش تحت کنترل بگیرید و تنها در یک مورد است که او نه می تواند و نه می خواهد که از این صبر استفاده کند و آن هم موقعی است که پای عشق در میان باشد.

برای زن متولد آبان اندکی علاقه و اندکی نفرت مفهوم ندارد، او یا عاشق است یا دشمن و در غیر این صورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست. شما اگر به تمام مقدسات عالم سوگند بخورید که این همسر متولد آبان شما بوده است که به هنگام عصبانیت تمام ظرف ها راشکسته و تمام پرده ها را پاره کرده است، کسی باور نخواهد کرد، آخر چطور ممکن است زنی این چنین مغرور، مسلط به خود، خونسرد و دوست داشتنی دست به یک چنین اعمالی زده باشد. نکند نقشه ای در سر دارید و می خواهید او را به انجام کارهای نکرده متهم کنید. اما این فقط ستاره شناس ها هستند که به داغ دل شما واقف هستند و می دانند که این زن می تواند در نهایت متانت و آرامش، صحنه یک جنگ بزرگ را اداره کند.

زن متولد آبان با ترس بیگانه است و در عرصه مشکلات خود را به آب و آتش می زند و در دل طوفان به سوی هدف می شتابد و با جرأت فراوان با مخاطرات مواجه می شود و سرانجام او را می بینیم که به گونه ای شگفت انگیز بر تمام موانع پیروز شده و موقعیت برتر خود را حفظ می کند.

این زن بر خلاف اکثر زنها رازدار است و خدا می داند که در گنجینه دل خویش چه اسراری نهفته دارد. او سخت مایل است که به اسراردیگران واقف گردد، در حالی که هیچگاه مقابله به مثل نمی کند و یا آنچه را از دیگران شنیده است، هرگز بازگو نمی نماید( مگر اینکه این کار موجب برد و یا موفقیت او بشود.)

آنچه در این مورد می توان گفت این است که هرگز سعی نکنید به این اسرار پی ببرید. در دل این زن یک بخش خصوصی وجود دارد که هرگز کسی موفق به راه یافتن به آن نمی شود. این بخش ازقلب و روح او منحصرا از آن خود اوست.

زنی که در هشتمین ماه سال متولد شده است، بسیار قابل اعتماد است، اما همیشه این احتمال وجود دارد که پای برتری و غرور او در میان باشد که در این صورت وضع کلی تغییر پیدا می کند. زن متولد آبان نسبت به افراد پر قدرت و شایسته و لایق شدیدا وفادار است و در مقابل به افراد ضعیف النفس و نالایق گوشه چشمی هم نمی اندازد. ارزش فراوانی که زن متولد آبان ماه برای دوستی روابط انسانی قائل می شود، استثنایی است. او دوستان خود را از بین افراد طبقات بالا و هوشمندان انتخاب می کند و سپس اشخاصی را که واجد ارزش های لازم برای دوستی با خود تشخیص می دهد، برای تمام عمر نگاه می دارد و بقیه را مانند زباله دور می ریزد. در طبیعت و ذات این زن عزمی آهنین و استقامتی بی پایان به ودیعه گذاشته شده است.

تکیه کامل به قدرت درونی موجب پیدایش برخی تغییرات فکری در وی می شود، به نحوی که ممکن است در طول حیات خویش عقاید گوناگونی پیدا کند و به راه افراط و تفریط حتی در عقاید مذهبی قدم بگذارد.

یک زن متولد آبان آنچنان اعتماد به نفسی دارد که اصلا لازم نمی بیند برای زندگی از قوانین و رسوم و آداب پیروی کند. او خود را ملزم به پیروی از هیچ قانونی جز قانون اراده و میل خود نمی داند. حتی در کار عشق و عاشقی، اگر شرایط اوضاع و احوال به گونه ای باشد که اجرای ازدواج را غیر ممکن کند، او بدون اینکه کوچکترین ارزشی برای حرف مردم قائل شود و یا بدون توجهی به اعتراض دیگران با مرد محبوب خود زیر یک سقف زندگی خواهد کرد.

در یک چنین مورد غیر عادی او واقعا به مرد محبوب خود عشق می ورزد وانتقادات و بدگویی های جامعه هرگز نمیتواند این زن شجاع را از حرکت بسوی راهی که صورت فلکی برایش تعیین کرده است، باز دارد.

برغم شخصیت قوی و بارزی که زن متولد آبان دارد، خواهان برتری مرد خویشتن است، به نحوی که به جای آنکه سعی کند حاکم بر وی باشد، زیرکانه تدابیری می چیند تا زمینه ای برای پیروزی او فراهم بشود. نسبت به آینده مرد محبوب خود علاقه زیادی از خود نشان می دهد. پس از ازدواج ترجیح می دهد که خانه دار بماند.(مگر اینکه شما واقعا مرد دلخواه او نباشید و مخارج منزل را چنانکه مورد نظر بوده است، تأمین نکنید و یا اینکه کار او برای اجرای برنامه مخصوصی ضرورت پیدا کند). او ممکن است در زندگی خصوصی و داخل خانه شدیدا با شما جر و بحث کند، اما در مجامع و در برابر دیگران به اندازه مادر پشتیبان شماست. او به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد که کسی زیانی به شما وارد بیاورد یا شما را آلت دست خود بکند، و کسی که بخواهد دست به چنین کاری بزند، مسلما از انتقام جویی او در امان نخواهد بود.

زن متولد آبان عاشق خانه و زندگی خویش است و منزل را همیشه در نهایت پاکی و تمیزی نگاه می دارد، به نحوی که به قول معروف از تمیزی برق می زند. غذا هم همیشه سر ساعت و سرو می شود و امور منزل پیوسته تحت کنترل هستند و اگر مشاهده کردید که جز این است، ‌بدانید که یک پیشامد ویا اشتباه شما غرور بی پایان او را جریحه دار ساخته است.

او هر دو ماه یک بار اسباب و اثاثیه یکی از اتاق ها را بیرون می ریزد زیرا سخت از بازیافتن اشیایی که در گوشه و کنار فراموش شده اند، خوشحال می شود( به این ترتیب باید سخت مراقب باشید که فلان کاغذی که بوی عطر زنانه از آن استشمام می گردد و یا مطلبی خصوصی روی آن نوشته شده است، گوشه کنار و یا توی جیب لباس کهنه شما جا نمانده باشد) او با لذت به همه چیز ظنین هست و اگر مدرکی دال بر خیانت و بی وفایی از شما پیدا کند، توفان به پا خواهد کرد.

برای مجسم کردن خشم او هیچ منظره ای گویاتر از ابر قارچی شکل ناشی از یک انفجار اتمی در آسمان نیست، با این احوال در مقابل او اصلا سعی نکنید که کنجکاوی مشابهی داشته باشد زیرا این هرگز به نتیجه نمی رسد و هر قدر هم شما در استفاده از موقعیت های مناسب زبردست باشید، باز محال است بتوانید به خواسته های قلبی او پی ببرید. او نظر بودجه اعمال زن متولد آبان به کلی غیر قابل پیش بینی است.

او ممکن است سال ها تمام پول های خود را پس انداز کند و سپس ناگهان مثل کسی که از خواب بیدار شده باشد، شروع به ولخرجی و اسراف کند. در هر حال او عاشق پول است، چه آن را یک ریال یک ریال جمع کند و چه هزار تومان هزار تومان خرج کند.

در مورد خرج کردن، یک اصل را هرگز از یاد نمی برد و آن حفظ شخصیت در عرصه مسائل مالی و اقتصادی است به این معنی که با وسواس مراقب است و این استعداد در او وجود دارد که هر روز ترقی بیشتری پیدا کند. زن متولد آبان عاشق قدرت است و حاضر است خیلی از منافع را فدای کسب قدرت کند.

یک دندگی و تلافی کردن یکی دیگر از خصوصیات زن متولد آبان است. اگر به او یک دروغ بگویید، او به شما دو دروغ خواهد گفت. اگر شما یک هفته با او حرف نزنید، او دو هفته مهر سکوت بر لب خواهد زد. به این ترتیب، اگر می خواهید از کار او انتقاد کنید، بهتر است آن را به عهده کس دیگری واگذار کنید، زیرا هر انتقادی موجب دو ماه قهر او می شود. او از خطاهای کوچک شما، به شرط آنکه بفهمد روی منظور خاصی در آن نبوده است، در می گذارد. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که حس تشخیص در این زن به اندازه حس انتقام جویی او قوی است، پس می توانید مطمئن باشید که خوبی های شما را هم نیز دو برابر جبران خواهد کرد. رفتار مادرانه او با کودکان به ظاهر سرد است و بچه ها پیش خود فکر می کنند که مادر چندان به آنها علاقه مند نمی باشد. اما کودکان در جوار او خود را در پناه یک نیروی قوی احساس خواهند کرد.

مادر متولد آبان اجازه نمی دهد استعداد بچه هایش بیهوده ازبین برود. او ممکن است هر روز ساعت ها وقت خود را صرف مشخص کردن هدفهای عالی کودکان خویش نماید و در رساندن ایشان به این اهداف از هیچ نوع کمک و مساعدتی فروگذار نمی کند. بچه ها به هنگام مواجه شدن با مسائل و مشکلات زندگی، او را رهبر و مشاور قدرتمندی می یابند زیرا وقوف او بر اسرار طبیعت انسانی به وی امکان می دهد یک مشاور خوبی باشد. این زن به کودکان خود می آموزد تا با شجاعت با موانع و مشکلات روبر بشوند. گذشت و چشم پوشی فراوان او از خلافکاری بچه هایش اگر توسط پدر جبران نشود، می تواند نتایج سویی در بر داشته باشد. او نسبت به کسانی که تهدیدی برای آزادی و شادی بچه های خود باشند، بسیار بی رحم و انتقامجو است و متأسفانه این امر شامل حال شوهر او و پدر بچه نیز می گردد. اگر سخت گیری های شما نسبت به کودکانتان بیش از حدی باشد که او آن را قابل قبول می داند، بی رودربایستی توی روی شما می ایستد.

زن متولد آبان ماه به رنگهای قرمز جگری، حنایی و بنفش علاقه فراوان دارد و سعی می کند از این رنگها در تزئین منزل استفاده نماید.

 

همچنین : شخصیت مرد متولد آبان و عکس نوشته آبان ماه و افراد معروف متولد آبان

چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم
چگونه دل زن متولد دی را بدست اوریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *